Klofies challenges the NVSRV ultimatum

Waterkloof is challenging a decision made by the Noordvaal Skolerugby-vereniging (NVSRV, Noordvaal School Rugby Union) instructing them to play Garsfontein (who they do not want to play)by 30 June 2017 or get booted out of the Virsekerbeker (formerly Beeldtrofee).

The letter of the law suggests Klofies has a strong case. With only three teams braving the Bulls Macro A-league (Garsfontein, Garsfontein and Menlopark) and the rest in the B-league, Klofies only had two scheduled games to begin with. So even by forfeiting one, they are still above the stipulated two games cancelled rule threshold needed to have all their league points deducted. And even if they finished third and last with no point in the A-league like the Menlopark 1st XV is likely to do this year, they would still qualify for a playoff game as part of Virsekerbeker’s third term knockout phase.

From the organisers point of view there must be legitimate concerns about what will happen if a Klofies team has to come up against Garsies team in the playoffs, so one has to sympathise with their efforts to protect the integrity of this valued and rich in history rugby cup competition.

The truth of the matter is cancelling school rugby matches should be a last resort. All other avenues to resolve differences should be attempted first and even then establishing and/or following written policy should be used as a basis for such an extreme decision.

Those that are punished by such cancellations are the school rugby players themselves. If they had a say in the matter 9.9 times out of 10, they would want to play.

If you drill down deep enough, you find the normal cause of a fallout is almost always driven by adults who don’t see eye to eye and it’s not uncommon that it’s more to do with personality clashes than principles.

The Virsekerbeker Macro Schools competition at the all-important 1st XV level needs Waterkloof more than Waterkloof needs it right now.

At the moment it’s basically a competition with one strong school from the Lions, one big gun from the Valke, two from the Pumas. There are no representatives from Limpopo and the Leopards only entrant Rustenburg hasn’t found the going all that easy in recent years. In Pretoria, Affies have turned their back on the cup competition, leaving the vastly improved Garsfontein ( cup champions in 2015 and 2016) and a competitive Klofies as vital cogs in keeping the standard high.

By contrast the Virseker Large Schools with its full regional participation continues to look like the real deal except for one eye-sore, namely Helpmekaar.

Given where Helpmekaar rugby is at these days, their strength adds no value to this Large Schools competition and probably takes away some of its appeal if anything.

If two great things could happen in the Macro Schools Virsekerbeker this year:

One would be to see this strong 2017 Helpmekaar team somehow be granted access to challenge for the Virsekerbeker Macro Schools trophy in 2017 and hopefully somewhere along the line during the knockouts, cross paths with Monument to set up a potential Noordvaal game of the season. Helpies are good enough to walk away with the coveted Noordvaal premier cup rugby crown and boy would that be special. When they win the Large Schools competition later this year, it’s unlikely there’ll be many positives comments about the expected achievement doing the rounds. (Word is that Helpies will be in the Macro Schools compo in 2018)

Two would be for Waterkloof to bury the short-term hatchet with Garsfontein and for both to agree to sit down at a boardroom table and work towards a more meaningful longer term in writing and signed off solution that benefits the players and fits in with both schools ethos. These are two really good schools in just about all departments of school life that should be galvanizing the competition that exists between them to become even better educational institutions.

Leave a Reply

100 Comments

  1. avatar
    #100 Rainier

    @Rugbyman: En nie van die Kaap af kom nie. Want dan “behoort” hulle aan die Kaap.

    ReplyReply
    11 June, 2017 at 09:01
  2. avatar
    #99 Rugbyman

    @Rainier: solank hulle van graad 8 af in garsies was sonder beurse…

    ReplyReply
    11 June, 2017 at 06:36
  3. avatar
    #98 Rainier

    Weet iemand wat gebeur as Bere en Kloof mekaar in die uitspeelwedstryde moet speel? Kan Garsies vir Barry Roux kies in hulle span? En vir Gerrie Nel?

    ReplyReply
    10 June, 2017 at 21:36
  4. avatar
    #97 Rugbymal

    @Pinotage: goeie stellings

    ReplyReply
    10 June, 2017 at 20:11
  5. avatar
    #96 Pinotage

    @Tussen die lyne: Vandag is inderdaad n dag vir ietsie vir die koue. Sit nou met n glasie Port. Oor kinders skuif na n ander skool, weet ek so n bietjie uit eie ondervinding. My seun was Graad 8 en 9 in n fantastiese skool in Bethlehem.Voortrekker Bethlehem. In Graad 10 het hy vir bepaalde redes versoek om Grey toe te gaan uit eie keuse. Dit was geen issue by niemand nie. Dit was bloot n keuse wat vir hom reg was. Ek sal altyd beide skole salueer.
    Rugby was my kind se tweede sport naas krieket wat hy tans in Engeland speel. Hy het een volle wedstryd vir Grey 1 rugby gespeel en dit teen sy ou skool Voortrekker. Dit was vir hom n eer om vir Grey 1 te kon speel in n volle wedstryd en n voorreg om teen sy Voortrekker maats te kon speel.

    Ek is en bly n Voortrekkwr EN Grey ondersteuner. En as Garsfontein of Waterkloof of wie ook al goeie rugby speel, geniet ek dit net so.

    Ek weet van GEEN kind of ouer wst gedwing word om skole te verander nie.

    Ek het n paar jaar terug geleentheid gehad om krisket te kyk by Waterkloof. Die ouers van Waterkloof was ongelooflik gasvry en aangenaam. Wat het van daadie nice ouens geword? Watter knolle dryf nou n agenda wat niemand tot voordeel strek nie?

    Leef en laat leef tog asseblief.

    Een laaste opmerking: Wees bly dat jou kind sport kan beoefen. Dat hy of sy normaal is. Maak nie saak watter span nie. Myne is klaar met skool en ek mis dit. Baie.

    ReplyReply
    10 June, 2017 at 12:47
  6. avatar
    #95 Djou

    @Hanswors: Ek gaan nie eens probeer om jou te oortuig nie. Maar enige redelike mens sal dit afkeur wanneer die leierskorps van ‘n skool dit nodig ag om leuens te versprei met die doel om te beswadder – en dan mense kry wat verder jok om die leuens te probeer regverdig. Klink baie soos politieke partye in SA.

    ReplyReply
    10 June, 2017 at 12:26
  7. avatar
    #94 Tussen die lyne

    Pinotage sou saam jou iets vandag kon drink. Die Pretorianers huil oor spelers werf. Kinders en hul ouers mag self besluit waar hul skoolgaan al is dit 1500km weg. Ek is bewus van Suid Afrikaanse seuns wat in Nieu Zeeland skoolgaan. Die Noord Kaap het al jare die uitdaging. Sommiges gaan van Kuruman na Kimberley en ander na Grey Bloem. Hulle moet reis maar doen dit omdat dit vir die kinders die beste is. Arme Pretorianers is in n mate so bevoorreg met goeie skole. Dalk moet die leierskorps van Waterkloof hulself gaan ondersoek en in belang van hul skool se kinders optree. By Wildeklawer het ek nogal gedink hierdie jaar klop Waterkloof Garsfontein! Maar na Menlo slagting het Garsfontein gewys hul is steeds n krag en sal ons luister na vandag se uitslag tussen Menlo en Kloof. Nog iets: ek was lank terug op die blog maar sien dieselfde 6 mense is steeds die land se kundigste mense wanneer dit oor skole rugby gaan. Ons sien daarna uit om Garsfontein weer op 5 Augustus in Noord Kaap te ontvang. Hul gaan Viseker toeskouers trek met die rugby wat hul speel…

    ReplyReply
    10 June, 2017 at 11:49
  8. avatar
    #93 Rugbyman

    @Hanswors: Daai seuns is al 3 jaar in garsfontein… jy het mos gehoor wat 4×4 gesê het… dit was weens logistieke redes…

    ReplyReply
    10 June, 2017 at 11:30
  9. avatar
    #92 Grizzly

    @Hanswors: Die obsessie gaan oor die WAARHEID en FEITE,dis al!As dit ander skole was wat die leuns versprei het sou hulle hier genoem wees.Dis die mees natuurlikste ding onder die son om op te kom vir jou instelling of skool.Per slot van rekening staan jy as ouer pa vir die besluit dat jou kind daar skool gaan.Niemand van ons hou van verkeerde besluite nie en sal dit tot op die been verdedig.Maar tot op n punt!Dis min of meer waar die grens van integriteit en karakter by mekaar kom!Weerle die feite omtrent @Djou se timeline post van 2014 en ek sal my tune baie vinnig verander.Kom asb met feite en bewyse vorendag soos 100 keer al deur Garsie bloggers gedoen.Dit gaan my verstand te bowe wat besig is om hier te gebeur.Die feite vrae soos my vorige post oor Garsies wat kinders ook afstaan verkies julle om nie te antwoord nie.Daar is nog tyd om die regte ding te doen,speel.As julle dan bewyse het bring dit uit in die openbaar en bewys julle saak.So sal julle die nodige respek verdien,ook van Garsfontein.

    ReplyReply
    10 June, 2017 at 10:36
  10. avatar
    #91 Hanswors

    Djou dit lyk vir my jou obsessie met Waterkloof veroorsaak dat jy bietjie kop verloor en sommer met jouself praat.
    Jy sukkel dan sommer ook om te lees – ek het gese n stut , n hakker , n agsteman en n loskakel. Dit is nie leuens nie – of hulle eerstes speel of nie dis die manne wat geskuif het en dis wat bydrae tot die hele gemors. Gaan lees die konteks van my post.
    Jy is so sensitief oor die situsie dat jy perspektief verloor….

    ReplyReply
    10 June, 2017 at 09:56
  11. avatar
    #90 Djou

    @Pinotage: Amen.

    ReplyReply
    10 June, 2017 at 08:58
  12. avatar
    #89 Djou

    @sewes: Vingerglips! Post was gerig aan @Hanswors: wat beweer Garsies se 8 kom van Kloof. En jy kan maar aanhou om vir jouself en ander te jok maar dit gaan nie meer werk nie. Ek dink Kloof moet ‘n internship by Grey gaan doen om te leer van respek, waardes en die waarheid.

    ReplyReply
    10 June, 2017 at 08:50
  13. avatar
    #88 Grizzly

    @Hanswors: Wat van die nr 9 0/16 a van Garsies wat laasjaar in die middel van die Beeld na Kloof is.Of wat van nr 5 wat in sy gr12 jaar na Menlo toe is.Die feit is Garsies weet hoekom daai seuns geskuif het.Hulle kon maklik die feite verdraai en Kloof beskuldig van werwing.Daar het geen haan gekraai daaroor tot met hierdie post.Garsies het hierdie jaar seuns verloor,hulle gaan volgende jaar seuns verloor.Hoekom sal n seun van Kloof of Garsies skuif as hy gelukkig is in sy skool.Die verskil is Garsies weet dit gaan gebeur en hoe blameer jy die ander skool as jy die fout by jouself moet soek.Dis n joke om die minste te se.Ek het vriende in Kloof en as Kloof dink hulle het hierdie jaar seuns verloor wag tot volgende jaar.Hulle gaan seker die hof dringend nader in Jan om dit te verhoed. 8-O 8-O

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 20:46
  14. avatar
    #87 sewes

    @Djou:Praat jy nou al met jou self jy probeer seker jou self oortuig van al die stont wat jy skryf.
    Rugman het self van drie gepraat jou ander post oor die seuns van die oos rand maak jy asof jy dit self uit gedink hey lees asb net die posts wat ek geskryf het die seuns is nie gewerf nie inteendeel dit kos hulle n moerse klomp geld en hulle ry naweke langer huis toe as wat julle manne vlieg.

    @4×4:jy sal die manne niks wys maak nie dis soos om vir n alkholis te oorteig dat hy n probleem het dis altyd iemand anders wat die probleem het.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 20:39
  15. avatar
    #86 Pinotage

    @sewes: Langenhoven was n wyse ou man. Oor hof toe gaan vir stront, het hy gese: ” Prosedeer oor n baadjie en hou jou broek klaar vir die onkoste.” En hy kon bygelas het dat jy n jammerlappie byderhand moet hou om die eier van jou gesig af te vee.

    Bliksem tog manne, kan julle in Pretoria nou nie maar groot word nie. Laat tog asseblief net die kinders speel. Die howe het nie tyd vir rugbystront nie. Zuma se stront hou die howe pal besig.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 20:32
  16. avatar
    #85 Cappie

    @4×4: Ek wil maar net hê die son moet oor almal skyn, sodat almal ‘n plekkie daaronder kan hê.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 20:24
  17. avatar
    #84 Djou

    @Djou: Kom ek gee jou gou een voorbeeld. Garsies se 8 is vroeg beseer in die seisoen. Hy was in graad 8 en 9 in Garsies en is toe deur Glenwood gewerf maar het teruggekom vanjaar. As jy reg onthou het Garsies se o.15’s meer as 40 punte teen Kloof opgestapel voor die span deur ander skole geraid is. Die seun is egter beseer en sy plaasvervanger is sedert graad 8 in Garsies. Jy sal dalk onthou hy was verlede jaar die o.16 senter. Hy is weer vervang deur ‘n seun wat haker was op Potch Gim maar Garsies toe gekom het. So hoe enigeem van die 3 ooit op Kloof kon wees is net wanneer Kloof versinsels uitdink.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 20:24
  18. avatar
    #83 Djou

    @sewes: En in die Kloof posts – wat deur jou begin is – is daar steeds pogings om die feite te verdoesel. Hartseer!!!

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 20:13
  19. avatar
    #82 Djou

    @Stier: O Stier jou aannames!!! Dit was nie verander oor fights nie maar om te sien of friendlies beter is of nie. En dit het niks verander nie. Met niks bedoel ek Affies het nie skielik weer teen almal begin speel nie en nie een skool het wedstryde anders benader nie.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 20:11
  20. avatar
    #81 sewes

    Ek tel nou net die posts garsies 48 kloof 4 verstommend,grens an n obsessie lyk dit vir my.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 19:51
  21. avatar
    #80 Stier

    @Djou: Jy maak ‘n fout, dit is nie net een skool wat ‘n probleem is nie. Daar was voorheen ook al die tipe fights. As daar nie was nie hoekom soos jy self erken het die liga formaat al verander? Selfs op laerskool vlak is daar skole wat weier om liga te speel in Pretoria. Gaan vind maar self uit. Julle moeilikheid begin al op laerskool.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 19:18
  22. avatar
    #79 Djou

    @Hanswors: Jou inligting is ongelukkig heeltemal verkeerd oor die posisies. Maar soos Rugbymam genoem het julle het leuens begin versprei en moet nou die Punch vat.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 18:49
  23. avatar
    #78 Djou

    @Stier: Menlo het goed gewerf op hulle manier. Em ons kla nie want ons werf anders. Probleem is as skole ontken hulle werf maar dit wel doen. Hulle lieg vir hulself en probeer respek terugkry deur die aandag te verskuif met leuens.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 18:47
  24. avatar
    #77 Djou

    @Stier: Ja jy is reg dit is heeltyd dieselfde dinge. Wat jy ongelukkig weens jou bevooroordeeldheid nie wil insien nie is dat Kloof die hoofoorsaak is van als. Sodra die lig vir jou aangaan sal jy sien dat daar nie veel probleme is nie as jy die skool buite rekening laat.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 18:41
  25. avatar
    #76 Djou

    @Hanswors: Sommige van die redes waarom die seuns geskuif het is baie persoonlik en ander is so vernederend vir Kloof dat dit onvanpas sal wees om dit hier te bespreek. En hulle het nie almal soos jy beweer skielik saam op een dag opgedaag nie. En nie een is deur Garsies genader nie.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 18:35
  26. avatar
    #75 Djou

    @Stier: ‘n Liga sal werk solank daar nie doelbewus leuens versprei word weens afguns nie. Vra liewer hoe die mense wat die leuens versprei in leiersposisies bly?

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 18:30
  27. avatar
    #74 Djou

    @Cappie: Ek sou dink dat jy as ingenieur dit kon insien. Kloof blameer Garsies dat hulle 7 post-matrieks in die span het – en Affies onttrek oor die sogenaamde post-matrieks. Nou waar sou Affies dit gehoor het? Dit is die verwantskap.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 18:26
  28. avatar
    #73 Rainier

    @Rugbyman: Ek dink nie hulle glo jou nie. :roll:

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 17:23
  29. avatar
    #72 Rugbyman

    @Hanswors: Die issue gaan nie oor daai 4 nie… al 4 speel nie eers 1ste span nie… dit gaan oor ‘n seun wat ons blykbaar laasjaar probeer werf het… die punt is ons het NIE… ek het dit nou al sowat 100keer gesê dink ek…

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 16:59
  30. avatar
    #71 4×4

    @Cappie: Jy bedoel seker… Laat daar lig wees!

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 16:40
  31. avatar
    #70 Cappie

    @Djou: Laat los maar, ou maat. Jy kan nie die geskiedenis terug draai nie, en dit sal nie verander nie. Oor drie jaar gaan jy begin deur te sê; “Alles het in 2014 begin toe Affies onttrek het teen Garsies…” Ek kan glad nie die konneksie sien van wat daar gebeur het met wat nou tussen Klofies en Garsies gebeur nie. Dit hou glad nie verband nie en is twee verskillende sake. Nietemin, laat die son skyn!

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 15:02
  32. avatar
    #69 Stier

    @Djou: Soos ek gese het jy sal nooit almal gelukkig kan hou nie. Dalk het jy my nie mooi verstaan nie. Die Kaap is nie perfek nie maar ons speel mekaar darem nog of hoe? Ek waarborg jou begin ‘n kompeteerende liga en ‘n beker in die Kaap en jy sal sien hoe vinnig raak dit net soos by julle. Seg jy my hoe hou jy 20 plus rugby skole in die Kaap of enige streek, almal gelukkig?

    Oor die laaste 100 jaar het baie dinge verander mens kan nie net aanvaar omdat iets oud is gaan dit nog op dieselfde manier as altyd kan werk nie, omstandighede verander.

    Skole rugby gaan oor kinders ontwikkel en waar moontlik ons land van goeie rugby spelers te voorsien nie om ligas en bekers te wen nie. Almal wil wen ons in die Kaap ook, maar wen is nie alles nie. Na die game gaan ons aan want volgende Saterdag het ons nog ‘n kans, daai seun wat x,y of z by ons “gewerf” het kos ons nie ‘n liga of beker nie. As jy dit nie kan insien nie dan is dit reg. Ongelukkig wys julle probleme op die teenoorgestelde. Liga en ‘n beker is altyd meer belangrik vir ouers en skole as vir die kinders.

    Ek het nie gese julle staan nie pa nie.

    Wat afgesaag raak is elke jaar se selfde fight in Pretoria oor dieselfde goed sonder dat julle dit blykbaar kan oplos. Julle sal oor tien jaar nog steeds fight as julle nie bereid is om weer na dinge te kyk nie. Ek wil ook sien of ander skole Menlo se juniors net so gaan los, as hulle nie sal ons sien hoe dit dinge gaan beinvloed, talk is cheep.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 13:14
  33. avatar
    #68 Hanswors

    Die hele storie oor die speel of nie speel nie en die hofsaak gaan oor buurskole wat bymekaar werf en Waterkloof , reg of verkeerd , het standpunt ingeneem.
    Daar is 4 spelers wat by Kloof was wat nou by Garsfontein speel – daar mag meer wees maar ek weet van 4 , en of hulle self geskuif het mag dalk so wees maar die persepsie en die ongelukkigheid gaan oor werwing by buurskole. Die spelers se name het ek en ek sal dit nie noem nie – Posisies 1 , 2 , 8 en 10, een se naam is elders op die blog genoem.
    Soos ek gese het hulle het dalk op n Maandag oggend self by Garsfontein opgedaag maar dit is nie noodwendig soos wat Waterkloof dit ervaar het nie.
    Ek herhaal…..dit mag dalk heeltemal ander kinders wees waaroor die ongelukkigheid gaan maar dit is onder andere deel van die hele storie.
    Lekker naweek aan almal en mag julle spanne wen.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 12:57
  34. avatar
    #67 Djou

    @Hanswors: Nee wat Hanswors, Garsies het nie bly Kloof gewerf nie en die ondersoek het dit bevind. So, help nie jy probeer dit nou weer spin nie!
    Punt is Klofies het in graad 11 gewerf maar gese hulle werf net tot graad 9!
    Die leuens stapel net op en op en op!!!!

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 12:45
  35. avatar
    #66 Richard Lowe

    @sewes: Werwing tussen skole sal altyd gebeur, nie eers n hofbevel sal dit stop, n Goeie afrigter het eenkeer vir my gesê “Rig n kind so goed af, dat al die skole toustaan om hom n beurs te gee, die geheim is, om hom so goed te behandel dat hy nerens wil gaan” op die einde van die dag skuif kinders uit vrye wil, die vraag wat geantwoord moet word, Is die skool goed vir die kind, of is die kind goed vir die skool??

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 12:36
  36. avatar
    #65 Hanswors

    Djou lyk my jou dag is nou gemaak oor die 3 wat Waterkloof gewerf het. Ten minste het Waterkloof nie by Garsfontein gewerf nie maar by skole buite Pretoria. Ek hoor hulle druk die werwery nou al net tot voor die rekord eksamen verby graad 11.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 12:31
  37. avatar
    #64 Djou

    @Murrayfield: Haha! Jy is in die kol. Dalk moet Menlo onttrek teen Kloof omdat hulle jok en hof toe wil gaan. Ek dink dit is goeie redes want dit is minstens die waarheid.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 12:17
  38. avatar
    #63 Djou

    @sewes: Nog nuwe inligting. Dit blyk dat Waterkloof wat nie werf na graad 9 nie volgens hul aangepaste werwingsbeleid – verlede jaar 3 seuns gewerf het vir hul eerstespan. Een is in die Cravenweekspan, een in die Bulle se C-span en die ander een is terug na sy ou skool.
    So, moet asb. nie weer se die werwingsbeleid is oud nie.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 12:15
  39. avatar
    #62 Djou

    @Stier: Die bekerrugby bestaan al amper 100 jaar, so jou stelling dat ons jare sukkel om dit te laat werk hou geen waarheid nie.
    En dit was nie een jaar of so nie. En dit het heelwat kere al gebeur, nie net die laaste probeerslag nie. So, skerp jou kennis bietjie op oor wat hierbo gebeur dan sal jy tot ander insigte kom.
    Die enigste issues is die waar een betrokke skool altyd vir almal wil voorskryf oor hoe dinge gedoen moet word – in die verlede het almal dit aanvaar, maar nou nie meer nie en nou word dit ‘n issue.
    So, wil jy nou vir ons se al die skole is gelukkig wanneer die Wynlandskole hul sterspelers wegvat? Los dit liewer, want jy gaan ‘n byenes oopkrap.
    En 1500 km is net 2 ure weg met die vliegtuig – ons hierbo leef in 2017, nie in 1917 nie. En weet jy die Vrystaat het ook hul issues – vra maar net vir enige ander skool as Grey en hulle is ongelukkig oor Grey. Maar wanneer hulle gevra word waar is die beter spelers in hul skole, kan hulle nie antwoord nie. Maar tog hou dit al dekades aan.
    En vertel gou waar ons nie pa staan vir die gevalle waar dit nie werk nie, groot asseblief, want ek weet nie daarvan nie.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 12:09
  40. avatar
    #61 Stier

    @Djou: Ek het nie ‘n probleem met werf nie maar om kinders te werf en 1500km van hulle ouers te laat bly het ek ‘n probleem mee. As jy nie het nie is dit jou keuse onthou net die wat dit doen moet nie net pa staan vir die suksesse nie maar ook die gevalle waar dit nie werk nie.

    Waar is die teendeel al bewys? Omdat dit vir een jaar in een kompetisie/liga gedoen is? Julle sukkel al jare om die ding te laat werk en kry dit nie reg nie. Nou probeer julle iets nuut vir ‘n jaar of twee en besluit dit werk ook nie? Hoekom probeer julle dit nie vir vyf of tien jaar en dan kan julle oordeel? Sorry jou argument maak nie sin nie.

    Geen stelsel sal ooit almal gelukkig maak nie maar julle het meer issues op skole vlak as enige ander unie al vir jare.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 11:31
  41. avatar
    #60 Murrayfield

    Ek hou van Garsies…….. net as ons hulle wen! Ek hou NIE van Garsies NIE …..net as hulle ons wen!

    Lyk my ou “tradisionele skole waar rugby belangrik is en was” moet altyd wen en” nuwe skole wat ook probeer rugby speel” moet OF punte gee OF ontrek!!

    Ek noem ook net die volgende vir julle: MENLO IS NIE ‘N RUGBYSKOOL NIE!….. HULLE WEN PARTY KEER RUGBYSKOLE DIE AFGELOPE RUK OP SEKERE OUDERDOMSGROEPE!”

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 11:25
  42. avatar
    #59 Stier

    @Rugbyman: Ek het dan vekeerd verstaan. Ek wens net julle kan dinge oplos, julle mis uit op baie. Ek dink wel jy het ook iets genoem wat dalk ‘n rol speel. As kinders ouer word en hulle lyk of hulle dalk goed genoeg is om provinsiale spanne te maak kyk veral ouers/ of kan ouers maklik oorreed word om van skool te verander. Persoonlik dink ek provinsiale spanne het heeltemal te belangrik geraak op skole vlak. Ek het gehoor dat SARU nou al o/13 kinders begin identifiseer, as dit waar is, is dit belaglik. SARU moet uit skole rugby bly en eers na skool betrokke raak. Dalk is dit tyd vir streeks CW kompetisies waar meer kinders betrokke is van elke streek. So sal ons die groep groter maak en meer manne kan speel. Ons almal weet daar is maar baie dinge wat CW seleksies beinvloed.

    Onthou ook net as ‘n seun in graad tien of elf skuif en dan sy nuwe skool help om die beker te wen teen sy ou skool gaan dinge krap, dit is maar hoe meeste mense werk.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 11:18
  43. avatar
    #58 Grizzly

    @Hanswors: So wat huidige bestuur van Kloof impliseer is dat Dr Becker VERANTWOORDELIK was vir die koop van spelers en beleid wat gely het tot ongekende sukses in Kloof se geskiedenis.Daai tyd was Garsies voor n kruispad,maar anders as kloof huidiglik het hulle gaan moue op rol en gaan af kyk by DR Becker.Dieselfde senario speel hom af by Menlo.Almal is bewus wat daar besig is om te gebeur.Tyd sal leer wat se legacy huidige bestuur by Kloof gaan los.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 11:17
  44. avatar
    #57 4×4

    @Rugbyman: Hoe great was dit darem nie om Ambrose Papier, ‘n produk van Garsfontein gister in aksie te sien nie.

    Vergeef my as ek dalk ‘n stupid vraag vra….maar speel Kloof ook nie teen ander Pretoria skole wie se werwing heelwat meer intensief is as Garsies sin nie, of is dit omdat daai skole dalk reeds hulle werwing en kontraktering op Graad 8 vlak doen en net aanvul as die seuns nie na wense ontwikkel nie?

    Ek ken Steven Billing se ouers persoonlik en was ek bewus van sy skuif van Kloof na Garsies, maar kan ek getuig dat dit nie agv beurse is nie, maar weens logistieke redes vir sy ouers. En ek weet nie wie se besluit dit was om hom van flank na haker te skuif nie, maar give that man a bells!

    Dan as ons moet praat oor skuiwe na Affies veral by die onder 15’s is daar 2…’n voorry van Heidelberg af en ‘n seun van Kempton Park af. Hulle het reeds in hulle Graad 8 jaar geskuif, meer spesifiek na die 2de kwartaal. Ek kan ook bevestig dat beide hulle ouers vermoend is en het hulle nie geskuif agv beloftes van beurse of sulke geite nie.

    Dit blyk dat werwing aanvaarbaar is onder Pretoria skole, solank sodanige werwing net nie tussen skole plaasvind nie, want dan is die gort gaar.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 11:08
  45. avatar
    #56 Djou

    @Stier: Snaaks jy se julle gun mekaar – dit is direk teenstrydig met wat Dok F van Tygerberg se. Dink eerder sommiges gun mekaar omdat hulle almal dieselfde ding doen, terwyl die ander skole wat spelers afstaan aan julle nie so gelukkig is daarmee nie.
    Jou storietjies oor bekerrugby waarvoor daar terloops geen bewyse is nie – trouens die teendeel blyk waar te wees in Noordvaal – raak bietjie afgesaag.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 10:56
  46. avatar
    #55 Rugbyman

    @Stier: My verwysing was spesifiek na noordvaal…

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 10:42
  47. avatar
    #54 Hanswors

    Grizzly – dit is die punt. Dr Becker het Waterkloof soos n besigheid bedryf en opgebou tot die reus om jou woorde te gebruik. Volgens my het hy baanbrekerswerk gedoen wat en die model wat onder andere sport sterk maak vervolmaak. Daardie selfde model word nou met groot sukses deur ander skole gebruik – onder andere Garsfontein. Garsfontein smaak nou die sukses en deel in die lekker wat Waterkloof al vergeet het.
    Duidelik het dinge skeef begin trek met die vertrek van Dr Becker.
    Waterkloof het in daardie era ook geglo hulle is reg met alles wat hulle doen….ongeag hoe die ander skole dit ervaar het.
    Die hoof van n skool bepaal hoe die beheerliggaam/onderwysers/kinders dink en optree – dit is siklies van aard en ongelukkig beteken dit dat jy nie altyd bo kan wees nie.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 10:41
  48. avatar
    #53 Rugbyman

    @Dok F: Ag tog! Jy steek ook net elke keer jou kop uit as garsfontein ter sprake kom… Die seuns van tygerberg wat na ons toe gekom het, het almal provinsiaal gespeel, SA skole en ook kontrakte na skool. Ek dink die skuif het vir hulle goed uitgewerk… terloops kom kyk hulle baie naweke ons games met hulle garsies 1ste span truie…

    Kry iets beters om te doen asb

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 10:40
  49. avatar
    #52 Grizzly

    @Rugbyman: Weet enige iemand wat is Mnr Becker se standpunt oor die aan geleentheid aangesien hy Kloof op gebou het tot die reus wat hy was voor hy hom oor gegee het.Ek wil net met @sewes,huidige bestuur van kloof en oud leerlinge van Kloof die volgende deel ”Om af te breek is geen kuns nie.n Klein babatjie kan n blommetjie verniel wat dit n God gekos het om te maak”C.J.Langenhoven

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 10:26
  50. avatar
    #51 Stier

    @Rugbyman: Ons in die Kaap gun mekaar, baie snaakse stelling wat jy maak oor Afrikaners. Die Vrystaat manne gun mekaar ook. En die Engelse in KZN fight maar net so lekker. Speel julle liga en beker rugby dit werk mos vir julle……lol.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 10:18
  51. avatar
    #50 Rainier

    @Hanswors: Ek dink nie enigiemand wil Kloof geskors sien nie, ek dink almal wil hulle sien speel.

    Maar hulle kan nie kies en keur teen wie hulle gaan en nie gaan speel in die kompetisie nie.

    Ek kry die skole vereniging jammer – hulle sou nie kon voorsien om reels te skryf vir sulke gedrag van ‘n skool nie.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 10:12
  52. avatar
    #49 Hanswors

    Rainier ja hy het.
    Dit is Waterkloof wat sy naam gat maak!
    Ek weet nie hoekom is julle so ontstel nie – julle weet mos wat is die feite en dat julle kant van die saak skoon is.
    Soos wat n vorige blogger reeds genoem het maak dit dinge vir julle – Garsfontein – net makliker want een mootlike wenner is uit die wedloop om die beker geskors.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 10:04
  53. avatar
    #48 Djou

    @Die Ken: @Die Ken: Jammer, het vergeet! Al die jare het almal stilgebly, maar dit verander nou. En dan is daar hofsake pleks van om ‘n tafel te sit en te se jammer, ek het fouteer, kom ons begin oor!

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 09:44
  54. avatar
    #47 Djou

    @Hanswors: Die goue draad Hanswors.
    Waterkloof is die gemeenskaplike faktor wat dreig, leuens opmaak om ander te manipuleer en dubbele standaarde toepas – dan dit so te probeer “spin” dat Garsies die skuldige is – dit is die punt!

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 09:42
  55. avatar
    #46 Die Ken

    @Djou: Jy het vergeet om te noem dat AHS se hoof en Kloof se hoof groot maters is…

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 09:24
  56. avatar
    #45 Rainier

    @Hanswors: Djou maak nie ‘n punt nie, hy stel die sake kortliks.

    Het jou vraagteken sleutel vasgehak?

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 09:22
  57. avatar
    #44 Rainier

    @Dok F: Die kinders vlieg op Gauteng toe, die skole is ryk en kan vliegtuigkaartjies bekostig. Daar is nie regtig busse nie.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 09:21
  58. avatar
    #43 Hanswors

    Djou en jou punt is????
    Dit is ou nuus!

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 09:14
  59. avatar
    #42 Djou

    Verloop van gebeure kortliks:
    Garsies besluit om te werf – begin in 2011/12.
    Werwingbeleid is hoofsaaklik graad 8, maar kan gaan tot graad 10 – en sluit ook geleenthede vir PD’s in.
    Waterkloof wen Affies gemaklik.
    Garsies wen in 2014 eerste keer vir Waterkloof 44-19.
    Waterkloof kla daar is 7 post-matrieks in Garsies se span. Daar is geen post-matriek in Garsies se span.
    Dit is duidelik Affies gaan ver verloor teen Garsies en Affies onttrek teen Garsies (en Menlopark).
    Die rede vir die onttrekking teen Garsies is dat daar post-matrieks in die span is.
    Affies probeer nie uitvind of dit waar is of nie, maar versprei ‘n storie van post-matrieks na die TV en koerante.
    Garsfontein antwoord Affies dat hul feite verkeerd is en dat daar geen post-matrieks in die span is nie, maar Affies ignoreer Garsfontein.
    Waterkloof dreig in 2015 om te onttrek uit Beeldtrofee.
    Waterkloof dreig in 2016 om te onttrek uit Beeld-Virsekertrofee.
    Waterkloof dreig laat 2016 om te onttrek uit Virseker-beker van 2017.
    Waterkloof beskuldig Garsfontein einde 2016 van afrokkeling.
    Waterkloof beweer daar is konkrete bewyse van afrokkeling.
    Waterkloof behou hom die reg voor om te kies teen wie die skool speel, maar speel wel teen skole wat oorhoofs dieselfde werwingsmetode as Garsies gebruik – maar wel spelers afrokkel.
    Garsfontein vra vir bewyse van afrokkeling sodat opgetree kan word.
    Waterkloof lewer geen bewyse nie.
    Garsfontein vra weer vir bewyse.
    Waterkloof lewer steeds geen bewyse nie.
    Inligting kom aan die lig dat die beweerde afrokkeling ondersoek is deur Waterkloof, en geen bewyse van afrokkeling kon gevind word nie.
    Waterkloof staan nietemin by hul standpunt van afrokkeling.
    In 2017 kom Waterkloof se werwingsbeleid aan die lig.
    Waterkloof beweer dit is verouderd – en verwyder 2 punte uit die beleid.
    Waterkloof dreig om te onttrek teen Menlopark.
    Skole in Noordvaal is ongelukkig dat Waterkloof kan kies teen wie hy wil speel, maar al die ander skole moet hul bepalings nakom.
    Noordvaal Skolerugbyvereniging deel Waterkloof mee hulle moet teen Garsies speel, of hulle word uitgeskop.
    Waterkloof dreig met ‘n hofsaak indien hulle uitgeskop word.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 08:57
  60. avatar
    #41 Rugbyrealis

    Sonder om eers vorige posts te lees.Dink Waterkloof hulle is verhewe bo alles en almal?Hulle is soos die Engelse tydens Tweede Boere-oorlog.Vind afgryslike konsentrasie kampe uit maar blameer later in 1945 die Duitsers vir dieselfde praktyk.Hulle is arrogant,totaal en al uit lyn uit en dink julle is verhewe bo die wet.Dis eenvoudig.Die nuwe reus in die Ooste maak golwe en gaan op alle gebiede van skoollewe lyk my vooruitgaan met dinamiese mense in beheer.Ek verstaan Garsfontein was laaste drie jaar akademies nommer een.Gaan Waterkloof ook nou n ander eksamen skryf?Nee f#@!k man.Wat gaan aan met ons mense?Speel em as jy verloor en jy wil nie gaan maak n plan.My m@#r is gekoer vanoggend.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 08:52
  61. avatar
    #40 Dok F

    Een van die stellings wat sos hol gery is is die ene “in belang van die kind”. Kinders wil net speel. Hulle wil net speel teen die bestes, maak nie saak teen wie nie. Die probleem is egter die ego’s van die hoofde, afrigters en die old boys. Wie ry die kinders met busse aan na die Noorde Rugbyman? Nie die kinders nie. Wie koop die spelers – nie die kinders nie. Wie werf – nie die kinders nie. Wie stel boikotte teen skole in – nie die kinders nie. Wie braak die meeste gal oor alles – nie die kinders nie. So dit is tyd dat daar na die kinders geluister word en nie na een of ander ou met geld wat alles gaan regkoop om een of ander interskole / beker te wen nie. Het die werwers en kopers al gedink aan die kind wat nou tweedes moet speel want die Kaapse outjie is nou hier. Skole wat so erg koop en werf soos Gapsfontein besef nou dit is nie lewensvatbaar oor die langtermyn om kinders per bus aan te ry nie. Dit kan duidelik in alle ouderdomsgroepe se uitslae gesien word. Kom ons gaan ‘n tree terug en tree rerig op in die belang van die kind. Jammer dat ek Garsfontein noem maar hier in die Kaap gaan dit ook net so erg by Gim en Boishaai. Die interskool ego is te groot vir die old boys.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 08:43
  62. avatar
    #39 Djou

    @sewes: Ek verstaan ‘n ander punt ook nie mooi nie. Die afgelope drie jaar dreig Waterkloof om te onttrek uit die kompetisie – en nou dat hulle uitgeskop word, wil Waterkloof terug. Dit toon mos nou dat Waterkloof wel deel van die kompetisie wil wees – en dit beteken dat die afgelope drie jaar se dreigemente – nes nou die geval is met die onttrekking teen Garsies – ook maar ‘n manier was om almal te manipuleer om te kry wat die skool wil he.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 08:32
  63. avatar
    #38 sewes

    @Crusader: hoe kan jy se dis in belang van die kind ek glo die seuns wil teen mekaar speel maar Kloof het reeds vyftien games gespeel dit sal agtien wees voor die uitspeel wedstryde begin wat na my meening klaar te veel is vir een seisoen.Anders as vir ons is dit nie die einde van die wereld vir die seuns as hulle nie teen n seker skool speel nie.Ek se weer die skole wat kla is die skole wat die meeste kan baat as kloof uit geskop word Mnr Jantjes het die ding weer oop geruk saam met n bekommerde ouer die hele ding was besig om te gaan le.As Kloof uitgeskop word,word daar dan na die kinders se belang om gesien soos wat jy graag wil voor gee een ding waarmee ek saam stem is dat dit hier meer oor die groot mense afrigters en onnies se belange gaan.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 08:03
  64. avatar
    #37 Rugbyman

    @sewes: Ek het ‘n grappie gemaak oor dat ek altyd reg is… Ai tog

    Ek gaan dit weer sê! Niemand van ons het enige van kloof se seuns hoegenaamd genader nie. Julle glo die storie! Kry my kontak details by beet as jy wil. Ek sal jou die waarheid vertel. Een van julle eie mense moes die saak ondersoek en hy het aan julle hoof bevestig dat garsfontein NIE met enige kloof seuns gepraat het nie! Die hoof het besluit om die ondersoek te ignoreer!

    Ek verstaan dan nou ook nie… julle het dus 2 nuwe manne van die oosrand in gekry? Dis aanvaarbaar maar julle kruisig garsfontein oor ons werwingsbeleid? Iets maak nie sin nie… of dalk is ek net dom? Kloof mag manne bykry in graad 11 maar nie garsfontein nie? As hulle by waterkloof inskryf is dit toeval? Die dubbele standaarde is wat my onderkry…

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 07:57
  65. avatar
    #36 sewes

    @Rugbyman jy het self gese oor onder handelings dat niemand aan jou sal voorse nie aan my het jy gese die eenigste opinie wat tel is joune en dat ek moet wet jy is altyd reg. Daar is verskeie keer om n tafel gesit en ondrneemings aan gegaan wat dan verbreek is nerens lees ek dat Kloof sy beleid heens garsies daar op geskoei is dat hy in die algemeen werf nie die rede is dat daar na onderhandelings weer en weer pogings is om Kloof spelers te werf,ek daar teen het n probleem met werwing na gr7.
    Wat die oos-rand manne betref hule neef was laas jaar in gr12 die seuns het aansoek gedoen by die skool en het vlg my inligting skool beurse ontvang maar moes self veblyf bekom of daar voor betaal ons koshuis gelde beloop so veertig duisend rand n jaar. Dit maak net sin as jy n speler na gr7 wil trek jy hom tog n volle beurs sal moet aanbied want daar is baie wat tou staan, beide seuns is op geneem in die bulle groep sien daar spaar ek jou baie tyd.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 07:47
  66. avatar
    #35 Crusader

    @Rugbyman: Ek onthou die storie rondom julle post matrieks! Wat ‘n konkoksie van leuens was dit nie!? Dis presies waar die dinge begin uitbroei het! Nou dryf affies se verlengstuk in die ooste van pretoria die saak namens hulle!

    Ek onthou nog hoe affies seuns uit my seun se jaargroep uit centurion uit kom haal het. Waterkloof ook. Toe was dit reg, nou pas dit hulle kamstig nie meer nie. Al wat nou gebeur het is dat hulle kompetisie gekry het in garsies en menlo en hulle like dut niks. Hoe sal dit tog lyk as menlo se juniors affies sin pak gee of as garsies die wit bulle klop?

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 06:52
  67. avatar
    #34 Crusader

    @Skoorsteen: Ek stem saam met Rugbyman! Die setup is siek! Wie is jou ons? Watter skool support jy? My skooltjie, centurion, hoor ek het ook ‘n brief aan noordvaal geskryf oor waterkloof se mannewales! Daar word nie hier opgetree in belang van kinders nie, slegs egos!

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 06:51
  68. avatar
    #33 Rugbyman

    @4×4: Mens moet eintlik mooi gaan kyk waar hierdie strooi begin het! In 2014… Ek wil nie ou koeie uit die sloot grawe nie, maar die ding het begin by affies… die leuens wat daai ryd verkondig is oor ons 7 post matrieks en huursoldate is nooit reggestel of voor om verskoning gevra deur die party wat die leuens begin het nie… Nou sit die pretoria skole waar hulle sit… die man agter die deur lag te lekker… hy trek die toutjies en sy adjudant dans na sy pype… als deel van die komplot waarna ek verwys het…

    Kom ek stel die volgende aan jou: Hipoteties is jou kind in ‘n kleinirige skool in pretoria of selfs buite pretoria… jou kind het skielik vinniger en groter geword… hy kry nie die geleentheid om teen top kompetisie deel te neem nie en word oorgesien vir die o/16 provinsiale spanne agv die skool waarin hy is. Wie gee enige skoolhoof die reg om jou te keer om jou kind te skuif na ‘n ander skool van jou keuse?

    Ek meen, dis ‘n ope geheim dat bv. affies se o/15 span die jaar heel ander daarna uitsien as die o/14 span van laasjaar… Geen bohaai nie want die seuns wil affies toe gaan en is toevallige meevallers… ek sê nie affies koop nie, maar dat daar gessels word met spelers van ander skole waar daar leemtes is gebeur beslis!

    My vraag is dan ook, as dit aanvaarbaar is omdat die skool se bestuur dit ontken en nuwe leerlinge bloot toevallig daar inskryf dan is die enigste fout wat garsfontein gemaak het om te erken dat hulle beurse gee… Die slegte nuus is almal gee beurse… al die topskole werf! Voor en na graad 8 op een of ander manier…

    Soos ek nou hier sit vry daar twee top skole na twee van my spelers… nogal openlik ook… een skool in die Kaap en een skool in Jhb… As hulle wil gaan moet hulle gaan is my opinie! As hulle by ons ongelukkig is dan kan hulle werklik maar gaan! Einde laasjaar her ‘n pta skool ook na een van my spelers gevry, nogal ‘n skool wat beweer hulle doen geen werwing nie! So paar jaar terug het dieselfde skool Ruan Ackerman probeer skuif uit garsfontein uit…

    My punt is, geen regulering gaan enige iets verander behalwe die skynheiliges gaan baat… die wat in elk geval skelm werf gaan voortgaan daarmee soos nou… My punt is dat hierdie “ons speel teen wie ons wil” niks te make het met werwing nie… slegs eie gewin en jaloesie oor daar ‘n nuwe “threat” is in die dorp!

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 06:44
  69. avatar
    #32 Rugbyman

    @apple: Not playing league will still not make the three neighboring schools play each other…

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 06:15
  70. avatar
    #31 apple

    I think we in the cape now understand why you believe cup rugby is much better than a league, it provides much more play time for the parents than for the boys…

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 01:49
  71. avatar
    #30 Vyfster

    Ironies om te dink dat Helpies van 2008-2013 teen Ben Vorster verloor het…wat 2 Beeldtrofee finale insluit, benewens die jaarlikse friendly

    Eers in 2014 kon Helpies vir 1ste keer in geskiedenis met BV afreken…..those were the days..haha…maar nou is julle gans te sterk.

    Eintlik is julle BV baie dank verskuldig, veral die 2 beeld eindstryd verlore was ‘n groot katalis vir helpies om die situasie om te keer, en jul rugby te verbeter…tot waar jul nou trek….no thanx needed..lol

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 01:16
  72. avatar
    #29 Vyfster

    @Randy: wel. laat ons sien, julle rekord teen die makro’s die laaste 2 jaar is….Wen Kloof x 2, wen eldo’s x2, wen Garsies x3, wen Monnas x1, verloor nelspruit x 1

    Dus 8 uit 9 wenne…nevermaaind nie omgee nie, met so ‘n rekord sal ek aandring om Makro te speel…lol….veral omdat julle dan teen Monnas sal speel….weereens , vat vir’Valia saam , hulle junior spanne lyk rof…dan kan ons gewone skooltjies darem ook weer ‘n slag ‘n trofee wen!

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 01:05
  73. avatar
    #28 Randy

    Persoonlik sal ek nie omgee as Helpmekaar die jaar in Makro speel nie!

    Re die pretoria fiasco, as jy dit kan uitdeel moet jy dit kan vat ook!

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 00:07
  74. avatar
    #27 Vyfster

    Soos dinge tans gaan…..kan dit maklik gebeur dat Virseker besluit bogger die makroskole…ons borg vanjaar net die groot, medium, klein en middel skole afdelings….met ‘n aparte trofee vir Helpies se 1stes, en aparte finale tussen Helpies en Transvalia se ouderdoms groep spanne (noem dit maar die baie sterk trofee)….sodat die res dan sake kan uitspook om die huidige onderskeie trofee..lol

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 00:03
  75. avatar
    #26 Vyfster

    Dit is ‘n onverkwiklike situasie….nou sien ek daar is probleme tussen HTSM en EG ook…vader weet waar dit alles gaan eindig.
    Maar dit sal nooit deug dat een skool ‘n hele kompetisie gyselaar hou nie….weier om teen ander skool te speel weens beginsel en etiese redes….maar dan ‘loopholes’ in die reels misbruik, dis mos verregaande….en dan nog die reg voorbehou om wel teen selfde skool te speel as hulle hul later in uitspele dalk kry…wat het dan van die beginsels geword?

    Kan die 2 skole maar nie om tafel sit en hulle verskille uitstryk, en tot ‘n ooreenkoms kom nie…..en kan die Noordvaal vereniging om hemelsnaam tog hul reels aanpas om sulke situasies in toekoms te verhoed nie..ek hoop regtig dit kan opgelos word

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 23:48
  76. avatar
    #25 Rugbymal

    @4×4: beste belang van kind of van skool dat daardie kind nie die skool verlaat nie.

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 22:51
  77. avatar
    #24 4×4

    @Rugbymal: Die wet gee aan skole wesenlike uitgebreide bevoegdhede. ‘n Latynse term: in loco parentis definieer dit. Lees die leerstuk op dan sal jy werklik begrip hê tot watter mate skole’ n invloed kan hê oor kinders.

    Ouers maak nie noodwendig altyd die beste besluite vir hulle kinders nie vernaam as finansiële voordeel hulle beter wete beïnvloed.

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 22:36
  78. avatar
    #23 Rugbymal

    @Rugbyman: @4×4: simpel vraag wie gee enige skool eienaarskap van n kind of speler.

    Dit is n proffesionele era en die swape wat aanmekaar stellings maak van dit gaan nie oor die wen nie dink weer. 1ste span rugby is die begin van jou semi prof loopbaan.

    BB en Noordvaal hierdie storie te lank gelos. Moes lankal hulle vriendelik gevra het om te loop.

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 22:20
  79. avatar
    #22 Skoorsteen

    @Rugbyman: Glo nie jy moet ons almal as siek beskryf nie. Miskien is jy en jou kornuite die siekes.

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 22:17
  80. avatar
    #21 4×4

    @Rugbyman: Net my opmerking vroeër op ‘n ander treat… As dit gereguleer word kan dit nie meer as verskoning gebruik word nie en kan dit dalk Noord vaal red. Stem dat daar onderliggende redes mag bestaan en dat werwing as redes aangevoer word. Ontneem die beweerde rede wat bly dan oor? Maar daar is Bandjies vir Boeties tersprake! Kloof mag seker ook nou dikstert wees omdat hulle Affies geklop het en kan dit dalk verwar word met arrogansie.

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 22:17
  81. avatar
    #20 Rugbyman

    @4×4: Die hele situasie in noordvaal is hartseer… dat 3 buurskole nie teen mekaar speel nie is ongesond punt. Werwing het niks met die saak te doen nie… die son durf nie oor die ander skyn nie het wel! Eks gatvol vir die skynheiligheid! Uit met die waarheid! Toe die bedreiging te groot raak was daar besluit om garsfontein te isoleer… jy weet en ek weet wie daai besluit geneem het… so stadig maar seker word dit ontmasker… ons afrikaner volk is ‘n siek spul wat mekaar niks gun nie!

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 22:09
  82. avatar
    #19 4×4

    Hier is my beskeie mening… Die Noordvaal skole rugby vereniging het nie tande nie. Ek vermoed verder dat Kloof reeds regslui gekonsulteer het en dat hulle bereid sal wees om dit in enige Hof te toets. Kloof se sakke is diep en van hulle oud alumni is van die top prokureurs en advokate in die stad wat hulle saak pro deo sal doen.

    Ek het al ‘n hele paar jaar terug voorspel dat die “professionele era” van skole rugby nog heelwat getoets gaan word soos ook reeds gedoen gebeur het by Hentie Cilliers…. Dalk is dit die enigste plek waar rugby verenigings’ n positiewe bydra kan lewer en dit is met die daarstel van ‘n beleid rakende werwing.

    Ons sal maar wag en sien hoe die sepie uitspeel

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 21:58
  83. avatar
    #18 Djou

    @sewes: Waar kom jy aan Gans? Ons praat van Mathews – en die 2 seuns het beslis nie net opgedaag nie.

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 21:54
  84. avatar
    #17 Rugbyman

    @sewes: Lyk my ek moet prentjies teken… julle het in ‘n amptelike verklaring gesê julle behou dienreg voor om te besluit in die uitspeel wedstryde of julle teen garsfontein sal speel of nie… met ander woorde julle kan besluit om in ‘n semi of ‘n finaal NIE teen garsfontein te speel nie… dis mos ‘n massiewe risiko vir ‘n kompetisie en ‘n borg… dis die arrogante deel… prentjie duidelik?

    Ek sal my huiswerk oor die manne van die oosrand gaan doen wat laasjaar toevallig daar by julle geland het… jy ken my, ek kry die feite…

    Nog iets… garsfontein wag steeds vir die bewyse van die sogenaamde afrikkeling van julle spelers laasjaar… daar was nie so insident nie… ek het dit betroubaar verneem by een van julle eie mense wat betrokke was by die “ondersoek” wat geloods was rondom die modder gooiery van julle kant af! Glo my maar as ek vir jou sê ek sou geweet het of daar met van julle manne gepraat was of nie… daar was nie… meneer potgieter wou egter glo wat hy wou glo… Of bring die feite en bewyse… ons wag al maande daarvoor… ek dink die waarheid word dalk weerhou van julle klofie ouers…

    Ek vermoed julle gaan met rooi gesigte sit na hierdie hele petalje… ek vermoed die sakie gaan ‘n lelike nadraai hê… tyd sal maar leer… jy sien dis skielik nie meer garsfontein teen waterkloof nie… nee meneer… daars nou heelwat ander skole ook betrokke…

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 21:53
  85. avatar
    #16 sewes

    Ek is seker daar van dat Kloof in die uitspeel wedstryde teen garsies sal speel maar ons is nog nie daar nie ek mag verkeerd wees maar ons sal hulle nie voor die semies sien nie en om te dink ons is soo arrogant om te dink ons is klaar daar.
    Jammer ek kan nie prentjies teken nie ,ek het dit al honderd keer gese ek wil he dat ons teen ons bure moet speel maar is daar teen dat spelers gewerf word na games of dit ouers agente of onnies is of o ja “vry willig” skuif .As die skool en sekere ouers daar op staan dat hulle genader is het die skool seker die reg om te besluit teen wie hulle wil speel{as skool natuurlik.
    Wat Gans aan betref hy is volgens my kennis van gr8 in Kloof sy ouer werk in PTA maar dis ook al gese [nog prentjies?]
    Jammer hulle wys nie ruggraat oor afrokkeling nie en so bietjie gesonde verstand nie.

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 21:23
  86. avatar
    #15 Rugbyman

    @Hooit: Ja… ek weet wie duncan matthews is… hybwas in kloof vir ‘n jaar dink ek… graad 11 jaar

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 21:08
  87. avatar
    #14 Djou

    @Rugbyman: Vam Oosterlig of so iets af – toevallig gewees. Kloof werf nie. :wink:

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 21:08
  88. avatar
    #13 Djou

    @Hooit: Hy was in Swartland en is toe Kloof toe maar was baie ongelukkig in die skool en is toe terug Kaap toe.

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 21:04
  89. avatar
    #12 Hooit

    @Rugbyman: Hy is nou by Bulle en nie meer op skool nie. Was net interressant om dit te sien.

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 21:04
  90. avatar
    #11 Djou

    @sewes: Ek vir een is bly die Noordvaal Skolerugbyvereniging het begin ruggraat wys. Jy kan nou self sien hoe wyd die gevoel teen Kloof begin draai – l.w. dit is Noordvaal (al die streke) en nie Bulle nie.

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 21:02
  91. avatar
    #10 Rugbyman

    @Hooit: Ek weet van twee manne vd oosrand wat laasjaar nog in waterkloof “toevallig” opgedaag het… ek sal egter nie name publiseer nie…

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 21:02
  92. avatar
    #9 Rugbyman

    @sewes: Jy kannie ernstig wees nie… ondersteun jy die besluit? Ek kannie glo wat ek lees nie… so die borge en die kompetisie moet ‘n skool in hê wat openlik sê hulle sal kies of hulle wil speel of nie wanneer hulle teen garsfontein speel… dink jy so iets kan in enige kompetisie werk? Ek dink julle gaan julle name vergat voor almal in pretoria… ek dink julle dink dalk net te veel van julself… geniet dit ou maat… none as blind as those who will not see…

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 21:00
  93. avatar
    #8 Hooit

    @Djou: Duncan Mathews. Ek neem aan hy het vir Waterkloof gespeel ‘terwyl hy in Swartland was’ Was glo boland u16 grant khomo toe hy genader is om na skool vir Bulle te speel. Wonder net ook oor die Waterkloof aksie fotos

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 20:58
  94. avatar
    #7 Crusader

    @sewes: Ek is verstom oor waterkloof se arrogansie. Kom ons dink bietjie mooi! Waterkloof sê dat hulle hulself die reg voorbehou om teen garsfontwin te speel in die Virseker uitspele. Dus hou hulle ‘n geweer teen die kompetisie se kop. Jy wil dit hoe regverdig? Met een of ander slim advokaat? So as hulle dan hulself die reg voorbehou om teen garsfontein te speel, wat gebeur as daar ‘n finaal is tussen garsfontein en waterkloof en dan besluit waterkloof hulle speel nie. Dit is wat julle sê. Hoe kan jy so iets logies verdedig? Wie dink waterkloof is hulle om so op te tree en nou met regsaksie die HELE reeks in gedrang te plaas. Ek dink dit gaan net oor een of twee ego’s hier. Is dit in kinders se belang? Dis in geen skool se belang nie, nie eers waterkloof sin nie. Ek hoop die regter in die saak sien die lig! Ek hoop eendag jy ook. Waterkloof = Arrogant

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 20:53
  95. avatar
    #6 Djou

    @Hooit: Hoekom dink jy het hy daardie trui aangehad?

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 20:48
  96. avatar
    #5 Djou

    Wie dink jy was dit?

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 20:47
  97. avatar
    #4 Hooit

    Ek nounet die Engelse vs Aus o/20 game klaar gekyk. Hul wys toevallig n kort insetsel oor n speler by die Bulls. In sy onderhoud se hy hy was in Swartland Hoërskool en toe na skool vir die Bulle gaan speel. Net snaaks dat hul aksie fotos van hom in Waterkloof trui gewys het.

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 20:44
  98. avatar
    #3 Djou

    @sewes:Wie ookal die berig geskryf het, het nie mooi gedink nie. Dit gaan oor manipulasie van ‘n kompetisie. Bv. Garsies dink ‘n leuen uit en weier om teen Menlo te speel. Menlo weier vir een of ander rede om teen Kloof te speel. En Kloof het reeds ‘n leuen uitgedink om nie teen Garsies te speel nie. Nou, siedaar – geen wedstryde en almal dring deur na die volgende ronde.
    Kan jy nou verstaan hoekom ‘n einde aan die belaglikheid gebring moet word.
    En ek verskil ongelukkig – die kompetisie het nie vir Kloof nodig nie.
    En ek wonder – Kloof speel mos vir die opvoedkundige waarde. Nou hoe opvoedkundig is die manipulasie van ‘n kompetisie?

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 20:38
  99. avatar
    #2 Rainier

    @sewes: So, speel Kloof teen Bere in die semi’s? Of wil julle sommer vir die finaal kwalifiseer en die beker eis as dit teen Garsies is. Sonder om te speel.

    Hoekom koop julle nie julle eie beker, speel teen niemand en wen dan die beker nie?

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 20:29
  100. avatar
    #1 sewes

    Ek wag en wag en wag maar dis maar stil daar buite. Ek sien nou hoekom die Bulle se rugby is waar dit is en ek is n groot bul ondersteuner.
    Groot gedoen is gemaak oor Kloof se beleid wat nie op gedateer is nie maar Noord-Vaal ken self nie sy eie beleid nie en maak sy naam yslik gat natuurlik met aanmoedigingen by bedoelings.

    @crusader: Hoe nou ek dog skole rugby is profesioneel en volgens julle manne hoe gouer ons dit agter kom hoe beter, nou is jy verstom oor Kloof se optrede is dit nie maar hoe dit werk as rugby profesioneel bedryf word nie.

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 20:06