School Rugby fixtures & results – week ending 27 July 2024

School Rugby fixtures & results – week ending 27 July 2024
Sat.27Jul KZN Glenwood 17-31 Northwood KZN
Sat.27Jul BOL Hermanus 10-44 Drostdy BOL
Sat.27Jul BOL Monument Park 08-13 Strand WP
Sat.27Jul BOL Labori 12-18 Hopefield BOL
Sat.27Jul SWD Oakdale x-x Marlow EP Marlow cancelled
Sat.27Jul SWD Outeniqua x-x Upington GRQ Upington cancelled
Sat.27Jul SWD Langenhoven Gim 31-50 Swartland BOL
Sat.27Jul WP Boland Landbou 03-12 HJS Paarl BH WP
Sat.27Jul WP Paarl Gim 45-20 Durbanville WP
Sat.27Jul WP Stellenberg 03-23 Paul Roos WP
Sat.27Jul WP Bellville 17-10 Duineveld GRQ
Sat.27Jul WP Brackenfell 15-10 HTS Bellville WP
Sat.27Jul WP Melkbosstrand 14-15 DF Malan WP
Sat.27Jul WP Tygerberg vs Hottentots Holland BOL
Sat.27Jul WP Milnerton x-x Charlie Hofmeyr BOL Match abandoned. Waterlogged
Sat.27Jul WP Parel Vallei 05-12 Worcester Gim BOL
Sat.27Jul BOR Queen’s 40-13 Graeme EP
Sat.27Jul BOR Selborne 70-05 Dale BOR
Sat.27Jul BOR Stirling 15-13 Cambridge BOR
Sat.27Jul BOR Hudson Park 61-03 Ooskus Gim BOR
Sat.27Jul EP Brandwag (EP) 24-28 Nico Malan EP
Sat.27Jul EP Daniel Pienaar 24-10 Punt SWD
Sat.27Jul EP Framesby 50-10 St Andrew’s EP
Sat.27Jul BUL Pretoria BH 05-48 Affies BUL
Sat.27Jul LIO KES 47-21 Maritzburg College KZN
Sat.27Jul LIO Jeppe 69-07 Parktown LIO
Sat.27Jul GRF Voortrekker (Beth) 37-03 Witteberg GRF Griffons Liga Semifinal
Sat.27Jul GRF Welkom Gim 35-07 Trio GRF Griffons Liga Semifinal
Sat.27Jul FS Fichardtpark 07-12 Jim Fouche FS FS Liga Semifinal
Sat.27Jul FS Landboudal 13-28 Burgersdorp EP FS Liga Semifinal
Sat.27Jul GRQ Diamantveld 63-05 Kalahari (Kuruman) GRQ
Sat.27Jul VAL Dr Malan 31-40 Merensky LIM NV Bowl
Sat.27Jul LIO Alberton 22-14 Piet Retief PUM NV Bowl
Sat.27Jul LEO Potch Gim 80-07 Wagpos LEO NV Bowl
Sat.27Jul LIO Randburg 13-26 Potch Volkskool LEO NV Bowl
Sat.27Jul BUL Waterkloof 32-53 Noordheuwel LIO NV Cup
Sat.27Jul LIO Helpmekaar 62-24 Marais Viljoen LIO NV Cup
Sat.27Jul LIO Monument 28-31 Garsfontein BUL NV Cup
Sat.27Jul PUM Nelspruit 32-28 Menlopark BUL NV Cup
Sat.27Jul VAL EG Jansen 48-21 Rustenburg LEO NV Cup
Sat.27Jul BUL Montana 17-24 Middelburg PUM NV Plate
Sat.27Jul BUL Oos-Moot 29-19 Klerksdorp LEO NV Plate
Sat.27Jul PUM Ligbron 25-20 HTS Middelburg PUM NV Plate
Sat.27Jul VAL Transvalia 42-12 Zwartkop BUL NV Plate
Sat.27Jul LEO Lichtenburg 45-27 Secunda PUM NV Shield
Sat.27Jul LEO Wesvalia 43-03 Ben Vorster LIM NV Shield
Sat.27Jul VAL Hugenote (Springs) 24-21 Pietersburg LIM NV Shield
Sat.27Jul VAL Die Anker 33-33 Jeugland VAL NV Shield

222 Comments

  1. avatar
    #222 Grizzly

    @4×4 (Comment #220)
    Ek het ge Google. Sien hy het maar 15 games van 2022.Sien hys gekontrakteer tot einde vd seisoen.Hy maak nie waves nie,Rassie hulle sal niks mis nie.Hys jonk,dalk hoor ons nog van hom.

    ReplyReply
    1 August, 2024 at 10:53
  2. avatar
    #221 Snelvuur

    @OUD ANKER (Comment #218)
    Onderskat hulle glad nie op die rugbyveld nie! Maar ek dink die manne daar op Riversdal het darem ‘n beter idee van hoe ‘n plaas operate as die Joburgers.

    ReplyReply
    1 August, 2024 at 10:12
  3. avatar
    #220 4×4

    @Grizzly (Comment #219) sien Ryno speel nou by die Franse Klub Castres

    ReplyReply
    31 July, 2024 at 20:19
  4. avatar
    #219 Grizzly

    @4×4 (Comment #214)
    Yes,die einste.Miskien hoor ons nog van hom,indien nie het daar 2 grotes weg gekom wat ek by die Bere baie hoog gerate het.Hy en CJ,daai monster stut wat amper die hele ’17 beseer was.

    ReplyReply
    30 July, 2024 at 05:10
  5. avatar
    #218 OUD ANKER

    @Snelvuur (Comment #216)
    My tjom, underestimate daai Woolies Souties….Malcolm Marx onder andere…op jou eie risiko!!

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 23:46
  6. avatar
    #217 OUD ANKER

    @Roger (Comment #207)
    @Roger, don’t underestimate the value of KES against Affies…that is one game Affies is ALWAYS nervous about and certainly not a gimme or a case of let’s teach those souties from Joburg a lesson.

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 23:43
  7. avatar
    #216 Snelvuur

    @Smallies (Comment #215)
    Hulle mag dalk heel verward wees as hulle vir die eerste keer ‘n plaas sien. Hulle kos word mos op Woolies se rakke gegroei 😉

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 21:25
  8. avatar
    #215 Smallies

    @Snelvuur (Comment #212)
    Die is nou nie jou run of the mill southern suburb souties nie ,die is Joburg souties ….hulle word bietjie anders aan mekaar gesit daar bo….

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 20:57
  9. avatar
    #214 4×4

    @Grizzly (Comment #211)
    Was sy vam Pieterse? Ek onthou hy was ‘n redelike Bul slot as ek my nie misgis nie

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 20:29
  10. avatar
    #213 agter_die_pale_pa

    @Roger (Comment #207)
    With Garsfontein upping their number of teams, an annual fixture with KES can really add to their rugby goals (and it is just down the road). Not sure what the minimum teams will be that KES would look for, could GF perhaps get to 18 teams for “non-cup” derby? The NV-schedule will complicate things, but as GF’s program grows they will be forced to think more and more outside of the traditional Afrikaans co-ed box. Similar to Monnas’ balancing act, sqeezing in derbies with GCB an Jeppe in between cup games.

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 19:46
  11. avatar
    #212 Snelvuur

    @Smallies (Comment #210)
    Joburg boytjies gaan knak oppie plaas…

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 19:38
  12. avatar
    #211 Grizzly

    @Mate (Comment #203)
    Ryno,steph brother of Karlien and Bobby.Rugbyman en Djou sal beter weet maar dink hys Frankryk toe.Was n bees op skool.Wonder ook wat van hom geword het.

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 19:20
  13. avatar
    #210 Smallies

    @Kaya 85 (Comment #209)
    I think a KES Oakdale day would be fun ….

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 19:07
  14. avatar
    #209 Kaya 85

    @Roger (Comment #208)
    Yeah Warriner burnt a lot of us, rogue b@$+@rd.
    Another option? …umm Monument frankly, and Helpmekaar? …would have to be earlier in season though.
    It’s not that the lighties don’t like to play each other, it’s the parents and spectators. Some of those Reds supporters (I’m among them) can’t reconcile the narrative of being the best Joburg/Lions school with proving it annually against the Witbulle or Bruin masjien. Ref blows his whistle and the accusations of cheating commence…it would be funny if it didn’t expose our enduring tribal biases so nakedly…

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 18:59
  15. avatar
    #208 Roger

    @Kaya 85 (Comment #206)
    St Stithians are really disappointing – that used to be a great fixture – 16-18 teams and pretty competitive, with plenty dops at the Higher Ground after!! I hope their rugby makes a comeback! Where’s Craig Warriner when you need him :twisted: :twisted:

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 18:08
  16. avatar
    #207 Roger

    @beet (Comment #205)
    yes, it is sad but I see another of your posts suggesting schools are coughing up north of a bar for the travel costs of these big inter schools (over and above the parent contribution) – that’s big ammo if your teams are travelling 3/4/5 times a year. KES went down to Westville and College came up to KES and next year you would imagine KES would go to College and Westville would come to KES. But College have KES, Boys High and Affies on their fixture list and they travel to festivals and Wildeklawer – big expense. I’m not sure who would replace the College fixture in the third term that can also provide 20+ fixtures – we already play Boys High and Jeppe home and away, Westville and Affies – maybe a trip to the Vrystaat for a second proper rugby lesson is in the offing (we get our annual 1st lesson from Affies) :mrgreen:

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 18:01
  17. avatar
    #206 Kaya 85

    @beet (Comment #205)
    If they are smart they could play one of the touring UK teams on the Saturday before the Jeppe return game…only problem is it’s only the top 2 teams…but could bring in Krugersdorp High or even Northcliff (or both) in staggered age group team games.
    St Alban’s + St Stitians staggered?

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 17:02
  18. avatar
    #205 beet

    @Roger (Comment #202)
    It’s a pity the fixture is coming to an end.
    MC should maybe have dropped one of the Pretoria BH matchdays and kept KES.
    MC will probably be able to pick up DHS or Northwood in KES’ place
    For KES it won’t be as easy to find a new suitable opponent at that time of the year.
    Good opponents like Grey HS would come at a high cost and Grey College at big ask. Best option might be DHS or Northwood if they have the budget for the extra travel.

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 16:55
  19. avatar
    #204 Mate

    In what grade was Cheswill Jooste when he moved from Welkom Gim to Noordheuwel?

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 15:59
  20. avatar
    #203 Mate

    There was another chap who left school a few years ago to join the Bulls
    I think he went to Garsfontein
    He was related to either Bobby v Jaarsveld or Steve Hofmeyr
    Wonder what happened to him

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 15:58
  21. avatar
    #202 Roger

    KES - COLLEGE

    Always good to get one over College, traditionally the numero uno school in KZN. To be fair, expecting these chaps to repeat the 1200 km round trip for the second week in a row, and to front up to a very good KES 1st XV was a big ask. I see on Facebook that the fixture has been discontinued by College – citing player safety and welfare as well as cost. Apparently KES were informed of this before this weekend’s fixture. Sad but understandable – College spend a lot of time in busses!
    ReplyReply
    29 July, 2024 at 14:52
  22. avatar
    #201 Deon

    @Kaya 85 (Comment #195)
    Roy Campbell was truly a great poet and author, and very controversial. As a primary school child, I loved The Mamba’s Precipice and later The Flaming Terrapin. Now, as far as English SA poets are concerned, I prefer Stephen Watson (RIP), probably because of his love of the Cederberg and the way he could describe it in his poems. Enjoy your shift.

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 13:42
  23. avatar
    #200 Deon

    @Kaya 85 (Comment #195)
    Yes, I have read Uys Krige’s letters from Spain and France. As he was a Paul Roos first team player, he often discussed SBR, specifically games against Bishops and SACS. He also had a sex drive like few others, and some of those letters made me giggle. I met the knorrige ou oom a few times, as I as a laaitie often sold seafood to him, Jan Rabie and DJ Opperman. One would often see him doing yoga on the beach. Uys’s parents’ house, Missions House, Onrusrivier, is just around the corner from me. Last year March I happened to visit his birthplace, Bonteboksfontein, near Swellendam near the Breede. He was quite an accomplished rugby player and surf life saver, although one gets the idea the latter had more to do with access to women. His father, Japie Krige, but from the Paarl not Swellendam, was also a Paul Roos Old Boy and a Springbok, resident of Prima Hostel, and one of Paul Dobson’s 30 Super Springboks. One Paul Roos school hall is the Japie Krige Hall.

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 13:33
  24. avatar
    #199 Smallies

    @4×4 (Comment #198)
    Jip dis twee hybrid spanne wat gaan jol…

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 13:29
  25. avatar
    #198 4×4

    @Smallies (Comment #197)
    Lyk if diepte getoets gaan word met die Grey-PRG Game. Verstaan ek dit reg dat beide spanne sonder 5 van hulle spelers moet speel agv SA Skole diens?

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 13:02
  26. avatar
    #197 Smallies

    @Kaya 85 (Comment #195)
    I’ll definitely have a look…I’m an avid SciFi and Fantasy fiction reader ….the very first Scifi book I ever read was called Loeloeraai by CJ Langenhoven, and the first Fiction novel Brolloks en Bittergal also by Langenhoven….

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 12:33
  27. avatar
    #196 PearlJam

    @rugga lover (Comment #155)
    I can confirm he is in Gr10, I know he has signed with the Bulls, but I don’t know if he is leaving in Sep. The general talk was that he is leaving at the end of the year. But could be that it might be earlier.

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 12:31
  28. avatar
    #195 Kaya 85

    @Mate (Comment #178)
    Uys Krige was a fairly good player though…he wrote a very interesting short story about his time playing top level rugby in the south of France, basically without having to work they looked after them so well, where he also met and hung out with the famous SA poet Roy Campbell who was living out there before he moved to Spain etc. etc. @Deon @Smallies, have you read those stories, I know you would like them a lot – highly recommended. I think @Tandem has … but I’ll speak to you okes later, gotta finish my shift here.

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 12:21
  29. avatar
    #194 Kaya 85

    See the guys posting from early this morning. The past weekend of rugby again so lekker to watch. I’m already starting to get sad that SBR is almost over…

    Surprised: I was a little surprised that KES outclassed Maritzburg, but pleasantly so, because they really were a good team this year and exposure to games against Grey and HJS were long overdue. Next year the Reds will struggle to live up to the team of 2024.

    Not surprised: Noordheuwel cutting loose. When those attacking pistons start firing…Well done, and good luck for the reast of NV Cup..I really hope NH make it to the semi.

    Sad: Marais Viljoen, ouch. Sorry boys, I’ll be sad to see the cream of Alberton relegated, hope they don’t follow Kempies down the rabbit hole too far. Also sad I won’t see Alzeadon Feliz in Grey colours on Saturday #moreMagicians!

    Look out for…: Parktown u16’s result v Jeppe (if I got the right info) indicates that there could be more than just a top class brass band there next year. I would love to see that, hope it is a long term upward trajectory.

    Respect: Boland Landbou – tough as tractors. Voortrekker, well done, great season and stunning game on Saturday. Jeugland…I don’t know how that win happened, @Ou Anker, any info? Northwood too classy for the Hoppers in the KZN -Wood derby. Up in the northwest…. Wesvalia !! Wow, OK take notice folks. And then on the Vaal, Transvalia could be coming up to NV Cup next year…and full disclosure, Valia recruits in VanderBijl AND Vereeniging AND Sasolburg bro.

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 12:12
  30. avatar
    #193 Kaya 85

    @Mate (Comment #178)
    No, Uys isn’t Corne’s father. Corne’s dad and family farmers in Zambia.

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 11:58
  31. avatar
    #192 Ploegskaar

    @Grizzly (Comment #189)
    Sou sleg gewees het as hy stilgebly het. As jy wil goed werf moet jy stilbly en laaglê om effektief te wees, so om dit hier uit te blaker was ‘n groot flater

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 11:24
  32. avatar
    #191 Smallies

    @Grizzly (Comment #190)
    Dit gaan maar knor maar ja wat is dit mos gewoond

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 11:16
  33. avatar
    #190 Grizzly

    @Smallies (Comment #188)
    Sterkte vir julle opkomende riller.Moet se dis die eerste keer wat ek meer uit sien na die game as interskole….

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 10:55
  34. avatar
    #189 Grizzly

    @garsieboy (Comment #187)
    Als 100.So ek en glo almal verstaan nou beter.Slegte nuus vir die ander skole is dat ons nou n voltydse scout in die hartjie van die wynland het😂

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 10:53
  35. avatar
    #188 Smallies

    @Grizzly (Comment #184)
    Yes so ek wou nou nie te veel se nie want ekke laaik vir Garsfontein nogals baie maar so n klein bietjie diskressie sou baie ver gegaan het in die geval ….mens hoef bie altyd te swenk met hoeveel seuns en waar hulle gewerf is nie…dit sal wel op die ou ent uitkom….en wat maak dit in elk geval saak

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 10:25
  36. avatar
    #187 garsieboy

    @Grizzly (Comment #184)
    Ek het nooit spesifiek gese al 5 nie maar ek kan verstaan hoe dit so opgeneem kon word ek moes spesifieke getalle gegee het in plaas van om net te praat van “hulle”. Wat ek wel kan se is dat daar 3 van hulle wel n beurs by paul roos ook aangebied was. Nee ek is nie betrokke by enige werwing nie. Dit is blote toeval. Ek help so bietjie met afrigting by die spesifieke laerskool waar die seuns is so ek weet al n rukkie van alles wat gebeur het. Ek is jammer Deon dat ek nie vroeer my fout reg gemaak het nie, soos ek gese het paul roos is een van die beste skole in die wereld en dis waarom dit vir my as n garsie ondersteuner en old boy lekker is om te kan kompeteer met paul roos. Paul Roos is n top skool ek het vandat ek in die Kaap bly nou al n paar rugby en krieket games daar gaan kyk dis n besonderse skool dis maar net lekker om enetjie oor julle te kry dit het nog nie baie gebeur nie!!

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 10:20
  37. avatar
    #186 Deon

    @Grizzly (Comment #184)
    Dankie tog. Alhoewel ek jare gelede, toe ek nog oningelig was, ‘n negatiewe gevoel gehad het oor Garsies, is dit geensins meer die geval in geheel nie, veral as gevolg van die skool se groei tot prominensie in akademie en ander sporte, totdat nuwe inligting vorendag gebring word, en my reaksie sou presies dieselfde gewees het teenoor my eie skool. Ek vra om verskoning teenoor die Garsies dat my reaktiewe en aggressiewe manier, waaraan ek aandag gee, dit anders laat voorkom. Einde van gesprek van my kant af. Doe so voort.

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 09:12
  38. avatar
    #185 agter_die_pale_pa

    Ek hou my meestal uit die beurs-gesprekke uit en gaan dit so hou. Wat ek wel vermoed is dat die feit dat die o13 CW in Pta-Oos gehou is hierdie jaar, sou verseker beteken dat Pretoria (nie net GF nie) ‘n baie meer realistiese/tasbare opsie kon word vir seuns regoor die land. Veral met die ouers ook hier, om daardie week om in ‘n radius van 10 km heelwat top akademiese instansies te besigtig. Ek is seker die teenoorgestelde sal ook gebeur indien die CW in STB of Paarl, of George, of Nelspruit aangebied word. Met of sonder finansiele bystand, dit bring nuwe opsies vir die seun en sy ouers om te ervaar en te oorweeg.

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 09:11
  39. avatar
    #184 Grizzly

    @garsieboy (Comment #169)
    Ek dink nie Deon was verkeerd op hierdie een nie.Die 5 beurse keuse bo PRG was uitlokkend.Selfs BHP het gereageer en dit vat baie.Dan die persoonlike ken van die 5 seuns,as dit die geval is ,is jy of n werwer of nou betrokke by werwing vir Garsies.Se dan so,dit sal jou post in perspektief plaas.As n ou Garsie ouer wat 5 seuns persoonlik ken in die Kaap wat Garsfontein toe kom klink jou post net vergesog.Tensy jy dit anders bedoel het,dit het al met die meeste hier gebeur,my inkluis(al n paar keer)stel die saak dan reg.

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 08:45
  40. avatar
    #183 Deon

    Dit moet moontlik wees om ‘n beter plan te maak vir ‘n kragmeting wat net groter sal word in die toekoms.

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 08:26
  41. avatar
    #182 Deon

    @Rugbyman (Comment #181)
    Reg so RM, maar jy verstaan steeds nie heeltemal die punt wat ek maak met sy oorsprong in #83 nie en spreek net een deel, wel ‘n baie belangrike deel daarvan aan. As dit dan al 5 is, sal mens wonder of al 5 (wat toe nie feitelik was nie, soos voorspel), van een etnisiteit is ens. Wat oortuig “sekere kinders” se ouers ….Mens kan nog lekker diep delf …….Maar dit daar gelaat, ek glo nie sulke roekelose stellings soos “5 met beurse ens.” sal sommer weer gemaak word nie. Introspeksie kom net makliker vir sommige van ons. Voorspoed met die res van julle rooster, en ek bedoel dit.

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 08:21
  42. avatar
    #181 Rugbyman

    @Deon (Comment #176)
    Dalk Deon, kan jy aanvaar dat ouers sekere keuses mag maak en elkeen se omstandighede verskil. Dalk hou die ouers van die bulle as ‘n provinsie en nie die WP nie. Dalk het sulke ouers familie en vriende wat iewers gebrand is in die WP skole struktuur en beter geleenthede vir hulle kinders elders soek. Stellenbosch en die Kaap is nie vir almal nie. Ek hou baie vd Kaap en is gereeld daar vir besigheid. Ek sal glad nie omgee om daar te bly nie. Elkeen maak seker maar sy eie besluit. Ek dink jy sukkel om sin daarvan te maak. Let it go, dis nie jou kind nie en nie jou besluit nie. Each to his own.

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 05:49
  43. avatar
    #180 Rugbyman

    @Snelvuur (Comment #170)
    Gaan kyk gerus na die Noordvaal log… ons lê overall 2de, en dit sluit ALLE spanne in die skool in, en ons lê 2de met ‘n game in hand op Helpmekaar. Die naweek teen Helpmekaar sal grootliks bepaal wie die overall liga wen. Ons rugby program is gesond en overall die sterkte nog. Ek stap in die middae by die oefening rond en sien hoe hard afrigters met hulle spanne werk tot by o14D vlak. Dit maak my trots! Ons program is nie Man City se program nie. As kinders wat in die laerskool is verkies om Garsfontein toe te kom al is hulle van die Kaap, sien ek geen probleem daarmee nie. Ek weet nou nie vam die PRG beurse wat van die hand gewys is nie. Of dit nou waar is of nie, skeel my min. Geen haan kraai as ‘n kind uit Namibie na PRG of Paarl Gim gaan. Of ‘n seun uit Pta na Grey nie. Of ‘n seun uit PE na Grey nie. Dis hulle keuse. Die subjektiwiteit rondom dit en omdat ‘n outjie Garsies kies is wel ‘n issue vir my. Ons het ‘n top skool, met top akademie en bied top geleenthede. Punt. Wat ek wel weet vir ‘n feit is dat ‘n man wat by PRG werk ons name gaan probeer sleg maak het by ‘n spesifieke laerskool om te probeer om seuns te keer om na Garsies te gaan. Dit is ‘n feit. Beurse of nie beurse pla my rerig nie… Ons bied geleenthede aan kinders regoor die land en BAIE kom na ons toe sonder enige vorm van beurs. Sela

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 05:43
  44. avatar
    #179 Mate

    Hierdie afguns en nydigheid jeens Garsfontein irriteer my deesdae soveel dat ek nou al Vegemite op my roosterbrood geniet

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 04:50
  45. avatar
    #178 Mate

    Is Uys Krige die pa van Corne Krige?

    ReplyReply
    29 July, 2024 at 04:47
  46. avatar
    #177 Trots HJS (Tandem)

    @Deon (Comment #176)
    Hi Deon ek het nie na jou verwys nie maar na Snelvuur. Ek verstaan nou sy argument. Ek verstaan ook jou punt duidelik. Lekker week. Groot week vir ons voor teen ontsettende sterk en goed voorbereide Gim span. Ek kan nie wag vir die naweek nie.

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 23:39
  47. avatar
    #176 Deon

    @Trots HJS (Tandem) (Comment #171)
    Nou weer, ek probeer werklik my beste om nie iemand te ontstel nie, en beslis nie vir jou nie, maar het jy werklik al die plasings noukeurig gelees? Hoe woon ek in ‘n glashuis? Dis juis die “almal doen dit”, maw glashuis antwoord wat my pla. Ja, almal gee beurse en almal werf, maar hoekom basies van jou tuisdorp af weggaan na ‘n top skool as jy ook ‘n beurs kan kry by ‘n plaaslike top skool, 1600 km nader, sommer 5 daarby? Beteken dit die “dit” wat almal doen, is die identiese “dit”? Kan mos nie dieselfde “dit” wees nie. Lees my navrae aan garsieboy weer ‘n paar keer. Inelkgeval, ek het na verskeie probeerslae my antwoord en erkenning vir een vraag gekry, en dit was dat die 5 storie bollie was, en nou weet ek sommer ook wat die antwoord op my ander vraag is. Storm in ‘n teekoppie. Afgehandel vir my doeleindes, die waarheid is voor die hand liggend. Viva Stellenberg.

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 23:25
  48. avatar
    #175 Deon

    @Smallies (Comment #85)
    Daar sien jy nou self, nou is dit ewe skielik nie meer al 5 nie, soos jy ook gelees het. I rest my case.

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 23:12
  49. avatar
    #174 Deon

    @garsieboy (Comment #168)
    Met respek gesê, lees wat jy uiter in #83, en my antwoord aan Trots HJS. Dan probeer jy weer. Moenie probeer weghardloop van wat jy gesê het in #83. Jy het gesê hulle is deur PRG beurse aangebied. Ek het jou in #84 en #105 ruim kans gegee om jou stelling te verbeter, maar nou eers sê jy net dit waarop jy gehamer het, het jy nooit gesê nie. My vraag was, as al 5 dan nou Garsies gekies het bo PRG, soos jy wel gesê het, wat sou die motief by hulle wees, en jou motief om dit te noem? Wat sê jy van PRG dat Garsies ‘n soveel beter en maklike keuse is, en/of julle vlak van werwing, het die bedrae rekord vlakke bereik? Dis so eenvoudig soos dit. Niks aggressief of lelik van my kant nie, net om jou eie uitlatings te lees om te verstaan. Jy moet dan boonop dink hoekom dit as beledigend beskou word. Help nie jy noem jou “respek” nie. PS : As dit net een CW speler is wat deur PRG genader is, steeds, wat sê jy?

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 23:08
  50. avatar
    #173 Trots HJS (Tandem)

    @Snelvuur (Comment #172)
    Dankie , ek verstaan

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 22:43
  51. avatar
    #172 Snelvuur

    @Trots HJS (Tandem) (Comment #171)
    Ek is 100% bewus daarvan dat PRG dit ook doen, en ek is 100% daarteen gekant ook. Dis belaglik dat daar ‘n speler was wat in 2022 vir die Lions Grant Khomo gespeel het, laasjaar in PRG was en nou in KZN speel. Dit wys júís hoeveel van ‘n sirkus dit raak. Buiten die absurditeit, dink ek egter ook dat dit nie goed is as kinders so jonk al feitlik uitsluitlik op rugby fokus nie. “Range” is ‘n uitstekende boek van David Epstein waarin hy skryf oor hoe belangrik dit is vir mense (veral kinders en ook in sport) om so lank as moontlik “generalists” te bly – baie van die vaardighede wat jy so aanleer help jou wanneer jy wel begin spesialiseer. Kyk, byvoorbeeld, na iemand soos Uys Krige: hy was ‘n kranige rugbyspeler wat in Toulon gaan speel het, maar ook ‘n digter, en soveel meer!

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 22:23
  52. avatar
    #171 Trots HJS (Tandem)

    @Snelvuur (Comment #170)
    Mense wat in glas huise woon moet nie klip gooi nie.

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 22:17
  53. avatar
    #170 Snelvuur

    @garsieboy (Comment #164)
    Man City is nou eintlik ‘n heel gepaste voorbeeld – meen jy dat wat hulle doen goed is vir die Premier League, veral langtermyn? Ek dink nie so nie. Sodra mense groot bedrae geld begin spandeer, raak dit ‘n “race to the top” vir wie die meeste geld kan spandeer om spelers te trek. Is dít wat ons wil hê op o13-vlak moet gebeur? Persoonlik, dink ek nie so nie. Inteendeel, dink ek dit is ‘n praktyk wat baie skade kan (en gaan) berokken. En, al stem ek nie saam met alles wat Deon sê nie, verstaan ek ook sy prys vir Stellenberg, wat op ‘n meer organiese en volhoubare wyse op die langtermyn ‘n rugbykultuur en diepte probeer ontwikkel, in teenstelling met Garsies se oënskynlike fokus op uitslae hier-en-nou. Dit is Garsies se prerogative om fokus hierop te plaas (soos dit Man City s’n ook is), maar dit is dan ook oop vir ander om dit te kritiseer.

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 22:09
  54. avatar
    #169 garsieboy

    @4×4 (Comment #166)
    Ek is nie self op enige manier betrokke by garsfontein nie, is maar net n trotse ou Garsie van so paar jaar terug wat toevallig n paar goed hier en daar uitvind. Maar sal laat weet as ek enige iets hoor!!

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 21:51
  55. avatar
    #168 garsieboy

    @Deon (Comment #162)
    Deon my maat, ek het nooit ooit gese dat Garsies n beter skool is of enige iets in daardie lyn nie. Ek het bloot gese dat dit prysenwaardig is aan garsies dat hulle dit kon reg kry. Vat nou maar vir Ardie Savea wat Moana pasifika toe is, niemand gaan ooit stry en se hulle is beter as die hurricanes nie. Maar is dit n great ding wat Moana pasifika reg gekry het om vir ardie savea by hulle te teken? Ja dit is. Dit beteken net dat die nuwe, jong, up and coming span(skool) n biejtie naam vir hulle self begin maak en hoe meer spanne kompeterend kan wees hoe beter is dit vir die kompetisie, of in ons skole se geval vir die land. Ons wil tog he ons junior bokke spanne moet beter eindig as 7de elke jaar of hoe? Daar gaan altyd MAAR altyd vrae gevra word en opmerkings gemaak word oor garsfontein omdat hulle die eerstes was wat hierdie benadering gevat het. Dis maar soos Manchester city in die Premier league, almal moan maar almal wens ook hulle kon dieselfde wees(van n Liverpool supporter) @Kantman (Comment #165)
    In die eerste plek is ek nie djou nie ek weet nie waar is djou nie maar dis nie ek nie. En in die tweede plek het ek nooit gese al 5 nie, julle het dit self aangeneem en ek help julle net nie reg nie want julle is so vinnig om op julle perdjies te spring dat julle nie eers ordentlik kan lees nie. As julle dan nou regtig getalle en name soek kan julle my email dan deel ek dit met liefde. Soos ek gese het ek ken die outjies persoonlik eks nie n onderwyser by die spesifieke skool nie maar ek het al meer as genoeg met die outjies te doen gehad om genoeg te weet👍🏼

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 21:46
  56. avatar
    #167 4×4

    @Kantman (Comment #165) the proof is in the pudding…tik tok, die ander kan maar wag en self volgende jaar ‘n opinie vorm

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 21:43
  57. avatar
    #166 4×4

    @garsieboy (Comment #164) het Garsies selfde rugby rooster vir 2025 as 2024 of is daar toevoegings?

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 21:37
  58. avatar
    #165 Kantman

    @garsieboy (Comment #164)
    Djou, jy het alles begin deur te se dat vyf U13 kinders uit ‘n Kaapse skool nee gese het vir PRG beurse en eerder Pretoria toe wil gaan volgende jaar. Dit is ‘n nuwe vlak van werwing wat nog nooit gesien is nie – en dit was waaroor die gesprek gegaan het. Hoe kan daardie claim op enige manier bewys word? Anders bly dit net trolling.

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 21:37
  59. avatar
    #164 garsieboy

    @Deon (Comment #162)
    Deon my maat, ek het nooit ooit gese dat Garsies n beter skool is of enige iets in daardie lyn nie. Ek het bloot gese dat dit prysenwaardig is aan garsies dat hulle dit kon reg kry. Vat nou maar vir Ardie Savea wat Moana pasifika toe is, niemand gaan ooit stry en se hulle is beter as die hurricanes nie. Maar is dit n great ding wat Moana pasifika reg gekry het om vir ardie savea by hulle te teken? Ja dit is. Dit beteken net dat die nuwe, jong, up and coming span(skool) n biejtie naam vir hulle self begin maak en hoe meer spanne kompeterend kan wees hoe beter is dit vir die kompetisie, of in ons skole se geval vir die land. Ons wil tog he ons junior bokke spanne moet beter eindig as 7de elke jaar of hoe? Daar gaan altyd MAAR altyd vrae gevra word en opmerkings gemaak word oor garsfontein omdat hulle die eerstes was wat hierdie benadering gevat het. Dis maar soos Manchester city in die Premier league, almal moan maar almal wens ook hulle kon dieselfde wees(van n Liverpool supporter)

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 21:21
  60. avatar
    #163 Rugbyman

    @Trots HJS (Tandem) (Comment #161)
    Give that man a Bells!

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 20:35
  61. avatar
    #162 Deon

    @Trots HJS (Tandem) (Comment #161)
    Lees dan weer plasing #83, en dan al die selfbejammering, beledigings, defleksie, strooiman argumente uit alle oorde as die stelling se motief (prysenswaardig????) eerstens aangevat word, tweedens omdat dit op onwaarheid gebaseer is. Wat word bedoel? Hulle bied ’n beter skool aan,’n beter opvoeding, of meer geld as bloot skoolgeld ensovoorts? Wat of wie moet geprys word? Ergo : BRAVO Stellenberg. Maar, ek neem kennis van jou mening en sal sulke gesluierde beledigings voortaan of ignoreer, of anders hanteer.

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 20:10
  62. avatar
    #161 Trots HJS (Tandem)

    @Deon (Comment #158)
    I have been reading these posts for quite a while and wish bloggers will now move on from these continuous negative comments regarding Garsfontein. Most of it is pure small mindedness. Saying that my personal opinion is that most of the time it is not what you do , and what you say , which upset people but how you do things and how you say things. I hope we can move on from all these disagreements. Best wishes.

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 19:26
  63. avatar
    #160 Wonder

    @Chronicle (Comment #128)
    I agree with you,great post.

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 17:18
  64. avatar
    #159 Garsieoldboy

    @Deon (Comment #158)
    Die Ek gee glad nie om oor die mense se menings of opinies nie, ek gee om oor die mense se gesondheid wat agteruit gaan as hulle so behep word daarmee dat dit n obsessie word. As jy nie van n skool of hulle waardes hou nie, erken dit en beweeg dan aan. Dan rakende jou punt oor faal en terug gestuur word, geen kind word terug gestuur in hy/sy ni A span speel nie. Dit is n bog storie. Akadademiese prestasie en dissipline is die enigste redes hoekom hulle sal moet terug gaan huistoe. Skole se name word elke dag en in meeste comments hier genoem. En of al 5 van hulle n beurs daar gekry het en of net 1 of 2 n beurs gekry het by die spesifieke skool, punt bly staan dat hulle vir Garsfontein gekies het bo die ander skool/skole. Garsfontein is n jong skool so om kinders te trek van bv. Namibië gaan hoogs onwaarskynlik wees en ons is nie skaam om dit te erken nie. Maar oor so paar jaar wanneer ons net so oud is soos die res, wie weet? Al wat ek vra van julle manne is om n skool soos Garsfontein en nog vele van die ander noordvaal skole net hulle plek te gun, alles hoef nie altyd op die “traditional way” gedoen te word nie. Dis wat Rassie Erasmus dan so briljante afrigter maak is dit nie?

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 16:55
  65. avatar
    #158 Deon

    @Garsieoldboy (Comment #157)
    Daar is talle oorwinnings en mylpale deur Garsies bereik wat ek konfidensieël van verneem het en nie hier kan deel nie, wat besonder prysenswaardig is, en getuig van veel meer grootsheid as om bloot ‘n top rugbyprogram te hê, maar as iemand bollie praat, en boonop ‘n skool se naam noem, soos garsieboy, voel ek genoop om dit vir hom sê. Daar is ook aspekte van Garsies se benadering wat vir my maar moeilik is om te verteer, en as hulle dit boonop toevou in ‘n mantel van filantropie en “almal doen dit” moet ek seker leer om nie te opponeer nie want mens kry niks meer uit julle as daardie eentonige rympies en cliches nie. Ek kan net namens myself praat, maar vir my is Garsies bitter welkom tussen die “front runners” (op so baie gebiede), dis goed vir almal, soos die sogenaamde “Onsigbare Hand” wat ons almal meer kompeterend maak. Wanneer Garsies die dag wesenlike getalle seuns 1600 km ver trek wat nie rugby speel nie en op hulle eie koste arriveer sal jy meer geloofwaardig wees. Jy skryf nogal ‘n lang essay vir iemand wat nie omgee nie. Ek wens die beste vir daai 5 seuns, en hoop nie een van hulle faal en moet 1600 km terug huis toe nie (ek mag verkeerd wees, maar dis al wat ek kan aflei as vrae nie geantwoord word nie). Indien hulle nie hoef huis toe te gaan nie, hoop ek hulle word of bly gelukkige, verrykte individue. Die oorsprong van hierdie debat is anders as die van ander soortgelyke debatte hier, en dis die feit wat mens se oë oopmaak, naamlik Stellenberg se benadering-staande ovasie vir hulle.

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 16:19
  66. avatar
    #157 Garsieoldboy

    Goeie genade manne… die jaloesie grens aan n obsessie deur party van julle. Aanvaar maar net dat Garsfontein nou deel is van die front runners in Suid Afrikaanse skole rugby en dit gaan ook nie verander vir die nabye toekoms nie so maak vrede daarmee dan jy/julle n baie meer vreedsame lewe hê. As jy/julle nie wil aanvaar dat sekere skole se beurse van die hand gewys is deur leerders nie, goed dan. Niemand gaan jou anders probeer oortuig nie. Op die ou einde gaan daai leerders Garsfontein toe en dit is dit, niemand gaan eendag praat oor waar hulle orals beurse aangebied was en waar nie. Waaroor hulle wel gaan en sal praat is die feit dat dit Kaapse seuns is en ek belowe julle ons as oud Garsies, garsie leerders en garsie ondersteuners kan nie minder omgee oor julle wat aanhoudend daaroor iets te sê het of net klomp snert kwyt raak oor die algemeen nie. So terloops, daars minstens 5 skole in die noordvaal beker afdeling wat presies dieselfde model volg as Garsfontein en niemand het niks daaroor te sê nie. So my advies, Deal with it of julle gaan nie n baie aangename paar jaar hê nie en dis nie goed vir n mens se hart nie. Ons wil julle almal nog lank op die blog hê. Lekker dag verder manne🤝🏻

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 14:04
  67. avatar
    #156 4×4

    @Rugbyman (Comment #148) baie geluk met julle wen gister, werklik guts gevat van jou “troepe” om die game deur te trek. My laat herhinner aan die Garsies van ouds.
    Sien nogal uit teen die onderouderdom spanne Garsies vs Menlo. Lyk op.die staduim of Garsies weer NV Kampioene gaan wees!

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 13:05
  68. avatar
    #155 rugga lover

    Afternoon gentlemen, is it true that cheswill jooste is leaving school to go to the bulls from the 1st of September, heard he is also in gr10

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 13:00
  69. avatar
    #154 Rugbyman

    @Deon (Comment #152)
    Soos ek sê… baie spesiaal

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 11:33
  70. avatar
    #153 Deon

    @garsieboy (Comment #151)
    Jy weet mos jy is uitgevang bollie praat jong man. Gee jou e-pos adres vir beet, dan e-pos jy vir my daardie name van die 5 wat ook PRG beurse gehad het, ek sal dit altyd konfidensieël hou, die waarheid vasstel, jou laat weet. As ek verkeerd was sal ek dit op die blog erken, en as jy verkeerd was erken jy jy het k.. gepraat. Niemand by PRG wat met beurse werk het enige idee waarvan jy praat nie, wat betref die 5. Miskien as ek hulle kan herinner met name………

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 10:51
  71. avatar
    #152 Deon

    @Rugbyman (Comment #148)
    Ek probeer glad nie uitstyg nie, lankal moed opgegee, dekades gelede al, soos ook my onderwysers destyds. :lol: :lol: :lol: Wat die res van jou plasing betref, die kerk deel; platvloers, outyds en ver benede jou, en meer belangrik, ver verwyderd van die waarheid. Water, eend…..

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 10:47
  72. avatar
    #151 garsieboy

    @boerboel (Comment #144)
    Ek is redelik nuut op die blog maar van wat ek sover geleer het en agterkom is dit beter om jou net te ignoreer😁ek het geen rede om te lieg daaroor nie👍🏼dis meer jou styl

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 10:15
  73. avatar
    #150 Smallies

    @Snelvuur (Comment #149)
    Ek skat so…as die hoeveelheid spanne die maatstaf is

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 10:07
  74. avatar
    #149 Snelvuur

    @Smallies (Comment #147)
    Dan moet Bishops se status sekerlik in gedrang wees…

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 10:02
  75. avatar
    #148 Rugbyman

    @Deon (Comment #125)
    Jys ‘n spesiale individu, baie spesiaal… Een van daai mense wat glo jy kan uitstyg deur ander af te breek. Daars so 2 of 3 van jou tipe op die blog… lieflike Sondag voor in die kerk…

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 09:39
  76. avatar
    #147 Smallies

    @Trots HJS (Tandem) (Comment #143)
    If I recall it depends on the amount of teams that you can field on a regular basis…

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 07:51
  77. avatar
    #146 boerboel

    @Chronicle (Comment #128)
    how is :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: your r50 to the dollar statement going?

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 07:46
  78. avatar
    #145 boerboel

    @Deon (Comment #84)
    yip – eintlik n lagwekkende stelling

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 07:40
  79. avatar
    #144 boerboel

    @garsieboy (Comment #104)
    jy ken hulle persoonlik :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ai

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 07:37
  80. avatar
    #143 Trots HJS (Tandem)

    @Kaya 85 (Comment #142)
    There is not as far as I am aware. I am not exactly sure what a school needs to do to get promoted but i do know that Stellenberg only got promoted a few years ago. I am sure it is not only how successful the first team is but about the total rugby program.

    ReplyReply
    28 July, 2024 at 00:00
  81. avatar
    #142 Kaya 85

    @Trots HJS (Tandem) (Comment #122)
    …Stellenberg making all take notice.

    Is there promotion / relegation between WP Premier league A and B?

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 21:57
  82. avatar
    #141 Kaya 85

    Anker 33 – 33 Jeugland

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 21:51
  83. avatar
    #140 Kantman

    Charlies remain undefeated!

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 20:48
  84. avatar
    #139 beet

    Nories were value for money today. They looked the better team from the first kickoff.

    Lindsay Jansen was on fire. What an asset to have on the wing.

    Klofies got to within touching distance at one stage before the break but Nories just kept the scoreboard ticking over.

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 18:48
  85. avatar
    #138 Grizzly

    @beet (Comment #136)
    Best scrum now for 2 years in a row in SBR.

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 18:46
  86. avatar
    #137 Grizzly

    @PearlJam (Comment #134)
    Wow,Dis n schocker. Een ding van die NV is die unpredictability….

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 18:44
  87. avatar
    #136 beet

    Garsies vs Monnas was great to watch. Gars got off to a great start but Monnas made the most of a few opportunities (while they might have hoped they’d done more with a few others). Before the break Gars too a shot at goal to lead 24-14. This turned out to be a good call in the context of the final result. Towards the end Monnas lead and Gars had to come from behind via a try to win it.

    Luann Olivier is one of my favourite players this year but I thought Stephan Pretorius wearing 6 was great today.

    If there is one thing I believe its that although Affies excellent when the Garsfontein scrum brings it on or is allowed to do so, they are the best in SA SBR.

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 18:44
  88. avatar
    #135 agter_die_pale_pa

    @Trots HJS (Tandem) (Comment #122)
    Vir n gemengde skool om in laat in die seisoen 20 spanne uit te stuur teen PR is merkwaardig

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 18:42
  89. avatar
    #134 PearlJam

    @Grizzly (Comment #130)
    100% korrek

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 18:37
  90. avatar
    #133 TWE

    @Chronicle (Comment #128)
    tu quoque

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 18:13
  91. avatar
    #132 Deon

    @Snelvuur (Comment #129)
    Hulle diepte is verstommend.

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 17:49
  92. avatar
    #131 Deon

    @Chronicle (Comment #128)
    A small challenge to make you STFU forever, please point out where I once referred to my own cogitation. I never did and never will. Those are words constantly put into my mouth. I detest the very idea of it. I am just a simple man.

    Then, point out how my pro-Stellenberg comment can be deemed as untrue. :wink:

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 17:41
  93. avatar
    #130 Grizzly

    @Wonder (Comment #126)
    Well done Bere!Goeie wen.Is die Waterkloof score korrek?

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 17:23
  94. avatar
    #129 Snelvuur

    @Deon (Comment #121)
    Die Cape Gate Crusaders is on the up. Bitter moeilike weersomstandighede vir beide spanne – sterk wind, modder en reën. Almal wat dit vandag buite gewaag het verdien ‘n pluimpie.

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 17:21
  95. avatar
    #128 Chronicle

    @Deon (Comment #125)
    Deon, I see you are still as condescending as ever.
    Tell me, are you still telling people how clever you are, that others can’t compare to your might and body of knowledge?
    Or did you stop doing it? I can recall a time when you just couldn’t stop boasting about yourself.
    I see you found an additional hobbie in using that superior knowledge to knock other people down. That honour used to belong to a certain character called boerboel, but it surely is yours now! Hang on to it, it’s a legacy!

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 17:10
  96. avatar
    #127 Kaya 85

    Voortrekker 37 – 3 Witteberg

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 16:38
  97. avatar
    #126 Wonder

    Fantasties Garsies,great wen oor Monnas.

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 16:27
  98. avatar
    #125 Deon

    @Trots HJS (Tandem) (Comment #122)
    Stellenberg WOW almal, en kry dinge reg wat Garsfontein en Kie nooit ooit kan doen nie, soos om so baie PRG spanne te akkommodeer wat boonop kompeterend is, sonder daai “Rugbyman Kaap begroting”. Mens kan maar net nie klas koop nie. dis wat gebeur wanneer kinders vrywillig ‘n skool bywoon. Dit versprei van bo tot onder. Dis hoekom niemand wat nie gekoop is nie, in Garsies opeindig.

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 16:16
  99. avatar
    #124 Trots HJS (Tandem)

    @Ploegskaar (Comment #117)
    Thanks my friend. It was a very wet day !!

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 16:06
  100. avatar
    #123 Trots HJS (Tandem)

    @4×4 (Comment #120)
    Daar is nie so iets soos ‘n dream team nie ! Jy droom nog dan sien jy jou ….

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 16:04
  101. avatar
    #122 Trots HJS (Tandem)

    @Deon (Comment #121)
    Geluk met goeie vertonings Deon. Maar ook welgedaan Stellenberg vir die diepte wat julle verskaf het. Bishops , Sacs en Rondebosch kon dit nie een gedoen het nie .

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 16:03
  102. avatar
    #121 Deon

    ‘n Dag van fantastiese vertonings deur Stellenberg, veral op A-span vlak, maar ook onder 19B. WOW

    PRG vs Stellenberg Scores:
    19A 28-3 Stellenberg 19A
    19B 10-10 Stellenberg 19B
    19C 36-0 Stellenberg 19C
    19D 55-3 Stellenberg 19D
    19E 57-0 Stellenberg 19E
    19F 39-0 Stellenberg 19F
    16A 13-6 Stellenberg 16A
    16B 32-6 Stellenberg 16B
    16C 22-0 Stellenberg 16C
    16D 42-0 Stellenberg 16D
    16F 26-12 Stellenberg 16E
    15A 17-11 Stellenberg 15A
    15B 17-3 Stellenberg 15B
    15C 15-5 Stellenberg 15C
    15D 43-7 Stellenberg 15D
    14A 17-8 Stellenberg 14A
    14B 28-0 Stellenberg 14B
    14C 17-0 Stellenberg 14C
    14D 24-14 Stellenberg 14D
    14E 36-0 Stellenberg 14E

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 15:53
  103. avatar
    #120 4×4

    @Grizzly (Comment #109) blykbaar dat hulle ‘n dream team het vir volgend jaar…daai woord was altyd gereserveer vir Helpmekaar, en blyk dit dat Boishaai vgl jaar eienaarskap kan neem vam die woord!

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 15:35
  104. avatar
    #119 4×4

    @garsieboy (Comment #104) lyk my dit is net ek en jy wat weet wat by Garsies aangaan! Dink ons moet erens ‘n koue een gaan drink dan ruil ons sommer nog ‘n paar gedagtes uit! Sien Grizzly al lankal dors.

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 15:31
  105. avatar
    #118 Palma

    Selborne race to a 42-0 lead over Dale and its only halftime

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 15:11
  106. avatar
    #117 Ploegskaar

    Landbou 3 HJS 12
    Congratulations to HJS, deserved winners. Landbou probably had 3 or 4 times more scoring opportunities, but could not convert, while HJS converted the few opportunities they had. Hats of to all the players that gave it horns in the cold wet weather and the supporters that stuck around to the end

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 15:00
  107. avatar
    #116 Kaya 85

    KES 47 – 21 Maritzburg

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 14:59
  108. avatar
    #115 Grizzly

    @Deon (Comment #114)
    Dis n grap.Elke middag op die radio hoor ek daars weer opnuut weer waarskuwings vir die Kaap.Dit hou eenvoudig nie op nie.Wat betref die beurse,ek dink dis die Bere se track record en transparency wat die seuns/ouers trek.In vandag se social media wereld kan jy nie weg kom met agendas nie.Daars skole wat daai toets gedop het.Nie Garsies nie.Onthou Vleis se post,uit die perd se bek uit .

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 10:22
  109. avatar
    #114 Deon

    @Grizzly (Comment #111)
    Ek is bly jou Ford loop weer mooi. Die weer in die Kaap is erg stormagtig ou maat. Ek hou al dagboek van die weer vir meer as 3 dekades, en kan nie nog twee sulke harde winters in ‘n ry vind nie.

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 09:13
  110. avatar
    #113 BoishaaiPa

    @Snelvuur (Comment #107)
    Die sleutel lê in die woord “prysenswaardig”…Jou keuse word makliker beinvloed as die “Prys” baie beter is. Dus is monitêre waardes die katalis en nie noodwendig reputasie nie!

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 08:53
  111. avatar
    #112 Snelvuur

    @Wonder (Comment #108)
    As ons nie weet wat hy weet nie, sou jy sê ons…Wonder?

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 08:50
  112. avatar
    #111 Grizzly

    @Deon (Comment #110)
    Dit was myne Deon.Hys nou sharp.Hoe lyk die weer daar ini Kaap?

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 08:44
  113. avatar
    #110 Deon

    @Wonder (Comment #108)
    Goed om jou ‘n slag weer te sien. Het gewonder of Wonder se Ford nog sy lewe moeilik maak. Mooi dag vir jou.

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 08:30
  114. avatar
    #109 Grizzly

    @OUD ANKER (Comment #95)
    Wat se k*k word kwyt geraak oor Affies?

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 08:10
  115. avatar
    #108 Wonder

    @garsieboy (Comment #104)
    Great post,moet jou nie aan die ouens se nonsens steur nie,hulle weet nie wat jy weet nie.

    ReplyReply
    27 July, 2024 at 08:02
  116. avatar
    #107 Snelvuur

    @garsieboy (Comment #83)
    Dis nie heeltemal my punt nie: my punt is dat dit vir my vreemd is dat dit as prysenswaardig gesien word vir skole om beter spelers te werf (dat ons na hulle as spelers eerder as kinders op 13 verwys, is dalk ‘n simptoom van die probleem). Dis vir my net ‘n baie weird konsep dat skole nou “pitches” maak aan 13-jarige kinders om hulle te kies. En om te sê dat hulle oor 5 jaar ‘n beter kans gaan hê om Cravenweek te speel? Dis iets wat great klink vir 13-jariges wat nie besef dat só baie verander in daardie 5 jaar nie (of dat hulle op 16 met ‘n nuwer en beter model vervang kan word nie). Of Garsies dit doen of Hoërskool Kakamas, dink ek nie dit is gesond nie.

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 22:38
  117. avatar
    #106 Kantman

    @garsieboy (Comment #104)
    Dalk jou na naam na garsietrol verander?

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 22:25
  118. avatar
    #105 Deon

    @garsieboy (Comment #104)
    Ek voel pokol of ek hulle in Garsies se spanne sien of nie, ek sê dis bollie dat hulle al 5 ook reeds beurse deur PRG aangebied is. As jy nou gesê het een is deur Boishaai genader, een deur Gim, 2 deur PRG en die ander glad nie sou dit ten minste realisties geklink het.

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 21:15
  119. avatar
    #104 garsieboy

    @Deon (Comment #84)
    Ek is nie hier om jou te probeer oortuig nie. Ek ken die outjies by die spesifieke laerskool persoonlik. Wanneer jy al 5 volgende jaar in garsfontein se o14 spanne sien kan ons terug kom hiernatoe en dan sal ek met liefde jou verskoning aanvaar👍🏼

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 20:49
  120. avatar
    #103 Smallies

    @Deon (Comment #102)
    Great song ,het netnou bietjie ge paranoid

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 20:31
  121. avatar
    #102 Deon

    @OUD ANKER (Comment #100)
    Ons onder 19F span het War Pigs kliphard gespeel as ons op die veld stap. Dis mos musiek en rugby.

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 20:27
  122. avatar
    #101 Smallies

    @Deon (Comment #98)
    Ek is al weer in n rabit hole af trek nou by my ander gunsteling genre 1980s English alternative….The Mission up next…

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 20:20
  123. avatar
    #100 OUD ANKER

    @Smallies (Comment #97)
    Dis ook waar…en jy en Prof Deon moet asb nou ophou met julle musiek gesprek…een of ander blogger gaan nou weer dreig om die blog te verlaat omdat julle 2 niks van skole rugby af weet nie en dan k*k praat oor ander goed!

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 20:17
  124. avatar
    #99 Deon

    @Smallies (Comment #97)
    Min sing soos daai kêrels. “Wat is ‘n huis sonder ‘n moeder”.

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 20:10
  125. avatar
    #98 Deon

    @Smallies (Comment #96)
    July morning is my gunsteling van hulle, en sekerlik een van my heel gunsteling songs ooit. Mens hoor die 70’s so duidelik daarin. Neem my terug na my oorlede broer se parties in die opstal. Klomp takhaar Koevoete op verlof.

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 20:07
  126. avatar
    #97 Smallies

    @OUD ANKER (Comment #91)
    Hulle ken van rugby nie van sing nie ….

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 19:58
  127. avatar
    #96 Smallies

    @Deon (Comment #93)
    Dis die 26ste keer vanoggend wat ek die dag met July morning begin …lady in black is my current ringtone

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 19:48
  128. avatar
    #95 OUD ANKER

    @Deon (Comment #94)
    Prof Deon, ek kan jou nie antwoord nie, eks nie privy tot die Garsfontein inside politiek nie…vra my eerder oor Pta Boys High en Affies…daar lag ek ook net oor die k*k wat kwyt geraak word…

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 19:45
  129. avatar
    #94 Deon

    @OUD ANKER (Comment #91)
    Wat is die storie of feit wat gedurende die week genoem of ge-impliseer was dat as die Garsie koop spelers nie span maak nie word hulle ontslaan? Of is dit nonsense?

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 19:39
  130. avatar
    #93 Deon

    @Smallies (Comment #90)
    Ek het Magician’s birthday in vinyl.

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 19:38
  131. avatar
    #92 Deon

    @Smallies (Comment #89)
    Maar gee die stats sodat ons kan sien. Ek is al so gatvol vir die beurs en koop en werf stories wat so uit die heup geskiet word.

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 19:37
  132. avatar
    #91 OUD ANKER

    @Smallies (Comment #90)
    Nee, moenie nou waai nie, ek wou byvoeg dat die Bere wat die Boland so leeg koop ook net in ‘n sang onderwyser moet belê, want daai gekoopte spelers maak darem maar lelik skande as hulle nie na die Bere 1e span wedstryd die skoollied kan saamsing nie en nie omdat hulle nie kan sing nie, maar omdat hulle dit nie ken nie!

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 19:37
  133. avatar
    #90 Smallies

    @Deon (Comment #87)
    Ek gaat nou Uriah Heep luister ,julle kan verder debateer hier oor ,ek sal later weer kom kak soek

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 19:25
  134. avatar
    #89 Smallies

    @Deon (Comment #87)
    Kom kom Deon jy is n man wat met odds en stats werk soos ek aflei uit jou posts ,die stats bewys dit ,doen jou somme my ou

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 19:18
  135. avatar
    #88 Smallies

    @Kantman (Comment #86)
    Stem saam ,maar in die Kaap is daar 10 Kolbes vir elke 1 Kolbe in PTA, baie van daai seuns sou nooit die geleenhede in die Kaap kry wat hulle in PTA kry nie, dis eenvoudige Wiskunde, en SARU se demographics maak die som maar net baie makliker om te doen

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 19:17
  136. avatar
    #87 Deon

    @Smallies (Comment #85)
    Indien, what if, could have, should have….AL VYF. K@k storie.

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 19:14
  137. avatar
    #86 Kantman

    @Smallies (Comment #85)
    As jy goed genoeg is sal jy dit maak, maak nie saak waar jy speel nie. Dink maar Kolbe, KLA en de Allende. En nou Giliomee. Cream rises to the top.

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 19:04
  138. avatar
    #85 Smallies

    @Deon (Comment #84)
    Kom ons bedink die besigheid so n bietjie ….indien dit Bruin seuns is maak dit baie baie sin om Garsfontein bo PRG te kies, die somme is eenvoudig ….hulle kanse om Cravenweek vir die Bulls te speel in sekerlik 50% hoër as wat dit sou wees in die WP daar is n tekort aan goeie gekleurde spelers in die Bulle en n oorvloed in die Kaap,so dis eintlik n bietjie van n no brainer ….

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 18:51
  139. avatar
    #84 Deon

    @garsieboy (Comment #83)
    PRG het hulle OOK beurse aangebied en hulle kies bere?

    K@K storie lol

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 18:35
  140. avatar
    #83 garsieboy

    @Snelvuur (Comment #81)
    Ek sal se dis meer as net prysenswaardig…want gelukkig weet ek ook dat hulle deur Paul Roos beurse aangebied was(ek het absoluut niks teen dit nie) maar vir garsfontein bo Paul Roos gekies het. Ek het baie respek vir Paul Roos en hulle is een van die beste sport skole in ons land indien nie die wereld nie. So vir hulle om Garsfontein te kies bo Paul Roos is beslis prysenswaardig…ek se weer, Well done BERE!!

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 14:23
  141. avatar
    #82 brentsw3

    I don’t suppose anyone can assist with the scores Wynberg 19B/C vs Ysol Glantaf 19A/B played on Wednesday at Wynberg?

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 14:16
  142. avatar
    #81 Snelvuur

    @garsieboy (Comment #80)
    Dat dít nou prysenswaardig is deesdae…

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 14:01
  143. avatar
    #80 garsieboy

    @Kantman (Comment #46)
    Kan nou ongelukkig nie kinders se name deel nie maar hys doodreg. Ek persoonlik weet van 5 outjies waarvan 3 by die craven week was wat garsfontein toe gaan volgende jaar. Van n laerskool nie te ver van stellenbosch af nie. Ek reken al 5 kon eintlik maar WP gespeel het ook. Well done BERE!!

    ReplyReply
    26 July, 2024 at 13:51
  144. avatar
    #79 Trots HJS (Tandem)

    @Smallies (Comment #54)
    I see a merger of Paul Roos and Garsfontein as Rupert now is the owner of Bulle , Boland and Paul Roos. Paul Fontein ?

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 23:01
  145. avatar
    #78 Kaya 85

    @Smallies (Comment #75)
    Lol …Pun of the day!!

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 21:34
  146. avatar
    #77 Kaya 85

    @OUD ANKER (Comment #74)
    Anker v Jeugland ?
    I haven’t seen Jeugland in many many years…at one time they were good out there at that steep pavillion of theirs

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 21:34
  147. avatar
    #76 Kaya 85

    @OUD ANKER (Comment #74)
    Those Irish playing good rugby, their schools teams also high quality, if u can find video check out Blackrock and St Michael’s

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 21:31
  148. avatar
    #75 Smallies

    @OUD ANKER (Comment #74)
    He thinks he’s… I rich….

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 20:34
  149. avatar
    #74 OUD ANKER

    @Kaya 85 (Comment #70)
    Who do you think, Lord Hopper supported? I still wonder about him being Irish…because all the Irish I’ve met before are moer of a nice guys!

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 20:27
  150. avatar
    #73 Smallies

    @Kaya 85 (Comment #71)
    So you take the corriander seed and hold it between your thumb and finger on a steel surface, you then take a four pound hammer…..
    No mate I crack it in a grinder after frying it in a pan on the stove,you can also use a mortar and pestle

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 20:05
  151. avatar
    #72 Snelvuur

    @OUD ANKER (Comment #66)
    Ja-nee, Pretoors-huismoles is nou nie my forte nie.

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 20:01
  152. avatar
    #71 Kaya 85

    @Smallies (Comment #67)
    How do u crack coriander Smallas? Where do u get that from? …just don’t say its from the mountains of Thaba Bosiho because maybe that green leaf ain’t thyme or coriander…lol

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:58
  153. avatar
    #70 Kaya 85

    I was speaking to those Welsh coaches after their Ysgol played KES 2nds last week, asked them how they felt about the English Euro Soccer team…they said they would NEVER support England…and that they were in fact supporting the Boks v Ireland. Same said a Scottish guy who lives here in Joburg…

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:55
  154. avatar
    #69 Smallies

    @Kaya 85 (Comment #68)
    Ja lets not awake the kraken….

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:47
  155. avatar
    #68 Kaya 85

    @Snelvuur (Comment #63)
    Careful boys…I don’t think we want to summon him from his lair …

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:46
  156. avatar
    #67 Smallies

    @Kaya 85 (Comment #64)
    CRACKED AND FRIED corriander done in a pan like my gran used to do it…

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:44
  157. avatar
    #66 OUD ANKER

    @Snelvuur (Comment #63)
    En ek dog jy gaan jouself uit die Garsfontein/Affie debat uithou…..🤣

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:43
  158. avatar
    #65 Smallies

    @OUD ANKER (Comment #62)
    Issie man ….

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:42
  159. avatar
    #64 Kaya 85

    @Smallies (Comment #61)
    You add minced bacon to the boerrie? Thyme or coriander?

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:42
  160. avatar
    #63 Snelvuur

    @OUD ANKER (Comment #62)
    Vir sy dienste aan die Koninkryk is hy darem seker al Lord Hopper? Of ten minste ‘n Earl…

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:42
  161. avatar
    #62 OUD ANKER

    @Smallies (Comment #56)
    Jy is nou weer besig om k*k te soek met Sir Hopper!!

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:40
  162. avatar
    #61 Smallies

    @Kaya 85 (Comment #59)
    With spek and tiemie just like checkers championship boere wors

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:38
  163. avatar
    #60 Smallies

    @Snelvuur (Comment #58)
    Soms moet ons almal maar sulke keuses maak ne ,vandag glo ek daai pel van jou is nie n dag spyt dat hy BL toe is nie ,ek self moes n paar jaar gelede n soort gelyke situasie hanteer….ook nie vandag spyt oor die belsuite wat toe geneem was nie

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:37
  164. avatar
    #59 Kaya 85

    @Smallies (Comment #56)
    Lol, oi no thanks…

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:35
  165. avatar
    #58 Snelvuur

    @Smallies (Comment #57)
    Glad nie ‘n downgrade nie: fantastiese skool. My punt is net dat dit nie die ou se eerstekeuse was nie maar, vir sy familie, moes hy gaan.

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:33
  166. avatar
    #57 Smallies

    @Snelvuur (Comment #55)
    Asof landbou n downgrade is….nader aan Wellington ook as Skelmbos

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:32
  167. avatar
    #56 Smallies

    @Kaya 85 (Comment #52)
    I’ve got some great staffie wors made in Cornwall….

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:30
  168. avatar
    #55 Snelvuur

    @OudAffie (Comment #35)
    Terloops, as iemand wat in Wellington grootgeword het, kan ek bevestig dat die ouens daar nie droom van Pretoria se stadsliggies nie. Dit is ongelukkig ook so dat meeste mense daar nie bitter baie keuses het nie. Ek was saam met ‘n ou in die laerskool wat graag PRG toe wou gaan, maar ‘n beurs Landbou toe gekry het. Toe was daar finansieel eenvoudig nie ‘n keuse vir hom en sy familie nie.

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:29
  169. avatar
    #54 Smallies

    @Kaya 85 (Comment #51)
    Remember the Bulls and Boland have the same owners…and there is a samewerkings ooreenkoms between the two branches ….so Garsies is not realy poaching players in the Boland …its more like they get promotional transfers to head office….infact the 4 big Boland schools should now be seen as feeder institutions for Affies Kloof Garsies and Menlo ….Oos Moot and other PTA schools can also promote learners from Charlie Hofmeyr Hopefield and so on ….its a win win for all parties

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:28
  170. avatar
    #53 Snelvuur

    @Kaya 85 (Comment #51)
    Will probably see some Boland businesses advertising on Garsies’ shirts soon…have to cater to your target market!

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:25
  171. avatar
    #52 Kaya 85

    @Smallies (Comment #49)
    Interesting you should say that…Kaya has developed a very specific, unique (and renowned) chop braaiing method…

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:21
  172. avatar
    #51 Kaya 85

    @Snelvuur (Comment #50)
    Gf should open a franchise feeder school in the Boland

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:19
  173. avatar
    #50 Snelvuur

    @4×4 (Comment #41)
    Jissie, Drostdy is nou skoon verlig. Hulle moet gewoonlik probeer om die middeweg te vind tussen genoeg wen en “o hel, hier koop Garsfontein weer al ons onder 16s”. Dit is hartseer dat Garsies so baie in die Wes-Kaap kom werf: die Bulle het dan die o13 Craven Week gewen? Of het al daai manne vrywillig Affies gekies?😉

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:16
  174. avatar
    #49 Smallies

    @Kaya 85 (Comment #47)
    You can do the tjops…I’ll do the wors,Prof Deon can do the sarmies

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:14
  175. avatar
    #48 Snelvuur

    @Deon (Comment #43)
    Laat my dink aan Leon Schuster se foproep (prank call) op sy “Waar en Wolhaar” CD getiteld “My Seun het Gedruip” waar Leon in so hoë falsettostem vra: “Wat bedoel jy sy naampie is nie daar nie?!”

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:11
  176. avatar
    #47 Kaya 85

    @Smallies (Comment #45)
    Me too. I’ll bring some boxing gloves…

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:08
  177. avatar
    #46 Kantman

    @4×4 (Comment #41)
    Kan nie dit glo nie – ek sal feite moet sien 😉

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 19:03
  178. avatar
    #45 Smallies

    @Grizzly (Comment #44)
    As julle my petrol geld gee sal ek vir julle kom braai….

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 18:47
  179. avatar
    #44 Grizzly

    @OudAffie (Comment #35)
    Wat van die dop???Belowe jou 4×4 sal daar wees.Bring jou goeie argumente na die tafel toe ek belowe eks oops vir oortuiging.Aan die ander kant blyk dit dat jy vas skop teen enige teen argument as dit nie jou naratief dryf nie selfs al word bewyse belowe.Kom ons gaan hou n gesprek soos volwassenes dan kan ons terug voer gee aan die blog eens en vir altyd.

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 18:32
  180. avatar
    #43 Deon

    @OudAffie (Comment #35)
    Ek weet nie so baie van die situasie nie, maar ek merk op jy word nie geantwoord nie. Wie laat weet, en hoe, as die arme kind nie meer die cut maak nie, of gebeur dit nie werklik nie?

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 17:26
  181. avatar
    #42 kantako

    @OudAffie (Comment #35)
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 17:18
  182. avatar
    #41 4×4

    @Snelvuur (Comment #39) julle direkteur van sport/werwing Deon Botes is redelik bemoerd vir Garsies. Hele paar van die WP Onder 13 span wat sou PRG toe gaan maar oppad is Garsies toe….goeie werwing!

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 17:11
  183. avatar
    #40 4×4

    @Grizzly (Comment #37) Garsies het hulle model en Affies hulle sin. Ek gee werklik nie om as Garsies hulle model implimenteer nie, hulle is deursigtig met hulle rugbyprogram, dus is alle voornemende ouers wel ingelig dat hulle seuns Onder 14A mag speel, maar as hulle nie genoeg ontwikkel nie in Graad 11 in ander spanne mag bevind.
    Ten minste is dit ‘n realiteit wat elke ouer hulleself mee kan vereenselwig alvorens hulle kinders by Garsies plaas.
    Ingelyks kan Affies ook nie waarborg dat seuns wat Onder 14A speel vir die Bulle gaan speel nie. Neem maar die Affies 9 wat Garsies toe geskuif het. Hy sou dalk 3 of 4de span gespeel het, maar het baie goeie diens en geleentheid gekry by Garsies.
    So of julle program R2mil of R5mil per jaar kos, who cares, ten minste het Affies weer opposisie wat nie 50 talle is nie!

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 17:06
  184. avatar
    #39 Snelvuur

    Lekker GeniePsig vanoggend hier tussen die Gautengers. Vir ‘n slag is ek nie betrokke nie. Nuwe blaadjie?

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 11:56
  185. avatar
    #38 PietPompies

    @OudAffie (Comment #26)
    Ek is seker die blog is nie lus vir daardie ou storie van wie gee beurse en wie gee nie, dit word elke jaar herhaal…. Maar ek moet uit eerstehandse ondervinding praat as ek sê, jy fool jouself!
    Affies, askuus Klub600, gee nie rugby beurse nie, hulle gee finansiële bystand. Almal wat in Affies is WIL daar wees. Die hekke by Garsfontein is nie om die skollies uit te hou nie, dis om die skoliere binne te hou!!
    Beste raad is, laat Affies doen wat hulle doen en Garsies sal doen wat ons doen. Ek is net bevrees dat Affies nie meer die alleenreg het op rugby in Pta nie. Garsies kom vir julle! Mag die rivalry van die edele Affies en die huursoldaat Garsies net van krag tot krag gaan!

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 11:47
  186. avatar
    #37 Grizzly

    @OudAffie (Comment #34)
    Wat van daai dop dat ons die blog die feite kan terugvoer gee?

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 10:33
  187. avatar
    #36 Rugbyman

    @OudAffie (Comment #35)
    Is dit rerig al probleem wat jy het? Jou persepsie gevorm om braaivleis vure? Jy sal moet beter doen. Jy kan mos nie vir ander besluit oor waar hulle wil gaan en waar nie? Maar ek het vergeet, net AHS mag in Pta koning kraai… niemand anders nie… Om ander af the breek om bo uit te styg is narsisties van aard. Gun die lig oor ander ook, ek dink dis net fair. Deur ons af te breek maak julle nie beter nie. Jy haat Garsfontein punt, klaar. Dus verag jy kinders en ouers se keuses op sterkte van jou opinie en persepsie. Ek gun AHS hulle plek. Gun ons, ons sin. Ek gaan nie in argumente oor beurse betrokke raak nie. Ek weet wat ek weet want ek kom al BAIE jare met skole rugby en het sekere dinge al 1ste hands beleef. AHS het dit in die verlede net anders hanteer.

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 09:59
  188. avatar
    #35 OudAffie

    @Rugbyman (Comment #32)
    Skakel jy direk die ouers van die kinders wat vervang word of is daar ‘n spesifieke aangestelde persoon wat hulle moet inlig hulle dienste word nie meer verder benodig nie. Hoe baie van ‘n keuse is dit indien jy nie dit kan bekostig om na jou gekose skool toe te kan gaan nie (Enige skool), en dan word jy ‘n uitweg aangebied as jy so bietjie ‘n bol kan rondgooi. Ek kort oortuiging dat seuns in Wellington gedroom het om saam hul beste buddies Pretoria toe te trek. Dit is jammer dat nie almal die keuses kan uitvoer wat hulle sou wou nie, maar ‘n uitweg is nie ‘n keuse nie. Dit is ‘n uitweg.

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 09:46
  189. avatar
    #34 OudAffie

    @Rainier (Comment #31)
    Dit is ook nie heeltemal waar nie, Klub600 is ‘n rugbyondersteunersklub vir ouers en oud-leerlinge, so genoem van die aansoekfooi is R600 en is gestig om geld in te samel vir Affies se eerste oorseese toer in 2001 as ek reg onthou. Die klub verleen nie finansiele hulp aan studente nie. Die skool kan ook nie as ‘n staatskool kidners wegwys nie, en daar is wel oud leerlinge asook die skool self wat onder sekere omstandighede kinders help met skoolgeld ensomeer indien die behoefte daar is, weereens die verskil is baie duidelik. Daar is geen voorvereiste gekoppel daaraan nie en of hulle rugby speel nie maak nie saak nie op die exel “spreadsheet” nie. Die benadering is een van ‘n skool en een van ‘n Rugby Entitiet en daar is ‘n helse verskil tussen die twee. Dit is ‘n baie groot verskil tussen die rugby beurse waar jy sal rugby speel vir jou sjelt

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 09:36
  190. avatar
    #33 Grizzly

    @OudAffie (Comment #29)
    Sorry, Comment 30 was vir jou aandag.Ek het geen pyn as n seun se eerste keuse Affies is nie,dit was myne ook gewees.

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 09:23
  191. avatar
    #32 Rugbyman

    @OudAffie (Comment #29)
    Hierdie is vir my so hartseer… maak maar jou eie som. Daars net een skool in pta, net een, as jy iewers anders gaan… hel toe met jou

    Ag nee man!

    Ons respekteer AHS. Ongelukkig kan baie oud affies net nie aanvaar dat daar ander keuses ook is in die lewe nie. Dis eintlik so sad…

    Geniet jou dag en al die 100 talle saterdag teen pta boys high wat jy dan keurig sal raporteer op sondag…

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 09:22
  192. avatar
    #31 Rainier

    @OudAffie (Comment #29)

    Klub 600 het nie ‘n beursprogram nie. Bied wel hulp aan vir kinders uit arm dele uit. Soos Centurion en Pta Oos. En die feit dat die seuns goeie sportmanne is het NIKS met die hulp te doen nie.

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 09:21
  193. avatar
    #30 Grizzly

    @garsieboy (Comment #28)
    Affies gee al beurse van die 70’s af.Vra vir Naas.Ek was in Deon se Kantoor.So ook my pal.Nie saam nie,hulle te slim daarvoor.Kom ons gaan drink n dop dan nooi ek hom saam. Laat Djou dit reel,4×4 en almal wat wil kom.Natuurlik as ek 200k plus uit haal moet ek iets in ruil terug kry,simple economics.Wat is julle Dir. se paket.Nie sal nie,cost to company.Ek dink as ons regtig weet is Jake more daar.

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 09:16
  194. avatar
    #29 OudAffie

    @garsieboy (Comment #28)
    Dit is nie ‘n erken of ontken saak nie. Want AHS het nie ‘n beursprogram nie. Soos ek genoem het, of jy dit glo of nie gaan nie daardie feit verander nie, dalk moet jy net aanvaar dat AHS dalk meeste seuns se 1ste keuse is (indien moontlik), al dan voor ander PTA skole. En ek het mos baie duidelik genoem hoe bly ek is dat julle, jul probleem rugbyspelers op ‘n tiekie vervang as hulle nie preseteer nie, hoe beter gaan hulle leer dat in die grootmens wêreld dat as jy nie preseteer nie, dan is jy sonder ‘n werk.

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 08:54
  195. avatar
    #28 garsieboy

    @OudAffie (Comment #26)
    Luister dis 2024. Kom ons almal kom nou maar oor dit dat beurse uitgedeel word, niemand MAAR niemand worry meer daaroor nie want almal doen dit. As ons almal dit maar net wil erken kan ons gerus aanbeweeg van die hele storie op n permanente basis. Dit is nie n skande om beurse uit te deel nie en ja almal gaan julle uithaal omdat julle dit so lank wou ontken maar oor n maand of wat is dit ou nuus en ons almal selfs beter pelle met ander goed om oor te debateer soos byvoorbeeld wie se skool het die beste oog vir talent. Nee jong ons is almal grootmense(jonk en oud).Kom nou maar oor dit.

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 08:43
  196. avatar
    #27 boerboel

    @OudAffie (Comment #26)
    ja dis n shocker- bou v onder af is die regte manier

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 08:33
  197. avatar
    #26 OudAffie

    @Grizzly (Comment #25)
    Ek is nie heeltemal seker wat ‘n staats/beheerliggaamonderwyser deesdae betaal word nie, sal moet uitvind. Affies gee nie rugby beurse aan spelers nie, of jy dit wil glo of nie, dit gaan nie daardie feit verander nie. Die puik afrigters wat betrokke is by die skool, is in poste aangetel anders as net rugby, hulle is onderwysers wat rugby afrig, hulle is nie net daar vir rugby nie, want Affies is ‘n skool, en nie ‘n rugby akademie nie. Dit is net wonderlik om te verneem dat die steriotiepe van PTA-Oos versterk word dat enige probleem deur geld opgelos kan word. Ek is bly die kredietkaart by Garsies is verhoog vir 2025 en nuwe huursoldate is ingepalm om die skool se reputasie aan te vul en om huidige leerders wat nie presteer in hul rugby spanne nie, goed op hul plek te sit. PUIK!

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 08:22
  198. avatar
    #25 Grizzly

    @4×4 (Comment #15)
    Daai is niks in vergelyking met Affies se rugby budget nie.Garsies is net transparent. Wat is julle direkteur se vergoeding?

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 07:51
  199. avatar
    #24 Rainier

    @Surgite (Comment #23)

    Recruitment at /14 level is NB, even outside your normal catchment area.

    Quite a few JB boys running around in the pale blue of Grey High’s junior teams at the moment.

    ReplyReply
    25 July, 2024 at 07:29
  200. avatar
    #23 Surgite

    @Kaya 85 (Comment #20)
    I’m not actively involved in the programme so I can’t give you the precise details. But from what we as Old Boys were told, the school had Nico Serfontein (from SARU’s Elite Player Development programme) come in to evaluate the rugby structure from head to toe. One of the main recommendations that is in the process of being implemented is to have a clear recruitment strategy at u14 level. Something which we had been severely lacking. So as far as I can tell they are working on finding players from primary schools that we may not traditionally have associations with. It won’t be a quick process. Will definitely have to endure a few more years of ups and downs but hoping we will start to see some progress in the right direction in the junior teams in the next few years.

    ReplyReply
    24 July, 2024 at 21:25
  201. avatar
    #22 4×4

    @Kaya 85 (Comment #21) that was just the rugby budget which includes boarding. And no that was what was allocated to rugby alone. If it comes to rugby 🏉 they don’t mess around

    ReplyReply
    24 July, 2024 at 21:25
  202. avatar
    #21 Kaya 85

    @4×4 (Comment #15)
    Garsies have 2.8 million budget for bursaries ? Impressive, we should ask Mr Musk to deposit at least double that pls. I’m thinking budget includes boarding? …so 35 – 45 athletes/players probably spread across different sports?

    ReplyReply
    24 July, 2024 at 20:51
  203. avatar
    #20 Kaya 85

    @Surgite (Comment #13)
    very happy to hear about (and witness evidence of) the rebuilding of your rugby programme. also, what are the primary school pathways you reference? I would be very excited to hear more….

    ReplyReply
    24 July, 2024 at 20:48
  204. avatar
    #19 Smallies

    @Jakes (Comment #18)
    Ek begin al hoe meer dink aan n Kloof EG final

    ReplyReply
    24 July, 2024 at 19:53
  205. avatar
    #18 Jakes

    @PietPompies (Comment #17)
    As jy na Waterkloof en EGJansen se Junior spanne kyk, is hul baie op dieselfde vlak op die staduim. Dis albei skole se SNR spanne wat hul op die stadium beter laat lyk, maar die Jnr spanne is nie op dieselfde vlak ongelukkig nie. Albei sal hard moet werk om balans te vind tussen hul JNR en SNR spanne om sodoende nie in die volgende twee jaar gereguleer te word uit die beker afdeling nie. Sal dit nie wonderlik wees as EGJansen en Garsfontein weer in die finaal kan speel die jaar nie, die keer kan EGJansen die bordjies verhang van die 2023 finaal 😬😬

    ReplyReply
    24 July, 2024 at 19:30
  206. avatar
    #17 PietPompies

    @Grizzly (Comment #14)
    Mens kan sien Garsies is nie hierdie jaar net ‘n 1ste span skool nie. 3 moeilike naweke oor, maar as hulle sterk eindig kan hulle actually die Promosie/Relegasie wenners wees. Monnas op die Ras gaan egter klaar moeilik wees…

    ReplyReply
    24 July, 2024 at 19:02
  207. avatar
    #16 PietPompies

    @Jakes (Comment #10)
    Stem saam met jou oor EG Jansen se juniors. Selfs met julle 1stes wat baie punte bydra is julle baie naby aan onderste 2 op die log… Marais Viljoen is net heeltemaal uit hulle diepte in die Beker Afdeling. Dink hulle sal volgende jaar goed vaar in die Plaat. 2025 gaan moeilik wees vir EG. As julle nie oppas nie kan julle maklik onderste 2 eindig. Menlo se jnrs lyk goed, Rustenburg begin hulle voete vind en Transvalia (behoort op te skuif) se A&B spanne is warm in die Plaat. EG en Nelspruit sal hard moet werk 2025.

    ReplyReply
    24 July, 2024 at 18:58
  208. avatar
    #15 4×4

    @Grizzly (Comment #14) julle budget vir beurse was die jaar R2.8 mil, sidder om te weet wat dit volgende jaar gaan wees!

    ReplyReply
    24 July, 2024 at 18:35
  209. avatar
    #14 Grizzly

    @Jakes (Comment #10)
    Die Bere Sat vir Monnas wen is my geld op n EG Bere eindstryd.Garsies sit weer baie effort in die onder spanne.Baie van die resources geallokeer na dit so dit kan miskien die oop spanne benadeel op kort termyn.

    ReplyReply
    24 July, 2024 at 15:39
  210. avatar
    #13 Surgite

    @Ringo (Comment #12)
    That is actually a mistake. The score against Pretoria Boys was 36-5 unfortunately. Strange season in that we’ve had some terrible losses (the KES game 😳) but then managed to bounce back and if our luck was a bit better in the festivals we could be sitting with wins over Dale and St Andrews on our record. Having said that my hopes aren’t high. We’re in the process of rebuilding our rugby programme (bringing in a director of junior rugby and finally getting some proper pathways from primary schools in place). Who knows though! We always tend to raise our game against Jeppe for some reason. So bring on Saturday!

    ReplyReply
    24 July, 2024 at 15:37
  211. avatar
    #12 Ringo

    @Surgite (Comment #7)
    Eish don’t remind us of 2018 that team was an enigma …. beat KES twice lost to Affies in the dying minutes of a great game and then lost to Parktown🤔… hectic but that is why you play the Derby Days games …… must say the one point loss to PTA Boys High says alot to me shows that there is more to this Parktown team and you under estimate you guys at ones peril

    ReplyReply
    24 July, 2024 at 13:01
  212. avatar
    #11 Kaya 85

    @Jakes (Comment #10)
    scary scenario … and a situation can change fast…look at Marais Viljoen

    ReplyReply
    24 July, 2024 at 10:09
  213. avatar
    #10 Jakes

    @Kantman (Comment #5)
    EGJansen se JNR spanne sukkel baie die jaar. Te veel beserings en nie genoeg diepte en spelers nie. Die SNR spanne is egter ‘n groot verskil maar ek dink dit is ook die afrigtingspan by die SNR spanne wat ‘n groot verskil maak. Dit by gesê EGJansen sal iets moet doen om jul JNR spanne te verbeter van 2025 af, anders gaan hul sukkel om in die beker afdeling te bly. EGJansen se getalle by die seuns is ook heelwat minder as meeste van die ander skole in die beker afdeling. So hul SNR spanne dra hul die jaar op die algehele log, maar diepte gaan ‘n probleem wees in die toekoms.

    ReplyReply
    24 July, 2024 at 09:55
  214. avatar
    #9 Kaya 85

    @wanza_15 (Comment #2)
    @Surgite (Comment #7)
    If there’s an early head-high collision and red card e.g. …then Parktown has a chance (er….make that 2 red cards).
    Jeppe has some explosive talent…
    But I must agree about that Parktown brass band – trombones, saxophones, trumpets and all…their trademark and secret weapon.

    ReplyReply
    24 July, 2024 at 05:18
  215. avatar
    #8 Snelvuur

    Relatively quiet weekend in the Western Cape with Landbou vs Paarl Boys the pick of the matches. PRG away at Stellenberg could also be spicy. Worthwhile to keep an eye on the younger teams there too — Stellenberg has some fabulous teams.

    ReplyReply
    23 July, 2024 at 23:23
  216. avatar
    #7 Surgite

    JEPPE VS PARKTOWN

    @wanza_15 (Comment #2)
    Looking forward to what is always a great game on Saturday! Has been a rough season for us so far (albeit with a few positives). Hoping we can pull off a similar result to the 2018 game. Could you imagine the scenes? Having said that, this Jeppe team is quite phenomenal so that scenario is very far-fetched. Will be super interesting to see you guys face up against DHS the following weekend!
    ReplyReply
    23 July, 2024 at 22:33
  217. avatar
    #6 Smallies

    Daai Brakpan vs Brakpan lites game kan lekker raak….

    ReplyReply
    23 July, 2024 at 20:49
  218. avatar
    #5 Kantman

    @Jakes (Comment #4)
    Die Garsfontein/Monument uitdaging is nie ‘n scenario wat waarskynlik was aan die begin van die jaar nie.
    EG en Waterkloof vertoon baie goed hierdie jaar. EG was ‘n verwagting met goeie vertonings deur die ouderdom groepe. Het EG se jaareind toernooi hulle gehelp?

    ReplyReply
    23 July, 2024 at 20:15
  219. avatar
    #4 Jakes

    Monument/Garsfontein might be the game of the weekend as not one of them can afford to loose a game again in the Noordvaal cup. EGJansen against Rustenburg might also be a good one as Rustenburg still has a chance to reach the semis if they win

    ReplyReply
    23 July, 2024 at 19:27
  220. avatar
    #3 Deon

    @wanza_15 (Comment #2)
    I watched the Jeppe vs KES Milner schools game. Beautiful rugby. As in beautiful. I do not think the victory over Grey Bloem was such a fluke at all anymore. But apart from the rugby game, the gees was just out of this world. Jislike broer, your derby is way more special than I ever knew. A “must follow” in future.

    ReplyReply
    23 July, 2024 at 19:25
  221. avatar
    #2 wanza_15

    Finally a gentler breeze after the hurricane of fixtures we’ve undergone my goodness me.. I would say perhaps a little rotation in the run on XV but I don’t feel there are many if any of our 2nd XV players worthy of the first team top – they’ve been poor. Going to be a vibe, Parktown have the best band in SA for me

    ReplyReply
    23 July, 2024 at 16:18
  222. avatar
    #1 Kantman

    Milnerton vs Charlie Hofmeyr … All to play for for both teams

    ReplyReply
    23 July, 2024 at 15:53

Leave a Reply