DATE | SCHOOL | SCHOOL | INFO | BROADCAST | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Wed.15May | Templeton | – | – | Marlow | ||
Wed.15May | Grey HS | 73 | 12 | Graeme | ||
Sat.18May | HTS Middelburg | 55 | 21 | Transvalia | Virsekerbeker Cup | |
Sat.18May | EG Jansen | 33 | 48 | Helpmekaar | Virsekerbeker Cup | |
Sat.18May | Waterkloof | 21 | 55 | Menlopark | Virsekerbeker Cup | |
Sat.18May | Garsfontein | 29 | 32 | Monument | Virsekerbeker Cup | |
Sat.18May | Marais Viljoen | 28 | 33 | Nelspruit | Virsekerbeker Plate | |
Sat.18May | Eldoraigne | 36 | 12 | Zwartkop | Virsekerbeker Plate | |
Sat.18May | Kempton Park | 50 | 31 | Ben Vorster | Virsekerbeker Plate | |
Sat.18May | Jeugland | 26 | 48 | Lichtenburg | Virsekerbeker Shield | |
Sat.18May | Oos-Moot | 32 | 46 | Middelburg | Virsekerbeker Shield | |
Sat.18May | Hugenote (Springs) | 38 | 38 | Centurion | Virsekerbeker Shield | |
Sat.18May | Heidelburg VS | 25 | 25 | Florida | Virsekerbeker Shield | |
Sat.18May | Pietersburg | 51 | 00 | Piet Potgieter | ||
Sat.18May | Sentraal | 57 | 18 | Landboudal | Vrystaat Liga | |
Sat.18May | Goudveld | – | – | Jim Fouche | Wesgrow SSR | |
Sat.18May | Clifton | 12 | 30 | St Charles | ||
Sat.18May | Kearsney | 15 | 52 | Glenwood | ||
Sat.18May | Northwood | 20 | 13 | Michaelhouse | ||
Sat.18May | Westville | 22 | 25 | Hilton | ||
Sat.18May | DHS | – | – | KZN Development | ||
Sat.18May | Kingswood | 40 | 03 | Port Rex | ||
Sat.18May | Grens | – | – | Dale | ||
Sat.18May | Queen’s | 20 | 29 | Hudson Park | ||
Sat.18May | St Andrew’s | 93 | 00 | Cambridge | ||
Sat.18May | Muir | X | X | Andrew Rabie | ||
Sat.18May | Grey College | 50 | 28 | Affies | FNB CC : On SuperSport | |
Fri.17May | Diamantveld | 53 | 36 | Voortrekker (Beth) | ||
Sat.18May | Duineveld | 33 | 26 | Noord-Kaap | ||
Sat.18May | St John’s | 28 | 28 | KES | ||
Sat.18May | Parktown | – | – | St David’s | ||
Sat.18May | St Alban’s | 03 | 43 | Pretoria BH | ||
Sat.18May | Jeppe | 54 | 49 | St Stithians | ||
Sat.18May | Outeniqua | 23 | 17 | Oakdale | ||
Sat.18May | Paul Roos | 15 | 42 | Paarl Gim | PI : On SuperSport | |
Sat.18May | Wynberg | 40 | 60 | Bishops | ||
Sat.18May | Rondebosch | 27 | 08 | SACS | ||
Sat.18May | Brackenfell | 22 | 19 | Milnerton | ||
Sat.18May | Tygerberg | 22 | 24 | DF Malan | ||
Sat.18May | Strand | 19 | 03 | Parel Vallei | ||
Sat.18May | Hermanus | 35 | 22 | Worcester Gim | ||
Sat.18May | Robertson | 34 | 22 | Swartland | ||
Sat.18May | Monument Park | 20 | 24 | HTS Bellville | ||
Sat.18May | AHS Kroonstad | 26 | 17 | Witteberg |
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.
To all the boys playing and dads and family members and friends supporting, have fun and enjoy the day.
@Murrayfield: dankie W.
Sterkte julle ook, lyk na vol dag daar op die Ras van Rooyen.
Sterkte
@Skopgraaf243: Skoorsteen snuif Pritt… Geen idee van wat aan gaan nie!! Duidelik is hy ‘n oningeligte Leuwie!!
Dankie Skoppies.. Sterkte vir vandag.. Julle games gaan groot wees teen Garsies!
@Skoorsteen: Die betrokke seuns wat jy na verwys, het hulle betrokkenheid met Transvalia gesluit toe hulle by lg. se hekkie uitloop.
Hulle is nou Monumentare.
As jy Curriebeker kyk, dan doen jy ook sonder uitsondering, deur die oë vanweë wie hulle opgelewer het. Bv. Leeus juniors wat gevul is met WP cravenweek spelers, of die Bulle wat aangevoer word deur WP kaptein.
Een woord, absurt.
Moenie bitter bessie wees nie, ondersteun eerder die seuns, want jy ken hulle en dis ook in hulle belang.
@Skopgraaf243: iIs die korrekte vraag aan @Murrayfield: nie hoe lyk julle span minus Transvalia seuns?
@Skopgraaf243: Klomp beserings waarvan ons kapt, Henco van Wyk(senter) nie speel nie. Tiaan De Klerk(slot) , Marco Botha[senter), Ruben Barnard(vleuel) nie speel nie.
Gaan maar sukkel gaan!!
@Murrayfield: hoe lyk julle span more minus die cravenweek seuns?
@Chronicle: Looking forward!
@Murrayfield: I really want to meet you and look you in the eyes over a beer and ask a few questions. I will make a plan to see you.
@McCulleys Workshop: Do not hope so!
The proof of the pudding is the eating!!
@McCulleys Workshop: Not so long. Really want to meat him to ask why, in the bigger scheme of things, it is so important to poach boys.
@Skopgraaf243: Ek neem aan hy het moeilik geraak. Nie die posts gesien nie.
@Richard Lowe: Is besig daarmee.
Interessante siening van Transvalia, maar die werwers is nie heeltemal onskuldig nie. Daar is 2 kante hier en albei het ‘n rol gespeel in die seuns wat weg is. Pull and push if you understand what I mean.
@Playa: Thanks, but@Skopgraaf243: already enlightened me.
More than willing to inform you. Just shout!
@Chronicle: Jy wil weet hoekom?? Die gesegde sê: Train them well enough so that they can leave, but treat them better so that they want to stay” Dalk moet die vraag vir Transvalia gevra word hoekon spelers groener weivelde soek?
@Murrayfield: It could be a long wait.
@Chronicle: @Murrayfield:
Sparrow treatment:
Met verwysing na Penny Sparrow wat aangekla was vir crimen injuria.
Syt tronkstraf gekry.
@Chronicle: Thank you.. Will like to meet you!
@Chronicle: @Murrayfield: I’ll cut a deal with you. I’ll let you know what Sparrow Treatment is if you promise to eleborate on every Afrikaans post on the blog. Deal?
@Murrayfield: Hallo. Ek is nog busy daarmee. Tot nou kon ek ‘n paar van die outjies wat jy gese het confirm.
Maar daar is ook outjies van ander skole wat uitspring.
Gaan ongelukkig nie more maak nie, maar sal jou graag wil ontmoet om onder meer te praat oor hoekom?
@Chronicle: Any information after you made an investigation….
As jy nie het nie nooi ek jou as n eregas more by die Ras van Rooyen-veld wanneer Monnas teen Transvalia speel.
@McCulleys Workshop: Mr Buccaneer, I am not familiar with Sparrow treatment. Can you elaborate please?
@Wonder: My sus se dogter is aanstaande jaar ‘n Garsie – as sy plek kry.
Ek sal dan seker maar ‘n sagte plekkie vir die skool moet ontwikkel.
@Skopgraaf243: If he reappears he’ll get the Sparrow treatment. My advice to him is – don’t come back in any guise.
@Wonder: weg soos muis in slippers.
Dis asof dit nooit deel was van die matrix nie …ek wonder nie te veel daaroor. Dink dis “need to know” ge-file.
@Wonder: jip
@Skopgraaf243: Ek weet regtig nie hoe dit werk met die aanstelling van die skeisregters nie.
Ek sien amper ‘n uur van laasnag se posts is weg,net verdwyn soos laas maand se pay,hoe minder ons daaroor praat hoe beter, was dit die laaste van 6+1 ?
Ek reken PRG gaan die naweek n ander span wees om teen te speel. Dit is duidelik dat die oor die water ekskursie hul spel tempo verlaag het. As daar die week aandag aan gegee is, behoort hulle die naweek meer kompeterend te wees. Of hulle kort dalk nog n naweek van SA Skole Rugby tempo voor hulle weer on par is.
@Die Ken: Ek dink nie enigiemand verafgod Grey nie.
Maar daar is tog ‘n tendens om onbevestigde aantuigings te maak teen die skool, soos die rede vir die wedstryd program se uitleg teen Affies, die algemene geween oor Bloemfontein skeidsregters en dan die oudste koei wat nou uit die sloot uit gegrawe is – die dekades oue besluit om nie jaarliks teen Monnas te speel nie.
Die skool sit in elk geval met ‘n burgeroorlog op hande, so almal besef daar is belangriker dinge as net rugby uitslae om na te kyk.
@Die Ken: Goeie more, janee soos ek vermeld altyd respek, vir enige opposisie.
Weereens hulle rugby program werk met groot sukses, duidelik aan hulle sukses wat hulle opgestapel het.
Nuuskierig om hierdie naweek se game HJSPB vs PRG, baie trots op die spel. Nie een kan regtig bekostig om nog verloor nie.
@Skopgraaf243: Mens moet wel respek he vir wat GCB oor die jare vermag het, maar ek stem, mens moet nie verafgod nie, dan is jy reeds op die agtervoet, e.g. die Pommies wat die ABs so verafgod.
@Mr. Rooies: Dankie tog.. Waardeer.
Dit sal jammer wees as hy gaan. HTS is besig met great ontwikkeling en sal hom mis as hy weg is.
Julle Klub 750 leierskap is kampioen Beeste!
@Murrayfield: Gerugte is wel waar dat hy die adjunkhoof pos daar gekry het. Daar moet nog heelwat water in die see loop voor of indien dit finaal sal wees.
Samesprekings is egter wel aan die gang tussen hom en HTS op die oomblik.
@Wonder: Net om regverdig te wees teenoor Murrayfield. Hy het NIKS te doen gehad met die spelers van die huidige 0/14, 15 of 16 spanne van HTS nie.
@Wonder: Ons bou mos nou n splinternuwe koshuis!! ?
Hoor gerugte dat HTS se rugby direkteur Standerton toe gaan.
@Skopgraaf243: Ja nee, Jbay is crap. Ek moes vanoggend agter 2 karre ry in spitsverkeer, vanmiddag na rugby oefening my honde see toe vat en vanaand braai met die see se geraas in die agtergrond.
Ek verstaan nou jou ongelukkigheid want jy het seker in al vyf 1ste spanne gespeel wat Grey geklop het.
Jy is ‘n legende.
@Wonder: Menlo!Memlopark!!Menlo!Menlopark!!Menlo!Menlopark!!
Gaan GROOT wees!!
@Wonder: daai man wou net opstaan vir sy seuns
Ek merk wel dat julle slegs een skeidregter beskikbaarstel, of verstaan ek die gasheer ding verkeerd?
4e span: Garsfontein
Ek dink ons moet maar teruggaan na die naartjie stelsel toe.
Laat die veld vol naartjies die skeidregter se performance gradeer
@Murrayfield: Ek sien jou Hts 0/16 span maak nogsteeds amok,Saterdag 63/0 gewen. Hoeveel van hulle is volgende jaar by Monnas. Ek raai ten minste 4. Weet nie of dit vanpas sal wees om die nommers te post nie.
@Wonder: OneSport Ref!!!
@Skopgraaf243: @AbsolutMenlo: As ek reg onthou het een van julle afrigters verlede jaar die Hts ref bietjie getimmer,by 0/16B span gewees. Miskien kan hy Saterdag seker maak die ref blaas regverdig
@4×4:
@Skopgraaf243: 100%
@4×4: ek is bevrees ek is nie dr Edwards nie.
Baie laer in stand as jy en hy.
Net ‘n plein ou wat gemeenskapswerk doen en hou van skolesport regoor die wereld.
@4×4: Ja en ek gaan. Wanneer doen jy joune?
Dan doen ons dit gelyk.
@Chronicle: Jy het gese jy sal mettertyd jou identeit bekendmaak…Welkom Dr Edwards!
@PaarlBok: dis die waarheid, ons hokkie doen beter teen Garsies vs rugby resultate. Maar dis iets wat ons en PRG in gemeen het die jaar. ROM-ROM-ROM, sal weet né?
Ons sal elke jaar opmars na Garsies, en weer probeer. Ongeag, wen of verloor.
Gesond om teen buurskole te speel.
@PaarlBok: The word also is that Menlo Park’s girls hockey team will beat Paul Roos.
@Skopgraaf243: woord daar buite is dat Menlopark se hokkie span beter vaar as hul rugbyspan teen Garsies.
@sewes: ekt gereeld vir ses jaar teen grey myself gespeel.
Respekteer Grey, maar moenie verafgod nie ….
Dis net nog n skool, met puik rugby program.
Plus ek glo dit sal vir enige skool voorreg wees om teen Grey te speel.
Ek was self by Monnas gedurende die tydperk, en ek hoef julle nie te oortuig nie. Dis feitelik.
Die vraag lui eerder wie het beste rekord teen Grey, uh, ja so gedink.
@Rainier: …inderdaad as jy jou oogklappies net by 1stes hou, en juniors se prestasie skandeer.
Dan kan jy seker jou opinie lig.
Jys nie eers ex garsie nie, waarvoor sal jy wil aangehoor word, eensaam so vroeg by die see as jy noggi afgetree het nie né?
Jy wil altyd persoonlik raak want jyt actually geen bydrae nie, net bitch v kantlyn af soos ouens wat net een reël ken, “holding”.
Grey College is nie protected species nie, hulle het nationaal groot sukses met hulle rugby program.
So what, almal strewe na die beste.
My stelling was om net duidelik te maak dat hulle maak soos hulle wil, ongeag wat jan-alleman daaroor sê of voel.
Ek staaf weer, dit is wat hulle aan ons gekomminukeer het as vertoeë vir die rede om nie meer jaarliks voort te gaan, met jaarlikse fixture nie.
Dit het boggerol met hulle klas vertoning v 2019 te doen nie.
Nóg minder met Menlo se drag slae teen kaapse binneland
Ek moet sê eks aangenaam verras dat jy jou ontferm oor my gesondheid, cute.
Oh, saterdag sal vir homself sorg, en ek glo beste span sal seevier, daarvan is ek seker.
Baie sterkte aan Garsies en Menlo, eks dood seker ons het nie die laaste van die skeidsregter-eskepades gehoor nie
@PaarlBok: Sal na naweek by jou kry as dit weer beroerd gegaan het. Dalk het jy dit self weer nodig, dan sal ek sommer nuwes kry ?
So OudAffie, wat nou? Is daar n amptelike klag ingedien teen Grey of was net gehoor goed genoeg! Volg asb ook op dat Jannie vir Sannie gerape het. Almal beskuldig bou Jannie se familie en vra of dit waar is. Jannie se familie het nie n clue waarvan julle praat nie maar stel voor ons wag vir Sannie om n klag te le dan addresseer ons die aangeleentheid! Not n moer se die ouens. Kan nie wag nie , antwoord! Deerie k&k man!!!
Ai smaak my daai Glenwood boys is lekker onvoorspelbaar! You never know what you going to get!
@PaarlBok: Dit is darem nie so erg nie…elke span het n af dag..
@Ploegskaar: Julle kort tackle bags. Lanbou vs PRG = stryd van die agterosse.
Die kaf word nou van die koring geskei met die lekker wedstryde wat plaasvind! Menlo se rugby lyk baie goed vir die volgende 2 jaar as mens hulle huidige eerstespan met die onder 16 span wat baie goed is in gedagte hou!
Net een ongevraagde opmerking – iemand gaan die skrummie van Menlo se eerstespan nog hard piets voor die jaar om is. Sy kapokhaantjie spel kan nog verdra word maar die gekoggel van spelers gaan hom nog kos. Hy het soos n mal hoeder tekere gegaan toe Menlo die eerste skruk gedomineer het! Hy is reeds goed raakgery verlede Saterdag.
@Ploegskaar: Ek sal julle dophou, sterkte met die res van die seisoen. Landbou is nooit maklik nie.
@Carl de Kock: Om dieselfde redes as genoem in my skrywe, in 2014 so bietjie geslaap vir 2015 inname. Dus meer gr11’s as wat mens verkies, wat so bietjie sukkel om hulle voete te vind. Dink as hulle nog 3 wenne êrens res van seisoen kan uitkrap, sal dit par vir seisoen wees. Volgende jaar sal dit beter, mag selfs hier en daar verras en met die prosesse en strukture wat by jnr’s in plek gestel is sedert 2016/17 sal ons darem beter kan kompiteer vorentoe
@PRondersteuner: Dit is seker so, ek glo tog met Ryno Combrinck aan die stuur van sake sal dit gou reggestel word – die prosesse is in plek en die goed vat tyd, maar miskien is die skool se fokus meer op hokkie, waterpolo en tennis, ek weet nie..
@Ploegskaar: Wat is die rede dat Boland Landbou vanjaar so sukkel?
@sewes: Nee, my kop is normale grootte. Ek weet enige van die Virseker wedstryde kan enige kant toe gaan. Ek het meer ‘n probleem met die skuinse dwarsklap na GCB se kant toe, die Garsies verwysing is maar net om die stert so bietjie te trek.
@Skopgraaf243: Ek sal nou nie so kras soos jy probeer wees nie maar as jy gereeld teen grey speel sal jy nie sulke twak kwyt raak nie daar is die groot vyf garsies is nog nie daar nie.Ek het van ouers gehoor wat nie wil he Kloof moet teen Grey speel nie hulle is net te goed,ek stem egter nie saam.
@Rainier: Het jy so gou al vergeet van NS moet nou nie omdat garsies goed doen te groot kop kry nie.
@Skopgraaf243: Shame, staan by jou stelling waar jy tussen die lyne beweer dat Grey bang was om verder teen Monnas te speel en die hoeveelheid spanne as verskoning gebruik het. Soos Affies en die Wynland skole probeer Grey seker ook maar om wedstryde vir meeste van die spanne te reel.
Ek dink jy moet see toe trek. Die latente aggressie in jou persoonlike aanval maak my bekommerd oor jy geestestoestand – glad nie ‘n positiewe bydrae tot die gesprek nie.
Drink maar ‘n bloeddruk pilletjie voor Saterdag, is dit nie ook al 5 jaar wat MP pak vat teen Garsies nie?
@Rainier: …see lug baie sleg vir jou!
So op die punt van k@k praat kom jy met so stelling. Met punt was destyds uit grey se kommunikasie vrygestel ou grootte, so gaan blaas babbels saam surfer vriende.
Lewer positiewe bydrae tot gesprek of sit oppi bench!
@Vyfster: Wat ‘n great storie! Ek was in 1988 so bewimpeld op die Markotter dat ek die bal omtrent 3 keer in Tjoepie vd Heveer se kop vasgegegooi het in die lynstane ?. Ons het glo 74-0 verloor, toe ‘n drie nog 4 punte getel het, maar ek het boonop my sleutelbeen ligamente ook van my borsplaat geskeur so kan bitter min onthou ???. Kan wel baie goed onthou dat ons 5 jaar later teen dieselfde span 20-20 gedraw het. Geen beserings, net daai great memory ???
@Wondermaar: Dink weer
@Chronicle: haha….dankie vir raad , sal dit in gedagte hou.
Kom nou net van werk en lees nou eers alles
@Smallies: dankie vir jou antwoord, dis fine met my , ek glo jou.
Hopelik was my post korrek gelees…..sekerlik kan niemand se ek maak enige aantygings nie….probeer sin van alles maak en het probeer uitfigure hoekom die program juis so lyk
Indies enige iemand te na gekom voel, vra ek onvoorwaardelik om verskoning
Onthou in my dae was ‘n bench iets wat jy op sit as jy tv kyk…..speler mag slegs vervang word as jy ‘n groot been gebreek het, en dan ook net as die been deur vel steek
Anders moet jy maar hinke-pink die wedstryd voltooi…lol
Ek het glo in o14 wedstryd my kop hard gestamp met duikslag…..daarna was ek so deur mekaar ek het paar keer in die opposisie se agterlyn stelling gaan inneem met skrums of lynstane, en eenkeer glo amper drie teen my eie span gedruk toe ek verkeerd righting hol…
Daarna toe die newels begin opklaar het my spanmaats die bal vir my gepass en soos ‘n wafferse Forrest Gump na die regte kant van veld gestuur, het glo ‘n drie gedruk
Dis in elk geval wat my spanmaats my na wedstryd vertel het, ek kon niks toe of nou van wedstryd onthou nie, behalwe laaste minuut of so
Waarskynlik oordryf hulle, maar dit word nog steeds met groot smaak op reunies vertel deur hulle…..come to think of it, dis seker waar ek my knak gekry en sulke Lang stukke nonsens laat skryf
Ek wil net op 1 punt verskil, daar is geen heilige koeie nie, niemand is volmaak nie en dit sal maar bra vervelig wees as daar nie nou en dan ‘n post soos die van OudAffie opduik nie….solank hy dit nie uit sy duim gesuig het nie….mag hy mos maar vertel wat hy gehoor het
Groetnis
@Grizzly: … dink julle gaan ‘n slegte ref kry so ons kan GROOT gaan!! Dit is tyd!!
@AbsolutMenlo: Ok man,ek wil graag elke game daar speel?Nee wat,even stevens Na julle magsvertoon laas Sat…home ground tilt hom net in julle guns.
So wat van die braai daar by jou?Trap ons proppe plat en clutches diep in…SOOS IN DIE OU DAE!! ??
@Rainier: 2014 en 2015 se Menlo besoek aan Grey Bloem was ‘n eye opener hoe skole rugby gespeel word … respek!
Ek glo Menlo het ook baie geleer uit die besoeke. Hopelik kry ons weer so voorreg!!
@Grizzly: … as jy Sterdag BEREPARK toe gaan gaan jy ‘n volmaakte ref sien!!
By Menlo se velde is die Bere Saterdag die groot gunstelinge, 3 op BHP … Menlo feature nie eers.
@Smallies: Ek laaik jou blogs.. Maar maggies. Hoekom noem jy nie Krugersdorp nie….
Ons hou van Grey Bloem!
@Skopgraaf243: Grey is eintlik bang om teen sterk skole soos Monnas en Menlo op ‘n jaarlikse basis te speel – hulle beskerm eintlik maar hulle wen rekord deur teen gemiddelde rugby skole te speel. En skelm reserves te gebruik. En skelm skeidsregters.
@Smallies: lekke man lyk my ons was saam langs bg velde al daai jare …. ek ook niks sulke dinge ge …… Vivela
@Grey Brak: Monnas het Grey ook vir 5 jr in ry op 1xv gewen, en skieluk is derby ge- eindig om ander spanne wen maar eerstes verloor.
…en toe val reel wat Monnas nie soveel spanne in veld kan stoot nie.
Bad PR
@Grizzly: en ek het elke woord bedoel….
@Smallies: Die laaste comment was vir jou bedoel na aanleiding van jou laaste comment aan my.
Terwyl ek hier is,ek sien die Britse media heil Man City as die beste ooit..begin dink die huidige Grey span val ook in daai kategeorie….Ek het hulle een game sien speel en gese hulle sal nie n game verloor nie.Soos @Cronicle se,ek wonder wat sou die scores gewees het as 16-23 op die bank gebly het….
@Grizzly: as ek so tussen die lyne lees dan dink ek die man het die hele besigheid begin ,en is nou in die moeilikheid by sy skool ,en hy probeer nou hard om sy eie gat te cover
@Grizzly: As n ondersteuner van Garsies het ek gewoond geraak aan baseless attacks…Altyd van dieselfde trolle gekom…Van hulle het dankbaar aan beweeg en Kyk nou PSL
@Gerriebyt: Goeie dag, goed dankie self…
Jy storm hier in soos n freight train,neem aan jys van Affies.Vertel ons net bietjie meer van jouself,wat se hoedanigeid,ouer,ondersteuner,afrigter…?
Ek is uit op daai onderwerp,het gese wat ek wou,glo nie dit sal verhoudinge verder beinvloed tussen julle nie.
@4×4: Ek dink ons beweeg in daai rigting,sal Fantasties wees.
As jy dalk Sat weer op BEREPARK is sal ons ontmoet.AbsolutMenlo se die braai is by hom na die game…..op voorwaarde Menlo wen..so ons braai op n ander keer
@Grizzly: Ek het so gunsteling spot by Berepark waar ek altyd sit. Het julle haker se pa ontmoet, ongelooflike entoesiastiese man en heelwaarskynlik Garsies se grootste ondersteuner.
Ek kom dus nie die 3 aanskou nie omdat ek aan die “anderkant” van die veld was, maar geskat aan die spelers se reaksie was hulle oortuig dat die 3 gedruk was.
Wat die Affies aangeleentheid aanbetref Kan ek net ‘n afleiding maak dat die skole OP ‘n wyse met mekaar moes kommunikeer want julle Onder 15’ was vir die eerste keer in jare by die Francois Swart week. Ek en my Garsie pel het juis Saterdag so gesit en praat oor hoe vol Berepark sal wees met so derby. Glo my, dit is hoog OP baie Affies Ondersteunders se agenda om weer die Garsies game OP die tafel te kry.
@Gerriebyt: vir 14 jaar al staan ek as ouer langs velde,12 jaar van dit rugby velde , velde in die oos kaap velde in die weskaap in die transvaal Bloemfontein Cradock Aliwal-Noord Graf Reinet Oos londen Pretoria Durban Zastron Barkley Oos, Burgersdorp Middelburg in die karoo, Stellenbosch Paarl in die son in die reen in die sneeu ,by top skole en by van die minder nice skole in die land.Ek het al baie dinge gesien en baie goed gehoor,ek het verlede jaar nog langs Grey se velde gestaan ,en ek kan met vrymoedigheid se dat ek nog nooit van so iets daar gehoor het by Grey nie….so as jy nou weer vir my wil kom vertel van ek moet n slag daar uitkom….mnr ek dink ek kom daar uit,was jy daar gewees?
@Vyfster: Moenie “stupid” vrae vra nie. Jy word gekruisig deur mense wat selektief lees en hul eie aannames maak want die antwoorde don’t fit their narrative.
Ek praat in die algemeen hier.
@Rainier: jy weet mnr ek is nie n ou wat doekies omdraai nie,en jy moes my al etlike kere berispe hier,dit het al my selfbeheersing gekos om nie nasty te raak nie ,en al wat ek kig die heeltyd vra is wat jy hier se as daar sulke aantygings gemaak is laat die anklaer sy bewyse voorlê…
@Carl de Kock: Jy is 100% reg, maar die feit bly staan dat PRG laas Saterdag 3 uit 23 wedstryde gewen het, verlede jaar teen Grey 0 uit 25, 5 uit 25 teen Boishaai. Om nie te praat van die vorige jare nie. Die ander sporte doen baie, baie goed. Hoekom? Is dit nie tyd dat daai vraag gevra word nie???
Ek dink die spekulasie is belaglik. Tot dat iemand feite op die tafel sit is julle nou soos ‘n klomp ou skinderbekke wat lekker mekaar opstook met “conspiracy” teoriee. Nee magtig, gaan trek daai nat onderbroeke uit.
Spesiale versoek: Moenie twak praat as jy nie met selfvertroue kan twak praat nie. Hierdie is nie ‘n braaivleis nie. En, as jy besluit om skoolseuns se rugby soveel tyd en aandag te gee, maak seker wat die implikasies is vir die sport, vir die skole, vir die betrokke personeel, afrigters en die seuns.
Rugby in SA is reeds beduiwel met twak en klipgooi is die norm. Dis die hype en lawaai wat daartoe lei dat onetiese praktyke gevolg word en mense gedruk word om te voel hulle moet wen ten alle koste.
Die game van rugby is awesome en ons maak dit sleg op blogs soos hierdie. Geen speler, afrigter of skool is perfek nie en elkeen het sy foute. Die blogs se praktyk is veronderstel om lekker te kan lag en die game te kan bespreek. Om klip te gooi en te skinder het absoluut geen doel nie behalwe vir ‘n selfsugtige agenda.
Die Oud-Affie broer is die een wat ongelukkig eerste klip gegooi het – iets wat die Affiebroers nog nooit hul les voor geleer het nie. More, oormore loop een van die top bepalings dood en dan wil niemand aanspreeklikheid daarvoor aanvaar nie.
Raak nou asb rustig manne. Die skole sal die betrokke spanne en afrigters opvolg – dis wat die top skole maak wat hulle is.
Groete
Gerrie Byt
@Vyfster: fantastiese observasie. Gaan kyk nou weer. Die potensiaal is daar dat (selfs by die o16’s) dat een helfte van ‘n B-span kan gaan bench vir ‘n A-span en dat die ander helfte by die C’s od D’s gelaai kan word. Die vraag staan nou: hoeveel van dae tellings wat nader aan mekaar was was oorkom in ‘n tweede helfte van ‘n wedstryd? Is hulle mee gestart? Is hulle opebring om ‘n vernedering te spaar? Maar ja, die potensiaal is daar vir knoeiery… En as dit werklik dieselfde rooster was teen Paarl Boys? Was Paarl Boys ook dalk sonder kennis van die knoeiery ingedoen? Of was hulle dalk gentleman genoeg om nie ‘n lawaai te maak nie?
@4×4: digitv was blykbaar op die dag by die A-veld
@McCulleys Workshop: Despite what others on the blog might think, the attending numbers at Grey lower teams is seemingly on the decline. Note that the u16’s could not field an F-side – which they traditionally do. Perhaps the numbers were borrowed in order to allow fixtures to go ahead? Perhaps ego? Perhaps pressure to perform?
@Grizzly: Dit het by die 14s, die o15s en 16s gebeur…
@Smallies: Net omdat daar niks gesien of daarvan gesE is nie beteken nie dat dit nie gebeur nie. Doen jouself ‘n guns en kom draai bietjie by daai velde, dan praat ons weer.
@OudAffie: Ons het ‘n taai jaar. Die laaste ding wat Affies nodig het is om stertjies by te lasen te betrek met twak. As daar onmin is/was moet die skole dit sorteer. Die konteks van hierdie storietjie skep ‘n slegte beeld vir beide skole – en albei is top instansies. Jou bedoeling was dalk onskuldig maar ie tyd en plek laat dit soos suur druiwe klink.
@Carl de Kock: PRG sal verseker Saterdag kompiterend wees, hulle het ‘n spog 1ste span, ek verwys na die volgende 3-4 jaar. GCB is steeds die toonaangewende skool in alle fasette, maar HJS en Paarl Gim se rugbyprogramme is werklik gesond. Behalwe vir 3-4 jaar se goeie innames, met goeie talent diepte, is daar merkbare verbetering in die spelstyl strukture, vaardigheidsvlakke en kondisionering van onder tot bo. Dit is ‘n proses en ‘n agterstand wat jy nie in ‘n jaar of twee kan uitwis nie. Die res gaan van tyd tot tyd op die dag kan meeding, maar ek glo daar lê baie werk vir die res voor, mits dit natuurlik ‘n prioriteit is
@Ploegskaar: Ek dink Paul Roos kan saamgesels?
@Carl de Kock: Dis mooi en edel om na die ander sporte ook te verwys, maar uit ‘n suiwer rugby oogpunt, is HJS en Paarl Gim die enigstes wat werklik oor die komende 3-4 jaar met GCB konstant gaan kan meeding. Dus is daar met reg rede vir kommer vir die res van die top skole se ondersteuners indien rugbyprogramme agterweë gelaat is.
Paul roos en affies se afrigters verdien nog nie n miljoen rand per jaar nie( hulle spaar nog).???
@PRondersteuner: Baie waar, as ons saterdag teen HJS een rugby wedstryd wen gaan dit n bonus wees. Hulle het uitstekende strukture.
@PRondersteuner: Onthou…julle hokkie, waterpolo, tennis, akademie en kultuur is puik. Moenie hiervan vergeet nie. Dit is maklik om net in die rugby vas te kyk en te oordeel, sien die volle prentjie! Julle bv vir Gim gelooi in die hokkie….
@Carl de Kock: Ek hoop so, want so kan dit nie aangaan nie!!
@PRondersteuner: Paul Roos is in n oorgangstydperk mbt hulle strukture. Gee hulle kans, die toekoms lyk rooskleurig.
@PaarlBok: Ek het nooit gesê dat daar nie fout is met PRG se rugby nie. Ek het net vir Deon aangevat oor hy so oningelig is.
Daar is verseker groot fout. Ek kon dit Saterdag sien by al die spanne van o14 tot o19. Daar was net beter aanval en verdediging strukture by al die spanne.
Ek is nie ‘n rugbyouer by PRG nie, maar as ek was, sou ek definitief met iemand begin praat het.
Komende Saterdag sal dit seker weer so wees.
@Chronicle: Volgende wat ons hoor is daar eerste span spelers in die cherries span ……oooooo shit wag daar is ons noem hulle die eerste span Bench…
@Smallies: I find the alledged accusations and rumours funny.
Die issue oor o.15A wat nie op A-veld speel nie, die issue oor A-span spelers wat vir B-span speel, ens. Alles based op rumours en gee groot debate af.
Laat my dink aan die storie oor die Garsfontein-speler wat glo R40K per maand op skool gekry het, en nie waar was nie. Maar dit het groot argumente veroorsaak en die skool is wrongly in ‘n bad light gestel oor iets wat nie waar is nie.
@Grizzly: @Chronicle: so dankbaar ander sien dit die selfde as ek @Grizzly soos ek genoem het die ouens met die meeste integriteit is die ouens wat die meeste aan geval word hier…
@4×4: Great van jou om BEREPARK te besoek.Ek was nie by die game nie.
Ek hou nie van aankaring met n ding nie,dis counterproductive maar wat was jou take op die ref as n outsider?Was dit n drie of nie?Ek sal aanvaar wat jy se.
Dan Affies,miskien is hierdie jaar nodig so dat daar veranderings kan Kom.Ek se as julle die helfte prof moet raak soos Grey en BH sal die hel los wees vir julle opponente.Ek praat itm geld, afrigting en WERWING.
Ek dink dit gaan gebeur,die eerste stap in die regte rigting sal terugkeer na Virseker wees.
Ek verstaan hoekom julle weg was maar die standard is nou baie hoer en kan net goed wees vir Affies itm julle taai interskole program.
Dan, omdat dit die regte ding is om te doen,soos hulle se, charity starts at home…
@Playa: @Smallies: Playa, I have to disagree with you based on my first post on the issue.
You stated there is a witness who made the allegation and now the accused must bring the facts to disprove the allegation. I would like to contend that the witness must first bring the proof of the allegation. Otherwise any person/witness can make false allegations WITHOUT PROOF against anyone they don’t like. This puts the accused in a disadvantaged position as he/she does not know what they must disprove.
@Wonder: Het jy die naam van die ref,wil net graag sy agtergrond Google,regtig gatvol vir onbekwame beamptes.
@Smallies: Besige naweek-nou eers op hoogte gekom met die blog.
Na alles hier gelees se Ek Grey sal dit Nie doen nie,as ek verkeerd is sal ek apologize.
My redes,
1.Dis Grey
2.Dis Grey
3.Dis Grey
Iemand Al gedink dat dit een afrigter is wat in die oomblik sonder mede wete van Rugbyhoof dit kon gedoen het.Hy bv n 6 de span speler kon indruk by die 7de span oor sy opsies op daai oomblik beperk was of iets soort gelyks,hy nooit sou dink aan die bohaai of gevolge nie.
Indien so iets gebeur het sal dit n geisoleerde geval wees en glo Grey sal dit so uitlig en omverskoning vra en dienooreenkomstig met die afrigter handel.
@PRondersteuner: As jy nie kan sien dat daar groot fout met PRG se rugby nie dan weet ek nie. Dit raak al hoe erger. Laasjaar het geen spanne gewen teen Grey nie, zero.
@Grey Brak: Ag ou mater jy ken mos nou maar die gesegte rondom die hoe bome en die wind ne ….Snaaks dat die outjies hier wat nou die meeste te se het nooit iets goeds kan se oor Grey nie,die paar manne met integriteit is snaaks genoeg die ouens wat die meeste grief hier kry…Jy ken mos maar hoe dit loop…
@Deon: Jy moet miskien maar jou skool beter volg en ‘n slag net die games kyk en ook jouself van die feite vergewis. Ja, PRG se 1stes was swak en het ‘n afdag gehad, maar hoekom was dit nou die SANIX toernooi se skuld? Hoekom is dit nou die WSF se skuld? PRG het hul naam in die hoed gegooi vir SANIX, want nie een ander SA skool wou nie. PRG is genader om die WSF aan te bied. Die paviljoene wat vir WSF opgesit is, is deur WSF organiseerdes gedoen en nie PRG nie. PRG is ook nie die een wat die loss vat vir die swak bywoning nie!!!
Verder het daar 3 ander PRG spanne gewen en ‘n paar ander games was baie close.
Ek stel voor dat jy eers ingelig word voor jy kritiek lewer!!!
Weet jy ooit wie die 1ste span coach is???
@Bush:
Jammer om te sien dat Grey van sulke aantuigings beskuldig word sonder enige feite. Uit die aard van die saak sou ek saam stem dat dit verkeerd is indien dit wel die geval was. Baie moeilik om te glo…
Grey sit met oorgenoeg spelers om maklik A-F spanne by die juniors en 1-10 vol te maak by die seniors. Sou die seuns en hul ouers nie dan baie ontevrede gewees het indien ‘n speler van ‘n A/B span moes opkom in plek van ‘n ander speler in die C/D/E span nie? Boonop word die wedstryde reeds so uitgewerk dat spelers van die laer spanne kan “bench” by die spanne bo hulle. Dieselfde afrigters is ook betrokke by twee spanne bv. A en B span en dus is daar ‘n uur tussen wedstryde.
Dit blyk ongelukkig of die norm deesdae is om die teenstanders moeilikheid te gee na ‘n verloor eerder as ‘n egte gelukwensing.
@4×4: My seun het verlede jaar klaar gemaak met matriek en ek is nie regtig meer baie by die skool om sulke inligting te he nie…ek sien egter dat die 3des n A veld game gekry het en ek dink dat dit maar meer was om hulle ook die voorreg te gee om op die A veld te speel,By Grey speel die 3de en 4de spanne gewoonlik op die oval net langs die Hoofveld
oor die A B aangeleentheid,dit is wat ek nog heeltyd probeer se ,maar party mense lees dit duidelik nie si nie
@Smallies: Kan jy asb vasstel wat die rede was sodat die gerugte in n die kiem gesmoor word.
Dan net ten aansien van die A-B span issue. Groot vriend van my se seun speel by Grey se Onder 14′. Het as B span speler opgekom vir A span speler en later sy hele wedstryd as Nr 1 in sy posisie in die B span gespeel. Kan dit dalk nie bygedra het tot die perspesie van A span spelers wat vir B span gespeel het nie. Met respek gesê, aangesien Affies nie kompeterend was in Onder 14 en 15 wedstryde nie, sou ek ook my bench soveel speeltyd gegee het.
Weereens baie jammer , dat Grey van sulke praktyke beskuldig word. Indien oudaffie se beriggewing korrek is en daar reeds n rusie/woordewisseling tussen afrigters by funksie van affies/grey personeel na afloop van dagprogram was, sal die saak mos tussen die twee skole, oor betrokke insidente uitgesorteer word en reeds wees. Net jammer dat Grey skuldig of onskuldig op so n platform soos hierdie deur oningeligte bloggers in n swak lig gestel word. Ek hoop dit maak almal weer wakker om versigtig te DINK!!! voor bewerings gemaak word vir die online aasvoëls om te verslind.
@Ricardo12Volkies2012: vir skole sport maar SSL en digi tv ,en as dit moet. knak en en my ou maat van boishaai n paar koues en kyk maar op sy dstv
@Murrayfield: Jy is reg…..
@Ricardo12Volkies2012: jy het slegs n vpn nodig met servers in india en aussie ,dan gaan kyk jy na sony liv en fox sport australia,sport 365 is ook OK maar baie advertensies tussen in
@Smallies: Grey sal nooit hulself van sulke praktyke skuldig maak nie.
Finish en klaar! En soos ‘n vriend van my se.. WENNERS HOEF NOOIT IETS TE VERDUIDELIK NIE…
McCulley and Playa. I think you bust Smallies. He is the guilty one who played for the U14C’s after playing for B’s. It does happen and it’s wrong.
@4×4: ai ai ai ai ai ……twyfel sterk of dit die geval was
@Smallies: Ek het gerugte gehoor dat die rede waarom die Onder 15A span nie op die A veld gespeel het nie in weens die feit dat die span laasjaar in hulle Onder 14 jaar verloor het teen Affies. Bestaan daar deesdae sulke praktyke by Grey as strafmaatreël? Ek kan myself dit nie indink nie.
@Vyfster: net die teenoorgestelde die bepalings is so opgestel om die A en B spanne te bevoordeel,reserwes kry langer rus kans en is dus meer uitgerus vir a span games…maar nou ja ek sien dat Grey klaar vehoor en veroordeel is op hoorse getuienis,so ek laat dit nou maar daar sadra iemand met bewyse kom sal ek weer aandag gee aan die besigheid….
@Playa: @McCulleys Workshop: @Playa: again for the FOURTH time let the accuser bring the evidence,what game what team who the coaches are that committed this ALLEGED offence if the evidence point to guilt than fine,but you guys expect me not to defend a school who has very high standards against hearsay accusations that was tabled here by a third party who HEARD it from another….. AGAIN let him bring the evidence….
Wel,wel,wel.
Dit is baie interessant, ek het die moeite gedoen om na Grey se rugbyprogram teen Affies te kyk.
Dit is wel so dat program dit meestal baie moontlik maak vir spelers van beter spanne om te bench vir later spanne…..o14A speel bv gerieflik 2 wedstryde voor 14 b span, so ook o15 a, die oop spanne se program is ook baie insiggewend, op een veld begin hul met 7des dan 9des dan 8stes en dan 10des wat eer het om “hoof wedstryd” op spesifieke veld te speel
Dis tog vreemd dat swakker spanne na beter spanne speel, van waar ek kom werk dit andersom.
Dit skep egter die perfekte geleentheid vir beter spelers om te “bench” vir swakker spanne.
‘n versigtige ontleding was dat dit amper perfect ontwerp is vir o14, o15 en oop spanne, maar nie so goed vir 016 spanne nie.
Is dit toeval dat Affies se o16 groep spanne die enigste is wat by verre die meeste van hul wedstryde gewen het?
Something really seems rotten in state of Denmark
Die feit dat die program perfect ontwerp is om sulke onetiese praktyke moontlik te maak , is natuurlik nie bewys van skuld nie, maar wel nbe legkaart in lig van bewerings.
Ek beskuldig niemand nie, ek wys bloot uit dat program so iets baie moontlik…..eintlik in sekere gevalle amper onvermydelik maak dat beter spanne se spelers vir swakker spanne bench.
Die teenargument is natuurlik dat dit vir die opponente moontlik maak om dieselfde te doen.
Maar as jy gewoond is aan ander modus operandi en eties optree is dit wel moontlik om meestal by jou standaard praktyk te bly, mits jy baie mooi dink .
Laat ek dit net weer duidelik stel, ek beskuldig Grey van niks , maar hierdie program laat wel sekere vrae ontstaan in lig van vroeere bewerings.
Hopelik is alles maar toevallig, en ‘n storm in ‘n koppie tee.
Maar dit sal wel beter wees as Grey ondersoek instel en eerlik ‘n paar vrae antwoord soda saak ten ruste gele kan word….
So, ek sal graad van Grey wil weet
Gebruik jul beter spelers om vir swakker spanne te bench? ( maak nou nie saak of dit o14A speler vir 014B span, of 7de span speler vir 10de span)
Is die program doelbewus so opgestel om dit so veel as moontlik uit te buit?
Dan sal ek graag by bloggers hoor of dit teen die reels is?
Vir my klink dit verskriklik oneties.
Is dit dalk algemene praktyk by baie skole, of jou eie skool en niemand worry daaroor nie?
Dit beteken dan ek is ‘n ou fossiel wat stupid vrae vra, en ek sal my berus daarby?
Jammer aGrey, hopelik het ek kat aan stert beet, ek het baie respect vir julle
Ek soek seker maar net gerusstelling, maar die saak sal moet gefinaliseer word.
@Playa: normally you find very little old players as referee.
@Smallies: Rather dismiss an inaccuracy with facts than make an unsubstantiated emotional comment. Worse when you stop commenting post that. Whether the allegations are true or false, no judgment has been made right now, but I promise you GCB were better off before you said anything. You haven’t done you Alma mater any favors. I leave it at that.
@Deon: Deon mfowethu ngishap. Been far too long. 6.2 years maybe. Uzifihle kuphi? Son now 8,same employer, still drinking Bells, and JW Red when bonus comes. Bonuses scarce though given the economy. Kwenzekani kuwe mhlobo wam?
@Playa: Hey mfowethu wendamo. Long time no see. It has been 6 years about, maybe 5,4? Unjani unyana wakho? He must be what? 5 now. Perhaps a second one? Moved on to Blue Label now or still JW Red? Still at the same employer?
@Smallies: Yes. You enter the debate all guns blazing and when challenged you are now not prepared to comment.
@Smallies:
Ek het al alternatiewe platforms gesoek vir rugby kyk, maar mens mis maar uit op baie games.
@Smallies: There’s a witness who has made the allegation. The accused needs to present their defense. That defense can’t be “I’ve never seen it happen”. Refer to the matter at hand. I’ve never seen a politician act corruptly, but allegations are everywhere. Is that enough for me to say “There are no corrupt politicians”? Come on
@Ricardo12Volkies2012: ek is al 5 jaar decoder loos ,en ek mis dit glad nie…
@McCulleys Workshop: so now you want to tell me what i can and can’t comment on….wow
@Smallies:
Weet jy hoeveel meer mense sou oor hulle decoders gery het as daar ‘n 2de uitsaaier was van SA rugby?
@Smallies:
Onder andere… daars heeltemal te veel grey area as dit kom by die reels en die toepassing van dit.
Die feit dat ons net 1 skeidsregter by die RWC het bewys net dat ons land ‘n swak gehalte van skeidregters het. En dan voel ek hulle het hom ook net gekies oor sy ervaring.
@Wonder:
Dankie dat jy laat weet, sal dit verseker nie mis nie.
@Smallies: Then don’t comment on it in the first instance.
@Wonder: It’s just wrong, simple.
@Playa: How do you prove something wrong if it hasn’t even been proven, now for the THIRD time let the prosecution present the evidence…after he has I wil give my veiw until I have not seen any proof I will not give any more attention to this ….
@Smallies: Seeing the scores posted I think we can write off sour grapes as OudAffies motivation to bring this up. Unless he’s only referring to u14. Which is not what I read. So given that Affies won all the 15 & 16 C, D, E and F games, shouldn’t you rather be looking at the merits of his allegations instead of taking the defensive “sour grapes” argument? What he has brought up is something that does happen, and if Grey did it they are not the first or only ones. Question is about whether it’s right to do it. Then we move from there. In my view, it’s now Grey’s duty to prove OuAffie wrong.
@Murrayfield: I’m not shooting that idea down. It certainly is one to take up. One flaw… When I was a referee, having played scrum half my whole life I battled with scrum infringements and the breakdown. We need rugby fundis to take up refereeing. Not many forwards take up refereeing as a career after their rugby is done. Forward play is usually where the biggest problems lie for refs.
@McCulleys Workshop: Just to clarrify,I referred to game between Garsies and Monnas. Concern to me is the increased posibility of injuries when 3rd team guy whats to show how tough he is against 5th team, more social players.
@Smallies: Your answer is as poor as you suggest OudAffies allegation is. Do you agree with the practice or not?
@McCulleys Workshop: like i said let the prosecution present their evidence… I for one think that this is sour grapes,Grey basically uses the same playing scedule for all their home matches,so why do Boishaai an PRG not complain the fact is that B teams do play before C teams to give the B teams a chance to rest before the A team game where they bench…I have never seen kids of higher level teams play down.I will leave it at that
@OudAffie: @Smallies: @Wonder: Hi OudAffie, thanks for highlighting this. I’m surprised at the level of vitriol leveled at you (anyone who thinks it’s unAffies to raise, it lost in translation). Smallies, instead of dismissing it out of hand, why not disagree with the practice if its taking place. As Rugbyman has stated, we know nothing will come of the complaint. And as per Wonder we know it happens, and why not at your esteemed school? Please explain why it doesn’t or wouldn’t happen. I’ve spoken to a few mates, and in one instance he said his son came on for 3 games on a particular day. In my opinion boys should only be allowed to play up a team after having played for their lower team, and any exception should be with the consent of the opposing coach. If we agree that it’s just a game, and let the boys play, then don’t keep a score, and don’t bleat on about played 28 and won 24. If the 24 wins include rearranging players, it’s all ego.
@Veg: I understand and agree that in the situation you painted above that a bad ref is better than none. However we are not discussing same situation. One must remember that in BB schools rugby refs do ask to ref certain games. I don’t know whom Saturdays ref was,thus if he even asked to blow the Garsies game. In my opion he was not up to it. Wish I had the solution but I am still entiteld to share my view.
@Chronicle: It is an Afrikaans thing,you won’t kop
@Murrayfield: Grap net. Ek stem saam jou voorstel maar wou net uitwys dat ons nogsteeds ‘n probleem gaan hê. Ek het nie die oplossing nie.
href=”#comment-184471″>Chronicle:I dont have a solution to poor refereeing standards and the regereeing shortage we need a holistic approach to encourage more people to be involved.I am merely giving the facts as they stand.Try and run a school sports program in a rural area and you will see what I am talking about.You end up accepting a ref even though you are aware he isnt the greatest because he is the only one available.
@Wonder: Who is Onesport refs?
@Wonder: Het my katvis! … Kopskoot x 2!
Egon Seconds… Sorry… Eintlik…. Flippit ek weet nie!!
@Murrayfield: Soos Egon Seconds?
@Rugbyrealis: dit is baie maklik….schoolsports live kan dit maklik doen maar ek weet nie hoe kyknet gaan voel oor dit nie ,almal weet dat dstv dink dat hulle rugby besit in suid Afrika,en dat hille niks laaik as ander uitsaaiers betrokke raak nie
@apple: You just need to read this blog to see it. It is no sweeping statement. If you take some time and read up on history or herstory from different sources, it is one of the main themes that emerges.
And no not privately educated. I was in many different schools all over the world and my parents made made sure I was in mainstream schools.
Die Virsekerbeker Afdeling 1 skole sal ooreen moet kom om op ‘ n stelsel waar van die beslissings verwys kan word na derde skeidsregter – meeste wedstryde word gestroom en tegnologie ken geen perke. Daar is net deesdae te veel op die spel om swak beslissings deur te laat. Ek glo dit is oppad en baie haalbaar. Skolerugby op die vlak verdien beter en dit sal skeidstegters se integriteit beskerm.Erens is daar IT Dudes wat ek glo so ‘n stelsel vir skole kan ontwerp – dalk is daar ‘n entrepeneur wat die post lees en nie weer sal terugkyk nie.
@Rugbyman: Nie volgens die TV guide nie. Ek hoor Chris is uit ICU, rug en nek besering…Wou weer die game kyk maar hy is nog nie op DigiTv gelaai nie.
@Veg: Not having enough refs is a lame excuse for poor refereeing. In fact it is no excuse.
The shortage is not limited to SA.
So, if you want to blame someone, blame the referee associations and the law makers.
@Rugbyman: Pressure on referees is real. Remember what happened to the Boks against Australia in 2011. The ref admitted it in his book that the pressure from Rugby Australia was incredible and such pressure was the main reason why he called it quits. So he basically admitted het cheated the Boks due to pressure.
This is the difference between a cheating and incompetent ref.
Shortage of referees or not, I think both schools should give the ref a tick and if not, he should not be allowed to ref the next week or two during which he should receive further coaching.
@Wonder: Saai hulle nie Garsies vs Menlo uit nie?
@Ricardo12Volkies2012: Ek sien Oos-Moot en Volkies se game word Saterdag op 144 uitgesaai, gaan lekker taai wees.
@Ricardo12Volkies2012: Ek dink jong skeidsregters word te maklik en te vinnige gefastrack… hulle worry te veel oor hoe vinnig en fiks die reffies is en fokus te min op die ref se aanvoeling vir die game…
@Ricardo12Volkies2012: soos die skewe ingooi by die scrum
@Hastings:
Can we be honest with one another? Refs in general are not the same as 10 years ago, a number of rules don’t get blown purely to speed up the flow of the game. The issue with that is that the mistakes flow through and it becomes a habit for refs to miss certain calls!
@McCulleys Workshop: The inconsistencies in the refereeing of the 1ste team Virseker competition has been noticeable for some time and continue to frustrate many, players, coaches and spectators. If referees do not apply the rules of the game consistently, their position will be undermined, and the legitimacy of the results questioned. Solution: Centralisation of referees could be a option to explore.
@tzavosky: Wat nogal vir my opvallend is,is dat die klagtes wat kom oor spelers van A,B en C-spanne, wat die laer spanne kom versterk, kom hoofsaaklik van ouers en afrigters af wat kla oor hul kinders nie in die top spanne speel, of hulle nie daar bo kan afrig nie. Hoekom kerm en kla jy as jy die geleentheid kry om jouself te bewys. As jy dink jou kind moet in die beter spanne speel,of jy moet daar afrig, bewys dit dan teen enige oposisie.
@McCulleys Workshop: Very good comment!!
More ex-rugbyplayers must be recruited to take refereeing up.
@AbsolutMenlo: Kopskoot
@Rugbyman: I agree with your sentiments. At 1st team level we are talking about adult refs, not schoolboys learning the trade.
@Wonder: Daai refs is moer goed!!!!
@Wonder: …. as usual shooting from the hip!
@AbsolutMenlo: I will never support your Onesport refs,hope we don’t get One of them on Saturday
@Wonder: I fully understand feeling hard done by a ref and having a little moan.To be fair I never saw what Monnas said about refs but to directly attack them is not the solution.The fact of the matter is there arent enough competent refs as there arent enough refs.It just amazes me that the children who play dont moan half as much as parents etc.
@Wonder: Menlo is ‘n nuwe game met nuwe uitdagings… Goeie Menlo span en dit sal baie hard wees! Ek glo dit sal ‘n cracker wees tussen die bure!
@sewes: Julle het nie laasweek gekla na die drie van monnas wat ‘n duidelike drie was nie toegeken was nie…
@Veg: We are merely learning at the feet of the masters… Monnas was all over the waterkloof ref of last week with clips of the errors and all on some websites… It most definitely paid dividends yesterday… I used to be a referee as well, so I know quite a bit of what goes on behind the scenes…
But for once put yourself in the coaches and players shoes… You work very hard during the weeks leading up, hours and hours of prep work, video analysis, strat planning etc. only to be denied by poor calls… a boy ending up in ICU with a clean off the ball infront of the linesman without even a penalty being awarded? Explain that to the parents of that boy… No my friend, if you want to referee top schoolboy rugby you have to be up for the job! I dont mind referee errors, all refs make mistakes… but it was as clear as day yesterday that the ref was scared of Monnas after last week’s fiasco at Waterkloof… I even got a phonecall in the week leading up to the game to discuss the game beforehand… never in 25 years of coaching did a ref call me before a game…
In the years when I was a referee, the chairman of the referees was Doctor Louis Wessels… he always used to tell us that a coach will forgive all errors in the field of play, but dont mess up a try… that is unforgivable!
In summary we do not blame the referee for the loss… but were we satisfied with the handling of the game? Unfortunately not… Do we feel the ref was intimidated in the week leading up to the game as a result of social media, yes that is my opinion…
Life goes on though and we will survive… Strange thing is that I havent seen any Monnas posting of yesterday’s game of the try we scored that wasn’t allowed… I have the clip and the photos if any Monnas supporters want to splash it on social media… Guess not…
@Veg: Soos ek al gese het sodra jy n game verloor met n close call is die ref altyd die een to blame.
Kloof het saterdg n drie gedruk wat die ref gese het die man het gekruip dit sou die hele rigting van die game kon verander maar dit het nie so ook die onverklaarbare geel kaart teen no4 maar die telling bly staan en Menlo het die een verdien miskien om saterdag weer total uit die bus te val mens kan nooit se met skole rugby nie, ons moet onthou die bly maar seuns.
Die teendeel is te se by die afrigters en hier wil ek liewers nie uitbrei nie.Wat my wel bekommer is dat Kloof se A spanne 4 uit 16 virseker games tot nou kon wen!!!!
@Vleis: Thanks, it’s nice to be a back when you get quality ball. We’ve missed the 12, his first game since the Easter festivals.
Good to see Lewis on the field again
@Veg: Agree! We need to support our refs.
@Rainier: Ek probeer sin maak uit die hele besigheid. Is die implikasie dat die 8 beste A-span spelers nou vir die B-span op die reserwebank sit, of is dit ‘n geval dat die A-span bench vir die B-span begin (wat waarskynlik in elk geval sou gebeur het as dit anders om was)?
Daai is die kritiese punt. Indien dit beteken dat die 8 beste spelers in die oudersdomgroep vir beide die A- en B-span speel, dink ek dit sal op ‘n rebellie eindig onder die laer span se spelers.
In elk geval is dit my ondervinding by die kleiner skole wat bv net 2 spanne per ouderdomsgroep het, dat die A- en B-spanne van die oudersdomsgroep nie direk na mekaar speel nie om i) die bankspelers kans te gee om van die A- na die B-veld en vice versa te kom en ii) die spelers betrokke by albei spanne darem ‘n ruskans te gee. Dus gebeur dit dat die B-span in sommige gevalle voor die A-span speel om die logistiek te kan behartig.
As voorbeeld, by BV speel die 2des altyd voor die o16’s, wat voor die 1stes speel, vanweë die logistiek. Dit gesê, oor die jare is gepoog om vir die 2des ‘n eie identiteit te skep (hulle speel bv in gans ander truie as die res van die skool), en ek het ‘n goeie idee wat sal gebeur as daar skielik 8 1ste span spelers toegelaat word om vir hulle te bench.
@Skopgraaf243: Meisie wat geblaas het,dis great. Seker die spelers het twee keer gedink voor hulle vloek. Op die einde van die dag is al wat ons vra net refs wat bevoeg is. Judgement call oor bietjie skeef in die lynstaan ingooi of so iets is nie ter sake nie, probleem us blatante verkeerde beslisings
@Veg: I am not saying they are doing it for the money although they do get more than the expenses covered,friend of mine is a BB ref. How do you propose should a fan express his dismay with incompetand refs?
@Wonder: Glo dit of nie gaan kyk maar die ou wat Menlo geblaas het, ook maar vraagteken of sewe oor sy vermoë.
Ek weet dis nie maklik nie.
Soos jy sê as jy jou hand opgesteek het, moet jy job kan doen.
MOET WATERKLOOF PRYS OOR SKOOL-MEISIE WAT GEBLAAS HET VIR EEN VAN SENIOR OOP SPANNE.
REGTIG IMPRESS!!!!
HOU SO AAN, WEL GEDAAN.
@Wonder: As far as I was aware they just get their expenses covered.I am sure that most of the guys and girls reffing schoolboys are not doing it for the money.
@Veg: Refs get paid,if they are not competant maybe they must not blow at first team level. When blatant wrong calls are made one has to question there motives.
@OudAffie: @Murrayfield: Gister by die 5de span se wedstryd tussen Garsies en Monnas het dieselfde gebeur. Monnas halftyd 19/0 voor, Garsies kom terug. 14/19 vir Monnas. Subs kom op. Paar minute later storm Monnas afrigter op die veld en sê: Haal die speler van die veld af,hy mag nie speel nie,het vir Monnas se derdes gespeel. Ek het respek vir die man,wens meer mense wil so optree.
@Rugbyman: Sorry but think it is shocking to attack refs on social media.Garsies dont need to stoop to that.This doesnt help the shortage of refs in the country one bit.
@Rugbyman: Ek dink jou post hierbo som dinge baie mooi op. Comical tart jou, ek weet dis moeilik om nie te reageer nie maar dis die beter opsie. Don’t argue with fools. Daar is baie mense wat agter jou staan en jou goeie werk by Garsies waardeer,hou asb aan daarmee. Geen rede hoekom ons nie vir Menlo kan stamp nie.
@The O: @Tang: That was a pounding – congrats to PBHS. The PBHS backs were way too fast and strong for St Alban’s – especially the big centre. The flyhalf also had a good game – he always appeared to have so much time.
Late in the second half, the St Alban’s scrummie had to jump up for a 50/50 box kick. I’m pleased to report that he launched himself in the air with gusto and caught the ball. Unfortunately his offload did not go to hand.
Oh boy! Where can I get the Jeppe vs Saints and Bishops vs Wynberg videos?Wow!Those games must have been great entertainment for the crowd
Dale won 33-20 vs Grens.
Well done to KC for hosting a lovely afternoon up in Bothas Hill. Stott Field really is the most beautiful rugby field in KZN.
The Green Machine finally are playing some very good rugby. Looks like all the injuries have given playing time to some really quality players. Now on to the other side of the Berea to take on the Overport High Horseflies on their Founders Day!
@Tang: You’re right,the concern is the junior teams(u/14/15) where we need some serious improvement and effort
@Rainier: Ek het vir my seun velede jaar gevra waarom die B spanne bv voor die C spanne speel ,sy antwoord was om die subs van die A spanne genoeg ruskans te gee voor die A span wedstryde,sover ek weet trek die opponente net so baie voordeel uit die reeling…..
@Deon: ek het vir jou gewag ,ek wou vra of die ref swak was….maak ek kan sien dat jy nie happy is met wat daar aangaan nie,soos Grey na Vollies se aftrede gaan PRG ook mos nou deur n oorgangs fase en julle nuwerige hoof druk nog sy stempel af ,ek glo dat PRG weer sy voete sal vind en met tyd sy regmatige plek in skole rugby in neem
Ek dink mens moet Grey geluk wens met die denke wat buite die boks is.
Is daar ‘n reel dat a span spelers nie kan bench vir die b span na die a span gespeel het nie, of is dit maar net ‘n konvensie wat deur die jare posgevat het?
As jou beter spanne se spelers vir die laer spanne bench speel hulle meer minute per dag, wat mens wil he van jou beter spelers.
Genius is my opinie.
Behalwe as daar ‘n reel is, dan is dit onaanvaarbaar.
@Wondermaar: Boishaai was darm ook 17-10 voor na eerste helfte ?
Lololol. Ek kry ‘n whatsapp van ‘n oud Gimmie vriend gisteraand. Gim het ons gister met iets belaglig soos 44 punte gewen en nie ‘n enkele PRG span het ‘n rugby wedstryd gewen nie. Ek kon nie klaar lees nie. Ek het voorspel ons gaan nie ‘n enkele wedstryd wen nie, maar nie dat die Eerstes met meer as 10 punte gaan verloor nie. Ek kry lekker tot in my tone want dit is wat gebeur as die manne in beheer geld en tyd spandeer aan logistiek om teen afgewaterde wannabe spanne voor leë pawiljoene te gaan speel in ‘n land wat skaars rugby ken, boonop teen spanne uit lande soos Rusland, Thailand of Kambodja of so iets hoor ek. Nie dat die what what whatsenaam toernooi wat ons vroeër die jaar op Markötter gehost het iets beteken het of toeskouers gelok het nie. Meer mense was nodig om daai pawiljoene wat op Facebook mee gespog was op te stel as wat kom kyk het. My pa, en groot rugbyname uit ons geskiedenis soos Oom Bill Moolman, Oom At Slabbert, Oubaas Mark Markötter , Oom Ockie van Wyk, Uys Krige , Jan Smuts spin in hul spreekwwordelike grafte uit verleentheid en flip weet hoeveel Bokke sug net. Nie oor die verloor nie, dis fine, maar oor die voorspelbaarheid van hierdie gemors. Ek het jare laas enige rugby wedstryd gekyk, jare laas, maar ek volg my skool nog uit trots, en dis die feit dat iemand met min rugby kennis soos ek geen kristalbal benodig het om die resultate van gister te voorspel nie. Knap gedaan Gim, baie baie baie dankie en voorspoed #gimmieguts
@Grizzly: sal nou nie se Affies is Grey se moeilikste teenstanders nie, dalk on par met Boishaai en PRG, maar oor laaste paar jaar (10jr of so) beslis Boishaai.
@4×4; ek maak geen wilde bewerings nie en ek het niemand van enige iets beskuldig nie.
Ek het bloot saam met die tellings wat ek soos altyd op die blog sit ‘n insident uitgelig.
Ek sal nie om snaaks te wees sulke stories bloot net opmaak nie en ek sal nie om aandag te kry AHS of Grey so probeer beswadder nie.
Ek het bloot dit uitgelig omdat so insident gebeur het tussen die afrigters en sport organiseerders na die tyd by die dinee juis omdat dit so ernstig is. Ek sal probeer opvolg en hoor wat het nou presies gebeur maar ek dink nie my objektiwiteit is in gedrang net omdat ek ‘n insident uitgelig het nie.
As ek nou self wilde aanduidings gemaak het en mense blameer het en uit my eie uit beskuldigs gemaak het, was dit ‘n ander storie.
@The O – You are 100% correct -“when they believe”. This is where I feel the boys have been let down over the last few years (probably since 2009). Many of the age group teams are used to losing and have very little belief in their abilities. The current u15 age group have suffered heavy losses against KES, Jeppe, MC, etc. It is going to take a monumental effort for them to start believing.
@Murrayfield: Ons juniors het ons almal verbaas, veral die o/16s! Ek kon dit nie glo nie…
In terme vd 1st span game, sekerlik een vd hardste games op skole vlak waar ek betrokke was… dis jammer dat die skeidsregter se swak beslissing om ons drie nie toe te ken net voor die einde so groot invloed het… dit was 6min voor die einde en sou ons 34 – 22 voor gesit het… die video en fotos wys duidelik dis ‘n drie… maar nou ja, laasweek was julle aan die ontvang kant en die week ons…
Moet sê julle taktiek deur die week om die refs in sosiale media aan te vat en foute uit te wys het baie goeie vrugte afgewerk… die 1ste span ref was te vreesbevange om monnas te straf… ons sal beslis ‘n blaadjie uit julle boek neem en maar net dieselfde moet doen…
Refs maak foute, maar gister se fout kos ons ‘n game… Dit is nou wat dit is en ons beweeg nou aan Menlo toe… Ek het wel ‘n gevoel ons sal mekaar weer sien…
Ter samevatting was dit ‘n dag van klipharde rugby! Dis altyd lekker om teen die bestes getoets te word! Geluk met die 1ste span se wen! Till we meet again!
@4×4: nee ek het geen idee nie…
Paar skole het regtig vir my verbaas die naweek.
Kempton se wen moet massief wees vir hulle
Garsfontein sal bietjie teleurgesteld wees
Menlo was net monsters gewees
Helpmekaar was goed gewees
PRG het my verbaas deur hoe swak hulle was
Paarl Gim was brilliant
Hudson Park baie goeie result
Duineveld het my geskok teen Noord Kaap
Wynberg vs Bishops het gesprg vir baie driee
Volkskool Heidelberg sal teleurgesteld wees met die draw
@Wonder: Garsies se juniors het baie goed gedoen. Geluk. @Rugbyman: Wedstryd kon enige kant toe gegaan het. Was regtig n titaniese wedstryd tussen Monnas en Garsies.
Ek is ook nie lief vir refs nie!!!
@Richard Lowe: @AbsolutMenlo: @AbsolutMenlo: Uitstekend en geluk, ek ken behalwe een of twee seuns al die Menlo Eerstespan spelers. Hulle Kan rugby speel.
…. Ons almal weet dat jy die semis moet haal… Anders help wat vandag in VirSeker wedstryde gebeur het niks.
Monnas het 5 wedstryde verlede jaar verloor…
@Smallies: Wat is die rede waarom die Onder 15A’ nie op die A-veld gespeel het nie? Daar is afgewyk van al die vorige jare wat al die A-spanne die voorreg gehad het om OP die A-veld te speel
@OudAffie: Ek hoop van harte dat jy sal Kan staff wat beweer is, Anders gaan jou objektiwiteit en integriteit vir ewig op die blog bevraagteken word
@Chronicle: you appreciate that a sweeping statement such as afrikaners wat daarvan hou om ander sleg te se is exactly what you are doing, but under the banner of english (I assume) privately educated schooling, who tends to be the most judgemental in respect of those not within the circle of privilege.
@Rugbyman: Wel hy het gese ‘n klag is ingedien, maar toe dink jy dis ek.
So ek dink dis net regverdig as jy vir hom se hy moenie ‘n ondersoek verwag nie.
@Rugbyman: Moet jou nie aan my steur nie, ek maak jou net vies en dis onnodig.
@Chronicle: Nee… moet ek? Ek het gesê jy woon in lala-land!
Good night
@Rugbyman: So gaan jy vir OudAffie die comment stuur dat hy in Lalaland bly?
@Richard Lowe: Goed dan, meneer, as jy verlede week mooi gelees het sal jy gesien het ek is teen die kopery. Dis nie dat ek enigsins vir Waterkloof geback het teen Monument nie, maar ek was bly dat ‘n span wat nie koop nie gewen het.
En vandag het ek my opinie gegee oor wie ek dink gaan wen based op vorige performances.
Ek kan rerig nie help as jy verkeerde afleidings maak nie.
Ek het ook verlede week gecomment oor afrikaners wat hou van om ander sleg te maak en alles as kritiek te sien. En dan blameer hulle dit op trolling, instead of thinking really hard about the issues.
Maar julle bewys net weer die punt.
@Richard Lowe: o ja… en geluk met julle wen vandag… volgende week sal ‘n riller wees!
@Richard Lowe: Netso… elke week draai die ou seiltjies na die wind… groot meneer agter sy keyboard…
Bru…
@Chronicle: Mmmmmmm
Temper temper…
Big boy behind the keyboard…
@Chronicle: Ek is nie jou “Bru” en ek stel ook nie belang wie of wat jy is .. wat my wel grief is jou tweegesig!! Verlede week het jy jou verlekker in die feit dat Waterkloof vir Monnas gewen het met hulle sg Transvalia huursoldate, vandag back jy weer dieselfde Monnas teen Garsfontein .. jy is altyd opsoek na konflik en is n regte irritasie.
@Rugbyman: Are you stupid or not reading. @OudAffie: clearly stated that a charge was filed. So it is not me living in wonderland. You should address your comment to him.
@Rugbyman: Focus liwer op jou span. En ok ek sal nie vir Garsfontein congratulate nie.
Satisfied?
Bru as ek die truth seek, don’t hide from it.
Sweepig statements?
@Chronicle: There will be no investigation… you live in lala-land bru…
@OudAffie: If it is true then we all should agree it is really bad taste. And the results should be turned around if Grey won those matches.
So we all await the results of the investigation.
@Chronicle: En wie speel nou die man?
Ek kan jou sommer sê hoekom hy vra… because cowards hide behind anonymity and their keyboards thats why
@Chronicle: Don’t need your congrats… infact dont need anything from you… If Menlo beats us then so be it… You only criticize and have nothing positive to contribute! A real knowitall… You make sweeping statements without any substance… you’ve been playing the man from your first post here! I never said your stupid, I said you might have missed your calling! I’ve been coaching for 25 years… I can assure you I have been through the ups and downs of this game… And thanks for the advice, we will work on improving… but you’re not stupid so you know that…
Oh… and by the way, sympathy is under “S” in the dictionary… don’t want it, dont need it…
@Richard Lowe: Jy moet lees bru. Ek het niks aan jou gedoen nie.
Ek het mos gese ek was meestal in die buiteland op skool.
Maar jy het nou weer die tipiese afrikaner mentaliteit uitgestal. Side with a party against another who seeks the truth.
May we not have different opinions?
En waarom wil jy so graag weet wie ek is. En as jy weet, wat dan?
@Rugbyman: Thanks Rugbyman. Playing the man instead of the ball.
Is this the way you coach as well? You should not expect sympathy then.
I am not a coach, but I am not stupid. Take it on the chin and focus on improving your team.
If you manage to beat Menlo next week, I will be the first to congratulate you.
@OudAffie: Die bepalings is basies presies die selde as teen Boishaai verlede week,ek sien nie dat hulle hulle speelgoed uit die kot uitgooi oor dit nie,ek dink dis maar die druiwe wat suurerig is…ek laat dit daar
@Rugbyman: Hy is n regte keyboard warrior, wat agter die veiligheid van sy skerm en sy annonimiteit skuil. @Chronicle, wys ons bietjie jou ware kleure, en trek vir jou n truitjie aan.
@OudAffie: As n pretorianer en iemand wat trots is op die beginsels van affies , hoop ek die saak sal dan bewys kan word en ook dan op n verskoning van grey bloem se sportorganiseerders aangedring sal word. Indien hierdie n hoorsê storie is wat nie verder gevat gaan word nie, behoort geen affieondersteuner op so n sosiale platform soos die hierdie onsmaaklike aantuigings te maak nie. Dink in elk geval om dit hier te noem nie die affie manier is nie.
@Chronicle: Dankie , op volsterkte en as die seuns “believe” is dit regtig ‘n goeie span. And you’re right about the coaching.
@Leelu: … nou twee in ‘n ry teen ons bure … is lekker ?
Ek het jou gesê as die span gaan begin vlam vat is daar moeilikheid. Paar crucial beserings hoop vir ‘n goeie week.
Ek verneem dit is juis waaroor die rusie gegaan het en waar n klag ingedien is. Daar was algemene ongelukkigheid. Meer as 1 afrigter. Dit is hoekom daar ‘n rusie was tussen die sport organiseerders. Maar ek is seker as ek mooi vra sal hulle by jou die bewyse en klagstaat inlewer in plek van by die relevante organiseerder by Grey
Goeie dag vir Menlopark by Waterkloof. Geluk Dean, afrigters en MenloBoys! Sterkte vir die manne wat af is met beserings.
@Chronicle: You are the so smart, you know it all… Maybe you missed your calling as top coach…? You are the best… we all bow to you superior knowledge… you are the man! The Chronicle… the legend
@Rugbyman: Ok I gather the ref lost the game for you. But the trick is not to be in such a position where the ref becomes the determining factor.
Their are channels to deal with referees and I suggest you use them otherwise you will see it happen over and over again. But if you deal with the refs they will become very cautious and think twice when refereeing you.
And by the way I only gave my opinion based on past results. And it seems as if Monument has beaten you most of the time since your coach left.
@The O: Well done. Thought you will be way too strong. Just shows again what difference a good and experienced coach can do.
@Grizzly: Ek dink ek was die keer reg oor Pretoria Boys High. Was ‘n nice storie van Vleis maar emosie wen nie wedstryde nie.
@OudAffie: Nes jy die onderwyser glo sal min mense glo dat Grey so iets sal doen.
Dink die onderwyser moet die bewyse bring en klag maak based on the evidence.
If not, dan is dit baseless information en sour grapes.
Ek het my informasie gekry van onderwysers wat by die dinee na die afloop van die laaste wedstryd betrokke was by die insident.
Ek sê weer. Ek dink nie die skool of onderwyser(s) sal sommer twak opmaak net om snaaks te wees nie.
Ook;
Grey Old Boys 10-5 Affie Ou Manne
Vrydag is die wedstryd gespeel vir +35 jariges.
@OudAffie: @OudAffie:jy gee informasie deur soos jy dit kry,sooooo jy het dit nie self gesien nie net gehoor van so iets….dan moet die aanklaers maar hulle bewyse op die tafel sit sodat dit getoets kan word
Ek dink ook nie die Affie afrigter wat ek al jare ken, sal so stories opmaak nie.
Ek sal nie net alles glo nie en ek sal Grey die binnebaan gee. Ek sê net ek sal nie verbaas wees nie.
Dink jy ek maak twak op. Ek maak nooit twak op nie. Ek gee statistiek en vermeld informasie soos ek dit kry. Ek sal nie verbaas wees as Grey Kollege Beperk so iets sal doen nie.
@OudAffie: nee wat ek dink dit is n bullshit storie daardie….
AHS teen Grey Kollege
O/14
A: VERLOOR 11-47
B: VERLOOR 7-17
C: VERLOOR 5-29
D: VERLOOR 21-24
E: VERLOOR 14-24
F: GELYKOP 7-7
O/15
A: VERLOOR 5-45
B: VERLOOR 7-24
C: WEN 20-5
D: WEN 38-7
E: WEN 45-5
F: WE 62-0
O/16
A: VERLOOR 12-17
B: WEN 22-21
C: WEN 20-14
D: WEN 31-5
E: WEN 34-10
OOP SPANNE
10: WEN 12-0
9: VERLOOR 6-19
8: WEN 62-19
7: VERLOOR 7-14
6: VERLOOR 7-48
5: VERLOOR 8-36
4: VERLOOR 24-30
3: VERLOOR 25-40
2: VERLOOR 22-53
WITBULLE: VERLOOR 28-50
GESPEEL: 27
GEWEN: 9
VERLOOR: 17
GELYKOP: 1
PUNTE VIR: 562
PUNTE TEEN: 602
GEMIDDELDE TELLING: 21-22 vir Grey
Dit was weereens ‘n groot en wonderlike interskole gewees met Grey. Harde rugby is gespeel. Maar ook ‘n pluimpie vir die kultuur aand en al die ander sporte. Dit is iets spesiaals as amper 900 seuns aan die interskole kan deelneem.
Geluk met Grey se eerste rugbyspan. Hulle is uitstaande en AHS was net nie goed genoeg nie.
Ek verneem egter van ‘n Affie afrigter daar was groot ongelukkigheid wat later in ‘n rusie ontaard het tussen die afrigters en sport organiseerders na die tyd oor die plaasvervangers strategie wat Grey deur die dag toegepas het.
En dit was om die program so uit te sit sodat die hoër spanne vroeër speel en sodoende dan op die plaasvervangers banke kan sit van laer spanne se wedstryde. Dat wedstryde waar dit moeilik gegaan het gou gou gaan red is.
Ek kan egter nie veel meer kommentaar lewer daarop nie behalwe dat as dit waar is, ek nie daarmee saamstem nie en dat laer spanne veronderstel is om vir hoër spanne op die bank te sit. Bv. B vir A; D vir C of E vir D en nie B vir C; C vir D en D vir E nie.
Ieder geval. Volgende jaar op AHS se eeufees behoort ‘n groot wedstryd op ons almal te wag.
@Wonder: Ja wel… laasweek was monnas vol op social media oor hulle game teen kloof oor hoe swak die ref was en hoe die drie nie gegee was nie… ek wonder of hulle weer dieselfde sal doen na ons drie nie gegee was nie… ek gaan nou naweek hou… cheers
Great wen vir EG, Virseker is lekker oop die jaar.
Outeniqua vs Oakdale
0/14 60 – 0
0/15 19 – 17
0/16 10 – 17
1st 23 -17 Outeniqua het dit vir hulle self moeilik gemaak met 2 geelkaarte. Harde wedstryd.
Moet se ek dink SWD gaan goed doen by Craven week. Al die spelers wat gekies is het vandag goed vertoon in beide spanne. Hulle gaan mekaar goed aanvul.
@Rugbyman: Ons moes die een gewen het. Jy stel dit saggies as jy sê die ref was minder goed. Hy en die een AR was net eenvoudig pateties. Wens ouens soos hulle wil ophou blaas. Ons juniors het goed gespeel veral o/16 na verlede week se loesing teen Hts.
@sewes: Gaan nie oornag gebeur nie, maar was baie goed vandag.
@Wondermaar: and paarl 17-10
@The O: Lyk my vandat daai man van rome terug is gebeur daar dinge.
@Skopgraaf243: Geluk met die wen selfs na no 9 en 10 af is was daar geen antwoord nie.Menlo nes Garsies is n totale span die een behoort n riller te wees.
Wat ek wel ter verdediging kan se, nes laas week alles reg verloop het vir Kloof het alles vandag skeef geloop veral na daai geel kaart vroeg maar Menlo verdien die een.
@Chronicle: Paul Roos lyk my was heeltemal te hoog geag die jaar.
@Grizzly: @ Chronicle, it was one way traffic today. PBHS 45 St Albans 3. Could easily have been 60+…
@Skopgraaf243: Jy is reg, vergeet van daardie een( met n menlo 1ste helfte en affies 2de helfte is grey nie meer onoorwonne nie??)
@4×4: Chronicle is die slimste ou hier rond… hy weet alles selfs al was hy nie by game nie… Miskien moet hy hom vergewis van wat gebeur het… Ek laat dit daar… hartseer dag! Was ‘n goeie game though… jammer die ref was minder goed… Maar baie geluk aan Monnas… dit was ‘n klipharde stryd en ‘n puik vertoonvenster vir skole rugby
@Skopgraaf243: Baie geluk Menlo. Goeie wen vandag regdeur die bank. Julle is besig om nou te begin “convert” na wat almal nog hele seisoen van julle verwag.
Jammer vir Klofies, maar paar crucial beserings teen Monnas laasweek het dit nie vir julle makliker gemaak nie.
@Grizzly: Ek het OP Berepark uitgedraf vandag, wat ‘n aanskoulike wedstryd. Telling kon heelwat Anders daarna uitgesien het as julle skopper se visier so bietjie meer fyner gestel was, maar dan aan die ander kant was die res van sy spel baie goed. Ek verstaan julle het ook paar beserings? Het Rothman gespeel?
Dan aan Affies. Dit is ‘n jaar wat die manne maar net nie kon jel nie. Ek dink dat die 13 manne in die 23 wat volgende jaar weer daar is dalk baie honger gaan wees om ‘n punt te bewys. Geluk aan Grey, hulle is maar net in ‘n klas van hulle eie.
@Chronicle: Please do watch the game…
Have a good weekend
@Skopgraaf243: @Chronicle: Nee wat,Tjaart het aan beweeg so ook Garsies.
Garsies by no means out of it,baie klein verloor,met so telling kon enige kant toe gegaan het.Sal sien Sat teen Menlo hoe die een die manne geafekteer het.
is Paarl Gim nou world champs?
@Wondermaar: ek sal graag net meer rugby wil sien van Affies se tweede helfte, want daar was verseker 15 seuns van Affies eerste helfte oppi veld, maar 0-span/samespel.
Affies het flitse van goeie spanwerk gewys.
@Skopgraaf243: Geluk vandag,julle begin goed lyk Vir Saterdag,gaan n cracker wees.
Geluk Monnas,iesh Garsies, crucial verloor.Mens wil nie Monnas in semis of finals in Krugersdorp speel nie,sterkte vir Sat,weet julle sal regmaak.
@Chronicle: dankie
@Wondermaar: Menlo vs Grey 1st half@ noord/suid?
@AbsolutMenlo: @Skopgraaf243: Veels geluk. Julle het ons ‘n les of ses geleer. Absolut briljant.
Moet sê seker die swakste 2de helfte wat grey bloem nog gespeel het die jaar???? Wil graag vir affies krediet gee en ja affies het goed gedoen om grey se sterk punte te neutraliseer 8n tweede helfte . Affies wen 2 de helfte 21-12 eerste span wat n helfte kon wen teen grey vir 2019??
@Skopgraaf243: Menlo to beat Garsfontein next week.
Yeah I read Tjaart was at Garsfontein. They must be gutted to have lost him.
Maar baie geluk met wen teen Waterkloof.
@Chronicle: you called it???
I must say last weeks result which Monnas lost to Waterkloof, maybe a little misleading. I presume best available team got to play. However when 1st choice players are all available, it makes massive difference in result. Go Monnas!
Menlopark played well today, and I am looking forward to Garsfontein next week, who took a bow to Monnas as you know. Must’ve been tough one for Duppie and the guys from Garsies measuring against an old Colleague, Tjaart vd Walt.
@Skopgraaf243: I said Monument has Garsfontein’s number – and the score proved it.
This confirmed my suspicion that Garsfontein is ranked way too high.
Well done to Menlo. The team to beat this year in Virseker. Menlo number 10 is a good prospect in NV.
GCB 50-28 Affies
Grey College vs Affies
1stxv 50 – 28
Monument 32 – 29 Garsfontein
Grey College vs Affies
1stxv 38- 7 Halftime
Menlopark 55 – 21 Waterkloof
Wat ‘n wen vir Paarl Gym.
Think PR will agree that they were outplayed.
Now what would have happened if Paarl Gym was at Sanix.
Geluk aan Paarl Gym. En aan PR vir ‘n goeie game.
@Grizzly: Yeah great inspiration for St A.
Jammer u16
Garsies 52 – 14 Monument
…another Monument(al) disaster for the boy from Krugersdorp!
Garsies vs Monnas
U14 16 – 12
U15 19 – 19
U16 79 – 12
Well done Garsies
Menlo vs waterkloof
U14 29 – 8
U15 24 – 13
U16 79 – 12
@Chronicle: I’m rooting for St Albans today,i wonder why?Is it something I read somewhere that changed my mind,can’t remember…???
@Grizzly: I think Pretoria Boys High will snatch this one. But lets see!
And of course the big PTA english derby.I say St Albans today by 9.
Kwaggas met 10
Gim met 8
Helpies met 5
Garsies met 13
Menlo met 7
En dan die grote.Affies Grey se moeilikste teenstanders.Natuurlik Grey maar hoop Affies kan koppe hoog hou na die game.
Grey met 27
Some great derby matches Saturday. I am very interested in Outeniqua vs Oakdale in SWD. A close call.
Then in NV it is neighbours Waterkloof vs Menlo, a match Menlo should win, but never underestimate Waterkloof.
And Monnas vs Garsfontein is always a cracker, but Monnas seems to have Garsfontein’s number.
And then there is also the W Cape derby in which two WP schools participate.
@plooi:
Ja, nee… dis maar wat mens moet doen.
Nee, dit moet maar ‘n gesamentlike effort wees. Dis mos maar hoe hulle promosie gekry het na Afdeling 1 toe, al is dit net na die Skild. Ons speel in ‘n hoër liga as baie van die ander skole wat kompenterend met ons was paar jaar terug.
Kyk, as ek so na die o14s kyk van die jaar… dan het hulle dalk die een misgesit, maar die res lyk oraait.
Darem is daai koshuis weer oop, al is dit net ‘n klein gedeelte van hom.
Dit gaan seker maar paar konstante jare neem voor die mense Volkies weer sal kies as hulle #1 keuse.
@Skopgraaf243: Apart from PRG, Paarl Gym and Boishaai, the other “Southern” (read Cape) schools have the exact same challenges in so far as depth is concerned and play the same congested schedules at the festivals, in addition much further away from “home”.
Referring to the 3 schools mentioned, I dont believe it will make any difference as depth, to a large degree, determines strength…GCB being a prime example.
@Ricardo12Volkies2012:
Maklike oplossing, maak jou kantoor by jou huis en sien mense slegs na 10.
As oud Volkie is dit verblydend om te sien dat daar bietjie herlewing plaasvind. Dit kan egter nie om een span sentreer nie, daar is ongelukkig n voorbeeld nie ver van Heidelberg af nie, maar moet organies wees om vilhoubaar te wees. Lyk of dit dalk die geval kan wees met goeie vertonings deur die eerstes met wat lyk na n sterk o/16 groep wat volg. Sal ook help as die sterkste AG Visser en klein Volkies in die dorp bly en die koshuise weer vol kon wees.
Moet erken my kind ry maar self bussie dorp uit in die oggend.
When the Noordvaal teams get the opportunity to play the Southern South African teams, it has always been with a schedule of 2 to 3 games, with a day off inbetween.
Question: ” Considering the depth of the Noordvaal teams, would you say one could see a different result, then the congested scheduling, or does it not make a difference?
Just like to get your opinions on it!
@sewes: Sterkte vir Menlo… Pasop vir… as die verbrande hout weer opvlam!
@Murrayfield: @Ricardo12Volkies2012: Al was daai n drie was die telling miskien nog gelyk op, ons is net bly oor die wen en op statistiek moes Monnas ons ore aan gesit het so as bly verbrande hout.
@plooi:
Hahaha nee ek terg sommer net, eks gereeld daar! Sal enoge dag terug trek as die N3 se verkeur nie so hectic was nie!
@Ricardo12Volkies2012:
Van ons bly virseker nog in Heidelberg!
@Ricardo12Volkies2012: Dankie….
@Tang: PBHS back line really impressed me in their game vs KES. I can’t comment on how much of a loss your centres are but I still think you will beat St Albans this weekend.
@Ricardo12Volkies2012: daai outjie se wit toks het die rev deurmekaar gemaak??
Het sopas daai video materiaal gesien waar Monnas se 14 gedruk het en die skeidsregter bepaal het die 15 het aangeslaan. Monnas het rede om bietjie ontsteld te wees…
@Carpe diem: Wedstryd van die naweek…massief.
@Wondermaar: Ja, op kanaal 210 om 12h15
@Tang: Agree with you 100%
@sewes:
Hahaha.. ek waardeer die gasvryheid!
Agh jy weet mos, hulle kies altyd 1 akedemiese hoofleier en 1 sport georienteerd!
@Ricardo12Volkies2012: Wel welkom ons het jong bloed op die blog nodig al is dit net om in voeling te bly.
Ek het drie seuns my swaer drie dogters maar eintelik het ek ses kinders en hy ses kinders Is jy ook so slim soos Albie??
@The O – PBHS with Meadows and Edwards are a quality side. I’m not knocking the other boys but it takes time for a center pairing to work. When I saw Edwards and Meadows were missing against Jeppe, I knew PBHS would struggle. The Jeppe/ PBHS fixture would have been much closer if they played.
@Vleis – PBHS have a good pack and some game breaking backs. They seem to lack cohesion when the two starting centers are missing.
@Vleis: Only extended family. Sons of cousins.
Word die paarl gim, paul roos wedstryd iewers gebeeldsend?
@Tang: Have you still got lighties at PBHS?
@PaarlBok: Joh! Werklik skitterende samespel tussen voor-en agterspelers van Bishops. Boland se verdediging was beslis ook nie op hul gewone standaard nie.
@sewes:
Die wereld is baie kleiner as wat ons dink. Ek was in 2007 Hoofseun by AG Visser en Albie was Hoofmeisie. In 2012 was ek en Albie ook President en Vise-President van Volkskool Heidelberg se VRL.
@Ricardo12Volkies2012: Dis hy,ongelukkig nou nie daaai Douw Steyn nie maar hy het al per ongeluk n paar uitnoodigings gekry na groot wilds veilings.
@Tang: @vleis. Meadows should be back this Saturday. Edwards probably another 3-4 weeks
@tzavosky: as ek reg kan onthou was Stoffberg toe n seuns skool gewees,sal my reunie boekie moet gaan lees bietjie,Frikkie Bosman wat in die middel 90s bulls gespeel het is ook n oud Stoffie,Lieb Bester en Andre Swiegers ook
@Vleis – If PBHS have Meadows and Edwards at Center, they are a very dangerous side. Since the last match of KERF, Meadows and Edwards have been missing. I’m not sure if they are out for the season but since they have been missing, the Boys High midfield looks very weak.
Boys High Rugby has such an uphill battle to climb over the next few years. I wonder if any coach/ director has the heart or energy to make the transformation. I feel for the boys who give 100% week in and week out.
@Kattes-Strofes: Ploegie moet gaan duiksakke vashou. Bishops het ongelooflike driee gedruk.
https://youtu.be/uwyZvFaAlfQ
@Smallies: Ek is nou nie ‘n Oos-Rander nie, maar Stoffberg se hoofseun en onderhoofseun van 1974 was saam met my in die koshuis op Tuks (ja, dis hoe dêm oud ek is!).
Die o/hoofseun was Hennie Volschenk wat saam met Naas Botha vir NTvl o20 gespeel het. Toe Brig Buurman van Zyl Naas opgetrek het na die senior CB-span, het Hennie van heelagter losskakel toe geskuif. Daarna het hy net koshuisrugby gespeel en ‘n CA geword – maklik een van die beste spelers saam met wie ek gespeel het.
Die Manne van die Panne, goeie ouens!
@Ricardo12Volkies2012: Dis nie Douw Steyn wat so paar jaar terug oorlede is in motorfiets ongeluk?
@Ricardo12Volkies2012: Hele paar oos randers hier…dis seker hoekom party so hardegat is???
@Smallies:
Ken Morewag ook baie goed, huidige Griquas skrumskakel kom van daar. Christiaan Meyer. Of soos ons hom ken, Pietmuis!
Jah, dis ons liga gewees daai… behalwe nou vir Tech! Maar dit lyk my almal kom van die Oos-Rand, of het 1 of ander link hier
@Murrayfield:
100% korrek, alhoewel meer kinders Leeuwenhof toe gaan vir die Akedemie. Nie noodwendig sport nie!
@Ricardo12Volkies2012:Het Leeuwenhof nie ook n bus vanaf Heidelberg nie asook Helpies?
@Grizzly: in 1985 het Laerskool Morewag van Brakpan teen n skool van Springs in die Semis van die Oos tvl liga verloor….ek was n reserwe vir Morewag gewees??@Ricardo12Volkies2012: Ek was 85-90 in Stoffberg gewees ,ken daardie 30 km tussen Heidelberg en Brakpan goed,het elke jaar teen volkies gespeel,party gewen ,en party verloor,toe was Rugby in die oos rand sterk en skole soos Huggenote Kempies Middelburg tech en Hans Moore het gereeld die Direkreurs trofee gewen of die finaal gehaal, Brandwag van Benoni was ook sterk en Ou Stoffberg net net so onder die groot brakke…goeie tye gewees
@sewes:
Jou swaer is nie dalk Douw Steyn nie? Of isit nou die bure aan die ander kant?
@Poegskaar,nou weet jy hoekom Boland my gunsteling Skool in die Kaap is Nooit ons eie plaas gehad nie maar tussen die boere groot geword…
@Ricardo12Volkies2012: Nee,eks amper seker 85, hoor by jou pa,14 regtervleul,10 iets in die 100,hom sien hardloop en speel…Fris seun…maar ja, goeie tye…
@Grizzly:
Nie dalk 83? My pa was 2de op 100 in SA daai jaar!
Andersins kon dit dalk Antonie Goosen of Bossie Boshoof wees?
Aangesien ek lanklaas hier ge-post het, net bietjie inligting ook oor my tuisdorp,Brakkies se wel en wee ! Soos ek vermoed het, gaan die 1ste span maar deur n moeilike tydperk. Hulle het tot dusver nie n maklike wedstryd program gehad nie, en die uitslae was tot dusver nie in hul guns nie. Die span verdien egter lof vir hul veggees teen n oormag. Hulle het my veral beindruk met hul vertonings teen van die groter honde soos Stellenberg, Rondebosch en SACS. Hulle het in al hierdie wedstryde met eer uit die stryd getree, en was kompeterend, ondanks die feit dat ek n slagting verwag het.
Dinge begin darem beter lyk by die juniors (0/14 en 0/15). Diepte bly egter n groot probleem en die genoemde spanne sukkel wanneer van hul 1ste keuse spelers nie beskikbaar is nie. Die O/14A span was die laaste 2 weke vir die eester keer byna op volle sterkte en het dan ook 2 goeie seges (29-5 teen Bellville en 8-7 teen SACS) behaal.
Ons probeer maar hard om ons rugby program weer op te jack, maar dit bly n moeilike storie met al die ander skole wat ons gemeenskap se talentvolle seuns, in ons twee voeder laerskole (Brackenfell en Bastion), teiken. Beide hierdie skole tel onder die voorstes in die WP,en lewer ook jaarliks n beduidende bydrae maak tot die provinsiale spanne.
Eers was dit die Wynland groot honde wat ons beste seuns gelok het. Die laaste klompie jare het ons bure en ook die Suidelike voorstede ingeklim.
But we must keep on working, and hopefully the tide will soon turn !!
@jakes:
Dankie Jakes, ek dink die skool probeer baie hard.
2 goeie oorwinnings teen 2 goeie skole.
Hopelik kan hulle weer betrokke wees in sulke wedstryde soos jy vandag hiervan praat..
@Grizzly:
Ek wil amper se dat die skool dalk nou minder kinders het…
Maar tog het daai skool vir jou (en seker vir baie van daai ander spelers) memories geskep wat jy vir jare sal onthou!
Dis die mooi van skole rugby, ek belowe jou dat maak nie saak in watter skole span jy gespeel het nie… Almal het al daai gevoel gehad soos die seuns wat betrokke was in die naweek se Grey vs HJS, in sy eie reg!
Ek ken Jan van Riebeeck baie goed, hulle is steeds ‘n baie goeie voeding skool vir Hugenote en EGJ. Onlangs wat die ander Springs Laerskool (Selectionpark) begin kompenterend te raak. Maar jah, bly steeds ‘n goeie skool. Het hulle in 2006 gespeel op Volkskool Heidelberg se veld, harde game… 8ste man gehad wat later vir EGJ vleul gespeel het (hy was 2007 CW 8ste man ook). Harde klomp!
@Ricardo12Volkies2012: Julle het in ’85 n vleul gehad wat moer vinnig was,1 in Oos-Transvaal top 3 SA
@Grizzly: Jan van Riebeeck
@Ricardo12Volkies2012: Rugby begin weer goed lyk daar by Volkskool Heidelberg. Ek sien hulle het ‘n lekker score opgesit teen Hugenote en Jeugland en paar ander tellings. Ek het laas Volkskool Heidelberg sien speel iewers in die 1990’s toe hul teen HTS Springs in die destydse Oos Transvaal skole finaal gespeel het op Bosman stadium. Dit was ‘n baie exciting game net net op die einde gewen deur HTS Springs.
@Ricardo12Volkies2012: Ek was in st2 tot 5 in Leandra.Daar was daai tyd so 260 kinders in die plaasskool,seker dan 130 seuns.82-85.Ek onthou ons was net 16 spelers vir die /10 span.
Daai jare was daar nie groot, medium,Makro ens.Jyt gespeel tot jy verloor en dan uitgeval vir die Oos-Transvaal liga.
Oos-Transvaal het beslaan die hele Oos-Rand,Springs,Boksburg, Alberton, Germiston,Benoni,Brakpan-Tot teenaan Middelburg en weer tot Van Der Bijl met PTA en JHB Noord en Suid met alles tussen in.Weet jy hoeveel laerskole was dit
Lang storie kort te maak speel ons uit in die finaal teen Hugenote Springs se voeding skool op Pam Brink,in die voor games van Noord-Transvaal teen Oos-Transvaal.Ons het net,net verloor maar dis so goed soos Namibia verloor net,net teen die All-Blacks in die wereldbeker
Ek het nooit weer in n beter rugbyspan gespeel Nie!Sal gou die Skool Google,sy naam vergeet.
@AbsolutMenlo: sterkte vir Menlopark ook die naweek. Waterkloof het nou weer hul stem duk gemaak teen Monument so dit gaan ‘n harde game wees vir julle ook.
I was really very surprised with the Boland / Bishops result. Congrats on a brilliant performance! I heard you played a fantastic brand of rugby in the 2nd halve
Ek ken nie vir Boland as n span wat sommer boedel oorgee nie, maar dit het blykbaar, volgens my Boland vrinne, Saterdag gebeur.
Boland het oor baie jare n trotse rekord opgebou as n skool wat bo hul gewigsgrens veg (veral gemeet teen hul Wynland bure), en ook as n span wat tot die bitter einde veg !
Kan Ploegie, of iemand anders van die Boere, miskien meer info deurgee oor wat verkeerd geloop het?
@Grizzly:
PS: Ek bly nie meer in Heidelberg nie, ek dink nie baie mense doen nie
@sewes:
Moet nou nie met julle stories kom nie. Hy is ‘n yster. Is ingesluit by Paarl Gim o16 week se span!
Ek sal my eerste encounter met Klofies nooit vergeet, 2007 Bondedag op Waterkloof se velde teen die Bulle (Ons (die Valke) het 10-5 gewen), soos jy by die hek instap het jou uitnodiging na die opedag gekry !
Dink daai jaar was Stefan Watermeyer se groep geweez. Nico Lee van die Cheetahs was hulle #10 en hulle het so doodelike #13 gehad. Donnovan Brits dink ek….
@Grizzly:
Ek kan dit goed glo…
Yes dis reg!
Nee, daars nie meer boere op Heidelberg nie. Net die 1 familie, die Karans! Ons het darem al ‘n mall op die dorp
Ons skool het vir jare lank baie goeie sport mense verloor aan EGJ, Affies, Kempton, Jeugland… maar so paar jaar terug nuwe hoof van H/S Harrismith gekry wat nogals lyk of hy weet hoe om die spelers in die Berg te hou!
@Ricardo12Volkies2012: My ou swaer se buurman is klein Ritchard no2 n regte klein yster! wens hy wil Kloof toe kom.
@Wondermaar: Ek het iewers gesien dat Grey en HJS susterskole van PRG is maar reken Gim is eerder n susterskool
@Ricardo12Volkies2012: Jy praat so van Affies, Heidelberg was groot voeders van hulle in die 80,90’s.Gevaarlik om afleidings te maak maar was jy in ’12 matriek,is julle beesboere daar in Heidelberg county?
@Wondermaar: Gim vir n wen teen PRG met 8,PRG se eerste regte wedstryd van die Jaar,gaan heavy undercooked wees.
@PaarlBok: Dom vraag, seker baie DOM.maar hoekom sal jy praat van gim as susterskool van paul roos?
@Vyfster:
Ons het ook al Hugenote gespeel. Almal gewen, hopelik hou die manne hulle voete op die grond en kan dit herhaal in die Virseker Beker.
@Vyfster:
@tzavosky:
Ek voel ons kan dit 9 skole hou, hier in die Noordvaal is oor genoeg skole om dit kompenterend te hou.
Wat ek wel dink sal ‘n goeie idee wees, is as die span wat 9de eindig automaties “gerelgate” word en dan die span wat 1ste eindig in die “laer” liga “gepromote” word. En dan miskien kan die span wat 8ste eindig ‘n “promotion-relegation” game speel teen die span wat 2de eindig? Hulle kan dieselfde punte sisteem gebruik om te bepaal watter skool speel in die hoêr liga…
@Murrayfield:
HAHA! Dankie vir die gawe woorde! Wag maar rustig vir my trui! Dra hom met trots.
@Vyfster:
Dankie vir die vote of confidence teen Florida.
Ek het self, op een van die ander posts, gese dat ek dink ook daardie 2 die grootste teenstand gaan bied.
Ons het al 1 keer teen Lichtenburg gespeel –
o14 het gewen met 2
o15 het verloor met 1oe
o16 het gemaklik met 37
1stes het verloor met 5
Middelburg het 2 van ons spanne al gespeel –
o14 het verloor met 21
o16 het gewen 32-0
Maar ek moet se ek dink as ons vir die jaar net in Afedeling 1 kan bly sal die skool dit as sukses beskou.
Volgende jaar se 1stes behoort goed te vaar, die jaar daar na hopelik selfs beter.
o16 van die jaar het laasjaar Virseker Beker Afedeling 2 gewen en die jaar se o17s was verloorende finaliste. Hopelik hou ons, ons seuns.
Daai Super Reeks was glad nie sleg soos hy was, die Puk Prestige was maar tough vir ons die 1ste jaar, meeste van ons spanne het in die onderste 8 geiendig… maar ons o16s het 14 elk teen Noordheuwel (Virseker Beker Cup Skool) gelyk op gespeel en trofee gedeel.
Hopelik is dit ‘n teken vir goeie goed om te kom, ek dink nie baie mense weet dat ons al die Virseker (Beeld/Admin/Direkteurs Trofee) beker 8 keer in die verlede gewen het nie. Alhoewel die honger vir sukses altyd verteenwoordig was by die skool, was die infrastruktuur/ondersteunings platvorms nie altyd op dieselfde vlak nie.
@Vyfster: Thanks. My lightie matriculated in 2016, so I’m not too close to the team anymore, but Kennedy is still there. I might pop over to watch the game on Sat. It will be the first SBR game that I’ve watched in 2019, other than half of the KES v PBHS and half of the KES v Saints games.
@Vleis: good luck to St Albans.
Is Kennedy Tsimba still with you?
@tzavosky: goeie vraag, ek wonder self daaroor …hoop daar is ‘n regverdige oplossing bedink…
@Beet:
Hi Beet, I would really appreciate that!
It’s the Pretoria “soutie” derby this weekend – PBHS v St Alban’s. It should be a close game at St Alban’s College fields. That said, St Alban’s got klapped in ’17 and ’18 despite being favourites due to being ranked higher and having a better season. PBHS saved their best performances for those games…and I’m sure that they will do so again in ’19, as it’s not lekker to lose to the little boetie down the road.
@Skopgraaf243: Sjoe dis BAIE swak… Ek hoop dat julle die saak amptelik by Noordvaal sal aanmeld en ‘n klagte sal indien…
@Rugbyman: As Noordheuwel se spelpyl enigsins naby hulle attitude was was dit dalk beter dag vir hulle.
Ja veld was papnat, en smaller.
Ou streke daai v Nories.
Doelgebied was skaars 3m diep
Beste game van dag was u16a fixture. Harde hardloop rugby.
Swakste game by Menlo u14a.
@Ricardo12Volkies2012: Kry vir jou n Volkies trui aan. Hulle doen uitstekend!
@AbsolutMenlo: Ek hoor julle het julle Saterdag in ‘n sopnat gespuite veld vasgeloop… en boonop nog verkleinde veld ook… klink soos ball tamperring… ek dink dis swak styl…
@Vyfster: Van promovering gepraat, ek sit juis die naweek en wonder hoe dit gaan werk met 9 spanne in die Cup. Gaan dit 9 spanne bly, met outomatiese op- en afskuif van/na Plaat, of gaan 2 spanne van Cup afskuif, met ‘n domino effek tot in Skild?
Weet iemand?
@jakes: EGJ lyk weer na happy campers! Sterkte vir Saterdag!!
Voorwaar GROOT wedstryde in Virseker. Sterkte aan al die spanne!!
Go MenloBoys!!!
Lekker games in die Virseker beker die naweek. Sjoe Helpmekaar teen EG Jansen behoort ‘n riller te wees, asook Menlopark/Waterkloof en Monument/Garsfontein en HTS Middelburg/Transvalia. Sterkte vir al die spanne. Boksburg gaan kook saterdag op EGJansen se velde. Die gees is altyd lekker daar.
Vorige keer wat PRG Sannix gewen het, het hy lelik terug gekom aarde toe teen sy susterskool Gim. Gaan soos gewoonlik n taaie wees.
@Ricardo12Volkies2012: julle 1stes behoort nie te sukkel teen Florida nie. BV het hul 43-13 gewen by KES, hul het verloor teen Hans Moore en Centurion.
Julle groot stryde gaan teen Middelburg en Lichtenburg wees…..al hul spanne is goed
Hugenote se 1stes sal ‘n challenge wees, res van spanne nie so goed nie.
Oos Moot lyk ook effe swakker vanjaar.
Ek reken Middelburg is die skool wat waarskynlik gaan promoveer, maar julle en lichies kan hul ‘n go gee.
Ironies het ek heel 1ste wedstryd laasjaar gesien hoe gen Hertzog vir Volkies in laaste minuut wen…..Volkies het later vir Hertzog in laaste minuut in halfeind van Super reeks gewen……nou speel Hertzog afd 3 van Virseker en julle is afd 1 skild
What difference a year makes!
Lol….ek sien julle is nou te “grend “ viirrie Superreeks , moet se julle sou nie maklik vir Ligbron gewen het nie met rugby, dink dit sou reuse stryd gewees het.
Dinamika oorheers al vir 5 jaar die netbal en Hokkie is nie julle sterk punt nie…..was nowhere laas jaar in die playoffs.
Maar dit is goed dat julle wil verbeter en sterker teenstand by nwu- reeks wil trotseer
Nou ja, sterkte met Virseker , miskien wen julle algeheel skild en promoveer, maar ek dink julle gaan so 3rde eindig, en dan vlge jaar kan jul dalk die ding doen
@Ricardo12Volkies2012: Hi Ricardo. Can I get you a Heidelberg avatar sometime this week?
@Murrayfield:
Heidelberg….
@Ricardo12Volkies2012: Is jy nou van Volkies Graafreinette, Volkies Potch of Volkies Heidelberg?
Some exciting fixtures this week…
HTS vs Vali – HTS to prove too strong
EGJ vs HMK – Kollege by 15
Klofies vs Menlo – Menlo to upset the hosts
Garsfontein vs Monnas – Garsies to win by 12
Kempton vs BV – BV to sneak it, with traveling and all
Volkskool vs Florida – Can the newbies to Virseker Beker Div1 Plate make it 3/3, hopefully the home turf gives them the edge
Kearsney vs Glenwood – Draw
Northwood vs House – Northwood to win
Westvile vs Hilton – Westville by 10
Grey vs AHS – Grey 35+
PRG – Paarl Gim – Tight game going to the home team
Outeniqua vs Oakdale – Outeniqua to win
Wynberg vs Bishops- Bishops
Rondebosch vs SACS – Rondebosch by considerable margin