u18 Elite Player Development Squad 2018

Camp to be held at the Stellenbosch Sports Academy (SAS) from 18-21 March 2018.


 


Leave a Reply

59 Comments

  1. avatar
    #59 PaarlBok

    daar is 4 Paul Rosers in die span

    ReplyReply
    16 July, 2018 at 21:18
  2. avatar
    #58 Valkie

    Sal baie graag wil sien wie die bogenoemde spelers haal hierdie jaar die o/18 SA Span.

    ReplyReply
    16 July, 2018 at 10:10
  3. avatar
    #57 Tussen die lyne

    Kan ongelukkig net saamstem met opmerking dat niks behoort te verander in 2018 nie. Een vraag: weet die mense wie is die spelers in die top 50 skole in die land en dus n rangorde van spelers per posisie? Wat van baie ander seuns wat nie genooi word nie? Word hul n regverdige kans gegun by CW of werk die keurders en SARU op die paar bevoorregte genooides wat nou in Skelmbos vergader?

    ReplyReply
    13 March, 2018 at 22:14
  4. avatar
    #56 Smallies

    @Pinotage: :lol: :lol: :lol:

    ReplyReply
    10 March, 2018 at 08:53
  5. avatar
    #55 Pinotage

    @Smallies: Almal kan rustig slaap oor die uiteindelike span wat gekies sal word. As dieselfde keurders en afrigters betrokke is as laasjaar, kan ons weer al drie wedstryde wen. Of was dit nou al 3 verloor?? Op tuisbodem nogal.

    ReplyReply
    9 March, 2018 at 23:52
  6. avatar
    #54 Stier

    @Hooit: Lochnerhof, Gene Louw en Durbanville? Nee maat daar is nog Klein Boys, Klein Gim, Eikestad, Mikro, Eversdal, Bastion, Kenridge, De Hoop, Brakkies en nog meer.

    ReplyReply
    9 March, 2018 at 22:58
  7. avatar
    #53 Dinkskrum

    @BuffelsCM: It would be nice, and even makes sense but the selectors are stationed where? This is where individuals marketing campaign and reputation, word of mouth and references from a select view plays a big role. I dont see a weigthed choice towards certain unions changing allot, at least until the wine dries up. Agree, wait and at least see them play (even once) and then decide.

    ReplyReply
    9 March, 2018 at 19:08
  8. avatar
    #52 BuffelsCM

    @beet: It would be nice if players could be selected over a longer period of time than CW only. In order to do that the selectors need to get around the country to watch as much rugby as possible! We know that many good players are not picked for CW (for various reasons)

    ReplyReply
    9 March, 2018 at 15:32
  9. avatar
    #51 BuffelsCM

    @Grizzly: Gelukkig kies hulle gewoonlik 3 hakers. Dit behoort dus nie ‘n probleem te wees nie :wink:
    Die Monnas- en Paul Roos-hakers is ysters. Moet sê Boshaai se haker (die een wat nie genooi is nie,is ook redelik goed).

    Dit is IMO voortydig (baie bloggers het dit reeds genoem) om nou reeds so ‘n groep saam te stel. Dit maak eenvoudig meer sin om minstens te wag tot na die eerste reeks wedstryde.

    Ek sou as speler ook nie baie gelukkig gewees het as iemand in my posisie gekies word wat verlede jaar geen rugby gespeel het nie. Veral as genoemde speler nog nooit voorheen (dus bv op O/16-vlak) die wêreld aan die brand gespeel het nie.

    ReplyReply
    9 March, 2018 at 15:25
  10. avatar
    #50 Grizzly

    @boerboel: @Maroon: Ek dink net julle moet vir nr 2 van Monnas vra of dit reg is met hom.Garsies se 2 sal ook iets oor die saak wil se.Sienende dat SA rugby op alle vlakke nou weer van Stellenbosch bestuur word hoekom kies julle nie sommer die SAS uit die wynlandskole nie dan spaar julle die ander unies n klomp geld??

    ReplyReply
    9 March, 2018 at 14:12
  11. avatar
    #49 Maroon

    @boerboel: stem saam

    ReplyReply
    9 March, 2018 at 14:00
  12. avatar
    #48 boerboel

    @Maroon: Stem 100 p-moes laas jaar al ten minste CW gespeel het

    nr 2 kan ook SA skole haal

    ReplyReply
    9 March, 2018 at 12:23
  13. avatar
    #47 Skopgraaf243

    @Hooit: :-o

    ReplyReply
    9 March, 2018 at 11:36
  14. avatar
    #46 Hooit

    @Stier: Jy weet daar is meer as die 3 Kaapse skole in SA?

    ReplyReply
    9 March, 2018 at 09:41
  15. avatar
    #45 Hooit

    @Stier: Stir hoe kan jy so sê? Jy het dan nog nie die ander in SA gesien nie.

    ReplyReply
    9 March, 2018 at 09:39
  16. avatar
    #44 Stier

    @Couchmavin: @Maroon: Ek hoop die twee sal gou reg wees, hulle werk nog altyd hard, hulle was baie naweke by die rugby klub besig om te oefen. Die 3 van PRG en Boishaai sou my keuses vir SA skole wees as ek nou ‘n span moes kies.

    ReplyReply
    9 March, 2018 at 09:31
  17. avatar
    #43 Hooit

    @Smallies: I see the SAS team as mostly a reward for a good CW. The purpose of the team is also then to showcase the SA u/18 players in a series against 3 other test playing nations. So it should be picked based on CW but also as a team that can take the game to the other international teams. So pick for example 40 kids based on CW. Then go look at current form outside CW and then go look for the ones with BMT. Also look at consistent weekly performance against other top schools and then only announce the group of 25 or something that will be SAS.

    ReplyReply
    9 March, 2018 at 06:36
  18. avatar
    #42 Maroon

    @Couchmavin: 8 is sterk aanspraakmaker vir kaptein. 3 hoop ek is gou reg. SA skole aanspraakmaker.

    ReplyReply
    8 March, 2018 at 20:13
  19. avatar
    #41 Couchmavin

    @Stier: Jammer,ja,ek bedoel Lochnerhof seuns wat in die Strand bly. 3 en 8 uit met beserings en het nie vandag gespeel nie.

    ReplyReply
    8 March, 2018 at 19:17
  20. avatar
    #40 Stier

    @Couchmavin: Bedoel jy Lochnerhof? Dankie dit is lekker om te hoor die Helderberg klonge doen so goed. Daai drie was deel van laerskool Lochnerhof se backline in 2013. Die 3 en 8 van PRG was ook in daai Lochie 2013 span, goeie conversion rate vir Jan en Koos.

    ReplyReply
    8 March, 2018 at 18:42
  21. avatar
    #39 Smallies

    @beet: if the spirit of sa schools is to reward the best players at cw then pure form at cw should be the only yardstick, but what saru is doing is picking players at u 16 lever and then they assume that they will be very good at u 18 level, wich is not always the case

    ReplyReply
    8 March, 2018 at 17:13
  22. avatar
    #38 beet

    @Smallies: It always makes for an interesting debate. Should the SA Schools choice come down to form at CW or should players be looked at over a longer period of time? And within that same framework, do you reward current form or do you pick players based on their potential to succeed in rugby after high school?

    ReplyReply
    8 March, 2018 at 16:59
  23. avatar
    #37 Couchmavin

    @Stier: PRG speel n oefen wedstryd teen Drostdy op die oomblik.Spelers word geruil in verskillende posisies om kombinasies te toets.Die laerskool Strand kombinasie van 10,12 en 13 lyk baie skerp.

    ReplyReply
    8 March, 2018 at 16:57
  24. avatar
    #36 Smallies

    @beet: and how many of that 75% were actually on form

    ReplyReply
    8 March, 2018 at 12:24
  25. avatar
    #35 beet

    Talking about conversion rates, I looked at 2017 and saw that of 28 who represented SA Schools, 7 were not at the 2017 EPD camp earlier that year. So 75% of the SA Schools team were invited to the camp.

    Non-EPD camp
    1 Jordan Clarke
    2 Banele Mthenjane
    3 Ruhann Greyling
    4 Fezokuhle Mbatha
    5 Vian Fourie
    6 Henco Martins
    7 Conan Le Fleur
    EDP CAMP
    1 Nkosikhona Masuku
    2 Keagan Glade
    3 Asenathi Ntlabakanye
    4 Morne Brandon
    5 Adrian Alberts
    6 Celimpilo Gumede
    7 JJ van der Mescht
    8 Christen van Niekerk
    9 Mark Snyman
    10 Dylan Richardson
    11 Pepsi Buthelezi
    12 Travis Gordon

    13 Jaden Hendrikse
    14 Sanele Nohamba
    15 Christopher Schreuder
    16 Yanga Hlalu
    17 Rikus Pretorius
    18 Diego Appollis
    19 Andrew Kota
    20 Muller Du Plessis
    21 Kennedy Mpeku

    ReplyReply
    8 March, 2018 at 12:18
  26. avatar
    #34 Stier

    @Die Ken: Wel as Mossie nie eerste keuse is nie moet daai ander seun ‘n yster wees. Dalk moet PRG maar soos Boishaai maak en probeer dat die seccies altyd saam met die eerste span by feeste speel al is dit net friendlies.

    Ek dink die Boishaai/PRG game op Markotter gaan awesome wees, ek hoop net albei spanne is nog op vol sterkte teen daai tyd.

    ReplyReply
    8 March, 2018 at 10:43
  27. avatar
    #33 BrotherBear

    It would be interesting to know what the correlation is between these players and their dream to play only rugby (or to not pursue post school academics). Probably too early to make a decision, but they would have an indication at this stage. I just see so many good scholars and varsity players not having been ID’d here (and historically). Are those players moved to the sideline by SARU?

    ReplyReply
    8 March, 2018 at 07:37
  28. avatar
    #32 Die Ken

    @Stier: Weet jy, ek’s nie seker nie. Miskien moet hul die NZ-ding doen en ‘n 1st en 2nd 5-8 kies.

    ReplyReply
    8 March, 2018 at 06:10
  29. avatar
    #31 BrotherBear

    Goeie voorbeeld van spelers met potensiaal wat oorgesien is, is Christian Humphries wat nou vir Wits op 10 speel. Glo nie hy is eens by Leeus gekontrakteer. Hy was nog altyd goed, en beter as ouens wat in SAS was.

    ReplyReply
    8 March, 2018 at 05:53
  30. avatar
    #30 Smallies

    @CharlesZA: hoekom ek se na april is eenvoudig, elke liewe skool wat homself as n rugby skool sien is by due een of ander toernooi of week of fees betrokke daar word gewoonlik n toerspan of top span of span van die toernooi gekies, wholla skielik het saru toegang tot elke toernooi se top spelers, maar nou ja dit us seker te maklik of eenfoudig vir saru

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 15:51
  31. avatar
    #29 CharlesZA

    @Smallies: Dink my punt is, as hulle eers in April n squad kies dan moan mense dat ons agter is, as hulle nou kies, is dit die verkeerde ouens. Middle ground is 10 teen 1 n paar klein kampe reg oor die land om ouens uit te kyk.

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 15:00
  32. avatar
    #28 Smallies

    @Stier: sien my laaste post

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 14:44
  33. avatar
    #27 Smallies

    @CharlesZA: jy is reg maar die is skool kinders wat nog groei, pietie was dalk verlede jaar die grootste gr 11 slot in prg maar pietie het middel laas jaar op 1,93 m op gehou groei terwyl kosie in marlou nou 1.99 m is en 15kg verloor het om nou n gawe 115 kg te weeg, jannie in gauteng was nou weer stout en het hom op gejuice tot by 110kg nou is hy te lomp vir vleul, met kids kan jy eenvoudig nie gaan op laas jaar nie,,, sorry

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 14:43
  34. avatar
    #26 Stier

    @Smallies: Twee jaar gelede by marlow se o/13 naweek was daar manne van SARU wat al kinders kom kyk het vir die toekoms? Die seuns is maar 13? Wat beter sal wees as SARU by sulke o/13 toernooie sorg dat die talent in goeie rugby skole kom. Hierdie elite groepe is belaglik en baie kinders word benadeel.

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 14:20
  35. avatar
    #25 Speartackle

    @Smallies: Ek stem saam ou Smallies….maar jy weet mos dis rugby administrateurs…….n brein is nie n kriteria vir hul aanstellings……..dis wel hoe diep hul erens in n ander breinlose se hol kan inkruip

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 13:39
  36. avatar
    #24 Smallies

    @Speartackle: jy sien darem my punt in, ek kan somer vinnig twee of drie spelers hier by voeg, wat toevallig nie in die vrystaat speel nie, dis my punt, saru gaan op hulle vorige greensquads en dit kan nie so werk nie, hierdie groep moet eers einlik na die april vakansie aangekondig word

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 13:36
  37. avatar
    #23 Speartackle

    Verlede jaar se SA Skolespan was 80% uit hierdie groep
    So …ja……maak julle maar reg vir baie van DIE manne wat gaan bloei in Augustus

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 13:32
  38. avatar
    #22 Stier

    @Die Ken: Dink jy nie Mossie gaan eerste keuse 10 wees nie?

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 13:16
  39. avatar
    #21 CharlesZA

    @Smallies: Hier is n paar baie goeie spelers. Vir n groep wat gekies word sonder dat n game gespeel is, is dit seker nie te bad nie.

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 13:06
  40. avatar
    #20 deecee

    Players aside. Why are these boys being taken out of school?

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 12:47
  41. avatar
    #19 Smallies

    @boerboel: ons praat oor individual spelers hier nie skole verband nie, as die sa skole span uit die groep gekies gaan word gaan hulle WEER bloei mark my words

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 11:15
  42. avatar
    #18 boerboel

    @Smallies: stry nie oor swak seleksies by wp en sa skole nie

    c/week al lank al nie meer die barometer nie-skole rankings(met hul flaws) n beter aanduiding v rugbykrag-en die wp domineer dit al vir jare-en dit gaan nie anders wees die jaar nie

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 10:47
  43. avatar
    #17 Kattes-Strofes

    @CharlesZA: Charles! Die kwessie van verloor is beslis n gegewe ! Selfs n skool soos Grey, wat ongetwyfeld die sterkste rugby skool in ons land se geskiedenis is, kry ook so nou en dan sy aftye ! Die feit dat Boishaai plaaslik vir 3 jaar onoorwonne was, is n wonderwerk in die kleine, inagnemwend faktore soos die sterk kompeterende opponente, beserings, skeidsregters en weg wedstryde.

    Die skool beleef tans n goue tydperk, maar almal is bewus daarvan dat dit ook tot n einde sal kom. Die hoop is net dat Boishaai altyd kompeterend sal bly, en met eer uit die onderskeie stryde kan tree.

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 10:44
  44. avatar
    #16 Smallies

    @boerboel: kom ek se jou nou as dit saru se manier van kies is gaan hulle sa skole spannetjie die selfde padjie stap as laas jaar…. En laat die jaar maar eers verby gaan voor jy praat van baie talent, ek vermoed wp gaan dalk net n skok of twee kry op die craven week

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 10:33
  45. avatar
    #15 boerboel

    @Smallies: Nee wat-net meer talent hierdie jaar in wynland.Jy te eenogig.daar is n wereld buite Grey/ovs.

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 10:22
  46. avatar
    #14 Smallies

    My hele punt is net dit ne…. Hoe kan n profinsie 15 spelers in n nasionale oefengroep he as daai spelers hulle self nog nie eens op saru se prmier jeugweek bewys het nie… Ja ok baie van hulle was na hulle GK weke in die onderskeidelike green squads gewees maar daar is n reuse verskil tussen O16 en O 18, dit lyk vir my ma net asof hier so n bietjie baised gekies word…

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 10:09
  47. avatar
    #13 BoishaaiPa

    @Smallies: en Vrystaat het in 1976 die Curriebeker gewen..hoekom is daai span nie in die Super 15 nie?..Totaal irrelevant! :mrgreen:

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 09:17
  48. avatar
    #12 boerboel

    @Smallies: mmm ek verstaan nie lekkker nie.Wat het laas jaar met die jaar te doen?

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 09:13
  49. avatar
    #11 Riempies

    I see that in Lions region only one school can play rugby. Loads of talent not in this group?!
    Same old same old..
    Then we have all this questions at senior level regarding results??? :idea:

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 08:18
  50. avatar
    #10 CharlesZA

    @Kattes-Strofes: As julle die jaar n game verloor sal dit seker as n teleurstelling gesien word.

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 08:09
  51. avatar
    #9 Kattes-Strofes

    @CharlesZA:Charles ! Met sewe voorspelers in die groep, waarvan ek weet nie almal “certainties” is vir Boishaai se begin span nie,is dit n gegewe !Dit is darem n voorreg vir enige skool om soveel talent en diepte te kan hê !

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 08:07
  52. avatar
    #8 Smallies

    @Die Ken: ek dink ook so, vir die eenvoudige rede dat die organiseerders die vrystaat soos die pes vermy, hulle is nie eens in die selfde groep nie…..???

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 06:56
  53. avatar
    #7 Die Ken

    @Smallies: Behalwe vir ALberts, het hierdie latte het nie CW gespeel nie. En almal weet WP se keurders het nie raakgevat in 2017 nie. Moenie worry nie, WP sal hierdie jaar skoonskip maak.

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 06:28
  54. avatar
    #6 CharlesZA

    @Smallies: Kom ons kyk maar hoe die jaar uitspeel. Vermoed hulle het kaap spanne voorkeur gegee omdat dit in Stellenbosch gehou word.

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 06:27
  55. avatar
    #5 Die Ken

    @CharlesZA: Hy is ja, en hy is die real deal. Ek wonder wat PRG met Mostert gaan maak, hy is self baie goed.

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 06:26
  56. avatar
    #4 Smallies

    So wp het 15 spelers in die groep en vrystaat 4 maar wp het op die laaste dag van cravenweek 54 33 verloor teen die vrystaat……. Maar hulle het 15 spelers in die groep en vrystaat 4

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 06:13
  57. avatar
    #3 CharlesZA

    @Die Ken: :wink:
    The youngster from PRG that plays 10 is grade 11 right? Is he assured of 1st team spot with flyhalf from last year also back.

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 06:10
  58. avatar
    #2 Die Ken

    @CharlesZA: Decent? :lol:

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 05:58
  59. avatar
    #1 CharlesZA

    HJS seems to have a decent pack of forwards this year.

    ReplyReply
    7 March, 2018 at 05:53