The second Noord-Suid Festival will take place at Menlopark starting just 2 days days after the traditional Easter Festivals. This year’s tournament already looks set to enjoy a much higher profile than the 2014 inaugural tournament.
TIME | DATE | SCHOOL | SCHOOL | ||
---|---|---|---|---|---|
13h00 | Wed 08 Apr | Grey Cherries | 55 | 8 | Combined Sydney Schools |
14h30 | Wed 08 Apr | Garsfontein | 10 | 27 | Outeniqua |
16h00 | Wed 08 Apr | Menlopark | 10 | 29 | Paarl Gim |
08h15 | Sat 11 Apr | Middelburg | 31 | 31 | Grey Cherries |
09h45 | Sat 11 Apr | Waterkloof | 21 | 26 | Combined Sydney Schools |
11h15 | Sat 11 Apr | Garsfontein | 24 | 48 | Paarl Gim |
12h45 | Sat 11 Apr | Menlopark | 20 | 44 | Outeniqua |
The tournament is unique in the sense that it includes matches for both first and second teams. According to one of the organisers, former Bok left wing Pieter Rossouw the schools invited to attend are:
Menlopark (hosts)
Garsfontein
Middelburg
Outeniqua
Paarl Gymnasium
Waterkloof
Grey College Cherries (2nd XV)
Combined Sydney Schools from Australia
North-South in the Western Cape
Totally unrelated but worth noting is that Drostdy will also be hosting a North-South festival down in the Cape.
The schools in action in that one will be Drostdy, Hugenote from Wellington, Florida and Kempton Park.
North-South in Oudtshoorn
Dates: probably 25 and 27 April
16 schools
North: Ben Vorster, Helpmekaar, Lichtenburg, Linden, Noordheuwel, Rustenburg, Sentraal (FS) and Voortrekker (Beth)
South: Oudtshoorn (hosts), Brandwag (Uitenhage), Brackenfell, De Kuilen, Marlow, Nico Malan, Piketberg, Worcester Gim
@Rugbyman: I know that and agree with you.
That is the point Beet was trying to make as well, but with the wrong surname, if I understand his post.
Manie is much to old to be Lions, but I must agree with Lions, Ruan is a very good rugby player.
@valke: No it is NOT manie henning… I can confirm that!
@valke: I changed it from Human to Henning. Definitely Henning.
@beet: Not Henning ??
@Rugbymal: I can confirm that Lions is not the Mister “MH” – Manie Human
@Rugbymal: Gaan kyk op die School Rugby fixtures & results – week ending 18 April 2015 comment ek het nog n kind by gekry wat ek nie van weet nie.
Maar ek sal aan hou kinder kridiet gee wat harde werk doen sonder die bal maak nie saak vir wie hy speel nie. Tackles wen soms games.
En as jy by elke ruck is en balle steel vat jy die games weg van jou opponents. Bv Garsfontein teen Kempton en dit was net een speler wat baie balle gesteel het.(Dink nr 6)
@Bere73: Monnas met 10+, EG met 10, Nellies met 5, Garsies met 10+,
@Djou: @Bere73: Thx manne en sterkte daar met julle spanne die naweek.
@Bere73: julle is darem beskeie. Garsies behoort maklik te wen met 20+
My voorspelling vir die naweek…Monnas net net…Jansies met 15…Nelspruit net net….Garsies net net!!!
@MikeSt: Welkom terug Mike..
@MikeSt: Sterkte ou maat! Dink aan jou.
Maar ek is bly jy is terug. Jy was beslis gemis hier.
@BOG: Dit is dieselfde Henco, ja!
@Laevelder: Die Shimlas het ‘n groot slag geslaan om daai 2 mannetjies te kon kry.
@Rugbyman: Franco is goed ja! Maar ‘n ander bydraende faktor wat ons moet onthou dat ‘n groot getal van die Kovsies wat verlede jaar die Young Guns-titel teen Tuks gewen het vanjaar by Shimlas ingeskakel het. En die 2 manne van Nelspruit is skaars 20. So, die Shimlas het 2 jong stutte en het vir hul ouderdom goed geskrum teen Pukke se ervare manne. En Puk se vaskop kom van Glenwood af – hy was 2 jaar gelede by die Cheetahs, maar het gesukkel in die Vodacombeker teen die ander stutte. Ek is seker hy is nou beter.
@Lions: Dink nog steeds Eldo’s (en dis nou nie Edlorado Park se Eldos nie ) is die favourites. Hulle het n baie goeie jaar.
@Lions: Dink n mens moet dieper as net springbokke kyk en ook na Super Rugby waar daar verskeie EGJ seuns al hulle merk gemaak het.
oor die punt talent mis kyk verseker ja dink dis n probleem agv van keuses van kinders vir n lang lys van redes.
@valke: Ek dink Suid Africa is die land wat seker die meeste talent mis kyk en waar meeste talent weg raak en nooit weer gesien word nie bv EG Jansen het seker elke jaar die beste 1ste span in die oos rand en baie goeie spelers elke jaar op lewer maar dan is daar n skool soos Hugenote, Brandwag wat baie meer springbokke op gelewer het en hoe verduidlik mens dit,
@Lions: Garsfontein gaan vir Pietersburg trap. Hulle(Pietersburg) het 70 punte teen Paarl Gim afgestaan. Garsies het wel ‘n tawwe tyd agter die blad maar het vir groot deel van game teen Gim goed vertoon. Ek voorspel Garsfontein met 20+.
@Mikst: Nee dink julle seuns gaan Eldoraigne vas vat die naweek.
My TOP 4
Monnas
Dr EG Jansen
Nelspruit – Dit is my span vir die jaar – Bring altyd die groot skole trug aarde toe en hulle speel baie goed.
Garsfontein/Pietersburg : 50/50 – Dink die Garsies 1ste span het net te veel gespeel en as ek kyk op die blog val hulle die 2de helfe uit mekaar uit.
@Rugbymal: Ek kan jou kry by die volgende Jansien en Garsies game dan kan jy sien ek is nie Mnr MH na wie jy verwys nie. Kry net jou vuite reg mar ek glo nie Garsies gaan die jaar EG Jansen speel nie want daai seuns van julle het n rowe program die jaar want om so baie rugby te speel in so kort tyd vat baie uit enige person uit. Kyk na die lions teen die shark en dis net 9 games in 9 weke daai seun van julle het seker 9 games in 2 weke gespeel, so jy kan vir jou self dink hoe moet hulle voel.
@Rugbyman: Dankie vir jou comment ek sal dit in gedagte hou, iets positiefs – Kempies Flank is die volgende Heinrich Brussow(Hou hom dop mense).
@Rugbymal: Ek weet nie wie is die Mnr MH na wie jy verwys nie mar ek het ook nie n kind nie want ek is nou eers 23, Maar as ek n kind gehad het wat nou 1ste speel het was ek pa toe ek 6 jaar oud was HAHAHA. en ek is n ou leeling van Hoerskool DR EG Jansen wat hou van goeie skole rugby en het baie games van EG Jansen gekyk. Ek het net laas jaar eers Garsies rugby begin volg of gehoor van Garsfontein nadat ek gelees het van die baie kinder wat hulle koop in post matriek stories van die Affies hoof. Toe begin ek belang stel en was baie beindruk met die Garsies rugby en hoe hulle gespeel het. Hek het nie eers geweet die skool bestaan nie. Mar dan wil ek by noem dat EG Jansen het die jaar seker een van die beste 1ste spanne in die laaste 13jaar na dat Francois Uys(Cheetahs capt) , Louie Ludik en Kevin Bys 1ste was en EG Jansen gaan baie spanne nog seer maak die jaar(EK hoop). @Mikest se seun is die volgend Eben Etzebeth hoop die lions koop hom somer nou daai is iemand om dop te hou vir die toekoms.
@MikeSt:
Los net Naas sn..asb
@Rugbyman: @Babbelas: wag net vir die spray blikkies om te kom
@MikeSt: As jy daai rankings glo kan jy net sowel self ook stand beelde verf….
@MikeSt: Ja maar volgens die rankings sal Heidelberg Volkskool julle wen en ons sal teen Sutherland verloor….
@Babbelas: Dankie maat waardeer.
Was die afsluiting van n lang n hartseer episode met so n effe vertroosting met die uitspraak .
Die boek kan n mens nooit ooit toemaak nie net die episode afsluit.
@MikeSt: Ons op die blog sluit jou in…
Na aanleding van SA Schoolsport se rankings behoort daar nie upsets die naweek te wees in die Tuks reeks nie
Behoort maklike wenne te wees vir in die Top 8
Monnas
Eldoraigne
Garsfontein
Nelspruit
@MikeSt: Welkom terug! Baie bly daai barbare wat jou ouers vermoor het, het lewenslank gekry! Nou kyk ons net vorentoe!
@Rugbyman: Bly jy het gese julle is want ons Oos Randers is mos nie in daai klas nie…..
@MikeSt: Vervlaks is blykbaar in orde…….
@Rugbymal: mmmmmm
verduidelik bietjie?
@MikeSt: Hey! Ons is ordentlike mense hier…
@Rugbyman: great nuus daai en die f&^*^(&f woord op selektiewe tye sal seker dan ook in orde wees.
@Lions: Jy moet dalk ophou om net oor jou eie kind onder n skuilnaam te praat en hom te “PUNT” Mnr MH.
@MikeSt: In jou afwesigheid is daar besluit dat ons die woord MOER mag gebruik…
Shimlas was skitterend veral op die counter en gebroke spel.
Hulle 3 loosies het my baie impress en wie het gese n losskakel moet klien en maar wees daai Marais man het die game tegnies beheer en net gelyk of hy te veel tyd het met alles wat hy gedoen het.
Dink die 10 was die key tot Shimlas se sukses want volgens my was hy m^&%^r goed gewees.
@Babbelas: Franco het saam met Rassie afgerig toe die Cheetahs die curriebeker gewen het… Hy word baie hoog aangeskryf as afrigter! Wat ‘n lekker game om te kyk! Die fiksheid van die Shimlas was indrukwekkend en hulle het die PUKKE gebêre na halftyd en die petrol net dieper ingetrap! Hulle tempo van speel laat my dink aan die Crusaders onder Robbie Deans!
Net een ding… daai vaskop van die PUK is ‘n meneer! As ‘n groot unie hom nie optel nie is die scouts se oë toe….
@Djou: Wys mens net weer wat se verskil ‘n afrigter kan maak. Shimlas was nooit nerens in die VC maar Franco Smith het hulle verander in ‘n gedugte span. As ek ‘n Cheetah supporter was sou ek graag Franco wil sien as afrigter in plaas van Nokke Drotske!
@Rugbyman: Ja nee moeg my tong gebyt deur die stilte.
Pieties gaan verseker tough wees veral tuis maar ek is seker dat julle genoeg kwaliteite soos ek gesien het, het om dit deur te trek.
Sterkte daar met julle voorbereiding
@Djou:
Conraad en Daniel was deel van die 2013 Rhino’s. Was 12 de was op 2013 finale BHP rankings en 7 de op die combo rankings. Tuks finaliste en Beeld semi finaliste.Verloor net 3 games daardie jaar. Conraad het SA Skole span gehaal . Nog 2 lede van die NHS span het Varsity Cup gespeel die jaar.. Menzi Nhlabathi en Christiaan Erasmus.Volgens my is Daniel Maartens een van die mees onderskatte junior flanke in die land. Het gisteraand weer 2 keer gaan druk, en het 8 driee in die Varsity Cup gedruk (baie games van die bench af). Nie vreeslik groot nie maar blits vinnig.. min flanke wat n 100 in 11 sekondes kan hol. Ook nie n bang haar op sy kop nie. .vra maar die Dup broers wat het gebeur in die Cravenweek game Pumas vs Sharks. Onthou nog sy Twit toe hul ingeweeg het.. they measured my length and weighed me..but they forgot to measure the size of my heart . Sy Pa Johan Maartens was deel van die giftige Rob Ferreira (waar Vleis Visagie en Danie Rossouw ook op skool was) span van 1983 toe Ronnie Visagie SA Skole gekry het in 1983 & 1984 ook Fanus Engelbrecht wat kaptein was van die 1983 SA Skole span..een van die top Suid Oos Tvl teams. Nog n interresante rugby pionier van Nelspruit, Heynecke Meyer van Hoerskool Bergvlam wat ook in 1984 in die Suid Oos Cravenweekspan was. Trots op julle Conraad en Daniel.. mag jul volg in die voetspore van trotse Nellies Werner Kok, Marnitz Boshoff en Duane Vermeulen wat tans die wereld aan die brand speel. Wees geduldig Marnitz jy gaan weer kook een van die dae!!
@BOG: There is a story regarding chicks, counting and hatching that also needs to be considered when talking about finals the Saturday!
@Djou: Henco Venter het mos op 7 gespeel vir Grey en is die susterskind van wyle Ruben Kruger? Daar het toevallig n hele paar “Hencos” hulle verskyning gemaak- is ek reg? Vreemd genoeg, is dit Tienie Burger wie op skool, so tussen Eerstes en Cherries was,wie die oog vang en op die “fringes” vd Cheetah span is. Maar iemand het vir my gese, terwyl hy nog vir die Cherries gespeel het, “hou hom dop”. So, ek se nou- Hou hom dop !
@Rugbyman: Die Bulle teen die WP op die eerste dag van CW, beteken dan dat die VS op die Donderdag sal moet afreken met die oorblyfsels om die Saterdag in die finaal te speel?
@Kosie
Here is the Shimla team and their schools (without one or two). A few surprises in there.
15 AJ Coertzen (captain – Grey Kollege),
14 Vuyani Maqina – ?,
13 Nico Lee – Affies,
12 Tertius Kruger – Outeniqua,
11 Maphutha Dolo – Ben Vorster,
10 Niel Marais – Grey Kollege,
9 Renier Botha – Diamantveld,
8 Niell Jordaan – Grey Kollege,
7 Gerhard Olivier – Grey Kollege,
6 Daniel Maartens – Nelspruit,
5 Johan van der Hoogt – Ben Vorster,
4 Henco Venter – Grey Kollege,
3 Conraad Van Vuuren – Nelspruit,
2 Elandre Hugget – Pionier,
1 Ox Nche – HTS Louis Botha.
Replacements: 16 Jacques du Toit – Grey Kollege, 17 Theunis Nieuwoudt – Waterkloof, 18 Boela Venter – Nylstroom, 19 De Wet Kruger – Oudtshoorn, 20 Nhlanhla Hlongwane – HTS Louis Botha, 21 JP Coetzee – ?, 22 Refuoe Rampete – HTS Louis Botha, 23 Dolph Botha – Grey Kollege. Injured: Mthokozisi Cyprial Mkhabela – Glenwood
@Djou: Jy het dalk een i uitgelaat maar na daai vertoning kan mens hulle seker maar die Slimlas noem. Beslis hulle sterk punt, aanvalle, gebruik en sie daar.
Shiiiiiiiiiiiimmmmlllaaaaassssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
63 – 33 is comprehensive.
Back to the good old days!
Sorry to the Pukke. You played well during the season.
@Murrayfield: 100%, skole word nie oornag volhoubaar sterk nie, dit verg tyd.
Maar kom ons kyk vining. Vyf jaar gelede was min skole in die Kaap of Natal of Vrystaat bewus dat ‘n skool soos Garsfontein bestaan. Menlo was altyd bekend, maar meer vir atletiek.
Vier jaar gelede was Garsies in die top 30 en nou speel hulle teen top spanne soos Paarl Gim, Paarl Boishaai en gee goeie rekenskap van hulself. Hulle sou nie die die spanne gespeel het nie indien hulle nie vir minstens 3 jaar goed kon vertoon nie. Dieselfde geld Menlo wat verlede jaar vir Grey PE en Paarl Gim gewen het.
Oor so vyf jaar behoort die 2 skole huishoudelike name in skolerugby te wees. Net soos bv. EG Jansen wat vir jare hard moes baklei, maar as ‘n rugbykrag in SA gereken word.
Dan is die volgende doel sekerlik om die gaping voortdurend kleiner te maak tussen hulle en Paarl Gim, Boishaai en Grey Kollege – sienende dat die gaping met Waterkloof reeds toegemaak is, maar Affies is nog ‘n kortkop voor hulle (behalwe vir verlede jaar).
@Rugbyman: Saterdag gaan vir niemand maklik wees nie. Julle 3 ure rit noord help ook nie eintlik nie, maar ek glo die paar dae af gaan tot julle voordeel wees. Sterkte vir Saterdag!
@Rugbyman: mens moet maar eers sien hoe die WP-span lyk !! Jy het seker al gelees wat Ploegie se mening is oor die “wyse manne” in die Kaap
Geldige punt oor die kommentaar ten opsigte van die spelers
@Lions: Mag ek vra dat jy nie seuns op die blog oor hul spel kritiseer nie? Jy het nou op meer as een geleentheid vingers na spesifieke spelers gewys in die garsies span… ek dink dis ongevraagd. Die kinders probeer hulle bes. Dus as jy iets positiefs oor die seuns wil sê, doen dit gerus, maar kom ons los die negatiewe opmerkings teenoor die seuns asb
@Cappie: die manne sal reg wees vir die quarter finals saterdag! Gaan taai wees, maar dis hoe dit moet wees… geen easy games nie!
@MikeSt: Die bulle speel dag 1 vd cravenweek teen WP… dit kan n laaaaang dag op kantoor raak…
@MikeSt: my magtig… het dit te stil geraak daar in die oos-rand? Welkom terug! Dankie man! Dit was n harde 10 dae, seker vir julle ook?
Nou vir n harde quarter final teen die pieties in pieties! Ek hoor hulle kwyl al so lus is hulle vir ons! Julle speel eldos? Sal ook lekker taai game wees! Kosie smeer verniet heuning om jou mond….
@kosie: So n deurmekaar jaar van upsets sover gaan my nie uitlaat oor enige voorspellings nie want niemand weet nie. Dink dit gaan baie taai wees.
Dink die Kaapse skole is baie baie sterk die jaar en as die manne van die Kaap reg kies dink ek hulle gaan n massiewe Cravenweek span he die jaar.
@MikeSt: Blykbaar is die geselskap ook maar ‘n doodse stilte.
Sien uit na Saterdag se Tuks wedstryde. Dink EG sal te sterk wees vir Eldo
@kosie: Thx Kosie was maar koud en alleen daar in die valleie…………
@MikeSt: Welkom terug uit die dode! Ons het jou gemis.
@Rugbyman: So uit die dode.
Wil net se julle was awesome saterdag vir 40 min.
Dink die baie rugby die laaste tyd het julle gevang in die 2de helfte.
Ander bekendes in daardie Tom Naudé span: Botha Rossouw en Ronald White, wat beide later in Frankryk gespeel het.
@Cappie: Dis reg. Daai jare was daar nie o/16 rugby nie. Van o/15 reguit oop spanne toe.
@Cappie:
Nie seker…heel moontlik. n Great boek is rugby noord van die vaal.. n geskiedenis van die ruggas voor 2000. Moet hom selfs aanskaf
@LAEVELDER: As ek dit nie mis het nie het Hugenote vir Lichtenburg in die semi’s uitgeskakel in 1987.
@akw: Ja, ek weet. Andre, nie waar nie? Sy pa, was net n kortkop voor my. Sy ouma het vir my Afrikaans gegee en as jy praat van Vollies, dan dink ek AK. Daarom staan die “B” in my naam, vir “Baie” OG.
Schutte was wel in die 1989 Beeld finaal as agsteman….witwarm!!
@Cappie:
Daardie Lichtenburg span het Nellies 1988 in die kwart-eind gewen. Die 1988 NHS span word selfs nou nog beskou as een van hul sterkstes ooit al het hul vasgeval daardie game. Piet Joubert was een van die top flanke wat ek al ooit op skole vlak gesien het en Schutte Bekker op die bench
@valke: Die jaar daarna (1988) speel Lichtenburg in die finaal teen Hans Merensky. Dis die eerste Beeldtrofeefinaal wat op ‘n skoolveld gespeel word en nie op ‘n Provinsiale veld nie. Lichtenburg word ook die eerste span waar hulle beide die eerste span en die 0’15 finaal wen. Die o’15 finaal was teen Waterkloof. Daar was toe nog nie 0’14 en 0’16 Beeldkampioenskappe nie.
@valke:
jy’s reg. Charles Nel (ook n game of 2 vir die Bulle gespeel voor hy beseer is en opgehou het) was die wing vir Hugenote.. dink hy het ge-score ook in die finaal. Hy woon al n tydjie hier in Nelspruit
@LAEVELDER: Hugenote het die laaste paar jaar hard probeer om hulle rugby weer op standard te kry, maar dit lyk hierdie jaar nie te goed nie.
Verlede jaar ‘n paar goeie uitslae gehad.
Spelers wat na sterker skole soos EG, Kempies en selfs Anker toe gaan help ook nie juis om hulle weer ‘n krag te maak nie.
Lood de Jager is hulle mees onlangse Springbok, nadat hy nooit die Valke op skole vlak verteenwoordig het nie.
@LAEVELDER: Dit was 1987. Hugenote wen FH Odendaal op Pam Brink.
3 springbokke op die veld daai dag.
Hugenote het toe verder gespeel vir die Volkskas skild, maar het teen Queens verloor.
Jipp… Gerhard en Louis die twee seuns. Dink dis die enigste Pa en seun Direkteurstrofee champ combo’s to date
@LAEVELDER: Jinne die wereld is klein – is dit Louis Holtzhauzen se seun wat nou vir Nelspruit afrig? As ek dit nie mis het nie het hy meer as een seun gehad – oudste seun was ook Louis reg?
Dink daardie Hugenote span met Rossouw en Mulder het vir FH Odendaal (met Joost in) gewen in die finaal
Ja dit was n n wilde team! 20 blik verloor.. sulke bruin truie gehad.. in die hoofgame (1 ste span final) dink ek Hugenote het die beker gelig met Japie Mulder en Chris Rossouw. Jammer om te sien dat great rugby skole soos Hugenote, Tom Naude ,Ermelo , Lightenburg, Heidelberg Volkskool ens. nie meer saam kan blaf nie.. Baie ryk rugbytradisie! Sien Pietersburg en Middelburh Hoer maak weer hul stemme dik. 20/30 jaar terug was daar nie vreeslik baie privaatskole nie en bykans elke plattelandse span in die TVL kon n puik span oplewer. Die Rhino’s se huidige coach se Pa Mnr Holtzhauzen het Delmas afgerig toe hul die Admin gewen het.. met slegs 25 seuns wat rugby speel in matriek (iewers in die laat sewintigs vroee tagtigs)
@LAEVELDER: En daardie 1986 Tom Naudé span se kaptein… Frans Ludeke. Wie het vir Frans Ludeke wiskunde gegee? Victor Matfield se ma, Hettie. Ek weet, ek was daar.
Een ander ou uit daardie 1986 Tom Naudé klas: Retief Goosen
@Cappie: This ranking takes 20min per half games into account by the looks of things.
@Rugbyman:
Jipp jy’s reg! Dink daai o/15 span van hom was 1986 ipv 1987…
@LAEVELDER: nee hy help by menlo…
@Djou: jy lewer goeie insette met die Suid en Noord toernooi.
Diepte sal altyd vir “co -ed” skole ‘n probleem wees. Die ranglyste veroorsaak altyd pandemoniun onder skole en ouers! Ek glo ook nie dit is ‘n ware maatstaf nie.
Ongelukkig is rugby soos die lewe, NIKS kan voorspel word nie!! Wie het gedink dat SACS vir AFFIES sou wen? Wie het gedink dat Affies EG met 40 sou klop! Die Rooi Bulle se vertoning teen Grey???
Jy kan ook net soveel doen met beperkte talent en afrigting. Sekere skole het baie meer seuns as ander skole. Kyk ‘n mens egeter na Oakdale met sy min seuns dan weet jy daar gebeur iets!!
Rugbytradisies word nie oornag gekweek nie! Dit vat tyd, geduld en goeie beplanning. Garsies en Menlo is duidelik besig met dit!!! Waterkloof was altyd deel van die rugbyskole in die land! Ongelukkig het hulle rugbytradisies verander, glo egter dat hulle weer ‘n groot krag gaan wees!
@akw:
Sorry ja Menlo!
@LAEVELDER: Chris is by Menlopark.
@Cappie: Daai ranglys is ‘n grap…
Waterkloof op 17 en Marlow op 50????
@Hanswors:
Ek verneem Chris Buitendach rig Waterkloof se voories af.. Baie respek vir hom! Het Rob Ferriera gecoach in die vroee 80s en hul het NHS seker 3 jaar in ry gewen toe.. was massive Derby’s gewees met die omtrent die hele Witrivier en Nelspruit teenwoordig. Hy is toe Nelspruit toe en het vinnig sukses behaal.. sy 0/15 span van 1987 het in die finaal verloor teen Tom Naude op Pam Brink, twee jaar later haal Nelspruit se eerstes ook die Beeld finaal onder hom (verloor toe die final teen Kempton).. Ook n uitstekende krieket afrigter.. Nelspruit Hoer se eerste krieketspan het die Direkteurstrofee in 1989 onder hom gewen. Het ook uitstekende resultate in atletiek(middelafstande) en landloop gehad in die Laeveld. Het later toe die Blou Bulle se Curriebeker team ge-coach vir n jaar of twee. Mag gewone skole op die platteland nooit sonder sulke coaches wees nie wat n passie het vir kinders en sport!
@BOG: Vollies se seun is ook nou by die Bulle.
@LAEVELDER:
Jy is heeltemal reg, Wynand Claasen was in MHS en sy pa was die skoolhoof. Tommy du Plessis was ook daar op skool so ver ek weet. In die laat sewentigs en tagtigs was MHS baie sterk gewees. Rugby het bietjie verswak in die 90 tigs maar is weer lekker sterk die laaste klompie jare. Baie goeie en mooi fasiliteite daar by die skool. HTS Mburg se fasiliteite is uitstekend en sal altyd ook sterk wees met die lekker groot koshuise. Die Wit renosters is natuurlik ook altyd ‘n sterk faktor veral daar op hulle tuisveld, dis nie net van sommer Nellies toe gaan en gou daar gaan speel…..
@Cappie:
Stem saam met Rooibul dat daar nie veel verskil is tussen HTS Middelburg, Nelspruit en Middelburg Hoerskool die afgelope 2 jaar nie. NHS het verlede jaar een van hul 2 games teen MHS verloor (10-11) en moes uitspeel weer teen hul om Puma finals teen HTS te speel. Rhinos het toe 27-12 gewen. Ek onthou in die 80s was Middelburg Hoer die sterkste skool in Middelburg. As ek nie mis het nie kom Wynand Claasen van MHS .. Puma Beeld liga gaan BAIE interresant wees hierdie jaar!
@Rugbyman: Skuus, ek wou eintlik jou geantwoord het op die rangys.
Hoe is die gevoel in julle kamp na die strawwe twee weke?
@GarsieOuer: Ek is geneig om met jou saam te stem dat daardie ranglys nog glad nie die dinge regtrek nie. Sutherland op 53 het teen Affies se vierde span verloor.
2akw: Ek is bly iemand anders sien dit ook raak want ek het al twee keer op die blog gese dat die nr2 en nr10 van Garsfontein is n problem en kos hulle games. Ek het ook so 2/3 jaar trug a valke game en n EG Jansen 0/16 game gekyk wat daar n nr10 seker van die beste rugby speel wat ek al gesien het en ek sien daai selfde seun speel nou vir Garsfontein wing. Ek kan nie vertaan hoekom sit jy met so talenvolle speler nie en dat jy hom nie gebruik op nr10 nie.
@GarsieOuer: Tx!
@Cappie: ek dink jou opsomming vd noord/suid games is akkuraat…
Net een ding: daai ranglys is rerig onakkuraat… Byvoorbeeld EG Jansen op no. 32? Onder skole soos heidelberg volkskool…? Jansen sal hulle met 100 punte wen… Garsies os 10 plekke onder Marais Viljoen en ons het hulle met 50 geklop… Nee wat… ek dink nie daai manne het ‘n benul van wat aangaan nie…
@Rugbyman: Moenie te bekommerd wees nie. Garsies sal weer bo wees. Ons ouers weet julle werk hard.
Mense wat ons Gapsfontein noem, moet gaan skoonvee voor hulle eie deure en mooi nadink oor hoe hierdie onding begin het. Niemand koop of almal koop, anders is die speelveld nie gelyk nie.
Hierme SA Schoolsport se ranglys van eerste 70 spanne. Paarl Gim is verseker hierdie jaar die span om dop te hou.
http://www.saschoolsports.co.za/rugby/national/first-xv-rugby-the-powerade-performance-top-70-rankings-13-04-2015.html
Eh het Saterdag die wedstyde by Menlopark gaan bywoon en daar was sowaar goeie rugby opgedis, met ‘n uitsondering die Menlopark-Outeniqua wedstryd wat vol hanteerfoute en baie eendimensioneel was, veral aan die kant van Menlopark. Daar was nie een agterlynbeweging van Menlo waar die bal deur die hande gegaan het tot by die vleul nie. Die wedstryd was fisies en is voorlangs gespeel. Menlopark was ook baie planloos by tye. Outeniqua het welverdiend gewen.
Vir my was die beste wedstryd die Garsfontein-Paarl Gim wedstryd. Die intensiteit was hoog en Garsfontein was halftyd 17 elk in die wedstryd met die windjie wat die tweede helfte in hulle guns sou wees. Hulle kry toe ook eerste punte met die omdraaislag en loop 24-17 voor. ‘n Paar lelike blabse net daarna deur Garsfontein sien Paarl Gim maak die telling gelykop. Nog ‘n drie deur Paarl Gim en skielik was dit 29-24 vir Gim. Dit was asof Garsfontein toe gaan lê het, en Gim ryg die een drie na die ander in om 48-24 te wen. Paarl Gim behaal 31 punte in min of meer dieselfde tyd. Ek dink Garsfontein het baie lesse geleer uit hierdie afgelope 2 weke, en ek sien hulle terugkom om ten minste een van die twee, die Tuks- en/of Beeldtrofee te wen. Hulle sal moet leer om ook kop te hou as dit bietjie swaar gaan.
Waterkloof wat van die bank af gespeel het met hulle begin 15-tal, en ook ‘n paar beserings voorlangs gehad het, het die Ausies-span wat met hulle sterkste span gespeel het heeltemal onderskat, aangesien die einste Ausies, alhoewel met hulle “dirt trackers” 55-8 teen Grey Cherries verloor het die vorige Woensdag. Kloof verloor 26-21. Een van Waterkloof se swakste wedstryde, met baie geleenthede wat nie gebruik is nie, wat hulle sou sal vergeet.
Die Middelburg-Grey wedstryd was ewe opwindend met albei spanne wat lekker hardlooprugby gespeel het. Grey is ‘n goed ge-oliede span wat goed afgerig is. Hulle doen alles op spoed. Hulle het daarin geslaag om met Middelburg 31 elk gelykop te speel. Die twee spanne het goed opgeweeg teen mekaar. Dit sal interessant wees om te sien waar Middelburg vanjaar op die ranglys gaan lê, en dit sal antwoorde gee op Bog se vraag oor die Cherries se posisie op die rangorde in die algemeen.
Die Noord-suid toernooi het ‘n hele paar vrae beantwoord, en was ‘n groot sukses. Die tweede spanne van Garsfontein en Menlopark was nie heeltemal kompetisie vir hulle eweknieë van die Kaap nie. Gelukwensinge aan die reëlingskommittee.
@RuggaBoysDad: Nee, ons het nie mooi agter Adriaan gekyk nie- dit is waar hy sy rugby geleer het- hy het huistoe gekom. Along with Dion Stegmann, Pieter Labuschagne, Piet V Zyl, Serfontein, William Small-Smith, Flip Vd Merwe, and for the purpose of this argument, Marcel vd Merwe (Boishaai likes to claim him, but came to GCB for some finishing touches for a year) Who did I miss” Oh, their doctor Org Strauss and some coaching staff
@BOG:
Hi Bog, ja boet, even in the dark days of beign the strongest team in the country, holding all the other teams above us, we were supporters. Once a Bull, always a Bull. Ons bloed BLY blou. Niks om oor skaam te wees nie, wen of verloor, n Bul bly n Bul. Kannie die selfde se van die ander nie. Maar dankie dat julle so mooi agter Adriaan gekyk het, is awesome om hom weer in Blou te sien.
Aan almal wat kla dat hulle kinders te veel wedstryde speel. Gaan spreek onmiddelik jou skool se sport organiseerder. Hy is die persoon wat die wedstryde goedkeur. Die persone wat die toernooie reël kan geen skool dwing om daarin te speel nie. Soos ek voorheen gesê het die groot honde se organiseerders beplan ‘n jaar om omdat hulle strukture en prosesse in plek het – want hulle wil nie hulle kinders uitbrand nie
@RuggaBoysDad: I would not admit that on a public platform- some would even say, “plead guilty”
@Woltrui:
Hi Woltrui, baie dankie vir die verwelkoming.
Ek mag dalk n Engelsman wees, maar een stoere BlouBul ondersteuner.
My seun is hudigelik op skool in Pretoria.
@BOG: ek noem julle nie eers nie… ek het gedink dit sal so paar minute vat voor jy reageer… vrede vir jou
@Rugbyman: En dan is daar natuurlik die lastige klompie daar in die “sentrale” gedeeltes, wie ook meer dikwels as nie, die dinge n bietjie deurmekaar krap. Inteendeel, n bietjie meer as net “dikwels”- so 8 uit 10 jaar as die “ranglyste” geglo moet word. Maar soos met die politiek, kan die realiteite nie weg gewens word nie. Vrede vir julle!
@Hanswors: Jy kan dalk net byvoeg dat waterkloof nie DIE jaar in daai spanne se liga is nie… daar was baie jare wat waterkloof verseker in daai liga was! Ek dink geen pretoria skool sal die jaar een van daai spanne wen nie! Dalk is ek verkeerd, maar die Kaap het n baie sterk jaar groep, dis hulle beurt! Gelukkig draai die wiel en ons manne in die noorde se beurt sal weer kom!
@Hanswors: My boude is baie ontspanne, dit verseker ek jou. Al wat ek aan Org probeer se het, is dat wanneer n Stormer gekies word vir die Bokke, speel hy in n Springboktrui en nie in die Stormer een nie. Maak dit sin? Sekerlik
@Org: Wil voorkom of die blaf ‘n Kaapse toon het en die poep ‘n steak geur het hierdie jaar!
@Bere73: As ons nie glo ons kan albei games wen nie, kan ons net sowel in die Kaap bly. Maar dit gaan taai wees. Die volgende 5 games sal ons seisoen bepaal, dalk verras ons ‘n paar manne…
Bog/Djou en ander; ek stem saam dat Wkloof nie in dieselfde liga is as Grey, Affies, Boishaai, Paul Roos en ander nie!
Baie geluk met julle jare lange toewyding en harde werk! Beserings is enige span se nagmerrie veral as die diepte n probleem is. Julle manne wat dan nou oor jare so hard gewerk het word nie so hard getref deur beserings soos ander skole wat nie oor jare met toewyding hard gewerk het nie.
Ek het nie een keer beserings as veskoning gebruik nie want ek weet beserings is deel van die spel. Ek het bloot my waarneming gedeel mbt die Wkloof wedstryd en poep het hulle gepoep soos jy terreg gese het, so ook Garsies en Menlo.
Bog onspan jou boude – jou span is die beste……
@Org: Julle behoort 1/2 te wen op Wildeklawer…sal verseker n stukkie humble pie eet as julle die top 10 haal die jaar!
@Org: Laat ek jou antwoord. As jy vir die Cherries speel, speel jy in n Cherrie trui en is jy n Cherrie en verteenwoordig jy die skool as sulks. Dit geld ook vir die eeerstes of enige ander span en daarom kan beserings nooit as verskoning voorgehou word nie en di die punt wat ek hierbo teenoor Hanswors wou tuisbring. As n speler promosie kry in die plek van n beseerde speler, en hy lewer uitstaande spel, sal dit seker nie maklik wees om hom te drop nie en hierdie reel geld maar oral.
@Djou: Cherries/Peaches? Hoe werk dit by Grey, as ‘n Peaches speler vir die Cherries speel, bly hy dan ‘n Peach? En as ‘n Cherrie vir Grey 1stes speel, wat is die dan, speel hy met ‘n Cherries trui ook?
@Bere73: Ons praat weer na Wildeklawer…oor jou lys
Boland Landbouskool het 120 gr11/12 spelers wat 7-8 opespanne voer. 2013 het almal dit geniet om ons te wiks met 8-12 eerstekeuses uit deur die seisoen. Soos die Oom sê, dit poep en knor maar as jy met die groot honde wil blaf
@Bere73: En die nommers vir die Europese Lotto ? (Ek dobbel nie, maar sal n uitsondering oorweeg)
My top tien Vir 2015 1.Paul Roos 2. Grey Col 3.Paarl Gim 4.Paarl boishaai 5. Oakdale 6.Kwaggas 7. Monument 8. Grey high 9. Affies. 10.Eg Jansen!!
Lesse word maar geleer op die harde manier….roem word nie oor n kort tydperk met n paar wenne verdien nie. Dit vat tyd en jare se toewyding.
@dirk @Hanswors @Bog: Die Cherries/Peaches vs Sydney en Kloof vs Sydney het gewys dat Waterkloof nie in dieselfde klas as Grey is hierdie jaar nie. Ek stem saam dat Waterkloof die wedstryd maklik kon gewen het was dit nie vir die baie hanteerfoute nie – veral met ‘n oop doellyn wat verskeie kere gewink het. Maar ‘n span moet jou kanse vat anders kom dit jou duur te staan.
En Bog is reg, al die spanne het beserings en dit is waarom almal diepte nodig het. ‘n Sterk eerstespan met ‘n middelmatige tweedespan is deesdae nie genoeg nie. Menlo het dit uitgevind teen Outeniqua – Menlo se tweedes, wat besaai was met derde- en vierdespanspelers weens beserings aan eerste- en tweedespanspelers – het met 62-0 verloor.
Die punt is – as jy in die boonste ligas wil speel moet ‘n span nie net 23 goeie spelers hê nie, maar nader aan 40.
@Hanswors: Almal gaan maar gebuk onder beserings. Bykans n hele span van aanspraakmakers by GCB is beseer, wat beteken dat daar seker meer Peaches (3s) in die Cherries se span was as Cherries self. Maar hulle het gespeel as Cherries en hulle plekke met trots volgestaan.As jy met die groot honde wil blaf, moet jy saam met hulle poep ook.
@dirk: dankie vir die inligting rakende die beserings. Dit het die span lam gele veral in die 2 de helfte. Hoop al die beseerdes is weer perdfris eersdaags.
Kloof se eerste en twede skrumskakels is beseer daarom moes Jason wat flank/loskakel is daar speel.Kloof sit met vyf beseerings so ook Menlo.Verder was daar n mis booking vir die Paasnaweek daarom het Kloof die sagter toernooi gespeel.(dis hoorse)
My waar eming met geen betrokkenheid by enige skool:
Mhs teen Cherries:
Baie goeie wdstryd, MHS gaan beide HTSMBurg en Nellis n harde tyd gee hierdie jasr. Baie goeie span met bulle voor.
Waterkloof teen Ausies:
Baie van Klofies se begin nie gespeel nie. ausies se span baie groot en jong manne vs Kloof se o 18 mannes, K loof kon maklik gewen het , 2 de helfte stoom verloor toe loskakel wat eindlik n flank is skrumskakel gespeel het. , asb afrigters kies spelers in hulle posisies.
Garsies teen Gim. Garsies moet hulle eerste fase besit uitsrteer, haker kry nie springers nie. Was in die game tot 20 min voor die einde. Gim is goed met groot seuns voor en agter.
Menlo teen
Outeniqua
Menlo so vories lyk of hulle onfiks is veral nr 1 en 3. Baie sped agter maar regte show ponies……
@Pietie Passion: @Rugbyman:
Ek kan bevestig dat Gim nie met bench begin het nie (behalwe vir “normale” beserings)…..onthou die 2de spanne het ook gespeel.
Ek verstaan Garsfontein was baie goed op die punte terwyl Gim se voorspelers goed gevaar het. Ek kan nie veel meer byvoeg nie aangesien ek nie daar was nie.
Rugbyman, gegewe julle skedule, was dit nie ‘n maklike 10 dae nie. Sterkte!!
@Djou: Ek dink ook die span lyk goed maar hulle werk baie hard. Ek is by die jonger seuns maar was bevoorreg om so 5 weke saam met hulle (die groter groep van die seniors) te spandeer einde verlede jaar.
Ek glo (dit is my eie opinie) dat die Toernooi sal voortduur.
Ek sal graag meer wou kommunikeer…..indien jy sou wou, kan jy my adres by Beet kry….”your call”. Daar is geen skade IMO om gedagtes uit te ruil nie
Ek dink byde Garsfontein en Menlo Park se spanne het die muur geslaan so 10 minute in die 2de helfte in.
Albei spanne sal, volgens my, albei baat vind by die afgelope 2 weke. Mens verbeter deur teen beter opposisie te speel en albei spanne het dit met oorleg gedoen.
Die beste wedstryd was die Cherries teen Middelburg, ek was aangenaam verras met die Middelburg span en veral hulle senter paar is goed. Ek dink die telling was ‘n goeie aanduiding van hoe die wedstryd verloop het.
Waterkloof was teleurstellend. Miskien het hulle die Australiese span onderskat na hulle sleg verloor het teen die Cherries, maar die Klofie span het voor en agter weinig passie en deursettingsvermoee getoon.
Garsies het beter gelyk en die skuif op 10 het vrugte afgewerp. ‘n Nuwe lynstaan ingooier het sake daar ook beter laat lyk en daar was effe meer afwisseling. Die skrums was steeds onder druk.
Menlo Park het beter geskrum en het meer van die voorvoet af gespeel, maar die bal het gesukkel om vinnig verby die 10 kanaal te kom.
Die Kwagga agterlyn was weer baie gevaarlik en het ‘n paar baie mooi driee gedruk, 2 keer met goeie aanvoorwerk deur die 8. Hulle afskopontvangs was beroerd gewees.
Beide Pta spanne her steeds baie basiese foute gemaak wat hulle momentum gekelder het.
Na die afgelope 2 weke is die sukses resep vir die Kaapse skole baie duidelik….
‘n Sterk vaste 5 met oorwegend net boerseuns, losvoorspelers wat vinnig en vaardig is, goeie basiese vaardighede in die vaste fasette en ‘n agterlyn met ‘n goeie WP Federasie invloed….
Beste game van die dag was Middelburg en Cherries!! Middelburg het n baie goeie span die jaar! Hts middelburg en Middelburg gaan n grote wees die jaar!
@Rugbyman: Garsies het Vandag weer goed gelyk…game inweegskaal tot 15min voor einde!! Well done Gimmies en Kwaggas!! Julle verseker in top 6 hierdie jaar!
@BOG: There are enough teams in Pta to warrant consideration of other teams. Again timing of this compo is the key going forward.
@beet: Mmmm….
Would have loved to see the Cherries against some of the other first teams present there.
Would have loved to see the Cherries against some of the other first teams present there.
The results so far suggest Eldoraigne made a wrong decision to drop down to the Pretoria B league. I think they could have given Garsies Menlo and Klofies a run for their money this year.
@Pietie Passion: nee gim het met hulle volle span gestart… die game was in die weegskaal tot 15 min voor die einde… ek vermoed die 5de game in 9 dae het sy tol geeïs in die einde… was n great, hoë tempo game!
Geluk aan gim! Julle het n goeie team!
@PRG 4 Life: sal nie moeilik wees om die manne “op te tel” nie… seuns is tougher as wat jy dink! Garsies het baie geleer uit die moeilike week uit….
Soos ek verstaan het Gimmies met hulle bench begin, en toe dit swaar gaan, die swaar kanonne (eintlike begin span) opgesit, en daarom die damwal wat gebrek het 2de helfte, of was dit eerder fiksheid wat sy tol geeis het? Watter een is die waarheid, as iemand my kan reghelp. Dankie en mooi aand
@Djou: Is jy seker dit was AT? Vir my nes Speartackle geklink, of selfs Festus. Wonder net hoe sy keel nie droog geword het met al die wedstryde nie. Weet jy of sy skoonma daar was met haar prego stalletjie? Pers rok, snor en raserig, veral as die vino de casa einde se kant toe staan.
Outeniqua has a great team. Do not underestimate them. Their flyhalf is very good behind a strong pack
Andre T is a great commentator. Think he should change occupations. It is great to now be able to listen to school games on ruggas.co.za
@BuffelsCM: Moet byvoeg ek lees jou posts met aandag. Altyd raadgewend en leersaam.
Julle het werklik ‘n puik span vanjaar. Rig jy by eerstes af?
Garsies het goeie rekenskap gegee maar julle het ‘n paar hanteerfoute gemaak wat Garsies in die game gehou het. Tog, Garsies se beste 40 minute vanjaar en julle het dit gematch.
Nee, ek is deesdae net ‘n toeskouer.
Dankie vir jul deelname. Ek di k dit sal great wees as Noord Suid kan voortduur met jaarlikse rotasie.
Congrats to the Gimmies!!!!!! To much rugby for those boys, serious managment issues with regards to game time, Rugby was not the winner here, good luck picking up those boys for the rest of the season
@akw: thanks for the updates. I must say this year’s compo turned out nothing like expected at the start of the season. In spite of the results Garsies and Menlo have taken another step towards building reputations as known rugby schools in SA but it has come at a cost to this year’s 1st teams. 5 games in 9 days against opposition of this quality is too big an ask.
Out 44 – 20 MP ft.
Out 20 – 6 MP
Out 6 – 3 MP
Out 3 – 0 MP
@akw:
Well done Gimmies
Garsies 24 – 48 Gim. It was a bridge too far for a gutsy Garsie team.
@beet: The program was changed, an extra 2nd team game was played at 8:00.
Garsies 24 – 41 Gim. Die damwal het gebreek.
@beet:
ok thanks
@phat55: Seems like changes were made because Andre T was meant to come on the air at 08:15 but only started at 09:30
Garsies 24 – 29 Gim
Garsies 24 – 17 Gim
So, what was the score between Kloof and the Ozzies? I think there is hope for the Cheetahs as well. They just need to recruit some refs in Pretoria for the remainder of their matches and they could be in the play-offs. They demonstrated excellent defense just before halftime, ended the match 2 minutes early, ad 10 mtrs with penalties for no reason- all areas where the Cheetahs struggle .Well, some of the areas.
@beet: That is possible.
Garsies 17 – 17 Gim
@akw:
Game never started @ 11.15am as stated above i assume?
@akw: Yes. Andre was saying the scoreboard was wrong
@beet: The scoreboard indicated 26-21, I was chatting to a friend of mine so cannot confirm that score with 100% certainty.
Garsies 3 – 0 Gim
@akw: According to Andre T’s commentary the score was 22-21. Waterkloof did not realise this and therefore did not kick at goal from a couple of penalties awarded near the end.
Kloof 21 – 26 Oz.
Kloof 21 – 21 Oz
Gim vs Garsies score update please?
Ch 31 – 31 Mb ft. Great game of rugby.
Any more scores here?
Ch 19 – 17 Mb
Cher 7 – 10 Mb
Downlod Twitcast and follow @ruggascoza and you will hear live Afrikaans commentary.
Cherries 7 – 3 Mburg
Hier is ‘n goeie woordjie vir Garsfontein. Kom hulle beloftes na!
http://www.netwerk24.com/nuus/2015-04-11-groot-unies-koop-glo-seuns
Hier is die link na live page. Nie seker of dit die regte plek is nie.
http://www.ruggas.co.za/?page_id=71
En niemand het geantwoord op die vraag oor Raggas.co.za van Rooibul nie. En more, met die vroee begin, is dit te laat.
@BoishaaiPa: My punt is dit, en jy self, het dit amper beantwoord deur te se dat Grey 1 uit jou voorbeeld, trek. Ek dink sy aantrkkingskrag is net n bietjie groter as dit. Hulle trek n bietjie meer as net die een, en dit vanoor die hele SA. Ek het verlede jaar gesien hoe opgewonde n ma uit Durban was dat haar kind aanvaar was op GCB, in Gr8. En dit was maar n enkele voorbeeld. My punt dus,is dat Grey se invloedsfeer oor die hele SA strek-Pretoria, Jhb, Noord, Kaap,OK, KZN—
@Djou: Djou, ek waardeer jou insette baie: jy is duidelik ‘n ingeligte man – dit is in elk geval my indruk sedert die afgelope jaar of twee wat ek die blog volg. Ek het 2 dae gelede aan Rugbyman kommentaar gelewer oor die skedule van Garsfontein hierdie jaar. Mens kan dit eenvoudig nie volhou nie.
Sommer iets in aansluiting na Woensdag se wedstryde: dis tog interessant dat daar dinge genoem is soos: “op die koop toe beskou, glad nie ‘n goeie jaar vir Garsfontein nie” en “dis terug na die intekenbord (sic) toe vir Garsfontein”.
Die kommentaar is meestal gelewer deur mededingers van Garsies in Pretoria.
Ek besef julle is besig met ‘n proses en dat dit nie sonder struikelblokke sal wees nie. Ek weet nie hoe betrokke jy is nie, maar baie sterkte !!
@BoishaaiPa: Skuif dan vir Boishaai Bloem toe. Dan kan julle met Grey meeding om die 10 spelers. Indien nie moet jy maar die 2 vat. En terloops die Kaap is baie groter as Bloem – so vir elke 10 goeies in Bloem is daar waarskynlik 100 goeies in die Kaap. So eintlik is dit gelyk.
@4×4: Dit is seker van die domste redes wat ek al van ouers gehoor het. Duidelik gaan dit ook dan oor rugby en nie akademie nie.
@danie: Jy oorskat enige span se vermoe met daardie stelling. Dit sal bykans nooit gebeur nie maar indien dit wel gebeur sal dit die span inhaal. So dit is nie ‘n argument nie. Net terloops dit is al gedebatteer verlede jaar met EG se strawwe program in 2014.
Ek vra maar net die vraag, as Garsfontein hulle games gewen het, sou ons die gesprekke gehad het? Ek weet dit is soos golf, as jy n goeie rondte speel, dan sien jy sommer kans vir nog n 18 putjies. Miskien is ons dalk n bietjie hard op die organiseerders, weereens as hulle die afgelope games gewen het, het die waagspel afgekom en die skool en spelers het goeie blootstelling gekry! In elk geval, ons weet wat hulle se van “hindsight”, maar die seisoen is lank en hulle kan nog sterk eindig, sterkte vir more en wie weet, wen hulle vir Gimmies dan vergeet ons gou van die rowwe skedule!
Ruggaboysdad…daai onderwerp wat jy aanraak is al deeglik deurgetrap.
In aggenome die vraag in wie se beste belang die baie rugby is wat gespeel word deur Menlo en Garsies, is die antwoord eenvoudig….verseker nie in die kinders se belang nie. Daardeur wil ek ook nie tuisbring dat die skuld gepak moet word voor die afrigters se deur nie, want die beleggers en “old boys” eis ook seker maar hulle pond vleis in die vorm van prestasies op die veld.
Ek kan verstaan dat die opkomende skole begerig is om naam te maak, maar myns insiens moet die basis kwaliteit wees en nie kwantiteit nie. Maar ek vertrou dat die breintrust van die skole volgende jaar meer uitnodigings van die hand sal wys, vernaam omdat skole soos Menlo en Garsies ‘n punt bewys het en nou erkenning geniet onder die tradisionele skole dat hulle kan saamgesels as dit by rugby kom.
Het ook by die Francois Swart week met ‘n paar ouers gesels wat my meegdeel het dat die skole wat beurse gee ‘n taktiese benadering volg dat skole soos Kloof en Affies, nie genoeg wedstryde per jaar speel nie, en indien hulle kinders skuif sal hulle meer speelkans verkry wat dit makliker sal maak vir die Bulle keurder om hulle raak te sien en notisie van hulle te neem.
As die kinders skole om daardie rede skuif moet die pappas maar seker maak dat daar genoeg voltaren gel en fondse in die mediese spaarrekening is vir fisioterapie sessies.
@BOG: Ai ou Boggie..wil jy my se dat al die skole in OVS dieselfde aantal rugbyspelers trek as Grey?…jy mis die punt..Grey het nie kompetisie in n 600 myl radius as dit kom om goeie rugbyspelers te trek nie…hulle kan kies en keur…dit is hulle groot voordeel. Ek het niks impliseer dat daar nie ander goeie skole is nie, maar die feit is dat daar geen kompetisie is vir Grey as dit kom by reputasie en geleenthede nie maak dit aansienlik makliker. As daar 10 goeie klein rugbyspelers in Bloem is gaan 8 van hulle in Grey eindig…as daar 10 goeie klein rugbyspelers in Noordelike Voorstede is gaan 2 Paul Roos toe 2 gaan Boishaai toe..2 gaan Gim toe 1 gaan Boland toe 1 gaan dalk Noord, een gaan dalk Grey toe want sy pa was daar en die ander enetjie bly by sy local skool….verstaan jy nou die implikasie en verspreiding van talent?
@woltrui: stem saam met jou. Program te straf! Iewers moet daar prioriteite wees. As die span goed is dan sien mens kans om almal in S A aan te vat, ons almal weet ongelukkig is daar siklusse en dit kan nie altyd goed gaan nie.
My medelye met die seuns van Garsies en Parkies. Kan nie help om te wonder wie se belange op die hart gedra is toe die program vir die 2 skole getref is nie. Die seuns se belange of is die Skool se belange voor die van die kinders gestel? As ek nou in retrospek na Waterkloof se program kyk haal ek my hoed af vir hulle sport organiseerders wie hulle kinders se belange duidelik voor op stel.
@RuggaBoysDad: Greetings. Welcome on the Blog. And we take it you’re a Glenwood supporter Sir?
Sorry ek bedoel Ruggas.co.za so kan iemand my se of hulle di games more by Menlo uitsaai.
@BOG: Daar is min verskil tureen HTSM Nellies en MHS, MHS behoort more goed te doen teen di Cherries.
Ek gehoor die games word op Ragga.co.za uitgesaai, as dit so is kan iemand my asb meer inligting gee oor Ragga.
@Kempie Pa: Stadig vriend. Een man het ‘n swakerige voorspelling gemaak.
Die res was was maar stil en senuweagtig voor die Affies wedstryd.
@Playa:
Eish .. Selborne .. definitely a top 15 contender. I’m more concerned about winning competitions and cups than the rankings. New Zeeland is ranked number 1 most years and yet they only lifted that gold one twice! Rather win the Beeld or the Tuksreeks than feature on the rankings at all. We must learn to win when its counts.. even thou losing will always hurts
@LAEVELDER: No Selborne??? anywhere????
Interesting
http://www.schoolofrugby.co.za/news/8430-skolerugby-kry-toernooi-wat-nie-kwotas-het
Interesante artikel en lankal overdue.
Vergeet van Outeniqua .. dink hul kan tussen 9 en 16 inkom
@Tang:
I’m sure they can be there.. lets see.. early days yet
@Cappie @ Laevelder – Grey PE will be close to top 5 and well within top 10.
@Cappie: As jy grappies maak moet jy smileys gebruik.
@Cappie:
My voorspelling vir die top 10 vir 2015:
Eerste 5 (in geen volgorde)
Paarl Gim
Monnas
Grey Bloem
Paul Roos
Paarl Boys
Tweede 5 (in geen volgorde)
Affies
Oakdale
Nelspruit
HTS Middelburg
EG Jansen
Naby top 10: Grey PE , Maritzburg College, Queens, Menlo, Waterkloof
Net na hul: Garsfontein, Jeppe, Noordkaap, Kemptonpark, Diamandveld
Net buite top 20:
Marlow en Eldoraigne
@Cappie: Grey Bloem sal beslis top 5 wees. Wie val dan uit Monnas?
@phat55: to be continued….
@Cappie:
How did Monnas & Affies get in there
@Cappie: En my punt? n Mens word redelike moeg om van die selfde klomp die selfde oor en oor te hoor… ek het gepoog om die, wie splinters in hul oe het, nie oor die balk in ander sinne oor te praat nie. Die post was eintlik nutteloos, want as n mens alweetend is, verwaand is, sal jy mos nooit iets in jou eie werf sien, maar sal altyd iets in jou buurman sin sien. So is die lewe maar.
My voorspelling vir top 5 hierdie jaar:
Paarl Gim, Paul Roos, Monnas, Paarl Boys en Affies.
@RuggaBoysDad: En jou punt?
@Rugbyman: Het die tweede spanne van Garsfontein en Menlopark nie ook teen die tweedes van die Kaap se skole gespeel nie?
Greetings to all and sundry….
What really riles me, are the constant references to schools that offer scholarships as “Purchasewood”, “Koopfontein”, “Cheque book so and so…” and the like. The term “post Matric” or “mercenaries” are normally added.
These comments are normally made by conceited smug individuals, who sit back, and smugly think their hands are clean.
Smugly uttering “Oh, our school does not have mercenaries”, or “No, we do not offer scholarships”.
Utter unadulterated trash.
In these cases, the school does not dirty its hands, but the old boy/supporters club, or some benevolent old dude, does….
Six of one, half a dozen of the other…..
Maybe I am wrong, but I dont think so.
@booishaaiPa: Monnas se tellings.
kloof3 19-5 hlpm
jeppe 24=3 florida
kloof 36-17 kes
booish 57-7 egj
monnas30-0 kearsney
kloof3 26-0 kmp3
hlpm 15-10 egj
florida 36-7 menlo3
monas 33-15 jeppe
kloof 20-3 kearsney
kes-booish vertraag deur swear weer.
@BoishaaiPa: Dit klink nou miskien effe widgat, maar as GCB in enige ander gebied was, het hy in alle waarskynlikheid, dieselfde invloed gehad in daardie streek as in die Vrystaat, in sekeres seker meer as in ander. Maar om te sinspeel dat daar geen ander skole van belang is in die streek nie, is soos jy self weet, nie korrek nie. Sover my kennis strek is daar selfs gemengde skole in die Sentrale streek met meer seuns as seunskole elders. Goed, die jaar, wat rugby betref, het nou nie so goed begin nie, maar as ek Noord en Oos kyk-selfs suid, is hulle nie n uitsondering nie. inteendeel, baie vd ander skole in die VS, sal meer as bloot hulle man staan, insluitend seunskole in veral KZN, OK, Grens,en vd noordelike provinsies. En by the way, Louis Botha en Saints, is ook seunskole. En aangesien jy vir my hierdie lang storie laat skryf het, hoop ek jy is besig om daai stats van rugbyspelers in die verskillende skole, te update
@Djou: Goed gestel soos ‘n ware”jintelman” wat jy is!
@Djou: Jy stel dit altyd sooo goed!! Dankie vir jou!
@Dok F:
Rugbyman gaan nie meer met jou praat nie, maar ek sal. Soms is dit lekker om met oningeligte skapies te gesels.
Kyk gou al jou redenasiefoute – en jy noem jouself ‘n dok.
Jy wil skielik al die Kaapse provinsies met ‘n stad vergelyk. En dan noem jy dit Kaapse skole teen Pretoria. As jy Boishaai, Paul Roos, Paarl Gim en Boland Landbou saamgooi, het jy mos klaar ‘n paar verskillende dorpe byeen. En dan gooi jy SACS, Rondebosch en Wynberg by, en dan verder langs die kus af HTS Drostdy en Outeniqua – en nou noem jy dit Kaapse skole. Jy kan dit mos nie met net Pretoria vergelyk nie.
Vat eerder die topskole van Pretoria – Affies, Waterkloof, Garsies en Menlo en ek wil Eldoraigne byvoeg – en voeg dan EG Jansen, Monnas, Kempton, HTS Middelburg en Nelspruit, by en dan is daar nog Jeppe, KES, Helpmekaar ens. ens. en dan het jy net soveel goeie skole saam, indien nie meer nie. En soms is Rustenburg en Pietersburg ook sterk.
Ons noem die verskynsel om appels met appels te vergelyk.
Dan het Ploegskaar mos ‘n mooi verduideliking gegee van werwing. Die verskynsel wat hy mooi uiteengesit het, wat jy onder die knie moet probeer kry, is dat daar ‘n verskil is tussen spelers wat die skool nader en waar die skool die spelers nader. En hier is daar ook verskillende kategorieë wat hy verduidelik het.
Maar omdat jy oningelig is sal jy nie mooi verstaan dat alles nie dieselfde is nie – en dit laat my weer wonder of jy ‘n dok is.
Terloops, Garsies het gelukkig die stadium bereik waar die kinders die skool nader.
Dan, jy verwys so baie na “ons kinders” – en dit laat my weer wonder hoeveel donasies jy aan die spermbank gemaak het – jy weet, net soos die fliek wat Sondagaand op M-Net was.
En dan sê jy dat jy jou nie verlekker aan Garsies wat sukkel nie. Maar jou hele storie wys hoe jy jou verlekker met veral vernederende verwysings. Heel laaste, ons noem nie jou skool Spykerberg nie, maar Tygerberg, want dit is swak smaak om ander skole te verneder.
@BOG: Ja ou Boggie…want julle doen dit al vir 50 jaar plus met geen kompetisie vir 600 myl in enige rigting nie…As daar nou net een seunskool in die Boland was die laaste 100 jaar hoe dink jy sou hulle rekord gelyk het?
@kwartlyn:
En soos gewoonlik, met die handsakgevegte, of dit nou Noord-Suid is, Noord-KZN, of die mees intense een, die interne KZN een, sit ons maar hier in die vreedsame Vlaktes en verwonder ons ons aan die verskynsel en die woede wat om ons heers. En as ek so kyk na die resultate en jaarlikse ranglyste, en as jy jou nou moet steur aan al die gemetery van tollies om te sien wie sn is die langste,dan wil dit tog voorkom asof stilswye die beste strategie is en die beste resultate oplewer
@Maroon: Ek ken Garsfontein baie goed so ek kan jou waarsku om julle talent baie styf vas te hou want hulle het genoeg geld om n baie goeie span te koop net om dit volgende jaar te gebruik om julle n moerse pak slae te gee Verder Rugbyman kry daardie outjies bymekaar en dalk net sal hulle jou verras Saterdag.
@Maroon: ook baie lekker met booishaai se manne gekuier…
@akw: akw, ons het ‘n harde les met hom geleer en hy was ‘n volle jaar betrokke. Ek weet nie wat tot die besluit gelei het nie, maar dus tog duidellik dat dit nie suksesvol was nie. Volhoubaarheid is die sleutel tot sukses.
Rugbyman, ek het nooit gesê dat jou span uit huursoldate bestaan nie. Wat ek wel gesê het is, dat mens moet waak daarteen.
Ek is bly jy het lekker saam met die PRG manne gekuier by St. Johns. Dit is soos dit hoort.
@Maroon: jy sien… julle manne werk op spekulasie… ek gaan nie weer in die argument ingaan nie… Dink jy vir een oomblik dat ons 1ste span is vol inkopies? Jy is so verkeerd… ons het lekker saam met julle manne by st johns gekuier! Chat met hulle dan leer jy dalk meer!
@Maroon: Nou met sulke tradisie en trots verstaan ek nie hoekom julle huursoldate soos Thys Stoltz nodig het om die span af te rig nie….
@Maroon:
Meeste skole se kinders speel met trots vir die trui, nie net die skole wat tradisiooneel skole rugby oorheers het. Kyk maar met hoeveel drif ondersteen die ‘newbies” hulle spanne deesdae.
Die laaste paar weke was dit meer kwantiteit as kwaliteit vir die Noord skole. Kempies se vakansie sluit in 5 wedstryde in 9 dae net soos die ander skole hier rond. Dit moet bloot gesien word as voorbereiding vir die belangriker Tuks en Beeld reeks waar kombinasies mekaar begin vind. Ons sal in die volgende maand sien hoe goed die Noord skole regtig is. Ek kan nie wag vir die reekse nie. Mens beoordeel nie die Super rugby spanne op hulle opwarmings wedstryde voor die regte kompetisie nie.
@Rugbyman: Ek verstaan dit Rugbyman en verstaan wat dit verg om ‘n kompeterende span in die veld te stoot. Volhoubaarheid is ‘n proses en kom met tyd. Werwing deur bemarking van jou skool en produk is fantasties. Werwing deur middel van ‘n tjekboek het niks goeds tot gevolg nie.
@Maroon: ons almal se skole is nie oor die 100 jaar oud nie… maar ons probeer
Jammer as ek op tone getrap het maar dit was tong in die kies. Ek sal volhou by die standpunt dat as jy ‘n skool met tradisie het met 15 spelers van dieselfde kwaliteit as ‘n skool wat werf om ‘n kompeterende span te hê(later as graad 8), sal die een met tradisie 8/10 keer die wa deur die drif trek. Die seuns speel vir die wapen op hulle bors en almal wat dit voor hulle gedra het. Dit verskaf ten minste ‘n ekstra 10% op die dag. Dit is so en sal altyd so wees.
@Kempie Pa: Dis was een persoon se opinie op ‘n blog, nie ‘n volkleur berig in die EG skoolblad nie.
@Cappie: Ja swaar, en met daai groot oes en al jaag hulle steeds die stert van daai skool in “Middle Earth”….
En die seuns is nie huursoldate nie, hulle is beurs houers.
Jammer vir EG om hulle as voorbeeld te gebruik maar dink aan hulle komentaar voor die Affie westryd. Hulle is seker nou meer nederig en tien teen een beter af vir die kompetisie wat voorle.
@Dok F, Rugbyman, al wat ek se is, dit is maklik om te poef as jou maag vol is!!! Sterkte vir albei, julle wat dink julle is bo en die wat so bietjie swaar trek.
@Rugbyman: Garsies het steeds ‘n goeie span. Dalk nie so sterk soos verlede jaar nie maar steeds goed. Nie alle spanne gaan elke jaar ewe sterk wees nie.
Party mense verlustig hulle in die uitslae tot dusver die jaar, moenie jou daaraan steur nie. Julle weet wat julle doen en sal dit beter gaan in die toekoms. Ek verstaan egter jou frustrasie, maar weet dat ander ookal daardeur is.
@Dok F: Julle manne daar in die Kaap moet versigtig wees om julleself nie te ernstig op te neem nie – met al die sedeprekies en “backslapping” klink dit vir my of die ‘begin seisoen’ suksesse so bietjie na julle koppe gegaan het – ken julle nie so nie.
n Stelling soos “Elke jaar het julle so 4 tot 6 wat iets beteken” is absolute ‘nonsense’ – the tuks en beeld reekse hierbo het van die taaiste kompetisie wat jy sal kry in skole rugby – dan moet jy nog skole soos Affies, Jeppe, KES ensovoorts byvoeg – enige van die top 12 skole in die Noorde kan op n goeie dag enige van die top skole in die Kaap klop.
Wees maar nederig in oorwinning want die wiel draai vinnig in skole rugby.
@Cappie: skole rugby is baie siklus gedrewe… daar sal n tyd kom wat ons weer bo is… die wiel draai mos maar gedurig
@akw: Moenie worry nie, die Kapenare het ‘n goeie herfsoes gehad hierdie jaar. Ons sal hulle weer voor kry!
Kom ons hoop die twee dae se rus voor Saterdag se Noord-suid wedstryde gee die manne van die noorde (wat in elk geval net een of twee huursoldate in het) genoeg ruskans om die bordjies te verhang.
Ek gaan self bietjie Menlo toe om te kyk wat ons manne daar gaan doen.
@Rugbyman: Dis eintlik ‘n beter antwoord. Semels en varke……
@Dok F: ek het jou al vantevore gese jy mors rerig my tyd… eks rerig bly vir julle hemel op tafelberg… lekker dag
@Dok F: Die skool se naam is Garsfontein, dit is kinderagtig om dit anders te noem.
Ek het nie gelees waar enige Garsfontein ondersteuner kla nie, die span is nie so sterk soos verlede jaar nie en dis ‘n moordende skedule. Dit is die feite.
Dan gaan ek myself nou aanhaal, want duidelik lees jy nie lekker ander mense se skrywes nie:
“Ek hou vol dat skole volhoubare prestasie moet nastreef as hulle hoof rugby doel, en dit is nie iets wat oornag gebeur nie. Regte strukture, pro-aktiewe werwing op Gr 7 vlak en goeie afrigting van junior spanne is van die belangrikste aspekte vir sukses.”
En ek glimlag maar net as ek julle hoor koning kraai oor afrigters en strukture, ek het lank genoeg teen Tukkies afgerig om te weet dat die hoeveelheid en kwaliteit van die spelers wat jy in jou strukture inbring jou grootste sukses faktor is.
Maar geluk met julle rugby utopia daar onder, ons beny julle.
@Dok F: Great skrywe! Ek haal aan: ” Dit is al oor en oor bewys jy kan nie sport wil oorheers deur net kinders te koop / gaps nie. Jy moet die regte strukture en prosesse hê. Wat die groot honde doen wat alles in plek het is hulle kry daardie een seun wat missing is in hulle legkaart. Jy kan nie ‘n hele legkaart koop en dink dit gaan werk nie.”
Waarste woorde op hierdie blog in ‘n baie lang tyd!
@Rugbyman & AKW
Ek dink niemand verlustig hulle aan Garsfontein wat swaarkry nie. Alle skole gaan maar deur sulke fases – ander meer as ander. Dit is net vir my snaaks dat verlede jaar die hele Gapsfontein clan gevra het om teen die groot honde te speel. As jy wil dan moet jy bereid wees om jou been te lig. En nie kla nie
Snaaks dat die mense in die Noorde so stil is oor die klomp Kaapse kinders wat julle op julle boeke wil sit. Elke jaar vat en gaps julle net meer en meer. My groot vraag is net wat gaan daar bo aan met ontwikkeling. Het julle nie goeie afrigters of strukture of wat nie. Wat sou Gapsfontein vanjaar gedoen het sonder die Kaapse invoere en geure. Sonder hulle kwota stelsel
Dit is al oor en oor bewys jy kan nie sport wil oorheers deur net kinders te koop / gaps nie. Jy moet die regte strukture en prosesse hê. Wat die groot honde doen wat alles in plek het is hulle kry daardie een seun wat missing is in hulle legkaart. Jy kan nie ‘n hele legkaart koop en dink dit gaan werk nie. Vertel dit tog vir die 2 boeties. Miskien verstaan hulle dit nie.
Verder dink ek die liga daarbo is nie so goed as hieronder nie want julle het te min goeie spanne. Elke jaar het julle so 4 tot 6 wat iets beteken. Hieronder is dinge anders. Behalwe die groot honde soos Boishaai, Paarl Gim, Boland Landbou en Paul Roos kan jy jou lelik misgis met baie spanne. As jy dink die 4 is goed dan moet jy nog speel teen SACS, Rondebosch, Wynberg, terwyl Tygerberg, Stellenberg en Bellville jou op enige goeie dag kan stamp. Dan kry ons gereeld besoek van ons bure Drostdy, Hugenote, Swartland, Self Worcester Gim is vanjaar goed. Moet tog nie Noord Kaap en Outeniqua vergeet wat ook Kaapse draai kom maak nie. Dus Kaapse sukses is krag teen krag.
Verder is almal hieronder rugby vriende / teenstanders. Jy sal nie sommer sien n Gim ou val ‘n Boishaai ou aan nie. Al is hulle geharde teenstanders op veld is hulle groot pelle na die tyd. Dit lyk altyd vir my of Gaps ouers iets het teen Affie ouers / kinders. Ek weet nie of dit interne jaloesie is nie.
As voetnota. Kyk tog baie mooi na ons kinders daarbo. Hulle is glo baie ongelukkig en wil maak soos Jantjie maak – huistoe kom. Onthou jy vir Sonja Herold. Nou gee ek my ouderdom weg. Iets is verkeerd daar by die fontein – no happy chapies. Weereens beloftes is beloftes en kinders verstaan nie dit nie – dit is gooeie raad.
@BoishaaiPa:Ek ry later soontoe vir Kloof game teen Kearsnley.
Kloof het KES 36-17 eergister gewen. Sal ander tellings kry.
@BoishaaiPa: Seker load shedding in Mogale City. Sukkel om met iemand daar te kommunikeer. Dis amper asof hulle ‘n eie taal daar praat.
Het iemand n idee wat gebeur daar by Monnas se 2de span fees?..Ek het gedink miskien sal Andre T sy Gazebo daar opgeslaan het en verslag kan lewer, maar dit is n doodse stilte vanuit Krugersdorp…Kry die Noordvalers dalk daar ook op hulle m…r?
@Djou: Stean is a very versatile player. At KERF he even played 9.
@Maroon: Ek dink baie van die groter skole se 2de spanne kan met van die “kleiner” skole se 1ste spanne kompeteer. So ek dink nie die Cherries sal enige 2de span onderskat nie. Inters gaan baie interesant wees.
@beet:Yes, Andell is at 10, but I think he offers more at 13. Stean was at 13 and Wayne at 12, both had good games on attack but Stean may be a better wing.
@OudUppie: Dink jy gaan ‘n beter aanduiding kry oor die sterkte van die Cherries teenoor ander 2de spanne met julle interskole teen Boishaai, Affies en Paul Roos
Baie lekker en interesante dag se rugby gewees. Tradisionele Cherrie hardlooprugby, individuele briljantheid van Out agterspelers en goed afgerigte Paarl Gim. Menlo se probleem is nie soseer fiksheid nie, maar diepte. Van die reserwes wat opgekom het sal nie in Grey se eerste 3 spanne plek kry nie. Hoewel Garsies dalk gister uitgesak het agv druk program glo ek nie hulle gaan hierdie jaar order die top 10 eindig nie. Sien uit na Waterkloof vs Aussies – sal goeie aanduiding wees waar Cherries staan.
@beet: The 13 centre is Stean Pienaar.
@danie: Danie, Garsfontein se junior spanne het almal teen sterk gevestigde rugby skole gespeel, en sal leer uit die ervaring uit.
1ste spanne van selfs skole soos Affies sukkel soms, hulle was verlede jaar nie in die Top 25 nie, en daar is dus geen rede om Garsfontein af te skryf as hulle die jaar sukkel nie.
Ek hou vol dat skole volhoubare prestasie moet nastreef as hulle hoof rugby doel, en dit is nie iets wat oornag gebeur nie. Regte strukture, pro-aktiewe werwing op Gr 7 vlak en goeie afrigting van junior spanne is van die belangrikste aspekte vir sukses.
Ek dink die Garsies spelers het net te veel rugby gespeel die afgelope 2 weke.
@BOG: HTS Middelburg behoort Middelburg seker met 20 punte te wen!
@Djou: Ek het intussen,uit kommentaar hierbo, gesien dat dit afsonderlike skole is.
@Djou: Dit is waarom ek gevra het. Ek het gehoor dat hulle nie “op volle sterkte is nie”, maar dit lyk tog of hulle hul man gestaan het. Ek neem aan dat Middelburg en HTS Middelburg twee verskillende skole is en indien wel, hoe vergelyk die twee in die lig van HTS se goeie vertoning by KERF?
@Djou: Menlopark was in al hulle wedstryde (selfs teen Grey 20-5) voor in die begin, en dan sak hulle uit. Ek dink die manne is nie fiks genoeg nie, of hulle skrik hulle boeglam as hulle voor is teen ‘n tradisionele groot naam, dat hulle skielik ‘n vrees vir sukses ontwikkel en dan gaan vries.
@Rugbyman: Dit moet baie uitputtend wees vir die seuns. Ek skat julle is in ‘n moeilike situasie: aan die een kant wil julle dat die seuns speel en wil nie uitnodigings van die hand wys nie maar aan die ander kant weet julle waarskynlik dat dit eenvoudig te veel rugby vir die seuns is.
Rus is uiters belangrik – ek glo almal wat die afgelope naweek aan toernooie deelgeneem het, sal bevestig dat die seuns op dag 3 reeds vol “niggles” was. Julle skedule is regtig rof.
Sterkte !!
Ek kan verstaan dat n skool soos Waterkloof nie so strawwe program het soos Garsies nie. Waterkloof en sommige ander skole was in dieselfde situasie as waar Garsfontein hulself bevind. 5 wedstryde in 10 dae…..die seuns is vuisvoos! Na die Noord Suid is dit nog Tuks reeks uitspele wat ook geen maklike situasie is nie. Dit gaan aan die einde van die dag oor keuses wat die skool maak om die kinders te beskerm………soms ongewild by buurskole en ouers. Hoede af vir die hoof en rugby beamptes wat die besluite neem tot voordeel van die seuns!
@Djou: ek stem saam, veral as die weer mooi is, dan sal julle goeie rugby sien, ek sien ook n groot telling teen Garsfontein, maar kom ons hoop hulle staan op en wys waarvan almal laas jaar gepraat het, ek sien garsfontein se junior spanne het ook n bietjie gesukkel oor die paasnaweek, of het ek die tellings verkeerd, nie seker?
@Bere73: @Djou: Come on guys if you’re gonna say positive stuff about the players there’s no harm in sharing names. Are you taking about Wayne van der Bank and Stean Pienaar or did Andell Loubser perhaps switch from fullback to centre?
@Djou: Ek stem 100% saam met jou oor Menlo se 12 en 13! En hulle no 10…kwaggas se agterste 3 is gevaarlik! Veral 15.. Ek wonder wie is Paarl gim se forwards afrigter! Hy ken sy werk!
@Bere73: He he, kom ons kyk! Ek was nog altyd ‘n groot Cherrie-ondersteuner. As Waterkloof Saterdag swakker vaar as die Cherries, dan dink ek die Cherries kan wel daar wees. En dan is daar nog die Cherries teen Middelburg se eerstes!
@akw: Beide no 12 en 13 van Menlo het beindruk. Maar ek meen Menlo se no 10 hoort op senter. En 13 is ‘n beter vleuel – soos sy drie bewys het.
‘n Baie slim stukkie spel – Paarl Gim se verdediging was elke keer vining op en die steekskoppie was mooi dinkwerk. Wonder net waarom Menlo dit nie meer gedoen het nie.
Paarl Gim se voorries was besonders – onder die spreekwoordelike kombers wanneer hulle skoongemaak het. Dit is iets wat die skole in Pretoria kan leer. En hulle skrum 100% elke skrum, elke speler. Geen ruskans nie.
Menlo en Garsies het te veel duikslae gemis – maar dit is wat moegheid doen. Tog, dan is dit wanneer die kop moet oorvat en ek weet nie of hulle dit al ontwikkel het nie (sterk-in-die-kop-wil-om-te-wen). Net die spelers sal weet, want die coaches kan net soveel doen.
Ek is bevrees, as Garsies nie ‘n verdedigingswonderwerk kan bewerkstellig nie, is daar Saterdag ‘n groot telling.
@Djou: Die Cherries is goed en speel mooi rugby!…maar verseker nie in top 25 nie!
@Bog: Saterdag speel Waterkloof teen die Aussies. Dan sal ons sien hoe goed hulle werklik is (die Aussies) – en sommer ‘n aanduiding kry van die Cherries se krag (of is dit die Peaches sienende sat so baie van die eerstes beseer is).
@AffiePa: Ek stem saam met jou.. Sterkte vir Affies wat hulle op Wilde klawer speel! Ek dink Garsies gaan moet keer Saterdag!@akw: Menlo en Garsies gaan naby wees die jaar!
Ek kan wel bevestig dat die Menlo 13 ‘n handvol sal wees vir meeste spanne.
@BOG: Ek het hulle wedstryd geniet…hulle speel mooi rugby! Het daai Aussies dom gehardloop!
Niks oor die Cherries nie? Lyk my tog of hulle die wedstryd geniet het.
Ek het nou werklik gehoop dat ek hierdie klomp Kapenars verkeerd kan bewys maar blyk dit my die seuns kan rugga speel. G’n wonder die Bulle gaan kyk blerrie ver anderkant die Jukskei om spense aan te vul nie. As ek die storie so staan en kyk en in ag neem watter wedstryde nog deur die Pretoria skole gespeel word, dink ek nie daar is baie van hulle wat die Top 10 gaan haal die jaar nie.
@Bere73: Ek het vir Gimmies gesien by Paul Roos teen Pietersburg – dis n baie goeie span daai!! Hulle is goed afgerig en speel met selfvertroue – die bal doen die werk. Van al die skole spanne wat ek die jaar sien speel het was Gimmies vir my die indrukwekkendste.
Die Kaapse skole kan met reg trots wees op n baie sterk groep 1ste spanne hierdie jaar.
@Djou:Waar.Kloof het twee geel kaarte en met reserwes gespeel teen Drosdy het wel hoog aangeskrewe Nelspruit gewen. Maar verloor is verloor.Geen verskonings nie.
well done to Gimmies for repping the Cape….with style!
Garsies gel net nie lekker vir my nie..nog Nie! Sterkte Rugbyman! ️️Ons weet julle gee jul beste…
Soos djou se, hul dryf van lynstane is iets wat hul wil doen en goed doen. Die reen het dit moeilik gemaak vir mooi rugby.. Kan sien daar is potensiaal. Hulle lyk aansienlik beter nou as wat ek velede jaar gesien het by die toernooi.
@Dirk: Jy is 90% reg. Maar hulle het te veel sagte games. Die eerste harde game teen HTS Drosdy – en toe verloor hulle. Die geheim is balans. Menlo en Garsies het te veel harde games opmekaar en enigeen sou jou kon sê dat hulle in die tweede helfte sou uitsak.
Garsies en Outeniqua was nog gelyk na halftyd en Menlo was nog voor teen halftyd.
@gimmie: Gimmies het baie goed gelyk! Ek dink die telling sou baie groter gewees het as dit nie gereen het nie! Hulle is in n ander klas !
@Hanswors: Meeste is nie volgende jaar in die skool nie, so hulle sal by die Bulle self opeindig. Glo nie die Bulle sal weer die fout maak en seuns by skole plaas nie bloot om te verseker dat hulle na die Bulle toe kom. Die Bulle het uit Pollard se geval geleer dit is nie nodig om seuns te skuif nie.
David, hoe het Gim gelyk?
@Cappie: Sies man! Dit is hoe jy dit gestel het.
Niemand het hulle verlede jaar verlekker in Affies se situasie nie. Ons was wel vies oor Affies onttrek het, maar het sleg gevoel vir die seuns.
Was kwaad vir Waterkloof oor bepaalings maar begin sin maak.Hulle het sagter games gespeel en sit reeds met paar beserings. Seuns oefen reeds vyf dae per week en dan sulke harde games opmekaar moet gatvol wees aan die einde vanseisoen.
@Cappie: ek kort iets sterker as n roomys…
@BoishaaiPa: Very interesting issue you raised on the weight and height of the players. There is no way I will ever again believe these stats about players. The reason – a couple of years ago I was talking to a Bulls player who went on to play for the Boks. I was a bit taller and I am 1.86cm. So, when I asked him he confirmed being 1.85cm. So, when he was selected for the Boks, he suddenly jumped to 1.93cm according to the stats. Same thing happened when I spoke to a Brumbies player. Also shorter than me, but his official length was 1.91cm.
And by the way, I saw the Paarl Gim forwards today and the Menlopark pack was much taller. The Garsie pack is one of the smallest I have seen in years. The Paarl Gim backs are not very big, though.
I thought Paarl Gim’s driving mall was working really well – especially in the rain – and the flyhalf was directing play with inside and outside passes. The two bulky locks drove well when close to the try line and set up plenty of scoring opportunities. When the rain stopped Paarl Gim’s backs came into play and it became a one sided affair.
@Rugbyman: Sterkte Rugbyman weet julle sal die jaar optel van waar hy nou is. Lang seisoen wat nog voorle om baie dinge reg te maak.
En die wat so lekker kry soos hulle se die wiel draai…………
@Rugbyman: Gaan koop vir jou ‘n roomys daar by die stalletjie en koel af.
Dis julle wat die skedule so versoek het. Ek sou graag wou dat ons die Kaapse skole klop hier by ons. Glad nie vir my ‘n verlustigheid nie. Nietemin, jy sal dit nie so sien nie. Sterkte vir Saterdag, en ek hoop ons kan die bordjies verhang.
@Rugbyman: Sterkte met die res van die games. Die wiel sal draai en ek weet dit sal beter gaan.
@Rugbyman:
Geez & I thought 3 in 6 days was bad enough, but 4 in 5 is just crazy
@Cappie: dis duidelik dat jy die moeilike tyd waar ons deurgaan geniet? Verlustig jou gerus in ons leed as dit jou laat beter voel… ons seuns het nou 4 games in 5 dae gespeel en jy kon dit op die veld sien vandag… maar ek neem aan jy sal dit nie verstaan nie…
Lekker middag
@David: lyk my dis terug na die intekenbord toe vir Garsfontein en Menlopark?
22 10 Gim
15 10 vir Gim
10-8
Maklike skop mis 10 8 Menlo
Gim praat baie met die ref en met mekaar
Nie happy chappies nie. Toestande is maar moelik. 10 – 10
Op die koop toe beskou, glad nie ‘n goeie jaar vir Garsfontein nie.
10-3 vir Menlo
update on the Paarl Gym vs Menlo game????
@akw: Wat is Paarl Gim se telling?
Ek wonder waar gaan die 67 Kaap seuns opeindig in die bulle streek?
Was nie by die game nie maar dit klink of Garsies se honeymoon verby is. Weet daar is nog baie games oor en die seuns leer nog en dit is vir hulle n nuwe ervaring om teen die ou hande te speel……
Dalk moet Garsfontein se afritger die haker en flyhalf drop dan sal dit dalk beter gaan. Ek het drie games van Garsfontein die jaar gekyk en dit is hulle problem. As jou haker nie eers in die lynstaan kan ingoeie nie wat soek hy daar.
Garsies 10 – 27 Out ft.
Gaan n laaaang seisoen wees!!!
Garsies 10 – 17 Out
Garsies 10 – 7 Out
Garsies 7-0
@akw: Hope the Wallabies feel welcome in the land of loadshedding, bad governance and good schoolboyrugby. Waltzing Matilda must sound pretty dull tonight. Listen to “Lekker ou Jan” tonight and enjoy your stay!
.
@BOG: Hy kan maar kennis neem..Dis in elk geval algemene kennis..Die mannetjie was al in paar skole se visier…nogal bekendes daarby!…hy bly in die Paarl..is deel van n ou Paarl famielie…lojaliteit tel nog iets hier.
Cherries 55 – 8 Ozzies ft.
@BOG: Boggie, Bog of Bogste, weet nie presies jou grootte nie, jy soek nou vir moeilikheid
@Rugbyman: Het jy kennis geneem dat een van Boishaai se slotte nog in Gr 11 is ?
@Rugbyman: Sterkte vir julle game vandag en Saterdag.
Skop bietjie die Kapenaars in die bek vir n slag asb tog
damwal gaan tweede helfde breek
Grey cherries 26- CHS 8 halftime
Rugbman en Murrayfield….Sterkte vir Garsies en Menlo se wedstryde vandag en Saterdag. Hoop die bordjies word verhang want ons is nou keelvol om te sien dat die Kaapse skole wen.
@BuffelsCM: ja… was ‘n indrukwekkende laataand wendrie in beseringstyd en ook in nat weerstoestande…
@akw: Een is gelukkig nog in Gr 11!.. ..Daar is nog so enetjie op 0/15 vlak wat ook mooi gaan deurkom..
@BoishaaiPa: Ek glo die vaste 5 speel proporsioneel ‘n baie groter rol in die vaste fasette as die losvoorspelers en dis hoekom julle pak so dominant was Maandag. Daai slotte van julle is baie indrukwekkend.
@Rugbyman: Ek moet darem net vir jou sê dat ek Saterdagaand by Gim die man ontmoet het wat so 3 jaar gelede die “wendrie” laataand gedruk het. Klink my dit was nogal ‘n groot aand met ‘n interessante aantal toeskouers. Ons het nogal lekker gesels oor Garsies se rugby.
@BoishaaiPa: ja… ons weet…. rowwe fixture list in n kort tydjie….
@Rugbyman: Saterdag teen Gim gaan ook nie ligte musiek wees nie…julle sal moet rock & roll!..as jy gedink het ons is groot voor moet jy kyk hoe lyk hulle agter!…
@Rugbyman: Ek lees maar net wat ek hier sien op die blog..ek reken dalk is julle skale aangepas by die lugdruk daarbo..iemand het voorheen enoem dat hy dink manne oorskat hulle gewig en lengtes miskien….Ons het twee mooi size slotte en lekker voorry…
@Lions: Ons soek nie verskonings nie en ons moet beter doen! Dis garsies se 3de jaar in die “big league” en ons het nog altyd geweet die jaar sal tough wees! Ons sal daar deurkom! Ons geniet die geleentheid om met al ons spanne teen die top skole in die land te speel! Die seuns leer baie oor wat verwag word om gereeld teen sulke skole te speel… dis n lekker uitdaging, ons is positief en dinge sal beter gaan… vandag en saterdag gaan weereens tough wees siende dat ons reeds 3 games in 5 dae gespeel het…
@BoishaaiPa: baie geluk met julle span by st Johns! Julle het n baie goeie span!
Net ietsie van my kant af: ek dink julle of ons skale is stukkend… julle pak forwards is massive! Heelwat groter as ons seuns deur die bank…
@AffiePa: Ligter as Monnas, Garsies, EG, Grey…Spanne wat ons gespeel het en nog moet speel…omtrent dieslfde as die Affies pak rondom 780Kg…Ons het 2 groot slotte .. maar baie ligte loosies, almal in die 80kg’s..Ons manne het nie ophou groei nie..net normaal ontwikkel!..
@Bere73:/@Rugbyman:/@akw: Wat gaan aan daar by Garsies want dinge lyk nie goed as ek so kyk en 2015 kan dalk n lang jaar word vir Garsies. Julle is nie eers in die BHP Top 25 nie, die afrigter gaan vinning plan moet maak as hy wil begin wen.
@BoishaaiPa: Het Boishaai n ligte pak hierdie jaar? Die huidige matriek groep was altyd heelwat groter as ons in hulle onder ouderdom jare – ek onthou toe ons julle 2 jaar terug gespeel het by Paarl Gym as onder 16’s was julle n groot pak voorspelers – ook die jaar daarvoor as o/15 groep by Wildeklawer het ons soos dwergies gelyk teen julle. Het die manne dan ophou eet en groei?
@BoishaaiPa: Jy is reg niemand wil in reën speel nie. Wat ek gese het is dat Kaapse spanne meer ondervinding van nat weer spel het as die Noordvaal spanne bloot net omdat hulle meer reën kry in die rugby maande as die Noordvaal manne. Niks meer en niks minder nie.
Terloops, ek is so 2 km soos die kraai vlieg van Menlo en reën dit nie op die oomblik nie. Dit is steeds erg bewolk en gaan die veld swaar wees.
@kosie: Soos ek voorheen genoem het is dit n mite dat Kaapse spanne nat weer verkies….As jy n ligter pak het en die bal wil lug gee wil jy beslis nie op n swaar en nat veld speel nie!..Julle moet maar aan ander verskonings dink asb!
Wie het die uitslae van die 2de spanne daar by Monument?..Al wat ek gehoor het is dat Boishaai seccies vir EG Jansen 57-7 gewen het.
@kosie: Ek is seker daarvan die Kaapse spanne sal droë weer verkies.
@Maroon: Ek is maar nuut by die Premier A-skole en sien nie baie die groot skole speel nie. Dit was dus bloot ‘n opmerking.
@BOG: Dankie vir die agtergrond Bog
@akw: Ek sal dit waardeer as julle manne moontlik tellings kan deurgee op die blog.
@OudUppie: Sal uitkyk vir jou.
@BuffelsCM: Dit is maar meer n ongeskrewe reel as tradisie, wat van een generasie, na die volgende toe, oorgedra is. Dit hou geen verband met nederigheid soos wat Maroon insinueer nie.Dit is bloot n bydraende faktor. Om nie op iemand se rug te spring, of nie te soen nie, of om vir self hande te klap nie, maak beslis nie vir iemand nederig nie, maar sy geestestoestand is darem duideliker. n Stil, dikwels onopsigtelike Grey groet, is egter nie onvanpas nie. Jy moet weet, hulle word Grey gentlemen in Gr1, nadat hulle hul petjies ontvang het, so daardie gewoonte word van vroeg al, ingeburger. Nuwe aankomelinge, val net daarby in, maar word vinnig reggehelp (deur mede leerlinge) waar ou gewoontes van ander vorige skole kop uitsteek.
@akw: Was self nooit op Grey nie, die laatie is daar. Kyk vir die ou met die helder rooi en blou hemp tussen die Grey ouers
If you are talking about Middelburg, I believe its Hoer Skool Middelburg and not HTS Middelburg. Because HTS Middelburg isn’t part of the North/South festival.
@BuffelsCM: Dit as tradisie by Grey. Jy sal nooit high five’s ens. by hulle sien nadat hulle punte aangeteken het nie. Daar word terug gedraf na die middellyn om weer te begin. Weet nie regtig of dit hulle meer nederig as ander maak nie, maar dit daar gelaat.
@BuffelsCM: Dit mag dalk lanklaas in die Kaap gereën het, maar die manne van die Kaap het beslis meer ondervinding om in nat toestande te speel as die Noordvaal manne. Dus behoort hulle ‘n besliste voordeel te he as dit bly reën. Dit het darem nou ophou reën maar is maar nog erg bewolk. Dalk ‘n teken van iets wat gaan gebeur. Dalk sal dit teen 13:00 droër wees.
Sterkte vir alle spanne of dit reën, die son skyn, ‘n tornadoe tref, sneeu of net ‘n lekker dag is.
@BOG: so van die manne van die Vlaktes gepraat: iets wat my oor die naweek by Gim opgeval het wanneer Grey ‘n drie gedruk het, was daar geen oordadige feesvieringe soos wat so baie spanne doen nie…klomp nederige jong manne (en ek “koop nie nou gesig nie”)
Reen, droogtes, wind, sneeu, ryp, hael- dit maak nie saak vir die manne vd Vlaktes nie (effe Noord van suid en suid van noord) Hulle oefen op die tennisbane en swem in die winter om hulle voor te berei vir hierdie omstandighede. En ek verneem vertroulik dat van hulle handgranate gebruik om hulle tande skoon te maak
@OudUppie: Ek sal vanmiddag daar wees. Was ook op UPE en GCB so miskien ken ons mekaar reeds….
@kosie: Kan nie onthou wanneer dit laas nat was in die Kaap nie….ek sien dus geen voordeel daarin nie
Dis ‘n lieflike nat oggend hier op die hoëveld en sal die manne van die Kaap beslis die weergode bedank. Dit lyk nes ‘n Augustus wintersdag in die Kaap. Sterkte vir almal. Dalk net gaan die Kaapsemanne ‘n voordeel he
8 /4. 13:00 speel Cherries teen CHS van Australia. 14:30 Garsfontein teen Outeniqua. 16:00 Menlopark teen Paarl Gim. 11/4. 08:15 Middelburg teen Cherries. 09:45. Waterkloof teen CHS Australia 11:15 Garsfontein teen Paarl gim. 12:45. Menlo teen Outeniqua
Het iemand dalk die tye van die games?
@OudUppie: Ek gaan Saterdag kyk.
Maar ek dink Menlopark en Garsfontein gaan gaar wees. En hulle speel teen uitgeruste spanne van Outeniqua en Paarl Gim.
Sien baie uit na more se games. Het ongelukkig die paas toernooie gemis – so kan nie wag om weer bietjie goeie rugby te kyk nie. Neem aan daar gaan ‘n paar bloggers wees – laat weet asb wie is hier – sal graag ‘n paar van julle wil ontmoet.
@beet: Dates are Wednesday, 8 April and Saturday, 11 April 2015. There are also primary school rugby and U/15B and U/16 B games, Great schoolboy rugby!
@Cappie: Dit hang seker af waar jy staan en in watter rigting jy kyk as jy die streep trek om noord en suid te bepaal. Wonder net wie het waar gestaan en na wat gekyk en toe besluit wat noord en suid is
Ek weet nie hoekom hulle dit ‘n Noord-suid toernooi noem en dan tweede spanne van sentraal nooi nie?
News is that Oudtshoorn will also host a big North vs South festival around 25-27 April. Some of the North teams for that one look very strong:
Rustenburg
Helpmekaar
Voortrekker Bethlehem
Ben Vorster
Sentraal FS
But one can’t underestimate the likes of
Marlow
Brandwag
Nico Malan
So with the right match-ups that one could be fun.
Ja we really need to see the fixture list remembering that 2nd teams will also participate at the festival. The Cherries may be too strong for the other 2nd XV’s aside from Gimmies
@Bog: @Rugbyman: Cherries definitely Central region.
I would love to see my beloved Cherries (not literally) playing Paarl Gim. I however suspect Paarl Gim and Outeniqua will be reserved for Garsies and Menlo. So this leaves Cherries vs HTS Middelburg (what a game) and the Australian team. Call me biased (sorry Rooibul) but I see only one winner! And hopefully the Cherries will make the rankings after this.
@Rugbyman: Hoe so? Sien julle dan nie kans nie? Toemaar, met die reserwes, sal dit so 50/50 wees tussen Cherries en derdes
@BOG: Grapkas…!
Will be interesting with the Cherries participating.Playing against the first teams of other schools, they have no pressure on them and nothing to loose- which will make them a dangerous side. How many matches do they play? Just not sure about the “south” origin. Last time I looked at a map, they were still central. Global warming must be worse than I thought. Playing Garsies and Outeniqua would be ideal.
@ROOIBUL: I’m waiting for official correspondence but I suspect it will be Thursday 09 April and Saturday 11 April because the Easter Festivals end on Monday 06 April.
@beet: Do you have the dates?
There is still a lot of uncertainty about Waterkloof’s participation so for now I have crossed them out as the feeling is they won’t be taking part.
Only 2 schools from the south, but a good start to something that will grow into a very exciting tournament.
Glad so see the Cherries there. About time they play the top schools in other regions.