Affies – Paarl Gim : new annual inter-schools – teams announced

Premier Interschools will be broadcasting this match on SuperSport. 

In the wake of Affies and Glenwood ending their annual inter-schools relationship (a topic neither school wants to express a view on in public), comes the news of the formation of exciting yet logistically challenging long-term school sport relationship between Affies of Pretoria and Paarl Gymnasium, debuting at Paarl Gim on 25 March 2017, with the aim to move the match day to a date during the second term from 2018 onwards.

Comments made in October 2016:

Cappie on 25 October, 2016 @ 15:49

@Valkie: Van volgende jaar af is daar ‘n jaarlikse derby tussen Paarl Gimnasium en Affies waar al die spanne teen mekaar gaan deelneem oa 22 rugbyspanne, menigte hokkie-, tennis- landloopspanne en so meer. Dit vervang die jaarlikse Affies-Glenwood derby. Volgende jaar gaan Affies Paarl toe en die jaar daarna is dit weer in Pretoria om daarna om die beurt jaarliks weg en tuis te speel. Ek sal graag wil sien hoe die logistieke gaan werk. Ek is oortuig dit is goedkoper om te vlieg as om busse te reël. Een hele groot vliegtuig sal dan vir die 500+ kinders geboek moet word. Dit kan net lekker wees.

4×4 on 25 October, 2016 @ 18:27

@Cappie: Die derby gaan uitgesaai word as ‘n Classic Clash en die seuns gaan vlieg…baie interessante model waarmee die skole voorenfag gekom het om die onkostes te finansier.

PAARL GIM AFFIES
1 Daniël Wessels 1 Wihan Bezuidenhout u18
2 Chris Rossouw 2 Janco Uys u17
3 Adriaan Staples 3 James Combrink u18
4 Adriaan Ludick 4 Michael De Waal u18
5 Ryno Beukes 5 Carl Els u18
6 Corné Uys 6 Divhan Du Preez u18
7 Dean Nieuwoudt 7 Jaco Labuschagne u18
8 Henco Martins 8 Philip Potgieter u18
9 Hanro Geldenhuys 9 Johan Mulder u18
10 Daniël Beukes 10 Charles Goedhals u18
11 Hanco Hanekom 11 Ruben Meiring u18
12 Ruben Scholtz 12 Zach Briel u18
13 Dawid Kellerman 13 Marnus Potgieter u18
14 Stravino Jacobs 14 Ruan Wasserman u18
15 Muller du Plessis 15 Regardt Roets u17
16 Hugo Pienaar 16 Marius Potgieter u18
17 Francois Staples 17 Dewald Donald u17
18 Dedrich Glas 18 Sarel Joubert u17
19 Dré Engelbrecht 19 Michael Harding u18
20 AJ Wedgwood 20 Reinhardt Ras u19
21 Jean Janse van Rensburg 21 Steyn Van Der Spuy u17
22 Janke du Toit 22 Jeandre Du Piesanie u18
23 Curt Mackier 23 Jason Scheepers u17

Leave a Reply

260 Comments

  1. avatar
    #260 BoishaaiPa

    @Roger: They do remember the lost against KES..Not fondly, but they at least acknowledge the fact! :mrgreen: …I do think the Saints team played a 2nd or 3rd XV that was maybe on tour as well…

    ReplyReply
    3 April, 2017 at 15:23
  2. avatar
    #259 Roger

    I’m with @KES Oldboy: on this one – KES had an exceptional team in 88 – lost only one game and hammered Saints. KES only beat HJS 19-9 if memory serves so find it difficult to believe Saints beat them too.

    If true I am sure the 88 HJS 1st XV has been expunged from the record – losing to two JHB soutie schools in one season – Eisch :oops: :mrgreen:

    ReplyReply
    3 April, 2017 at 14:49
  3. avatar
    #258 Ooorkant Loftus

    @4×4
    My mistake, Volkskool correct !

    ReplyReply
    3 April, 2017 at 13:22
  4. avatar
    #257 BoishaaiPa

    @Vleis: I don’t know if the guys I asked blotted the lost out of the memory banks, but they are usually very reliable in their feedback! :mrgreen: ..I will have to check the yearbooks in the museum to make 100% sure.

    ReplyReply
    3 April, 2017 at 12:48
  5. avatar
    #256 KES Oldboy

    @BoishaaiPa:
    Sorry Vleis – until I see that result of Saints vs HJS confirmed by a school magazine, I’m not going to believe it. Not out of disrespect to Saints, but out of respect to HJS. A scalp like that would not be easily forgotten.

    ReplyReply
    3 April, 2017 at 12:41
  6. avatar
    #255 Vleis

    @Carl de Kock aka Calamari: When I mentioned the result on this blog last year, odie15
    replied as follows:
    “It was an odd year. Yes team wasn’t well rated. But they seemed to do well in the big games like Bishops and Gim who had very good players. Their results weren’t good at all that year.”

    ReplyReply
    3 April, 2017 at 12:29
  7. avatar
    #254 Speartackle

    @KES Oldboy: I think you can add Roy Pienaar also

    ReplyReply
    3 April, 2017 at 12:22
  8. avatar
    #253 Carl de Kock aka Calamari

    @Speartackle: Dink ook so…

    ReplyReply
    3 April, 2017 at 12:22
  9. avatar
    #252 Speartackle

    Verwar dalk met Potch Boys High

    ReplyReply
    3 April, 2017 at 12:21
  10. avatar
    #251 KES Oldboy

    @oorkant loftus
    Very interesting- thank you.
    On a point of detail though, I wouldn’t say that Louis Vorster or Stefan Jacobs played for the “mean machine”. They did play for Transvaal but after that remarkable team that was made up of:
    Cook, Fotheringham, Kallicharan, Pollock, McKenzie, Rice, Khourie, Jennings, Hanley, Radford, Page, Clarke….

    ReplyReply
    3 April, 2017 at 12:18
  11. avatar
    #250 Carl de Kock aka Calamari

    @BoishaaiPa: Dalk n ander streeptrui span…

    ReplyReply
    3 April, 2017 at 12:08
  12. avatar
    #249 BoishaaiPa

    @Vleis: The plot thickens!..The 88/89 HJS scrummy just told me they never played Saints either that he can recall. :roll: …I will still have someone look at the yearbooks for those years…they will tel the real story.

    ReplyReply
    3 April, 2017 at 12:04
  13. avatar
    #248 Vleis

    @Carl de Kock aka Calamari: Yep, I belive so. I don’t think the more prestigous festivals invite 2nd teams…and Saints is the oldest big Easter festival.

    ReplyReply
    3 April, 2017 at 10:44
  14. avatar
    #247 Carl de Kock aka Calamari

    Was it the first xv?

    ReplyReply
    3 April, 2017 at 10:13
  15. avatar
    #246 Vleis

    @KES Oldboy: @BoishaaiPa: @Roger: Ok,I’ve just spoken to my mate who was captain of Saints and he confirms that they beat Paarl in the ’88 Saints fest. He thinks the score was 12 to 6. He says that the Paarl game and their last game of the season v St John’s are the only games he remembers winning! :lol: :lol: :lol:

    ReplyReply
    3 April, 2017 at 10:08
  16. avatar
    #245 KES Oldboy

    I’m sticking to my statement that Saints have NEVER beaten HJS! 86 HJS weren’t at Saints. My mates from Saints can’t remember if they played HJS in 87 which tells you they didn’t & the 88 Saints team took 44 from KES so they were no great shakes.

    ReplyReply
    3 April, 2017 at 09:41
  17. avatar
    #244 BoishaaiPa

    @Roger: I will look into it. The 88 yearbook should tell the tale!

    ReplyReply
    3 April, 2017 at 08:51
  18. avatar
    #243 Carl de Kock aka Calamari

    Maybe it was our ‘seccies’, or ‘chips’, as they were called back then..

    ReplyReply
    3 April, 2017 at 08:41
  19. avatar
    #242 Roger

    @BoishaaiPa: @Vleis: @KES Oldboy: could only have been 88 at the Saints festival then – HJS were at the Saints festival and KES played and beat them as well as Glenwood and SACS. I don’t remember HJS playing Saints though – Boishaai Pa – can you solve the riddle?

    ReplyReply
    3 April, 2017 at 08:32
  20. avatar
    #241 BoishaaiPa

    @Vleis: My friend informs me that they never played St Stithians in 86 or 87 as a 1st team. .it could be in 88.

    ReplyReply
    3 April, 2017 at 08:07
  21. avatar
    #240 Vleis

    @BoishaaiPa: Thanks.

    ReplyReply
    2 April, 2017 at 23:43
  22. avatar
    #239 BoishaaiPa

    @Vleis: Good friend of mine played HJS 1st in ’86 and captained the team in ’87. He will know for sure. I will find out from him.

    ReplyReply
    2 April, 2017 at 23:31
  23. avatar
    #238 Vleis

    @KES Oldboy: Believe it or not, Saints did beat HJS. It would’ve been between ’86 and ’88, as my mate played 1st team for 3 years. This victory was confirmed on this blog last year by an HJS supporter. I think the score was 12 to 10 for Saints.

    Yes, I hear that St Alban’s put in a good effort against a highly rated KES team. As my son matriculated last year, I’ll be attending much fewer games this year. That said, we did go to St Alban’s opening match of the season where he gave the change room “motivational speech”, which was nice.

    ReplyReply
    2 April, 2017 at 23:26
  24. avatar
    #237 KES Oldboy

    @vleis
    A long time since I’ve commented. Pity you weren’t at KES on Wed. Your St Albans team put up a good fight and game was closer than score reflects.

    Regarding your comments above I think there is one inaccuracy – Saints have never beaten HJS. At the Saints fest in 1988, KES beat HJS (Paarl BH) and that KES team (one of its best) is the team that gave Saints a hiding. The 87 Greenside team to which you refer had James Small. He really was dynamite at school and was one of the quickest schoolboys I’ve ever seen.
    The point being made here is valid though – in the old days inter-schools were a lot more competitive. Indeed, modern schoolboys at KES laugh when we tell them that we used to play Greenside, Sandringham, Sandown & Highlands North – but they don’t understand how competitive those games were.

    ReplyReply
    2 April, 2017 at 22:23
  25. avatar
    #236 4×4

    @Ooorkant Loftus: Louis Vorster en Stefan Jacobs is beide Potch Volkskool Old Boys!

    ReplyReply
    31 March, 2017 at 22:30
  26. avatar
    #235 Ooorkant Loftus

    @Speartackle – Die Moot het in die 70’s en 80’s baie goeie skole gehad. Vir die wat nie weet nie die Moot is n gedeelte in Pta teenaan die Magalies berg se suide kant. C R Swart se skoollied het hoeka begin met “Hieraan die Moot se oostekant, langs doringboom en heuwelrand, …”
    Skole in die area of wyk was FH Odendaal, CR Swart, Oos-Moot, John Vorster, H F Verwoerd, Wonderboom.
    Ons (C R Swart) asook die res van die moot skole het gereeld in finale en uitspeel wedstryde gespeel teen Affies, Pta Boys High, Menlo, Brits en Overkruin wat die ander Pta skole was wat goed gedoen het. Jackie Crause (flyhalf) het Voortrekker Hoogte so 1 jaar laat geld met sy giftige poot.
    Ons ( CR Swart)het in 73 teen Delmas in die Semi Finaal van die Admin verloor, dis ons beste prestasie in rugby gewees.
    In 82 en 83 het C R Swart in die Admin finaal gespeel van krieket en toe beide kere verloor teen Potch Gim met n Louis Vorster en Stefan Jacobs in hul geledere.
    Hul was later deel van die Transvaalse “Mean Machine” wat alles gedurende daardie jare in krieket in SA oorheers het.
    Onthou nog een van ons finale teen Gim het ons nog gespeel langs die Palms Hotel in Silverton Pta !!

    ReplyReply
    31 March, 2017 at 12:58
  27. avatar
    #234 Vleis

    @Vyfster: You’re 100% correct. I can immediately think of four examples to back you up:

    1. I worked with a chap called Douw (can’t remember his surname) who went to Zeerust in the late 80’s. He used to say how strong they were. He played inside centre and his outside centre was Jannie Claasens, who became a Bok not too long thereafter.

    2. I shared a room in OneMil hospital with Hennie Wigget in 1990 and he told me how his school Randburg won the Beeld trophy the previous year. Randburg now don’t even come close to winning the Large school trophy.

    3. The Affies ’87 side that you mentioned lost by 13 to 9 to Rondebosch. A month earlier, the same Rondebosh team lost at home to my school, which was is a co-ed, soutie school in Jhb! 8-O So, in theory, Greenside was possibly stronger than Affies in ’87. These days, Affies’ 8th team would beat Greenside’s 1st team.

    4. My mate was captain of the Saints team in ’87 or ’88. He said that Saints had a very poor season that year and copped a huge hiding from KES. That said, they managed to beat HJS at the Saints fest! 8-O These days, they’d probably consider a 30 point loss to HJS to be a successful outcome!

    ReplyReply
    31 March, 2017 at 11:59
  28. avatar
    #233 Speartackle

    @Vyfster: Ek onthou ook CR Swart se span van 83……klomp harde ettertjies gewees

    ReplyReply
    31 March, 2017 at 10:10
  29. avatar
    #232 4×4

    @Vyfster: Merensky was in die 80”n blerrie sterk rugbyskool. Hulle was seker een van die sterkste landbouskole in Suid Afrika, maar verstaan dat hulle rugby afgelope paar jaar nie goed is nie en die opmars van Ben Vorster redelik fenominaal is.

    Ek stem saam dat rugby in die stede die prentjie baie verander het veral as daar gelet word op die hoeveelhwid koshuise wat gebou word en kinders van die platteland getrek word na stede, met of sonder beurse. Om een of ander rede bestaan daar ‘n persepsie dat onderrig op die platteland nie dieselfde kwaliteit is as in die stede…’n wesenlike wanpersepsie volgens my. Dalk mag daar meer geleenthede in die stede wees, maar ek dink skole soos Ben Vorster, Lichtenburg en Potch Gim lewer jaar na jaar baie goeie akademiese prestasies

    ReplyReply
    31 March, 2017 at 08:02
  30. avatar
    #231 Vyfster

    @4×4: jy praat oor 1988, Potch Gim, Fochville….die artikel is in wese reg. daardie dae het almal om selfde direkteurstrofee gespeel en was daar nie iets soos makro, groot en klein afdelings nie……so wie het in einste 1988 in Direkteurstrofee finaal gespeel? Die 2 plattelandse skole Lichtenburg wat vir Merensky van Tzaneen gewen het.

    Affies was darem vir die eerste keer in paar jaar die Pretoria kampioene nadat hulle vir Langenhoven in beseringstyd van die destydse NTVL finaal geklop het…..maar Affies het hul rieme styfgeloop in uitspeelstryd teen Lichtenburg.

    Hul het wel ook teen Potch Gimmies verloor asook teen hs Middelburg(nie HTS nie) en Hugenote, so Fochville kon seker goed voel oor hul wen teen Gimmies.

    Maar dit was ‘n relatiewe goeie jaar vir Affies want hulle was darem die PTA/NTVL kampioene.
    In 87 kon hulle nie eers die NTVL finaal haal nie. Daardie rugbyreus, Langenhoven h/s het hul uitgeskakel, maar FH Odendaal het die NTVL finaal gewen….die blikskottels van FH het in halfeind van Direkteurstrofee vir Ben Vorster van Tzaneen gewen, maar in finaal teen ek dink Hugenote vasgeval.

    in 1986 het Affies NTVL finaal teen Voortrekkerhoogte verloor…die uiteindelike direkteurstrofee kampioene was HTS Sasolburg!!!

    waar is HTS Sasolburg vandag? Langenhoven, FH Odendaal, Voortrekkerhoogte???
    Ek twyfel of hulle Affies se 6de span sal klop. Maar voor die professionele era kon hulle skole soos Affies se 1ste span ore aansit…..Voor jou siel weet jy dat daar nooit weer ‘n Merensky/Lichtenburg tipe plattelandse finaal sal wees nie vir algehele of makro kampioen nie.

    Skole rugby het professioneel geword, daarom is daar net ‘n handjievol skole wat op topvlak kan meeding…..dit is vir my jammer, baie van die romantiek van skolerugby het met die nuwe era verlore gegaan…..die dae dat plattelandse skole asook gewone stadskole op gelyke voet teen vandag se sge superskole kon meeding en elke jaar ‘n ander skool die ou Admin/direkteurstrofee kon wen is vir altyd verby

    Om te dink dat daar ‘n tyd was wat Wolmaranstad, Zeerust, Ben Viljoen, Piet Potgieter, Heidelberg, Stoffberg, Ermelo, Standerton en hordes ander skole die top span in ‘n gegewe jaar in die hele ou TVL was…maar dis seker maar hoe dinge gaan….bly ‘n jammerte en ek dink dit is besig om ons aan die hakskeen te byt en deel van die rede waarom ons nasionale span so swak vaar…te min skole wat nog ernstig rugby speel, talent wat misgekyk word in swak spanne etc..

    ReplyReply
    31 March, 2017 at 00:07
  31. avatar
    #230 odie15

    @beet: @4×4: sorry been bit busy this week. Yes Potch Gim NZ tour I don’t have much knowledge on schedule. I know they would prefer to have been later. But Boishaai has no choice but to play what’s in front of them and has plenty commitments still at moment in SA. This tour was a wish by few parents in 2013 when this years matrics were in grade 8 and they sold it to school. After August is impossible with matrics. Fortunately in hindsight they beat Sacred Hearts. Tour still long and bois are sight seeing plenty so hopefully resting well.
    Affies have played 2 big games in March and lost. Beet I think GIM was fortunate if you also include charge down try! Easter festivals & WK around the corner….

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 22:57
  32. avatar
  33. avatar
    #228 4×4

    @Wonder: Ek herhinner my aan die wedstryd waarna jy verwys tussen Gimmies en Fochville. Gimmies het daardie wedstryd met hulle B-span gespeel. Hulle wou dit net bietje kompeterend hou, maar as ek nagelaat het om jou geluk te wens met wat blyk die hoogtepunt van jou skoolloopbaan was, baie geluk!

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 21:12
  34. avatar
    #227 Crusader

    @4×4: watse berig verwys jy na?

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 21:11
  35. avatar
    #226 4×4

    @Wonder: Blah, blah, blah….ek was onder die indruk dat julle verwys na die berig in SA Rugby Magazine.Lees die berig en lewer dan jou kommentaar.

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 20:59
  36. avatar
    #225 Wonder

    @4×4: @Crusader: Ek is niemand se geselekteerde voorsiter nie. My eie seun speel nie eers rugby nie. Ek is net ‘n Garsie ouer wat baie trots is op my skool en mal is oor skole rugy. My opinie is my eie. 4×4, jy kan jou sarkasme en beledigings oor my soos om te sê dat ek n’ snop met minderwaardigheid(s) kompleks is vat en diep in jou gat druk.Verstaan jy.Ek was deel die die Fochville span wat vir Gimmies gestamp het, dieselfde snop kinders wat ons mynspanners genoem het.

    Van almal op die blog is jy seker die grootste strontprater. Jy lewer swak kommentaar oor ‘n berig wat jy nie eers gelees het nie! Jy kan ten minste om verskoning vra.

    Fochville se skoolhoof is ‘n vrou,sy is nooit in die berig aangehaal nie. Bobby McLeod, of so iets, is die die hoof van sport. Hoekom iemand sy opinie vra weet nugter.

    4X4, hou asb jou mond van Garsies af. Solank jy hulle aanvat sal ek kommentaar lewer en sê wat ek wil.

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 19:52
  37. avatar
    #224 RugbyFun

    @Crusader: April uitgawe van SA Rugby Magazine – Hilton en Garsfontein feature weer prominent!

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 14:18
  38. avatar
    #223 Valkie

    @RnR: Gaaaaaappppp!

    Okay, as ek dit nou reg het speel Affies en Paarl Gim jaarliks teen mekaar…whooppyyyyyy! …en dis dit….

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 11:48
  39. avatar
    #222 Crusader

    @4×4: watse berig in sarugby? Ek het dit gemis.

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 09:11
  40. avatar
    #221 Oakdale supporter

    @Rainier: :lol: :lol:

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 09:02
  41. avatar
    #220 4×4

    @Crusader: Ek weer kat aan die gat beet gehad. Ek was onder die indruk dat Wonder verwys na die artikel van Garsies in die nuutste uitgawe van SA Rugby, vandaar my opmerking dat hulle niks teenoor niemand verskuldig is nie en kan voordoen soos wat hulle goeddink.

    Ek dink as dit kom by profesionele hantering van skole rugby is Boishaai heel waarskynlik die pasaangeers en die ander skole kan maar by hulle gaan kers opsteek

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 08:59
  42. avatar
    #219 Rainier

    Nou dat ek in Jbay woon besef ek hoekom al die Noordvaal skole se bloggers altyd in ‘n ry staan om te kyk wie die verste kan pis.

    Trek see toe, dit sal julle stres verminder.

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 08:30
  43. avatar
    #218 Crusader

    @RnR: Indeed!

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 08:12
  44. avatar
    #217 RnR

    Yawn!

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 07:40
  45. avatar
    #216 Bere007

    @Crusader. Jammer meneer. Het meneer nie gehoor dat JZ gese het ons mag nie meer lyfstraf kry nie meneer.

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 07:35
  46. avatar
    #215 Crusader

    @4×4: ek het die berig gelees. Dit was nie kritiek op garsfontein nie. Dit gaan oor fochville se hoof wat huil. Asof hy die spokesperson is vir klein skole. Die plattelandse skole se agteruitgang het sweet blou boggerall te doen met rugby. Vir die hoof om sulke snert kwyt te raak is net sensasie soek. Wat die verslaggewer betref het sy nie haar huiswerk gedoen nie. Byvoorbeeld doen garsfontein se 1ste span afrigter wat ek al vir jare goed ken rugby coaching as ‘n sideline net omdat hy ‘n passie daarvoor het. Hy het ‘n dayjob soos hopelik meeste van ons en is ‘n CEO van ‘n groterige maatskappy. Geensins ‘n proffesionele afrigter nie. Hy ploeg wel meer tyd in skoolseuns in as baie mans onderwysers.

    Ek dink wat ou wonder omkrap was sakkie van der walt se kommentaar wat ook snert is. Affies gebruik al jaaaaaaare buite afrigters. In die vroeë 90s was blikkies groenewald meer op affies se velde as by sy huis. Tiaan Snyman het ook ‘n paar jaar daar afgerig. As ek dit nie mis het nie, is affies se 1ste span hoofafrigter (jaco) ‘n sportwetenskaplike of biokinetikus. Ver van ‘n onderwyser af. Hy mag dalk voltyds by die skool werk maar dis dit. Dus krap dit seker vir wonder om. Hy moet maar leer om die media met ‘n knippie sout te vat.

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 07:32
  47. avatar
    #214 4×4

    @Crusader: Soos jy kan opmerk het Wonder absoluut niks goed te sê oor enige skool behalwe Garsies nie. As die nie Affies is nie, is dit my ou alma mater, Potch Gim. En jy is reg gelukkig het ons die keuse van assosiasie en verkies ek verseker nie om met mense geassosieer te word wat nie die son oor ‘n ander kan sien skyn nie. Dit is dus nie ‘n Affie-Garsie sage nie, net dat as daar negatiewe publisiteit is oor Garsies, dan is dit die hele wye wereld se skuld. Garsies is aan niemand enige verskoning verskuldig nie, myns insiens het hulle baie goed presteer die afgelope 4 jaar en wens hulle alle sukses toe. Sal.juis die Noord-Suid game saam met my pel geniet wat ‘n ou Garsie is

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 06:41
  48. avatar
    #213 4×4

    @Bere007: Stem volkome saam is nie einde van die wereld as mens verloor nie, maak jou net ‘n sterker mens..en ek verskil met jou opmerking dat ek ‘n Garsie hater is…net sekere ondersteuners verstaan ek glad nie. Bere as jy maar net weet hoe betrokke ek is by Garsies sal jy heel waarskynlik op jou rug val

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 06:38
  49. avatar
    #212 Crusader

    @4×4: @Bere007: @Wonder: Sjoe menere, dink julle nie die affies garsies sage raak rerig nou bietjie lank in die tand nie? Julle is soos skool laaities! Miskien moet julle hoof se kantoor to stap na pouse? Dan kan meneer die hoof julle gatte aan die brand slaan. Daar is mos genoeg plek vir almal onder die son. Ek dink rerig julle kan nou maar die ou storie los. En om te dink ons is almal van dieselfde voorsate. Dis dan ook geen verassing dat ons land sit waar hy sit nie. As die beer van die 4×4 afklim wonder ek wat sal gebeur?

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 06:31
  50. avatar
    #211 Bere007

    Ai ou 4X4. Ons weet almal jy is diep binne n bedrewe Garsie hater. Net jou tone steek nog uit by Affies. Onthou om te verloor is nie die einde van die wereld nie.

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 06:21
  51. avatar
    #210 4×4

    @Wonder: Ek lag maar net elke keer as daar van die geselekteerde Garsies Ondersteuners ( waarvan jy blyk die voorsitter te wees) julle ten alle kostes moet verdedig met dieselfde retoriek dat die hele wye wêreld teen Garsies is. Just get over yourself……daar is ‘n lewe buite skole rugby of is jy een van daai ouers wat sy lewe deur sy kind leef en as Garsies verloor dan tuimel ons hele wêreld ineen?

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 05:53
  52. avatar
    #209 4×4

    @Wonder: Nou Pa se slimste seun op die blog antwoord gou vir pappa die vragie….Het Potch Gimnasuim in 1988 teen Affies gespeel? Indien wel, wat was die uitslag? En nee dalk, net dalk was ek in 1984 in Matriek :roll: :roll:

    ReplyReply
    30 March, 2017 at 05:47
  53. avatar
    #208 Wonder

    @4×4: Ek dink jy was deel van die Potch Gim span wat die dag pakslae gekry het, suurgat nê. Daarom dat jy so persoonlik raak.

    Nooit het ek gesê dat kinders van ‘n myner nie goed genoeg is om in ‘n ander skool behalwe Fochville skool te gaan nie. Gaan lees weer. Dis jou woorde.

    As jy ‘n sielkundige was,was jy bankrot,hou maar jou persoonlike aanmerkings vir by die huis.

    ReplyReply
    29 March, 2017 at 19:45
  54. avatar
    #207 4×4

    @Carl de Kock aka Calamari: Ek volg Boishaai se opmars in NZ via youtube dop.

    ReplyReply
    29 March, 2017 at 13:00
  55. avatar
    #206 Carl de Kock aka Calamari

    Kyk solank bietjie Barclays premier liga sokker, elke sekonde die moeite en tyd werd!

    ReplyReply
    29 March, 2017 at 09:46
  56. avatar
    #205 Ooorkant Loftus

    @BoishaaiPa: Is net verdomp nog lank om tot dan te wil wag vir rugby. Maar verstaan ook dat dit nou vakansie vir die kinders is.
    Ek hoop hul saai die games uit daai Maandag by St John’s. In die Kruger daardie naweek.

    ReplyReply
    29 March, 2017 at 09:42
  57. avatar
    #204 4×4

    @Wonder: Dieselfde ou retoriek oor en oor…Garsies pak slae te gee, Garsies in ‘n swak lig te stel blah, blah, blah. As ek ‘n kliniese sielkundige was sou ek jou heel waarskynlik met ‘n minderwaardigheid sindroom gediagnoseer het.

    Jy is heel waarskynlik ook die eerste Garsie snob deur te verwys dat kinders van ‘n myner nie goed genoeg is om in ‘n ander skool behalwe Fochville skool te gaan nie. ‘n Snob met ‘n minderwaardigheid kompleks…moet ‘n alleen wêreld wees, geen wonder jy raak so baie stront kwyt nie.

    ReplyReply
    29 March, 2017 at 07:53
  58. avatar
    #203 Wonder

    @Crusader: Die punt van die berig is weereens om vir Garsies in swak lig te probeer stel. Die vrou wat berig geskryf het is ook ‘n siener, sy beweer Garsies het 3 jaar in ‘n ry die Beeld gewen. So Garsies gaan die jaar seker wen al is dit nou Virseker of Garsies het 2014 vir Nelspruit gewen. Ek dit dink sy is familie van Tony, se weet net so min van Garsies rugby as hy en lieg net so baie. Duidelik ‘n Affie fan.

    Fochville was nog nog nooit en sal ook nooit ‘n rugby krag wees nie. Hulle laaste claim to fame was in 1988 to hulle eerstes vir Potch Gim hard gestamp het. 18-6 op Fochies se velde. Die Gim kinders het voor die game verby was al die pawiljoen leeg gemaak en in die bus gaan sit. Deesdae koop Potch Gim vir Fochville leeg, skielik is die myners se kinders goed genoeg.

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 20:00
  59. avatar
    #202 BoishaaiPa

    @Speartackle: :mrgreen:

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 14:41
  60. avatar
    #201 Speartackle

    @BoishaaiPa: Solank hulle nie die lees nie….miskien moet ons in engels oor hulle praat

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 14:34
  61. avatar
    #200 RugbyFun

    @Ooorkant Loftus: Marnus behoort, as alles vlot verloop, betyds reg te wees vir Cravenweek. Ja ons volgende game is nou eers die 13de April by St Johns, ek dink teen Hilton dan Saterdag die 15de teen Florida en dan die grote, Maandag die 17de teen Boishaai!

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 14:34
  62. avatar
    #199 BoishaaiPa

    @Speartackle: Ja..dink jy hulle sal teen daai tyd iemand anders as Combrinck gebruik om ons deurmekaar te maak?

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 14:29
  63. avatar
    #198 Speartackle

    @BoishaaiPa: Gelukkig weet julle nou al elke 2de Affie move is n binnetoe aangee

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 14:22
  64. avatar
    #197 BoishaaiPa

    @Ooorkant Loftus: Julle manne gaan lekker uitgerus wees by St Johns…Dink nog steeds ons gaan bietjie sukkel na ons NZ trippie..Land Sondag 9de April laatmiddag…Speel dan sommer weer Donderdag eerste game!..Gelukkig tref ons julle darem eers die Maandag!

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 13:30
  65. avatar
    #196 Ooorkant Loftus

    @BuffelsCM: N paar van julle ouers het ons ook kom groet daar en dankie gese vir die besoek en ver ry. Dit was lekker met mooi herinneringe.
    Oor daai ander negatiewe dinge, ons vergeet liefs daarvan. Water onder deur die brug dit is al wat ek nou daaroor wil uiter.
    @RugbyFun: Sal Pottie kan terugkom na die operasie weer en wat van Craven week ook vir hom? 10 weke is lank, April en Mei is hy dan uit. Sluit dit rehabilitasie in ek hoop !
    Bly oor Goedhals asook die ander manne wat terug keer.
    Ons volgende game is by St John’s nou ne ?

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 13:20
  66. avatar
    #195 RugbyFun

    @Ooorkant Loftus: Nee, Shaun Thungu die vleuel wat teen Helpies beseer is weer reg. Dan ook Joe van Zyl(Haker) wat in die proewe beseer is behoort ook reg te wees vir die St John’s toernooi, Charles Goedhals is 100%

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 12:23
  67. avatar
    #194 BuffelsCM

    @RugbyFun: Dit is baie jammer om te hoor. Ek hoop hy herstel ten volle.

    @Ooorkant Loftus: dankie vir al die Affie-ondersteuners en spelers. Ek dink regtig dit was ‘n goeie dag. Moet sê daar is oor die afgelope jare heelwat negatiewe dinge gesê oor Affies maar ek het niks daarvan ervaar die afgelope naweek nie. Ons almal is baie positief oor die nuwe rugbyverhouding tussen ons skole.

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 11:51
  68. avatar
    #193 BuffelsCM

    @Die Ken: Chris ken net een spoed en dit is volspoed!! Henco Martins het baie ontwikkel die afgelope twee seisoene.

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 11:43
  69. avatar
    #192 Andre T

    @BoishaaiPa: Jy is doodreg…….lekker rol ek nou van die lag….ek hoor die pa’s lat hulle ook met klippies by die skool rondloop…..een klippie met die regtervoet, een klippie met die linkervoet

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 11:42
  70. avatar
    #191 BoishaaiPa

    @Speartackle: Dis waar skop gebore is ou beer!..Hoekom dink jy is daar deesdae so baie blonde 10’s uit daai geweste!..Dis die laaitjies wie se Pa’s op ou Naas groot geword het wat nou uitpop en al wat hulle doen is skop!…

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 11:33
  71. avatar
    #190 Speartackle

    @BoishaaiPa: Daar sal min lynstane wees….Pta skole skop nie

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 11:19
  72. avatar
    #189 BoishaaiPa

    @Gimoldboy: Julle beter regkom!..Julle kan nie staan en naam gaan weggooi daarbo by Klofies nie!.. :mrgreen: ..Daai lynstaan bal is NB vir goeie aanval opsies!

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 11:14
  73. avatar
    #188 Gimoldboy

    @BoishaaiPa: Ek weet dit is nie `n direkte oorsaak vir swak lynsstane nie, maar oor die algemeen dink ek ons voorspelers se fiksheid sal nog `n bietjie moet verbeter. Chris het my beindruik met sy ingooie so ek vermoed dit is maar net timing wat uit was, moontlik agv bietjie moegheid/verloor van konsentrasie. Een ding is seker: Helmut sal die week die manne laat lynstane spring tot dit meer as perfek is, en tien teen een die manne redelik peper met die fiksheid ook!

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 11:06
  74. avatar
    #187 BoishaaiPa

    @Gimoldboy: Wat sal jy dink was die grootste oorsaak van julle lynstaan probleme in 2de helfte?..Julle het hele paar op eie ingooi verloor en ek kon nie agterkom of dit gooier of Springer/lifters se probleem was nie of dalk altwee saam. Ritme in lynstane was heeltemal uit vir n ruk.

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 11:00
  75. avatar
    #186 Gimoldboy

    @Ooorkant Loftus: @4×4: Jammer om van beserings te hoor- alle sterkte daarnmee. Ek moet vir Goedhals opkom oor sy waaghalsige pass, hy was net voor dit lelik vasgevang in `n losgemaal en het net na die pass ook aandag van die noodhulp ontvang, dink die ou se kop was bietjie deurmekaar op die oomblik, verder het hy `n uitstekende game gehad.

    Sien uit om Pretoria toe te kom in 2018!

    @Kattes-Strofes: Boeta is `n topklas losskakel! My grootste kommer as ek al dink aan interskole! @Die Ken: Chris was stil deur die ouderdomsgroepe maar hy is besig om te wys waarvan hy gemaak is! Baie dieselfde as `n Johan Grobbelaar van 2015.

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 10:53
  76. avatar
    #185 Ooorkant Loftus

    @rugbyFun
    Nou dit is nie fun nie hoor !
    Enige ander beserings aan die span.
    Goedhals het n paar groot slae gevat ook Saterdag!

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 10:33
  77. avatar
    #184 RugbyFun

    @Ooorkant Loftus:Affies nr 13, Marnus Potgieter, uit vir 10 weke. Moet geopereer word!

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 09:54
  78. avatar
    #183 Ooorkant Loftus

    @4×4
    Ons was self innie Paarl vir die wedstryd.
    Dit was n harde game gewees en baie aanskoulik.
    Die tyd het verby gevlieg moet ek se.
    Affies het genoeg kanse gehad en net soos teen Helpmekaar dit nie ten volle gebruik nie.
    Dit is my enigste verweer oor die wedstryd – verspeelde kanse asook hanteer foute! Miskien moet ons ook daai binne pass minder doen. Het dit te veel prober Saterdag. N vinnige wye bal af met die agterlyn op die regte tyd altyd gevaarlik. Die Affie seuns moet nou bietjie terug kyk na die laaste twee wedstryde. Heelwat inligting kan hieruit verkry word om te verbeter voel ek.
    Nietemin manne welgedaan, trots op julle.
    Dankie die dag was lekker by die mense in die Paarl.
    Sterkte aan Gim ook vir die res van jul seisoen.
    Hoop ook Pottie (senter) herstel sommer gou.

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 08:59
  79. avatar
    #182 beet

    @Kattes-Strofes: It’s going to be a good year for top class flyhalves.

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 08:59
  80. avatar
    #181 Kattes-Strofes

    @RnR: Ek wil nie nou so vroeg al die jong manne se beule blaas nie, maar Boishaai se no.10, Boeta Chamberlain, is die naaste aan n jong Naas Botha, wat ek in jare gesien het. Nie in “looks”nie, maar wel hoe hy n wedstryd kan beheer. Goeie hande, voete, en, baie belangrik! Grysstof om die regte besluite te maak. Hoop net hy bly beseringsvry vanjaar

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 08:30
  81. avatar
    #180 4×4

    @Die Ken: Die agterlyn is geskommel na 25 minute met ‘n ster senter in Marnus Potgieter wat die veld moes verlaat met ‘n ernstige enkelbesering. Goedhals het myns insiens goed gevaar op buite senter.

    Stem die “back hand” flip moes gewone pass gewees het en die drie sou gedruk wees, maar ek vermoed op daardie staduim het hy nog engeltjies gesien van ‘n harde hou teen die kop ‘n beweging voor dit.

    Afffies het myns insiens te veel balle in die kontak situasies verloor wat hulle van kontinuiteit ontneem het, maar dit lyk of hulle wakker geword het om een van hulle gevaarlikste wapens, Ruben Meiring, meer bal besit te gee en die resultaat is 2 driee.

    Shaun Thungo behoort reg te wees vir die vgl game en dink ek Wasserman sal 15 toe skuif. Hy het gewys dat dat hy nie net kan aanval nie maar ook sterk op verdediging is.

    Intussen wag ons op nuus oor die erns van Marnus se besering.

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 07:45
  82. avatar
    #179 RnR

    @Die Ken: Brei bietjie uit op die “etc.” waarvan hy ontslae moet raak.
    Hy is n loskakel wat almal aan die raai hou en wat n verwoestende tackle het.

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 07:16
  83. avatar
    #178 Die Ken

    @4×4: Ek het nog nooit AHS opgehemel nie, net gedink hul sou Gim wen – eenvoudig. Ek praat ook van die hele NV en verwys na die afgelope paar seisoene wat maar net voortgesit word sover.

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 07:05
  84. avatar
    #177 4×4

    @Hooit: Ons weet dit mos nou al lankal.

    @Die Ken: Een game maak nie’n somer nie! Ek glo om eers holisties te kyk na ‘n rugby seisoen sodra die laaste wedsryd gespeel word. Altyd interresant hoe buitestaanders Affies wil ophemel, of is dit dalk dat hulle nog steeds in Noordvaal as die barometer geag word dat die kaarthuisies in mekaar tuimel as hulle verloor

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 07:03
  85. avatar
    #176 Die Ken

    @BuffelsCM: Chris Rossouw se lat was self lekker besig. En Martins was tops

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 06:59
  86. avatar
    #175 Die Ken

    @beet: Goedhals needs to get rid of his fancy back-hand passes etc.

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 06:58
  87. avatar
    #174 Die Ken

    En, om by te voeg, die powere vertoning van AHS in die junior A-spanne, voorspel nog meer trauma oor die volgende paar jaar.

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 06:55
  88. avatar
    #173 Die Ken

    Ek was totaal en al verbaas met AHS se verloor. Hierdie jaar se Gim span is middelmatig. Die vallei tussend Noordvaal en die Kaap verbreed elke jaat net meer en meer. Ek sien swarigheid vd Noordvaal-spanne op WK en Noord-Suid.

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 06:52
  89. avatar
    #172 BrotherBear

    @Hooit: N.a.v. onlangse vertonings kan niemand aanspraak maak op enige “witbul” status nie.
    Ek stel voor Pretoria Tollies en Klipsteen Tollies.
    Bulle in elk geval net goed vir steaks, van rugby weet hulle net mooi niks.

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 06:42
  90. avatar
    #171 Hooit

    @4×4: Onthou jy het dit 1ste opgrbring. Julle is racist. Julle is nie wit nie. Monnas is die 1ste en oudste Witbulle.

    ReplyReply
    28 March, 2017 at 06:14
  91. avatar
    #170 4×4

    En ek het ook nou ‘n nuwe verweer as iemand met my verskil….die nuwe algemeen veweer is ” jy is racist”…lyk my dit is hoe enige goeie debat deesdae afgesluit word

    ReplyReply
    27 March, 2017 at 23:15
  92. avatar
    #169 4×4

    @Crusader: Nee wat. Afgod??? Dit is bietjie dik vir ‘n dalder, die knie van my buig voor geen afgod nie. Die skool het baie in my seun se karakter ingebou en vandaar my lojaliteit. Maar ingelyks is Affies nie noodwendig vir elke seun nie en moet jou seun myns insiens by ‘n enkelgeslag skool kan inpas om dit sy cup of tee te maak. My jongste het groot geword met die Affie kuktuur van karakter en broederskap en vandaar sy voorliefde vir die skool. Ek gun ook die skole hulle plek in die son, maar soos ek die naweek weer geleer het in die Kaap hoef jy nie altyd met ander skole se etos saam te stem nie

    ReplyReply
    27 March, 2017 at 23:12
  93. avatar
    #168 Stier

    Beide spanne het goeie rugby gespeel as mens dink hoe vroeg in die seisoen dit is. Dit was so lekker om weer regte rugby te sien en nie die super rugby gemors nie.

    Gim lyk goed en Boishaai gaan hard moet werk as hulle weer interskole wil wen. So gepraat Boishaai het hulle eerste wedstryd in New Zealand 24-8 gewen.

    ReplyReply
    27 March, 2017 at 21:45
  94. avatar
    #167 RnR

    En hier sit ek en dog dis allie tyd n “knippie” sout.

    ReplyReply
    27 March, 2017 at 19:52
  95. avatar
    #166 sewes

    @AbsolutMenlo:Al wat jy kon doen was om te se jou inligting is nie korrek nie van waneer af mag mens nie praat oor goed wat jy hoor nie en dit loop in die veld selfs @Crusader se hy het dit gehoor vir my is hierdie n goeie platform om sulke stories te stop. Vat wat als oor Kloof gese is, ons het saam gestem of dit ontken en nie beleedigend geraak nie, maar nie te min ek vra nederig onverskooning.

    ReplyReply
    27 March, 2017 at 18:04
  96. avatar
    #165 AbsolutMenlo

    @sewes: … ek het baie mooi gelees en of jy dit met ‘n tikkie sout vat of nie dink ek dit is totaal onvanpas om ‘n skool se naam te noem by inligting soos jy dit stel … “kan dit nie staaf nie”

    ReplyReply
    27 March, 2017 at 17:02
  97. avatar
    #164 Speartackle

    @sewes: Klink of jy dalk n Tequilatjie saam met die sout geneem het

    ReplyReply
    27 March, 2017 at 16:24
  98. avatar
    #163 sewes

    @AbsoluteMenlo:Lees mooi wat ek geskryf het ek het dit nie self gese en kyk ek het geskryf ek neem dit met n tikkie sout.

    ReplyReply
    27 March, 2017 at 16:20
  99. avatar
    #162 AbsolutMenlo

    @sewes: Jy praat die grootste klop BOG!! Bepaal jou eerder by jou eie skool! Nuwe seuns in Menlo is graad agts net soos enige ander skool. For the record … al ons ander spanne 0/15 tot eerste is 99% dieselfde seuns as 2016.

    ReplyReply
    27 March, 2017 at 13:13
  100. avatar
    #161 sewes

    @Crusader; Ja, kom ons laat dit daar soos jy se elk een het maar sy opinie.Ek dink wat die berig wil se is nie dat fochville met skole soos Affies Grey ens kon of wil meeding nie maar bv teen die potch skole ,Rustenburg,klerksdorp ens,kom ons vat n voorbeeld Brits het al in die admin finaal gespeel dis nou ver in die verlede maar vandag sit hulle met 254 seuns verlede jaar het twee Brits seuns vir kloof twee vir garsies twee vir monnas gespeel en ja die seuns is nie almal gekoop nie maar is na die groter skole vir beter bloot stelling daar gaan gimiddeld tussen tien en vyftien plus seuns en dogters van Brits na ander skole,dis die uitdaaging waar mee kleiner skole sit ons het reeds gesien dat Jeugland met vyftig plus verloor het teen Noord Heuwel en MV

    ReplyReply
    27 March, 2017 at 11:57
  101. avatar
    #160 Crusader

    @sewes: Jy kan met my saamstem of nie. Jou keuse. Ek weet wel wat met my ou skooltjie gebeur het toe werwing gestaak is. Ek het ook die 22 storie gehoor. Ons almal het maar ons opinie.

    Ek het die rapport verhaal gelees. Fochville kan nie meer teen die groot skole meeding nie? Rerig? Het hulle ooit? Komaan, get serious. Ek probeer steeds die punt van die berig verstaan.

    Wat my gesprek met die garsie ouer betref, hulle het probeer survive teen kloof en affies in daai skole se glorie jare en kon nie. Hulle het toe ook begin werf. Of jy nou daarvan hou of nie dit is die srorie. Ek gun hulle, hulle plekkie in die son.

    ReplyReply
    27 March, 2017 at 11:07
  102. avatar
    #159 sewes

    @Crusader:Ek weet nie of jy die berig in Rapport gelees het oor skole rugby nie.Die probleem hierin le vir my dat die plattelandse skole werklik lei hieronder ja daar is voordele vir SA rugby maar soos jy se waneer raak wen n obsessie.Daar is talle seuns wat uit kleiner skole die top sport bereik maar dit raak al moeiliker so dit laat min keuse vir seuns met n droom .
    Ek het saterdag met n ex ouer van Menlo gepraat en ek vertel dit oor met n tikkie sout wat ek kan dit nie staaf nie.Daar het n klop nuwe seuns die jaar by Menlo opgedaag sy getal was twee en twintig almal natuurlik rugby seuns en hier word nie die verskooning van opheffing van benadeeldes gebruik nie.Hier in teenstelling met ander skole het van die ouers hulle seuns wat a span resesrwes was en nou c-span moes speel hulle seuns geskuif na ander skole en daar is glo seuns wat daar aan dink om affies en na ander skole toe te skuif.
    Nou glo word die skuld nie voor die skool gele nie maar wel voor die bemarkers van die skool.Ek wil net by se jy noem dat jy met n garsie ouer gesels het en nou anders daarna kyk ek stem egter nie saam nie wat wen het n obsessive geword.

    ReplyReply
    27 March, 2017 at 09:47
  103. avatar
    #158 knowthegame

    @Crusader: baie goed gestel..passie is goed maar obsessie is gevaarlik

    ReplyReply
    27 March, 2017 at 09:11
  104. avatar
    #157 Crusader

    @4×4: Nee wat. in Pretoria en spesifiek in die Ooste is julle manne geseend met baie goeie skole. Elkeen het sy sterk en swak punte. Geen eutopia iewers nie.

    Ek weet van die skole wat 30 spelers per ouderdom werf. Dis egter hulle keuse. Stories loop ook dik dat ‘n sekere skool 25 cravenweek spelers gewerf het vir hulle o/14 span. Hoe waar dit nou is weet ek nie.

    Jy is duidelik baie lojaal teenoor affies en dis ook reg en goed so. Ek kry net soms die idee (reg of verkeerd) dat ouers die skool hanteer soos ‘n afgod. Alles gaan dan net oor affies. Amper soos die laaste bastion van die afrikaner en die broederbond. Ek moet eerlik sê dit het my al gekrap van my seuns op skool was en dis lank terug. Ek kry steeds daai gevoel om sommige braaivleisvure. Passie is goed, obsessie is gevaarlik. Soos ek sê daars geen eutopia nie.

    Wie speel affies nou volgende?

    ReplyReply
    27 March, 2017 at 07:41
  105. avatar
    #156 4×4

    @Crusader: Nee wat Wonder, Wonder ook maar of hy nou tussen die boom of die bas is. Ek het sinvol laasjaar met Rugbyman gesels en niewetend dat dit ek is ook laasjaar hom by Wildeklawer ontmoet. Ek slaan hom hoog aan as afrigter en volg ook Garsies se rugby wat vir my ook ‘n mooi brand rugby speel. Ek het nog ‘n laatlam wat die jaar onder 9 rugga begin speel het by CP en wat ook die Affies roete sal loop, soos die seuns sê Affies is meer as net ‘n skool!

    ReplyReply
    27 March, 2017 at 06:47
  106. avatar
    #155 4×4

    @Crusader: Soos tereg deur jou verwys was dit dalk buitstaanders wat seuns genader het. Die realiteit is dat daar groot geld in Pretoria op werwing bestee word om ander skole ook kompeterend te maak. Sekere van die skole werf tot 30 seuns per ouderdom groep op beurs basis.

    Ek het ‘m baie sterk vermoede dat die landskap middel 2018 dalk baie by Affies mag verander. Ek sou Affies se werrwing beleid hou maar sal graag wil sien dat daar meer profesionele afrigting daar gestel word. As daar gelet word wat by die Kaapse skole gebeur kan jy die resultate duidelik sien. Boishaai het per jaargroep 2 gekontrakteerde profesionele rugby afrigter en Paarl Gim se hoofafrigter is Pieter Rossouw. Ek rate Affies se 1ste span afrigting span, maar vertrou dat die onderwyser wat huidig by die onderspanne afrig se hande versterk kan word met hulp van buiye.

    ReplyReply
    27 March, 2017 at 06:42
  107. avatar
    #154 Crusader

    @4×4: Eks bly as manne so mooi ontwikkel! In watter laerskool was die jongman?

    Ek het hoë standaarde van affies. Soos ek al vantevore genoem het my een klong was in die vroeë 2000s in centurion. In daai jare was affies met al hul spanne amper unbeatable. My seun se span het teen affies op o/15 vlak in die ou blou bul finaal verloor in ekstra tyd en dit was ‘n reuse prestasie. In my beskeie opinie is affies se rugby nie meer so sterk soos in die 90s en vroeë 2000s nie.

    Jy is heel moontlik reg met die ander skole wat begin werf het. Net een sakie wat ek wil hê jy moet begryp as jy verwys na beursie skole. In my seun se span se o16 jaar het twee van die centurion manne die blou bul o16 span gehaal. Beide is deur affies genader. Beide is belowe dat buite partye na hul behoeftes sal omsien. Die een het gegaan en het in sy graad 11 jaar ook dan vir affies se 1ste span gespeel. Die ander outjie het gebly by centurion. Ek weet hierdie dinge want ek was betrokke by die insident. Dus het affies in daai jare al gewerf. Miskien sonder die medewete van dok Edwards, miskien nie. Ek weet wel dat die seun wat gegaan het saam met sy pa in die dok se kantoor was voor hy geskuif het. Wees dus versigtig met die beursie skole opmerking. Ons by centurion was al aan die ontvang kant van so insident en affies het die houe uitgedeel.

    My ou skooltjie is ongelukkig nie meer in die rekening nie, so ek geniet maar die ander skole se games. Ek het die gim/affies game baie geniet! Bul spanne beide! Hometown decisions sal jy seker maar altyd kry. Maar niemand gaan dit oor 5 jaar onthou nie.

    Terloops, ek dink die manne van menlo en garsfontein doen uitstekende werk met die seuns. Ek dink nie jy moet hulle te veel judge net oor wonder jou moerig maak nie. Hy blyk bietjie van ‘n loose canon te wees. Sterkte met die res van die seisoen. Ek kom kyk graag rugby daar by affies. Skole rugby is maar die mooiste!

    ReplyReply
    26 March, 2017 at 21:58
  108. avatar
    #153 4×4

    @Crusader: In navolging op my vorige post moet jy ook in gedagte hou dat skole soos Menlo en Garsies ook baie aktief bemark sedert 5 jaar terug en het die skole ingelyks ook nou koshuise wat hulle ook in staat stel om weier as net Pretoria te werf.

    Dit is die jaar die eerste produkte van Menlo se werwing wat deurkom en sal dit insiggewend wees om te sien hoe hulle die jaar gaan presteer. Hulle onder ouderdom rugby is baie sterk, maar sal daar gewag en gesien moet word of dit gaan “convert” na senior rugby toe en sal hierdie jaar reeds ‘n goeie aanduiding wees. Garsies se rugby is ook die afgelope paar jaar goed, maar om as rugbyskole geklassifiseer te word behels nie net om ‘n goeie 1ste span te he vir ‘n paar jaar nie….ek sou dink dat jy vir ‘n langdurige periode onder die Top 5 skole in die land gereken moet word

    ReplyReply
    26 March, 2017 at 19:31
  109. avatar
    #152 4×4

    @Crusader: So paar jaar terug is dit gedebateer hoe bepaal mens ‘n skool se rugbysterkte? Is dit die hoeveelheid spanne wat speel, is dit die prestasie van slegs jou A spanne of reg deur die bank. My ondervinding is dat baie skole wat nou spanne bou konsentreer op A spanne en dat hulle nie noodwendig diepte het nie en dat diepte ‘n kameraad is wat Affies het wat die ander skole nie noodwendig het nie.

    Om vir jou vinnig feit te gee..James Combrink wat nou Affies se voorry is het in Graad 8 fir die 0/14 D/E span gespeel en sedert laasjaar vir die 1stes. Hy sou heel waarskynlik nie deur van die beursie skole opgeraap word nie en het hy deur die ranks gekom.

    Die rede waarom ek bogenoemde meld is alhoewel ons onder ouderdom groepe nie meer eksklusief deur Craven Week spelers oorheers word nie, maak dit verseker hulle nie minder kompeterend nie. Dan blyk dit ook dat jou standaarde wat Affies aanbetref geweldig hoog gestel is, sedert 2010 tot huidig met uitsondering van 2014, het Affies volgens SBR Rankings altyd onder die Top 5 in die land geeindig, dus vermoed ek dat jou inligting rakende Affies rugby dalk so bietjie uit is.

    ReplyReply
    26 March, 2017 at 19:17
  110. avatar
    #151 Kattes-Strofes

    Ek dink ook dit was n baie goeie en gelyk wedstryd, tussen twee uitstekende spanne. Was veral be-indruk met Affies se werk in gebroke spel, waar hulle heelwat balle gegaps het. Gim se “never say die” houding gaan vir hulle nog baie beteken in taai wedstryde.
    Ek wil glo dat beide skole hoog gaan eindig op die meeste van die talle “rankings” wat nou in omloop is.

    ReplyReply
    26 March, 2017 at 19:11
  111. avatar
    #150 4×4

    @Wonder: Reeds tellings deurgegee op die ander thred toe dit versoek was deur ander bloggers en ook my kommentaar daarop gelewer. Kom ons wag maar die seisoen uit dan kyk ons wie waar eindig,dan kan ons maar weer bepaal of Garsies hulle bene weer hoog kan lig om saam met die ander groot honde te kan saamspeel.

    ReplyReply
    26 March, 2017 at 19:07
  112. avatar
    #149 Wonder

    @beet: I agree with you, was a very hard game. Affies did not convert opportunities, should have taken the 3 points.

    ReplyReply
    26 March, 2017 at 18:32
  113. avatar
    #148 Wonder

    @Crusader: Nooit gesê Garsies gaan vir Gim of Boland wen nie. Ek glo ons kan maar daar is min tyd oor en nog baie dinge waarop verbeter moet word.

    ReplyReply
    26 March, 2017 at 18:25
  114. avatar
    #147 Wonder

    @4×4: Ek is seker jy sal daar wees om self te kyk. Baie lekker in my hok, dankie dat jy vra.

    Gee vir ons die tellings van al die games, soos julle altyd doen. Was dit nou 5 of 8 games? Of is jy te skaam?

    ReplyReply
    26 March, 2017 at 18:21
  115. avatar
    #146 CharlesZA

    Ek het as n buitestaander die game baie geniet. Die spelers wat reeds genoem is, vaskop en 9 van Affies, sowel as vele ander het almal puik gespeel. Ek wil egter noem dat ek dink Ryno Beukes en Henco Martins die harklop van die span is. Hulle beheer die voorspelers so goed. Kan sien dat hulle ware leiers is en rugby goed ken. Hierdie span gaan net beter raak soos hulle vaste vyf fikser word. Ook duidelik dat al hierdie seuns inkoop in die sisteem.

    ReplyReply
    26 March, 2017 at 17:53
  116. avatar
    #145 BuffelsCM

    @beet: I’ll not venture into the “what if’s etc” but I’d like to make a few comments:
    It was one of the toughest games that these boys have played in their lives IMO. The hits were big and the tempo was quite high!! The contributions of Daniel Beukes and Muller du Plessis (both have played their first matches of the season) were extremely valuable to the Gim side. It really was a team effort and we are really proud of the boys. During their age groups years they’ve taken a few big scores against them but this win will surely benefit the belief in themselves.
    I have to agree with you about the Affies boys. Johan Mulder is a special talent!! He didn’t only score tries but managed to steal quite a few balls at the breakdown as well. The flyhalf made some huge hits on different players. The one tackle on the 13 of Gim (a special player as well) sounded like a gunshot from next to the field. As a former member of the FRONT ROW, I have to admit that the tighthead (no bias here :wink: ) has actually impressed me the most. He did his basics well and carried the ball very well. What a pleasure to see a tighthead prop doing so much work!!

    ReplyReply
    26 March, 2017 at 17:06
  117. avatar
    #144 BuffelsCM

    @Gimoldboy: Soos jy, hoop ek dit is die begin van ‘n goeie verhouding tussen die 2 skole. Dit was regtig ‘n voorreg om die manne van Affies te kon ontvang.
    @4×4: Dit was regtig ‘n aangename rugbydag. Ek weet dit is maklik om te sê wanneer mens wen. Ek glo almal het dit geniet. Ek is seker ons seuns neem baie vertroue uit die dag se spel. Die manne het oor die jare “groot houe gevat” en dit is goed dat hulle kan sien wat mens kan bereik deur harde werk. In hierdie opsig is Pieter Rossouw se mantra van “harde werk klop talent as talent nie hard werk nie” van toepassing. Daar is werklik bitter baie tyd spandeer aan alle aspekte van die spel die afgelope voorseisoen. Ek hoop ons sien mekaar volgende jaar in Pretoria!!

    ReplyReply
    26 March, 2017 at 16:48
  118. avatar
    #143 beet

    I was also really happy with the choice of player of the match – the Affies scrumhalf Johan Mulder. I also like Charles Goedhals play and the AHS tighthead James Combrinck as well as the Gim 13 Dawid Kellerman and their star 15 Muller Dup. Gim 10 Beukes played an important role in the first half.

    ReplyReply
    26 March, 2017 at 11:20
  119. avatar
    #142 beet

    @Gimoldboy: I thought it was a much better game that a lot of people gave it credit for. Entertaining to watch and a see-saw battle to the end. Lots of character by both teams and some good tries. Memorable game in March. I reckon we will watch games in midseason and towards the end of the season where the quality won’t be as good as this one.

    ReplyReply
    26 March, 2017 at 11:15
  120. avatar
    #141 beet

    @odie15: For what its worth I thought Affies played well against quality opposition. That same constructive rugby against weaker opposition would have resulted in a big win for Affies. Taking nothing away from Gim because they showed flair when it was needed and BMT at the death against a good team. There are no TMOs to help refs in SBR but based on the replay evidence I wondered if Gim’s 1st and last tries would have been allowed under different circumstances. We know that a tackled player is allowed to place the ball and Muller du Plessis definitely placed the ball short of the tryline so from there he either rolls the ball forward to get it over or its a 2nd placement – it did not look like body momentum got the ball over the line. Then the last try had a hint of held up. I’ve seem most refs blow that kind of situation a lot quicker but this ref allowed the play to continue (which is what most rugby fans want in all aspects of open play)as there was still motion. The ref was in the best possible spot and paused, looked carefully and made the call in favour of Gim. Held up looked like the safe bet but I guess if the ball was in contact with just one blade of grass try was the right call. Video footage was not conclusive, the Affies players reactions were.

    ReplyReply
    26 March, 2017 at 11:10
  121. avatar
    #140 Crusader

    @4×4: Ek dink nie Wonder se span sal gim kan wen nie. En as dit gebeur sal dit dalk ‘n April fool grappie wees. En dan moet hulle nog Boland ook speel. Sterkte wonder!

    Wat affies betref dink ek julle moet bietjie bekommerd wees. Ja gim is goed en ja hulle het ‘n trotse tradisie, maar om geen van die a-span games te wen nie en die 2des gly ook moet julle laat worry. Dalk is ek verkeerd, maar affies se rugby het definitief agteruit gegaan in die laaste 8 jaar. Daar was ‘n tyd dat veral julle junior spanne unstopable was. Blyk nie meer die geval te wees nie. Die jaar se span is goed en volgende jaar sal ook so wees maar ongelukkig lyk dit bietjie donker 2019 af. Geen kritiek nie. Slegs ‘n obserwasie. Wat sal die rede hiervoor wees? Weet jy dalk?

    ReplyReply
    26 March, 2017 at 10:41
  122. avatar
    #139 4×4

    @odie15: We prefer to play the Top Cape schools even if it means that we will have to play them in March. But your remarks that “they are desperate” to get things together is perplexing me a bit since boishaai is playing the Nr 3 ranked New Zealand school tomorrow after a flight of 28 hours!

    ReplyReply
    26 March, 2017 at 10:15
  123. avatar
    #138 odie15

    @beet: looks like Affies desperate to get things together has now ruined season ahead. Too quick into season. I don’t like March school rugby. First big matches should really be Easter festivals. But suppose you die by the sword sometimes!

    ReplyReply
    26 March, 2017 at 08:53
  124. avatar
    #137 4×4

    @Wonder: Laat weet asb op 1 April 2017 hoe julle gevaar het teen die Meisieskool van die Paarl…onthou behalwe vir 1 April mag jy nie die April Fool wees nie!

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 23:17
  125. avatar
    #136 4×4

    Gimoldboy: Ons begin by die begin. Baie dankie aan Paarl Gim vir ‘n baie aangename rugby dag. Dit is vir ons altyd ‘n voorreg om in die Kaap te kom kuier en werklike sjampagne rugby van beide spanne te kon aanskou.

    Wat ek weggeneem vanvandag se rugby is dat dit ‘n wonderlike geleentheid is vir die Affie Seuns om teen een van die GROOT skole in SA te kan speel (by GROOT bedoel ek getal Springbokke opgelewer). Dus julle beskeie telling van getal seuns per skole weeg glad nie teen mekaar op as ons getal Springbokke gelewer inreken nie. Redelike afleiding is dat Paarl Gim dan al vir dekades iets reg doen.

    Wat die laaste drie aanbetref…daar is nie ‘n comments kolom op die scoreboard nie en het Affies die geleentheid gehad om die wedstryd te “bere” al lank voordat die laaste drie gedruk is.

    Die dag in oenskou…..al die Affies spanne moes van tussen 13-14 punte agterstand binne 10 minute na afskop terugveg. Dit is agv die breinslose “gameplan” dat daar nie binne jou kwartgebied “ge-exit” moet word nie, maar dat jy oenskynlik die bal ten alle koste van hetsy agter jou doelgebied en/of in jou kwart gebied die bal moet hardloop. Waar in hemel het jy al so ‘n gameplan gesien….O ja…Nollis Marais het mos soortgelyke hardloop te alle koste plan.

    @Wonder: Sien jy het weer uit jou hok geklim met julle wen teen Menlo?

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 22:58
  126. avatar
    #135 guts-and-glory

    @HE Ja, dit sal verewig vir Gim as ‘n wen opgeteken staan. Wat my baie trots maak is dat Gim, met 506 seuns, 5 uit die 8 wedstryde kon wen, met een gelykop, teen ‘ skool met 1208 seuns. Erens word iets reg gedoen.

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 21:24
  127. avatar
    #134 kokkie

    @Wonder: geen skande on teen Gimmies met 500 seuns te verloor nie, haha, het vandag vir Boland Landbou gesien, hulle nog minder seuns en glo my hulle gaan moeilik gestop wird vanjaar. Ons (PRG) het vandag gewen teen Drostdy maar nie oortuigend nie, nog baie skaafwerk nodig, maar die seisoen is lank!

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 21:22
  128. avatar
    #133 Gimoldboy

    Ag wat sonder om te diep in enige tellings te kyk, dink ek dis die begin van n goeie vergouding tussen Gim en Affies. Affies is n puik skool met n uitstekende rugbyspan hierdie jaar. Hulle kon net sowel wen vandag. Was een van daai 50-50 games en kon enige kant toe gaan. Volg jaar in pretoria mag die bal dalk net anderkant toe hop, wie weet. Great rugbydag. Kom ons hoop al Gim se 22 spanne gaan volg jaar op Pretoria toe. Ons, met net ons 500 seuns, sien uit om weer met die witbulle kragte te meet. Sowaar n aangename eerste derby. Affies gaan moeilik geklop raak die jaar. Gim het vandag guts gewys.

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 21:14
  129. avatar
    #132 HE

    @guts-and-glory: Stem saam met jou sentimente oor die dag, maar maar die tellings maak sonder twyfel saak.

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 21:00
  130. avatar
    #131 HE

    @Wonder: Redelike droewige dag vir Affies van o/14 reg deur tot die 1ste span game. Dit gebeur nie aldag nie.

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 20:55
  131. avatar
    #130 guts-and-glory

    @jakes: Op die dag was rugby, en die ontwikkeling van kinders die wenner, die tellings maak nie saak nie. Die bande wat tussen ouers en skole gesmee is gaan tel in die toekoms. Dit was lekker om na die wedstryd met die ouers van ons opponente te gesels, en net te besef dat hulle dieselfde voel oor hulle kinders as ons. Van my kant af, ‘n groot “high five” vir Affies se span en hul ouers.

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 20:38
  132. avatar
    #129 Wonder

    Nou net die game klaar gekyk. Gim het verdien om te wen. Affies het nie hulle kanse benut nie en swak hanteerwerk het hulle gekos. Skop vir pale as jy 3 punte kan vat.
    Geen klagtes oor die ref, wens hy kan van die games hier kom blaas.

    Hoor net 5 Affie spanne het gespeel. Skande! Wat het van al die borge ens geword. As Gim volgende jaar weer wen sal Affies onttrek, skande om teen meisie skool met 500 seuns te verloor.

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 20:03
  133. avatar
    #128 jakes

    Well done Gim. Affies het ‘n baie goeie span die jaar so die jaar so die Paarl Gim span moet besonders wees. Harde werk le voor vir EG Jansen vir hul game teen Paarl Gim oor paar weke

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 19:25
  134. avatar
    #127 Rainier

    Ek het saam met Carl rugby gesit en kyk op Graeme toe die telling deurkom en toe tweet affieouer nog die telling as ‘n wen vir AHS. En toe kom die ware telling, gevolg deur ‘n vloedgolf van Affie gal. Dog amper AHS is die Galpille…..

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 19:23
  135. avatar
    #126 CharlesZA

    Gim 35-33.

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 19:07
  136. avatar
    #125 jakes

    Met al die kommentaar hierbo kan ek nog nie uitmaak wie gewen het nie. Gim of Affies?

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 18:45
  137. avatar
    #124 CharlesZA

    @knowthegame: Was n great game. Sal nie se hy het die hele game vir Gim geblaas. Hy het nie die rucks altyd streng genoeg geblaas maar ek het gedink hy was konstant daarmee. Was aan ander kant van veld so kan nie comment oor die laaste drie. Al wat ek weet is dat die rekord boeke gaan se 35-33.

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 14:55
  138. avatar
    #123 knowthegame

    fout na fout sien hy oor.Hoog vatte word nie gestraf nie.Die laaste strafskop aan affies was n hoogvat?korrek=geelkaart.Hy kon nie die try gee op die einde.Dit was “inconclusive”Nee ek dink dit is wat ondersteuners gatvol maak

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 13:32
  139. avatar
    #122 knowthegame

    @pietretief: Hierdie skeidsregter gee nuwe betekenis aan “home town decision”Hy was blatant vir die tuis span.Jammer maar ek sal baie ongelukkig wees as ek n affie was. Wil eers een aspek uit lig nie,hy was bad…bad

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 13:28
  140. avatar
    #121 pietretief

    Jammer om te se maar so versier n ref n great game

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 13:20
  141. avatar
    #120 4×4

    @Wonder: Sien julle is in ‘n boufase, is dit hoekom jy so bietjie wil stir?

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 10:53
  142. avatar
    #119 4×4

    @Carl de Kock aka Calamari: 0/14..10 elk, o/15 Gim wen 29-22 o/16 Gim wen 31-22.

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 10:51
  143. avatar
    #118 Carl de Kock aka Calamari

    Al enige tellings manne?

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 08:47
  144. avatar
    #117 AntonT

    Sterkte aan beide spanne. My hart le by Gim. Rom rom rom.

    ReplyReply
    25 March, 2017 at 07:48
  145. avatar
    #116 beet

    I think I must start a barometer so that we can have a reminder of which were the biggest and best test matches of the SBR season.

    ReplyReply
    24 March, 2017 at 22:46
  146. avatar
    #115 pietretief

    @Wonder: Jy vergeet Paarl Gim het pedegree, nie soos ‘n paar ander skole nie nie………..

    ReplyReply
    24 March, 2017 at 20:41
  147. avatar
    #114 Wonder

    Mag die meisieskool vêr wen.

    ReplyReply
    24 March, 2017 at 19:11
  148. avatar
    #113 Wonder

    Ek sien Affies het ook 0/19 speler, Post matric?

    ReplyReply
    24 March, 2017 at 19:10
  149. avatar
    #112 Cappie

    Affies se eerste en tweede spanne bekend gemaak vir Saterdag se wedstryde teen Diamandveld 19A en Duineveld 19A onderskeidelik. Die opgedateerde program vir Saterdag ook daar.

    http://www.affiesrugby.co.za/blog

    ReplyReply
    9 March, 2017 at 14:47
  150. avatar
    #111 Oakdale supporter

    @BoishaaiPa: Le Roux??

    ReplyReply
    21 February, 2017 at 13:16
  151. avatar
    #110 BoishaaiPa

    @Ploegskaar: Veral ou Helius se seun is n baie kort slot ja!..

    ReplyReply
    17 February, 2017 at 14:48
  152. avatar
    #109 Oakdale supporter

    @Ploegskaar: Tog so beskeie!!!

    ReplyReply
    17 February, 2017 at 11:57
  153. avatar
    #108 Ploegskaar

    @Riempies: Beslis alles behalwe pissies, maar moelike jaar wat voorlê. Meestal o17’s, maer stutte, kort slotte, klein en stadige agterspelers

    ReplyReply
    17 February, 2017 at 11:38
  154. avatar
    #107 Ploegskaar

    @Die Ken: Senuagtige storietjies en fabeltjies, vreemde opmerkinkie van ‘n Magtige Monnas Man

    ReplyReply
    17 February, 2017 at 11:36
  155. avatar
  156. avatar
    #105 BoishaaiPa

    @Andre T: Dis maklik om te doen as jy nie meer een het nie of hoe?

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 11:50
  157. avatar
    #104 Riempies

    @Riempies: sien op die meer Natal georienteerde blog hulle kan net politiek en stront praat. Hou nou al aan van laasjaar af. Wee jy.

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 11:16
  158. avatar
    #103 Die Ken

    @Riempies: Dis nie my woorde nie, ek herhaal maar net vir Ploeg

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 10:52
  159. avatar
    #102 Riempies

    @Andre T: Leer maar by jou.

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 10:50
  160. avatar
    #101 Riempies

    @Die Ken: O my jy gaan miskien nog daardie woorde sluk :mrgreen:

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 10:49
  161. avatar
    #100 Andre T

    @Riempies:

    Moenie so hard op die man wees, jy maak dan sulke mooi Val in die Tuin verklarings…….

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 10:48
  162. avatar
    #99 Die Ken

    @Riempies: Boland is pissies.

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 10:48
  163. avatar
    #98 Riempies

    @Speartackle: hulle speel nie eers mekaar nie.
    Smaak my die oefening of see lug tas jou nou aan.

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 10:44
  164. avatar
    #97 Riempies

    @Die Ken: Natal. Speel hulle rugby? SENIORS kan net rugby speel met ander provinsies se spelers. 8-O
    Nee wat Monnas sal nie meer verloor as wen nie. Het te veel hart daarvoor.
    1 en 2 net miskien anders om.
    @Hooit. Ek dink Boland jul grootste game. Daardie plaas manne hard.

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 10:43
  165. avatar
    #96 Andre T

    Ek is bereid om my linkerbal te verwed Bois sal onoorwonne eindig vanjaar

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 10:41
  166. avatar
    #95 Speartackle

    Ek dink Monnas sal beslis die jaar vir Helpmekaar wen

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 10:38
  167. avatar
    #94 Die Ken

    ‘n Paar vooruitskattings vir 2017: Bois bly nr 1 en GCB nr 2.

    PRG en Monnas verloor meer as wat hulle wen.

    AHS verloor teen Helpies.

    Kloof gaan vir n paar groot verrassings sorg.

    Boland het te veel harde games en gaan daarvoor boet in hul Interskole

    Niemand gee om wat in Natal gebeur nie

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 10:34
  168. avatar
    #93 Hooit

    @Riempies: Ek glo nie Monnas het n ‘uitstaan’ game die jaar nie. Daar is n klomp goeie games op dieselfde vlak. Selborne, Boland, Oakdale, Glenwood, Waterkloof, Eldoraigne en moontlik Garsies en EG en Menlo.

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 10:31
  169. avatar
    #92 Riempies

    @Die Ken: Hoe nou? Met 4 Spelers in SARU elite groep? Dream team gaan dan so goed doen en hulle het net 1 speler in groep 8-O

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 10:30
  170. avatar
    #91 Die Ken

    @Riempies: Nie een nie, gaan sukkel in almal

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 10:24
  171. avatar
    #90 Riempies

    @Die Ken: Sal graag wil weet watter game die jaar Monnas se grootste een gaan wees?

    @BoishaaiPa: Baie gaan afhang :wink: van hoe heel julle van NZ kan terug keer. Sonder casualties sal GCB moet bondstaan selfs met huis voordeel. Persoonlik dink ek naas Boland Landbou het jul seker een van die hardste jare wat voorle. Almal sal graag jul winning streek wil stop.

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 09:44
  172. avatar
    #89 BoishaaiPa

    @Die Ken: :-D :-D :-D :-D

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 09:04
  173. avatar
    #88 Die Ken

    @BoishaaiPa: Kom ek raai, Neelsie die Porra? :lol:

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 08:46
  174. avatar
    #87 BoishaaiPa

    @Die Ken: Daar’s n man in Bloem wat baie van sosiale media hou wat ons nou al van laasjaar n groot pakslae in Bloem belowe…Klink vir my ons moet ons maar eerder onsself die trip spaar en sommer nou al die boedel oorgee…daar is geen manier wat ons GCB in Bloem gaan wen vanjaar nie! :mrgreen:

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 08:39
  175. avatar
    #86 Die Ken

    @Speartackle: :lol: Kan myself net indink hoe daai tweetjies gaan piele vleg op hierdie dag.

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 07:42
  176. avatar
    #85 Die Ken

    Daar is net een groot game vanjaar en dit is Bois teen GCB. Die res van die wannabees en dream teams kan maar net droom om rugby soos hierdie 2 superskole te speel.

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 07:40
  177. avatar
    #84 Skopgraaf243

    4×4…ja Prestige doen goed, hulle het mos maar die room van atlete daar so hulle gaan kompeterend wees. Ons het met paar punte verloor so dinge kan dalk anders wees op interhoër, ons glo die kinders kan met nodige motivering reg wees vir die uitdaging. Ons sien uit daarna.

    ReplyReply
    16 February, 2017 at 05:22
  178. avatar
    #83 4×4

    @Skopgraaf243: Hoe het Affies gevaar met Top 15? Gerugte doen die rondte dat Prestige Kollege die skool is om dop te hou op Interhoër?

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 19:53
  179. avatar
    #82 Skopgraaf243

    Riempies…ja ons glo om die jaar ‘n verskil te maak.
    Sal altyd goed wees om kompitiesie kragte te meet op sportveld.
    Ek wens julle alles van die beste en elke kind sy verskil oppi sportveld laat tel.
    Gaan vir goud en vat daai GROOTTES laag!

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 19:01
  180. avatar
    #81 Skopgraaf243

    BrotherBear…ek hoop nie julle breek die dream-team se hoop om enige roem nie! Jy ken mos! – wat gaan julle vir die kinders sê :-P :lol:

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 18:56
  181. avatar
    #80 BrotherBear

    @Speartackle: Ek hoef nie eers na voltyd Helpies vs Monnas te verwys nie. Wil jou nie nou verder onnodige ontstel nie. Netnou rol jy jou bakkie in die parkeer area.

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 18:00
  182. avatar
    #79 BrotherBear

    @Skopgraaf243: Hehehe, do you know what a simile is?
    My reference was to a “shorter version of the game” in rugby speak. Nothing is always what it seems and everything is never what it seems. Now don’t go getting lost on us.

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 17:54
  183. avatar
  184. avatar
    #77 Riempies

    @Skopgraaf243: Ek is versigtig optimisties oor die jaar. Al klaar te groot bohaai gemaak oor die sogenaamde dream team. Baie onnidige druk wat op manne/seun geplaas word. Hulle wil net jol en elkeen geniet hul rugby.
    Sien baie uit na St John en natuurlik Wildeklawer iets waarna gestreef en nou beloon word agv van harde werk.
    Man ek hou sommer net van mooi rugby. :-D :-P
    Kan nie wag vir die seisoen nie. Wen of verloor.
    PS: Dit sou lekker gewees het om ook Menlo te speel. Hoor julle gaan n verassende span he?

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 16:57
  185. avatar
    #76 Skopgraaf243

    Rieme…telkaarte en span fotos soos iemand voorheen genoem het, het geen paragraaf onder wat verskoning bied vir nederlaag nie :lol:
    Geskiedenis lees wen verloor met telling. Kan jy jou voorstel hoe groot trofees sou gewees het :-P
    2016 behoort aan julle vs Monnas, selfde met AHS vs Helpies.
    2017…nuwe kanse om tafels te draai en vir ander weer in te vryf!

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 16:34
  186. avatar
    #75 Skopgraaf243

    St Johns gaan goeie rugby oplewer!

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 16:27
  187. avatar
    #74 Skopgraaf243

    Rieme…:lol: …helpies een jaar (ongelukkig nie seker) stel wit truie gehad met geel kraag en nommer bruin broeke

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 16:25
  188. avatar
    #73 Riempies

    @Skopgraaf243: .22 Ja daar n paar manne wat maar bietjie kleur blind is. Sover ek weet speel hulle maar nog altyd met die bruin trui. Maroon ietsie wat meer vol bloed is. Vir die kleur blind mense dit is kleur tussen rooi en bruin. Dit nou as jy hulle meng.

    Weet nooit die jaar nie nou dat die Maroon en Bruin mekaar gaan pak op St Johns nie. Nou nou kan die mense van wie jy praat nie die spelers uit mekaar ken nie.

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 15:24
  189. avatar
    #72 Riempies

    @Speartackle: O my aarde die B span storie! Was dit hulle beste span op die dag?? Dit was ja! Was dit ons beste span op die dag? Ja dit was. Uncontested skrums? Was binne die reels! En die eerste game? Wat was toe die verskoning?
    Nee wat ou Spiesie! Wat was Monnas se verskoning toe ons hulle op St Johns geklop het?
    Toe Affies ons n heerlike pak gegee het het niemand veskonings gebied nie. Nee wat hulle was beter as ons!! Einde, maar nou dat die Helpies die reus of is dit nou die rugby reuse geklop het nou daar klomp veskonings.Nee wat kom gee eerder krediet waar dit toekom. Jy mos n beter sportman as dit? :-P

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 15:18
  190. avatar
    #71 Skopgraaf243

    Rieme…kry julle ook elke jaar nuwe truie daar suid van die jukskei, of net soms. Verstout my iemand laasjaar iets genoem van ou maroon truie wat uitgewas gelyk het. Was dit nie julle waarvan hulle gepraat het nie?

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 14:00
  191. avatar
    #70 Speartackle

    @Riempies:

    Ja maar julle het hul B span gespeel en met uncontested skrums……..julle is goed wanneer dit by rolling subs en uncontested skrums kom asook teen B spanne en Grootskoolligas……Mmmmmmwah

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 13:06
  192. avatar
    #69 Riempies

    @Speartackle: Spiesie hoekom speel Monnas nie Affies nie? Smaak my dit is jou maatstaf. Ten minste kon Helpies vir Garsies wen :mrgreen:

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 12:58
  193. avatar
    #68 Skopgraaf243

    Fun facts….Athletics Florida’s prestige meeting @ UJ
    1. Menlopark
    2. Kemptonpark
    3. Noordheuwel
    4. Waterkloof
    5. HTS Middelburg
    6. Florida
    7. Linden

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 12:54
  194. avatar
    #67 Speartackle

    @Skopgraaf243:
    Hoekom mag verlede jaar se kampioene nie deelgeneem het?

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 12:51
  195. avatar
    #66 Skopgraaf243

    BrotherBear…can you count ?, I have to ask cause…maybe different meet or maybe you only sent 7.
    It was every school’s top15 athletes.
    The meeting was determined by the average ABSA points per 15 athletes.
    28 schools, 15 best athletes, one day.
    1. Prestige College
    2. Menlopark
    3. Garsfontein
    4. Kemptonpark
    5. Monument
    6. Helpmekaar College

    Menlopark’s Jansen Viljoen ran a time of 48.95s 400m !!!

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 12:47
  196. avatar
    #65 beet

    @Skopgraaf243: are those athletics results posted anywhere online?

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 12:04
  197. avatar
    #64 Speartackle

    just to test the waters and show who is still boss. ;-)

    Bwahahahaha…..comment of the year so far

    Kom maar eers oor daai Affie hekkie

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 12:04
  198. avatar
    #63 BrotherBear

    @Skopgraaf243: Ja, dit was die 7’s formaat ;-)

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 11:14
  199. avatar
    #62 Skopgraaf243

    Beertjie…ek hoop julle lyk beter by rugby as wat jy die atletiek portret geskilder het. 6de in top15 byeenkoms.

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 11:11
  200. avatar
    #61 BrotherBear

    @beet: Would not be wise for Helpies to try and squeeze more games into this year. Monnas totally over-committed in my view. Hopefully some Lions trial game can be realised – just to test the waters and show who is still boss. ;-)

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 09:22
  201. avatar
    #60 beet

    @Stier: @Riempies:

    If I look at Monnas’ fixture list for 2017, they have commitments starting on 11 March and coupled with their non-competition interschools matches it’s chock-a-block.

    Apart from 04 March, 13 May seemed like the only likely date for a Helpies match but Monnas has Klofies that day, so one can’t really complain about that match-up.

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 09:11
  202. avatar
    #59 Riempies

    @Stier: Baie goeie vraag.

    ReplyReply
    15 February, 2017 at 04:59
  203. avatar
    #58 Stier

    ‘n Affies, Boishaai jaarlikse derby sal awesome wees. Ek dink die twee skole het baie dieselfde tradisies…dit sal ook lekker wees om die ouers en kinders te ontmoet by wie ons kinders gaan kuier nadat hulle klaar is met skool…..nee verwar ek julle nou met die Leeus…vergeet alles wat ek geseg het, waar is die Monnas of Helpies derby?

    ReplyReply
    14 February, 2017 at 22:21
  204. avatar
    #57 Stier

    @guts-and-glory: Hoe het dit met jul aflos gegaan teen Boishaai daar op die Dal? Spot net, daai manne is so vinnig hulle vergeet om die stok te vat….

    ReplyReply
    14 February, 2017 at 22:12
  205. avatar
    #56 odie15

    @beet: I would watch this space! Although a difficult inclusion considering commitments at the moment. But I believe it will become a fixture.

    ReplyReply
    14 February, 2017 at 19:40
  206. avatar
    #55 beet

    Since an interschools would be super but very costly, it would be nice if Affies and HJS could at the very least come to an arrangement to put aside a matchday at either Wildeklawer or St John’s for their 1st XV to play annually.

    Likewise make Grey College and Paarl Gim a permanent fixture at Wildeklawer … or even better yet at Noord-Suid which just seems like a perfect fit for Grey as opposed to their Graaff-Reinet “one way traffic” excursion. :-D

    ReplyReply
    14 February, 2017 at 18:10
  207. avatar
    #54 Kattes-Strofes

    @Ooorkant Loftus: Sal lekker wees ! Miskien reelings tref dat Affies wedstryde tuis gespeel word die jaar wanneer Boishaai Grey Bloem toe gaan en vica versa die jaar daarop ! Sodoende nie te veel onkostes vir ouers in een jaar nie. Beide skole, as n geheel, met verskillende sport spanne en kultuur bydraes, kan beslis baat by so n jaarlikse uitstappie.
    Moet byvoeg dat daar baie finansiele druk op veral die ouers van die 0/19 span sal wees, met hul deelname aan verskillende feeste /toernooie.Ek glo egter dit kan ook oorkom word met fonds insamelings projekte.

    Nietemin! Baie geluk en sterkte aan ons bure vir hierdie opwindende vooruitsig !

    ReplyReply
    14 February, 2017 at 13:17
  208. avatar
    #53 Ooorkant Loftus

    @odie15
    Would be nice for us to play Boishaai also every year.
    Must investigate this to see if there is any truth in this rumour !!

    ReplyReply
    14 February, 2017 at 11:27
  209. avatar
    #52 Ooorkant Loftus

    @guts-and-glory
    Dankie vir die tye vir die rugby wedstryde.
    As die die amptelike tye wel uit is meld dit op hierie blog asb !
    Ons is vier Affies manne van Pta wat die wedstryd kom bywoon.
    Vlieg eers die oggend vanaf Wonderboom en land so 11 uur.
    Sal dan moet roer om daar betyds uit te kom.

    ReplyReply
    14 February, 2017 at 11:23
  210. avatar
    #51 odie15

    @Speartackle: @BoishaaiPa: @Kattes-Strofes: take note its in March! still leaves weekend mid year open after losing GW slot………little bird tweeted in my ear Affies looking for Boishaai on their schedule too. Spear nothing will ever take 1st Saturday in Aug away from Paarl.

    ReplyReply
    14 February, 2017 at 00:34
  211. avatar
    #50 guts-and-glory

    @Speartackle: Daardie aflos kan nogal ‘n lekker een wees, Gim se 0/19 aflos span se stadigste atleet het ‘n tyd van 10,69 vir die 100m.

    ReplyReply
    13 February, 2017 at 08:42
  212. avatar
    #49 Speartackle

    @guts-and-glory:

    Kyk tog net dat Eddie nie te naby aan ouSakbene sit…….anders is jul Paarl Derby in Augustus dalk iets van die verlede

    ReplyReply
    13 February, 2017 at 08:24
  213. avatar
    #48 Speartackle

    @guts-and-glory:

    Ek hoop nie julle gaan teen hul 0/19 seuns aflos hardloop nie…..41 sekondes….amper gedog hul gaan die ander outjies lap

    ReplyReply
    13 February, 2017 at 08:23
  214. avatar
    #47 guts-and-glory

    @Speartackle: Nee Spear, ons hou hulle net lank genoeg hier sodat hul top sportmanne op die Gim girls verlief raak, dat kom hulle sommer permanent hierheen. Dit is ons nuwe werwingstaktiek. :-D

    ReplyReply
    13 February, 2017 at 08:02
  215. avatar
    #46 Speartackle

    @guts-and-glory:

    Gaan dit n reeks van 5 dag games wees tot die groot derby plaasvind?

    ReplyReply
    13 February, 2017 at 07:07
  216. avatar
    #45 guts-and-glory

    Die uitbou van die verhouding tussen Gim en Affies begin reeds eerskomende Vrydag met die krieket op Gim se velde, as daar van die Affie bloggers by die krieket gaan wees, sal dit lekker wees om ‘n koue een saam met julle te geniet.

    ReplyReply
    12 February, 2017 at 17:44
  217. avatar
    #44 Rugger fan

    @Queenian: Normally at 1st XV level – the last time the 2 schools met en masse must have been early 80s?

    ReplyReply
    10 February, 2017 at 15:11
  218. avatar
    #43 BoishaaiPa

    Boishaai had an annual derby with Selborne up to 2007/2008. It stopped because of the distance and the trains that wasn’t available anymore…The trip by bus was just not viable for either school, Pity, because I enjoyed that derby.

    ReplyReply
    10 February, 2017 at 14:46
  219. avatar
    #42 boerboel

    Yes@Cappie: yes depth wise i think these 2 are probably the strongest in SA

    HJS u19 depth very strong this year

    ReplyReply
    10 February, 2017 at 12:58
  220. avatar
    #41 Cappie

    @boerboel: I have to agree with you. I think Affies – Paarl Boys would be very interesting, looking at the results of both against Grey. Always very close throughout all 28 odd games.

    ReplyReply
    10 February, 2017 at 12:44
  221. avatar
    #40 boerboel

    Lovely to see-think Boishaai needs to set up 1 more “derby”

    Grey PE?-

    Affies would be ideal-similar culture and number of teams but their schedule to busy i think

    ReplyReply
    10 February, 2017 at 12:36
  222. avatar
    #39 Queenian

    @Rugger fan: MC vs QC would really be a good fixture.

    Actually think these two schools have played each other about 30 times through the years.

    ReplyReply
    10 February, 2017 at 12:14
  223. avatar
    #38 Rugger fan

    Awesome to see these kinds of fixtures becoming a reality.

    In the old days some of the KZN schools had good fixtures in the E Cape & vice versa – but with the demise of the rail system allowing transportation – I believe the community is poorer for the lack of full interschools.

    Would love to see a Queens / MC – or Dale / GW fixture across the board.

    Good luck for all involved and long may this live.

    ReplyReply
    10 February, 2017 at 12:11
  224. avatar
    #37 guts-and-glory

    @Ooorkant Loftus: Die voorlopige beplanning is dat die wedstryde 08h00 begin, met die 1ste spanne wat om 12h00 afskop. Die 1ste span wedstryd se presiese tyd sal bepaal word deur die TV uitsending.

    ReplyReply
    10 February, 2017 at 10:23
  225. avatar
    #36 Ooorkant Loftus

    Is daar iemand wat weet hoe laat die wedstryde plaas vind al?
    Sal dit waardeer dankie.

    ReplyReply
    10 February, 2017 at 09:07
  226. avatar
    #35 Cappie

    Affies se 2016 rugbyuitslae:

    http://www.affiesrugby.co.za/2016-ander-spanne-uitslae.html

    2de en 3de spanne eindig onoorwonne.

    ReplyReply
    7 November, 2016 at 14:21
  227. avatar
    #34 Gimoldboy

    @Ooorkant Loftus: In die Paarl is ons opgewonde soos altyd vir volgende jaar, maar ons moet ook weet dit gaan nie maklik wees nie. Ons speel self taai wedstryde vroeg in die seisoen. Gim is tans in n boufase met nuwe bloed in organisering (Jean Stemmet wat volgens my uitstekende werk doen) en dan ook nuwe afrigting met Pieter Rossouw wat hierdie jaar eers sy buiging gemaak het. Ons het ook ‘n paar manne wat oorbly na n suksesvolle 2016, alhoewel baie mense voel dat ons nie genoeg getoets was nie. Ek weet die manne is al kliphard aan die oefen, maar dis te vroeg om nog enige gevolgtrekkings te maak. Een ding is seker – almal in die Paarl (of ten minste aan die regte kant van die
    Paarl hehe) sien verskriklik uit na die begin van n lang vriendskap met Affies.

    ReplyReply
    4 November, 2016 at 19:46
  228. avatar
    #33 4×4

    @Ooorkant Loftus: Ek het ‘n baie sterk vermoede dat Affies se 2017 span beter gaan vaar as hulle 2016 span…..rede almal is stars en gaan vir mekaar speel. Meeste Graad 11’s het die jaar 2des en 3des gespeel…en as jy daai games gekyk het was een ding duidelik…hulle speel vir mekaar en die een is nie groter as die ander een nie.

    Die Graad 11 seuns wat 1stes gespeel het is van die nederigste en kompeterende seuns wat ek ken….geen windgatte nie….of soos hulle dit stel…niemand onder hulle is hans nie

    ReplyReply
    4 November, 2016 at 19:18
  229. avatar
    #32 Ooorkant Loftus

    @Gimoldboy. Ons gebruik die ander 2 lughawens om Gauteng eerder as OR T. Dit is net soveel vinniger met die parkering en afstand na die terminale asook die inboek by die “counters”. Wonderboom is vir ons in Pta na Kaapstad ideal asook Lanseria wat so klein entjie verder is maar nog steeds baie geriefliker is as OR T.
    Wat is die nuus uit die Paarl vir julle rugby van 2017. Mooi uitsigte ??
    Soos jy weet het ons n mooi groep (1e XV) gehad die jaar wat “goed gedoen het” maar wat ek voel baie beter kon gedoen het.
    Ons hou n paar manne (graad 11’s) oor vir 2017 wat goeie leiding behoort te bied vir die “nuwe aankomelinge”.
    Wat my bekommer is dat ons vroeg 2 groot hekkies in 2017 gaan moet aandurf. Ons gaan moet skerp wees teen die tyd as Dr Edwards die Saal Opening hou in begin Januarie wanneer die skole heropen !!
    Hoor graag van jou.

    ReplyReply
    4 November, 2016 at 08:04
  230. avatar
    #31 Stier

    @OudAffie: Met al die oud Affies hier kan julle maar ‘n reunie hou so tussen die games.

    ReplyReply
    2 November, 2016 at 21:28
  231. avatar
    #30 Kattes-Strofes

    @Andre T: Hoe lekker breek ek my nou vir jou, T,tjie! Lekker man, lekker! Het jy dan gister so n ietsie kouds gevat, oor die hoofpyn ? Indien wel, gaan vat maar weer enetjie! Hulle seg mos, “beveg gif, met gif”! :lol:

    ReplyReply
    2 November, 2016 at 20:28
  232. avatar
    #29 Gimoldboy

    @Ooorkant Loftus: Dit maak ook vervoer makliker tussen lughawe en skool. Ek was self verstom onlangs oor hoe stadig en swak OR Tambo diens en beweging is oor die algemeen.

    Hoop ook vir ‘n lekker Steakbraai tipe geleentheid die vrydagaand met albei skole se oudstudente en ondersteuners- seker so iets is al op die beplanningskaarte.

    ReplyReply
    2 November, 2016 at 14:20
  233. avatar
    #28 Andre T

    @OudAffie: Sukkel met n hengse migraine vandag en het kom vakansie hou maar dit reen nog heeltyd. Petrolprys gister erg gestyg en vir my nuwe skoene gekoop waar ek net die linker een aangepas het. By die huis gekom toe sien ek die regter skoen is size 7. Nou moet ek al die pad terugry Edworks toe in Gateway om te gaan ruil. My skoonma së egter ek moet dit maar hou tot ek weer hardlywig word dan sal dit my ten minste druk tot ek poef

    ReplyReply
    2 November, 2016 at 13:12
  234. avatar
    #27 OudAffie

    Jinne Andre, my hond het nie eers soveel hap nie!

    Wats fout?

    ReplyReply
    2 November, 2016 at 13:05
  235. avatar
    #26 Andre T

    @Ooorkant Loftus:

    Ja dan sal julle kan voel hoe om op n regte plaas te speel

    ReplyReply
    2 November, 2016 at 11:30
  236. avatar
    #25 Ooorkant Loftus

    @Stier: Miskien moet ons die tydjie innie Kaap verleng met n week en by julle ook inloer vir n wedstryd die volgende Saterdag en die Woensdag ook by die “plaas” aandoen vir Boland Landbou groete!
    Wens dinkery ne…

    ReplyReply
    2 November, 2016 at 11:18
  237. avatar
    #24 Stier

    @Andre T: Ja hulle kan loop.

    ReplyReply
    2 November, 2016 at 10:08
  238. avatar
    #23 Stier

    Tyd dat Affies elke twee jaar in die Kaap kom speel. Gim julle is lucky ek moet seg ek wens dit was HJS wat hulle kon speel. Pieter het seker met die manne daar by die Bulle gepraat? Ek ken baie Affie old boys hier in die Kaap wat baie bly gaan wees. Net een vraag Gim het baie minder spanne as Affies so hoe baat dit Affies om teen hulle te speel en nie eerder teen bv, kom ons se, laat ek bietjie dink, ek het dit dalk ‘n HJS wat baie meer spanne het? :mrgreen:

    ReplyReply
    2 November, 2016 at 10:07
  239. avatar
    #22 Andre T

    Terwyl daar hongersnood en droogte in groot streke regdeur SA is, vlieg n hele skool met stralers rond

    ReplyReply
    2 November, 2016 at 08:42
  240. avatar
    #21 Ooorkant Loftus

    @Gimoldboy. Kan ook n paar Airlink vlugte dalk vol maak vir die direkte vlug vanaf Wonderboom Lughawe in Pta na Kaapstad !!
    Seepgladde operasie daar by Wonderboom en baie vinniger as O R Tambo

    ReplyReply
    2 November, 2016 at 08:18
  241. avatar
    #20 Gimoldboy

    Great derby om na uit te sien. Dink die Affie-oldboys wat studeer op Stellenbosch lek ook hul lippe af vir die een. Ek haal my hoed af vir die dryfkragte agter hierdie plan. Ek is ook seker dit sal nie te moeilik wees om ‘n Kalula/Mango/Safair te oortuig vir ‘n bietjie korting as daar 600+ kaartjies gekoop word nie. Gaan ‘n grote wees in die Paarl.

    ReplyReply
    1 November, 2016 at 08:32
  242. avatar
    #19 4×4

    @Speartackle: Soos voorheen gemeld gaan die ouers nie al die kostes dra nie…die skole het so bietjie uit die boks gedink met die subsidiëring van die derby. Durban of Kaapstad.. nie ‘n wesenlike verskil in kostes nie

    ReplyReply
    31 October, 2016 at 20:11
  243. avatar
    #18 Kattes-Strofes

    @beet: Jip, Beet! It is quite a logistical challenge and a financial burden on parents. However! , in my experience, the benefits exeeds the negatives. I am sure that the schools and it,s parents, will help with those who cannot afford it. Thankfully, both schools have boarding facilities, which will help to curb the costs.
    So- called traditional schools, normally have a number of these type of events. For rugby, there is the Easter festivals , Wildeklawer and for some also the Noord/Suid. Add to this the occational outing to Japan, for the Sanix tournament , where the invitee mostly come from one of these schools, and one can appreciate the financial pressure on parents. And , yes, not all the learners come from wealthy families. However, in most cases , schools do allow some form of fund raising events, to assist the parents.

    ReplyReply
    31 October, 2016 at 15:22
  244. avatar
    #17 Speartackle

    @beet: Ja Beet en die arme ouers moet maar net heeltyd hoes

    ReplyReply
    31 October, 2016 at 14:20
  245. avatar
    #16 beet

    @Kattes-Strofes: It’s a hectic trip tho.

    ReplyReply
    31 October, 2016 at 12:14
  246. avatar
    #15 Kattes-Strofes

    Ek is bly vir die twee skole oor hierdie nuwe wending. Ek wil glo dat die kinders, en hul ouers nog baie genot sal put uit so n jaarlikse gebeurtenis. Die jaarlikse derby tussen Paul Roos en Boishaai teen Grey Bloem, bly vir al die betrokkenes n hoogtepunt op die kalender. So n groot klomp blootstelling aan verskillende aktiwiteite is mos n wonderlike geleentheid vir die jong klomp (en natuurlik ook vir die ondersteuners). Well done Affies en Gimmies.

    ReplyReply
    31 October, 2016 at 12:01
  247. avatar
    #14 4×4

    @beet: Affies is still looking for a game to replace the Glenwood match…maybe we should whisper same in the coaches ears

    ReplyReply
    31 October, 2016 at 11:56
  248. avatar
    #13 guts-and-glory

    @Cappie: Stem, dit sou lekker wees om Monnas en ook Helpies te kon speel,

    ReplyReply
    31 October, 2016 at 11:33
  249. avatar
    #12 Cappie

    @guts-and-glory: Ek moet erken, dit is ‘n lekker stywe program vir Paarl Gim. maar hulle is goed en dit is heeltemal van pas. Net jammer hulle speel ook nie teen Monnas nie.

    ReplyReply
    31 October, 2016 at 11:27
  250. avatar
    #11 guts-and-glory

    @HE: Ek het ongelukkig net Gim se bepalings, sal kyk of ek die ander in die hande kan kry.

    ReplyReply
    31 October, 2016 at 11:17
  251. avatar
    #10 HE

    @guts-and-glory: Sorry..my verwysing is na Wes Kaap en nie Wildeklawer nie.

    ReplyReply
    31 October, 2016 at 11:05
  252. avatar
    #9 guts-and-glory

    @HE: Die WK bepalings is op 18 Okt op die blog geplaas, Dit is tans 4de van onder af in die kolom “20 Most Recent Posts” Op my rekenaarskerm is dit regs van waar ek nou tik.

    ReplyReply
    31 October, 2016 at 10:57
  253. avatar
    #8 HE

    @guts-and-glory: Nie besef die WK se bepalings vir 2017 is al uit nie, of is hierdie maar “inside info”.

    ReplyReply
    31 October, 2016 at 10:30
  254. avatar
    #7 guts-and-glory

    Vir Paarl Gim le daar ook ‘n moeilike jaar voor as ons na die wedstrydbepalings kyk

    Stellenberg
    Affies
    Garsfontein (NS)
    EG Jansen (NS)
    Paul Roos
    Waterkloof (WK)
    Grey Bloem (WK)
    Rondebosch
    Oakdale
    Sacs
    Bishops
    Boland Landbou
    Wynberg
    HJS Paarl
    Outeniqua

    ReplyReply
    31 October, 2016 at 10:00
  255. avatar
    #6 BoishaaiPa

    @Speartackle: Dis ook waar….Ons sien en ervaar dit daagliks!

    ReplyReply
    31 October, 2016 at 08:35
  256. avatar
    #5 Speartackle

    @BoishaaiPa: Dit mag dalk so blyk maar as ek so in geheel na rugby in SA kyk sal ek eerder sê onbevoegde persone in besluitneming kan dinge vinnig opfnok

    ReplyReply
    31 October, 2016 at 08:24
  257. avatar
    #4 BoishaaiPa

    @Speartackle: Sien..dis wat beker rugby doen aan skole!

    ReplyReply
    31 October, 2016 at 08:20
  258. avatar
    #3 Speartackle

    @beet: Yes Beet….at the rate that the Pretoria schools are cancelling local rivalries, they soon will have to start playing in the Bundesliga

    ReplyReply
    31 October, 2016 at 08:16
  259. avatar
    #2 beet

    @4×4: It’s a pity Affies no longer have a Monnas fixture. That would have given them a grandslam season.

    Paarl Gim
    HJS Paarl
    Paul Roos
    Grey College
    and
    Krugersdorp’s finest

    ReplyReply
    31 October, 2016 at 08:02
  260. avatar
    #1 4×4

    Die wedstryd word op 25 Maart 2016 gespeel. Affies sal dan reeds hulle eerste wedstryde teen Diamandveld en Helpies gespeel het en sal dus hulle 3de wedstryd teen Paarl Gim speel. Ek vermoed dat die wedstryde ook sonder Affies se top atlete sal geskied omdat van hulle by SA’s betrokke sal wees.

    Daar is reeds versoeke aan St John gerig dat Affies teen Boishaai sal speel welke versoek van beide skole gerig was dus speel Affies volgende jaar ook teen Paul Roos, Paarl Gim, Boishaai en Ouentiqua…voorwaar ‘n rooster om na uit te sien.

    Wat duidelik is van volgende jaar se span is dat hulle sukses gaan afhang of hulle vir mekaar gaan speel. Die Grant Komo Span van 2015 het uit 8 Affies spelers bestaan wat heel waarskynlik volgende jaar vir die Witbulle sal uitdraf en een kenmerk gaan wees dat daar baie spoed in die agterlyn gaan wees. Dan is daar nog 3 Saru onder 16 speler die jaar wat ook hard aan die deur gaan klop vir plekke in die span.

    ReplyReply
    31 October, 2016 at 07:56