World Rugby u20 Championship 2017 – Baby Boks vs England

Semi-finals
16h00 South Africa vs England
18h30 New Zealand vs France

TEAM AND STATS


Pool A

Team P W D L PF PA PD TF TA BP PTS
1 England U20 3 3 0 0 128 58 70 18 6 2 14
2 Australia U20 3 2 0 1 76 63 13 8 7 2 10
3 Wales U20 3 1 0 2 93 78 15 13 9 2 6
4 Samoa U20 3 0 0 3 63 161 -98 7 24 1 1

Pool B

Team P W D L PF PA PD TF TA BP PTS
1 New Zealand U20 3 3 0 0 179 49 130 26 7 3 15
2 Scotland U20 3 2 0 1 69 86 -17 11 10 1 9
3 Italy U20 3 1 0 2 64 106 -42 8 14 2 6
4 Ireland U20 3 0 0 3 52 123 -71 5 19 2 2

Pool C

Team P W D L PF PA PD TF TA BP PTS
1 South Africa U20 3 2 1 0 133 51 82 19 7 2 12
2 France U20 3 2 1 0 103 48 55 14 5 1 11
3 Argentina U20 3 1 0 2 76 124 -48 10 16 2 6
4 Georgia U20 3 0 0 3 40 129 -89 4 19 0 0

FIXTURES

MATCH POOL DATE TEAM TEAM
1 A Wed 31May England u20 Samoa u20
2 B Wed 31May New Zealand u20 Scotland u20
3 C Wed 31May South Africa u20 France u20
4 B Wed 31May Ireland u20 Italy u20
5 C Wed 31May Argentina u20 Georgia u20
6 A Wed 31May Australia u20 Wales u20
7 C Sun 04Jun Argentina u20 France u20
8 B Sun 04Jun Ireland u20 Scotland u20
9 A Sun 04Jun Australia u20 Samoa u20
10 B Sun 04Jun New Zealand u20 Italy u20
11 C Sun 04Jun South Africa u20 Georgia u20
12 A Sun 04Jun England u20 Wales u20
13 A Thu 08Jun Wales u20 Samoa u20
14 B Thu 08Jun Scotland u20 Italy u20
15 C Thu 08Jun Argentina u20 South Africa u20
16 B Thu 08Jun Ireland u20 New Zealand u20
17 C Thu 08Jun France u20 Georgia u20
18 A Thu 08Jun England u20 Australia u20
19 Tue 13Jun 10th Seed 11th Seed
20 Tue 13Jun 9th Seed 12th Seed
21 Tue 13Jun 5th Seed 8th Seed
22 Tue 13Jun 6th Seed 7th Seed
23 S/FINAL Tue 13Jun 2nd Seed 3rd Seed
24 S/FINAL Tue 13Jun 1st Seed 4th Seed
25 11th/12th Sun 18Jun Loser Match 19 Loser Match 20
26 5th/6th Sun 18Jun Winner Match 21 Winner Match 22
27 9th/10th Sun 18Jun Winner Match 19 Winner Match 20
28 3rd/4th Sun 18Jun Loser Match 23 Loser Match 24
29 7th/8th Sun 18Jun Loser Match 21 Loser Match 22
30 FINAL Sun 18Jun Winner Match 23 Winner Match 24

Leave a Reply

187 Comments

  1. avatar
    #187 Djou

    @BoishaaiPa: Verstaan jou 100%! Net jou siel bietjie uitgetrek! :lol:

    ReplyReply
    15 June, 2017 at 15:14
  2. avatar
    #186 BoishaaiPa

    @CharlesZA: Dit gebeur as jy twee boodskappe met dieslfde asem wil probeer oordra…eerstens wou ek aandui dat hy nie misgekyk is nie..Glenwood het hom al daai tyd gespot…tweedens wou ek ook se dat nie elke rugbyspeler met bietjie talent altyd deur skole gewerf sal word nie of sommer net kan instap in die skool nie…beteken nie hulle word misgekyk nie.

    ReplyReply
    15 June, 2017 at 08:39
  3. avatar
    #185 Rainier

    Ek het weer die wedstryd gekyk. Ek dink van die kritiek teen die spelers is onregverdig. Met soveel omgekeerde besit van lynstane af en ‘n skrum wat meeste van die tyd vorentoe gegaan het en met die bal-in-hand vaardigheidsvlakke van die agterspelers en hulle spoed moes ons die game met 20 punte gewen het. Maar alles is weggeskop deur 9, 10, 12 en 15. In alles omstandighede en met gereelde geleenthede om die bal wyd te speel teen ‘n verdedigingslyn wat nog nie gevorm het nie. Skokkende game plan.

    My ergste WTF!!!! oomblik is kort voor die einde waar Willemse die bal invat in kontak in en die res van die agterlyn letterlik vir hom staan en kyk 5m agter hom – niemand wat van sy skouer af hardloop nie….

    ReplyReply
    15 June, 2017 at 08:23
  4. avatar
    #184 CharlesZA

    @BoishaaiPa: Moet se, jy het dit laat klink of hy nie goed genoeg was in sekere opsigte om by HJS aanvaar te word.

    ReplyReply
    15 June, 2017 at 06:31
  5. avatar
    #183 BoishaaiPa

    @Djou: Nee hy was nie regtig nie…maar Glenwood het mos probeer, so hy was nie heeltemal misgekyk nie. My skrywe het dalk verkeerd oorgekom en was nie op sy geval gemik nie, maar meer n veralgemening.

    ReplyReply
    14 June, 2017 at 23:04
  6. avatar
    #182 Djou

    @BoishaaiPa: So #8 was op jul “inkopielys”, hy kon egter nie die toelatingsvereistes slaag nie. Watter deel het hy gedruip? :lol:

    ReplyReply
    14 June, 2017 at 18:17
  7. avatar
    #181 Vleis

    @Speartackle: Yep, you are not wrong. 8-O My son played on a cricket tour in Wellington many years ago, so I found out first hand:
    1. how expensive the beers are (I’ll take out a 2nd mortgage on the house :( );
    2. how ugly the gooses are (we’re talking five std deviations from the mean); and
    3. how rugby mad they are – despite it being a cricket tour, the NZ dads only wanted to talk rugby. :lol:

    ReplyReply
    14 June, 2017 at 12:10
  8. avatar
    #180 Speartackle

    @Vleis: Just after the 1st test sorry…..flying back that very same night……bring enough bucks boerie….specially if you are a thirsty oke…this is not the East Rand

    ReplyReply
    14 June, 2017 at 12:01
  9. avatar
    #179 Vleis

    @Speartackle: Looks like we will pass each other in the air. My son and I are heading to NZ to watch the 2nd and 3rd tests. Why are you leaving before the 1st test?

    ReplyReply
    14 June, 2017 at 11:38
  10. avatar
    #178 Speartackle

    @knowthegame: Jy sou n hit hier gewees het met jou skuilnaam en kennis

    ReplyReply
    14 June, 2017 at 09:49
  11. avatar
    #177 Quagga

    @Hooit: Ek het ook gedink #2 en #8 was goed. Oor die agterspel het ek nie woorde gehad gisteraand nie en vanoggend ontbreek dit my nog….

    ReplyReply
    14 June, 2017 at 09:42
  12. avatar
    #176 boerboel

    Stem 100 persent saam met julle slim bloggers.Ons grootste probleem in SA Rugby is afrigting.Roux en Stick is bloot aangestel omdat hulle reeds by SARFU gekontRakteer was.Dit was die goedkoop opsie.Ons moet op alle vlakke ingesluit skole,NZse agterlyn/skill afrigters betrek om ons afrigters/spelers op te lei.Soos Frans Ludeke gese he het:’ITS NOT ROCK SCIENCE”

    ReplyReply
    14 June, 2017 at 09:42
  13. avatar
    #175 knowthegame

    @Speartackle: @Speartackle: Spear jou biscuit,dit klink lekker

    ReplyReply
    14 June, 2017 at 09:35
  14. avatar
    #174 knowthegame

    @Pinotage: Stick, om te dink hierie clown het die bokke afgerig,eish ek kan net my kop skud,sella

    ReplyReply
    14 June, 2017 at 09:34
  15. avatar
    #173 Speartackle

    @Rugbyman: Ongelooflik hoe ingelig Nieu Seelanders is oor rugby…verstommend….ek dink Spier, Sewes, Riempies, BrotherBear, Hooit en n hele paar ander moet n trippie NS toe reel en kom kennis inwin

    ReplyReply
    14 June, 2017 at 09:22
  16. avatar
    #172 Rugbyman

    @Speartackle: Magties! Dis lekker! Nou is ek baie jaloers! Ek mis nie een van daai games op die Kassie nie, dis baie goeie rugby!

    ReplyReply
    14 June, 2017 at 09:19
  17. avatar
    #171 Speartackle

    @Rugbyman: Het gisteraand vreeslik lekker saam met Justin Marshall en Ian Jones gekuier en toe wys ek hulle hoe erg is Suid Afrikaners oor skolerugby……hulle vra dat julle asb in engels moet begin stry dat hulle lekkerder kan lag

    ReplyReply
    14 June, 2017 at 09:18
  18. avatar
    #170 Speartackle

    @Rugbyman: Ek is in Nieu Seeland tot die 23ste met die Britse Leeus….

    ReplyReply
    14 June, 2017 at 09:13
  19. avatar
    #169 Rugbyman

    @Speartackle: Magties… waar kruip jy uit?

    ReplyReply
    14 June, 2017 at 09:00
  20. avatar
    #168 Speartackle

    Is daai Beresford nie nou die ou wat Radio 5 of 702 se verkeershelikopter ry en verslag doen ?

    ReplyReply
    14 June, 2017 at 08:49
  21. avatar
    #167 Rainier

    Om individuele spelers uit te sonder in die gemors maak nie sin nie. Ons weet almal dat gister se agterlyn met die bal wat hulle gekry het amok moes gemaak het, maar hulle is duidelik in ‘n rigiede game plan vasgemaak.

    Ek kan nie een geleentheid onthou waar ons enigsins moeite gedoen het om spasie te skep vir ons senters nie of waar Libbok kans gekry het om by die lyn aan te sluit nie.

    Ons weet wat spelers soos Papier en Bosch en Willemse en Simelane vermag as hulle speel wat hulle voor hulle sien, so ek plaas die verloor 100% op die afrigters. Hulle was useless by die Bokke en is steeds useless.

    #seanvirbokkieafrigter

    ReplyReply
    14 June, 2017 at 08:38
  22. avatar
    #166 Rugbyman

    @BoishaaiPa: Ek wou net seker maak…

    ReplyReply
    14 June, 2017 at 08:18
  23. avatar
    #165 BoishaaiPa

    @Rugbyman: Wie se vir jou hy is misgekyk?..Nie almal kan die vereistes slaag vir toelating nie!..Dit word nog deur die skool bepaal..Daar word nie net blindelings toelating toegestaan nie!

    ReplyReply
    14 June, 2017 at 07:31
  24. avatar
    #164 Rugbyman

    @Ploegskaar: Dis presies my punt! Ons het so baie pace in die backs, en dan skop ons elke denkbare bal. Die coaches was baie bang vir verloor en gewoonlik as jy is, dan verloor jy… Die skop en hoop taktiek het ek al iewers gesien…

    ReplyReply
    14 June, 2017 at 06:04
  25. avatar
    #163 robbie

    Ek verskil nie noodwendig van jou nie, maar alles is nie doom and gloom nie.

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 21:51
  26. avatar
    #162 Ploegskaar

    @Losbal: Darem mooi as Noord en Suid so mooi hande vat ???

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 21:51
  27. avatar
    #161 Ploegskaar

    @robbie: Daar was min prestasies, 8 was goed. So swak soos die res was moet hierdie vertoning voor die deur van die afrigter gelê word, waarom daardie 9-15 kies en ‘n GP probeer speel wat teenstrydig met hul sterkpunte en instinkte is? Versterk net my opinie oor ex-speler afrigters

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 21:50
  28. avatar
    #160 Losbal

    @robbie: ja, maar jy moet onthou, ek kyk al baie meer jare rugby as Ploegskaar. :mrgreen: hy het self so gesê.
    Ons kon die een gewen het. Dit bly n teleurstelling.

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 21:31
  29. avatar
    #159 robbie

    Ploegskaar jy maak aannames wat nie bestaan nie. Niemand het gese jy moet die verloor vier nie. As jy verloor vier darem ten minste van die spelers se indiwiduele prestasies. Dankie Losbal – dit lyk my jy verstaan wat by Ploegskaar verby gegaan het.

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 21:19
  30. avatar
    #158 Losbal

    @Dok F: Rig Beresford nog af? Waar is hy nou? Sout van die aarde rugbyman.

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 20:59
  31. avatar
    #157 Dok F

    @Rugbyman. Gelukkig vir ons het julle scouts hom gemis. Julle het mos toe PJ toe gekoop. Miskien was die bus vol gewees Gapsfontein toe
    @ploegskaar. Jy is korrek Beresford kan uit niks iets maak. As hy by een van die gekoopte skole was sou hy n legend gewees het. Hy is ook die persoon met die meeste 7 bekers en was ook SA sewes afrigter
    onder sy hande het verskeie sterre deurgeloop. Omtrent n hele span wat nounerens provinsiaal speel
    @CharlesZA volgens my nie gewees by van Riebeeck gewees nie.

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 20:54
  32. avatar
    #156 meleond

    @Hooit: Daar is ongelukkig heeltemal te veel seuns wat geidentifiseer word op ‘n vroeer ouderdom, b.v O13, wat dan ‘n kontrak teken met agente wat groot beloftes maak en dan aan die einde van die dag dit nie maak nie. Ek het die laaste 5 jaar baie gevalle gesien van seuns wat ‘n bietjie later ontwikkel met al die talent in die wereld, alle belangstelling in rugby verloor omdat hulle die persepsie glo dat as jy nie gekontrakteer word nie, jy nie verder sal kan vorder met rugby nie. Nee wat, SARU sal drasties die beleid rondom die kontrakteering van skoolseuns moet heroorweeg. Daarby bedoek ek nie dit moet nie gebeur nie, maar wend net die geld beter aan om sodoende meer seuns te kry om na skool rugby te speel!

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 20:40
  33. avatar
    #155 Losbal

    Voorspelers baie beter gedoen as wat ek verwag het. Goed geskrum, goeie lybstane en goed gedryf.

    Nr 9 was op die dag baie swak. Lyk ook nie na spanman nie. Sou hom vroeg al afgehaal het. Het meer van hom verwag.

    Nr 8 was hele toernooi en vandag absoluut fantasties.

    Nr 15 ook nie op vorm. Te veel foute.
    Nr 10 hope talent, maar opsies was vandag swak.

    Ons het die een laat glip.
    Miskien maar beter so – die All Blacks sou ons in finaal verneder het.

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 20:38
  34. avatar
    #154 CharlesZA

    @Ploegskaar: Was Augustus nie in Jan van Riebeek op n tyd?

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 20:32
  35. avatar
    #153 Ploegskaar

    @Pinotage: Dis korrek, ‘n onnie afrigter van ouds

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 20:22
  36. avatar
    #152 Pinotage

    @Ploegskaar: Is ek reg dat Gavin Beresford n onderwyser by Tygerberg is? En dat manne soos Andre Warner en Justin Geduld en Travis Ishmaeel ook deur sy hande is?

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 20:19
  37. avatar
    #151 Han

    The Fear of Losing was written all over our performance. Our forwards gave us the physical and mental edge and instead of using that to knock the English out, we ran for cover.

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 20:08
  38. avatar
    #150 Han

    Having had a disastrous year at Springbok level, Roux and Stick got appointed at the beacon team for the future. Today’s sad performance is clear proof that they don’t have the ability to groom our next generation to play what is in front of them and to play daringly with confidence. Is has been said regularly on this site and I confirm… Schoolboy rugby rules and that’s where it ends.

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 20:03
  39. avatar
    #149 Hooit

    @meleond: In die Wesrand is daar ongeveer 20 skole wat redelik tot goeie rugby speel. So vir arguments onthalwe 300 rugbyspelende matrieks wat klaar maak met skool. Daar is slegs 2 klubs wat o/19 rugby aanbied en o/21. Albei sukkel om 20 seuns te kry om Saterdae spanne op die veld te sit.

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 19:59
  40. avatar
    #148 meleond

    @Rugbyman: Raak ontslae van hierdie belaglike kontrakteuring van skoolseuns, belê in afrigting as ‘n loopbaan. Verdere belegging in klubrugby sodat die net wyer gespan kan word. Ons verloor heeltemal te veel talent agv die feit dat as jy nie na skool ‘n kontrak kry nie, jy nie goed genoeg is nie. Dit is BS!

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 19:54
  41. avatar
    #147 Rugbyman

    @Ploegskaar: Ek wonder hoe baie ander sulke manne verlore gaan oor hulle nie raakgesien word nie? Dis scary…

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 19:47
  42. avatar
    #146 Ploegskaar

    @Rugbyman: Gavin Beresford het hom in Gordonsbaai gaan haal, dink na ‘n 7’s toernooi. Was oorspronklik ook nie op WP se radar nie, maar dis ook nie nuus nie, en die unie se “nuwe” plaaslike talent identifiseerders kommitee is nou nog meer vertril as ooit. Beresdord, op die onderwerp van afrigters, ‘n man wat nou werklik iets uit niks kan maak

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 19:41
  43. avatar
    #145 Ploegskaar

    @robbie: Van waneer af is dit ‘n prestasie om te verloor? Jy behaal nie sukses in die lewe met deelname sertifkate nie, en hoe gouer die mannetjies en die afrigtingspan dit besef, hoe beter

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 19:36
  44. avatar
    #144 Pinotage

    @robbie:Dis van ja en amen se dat ons is waar ons is. Op skolevlak word briljante rugby elke naweek gespeel. By Boishaai , by Grey. Paul Roos, SACS, Gim, Affies, Helpies, KES, Ben Vorster, Welkom Gim etc etc etc…

    En daarna? Ja wat daarna? Dan foeter die blink afrigters die skills en flair op met rigiede gameplans. Nee wat. Maar jy is reg. Ek is bly vir Augustus vandag. Hy was uitstaande. In alle fasette. En nog n paar manne. So jammer hulle kon nie hulself gecoach het nie. Hulle sou beter gevaar het.

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 19:35
  45. avatar
    #143 Hooit

    @robbie: #8 was goed. Blink toekoms voor hom.

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 19:30
  46. avatar
    #142 robbie

    Julle BITCH en MOAN oor alles – maaknie saak wat op die veld gebeur nie. Vier liewer die spelers se prestasies.

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 19:21
  47. avatar
    #141 BuiteBreek

    @Rugbyman: Ek ken jou pyn. Ekself weas jare betrokke by laerskool provinsiale rugby. Het gesien hoe afrigter oor die kop gesien is hoër louere. Ek weet van afrigters by skole wat wondere met ‘n span kan bereik. Dis nie rocket science nie. Dis mind games. As die coach glo, sal die spelers glo. Dis ‘n maklike som om te maak.

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 19:12
  48. avatar
    #140 Rugbyman

    @Pinotage: Die slim manne daar op die bult in kaapstad wat hulself SA Rugby noem sal jou vertel dat ons skole swak afgerig is en daarom sukkel ons junior bokke… gmf! Maak my sommer naar…

    Eks nouwel nie ‘n onderwyser nie, maar ek rig darem al so paar dekades lank skole rugby af… ongelukkig is daar baie soos ek wat nie maklik raakgesien word nie… Daars top afrigters wat ophou omdat daar geen career path vir coaching is in die land nie… Dus het ek al lankal vrede gemaak daarmee dat coaching slegs ‘n hobby vir my is… daar is legio ander manne soos ek… jy sien as jy nie die regte maatjies het nie, of ‘n bekende oud speler is nie, of jy maak jou bek te groot oop dan staan jy geen kans nie…

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 18:58
  49. avatar
    #139 Rugbyman

    @Pinotage: Ek verskil nie noodwendig van jou nie… okay, okay… ek stem met jou saam….

    @Hooit: Die 8 was goed…

    @BoishaaiPa: Hoe het julle wynland skole Augustus misgekyk? Was daar nie iewers ‘n leemte nie…? :twisted:

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 18:51
  50. avatar
    #138 Pinotage

    @Rugbyman: En hoekom sub jy nie vir Libbok minstens halftyd nie? En is Gianni n vleuel? En is Damian nie die beste 10? En watter analfabeet het die gameplan uitgedink? En..en..en.

    Feit is ons het weer verloor toe dit saakmaak. Feit is die afrigtingspan moet verantwoordelikheid neem. Feit is ons kan nie langer bekostig om tevrede te wees met sulke treurige afrigting nie.
    Daar word soms effe neerhalend hier gepraat oor onderwysers wat rugby afrig. In hierdie uitgestrekte land loop daar onderwysers rond wat briljante afrigters is. Nie so glamorous soos sommige windgat, blinkgat, hoogsbetaalde afrigters nie, maar solid ouens vir ek my hoed afhaal.

    Maar wat, ons weet boggerol.Maar om die “dots te connect”, is nie so moeilik nie.

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 18:46
  51. avatar
    #137 Hooit

    @BoishaaiPa: Maar hy is darem n ligpunt in n baie donker prentjie

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 18:37
  52. avatar
    #136 Hooit

    @BoishaaiPa: Hopper nie meer aktief nie so Glenwood gaan hom nie claim op die blog nie

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 18:36
  53. avatar
    #135 BoishaaiPa

    @Hooit: Wonder of Glenwood hom gaan claim..hy het darem n hele naweek vir hulle gespeel. :mrgreen:

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 18:24
  54. avatar
    #134 Hooit

    @Rugbyman: Askuus. #8 was ook goed.

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 18:20
  55. avatar
    #133 Kattes-Strofes

    Voorlangs oorheers in vaste fasette. Augustus en Len Massyn goed in gebroke spel. Agterlangs het nie veel aangegaan nie. Baie goeie besit vermors. Libbok het n nagmerrie gehad. Die res van agterlyn ook maar vrot, veral met hul verdediging. Ons skakelpaar kon nie die wedstryd beheer nie, ondanks voorvoet bal. Eish! Manne !

    V9el egter steeds jammer vir die manne. Dit was naby. Ons behoort darem die brons te wen, indien ons weer teen die Hane moet speel. Ek glo nie hulle sal weer so goed kan vertoon soos laas keer nie.

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 18:16
  56. avatar
    #132 BoishaaiPa

    @Rugbyman: Die game moes al 15 minute voor dit geclose wees…1ste helfte opsies en swak lynskoppe ons dood..laaste minuut heroics is te laat

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 18:13
  57. avatar
    #131 BoishaaiPa

    @Hooit: Sorry my friend..I have to disagree…the one cup winner was useless today..poor option taking. Should have been subbed early.

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 18:11
  58. avatar
    #130 Rugbyman

    @Hooit: Jy het 8 gemis… en 8? Wat van 8…?

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 18:11
  59. avatar
    #129 Rugbyman

    @BoishaaiPa: as ons net patient was met bal in hand die laaste 3 minute voor daai dropgoal… dan sou ons gewen het… Ai… mens sou meer verwag van ‘n speler wat super rugby speel… rugby het nie plek vir heros nie…

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 18:10
  60. avatar
    #128 BoishaaiPa

    Jy vat jou punte as daar strafskop is..dis wat tel in semis…

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 18:09
  61. avatar
    #127 Rugbyman

    @kokkie: Ek stem nie met jou saam nie… ek vermoed Embrose mag nie sy gewone game speel nie… hy word in die kicking game in geforce… dis nie sy natuurlike spel nie! Ons maak ons spelers robotte en dan wonder ons hoekom sukkel ons later… met al daai frontfoot ball moes ons die engelse pap gehardloop het! Die game plan was duidelik… speel in hulle gebied en bid vir foute… met so backline? Nee man… sies!

    Ons setpiece was egter baie, baie goed! Ek verstaan net nie hoekom sub jy die voorrye wat so domineer nie…

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 18:09
  62. avatar
    #126 Rugbyman

    Agge nee man! Hoekom wil jy hero wees met 3 minute oor van die halflyn af speculate met ‘n dropgoal… ons het baie goeie gainline gekry met Augustus! Hy is ‘n yster! Hoekom nie net aanhou aanval nie? Hoekom so baie skop? Jy kannie ‘n 2-punt en later ‘n 5-punt lead verdedig met so baie tyd oor nie… attack the lead!!!!!!! Ons het so baie kanse gehad om die ene te wen… ons het als oorheers behalwe die scoreboard… Mens kannie met so verdedigende houding opdraf nie! Speel jou normale game in playoff rugby…

    Eks jammer, maar eks ook nie in die bosch koor nie!

    Die ligpunt is egter dat ‘n paar manne gewys het hulle kan dit maak! Augustus, wat ‘n MENEER! Moerat was baie goed so ook Willemse en Papier!! Semilane kan ook speel… eks onseker hoekom hy gesub is?

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 18:06
  63. avatar
    #125 kokkie

    @Pinotage: stem Bosch en Papier nowhere, ook afrigting nie so skerp soos die Engelse, maar dit is wat dit is!

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 18:03
  64. avatar
    #124 Hooit

    @4×4: Net sy lynskoppe?
    @Pinotage: Die SA skole sterre was amper almal teleurstellend. Kies spelers op vorm en nie naam nie. Beste voorbreld is SA#8 Augustus was/is brilliant.
    #8, #2, #8, #6, #8, #14 was good. Did I mention #8.

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 18:00
  65. avatar
    #123 Pinotage

    @Hooit: Boxkicks tot kotswordens toe. Dominansie voor absoluut vermors agter.

    Een uitstaande vertoning deur Augustus.
    Sorry maar ek sing nie in die Curwin Bosch koor nie. Takties swak.

    Uiters terleurgesteld want hierdie Engelse span is baie gemiddeld.

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 17:53
  66. avatar
    #122 4×4

    Van waar die game plan wat vandag gespeel is? Bosch total shocker gehad en Libbok se lynskoppe veel te wense oorgelaat…

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 17:52
  67. avatar
    #121 Hooit

    Maybe if more players get exposed to cup/knockout rugby will they learn how to handle it.

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 17:44
  68. avatar
    #120 CharlesZA

    Dominating scrums and lineouts. Yet we cant get in their half. Why all the grubbers?

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 17:05
  69. avatar
    #119 kokkie

    Eish Papier not having a great game so far!

    ReplyReply
    13 June, 2017 at 17:00
  70. avatar
    #118 BuffelsCM

    @beet: Agreed Beet! Stassen has been exceptional. What a pity about the injury. We’ll definitely miss his physical presence. That turnover against France was vital.
    Apart from doing his basics well, he’s had a very high workrate too.

    ReplyReply
    12 June, 2017 at 15:10
  71. avatar
    #117 beet

    Very sad to learn that injured Hendre Stassen out of the u20 World Championship altogether. He has definitely been one of the value adders to the cause. He has been hungry and relishing every opportunities to play and was outstanding during his start against Argentina. I won’t forget the turnover he got against France in a hurry. It happened when the Baby Boks were 23-16 down, time was practically up and the team was already looking like they were out of semi-final contention. The penalty won got us the ball back and a kick to the corner, a platform from which the equalizing try was scored.

    ReplyReply
    12 June, 2017 at 13:31
  72. avatar
    #116 BoishaaiPa

    @Rainier: Let wel..hy het gese hy kan verkeerd wees.. :mrgreen: ..

    ReplyReply
    12 June, 2017 at 07:29
  73. avatar
    #115 warriors7

    Think we should stick we the same team for the semis no changes needed. Len has been better than Zain, I hope they don’t put Zain in cause he’s “experienced”.

    ReplyReply
    11 June, 2017 at 12:50
  74. avatar
    #114 Djou

    @4×4: Stem saam! Stassen is ‘n yster en ek is bly hy het begin. Maar die wedstryd het gewys as jy so baie spelbrekers het, waarom hulle dwing om in ‘n patroon te speel. Die pak was sterk genoeg om vir die agterlyn die spasie te gee om hy flair ten toon te stel. En daar was die nodige afwisseling om nie voorspelbaar te wees nie.

    ReplyReply
    11 June, 2017 at 09:53
  75. avatar
    #113 Rainier

    @Stier: Garsfontein ‘n erkende tradisionele rugby skool?

    Dankie, dankie, dankie…. :mrgreen:

    ReplyReply
    11 June, 2017 at 09:31
  76. avatar
    #112 Stier

    Ek het nie die game gekyk nie maar dit klink of die manne goed gespeel het. Net een ding, sover ek kan sien was daar nie een blanke man in die agterlyn nie. Ek dink dit moet die eerste keer wees dat enige vyftien man “Springbok” span dit kon doen, en soos dit klink het hulle gekook. Dit is goeie nuus vir Springbok rugby. Die les is as kinders aan ordentlike afrigting blootgestel word presteer hulle. Ek mag verkeerd wees maar almal van hulle kom uit erkende (traditionele) rugby skole. Nou moet SARU net meer van die ouens in meer skole aan sulke afrigting blootstel.

    ReplyReply
    9 June, 2017 at 09:17
  77. avatar
    #111 Rugbymal

    @4×4: goeie gebalanseerde gertoning vandag gewees. Dink die span het dit nodig gehad voor semis.

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 22:24
  78. avatar
    #110 4×4

    @Djou: Jou opinie vandag oor die patroon? Dink die 4 en 5 kombinasie werk baie goed.

    ReplyReply
    8 June, 2017 at 21:42
  79. avatar
    #109 Rainier

    T14 finaal. Spelers word aan die nuwe Franse president voorgestel en van hierdie enorme manne buig ‘n knie voor hom – knop in my keel.

    Juan Smit se laaste wedstryd?

    ReplyReply
    4 June, 2017 at 20:50
  80. avatar
    #108 Djou

    @BoishaaiPa: Stem saam. Gesien hoe Papier vir Libbok skree na lg. hom gedwing het te boxkick. Die patroonrugby werk nie vir span met soveel “line breakers” nie. Hul sterkpunte word nie gebruik nie.

    ReplyReply
    4 June, 2017 at 20:11
  81. avatar
    #107 BoishaaiPa

    Paar ster name wat nie opleef tot hulle hype nie…swak doelose boxkicks..Simelane gewys hy moet 13 speel..enkele dinge wat ek raakgesien het..

    ReplyReply
    4 June, 2017 at 17:54
  82. avatar
    #106 Rainier

    @CharlesZA: Die probleem begin by die voorspelers. Daar is geen “go forward” bal nie en Papier kry die hele tyd statiese bal. 2 lynstane aan die einde wat nie werk nie en die skrum lyk wankelrig.

    2 stukkies individuele skill is enigste verskil halftyd. Nee wat…..

    ReplyReply
    4 June, 2017 at 16:54
  83. avatar
    #105 CharlesZA

    @Rainier: Box kicks gaan die einde van my wees. Mens kan nie so kak speel nie.

    ReplyReply
    4 June, 2017 at 16:49
  84. avatar
    #104 Rainier

    Ummm, 7-7 after 30 minutes.

    ReplyReply
    4 June, 2017 at 16:37
  85. avatar
    #103 Rainier

    Bosch op die bench.

    Willemse op 12.

    ReplyReply
    4 June, 2017 at 16:03
  86. avatar
    #102 Kattes-Strofes

    Ek is absoluut nie gekant teen WP nie, en beslis nie teen hul spelers nie. My klong het saam met ,en teen heelwat van hulle gespeel, en ek ken dus baie van hulle persoonlik, al vir baie jare.
    Ek beskou myself egter as n rugby liefhebber, wat nie eenoogig is nie, en dus nie net konsentreer op my “favourates” nie. Ek dink, as ek dit self mag sê, dat ek nogal n goeie oog het om talent te identifiseer (was darem 29 jaar n WP keurder, wat ek dink n rekord is).
    Die WP O/19 span van verlede jaar het n klomp naam spelers bevat (sommige verdiend,en andere weer nie). Hulle was dan ook die groot gunstelinge hieroor om die Curriebeker te wen. Hulle het ook die seisoen goed afgeskop (hul samespel was beslis aanvanklik baie beter as die ander unies, wat nog besig om hul beste span dinamieka uit te sorteer) en het die pas aangegee.
    Namate die ander unies, veral die Bulle en die Leeus egter begin saam speel het as n span, het sake drasties verander. Die Leeus bevoorbeeld, het hul laaste 10 wedstryde op n streep gewen, wat twee seges oor die WP ingesluit het.Die Bulle het op hulle beurt ook net 3 keer verloor (hul eerste wedstryd teen WP en dan twee teen die Leeus ,wat n naelbyt semi finaal verloor ingesluit het).
    Dit was dus duidelik vir enige rugby liefhebber dat daardie 2 spanne dus die beste vertoon het teen die einde van verlede seisoen. Hul spelers was ook op vorm en het dus oor die algemeen baie beter vertoon as die manne van die WP.
    Die meerderheid van die gekose Jong Bokkies span kom dus tereg ook uit daardie taai kompetisie, met die byvoeging van n paar skool sterre van verlede jaar. n Mens sou dus kon verwag dat die keurders daardie vorm en vertonings as n rigting aanwyser moet beskou, en dat die kern van die uieindelike span daarom gebou moes word.
    Dit is so dat die spelers nie hulself kies nie, maar dit bly tog bitter vreemd dat daar so baie spelers van een unie in die uitsoek span is(en dit was die geval in die wedstryd teen die Hane) wat nie verlede jaar perform het nie, ten koste van ander manne wat hulself teen genoemdes op n hele paar geleenthede bewys het.

    Ek sê weer. Indien die Stormers, wat verlede jaar bo-aan die SA konverensie ge-eindig het, geen spelers in die Bok span het nie, maar die Sharks, wat 3de ge-eindig het, het 8 spelers in, sou die hel los gewees het, of wat praat ek?

    Ek kerm beslis ook nie hier net oor die Leeus of Boishaai spelers nie. En indien iemand dink dit gaan oor my eie belange, glad nie. My klong kon teen die einde nie meer oorweeg word nie weens n ernstige knie besering.
    Daar is beslis n hele paar Leeu welpies wat ongelukkig kan voel, maar ek dink ook nog n paar van die Bulle spelers is ongelukkig. En glo dit of te not! Selfs n WP man of twee.

    Ek ondersteun die span egter nog een honderd persent. Was maar net nie gelukkig met die vertoning nie, en dan kom die negatiewe gevoelens mos maar uit.
    Go Bokkies !!

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 21:19
  87. avatar
    #101 Vleis

    @CharlesZA: I agree that the players do not pick themselves – where did I criticise the players chum? I’m criticising the selectors, coaches and senior administrators.

    Earlier in the season, WP narrowly beat the Lions, then the Lions beat WP (less narrowly)…and then the Lions annihilated WP. There is a clear development trend there chum. I can draw you a graph if that helps?

    Bottom line is this: if you think that the Lions deserved to have zero players in the match 23 and WP deserved 8 players then you need to see a kop-mechanic…en ek sal dit daar los boeta.

    If I seem a bit aggressive, it’s because I’m fed up with the crap that we have to put up with and apologists that accept the system.

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 20:34
  88. avatar
    #100 CharlesZA

    @Vleis: Ek het n baie lang post getik maar die site sukkel deesdae. Maar hoof punt was dat die spelers nie hulle self kies.

    Weet jy wat die result was tussen die 2 spanne vroeer in die seisoen?

    Chum? Dink ek sal maar dit daar los…

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 17:07
  89. avatar
    #99 Rugbymal

    Just saw on Sport 24 another WP player on his way Muller Uys. Xaba injured.

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 16:43
  90. avatar
    #98 Rugbymal

    @Vleis: atleast someone understands my point. And that same team got 50 againts them 2 weeks before.

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 16:42
  91. avatar
    #97 Vleis

    @CharlesZA: The side that lost by 60 to 19 had 8 players in the match-day 23, while the side that won by 60 to 19 had zero…and you don’t find that strange? Hmm…maybe rugby is not your game chum? :lol: :lol:

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 16:28
  92. avatar
    #96 Djou

    @BuffelsCM: Embrose Papier is waarskynlik die nederigste speler in daardie groep, indien nie die hele Suid-Afrika nie. Hy was soms ‘n karnallie, maar nooit stout nie.
    Wat my verstom is dat Stick hom uitsonder, maar nie die ander noem nie. Dit wys wat almal eintlik weet, Stick is nie ‘n baie goeie bestuurder nie.
    Hy het nie by die Springbokke gehoort nie en wys nou ook hy gaan nie die mas opkom by die Juniors nie.

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 15:13
  93. avatar
    #95 Rugbymal

    @CharlesZA: sien die selfse is al genoem deur ander onder ander n BH blogger maar geen kommentaar daarop nie. Maar laat n ander persoon iets se dan is dit verkertd. Dit gaan nie oor 2 games verloor nie dit gaan oor hoe hulle verloor is.

    @BoishaaiPa: oops ja ek het vergeet alles kom van die Kaap af tot ons water. Dis seker hoke julle nog n trofeekas bou want die ander een is vol.

    @Hooit: min tyd en sake verpligtinge gehad Mnr.

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 14:58
  94. avatar
    #94 upcountry

    @meleond: Ek dink wat ook bydra tot die probleem is die kontraktering van skoolseuns na unies toe. Soos tereg gese presteer nie al die seuns wanneer hulle na skool by die unies beland nie en word dan aanhoudend speelkans gegee tot hulle kontrakte verval, want ek vermoed (soos dinge nou in ekonomie gaan) die unies kan dan nie aldag kan bekostig om vervangende spelers te kontrakteer sonder om uitbetalings aan speler te maak wat nie presteer nie?

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 14:36
  95. avatar
    #93 CharlesZA

    @Rugbymal: So omdat hulle 2 games verloor het aan die einde van die seisoen laas jaar beteken dit die WP manne verdien nie n plek in die span nie?

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 14:14
  96. avatar
    #92 Hooit

    @Rugbymal: Welkom terug. Lanklaas van jou gehoor.

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 14:06
  97. avatar
    #91 Rugbymal

    @CharlesZA: begin sommer hy u19 soos wat julle man Kattes al n paar keer genoem het

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 13:48
  98. avatar
    #90 CharlesZA

    @Rugbymal: Watter stats spesifiek verwys jy na? Sal met liefde daarna kyk en dan kan ons verder gesels.

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 13:38
  99. avatar
    #89 Rugbymal

    Gaan kyk na julle jnr rugby stats dan praat jy dalk weer@CharlesZA:

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 13:32
  100. avatar
    #88 BoishaaiPa

    @CharlesZA: Baie van daai Lions manne waaroor die manne onsteld is kom elk geval van die WP af!..You can never please them! :mrgreen:

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 13:29
  101. avatar
    #87 CharlesZA

    @Rugbymal: Gewonder wanneer kom hierdie comment. Hoop maar vir almal wat kla oor die WP manne(wat nie hulle self kies) se part dat ons nie die toernooi wen nie.

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 12:44
  102. avatar
    #86 Rugbymal

    Hoekom nie maar net die hele WP groep oorvlieg nie.

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 12:04
  103. avatar
    #85 BuffelsCM

    Ek het intussen verneem dat Jondré (Mossel) Williams vanoggend ‘n oproep ontvang het om by die Jong Bokkies aan te sluit. Ek aanvaar dus dit is in die plek van Rewan Kruger wat ‘n dyspier beseer het.

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 10:59
  104. avatar
    #84 Stier

    Julle besef die ouens wat die Springbokke en Super Rugby bestuur is betrokke by die o/20 span se besluite? SARU neuk alles op waar hulle betrokke is. Hoekom julle nog veras is as hulle die verkeerde manne kies en swak afrigters verstom my. Dit is tog iets wat hulle nou al baie jare doen. Waar is ons Springbokke? Nee man los die geploeter bly by SBR. SARU kan darem nog nie vir skole voorskryf nie. SBR is die enigste meriete rugby in ons land, die res verdien nie julle tyd of geld nie. Die probleem is eenvoudig, as jy nie die beste spelers en coaches kies nie gaan jy verloor.

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 07:12
  105. avatar
    #83 Crusader

    @Kattes-Strofes: Wayne vd Bank is selfs nog ‘n beter 13 as 12 in my opinie. Dit verstom my dat hy uitgeval het net kort vd toernooi.

    @Losbal: ek wonder nogal watse dissipline probleme daar was? Wat het die mannetjies gedoen?

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 06:09
  106. avatar
    #82 Losbal

    @Slam: I did not watch the game. Can’t comment on the players, but in principle agree with you that step up from o/18 to o/20 is huge. Especially for tight 5 player. I will think twice to pick o/19 player at international o/20 level. Maybe on the bench or for “easier” games.

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 03:21
  107. avatar
    #81 Losbal

    Kwotariglyne maak spankeuses moeilik genoeg. Om nog daarmee saam spelers te moet tug vir swak dissipline, wat spankeuse verder beMoeilik, is teleurstellend. Dan was daar nog geelkaarte op die veld ook.
    Ten minste bly dat swak dissipline gestraf word. Individue kan nooit belangriker as die span of groter as die spel wees nie.

    ReplyReply
    2 June, 2017 at 03:07
  108. avatar
    #80 BuffelsCM

    @meleond: Ek het nou die berig gelees: “Swak dissipline weg van die rugbyveld af het straks ook tot die Junior Springbokke se teleurstellende vertoning in sy openingswedstryd van vanjaar se o. 20-Wêreldtoernooi in Georgië bygedra.

    Suid-Afrika moes Woensdag met ’n gelykop uitslag (23-23) teen Frankryk in Tbilisi tevrede wees.

    Mzwandile Stick, hulpafrigter van die Junior Bokke, het Donderdag onthul dat verskeie spelers weens “swak dissipline” nie vir die eerste wedstryd oorweeg is nie.

    Onder die stoutes tel die skrumskakel Embrose Papier, wat in sy tweede Junior Wêreldtoernooi speel. Daar is alom verwag dat Papier Woensdag die nr. 9-trui teen die Jong Hane sou dra, maar Rewan Kruger is toe by die beginspan ingesluit.
    Weens swak dissipline kon ons hom nie vir die wedstryd oorweeg nie.
    “Embrose is een van ons sleutelspelers en ons is baie bly om hom in die groep te hê, maar weens swak dissipline kon ons hom nie vir die wedstryd oorweeg nie.

    “Dit was egter nie net Embrose nie. Daar is ander spelers wat ook weens swak dissipline hul plek prysgegee het,” sê Stick.
    Dit is werklik teleurstellend om te lees!!

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 21:06
  109. avatar
    #79 meleond

    Ek sien nou ń berig op Netwerk24 met hoofopskrif “‘Stout’ Bokkies voor stryd teen Hane gestraf”. Ek kan self nie die berig lees nie omdat ek nie ń intekenaar is nie, maar was nogals gister verbaas om die span tte sien wat wel uitgedraf het. Die inligting wat ek by my seun gekry het, wat saam met sy vriende in die span gaan uiteet het, was dat Papier op 9 en Willemse op 12 sou begin het.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 20:45
  110. avatar
    #78 odie15

    @Kattes-Strofes: sorry but there’s a few things here that is an issue. 3 backline players in 2nd year at this tournament it looks like coaching staff insists on having them in the team. Bringing on reserves to replace other players in backline out of position to keep these players on the field. 1 player is a a High profile superrugby player who looks like a u14 player or shall we say a deer in the headlights. He should be dominating at this level. We have gone over into this with no proper centers. A load of hype behind all of these players again. Coaching is sadly lacking at snr level. Making next level a huge jump due to poor coaching skills!

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 20:28
  111. avatar
    #77 meleond

    @Kattes-Strofes: Therefore so many talented young rugby players give up, because of this. The entire environment needs to be re-evaluated. Way too many youngsters riding on their acievements made at school. Experience has shown me that after school it is the one who is willing to work hard that will more likely be more successful, talent and reputation does not ensure success!

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 20:23
  112. avatar
    #76 Kattes-Strofes

    @Slam: The problem that I have noticed, with regards to the step up from school boy rugby , to professional rugby, lies in the fact that some of the youngsters cannot get to terms with the work ethics and self discipline required of a professional player. They struggle with the fact that they are no longer their school,s hero, and now all of a sudden have to compete and work hard, for a place in the team. Some of them still gets selected, based on their school boy form, but are soon found wanting, and therefore dissapears after a year or two. Hence the very poor conversion rate from Junior to Senior Springboks.
    There is also a huge gap between schoolboy rugby and u/19 (and upwards), professional rugby. The latter is a full time occupation, with the normal amount of hours that are required, as with any other job.
    Every year, the Junior Bokkies coaches select a number of star schoolboy players, hot off the school benches. So far , very few, if any , have lived up to the hype surrounding them.I believe it is not the youngsters’ fault, but rather the selectors, who should by now know that they must first look at how these school boy prodigies perform in a pressure situation like the Currie Cup.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 18:36
  113. avatar
    #75 meleond

    @Carl de Kock: Wat my bekommer is dat na CW word daar ‘n SA skole span gekies om teen spanne van die Noordelike halfrond te speel en waar ons gewoonlik baie goed vaar en die meeste, indien nie almal, van die wedstryde wen, Engeland ingesluit. Twee jaar gelede het die SA skole span vir Engeland 23-16 geklop, ek sal verbaas wees as ons hulle, indien dit sou gebeur, kon klop. Ons speel op senior vlak ‘n argaïese tipe spel. Indien iets drasties nie gedoen word nie, gaan ons gereeld begin verloor teen spanne soos Italia en Japan.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 17:31
  114. avatar
    #74 knowthegame

    @Carl de Kock: nee mater dit is n joke.Slaan spyker op die kop.Ek onthou nog toe ek naweke in JHB gebly het,om bokke te kyk,maar dit was lank terug

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 16:19
  115. avatar
    #73 Carl de Kock

    @knowthegame: ….and then some people are still baffled by the fact that we can hardly get 20 people into a stadium to watch a rugby game at Loftus for example…

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 16:13
  116. avatar
    #72 knowthegame

    @Slam: Slam and it’s sickening to think this guy Stick was the Springboks ,backline coach, up against Eddie J,Wayne Smith and Jo Schmidt.No wonder you not catch me at Tests any more.I would have been playing golf on Friday and Saterday morning in Durbs,watching Boks against France on Saterday afternoon.But i am rather on the farm,having a braai and watching the rugby with one eye on the TV

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 15:56
  117. avatar
    #71 Carl de Kock

    Ek weet nie lekker waar die fout orals le nie, maar dat ons sleg afsteek teen Engeland en NZ…dit is n feit…ai bokkies ai…

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 14:58
  118. avatar
    #70 Slam

    Hopefully that’s the poorest the Baby Boks will play because now they need to beat Georgia convincingly and do enough to beat the Argies. From what I noticed the service from 9 was shocking. How can we get on the front foot with the quality of ball he had provided. I find it difficult to understand how there aren’t better quality 9s in SA. Surely Jondre Williams or Bradley Thain would have better options. The backline looked like they had just met…is this on Stick as our backline coach? A few of the forwards disappointed noticeably the no 7 who probably wouldn’t even be playing had Cobus Wiese been fit. Moerat was quiet and probably found the step up from U18 rugby to this level an eye opener. Zain Davids was another who didn’t deliver on the day and looked more like the centre he used to be.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 14:48
  119. avatar
    #69 Grizzly

    @Kattes-Strofes: Nee dis reg om aan te hou.Daniel Carter het sy toets loopbaan as 12 begin so ook het Henry Honnibal baie 12 gespeel(een van my gunsteling spelers).As jy vir een van hulle(en dan die ander wat ons hier genom het)se luister jou werk is om die bal op te vat en kontak te maak om n pot op te sit sodat die slot die bal kan ontvang om nog n pot op te sit vir die volgende een om nog n pot op te sit…sal hulle vir jou se,Dankie maar ek is nie goed genoeg vir hierdie game nie!!

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 13:54
  120. avatar
    #68 Riempies

    @Kattes-Strofes: Ek voel jou frustrasie. As ouer kan ons niks doen behalwe ondersteun nie. Alhoewel party mense dink ons is blind en stupid 8-O

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 13:53
  121. avatar
    #67 Riempies

    @BoishaaiPa: Dit was omtrent die tydperk wat die groot senter ding begin het. Die manne was groot ma het geen te kort aan skill of spoed gehad nie.
    Die nuwe senters is deesdae meer dummy runners. Vleuels moet ook heelagters wees. 9 mannestjies wat verduidelik en nie meer hoef te kan tackle nie.
    Ek mis die rugby wat in 80 gespeel is met reels wat vir manne gemaak was. :mrgreen:

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 13:49
  122. avatar
    #66 Kattes-Strofes

    @Grizzly Die beste binne senter in verlede jaar se 0/19 Currie beker kompetisie, was beslis Wayne van der Bank van die Leeus. Ek het baie wedstryde gaan kyk, en dus ook al die aanspraakmakers ten minste een keer in aksie gesien. Hy is nie besonders groot nie, maar is fisies sterk en vinnig, en n moeilike man om hok te slaan. Daarby is hy baie solied op verdediging en het ook sagte hande om sy mede spelers weg te stuur.Die feit dat die Leeus se twee vleuels by verre die meeste driee in die kompetisie gedruk het, getuig ook daarvan. Hy is beloon met insluiting in die Blitsbokke se B span, maar het tydens die oefenkamp van die Jong Bokkies, op die ou end uitgeval. Dit ten koste van manne wat hy verlede jaar talle kere n kop aangesit het.

    Ek teem nou aanhoudend, en te veel oor die aangeleentheid, maar wil net vir oulaas sê.
    Van verlede jaar se Leeus kampioen span, was daar nie eers een in gister se span nie. Dit terwyl WP, wat sleg uit die bus geval het, (60-19, nie minder nie as agt manne in gister se span gehad het, van verlede jaar se eindstryd. En dit is nog sonder die twee ander manne wat verlede jaar nog op skool was.

    Makes you think, doesn’t it !!

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 13:41
  123. avatar
    #65 Riempies

    @knowthegame: Speel by Garsies. 15h10.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 13:37
  124. avatar
    #64 knowthegame

    @Riempies: Waar speel Helpies Saterdag en hoe laat asb?@Carl de Kock: weet nie so mooi van daardie stelling nie.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 12:53
  125. avatar
    #63 BoishaaiPa

    @Riempies: Die eerste Makro senter wat ek raakgeloop het het daar van Griekwas af gekom…ek het hom op Weermag Week Proewe in 1987 die eerste keer te siene gekry…Ek kan nou nie sy naam so lekker onthou nie..hy het daarna n hele paar wedstryde vir Griekwas gespeel…Eerste senter wat 110Kg was en spoed gehad het..Hoekom lui Riaan n klokkie?…Kan nou glad nie die man se naam onthou nie!..Verkies om deur jou te hardloop en bo-oor jou !..

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 12:38
  126. avatar
    #62 Riempies

    @Grizzly: Saam my in die koshuis was in die vroee 90 n bok senter met die naam van Heinrich Fulls. Hy was een van die eerstes wat hulle as n storm ram gebruik het. My skoonpa het dit toe stampkar rugby genoem. Groot man wat oor die kleintjies moes hardloop.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 12:09
  127. avatar
    #61 Carl de Kock

    @Grizzly: So bly dat grootte nie alles (hier in die kaap) is nie. Jy kan maar gaan kyk…jaar na jaar is Gim, Boishaai en PRG se spelers kleiner as die van Monnas, Affies ens..

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 12:06
  128. avatar
    #60 Riempies

    @Carl de Kock: En hoeveel ander sulke voorbeelde kan jy noem?
    Dink nie snorre was die beste afrigter nie. Tog het hy baie sukses gehad.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 12:05
  129. avatar
    #59 Grizzly

    @Carl de Kock: Net om op die punt van die binne senter te bly,onthou gou die spanne met die volgende klein nr12 en wat hulle bereik het.Michael du plesis en Wp middel 80’s,Cristo Spannenberg en NTVL laat 80’s,Dick Muir,Jeremy Thompson natal 90’s,Hennie le Roux Transvaal middel 90’s,Ettiene Botha Bulls vroe ’00,ek sal Wynand Olivier vir sukses in die laast gedeelte van 00’s tussen stormram en footballer plaas.Hy het die bal op gevat maar altyd die gap aan geval nie die man nie.Ek dink daar is een iemandand spesifiek wie ons vir hierdie gemors moet bedank(afrigter),maar sal liefs nie naam noem nie.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 12:00
  130. avatar
    #58 Carl de Kock

    @Riempies: Snaaks hoe Eddie Jones met omtrent presies dieselfde groep spelers n super span bewerkstellig het..

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 11:51
  131. avatar
    #57 Riempies

    @Carl de Kock: Ek dink Kattes se laaste deel van terugvoer slaan veel meer die spyker op sy kop. Dit mag miskien n kombinasie van speler keuse en afrigter wees. Ma vraag was nog altyd wie hardloop op die veld? Speler of Afrigter?
    Spelers vat net nie meer verantwoordelikheid nie! Het hulle die vlak beruik agv n afrigter of agv talent?
    Hoekom gebruik hulle dan nie die talent nie. Is daar dan ook geen aanpasbaarheid gedurende die game nie? As die coach se plan nie werk nie dan waarom gebruik hulle nie hul oordeel nie.
    Nee wat te veel word gemaak oor die coach. Spelers moet bietjie begin om hul vingers uit hul allies te trek!!!

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 11:46
  132. avatar
    #56 Carl de Kock

    @Grizzly: Ek dink Christoff Lotter sou n baie beter ‘job’ gedoen het..

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 11:35
  133. avatar
    #55 Grizzly

    @Carl de Kock: Ek dink dit kom in pare.Iemand soos Francois Venter en Rohan saam coaches soos Mallet en Jake white?As senior rugby en ons talentvolle coaches iemand soos Jan Serfontein kan opneuk,kan dieselfde met Papier en kie gebeur.Ek kyk nie meer senior rugby nie.Dis stresvol vir my gesondheid en die welstand van my gesin :lol:

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 11:25
  134. avatar
    #54 Carl de Kock

    @Grizzly: Ek weet nie, dit is hoekom ek vra..

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 11:05
  135. avatar
    #53 Hooit

    @Kattes-Strofes: Ek dink die media moet berug oor wie die laaste aangee gegee het en nie wie die drie gedruk het nie dan sal al ons jongmanne beter rugby speel.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 11:02
  136. avatar
    #52 Rainier

    @Carl de Kock: Ek stem, hy is baie gemiddeld. :-D

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 10:59
  137. avatar
    #51 Grizzly

    @Carl de Kock: Sal iemand soos Dick Muir vandag een van die groot Unies se span as 12 haal?Tog was hy instrementeel in die ’98 span.Hoeveel driee het Snyman,slap tjips,Small en Montgomery langs hom gedruk in daai kort tydperk.Dink hoe klein was Etiene Botha maar wat het teen De Villiers en Barry gebeur daai tyd?Rekord scores…

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 10:54
  138. avatar
    #50 Carl de Kock

    @Kattes-Strofes: Ek dink die probleem le veel eerder by die afrigter wat nie n idee het wat hy doen nie..

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 10:52
  139. avatar
    #49 Kattes-Strofes

    @Riempies: Ek dink die volgende span sou waarskynlik beter gevaar het op die dag : no.1 Gerhard Steenekamp; no.2 Johan Grobbelaar; no.3 Lee-Marvin Mazibuko; no.4 Hendre Stassen; no. 5 Reynhardt Nothnagel; no.6 Len Massyn; no.7 Ernst van Rhyn; no.8 Juarno Augustus; no.9 Embrose Papier; no.10 Kurvin Bosch; no.11 Stedman Gans; no. 12 Damien Willemse ; no. 13 Wandisile Simelani; no.14 Gianni Lombaard; no.15 Manie Libbok.

    In my eerlike oppinie is daar gans te veel skou ponies in die groep, wat nie bereid is om die donkie werk te doen nie. Meeste van hulle is goed met bal in die hand, maar bitter min is bereid om eers daai bal te gaan wen.Voeg daarby ook eina verdediging.
    Soos ek nou al n paar maal genoem het. Ek kon dit reeds aan die einde van verlede jaar se 0/19 kompetisie agterkom. Die Leeus en die Bulle het verseker die vorm spelers gehad.As ek die span moes kies, sou die kern van die span dus uit daai twee spanne gekom het.Ten spyte daarvan, is daar n vrag van die WP span gekies in hierdie groep, wat hul laaste wedstryde teen die Bulle (50-30) en Leeus (60-19) groot pak gevat het.
    Weer n geval waar daar op reputasies staat gemaak is met die kies van die span.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 10:48
  140. avatar
    #48 Hooit

    @Rainier: Ek glo te veel, o19, is gekies op hul CW vertonings en ander op hul rugby CV en nie op huidige vorm nie.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 10:45
  141. avatar
    #47 Carl de Kock

    @BoishaaiPa: Noem n paar name, ek glo dit sal meer samehorigheid en lekker gesels hier onder die bloggers te wee bring, eerder as n bakleiery heeldag lank…

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 10:40
  142. avatar
    #46 Rainier

    Kom ons praat rugby, die Bokkies was baie gemiddeld gister…. :mrgreen:

    Papier op 9 en Willemse op 10 sal ‘n kookwater kombinasie wees. Ek het arme Britz gister 1 maal met die bal gesien en in geen spasie nie. Bosch speel te wyd en diep.

    Ek het meer van Moerat verwag, hy is die een wat ek gedink het die vuur sou aansteek maar dit het nie gebeur nie. Stassen is ‘n moet in die begin span. Ons skrums was goed maar die lynstane het bietjie gewankel in die nat. Die pak het iemand nodig soos die 6 van HJS wat na die bal toe speel, hy is nie ‘n gemiddelde speler nie. :wink:

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 10:38
  143. avatar
    #45 knowthegame

    @Stier: ek is nie betrokke by argument oor gemiddelde skool nie.Ek het gese julle is die laaste paar jaar die benchmark van skole rugby IN
    SA=bencmark is nie gemiddeld,raadpleeg gerus die engelse weergawe van HAT

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 10:28
  144. avatar
    #44 BoishaaiPa

    @Carl de Kock: Daar was al baie..hulle is net dood gecoach na skool ..so hulle skeppende spel het verdwyn.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 10:26
  145. avatar
    #43 Stier

    @Rainier: Ek sal graag wil weet wat jou definisie van gemiddeld is? Boishaai en Monnas is dan gemiddeld maar ons is ‘n classy gemiddeld? Waar sal jou skool rate op jou skaal?

    @knowthegame: Boishaai is van sy ontstaan definitief nie die skool met die beste rugby geskiedenis in ons land nie en nie een van ons se ons het die beste geskiedenis in die land nie. Daai eer sal Grey of PRG sin wees. As jy dink ons weet nie die wiel draai nie lees jy net wat jy wil op die blog en dan ken jy duidelik ook nie die skool se mense nie. Net een vraag aan jou en asb. moet nou nie soos ‘n seker klomp manne op die blog weg hardloop sonder om te antwoord nie. Sou jy enige ander skool wat ‘n soortgelyke geskiedenis het aan Boishaai as ‘n gemiddeld rugby skool bestempel?

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 10:03
  146. avatar
    #42 Carl de Kock

    @BoishaaiPa: Wanneer laas het SA n skeppende senter gehad…?

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 09:50
  147. avatar
    #41 BoishaaiPa

    @knowthegame: Ek ken nie die nuwerwedse giere van “pods” en diesmeer nie..ek verstaan fases as dit dalk dieselfde ding is!…voorspelbaarheid is jy reg oor…dis hoekom mens skeppende senters moet he..of op 10 n man met hande en visie…dit is wat die verskil kan maak op daardie verdedigingslyn oorhoops te kan vang. Net enekele spelers het daardie faktor…ek dink Bosch het die visie en hande…Willemse het dit ook..plus hy het baie goeie defence en aftrap…dis hoekom ek dink 12 is dalk nie slegte opsie nie…Ons hudige senters lyk vir my baie een dimensioneel….maar ek het nog nie baie van hulle gesien nie.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 09:32
  148. avatar
    #40 Riempies

    @knowthegame: Pod na pod na pod. Selfs op skole vlak. Het ons nog senters nodig? Vervang die senters met nog twee loosies.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 09:26
  149. avatar
    #39 BoishaaiPa

    @Rainier: Ek reken my terugvoer was redelik emosieloos en meer feitelik gefokus..ek sien nie waar ek oor jou karakter of lewe repliek gelewer het nie en as dit vir jou so gevoel en voorgekom en vra ek onverskoning.. want dit was nie die bedoeling nie..slegs om dalk jou opinie bietjie te verander oor “gemiddeld”..

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 09:17
  150. avatar
    #38 Riempies

    @BoishaaiPa: Jong ek is miskien nog maar ou skool en glo dat die trant van die hele agterlyn bepaal word deur die kombinasie van 9 en 10. Die 10 bly ma die generaal wat die spel reguleer deur slim spel en goeie visie. Vir my is Willemse die totale pakket. Ook niks fout met sy verdediging nie. n In jou gesig 10. Dan is die manne langs hom baie meer positief.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 09:17
  151. avatar
    #37 knowthegame

    @BoishaaiPa: My probleem is dat ons so voorspelbaar is.2/3 pods dan wil ons wyd speel.Hulle fan net uit dan is ons onder druk agter.Al hierdie pods word ook in kanaal een gespeel….nee dit is n groot probleem in SA.Ons het nie n baie groot korps van afrigters nie.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 09:16
  152. avatar
    #36 knowthegame

    @BoishaaiPa: Ek hou van HJS,ek hou van die manier wat hulle speel,hulle is genuine die benchmark van skole rugby.My gunsteling Afrikaanse band is van HJS-Spoegwolf-maar wat ek se is dit wat my opval.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 09:12
  153. avatar
    #35 BoishaaiPa

    @Riempies: Die kiwi’s praat mos van n five-eight…n 1st five-eight (losskakel) en n 2nd five-eight (Binnesenter)..menende dat die twee posisies se spelers baie dieselfde tipe eienskappe moet he..Ek wonder dalk of gister se probeerslag van Willemse op 12 nie iets is wat ons nog meer vorentoe gaan sien nie?..Ek dink dit is dalk n goeie opsie om te oorweeg..

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 09:10
  154. avatar
    #34 Rainier

    @BoishaaiPa: Hoekom nou emosie koppel aan ‘n stelling wat ek objektief gemaak het, ek was nie nydig nie. En as ek glo die skool is gemiddeld is dit net my opinie, nie ‘n referendum oor my karakter en lewe nie.

    Ek gaan nou maar aanbeweeg. Ek het gedink ek maak ‘n geldige punt oor die afrigting, maar daar word net gefokus op een woord in die hele post.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 09:07
  155. avatar
    #33 Riempies

    @BoishaaiPa: Ek stem met jou saam. Ek het gedink hulle het sopas van die vliegtuig afgeklim.
    Dit wou my amper voorkom asof hulle planloos was. Ek persoonlik sou ook nie vir Bosch op 10 gespeel het nie. Dink Willemse is briljant en man van toekoms op 10.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 09:02
  156. avatar
    #32 BoishaaiPa

    @Riempies: Ek dink nie daar was soseer n probleem met die spelers nie …die span het vir my on-afgerig voorgekom…So of hulle sonder plan speel en hoop Bosch kan iets doen!..

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 08:56
  157. avatar
    #31 BoishaaiPa

    @knowthegame: Jong, jy het maar nog altyd een of ander probleem met HJS gehad …Jou interpretasie van gebeure hier op die blog kan ek ongelukkig nie verander nie, maar arrogansie en mederwaardigheid was daar beslis nie..Dis maar daai klein groen monstertjie diep binne wat meeste van die tyd n mens laat bitter spoeg.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 08:54
  158. avatar
    #30 Riempies

    Ok manne julle almal is great.
    Kom ons beweeg aan oor hoe k.k die 0/20 gister gespeel het. Ek sal graag eerder wil hoor watter veranderinge ons/hulle kan maak aan die span voor die volgende wedstryd. Ek sal begin op 9 met Papier. Hoekom het hy nie gespeel nie? Besering?

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 08:53
  159. avatar
    #29 BoishaaiPa

    @Rainier: Niemand stry dat Sean n verbetering gebring het nie en dat afrigting n groot rol speel nie…maar eensydige nydige aanmerkings gaan ook nie ignoreer word nie….wat ek persoonlik wel bevraagteken is jou volgende stelling..”As jy julle geskiedkundige prestasies meet aan die skole rondom julle dan staan HJS nie uit nie”..Nerens het iemand gese HJS staan geskiedkundig uit bo ander skole nie…jy het wel aangedui dat die skool “gemiddeld’ is..Ek het eenvoudig die stelling van gemiddeld probeer in konteks kry!

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 08:46
  160. avatar
    #28 knowthegame

    Hoe meer ek lees hoe meer besef ek ondersteuners op blog van HJS raak al hoe meer arrogant.Ander bloggers se idees en denke maak nie veel impak, want jy kom nie van die mees suksesvolle skool,die laaste klompie jare nie.Julle is goed ,doen goed maar soos julle aangaan is julle die enigste ouens wat iets van rugby weet.Van coaching tot werwing.Onthou die wiel draai,ja hy draai stadig maar hy draai.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 08:32
  161. avatar
    #27 Rainier

    @BoishaaiPa: Soos Losbal tereg opgemerk het, die thread gaan oor die /20’s. Nou word al die aandag gevestig op een woord in my hele post. 8-O

    As jy julle geskiedkundige prestasies meet aan die skole rondom julle dan staan HJS nie uit nie, nie soos oor die afgelope 3 seisoene nie. Dis my punt. Hoe groot was Sean se bydrae gewees? En dis my argument, hoekom die Bokkies opsaal met iemand soos Chean wat geen bewese sukses op senior vlak het nie? Ek glo iemand soos Jimmy of Nico weet hoe om met jong manne te werk en sal ideaal wees in die posisie.

    En in my post stel ek dit duidelik julle is die top rugby skool die afgelope 3 jaar – mens kan duidelik nie wen nie.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 08:11
  162. avatar
    #26 BoishaaiPa

    @Rainier: O ja..een laaste ding..Legendes soom oom Boy Louw, Fanie Louw, Piet “Spiere” du Toit, Ryk van Schoor, Theuns Briers, Mannetjies Roux, Carel du Plessis en Corne Krige was ook almal gemiddelde spelers wat almal uit daai gemiddelde rugby skooltjie gekom het… :mrgreen:

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 07:37
  163. avatar
    #25 BoishaaiPa

    @Rainier: En meeste van ons vereenselwig n Bloutrein met die ding wat op spore loop in die Karoo in…hang seker af van hoe jy iets graag WIL sien ne!..

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 07:29
  164. avatar
    #24 BoishaaiPa

    @Rainier: Sjoe..As Boishaai net gemiddeld is dan wonder ek wat jou verwysingsraamwerk is..Ja, jy is reg, hulle sit in die middel van n baie sterk rugby gemeenskap maar ding ook mee met ander puik skole soos Gim, Boland, PR ens vir leerders. Hulle is nie lekker ge-isoleerd in die middel van nerens as die enigste opsie nie!… Sal jy reken n skool soos Paul Roos is ook maar net n gemiddelde rugbyskool?..meeste van sy bokke was ook voor WW2..En Boishaai het 60% vs 40% wenratio teen PR…Maar aangesien jy nou soos na die stats kyk..hier is n paar vir jou…Oor 100 jaar se Interskole kan ek vir jou die tydperke afbreek van wenne..Dit is siklies van aard ..maar kom ons los die detail..sedert 1915 en tot en met 1999 was daar slegs n verskil van 4 wenne tuseen die twee skole..38 vir Gim teen 34 vir BH..Sedert 2000 het Gim n skielike opwaartse kurwe getoon wat heel uitverband was met die vorige 80 jaar se uitslae..dit kan seker aan verskeie redes toegevoeg word, maar hulle het dalk net vinniger aangepas by moderne era as BH. Die feit bly egter staan dat BH oor die 100 jaar die meerderheid van al die ander wedstryde wat gespeel is heeltemal oorheers het..daar is tog meer as net 1 span as ons van n rugbyskool praat of hoe?..Dis makliker om op een of 4 spanne te konsentreer as op 26 of praat ek nou bollie?…

    Hulle is sekerlik gemiddeld as jou kriteria van meting die aantal Bokke is wat net na WW2 produseer is…maar gaan kyk ook asb na Kwaliteit vs Kwantiteit…maw hoeveel toetse het van daardie spelers gespeel vir hulle land, dus hoeveel keer was hulle goed genoeg om gekies te word?…BH se gemiddele is 19 toetse per speler…twerwyl skole soos Grey en Gim 21 is en Paul Roos sn 18 toetse per speler is…BH seker dan ook baie gemiddeld in daardie opsig

    Dalk is jou verwysingsraamwerk net gebasseer op uitslae teen een skool daar op die vlaktes en dan is hulle seer sekerlik baie gemiddeld…maar dan is ook baie ander skole op dieselfde vlak as BH en net een skool kan werklik as n top rugbyskool gesien word. Die res van die skole is dan maar seker almal net gemiddeld gemeet aan hulle standaarde. Ek wonder wie kyk nou op wie neer?….

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 07:14
  165. avatar
    #23 Crusader

    Chean Roux, ou seun, jy moet nog baie leer! Ry te lekker op die SARU soustrein. Natuurlik kan ons verskonings aanbied tot ons blou in die gesig. Hierdie is ‘n baie talentvolle span, dalk te talentvol. Dalk maak chean te veel staat op individuele briljantheid om games te wen? Ek verstaan egter ‘n paar dinge nie. Hoekom start stassen nie? Waars papier? Hoekom start willemse nie? Ons het laasjaar al gesien bosch kannie tackle nie! Wat de moer gebeur van skool na o/20 rugby met ons spelers? Hoe kry die unies en saru dit reg om die seuns so op te donner?

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 05:55
  166. avatar
    #22 Rainier

    @apple: Yes, but approximately 45% of the drivers would be wrong. And I was not just angling for a reaction, I did some reading about Boishaai’s rugby history and believe that looking at the amount of Springboks produced they are on par with a school like Monnas.

    And having a knickname for your first team derived from meths filtered through bread? What are you thinking???

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 05:54
  167. avatar
    #21 Rainier

    @Losbal: Dis te kosbaar. So mens mag slegs ‘n opinie hê oor skole met wie mens iets te doen het. So opinies oor Grey se tarentaal rugby en Garsies se werwings beleid mag slegs deur bloggers met verwantskappe aan die skool geopper word? Pot en ketel? Jy laat my lag.

    Gegewe die skool wat nie genoem mag word se ligging in di middel van baie sterk rugby gemeenskappe, ouderdom en hoeveelheid seuns bly ek by my standpunt dat die rugby geskiedkundig onderpresteer het. Veral in vergelyking met Gim.

    En passiewe aggressiewe stellings soos “Lees mooi” 3:00 in die oggend beteken dat jy gans en al te veel waarde aan my opinie heg, ek maak dit dan duidelik dat HJS tans die top rugbyskool in die land is.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 05:49
  168. avatar
    #20 warriors7

    @SJ: Coach went for experience and they let him down very lucky to get the draw. There needs to be a change at 9, 10, 13 , 15. Is papier injured ? Bosch has to move to 15 with Willemse at 10.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 05:01
  169. avatar
    #19 Losbal

    @Rainier: Lees mooi. Die thread gaan oor die 0/20s se eerste vertoning. Jy wil die punt maak dat afrigitng dalk die oplossing is. Motiveer dan jou standpunt sonder om BH, met wie jy in elk geval boggerol iets te doen het, by te sleep. Dis kleingeestig.
    Daar is n groter wêreld daar buite…..

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 02:57
  170. avatar
    #18 SJ

    Very poor performance. Bosch was incredibly disappointing – took no control of the game and seemed hesitant to take the ball flat. Conditions were clearly tricky but the general skill level was concerning. Even Augustus – who was easily the star performer – made 2 howlers at kick offs, both which led to French tries. Stassen made a big difference. Thought both starting locks were poor. Davids was disappointing too.

    ReplyReply
    1 June, 2017 at 02:36
  171. avatar
    #17 apple

    @Rainier: from 1991 to 2001 I think it was 7-3 to paarl in interschools and even after ww2 it will be close to 50:50. in 2012 paarl was nr 1 without sean etc. but that he and elmo managed to get the most out of talented teams, of course. and to be second to gym in the years that we were, is not such a bad result given that they would have been close to nr 1. but even though you were looking for a reaction in saying average, it reminds of the saying that in the US 90% of drivers think their driving is above average.

    ReplyReply
    31 May, 2017 at 23:28
  172. avatar
    #16 Rainier

    @Losbal: Ek is jammer, maar Gim was vir baie jare die top rugby skool in Paarl gewees. Kyk byvoorbeeld net na die hoeveelheid Springbokke wat die 2 skole onderskeidelik gelewer het na WW2, ek dink Gim het amper dubbel soveel. En veral as mens in ag neem dat dit nie net ‘n seunsskool is nie met helfte die seuns van HJS. Sean is seker een van die beste skole afrigters in SA en mens kan die vrugte die afgelope 3 jaar sien. As dit kleingeestig is om baie van julle sukses aan hom toe te skryf dan pleit ek skuldig.

    Laat ek raai, julle bloggers is eintlik die rede….

    ReplyReply
    31 May, 2017 at 22:09
  173. avatar
    #15 Stier

    @Losbal: Amen.

    ReplyReply
    31 May, 2017 at 20:31
  174. avatar
    #14 Losbal

    @Rainier: salig is die kleingeestiges.amen.

    ReplyReply
    31 May, 2017 at 19:40
  175. avatar
    #13 robbie

    Was beslis teleurstellend, maar kom ons wees realisties. Hulle kom uit ‘n volle reeks 6 Nasies wedstryde en ons uit …. wel niks. Voor ons nie ‘n volle onder 20 kompetisie loods voor die WC of nog beter ‘n volle reeks teen Argentinie en NZ/Australie speel nie kompeteer ons met n agterstand.

    Die agterlyn was teleurstellend. Allister Coetzee het darem 1 ding reg gedoen. Bosch is nie naastenby gereed vir internasionale rugby nie – twyfel of hy ooit sal. Sien uit na die volgende wedstryd.

    ReplyReply
    31 May, 2017 at 18:46
  176. avatar
    #12 Playa

    @Muzi: Been a while since I last saw a Bulls fan :mrgreen: welcome back Muzi

    ReplyReply
    31 May, 2017 at 18:24
  177. avatar
    #11 phat55

    Boys were really lucky to come away with a draw.Well done to Juarno Augustus, as he was our best player.Curwin Bosch’s “issues” on defence persist & he needs to attack more with ball in-hand.Ball retention was really poor too. I shudder to think what will happen when we face NZ let alone England

    ReplyReply
    31 May, 2017 at 18:24
  178. avatar
    #10 Carl de Kock

    @Kattes-Strofes: Enige plek/situasie op die veld wat jy nie/bitter moeilik/amper onmoontlik/ 1 uit 20 keer/ noem dit wat jy wil nie by die baldraer kan kom nie…

    ReplyReply
    31 May, 2017 at 17:03
  179. avatar
    #9 Kattes-Strofes

    @Carl de Kock: Carl. In kort! Rugby is n spel wat geskep is om vir almal n plekkie in die son te gee (vettes, maeres, lank, kort, vinnig , stadig, rats en lomp.).Daarom is daar ook fasette soos vaste skrums, lynstane en natuurlik dryf-en rolmaal bewegings, om veral die groot manne ook deel te maak van die spel. Anders is dit mos net soos Seweman rugby, waar die bal lustig rond gegooi word, en net vinnige ratse ouens kan daaraan deelneem.
    Suid Afrikaners, met ons gewoonlik sterk , fisiese en aggresiewe voorspelers, het die rolmaal bewegings (veral vanaf lynstane) baie goed bemeester en gebruik dit daarom ook baie as n aanvals wapen. Dit is baie moeilik om dit te stop, veral wanneer die pak goed saamwerk. Dit kan wel gedoen word, maar die verdedigers moet almal dadelik saam reg ingestel wees, wat baie selde in wedstryde gebeur, veral weens n gebrek aan konsentrasie of tamheid.

    ReplyReply
    31 May, 2017 at 16:51
  180. avatar
    #8 Rainier

    Ek dink dit is tyd dat SA Rugby ernstig raak oor die jong Bokkies en iemand soos Stonehouse of Nico Serfontein aanstel. Coaching is van enorme belang en Roux se coaching credentials is seker maar sy van, net soos van Graan s’n.

    As coaches soos Sean en Elmo ‘n gemiddelde rugby skool soos Boishaai kan verander in die top rugby skool in SA kan die regte coach groot veranderinge by die Bokkies teweeg bring.

    Mens kon die tekort aan vuur in hulle binneste sien toe die Franse eenvoudig een pick en drive na die ander doen om in posisie te kom vir die skepskop pogings. Daar was geen counter-ruck gewees nie of enige ander poging om die Franse se struktuur te verbreek nie, net passiewe verdediging en fold in die lyn in.

    Ek sidder om te dink dat Bosch ons toekoms op losskakel is, hy is ‘n vakuum in die verdedigings lyn en patroon.

    En hoe arme Papier nie eers die 23 gemaak het nie gaan my verstand te bowe.

    ReplyReply
    31 May, 2017 at 16:44
  181. avatar
    #7 Carl de Kock

    @Kattes-Strofes: Julle slim manne…..kan iemand vir my verduidelik hoekom die dryfmaal reel/obstruksie nie na gekyk word nie….dit is mos nie rugby nie. Ek verstaan hoekom dit nie as obstruksie gesien word nie, maar jy kan op geen manier by die baldraer uitkom nie..

    Ek kan nie glo dat daar selfs op internasionale vlak nog nie na die reel gekyk is nie…

    Ek sal graag positiewe insette/bydrae wil hoor…

    ReplyReply
    31 May, 2017 at 16:32
  182. avatar
    #6 Kattes-Strofes

    Sjoe !! Dit was darem benoude boude ! Moet sê! Sommige van die reserwes soos Stassen, Willemse en Lombaard het n goeie impak gemaak. Toe ek die gekose span gesien het, was ek verbaas om al die WP manne in te sien, wat veral voorlangs gesukkel het om die Leeus o/19 span verlede seisoen hok te slaan in die finaal. Op daardie geleentheid was Augustus by verre hul beste speler, en hy het dit vandag weer bewys. Die Bulle se Steenekamp was goed in die vaste skrums en Van Heerden (en later ook Stassen) goed in die lynstane.Trouens, ons vaste fasette was goed, maar in algemene spel het die Hane ons geklop voorlangs.Hul dryfspel het ons op die agtervoet geplaas, en te min van ons manne wou hul lywe op die spel plaas, om dit te counter.
    Min te kies tussen die 2 agterlyne. Ek het egter meer van ons talle spelskeppers, en x faktor spelers verwag.Beide ons vleuels het geen aanvallende geleenthede gekry nie.

    Nou ja ! Mens moet nie te veel kla nie, want ons het darem nie verloor nie. maar so n vertoning teen n span soos die Engelse, sal nie werk nie, en ons sal drasties moet verbeter.
    Glo darem die oorblywende poel wedstryde sal makliker wees.

    ReplyReply
    31 May, 2017 at 15:43
  183. avatar
    #5 Muzi

    Junior Springboks lucky to get a draw Juarno Augustus the 8 from WP is a quality player….the 9 from France was impressive….Bosch was playing hide & seek at 10 on “D” & attack move him to 15 because he can’t control traffic in a tight game at that 10 channel…Stassen should have started at 5.

    ReplyReply
    31 May, 2017 at 15:30
  184. avatar
    #4 bokbal

    Ons is besig om sleg af te k*k teen Frankryk. Ons het sover ‘n shocker. Seker al 343984 knock-ons en turnovers gehad. Hoekom gaan die basics skielik verlore na skool?

    ReplyReply
    31 May, 2017 at 14:42
  185. avatar
    #3 Carl de Kock

    @Kattes-Strofes: Ek stem saam..slaan my om met n veer, maar dit is maar die tekens van die tye..nou ja..voorwaarts mars, viva Bokke, viva!

    ReplyReply
    31 May, 2017 at 13:07
  186. avatar
    #2 oldschool

    I’ve seen Fartass play , he’s not bad but he’s full of shit !

    ReplyReply
    31 May, 2017 at 12:32
  187. avatar
    #1 Kattes-Strofes

    So ! More skop die toernooi amptelik af. Ons staan bankvas agter ons jong manne. Moet egter wonder hoekom daar nie eers een speler van die Leeus se 2016 kampioen span in more se span is nie, selfs nie eers op die reserwe bank nie ?

    Nietemin ! Go Bokkies !!!

    ReplyReply
    30 May, 2017 at 20:19