DATE | SCHOOL | SCHOOL | INFO | INFO | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Fri.02Jun | Oos-Moot | 52 | 24 | Midstream | ||
Sat.03Jun | DHS | 24 | 25 | Westville | ||
Sat.03Jun | Glenwood | 19 | 30 | Monument | On DSTV SS210 | |
Sat.03Jun | Hilton | 18 | 07 | Kearsney | ||
Sat.03Jun | Northwood | 19 | 25 | Michaelhouse | ||
Sat.03Jun | Port Natal | 21 | 36 | Clifton | ||
Sat.03Jun | Dale | 38 | 05 | Kingswood | ||
Sat.03Jun | Queen’s | 36 | 15 | Hudson Park | ||
Sat.03Jun | Selborne | 87 | 08 | Cambridge | ||
Sat.03Jun | St Andrew’s | 41 | 36 | Grey HS | ||
Sat.03Jun | Graeme | 47 | 10 | Nico Malan | ||
Sat.03Jun | Brandwag | 15 | 19 | Framesby | ||
Sat.03Jun | Pearson | 54 | 28 | Otto du Plessis | ||
Sat.03Jun | Muir | 50 | 00 | Volkskool Graaff-Reinet | ||
Sat.03Jun | Voortrekker (Beth) | 41 | 10 | Wilgerivier | ||
Sat.03Jun | Witteberg | 57 | 31 | Goudveld | ||
Sat.03Jun | Welkom Gim | 79 | 10 | HTS Welkom | ||
Sat.03Jun | Hentie Cilliers | 62 | 00 | HTS Sasolburg | ||
Sat.03Jun | St David’s | 47 | 28 | St Charles | ||
Sat.03Jun | St Alban’s | 26 | 34 | Parktown | ||
Sat.03Jun | Affies | 15 | 24 | Waterkloof | ||
Sat.03Jun | St Benedict’s | 10 | 18 | KES | ||
Sat.03Jun | Pretoria BH | 26 | 23 | St John’s | ||
Sat.03Jun | Garsfontein | 27 | 28 | Helpmekaar | SSL youtube link | |
Sat.03Jun | Wonderboom | 14 | 60 | Eldoraigne | ||
Sat.03Jun | Centurion | 68 | 13 | John Vorster | ||
Sat.03Jun | Montana | 22 | 17 | Zwartkop | ||
Sat.03Jun | Florida | 07 | 75 | EG Jansen | ||
Sat.03Jun | Marais Viljoen | 42 | 24 | Die Anker | ||
Sat.03Jun | Rustenburg | 16 | 19 | Kempton Park | ||
Sat.03Jun | Nelspruit | 22 | 17 | HTS Middelburg | ||
Sat.03Jun | Ben Vorster | 41 | 29 | Pietersburg | On DSTV SS210 & 207 | |
Sat.03Jun | Noordheuwel | 57 | 07 | Jeugland | ||
Sat.03Jun | Klerksdorp | 38 | 30 | Wesvalia | ||
Sat.03Jun | Potch Gim | 29 | 20 | Lichtenburg | ||
Sat.03Jun | Bellville | 45 | 21 | Swartland | ||
Sat.03Jun | De Kuilen | 07 | 22 | Strand | ||
Sat.03Jun | Durbanville | 00 | 100 | SACS | ||
Sat.03Jun | Rondebosch | 15 | 52 | Paul Roos | ||
Sat.03Jun | Bishops | 24 | 44 | Paarl Gim | SSL youtube link | |
Sat.03Jun | Oakdale | 31 | 36 | HJS Paarl BH | ||
Sat.03Jun | Langenhoven Gim | 20 | 81 | Outeniqua | ||
Sat.03Jun | Drostdy | 54 | 24 | Hugenote | ||
Sat.03Jun | Oudtshoorn | X | X | Daniel Pienaar | Cancelled | |
Sat.03Jun | Milnerton | 12 | 47 | Tygerberg | ||
Sat.03Jun | Worcester Gim | 26 | 17 | Charlie Hofmeyr | ||
Sat.03Jun | DF Malan | 05 | 30 | Brackenfell | ||
Sat.03Jun | Stellenberg | 34 | 35 | Boland Landbou |
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.
@Playa: @tzavosky: Watched most of the game on TV last night. I thought that the teams were evenly matched early on. However, due to the average conditioning of some of the large PHS tight five, their commitment waned as the match wore on and BV took control. Agree that the PHS right wing is a cracker-jack!
@tzavosky: Yeah, and he’s quick!!! I enjoyed that kick and chase try he scored. He looks like a natural athlete.
@Playa: If you know the history of Shoshangane, you’ll know they are Nguni’s!
Correct on the PHS boys, they came to the party. My personal MoM was their left wing, really skillful little player.
@tzavosky: Sure, thanks for that info. I’ve been living in a bubble – I only tuned into that game because I needed something to do to pass time…anything is better than watching a Super Rugby Aussie derby. And boy did I get a pleasant surprise. I must also commend Pietersburg on also displaying some enterprising rugby.
Those Shangaan boys though…hat off to them. And here I was thinking only Xhosas excel in rugby
@BuiteBreek: Nee jy reg bakgat skool maar hulle soos kloof,hulle besluit soos omstandighede is,wanneer hulle wil speel.Affies moes dan definetief Kloof game gekanselleer het
@Hooit: En die afgelope 3 jaar Garspapier
@Hooit: En nie een van hulle het opgedaag nie! Eish!@Speartackle: Thank you Spear!
@Speartackle: JJwood en Vanderbankspruit is darem agter die rug vir nou
@Hooit: Lol….ja maar netnou spring die EG manne op my soos die manne van Markmekaar op jou
@CharlesZA: hulle speel ja!
@Speartackle: Jy is weer slim maar tog verkeerd. Brannas vs EG Beytell.
@Speartackle: Dink Menlo en Waterkloof speel Saterdag!
@bokbal: Speel hulle in Virseker makro? Dink hulle kan paar manne skrik maak.
@CharlesZA: My skoonpa rig Centurion 1ste span af. Hy se die manne se koppe is reg, en dit is die groot rede waarom hulle so goed speel. Hulle een flank is blykbaar ‘n baie indrukwekkende ou.
@Carl de Kock: vrystaat is altyd kompeterend
Are there any decent games this weekend except Brannas vs EG?
Happy Birthday Greenman
Hope you’ll have a fantastic day
Next birthday is Hooit’s on the 28th
@Stier: Dankie vir die kompliment. Hy sal bly wees om dit te hoor. Vandag word die finale spanne aangekondig. Ek weet nie wat die Lions se standpunt oor hom gaan wees nie aangesien hy nie Dinsdag die finale proewe kon speel nie.
Ons hou nou maar duimvas. Hopelik sal ons jou dan by CW sien.
Hoe het dit gegaan met die proewe?
Gaan Vrystaat kompeterend wees?
@Stier: laas naweek was vrystaat proewe, en dan die 17 e is die vrystaat unie dag en die 24ste is bonde dag, als maar met vrystaat te doen
@Stier: hulle kies die skool vir rugby maar moet darem deurkom ook….maar ernstig nou Grey is een van die top akademiese skole in die vrystaat en neem dit baie ernstig op
@Smallies: Ek dog kinders kies skole vir die rugby?
Dit is egter steeds ‘n lang breek vir ‘n eksamen.
@Stier: ja hulle noem dit eksamen….. Jy weet die HOOF rede waarom kinders in die skool is?
@tzavosky: Nee hel, ek weti watter jaar dit was nie. Toe ek op Stilbaai gebly hetb ek elke jaar Oakdele week gaan kyk, (14 jaar)Maar die jare wat BV daar was, het hul my oog gevang. Naas Boland en Oakdale my gunteling span.
@BuiteBreek: Ja, ek onthou jy was effens beïndruk! Watter jaar was dit? Ek was in 2009 daar saam met hulle en het die Oakdale opset baie geniet.
Ek weet nie of hulle dit nog doen nie, maar een aand het hulle ‘n touchies toernooi vir al die spanne. In 2009 het BV teen Lichtenburg in die finaal gespeel. Nou werk dit so dat as die twee spanne na die tyd om is steeds gelykop is, word elke span geleidelik met een speler op ‘n slag verminder en gaan dit oor in sudden death. Daai finaal het aangehou tot hulle net 3 per span was (my laaitie was een van die laaste 3), toe Lichtenburg uiteindelik gaan score het. ‘n Goeie toets vir individuele vaardighede, en moerse pret!
@Couchmavin: Ja daai seun is lekker sterk gebou. Hy speel tans C span maar die seuns word so baie geswitch tussen A, B en C dit is nie snaaks nie. Teen Oakdale was dit die dertiende keer dat ons span verander het en nuwe ouens vir die eerste keer A span gespeel het. Daar is baie kompetisie in daai groep.
Is daar enige rede hoekom Grey Bloem elke jaar so ‘n lang breek vat tussen Mei en Julie? Ek sien hulle speel selde meer as 17 games ‘n jaar, hierdie jaar gaan hulle net 14 speel. Kan die manne van Grey dalk vir my verduidelik wat die rede is vir die lang breek en die minder wedstryde as meeste ander top rugby skole? Ek weet julle moet baie reis en dit kos seker baie, maar dit bly steeds vreemd dat julle so min speel.
@Riempies: Baie geluk met die verjaarsdag en awesome om te hoor jou seuns se besering is nie so erenstig nie. Daai seun van jou jol lekker rugby. So ek neem aan ons sal hom sien by CW?
@Die Ken: Moenie worry nie vlogende jaar is hy onder tien dan kan hy scrum. Lochnerhof het maar gesukkel hierdie jaar maar die volgende twee jaar lyk dit of hulle weer sterk groepe het. Speel jou seun saam Eben Kotze?
@Riempies: what kind of a question is that?
@tzavosky: Soos ek al lank terug opgemerk het, ek hou van BV se brand rugby. Het hul by Oakdale se rugby week sien speel, en was loshande die aanskoulikste span om te kyk.
@Rainier: Na CW gaan hulle nie meer soontoe gaan nie. Hulle sal vinnig uitvind watter wonderlike akademiese skool HJS is.
@Carl de Kock: Van die seuns gaan Marlow en Oakdale toe. Meeste egter maar Nico Malan toe.
@Die Ken: Waar moet hule bly? Langs Gants’ Centre?
@tzavosky: Ek vra om verskoning, Ben Vorster ja..werklik iets wat ek baie vroeg in die wedstryd al opgeval het, hoe die agterspelers mooi reguit hardloop om spasie op die punte te skep. Dit is iets wat ek op skool ‘ingedrill’ was, maar blyk dit het verlore geraak met hedendaagse rugby…
@Carl de Kock: Ek probeer weer, dit lyk nie of my eerste antwoord deurgegaan het nie. Let net op, dis Ben Vorster en nie John nie!
Jy vra oor die BV “brand”. Ek kan sonder vrees vir teenspraak sê dit kom van ‘n man genaamd Hein Wagner. Ek weet ook vir ‘n feit hy lees die blog (howzit, Hein!) so wil nie te veel sê nie. Hein het op sy dag vir Maties o20 gespeel (vir wat dit werd is!) en verstaan agterlynspel. Hy is verlede jaar ‘n pos by Maties aangebied vir hulle 7’s program en rig nou ook Paarl Gim se o14’s af (toevallig waar hy by BV begin het toe my seun o14 was way back in 2005).
Na my beskeie opinie is dit wat jy gesien het nog grootliks sy nalatenskap, maar dit sal onregverdig wees om nie die huidige afrigters ook te krediteer nie. Ek dink Peter Schutte, huidige hoofafrigter (skoonseun van Hans Coetzee wat verlede jaar nog saam met Hans vir Monnas afgerig het) en Archie Norval doen uitstekende werk met beperkte talent en bou voort op die “brand” wat Hein gevestig het.
@CharlesZA: Hi CharlesZA, Centurion het ook reeds vir HTS Louis Botha geklop, asook Wonderboom, Zwartkop en Montana, het vroeg in die seisoen 8-3 verloor teen Frikkie Meyer van Thabazimbi. Sukkel maar met getalle, 0/14, 0/15 en 0/16 A en en somtyds B spanne en by 0/18’s maak hul net net 3 spanne vol. Wonderlike afrigters en groot passie by die spelers die sukses hierdie jaar.
@Speartackle: Regte Monnas ondersteuners bly nie in KZN nie
@Rainier: @BuiteBreek: Maak pisgatte groot. Klein Ken wil skrum en die refs straf hom as hy net lyk asof hy vorentoe beweeg.
@Rainier: JBay klink vir my na n vooraanstaande voedingsbron vir Grey..
@Die Ken: Dis Boksmart, selfs op /13 vlak nie meer as 1,5m skrum of 10m maul nie. Weet nie hoekom die 11de meter gevaarliker is as die vorige 10m nie.
So ons oefen maar bind, liggaamsposisie en skrumhoogte op /11 vlak.
Die probleem is dat meeste skole nie skrum afrigters het nie.
Wwwwwhhhoppppppaaaaa
@Speartackle: Ek was baie lanklaas op Hawston of die Markotter..
@Carl de Kock: Regte egte Paarl ondersteuners wat nie eerder Paul Roos games gaan kyk of Hawston toe gaan naweke as HJS speel
@Speartackle: Wie is ‘Bolanders’?
@Carl de Kock: Geheime taal tussen my en Bolanders
@Speartackle: Spies, is dit waar Vrede gelee is of haak jou sleutelbord vas?
Whhhhhhooooppppppppppaaaaaaa
@Speartackle: @odie15: Whoooooooooooooooppppppppppppppaaaaaaaaaa
Sien Centurion nie gelukkig genoeg om hulle fixtures hier te he, maar het vir Eldos en Ben Vorster geklop en gelykop teen Oos Moot.
Hoeveel spanne het n skool soos Centurion en Eldos?
Whoppppppppppaaaaa
@RnR: 10 en 12 self lekker spelers. Het nog nie gekyk nie maar gaan nou kyk hoe hulle die jaar gedoen het want kan glo hulle sal n paar manne n ongemaklike Saterdag gee.
@Grizzly: Ek weet nou nog nie waar Vrede is nie…
@Carl de Kock: Vrede was wild in die 80’s,as hulle jou nie gewen het nie is jy ged@nner,maar jy het nie sonder n pak slae daar gery nie!
@odie15: Werk jy nie?
@Speartackle: Dankie Mater. Gister was n GREAT dag.
Sien daardie baartgesig vriend van ons se vrou gaan by n nuwe man slaap vannaand nou dat daardie gesig so mooi skoon geskeer is.
@Speartackle: WwwwwhhhhhoooooopppaaaaAA!
@Carl de Kock: Dan kan jy sommer vir Riempies ordentlik gelukwens met sy verjaarsdag gister
@Carl de Kock: My top 5 buite pta skole soos volg:Boland Landbou,Monnas,Helpies,Dr EG en Ben Vorster.(Spanne)
@Carl de Kock: Nee ma Vrede het n sterk Monnas konneksie. Die man alles behalwe vreetsaam. Of wat se ek Spies?
@Riempies: Vrede enige spelers in hulle CW span?
@Speartackle: Jy miskien jaloers?
@Carl de Kock: Gaan ongelukkig nie die jaar gebeur nie. Ook nie teen KES nie. Dit is so jammerte dat die drie Top Lions skole nie teen mekaar speel nie. Vir 2017 sal ons dan ma moet wonder wie die beste span is.
As jy na CW groep en keurders moet luister is dit tussen Monnas en KES.
@Carl de Kock: @Riempies:
Moet ek vir julle n motel kamer bespreek?
@Riempies: Wanneer speel Helpies teen Monnas?
@Carl de Kock: Hulle kan dit noem net wat hulle wil. Ons sal nooit die grootste pak he nie so agterlangs altyd baie spoed omdat ons ma n atletiek skool eerstens is. Dit nou na akademie.
@Riempies: Julle speel n mooi ‘running game’. Die woord tarentaal is blykbaar vebode..
@Carl de Kock: Sies,ek ek dog dis Garsies,nou is Boishaai nie meer my 18 de span nie
@CharlesZA: Centurion se 7 flank in Blou Bulle C span, baie van hulle kan hulself ongelukkig ag.
@Carl de Kock: Man jy het goeie smaak. Daardie skooltjie van julle bly ma die maatstaf. Was baie teleurgesteld toe ons nie teen julle kon speel by St Johns nie. Ma na daardie Nelspruit glips is ek ook ma bly.
@Riempies:Goeie nuus,great vir julle,sterkte vir rehab..
@Riempies: Ek is bly om dit te hoor, Helpies is my tweede span.
@Grizzly: Dit is darem beter as wat ons gedink het. AC graad 3. Darem nie nodig om te oppereer nie. Word met plaatjies behandel en glo hy behoort weer te kan speel oor 4 weke.
Glo my ons is so dankbaar vir die genade.
Dankie vir almal se belangstelling en boodskappe. Klein Riempies is n tawwe klein Riem.
@Riempies,Wat is die prognose?
@Carl de Kock: ‘professionele
Gisteraand FNB Classic Clash tussen Pietersburg aka ‘Pieties’ en John Vorster aka ‘Vossies’ gekyk, was dit nou nie n plesier vir die oog nie..
15 van Vossies is n lekker speler..
Ek weet nie wie die agterlyn van Vossies afrig nie, maar iemand het hulle mooi geleer om reguit te hardloop met bal in hand. Iets wat meeste ander proessionele rugbyspanne skynbaar nie kan doen nie..
@BoishaaiPa: Sy kop staan tans Boland toe.
Het vanoggend die Virseker game tussen Centurion en HTS John Vorster gekyk. Centurion het n paar lekker spelers. Enige van hulle naby CW gekom? Moet se beide spanne lyk fisies groot. Conditioning seker die verskil tussen die spanne.
@Die Ken: As hy kan skrum gaan jy hom seker Boishaai toe stuur of hoe?
@rugbyfan: Strength on paper counts for nothing on big Derby days..Have seen it to many times at Paarl Interschools as well. Last year Boishaai pulled it through by only 1 point with 8 SA Schools players in the team!..Previous years some star studded teams came short on both sides!
@Playa: @Queenian: Agree with you folks about the Derby thing in the words of the GCB coach in the early 80,s he would always say to the Grey 1st team the week before the game we might have 17 craven week players and QC have 3 but I promise you that will mean fokk”’ niks come Saturday against QC those souties will come at you with anything including the kitchen sink.
And how correct he was nothing beats Derby rugby.
@Die Ken: BokSmart.
@Rainier: Interessante punt daar. My kleinste speel vaskop vir Lochnerhof se 0/9s, en die mannetjie kan skrum – sy Pa het al so 4 jaar terug teen hom begin skrum in die agterplaas. My vraag is dus, hoekom skrum hulle nie in die wedstryde nie? Hulle staan net in ‘n skrumformasie? Duidelik koer dit my moer, want sy sterkpunt word heeltemal geneutraliseer.
@BoishaaiPa: Dit was nog in een van daai Schuster flieks waarin Savage en Bossie die Wereldbeker of is dit nou Curriebeker, wou steel!
Final Lions u/18 trial games played tonight. Lions beat Falcons comfortable. Final team announcement on Thursday 08 June. Do not foresee any changes in the A team.
@BuiteBreek: Jeffreysbaai nie net n surf dorpie nie. Heino Bezuidenhout wat ook in Laerskool Jeffreysbaai was het laasjaar vir die jong bokkies gespeel.Nog is seun het vroeer die jaar vir Boishaai se O/14A span gespeel en n ander speel in die O/16A span van PRG wat 2 jaar laas n wedstryd verloor het. In Oakdale en Outeniqua is daar ook n paar seuns wat in hulle A spanne speel. Ja,en voordat n noordvaal blogger vra,hulle is almal uit vrye wil in hulle verskillende skole en huil nie saans omdat hulle by die huis wil wees nie.
@Speartackle:Nee dis seker iemand anders ek was nie daar naby.
@Rainier: @BoishaaiPa: 1ste laerskool op J-Bay was geopen in 1913. Nuwe skool is in 1980 gebou. En toe begin hul surf…
@BoishaaiPa: Ek ken nie lekker die geskiedenis van die skool nie, maar die groot jaarlikse derby is juis teen Stulting. Daai truie lyk vir my rooi en swart, so miskien het dit verander. Die netbal is baie sterk, is die jaar weer die OP /13 kampioene.
En ons is bevoorreg om die jaar 5 spelers in die /13 OP rugby spanne te he, 2 in A span en 3 in B span. Almal voorspelers, so ons speel maar in die kanaal 1 en 1,5.
Wat ek van hou is dat daar by die /9 groep die jaar 4 goeie afrigters is wat net skills coach, en daar is by die /11’s oor goeie afrigting. Die mannetjies het nou die dag vir 60 minute skrum oefeninge en skrumwerk gedoen, so hopelik sal dit lei tot verhoogde vaardigheidsvlakke as hulle Gr 8 toe gaan.
@bokbal: Crusader het dit geseg. As jy daai average skool in Paarl support moet versigtig wees wat jy hier seg vir party manne.
@Vyfster: Onthou net elke pouse as die co-ed manne perfume spuit en hare kam om die girls te beindruk speel die manne by die seuns skole rugby. So ekstra twee oefeninge per dag.
@Playa: Glad you enjoyed the game. I had to watch from behind the posts as the damn TV stand blocked the view from the stands. Fortunately I could watch the game again on TV on Sunday.
Yes, that’s the BV brand you’ve witnessed. Pleasing on the eye when those Shangaan boys hit their straps. The Boertjie at FB wasn’t too shabby either! Although, there were some silly mistakes and basic errors in phase play which were very frustating.
As unlikely as it sounds, Muzi Nyakane is not related to Trevor. I feel a little for the boy. Played CW last year, went with the SA u18 7’s team to Windhoek earlier in the season and suffered a hairline fracture in his foot. They didn’t quite follow the advice of the team doctor and it became a full blown fracture for which he was operated 3 weeks ago. Missed the Limpopo trials and is therefore not included in any of the 3 Limpopo teams. Tough, but at least he’s already been contracted for next year.
@Kattes-Strofes: Jy ken daai storie van die haker was so vreeslik in die skrums gepoep het?…Elke keer breek die skrum op en almal vlug weg…3rde keer wat dit gebeur se die ref as die haker nou weer poep gaan hy hom straf…haker kan dit nie hou nie en net volgende skrum toe trek hy weer los..Ref blaas skril op sy fluitjie en lig sy arm…Die oppoente se loskakel kom nader en beduie pale….ref kyk hom so en seg..”Jy kan nie vir n poep pale toe skop nie!”….
@Speartackle: Het vandag gehoor dat Akker van der Merwe n moewiese poef aangehad het tydens Saterdag se Supersport Challenge wedstryd vir die Leeus teen Pumas. Dit het blykbaar verskriklik gestink in die skrums. Gaan kyk gerus die foto van die span na afloop van die wedstryd op SupaRugby se facebook site. Hy hou die scrummie , Bradley Thain, wat voor hom gesit het, se kop was sodat hy nie kan beweeg nie na een van daai wilde bomme wat hy gelos het. Hê! Hê!!
@Rainier: Wanneer is Laerskool JB gestig?..Ek onthou in die vroee 70’s was daar nie n laerskool op JBay nie..Almal het Stulting toe gegaan. Ekself het my heel eerste rugby wedstryd daar op Humansdorp se skougronde gespeel in 1972 in daai oranje-geel trui van Stulting. Ons buurman daar in Voortman str was oom Kit Stander..hy het die bus gery wat al die kinders smiddae terugvat JBay en omgewing toe na skool…voor ek op skool was , was ek sy Guardtjie en oral saam gery!…Okt 1972 toe trek ons King Williams Town toe..
@Queenian: Hahaha! Touche
@bokbal: Nee master, wassie ekkie.
@Playa: Agree with you 100% I have known bad QC teams which say maybe beat Dale in a Dale good year and that’s all you remember.
@star: I get you. I was talking more about derbies. Or maybe its different for different people – in my day, we didn’t give two hoots about how many CW players Selborne, Queens or Grey had – all we knew was we had to play to win against whoever wore those schools’ colours. Different story when at Cape Schools, and facing a WP laden Paarl Gim side – only in such cases would that psychology thing kick in.
@knowthegame: My tyd was 8:35, het waardevolle tyd by Inchanga verloor omdat ek n moerse poef gekry het
@Vyfster: Howzit Vyfster. Congratulations to your boys on their win on Saturday. I must say I really enjoyed the brand of rugby displayed by Ben Vorster on Saturday – lots of skill, and lots of pace – man those boys can run. It was refreshing to see some Limpopo SBR on the telly.
Is the young Nyakane related to Trevor Nyakane?
@Rainier: Ek onthou op ‘n stadium het iemand genoem dat Boishaai truck & trailer drieë druk en so bietjie moeilik oor hul speelstyl was. Nie nou seker wie dit was nie.
@knowthegame: Daar is 4 spanne. 1 span vir Cravenweek. Omdat Leeus gasheer is 2 spanne vir AW en die Puk week span. Hul word Donderdag amptelik aangekondig.
@bokbal: Waarvan praat jy?
@Vyfster: Mens moet ook in ag neem dat daar BAIE meer co-ed skole in die land is as seuns skole so dit is ook te verstane dat daar sterk verteenwoordiging sal wees in die “top” rugby lyste. En onthou wanneer die manne vd seuns skole op universiteit/college kom is al daardie dinge wat jy noem tov die meisies net so lekker en selfs lekkerder, oorgenoeg tyd vir meisies dan :-)
@Rainier: Sal graag wil sien hoeveel agterlyn drieë Boishaai gedruk het die jaar teen ander spanne soos Grey College :-) Ek vermoed hulle gaan heelwat beter vaar as wat jy mag dink…
@Rainier: en dan K jy op ons koppe!! ..Daai wen ratio is redelik hoog vir n gemiddelde rugbyskooltjie!..
enige iemand dalk die drie Monnas spanne vir CW,AW en “Puk” week?
@Speartackle: Hallo Spear. sorry asking only know,what was your time for Comrades? I believe you got your green number as well.Well done my boy,what a “vet”/grandmaster
Ek is bly om te sien dat tarrentaal rugby ook darem sy plek het in SA skole rugby.
@star: Lol….that was exactly a year ago…..I picked it up during my Comrades preparations
@Speartackle: I was at Waxies when you came down with some virus from an Umhlanga mommie. It seems you were everywhere you were not supposed to be.
Ag ou Star, you always say you are everywhere and then you are nowhere
@Playa: Hopper would be doing his nut as there is nothing so linear in this world. I am actually missing the sparring sessions and hope all is going well with the boy on mud island I brought up the CW/AW representation as the disparity is just so out there. I actually disagree with you that the boys see past representation. I know when I played we all knew who was who in the zoo and the psychological advantage was usually critical. Confidence is everything and representation should surely give you that. I think College will win because as much as the Westville defensive effort restricted the sublime skills of the DHS backs , that will not be enough on Goldstones where that little bit of X is vital for success. DHS had it and the result was for all to see and enjoy. I hope the Westville result does not dampen what has been the most successful season for DHS in a decade.
@ McCulleys- I owe you a case of Blackies and will be able to present at the return fixture at House. Hopefully you and Bush will have a reason to drown your sorrows.
Stem saam oor aantal wedstryde, maar moet beter versprei word deur die jaar anders gaan beserings ons voorland wees. Selfs seniorspanne speel nie so gereeld nie. Rotasie sou ‘n oplossing wees en gebeur seker by sterker spanne, maar wie kan bekostig om topspelers te rus. Die kompetisie is te sterk.
@BoishaaiPa: HJS 180 wedstryde gespeel…aansienlik meer as die res..oorweeg dit ernstig om jaarliks (soos die res) minder wedstryde te speel!
@Vyfster: Soos iemand tereg opgemerk het..dis hoekom daar meisiekole is! ..Soos Buitebreek genoem het, HJS Paarl het nou so rondom 875 seuns.
@Vyfster: Boishaai 875 seuns; Paarl Gim 563.
Boishaai natuurlik die teenoorgestelde, soos ek vroer genoem het…hulle sal al hul close ones deurtrek, vanwee hul ‘mental toughness” wat hul aangeleer het…wen, nes verloor word ‘n gewoonte…kyk maar mooi, die dag wat HJS sy 1ste game gaan verloor, gaan hul skielik ‘n paar daarna verloor
Laat my baie dink aan die Crusaders van weleer,al was hul paar punte agter met net m’n minuut oor, het jy geweeet iets gaan gebeur en hulle gaan wen…vanjaar is hul dieselfde, al verg dit ‘n skitterskepskop soos die naweek in die 83ste minuut soos die naweek, wen sal hul wen
Maar die wiel draai maar altoos en hul kan skielik ontspoor deur net 1 nederlaag, wat twyfel in hulle geledere sal saai….die psigiese aspek is die kardinale een tans…..vir jare was die 4 minuut myl ‘n onbereikbare droom, maar toe Roger Bannister dit doen, hardloop sommer ‘n hele paar ander atlete daardie jaar onder 4…of die 100 onder 10 sekondes in SA ,,,,meer as 100 jaar daarvoor gewag, maar toe dit eers gebreek word, is daar skielik 5 wat dit nou kon doen
@4×4: jy is reg, volsterkte span is ‘n wonderlike ding, julle het Helpies geklop…..weerlig en donderweer natuurlik ook ‘n wonderlike ding, anders het die rooinekke van KES julle dalk gestamp…ons sal nooit weet nie, maar hul was redelik gerieflik voor.
Julle was ongelukkig vanjaar, maar jy het jou bloedig vererg vroer vanjaar toe ek na jul eerste verloor voorspel het dat julle al julle close game gaan verloor….bloot weens ‘n bepalingslys die afgelope jare wat julle teen die top skole, maar ook teen skole soos Diamantveld, Maritsburg, Westville, Jeppe,KES en PBHS laat speel het….julle junior spanne wen gewoonlik daardie spanne ver, en daar is geen druk nie…..selfs wedstryde soos Paarl Gim…alhoewel kompeterend, het nie dieselfde “mental aspect” nie….maar speel nou teen die ander topskole in Gauteng….Monnas, Garsies, Menlo, EG, Helpies….dit is mentally baie harder en julle junior spanne sal dan leer om druk te verwerk en daardie close ones deur te trek…..julle speel wel teen Helpies, laas jaar was ek daar en het gesien hoe hul 014s en 015s julle klop….daardie wedstryde is meer werd as ;n groot wen oor Diamantveld
Sedertdien is my voorspelling bewaarheid, en Affies het 5 close ones vanjaar verloor, an ak die res maklik gewen….nes ek voorspel het….die enigste naby een wat hul kon deurtrek was teen Florida en hul 70 punt nederlaag teen EG plaas dit in perspektief
@BHP: bly om te sien darem 9 van die 20 skole met beste wenpersentasie is co-ed (as ek reg tel)….Jy is heeltemal reg, dit gaan logies genoeg vir die seun meer oor die span waarin hy speel, en hy sal dit langer onthou……maar hy sal nog langer onthou hoe hy vir Sannie op die bus gedruk het op die lang pad huis toe….nevermaaind of hul wedstryd gewen of verloor het….so vir my gaan dit definitief ook oor al die seuns…en daardie wonderlike sorgvrye tye…maar genoeg van dit
kan jy dan vir my se presies hoeveel seuns HJS het? net vir interessantheid, of is dit ‘n staatsgeheim?
@jakes: Seunskole sal altyd n voordeel he van diepte..dit is te verstane…
@BoishaaiPa: sjoe dankie vir die volledige uiteensetting hierbo. Nogals baie werk wat jy insit met die stats. Ek was onder indruk Affies het al meer games verloor as wen die jaar. Ek besef met bietjie meer geluk kon hulle rekord baie beter gewees het die jaar met paar close games wat hulle verloor het
@Vyfster: Jy is reg..dit gaan net oor die 1ste span uitslae wat die sukses bepaal..maar jy verstaan nie wat ek probeer oordra nie…Daai ou wat vir die Goffels of Hommels gepseel het onthou sy wen..nie die 1ste span se verloor nie! Dit gaan nie oor die bree publiek nie..dit gaan oor die seuns.
@BoishaaiPa: dis logies dat die co-ed skole nie gaan kan saampraat in die geheel nie want hulle het nie soveel seuns nie. Dis eenvoudig, skole met 1200 seuns sal baie beter doen met hul laer spanne en in geheel as skole met 400-500 seuns want hulle het baie meer seuns om van te kies en spanne wat hulle in die veld kan stoot.Mens kan dit nie vergelyk nie. Vyfster se punt is dat die co-ed skole met heelwat minder seuns wel lankal nie meer terugstaan meer vir die heelwat groter seunskole as dit by A spanne kom nie en selfs beter doen.Feit is meeste co-ed skole fokus deesdae meestal op A spanne want hulle het nie die getalle seuns wat rugby speel nie.
@jakes: Affies se verlore was teen Gim, Boishaai, Grey, Paul Roos en toe Waterkloof..12 Gespeel 5 verloor teen top spanne. Drie van daai vyf kon net sowel n wen gewees het teen Gim, Boishaai en Grey waar die punte verskil 4 of minder was, dan het hulle seisoen heel anders gelyk. Dis taai games almal gewees en nooit was hulle regtig oordonder nie…Die jaar het die bal nie reg gehop vir Affies nie, maar dit kon net sowel anders om gewees het dan was hulle belis top 3!..Dis maar hoe dit werk as jy gereeld die top spanne speel. Hier is n voorbeeld van top 20 Wenratio’s sedert 2009..Net 2 spanne het n 80% of beter wen ratio…
Team Played Won Lost Draw Win Ratio
Grey College 156 138 14 4 88.46%
HJS Paarl 180 156 20 4 86.67%
Affies 137 108 28 1 78.83%
Paarl Gim 166 129 32 5 77.71%
Monument 163 122 36 5 74.85%
Noord-Kaap 126 91 31 4 72.22%
Kearsney 143 102 40 1 71.33%
Grey PE 150 106 43 1 70.67%
Outeniqua 146 102 41 3 69.86%
Garsfontein 106 74 30 2 69.81%
Waterkloof 151 104 47 0 68.87%
Ben Vorster 125 84 34 7 67.20%
Selborne 152 102 39 11 67.11%
Glenwood 158 106 49 3 67.09%
Die Brandwag 161 107 50 4 66.46%
KES 131 87 36 8 66.41%
Paul Roos 156 102 47 7 65.38%
EG Jansen 151 98 50 3 64.90%
St Andrews 144 91 50 3 63.19%
Oakdale 138 87 48 3 63.04%
Top 3 almal seunskole
@Boishaaipa: ongelukkig gaan dit net oor die eerste span by die bree publiek….(kloof het vir Affies gewen, berig die koerante, geen melding van ander wedstryde nie)…..maar ook by julle….julle Boishaaiers het al herhaaldelik gese dat maki saki, al wen jy elke wedstryd die jaar, maar jull verloor daardie 1 wedstryd in Augustus, is die seisoen ‘n mislukking….en julle praat oor die 1ste span…nie die 014 E span nie
So julle eie woorde weerspreek julle mos nou
@Apple: I don’t have an idea of Boishaai numbers, but it was posted here that Paarl Gim has 506 boys……therefore Boishaai must have 759 boys if Gim has 2/3rds their number….could you kindly confirm if that is the exact nr…I was always under the impression that they are between 900-1000…therefore my approximation
What i do know is that Paul Roos has 1200 boys, as posted here, Pretoria Boys high and i think Westville are in region of 1600…and Affies posted here that they have a new intake of 350 grade 8’s…..if they don’t have a huge dropout number that will translate to 1750 boys…but i think they and Grey are closer to 1200-1300 mark
That is anyway not my point….you can have as many Girl’s schools allied as you want…you don’t sit next to that beautiful girl in Biology class, and when your legs touch accidentally and she doesn’t withdraw her leg, and give you a small smile filled of promise of good times to follow….better than any try, i promise you…and you will run trough a brick wall on the rugby field to impress her…knowing your award awaits in the long bus trip back home…absolute magic!
Just my personal opinion, but I pity guys that go to Boys only schools…but hey, that is still just my opinion…not everybody likes girls as much as I used to do in school…lol
@Vyfster: En as ek nou my 5 sent werd ook kan ingooi…Dit gaan nie net oor die 1ste span nie…iemand het genoem dat jy oor die geheel moet kyk na al die spanne..die ander spanne speel mos ook …dink jy die co-eds sal dan nog steeds kan saampraat?..Hoeveel ander games het Waterkloof teen Affies gewen?…Dit hang alles af waar jy fokus.
@Bush:
Correct, will be great to see Glenwood at Bloem this year.
I think it’s wonderful what GW is doing for SBR in KZN. We being I get to see all these magnificent sides from all over the country. Then to top it of GW gets chowed. Looking forward to the next big game and by the sounds of it, it will be GCB in the 3rd term.
@4×4: as ek mag vra hoeveel games het Affies gewen en verloor die jaar? Ek mag vekeerd wees maar dit lyk my Affies het heelwat verlore as wenne die jaar? Is meeste van hul verloor games dan nie voksterkte spanne gewees nie?
@Hooit: And you looked totally confused and lost.
@seabass: Flip do you still remember your log in code. Well done to your Old School, you have every reason to be a proud Old Boy????.
@Vyfster: My verwysing na co-ed vs seuns skole was op ‘n vraag hoekom seuns skole in die wynlande soveel seuns van Kaapstad trek. Die skole wat egter die meeste Springbokke opgelewer het is hoofsaaklik seuns skole. En soos reeds geseg is gaan seuns skole oor baie meer as net rugby.
@Speartackle: so jy en @Hooit mekaar se wing-men. Verstaan julle het selfs tot twee paralelle gesprekke aan die gang buite die blog. Eish.
Soos ek se, die kanker word stadig maar seker uitgesny – voor, tydens en na die proses. Dit sal nie ophou tot die kanker oorwin is. Hierdie geselsie is maar ‘n katspoegie.
@BrotherBear: Gaan slaap nou…die spanne klaar gekies….die pyn sal oorwaai
@Vyfster: Affies een van daai bittermin seunskole wat vir Helpmekaar kon wen. Volstrekte spanne kan wondere verrig
@Speartackle: Ek was in oemkomaas
@Speartackle: stadig maar seker word die kanker uitgesny. Bietjie vir bietjie. Selfs julle eie ouens begin teen julle draai.
@Hooit: Ek kon joune nie eers sien
Die bokkies agterlyn lekker gekook teen Noordoos Pakistan gistermiddag
Dink selfs MichaelMouse sou n drie teen hulle kon druk
@Speartackle: Ouens wat in Toti bly is totikykers
Ek maar lugtig vir ouens wat op seunsskole was……ons het hulle tottiekykers genoem
@Vyfster: ek hoor wat jy se, dink ook hieroor na: wanneer jy so n vergelyking wil maak moet jy nie net na een jaar se prestasies kyk nie, ek het nie die syfers nie maar is oortuig fat as jy na die laaste vyf jaar sou kyk, dink ek net Gim sal in die top 5 wees, die res sal seuns skole wees. So kan jy maar na elke sport soort gaan kyk en dieselfde tendens opmerk. By Prg bv het ons tans meer hokkie spanne as die 26 rugby aoa ne, ek onthou in 2013 toe my seun weer golfproewe gaan speel daag daar byna 130 seuns op, terwyl daar net 6 spanne is.
Ook moet jy die aantal seunskole in vergelyking met co-ed skole ingedagte hou. Ek se egter nie dat seunskole nie geklop kan word nie. Daar is inderdaad n spesiale broederskap wat heers tydens en net so belangrik, na skoolloopbaan.
Wat die meisies betref….daar is altyd n susterskool naby haha
@Hooit: Man leave the oke he enjoyed bimself….its not every day that he scores punda
@BrotherBear: Ekvoeleintliklusenbraakbooorjoumaarjyisalklaarvankoptottonebekots
@Speartackle: eendagwanneerdiemonnasselamleendenepotismeenvernietigendeinvloedvernietigis. Ditissooskanker.
@McCulleys Workshop: You owe a few of us your’e presence at a braai.
@BrotherBear: Wanneer gaan jou suurgatverbitterdepynenlydingsindroompie eendag verdwyn?
Ook eers na skool?
Dink bietjie daaroor ou kokkerotasem
@Losbal: hoe moet daai manne van Monnas nou voel as die implikasie is dat hulle “eenvoudig” is? Dit is mos wat @Hooit preek, dan nie? Hulle seuns gaan net Monnas toe vir rugby! Sommige ouens se wereld bly maar baie klein. Hopelik word dit bietjie groter gemaak met ‘n mooi prestasie of twee deur boeta. Pragtig Monnas, julle verteenwoordiging in Leeus spanne wys die “gefokusde” strategie werk.
O sh#t, wat gebeur nou in volgende paar jaar, na skool? En verder?
Dink maar bietjie hieroor ouens.
@Vyfster: he-he. Meer getalle=meer spanne=meer sporte=meer keuse tussen sporte en aktiwiteite=meer balans.
Kleiner getalle=minder spanne= minder keuse=meer spesialisering=minder balans.
Getalle het absoluut niks met kwaliteit uit te waai nie. Vra maar vir Landbou, Marlow, ens Moet net nie wil hokkie of muurbal daar speel nie.
Dis ‘n sinlose debat.
Dis eintlik baie eenvoudig. En as iemand sy kind na enige skool toe stuur NET vir rugby, is dit ook bietjie eenvoudig.
@Vyfster: well, if waterkloof did not lose some of their boys to their fellow pretoria schools, then they would have had the same boys as boishaai even as a co-ed school…paarl gym does not have half the boys of boishaai, it has 2/3’s – seems all that enjoyment at co-ed schools don’t always translate into maths knowledge!
@Hooit: Bush 100
@Stier: Interesant wat jy noem oor co-ed en seuns skole.
Persoonlik dink ek co-ed skole het beter rugbyspanne as seunsskole, relatief tot hul getalle….bloot omdat daar meisies saam met hul in klas sit….trust me, die lekkerste van h/s was eerstens die meisies saam met jou en dan eers rugby.
As “n seunskool met 1200 tot 1500 leerlingr nie monster rugby spanne kan saamstel nie, weet ek darem nie so mooi nie…..hoekom wen co-ed skole so gereeld seunsskole wat 2 tot 3 maal hul getalle het?
Hoekom worry Boishaai enigsins oor Paarl Gim wat die helfte minder seuns het? Hulle behoort mos elke jaar maklik te wen…maar die geskiedenis bewys die teendeel.
In die BHP Top 50 2012-2016 word Gimmies aangewys as die top rugbyskool in die land die laaste 5 jaar…nie ‘n seunsskool nie
Monnas wen Glenwood gemaklik die naweek, Kloof wen Affies…..daar is BITTER min seunsskole wat Helpmekaar vanjaar sal wen, al het hul dubbeld die getalle
Hierbo in Noordvaal is die beste skole vanjaar Monnas, Kloof, Helpies, Garsies, Nellies, EG, KES, Affies, Valia, Menlo, Eldo’s, Centurion, met Noordheuwel, Lichtenburg, St Johns, Ben Vorster, HTs Middelburg, Marais viljoen wat naby genoeg aan hulle is……dus van die 18 genoemdes is 15 co-ed …..as Kloof gerieflik met Paul Roos kan Afreken asook met Affies, maar deur Helpies verwoes word, se dit sekerlik iets
Nader aan my hart , laasjaar het ben Vorster (430 seuns) met die dreamteam van Jeppe afgereken (1200 seuns), asook met KES (ook omtrent 1200 seuns)….vanjaar weer Jeppe geklop, maar hul span natuurlik baie swakker as laasjaar
lol…julle doen julle seuns ‘n onreg aan deur hulle seunsskole toe te stuur, hulle mis uit…haha
Great result for the Ville and much needed after a couple of tough seasons. Well done to the boys and coaches involved! Proud old boy
@star: It also shows that Craven week (+AW) has kind of lost legitimacy. Pity to say that of a tournament that should be drawing the cream of the land. Some cream will be there, but many overlooked and even more plainly ignored. Big names carried through, even though others perform better. Kind of boggles the mind that it is done so blatantly.
But then again – what does the normal rugby supporter know about these things, to make such unruly comments?
@McCulleys Workshop: You owe many people many things.
@star: Star, great win for WVille and glad to see they are clicking and hopefully the coaching staff are settling into their roles. It is interesting to see great Wville u14/15 teams not translating into great 1st xv a few years later.
Don’t we owe each other a few drinks at Waxies?
@star: Must be a disappointing end to what has been a fantastic season for DHS. Superb result for the Ville.
Hopper’s Theory really being tested in 2017
Let’s see if Westville (who beat DHS away) can beat College on Goldstones (who lost to DHS on Goldstones) – same College who beat House & Hilton, same House & Hilton who beat Westville…. the world would be a dull place if that theory was to be proven correct.
I have also never read much into AW/CW representatives. I am not a believer that the strongest team should have the most reps (unless you’re going to pick the entire team). Further – Boys tend to see past representation – they are rarely phased by the number of reps in the opposing team…especially when it’s derby day
So a team with 0 CW/AW reps beats a team(DHS-on their Founders Day)with 9 reps who in turn beat a team(GW-on their OB day)with no less than 18 reps. It seems like the pressure of representation and the occasion has got the better of the boys. Hopefully this will not be an issue on the big stage next month. I was initially disappointed when I was told that Hilton would be playing Northwood on their O/B day. Not so much anymore.
@Klofie Pa: Lol…….ek sien op FB Affies reeds besig om al die skade te herstel
Maar welgedaan…..Kloof uiteindelik weer die Prinse van Pretoria
@Speartackle: …. een beter… hulle het die tydelike heining wat hulle ondersteuners van die veld af hou omgehardloop van blydskap en in proses hulle waterbottels op die grond gelos. skobbejakke! fotos ter stawing sal seker uitkom.
uitstekend met hulle spear.
@Klofie Pa: Hoe gaan dit met die tweeling?
Ek hoor Kloof het Affies se mure geverf
@Speartackle: en daar se hannes saterdag by game jys nog aktief op die blog!!
gedink jy en T is al in daai ouetehuis langs die westdene dam ingeboender en geleer hoe om babygrows en mussies te brei en hekel.
sien waterkloof vang nog na 4 jaar steeds die meeste wind!!
goeie game tussen die 2 skole gewees. al vergeet hoe hard en vinnig skolerugby is.
@Candies One of my boys (I am at a competitor school – so perhaps a pinch of salt there…) said that each grade is 340 boys, which makes the open age group 680 strong. Yikes.
@simpy: not sure, maybe in the region of about 1500?
@Candies is it true that Pretoria have 1700 boys in the school at the moment?
Great result for PBHS against the highly rated SJC. Congrats to the coaching staff, hard work pays off!
@Speartackle ????
Queens won 36-15 against Hudson Park.
They would have taken a lot of confidence out from the Grey PE game the week before. Chuffed for our half brothers from up the N6. Hopefully a turnaround for the rest of the season.
WAterkloof seker nou gunstelinge Virseker nadat hul die Konings van Noordvaal geklop het
@jakes: Ek noem julle my Franse span van die jaar.Klop die All Blacks een week om net n week later teen Scotland te verloor.Maar soos Garsies is julle besig om momentum tek kry en is julle n ander span in Virseker.Ek was daar teen Nelspruit en gesien dat julle op n dag enige span kan wen.Julle is baie gevaarlik en het al vroeer voorspel julle gaan aan die einde daar wees.Beserings aan cruicial spelers julle grootste vyand.Bly dit weg is julle meer as aansprakers.
@Djou: Ek is baie trots op daai span.Dis ook waar my klong speel.My opinie ons het nie saterdag ons beste game gehad nie,te veel individuele foute.Maar dit se baie van die span se vermoe en karakter.Iemand op die blog het gepraat van selfvertroue in jou vermoe,vertroue en respek vir jou afrigters en kaptein en jy het n wen resep.Baie geluk aan almal betrokke.
@Stier: Conradie skuif terug na 4 slot, Kotze terug na 7 flank.
Pretorius speel tweedes…
@Kattes-Strofes: Dit is glad nie lekker nuus om te lees nie. Ek is vas oortuig daarvan dat hy die CD span sou maak. Sal gou later vir Eric en Vanessa luitjie gee.
@Kattes-Strofes: Ek kry die man baie jammer. Verlede jaar net voor GK het hy sy arm gebreek teen Grey toe hy snaaks geval het en nou dit? Daai seun speel awesome rugby op vlank maar hy is nog beter op agt. Sy spoed is ook ongelooflik. Gelukkig vir Boishaai is Pretorius terug so almal skuif weer na waar hulle was in die begin van die seisoen. Roos gaan gemis word dit is verseker. Ek hoop regtig dat hy volgende jaar die hele seisoen kan speel en op agsteman.
Ek het slegte nuus vir die Boishaai ondersteuners. Ons no.7 flank, Ewan Roos het sy been gebreek teen Oakdale, en is blykbaar uit vir die seisoen. Ek vermoed dat hy ook n baie goeie kans gehad het vir WP se Cravenweek span. Jammer vir die jongman en sy ouers. Hy het gelukkig darem nog volgende jaar om weer te probeer.
@HE: Ek dink die redes hoekom skole kinders trek is legio. Seuns skole oor die algemeen dink ek het ‘n voordeel bo “co-ed” skole om seuns te lok. Ek dink egter dat die oud studente verenigings hulle grootste voordeel is. Soos ek verstaan is daar in New Zeeland ‘n co-ed en boys liga. Hulle speel in verskillende ligas. Dit sal nie hier werk nie, ons afstande is net te groot. Soos ek gese het die oplossing is nie eenvoudig nie en iemand gaan altyd voel hy word benadeel. Mens sal seker eers moet besluit wat jy wil bereik en dan ‘n plan bedink hoe jy dit gaan doen. Maar met so baie skole wat elkeen na sy eie belange kyk weet ek nie hoe mens dit gaan doen nie. Ons het ook nog nie eers begin praat wat die uitwerking van privaat skole op ons publieke skole gaan he of al reeds het nie.
@Ploegskaar: Goed om te hoor. Sterkte vir die volgende twee naweke.
@HE: Ek haat dit om enige Landbou games te mis, maar as ek standpunt neem hou ek daarby. Was darem steeds ‘n vrugtevolle dag en sal more game rustig kyk. Doen so voort, julle het baie vriende op en langs die veld gemaak ???
@Ploegskaar: Geweet jy gaan jou opwagting maak sodra die woord “tradisioneel” gebruik word . Jy het sekerlik die beste game tussen Boland en Stellenberg in n lang tyd gemis. Atmosfeer was great en niemand het niemand bedonner nie.
@HE: Aitsa! Jy staan naby aan die vuur as jy dit weet ?
@CharlesZA: Soos ek se, moontlik irrelevant. Ek hou van die derby idee, maar dink een van die ander tradisionele skole gaan ons voorspring en Gim se voorbeeld volg.
@Kattes-Strofes: Dit is ‘n baie moeilike probleem vir al die unies. Ek dink nie mens sal ooit al die skole gelukkig kan hou nie. Iewers moet die streep getrek word en dit lyk my is die probleem. Wat wel belangrik is vir my is twee dinge. Eerstens dat daar meer gedoen word om laerskool rugby te bevorder en die basis te vergroot deur die bes moontlike coaching beskikbaar te maak veral wat basiese vaardighede betref. Tweedens dat skole soos Stellenberg en ander wat nou al ‘n hele ruk goeie rugby speel ‘n duidelike pad het wat hulle kan stap om wel teen die top skole/liga te speel. Die eerste prys sal altyd wees as WP genoeg skole kan ontwikkel dat ons nie buite die WP hoef te speel nie. Ek dink as daar ‘n maklike oplossing was sou iemand dit al gedoen het. Gemeenskappe verander en skole veander daar is min skole wat konstant presteer al verander die gemeenskappe om hulle. HHH is ‘n perfekte voorbeeld.
@HE: Maak dit regtig saak? Is daar n trofeee vir n liga wenner? Indien wel, het ons dit al ooit gewen?
@CharlesZA: Goeie lys. Die vraag is net in welke liga speel ons dan? Miskien is die hele liga idee in elk geval irrelevant.
@Stier: Wat kultuur en akademie aanbetref staan geen van die skole onder bespreking terug vir dir wynland skole nie. Die vraag is dus vir welke “ander dinge” sou die kinders uit die noordelike voorstede en helderberg self besluit om na die top (wynland) skole te gaan. Wat dit ookal is, dit het baie oorredingskrag. Seker maar tradisie en geskiedenis.
@Kattes-Strofes: As ek kon kies wie ons elke jaar speel buite die feeste sal dit soos volg wees in geen spesifieke orde.
Durbanville
Brackenfell
SACS
Wynberg
Bishops
Rondebosch
Landbou
Kwaggas
Drostdy
Hugenote
Een van PRG/Gim/HJS
Bellville
Tygerberg
En laastens n derby teen een van Waterkloof/Garsies of Menlo.
Ons het eenvoudig nie genoeg spanne om teen PRG/HJS en Gim almal te speel. Hulle diepte is ook te veel vir ons. Hierdie skedule gee ons games teen ons locals, teen SS spanne en spanne soos HTSD, Kwaggas en Hugenote wat min of meer selfde hoeveelheid spanne as ons het. Game teen Pretoria span sal n lekker derby wees teen n soortgelyke span in noorde.
@Stier: Wel hier in Noordelike voorstede kan jy maar rondvra. Indien n outjie o/13 Cravenweek kry,is die kanse byna 100 persent dat hy na een van die groot rugby skole gelok sal word. Dit gebeur nou al vir donkie jare so.
W2at betref die aantal wedstryde in n vergrote Premier liga net die volgende. Nie al die skole wat ek genoem het as potensiele nuwelinge nie, speel by hierdie verskillende feeste nie, en ook nie gewoonlik teen almal van Drosdy, Outeniqua of Oakdale nie. Ook nie teen Grey of Affies nie. So hul wedstryde sal dus heelwat minder wees. Die groot rugby skole het beslis die diepte en vermoens om aan meer wedstryde deel te neem, soos ook bewys is is die afgelope paar jaar.
Ek het net daardie 4 skole genoem, omdat hulle nou al vir n geruime tyd ( hele paar jaar) kompeterende spanne(veral 1ste spanne) in die veld stoot. Ek verstout my om te sê dat hulle baie kompeterend sal wees (soos ook al bewys is) teen die Premier A skole van die Suidelike voorstede.Indien n skool in die top kompetisie vir n tydperk nie die mas kan opkom nie, terwyl daar weer ander is wat beter vertoon onderlangs, kan die nodige skuiwe mos gemaak word.Ek wil beslis nie die huidige 8 spanne hul status ontneem nie, maar om die aantal spanne wat n skool het, as maatstaf te gebruik om jou status te bepaal, klink net nie reg nie.Al het n skool 30 spanne en hulle kry gereeld groot pak, moet mens jouself afvra wat hulle posisie in die top liga regverdig.
Hierdie is maar net n besprekings punt, en het natuurlik nie enige invloed op wat die WP se baadjie draers se besluite is nie.
@Kattes-Strofes: Net een eerste span word gekies en daar is elke jaar tien of elf oop spanne so ek dink bitter min ouers kies ‘n skool soos Boishaai/Grey/Affies en ander, omdat hulle rugby goed is. Ja dit is deel van die pakket maar nie die hoof rede nie.
20 wedstryde elke jaar is baie en wat dan van skole soos PV, Strand en Stellenbosch om net ‘n paar te noem? Hoe gaan van die kleiner skole lyk na 20 games? Al het hulle die spelers op A en selfs B span vlak gaan diepte hulle kos met so ‘n lang seisoen. Boishaai het by die o/14’s baie kinders wat met beserings sit. As ‘n kleiner skool elke week geroer word gaan hulle sukkel om 20 wedstryde klaar te maak. Die skole in Kaapstad is nie die enigste ouens wat deurloop nie. As daar ‘n goeie rugby skool in die Helderberg was en hulle kon die seuns hier hou sou hulle self baie sterk wees. Kitshoff, Willie Le Roux en Pollard was almal hier in die Helderberg op laerskool maar nie een het hier gebly nie. HHH het al ses Springbokke gehad. Bader Pretorius wat vir Michaelhouse gespeel het en toe vir die Leeus, Hanri van Heerden, Michael Visser, Manny Ras, Eric Myburg, Brendon Venter se klong, PRG se huidige eerste span stut, vlank, agsteman, loskakel en vleuel kom almal uit die Helderberg. Die Helderberg verskaf ook elke jaar meer as genoeg spelers vir die WP o/12 en 13 spanne. Hulle sal verseker ook deel moet word van so ‘n “liga”. Tussen PRG, Gim, Boishaai en Boland se o/14 A spanne weet ek persoonlik van sestien seuns wat verlede jaar in die Helderberg op laerskool was. Ek praat dan nie eers van daai skole se B en C spanne nie want daar sit nog meer. Net een seun wat verlede jaar reserwe was by Laerskool Lochnerhof se eerste span het hier in die Strand gebly die res is almal weg. Dit het niks met rugby te doen nie maar die ander dinge wat die top skole bied.
@Carl de Kock: hehehe…blaaskans! Next week Bishops then Landbou following week…
@Rainier: Ja Affies started their season well against Helpies or maybe it was Helpies who did not have a good start to their season against Affies
@jakes: But Affies lost to Kloof who lost to Helpies who lost to Affies…..
EG Jansen 75-Florida 5….ouch..EG Jansen getting back to form at a fast pace the last few weeks and looking dangerous in the Beeld/ Virseker series. Thinking that Florida narrowly lost against Affies I did not expect this score.
@Grizzly: Dis ‘n goeie rekord daardie. Een kenmerk van die Grizzlies is dat hulle regdeur die seisoen nooit opgegee het nie – en moes gister weer tot aan die einde veg om te wen!@Riempies: Baie jammer om te hoor. Maar hy sal sterker terugkom, hetsy in rugby of enigiets anders want die dinge bou karakter wat andersins eers later sou gebeur.
@HE: In my mening sal die top, provinsiale laerskool mannetjies omtrent almal skuif na een van die Wynland skole, beslis vir rugby, maar ook ander redes angesien daardie skole ook presteer op ander gebiede. Ek persoonlik dink eerlikwaar dat, indien die 12 span liga aanvaar word, die nuwe skole veel sukses sal behaal om daai manne te behou nie. Wat wel waar sal wees, is dat hulle hulself beter kan bemark onder die kongklomp in hul omgewing.
Wat betref die aantal wedstryde per seisoen. n Twaalf skool A liga beteken 11 wedstryde vir elkeen. Voeg dan by vir Outeniqua, Oakdale en Drosdy (en nie almal speel ook nou teen hulle nie) en jy kom by maksimum 14 wedstryde plaaslik uit. Dan nog die feeste (St.John, Noord/Suid en Wildeklawer) en jy moet nog maksimum 5 wedstryde byvoeg, vir n totaal van moontlik 19 in die seisoen. Die Gimmies (teen Affies), Boishaai(teen Grey Bloem) en Paul Roos ( teen Grey Bloem) het ook nog n jaarlikse instelling, wat hulle op 20 wedstryde te staan bring. Ek herhaal dat dit slegs die geval is indien jy teen Outeniqua, Oakdale en Drosdy ook speel. Ek het nou net gaan kyk. My klong hulle het in 2015 21 wedsryde gespeel (uitsluitend die Nuweland wedstryd) en die res is geskiedenis. So dit kan gedoen word.
@Riempies: Jammer om te hoor,ek het nie gedink dis so ernstig nie,was baie goed tot met besering.Sterkte vir die yster en julle vir more,hoop op goeie nuus.
@Stier: Ja, geen maklike antwoorde nie, maar solank die skole ten minste probeer om hul rugby te verbeter kan mens sekerlik nie meer vra nie. Dink egter nie koshuise is die probleem in die noordelike voorstede nie, die seuns woon binne n 10km radius van baie goeie skole, maar ek aanvaar die koshuislewe in Paarl is net meer exiting . Laat ons egter nie kla nie, ten minste speel al die skole nog teen mekaar sonder te veel “issues”, ongeag die liga waarin hul kompeteer.
@2021: Dit lyk my daai skeidsregter se grootste skande is dat hy rond en dik is.
Wonder as hy maer was of dit ook saam met sy onbeholpenheid genoem sou word….
@Riempies: Eish, dis darrem baie hartseer en ons voel saam met julle. Hoop die uitkoms vir Ruhan is beter as wat julle nou dink. Baie sterkte en hou maar die blog op hoogte.
@HE: Ek stem saam dit is moeilik vir die B liga spanne, maar soos genoem het Durbanville baie WP seuns gekry. Skole werf vir hulle rugby maar die ouers en seuns gaan nie na skole omdat hulle die rugby kies nie.
As selfs die skole in Gauteng ons kinders teiken beteken dit mos dat daar baie seuns hier in die kaap deur ons vingers glip. As ons net ons talent anders wil verdeel eerder as om die poel te vergroot gaan ons niks verander nie want soos gese gaan jou groot skole altyd meer kan bied en sal hulle altyd ‘n voorsprong he.
Ons moet eerder in die WP meer doen om ons laeksool afrigting te verbeter by meer skole. Ek dink ook daar moet ses WP onder dertien en twaalf spanne, op meriete gekies word wat elke jaar. Dan speel hulle in ‘n WP laerskool naweek, dit sal baie meer waarde he as o/13 CW. Al die skole kan dan kyk wat daar is en sal baie outjies wat nie raak gesien word nie opgeneem word by van die skole. Die groot skole kan net soveel spandeer. Die vraag is egter hoe skole wat nie koshuise het nie, elke jaar top kinders gaan kry. As jy net moet staat maak op die talent in jou direkte opvangs gebied gaan dit moeilik wees om elke jaar te perform. Soos enige streek in die land is daar skole wat benadeel word oor verskeie redes of dit regverdig is weet ek nie. Die oplossing in my opinie is om die laerskool basis te vergroot en beter te maak. Dit maak egter nie saak hoe groot jy die “liga” maak nie daar gaan altyd skole wees wat gaan uitmis, want ons het net te veel skole wat rugby speel.
@Stier: Stier my ou maat ek sien Brugstraat 2018 is al oplossing vir gister se probleem met die skeidsregter en dan sit die skoen dalk aan die ander voet. Net een tegniese regstelling. Die Oakdale lynregter was nie n Oakdale afrigter of onderwyser of ouer nie. Ek dink as dit nie een van die 3 was nie, kan ons aanvaar hy was redelik neutraal was, al fout is dat hy net nie n skeidsregter kleed aangehad het nie en ook nie n Boishaai oog in gehad het nie. Wat ek volkome saam met jou stem as ons die skeidsregter uit die prentjie haal , is dat kinders moet leer dat in games jy calls teen jou gaan kry en jou focus moet behou. Ek was vanjaar al paar keer in die WP, Boland en SWD en orals het daar vraagtekens oor die 31 ste man op die veld gehang. n Groot skeidsregter ghoeroe (sy kind is daar by julle) vertel my gister daar langs die veld, vra vir Boishaai , ons sal vir julle goeie refs bring hier na die plaas toe. Toe dink ek by my self – ja swaar, ons gebruik juis die provinsie om refs aan te wys omrede as die skool juis die skeidregters elke naweek moet aanwys en ……betaal (hulle het mos kostes)….blaas hulle net so dat hulle volgende naweek weer n ou gamepie kry. Eina volgende jaar op Brugstraat gaan die Refs se voorkoms, optredes en vertolking van die reels ook onder die vergrootglas wees.
Dit val my by…….n ou rugbyvriend van my van die Kwaggas (ons twee was laas Saterdag dik die d…….vir mekaar oor hulle refs……seg my dat hulle vroeg in die kwartaal by Brugstraat besoek af gelê het met daai no. 1 in die land 0/14 A spannetjie van hulle en die knie (hul enigste verloor) moes buig voor die Boishaai spannetjie a.g.v. die Boishaai Ref. Dit nadat hulle die einste spannetjie gewen het by die Kwagga rugbyweek in April 2017.
@meleond: Dis waar, om met 100 punte te wen is nie goed vir enige van die skole nie, maar is dit duidelik dat Durbanville se 1stes tans deur n uiters moeilike tyd gaan. Hul was baie kompeterend aan die begin van die seisoen. In dieselfde asem het HJS en Boland 60 plus punte teen Wynberg opgestapel en HJS nog meer teen Rondebosch, maar tog speel die skole nog altyd A liga. Die tipe tellings gaan van tyd tot tyd voorkom en ongeag of die opponente A of B liga speel. Ek dink die regte manier om die skole in die A liga te kry is soos jy se, gelydelik.
@Stier: Ek aanvaar dat daar baie meer is in die keuse van n skool as rugby, maar dit sou naief wees, om te dink dat die top onder 13 spelers nie reeds van onder 12 af “aangemoedig” word om hul skool in die Paarl voort te sit nie. Ek dink nie ek sal ver verkeerd wees as ek glo dat die meeste, indien nie al die onder 13 WP spelers van bv Gene Louw, Panorama en Eversdal in die Paarl sal eindig volgende jaar nie. Ek het geen probleem met die werwing van hierdie juniors nie, maar een ding staan vas, hul word gewerf vir hul rugby vaardighede, en hul word die geleentheid gegee om met die beste mee te ding. Dit kan die B liga skole eenvoudig nie bied nie, ongeag hoe goed die skole in ander opsigte mag wees. Stellenberg is tot n mate n uitsondering deurdat hul omtrent die helfte van hul wedstryde teen A liga skole speel, asook, vir nou, by Wildeklawer meeding. Die feit is, die skole wat Kattes genoem het, gaan nie sterker word of hul spanne kan vermeerder as hulle nie hul plaaslike talent kan behou nie, en hul gaan dit nie sommer doen in die B liga nie.Ek besef hierdie is nie n eenvoudige onderwerp nie, maar soos dinge nou staan gaan die A liga spanne net sterker word en die B liga spanne net swakker.
@Oakdale supporter: Daao scrummie speel lekker en as hy so gaan aanhou gaan hy nog groot rugby speel. Ons het ook ‘n paar manne gemis. Ons kaptein en haker is uit nadat hy by Grey sy been oop gesny het en ons eerste keuse vlank was siek en kon ook nie teen Oakdale speel nie. Dan mag ons tweede keuse haker wat velede jaar WP gespeel het en nog ‘n vlank nie vir die res van die seisoen vir die A of B span speel nie omdat hulle stout was by die skool. Ons het basies met ons derde keuse haker gespeel.
Uiteindelik kan Boishaai se eerstes vir die eerste keer vanjaar n blaaskans kry…ongelooflik die hoevelheid wedstryde wat gespeel moes word.
Werklik n besonderse prestasie sover.
@meleond: Hoekom ek ‘n fees vormaat soort gelyk aan wilde klawer verkies is dat al jou A spanne kan speel. Die probleem met van jou “kleiner” skole dat hulle baie wisselvalig is met die talent wat hulle kry. Kyk selfs Garsies wat nou al ‘n lekker prgram aan die gang het sukkel hierdie jaar by o/14. ‘n Fees kan al die A spanne mekaar vat en selfs die o/19 B kan speel. Durbanville se o/14 B sal honderd plus by Boishaai, PRG en Gim vat om net ‘n paar te noem. Hulle A span sal egter baie kompeteerend kan wees. Enige eerste span deelname sal beteken dat die Seisoen langer moet wees of dat skole buite ons streek gesny sal moet word. Ek hoor klaar van die ouers by Drostdy is kwaad omdat Boishaai hulle gesny het en hulle is nie eers in ons streek nie.
@Riempies: Sterkte daar! My seun het laas jaar in die 2de wedstryd van die jaar sy ACL afgeskeur! Die sielkundige pyn was erger as die fiesiese pyn. Daar was tande gekners en die trane het gevloei. Hy is weer op die veld! Ek gesels die ander dag met hom en vir die eerste keer sê hy dat hy nou vrede kan maak met wat gebeur het, want daar was ‘n groter plan met sy lewe en dat die jaar weg van die spel hom eintelik goed gedoen het.
@meleond: Dit gebeur klaar. Ons speel baie keer teen een skool enmdan stuur ‘n derde skool ook spanne om te help waar daar nie genoeg spanne is nie.
@HE: Die probleem is mense dink kinders kies skole op graad agt vir rugby? Verlede jaar het ek baie graad sewe kinders geken van reg oor die kaap. Nie een ouer of kind het ooit gepraat oor die rugby nie almal het redes anders as rugby vir hulle keuses genoem. Durbanville het ‘n klomp seuns van die WP o/13 span gekry. Durbanville het hulle nie getrek met hulle sterk rugby nie. Daar was ander dinge betrokke. Skole maak heeltemal te veel van die rugby ding. HHH, Strand was almal goeie rugby skole op ‘n tyd waar is hulle nou. Jou rugby kan die beste in die land wees maar as ‘n skool nie oor meer as dit gaan nie sal jy altyd sukkel om die top kinders te trek. Goeie rugby gaan dit nie verander nie. Skole soos SACS, Wynberg, Bishops en Rondebosch trek goeie kinders al is hulle rugby nie altyd sterk nie. Jou groot skole met veral sterk old boys en tradisies het altyd ‘n voordeel of mense daarvan hou of nie. Die rugby is egter baie selde die rede vir graad agt skool keuses. As dit is moet daai ouers en kinders hulle koppe laat lees. ‘n Skool wat ordentlik werf sal altyd seuns kan kry want die groot skole sal nooit al die talent kan vat nie.
@HE: Stem volkome saam. Stellenberg het bewys dat met goeie strukture in plek kan hulle saam praat met van die gerekende top skole in die Weskaap. Net een ding, ek is nie teen gunste wat gister gebeur het waar SACS 100 punte opgesit het teen Durbanville. So stel bloot gelydelik sodat seuns nie moed verloor nie!
@Stier: Ek dink jy verstaan my verkeerd. Byvoorbeeld, as Wynberg teen HJS speel en hulle wil net op A/B vlak gelyk speel, maar van C teen ons D spanne wil speel, dan word ‘n ander skool genooi wat voel hulle A span sal kompiteerend wees teen ons C spanne. So daar is nie ekstra tyd nodig nie, dit is deel van die sportsorganiseerde se taak. Skies as ek nie 100% duidelik was nie.
@Riempies: Bad luck man ek voel vir hom. Die timing is baie sleg, kom ons hoop dit is nie so erenstig nie. Sterkte vir julle hou net aan glo.
@Kattes-Strofes: Vir n begin sal dit maak dat die genoemde skole hul spelers behou en in n baie beter posisie sal wees om belownde spelers te werf in graad 7. Daar bestaan defnitief n persepsie, reg of verkeerd, dat tensy jy na een van die wynland skole gaan, en in die A liga deelneem, jy nie sommer raakgesien gaan word as dit by provinsiale spanne kom nie. n A liga span of twee in die noordelike voorstede kan net skole rugby in die area versterk. Daar kan nie geargumenteer word dat die skole nie sterk genoeg is of genoeg spanne het nie want een van die groot redes daarvoor is juis dat baie plaaslike seuns hul rugby na graad 7 in die Paarl gaan speel. Die skole sal aanvanklik sukkel maar vinnig kompeterend word as hul plaaslike talent kan behou, Stellenberg het dit gewys en Durbanville se junior spanne bevestig dit.
@meleond: Dit gebeur klaar. Ons het gister weer teen Oakdale op gespeel. Dit is eintlik net Affies, Grey en PRG waar almal kan speel en niemand speel op nie. Die probleem is tyd? Waar gaannjy nog tyd maak? Gaan jy Oakdale en Outeniqua drop of eerder die feeste stop en Kaapse skool fees hou oor twee weke van seg vyf games vir elke skool?
@Kattes-Strofes: As ek in ag neem wat die laaste 2/3 jaar gebeur as HJS teen die suidelike voorstede skole speel, waar van hulle byvoorbeeld net 1ste & 2de XV talle teen ons gelyke wou speel, maar dan van 3rd’e wil hulle ons 4de spanne ens speel. Dan sien ek geen rede hoekom, waar dit moontlik is, daar ‘n dag met meer as een skool gedeel kan word nie. Dus as skool X op elke vlak 5 of meer spanne teen ‘n skool Y speel, wat meer as 5 spanne op elke vlak het en skool X voel dat hulle kompiteerend genoeg sal wees om teen Y se A/B spanne te kan meeding, maar voel dat van C span vlak af dalk teen Y se D vlak spanne te wil speel, dan moet daar ‘n ander skool gesoek word wat dan hulle A spanne teen ons C spanne te laat speel. Dit sal beteken dat meer kinders by skool Y wat minder kans kry om te speel, meer sal speel en skool X beter blootstelling sal kry en hopelik oor ‘n paar jaar ‘n skool X sal kan word.
What a game at DHS yesterday. Great display schoolboy rugby. DHS backs extremely dangerous,but the Ville defense was excellent. I think the early try in the corner set the tone for Westville. Then the last minute yellow card to the school 12 for a deliberate knock down with the resulting penalty winning it.
@Rugbyman: @knowthegame: Dankie manne. Ja die man is in pyn vandag maar sal hopelik more weet wat aangaan. Die man leef vir rugby so is maar bietjie hardseer. Sy planne mooi geloop tot gister. Ons almal ken ma die risikos van die game. Geen opset was betrokke nie. Net bad luck.
Great game gister gewees. Hy darem nou 3 keer teen Garsies gewen. Min manne kan dit se
@Kattes-Strofes: Die probleem is soos jy seg baie van die groot skole se laer spanne sal nie kan speel nie. Dalk moet ons al die feeste soos St Johns en wildeklawer los en eerder ‘n fees ot twee vir kaapse skole in die kaap hou waar al die “kleiner” skole met minder spanne die grooter skole kan pak en soos wideklawer speel al die o/19 A o/14 tot 16 A’s en ons kan die o/19B bysit. Dit sal dan al die skole ‘n kans gee om teen mekaar te speel en dit spaar ook ‘n klomp geld as ons dit plaaslik hou.
@2021: @Oakdale supporter: Jammer maar daai man mag nie ‘n game hanteer nie, op geen vlak nie. As dit sy eksamen was het hy in sy moer gepluk tensy die slaagsyfer 33,3% is dan mag hy dalk dit net maak maar 34% geen kans. 2021 jammer oor die ouers wat so kwaad was maar ek dink mens kan verstaan hoekom hulle so kwaad was. Om mer te begin het hy een van ons kinders gespoeg. Oakdale ouers se vir hom van beweerde ongeoorloofde spel wat hy nie gesien het nie. Hy vra hulle wie die skuldige was en dan gee hy die kind ‘n geelkaart wat hy nie eers by hom gehaad het nie? Ouers langs die veld maak die calls? Toe die game begin kon mens sien hier is vandag sports. Binne vyf minute het jy amper vyf strafskoppe teen Boishaai. Daai dik ref gee binne minute ‘n strafskop nadat Oakdale ‘n bal tydens gebrokke spel voorentoe skop, die Boishaai fullback vang die ball en hy word gestraf vir omkant spel en die strafskop word gegee waar hy die bal gevang het? Ek het nog nooit in my lewe van so ‘n reel gehoor nie. Sekondes later knock Oakdale, hy wys voordeel vir Boishaai, ‘n Boishaai speler gryp die bal vorder ‘n meter en word getackle, hy verloor die ball, skrum Oakdale? ‘n Minut of twee later breek ons vleuel en hy is reg deur, hy hardloop seker vyftien meter en toe blaas die ref en se die pass was forward? Die tipe call het in die tweede helfte nog twee keer gebeur waar ‘n seun skoon en los deur is en dan nog ‘n hele ent hardloop voor hy hulle terug roep. Almal weet daai passes was nie voorentoe nie, as dit was sou al die Oakdale ouers reageer het en hulle het nie. Oakdale druk toe ‘n minut of twee later daai drie waar soos jy seg daar omkant spel was van Oakdale. Toe skop Oakdale mis en ‘n Oakdale ouer wys die skop is oor al staan hy onder die regter paal terwyl die bal net net links verby die linker paal is. Die Boishaai o/14 vlagman het sy vlag eers nie gelug nie maar toe die “oom” lug, toe lug hy eers halfpad en toe heeltemal maar waar gaan ‘n kind ‘n ouer aanvat? Die punt is as ‘n game so begin gaan ouers kwaad raak. Om dan vir hulle te seg soos een ouer het, dat Oakdale verlede week teen Gim deurgeloop het asof dit nou die swak ref teen ons moet regverdig is verkeerd, tweedens het die ouer dan ook met daai stelling erken dat ons geboor word. Die tweede helfte het Oakdale ook darem so ‘n bietjie begin deurloop. Die meerderheid van die swak calls was steeds teen Boishaai. By die o/14 B game is ek nie bewus van een ouer wat gekla het van enige van die twee skole nie. Die ref sou baie beter gewees het vir die A span game. Hy was die vlagman by die o/19 A wedstryd. Boishaai het die o/14 B en C games gemaklik gewen. C game was blykbaar net so swak, twee seuns met geel kaarte af, een was ook Oakdale ouers/onnie se call nadat die ref nie eers die voorval gesien het nie? Punt is as mens sover ry om dan so ‘n hanswors te kry vir ‘n ref terwyl daar duidelik beter refs was is ‘n skande. Altwee spanne is die kans ontneem om mekaar ordentlik op gelyke voet te kan vat deur die swaap. Albei skole se ondersteuners is ook van ‘n riller wedstryd beroof.
@4×4: As jy na sewes luister het hulle Helpies game die 2 span laat speel en die groot kanonne vir Affies gehou,moet se dit het gewerk,smart man.Nog nie affie hoor kerm nie.Net feite van beserings op tafel gesit en die res vn die uitslae.
Riempies jammer oor jou seun,hoop nie dit ernstig nie.Hy het n great game gehad tot op daardie punt.
@sewes: Ons vat altyd ‘n pak slae soos ‘n man en was dit gister weer die geval. Affies kon van die veld stap met hulle koppe omhoog. Ek dink nie dit sit in elke skool se broek om so baie beseerdes te hê en nog steeds ‘n top span soos Kloof ‘n goeie game te gee nie.
Weereens baie geluk aan Kloof julle was die beter span gewees.
@DC ARMY: They were 15-36 down.Remarkable come back against a very good Grey side.St Andrews have now become unstoppable.
@Umtata: I don’t think that’s ever happened in my lifetime.Great stuff!
@chief: kies gerus watter deel van sin jy wil gebruik.Ek het gese Garsfontein 2 baie beter in my opinie.Het jy n probleem daarmee.Gaan spoeg dan jou “dummie” en maak vrede oor wat ek dink
@Studebaker: Reeds om verskoning gevra vir my verkeerde woordkeuse. Ek nietemin baie trots op die seuns wat gister gespeel het. Hulle het werklik hulle alles gegee. Ek is egter amper meer trots op die 1000+ seuns op die pawiljoen wat ondersteun het. Ek dink hulle het in ‘n groot mate die 1stes gedra toe die “chips” af was.
Ek dink nie die bloggers, ouers en ondersteuners besef altyd watse impak beserings het op ‘n skole span nie… ek weet almal kry beserings en dis nie controlable nie maar dit het ‘n reuse impak op ‘n span! Party spanne is gelukkiger as ander deur ‘n jaar met beserings en dit balanseer seker maar oor tyd uit, maar dit maak dit nie maklikker nie!
@Riempies: is die outjie wat af is jou seun? Jammer man! Sterkte daar!
Net n vraag aan Wes-Kaapse ondersteuners.
Dink julle nie dit is hoog tyd dat die WP se skole baadjie draers weer kyk na die indeling van die Premieliga A skole nie. (tans net 8 skole).
Die feit dat n skool ten minste 16 spanne moet hê (hoe goed of vrot hulle ook mag wees)om te kwalifiseer, maak nie vir my sin nie. Met alle respek teenoor ons vriende van die suidelike voorstede, behalwe vir hul A spanne, knor dit maar laer af, en word daar gewoonlik moewiese tellings opgestel teen, veral die Wynland spanne. Of sulke uitslae voordelig is vir beide, betwyfel ek sterk.
n Mens kan aanvaar dat alle skole(behalwe die tradisionele groot rugby skole) die een of ander tyd n afjaar gaan beleef(as ek na uitslae vanjaar kyk, blyk dit Wynberg se beurt te wees vanjaar). Dit is ook geen skande nie, en almal beskou dit nog as n eer om teen hulle mee te ding.
My punt is dat die suidelike voorstede skole speel tans n dubbel rondte teen mekaar om genoeg kompeterende wedstryde te kry.
n Liga wat uit 12 skole bestaan maak vir my veel meer sin.Ek glo dat Stellenberg, Brackenfell, Tygerberg en Bellville nou al oor n geruime tydperk genoeg gedoen het om in so n liga te kan speel. Ja! Ek glo ook dat hulle sal meestal sukkel teen die Wynland manne, maar dit is ook nie n verskoning nie, want almal landwyd sukkel mos maar teen hulle.
Dit sal verhoed dat daar sulke belaglike bepalings jaarliks plaasvind, wat niemand tot eer strek nie.
Die kwessie van aantal spanne is nie onomkeerbaar nie. Alle skole het n sport organiseerder om genoeg wedstryde vir hul spanne te reel(dit gebeur ook reeds lankal).
Net my gevoel. Wat is julle oppinie hieroor ?
@Riempies: sterkte met jou seun. Haat dit as die kids seerkry. Wens hom n spoedige herstel en terugkeer tot die veld.
@4×4:Ek voel regtig vir Affies ons het self laas jaar met veertig plus eerste span seuns gespeel ek dink nie die gap tussen eerste entweede span seuns is die probleem nie maar dit ontwrig jou patroon wel. Selfvertroue is ook n faktor want die seuns word soms in die diepkant in gegooi maar sterkte vir die beseerdes. Daai een drie van affies was seker een van die bestes wat ek die jaar gesien het was regtig n goeie game nie temin.
@knowthegame:
Ek het gevra omdat hulle albei voorlopig in die Bulle se CW Span is, ek het definitief nie vir jou gevra om die seuns te kritiseer nie.
@knowthegame:
Ek het gevra omdat
@BoishaaiPa: Dankie vir navraag. Dit lyk nie goed nie. Wag om more n orthopeet te sien. Dink sy ligamente is af in die skouer. Dink nie hy sal weer die jaar speel nie. Maar bly positief tot ons Dr. more sien.
Baie geluk aan Garsies se seccies (Die Grizzlys!)Wat die seisoen onoorwonne af sluit.Met wenne oor onder andere EG,Menlo,Paarl Gym,Boland Landbou,Monnas,Nelspruit en Helpies.Saam met die 9 starters in gister se 1ste span wat volgende seisoen weer beskikbaar is plus reserwes en beserings lyk dinge goed vir volgende seisoen.Geluk dan ook aan die derdes wat ook onoorwonne af sluit.
@Stier: Ek moet met jou ook saamstem. Ek was eintlik spyt dat Oakdale eerste helfde saam met die wind gespeel het, want hulle het dit nie goed gebruik. Hulle het hulself eerder gestraf deur te ver te skop en so balle direk uit te skop of oor doodlyn, Verder het Boishaai hul kanse beter gebruik, veral met die geel kaarte. Met Oakdale se geel kaart het Boishaai dadelik gaan score, maar toe hul self ‘n geelkaart kry het hul ten spyte van die strafdrie dadelik teruggeslaan en gaan druk. Oakdale kon beslis die game wen maar dit was hul nie beskore en Boishaai bly onoorwonne vir ten minste nog ‘n week. Dit was ‘n lekker dag maar daai wind het op die einde dinge bietjie onplesierig gemaak. Dankie aan al die Boishaai ouers wat daar was.
Geluk Garsies op n goeie dag se SBR! Hard maar lekker.
Credit where it is due! Julle snoepie is AWESOME! En
Julle hardloop rugby is altyd lekker om te kyk en julle toets ons elke jaar behoorlik.
Klofies geluk, bietjie van n rubber bal seisoen?
Het KES teen Jeppe of St Benedicts gespeel? Either way tight game v top 5 teen span buite top 50! Hoop hulle word bietjie getiets nog die jaar.
@2021: Ek wil met jou saamstem. Daai ref het foute gemaak en wel albei kante toe. Wat egter vir my baie snaaks was met die vra vir die lynregter (Boishaai seun) of hy die drie kan toeken, was dat hy toe forward pass aandui, terwyl die Oakdale kind onderskep het, Forward was dus glad nie ter sprake en as n ref die lynregters moet vra oor omkant spelers gaan jy chaos hê, veral op die vlak. Daar is met elke beweging omtrent 10 Pa’s en Ma’s wat skree “Forward!!!!!!” Die ref was swak en dit is jammer, want dit is 2 wakker spannetjies wat goeie rugby speel. Stier, jy was reg oor daai Oakdale skrummie, hy is goed, baie goed. Ek is egter jammer dat hul agsteman laasweek beseer is en uit is vir die seisoen. Hy was glo ‘n sleutel speler en ek sou hom graag wou sien speel.
@BrotherBear: Die spanne het houe gewissel tot aan die einde!Ek skat daar was 5k mense.Ek dink die spanne was baie gelyk op met die verskil julle verdediging,julle spel by die afbreek punte en julle samespel.As n Garsie word ek elke naweek gespoil met goeie agterlyn spel.Moet egter se n paar van daai moves agter van julle het asem weg geslaan.Well done.
@Stier: Ek het gister net weer beleef hoe n Ref n mooi skole rugbydag op sy kop kan keer met beslissings. Ek moet egter net kwalifiseer, as n ref swak is, is die kanse baie goed dat hy na beide kante gedurende die wedstryd foute gaan maak. Al bevoordeel hy een span 10 en die ander span net eenkeer, kan die eenkeer n baie groter invloed op die game hê. Nie altyd ,maar dit kan gebeur. Wat gister by Oakdale gebeur het, het my nogal laasnag baie laat wakker lê. Daar is gister 26 wedstryde gespeel tussen Oakdale en Boishaai. SWD Skeidsregter vereniging(wat verantwoordelik is vir verkryging en aanstelling van skeidsregters) het vir al die wedstryde dit voorsien.Pluimpie almal was daar en betyds. Nou SWD se geografiese gebied is heelwat groter as Kaapstad. Die skeidsregters moet nogal al vêr ry en nou die belangrikste punt, van hulle het seker gister die mees intenste wedstryd van hul lewe geblaas met die beste “skeidsregters” wat langs die veld hom gekrit het.
Gister het ek na n drie wat Oakdale 0/14 A gedruk het vir Boishaai Pa’s gesê dat dit eintlik n strafskop vir hulle was. Sjoe was dit nou vet op die vuur. My kop is af gebyt. Word ek aangevat, ek is toe ook sommer later rooi om my enkels. Later in die wedstryd druk Oakdale n drie. Die stomme skeidsregter ken dit toe. Die skeidsregter vra n gr.8 boishaai lynregter (elke span is veronderstel om spanbeampte as lynregter te gee) of hy die drie kan toeken. Die outjie sê nee daar is n forward pass. Eishh. Besluit word omgekeer.
My punt some times jou win some times jou lose……@Stier jy is reg volgende jaar moet ons julle op Brugstraat kom speel. Dit gaan n game vol gebeurlike wees waaroor ons en ons seuns die res van ons lewens oor gaan gesels net soos die een van 2017.
@BrotherBear: Ongelukkig was ons aan die verkeerde kant van die 1 punt verloor. Wens ek kan daai game op video kry sodat nog mense die game kan sien.
@4×4: Dalk nie die beste keuse van woorde nie. Afgewaterde span. Affies se 2de span sal in 90% van die gevalle ander skole se 1ste span wees. Niks met diepte te doen, wat nie daar is nie, diepte is daar…
@Katte-Strofes.Affies het geen nodigheid gehad om te versoek dat die wedstryd uitgestel word weens al die beserings nie. Die seuns het opgedaag en vir Kloof ‘n behoorlike toets gegee, wat Kloof geslaag het, en vertrou ek dat die waardigheid komponent nog heeltemal in plek is!
Dankie Garsies vir ‘n lekker sport dag. Die eerste span het hulle goed van taak gekwyt en is werklik gedug. Agterlyn uiters gevaarlik. Wedstryd kon enige kant toe gegaan het. Soos @Riempies tereg opmerk “moenie die span onderskat nie”.
Welgedaan ook aan al Helpies se spanne, dink ons het meerderheid gewen. O/14A, O/15A en 1e span – almal taai wenne. Trots dat 1e span koelkop gebly het en hard gewerk het tot op einde. Blaps op eie doellyn het ons amper wedstryd gekos, maar span het gefokus gebly onder goeie leiding deur Mark.
Sien die Kaap en Kzn het ook elk ‘n 1 punt verskil wedstryd gehad – lekker SBR.
Ek het gou die Helpmekaar/Garsies game gekyk. Welldone aan Helpmekaar, dit was ‘n lekker close game. Ek het egter die gevoel gekry dat Helpmekaar die sterker span was. Daai no.6 is ‘n yster.
Waar gaan ons pro rugby heen? Die Bulle speel nou al voorwedstryde vir die skole?
Roos is af in die Oakdale game en sy enkel het baie seer gelyk. Weet iemand iets?
@Oakdale supporter: Terug by die huis met lekker reen na ‘n lekker dag van rugby. Dit het baie skrop gevat om al die stof uit my ore, neus en ander ongemaklike plekke te kry. Daai wind was ongelooflik. Dankie aan Oakdale vir al julle moeite en gasvryheid. Die Bloutrein het amper vandag ontspoor. Oakdale het teen Gim gewys hulle gee nooit op nie en vandag het hulle dit weer gewys. Twee swak skoppe in die tweede helfte het hulle egter die game gekos. Dit was bietjie vreemd want in die eerste helfte met die wind bietjie meer in hulle guns, as mens so iets kan se met daai dwars wind, het hulle amper nooit die wind gebruik om veld te wen nie. Al het Boishaai vandag nie hul beste dag beleef nie het hulle nog steeds gewen wat seker maar ook iets se van die span se karakter. Ek dink Oakdale gaan egter nog ‘n paar spanne skrik maak.
Die o/14 A game was egter baie teleurstellend. Albei spanne was lus vir jol en ek persoonlik het baie uitgesien na die wedstryd
Ongelukkig loop daar toe so ‘n ronde klein mannetjie met ‘n fluitjie op die veld wat nie net sy geelkaart by die huis vergeet het nie maar sommer sy reel boek ook. In my hele lewe het ek nog nie so iets op ‘n rugby veld gesien nie. As ek dit nie self gesien het nie en iemand moes my vertel het wat gebeur het sou ek dink hy lieg. Ek moet darem my hoed afhaal vir die onnies van Oakdale wat na die game vir ons seuns kom jammer se het oor die swak ref. Oakdale het ‘n lekker span en ek gaan hulle vordering definitief dop hou. Ek is egter trots op die Boishaai seuns wat aanhou speel het al moes hulle baie gefrustreed gewees het. Weereens dankie Oakdale sien julle volgende jaar op Brugstraat.
@Riempies: Hoe ernstig is daai klong se skouer?..Het baie eina gelyk toe hy afkom. Sterkte daar en hoop herstel is gou!
@4×4: Net ter inligting. In 2015 moes Boishaai, baie laat in die seisoen, sonder hul vyf SA Skole spelers(wat spelers soos die slotte Ruben de Villiers en Salmaan Moerat en senter Manny Rass ingesluit het, wat natuurlik n reuse impak op die span gehad het) plus nog n beseerde eerste keuse flank, sowel as die coach, wat ook by die SA Skole span span betrokke was, gaan speel teen n omgekrapte Oakdale in Riversdal. Hulle was tot op daardie stadium nooit op hul tuisveld geklop nie.
Ons as ouers (die uwe insluitend) het kwaai gekla en gevra dat ons die wedstryd moes uitstel,aangesien die span se onoorwonne status op die spel was. Die skool het egter volgehou dat ons sal ons verpligtinge nakom, en beklemtoon dat die span wat op die dag vir ons uitdraf, ons skool se 1ste span is, ongeag beserings ens. Die boodskap wat ons gekry het ,is dat dit bly net n sport, wat die jong manne moet geniet, en is nie n kwessie van lewe en dood nie. Wen, of verloor, sal ons met waardigheid optree, aldus die baadjie draers.
Na n taai stryd wat ons met 25-19 gewen het, moes ons maar nederig die skoolhoof en sy senior manne om verskoning vra.
@Grizzly: Dit was regtig ook goed om jou te ontmoet. Dit was regtig n baie harde game. Dink enige een van span kon op dag wen.
Enige span wat Garsies onderskat gaan in wees vir n lekker pakslae. Sterkte met seisoen vorentoe.
Sjoe ! Wat n dag se skole rugby. My span het blykbaar geknor om vir Oakdale se boertjies te klop op hul Akkerfees in Riversdal.. Nietemin, well done, manne!
Dan ook baie geluk aan Klofies , met n puik sege oor Affies. Een van my gunsteling “underdog” spanne, Dok (Vyfster) se Ben Vorster, het ook n mooi sege behaal in hul derby teen Pietersburg. Helpies het nou n 3de wedstryd op n streep teen Garsies gewen, en het beslis nou die “bragging rights” verdien.
St. Andrews is beslis die verassings pakket vanjaar , en het weer n great wen behaal teen die sterk span van Grey PE.
Dan het Monnas onverwags maklik afgereken met Glenwood se Green Machine.
In die Wes-Kaap het Gim gans te veel skietgoed gehad vir Bishops. SACS se omgekrapte span het n hondertal teen Durbanville behaal EISHH! Brackenfell was gans te sterk vir DF Malan, om laasgenoemde hul 2de nederlaag van die seisoen toe te dien.
Ek was bevooreg om n skitterende en spannende wedstryd tussen Stellenberg en Boland Landbou te kyk. Hierdie was n stryd wat Stellies eintlik moes wen, maar hulle was hul eie grootste vyande. Hul gebrekkige dissipline het volgens my, op die ou end die deurslag gegee (3 geel kaarte). Stellies het vir die grootste gedeelte van die wedstryd beheer gehad, met hul agterlyn veral vlymskerp op die aanval. Hul ondersteunende spel, met die no.7 flank baie prominent, was ook uit die boonste rakke.Die Stellies skrummie was ook deurentyd n gevaarman met sy vlymskerp breekslae. Hulle het dus welverdiend teen rustyd voorgeloop, maar het steeds n paar geleenthede op punte gemis, met gebrekkige afronding.
Kort na rustyd, (met slegs 13 man op die veld), het die Stellies nog 2 driee bygevoeg om n gerieflike voorsprong op te bou.
Maar dit is toe wat die Boland boertjies skielk vlam gevat het, en soos wilde honde, wat bloed geruik het, begin saam jag het. Hulle voorspelers het in gebroke spel ingeklim, om sodoende omkeer besit te wen. Hul rolmaal bewegings vanaf lynstane was ook onkeerbaar, wat gelei het tot punte, en gaandeweg is die agterstand uitgewis.Stellies, wat toe teen die wind gespeel het, het steeds probeer om die bal die werk te laat doen, al was hulle onder druk. Die boertjies het egter beter verdedig in die 2de helfte, en het die tuispan vasgepen in hul eie gebied. n Strafdoel, laat in die wedstryd, was op die ou end die verskil van een punt tussen die 2 spanne. Vir n buitestaander, was dit rerig n plesier om sulke rugby te kon kyk. Geluk, en dankie aan beide spanne vir die vermaak. Dit was lekker opwindend!!
@Hanswors: Wat ek tuisbring is dat daar 9 van hulle gereelde 1ste span lede nie vandag opgedraf het nie. Ek vra omverskoning dit sal seker meer geregverdige opmerking gewees het om te se dat hulle vandag met 9 Tweede Span speler begin het. Ek dink dat die seuns hulle vandag besonders van hulle taak gekwyt het en dat die span vir Klofies ook ‘n behoorlike toets gegee het. Weereens niks met waardigheid te doen nie net ‘n feitlike opmerking rakende die besering spook wat daar loop, geniet julle wen
vandag. As ek so nadie ander uitslae kyk vandag sal Affies verseker volgende jaar terug wees
@DC ARMY: I heard it was a white wash against KC, hockey and rugby.
Well done Dale College
4×4:Dit is ongelukkig hoe dit werk. bBeserings is en sal altyd daar wees. Afgewaterde span se jy….. Affies het nooit n afgewaterde span nie, hoe moet die seuns voel wat vandag gespeel het? Moet nou nie dat ek my seining rondom Affies en die waardigheid waarmee hulle n verloor vat tot ander insigte kom met jou ondeurdagte kommentaar nie
@Grizzly: Gaan die game gou op SSL kyk.Dit is darem so lekker tool….
@chief: Het vandag met marnus se pa gepraat. Sy rehabilitasie verloop glad, en blyk dat Zack sowel as Combrinck sin ingelyks goed verloop. Ek verstaan dat die skool moontlik ook ‘n “step back” geneem het om nie noodwendig die seuns te probeer “fast track” nie maar hulle gereed te he vir CW.
@R&R: Combrinck, Donald, Tshuno, Potgieter (almal enkel liggamente) De Waal en Els (kruisliggamente) Mulder been breuk, Zack (tussenrib besering) en Wasserman het griep gehad. Groter probleem is dat Johan van Zyl ook die veld vandag moes verlaat net na die tweede helfde met wat lyk na ‘n ernstige enkel besering.@kokkie: Die seuns was laasjaar baie goed geroteermaar agv die besering spook wat vroeg al by Affies begin loop het die jaar dink ekdit het die afrigting span se beplanning mbt die rotering stelsel erg in die wiele gery.
@DC ARMY: Dream Team ?
@Umtata: this result reaffirms my suspicion that the EP CD Cravenweek team might actually be stronger than the Metro team
@4×4: beserings affekteer enige skool, selfs affies, dis hoekom ek n voorstaander is van n squad sisteem waar jou subs nie alreeds n game gespeel het nie, ons het in 2015 dit by PRG begin en dit het goed gewerk totdat ander skole gekla het en WP rugby dit gestop het. Ek is van mening dat u19 rugby deesdae baie meer intensief is as n paar jaar gelede en vir n seun om 2des te speel en dan dadelik te bench vir 1stes is n resep vir beserings, maar ek sien dalk nie die groter prentjie nie!
I hear Westville had a good win over DHS 25 24 at DHS on their old boys day. Great win for St Andrews
@chief: Eersgenoemde is nie in Garsies se 2 se liga nie,Nog n stampkar
@4×4: Ja dit was regtig n goeie game.Helpies n totale span wat totale rugby speel.Dis ongelooflik julle beserins lys.Om sonder die aliber van Marnus en kie te speel moet erg frustrerend wees.Wat kan mens maak?Julle uitslae egter baie goed by die ander spanne,so hou moed en bly positief.
@Grizzly: Ek oor jou.Julle het baie skoppe misgeskop
@Gimoldboy: ek weet wat jy bedoel, by PRG het ons ons 26 rugby en net so veel hokkiespanne, 6 golf spanne, dink ses tennis indien nie meer, waterpolo, mtb, en groot atletiekgroep, soos ek verstaan het ons nou meer hokkiespelers as rugby spelers, natuurlik is ons n seunsskool met 1200 leerders, vroeer jare het die meeste seuns egter net rugby gespeel, maar ding verander
@4×4:
Is Zack en Marnus uit vir Craven Week?
@Umtata: Apparently St Andrews were 36-20 down at some stage in the second half. Saints have now beaten Graeme, Queens, Selborne and Grey.
Saw the Dale game today, solid win.
@4×4: wat vir my meer kommerwekkend is, is die feit dat van die beseerdes in die CW span is, jy dalk enige idee wanneer hulle weer reg is?
Die verloor teen Kloof vandag het my bietjie laat nabetragting doen en die vraag wat opkom is of die kondisionering program die skuld moet kry vir Affies se beserings? Hulle het effektief met ‘n baie afgewaterde span teen Kloof gespeel en wat meer kommerwekkend is, is dat meeste van die beserings lang termyn beserings is. Voordat dat weer verwys word na verskonings soek sal ek gou die manne wat teen Paarl Gim uitgedraf het en nie vandag gespeel het nie aanhaal: 1. James Comrinck, Dewald Donald, Carl Els, Michael de Waal, Johan Mulder, Zack Briel, Marnus Potgieter, Sean Tshungo en Ruan Wasserman. 9 seuns uit jou starting line up….
Ek het gedink dat Affies se diepte dit dalk kon deurhak vandag,maar dit blyk my my teorie oor diepte is vandag verkeerd bewys.
Weereens geluk aan Kloof, julle het vandag die beter rugby gespeel.
@Grizzly: Lyk my julle het ‘n naelbyt wedstryd gehad. Geluk aan Garsies sowel as Helpies…lyk my beide spanne het sprankel rugby gespeel.
St Andrews 41 Grey High 36
Dale College 38 Kingswood 5
@knowthegame: Niemand huil nie.Dis n aneliese van die game gerig aan iemand spesifiek vir kommentaar.Helpies het verdien om te wen,het gewen en is geluk gese.Garsies het egter 12 baie maklike punte weg gegooi met ons skoppers wat n af dag gehad het.Geen skande om teen hierdie span te verloor nie.Ek dink dis puik voorbereiding vir die res van Virseker.
@knowthegame: net oor die 500, waarmee ons 6/7 hokkiespanne en 20/21 rugbyspanne volmaak.
@Gimoldboy: wat is n handjie vol seuns?getal…300?laat weet hoeveel seuns Gim het asb
@Vyfster: en julle cancel op Helpies
@Grizzly: miskien maar drie van senter in 2 helfte duidelik nie n drie,slow motion wys hy verloor bal,so stop crying
@Riempies,Baie geluk Rieme!Great om jou en jou vrou te ontmoet,julle is moerse nice mense.Ek weet nou hoe lyk Spear en Hooit!Sorry Hooit maar kon nie daai foto van BB kry nie.Julle het n spesiale span en dit was n voorreg om teen julle te speel.Great game en sterkte met die res van die seisoen.
@Smallies: Ek het dit so verstaan. Hoeveel seuns wat O14e begin het, het later presteer, dink nou aan Fourie du Preez. Nee wat, ons kan gaan leer by die Kiwis. Hulle SBR gaan nie net oor wen nie, die ontwikkeling van die speler is meer belangrik. Dit is duidelik sigbaar as ons op Super Rugby vlak ons spanne met hulle vergelyk. Ons vaardighede is baie ver agter!
@Crusader: Wat n game en wat n vertoonvenster vir SBR!Helpies baie goed op die grond.Ek dink ons het die een laat wegkom.Ons het 12 punte met skoppe voor die pale gemis!Helpies was baie goed voor en agter,soos reeds gese 6 en 7 kookwater.Verdediging baie goed.Ek dink egter daai 2 geelkaarte het ons gekos,n probleem heel seisoen.Ek is egter trots op die Bere en kon regtig enige kant toe.Wat was die driee count?
Terloops, na ‘n paar snedige opmerkings oor Louis Trichardt se sterkte toe BV hul met 100 tal gewen het, kan ek maar net noem dat LTT 2 weke terug vir Frans Du Toit van Phalaborwa met 50 gewen het, en vandag naelskraap 21-27 teen Merensky verloor het…welgedaan Triegies
Trots om te kan sê dat ons die laaste 3 naweke teen Oakdale, SACS en die Biskoppe uit 60+ wedstryde net 2 verloor het. Vir n handjie vol seuns is dit sowaar iets waarop melding gemaak kan word.
Geluk Ben Vorster, (BV 41-29) dit was lekker om die Vossies weer ‘n slag regstreeks op TV dop kan kyk. 7 mooi driee, maar kon beswaarlik ‘n skop tussen die pale kry.
Ironies was die ander wedstryd op TV vandag Glenwood en Monnas, en dit was nogal ironies om na die Vossie game op tv hul losskakel van laasjaar vir Monnas te sien speel, vandaar die gemisskoppery…hahaha
So well done Waterkloof, ek het geweet jul sal Affies wen….lol…maar onthou net daardie loskakel is in sy graad 11 jaar, in middel van rugbyseisoen afgerokkel van BV deur Monnas….tydens Julie vakansie net voor die Limpopo finale en beeld uitspeel wedstryde sou plaas vind. Ons is nie kwaad vir Monnas nie, maar sou kon doen met sy skopskoen…..daarom, wees konsekwent en speel tog maar teen Garsies, want julle het tog teen Monnas gespeel.
Geluk Helpies…soos gewoonlik wen die grootskool die makro skool.lol…weereens geluk kloof, om na ‘n 45-8 verloor teen Helpies op te staan en Affies te wen is baie goed, maar jul amper identiese oorwinnings oor Paul Roos (38-25) en BV (38-24) het my oortuig julle staan baie goeie kans teen Affies
well done and welcome back PBHS, beating St Johns, maybe Affies should start to worry a little!
St Andrews continue to amaze en EG bly ‘n misterie met hul tellings wat so wissel
Geluk Nellies(Mpuma kampioene)…en ‘n spesiale shoutout aan Piet Retief wat vir Ligbron gewen het
Ek het die helpies vs garsies game bygewoon! Moet sê die game kon enige kant toe gegaan het! Baie geluk helpies! Was goeie footie gewees van albei spanne! Na die hooter kon garsies nog gewen het en toes die skop van die reserwe flyhalf met centimeters mis! Maar moet sê eks tevrede na great skole rugby!!!
Ook geluk aan kloof met julle wen!
@meleond: ek se ak baie lank n interskole dag moet gemeet word aan AL die uitslae op so n dag
@meleond: daai wat jy se is abseluut my punt
@Smallies: So vir daai o14e span wat self heel week hard geoefen het en vandag hul wedstryd gewen het, beteken dit niks as die 1ste XV tal verloor het. Dit is my probleem met SBR, als gaan net oor ń eerste span. Elke seun wat Saterdag na Saterdag daai trui oor sy kop trek is belangrik.
Baie geluk Kloof. Dit blyk my argument rakende diepte het in die hek geduik. Affies kon nie met hulle dieptedie gate vul nie. Kloof se vleuels het getoon hoe lyk spoed enhet 2 mooi driee gedruk.
@OudAffie: nou is die vraag wie het gewen Affies wat als behalwe die first team game gewen het of klofies omdat hulle die first team game gewen het?
Helpmekaar 28-27 Garsfontein Baie geluk Helpmekaar . Harde en mooi wedstryd !
Boishaai 36, Oakdale 31
@OudAffie: brilliant result for Waterkloof
Well done Waterkloof, @OudAffie: dankie vir jou deeglike bewusmaking op elke post oor die res van die tellings,,,
Monnas Witbulle 30 – 19 Glenwood
@OudAffie: Regte Witbulle verloor nie.
Halftyd Garsies 15-15 Helpmekaar
AHS vs Waterkloof 3 Junie 2017
O/14
A v A: Wen 79-0
B v B: Wen 91-0
C v C: Wen 95-0
E v D: Wen 67-7
O/15
A v A: Wen 35-3
B v B: Wen 24-3
C v C: Wen 105-0
O/16
A v A: Wen 34-24
B v B: Wen 33-12
C v C: Wen 64-5
E v D: Wen 31-0
6des v 5des: Wen 111-0
5des v 4des: Wen 27-0
3des v 3des: Wen 43-6
2des v 2des: Wen 39-19
Witbulle v 1stes: Verloor 15-24
Gespeel: 16
Gewen: 15
Gelykop: 0
Verloor: 1
Punte vir: 859
Punte teen: 103
Gemiddelde Telling: 54-6 vir AHS
@warriors7: Bennies – KES won 18-10
@CharlesZA: Stem saam, een van die beste games wat ek in n lang tyd gesien het. Boland se rolmaal bewings in die tweede helfte was net een te veel. Stellenberg se disipline het hul die game gekos, maar hul het weereens gewys hul hoort in die A liga, ongeag die feit dat hulle nie 16 spanne elke naweek kan speel nie. Die onder16 span het ook gewys waarom hy sou goed “gerank” word.
Boland het baie karakter gewys en hard gewerk vir die wen.
KES playing jeppe or St benedicts ?
Stellenberg 34-35 Landbou. Was n great game. Stellenberg is bitter baie by rucks gestraf. As ons maar net die game lekker los en vinnig kon hou sou ons hom deur gehak het. Eerste helfe soos demone verdedig, wens ons kan elke game speel soos vandag en vir 70 minute.
@Oakdale supporter: Dankie vir die tellings, lekker close games
Daar is mooi rugby by Bere Park vanmiddag http://thebulls.co.za/news/nonkontwana-at-the-helm-for-vodacom-blue-bulls/
@Oakdale supporter: O/16 Boishaai 27-24
Boishaai vs Oakdale
O/14 Oakdale 22-14
O/15 Boishaai 19-17