School Rugby fixtures & results – week ending 05 August 2023

School Rugby fixtures & results – week ending 05 August 2023

DATE SCHOOL SCHOOL INFO
Sat.05Aug Welkom Gim 58 17 Witteberg Griffons Semi-Final
Sat.05Aug Voortrekker (Beth) 27 24 Trio Griffons Semi-Final
Sat.05Aug Goudveld 15 06 Diamantveld
Sat.05Aug Jim Fouche 39 13 Landboudal
Sat.05Aug Fichardtpark 52 00 Sentraal
Sat.05Aug Grey College 36 25 Oakdale
Sat.05Aug Maritzburg College 33 24 KES
Sat.05Aug Boland Landbou 28 12 Paul Roos
Sat.05Aug Paarl Gim 20 17 HJS Paarl BH
Sat.05Aug Bellville 21 43 Stellenberg
Sat.05Aug Durbanville 45 10 Brackenfell
Sat.05Aug Punt 24 18 Daniel Pienaar
Sat.05Aug Parel Vallei 24 26 Milnerton
Sat.05Aug Nico Malan 59 03 Brandwag (Uitenhage)
Sat.05Aug Dale 36 31 Selborne
Sat.05Aug Graeme 24 21 Queen’s
Sat.05Aug Grens 12 27 Hudson Park
Sat.05Aug Grey HS 58 05 Muir
Sat.05Aug Pretoria BH 24 76 Affies
Sat.05Aug Menlopark 07 111 Monument
Sat.05Aug EG Jansen 31 29 Noordheuwel
Sat.05Aug Garsfontein 89 10 Nelspruit
Sat.05Aug Waterkloof 38 33 Marais Viljoen
Sat.05Aug Klerksdorp 23 27 Zwartkop
Sat.05Aug Middelburg 39 20 Transvalia
Sat.05Aug Ben Vorster 23 34 Oos-Moot
Sat.05Aug Secunda 38 31 Hugenote (Springs)
Sat.05Aug Jeugland 26 38 Ligbron
Sat.05Aug Lichtenburg 17 25 Heidelberg VS
Sat.05Aug Pietersburg 33 07 Alberton
Sat.05Aug Merensky 17 10 Potch Volkskool
Sat.05Aug Die Anker 36 30 Wesvalia
Sat.05Aug Dr Malan 00 40 Eldoraigne
Sat.05Aug Jeppe 39 36 DHS
Sat.05Aug Rustenburg 26 24 Glenwood

133 Comments

  1. avatar
    #133 SB Rugby

    @Djou: Neem aan jy was by die wedstryd gewees, was die voorvalle deur die ref aan gespreuk die ref ?

    In elk geaval jou opinie nie eers die moeite werd om te gaan soek vir die “hele paar voorvalle nie ”

    Sterkte vir die res van julle seisoen.

    ReplyReply
    10 August, 2023 at 13:02
  2. avatar
    #132 Kantman

    @Djou: Sies

    ReplyReply
    10 August, 2023 at 06:47
  3. avatar
    #131 Asterix

    @Djou: Dankie vir jou opinie, ons los dit dan daar vir nou.
    Sterkte vir julle vir saterdag, is al julle beserings al terug. Dink nog steeds julle is die groot gunstelinge vir die beker hierdie jaar maar dit gaan natuurlik nie makilik wees nie.

    ReplyReply
    10 August, 2023 at 06:23
  4. avatar
    #130 tzavosky

    @Djou: Epilepsie is ‘n ander beast, Djou – die neurone in jou brein gaan haywire en ontlaai ongekontrolleerd en ongesinchroniseerd, so dis heel moontlik dat jou asemhalingsentrum nie behoorlik funksioneer nie.

    Maar lg sentrum reageer normaalweg grootliks op die koolsuurgasvlakke in jou bloed, wat styg as jy asem ophou, tot op ‘n punt wat hy jou asemhalingspiere dwing om te funksioneer. (Terloops, die asemhalingsentrum reageer glad nie op koolstofmonoksied vlakke nie, dis hoekom ‘n hosepipe van die uitlaatpyp deur ‘n skrefie in die venster van jou kar ‘n beter opsie is vir jou doeleindes!)

    ReplyReply
    9 August, 2023 at 21:56
  5. avatar
    #129 Djou

    @tzavosky: Ons het ‘n geval gehad van ‘n kind van ‘n epileptiese aanval gehad en ophou asemhaal het. Na ongeveer ‘n minuut het ons CPR toegepas, en die asemhaling het teruggekeer. Ek vra uit ‘n oningeligte posisie – moet mens ‘n persoon los in so geval, maw sal die asemhaling spontaan terugkeer?

    ReplyReply
    9 August, 2023 at 21:40
  6. avatar
    #128 Djou

    @Grasshopper: Spot on! Exactly the point!

    ReplyReply
    9 August, 2023 at 21:30
  7. avatar
    #127 Djou

    @OUD ANKER: Jy is mos bekend vir beledigings en wanneer jy en die res van ons sien jy het te ver gegaan (wat eintlik ‘n openbaring van jou werklike opinie is) dan is dit tong in die kies.

    ReplyReply
    9 August, 2023 at 21:29
  8. avatar
    #126 Djou

    @Asterix: Ding is, kyk na die log – van al die spanne, en nie net eerste span nie.
    Indien jou seniors sleg doen kan jou juniors jou deurdra, mits jy genoeg spelers en afrigting het. Dit het nie gebeur met die bestaande model nie.
    Soos met enige projek wat volhoubaar wins moet toon, is wat ek noem “long-term non-harmful growth” nodig.
    Geld en beurse om sterk A-spanne te bou is korttermyn en filter nie outomaties deur na B-Z spanne nie. Maw moenie verwag dat daar outomaties meer deelname sal wees bloot omdat jy sterk A-spanne bou nie.
    Maar genoeg van Menlo – hopelik is daar lesse geleer en dinge word beter.

    ReplyReply
    9 August, 2023 at 21:26
  9. avatar
    #125 Djou

    @tzavosky: Stand to be corrected doc! Dankie vir die info, maar ek sal dit nie probeer nie. Ek los dit vir ouens soos Kantman!

    ReplyReply
    9 August, 2023 at 20:55
  10. avatar
    #124 tzavosky

    @OUD ANKER: Ek besef dit terdeë, maar ek kan nie toelaat dat hy dit in ons naam doen nie. En sommige desperate mense mag dalk teleurgesteld wees as sy raad nie werk nie!

    ReplyReply
    9 August, 2023 at 12:04
  11. avatar
    #123 OUD ANKER

    @tzavosky: Djou het dit tong in die kies gesê, jy weet mos dis hoe hy rol.

    ReplyReply
    9 August, 2023 at 10:46
  12. avatar
    #122 tzavosky

    @Djou: Nee dokters sê nie so nie – jy kan nie selfmoord pleeg deur jou asem op te hou nie, jou fisiologie neem oor en jy begin spontaan asemhaal.

    ReplyReply
    9 August, 2023 at 09:54
  13. avatar
    #121 Asterix

    @AbsolutMenlo: Will defnitely keep supporting them, I hear Menlo have appealed the penalty points for the 14c and 15c teams, not sure if they will be successful and if it will make any difference at the end.
    Personally I differ from some of the other bloggers and don’t think it will be to bad to move down next year. With the juniors they will be very strong and even if the 1st team still struggle next year they will be back the year after. The year might just help them in this transition period with all the changes to get everything sorted. With the rest of the school like academics and new tartan acthletics track etc, I understand they not stuggling to much regarding new scholars applications for next year, maybe not the craven week players but a lot of other 1st team players from very good schools around them.
    Not sure if my information is correct but understand from next year o/16 c and 4th teams is also compulsary for Cup. That I believe is going to be difficult for a lot of schools.

    ReplyReply
    9 August, 2023 at 09:47
  14. avatar
    #120 Ploegskaar

    @gimmie: Underperform is sag gestel. Naas vanjaar was 2016 en 2012 goed, maar die res was regtig droewig. 1999 – 2007 het die standaard gestel vir my en ek hoop regtig vanjaar kan ‘n launch wees vir ‘n langer tydperk van volgehoue sukses en relevansie

    ReplyReply
    9 August, 2023 at 09:03
  15. avatar
    #119 AbsolutMenlo

    @Asterix: Very insightful summary of Menlo’s rugby season! As you correctly say they already started to address some of the concerns mentioned.

    We will continue to support Menlo and they will be back.

    ReplyReply
    9 August, 2023 at 08:40
  16. avatar
    #118 Grasshopper

    @Djou: if the model requires big bucks to stay at the top that is unsustainable. If the model is proven history & performance like Grey Bloem, it naturally attracts the best. If the model is focus on a great A team with limited funds, that can work, but with no depth it will hurt when injuries happen

    ReplyReply
    9 August, 2023 at 08:38
  17. avatar
    #117 Asterix

    @Djou: Ek weet jy en van die ander bloggers stry so af en toe, maar ek kon nog altyd die paarkeer wat ons geblog het lekker debateer oor skoke ens so my vraag is regtig opreg.

    As jy verwys na die model is ek regrig geinteresseerd met wat jy bedoel. Volgens my het Menlo altyd baie van die top juniors gekry maar nie baie by gevoeg by seniors nie. Dit is hoekom hulle altyd baie sterk juniors gehad het maar nie altyd die sterkste 1ste span nie. Is dit waarna jy verwys. Ek glo nog steeds die laaste twee jaar was beaerings en perfect storm soos grasshopper noem die rede. Ek stel egter regtig belang in wat jy glo is die rede.

    ReplyReply
    9 August, 2023 at 08:37
  18. avatar
    #116 OUD ANKER

    @Djou: Ek dink nou net aan ‘n woord wat jou beskryf…die peuter van so 2-3 jaar oud sê dit so mooi aan sy oupa gespeel deur Robert de Niro in die rolprent Meet the Fockers.

    ReplyReply
    9 August, 2023 at 08:15
  19. avatar
    #115 Djou

    @Kantman: Dokters sê as jy jou asem te lank ophou kan jy doodgaan.

    ReplyReply
    9 August, 2023 at 07:07
  20. avatar
    #114 Djou

    @Asterix: Ek het mos – lees net.
    Unsustainable model is die rede. Beserings is die verskoning.

    ReplyReply
    9 August, 2023 at 07:04
  21. avatar
    #113 Djou

    @OUD ANKER: Jy is weer verkeerd, soos gewoonlik. Die sg. nice Grey-ouens wat jy ken is maar net ordentlik – hulle is nie rerig jou pelle nie (want wie sal nou wil jou pel wees), hulle verduur jou net. Dit vat net bietjie tyd voor mense jou valsheid (en nou ook gatkruipery by ander) sien.
    En ek het ook nou genoeg tyd aan afloop gemors en beweeg aan!

    ReplyReply
    9 August, 2023 at 07:02
  22. avatar
    #112 OUD ANKER

    @Asterix: Djou is busy with “research”.

    ReplyReply
    8 August, 2023 at 23:12
  23. avatar
    #111 gimmie

    @Ploegskaar: geluk met great wen Saterdag…ek het oor laaste paar jaar gedink julle underperform maar vanjaar is die resultate proper…well done

    ReplyReply
    8 August, 2023 at 22:15
  24. avatar
    #110 Kantman

    @Asterix: Waiting with baited breath with you …

    ReplyReply
    8 August, 2023 at 21:33
  25. avatar
    #109 Asterix

    @Djou: So if my detailed explanation and “excuses” to Grasshopper about the last couple of years was not correct, then why dont you tell us the correct reasons according to you.

    ReplyReply
    8 August, 2023 at 21:27
  26. avatar
    #108 Grasshopper

    @kantako: Agreed and why the Cup teams should be close in strength, well as close as can possibly predicted before the season starts…

    ReplyReply
    8 August, 2023 at 19:18
  27. avatar
    #107 Grasshopper

    @Asterix: wow, a perfect storm but it seems there are plans to improve. Good to hear that. It’s tough is a very competitive market out there. I just don’t like seeing these cricket scores. All the best to Menlo

    ReplyReply
    8 August, 2023 at 19:16
  28. avatar
    #106 Djou

    @Asterix: You are right, we will differ. What you are mentioning are excuses, not reasons.
    It did not start 6 or so years ago, long before. If you follow an unsustainable model it is only a matter of time before everything collapses. It has now happened.
    Sad that it had to happen, but just maybe the decisions will henceforth be based on sustainability.

    ReplyReply
    8 August, 2023 at 18:16
  29. avatar
    #105 Vleis

    @Kaya 85: I’m not close to Graeme, so I’m not aware of all the many factors that have probably contributed to their improvement in rugby. Some have already been highlighted by Palma and Wyvern below.

    That said, one of the factors could be the donations made by a friend of mine. My mate’s kids all attended SAC, but he felt that it was not helpful if the gap between SAC and Graeme widened every year, so he started also donating funds to Graeme for their rugby. I can’t remember the specifics of said donations, but I do recall that one aspect was providing a healthy, nutritious meal for the 1st team squad! 8-O

    About three years ago, the school was so happy with his efforts that they placed a huge chair (more like a throne) in the centre of their tent for him to sit in at the Graeme festival, which opened the rugby season. Needless to say, he avoided said chair like the plague! :lol: :lol:

    ReplyReply
    8 August, 2023 at 15:05
  30. avatar
    #104 kantako

    @Asterix: thanks, so in the last 7 minutes Die menlo could have scored 6 or maybe 7 tries to push their score into the 50’s.
    Then everyone would have talked about the great running rugby or lack of defence.

    Jeez I hate when refs call the game early

    ReplyReply
    8 August, 2023 at 10:08
  31. avatar
    #103 Asterix

    @kantako: The game was stopped with 7 min to go, with 10 mins to go Monument were not at 100 yet they still scored 2 ties in that extra 3 mins :wink:

    ReplyReply
    8 August, 2023 at 10:04
  32. avatar
    #102 kantako

    @Grasshopper: game was stopped 10min early, unfortunately in Noordvaal Cup the points difference plays a big role, especially this year for Monnas, as that could influence where they end on the log after this weekend final match vs Waterkloof, and could cost them a place in the play offs.

    I dont want to give any opinion on the Menlo matter as I have raised my fair share on that topic.

    I just want to say to everyone that there are always two sides to a big score. Why should the strong team always be penalised (eg stopped early) when they worked really hard all week and year, probably have a massive strong competition in each position and most boys aspire to become professional players, then each week the game is stopped after 30 minutes of rugby. What reward is that for the strong team ?

    It’s like the teacher penalising the smart kid in class who always has his hand up to answer the question, but he gets overlooked or shut down so that everyone can get a chance to answer. Or on athletics day, everyone gets handed a medal for participation.

    Come on, guys. There is educational value in taking big losses as well. In school, in life, in business, and in war. It’s a tough world and the strongest survive.

    Im NOT TALKING ABOUT bullying or teams overpowering and hurting other teams. This is not a Cup A division school playing a BOWL C division school. This is strength vs. strength. Two tournaments ago, Menlo won the trophy.

    ReplyReply
    8 August, 2023 at 09:38
  33. avatar
    #101 Asterix

    @Grasshopper: So specially for you a log detailed answer, let me answer you my opinion, will try my best with this other language,
    On this occasion Djou and I are going to differ a bit. Even though he is referring to Menlo’s downfall due to some decisions made 6 odd years ago I unfortunately have to disagree, 6 years ago the lost or as per Djou, Menlo chased away an exceptional good coach who is now doing very well for himself at a bigger and better rugby school. What needs to be mentioned is that after he left, Menlo actually still did very well and even won the Noordvaal 1st team (with some help with things done to other schools regarding player availablity for the semi-finals) and the juniors performed really good and if i remember correctly the school won or come second in the overall school points as well in 2018 and 2019. a Lot of those top players were his players and his recruits but Menlo also lost a few players who followed him to his new school and other schools. I was not involved with rugby at the school so do not have all the facts but sure Djou or other bloggers can give you more detail or correct me where I have misstated any of the facts.

    In my opinion why Menlo is struggling for the last two years was due to the conditioning of the players in Covid and after Covid, Menlo lost -7 of their top recruited players who was part of a solid team from grade 8 last year, after the first warmup game against KES. If you look at what was said in the beginning of last year about the potential 1st team and how strong they should have been when looking at when they were juniors, you would be shocked on how they performed for the year.

    This year they have lost close to 9 of the top seniors players for the season and at a point in the season they were without 30 players in the senior setup. This is according to me due to how the players were conditioned or not conditioned and put back into the system after COVID, Obviously there is other reasons as well. Unfortunetly on this level if you loose that amount of players you are going to struggle, they also got a new coach in the middle of last year who went trough a struggle at Tuks and not sure he got to both places enough, they then got another new coach in the middle of this year.

    The school has already made plans and I am sure when they appoint the New Headmaster there will be even more things done, they already have a new gym, new Blue Bulls condtitioning coach as well as a new rugby coach in the last couple of months, unfortunatly good rugby school boys are not available on a app to be ordered and quickly delivered to come and play at this level in the middle of the final matric school year. As mentioned in Afrikaans below if you have to compare the players that played in the beginning of the season and now you will be surprised by the amount of availability they actually have. My prediction is that Menlo seniors will still struggle a bit next year but will then do very well in the year after that. I know other schools also have injuries but believe Menlo just didn’t have the depth as some of the other schools at this level to cover for all the injured players.

    This is just my opinion and as mentioned I am not currently involved in anyway with the school and are just a supporter of the school and a father of a daughter who matriculated there. Who knows maybe someone from the school will come out and say I am talking rubbish and give other excuses or reasons.

    ReplyReply
    8 August, 2023 at 09:26
  34. avatar
    #100 Grasshopper

    The Menlo result is strange, they lost 33-24 to EG Jansen at the beginning of the season then by 70 points later. Seems they have either had a horrendous injury list or fallen off the face of the earth. I might have missed this in the plethora of Afrikaans posts, can someone enlighten me. Menlo had improved drastically over the past decade. No 1st team game should ever be allowed to reach 100 points, stopped at 75 in my opinion

    ReplyReply
    8 August, 2023 at 07:19
  35. avatar
    #99 Wyvern

    @Palma: @Kaya 85: Have to agree with Palma, the coaching setup seems to have been the missing piece for Graeme. They’ve always had talented youngsters but in the past seemed to fade in the college.

    Also,they’ve just built a new indoor sports training facility which no doubt helps with training, conditioning etc.

    ReplyReply
    8 August, 2023 at 00:40
  36. avatar
    #98 OUD ANKER

    @Djou: Het iemand al vir jou gesê jy is ‘n knieg? En is jy seker jy was wel in Grey College? (die top skool in Bloemfontein), want die ouens wat ek ken wat in Grey was, is almal moerse nice ouens, MAAR as jy wel in Grey was is jy seker maar een van daai uitsonderings….

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 20:28
  37. avatar
    #97 Djou

    @Kantman: Menlo se agteruitgang is iets wat nie oornag gebeur het nie. Dit was in wording en reeds verlede jaar was al die tekens daar dat vanjaar ‘n maak of breek seisoen sou wees.
    Wanneer jy jouself egter verhewe ag bo goeie raad, en die val kom soos voorspel, is net jyself te blameer.
    Jy ken duidelik nie die geskiedenis nie en weet dus ook nie waarom sommiges op die blog min voel vir Menlo-rugby nie.
    Ironies doen die wat “weggejaag” is by Menlo nou baie goed by ander skole.
    Maar dit bly hartseer dat ‘n topskool se rugby moes agteruitgaan weens sommige hardhorende verhewenes met baie geld se besluite.
    Soos gesê is, alles hang af van die BL en verhouding met rugbyhoofde.

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 19:45
  38. avatar
    #96 Djou

    @SB Rugby: Dink jy moet dalk weer die game kyk. Speler wat teenstaander, met sy rug na hom gedraai, met die bal gooi; speler wat in losskrum sy teenstaander se gesig in grond druk en daar hou dat hy sukkel om asem te kry, ens ens. Hele paar voorvalle.

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 19:34
  39. avatar
    #95 Djou

    @OUD ANKER: My navorsinguitslae is gedeel. Lekker met Oud-Affie en 4×4 gesels.
    Met jou deel ek niks, want jy sal soos gewoonlik alles verdraai.
    Jammer om op jou battery te piepie, want jy was een van 3 wat gesê het ek praat snert. Weer, as jy nie info het nie, bly liewer stil, want jy maak jou naam bollie. En jou tong in die kies glo niemand meer nie.

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 19:24
  40. avatar
    #94 Palma

    @Kaya 85: A dedicated coaching setup and excellent coaching at primary school level as well. Graeme primary school is producing some fantastic teams and the College is starting to benefit from it.

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 17:03
  41. avatar
    #93 Grasshopper

    Well done Rusties! Our boys always battle up there, seems DHS did too. I was wondering if both schools played at full strength or if it was stayers only. Are SA schools players included? Glenwood have one at prop.

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 16:39
  42. avatar
    #92 Kaya 85

    Another fantastic result from Graeme who stunned Queens…Graeme has far fewer boys. Something big happening down there. @Beet or guys from Eastern Cape, please give some insight into the coach / structure at Graeme, because they have had some big results.

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 16:12
  43. avatar
    #91 SB Rugby

    @jakes: What a game! die O/16A wedstryd was biiter naby. Soos jy se geluk aan al die spanne.

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 13:34
  44. avatar
    #90 PRondersteuner

    @Ploegskaar: Dankie. Ek sal beslis

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 13:05
  45. avatar
    #89 Ploegskaar

    @PRondersteuner: Dit was maar hard en taai soos altyd. Daar is ‘n link op Youtube van die game as jy nie kon kyk

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 12:44
  46. avatar
    #88 SB Rugby

    @Djou: Noordheuwel het beslis nie die resputasie om op die “man” imp rugby te fokus nie.

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 12:42
  47. avatar
    #87 OUD ANKER

    @Djou: Was jy daar toe die seuns die afrigter gevra het om nie die wedstryd te stop toe hulle 50-0 agter was nie?? En ons wag ook nogsteeds in spanning vir jou navorsings uitslae? Of is jy besig met verdere navorsing….

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 12:12
  48. avatar
    #86 PRondersteuner

    @Ploegskaar: Well done aan Boland Landbou met jul wen Saterdag. Ek het laasjaar al gesê die BL span gaan ‘n moeilike span wees vanjaar en op die plaas soveel te meer. Net jammer dit was nêrens gewys nie. Sterkte vir jul interkole!!

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 11:27
  49. avatar
    #85 Smallies

    @Asterix: dit is soos Vaskopvleuel se ,als sal afhang van hoe die BL en Hoof reageer op dit.

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 11:00
  50. avatar
    #84 Asterix

    Ek kan seker nou weer hier baie verskonigs probeer maak van hoekom Menlo se oop spanne so sukkel maar almal wat iets weet van skole rugby sal dit seker klaar weet en die telling is eintlik maar net nie aanvaarbaar nie. Om 111 – 7 te verloor is nie lekker vir die seuns of die skool of enige oud leerling of ouer nie. Ten miste was dit nie nul nie :-D . Menlo is in meeste opsigte in al hulle aktiwiteite (behalwe vir rugby die laaste twee jaar) een van die top skole in die land en is daar reeds baie gedoen met die rugby, ongelukkig werk skole rugby nie dat jy in die middel van die jaar net spelers of ‘n afrigter inkry erens en dan eweskielik meer kompeterend kan wees nie, moet se baie geluk aan Monument hulle was besonders goed op die dag. Dit het vir my op die stream ook gelyk of die Monument afrigter die game gestop het, as dit waar is kan ek net se well done.

    Ek het saterdag net weer besef hoe 1 tot 2 goeie spelers ‘n baie groot verskil kan maak op skole vlak, as ek kyk wat se verskil die SA skole speler in Affies se span op senter gemak het, dan kan ek net nog meer verstaan dat die speler verliese van Menlo net te groot is op hierdie vlak. Menlo se juniors nie so sleg as wat hieronder genoem is nie, O/15 en /o/16 top 5 in die liga en o/14 se games wat hulle verloor het was meestal met minder as 10. Dit gaan dalk so jaar miskien 2 vat maar Menlo sal weer meer kompeterend wees in die oop spanne. Menlo se 1ste span was nog nooit ‘n top 10 span nie en ek dink nie dit gaan verander nie maar glo hulle sal weer meer kompeterend kan wees soos in die verlede.

    Een ding van hierdie naweek is virseker daai 0/16 groep van affies is spesiaal. Om PBH 104 – 0 te wen is nie makilik nie

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 10:08
  51. avatar
    #83 Smallies

    @VaskopVleuel: ek dink jy som die hele ding perfek op….

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 09:01
  52. avatar
    #82 VaskopVleuel

    In 2016 het Monnas in die ou kompetisie formaat 100 punt wenne gehad teen Florida en Rustenburg in opeenvolgende weke. Een van hierdie skole speel omtrent nie meer rugby nie, die ander skuif heel moontlik in die Beker in volgende jaar. Garsfontein het ook ongeveer 10 jaar terug teen Waterkloof 100 afgestaan.

    Alles hang af van hoe die skool en BL reageer na so teleurstelling.

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 08:59
  53. avatar
    #81 Maroon machine supporter

    @Kantman: Waar daar ‘n wil is is daar ‘n weg. Sterkte!

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 07:11
  54. avatar
    #80 Kantman

    @Maroon machine supporter: Ek moes meer spesifiek gewees het – het verwys na afbrekende kommentaar. Ek stem saam iets moet gedoen word, en glo dit sal.

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 05:23
  55. avatar
    #79 Kantman

    @tzavosky: Ons stem meestal saam, en ek dink wel meeste skole is trotse skole. Skuif op, of af, pla my glad nie en is deel van die Noordvaal kultuur. Maar as die teenstand begin verswak of minder raak gaan dit rugby seermaak langtermyn.

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 05:15
  56. avatar
    #78 Maroon machine supporter

    @tzavosky: Dink dis ‘n geval van out of sight, out of mind. Tensy Menlo iets daadwerkliks doen staan hulle die gevaar om dieselfde pad te loop as die skole wat jy genoem het. Dit dit lyk vir my die meeste van Menlo se spanne het vanjaar gesukkel…nie net hul 1ste span nie.

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 05:14
  57. avatar
    #77 Maroon machine supporter

    @Ploegskaar: Dit was voorwaar ‘n impressive comeback, well done! Dink steeds julle is die uitsondering…en 74-0 u14 is darem nie dieselfde as 100+ op 1ste span of u16 vlak nie?

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 05:07
  58. avatar
    #76 tzavosky

    @Kantman: My eerste kommentaar hieroor – dis nie dat sommige ondersteuners glo die een se dood is die ander se brood nie, dis die reëls wat bepaal dat dit ‘n dood-brood situasie is.

    Ek het niemand hoor lamenteer toe HTS Middelburg deur moeilike tye is (en waarskynlik steeds is) en moes afskuif Plaat toe, of Ben Vorster Skild toe, of Eldoraigne Bowl toe, of Centurion verby Bowl (wat toe nie bestaan het nie) na Groep 2 nie. Maar hulle is dan seker nie “trotse skole”nie, né.

    Aan die anderkant dink ek Marais Viljoen het hard gewerk om in die Cup te kom, Rustenburg ditto om volgende jaar daar te wees. En moenie dat ons vergeet dat Waterkloof aanvanklik nie deel van die nuwe bedeling was nie, en met ‘n vrypas toegelaat is tot ‘n 9-span Cup, ten spyte van die reëls.

    Die enigste manier vir Menlo om te bly waar hulle is, so lyk dit vir my, sal wees om die reëls weereens te buig om hulle ter wille te wees (ala Waterkloof), maar wat dan van Rustenburg, wat ek dink ook hard gewerk het om Cup toe bevorder te woord – ‘n 10-span Cup dan?

    Dalk moet ons dan maar liewer terug gaan na ‘n Makro-, Groot-, Medium- en Kleinskool verband waar die aantal seuns in die skool bepaal waar jy speel binne jou provnisie verband. Ek verkies die huidige sisteem, so lank ons by die reëls hou wat vir almal dieselfe is, en die jubel of ween in die hande van die skool is en hy sy eie lot bepaal.

    ReplyReply
    7 August, 2023 at 00:08
  59. avatar
    #75 Ploegskaar

    @Kaya 85: Lost 74-0 in 1988 (u14) drew 20-20 in 1992 (u19). Think there’s a guy on the blog that knows those scores. Either way, agreed and good share 👌🏻

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 22:49
  60. avatar
    #74 Maroon machine supporter

    @Kantman: Ek lewer kommentaar want ek het al van die laat 70’s/vroeë 80’s ‘n sagte plek vir Menlo (dit was die jare toe hulle skole atletiek in PTA en SA gedomineer het) en omdat ek jammer voel vir die seuns. Die seuns verdien beter en ‘n mens verwag beter van so ‘n top en trotse skool. Of jy dit nou wil glo of nie, die rugby pad vorentoe gaan steil wees…

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 22:16
  61. avatar
    #73 Kantman

    Die is teleurstellend dat daar so baie Menlo kommentaar van ander skole se ondersteuners op die blog is. Amper asof party glo die een se dood kan die ander se brood wees.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 21:26
  62. avatar
    #72 Kantman

    @Kaya 85: 💯

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 21:19
  63. avatar
    #71 Djou

    @OUD ANKER: Jy praat soveel nonsens, kraak af en dan is als tong in die kies.
    En jy weet bitter min van die Grey vs Pretoria Boys derbies. Dis genoeg om te weet jy maak of jy weet, soos baie van jou posts. En die groot verlore van Pretoria Boys se laer en sommige juniors is beslis nie soos jy beweer die eerste van die seisoen nie – wel teen Affies seker van die grootste.
    Jou storie van seuns wat afrigters smeek om ‘n game te stop is lagwekkend – weer een van jou eie opgemaakte “feite”.
    Dis gewoonlik die ref se call, nie die coach se besluit nie – behalwe as daar ‘n vooraf ‘n reel of reeling is.
    En, as jy enisins iets weet wat aangaan, gaan kyk hoe vol Menlo se pawiljoen is met tuiswedstryde. Was jy daar om dit te sien?

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 21:15
  64. avatar
    #70 Kaya 85

    Back when tries counted 4 points I played in a first team that lost 55 – 0. I can tell you it felt like a terrible humiliation…and absolutely frustrating, totally helpless to do anything about it. We also lost a game 44 – 0 that year and a number of other hidings, until the principal appointed a new coach (local Dopper dominee) who taught us to scrum and defend properly …then lost the next game 4 – 3 against a team who had drawn v the 55 – 0 winners.

    Moral of the story? Good coaching and structures are vital… In the case of Menlo, I think the Blue Bulls union must step in and offer coaching (both short term and long term). Same principle should apply across the unions.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 21:08
  65. avatar
    #69 Maroon machine supporter

    @OUD ANKER: Ek hoor en stem saam, as die seuns regtig verder wil speel dan is dit moeilik om die game te stop. In so geval moet die skeidregter dan maar die game in die 2de helfte stadiger maak en om hom probeer hou…’n vorentoe aangee hier en ‘n oortreding by die losskrum of lynstaan daar. Ek stem 💯 saam met jou re Menlo en dit is hoekom ek vanoggend gesê het die seisoen het hulle rugby baie skade berokken…soveel te meer indien hulle afskuif. Selfs al bly hulle in die top liga gaan dit ‘n stryd wees om top talent te trek/werf.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 20:39
  66. avatar
    #68 OUD ANKER

    @Maroon machine supporter: Ek stem 100% saam, maar ek het seuns al by hulle afrigters hoor smeek halftyd om NIE ‘n game te stop NIE al was hulle op daardie stadium iets soos 50-0 agter! Wat betref Menlo, selfde beginsel, sou dit nie beter gewees het vir hulle ten spyte van die afgryslike tellings teen hulle om in die A afdeling te bly nie? waar lords en masters besluit het om hulle aan wedstryde te onttrek en dit hulle kosbare liga punte gekos het wat DALK sou kon help om hulle in die A afdeling te gehou het nie?

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 20:12
  67. avatar
    #67 Maroon machine supporter

    @OUD ANKER: Ek hoor jou en daar is beslis meriete in wat jy sê…maar as die skeidregter en afrigters die call maak was dit nie die seuns wat opgegee het nie. Net terug by Menlo, as hulle wel volgende jaar sou afskuif is hulle pad terug net soveel moeiliker. Vra maar vir Stellenberg en Durbanville hoe moeilik dit was om rugby talent in die Noordelike voorstede te hou die jare toe hulle nie top flight rugby gespeel het nie. Dit het baie jare en geld gevat om dinge om te draai.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 20:06
  68. avatar
    #66 OUD ANKER

    @Maroon machine supporter: Die doel om verder te speel is “to never quit, no matter what”, want as daai game halftyd gestop was sou dit vir daardie seuns vanaand in die koshuis showers ‘n groter vernedering gewees het as die 100 wat hulle teen hulle gekry het, want hulle het tot by die eindfluitjie bly tekkel, skrum en selfs gebloei, but quit, NEVER! en dit is die verskil.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 19:43
  69. avatar
    #65 Maroon machine supporter

    @OUD ANKER: Die fiasko by Menlo is 100% die grootmense se skuld. Ek het al op ‘n ander thread gesê die meeste seuns is deur die dag in die skool omdat hulle daar moet wees en in die middag op die rugbyveld omdat hulle daar wil wees. Die skool en afrigters is dit aan die seuns verskuldig om hulle te ontwikkel en hulle te help om hulle volle potensiaal te bereik. Wake up call was dit gewis…maar is dit dalk nie te laat nie? Die skade is gedoen en seuns in Pretoria het opsies. Ek hoop jy is reg oor die seuns van PBHS want ek voel regtig jammer vir enige span en seun wat met 100+ punte verloor. Ek voel dit sou beter vir almal gewees het as die wedstryd rustyd op 50-0 gestop is. Wat is die doel van verder speel…net om nog 50 punte te vat?

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 19:35
  70. avatar
    #64 Kantman

    @OUD ANKER: 💯

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 19:14
  71. avatar
    #63 Kantman

    @Maroon machine supporter: Jy maak valid argumente, en ek stem saam ‘n skool moet besluit waar hy kompeterend kan wees en dit tot die kinders se voordeel is. Hierdie besluit is egter by die skool, wat die tradisies verstaan en ‘n doelwit het. Ander gebruik hierdie argumente egter om hulle eie agenda te bevoordeel – naamlik stuur kinders na ons toe want ons 1st span wen. Jy stuur jou kind na waar hy gelukkig gaan wees.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 19:13
  72. avatar
    #62 OUD ANKER

    @Maroon machine supporter: Yes, 100+ punte moet nie gebeur nie, het 100+ Menlo se rugby seergemaak? Ek weet nie, want was dit nie ‘n moerse wake up call vir AlMAL betrokke by Menlopark rugby nie. Gaan dit nie ‘n GROTER vernedering wees vir die laaities wat vanjaar A-afdeling gespeel het en volgende jaar dalk B afdeling moet speel nie? Is die Menlopark fiasko nie grootmense se skuld en nou moet die seuns daaronder lei nie? En ja seuns praat nie altyd oor hulle gevoelens nie, maar ek belowe jou gisteraand terug by die koshuis by PBHS was daar geen teken van mismoedigheid by selfs daardie 0/16 seuns nie en het hulle tipies seuns kak aangejaag en is hulle veel meer bekommerd oor die nagevolge more van gisteraand se koshuis kaskenadrs as die 100 punte wat hulle teen hulle gekry het.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 19:06
  73. avatar
    #61 Maroon machine supporter

    @Atlantic: Good colour thank you.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 18:19
  74. avatar
    #60 Maroon machine supporter

    @OUD ANKER: Ai ou Anker, lyk my ek het jou erens verloor. Net om te recap: My issue is met 100+ tellings veral waar dit ‘n top skool se 1ste span behels want dit behoort nie te gebeur nie (hoop ons kan op die punt saamstem?). Ek het vanoggend gesê die seisoen het Menlo se rugby baie skade berokken (weereens hoop ek jy stem saam?). Iemand anders (ek dink Kantman) het gevra of dieselfde geld vir Nelspruit en PBHS waarop ek gesê het ek dink nie so nie en dat PBHS se 1ste span ‘n heel skaflike/goeie seisoen beleef het tot en met gister. My verwysing na naweek na naweek en jaar na jaar verloor het betekking op my eie ervaring en was in antwoord op jou ervaring van 60 punters teen jou. Nerens in daardie post het jy of ek enigsens na PBHS verwys nie. Anders as jy glo ek 100+ tellings (veral op 1ste span vlak) moet nie gebeur nie en want dis in niemand se belang nie. Synde jy nou PBHS se 0/16 span opgebring het, het jy ‘n seun in die span en indien wel het jy hom gevra hoe hy werklik voel na gister? En onthou kinders vertel nie altyd die volle waarheid nie.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 18:12
  75. avatar
    #59 Maroon machine supporter

    @OUD ANKER: Net vir konteks, in my standard 6 en 7 jaar het my skool nog A-liga gespeel. Dit was egter net ons 1ste rugbyspan en meisies hokkie/netbal uitslae wat ons in die A liga gehou het, want al die ander rugbyspanne het naweek na naweek sleg verloor teen skole soos Affies, Menlo ens. Ons seuns het saal openinge op Maandae gehaat want die dogters het altyd vir ons gelag wanneer die rugbytellings uitgelees is (genadiglik was daar nooit 100+ tellings teen ons nie). Ons seuns se blydskap was dus groot toe ons aan die einde van ons standard 7 jaar hoor die skool skuif af na die B-liga, want ons het geweet daar kan ons compete en ons rugby weer geniet. En dit was ook so. Ps ek het doelbewus net die 2 Paarl skole se name in my post hieronder genoem. PRG rugby het voor Covid ‘n hele paar maer jare beleef en boesem nie dieselfde vrees in by opponente nie.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 17:08
  76. avatar
    #58 Atlantic

    @Kaya 85
    Stellenberg was leading Bellville 33- 9 at halftime and gave the entire bench a run in the 2 nd half = 43-21 FT

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 17:07
  77. avatar
    #57 OUD ANKER

    @Maroon machine supporter: Die Affie/PBHS derby sal slegs afgestel word as die seuns gevaar loop om ernstig seer te kry agv die mismatch, maar trust my daai 0/16 span van PBHS wat 100 teen hulle gekry het lyk en klink soos die toppunt van ‘n mismatch, maar daai PBhS laaities se welfare was nooit in gedrang nie, hulle het getekkel, geskrum, gelynstaan tot die einde en nogsteeds met hulle koppe omhoog van die veld gestap.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 16:56
  78. avatar
    #56 OUD ANKER

    @Maroon machine supporter: En waar het PBHS week in en week uit hierdie seisoen groot tellings teen hulle gekry? Affies is ‘n uitsondering. Hulle derby teen Affies is ouer as 100 jaar en sal dit NOOIT afgestel word nie al kry PBHS elke jaar 200 punte teen hulle. En wie het gesê enige iemand lag oor groot pakke slae?

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 16:46
  79. avatar
    #55 Maroon machine supporter

    @OUD ANKER: Een keer in ‘n seisoen is fine…it was a bad day at the office. As dit naweek na naweek en jaar na jaar gebeur kan dit onmoontlik lekker wees…maak nie saak in watter skool jy is nie? Dit breek enige mens se moed. En om te lag oor iets slegs wat gebeur het is baie keer ‘n klassieke trauma response…

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 15:32
  80. avatar
    #54 OUD ANKER

    @Maroon machine supporter: En ja, menneer ek het al met 60 punte gewen en ook al met 60 punte verloor en GEEN van die 2 was lekker nie, MAAR die 60 punte verloor het nie vir my of my spanmaats vir langer as tot die volgende oefening gepla nie en het nie my of my spanmaats in “beserings” in gedwing om die volgende keer NIE teen daai ouens te speel nie! Miskien verstaan ouens in PRG, Gim en HJS dit nie so mooi wat dit beteken om.met 60 te verloor nie, omdat die skole sterk genoeg is om nooit sulke drag slae op die lyf te loop nie.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 14:54
  81. avatar
    #53 OUD ANKER

    @Djou: Was, Is of is jy ENIGSINS vandag by PBHS betrokke om ‘n opinie te kan lig wat VANDAG by PBHS aangaan? Indien nie, sou ek voorstel gaan gee jou opinies oor skole waar jy wel VANDAG by betrokke is, want duidelik het jy GEEN benul van wat VANDAG, DIE HEDE by Boys High aangaan nie.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 14:50
  82. avatar
    #52 Maroon machine supporter

    @Smallies: Daarmee stem ek saam…dit is so waar!

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 13:58
  83. avatar
    #51 Smallies

    @Maroon machine supporter: mens moet maar leer dat die lewe soms baie hard met jou werk,maar soos hulle se it’s not how hard you fall but how you get up…

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 13:55
  84. avatar
    #50 Maroon machine supporter

    @Smallies:Met respek ek dink nie jy is reg nie. Ek het ‘n jong man wat vir my werk wat in Bosch was. Hy sê in sy jare was daar altyd skielik baie beserings en siektes die week voor hulle Gim of Boishaai moes speel.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 13:40
  85. avatar
    #49 Maroon machine supporter

    @OUD ANKER: Net om verder te benadruk hoe verkeerd dit is…ek wil my nie eers indink wat sê ‘n afrigter en kaptein vir sy span voor ‘n wedstryd waar jy weet jy gaan ‘n reuse pak vat nie. Om te sê “boys we can do this, let’s try and keep the score below 100” klink mos net nie reg nie?

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 13:25
  86. avatar
    #48 Smallies

    @Djou: my eerlike opinie as iemand wat eers op o13 vlak die lekker van n wedstryd wen kon ervaar…..ons as volwassenes tob baie langer en harder oor dit as kids ,ons neig om te analiseer en te debateer ,soos nou terwyl die laaitys sleg voel vir n dag of wat en dan aan beweeg ,dit is in alle geval hoe ek dit ervaar, ek mag wel ook heeltemal verkeerd wees

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 13:19
  87. avatar
    #47 Djou

    @OUD ANKER: Wys hoe min jy weet, Grey PBHS was ‘n lekker derby. Maar nou ja, vir iemand soos jy wat nie eens in PBHS was nie maar meer weet as ons wat aan die derby deelgeneem het, ons buig in jou alwetenheid.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 13:09
  88. avatar
    #46 Djou

    @OUD ANKER: Jammer ek trust jou glad nie!
    Ek het al gespeel in spanne wat baie ver verloor het, en dit is beslis nie lekker nie. En dit maak seer. As iemand wat dit ervaar het en iemand wat met kinders gewerk het wat dit beleef het kan ek sê dit laat op baie ‘n letsel.
    Maar almal is nie so goed soos jy nie. So, well done vir jou wat weet hoe die seuns voel en dat hulle great is met die pak slae! En Affies se junior spanne is baie naby aan Grey en die laer spanne het Grey geklap. Heel iets anders as al jou spanne seerkry!

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 13:04
  89. avatar
    #45 Maroon machine supporter

    @OUD ANKER: Ek dink nie ek of jy sal weet wat of hoe die seuns in die C-J spanne van PBHS die week voor die Affie derby gevoel het nie. Verder kan ‘n mens nie regtig weet hoe dit moet voel om 100+ plus teen jou te vat totdat jy dit self ervaar het nie. Het dit jou al oorgekom?

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 12:13
  90. avatar
    #44 Smallies

    @OUD ANKER: Maandag spot hulle mekaar oor hoe hulle uit die bus gelaai is deur daai moerse flank van Affies….laaitys is baie tougherer as meeste mense ….nie een sal sielkundig letsels oor hou nie ,die afrigters en skoolhoofde is wel n heel ander storie….

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 12:00
  91. avatar
    #43 OUD ANKER

    @Maroon machine supporter: PBHS vat al vir BAIE jare GROOT houe en tellings teen Affies. Op ‘n ander thread word daar gedebatteer oor skole derbies. PBHS vs Affies is nog ‘n grote! Dink jy vir een oomblik daai PBHS laaities wat sulke houe teen Affies vat wil die derby gekanselleer hê omdat dit nie in hulle opvoedkundige belang is nie? NEVER!! Daai PBHS laaities sal terugkom en droom van die dag wat hulle Affies gaan stamp soos in 2019! Laaities is BAIE meer resilient as wat sielkundiges en opvoedkundiges dink!

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 11:52
  92. avatar
    #42 OUD ANKER

    @Smallies: Presies! Affies het rekord tellings in 2023 teen hulle gekry teen Grey en Maritzburg, beteken dit nou dat hulle opvoedkundig en sielkundig nou so geknak is dat hulle die derbies in 2024 teen Grey en Maritzburg gaan kanselleer? Hell NO!!

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 11:47
  93. avatar
    #41 Maroon machine supporter

    @Ploegskaar: Daar is darem ‘n reuse verskil tussen houe vat en 100+ tellings teen jou. Verder A spanne in laer ouderdomsgroepe wat aanvanklik houe vat en dit in later jare omdraai is eerder die uitsondering en gebeur eerder by skole met ‘n sterk gevestigde rugby tradisie en program. Al wat ek weet is as ek ‘n ouer is met ‘n seun in Gr.7 wat oor rugby talent beskik sal ek lank en hard dink voor ek hom volgende jaar Menlo toe stuur (al is dit my naaste skool). Affies of Garsies lyk skielik na ‘n veel beter opsie.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 11:47
  94. avatar
    #40 Smallies

    @OUD ANKER: skole verloor soms baie ver,soms wen hulle baie ver,soms wen hulle net net ,soms verloor hulle net net,soms speel hulle gelyk op….dis maar die game ,om ons koppe oor dit te breek gaan niks verander nie.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 11:43
  95. avatar
    #39 OUD ANKER

    @Djou: En wat is die opvoedkundige waarde daarvan as jy ‘n skool het met 9 oop spanne en tot by F spanne en jy speel beker rugby en ‘n maksimum van 3 oop spanne en net tot by C span (miskien) kry kans omte speel?? Trust me daai 0/16A span van PBHS wat 100 teen hulle gekry het speel enige enige dag more weer teen Affies om deel van daardie tradisie te wees as wat hulle more teen ‘n Menlo speel en dalk die wedstryd wen. Jy was mos in Grey omte weet wat tradisie betekem.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 11:32
  96. avatar
    #38 OUD ANKER

    @Djou: Nee, jyt dit heeltemal verkeerd, dit was NET PBHS se 1e span wat teen Grey sou speel. Dit was NOOIT ‘n vol skole derby nie, so kry jou feite reg voordat jy wilde stellings maak.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 11:27
  97. avatar
    #37 Kaya 85

    8-O @Djou: thanks, I must have gotten the wrong score from a less reliable site

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 11:26
  98. avatar
    #36 Ploegskaar

    @Maroon machine supporter: So Monnas kaptein moes verklaar voordat hulle bat kon lig? Nee wat, mens vat houe en gee houe soos dit na jou kom. Het al genoeg gesien hoe spanne groot pak vat o14 of o15 net om 3-4 jaar later dit om te draai

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 11:18
  99. avatar
    #35 Djou

    @Maroon machine supporter: Stem saam!
    En dis baie sleg as jou skool se 1stes so ver verloor. Ek praat uit ondervinding, baie ondervinding. En die reperkussies is baie erg!

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 11:07
  100. avatar
    #34 Maroon machine supporter

    @Djou: 100+ tellings is in niemand se belang nie. Skeidsregters behoort sulke wedstryde al teen rustyd te stop want dit dien geen doel nie. Ek verstaan die Monnas vs Menlo wedstryd is eers in die 63ste min gestop? Laastens is dit veel slegter vir ‘n skool se reputasie as jou 1ste span met 100+ verloor…

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 10:59
  101. avatar
    #33 Djou

    @OUD ANKER: En PBHS het onttrek uit die derby teen Grey waar hulle ook al hul spelers kans kon gee.
    En Oud-Affie het uit respek nie al die tellings gepost nie.

    Is die opvoedkundige waarde van 100-0+ tellings goed net omdat jy vir almal kans kan gee om 100-0 te verloor?

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 10:09
  102. avatar
    #32 Djou

    @Kaya 85: Stellenberg 43-21 Belleville

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 10:04
  103. avatar
    #31 Maroon machine supporter

    @Kaya 85: Agreed, I didn’t watch yesterday but over the years Bellville always seems to pitch for the game against Stellenberg and they seldom suffer from fear of reputation.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 08:35
  104. avatar
    #30 Kaya 85

    on another note … Bellville over Stellenberg ? wow, goes to show the derby effect. if you watched that game, please share!

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 08:27
  105. avatar
    #29 Maroon machine supporter

    @OUD ANKER: Wow, dankie ek het dit nie besef nie! Het wel geweet PBHS is nie in dieselfde bootjie as Menlo nie. En ek stem, PBHS het ‘n goeie seisoen gehad tot voor gister. Vermoed Affies was erg omgekrap na die MC verloor…

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 07:58
  106. avatar
    #28 OUD ANKER

    @Rainier: Ek stem, ek weet mens kan nie sulke direkte vergelykings tref nie, maar PBHS het met ‘n kleiner telling teen Maritzburg pak gekry as wat Affies teen Maritzburg pak gekry het. Gister was ‘n absolute vloek tussen Affies en PBHS, waar Affies heel waarskynlik die beste wedstryd van hulle seisoen gespeel het en PBHS hul swakste. Soos jy sê dit gebeur!

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 07:50
  107. avatar
    #27 OUD ANKER

    @Maroon machine supporter: PBHS speel nie beker rugby nie om dieselfde rede dat Affies nie beker rugby speel nie en dit is om vir al die seuns speelkans te gee. Gister tussen PBHS Affies was daar tot by F spanne meegeding en tot by ‘n 9e span. PBHS se jaarlikse wedstryde is dus altyd teen groot seun skole. Onthou PBHS is self die grootste seun skool in die land.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 07:46
  108. avatar
    #26 Wonder

    @Rugbyman,nog’n great wen vir die Bere. Die diepte begin wys, sterkte vir EG,gaan lekker hard wees.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 07:43
  109. avatar
    #25 Rainier

    @Maroon machine supporter: PBHS het ‘n goeie jaar gehad. AHS het teen Grey ook amper ‘n krieket telling gekry – sulke dinge gebeur.

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 07:32
  110. avatar
    #24 Maroon machine supporter

    @Kantman: Het so vinnig gaan loer na PBHS se 1ste span uitslae teen ander Engelse skole en dit was heel skaflik…

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 07:23
  111. avatar
    #23 Maroon machine supporter

    @Kantman: Ek dink nie so nie. As jy in die Laeveld bly gaan jy steeds jou seun Nelspruit toe stuur tensy hy regtig uitstaande is want dan is Affies of Garsies ‘n opsie. Ek vermoed PBHS het jare terug al besef hulle gaan altyd sukkel teen die Afikaanse skole op die rugbyveld daarom speel hulle lankal nie meer bekerrugby nie?

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 06:58
  112. avatar
    #22 Kantman

    @4×4: Ek dink daar is baie meer as 10 skole. Baie skole speel uitstekende rugby, maar gaan nie jaar in en uit Top10 wees nie. Waar plaas jy Marlow, Oakdale, Wynberg, ens. in hierdie scenario?

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 00:16
  113. avatar
    #21 Kantman

    @4×4: @Maroon machine supporter: Geld dit vir Nelspruit en PBHS ook?

    ReplyReply
    6 August, 2023 at 00:12
  114. avatar
    #20 kantako 5 August, 2023 at 20:01
  115. avatar
    #19 Maroon machine supporter

    @OudAffie: Menlo kan die rugbyveld maar in ‘n astro omskep. Die seisoen het hulle rugby groot skade berokken.

    ReplyReply
    5 August, 2023 at 19:26
  116. avatar
    #18 4×4

    Na vandag se uitslae is ek nog meer as ooit daarvan oortuig dat skolerugby in SA gaan skeur tussen amateur spanne en professionele stedelike spanne.
    Die manne van die platteland/kleiner stede kan nie meer kers vashou nie, en die skole wat nie gaan belê in spelers nie gaan net nie die kers kan opkom nie.
    Begin maar ‘n superliga waarin die Top 10 skole teen mekaar speel. Wildeklawer en Noord/Suid kan ook daarvoor gebruik word

    ReplyReply
    5 August, 2023 at 19:15
  117. avatar
    #17 kantako

    @OudAffie: belaglik. Hulle moet DIE menlo uit die Cup divisie skop.

    ReplyReply
    5 August, 2023 at 16:56
  118. avatar
    #16 Palma

    Selborne 31-36 Dale. Well done Dale.

    ReplyReply
    5 August, 2023 at 16:43
  119. avatar
    #15 Smallies

    @OudAffie: fokkit….

    ReplyReply
    5 August, 2023 at 15:39
  120. avatar
    #14 OudAffie

    Afrikaanse Hoër Seunskool teen Pretoria Boys High School

    14A wen 75-3
    15A wen 69-0
    16A wen 104-0
    Witbulle wen 76-24

    Ek dink nie ek gaan al die tellings plaas vandag nie…

    ReplyReply
    5 August, 2023 at 15:23
  121. avatar
    #13 OudAffie

    Wel Eina!

    H/S Monument 111-7 Die H/S Menlopark

    ReplyReply
    5 August, 2023 at 15:22
  122. avatar
    #12 Smallies

    Oakdale het vir Grey nou regtig tot op die laaste laat jol ,baie dankie manne julle is n lekker klomp ouens

    ReplyReply
    5 August, 2023 at 15:08
  123. avatar
    #11 Kaya 85

    @jakes: well done Jansen….v strong contenders

    ReplyReply
    5 August, 2023 at 14:58
  124. avatar
    #10 jakes

    @Kaya 85: wow you nearly predicted the EGJansen/Noordheuwel score right.

    ReplyReply
    5 August, 2023 at 14:46
  125. avatar
    #9 jakes

    Wow EGJansen does it again. Not a very good first half with silly mistakes and 19-0 halftime. Massive comeback in the 2nd half and winning try in injury time. EGJansen 31- Noordheuwel 29. Well done to both teams. Very good game of 2 halves.

    ReplyReply
    5 August, 2023 at 14:45
  126. avatar
    #8 Skywalker

    MBC vs KES and Jeppe VS DHS are going to be 2 big games!
    MBC I think to take it at home, but it will be close. 7 points.
    Jeppe vs DHS set to be a humdinger. Travel to effect DHS. Jeppe (up untill the 2nd Hilton vs Mhouse) were the only team to beat Hilton this year. Also close game. Jeppe to win by 10.

    ReplyReply
    4 August, 2023 at 11:15
  127. avatar
    #7 Kaya 85

    P&P

    Voortrekker 26 – 19 Trio (cold day, tough platteland ruggas)
    Grey 37 – 17 Oakdale (Grey will plough with them, and bury them)
    Maritzburg College 38 – 18 KES (College ends season in hot form)
    Boland Landbou 22 – 20 Paul Roos (tractors, spanners, BL…all made of Yster)
    Gim 26 – 16 Boishaai (town please tone down the hype to mere mania…6ft printed photos of each player?? On Kaya Bucket list for next year)
    Dale 28 – 25 Selborne (lots of hype & history here too)
    Graeme 17 – 29 Queens (Queens rock Home team)
    Boys High 20 – 32 Affies (next year might be closer)
    Menlo 18 – 45 Monnas (Menlo’s winter of discontent almost over)
    Jansen 28 – 29 Noordheuwel (could go either way)
    Garsie Bere 40 – 12 Nelspruit (chance to come out of their shell)
    Waterkloof 37 – 7 Marais Viljoen (coach was cross, no nonsense this weekend)
    Jeppe 30 – 16 Durban High School (Building a legacy)
    Rustenburg 33 – 18 Glenwood (no rest for the Hoppers)

    ReplyReply
    3 August, 2023 at 21:46
  128. avatar
    #6 Kantman

    Jeppe and Rustenburg games against KZN opponents will also provide insight on strength this season

    ReplyReply
    3 August, 2023 at 20:41
  129. avatar
    #5 Djou

    Voortrekker vs Trio – groot game in Vrystaat.
    En Grey wat verlede jaar deur Oakdale “in toom” gehou is – Grey sal wraak wil neem.
    EG teen Noordheuwel – Noordheuwel is nie ‘n maklike span om in toom te hou nie, mits hulle fokus op rugby eerder as die man@

    ReplyReply
    3 August, 2023 at 20:09
  130. avatar
    #4 Kantman

    Met die dat PRG se wedstryde teen Wynberg nie gebeur het nie, en die fokus op Grey volgende naweek, is Saterdag teen Boland ‘n tamaai piesangskil.

    ReplyReply
    3 August, 2023 at 18:34
  131. avatar
    #3 Kaya 85

    Pressure is building…

    ReplyReply
    3 August, 2023 at 18:23
  132. avatar
    #2 jakes

    Two of the biggest games in SA schoolboy rugby history happening this weekend.Paarl Gim vs Paarl Bois High and then Affies vs Pretoria Bois High.

    ReplyReply
    2 August, 2023 at 19:06
  133. avatar
    #1 Grasshopper

    Glenwood stayers vs St Albans UK today then Rustenburg on Saturday. Last fixture vs College weekend after. Go Green. Very average season but let’s end on a high

    ReplyReply
    2 August, 2023 at 17:41

Leave a Reply