Afgri Prestige Schools Rugby Day 2019 at Loftus

SLOT DATE SCHOOL SCHOOL BROADCAST
07h45 Tue.05Mar Ben Viljoen <5> <30> Sentraal
08h40 Tue.05Mar Curro Heuwelkruin <10> <30> Witteberg
09h35 Tue.05Mar St Alban’s <20> <15> Potch Gim
10h30 Tue.05Mar Noordheuwel <45> <10> Zayo Academy
11h25 Tue.05Mar Monument <65> <0> Goudveld
12h20 Tue.05Mar Zwartkop <10> <30> Duineveld
13h15 Tue.05Mar Pretoria BH <10> <20> Frikkie Meyer
14h10 Tue.05Mar EG Jansen <35> <10> Diamantveld
15h05 Tue.05Mar Montana <10> <15> Drostdy
16h00 Tue.05Mar Waterkloof <30> <15> Ben Vorster
16h55 Tue.05Mar Jeppe <20> <15> Kempton Park
17h00-B Tue.05Mar Pietersburg <> <> Overkruin
17h50 Tue.05Mar Oos-Moot <15> <20> Welkom Gim
18H45 Tue.05Mar Menlopark <30> <5> Voortrekker (Beth)
19H40 Tue.05Mar Affies <30> <5> HTS Middelburg
20H35 Tue.05Mar Garsfontein <15> <15> Boland Landbou

Leave a Reply

179 Comments

  1. avatar
    #179 Playa

    @Vleis: :lol: :lol: :lol:

    ReplyReply
    12 March, 2019 at 13:19
  2. avatar
    #178 Vleis

    @McCulleys Workshop: :lol: :lol: Good old Shankly!

    ReplyReply
    12 March, 2019 at 10:28
  3. avatar
    #177 McCulleys Workshop

    @Vleis: lol classic

    ReplyReply
    12 March, 2019 at 08:20
  4. avatar
    #176 Vleis

    @Roger: Jest!? Some believe that rugby is a matter of life or death, but I’m very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.

    ReplyReply
    11 March, 2019 at 22:52
  5. avatar
    #175 Roger

    @Vleis: strong favourites against KES in ’84 – come come Vleisie – surely you jest :wink:

    @BrotherBear: Helpies is like a strong co-ed school in the eighties – great 1st and A teams – nothing much beyond that :wink: Do Helpies and Monnas play each other in regular season? Seems a natural fit – both strong Afrikaans co-ed schools with 12-14 rugby teams? How’s Helpies hockey – is it better than Monnas?

    ReplyReply
    11 March, 2019 at 15:12
  6. avatar
    #174 BrotherBear

    @Roger: facts old ROGG, all facts. Seems like Aus is not good for the memory and the sand pretty cozy to keep the head nice and warm ;-)

    ReplyReply
    9 March, 2019 at 17:37
  7. avatar
    #173 Vleis

    @Roger: Roosevelt were competitive in the 60s and 70s and then started declining. Mondeor had some good teams in the 80s. In ’84, and unbeaten Greenside faced Mondeor away in our penultimate game of the season and were down at half-time, but came back to win fairly narrowly. We went and blew an unbeaten season the following week by losing to KES at home, despite being strong favourites. :cry:

    ReplyReply
    9 March, 2019 at 15:58
  8. avatar
    #172 Roger

    @Vleis: I remember the coeds being very competitive at 1st and A team level in those days. Didn’t Roosevelt also have some decent teams in the early eighties – and Mondeor?

    ReplyReply
    9 March, 2019 at 15:44
  9. avatar
    #171 Vleis

    @Roger: I’m pretty sure that James left Greenside in ’86 to attend Eden College, but returned in ’87, so I don’t think he would have played against KES in ’86. In ’87 Greenside beat Randpark by 18 to 0, Bryanston by 49 to 6, Northcliff by 26 to 0, Sandown by 13 to 4 and Sandringham by 18 to 6. That said, Northcliff and Sandringham were often very competitive in those days. Indeed, Sandringham beat KES in ’85. Bryanston became competitive in the early 90s (maybe very late 80s) when Greenside’s head coach moved there.

    ReplyReply
    9 March, 2019 at 09:20
  10. avatar
    #170 Roger

    @BrotherBear: clutching at straws there Mr Bear :wink: Helpies must stick to playing Parktown, Linden, Vorentoe and Randburg :mrgreen: :mrgreen:

    ReplyReply
    8 March, 2019 at 20:40
  11. avatar
    #169 Roger

    @Vleis: nope it was 1988 when the entire backline (bar the scrumhalf) made the Craven Week team. I’m sure it was 1986 when KES played Greenside at Ellis Park in a curtain raiser? How were Randpark, Northcliff, Bryanston, Sandown and Sandringham in those days? I remember Sandringham having a brilliant team in 84/85?

    ReplyReply
    8 March, 2019 at 20:39
  12. avatar
    #168 BrotherBear

    @Roger: I agree old ROGG, Helpies beat the KES by 2 tries to 1 in the Lions trials. So their “best” side still a bit short of the “top dogs”. KES has steered well wide of Helpies since the “Rogering” they received at u/16 level in 2015 (official match). ;-)

    ReplyReply
    8 March, 2019 at 18:17
  13. avatar
    #167 Vleis

    @Roger: Previously, I had to take your word on that result, but now that I’ve found a copy of Greenside’s 1987 results, I can confirm that you are wrong. In fact, Greenside lost twice (the horror!) and drew once in 1987. They lost to KES by 13 to 23, but they did manage to beat Wynberg by 21 to 10, drew with SACS and hammered Haaalands North Boys by 39 to 6….so all is not lost! Was 1987 the year when the whole KES backline (bar one player) made the Craven Week team?

    ReplyReply
    8 March, 2019 at 17:56
  14. avatar
    #166 Roger

    @Vleis: nonsense Vleis – KES’s best team ever was the one the put 50 past James Small’s Greenside at Ellis Park :wink:
    Go Green Go Side :twisted:

    ReplyReply
    8 March, 2019 at 15:49
  15. avatar
    #165 Skopgraaf243

    Manne ek moet vra, ek het paar manne deur die Agri dag sien af huppel.
    Is almal darem weer shapperig, of is daar reeds erge beserings.
    Ek weet Welkom Gim se 9 gaan rukkie uit wees, en Menlo se 9 ook.
    Daar was ook reeds paar latte swaer gestrap vir n eerste game.
    Sterkte vir almal die seisoen, ek sien uit na ‘n betowerende Noord-Suid by garsies, ek weet dit gaan sommer kookwater rugby wees.

    Ek moet sê ek was beindruk met HTS Middelburg, baie beter aanslag as 2018. Nie aldag wat span kan sê hulle 13 is grootter as die slotte nie :-P

    ReplyReply
    7 March, 2019 at 20:39
  16. avatar
    #164 Grizzly

    @4×4:Ja,dit gaan great wees.Partykeer is dit daai tipe spanne wat almal verras.Ek verstaan HTS het baie effort in die span gesit.Was goed deur die onder ouderdom groepe en almal het van hulle gepraat.So vir Affies om n verkorte game daai score op te sit wil gedoen word en teenstanders moet notisie neem.

    ReplyReply
    7 March, 2019 at 20:24
  17. avatar
    #163 4×4

    @Grizzly: Ek dink die enigste manier hoe Affies ‘n goeie seisoen Kan hê die jaar is as die span vir mekaar aanhou speel. Daar is nie “stars” soos in die verlede nie, almal goeie ball players en dit is wat hulle gevaarlik Kan maak. Nog ‘n paar atlete wat moet begin speel en die vraag OP almal se lipper is hoe hulle spoedvraat op buitesenter gaan vaar….as by natuurlik die huidige 13 kan lig. Maar wat ek hoor is ons Noordvaal spanne gaan mooi maak die seisoen, sien uit na Noord-Suid OP Bere Park…Affies natuurlik my span van keuse maar gaan verseker die ander Noordvaal spanne ook ondersteun

    ReplyReply
    7 March, 2019 at 20:01
  18. avatar
    #162 Grizzly

    Ek bly my comment,Monnas the team to beat,plus,ek lek lippe af met n vol stadium wat Vir Monnas skreeu op NS teen HJS….Kan meskien net Monnas se Jaar wees.@Tang: All the best,one thing that’s far more important than winning rugby matches is what you stand for…Of all the top schools true out SA, everyone knows BH stand on werwing…the pride of PTA…

    ReplyReply
    7 March, 2019 at 19:21
  19. avatar
    #161 Tang

    @Vleis: A lack of depth. The boys are also finding it very hard to play, week in and week out, against schools who are more professional in their approach. Boys High have also become accustomed to losing games. Some of the u14 results last year were scary. The u14 A team lost the last three games by huge margins.
    The lack of rugby recruits is showing how difficult it is to compete.

    ReplyReply
    7 March, 2019 at 14:41
  20. avatar
    #160 Ploegskaar

    @Die Ken: 52% gr11 en dit het mos dadels uit te waai met 2020 ??? Ons is in 2019, die jaar van Monnas!

    ReplyReply
    7 March, 2019 at 11:49
  21. avatar
    #159 Vleis

    @Rainier: @Tang: Yes, I have heard great things about Paul Anthony. I’m sure that he will turn the tide.

    @Tang: What happened to Boys High in the second half of 2018? They finished off 2017 with five wins out of seven, including wins over Jeppe and St Alban’s and started looking quite slick. The only losses were relatively narrow ones against KES (their best team in many years) and Affies. Then, 2018 started OK, followed by a good win over St Alban’s and a 3 point (and very unlucky) loss to the unbeaten Hilton…but then the wheels came off and a string of terrible results ensued?

    ReplyReply
    7 March, 2019 at 11:21
  22. avatar
    #158 Die Ken

    @Rugbyman: @Ploegskaar: Diamandveld is swak, so dis nie te moeilik nie. Boland, met sy 80% o/17s gaan geweldig moeilik wees vanjaar en nog moeiliker volgende jaar. Miskien top 3 in 2020. Top dog juk is net van toepassing as jy dit self glo.

    ReplyReply
    7 March, 2019 at 11:13
  23. avatar
    #157 Tang

    @Vleis: I believe the first team coaches are still in place. The big change has been the director of rugby. Rudi Dames moved to EG Jansen and Paul Anthony has come back to Boys High. He should have a big influence on the rugby programme at Boys High.

    ReplyReply
    7 March, 2019 at 10:24
  24. avatar
    #156 Rainier

    @Vleis: Methinks the fact that Paul Anthony is back at Pretoria Boys High from this year will make an enormous difference to the rugby program at the school. I think he is an extraordinary person and coach and if anyone can fix it he is the man to do it. It might take time but change for the better will happen.

    ReplyReply
    7 March, 2019 at 10:07
  25. avatar
    #155 Tang

    @Grizzly: Based on the number of boys at each school, I would say St Albans have produced better results than Boys High. Boys High are falling behind traditional opponents.

    ReplyReply
    7 March, 2019 at 10:07
  26. avatar
    #154 Cappie

    @Rugbyman: As Diamantveld so sukkel gaan dit ‘n lelike mismatch wees teen Affies Saterdag.

    Rugbyman, julle het baie goed gelyk teen Boland. Paar onnodige laaste aangeë wat verlore gegaan het het die verskil gemaak. Ek was ook baie beindruk met julle verdedigingslyne toe Boland op ‘n stadium lank aangeval het. Julle het hulle verdedig van julle 5 treë af terug tot by julle 10 treë. Strafskoplynskoppe kan dalk ook bietjie nader aan die doellyn uitgeskop word om beter kans te gee vir ‘n dryfbeweging. Hoe dit ookal sy, Garsies lyk goed met ‘n paar goeie planmakers in die agterlyn. Vleueltjie (ek dink dis die ou wat so lekker spiesgooi) baie slim speler. Hy het goed vertoon op senter later aan. Sterkte vorentoe.

    En natuurlik, goeie gees op die paviljoen. Dis ‘n teken van ‘n gelukkige groep. Kinders sit tot 12 uur die aand daar om die span te ondersteun.

    ReplyReply
    7 March, 2019 at 09:36
  27. avatar
    #153 Rugbyman

    @Die Ken: @Murrayfield: Ag nee rerig manne… julle het Goudveld afgestof en hulle erg ordinêr laat lyk… om dit in perspektief te sit, Goudveld het Diamantveld die naweek gewen…

    Gelukkig weet ek so ietsie van rugby af… Monnas is die span in die noorde om te klop en ek sien swarigheid vir julle oposisie in NoordSuid…

    Mens kan geensins underdog speel met so span nie…

    @Ploegskaar: Spot on…

    ReplyReply
    7 March, 2019 at 09:10
  28. avatar
    #152 Ploegskaar

    @Die Ken: Sien jy en Wynand probeer hard om perdepoef as vye hier te verkoop vandag ??? Skud julle skouers, daai top dog juk kan swaar raak oor so ‘n lang seisoen ?

    ReplyReply
    7 March, 2019 at 08:17
  29. avatar
    #151 Die Ken

    @Murrayfield: @Grizzly: Ek stem. Daars nie ‘n manier dat Monnas gunstelinge kan wees nie. Menlo en Garsies was hul 1 oor as juniors, Monnas het teen ‘n gemiddelde span gespeel en beide die 2 Protoria spanne het nie met volsterkte spanne gespeel nie. Ek voorsien ‘n moeilike tyd vir Monnas by Noord-Suid.

    ReplyReply
    7 March, 2019 at 07:33
  30. avatar
    #150 Murrayfield

    @Grizzly: Bietjie vroeg om te se die Monnas is gunsteling. Menlo en Garsies die span om te wen.

    Voortrekker was ni great kompetisie nie asook Goudveld.

    Ek sien daar is ex Transvalia spelers in beide Menlo en Garsies se span.

    Garsies was baie goed teen Boland. Dink hulle raak die f
    “Top dog”!

    ReplyReply
    7 March, 2019 at 06:04
  31. avatar
    #149 Murrayfield

    @Skopgraaf243: Jy is 100% reg, is lankal bewys. Ek sien Montana noem hulle ook Wit Bulle op hulle spanlys en die skoolondersteuners het kort kort Wit Bulle geskree.

    ReplyReply
    7 March, 2019 at 05:59
  32. avatar
    #148 Vleis

    @Grizzly: No, I wouldn’t say that just yet…but if the trends continue, then it won’t be long before you can say that. That said, I can’t believe that Boys High will allow their downward trend to continue for much longer.

    In 2014 and 2015, St Alban’s 1st team came very, very close to beating Boys High, but Boys High was a bit better. St Alban’s had comfortably the better 1st team in 2016. In 2017, Boys High hammered an injury ravaged St Alban’s 1st team, but they had similar seasons. On balance, I’ll give Boys High the nod for 2017. In 2018, St Alban’s had a terrible game v Boys High, but had a much better season overall, so on balance, I’ll give St Alban’s the nod in 2018. So…you could say that it’s been relatively even over the last four or five years, but you couldn’t say that St Alban’s have taken over the mantle.

    ReplyReply
    6 March, 2019 at 23:11
  33. avatar
    #147 Vleis

    @Tang: I did not attend the festival, or watch the matches. Hopefully, Boys High’s problems will be sorted out when the season starts. They were a much improved team re game plan, discipline, cohesion, etc in 2017. Do they still have the coach from that year?

    ReplyReply
    6 March, 2019 at 23:00
  34. avatar
    #146 Grizzly

    @Vleis: @Tang: Is St Albans taking over the mantel as Prem English rugby school in PTA?

    ReplyReply
    6 March, 2019 at 21:50
  35. avatar
    #145 Grizzly

    So last night was a small disaster.Not much one can do if mother nature steps in.No digi live streaming,no on site commentary,games goes past midnight.Thats more or less when rock concerts end on weekends.

    So hats off to the boys, coaches and orginicers for hanging in there… specially to Boland, couldn’t be easy.

    Difficult to judge the results with so little info,but if reading between the lines,Monnas the team to beat in NV,Menlo looking promising with Kloof and Garsies not out of it.

    Good to see Oos-Moot and Montana doing well.Early days and looking forward to a big season from the PTA schools…. don’t want to jinx,but this can be a huge season from the WIT BULLE from Pta… :lol:

    ReplyReply
    6 March, 2019 at 21:37
  36. avatar
    #144 Tang

    @Vleis: Did you watch the matches last night? Frikkie Meyer were way too strong for Boys High especially at the breakdown. Boys High didn’t look like a unit at all. It seemed like 15 individuals running around with little purpose.
    It is early days, but Boys High have a long way to go if they are going to have a half decent season.

    ReplyReply
    6 March, 2019 at 16:09
  37. avatar
    #143 Herakles

    @Rugbyman: Dankie vir die terugvoer!

    ReplyReply
    6 March, 2019 at 12:06
  38. avatar
    #142 Rugbyman

    @Herakles: Ek het ja… Oos-Moot het ‘n lekker warm span! Dit was klipharde rugby en welkom gim het reg aan die einde gaan score om te wen… Persoonlik dink ek ‘n draw sou beter weergawe vd spel gewees het… Oos-Moot gaan paar manne skrikmaak die jaar… Baie warm 12…

    ReplyReply
    6 March, 2019 at 10:55
  39. avatar
    #141 Herakles

    Ek sien Welkom Gim het Oos-Moot met 20-15 gewen.

    Het enige iemand op die blog die wedstryd gesien? Indien wel, enige kommentaar daaromtrent?

    ReplyReply
    6 March, 2019 at 10:19
  40. avatar
    #140 Gifappel

    @Skopgraaf243: Moet defnitief n vingerfout wees. Witbulle was, is en sal altyd Monument van Krugersdorp wees.

    ReplyReply
    6 March, 2019 at 09:40
  41. avatar
    #139 Skopgraaf243

    @OudAffie: …ek is seker ekt die Witbulle gisteroggend teen Goudveld sien speel. :twisted:

    ReplyReply
    6 March, 2019 at 05:35
  42. avatar
    #138 OudAffie

    AHS vs HTS Midddelburg

    O/14 A vs HTS A: AHS wen 18-7
    O/14 C vs HTS B: AHS 14-7 voor, Gestop a.g.v Weerlig
    O/14 E vs HTS C: AHS wen 27-7

    O/15 A vs HTS A: AHS wen 22-13
    O/15 C vs HTS B: Nie Gespeel, Weerlig
    O/15 E vs HTS C: AHS wen 72-0

    O/16 A vs HTS A: AHS 19-7 voor, Gestop a.g.v Weerlig
    O/16 C vs HTS B: AHS wen 60-7

    7e vs HTS 5e: AHS wen 45-0
    5e vs HTS 4e: AHS wen 50-0
    3e vs HTS 3e: Nie Gespeel, Weerlig
    2e vs HTS 2e: Nie Gespeel, Weerlig

    Witbulle vs Rooibulle: Witbulle wen 30-5

    ReplyReply
    6 March, 2019 at 00:03
  43. avatar
    #137 Vyfster

    Goeie, klpharde wedstryd tussen Garsies en BL…welgedaan aan beide spanne!
    Affies wen HTS Middelburg 30-5 in wedstryd voor dit

    ReplyReply
    5 March, 2019 at 23:54
  44. avatar
    #136 Rainier

    BL 15-15 Garsies

    ReplyReply
    5 March, 2019 at 23:51
  45. avatar
    #135 Vyfster

    Menlo se pak lyk goed 8-O
    Rolmaaldrie van kwartlyn teen Voortrekker Bethlehem

    ReplyReply
    5 March, 2019 at 21:14
  46. avatar
    #134 Vyfster

    @sewes: meter pro ewe, jy kan 30;spelers inspan, teen skoppe pale toe nie, korter wedstryde etc.
    Kloof 30-15 Ben Vorster….telling ietwat misleidend, kloof het 2 Lang afstand onderskepdriee gedruk, wedstryd heel gelyk.
    Heide spanne was maar swak en verroes, maar dit sal verbeter met wedstryde

    ReplyReply
    5 March, 2019 at 20:08
  47. avatar
    #133 CharlesZA

    @Vleis: Watched a bit of the game, Drostdy started quite a few of the players that were on the bench on Saturday. Never really got going and might be a tad lucky to win the game. They have some great backs and their hooker and 7 flank are sure things for CW.

    ReplyReply
    5 March, 2019 at 19:29
  48. avatar
    #132 Vleis

    @CharlesZA: The Ruggas website had it the other way around. However, the mycom website agrees with your score of 15 to 10 to Drosdty, so I presume that you are correct.

    ReplyReply
    5 March, 2019 at 18:49
  49. avatar
    #131 CharlesZA

    Drostdy won 15-10

    ReplyReply
    5 March, 2019 at 17:58
  50. avatar
    #130 Vleis

    @Grizzly: Sounds like it!

    ReplyReply
    5 March, 2019 at 16:27
  51. avatar
    #129 Grizzly

    @Vleis: little upset?

    ReplyReply
    5 March, 2019 at 16:12
  52. avatar
    #128 Vleis

    @Grizzly: Montana beat Drosdty by 15 to 10.

    ReplyReply
    5 March, 2019 at 16:07
  53. avatar
    #127 Vleis

    @Grizzly: No probs. I’m not at the festival. I saw the scores online. I’ll let you know if I see anymore.

    ReplyReply
    5 March, 2019 at 15:46
  54. avatar
    #126 Grizzly

    @Vleis: ?I will watch the Garsies vs Boland,if you can give us an update now and then,thanks Vleisa!

    ReplyReply
    5 March, 2019 at 15:42
  55. avatar
    #125 Vleis

    I hear that Monnas hammered Goudveld by 65 to 0! 8-O

    St Alban’s beat Potch Gim by 20 to 15. If memory serves, St Alban’s beat Potch Gim by 35 to 5 at last year’s event….although I’m not sure if one can read too much into these early season rugby days.

    Boys High lost 20 to 10 v Frikkie Meyer…so although one can’t read too much into this result, one can certainly say that Boys High have some work to do.

    ReplyReply
    5 March, 2019 at 15:35
  56. avatar
    #124 Grizzly

    @beet: Any sitrap available?Scores?@AbsolutMenlo: I won’t make today,can you and the other bloggers keep us updated pls.

    ReplyReply
    5 March, 2019 at 11:11
  57. avatar
    #123 sewes

    Wil net weet gaan die games oor wie wen en hoe ver of is dit nog proewe?

    ReplyReply
    4 March, 2019 at 20:52
  58. avatar
    #122 Vyfster

    @BuiteBreek: haha….my dogter se skool sal loshande nr 1 wees vir “most knock ons during a rugby game”….
    Gelukkig speel sy nie rugby nie , maar Hokkie en hulle het darem goed gewen vandag

    ReplyReply
    2 March, 2019 at 22:50
  59. avatar
    #121 BrotherBear

    @Grizzly: voorspoed, hou net jou gesondheid in gedagte.

    ReplyReply
    2 March, 2019 at 21:28
  60. avatar
    #120 Grizzly

    @BrotherBear: Glad Nie agro nie,volgende in Lyn na die krieket en atletiek is natuurlik die rugby.Ek skat nog in die jaar.

    ReplyReply
    2 March, 2019 at 19:19
  61. avatar
    #119 BuiteBreek

    @Vyfster: Bring items soos skaapskeer, leivoor grawe en boomsnoei in, dan kan ons miskien top 20 eindig. :wink: :wink:

    ReplyReply
    2 March, 2019 at 11:10
  62. avatar
    #118 BrotherBear

    @Grizzly: julle rugby beursies gaan blykbaar binnekort leegloop met die dat skole atletiekspanne nou 40% kwota MOET wees, ongeag prestasie. Of geld julle skool se koop strategie net vir rugby?
    On de udder hand, dit kan dalk goedkoop wees as prestasie now rol speel. ;-)

    ReplyReply
    2 March, 2019 at 09:55
  63. avatar
    #117 BrotherBear

    @Grizzly: eish, hoekom stel jy die obvious feite met soveel agressie? Jy hoef nie minderwaardig te voel met julle prestasie. Geniet dit;-) Ek het net feite gedeel wat dalk nie vir almal bekend was.

    ReplyReply
    2 March, 2019 at 09:16
  64. avatar
    #116 Vyfster

    @Gifappel: na aanleiding van jou vraag oor atletiek. Paarl gimmies het aan Tuks se top 10 byeenkoms deelgeneem (so ok Boland landbou en La Rochelle)
    35 skole….Gimmies 14e , BL en laRochelle 30ste en 32ste
    Menlo myle voor.
    Die interessante is dat skole soos Klerksdorp, Wesvalia (ook in Klerksdorp ), Randburg, Noordheuwel, Montana, Voortrekker Bethlehem , Potch gimmies en Zwartkop gemaklik bo Paarl Gim en die ander suidelike skole geeindig het
    Dit reflekteer natuurlik slags die skole se absolutely top atlete se gemiddeld, maar is insiggewend.
    Ek sou se atletiek gewys het die noordelike skole die oorhand, met Menlo ongetwyfeld die top atletiek skool in land, met Affies en Menlo die top 2 in SA as dit by seunsspanne kom

    ReplyReply
    2 March, 2019 at 00:20
  65. avatar
    #115 Grizzly

    @BrotherBear: 8-O Waar val jy uit?Julle meisies het julle deur getrek.Seuns was 4de,die sarkasme was gemik na die seuns dat die meisies dit Vir julle moes doen.So inteendeel,komaan,as n CA en hipper inteligent moes jy dit kan sien. :idea:

    ReplyReply
    1 March, 2019 at 20:44
  66. avatar
    #114 BrotherBear

    @Grizzly: welgedaan aan ‘n gebalanseerde wen. Beteken dit dat Garsies seuns nie die mas kon opkom om sukses deur te trek?
    Moet net nie dat mens nou dink jy is chauvenisties en seksisties nie ;-).

    ReplyReply
    1 March, 2019 at 20:34
  67. avatar
    #113 Wonder

    @Cappie: Affies mag mos nie vir bekers deelneem nie,die kinders moes seker die bekers wegwys? Of het Menlo als gewen?????

    ReplyReply
    1 March, 2019 at 19:35
  68. avatar
    #112 Grizzly

    @BrotherBear: Jy bedoel seker welgedaan aan die meisies van Helpies 8-O

    ReplyReply
    1 March, 2019 at 17:35
  69. avatar
    #111 BrotherBear

    @Cappie: jy het “per abuis” vergeet om te noem dat Helpmekaar die gekombineerde super interhoer gewen het. Welgedaan Helpies.

    ReplyReply
    1 March, 2019 at 17:05
  70. avatar
    #110 Cappie

    @Gifappel: Praat jy nou van rugby, atletiek, swem, hokkie, krieket of iets anders? Ek kan wel vir jou sê dat Grey en Affies omtrent in alles teen mekaar deelneem op ‘n jaarlikse basis. na aanleiding van die uitslae so ver is die wenners tussen hulle as volg:
    swem – Grey
    Krieket – Grey
    Atletiek – Affies
    Hokkie – to be determined
    Rugby – to be determined.
    Tennis, landloop, skaak, jukskei, en en en to be determined….

    ReplyReply
    1 March, 2019 at 11:14
  71. avatar
    #109 Gifappel

    @Cappie: Ek dog ons gesels rugby. Hoe vergelyk die bekerwenner skole met die res suid van die vaal?

    ReplyReply
    1 March, 2019 at 10:44
  72. avatar
    #108 Cappie

    @Gifappel: Hulle het baie bekers. Victor en Victrix ludorums vir juniors en seniors. Bekers vir skole met beste middelafstande, beste worpe, beste spronge, beste naellope, beste aflosse en dan overall seunswenners, overall meisieswenners en dan gesamentlik.

    ReplyReply
    1 March, 2019 at 10:25
  73. avatar
    #107 Gifappel

    @Cappie: Is daar n trofee vir die wenners?

    ReplyReply
    1 March, 2019 at 10:17
  74. avatar
    #106 Cappie

    @sewes: Ek het so bietjie na die aflostye gekyk van die A-bonde inter wat by Menlo se grasbaan aangebied was en dit vergelyk met die tye by die superinterhoër by Ruimsig se sintetiese baan.
    Ouderdom gras tartan
    14 45:95 45:49
    15 44:23 43:81 was beide gevalle Affies
    16 43:54 43:30 was beide gevalle Affies
    17 42:19 41:49 was beide gevalle Affies
    19 42:09 41:63 Prestige College se tyd by tartan en hulle was derde by Menlo se grasbaan.

    Op middelafstande dink ek sal die impak nog groter wees.

    Dis maar net vir interessantheid.

    ReplyReply
    1 March, 2019 at 10:11
  75. avatar
    #105 Cappie

    @sewes: Ek moet sê dit was baie naby hierdie jaar. Ek dink so 3 of 4 jaar terug het Affies Menlo met net 5 punte gewen. Hoe dit ookal sy hierdie twee skole is myle voor die res. Dit is nou met die superinterhoër bewys toe Affies se seuns die res baie ver gewen het.

    Affies 455
    Prestige 367
    Garsfontein 327
    Helpmekaar 326
    Monnas 303
    Waterkloof 291
    Nelspruit 257
    Zwartkop 226

    Weet iemand dalk waarom Menlo nie in die superinterhoër deelneem nie?

    ReplyReply
    1 March, 2019 at 10:00
  76. avatar
    #104 sewes

    @AbsolutMenlo: Ag ek is miskien net suurgat oor die gras en toeskouers maar ek dink julle het n goeie job gedoen was n lekker interhoer gees was great net soos n week terug toe Kloof daar was inplaas van UJ.
    @Cappie: Wat ek bedoel is daar wag werk vir AHS want Menlo trek op welke manier die top kinders in atletiek vra die eens magtige kempies en in die seuns en dogters afdeeling het affies met minder as twintig punte gewen ek weet nie waneer laas ons dit gesien het nie.
    @Hanswors: Nee my seun gaan eers AGN en dan moontlik SA aanvat sl moontlik die eerste vier games mis en dan by die 4des inval hoop did n groot jaar want het nie veel hoop vir 2020 nie.Ons speel saterdag Montana as proewe voor Loftus en dan Helpies.

    ReplyReply
    26 February, 2019 at 21:01
  77. avatar
    #103 Rugbyman

    @Cappie: Ek dink Affies se atletiek is BAIE gesond en sterk… Om anders te dink is wishfull thinking…

    ReplyReply
    26 February, 2019 at 10:15
  78. avatar
    #102 Rugbyman

    @Skopgraaf243: Ons het nou nie die talent wat monnas het wat ek hoor sommer 2 spanne in die Virseker kan inskryf nie… :wink: maar daar is strawwe kompetisie vir plekke in die span… dis gesond en behoort so te wees… Ons as afrigters probeer maar altyd die beste span kies en regverdig wees in die proses…

    Ek sal ook dankbaar wees as beserings bietjie wegbly…

    ReplyReply
    26 February, 2019 at 10:13
  79. avatar
    #101 Cappie

    @sewes: Ek is ook nie so seker of Affies se atletiekdae net so getel gaan word nie. Die o’14s het hoeka nie te sleg gevaar nie, en so ook die ander jonger latte. Gaan besoek gerus Affies webblad vir die atletiekverslag.

    ReplyReply
    26 February, 2019 at 09:10
  80. avatar
    #100 Skopgraaf243

    @Rugbyman: Kom die ander 20% eers na die vakansie :twisted:, trek net jou been!
    Dis tipe probleem wat enige afrigter wil hê as hy sóveel talent het en nie weet watter moet plekke volstaan nie.

    Ek hoop van harte met hierdie vroëe harde games daar net nie beserings spook inkruip omrede fiksheid by die skole nie. Dis altyd sad om te sien veral so vroeg in seisoen waar die latte swaer gestrap is in week 1 of 2.

    Baie sterkte vir jou en jou span die seisoen en sien jou langs die veld.

    ReplyReply
    26 February, 2019 at 08:01
  81. avatar
    #99 Rugbyman

    @Hanswors: Ons het eers laasweek begin oefen so die manne is maar onfiks… so op 80% seker oor hoe die span gaan lyk…

    ReplyReply
    25 February, 2019 at 20:18
  82. avatar
    #98 Hanswors

    @Sewes: Hoe het die proewe verloop Saterdag?
    Het jou manne gespeel of doen hulle nog atletiek?
    @Rugbyman: is die seuns fiks en reg vir die seisoen wat voorle? Het jy al jou beginspan naastenby gefinaliseer?

    ReplyReply
    25 February, 2019 at 13:20
  83. avatar
    #97 AbsolutMenlo

    @Cappie: … so jy kon toe darem kaartjie kry … Fantasties!!

    ReplyReply
    25 February, 2019 at 10:00
  84. avatar
    #96 Cappie

    Baie geluk aan Menlopark met die aanbieding van die interhoër. Dit was uit die boonste rakke gedoen en die gees was aanloklik. Goeie atletiek gewees en goeie samehorigheid tussen skole waar almal op ‘n stadium saam gesing het. Sweet Caroline was ‘n treffer. Sien uit na volgende jaar.

    ReplyReply
    25 February, 2019 at 09:08
  85. avatar
    #95 AbsolutMenlo

    @Rugbyman: ons weet wat @Murrayfield: entlik bedoel met daardie opmerking … :wink:

    ReplyReply
    25 February, 2019 at 08:36
  86. avatar
    #94 Rugbyman

    @AbsolutMenlo: Ek moet sê menlo se grasbaan is seker die beste wat enige grasbaan kan wees! My seun het daar gehol in laerskole byeenkoms so maand terug en die baan het beautiful gelyk… so well done daarmee…

    @Murrayfield: Ek stik toe nou amper aan my koffie… jy weet die underdog tag behoort aan my… Monnas het nie talent nie? Rerig… en ek het het laasweek die R235m lotto gewen… :wink:

    ReplyReply
    24 February, 2019 at 21:31
  87. avatar
    #93 4×4

    @AbsolutMenlo: Baie geluk aan Menlo met hul aambieding van die inter. Ek verstaan dat Menlo heelwat geld spandeer het aan die opgradering van hul veld voor dat daar verneem was dat Pildich weer beskikbaar is an vandaar die aanbieding van die B-honde. Myns insiens het die skole dit so aanvaar want ek het geensins verneem van enige bronne dat daar klagtes was van enige skool voor die inter nie. Die punteleer kon egter dalk anders daarna uitgesien het as Affies se steratleet kon deelneem maar agv die grasbaan nie kon nie. Ons kla egter geensins nie, elke sport het sy beserrings en is dit nou tyd om die.seuns van die muise te onderskei

    ReplyReply
    24 February, 2019 at 16:29
  88. avatar
    #92 AbsolutMenlo

    @Grizzly: Stem … nou is dit rugby!

    ReplyReply
    24 February, 2019 at 15:58
  89. avatar
    #91 AbsolutMenlo

    @Tussen die lyne: … sommiges het mos maar ‘n probleem met alles.

    @Smallies: Great! en Menlo se grasbaan is iets besonders.

    @Murrayfield: :lol: :lol: wat het geword van Menlo werk nog aan ‘n rugby kultuur .
    Almal weet mos Monnas is die groot hond van die Noordvaal.

    Junior rugby is mos geen aanduiding.

    ReplyReply
    24 February, 2019 at 15:53
  90. avatar
    #90 Grizzly

    @Tussen die lyne: Ja,Soos ek verstaan was atletiek groot sukses.Ek dink net kritiek is baie gou sonder dat al die feite gehoor is.Hoop ook nou ons kan rugby praat.@Murrayfield: Soos Ek verstaan so vroeg en nou dat alle nuwe talent deur gekyk is,is Menlo die span in NV om te wen,sal bly wees vir hulle.

    ReplyReply
    24 February, 2019 at 15:49
  91. avatar
    #89 Murrayfield

    @Grizzly: Monnas gaan maar sukkel die jaar, talent is min.

    Jy is reg Menlo is by verre die gunsteling om VirSeker te wen asook vir Grey. Hulle het op junior vlak al die topspanne gewen.

    Hulle het top afrigters aangestel en behoort met n “mile” alles te wen!

    ReplyReply
    24 February, 2019 at 15:29
  92. avatar
    #88 Smallies

    @AbsolutMenlo: ek volg menlo op fb en as ek so so na die fotos kyk was dit n baie groot sukses gewees, well done aan julle…. En grasbane is nie so bad nie wade van niekerk se oefen baan pellies park by kovsies is n gras baan

    ReplyReply
    24 February, 2019 at 15:15
  93. avatar
    #87 Tussen die lyne

    @ Grizzly jy wil seker dat Menlo se hoof oor rugby en nie atletiek gesels nie. Ons sien dan uit om van Menlo se rugbyplanne te lees….

    ReplyReply
    24 February, 2019 at 14:53
  94. avatar
    #86 Tussen die lyne

    Ek lees graag die blog, maar nou vind jul weer kritiek met atletiek. Ek volg graag atletiek en het persoonlik verneem dat die byeenkoms briljant aangebied is en nie gekaap is deur Menlo nie. Wonder of dit op selfde standaard sou wees as Waterkloof dit probeer aanbied het. Daar sou sekerlik weer n paar valskermspronge gewees het. Well done Menlo.

    ReplyReply
    24 February, 2019 at 14:45
  95. avatar
    #85 Inni-Moot

    Daardie 0/19-aflos was spannend..say no more!

    ReplyReply
    24 February, 2019 at 13:40
  96. avatar
    #84 Grizzly

    @sewes: Kry elke A bond skool kans on dit aan te bied?Pildich was nie beskikbaar nie,almal se so…maar hoekom het ander skole daar deel geneem?Het dit eers later beskikbaar geword toe Menlo al reeds ver met hul reelings was?Dan LC,wie se Menlo het nie gaan vra nie?As al die feite op die tafel is en Menlo het fout begaan is dit een ding…maar Ek dink ons moet die feite eers he…is daar iemand wat die feite hier Kan plaas.@Beet as jy miskien Menlo se hoof n kans kan gee om sy kant te stel.

    ReplyReply
    24 February, 2019 at 13:04
  97. avatar
  98. avatar
    #82 AbsolutMenlo

    @Rainier: …. seniors 2018 darem top 20 gewees … nie te bad.

    ReplyReply
    24 February, 2019 at 12:42
  99. avatar
    #81 AbsolutMenlo

    @sewes: …. weet nie hoe kom jy by “kaap” uit nie aangesien W\Kloof deel was van die besluit dat Menlo dit sal aanbied …. mind boggling!

    …. maar nou ja as jy dink dit is gekaap … bel die polisie.

    ReplyReply
    24 February, 2019 at 12:41
  100. avatar
    #80 sewes

    @AbsolutMenlo: Wel weereens baie geluk julle is by verre die beste. Net jammer julle het die interhoer gekaap vir eie gewin ten koste van die baan atlete.

    ReplyReply
    24 February, 2019 at 11:04
  101. avatar
    #79 Rainier

    Baie geluk aan Menlo. Weereens bewys daarvan dat MP ‘n skitterende atletiek, swem en onderouderdoms rugby skool is.

    ReplyReply
    24 February, 2019 at 08:12
  102. avatar
    #78 AbsolutMenlo

    @sewes: …. jammer dat julle so slegte ervaring gehad het … om ons naaste teenstander met meer as 500 punte te klop het die partytjie dalk bietjie vroeg begin … weereens baie jammer!

    ReplyReply
    24 February, 2019 at 00:19
  103. avatar
    #77 sewes

    @AbsolutMenlo: Ja die sokkie wat ontaard het in n full blow disco was seker lekker vir die toeskouers maar probeer n 800 op die maat van “kala ratra” of “wys my jou lemoene” hardloop.Dis duidelik wie julle wou impress.Buitend daai moerse nette het julle bele in n kamera en tyd hou masjien wat nie gewerk het nie en was julle grootste beleging in die sound system om die gees kunsmatig aan te help.Wie het dit nou weer gese lee blikkies met n moerse geraas.

    ReplyReply
    23 February, 2019 at 20:09
  104. avatar
    #76 Grizzly

    @4×4: Ja sien baie uit.Lief vir atletiek, krieket ens maar dis maar altyd die rugby wat nie gou genoeg kan begin nie.My verwysingsraamwerk verskil so bietjie noudat ek nie meer skin in the game het nie.As ondersteuner is ek op n 10 Vir Garsies,9 Vir Kloof met n 8 Vir Al die ander PTA skole.Ek hoop jys reg omtrent Garsies,belangriker is dat die Virseker Beker PTA toe Kom….Monnas en Tjaart het hom lank genoeg gehad…

    ReplyReply
    23 February, 2019 at 16:38
  105. avatar
    #75 4×4

    @Grizzly: Sien eers uit na Noord-Suid…gaan verbysterend wees. Gaan ook so bietjie travel die jaar Gim game in die Kaap en Wildeklawer. Jy en Rugbyman op dieselde Whatsapp Groep…..ons weet julle is altyd nederig oor Garsies prospects maar weet Garsies is die span om te klop, inteendeel ek sal tot verbasing staan as julle nie die jaar Top 5 is nie

    ReplyReply
    23 February, 2019 at 16:08
  106. avatar
    #74 Grizzly

    @Skopgraaf243: Wat is lokale kinders? Hoeveel van daai atletiek Sterre kom uit julle Pre ’94 grense?So n kind van Montana is volgens jou local?Daars honderde,you either in or out of the boundaries, distance doesn’t matter.Anyway baie geluk met die atletiek,swem,ens….Nou Vir die ruggas waar julle sonder jokes loshande die gunstelinge vir Virseker is???

    ReplyReply
    23 February, 2019 at 11:16
  107. avatar
    #73 Skopgraaf243

    Baie geluk Menlopark vir puik prestasie.
    Absoluut trots!

    @4×4:
    Affies volgende jaar se eeufeesjaar gaan grootte wees, ek sien uit!

    @AbsolutMenlo: persy hoeveel rekords vir interresantheid het gespat op die baan items?

    ReplyReply
    23 February, 2019 at 09:28
  108. avatar
    #72 Skopgraaf243

    @Grizzly: Ag asseblief, Gapsfontein wat bo-oor hulle lokale kinders met talent te kyk om leerplan aan kapenaars te offer

    ReplyReply
    23 February, 2019 at 09:25
  109. avatar
    #71 AbsolutMenlo

    @4×4: Spot on re middelafstande! Geen twyfel dat Affies nie sal gaan lê nie, inteendeel ek dink die Menlo challenge word verwelkom. 2020 gaan baie interessant wees.

    Sal graag wil hoor hoe was AffieOuer se ervaring by die groen baan … sien hy was self besig op Twitter …!?

    Nou vir die Rugby!!

    ReplyReply
    23 February, 2019 at 08:26
  110. avatar
    #70 4×4

    @AbsolutMenlo: Ek het die puntestand gevolg op julle whatsapp, dankie daarvoor anders was ons heeltyd in die duister. In retroperspektief kon dit ook dalk ‘n geleentheid gewees het om SSL Sport in te kon span

    ReplyReply
    22 February, 2019 at 23:39
  111. avatar
    #69 4×4

    @sewes: Ek dink jou stelling dat Affies se atletiek dae getel is, is ‘n baie premature stelling. Daarmee saam moet Menlo geluk gewens word weens hulle vermoë om ‘n leemte raak te sien by middelafstande en dit aan te spreek. Myns insiens is dit waar die groot verskil rus en kan ek openhartig ‘n stelling maak dat ek Menlo het ‘n baie sterk boodskap gestuur en ek vermoed Affies het notisie geneem

    ReplyReply
    22 February, 2019 at 23:36
  112. avatar
    #68 AbsolutMenlo

    Geluk Menlopark algehele wenners! Geluk Affies seuns algehele seuns wenners … klop Menlo met 17 punte.
    Well done MenloBoys!!

    ReplyReply
    22 February, 2019 at 21:48
  113. avatar
    #67 sewes

    @Grizzly: Affies seuns en dogters net net dink hul dae is getel.Menlo algeheel ver eerste Kloof 2,Zwatrkop 3,Prestige 4,Garsies 5, Montana 6,Oos moot 7.
    1500 3.58 en 800 1.55 albei, Edmund van AHS eerste.

    ReplyReply
    22 February, 2019 at 21:26
  114. avatar
    #66 Grizzly

    @sewes: Baie geluk,wiet gewen vandag en tyd?@Skopgraaf243: Stem @Skopgraaf243: ,dis tyd dat die kinders se behoeftes eerste gestel word,soos by Garsies… :lol:

    ReplyReply
    22 February, 2019 at 19:35
  115. avatar
    #65 Grizzly

    @AbsolutMenlo: ….Eina!!! :lol:

    ReplyReply
    22 February, 2019 at 19:17
  116. avatar
    #64 Skopgraaf243

    @AbsolutMenlo: …dit gaan nie oor die hoeveelheid sitplekke nie. Dis die atlete se tye gras vs tartan, maar soos goeie onderwyser(es) wat jy is, plaas jy die skool wéer eerste en die belang van die kinders tweede in jou argument! Absoluut fantasties.
    Is daar nie plek by Monnas vir jou en watt alles nie? Jy was mos hoeka groot verkleurmannetjie in die skaduwee van die beursie wat geloop het!

    ReplyReply
    22 February, 2019 at 15:33
  117. avatar
    #63 4×4

    @AbsolutMenlo: Baie sterkte met julle aanbieding van die inter, weet julle sal dit suksesvol aanbied. Dan ook baie sterkte aan al die atlete wat deelneem, geniet elke oomblik!!!

    ReplyReply
    22 February, 2019 at 08:09
  118. avatar
    #62 AbsolutMenlo

    @Grizzly: … the circus is back in town …

    ReplyReply
    21 February, 2019 at 21:47
  119. avatar
    #61 AbsolutMenlo

    @4×4: LC het nog minder sitplekke as Menlo. Die totaal ongegronde kritiek deur ‘n paar on ingeligte leë blikke gaan geen afbreek doen aan die byeenkoms nie. Die Menlo groen gras lyk fantasties … geluk aan almal betrokke.

    Intussen het Menlo die A-bond swem interhoër gewen. So ook dogters en seuns afdelings.

    ReplyReply
    21 February, 2019 at 21:41
  120. avatar
    #60 sewes

    @Grizzly: Hy en die seun van AHS het 1.52 op die 800 en 3.57 op die 1500 seuns o17 gehol my seun was in al twee gevalle tweede.
    Dit se baie as jy feite ignoreer en eerder skole simple naam noem.

    ReplyReply
    21 February, 2019 at 21:12
  121. avatar
    #59 Skopgraaf243

    @Grizzly: …jys reg dis Gapsfontein wat nou geld het :twisted:

    ReplyReply
    21 February, 2019 at 18:19
  122. avatar
    #58 Grizzly

    @sewes: Onthou Menlo het 2 super heavyweights as sponsors verloor,om daai /14 program en Al daai beurse vol te hou moet hulle geld iewers vandaan kry, sorry vir die atlete en hulle ondersteuners.

    ReplyReply
    21 February, 2019 at 15:01
  123. avatar
    #57 Grizzly

    @sewes: Wat se rekord het jou lat gebreek,onder wat is hy nou?Ek weet item is 800 en 1500,wat se tye?

    ReplyReply
    21 February, 2019 at 14:56
  124. avatar
    #56 sewes

    @4×4: Dis hoe ek dit het.Pilditch was aanvanklik nie beskikbaar agv onderhoud,dit in die atletiek seisoen :roll:
    Daar is later laat weet die baan is beskikbaar vir al die skole,die B bond interhoer is juis vandag.Menlo het dit glo af gewys omdat hulle toe reeds te veel kostes aan gegaan het onderandere n moerse olimpiese stndaard net vir die diskus ens.
    Wat ek gehoor het so stadion kos so R120000 elke skool dra R10000 by.Kloof het na wat verneem word laas jaar na n baie suksesvolle interhoer n klein wins getoon.Is dit nie wat ons van ons top skole verwag nie.

    ReplyReply
    21 February, 2019 at 11:09
  125. avatar
    #55 4×4

    Wat sal die rede wees waarom inter nie by die LC aangebied kon word nie?

    ReplyReply
    20 February, 2019 at 16:13
  126. avatar
    #54 Smallies

    @AbsolutMenlo: in my skool dae was die oos rand interhoer op Pam Brink gewees, ek dink dit was so iets soos 20 skole, Pam Brink het hulle plus die mammies en pappies met gemak gehuisves, seker 25 000 mense gewees

    ReplyReply
    19 February, 2019 at 17:22
  127. avatar
    #53 Cappie

    @sewes: Baie dankie Sewes, kan ek sewe kry asb? Grap net, ek dink ek gaan dit maar ‘n skip gee. Sal weer volgende jaar opvang as alles terug na normaal is.

    ReplyReply
    19 February, 2019 at 07:50
  128. avatar
    #52 Skopgraaf243

    @sewes: …wat was daai chomp add in 80’s met die twee seekoeie se slagspreuk?

    ReplyReply
    19 February, 2019 at 03:57
  129. avatar
    #51 sewes

    @Cappie: het n kaartjie Vir n duisend rand :lol:
    My Seun en die een van ahs het Al reeds die rekord in die 800 en 1500 oortref maar op gras is dit so te se onmoontlik.

    ReplyReply
    18 February, 2019 at 21:37
  130. avatar
    #50 Cappie

    @Skopgraaf243: Ja, lyk my kanse vir ‘n kaartjie is maar skraal. Dis jammer, nie net vir my nie maar vir al die ander ouers en 70% tot 80% van die skoolkinders wat nie inter kan bywoon nie. Ek hoop die inter word volgende jaar in ere herstel en dat dit weer sal kan voortgaan op Pilditch. Sterkte aan al die skole en mag Menlo weer die gesamentlik wen en Affies seuns en dogters weer soos altyd hulle onderskeie afdelings. Ek grap sommer! Mag die beste spanne wen!

    ReplyReply
    18 February, 2019 at 15:40
  131. avatar
    #49 Skopgraaf243

    @Dinkskrum: Ek weet julle dryf die “almal is wenners” konsep, na afloop van die dag kom die sport tweede en kinders derde!
    Absolute kontras met enige atleet se doelwitte vir inter!
    “CITISM-ALTIUS-FORTIUS”

    ReplyReply
    18 February, 2019 at 12:43
  132. avatar
    #48 Dinkskrum

    @Cappie: Bel maar iemand by ‘n skool wat jy ken. Kaartjies word daar verkoop soos ek verstaan, alhoewel ek dink dit is uitverkoop.
    @sewes @skopgraaf243 Ek glo ook nie dis Menlo se skuld dat die Atletiek Inter by hulle gehou word nie. Is dit ideaal om n A Bond Inter te hou by Menlo ter wille van toeskouers….dalk nie, maar ten minste kan die atlete deelneem en hulle harde werk van die seisoen op die proef stel, teen top kompetisie op ‘n goeie kwaliteit atletiekbaan.
    Ek wou ook bywoon en ook teleurgesteld dat ek moontlik nie eers kan bywoon nie (het nog nie kaartjie in my hande nie), maar die positiewe vir my is, die atletiek gaan voort en die wat daar is sal dit geniet.

    Go Team Menlo.

    ReplyReply
    18 February, 2019 at 09:53
  133. avatar
    #47 Cappie

    @AbsolutMenlo: Weet jy dalk hoe ek ‘n kaartjie kan bekom vir die atletiek? Ek gaan al sedert Affies se deelname aan die toernooi elke jaar en nou blyk dit te wees net uitgesoekte gaste gaan geleentheid kry om te gaan. Ek wil dit baie gaag bywoon soos altyd.

    ReplyReply
    18 February, 2019 at 08:05
  134. avatar
    #46 Skopgraaf243

    @Herakles: Great start for you guys at Welkom Gimmies!
    A good win over Sarel Cillier 31-0
    Looking forward to Blue Bulls day!
    …even so we not playing anymore :roll:

    ReplyReply
    17 February, 2019 at 11:38
  135. avatar
    #45 Wonder

    @pietretief: Dis moes nie genoeg geld nie?

    ReplyReply
    16 February, 2019 at 12:31
  136. avatar
    #44 pietretief

    @Wonder: vir nuwe spelers :wink:

    ReplyReply
    16 February, 2019 at 09:48
  137. avatar
    #43 Wonder

    @sewes: Ek wou ‘n dag se verlof vat om te gaan kyk! Vir die eerste keer ooit stem ek saam jou. Net een vraag, R 200 000? waarvoor sou die geld nodig wees?

    ReplyReply
    15 February, 2019 at 19:41
  138. avatar
    #42 sewes

    @AbsolutMenlo: Nee wat die is n klad o julle naam.Daar word slegs een ouer per atleet toe gelaat did nou om by die 300 kaartjies te kan hou dan die vermeeteldheid om R50 rand te vra.Die B C D afdeeling word op tartan gehou niks minder as belaglik nie.
    Spaar duidelik om volgende jaar so te koop dat julle die domineerende skool kan bly.Ek het gehoor so interhoer kos by die twee honderd duisend rand.

    ReplyReply
    15 February, 2019 at 07:56
  139. avatar
    #41 The O

    @Die Ken: No, we must get the facts…. :lol: Happy with Vanderbijl, I was too far behind him to notice the school in any event

    ReplyReply
    15 February, 2019 at 07:55
  140. avatar
    #40 Die Ken

    @The O: I remembered he was from Valia, but could be wrong. Let’s agree he was in Vanderbijlpark at school?

    ReplyReply
    15 February, 2019 at 06:55
  141. avatar
    #39 AbsolutMenlo

    @Cappie: Menlo skuduleer nie atletiek interhoër nie ons bied dit net aan op ons top gronde en top grasbaan waarop elke ware Menlopark ondrsteuner trots kan wees.
    Ek kan jou waarborg as die weer hou sal elke atleet steeds ‘n top ervaring beleef. Jammer dat al die toeskouers nie geakommodeer kan word nie, maar daar is geen skool in Pretoria wat dit sal kan doen nie.

    For the record daar is geen skool in Pretoria met ‘n tartan nie … die naaste is Menlo se grasbaan.

    Go team Menlo!

    ReplyReply
    14 February, 2019 at 15:35
  142. avatar
    #38 Skopgraaf243

    @pietretief: Dis net vir my belaglik hoe hulle so groot byeenkoms 1 op grasbaan wat papnat gereen is én geen yoeskouers

    ReplyReply
    14 February, 2019 at 15:11
  143. avatar
    #37 Skopgraaf243

    @Speartackle: jys so oud rugby balle was nog rond

    ReplyReply
    14 February, 2019 at 15:09
  144. avatar
    #36 pietretief

    @Skopgraaf243: oooojaaaaa, ek het net die domineer deel gemis. :wink:

    ReplyReply
    14 February, 2019 at 15:06
  145. avatar
    #35 Skopgraaf243

    @pietretief: Menlopark :roll: …die atletiek skool onthou jy nou weer :-P

    ReplyReply
    14 February, 2019 at 15:01
  146. avatar
    #34 Speartackle

    Julle manne is lyk my nog snuiters
    Ek moes in my dae teen Thinus van Wyk en Erich Essmann gehol het en as ou man n jong Vinnig Vinniger Venske hakskene gewys

    ReplyReply
    14 February, 2019 at 14:29
  147. avatar
    #33 pietretief

    @Skopgraaf243: nou wie is die skool wat Atletiek so domineer sonder tartan baan?

    ReplyReply
    14 February, 2019 at 14:01
  148. avatar
    #32 The O

    @beet: @skopgraf243:@Die Ken: Geez, I remember running against Jannie Viljoen, wasn’t pretty from my point of view… Ken, he was in Driehoek if I remember correctly ?

    ReplyReply
    14 February, 2019 at 13:11
  149. avatar
    #31 beet

    @Skopgraaf243: @Die Ken: I remember Dempers running an incredible time for the 200m when he was still very young. I’m guessing that like Jannie Viljoen the hamstrings just didn’t hold and the early promise was never fulfilled on the international stage.

    ReplyReply
    14 February, 2019 at 10:16
  150. avatar
    #30 Hooit

    @Die Ken: Jy het die 1ste Valentyns post gemaak so jy is ons SBR Valentyn.

    ReplyReply
    14 February, 2019 at 08:36
  151. avatar
    #29 Die Ken

    @Skopgraaf243: Nou daar is vir jou ‘n Throwback Thursday. Gooi sommer vir Jannie Viljoen van Valia in daai pot ook

    ReplyReply
    14 February, 2019 at 07:12
  152. avatar
    #28 Skopgraaf243

    Waars die dae van abrie beyleveld en riaan dempers

    ReplyReply
    13 February, 2019 at 20:34
  153. avatar
    #27 Skopgraaf243

    GROOT TELEURSTELLING, MOERSE LEEMTE IN LEERDERS SE ERVARING BY ATLETIEK 2019 :-x

    ReplyReply
    13 February, 2019 at 18:23
  154. avatar
    #26 Skopgraaf243

    @Cappie: snaaks n skool wat so lank atletiek domineer nie eers tartan baan het nie.
    As pilditch issue het wat van Tukkies?
    Ek bedoel selfs Noordheuwel het tartan baan :twisted:

    ReplyReply
    13 February, 2019 at 18:20
  155. avatar
    #25 Cappie

    @AbsolutMenlo: Bietjie atletiek. Nou dat Pilditch nie meer hierdie jaar aan gewerk gaan word nie, waarom skeduleer Menlo nie weer die interhoër terug soontoe nie in stede daarvan om dit by die skool te hou nie? Deur dit te doen kan hulle weer almal akkomodeer en atlete staan ‘n beter kans om beter te presteer aldus die tartan vs gras. Ek verneem elke skool mag nou net 300 toeskouers nooi. Dis hartseer, want dit was altyd skouspelagtig om elke skool in hulle duisende daar te sien.

    ReplyReply
    13 February, 2019 at 09:12
  156. avatar
    #24 AbsolutMenlo

    @Herakles: Nee, weet nie wat is die rede vir die verandering nie. Sien uit om die vroee vorm van die spanne te sien.

    ReplyReply
    12 February, 2019 at 20:30
  157. avatar
    #23 Herakles

    @Oakdale supporter: Ek dink nie Welkom Gimnasium neem vanjaar daar deel nie. Ek sien dit nie onder hul bepalings nie en dui Schoolofrugby in ‘n berig gedateer 4 Februarie 2019 aan dat Oakdale hul eerste wedstryd teen HTS Middelburg speel. SBR het ook in hul berig van 11 November 2018 aangedui dat Welkom Gimnasium nie vanjaar weer aan die betrokke rugby-week deelneem nie.

    My laaste seun het in 2015 uit Welkom Gimnasium gematrikuleer en het ek nie meer presies my vinger op die pols van wat tans hul binne-werkings is nie. Ek weet nie hoekom hulle klaarblyklik dan nie vanjaar deelneem nie, want daar word geen wedstryde vir hulle in daardie tyd op SBR se bepalings-lys aangedui nie.

    Ek weet wel dat die seuns vantevore hul tyd op die plaas terdee geniet het.

    ReplyReply
    12 February, 2019 at 09:39
  158. avatar
    #22 Oakdale supporter

    @Herakles: Ek is bly om te sien julle speel teen Oakdale op ons week.

    ReplyReply
    11 February, 2019 at 16:25
  159. avatar
    #21 Herakles

    @AbsolutMenlo: Do you perhaps know why Menlopark is no longer playing Welkom Gim at the Blue Bulls Prestige rugby day?

    ReplyReply
    11 February, 2019 at 09:00
  160. avatar
    #20 Hooit

    Beet thanks for the jersey.

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 21:23
  161. avatar
    #19 Hooit

    @Grizzly: Terugvoer is goed. Wag nou vir iets amptelik

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 21:23
  162. avatar
  163. avatar
    #17 Grizzly

    @Hooit: Nice berig van Kwaga op Ruggas.Baie geluk, hulle Klink highly impressed.

    ReplyReply
    10 December, 2018 at 18:32
  164. avatar
    #16 McCulleys Workshop

    @Hooit: Hooit MacHaggis

    ReplyReply
    10 December, 2018 at 08:11
  165. avatar
    #15 Hooit

    @Grizzly: As hy oop is dan kan ek n plan probeer maak.

    ReplyReply
    4 December, 2018 at 05:44
  166. avatar
    #14 Grizzly

    @Hooit: Sien jou punt en stem daar Kon seker beter matchups gewees het.Ek dink Monnas se laat deelname Kan invloed he.Stem saam Garsies vs Boland beloof n cracker te wees maar sien baie uit Na Affies vs HTS wat volgens rumours baie sterk gaan wees.In die vroe ‘oo Affies se sterkte teenstand in Noordvaal,weet daars baie respek tussen die 2 skole.Dan behoort Menlo vs Voortrekker na aamleiding van die Voortrekker blogger dat hulle n decent span gaan he ook goed wees.Menlo te sterk daar.Jeppe vs Kempton as Kempies weer hulself kan wees,Oos-Moot wat top 5 Pretoria kan wees vs Welkom Gym en Kloof wat n baie indrukwekende Ben Vorster aan vat die ander games waarna ek uitsien.Verstaan @Cappie het gese die losie is oop die aand?

    ReplyReply
    3 December, 2018 at 20:23
  167. avatar
    #13 Hooit

    @Grizzly: Vir so n groot dag met soveel groot skole is daar slegs 1 moontlike watertand lekker game. Ek dink hul kon baie beter wedstryde tussen selfde spanne gereel het. Ek verstaan dat van die kleiner skole as groot wedstryde gesien word en ook reg so maar vir my moontlik nie die moeite werd nie

    ReplyReply
    3 December, 2018 at 17:45
  168. avatar
    #12 Grizzly

    @Hooit: Hoekom se jy so?IMO n paar nice matchups.Verstaan net nie Ben Vorster met die 2 games nie?

    ReplyReply
    3 December, 2018 at 11:05
  169. avatar
    #11 Hooit

    Hoogtepunt van die dag is die burgers en koue bier by Trademarx. :-P

    ReplyReply
    3 December, 2018 at 09:04
  170. avatar
    #10 Hooit

    Stenig my maar maar net die laaste game gie moeite werd. Bulle kon baie beter doen. Seker n paar goeie games tussen kleiner skole maar nie die moeite werd vir my nie.

    ReplyReply
    3 December, 2018 at 06:49
  171. avatar
    #9 sewes

    Gedog julle is nog daar moes net n wortel uit gooi.

    ReplyReply
    27 October, 2018 at 20:51
  172. avatar
    #8 Rugbyman

    @sewes: yaaaaaaaawn….

    ReplyReply
    27 October, 2018 at 19:35
  173. avatar
    #7 sewes

    Waar is al die Garsmanne?Hoor dinsdag het daar n minibus vol gr10 en 11 leerders vars van uit die kaap daar op gedaag of is dit net hoorse?

    ReplyReply
    26 October, 2018 at 19:15
  174. avatar
    #6 Cappie

    Affies se wedstrydprogram vir 2019 bekikbaar op die Affies rugby blog.

    ReplyReply
    26 October, 2018 at 14:19
  175. avatar
    #5 Cappie

    Sien Affie en HTS Middelburg gebruik die dag om al die spanne teen mekaar te laat speel. Die laer ope – en onderouderdomspanne speel op Affies se velde waarna hulle sal oorstap Loftus toe vir die eerste span wedstryd.

    ReplyReply
    26 October, 2018 at 14:17
  176. avatar
    #4 AbsolutMenlo

    @Herakles: Menlo will also have a competitive team next year with quite a number of players with first team experience and a strong u/16 group coming through. Welkom Gim will be a good start … especially in the Blue Bulls early season format.

    … maybe they should extend Virseker to include Central South Africa :idea:

    ReplyReply
    14 October, 2018 at 06:26
  177. avatar
    #3 Herakles

    @AbsolutMenlo: Welkom Gimnasium should have a very competitive team next year.

    During a conversation with one of their coaches a couple of weeks ago, I was told that they expected to lose only 5 of their first team players at the end of the year. They also had a very strong second team in 2018 of which the bulk will be still available in 2019.

    Welkom Gimnasium has amongst others played against Grey College, Glenwood, Paarl Gim, Drostdy, Monument and Marlow this year and competed with dignity. They won the major trophy in Central South Africa, the Shimla-league final, with 61-7 against Duineveld – although Grey College didn’t participate.

    The low category points of most of their competitors in the local leagues probably cost them in terms of their position on the final SBR-rankings for 2018. This logistical factor could make it very difficult for their team to eventually break into the top 15 on the rankings.

    Be that as it may, in 2019 the majority of their team would already have had the benefit of running with some of the big dogs in 2018. I am thus optimistic that they will do well next year and look forward to an entertaining game against Menlopark!

    ReplyReply
    12 October, 2018 at 13:23
  178. avatar
    #2 Hooit

    Line up not as good as previous years. Is there a reason for it?

    ReplyReply
    11 October, 2018 at 11:36
  179. avatar
    #1 AbsolutMenlo

    Indeed a great line-up!

    No Monnas, Transvalia and Helpmekaar … would have loved to see their early form as well.

    Interesting the Blue Bulls/Boland Landbou connection …
    Boland Landbou/Garsfontein will definitely be the big one for the day.

    Menlo/Welkom Gim will also be a good matchup. Welkom Gim is always a very well coached team.

    Great to see Ben Viljoen in the line-up!! Things already start to happen at Ben Viljoen … Mr Booysen!

    ReplyReply
    11 October, 2018 at 09:48