PROVISIONAL FIXTURES (Gimmies vs Klofies changed due to fixture already set for Noord-Suid)
The annual 1st XV rugby Wilderklawer Tournament takes place at Diamantveld in Kimberley on Saturday, 30 April and Monday, 02 May 2016. A 20 team line-up for the prestigious festival has been announced. The organisers have tried their best to stay true to a type of “North vs South” theme for 2016. This theme is evident in the lower age-group fixtures as well (see far below)
TIME | DATE | SCHOOL | SCHOOL | ||
---|---|---|---|---|---|
08:00 | Sat.30Apr | EG Jansen | – | – | Louis Botha |
09:10 | Sat.30Apr | Wildeklawer SARU | – | – | Oakdale |
10:20 | Sat.30Apr | Stellenberg | – | – | Noord-Kaap |
11:30 | Sat.30Apr | Monument | – | – | Selborne |
12:40 | Sat.30Apr | HTS Middelburg | – | – | Paul Roos |
13:50 | Sat.30Apr | Menlopark | – | – | Paarl Gim |
15:00 | Sat.30Apr | Waterkloof | – | – | HJS Paarl BH |
16:10 | Sat.30Apr | Garsfontein | – | – | Grey College |
17:20 | Sat.30Apr | Affies | – | – | Outeniqua |
18:30 | Sat.30Apr | Diamantveld | – | – | Boland Landbou |
08:00 | Mon.02May | Noord-Kaap | – | – | Wildeklawer SARU |
09:10 | Mon.02May | Menlopark | – | – | Paul Roos |
10:20 | Mon.02May | EG Jansen | – | – | Paarl Gim |
11:00 | Mon.02May | Louis Botha | – | – | Selborne |
11:30 | Mon.02May | Monument | – | – | Outeniqua |
12:10 | Mon.02May | Garsfontein | – | – | Stellenberg |
12:40 | Mon.02May | HTS Middelburg | – | – | Diamantveld |
13:50 | Mon.02May | Grey College | – | – | Oakdale |
15:00 | Mon.02May | Waterkloof | – | – | Boland Landbou |
16:10 | Mon.02May | Affies | – | – | HJS Paarl BH |
DEBUTS FOR GARSFONTEIN AND STELLENBERG
Garsfontein from Pretoria and Stellenberg from Cape Town have been added and will make their debuts in 2016. Paul Roos and Glenwood virtually switch places as a result of SANIX in Japan.
2016 Teams | 2015 Teams | ||
---|---|---|---|
1 | Affies | Affies | |
2 | Boland Landbou | Boland Landbou | |
3 | Diamantveld | Diamantveld | |
4 | EG Jansen | EG Jansen | |
5 | Grey College | Grey College | |
6 | HJS Paarl BH | HJS Paarl BH | |
7 | HTS Middelburg | HTS Middelburg | |
8 | Kynoch Noord-Kaap | Kynoch Noord-Kaap | |
9 | Louis Botha | Louis Botha | |
10 | Menlopark | Menlopark | |
11 | Monument | Monument | |
12 | Oakdale | Oakdale | |
13 | Outeniqua | Outeniqua | |
14 | Paarl Gim | Paarl Gim | |
15 | Selborne | Selborne | |
16 | Waterkloof | Waterkloof | |
17 | Wildeklawer SARU | Wildeklawer SARU | |
18 | Paul Roos | Glenwood | SANIX commitment |
19 | Garsfontein | Debut at Wildeklawer | |
20 | Stellenberg | Debut at Wildeklawer |
Wildeklawer under-14, under-15, under-16 Fixtures
A/G | A/G | A/G | DATE | “NORTH | “SOUTH” | |
---|---|---|---|---|---|---|
u14 | u15 | u16 | Sat.30Apr | Garsfontein | vs | Grey College |
u14 | u15 | u16 | Sat.30Apr | Affies | vs | Paarl Gim |
u14 | u15 | u16 | Sat.30Apr | Monument | vs | HJS Paarl BH |
u14 | u15 | u16 | Sat.30Apr | Waterkloof | vs | Diamantveld |
u14 | u15 | u16 | Sat.30Apr | EG Jansen | vs | Stellenberg |
u14 | u15 | u16 | Sat.30Apr | HTS Middelburg | vs | Glenwoood |
u14 | u15 | u16 | Sat.30Apr | Menlopark | vs | Noord-Kaap |
u14 | u15 | u16 | Mon.02May | Garsfontein | vs | Stellenberg |
u14 | u15 | u16 | Mon.02May | Affies | vs | HJS Paarl BH |
u14 | u15 | u16 | Mon.02May | Monument | vs | Noord-Kaap |
u14 | u15 | u16 | Mon.02May | Waterkloof | vs | Paarl Gim |
u14 | u15 | u16 | Mon.02May | EG Jansen | vs | Grey College |
u14 | u15 | u16 | Mon.02May | HTS Middelburg | vs | Diamantveld |
u14 | u15 | u16 | Mon.02May | Menlopark | vs | Glenwood |
Ha. Ha. Sure
@boerboel: Those age-group rankings are a pile of kak anyway, you cannot rank any sides if they don’t all play each other on a round robin basis. Those rankings are an indication only, don’t take them so literally
And i am not a garsfontein supporter
Yip. That answer hogwash. Basically saying it is the editors choice and he favours gw
@Grasshopper: hopper but how can you be no 1 early in the season if you have not played a big school yet. Even if you are unbeaten or are you the only unbeaten side?
@boerboel: Because it’s mid-season boet…..I’m assuming you are a Garsies fan. Some teams might also be unbeaten but not played the big schools yet.
U14 nr 1 ranking this year another example. Garsfontein has beaten grey boishaai etc. yet gw who has beaten no one of any consequence isnr 1. Makes no sense
@boerboel: Agree but that was a year ago, lots can happen with growth, personnel, confidence etc. The Under15’s lost their powerful No8 to Monnas. They did beat the likes of Monnas and Affies last year. Who do you support?
Glenwoods age group teams ranked way to high. Qaulity of opponents in Kzn iffish. Their “nr 1 ” ranked u14 team of 2015 were beaten easily in Paarl this years u15 tournament .
Dit is lekker om die stories en opmerkings en aanmerkings te lees van die ooms en tannies op hierdie blogs ons waardeur dit nogal en lag lekker oor die slimpraatjies. Partykeer raak ons ook hartseer oor sekere dinge en wonder hoe die lewe werk vir party en nie werk vir ander. Onder ander opskrifte lees ons van blydskap en ongelukkigheid, spoed en baie ander lekker debatte van ouers en mense wat slim is wat rugby dinge betref. Ons lees van hoe die spelers maar net moet aangaan en besluite ver werk want die lewe is hard en ons hoor al die slimmigheit. Saterdae as die vuree aangesteek word en die lemonades gedrink word hoor ons dit meer as anderkere. Partykeer is dit net nogals nodig dat perspektief gesit word op hoe van die goed werk want sien in sekere gevalle werk dit nou maar net anders want al het ek n redelike talent en al speel ek dat die bloed loop en ek tackle n moot uit die gras en speel my spel vir die span vir wie ek gekies word naweek na naweek sonder dat ek iets verkeerd doen gaan ek nie regtig n geleentheid kry om vir my skool se topspan gekies te word nie, dalk net n bench hier en daar, want my pa is net Piet Wiele en Piet werk hard om vir ons als te gee en kan nie altyd tyd by die skool spandeur om te gesels oor alle dinge wat geselserye nodig het nie en ek en my maats wat se pa s ook net gewone mnre Wiele is speel waar ons speel, Saterdag na Saterdag. Sou ons afrigters “besluite tot voordeel van die span” neem en sien ons oor vir geen spesifieke rede los ons dit vir hulle want hulle is die “slimouens” wat die spel ken en die “regte besluite” neem. Ons glo hulle sal nie vir ons jok oor sekere besluite nie want ons kyk op na hulle en glo hulle is die beste opvoeders wat daar kan wees, eerste opvoeder en dan coach sal hulle altyd se so Hoekom sal ons hulle nie glo nie. Dit sal partykeer lekkerder wees en makliker wees as hulle vir mens se wat die regtige redes is hoekom party van ons net nooit die trappies so vinning klim soos ander spanmaats nie en sal n eerlike antwoord patykeer die lekkerste wees om te hoor eerder as iets wat opgemaak word om n ander storie weg te steek. Wat regtag die lekkerste sal wees is as daar n reels boekie vir ons gegee word wat getik word sodat ons dit in ons toks sakke kan sit en ons weet die reels bly altyd dieselfde en verander nie van situasie tot situasie of van speler tot speler nie, want dan kan ons makliker onderhandel met die reelsboekie in die hand. Ooms Tannies Coaches Pas en Mas en ondersteuners, ons almal werk hard om vir ons skole te speel en ons gee die beste wat ons kan gee vir julle wat ons kyk afrig en ondersteun en al wat ons vra is om vir ons te gee wat ons verdien en nie vir ander te gee wat julle dink hulle verdien nie want hulle sal verdien wanneer hulle dit moet verdien wanner die tyd om dit te vedien daar is. Ons speel die game want ons laik die game. n Skoen wat pas sit die lekkerste as hy lekker pas en ons glo die skoen kan pas of jy nou in die noorde, weste, ooste of suide speel of afrig.
@akw: Well that is what I was told, maybe not…
@akw: For sure and it’s a big BUT quite a few of the under16 stars are in Japan…
@Djou: goed gestel Djou, ek het ‘n paar van daai wenne vergeet. Defnitief genoeg talent?
That /16 result between HTS Middelburg and Glenwood must be the biggest upset of the day.
Glenwood ranked 1 on the SASchoolsports website, HTS not ranked at all. Probably because of their scores not being submitted, although the /15’s are ranked.
@Grasshopper: HTS Middelburg u.16 will be playing for the 11th/12th position in the Tuksreeks.
@Skopgraaf243: @Rugbyman: Ja, al wat my ma destyds kon bekostig, was n Vrystaat opvoeding met n afronding op US. Lg spook nog by my en kan miskien die oorsprong wees van my verwarring. Aangeklam?Nee, grafie, ek het tot 20 jaar gelede genoeg gedrink, gerook en alles gedoen vir 5 leeftye en is sedertdien n geheelonthouer. As ek aangeklam is, is dit van die besoedelde lug.Jy moet ook maar gerus die rekords gaan naslaan tussen GCB en Monnas. Ek dink hulle het die beste rekord teen Grey- beslis beter as die Tshwane skole, maar Grey steeds voor.Wat was die laaste telling tussen Menlo en Grey nou weer?
Glenwood vs HTS Middelburg at Wildeklawer;
Under14A won 42-8
Under15A won 53-12
Under16A lost 26-29.
That HTS under16 side must be very good as our Under16’s have dismantled most KZN sides big time.
@BOG: sy call was grey wen met 10… jou leesvermoë pla my bietjie…
@BOG…kry nog n ligte tafel wyn. Jy klink dig dog merkbaar aangeklam. Ek het julle duidelik onder punt #161 van die thread gaan kyk maar self, julle opgesit met triomf van 10 punte. Wat was julle telling?…31-13…oh vra hartlik om verskoning vir die 8 punte wat ek julle tekort gedoen het. Go grey!
Julle moes miskien die jaar tog Monnas gespeel het, was goeie jaar om enetjie terug te trek.
Toemaar ekt julle darem WEER op as WENNERS teen Oakdale.
DIE KEER MET 20 PUNTE AAN DIE WENKANT!
@HE…ja-nee ek sal my hoed eet vir daai Diamantveld uitslag!
@Rugbyman: Moet ook vir julle dankie se vir ‘n opwindende wedstryd. Daai agterspelers van julle is donners vinnig. Was erg bekommerd na daai twee driee. Ons voorspelers was op die ou einde die verskil. Embrose is voorwaar ‘n spesiale speler. Sterkte vir Maandag.
@Skopgraaf243: Gaan jy nie weer vir ons n paar tellings waag nie? Soos laas,sit GCB net weer aan die verloorkant, asseblief- met 20 punte, as ek reg onthou?
@Skopgraaf243: dankie, gaan great wees!
Ai manne… ek het vanoggend weer na die kerkdiens gesien hoe seuns van verskillende skole oor en weer mekaar groet en bande optel! Die seuns in verskillende skole respekteer mekaar en is goeie vriende… van die ouers van hierdie selfde kinders is soms maar probleme! Dis baiekeer die ouers wat probleme skep en te kompeterend is en nie die kinders nie…
u14u15u16 Mon.02May Garsfontein vs Stellenberg
u14u15u16 Mon.02May Affies vs HJS Paarl BH
u14u15u16 Mon.02May Monument vs Noord-Kaap
u14u15u16 Mon.02May Waterkloof vs Paarl Gim
u14u15u16 Mon.02May EG Jansen vs Grey College
u14u15u16 Mon.02May HTS Middelburg vs Diamantveld
u14u15u16 Mon.02May Menlopark vs Glenwood
@Bobaas: Monie worry nie! Wat die topskole betref – sover ek weet het Garsies vir Paarl Gim en Outeniqua gewen en Affies vir Paul Roos en Outeniqua (wat Kaapse spanne betref). Verder het Eldoraigne vir HTS Middelburg geklop en Affies vir Nelspruit. Daar is genoeg talent!
@Wondermaar: jy kan maar jou panty aanhou Wonderbaaaaaaaar. Ek is self bly oor Affies se goeie span en hulle prestasie sover die jaar. My kommentaar was bloot gemik oor die feit dat slegs 1 uit die 4 “sterk” Pta skole tans goed presteer en dit kan dalk ‘n probleem vorentoe wees.
Ja, sterkte. Teen wie speel die junior spanne maandag? Ook bly om te sien menlo doen nog altyd so goed in atletiek, seker in die top 3 atletiek skole in die land oor die laaste 30 jaar.
@Djou…dankie.
@vandieplaas…ja dankie die rugby skole is maar n mafia om plekkie te kry tussen hulle. Ons afrigters, bestuur en leerlinge doen baie goeie werk en ons is opgewonde oor wat kom.
Die naweek paar wenkbroue laat lig maar wat n voorreg om as geheel te kan meeding in al die spanne! Groot geleentheid vir die kinders!
Jislaaik maar dis top skole rugby die naweek, halfpad, sien uit na maandag!
Geniet dit
@Djou: dankie dis nogal moeilik om die ander tellings te kry: junior rugby, netbal ext. Het wildeklawer nie n webpage waar alle telling verskyn en hoekom nie? Daar is baie belangstelling in die naweek elke jaar.
@Djou: dankie maat wou maar net perspektief gee voor daar n eier gelê word?
@vandieplaas:
/14
HJS 35-12 Monnas
Glenwood 42-8 HTS M
Paarl Gim 26-7 Affies
Garsies 35-18 Grey
Menlo 70-0 Noord-Kaap
EGJ 29-0 Stellies
Waterkloof 20-5 Diamantveld
/15
Glenwood 53-12 HTS M
HJS 29-19 Monnas
Paarl Gim 5-3 Affies
Menlo 27-5 Noord-Kaap
Grey 45-18 Garsies
EGJ 5-0 Stellies
Waterkloof 40-14 Diamantveld
/16
HTS M29-26 Gelenwood
HJS 8-6 Monnas
Affies 8-3 Paarl Gim
Grey 31-14 Garsies
Menlo 23-7 Noord-Kaap
EGJ 20-19 Stellies
Waterkloof 36-6 Diamantveld
1st
EGJ 19-17 LB
Oakdale 20-15 Welkom Gim/SARU
Stellies 27-19 Noord-Kaap
Selborne 3-3 Monnas
HJS 51-5 Waterkloof
Paarl Gim 45-11 Menlo
Grey 31-13 Garsies
Affies 34-7 Outeniqua
Paul Roos 31 -12 HTS M
Diamantveld 17-12 Boland Landbou
@Skopgraaf243: Het jy die telling van menlo se 14/15/16 spanne en teen wie hulle gespeel het asb? Ek sien Menlo se junior spanne doen baie goed! Lyk goed vir die toekoms, Rome wan’t build in a day! Dit vat tyd om van n skool wat meer op atletiek gekonsentreer het na n skool wat in rugby ook saam die groot honde te kan blaf.
@AffieOuer: Ek is seker die seuns sal die tradisie verstaan!
@Rugbyman: As n Old Grey met kinders op ls Garsies het ek baie uitgesien na gister se game. Het Garsies al paar keer gesien speel en het n tough game verwag. Van wat ek hoor was dit n baie goeie game en geluk aan jou en jul span. Hoop dit was d eerste van vele goeie games tussen d skole, geluk ook met d 0/14. Sterkte met jul game maandag en res v d seisoen.
@Rugbyman: hy is inderdaad n baie spesiale speler en nog belangriker n baie spesiale individu (afgelei v jou getuigskrif). Daar is nou n man wat ingesluit moes wees in Baby Boks!
Ag verduidelik asb ook vir julle ondersteuners dat Affies nie goor was om nie deur die tonneltjie te hardloop nie. Ons het ongelooflike waardering vir ons mede Pta skole se ondersteuning!!!! Dankie Garsies! Dis net n oer oue tradisie v Affies om deur geen tonneltjie te hardloop nie (no offense intended)
@Rugbyman: Geluk aan Garsies en Grey! Wens ek was daar want dit is waarskynlik die 2 spanne wat die aanskoulikste rugby in SA speel.
En Affies wat weer gewys het dit is ‘n spesiale span – great stuff.
Hard luck vir Klofies en Menlo, maar Maandag is nog ‘n dag!
Sterkte!
@Wondermaar: Wat ‘n mooi lewensles – ons kan almal doen daarmee!
@boerboel: Eish Boerboel.
So sad to read comments like these. But for 5 or 6 other schools these were the top schools in SA.
The wannabees only exist in your mind. And in psychology your comment mirrors the behaviour of a maniac!
Baie dankie aan Grey vir die game! Was vir ons n voorreg en n eer om teen julle te speel en die gees op die veld was fantasties! Ons seuns was beslis grootoog die 1ste helfte om teen Grey te speel en het baie geleer… Baie geluk ook met die wen!
Wat ‘n tweede helfte was dit nie? Beide spanne het puik aanskoulike rugby gespeel en die bal is van alle hoeke vd veld af gehardloop! Ek dink die skare het waarde vir hulle geld gekry! Dis jammer dat ons eers die 2de helfte begin speel het want anders dink ek dit sou ‘n baie closer game gewees het…
Net n laaste woordjie en spesiale vermelding aan n spesiale speler… Embrose Papier was ongelooflik! Diegene wat hom gister vir die 1ste keer sien speel het sal hom nie gou vergeet nie! Daai drie wat hy gedruk het was spesiaal! Sy dekverdediging ongelooflik, maar bowenal – Wat ‘n wonderlike nederige seun van die veld af! Trots op jou Emmie!
@Bobaas: ai ou booooooooobaas, julle wereldlinge wat net nie vir die nou kan LEEF nie , ons is trots op affies vir die bevestiging van n GOEIE SPAN teen outeniqa , cravenweek kom dalk nooit, begin fokus op die nou of dit wen of verloor is , vir wie jy ondersteun en los die more wat vir sy eie dinge sorg.
@Andre T: Jammer antwoord nou eers – nie so groot op social media oor naweke nie – seun steeds op linker vleuel. Wat ‘n dag se rugby – tellings baie closer as wat ek verwag het. Telleurstelling van die dag was Monnas en verassing van dag Hts Louis Botha. Garsies se agterspelers was by tye skitterend en het heelwat krake in GCB se verdediging gewys. Baie dankbaar oor die wen – sien uit na Maandag se wedstryde.
@Wondermaar: was net Affies wat vandag PTA se naam hoog gehou het. Bietjie bekommerd oor keuses vir Cravenweek span. Buiten Affies se spelers en ‘n paar individue by Garsies, is daar nie ander spelers in PTA wat volgens my huidiglik hulle hand opsteek om span te haal nie. In teenstelling met die Kaap waar die keurders gaan kan kies en keur soos hulle wil.
Wannabee schools today tought a lesson
Teen wie het menlo se 14/15/16 gespeel? En tellings?
Baie geluk affies ons is TROTS PRETORIA BO
@akw: Moet sê ek het ‘n groter score by o.15’s verwag met al Garsies se beserings.
@BOG: Sal die koekroller score by hom wil verifieer.
Jy’s reg, Grey se 0.14’s oordonder nie, maar gee kans – hulle sal ontwikkel. Dit wat aan my vertel is, is dat daar genoeg talent is. En ons weet almal Garsies het ‘n goeie 0.14-span. So, ek is nie te bekommerd nie.
@BOG: As jy die wedstryde gesien het sou jy verstaan.
Baie geluk Menlo 0/14’s 70-0 gewen, ook baie geluk aan 0/15 & 0/16 wat ook hulle ding kon doen!
@Djou: Verifieer maar met BHP. Hy hou telling van alles- van hoeveel maal hy deur sy vrou met die koekroller uitgeslaan is tot Boishaai se O14 F span se uitslae in 1952. Net sy CW WP tellings is deurmekaar.Maar “bottom line” is dit- die O14 span van GCB lyk kwesbaar. Ek dink n paar van die Garsie O14 spelers behoort goed te ontwikkel in die vars lug van die VS.@akw: Net dit- die O15 en 16, was meer mededingend as wat die telling blyk, maar die O14s, wie se marge kleiner was, het GCB heeltemal oordonder? Interessant.
@akw: Jip, goeie span! Sien uit na die herontmoeting teen Menlo. Gaan kookwater wees.
@BOG: Hulle het vir Eldoraigne en Oakdale gewen in Paarl. “Vermoed” die Framesbywedstryd was ook daar, maar kon by Union wees.
GCB wen /15 45-18 en /16 31-14. Beide wedstryde meer mededingend as wat die tellings weerspieel.
@BOG: Garsies se /14 span is besig om in iets uitsonderlik te ontwikkel. Grey in die skrums en vaste los verrineweer, agter met spoed en tempo en besluitneming mooi driee gedruk.
@Djou: Ek het gedink die verloor teen Framesby was by die Union toernooi, waar die Eeerstes ook teen Framesby gespeel het. Dit is waarom ek vir Rugbyman gevra het hoe sterk Garsies se O14 spannetjie is- omdat Grey n bietjie wankelrig voorgekom het. BHP behoort die uitslae te he.
@BOG: Ja, hulle het in Paarl verloor teen Framesby.
@Djou: Ek dink hulle het ook verloor – is dit in George of die Paarl? By die O 14 toernooi? Dit is waarom ek gese het, “ek dink”.
Wonder waneer laas was daar ‘n telling soos 3-3 in SBR?
@BOG: My rekords wys Grey se o.14’s het nog net een keer verloor (voor vandag) – teen Framesby 22-7.
Sal bly wees as jy die ander verlore kan deurgee.
Wat het gebeur met Monument se game? Lyk my hulle kon nie lekker aan die gang kom? Baie meer van hulle verwag!! Enige meer inligting oor die junior spanne?
@akw: Ek dink dit is daai o14 spannetjie se 3e of 4e verloor hierdie seisoen al. Lyk nie goed vir hulle nie, maar met ontwikkeling vorentoe, wie weet?
Baie goeie wen vir Garsies /14 35-18.
Dis maar koud en winderig hier by die groot gat.
@akw: volg @garsies op twitter.My kontak gaan die game tussen Garsies en GREY BLOEM elke 10 m tweet.Ek verwys na eerstespan.
With regards to an earlier comment on what is happening in KZN. Personally I think it comes down to athletics. I know that around the country athletics is a major sport for rugby players (and other sports) in their off seasons. In Natal, however, athletics is just something to fill the gap between rugby/hockey and cricket. In terms of the Glenwood situation, they have just worked harder in order to compete with the rest of the country, they have an extremely high quality gym/fitness program, unfortunately, not all the schools in KZN are able to do that. Most KZN schools focus first and foremost on academics and the sport is extra. Therefore, majority of the funding is funnelled in that direction. I am in no way suggesting that Glenwood do not focus on their academics, I am sure many Glenwood scholars go on to obtain academic bursaries at a variety of tertiary institutions . All in all if KZN ever want to compete with the rest of the country, the physical fitness of the guys will have to improve, the easiest solution would be for KZN to take athletics seriously.
Websports app sal ook lekker updates gee more en Maandag.
@akw: Baie drankie
@Andre T: Ek weet nie wie die beste is nie.
wklawerskole
schoolofrugby
SchoolsrugbyS
@akw: Wie is die beste om op Twitter te volg vir al die uitslae?
Ek verwag n 5 bladsye verslag van die Stellenberg games van die manne wat bywoon.
@OudUppie: Is jou seun terug op senter?
Voorspoed aan al dien spanne. Hoop almal ry veilig en geniet hulle tyd in die Noord Kaap. Kannie wag om ordentlike skolerugby te kyk nie. Hopenlik ontmoet ek darem ‘n paar van die manne op die blog.
Ek sal op Twitter Saterdag die tellings byhou van die Garsfontein wedstryde, asook van die 1ste span wedstryde so van 14:00 af.
TRURO COLLEGE (UK) 20 vs TOKAI UNIVERSITY GYOSEI HIGH (JAPAN) 15 Full-time
Good morning from a cold and wet Cape Town. Well done to Glenwood on the win. Keep it going ,boys! We are all the way behind you!
Dan ook vir al die spanne by Wildeklawer. Geniet dit, manne! Dit bly n helse voorreg om by so n prestige ryke toernooi deel te neem, wen of verloor.
Vir ouers en ondersteuners wat reis, wees asb. veilig en maak nuwe vriende. Dit is n heerlike geleentheid vir mense van oor ons hele land om goeie skole rugby te kyk, en vriende te maak. Ek self sal die uitslae maar moet volg by ons bloggers en oor die internet. Maandag darem heeldag voor die kassie sit!
ROTORUA BOYS HIGH (NEW ZEALAND) 28 vs IWAMI CHISUIKAN HIGH SCHOOL (JAPAN) 7
ST EDMUNDS COLLEGE (AUSTRALIA) 3 vs HIGASHI FUKUOKA HIGH SCHOOL (JAPAN) 32.
Aussies getting pommeled by the Japs :-)
Well done Glenwood. I’m sure that the boys will only get stronger as the jet-lag wears off.
@Greenman: Should win all the pool games but Roturua & Truro lay in waiting!
@Grasshopper: and this Jap team beat Queen Victoria Fidji, our next opponents. Looking good!
@Andre T: Glenwood beat Toin Gakuen 52-3, 8 tries run in.
@4×4: Die Elgro is Sabie River Sun vergeleke met Strathvaal
@Andre T: Jy het nagelaat om die ouers8te waarsku om nie by die Elgro Hotel in Potch te stop nie…….Wilde plek daai
@Wonder: Ek is dalk ‘n raps meer betrokke by Kloof as wat jy mag dink……
Skoorsteen, bla bla bla bla……..beweeg aan en los nou die beurs storie asb. Ken jy vir wonder om hom blatant as n leunaar uit te maak????
@Affiedorp: Bruljante artikel.
@Wonder: Jy is besig om te jok. Deur te se Affies bied 100% beurse aan lieg jy. Wat jou motief met die Leun is weet nugter. Miskien glo jy dat as jy n leun genoeg vertel word dit as waarheid aanvaar. In elkgeval nie lus om verder ongegronde leuns te debateer nie.
@Playa: love the afrikaans??
@AffieOuer: Dankie
@Affiedorp: I’ve been reading a lot of this backlash to Mbalula’s sanctions. Like a lot of them,Tank missed the most powerful argument.For me it is the fact that in November 2015 when people were challenging the makeup of the Boks he was the one saying transformation is a process and we must all support the team.Things will take time.5 months later he pulls this stunt.What is his time exactly?
Instead of attacking transformation which I’m sure we all agree on,albeit differently to how SARU and the government apply it,we should be attacking the bipolar Fikile Mbalula.
@Playa: yeah day 2 are being televised. This is for day 1?
@4×4: Jy wil tog net weet wie die kind is. Hy is gelukkig in Kloof en dis die belangrikste.
@Skoorsteen: Natuurlik glo ek dit, hoekom kan jy dit nie glo nie?
Briljante artikel deur Tank Lanning oor rasisme in sport. http://m.sport24.co.za/sport24/Columnists/TankLanning/who-is-the-racist-now-20160428
Vir diegene wat deur Stilfontein na Klerksdorp reis na Kimberley…..let op op linkerhand die ou beroemde Strathvaal klub. Baie sterk mynklub gewees in die 60’s en 70’s. Groot name soos Jan Tromp en Piet Brand het hul rieme styf vasgeloop daar teen Richard Owen en sy myners………..op die veld en na die tyd in die Rec klub.
@AffieOuer: Are they not going to televise the Day 2 games this year?
Vir die manne wat WK uit hulle sitkamerstoele wil volg:
Opsie 1: WebSports is a notification app that allows you to follow any schools that use the WebRugby system. It will send you an instant notification to your Smartphone as soon as a game starts, a try/conversion takes place or the match ends. Clicking on the notification will open the game on the WebRugby site from your device for you to view in more detail. Another major feature of the app is the Predictor game, whereby you can make predictions on the games and stand to win prizes for each round as well as an overall grand prize! You can download the app from the Google Play (http://tinyurl.com/mmxsxhl) and Apple App (http://tinyurl.com/p6x5qwg) stores.
Opsie 2: WebRugby (www.webrugby.co.za) is a website that provides you with a live online feed of scores and match analysis of Wildeklawer 0/19 rugby games
Vir die manne wat hier uit Gauteng vertrek Kimberley toe, neem kennis van N12 pad situasie:
pad situasie tussen Stilfontein en Klerksdorp. Beplan daar om.
http://www.nra.co.za/…/Travel_Advisory_Report_April_2016.pd…
@Grasshopper: I’ve just had a look at the prior years of Sanix and see that St Alban’s came 3rd in 2003, above the schools from Ireland, Australia and France. Not to shabby.
@BOG: Jy praat seker in veelvoude van n miljoen want dan mag jy reg wees dat Monnas net 2(mil) ondersteuners het.
@BOG: Ons was net slimmer as die wat getrek het…almal kom maar uit die Kaap uit!…ons het geweet dis net n kwessie van tyd voor julle klomp ook julle gate sien en maar weer buig voor die kolonialiste…ons het net baie tyd en bloed gespaar…iewat slimmer sou ek sê.
@BOG: Dis seker die rede hoekom goud op is
@AffieOuer: En Tshwane het ook twee goed- goud en kriminele/skelm politici. En die goud is op.
@scrummie: 295 verwys – my seun reken Kimberley het 2 goed – diamante en stof …. en die diamante is op!
@Andre T: Jammer, ek het nie geweet dat Monnas meer as een ondersteuner het nie. Die vorige berig van my was vir jou bedoel
@Hooit: Sien 271 hierbo. As BHP met homself begin praat, dan weet jy waar het die boodskap sy oorsprong. Dan is hy nog boonop selektief met sy datums ook. En De Aar is die natuurlike teelaarde vir die VS. Hulle sal oorlog moet maak en soos jy sal onthou, het hulle nie veel van n maag vir n fight nie. Hulle was destyds heel tevrede om as slawe vir die Engelse, in die Kaap agter te bly.
@Andre T: Gosh certainly must be squad rotation, next game is tomorrow so not even 24hrs rest. Then Sat off Sunday 3rd game, Monday place deciders etc. Maybe the bigger schools played their B teams today and saving the better players for the play-offs
@Grasshopper: Went to see the gat 2 years ago and came to the conclusion that the money would have been better spend on a few extra beers while watching rugby.
@Hooit: I’m surprised there isn’t a bungy over the gat yet…
@scrummie: In Kimberley is daar net rugby om te sien die naweek en niks anders.
@Vleis: ROTORUA BOYS HIGH (NEW ZEALAND) 25 vs KOKUGAKUIN UNIVERSITY KUGAYAMA HIGH SCHOOL (JAPAN) 7
These little Japs are no pushovers anymore, probably far more skillful than we think.
@Vleis: Whoops, sorry meant Roturua.
ST EDMUNDS COLLEGE (AUSTRALIA) 10 vs KEIO SENIOR HIGH SCHOOL (JAPAN) 12
ENISEI-STM (RUSSIA) 13 vs HIGASHI FUKUOKA HIGH SCHOOL (JAPAN) 25
TRURO COLLEGE (UK) 47 vs SAGA TECHNICAL HIGH SCHOOL (JAPAN) 3
QUEEN VICTORIA SCHOOL (FIJI) 15 vs TOIN GAKUEN HIGH (JAPAN) 24 Full-time
Seems Truro might be the team to beat. No Tarbes from France either this year..
@scrummie: Daar is ‘n moerse gat!
@Andre T: Daar is geen rede vir enige maagkrampe en so meer nie. Dis net nog ‘n wedstryd, en mag die beste span wen, en mag hulle dit geniet. Ek glo beide Boishaai en Affies sien dit in daai lig.
Behalwe nou vir die rugby wat anders is daar om te doen, plekke om te besoek in Kimberley die naweek ?, sien vreeslik uit
@Andre T: Doubt it Mnr. T.
If that was the case, Glenwood would’ve won by at least 21 points.
@Vleis: Maybe it is the Sunwolves playing in disguise
@Grasshopper: A few comments:
There is no Gisborne at this year’s Sanix. The only really tough opposition that Glenwood will face is Rotorua Boys (NZ national champions). Truro might also be tough as they appear to be a rugby academy.
You are correct that the Japanese schools have improved immensely as: Glenwood only won by 14, Rotorua Boys only won by 18, while the Aussie, Russian and Fiji schools lost to Japanese schools.
@Kattes-Strofes: Ons Woesranders begin gewoonlik spuitpoef as ons kwaad is so ek verstaan nie hierdie kondisie van my want ek sien so uit na n paar kragmetings. Gelukkig speel julle mos met swartbroekies……….daai briekmerke darem nie so opsigtelik.
@Andre T: T,tjie! Hier in die Kaap noem ons “Cappies” n los maag n spuitpoep! En die boude wat brand word genoem n “hot-box”! So ! Ek weet darem nie so mooi van al die senuwees nie. Lekker opwindende afwagting wel! Almal so klein bietjie meer optimisties as in die begin van die jaar. Nietemin, wen of verloor, dit is/ was n goeie “run”. Daar is darem n hele paar ander games wat vir my ook baie interessant is, en ook sorg vir opwinding!
@Andre T: Yep, heard that too. Disappointing losing him but hey swings and roundabouts. Yep, they lost all 3 games in Paarl earlier this year, granted to Boishaai, Paul Roos and Gim. Not sure what is going wrong with them, maybe size is no longer working and now they need to bring some skill into it. OR it’s a mindset thing…
@Andre T: Calamari beskuit homself net oor Spurs…en ou Tandem sit in Londen as ek dit nie mis het nie…dis rede genoeg om homself te beskuit…
@Grasshopper: Your u/14 number 8 of last year is now at Monnas. One hell of an aggressive player….I heard your u/15 team of this year is not as fiery as last year. I think he should become a hooker.
@Andre T: Maybe, who knows, certainly at age group level. The under 16A’s beat Michaelhouse around 80-0 recently….
@BoishaaiPa: Ek verneem Calamari beskyt homself net so vandag…….ou Tandem ook……………seker maar iets wat ons gisteraand geeet het. Hierdie ou 1 ply kakpapier voel al soos skuurpapier.
@Grasshopper: I think the other schools have given up hope competing against GW.
@Andre T: Soos ek sé..dis dan seker net jy….die mense wat ek ken en van weet is redelik rustig want ons almal weet dat n verloor uiteindelik moet kom…of dit Maandag is of Saterdag of eers volgende jaar is maak nou nie regtig saak nie…help noe jy worry daaroor nie!
@Andre T: Well Gisborne, Truro and St Edmunds will be no pushovers. Let’s see what happens.
Not sure what is going on in KZN to be honest.
@BoishaaiPa: Hoekom spoel my maag dan so verskriklik vandag elke keer as ek aan Maandag dink en aan daai 28 onoorwonne games?
Dit begin al brand elke keer as ek afvee
@Andre T: Ek het nie oortuiging nodig nie…geskiedenis bewys dit klaar en common sense ook!
@Andre T: Ek dink seker net jy….ons is niks tense nie….dis net nog n game…wen of verloor is nie so belangrik dat jy jouself moet opwen daarvoor nie. Ons sal natuurlik die span ondersteun en hoop hulle doen goed….maar slapelose nagte?…nee wat…ons los dit vir julle beker gieriges!
@Grasshopper: I just hope GW doesn’t disappoint us this year……..I also think they had too many easy games going into this tournament, besides EG Jansen.
What is going on there in KXN? It seems that only GW can compete with the top schools. These are really worrying signs for schools rugby there.
What do you think is the problem there?
Ek wil nie weet hoe senutergend hierdie volgende paar dae vir HJS ondersteuners en deelnemers moet wees voor Maandag se Affies game……….ek is besig om my longe uit te skyt daaroor en ek wil nie weet wat alles in die Paarl uitgeskyt word nie
@Andre T: My thoughts exactly, but obviously they are improving drastically. Look at the World Cup recently. Not sure what happened, all I know is it was very wet and about 6 degrees.
@BoishaaiPa: Het jy jy jouself net probeer oortuig dat Grey nie op n gereelde grondslag vir WP sal wen nie?
@Andre T: Nee…ek kan nir so vinnig jerseys ruil nie…
Is Bog en Boishaaipa dieselfde persoon?
@Grasshopper: Jeepers how is it possible that Glenwood could only beat that Jap school 14-0?
According to history these group stage matches are walkovers…….not humdingers
@BoishaaiPa: In die 70’s 80’s en 90’s sonder kwotas en toe hele ovs span nog Grey was kon hulle nooit vir WP op CW final wen nie…..dus n redelike bewys…eerste keer dat hulle WP kon wen was in 2004…toe daar ander reels gegeld het…dus vlieg daai ou bogstorie dat hulle benadeel word ook heeltemal uit die venster uit!
@BOG: Ek verneem daar is n ongelooflike goeie losskakel in die De Aar 0/13A span…………..daai Stikland broederbond is glo hard aan die gesels met Atlas om voor die volgende uitgawe in Junie De Aar by WP in te lyf
@BoishaaiPa: Gosh, was it that long ago. Seems like yesterday..
@Calamari: In 2011 they did send over mostly seccies and third team players. The top 5 seccies stayed behind as 1st team reserves.
@Andre T: Die grense is aanpaspaar, na gelang van omstandighede, en word deur n subkomitee in Stickland bepaal, ses maandeliks.
Ag hierdie ou WP/Boland verteenwoordiging is maar n ou fnuckep up storie……..gaan maar eintlik oor snobisme……….WP maak die reeks en Boland buig vooroor om van agter gezol te word.
Ek onthou so 15 jaar terug het Strand Golfklub se spelers altyd Boland verteenwoordig, maar toe sluit 2 Springbokke, Robbie Oosthuizen en Phillip Sanderson, daar aan en woeps sommer in die middel van die liga word Strand by WP ingelyf.
Snaakse mense die Kapenaars……..ek is maar ordentlik en noem hulle mense
@Playa: Yep I have. Not expecting a win there, but you never know. Certainly is easier for Vaal teams to play at the coast…
@Calamari: OK, I thought it was stretched as Boishaai played Wildeklawer and SANIX the same year, maybe it was a different year I am thinking of.
Ongelukkig slegte nuus op die beseringsfront. GCB se een stut (Tristan Spies) wat sy terugkeer na ‘n besering by Wildeklawer sou maak het weer tydens ‘n oefening seergekry. Weet nog nie hoe ernstig nie, maar klink nie of hy by Wildeklawer sal kan speel nie. Regtig ‘n groot verlies – hy het groot indruk gemaak in die paar wedstryde wat hy vanjaar gespeel het.
@Grasshopper: It was a fully strenght first team.
@Grasshopper: Seems you’ve covered all the excuses there
@Calamari: Kyk maar na die geskiedenis vanoor die laaste 30 jaar. Hoe se hulle in die classics? “I rest my case”. En ek se weer, n span van Greystaat, sal maar moeilik geklop word.
@BOG: Ons kan maar so ‘gamepie’ reel dan kyk ons wie wen, ek se weer…n gekombineerde Paarl/Stellenbosch span sal maar bitter moelik geklop word.
@Calamari: Thanks, I remember your 3rd side almost won the thing in 2014!
@Greenman: Good luck to you guys, keep the SA flag flying high!
@Calamari: En as daar n Greystaat is, sonder politieke inmenging, gaan dit ook maar knor om hulle te wen. Daardie argument kan maar oor die hele land toegepas word.
@Calamari: because they in Japan at the SANIX world rugby tournament
Won their first pool game this morning against Osaka Toin High school 14 – 0. Unfortunately raining.
In my jong dae as die Noorde teen die Suide speel is altyd gekla oor die lugdruk. Die WP het geeksperimenteer oor wanneer hulle opvlieg Loftus toe. Deesdae is die nou iets van die verlede. Dankie tog. Nou word die “underdog” tag tot vervelens toe gebruik. Ek dink net die kinders wat dit hoor glo aan die stront
@Grasshopper: Why is Glenwood not at Wildeklawer with all the ‘big guns’
@Die Ken: I’ll remember that. Yes, in Pretoria after a long bus trip and at altitude against a well coached and strong Affies side the team are up against it. But that is what we like, we like to be written off. Having lost in the last minute vs Affies last year the boys know what is required. If we stay injury free up until then the boys will always believe they can win. Looking forward to our Under16’s playing Affies too…
Good luck to ALL the Glenwood age-group teams at Wildeklawer this weekend, go green!
@robbie: Ek sal my nek uitsteek en se, indien daar n ‘Platteland span’ gekies word uit Gim, HJS, Landbou en PRG…..gaan dit maar knor om hulle op CW te wen….jaar in en jaar uit…
Daar bestaan nie een grens vir alle sportsoorte nie – vandaar die verskille. Weet nie van ‘n Stellenbosch klub nie. Al ander span in destydse SBos was Van der Stel wat in die WP speel. Hierdie anomaliee bestaan wel, maar sover rugby aangaan is dit reg.
Die WP kan op spelerstalent twee spanne regverdig omdat hulle nie hoef te gaan soek vir ontwikkelingstalent nie. Daar is by Paul Roos en HJS alleen ten minste 10 bruin spelers wat goed genoeg is om CW te speel. Weens die beperking van 1 span gaan dit nie gebeur nie.
Hiermee die name van die spelers wat deel neem in elke span.
http://www.schoolofrugby.co.za/news/8820-teams-for-wildeklawer-2016
As die WP twee spanne kan he, dan geld dit vir talle ander provinsies ook, oa Vrystaat en Greystaat. Die Ooskaap het al 4, nl. Border, Border Country, en ditto vir OP. Verduidelik maar eerder hoe US vir die WP speel, en Stellenbosch klub, wat in my dae bestaan het, vir die Boland. Lg se kleure was selfs identies aan die van die Boland-swart en goud.
@Calamari: Retoriese Vraag? Was dit nie jy wat vroeër ‘n opmerking gemaak het dat skole soms ‘n jaar of 2 deur ‘n “bad patch” gaan nie? Ek dink laasjaar en hierdie jaar is maar een van daai jare.
Kloof soos Menlo sal weer op staan…hulle strukture is reg….
Wat vir my ook insiggewend gaan wees is hoe Affies in 2017 daarna sal uitsien….die huidige Graad 11 groep was Nr1 in SA toe hulle onder 15 was, en ek dink Nr22 toe hulle onder16 was, dus sal daar gewag en gesien word hoe hulle ontwikkel het tot en met volgende jaar….
Hulle het briljant individuele spelers en hoop ek dat die huidige 1ste span afrigter hulle as ‘n eenheid kan saam snoer en vermoed ek ook dat die game plan heelwat anders is as toe hulle onder 16 was.
@Die Ken: Dit was net 1 jaar wat ons vir Boland uitgedraf het. Derick Hougaard se naam kom ter sprake.
…kom ons gesels eerder oor Wildeklawer en wees meer positief oor skolerugby en fokus daarop manne.
Ek het n vraag – Hoekom sukkel Waterkloof vanjaar so…..as ek dit nie mis het nie is hulle tradisioneel mos baie meer mededingend en sterker?
Wat wel snaaks is, is dat Boishaai WP rugby speel maar Boland krieket #babelseverwarring.
@Grasshopper: Julle gaan suffer Grassy
@robbie: Daar was wel n tydperk, vroeg 2000s, toe die Paarl skole vir Boland gespeel het.
@tzavosky: Korrek. die Overbergstreek (i.e. over-die-Hottentots-Hollandberge (met Sir Lowrys as min of meer die grenslyn) is Boland
@Wonder: sal bitter graag jou vriend wil ontmoet dan sal ek dit sommer in sy gesig vir hom sê…..vra gerus julle eerste span afrigter vir my detail ons is vrinne.
@Robbie … Vind dit nog steeds baie deurmekaar…. Toe my broer op Maties was toe neem hy vir Boland provinsiaal deel….. Dit is so deurmekaar dat niemand weet in elk geval in watter liga of vir watter beker hulle sou speel indien daar een was nie …..So almal maak maar soos ons no 1 hierbo en speel teen wie hy wil en natuurlik net derby’s en feeste …..So dink almal gou gou hulle moet die no1 skool landwyd wees….
@hanswors … Ons het nog nooit ontken ons doen nie werwing nie maar Ons word altyd uitgesonder en snedige name toegesnou…… Wou dit maar net in perspektief plaas omdat die glashuis bewoners mos altyd eerste klippe gooi…. Nou vir die Wildeklawer hier support ek my vriende se seuns in Menlo, Paarl BH , Stellenberg en natuurlik Gasies die underdogs …..
@Ploegskaar: OK, ek het hom – Sir Lowry’s Pass val dan net-net onder Boland.
Toe maar, ek verstaan die Kaap. In my tyd was Barrydale SWD en Montagu Boland, maar ek sien vandat hulle nie meer net brandewyn stook nie, is die Barrydalers ook Bolanders. Smaak my dis ‘n snob ding!
@Wonder: Hou op twak praat. Klink of jy dit regtig glo??
Menere – die Paarl en natuurlik Stellenbosch was nog nooit deel van die Boland nie. Vanaf die tyd dat rugby in die Kaap gespeel is,was hulle spelers op senior en junior vlak deel van die WP. ‘n Paar kleiner skole binne die amptelike grense van die WP speel in die Boland omdat hulle getalle van meer waarde vir die Boland as vir die WP is. Daar is nie eintlik ‘n WP “liga” nie omdat die A-skole in die WP elke jaar wedstryde teen skole in die Boland en SWD speel. Dit is moontlik omdat in die W-Kaap nie vir bekers en in ‘n ligas gespeel word nie.
Natuurlik moet die WP twee CW spanne kry : WP en Skiereiland.
@Die Ken: I’ll remember that comment…..opvreet, gotta love Afrikaans for how clear it is in it’s explanation..
@tzavosky: Dok, trek ‘n lyn van Melkbos na Windmeul en sirkel Langerug Plaas, lyn oor Paarlberg na McFarlane Str en sirkel Gim, lyn na Auret Str en sirkel Bois, lyn na South Bank Str in Stellenbosch en sirkel PRG en dan lyn regoor na Gordonsbaai. Eenvoudig man!
@4×4: Die antwoord is baie eenvoudig, hy het nie vir korting gevra nie, dit was vir kom aangebied. Seun het CW gespeel. Hy wou Kloof toe gaan, mal verlief gewees en sy ouers respekteer dit. Kloof is ook die naaste skool aan hulle. Hy hoef nie sy kind in ‘n skool te sit wat afslag of beurse gee nie, hy kan dit bekostig. Sy kind se geluk beteken vir hom baie .My vriend is beslis nie die tipe wat groot praat nie. Jou stront praat kommentaar is onvanpas, gaan kyk in die spieël. Wed jou jy sien niks.
Djou stem saam was net moeg vir al die ontkenning.
Sterkte en geniet Wildeklawer. Ongelukkig speel my skool, Hoerskool Lindley nie daar nie.
Die minister sport sal egter baie trots wees op my skool.
@BOG: Sterk teenstand verwag on verseker… skoppies sê grey met 10+…. selfs hy maak ons die underdogs…
@4×4: @Hanswors: Ok manne, kom ons los dit en fokus en ondersteun nou mekaar op Wildeklawer.
Djou Waterkloof se naam was al die jare eerste op die lys en ek kan vir jou nog maklik 10 name daar noem wat die voordeel gekry het en nie net die een.
Die feit van die saak is as skole dit nie doen nie is die sport in die geval rugby swak. Kyk waar is WK se rugby op hierdie stadium. Ek ontken dit nie en is nie sensitief daaroor nie dit is n feit soos n koei dat as jy beter wil doen moet jy gaan haal en daar is op hierdie stadium nie n beter voorbeeld as Garsfontein nie.
4×4 skoon ouditverslag deur die wereld se beste ouditeure is nie n teken dat kinders nie op een of ander manier gehelp word nie. Ek se nie dit word skelm of of n onderduimse manier gedoen nie die feit van die saak is dat daar gehelp of gewerf word en jy kan maar se wat jy wil ek ken baie ouers daar in jou skool en ken die stories.
@Hanswors: Kloof nog steeds uitnemende skool veral akademies…en myns insiens slaag hulle 100% in hulle primere doel.
@Hanswors: Stem saam, almal is al moeg vir hierdie storie. Op een of ander manier steek dit kop uit in elke nuwe thread. Niemand behalwe ‘n paar Noordvaal bloggers stel verder hierin belang nie. Reg of verkeerd. .beweeg aan.
@Hanswors: Ten spyte van vele uitnodigings is ek nog steeds in afwagting op konkrete bewyse van die sogenaamde volle Affies Beurse….my ondervinding is dat Pappas en mammas tog net hulleself in geselskappe wil laat geld en tog net almal wil laat verstaan dat Boetie op beurs is en almal tog net onder die indruk wil plaas dat volgende mammie en pappie hy die volgende Springbok gaan wees….
@Hanswors: Hansie, waarom is jy so sensitief? Omdat Waterkloof se naam skielik ook op die lys is?
Maar ek moet bieg, ek sien nêrens ‘n sensitiwiteit in die post nie. Net ‘n paar feite (wat voorheen onbekend was) en reaksie daarop. Want jy moet erken dat die besluit (50% vs 100%) vreemd klink. Maar dan, als gaan nie oor geld nie.
Bere007 en 4×4: julle is tog so sensitief as daar gepraat word van kinders wat na julle skole gelok word.
Julle albei en almal weet dat daar vir die kinders geleenrhede aangebied word by julle skole en soos by al die ander skole. Party noem dit koop, ander noem dit geleenthede gee, ander noem dit afslag en party skole sit met n baie sterk bond van oud skoliere wat die nodige fondse verskaf.
Hou tog nou net op om julle self te probeer verontskuldig want almal weet dit is n realiteit.
Ou Bere die feit dat jou skool se naam nie in die artikel op post 107 genoem word nie maak julle skool nie onskuldig nie, daarvan spreek die koshuis wat mooi vol is van leerders van elders behalwe Pretoria. I rest my case.
@4×4: Praat jy nou! Dis egter nie die enigste foute gewees nie. Verstaan Garsies was selfs nie eens ingedeel by ‘n distrik nie.
Nietemin, almal sal baie versigtig moet trap – hierdie is ‘n slinkse poging.
@Ploegskaar: Stem saam – maar menende 2 vir WP en een vir Boland; of 2 vir Boland en een vir WP. Julle moet self kies.
Maar oor die verloor weet ek nie so mooi nie. Ons wen soms ook!
@Djou: AS dit ‘n SAP stelsel is soortgelyk aan die wat by die Johannesburg Munisipaliteit in werking gestel is, maak die get alle vir my heeltemal sin…want daai stelsel is so korrup dat dit geskoei is op Zuma se abakus.
In de lewe was daar nog nooit 1800 aansoeke by Affies nie, die meeste ooit was laasjaar, wat net so oor die 400 was, en ek stem saam met Slagter dat daar dubbele aansoeke ingedien word om plekke te reserveer….maar selfs al sou dit die geval wees sal dit defnitief nie by 1800 uitkom nie….sou dit die geval wees is ek op soek na ‘n vennoot vir my Affies Uber Vloot vanuit die Ooste na Affies….
@Wonder: Dis die punt, ons verstaan dit nie. Verduidelik asb vir rugby, krieket, skole, klubs, seniors, ens.
@robbie: HS Stellenbosch en Paul Roos albei in Stellenbosch, een speel WP en een speel Boland; HJS, Gim, Labori, Klein Nederburg en New Orleans almal in die Paarl, selle storie.
Teken vir ons ‘n kaart, want ons is swak van begrip!
@Djou: Sou regtig nie ‘n verskil maak nie jong, of jy verloor teen WP of jy verloor teen Boland, maar verloor sal dit bly. Op ‘n praktiese noot, sou geen van die hordes skole wat strek van die Weskus tot Ashton, Bonnievale, Montagu en Hermanus ooit CW gespeel het nie. Oplossing bly maar 2 WP spanne
@Wonder: Nou wonder ek hoekom sou hy dan nie die 100% beurse geneem het nie. Klink vir my of jou vriend tog net belangrik wou klink, as jy weer by hom kuier, draai hom net asb om want die stront wat hy praat is besig om by sy mond uit te loop.
Vriend van my se seun in Kloof. Hy vertel hy kry 50% korting op skool gelde op voorwaarde dat sy seun moet sport beoefen. Maar dis nie ‘n beurs nie. Sê vir my Garsies, Menlo en Affies het 100% beurse aangebied. Dit beteken hy sou niks hoef te betaal vir enige toere. Hy moet nou egter nog vir die toere betaal, so dis nie ‘n beurs nie. Sy suster is baie kwaad toe hy haar vertel, want haar kind is akademies baie sterk en sy moet 100% betaal. Sy reken hy moes in beginsel nee gesê het vir die korting. Nou wonder ek, sal sy nee sê vir die korting wanneer die slimkind korting kry by die Universiteit ? Beslis nie!!
Hy is meer bekommerd oor die rugby toekoms van Kloof. Hoof blykbaar eks Affie wat ook wil wegdoen met speel vir bekers. Ouers en BL skop glo erg vas.
@Hooit: Daar is beslis net twee 0/19’s by Garsies. Nes jy het ek geen probleem met die 0/19’s wat speel. Reëls is tog tog dieselfde vir almal.
Wat verstaan julle manne uit die Noorde nie van die grens tussen die WP en Boland nie ?
@Rugbyman: Kom nou, jy sal ons laat gryp na ons sakdoeke. As daar gegaan word volgens die meerderheidsopinie hier, is Garsies die oorweldigende gunsteling om Saterdag te wen, en volgens Skopgraaf, sommer groot. Moet julleself nou nie kom voordoen as die “under dog” nie. Maar ek is seker daar word na uitgesien om julle by WK te verwelkom met sterk teenstand.
Sien School of Rugby lys die spelers van Welkom Gim. Is die SARU span dis Welkom Gim? Indien wel gaan hul gedugte opponente wees.
@Wonder: Ek het gevra omdat n ouer Saterdag gese het daar is meer as 2 maar ek weet net van 2 en altwee het laasjaar erkenning gekry op meriete want hulle is goeie spelers. Soos gese ek het geen probleem met o/19 seuns nie. Beeld is o/19 en so ook meeste/alle feeste. As my geheue reg is het Monnas ook 2 in die Beeld gehad laasjaar en by St Johns.
@Bere007: Dink jy nou regtig hy kan Engels lees?
@Vra maar net …. Synde dat jy die heeltyd nog steeds vrae het …. Wil jy nie asb post 107 hierbo lees nie…. Daar sal jy al jou antwoorde kry ….
@Hooit: Twee fantasties spelers van Garsfontein. Hoeveel 0/19 ‘s het Monnas verlede jaar by St John’s gehad?
Volgens die program was daar 4 van hulle. En HTS Middelburg ? Gedurende die Tuks reeks het n’ ouer van HTS lekker gelag en gesê:” Ons sal sien in die Beeld, dan het ons 6 0/19 seuns wat kan speel”
@Kattes-Strofes: Jy maak ‘n fout vriend. Ons staan bankvas agter Affies, Waterkloof en Menlo – en Grey.
Ons verskil net oor een ding hierbo – en dit is al holrug gery, maar daar by julle weet julle steeds nie waar die die Boland en WP is nie. Minstens weet mens hier waar ons speel.
@Oakdale supporter: ja… sekere manne kan maar net nie vrede maak met die feit dat ons ook n plek in die son het nie… sterkte vir julle! Ons is beide die underdogs
@Rugbyman: Ek stem saam. Die ou grappie raak nou afgesaag. Speel teen so veel as moontlik van die top 20 skole in die land en probeer so goed as moontlik doen.
Die odds is verseker Maandag teen ons soos dit Saterdag teen julle is, maar die seuns sal die geleentheid vir niks mis om hulself teen ‘n top skool te meet nie
@Vra maar net: Clown.com
@Affiedorp: Jy is reg, ou maat! Dit bly n helse voorreg vir n ouer om sy/haar kind/kinders te ondersteun. Ek self het nie meer kinders op skool nie, maar die oupa het darem nog n o/12 laaitie wat o/ 13 B span speel, en ek en ouma “support” lekker die kaalvoet rugby. Ook 2 graad 1 dogtertjies wat nou so half en half aan die gang kom met netbal.
Mis erg die hoerskool rugby van my laatlam, maar ondersteun steeds sy Alma Mater ,Boishaai, sowel as my oudste 2 se Alma Mater, Brackenfell.
Geniet vir Wildeklawer. Uistekende rugby en baie gasvrye mense.
@Kattes-Strofes: Die TLANS moet nou nog sterker saam staan. Ons het mekaar nou meer nodig as ooit tevore. Maar kom ons praat eerder rappi. Deur oor die ANC en die politieke te praat plaas net n demper op als. Ons seuns en dogter is meer werd as Dit. Ek gaan my seun se WK met oorgawe vier en die politiek vir eers in Gauteng los. Kani meer wag vir hierdie naweek nie. Laat daar lig wees!
@Ploegskaar: Ploeg!! As mens kyk na die kommentaar vanaf 184 af, is jy reg. Die TLANS lyk my , gaan nie eers hou tot by Wildeklawer nie.
@Djou: ek dink of eerder hoop die feit dat die getalle so naby aan mekaar is vir affies en boys high is dit dubbel aansoeke. Ouers wat maar n kans vat en by albei skole aansoek doen. Ek kan nie sien dat hulle eers gaan poog om die taalbeleid te verander nie slegs as daar nie n engelse skool in die omgewing is nie. Maar dit gaan nog steeds beteken dat affies alle afrikaanse aansoeke gaan moet vat en die klasse moet vol druk na 45 in plaas van 30 so dis n skool met 2000 kinders en afgewaterde opvoeding.affies gaan dalk die jaar 500 graad 8,s invat. Ek skud net my kop
@CharlesZA Ja jy is lekker hand op die blaas met hulle. n Jaarlikse instelling van sport oor en weer kan lekker raak as Gapsfontein se werwers onder julle in hulle visier kry. Boetie dot com
@robbie: Dit is ongelukkig nie ‘n verkiesingsuitspraak nie. Sy pogings, waarmee hy al sekere sukses behaal het, spruit lank voor die verkiesing. Die aanlynstelsel ook is ‘n poging om hom skietgoed te gee om sy planne uit te voer. Pleks van nuwe skole te bou en goeie onderwysers te kweek wil hy eerder dit wat goed is gemiddeld maak.
@slagter: Ek sal jou aanraai om eers jou feite reg te kry voor jy beskuldingings roekeloos rondslinger. Ek het tog genoem dat die dok en BL sterk moet staan, maar die slaap in jou oë het dalk verhoed dat jy mooi lees.
In gister se Beeld (Rugbyman het dit vir jou aangeheg) staan dit dat Affies se aansoeke op 1 804 gestaan het en die van Boys High op 1 821. Dit was volgens Lesufi die 2 gewildste skole. En as jy al sy uitsprake saamvoeg sedert hy aan bewind gekom het is dit duidelik dat hy van alle Afrikaanse skole ontslae wil raak.
Hy wil hê dat Afrikaanse skole hul fasiliteite deel met ander skole in townships (Twinning); dat skole wat reeds vol is plek maak vir kinders wat nie plek het nie maak nie saak wat die taal is nie; skole se name moet verander – die dat BOG praat van Pedi High; en nou wil hy by die gewilde skole bykomende klasse laat bou om plek te maak vir kinders in die omgewing.
Nou, as jy nie die poging kan sien nie, is jy blind.
So,
@robbie: Jy bedoel soos self besluit oor watter internasionale sportbyeenkomste te reel?
Wat mnr Lesufi se en wat hy toegelaat word om te doen is twee heeltemaal verskillende dinge. Skole sal ‘n lys kry van leerders wat by hulle aansoek gedoen en hulle sal self besluit wie word ingeskryf. Soos ‘n mens rondom 1 April versigtig moet wees, wees ook versigtig wanneer verkiesings in die vooruitsig is en ministers oor sport begin besluite neem.
@Kattes-Strofes: Wonder hoeveel dit die skole elk sou gekos het om Schoolsportlive te kry daar. Hulle doen n goeie job hier in die kaap en gaan die hele Wynberg fees stream.
Wat n uitstekende stelsel. As jou seun se eerste keuse Affies is, maak die stelsel sommer outomaties Boys High sy 2e keuse en Meisies Hoer, sy 3e. Sal hy nie gelukkig wees nie-soos n vark in Palestina?
@Rugbyman: Ek verskil ernstig met jou. Jy se dat gehalte onderwys in die slag KAN bly. Jy kan dit vervang met GAAN bly. En ek kan my stelling met 10 bladsye motiveer. Dit is maar EEN van die redes waarom dit so moeilik is om in die VS te werf.
@Calamari: Saterdag se wedstryde, wil dit vir my lyk ,word nie ge-stream nie. Daar is egter soort van” lewendige” geskrewe kommentaar op die webtuistes Mycomlink.co.za asook WebRugby.co.za.
Ek sal maar daar probeer volg wat aan gaan. Dit is egter maar gewoonlik een van die onderskeie skole se jong manne wat die kommentaar werk doen, so ek glo onpartydigheid is seker maar moeilik, en die name van veral die opposisie spelers blyk ook gewoonlik n probleem te wees. Nietemin, darem beter as niks, of hoe?
@slagter: ek dink nie hy verlustig homself nie… affies was beslis genoem… ek dink dit bekommer ons almal dat gehalte onderwys in die slag kan bly… sien hieronder die artikel in beeld
http://www.netwerk24.com/Nuus/Onderwys/aanlyn-registrasie-die-pta-skole-is-die-gewildste-20160426
In kort, ons behoort almal bekommerd te wees… ek dink nie 50 leerlinge in n klas is gehalte onderwys nie en ek vermoed dis waarheen meneer Lesufi oppad is…
@Djou: gaan lees maar weer jou nuus, die aansoeke was vir pretoria boys high en dit was 1821 wat die rekord is in gauteng. Daar word niks van affies gesê nie die bron is news 24.so gaan verlustig jou maar in iets anders
@Djou: So, die gerug van n naamsverandering na “Pedi High” is nie onmoontlik nie. Dit is waar Grey darem n groot voordeel het- dat die eiendom en alles daarop, in privaatbesit is, die Jock Meiring Trust. Vuil vingers en hande is buite perke. Hulle (die Trust)het so pas 4 bykomende ultra moderne klaskamers toegevoeg, maar hulle kon egter n beter naam gevind het vir die sentrum.
@CharlesZA: kan werk ja!
@Rugbyman: Ek weet julle sal nie vir ons onderskat. Hoop julle het ook n goeie naweek. Ons moet die game n jaarlikse instelling maak, kan mos sommer netbal en hokkie ook speel tussen die skole. Wat is n paar honderde km se travel tussen vriende.
@AffieOuer: Ek sien hier kom groot probleme vir Affies. Nie dadelik op die rugbyveld nie, maar vir die toekoms van die skool se tradisies. Volgens Lesufi het meer as 1 800 voornemende graad 8’s aansoek gedoen by Affies via die aanlynstelslel. Gegewe waar Affies gelee is, weet ons weet wie die meerderheid voornemende graad 8’s is. En volgens Lesufi sal voorkeur gegee word aan die kinders in die omgewing. En dit is ‘n aanduiding of die departement nuwe klaskamers moet bou. Hierdie aanlynstelsel is ‘n briljante strategiese plan van Lesufi om Afrikaanse skole te verengels. As die dok en BL ooit sterk moes wees is dit nou!
@Bere007: Ek is bewus. Ek het geen beswaar daar teen nie. Monnas sou self 1 gehad het maar dink hy is beseer. Sal maak vir goeie besprekings punt watter span die jongste, oudste, swaarste, ligste, kortste en langste is. Van wat ek gesien het met geen feite om op te werk nie. Noordkaap seker kortste en ligste span en Paarl Gim langste en swaarste.
@CharlesZA: Gelukkig het ons stellenberg gesien speel by noordsuid en enige kans dat ons hulle sal onderskat is 100% uit die weg geruim… In my opinie het julle n baie sterk span en is puik afgerig! Dit gaan n klipharde game wees maandag! Sterkte en geniet julle debuut saam met ons! Ek steur my glad nie aan skopgraaf se voorspellings nie…
@AffieOuer :wink:?
@Hooit. Dit is n o/19 toernooi my vriend..
@Andre T: Andre ek dink meeste mense weet van die 2 o/19 spelers in Garsfontein. Is daar nog of net 2. Ek weet die Monnas span het geen o/19 spelers by Wildeklawer. Sal interressant wees om te weet hoeveel spanne o/19 of o/18 is.
@HE: Die graad 11 groep speel al van graad 8 af teen al die sterkste spanne so hulle sal reg wees. Baie jammer oor ons 9 wat beseer is. Gedink hy het goeie kans om CW te speel.
@CharlesZA: Bly om te hoor. Garsfontein, met hulle groot reputasie moet nie Stellenberg onderskat nie. Mag miskien die “new boys” met ‘n jong span wees, maar het niks om te verloor nie.
@Andre T: Dit word wel opgeneem, so ons kan later kyk hoe Garsies met 25 gewen, dis nou volgens Skoppie.
@Skopgraaf243: Soos gewoonlik sal hulle maar hulle praatwerk tussen die kalkstrepe doen. Ek dink dit was n uitstekende besluit om nie aan n paaStoer nooi deel te neem nie
Jy is slegs so goed soos oppisisie jou toelaat!… match fitness is crucial. Veral wanneer games tight is.
Waar ek vanaf kom het n oud hoof ’91 gevra wat is grys, dis wit of dis swart maar nie grys nie
Grey gaan dinsdag hulle self vra, ons is geweeg gemeet en te lig gevind
Dit kan slegte tendens raak by sulke sterk skole wat nie vir n rukkie sterk skole gespeel het nie en verg spesiale effort om deur te trek….of nie.
Moet bieg, ek sal like om Grey op vol swing teen die groter boys te sien.
2016…gaan heel anders lyk na die naweek vir n hele paar skole hoe hulle res van seisoen gaan aanpak!
Grey se spelers word natuurlik lekker utgerus en het n voordeel by wildeklawer naweek waar mens binne 7 dae 3 games speel ( HJS die naweek na Wildeklawer)
@BoishaaiPa: Miskien moet hulle opponente n punt daarvan maak om hulle te herinner. Miskien is die telling na 40 minute dat dit oninhaalbaar is. My advies dus aan hulle, sal wees,score teen dieselfde tempo as in die laaste 3 wedstryde
@calamari – sies
Dit is nou teleurstellend.
Net bly julle wen dit nie.
@Naastrolia: Ek is lily white in murg en been!
Calamari
Jy wil zekerlijk nie he tottenham moet die Liga wen nie?
As n BAIE groot Arsenal man is daar vir my net een opsie.
@Andre T: Kan ek darem ten minste erens die halftyd en eindtellings sien…
Ek hoop regtig die rooi duiwels kan n stokkie in die ‘foxes’ se pad steek….
@Calamari: Kyk eerder sokker…….Saterdag se games gaan eensydig wees
@Andre T: Ek wil dit meer graag as jy weet….
@Calamari: Ek wil dit ook graag weet
…………..afgesien van al die sagte kragmetings Saterdag
@Andre T: Word die eerste dag van WK erens gewys/ge’stream’ ?
Ek dink die grootste teleurstelling van WK 2016 is dat Garsfontein vs Stellenberg nie op beeldradio is
@Skopgraaf243: Dink dit sal ‘n fout wees om Noord Kaap en Diamantveld te onderskat. Hulle het vir alle praktiese doeleindes tuisveld voordeel en sal goeie ondersteuning hê.
08:00 Sat.30Apr EG Jansen +20 v Louis Botha
09:10 Sat.30Apr Wildeklawer SARU v +15 Oakdale
10:20 Sat.30Apr Stellenberg +10 v Noord-Kaap
11:30 Sat.30Apr Monument +25 v Selborne
12:40 Sat.30Apr HTS Middelburg v +10 Paul Roos
13:50 Sat.30Apr Menlopark v +25 Paarl Gim
15:00 Sat.30Apr Waterkloof v +25 HJS Paarl BH
16:10 Sat.30Apr Garsfontein v +10 Grey College
17:20 Sat.30Apr Affies +20 v Outeniqua
18:30 Sat.30Apr Diamantveld v +20 Boland Landbou
08:00 Mon.02May Noord-Kaap v +10 Wildeklawer SARU
09:10 Mon.02May Menlopark v +25 Paul Roos
10:20 Mon.02May EG Jansen +7 v Paarl Gim
11:00 Mon.02May Louis Botha v +7 Selborne
11:30 Mon.02May Monument +15 v Outeniqua
12:10 Mon.02May Garsfontein +25 v Stellenberg
12:40 Mon.02May HTS Middelburg +10 v Diamantveld
13:50 Mon.02May Grey College +20 v Oakdale
15:00 Mon.02May Waterkloof v +15 Boland Landbou
16:10 Mon.02May Affies +13 v HJS Paarl BH
@Ploegskaar: Dit kos net een ou ligte poepie uit verkeerde windrigting om daai alliansie uitmekaar te laat val…volgende naweek is hulle weer hard op mekaar!
@BoishaaiPa: Dit sal lol vir daai span om 2 of 3 in ‘n ry te verloor, dis regtig ‘n sterk groep, wat baie taai is tussen die ore. Hoop die manne ondersteun mekaar mooi daar teen TLANS (Tydelike Losse Alliansie van Noordelike Skole) wat nogal haastig, met wankelrige fondasie bygesê, op die been gebring is!
@Ploegskaar: Die potensiaal is natuurlik daar om drie in n ry te verloor…wat erg kan raak!…As jy egter na die hele seisoen kyk en op die einde met so n wedstrydbepaling slegs 3 games verloor is dit nie te sleg nie….probleem is egter dat dit drie weke kan duur voor jy miskein weer n wen kan kry en dit gaan nie lekker smaak nie…
Grey moet net onthou dat n game 70 minute lank is en nie net 35 orf 40 nie….hulle het lanklaas n volle game gespeel.!
@BOG: Maak dit regtig saak?
@BOG: Duppie sê as Grey vir Garsfontein wen sal hy 3 keer om die Gat hol…..kaalgat
Is daar enige planne om vir Duppie aan te keer en hom te verlos van sy verbintenis om kaalgat om die groot Gat te hol? Sy naellope duur nou darem amper 4 jaar. Of is dit langer?
@Naastrolia: Jip, Paarl Gim speel nie Monnas, Grey of Affies nie….
Is n groot jammert
e dat paarl gim nie teen een van Affies of Grey speel die jaar nie.
@Naastrolia: Ek glo die afrigter kan die spelers wel die fynere kunsies leer hoe om situasies te hanteer…iets wat elke afrigter nie kan doen nie…
@calamari
Mees beslis maar die afrigter lei net die spelers tot by die water – bv outeniqua het hulle paniekerig geword nie. dink daar is n hele paar kalm koppe in die span.
Jy hoe goeie coach wees – jou spelers moet nogsteeds BMT he en in die groot oomblike kan “perform”
@Naastrolia: …of n goeie afrigter…..
@AffieOuer: 15 wedstyde is nie vreeslik baie nie, wat is die rede hiervoor?
Ek wil tog glo dat indien HJS die telling kan naby hou teen Affies dat hulle dan sal wen.
Dit is ongelooflik hoe baie van die 27 wenne in n ry bitter naby was – dit se vir mens baie oor die span se mentaliteit.
As die spanne so navy aan mekaar is itv talent en grote ens word die game baie keer gewen met n span se mentaliteit.
@Calamari – Affies speel ongeveer 15 wedstryde
@Bere – sien Affies werf darem nog onder die radar nie vermeld in jou artikel nie…haha (nie bedoel vir verdere debat nie )
@AndreT –
Aan al die res – sien julle by WK
@Calamari: Jy is nogal reg, hats off vir ons bure (letterlik waar ek bly), daar is beslis geen sagte games in daai fixture list nie. Alles van die beste vir die Wynland spanne, sal hulle soos altyd ondersteun vs die mag van die Noordelike vlaktes
@Andre T: Stem, AHS gaan Glenwood opvreet. @Skopgraaf243: Al is PRG nie wat hul moet wees, volgens jou nie, gaan hul op WK, die 6e en 15e beste span in die Noordvaal bymekaarmaak en uitspoeg.
@Naastrolia: Cabous Eloff en kie gaan kom vir Boishaai!
@Skopgraaf243: Het hulle nie amper n honderdtal teen Helpmekaar opgesit?
…shjoe, sien uit na daai enetjie. Wonder what old Grassy will say about that! ek dink nie so groot marge nie maar kom ons kyk. Affies was self nog nie regtig getoets die jaar teen van die groottes nie. Ja Paul Roos maar hulle ook nie wat hulle moet wees soos altyd. Komende naweek gaan dinge heelwat duideliker maak. Miskien as die nuwe BFF verhouding van Garsies en Affies voort duur, kan hulle mekaar tot ondersteuning bied vir moeilike tyd.
@Skopgraaf243: So 38-12
Andre T…wat dink jy sal die telling Glenwood v Affies wees 2016?
Soos wat ek verneem is affies gunsteling om HJS te klop. Hoop maar moerat en ras is reg vir die storie
@Calamari: Ek stem saam met jou……..as HJS al 3 wen is daar geen twyfel oor 2016……….al is julle 2de beste in die Paarl
@Naastrolia: Hierdie is drie tawwe wedstryde….! Moelikste kombinasie agtermekaar wat enige skoolspan vanjaar voor kan vra…
baie dankie – ek hoop maar die nuwe spelers kan bo hul potensiaal speel.
Ongelukkg kan ek nie sien dat HJS die volgende 3 wedstryde sal wen nie – inteendeel 2 uit die 3 wen sal n prestatie wees.
@Calamari: Julle huidige 10 is ook in n klas van sy eie….het ook verlede jaar as gr 11 julle uit n paar baie benarde posisies gered.
@Naastrolia: Boeta Chamberlain is in n klas van sy eie, gelukkig nog graad 11, so hy behoort volgende jaar tot sy reg te kom.
Van der Merwe is ook in n klas van sy eie, ook hoofseun van die skool, verlede jaar seccies gespeel en man alleen vir Grey Bloem gebreek op die posseel.
Dorfling is ongelukkig matriek, maar klein Vissertjie het puik gespeel teen Wynberg en is defnitief op meriete die beste 9 in HJS.
Baie dankie Calamari
En is die 3 manne se plaasvervangers darem van n redelike gehalte?
@Calamari: Ja ek weet….julle het 6de span spelers wat maklik vir Affies se 2des sal speel
@Andre T: Ek kla nie, @Naastrolia he tnet gevra of ons beserings het. Van die manne sal straks reg wees vir volgende naweek teen Klofies. Daar is maar net 3 manne wat uit is vir die hele jaar, niks ernstigs nie.
Besering maar deel van die game….elke span het maar sy terugslae……die seunsskole met hulle duisende seuns word nie so erg geraak soos die gewone skole.
Monnas se CW 10 van verlede jaar ook uit vir seisoen maar niemand het nog daaroor gekla……..die seun wat sy plek volstaan speel sy hart uit……..
@Naastrolia:
Dorfling uit heel jaar.
Chamberlain uit heel jaar
Van der Merwe uit heel jaar
Manny speel dalk eers teen Affies
Vian Fourie met stretcher van veld gedra teen Wynberg
Moerat veld vroeg verlaat met n harde stamp teen die kop.
Ferreira vroeg afgehaal met n knie wat erg ‘gestrap’ was.
Takkie eers met 10min op weer begin speel na n harde stamp verlede naweek teen Biskoppe.
sukkel HJS baie met beserings die jaar?
@akw: Nee ongelukkig bubble hulle under my Top 70
@Andre T: Jy het Menlo Park uitgelos in jou Top 20.
@calamari…nee ons is die bulle…nie wit bulle…en ons het regte bulle (jerseys) maar kan hul tenminste sien op ons werf:lol:
@Calamari: Moet nooit ‘dog’ nie
Die Woesrand se Top 20 is op die oomblik
1) HJS
2) Affies
3) Helpmekaar
4) Grey Bloem
5) Paarl Gim
6) Glenwood
7) Garsfontein
8 ) Paul Roos
9) Outeniqua
10) Monument
11) Grey PE
12) Oakdale
13) Boland Landbou
14) Nelspruit
15) Stellenberg
16) Jeppe
17) EG Jansen
18) Welkom Gimnasuim
19) Dale
20) Ben Vorster
@Andre T: Ek dog die witbulle is Oakdale?
@Calamari: Ek weet nie hoe ou Red Heart asem se rankings presies werk nie maar volgens die Woesrand sisteem kan jy nie eintlik nr 1 word indien jy nie Monnas geklop het. Vanjaar se Pretenders…..Affies, Grey en HJS is bitter gelukkig dat hulle nie die Wit Bulle hoef te speel nie maar ek gee hulle maar die voordeel van die twyfel.
@Andre T: Jy gaan maak dat Sprinkaan in sy doobie verstik.
@Andre T: Het dit enige impak op jou ‘ranking’ indien jy makliker of minder wedstryde speel?
@Calamari: Na hulle Grey Bloem op 7 Mei speel het hulle nog so paar walk overs oor voor die ‘eksamens’ begin
@Andre T: Daardie span van die vlaktes is woes verby vanjaar. Hoeveel wedstryde speel Affies vanjaar?
Garsfontein se 0/19 A’s ook nog onoorwonne vanjaar……….gaan hulle GCB se droom verwoes Saterdag?
Wat is die moontlikheid van ‘n “Schoolboy Rugby Blog” tafel by wildeklawer? Sal lekker wees om sommige van die akteurs van hierdie sepie te ontmoet
@skopgraaf243 …Why should we always take the abuse from uninformed people…. Unfortunately we did not write the article ……the truth shall set you free my friend ……
Van al die aanspraakmakers op nr 1 in RSA vir 2016 is Affies se pad die maklikste en vinnigste verby.
Indien hulle vir HJS op 2 Mei en vir GCB op 7 Mei klop is hulle die nuwe swaargewig kampioen van die republiek.
Indien hulle wel verloor teen een of beide is dit slegs HJS of GCB wat dan die gordel sal dra………en hulle moet nog eers dan met Paul Roos en Paarl Gim ook afreken
That is the short and the sweet of it en geen ander permutasies word deur die Republiek van die Woesrand erken
Paarl Boishaai does have an incredibly difficult fixture list. I would like to think that the HJS vs Grey College game is of such stature that it should not be played directly after the Monday of Wildeklawer.
Does the under 16 tournament have a big impact on selection of teams for the next year?
@Bere007…trust you to go pick the article where your name doesn’t feature! You boytjie!
@Bere007: I would think that its a bit unnecessary to name the boys in the article, but a very interesting read
WK het vanjaar n paar lam kragmetings maar dit bly die top skole toernooi in SA en dis n eer om uitgenooi te word. Ek dink n paar skole kan lucky wees om daar te wees.
Ek hoop die organiseerders hou 0/16 spanne dop om in vervolg uitnodigings te maak…………..soos bv Helpmekaar is n MOET vir 2017
Will all the bloggers who always make nasty comments about Garsies please read this ……http://schools.sarugbymag.co.za/player-poaching-whos-to-blame/
@Vyfster: In die verlede het WK sommige skole op 3 jaar kontrakte geteken. Ek weet nie of dit nog steeds die geval is nie, maar dit kan dalk wees dat hulle nog kontraktueel verbind is tot die skool. Ek vermoed hulle doen dit nie nou meer nie, miskien kan Rugbyman meer lig op die onderwerp gooi gesien dat hulle vanjaar genooi is en dalk ook n kontrak moes teken.
@David: Weet nog nie van Mario nie – hy gaan dalk saam, maar Tristan (stut) is reg. Res van die span is reg. Tian (Os) moontlik terug teen Affies.
Mei maand is beslis ‘klippe kou maand’ vir Boishaai. Eerstens speel ons Waterkloof, dan Affies, dan Grey en dan PRG…in daardie volgorde en op agtereenvolgende naweke. Die manne se karakter sal getoets word. Koppe af en hard werk. Elke wedstryd sover speel Boishaai beter. Die manne glo in hulle self.
Ek sou se Boishaai se span het sopas na 4de rat oorgeskakel.
Viva!
@Vyfster: Jy sit darem nou baie druk op ons om vir Noord-Kaap maklik te wen. Hoop die manne focus op die game en dink nie aan die Maandag game.
Dag 1: Noordvaal: 3, Sentraal: 1, Suid: 6.
Dag 2: Noordvaal: 4, Sentraal: 2, Suid: 4
lol…ek dink in elk geval hul moet die TV rugby uitsendings los en eerder vir ons die netbal wys…..
Wie wil nou Affies teen Boishaai kyk as jy na Ben Vorster se 1ste netbalspan kan kyk?
AntonT mag dalk nie so ver verkeerd wees nie….die probleem is dat die suidelike spanne al hul top skole daar het, terwyl nie naastenby dieselfde van die noordelike en sentrale streke gese kan word nie.
Met alle respek, Menlo gaan oor jaar oor 2 goeie 1ste spanne he, maar tans sal hul sukkel om onder die top 20 spanne in Noordvaal te val….’n feit wat net weereens onderstreep is met hul liederlike nederlaag teen Pietersburg laas week…..Waterkloof stotter ook maar voort, alhoewel ek vermoed hulle sal bietjie beter vertoon as sover die seisoen……sekerlik sou Nelspruit, Jeppe, Helpmekaar beter weerstand bied?
Sentrale area nog veel erger…..sal Noord-Kaap enigsins onder die top 100 spanne vanjaar tel?…..hulle kry 1 reuse pak slae na die ander….? Louis Botha…selfs Diamantveld kan ietwat bevraagteken word….Welkom Gim het hul almal al maklik geklop……dit maak seker nie saak nie, maar vir ‘n toernooi wat hom daarop roem dat hy die sterkste line-up het is hierdie jaar se deelnemers maar ‘n mengsel van baie sterk tot erg middelmatig.
Dit sal interessant wees om Noord-Kaap en Diamandveld se insluiting te debateer. Gegewe die borg, die stad waar dit plaas vind en die venue, neem ek aan dat die 2 skole se deelname altyd verpligtend sal wees…maar ek kan regtig nie sien dat Noord-Kaap van jaar daar hoort nie…gelukkig is die bepalingslys hul goedgesind…..’n honderdtal teen Affies of Boishaai sou ‘n definitiewe moontlikheid wees.
Kom ons hoop maar ek is verkeerd en al die wedstryde is kompeterend…..sterkte aan al die spanne!
@AntonT: Anton I seriously think you are way wrong . I think in most games scores will be 5 points or less difference and that games can easily won by both teams .
@AntonT: Jy gaan die manne van noorde moeilik maak met die voorspellings.
My voorspelling vir Saterdag en Maandag se Noord teen Suid. Dit sluit ongelukkig nou nie sentraal in nie.
HTS Middelburg vs Paul Roos (PAUL ROOS +10)
Menlopark vs Paarl Gim (PAARLS GIM +20)
Waterkloof vs HJS Paarl BH (HJS +20)
Affies vs Outeniqua (AFFIES +10)
dag een 3 Suid 1 Noord
Menlopark vs Paul Roos (Paul Roos +20)
EG Jansen vs Paarl Gim (PAARL GIM+5)
Monument vs Outeniqua (Outeniqua +3)
Garsfontein vs Stellenberg (Garsfontein +5)
Waterkloof vs Boland Landbou (Boland +10)
Affies vs HJS Paarl BH (HJS +3)
Dag 2 Suid 5 – Noord 1
Algeheel Suid 8 – Noord 2
@Skopgraaf243: Ongelooflik baie moeite gekos om jou skrywe te ontleed, maar nie net het jy jou lyne tussen Kapenaars en Natallers gekruis nie, maar jy het ook nie so lekker tussen lyne gelees nie. Om jou analogie te gebruik, jy pis wild soos iemand met ‘n gieteroog, en hoofsaaklik op jou kouse en plakkies. Vir klariteit, ons heg nie waarde aan bekerrugby nie, maar dit beteken nie ons dink Tuks en Beeld is poef nie. Dis net nie vir ons nie. Sterkte vir WK, gaan taai wees, vir almal
@Ploegskaar…jy is soos daai manne met selective hearing/memory. En as jy wil in die wind piepie moet jy maar nat word ou bees.
Niemand maak stories op nie. Word wakker hierdie is nie fabel nie.
Boland het ongelukkig in die slag gebly, maar ek maak ongelukkig nie uitsonderings as by suidelike rugby kom nie. Julle almal chomme anyway. …ek dink dis daai berg wat hulle net so stadig maak om te respond
my suggestie is gegrond / basseer op Grasshopper se chirps, en daai manne van die Paarl, blou trein en kie. En as jy alles lees weet jy van dit. Hoe dit nie opgewasse komp. Is want die kaapse skole nie daar is nie ens. Hulle chirps is kruis en dwars oor die threads maar dis daar gaan kyk maar.
M.b.t. kennis van kaapse skole rugby. Ek hoef nie druiwe te ken om die wyn te geniet nie!.
Julle mag dalk baie derby games hê, wat dalk fisiek kan wees, maar dis nie dieselfde as julle n Gimmies of Boys High speel nie.
Net punt van orde niemand het gesê daar is nie respek vir julle spanne nie. Let wel dit maak nie julle ondersteuners beskermde entiteite nie.
My kommentaar is bloot sledging met oog op komende naweek . Gaan rook ietsie en haal diep asem vat teug van jou gunsteling knerts. C. t. f. d. !!!
Die naweek gaan groot wees geniet dit!
Sterkte met julle span!
@Skopgraaf243: Moenie storietjies opmaak nie, die Tuks is niks aanmerking doen al lank die rondte en verwys na die Uni, niks uit te waai met die Tuksreeks nie. En watter Suidelike ondersteuners het ander uitslae verwag en reken Wildeklawer gaan drafstap wees? Definitief dit nerens hier of elders gelees nie. ‘n Bietjie insig oor Kaapse skolerugby vir jou, hier is nie tyd vir rondpis en opbou en opwarm en piek en afwarm of watookal nie, elke Saterdag in die liga is taai, Paas en Wildeklawer is taai, so ons praat min en jol hard wat voor ons is, ongeag wie of waneer of hoe oud, gesteel, nuut of lelik hulle is. Bowenal respekteer ons altyd opponente, wen of verloor
@OudUppie: Is Vierra en stut reg v die naweek? Res van span ok?
Weet julle van enige live streaming vir die saterdag?
kan julle asb laat weet.
Monday May 2nd SS7
07h50…
SARU v Noord-Kaap
09h05…
Menlopark v Paul Roos
10h15…
EG Jansen v Paarl Gim
11h25…
Monument v Outeniqua
12H35…
HTS M/burg v Diamantveld
13h45…
Grey College v Oakdale
14h55…
Waterkloof v Boland L/bou
16h05…
Affies v HJS Paarl BH
@Oakdale supporter: In verlede Saterdag se Volksblad het hulle gese dat Welkom Gim die uitnodiging span gaan wees. Miskien kan iemand net bevestig.
Weet enige iemand dalk uit watter skole die uitnodiging span opgemaak word vir Wildeklawer.
Wow what a weekend of semi finals Tuks Series rugby!
Some of our southern south-africans are of opinion that if they can read something into it, it will give them peace of mind being prepared for whats coming this weekend at Wildeklawer!
…reminds me of this years varsity cup. What happened to Maties!
First trying to discredit the Tuks series as “Tuks is niks” like their is no real competition around, but south of our midlands what they dont know is that most teams are only finding gears after easter, besides the early peaking ones.
I am of opinion that this is gonna be epic two days of top schoolboy rugby. Upsets are imminent and sure to be unveiled with some tough competition. Especially those early peaking teams, depth and injuries playing big roles!.
Good luck with some last preparation and do travel safe.
Hi almal. Nuut op die blog. Gaan iemand die eerste dag se games en die twee B veld games op die tweede dag stream. Sien SSL stream die Wynberg Festival. Sal jammer wees as ‘n ou hierdie nêrens kan volg nie
@tzavosky:Wat hoor julle is die game tussen kloof en BV aan die naweek.
@Quagga: Ja, self, maar onthou Pietersburg is ook nog in die mengsel vir beide spanne, en ek is glad nie gerus oor hulle nie.
Voor dit egter gebeur, moet BV en Helpies eers die noorde se eer gaan verdedig by die Klein Karoo toernooi.
@tzavosky: Ek glo jou. Kan nie wag vir die Helpie wedstryd nie, gaan ‘n skitterende kragmeting oplewer.
@Quagga: Openbare vakansiedag gewees hier op Tzaneen vandag!
@Randy hoe goed was daai wen van BV oor Jeppe! Jeppe het skerp gelyk teen Monnas op die Leeus proewe so daai bulle van BV lyk soos ‘n gevaarlike klomp vanjaar.
Niks word in Mei gewen nie, soos Naas ons geleer het, maar wat van ‘n voorspelling oor hoe die eerste vyf op die ranglys gaan lyk teen die einde van die seisoen?
Myne lyk so:
1. Grey Kollege
2. Affies
3. Paarl Gim
4. HJS Paarl
5. Paul Roos
Die ses groot wedstryde wat die volgorde sal bepaal, is:
Affies vs Grey Kollege
Affies vs HJS Paarl
HJS Paarl vs Grey Kollege
Paul Roos vs HJS Paarl
Grey Kollege vs Paul Roos
Paarl Gim vs HJS Paarl
Dan moet een van die vyf natuurlik nie iewers onverwags gly teen spanne van 6 ondertoe nie.
Lekker speel en mag die beserings wegbly!
@Quagga: ??
@Quagga:
Na vandag se Ben Vorster wen is hulle dalk n beter opsie as Jeppe
@Affieouer nee wat wees gerus ek het groot agting vir Affies en Klofies en ons ding lekker mee teen beide. My verwysing gaan maar oor goeie skole wat nie noodwendig aan @Rugbymal se verwysing na sogenaamde top provinsiale ligas speel as vertrekpunt tot sy stelling. Sover ek weet speel Affies nie in die ‘liga’ daar in Pta nie maar is steeds in aksie in die Wildeklawer fees. Ek probeer maar net die persoon se standpunt verstaan want dit klink of dit interessant kon wees.
@Quagga: nee man daai steek na Affies en Waterkloof se kant toe is nou ongevraagd! Ek is ook geinteresseerd om te sien hoe @rugbymal reageer maar ek weet nie hoekom dit alewig nodig is om Affies daarby te betrek nie? Die man dra nie ‘n Affies of Waterklooftrui nie – dus aanvaar ek vir die oomblik dat hy nie met een van die genoemde skole se stemme praat nie!
As ek jou kommentaar verkeerd intepreteer dan vra ek nou nederig omverskoning…maar terselfde tyd pleit ek “gun elke ou sy plekkie in die son”.
@rugbymal please explain. Sounds interesting. Trying to figure out where schools like Affies and Waterkloof then fit into. Perhaps you mean Beeld, Burger or some other league? I thought Wildeklawer was all about showcasing strenght vs. strength.
@Rugbymal: Would like to know which schools you are referring to.
@Cappie: Agree with you they could have given them better tougher games
@Quagga: Dont think schools that does not play in their provincial top leagues should form part of such (this) a tournament.
@Cappie: Absoluutdiewaarheid
@Speartackle: Menlopark het twee tawwe toffies om aan te kou. Eina! Hulle 0’15’s behoort egter die knoop deur te haak.
@Speartackle: Lyk of Paul Roos albei dae “soft games” het as ek na die uitslae van die afgelope naweek kyk.
@Speartackle: lLgte gaan beslis beter wees. Het by n gesaghebbende bron gehoor dat die Grikwa Stadion vir Diamantveld spreiligte gaan leen vir die WK.
Ek hoop die spreiligte is vanjaar beter…….ek raai maar toeskouers aan om flitse saam te neem
Nice list of contenders. Would have liked to see Helpmekaar and Jeppe there as well. Hopefully they will be included in 2017.
Pity Glenwood not part of the set up this year. Definitely a Top 5 team this year
Wildeklawer Saterdag is daar baie soft games…….
More manna, Ja-nee…HJS het dit maar bitter moeilik gehad in George, Kwaggas is NOOIT n maklike wedstryd nie. Drie in die laaste minute gedruk en uit die hoek oorgeskop vir die wen. Senuterged om die minste te se, maar knap gedaan! Paarl Gim/Landbou was baie teleurstellend.
Thanks Beet.
@Rugbyman: Tx
@akw: ongelukkig nie… as ek uitvind sal ek dit post
@Rugbyman: Weet jy hoe lyk die res van die program vir Saterdag?
@akw: the grey vs garsies game is at 16:10 on the Saturday… confirmed
Beet, I heard a rumor yesterday that Grey-Garsies is only late in the afternoon, instead of at 8:00.
But I cannot find any schedule with my ninja googling, can you maybe confirm the schedule for Saturday with your influential contacts?
@BOG: Garsies vs Grey gaan n riller wees.
@Andre T: Hulle het hulle vangnette gereed vir die manne op rolskaatse.
@BOG: Ek verneem by Spear sy susterskind lê en lippe aflek vir 30 April
Ek merk dat daar n paar manne hier, n innerlike stryd voer oor die wedstryd(e) op 30 April in Kimberley. Ek is dankbaar dat ek hoegenaamd nie daardie probleem ervaar nie en dat ek 110% agter GCB staan- van O14 tot by die Eerstes. Mag die uitslae n voortsetting wees van die hokkieuitslag, onlangs by KES. Vive la Grey !!
@4×4: moet jou komplimenteer. Jy lyk goed met jou nuwe trui
Net die atletiek uit die weg ruim dan sien ons uit ”n interessante seisoen. Sien uit om Garsfontein se begin te sien veral na die hoë afsluiting in 2015. Gaan Menlo hulle reputasie in die Top 10 weer kan vestig en gaan Affies kookwater wees soos verwag word of gaan 2015 sukses hulle dalk kniehalter?
Ek het net n vraag aan van die meer ingeligte bloggers van PRG,Oakdale en Outeniqua:Waarom neem julle junior spanne nie deel nie? Is dit n ranking-,koste-,afstand-,tyd besluit? Dit is in my opinie n bitter goeie geleentheid om jouself te toets teen van die ander top junior spanne in die land wat julle nie die res van die jaar speel nie soos bv EG Jansen. Praat bietjie met julle beheerliggame. Ek kan verstaan dat Louis Botha se juniors nie gaan nie,moontlik uit hulle diepte?
Ai, nou gaan ek die Saterdag moet afry Kby toe.
Garsies speel teen Grey op Wildeklawer, en ‘n week later is dit Affies teen Grey in Pretoria in hulle jaarlikse derby.
@Die Ken: Dankie. Moet sê jy slaan die spyker op die kop. Dit is presies wat ek nou ervaar en die wedstryd het nog nie eens begin nie.
@Djou: Sterkte met daardie een, ek het deur dieselfde wroeging gegaan vroeer vanjaar toe PRG en Monnas gespeel het, en moet volgende jaar weer daardeur gaan. Om jouself solank sielkundig voor te berei, as jou laaitie(s) in Garsies is/was en jy was in GCB, is die kans baie goed dat jy Garsies gaan ondersteun, maar diep binne jou hart gaan die GCB stem kliphard lawaai maak!
I see Speartackle is wearing the Garsfontein jersey after recently still supporting Menlo and Monnas before that and I can’t recall who before that.
Nevertheless, with Garsfontein playing Grey College, I will have to support Garsies in one half and Grey in the other half. I just don’t know who I should support in which half.
Hope the match ends in a draw! If not, Grey by 1 point!
@Kattes-Strofes, @Kosie: My son picked up on this as well. As a matter of fact, quite a few SA barbarian players wore old school socks. @Kosie: I don’t think any school could beat going to that kind of trouble to get socks to an old boy. Most old boys actually keep their socks from school-going days ;-)
Lyk my daar word wragtig nog rugby gepraat
@Kattes-Strofes: Wow what a feel good story. In terms of bragging rights for a school, priceless!
I wonder if a school anywhere in the world could beat this.
Please allow me to share something special with you, which shows the passion and never say die attitude of a true Boishaaier.
Thomas ‘The Tank’ Du Toit, the Sharks prop who is playing for the Barbarians against Argentina later this afternoon, dearly wants to play in his Boishaai socks.
It took a huge effort from supporters of the school to make sure he gets the required socks. This included a flight from Cape Town to London, travelling to and from Heathrow airport, a train trip and taxi transport to make the delivery. This mission was successfully completed and we are looking forward to see him play, proudly showing off his colours.
@scrummie: Yeah you are 100s there. Do you know the new order? EGJ vs Gim first or Klofies vs BL first?
Op Maandag Dag 2 :
EGJ vs Paarl Gim ?
Waterkloof vs Boland Lanbou ?
As ek reg is
@Die Ken: Die selfde ou selfde, vir verwysing beveel ek video materiaal van 1995, 2005 of 2015 aan, dis wat 2016 sal opdis. Kakprater?!? Bietjie van ‘n dik dirk opmerking, het meneer in ‘n Krugersdorp spuit getrap?
@Skopgraaf243: Watter optimisme, waarvan praat jy?!
@Skopgraaf243: Ek volg nie, jy sal meer spesifiek moet wees, of reply op my comment sodat ek kan sien waarna jy verwys
@Ploegskaar…punte vir optimisme maar daai punte tel nie oppie telbord nie.
Nietemin sien uit na awesome seisoen wat jaar op jaar bou!
@Ploegskaar….het jy al slaap ingehaal na daai droom/nagmerrie?
@Ploegskaar: ‘n normale Boland-span dan. Kakprater
@Kattes-Strofes: Ons sien uit na ‘n jaar sonder enige verwagtinge en geen druk. Geen naamspelers nie, pak is klein, slotte is kort en almal agter is maer en stadig.
Athi en Deon is terug, so ook 2014 Grant Khomo loskop Christiaan Olivier en vaskop Os Alberts. Albert Avo Coetzee is ‘n loskop, Duran Nasson ‘n senter.
Ons gaan PD, skop, tackle en bal sal nie verder as 10 gaan nie.
@Ploegskaar: Ploegie, terloops. Hoe lyk dinge daar by die boerseuns vir volgende jaar? Ek weet jul yster scrummie Deon Carstens[ wat volgens my nog groot rugby gaan speel en reeds deur die Bulle raakgesien is] en die veelsydige Athi Magwala is nog daar. Sien ook dat 2 manne WP Grant Khomo gehaal het t.w. Albert Coetzee [ek dink n stut] en Duran Nasson[ weet nie sy posisie nie].
Het jy miskien meer inligting?
@Ploegskaar: Sjoe!! Ploegie ! So n bek kort jam. Ja , jy is reg wat betref die genoemde name. Ek kan nog spelers byvoeg soos Urgene Johannes[ wat lank in die beseerde Ellister Becker se plek gespeel het, stut Adam Neethling en losman Ruan ‘Gert’ Van der Merwe en senter Hanri Van Heerden wat almal vanjaar reeds n keer of wat, die 1ste span trui oor die kop getrek het. Dan is NO.10/15 Ryhaan Lombaard ook eers volgende jaar in matriek. Mens moenie verbaas wees indien daar ook n sogenaamde onbekende speler skielik sy buiging maak nie.
Vanjaar se 1ste span kaptein, Andreas Van Wyk, het in van die laer spanne gespeel in die ouderdoms groepe, maar is deur die keurders raakgesien in 2014 se proewe, en die res is geskiedenis.
Nieteenstaande bogenoemde, moet ek jou ook gelyk gee rakende die druk en die verwagtinge. Soos ek reeds vantevore gese het, baie hang ook af van wat tussen die ore gebeur, veral wanneer die druk toegepas word.
Persoonlik is ek versigtig optimisties, maar weet dat daar soveel faktore is wat die trein kan ontspoor. Dan weet ek ook dat daar heelwat ander skole is wat op papier bulspanne het. So kom ons geniet eers die vakansie en lek ons lippe solank af vir n hele paar rillers in die nuwe jaar.
@Kattes-Strofes: Met Reece Bezuidenhout, Salmaan Moerat, Charl Serdyn, Khanya Ncusane, Manny Rass en Gianni Lombard van 2015 en Grant Khomo spelers soos onder andere Barnard, du Preez, Strauss, Pretorius, Fourie, Kotze, Horn, Chamberlain, Ferreira, Abrahams en Enslin wat ook in die opegroep gaan wees, is Boishaai beslis die span om te klop in 2016.
Voeg hierby die suksesvolle Grant Khomo/SA skole hulpafrigter, WP CW afrigter en ‘n wedstrydplan geskoei op: sterk eerste fase en defense, box/chase/pressure, zero risiko in eie helfte, one-off runners van 9 afgewissel met slotte in 13 kanaal of 9/10/skip 12 in opposisie helfte en turnovers van defense pressure en daar is geen twyfel dat Boishaai almal gaan verwoes en plunder en weer onoorwonne gaan eindig nie.
Feeste en rugbydae gaan ligte opwarming wees, die liga ‘n drafstap en interskole ‘n piekniek. Die belangrikste is egter dat daar geen druk of verwagtinge is nie
@Kattes-Strofes: Daar is geen rede hoekom Affies en Paarl Boys nie twee keer teen mekaar kan speel volgende jaar nie. Hulle het hoeka lanklaas teen mekaar gespeel. Die Bokke en All Blacks speel mekaar elke jaar ten minste twee keer.
@Cappie: Hoop die organiseerders kan iets reel. Affies gaan beslis n kookwater span in die veld kan stoot volgende seisoen.Die Gimmies weet ek wil altyd teen julle en Grey Bloem kragte meet, maar dit gebeur helaas egter maar min.
Ek sien Boishaai het weer volgende jaar n helse taai program wat wag, met die meeste top skole op die spyskaart. Behalwe die Kaapse en Wynland skole is daar nog Outeniqua, Oakdale, Drosdy ,Waterkloof, Affies, Grey Bloem en sekerlik ook Monnas en moontlik Nellies by St. Johns wat wag. Miskien misgis ek my, maar dit wil voorkom of ons verreweg die moeilikste program het van die sogenaamde groot honde.
Maar nou ja! As jy no.1 is, en weer saam met die bestes wil saamgesels, moet jy maar die pyn kan vat, of hoe? Sien baie uit na die nuwe seisoen en Wildeklawer sal sekerlik weer een van die hoogtepunte wees.
@Scrum5: ‘n Affies-Paarl Gim stryd is dan van die baan af vir die jaar, behalwe as hulle die Waterkloof-Paarl Gim wedstryd vervang met ‘n Affies-Paarl Gim stryd. Affies-Paarl Boys (wat mekaar in die St Johnn’s toernooi kan speel kan plek maak hiervoor. Dit het egter ‘n “ripple effek”, aangesien Waterkloof reeds teen Paarl Boys geskeduleer is vir dag 1, en die wedstryde nie net omgeruil kan word nie.
Hoe ook al, dit lyk na lekker rugby wat wag, en daar is nie werklik een maklike wedstryd vir enige een nie. Ek sien veral uit om te sien hoe Garsfontein teen Grey gaan vaar.
Maybe given that Gim and Klofsies can’t play this fixture, wouldn’t it have been fair to give a more consistent and deserving Selborne an A field game in the first place? No disrespect to any of the schools, but as the premier festival people regard Wildeklawer to be, one would expect that they would want to showcase the more consistent performers on the main field and on tv. Just my thought.
Die spanne by WK 2016 is top kwaliteit alhoewel die samestelling van die wedtrydprogram sleg afsteek wat krag teen krag aanbetref.Wat van Grey v Paarl Gim,Monnas v Paarl Gim,PRG v Monnas ,Affies v Paarl Gim,Affies v Monnas of Grey Monnas ?Paarl Gim speel ook reeds teen Waterkloof by Noord/Suid.Dus is St.Johns nou basies verplig om HJS v Monnas ,PRG v Affies en PRG v Monnas as hulle grootste trekpleister wedstryde te laat plaasvind.Dit maak nie sin om die beste skole in die land te nooi na WK 2016 en nie die regtige top 6 tot 7 skole nie teen mekaar daar te laat speel as daar wel n geleentheid is dat die hierdie skole nie alreeds n jaarlikse Interskole kragmeting of op n Paas toernooi teenmekaar gaan speel nie.
Ek neem aan AHS/HJS by St Johns is dan af. Moontlik dan AHS teen PRG en teen Nellies by St Johns. Ek kan nie sien dat hul Monnas teen AHS sal laat speel nie. Great line-ups hierso, sal net n toekomstige plan moet maak met SARU en Louis Botha, ek kan aan n klomp skole dink wat meer kompeterend is.
Regtig jammer dat ons nie n TV gekry het nie. Dit gaan nogsteeds great wees om die spanne daar te he.
Beet any idea of the age group fixtures/times?
@BoishaaiPa: The World Series did not originate from a sponsorship. The real story is much more prosaic…
http://www.snopes.com/business/names/worldseries.asp
Die netbalspanne op Wildeklawer 2016 is Afrikaans Meisies Pta, Menlopark, Waterkloof, HTS Middelburg, Rustenburg, Ben Vorster, Stellenberg, Paarl Gimnasium, Paarl Girls High, Sentraal, Diamantveld en ‘n uitnodigingspan.
,
I beileve MC may be in the 2016 mix? I heard a rumour……
@Rugger fan: I would love to see College at Kearsney along with two strong overseas schools….
Bottom line is we have some awesome “Easter”/early season festivals. Many have a unique flavour and I think a few run close to being considered the “premier” festival – but again – with teams that differ every year and the ups and downs of SBR – this is a ever changing baton. Wildeklawer certainly is gearing up to be a great tournament in 2016. But then again – we await the full lists from the others too.
@Grasshopper: Agree with you! I love the Kearsney Fest!!
I’m just saying do we all know every schoolboy tourno in the world, maybe NZ, France, Eng, Aus etc have tourno’s/festivals too. I’m not proclaiming to know. I would say Wildeklawer certainly is the strongest festival in SA. In terms of best, well that is subjective. I love Kearsney because it involves 3 KZN schools and Roger and co love KES/St Johns for it’s atmosphere. Grey PE and Cape Schools sound quite good too.
@David: Great possible fixtures!!!
@AbsolutMenlo: Bees!!!!!
@Kattes-Strofes: One will never know who will be next years Boishaai by the time the festivals begin, I mean your league only really start in May.
@Kattes-Strofes: It is true, but you want to cover as many bases in the festivals. When say a Affies have a chance to play Boishaai and Paul Roos, let them play. I think when the organisers of the festivals can share their thoughts in January, we can get close to the best SBR every year. To many years pass with some top guns not playing each other. One game I could not fit was Affies vs Gim. The other problem is when some schools ask for an “easy” game. There should be less festivals but more strength vs strength when you play.
@David: Very good suggestions regarding a possible line-up for the festivals.
However, one must bear in mind that it is a new year, with new players. This then does not automatically ensure that schools will be performing the same way in 2016, as they did this season.
Having said that! You must surely forward your suggestions to the respective organisers.
@Grasshopper: IN MY small WORLD THE BEST TOURNEMANT IN THE WORLD!!
@Grasshopper: I also went to the Sanix Youth Tournament and surely as an international schools tournament, THE BEST! But taken inconsideration that at the Wildeklawer Rugby tournament, the best rugby schools junior teams ( U/14, U/15 & U/16 ) are also involved, it must surely be “”best in the world”!!
Good luck to all the teams!
@Grasshopper: Just for future reference…The World series as used by the americans for their baseball series was names after a Newspaper group from the 1920’s called “The World News” who sponsored and started the league and the cup. Thus is was called The World Series and had nothing to do with actual global world.
@David: If only…wow perhaps you should volunteer your suggestions to the respective organizers. It could be spectacular!!
@Grasshopper: @Murrayfield: Grassie this is murrayfields opinion which is a good opinion to have, what is the best tournament according to you.
@David: Wow!!! that will be SBR heaven!
I do find it funny when people claim something is the ‘best in the world’ when they have not experienced everything around the world. It’s like the Americans always call their baseball, basketball and ice-hockey leagues the ‘World’ league when other countries do play the sport. After last weeks Bok result maybe the Japanese school league is better
weel done to Garsies & Stellenberg.
This is some of the fixtures I would like to see in 2016.
Noord Suid we have:
Kempton Park vs Boland Landbou
Waterkloof vs Paarl Gimnasium
Garsfontein vs Outeniqua
Menlopark vs Stellenberg
Kempton Park vs Stellenberg
Menlopark vs Boland Landbou
Waterkloof vs Outeniqua
Garsfontein vs Paarl Gimnasium
St Johns
Affies vs Boishaai
Monnas vs Paul Roos
Affies vs Paul Roos
Boishaai vs Monnas
Kaersney, who is going?
Wildeklawer:
Day 1
Affies vs Garsies
Boland Landbou vs Waterkloof
Boishaai vs EG
Grey vs Monnas
Noord Kaap vs Stellenberg
Menlopark vs Paarl Gim
Diamandveld vs Oakdale
HTS Middelburg vs Outeniqua
Paul Roos vs Selborne
HTS LB vs Saru
Day 2
Affies vs Monnas
Grey vs Paarl Gim
Paul Roos vs Waterkloof
Boland Landbou vs EG
Boishaai vs Garsies
HTS Middelburg vs Selborne
Noord Kaap vs Outeniqua
Menlopark vs Oakdale
HTS LB vs Stellenberg
Diamandveld vs SARU
Could this all happen in 1 year? I hope so.
What would you like to see?
Die beste skolerugbytoernooi ter wereld!!!
Geluk Garsies, julle gaan ‘excitement’ bring na die toernooi toe!!!
Druk raak groot!!!
This is such an exciting line up, cant wait!!! Well done to Garsies and Stellenberg who absolute deserves their inclusion. Both teams performed well and we are looking forward seeing them in action next year.