School Rugby fixtures & results – week ending 10 June 2023

School Rugby fixtures & results – week ending 10 June 2023

DATE SCHOOL SCHOOL INFO
Sat.10Jun Kearsney 12 28 Hilton
Sat.10Jun Michaelhouse 36 22 Westville
Sat.10Jun Northwood 14 36 Maritzburg College
Sat.10Jun St Charles 31 37 Glenwood
Sat.10Jun Durban HS X X Clifton
Sat.10Jun Rondebosch 08 13 Bishops
Sat.10Jun Paarl Gim 36 12 Oakdale
Sat.10Jun SACS 17 30 Wynberg
Sat.10Jun Dale 24 20 Graeme
Sat.10Jun Cambridge 12 70 Selborne
Sat.10Jun Hudson Park 33 10 Stirling
Sat.10Jun St Andrew’s 13 11 Queen’s
Sat.10Jun Garsfontein 39 33 Monument
Sat.10Jun Helpmekaar 27 30 Waterkloof
Sat.10Jun EG Jansen 74 07 Menlopark
Sat.10Jun Jeugland 22 32 Lichtenburg
Sat.10Jun Heidelberg VS 48 38 Ben Vorster
Sat.10Jun Ligbron 14 43 Secunda
Sat.10Jun Oos-Moot 39 21 Hugenote (Springs)
Sat.10Jun Eldoraigne 54 15 Potch Volkskool
Sat.10Jun Die Anker 32 10 Pietersburg
Sat.10Jun St John’s 05 39 Pretoria BH
Sat.10Jun St Alban’s 36 14 St Stithians
Sat.10Jun St David’s 13 17 St Benedict’s
Tue.13Jun Graeme Graaff-Reinet VS

Leave a Reply

207 Comments

  1. avatar
    #207 AbsolutMenlo

    @Asterix: 👊

    ReplyReply
    12 June, 2023 at 19:30
  2. avatar
    #206 Smallies

    @OUD ANKER: ja maar onthou en het langs die engelse skool kerk geloop hoor….

    ReplyReply
    12 June, 2023 at 16:17
  3. avatar
    #205 OUD ANKER

    @Smallies: Jy ken heelwat meer Ingels as die standaard Brakpannner. Meeste ken net 4 Engelse woorde en dit is “Make it a double”

    ReplyReply
    12 June, 2023 at 16:07
  4. avatar
    #204 Smallies

    @OomPB: daai is nie n liegstorie nie…

    ReplyReply
    12 June, 2023 at 14:24
  5. avatar
    #203 OomPB

    @Toffee: Smallies red tale is worse then mine. 8))

    ReplyReply
    12 June, 2023 at 14:12
  6. avatar
    #202 Toffee

    @ Smallies. You English is a lot better than my Afrikaans. I am a little out of touch with the youngsters of today so maybe you are correct. As a youngster we dreamt of running out in the WP rugby jersey, at any level and that would have influenced my generations thinking when deciding on a school or university.

    ReplyReply
    12 June, 2023 at 12:47
  7. avatar
    #201 Smallies

    @Smallies: en daar het ekke nou so pas al my engels vir die dag opgebruik😂😂😂😂

    ReplyReply
    12 June, 2023 at 10:30
  8. avatar
    #200 Smallies

    @Toffee: I disagree with you .If those four schools move to Boland, Boland would proparbly become the dominant schoolboy union in the western cape,with all the glamour that go with it,representing a union at CW is actually not that big a deal any more and very few players gets scouted at Craven week ,most top schoolboy players allready have offers on the table by the end of April…WP knows that loosing those schools will significantly weaken their schoolboy strength and they don’t want that….

    ReplyReply
    12 June, 2023 at 10:21
  9. avatar
    #199 Djou

    @Deon: Jy het die stelling gemaak oordie Boland kinders wat oorheers in die Bulle Cravenweekspan. Bewys dit! Dis die name wat ek vra Deon. Jy glo ou Bennie se twak, want jy hou aan om dit aan te haal, sonder om na die feite en konteks te kyk.
    Jy fokus net op die handvol of twee seuns wat Noorde toe skuif en meld niks dat talle spelers uit die Boland ook gewerf word deur skole in Kaapstad en Paarl.
    Waarom Deon, gee jy nooit die volle prentjie nie?
    Is dit omdat jy ‘n sekere persepsie wil skep?
    En jy praat strooi oor vieslike beledigings. Weer ‘n poging om simpatie by ander bloggers te soek?
    En daardie navorsing is werklik, of jy dit nou wil glo of nie.
    Nietemin, jammer vir julle verlies. Dis nooit lekker nie.

    ReplyReply
    12 June, 2023 at 10:00
  10. avatar
    #198 Toffee

    The WP/Boland issue will always be a talking point. In my opinion it is less of an issue now. The Northern Suburbs of Cape Town are slowly expanding in the direction of Paarl. The Paarl Schools draw a lot of their players from the Northern Suburbs of Cape Town. In some years (maybe not so much this year) a large portion of the first teams of the Paarl Schools were drawn from these areas. Similarly Paul Roos draws a lot of its players from Somerset West/Strand and other suburbs of Cape Town. If you were to move say the Paarl Schools to the Boland, it may not be as attractive for youngsters who want to make the WP Craven week sides. So I think it cuts both ways, a lot of players would go to Paul Roos/Stellenberg and it could have an effect on the schools. etc.

    ReplyReply
    12 June, 2023 at 09:34
  11. avatar
    #197 Asterix

    @Rainier: >: As jy na gister se Posts van Beet gekyk het sou jy sien die skool het reeds met baie dinge begin, ongelukkig gaan hulle nie al die beserings regkry vir die res van die seisoen nie, Met skole is dit ongelukking nie so maklik om net gou ‘n paar nuwe spelers te gaan kry vir laaste vier games nie, veral nie as jy net soveel spelers het nie, mens sal maar na die toekoms moet kyk om te sien wat mens kan doen en dink met die nuwe kondisionering persoon is dit reeds baie duidleik aangespreek.

    As ‘n graad 7 ouer net kyk na die huidige jaar se 1ste span resultate van ‘n hoerskool om ‘n besluit oor ‘n hoerskool te maak dink hy gaan dalk nie noodwendig so gelukkig na Matriek wees nie, dink ‘n skool se keuse gaan oor bietjie meer as net die 1ste span resultaat. As jou kind so goed is dat dit jou maatstaf is sou hy in elk geval reeds gekontak gewees het met een van die skole om sy rugby daar verder te bevorder by die spesifieke skool. ‘n ander kant is natuurlik as jy na Beet se ander Post oor bv Garsfontein lees waar daar genoem word dat Garsies reeds 20 provinsiale laerskool spelers het vir volgende jaar, Kan dit dalk net beter vir jou kind wees om na een van die ander skole toe te gaan waar hy dalk makliker span gaan kry en dan kans het om homself te kan bewys as rugby so belangrike maatstaf is, Kinders verander baie in 5 jaar, so baie dinge kan gebeur. Ek rate Garsfontein baie hoog veral hierdie jaar maar as ek 5 jaar terug ‘n beluit moes neem spesifiek na rugby vir my laerskool kind sou ek nie geweet het hulle 1ste span gaan so sterk gewees het nie. Net om te noem ek gebruik net Garsfontein as ‘n voorbeeld en glo ek hulle gaan in die volende paar jaar nog beter word op al hulle ouderdom spanne met baie baie diepte.

    “n kind wat opdag en sy hart uitspeel kan nooit ‘n Bespotting wees nie, hoeveel kinders verloor met meer as 70 in spanne teen bv Affies maar dit is nooit ‘n bespotting van daai spelers nie. Dit is net sekere bloggers wat graag na elke game ‘n comment wil lewer alhoewel almal weet dit gaan baie moeik indien enigsins hierdie jaar vir die 1ste span kan verander.

    ReplyReply
    12 June, 2023 at 08:59
  12. avatar
    #196 Rainier

    @AbsolutMenlo: Jy kerf die biltong fyn – as ‘n coach van 1ste span na /15 span geskuif word is hy maar weg gejaag by die 1ste span.

    Ek kry die seuns baie jammer – dit is absoluut die beheerliggaam, senior leierskap en die afrigtingspan se fout/verantwoordelikheid dat julle elke week pak vat. Mens kon duidelik in die EG game sien die koppe het gaan hang en mens kan hulle nie blameer nie – ek is seker hulle lees sosiale media en voel effe soos ‘n bespotting.

    Kern besluite is blitsvinnig nodig om die situasie te verander – as ek ‘n goeie Gr 7 rugbyspelende seun gehad het en moes kies tussen AHS, Garsfontein en Die Menlopark sou MP geen kans staan op die oomblik nie.

    ReplyReply
    12 June, 2023 at 07:22
  13. avatar
    #195 Smallies

    @tzavosky: @Deon: my hele punt is die….voor 1994 het SA vier provinsies gehad,nou is daar nege,en die selfde met Boland en WP…WP klou verbete vas aan daardie skole want hulle weet dis die gans wat die goue eiers le.Weerom weier WP nie dat Swartland en Hugenote in Boland speel nie?
    Grense verander gedurig,as mens dan nou soos wp redeneer dan kan die leeus mos nog steeds force dat Affies onder hulle val want Affies was mos daar toe PTA nog deel van die Tranvaal was

    ReplyReply
    12 June, 2023 at 07:03
  14. avatar
    #194 Smallies

    @Deon: ai man….sterkte.

    ReplyReply
    12 June, 2023 at 06:57
  15. avatar
    #193 Kaya 85

    @Deon: Sorry for your loss, Condolences.

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 22:08
  16. avatar
    #192 tzavosky

    @Deon: Ja, kyk, hierdie debat oor WP/Boland kom al lank aan, en steek omtrent voor elke CW sy kop uit. En waar die grense lê, is ook nie altyd duidelk nie.

    MAAR in die 60’s het John Gainsford en Dave Stewart vir WP gespeel, en toe word hulle skaapsmouse op Beaufort-Wes, wat op ‘n manier ook onder WP geval het. Toe word die grense verander sodat B-W onder SWD val, en SWD het oornag 2 Springbokke gehad!

    En in atletiek was Boland en SWD sub-unies van WP en van hulle atlete is in die WP-span opgeneem. Op Worcester was ‘n onderwyser wat hom beywer het vir Boland en SWD om af te stig en onder die vaandel van Boland aan die SA’s deel te neem, met ywerige ondersteuning vanuit SWD. Die ou is dood in 1972 en sy droom (toe) saam met hom.

    MAAR, toe SWD in 1973 hulle span deurbel vir die WP kampioenskappe, word daar vir hulle gesê, “julle wil afstig, julle is nou op julle eie”, maar die Bolandspan is aanvaar! Daar was nie genoeg tyd om as ‘n span by die SAAAU te registreer nie, maar hulle atlete kon as individue gaan deelneem. In 1974 was ek lid van die magtige eerste SWD atletiekspan by die SA’s – ‘n volle 7 van ons!

    So, daai grense was maar altyd arbitrêr, en het verander met tyd. In my tyd het Swellendam en Bonnievale onder SWD geval, maar Montagu onder Boland. Ek dink S/dam en B/vale speel nou ook onder Boland.

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 21:37
  17. avatar
    #191 kantako

    @Deon: jammer om dit te hoor en dit sal vir my baie erg wees om te dink jy was in Brakpan vir n begrafnis, en nie uit jou eie wil uit vir bietjie nostalgie nie. N begrafnis sal seker ook die rede wees wat ek weer eendag Brakpan sal sien.

    Sterkte vir julle gesin. Geniet jou ma se 90ste, dit is baie spesiaal.

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 21:15
  18. avatar
    #190 Deon

    @Djou: Laaste ding vir vanaand, as iemand my vieslik persoonlik en professioneel beledig, sonder om te kan sê hoekom ek so vrot is, soos jy met my gemaak het oor die Oud-Affie kwessie, lag ek my gat af, en beweeg aan. Lyk my die persoonlik raak en dit nie substansieer nie, is ‘n BERE-denering. Skud my kop net, smile and wave, en beweeg aan. Socrates het NIE gesê nie, al sê baie dit was hy : “When the debate is lost, slander becomes the tool of the loser.” Nag ou djou, mooi week vir jou, veilig wees.

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 20:33
  19. avatar
    #189 Deon

    @Smallies: Dis ‘n mooi herinnering aan jou ouers. Iets om te hou. Tyd snel onverpoosd voort en met ‘n verbysterende spoed, en mens moet waardeer en vasklou aan wat dierbaar en eg is. Môre vat ek die pad om my ma se 90ste met haar te spandeer. Boonop het sy laas Donderdag haar tweede kind, my broer, aan die dood afgestaan. Cheers vir eers

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 20:28
  20. avatar
    #188 Deon

    @Smallies: Ek weet, maar as hulle bietjie ouer was, sou hulle net vir WP kon deelneem, want Boland het nie bestaan nie. Boland was ‘n nuwe skepping, ek dink 1940, SESTIG jaar voor dit was alle sporte net WP. Boland, wat wel ‘n plek het as provinsie en beslis moet bly, het nooit rugby uit die Wynland ingesluit nie, en alle sporte het in die eerste plek aan WP “behoort”. So julle het almal die kat aan die gat beet. Ek het atletiekklere vir WP, WP Platteland en Boland, met ‘n onder 15 800 meter net kort van Jacques Basson se 1984 tyd en hy het vir die WP deelgeneem.

    My vraag aan jou is, hoekom atletiek se posisie gebruik om te probeer voorstel waar die Wynlanders moet rugby speel? Hoekom nie eerder die rugby status quo van die Wynland gebruik om aan atletiek voor te skryf nie? Met ander woorde, wat is julle motief?

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 20:24
  21. avatar
    #187 Smallies

    @Deon: My Ma se eerste ondewys pos was op DeDoorns gewees, my Pa se eerste onderwys pos was by PRG (ek het nou nog sy swart baadjie) anyways ,my ma het vir ……Boland hokkie gespeel en my pa het vir …..Boland atletiek gehardloop,nie vir WP nie

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 20:08
  22. avatar
    #186 Deon

    @Smallies: Wel ek is jammer vir jou vriend, hy kan nie kies nie. Ek en talle ander , almal wat ek mee groot geword het, verwys na my grootword in Stellenbosch as grootword in die Boland streek van die WP. Ons was in die WP voor daar ‘n Boland provinsie was. Boland en Weskus is in die telefoonboek apart maar speel saam rugby, selfde met dele van die Klein Karoo, Overberg en tiksel Suid-Kaap, sommer almal in een Boland rugbyspan. Kaapstad op sy eie kan mos onmoontlik nie die WP wees nie. Die naaste wat jy aan ‘n definisie van die Boland gaan kom is in die Lied van die Boland, Daar’s ‘n land by die see wat my alles kan gee
    Dit is ‘n land wat vreugde bring
    Bokant die berge tot in die vallei
    Dis die wêreld net vir my

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 20:03
  23. avatar
    #185 Deon

    @Djou: Naand Djou. Hoop dit gaan goed. Watter name? Ek lees nie meer sommer posts langer as een sin van mense, of dit nou geliefdes is of bloggers is, by wie jy byvoorbeeld smeek om te verduidelik HOEKOM sekere statistieke “belaglik en sinneloos” is maar al wat hulle antwoord is ” Dis belaglik en sinneloos”, nie hoekom nie? Dis nou jy oor Oud-Affie. Wat is die sin van sulke interaksies? Soms antwoord hulle net nie as jy hulle vra hoeveel (en name) van kinders wat na hulle skool migreer het, onder andere uit die Wes-Kaap, met die doel om skool te gaan en nie net sport te speel nie. Daardie mense ignoreer ek net. Om met byvoorbeeld Grizzly en die res van die jaloerses te probeer praat is soos om teen die wind te pie. As jy na Messias name soek, kyk net na die lys name op die Raggas/Ruggas/Boland/van Rooy berig waarna ek verwys. My pos was inelkgeval in antwoord op die WP/Boland debat wat nou al so vervelig is want mense wil nie (sommige kan nie lol) verstaan wat die geskiedenis daarvan en byvoorbeeld WP Platteland is nie en dat dit nie dieselfde is as byvoorbeeld Aliwal Noord (of wie was dit nou weer, ek mag verkeerd onthou?) wat nou Vrystaat speel nie. Grens bloot geskuif, en goed so, maak sin. Met ander woorde, as net een naam op daardie lys Garsies uit die Boland kom, het julle meer Boland spelers in die NtvL as wat die WP Boland spelers het via die Wynland skole. Die ander ding is, ek weet baie, en een ding wat ek trots is om te weet, amper die trotstes, is dat ek min weet en van sekere onderwerpe niks. Ek vermy ook Garsies bloggers want (van) hulle se onpeilbare onnoselheid laat my dinge sê oor Garsies wat ek nie wil sê nie want dis ‘n great skool op ‘n moerse trajek vol pragtige mense.

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 19:51
  24. avatar
    #184 Smallies

    @Ploegskaar:hy is n man wat op 58 150 kg squat ,130 bench press en by die 200kg kan legpress ,ek sal hom nou nie juis n Dame noem nie ……

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 19:31
  25. avatar
    #183 Djou

    @Ploegskaar: Op skolevlak kan enige span teen enige span verloor.
    Ek vir een is bly WP het 2 spanne in die Cravenweek. Selfs 3 of 4 sal goed wees vanwee al die talent daar. In die Boland/WP is daar te veel talent om net 3 spanne in die Cravenweek te hê.
    Sou eerder Paul Roos in die Boland wil sien, dan sal hulle ophou kerm oor min spelers in die Cravenweekspan.

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 19:18
  26. avatar
    #182 Djou

    @Deon: Ek wag steeds vir daai name, mnr alwetend!

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 19:13
  27. avatar
    #181 Ploegskaar

    @Smallies: Dus ‘n vriendin

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 19:12
  28. avatar
    #180 Ploegskaar

    @Wonder: Allermins, bloot die feite gestel. Dit kry wel jou en ‘n paar ander se holle duidelik in ‘n knoop, alhoewel die onderwerp al deurgetrap is. Seker jy het beter dinge om op te fokus, soos jou karavaan of jet-ski was

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 19:12
  29. avatar
    #179 Smallies

    @Deon: ek het n groot vriend wat daar uit Windmeul se wereld uit kom ,as jy hom nou sidderend die moer in wil he dan se jy hom hy kom uit die WP uit ….hy is n Bolander finnish en klaar….en hy was in Boishaai gewees….

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 18:49
  30. avatar
    #178 Deon

    @kantako: Ja , die Boland as sportprovinsie is kunsmatig geskep om plattelanders te akkommodeer. Die Wynland skole en Somerset Wes was nog nooit in die Boland nie, nog altyd in die WP. Dis met spesiale vergunning dat sekere sportsoorte onder die Boland resorteer. Gaan kyk na die artikel op Ragga of wat ookal wat handel oor Boland se van Rooi/van Rooyen wat kla oor Garsfontein wat die arm kinders roof en Garsfontein wat Wit Messiahs speel, die lys name daar genoem, mens sal eerder dink die Boland is in die Noord-Transvaal as BINNE-IN die WP. Ons kla nie daaroor nie, dis ‘n Wen-Wen situasie vir die kinders. Die Boland bestaan net in die Telkom telefoongids, en net ‘n deeltjie van hom word apart hanteer.

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 18:23
  31. avatar
    #177 Smallies

    @Rugbyman: dalk net so op n Sondag middag van die braaier af skuif etens tafel toe en dan skuif kooi toe 😂😂😂

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 17:11
  32. avatar
    #176 Rugbyman

    @4×4: Ek wil nerens heen skuif nie…

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 16:52
  33. avatar
    #175 Wonder

    @Ploegskaar: Sjoe,dis ‘n teer punt in jou lewe.

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 16:06
  34. avatar
    #174 4×4

    @Rugbyman: ek wil net sê jy is oorgekwalifiseer jy sal nie affies toe kan skuif nie, daar is net 2 beheerliggaam poste beskikbaar 😆 🤣

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 15:49
  35. avatar
    #173 skelmbos

    Surprised by 2 results in Eastern Cape:
    Dale beating Graeme (66 v 38 acc to NextGen)
    and
    St Andrews beating Queens (34 v 25 acc to BHP)
    Homeground advantage appears to still be a thing…

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 14:48
  36. avatar
    #172 Kaya 85

    Interested to know ‘where’ / from which schools the players in question are moving? …to Garsfontein? EG? … just wondering, pls share… I dont read Rapport (maybe I should)

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 14:22
  37. avatar
    #171 Smallies

    @kantako: dis soos Kimberly wat kastig in die Noord kaap is terwyl dit baie duidelik tussen Die Vaal en Oranje rivier le….WP kan nie toelaat dat n ander unie hulle diamante steel nie ,net soos die engelse nie toegelaat het dat “hulle ” diamante Vrystaat hoe gaan nie🤪🤪

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 14:19
  38. avatar
    #170 Smallies

    @kantako: ja maar onthou nou WP rugby se grens loop presies om Gim Boishaai ,Boland ,PRG en Maties …. dis soos n tower grens wat net geld vir rugby 😂😂😂

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 14:16
  39. avatar
    #169 Ploegskaar

    @Wonder: Wil jy eerder teen WP of Boland verloor? Dit hoef nie vir jou sin te maak nie, glo ‘n verloor teen WP is meer verteerbaar ieder geval

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 14:02
  40. avatar
    #168 Wonder

    @kantako: Ek weet,dit maak net nie sin nie.

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 13:51
  41. avatar
    #167 kantako

    @Wonder: daai debate is al ouer as die een van die regte Witbulle.

    N seun in Paarl Gim, kry Boland klere in Atletiek, en speel Boland Krieket, maar Wp Cravenweek 🤣

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 13:44
  42. avatar
    #166 Wonder

    @Kantman: Ek dink Boland sal makliker hul spelers behou as hulle onder Boland speel,waar hulle hoort,en nie onder WP nie. Belaglik die WP twee Cravenweek spanne het as meeste spelers vir Boland moet speel.Moet die Paarl skole nie eintlik ook vir Boland speel nie? Ek dink so,dan sal Bolank vir WP hard stamp.

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 13:37
  43. avatar
    #165 kantako

    @Wonder: ja dit help ook darem so bietjie

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 13:29
  44. avatar
    #164 Kantman

    @Ploegskaar: Ek moes duideliker gewees het. Stem saam met jou post. Myne was nie op jou post gemik nie, was algemeen en oor die jagseisoen. Ek verstaan Boland unie sukkel om spelers te behou.

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 13:21
  45. avatar
    #163 Rugbyman

    @AbsolutMenlo: 😂😂😂😂😂😂

    Baie snaaks! Verstik ek nou amper aan my wyntjie!

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 13:15
  46. avatar
    #162 Wonder

    @kantako: Meer belangrik is dat hy ‘n oud Garsie is.

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 13:08
  47. avatar
    #161 kantako

    @AbsolutMenlo: en nou geniet ek hierdie antwoord van jou.

    @rugbyman sal nie Garsies los nie hy het te veel geld invest, hy besit dan reeds die Oos en Noord Kaap 🤣🤣🤣🤣

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 13:02
  48. avatar
    #160 kantako

    @AbsolutMenlo: jys reg RB is afgeskuif O/15 span toe en het in die finaal gespeel. Gaan dieselfde nou gebeur met NL ? Waar is KL ?

    Hier is my raad, dalk het jy of @Asterix invloed by daai smart hoof van julle. Leer by Waterkloof.

    Ek bedoel hierdie nou uit my hart uit met geen sarkasme nie. Adverteer n Sporthoof pos. Doen ordentlike onderhoude vir n goeie sporthoof (niemand se maatjie aanstel nie)

    Dan laat julle daai sporthoof AL die huidige sportposte weer adverteer. Gee die huidige mense n jaar kennis. As hulle die pos wil hou kan hulle weer aansoek doen, as hulle goed genoeg is sal hulle weer die pos kry.
    Rugbydirekteur, netbaldirekteur, hokkie, gholf, atletiek blah blah blah.

    So kry die Sporthoof die geleentheid om sy eie army te bou met nuwe idees. Julle dink dalk julle het tans (as voorbeel) die beste Atletiekdirekteur in die sterrestelsel, maar wat as julle dalk iemand mis. Wat as daar n jong passievolle persoon daar buite is wat twee keer so hard sal werk en die skool en kinders se belange op die hart dra ?

    Ek ken BAIE goeie coaches. Julle het nou geleentheid om oor te begin. En julle skuld dit aan julle leerlinge. Menlo is nie finansieel gestremd nie. Kry die regte mense.

    Ek moet eerlik se met die aanstelling van Sylvester by Garsfontein, was ek geskok, ek het gedink hulle gaan n groot naam jag, maar kyk die results, en nou bou hulle n coaching group om dit. N groot naam beteken nie altyd beter results of beter bemarking nie.

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 13:00
  49. avatar
    #159 AbsolutMenlo

    @Rugbyman: … rumour is reg maar ek verstaan jy wil eers die seisoen by die Bere klaar maak. :wink:

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 12:59
  50. avatar
    #158 Rugbyman

    @AbsolutMenlo: Rumour has it dat julle nog n nuwe man die week aanstel…?

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 12:52
  51. avatar
    #157 Ploegskaar

    @Kantman: Nee jy het my ongelukkig meestal verloor. Ek het geen verwysing na ontwikkeling gemaak nie. Wat die Noord na Suid beweging betref verwys ek geensins na verhuising nie, dit gebeur reeds organies vir ‘n geruime tyd

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 12:41
  52. avatar
    #156 AbsolutMenlo

    Baie geluk EG … My span vir die Cup 2023!

    Baie geluk Garsfontein en W/Kloof. Kloof / Helpmekaar wat ‘n humdinger … dink tog Kloof het die wen verdien weg van die huis.

    @jakes: Dankie vir die opbouende woorde van wat jy eerstehands van Menlo gister beleef het.
    Dit is ‘n obvious moeilke seisoen vir Menlo rugby, maar ons gaan beter en sterker daaruit kom.

    Aan al die self-proclaimed Menlo kenners … we don’t need your advice or support … verseker nie SBR supporters in my boek nie.

    @kantako: RB is nooit “wegjaag” by Menlo nie … hy het dieselfde jaar aan gegaan en die o/15 span tot in die Cup finaal afgerig. Move on!

    @Maroon machine supporter: Dit is hard baie hard.
    Bly die skool en ons rugby ondersteun … Menlo rugby sal terug wees.

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 12:25
  53. avatar
    #155 Rugbyman

    @Ploegskaar: Netso… Dit gebeur maar net meer onder die radar! Geluk met julle CW manne

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 12:24
  54. avatar
    #154 Wonder

    @Smallies: Ek stem,die woord”geluk” is die belangrikste.

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 12:23
  55. avatar
    #153 Kantman

    @Ploegskaar: @4×4 Die Kaap, Wes en Oos, bly die grootste ontwikkelings area vir toekomstige spelers. Absoluut nonsens dat die skuif ‘n speler se rugby gaan ontwikkel, verbeter bloot sy kanse oor die korttermyn vir ‘dalk’ meer blootstelling. Which is fine, elke ou moet na homself kyk. Soos genoem is hierdie bloot ‘n beter beleggings besluit vir skole, dit is te duur vir 5 jaar en die uitval % is bloot te groot. Maar spaar my asseblief die spog oor ontwikkeling. Laat my wonder waar is @Ouboet, het hy sy werk voor Wildeklawer klaargemaak, kinders geteken en wag nou weer tot volgende jaar?
    Die Noord-Suid migrasie gaan oor meer as net rugby …

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 12:23
  56. avatar
    #152 Smallies

    @Ploegskaar: asof die Wes kaap se skole spelers poel nie al reeds die grootste en diepste in die land is nie😂😂😂

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 12:15
  57. avatar
    #151 Smallies

    @Wonder: solank hulle ,en hulle ouers happy is is daar rerig nie n probleem volgende my nie….

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 12:09
  58. avatar
    #150 Ploegskaar

    @4×4: Lae vrugte is dikwels oorryp vrugte, maar dit daar gelaat. Wat my opval oor die afgelope paar jaar is die geleidelike toename in Noord na Suid migrasie, terwyl meeste fokus op Suid na Noord beweging. Braakburg, Bokspan, Benoni, Springs, Rustenburg, Brits, Middelburg, Nelspruit o.a. en die dor Noord-Kaap vlaktes lewer klipharde ysters met goeie off-field profiles en ek voorsien hierdie beweging sal ontgin word en aanhou groei oor die komende jare. ‘n Bietjie huiswerk sal hierdie tendens bevestig

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 12:07
  59. avatar
    #149 Wonder

    @4×4: Solank as dit hul rugby verbeter is dit moes goed. Hulle gaan nou beesvleis eet ipv vis.👀

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 11:43
  60. avatar
    #148 Djou

    @Snelvuur: Ja, en dit backfire lelik. As jy werklik ingelig is, sal jy merk daar is ‘n paar skole in die boonste liga wat uit die bus val ss gevolg daarvan.

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 11:39
  61. avatar
    #147 Wonder

    @Rugbyman: Garsies se 0/16’s het goed gespeel gister,hopelik het hul seisoen nou gedraai.

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 11:35
  62. avatar
    #146 Rugbyman

    @4×4: Nee nee… van hulle is reeds in pta… 😜

    En sekeres het in Bloem agter gebly vroeër die jaar… sommiges skuif van jhb na stellenbosch…

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 10:02
  63. avatar
    #145 4×4

    Jagseisoen nog nie eers behoorlik afgeskop nie en daar val klaar Bokke van HTS Drosdy en Hoërskool Hermanus wat volgende jaar in Pretoria gaan bokspring

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 09:34
  64. avatar
    #144 Maroon machine supporter

    @4×4: Stem. Op die ou einde is dit die consistency en sustainability van ‘n program wat die verskil maak.

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 08:21
  65. avatar
    #143 4×4

    My 2 cents, Menlo het baie goeie juniors gehad agv One Sport wat hulle werwing behartig het gerugsteun deur konstruksie maatskappye en myn magnate se befondsing vir beurse. Dink die 5 jaar plan is nou al baie bekend.
    Die oomblik wat die befondsing onttrek het, het die rugby ook getaan.
    Mag ek almal ook herhinner waar Affies se rugby was, toe Menlo sin sterk was, inteendeel daar is wyd verkondig dat Affies nie meer ‘n rugbykrag sal wees nie.
    Enter Ryno vd Merwe en Jacobs Broers en die rugbyprogram word stelselmatig omgedraai sonder behoefte om op Graad 10 vlak tekortkominge in te shop.
    Die program is besig om weer vrugte af te werp as daar ag geslaan word op die junior spanne se “rankings”.
    Skole wat staatmaak op hulle “homegrown” talent gaan verseker deur goeie en minder goeie jare gaan, so ook dink ek mag Menlo dalk nou daar wees. Die antwoord vir Menlo is maklik, moet nie tekortkominge inshop nie, belê veel eerder weer in goeie strukture en afrigters, so word ‘n kultuur van vertroue gekweek onder seuns wat van Graad 8 af deur die ranks kom en weet hulle sal nie Graad 11 of 12 vervang word met “geshopte seuns” nie.

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 08:13
  66. avatar
    #142 Wonder

    @jakes: EG lyk baie goed,beslis die span om te wen die jaar,vir monnas gestamp op die ras en Garsies moes hard werk vir tuis wen.

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 08:06
  67. avatar
    #141 Smallies

    @Maroon machine supporter: Ek dink nie ek kon dit beter stel nie…..

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 08:04
  68. avatar
    #140 Maroon machine supporter

    Vir my is dit baie hartseer dat ‘n trotse skool soos Menlopark so swaar leef op die rugbyveld. Dit is tog in niemand se belang as ‘n span naweek na naweek so sleg verloor nie. Dan is sport/rugby mos nie meer lekker nie! Die meeste seuns is in die dag op skool omdat hulle daar MOET wees en in die middag is hulle op die sportvelde omdat hulle daar WIL wees. Die skool is dit aan die kinders verskuldig om hulle die beste moontlike geleentheid te gee om al hul talente ten volle te benut. Indien nie gaan al hoe meer talentvolle kinders teen die skool kies…

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 07:50
  69. avatar
    #139 kantako

    @Grizzly: 🤣🤣 exactly. Thats the spirit

    ReplyReply
    11 June, 2023 at 06:11
  70. avatar
    #138 Grizzly

    @kantako: Lekker Tanko!!Se hom soos hy is!Garsies gemaklike wenner die jaar.Gim met ten minste 15 oor HJS!🤣

    Kom ons gee Menlo n kans,vir Pta rugby moet hulle in Beker bly.As daai boom val is daar 3 oor…n boom vat 20 jaar om te groei….

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 23:31
  71. avatar
    #137 kantako

    Ek sien Secunda het vir Ligbron gemaklik gewen. Is hierdie die jaargroep waar Ligbron die Virsekerbeker gewen het as O/14 ? Of is daardie seuns al klaar met skool ?

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 23:19
  72. avatar
    #136 kantako

    @OomPB: ek stem. Enige span kan die Interskole wen, dit is hkm dit elke jaar so groot is, selfs in die jare wat almal weet HJS of Gim is die groot fav, is die tellings maar naby gewees. En ek dink dit is die geval met enige interskole.

    My vraag egter is net, of n skool.est die gunsteling is dit moet gebruik as hulle voordeel of moet hulle dit down play ?

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 23:17
  73. avatar
    #135 OomPB

    @kantako: Paarl Interskole beteken favorite tag niks. Daar het al groot spanne gesneuwel oor die jare. Alhoewel HJS sukkel, gaan hul met interskole n total ander span wees. As daai agterlyn genoeg bal kry, gaan dit n ander stories wees.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 22:58
  74. avatar
    #134 Asterix

    @jakes: Jip baie van die spanne begin nou lekker saamspeel maar dink ook beserings het ‘n rol beginspeel by sekere spanne, die lang rus gaan dinge weer deurmekaar maak, span soos Noordheuwel was in die begin van die seisoen een van die gunstelinge maar vir my daai spel bietjie verloor, as hulle dit egter weer terugkry gaan dit ook interessant wees.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 22:42
  75. avatar
    #133 Kantman

    @jakes: Ek lig my hoed – die Pretoria bloggers gaan lank moet soek naby om Oos-Rand klas te kom

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 22:36
  76. avatar
    #132 Asterix

    @kantako: Ek het nou darem so half pad gekom met jou langboodskap, sal jy asb die verklaring waar menlo gese het hulle top 32 spelers is beseer post. As ‘n oud Menlo ouer en persoon wat redelik ‘n paar huidige menlo mense ken het ek daai verklaring blykbaar gemis, die verklaring wat ek bevoorreg genoeg was om te sien het genoem dat daar uit AL hulle oopspanne 32 beseerde seuns het, Jy noem menlo het 2 spanne teen Affies laat speel, weereens het ek daai game gemis want toe ek daar was het Menlo slegs een gesamenlikespan hehad wat teen Affies se 3de span gespeel het, weet ook nie van die koshuis span wat jy na verwys nie.

    Moet se met die ouers met wie ek gepraat het, het almal nog saamgestem met die besluit, maar dit is nou wel nie al die ouers nie.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 22:35
  77. avatar
    #131 jakes

    @Asterix: okay dankie vir die komplimente. Jammer as ek bietjie cheeky geklink het met die 2cent comment:) wou dit delete maar lyk my ek kan nie.Ja Garsfontein is definitief die gunstelinge en gaan moeilik gestop word nog steeds. Maar die spanne raak baie meer gelyk nader aan die semis. Garsies, Monnas, Klofies,Jansies en Noordheuwel lyk my gaan sake uitspook. Ek dink Helpmekaar gaan nie die semis maak nie.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 22:33
  78. avatar
    #130 Asterix

    @kantako: ek sal more jou laaaaaaang boodskap in detail lees, maar ek kom terug na jou aanvanklike post en vra om die kinders uit te los, gaan lees dit gerus weer en jou comments was direk teenoor daai kinders met jou sarkastiese stelling,

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 22:23
  79. avatar
    #129 Asterix

    @jakes: Jakes my comment was eintlik bedoel as ‘n kompliment vir julle glhuidige goeie spel so jammer as dit verkeerd oorgekom het. Ek rate Garsfontein baie hoog hierdie jaar en glo dat hulle baie moeilik gewen gaan word, ek het redelik al hulle games gesien en ‘n paar van julle games. Ek is nie so kenner soos van die ander bloggers nie maar wat ek gesien het is dit my opinie, maar dit is maar net my 2 sent.

    Baie geluk met vandag met julle oopspanne daai agterlyn van julle en veral die 15 was besonders goed.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 22:18
  80. avatar
    #128 jakes

    Ek het Menlopark jammer gekry vandag MAAR ek wil ook my hoed afhaal vir die spelers dat hulle onder omstandighede nooit gaan lé het nie en gespeel het tot die einde. Ek kan nou vir jul sé Menlo se JNRs lyk glad nie sleg nie, en as hul net die afrigting en oorskakeling na SNR vlak kan regkry, gaan hul weer binnekort baie kompeterend wees op SNR vlak. Ek glo nie hul sal gereguleer word nie. Inteendeel ek dink hul gaan oor so 2 jaar weer baie beter wees. Laastens wil ek ook sé daar was so paar jaar terug oog groot bohaai opgeskop toe Affies onttrek het teen Garsfontein en hul gevoel het die speelveld was nie gelyk nie en het nie kans gesien om Garsfontein aan te vat nie. So my punt is almal kry ‘n fase waar dit nie so goed nie en spanne onttrek. Dis niks nuuts nie. Menlo kan nie gestenig word nie. Hul sal weer opstaan.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 22:18
  81. avatar
    #127 kantako

    @OomPB: ek hoor jou.
    Maar dit voel vir my of almal altyd die favourite tag try wegsteek. Half om nederig te klink (en omdat jy bang is mense beskou jou as arrogant en windgat) maar jy het flippen hard gewerk om die “favourite tag” te verdien deur die seisoen.

    Hkm kan jy dit nie own nie. Ek dink altyd aan Mike Tyson, hy was altyd die favourite, en hy het dit ge “own” en dit het hom gevaarlik gemaak, mense het hom gevrees voor hulle in die ring geklim het.

    Imagine gou hierdie. Kom one se France is met RWC die heel fav no 1 in die wereld op home ground, en hulle interview Du Ponte voor die opening game, en hy se
    ” we are the best team in the world, we are the favorites to win, and we are here to win the world cup, nobody is good enough to stop us”

    Sal mense hom dan beskryf as arrogant of confident ?

    En wat as hulle dan die RWC wen.

    Gaan mense dan se hulle was confident en geglo in hulself, of was hulle dan net windgatte ?

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 22:10
  82. avatar
    #126 jakes

    @Asterix: ek sal graag wil weet hoe bepaal jy dat indien EGJ en Garsfontein in die finaal speel, dan gaan Garsfontein in elk geval maklik wen. Op watter kriteria bepaal jy dit nou of wil jy met jou 2 sent byvoeg? Het jy dalk tellings vergelyk in die laaste paar weke op spanne se huidige vorm? Dan kan jy mos glad nie sé Garsfontein sal maklik die finaal wen nie.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 22:08
  83. avatar
    #125 kantako

    @Asterix: ek se geen seun sleg nie. Ek se juis die seuns wat vandag gespeel het verdien n pluimpie want volgens die skool se verklaring is hulle nommer 33-64 wat tans speel. Vandag was daar 2 spanne wat gespeel het (die 1ste en 2de spanne). Teen Affies was daar ook 2 spanne , maar toe mag hulle nie genoem word die 1ste en 2de spanne nie, en moes teen Affies se koshuis spanne speel?
    Julle hoof is slapgat man. Hy verneder julle seuns wat hulle lywe op die spel sit. Van die eerste wedstryd wat julle afrigter in beheer was het die skeidsregter hom n rooikaart gegee. Nog net n verleentheid vir julle rugby gewees.

    As n hoof n besluit maak om te onttrek agv beserings en in die belange van die seuns, dan respekteer ALMAL die besluit. Geen probleem nie. Jy onttrek nie, dan speel jou seuns nog vir die Blou Bulle en 7 dae later speel jy weer n liga wedstryd nie, dit werk nie so nie. Gaan leer gerus by Affies en Doc Edwards, hy het sy standpunt geneem teen bekerrugby en daarby gestaan, nie net in die jare wat hy n swak 1ste span gehad het, en weer gespeel in die jare wat hy n sterk 1ste span gehad het nie.

    Paarl Gim ook vandag sonder 7 starting spelers gespeel. Dit is ook tough. Ja hulle het baie diepte, maar plaas in perspektief dat al hulle wedstryde vir die seisoen teen Top 20 skole gespeel word dan vat so seisoen ook maar sy tol.

    Gaan vra vir Sean Erasmus die dag toe HJS se winning streak tot n einde kom hoeveel seuns was nie beskikbaar nie, veral na die Interskole, die game teen Marlow was n dead rubber, maar hulle het nie onttrek nie. Elmo Wolfaard het heel week vir Sean gese om die game af te stel.

    Gaan praat dan ook met Marlow se coach en hy sal jou sy weergawe vertel, hulle wou eintlik onttrek want hulle het n helse klomp beserings gehad, maar die seuns wat gespeel het so gemotiveer die dag dat hulle veraltyd sal onthou word as die span wat HJS se winning streak gebreek het.

    Stats bewys dat daar jaarliks uit Affies uit n paar Pro Spelers bestaan en selfs nou en dan n Bok ook. Wat as die senter van Affies die jaar eendag die Bokke se beste senter ooit word met 150 toetse en 3 World Cups. Dan kan die Menlo seuns altyd se hulle het teen hom gespeel op skool, en n storie oor hom vertel, rugby leef lank nadat die verby is op skool, maar nou is dit ontneem van daai seuns, want die Menlo seun sal nou nooit kon se hy het teen Affies gespeel nie. Dis hartseer.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 22:03
  84. avatar
    #124 OomPB

    @kantako: daai favorite tag between teespoed met interskole.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 21:41
  85. avatar
    #123 Asterix

    @BlouLou: Geluk met Kloof se wen vandag julle baie onder die radar maar al ‘n paar groot wenne gehad vandag. Julle kan dalk net die semis interessant maak.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 21:34
  86. avatar
    #122 Asterix

    @kantako: Met Menlo se wedstryd in die begin van die seisoen het hulle 4 spanne gehad, hulle kon slegs twee spanne vandag op die veld stuur met spelers uit posisie, duidelik is wiskunde nie jou sterk punt nie. As jy die skool of afrigter of ouers wil slegse vir een of ander persoonlike rede gaan gerus voort, maar moet nie die kinders beledig nie, dit is onnodig.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 21:27
  87. avatar
    #121 kantako

    @Asterix: jy bedoel seker dieselfde EG Jansen span wat ook teen Westville verloor het en nog glad nie as n span gespeel het nie, en steeds Die menlo gewen het ?

    Maar wag in die begin van die jaar het julle seker 32 seuns nog by die atletiek gehad, so dit was dalk dieselfde span as vandag ?

    Soos ek se, as ek julle afrigter was sou ek met die seuns gehou het vir die laaste paar wedstryde, ten minste hoef hy dan nie name op te maak vir al die beserings wat in n week herstel het nie.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 21:20
  88. avatar
    #120 Asterix

    @Djou: Baie geluk, ek kan nie sien dat iemand julle / Garsfontein kan wen die res van die seisoen nie, dink finaal kan julle en EG wees, maar julle behoort hom maklik te vat maar soos Smallies se moet nou eers weer settle en reset in die nuwe kwartaal.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 21:12
  89. avatar
    #119 Asterix

    @kantako: The first 15 team at the start of the season lost by less than 9 points to EG Jansen, I believe youre sarcastic comments regarding the nr 32 player onwards players today are very disrespectful to the current players.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 21:09
  90. avatar
    #118 gimmie

    @kantako, Gim speel baie goed, was vandag sonder 3,4,5,8,12 en 14. Kon met nog 30 punte gewen het. Verseker gunsteling vir interskole, Sal baie teleurgesteld wees as ons nie vanjaar wen nie….Legendariese Gim coach Pine Pienaar is gisteraand vereer by pragitge funksie…hy het Gim afgerig van 1979 – 1994.. hy het sy top span oor die periode aangekondig: 15 calla scholtz 11 Kobus Burger 13 Johan Swart 12 Bernard Groenewald 11 Jacques Galvin 10 Louis Koen 9 Jacques Visser 1 Nico Louw 2 Mornay Visser 3 Balie Swart 4 Kobus Wiese 5 Pieter Loubser 6 Paul Burger 7 Frankel Engelbrecht 8 Schalk Buger (Kobus se broer)

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 20:50
  91. avatar
    #117 kantako

    Paarl Gim speel goeie rugby, hulle is konstant en bou goeie momentum. Moet verseker vanjaar die gunsteling wees vir Interskole. En ja, ek was al by n paar Interskole, dit is altyd tight en enige een kan op die dag wen, soos altyd bewys word. Ek voel net vanjaar behoort Gim positief in die game in te gaan en die underdog”whoo doo” te breek en te wys dat die gunsteling die game oorheers.

    Wat is julle gevoel ? Moet n mens die “favourite tag” down play, of moet mens positief en half meg n attitude die favourite tag embrace en die game oorheers ?

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 19:56
  92. avatar
    #116 kantako

    @Kaya 85: i can imagine. Well Kudos for the boys who played today as the first team was player 33 – 48 and the 2nd team was player 49 – 64. Not many schools who have such position spesific depth in a senior grade. If I was the Menlo coach (we wont lose hahah) but lets say if I was the current Menlo coach, I would stick with this current team, they lose to a good EG by 70 points.

    The starting 15 lost with 70 points all season anyway…..

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 19:52
  93. avatar
    #115 Kaya 85

    @kantako: i saw the Menlo u16, seconds, and firsts today…u16 won comfortably, the seconds had some players carrying injuries and u could see there were ‘fresh faces’ in the team…the firsts had quite a few heavily strapped guys who were limping before half time…they were walking wounded and Jansen were on fire

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 19:42
  94. avatar
    #114 Smallies

    @Wonder: ek dink hy het dalk al n full blown migraine op die staduim….

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 19:36
  95. avatar
    #113 Wonder

    @kantako: Wat ookal Regardt vanaand drink,hy verdien om dit te geniet. Ek dink ook @Rugbyman kan vir homself ietsie gooi en geniet. @Mate het groot probleem want hy kry moes groot hoofpyn as monnas verloor,3 in ‘n ry,eina,mag sy hoofpyn hom baie seer maak.😝😝

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 19:31
  96. avatar
    #112 Snelvuur

    Goeie dag vir Garsfontein! Ek kon nie die hele wedstryd kyk nie, maar het by tye geloer. Ek like Garsfontein se haker baie en die 9 het goed gelyk die stukkies wat ek gekyk het.

    Monnas is glad nie sleg nie, maar blyk bra wisselvallig te wees.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 19:23
  97. avatar
    #111 Snelvuur

    @Djou: maggies! Neem hulle meer spanne as die eerstespan in ag om te kyk wie af skuif? Kan dit wees?

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 19:20
  98. avatar
    #110 kantako

    @Wonder: Die Menlopark is blykbaar ook nie baie goed met krieket nie hulle nog bittet min lopies die seisoen aangeteken.

    Ek voel jammer vir @absoluteMENLO hy klink na n nice ou wat die skool ondersteun. Ek dink vanaand drink Regardt n paar biere en smile oor sie aand op Loftus toe Die menlo hom wegjaag.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 19:09
  99. avatar
    #109 Smallies

    Ek het so n bietjie na die Vrystaat se CW opwarmings games gekyk vandag
    Die afrigters het vir Keegan Scholtz seker 20 min laat vleuel speel en nie as noodsub nie maar met n nr 11 trui aan ,wonder wat hulle plan met hom is

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 18:14
  100. avatar
    #108 Smallies

    @Djou: juis waarom ek se gebaseer op die laaste twee weke….,ook hoekom ek se die besigheid sal eers volgende kwartaal afgehandel word…

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 18:11
  101. avatar
    #107 Djou

    @Smallies: Moenie ‘n fout maak nie, Monnas is eintlik baie goed. Speel wisselvallig en het heelwat beserings.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 18:06
  102. avatar
    #106 Djou

    @4×4: Laaste skuif outomaties af – maar dis al die uitslae wat tel vir beide a en b spanne van o.14 tot senior.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 18:05
  103. avatar
    #105 Kantman

    Wynberg 30-17 SACS

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 17:57
  104. avatar
    #104 Kantman

    Gim 36-12 teen Oakdale.
    Wynberg?
    Rondebosch?

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 17:37
  105. avatar
    #103 4×4

    @Wonder: hoe werk die promosie-relegasie? Is daar ‘n uitspeel wedstryd of skuif die span wat onder aan die log is outomaties af?

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 17:31
  106. avatar
    #102 Smallies

    @Wonder: ek mis hom …..

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 17:15
  107. avatar
    #101 Smallies

    @Djou: ek wil amper n EG ,Garsies final voorspel op die laaste twee weke se results….maar ja ons weet die besigheid word eers volgende kwartaal afgehandel….

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 17:15
  108. avatar
    #100 Djou

    @Smallies: Sjo lanklaas. Monnas baie beter gespeel as teen EG. Gelyk of Garsies die game wou weggee.
    EG 74 Menlo 7. Eina!

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 16:52
  109. avatar
    #99 Grasshopper

    @Dixon’s: Squeaky stuff, jeez times have changed. Battling to beat St Charles, reminds me on in 96 when we lost to Afrikaans Hoer Durban Noord, Voortrekker PMB and scraped past Port Natal. Sad to see :(

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 16:10
  110. avatar
    #98 Wonder

    @4×4: Ek hoor EG en Menlo het krieket gespeel.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 16:07
  111. avatar
    #97 Wonder

    @BlouLou: Baie geluk,die belangrikste span het gewen.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 16:05
  112. avatar
    #96 Dixon’s

    Glenwood 37
    St Charles 31

    Will post some more in depth comments when i get back to Durban from PMB.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 16:05
  113. avatar
    #95 Wonder

    @Rainier: Dag ou Grote. Ek stem saam jou,dit was morsig,maar ek vat die wen. Geluk Bere en afrigters,trots op julle.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 16:01
  114. avatar
    #94 Wonder

    @Smallies: monnas het nou drie in ‘n ry verloor. @monnas for life post net as hulle wen,ek dink sy klong is 0/15 by monnas,hy het verlede jaar begin post.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 15:56
  115. avatar
    #93 Smallies

    @Grizzly: ja nee ek is ook ma crappy met dit,kan darem meeste van die tyd die wenner predict🤣🤣🤣🤣

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 15:11
  116. avatar
    #92 Grizzly

    @Smallies: Ai prediction uit met n punt,kon hom nog nooit 100% kry nie.🤣🤣

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 15:06
  117. avatar
    #91 Smallies

    @Djou: waneer laas het Rugby for life jir ons n match report gegee …..jissie ek mis die ou

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 15:00
  118. avatar
    #90 Smallies

    @Rainier: score asb

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 14:59
  119. avatar
    #89 Djou

    Garsfontein 42 Monnas 31

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 14:58
  120. avatar
    #88 Rainier

    Mooi Bere.

    Nie die beste rugby wat hulle al die jaar gespeel het nie maar daar was altyd ‘n ekstra rat en die laaste Monnas drie was onverskillig gewees.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 14:57
  121. avatar
    #87 Rainier

    Ek bewonder altyd ‘n Martino drie van ‘n lynstaan af.

    Well done Bere…

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 14:37
  122. avatar
    #86 BlouLou

    En daar trek Kloof n Garsfontein op homself. Verloor al die junior games maar die grote wen ons.

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 13:54
  123. avatar
    #85 Rainier

    Bere 45-27 Monnas /16 eindtelling

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 13:28
  124. avatar
    #84 4×4

    @SB Rugby: Onder 15. Monnas 60 – Garsfontein 5

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 12:26
  125. avatar
    #83 4×4

    @SB Rugby: Onder 14 Monnas 26-Garsies 19

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 10:16
  126. avatar
    #82 SB Rugby

    @Wonder: Kan jy of Djou asb die Garsfontein vs Monnas A span finale tellings post asb ? Ek kan ongelukkig geen ander manier volg vandag nie Dankie

    ReplyReply
    10 June, 2023 at 06:51
  127. avatar
    #81 4×4

    @Kaya 85: you can just compare the boksmart team sheets for this year with next year, or we will assist during the course of next year to raise the same issue

    ReplyReply
    9 June, 2023 at 22:50
  128. avatar
    #80 4×4

    @Wonder: vermoed dit sal dalk 8 baan atlete wees wat ook rugby speel. Die beserings by Menlo ook aanleiding gegee tot kansellasie van Affies game omdat dit ‘n friendly is en om seuns te help herstel om promosie-relegasie te help vermy, wyse besluit

    ReplyReply
    9 June, 2023 at 22:43
  129. avatar
    #79 4×4

    @AbsolutMenlo: ek sê iverduidelik jy dan asb vir ons wat het gebeur dat Menlo so 5 jaar terug die beste juniors gehad het en nou nie eers B spanne kan volmaak nie, of geen junior spanne in Top 20 het nie. Hoe is dit moontlik? Waar het alles dan so verkeerd geloop l. Soos die Enelsman sal sê, educate on asb

    ReplyReply
    9 June, 2023 at 22:34
  130. avatar
    #78 AbsolutMenlo

    @Cappie: Tartan reg vir huissport 2024 👍

    ReplyReply
    9 June, 2023 at 20:01
  131. avatar
    #77 Wonder

    @4×4: Net 8 nuwe leerders vir volgende jaar?
    Dis tragies, Garsies sal tussen 350 en 380 nuwe leerders verwelkom in 2024.

    Affies selfde waarvan +- 45 Cravenweek spelers sal wees. :wink:

    Daai skool met sy 8 kan maar sy deure toemaak, is dit DIE Menlopark?

    ReplyReply
    9 June, 2023 at 19:34
  132. avatar
    #76 Bush

    @star:Reminds me of our 91 side final 2 fixtures Westville and HC. House unbeaten at that stage. We had everything to lose and Westville had nothing. Just scraped through a win something like a WC Semi Final, just get the win it doesn’t have to be pretty. I met one of the toughest flanks in SBR “SeaBass”We then played HC in our final game and that result you can Google 🧐🧐🧐hope the Bone Throwers throw the correct bones for these next to games in favour of House. 2 3 House

    ReplyReply
    9 June, 2023 at 17:17
  133. avatar
    #75 Kaya 85

    @4×4: don’t expect us to know if you don’t say ‘which’ certain school got 8 players for next year…

    ReplyReply
    9 June, 2023 at 15:01
  134. avatar
    #74 Rainier

    @Cappie: Daar is nou lekker baie spasie met die rugbyvelde wat nie meer gebruik gaan word nie.

    ReplyReply
    9 June, 2023 at 14:55
  135. avatar
    #73 Kaya 85

    @AbsolutMenlo: correct…all schools should be first and foremost academic schools

    ReplyReply
    9 June, 2023 at 14:29
  136. avatar
    #72 Cappie

    @AbsolutMenlo: Ek verneem Menlo gaan nou ‘n tartan-atletiekbaan kry.

    ReplyReply
    9 June, 2023 at 12:28
  137. avatar
    #71 AbsolutMenlo

    @jakes: Stem saam as Kloof momentum kry is hulle gevaarlik en naby die doellyn moeilik om uit te hou. Helpmekaar tuis voordeel. Gaan baie interessant wees.

    Dink ook Monnas gaan ‘n ander span teen Garsfontein wees Saterdag.

    ReplyReply
    9 June, 2023 at 12:23
  138. avatar
    #70 AbsolutMenlo

    @jakes: Dankie … sterkte vir EG ook. Sien daar is darem twee oop spanne wat Saterdag speel.

    ReplyReply
    9 June, 2023 at 12:19
  139. avatar
    #69 jakes

    Die game tussen Waterkloof en Helpmekaar gaan baie groter wees as wat mense dink. Die wenner gaan beter kans om hé in dalk die halfeindtryd te haal. Die verloorder gaan hul self onder groot druk plaas vir seni finaal uitspele.Dit gaan ook ‘n groot game wees. My geld is op Waterkloof maar dit gaan close wees.

    ReplyReply
    9 June, 2023 at 12:14
  140. avatar
    #68 AbsolutMenlo

    @4×4: … name dropping :lol: :lol: say no more! Roedolph se seun het lekker rugby by Menlo gespeel.

    Jy praat met jouself dit is net jy en ‘n paar ander wat Menlo Label.

    Menlo is ‘n Akademiese skool wat verskeie sport soorte en ander aktiwiteite aanbied.

    ReplyReply
    9 June, 2023 at 12:14
  141. avatar
    #67 jakes

    @AbsolutMenlo: die JNR spanne se games behoort baie exciting te wees. Ek glo Menlo se eerstes sal baie beter speel more. Die rus laas week mag dalk net goed wees vir hulle om motiverings vlakke reg te kry vir die laaste game van die kwartaal. Almal het laas jaar ook gedink EGJ gaan Menlo maklik wen en toe speel EGJ nie so goed nie en Menlopark verras. Enige iets kan gebeur. Sterkte vir Menlo

    ReplyReply
    9 June, 2023 at 12:10
  142. avatar
    #66 AbsolutMenlo

    @jakes: EG is on a role, and it will take a miracle for Menlo to stop the momentum. Hope for at least a competitive game.

    Go MenloBoys (all teams) fight to stay in the Cup competition!

    ReplyReply
    9 June, 2023 at 08:29
  143. avatar
    #65 VaskopVleuel

    @Wonder: Geen speler “onttrek” by SA skole nie. Hy word huistoe gestuur.

    ReplyReply
    9 June, 2023 at 08:16
  144. avatar
    #64 kantako

    @OUD ANKER: nee die welfare was net belangrik teen Affies waar hulle in dieselfde streek bemark vir leerlinge.

    Ek voel so sleg vir die seuns wat wel teen Affies WOU speel wat vertel was hulle is siek en beseer.

    Ek kan nie wag vir Januarie nie, dat ons net weer vir 3weke kan hoor hoe fantasties Die Menlo in Atletiek is.

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 23:57
  145. avatar
    #63 4×4

    Gisteraand so biki skouers gestuur met Roedolph, em om een of ander rede is ons eens, Menlo is ‘n atletiek skool, finish en klaar! Bemark jullle as sulks, of ten minste as ‘n skool wat rugby aanbied, sal dan reputasie beskerm.
    Hoor vandag dat sekere skool weer 8 nuwe leerders inkry vir vgl jaar se ruggas. My vraag is, wie se ego streel dit, skool, borg, of skool? Ek sit by die radio en luister

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 23:08
  146. avatar
    #62 jakes

    EGJansen vs Menlopark live Channel 216 on DSTV time 13.50 according to DSTV schedule.

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 22:52
  147. avatar
    #61 Wonder

    @OUD ANKER: Selfde dok fix ook monnas se spelers wanneer hulle van sa skole onttrek en dan speel hulle paar dae later vir monnas.

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 19:59
  148. avatar
    #60 Kaya 85

    :oops: @Vleis: ya, no netball gets hectic and one of the reasons is that there are 2 umpires/refs….one provided by each school, so one half of the court gets blown non stop by the other side’s ref. And vice versa…so a lot of biased refs, it’s almost necessary for your ref to do the same just to counter the other one…

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 18:31
  149. avatar
    #59 Kaya 85

    @OUD ANKER: Or maybe it’s a faith healer!!

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 18:27
  150. avatar
    #58 jakes

    @OUD ANKER: maybe most of them have hopefully recovered after the week break. We will have to wait and see.🤷🤷

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 18:01
  151. avatar
    #57 OUD ANKER

    @jakes: But what about the welfare of those 32 sick/injured boys. Surely that is more important than log points…

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 17:49
  152. avatar
    #56 OUD ANKER

    @kantako: And can I have the Menlo’s docter phone detail please, because he must be a bloody good docter…!

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 17:48
  153. avatar
    #55 Grasshopper

    Hoping St Charles isn’t another Northwood banana skin for Glenwood…..it’s a banana skin season it seems….never been to low in KZN, well since the mid 90’s that is

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 17:45
  154. avatar
    #54 jakes

    @kantako: EGJansen must just not underestimate Menlopark. Menlo is trying to stay in the top league and they will not cancel easily and forfeit league points. They might just want to proof a point and up their last game for the term. The game earlier this year between Menlopark and EGJ was actually closer than everybody might think.

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 17:07
  155. avatar
    #53 Vleis

    @Grizzly: It was a provincial tournament, so the Oos Randers don’t get the blame in this instance!

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 16:31
  156. avatar
    #52 Grizzly

    @Vleis: Wouldn’t bet against it,on the Netbal…ai die Oos Rand!

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 16:25
  157. avatar
    #51 Vleis

    @Grizzly: Yes, I saw that. Maybe my prophecy, when he was 13, that he’d become a Protea could still bear fruit. :-D 8))

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 16:23
  158. avatar
    #50 Vleis

    @Kaya 85: I have two daughters, so I’ve watched a lot of netball and swimming too! It can get very hectic on the side of the netball court – I remember an u15 tournament at EG Jansen where some parents were ejected from the school, others laid police charges, etc! :lol: :lol:

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 16:21
  159. avatar
    #49 Grizzly

    @Vleis: Vleis on another subject.Did you see Beyers Swanepoel is touring with SA A side in Sri Lanka and doing really well?

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 15:32
  160. avatar
    #48 Smallies

    @kantako: as jy by google earth in tik Hoerskool Menlopark dan kry jy op jou results Die Hoërskool Menlopark

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 15:06
  161. avatar
    #47 kantako

    @OUD ANKER: is it just me that thinks Die Menlo deserves a blog and article on Rapport front page about the miraculous healing of 32+ senior players in less than a week. I see some menlo players also played for the Bulls vs. the Lions, and surely for the Bulls and the school team, they should have had a week of training before playing EG.

    So maybe they rested the Affies fixture and just trained for Bulls and School to beat EG Jansen.

    I hope EG is ready for this game.

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 14:48
  162. avatar
    #46 Kaya 85

    @Vleis: I’ve got girls…watch a lot of netball and swimming

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 14:43
  163. avatar
    #45 Vleis

    @Kaya 85: I watched Bishops get hammered by Gim last weekend. It was 7-all until a minute before half-time, but Gim overran Bishops in the second half. Bishops did not lie down but they appeared to suffer from a lot of injuries, which could have a big impact on this weekend’s game v Bosch.

    Where are your kids at school?

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 14:40
  164. avatar
    #44 Kaya 85

    @Kantman: oh sure,that one. I don’t see SACS winning that one. I saw their u16 team last year at the Jeppe u16Fest, and they beat Helpmekaar so maybe SACS in 2024.

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 14:32
  165. avatar
    #43 Kaya 85

    @OUD ANKER: I’m not saying this about you of course, or you or Smallies’ sisters, but in fact in Brakpan (and Boksburg but not Germiston) there is a lot of sister kissing…Lol…even if they dont like to draw a game…but about Die Menlo game weet ek nie, want ons het niks gehoor dat iemand gecancel het nie so dit gaan several maar voort.

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 14:28
  166. avatar
    #42 OUD ANKER

    @Kaya 85: Two question, 1. Have the 32 sick/injured players of Menlo recovered and is the game against EG actually going ahead? 2. What is this draw prediction of yours? In Brakpan we dont like kissing our sisters.

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 14:07
  167. avatar
    #41 Kantman

    @Kaya 85: I see you missed the other SS match – SACS at home to fight out a win against Wynberg …

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 13:43
  168. avatar
    #40 Kaya 85

    Predictions and Convictions:

    Garsfontein 36 – 20 Monnas (the hiding is coming, Monnas to lose 3 in a row, with apologies to Bone Collector)
    Helpmekaar 27 – 29 Waterkloof (Bruinmasjien stalls)
    EG Jansen 40 – 14 Menlopark (Jansies go easy on ‘DIE Menlo’)

    Kearsney 17 – 30 Hilton (Landrover & sushi derby, do Hilton have the pistons?)
    Michaelhouse 29 – 22 Westville (Westville can come close)
    Northwood 22 – 21 Maritzburg College (Upset in Dbn North)
    St Charles 19 – 24 Glenwood (GW to muscle their way through)
    DHS 50 – 5 Clifton (DHS bullies Clifton and eats their lunch)

    Rondebosch 24 – 18 Bishops (The Bosch-Bish bash-up goes to Bosch)
    Paarl Gim 30 – 15 Oakdale (Gim must be ruthless against the tractor fixers)
    Dale 25 – 35 Graeme (Graeme is the Grey of small schools – mighty hearts!!)
    St Andrews 21 – 26 Queens (will Queens fulfil their potential?)

    Heidelberg Volkies 30 – 16 Ben Vorster (Volkskool making a comeback)
    Oos-Moot 32 – 15 Hugenote Springs (gaan lekker braai in die Moot)
    Anker 20 – 20 Pietersburg (last minute try and conversion to give PHS the draw)
    St Johns 9 – 29 Pretoria Boys High (big softies derby)

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 08:59
  169. avatar
    #39 Rainier

    @Wyvern: Looking at the team list they had 2. Peter du Toit played loosehead – we played at together at UPE. And G Griffin at 7.

    And Dick Brown at 3.

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 08:54
  170. avatar
    #38 star

    @Bush: I hope you are right which will aid in the Westville crusade. I am hoping to catch the Kearsney Hilton game to gain some confidence and momentum before next weekend. Just my luck the Kearsney boys will grow extra arms and legs(and whatever else) and do the unthinkable.Such is school boy rugby. :wink:

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 08:28
  171. avatar
    #37 OUD ANKER

    @Kaya 85: Your predictions for the week end, please, sir? AND please, no stupid prediction for Die Anker like last time!

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 07:47
  172. avatar
    #36 Smallies

    @Wyvern: no unfortunately not

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 05:22
  173. avatar
    #35 Wyvern

    @Smallies: Any idea of how many EP players Grey had in ’86?

    ReplyReply
    8 June, 2023 at 04:16
  174. avatar
    #34 Bush

    @Grasshopper:Correct, big cheque book. Nothing to do with the kids wanting to go to HC all together as mates, all to do with what HC has to offer. Fresh Air, MTB Trails, Coffee Berry and the odd Bush Buck. Bush or No Bush. 2 3 The Green Rot of Jealousy

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 20:55
  175. avatar
    #33 Bush

    @star: Lekker Star, that final game for House and HC is going to be Epic. I think House will play their Reserves this weekend so they Fresh for that final game. 2 3 House

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 20:50
  176. avatar
    #32 Kaya 85

    :-P But having said that, I’ve got an acquaintance who basically braais something on his gas braai every night…wife just shakes her head laughing, says he needs that ‘cave time’..but me? …I’ve got teenagers who also practice sports, school activities etc. We lucky if we get home before dark…yikes plus Im trying to lose some kilograms and need to eat less & less meat…and gas isnt real braai…coals boet, which take time, whose got that kinda time?….ok now I’m giving all the reasons why I don’t braai every night like a real South African red blooded, meat eating male.

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 20:46
  177. avatar
    #31 Kaya 85

    @Smallies: On Thursdays?…not likely. I mean unless its next week when the Friday is a public holiday….braai Weekends usually…but seldom twice on one weekend, …Who is that lucky? but now ou Smallies, if u braai Thursdays, what days do u cook in the kitchen? Mon – Wed?

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 20:39
  178. avatar
    #30 Smallies

    @Kaya 85: what do you mean? Dont you braai on Thursdays?

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 16:17
  179. avatar
    #29 Kaya 85

    @Smallies:Lol .. I wouldn’t mind a Thursday braai…wonder how Deon’s dagwood was?

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 16:15
  180. avatar
    #28 Smallies

    @Kaya 85: yea we braai together Thursdays 😂😂😂😂😂no mate I copied it from Graham’s website

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 16:04
  181. avatar
    #27 Smallies

    @Smallies: op Graham se website

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 16:02
  182. avatar
    #26 Rainier

    @Smallies: GCB het daai jaar redelik ver gewen teen Grey High. Amper verloor teen HTS.

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 16:00
  183. avatar
    #25 Kaya 85

    @Smallies: …you’ve got Hennie on Whatsapp?

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 15:55
  184. avatar
    #24 Kaya 85

    @KES Oldboy: yikes, just checked on their webpage .. Graeme has a total of 348 high school boys….

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 15:54
  185. avatar
    #23 Smallies

    @Rainier: “I think it was the ’86 year where we had five guys in the EP Schools side. We were due to play a strong Grey PE team in the afternoon, so it was a game where we needed all our resources. The problem was that there was a morning game for EP and so many of the guys were committed to that. As soon as the EP game ended though, we rushed back to get to the school derby. But we were just late, and had to watch our team lose from the sidelines. It was the only game we lost that season.”

    Hennie le Roux

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 15:53
  186. avatar
    #22 Kaya 85

    @Rainier: Do you know who is running rugby there and responsible for Graeme’s resurgence?

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 15:50
  187. avatar
    #21 Rainier

    @KES Oldboy: They only lost to Grey High that year – the match was played without the EP reps.

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 12:17
  188. avatar
    #20 KES Oldboy

    @Wyvern: I believe it was 86 that Hennie Le Roux played 10 for a very strong Graeme team that included David Walters (Zimbabwe RWC centre), Tarr-Graham (EP schools centre) & the Markow brothers (backs) that were too old for provincial selection! An electrifying back line.

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 10:49
  189. avatar
    #19 Grasshopper

    @star: Saw a great FB post today of about 8 boys who have schooled together from DPHS to Hilton, playing rugby together all that time. How awesome is that? Seems Hilton have their fingers in the DPHS pie too….

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 09:53
  190. avatar
    #18 star

    So House are playing my 2 old schools in a row. I am calling for Westville to rise to the challenge and show the form that was displayed at the Kearsney festival where they went undefeated and took down the now high flying ” Jansies”. At the very least they must soften them up so that Hilton can cruise to the ultimate prize as champions of the Last Outpost :wink:

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 09:04
  191. avatar
    #17 Rainier

    @Kaya 85: Some nice talent coming through for Graeme. Both the 10 and 13 of the EP GK team are /15 boys from Graeme.

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 08:36
  192. avatar
    #16 Grasshopper

    @vonke_44: yes, academics trump rugby. You are correct, 20 teams vs College. Well done DHS, only a few years ago they were scraping 12 teams together. https://maritzburgcollege.co.za/wp-content/uploads/2023/03/DHS-25-March-Results-NEW2.pdf.

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 08:21
  193. avatar
    #15 vonke_44

    @Grasshopper: As I said, I believe it was a mutual decision by the schools so the boys can focus on exams. Not a bad reason for cancelling if you ask me. Further, I believe DHS have put out 18 teams this season.

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 06:20
  194. avatar
    #14 Wyvern

    @Kaya 85: I might need this fact checked, but I think the last time Graeme beat Grey was when Hennie le Roux was at school in ’85!

    ReplyReply
    7 June, 2023 at 01:15
  195. avatar
    #13 Grasshopper

    @vonke_44: you joking?! DHS can barely put out 12 teams, now they too strong for Clifton? Come on! They have a decent 1st team….arrogant

    ReplyReply
    6 June, 2023 at 22:45
  196. avatar
    #12 Kantman

    @Kaya 85: We need them to fire for SA rugby

    ReplyReply
    6 June, 2023 at 21:56
  197. avatar
    #11 Kaya 85

    Can Graeme replicate their form this weekend at Dale…? Very satisfying to see how they have picked up this year…95 WC winner Hennie le Roux was a Graeme boy…Graeme on form is THE quintessential South African school rugby team…sorry Paarl/Stellenbosch…you guys (especially Paarl) might be the powerhouse epicenter of school rugby talent…but the spirit of schoolboy rugby was born on the eastern Cape frontier, and it’s not the privates that carry that mantel, it’s places like Queens and Dale…and even more so a school like Graeme or Muir…

    ReplyReply
    6 June, 2023 at 21:17
  198. avatar
    #10 Smallies

    @Herakles: I agree with you 100% ,they are schoolboys and need yo focus 100% on exams

    ReplyReply
    6 June, 2023 at 18:10
  199. avatar
    #9 Herakles

    @Smallies: I note that the Free State rugby calendar has been adjusted with the last match (the finals of the Shimla Cup) being played on 26 August 2023.

    In 2015, the year that got the revival of rugby at Welkom Gimnasium going, my son was part of the team that went on to win the Shimla Cup – with the deciding match being played in the middle of the Matric record exam. That was very disruptive insofar as his academic preparation was concerned.

    Thus, there is one good thing that I can honestly say regarding schoolboy rugby in the Free State: Somehow sanity has prevailed and has the primary objective of schooling reappeared in the sights.

    ReplyReply
    6 June, 2023 at 17:43
  200. avatar
    #8 Smallies

    @OUD ANKER: Ek dink Grey is ook klaar vir die kwartaal …

    ReplyReply
    6 June, 2023 at 16:18
  201. avatar
    #7 Kaya 85

    @OUD ANKER: good question ou Anker, I don’t know if they are or aren’t playing…

    ReplyReply
    6 June, 2023 at 15:59
  202. avatar
    #6 vonke_44

    @Herakles: I believe the DHS v Clifton fixtures have been cancelled for this exact reason

    ReplyReply
    6 June, 2023 at 14:23
  203. avatar
    #5 OUD ANKER

    @Herakles: You are so 100% correct with your comment with regards rugby and winter exams. KES and Affies are 2 schools I’m aware of that played their last games last week and the week before for the very winter exam reason.

    ReplyReply
    6 June, 2023 at 12:17
  204. avatar
    #4 kantako

    @OUD ANKER: definitely not. Player welfare. Menlo has 32 (and counting) injuries

    ReplyReply
    6 June, 2023 at 12:06
  205. avatar
    #3 Herakles

    I see that the school holidays start on 23 June 2023.

    Doesn’t that mean the schools indicated on the 10 June 2023 fixture list are already well into their exams? And yet – the boys are still practising hard and playing rugby?

    Ninety per cent of first-team players must be in their Matric year. Very few of them will play rugby after school and be making a living from that.

    In my book, that really represents skewered priorities.

    ReplyReply
    6 June, 2023 at 12:05
  206. avatar
    #2 OUD ANKER

    @Kaya 85: Is the EG/Menlo game happening??

    ReplyReply
    6 June, 2023 at 09:01
  207. avatar
    #1 Kaya 85

    Some hidings on the way ….
    DHS over Clifton
    EG over Menlo
    Garsfontein over Monnas

    ReplyReply
    6 June, 2023 at 08:42