Another test match for Affies, this time at Berepark

April 2024. 

There is a test match feel about Pretoria’s new top local schoolboy rugby derby.

Afrikaanse Hoér Seunskool against Hoërskool Garsfontein.
Affies vs Garsies.

The Witbulle vs the Bere.

All boys vs the co-ed

104-years-old vs 36-years-old

Homebrewed approach vs off-the-shelf approach

Garsfontein has won the last two derbies 20-19 (2022), 45-37 (2023) and in spite of being the hosts on 06 April 2024, Affies are the favourites, Garsies are the underdogs.

However the outcome is not a given.

Garsfontein showed against HJS Paarl that they have jol and that there is still room for improvement in their game. Unfortunately for they allowed a headline making victory slip through their fingers via the last play of that Boishaai match, losing it by a narrow 2-point margin.

The Affies season is currently defined by their crazy match against Paul Roos. The one in which the Witbulle dominated but somehow fell far behind on the scoreboard and just ran out of time to reel it in, in the end, going down by a 5-point deficit.

Affies supporters will want more of the same from the pack especially that fantastic engine room.  However they will be looking for HP coachiang answers to questions about backline play and player learning curve composure under pressure. Basically the two things that let them down against Paul Roos.

The Garsies forwards may be exposed to the same duress as PRG and how they front up will be crucial. The Bere halfback combination may hold the key to a successful match.

TEAM GARSFONTEIN TEAM AFFIES
1 Ethan van Wyk 1 Werner Very u18
2 Justin Blom 2 Ethan van Dyk u18
3 Luan vd Berg 3 Ruan Smuts u18
4 James Schnetler 4 Muntingh Hamman u18
5 Jacques Swarts 5 JD Hattingh u18
6 Stephan Pretorius 6 Luan Potgieter u17
7 Thinus Oosthuizen 7 Albert Smit u17
8 Aiden King 8 Ruan Lippold u18
9 Brooklyn Newman 9 Hendre Schoeman u18
10 Derrick Kuhn 10 Ruben Pienaar u18
11 Junaid Steward 11 Eagan Roux u18
12 Luan Oliver 12 Janco Purchase u18
13 Ruan Enslin 13 Nic Grobler u17
14 Eben Koekemoer 14 Rikus Strydom
15 Handre Maree 15 Ruben Groenewald u17
Coach JOHAN DU PLESSIS Coach RUAN JACOBS

242 Comments

  1. avatar
    #242 4×4

    Net ‘n regstelling van my kant af. Ek is gewys dat Garsies se voorspeler konsultant nie Julian Redelinhuys is nie, maar Kevin Buys…ek bied my voorskoning aan.

    ReplyReply
    10 April, 2024 at 13:20
  2. avatar
    #241 4×4

    @Mate (Comment #238)
    Wie is jou Mate?????

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 20:46
  3. avatar
    #240 BoishaaiPa

    @Mate (Comment #235)
    Enige tyd!

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 15:16
  4. avatar
    #239 Djou

    @Loubser (Comment #231)
    Glo my, jy wil nie weer daai kan wurms oopmaak nie! Daar is sekerlik al 1 000e posts daaroor gedoen! 🫣🤫😄

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 14:38
  5. avatar
    #238 Mate

    @tzavosky (Comment #237)
    :wink:

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 14:31
  6. avatar
    #237 tzavosky

    @Mate (Comment #236)
    Dis OK, nou het jy ‘n rede om kaalvoet te loop daar tussen die dingo’s.

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 14:22
  7. avatar
    #236 Mate

    @tzavosky (Comment #233)
    Hey Dok
    Hierdie toonnael groei nou aan die kante uit

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 12:27
  8. avatar
    #235 Mate

    @BoishaaiPa (Comment #234)

    Kan ek ook Des in J Bay n draai kom maak?

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 12:26
  9. avatar
    #234 BoishaaiPa

    @tzavosky (Comment #233)
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 11:34
  10. avatar
    #233 tzavosky

    @BoishaaiPa (Comment #232)
    Ek dink eerder hy ry met een van daai betonmenger lorries rond. Die probleem is, as jy nuut hier rond is, trap jy viervoet daarin.

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 11:17
  11. avatar
    #232 BoishaaiPa

    @Mate (Comment #229) Lyk my jy gebruik nou al 2 lepels en n klitser!

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 11:09
  12. avatar
    #231 Loubser

    @MATE (COMMENT #228)

    @Mate (comment #228)

    Jy staaf nog geen behoorlike redes nie, gee graag die werklike redes wat julle bespreek het toe die besluite geneem was behalwe “bullshit”, ons almal is baie gretig om ook die regte redes weet.

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 10:46
  13. avatar
    #230 Mate

    Vergeet van egos
    Laat die kinders deelneem
    Wen of verloor
    Soos julle fanate sê……laat rugby die wenner wees

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 10:44
  14. avatar
    #229 Mate

    @Loubser (Comment #228)

    Onttrek uit Admin na amper n eeu se deelname
    Weier on teen Garsfontein te speel agv bullshit
    Weier om teen Monnas te speel agv bullshit

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 10:40
  15. avatar
    #228 Loubser

    @MATE (COMMENT 226)

    @Mate jy is duidelik n man met baie kennis en feite, deel graag die feite met ons oor Affies wat ontrek as dinge nie goed gaan nie, dit is ook duidelik jy was deel van die gesprekke toe sekere besluite geneem was so ons wil ook graag weet wat jy weet.
    ReplyReply
    8 April, 2024 at 10:37
  16. avatar
    #227 tzavosky

    Tjie sit weer lekker met homself en gesels!

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 10:05
  17. avatar
    #226 Mate

    Miskien n goeie ding dat Affies vanjaar gewen het. Hulle is bekend daarvoor dat hul sommer uit kompetisies onttrek of wedstryde aflas as dinge nie goed gaan

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 09:11
  18. avatar
    #225 Mate

    Ek kry daai tannies by die GAPPP skole jammer wat elke Maandagoggend al daai honderde sertifikate moet uitskryf

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 09:03
  19. avatar
    #224 JongMatie

    @OudAffie (Comment #222)
    @Mate sukkel maar partykeer met die syfertjies..

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 08:59
  20. avatar
    #223 Mate

    @OudAffie (Comment #222)
    My fout
    Jammer

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 08:55
  21. avatar
    #222 OudAffie

    @Mate (Comment #221)
    Van 1835

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 08:51
  22. avatar
    #221 Mate

    @JongMatie (Comment #220)
    En die telbord werk

    En sodat Oud Affie alle tellings sedert 1836 kan publiseer

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 08:49
  23. avatar
    #220 JongMatie

    @Mate (Comment #219)
    Solank rugby die wenner is..

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 08:44
  24. avatar
    #219 Mate

    @JongMatie (Comment #218)

    Die GAPPP spanne speel net vir deelname sertifikate

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 08:43
  25. avatar
    #218 JongMatie

    @Rainier (Comment #217)
    Affies speel ook nie vir bekers nie..

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 08:32
  26. avatar
    #217 Rainier

    Ek is beindruk met die wenne vir die /14 en /15 spanne, maar besef ook dat die speelveld tussen Affies en Garsies nooit gelyk gaan wees nie as mens na die tellings in geheel kyk.

    Een van die redes hoekom daar in Gr 10 en Gr11 gewerf word is om gapings aan te vul. Affies sit nie met die probleem nie, indien die /14 stut of agsteman of senter nie na wense ontwikkel nie is daar ‘n groot moontlikheid dat daar wel ‘n seun in die b, c of d span is wat wel gaan groter en sterker word en /16 a of 1ste span gehalte gaan wees.

    Dit kan ook wel in skole soos Garsfontein, MP of Waterkloof gebeur, maar soos die tellings aandui is die diepte in Affies en ander seuns skole beduidend anders.

    Dis hoekom daar verskillende sukses modelle bestaan.

    ReplyReply
    8 April, 2024 at 08:28
  27. avatar
    #216 OudAffie

    AFFIES TEEN GARSFONTEIN UITSLAE

    14A: Garsies wen 25-7
    14B: AHS wen 21-7
    14D v 14C: AHS wen 42-6
    14E v 14D: AHS wen 103-3
    15A: Garsies wen 10-7
    15B: AHS wen 71-7
    15D v 15C: AHS wen 90-0
    16A: AHS wen 40-34
    16B: AHS wen 38-10
    16D v 16C: AHS wen 77-0
    5des v 4des: AHS wen 39-0
    3des: AHS wen 47-6
    2des: AHS wen 43-15
    Eerstes: AHS wen 33-31
    H/S Garsfontein het ‘n baie sterk A span program (of ek saamstem of nie), hulle kry die resultate en dit verdien lof. Baie geluk met die aanbied van ‘n baie goeie dag, ook prys vir die hoeveelheid toeskouers.
    ReplyReply
    8 April, 2024 at 07:55
  28. avatar
    #215 JongMatie

    Ek dink as die motief is dat rugby die wenner moet wees, moet ons dadelik ophou telling hou.

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 18:54
  29. avatar
    #214 Wonder

    :roll: @Grizzly (Comment #212)
    Self Manie mis ook,ek dink nie WP is baie happy nie.

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 16:22
  30. avatar
    #213 Wonder

    @Grizzly (Comment #212)
    Garsies se loskakel van verlede jaar se sukses % was in die hoë 90%,groot vebetering op 2022,ek glo Morne moet baie krediet kry daarvoor. In 5 wedstryde die jaar het ons nou al 3 loskakels gehad. Garsies se agterlyn is nie uitgesorteer nie,spelers speel uit posisie,vergelyke met 2023. Hoop hulle vind vinnig antwoorde.

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 16:14
  31. avatar
    #212 Grizzly

    @4×4 (Comment #211)
    As Morne daar betrokke is moet Garsies hul geld terug vra en dit vir daai ou gee wat Affies 10 leer skop het.

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 14:32
  32. avatar
    #211 4×4

    @Wonder (Comment #209)
    As ons garsies neem Julian Redelinghuys, Morne Steyn en Jaco Kriel is betrokke by Garsies afrigting! Affies het nie sulke name in hulle afrigting span nie. Garsies is juis suksesvol omdat hulle uit die boks dink!

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 14:04
  33. avatar
    #210 Asterix

    @Wonder (Comment #209)
    Ok, ek kan nie namens Loubser praat nie maar sal die stelling dan bietjie verander. Alle hoofafrigters en hulpafrigters is onderwysers insluitende die 1ste span. Hulle gebruik wel met tye eksterne kennis om te help met motivering en ander inligting.

    Hulle het wel n Kommersiele direkteur, (oud bloue bulle afrigter) wat nie ‘n onderwyser is nie.

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 11:30
  34. avatar
    #209 Wonder

    @Asterix (Comment #208)
    Nooit gesê hy is betaal of hoofafrigter nie. Het ook geen probleem daarmee dat hy vir Affies of enige ander span bystaan nie. Post 202 skep die indruk dat slegs onderwysers gebruik word vir afrigting en dit is nie korrek nie.

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 11:20
  35. avatar
    #208 Asterix

    @Wonder (Comment #206)
    Hy was nog nooit in diens van Affies vir vergoeding nie, was ook nog nooit ‘n hoofafrigter of hulpafrigter by Affies nie.

    Is huidiglik ‘n ouer van ‘n seun in Affies en ook ‘n oud affie. Hy probeer by elke game wat hulle speel te wees en is regtig oop vir gesprekke as jy met hom wou gesels oor rugby.

    Affies kry ook gereeld ou Affies om met die seuns te kom praat en bietjie advies te gee, Brewis (krieket) was bv. nou die aand daar om bietjie met al die graad 8’s te praat.

    Konsultante kry gewoonlik vergoeding.

    Nie seker wat jy eintlik met jou kommentaar wou probeer se nie.

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 11:06
  36. avatar
    #207 Smallies

    @Wonder (Comment #206)
    As jy n old boy en ouer met FDP se prdigree het en jy maak nie van hom gebruik nie is jy
    1 baie stupid
    2 bitterlik stupid
    😂😂😂

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 11:06
  37. avatar
    #206 Wonder

    @Loubser (Comment #202)
    Is Fourie du Preez nou ‘n onderwyser by Affies?@Loubser (Comment #204)
    Hy het al in die verlede met afrigting gehelp,dan is hy seker ‘n konsultant.

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 10:49
  38. avatar
    #205 Rugbyman

    @Wonder (Comment #203)
    Nee, sy seun is in Affies

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 10:47
  39. avatar
    #204 Loubser

    @Wonder Nee en wat het Fourie met enige iets uit te waai?

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 10:36
  40. avatar
    #203 Wonder

    @Loubser (Comment #202)
    Is Fourie du Preez nou ‘n onderwyser by Affies?

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 10:34
  41. avatar
    #202 Loubser

    GELUK RUGBY

    Graag wil ek se geluk aan Rugby gister, dit was naelbyt al die pad en lekker rugby. Garsies bly n goeie span, maar soos almal maar (fk seker behalwe grey :lol: ) gaan sekere jare net nie jou kant toe altyd nie maar soos ons almal weet sal hulle daaraan werk, en beter wees volgende keer. Vir Affies was laasjaer nie n goeie jaar nie, en ja hulle gebruik nie konsultante en buite coaches nie want dit is nie hulle model nie en dit gaan nie verander nie, Affies glo daar is genoeg talent, hulle speel nie vir bekers nie en glad nie gedurende eksamens nie en ek as ouer is baie dankbaar daarvoor, weereens het ek gister besef ons ouers is meer geworry as die seuns (ek praat bloot oor Affies) want soos voor elke game vra ek my seun gewoonlik “is die manne reg, wat praat hulle” en sy antwoord is altyd die selfde “ons praat nie daaroor nie” en soos gewoonlik weet ek Maandag na skool as ek hom vra “en wat se die manne oor Saterdag” dan is sy antwoord met n vuil kyk “Pappa, ons praat nie daaroor nie, dis verby en dis net rugby”. So uintlik wil ek weereens se geluk Rugby, dankie Garsies vir die dag (behalwe die MC met sy “dis punte”) was hulle great gashere en alle sterkte vir hulle in die Noordvaal.
    ReplyReply
    7 April, 2024 at 09:15
  42. avatar
    #201 Rugbyman

    @Asterix (Comment #200) Ek is wel trots op die o14 en o15 b spanne… die telling laasjaar was baie groot daar ook… die jaar BAIE beter en heel kompeterend

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 08:56
  43. avatar
    #200 Asterix

    @Rugbyman (Comment #198)
    Om ‘n volwaardige D span te he is in daai geval dan iets om dan op trots te wees vir julle maar glo dit sal dan beter in dke toekoms wees om te kyk dat hulle dalk teen ‘n laer span speel van Affies, Affie soek juis veral wedstryde vir daai laer spanne. Maar dit is vir julle en die skole om daaroor te besluit.

    Ons het daai D span game gaan kyk en ek moet jou se toe garsfontein daai strafskop naby aan die einde van die wedstryd oorskop vir die 3 punte was dit seker die grootste cheer van toekouers en spelers wat ek lanklaas gehoor het.

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 08:43
  44. avatar
    #199 Rugbyman

    @JongMatie (Comment #195)
    Tx for proving my earlier point…

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 08:28
  45. avatar
    #198 Rugbyman

    @Asterix (Comment #197)
    Ek verskil van Djou… ons het n volwaardige o14D span en dis nie ouens wat uithelp nie. Die ou wat hulle afrig doen geweldig baie moeite en het self al 1ste span afgerig vroeër jare! So ek raak sommer vies vir oningeligte kommentaar. Die feit is dat as mens by laer spanne soos daai kom het Affies net eenvoudig te veel talent en diepte. Jy kan die beste coach in die wereld bring, dit sal daai scoreline dalk afbring na 80 toe… Die slimjanne op Facebook en hier kan my gerus direk kontak voor hulle stront kwytraak! Daai o14D span sal nog heelwat games die jaar speel en hulle sal wen ook! Mens moet realisties wees in terme van Affies se diepte in seuns.

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 08:27
  46. avatar
    #197 Asterix

    @Rugbyman (Comment #194)
    Soos jy se dit bly veral op skole vlak net ‘n sport en soos vroeer genoem net deel van opvoeding. Ek dink altwee spanne se gedrag was baie goed op die dag, baie geluk aan albei. Ek dink self’s die skeidsregter was nie te sleg oor die algemeen nie.

    Net my persoonlike mening is dat die wedsteyde waar die tellings 103 is, is in my opinie nie die moeite werd vir albei spanne nie, ek verstaan julle wil vir Affies meer games gee maar as hulle nie soos Djou se eintlik rugby speel nie en net teen Affies speel weet ek nie of dit goed is nie. Of anders moet Affies hulle I of J span laat speel, en ek se dit nie uit disrespek nie, net dat dit kan vir geen kind lekker wees om met 100 te verloor nie,

    Laastens baie geluk met al julle reelings vir Vrydag en Saterdag, dit was uit die boonste rakke. Sterkte met die Noordvaal beker, glo steeds saam met EG is julle die gunstelinge, op 3 ouderdomme (1ste, 0/14 en O/15)

    Geseende Sondag

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 08:10
  47. avatar
    #196 Asterix

    @4×4 (Comment #193)
    Ek verskil so effens van jou, ek weet dit is onderwysers, maar dit is baie opgewasse onderwysers wat dit ook al vir baie jare baie goed doen, ek glo baie van hulle sal ook as eksterne konsultante kan werk in die toekoms. Daar is genoeg kundigheid om dit reg te stel tussen wat daar tans by die skool is. Ek dink net hulle moet erken daar is dalk ‘n Klein problem en wel die nodige veranderings in die span maak.

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 08:01
  48. avatar
    #195 JongMatie

    Garsfontein se wenkurwe is nie iets om oor huistoe te skryf nie.

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 07:55
  49. avatar
    #194 Rugbyman

    @4×4 (Comment #192)
    Ja… die seuns het nie dieselfde venyn en haat soos sommige ondersteuners van beide skole nie… Daar is baie respek tussen die coaches ook onder mekaar. Dit was weer duidelik sigbaar na die tyd by die funksie. Dit bly net ‘n game waarvoor ons lief is en almal wen en verloor maar in die lewe. Dis hoe jy dit hanteer wat jou definieer.
    Magties, ek lees van die kommentaar op sosiale media. Dis eintlik skokkend dat keyboard warriors so tekere gaan. En dis volwasse mans met kinders… Alles oor hulle een of ander skool haat! Nee sies man. As dit so gaan het ons perspektief verloor in die lewe! Hats of vir beide spanne se seuns wat na die tyd saam kringetjie gemaak het! Dit maak my baie trots! Ook hats of vir beide skole se kinders en ondersteuners wat elkeen die geleentheid gegee het om te sing en te celebrate!
    Maak geen fout nie, die verloor is nie lekker nie, maar ek vat niks weg van Affies se sege nie! Ons sal opstaan en ons sal beter word! Ons sal nie ophou fight nie!

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 07:45
  50. avatar
    #193 4×4

    @Asterix (Comment #190)
    Affies heel waarskynlik nog die enigste skool in die land wat nie buite konsultante op hulle boeke het nie, en nog steeds glo dat onderwysers die seuns moet afrig…en ongelukkig staan dit soos ‘n seer puisie uit by die Onder 14 span. Die seuns het baie goeie talent, pak is baie goed maar agtelangs is hulle glad nie goed afgerig nie. En ek is bevrees by onder 15’s selfde siekte. Daar is geen speler in enige van die 2 spanne wat die lym reguit trek nie, skuins hardloop is aan die orde van die dag, so om te verdedig maak dit maklik

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 07:39
  51. avatar
    #192 4×4

    @Rugbyman (Comment #191)
    Gisteraand die wedstryd weer gekyk. Die mees opvallendste vam alles was die 2 spanne se seuns wat na die game ‘n kring gevorm het eers gedagtes uitgeruik het, en daarna gebid het.
    Die respek tussen die 2 skole is duidelik sigbaar! Geluk met julle Onderouderdom spanne, lekker om te sien dat Affies nie alles oorheers nie en dat die wedstryde in die toekoms baie nader gaan wees!

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 07:34
  52. avatar
    #191 Rugbyman

    Baie geluk met die wen Affies! Great dag van rugby gewees! Behalwe vir die o14A en 2de span game kon die ander games nog na die hooter gelui het enige kant toe gegaan het! Dis great en dis hoe dit moet wees! Vol pawiljoene en kookwater skole rugby! Sover ek weet was daar ook geen ernstige beserings nie! Na die tyd het beide skole se coaches ook heerlik gekuier en n paar koues afgewerk! Great spormansgees op en van die veld! Mag hierdie fixture elke jaar net van krag tot krag gaan! Rustige Sondag!

    ReplyReply
    7 April, 2024 at 06:30
  53. avatar
    #190 Asterix

    Affies se 1ste’s het amper hierdie een laat wegglip, maar ‘n wen is ‘n wen so ons vat hom, dink hulle was die meerderheid van die game die beter span maar uitstekende terugveg van Garsfontein.

    Geluk Garsfontein met 0/15 en 0/14.

    Affies O/14 hierdie jaar onaanvaarbaar, 3 verlore uit 6 wedstryde en lyk glad nie goed nie, en met al die talent en spelers wat hulle mee sit, daar is groot fout, hoop hulle kan dit vinnig regstel want dit is veronderstel om die hoeksteen van die volgende 5 jaar te wees.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 23:02
  54. avatar
    #189 4×4

    @Snelvuur (Comment #181)
    Dink die agterlyn was vandag heelwat beter as PRG. Maar stem saam, Affies moet na hulle sterk punte speel. Ek dink op 9,10,12 en 13 kan Affies saamgesels net so bietjie bekommerd oor spoed wyd. Hopelik kan die Onderouderdom Groepe die toon stel, maar almal weet Gim is another beast

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 22:20
  55. avatar
    #188 4×4

    @Grizzly (Comment #185)
    Lekker om rugby te kyk wat jou op die punt van jou stoel hou. Vir jare was dit eenrigting verkeer vir Affies veral hy onderouderdom groepe. Dink speelveld is meer gelyk en dit maak die games sommer lus vir die oog.
    Volgende jaar sal ek wil sien of die Affies manne selfde kan doen wat die Garsie manne die jaar gedoen het by Onder 14 en 15. Altyd interresant hoe seuns ontwikkel.
    Baie geluk aan beide skole se leerders, julle was ware ambassadors vir julle onderskeie skole. Doen so voort!

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 22:18
  56. avatar
    #187 OUD ANKER

    @Kantman (Comment #186)
    My tjom, waarvan praat jy? Hierdie was/is ‘n Affie/Garsies, m.a.w. ‘n Noordvaal blog onderwerp by default! wat is jou issue met all due respect?

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 22:07
  57. avatar
    #186 Kantman

    Ek praat nie vir ander ondersteuners nie. Maar kan julle Noordvaal ondersteuners asseblief julle nydigheid laat staan? Garsfontein verdien sy plek, het hard gewerk en is hier om te bly. Aanvaar dit. En Affies is ‘n waardige ou instelling wat goeie werk doen. Menlo en Waterkloof is ook fantastiese instellings wat unieke geleenthede vir kinders bied en af en toe gaan verras. Maar die meeste van ons kan nie langer luister na julle geneul nie. Word nou groot, beweeg aan en gun elkeen sy plekkie in die son. Asseblief.
    Hopelik kan ons dan mekaar bietjie k@k byt en terg sonder om kinders in te bring.
    Ek weet ek verwag te veel.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 21:26
  58. avatar
    #185 Grizzly

    @OUD ANKER (Comment #178)
    Dink nie ek het Bere Park al ooit so vol gesien nie.My skatting is meer as 12k.@4×4 (Comment #179)
    Ongelooflike fixtures!Ek mis die Gim game vir niks.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 20:55
  59. avatar
    #184 Grizzly

    @OUD ANKER (Comment #178)
    Dink nie ek het Bere Park al ooit so vol gesien nie.My skatting is meer as 12k.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 20:51
  60. avatar
    #183 agter_die_pale_pa

    @Snelvuur (Comment #181)
    Gaan groot wees. Gim my sover in 2024 meeste beindruk en vandag se wen sou paar spoke vir Affies begrawe het. Dit sal hul baie selfvertroue op hul eie plaas gee.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 19:56
  61. avatar
    #182 Kantman

    @Snelvuur (Comment #181)
    Groot toets vir Affies ook dink ek

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 19:26
  62. avatar
    #181 Snelvuur

    @4×4 (Comment #179)
    Groot toets vir Gim in Pretoria, dink ek. Maar Affies sal na hulle sterkpunte toe moet speel – daai Gim agterlyn gaan hulle aan flarde skeur as dit ‘n losser wedstryd raak. Setpiece to setpiece vir Affies, meen ek. Dan het hulle ‘n kans.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 19:19
  63. avatar
    #180 Kaya 85

    @OUD ANKER (Comment #178)
    Schools rugby is another league sir!

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 18:17
  64. avatar
    #179 4×4

    Gelukkig het Affies darem 5 maklike games wat volg: Paarl Gim, Jeppe, Boishaai, Oakdale en dan Grey!

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 18:15
  65. avatar
    #178 OUD ANKER

    Aan Oud Affie en al die Affie supporters, well done! Het julle hart pille hulle job gedoen? Julle het die bragging rights vir 12 maande. Aan DJou, Grizzly en al die Garrsie supporters, hard luck! maar wat ‘n game, dis hoekom daar heel waarskynlik meer mense by Garsfontein was as by Loftus! Skole rugby is net in ‘n ander liga!

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 17:45
  66. avatar
    #177 Kaya 85

    Well done to both teams. Affies looked confident, Garsies never gave up. Great comeback tries by the Bere…and then running that last ball from their own line and really giving it a go. Big respect! Both teams, fantastic. Janko’s captaincy was very mature.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 17:28
  67. avatar
    #176 Grizzly

    @4×4 (Comment #171)
    Was die selle by NS,besluitneming daar en nou skokkend.Die close game teen BH.Basiese dinge wat sy posisie vereis kan nie gedoen word nie.Julle span is in n eenheid gedril en soos Djou se julle fase spel boonste rakke.Julle 10 n juweel.Die verskil imo.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 16:40
  68. avatar
    #175 Djou

    Guys, that Herchelle Jantjies try was just brilliant. Have a look! If the Stormers can pull this one through against a massive pack of forwards, it will be just incredible.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 16:34
  69. avatar
    #174 Deon

    @4×4 (Comment #171) Wat was die eerstes en tweedes se eindtellings?

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 16:30
  70. avatar
    #173 Djou

    @4×4 (Comment #171)
    Hy is nie. Jammer dat julle altyd als aan beurse wil koppel. As jy werklik wil weet, beurshouers speel nie noodwendig A-span nie. Selfs in 3e span. Beurse waarborg nie plekke nie – het nog nooit!

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 16:19
  71. avatar
    #172 Djou

    @OudAffie (Comment #163)
    Maar julle kla mos heeltyd oor getal spanne. Sê liewer dankie dat die outjies probeer eerder as om heeltyd so meerderwaardig te probeer wees en fout vind met alles! Ai!

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 16:17
  72. avatar
    #171 4×4

    @Grizzly (Comment #169)
    Mag dalk wees dat hy beurshouer is en verplig word om hom te speel?

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 16:14
  73. avatar
    #170 Djou

    Baie geluk Affies, jul fasespel was briljant! Baie aanskoulik en effektief! Dinge begin mooi kliek!
    Garsies kort ‘n skopper – 3e game in ry verloor met skoppe gemis.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 16:14
  74. avatar
    #169 Grizzly

    @garsieboy (Comment #166)
    Baie geluk Affies.Bere het heeltyd probeer maar Affies is net die beter span.

    Jammer die platform leen hom nie tot direkte kritiek nie so ek sal nie nrs noem nie maar daars een speler in die Bere span in n kritieke posisie wat eenvoudig nie die mas op kom nie.Dis fout op fout met swak verdediging.Ek sal graag wil weet hoe hy geconect is want hys defentief nie op verdienste daar nie.Tweeds se selfde posisie lig jare beter.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 15:36
  75. avatar
    #168 4×4

    ‘n Goeie onnie maak nie noodwendig ‘n goeie afrigter nie! Garsies het verseker die regte afrigters by Onder 14. Affies ploeter gewoonlik daar rond en probeer al die tekortkominge later paneelklop…helaas!

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 15:32
  76. avatar
    #167 4×4

    Affies het hulle beste gedoen om die game tw probeer wegsmyt. Hulle sal bitter vinnig moet leer om games te close anders gaan hulle nog baie wedstryde net net verloor. Dit gesê was hull3 agterlyn spel heelwat beter as wat verwag was

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 15:30
  77. avatar
    #166 garsieboy

    Baie geluk aan affies se 1stes en 2des!! Garsfontein se eerstespan het hulle geleenthede gehad maar kon nie afrond nie en dis net hulle eie skuld ongelukkig.
    Ek wil net se ek is bitter trots op garsfontein se junior spanne vandag!! Van o14 tot o16 het affies laat skrik vandag en die toekoms lyk mooi!!
    Hard luck by die o16s en eerstes maar ongelukkig moet mens maar probeer om van die begin af voor te kom en nie opvang rugby hoef te speel nie.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 15:07
  78. avatar
    #165 Grizzly

    Half tyd AHS 21 Bere 12

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 14:07
  79. avatar
    #164 Grizzly

    @OudAffie (Comment #163)
    Het jy n ondersteunings basis as die onmoontlike gebeur en die Bere wen vandag.Ek regtig bekommerd as ek na die trand van jou post lees. Moenie iets stupid aan vang nie.Ek is oppad en my vrou is by my,sy het sielkunde 2 as jy dalk met iemand wil praat na die game.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 11:55
  80. avatar
    #163 OudAffie

    @Djou (Comment #161)
    As die seuns in die laer spanne slegs n span volmaak vir die Affie wedstryd kan daar ook nie gekla word as die telling 103-3 is nie. Garsfontein baie duidelik baie goed by A spanne en gaan baie spanne klop. Hulle is baie goed. Nes Menlo se A spanne 8 jaar terug. Kloof se A spanne 15 jaar terug. En die res van sie spanne maak nommers op. Jou woorde

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 11:46
  81. avatar
    #162 OudAffie

    @Djou (Comment #161)
    Baie ironies dat jy praat van speel vir die liefde van die spel terwyl daar seuns is wat speel omdat hulle op n beurs is en verplig word. Twyfel daai beurse sou uitgedeel word indien hulle nie rugby gespeel het nie.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 11:22
  82. avatar
    #161 Djou

    @OudAffie (Comment #160)
    Nee wat, jy maak weer wilde aannames.
    Nietemin, dis ook waar ons verskil – ek sê geluk aan almal wat speel vir die liefde van die spel eerder as net vir die wenspan. Die wenspan verdien lof, maar hoe meer daar speel, hoe groter word die ondersteunerbasis in die toekoms.
    Oor die borg Go Business, gaan vind uit hoeveel dit kos om ‘n span op die veld te sit – van truie, toksakke, reisgelde, ens. Dit is massief, so jy het heelwat borge nodig.
    En meeste seuns in die laer spanne speel nie juis rugby nie – doen dit spesifiek vir die game teen Affies – om soveel moontlik spanne op die veld te sit.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 11:18
  83. avatar
    #160 OudAffie

    @Rugbyman (Comment #155)
    Dit het ook seker baie te doen met laas jaar se A span seuns wat nou B span speel nadat daar plek gemaak is vir die beurs seuns? Nie te min. Lof vir Garsfontein se rugbyprogram. Resultate is al wat saak maak, en ek sal geluk sê (altyd) aan die spanne wat wen. Ek het nog altyd.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 11:00
  84. avatar
    #159 Grizzly

    @OudAffie (Comment #156)
    Ek kan nie wag vir daai gem tellings met daai D span scores nie,eina!Ai Garsies nou die kaartjies koop op die web moet jy nou omtrent jou hele stam boom aflaai om te koop.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 10:56
  85. avatar
    #158 Djou

    @OudAffie (Comment #154)
    Dankie!
    Minstens is dit dan nie ‘n white wash nie.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 10:51
  86. avatar
    #157 Djou

    @OUD ANKER (Comment #153)
    Dankie, ek hou maar tussen die werk deur die blog dop vir tellings!

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 10:49
  87. avatar
    #156 OudAffie

    @Rugbyman (Comment #155)
    Defnitief lof.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 10:48
  88. avatar
    #155 Rugbyman

    @OudAffie (Comment #154) Rerig? o/14B game was 21 – 7 dink ek en was baie lank 7 elk. Gee kans… ons het ongelukkig nou nie 1500 seuns nie… Die B-span telling o15B laasjaar was 96 – 0… die jaar se o16B telling was 36 – 7… Die garsie seuns doen hulle bes! Ek dink dit verdien lof… geniet die dag… o15A game is toe nou baie taaier as verwag sien ek…

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 10:34
  89. avatar
    #154 OudAffie

    @Djou (Comment #152)
    Geluk die met 14A se uitslag. Ek is beindruk. So goed soos Garsies was, lyk Affies ook nie so goed afgerig nie.

    Ek is seker julle kan Go Business baie mooi vra vir ekstra fondse sodat die seuns in die laer spanne ook aandag en afrigting kry. Doen niemand goed om laer sulke belaglike tellings te sien nie. 15A lyk ook baie goed.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 10:19
  90. avatar
    #153 OUD ANKER

    @Djou (Comment #152)
    Well, Garsfontein landed the first blow this morning with the 0/14A side beating Affies 25-7.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 10:03
  91. avatar
    #152 Djou

    @OUD ANKER (Comment #151)
    Yes, he is.
    But you don’t become one of the richest in the world if you don’t have a few x-factors and some luck.
    The reason I mentioned the facts about his constant donations is to rebuff the wrong perceptions about him. He actually donates lots of money, the same as the Ruperts, etc.
    On the match, I’ve learned not to make predictions. 😄 I will applaud good rugby from both sides.
    Yesterday Affies’ d and e teams consistently won by scores of 90-0 etc. against Garsies’ c and d teams. Some people will like these mismatches, others not so much.
    Hope the Affies b and a team winning margins will be smaller and better match-ups.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 09:26
  92. avatar
    #151 OUD ANKER

    @Djou (Comment #150)Elon Musk is somewhat of an enigma alumni for PBHS, he is not like Oscar Pistorius or Markus Jooste (for Affies) who both became negative/notorius alumnis. Elon is somewhere inbetween, I would say, but in any case the subject of this blog is Affies vs Garsies and I maintain that this will be an epic 5 point margin match with Affies to take it.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 08:48
  93. avatar
    #150 Djou

    @tzavosky (Comment #146)
    Yes, also read it here.
    Not true, though.
    Elon has on numerous occasions made donations to Pretoria Boys High.

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 08:16
  94. avatar
    #149 BoishaaiPa

    Rainier..ek is in Jefferys einde van die jaar 14 Des tot 23ste. Pepper str no7. Ek gaan bietjie weer vakansie hou in my ou geweste. Jy is meer as welkom om draai te kom maak en paar drankies saam my te geniet dan praat ons bietjie oor Jefferies se talente wat dalk mis gekyk is!

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 02:56
  95. avatar
    #148 BoishaaiPa

    @tzavosky (Comment #146)
    Hallo Dok..ek vermoed Deon het een van jou mooi stories van Oubaas Markotter aan my gekoppel…maar ons is nou al so oud ons worry nie meer nie!

    ReplyReply
    6 April, 2024 at 02:46
  96. avatar
    #147 Wonder

    @OUD ANKER (Comment #141)
    😇😇😇 Almal weet dit,praat net nonsens met die hond

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 23:08
  97. avatar
    #146 tzavosky

    @Kaya 85 (Comment #142)
    It was told here before, PBHS approached Elon for a donation (to build/expand a pavillion, I think). He gave them a few quid on condition that they never approach him again.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 23:02
  98. avatar
    #145 Kaya 85

    @gimmie (Comment #143)
    Gim just knows how to beat BL, like an older bigger brother knows how to subdue his upstart rival. Wins could go either way, in all 3 big games.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 21:55
  99. avatar
    #144 Kaya 85

    But if Elon could make a little donation, it would be very lekker if he bought the Lions URC team, brought back Malcolm, Kwagga, Faf, Sous and maybe a few hulky Samoans.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 21:49
  100. avatar
    #143 gimmie

    Big battle in Pretoria, Affies favourites but Garsies could easily have won both games at NMI, they were sloppy against Oakdale and should have closed out the game against die Bloutrein. I expect Affies to scrape through narrowly. Boishaai vs Oakdale will be epic, the jury is out whether the Boishaai tight 5 is good enough to beat Oakdale. However, Sean’s teams specialise in winning close games so home advantage should see them through. As for Gim vs BL, I expect us to win by 10:as I am not convinced that BL’s coaching team can get the true potential from a very talented group of players. But on the day, they have lots of talent and could beat us.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 21:46
  101. avatar
    #142 Kaya 85

    @OUD ANKER (Comment #141)
    From what I’ve heard Elon Musk did not have good school experiences in SA, whether at Bryanston High School or Pretoria Boys High. A bookworm and studious kid, he was apparently the victim of bullying that put him in hospital when at Bryanston…not sure Boys High was much better. I wonder what he thought / thinks of SA rugby culture.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 21:45
  102. avatar
    #141 OUD ANKER

    :mrgreen: :mrgreen: @Wonder (Comment #136)
    Elon is ‘n old boy Candy (PBHS), hy vlieg nie Garsies rond in sy chopper nie..

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 20:52
  103. avatar
    #140 Kantman

    I am changing my mind and starting to think that Affies is going to run away with this one. Forward power is just going to be too much to handle

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 20:13
  104. avatar
    #139 Kantman

    @Maroon (Comment #114)
    Ek dink daai storie was opgemaak – vraag sal wees hoekom?

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 19:54
  105. avatar
    #138 Kantman

    @Deon (Comment #134)
    Sê jy!

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 19:44
  106. avatar
    #137 Smallies

    @Deon (Comment #134)
    Stem saam met jou ,as dit die seun bevoordeel dan is dit nie n slegte ding nie,solank daardie seun na matriek daar kan uitstap en se hel dit was die moeite werd gewees …

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 19:10
  107. avatar
    #136 Wonder

    @boerboel (Comment #82)
    Nie waar nie, ons vlieg hulle rond met die Garsie tjopper, geskenk deur Elon

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 19:02
  108. avatar
    #135 Wonder

    @garsieboy (Comment #110)
    Stuur hulle Garsies toe!!! Sal nie spyt wees nie.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 18:59
  109. avatar
    #134 Deon

    @Smallies (Comment #132)
    Ek was altyd heel voor teen werwing en koop of wat ookal, maar as dit goed is vir ‘n seun om vanaf byvoorbeeld Malmesbury gewerf te word na byvoorbeeld Garsfontein, en dis genuine goed vir hom, wie is ek om te kla? Dit gaan mos oor die seun en nie of ek gelukkig is dat sy nuwe span nou ‘n kampioenspan is nie. Daar was ek baie verkeerd, veral in die geval van Garsfontein want kyk net watse wonderlike geleenthede gee hulle die kinders en hoe baie seuns trek hulle wat nie “gekoop” word nie. Daar is seker ook baie onetiese maniere om spelers te nader en ek is seker dit gebeur, maar wat kan mens aan vrye wil doen? Dit help nie eers mens dink daaroor nie.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 18:44
  110. avatar
    #133 Kantman

    @Snelvuur (Comment #118)
    Daar is fundamentele probleem met hoe Noorde se laerskole kinders kies. Groot laerskole wat groot kinders op laerskool kies. Skills is nie ‘n groot oorweging nie. Dink te vroeg aan goeie grote wat beter is as goeie kleintjie.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 18:28
  111. avatar
    #132 Smallies

    @Kaya 85 (Comment #131)
    It happens everywhere mate my take is always as long as the boy and parents are happy when that boy leaves school,and take it from a former East Rand citizen I would also take that offer….The KZN midlands over Boksburg or Benoni

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 18:12
  112. avatar
    #131 Kaya 85

    @Smallies (Comment #125)
    And the likes of Hilton recruiting on the East Rand too now and elsewhere…

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 18:03
  113. avatar
    #130 Deon

    @BoishaaiPa (Comment #121)
    Dankie. Moet sê ek het gedink aan jou mooi storie destyds (ek dink dit was jy, ek praat onder korreksie), van hoe Oubaas Markotter , as ek reg onthou, sy Springbokspanne gekeur het.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 16:58
  114. avatar
    #129 Smallies

    @BoishaaiPa (Comment #127)
    Wat ook die waarheid is ,in alle geval pla die werf van seuns my nie ,soos reeds gese solank die seun en sy ouers gelukkig is met die keuse wat hulle maak ,wat ek egter glad nie check nie is trekvoels ,dan hier dan daar en orals….

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 16:54
  115. avatar
    #128 Deon

    @Snelvuur (Comment #123)
    OK dankie

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 16:50
  116. avatar
    #127 BoishaaiPa

    @Smallies (Comment #125)
    En n hele paar Namibiers wat in PR, Grey, HJS, Gim ens is en was. Nie noodwendig gewerf nie maar uit keuses soontoe gaan oor oupas en Pa’s daar was.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 16:46
  117. avatar
    #126 Snelvuur

    @BoishaaiPa (Comment #124)
    Dan staan ek nederig reggestel! Jy is dan in ‘n baie beter posisie as ek om die ware en korrekte storie te deel.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 16:34
  118. avatar
    #125 Smallies

    @Snelvuur (Comment #118)
    Jy sal verbaas wees hoe wyd en ver skole werf ,ek weet van n outjie wat in 2017 1st team vir Boishaai gespeel het al die pad van Jefferys baai af terwyl Marlow Grey ,Framesby,Nico Malan,Kwaggas en Oakdale nader is .
    n Ander seun van Aliwal Noord het in Maritzburg College geindig terwyl ,Marlow ,Queens ,Selborne en Grey nader was.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 16:34
  119. avatar
    #124 BoishaaiPa

    @Snelvuur (Comment #120)
    Want ek ken vir Cabous en ons was saam op Varsity en hy is nog deel van ons 80’s Stellenbosch WA groep. Post Matriek was nie op sy boeke nie!

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 16:31
  120. avatar
    #123 Snelvuur

    @Deon (Comment #119)
    Ek stem saam met wat BoishaaiPa hieronder sê. Mens kan natuurlik sê dat die spanne voor readmission nie regtig verteenwoordigend was nie en nie uit die beste spelers bestaan het nie – dit is gewis so – maar spelers het nie net vir hulle provinsies gespeel nie. Van die eerste toets in 1891 was dit altyd ‘n Suid-Afrikaanse span (eers onder die SAFB en later onder die SARFB) wat meegeding het.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 16:29
  121. avatar
    #122 Maroon

    @Deon (Comment #119)
    Ek stel voor jy kentak die PRG argief. Me. Kotze sal jou mooi verduidelik.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 16:27
  122. avatar
    #121 BoishaaiPa

    @Deon (Comment #119)
    Suid Afrika het wel as land teen ander lande (meestal Britse Eilande) gespeel voordat hulle as Springbokke bekend gestaan het. 1891 eerste toets gespeel teen Britain. Gaan kyk by http://www.genslin.us.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 16:24
  123. avatar
    #120 Snelvuur

    @BoishaaiPa (Comment #117)
    Ek het definitief nie eerstehandsekennis daaroor nie – effe voor my tyd, soos jy sal aflei – maar ek het daaroor gewonder laasjaar en toe daaroor opgelees, en hierdie storie iewers op die internet opgespoor. Ek poog om die link weer te kry, en sal dit dan hier deel!

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 16:23
  124. avatar
    #119 Deon

    Vir my is die interessantste hoe baie van die “ou” skole (my eie PRG, Bishops, SACS ens. heel voor in die koor) spelers as “hul Springbokke” opeis terwyl daardie spelers vir een of ander span gespeel het nog voor daar ‘n werklike Suid-Afrika wat nog te sê Springbokke bestaan het. Hulle is miskien korrek maar dit bly vreemd voel. Het hulle nie maar net die Kaap kolonie en/of Natal kolonie verteenwoordig nie?

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 16:18
  125. avatar
    #118 Snelvuur

    Dit is gewis ook so dat die wynlandse skole ook mekaar maar lekker kan karnuffel as dit by werwing kom. In my graad 8-jaar is ‘n man van PRG se pre-season oefenveld af deur een van die Paarl-skole gegaps, terwyl die ander Paarl-skool vir ‘n ander leerder se ouer ‘n werk gegee het, op voorwaarde dat dié kind in graad 10 na daardie skool toe skuif. Dit was in PRG se nie-werwing (maer) jare, so beide is net weg. Beide hierdie spelers speel nou professioneel rugby. Dit is vir my egter vreemd dat skole soos Garsfontein en Grey so wyd in die Wes-Kaap gaan shop. Daar bly heelwat meer mense in Gauteng en die omliggende provinsies – sekerlik sou die skole in Pretoria en Bloemfontein liewer hierdie skole as in die Kaap wees? Is daar ‘n fundamentele probleem met hoe rugby op laer vlakke afgerig word in die Noorde?

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 16:16
  126. avatar
    #117 BoishaaiPa

    @Snelvuur Jy doodseker van daai Post Matriek storie?

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 16:13
  127. avatar
    #116 JongMatie

    @Snelvuur (Comment #115)
    Slim manne van die noorde sal die een vir jou kan oplos.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 16:12
  128. avatar
    #115 Snelvuur

    @JongMatie (Comment #97)
    Cabous is ‘n interessante een. Hy was matriek in PRG (het derdespan rugby gespeel) en het toe ‘n postmatriek by Jan van Riebeeck gaan doen. So PRG claim hom omdat hy daar matriek geskryf het en JvR claim hom omdat hy postmatriek daar gedoen het. Vreemd!

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 16:03
  129. avatar
    #114 Maroon

    @garsieboy (Comment #110)
    :lol:
    Laat daardie seuns vir jou die briewe wys waarin hulle beurse aangebied is. Mens sou sweer elke 0/12 / 0/13 speler word ‘n beurs aangebreid as mens jou skrywe lees.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 16:01
  130. avatar
    #113 Smallies

    @JongMatie (Comment #111)
    Net so min as wat hulle gewaarborg is van 1st team spleel by Grey en Garsfontein, net so min is hulle gewaarborg by die Wynland skole….harde werk en toewyding sal maar die uitslag bepaal soos met die Wynland skole ook ,tensy pappa dalk n astro of nuwe gym sponser 😂😂😂

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 16:00
  131. avatar
    #112 garsieboy

    @JongMatie (Comment #111)
    Wel as verlede jaar se WP o12 spelers 4de span sal speel dan weet ek nie of die fout by die laerskole se keurders le of die hoerskole se vermoe om talent raak te sien nie😬maar ek dink nie n o14 laaitie kan al 4de span speel nie selfs al is hulle so goed lol😁

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 15:56
  132. avatar
    #111 JongMatie

    @garsieboy (Comment #110)
    Nou het ek alles gehoor – seker omdat hulle 4de span sal speel lol

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 15:47
  133. avatar
    #110 garsieboy

    @boerboel (Comment #108)
    Op die oomblik rig ek persoonlik rugby af by n laerskool hier in die kaap naby aan stellenbosch. Die skool se rugby is sterk en ek het by n paar van die kinders persoonlik gehoor dat hulle beurse aangebied is deur al die wynland skole en dan grey en garsfontein. Hulle almal oorweeg grey en garsfontein eerder as die wynland skole. So selfs al is dit nader aan die huis kies hulle steeds nie die wynland skole nie…dit laat n mens wonder.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 14:50
  134. avatar
    #109 Smallies

    @boerboel (Comment #108)
    Maar hulle het nie ….nie waar nie anders sou hy mos daar gewees het

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 14:24
  135. avatar
    #108 boerboel

    @Smallies (Comment #107)
    hulle het hom raakgesien- ander het nie- ja maar as een v die ander 4 skole dit vir hom aangebied het sou hy soontoe gaan- mos n no brainer- beter skole- naby die huis etc

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 14:19
  136. avatar
    #107 Smallies

    @boerboel (Comment #106)
    Steeds gekies om te gaan ….of nee wag Garsfontein het n SWAT team gekry en hom onder geweer vuur en traangas met geweld in n voertuig in geboender en toe hulle in PTA kom het hulle hom geboei gehou in sy kamer en net laat uitkom vir oefening en games….

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 13:43
  137. avatar
    #106 boerboel

    @Smallies (Comment #102)
    k- storie- hy is gekoop

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 13:36
  138. avatar
    #105 Smallies

    @JongMatie (Comment #103)
    Ek dink nie Handre Pollard is vandag spyt dat hy Bulls toe is nie

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 13:04
  139. avatar
    #104 Smallies

    @JongMatie (Comment #103)
    Geleenthede mnr….daar is so baie talent daar en net soveel top skole.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 13:03
  140. avatar
    #103 JongMatie

    @Smallies (Comment #102)
    Waarom die Wynlande verlaat sal my stom slaan elke keer.
    Breindood besluit.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 13:00
  141. avatar
    #102 Smallies

    @boerboel (Comment #100)
    Maar hy het GEKIES om Garsfontein toe te gaan ,en dis mos wat jy gevra het ,wys my een seun van die Kaap wat kies om Garsfontein toe te gaan …..om die waarheid te se jou post vra watter seun van die Paarl of die Boland sal kies om Garsfontein toe te gaan

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 12:57
  142. avatar
    #101 JongMatie

    @boerboel (Comment #100)
    Delayed option uitgeoefen

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 12:43
  143. avatar
    #100 boerboel

    @Smallies (Comment #85)
    :lol: :lol: :lol: :lol: hy kom v die paarl af wp o19 kontrak gekry

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 12:42
  144. avatar
    #99 JongMatie

    @Smallies (Comment #98)
    Ek stem 1 000 000% met jou saam.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 12:25
  145. avatar
    #98 Smallies

    @JongMatie (Comment #97)
    Daai is maar n saak wat die seun en sy ouers moet uitsort vir hulle self, my gevoel is dat as jy matriek geskryf het in n skool dan is jy mos n oud skolier van daardie skool…dis maar my siening

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 12:24
  146. avatar
    #97 JongMatie

    @Smallies (Comment #96)
    Soortgelyke petalje met Cabousie wat sommer n Jan van Riebeeck en PRG old boy (Springbok) is.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 12:21
  147. avatar
    #96 Smallies

    @JongMatie (Comment #95)
    Ek weet nie ek gaan lieg as ek ja se en ek gaan ook lieg as ek nee se….

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 12:06
  148. avatar
    #95 JongMatie

    @Smallies (Comment #94)
    Ek sal nie weet nie..
    Is sy naam op Grey se borde as n Springbok?

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 11:56
  149. avatar
    #94 Smallies

    @JongMatie (Comment #93)@JongMatie (Comment #93)het hy onderdeur die klok geloop

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 11:54
  150. avatar
    #93 JongMatie

    @Smallies (Comment #91)
    Probleem is, Grey sien nie vir Marcel as n old boy nie?

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 11:50
  151. avatar
    #92 Smallies

    @JongMatie (Comment #88)
    WJ is n blerrie smart jong man ,hy was een van my seun se kamermaats gewees in Brill huis

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 11:35
  152. avatar
    #91 Smallies

    @JongMatie (Comment #90)
    Ons kan die sing song heeldag doen feit is geen skool in die top 20 in SA werf nie almal doen ,en solank die seun wat gewerf word aan die einde van sy skool loopbaan by sy skool kan uitstap en se dit was n goeie besluit gewees is ek fine daarmee….

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 11:30
  153. avatar
    #90 JongMatie

    @Smallies (Comment #89)
    Ek is nie nou betrokke by PRG se werwing nie, miskien kan @Snelvuur ons meer detail hieroor gee.
    Jan Serfontein nog n skitterende voorbeeld..

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 11:18
  154. avatar
    #89 Smallies

    @JongMatie (Comment #88)
    Selde as wat Dylan de leew sy pad begin gr12 van Stellenberg af PRG toe gevind het ….en van Jacobsdal af Grey toe is darrem n redelike upgrade….

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 11:16
  155. avatar
    #88 JongMatie

    @Smallies (Comment #87)
    Hoe Grey se 8 (Steenkamp) ook sy pad halfpad deur se skool loopbaan verloor het vanaf Jacobsdal na Bloemfontein sal ek ook graag wou weet.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 11:14
  156. avatar
    #87 Smallies

    @JongMatie (Comment #86)
    Wich is true ….

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 10:14
  157. avatar
    #86 JongMatie

    @Smallies (Comment #85)
    Ek dink hier was Boishaai redelik desperaat.
    Marcel vd Merwe weer van Boishaai na Grey in sy matriekjaar.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 10:12
  158. avatar
    #85 Smallies

    @boerboel (Comment #83)
    Abner van Reenen om een vinnig te noem

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 10:01
  159. avatar
    #84 JongMatie

    @boerboel (Comment #82)
    GAPSfontein

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 09:49
  160. avatar
    #83 boerboel

    @garsieboy (Comment #78)
    watter seun v die kaap of boland sal garsfontein gaan eerder as prg gim of hjs en boland?- niemand

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 09:48
  161. avatar
    #82 boerboel

    @garsieboy (Comment #78)
    k storie- garsfontein betaal meer ouers se vliegtuigkaartjies etc- almal weet dit

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 09:30
  162. avatar
    #81 OUD ANKER

    @OudAffie (Comment #80) Jy sal jou stelling met prentjies aan sekere ouens (daar is ‘n paar van hulle) op die blog moet verduidelik dat Affies met presies dieselfde hoeveelheid punte gaan wen as waarmee Garsfotnein (was daai ‘n typo?) gaan verloor. My persoonlike voorspelling, Affies gaan met <5 wen en Garsfotnein (typo) gaan met <5 verloor.

    ReplyReply
    5 April, 2024 at 09:08
  163. avatar
    #80 OudAffie

    OUDAFFIE VOORSPELLING AHS TEEN GARSIES

    Ek voorspel: Affies gaan wen, met PRESIES dieselfde hoeveelheid punte as wat Garsfotnein gaan verloor.
    ReplyReply
    5 April, 2024 at 08:05
  164. avatar
    #79 Djou

    @Loubser (Comment #74)
    As mens so redeneer gaan diesoortige mense sukkel om bo uit te kom. Altyd kla ja, die skuld op ander pak, en tevrede wees met middelmatige vertonings.
    As jy nie goed genoeg is nie, werk harder. En dalk is jy beter in ‘n ander dissipline as rugby – en werk dan harder daar ook.

    ReplyReply
    4 April, 2024 at 12:17
  165. avatar
    #78 garsieboy

    @Loubser (Comment #74)
    Meeste “geshopte” kinders wat van ver af kom het glad nie die opsie om die skool te kies nie. Hulle kies wel die skool as die skool hulle benader want in 90% van die gevalle kry hulle nie net n beurs by een skool nie. So hulle kies wel die skool wanneer dit vir hulle n opsie is.

    ReplyReply
    4 April, 2024 at 11:29
  166. avatar
    #77 Djou

    @4×4 (Comment #62)
    Goed gedaan. Trots op wat julle daar vermag! En mag dit aanhou, en die struikelblokke wat in die pad kom oorbrug!

    ReplyReply
    4 April, 2024 at 11:17
  167. avatar
    #76 Djou

    @Kaya 85 (Comment #70)
    That number is incorrect. Recruited 19 u.14 players in total and not all of them played Craven week and most u.14’s do not have bursaries.
    Better to check and verify the information.

    The residence accommodates about 60 people, boys and girls, and it is not just for sport. Many in the res do not participate in any sport and come from smaller towns where parents want a good academic foundation for their children. You may not be aware, but Garsfontein again received the top academic school in Gauteng award from the department of basic education.

    ReplyReply
    4 April, 2024 at 11:13
  168. avatar
    #75 Garsieoldboy

    @Loubser (Comment #74)
    Dit is glad nie die geval nie? Daar is klomp manne wat nie “geshopte” spelers is nie wat wel A span en 1ste span speel by Garsfontein wie se ouers inderdaad skoolfondse betaal. As jou kind goed genoeg is sal hy A/1ste span speel ongeag hy n beurs het of nie. Soos met elke ding in die lewe gaan jy moet hard werk om goed genoeg te wees en harde werk word beloon. Selfde geld vir die “geshopte” manne.

    ReplyReply
    4 April, 2024 at 10:19
  169. avatar
    #74 Loubser

    SKOOLGELD

    Ek wonder net altyd wat van die arme seuns wie se ouers wel skoolgeld betaal en gekies het om daar te wees(geshopte kind het nie die skool gekies nie), die skool se dan eintlik dat hul skoolgeld goed genoeg is maar jou kind is nie goed genoeg vir hulle om te ontwikkel en te verbeter nie, en solank as wat jy ouer skoolgeld betaal sal hy nooit A span speel nie, of n gekoopte speler perform nie en hy word vervang deer n nuwe gekoopte kind, wat dan. Als goed en wel daar word “geshop’ om die beste te wil wees maar ten koste van wie, daar word luike agter gelaat ongelukkig.
    ReplyReply
    4 April, 2024 at 10:06
  170. avatar
    #73 Wonder

    @Grizzly (Comment #66)
    Noordvaal is belangriker,baie moeliker om te wen as ‘n once off game.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 21:51
  171. avatar
    #72 Grizzly

    @Kaya 85 (Comment #70)My seun wat daar was se hy skat so +-70.Kamers is 2 maar matrieks bly aleen.Hy was ’18 matriek so dinge kon intussen verander het.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 21:08
  172. avatar
    #71 garsieboy

    @Kaya 85 (Comment #70)
    I’m not exactly sure about se size of the koshuis. I do know most of the under 14s are from the blue bulls. Then there’s a few from the valke, the leopards and limpopo bulle.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 20:56
  173. avatar
    #70 Kaya 85

    @4×4 (Comment #61)
    If Garsies recruited 19 primary school Craven week players, wow, that is a professional mindset. Do u know which unions they came from? That u14 A game is going to be a very exciting match… How big is Garsie’s koshuis?

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 20:38
  174. avatar
    #69 garsieboy

    @4×4 (Comment #63)
    Ek reken dis n goeie plan. Iets wat hulle definitief oor n jaar of drie sal moet doen. Kom ons hoop dis binnekort nodig!!

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 20:30
  175. avatar
    #68 OudAffie

    @Kaya 85 (Comment #67)
    I didn’t see any other fixtures for the other teams.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 20:17
  176. avatar
    #67 Kaya 85

    @OudAffie (Comment #1)
    Affies age group C teams don’t get to play at all?

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 20:13
  177. avatar
    #66 Grizzly

    @Wonder (Comment #60)
    🤣🤣Ek weet vir jou maak dit nie saak of die Bere 100 ste eindig op die rankings nie solank hulle net Sat wen!

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 20:06
  178. avatar
    #65 Grizzly

    @4×4 (Comment #63)
    Dis great om te hoor.Sal self nou geld skenk vir die 100 club.Net een ding as Affies genoeg het miskien skenk vir ander Afr skole onder druk vir die behoud van die mooiste taal in onderig.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 20:01
  179. avatar
    #64 Grizzly

    @Rainier (Comment #52)
    In die Bulle se goue era,se 2002-2010 het Affies verwoed geld gemaak uit parking.Stem saam dis belaglik.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 19:56
  180. avatar
    #63 4×4

    @garsieboy (Comment #21)
    Ek is seker dat Garsies dalk suksesvol met Woodhill College kan onderhandel om van hulle rugby velde te gebruik vir oefen velde. Soortgelyke ooreenkoms bestaan tussen Affies en Pretoria Rugby Klub

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 19:09
  181. avatar
    #62 4×4

    @Djou (Comment #59)
    Geld van Markus is op trust geplaas by ENS Africa. Die fondse was geskenk na die Affies 100 Fonds toe wat juis gestig is vir behoud van Afrikaanse Onderrig. Gaan kyk gerus op die webtuiste na die donateurs. Die 12 klaskamers wat onlangs aangebou is, is onder andere deur die fonds gefinansier. Affies sal altyd ‘n eerbare instelling met hoe morele waardes bly!

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 19:06
  182. avatar
    #61 4×4

    @Djou (Comment #58)
    Garsies se model is niks nuuts nie. Hulle het net Menlo se model gevat en dit aangepas. Help my as ek verkeerd is. 5 jaar plan van die jaar af. Begin 2024 met werwing van Craven Week spelers (19 gewerf). Vul net aan wat nodig is in Onder 15, 16 en 1ste vlak om kompeterend te wees (36 spelers in totaal gewerf in in alle ouderdom groepe). 2025 weer werwing van top Craven Week Spelers en so aan totdat Onder 14 tot 16 uit net Craven Week spelers bestaan wat dan hopelik sal “transform” na goeie 1ste span spelers. En dit is waar Garsies se model verskil om nog steeds na Onder 16 vlak te kortkominge aan te vul. Baie goeie model vir co-ed en is lewensvatbaar solank befondsing gehandhaaf kan word. Die skool sal op alle vlakke kan meeding en veral die Blou Bulle Rugby Unie van hoofpyne red. Geniet die wedstryde Saterdag, dink daar kan paar verrassing wees. Mag die beste span op die dag wen!

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 19:02
  183. avatar
    #60 Wonder

    My geld is op Garsies.

    Eerste span wedstryd begin selfde tyd as die Bulle se wedstryd op Loftus.
    Tragies, ek sal graag albei wou kyk. Loftus gaan leeg wees.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 18:58
  184. avatar
    #59 Djou

    @OudAffie (Comment #44)
    Daai was nou ‘n slim besluit van julle. Niks wat kan terugkom en byt nie. Well done!

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 16:23
  185. avatar
    #58 Djou

    @OUD ANKER (Comment #53)
    STEM 100% SAAM.
    Daar is verskeie modelle en skole moet doen wat vir hulle werk – wie is ons om vir hulle voor te skryf.
    Dis hul besluit!
    Garsies was baie dieper in die moeilikheid as HTS Middelburg en het vinnig reageer en ‘n model gevolg wat vir hulle werk. Intussen het ander skole wat opgang maak dieselfde model effens aangepas vir hul behoeftes en hulle pluk die vrugte.
    Die enigste issue is wanneer jy sê jy doen nie iets nie, maar daar is bewyse dat jy dit doen.
    Nietemin, die gesprek gebeur oor en oor – en Beet lok dit opsetlik uit, want hy weet hy lok kommentasr daarmee. 😉
    So, ek gaan nie verder daaroor gesels nie. Soos jy sê, elke skool het sy model en ons moet dit respekteer.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 16:21
  186. avatar
    #57 Grizzly

    @OudAffie (Comment #44)
    Ok dankie,ek dink die kurators of wat ookal gaan kom vir daai geld,kry solank council.Sterkte vir Sat,jy weet ek gaan my nie dood huil as Affies wen nie.Kan nog steeds nie glo ons speel na solank klomp kuk dit weerhou het nie.My hoop is dat Garsies elke jaar beter sal vaar by die onder groepe en laer af spanne.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 15:00
  187. avatar
    #56 4×4

    @Djou (Comment #12)
    Manne, as julle inligting wil hê oor Affies se geshopte speler stuur sommer epos aan my mbi4692@gmail.com, dan gee ek die gevraagde inligting…sy pa immers vriend van my so ek behoort eerste handse inligting te hê.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 13:52
  188. avatar
    #55 JongMatie

    @OUD ANKER (Comment #54)
    As jy na die top 5 die laaste eeu gaan kyk – sal seker my eie vraag beantwoord

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 13:48
  189. avatar
    #54 OUD ANKER

    @JongMatie (Comment #41) Jy is reg oor waar die makro skole “geberg is”, als Noord van die N1….

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 13:33
  190. avatar
    #53 OUD ANKER

    @Djou (Comment #47) Djou/Oud Affie/ Asterix, die rugby modelle i.e (beurs/koop/finansiele bystand vs. geen van die genoemde) van Garsfontein en Affies verskil. Ek is nie ‘n draadsitter nie, daarom is my standpunt vir verskeie redes die van die Affies model, MAAR die ander kant van my eie muntstuk is die voorbeeld van 2 skole wat ook naby my hart is, HTS Middelburg en PBHS wat tans ook ‘n model soortgelyk aan Affies het, en die skole SUKKEL uit ‘n rugby oogpunt en is dit baie hartseer, DAAROM is dit die moeite werd vir hulle om dalk na ‘n quasi-Garsfontein model te begin kyk om hulle rugby te verbeter. Kyk bv. hoe dit Jeppe op die map geplaas het. Elke 2e soutie rugby laaitie wil nou Jeppe toe gaan nadat hulle vir Grey gestamp het, so miskien is daar “horses-for-courses” vir verskillende skole en nie net 1 regte model nie. Aan al die Affies en Garsfontein manne, Saterdag is ‘n GROTE en gaan dit baie, baie close wees en gaan die game heel waarskynlik (met alle respek aan Die Menlo, Waterkloof, PBHS) die Pretoria “Kampioen” span vir 2024 bepaal.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 13:24
  191. avatar
    #52 Rainier

    @Grizzly (Comment #43)

    Klub 600 het reeds die R10mio opgemaak met die parkeringsfooie wat hulle gehef het by die NS toernooi. Bywoning – R100, Parkering – R250.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 13:17
  192. avatar
    #51 JongMatie

    @OudAffie (Comment #48)
    4de plek:)

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 12:50
  193. avatar
    #50 OudAffie

    :-D :-D @Djou (Comment #49)
    Puik

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 12:43
  194. avatar
    #49 Djou

    @JongMatie (Comment #46)
    Ja, die Trots Afrikaansbeker! 😄😄😄
    Julle kwalifiseer ongelukkig nie!

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 12:39
  195. avatar
    #48 OudAffie

    @JongMatie (Comment #46)
    Die OudAffieGrizzly Beker. Maar ek vermoed ons speel alreeds vir 2de plek, of hoe JongMatie?

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 12:39
  196. avatar
    #47 Djou

    @OudAffie (Comment #38)
    Nee wat, sal jou nie uitlok nie! 😉😉
    Jy hoef my ook nie te glo nie. As jy regtig wil weet sal ek my vriend (saam geswot en gewerk) wie seun in Zwartkop was vra of hy gou wil terugkom blog toe en dan sommer die hele verhaal vertel, van voor tot in die sitkamer, wie persone in die sitkamer was en dan waarom die seun gebly het.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 12:35
  197. avatar
    #46 JongMatie

    @OudAffie (Comment #45)
    Word daar vir n beker die naweek gespeel?

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 12:28
  198. avatar
    #45 OudAffie

    @Grizzly (Comment #43)
    Klub600: Rugbyondersteunersklub
    Affie100 Trust: Bewaring van skool infrastruktuur, BL onderwyders, onderhoud skoolverwante behoeftes. Gaan lees gerus die webtuiste. Mooi storie. Ten doel om uitnementheid te laat voortleef vir die nageslagte.
    Oud Affie Bond: Oud Leerlinge organisasie.
    Affies het ook n maraton en hardloop klub.
    Ons het net nie ‘n private Bank of buitelandse rekeninge in Panama nie.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 12:06
  199. avatar
    #44 OudAffie

    @Grizzly (Comment #43)
    Dit was gekenk aan die Affie 100 trust destyds en word veilig bewaar deur die Suid Afrikaanse Inkomstediens. Dit was en is van dag 1 af eenkant gehou onderheuwig aan die omstandighede. Sovêr ek weet is dit steeds so.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 12:00
  200. avatar
    #43 Grizzly

    @OudAffie (Comment #38)
    Dink Affies kort kop die gunstelinge.Twee agtereenvolgende verlore is taai.Net op n ander noot,dis regtig net uit nuuskierigheid,wat het geword van die 10mil wat Marcus Jooste vir klub 600 geskenk het?

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 11:51
  201. avatar
    #42 JongMatie

    @Rugbyman (Comment #27)
    en geen ernstige beserings nie!!

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 10:29
  202. avatar
    #41 JongMatie

    @Jakkals (Comment #17)
    ….en die opstelle wat op ons wag.
    Ons almal weet waar die makroskole rugbykrag van SA geberg is.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 10:23
  203. avatar
    #40 Asterix

    @Rugbyman (Comment #36)
    Dink dit is nog steeds besonders dat julle by die O/14, 4spanne het, dink daar is min Co-ed skole in Noordvaal wat dit kan regkry. (ek weet daar is nog maar dink dit is in die minderheid).

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 09:53
  204. avatar
    #39 Asterix

    @Djou (Comment #37)
    Ek kan glad nie kommentaar lewer oor enige van die ander seuns nie, en ook glad nie oor wat in die baie ver verlede gebeur het nie, ek kan slegs kommentaar lewer oor hierdie een geval, maar ek het duidelik ander inligting oor hierdie geval, wat ek verstaan werk dit hudiglik bietjie anders en as jy na die laaste 5 jaar of so kyk sal jy sien die 1ste span bestaan gewoonlik uit net Graad 8 en 9 seuns wat in die skool was, maar ek stem saam kom ons los dit daar, soos reeds gese elke skool is verskillend en alles werk nie vir almal dieselfde nie.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 09:47
  205. avatar
    #38 OudAffie

    @Djou (Comment #37)
    DJOU jy het eersterangse ervaring lyk dit my, ek sukkel egter om te glo dat ‘n Affie meneer in iemand se sitkamer sal sit en stadig oor die koffietafel ‘n tjek sal stoot. Maar nouja. My woord is my eer. Ek sal die onderwerp vir 2024 begrawe. Tensy jy my uitlok. Grappie

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 09:47
  206. avatar
    #37 Djou

    @Asterix (Comment #32)
    Nou wat noem jy dit. Sy broer hoofseun in die ander skool, seun doen baie goed in sy skool ens.
    Voor jy nou weer sê dit is vrye wil, ek was na ek gevra is vir raad (deur ‘n seun se ouers) betrokke met die skuif van die seun uit Centurion na Affies – na die seun deur Affies genader is. In die sitkamer gesit, koffie gedrink, geluister na alles wat die Affiemanne sê, en daarna met die ouers gesels en besluit dit is die beste om te skuif vir sy rugby – en dit was.
    En ‘n ander seun uit Zwartkop, maar sy pa, wat ook op die blog was, het nee gesê. Hy het later SA o.20 en vir die Blou Bulle grspeel.
    En ‘n ander seun uit HTS John Vorster, wie se pa ook nee gesê het.
    So, laat dit nou maar daar. Dit is feite!

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 09:41
  207. avatar
    #36 Rugbyman

    @OudAffie (Comment #34)
    Askies, lyk my jys reg… my inligting was verkeerd oor die naweek dan

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 09:40
  208. avatar
    #35 agter_die_pale_pa

    @Snelvuur (Comment #23)
    PRG het daardie wedstryd uiters goed begin, en dit het gelyk of Garsfontein nog een voet op die bus gehad het. Die 2de helfte was in my opinie baie meer kompeterend. Ek het reeds vroeer genoem hoe beindruk ek met Boland Landbou se 0/14 spannetjie was tydens dag 1 by Kwagga, so vir GF om hul te klop op dag 3, na Drostdy op dag 2, wys hul trajek is opwaarts.
    Gaan ‘n baie goeie game wees vroeg Saterdag.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 09:38
  209. avatar
    #34 OudAffie

    @Rugbyman (Comment #31)
    Dit is die een wat ek ook gesien het. Maar dan speel daar nie D spanne by die ouderdomsgroepe O15 en O16 nie. Jy noem julle het D spanne by al die ouderdomsgroepe.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 09:36
  210. avatar
    #33 Djou

    @OudAffie (Comment #18)
    Hier is ‘n persoon op die blog wie se seun deur Affies “gewerf” is met sg. finansiële hulp. Hy het egter vir ander redes besluit om nie Affies toe te gaan nie. En hy het dit reeds telkemale hier geskryf.
    Soos ek dit sien is die enigste “issue” dat sommige mense nie die feite wil aanvaar nie en ander stories vertel.
    Nietemin, ek gee regtig nie meer om nie. Ek wil die rugby kyk omdat dit aanskoulik is en hoewel ek Garsies ondersteun gaan ek nie huil as Affies wen nie.
    Terloops, na ek jou inyeressante uitslae tussen Affies en Garsfontein in 1993 en 1994 gesien het, het ek gaan kyk en gesien 1993 is die 2e jaar wat Garsfontein matrieks gehad het. Skool in 1988 geopen met 300 graad 8’s.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 09:28
  211. avatar
    #32 Asterix

    @Djou (Comment #30)
    Dit het gegaan oor of hy in graad 8 of 9 ingekom het in Affies, niks oor “shop” nie, jy het stelling gemaak speler was geshop, so ek glo jy het feite dat hy geshop was.
    Soos reeds genoem ek baie respek vir Garsfontein en gee glad nie om dat julle beurse gee nie, maar dink nie jy moet vals stellings maak oor ander skole nie.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 09:24
  212. avatar
    #31 Rugbyman

    @OudAffie (Comment #29)
    Kyk op julle Facebook bladsy… als is daar

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 09:22
  213. avatar
    #30 Djou

    @Asterix (Comment #25)
    Soos jy sê, feite!
    Indien jy die blog gevolg het so 2 weke gelede sou jy dit raakgelees het. Beet het selfs sy opskrif moes verander na die feite aan die lig gekom het.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 09:17
  214. avatar
    #29 OudAffie

    @Rugbyman (Comment #27)
    Die program sê 14A-D; 15A-C; 16-A-C en 1-4. 14 Wedstryde. Is daar ‘n nuwer program uit? Mag rugby seëvier soos jy sê.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 09:07
  215. avatar
    #28 Asterix

    @Rugbyman (Comment #27)
    Dankie Rugbyman, ek nou die fixtures gesien en sien heelonder op hierdie blog het oudaffies dit ook geskryf, jammer ek het dit gemis. Ek dink om 4 spanne op die veld te kan stoot vir julle is regtig iets besonders so geluk met wat julle reggekry het.
    Sterkte vir julle vir die dag soos genoem ek dink al julle A spanne het hierdie jaar regtig ‘n baie goeie kans. Moet se persoonlik kan ek nie wag vir die O/14 and 1ste span wedstryde nie

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 09:03
  216. avatar
    #27 Rugbyman

    @Asterix (Comment #26) Ons het D spanne in al 3 ouderdomme… hulle speel egter reeds Vrydag middag.

    Sterkte vir die naweek aan Affies! Ons sien uit na klipharde goeie rugby! Ek glo rugby sal seëvier en ek hoop die seuns geniet dit… dis tog waaroor dit gaan! Mag die beste spanne wen!

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 08:57
  217. avatar
    #26 Asterix

    @OudAffie (Comment #10)
    Ek verskil bietjie dink die Garsfontein o/16 span is huidiglik bietjie meer op vorm as Affies se o/16 so dink Garsfontein kan daai ene ook vat.
    Die O/14 span van Garsfontein volgens my ook sterker as Affies sin, Garsfontein se o/14 laaste wedstryd op toer was ook baie goed, affies nog nie heeltemal op beste vorm nie. As ek dit nie verkeerd het nie sal daar omtrent 26 spelers op die veld wees wat laas jaar Craven week gespeel het vir ‘n span tussen die 2 spanne.
    o/15 en 1st spanne gaan close wees dink ek, dit kan gebur dat Garsfontein al die A spanne op die dag wen, dit is baie nader as ooit teveore, dink dit is ‘n pluimpie vir Garsfontein en wat hulle bereik het, dit kan natuurlik ook ander kant toe gaan, maar kom ons wag en kyk.
    Garsfontein het laas jaar ‘n O/14 D span ook gehad maar lyk my dit stop by C span hierdie jaar, nie seker of dit oor die min velde is nie.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 08:36
  218. avatar
    #25 Asterix

    @Djou (Comment #12)
    Kan jy dalk bietjie meer duidelikheid gee oor die geshopte speler in die 1ste span van Affies, ek is seker soos jy altyd se jy moet al die feite he voor jy ‘n openbare stelling maak, so ek glo jy het al die ware inligting as jy verwys na die 1 seun wat in graad 9 en nie graad 8 in affies ingekom het in die 1ste span nie volgens die ander blog van Beet, weens volgens my inligitng, vir ander persoonlike redes was, as jy verwys dat hy geshop was deur Affies en dan ook ‘n beurs het soos die kinders by Garsfontein dan glo ek jy het seker die volle inligting, ek sal bietjie hoor of die ware storie dan nie regtig die ware storie is nie. Soos jy altyd se ek dink mens moet eers sekermaak van die feite.
    Net weereens ek persoonlik het geen probleem dat kinders beurse kry vir sport of kultuur of akademie nie, ek dink nie ander skole is bevooreg genoeg om 200 seuns elke jaar te kry wat wil rugby speel nie, en om kompeterend te bly en meer seuns geleenthede te gee, maar dink ook nie daar moet vals stellings gemaak word as jy nie al die feite het nie.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 08:30
  219. avatar
    #24 OudAffie

    @Snelvuur (Comment #23)
    Dit is mos hoe die blog moet werk. Ek gooi ‘n hou, jy gooi n hou, lag so bietjie. Lekker. Te minste speel jou ander span nie in die Vatsity Shield nie. #TuksofB-liga. So ek moet ekstra houe gooi.

    ReplyReply
    3 April, 2024 at 06:28
  220. avatar
    #23 Snelvuur

    @OudAffie (Comment #7)
    Ek weet hierdie is tong in die kies bedoel, maar dan kan ek tong in die kies terugkap en sê dat Paul Roos se o14s reeds een van hierdie o14-spanne gemaklik gewen het 😉

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 22:51
  221. avatar
    #22 OudAffie

    @garsieboy (Comment #21)
    Baie dankie, dit maak 100% sin, ja jy is reg, 4 spanne per ouerderom dan sit mens met 16 spanne wat baie is. Velde in die omgewing dalk gebruik vir ekstra oefeninge ens. Maar dankie ek het myself verbeel daar is 3 velde op jul gronde.

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 21:34
  222. avatar
    #21 garsieboy

    @OudAffie (Comment #19)
    Ek vermoed dis maar as gevolg van die min velde wat garsfontein beskikbaar het. Ons is ongelukkig nie in n posisie om 3 of 4 velde te he nie ons het reeds n redelike klein b veld. Dit kan baie probleme in die toekoms veroorsaak as ons soveel meer spanne elke naweek op die veld wil he by al die ouderdomme ek het geen idee wat hulle planne is daarmee vorentoe nie. Oefeninge gedurende die week en spasie beskikbaar gaan ook n probleem begin raak glo ek. Maar ek glo ook daar is planne in plek daarvoor

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 21:32
  223. avatar
    #20 OudAffie

    @Djou (Comment #12)
    Soos jy egter sê, kom ons geniet die rugby en die strawwe kopitisie in Pretoria tussen 2 skole wat meeding om top te wes.

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 21:30
  224. avatar
    #19 OudAffie

    @garsieboy (Comment #16)
    Enige rede waarom van die wedsryde al Vrydag plaasvind?

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 21:26
  225. avatar
    #18 OudAffie

    @Djou (Comment #12)
    Ons menings op die onderwerp verskil en dit help nie ons baklei nie, want beide van ons gaan volstrek ons lyne in die sand trek. Na my mening:
    Werf: Ons wil hê jy moet na ons skool toe kom, hiers ons skool, hiers ons fasaliteite, hiers die kultuur en verwagtinge, hiers die skoolgelde.
    Beurs: Ons wil hê jy moet na ons skool toe kom, hiers ons skool, hiers ons fasaliteite, hiers die kultuur en verwagtinge, geen skoolgelde.
    Dit is nie dieselfde nie. En as jy nou wil opbring dat sekere seuns hulp kry omrede finansies probleme, dan gaan ek eenvoudig sê dat dit in 1 skool nie gekoppel word aan ‘n sport voorvereiste nie, en in die ander skool word dit gekoppel aan’n sport voorvereiste. Daar is ‘n verskil. Maar kom ons strei nie weer nie, ons strei elke jaar. Ek het my mening en jy het jou mening en dit is dit.

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 21:24
  226. avatar
    #17 Jakkals

    Ek kan my popcorn solank regkry vir die volgende drie weke….die comments tussen die Garsie en Affie manne die week voor die game, dan die game, dan die comments tussen die manne na die game. Ek sê dankie vir die entertainment.

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 21:19
  227. avatar
    #16 garsieboy

    @OudAffie (Comment #15)
    Ek dink garsies staan n kans om 3 of 4 wedstryde op die dag te wen. Die res sal maar taai wees soos gewoonlik maar dinge raak al hoe beter elke jaar. Sien uit na nog n dag van harde Pretoria rugby!!

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 21:02
  228. avatar
    #15 OudAffie

    @garsieboy (Comment #14)
    Dit behoort dan iets te wees, Affies se 15A ook nog onoorwonne.
    Wen Diamantveld 47-0
    Wen Helpmekaar 31-14
    Wen Voortrekker Bethlehem 85-3
    Wen Nelspruit 64-5
    Wen Noordheuwel 47-7
    Mag die beste onoorwonne spannetjie wen.
    Affies se 16A het ook ‘n sukkel begin aan die seisoen tot dusver, daarom dink ek dit kan nader wees daar.

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 20:56
  229. avatar
    #14 garsieboy

    @OudAffie (Comment #10)
    Ek dink ek gaan van jou verskil by die o15A wedstryd daar. Garsies se o16A span van hierdie jaar het maar gesukkel in hulle vorige jare waar die o15A span reeds laasjaar n goeie jaar beleef het en hierdie jaar net nog beter lyk. Hulle is nog onoorwonne hierdie jaar as ek dit ni verkeerd het nie en dit na n toer na outeniqua in die vakansie. Ek dink by die o15A wedstryd kan daar moontlik n opskudding veroorsaak word deur garsies👀

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 20:43
  230. avatar
    #13 Djou

    @4×4 (Comment #3)
    Geskiedenis beteken niks – nuwe jaar, daai great o.i6’s van Affies gemeng met beste graad 12’s wat oorbly en Paul Roos moes wen (hartseer verhaal) met die beste SA SKolesenter van verlede jaar steeds daar en ‘n massiewe pak forwards – ons weet Affies gaan vir minstens die volgende 5 jaar een van die bestes wees.
    As die werk dit toelaat sien ek jou daar!

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 20:41
  231. avatar
    #12 Djou

    @OudAffie (Comment #4)
    Interessante woordkeuse van jou “reg geshop”.
    Affies shop elke jaar o.14’s, maar dit word deur jou verswyg.
    Noudat Garsies ook o.14 werf, nou shop hulle volgens jou – tog doen hulle nou wat julle elke jaar vra – bou van o.14 af. Noudat hulle dit doen, nou shop hulle. d
    Is daai stekie van jou ‘n tikkie jaloesie wat praat, naamlik dat die beste o.14’s in Pta nou meer gelyk verdeel word tussen 2 skole – en nie meer net na een skool toe gaan nie. Of wat noem jy dit? (Joke) 😉😁😁
    Noudat ons weet Affies het wel een geshopte speler in die eerstespan, is dit ook nie meer fully home grown nie, of hoe? Dis uitgesluit almsl op finansiële bystand.
    Nietemin, volpunte aan Garsies wat al hul geshopte spelers matriek goed laat slaag en universiteit toe stuur.
    Soos jy sien ek sien uit na lekker rugby en hoop die wedstryde is ‘n skouspel sonder ernstige beserings, veral by die 100-0 tellings wat normaalweg by die C-spanne gebeur.
    Kom ons geniet dit saam en laat rugby wen!

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 20:35
  232. avatar
    #11 Kantman

    @OudAffie (Comment #7)
    🤣

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 20:21
  233. avatar
    #10 OudAffie

    @garsieboy (Comment #9)
    14A en Eerstespanne kan enige kant toe gaan vir enige span. Dink Affies gaan 15A en 16A redelik gemaklik wen. 15A verder as 16A. Affies 2des gaan vir eerste keer wen. Verder sal jy my nie kry met voorspellings nie. Maar ek mag verkeerd wees en dit mag orals naby wees by die A spanne.

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 20:19
  234. avatar
    #9 garsieboy

    @OudAffie (Comment #7)
    😂😂😂😂@OudAffie (Comment #8)
    Laat ek eerder so vra, dink jy dat die tellings enigsins meer gelyk gaan wees as in die verlede by die junior spanne?

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 20:10
  235. avatar
    #8 OudAffie

    @garsieboy (Comment #6)
    Ek dink nie ek gaan of wil voorspellings maak nie.

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 20:05
  236. avatar
    #7 OudAffie

    @garsieboy (Comment #6)
    Volgens JongMatie Paul Roos

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 20:02
  237. avatar
    #6 garsieboy

    @OudAffie (Comment #5)
    So wie reken ons is die “favourites” vir die o14A wedstryd hierdie jaar?

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 19:54
  238. avatar
    #5 OudAffie

    @4×4 (Comment #3)
    Dink 14A en Witbulle wedstryde gaan rof wees.

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 19:28
  239. avatar
    #4 OudAffie

    OUDERDOMSGROEPE 2022/2023 PERSPEKTIEF

    14A
    2022: AHS wen 38-10
    2023: AHS wen 34-15
    15A
    2022: AHS wen 46-5
    2023: AHS wen 24-8
    16A
    2022: AHS wen 29-12
    2023: AHS wen 50-17

    Ek dink nie mens kan veel in die bogenoemde inlees nie, dalk 15A en 16A, maar Garsies 14A en Eerstespan is reg “geshop”. Ek voorspel daai 2 wedstryde gaan titanies wees.

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 19:27
  240. avatar
    #3 4×4

    Almal weet die Bere is die gunstelinge, let’s not beat around the bush! Geskiedenis is in hulle guns, sowel as tuis voordeel!

    ReplyReply
    2 April, 2024 at 19:25
  241. avatar
    #2 OudAffie

    GESKIEDENIS

    Eerstespanne:
    1993: AHS wen 63-3
    1994: AHS wen 22-11
    1995: AHS wen 55-6
    1996: AHS wen 62-7
    2010: AHS wen 31-7
    2022: Garsies wen 20-19
    2023: Garsies wen 45-38
    ReplyReply
    2 April, 2024 at 19:24
  242. avatar
    #1 OudAffie

    AFFIES TEEN GARSIES PROGRAM

    AHS 14A teen 14A Garsies
    AHS 14B teen 14B Garsies
    AHS 14D teen 14C Garsies
    AHS 14E teen 14D Garsies
    AHS 15A teen 15A Garsies
    AHS 15B teen 15B Garsies
    AHS 15D teen 15C Garsies
    AHS 16A teen 16A Garsies
    AHS 16B teen 16B Garsies
    AHS 16D teen 16C Garsies
    AHS 5des teen 4des Garsies
    AHS Harte teen 3des Garsies
    AHS Tiere teen 2des Garsies
    Witbulle teen Bere
    ReplyReply
    2 April, 2024 at 19:15

Leave a Reply