NMI Toyota Noord-Suid 2026

Player of the Tournament: Ruan Fluks – Garsfontein
Forward of the Tournament: Henre van Zyl – Paarl Gim
Back of the Tournament: Lamla Mgedezi – Grey College

NMI NOORD SUID
Day 1 : Fri 27-Mar-2026
13h30 VAL Transvalia 34-19 Strand WP
15h00 BUL Oos-Moot 21-24 Hugenote BOL
Day 1 : Fri 27-Mar-2026
09h00 BUL Zwartkop 50-14 Beth. Voortrekker GRF
10h30 PUM Nelspruit 29-14 Framesby EP
12h00 BUL Waterkloof 45-07 Diamantveld GRQ
13h30 VAL EG Jansen 24-43 Drostdy BOL
15h00 LIO KES 17-30 Outeniqua SWD
16h30 BUL Garsfontein 21-20 Stellenberg WP
18h00 LIO Jeppe 10-37 Paarl BH WP
19h30 WP Paul Roos 21-17 Monument LIO
Day 2 : Sat 28-Mar-2026
13h30 LEO Wesvalia 24-31 Montana BUL
15h00 LEO Klerksdorp 29-50 Kempton Park VAL
Day 2 : Sat 28-Mar-2026
09h00 PUM HTS Middelburg 25-27 Trio GRF
10h30 GRF Welkom Gim 54-43 Nico Malan EP
12h00 PUM Middelburg 38-41 Witteberg GRF
13h30 LEO Rustenburg 07-25 Durbanville WP
15h00 BUL Menlopark 46-28 Boland Landbou WP
16h30 LIO Noordheuwel 10-61 Paarl Gim WP
18h00 FS Grey College 51-19 Helpmekaar LIO
19h30 BUL Affies 28-17 Oakdale SWD
Day 3 : Mon 30-Mar-2026
13h00 VAL Transvalia 21-23 Hugenote BOL
14h30 BUL Oos-Moot 33-18 Strand WP
Day 3 : Mon 30-Mar-2026
08h30 LIO KES 2nd XV 50-08 Mali XV INV
10h00 VAL EG Jansen 31-37 Framesby EP
11h30 PUM Nelspruit 42-22 Beth. Voortrekker GRF
13h00 SWD Outeniqua 24-24 Waterkloof BUL
14h30 LIO Jeppe 34-28 Diamantveld GRQ
16h00 LIO Monument 75-41 Drostdy BOL
17h30 WP Paul Roos 45-14 Pretoria BH BUL
19h00 BUL Garsfontein 31-28 Paarl BH WP
Day 4 : Tue 31-Mar-2026
13h00 VAL Kempton Park 02-29 Montana BUL
14h30 GRF Trio 13-24 Klerksdorp LEO
16h00 BUL Zwartkop 45-05 Witteberg GRF
Day 4 : Tue 31-Mar-2026
08h30 EP Nico Malan 28-31 HTS Middelburg PUM
10h00 PUM Middelburg 22-28 Wesvalia LEO
11h30 LEO Rustenburg 47-08 Welkom Gim GRF
13h00 LIO Helpmekaar 50-22 Boland Landbou WP
14h30 SWD Oakdale 27-19 Noordheuwel LIO
16h00 WP Paarl Gim 73-17 Menlopark BUL
17h30 FS Grey College 21-26 Stellenberg WP
19h00 BUL Affies 24-13 Durbanville WP

Leave a Reply

246 Comments

  1. avatar
    #246 Trots HJS (Tandem)

    @Smallies (Comment #241)
    Hoekom “ under cover “ ?

    ReplyReply
    5 April, 2026 at 15:38
  2. avatar
    #245 Trots HJS (Tandem)

    @BuffelsCM (Comment #244)
    Dankie.

    ReplyReply
    5 April, 2026 at 15:37
  3. avatar
    #244 Eden Park

    @BuffelsCM (Comment #245) Ja, ek is jammer! Ek het bietjie carried away geraak. Jammer manne, dis nie die Gimmie manier nie.

    ReplyReply
    4 April, 2026 at 16:07
  4. avatar
    #243 BuffelsCM

    @Eden Park (Comment #242) Dalk moet jy volstaan met jou eerste sin. Dit is onvanpas om so van ons buurskool te praat. Geen HJS-ondersteuner het na Stellenberg só oor ons gepraat nie.

    ReplyReply
    4 April, 2026 at 14:52
  5. avatar
    #242 Grizzly

    @Eden Park (Comment #242)
    Ja moet se na Stellies nie na Gim gekyk as nr 1 verder nie maar dit was een van daai dae. Ek het laas jaar na NS voorspel Gim sal nie die res van die jaar verloor nie en toe gebeur interskole. Nou die dag vir Malan raak geloop en hom gevra hoe? Toe se hy, hy het nie antwoord nie. So ek wil kyk wat doen PRG teen Garsies dan sal ek verder voorspel. Maar Gim lyk goed.

    ReplyReply
    3 April, 2026 at 14:14
  6. avatar
    #241 Smallies

    @Djou (Comment #239)
    Stem saam ,jy weet ek is mos n deep undercover Garsie ondersteuner….

    ReplyReply
    2 April, 2026 at 19:37
  7. avatar
    #240 Djou

    @Sportybynature (Comment #234)
    Vra vir daai voëltjie wat jou inlig om vir jou die volle verhaal te vertel presies hoe hy by Garsies geland het.

    ReplyReply
    2 April, 2026 at 16:50
  8. avatar
    #239 Djou

    @Smallies (Comment #238) Jy weet Smallies, Garsies steek nie goed weg nie. En kerm en kla nie as hulle spelers verloor nie. Mense weet nie, maar een Oud-Garsie speel vir Grey, een vir Boishaai (sy 3e skool), 2 vir Durbanville en een vir Drostdy. En dis ok, want dis hul keuse om te bly of ry.

    ReplyReply
    2 April, 2026 at 16:47
  9. avatar
    #238 Smallies

    @Djou (Comment #237)
    Nou wag ek🤣🤣

    ReplyReply
    2 April, 2026 at 16:35
  10. avatar
    #237 Djou

    @Snelvuur (Comment #236)
    Korrek! Het verlede jaar – graad 10 – geskuif.

    ReplyReply
    2 April, 2026 at 13:37
  11. avatar
    #236 Snelvuur

    @Sportybynature (Comment #234)
    Soos ek verstaan het hy sy hoërskoolloopbaan in die Paarl begin, toe geskuif Swartland toe en vandaar af Garsfontein toe.

    ReplyReply
    2 April, 2026 at 10:08
  12. avatar
    #235 Grizzly

    @Sportybynature (Comment #234)
    Myne wat chirp se Malmesbury. Kan iemand bevestig?

    ReplyReply
    2 April, 2026 at 09:58
  13. avatar
    #234 Sportybynature

    Voeltjie hoor fluit Mr Fluks se rugbybreins is geslyp in die bloukant van die Paarl, en blink gevryf te Garsies. Indien wel waar, klop op die skouer vir die scouts by die “Bere”.

    ReplyReply
    2 April, 2026 at 09:27
  14. avatar
    #233 Bungee

    @Smallies (Comment #219)
    Gehoor die reeks het toe plat geval. Die Stellenberg en Garsfontein spelers gese hulle is te goed om onder die klein skole soos Grey, HJS en Gim se name te speel

    ReplyReply
    2 April, 2026 at 08:18
  15. avatar
    #232 Snelvuur

    @HSBR (Comment #228)
    Sjoe, ek stem saam hulle agterlyn sukkel, maar ek dink nie dis reg om te sê daar is geen spoed nie. Kyle van Staden is blitsig op 15 en Dandre Brink op 14 hou ‘n SA rekord in 400m as ek dit nie mis het nie. Die linkervleuel teen PRG was ook baie gevaarlik. Daar is spoed en, by tye, goeie verspreiding ook (kyk na van hulle drieë teen PRG). Ek dink wat liewer skort is die besluitneming: van set plays af loop daai agterlyn soos ‘n droom want almal weet waar hulle moet wees en wat hulle moet doen. Die lollery kom by omgekeerde besig of tweede en derde fase bal wanneer daar bietjie meer “feel” inkom en ouens op hulle voete moet dink en besluite neem. Dis waar “ballers” soos Fluks uitstekende besluite maak.

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 23:00
  16. avatar
    #231 OUD ANKER

    @HSBR (Comment #230)
    Daai plaasvervanger heelagter is eintelik ‘n losskakel….ek dink nie die probleem is by die senters nie…die senters kry die bal heeltemal te stadig…Estiaan Marx, die nommer 13 was verlede jaar een van die beste bal verspreiders in die Affie agterlyn…wat het nou die jaar skielik so baie verander…

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 18:47
  17. avatar
    #230 HSBR

    @OUD ANKER (Comment #229)
    Ek hoop hulle gebruik die volgende twee wedstryde om die uit te sorteer. Daai plaasvervanger heelagter hoop ek kry meer speel tyd want daar is baie spoed daar maar die bal moet verby die senters kom en die voorspelers moet minder in die agterlyn wees

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 16:54
  18. avatar
    #229 OUD ANKER

    @HSBR (Comment #228)
    100%! En die ironie is hierdie jaar het Affies juis twee bul/vinnige vleuels…wat nou nie die bal sien nie!….en om die perfekte storm te vererger boesem die Affie pak voorspelers (sover) hierdie jaar ook nog nie juis vrees in soos in die verlede nie.

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 14:48
  19. avatar
    #228 HSBR

    @OUD ANKER (Comment #220) Affies se probleem is hulle agterlyn. Daar is geen spoed of kreatiwiteit nie en hulle is baie een dimensioneel. Affies se agterlyn is histories nog nooit hulle sterkpunt nie maar die jaar lyk my gaan hulle baie sukkel. Ek glo vas as Kloof meer met hulle agterlyn gespeel het sou hulle Affies gewen het.

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 14:38
  20. avatar
    #227 Ploegskaar

    @Djou (Comment #217) Ongelukkig het dinge reeds begin wankel sedert Chris Fourie as hoof daar klaargemaak het, so die huidige situasie kom reeds ‘n ruk aan. Sover ek weet was Boland se identiteit nog altyd die van ‘n landbouskool en dan ‘n rugbyskool, maar dalk was en is die mikpunt van die bestuur, die in beheer, en die oudleerders dat dit nou net ‘n landbouskool sal wees, wat bietjie rugby speel. Indien wel is dit ook edel en rein, maar dan moet hulle dalk ook ander wintersporte bybring en teen die ander Boland skole rugby begin speel. Indien daar wel steeds ‘n wil is om die rugbykultuur te herstel, of die oudleerders raak gefok genoeg, meer finanseel betrokke en begin bietjie druk toepas, sal dit steeds ‘n siklus vat om dinge weer op koers te kry. Selfs dan hou die res natuurlik steeds aan vorentoe beweeg. Kom ons kyk maar of daar ‘n bietjie vark kan terugkom, want Skolerugby is nie vir papholle wat almal se pêl en goeie verloorders is nie

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 13:41
  21. avatar
    #226 Grizzly

    @OUD ANKER (Comment #222)
    Moet se ek stem oor jou gevoel by Affies. Dis net asof hulle nie gel nie of daai een speler kort wat kan vonk maak agter. Iemand soos n Muller of Adams.Voor sal die samespel net beter raak. Dis nog steeds early days, kom ons kyk.As hierdie nie 1 April was nie en die super league n werklikheid was sou niemand Affies en Garsies gewen het nie. 💥

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 13:36
  22. avatar
    #225 Grizzly

    @OUD ANKER (Comment #221)
    Nee hys goed. Laat my dink aan Honniball. Of hy beter is as Fluks, dis een vir die experts. Ek sal hom(Gouws) 12 toe skuif en huidige 12 buite hom met 13 bank toe. As die subs moet op kom sal ek Fluks 9 toe skuif met Gouws op 10.Ek sal dan Henry en huidige 13 op bring as die nuwe senter paar. Scarry! Wat betref die speel en rus argument gaan ek vir rus. Ek het in die verlede duidelik gesien dit werk vir die Bere vernaam met NV cup wat diep in Augustus eindig.

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 13:29
  23. avatar
    #224 Bungee

    @Smallies (Comment #223)
    Ek het weer gehoor dat die Stellenberg laaities word hard voor baklei deur beide Grey en Gim, en deel van die onderhandeling was om hul onderskeie wedstryde te gooi (as ook bulk orders van die Jade Brigade se dream team truie)

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 13:03
  24. avatar
    #223 Smallies

    @OUD ANKER (Comment #222)
    Yes klink my dat Grey reeds met Stellenberg en Oakdale ooreenkomste bereik het

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 12:03
  25. avatar
    #222 OUD ANKER

    @Smallies (Comment #219)
    Ja, ek het ook gehoor dat skole soos Garsfontein en Stellenberg slegs as feeder skole mag funskioneer omdat hulle nie oud genoeg is en daarom nie genoeg tradisie het om een van die deelnemende skole te wees nie. Die Garsfontein laaities wat deur Affies gekoop word gaan dan obviously in Affie truie speel tydens hierdie toernooi.

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 12:01
  26. avatar
    #221 OUD ANKER

    @Grizzly (Comment #209)
    Dink jy die amper 3 weke “rus” is ‘n goeie ding vir Garsfontein. Eks nie altyd seker of te veel wedstryde (Affies wat bv. nog 3 wedstryde speel voor Garsfontein) of zero wedstryde soos Garsfontein die beste is nie…?

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 11:57
  27. avatar
    #220 OUD ANKER

    @Cappie (Comment #214) Affies het probleme…iets is nie lekker nie, hulle het nie oortuig teen Kloof, obviously PRG of Oakdale en Durbanville nie. Samespel as eenhied moes by nou al gevestig gewees het. Spanne soos Garsfontein/PRG/Gim/Stellenberg… noem maar op het niks meer wedstryde as Affies gespeel om samespel te vestig nie. Ek is bevrees jys dalk reg met jou “bestendige top 10” comment…en dan wonder ek gaan die 2 wedstryde by PBHS se 125 jaar vieringe ‘n goeie of slegte ding wees voor die 2 GROOT weke teen Gim en Garsfontein??

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 11:53
  28. avatar
    #219 Smallies

    Het so pas n BAIE insigewende gesprek gehad met n persoon wat kwaai gekonnect is,volgens hom is daar n major shakeup aan die kom in skole rugby amper iets soos n IPl vir skole rugby,met spelers wat vir groot kontant bedrae geld gewerf gaan word by ander kleiner skole….die skole wat gaan deelneem verstaan ek is Boishaai ,Gim,PRG ,Affies ,Grey ,en Outiniqua….die skole moet waarborge van 30 000 000 gee en die wen skool gaan n helse klomp geld wen.Hulle gaan toegelaat word om spelers te werf op tydelike basis by swakker skole en gaan daardie skole moet geldelik vergoed vir die spelers.Feeder skole sluit in Garsfontein ,Monument, Stellenberg,Oakdale ,en Helpmekaar om n paar te noem. Ek persoonlik sien baie uit na die uitdaag reeks ,kyk uit vir die reklame veltog wat eersdaags afskop Die April fools reeks gaan kook…..

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 11:50
  29. avatar
    #218 OUD ANKER

    @Grizzly (Comment #210)
    Goeie genade, die jonge heer Gouws moet fenominaal wees het as hy Mnr Fluks uit die 1e span gehou het en dan is die mannetjie i.e. Fluks nog nederig ook! baie geluk aan die Bere en Fluks!

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 11:45
  30. avatar
    #217 Djou

    @Ploegskaar (Comment #212)
    Dis jammer om te hoor. Met als wat aangaan in die landboubedryf en Oakdale wat baie plaasseuns werf is dit moeilik. Hopelik begin BL ‘n nuwe program!

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 11:13
  31. avatar
    #216 Djou

    @Cappie (Comment #214)
    Dankie vir al die berekeninge!

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 11:11
  32. avatar
    #215 OomPB

    @Cappie (Comment #214)
    Paul Roos of Grey? Die jaar is nog lank. In die Wes Kaap vat ons dit maar per week.

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 09:50
  33. avatar
    #214 Cappie

    Ek het die gelykop tussen Waterkloof en Outeniqua, asook Jeppe se wen oor Diamantveld gemis in die analise van die Noord-Suid telling wat die finale punte na 19.5 vir Noord teenoor 16.5 vir Suid opskuif.

    Almal sal saamstem dat Garsfontein die span van die toernooi is. Hulle speel eenvoudig baie goed saam as ’n eenheid, en hulle pak voorspelers weet presies wat hulle moet doen. Dis duidelik ’n goed afgerigte span wat “complete” rugby speel. Maar dan moet ’n mens ook sê, Paarl Gim was ongelooflik dominerend. Om Noordheuwel en Menlopark met 51 en 56 punte onderskeidelik te klop sê alles. Menlo was voor dit nog onoorwonne en het onder andere Boland Landbou gemaklik geklop. Gim gaan nie maklik weer hierdie jaar geklop word nie.

    Stellenberg lyk of hulle hul plek in die top 5 begin vasmaak saam met Garsfontein, Paarl Gim, Boishaai en dan Grey of Paul Roos. Praat van Paul Roos, buiten vir die Affies-wedstryd (wat eerlikwaar Affies se afdag was), is hulle nog nie regtig getoets nie. Hulle het naelskraap teen Monument gewen. Monument het tans seker die beste skakelpaar in skolerugby.
    Paul Roos sal egter getoets word by Wildeklawer teen Garsfontein. Interessant genoeg speel Garsies ’n week voor dit teen Affies op hulle tuisveld, en op huidige vorm behoort Garsfontein daardie een te vat. Die rede is eenvoudig, hulle speel “complete” rugby.

    Affies, aan die ander kant, het die spelers, maar hulle speel nog nie as ’n eenheid saam nie. Individue maak goeie breuke, maar daar is nie altyd aansluiting nie. Die ondersteuning is daar dit moet net beter benut word. Hulle maak ook nog op die oomblik haastige besluite wat hulle kos. In die wedstryd teen Paul Roos, met albei Paul Roos se slotte af met geelkaarte kry hulle ‘n strafskop net voor halftyd op Paul Roos se doellyn. Op daardie stadium sou ‘n lynstaan baie meer gepas gewees het as die tik en run wat hulle geneem het wat toe nie tot ‘n drie gelei het nie. Met ‘n lynstaan sou hulle hulle kanse baie verbeter het, glo ek. Met Michaelhouse en Grey HS by die Pretoria Festival, en daarna Paarl Gim, het hulle die perfekte geleentheid om dit reg te stel. As hulle hul samespel regkry, kan hulle nog in die top 5 inskuif. Indien nie, gaan dit waarskynlik ’n bestendige top 10 wees.

    Ander spanne wat stilweg baie goed gedoen het en albei hul wedstryde gewen het, is Nelspruit, Zwartkop en Montana.

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 09:37
  34. avatar
    #213 Rainier

    @Rainier (Comment #164)

    I suppose that question is answered.

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 09:33
  35. avatar
    #212 Ploegskaar

    @OomPB (Comment #147) Ai Oom, nie net ‘n moeilike jaar nie, maar eerder moeilike jare wat voorlê, as die skip nie vinnig draai nie. Ek is ongelukkig ver van die aksie en die afgelope 2 jaar gladnie meer betrokke daar nie, maar die skrif is al vir ‘n geruime tyd teen die muur. Hierdie jaar se groep sal gelukkig wees om 40% te wen terwyl volgende jaar se groep dalk so by 70% kan uitkom, maar daarna….Soos met Christoff voel ek bitter jammer vir Nico, albei moes ploeg met wat hulle gekry het, maar wie weet, dalk gaan daar nou ‘n paar liggies aan oor wat dit verg om ‘n sterk en volhoubare rugbyprogram te bestuur. Indien nie, is ‘n interskole teen Augsburg ipv Oakdale oor ‘n paar jaar op die kaarte

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 09:27
  36. avatar
    #211 Djou

    @Kaya 85 (Comment #207)
    This is massive for Stellies. Absolutely well done!
    What few people know is when Stellies decided to improve their rugby a decade or so ago, they invited Garsies to inform them about Garsies’ rugby programme. Stellies took that blueprint, used what they want, added their own spice, and now they are one of the big dogs.
    Good for SBR to increase the number of competitive schools.
    Congrats to Fluks as player of tournament and Garsies as team of the tournament, and to the North for winning the first time!

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 07:00
  37. avatar
    #210 Grizzly

    @Grizzly (Comment #209) Sien Garsfontein is span van die toernooi en Flooks speler van die toernooi. Baie geluk Bere,met die groot 5 almal daar wil dit gedoen wees. Geluk ook aan Flooks,sy bydrae kan nie geweeg word nie.Btw, wat gebeur as Gouws reg is?

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 06:16
  38. avatar
    #209 Grizzly

    Bly die Bere gaan nou rus en nie deel neem aan enige paas toernooie nie.Volgende 2 games teen Affies en PRG gaan bepalend wees. Geluk aan al die spelers en spanne wat deel geneem het.

    ReplyReply
    1 April, 2026 at 05:43
  39. avatar
    #208 Cappie

    Noord vs Suid – ’n Stryd van Trots en Tradisie By die jaarlikse Noord-Suid toernooi het Noord die bordjies net-net verhang vir die eerste keer. Die mees noordelike span is vir Noord gekies, en die mees suidelike vir Suid; ’n Eenvoudige beginsel, maar een wat die indeling ten minste iets maak om oor te skryf. Waar twee Noordvaal-spanne teen mekaar gespeel het, is die punte nie getel nie, wat die fokus meer op die ware Noord teen Suid stryd gehou het. Volledige Uitslae (Noord vs Suid)
    Dag een en twee:
    • Transvalia verloor teen Strand
    • Oos-Moot verloor teen Hugenote
    • Zwartkop wen teen Beth. Voortrekker
    • Nelspruit wen teen Framsby
    • Waterkloof wen teen Diamantveld
    • EG Jansen verloor teen Drostdy
    • KES verloor teen Outeniqua
    • Garsfontein wen teen Stellenberg
    • Jeppe verloor teen Paarl BH
    • Monument verloor teen Paul Roos
    • HTS Middelburg verloor teen Trio
    • Welkom Gim verloor teen Nico Malan
    • Middelburg wen teen Witteberg
    • Rustenburg verloor teen Durbanville
    • Menlopark wen teen Boland Landbou
    • Noordheuwel verloor teen Paarl Gim
    • Helpmekaar verloor teen Grey College
    • Affies wen teen Oakdale
    Dag 3 en 4:
    • Transvalia verloor teen Hugenote
    • Oos-Moot wen teen Strand
    • EG Jansen verloor teen Framsby
    • Nelspruit wen teen Beth. Voortrekker
    • Monument wen teen Drostdy
    • Paul Roos wen teen Pretoria BH
    • Garsfontein wen teen Paarl BH
    • Klerksdorp wen teen Trio
    • Zwartkop wen teen Witteberg
    • HTS Middelburg wen teen Nico Malan
    • Rustenburg wen teen Welkom Gim
    • Helpmekaar wen teen Boland Landbou
    • Noordheuwel verloor teen Oakdale
    • Menlopark verloor teen Paarl Gim
    • Grey College verloor teen Stellenberg
    • Affies wen teen Durbanville
    Eindtelling Na al die aksie, harde duikslae en briljante spel:
    Noord: 18 Suid: 16

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 22:44
  40. avatar
    #207 Kaya 85

    Congrats Stellenberg! This is massive, massive…we are seeing so many awesome games, tight, competitive, high quality…and the results… The tectonic plates shift slowly but shift they do, and the earthquakes will follow. New powers slowly emerging.
    Who has impressed me most most so far this year?
    Grey, Stellenberg, Paul Roos, Garsfontein, Jeppe, Outeniqua…
    And lots of fantastic rugby still to come…Easter Fests, Wildeklawer, NV…
    Let’s see how Affies, Gim, Boishaai, Monnas, Helpies, KES, Oakdale, Westville, DHS all go as the season progresses…
    We gonna need AI algorithms to decipher the rankings…
    Calling @BHP…

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 22:33
  41. avatar
    #206 wanza_15

    Goodness me.
    So who’s gonna top the rankings?😂
    Garsfontein beat Stellies, but Jeppe beat Garsfontein, but Jeppe lost badly to HJS, but Garsfontein beat HJS, oh but Stellies beat Grey, and Paarl Gim?
    According to me, really you’ve got to go with Garsfontein right?
    1. Garsfontein
    2. Paul Roos
    3. Stellenberg
    4. Grey College
    5. Paarl Gim
    6. Paarl Boys
    7. Affies
    8. Outeniqua
    9. Jeppe
    10. Monument
    11. Waterkloof
    12. Oakdale

    Must be?

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 21:38
  42. avatar
    #205 wanza_15

    Goodness me. So who’s gonna top the rankings?😂 Garsfontein beat Stellies, but Jeppe beat Garsfontein, but Jeppe lost badly to HJS, but Garsfontein beat HJS, oh but Stellies beat Grey, and Paarl Gim? According to me, really you’ve got to go with Garsfontein right? 1. Garsfontein 2. Paul Roos 3. Stellenberg 4. Grey College 5. Paarl Gim 6. Paarl Boys 7. Affies 8. Outeniqua 9. Jeppe 10. Monument 11. Waterproof Must be?

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 21:36
  43. avatar
    #204 Cappie

    Grey vs Stellenberg – Nog ’n Reuse Skok en Skouspel! En daar doen ’n gemengde skool dit wéér teen ’n tradisionele seunskool! Stellenberg klop Grey 26–21 in wat beslis as een van die hoogtepunte van die toernooi onthou sal word. Net soos Garsfontein wat vroeër Boishaai in ’n epiese stryd geklop het’ en dit vir die eerste keer ooit, skryf Stellenberg ook geskiedenis. Wat dit nóg meer merkwaardig maak, is die kontras: twee co-ed skole, albei jonger as 40 jaar (Stellenberg vier vanjaar hul 40ste en Garsies is 38), teenoor reuse met ongelooflike erfenis, Grey op 170 jaar en Boishaai op 140 jaar. Die tekens was dalk reeds daar. Garsfontein het op dag een met ’n naelskraapse 21–20 oorwinning oor Stellenberg die standaard gestel, en daarmee saam die gedagte geplant dat hierdie Stellenberg-span dalk net nóg ’n reus kan laat struikel. Veral as ’n mens hul vroeëre oorwinning teen Paarl Gim in ag neem. Soos met Garsies, was dit weer eens die voorspelers wat die fondament gelê het. Stellenberg het voorlangs uitstekend gevaar, fisiek oorheers en die tempo van die wedstryd bepaal. Grey het egter nie sommer gaan lê nie. Lamla Mgedezi was uitstaande en het sy span in die stryd gehou tot diep in die wedstryd. Dit het lank gevoel asof Grey nog ’n manier sou vind om terug te kom, soos net hulle kan. Maar uiteindelik het tyd uitgehardloop. Nog ’n absolute topklas wedstryd vir die toernooi! Die Noord teen Suid kragmetings wys hoe goed gebalanseerd die skolerugby tans is. Spanne meet mekaar uitstekend op en, buiten ’n paar eensydige wedstryde, was die kompetisie ongelooflik mededingend. Welgedaan aan die organiseerders én die spelers – dit is skolerugby op sy beste!

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 21:36
  44. avatar
    #203 Gold

    Well done Stellenberg on a special win. The grey college U16A team also went down to Wynberg yesterday. The WP league is seriously competitive!

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 21:00
  45. avatar
    #202 Grizzly

    Moet se ek het nie die telling sien kom in die Menlo game nie. Nog nie gekyk nie maar om te se eks veras is n under statement.

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 20:55
  46. avatar
    #201 Grizzly

    Well done Stellies!

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 20:42
  47. avatar
    #200 Smallies

    Baie geluk aan Stellenberg,nog n groot scalp vanaand ,julle kan breebors loop more…

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 20:41
  48. avatar
    #199 Kantman

    Lekker Stellenberg – goeie coaching, nooit opgegee nie. Glips teen Garsfontein gehad

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 20:37
  49. avatar
    #198 Grizzly

    @OUD ANKER (Comment #195)
    Dis presies waarvoor ek wag. Hardloop Grey met Stellies weg, maak nie saak van, “as jy my wen maar daai een gewen..” is daar perde en dan bly ons speel hulle nie die jaar nie. Ek twyfel egter, Monnas het hulle mooi in toom gehou. Ek dink nasionaal gaan naby wees, hou vol dit gaan tussen Grey en PRG in daai laaste wedstryd wees. Stellenberg is baie soos die Bere.Hulle weet hulle het n goeie span en as daar n kans is, maak nie saak hoe klein nie, is dit vanaand.

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 12:40
  50. avatar
    #197 Strepie

    @Cappie (Comment #196)
    Puik gestel.

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 12:19
  51. avatar
    #196 Cappie

    Garsfontein vs HJS. Wat ’n fantastiese wedstryd en ’n absolute skouspel vir die toernooi! Beide spanne het uitstekend beïndruk en tot dusver is dit beslis die wedstryd van die afgelope drie rugbydae. ’n Gelykopuitslag sou sekerlik ook gepas gewees het, maar wow… wat ’n kragmeting! Welverdiend aan Garsfontein met hul 31–28 oorwinning. Garsies het as ’n span baie goed gevaar, maar veral hul pak voorspelers het uitgestaan. Hulle het as ’n hegte eenheid gespeel, fisiek sterk verdedig en hul oorheersing in die skrums was werklik indrukwekkend. Die losskakel het ook ’n uitstekende wedstryd gehad, veral sy posisionele spel het HJS gedwing om groot dele van die wedstryd uit hul eie gebied te speel. Albei agterlyne was bereid om die bal te hardloop en het opwindende aanvalsrugby op tye gelewer. HJS se losvoorspelers het egter ook hul merk gemaak, veral by die afbreekpunte waar hulle baie effektief was. Dit het direk gelei tot twee vinnige drieë wat hulle weer in die wedstryd gebring en selfs laat voorloop het. Die wendrie deur Garsies aan die einde was ’n toonbeeld van durf en vasberadenheid. Dit het herinner aan twee jaar gelede toe Garsies gemaklik voor was, net vir HJS om in die laaste paar minute twee keer te druk en die oorwinning weg te raap. Toe HJS weer met twee vinnige drieë die voorsprong neem, was daar beslis ’n gevoel dat geskiedenis homself kon herhaal. Maar hierdie keer het Garsies die bordjies verhang. Met ’n laat drie het hulle die voorsprong herwin en daarna die druk volgehou. Hulle het HJS geen geleentheid gegee om terug te kom of selfs ’n gelykopuitslag af te dwing nie. Weereens, ’n uitstekende wedstryd en ’n plesier om te kyk. As die res van die dag se wedstryde dieselfde vlak kan haal, wag daar nog groot rugby. Grey vs Stellenberg kan dalk net nog so ’n kragmeting oplewer, mens hoop so!

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 11:36
  52. avatar
    #195 OUD ANKER

    @Grizzly (Comment #194) Stellenberg is goed, maak geen fout nie, maar Grey is Grey en lyk hierdie jaar weer soos Grey i.e. onstuitbaar. Ek dink vandag se wedstryd tussen Stellenberg en Grey sal inderdaad ‘n prentjie gee van hoe (en ek weet vergelykings van “ek wen jou” en “jy wen hom” en daarom gaan “ek vir hom wen” gewoonlik nie so uitwerk nie) Stellenberg se wen teen Paarl Gim en Garsfontein se oorwinning oor Stellenberg in perspektief gesien moet word.

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 10:15
  53. avatar
    #194 Grizzly

    @OUD ANKER (Comment #193) Dit sal maar Garsfontein sal nog werk by sy onder spanne moet doen. Dit lyk al baie beter maar dis moeiliker as wat mens besef.Ek dink die dogters sal meer as kompeterend wees by die netbal en hokkie. Seuns hokkie lyk ook goed. Weet dis nou nie deel van die winter derby nie maar Garsfontein krieket baie gesond. Sal bevange wees dan kan ek ook die Bere weer sien speel. Nou support ek vir Stellenberg die kant. My 2de span. Hoop hulle hou vanaand Grey in toom.

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 09:28
  54. avatar
    #193 OUD ANKER

    @Grizzly (Comment #192) Ja, dis jammer almal kan nie teen almal speel nie. Affies speel bv. die jaar nie teen Menlo nie en Garsfontein speel nie teen Grey en Paarl Gim nie en so is daar seker baie ander voorbeelde ook. Garsfontein/Paarl Gim kan bv. ‘n lekker “co-ed” skool derby wees.

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 09:17
  55. avatar
    #192 Grizzly

    @OUD ANKER (Comment #188) Inteendeel. Ek het al vroer gese dinge is besig om te gebeur by PBH. Gee hulle nog so 2 jaar. Ek het vrede gemaak dat hulle nooit deel van Pta cup sal wees nie.Hulle het hulle opponente nou al vir dekades en n ou respekteer dit. Waar daar dalk n gap is met die eerste game van die seisoen wat nou teen Jeppe is miskien teen PBH te speel. Dis egter fantasties dat hulle nou by NS is. Dit kan net beter gaan.

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 09:06
  56. avatar
    #191 Djou

    @Trots HJS (Tandem) (Comment #182) We know, we know, only a few individuals who are blogging for own attention and in the process hurting the Boys High brand. But we will always but always have huge respect for Boishaai.

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 08:47
  57. avatar
    #190 Strepie

    Baie geluk aan Garsfontein met n welverdiende wen teen n baie jong en onervare HJS span.
    Bly trots Boishaai – ons sal weer opstaan en aanhou veg!

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 08:45
  58. avatar
    #189 Djou

    @Kaya 85 (Comment #174)
    Thanks Kaya!
    Must say, the boys played well. Scary thing is the winning margin could have been larger.
    Seems the backline has processed the loss of Dupie and is coming to its own now.
    But we could see Dupie’s hand in Menlo’s backline!
    Noordvaal is going to be tough this year.

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 08:42
  59. avatar
    #188 OUD ANKER

    @Grizzly (Comment #186)
    Ek stem saam, Kloof en Menlo gaan NIE die jaar sommer net “opdaag en wen” wees NIE. Vra maar vir Affies, wat amper op hulle moer gekry het teen Kloof. Garsfontein moet na gisteraand heel waarskynlik die kortkop gunsteling wees hierdie jaar vir Noordvaal asook die nie-amptelike “Pretoria Cup”. Dis net jammer Pretoria Boys High speel net teen Affies en kan nie ook deel van die “Pretoria Cup” wees nie. Boys High het ook ‘n lekker stewige span die jaar, hulle het glad nie skande gemaak teen ‘n bul PRG span nie.

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 08:36
  60. avatar
    #187 boerboel

    Well done Gapsies- verdiende wenners en die telling vlei HJS

    ReplyReply
    31 March, 2026 at 08:13
  61. avatar
    #186 Grizzly

    @Snelvuur (Comment #179) Dink nie Pta is so cut en dry dat dit net tussen Affies en Garsies is nie. Kloof is n op die dag span en Menlo gaan baie gemotiveerd kom vir die Bere. Ek dink jy weet hoekom. Wat my nog meer nervous maak is die NV cup. Monnas lyk baie goed en Helpmekaar het klaar hulle af dag game by NS gehad. Die spanne is baie naby aan mekaar. Ek dink ook nie nasionaal is daar uitskieters die jaar nie.Gaan baie intresant wees. Dink 1 en 2 gaan tussen julle en Grey wees maar julle gaan julle hande vol he met die Bere op Wk. Hulle gaan baie vertroue put uit die 2 wenne.

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 22:35
  62. avatar
    #185 Grizzly

    @Garsieoldboy (Comment #184)
    @BereFan (Comment #183)Ek weet nie hoe ek dit gehad nie. Seker goeie nuus. Daai 2 teen Grey en PRG sal net te veel wees. Disappointing om n jaar deur te gaan sonder om hulle te speel. Sien dan Baie uit na PRG.

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 22:26
  63. avatar
    #184 Garsieoldboy

    @Grizzly (Comment #181)
    Speel Paul Roos en Northwood by WK. Speel nie Grey die jaar nie.

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 22:18
  64. avatar
    #183 BereFan

    @Grizzly (Comment #181) Ons speel paul roos en Northwood by wildeklawer sover ek weet doen ons nie?

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 22:16
  65. avatar
    #182 Trots HJS (Tandem)

    Good Evening bloggers. I needed a bit of space and some red wine to digest the disappointment but here it is. Well done Garsfontein. And my apologies for some very disrespectful individuals who over a period disrespected your effort. It was a tremendous result for you. And for my beloved school , we are still proud of you. We all knew it will be a difficult year and more likely disappointments may happen. But that does not take away our true Boishaai love. Tandem Fit Arbor Surculus.

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 21:58
  66. avatar
    #181 Grizzly

    @Snelvuur (Comment #179) Ek het nie geweet ons speel julle by Wk nie. 😳 Weet van Grey. Moontlike nr 1 en 2 is baie gevra. Dit gaan die Bere se resolve stretch.

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 21:57
  67. avatar
    #180 wanza_15

    Die Garsie Bere!!

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 21:56
  68. avatar
    #179 Snelvuur

    Baie geluk Garsfonteiners! Dit lyk asof daar hierdie jaar ‘n verwoede tweestryd gaan woed om die topskool in Pretoria te wees. Definitief die span van die toernooi sover met twee top wenne teen twee top spanne wat beide naby aan die bopunte van die ranglyste gaan wees aan die einde van die seisoen. Nou is die vraag: hoe hoog kan Garsies gaan? Sien uit na ons wedstryd by Wildeklawer (of dalk nie, haha!)

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 21:52
  69. avatar
    #178 Grizzly

    @OUD ANKER (Comment #176)
    😂😂 Jy weet vir wie ek graag n boodskap het maar sal myself weerhou.

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 21:45
  70. avatar
    #177 Grizzly

    @Kaya 85 (Comment #174)
    Very physical, always glad no serious injuries. Well done to both teams.

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 21:44
  71. avatar
    #176 OUD ANKER

    @Grizzly (Comment #157)
    10-1 kan jy nou maar op die blog bly…GENIET hierdie uitslag!! Well done aan Garsfontein, om die nommer 1 span in die land te stamp wil gedoen wees.

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 21:34
  72. avatar
    #175 OomPB

    Die enigste fout aan Garsfontein se kant is die laaities wat met sweatbands rugby speel. Gee hulle skrum keppe

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 21:22
  73. avatar
    #174 Kaya 85

    @Grizzly
    @Djou
    Well done Garsfontein. What a great win!
    Wow a massively physical encounter, some of those hits in the second half were very hard, I think if TMOs were in use, that high hit on the Garsie hooker would have been a red card. Very high pressure game, Bere could have had another try, but will take this, fantastic guts, skill, pace and teamwork.

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 21:07
  74. avatar
    #173 Kantman

    @Mate (Comment #170)
    Thanks – my MOM daai seun

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 20:57
  75. avatar
    #172 Grizzly

    Ek kan glo jy verloor n speler met die kaliber van Gouws en dan word hy vervang met soos Rainier se die beste 10 sover by NS. Sy 2 wedstryde was finominaal! Wat n speler en wat n toekoms. Die Bere het HJS pap geskram. Dit was deurslaggewend vir daai laaste 5 min. Energie en asem was op. Baie geluk HJS, dit vat 2 om so wedstryd te maak.

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 20:53
  76. avatar
    #171 OomPB

    Boishaai het mooi terug gekom. Hulle sal net bou met daai jong span.Garsfontein het n goeie span. Gaan n span vat om hul te klop.

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 20:50
  77. avatar
    #170 Mate

    @Kantman (Comment #168)
    Haker

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 20:47
  78. avatar
    #169 Grizzly

    @Kantman (Comment #168)
    Ja behalwe vir daai tackle(ref het gevries) was hy nie te bad nie. Dink dit gaan neerkom in Augustus tussen PRG en Grey. Grey moet eers verby n Baie goeie Garsfontein kom by Wk. PRG het die Paarl skole wat wag. Dink jys reg, geluk gaan n rol speel.

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 20:47
  79. avatar
    #168 Kantman

    @Grizzly (Comment #165) Goeie wen – kon meer gewees het. Dink die skeidsregter was baie goed – behalwe vir daai slegte tackle op die Garsfontein stut. As iemand onoorwonne wil eindig die jaar gaan hulle geluk nodig hê.

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 20:37
  80. avatar
    #167 Mate

    En daar is die 1000 dae rekord ook in sy moer

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 20:31
  81. avatar
    #166 Mate

    Ek bly hier in die ouetehuis skuins agter Garsfontein se fan park Bere Town in Atterburyweg en daar is absolute pandemonuim. Mense hardloop soos besetenes in die strate rond.
    Laat my terugdink aan 24 Mei 1995

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 20:27
  82. avatar
    #165 Grizzly

    Bere!!! Dankie Garsfontein!!

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 20:21
  83. avatar
    #164 Rainier

    Is Flooks the best 10 at NS?

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 19:55
  84. avatar
    #163 OomPB

    Hier kom n groot pakslae.

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 19:32
  85. avatar
    #162 OomPB

    Waars die Galpille?

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 18:57
  86. avatar
    #161 Djou

    @TWE (Comment #158)
    So you are still suffering from your previous concussion!
    Stay away from phones, laptops and other electronics for a year or so! It may help, or it may not.

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 17:56
  87. avatar
    #160 wanza_15

    Jeppe 34-21 Diamantveld.

    Hardly enterprising.
    I struggled to stay awake. Don’t know if Friday squeezed the life out of them but today left a lot to be desired.
    Scrums and lineouts both very much improved, and so was the kicking for poles.
    Thought our 8th man was really good, he won Player of the Game; best I’ve seen him play ever.

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 16:04
  88. avatar
    #159 Garsieoldboy

    @TWE (Comment #158)
    Favourites for tonight? That’s quite a statement considering their the reigning nr1 side in the country and still undefeated this season. Not favourites in the slightest in my humble opinion. You do you though

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 16:00
  89. avatar
    #158 TWE

    @Djou (Comment #155)
    So let’s see (vs Paarl): u14 A 49 – 12, u16 A 40 -24, Second team 52 – 5. And yet you are the favourites this evening. Quite a drop off.

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 13:15
  90. avatar
    #157 Grizzly

    Asb Garsfontein kom met n grote vanaand en pluk n haas uit n hoed. As ons vanaand verloor sal ek 10-1 die blog moet verlaat want ek gaan nooit die einde van Brakenjan se geblaf hoor nie. Wen moet ons wen. Hoe en met hoeveel maak nie saak nie.

    ReplyReply
    30 March, 2026 at 12:56
  91. avatar
    #156 Kaya 85

    :-D @Bungee (Comment #153)
    Sharp…

    ReplyReply
    29 March, 2026 at 13:29
  92. avatar
    #155 Djou

    @Kaya 85 (Comment #148)
    Yes they are, lots of their top u.16’s coming through. Pity about their 8th man who was recruited by HJS.

    ReplyReply
    29 March, 2026 at 10:52
  93. avatar
    #154 Mate

    @Bungee (Comment #153)
    😂😂

    ReplyReply
    29 March, 2026 at 10:47
  94. avatar
    #153 Bungee

    @Mate (Comment #152)
    As a scrummie, passing is very important

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 23:43
  95. avatar
    #152 Mate

    @Gold (Comment #151)
    I think it’s all about the union, getting him here asap, training with the junior structures and getting him settled in his new environment.
    He is u/19 and can’t play CW

    Probably thinks he’ll pass easily here

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 22:46
  96. avatar
    #151 Gold

    @Mate (Comment #146)
    Any idea why? Does he attend training with the Lions this year? If not, then why not leave him in the Cape where he was flourishing for his matric year and welcome him into the lions setup as contracted the following year?
    Just trying to understand how this move would help the union or the player.

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 21:33
  97. avatar
    #150 Maroon machine supporter

    @Snelvuur (Comment #119) Net dankbaar ons moes die keer vir 69 minute wag vir ons 1ste kaart van die wedstryd. Dink dit was op die ou end die verskil tussen wen of verloor.

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 17:11
  98. avatar
    #149 OomPB

    Gim hardloop weg met NH.

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 17:03
  99. avatar
    #148 Kaya 85

    @Djou (Comment #145)
    Thx…btw, Menlo on fire 🔥

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 16:40
  100. avatar
    #147 OomPB

    Ploegie se Boland in n moeilike jaar.

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 16:27
  101. avatar
    #146 Mate

    The Lions signed him and placed him in Monnas

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 15:43
  102. avatar
    #145 Djou

    @Kaya 85 (Comment #143)
    And Monnas recruited the SA Schools scrummie.
    Looking forward to a great compo!

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 13:08
  103. avatar
    #144 Djou

    @Kaya 85 (Comment #142)
    Transvalia was relegated as they ended last in the total school points. Middeburg was promoted as they won the total school competition.
    No promotion-relegation is played!

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 13:07
  104. avatar
    #143 Kaya 85

    @Djou (Comment #140)
    And Helpies recruited the Monnas u16 no.8 of 2025…that game is going to be dynamite.

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 12:35
  105. avatar
    #142 Kaya 85

    @HSBR (Comment #139)
    Please advise if u know. Did Transvalia not qualify for NV Cup at the end of last year? I like HS Middelburg but what happened at the end of ’25. Thought Valia took it.

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 12:34
  106. avatar
    #141 wanza_15

    @Kaya 85 (Comment #134) Perfect example, I just didnt want to bloat my post. But that day we didn’t trade blows with Grey; yes you must play rugby and tackle and run hard and stuff, but just kick well, stay in touch, jab, step away, jab step away, then let’s see what the score says with 10 minutes left, then yes, have a crack – something more direct maybe, you are gonna need that 7 pointer at some point but you can plant so much doubt by the time the game reaches the last 10, Grey themselves are no longer sure of anything, at that the point the crowd is in it now, Grey players are shouting at each other, the instructions from the bench aren’t clear anymore, all chaos, exactly what you need. The other thing Matthew did very well that day was the touch finders, rolling mauls are almost impossible to legally stop when they come from 5m out. Chasing The Sun, took Rassie just 2 pool games to make the call to Handre Pollard (love that story by the way), Boks needed a kicker. You can’t operate at a high level without a boot. Don’t want to dwell too much, I’m just a bit annoyed because we were told this young man kicks well – I am yet to see him “kick well”
    Hopefully Paarl Boys go on to be the National Champs and we can say we lost to the best school in the country. KES once again looked solid, I say regrettably. Soekoe at 10 is the kind that will win and lose you a game at the same time – mercurial. Sam Smith runs straight and takes entire breadwinner men of households with him. That Naledi Phiri puts his body anywhere it’ll be a nuisance. If KES come to Jeppe and win on the 11th I really don’t know what I may resort to for comforting. For now, a tough assignment against v Diamantveld, and then 2 potential banana peels at Pretorias 125 in Maritzburg and Michealhouse.

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 11:29
  107. avatar
    #140 Djou

    @HSBR (Comment #139)
    Agree!
    Also, Helpmekaar.
    Traditionally they are slow starters. But this year they have the u.16 Noorvaal winners as grade 12’s in the first team. They washed Garsfontein at u.16 level. So, no clear favourites.
    Am also impressed with Monnas. Huge step-up from last year. We will today see whether Noordheuwel’s loss against Garsies was a fluke.
    Kloof recruited well and Menlo’s great u.16’s from last year is eligible for 1st team honours.
    EG are also slow starters and I don’t know what to expect from Middelburg!
    Will be a great tournament this year.

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 11:22
  108. avatar
    #139 HSBR

    Noordvaal is gonna be very interesting this year in my opinion. I don’t think like previous years that Garsfontein is the clear favorite to take it. This Monnas team is 100% improved from last year and they were their own worst enemy last night. The backline of Kloof looks very dangerous once they get going. Excited to see how Menlo fairs today

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 09:28
  109. avatar
    #138 Wonder

    @Mate (Comment #125)
    Hy is inderdaad ‘n legend, ek is seker hy het hard geskree vir die Bere.

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 09:17
  110. avatar
    #137 OUD ANKER

    @wanza_15 (Comment #128) So true…your whole post!!

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 08:17
  111. avatar
    #136 OUD ANKER

    @Mate (Comment #118)

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 08:12
  112. avatar
    #135 Kaya 85

    @Mate (Comment #132)
    …and experience that vibe in Kensington when Jeppe play at home …in that Northwest corner teams literally melt and Jeppe grows an extra arm and leg

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 08:02
  113. avatar
    #134 Kaya 85

    @wanza_15 (Comment #128)
    It’s correct. Naas used to say it’s scoreboard pressure, and just keep the scoreboard ticking over, 3, 3, 3…hundred percent right…you stick around, stay in the game. That was one of the reasons Jeppe beat Grey in ’24…Matt Coetzee kept slotting the threes

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 08:00
  114. avatar
    #133 JongMatie

    @Snelvuur (Comment #122)
    Woordspeling.

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 07:46
  115. avatar
    #132 Mate

    @wanza_15 (Comment #128)
    You should also rather play these dutchies in full derbies where the boys in the stands can do that crescendo war cry….all I see is black and white…I saw the fear it created against Garsfontein

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 00:38
  116. avatar
    #131 Mate

    @wanza_15 (Comment #128)
    You also have to remember Paarl is not just another school team, it’s a full professional outfit.
    Jeepers you should observe their technical area, all the coaches collared and tied, 4 or 5 of them, wearing Peaky Blinders caps and a Varsity Cup technical advisor, all with walkie talkies sending instructions to their water boy running flat speed up and down the touch line, scribbling non stop in their note books.
    I have never seen anything like this.

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 00:12
  117. avatar
    #130 Snelvuur

    @wanza_15 (Comment #128) Ja, I think at schoolboy level if you want to “level up” you need a reliable kicker and a proper line-out. Garsies nearly lost the game because they couldn’t kick to touch and trust their line-out from the penalties in the last 10mins. And yes, I agree: 13-7 is a totally different picture from 7-7. But Jeppe just became far too loose late in the second half and abandoned all structure in the second. You need to be more disciplined against a team like HJS: once your structure goes, they’ll tear you to shreds.

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 00:02
  118. avatar
    #129 Mate

    @wanza_15 (Comment #128)
    It was a different side today than the one I saw against Garsfontein. I sensed a lack of that fight they showed two Saturdays ago, look Paarl is a powerhouse but it looked like Jeppe didn’t believe they could win.
    I am looking forward to Jeppe vs KES
    KES did bloody well today, very strong pack

    ReplyReply
    28 March, 2026 at 00:01
  119. avatar
    #128 wanza_15

    Confidence in the Kicker:
    I used to tell my friends, as I learned more and more about rugby, that if you kick well, you can at worst always “stick around” in games. You stay always subtly watering the seed of doubt in the opposition. It’s only 3 points, but if you can reliably get them, you can stick around.. And then it’s a “let’s see” situation.. Once the seed is watered enough, now you maybe just need a moment, or something.
    I am fully of the belief, and have been for a while, that it doesn’t matter how up for it the team is physically or whatever, if you cannot turn to your kicker with confidence, you have no chance of achieving great things. You may lose badly or lose close, but you’ll lose. You may beat St Davids, but you haven’t a punters chance against Paarl Boys.
    Now I think our opponents today were better overall and probably win this game every day of the week, but a Jeppe outfit that takes to the field against Paarl Boys with a kicker of ours who is going to kick 50% (and in reality, one was a very simple conversion from an intercept try under the poles), we will 100% lose the game – way to kill any hope dead in the tracks.
    A reliable kicking outing, at at least 80% is a pre requisite before we enter in to any game plan we may have in a game like this.
    At 7-7, we elect to shoot for poles, we miss.
    6 minutes later, still 7-7, we elect to kick for poles again, we miss again. These are penalties, we choose to shoot for poles, not try conversions in the corner or something.
    In theory, we could have been 13-7 up before Boishaai responded with their 7 pointer, but instead, the score was still 7-7.
    In between these 2 missed kicks were 2 ok at best touch finders that needed to be way deeper in HJS territory. If these things are not possible to achieve, it is really fine, it just means we won’t win these big games – no need to make a big deal of it
    I’m not saying we lost today because we missed these 2 kicks, I’m saying that missing them made it clear that if we are to win, it’s going to take a herculean effort, on top of what was already a tough tough ask

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 23:50
  120. avatar
    #127 Bungee

    @Snelvuur (Comment #122) Ek dink hy het die adres van die brug waaronder hy slaap gedeel

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 22:34
  121. avatar
    #126 Mate

    Garsfontein moet hulle 11 op 13 speel.
    Hy het die bal slegs 3 keer gekry vandag en elke keer amok gemaak.

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 22:32
  122. avatar
    #125 Mate

    Het vandag langs n man gesit wat vir die eerste keer as n toeskouer gekyk het na n span wat hy vir 14 jaar afgerig het.
    5 Noordvaalbekers waarvan 3 in n ry.
    n Legend

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 22:17
  123. avatar
    #124 Snelvuur

    @Grizzly (Comment #123)
    Nee, ek weet darem nie. Ek dink Garsies kan vir HJS bietjie hoofbrekens gee. Jeppe het halfpad deur die game net alle struktuur gelos en parkierugby probeer speel – dit werk nie teen ‘n span met sulke sterk strukture soos HJS nie. Ek dink Garsies is beter afgerig as dit en daai 6-flank van julle is kookwater. Ek dink nie daardie wedstryd is ‘n uitgemaakte saak vir HJS nie (al het, veral, hulle 5-slot vandag beïndruk).

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 22:12
  124. avatar
    #123 Grizzly

    So behoort n maklike game vir Boishaai te wees. Bere is in vir n ding. Wat ek sover kon aflei is dat Noord Vaal beker taai gaan wees..

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 22:07
  125. avatar
    #122 Snelvuur

    @JongMatie (Comment #114)
    Ek wil nou nie daai ou wees nie (oukei, dalk wil ek), maar Paul Roos sit in Suidwalstraat, nie Noordwal-Suid nie 🙈

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 22:00
  126. avatar
    #121 Snelvuur

    @Mate (Comment #118)
    @JongMatie, jy’t ‘n Paarlse maatjie.

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 21:59
  127. avatar
    #120 Snelvuur

    @Garsieoldboy (Comment #112)
    Ek’t gedink Fluks was uitstaande; en was baie verbaas dat Van Biljon die man van die wedstryd toekenning bo hom kry. Hy lyk na ‘n baie, baie opwindende speler wat met meer tyd in die saal en bietjie meer ervaring vir Garsies ‘n lekker cutting edge op 10 kan gee.

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 21:58
  128. avatar
    #119 Snelvuur

    Hmmm. Ek weet nie hoe om oor daardie wedstryd te voel nie. As PRG hulle kanse gebruik het in die eerste helfte (die bal nie geknock het anderkant die lyn nie en twee kickable strafskoppe pale toe geskop het), was die telling 31-0 halftyd en die game verby. Baie lekker hoë tempo gespeel in die eerste helfte en Monnas kon nie byhou nie. As ons só speel, gaan ons ‘n paar spanne seer maak die jaar. Tweede helfte was bietjie flat – steeds ‘n paar kanse op die aanval gehad, maar met swak execution en swak hanteerfoute onsself gekos. Twee komiese foute vir Monnas se eerste twee drieë, maar hulle het beter gelyk die tweede helfte en verdien om terug in die game in te kom. Goeie guts gewys om dit deur te trek. Daar is baie werk aan die presiesheid en uitvoering – sowel as die verdediging aan die buitekant – maar ons vat altyd ‘n wen teen enige Monnas span! Tiaan Basson uitstaande gewees – hy is so belangrik vir die verdediging organiseer ook en lyk asof hy ‘n top speler kan word. Pheiffer ook goed, veral in die eerste helfte. My man van die wedstryd is egter die haker, Lehan Barnard. Hy maak soveel duikslae en wen soveel bal op die grond, gooi goed in en skrum uitstekend (hy het tot laasjaar nog tyd-tyd vaskop gespeel). Ek dink hy het die potensiaal om groot rugby te speel.

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 21:57
  129. avatar
    #118 Mate

    Monnas het gewys Roosmasjien se diesel bietjie afgewater. Roos se 10 was 4de beste 10 op die dag.
    HJS se stadige gif gaan vanjaar alle prooi verorber.

    Wie is die afrigter van Roos met die baard?

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 21:54
  130. avatar
    #117 Trots HJS (Tandem)

    @JongMatie (Comment #115)
    Net soos jy sê boetman.

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 21:51
  131. avatar
    #116 OomPB

    Paul Roos het goed gespeel in die 1ste helfte , toe kom die wiele af. Monnas kon die een maklik gewen het as hulle nie laerskool foute gemaak het nie. White line fewer. Hulle is n goeie span.

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 21:23
  132. avatar
    #115 JongMatie

    @Garsieoldboy (Comment #112)
    Baie goed van sy taak gekwyt. Soos dit hoort. Diepte en geen verskonings. Behoort HJS op n drafstap te klop.

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 21:18
  133. avatar
    #114 JongMatie

    @Djou (Comment #106)
    1983 matrikuleer te Noorwal Suid. So Maroon soos jy kry.

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 21:15
  134. avatar
    #113 JongMatie

    Maroon Machine op die oorlogspad.

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 21:14
  135. avatar
    #112 Garsieoldboy

    @JongMatie (Comment #103)
    Toe gryp hy toe nou wragtig sy kans aan. Baie trots op die man, moeilike wedstryd gehad maar mooi kalm gebly.

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 20:24
  136. avatar
    #111 OUD ANKER

    @Grizzly (Comment #109)
    Dis wat ek ballas noem…!

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 20:20
  137. avatar
    #110 OomPB

    Jeppe hopeloos te los vir Boishaai.

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 18:40
  138. avatar
    #109 Grizzly

    @OomPB (Comment #107)
    Well done Bere!! What a come back! Bere 21 Stellenberg 20

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 17:57
  139. avatar
    #108 beet

    Garsies deserved that win 21-20 off the last play of the match. Good character shown to come back fromn 20-0 down. I know lineouts were an issue but if Garsies had lost the missing first choice 10 Josh Gouws would have been quite a big part of it. In the end it was awesome for Ruan Fluks to slot that clutch kick to win it.
    Garsies seem to have an least one standout loosie every year and this year man Kwagga vd Vyver looks like he is going to be that player.

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 17:56
  140. avatar
    #107 OomPB

    Enige telling sover?

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 17:23
  141. avatar
    #106 Djou

    @Snelvuur (Comment #104)
    Teen die tyd behoort julle te weet wie JongMatie is.
    Beslis nie ‘n Paul Roos oud-leerling of ouer nie! 😄

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 16:30
  142. avatar
    #105 Bungee

    Na elke wedstryd van Drostdy raak ek meer beindruk deur hulle, en begin daai eerste wedstryd van ons teen hulle al hoe minder sleg te lyk. Hulle gaan nog ‘n paar upsets die jaar veroorsaak!

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 15:54
  143. avatar
    #104 Snelvuur

    @JongMatie (Comment #98)
    Sal graag wil hoor wie nog beseer is by ons 😅 ek weet net van Powell. Jurenzo is al ‘n paar jaar uit die skool uit!

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 14:58
  144. avatar
    #103 JongMatie

    @Garsieoldboy (Comment #102)
    Great.
    2 3 Bere!

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 13:31
  145. avatar
    #102 Garsieoldboy

    @JongMatie (Comment #99)
    Moet nie bekommerd wees oor plaasvevangers by die Bere as julle nog moet worry oor so baie beserings nie jong. Maar ja daar is n outjie wat beslis sy kans gaan wil gebruik wat glad nie sleg is nie.

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 13:13
  146. avatar
    #101 Bungee

    Waterkloof lyk vir na ‘n lekker span om dop te hou die jaar

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 12:52
  147. avatar
    #100 Bungee

    @JongMatie (Comment #98) @JongMatie (Comment #99) Is die jou manier om vir almal te wys dat jy n “trol” is?

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 12:48
  148. avatar
    #99 JongMatie

    Met verwysing na Garsie Bere se 10 wat beseer is.
    Goeiste, daar is seker diepte of bekwame plaasvervangers?
    Rugbyspanne is n spansport.
    Vervang en jol!

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 12:24
  149. avatar
    #98 JongMatie

    Ons het nog 3 manne wat moet terugkom van beserings.
    Span nou in 3de rat.

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 12:20
  150. avatar
    #97 Mate

    Nelspruit se 15 kan dit ver bring

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 11:47
  151. avatar
    #96 Snelvuur

    @OUD ANKER (Comment #91)
    Nee wat, hy’t alweer in die Late Harvest druiwesappies ingevaar – HJS is altyd ‘n groot wedstryd, maak nie saak waar of wanneer nie. Monnas gaan ook ‘n groot toets wees, veral voorlangs. Ek was beïndruk met ons o17 loskop sover, maar dis ‘n ander toets teen ‘n massiewe Monnas pak; en ons was sover maar nog hittete in die buite-kanale, waar daai sterk en glibberige linkervleuel van Monnas ons gaan toets.

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 11:38
  152. avatar
    #95 Snelvuur

    @Mate (Comment #94)
    Oppas, hier is manne op die blog wat sterk voel oor snoepies!

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 11:35
  153. avatar
    #94 Mate

    Fantastiese snoepies hier by AHS

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 11:01
  154. avatar
    #93 Kaya 85

    Friday NMI NoordSuid Predictions:
    Transvalia 36 – 15 Strand
    Oos-Moot 29 – 11 Hugenote
    Zwartkop 30 – 6 Voortrekker
    Nelspruit 38 – 20 Framesby
    Waterkloof 30 – 22 Diamantveld
    EG Jansen 14 – 27 Drostdy
    KES 25 – 33 Outeniqua
    Garsfontein 33 – 23 Stellenberg
    Jeppe 20 – 40 Paarl Boishaai
    Paul Roos 36 – 26 Monnas
    (Expected prediction 70% win accuracy)

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 09:31
  155. avatar
    #92 Kaya 85

    Looking forward to this weekend of top schoolboy rugby.
    Good luck to all the players, coaches, supporters and of course families and communities that form part of schoolboy rugby in South Africa…Kaya has already been fortunate enough to watch live first team action at 4 school venues so far this season (and 7 first teams so far), and I don’t know if it’s just me imagining this, but every single team, even those outside the top 50…they look hungry, determined, skillful…WOW ! This generation embraces the full SA rugby vision…these guys are all playing like they want to be called up to Rassie’s Bok alignment groups…if Markus, Batho, Esethu, and Riley can, hey DREAM BIG. If South Africa as a country could align and work like this, we could sort a lot of S$## out. Kaya predictions to follow yo:

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 09:24
  156. avatar
    #91 OUD ANKER

    @Snelvuur (Comment #87)
    Soos @Trots HJS genoem het, ek dink ook julle “stiefboetie in Pollsmoor” mag dalk vir once reg wees. PRG het ‘n bulspan. Vanaand teen Monument gaan egter ‘n lekker toets wees vir PRG

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 09:15
  157. avatar
    #90 Mate

    HJS weer oppad na hul 1 000 dae onoorwonne rekord. Die span idle nog, wag tot al die huursoldate eers die strukture ken.
    Ek sien probleme vir opposisie vanjaar en die toekoms.

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 08:13
  158. avatar
    #89 Trots HJS (Tandem)

    @Snelvuur (Comment #87)
    Hy mag dalk die keer reg wees.

    ReplyReply
    27 March, 2026 at 06:51
  159. avatar
    #88 Bungee

    @Snelvuur (Comment #87) Ai, kruip die man weer uit sy grot uit op Stellenbosch berg. Gedog ons sou uiteindelik n seisoen van vrede he

    ReplyReply
    26 March, 2026 at 23:17
  160. avatar
    #87 Snelvuur

    @JongMatie (Comment #86)
    Ai, weet jy, net as die mense weer van ons begin hou dan kom jy met so iets 😂

    ReplyReply
    26 March, 2026 at 22:11
  161. avatar
    #86 JongMatie

    @Strepie (Comment #85)
    Maroon Machine basies onstuitbaar, Affies maklik geklop.
    Julle dag op AF Markotter kom. Ons wag vir julle.

    ReplyReply
    26 March, 2026 at 22:09
  162. avatar
    #85 Strepie

    Na n lang somervakansie is die skolerugby weer met ons.

    Sterkte aan Boishaai vir more aand teen n omgekrapte Jeppe 2026 groep.

    Mag goeie sportmangees geopenbaar word en dat daar ook geen ernstige beserings mag wees nie.

    Los alles op die veld!

    ReplyReply
    26 March, 2026 at 21:48
  163. avatar
    #84 Grizzly

    Dag 1 Noord 5 Suid 5.

    ReplyReply
    26 March, 2026 at 18:58
  164. avatar
    #83 Mate

    @Djou (Comment #77)
    Indien dit waar is, baie swak gedrag. Hoop daar is opgetree.
    As jy oud genoeg is om jou so te gedra moet jy oud genoeg wees om die kritiek te ontvang.
    Paragraaf 7 moet hersien word.

    ReplyReply
    26 March, 2026 at 10:21
  165. avatar
    #82 SB Rugby

    @Djou (Comment #77)
    Ek was daar gewees maar het die voorval gemis, het 1st of 2nd half gebeur ?

    ReplyReply
    26 March, 2026 at 09:43
  166. avatar
    #81 4×4

    @OUD ANKER (Comment #69) ek kan jou 100% waarborg dat Ruben weer kans sal kry teen Oakdale. Die verskil tussen rugbykenners soos Affies se afrigters en rugbykykers is, die kenners sien die kinders raak en die kykers die wen ten alle koste. Ruben is ‘n seun met ongelooflike potensiaal en myns insiens ‘n baie goeie rugbyspeler. Die stepup van Onder 16 na ope spanne is ‘n reuse sprong maar ek glo dat hy die talent het om hierdie jaar nog te wys wat in hom steek…byt vas totdat hy sy selfvertroue gaan kry dan gaan die poppe dans

    ReplyReply
    25 March, 2026 at 21:30
  167. avatar
    #80 4×4

    @Djou (Comment #77)
    Ek ken die hele Gouws familie persoonlik en dit was vir my werklik hartseer om te verneem van sy besering, weens verskeie redes. Een van hulle is dat Josh ‘n ongelooflike smart laaitjie is en het ek werklik gedink dat hy baie naby SA Skole span kan kom, en tweedens het ek gesien hoe hard hy geoefen het op Oubaai Desember. So ek bid vir volkome en spoedige herstel en mag hy nog steeds vir daai SA Skole plek kan kompeteer!

    ReplyReply
    25 March, 2026 at 21:24
  168. avatar
    #79 Turnover

    @Djou (Comment #77)
    @Djou (Comment #77)</ Dis sleg vir die tipe optrede. Hoort nie by skole

    ReplyReply
    25 March, 2026 at 20:57
  169. avatar
    #78 Djou

    @Mate (Comment #74)
    Andre, beskryf jy jou vrinne? 😃😃😃

    ReplyReply
    25 March, 2026 at 19:25
  170. avatar
    #77 Djou

    @BereFan (Comment #76)
    Sover ek weet is ‘n operasie nie nodig nie.
    Tog hartseer wat gebeur het.
    Noordheuwel se seuns was opmerklik deurgaans groter as Garsies en was baie fisies.
    Josh is openlik onwettig “geclean”. Ek sal nie dieper ingaan op die onsmaaklike woorde aan hom terwyl hy beseer was nie.

    ReplyReply
    25 March, 2026 at 19:23
  171. avatar
    #76 BereFan

    @Grizzly (Comment #75)
    Ongelukkig weet ek nie veel meer nie net dat hy uit is vir noordsuid en heel moontlik n rukkie daarna ook. Iets te doen met sy skouer weet nie presies wat nie.

    ReplyReply
    25 March, 2026 at 17:32
  172. avatar
    #75 Grizzly

    @BereFan (Comment #66)
    Moerse slag! Wat is die prognose daar? Wat se besering en hoe lank as jy weet. Dankie.

    ReplyReply
    25 March, 2026 at 17:19
  173. avatar
    #74 Mate

    @buitestaander (Comment #71)
    Ja miskien moet mens eerder iets beskryf soos “ die afrigter van die span wat nou die dag in Krugersdorp teen die voormalige hoof wat onderwyseresse afgeloer het se skool gespeel en het die nefie van die vorige jaar se vleuel wat aanhoudend aanslaan met n oop doellyn voor hom, in lig gekruide taal aangespreek

    ReplyReply
    25 March, 2026 at 13:37
  174. avatar
    #73 OUD ANKER

    @Rainier (Comment #70)
    Fair enough wat betref paragraaf 7 van die blog reels…

    ReplyReply
    25 March, 2026 at 13:32
  175. avatar
    #72 Mate

    Groot teleurstelling om te hoor oor Joshua Gouws, by verre die beste 10 in die land.
    Mag ons besondere spelers uitsonder?

    ReplyReply
    25 March, 2026 at 13:29
  176. avatar
    #71 buitestaander

    In my mind, we should abstain from critisising individual players, coaches or principals by name, and rather comment in general. It can so easily become harsh and destructive. Eg, some coaches are professionals, some are just teachers who try their best. The playing field is just not equal – for players, coaches or principals.

    ReplyReply
    25 March, 2026 at 12:57
  177. avatar
    #70 Rainier

    @OUD ANKER (Comment #69) Gaan lees maar Para 7 van Beet se huisreels. Sommer die eerste sinnetjie. Dis hopelik duidelik genoeg vir jou.

    ReplyReply
    25 March, 2026 at 12:43
  178. avatar
    #69 OUD ANKER

    @Rainier (Comment #65)
    Goeie genade, duidelik weet jy nie wat die verskil is tussen om iemand se spel te kritiseer en om die speler/seun as persoon te kritiseer nie…en jy het GEEN idee wat in Affie se binnekringe aangaan nie….

    ReplyReply
    25 March, 2026 at 12:26
  179. avatar
    #68 Djou

    @BereFan (Comment #66)
    Gatslag.
    Maar so kry die volgende ou sy kans.

    ReplyReply
    25 March, 2026 at 10:48
  180. avatar
    #67 Mate

    @BereFan (Comment #66)
    Dan kan hulle maar onttrek

    ReplyReply
    25 March, 2026 at 10:46
  181. avatar
    #66 BereFan

    Hoor Joshua Gouws is uit vir die noordsuid op die minste…GROOT verlies vir Garsies ek weet nie wat die plan is vir die volgende rukkie op 10 vir die Bere nie maar wie of wat ookal dit is het groot skoene om vol te staan.

    ReplyReply
    25 March, 2026 at 10:17
  182. avatar
    #65 Rainier

    @OUD ANKER (Comment #64) As dit jou meer soos ‘n groot man laat voel om ‘n seun, wat homself nie kies nie en nie ‘n professionele atleet is nie, op sosiale media te kritiseer is dit seker jou reg. Jou argument oor vuil spel is maar net ‘n “strawman” argument. En as dit waar is van die Affies binnekringe dan is dit ‘n uiters swak weerspieling van die skool.

    ReplyReply
    25 March, 2026 at 09:08
  183. avatar
    #64 OUD ANKER

    @Rainier (Comment #63)
    So mag ek nou glad nie my opinie lig (kritiseer) as ‘n seun wat vir ‘n skool se 1e span speel 2 swak wedstryde in ‘n ry het nie? As dieselfde seun hom aan vuil spel skuldig gemaak het en met ‘n rooi kaart gestraf is en voor die hele SA se TV gehoor van die veld gestuur is mag ek dan nogsteeds nie kritiek uitspreek teenoor daardie seun se optrede agv die etos van die blog nie? Ek het nie een keer enige seun of afrigter se karakter, integriteit of persoonlikheid gekritiseer nie. Ek speel die bal nie die man nie….en by the way die nommer 10 van Affies vat tans BAIE meer kritiek van die Affie binnekringe as die paar punte van kritiek op hierdie blog en trust my hy dra groot mens onderbroeke, hy kan dit vat!

    ReplyReply
    25 March, 2026 at 08:43
  184. avatar
    #63 Rainier

    @OUD ANKER (Comment #62) Dit was nog altyd die etos van die blog om nie seuns te kritiseer nie. Het jy nou op jou eie besluit dat dit nie van toepassing is op die seuns wat vir sekere skole speel nie?

    ReplyReply
    25 March, 2026 at 08:17
  185. avatar
    #62 OUD ANKER

    @Djou (Comment #58)
    Soos ek gesê het hou ek nie daarvan om afrigters en nog minder die laaities negatief te kritiseer, maar ongelukkig as jy vir een van die “groot honde” se 1e span speel moet jy kritiek wat na jou kant toe kom ook kan vat…ek is seker die jonge heer besef maar alte goed dat sy spel nie teen Kloof of PRG op standaard was nie, en die kritiek was nie net van ons keyboard warriors en ondersteuners nie…ek het ook gesê ek hoop hy bewys my verkeerd going forward as hy weer die kans kry….

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 18:43
  186. avatar
    #61 Mate

    Die ouers is seker veplaas, hoekom anders sal mens Durbanville of Worcester toe wil gaan?

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 18:15
  187. avatar
    #60 Snelvuur

    @Djou (Comment #56)
    Ja, dis glad nie sleg nie – daar gaan spanne verder teen Gim verloor die jaar as dit – maar ek dink net hierdie Affies wedstryd is nog te gou vir Durbanville se program vir Durbanville om te wen. Gee hulle nog so jaar of drie en hulle gaan enige span op hulle dag kan klop.

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 18:10
  188. avatar
    #59 Djou

    @BereFan (Comment #54)
    Was nie bewus van die 3e een nie.
    So loop die lewe maar – en dis ok!

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 17:11
  189. avatar
    #58 Djou

    @OUD ANKER (Comment #44)
    Eish, julle klomp is lelik met van die skoolseuns. Hulle speel beslis nie om swak te speel nie. Hoop die coaches ondersteun die spelers wat hier afgekraak word, nogal deur Affie-ondersteuners.
    Dink bietjie anders daaroor. Die coaches is ervare en sien iets in die spelers wat julle dalk nie van bewus is nie.

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 17:09
  190. avatar
    #57 Djou

    @Mate (Comment #52)
    In die tempo waarin Waterkloof in die af-seisoen ander skole (veral in Tshwane) se topspelers recruit het sou mens verwag dat hulle nou die topskool in Pretoria moet wees.
    En toe wen Affies hulle!!

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 17:03
  191. avatar
    #56 Djou

    @Snelvuur (Comment #55)
    Om met 30 punte teen Gim te verloor in jou eerste seisoen in die Prem Liga is ok, nie goed nie, maar ok!

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 16:58
  192. avatar
    #55 Snelvuur

    @Djou (Comment #43)
    Durbanville sal kompeterend wees en ek dink hulle sal vir Rustenburg wen, maar ek dink Affies gaan hulle gemaklik klop. Gim het vir Durbanville met 30 punte gewen.

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 16:02
  193. avatar
    #54 BereFan

    @Djou (Comment #43)
    2 na Durbanville, een einde 2025 en een so 2 weke terug. En dan ja een na Drostdy ook so 2 weke terug

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 15:20
  194. avatar
    #53 Mate

    @OudAffie (Comment #40)
    Kan mens vir die duur van die toernooi n lid word van Klub 600?

    Wil ook in luxury daar sit

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 12:52
  195. avatar
    #52 Mate

    @Bert (Comment #51)
    Lyk my Waterkloof is deesdae die spogskool in die Ooste

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 12:42
  196. avatar
    #51 Bert

    @Mate (Comment #47)
    Ek dink dit sal wees. Maar sover ek weet is dit nie die skool wat spyseniering doen by Noord-Suid nie. Twee weke gelede by Waterkloof was net so stadig – alhoewel die dogters by die koffiestal soos masjiene gewerk het. In ieder geval ‘n uitstekende dag by Klofies gewees en hul parkering op die stuk veld langsaan die skool is ‘n wenner.

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 12:38
  197. avatar
    #50 OUD ANKER

    @Mate (Comment #49)
    Solank dit net nie die ou in die Garsfontein trui is wat jou abba nie, die Garsfonteiners is nie baie bekend vir hulle spoed nie….

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 12:17
  198. avatar
    #49 Mate

    @OUD ANKER (Comment #48)
    Ek is al n ou man, iemand abba my rond

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 12:05
  199. avatar
    #48 OUD ANKER

    @Mate (Comment #45)
    Loftus Park se parkering is 24uur beskikbaar…of dit veilig is om 21H00 vanaf Affies terug te stap….dis niks meer as 500m nie, ek het persoonlik nog nooit probleme ondervind nie, …maar ongelukkig bly dit SA hierdie @Mate….as jy ongemaklik voel, vat jou Pitbull, skokstok of 9 mil saam, so nie sorg net dat jy vinniger kan hardloop as die ou met die Garsfontein ondersteuners trui reg agter jou.

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 11:46
  200. avatar
    #47 Mate

    @Bert (Comment #42)
    Ek hoop die snoepie en eetgeriewe gaan beter wees as Garsfontein s’n. Wil nie graag weer vir n hele wedstryd in n tou staan.

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 11:24
  201. avatar
    #46 Mate

    @Bert (Comment #41)
    Is daai sentrum oop tot laat want van die wedstryde maak eers 21h00 klaar?
    Is dit veilig om daai tyd soontoe terug te stap?

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 11:11
  202. avatar
    #45 Mate

    @Bert (Comment #41) Is daai sentrum oop tot laat want van die wedstryde maak eers 21h00 klaar? Is dit veilig om daai tyd soontoe terug te stap?

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 11:11
  203. avatar
    #44 OUD ANKER

    @Bert (Comment #42)
    Ek hou nie daarvan om afrigters en nog minder die skool laaities wat speel te kritiseer nie (hulle kies hulleself nie), maar eish!! ek weet nie of ek met jou kan saamstem oor Affies se nommer 10 nie. Behalwe vir sy stelskop werk wat soos jy tereg opgemerk het redelik swak was het hy Affies ten minste 21 punte gekos teen PRG juis weens swak bal verspreiding en nog swakker besluitneming….en dan praat ons nie van sy “party trick” toe hy die bal tydens ‘n half lyn inskop op sy eie 10 tree stippel lyn geskop het nie. Ja, hy is in graad 11, maar as jy saam die groot honde wil blaf moet jy soos die groot honde kan piepie…en ek hoop van harte hy bewys my verkeerd as hy weer speelkans kry na PRG.

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 11:01
  204. avatar
    #43 Djou

    @Snelvuur (Comment #34)
    What about Durbanville?
    Seeing that Garsies lost 2 players, one to HTS Drostdy and one to Durbanville, it seems as if these two schools are serious about improving their performances.

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 10:58
  205. avatar
    #42 Bert

    As Affies ondersteuner wens ek natuurlik die beste vir al ons spanne toe en is gewoonlik traag om van die kant af advies te probeer gee rondom spankeuses. Maar, dit gaan ‘n baie lang seisoen vir die Wit Bulle wees sou die span nie ‘n ander skopper kry pale toe nie. Nommer 10 is ‘n uitstekende losskakel en ek verneem hy is nou eers in Graad 11. Maar ons los baie punte op die veld. ‘n Ander skopper sal die leisels moet oorneem. Ek hoop wel 10 bewys my verkeerd want hy is vol van die rugby en versprei die bal uitstekend. Ek hou duim vas.

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 10:21
  206. avatar
    #41 Bert

    @SB Rugby (Comment #38)
    Parkeer in die Loftus Park sentrum aan die noordekant van Loftus. Kar is heeldag veilig, onder dak en jy vermy die lapswaaiers wat baie aggressief kan raak. Dit is nie ver om te stap nie.

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 10:14
  207. avatar
    #40 OudAffie

    PARKERING AHS

    @SB Rugby (Comment #38) Meisies Hoër moontlik, Klub600 het beperkte parkeerkaartjies beskikbaar. UBER of heel laaste opsie buite skool stop(word nie aangeraai nie). Daar gaan wagte wees, maar steeds.
    ReplyReply
    24 March, 2026 at 08:49
  208. avatar
    #39 Rainier

    @SB Rugby (Comment #38)

    Ry met die motorfiets.

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 08:27
  209. avatar
    #38 SB Rugby

    Het PTA manne enige advies vir parkeering die naweek by affies ?

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 07:48
  210. avatar
    #37 Rainier

    @Hanswors (Comment #36)

    Dit was ‘n bul span en ek is seker hulle het die Toyota Club Champs gewen.

    Die Despatch span van die laat 80’s was vir my seker die beste klub span wat ek gesien het en hulle wen teen Tuks in 1988 was ‘n groot opskudding.

    ReplyReply
    24 March, 2026 at 06:02
  211. avatar
    #36 Hanswors

    @26 Renier
    Die vleuls van Polisie was in daai jare Kerneels Erasmus en Urbanus de Wit.
    Frans Wessels en Isak Benek op senter , Thabo Thomas en Okkie van Greuning.
    Heelagter was Willie Odendaal en Johan Klein.
    Die 3 voorry se naam was Wilhelm Joubert en ook Johan Nel Gielie Swiegers Willie Hills, en n Koos van Dyk op hakkers. Daar was ook Verwoerd Roodt.
    Chaka Willemse en Kotta Kotze was die slotte.
    Jan Wolmerans, Soon Zeeman, Theuns Botha , Joe Hermann Peet ….. kan nie van onthou nie was die losvoorspelers…..
    Daai was n bul span van die Bobbies!!!

    ReplyReply
    23 March, 2026 at 17:29
  212. avatar
    #35 Garsieoldboy

    @Snelvuur (Comment #34) I don’t see Boland Landbou winning either one of their games unfortunately given their form and the form of Helpmekaar and Menlopark being relatively good. Outeniqua and Drostdy definitely in with a chance of winning both their encounters. Oakdale with an uphill battle as well. Garsies and Stellenberg in the same situation in my opinion, both games would be a dream start to a tough run of 5 games but 1 out of these 2 would be something Garsies wouldn’t be too disappointed with I think.

    ReplyReply
    23 March, 2026 at 16:52
  213. avatar
    #34 Snelvuur

    Few teams to watch for me (outside of the five Big Boys who’ll all want to go 2/2):

    1. Outeniqua – if they want to have a shot at top 10 this year, they need to go 2/2 against KES and Kloof.
    2. Stellenberg – while 2/2 would be a dream, one win against Garsfontein or Grey would be a great tournament for Stellenberg, I think.
    3. Drostdy – I expect them to knock over EG. We’ll have to see how Monnas shapes up after the PRG game (which will no doubt be a close and physical affair). Drostdy might be smelling some blood there. If they go 2/2, they’re in with a shot for top 15 or even top 10.
    4. Oakdale – I think they need at least one win here. I predict that Affies will put them away, which will make the Noordheuwel game vitally important. If Oakdale goes 0/2, that would put a serious dent in their season even before it begins in earnest.
    5. Boland Landbou – anything less than 2/2 and I don’t see Landbou finishing top 20 this year.

    ReplyReply
    23 March, 2026 at 15:26
  214. avatar
    #33 wanza_15

    @Meesh @Tang
    Daunting task that is staring The Candies dead in the eyes on Monday; how was the St Stithians performance as far as you are concerned? I’ve not heard or seen anything RE the game apart from the score of course.. Hope the wheels don’t come off against a Paul Roos who are the talk of the town.

    ReplyReply
    23 March, 2026 at 00:08
  215. avatar
    #32 Smallies

    @Rainier (Comment #24)
    Jaco Coetzee het later jare saam met Andre Venter en Rassie n baie ongemaklike los trio vir die Cheetahs uit gemaak

    ReplyReply
    3 February, 2026 at 09:51
  216. avatar
    #31 Rainier

    @beet (Comment #30)

    He was a monster with a Johnny Bravo haircut.

    I believe neck injuries ended his career – very sad.

    ReplyReply
    3 February, 2026 at 09:43
  217. avatar
    #30 beet

    @Rainier (Comment #24)
    Thanks Rainier. My first guess would have been Johan Nel but then I wondered if I was perhaps confusing him with the outstanding centre at a similar time named Pieter Nel

    ReplyReply
    2 February, 2026 at 19:32
  218. avatar
    #29 Grizzly

    @Rainier (Comment #28)
    En jyt gedink Carlton was hard. 😂

    ReplyReply
    2 February, 2026 at 16:47
  219. avatar
    #28 Rainier

    @Grizzly (Comment #27)

    Ek het in Januarie 1994 Pietersburg toe getrek en daar vir Dorp gespeel.

    ReplyReply
    2 February, 2026 at 15:15
  220. avatar
    #27 Grizzly

    @Rainier (Comment #26)
    Ja dis frustrerend. Hoekom Archie vraag, hy was so hier by 93 nou en dan in Pol Carlton span op 13 en het later by Quins n draai gemaak. Goeie vriend.

    ReplyReply
    2 February, 2026 at 13:47
  221. avatar
    #26 Rainier

    @Grizzly (Comment #25)

    Op my ouderdom kan ek nie onthou wat ek vir ontbyt gehad het nie. Kan nie die vleuel of vir Archie onthou nie. Kan egter die pak onthou, dieselfde gehalte as die Despatch pakke van die middel en laat 80’s.

    ReplyReply
    2 February, 2026 at 12:16
  222. avatar
    #25 Grizzly

    @Rainier (Comment #24)
    Wat was daai 14 se naam? Hy was in taakmag, dink hyt later bevelvoerder geword vir n tydperk. Het jy vir Archie Mitchell geken?

    ReplyReply
    2 February, 2026 at 11:24
  223. avatar
    #24 Rainier

    @beet (Comment #22)

    The prop was Johan Nel. Other prop Gielie Swiegers. Jaco Coetzee was the 8. Lourens Campfer also part of the group. Played against them for Quins – it was NOT fun.

    ReplyReply
    2 February, 2026 at 10:03
  224. avatar
    #23 Grizzly

    @beet (Comment #22) With BB duty a lot of changes to that team. Can’t remember all the names. Know Willie Hills was part of the front row. Conrad Breytenbach was at 9 some times.Jannie was a parent at my boys school as well as Mick Helena who later played 8.We had lots of chats around that 90-95 time period.

    ReplyReply
    2 February, 2026 at 09:11
  225. avatar
    #22 beet

    @Grizzly (Comment #20)
    Sorry its Gielie not Giepie. I’m sure the other prop’s name was Johan something. They both played for Pretoria Police and N/Tvl

    ReplyReply
    1 February, 2026 at 19:32
  226. avatar
    #21 Grizzly

    @beet (Comment #19)
    No I don’t think so.Anything is possible but they need someone to unlock the potential of the players of color. That person must be hands on, know what his doing and give at least 10 years to establish a rugby culture. On paper that’s more than plausible but in reality it’s a long shot.

    ReplyReply
    1 February, 2026 at 15:31
  227. avatar
    #20 Grizzly

    @beet (Comment #18)
    Mike! The loosehead? Build like a tank. Wilco is small compared to Mike! Could have/would have/should have but I suspect he didn’t want higher honors. The typical club rugby player in the 90’s.Pitch and play.

    ReplyReply
    1 February, 2026 at 15:26
  228. avatar
    #19 beet

    @Grizzly (Comment #16)
    Sorry but my question was more along the lines of you see the potential in OM to become a force in SBR, what about Wonderboom, can they up their game?

    ReplyReply
    1 February, 2026 at 12:47
  229. avatar
    #18 beet

    @Grizzly (Comment #16)
    Didn’t they have Giepie Swiegers and that other Bulls muscleman prop in that Police team. I remember the played at the Easter Club Rugby Champs back in the day

    ReplyReply
    1 February, 2026 at 12:45
  230. avatar
    #17 Grizzly

    @agter_die_pale_pa (Comment #15)
    Ja ek dink hulle verloor ook baie talent aan die groot 4 in die Ooste.Soos ek se die verkeerde hoof en daars perde.

    ReplyReply
    1 February, 2026 at 06:20
  231. avatar
    #16 Grizzly

    @beet (Comment #14)
    Braam van Straaten and Ruan Nortje. I also played a bit with Jan Wolmarans who was BB first or second SAS player. Braam is my age and we went to SAPS college first cemester ’90.I remember him trying out at cricket. That time the first team rugby Thabo Thomas at 9,Ockie van Greunen 10,FA Meiring wing, Rudi v d Venter and Jannie Claasens centres. Ackers and Adri Geldenhuis locks…. All played or went on to play for BB. As for the school it’s massive and beautiful. They always even in my time lack a sports tradition. I suspect the good players will go to Oos Moot.

    ReplyReply
    1 February, 2026 at 06:14
  232. avatar
    #15 agter_die_pale_pa

    @Grizzly (Comment #13)
    En as ek reg gesien het is Braam Pretorius hierdie jaar die BB CW hoofafrigter? Sal ook baie vir die sigbaarheid van hul program beteken. Stem saam, genoeg talent in die area om mee te werk.

    ReplyReply
    31 January, 2026 at 15:35
  233. avatar
    #14 beet

    @Grizzly (Comment #13)
    What is your opinion of Wonderboom?

    ReplyReply
    31 January, 2026 at 14:46
  234. avatar
    #13 Grizzly

    Fantasies om Oos-Moot by NS te sien. Saam Pta-Noord die mooiste rugby truie. As hulle teen mekaar speel is dit die All Blacks teen die Bulle. Se nog altyd as daai skool n hoof soos Bantjies kry is dit nag vir die 4 groot skole in die Ooste. Baie plek vir koshuise en fasiliteite. Daars genoeg geld ook.Daars net n inigma aan die Moot in Pta.

    ReplyReply
    31 January, 2026 at 10:59
  235. avatar
    #12 OUD ANKER

    @OudAffie (Comment #5)
    Ek stem, die Rooi-teen Wit Bulle wedstryde was altyd rillers! 1995 Beeld trofee finaal is ‘n klassieke voorbeeld.

    ReplyReply
    30 August, 2025 at 10:25
  236. avatar
    #11 Kaya 85

    Who is Blackhead?

    ReplyReply
    30 August, 2025 at 09:33
  237. avatar
    #10 Kaya 85

    Middelburg teams to make their voices heard in 2026!

    ReplyReply
    30 August, 2025 at 09:32
  238. avatar
    #9 Kaya 85

    Wonder if KES will put X-Men v Mali….
    I think the last few years of opening the season with games against the Paarl Giants and Grey proved a bit ambitious…the season is long.
    Early prediction:
    Garsies to knock over Boishaai

    ReplyReply
    30 August, 2025 at 09:29
  239. avatar
    #8 Smallies

    @OudAffie (Comment #7)👍👍dankie

    ReplyReply
    29 August, 2025 at 15:18
  240. avatar
    #7 OudAffie

    @Smallies (Comment #6)
    Nee dit blyk nie so nie. Onthou dit is ook nie ‘n Affie toernooi nie, Pieter Rossouw is die man in beheer en maak die besluite. Maar ja, dit lyk nou vas te wees by AHS. Hierdie jaar was in die Kaap omdat Affies herstelwerk op die veld en fasilitate gedoen het daardie tyd.

    ReplyReply
    29 August, 2025 at 14:57
  241. avatar
    #6 Smallies

    @OudAffie (Comment #4)
    Roteer die toernooi nie meer tussen die PTA skole nie?

    ReplyReply
    29 August, 2025 at 13:59
  242. avatar
    #5 OudAffie

    ‘N Nostalgiese Affies teen HTS Middelburg wedstryd sou lekker gewees het.

    ReplyReply
    29 August, 2025 at 11:59
  243. avatar
    #4 OudAffie

    NOORD-SUID TOERNOOI GESKIEDENIS

    2026: Afrikaanse Hoër Seunskool
    2025: Paul Roos Gimnasium
    2024: Afrikaanse Hoër Seunskool
    2023: Afrikaanse Hoër Seunskool
    2022: Afrikaanse Hoër Seunskool
    2021: Afrikaanse Hoër Seunskool
    2020: Covid
    2019: Hoërskool Garsfontein
    2018: Hoërskool Menlopark
    2017: Hoërskool Waterkloof
    2016: Hoërskool Garsfontein
    2015: Hoërskool Menlopark
    2014: Hoërskool Waterkloof
    ReplyReply
    29 August, 2025 at 11:53
  244. avatar
    #3 Grizzly

    Is die toernooi by Affies?

    ReplyReply
    29 August, 2025 at 08:36
  245. avatar
    #2 Asterix

    Die affies Oakdale game kan groot wees, wonder wie gaan die naam van witbulle op die dag wees.
    Menlo mooi terug gekom hierdie jaar maar ek wonder of die twee games nie bietjie te sterk vir hulle gaan wees nie, as ek dit nie mis het nie is Boland landbou waar hulle huidige hoof vandaan kom, die organiseerders mis ook niks :wink:
    Garsfontein teen Paarl BH gaan seker een van die grootste wedstryde wees van die seisoen

    ReplyReply
    29 August, 2025 at 08:28
  246. avatar
    #1 Smallies

    Bliksem ,Durbanville en Noordheuwel het taai toffies om te kou ,Noordheuwel veral ,maar nou ja as jy saam met die groot honne wil hol moet jy saam hulle kan blaf ook

    ReplyReply
    29 August, 2025 at 08:25