10 Years of NMI Toyota Noord-Suid!
From the humblest of humble beginnings, Pieter Rossouw and his fellow organisers and generous sponsors worked hard to turn it into one of the premier schoolboy rugby festivals in South Africa. To commemorate 10-years, two Old Boys matches have been added to the programme which includes a full 2nd XV fixture list and importantly offers all schools an extra rest day in line with putting player welfare top of the priority list.
NMI TOYOTA NOORD SUID | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Day 1 : Fri 22-Mar-2024 | ||||||
11h00 | PUM | Nelspruit | 27-34 | Drostdy | BOL | |
12h30 | VAL | EG Jansen | 36-26 | Welkom Gim | GRF | |
14h00 | LIO | Helpmekaar | 19-20 | Voortrekker (Beth) | GRF | |
15h30 | BUL | Garsfontein | 19-24 | Oakdale | SWD | |
17h00 | LIO | Jeppe | 19-45 | HJS Paarl BH | WP | |
18h30 | LIO | KES | 16-51 | Grey College | FS | |
Day2 : Sat 23-Mar-2024 | ||||||
11h00 | BUL | Menlopark | 50-28 | Duineveld | GRQ | |
12h30 | BUL | Waterkloof | 27-19 | Durbanville | WP | |
14h00 | BUL | Pretoria BH | 12-24 | Outeniqua | SWD | |
15h30 | LIO | Noordheuwel | 27-17 | Stellenberg | WP | |
17h00 | LIO | Monument | 21-38 | Paarl Gim | WP | |
18h30 | BUL | Affies | 25-30 | Paul Roos | WP | |
Day 3 : Mon 25-Mar-2024 | ||||||
12h30 | VAL | EG Jansen | 44-15 | Drostdy | BOL | |
14h00 | PUM | Nelspruit | 20-24 | Welkom Gim | GRF | |
15h30 | LIO | Helpmekaar | 22-41 | Oakdale | SWD | |
17h00 | LIO | Jeppe | 22-19 | Grey College | FS | |
18h30 | BUL | Garsfontein | 36-38 | HJS Paarl BH | WP | |
Day 4 : Tue 26-Mar-2024 | ||||||
11h00 | BUL | Menlopark | 17-37 | Outeniqua | SWD | |
12h30 | BUL | Pretoria BH | 10-66 | Paarl Gim | WP | |
14h00 | LIO | Noordheuwel | 33-32 | Duineveld | GRQ | |
15h30 | BUL | Waterkloof | 24-47 | Paul Roos | WP | |
17h00 | LIO | Monument | 48-21 | Durbanville | WP | |
18h30 | BUL | Affies | 38-11 | Stellenberg | WP | |
@tzavosky (Comment #386)
😂😂😂😂😂
@Smallies (Comment #385)
Om die waarheid te sê, toe ek Beet se berig sien oor die six Gun Grill toernooi so kort op die nuus van die Nextgen een, het ek gewonder of hy nie dalk sy tydsberekening tov die datum van publikasie verkeerd het nie…
@tzavosky (Comment #384)
Ek het gehoor hulle gaan oom die Stormers vervang in die urc volgende jaar van 1 April af
@Kantman (Comment #383)
Yes, I’ve seen that, and apparently it will shift into the same Nextgen and Six Gun Grill December time slot…
I see on News24 that Noord-Suid will move to Paul Roos for the next 10 years …
@Grizzly (Comment #381)
Garsies nogsteeds suur?
2 gespeel, 2 verloor. Nie daai een sien kom nie..
@Vleis (Comment #380)
🤣🤣Ai..sometimes think before you speak but what about before you type…time laps…
@Grizzly (Comment #379)
Not the sharpest tool in the shed is JM!
@JongMatie (Comment #375)
So hulle is elke keer meer as 1.5 m terug gestoot.Ja jys reg,die telling vlei die Bere.Ek gaan nou werk,chat later,almal kan nie op pensioen wees nie.
@Snelvuur (Comment #377)
Stampertjie
@Grizzly (Comment #363)
Is dit net ek wat nie só beïndruk met Monnas is nie? HJS het 70 op Durbanville gesit, terwyl Monnas 3 of 4 drieë teen Durbanville afgestaan het. Hulle moet Grey nog in Bloem gaan speel, as ek dit reg het. Ek kan sien hoe hulle daar hard gestamp word.
@JongMatie (Comment #372)
Weet nie….
@Grizzly (Comment #374)
…ja en die maan is van kaas gemaak, ref het HJS doodgeblaas, skrums nie gestop na 1.5, die lys gaan aan en aan en aan…
@JongMatie (Comment #365)Ek laaik jou sin vir humor.Almal weet die Bere het daai een laat weg kom,nie anders om nie.
@BoishaaiPa (Comment #366)
Daai was tong in die kies….wel half pad.Behalwe n wen vir Monmas teen Gim waar ek in my moer in was en Voort Bet,was die ander baie naby.Affies,Bere ens.Wiet die Grey reg voorspel🤣Die probleem is van ’16 het ek interskole nog nooit verkeerd voorspel nie,ek weet jy weet dit.Maar soos ek al gese het,wat vroer in die jaar gebeur het maak nie veel saak op daai Sat nie.Inteendeel nie een van die skole laaik die gunsteling tag nie.
@Smallies (Comment #371)
Waar is hy, Kattes en die Ken?
@BoishaaiPa (Comment #370)
Ek het sy goed baie gelees voor ek self hier begin post het 🙈🙈🙈🙈
@Smallies (Comment #368)
Dit was ou Bog!
@BoishaaiPa (Comment #367)
My broer bring self sy kant, die oester van Worcester
@BoishaaiPa (Comment #367)
Ek dag nog altyd hy is die R in proes str
@Snelvuur (Comment #362)
Jy ken blykbaar nie vir ons ou maat Mate aka die ou wat die P van Pniel is nie…dis n “tong in die kies” stelling daai!
@Grizzly (Comment #363)
Ek hou van jou voorspellings..hoop dis so akuraat soos jou Noord-Suid voorspellings!
@Grizzly (Comment #363)
Garsies HJS, telling vlei die Bere.
@Snelvuur (Comment #362)
Stem saam, overrated.
@Snelvuur (Comment #362)
Nee dit gaan nie gebeur nie.Ek dink egter met n gr11 voory en 50% gr11 in begin span kan BH volgende jaar weer wild wees.Miskien top 3 die jaar.Beserings,CW ens kan nog n rol speel maar ek kan nou al voorspel Gim vir interskole.Hulle voorspelers is kliphard en verdedig soos trojane.Daai score teen Monnas gaan niemand die jaar weer doen nie.
@Mate (Comment #360)
Ek sal bitter, bitter verbaas wees indien dit gebeur. Die span se duidelike tekortkominge is gewys teen Garsfontein. Hulle moet nog PRG, Affies en Grey weg van die huis af speel. Hulle moet ook die naweek KES op KES se tuisveld speel. Ek sê nie dis onmoontlik nie, maar daar sal ‘n massiewe verbetering moet wees van die wedstryd teen Garsfontein af.
@Trots HJS (Tandem) (Comment #359)
Om sulke mooi woorde te lees maak my as Boishaaier
trots! Nou ja toe, tyd om te gaan boer.
Lekker dag manne.
Ek voorspel HJS is weer oppad na n 1 000 dae onoorwonne tydperk.
@Smallies (Comment #358)
Dit is totaal waar Smallies , geen twyfel. Die commitment sal verseker daar wees en ons Boishaaiers staan bankvas agter Sean en die seuns. Die feite is egter dat al ons teenstanders ook hul beste gaan gee en op die einde van die dag gaan die uitslag wees wat dit gaan wees ! Ek onthou nog hoe ek destyds “ Haas Das se Nuuskas “ gekyk het toe televisie uitgekom het ( jy was nog nie gebore nie Jong Matie ) en daar was altyd ‘n weer voorspelling waar daar gesê is dat as dit nie gaan reën gaan die son skyn ! Dit is seker maar ook so met rugby uitslae ! Augustus is nog vêr en kom Augustus sal die Blou Skool reg wees vir die span van Noorder Paarl ongeag hul “ onoorwinbare status “ op die blog.
@Trots HJS (Tandem) (Comment #357)
@Ploegskaar (Comment #354)
Ek was nogals n goeie stoeier in my jong dae….en toe ek op Kroonstad by die opleidings kollege was het ek n stoei afrigter gehad Kapt Phillip Espag….anyway nou dat julle so oor verloor praat hy het altyd gese,as jy verloor verloor met grasie ,maar sorg dat dit nie baie gebeur nie want n goeie verloorder raak n gereelde verloorder….n ou jol altyd om te wen dis immers n kompetiesie jy speel Boishaai heel eerste om te wen en daarna vir die vriendskappe en so aan
@JongMatie (Comment #353)
Thanks I appreciate your views. I am sure the boys will give their best for the school , the jersey and their coaches. It is a very young team with 50 % still 0/17. They will just need to take it game for game and most importantly enjoy the ups and the downs. We will all want our schools to win but this is in the first place just school boys receiving education lessons to equip them for life after school. And let’s face it there are no easy games for any of the top tier teams anymore.
@JongMatie (Comment #351)
PRG speel hulle op Markotter. Gim en Grey is die moeilike wedstryde.
Myself dink PRG gaan n goeie jaar he.
@Ploegskaar (Comment #354)
Hierdie seisoen is soos ‘n pak kaarte wat te veel Jokers in het. Meer o17s as gewoonlik voel dit vir my, en veral onder die voorspelers. Meer gelyke spanne as die laaste paar jare. Meer verskil in die seisoen – wanneer spanne hulle groot wedstryde speel, en hoeveel hulle speel. Meer impak op ‘n span wat ‘n enkele besering kan hê.
Opwindend! – en groot kans vir drome in skerwe om jou aan te haal.
Have been thinking about the GCB loss and the impact on this season. We may see two different approaches by coaches from here. Some teams may opt for a more conservative approach and really push for that no1 spot now. Others, I feel, may see this as an opportunity to play more high-risk, as nothing will top this upset. A GCB loss should really take the pressure off for everyone in my opinion, so I hope for the latter. Either way it sets up for an even more exciting season, while also acknowledging GCB’s enormous impact on SBR
@Trots HJS (Tandem) (Comment #352)
Very easy to explain: Only played 3 games. Loads of youngsters, you are almost guaranteed they will get better as the season progress. They have a slick 10 that kicks accurately. They have Sean Erasmus.
Last but certainly not the least – for them the culture differs vastly from other schools. The ‘winning at all cost’ motive is not present compared to other schools. They do have, in my book, a ‘never say die’ attitude that I have not seen in a very very long time.
@JongMatie (Comment #351)
Hi Young Matie , why are you so worried ?
Een span wat ek bietjie oor worry is Paarl Boys High.
@Oakdale supporter (Comment #346)
Hoekom ek dink dit kan jul jaar wees en wat hulle seperate van wat ek gesien het en die close matches wen is hulle vreeslose verdediging.Ons weet dit kan nie gecoach word nie.Oakdale en Gim.Daars te maklik driee gedruk by die ander spanne.Boland nog nie gesien speel nie.
@Deon (Comment #345)
Ons vergewe jou – geen pyne my ou Maroon pellie!
@Deon (Comment #345)
Daai is niks ou mater ,ons almal raak maar soms bietjie warm om die kiewe 🙈🙈🙈
@Deon (Comment #345)
Jy skryf lang opstelle as jy gedrink het.
@Grizzly (Comment #295)
Oakdale sal nog baie hard moet werk. Ek dink hulle het seker die moeilikste jaar wat mens denkbaar kan kry.
Hulle speel al 5 laasjaar se Top5 plus Boishaai,Paul Roos, DHS, Affies, Rondebosch en Stellenberg. 11 uit top 15 en gooi dan nog curve balls soos Drostdy, Framesby, Marlow en Helpmekaar by.
@Smallies (Comment #343)
Ek het darem die 1977 (of was dit 78) weergawe, wat Stoffies gewen het teen Ben Viljoen (dink ek, groen truie), gesien. Inelkgeval, ek vra om verskoning aan baie op die blog maar veral aan jou en Djou vir my onsmaaklike gedrag hier. Sommmer kommin met ‘n “k” van my.Ek hoop julle twee kan my vergewe daarvoor, asook die ander Bere en die J-Bay man. Dis uiters ongevraagd en swak van my om so op te tree. Ek verseker julle ek het die hoogste agting vir julle skole, beide GCB en Garsies, nie dat my mening waarde dra nie.
@Smallies (Comment #343)
Stem 100% saam
@OudAffie (Comment #339)
Manne wat nooit Administrateurs/Direkteurs trofee gejol het nie sal nooit verstaan nie ….ek is bevooreg gewees om in daardie kompetiesies te speel ,en ek was bevooreg om Grey se interskole derby dae ook te beleef ,albei het sy voordele en nadele en albei is uniek en albei flippen lekker
@Grizzly (Comment #333)
Daai reenboog was iets spesiaals gewees ….
@OudAffie (Comment #340)
Ek vra namens die hele PRG gemeenskap om verskoning vir die blatante vuishou deur een van ons spelers. (reg voor die lynregter..)
@Deon (Comment #338)
Lank nadat die telling vergete is, gaan die manne en seuns onthou dat daar na die eerstespan en OB wedstryde (AHS teen PRG) lekker gekuier is, onthaal gehou was, geskenke en truie geruil is en taal en kultuur gedeel was.
@JongMatie (Comment #337)
Is jy van mening dat die Skole in die Noorde van die land se grootste probleem beker rugby is? 100 jaar se beker rugby? Ek sal ‘n in diepte verduideliking baie waardeer?
@OudAffie (Comment #314)
Daai perdekarretjie van PRG gaan nog baie omval hierdie jaar. Ek sal verbaas wees as PRG top 5 maak. Vir my was Affies die beter span op die veld nou die dag. Wat ons jaarlikse game teen GCB betref, dit beteken min of niks, omdat helfte van GCB se spelers ander verpligtinge het. Ek sien ‘n swaar jaar vir PRG en ek dink ons gaan nommer 4 in die Wynland wees..
@OudAffie (Comment #336)
Die Noorde moet minder beker rugby speel. Dit sal baie probleme oplos.
@JongMatie (Comment #335)
Ek verneem nou jy was die eertse aktiewe beurs by PRG en dus so behep met rugby dat jy vergeet het om te leer lees. My vraag was WAAR was die eerste 3 NoordSuid Toenrooie gehou? Maar net om jou ego te streel: Suide wen oortuigend, hulle is die beste, hoekom speel die Noorde ooit teen die Suide, wat het hulle gedink, Suide is die beste in die Wêreld. Die rugby was puik, die kuier was puik en die mense was puik, dit was ‘n sukses gewees weereens, Pieter Rossouw en die manne het weer ‘n puik toernooi gereël. Ek weet jy is suur omdat die toenrooi in PTA is, en jy dit nie kon kom kyk nie, maar ek is seker ons kan ‘n fonds stig om jou van UCT te vlieg volgende jaar om in persoon te kom kyk.
@OudAffie (Comment #334)
Suide wen NS oortuigend.
NOORD SUID
2017: Waterkloof
2018: Menlopark
2019: Garsfontein
2020: Covid
2021: AHS
2022: AHS
2023: AHS
2024: AHS
Het ek dit reg?
@Snelvuur (Comment #316)
Ek het die plasing gesien.Die reenboog is scary.Almal het hulle redes hoekom hulle hier is.Eks hier oor goed soos die Jeppe wen en wat daar mee saam gaan.Wat ook al vorentoe die seisoen gebeur niks gaan dit top nie.Hoe lank het ons nie gevra dat die souties moet begin deel word van NS nie.Kyk wat gebeur?.Ek verstaan hulle het baie derbys en interskole vorentoe maar daar moet gekyk word of hulle nie deel kan word van NV beker rugby nie,al is dit by die uit speel rondtes.
Duineveld se wedstryd teen Noordheuwel was baie tight. Hulle het my beïndruk.
Monnas vs Noordheuwel gaan groot wees.
@Smallies (Comment #330) Die een probleem is dat Die Anker se regte goeie spelers deur die “groot hond” skool daar oorkant die East Rand Mall recruit word en Die Anker kan eenvoudig (nog nie) met daardie tipe tjek boek kompeteer nie. As hulle hierdie jaar dalk die NV Shield kan survive mag daar dalk meer tjekboek belangstelling getoon word.
@OUD ANKER (Comment #329)
Hulle moet hulle self wyer as die Brakpan Heidelberg Springs area bemark weet ook nie regtig hoe groot hulle opvangs gebied is nie
@Smallies (Comment #328)
Die Anker het nie ‘n goeie span die jaar nie! Hulle het vir 2024 opgeskuif na die NV Shield, maar sonder om te pessimisties te wees voorspel ek hulle gaan dadelik weer afskuif. Daars ‘n paar bul spanne in die Shield, nou nie GROOT honde soos Jongmatie se PRG nie, maar bul spanne vir daai liga. Die jaar sal ly fokus maar wees op my regte “groot hond” span.
@OUD ANKER (Comment #326)
😂😂😂😂😂😂😂Ek sien Volkskool Graaf Reinet het vir Die Anker geklop ,het dut glad nie sien kom nie Volkies is n goeie skool maar nie regtig n powehouse nie
Die rev moet wakeup wees hy en die Stellenberg spelers is amper on onderskeidbaar….
@Snelvuur (Comment #325)
Jongmatie moet oorweeg om sy naam te verander na Julius, want as hy sy mond oopmaak soek hy of aandag of praat die grootste klomp k*k!
@JongMatie (Comment #323)
Ons moet vir jou gemoedstabiliseringsmedikasie kry. Jy span of die karretjie sewentien kilometer voor die perde in, of jy neuk heeltemal van hom af. Daar is ‘n meer gematigde, stabiele weg iewers in die middel, hoor.
Baie beïndruk met Waterkloof se agsteman. Definitief iemand vir die Craven Week keurders om dop te hou.
Ons is PATETIES
Goed genoeg, maar nie baie goed nie…
stoffels is n fantastiese spelertjie. Geweet hy gaan perform vanjaar.
@Smallies (Comment #317)
Ek dink die karretjie kan dalk voor Aug n paar merke optel….so vroeg soos April as boishaai kom kuier…..
Ek kan selfs insien hoe Maritzburg College en Stellenberg upset veroorsaak….dan staan spanne soos Monnas, Oakdale, Boland Landbou n goeie kans om PRG te rol. In my opinie is GCB en PGIM gunstelinge om te wen teen die maroon manne….
Kan dalk net n teleurstellende seisoen word vir ons jongtamatie.
@BoishaaiPa (Comment #318)
Stem saam met daai een…
Al die spanne sal maar eers by daai ander spannetjie van die Paarl moet verbykom…hulle lyk scary goed so vroeg in seisoen met geen swakpunte nie!
@Grizzly (Comment #315)
Ja nee kyk Grey het gister n snotklap of note gekry…..MAAR ek se steeds PRG se seisoen sal bepaal word Augustus maand
@Grizzly (Comment #315)
Ek stem. Ek weet nie of die lede van die groep Jeppe se hoof se Facebook plasing na die wen gesien het nie – dit was super, super classy en het beklemtoon hoe Jeppe se leerders in nederigheid groei – hulle maak hulle eie kleedkamers skoon en dra die normale skoolbaadjies liewer as enige erekleure. Dit is regtig die moeite werd om te gaan lees. Die post was ook geshare deur PRG se Old Boys blad, wat genoem het dat PRG en hul old boys hierdie selfde waardes probeer nastreef. Dit is wat die deursnit Paul Rooser en Paul Roos Old Boy probeer doen. Dit is jammer dat die baie sigbare klein hoogdrawende minderheid (sonder truitjies) die skool hier ‘n slegte naam gee.
@JongMatie (Comment #313)
Affies en Garsies vat die een op die ken.Al die Kapenaars is dit een dat beide daai games enige kant toe kon gaan,selfs Boerboel.Net jy is ontevrede oor die uitslag en maak asof Affies gelukkig was om so naby te kom terwyl die teenoorgestelde waar is.Vat nou n bladsy uit hul boek en kom aarde toe.Al wat jy nou doen is dat die hele blog vir n verloor wag vir PRG.
@JongMatie (Comment #313)
Julle het gewen en die wenspan verdien dit, wat julle is, en so het ek julle ook gelukgewens. Dit is verby. Wat snaaks is en in die lug hang is u edelagbare wat verken dat hierdie PR span vir Rassie en die Springbokke les sal opsê oor hoe om rugby te speel. Dit is ‘n spesiale span ja, maar almal hier op die blog, selfs jou mede Paul Roosers snik so bietjie van die lag oor jou wat die perde, donkies en osse 439km voor die wa span.
@OudAffie (Comment #312)
Ek voel nog n tensheid aan in die lug daar op die Plaas?
@JongMatie (Comment #311)
Noorde het 6 wedstryde gewen tot en met gistraand en Suide het 11 wedstryde gewen, waarvan Paul Roos 10 gewen het vir die Suide.
Noord Suid score?
Word ek geignoreer?
Suide dalk klaar gewen.
@JongMatie (Comment #309)
Hulle is gepolish die jaar hoor,oppas dat hulle nie julle perdekarretjie om donner nie….
Die Gim span lyk byna onstuitbaar.
@OUD ANKER (Comment #270)hulle verdien elke oomblik van dit
Paul Roos sal hom na die volgende trappie toe neem vandag.
Lek lippe af vir 3de naweek in Aug.
@Snelvuur (Comment #304)
Dis een van die faktore soos as voorbeeld genoem.
@OUD ANKER (Comment #270)
👍🏻
Jeppe verdien die krediet!
DIT IS die grootste verrassing-uitslag op Noord Suid, gevolg deur Bethlehem Voortrekker wat Helpmekaar klop.
Amperse verrassings was Garsies teen Paarl Boys High en Affies vs Paul Roos.
Great match-ups gewees.
Vandag se bepalings lyk ongelukkig nie baie gebalanseerd nie!
@BoishaaiPa (Comment #302)
Inteendeel, ek dink beide die Jeppe wedstryd en die HJS wedstryd gister het weer gewys dat ‘n kolskootskopper die enkele belangrikste speler in skolerugby is. Garsfontein het 3 of 4 skoppe gemis, en HJS het nie. Jeppe se skopper het Grey oor en oor gestraf.
@Grizzly (Comment #295)we’re not out of ut yet ….gaan net beteken dat Grey nou gaan moet kook vir die res van die jaar…
@Rugbyman (Comment #301)
Ja defnitief was julle pak baie goed en beter..veral in vaste fasette, maar soos jy self weet wen 1 aspek van n wedstryd nie vir jou noodwendig die game nie. Dis n kombinasie van verskeie faktore en op die dag die span wat dalk net rub of the green kry of kophou. Kon enige kant toe gegaan het. Maar jy wen ook nie n game as jy nie darem sommige dinge ook goed gedoen het nie.
@BoishaaiPa (Comment #297)
Baie geluk aan julle! Was n lekker harde game. Ons game management aan die einde was nie goed nie. We will be back! Dink egter on pak forwards verdien BAIE erkenning…
@BoishaaiPa (Comment #299)
Stem 100%. Rolmaalbewegings is heeltemal te moeilik om te verdedig (vir enige iemand). Sodra jy dit behoorlik georganiseer kry, kan mens dit nie keer sonder om strafskoppe af te staan nie. Dit is dalk kontrowersieël, maar ek dink HJS was bietjie naïef om nie meer strafskoppe daar te sluk nie – vir van Garsfontein se drieë, het hulle Garsfontein net laat oor dryf. Natuurlik moet mens nie sinies speel nie, maar dit is die moeite werd om af en toe ‘n risiko te vat: as jou sack laat is, dan is hy maar laat. Die skrum is ‘n groot, groot bekommernis. Ek hoor so deur die grapevine dat HJS se een eerstekeuse stut vir die res van die seisoen uit is, en hulle die seisoen met ‘n hele graad 11-voorry gaan moet speel. Dit kan lol. Die pak kort net so bietjie gewig as ‘n geheel – ek dink nie die pak wat gisteraand gespeel het weeg eers 720kg nie. Ander skole gaan definitief oor en oor die vaste fases teiken.
@boerboel (Comment #298)
Alle spanne sukkel om lynstaan maul te stop sonder penalties…dis niks nuuts nie. Ja daar kan gewerk word aan seker aspekte, maar niemand daag meer op en wen net n top skool sommer oortuigend nie.
@BoishaaiPa (Comment #296)
ek hoor wat jy se- maar dit was nie oortuigend nie- die onvermoe om die lynstaandryf te stop en die gesukkel in die skrums moet n bron v kommer wees
Volgens my was daar nie n slegter of beter span en iemand was lucky of unlucky nie. Dit was n harde skolerugby game tussen twee goeie spanne en een span het die knoop op laaste deurgetrek.
@boerboel (Comment #292)
Ek verstaan nie mooi daai stelling nie…n wedstryd bestaan uit 70 minute…tot vir 50 van daai min was HJS 24-18 voor en game was baie gelyk. Toe kom geelkaart en Garsies teken 18 punte in 15 minute aan. Goeie spel en druk van hulle kant af. Met 5 min oor wys HJS bietjie BMT en teken weer 14 punte aan. Die game was redelik close behalwe vir 15 min en toe kom HJS weer terug. So hoe het die beter span verloor?
@boerboel (Comment #292)Mooi Boere😁😁Na Grey gistraand dink ek dis tussen Gim en PRG met Gim my pick vir nr1 die jaar.Ek verstaan interskole is in Aug met beserings ens wat n rol kan speel maar die speelveld gewoonlik gelyk,maak nie saak wat deur die jaar gebeur het nie.Ek weet net nie Oakdale dink ek is baie beter as wat ons dink.Speel hulle die groot 5 die jaar?Kan top 3 maak imo.
@Ringo (Comment #289)
Dude, Grey College are the standard setters for World School Boy rugby! They would thump the UK No1 Harrow School and same with NZ, Aus etc.Savour the win, we still do at Glenwood from 2006, plus the handful of wins vs Affies. Those heights seem miles away for us now as we’ve dropped out of the top 30. But sport and rugby form come and go like tides, Glenwood, like Jeppe, will be back. Schools with that sort of history just do. I genuinely thought Grey by 50, like I always do when they play away from Bloom, and by 70 at home blown short. The problem is to maintain that, hard to reach those heights again. Knowing the rugby gods, Jeppe might lose to Parktown or something now…
@Grizzly (Comment #276)
julle was ongelukkig- die beter span op die dag@Strepie (Comment #291)
jip glad nie oortuigend
@Grizzly (Comment #276)
julle was ongelukkig- die beter span op die dag
Geluk aan Boishaai met die wen oor Garsfontein.
Daar lê bitter bitter bitter baie werk voor..
@Ringo (Comment #289)
@wanza_15 (Comment #283)
Congrats gents and congrats to Jeppe for a sensational result! I was hosting mates from overseas for a braai at my house but saw a message on my WhatsApp group from a Jeppe mate that they were ahead with 10 mins to go…so I rushed up to the TV to watch the rest of the game.
@Grasshopper (Comment #286)
And look at what that Japan victory did for the professional game….. to honest though even the boks wish they had as good a record as Grey College…. over 90% win percentage over 100 years… I mean 24 unbeaten seasons….. with those targets on their heads it is 🤪….Grey College are a class act …. truly the standard setters for SA SBR probably world SBR…. we just going to enjoy our 10 minutes in their parade
@Snelvuur (Comment #285) Jeppe have a tough season ahead …. I was one of the people who questioned the sanity of playing HJS and Grey College three days apart ….. however the euphoria of today has been unbridled….. don’t know what will happen in the rest of the season… but can tell you if there are no injuries to this starting 15 we may ask some Questions when we come back to Pretoria on the 20th April and then when we visit Krugersdorp in July …. might be back to back strong seasons which would be awesome….. but last year thought beating Monnas for the first time was sweat….. this takes the cake ….. although we been close against Affies on number of occasions and never tasted victory….. beating Grey College…. I mean Grey Freaking College…. that is huge …. well done to the young man on the field today they really made our day ….. can tell you in 2002 Jeppe won 3 games in that season one of them being Kes and till today some of us still consider 2002 a successful year at Jeppe….. this year already we have won against PTA boys High and Grey College….. pipe dreams when I was at school absolute pipe dreams ….. the season is already a success 🙌 in my books…. For the brave
JERSEY SPONSOR
@Snelvuur (Comment #285)
It’s as big as Japan beating the Boks!
@Ringo (Comment #284)
As your comment implies, the big challenge for Jeppe will be to back this up now. That’s what separates a good “flash in the pan” performance from a good side: a good side can go again the next week and back up a legendary performance the previous week with another. This Jeppe side has a lot of good ingredients – chief among them being an ace goalkicker. I could see them giving Monnas’ porous defence some difficulty (although Monnas’ pack might have a say in that game). Affies might – might – be a bridge too far if they can sort out their backline, but hey, before tonight I would have said Grey was about seven bridges too far. So what do I know!
@wanza_15 (Comment #283)
Dare we dream …. you write very well …. you can see you went to a better Jeppe than I did 😆…… let’s not get too far ahead of ourselves…. but if we can keep this team injury free…. and things line up as rosely as the euphoria of today has been we might not lose another match this season….. but there will be big targets on our boys backs …. first stop Queens College this coming weekend at Kes ….. Proud member of the Jeppe Family…. You know our school song says we belong and today all across the world Jeppe old boys are sharing the score in disbelief … Someone asked me if we are sure it was not the cherries we played against……. but absolutely amazing win by our boys today….. we always seem to lose the close ones especially to those people from Louis Botha Avenue….. however today I am shocked 😲 absolutely shocked guts and the stuff of legends is what that last 10 minutes represents
Proud is an understatement for what I am of the joes and how far this school has come. What a win for the school. Easily our most famous..
As far as the game is concerned, I must agree with a lot of the sentiment shared already – that Grey were shocking today. I was shouting at the television at 22-19 when we elected to kick again, and missed, I thought we should’ve sent it into touch for the kill, I thought Grey were on the ropes.. I get so much anxiety watching Jeppe manage these tight situations because we never get it right ; 2014 Affies, 2018 Affies, 2022 KES, 2023 Affies, 2023 KES (1st leg), even the 2023 second leg against KES when I felt the game was done and we’d won, they dangerously went full throttle for another try. They got it luckily that day to make the score look a little more convincing – but generally the boys give me stress😂.
Back to today I wonder really what Grey were doing last night. Grey had a lineout and there was a specific penalty they gave away I recall where the ref told them exactly what they were about to do wrong, and they went ahead and did it exactly. Handling error after handling error, I can only imagine the frustration from the bench. Grey’s kicker also can’t be trusted. All this makes for your opponent to begin to believe, a little.
For Jeppe now, how high is the ceiling? There’s a certain Affies game upcoming this season, coincidentally right there where they’ve just slayed Grey. Monnas away this season as well after a good win last season, and obviously the double header with KES. Maybe let’s not get too carried away, but after today, they’ve brought it on to themselves.
Fully deserved by Jeppe. They put Grey under pressure and the Jeppe kicker was a thorn in their side as they knew he wouldn’t miss a penalty. Amazing to see Grey panic though – with their pedigree, it’s not something I’ve seen before. Mistake after mistake but Jeppe forced them into the mistakes. A win for the ages…..
@wanza_15 (Comment #261)
@Ringo (Comment #279)
Forti Nihil Difficilius
For the brave nothing is too difficult
Awesome result for JEPPE. And that after they lost 3 of their first 4 line outs, and looked under the pump after conceding the second try. Incredible guts and mongrel, and not a little skill and composure. How did Grey get sucked into that dogfight? Jeppe’s pack was relentless, the 8 and 7 standing out. A famous win for Jeppe, plaudits to Grey for being the standard bearers in SA schools rugby, but today was just Jeppe’s day.
I am absolutely shocked 😲…..told a friend we would lose by less than 10 and that would be considered a massive statement take into consideration the rugby clinic that Grey had put on Friday night smashing teddies…. Really amazing this win …. especially at Affies which for us is the mount everest of school boy grounds ….. truly amazing *For the brave*
Fantastic effort Garsfontein – well done.
Geluk HJS, groot BMT!
@Snelvuur (Comment #275)
Stem!
Ek het nou net n lang post uit gevee.Geluk Boishaai.
Lots of BMT from HJS to pull that one out of the fire. But geez, the set phases were really, really poor from them. Definitely something Affies can target at Wildeklawer. Garsfontein will be kicking themselves – really let HJS off the hook. No way they should have lost that game with 5 minutes to go.
@Jakkals (Comment #272)
Ja nee kyk soms is n snotklap soos die baie nodig….vir my ingesluit, ek het my posts die laaste twee dae weer gaan lees en maar net weer tot die besef gekom dat hoogmoed baie baie vinnig tot n val kom….
Jeppe is such a fantastic school, so under rated. Well done !
Well done Jeppe….brave performance from you…..but that is the worst performance I have eve seen from a Grey 1st XV…the amount of errors and penalties were unreal. Perfect storm with almost every player having a shocker on the same day. Were they at Hatfield square last night?….but credit to Jeppe for putting them under pressure and taking their opportunity.
Well done Jeppe, I didn’t see the game. Glenwood have one win over Grey in 2006 with Warren Whiteley as captain, I think it will be our only one ever. So this is lightning striking for sure…
@Djou (Comment #256)
Djou respek vir beide jou en Smallies wat hierdie onverwagse verloor van Grey so op die ken vat.
WHAT A RESULT.
While this result might be tough to swallow for Grey supporters it is a fantastic result for school boy rugby.
It gives everyone else hope (not that you might beat Grey) but that now and then the underdog can come out on top.
@wanza_15 (Comment #261)
Wanza, Theblackandwhite and all the Jeppe supporters, enjoy this one-for-the ages victory. Well done to the Jeppe boys. This was one hell of a battle and victory!
wonderful win for Jeppe – sheer guts! Hopefully KES can follow this up on Saturday and get one over Paarl Boys!
Congrats Jeppe Boys!!
@IemandOnbelangrik (Comment #258)
Something to cheer you up further: I can confirm that the lock involved in the incident against Affies is not in the starting line-up for PRG’s game tomorrow. I assume this is due to the incident, but I have not seen the bench, so I don’t know whether he is listed there.
@Smallies (Comment #257)
Kudos meneer
Incredible, incredible effort from the Jeppe Boys! You deserve all the plaudits you will undoubtedly get. Insane amount of heart shown from the gents. Lots to work on for Grey. This was probably the worst Grey performance I have ever seen – so, so sloppy and error-prone. The fact that they do not have a reliable place kicker for the first time in forever also really hurt them.
@Kantman (Comment #22)
Heart was right
@wanza_15 (Comment #261)
Congrats, well deserved! 👏🏻👏🏻👏🏻
One of the most famous victories of all time!
You may celebrate until whenever🍾🍾🍾
ALLLLLLLLLL WEEEEEEE SEEEEEEEEE IS THE BLACK AND WHITE
Incredible heart by Jeppe. Well done!
Hats off Jeppe!
My depression that stemmed from the Affies game is cured. JEPPE BOYS!
Wow wow wow wow ,Jeppe hierdie Grey ondersteuner haal sy hoed vir julle af ,well done boys well done …..julle verdien dit 100% baie baie mooi gejol seuns ….ek gaan nou vir so n aandjie my wonde lek ,ons chat more weer,again well done Jeppe
Wow, did not see this coming!
Well done Jeppe, exceptional play!
I knew after the Garsies match you were good. However, you’ve outdone yourselves today!
Salute!
Dis ‘n verrassing. Geluk Jeppe, ‘n verdiende wen.
Goeie wen van EG Jansen teen Drostdy vandag. Hulle lyk nog nie heeltemal afgerond nie, maar ek is beïndruk met van hulle spelers, veral hulle agsteman. Dit is jammer dat hulle nie meer van die groothonde speel nie. Dit is darem ook nie net doom and gloom vir Drostdy vandag nie: hul indrukwekkende o16A-span (wat vir PRG harde klippe laat kou het vir die wen op Markötter) het vandag by Gim vir Affies se o16s naelskraaps afgestof. Dit is fantasties om te sien dat die reus van die Noord-Boland weer ontwaak.
As Helpies nie wakker skrik nie gaan hulle ‘n groot pak slae kry.
14-0 na 6 minute.
Dit lyk amper of ordentlikheid by die agterdeur uit is op die groep, miskien net van sekere manne met sekere truitjies.
Manne wat mekaar behoorlik verkeerd opvryf.
Ek put vreeslik genot daaruit om deur al die kommentaar te lees.
Weet iemand waar staan ons met die Suid vs Noord punstestand?
Kantnota: Affies – julle is n klomp TOP manne! Ek het die wereld se respek vir julle.
@Snelvuur (Comment #231)
Moet glad nie bekommer nie,jy verteenwoordig die trui met onderskeiding.Julle het n goeie span die jaar.Miskien goeie ding dat die dissipline so vroeg kop uit gesteek het.Die bestuur glo ek sal dit aan spreek.Eks nog nie oortuig van nr1 nie maar is al baie verkeerd bewys.Gim lyk vir my wild,Monnas is nie daai telling span nie.
@Smallies (Comment #246)
Ek hou ook van Gim as n moontlike nr1.Dis net te vroeg om finaal te voorspel.
@Grizzly (Comment #248)
Wie het Garsfontein vanjaar gegaps?
@JongMatie (Comment #243)
Nee dis n kompliment…rerig??!
@Snelvuur (Comment #245)
Ek het al gesien ,as daai juice eers inskop saam met so n skootjie adrenalien gebeur daar soms goed wat jy nie kan verduidelik nie….
@Jakkals (Comment #244)
Ekke worry nogals oor Gim ….hulle is gepolish
@IemandOnbelangrik (Comment #238)
@Smallies (Comment #242)
I think both of you are right, in a sense. Rugby remains a testosterone-filled game and sometimes that will boil over. There have been hundreds of such incidents: from Uli Schmidt, to Bakkies, to that guy from Grey that stomped on the Affies guy’s head a few years ago, to about a million others – from each school and each team over the game’s history. In that sense, the possibility for things to boil over is part of the game. HOWEVER, that does not mean that we should not look to minimise these events as far as possible: that is why these types of actions are now straight reds and why players that are guilty of these actions are suspended. I hope that PRG will take the appropriate action (in my day, in addition to being suspended for the next week, you were also summoned to the rector’s office), and I trust that they will.
@Smallies (Comment #241)
Eintlik jammer dat die twee skole mekaar jaarliks speel sonder hulle bestes…sover lyk GCB, GIM en Boishaai al drie beter as PRG. Kom ons kyk wat gebeur.
@Rainier (Comment #234)
Deur my met BoerBoel en Deon te vergelyk is n belediging.
@IemandOnbelangrik (Comment #238)
Now to follow up on my post.It is a well established fact that testosterone levels increase significantly with physical exercise, now how much testosterone do you think flows through these extremly well conditioned boys veins
@Jakkals (Comment #239)
Grey klop hulle gewoonlik met n halwe eerste span ….maar laat ons nou nie snobisties en voor op die wa klink nie netnou kry Deon weer n gemoeds bekakking
@IemandOnbelangrik (Comment #238)
Where testosterone and physical competition meets there will always always be confrontation its just how it is ,we make rules and for the most part we follow them ,however sometimes the primitive brain takes over and there’s not a lot we can do about it ….especially amongst boys at that age who have not yet learned how to temper and control those primal urges ….hence my saying its part of the game ,always has and always will be,nature dictates that that is how it will be.
@JongMatie (Comment #225)
@JongMatie (Comment #225)
Ai hoe lekker sal dit wees as ons later die jaar weer kan gesels en PRG 4 of 5 verlore onder die belt het. Ek sê nie dit gaan gebeur nie maar dit is n moontlikheid. HJS, GCB, PGIM, BL en dalk nog soutie skool van die subburbs ook….en sommer helfde vd span SA skole toe….en die ander helfde SA Akademie? Hoop Grey kan julle tweede span darem klop…
@Smallies (Comment #236)
There are two camps in school rugby. Firstly people who want it to stay clean and pure. And in contrast people who believe rugby is a game played by men and men are inherently inclined to fight and rough it up. Why do you think rugby league exists? But I concede my emotions might’ve gotten the best of me, ergo why I only posted something 24h after the match concluded.
@JongMatie (Comment #223)
Ek neem aan jy verwys na die Luiz Suarez rooi kaart tydens die 2010 World Cup teen Ghana, indien wel is jou vergelyking TOTAAL van die pad af, want daar was GEEN “vuil spel” betrokke met die afstuur rooi kaart van Luiz Suarez nie.
@IemandOnbelangrik (Comment #232)
Eish bigoted….eish
First red card of the festival. Paarl Boishigh 2nd team fullback with head contact in the ruck when he cleaned out.
@Snelvuur (Comment #231)
Ek dink nie die seun is ‘n regte ondersteuner nie – dink ons het hier met ‘n situasie te doen waar iemand kwaad stook.
Deon, darenteen, kan ek nie verduidelik nie…
Kan selfs dieselfde persoon wees. JongMatie/Deon/Boerboel – die drie-enige trol.
@Snelvuur (Comment #230)
verkil is Miagi en Corne Uys.
Why do people hammer that “the score is final” or “PRG still won Affies with only 13/14 players”. I think it’s impossible to have a constructive conversation post-match because people always use such retort which makes me absolutely livid. The reason I ever brought this up is whether the guilty parties will be punished. Because Paul Roos looks bad. And this is undeniably a test of the management’s morals and respect for rugby as a sport. Moreover saying that fighting is a part of rugby is such a daft and bigoted statement, because this is SCHOOL rugby and not much fighting was done. More like assaulting a defenceless opponent that has done nothing to you, but I realise that interpretation is more subjective than objective. But hey, I’m sure all 26 thousand and counting people who saw the TikTok left with a good taste of Paul Roos in their mouth.
@Grizzly (Comment #229)
Nie “julle” nie, “jy”. My huis het duidelik nie dieselfde watertoevoer as Jong Matie s’n nie – of my kruie is nog bietjie te jonk om vir my hierdie tipe selfversekerheid te gee.
@JongMatie (Comment #225)
Ek sou darem nie die kar so ver voor die perde inspan nie. Die matriekgroep van hierdie jaar het toe hulle o16 was op Markötter teen ‘n redelike swak HJS-span verloor. En die groep wat nou o17 is, het ook laasjaar teen HJS se o16s verloor. Daar moet nog baie, baie water in die see loop.
@JongMatie (Comment #225)
Ai,is dit die water wat julle drink of gee my ook van daai goed wat julle in skelmbos rook.Hoe na n game wat jy goed moes verloor het maak jy so statement?PRG moet nog 1,2 en 3 op BHP se ranglys speel?
@JongMatie (Comment #225)
Daar is geen twyfel dat hierdie PRG span besonders kan wees nie, maar jinne ek het nog nooit iemand gesien die eiers verkoop voordat die hoenders selfs gebore is nie.
@JongMatie (Comment #225)
Dis seker goed as mens positief is….
@JongMatie (Comment #225)
😂😂😂😂
@Snelvuur (Comment #224)
Enigste manier wat ons geklop gaan word is as helfte van die span by SAS betrokke is of n helse klomp beserings optel.
@JongMatie (Comment #221)
Ek dink daar is ‘n onderskeid tussen braafheid en brawade. Mens kan braaf wees en glo jy is die beste sonder om dit noodwendig aan die grootklok te hang. Dink ek PRG het ‘n goeie span? Ja. Is dit die mees opgewonde wat ek oor ‘n PRG span was sedert 2018? Definitief. Dink ek dat ons in Maart al (of enigsins) moet uitbasuin dat ons die beste is? Nee.
@Djou (Comment #222)
‘Vuil spel’ was gestraf – nogsteeds gewen.
Tiepe van n Luiz Suarez rooikaart handball scenario.
@Asterix (Comment #212)
@OudAffie (Comment #209)
Ek het elders gepos dat Affies kon gewen het indien hulle hul kanse gebruik het. Paul Roos het hul kanse benut.
Uitslag staan ondanks Paul Roos se vuil spel!
@OUD ANKER (Comment #220)
Dit is iets wat gekenmerk word van die huidige groepie PRG seuns – braveness!
@JongMatie (Comment #215)
BAIE brawe stelling wat jy al in Maart maak dat PRG net 1 van 2 honde is wat voor hardloop….
@JongMatie (Comment #215)
My maat dit is nou eers middel Maart
Die resies het sopas begin
Ek het destyds vir Sydney Maree pas aangegee elke keer as hy wereldrekords gejaag het
Ek het net 1 en half rondtes gedoen….flatout… en dan afgetrek
Die skare was altyd fanaties as ek so voor gehardloop het, nogals eenkeer op Coetzenburg ook
Moenie deel wees van die skare nie ou Jong Matie
@OudAffie (Comment #209)
Respek vir jou met die waardigheid waarmee jy die bitter pil van Saterdag se verloor teen PRG vat. Jy is reg die score is op die board en in 10 jaar gaan niemand eers meer onthou wat die skeidsregter of spelers reg en/of verkeerd gedoen het nie. Ek wil egter byvoeg dat jy en alle Affie ondersteuners (welkom by die klub Asterix) BAIE trots kan wees met daai legendariese Affie guts terugveg poging in die 2e helfte. Ek hoor jou pyn dat dit weer ‘n “amper-wen” teen ‘n Grote was, MAAR onthou dat PRG hierdie jaar volgens die PRG manne ‘n “dream team” het en die span is omte klop!
@OudAffie (Comment #208)selfs Grey met hulle 94% wen rekord moet daai 6% verlore aanvaar en dit maar sluk ,maak jou n sterker mens,soos die gesegde is ,its not how hard you fall down but how you get up that matters..
Ek hoop ook Monnas plant n boom daar langs die Ras vir elke game wat hulle minder as 4 drieë afstaan
@Mate (Comment #214)
Kom ons wees eerlik met mekaar hier en jy sel fweet die volgende:Grey Bloem en Paul Roos is die honde wat voor hardloop
Gim kort kop agter
..dan HJS, Affies, Monnas, Oakdale
..dan Gapsfontein, Boland, Helpies
Ek sal baie verbaas wees as HJS n wedstryd die jaar verloor
@JongMatie (Comment #211)
Desnieteenstaande het PRG ‘n redelike stretch gehad waar hulle die naby groot games verloor het (net off the top of my head): Grey Bloem in 2011, HJS in 2012 en 2013, Grey PE en Grey Bloem in 2014 (al het hul tussen-in vir HJS en Gim gewen), Grey Bloem in 2016. Hierdie is almal naby wedstryde wat hulle kon (moontlik moes) wen, maar waar hulle composure hulle net in die steek gelaat het.
@Djou (Comment #207)
Die vuilspel in my opinie sou nie die uitslag verander het nie, en dit is ook hoekom ek geluk vir hulle se, veral met hulle verdediging (Oud affie net baie beter as ek daarmee), Affies het hulle kanse gehad en dit ongelukkig op die dag nie gewerk vir hulle nie, ons weet ook vuilspel is ongelukkig deel van die game alhoewel ek nie met dit saamstem nie veral op skolevlak.
Jy gaan dalk nie onthou met ons vorige gesprekke nie maar my dogter was in Menlo en sal ek altyd vir hulle ondersteun, maar my seun is nou in Affies so ek ondersteun hulle nou, sal ook so trui soos joune moet kry met twee skole op. Ek geniet natuurlik nog steeds vir Grey en die ander Pretoria skole en probeer ten minste al hulle wedstryde te kyk. Mis natuurlik ook nie die game van die twee Paarl spanne vir enige iets nie.
@Snelvuur (Comment #210)
Paul Roos nooit aktief gekoop nie – niks met n ‘slump’ te make nie…….
@OudAffie (Comment #209)
Ek het ten volle begrip vir die slump waarin Affies tans is – PRG was in ‘n soortgelyke slump in die mid-2010s. Ek is seker dit gaan iewers hierdie jaar draai. As die agterlynspel bietjie meer afgerond was in hierdie wedstryd, het Affies gemaklik gewen (terloops, die Tiere se agterlynspel het stukke beter as die eerstespan s’n gelyk, so daar is miskien ‘n paar ouens wat die sprong op kan maak). Ek dink daardie geoliede pak gaan vir HJS by Wildeklawer ook groot moeilikheid veroorsaak.
@Djou (Comment #207)
Dit maak baie seer omrede, te minste Affies, hulself saam Grey, Paarl Gim, Hoër Jongenskool en Paul Roos as n grote sien, maar sedert 2017 verloor ons oorweldigend die meerderheid van daardie wedstryde, ‘n hele paar sommer in die laaste minute nadat ons oorheers het, so ja, bitter pil om te sluk, Affies in terme van daardie skole in ‘n helse slump en kan net nie oor die lyn kom nie. Affies nie bereid om wydskaalse soldate te kontrakteer nie, so moet die verlore aanvaar en ons monde hou oor die onderwerp.
@Djou (Comment #207)
1. Dit gaan net eenvoudig niks help nie, al is ‘n skydsregter sleg, jy word gekruisig indien jy enige iets sê, en 2. Die wedstryd is verby en die telling gaan nooit verander nie. Dit is hard en nie lekker nie maar as ‘n rugby ondersteuner op enige vlak (Laerskool tot Springbokke), as jy nie oor ‘n verloor kan kom en dit aanvaar onder enige omstandigehede nie, moet eerder nie rugby kyk nie. Net Grey Kollege ondersteuners het die voorreg om met ‘n 94% wenpersentasie ongelukkig te wees indien hulle verloor. Die res moet bitter vinnig dit aanvaar, onder alle omstandigehede, goeie of slegte skydsregters, vuilspel, knoeiery of die skoonste mooiste wedstryd ooit.
Inyerestingly, the Affie supporters are refraining from commenting on Paul Roos’ dirty play. Others are doing the job for them.
@Snelvuur (Comment #193)
Op n rugbyveld oor die laaste 150 jaar al val daar houe ….dis maar deel van die game
@JongMatie (Comment #200)
Ek sal enige dag terug gaan see toe.
Jou arrogansie, tesame met Deon se nervous breakdown oor die naweek, is nie ‘n goeie advertensie vir PRG alumni nie.
Sorteer eerder die skollie gedrag van julle spelers uit en hou op die skeidsregters blameer vir julle tekort aan dissipline.
@Snelvuur (Comment #203)
No-one is trial and I think we all know nothing further is going to happen, I just gave you the info, in my days this was all “legal” and part of rugby and afterwards we would have gone for a beer, but times changed and this is not the acceptable anymore, but as youre friend below (Matie) has mentioned the result is final and I agree so only gave you, my comments who no-one cares about on a blog where a lot of people comment, I still believe your team is one of the top teams for the year. good luck for the rest of the year and I hope all the players stay injury free.
@Asterix (Comment #198)
The tip tackle absolutely should have been a card. It was poor refereeing not to give a card for it. I’m not sure to what extent there was any malice involved there, but it absolutely should have been at least a yellow. When it happened, I immediately said that it should have been a card. But I also have sympathy for referees in those types of situations – it was 40 seconds into the game and the tackle/contact area is becoming ever more difficult to ref. There was also a swinging arm tackle on the jaw of PRG’s one wing who dipped into the tackle – according to the letter of the law, that’s also a card but, speaking with common sense, it should never be a card (and I certainly do not think any malice was involved). There needs to be clearer guidelines and more consistent enforcement of the laws, regardless of the time on the clock and the match situation.
@Asterix (Comment #197)
Regarding the other alleged cheap shot – I won’t say it did not happen, since I simply do not know, but the video footage proffered in support of the assertion that there was a cheap shot is hardly conclusive. You see the Affies player cleaning the PRG player past the ball. Both end up on the ground, with the PRG player on top. Then you see a movement of the PRG player’s elbow, without any indication of whether his hand is making contact with the Affies player or whether it is making contact with the ground to push himself up. Again, not saying it did not happen, but I doubt whether the evidence is conclusive enough to say that it did.
@JongMatie (Comment #200)
You know you replied in a comments section, it seems someone do care and read comment sections
@Snelvuur (Comment #196)
But I also need to congratulate you on your win, Affies had their chances and according to me was the stronger team especially in the second half, but your players defended with everything they had and the scoreboard and the record books will show you won. The last tackle which was 100% legal and holding up the Affies boy was a match saving tackle and exceptionally well done.
@Rainier (Comment #195)
No one cares about feelings or reading a ‘comments section’..
Scores shows 30-25, even 2 days later.
Move on!
Gaan terug see toe.
Die manne in MAROON sal hom optel van hier af en hopenlik meer partydige skeidsregters kry. – Affies se rolmale was onwettig.
Lyk of die stof eenvoudig nie wil gaan le nie..
Geniepsige spel het nie plek in moderne rugby nie.
Sterkte aan Boishaai met vandag se moeilike hekkie teen Garsfontein.
Maak ons trots!
@Snelvuur (Comment #193)
Pesonally also thought the tip tackle on affies player in the first 5 min could have been a card if you look at other games.
@Snelvuur (Comment #193)
Hi Snelvuur, maybe I am still old school so are following the rules so do not want to name the player or his number, if you go on facebook under the superssportchools rugby in the comments where the score is shown, there is a person in the comments who made a tik tok with Rocky’s theme song showing the other cheap shot on a Affies boy lying on the ground.
@Djou (Comment #194)
I don’t dispute that – that is why I said 4 of the 5 yellow cards were for technical infringements.
@IemandOnbelangrik (Comment #192)
My feeling about the match is that the team believed their own publicity – even on this blog they have been crowned the Nr 1 team in SA for 2024. When you think you can just run onto the field and win all the matches by just being present and you then get dominated the way Affies dominated the PRG team you will find the yellow cards and foul play that PRG committed was out of frustration.
Affies should have won this match going away – the lapse on defense just before half time where there was no defender on the blind side and the handling error with an open try line and overlap cost them dearly.
@Snelvuur (Comment #193)
Apart from Paul Roos’ 4 levelling Affies’ numer 2 with a cheap shot and then running away, there was also Paul Roos’ number 9 kicking the Affies player lying on the ground – for which he got a yellow. It should have been red!
Not just technical infringements as you claim!
@Asterix (Comment #190)
Ek is nie bewus van enige ander houe nie. Die enigste video wat ek nog gesien het, is die een van die slot (ek sê nie daar is nie ander nie, ek sê net ek weet nie daarvan nie). @IemandOnbelangrik (Comment #192)
While I agree that the lock’s actions were shocking, I’m not sure that I agree that the 5 yellow cards were a reflection of contempt or arrogance: 4 of the cards were given for technical infringements (the defence of mauls, offsides, etc.). Those are just penalties a team concedes when under pressure – nothing to do with contempt for the jersey. I fully expect that aspect of the discipline to improve. Of course, the lock’s actions were inexcusable, but I don’t think those actions and the other yellow cards received could be equated with each other.
I firmly believe that such behaviour is not a reflection of the school at all, and I may be melodramatic but these cases have upset me. The blatant disrespect and contempt that the Paul Roos team had for their school’s rugby culture and history as well as for their opponents was something that I could never have predicted would happen. 5+ Yellow cards are shocking regardless of the circumstances. But on the topic of whether the guilty parties will be punished for what they have done is a grey area. Because it’s no secret that the better your team the greater the publicity and especially for schools such as Paul Roos, publicity is everything. I hope I’m wrong. Because I still maintain respect for Paul Roos as institution, but team’s arrogance will cost them dearly.
@IemandOnbelangrik (Comment #187)
Dit het my baie laat dink aan die 80’s toe Burger Geldenhuis die Kiwi se kakebeen afgeslaan het van agter af.En dan hardloop hy nog weg nadat die seun plat val op die grond.
@Snelvuur (Comment #189)
As ek so na die videos kyk van al die houe wat PRG se spelers uitgedeel het gaan julle dalk met julle 2de span sal moet speel Dinsdag as dit wat jy se waar is oor dat hulle gestraf word.
@IemandOnbelangrik (Comment #187)
Jip – soos ek die skool ken, sal sulke gedrag glad nie daar geduld word nie. Ek is seker dat daar gevolge vir die speler sal wees, ongeag die feit dat dit deur die skeidsregters gemis is (PRG het byvoorbeeld ‘n interne reël dat indien jy ‘n rooikaart kry, jy nie die volgende week mag speel nie – so dit is duidelik iets wat hulle behoort ernstig op te neem).
@beet (Comment #182)
that was the game…and in fact that Monument v Boishai match was an absolute epic, with Salmaan Moerat and some other big names in that Paarl team.
Het julle die clip gesien van die Paul Roos slot wat die Affies haker ‘n pothou gee en dan dadelik weghardloop gesien?
@BoishaaiPa (Comment #185)
Ek laaik ook agter die pale staan
You will never see me sitting in the stands or sidelines..I hate crowds and people in my personal space…I watch a live game from behind the posts. Meeste van die tyd toevallig ook waar die biertent geleë is!
@boerboel (Comment #183)
Dink jy moet by engels bly bra ….engelse spellcheckers werk tjap
@Smallies (Comment #181)
get the message
@Kaya 85 (Comment #178)
Oddly enough I also watched a Paul Roos vs Jeppe game at SJC in 2015 in the rain. Very few people stayed to watch. I remember the Jeppe old boys singing at the start when the weather was still good. It ended being one of those matches where it was hard to play constructive rugby. It was the last game of the day, just after an epic match between Boishaai and Monnas.
Fortunately Jeppe came down to Durbs with their team containing the Big 3 later on in the season and I got a glimpse of those two gifted u17 backs, altho I must say Green did the craziest things that day against Westville.
Match report: http://schoolboyrugby.co.za/?p=11306
@boerboel (Comment #168)eish daai spelling en gramatika….
@Snelvuur (Comment #164)
Natuurlik kan mens nie almal oor die selde kam skeer nie en dis waarom ek aan die einde gese het jammer vir die nice PRG ondersteuners
@OomPB (Comment #176)
Your boys showed immense determination and professional ‘ruthlessness’…. conceding yellows rather than tries. When I say they play to the very limits of what the ref would allow, I’m not belittling the team…in fact it’s evidence of a very good team adapting to the situation. Wish the PRG / GC game wasn’t always during SA Schools fixtures.
On a similar note, some of the best festival rugby I’ve seen was in the pouring rain on a muddy Monday after Easter, Jeppe v Paul Roos where Tyrone Green and his mates took on Damian Willemse and his sublime team…the mud a leveler, Jeppe tore into PRG going down 9-3 or something. The only live spectators were about 20 of us crammed together under the first aid gazebo, enjoying a battle for the ages.
@Snelvuur (Comment #174)
Fair point, necessary to consider. Optics matter. On the other hand, I’ve sat many games very uncomfortably because some people will share space and/or make space and give up seats…while other people want to ‘keep’ or reserve open spaces for a friend and another and another. At Kesfest there is definitely too little seating room, find myself sitting on the grass amongst the teeny bopper girl crowds there for the occasion and social excitement not so much the intricacies of the maul or line-out.
@Maroon machine supporter (Comment #150)
PRG het karakter gewys teen die einde om met 13 manne die wa deur te trek. Kon glad nie sien wat by daai straf drie gebeur het nie en verstaan ook nie die nuwe reels nie. Weet net dit gee die Grey refs meer skietgoed in Bloemfontein.
Baie geluk Menlopark … lekker om weer Menlo rugby te kyk! Kondisionering en voorbereiding lyk 100% beter as 2023.
Sterkte met die Outeniqua wedstryd … dit gaan nie maklik wees nie.
@Asterix (Comment #171)
@beet (Comment #172)
My bedoeling was glad nie om rassisme in te bring (of te beweer) nie – juis waarom ek genoem het dat ek glad nie dink dat dit die motivering vir die ouer se aksie was nie. Ek het dit bloot genoem omdat dit, gegewe SA se geskiedenis, aardig lyk wanneer dit gebeur; totaal ongeag die motivering daarvoor (ek is self baie sensitief daarvoor dat ‘n mens tog altyd bewus daarvan moet wees – aksies gaan nie net altyd oor wat die aksie is nie, maar ook hoe dit lyk, veral in vandag se tyd). Die lot van Afrikaanse skole (gelukkig en ongelukkig) is dat hulle in die breër Suid-Afrikaanse publiek as ‘n uniforme massa gesien word – die aksies van een het dus ‘n direkte effek op hoe ander gesien word; soortgelyk aan hoe alle manskoshuise op Stellenbosch nou onder die Wilgenhof kam geskeer word. Maar dit daar gelaat, hierdie is immers ‘n skolerugby blog. Jy sal tog met my saamstem dat die gedrag van die ouer, ongeag die kleur van die kinders, onaanvaarbaar is? Met daardie veronderstelling as vertrekpunt, was my punt juis dat ek nie dink alle Affie-ouers so is omdat een so opgetree het nie. Ek het juis probeer opstaan vir die feit dat mens nie ‘n hele groep mense kan oordeel gebaseer op een se optrede nie – dit is tog nie ‘n kontrowersiële stelling om te maak nie? Dit is in elk geval ook die punt wat Beet daarna gemaak het.
@Asterix (Comment #171)
100%!
Van die Paul Roos manne hier laat ou boerboel soos ‘n klein skreeuende katjie klink.
Skryf opstelle om een of twee negatiewe insidente oor ander uit te lig, terwyl die 100 goeie dinge verswyg word.
Maak stellings en aannames om ander af te kraak, interpreteer dinge soos hulle wil, ens.
Waarom sal dit wees?
@Snelvuur (Comment #164)
@Smallies (Comment #163)
Ja a good rule around here is don’t judge a book by the one page that has a dog ear
@Snelvuur (Comment #164)
Dit is regtig jammer dat jy nou weer rassisme wil inbring om iets te probeer bewys. ‘n kind bly ‘n kind en maak die kleur geen verskil nie, jammer dat jy dit spesifiek wou noem van kleur in jou post oor die Affie ouer alhoewel dit geen verskil maak nie. Laat my dink Smallies het dalk ‘n punt.
Ek persoonlik het gister meeste ouers gesien van stellenberg, Noordheuwel, monument, paarl gim, Menlo, affies ens, wat almal baie lekker saam gekuier het terwyl hulle spanne teen mekaar gespeel het en net skole rugby geniet het. Hulle het voor mekaar gestaan en gespot veral in klub 600 maar glad nie ‘n kamstige storie daaroor probeer maak nie. Hulle het net die dag geniet en besef dit is goeie skole rugby.
Baie geluk Noordheuwel met julle wen
@Kaya 85 (Comment #166)
I was also impressed. Definite improvement on last year. Their pack was far too strong for a very game Duineveld side.
@Smallies (Comment #129)
k storie daar is geen waglys@Smallies (Comment #163)
maar net suur oor hoe ver PRG bo GREY verbyskuif het- nog net rugby wat kompeterend is op iste span vlakke0 res is die gap groot- simptomaties van die Vrystaat
@Smallies (Comment #129)
k storie daar is geen waglys
Menlopark looking decent.
@Smallies (Comment #163)
Jammer, die tyd wat jy spandeer het aan jou essay is moontlik gemors, want toe dit open met ‘n persoonlike belediging en een vir my skool wat op geen feite gebaseer is nie en geheel-en al subjektief is, (dat ek en my skool neusoptrekkerig en snobisties is), was die wind sommer uit my seile; ek is nie lus vir baklei nie. So dis nie uit disrespek vir jou dat ek nie lees en alles antwoord nie, allermins! Miskien het ek later vandag meer krag om dit te lees, allermins. Hoe dit ookal sy, ek wens jou ‘n gelukkige dag toe en een wat boonop veilig is.
@Smallies (Comment #163)
Ek dink darem nie dis regverdig om ‘n hele skool se leerders en ondersteuners onder dieselfde kam te skeer as gevolg van die kommentaar van een ondersteuner nie. Dit is maklik om ‘n skool se ondersteuners aan die hand van een ondersteuner se aksies as sleg af te maak. Bv. Ek het gister op Affies se hoofpawiljoen gesit – ‘n groep laerskoolseuns het heeldag terwyl almal in die skaduwee gesit het in die son gesit om hul plek te hou om op die middellyn te kon sit vir die hoofwedstryd. Die seuns beweeg toe na die stuk gras voor die pawiljoen om bietjie touchies te speel (dis maar ‘n lang gesit vir 11-jariges) – toe kom daar ‘n Affie-ouer minute voor die hoofwedstryd en skuif al die kinders se rugsakke (wat hulle daar gelos het om hulle plek te hou), stapel hulle op ‘n hoop op ‘n ander deel van die pawiljoen, en plaas sy kussinkies uit om vir hom en sy familie plek te hou (ek sal bylas dat die kinders wie se tasse hy geskuif het almal swart was – al dink ek nie dit het noodwendig sy aksies beïnvloed nie, was dit glad nie ‘n goeie look gewees nie). Dink ek hierdie onaanvaarbare gedrag is endemies en kenmerkend van alle Affies-ouers? Definitief nie! Ek ken klomp Affies-ouers, insluitende ‘n hele paar wat ek gisteraand ontmoet het, wat nooit so onbedagsaam sou optree nie. ‘n Mens kan die slegte gedrag van sommige individue uitwys, sonder om ‘n hele gros mense onder dieselfde kam te skeer.
@Deon (Comment #155)
Die totale neus optrek snobisme wat jy hier geopenbaar het is n goeie beskrywing van PRG….
n Paar jaar gelede vra ek my seun watter van die skole teen wie hy gespeel het laaik hy die meeste en watter laaik hy die minste
Sy antwoord was soos volg
1 Boishaai
2 Affies
Skool wat hy die minste laaik PRG
Ek vra hom toe sy rede vir die antwoord ,en ek haal hom verbatim aan hier
Pa Boishaai en Affies is soos ons einlik maar n klomp plaas laaities wat lekker pelle is en lekker rugby jol
PRG is n klomp rykgatte wat dink hulle kak stink nie….jou aanmerking rondom Grey gister het dit net weereens aan my bevestig….sorry aan die nice PRG manne hier.
Nories vs Stellies another good game to watch. Stellies played without Keiser for most of the match so for a team with no big names and no real X-factor they do well to stay competitive by playing as a time and trying to be good at the fundamentals.
Nories on the other hand are a team built around X-factor slash individual brilliance and they got plenty of it today to secure the win. Scrummy did his bit but the fullback Jade Muller had his best half of the season in the 2nd half and produced two very high quality plays that led to points and the win. The gap was increased by a sensational try by Cheswill Jooste. It was a lot like Samuel Badenhorst’s brilliant individual effort in the PRG vs Affies game.
I got so absorbed by the main game of Noord-Suid, I just remembered that the other Witbulle from the South of the Jukskei will also feel like they allowed a golden opportunity to slip today against a Winelands powerhouse.
Monnas had a few times where they gave away soft tries. It felt like their concentration/composure just let them down and Gim took full advantage. Otherwise it was a very good effort by a big Monnas team against a well-drilled Gim.
@Maroon machine supporter (Comment #150)
Geen verskonings nie, geen vrae nie, geen kommentaar kolom op ‘n telbord nie….25-30 is eat in die anale staan, tesame met, baie geluk RPG met julle wen. Dankie vkr julle sportmanskap, weet Affies waardeer en weeg hulleself op teen hierdie derby. Sooa die Affies manne altyd sê, ‘n Affie gly soms, maar val nooit nie!
The Maroon Machine marches on.
@BoishaaiPa (Comment #156)
So waar – egter nie verteenwoordigend van die ondersteuners wat ek mee gesels het langs die veld nie. Top mense van meeste spanne.
My sein het uitgeblok met 5 minute oor. Ongelooflike vertoning met meestal 13 spelers.
Sjoe…amper gedog ek is in n timewarp op Rugby365 in 2009..lyk my ek, Andre T en Bog was maar ligte musiek!
@Smallies (Comment #152)
Irrelevant. Onthou dat ons julle laas jaar en voor dit in amper alle sporte ge whitewash het en ons julle oor dekades heen baie sleg laat lyk in die akademie. Flip jule lyk k k, ten spyte van slaagsyfers. Ons oorheers julle op alle gebiede op gemiddeld asof julle nie bestaan nie. Anyway, Mediclinic reëls…….Soos jy sê oor die syfers wat nie lieg nie……..Niiiiiiiiice . Nite, ek lewe lol
@Maroon machine supporter (Comment #150)
Ek is neutraal en dink Affies se druk het PRG se dissipline getoets, dalk iets wat hierdie PRG span nie al baie ervaar het nie. Maar die manier waarop hul absorbeer het was indrukwekkend. Hul nr 10 was uitstekend. Aan die ander kant sal dit AHS laat wonder hoe hul nie hierdie een op hul tuisveld deurgetrek het nie.
Puik skolerugby
@agter_die_pale_pa (Comment #148)
Groot deel van die Suide speel vir Grassies ens. Anyway, suster seg ek moet nou gaan slaap. Well done PRG
@Deon (Comment #147)
Onthou tog dat Grey on 2018 vir PRG gewhitewash het op die rugbyveld
@Deon (Comment #146)
Dude chill en raak rustig jy gaan n beroerte kry
@4×4 (Comment #144)
Houdini sou vanaand trots gewees het op die PRG vertoning. Ek is net nie seker of die PRG dissipline so sleg was…of het die ref net baie eensydig geblaas? Dink PRG het net vir 10 van die 70 min 15 spelers op die veld gehad.
@Djou (Comment #141)
Ag my f Djou, is ons terug by Occam/Ocham? Word wakker , moenie verder slaap nie en hou ons ouers hieruit.
As jy slaap en die verdriete. en selfs ons bitter liefde agterlaat, is jy maar weer ʼn argelose kind. met drome wind’rig oor jou mooi gelaat.
Suide druk 2024 stempel hard af vroeg in die seisoen. Nie seker hoe Affies die een laat glip het nie, enigste verklaring is PR wat geweier het om weg te gaan.
Paarl Gim gaan ook nie maklik geklop word nie, so ook PBH. Grey soos altyd op hul eie planeet in Maart.
Die Noorde het heelwat stof tot nadenke.
Rugby uit die boonste rakke. Ander lande sal alles wat links is gee vir ons talent.
PS. Ek het nie eers besef daar is senior rugby vandag nie..
@Smallies (Comment #145)
Grey is die beste, of ten minste hul eerste paar spanne. Verder en met ander sporte is Grey maar derderangs. Hulle het wel ‘n goeie boeremusiekorkes maar hul akademie is swak.
@Smallies (Comment #140)
@Smallies (Comment #140)
@Smallies (Comment #140)
@Smallies (Comment #140) Die syfers staan wel vas lmao. Geen opinie moontlik. Die syfers seg hy was ‘n f okken dief, verraaier en bedrieër wat eers erken het toe hy nie meer anders kon nie, toe hy vas was. Toe ingeval by ‘n vet kommin veelwyfende kult pastoor. Soos Steenkamp en ek DINK die Lotz moordenaar van der Vyfer (ek is nie seker nie, ek erken). Alle skole het hulle, PRG ook, almal maak net nie helde van hulle nie. Jy sluit sulke ouens met minder geld daagliks op.Hansie was en is my held. Ten spyte van die dom biografie.
@4×4 (Comment #144)
Sal maar middel Augustus sien of hulle die beste in die weste is
25-30….teen die beste span in die Land? Hard Luck Affies, baie geluk aan die dream team vam Paul Roos!
@Djou (Comment #142)
Score asb
Paul Roos het ‘n klipharde game gewen. Sjoe, spannend tot op die einde. Affies moes hom deurgetrek het, maar geluk aan Paul Roos.
@Deon (Comment #137)
Gaan slaap Deon, jy het jouself in ‘n hoek geredeneer omdat jy skuldig is aan ‘n gebrek aan maniere en die issue wil verplaas.
Sê liewer jammer oor jou swak gedrag. Dis nie die eerste keer dat jy jou toys uit die kot gooi hier nie.
Jy gesien hoe Paul Roos se no.9 voor die ref ‘n Affiespeler wat op die grond lê skop en ‘n geel kaart kry? Jy vertoon nou daai tipe gedrag hier.
Nietemin, ek wag vir jou bewyse!
@Deon (Comment #139)mense se opinie oor Hansie is soos ambeie elke tweede poephol het een….
@Smallies (Comment #138)
Laat dit daar, maar ook wanneer ek bespreek hoe julle ‘n magna rower dief soos Hansie vereer.
@Deon (Comment #137)
Jy oor reageer geheel en al hier ek gaan dit daar laat ….
@Smallies (Comment #136)
Smallies as iemand van PRG jou ma se opvoedingswyse so beswadder sou ek hom tot die eide aangevat het. As jy nie in staat is of die wil het om implikasie en abstraksie te verstaan nie of oor te dra nie, hou dit vir jouself.Hy het my ma dieper as gevloek. As jy dit nie wil sien nie…..vat ons dit verder.
@Deon (Comment #134)
Ek gaan een keer vra ,net een keer ,waar het hy jou ma gevloek?Ek vra jou mooi gaan lees weer sy post en haal die emosie uit jou reaksie uit,in GEEN hof sal dit wat hy gese het neerkom op vloek nie.Deon ek laaik jou nogals maar hier is jy verkeerd ….O ja en Ek wat Smallies is was nooit in Grey nie ek is n Stoffberg old boy en FOKKEN trots op dit
@Djou (Comment #133)
goeie ,wie wil Bloem ,GCB….maar ja dis Saterdag aand 20h00 so dis dalk die vaalwyn
@Smallies (Comment #128)
Daar vang jy nou GCB vas in ‘n mikrokosmos, vir almal om te sien watse gemors dit julle styl is om te beskerm. DANKIE. As ‘n PRG’er so oor ‘n ander mens se ma gepraat het……chaos. Maar julle sal enige gemorstaal verdedig. SIES
@Smallies (Comment #131)
Hy sukkel om akademie reg te spel 😄😄😄
@boerboel (Comment #125)
Nog steeds sonder jou Bois High trui! Enigste een op die blog wie se trui verwyder is omdat die skool hom nie met jou wil assosieer nie.🤣
@boerboel (Comment #126)
Jis my maat ek weet ek is maar net n tronk bewaarder maar mens moet regtig nie comment oor n skool se akademie as jy nie jou eie post geproeflees het nie😂😂😂
@Deon (Comment #120)
Jy is bejammerenswaardig as jy dink dis ‘n vloek!
Dis mos duidelik dat ek verwys dat jou ma jou nie so grootgemaak het nie soos jy tekere gaan. Ek gee haar die eer dat sy jou maniere geleer het.
Ongelukkig het jy dit langs die pad verloor. Hartseer, maar waar!
Nietemin, ek wag dat jy jou stelling bewys!
@boerboel (Comment #126)
Ouboet die waglys om by Grey in te kom is langer as die Paarl se hoofstraat
@Deon (Comment #122)So ek het nou weer daardie post gaan lees en eerlikwaar Djou het NIE gedoen wat jy hom van beskuldig nie .Ek besef dat mense se moeders n baie teer punt kan wees ,veral as hulle reeds weg geval het maar daar was volgens my geen venyd of vloek teenoor jou moeder uitgespreek nie…..komende van iemand wie se ma gereeld gevloek word….
@Deon (Comment #119)Edwards was n legende gewees maar met daardie besluit het hy Affies 15 jaar terug gesit
@Smallies (Comment #110)
gcb by verre die top werwers- goie genade wiewil sy kind bloem toe stuur- plus akedemie shocking
@Smallies (Comment #105)
ja hoe draf hulle op die jaar- nog anders?
@Rainier (Comment #121)
MeneerVermaak, as kommin ‘n Grey ding is, hou dit vir julleself en sekere diewe se begrafnis. Om mens se ma aan te vat is iets anders, ver bo jou kognitiewe rykwydte. Beskerm gemors as jy wil, maar onthou dit vorm assosiasies. Hoe sal jy voel as ek oor jou ma praat soos jou mede Greyer oor myne? Nee sies man, daar is perke, geen wonder julle is akademies so swak nie.
@Deon (Comment #109)
yip djou ptraat bollie koop elke jaar n span
Beet, I demand a rule where swearing at each others’ mothers’ like that big coward Djou just did. Unacceptable. Kommmin is kommin but FFS!!!!!!
@Deon (Comment #120)
Shame Deon, jy wil altyd uitdeel maar kan dit nooit vat nie.
Ek weet regtig nie wat jy op die blog soek nie.
@Djou (Comment #115)My Ma? Jammer, ek lees net tot waar jy kommin genoeg is om my ma te bevloek. Beet, please remove references by this dumb coward to my mother. It surely must be the lowest point of this blog ever. No-one on this blog ever swore at the mother of someone else. Maybe it is custom by now to “jou ma se …..” at Grassies but not where I am from. Please ban this coward.
@Smallies (Comment #117)
Nee, niemand het nog soos Grassies ‘n hele dorp gekoop nie. Wat was daai Springbok dok by Affies se naam nou weer? Wat geweier het om teen huursoldate te speel? Edwards!!!!!!
Daar maak Gim ook n moerse statement….
@Djou (Comment #115)
Ek het n vermoede PRG mag dalk van die grootste werwers die laaste 5-8 jaar wees
@BoishaaiPa (Comment #112)
scores updated
@Deon (Comment #111)
Jy het ‘n stelling gemaak, bewys dit nou!
Indien nie kan jy oorweeg om daai smoel wat so lelik praat met soutwater uitspoel, en dalk vir jou ma ‘n gebed stuur wat sê jy is jammer jy volg nie die maniere wat sy jou geleer het nie!
@BoishaaiPa (Comment #112)
Sorry, nie die tellings nie. Maar Noordheuwel klop Stellies, Outeniqua wen Pretoria Boys, Waterkloof wen Durnanville en Menlo wen Duineveld.
@Deon (Comment #111)
Ek het nooit gese almal werf op die selde skaal nie….
Het iemand al Dag 2 se tellings sover?.
@Smallies (Comment #110)
Ja almal werf maar om te sê almal “werf” ewe veel is malligheid.
@Deon (Comment #109)
Jy kan NIE in die liga speel wat hulle speel sonder n aktiewe werwings program nie ….jy kan nou maar kak en kerm net soos jy wil maar dis hoe dit is
@Smallies (Comment #108)
KAK storie, onvergelykbaar en jy weet dit damn goed Smallies. Los eerder die kak stories wat jy so spin en vertel my hoe was die karp se byt die laaste somer? Flip Smallies man, ken jy Garcia pas? Grassies het genoeg geld om die hele plek verby Korenterivier te koop. Grassies koop ‘n hele dorp terwyl Oakdale baie meer met hul eie kallers ploeg. Wat ‘n bisarre vergelyking?????
@Deon (Comment #107)
Kan jou belowe hulle doen dit ook maar ,geen topskool doen dit nie….
Oakdale. Baie geluk met julle wen sonder Grasfontein se tjekboek.
@Smallies (Comment #105)
Exactly, the tempo at which Grey played was much higher than what any other team offered. KES never stopped trying though, so hats off to them.
Garsies was off on the day – more than 20 unforced errors, which is a mental issue – maybe too many playing out of position. Will have to lift the tempo and sort out their backline if they want to competitive this year. But Oakdale deserved the win, well done!
Jeppe in need of fitness and getting used to faster tempo play. They were good for 35 minutes, but when Boys High lifted the tempo coupled with smart support interplay, Jeppe was found wanting.
Ek dink Grey het gister n statement van hulle eie gemaak,en hulle lyk geensins vir my lus om van hulle nr 1 status afstand te doen nie…..welk done chaps daai engelse is geen pushover nie
@JongMatie (Comment #96)
Die sentrale streek spanne steeds onoorwonne hier op die rigting toernooi. Moeilik om aan Bloem, Bethlehem en Welkom te dink as Suid…..maar die Cheetahs streek doen goed!
Geluk Oakdale,julle verdien die wen.
So far the match-ups have been great. Even from the KES and Jeppe games supporters could see different styles and what the gap is to the next level. Looking forward to the rest of the games today.
Very impressed by Oakdale in their Garsfontein game, tough tempo rugby, smart defensive system, a rugged team going to be hard to beat. Particularly liked the look of their 5 lock. Anybody have name, details (weight/height) on him, if we are permitted to discuss of course. Grey a cut above KES, as was HJS Paarl over Jeppe. Grey’s 12 vdMerwe is a class act, most of the others too…Jeppe might avoid a massive beating if they can replicate their first half v HJS.
AFFIES VS PRG
AFFIES OB VS PAUL ROOS GIMNASIUM OB
KES & Jeppe finding out what it’s like vs the big boys. Now try Grey Bloem in Bloem mid winter, keeping the score to 50 is considered excellent. I wish Grey toured overseas more, like the UK. Maybe playing club U20 teams.
Baie geluk Oakdale Bulle.Mooi terug gekom van laas jaar.
Noorde bietjie bloedneus gekry gister
Sterkte aan die makro wynlandskool Paarl Gimnasium vandag
@IemandOnbelangrik (Comment #89)
Ons Affies Bul wat tydelik Oakdale toe was en nou weer terug is by Affies
Kom ek begin maar die dag – baie geluk Oakdale.
@Snelvuur (Comment #79)
Korrek, ons help maar ander skole en die res van die land ☺️
Bere is tjoepstil..
@beet (Comment #88)
Who is Jayden Joubert? And are you by any chance helping Eudart with recruitment?
@beet (Comment #85)
@Jakkals (Comment #84)thanks
@4×4 (Comment #86)
Wie?
@Jakkals (Comment #87)
About Heinrich Theron. So if I was recruiting for the Sharks, he would be Top 2 of the signatures I’d be after of all the u18 players in the country with the PRG lock/flank Riley Norton being the other. HT is nice physical player and hopefully he has a bright future ahead because he is really good.
But for the game Grey played today, to me a really mobile lock like Jayden Joubert is ideal. I would be chasing to get his signature for 2026
Felix had the much easier job tonight but still he was good at engaging esp on running attack.
Hardest job in the world is for a flyhalf to look good whilst on the backfoot. Moyo remains a good long term prospect but personally I think he can play better. Like his coach once was, he has to show he’s a general who is equally happy playing and making good kick-run-pass decisions while flat as he is in the pocket.
@beet (Comment #85)
It looked like van Wyk was on a mission to outplay Ndebelele and also to tell him about it throughout the game. Definitely came out on top.
Pieter vd Merwe was man of match and I think him and Adams will be almost unplayable as a a combination later this season.
Felix, Theron, McClaren and the nr 6 for Grey were very good as well. From KES I am impressed with Moyo….class flyhalf.
@IemandOnbelangrik (Comment #77)
Jy is of baie oningelig of geniet sensasie, maar gelukkig is daar altyd iemand wat wyser is, so ek help jou graag reg. Die slot was in Affies Graad 8 en 9. In sy Graad 10 jaar het sy ouers geskuif om besigheid geleenthede uit te brei in George, en is hy ingelyks Oakdale toe. Sy Ouers weer terug verhuis Pretoria toe en is hy met sy ou skool herenig. Hy sal wel sy kans in die Wit Trui kry die jaar….maar ek stem met jou saam, jy is iemand onbelangrik
@Smallies (Comment #82)
Sorry. Missed your question.
Vintage Grey performance. Tempo and coordinated.
Pieter van der Merwe was excellent.
Big ups to the commentators for giving due credit to Phillip McLaren at 9 and Liam van Wyk at 2. Liam was on fire a few weeks back against Welkom Gim and is the form hooker in SA at the moment.
Ethan Adams returned from injury and had a solid first half.
The refs seemed to get stricter as the day progressed.
KES just could not get going and were about 34-6 down at the break. So the second half was just about damage control. Unfortunately buffering messed up the second half viewing a bit.
Considering how highly KES are rated, this is a good win.
KES showed a bit of what they are about in the second half but as mentioned in the stream, not being able to get Kebotile Maake going to try produce platforms was amongst the areas where they struggled. The KES back three look like they have plenty to offer, showed a bit of it late on. They just need better ball to work with.
Not the kind of game that played into the hands of big individual forward muscle performances but the young lock AJ Meyer is showing good progress for Grey.
@Smallies (Comment #82)
51 – 16 vir Grey
yip tjekboekspanne werk nie- sokkies wat op skoene hang- kaalgeskkeerde koppies ai
@beet (Comment #81)
Grey score please
It was an awesome first day. Games entertained. Right up to the end of the first half between HJS and Jeppe.
KES proved that their season build up of just one game was inadequate to play Grey who have been at it since February, even if they didn’t have the best immediate prep due to the cancellations at the Graeme Fest.
@Snelvuur (Comment #79)
Oakdale surprised a bit today. They seemed a bit subdued in their expansive play in Thailand and the few games leading up to this big one tonight but really showed good ability to work spaces.
Garsies – how many obvious catch passes did they drop today. Boys thinking about what they gonna do next before securing the ball. Just one of those days at the office but must be so frustrating for their coaching staff because it came down to fine details who ended up winning and who ended up losing.
@JongMatie (Comment #76)
Oakdale lyk baie goed – veral vir hoe jonk hulle span is. Garsfontein het ook baie gesukkel. Is dit PRG se o16A skrumskakel van laasjaar wat vir Garsies van die bench af gekom het? Man het dieselfde naam en lyk baie soortgelyk 👀
Nog n reus van die Noorde val.
Waar gaan dit ophou
@JongMatie (Comment #76)
Besonders om te dink een van hul 2023 1ste span Gr.11 slotte het Affies toe geskuif en hy draf môre vir die Tiere (2des) uit.
@IemandOnbelangrik (Comment #75)
Oakdale is n bul van n ander kleur my maat..
Garsfontein sukkel baie.
Daar glip die eerste Noord span – well done Voortrekker.
Groot punt vir die suide..
@Grizzly (Comment #70)
EG 36 – 26 WG
Groot opskudding met Bethlehem Voortrekker wat vir Helpmekaar met een punt klop! Welverdiend.
Big upset…..Voortrekker just beat Helpies!!!! Is the 10th edition the year of upsets?
@jakes (Comment #69)
Telling asb.
EGJ/WELKOM GIM
EGJansen came back in the 2nd half but too many mistakes made it very frustrating to watch.They should stick to the basics,learn how to run and pass and catch the ball properly,dumb back hand passes gave away an easy try and their game does not get flowing. Kicker must really place kick much better, and convert the tries. Overall for me not a nice game and poor tackling as well. This is a good team but execution still lacking
Sal dit ‘n upset wees as Welkom vir EG klop?
19-10 voor na 40 minute.
Super entertaining first half in the EG vs W Gim game.
Ronaldo Kiewiet isn’t always the most consistent player but when he’s on fire, he is a pleasure to watch.
Jansies have exciting backs but it still feels like their pack needs to do that much more to make the playing platforms a little more unpredictable for the opposing defenders. Give Juandre Jacobs just half a metre more and he will be deadly
@Djou (Comment #64)
Verseker, maar dis hoekom ons hier rondhang, nie? Die drome en skerwe is vir almal wat vir no2 speel, lekker sideshow vir die GCB trein wat elke jaar nog ‘n rat opgaan
Sterkte Stellenberg – geniet die games manne! Ons staan bankvas agter julle.
@Ploegskaar (Comment #56)
Die term dream team kom gewoonlik van die manne wat bang is hul span gaan verloor teen ‘n skool en noem dan daai span ‘n dream team. Soos jy weet kom dit nie van die skole self nie.
@Rainier (Comment #61)
Daai JBay-span van jou trap diep spore oral in die land!
@Strepie (Comment #60)
So jy ondersteun Grey?
@Djou (Comment #59)
Die haker van Oakdale is ‘n Jbay bulletjie. Die man gaan waarskynlik ‘n baie goeie jaar he.
Ek tans in die jagveld vêr noord in Namibië, sal julle manne asseblief deurlopend tellings opsit.
Dankie!
Sterkte aan die manne in Blou!
@Oakdale supporter (Comment #58)
Oakdale se span kan mos nie onderskat word nie. Veral nie met daai massiewe o.16-groep en oorblywende graad 11’s wat nou in matriek is.
Volgens my in die top-kategorie en in 2025 nog beter.
@Ploegskaar (Comment #56)
Ja ou Ploeg!! Ek lees die laaste paar weke weer ‘n slag wat almal te sê het en daar het maar min oor die jare verander. Steeds die “Dream Teams” en die speler-kopers en die Paul Roos grootpraters.
Ek sien net al hoe meer uit na more se game. Die manne van die plaas word deur min dinge meer aangespoor as ‘n dream team wat die oorweldigende gunstelinge is
I am having problems to connect to supersportschools, see they did post a notice that they are working on the problem. According to the DSTV TV guide they are broadcasting on 207, but not the later games. Any suggestions for an alternative stream, please?
Netbal and hockey on 216 the weekend.
@Kantman (Comment #55)
So many dream teams, 2024 gaan voorwaar ‘n jaar van drome en skerwe wees
@Wonder (Comment #49)
Gaan lekker wees om uiteindelik die span in aksie te sien – daar is hoë verwagtinge met so sterk groep wat reeds in 2023 in aksie was.
@agter_die_pale_pa (Comment #48)
Ek dink beide spanne se fokus is eers op Vrydag se wedstryde, so ook die meeste ondersteuners. Glo die kommentaar gaan daarna baie toeneem.
Only time will tell.. En dit maak van SBR so lekker.
@agter_die_pale_pa (Comment #51)
Konings van Pretoria?
@IemandOnbelangrik (Comment #50)
Dis reg ja, 19 elk in 22. Ek ag die 2022 Bere baie hoog.
Alhoewel die rankings die 2023 Bere tereg beloon het, was ek baie beindruk met GF se 2022 span. Ek dink hulle (met n puik Steven Nel) het die ideale fondasie vir 2023 se suksesverhaal gele.
Sal baie verbaas wees indien 2024 nie dieselfde momentum toon nie.
@agter_die_pale_pa (Comment #48)
2022 wat in ‘n draw, 19-19, geëindig het. As die telling teen Durbanville enige bewys is van ‘n Boishaai span wat nederlae van die verlede reg wil maak, wag daar ‘n lelik ding vir die Bere.
@Pamos (Comment #31)
I think Garsies is going to surprise many teams, 11 of the starting 15 played some games for the first team last year. Lets wait and see… Julle weet nie wat ons weet nie..
Baie lekker naweek wat wag! Skrikwekkend dat hierdie naweek so vroeg in die seisoen so wesenlike impak het op veral die top 5 rankings aan die einde van die seisoen. Die seuns het nie die luuksheid van easing into kwartaal 2 nie.
Baie interessant dat die Bere/Boys High wedstryd nog nie baie lugtyd kry nie. Ek dink dit kan die surprise game vd naweek wees.
Wanneer laas het hul mekaar gespeel?
Môre manne. Hoop dit gaan goed met julle.
Monnas het n moerse groot pak. Teen Welkom omtrent 840kg’s. Een slot 2.03m ander 2.06m. Dadelik wonder jy…hoe mobile is hulle? Een ding wat vir my uitgestaan het teen Welkom Gim is dat die Monnas manne baie fiks is. Volgens informasie wat ek gekry het het hulle baie dae oor die 20km per oefening gehardloop. Daai pak forwards is baie meer mobile as wat ek verwag het. In die tweede helfde toe Welkom Gim uit puff uit hardloop het Monnas net aanhou kom en kom asof hulle ure ekstra kon aangaan met relentless aanvalle. Die 64 punte vir Monnas is indrukwekkend. Grey het 54 gescore as Ek reg onthou.
Tweede ding wat uitgestaan het is dat Monnas maklik punte weg gegee het. Welkom se drieë was verspot maklik. Dis miskien een van die dinge wat n worry vir Monnas sal wees. Grey het baie min teen Welkom weg gegee.
Is Monnas reg om Paarl Gim te surprise? Ek dink hulle is fiks genoeg maar nog baie werk wat voorlê. As hulle kwesbaar was op defence teen Welkom sal hulle virseker wees teen Gim. Hierdie is nog early days…
@kantako (Comment #41)
Dit is gewoonlik kort mannetjies wat die spot wil dryf met lang manne
@Jakkals (Comment #44)
Ek stem saam
Met die telling 21-19 vir Welkom Gim het ek oorgeskakel AFL toe
Ek dink Monnas gaan terug kom aarde toe die naweek. Welkom het heeltemal uitmekaar geval daar in die 2e helfde….ja monnas het goed af gerond en was akkuraat maar ek dink baie mense lees te veel in daai telling. PGim met 15 – 20 punte.
@beet (Comment #42)
I haven’t been staying in Pretoria long, but my assessment is that it’s unlikely to be a whole wet weekend. The earlier games should be okay, but the late afternoon matches could fall victim to the staatsdiensreëntjie. Not sure that’s advantage South across the board though – I think Gim, for example, would want to throw the ball around against Monnas’ giants.
Someone just mentioned to me that its going to be a wet weekend in Pretoria.
Does this mean it will be the NMI Toyota Suid Suid this year?
Ek het vandag verby Gim gery en gesien met lynstane gebruik hulle nie die hakker om in te gooi nie. Hulle gebruik die skrumskakel en hy box kick in plaas van gooi.
Wonder of dit n taktiek is om die bal oor Monnas se reuse 2.3333333m slotte te kry?
@Snelvuur (Comment #38)
Ek ook😁
@IemandOnbelangrik (Comment #36)
Nie Affies nie,al dink jong Matie PR 24 is die beste skole span in SBR geskiedenis.
@Grizzly (Comment #35)
Sjoe, ek sal baie verbaas wees as dit die uitslae is. Ek kan 2 vir Suid op Dag 1 sien, maar meer moontlik dat dit 3 sal wees. Dag 2 sal ten minste twee vir Suid hê: Outeniqua en of PRG of Paarl Gim. Twyfel sterk of beide PRG en PG sal verloor. Noordheuwel-Stellenberg sal ook naby wees. Dag 3 sal 2 of 3 vir Suid wees – Grey en HJS of Oakdale. Dag 4 behoort ten minste 3 vir Suid te wees: Outeniqua, PG en PRG.
@4×4 (Comment #27)
I think the fact that Affies has three decently sized fields is the reason why they’re the better choice. Garsfontein doesn’t have the biggest B-field so hosting 2nd XV games on the B-field won’t be possible. I do think Menlo deserves another shot however the entertainment and the beer garden and everything Affies offers for all the supporters is just on another level at this stage.
@Grizzly (Comment #35)
Geïnteresseerd om te hoor wie jou enkele Noordelike verloorder van dag 2 is
@jakes (Comment #34)
Dag1
NOORD 4 SUID 2
Dag2
NOORD 5 SUID 1
Dag 3
NOORD 4 SUID 1
DAG 4
NOORD 4 SUID 2
NOORD 17 SUID 6
EGJANSEN
Om eerlik te wees EGJansen se laaste 2 wedstryde was vir my nie mooi om te kyk nie. Vir my gelyk of hul baie sukkel om aan die gang te kom. Hul sal definitief beter moet speel om kompeterend te wees in die Noordvaal die jaar. Die kompetisies gaan hard wees. Die NoordSuid hierdie naweek sal hul beter moet speel om reg te wees vir Paarl Gim by Wildeklawer.
So ek sien volgens jong Matie PR is klaar die nr 1 vir 24.Lanklaas so baie te se gehad so vroeg in die seisoen.BHP as jy hulle net asb sal neer pen as nr1 onoorwonne vir 24.
Dan sien ek Garsies word klaar af geskryf.Dink NV was nog nooit so kompeterend soos hierdie jaar nie.Monnas na Sat se statement die span maar Die Bere,EG,NH,Menlo en Helpies gaan baie naby aan mekaar wees.Wat n vooruitsig.
Glo NS gaan baie gelyk op wees met baie minder miss matches hierdie jaar.Noord met 2.
@Pamos (Comment #31)
Dont think alot of Garsfontein’s under 16’s of last year made the team…
Noord Suid as always been a great festival from a spectator’s point of view. No easy and no boring games.
A few bold predictions before the weekend:
1. Best team (Results) = Paarl Gim
2. Most Exciting team = Noordheuwel
3. Disappointing team = Garsfontein – I think they will struggle this year as their under 16s we not that great last year. Hoping they have done what Garsfontein does best and get two or three key players after under 16. They have always been a great team to watch
@beet (Comment #29)
With that pack of fwds and the learned boot of Marais Schmidt on fly…
@jeancashqpq@gmail.com (Comment #28)
Someone likened the Monnas 2024 pack to that of monsters of 2010.
Who could ever forget that year with Ruan Venter and Paul Willemse in the secondrow.
Paul was 135kg and altho he was a high profile valued SBR player, it seemed questionable whether or not at that weight he could be made into a useful contributor at a higher level after school. The SBR star was Ruan, who just seemed like he had all the ingredients to go to the very top in pro rugby. 14 years on and Paul through excellent attitude towards the hard work required to make it big, has had a distinguished intl career, been worth his weight in gold for France. Sadly Ruan seemed to pick up injuries at a young age and never ever came anywhere close to fulfilling the true potential.
Locks are in the highest demand in world rugby. They command the best salaries be it in France or Japan. No sub for being 2.06m. Its the best natural gift a player wanting to become a pro can get. There will be no problem for Jacques to get noticed. It might not lead to an SAS cap with all the good compo around but if the Paul Willemse work ethic is there and the Ruan Venter bad luck stays away, he can look forward to a good career after school.
SHORTESTEPLAYER AT THE TOURNAMENT JACQUES BOTHA FROM MONNAS
@garsieboy (Comment #26)
The North South Rugby Festival, originally conceived by Menlo and Garsies, raises the question of whether these schools should also have the opportunity to host the event. Do you believe it would be better for the festival to continue being hosted by Affies, or would you prefer to see it take place at one of its founding schools?
@Jakkals (Comment #25)
I agree with you completely. Noord Suid at affies just brings a completely different vibe than all the other festivals. I’ve been there myself a few times and it’s great rugby and entertainment all around. Looking forward even more to this year’s edition!
Noord Suid has become my favorite tournament, festival of the year. Then Wildeklawer en then all the rest.
Jeppe has two big fixtures in HJS Paarl followed by Grey, whilst KES got only the one fixture against Grey. The school from the south who’s got only one fixture is Voortrekker(Bethlehem) who plays against Helpmekaar.
@Kantman (Comment #22)
Grey usually had a very good preseason program ,their biggest problem will be match fitness seeing as their opponents at the Graham festival “chickened” out 😁😁
@wanza_15 (Comment #20)
Brain says KES, heart says Jeppe. Early season so there is the chance of surprise – if these teams are having proper pre-season as we speak. Else, be prepared for a 30 point plus margin.
@wanza_15 (Comment #20)
Both KES and Jeppe are very good rugby schools and deserve to play any team in SA. They will both put up a good fight, but my money will be on KES to be the one who might be able to surprise Grey to some extend.
Excited for Jeppe and KES to take on Grey.
It should flatter them that Grey make the 5-or-so hour trip to Pretoria to play them. What do you guys think about the games and who do you guys think will put up a bigger fight between the 2?
@Rainier: Ek dink jy kry jouself ou onnodiglik jammer Rainier….daar was geen kwade gevoelens gewees nie en ook ook geen aantyging dat jy ander spelers minder maak nie – jy is heeltemal geregtig op jou opinie maak nie saak wat jou betrokkenheid of verwantskap is nie – dit beteken net ons stem nie saam of redenaar van dieselfde plek af nie.
Net soos jy sien ek ook uit na volgende jaar se rugby (insluitende AHS vs Grey) en te sien hoe die manne ontwikkel en groei en hoop dat dit beseringsvry gaan wees.
So gepraat daarvan: weet jy of Grey weer in die World Schools Festival gaan deelneeem? En wie die ander skole is?
Die Saterdag en Maandag wedstryde is baie opwindend.
@Smallies: Ek dink Grey is meer gemaklik in die Suide
@Rainier: Exciting talent! Thx for the links
@4×4: AHS Grey is always special, the midfield next year is going to be a war zone.😀
@Rainier: I am also looking forward to the prospects of Affies-Grey Game. Affies Outside centre was injured the whole year and only returned against Kloof, playing just 2 games, big lad. It’s going to be a very physical battle in the mid-field!
@Kaya 85: I am not allowed to agree or gush about his play, as that somehow demeans other players.
But this will probably be his 13 next year…
https://youtube.com/shorts/EWf4iWKgX-k?si=2RnzcGZNXDxVbdJf
And here he plays 11 as an /15 at the 2022 Grant Khomo final…
https://youtu.be/vLfr9pYZbuQ?si=mIelgky0nMapdcxd
@OUD ANKER: Was there a post by Beet somewhere that listed top schools’ grade 11 players? …
@Rainier: Grey’s inside centre of 2023 is an absolutely awesome player. Can’t wait to see the Grey-Affies game next year…
@OUD ANKER: Jy is reg.
@Rainier: Eks seker daar is menige ander skole ook opgewonde oor hulle senter pare vir 2024. Affies binne senter SA Skole 2023, graad 11, Affie buite senter van 2023 ook graad 11. Eks seker daar is nog baie sulke opgewondes so Grey nie regtig uniek in daai opsig nie.
@JongMatie: My tong was effe in my kies.
Ek gaan nou weer van alles dinge beskuldig word, maar ek was lanklaas so opgewonde oor ‘n moontlike senter paar soos Grey s’n volgende jaar. Hulle het verlede jaar al by GK gewys dat hulle mekaar perfek aanvul. Kan nie wag nie.
@Rainier: Hulle is veronderstel om elke jaar goed te wees. Ek verwag niks minder nie.
@Rainier: Natuurlik sal Grey mededingend wees, ek dink Oakdale gaan wil vergoed vir die 59-7 die jaar…
@NieZandbergNie: Glad Menlo is there … they have been part of Noord Suid from the start.
Believe the turnaround will come.
Grey / Gars definitely the showstopper.
Lyk my Grey is weer Suid volgende jaar…
Is it wise to include Menlo Park after this year’s dismal performances?
@Wonder: Grey mag ook moontlik mededingend wees…
Ek sien al klaar uit na volgende jaar,Oakdale gaan moelik wees.