Garsfontein can make Beeldtrofee history in Nelspruit

UPDATE: NELSPRUIT WINS 20-19
Garsfontein will go in search of their very first ever Beeldtrofee title when they meet Nelspruit in the Macro Schools final on Saturday, 23 August. The Beeld has a rich history with 35 different winners spanning back to 1922 (competition started in 1920). Last year EG Jansen wrote their name into the history books when they won their first ever title. There is no such thing as easy in the Beeld though. In spite of the continued absence of record-holding winners, SA powerhouse Affies, the competition seems to has been lifted to new heights by the quality rugby that other newer schools are producing and the unpredictability of the knockout phase where it’s truly a case of any top school being able to beat another on a given day. Testimony to this is that during the Tuks-Reeks earlier in the season Garsfontein beat Nelspruit 25-19 early in the season, only for Nellies to return the favour with a 28-27 win. Nelspruit has two titles to their name. Nellies last won the Beeld in 1975 when it was still called the Administrators and they had to share it with Helpmekaar that year. They also had to share the spoils with Affies in 1972. So 2014 is their opportunity to become outright winners for the first time in their history. If they win they will also tie a modern era record with Pietersburg, being 39-seasons between titles.

Record from 1922

Cup Name Year Winners / Joint Winners
Beeld 2014 Nelspruit
Beeld 2013 EG Jansen
Beeld 2012 Kempton Park
Beeld 2011 Waterkloof
Beeld 2010 Monument
Beeld 2009 Monument
Beeld 2008 Waterkloof
Beeld 2007 Waterkloof
Beeld 2006 Affies
Beeld 2005 Monument
Beeld 2004 Affies
Beeld 2003 Waterkloof
Beeld 2002 Affies
Beeld 2001 Affies
Beeld 2000 Ermelo
Beeld 1999 Affies
Beeld 1998 Affies
Beeld 1997 Affies
Beeld 1996 Affies
Directors 1995 Affies
Directors 1995 HTS Middelburg
Directors 1994 Affies
Directors 1993 Pietersburg
Directors 1992 Waterkloof
Directors 1991 HTS Middelburg
Directors 1990 Randburg
Directors 1989 Kempton Park
Directors 1988 Lichtenburg
Directors 1987 Hugenote (Springs)
Directors 1986 HTS Sasolburg
Directors 1985 Affies
Directors 1984 Affies
Directors 1984 Monument
Directors 1983 Volkskool Potchefstroom
Directors 1982 Oos-Moot
Administrators 1981 Tom Naudé
Administrators 1981 Affies
Administrators 1980 Monument
Administrators 1980 Hugenote (Springs)
Administrators 1979 Monument
Administrators 1978 Affies
Administrators 1977 Stoffberg (Brakpan)
Administrators 1976 Volkskool Potchefstroom
Administrators 1975 Nelspruit
Administrators 1975 Helpmekaar
Administrators 1974 John Vorster
Administrators 1973 Delmas
Administrators 1972 Affies
Administrators 1972 Nelspruit
Administrators 1971 Tom Naudé
Administrators 1970 Affies
Administrators 1969 Fakkel
Administrators 1968 Piet Potgieter
Administrators 1967 Potchefstroom Gim
Administrators 1966 Brandwag (Benoni)
Administrators 1965 Ben Viljoen
Administrators 1964 Wolmaransstad
Administrators 1963 Rustenburg
Administrators 1963 Volkskool Heidelberg
Administrators 1962 Helpmekaar
Administrators 1961 Rustenburg
Administrators 1961 Volkskool Potchefstroom
Administrators 1960 Klerksdorp
Administrators 1959 Klerksdorp
Administrators 1958 Voortrekker
Administrators 1958 Lichtenburg
Administrators 1957 Affies
Administrators 1956 Vereeniging
Administrators 1955 Fakkel
Administrators 1954 Pietersburg
Administrators 1953 Monument
Administrators 1952 Hugenote (Springs)
Administrators 1951 Volkskool Potchefstroom
Administrators 1950 Volkskool Potchefstroom
Administrators 1949 Volkskool Potchefstroom
Administrators 1948 No League
Administrators 1947 Pietersburg
Administrators 1946 Pietersburg
Administrators 1945 Volkskool Heidelberg
Administrators 1944 Volkskool Heidelberg
Administrators 1943 Rustenburg
Administrators 1942 Klerksdorp
Administrators 1941 Standerton
Administrators 1940 Affies
Administrators 1939 Volkskool Potchefstroom
Administrators 1938 Helpmekaar
Administrators 1937 Rustenburg
Administrators 1936 Rustenburg
Administrators 1935 Zeerust
Administrators 1934 Zeerust
AG Robertson 1933 Zeerust
AG Robertson 1932 Volkskool Heidelberg
AG Robertson 1931 Volkskool Heidelberg
AG Robertson 1930 Rustenburg
AG Robertson 1929 Swartruggens
AG Robertson 1928 Pretoria Boys’ High
AG Robertson 1927 Pretoria Boys’ High
AG Robertson 1927 Swartruggens
AG Robertson 1926 Volkskool Heidelberg
AG Robertson 1925 Volkskool Heidelberg
AG Robertson 1924 Pretoria Boys’ High
AG Robertson 1923 Pretoria Boys’ High
AG Robertson 1922 Pretoria Boys’ High

Leave a Reply

142 Comments

  1. avatar
    #142 Djou

    @4×4: Jong, jy sal vir Rugbyman moet vra. Dink dit moet nog gedoen word vir beide Blou Bulle en Beeld.

    ReplyReply
    29 August, 2014 at 07:46
  2. avatar
    #141 4×4

    @djou. Hoe, wanneer en waar word die rugby bepalings vir volgende jaar gedoen. Is dit al gedoen vir volgende jaar?

    ReplyReply
    28 August, 2014 at 19:52
  3. avatar
    #140 kosie

    @Djou: Ek deel jou siening 100%. Die besluit is geneem en die meerderheid mense in tel dink dit is die regte besluit.

    Miskien is ek verkeerd maar ek verskil van die besluit. Waar kan mens dit goedpraat dat daar afbeweeg word. Ja, soms moet mens eerlik wees en sê dat die druk soms erg op die kinders val om te presteer. Indien dit in balans bly sal ons dinge kan bereik. Die lewe druk maar van alle kante en dit moet kinders op ‘n geordende manier leer. Dit geskied deur op die hoogste vlak deel te neem en jou daar te meet anders is jou liniaal nie ‘n ware refleksie van wat jy meet nie.

    Maar nouja, dis nou hoe dit is. Ek bly bitter tereugesteld.

    ReplyReply
    28 August, 2014 at 11:16
  4. avatar
    #139 Djou

    @kosie: Ek dink mense verstaan die alleroorheersende aspek verkeerd. Indien die skool se akademie goed is – en Eldoraigne se akademie is al vir baie jare uitstekend – dan is die eerste stap geneem. Dit is uiteraard die hoofdoel.
    Die volgende stap is om die ander aktiwiteite (alle sporte en kultuur, leierskapontwikkeling ens) op dieselfde uitstekende vlak te kry.
    Deur egter besluite te neem om af te beweeg na ‘n B-liga, dan beteken dit mos ‘n besluit is geneem dat bv. rugby nie allesoorheersend gaan wees nie en trouens afbeweeg na ‘n laer stap.
    Balans is die kritieke punt. Maar balans op ‘n beter vlak, nie ‘n laer vlak nie. En niks gaan altyd in balans wees nie. Sommige jare gaan een aspek beter vaar en ander jare ‘n ander aspek. Maar oor tyd behoort dit gemiddeld in balans te wees. Maar verhoog die vlak waarop daar balans moet wees.
    Dink jy moet weer met die mense by die skool gaan gesels.
    ‘n Skool naby julle se aantal graad 8’s het die afgelope paar jaar drasties gedaal na hulle verkeerde besluite geneem het – en nou, ‘n paar jaar later vang dit hulle eers.

    ReplyReply
    28 August, 2014 at 11:06
  5. avatar
    #138 Leelu

    @kosie: @Babbelas: Ek stem saam omtrent die 10km radius – daar is goeie spelers in ons area. Eldoraigne verloor nie spelers na slegs koshuis skole – amper al die ‘ander’ skole het bussies wat die kinders vervoer.

    ‘n Koshuis mag dalk ‘n verskil maak, maar myns insiens is jul grootste uitdaging om die voeding skool kinders te behou. Indien jul sukkel om die plaaslike kinders te werf sal dit ‘n selfs groter uitdaging wees om ander areas se kinders na jul koshuis te lok – tensy julle Garsfontein.

    Praat nou die ander dag met ‘n Lynnwood ouer wie se seun volgende jaar na Affies se koshuis gaan. Ek dink dit is verregaande om jou kind in ‘n skoolkoshuis te sit wanneer die skool 10km van jou huis is. Dit is wanneer koshuise ‘n onding raak. Ek wys nie ‘n vinger na Affies – dit is die ouers se keuse.

    Sal Eldoraigne langer as 5 tot 6 jaar vat om dit om te draai indien hul na laer liga afskuif. Zwarries is net so ‘n goeie skool, Fillies doen goeie werk en hulle sukkel ook om te werf en die spelers wat hul wel werf te behou.

    Skool om dop te hou is Midstream. Hulle het ook begin voelers uitsteek na die sport seuns. Goeie skool, uitstekende geriewe en geld is ‘n resep tot sukses.

    Sterkte

    ReplyReply
    28 August, 2014 at 10:19
  6. avatar
    #137 kosie

    @Leelu: Ek het my weerhou tot nou toe om iets te sê oor die afskuif na die B liga volgende jaar want ek sou iets onvanpas gesê het.

    Ek dink Eldoraigne maak ‘n baie groot fout. Dit gaan nie die skool enigsins help om in ‘n B liga te speel as hulle top kinders wil lok nie. Ek verskil van die meerderheid mense in tel wat die besluit betref. My siening is dat jy op die hoogste valk moontlik moet meeding en mededingend wees. As jy dit nie doen nie word jou relevansie ondermyn en lei dit daartoe dat jou impak om te bemark ook afneem.

    Hierdie besluit gaan Eldoraigne 5-6 jaar neem om omtedraai. Daar sal dalk hier en daar ‘n spannetjie wees wat sal uitstaan maar die rugby ingeheel sal agteruitgaan.

    Miskien moet ek net vir die rekord dit noem dat daar groot veranderinge by die skool gaan plaasvind volgende jaar. Die hoof tree af einde Desember 2014, die eerste span hoof rugby afrigter gaan nie volgende jaar die eerstes afrig nie en die hele afrigtingspan van die eerstes gaan nuwe gesigte hê. Alles is nie wel in die paradys nie.

    Die besluit deur die meerderheid gesaghebbenes het die skool se rugby op ‘n pad geplaas wat sy invloed gaan affekteer.

    Eldoraigne is ‘n baie goeie skool miskien selfs uitnemend maar dieselfde kan ongelukkig nie van sekere besluite gesê word nie. Die besluit om nie teen die heelbestes te wil speel nie word bepaal uit die skool se vorige siening dat geen aktiwiteit allesoorheersend moet wees nie.

    ‘n Skool kan steeds gebalanseerd wees al ding hy op die heel beste platforms mee. Daar is genoeg skole wat dit al bewys het. Ek verstaan dat ‘n koshuis dit makliker maak, maar daar is vir die volgende 12 jaar genoeg talent in ‘n radius van 10 km om daarin te kan voldoen. Dit is al genoeg bewys.

    Ek dink ek het nou genoeg gesê.

    ReplyReply
    28 August, 2014 at 09:42
  7. avatar
    #136 Babbelas

    @scrummie: I rest my case – so die verskil is die koshuise. Skole sonder koshuise kan net seuns recruit van Laerskole in die omgewing!

    Die groot oop mark is die plattelandse skole, met die agter uitgang van die tradisionele sterk plattelandse skole, is daar baie seuns wat eerder na sterk stedelike skole toe wil gaan. Dis hier waar Affies al die jare ‘n voordeel gehad het omrede hulle ‘n koshuis het. Maar dis ook nie goed vir rugby as meer as 40 Craven week spelers by Affies in Gr 8 aan kom nie. Baie beter as van hulle na ander sterk Pta skole toe gaan want hulle gaan speel kans kry in die A spanne. Met die ander skole wat nou koshuise het gee dit die kinders meer keuses!

    ReplyReply
    28 August, 2014 at 08:36
  8. avatar
    #135 scrummie

    @ Babbelas – In n perfekte wereld sal dit nice wees as laerskool seuns na hoerskool toe gaan soos jy se binne +- 10 km maar daai bly nog n droom v baie skole/afrigters ens glo ek. In so geval sal skole soos Eldo,Zwarries baie sterk wees as jy Wierdapark, Hennops, Rooihuiskraal ens ens in gedagte hou.

    ReplyReply
    28 August, 2014 at 08:21
  9. avatar
    #134 Babbelas

    @Djou: Ek hoor wat jy se, het ongelukkig nie binne kring inligting soos wat jy hier bo noem nie, sal maar jou woord moet vat vir dit…..

    Maar ek se nog steeds: As jy alle leerlinge uit die spanne haal wat nie uit ‘n Laerskool van binne 10 km van die skool af kom nie, sal die spanne baie gelyk wees!

    Eldoraigne 015 het verlede jaar in die eindstryd gespeel van Beeld met net kinders van die plaaslike gemeenskap, dit kan gedoen word en daai ouderdoms groep was nog altyd ‘n spesiale groep.

    ReplyReply
    28 August, 2014 at 08:10
  10. avatar
    #133 Leelu

    @Babbelas; @Kosie Hoekom beurse aanbied indien jul beoog om na ‘n laer vlak van kompetiesie te skuif? Die nuwe gym en geriewe wat opgegradeer is, goeie Wierda Park en Hennops o13 span as voedings bron – die besluit maak geen sin.

    Ek glo dat Eldoraigne in die toekoms groot hoogtes kan bereik. Weet dit is moeilik om teen die meer gevestigde skole te kompiteer met die werwing van o13 spelers, maar julle het al die strukture in plek.

    Sterkte vir volgende jaar.

    ReplyReply
    28 August, 2014 at 08:05
  11. avatar
    #132 Djou

    @Babbelas: Jammer Babbelas, ek moet ongelukkig verskil.
    Eldoraigne het per geleentheid hard gewerk aan hul rugby en selfs Tuksreeks gewen. Maar toe is ‘n ander rigting ingeslaan deur vorige beheerliggame van Eldoraigne. Soveel so dat ‘n beheerliggaamlid van Eldoraigne, wat ‘n skoolhoof was by ‘n ander skool weekliks briewe na koerante gestuur het waarin hy ander skole afkraak (nie baie opvoedkundig gewees nie) en hy het ‘n groot rol gespeel in Eldoraigne se rigtingverandering. En dit het op dieselfde tyd gebeur as wat ander skole weer begin fokus het op hul rugby.
    Koshuis is maar een van die aspekte.
    Harde werk, regte strategie en ‘n oorhoofse doel waarheen gewerk word is nodig. Anders gestel, daar is ‘n verskil tussen ‘n baie goeie skool en ‘n topskool. Die volgende trappie moet geklim word om ‘n topskool te wees! Vir party is baie goeie skool goed genoeg – en niks daarmee verkeerd nie. Ander wil egter so goed wees as wat hulle kan, m.a.w. hulself dryf om die beste te bereik waartoe hulle in staat is.

    ReplyReply
    27 August, 2014 at 16:01
  12. avatar
    #131 Babbelas

    @Djou: Moet met jou verskil. Die koshuise is die enigste verskil. Al die skole werk hard aan hulle sport en die meeste van hulle is in Gauteng akedemies top 10.

    As jy alle leerlinge uit die spanne haal wat nie uit ‘n Laerskool van binne 10 km van die skool af kom nie, sal die spanne baie gelyk wees!

    ReplyReply
    27 August, 2014 at 14:36
  13. avatar
    #130 scrummie

    @ Babbelas – In alle eerlikheid dink ek nie Cent hoort in Groep A nie, veral hulle jnr spanne kry game na game pakslae. Wat my bekommer is dat dit lyk asof daar net op snr spanne en veral 1s gefokus word, want in elke kompetisie (Tuks, Liga ens) trek hul jnr spanne swaar en dis nou al so vir n paar jr, miskien pas Groep B hulle beter.

    Cent het nie meer n koshuis nie soos ek verstaan.

    ReplyReply
    27 August, 2014 at 13:54
  14. avatar
    #129 Djou

    @Babbelas: Dit is ook die skole in die ooste van Pretoria wat in die A-groep is. En hulle is ook die skole wat hard werk aan hul sport. En hul akademie is steeds baie goed.
    Die verskil is nie net die koshuise nie, hoewel dit iets is wat elkeen het.

    ReplyReply
    27 August, 2014 at 13:51
  15. avatar
    #128 Babbelas

    @scrummie: Centurion lyk my is ook in B groep. Snaaks want hulle het die jaar in A Groep gespeel!

    Lyk my A groep is skole met koshuise en B Groep sonder! Weet nie of Centurion ‘n koshuis het nie!

    ReplyReply
    27 August, 2014 at 11:41
  16. avatar
    #127 MikeSt

    @Rugbyman: Dink osn moet maar weer die gesprekke he oor n reeks tussen ons melaatses

    Dink as ons die volgende skole aan boord kan kry sal ons n lekker plaaslike reeks aan die gang he sonder te veel uitgawes vir reis en verblyf en dis al hoekom ek nie die Middelburg en Nellies manne noem nie.

    Garsies
    EG Jansen
    Monnas
    Menlo
    Kempton

    Ek het gesprekke met n sponsor gehad vir so a home en away reeks wat n lekker prysgeld sal opist vir die wenskool. (R 100K)

    ReplyReply
    27 August, 2014 at 10:38
  17. avatar
    #126 MikeSt

    @Speartackle: Moet darem se ons het hom laasjaar sonder 018 gewen en beplan om 018 volgende jaar in te trek…..

    ReplyReply
    27 August, 2014 at 10:34
  18. avatar
    #125 Speartackle

    Dis nogal snaaks vandat n sekere persoon in Klerksdorp is dat hul rugby so verbeter het en sommer bekers wen. Was dit nie ook hy wat gehelp het dat n sekere Wesrand skool in 2010 laas n beker kon wen.

    Ek hoor sy foon lui onophoudelik die laaste week vir motiveringsessies alreeds vir volgende jaar.

    Dit werk maar net so in sport ne…………mens kan die beste spelers en afrigters en bestuurders en noodhulpligas he…………..maar as die kinders nie deur n ordentlike motiveerder bygestaan word nie beteken alles niks nie.

    Kyk nou maar na die Jong Bokkies…….met Theron, Powell, Green, Kriek, Sprinkaan en Hottentotsgot langs die veld kon hul nie die bleekbeentjies troef………ai ai.

    Ek dink as Garsies of EG enigsens die Beeld ooit wil wen sal hul maar 018 moet skakel.

    ReplyReply
    27 August, 2014 at 10:03
  19. avatar
    #124 Cappie

    @Rugbyman: Een van die dae dra Kloof ook kepse op Vrydae, kruisbande vir matriekulante en verskillende dasse vir kategorieë. Sal seker ook stokke hê by die atletiek, en power sing.

    ReplyReply
    27 August, 2014 at 09:36
  20. avatar
    #123 Cappie

    @Rugbyman: Een van die dae dra Kloof ook kepse op Vrydae, kruisbande vir matriekulante en verskillende dasse vir kategorieë.

    ReplyReply
    27 August, 2014 at 09:34
  21. avatar
    #122 scrummie

    @ Djou & Rugbyman : So moontlike Blou-Bulle Makro Skole B-Afdeling 2015 :

    Wonderboom
    Montana
    HTS JV
    Zwartkop
    Eldoraigne

    So Oos-Moot bly Grt Skole al oorheers hul daai afdeling by verre en waar jol Centurion ?

    en A-Afdeling net Garsies, Waterkloof en Menlo ?

    ReplyReply
    27 August, 2014 at 08:13
  22. avatar
    #121 Djou

    @4×4: Pas gehoor, Waterkloof gaan steeds Beeld speel. Enigste verandering is Eldoraigne se skuif na B-groep. Waterkloof, Menlo en Garsies in A-groep.

    ReplyReply
    27 August, 2014 at 08:13
  23. avatar
    #120 Rugbyman

    @4×4: as waterkloof besluit om nie beeld te speel nie, wat ons ook al laaaaaaaaaankal weet, sal hulle steeds n vriendskaplike wedstryd teen garsies speel… die verhouding tussen die twee skole is eintlik goed, soos ek reeds vantevore genoem het… so dis nie n kwessie dat hulle nie teen garsies gaan speel nie! Ek dink steeds hulle gaan n BAIE groot fout maak as hulle uit die Beeld uitklim… daars reeds heel party ongelukkige ouers daar… ek vermoed hulle gaan nog meer die moer in maak as hulle so besluit neem… Met groot respek, hulle nuwe hoof probeer als wat by affies gedoen word by waterkloof dupliseer… affies is affies, en dit gaan nie noodwendig suksesvol by kloof wees nie… dis maar net my opinie…

    ReplyReply
    27 August, 2014 at 05:43
  24. avatar
    #119 4×4

    @ rugbyman@djou..as julle teruggaan na die 1010 comments affies blog sal julle merk dat ek al toe die opmerking gemaak het dat ek die gerugte hoor dat Wkloof gaan onttrek weens die “huursoldaat” debakel….blyk my my bronne was dalk meer suiwer as net aanames gewees??? Teen die huidige tempo blhk dit dat Garsies darem sonder moeite vir die afsienbare toekoms dan die Pretoria Beker sonder moeite gaan wen… Vraag is of dit voordelig gaan wees sonder kompetisie in die uitkloprondtes om geen opposisie te he en dan sterk opposisie nie.? Rugbyman hoop om jou hy Garsies Golfdag te sien

    ReplyReply
    26 August, 2014 at 21:11
  25. avatar
    #118 Bosveldpa

    @Cappie: ja nee kyk, my vrinne se opsomming van die Gr11 ondersteuners klink dit my was spot on.
    Snaaks dat die tye toe dit die heel moeilikste met die Affie span gegaan het was juis toe die meeste Gr11 gespeel het. Dis nou as die DVD’s en my TV skerm my nie in die steek gelaat het nie, en my somme reg gedoen was. Ek hou my statestiek gelowig by en ja, sopas bevestig.
    Maar ja, as n ondersteuner met n sagteplek vir Affies glo ek in die beste vir die span.
    Glo die afrigting en die ondersteuning aan die groep vir volgende jaar sal dalk n verskil maak.

    ReplyReply
    26 August, 2014 at 21:01
  26. avatar
    #117 Laeveld Renoster

    @Cappie: HTS Witbank vorm ook deel van Makroskole by Pumas. Ek voel egter hier is tans te veel afdelings. Vanjaar ‘n nuwe middelskool afdeling ook? Blykbaar tussen Klein en medium skole? Volgens my moet daar maksimum 3 afdelings wees. Groot,medium en Klein

    ReplyReply
    26 August, 2014 at 20:51
  27. avatar
    #116 Rugbyman

    @Djou: geen idee hoe dit gaan werk nie…

    ReplyReply
    26 August, 2014 at 19:53
  28. avatar
    #115 tzavosky

    @Djou: Nie noodwendig nie. Moenie uit die oog verloor dat die Groot-, Medium-, Klein- en Middel-kategorieë se uitspele soos gewoonweg aangaan nie, en ek dink die borge verkies dat die verskillende kategorieë se finale amal op dieselfde dag gespeel word.

    Daar gaan waarskynlik ledige Saterdae wees vir sommige Makroskole voor die eindstryd met die scenario wat jy skets.

    ReplyReply
    26 August, 2014 at 18:05
  29. avatar
    #114 Djou

    @Rugbyman: As Waterkloof onttrek en Eldoraigne skuif af, bly net Garsies en Menlo oor. Beteken dit dan die 2 topskole in die B-groep kan verder deelneem aan die Beeldreeks. Tot nou kon hulle uitspeel teen 3 en 4 in die A-groep. Indien die struktuur dieselfde gehou word en 4 Pretoria-skole kan deurgaan, sal dit beteken dat uitspele onnodig is. Andersins gaan skole in die ander streke moontlik beswaar aanteken en net die skole in die A-groep sal deurgaan. En dit kan beteken dat die rugbyseisoen met 2 weke korter word want die Beeldfinaal kan 2 weke vroeer wees.

    ReplyReply
    26 August, 2014 at 17:50
  30. avatar
    #113 MikeSt

    @Cappie: Moenie die ontrek skole van die Valke vergeet Die Anker en Jeugland wat ook Makro is nie

    ReplyReply
    26 August, 2014 at 17:28
  31. avatar
    #112 Cappie

    GESKIEDENIS VAN DIE KOMPETISIE

    Die kompetisie het ontstaan in 1920 en die eerste wenner van die trofee was Ermelo Hoërskool wat Heidelberg Volkskool wen met ‘n telling van 3 – 0. Ermelo sal eers 80 jaar later in 2000 die beker vir ‘n 2e keer wen.

    Die kompetisie het onder verskeie name plaasgevind en dit het bekend gestaan as:

    1920 tot 1921 – Interhoërskool Beker
    1922 tot 1981 – Administrateurs Beker
    1982 tot 1994 – Direkteurs Trofee
    1995 tot 2013 – Beeld Trofee

    Alhoewel die kompetisie sedert 1995 bekend staan as die Beeld Trofee word die Direkteurs Trofee gebruik tot 1998 en vanaf 1999 is daar n nuwe Beeld Trofee. Die Administrateurs beker is in besit van Pretoria Boys High wat die eerste span was wat dit 3 jaar namekaar gewen het. Die Direkteurs Trofee is in die besit van AHS wat dit 5 jaar agtermekaar gewen het vanaf 1994 – 1998.

    Die kompetisie het sedert die ontstaan nog net een jaar naamlik 1950 nie plaasgevind nie agv ‘n polio epidemie. In 1982 word die kompetisie uitgebrei na 0/15A spanne en vanaf 1995 sluit dit ook 0/14A en 0/16A spanne in.

    Alle skole ongeag die grote het vir dieselfde beker gespeel tot en met 1995. In 1996 is die kompetisie in twee kategorieë (groot en klein skole) opgedeel na gelang van die aantal kinders in die skool in die hoop dat deelnemers mekaar op meer gelyke voet die stryd sou aansê. In 2000 is die mediumskole-afdeling gestig en ‘n vierde kategorie, vir makro-skole is in 2007 op die been gebring. Vanaf 2007 is daar 4 kategorieë naamlik Makro, Groot, Medium en Klein skole wat om die Beeld Trofee meeding.

    Die vereistes is seunsgetalle:

    Makroskole: meer as 600 seuns in die skool.

    Grootskole: meer as 350 seuns maar minder as 600

    Mediumskole: meer as 175 seuns maar minder as 350

    Kleinskole: minder as 175 seuns in die skool

    ‘n Skool kan enige tyd “op” speel maar moet met spesiale vergunning aansoek doen om “af” of laer te speel.

    Makro Skole wat deelneem in is:

    Blou Bulle A Groep – Waterkloof, Garsfontein, Eldoraigne en Menlopark
    Blou Bulle B Groep – Centurion, HTS John Voster, Montana, Wonderboom en Zwartkops.
    Pumas – Nelspruit, Middelburg en HTS Middelburg.
    Leeus – Monument, Florida
    Valke – EG Jansen, Kemptonpark, Vereeniging Gimnasium*
    Luiperds – Rustenburg.
    Limpopo – Tom Naude

    ReplyReply
    26 August, 2014 at 16:54
  32. avatar
    #111 Rugbyman

    @Bulle: nee eldoraigne gaan net afskuif b-bond toe… uit eie keuse… ek dink dis ook n fout…

    ReplyReply
    26 August, 2014 at 16:42
  33. avatar
    #110 Cappie

    @Bosveldpa: Nee wat, ons het ‘n baie moeilike jaar vir die eerste span gehad. Ek dink hoeka daar was te min graad 11’s in die span, al was hulle 8, somtyds 9. Ek dink dit kan net beter gaan. Verlede jaar se O’16s was onder top 5, en nou hierdie jaar sin ook. Ek dink dit gaan weer goed gaan vir die volgende vier jaar. Al die junior spanne in top 5 hierdie jaar.

    ReplyReply
    26 August, 2014 at 15:25
  34. avatar
    #109 Djou

    As Waterkloof onttrek – en die kanse is daar – is die vraag teen wie hulle gaan speel sienende dat die meeste skole wat so sterk soos hulle is reeds vol programme het. Voormelde vraag is met die aanname dat hulle nie meer teen Menlo, Garsies ens. in Pretoriastreek gaan speel nie.
    En indien hul rugby verder gaan kwyn, soos die afgelope 2 jaar, gaan ander problem sy kop begin uitsteek.
    Hoop hulle sien die lig en die gevolge 5 jaar van nou af.

    ReplyReply
    26 August, 2014 at 15:08
  35. avatar
    #108 ROOIBUL

    @jakes: Nee dis niks daai nie, Monnas het wel baie goed gedoen om die Beeld 0/14/15/16 te wen.
    HTSM 0/15 kon weer die Beeld die jaar gewen het, maar op die dag was Monnas se 0/15 baie beter as HTSM in die semi’s. HTSM het wel van 0/14 tot nou net 3 games verloor, so hulle het 21 games in n ry gewen. 0/14 Beeld gewen en ook 0/15 Tuks gewen, trots op die manne. :wink:

    ReplyReply
    26 August, 2014 at 14:57
  36. avatar
    #107 Bulle

    Volgens gerugte is dit Eldoraigne ook?

    ReplyReply
    26 August, 2014 at 14:17
  37. avatar
    #106 jakes

    Rooibul- jammer oor die foutjie. Ek onthou nou Garsies en HTS Middeddelburg se 0/15’S het in Tuks finaal gespeel en HTSM het gewen sover ek kan onthou.

    ReplyReply
    26 August, 2014 at 14:11
  38. avatar
    #105 Bosveldpa

    @Cappie: Eks nie so oortuig dat Affies se moeilike jare verby is nie. Die Graad11’s klink dit my het slegs 2 of 3, dalk 4 hul plek volgestaan. Volgende jaar nuwe uitdagings wil dit voorkom. Sterk o/16 groep en afrigting skommeling. Mens moet die groepie laat gel en wat ek gehoor het van die jaar, het dit nie gebeur nie alhoewel individue baie sterk was in Graad 12 groep.

    ReplyReply
    26 August, 2014 at 13:24
  39. avatar
    #104 scrummie

    @ROOIBUL – AS dit W’Kloof sou wees sal dit tragies wees. Eers onttrek hul v Tuks Reeks en nou die AS dit wel hulle is maar sal nie verbaas nie, oud-Affie wat hoof is en hul glo mos nie aan kompetisies deel neem nie.

    ReplyReply
    26 August, 2014 at 13:22
  40. avatar
    #103 ROOIBUL

    @Rugbyman: As ek kan raai, is dit dalk Wkloof. :roll:

    ReplyReply
    26 August, 2014 at 12:22
  41. avatar
    #102 Rugbyman

    @Hanswors: net een skool wat moontlik gaan onttrek… persoonlik dink ek daai skool sal n baie groot fout maak oor die lang termyn… maar dis hulle besluit… daai skool se rugby het geweldig agteruit gegaan die laaste 2 jaar… ek neem aan jy weet na wie ek verwys… :wink:

    ReplyReply
    26 August, 2014 at 11:18
  42. avatar
    #101 ROOIBUL

    @jakes: Nee 0/15 was Monnas nie in die Tuks final nie, dit was HTSM en Garsies.

    ReplyReply
    26 August, 2014 at 10:53
  43. avatar
    #100 Hanswors

    Baie geluk aan die Nellies seuns en ondersteuners!
    Lekker rus seuns en afrigters en focus nou op die akademie!
    Ek het ‘n vermoede dat daar voordat die nuwe seisoen gaan begin ‘n paar spanne nie meer aan die Beeld trofee kompetisie gaan deelneem nie………….gerugte gehoor hier in die Noordvaal!

    ReplyReply
    26 August, 2014 at 09:32
  44. avatar
    #99 Djou

    @Cappie: Moet nie volgende jaar weggooi nie. As ek so lees lyk dit my baie spanne het heelwat spelers wat behoue bly! Lyk my dit gaan elke jaar net harder word!

    ReplyReply
    25 August, 2014 at 20:52
  45. avatar
    #98 Cappie

    @jakes: Baie waar, EG en Monnas was ook tops. Monnas speel ook gelykop teen GCB. Nelspruit kraai laaste koning! Noordvaal was hierdie jaar baie sterk.

    ReplyReply
    25 August, 2014 at 19:56
  46. avatar
    #97 Djou

    @Jakes: Die hele storie oor Hilton en Glenwood is op ‘n ander “thread” op hierdie blog met meer as 300 “comments”. Al ou nuus jong! Jy sal skolenuus altyd eerste op die blog kry, danksy Beet en dan ‘n week of twee later in die media!

    ReplyReply
    25 August, 2014 at 18:09
  47. avatar
    #96 jakes

    Cappie. Ja sterkte vir Affies in 2015. Dit gaan interessant wees om te sien wat die seisoen gaan inhou na die hele Affies/Garsfontein debakel..Jy kan ook nou nie aanneem dat Garsfontein en Nelspruit die 2 voorste skole is in die Noordvaal nie. EG Jansen het ook darem die Tuks reeks gewen en juis Nelspruit uitgesakel in die semis… En dan Monnas wat al 3 JNR spanne in die finaal van Tuks en Beeld gehad het. Op ‘n ander noot in nuus vandag het nog ‘n skool in KZN, Hilton College, geweier om van 2015 teen Glenwood te speel omdat hulle te ‘profesioneel’ geraak het..Sport24 die artikel vandag gepubliseer..

    ReplyReply
    25 August, 2014 at 17:35
  48. avatar
    #95 Cappie

    Baie geluk aan die twee voorste spanne in die Noordvaal. Soos wat ek aflei was dit titanies, en kon enige een gewen het. Dis partykeer jammer dat daar ‘n wenner moet wees, maar dit is wat dit so aantreklik maak. Albei is egter wenners, en ‘n toonbeeld van goeie sportmangees. Dis vir my net partykeer jammer as ek so deur die blog gaan, om al die negatiewe en neerhalende opmerkings te lees. Dis total ongevraagd, maar nietemin mens sien maar van wie dit kom , en maak maar self dan ‘n opinie op.

    Nou is dit eksamen tyd, en kan ons eers weer volgende jaar kompeteer. Van ‘n Affies kant gesien, was dit ‘n moeilik jaar vir ons eerste span, maar ons het altyd geweet dit gaan moeilik wees. Die seuns het egter nooit ophou veg nie, en het ‘n paar wedstryde deur getrek wat hulle dalk moes verloor het. Die res van die skool se spanne het egter puik gevaar, en ons sien baie uit na volgende jaar.

    ReplyReply
    25 August, 2014 at 11:59
  49. avatar
    #94 Bere007

    @Laeveld Renoster:Hoe verklaar jy die feit dat. Die twee beamptes hulle vlae in die lug steek as n skop duidelik mis is .Dieselfde beamptes in die lug spring van blydskap en mekaar omhels as eindfluitjie blaas.Om nie te praat van die Nelspruit toeskouer wat hardop skreevir n skoolseun wat gaan skop.Ek hoop jy het dit ook opgeneem….

    ReplyReply
    25 August, 2014 at 11:08
  50. avatar
    #93 Rugbyman

    @Laeveld Renoster: ek dink rerig jou kommentaar is totaal onvanpas… ek het jou en nellies geluk gewens met die wen en oor niks gekla nie… om na ons seuns as huursoldate te verwys is vir my onaanvaarbaar net soos julle koerant, die laevelder, laasweek na monnas se o14s as huursoldate verwys het… net oor die seun bruin is, is hy n huursoldaat? Die seun is n trotse leerling van hoerskool garsfontein soos enige ander leerling van hoerskool nelspruit. Of is julle koshuisleerlinge ook huursoldate? Skaam jou! Mens behoort met waardigheid kan wen en verloor… lyk my jy sukkel met die waardige wen deel…

    Jou opmerkings stel jou skool in n swak lig, en laat ek dit dan maar se: Julle ouers op dir pawiljoen se geskree net toe ons skopper die laaste skop, skop was uiters swak! Dis n skoolseun waarop hulle so geskree het! Sies

    ReplyReply
    25 August, 2014 at 10:55
  51. avatar
    #92 Laeveld Renoster

    @Bere007: Ek gaan dit een laaste keer sê. nellies was by Verre die beste span! Ruan Akkerman moes rooi kaart gekry het. Nellies se 1ste drie was ook ‘n drie wat nie gegee is agv uit hardloop. Ek was kamera man by kantlyn en het foto bewys…tenspyte van al die swak beslissings moes NHS die Beker om hoog lig! Julle het teen jul self verloor deur nie pale te gaan na verskeie strafskop beslissings. Terloops, laaste drie van Garsie huursoldaat se aangee was ook vorentoe! Weereens foto bewys! Die 2 kantmanne is van HTS Mid wat aardsvyande vd Nellies is….hul Haat ons en sal beslis nie in ons guns beslissings maak nie! Lank lewe die Nellies en mag geen skool sy prestasie a in die Kaap probeer Koop nie! I rest my case

    ReplyReply
    25 August, 2014 at 10:36
  52. avatar
    #91 Bere007

    @Woltrui: Noem my maar wat jy wil.Geen probleem om n slegte verloorder genoem te word nie. Wat jy eintlik probeer se is dat geen toeskouer na n wedstryd kan kyk nie…Net so belaglik soos die wedstryd beamptes….Gaan kyk die wedstryd as jy so expert wil wees…

    ReplyReply
    25 August, 2014 at 10:29
  53. avatar
    #90 Woltrui

    Baie baie geluk aan Nellies. Het werklik, soos 99% van SBR ondersteuners, nie gedink julle staan ‘n kans teen Garsies nie. Geluk Garsies op n baie goeie seisoen.
    @Rugbyman. Om waardig te verloor vat baie karakter. Goed gedoen.
    @Bere007. En jy kon beter vanaf die paviljoen sien as die vlagman langs die veld? Oor die atletiek bane, verby die spasie tussen die rugby veld en die atletiek bane? Min velde waar die paviljoene so ver van die rugby baan is as by Nellies. Jy klink maar vir my na n slegte verloorder Bere007.

    ReplyReply
    25 August, 2014 at 10:09
  54. avatar
    #89 Djou

    @Beet: Your comments are more or less spot on.
    The reason for the imbalance can be explained. The Blue Bulls region has three to four times more macro schools than other regions. Limpopo has one, Valke has two (actually three, but one withdrew), Pumas region has four, Lions region has two, Bulls region has nine. In the Leopards region, the schools moved down to large schools.
    So the schools first play in their regions and the winners and runners-up (in Bulls region the top four) move to the strength vs strength rounds.
    The problem with only starting to play after the holidays is that it will interfere with the exams, as the schools start writing this week.
    But your other points are all spot on – it sometimes is better to end second than winning a region. Doesn’t make sense. And it you end at the top in the Bulls region, you will be rusty when you need to play as you have two weeks off – and no opposition to play against in warm up games as the teams participate in the knock out rounds.

    ReplyReply
    25 August, 2014 at 09:23
  55. avatar
    #88 Bere007

    @MikeSt: Dankie Mike dat jy die guts het om die waarheid te praat…ek weet die afrigters/onderwysers wil en mag niks se nie maar glo my die ouers/ondersteuners/borge/leerlinge het die sameswering beleef..die een blatante beslissing na die ander net voor rustyd waar die Garsie na bewering uitgetrap voordat hy gedruk het,het sommer reg voor ons gebeur waar die hele skool gesit het vir almal om te sien wat oe het… Ek hoop die manne voel trots op hulle self…. hulle het in hulle doel geslaag…tot volgende jaar…

    ReplyReply
    25 August, 2014 at 08:43
  56. avatar
    #87 LAEVELDER

    Baie baie trots op Nelspruit!! Great composure! Jul was n ander span sedert Cravenweek! Om HTS Middelburg, Kemptonpark, Monnas en toe Garsfontein op n ry te klop!!! Well done..against all odds!! Geluk aan die ouens,afrigters en supporters.. wens ek kon die game sien!! ..laas naweek teen Monnas was awesome om te sien.. so eergister was seker net so great indien nie n beter effort as teen Monnas! Geniet die wen en ons sal n paar name neerskryf vir die toekoms om te voeg by Nico Wegner, Schutte Bekker, Duanne Vermeulen, Werner Kok,Marnitz Boshoff!! Aan Garsies… sjoe jul is n MEAN TEAM… en kan baie baie trots wees op jul jaar..ook laas jaar…regtig YSTERS!! Stand tall en keep on the good work!!

    ReplyReply
    25 August, 2014 at 08:01
  57. avatar
    #86 Bosveldpa

    Werklik ‘n uitsonderlike lekker naweek in die Laeveld gewees.

    Baie, baie geluk aan Nelspruit! Manne JULLE stop toe daai Garsie-beertjie.
    Julle rugby was berekend en julle het nie gerush nie. Kalm bly was die antwoord. Back to basics werp vrugte af! Geluk, wel verdiend!

    Jammer aan Garsfontein met jul moedige poging.
    Dieselfde ongeluk tref Julle wat Affies die heel jaar teister as ek die videos ontkeed en met vrinne se vrinne praat, die feit dat die lynstane en voorspeler spel nie werk soos julle beplan of afgerig het nie. Dis ‘n doring in die vlees vir enige afrigter, dit ripple effek na agter van 9 – 15. Dit saam met skeidsregters wat alternatief blaas en seuns wat geteister word…. Glad nie goeie kombinasies nie. Ek bly sê dat skole meer moet belê in die seuns se EQ ontwikkeling, om moeilike tye op die veld in die kop uit te sort is kardinaal van belang.
    Die vraag is wat nou, terug koffers toe of bou op wat julle reeds het….?

    ReplyReply
    25 August, 2014 at 07:35
  58. avatar
    #85 MikeSt

    Dit is jammer dat afrigters en spelers hoer moet kritiek vat maar nou ja elek persoon het seker maar sy opinie of is geregtig op sy opinie rondom individue.

    Baie geluk aan Nelspruit julle het julle kanse gebruik en was elke keer gevaarlik op die counter.

    Garsies dink julle was ongelukig gewees met n paar beslissings waaroor ek nie die detail sal ingaan op nie.

    Dink dat julle ysters doelbewus getarget is deur die beherende beamptes en daarmee saam die angel van julle spel.

    Sterkte met die af seisoen voorbereidings aan almal.

    ReplyReply
    25 August, 2014 at 06:28
  59. avatar
    #84 beet

    For me as an outsider, I really like the format of the Tuk-Reeks. The only draw back of it as I’m led to believe is that its a closed shop, so improving schools like Menlo and Helpies can’t get into the super 16 unless someone else drops out.

    The Beeld Macro schools qualifiers are not great in IMO. Firstly there’s an imbalance from region to region eg the Bulls have a lot of challenges while the Lions/Leopards/Limpopo virtually have none. Secondly with the regional preference system, it seems like a lottery anyway, meaning that finishing second in your region possibly results in an easier path to the final than finishing first.

    I feel there needs to be restructuring. The Beeld Macro only really comes to life after the school holidays when the knockout starts.

    Unfortunately as said above, if Noordvaal continues to set the bar as high as its been set this season, their schools can expect SA Schools to come knocking and a few schools will lose potential match winners to the national team at a time when those schools need the star players most. Working around SA Sch will be difficult but well worth considering.

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 22:59
  60. avatar
    #83 jakes

    Rugbyman- ek het Garsfontein se wedstryd teen Waterkloof gesien die jaar. Moet se hulle het my bang gespeel. Het nie gedink enige span sou julle maklik klop in die Beeld trofee nie. Maar die intensiteit van die Beeld trofee is van so aard dat geen span sonder beserings kan klaar kom nie. Maar daar is min skolewedstryde in die land wat soveel excitement en intensiteit opdis soos die Beeld trofee vanaf die kwarteindstryde nie. Ek moet byvoeg die ding met die SA skole so tussen die uitspeel rondtes is nogal ‘n doring in die vlees. Dit kan ‘n groot verskil maak.

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 21:07
  61. avatar
    #82 Rugbyman

    @Djou: jip almal is geholpe!

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 19:53
  62. avatar
    #81 Djou

    @Rugbyman: Is jul matrieks wat klaarmaak geholpe met kontrakte by unies. Ek glo met jul vorderings sal die unies hul oog op Garsies begin gooi.
    Ek glo nie Noordvaal en Beeld sal sommer verander nie – beste is maar vir die skole om self reelings te tref.

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 18:54
  63. avatar
    #80 Rugbyman

    @Djou: ek hoop noordvaal reel hulle uitspele rondom die SA skole span se wedstryde… SARU gaan hulle beslis nie aan die skole steur met hulle reelings nie…

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 18:30
  64. avatar
    #79 Rugbyman

    @kwartlyn: ons is nie blind vir die feit dat ons nie op ons beste was gister nie… ook nie blind vir die feit dat ons in die lynstane gesukkel het nie… dit was egter die hele jaar een van ons sterkpunte, maar om duistere redes het dinge skielik gister verkeerd geloop… ek wil nie enige iets van nelspruit se wen wegvat deur te se ons het swak gespeel nie en ek gaan ook nie! Al wat ek kan se is dat ons nie op ons beste was nie… miskien was die druk te veel op ons seuns? Dit is darem after all net skoolseuns… maar wen is nie als nie en in geheel beskou is ons baie tevrede met die jaar… dit staan jou vry om die afrigtingspan die skuld te gee – soos ek gese het jy is geregtig op jou opinie, maar, ek kan jou verseker dat ons en die seuns alles ingesit het vir saterdag… dis hard om met een punt te verloor in n finaal en ons vat hom op die ken… maar dis nie die einde van die wereld nie

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 18:24
  65. avatar
    #78 Djou

    @Rugbyman: As jul skrumskakel nog o.17 is en reeds SA Skole gespeel het, is die kans goed dat hy weer aanstaande jaar SA Skole kan maak.
    Met SARU se manier van reelings tref – wedstryde te reel ‘n week voor die rekordeksamen en ten tye van die Beeldtrofee-uitspele – sal julle ander skrumskakel seker genoeg speeltyd moet kry.

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 18:05
  66. avatar
    #77 Djou

    @Rugbyman: Baie geluk met ‘n great seisoen. Haal my hoed af vir jou en al jou opofferinge om steeds af te rig en voltyds te werk – en dan nog tyd het om al ons vrae op die blog te antwoord. Min mense kan dit vermag.

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 18:03
  67. avatar
    #76 Rugbyman

    @4×4: Jong as ek so vinnig tel is 11 van die 23 weer volgende jaar daar… daar is so een of 2 beserings in die o17 groepie wat nie beskikbaar was nie en dan ook ons SA skole scrummie wat nie saterdag gespeel het nie wat ook nog o17 is… saam met ons huidige o16 groep sal ons volgende jaar weer n doring in n paar spanne se vlees wees…

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 17:57
  68. avatar
    #75 Djou

    @Kwartlyn: Geen span kom in die finaal van die Beeldtrofee sonder goeie afrigting nie, maak nie saak hoeveel talent in die span is nie.
    Daar mag dalk foute gewees het op die dag, maar neem in ag dat Garsies se haker vir die SA Skolespan gespeel het en dit het beslis die lynstane beinvloed.
    Neem ook in ag dat Garsies teen ‘n kampioenspan met goeie lynstaanspringers gespeel het.
    Op die dag was dit Nelspruit wat oorwinnaars was. Op ‘n ander dag, wie weet.

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 17:32
  69. avatar
    #74 kosie

    @kwartlyn: Soms in die lewe moet mens weet wanneer om stil te bly. Hierdie is nou so ‘n tyd.

    As mens wou kan jy enige span uitsonder vir dinge wat nie reg verloop het nie. Selfs Grey Bloem, maar daar is ‘n tyd en plek vir daardie gesprek. Nou is dit nie. Om in ‘n finaal te speel van die Beeld is ‘n baie groot eer en voorreg. Iets wat min skoolseuns beleef.

    Al die spanne moet eer kry. Sonder hulle sou daar nie ‘n Beeld trofee wees nie en laastens; die manne is skoolseuns. Iets wat ons soms vergeet

    Gee eerder krediet vir wat bereik is.

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 17:31
  70. avatar
    #73 kwartlyn

    @BuffelsCM: Kry die beeldmateriaal en kyk na die wedstryd, dit bring my niks in die sak om goed op die blog te skryf nie ek soek ook nie sensasie of n hande klap nie al wat ek se ek het na die wedstryd gekyk en gesien hoe 15 goeierugbyspelers geen rigting gehad het nie. Noem dan dat hulle n afdag gehad het maar in n finale. As hulle slegs 60% van hulle balle in die lynstane sou gewen het sou die telling anders gewees het en nie die laaste skop sou nie saak gemaak het nie. Hoe kan dit afbrekend wees as dit die waarheid is, ek se weer kyk na die beeldmateriaal.

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 17:19
  71. avatar
    #72 4×4

    @ rugbyman…enige van hierdie jaar se span wat volende jaar weer gaan uitdraf? En noem tog asb of hulle nog steeds volgende jaar onder 18 is want ouens soos skoorsteen sal seker volgende jaar weer groot gewag maak daarvan.

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 16:48
  72. avatar
    #71 BuffelsCM

    @Rugbyman: Wil dit darem net ook dit noem: geen span kan vorder tot ‘n finaal (en met 1 punt verloor nie) as daar nie goeie afrigting was gedurende die jaar nie. Ek het geen beeldmateriaal gesien nie maar die afbrekende aanmerkings is regtig swak smaak en totaal onvanpas.

    As die laaste doelskop oor was, sou die afrigters dieselfde kommentaar gekry het van “kwartlyn” ? Ek het dit ook hierbo genoem van die waardigheid waarmee julle verloor het (soos Pinotage genoem het). Soos ky weet staan die beste stuurman mos aan wal!

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 16:22
  73. avatar
    #70 Rugbyman

    @Deon: ag nee wat ou deon, steur my nie veel aan sulke ouens nie… altyd so paar slimjanne wat maar meestal net negatiewe kommentaar lewer en selde iets goed se

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 14:59
  74. avatar
    #69 Rugbyman

    @Skoorsteen: Verskeie komplimente kom by my op oor hoe om jou te beskryf… maar nou ja, sal dit vir myself hou… gelukkig spreek jou kommentaar op die blog reeds boekdele oor die tipe mens wat jy is!

    Lekker dag

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 14:57
  75. avatar
    #68 Skoorsteen

    @Deon: Afbreukend of nie. ‘N goeie Kaapse inkopie ekspedisie kan die beker volgende jaar verseker.

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 13:36
  76. avatar
    #67 Deon

    @Rugbyman: Teen die tyd steur jy en Garsfontein julle darem seker nie meer aan sulke afbrekende kommentaar nie. Garsfontein en hulle hele afrigtingspan, soos ook EG en Nelspruit het hulleself bewys as top rugbyskole, met top afrigtingspanne in 2014. Voorspoed vir 2015 Garsies, EG en Nelspruit.

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 12:09
  77. avatar
    #66 Bere73

    @kwartlyn: Ek wou nou presies vir jou se wat ek dink van jou opmerkings! Maar ja dit is jou opinie!! Daar is tyd en plek om sulke opmerkings te maak! En ek wil glad nie geselsie aanknoop nie!! So ek gaan dit maar net los!!! Ons is trots op wat julle bereik het Rugbyman ! Baie spesiale groep seuns!

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 12:09
  78. avatar
    #65 Skoorsteen

    @kwartlyn: Ek glo Garsfontein sal leer uit hulle foute en meer selektief koop vir volgende jaar. Leemtes is geidentifiseer en sal in die afseisoen aangespreek word

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 12:04
  79. avatar
    #64 kwartlyn

    @Pinotage: Ek wil nie n geselsie aanknoop nie, kry vir jou ook die beeldmateriaal vd wedstryd kyk daarna en dan kan jy oordeel of dit ongevraagd is. En rugbyman soos jy gese het dit is my opinie dki daarvoor en voorspoed volgende jaar.

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 12:01
  80. avatar
    #63 Pinotage

    @Rugbyman: Dit is baie verfrissend om die waardigheid te sien waarmee julle die verloor hanteer. Julle het n goeie seisoen gehad en kan trots wees op wat bereik is. Ignoreer asb. die ongevraagde opmerkings oor afrigting.
    Hou aan om die spel te dien en voorspoed vir volgende jaar.

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 11:49
  81. avatar
    #62 Laeveld Renoster

    @Rugbyman: Lekker blog die! Groetnis tot volgende jaar! Skolerugby bly darem die mooiste rugby ooit! Johan Orton aka Laeveld Renoster!

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 11:00
  82. avatar
    #61 Rugbyman

    @kwartlyn: dankie vir jou inset… jy is geregtig op jou opinie! Ek gaan egter nie ons spelers op die blog bespreek nie…

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 10:02
  83. avatar
    #60 kwartlyn

    @Rugbyman: Nou die geleentheid gehad om julle wedsryd te kyk en my opsomming is soos volg, Garsfontein het verloor omdat daar geen teken is van afrigting nie. Nadat jou span 4of5 lynstane verloor het en ek weet nie hoe julle dit regkry nie sou die opsie gewees het om op julle balle skrums te vat het dan het jy dan weer n basis gehad het vir n aan val, maar wat doen julle toe, bly diep ingooi en julle slot wat provinsiaal n ster springer was haal julle af. dadelik was julle agterlyn swakker deur die skuif van julle 13 en daarna het julle behalwe julle no1 geen speler gehad wat die losskrum aangeval het nie. Ek voel vir die spelers hulle het enduit probeer maar duidelik het julle spel julle in die steek gelaat. N ietsie vir julle afrigters doen julle huiswerk deeglik en dan doen julle behoorlike afrigting.

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 09:32
  84. avatar
    #59 BuffelsCM

    @Rugbyman: Goeie opsomming Rugbyman!! Dit klink soos ‘n waardige verloorder….soos dit hoort IMO

    Sterkte met julle rugby vorentoe!! Mens bereik nie sulke sukses oornag nie en dit kos harde werk van baie mense. Om dit te kon omkeer binne 4 jaar moes ‘n grootse poging gewees het.

    Baie geluk ook aan Nelspruit met die wen

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 09:16
  85. avatar
    #58 Rugbyman

    @4×4: ek kan jou verseker dat ons almal dit aan hom oorgedra het! Die span, afrigters en skool is geensins in hom teleurgesteld nie! Uit die aard van die saak is ons teleurgesteld in die uitslag, maar wen is nie als nie en ons is kwaad vir niemand nie! Ons is baie trots op die span die jaar en daar is maar altyd 2 teenpole na so finaal… die wat van blydskap huil en die wat van teleurstelling huil… ek het die nellies mannes se trane van blydskap sien rol en ek is bly vir hulle! Dit was n tipiese finaal en kon werklik enige kant toe gegaan het, dit was egter nie ons dag nie…

    Die 500 supporters wat met busse deurgery het, het n groot kring om die span gemaak en dit was n baie trotse oomblik! Garsies is nou maar 26 jaar oud en ons beurt sal kom… die jaar se rugby het ontsettend baie vir die skool beteken! Ons is ook baie trots op ons o14s wat nog 2 minute voor die einde net 22 – 15 agter was teen monnas…

    om op te som, dit was n great seisoen met 3 verlore elk met n enkele punt elke keer na die tyd verby is nog in die weegskaal… n trotse jaar en ek is baie trots op wat garsies in die laaste 4 jaar vermag het… net 4 jaar terug het ons met 100 punte verloor, maar ek dink ons kan terugkyk en se dat daai dag die keerpunt was in garsies rugby! Ons is die laaste 2 jaar baie gekritiseer op die blog en deur mense van ander skole wat werklik nie weet wat by ons aangaan en waarvoor ons staan nie… Ons is hier om te bly, en ons dag sal kom om so final te wen! Die wenmotief is egter nie by ons als nie en dit was gister na die game baie duidelik in ons seuns en supporters se optrede! Die seuns was baie teleurgesteld maar daar is blad geskud en drukke uitgedeel aan nellies se spelers na die tyd, en dit het my baie trots gemaak. Weereens geluk nellies, ons sal julle weer sien…

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 08:23
  86. avatar
    #57 4×4

    Hoop die seun wat die verblyf skop gemis het besef dat dit nie sy skuld is nie en dat dit gister maar net ‘n game was en is dit nie die einde van die wêreld nie. Premie word deesdae so geplaas op die wen motief dat daar soms buite rekening gelaat word dat die”ysters” maar net nog laaities is en nie professionele sportmanne nie. Geluk aan Garies met’ n goeie jaar en hoop julle kan daarop voortbou.

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 07:41
  87. avatar
    #56 Rugbyman

    @jakes: Jy is reg… al die games was so close!

    Moet darem ook by se dat ons verloor NIE ons skopper se skuld is nie… ons het genoeg ander kanse gehad wat ons beter moes benut het!

    Dit was n puik jaar se skole rugby en ek verwag niks minder in 2015 nie…

    ReplyReply
    24 August, 2014 at 06:56
  88. avatar
    #55 jakes

    Rugbyman. Ja sorry man. Het bedoel verdoelskop / vervyfskop. Dit was ‘n harde jaar. Met bietjie meer geluk kon enige van 7 spanne die knoop deurgehak het . Nelspruit , Garsfontein EG Jansen Monnas Menlopark Kempton park, Waterkloof dit gemaak het. Die spanne was so so close. Sien julle weer in 2015. Behoort weer baie interessant te wees. Goed gaan tot volgende jaar :wink:

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 23:55
  89. avatar
    #54 Bere007

    @Laeveld Renoster: Ek dink jy moet vir BEET e-pos by beetb@telkomsa.net en vra dan trek hy vir jou die trui aan ? Ai maar die Bokke het hulle vasgeloop in paar omgekrapte Argentyne vannaand!

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 22:18
  90. avatar
    #53 Gungets Tuft

    @Laeveld Renoster: Bru, with a name like that you are definitely going to get poached …. rather get the Bulls away strip, Camo :mrgreen: 8-O

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 22:17
  91. avatar
    #52 Laeveld Renoster

    Terloops! Hoe kry jul sulke ondersteuners truitjies by jul name!? Ek soek ‘n Nellie trui langs my naam

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 21:47
  92. avatar
    #51 Laeveld Renoster

    Nag manne! Ek geniet hierdie blog! My boet (Laevelder) het my van die puik blog vertel…..! Is hier om te bly!

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 21:46
  93. avatar
    #50 Rugbyman

    @jakes: watse skepskop? Nee man… ons het die vervyf skop gemis…

    Nee wat, so is rugby! Ons het geen verskonings nie, ons het verloor omdat nellies hulle kanse beter gebruik het, so hulle verdien dit. Einde vd storie!

    Nag ou grote

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 20:46
  94. avatar
    #49 Bere007

    @jakes: Hehhehe Jakes. Jy slaan die spyker op die kop.. :wink: Dit was n goeie seisoen vir Garsies. Ek is baie trots op die spelers/afrigters/ skool Die mannne kan hulle koppe hoog hou. Die lewe werk mos maar so. Staan op en begin weer van voor !!!

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 20:30
  95. avatar
    #48 jakes

    Bere/Rugbyman- dis jammer oor jul 1 punt verlies. Het gedink julle is die favourites. Maar nou voel julle soos ons EGJ ondersteuners en spelers laas week gevoel het :oops:

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 20:17
  96. avatar
    #47 jakes

    Baie geluk aan Nelspruit!! Dit was nou die grooste verassing die jaar en Nellies word so onderskat op die blog..Byvoorbeeld Nelspruit verloor teen EG Jansen in Tuks reeks semis met 9 punte, Garsfontein wen EGJ in Beeld semis met 3 punte en daar draai Nelspruit dit om in die finaal teen Garsies..Dit is ook ironies eintlik om te dink Garsies wen die semi’s teen EGJ met ‘n strafkop in die laaste minuut. En daar verloor hulle die finaal met ‘n skepskop in laaste minuut in finaal. Ek dink tog daai klein oorlog tussen Garsies en EGJ laasnaweek het te veel uit Garsies gehaal..daai lywe was seer na daai wedstryd en om 2 naweke in ‘n ry sulke harde games te speel met dieselfde intensiteit is baie moeilik. Maar net so het Nellies ook ‘n baie harde game gehad teen Monnas laas naweek natuurlik,

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 20:09
  97. avatar
    #46 Bere007

    Waardig of nie waardig frankly ek gee nie om nie ….Waar in die lewe het jy gesien twee lynregters spring in die lug en omhels mekaar as n eindfluitjie blaas na hulle alewige ge uitwysery en swak beslissings op die veld…. Dit is n absolute grap en almal moet dit nou maar so aanvaar. En daaronder ly ter wille van goeie sportman gees…Ek weet dit is net n skole game maar genoeg is genoeg! 2 Saterdae in n ry !! Belaglik

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 19:54
  98. avatar
    #45 Laeveld Renoster

    @Rugbyman: jip ek voel baie jammer vir jul skopper…dit kan ‘n man breek! Op die einde vd dag is dit ‘n game wat ons almal geniet! Nooit Lekkr om te verloor….sterkte vir julle! Weet jul sal terug wees!

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 18:49
  99. avatar
    #44 Bere007

    @RugbymanYip Nellies was beslis die beter span op die dag en het verdien om te wen .Ons vat dit op die ken Dit is hoe jy opstaan en terugkom wat tel. Ek kan net nie die gedrag van die beamptes goed praat nie….hulle kom weg met moord en moet eintlik die geel en rooi kaarte ook kry …

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 18:39
  100. avatar
    #43 Rugbyman

    @Bere007: ai ou bere… nee wat, ons het ons kanse gehad om die game te wen… kom ons los maar die ander goedjies! Nellies het hulle kanse beter gebruik in die game en daai skop van hulle flyhalf 10min voor die einde was n reuse skop! Dalk is dit volgende jaar ons beurt… ons sal terug wees…

    Ons wen en verloor met waardigheid… dit was nie ons dag nie, so geluk nellies

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 18:14
  101. avatar
    #42 Rugbyman

    @Laeveld Renoster: ja… ons trane is nou nie van blydskap nie… maar weereens geluk! Wys net weereens hoe trots julle seuns is! Ons outjies is maar hartseer, maar dis hoe die game werk… een dag wen jy en die ander dag verloor jy… dit was presies soos ek voorspel het bitter, bitter tough! Geniet hom! We’ll be back…

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 18:09
  102. avatar
    #41 kosie

    @Laeveld Renoster: Geluk Nelspruit. Moet sê ek moet my woorde sluk. Het gedink dit sal Garsies wees.

    @Rugbyman ek kan myself vereenselwig met die teleurstelling. Het dit ook baie beleef. Garsies is steeds ‘n baie goeie span en julle het ‘n baie goeie jaar gehad. Geluk!

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 17:53
  103. avatar
    #40 Bere007

    @Laeveld Renoster: Weereens baie geluk Nellies. Julle het dit verdien..Wat my net dwars in die krop steek is die sowedstyd beamptes wat hulle vlae in die lug steek as n skop duidelik mis is en mekaar omhels en op en af spring as die eindfluitjie blaas op nie te praat vann toeskouer wat hardop skreeu net voor die beslissende skop van die wedstyd…

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 17:43
  104. avatar
    #39 Laeveld Renoster

    @Rugbyman: dankie rugbyman! Kon enige kant toe! Was ‘n tipiese finaal. Bitter trots en in trane

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 17:16
  105. avatar
    #38 Rugbyman

    @4×4: jip… ons het ja… maar dis maar rugby!

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 16:26
  106. avatar
    #37 4×4

    @rugbyman. Net op staduim op twitter gesien Garsies was 20-14 agter. Het julle dan 3 in doodsnikke gedruk en die vervyf skop gemis?

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 16:01
  107. avatar
    #36 Rugbyman

    Baie geluk nelspruit! Geniet die wen!

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 15:20
  108. avatar
    #35 Djou

    Nelspruit Beeld trophy champs. Congratulations. Beat Garsfontein in the final 20-19. Hard luck Garsies!

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 14:32
  109. avatar
    #34 Bere007

    20-19 Baie geluk Nelspruit……Mooi gespeel albei spanne!!

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 14:32
  110. avatar
    #33 OudAffie

    @Babbelas, daars die probleem ongelukkig, Dr Edwards se krag teen krag is 20 tot 30 wedstryde en nie net A-spanne nie, AHS hierdie jaar vs Centurion en Eldoriagne en ook Waterkloof was net die A-spanne krag teen krag gespeel, verder het Affies se C en D spanne al die ander skole se B gespeel, teen eldos het die o/14 B span eldos se A gespeel, ongelukkig gaan Affies se beleid nie gou verander nie, anders gaan 20 spanne minder as 10 wedstryde speel ‘n seisoen. Maar jy is reg, op A-span vlak het al die ander skole relatief sterker geword en gee Affies nou meer kompitisie as in die verlede

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 13:34
  111. avatar
    #32 Babbelas

    @Rugbyman: Enig idee wie onder 16 gewen het – moet seker Monnas wees. Het jy vir ons ‘n telling van die eerstes?

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 13:14
  112. avatar
    #31 Babbelas

    @OudAffie: Voorwaar ‘n rekord om op trots te wees. Sal net lekker wees as Affies weer in die Beeld trofee speel, veral omrede van die ander PTA skole ook nou koshuise het en krag teen krag ‘n skouspel van skool seun rugby sal op lewer!

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 13:12
  113. avatar
    #30 OudAffie

    @bosveldpa, AHS is die suksesvolste skool sedert die ontstaan van die kompetisie in 1920. AHS het 21 keer in die finaal gespeel, 14 keer die beker gewen, 4 keer gelykop gespeel en 3 keer as naaswenners uit die stryd getree.   
    AHS verloor nie ’n finaal waarin die 1e Span speel sedert 1970 nie. 
    Verloor 5 wedstryde deur die jaar in 1994, 2004 en 2006 maar wen die Admin./Beeld Finaal
    Affies is die eerste skool wat 6 jaar na mekaar vanaf 1995 tot 1999 onoorwonne was in die finaal.
    In 2006 is dit die eerste keer sedert die instelling van die Beeld Trofee in 1994 dat ’n skool 4 spanne in die Beeld Trofee finaal het. 
    In 2006 word AHS se 1e Span die eerste naaswenner van ’n streek wat die finaal van die Beeld Trofee wen. 18 – Afrikaanse Hoër Seunskool
      8 – Volkskool Heidelberg
      7 – Volkskool Potchefstroom & Monument
      6 – Rustenburg
      5 – Waterkloof & Pretoria Boys High
      4 – Pietersburg
      3 – Klerksdorp, Zeerust, Helpmekaar Seunskool & Hugenote Seunskool

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 11:44
  114. avatar
    #29 Rugbyman

    O15 eindtelling monnas 32 – 20 EG Jansen

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 11:13
  115. avatar
    #28 Rugbyman

    Halftyd o15s monnas 22 – 8 EG Jansen

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 10:49
  116. avatar
    #27 Rugbyman

    O/14 finale telling 27 – 15 vir monnas teen garsies! Baie geluk monnas! Mooi probeer garsies, julle kan trots wees op julle seisoen

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 10:05
  117. avatar
    #26 kosie

    @Rugbyman: Geniet die oomblik! Dis baie spesiaal.
    Sterkte aan beide spanne en mag rugby die wenner wees vandag

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 09:19
  118. avatar
    #25 Rugbyman

    @Laeveld Renoster: dankie! Sterkte vir julle ook! Lieflike oggend in die laeveld, wolkloos met n ligte windjie… spanning loop hoog!

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 09:12
  119. avatar
    #24 Laeveld Renoster

    Ons verwag 15 000 toeskouers vandag! Dis toetsrugby admosfeer in Nelspruit, winkles en slaghuise is versier in NHS klere….winkels maak almal 12:00 toe vir die groot stryd

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 06:35
  120. avatar
    #23 Laeveld Renoster

    Ons verwag 15 000 toeskouers vandag! Dit is ‘n toetsrugby admosfeer in Nelspruit! Go NHS….!

    ReplyReply
    23 August, 2014 at 06:33
  121. avatar
    #22 jakes

    Dit was nou vir my ‘n verrassing om te sien dat Voortrekker van Boksburg die kompetisie in 1958 gewen het. :) Dit sal nie weer sommer in ons leeftyd gebeur onder die Makro skole liga nie :lol:

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 22:41
  122. avatar
    #21 jakes

    Beeld trofee eindstryde was nog altyd baie hard. Sal nooit vergeet die epic finaal in 2004 toe Affies vir EG Jansen met 5 punte geklop het nie. Verlede jaar se eindstryd tussen EGJ en Kempton Park was die punteversil die grootste omtrent in die geskiedenis. Dink die eindtelling was 38-17. Praat onder korreksie. Maar ek dink more tussen Garsies en Nellies behoort nie ‘n groter as 10 punte verskil te wees nie

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 22:22
  123. avatar
    #20 Bosveldpa

    Wonderlike ‘vibe’ hier in Nelspruit vanaand!
    NHS ek ondersteun julle daar op die draai, by die eerste oorgee, reg waar die paviljoen se dak begin!
    Bly ekt die bakkie se wiele hierheen laat rol. Mis more vir niks, moet dit self aanskou! Kamera se battery gelaai. Moet die gesigte afneem….
    Sou graag wou sien Affies moes ‘n voorwedstryd speel vir die geleentheid.
    Help my asb uit, die rekenaar van my se internet ding wys nie alles op die bladsy nie. Kan iemand vir my sê hoeveel maal Affies die beker huistoe geneem het sedert 1922?

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 21:59
  124. avatar
    #19 Djou

    @Eckhard: 12h40

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 18:25
  125. avatar
    #18 eckhardtvdlinde

    Weet iemand dalk hoe laat die wedstryd more begin?

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 17:46
  126. avatar
    #17 Laeveld Renoster

    Was gister by NHS se oefening….hierdie boerseuns is reg….sterkte Garsfontein, ek is bly ek is nie in jul tolkse nie….Go NHS!!!

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 14:22
  127. avatar
    #16 Laeveld Renoster

    Was gister by NHS se oefening….hierdie boerseuns is reg….sterkte Garsfontein, ek bid vir julle!

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 14:21
  128. avatar
    #15 Cappie

    @BOG: Jy kan dit weer sê. Ermelo het so onlangs soos 2000 gewen. Sal hulle dit ooit weer kan vermag. Die makroskole is in ‘n ander liga. Piet Potgieter en Wolmaransstad sal nie eers meer die makroskole se derde of vierde spanne kan wen nie. Zeerust en Swartruggens sit met ‘n handjie vol kinders oor. Scary!

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 12:57
  129. avatar
    #14 kwartlyn

    Voorspoed aan beide spanne, het gister Garsfontein se oefening bygewoon en al wat ek kan se voorspoed Nelspruit ek het lanklaas 25 outjies gesien oefen met n passie, dit is of daar n glans in die manne se oe is. Garsfontein van begin van die jaar het ek al gese hier is n spesiale span en more het julle 70 min om dit te wys, vergeet die skare, die ref en speel soos julle kan. Dit is julle beurt.

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 12:14
  130. avatar
    #13 LAEVELDER

    Hi Woltrui! Ek ken ongelukkig nie die spelers se laerskool background nie..seker daar is n paar Onderbergers in die groep! Ek’s ma net n supporter en oud-nellie.. was in matriek toe ons laas in die final was ..in 89.. Glo my Oscar en die manne is ge-fokus (weet Garsies ook) … ons sal nie choke! Dit sal tuff wees vir altwee.. Wat sterre aanbetref was laas jaar se Nellies beter (Menzi,Beertjie en Daniel Maartens).. maar watch this space.. hier die manne van hierdie jaar begin op die regte tyd peak!! Sterkte v beide teams..geniet die mooiste plek in ons land!

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 11:50
  131. avatar
    #12 Woltrui

    As n man wie twee dogters deur Nellies se Koshuis en Skool het is my hart by Nellies. Ek weet ook wat die tradisie en waardes van Nellies en Dr Swanepoel(n werklike heer-gentleman soos die Souties sal se) is. As “amateurs” (skool wie nie spelers koop en beurse uitgee nie) en die feit dat hulle n relatiewe klein skool in die Makro skole afdeling is, maak die feit dat hulle in die finaal is na regte alreeds n “sprokiesverhaal”. Ek kan egter nie sien dat Nellies die een kan deurtrek nie. Na hul harde wedstryd teen Monnas het hulle net nie die diepte om so tipe wedstryd twee maal na mekaar te speel nie. Dieselfde probleem het Nellies laasjaar in die finaal van die Tuks reeks gekelder. Garsies met 12.
    @Laevelder. Buiten klein George Muller, is daar enige ander 1 ste span spelers van Laerskool Malaelane of Komatipoort?

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 11:28
  132. avatar
    #11 BOG

    Wat my tref, wanneer daar gekyk word na van daardie skole, is wat van hulle geword het? Tragies

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 10:40
  133. avatar
    #10 kosie

    @BuffelsCM: And as RF Minogue said: A good deal of deceit is essential to the proper working of any kind of institution.

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 10:19
  134. avatar
    #9 BuffelsCM

    @LAEVELDER Terwyl jy nou vir Winston Churchill aanhaal, hier is nog een van hom wat dalk van toepassing is hierdie naweek.

    SUCCESS is not final, FAILURE is not fatal: it is the courage to continue that counts.

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 10:07
  135. avatar
    #8 Cappie

    Die Beeld trofee oftewel Transvaalbeker, AG Robertsonbeker, Administrateursbeker of Direkteurstrofee soos hy vroeër bekend gestaan het bly verseker ‘n trekpleister en dit bly ‘n groot prestasie om hom te wen.
    Persoonlik dink ek die twee skole wat die hongerste was die afgelope paar jaar is tog wel in die finaal. Dit het nie op hulle skoot geval nie. Dit moes strategieë gewees het wat ten minste vyf jaar of selfs langer terug gemaak is om uiteindelik hier uit te kom.
    En dan, die vermetelheid van die kompetisie (soos enige ander – Curriebeker, super 15, wêreldbeker) gaan daar ‘n kampioen wees en die ander skool is terug na die tekenbord met niks om te wys nie. En hulle praat mekaar moed in; “Ag toemaar volgende jaar.” “Gelukkig het ons darem heelwat graad 11’s in die span, so dit kan net beter gaan”, ens.
    Die wedstryd gaan baie taai wees, en die telling baie naby aan mekaar, soveel so, dat enige span eintlik kon gewen het. Dit is hoe finale werk. So naby so, dat ‘n “verkeerde” beslissing van ‘n ref die uitslag kan bepaal. Verkeerd – net vir die verloorspan. Die wenspan sal altyd die beslissing regverdig.
    Na die wedstryd sal ons weer op die blog die wenspan geluk wens, en simpatiseer met die verloorders. Ons sal vertel hoe sleg die ref is, en ons sal sê hoe gasvry Nellies is. Ons sal begin kyk na volgende jaar en ons sal filosofeer of die kampioene dit nou sal kan doen vir ‘n paar jaar in ‘n ry.
    En volgende jaar tree almal weer aan by die wegstreep lyn, en begin alles oor… Dis wat dit so lekker maak.
    Ek wil net vir Nellies en Garsies sê; “Baie geluk om in die finaal te kom” Dit is voorwaar iets om op trots te wees. Julle het albei baie hard gewerk om daar te kom, en dinge het uitgewerk… ook net, maar dit het, want julle wou hê dit moes. Geniet dit!

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 09:32
  136. avatar
    #7 Babbelas

    Lekker om my oud skool se naam daar te sien in 1927 en 1929 – dit was die tyd toe diamante in die omgewing ontdek is. Sien hulle sê Swartruggens, die regte naam is Hoërskool Rodeon. Die naam het iewers in 1990’s verander na Swartruggens Gekombineerde skool.

    Vandag is daar seker nie eers 150 Hoërskool leerlinge nie. Bekendste oud leerling is seer sekerlik Glenda Kemp, ontklee danseres van die jare 70, sy het haar passies uitgevoer met die luislang Oupa om haar gedrapeer…… sy was ‘n predikants dogter!

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 09:28
  137. avatar
    #6 LAEVELDER

    I see a whole army of my countrymen, here in defiance of tyranny. You’ve come to fight as free men, and free men you are. What will you do without freedom? Will you fight?

    …against that? No, we will run, and we will live…

    Aye, fight and you may die, run and you’ll live. At least a while. And dying in your beds, many years from now, would you be willing to trade all the days from this day to that for one chance, just one chance to come back here and tell our enemies that they may take our lives, but they’ll never take our FREEDOM. …Go Nelspruit!!

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 09:16
  138. avatar
    #5 MikeSt

    Sterkte aan al die manne vir more, Gaan mooi, hard en lekker wees. Dink die Garsie pak forwards as hulle goed genoeg recover het gaan een te veel wees vir Nellies. Dink die hitte en humiditeit kan n rol speel in Nelspruit.

    My prediction as ek mag Garsies met 7 – 9 punte………..

    Mag die beste span die beker lig.

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 09:13
  139. avatar
    #4 Bere73

    @LAEVELDER: NIKS KEER DIE GARSIE BEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :mrgreen: :lol:

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 09:10
  140. avatar
    #3 kosie

    @LAEVELDER: And so say all of us

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 09:06
  141. avatar
    #2 Cappie

    Pretoria Boys High het hom vyf keer gewen met die laaste keer 86 jaar terug in 1928.

    @LAEVELDER: Nice een!

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 09:02
  142. avatar
    #1 LAEVELDER

    We shall go on to the end. We shall fight in France, we shall fight on the seas and oceans, we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our island, whatever the cost may be. We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender, Go Nelspruit!!

    ReplyReply
    22 August, 2014 at 08:53