SLOT | SCHOOL | SCHOOL | |||
---|---|---|---|---|---|
DAY 1 : Fri 29-Apr-2022 | |||||
19h00 | Oakdale | 07 | 25 | Affies | |
DAY 2 : Sat 30-Apr-2022 | |||||
08h00 | Stellenberg | 36 | 07 | Noord-Kaap | |
09h10 | Durban HS | 31 | 15 | Menlopark | |
10h20 | Garsfontein | 43 | 13 | Framesby | |
11h30 | Waterkloof | 19 | 17 | Diamantveld | |
12h40 | Drostdy | 25 | 23 | Welkom Gim | |
13h50 | Paarl Gim | 59 | 12 | Helpmekaar | |
15h00 | HJS Paarl BH | 38 | 03 | Maritzburg College | |
16h10 | Grey College | 40 | 12 | Boland Landbou | |
17h20 | Outeniqua | 18 | 07 | Monument | |
18h30 | Paul Roos | 43 | 20 | Glenwood | |
DAY 3 : Mon 02-May-2022 | |||||
07h00 | Framesby | 24 | 07 | Welkom Gim | |
08h10 | Boland Landbou | 47 | 07 | Noord-Kaap | |
09h20 | Helpmekaar | 25 | 16 | Maritzburg College | |
10h30 | Waterkloof | 15 | 14 | Drostdy | |
11h40 | Stellenberg | 42 | 17 | Menlopark | |
12h50 | Outeniqua | 38 | 10 | Diamantveld | |
14h00 | Oakdale | 20 | 12 | Durban HS | |
15h10 | Affies | 49 | 14 | Glenwood | |
16h20 | Garsfontein | 19 | 18 | Paul Roos | |
17h30 | HJS Paarl BH | 27 | 03 | Monument | |
18h40 | Paarl Gim | 22 | 17 | Grey College |
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.
@Djou: en daar doen Paul Roos aan Gim wat Garsies hulle gewys het hoe. Wat ‘n goeie game.
Stem ook saam met jou opmerking dat daar meer keuses is vir skole en dit hou rugby gesond. Jy gaan jouself herhinner watse saai era dit was toe Affies en Kloof amper alle rugby in Pretoria oorheers
@All Black: Sonder al die beseerdes behoort Gim redelik maklik te gewen het.
Dit gesê, die plaasvervangers is ook baie goed, veral Kyle Smith.
Ek dink Gim gaan te sterk wees vir Paul Roos! ‘n Baie afgeronde span wat weet wat om wanneer te doen.
Maar dit gesê, tuisveldvoordeel saam met nat omstandighede is altyd ‘n gelykmaker. Sien uit!
@4×4: Ek stem. Ek onthoy jy het selfs behoeftiges in Garsies gehelp. Respek!
Gelukkig vir Garsies is dinge besig om te draai. Waar graad 8’s voorheen net Affies oorweeg het, is dit nie meer die geval nie. Oor tyd sal dinge wel self-regulerend raak. Dit begin reeds.
Djou and 4×4…What is your take on today’s game..Paul Roos or Gim?
@Djou: agv hoë werkloosheid syfer en ekonomiese omstandighede dink ek is daar al hoe meer kinders wat Departementele kwydskelding kry, welke nie net beperk is tot rugbyspelers nie.
Dink ek het ook kommentaar voorheen gelewer op een van jou posts waarin ek opgemerk het dat Affies nog nie formele werwingbeleid soos Garsies het nie, maar dat ek vertrou dat dit aanstonts die lig sal sien.
Ek vir een sal nie noodwendig skroom om ‘n behoeftige kind by te staan nie, intendeel, ek het al behoeftige kinders bygestaan wat nie noodwendig Affies is nie, maar sal ek verseker nie behulpsaam wees om kinders van ander skole te “shop” nie, want dan is dit maar net weer ‘n lojaliteit issue en wie betaal nie meeste (vir my huidige ‘n onding in skole rugby en behoort gereguleer te word)
@4×4: Ja, stem, beurse en werwing is 2 verskillende dinge. Nie almal wat gewerf word kry beurse nie, maar meeste doen waar beurse deur borge, alumni, skoolhulp ens betaal word.
@4×4: Ok,dankie, dis maar dieselfde as by ander skole, net ander persone en kanale.
So, punt is, Affies werf, sommige kry beurse by alumni, ander nie want hulle kan self betaal.
@Djou: kom ek antwoord jou as volg: die afgelope maand het 4 van my vriende my genader om as kontak persoon op te tree tussen kinders wat Affies toe wil kom. So al wat ek doen in so geval is dat ek hulle details aan Deon Botes deurgee en hy skakel ingelyks met die ouers.
As ek sou besluit om al 4 te born sal dit in my diskresie wees en het die skool geen insae nie
Benewens bogenoemde is die 3 van die seuns se ouers welvaarende mense, so hoekom sal ek nou ‘n kind van ‘n welvaarende ouer wil borg?
Obviously werk Affies se werwing blerrie goed, kyk maar net na hulle onderouderdom groepe se uitslae, maar dit gesê beteken dit nie dat elke A-span rugbyspeler in die skool op beurse is nie.
@BlouLou: jy moet verseker by Klofies se lees lab aansluit, want jy is loshande die persoon wat met die minste begrip lees.
Lees stadiger of vra iemand om jou by te staan en stadig te verduidelik wat geskryf word, maar in jou geval is ‘m halve begrip verseker uitgesluit.
Daar is ‘n helse verskil tussen werwing en beurse. Sover my kennis strek het elke skool elke jaar ‘n opedag, so wat is dit anders as werwing?????
‘n Beurs is finansiele vergoeding….jou stelling was Klub 600 gee beurse en vandaar my amtwoord dat hulle nie beurse gee nie en verwysing na finansiele state.
Hopeliknis jou Klofie kinders bietjie slimmer as hulle pa, of is hulle ook in die spesiale klassie?
@Djou: Almal werf,
Boishaai, Paul Roos, Gim, Grey, Noordvaal, ALMAL.
Kinders kry beter geleenthede, ouers moet inkoop en in hul baan bly, nie dink hul seuns is nou geregtig op sekere spanne, posisies en spreukbuis platforms nie.
@Strepie: Exactly, baie vervelig.
Laat Affies maar sê hulle werf nie – as dit hulle laat goed voel, laat dit dan so wees!
@Djou: Ai, die storie is al holrug gery.
Almal werf, PRG inkluis wat beweer hulle het nooit aktief gekoop nie.
@BlouLou: Of ‘n skool se werwing nou deur ‘n werwer, scout, direkteur van rugby, ‘n unie, SARU, of alumni gedoen word – dit maak nie saak nie. Punt is dis werwing.
Of die skoolgeld nou deur alumni, of borge, of by wyse vsn skoolsubsidies/skool geldelike hulp, of wat ookal betaal word, dit maak nie saak nie, dit bly werwing.
Hoe gouer sommiges ophou verskonings maak op grond van tegniese punte, hoe gouer kan ons aanbeweeg en die rugby geniet. En net daaroor blog.
@apple: Exactly, that is the only way to do it.
Agree, that it is boring and have been going on for 40 years, in the old days it was post matric (eg paarl gym in 1983 and 1988 eg), guys staying another year (mainly) to win interschools. What is interesting though is that there has never been an article written using the actually stats in a point in time. That will be interesting for all schools, big or small. Take the top 10, look at the first team, and see who was there from grade 8 (or grade 10). Given that lots of school boys read the blogs, they will know who are recent recruits. Then we can all at least know who is delayed, who is encouraged, who develops etc. Not as a moral argument, but to establish facts.
@Djou: 4X4 se post is die grootste klomp k@k wat ek nog hier gelees het (self erger as my voorspellings teen Affies, maar dan is dit duidelik ek het issues met Affies).
Hy wil vir ons vertel Affies speel net met die spelers wat aansoek doen vir graad 8 en dat daai spelers sonder enige motivering anders opdaag anders as net die begeerte om n Affie te wees. Slegs 1 of 2 spelers kom oor die volgende 5 jaar dan by, oppad 1ste span toe, (seker omdat hulle verhuis het).
Dit is ook ‘n feit dat Affies en club 600 nie werf nie, aangesien hulle finansiele state so sê.
Dit gaan seker nog so 10 jaar vat vir 4X4 om te erken wat almal weet. en dit is………….Almal werf, koop, borg, noem dit wat jy wil. Die Paarl skole erken dit, GCB doen, Durban skole doen, Oos-Kaap skole probeer maar word leeg gemaak deur Durban skole. Of dit nou net in Graad 8 is of net 1 speler in Graad 11, dan is jou skool skuldig.
Ek stem heelhartig saam met Grizzly se laaste post. Sorg vir jou spelers of iemand anders sal vir hulle sorg.
Maar dit sal die laaste wees wat ek oor die onderwerp post. Dit raak nou boring.
@4×4: Ek vra want ek probeer verstaan.
1) As ek jou skrywe reg vertolk werf net alumni spelers vir Affies.
2) Die alumni betaal die koste.
3) Die skool en Direkteur van Rugby het geen insae in die alumni se werwingsproses nie, maw die alumni bepaal watter spelers Affies nodig het.
4) Die skool moet gevolglik die speler/leerder aanvaar op grond van die alumni se wil.
Help my reg waar ek verkeerd verstaan!
@PRondersteuner: Corne doen great werk!
@BlouLou: Voor hierdie ding nou weer ontaard net die volgende.
Affies en Kloof is nou ontslae van bagasie en kan net vorentoe kyk.
Niks sal my meer plesier gee as n Kloof soos onder Becker nie.So ook het Pta n sterk Menlo nodig soos SA n sterk Affies benodig.
Volgengs my is dit fair game.n Onderlinge reeling tussen die hoofde gaan nooit werk nie.Daars te veel faktore buite hul beheer.
So as daar n Garsies Kloof toe gaan is daar n rede voor en vica vera.Niemand besit enige iemand nie.
As almal dit aanvaar en aan beweeg sal dit beter gaan.
@BlouLou: soos voorheen vermeld blyk dit duidelik dat jy ‘n rugbyliefhebber is, so ons verskoon al jou oningeligte stellings.
Kom ek help jou reg, sien jy verstaan dalk nie wat gekommunikeer word nie, alumni is nie noodwendig lede van Klub 600 nie, dus werf en betaal hulle vir seuns in hulle persoonlike hoedanigheid.
Is jy onder die indruk dat alumni nie hulle eie NPC of liefdadigheid trusts het nie.
Ek kan jou aan ‘n paar van my baie suksesvolle pelle by Klofies voorstel wat kan help met welvaarenheid beplanning
@Jakkals: Eks geensins famous nie…
@Rugbyman: Nee eks nie famous soos jy en BlouLou nie…ek bly en coach elk geval in KZN
@Djou: ek persoonlik sou nie iemand aanstel wie se aandag verdeeld is nie,maar gelukkig is ek nie n skoolhoof of BL voorsitter nie. Ek dink die manne kry goeie geld en skole betaal onnodig baie geld vir groot name. Daar is ongelooflike goeie afrigters in SA skole strukture wat net sulke goeie job kan doen en dalk beter indien hulle die geleentheid kry.
Dalk sien hulle dit nie as verdeelde aandag nie, hy is tog immers steeds betrokke by rugby so hy is voltyds besig om sy eie rugby kennis op te skerp wat ook n goeie ding is. By n skool het hy ander challenges as by Tukkies en die twee help hom dalk net nog meer groei as n afrigter ?
@kantako: Ek hoop jy is reg. Die voorvereiste is dus dat die regte strukture en afrigters in plek is om albei take te verrig.
@Jakkals: Wie is jy?
@Rainier: Ek het nooit met hom te doen gehad nie, want my seun speel nie rugby nie. Maar hy was bleikbaar nie almal se gunsteling nie. Het ingemeng by junior span keuses, spelers uit posisie gespeel, ens. Daar bestaan nie so iets soos ‘n afrigter wat by almal gewild is nie. Daar is altyd iemand wat hom wil slegsê.
@Jakkals:
@PRondersteuner: Ek verstaan dit. Dit voel net vir my sekere mense gebruik die vorige direkteur van rugby as ‘n “scape goat” en in my beperkte kontak/interaksie met hom het was ek baie beindruk met hom as persoon en as rugby man.
Ek verstaan dat die dinamiek soms sukkel, anders sou HJS seker nie vir Sean terug gevat het nie. Maar daai gesegde “Failure is an orphan” kom in my gedagtes op.
@Rugbyman: Johan du Plessis is dit jy?
@Rainier: 2018 se span was iets besonders. Een van daai spanne wat so een keer in 5 jaar verbykom en sou enige afrigter laat goed lyk. 2019 was nie so ‘n goeie jaar nie en sleutelspelers was lank beseer. Toe het die afrigterspan so bietjie rondgeval en dinge het uitgerafel. 2020 was ‘n Covid “write-off” en toe bedank die direkteur van rugby laat in die jaar. 2021 moes SAS PRG so bietjie kom help, maar vanjaar is die pad weer geskraap. Hopelik kan Corné Uys en sy span dinge weer op dreef kry en hou. Dit gaan nie maklik wees nie, maar die klomp seuns het my reeds baie verbaas. Hierdie groep se junior jare was nie so goed nie.
@kantako: Alle afrigters het maar n oorgangs tyd dit is die punt ,daai jaar wat hulle instap en hulle voete vind in hulle nuwe pos ,nie noodwendig doen hulle slegter as die voorganger nie maar hulle vat maar n jaar om alles so te kry soos hulle dit laaik…dis soos om n nuwe kar te koop ,jy moet eers gewoond raak aan waar die clutch vat ,en hoe skerp die remme byt jou sitplek moet reg wees en dan is jy reg vir lekker ry ,dis wat ek met oorgangs tyd bedoel
@BlouLou: Dankie vir jou breedvoerige terugvoer. So dan is daar nog een… die scrummy is deur JULLE genader is. Ek weet dan nou ook sommer wie die ander speler is. Hy is nou baie gelukkig. Julle het van ons atlete en hokkie spelers genader, dis nie ‘n stront storie nie.
Ons stem darem saam oor julle vorige hoof en ek respekteer jou vir jou eerlikheid. Dis net hartseer dat julle die storie moes “verkoop” soos jy sê… toe dit in daardie jare gebeur het was ek uitgemaak as die leuenaar, maar blyk nou dat ek toe reg was. As jy my nou beter geken het sou jy geweet het ek vertel nie stont stories nie, jy is natuurlik meer as welkom om jouself aan my te kom voorstel en dan kan ons mos lekker chat. Jy weet mos immers wie ek is.
Johnny is persoonlik tans besig met een van ons o/16s, so hulle moenie te veel vingers wys nie. Ons 1ste span scrummy kom al van o/15 af saam met ons, maar dit hoef ek nou werklik nie aan iemand te verduidelik nie.
Eks nie seker waar jy die borg gedeelte en die res van jou response op basseer nie, dalk het jy my post verwar met 4×4 sin.
Geniet die Donderdag!
@4×4: lekker lag ek nou vir jou…….. Affies/club 600 koop nie MAAR….. alumni doen. Dankie vir die bevesting. Eks seker dis net op ‘n random ongeorganiseerde manier…. totally random…. geen insae van skool of coaches nie…?
Jy is welkom om met oefeninge na die spelers te kom kyk. Juniors oefen direk na skool. 1stes begin 15.30 elke middag. Eks seker alle Klofies sal vir Affies wil speel. Kom maak hulle drome waar.
@Smallies: eks nie so ingelig oor daai era nie, het hy dadelik n impak gemaak of was dit ook moeilik vir Grey ?
Volgens my kennis doen Grey al goed vir altyd
@kantako: en onhou Wessel het ook maar sy oorgangs tyd gehad by Grey …
Lekker om al die vuil wasgoed en skole politiek hier te lees. Help mens om beter te verstaan. Niemand is heeltemal reg of heeltemal onskuldig nie. Ek was al self skuldig aan spelers by n buurskool op ‘n onetiese manier in te bring. Mens kan dit ‘tegnies’ reg doen deur net woord te laat uitgaan deur ouers of kinders dat hy baie welkom sal wees indien hy eerste kontak maak met die skool. Maar nou ja daai tipe dinge laat n slegte smaak in die mond en mense verloor respek vir mekaar. Ons het lesse geleer en omverskoning gevra. Ons nuwe protokols is om slegs Gr 6 & 7 spelers te nader en beurse/geleenthede aan te bied. Indien n leerder van n skool in ons gebied ons nader en navraag doen oor sport beurse dan speel ons oop kaarte en laat weet sy huidige skool dat hy ons genader het. Gewoonlik verander daai speler/familie vinnig van plan….die skool waar hy reeds is maak ook vinnig planne om uit te vind wat pla en oorreed seun om te bly.
@Strepie: welkom terug Boet, amper gedink die wifi is af daar in Windhoek.
Ek het voorheen gese, as jy een seun op n beurs het in jou skool, dan is jy in die game en die gloves is af. Daar is niks meer reels dan vir jou of enige ander skool by jou skool nie.
@Djou ek dink hy sal albei kan doen, Regardt is Sportdireketeur by EG en Rudi is Rugbydirekteur by EG en Cobus is Sportdirekteur by WK, en al 3 is ook betrokke by Tuks wat back to back Varsity cups gewen het. Cobus dan nog BY sA skole en en en. SE was lank by Glenwood terwyl hy klubrugby en 2 ander Sharks spanne afgerig het saam nog die Cravenweek span, so dit kan gedoen word mits jy dan n klomp strukture in plek sit en die regte afrigters onder jou aanstel.
@Rainier ek stem saam jou. As jy n verskoning soek sal jy een kry. Tjaart het 2015 en 2016 met Garsies die Virsekerbeker gewen en direk in 2017 weer met Monnas, geen tyd vir insettle nie. Wessel het ongelooflik gedoen met Grey(ook nou by die Bulle) maar Grey is steeds Top 3 sedert Wessel weg is ??
@Rugbyman: nope. Nie julle scrummy nie. Maar uit ordentlikheid wys mens nie die spelers uit, op naam, wat na ons gekom het om te hoor of hulle kan skuif nie en gewaarborg kan word van hulle plek en in hulle voorkeur posisie nie. Maar rerig, dit was nie die scrummy nie. Maar was dit nie julle wat laasjaar een van WK se scrummies gekoop het nie. Of het hy julle genader? Nie wat Johhny vir my gesê gebeur het nie.
Daan Potgieter was die rede vir die besluit om julle nie te speel nie en klomp mense moes rondloop met die storie en dit verkoop. Waar of onwaar elkeen het sy opinie. Daan het meer skade aan WK gedoen as meeste mense besef. Hy was seker n tipe van n Affies Sleeper Agent. Klomp van ons was baie verlig toe hy ‘n ander geleentheid opgeneem het. Al ons sport het verswak onder hom. Ons fasiliteite het verswak of ten beste stilgestaan onder hom.
Die res van jou post maak jou klink nou soos n EFF woordvoerder wat str.nt stories opmaak om enige stomp argument te voer. Ek sou wat wou gee om spelers te kan koop of borg of wat ook al jy dit wil noem (dis my persoonlike posiaie, nie die skool s’n nie)…… skuif vir beter akademiese redes en al daai snert. Realiteit is ons het nie die finansies om dit te doen nie. Weet nie wie julle het wat al julle huurlinge fundeer nie. Hoor dit sluit sakgeld ook in.
Maar dit gesê julle is welkom, om soos laasjaar, weereens ons spelers te nader. Dis ‘n ope mark, is dit nie?
Iets wat ek nie lekker verstaan nie.
HJS moet van voor af strukture bou, maar die vorige hoofafrigter was ‘n provinsiale afrigter met ‘n goeie reputasie.
En PRG moet toelaat dat die knoeiwerk van die vorige regime aangespreek word, maar hulle was nog in 2018 onder daai regime 2de in die land volgens BHP.
Ek kan nie lekker die kloutjie by die oor uit bring nie.
As van julle die volgende paar weke GCB dae bywoon kyk gerus na die /15 en /16 binne senters, twee heeltemal uiteenlopende spelers maar die albei die moeite werd om bietjie vroeer by die veld uit te kom.
@Jakkals: Stem 100% saam
@Ploegskaar: Stellenberg se 9 is ook goed. Hou van sy spel en kalm selfvertroue.
@Asterix: Ek kry dubbelsinnige antwoorde wanneer ek oor sy aanstelling dink.
Daar is geen twyfel nie dat hy ‘n verskil sal maak by Menlo.
Maar deur twee take by twee instellings te verrig stuur die boodskap dat ‘n direkteur van rugby ‘n “halfdag” pos is. En ek glo dit is ‘n voldag pos want jy is by alle spanne betrokke. Wonder wat ander skole se rugby-direkteure daarvan sê.
@Rugbyman: Hy was nogals n yster vir die valke gewees ….
@Asterix: Neewat, dit sal nie gebeur nie… Menlo gaan deur so dippie, maar Nico sal ‘n verskil maak en hulle sal baie beslis verbeter in my opinie
@Rugbyman: Menlo het huidiglik baie hulp nodig, hy sal moet ekstra tyd daar spandeer, anders wen julle net dalk met ‘n 100 oor twee weke.
@4×4: Hi
Lekker om jou weer op die blog te sien. Dink Garsies het so om en by 100 personeel.
@Asterix: Ek glo hy sal… Mens kan dan mos die brood aan albei kante botter…
Ek sien Menlopark het ‘n nuwe direkteur / afrigter by die rugby aangestel, Tuks se hoofafrigter, wonder of hy by Tuks en Menlo gaan wees.
Ek moet nou kies wat is meer afgesaag
1) PRG se beseerdes
2) HJS se strukture
3) Albei van bogenoemde
Maak net seker die strukture is reg
@Strepie:
Miskien moet julle n standbeeld van hom oprig
@4×4: Sean het einde laas jaar teruggekeer na die skool toe.
Strukture moet nou van voor af in plek gesit word, dit gebeur nie oornag nie.
Verbetering week na week is wel sigbaar.
@BlouLou: aggenee man, jy is mos nou besig om jou naam ‘n krater te maak, eers met rugby voorspellings en nou met aannames.
Klub 600 se finansiele state kan met liefde nagegaan word, daar is nog die fondse nog die besteding aan beurse soos per jou inuendo.
Affies gee nie beurse nie, ek herbal, daar bestaan geen werwing beleid by Affies nie.
Dit gesê weerhou dit nie ou allumni om borgskappe/werwing van seuns te doen en dan skoolgeld te betaal nie.
Daar is wel sulke gevalle van betaling van skoolgelde, maar kan jou verseker dit is nie ‘n wesenlike getal nie.
Ek dink eerder Affies se reputasie wat skade gelei het so paar jaar terug is besig om te herstel, en word dit weer as ‘n eerste keuse geag by baie ouers geskat aan die onder ouderdom groepe se uitslae.
Dit is tog alombekend dat Affies uit diepte van Onder 14 vlak bou, waar ander skole se werwingbeleid weer anders is.
Laat weet maar as daar enige ongelukkige Klofies is wat ek kan nader 😆
@4×4: Ons skoolfonds is BAIE minder as Affies sin… Affies is oor die 50k per jaar, ons sin is rondom 40k per jaar…
@Djou: Met skool fondse en bepaling daarvan word getalle ook in ag geneem. Dink Affies het heel waarskynlik selfde hoeveelheid onnies as Garsies, maar helfde van die getalle. Wat is.Garsies se skoolfonds die jaar? Affies sin so raps onder R5k.
@Strepie: Kan die rede waarom die manne stadig beweeg die jaar dalk toegeskryf word daaraan dat meerderheid van die span eers die jaar vir die eerste keer voorgestel was aan mekaar?
More manne,
Die Blou Trein beweeg stadig vanjaar, maar hy is darem al uit die stasies uit.
Die manne speel hul harte uit. Ons verbeter elke wedstryd.
Daar is n paar baie moeilike wedstryde wat op ons voorstoep le. (Grey, PRG, Bishops, Landbou, Gim, Kwaggas).
@Rugbyman: Dankie man, altyd lekker om sulke comments te lees. Wanneer reel ons n interskole tussen ons 2 skole? Glo dit sal n wonderlike dag van sport wees.
@Mate: Sorry man, die seun het n mooi box EN hy kan ook die tempo lig
A general comment…
The talent on display in all positions at WK this year was incredible… South Africa is very blessed in the talent department!
@Mate: Jy skop die bal net baie vinnig.
GCB se 9 het gesukkel teen Gim. Seker omdat die pak pak gekry het.
Verstaan nie hoe n mens die tempo lig met n box kick
Maar anyway
@Ploegskaar: EK waardeer altyd jou mening, jy verstaan die game!
Ek het het egter lanklaas met so 9 gewerk! Ek kan nie begin verduidelik hoe hard hy werk nie. Nog nooit so werksetiek in ‘n skole speler gesien nie… Skop ewe goed links en regs, super pass, super fiks, vinnig… Hy tick al die boksies… Maar ja, daar is hierdie jaar super 9s… Monnas se 9 is ook nogal goed dink ek!
@Ploegskaar: Wil saam met jou stem. Al 4 het goeie rugby IK.Dan mis ons ook dalk nog `n paar. Moet noem teen Boland was die 9 van Grey verskriklik goed daarmee om die tempo baie hoog te hou. Dit is mos maar Grey rugby. Rugbyman se 9 is vir my ook ongelooflik goed. Die seun het `n kalmte aan hom en verstaan dit wat Garsies probeer regkry. Kan self ook die tempo lig met `n mooi box kick aan hom.
@Rugbyman: Dink Gim se 9 is die beste en mees onderskatte 9 in SA tans. Grey se 9 is ‘n kortkop agter, met julle en PRG se 9 volgende. Maar dis natuurlik net my beskeie opinie, omdat ek meer op sekere posisionele kriteria fokus. Dink ons is blessed op 9 ieder geval met hierdie oesjaar en reken al 4 sal die step-up doen
@Zion: Baie geluk met julle mooi wen oor Grey! Julle manne het rerig baie goed gespeel, veral na daai drie net voor halftyd waar julle eintlik moes gaan score het! Seuns het goed gedoen om op te staan na daai een!
@CharlesZA: Stellies het ‘n goeie span! Weereens! Ek geniet dit om julle rugby te kyk! Julle jol lekker!
@BlouLou: O… jy verwys nou na ons tweede scrummy wat in julle sport kantoor was na julle hom genader het na julle scrummy seer gekry het? Hy is graad 11 en speel agter seker die beste 9 in Suid-Afrika… Hy kry gereeld speelkans en sal volgende jaar baie goed doen in sy matriek jaar…
Interessant dat julle paar jaar gelede NIE teen ons wou speel nie oor julle ons van so iets beskuldig het wat onwaar was en nou is dit skielik fair game? Ons is wel bewus van julle werwings taktiek en dat julle, ons goeie bure, ons spelers, atlete, hokkie spelers en netbal spelers redelik openlik nader vir geleenthede op die bult. Maar julle werf mos nie aggresief nie… Sjoe maar jy is besonder snaaks…
Ons maak egter nie ‘n scene daarvan dat julle ons kinders openlik nader nie… Maar, en dis ‘n groot maar, onthou dit net as iemand dalk weer afkom van die bult af na ons toe…
Op goeie buurmanskap!
@BlouLou: Verwaand?
Glad nie!
Ek onthou mos al die steke wat jy teen Garsies inkry n jou posts.
Maar ek sê terselfdertyd jammer as dit nie jou bedoeling was nie!
@Leelu: in die wyse woorde van Dory the clown fish”just keep swimming,just keep swimming,just keep swimming”
@BlouLou: Ek het so gehoop dat hierdie jaar die begin van Waterkloof se terugveg sou wees. Hierdie span het baie goed in die onder ouderdom jare presteer en ek weet daar is sleutel beserings, maar êrens val die pap op die grond. Sterkte vir die Beker rugby wat voorlê, sal Waterkloof Saterdag in Krugersdorp ondersteun.
@Ploegskaar: Grey het nogals elke jaar n paar goeie blou overall manne
@Smallies: Gaan nie werk nie, want dan moet ons eers die Engelse en hokkiespelers uitsif. Makliker dat die wat wil rugby speel, wynmaak, skaapskeer en somersport vir fiksheid doen, in daardie volgorde, sommer net inskryf
@Djou: nogal verwaand om te dink ek het na Garsies verwys?
@Ploegskaar: julle moet vir julle twee van daai sleepwa busse kry,dan skryf julle PRG op een en Boishaai op die ander dan park julle een in Woester voor die Donkies en die ander een in Malmesbury voor Swartland dan haak julle hulle maandag oggende
@OomPB: Ons het nie dagskoliere nie. Hulle bou wel ‘n nuwe graad 8 koshuis, so mens kan 20 meer leerders per jaar, sedert begin 2021, met ‘n Massey wat ‘n wa sleep daar aanbring
@NieZandbergNie: It costs money to go play the top schools all over the country. Just ask around. Unfortunately Garsies don’t have the money of the Paarl schools, or Grey, etc.
Garsies’ school fees are by far the lowest of the schools in the vicinity (Waterkloof, Menlo, Affies) and the main focus is academics – so Garsies is not going to charge parents more to fund these trips to eg. the Western Cape.
Also times are tough right now!
I already explained in another post about not having C-teams in all age groups.
@PRondersteuner: Ja, dit was ‘n close game. Die mannetjies is seer oor die verloor. Maar geluk, goeie wen gewees.
@Ploegskaar: het julle nie busse op die plaas nie?
@BlouLou: Jy hoef glad nie bekommerd te wees oor Garsies nie. Garsies kan nie dieselfde fout as Kloof maak nie.
Die rede – bloot omdat hulle nie so baie spelers werf soos wat sommige mense beweer en probeer voorgee nie. Enige iemand met een molekule grysstof kan die somme maak.
Daar is ongelukkig ‘n sterk korrelasie tussen sukses en afguns. Van Garsies se bure hou nie van die skool se sukses nie.
@BlouLou: Dankie vir jou gedetailleerde antwoord, ek waardeer dit, nou weet ek ook wat by Klofies aangaan.
@Ploegskaar: so mooi gestel
@Jong Matie: die probleem is ons koop nie meer so baie spelers as in die verlede nie. Die Eloff/Stonehouse era is verby. Dit plaas ons op die agtervoet wanneer die spanne aan die einde van die versterk moet word weens sekere leemtes. Coaches en direkteure by skool glo nog in die ontwikkeling van die speler eerder as die weggooi van die speler.
Ook het ons nog nie n Alumni of club 600 wat sterk staan en sekere gunsies kan laat plaas vind nie. Maar ons werk daaraan.
Getalle gewys is seuns tussen 1000 tot 1050. Hokkie is wel die grootste sport, maar hier word meisies ook getel. Ons verloor baie goeie spelers aan hokkie en krieket pla soms ook in die geval. Meeste groepe het 3 of 4 spanne. Met die seniors wat 5+ spanne kan maak.
Aangaande die kopery op ander posts. Dis ‘n werklikheid en vind tot n sekere mate (en n groter mate) by alle top skole plaas. Ons het 1 recruit in 1ste span wat 2021 oorgekom het. Ek kan nie bevestig of hy skoolfonds betaal nie. Seker nie. Ons het n geleentheid gehad om een van Garsfontein se agterspelers te key nadat die nie verseker was van sy voorkeur posisie nie, maar dit het nie gebeur nie.
Ons is as Alumni en ouers besig om te vrugte te pluk van ons Koop Teen Alle Kostes program van laat ’90 en 2000’s waar voormalige leerder (nou ouers) nie met die skool wil assosieer nie, aangesien hulle en hul vriende/familie deur die skool verloon is. (Dis he hulle voel). Ek hoop maar dat die bure hier nie dieselfde fout maak as die vorige generasie van Kloof nie.
@NieZandbergNie: Macro schools dont like to entertain schools that cant field sufficient teams for all rugby playing kids to compete. Simple.
@Djou: Garsfontein is playing great rugby and exciting brand.
With the challenges to justify the ‘best ranked team’ it will help if they play against the other bigger schools /contenders more frequently, hence the question to understand why they are not playing more against the other schools. Imagine Garsfontein vs Grey, or vs Paarl Gim!
Also, this will avoid the illogical reasoning where for example Garsfontein bt Affies; Affies bt Paarl Gim, hence Garsfontein “bt” Paarl Gim.
With regards to the comment re festivals: these are mostly for the 1st and A teams, and not for all age groups and lower teams, whilst derby and interschools matches involve multiple teams from all age groups. Could this be the reason as Garsfontein do not have a c team in some of the age groups?
@Gemini: Brendan het hom gaan haal….skool het petrol geld gegee
Dit vat bietjie skaafwerk, maar die lagie is soms dun.
Matie man se opmerking oor die Bere se optrede na die fluitjie is insiggewend.
En oor die gewerwery. Shame, die waarheid is soms ongemaklik. Klink amper soos die delayed opsie van sekere ander skole.
So vat maar die verloor, hou op verskonings soek mbt beserings en wys bietjie klas. Nie te veel gevra nie.
@Ploegskaar: Weet jy watter een van die busse PR se nommer 13 in Namibië gaan oplaai het?
@Djou: I understand. I watched the u14 and u15 games yesterday before the 1st team games. That was a bit one sided in PRG’s favour, but the u16a game was played at the same time as 1st team and that was also a thriller. I watched it this morning. Another brilliant humdinger!!
@PRondersteuner: Not aggressive at all. Just curious why they are curious about sort of non-relevant stuff.
Because from experience I’ve learned they try to use info such as this for mud slinging purposes. Which is a pity!
@Djou: Skop n bal soos n perd, what a sportsman!
@kantako: Dit lyk net vir my of Liam beter gespeel het verlede jaar. Moontlik het sy besering iets daarmee te doen!
Hoop hy herstel volkome, want speel kan hy!
@PRondersteuner: Ons het nog nooit aktief/voltyds/heeltyd/aaneen/volgehou gekoop nie. Dit is n feit soos n koei.
@Mate: 😂😂😂😂
@Mate:Dit was seker laat die aand by daai mooi veld in Pniël. Daar by die mooi boom aan die berg se kant?
@Jong Matie: Ek dink jy moet liewers die koop storie los, want hier is duidelik manne wat baie meer daarvan weet as jy. PRG se “recruitment” was nog nooit die beste nie. Dinge lyk goed by die junior spanne. Ek hoop dit hou so aan.
@Ploegskaar: ek hoor Brendan het spesiaal n bushalte voor sy spreekamer laat bou….
@Smallies: Nie bussie nie, busse. Daar is ‘n paar van hulle wat elke oggend daar voor Gene Louw volgelaai word na die Paarl en Stelenbosch. Dan is daar ook ‘n paar wat in Panorama/Welgemoed voltap. Eljosa coin dit
@Jong Matie: hahaha ek geniet jou.
Ek het n paar pelle wat in PRG was, ook wat nou daar coach of daar gecoach het, almal goeie golfers.
@Ploegskaar: hy het self in die bussie voor Stellenberg geklim ,jy hoor mos kids kom vanself soontoe
@Jong Matie: Hy het ‘n hele 4 jaar gewag om daai besluit te maak. Anyway, sien daai gr9 15 van ons het nie lank daar by julle gehou nie. Julle moet maar bietjie huiswerk ook doen. Dit was die laaste strooi vir my btw, die dae van optop by ons is verby en ek sien uit om ‘n paar favours te return. Julle het hoekal mos sulke lekker diepte by julle B-H spanne
@Jong Matie: So ons gaan heel seisoen n update kry oor hoeveelheid beseerdes en dat PRG nie koop nie. Of altans eers na 2019 begin het. Lang jaar voor ons manne… sterkte.
@Ploegskaar: De Leeuw wou nog altyd PRG toe kom.
@kantako: Praat jy van Bunny?
@Jong Matie: So De Leeuw wat reeds Craven Week in 2018 gespeel het by Stellenberg, het in Januarie 2019 gestruikel en per abuis op die Markotter geval
@Jong Matie:
Interskole, vertoonwedstryde, derbies, kermisse en tombola dae is wat julle groot honde ereksies gee
Niemand onthou wie dit gewen het 2 jaar later
Maar name op trofeë staan vir ewig
Dit is ware rugby
Jy wens seker die Bokke en All Blacks moet interlande teen mekaar speel met 18-20 spanne
En dan kak hul vir Australië en Wallis uit wat net 9 spanne het
@kantako: Manne kom vanself PRG toe. Die koop storie is slim storie wat iemand uitgedink en geplak het -totale onsin.
@Jong Matie: jy het gevra hoeveel seuns en hoeveel spanne het jy nie. Ek het jou geantwoord volgens my kennis.
En jys verkeerd oor PRG, hulle werf al aktief vanaf Rupert begin sigarette maak het, dalk werf hulle nie goed nie, maar hulle werf, ek het nogsteeds my seun se briefie en onthou die ontmoeting by SAS saam die hele Stellenbosche boys dankie. N paar keer golf gespeel saam die stut wat hulle kaptein sou wees in die 150 jaar span, ook blykbaar die dream team gewees maar dit het nie so mooi uitgewerk nie.
@Grizzly: Dit is deels die probleem,
Om ordentlike interskoles te he, moet jy ten minste 18-20 spanne in die veld kan stoot.
Groot skole het eintlik GEEN verskonings nie.
@Jong Matie: Nou praat jy kak
@Jong Matie: nee wat balans is belangrik by daai skool ,het jy al hulle nuwe binneshuise krieket sentrum gesien, of die swembad ,of die hokkie astro,of die tennis bane ,akademies doen hulle heel goed en het elke jaar leerders met 8 en 9 onderskeidings in matriek ,Rugby was nog nooit so belangrik daar dat hulle hulle naam tot verander het na die een of ander obskure Springbok toe nie…
Ek verstaan nie altyd die ou storietjie oor hoeveel seuns het n skool en hoeveel van hulle speel en hoeveel spannetjies het elk
Who cares?
Looks at the score board
Al ons ou oumas het hang tieties, wat maak dit saak wie s’n hang die laagste?
@kantako: Paul Roos het in 2019 eers aktief begin werf -wat is jou punt?
@Jong Matie: Seker 4 miskien 5 by die oop spanne en AB en C by die Onder spanne.Rugbyman sal beter jou kan antwoord.
Na wie se akademie verwys jy?Want by Garsies is rugby net n spel,akademie word baie ernstig benader.Gaan kyk na die uitslae.
@Jong Matie:
Lewe of dood?
Wanneer print jy T Shirts?
Net vir die ontspanning?
@NieZandbegrNie As I have said before, Garsfontein only started to recruit and put a rugby budget aside after the big Waterkloof loss in 2011. In 2012 they were still in the Puk reeks, and lost in the final vs Middelburg High school. Then took the decision to move to the Nu Power reeks, which I think collapsed in 2015, leaving them and a few other schools without a Pre season (before the Virseker starts), this is the main competition in Gauteng/Mpumalanga/Limpopo/North West, and where the marketing value lies for these schools. The Pre Season Puk reeks/Nu Power was also used after the athletics season, to play as a school, Rugby/Netba/Hockey together in a tournament.
So there was never really time for fixtures against Top schools, or rugby only, which would then leave your Netball and Hockey struggling to get their own games.
But the Noord/Suid and Wildeklawer now opens the door for some big matches against Top rugby schools. PROBLEM for the organisers to really know each year who the top team from Gauteng are going be next year, as it is not as guaranteed as Gim/Affies/HJS/Grey etc who can always play, and stand their man against any team in SA over the last 50 years.
@jong Matie , al die skole in Virsekerbeker is min of meer dieselfde. (Net my stats) 700-1000 seuns, waarvan 150- 250 rugby speel, die Virsekerbeker vereis 10 rugbyspanne, 14-16 A,B en senior 1-4. Sommige skole soos Menlo en HTS Mid sukkel om B spanne in die veld te stoot, Monnas kan soms 13/14 spanne in die veld stoot.
@Djou ek sal graag van jou verskil op die een, ek sien Liam al speel vanaf O/9 en hy word elke jaar beter, nie net in rugby nie maar krieket ook, hy is n goeie leier en goeie spanspeler, sy stats is redelik konstant (O/13 Wp Cravenweek) maar toernooi gemis weens n besering, (O/16 Grant Khomo) gemis weens Covid, en nou vanjaar weer weens n besering. Deur dit alles het hy verlede jaar SA skole gespeel, die stats wys ook dat SARU se EPD program elke jaar meer akkuraat word, meeste seuns wat deur die O/16 en O/17 program gaan, speel vir die SA skole en die junior Bokke, dan ook in een of ander manier Professionele rugby. Jys reg, dit guarantee nie dat hy n Bok gaan word nie, jy is ook reg, die graad 11 losskakel is baie goed, net nie beter as Liam nie. Agree to disagree 🤝
@Smallies: Kan sien akademie nie so sterk nie. Almal kan nie bokke word nie.
Toe die fluitjie blaas sou mens dink hierdie was n saak van lewe en dood of het ek my verbeel?
@Jong Matie: watter skool p die vlaktes presies
@Mate: Verwys na die skool op die Vlaktes.
@Jong Matie:
Ek het toe ek nog jonger was al amper iets anders in die veld gestoot
@Jong Matie:
Is nie seker of hulle skerm, darts en gymkhana aanbied
@Jong Matie:
Ek verbeel my amper Garsfontein het akademiese klasse ook
Het eenkeer daar verby gery en n krieket pitch, tennisbane en netbalbane ook gesien
Het selfs een aand n debat kompetisie daar bygewoon
@Mate: Dit help nie jy is net n rugbyskool nie
@Grizzly: Hoeveel spanne kan Garsies in die veld stoot?>
@Jong Matie:
Roos sukkel al oor n honderd jaar om in dieselfde asem ad Grey genoem te word
Garsfontein nog nie heeltemasl daar maar teen die tempo beslis binne n 100 jaar
@NieZandbergNie: Daai skole word gespeel op NS of Wildeklawer.
Garsies het eers die laaste dekade na vore getree en al die tradisionele rugby skole se kalenders is vol.
Kom ons se ons kry n invite van Gim en Boishaai, waneer moet hulle speel,na interskole vroeg in Sept in die middel van rekord eksamen?
Ons het die Jaar vir Boishaai en PRG gespeel.Glo volgende Jaar sal ons weer vir Gim en Grey by either NS of Wildeklawer sien.
Die getalle is by die ranking table,nie n clue hoeveel speel rugby nie.
@Mate: Stem nie saam met jou nie.
Tans doen hulle uitstekend.
Hoe volhoubaar dit is sal net tyd on leer.
Op die oomblik, ja, well done Garsies!!
Arme Garsfontein word ook net heeltyd aangevat
As dit nie is omrede hul kinders beter kanse en lewens bied dan is dit n ander bullshit storie
Ek is bly ek hoef nie al hierdie aanslae af te weer nie
Een ding is n feit
Garsfontein doen iets reg en dit werk
En dit piepie mense af
Nou moet hulle selfs begin toer en soos die groot kanonne vertoonwedstryde speel om erkenning te kry
Ai tog
Jaloesie is n lelike ding tussen julle afrikaners
Veral daai kapenaars
Juis daarom dat Retief, Maritz, Potgieter, Petoors destyds die ossewaens opgesaal het
@Djou: Wow, why so agressive? I am sure it was an honest question? Affies & Gim tour each other every year. Grey High and College have a full interschools against PRG. Grey College and Paarl Boys High tour each other every year. It’s just an observation that Garsfontein don’t do any of that.
Gim se 10 was fantasties en is beslis nie ‘n downgrade nie.
En dan gaan ek elke game kyk om 18 se bydrae te geniet. Is hy nog /17?
@Jong Matie: Voorwaar ‘n lekker coaching span daai
@Jong Matie: Dit raak nie makliker nie! Saterdag is dit Trappespark en ‘n Boland ref eerste keer sedert 2012. Wynland bure, Stellenberg, Bosch, Bishops en Oakdale lê nog voor! Ek loop PremB/A1/A2 lyne die volgende 5 weke, maar sal vir die Boere vs HJS in Junie op my pos wees. Hoop ons seuns bly gesond tot dan, ons het gister net 5 spelers op die bench gehad! Sterkte vir Saterdag, gaan nog ‘n grote wees
@Ploegskaar: Met Rondebosch en Bishops wat sterk is die jaar, gaan ons skolerugby soos min in die Kaap sien vanjaar.
Landbou vs PaulRoos, Gim, Boishaai, Rondebosch, Bishops en dan Oakdale.
@Ploegskaar: Beide betrokke.
@Jong Matie: Het nie geweet hy is nog betrokke nie, maar weet Marnus Hugo is wel. Seker hy dra ook kennis oor behalwe vir sy ander funksies
@Ploegskaar: Moet Lotter se konsultasie basis werk wees wat jaar in jaar uit top 9s by Gim oplewer.
@Jong Matie: dit is maar n pretty penny
@Jong Matie: Julle Jong manne weet mos van Google. Gebruik dot of gaan op die skole se webtuistes of is dit makluket om te vra.
@Zion: ‘n Rits verkeerde beslissings verander ook ‘n game. Mense staar hul blind aan een beslissing, maar vergeet van al die ander, wat gesamentlik ‘n massiewe uitwerking op die spanne het.
@Jong Matie: En as jy die inligting het, wat dan?
@Zion: Kom ons stop die lorrie net eers vir ‘n hartlike gelukwensing. Julle was puik gister! Moeilik om spelers uit te sonder, maar 9 was weer my gunsteling. Sy beheer van rigting en tempo beindruk my die hele seisoen en sy verrigting van basiese funksies is die gom van Gim. Sterkte vir Saterdag!
@NieZandbergNie: Please help me understand why you want to know?
What is it to you?
@kantako: Op grond waarvan sê jy ek vergeet?
Jy ken sekerlik die stats – SA Skole beteken nie jy is ‘n toekomstige Springbok nie.
In my oë was Kyle beter.
Dit gebeur dikwels dat jy ‘n goeie speler het … net vir ‘n jonger speler om deur te kom wat nog beter is.
Jy kan van my verskil, no problem!
@Jong Matie: indeed…
@Rugbyman: Can you imagine the travel costs for GCB!
@NieZandbergNie: We play the schools like the two paarl powerhouses, grey, paul roos and other schools outside Noordvaal at festivals… we play the rest of the top schools in the North annually in the Noordvaal cup which includes Helpies, Monnas, Waterkloof etc.
Travelling is expensive…
Hope that answers your question
@NieZandbergNie: My waarneming ook.
@rugbyman @dlou….Please help me to understand why Garsfontein isn’t playing more against stronger schools such as Paarl Gim, Grey College, Paarl Boishaai, or even Gauteng based schools such as Helpmekaar, KES, Jeppe?
@BlouLou: Wat het geword van die gloriedae van Klofies rugby?
Ek herhaal my vraag want ek wil graag inligting in.
Hoeveel seuns het Kloof
Hoeveel speel Rugby?
Hoeveel rugby spanne?
@kantako: jammer om dit te hoor.
Dit was amasing om die naweek in Kimberley die games te kon kyk. Die kwaliteit van spel vanaf die top skole was ongelooflik.
Garsfontein verseker nie meer die new kid on the block as dit gaan oor die top 5 spanne. Die uitblinkers vir my was PaarlGym, Paarl Boys, Garsfontein sowel as Grey en Boland (al het hulle 1uit 2 gekry) en die hartseer spanne was Menlo en Monnas met Monnas wat teen great spanne gespeel het. Maar soos verwag moes iemand se ego so bietjie geknock word.
Close games was plenty met Waterkloof wat ons laat brandewyn drink het na die 1ste game en dan Welkom Gym wat ook ongelukkig was in hulle 1ste game.
Maar vir nou raak dit bekertyd!
@Zion: Ons probeer maar.
Dit sal Corne so n jaar neem om werklik impak te maak. Nuwe strukture inplek sit ens.
Om perspektief te he, 11 beserings was ook nie ideaal nie, maar nou ja.
Die Maroen Masjien sal nooit gaan le nie,en kom 3de naweek in Augustus sal ons teen Grey op Markotter defnitief meer as kompeterend wees.
@Ploegskaar:
Ek stem 100% saam met jou
Ek het al vroeer in die blog gese dit gaan oor regverdige beslissings, veral as een beslissing die uitslag van die game verander
@Jong Matie:
Julle span raak beter elke game, was baie impress met hulle Wildeklawer toernooi
Ek het sy spel geniet, bullet passes en n kanon poot!
Kalm en tyd onder druk,teken van n klas speler.
@Jong Matie:
More, hy is ongelukkig heel moontlik die hele seisoen uit
@Jong Matie: moontlik heel jaar uit. Hartseer vir die jong man. Hopelik kan hy na skool meer geluk he met beserings en nog groot rugby speel.
Van Menlo, Garsies, Affies en Kloof weet ek maar min.
Hoeveel seuns?
Hoeveel speel rygby?
Hoeveel spanne?
@Djou @Grizzly @wonder , dalk kan julle manne my help? Wat gaan aan daar by DIE Menlopark ? Het die borg weg geloop, of is hulle spyt dat hulle vir Regardt laat gaan het voor hy 2 Varsity bekers gewen het ?
@kantako: Hoe ernstig is Koen se besering?
@Djou: ek dink jy vergeet dat Gim se nommer 1 losskakel reeds verlede jaar (toe hy maar graad 11 was) die SA skole losskakel was. Jy vergeet ook dat hy verlede jaar (toe hy maar graad 11 was) vir Grey gewen het op Monnas se veld. Jy vergeet seker dat hy nog slegs 1 keer aan die verloor kant was teen Affies, in alle wedstryd wat hy gespeel het. Nee my vriend, kom ons se eerder Gim is baie bevoorreg om twee sulke goeie losskakels te kan he.
@Mate: Nie nodig nie, Gim is meer as voldoende die naweek.
@Jong Matie:
Ek kan vir jul n paar games teen Pniel reel
@Mate: Wedstryd tyd is nou belangrik.
No doubt that Garsfontein and Affies are the two top dogs at the moment
It looks like there is a bit of freedom the way they play
A bit different to the South’s robot style of play
Hoop die beseerdes herstel nou vinnig
Kan nie meer hierdie “beseerdes” stories hanteer nie
Amper so erg soos die gemeente
@Rugbyman: Johan du Plessis? Is dit jy?
@Rugbyman: Dankie!
Speel julle nog enige ander top10 spanne vanjaar?
@Jong Matie: Julle het ‘n bul span! Ek het julle coaching staff se sportmangees gewaardeer, goeie mense! Baie respek vir Paul Roos gehad, en nou nog meer! Sterkte vir julle seisoen, julle sal goed doen!
@Kantman: Sjo, snaaks dat jy nie die verband kan raaksien nie, of dalk wil jy nie?
Gim se sogenaamde nommer 2 losskakel Kyle Smith is strate beter as die nommer 1. En hy is maar graad 11.
Sterkte vir die naweek,sien julle speel teen Gim.
Die wedstryd teen Garsies was n week of twee te vroeg soos voorspel met die hordes beserings wat ons gehad het.
Baie geluk wel aan Garsfontein wat op die dag die beter span was.
Niemand sê iets oor Boishaai se wen nie?
Gim met hul 560 seuns speel jaar in en jaar uit ver bo hul vermoëns. Dit bly n prestasie wat nie ge ewenaar kan word in SA nie.
Paul Roos manne sal die koppe optel en vorentoe kyk.
Ons wag vir Grey.
What a game Garsfontein
Wonderlike pure rugby
Sal seker maar baie hoor oor die beseerdes
Die mafia regeer nog skolerugby
Stellenbosch is ons eie Corleone
Yip soosek vantevore genoem het -grey se dominasie is verby vandat almal begin koop en proffesinele afrigting kry is die speelveld gelyk- sal altyd goed wees maar nou net deel v top 5
@Rugbyman: Wat het die strafskoptelling te doen met die feit dat die maul collapse is? Dit was reg of verkeerd, reg?
@Ploegskaar: as jy verwys na die 2017 game by NoordSuid, dis nie dieselfde ref nie… gaan kyk maar weer…
@Ploegskaar: nee my maat, ek stem gewoonlik saam met jou, maar nie die keer nie… jy mis dat die penalty wat tot die sogenaamde maul collapse gelei het nie eers ‘n penalty moes wees nie… ons het blykbaar die man in die lug gespeel, maar ons het nie eers aan hom geraak nie… die penalty count was oorweldigend teen garsfontein… be that as it may… was ‘n klipharde game. PRG het ‘n BAIE goeie span en kon netsowel gewen het!
Ook baie geluk aan julle manne vd plaas met vanoggend se wen! Julle manne het mooi gespeel!
Geluk Gim. Dominerende rugby.
Grey, julle sal opstaan soos altyd.
Fantastiese skole rugby wat opgedis is, die einde was altyd in die weegskaal. Die jaar is oop – who wants to have it the most?
@OomPB: you are right Oom …
Rassie and Boks take note
@Gemini:
Moet ook by se Grey se pak was lanklaas so onder druk soos vanaand,Gim se vaste 5 was baie goed
@Gemini: ja ek stem soos Kennedy Tsimba gese het daardie paar tree wat hy vat voor hy pass maak dit moeilik vir die flyhalf om te speel en dan sukkel die hele agterlyn om aan die gang te kom
@beet: Totally Agreed. We are witnessing a generation of Exceptional rugby teams. I am giving a standing ovation!!!
@OomPB: fokkit dit lyk of hy draf meanwile motor hy oor die veld
@OomPB: fantastic game …two teams of Gladiators …fearless
@Smallies:
Die heelagter is n klein slaptjips.
Beide spanne het pragtige hardloop rugby gespeel.
Rassie take note!
Sjoe what a final game! What a tournament!
I have been watching since 7am this morning and started complaining of feeling tired with three hours to go but for that Gim vs Grey match I could not sit down. I stood the whole match. It was too exiting.
Well done to both teams. Top advert for schoolboy rugby
@Smallies: Stem saam oor Bakkes die haker van Gim. Yster!
Grey se 9 word hoog aangeslaan, MAAR, hy vertraag soms vinnige bal wat tradisionele Grey rugby kortwiek. My opinie.
Ek het ook gehou van die tweede keuse fly,Van der Merwe as ek reg onthou.
Great game. Gim het verdien om te wen.
Well done Gim. Dit was ‘n bleddie goeie en harde game. SA se skole rugby is weer terug en nog beter as voor Covid!!
Baie geluk aan al die spanne, seuns, afrigters en natuurlik organiseerders.
Ry asb veilig terug.
Geluk Gim. Verdien om te wen. Puik gespeel!
@Rainier: defnitief
Wel gedaan gimmies I doff my cap to you, julle is man vir man ysters gewees vanaand ,Grey boytjies julle het bietjie werk om te gaan doen ,first time tackling was nie wat dit moet wees nie, My man of the match Klein Luther met daai 12 van Gim n kort kop agter….
Gim het verdien om te wen.
Great rugby van Gim en Grey. Jammer daar moes n verloorder wees.
Wow. 14 punte omkeer daar. Gim moes gaan druk het met overlap.🙈
@PRondersteuner: Of by Noord/Suid
@Gemini: Garsies het baie foute gemaak in eerste helfte,ek glo dit was die groot oomblik om tee PRG te speel. Minder foute en geloof in hul eie vermoeë,saam met fiksheid het die game gewen. Die skeidsregter het Garsies baie in lynsrane gestraf maar hulle het geleer en reg gemaak. Fantastiese span poging.Om van 18/0 af terug te kom wil gedoen word,sit nie in baie spanne se broek nie. Ondersteuners moet eerder vir Garsies krediet gee en ophou k@k em kerm oor skeidsregter,dis net af.
Dink 2 skole van Pretoria mag dalk net Nommer 1 en 2 wees die jaar
@Ploegskaar: Ek raak baie kwaad vir skeidsregters, veral by skool wedstryde, maar ek wil nie hulle job hê nie. Dit sal altyd ‘n teer punt by wedstryde tussen Noord en Suid wees.
@Gemini: I join you in Taking my hat off.
@Wonder: Oor Garsfontein se guts in hierdie game, kan mens net bewondering daarvoor hê. Hoendervleis vasbyt en hart.
Ek het nie affiliasie of voorkeur vir Paul Roos of Garsies nie. My opinie oor die ref,is dat hy soos die meeste refs ook op die hoogste vlak,foutjies gemaak het.
MAAR: Daar was myns insiens meer 50-50 calls wat in Stellenbosch se guns was.
Garsfontein het hierdie game met ‘n never-say-die houding gewen.
Ek lig my hoed baie hoog vir Rugbyman en sy span.
Geniet nou ‘n dubbel julle manne!
Varsity Cup, Saldanah Super 8s, these are all fantastic barometres of the talent coming through in SA rugby, BUT – Oh my Gooodness….school boy rugby in SA right now is off the charts – these lighties are Gladiators. I reckon SA is producing at least 300 – 400 players PER YEAR who could go on and become Pro … realistically maybe 100….no wonder France, Europe, Japan, UK, Ireland, Scotland, even US Major League are Full of South Africans making a name for themselves
@PRondersteuner:Dankie vir jou post.Ek het vir pelle gese 2de helfte is Garsies se beste kans.
Met julle baie beserings het ons gebank op wedstryd fiksheid.Miskien was dit die deurslag.
Julle 13 is nr 1 draft in SA.Wat n speler.
@PRondersteuner: Paul Roos played exceptional rugby…both teams were absolute Gladiators. I got a Whatsapp from my Sister (??) telling me how well PR were playing…I just came back home and logged in, started watching from the beginning…PR were on FIRE…nothing but respect for those players and coaches…Wow no. 13 is outstanding…but FULL CREDIT and respect to Garsfontein for their attitude, discipline, self belief and skills (and fitness).
@Kaya 85: Dankie Kaya!Yes very proud of the boys!
@PRondersteuner: Dit gaan nie oor wen of verloor, Garsies of PRG nie. Gaan oor reg en verkeerd. Selfde as Waterkloof se “wendrie” teen Diamandveld. Ek raak bitter as ek sulke strooi sien
@Rainier: @Djou: Die mense wat nou so stil is.
@Grizzly: Well done Garsie BERE…What a fantastic 2nd half effort to come back and WIN that game. A very impressive performance.
@Ploegskaar: Kom ons los maar die skeidsregters hier uit. Daar was ‘n paar ander “calls” teen Garsfontein wat ek ook nie verstaan het nie. En BAIE “calls” in ander games wat ek ook nie verstaan het nie.
@PRondersteuner: Wie het hulle nie ‘n kans gegee nie?
Na die 2de helfte teen Bishops het ek gedink hulle gaan vandag wen.
@PRondersteuner: wys net hoe mense verskil, want ek het werklik voor die game gedink PR gaan die een maklik wen. Garsies speel nog nie naastenby hoe hulle kan nie.
Maar well done aan Paul Roos. Was ‘n great game en sterkte vorentoe!
@Djou: Toe Maties toe waar hy begin ref het se alles.Dankie vir jou info,moet asb nie weer verdwyn nie.
Mens moet nooit die magte agter die gordyn onderskat nie.Baie snaaks ons kry hom vir Affies en PRG,say no more.
Paul Roos het gewys hulle is ‘n totaal ander span as by Noord-Suid.
Sien uit na hul stryd teen die ander Kaapse skole!
Ek het 2 weke terug gesê die wedstryd kom ‘n week of twee te vroeg vir Paul Roos. Die “self-believe” is nog nie daar nie. Hulle speel baie goed vir ‘n tyd, maar nog nie die volle wedstryd nie. Sodra foute gemaak word, begin hulle twyfel.
Well done Paul Roos. Tel op julle koppe. Niemand het julle vandag rerig ‘n kans gegee nie. Maar hier is ‘n paar manne op die blog wat amper flou geword het. Julle het my baie trots gemaak vandag.
@Ploegskaar: Jy behoort hom te ken!
Hy was Menlo laerskool, toe St Albans toe in hoërskool, waarna Affies hom recruit het en hy 2 jaar vir 1e span gespeel het.
Toe Maties toe waar hy begin ref het. Vir lank – dalk onthou jy hom van daar af.
Het nie spesifiek vir maul collapse gekyk nie, so ek glo jou woord.
Maar hy moes ook nie Garsies se 15 geelkaart gegee het nie.
@Djou: Ek onthou hom goed, glo my. Anyway, gaan nie oor verbeurde kanse hier, dit was ‘n duidelike maul collapse reg voor hom
@Djou: Fantastiese comeback deur Garsies. Ek dink die spelers was baie senuweeagtig in die eerste helfte maar het guts gewys in die tweede helfte. Ek stem oor Rugbyman, hy weet wat hy doen! Great game oor die algemeen. Jammer vir PRG maar jy speel tot die fluitjie blaas.
@Djou: Fokus asb. Maul collapse, strafskop, game over
@Ploegskaar: Ekt nou net n lang post delete.Glo my in ons oe was hy bias na PRG.
Ek los dit daar.Wou die strafkop telling op bring maar wat sal dit help.
Die Bere het ongelooflike hart gewys en geluk aan PRG wat n paar spanne hard gaan stamp die Jaar.
@Ploegskaar: as jy die refs hierbo ken sal jy weet hy is so anti-Garsfontein as wat jy kan kry.
Almal in Pretoria weet dit!
Paul Roos het die game weggegooi – baie kanse gehad.
@Grizzly: Ek het ‘n lang geheue….. Anyway, gaan kyk die maul collapse, blatant en reg voor hom
@Ploegskaar: Wat se game het jy gelyk??Hys so anti Garsies Soos die 2 lynregters wat heel tyd calls maak teen Garsies.
@Rainier: lyk my die wannabees is die jaar somebodys….well done
Ek sien daai blondekop kapokhaan Blou Bul skeidsregtertjie deel nog steeds gunste en gawes uit. “Mis” ‘n collapsed maul en wendrie word aan anderkant gedruk. Pak hom in ‘n turkoois toksak en vlieg hom oral saam
Ek wil net een ding hier stel.
Ons praat altyd van die superster afrigters, maar Rugbyman mag maar sy bors bietjie uit stoot.
Hierdie game het my herinner aan die semi teen Monnas paar jaar terug, sy spanne speel tot die eindfluitjie en dis ‘n teken van goeie coaching.
Salut!
Holy crap, what a win by Garsies.
@Jong Matie: Ditto,met ref en Al!!!!
Afrikaanse Hoër Seunskool teen Glenwood High School
O/14A: AHS wen 45-0
O/15A: AHS wen 45-7
O/16A: AHS wen 25-7
Eeerstespan: Witbulle wen 49-14
@Gemini: stem saam met jou ,lekker om talentvolle youngsters te sien speel sonder die shackles wat die profesionele game bring…
Wildeklawer wys vir almal dat ons geseën is met ‘n oorvloed uiters talentvolle spelers. In elke posisie en oor die hele spektrum van skole.
Daar moet uiteraard krediet gaan aan die uitstekende afrigters wat betrokke is. Dit sluit toegewyde onderwysers in. Ook op laerskole vlak waar die basiese vaardighede geleer word en waar die liefde vir hierdie wonderlike sport,gekweek word. Dankie manne. Ons ouballies wat ook so bietjie bôl rondgegooi het, kry eindelose plesier.
Klofies met nog n close wen,hulle lyk soos n span wat druk goed verwerk
@Kerveros: Where have the others gone?
@Kerveros: What happened to Christiaan, the tighthead?
@Kerveros: mate that is unfortunately the reality in all schools , like I said at least Helpies is still just about the nr 1 academic school around ,wich is what schools actually are here for
@Smallies: This group of players of Helpmekaarcame together from under 14, under 15 and won the Virseker cup in both years. Under 16 was interrupted with covid and also last year. I might be wrong but I think only 5 of those great under 14 and 15 players are in the team. The rest is younger players.
@CharlesZA: Jis Charles. Julle het weer ‘n lekker span die jaar. Damian is ‘n uitstekende speler, maar ek geniet regtig julle 9 en 6. 6 se workrate in alle fasette is regtig puik. Sterkte vir die seisoen ou maat
@Jakkals: die outjie se van is Heyns
@Ploegskaar: Naand Ploeg, lekker om weer jou comments hier te lees. Julle eerste game teen Kwaggas gesien Faasen lyk na n lekker 3. Gewonder hoekom hy nie elke game start nie. Agter is Genis en Bester my gunstelling Landbou spelers. Genis lyk na n intelligente en kalm speler. Wonderlike man om op 15 te he. Bester gaan volgende jaar druk vir SA skole.
Grey play with such exceptional speed, skill, discipline, awareness and power. Boland Landbou must be commended for their attitude and their own good play. When Grey play like this they are a relentless tsunami … I am looking forward to their game against Affies to see how they handle their attacking lineout malls and power drives.
@Smallies: Dink die speler om dop te hou vir die toekoms is vaskop Faasen Laubser. Sukkel ongelukkig met beserings die seisoen, maar ek reken hy kan die step-up doen. Indien die beserings wegbly en sy wedstrydfiksheid optel, sal hy ‘n faktor wees later in seisoen. 12 Freddy Dreyer en 15 Jandre Genis was goed gister. Dink Jandre kan ‘n uitstekende 9 wees. 13 Albie Bester gr11 behoort volgende jaar op die radar te wees. Outjie kan jol
@Smallies: wat is st naam? Sal bietjie uitkyk vir hom.
@Djou: time will tell
@Smallies: Ek verneem so. Sal paar jaar duur, maar glo hy sal Vrystaat weer op die map sit.
@Djou: Harold darem nou finaal afgetree, Ross van Reenen is regtig besig met groot dinge in Bloem
@Gemini: Ek stem, net heerlik om rugby te sien.
Die arme Cheetahs ja, maar dit wys net weer as jy nie geld het nie en jou verhouding met ander unies is nie goed nie, dan betaal jy die prys.
Dis maar soos oral – geld en goeie verhoudings beinvloed jou sukses.
@Jong Matie: Ek dink jy is reg – vir rugbyliefhebbers is skolerugby klaar gewilder. Ek bedoel getallegewys – wanneer meer geld uit TV ens na skolerugby gaan.
@Grizzly: Dit kan ’18 ook wees.Nie 100% op die Jaar nie maar dink dit was 18.
@Gemini: Skole ruggas is lekker om te kyk….
@Gemini: en die grap van die storie is dat die Cheetahs actually finasieel gesond is hulle balans staat lyk beslis beter as die leeus en die stormers sin,n paar jaar gelede was hulle een van slegs twee unies wat kon wins toon ,ironies genoeg was die Griffons die ander unie
@Djou: Behandeling wat die Cheetahs kry is skreiend.
Skolerugby gee my eindelose plesier.Currie beker so afgewater dat ek liewer gras sny.
@Jong Matie: Gaan google dit.Dis geen geheim dat daar te veel politiek by Bulle CW spankeuses is nie.Wats jou punt?
Om jou n idee te gee in ’17 het Garsies vir Menlo 60 gegee maar hulle het meer spelers in die verskillende Bul spanne gehad.Onder koreksie ek dink dit was 14.
@Jong Matie: Vir die eerste drie jaar defnitief ,ek dink dinge sou baie meer gelykop geiendig het as Sean gebly het,Wessel het 2018 2019 tot sy reg gekom en sou waarskynlik 2020 ook n voltal wenne gehad het….
@Djou: Saru of BSSL want dit is deesdae net hulle wat saak maak die BSSL faksie in saru is amper soos die guptas ,gelukkig is daar meer klein unies wat die besigheid soortvan balanseer
@Smallies: Sean het Wessel se nommer gehad toe beide eerste spanne afgerig het:-)
@Grizzly: Hoe het die bulle CW span daardie jaar gevaar?
@Jong Matie: ek weet nie Engeldow is n baie goeie coach,kyk hoe vinnig het hy DHS om gedraai,as ek Boishaai was het ek Sean direkteur van ruggas gemaak en hom in beheer van alle rugby aangestel,maar dis net ek
@Djou: Dit is klaar
@kantako: Dit was 7 in ’19.Die volsterkte span in ’16 was in my opinie die beste wat ek gesien het.
As hulle nie speel nie wat se ander barometer moet jy gebruik?
O ja ’16 se span het 5 SAS spelers gehad met Papier te oud.
@Jong Matie: nee ek kan dit goed glo en ek dink die poletiek in unies is partymaal ondraaglik…
@Djou: Ek vermoed Sean moet nou van voor af strukture in plek kry, wat indirek deur vorige afrigter agterweë gelaat is.
Die goed neem tyd
@Jong Matie: Indien SARU voortgaan met die manier hoe hulle unies behandel, bv Cheetas, gaan skolerugby gewilder as Curriebekerrugby word.
@Smallies: 100%. Kan verstaan waaom Sean Leeus toe is, maar hy is beter by ‘n skool. HJS sal weldra die vrugte pluk van sy ervaring by die Leeus.
@Smallies: Ek weet nie wat in die binnekringe van Boishaai rugby aangaan nie?
Ek vermoed een van tweede redes:
1 Politiek
2 megaskool rugby het hoër aansien as curriebeker rugby.
Glo dit of te nie, n mega rugbyskool afrigter verdien meer as n curriebeker afrigter.
@Djou: yes maar dan moet jy vrede maak met die feit dat jy n skole coach is en dat jy n skole coach gaan bly…wat nie noodwendig n slegte ding is nie ,Iemand soos mnr Jannie by Grey sal baie meer impak he by die skool as wat hy in n obskure pos as 2de helfte verdedigings konsultant van die verdedigings coach is by die wp ….
@kantako: Ek stem, dis veiliger by ‘n skool as by ‘n unie.
Maar afrigters wil almal vorder in hul loopbane, so skole-afrigters sal waarskynlik die pos by ‘n unie vat.
Daar is heelwat skole-afrigters wat weg is van unies af terug na skole toe omrede die leeftyd by ‘n unie relatief kort is. Daarteenoor kan ‘n afrigter by ‘n skool dit ‘n lang loopbaan maak.
@kantako: lyk my dinge by die leeus wil maar net nie regkom nie….goeie bestuur is baie belangrik soos ons nou weer sien by die Stormers en ook met die clown wat OP weer gaan vernietig ,as dinge in jou raadsaal flop ,flop die hele unie
@kantako: Garsies se volsterkte 2014 en 2016 was hul beste spanne, veral 2014.
@Smallies: omtrent die hele afrigtings korps is laat gaan by die Leeus behalwe vir Cash, ek dink Sean is gelukkig dat dieselfde geld magnaat, op die bestuur van HJS sowel as die Leeus is en vir hom so paar deure kon oopmaak by albei, nou ook weer terug gevat het HJS toe. Baie afrigters WIL goeie rugby afrig, Wessel KAN goeie rugby afrig. Tog dink ek dit is veiliger om vandag by n goeie rugbyskool af te rig as by n Unie, met al die politiek wat daarmee saamgaan is dit net te risky.
@Grizzly jy kan nie veronderstel indien Gim vir Grey wen, dat Garsies nou no 1 is omdat hulle vir Affies gewen het wat vir Gim gewen het nie. Elke wedstryd word op meriete gespeel met baie faktore wat die uitkoms kan beinvloed.
Ek dink steeds Garsies se 2019 span was hulle beste nog (5 SA skole spelers in een jaar) is besonders goed.
@Jong Matie: ons sal maar moet sien….waarom is Sean weg by die lions ,Boishaai moes hom n helse aanbod gemaak het om n belowende loopbaan prys te gee en terug te kom skole rugby toe.Ek sien Wes Dup doen baie goed by die bulle….mark my words nie lank nie dan is hy n Senior franchise afrigter
@Grizzly: Korrek.
@Jong Matie: Sien in jou post julle is volsterkte….net betyds vir Garsies.
@sharpshooter: Ja maar Affies speel hulle wel….maak die som.
@Smallies: Paul Roos en Boishaai gaan tans deur n oorgang fase, gee beide skole so n jaar.
Corne en Sean sal stadig maar seker die rugbyreuse terug op koers kry, maar eers moet amper en byna onherstelbare skade na gekyk word.
@Djou: as ek Boishaa en PRG is sal ek maar lig loop vir Boland ….dink nie Gim sal gly teen hulle nie ,Oakdale kan dalk n lelike surprise kry later die jaar
@sharpshooter: Ditto
@BlouLou: Garsfontein is goed ja, maar hulle speel nie teen grey of gim nie so as hulle wil nommer 1 wees dan moet hulle teen die top manne speel. Ek weet dit is ongelukkig buite hulle beheer want die fixtures word al die vorige jaar bepaal maar ja dit maak dit moeilik vir hulle om nommer 1 te wees hierdie jaar.
@BlouLou: Die uitslae en gang van die wedstryde wys Grey en Paarl Gim gee steeds die pas aan. Paul Roos met hul volspan is ‘n kortkop agter.
Ek was egter beindruk deur Boland Landbou wat werklik goed gespeel het teen ‘n fenomenale Grey-span op die dag.
@Jakkals: die Grey replacement scrummy het n pass soos n geweer ver reguit en plat,herinder my aan TJ van Rensburg in 2018
@Djou: affies vs Oakdale. Albei groot honde. Iemand moes verloor. GCB vs Paarl Gym, iemand moet nog verloor. Monnas reeds n slagoffer as top10 span met n bloedneus. My 2 top skole is steeds GCB en Garsfontein.
My alma mater het defnitief gister die kwaliteit en tempo net nog so n trappie op gevat.
Vir die eerste keer sien ons die ware Paul Roos.
Well done manne!
Ons behoort voltallig, vars en gereed vir Garsies te wees.
Outeniqua het n paar monster voorspelers!
GCB speel met ongelooflike tempo. Dit verg groot akuraatheid in kontak en by afbreekpunt. Maar so moeilik om te stop as dit reg gedoen word. JF an Heerden is n top slot, Lukas Meyer het ‘n groot engine en hou nooit op werk nie. Was ook beindruk met Badenhorst die nr3…eerste keer wat ek hom die jaar sien speel het vir Grey. En dan is die hele agterlyn natuurlik gevaarlik…
@beet: I loved that dive for his try.
@PRondersteuner: Cameron Miell is a bomb squad all on his own
Well done aan al die spanne vandag. Selfs waar spanne ver agter was, het hul die game gespeel asof hulle een drie van ‘n wen af is. Dit was nou wragtag lekker om heel dag top skole rugby te kon kyk. Van o14 tot o19. Die organiseerders verdien baie lof.
Sterkte aan almal vir Maandag.
Well done Paul Roos. Julle moet nou net asb leer om 1ste helfte ook te begin speel!!
@Kaya 85: ok I just caught the final minute of the game ,that 8 is a beast of a young man
Big surprise for me was how dominant Durban High was over Menlo. Garsfontein look very very good when they lift the tempo, they’ve got strike runners…. Outeniqua’s win over Monument was gladiatorial.
@Smallies: The No 8 is fantastic too no doubt, I think he got man of the match. But the lock Kitete got through an amazing load of work in the tight and tight loose, along with his whole team of course
Grey 22- 16 Paarl gim.. Maandag… 02 Mei…
@Kaya 85: is that the nr8
How physical is that Outeniqua team … powerful, explosive strength, commitment. Kitete is a bear.
@Gemini: nee Dolly het groot tietels gehad….
@Gemini: goeie begrip en n halwe woord en al daai tipe goed…
@Smallies: “tietel” ???
Dolly Parton het jare terug ‘n belangrike tietel gehad😀
@Gemini: yes as jy die beste wil wees moet jy die bestes klop ….jy moet al vier die wynland skole wen om daardie tietel te kan dra
@Ploegskaar: Grey se tempo is uitstaande. Jou plaas se span het egter niks om oor skaam te wees nie. Nooit gaan lê nie en self goeie skill gewys. Windmeul kan trots wees.
Ons sal Maandag weet hoe goed Grey 2022 regtig is.
@Djou: Ja ek dink Boland was meer waarde as wat die scorebord se hulle aterlyn was goed veral nr12
@Ploegskaar: Boland se 12 en 15 het my nogal beindruk
@Ploegskaar: Grey het hul beste wedstryd van die seisoen gespeel. Alles volspoed en voorries onder ‘n kombers. Maar die telling vlei Grey ietwat. BL was self goed en met bietjie meer ondersteuning en afronding kon die telling nader aan mekaar gewees het.
Geluk aan ‘n baie goeie GCB span. Hulle is ‘n plesier om te kyk op die voorvoet. Moedige vertoning van Boland en as hulle ‘n paar kanse gebruik het, kon die telbord dalk selfs beter gelyk het
@Wonder: Helpies gaan kleitrap die jaar …gelukkig is hulle akademie nog top of the log
@Smallies: Gim 59/12 teen Helpies
@Wonder: dis n goeie wen
@Wonder: papgooi,maar so n bietjie elemente van spesie by
@Smallies: 45/13 vir Garsies. Spesie of papgooi?
@Smallies: 45-13 Garsies
@Grizzly: score asb ,ek sit langs die viswaters die naweek en jag bietjie n grote
@Smallies: Eks n groot Bulls en Affies fan maar kon nog nooit byt kry aan die mauls nie.Stem saam Wonder,legal obstruction.
Natuurlik is ek bly as my span punte daardeur kry maar ek het my bedekeninge of dit in SBR hoort.
Ek dink Marx het meer driee in bok trui as Kolbe
@Smallies: Lyk my Garsies het jou raad ter harte geneem en nie Framesby onderskat nie.
Goeie wen vir die Bere, well done aan almal betrokke.
@Ploegskaar: kom julle kan. Ek glo julle gaan ‘n goeie fight opsit!👏
@Wonder: dis mooi ja ,maar as mens weet hoeveel werk daar in gaan om n maul suksesvol te laat werk ….
@Smallies: Kyk hoe lekker het Garsies met bal gehol,baie mooier om te sien as die gemaal.
@Wonder: @Jong Matie: net as jy n backline outjie is ,vir my is dit nou weer n thing of beauty
@Jong Matie: Ek stem,legal obstruction.
@Djou: die rolmaalbewegings is seker die slegste onding in rugby. Dit is nie rugby nie..
Great game op die oomblik tussen NK en Stellenberg.
7-17 halftyd
@Ploegskaar: Ek is beindruk met BL se juniors. Hulle het baie potensiaal – hoop hulle ontwikkel verder tot topvlak senior spanne.
@4×4: Teen die tyd weet jy mos o.14 is geen maatstaf vir o.19 vyf jaar later nie.
Ek onthou hoe Waterkloof se o.14’s vir HTS John Vorster 78-0 gewen het rondom 2000 maar 5 jaar later wen HTS John Vorster se 1e span 19-18.
Coaching, groei, spoed ens ontwikkel die spelers.
@Ploegskaar: Ek stem 100% saa. Affies o.16 het Garsies stukkend gemaul van lynstane af en 4 drieë so gedruk – score was 28-12. Great pak voorspelers met goeie agterlyn.
Jy kan Ryno van der Merwe se hand duidelik sien in die manier van speel. Hy is waarskynlik een van die beste ruck & maul coaches in SA.
Jy sal onthou toe hy by Garsies was het hy dit gecoach – bv hulle het Boland Landbou gemaul van hul 10m lyn af en gaan score.
Bewys dat hy seuns in enige skool can coach want hy ken die tegniek daarvan.
@beet: It is hard to believe that Affies first choice back three is injured in the manner that the Boys occupying those positions now has stepped up. May I remind you that the first team this year lost 60% of their games in Under 14 year, prompting many to believe that Affies will suffer this year, and I must admit that I was also part of that group.
But was I wrong and as a mate of mine correctly corrected me by conveying that one should be very careful of a team that doesn’t have all lot of stars or gamebreakers but play for one another. As i now stand corrected, that is precisely what Affies is all about this year
@Ploegskaar: Ek het die /16 game baie geniet en BL kon dit steel aan die einde voor daai laaste pragtige drie.
In 2017 het Pieter vd Merwe as /11 by Jbay se Aloe Cup uitgeblink – hy is ‘n speler wat ek verskriklik geniet om dop te hou.
Sterkte vir die game later.
@Djou: Affies 1stes is goed, goeie maul……. Affies ouderdoms groepe is awesome, o16 my span van die dag. Watch this space
@OudAffie: I think AHSS must exchange the name Witbulle for “Die Rolbulle” in 2022.
@Wondermaar: Personally I did not thing it was a great game. Both teams are capable of better. The dew was a contributor to the lack of accuracy you diescribed. It was evident. 25-7 is a good result for Affies though. Oakdale may not have the winning results to back it up but they have been an effective team against big name opponents.
I do believe SBR has evolved into something different from what it was before Covid. It would be a disrespect to the coaches and players to say its of a lower standard. Maybe the question to pose is it as enjoyable to watch? One still sees a lot more flash than at senior level but the stronger teams have become more forwards orientated rugby in their style. The likes of Affies, Grey Bloem and Paarl Gim are not reliant on speedsters out wide to get the points this year. They can influence the scoreboard by dominating up front. The Affies hooker now has five rolling maul tries in two matches. It is well-coached setpiece excellence – not always entertaining but there is a precision and lots of hard work to master it. GCB and Gim are as effective in set plays and their leading try-scorers are their 9’s who have flair and capitalise from operating in the frontfoot spaces close to the forwards. Also their backs are a lot better organised defensively. For me one of the most interesting games was Grey Bloem vs Outeniqua. Under Ingo Machts and even Wessel du Plessis, Grey was the sort of team you as opponents prayed the match didn’t get oose as they thrived in those conditions. Against Outeniqua this year, Grey now coached by Jannie Geldenhuys were again prominent/dominant in the forward exchanges and then when the match opened up a bit, suddenly it was the Kwaggas who looked dangerous, like the Grey of old.
Afrikaanse Hoër Seunskool teen Oakdale Landbouskool
O/14 A: AHS WEN 31-0
O/15 A: AHS WEN 31-3
O/16 A: AHS WEN 33-0
Eerstespan: AHS WITBULLE WEN 25-7
Skole rugby in n geheel swakker na die lang covid rus. Ek dink ander skole wat gewoonlik geleenthede geskep het vir talent van oor die land , kon nie regtig so effektief talent identifiseer nie en ouers en kinders was bietjie gefokus op gedwonge ander dinge. Daarom dink ek is die tradisionele sterk veral top 3-6/7, is baie meer gelyk met die res. Wanneer ek na die affies / Oakdale wedstryd kyk , het affies relatief maklik met kliniese spel die stryd relatief maklik beheer. Weldone aan altwee spanne goeie game om te kyk. Net nie baie akkuraat deur oakdale op die aanval nie, maar goeie verdediging om affies tot 25 te beperk.
@BlouLou: Hoop nie een van die groot honde waarna jy verwys is Affies nie. Hulle bewys jou overrated stelling nou heeltemal verkeerd. Reeds 3 skole van Wes-Kaap gas gegee!
Well done Affies!
Oakdale was byna nooit in die game nie!
Goed wraak geneem vir laas jaar!
Oakdale is nie jou maat in 2022 nie.
Nou is daar meer perspektief oor die gelykop teen Grey.
Hats off to the Boland age group sides that played with pride and guts against GCB today. U15 & U16 were in it and will look back on some missed opportunities, but sure the boys will learn from that
U14 L 0-14
U15 L 10-21
U16 L 13-24
@Rainier: Ons sien nie onsself verhewe bo enige ander skool nie:)
@Jong Matie: Jy moet vir Beet vra om jou eie post vir jou te gee om ons die hele tyd op datum te hou van PR se beseerdes.
@Gemini: Nog een op die kantlyn, maar ons sal kompeterend wees
@Zion: @Wondermaar: ek bly maar eers stil. Lyk my ek jinx die resultate. En Zion se stelling is ook nie sonder enige gronde nie. Ek dink n paar groot honde, soos in skole, gaan moet wonde lek na die naweek verby is.
@Djou: stem saam met jou ,Maties moes die game halftyd al in die sakkie gehad het
@Jong Matie: Nope, Maties kan net hulself blameer. Op hul tuisveld, ‘n tuisref (astronomiese strafkoptelling halftyd teen Tuks), baie kanse om punte aan te teken weggegooi, ens. Die game moes ver buite Tuks se bereik gewees het met 10 minute oor.
Vorentoe – volgens jou, nie volgens die tuis-TV ref nie.
Punt is, Maties het als in hul guns gehad en kon nie wen nie.
@Jong Matie: Speel julle by Wildeklawer met n vol span of is daar weer n paar wat nog moet terugkom? Of weer n nuwe pyn het?
@Jong Matie: Daai Namakwalander het julle gebreek.
@Vleis:
Exactly
@Mate: Methinks you’d prefer: Acta non verba
@Vleis:
DV
@Mate: Amen
Ek loer net in om te kyk of die gemeente okay is
@Djou: Ek hoop nie ons word gefnuik soos Maties nie. Meer van n vorentoe aangee het ek selde in my lewe gesien.
@Wondermaar: Garsies speel Paul Roos!
Sjo, Ryno van der Merwe is een van die beste rugbydirekteure en jy kan sy hand sien in al Affies se spanne.
Affies se rolmale is die beste van alle spanne.
Neil Jacobs is ‘n oud-Affie en great coach.
@Zion: Ek stem, AHS het amper verloor agv slegte beslissings.
Baie sterkte aan al die spanne, en hoop almal reis veilig
Ek hoop regtig dat die uitslae regverdig sal wees en nie onderhewig aan slegte beslissings sal wees nie
Sou graag daar wou gewees het maar sal maar op die kassie moet kyk
Affies – Oakdale gaan n grote wees
@beet: I dont think affies is that unpredictable this year , one loss by 1 point against a good garsfontein team( but we wil DV see how garsfontein manage paarl gim in kimberley???) but very good underrated coaching staff. It’s a pitty that after the boland landbou mudbath they lost their fulback, senter and lock on longterm injuries , but still manage to beat Paarl Gim. May schoolboyrugby DV be the winner.
@All Black:
Oh okay
So dit is die Old Boys game
@All Black: there are a few schools here where its best to expect the unexpected in terms of their on the day form.
Helpmekaar are top of the list. Major rollercoaster ride. Write them off at our own peril. Rate them for a match they should comfortable win and you are basically doing the same as above
In this unpredictable category:
Affies
Drostdy
Boishaai
Monnas
@Jakkals: Oakdale will take this one by 15, Affies had alot of intervention against Gim. I still think they are highly overrated
@Mate: die Vrydae aande wedstryde moet die spanne se onderskeie skole 90 jaar en ouer wees.
Wow some great games this weekend! GCB vs PGim, PRG vs GarsF. Oakdale vs Affies are particularly interesting to me.
@4×4:
Jy
My enigste
DV
@Ploegskaar: Jong dalk nie , wat ek van boland landbou hou hulle is altyd daar om die sogenaamde grotes DV n spreekwoordelike” run for there money”te gee.
Niemand skryf ooit hulle af as oefening nie.
Die garsfontein vs paul roos kan ook DV n wedstryd van naelbyt proporsies aanneem. Wat dink die manne wat meer weet van die spanne?
@Mate: wie is jou donnerse mate 😆
@Wondermaar: Solank ons dit geniet!
@Rainier: 🤣🤣🤣🤣🤣👏👏👏👏
@Wondermaar: Grey met 15 ….
@Wondermaar: Tragies, maar die enigste oefenwydstryd Saterdag is game 9. Dis soos om vorentoe te speel in die nette en net soos die bal die kolf se binnerant mis, te besef jy het nie jou bakkie ingesit nie. Jy weet dit gaan moer seer wees en dan is dit ook so. Om die analogie voort te sit, na die tyd lag almal, nie omdat hulle lekkerkry nie, maar eerder dat hulle bly is dit was nie hulle nie
Glenwood vs affies , affies met 15 punte.
Grey college vs paarl gim, gim met 10.
HJS vs monument 50/50 .
Paul roos vs garsfontein 50/50 , wie sy kanse gebruik , garsfontein agtetlyn gevaarlik.
Monument en outeniqa ,indien outeniga voor kan ut hou behoort dit ngoeie een te wees, horlyk outeniqa se agtetlyn gewoonlik gevaarlik?
@Ploegskaar: HJS gaan lekker oefen teen msritzburg college , hoop maritzbure het goeie game.
@Djou: Ek wil dink gim sal bietjie sterk wees vir helpmekaar, maar kom ons wag en kyk.
Hoet moet die arme affies nou teen n klomp Grey neutraliseerders(oakdale) speel 6 dae na harde wedstryd Saterdag en nog n vol dag reis ook tussen in😁
@Ploegskaar: Gim is seer. Voorspel niks goed vir Helpmekaar nie. Helpies het ‘n sterk pak!
@Djou: Glo Helpmekaar gaan Gim aanvanklik veral voor toets
@Oakdale supporter: Ek weet wat lap is. Weet nie of ek dit ken nie. Hoekom?
@Ploegskaar: Game 7?
@Rainier: Ken jy vir lap??
@Mate: Alphabetical….. AFFIES……😁
Games 1, 10, 19, 20 and 21 not to be missed. Monnas has no easy games and Gim, HJS and PRG will be tested on the Saturday
@Mate: Ek dink dis die spanne wat die meeste deur die skeidsregters bevoordeel is die vorige week…
How do they determine who plays the Friday game?
Te veel sagte games
Maar 3 bitter grotes
Amper maar om n LP te koop vir 2 nice songs
Sal maar my planne verander en die motorhome Kimberley toe vat
Dalk hol ek weer kaalgat om die Groot Gat
Paar groot games,gaan lekker wees.
Kan nie meer wag vir die naweke nie
Seker maar soos voorheen, maar Wildeklawer 2022 gaan ‘n groot een wees