| ABSA WILDEKLAWER | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Day 1 : Wed 30-Apr-2025 | ||||||
| 12h30 | GRF | Welkom Gim | 22-25 | Marlow | EP | |
| 14h00 | KZN | Glenwood | 39-41 | Nico Malan | EP | |
| 15h30 | BUL | Waterkloof | 52-26 | Diamantveld | GRQ | |
| 19h00 | BUL | Affies | 20-18 | Paul Roos | WP | |
| Day 2 : Thu 01-May-2025 | ||||||
| 08h00 | BOL | Drostdy | 10-20 | EG Jansen | VAL | |
| 09h30 | WP | Boland Landbou | 64-05 | Framesby | EP | |
| 11h00 | KZN | Durban HS | 26-19 | Stellenberg | WP | |
| 12h30 | SWD | Outeniqua | 21-20 | Monument | LIO | |
| 14h00 | SWD | Oakdale | 30-30 | Garsfontein | BUL | |
| 15h00 | INV | Barbarians South | 15-23 | Barbarians North | INV | |
| 15h30 | WP | Paarl Gim | 46-20 | Northwood | KZN | |
| 16h10 | LEO | Rustenburg | 40-07 | Voortrekker (Beth) | GRF | |
| 17h00 | WP | HJS Paarl BH | 42-14 | Noordheuwel | LIO | |
| 18h30 | KZN | Maritzburg College | 24-37 | Jeppe | LIO | |
| 20h00 | FS | Grey College | 56-14 | Helpmekaar | LIO | |
| Day 3 : Sat 03-May-2025 | ||||||
| 08h00 | WP | Stellenberg | 17-17 | Waterkloof | BUL | |
| 09h30 | LIO | Noordheuwel | 35-32 | Outeniqua | SWD | |
| 10H20 | LEO | Rustenburg | 33-00 | Welkom Gim | GRF | |
| 11h00 | WP | HJS Paarl BH | 85-00 | Monument | LIO | |
| 11H30 | LIO | Helpmekaar | 62-07 | Framesby | EP | |
| 12h30 | KZN | Maritzburg College | 31-38 | Diamantveld | GRQ | |
| 12h40 | GRF | Voortrekker (Beth) | 00-48 | Barbarians South | INV | |
| 13h50 | KZN | Northwood | 14-12 | Drostdy | BOL | |
| 14h00 | BUL | Affies | 74-14 | Boland Landbou | WP | |
| 15h00 | KZN | Glenwood | 08-06 | Marlow | EP | |
| 15h30 | SWD | Oakdale | 47-25 | Jeppe | LIO | |
| 16h10 | EP | Nico Malan | 06-14 | Barbarians North | INV | |
| 17h00 | WP | Paul Roos | 46-17 | EG Jansen | VAL | |
| 18h30 | FS | Grey College | 45-29 | Garsfontein | BUL | |
| 20h00 | WP | Paarl Gim | 47-20 | Durban HS | KZN | |
@Kaya 85 (Comment #366) Kaya 85 : Affies played Boishaai during Noord Suid
@Kaya 85 (Comment #366)
Affies already played HJS. affies first 20-30min dominant thereafter HJS slightly the upper hand.
@JongMatie (Comment #360)
Yes that Boishaai pack is powerful and destructive…the Affies v HJS game will confirm whose pack is stronger…Of course Grey and Paul Roos also in the conversation.
@beet (Comment #363)
Thanks Beeta
@AbsolutMenlo (Comment #362)
Thanks. That makes sense now. Would have been good if Menlo could have played Westville this past weekend. Actually a mini KZN vs Gauteng festival weekend would be great.
@Kaya 85 (Comment #354)
His father, Andrewe is the deputy head at the Grey College junior school. He was the Grey HS 1st XV head coach after Rory Duncan left for the Free State/Cheetahs. Also has a special place in the history books re Siya Kolisi. Read here: https://allanschulz.substack.com/p/the-lure-of-the-azure
@Bush (Comment #348)
Agree 100% … Wildeklawer is a special tournament and to be able to watch game for game on Super Sport fantastic.
@beet (Comment #329)
Barbarians North consisted of mostly players from Menlo and Zwartkop. I’m under correction but think Menlo had eight players in the team. Barbarians North good wins over Barbarians South and Nico Malan.
@JongMatie (Comment #360)
Wanneer affies van 9 af links en regs van losskrums aanval ,lyk hulle daar die beste en maak individue goeie meters, scrums een van die bestes ,maar nie die beste nie, 5m losskrums( mauls) is baie gevaarlik en wanneer hulle wyd gaan, is daar krag en redelik spoed, maar met bal in hand( struktuur) vir my die beste. Goed afgerigte talent, moeilik om te klop as hulle nie foute maak nie.
Affies se skrum het Garsies geknak.
Boishaai se skrum sal ook vir Garsies buig.
Garsies se pak is baie ver van die beste in die land
In my humble opinion, is Boishaai se pak die scaryste.
@Grizzly (Comment #358)
Na wat ek die laaste paar weke gesien het is Garsfontein die span om te klop,ek het nie regtig een van die ander spanne gesien wat hand op gesteek het nie ,maar dan weer dis beker ruggas en enige iets kan gebeur
@Wonder (Comment #345)
Yes, nou vir beker rugby. Imo oop hierdie jaar. Die Bere, NH vroeg gunsteling maar gaan op die dag spanne soos Menlo, Kloof, EG en Helpies nie uit sluit nie.
@Smallies (Comment #355)
Ja, ek stem. Garsies roem hulle nou al n ruk as die beste scrum jaar na jaar. Grey die beste wat ek gesien het die jaar. Wat ookal vorentoe met julle gebeur niemand gaan julle terug stoot nie.
@Kaya 85 (Comment #354)
Grey do have a long tradition of having very talented Portuguese and Greek boys in their first team.
@Kaya 85 (Comment #354)
That Grey frontrow is very underated…they manned up against Oakdale and Garsfontein ,they actually had te better of Gim also,this weekend against Boishaai will be another big contest at scrumtime
@Smallies (Comment #349)
Hyadakis is a fantastic prospect…
2 Greeks in the Grey team?
@Wonder (Comment #345)
Garsie’s hooker is also a Bielie of a player!
@beet (Comment #325)
Scary prospect….and impressive
@Wonder (Comment #345)
If you want to run with the big dogs ,you gotto run where the big dogs run ….Garsfontein is op die regte pad ,hou net aan hardloop
@HSBR (Comment #347)
Ek het al by baie skole rugby gekyk ,en ek moet se die singsongs en chants kry jy nie sommer by gemengde skole nie ,dalk tydens atletiek seisoen. Dis asof die laaitys en ladies skaam is om te sing as hulle saam skool loop.
Dan kan ek ook se dat gedurende my seun se dae by Grey het al die busse saam gery,en saam terug gekom ….busse het nie vroer gery nie.
@Wonder (Comment #345)
Dis wat ek ook se van Proppie ,die naweek was n moeilike een vir hom ,maar dis waar jy die meeste leer ,die ondervinding wat hy teen Pratt en Hyadakis opgedoen het gaan hy onthou en dit gaan hom net beter maak ,ek hou sy vordering met belangstelling dop…
Another great Wildeklawer, well done organizers, staff and most importantly the players. Thanks Super Sport for broadcasting the games, was awesome to sit in front of the fire with red wine and Biltong watching SBR.
2 3 Gimmies, well done DHS and all the KZN Schools at Wildeklawer, you made the Province proud. Gimmies just had too much fire power. KZN is only exposed to this level of rugby at these tournaments, whereas the Cape Schools face this rugby every season.
@Wondermaar (Comment #304)
Ongelukkig is dit maar tradisie en nie iets wat maklik in n skool in gesit kan word tensy dit deel van die skool se DNA is nie as ek dit so kan stel. Was by die Affies-Garsfontein wedstryd en dit was duidelik daar te sien. Affie seuns het heeltyd gesing en chants Garsfontein toe gegooi met passie en die kere wat Garsfontein wel gesing het kon jy hoor daar was nie veel passie agter dit nie. Ek weet van die gemengde skole gee vir leerders meriete punte as hulle Saterdae rugby gaan kyk maar dink ook nie dit help nie want dan het jy leerders wat nie regtig daar wil wees nie en dan eerder daar is omdat hulle gedruk is om daar te wees
@beet (Comment #339)
No brainer in SA, private school education wins every time. Not sure how Butch can afford just doing punditry unless he has multiple other businesses spinning off from being a Bok. The Glenwood head boy of 93 sent both his sons to Michaelhouse & I think both made 1st team scrummie
Trots op Garsies. Om teen Affies, Oakdale en Grey,drie van die beste spanne in die land, in 7 dae te speel is nie maklik nie. Ek dink hulle het baie goed gedoen. Proppie is ‘n yster, gaan net beter word. Garsies se rugby is gesond. Nou begin die Noordvaal in alle erns. Saterdag teen Kloof gaan lekker wees.
Congrats Glenwood on the tight win vs Marlow! A tough Landbou school & sort of makes up for the 2 point loss to Nico Malan. Topsy turvy season for us but good to see the team competitive again & hopefully Top 30 by end of the season. Age group results ok too.
@beet (Comment #322)
Thats the thing about playing prop,its not just binding and pushing,even during a match conditions change…I believe he did not adapt quick enough to his oponents tacticks and the revs….he will learn from this weekend and grow.
With 13 out of 23 players in Garsies 23 of 2025, they will be Top 3 2026!!!!
@Grizzly (Comment #340)
Maybe the same reason to appreciate school vs school rugby even more. The school officials, the coaches, the support staff and definitely the players did not make the rules of the country. They just all worked hard to get the best outcome and during the 60 or 70 mins of action of a game they tried their best and didn’t ask for any favours or special treatment.
@beet (Comment #339)
I think at the end of the day,Gim did OK against a /?????? team. The best that KZN can offer. Make no mistake KZN will do OK at CW. Lots of SAS players in the side. And 2 years down the line we can’t understand why we loosing to Georgia at /21 level!
@Grizzly (Comment #335)
In the wonderful province of KZN, Butch James is sending his boy to Michaelhouse next year. The MCOB community is not thrilled. I think they even called him in for a meeting.
@Wondermaar (Comment #304)
Naand, dalk iets wat jy nie weet nie, maar al die garsie seuns moes ongelukkig voor die 1ste span game al ry terug na Pretoria. Dis ongelukkig die probleem op die laaste dag. Dus was geen van ons ander spanne se seuns meer daar nie. Dankie aan Grey vir die game!
@Grizzly (Comment #335)
Djou says he’s swaying to Garsies. I’m saying its not a train smash. No one will question him breaking his allegiance to Grey.
How does that qualify as highly inappropriate.
@Grizzly (Comment #335)
No OB, but reunited with lots of my old school and team mates at varsity. 4 of them ended up playing for Free State, 1 for the Bulls, and 2 for the Boks.
@beet (Comment #330)
I think your post is highly inepropprait. I didn’t see where he claim OB honours.
Grey College v Garsies a fantastic game of rugby both sides.
Ethan Adams proved me wrong, brilliant try he scored… yikes and Lamla Mgedezi is on fire !!! Great rugby. Well done coaches and players!
@beet (Comment #330)
Was in Grey up to grade 10. We relocated to a small dorpie in the Gold Fields and I became a mine worker after matric, but was fired after 2 months when they discovered I was 17.😃😃
@Wondermaar (Comment #304)
Wanneer jou skool sonder dwang in hordes opdaag om jou te ondersteun wys dit samehorigheid, wat ‘n ingesteldheid is, en dit is baie belangriker as bv spantradisies, wat weer uniek is vir elke skool.
Grey sal uiteraard meer ondersteuning hê want Bloem is ‘n uur en ‘n half van Kimberley af en mense ry deur vir die rugby – want daar is deesdae min om te doen in Bloem (behalwe as jy slaggate wil regmaak en die vullis wat oral opdam wil wegry ashoop toe).😄😄
Jonger skole kan nie meeding met 100-jaar oue skole se natuurlike samehorigheid en eeu-oue tradisies nie en moet ook nie eens probeer nie – hulle moet kry en doen wat vir hulle werk.
@Djou (Comment #328)
Kan sien, die Bere is bevooreg om jou te he. Na Affies, Grey my gunsteling span. Dan by die Kaap BL. Vir die res gaan NH n hand vol raak in komende jare. Dan al die Pta spanne en ek moet se, ek het n sagte plek vir EG en. Monnas. Ek hoop hulle kan end uit hou teen die golf.
@Djou (Comment #328)
I’m sure no one at Grey will hold it against you. You are not an Old Grey.
Remind me again, how long were you at Grey? I think you said a few months and then you went to a small school in the Northern Free State where you matriculated right?
How were these Barbarians teams at WK. Pretty serious stuff for a change. Normally the invitation sides are a walkover but not in 2025.
@Grizzly (Comment #316)
Wie dink jy?
😃
Sal jou nie langer in “suspensie” hou nie – die afgelope 8 jaar het my hart meer Garsies toe geswaai.
Was ‘n lekker wedstryd – dink die telling vlei Grey ‘n bietjie met 2 maklike drieë na ongedwonge foute deur Garsfontein.
Dink die span was bietjie seer na daai Oakdale stryd. Hoop almal is ok vir die derby teen Waterkloof.
Josh Gouws is ‘n blink ster op die horison!
@Jakkals (Comment #324)
I think 2, 5, 7, 9,10, 11, 12 , and 14?? are G11
@Kaya 85 (Comment #319)
Hi Kaya
Fair point…
I think Gim, PRG, HJS, Grey, Affies, Garsfontein, and perhaps Oakdale, have differentiated themselves from the rest.
Then in the 8-15 group its difficult to rank teams as some teams have lost more matches but played against real strength and performed decently. I am thinking Stellenberg, Rondebosch, Noordheuwel, Outeniqua. I would add Westville, DHS, and Boland Landbou to this group. SA school rugby is super healthy so kudos to administrators and sponsors involved!
@Jakkals (Comment #324)
Nil as far as I know.
Its actually one of the younger Gim teams in a while. They usually like to back their grade-12s as they say in the Western Cape. This year they have plenty of Grade-11s who are all u17s.
@beet (Comment #321)
Hi Beet. Do you know how many U19s Gim had in their team?
@beet (Comment #321)
Yes, There’s no question who’s the big 5. For me 1.Gim,HJS,Affies,Grey and PRG. Enjoy, next year there will be with out a doubt a cat amongst the pigeons………………….!
@Smallies (Comment #305)
I feel like Proppie got a raw deal at WK. The kid just wants a proper scrum contest so that he can demolish his opponent. Now everything has become a technicality on his side of the scrum. It feels like SBR just got to a next level of professiionalism, where scrum coaches have worked out a way to neutralise his scrumming power.
DHS had a good first half. Really competed well. Gim upperbody strength and intensity is immense. They were just systematic in accumulating points. 47-20 does not look good for a losing side but in 2025 against a powerhouse school its a decent enough score. The Big 5 have dished out a few big hidings this season.
Not sure how Quintin Potgieter did not get MotM in the final match. He had a huge game.
@Boereworsgordyn (Comment #314)
Outside the Top 5 AA Macro Test teams…teams usually ranked from 6 – 10 have gotten big losses including Garsies, Noordheuwel, Boland Landbou, Rondebosch…so DHS and Westville are both good value for Top 10-12 so far this year… who are you recommending in the 6 – 12 bracket?
@Wondermaar (Comment #315)
Ek stem saam. Die jongheid v d skool kan nie meer as verskoning gebruik word nie. Begin met tradisies. Dit begin met ysterse dissipline.
@Wondermaar (Comment #315)
Stem saam…
@Djou (Comment #247)
Wou nog altyd vra.Weet jy gaan nie trane afvee as een die ander een wen nie maar wie ondersteun jy as Grey en die Bere mekaar pak?
@Smallies (Comment #305)
Dit bewerk n samehorigheid vir die instansie wat 90% sukses teen die daarsonder veroorsaak. LIFE START IN YOUR HEAD)
KZN RANKINGS
@Garsieoldboy (Comment #311)
So ons het 21 beserings… Kan ek n Jong Matie trek op die verloor teen Grey?
@Smallies (Comment #310)
Julle het self n Jong span as ek dit reg het?
@Grizzly (Comment #309)
14 is gr12 die jaar. Yuvrah George (nog n vleuel) ook egter nog gr11 en het al n paar wedstryde begin vir die Bere die jaar maar ongelukkig seergekry teen Affies en is al vroeg af. Laasjaar een van die spelers van die toernooi by Grant Khomo gewees. Beslis n bekwame speler vir die jaar en volgende jaar.
@Grizzly (Comment #309)<O 16 dalk😅😅😅
@Garsieoldboy (Comment #308)
Watttt? Dan’s ek te hard op die Bere. Sien regtig uit as die span by mekaar gehou kan word na volgende jaar. Wat van 14?
@Grizzly (Comment #303)
Die nr2 is onder 18 die jaar maar nog graad 11 sover ek weet. Dan was die nr4,5,7,8,10,11,12 in vanaand se begin span ook gr11. Die nr7 wat die vorige wedstryd daardie mooi drie gedruk het ook gr11. En dan op die bank is daar 5 gr11’s gewees vanaand.
@Kaya 85 (Comment #306)
Up to the last seconds I was only 1 point out on each side🤣🤣🤣
@Smallies (Comment #288)
Wow good call Smallas
44 – 21 to 45 – 22
@Wondermaar (Comment #304)
Daai ,waar is Proppie chant het vir Hyadakis behoorlik aan die brand gehad …daar is niks soos seuns skole as dit by chants en sing songs kom nie ,soms is dit brutaal en soms kak snaaks…en soms brutaal snaaks
Weldone Garsfontein, nie te slegte punte verskil nie, MAAR net normaal, n paar gate wat altyd deur DIE GROOTES uitgebyt gaan word. ALTYD vir my net opmerklik, Grey het ondersteuning wat sing en gehoor word, maar hoor niks van Garsfontein se kant, DIE samehorigheid en tradisie van paar ( veral seunskole en 1 of 2 ander) in SA, maak dat daar nie individue vir hulself speel nie en net n WAARDEVOLLE KULTUUR SKEP.( DIE WAARDE VAN DIT WORD ONDERSKAT)
@Garsieoldboy (Comment #301)
Baie op gewonde oor volgende jaar dan.Die Bere het hard probeer vanaand. Dit gaan baie vir die gr 11’s help vir volgende seisoen. Wie is gr11?
@beet (Comment #299)
As ek reg is het Erwee laas jaar senter gespeel teen PRG in Van Der Merwe se plek
@Grizzly (Comment #300)
Hy is inderdaad Gr11 die jaar, laasjaar Noordvaal A span gespeel vir die Bulle (Basies die Bulle se o/16B span) en ek het gevoel hy was baie unlucky om nie GK te gespeel het nie. Bewys egter sover die jaar watter speler hy is. Baie beindruk met hom en hy word net beter. JJ Fourie (nr4 slot) net so goed ja.
@Garsieoldboy (Comment #297)
GR11 OOK?! Ons kan n Baie goeie span he volgende jaar. Die uitstaande spelers gr 11.Stem,verdediging lol al heel jaar.
@Garsieoldboy (Comment #297)
The Grey flyhalf Darius Erwee who like Josh Gouws looks to be a recent addition also looks like a very good prospect. I’m sure if he does not have an offer for 2026, he will get some now.
I also like the Garsies hooker Justin Blom.
Baie goeie game ,geluk Grey en dankie Garsies….fokkit julle hou eenvoudig nie op speel nie
Op n punt van orde…ek dink Hyadakis het Proppie se nr bietjie gehad ,kon dit duidelik aan sy body language sien ,Proppie was nie n happy camper vanaand nie…hy is egter pure class en sal vanaand defnitief as n ondervinding bouer sien
Teleurstellende wedstryd deur die Bere, baie goed gelyk op die aanval. Die verdedeging was egter van die swakste wat ek al gesien het, selfde met die onder 16’s van Garsfontein. Kan ongelukkig nie teen Grey College so gaan staan en verdedig en hoop om iets reg te kry nie.
Geluk Grey, hoop ons sien julle manne volgende jaar weer êrens.
En dan wil ek ook net sê, Joshua Gouws, wat n wedstryd en wat n speler. Herinner mens ongelooflik baie aan n Handre Pollard. Gaan nog baie belangrik wees oor die volgende jaar en n half👏🏼
Baie geluk Grey. Te veel individual talent. 4 en 10 van die Bere skitterend! 4 kan n grote word, nou eers gr11. Ons probeer weer volgende jaar.
Lamla’s try in the first half has to be try of the tournament. Mesmerizing mazy run
@OUD ANKER (Comment #292)
Ek wil ook weet!!! Seker by die huis vergeet!
@OomPB (Comment #263)
SACS is besig om vir Gim ook af te stof…
Wie was so stupid omte besluit dat Garsfontein in swart moet speel! Arme ref!!!
@HSBR (Comment #289)
Ja laas jaar was so n bietjie van n exeption to the rule….
Ray Mordt, Niel Burger and now Tiaan Basson
@Smallies (Comment #288)
Met jou dat Grey gaan wen. As jy kyk na die vorige jare, as Grey een game verloor in die jaar is die kanse bitter min dat hulle weer gaan verloor. Dis asof hulle altyd n punt probeer bewys na n verloor en dan sit hulle gewoonlik groot scores op met hulle volgende paar wedstryde
@4×4 (Comment #287)
Ek sal dan maar my voorspelling waag ,Grey 44 Garsies 21 man of the match….die Griek
Garsies gaan vanaand vir Grey wen….Man of the Match, Joshua Gouws!!! Ek het die highlights van die game gisteraand gekyk!
@HSBR (Comment #255)
Thanks, I’m happy for Klofies, always liked the Jade Brigade.
@OomPB (Comment #263)
Eensydige storie in die bronsfinaal sover. 3-0 vir PRG net na halftyd. Weet regtig nie hoe hulle die loting gedoen het dat PRG en SACS in die semis speel nie.
@Smallies (Comment #267)
Die nasionale span vaar heel wat beter. Die Cassiems broers is uitstekende speler. Die realiteit egter is befondsing. Waar sou rugby wees as die speler hul eie koste moet betaal om vir hul land te verteenwoordig?
BL not used to a dry ball.
@Snelvuur (Comment #281)
BL started the this season slowly and seemed to be building rhythm before today. I know they have a few key players out but enough pedigree on the field to perform better on A&D. They will be disappointed with the result for sure
Sheesh, Landbou needs to wake up here. They’re still stuck in the Agter-Paarl. There’s a few of their players that I really rate that are being shown up against quality opposition.
Maritzburg College vs Diamantveld turned out to be a very entertaining game. The teams matched each other all the way. College had a couple of key forward injuries coming in but still secured lots of ball for attacks. Diamonds centre Jonathan Harding impressed.
@Bert (Comment #276)
Yeah lots of postives for Nories these days. Big school of 2000 students in a good neighbourhood = good revenue for the school. Good investment in infrastruture incl that marketing tool called a tartan athletics track. Good headmaster. Good rugby DOR. And now getting very good rugby exposure and results.
@Smallies (Comment #274)
Its a sensitive matter. Basically the SGB forced him out by bringing up old things for which there appeared to be very valid explanations. So in the end it came across as being personal more than anything else.
But Tjaart found work in next to no time at all at Helpmekaar – A) because is a good guy with plenty of passion for rugby and education B) because he is a good coach C) he is a teacher which makes him worth his weight in gold in SA.
I think the struggles at Monnas this season are showing that although its a high profile school with a rich rugby history, it is not an easy gig and maybe in a way serving as testimony to the Tjaart doubters about his true worth.
@Grizzly (Comment #256)
Ek dink hierdie Garsfontein span is baie beter as meeste mense besef. Ek was by die game tsn Affies en Garsfontein en die eindtelling is werklik nie ‘n akkurate weergawe van wat gebeur het nie. Grey is Grey en hulle is gewond so ek sal my geld op hulle sit vir die wen maar as die bal gaan regspring vir Garsfontein, is daar dalk ‘n verrassing op pad.
@beet (Comment #272)
Noordheuwel perhaps the future powerhouse for that region.
@Wondermaar (Comment #269)
Of by Oakdale….
@beet (Comment #271)
What happened to Tjaart
Boishaai were on fire today.
Surely the no.1 team in SA based on what’s happening on the field at the moment. Their tempo and skill level is unreal.
Nice to see some praise going the way of Francois vd Merwe at flyhalf. Really nice player to watch and playing a very tidy game of rugby. A huge step up from his days at fullback in 2024. I actually wonder why they did not shift him to 10 last season when they favoured Jeneal Davids to take the reins. Now Jeneal out on the wing.
Monnas have suffered like never before against the Powerhouses
Grey 3-47 at Monnas
Gim 16-66 at NS
HJS 0-83 at WK
Boishaai were unstoppable in that first half – 52-0 at the break. Monnas stemmed the tide for about 20min at the start of the second half to keep it at 57-0 but the floodgates opened towards the end. 83-0.
I wonder if Dr Jannie will last the season at this rate.
Monnas probably wishes they had Tjaart back. A full-time Tjaart working with Reinhard would work a lot better I’m sure.
@Smallies (Comment #249)
Grey met ten minste 40
@OomPB (Comment #264)
Hulle is AFFIES!!!!!🤪🤪🤪🤪
@Smallies (Comment #267)
Smallies jy spel kak…
@Snelvuur (Comment #266)
Jy weet wat ek nie verstaan nie…ons to seuns en meisie skole druk letterlik miljoene in hulle verskollend hokkie programme in,die skole het wereld klas geriewe,waarom sukkel ons dan so op nasionale vlak.
@OomPB (Comment #263)
Ek sal baie verbaas en beïndruk wees as Gim naby kom vanaand. Ek dink SACS met ten minste 2 doele. Litha Kraai is out of this world. Ongelooflike hokkiespeler, en nog nie eers matriek nie!
@OomPB (Comment #264)
Vriend van my se seun speel vir Monnas se 0/16s en ek het hom dieselfde vraag gevra. Hy se die spesifieke groep is blykbaar nog nooit n goeie groep nie en dat daar nie veel van hulle verwag word nie. Hy se die volgende twee jaar se groepe gaan blykbaar goeie groepe wees
Boishaai vs Monnas lyk soos u19 vs u13 rugby. Wat gaan aan met die regte Wit Bulle?
@Snelvuur (Comment #260)
Ek was Baie verbaas met Garsfontein en Gim se hokkie. Die Engelse kommentators struggle met die Afrikaans vanne. Hoop Gim dril Sacs vanaand.
@skelmbos (Comment #261)
I really thought the Kwaggas had pulled another Get Out of Jail Card like against Monument on Thu.
That was a great game.
4th meeting between the two schools since 2021 and been a great rivalry – now at 2-all.
BMT UITGEHAAL EN GEWYS!
Uithaler het sy BMT uitgehaal en gewys! Baie dankie en geluk aan Noordheuwel en Outeniqua vir die aanskoulike rugby!
@OomPB (Comment #259)
Ja, ongelooflike semifinaal tussen PRG en SACS gewees. 3-3 gelykop en toe showdowns (penalties). Na 5 showdowns is dit gelyk 4-4, toe mis PRG en SACS score. Ek weet nie hoe dit gebeur het dat PRG en SACS mekaar in die semis gekry het nie – dis laasjaar se twee finaliste en die twee beste hokkieskole in die land. Dit sou ‘n waardige eindstryd gewees het.
In die Hibbert Shield by Grey High speel SACS teen Paarl Gim in die final en PRG teen Garsfontein vir brons vandag.
@Snelvuur (Comment #257)
The pack of Stellenberg really impressed me, their general physicality in open play was nice to see. Thought they had the game but they just couldn’t land that final blow
@HSBR (Comment #255)
I think Stellenberg will actually be quite disappointed in this Wildeklawer. They would have been wanting to make a statement by winning both games, and they had a shot to do so. I daresay not beating Waterkloof is a poor result for them (and that’s a great compliment to them). Burden enormous again. What a fantastic young player.
Ek sal nie verbaas wees as Grey vandag met 20 punte wen nie. Net so sal ek nie verras wees as die Bere vandag wen nie. Wat ek wel weet is dat Garsfontein nog nie hulle beste gewys het nie.Hulle doen goeie dinge in n game maar het ook baie sagte oomblike.Vandag as dit droog is het hulle n kans. Verdediging teen Oakdale was baie goed, hulle sal voor meer as hul man staan. Spin hulle die bal agter het hulle meer as n kans. Nr 10 v d Bere is crucial. Sy selfvertroue is besig om te groei.Saam met 9 gaan hulle vandag baie belangrik wees in die uitslag.
@Kaya 85 (Comment #252)
Good one calling the Stellenberg game. Great showing from Stellenberg and I think there is gonna be a few sore bodies on the Waterkloof side
@Trots HJS (Tandem) (Comment #250)
Jy haal die woorde en voorspellings uit my mond…
Glenwood 27 – 25 Marlow (Must take opportunities)
Predictions
Stellenberg 33 – 33 Waterkloof (could go either way, unless a draw)
Noordheuwel 32 – 21 Outeniqua (Nories do the stomping)
HJS 39 – 18 Monnas (Boishaai can rest & rotate)
Affies 35 – 13 Boland LB (AHS will deny opponents opportunities)
Oakdale 40 – 30 Jeppe (unless Jeppe get their tails up early, outside chance of a minor upset)
Grey 33 – 18 Garsies (High tempo, moderate score)
HS Paarl Gim 23 – 13 DHS (Dew, dark and floodlights to be the equalizer)
@Trots HJS (Tandem) (Comment #250)
Marlow Glenwood is n intresting een ,ek kies Marlow vir die eenvoudige rede dat dit my pa se alma mater is en ek laaik hulle kwaai…
@Smallies (Comment #249)
Ek dink Grey gaan maklik wen (10+ punte ) nie omdat Garsfontein nie goed is nie maar omdat ek net voel more gaan Grey op al hul silinders speel ! Ek dink ook Outeniqua gaan vir Noordheuwel hard stamp. Boland Landbou gaan ook vir Affies tawwe game gee maar Affies gaan dit deurtrek. Maklike wen vir Paul Roos . En ek weet Paarl Gim is ‘n bitter goeie span maar DHS gaan hulle baie harde game gee .
@Trots HJS (Tandem) (Comment #248)
Ek voorspel wenne vir al die Skole in die linkerste kolom ,behalwe Glenwood en Noordheuwel….ek weier om n voorspelling op die Grey Garsfontein game te maak
@kaya85 and @buthelezi what are you predicting for tomorrow’s games ??
@Kaya 85 (Comment #242)
You worded my thoughts!
Watched the match again! Someone said Luan disappeared and Kai got stronger.
No, no, no!
Luan made lots of tackles and crossed the advantage line numerous times, setting up a try. And once the scrum became a fair contest (after all the “tricks”), Oakdale’s scrum was in reverse (not talking about the period when Kai was in the sin bin).
Was a real ultra physical “test match”.
@Kaya 85 (Comment #242)
Yes and ofcorse the conditions. We’ll see the teams tomorrow and who will come in for the injured players. Hope conditions improve so we can see if the Bere can spin the ball a bit..
@Kaya 85 (Comment #244)
Historical or hysterical?😜
@JongMatie (Comment #227)
JM, are you related to Prof Deon? Do u know where he is? You sound a bit like him…if so…please tell him to come back, I miss his long philosophical, historical, metaphysical ‘lectures’…
On another note, when will your rugby jersey emoji/avatar be ready? Don’t u want to wear maroon instead of the generic SBR blue?
@beet (Comment #240)
I think it would’ve been a great match-up between Oakdale and Affies’ packs this year. Pratt and Augustyn give Oakdale some proper grunt in the tight five and their tall, lanky blindside is deceptively quick. Affies’ 10 might have been the difference, but the forward battle would’ve been worth the price of admission.
@Grizzly (Comment #223)
I know what u mean about Bere rugby.
Oakdale gained possession early on and dictated the pace of the game…they came with intensity and established the ‘pattern’ of the game. I also felt that if Garsies could weather the storm they would have opportunities to strike hard, but I think what we don’t always appreciate fully is that these games are like mini test matches…and Oakdale played an intense test match. I love Kai’s game, I actually really really like Oakfield, but I was rooting for Bere. At the end they went for the line out and try to win…but at the next penalty opted to take the draw. Remember last year when EG Jansen went for the win instead of draw v PRG (was it PRG?) and then had to settle for a loss…
Sometimes a draw feels like a win, and you have to give the lads leadership decision making opportunities like this. Garsies’ captain opted for a 30 – 30 outcome and good on him…That’s how we build capacity for this game in our country.
@Oakdale supporter (Comment #238)
Ek sien hulle doen nie, so ja, jammer my fout.
@Oakdale supporter (Comment #238)
I think Oakdale is the only school in the country who can do the great Grandslam but not in 2025…they do not play Affies
@Snelvuur (Comment #230)
As jy mooi terugdink het Garsies vir die drie gegaan. Nie pale toe geskop nie, kantlyn toe. Vandaar kry hulle na paar fases strafskop voor die pale. Sou ook die skop pale toe vat, gegewe hul seer lywe en dat hulle reeds 3 spelers verloor het met beserings.
Oakdale se manne is groot en seisoen is nog 4 maande lank.
Minstens het Gasies se o.14, o.15 en o.16 gewen.
@JongMatie (Comment #229)
Wanneer speel Oakdale teen Affies???
Mens eet Humble Pie sonder Maars.Jy moet maar altyd verskonings hê
@beet (Comment #221)
Agree, some soft tackles at times by a few players. A few of their tries seemed a tad soft in the end. Hope they take the learnings and get a bit braver. They went toe to toe with the best. They can take great heart from that.
@beet (Comment #220)
Yes I have seen the show, i will be sure to continue watching. His knowledge was impressive.
@JongMatie (Comment #232)
Op n ander noot. Die Bere game teen PRG met julle briljante losskakel in die span en Jurenzo op die bank kon ook enige kant toe gegaan het….MAAR HY HET NIE!
@Snelvuur (Comment #230)
Moeilike een.Hier waar ek sit weet ek nog steeds nie wat ek sou doen nie. Argumente vir en teen ewe veel.Dink in die konteks van die game sal ek saam jou stem. Die belangrikste is die besluit deur die kaptein was beslissend. Dis al wat tel.
@Snelvuur (Comment #230)
Stem 100% saam.
Jy gaan altyd vir die wen.
@JongMatie (Comment #227)
Ai JM, wat sal die blog wees sonder karakters soos jy?If you don’t get you don’t get it.
@Grizzly (Comment #223)
Ek het gedink Garsies het baie goed gedoen om terug in die game te kom, maar ek was nogal teleurgesteld dat hulle nie vir die wen gegaan het nie. En ek sê dit nie bloot as ‘n buitestaander nie: as PRG ‘n kans gehad het om die game teen Affies te draw of vir die wen te gaan en te verloor, sou ek kies dat hulle gaan daarvoor. Dis skolerugby: ons moet outjies vreesloos grootmaak. Nothing ventured, nothing gained.
Iedergeval: Garsies se 4 en 10 lyk na kwaliteit spelers. Ek dink al van NS af hulle 2 is ‘n baie goeie speler wat onder die radar vlieg. Oakdale se 12 is kookwater – op die oomblik is hy en Markus Muller my SA Skole senterpaar.
Ek kan nie wag vir die volgende wedstryde nie:
Oakdale vs Affies
PRG vs Gim
Grey vs Boishaai
Oakdale vs PRG
Affies vs Grey
…..en dan natuurlik die werklike enigste ‘properse’ interskole, die bielie van alle bielies.
(Affies het werklik nog net twee moeilike hekkies oor, Grey en Oakdale.
Paarl Gim vs Paarl Boys High
Speler van die dag gister = Oakdale se haker
@Grizzly (Comment #226)
Humble Pie?
Ek het mos geluk gewens en gegewe n klomp faktore dink die tiepe wedstryde kan eintlik maar enige kant toe gaan.
Enige span wat sy ster 10 letterlik ure voor n bulstryd verloor sal nie uit 3de rat kan kom nie.
@JongMatie (Comment #224)
Sal jou se as jy my se hoe proe “Humble Pie”
Vir my by Oakdale was 8 briljant. Moeilik om te glo hys gr 11.Kliphard.Dan Pratt het op gedaag, wat n karakter al KLAAR! DAAI ‘surf’ look met daai spel is hy klaar my vrou se gunsteling speler.Kan n grote in SA word. Dan 12 agter was heel tyd gevaarlik, briljante game. Vir die Bere was 4 vir my uitstaande. Kan nie dood met n groot hart. Saam Affies slot die beste wat ek die jaar sover gesien het. Proppie het die game mooi geeindig en bly n masjien. Nr 2 speel elke game sy hart uit. Vir my die speler wat my op gewonde maak is Bere 10 wat net beter word. Doen die basiese dinge uitstekend, sy hart uit verdedig op kanaal wat Oakdale se groot bal draers heel tyd aan geval het. Kan net beter word. Dan 14 verdien ook vermelding. Hoop 7 van Garsies is ok. Uitstekende drie deur hom.
@Grizzly (Comment #223)
Hoe lyk ‘Bere rugby’?
Gistraand laat die game gekyk. Dis moeilik om n opinie te maak. Vir my lyk dit of die Bere op hul teenstanders se terme speel. As dit enige sin maak. Ons speel nie Bere ruby nie. Baie min besit.Baie min agterlyn bewegings ens. Maar some how bly hulle in die game. Vir my was Oakdale reg deur die beter span en tog op die einde kon die Bere wen. Dis hoekom ek dink as die Bere op hul terme kan speel en die bal lug gee tot by die punte kan ons n ander span sien. Ek sal spelers rating op n ander post doen. We’ll done Oakdale, dink nie ek het al n groter pak op skole rugby gesien nie.
Moet se Helpmekaar se nr 5 het my oog gevang,Darius Erwee van Grey is besig om sy merk op 10 te maak …
@Skywalker (Comment #210)
Yeah if there was one down it was the soft moments for NW. Unlike pre-Covid we are living in an age where backline SBR players also commit big time to making tackles even if they do not come off. A good example of this tonight was Lee-Rynne Sinkfontein for College against Jeppe. He pulled off some good tackles to stop Jeppe threats.
@Skywalker (Comment #213)
Agreed. Zola is great. He knows each and every KZN player and everything about them since they embryos
The other commentator is Spoed Smith. He is full time with SSS. If you really want to be impressed watch his rugby show on channel 2016. The man is the best SBR analyst in SA. He is like a living wiki for SA tier one SBR.
Dankie Helpmekaar vir n lekker game ,goeie wen Grey….
@Skywalker (Comment #213)
Nice comment, and great to hear.
Baie geluk aan HJS met die oorwinning.
Dit was n moeilike en ongemaklike hekkie.
@JongMatie (Comment #215)
They would have played 8 games before their first game at “home” this season…soon they can sell Brugstraat to keep up with all the money the Gims get because it is not being used.
Wat nou vanaand gebeur het is presies wat my worry oor Boishaai.
1: Patetiese skeidsregter
2: Baie foute van Boishaai
3: Sit nogsteeds n krieket telling op teen n span wat met 2 punte teen Grey verloor het.
4: Ek wil nie by wees die dag as hulle ‘click’ nie.
@Snelvuur (Comment #212)
Stem saam ,Hulle het nog n ent om te gaan voordat hulle konstant gaan druk toepas op die top skole.
Just wanted to say that the commentators in the Northwood vs Paarl Gim game were excellent in their knowledge of the NW players. Zola I know would have insight but the other commentator as well knew the players and spoke so richly about many of them. It was so great to hear. You would expect them to maybe know about the stars at Gim but they spoke about so many of the NW players with complete accuracy and really gave this team and the whole NW rugby programme a level of respect it deserves. Well done and thank you.
@Smallies (Comment #209)
Die antwoord is nee. Bietjie disintegreer in die laaste 20min.
@Skywalker (Comment #210)
Did a lot better than KES did! ;-)….
Big effort from Northwood. Jamie Wimble had a big game and certainly made a statement against the top team in SA, as did the diminutive Bongane Khumalo. He so nearly nabbed a try! A few soft tackles and tired bodies. Felt they could have been much tighter at times but massive effort. Did not embarrass themselves. Well done boys!
Norries lyk heel goed op die staduim ,gaan hulle egter die sluise kan toe hou die tweede helfte ,dis die vraag
@OomPB (Comment #175)
Yeah where is Deon? Miss his comments.
@Kaya 85 (Comment #206)
Tighthead from u9 to u13 to u19 to clubrugby to Freestate country districts side 🤣🤣🤣🤣
Yes the scrum has a very special place in my heart …
@Smallies (Comment #200)
A prop yourself?
30 seasons…yikes Smallies ou Pappie…
I played 8 and 5 hence the 85. Love the scrum. Love! The! Scrum!
@beet (Comment #202)
Northwood did well…
They kept Gim under 50 and managed to get some good points on the scoreboard.
Avoided a catastrophe…huge sighs of relief all round and I’m not disrespecting the Knights by saying that.
Ask KES.
@Strepie (Comment #201)
Noordheuwel are called the Blues!!!
@agter_die_pale_pa (Comment #192)
I thought the commentator alongside Spoed – Adriaan – did an excellent job of describing what was happening with the binding in those scrum engagements. Top quality stuff. I know when watching pro rugby if Robbie Kempson or Brian Moore on the mic or in the studio, one generally gets really good feedback on what is really happening in scrums and today SSS were first class in relaying this to those of us who are clueless about the dark arts etc
Northwood didn’t perform too badly. Had some good moments on attack and in the scrums. Not easy debuting and playing the undefeated number one school in SA at the moment who happen to have one of the best ever SBR players of all times forget their tsunami styled attack. I think it was NW 20 MM 22.
Gim kicking at goal is terrible.
Boishaai vs Noordheuwel.
Sterkte aan die manne in BLOU.
Maak ons trots.
Mag daar geen ernstige beserings wees nie.
@Kaya 85 (Comment #197)
All comes down to up down in out backwards and forwards ….Scrumming realy is not that difficult you need a bit of weight a strong back neck shoulders and legs thats it ,the rest you learn from age 9 to 38 in my case 🤣🤣
@Kaya 85 (Comment #198)
Pratt made a massive statement today.
@JongMatie (Comment #193)
Pratt came out of this fierce contest looking impressive.
Great game both sides. Oakdale took the initiative and came hard at Garsies…but the Bere absorbed all that pressure and almost won. Maybe the draw was a fair result.
Poor old Monnas missing that kick near the end is heart breaking for them…although Outeniqua showed great spirit and determination to come back…
When their 2nds played was it Kwaggas v Kwaggas?
@Smallies (Comment #194)
Also the hip position…feet position, …collapsing under pressure, standing up…turning around…lots of things my tchom.
@JongMatie (Comment #195)
Amper soos PRG …
@TWE (Comment #191)
Oakdale nie so dodelik as tuisveld voordeel (en skeidsregter) ontbreek nie
@agter_die_pale_pa (Comment #192)
Dis baie moeilik vir n rev om scrum dominance te bepaal op skole vlak met die 1,5 m reel…al wat jy kan kyk na is dropping the bind en of daar op of af geskrum word skuins of reguit en of jy vroeg scrum…
Pratt moet getoets word.
@beet (Comment #190)
)
I think there was also pressure on the ref in the way he was going to look at Luan vs Pratt. I was not surprised to see him being very technical, esp in the first couple of scrums. Both of them are not far of senior-level in terms of technical ability (and he perhaps tried to ref them on that level), according to my very (very) limited scrum-knowledge (I played 15, the furthest away from the scrum as you can get
Have to feel for Oakdale, they are not used to refs giving match changing penalties in the last seconds against them.
Garsie vs Oakdale – great game of rugby to watch. Garsies down 15-10 at halftime was good going because the Bulle looked worth a bigger lead. Second half much better for Garsies and even led 27-20 at one stage.
Scrumming battle between Proppie and Pratt not great to watch. Too many technical issues. Not enough pure scrumming contest. It was a bit like wylie Aussie LH prop Bill Young vs a TH brute like Carl Haymans of NZ.
@Grizzly (Comment #187)
Bere het mooi vasgebyt….maar Oakdale was moeilik vandag. Twee garsies van die veld af gestamp deur Oak baldaers
@agter_die_pale_pa (Comment #184)
Paar ysters in die Oakdale span. Ausie, Kai en Augustyn was uitstekend.
@agter_die_pale_pa (Comment #186)
Wow!! Kan nie wag om die game te sien nie. Baie dankie en dankie Oakdale. Ek het julle vir n buite plek vir top 5 gehad toe ek julle een keer sien speel het. Daai 2 stutte is spesiaal!
@Grizzly (Comment #185)
Strafskop vir Oakdale voor die pale, 30-27 vir Oakdale
Strafskop vir GF voor die pale in beseringstyd, GF kies die draw
30 elk. Lekker rugby
Kom Bere, ek kan nie nog n naby verloor vat nie!!!
@Jakkals (Comment #183)
Gepraat van Pratt, briljante solo-effort net kort van die lyn gestop. Oakdale druk.
27-27, 10 minute oor
Jy is reg, hy lyk van die 1ste minuut af BAIE lus vir die game. Maar Luan goed teruggekom in die skrums na daai eerste 2 vinnige strafskoppe.
@Grizzly (Comment #181)
Prop lyk nie lus om te speel vandag nie….Pratt lyk baie lus!! Wat gaan aan? Hy word totaal oordonder en intimideer vandag….eksbaie verbaas om dit te sien. Het hom hoog aangeslaan. Nie gedink hy sal die jaar so geboelie word nie…..1e helfde. Hoop dit lyk beter 2e helfde
@Grizzly (Comment #181)
20-13 Oakdale, 25 minute oor. Oakdale se pak is weer goed. GF se pak antwoord met hul eie strafdrie vanaf ‘n maul. Goeie wedstryd.
20 elk, 20 minute oor
GF tel die pas nou op, fiksheid lyk goed. Puik drie deur #7.
27-20 GF, 15 min oor
@Grizzly (Comment #179)
Baie dankie, wardeer.
@Grizzly (Comment #179)
10-0 vir Oakdale na 14 minute. Pratt reeds twee strafskoppe teen Luan gewen, en toe weer een andersom. Albei duidelik gemotiveerd vir hierdie tweestryd, lekker om ook die kwaliteit van SA se skrums op skolevlak te sien. Kans dat hul later in Augustus spanmaats kan wees..
Kan julle asb die score post so nou en dan. Eks op n families ding met geen toegang. Probeer Supersport schools maar opvangs nie goed nie. Om te se eks fkn geiriteerd is om dit lig te stel.
EG, having a difficult year, also got a good come from behind win today.
Two very different styles of matches unfolding with exciting late tries to win it.
DHS had a tactical plan – kick long – and always seemed to be in control of how they wanted to play. Their fullback Jordan van Wyk was the key man and came up with some booming punts including the one that pinned Stellenberg back and eventually led to the winning try by Simka although it probably should have been via a penalty kick had they not had a rush of blood and gone for a quick tap and got turned over. However Stellies missed the ensuing pen kick for touch and DHS capitalised. Before that it was a tight game.
Then Monnas came out and played very positive rugby with ball in hand. Got as far ahead as 20-7 and looked value for an even bigger lead. But it has not been their season and Outeniqua hung in there before bouncing back with two converted tried, the final one being a gem and showcasing how dangerous the Kwaggas can be in wider channels of broken play.
Both games entertaining in their own ways
@Snelvuur (Comment #170)
Affies se o.14 het Boishaai met 45 punte gewen, en vir PG ook. So, Paul Roos het ‘n spesiale span.
Affies o.15 het vir Paarl Gim gewen.
@Snelvuur (Comment #163)
Waars Deon, vis Hou hom seker besig. Nee wat, verloor is deel van sport. Ons gaan nie verdwyn nie.
Affies teen Landbou kan nogal ‘n “clash of styles” wees. Landbou se agterlyn is bitter gevaarlik. Affies is natuurlik die groot gunstelinge, maar hulle gaan baie versigtig moet wees vir Landbou se spoed aan die buitekant. As die veld hard en vinnig is en Landbou vinnige bal kan kry, sal Affies weer op hulle beste moet wees. Soveel goeie spanne en spelers in die WP hierdie jaar!
@Grizzly (Comment #172)
Verskoon hom 😂 kaartjies vir Noord-Suid was seker uitverkoop en DSTV is duur.
@JongMatie (Comment #171)
🤣🤣🤣🤣
Het Affies al teen Boishaai gespeel, speel gewoonlik op Wildeklawer teen mekaar.
@Djou (Comment #169)
Net bitter baie guts gewys en twee fantastiese agterlyn-drieë gedruk – veral die drie om die wedstryd te wen was puik. PRG se o15-span is witwarm. Hulle het laasjaar ook net teen Gim net-net verloor (kon enige kant toe gaan). Baie goeie jaargroep – hulle 8, 10 en 11 veral is puik. Die o16s is ons swakste jaargroep: baie op en af, maar ‘n hele paar goeie spelers in die mix daar.
@Wondermaar (Comment #167)
Stem saam!
Die verrassing van die dag was Paul Roos se o.14’s wat Affies geklop het. Moet ‘n great span wees.
Vermoed Affies se o.15’s was tam na die tawwe wedstryd teen Garsies.
En Affies se o.16’s se wen was dalk ‘n verrassing vir Paul Roos.
Ek wonder hoeveel van HTS Drostdy se o.16-span wat ook vir Paul Roos gewen het gaan oor 2 jaar nog daar wees.
BMT
VERDEDIGING
@OomPB (Comment #158)
Dit is mos hoe dit gewoonlik is. HJS met die massive pak, Gim met die agterlyn flair en Paul Roos lê effens tussen die twee
@JongMatie (Comment #141)
DHS het elkeen van hulle 7 (of is dit 9?) wedstryde gewen. Hulle gaan ‘n toets vir Gim wees.
@Djou (Comment #162)
Snelvuur plenty likeable
@Djou (Comment #160)
Niemand van PRG maak enige verskonings hier nie. Affies verdien die wen deur en deur.
@Maroon machine supporter (Comment #159)
Ek vermoed jy is die enigste sinvolle, objektiewe en “likeable” Paul Roos ondersteuner op die blad.
@OomPB (Comment #158)
Nee eks absoluut mal oor PRG.Sal nie hulle judge met enige blogger kometaar never mind JM. Ek hou net meer van Affies.Ek het net met wat ek sover gesien het n opinie oor die Wynland skole. Gim 1,BH 2 en dan PR. Eks gewoonlik verkeerd so dit beteken niks. Soos deur baie gese die top 5 naby aan mekaar die jaar. Moet se julle 10 was n gevoelige slag. Jammer om te hoor en hoop hys gou terug.
Dit was onregverdig van Affies om teen Paul Roos te speel terwyl Paul Roos soveel beserings het.
Affies moes geëis het dat die wedstryd uitgestel word tot Paul Roos sonder beserings is, moontlik in 2027, wanneer hulle o.20 is.
En Jurenzo aangedui het hy is ook ok!
😉😉😉
Onthou nog in verlede jaar se game by NS toe Paul Roos se slot Affies se haker platgeslaan het. Moes ‘n rooikaart gekry het, maar die ref het weggekyk en nie gesien nie.
En nou word die ref elders blameer vir Paul Roos se verloor. 🤔🤔
Mooi wen Affies.
Geluk aan Affies met ‘n welverdiende wen. PRG was net nie goed genoeg op die dag nie. Affies het PRG se lynstane ontwrig en was baie goed op hulle eie ingooi!
@Grizzly (Comment #147)
Ons weet Dat jy niks Hou van PRG nie. Myself dink die drie skole is baie na aan mekaar. PRG miskien beter gebalanseer met pak en agterlyn.
@Snelvuur (Comment #123)
The tension!!
@Grizzly (Comment #153)
Sy blindederm het gebars die dag voor hulle gevlieg het.
@Pypkan (Comment #150)
Jy gaan speel nie teen hierdie Gim span daar gelykop nie. Soos reeds gese Affies beter as wat mense dink….. Wel miskien nie na vanaand nie.
@Grizzly (Comment #153)
Ons mag nie se ‘beseer’ nie, maar hy is beseer
@Snelvuur (Comment #149)
Waar is nr 10 wat teen die Bere gespeel het. Die beste 10 imo op skole vlak op die oomblik.
@Pypkan (Comment #150)
Ja, dit was baie onnodig, ongevraagd en onbehoorlik. Glad nie hoe ons wil hê die manne moet reageer nie.
@Smallies (Comment #142)
Paul Roos het goed gespeel. Afronding het ontbreek en foute. Krediet vegter aan Affies se verdediging.
Die verloor Kom op die regte tyd. Nou is daai aap van die skouer af. Kinder leer meer uit n verloor as n wen.
Moet sê dit het bietjie van ‘n wrangerige smaak in die mond gelos toe PRG se no.7 flank so sinies Affies se losskakel gaan omstamp het nadat die bal reeds oor die kantlyn geskop is om ‘n einde aan die wedstryd te maak. Krediet aan Affies dat hulle nie daarop reageer het nie.
@Grizzly (Comment #147)
Ek dink juis dat Affies way meer klinies as PRG was en dat dit die verskil tussen die spanne was. Ek dink die Gim game gaan naby wees. HJS kan PRG rol as die weer soos vandag is – hulle pak is nog sterker as Affies s’n.
@Snelvuur (Comment #145)
Die top 5 skole is so naby aan mekaar, enige een van hulle kan op die dag wen. Dink nie Affies of PRG het goed gespeel nie, maar dit was baie moeilike omstandighede.
Daar was in hierdie maand 8 wedstryde tussen die 2 skole, seker die naaste ons gaan aan ‘n interskole kom, affies wen 5 speel 1 gelyk op en verloor 2.
Dink Affies kan bly wees vir die reen, daai vleuel van PRG het om Affies gehardloop. Maar ‘n wen is ‘n wen.
Affies gaan moet versigtig wees vir Oakdale.
@Snelvuur (Comment #145)
Affies het fout op fout gemaak om te exit voor die break. Wat was die strafskop telling in die 2 de helfte vir PR se guns. Strafskoppe = foute. Baie geluk met julle span. Ek dink nog steeds Gim en HJS is beter die jaar. Tyd sal leer.
Paul Roos se volgende moeilike hekkie is Gim in Stellenbosch op die AF Markotter.
@Grizzly (Comment #143)
Meer foute aan Affies se kant?? Ek dink PRG het seker 15 keer die bal aangeslaan in die wedstryd. Affies se verdediging was puik – veral die duikslag in die hoekie op Jordan Steenkamp in die eerste helfte. Affies se maul was net soveel beter as PRG s’n: klinies met hulle kanse en PRG het basies net een maul in die hele game reggekry.
@JongMatie (Comment #141)
Ja Scalla is nie beseer nie ….
Well done Affies!!!! Moeilke game, moeilike omstandighede. Affies Baie guts gewys! Stem nie saam nie. Baie meer foute aan Affies se kant. Die beste van Affies kom nog. 11 en Van Niekerk saam 2 ysters vir Affies. 15 van PRG altyd gevaarlik. We’ll done PRG met julle winning streak.
@OomPB (Comment #136)
Daai drie punte wat PRG gevat het in die eerste helfte nadat hulle op Affies se doelyn geboer het ,het hille aan die gat gebyt,ek het nogals gedink dis n fout
Dit is nou nog net Gim wat onoorwonne is.
Lekker Affies!
@Wondermaar (Comment #138)
Affies vs Grey in Bloem gaan ook n riller wees!
AFFIES!!!!!
Lyk my Jurenzo was toe nog nie reg nie ….
Geluk aan Affies. Welverdiende oor winning.
Baie geluk, Affies! Great game gewees, selfs in die verskriklike omstandighede. Net té veel foute van PRG.
Baie geluk aan Affies.
PRG net te veel foute gemaak op kritieke tye in die tweede helfte.
Affies 10 is pure klas.
@OomPB (Comment #130)
Daar is mense in die Wes Kaap wat dit sterk betwyfel ,en van hulle was verlede jaar WP keurders
@OomPB (Comment #130)
Hy moet net nie die bal probeer optel voor die doelyn nie …
@Grizzly (Comment #126)
Half uur af kom ons se eerder 45 min,dan weer opwarm 15 min ten minste…ek wonder of ons verder gaan ball kyk vanaand…
As hulle nie terug gaan nie, bly die telling. PRG se pak vaar verbasend goed. Ek se weer, Kemp is by verre die beste 8 in SA skole. Sy werksverrigting is bo menslik.
@Smallies (Comment #128)
Verlede jaar was dit dieselfde storie in die PRG-Affies game. Dit het nie toe rerig die standaard verlaag nie. Ek sal in elk geval ‘n getjommel vat bo ‘n uit-donderweer.
@Grizzly (Comment #127)
Die tweede helfte van die tweede helfte gaan n heel ander game wees watch mooi dit gaan n getjommel deur beide spanne wees ,so n lang break donner als op
@Smallies (Comment #125)
Net n ander ding, hoop nie Affies se baie rugby en taai games gaan hulle tap 2 de helfte nie.
Kom ons hoop hulle gaan terug.Affies wat sukkel om druk te verlig deur spelers wat verkeerde opsies uit oefen. Wat n duik slag deur Affies 11.Altwee 2’s puik. Van Niekerk vir Affies puik. ROOS gevaarlik as die bal punte toe gaan maar toestande moeilik vir dit. Twee hoog aan geskrewe 8’s met PR wat sover die battle wen. Affies wat Baie guts wys op verdediging met 6 en 7.
@Snelvuur (Comment #123)
Moet se Affies speel nie baie goed wind op nie ,daai is n bal in die hand hou wind ,nie n Garry Owen skop wind nie
@Snelvuur (Comment #122)
Eish weerlig….gaan nie dieselfde wees as hulle terug kom nie …as hulle terug kom ,dis nou jammer die game was n riller gewees tot nou met PRG wat stadig stadig besig is om in die game te kom
@Kaya 85 (Comment #121)
Lightning now, players are off. Anxious wait to see if they get back on. It’s been all PRG in the second half.
@Kaya 85 (Comment #121)
20-13 to Affies – 20min to go
Scores anybody?
@OomPB (Comment #119)
Dis n dramatiese plek daai…
@Smallies (Comment #118)
Die drama loop hoog daar in Kimberley
@OomPB (Comment #114)
Hy is steeds in Kimberly…..
@Bungee (Comment #115)
Ja maar onthou hulle was kaalvoet…
@OomPB (Comment #114)
Moet asb nie die woorde Grey en Griekwastad in een sin noem nie😟😟😟
As hulle n bus kan stoot vir 40kms moet hulle favourites wees
@Smallies (Comment #110)
Grey se laaitie het op pad Kimberley toe by Griekwastad afgeklim.
@Snelvuur (Comment #112)
Mannetjies het b@//@s hoor
@Smallies (Comment #110)
Gits! Ek moet dan my hoed afhaal vir hulle dat hulle enigsins opgedaag het. Merkwaardige grit.
@Grizzly (Comment #77)
Lol…
The truth…
+ all the other realities, stresses and facts of life.
@OUD ANKER (Comment #109)
Ek het ook gehoor dat die bus op Warrenton gebreek het en dat hulle dit die laaste 40km moes stoot …kaalvoet terwyl Jurenzo hulle van voor af try tackle het
@Smallies (Comment #108)
Netso! En die koshuisbrakke in die span het almal nog boonop spuitpoep ook ontwikkel…ek hoor daar is ‘n Suzie in Kimberley!
@OUD ANKER (Comment #108)
Is dit nie die Affies span waar die cappie se een beenhaar uitgetrek is nie ,die vaskop en ook mos net drie studs in sy linker tok en die hakker het sy linker pinkie op ses plekke twee jaar terug gebreek en sukkel nog steeds met dit nie…die o 15s moet ook mos in die Apies oefen en die is al drie weke in vloed…dit verduidelik hulle vertoning vanaand …
@Snelvuur (Comment #103)
Ja dit is hartseer hoor ,ek is baie bevooreg dat hier langs die Oranje waar ek is ,is daar slegs een dorp op die rivier gelee,die rivier is baie gesond hier .Die mighty Apies en Pienaars rivier in PTA kry net so swaar om nie eers van die arme Jukskei te praat nie …Bloemspruit in Bloemfontein is ook n nagmerrie deesdae …
15As 31-13 in PRG se guns. Altyd lekker as mens ‘n simmetriese telling kry. 2-1 op die dag.
@Bungee (Comment #104)
Inderdaat….
@Smallies (Comment #102)
Dit sal so baie verduidelik
@Smallies (Comment #102)
Dis van al die studente wat so tube ry! Maar op ‘n ernstige noot, dis eintlik skokkend hoe besoedeld baie van ons waterweë in SA is. Ek was anderdag weer in die Cradle: die Bloubankspruit se water is nou al letterlik pers-grys en nie eers amper deurskynend nie.
@JongMatie (Comment #82)
So gepraat oor wynland water….ek lees anderdag dat die Eerste rivier een van die mees besoedelste riviere in die land is ….hoop nie jy drink daai water nie
@JongMatie (Comment #100)
Is Jurenzo al reg?? En ek hoor jy weet hoe om ‘n champers kurk prop terug in die bottel te kry…is dit so?
@OUD ANKER (Comment #97)
My Tjom wie het waar verskonings oor beserings gemaak?
@OUD ANKER (Comment #97)
Net ‘n “nee” in antwoord op my vraag sou genoeg wees 😉
@POD (Comment #89)
My tjom, gaan lees my post aan @Snelvuur.
@Snelvuur (Comment #88)
Ai meneer…’n Goeie begrip het net ‘n halwe woord nodig….as jy weer my posts mooi gaan lees sal jy sien ek het ‘n kleintjie dood aan ENIGE verskoning as jou span verloor, so ek vra nederig omverskoning as my comments oor beserings, spreiligte, hoogte bo see, refs in Bloem/Oakdale ens ens. ernstig opgeneem is.
Eish, should never have lost to Nico Malan! Too many soft tries. The boys will be irritated by that. Three games that with a bit of BMT could have been wins. Well done Nico Malan
@Bungee (Comment #92)
Ek sal vir Garsfontein begin support as hulle meer rugbyspanne in die veld stoot.
@JongMatie (Comment #93)
Van windgat tot gatkruip met een skop….dit wil gedoen wees
Welgedaan Affies 016, geen skaamte om met een punt teen die nr1 skool in die land te verloor nie.
Affies kan onder ligte speel, laas jaar Boishaai ordentlik geklap – belaglike stelling.
@Grizzly (Comment #77)
Jy het nou moontlik ‘n Garsfontein ondersteuner in my geskep, welgedaan JongGrizzly
Rillerstryd by die 16As. Puik skop van Affies se losskakel met 2min oor om die wedstryd 25-24 te wen. 1-1.
@POD (Comment #89)
Se dit vir Jong Matie. Jy mis die draad van die storie. OUD ANKER het sarkasties die plasing gemaak. Niemand op die blog worry oor beserings behalwe PRG en spesifiek Jong Matie. Baie geluk met julle /14.Dit moet n bul span wees.
@OUD ANKER (Comment #87)
N span sonder beserings speel nie rugby nie. Roos onder 14 het vandag hul 3de flank (in my opinie hul beste flank) hierdie seisoen verloor.
@OUD ANKER (Comment #87)
Jy het die “BAIE beserings” in dieselfde asem genoem as dat daai Affies-span (wat nog nooit onder ligte gespeel het nie) beter onder ligte speel. Was hierdie dus nie sarkastiese, maar feitlike stellings? Indien dit feitlike stellings was, vra ek graag om verskoning – ek hoor graag jou terugvoer.
@Snelvuur (Comment #83)
Wie het gespot oor beserings?? Ek dink jy moet mooi lees voor jy sulke wilde aantuigings maak.
@Snelvuur (Comment #85)
Great oorwinning!!
@JongMatie (Comment #82)
Dis dieselfde span wat 50 punte op HJS gesit het. Ek het regtig nie gedink hulle kan hierdie jaar geklop word nie. Bitter baie inbors wat deur die PRG-span gewys is.
@OUD ANKER (Comment #81)
Hulle het ook die verkeerde studs in gehad…
@OUD ANKER (Comment #81)
1. Jy sal my nooit so iets na ‘n wedstryd hoor sê nie.
2. Dis bietjie onsensitief om te spot oor beserings na ‘n game waar ten minste twee 13-jarige laaities (een van PRG en een van Affies) ernstig seergekry het. Maar hey, enigiets om ‘n punt te bewys.
@Snelvuur (Comment #80)
Is dit die BB/Affies 014 span?
Praat van hard aarde toe kom.
Wynland water
@Snelvuur (Comment #80)
Daars BAIE beserings in daardie Affie 0/14A span en speel Affies se 0/14s ook beter onder ligte, PRG was dus baie gelukkig omte wen….
Eerste bloed aan PRG. 17-15 (of 13, die App se scoring was nie lekker nie) wen in die o14A-wedstryd.
@Grizzly (Comment #77)
Jy vergeet van die 2 wat hulle smokes by die huis vergeet het…..oooooo crap sorry die is Affies eerste span spelers nie Stoffberg eerste span spelers nie…laat ek dit regstel die twee wat hulle vapes (asma pompe) vergeet het
@Grizzly (Comment #77)
En, bo en behalwe dit alles, woon hulle nog in Pretoria ook! Dis die ergste van die lot.
@Snelvuur (Comment #76)
Ek wil nou nie soos JM klink nie en glad nie voor brand maak vir Affies nie maar hierdie het ek op goeie gesag verneem. Behalwe Affies se 8 beserings aan eerste keuse spelers het n speler se girl met hom uit gemaak. n Speler het n onrustige nag gehad.n Speler se Kat is siek by die huis. n Speler stres want sy termyn gem is 79%.n Speler het R200 verloor gister.n Speler het sy sort sakkie by die huis vergeet.n Speler het vergeet om die swem bad Pomp by die huis af te sit. n Speler het sy tokse by die huis vergeet.n Speler het vergeet om vir sy ouers te se hys in Kimberly. En laastens, wat die hele ritme van Affies se spell gaan afekteer, 2 spelers het vergeet om data te koop! So, geen verskonings maar ek kan nie sien hoe Affies met al die stres kan wen nie….
Dis nie “die persepsie” dat PRG voorbrand maak vir as hulle verloor nie (terloops, ons is ook nie PRG nie, ons is maar net gesiglose truitjies op ‘n blog), dis jou persepsie – oppas om dit nou as die waarheid te verkondig. Soos jy tereg opmerk, dis net waar in jou oë as “beholder”. Dis sinneloos om te argumenteer dat Affies op volsterkte is as mense weet dat daar beserings is, want die enigste logiese gevolgtrekking dan moet wees dat Affies se afrigters ‘n fout gemaak het om die ouens wat nou beseer is bo hulle plaasvervangers te begin. Want hulle is dan nou op volsterkte? Dit beteken niks as ‘n span nie op volsterkte is nie – ‘n wen bly ‘n wen en ‘n verloor bly ‘n verloor (en ‘n draw bly 95% so goed soos ‘n wen volgens party) – maar om die realiteit te ontken is soos om te sê dat Pretoria se paaie geen slaggate het nie.
@Snelvuur (Comment #73)
“Perception is true in the eye of the beholder” en dit is die persepsie dat PRG voorbrand maak vir indien hulle verloor….”Affies sukkel altyd onder ligte, ek kan nie verstaan hoekom hulle wedstryde by feeste altyd in die aand is nie”…sien dis maklik om voorbrand te maak vir iets, hou net lank genoeg aan om op dieselfde snaar te tokkel.
@Bungee (Comment #72)
Ek stem saam dat @Snelvuur ‘n verloor op die ken vat, maar dis net snaaks dat dit gewoonlik die PRG manne is wat met hierdie “bewusmaking” besig is…..en as jy mooi tussen die lyne gelees het, ek was sarkasties wat betref dat Affies op volsterkte is, GEEN skole span is seker ooit op volle sterkte nie, so wat is die punt van die bewusmaking as dit by PRG kom?
@OUD ANKER (Comment #71)
Ek het geen obsessie met beseerde spelers nie – ek wil bloot weet wie vanaand speel? Kyk jy nie wie vir die Bokke start voor die game begin nie, of wie in die squad is voor die World Cup nie? Heng, al die URC-spanne sit dan saam met hulle spanlyste ‘n “injury and recovery”-lys uit – dis nie ‘n verskoning nie, maar dit is ‘n realiteit.
@OUD ANKER (Comment #71)
Affies het beserings en is nie volsterkte nie, maar dit is deel van die game en dien nie as veskoning nie.
Ek weet nie wof @JongMatie ‘n kopbesering het nie, maar so ver ek dit gelees het hier is @Snelvuur gewoonlik net besig met bewusmaking en besig met verskonings soek nie? My ervaring met hom is hy vat gewoonlik n verloor op die ken.
@Snelvuur (Comment #70)
Wat is jou en @Jongmatie se obsessie met beseerde spelers??? Affies is volsterkte, daar is “geen” beserings nie. Indien PRG dus vanaand vir Affies stamp het hulle dit teen ‘n VOLSTERKTE Affie span reggekry en dan verdien PRG die wen….geen verskonings.
@JongMatie (Comment #67)
Op die spanlys wat ek gesien het, begin dieselfde XV as teen Bishops:
1. Hickman
2. Barnard
3. Van Vuuren
4. Van Leeuwen
5. Winter
6. Van Wyk
7. Kent
8. Kemp (c)
9. Nel
10. Pheiffer
11. Steenkamp
12. Smith
13. Kleyn
14. Basson
15. Stoffels
Hoe seker is jy dat Pheiffer uit is?
@Bert (Comment #68)
Jip, soos ek die storie verstaan is hy saam met Deon Botes Kaap toe nadat Botes as PRG se hoof van krieket aangestel is. Hy was PRG se eerstespan krieket kaptein ook.
@Snelvuur (Comment #66)
Oud Affie speler.
@Snelvuur (Comment #66)
Ek glo hy sal die job kan doen.
Vlieg more oggend vroeg Kimberley toe.
@JongMatie (Comment #65)
Seymore wat verlede jaar 15 gespeel het was die eerstekeuse 10 op die Abu Dhabi toer, so ek neem aan hy sal inkom. Hy het wel net 10min eerstespan gespeel sover hierdie jaar, so ek hoop dat hy op spoed is.
@Snelvuur (Comment #64)
Geen idee nie sy naam verskyn nie op die spanlys nie.
Ek hoop daar is n bekwame plaasvervanger.
@JongMatie (Comment #63)
Travis? Wat het met hom gebeur? Man het perdfris gelyk toe hy af is teen Bishops.
Kan bevestig slegs 2 x ysters is nog uit.
Truspe en Travis.
So 13 eerste keuse spelers.
Sterkte aan al die skole wat deelneem aan Wildeklawer 2025.
Mag almal die kosbare tyd baie geniet en mag daar geen ernstige beserings wees nie.
Spesiale sterkte aan die eerste XV tal van Boishaai.
@Snelvuur (Comment #56)
https://www.instagram.com/reel/DJB8JGryokE/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
@Grizzly (Comment #59)
Daai is die spanne wat ek dink dis OK om teen verloor , solank jy net nie teen die Bere verloor nie.
@OomPB (Comment #57)
Nee OomPB, ek laaik te veel vir Snelvuur, Bungee en kie. Net teen Affies, Gim, HJS en Grey…. Die ander kan julle maar wen. 😂
@OomPB (Comment #57)
Bere raak nou persoonlik.
@Grizzly (Comment #53)
PRG speel nou al vir solank in SA sonder verloor. Dis moeilik om te kies Wie hulle moet teen verloor. Nou wil jy he hulle moet sommer teen almal verloor?
Weet iemand of daar ‘n amptelike program vir Wildeklawer is? Ek bedoel nie net die skedule nie, maar ‘n program wat al die toergroepe ook insluit?
@Grizzly (Comment #53)
Julle het nog nie n volsterkte Maroon Enjin vanjaar gesien nie.
Daar is nog twee manne beseer, krities tot die masjien.
Slot en 10.
Dit wil vir my voorkom asof JongMatie meer vir versoening in SA gedoen het as meeste politici – hy het nou al selfs die ganse Pretoria-Oos agter Affies verenig!
Daar bestaan by my geen twyfel Dat Gim en HJS vir PRG gaan stamp nie. Met Grey weg swaai dit in Grey se guns en ek kan belowe hulle het nie laas jaar vergeet nie. More aand sal daar egter geen groter Affie ondersteuner as ek wees nie. 50/50 maar ek gaan hom vir Affies gee. Behalwe die Bere wat hulle tuis net sowel kon verloor het, is PRG nog nie getoets nie. Dit gaan wel more aand gebeur. Jong Matie oorskat sy span en ek gaan my gat af lag as Affies op daag. Baie meer beserings aan Affie kant so JM gaan seker die ref roer as Affies wen.
Northwood playing Paarl Gim is going to be the biggest challenge they have ever faced, especially this year. That Gim team is incredible. Northwood’s previous Headmaster is now at PG, and either way I know he will be very proud that his old school are competing against a school like PG now on the rugby field, even if they take 80 points! He will no doubt greet them warmly and be proud to see those boys again, now in the NW 1st team jersey. I wish them luck. Any positive outcome in the match will be a victory in itself. Hope they can keep it somewhat reasonable, and maybe just maybe score a point or two themselves!
@JongMatie (Comment #50)
Ek wonder wat jou verskoning gaan wees as Affies wen?
@Snelvuur (Comment #44)
Basies die top makro sportskole in die land as dit by diversiviteit en diepte kom.
Ek hoop net nie Affies gaan kla oor te veel rugby omdat hulle easter festivals ook moes speel nie, as hulle die loef more aand gaan afsteek nie. Beseringspook loop al klaar kwaai rond.
@Asterix (Comment #48)
Moet maar op Colesberg bymekaar kom en plan maak!
Die C spanne van Affies het teen Paul roos teen mekaar gespeel op die laaste dag van camp discovery, na woensdag moet nou nog net die B spanne, en dan D, E, f, G, H ens speel dan het ons al amper ‘n derby, daaibee of dalk net sommer ‘n interskole
If we can trust the consensus rankings
the top 8 will be attending Wildeklawer , also nr’s 11 to 15 , 21 ,22 ,24 ,25 ,28 and 30 (19 from the top 30) not too shabby!My opinion is that B field matches should be reserved for u16’s. there are 9 time slots available per day on the A field ( 18 1st XV’S)….would love to see schools like Westville , Rondebosch , Menlopark , Wynberg , Hilton , Sacs and Grey High attend….To travel far to “die stad met die groot gat” and play both your matches on the B field ???Dit gaan egter liplekker rugby wees , Affies vs PRG ,Garsies vs Oakdale ,Garsies vs Grey Col en DHS VS Paarl Gim is my 4 “moet kyk”wedstryde
I have tried to list the favourites first – so its Affies to beat Paul Roos but what a mouthwatering game that will be.
I must say the Wildeklawer fixture list suddenly looks a lot more exciting than before the season kicked off. The B-field games are irritating tho. Noord-Suid is definitely getting it right by dedicating A-field time to each main school at their tournament
@OomPB (Comment #43)
Ja, die 14As behoort Affies te wen, maar die 15As en 16As kan self rillerstryde wees. Ek dink dit is ‘n interskole wat sin maak vir beide skole. PRG se hokkiediepte is meer, maar op die rugbyveld is dit van die min skole wat mekaar met diepte kan match.
@Snelvuur (Comment #42)
Teen Affies? Hul spanne is die maatstaf as ek reg verstaan. Jammer die twee speel nie ook n interskole teen mekaar nie. Beide skole het seker die meeste spanne. Alhoewel PRG 16 hokkie spanne ook het.
@OomPB (Comment #39)
Al die jaargroepe speel ook – 14s, 15s en 16s. ‘n Middag van puik rugby wag Woensdag.
@JongMatie (Comment #40)
Vat hulle maar so een op n slag. Gim het saterdag groot guts gewys. Dit vat n groot span om n 16 man Grey in Osfontein te klop.
@OomPB (Comment #39)
N riller vir Affies ja..
N span wat my BAIE worry is Boishaai, hulle was ingedoen op Riversdal.
Hulle bloggers is tjoepstil, hulle bly n onbekende faktor in 2025.
Top top top coaching structure.
Ons moet hulle in die Perel gaan speel.
Affies vs PRG gaan n riller wees woensdag.
@Grizzly (Comment #26)
Garsies very good teachers. A certain person I know also spent time there in front of the chalkboard / overhead projectors…
@Djou (Comment #36)
Dankie Djou. Ek stem 100% saam dat daar baie permutasies is om n algehele opinie te vorm oor die gehalte onderrig by n skool. Ek glo egter dat kinders nie op hul eie alleen as groep 2 of 3 A’s per leerder gem kan kry indien die omgewing by die skool nie optimaal funksioneer en die onderwysers deur die bank volle inkoop gee nie. Net soos wat n rugbyspan nie met rou talent alleen die Noordvaal kan wen sonder n goeie kwaliteit afrigtingspan nie. Mens gaan nooit skole se akademiese prestasie ten volle kan vergelyk nie, maar indien n skool goed presteer in terme van slaagsyfer en A’s per leerder moet dit tog dui op n algehele gesonde akademiese omgewing en voel ek die onderwysers en kinders verdien beide krediet. Net soos SBR rankings skole erken waar die kombinasie van spelers en afrigters lei tot goeie resultate vir n spesifieke seisoen.
Voorspoed vir jul seisoen
@agter_die_pale_pa (Comment #35)
Daar is baie faktore wat in ag geneem moet word om gehalte onderrig te meet, nie net een nie. Hier is ‘n voorbeeld waarom onderskeidings per kind ‘n swak maatstaf is.
Veronderstel ‘n klas van 100. In graad 8 is 30 slim kinders wat ‘n gemiddeld van 90% en meer het. Die res se gemiddeld is 60%. In matriek kry elkeen van die 30 tien onderskeidings en die res niks. Dus, 300 onderskeidings vir die groep van 100 = 3 per kind, hoewel 70% van die klas geen onderskeiding gekry het nie.
Kan jy uit die 3 per kind aflei dat die gehalte onderrig goed is? Of is die kans groter dat die 30 selfs sonder onderrig goed sou presteer?
Vergelyk dit met die voorbeeld. In graad 8 kry jy uit 100 kinders 30 ondergemiddelde kinders wat sukkel om 40% te behaal. Daar is ook geen onderskeiding uit die klas van 100 nie.
In matriek het die 30 se punte verbeter tot 50% en die ander 70 kry een onderskeiding elk.
In watter van die 2 voorbeelde sou jy sê dat gehalte onderrig ‘n groot rol speel?
3 onderskeidings per kind of 0.7 onderskeidings per kind en gemiddeld verhoog oor tyd van 40% tot 50%.
@Djou (Comment #33)
Djou, why would you say does average number of A’s per learner not say much about the quality of teaching at a school? (Not challenging your view, want to understand your perspective.)
@Djou (Comment #33)
Mooi uiteengesit, dankie!
@Kantman (Comment #32)
100% correct!
You have to control for all those factors.
Both the Department of Education and Solidarity’s analyses are worthless.
E.g., a school with 50 matrics who got 6 distinctions each (300 in total) will be ranked below a school with 100 matrics who got 301 distinctions in total.
So, both their formulas indicate the number of very clever learners and shows little about quality of education.
Number of distinctions and distinctions per learner say little about quality of teaching.
They also don’t account for pass rates, and many other issues.
So just ignore!
Education Department recognition of schools is the laziest bureaucratic nonsense at work. Ask @djou, he can explain the statistical fallacy of rewarding for total of anything without controlling for number of students, area, gender, dropout, etc.
@Chronicle (Comment #29)
These are all great schools in my opinion
I must say, Paul Roos and Grey are not just rugby schools. And Affies, well with 100%, a great achievement. The same with Garsfontein, the 2 Landbou schools and most schools in Pretoria.
Well done to you all.
As requested by some, herewith the matric pass rates (class of 2024) for some schools often mentioned here:
Paarl Boys High 98.4%
Paarl Gim 99.1%
Paul Roos 99.6%
Charlie Hofmeyr 100%
Oakdale 100%
Boland Landbou 100%
Outeniqua 99.7%
Stellenberg 99.3%
Rondebosch 99.4%
Wynberg 100%
Affies Boys 100% (outperforming Affies Meisies 99.6%)
Garsfontein 100%
Centurion 100%
Eldoraigne 100%
Oos-Moot 100%
Zwartkop 100%
Waterkloof 99.7%
Menlo Park 99.7%
Noordheuwel 100%
Monument 99.6%
Jeppe 100%
E.G. Jansen 98.5%
Rustenburg 99.3%
Transvalia 96.1%
Welkom Gim 92.8%
Grey College 99.1%
DHS 95.2%
Glenwood 95.8%
Maritzburg College 99.2%
Northwood 98%
Grey PE 100%
Selborne 97.9%
Queens 97.9%
@Grizzly (Comment #26)
Mooi jaar vir almal hier, sien uit na die seisoen wat voorle.
Ek kyk gewoonlik na die jaarlikse SOS verslag, wat die gem aantal onderskeidings per leerder vergelyk. Sover ek dit het gebruik Gauteng Dept die % geslaag, en daarna die aantal leerders om die 100% skole te rangeer, wat natuurlik die megaskole bevoordeel. Soos verwag, wys die SOS verslag dat die meisiesskole baie goed vaar in terme van gem A’s per leerder (Bloemhof, La Rochelle, Affies Meisies, Paarl). Daarna kom paar gemengde skole, met Menlopark nr5. JvR, Linden, Parel Vallei, Waterkloof, DF Malan. PRG le 11de (enigste seunsskool in die top 20) Paarl Gim 12 en Garsfontein 16de. Let wel hierdie is slegs n vergelyking van Afrikaanse skole. Nasionaal is dit slegs die boonste 4 meisiesskole wat die top 20 haal.
Baie interessante leesstof in hierdie jaarlikse verslag, wat per vak ook vergelyk.
@boerboel (Comment #22)
Ek weet nou nie hoeveel jy en iemand soos Deon belangstel in ander sporte nie maar sonder enige Boland spelers het Garsies klaar die eerste groot ene van die jaar gevat deur om vir AFFIES te wen in die finaal van die sa20 skole krieket northerns/easterns/limpopo been. Ek wens so ons kon daardie boland spanne speel in die finals week in maart wie weet dalk was daar talent gewees maar nou ja lyk my krieket is nie hulle ding nie.
@boerboel (Comment #25)
Ek weet nie maar daar moet Dept skole in Gauteng wees wat meer A’s per leerling as Garsfontein gekry het wat onder hulle is. Ek weet nie wies eerste nie maar Affies as hulle nie 1 is nie ens.Garsfontein het baie leerlinge en dis in my oe n moerse prestasie dat daar vir hoeveel jare nie eers een vis deur die net val nie. Ek weet nie wat die uitslae by Affies, Kloof en Menlo is nie maar skat die selfde of beter. Ek sal n opinie he as Beet eendag die uitslae post. Dit lyk egter nie of dit gaan gebeur nie.
@Grizzly (Comment #24)
so waarop word hulle gerate?
@boerboel (Comment #23)
A’s per leering is nie hoe die skole gerate word nie.Bou jaar vir die Bere. Top 20 is die doelwit.
@boerboel (Comment #22)
lyk julle span
@Grizzly (Comment #20)
hoe span yk julle- busse opgedaag daar uit die boland-naamplaatjies op?
@Grizzly (Comment #20)
mooi 19de in land na prg met net seuns
@boerboel (Comment #19)
https://www.news24.com/news24/southafrica/news/faith-and-family-hoerskool-garsfontein-ranked-gautengs-second-top-performing-school-20250115
@boerboel (Comment #18)
afrikaans schools only
@Grizzly (Comment #17)
see the gapswannabees ranked 19 th in the country for numbers of A,s per student- way below prg- top 4 being bloemhf, larochelle affies girls and paarl girls
Beet,all the best for you and all the bloggers for 2025. Can we have the matric results pls. I see aGarsies is 2nd in Gauteng for Cod. Want to know how they compare to jnr Maties the intellectual powerhouse of the WC.
@Grizzly (Comment #15)
hoeveel nuwe manne van die Boland daar by julle?Weet julle al?
@boerboel (Comment #14)
Soos Deon julle nou al baie verduidelik het die Boland bestaan nie.Dis n simboliese grens op gemaak deur die vrye meselaars wat WP en SA rugby regeer in die vroeer 1900 tot vandag toe. Daars wel n Boland vir atletiek, krieket, skyfskiet en Boere sport maar dis heeltemal n ander ding.
@Djou (Comment #13)
ons is in die BOLAND
@boerboel (Comment #12)
Beslis minder as Boishaai. Ook minder as Gim en PR.
@Djou (Comment #10)
hoeveel nuwe manne uit die Boland?
@Wonder (Comment #7)
Sal sien vir hoe lank. Werk het my besig gehou, maar dit skaal nou af. Hopelik is daar meer tyd volgende jaar.
Garsies gaan baie jong span hê volgende jaar, gaan interessant wees.
Sien Helpmekaar se 2 o.16 dream teams wat verlede jaar en vanjaar Noordvaal gewen het is volgende jaar seniors. Gaan bulspan hê!
@boerboel (Comment #9)
Sover ek weet sal daar net so oor die 400 nuwes wees.
Toe Garsfontein van hul borg ontslae raak het die borg vinnig jou skool begin borg. Weet nie of jy dit gereel het nie!
wie sal weet sal afhang van die nuwe rekrute
@Wonder (Comment #7)
Hoe lyk Garsfontein se span vir 2025?
@Djou (Comment #6)
Welkom terug!
@Loubser (Comment #3)
Na amper ‘n jaar se afwesigheid lyk dit na dieselfde ou issues, met ‘n paar nuwe name, en steeds waninligting wat versprei word. Om jou op hoogte te bring, Garsfontein het vir verskeie redes die borg kennis gegee – nie soos jy dit stel dat die borg die skool gelos het nie.
Jy sou by die Marius Schoeman 7’s gemerk het dat die borg reeds ‘n ander skool ook ondersteun het.
Interessante tye!
@agter_die_pale_pa (Comment #4)
Oakdale en Helpmekaar is definitief groot contenders.
@Loubser (Comment #3)
Facts? I am sure they will be okay though.
They got two big games.. GCB and Oakdale. Oakdale and Helpmekaar could be the surprises for 2025.
I am looking forward to Garsies/Oakdale, GCB/Helpies going to be massive and then Affies/PR, my early candidate for game of the week.
GOING TO BE A CRACKER OF A YEAR
@Kantman (Comment #1)
Lots of good games and a nice bit of positive news is talk about the possibility of the tournament having an expanded extra match-day (effectively making it a 3-day tourney) to allow for more A-field games. That will be a big bonus. Having B-field games really sucks. It’s an advantage that Noord-Suid enjoys over Wildeklawer in the quest to be recognised as the best fest in SA.
As ek moet kies om dop te hou (vir verskillende redes):
Affies vs Paul Roos
Boland Landbou vs Affies
DHS vs Paarl Gim
Garsfontein vs Grey College
Helpmekaar vs Grey College
HJS vs Monument
Oakdale vs Garsfontein
Stellenberg vs Waterkloof