Boishaai vs Greyt: is this the national championship game?

NZ has an official national school rugby championship game. Is this Paarl Boys’ High versus Grey College our South African unofficial national championship game – the game that decides the number-1 schoolboy rugby 1st XV in SA for 2016?

It’s a rhetorical question. For sure many will agree that there is so much rugby still to come for both schools after this coming Saturday’s HJS Paarl Boy’s High versus Grey College clash and anything could happen to derail either or both teams chances of claiming top spot; but at same time give this high profile “test match” it’s dues. In the context of BMT, this match promises to require HMT: huge match temperament. It will be a battle of two unbeaten powerhouses coached by two of the best school rugby coaches around at present, two schools that somehow had all the pieces fall into place to be able to beat a very good Affies team in the same week. Unless this outcome is draw, the winner will be one step closer to finishing as the top ranked team in 2016.

Premier Interschools has been at the forefront of bring live coverage of top school rugby games to TV viewer and once again they will fulfil their goal to please by broadcasting this all-important game – Ch.210 just before 14h00

In recent seasons a few of the powerhouses have closed the gap on Grey College significantly, Paarl Boys’ High being one of them:

YEAR GCB HJS WINNER
2015 Grey College 19 21 HJS Paarl BH HJS Paarl BH
2014 Grey College 15 10 HJS Paarl BH Grey College
2013 Grey College 35 28 HJS Paarl BH Grey College
2012 Grey College 18 28 HJS Paarl BH HJS Paarl BH
2011 Grey College 15 15 HJS Paarl BH Draw
TOTAL 102 102
AVG 20.4 20.4
WINS 2 2 & 1 DRAW

FYUI (for your useless information)
The famous 1000 days

Between their 9-3 defeat to Paul Roos in 2009 (their only loss that season) and their 45-29 defeat to Paarl Gim in 2012, Grey College were unbeaten for two full seasons and accumulated a total of 957 of days of being undefeated. Schoolboy rugby radio personality Andre T later rounded this up to 1000 days for convenience. Irrespective it remains an outstanding achievement considering the difficulty of Grey’s annual fixture list during 2010 and 2011, and in particular the character they showed to win matches during 2011.
The last time Paarl Boys’ High lost a 1st XV match was 11-10 to Marlow in the Burger Final back in 2014. Their unbeaten 2015 season was as good as they come. So by Saturday 21 May 2016 that HJS streak would have grown to stand at 630 days.

438 Comments

  1. Not that I have any doubt who the winner will be, but is it not mathematically possible, using BHPs formula (Well just have to watch him that he does not fiddle with that), that the loser on Saturday,could find their way to the top of the “log” by the end of the season, providing— ?

    ReplyReply
  2. @Playa: 14hoo on the M-Net sports channel as well as on channel 210.
    It will once again be an awesome occasion, with almost a thousand Grey boys, lots of their families and supporters visiting Paarl. Really looking forward to the week-end, catching up with a number of far off good friends from both schools.

    ReplyReply
  3. Awesome day playing Grey undoubtedly best ever SA schools rugby school. We find ourselves at the same point as last year which almost mirrors each other. Last year Affies had a monstrous match against Grey on the Wildeklawer Monday. I believe that encounter had a huge knockon effect on the Grey team that even was felt in Cravenweek. This year Affies had that same feeling bashed bruised licking their wounds went home to face Grey who were ready. I think those forwards were unable to recover enough to endure a high paced game plan Grey implemented. The Boishaai team is another beast lately. They are difficult team to play in defense as they tackle as if their lives depend on it a trait that has manifested itself in last 3 years since Sean Erasmus arrived as coach. Every weekend is new territory for them the pressure is at boiling point with everyone’s expectations so high. No Boishaai team in history has experienced what they have in the last 11 matches. Every team is gunning for them and its awesome! As a MX16 parent at Boishaai the adrenaline and nerves rush through the veins all week and even more so on a Saturday. So much on the line and all you can do is watch and let the Bois go and enjoy….

    ReplyReply
  4. @odie15: Just a slight correction..Affies did not play Grey at Wildeklawer last year. Grey played against Monnas on the Monday 27th before the Paarl Boys game the Saturday 2nd May. Grey played Affies the week after they played Paarl Boys last year.

    ReplyReply
  5. I just want to mention the fact that ,with the exeption of one u/19 player, the rest of the Boishaai team is playing Craven week trials on Wednesday. I do not want to use that as an excuse for the up coming result, but just think that the timing really sucks! These boys,will for obvious reasons , put their bodies on the line to impress the selectors. I am sure that the Boishaai coaching staff will be hugely worried about injuries and fatigue.

    ReplyReply
  6. @Kattes-Strofes: The situation was similar for Oakdale last week as the whole team played trial on Tuesday.
    Luckily it went their way over the weekend and 12 players are in the 23 CW team for SWD.

    ReplyReply
  7. Of hulle nou no. 1&2 is of 20 & 30 op die ranglys, dit was en sal altyd ‘n groot game wees

    Sterkte aan die manne, en lyk darem of die weer gaan hou

    ReplyReply
  8. @Kattes-Strofes: Hope you guys in the Western Cape not becoming like race horses or soccer players – if someone rushes past you too fast then an injury occurs.
    In the land of the Lion, the boys practice for Lions on Monday and then play provincial matches on Tuesdays, practice at school Wed & Thu, to then play school matches on Saturday. This will happen through May into early June. Definitely not ideal, but they have to live with it. And yes, some schools have all or nearly full team reps at this stage.

    ReplyReply
  9. @Oakdale supporter:
    Baie geluk aan Oakdale met hulle oorwinning. het net verlede week gesê dat hulle enige span kan verras.

    Geluk ook met inlsuiting van die 12 manne in die CW span

    ReplyReply
  10. @boishaaipa yes sorry here I was saying it wrong, I remember the 3 match losing streak……maybe the darkness of that night played on my eyes. But it was an huge battle. Never the less it was epic mind game and setback in the Grey year. I will be behind the Bois all the way. Still huge game ahead. Grey seem to have a great running backline this year.

    ReplyReply
  11. @BrotherBear: Jy is natuurlik reg, ou maat! Moet net byvoeg, dat hierdie wedstryd kan bepalend wees in die 2 skole se vertoningslys vanjaar, met beide nog onoorwonne. Indien beserings inskop, is daar bitter min tyd om nuwe manne in te oefen. Maar soos ek reeds gese het. Dit sal nie as n verskoning gebruik word nie. Die span wat opdraf, is die 1ste span, en klaar.

    ReplyReply
  12. @Oakdale supporter: Ook van my kant af baie geluk met julle sege. Ek het op n ander thread gese dat julle een van die paar skole is wat nog no.1 kan eindig. Ook baie geluk aan die seuns wat vir Cravenweek gekies is.

    ReplyReply
  13. @Kattes-Strofes: Ja, ek grap maar net. Kan my net voorspel wat se ongelooflike druk daar op die seuns moet wees, en die moeilike taak wat ouers en afrigters het om dit saam met die seuns te bestuur. Lekker arena vir karakter-bou (wen of verloor).

    ReplyReply
  14. @Kattes-Strofes: Stem saam dat die proewe nie ideaal is nie, maar ons het alle hulp wat ons kan kry nodig. Beseringspook loop weer na die naweek :mrgreen: Sal later in die week meer detail he, maar lyk of nr 5 slot en haker lank uit gaan wees.

    ReplyReply
  15. @OudUppie: Gee ons darem die goeie nuus ook. Hoeveel van die wie op die krukkelys was Saterdag, is weer reg? Die “voordeel” van 11 beseerdes was darem dat hulle nie Saterdag beseer kon word nie.

    ReplyReply
  16. @AntonT:

    Cravenweek
    1 Dian Bleuler – Oakdale
    2 Sean Swart – Outeniqua
    3 Andre Posthumus – Oakdale
    4 Xhanti Nokoyo – HS Oudtshoorn
    5 Louis Meiring – Outeniqua
    6 Byron Booysen- Outeniqua
    7 WP Van Heerden – Oakdale
    8 Lance Lamprecht – Outeniqua
    9 Zinedine Booysen – Oakdale
    10 Xavier Swartbooi – Oakdale
    11 Darryle Kameel – Outeniqua
    12 Jaycee Nel – Oakdale
    13 Nicolus Van Eeden – Oakdale
    14 Alexander Wallace – Oakdale
    15 Darren Adonis – Oakdale

    16 Adriaan-Lee Du Preez – PW Botha
    17 Nicolai Weber – Oakdale
    18 Franco Boshoff – Outeniqua
    19 Jaco Smith – Oakdale
    20 Daniel Victor – Oakdale
    21 Lathemba Mpou – Wittedrift
    22 Damian Boneparte – Outeniqua
    23 Bradley Kiewiets – Outeniqua

    Akedemieweek
    1 Edmond Jansen – Pacaltsdorp
    2 Marco Van Der Merwe – Oakdale
    3 Ruan Lamprecht – Oakdale
    4 JC Lourens – Oakdale
    5 JP Stopforth – Outeniqua
    6 Stiaan Wasserman – Oakdale
    7 Stiaan Grobler – Outeniqua
    8 Wilco Du Preez – Outeniqua
    9 Lian Du Toit – Oakdale
    10 Cuan Belele – PW Botha
    11 Darren Fortuin – Outeniqua
    12 Curtley Scheepers – PW Botha
    13 Emilio Otto – Outeniqua
    14 Peter Machal – York High
    15 Joshwin Pieterse – Gerrit Du Plessis

    16 Wiaan Ferreira – Outeniqua
    17 Joshua Reid – Outeniqua
    18 Allan Samaai – Gerrit Du Plessis
    19 Siyabulele Maxeke – PW Botha
    20 Menrico Herman – George High
    21 Larry Paulsen – HS Oudtshoorn
    22 Tian Fourie – HS Oudtshoorn
    23 Micyle Roelofse – Oakdale

    ReplyReply
  17. Mmmmm………gedog die Affie/Grey game was groot maar Saterdag s’n sal dan amptelik die 2de grootste vanjaar wees met die grootste een op 6 Augustus

    ReplyReply
  18. @BOG: Ongelukkig nie veel van die beseerdes al fiks verklaar nie. Sover net 1, 9 en 10 – hulle sal later die week na res kyk (2, 4, 5, 6, 7). Sal ook later die week weet of Tian en Mario kan speel.

    ReplyReply
  19. @Speartackle: Die Grey manne, veral Nelio, sal in hulle broek poef as hulle hoor dat Paarl interskole groter is as Grey se games teen Affies en PRG.

    ReplyReply
  20. Ek het JP weer hierdie naweek dopgehou. Op ‘n stadium het die kwaggas net 13 spelers op die veld gehad (geel en rooikaart), die bal is naby die voorspeleres gehou met JP wat die voordeellyn keer op keer breek voor die bal wyd gaan.

    Ek sal op skoolvlak enige tyd 5 meter van die doellyn hom bo enige ander speler verkies om die bal te dra.

    ReplyReply
  21. @BOG: Bog, in die gees van goeie buurmanskap, moet ek jou waarsku dat daar iets groot fout is in die Paarl. SA Weather het niks reën voorspel nie, maar BH se velde is papnat. Modder net waar jy kyk.
    Bring jou toks met lang studs! Jy is mos die ou wat voor elke Grey game met die vlag hardloop? Sal nie wil sien dat jy op SS210 gly en val nie.

    ReplyReply
  22. @CharlesZA: het sopas ook verneem dat al die water die atletiekbaan beskadig. Daar is gevolglik besluit, eenparig, dat die rugbyveld onmiddellik weer kleiner gemaak word. Die posseël is terug!

    ReplyReply
  23. Saterdag is absolut een enorme game vir HJS…..as hulle wen is hulle baie goed op koers om Grey se 1 000 dae rekord te verbeter.

    As ek so kyk na hul junior spanne lyk dit belowend dat hul daai rekord kan opstoot tot 3 000 dae dalk.

    Maar hulle sal Saterdag teen n baie uitgedunde Grey te staan kom so ek sal HJS die gunsteling maak.

    Aan die anderkant wag 6 Augustus nog en as mens na die afgelope 6 jaar se uitslae kyk kan dit n taaie wees tydens die Paarl Mardi Grass

    ReplyReply
  24. @Speartackle: Nee wat Spiesie..Daar bestaan nie iets soos n uitgedunde Grey span nie…Hulle is dalk net effens ontwrig, maar beslis nie uitgedun nie!..en hulle kom met n doel Paarl toe. Ons sal ons keer moet ken Saterdag!

    ReplyReply
  25. @BoishaaiPa: Nee wat ….HJS het daai mantel oorgeneem van SA se nuwe skolekrag…………….ek vat niks weg van Grey maar hulle seuns kry te gou seer en is altyd ‘ontwrig’

    Dit is vandat hulle nie meer daai sappies drink wat Goose so onskuldig by die Zastronstraat Link apteek gekoop het dat die ‘ontwrigtings’ so gereeld gebeur.

    Maar nou ja, ek sal die bulstryd hier vanuit Toti aka Krugersdorp-by-the-Sea fyn dophou terwyl ek my Comrades voorbereiding afsluit.

    ReplyReply
  26. @Speartackle: Daar is jy verkeerd..Daai mantel hang nog mooi stewig om Grey se skouers…hulle het net laasjaar n dip gevang met al die beserings maar is beslis weer terug vanjaar en huidiglik die No 1 span…160 jaar se geskiedenis kan jy nie in een jaar afmaak as niks nie!

    ReplyReply
  27. @BoishaaiPa: Geskiedenis is Geskiedenis…….die krag het verskuif Boland toe.

    Bloem is besig om n stadige dood te sterf……………….nie eers die Fairland kinders gaan meer soontoe.

    Die vervaldatum het aangebreek

    ReplyReply
  28. @BoishaaiPa: Lol……ek dink hy is nog te ontsteld dat sy politieke draad gesluit het. Hy was darem in sy element daar……seker n lekker gevoel hoor…..ek het lanklaas daai gevoel gekry

    ReplyReply
  29. As dit nie so vroeg in die oggend was nie, sou ek gedink het julle klomp is self besig met een of ander “sap” as ek kyk na die stront wat gepraat word. Natuurlik voel ek beswaard oor die sluiting van my “politieke draad” Twee, veral die laaste, word toegelaat om die geskiedenis te verkrag, en dan word dit gesluit sonder dat hy reggehelp kon word. Seker maar n slagoffer van die regime se mislukte onderwysstelsel. Wat Brugstraat betref, glo ek, soos in die verlede, loop die sproeiers seker volstoom. Die manne van die vlaktes is nou al so gewoond daaraan dat hulle verkies om in moerastoestande te speel.

    ReplyReply
  30. @BoishaaiPa: Waar het jy jou heuningkwas gekoop? Na wat jy hierbo gese het, verwag ek enige oomblik dat jy hier gaan verklaar dat jy voortaan n GCB ondersteuner is

    ReplyReply
  31. @BOG: Ag ou Bog vegeet nou van daai draad….daar is mos lekkerder dinge om met ‘jou draad’ te doen

    ReplyReply
  32. Grey Kollege die groot gunsteling. Hulle speel uitstekende rugby die jaar en dit gaan n groot poging vat om hul te klop. Grey met so 12.

    ReplyReply
  33. @BrotherBear: Beertjie kan jy vir ons huidige A en B span -lions deurgee asb..my verwagting 15 monnas,5 helpies,5 Jeppe st Benedicts en Parktown die balans

    ReplyReply
  34. @Losbal: wil nie he jy moet n “hammie ” trek nie.Bog hardloop jy nog by grey interhuis vir ouers @onderwysers

    ReplyReply
  35. @knowthegame: my maters se dis scary – 15 Monnas in eerste 2 spanne. Selfs Hannes Eier Nienaber is al gebreinspoel: hy call ‘n briljante game deur PJ Botha (no 2), en dan het PJ nie eens 10 minute gespeel. Moet se die no 2 van Monnas en no 2 van Helpies (Tiaan van der Merwe) is beide uitstekende spelers – Met Tiaan wat elke jaar bo PJ gekies word – sal sien wat gebeur hierdie jaar.
    Sal kyk of ek die spanne kan kry.

    ReplyReply
  36. Tiaan is goed maar nie naastenby in PJ se klas.

    PJ het ontwikkel in n SA Skole kandidaat

    ReplyReply
  37. @knowthegame: Die proefspanne is op Schoolsrugbyscores se facebook blad. Ses Monnas in A beginspan en een op bank. Sewe in B beginspan en een op bank. PJ Botha is A span haker en Van der Merwe B span.

    ReplyReply
  38. @knowthegame: sien Leeus skadu Skole-spanne op ander thread gepubliseer. Het bietjie deurgegaan en hoop daar is redelik baie veranderinge wat voorle OF spelers wat hoog gekies is kom deur en bewys my verkeerd.
    Een baie uitsonderlike skuif is die senter van Monnas (Bakkies) wat bv op no 8 gekies is vir A-span nogals. Hy het nog glad nie hierdie jaar in enige losvoorspeler posisie gespeel vir sy skool (MONNAS) nie en slegs 40 min in 2e proewe op 8 (met geen impak en oorskadu deur Helpies no 8). Dit is uiters vreemd en dui op disrespek teenoor ‘n paar baie goeie agstemanne wat in lyn staan.

    ReplyReply
  39. @BrotherBear: BB ek kan nie glo wat jy my vertel nie,sou dink dinge so bietjie sou verander veral na proper pakslae op St Johns.Monnas gee nuwe betekenis an die woord nepotisme..hoe hulle dit regkry weet die net hulle.Die 8 in a span…komaan jy joke.Ja my hart gaan uit na enige goeie speler van n ander skool.As jy nie bitter goed is of in sisteem is nie(GK) ens vergeet van n plekkie in enige span.Ek sou raai dat Monnas seker so 20-25 spelers in finale drie spanne sal he…maar dan weer rugby is nie alles..net n game maar op die oomblik maak dit seer.

    ReplyReply
  40. @BrotherBear: @knowthegame: Ai manne, hou julle panties aan. Ek het meer Monnas outjies in die A-span verwag! Ag julself gelukkig dat jul die geleentheid gegee is om proewe te speel en 4 of 5 outjies op te lewer – ‘n spreekwoordelike klop oppie skouer.

    ReplyReply
  41. @Speartackle: No two ways about it! Hy stap in, AL word hy op dag 1 by die CW beseer. Ons almal weet dat CW net ‘n formaliteit is, die SA spanne is al voor CW gekies, en met reg.

    ReplyReply
  42. @Die Ken: hehehe – jou druiwesap het begin gis ou maat – maar tog amusant. Hou van die manier wat julle mekaar moed inpraat, maar klink tog so ietwat benoud. Heheheheje

    ReplyReply
  43. @Die Ken: So jy vertroud met nepotisme,want jy was indirek of direk bevoordeel,geluk mater.En onthou ek dra “briefs” en nie soos jy panties nie.Panties is vir…..

    ReplyReply
  44. @PaarlBok: As ek mag antwoord. More speel daar 6 spanne op Bellvile. Gewoonlik kies hulle dan 4 spanne wat volgende week op City Park speel. Daana 3 spanne vir die finale proewe teen Boland.

    ReplyReply
  45. @Die Ken: Ag ou Ken die Helpmekaar manne het 50 jaar laas n ordentlike span gehad….laat hulle maar die oomblik geniet. Eintlik behoort net hul 6 en 15 in die beginspan te wees.

    ReplyReply
  46. Is dit waar dat PRG hulle ou verblykte truie aan Helpmekaar skenk, of is dit net Beet wat sy kleurskakering deurmekaar het?

    ReplyReply
  47. @BOG: Jy is heeltemaal reg daar met die truie……elke 3de jaar word die truie per lugpos Hillbrow toe gestuur

    ReplyReply
  48. @Playa: Ndikhona bhuti qha andfane ndibhale nto apha. Mna iGrey Bloem ndihamba nayo. Ndiyasithanda istyle sabo se rugby.

    ReplyReply
  49. @Speartackle: @BOG: Of miskien is Ploeg toe wel reg met sy verwysing na ‘n ene wedstryd tussen Boland en Helpmekaar, bruin truie of so iets…Ek kan nie lekker onthou wat die storie presies behels nie?

    ReplyReply
  50. @Die Ken: Bitter laakbare aanmerkings wat julle maak oor hierdie spogskool se truie. Kan bevestig die truie is inderdaad bruin, soos ons kon sien aan die bruin strepe wat in 2012 op St. Stithians se velde agtergelaat is, na hul bietjie vasgeval het teen Landbou

    ReplyReply
  51. @CHS08: Style sabo sihle kodwa bangashiyeka egamini ukuba bayeke ezantwana zingene kwi 5th gear kuse early.

    ReplyReply
  52. Grey/Boishaai-absoluut 50/50

    dink selfs in die 0/14/15/16 is bitter gelyk

    dink net Grey nog nie regtig getoets nie-Affies was moeg

    ReplyReply
  53. @Die Ken, @Ploegskaar, @Speartackle, @BOG: julle benoudheid klink al hoe meer na wanhoop. Die manne speel so hard en die truie word so vuil van modded gedurende ‘n wedstryd dat daar toe maar besluit is om hulle bruin te hou. Daai dae was dit net sunlight seep en elbow ghries. Sien die Monnas manne is deesdae so seker van hulle plek in die spanne, die wit truie word na die tyd net weer opgevou vir volgende week. Dit wys ongelukkig in resultate – hulle moet dit nog probeer besef.
    @BOG: dat jy as oud apartheid stryder nou waaragtig ‘n sin vir humor kan wys is ‘n openbaring – well done met die katarsis.

    ReplyReply
  54. Nou ja toe ek sien die duiwe vladder… Die 21ste kom nader eni weer gaat saamspeel!! Viseker weet ek waar my tjelt veilig sal wees!! Gaan lekker skole rugby op sy beste wees!! En sommer ook weer ou vriendskappe hernu… Weskus jy moet die keppie onthou! En katvis ek hou vi jou baie mooi dop!! Sien jle sat inni perel!! Vive la GREY!!

    ReplyReply
  55. @BrotherBear: %^&@@# (&#@ ()$#@ F%&* Apartheidstryder? Waar! Toe julle pappies op die ASB gedien het, was ek n aktivis daarteen. Al verskil is dat my moraliteit konsekwent dieselfde gebly het, terwyl julle sn by julle persoonlike belange aangepas het. Vandag claim julle almal dat julle mammies en pappies en Helen Suzman persoonlike huisvriende was terwyl hulle heel waarskynlik Hertzog se assistente was. Sien julle by die Kaboemfees !!!

    ReplyReply
  56. @CHS08: Amaphiko eBooshai anesantya. Kuphinde kubekho lantwana idlala emva kwa 15…mmmm! Inongxiz onzima, iyakhaba no khaba.

    iGrey yona inalantwana idlala 12, yhooo! Iyasika lantwana, kuzofiwa manene :mrgreen:

    ReplyReply
  57. @BrotherBear: Nou wat sleep jy my hierin, ons Plaasskool blaf nie saam met julle Superhonde nie, ons kyk en wens net ons kan op daai St. John’s vlak eendag speel

    ReplyReply
  58. @Knight_CHS07: Tyhini nitsho kamnandi bo bawo apha, ndihamba neBoishaai mna, ndijonge landoda yabo yesbhozo, intle, izandla zintle, isantya futhi unalo nemehlo umfana. Andikayiboni ncam le kuthwa idlala pha ngasemva kwa fullback..kodwa ndiyijonge ngamehlo abomvu!

    ReplyReply
  59. @Ludz: la 15 we Paarl Boys funeka ebengowokuqala kwi SA schools name sheet. Ibomvu bomvu lantwana!!!!!

    ReplyReply
  60. Ek en Mamma besluit om die meeste van die Boishaai geleentheid te maak en reeds vandag Kaap toe gekom. Eet heerlike aandete in Franschoek. Hoop GCB kan meeste van die beserings oor die volgende paar dae afskskud :mrgreen:

    ReplyReply
  61. @OudUppie: Dan maar seker maak dat jy vir Mamma na Noop Restaurant hier in die Suide van Paarl ook bring, spoel die 3 of 5 gang af met ‘n paar bottels Jordan Cab, groot punte score daai ??

    ReplyReply
  62. @OudUppie: Ek sien die SA Rugbymuseum in die Waterfront kan môre (Woensdag) gratis besoek word: Nasionale Museumdag…nie slegte plan nie IMO

    ReplyReply
  63. @OudUppie: Mens moet maar diversiviseer met die tipe belegging, ten einde langtermyn dividende te verseker. Dus is Ilioni Restaurant en Anatoli Turkish Restaurant, beide in Groenpunt, ‘n moet ?

    ReplyReply
  64. Ek dink die hel is los daar op die wesrand! Net 20 van die 21 wat begin het is nog in een van die 5 Leeus spanne! Moet n ontrekking weens besering wees!

    Ek laat my nie oortuig dis n Admin fout nie???

    Ek dink Boishaai gaan die vrystaat CW span met so 3 punte meer o die bord verras.

    ReplyReply
  65. @Ploegskaar: @OudUppie: @BuffelsCM: ‘n ander opsie is om hier tussen Stellies en SW ‘n draai te gooi en mammie na of Cavalli wynplaas of Avontuur toe te vat vir ‘n ligte middagete en ‘n glasie wit. Mammie sal tevrede wees, wat beteken pappie sal gelukkig word. :lol:

    ReplyReply
  66. Ek dink Grey gaan die een vat. Die druk van onoorwonne en laasjaar se no.1 gaan een of ander tyd sy tol eis. As ek verkeerd is, is ek baie bly vir Boishaai en dan behoort hulle weer op 1 te eindig.

    ReplyReply
  67. Dis nou die voordeel wat julle WK manne het. Jy ry 10 min in enige rigting en Mamma is tevrede :lol: Nietemin dankie vir al die voorstelle, sal verseker kyk of ek by van die plekke kan uitkom.

    ReplyReply
  68. @OudUppie: Jy sien ons ouens in die Kaap is darem nie so sleg soos almal sê nie :lol: Ek glo jy kan baie punte opstapel en die kop so bietjie van die rugby afhaal :wink:
    Geniet die Kaap…die weer vandag en môre nie so wonderlik nie maar dit het ook sy voordele….

    ReplyReply
  69. Gister het BHP selfs vir my probeer se dat die Paarl nou n metropool is. In my dae van vlerksleep by Huis Lenie Marais van Paarl Onderwyskollege(wat nie meer bestaan nie), was die Paarl net bietjie meer as n plaas.Dit verduidelik waarom die “B” in my naam staan vir “Baie” en nie “briljant” nie

    ReplyReply
  70. @Kattes-Strofes: Thetha noPloegskaar akufundise. Nam ndingakufundisa ukuba ungandifumanela amatikiti eInterschools ngosuku lwesithandathu KweyeThupha :mrgreen:

    ReplyReply
  71. @BOG: As jy net so bietjie oplet en verstaan dat die Kaapse middestad wel deel van n metropool is en dat my kantore “slap bang” in die foreshore is sal die liggie vir jou aangaan!

    ReplyReply
  72. Indien iemand sou belangstel GCB O/13 vs Klein Boishaai vanmiddag net na 16h00 in Paarl

    ReplyReply
  73. @BOG: Jammer – het eintlik bedoel anti-apartheidstryder. Hoor oom het vir Smuts, en al sy streke, persoonlik geken ;-) Het tog lekker gelag vir die kriptiese taal. Moet se ek stem saam oor die lekkerte om ‘n wye verskeidenheid kulture en agtergronde in een skool (instituut) te he (gehad het). Interesant dat my oupa en Brahm Fisher mekaar baie goed geken het – aan’t huis in Waverley (Bfn). Wereld is kleiner as wat mens dink.

    ReplyReply
  74. @OudUppie: Klein “Boishaai”? Noem hulle dan “Boislow” :mrgreen: @BrotherBear: Ek het nou nie op straathoeke gestaan nie, maar ek het myself uitgedruk. Ook darem nie n aanhanger van Bram Fischer se filosofie nie- iets tussen hom en Roby Leibrandt. En soos jy kan sien,en om dit in perspektief te plaas, net so uitgesproke teen die huidige bestel. My filosofie en waardes het vir die laaste 40 jaar konstant gebly- anders as vele sn wat met die politiek verander het.

    ReplyReply
  75. @BOG: n piepklein Boislow, met 1 ou klein rugbyveldjie. Darem verlig hulle kon teenstand bied.

    ReplyReply
  76. Received a snippet of information today the 18th May………..Grey has played a week match now in order to overcome a the Flyhalf Mario Vierra suspension that was still in place the weekend. Bit sly that.

    ReplyReply
  77. @Losbal: En die sensitiwiteit? Was Boy Louw nie n oud skolier van julle nie? Baie geluk aan julle span.@odie15: Always good to provide the source of your information, especially if it comes with a personal opinion like “Bit sly that”. Otherwise it lacks credibility.

    ReplyReply
  78. @odie15: Ek weet darem nie hoeveel waarheid in daai storie steek nie. En, in elk geval, wil mens mos teen die beste moontlike span speel?

    ReplyReply
  79. @BOG: Geen sensitiwiteit. Regtig verlig oor die uitslag.
    Twee woorde vir jou………lang….studs

    ReplyReply
  80. @BOG: hey Ho thats why we here give us the facts……..is it true they played this mid week game or not? If he injured then greyt stuff he’s available.

    ReplyReply
  81. @BoishaaiPa: and BOG please give me a break everyone on this site is giving personal opinion….if its true its true. If I heard it via grapevine and its wrong please correct me. I am happy to receive correct info other than that calm down. we take jibes by others just the same about anything but dont get all wound up about something. But its a banter site isnt it not a war site! If talking rugby winds you up then start talking hockey instead…..

    ReplyReply
  82. @BoishaaiPa: Fair enough if he was injured. Still asking the question did they play or not? It wasn’t a scheduled match if did. And who plays matches like that days before huge clash. I am sure it would’ve been cherries playing anyway had they.

    ReplyReply
  83. @BoishaaiPa: Lol…ek dink Odie het dalk bietjie te veel papsak gehad….n mens moet darem ver weg wees as jy met Bog verwar word

    ReplyReply
  84. @odie15: The nr 7 was suspended. I think if they played during the week, it would have been on Twitter or Facebook and there is nothing! Ask your “source” if he played for for the 0/13’s yesterday!!!! Panic jy n bietjie?

    ReplyReply
  85. @BoishaaiPa: so we talking about Arno Niewoudt here? @David: is it a 2 match or 2 week ban? No panic David no excuse this will be won by team with most points on the day. I do need some good chat though and its a good time to gee everyone up. Grey fans get all up tight when questions get asked.

    ReplyReply
  86. @odie15: Wrong again. Just get worked up when you make accusations and then struggle to back it up! Good luck for saturday.

    ReplyReply
  87. Jissie, maar die spanning loop hoog op die N1 tussen die Paarl en Bloem. Ek is nie ‘n HJS supporter nie, maar ek het die afgelope meer as 40 jaar meer as 100 keer vir hulle sien speel. Party jaar werklik uitstaande spanne ander minder so, maar HJS het nog nooit “losers” gewees nie. Slaag daarin om in kritieke tye wanneer dinge nie goed gaan nie erens die spark uit te haal om ‘n wen te bewerkstellig. Tuisveldvoordeel, die lang reis ens se vir my dis Boishaai se dag.

    Dieselfde kan natuurlik van Grey gese word. Goeie spanne wen soms nie omdat hulle nie ‘n wenkultuur het nie, maar hier geld dit nie. Beide weet hoe om te wen. Dis beslis die wedstryd van die jaar !

    ReplyReply
  88. Geluk aan klein galpille met hul 7-3 – reen is verby!! Tafel is gedek vir skitterende skole rugga sat!! Mag die beste span wen of lat ek eerder reguit seg mag onse skooltjie vani vlaktes die deng dun!! Bring it on!! Vive la Grey!!

    ReplyReply
  89. Klein boishaai het seker die 1/2 minder leerlinge as Grey laer?

    het 21/20 verloor teen hulle in B/fontein vroeer die jaar

    wd!!

    ReplyReply
  90. @odie15: Well, BHP has now given it to you. He is becoming a Grey supporter from tomorrow morning. His induction is this evening. Source confidential

    ReplyReply
  91. Ek moet se klink of hier n paar manne van Boishigh bekommerd is en hoop vir meer skorsings ,die enigste seun wat geskors is is Juan Venter en gaan nie speel nie ,om n storie te begin deur te se Mario (10)was en is geskors is ook verkeerd ,kry die feite reg.Persoonlik dink ek Juan Venter is te nagekom in
    die skorsing en kan ons n lang gesprek daaroor he.

    Dit gaan n klipharde wedstryd wees ,

    Viva la Grey !

    ReplyReply
  92. @BOG: En ek ook……..en Nonnie, Naartjie, Johan Beyers, Festus en Duppie het nou net laat weet hulle stem ook saam

    ReplyReply
  93. @Baksteen: ou maat ek sou graag wou hoor waarom jy v opinie is dat die seun te nagekom is? Dit was tog heeltemal duidelik op Nasionale tv dat daar ongeoorloofde spel plaasgevind het….sal interessant wees om te weet hoekom jy die standpunt huldig?

    Aan die res – dit gaan klipharde rugby wees Saterdag. Albei skole speel puik rugby (soos Affies moes uitvind :wink:). Hoop dit word in goeie gees gespeel en mag julle manne beseringsvry van die veld afstap – wen of verloor. Julle moet maar ‘n hartpilletjie of twee neem, kan getuig van hoe stresvol so ‘n game kan raak (met al die media hype).

    ReplyReply
  94. @BoishaaiPa: thanks for the name. Unfortunately I don’t have the info available with regard to team sheet that day. And I haven’t seen the Affies match yet. Was hoping to watch it tomorrow upon arrival home. Unfortunately will have to watch the match Saturday on youtube as alternative due to delays @work. Appears to be a lot of huffing around the match. It’s exciting stuff. Grey is a very good team this year if people can’t see that then going into the match the team is unprepared. As a supporter I am behind the team all the way. I cannot tell you result it’s too close. Who knows outcome could flip on 10 sec of brilliance either way. Irrespective of who plays they will be tough. I know both teams have quite a few injuries. If I was making excuses naming players unavailable would be easy. But team that plays is team…..the rest is of interest.

    ReplyReply
  95. @odie15: I dont know about those injuries…The Boishaai team is the same team that played against Affies and Grey also has the same team that played against Affies, bar the hooker and one flanker out on suspension.

    ReplyReply
  96. @BoishaaiPa: we talking injuries in last few weeks. Teams just been announced so no need for further debate. Glad to see Francko Horne cleared from injury. Venter not playing. So interest in subject suddenly over. Now the buildup and excitement until kickoff.

    ReplyReply
  97. Jis ma die duiwe vladder!! Lyk my die blog is nou n galpil blog… Of is dit senuwees wat pla wat maak dat die manne so spraaksaam is? ?Ons sal ma die praatwerk los vi tussen die lyne… Party ouens dink wk mut begin fokus oppi game!! Sien uit!! Gan lekker wees!! En my tjelt( di bitji) wat ek het nadat ek my container se rent bitaal het daar by die moroones sit ek viseker op net 1 span!! Weskus jy mut ma dai keppie bring pappie ma ek redelik seker ek gaat hom nie dra nie!! Rom rom rom die college kom!! Sien jle sat op brugstr… Gehoor die gras al lekker lank eni oom meti kuite gan blykbaar die game blaas… Vive la Grey!!!

    ReplyReply
  98. @Gatiep: So bly jy gebruik die regte “Vive”- die Franse een. Dis hoe dit altyd was.Die man met die kuite? Jy praat nie van die WK se geheime wapen, QI nie, doen jy?

    ReplyReply
  99. @BOG: Ek is maar net nie eenogig nie en sal ander kant van n saak ook stel…maar ek bly lojaal aan die Blue Army from Paarl!…Pride and Passion!

    ReplyReply
  100. @BoishaaiPa: Nou wie op aarde is “een-ogig”? Ek sien uit BEIDE oe- net DONKERBLOU, en n bietjie goud ! Oom Gielie Kaplan? Solank dit nie QI is nie. Ek wonder net waarom word soveel Vrystaatse refs internasionale refs?

    ReplyReply
  101. @BoishaaiPa. Hoe was die proewe die week. Enige uitstaande spelers?
    Sien jou more in Burgstraat

    ReplyReply
  102. @Dok F: Ek kon nie vanjaar by die proewe uitkom nie…Kattes sal jou meer info kan gee. Blykbaar bietjie lig op reserwe vaste vyf…agter genoeg gif.

    ReplyReply
  103. Grey by 15…..just can’t see the Boishaai tight-head coping with Grey and the Boishaai fullback can’t score all their points again…

    ReplyReply
  104. Ek dink die manne uit Bloem is die laaste wat kan praat oor skeidsregters. Bog se jarelange geteem oor QI is ‘n sprekende voorbeeld. Is dit nie ‘n Grey onderwyser (adjunkhoof) wat Grey games in Bloem blaas nie ? Het die vorige Grey hoof nie op die bench gesit indien die skeidsregter dalk verkeerd blaas nie ? Help my reg as ek verkeerd is.

    ReplyReply
  105. Ek onthou spesifiek een voorval wat snaaks was in die 2000’s

    Grey gaan druk drie – vlagman se dit is uit – skeidsregter se vir vlagman laat sak die vlag. nogal snaaks gewees.

    Die Tv uitsendings maak dit gelukkig meer regverdig glo ek.

    Die grey span lyk wel meer soos die grey van ouds. gaan goeie rugby wees.

    ek moet se die super rugby is baie “boring” en dat skole games is amper lekkerder om te kyk deesdae

    ReplyReply
  106. Grey gaan hom vat. Gaan egter baie beter wedstryd wees as Grey teen Affies. Voorspelers wat mekaar kan aanvat en agterspelers wat met die bal kan hardloop, nie net wil nie, hulle kan!!! Kom ons wees nou meer eerlik met mekaar Grey het vir Affies op ge ….. Krieket score gewees, patetiese verskonings van moeg gewees ens.Dink nie ons gaan Saterdag weer stampkarre sien nie. Vir my maak dit nie saak wie wen nie, ek glo dit gaan een fantastiese game wees. Mag die ref ook ‘n goeie, regverdige game hê. Laat die seuns speel.

    ReplyReply
  107. Die Affie gemeenskap is darem maar doodstil deesdae…….Ek Wonder wie gaan na more ook stil raak……….hmmmm

    ReplyReply
  108. Sou ook stil gewees het as my span so vêr verloor het op die plaas. Dan wag Glenwood ook nog. Nee wat, of Grey of Gim gaan as nommer een eindig. Gaan kyk maar wat ek voor die game gesê het : “Grey met 20+” , meeste bloggers het seker gedink ek is van die pad af.

    ReplyReply
  109. Ek weet. Ek dog hulle noem Affies se tuisveld ook die plaas.

    Die Affie manne sal ons morê vertel hoe lekker was dit om teen Kloof te speel, ongeag die moerse pakslae wat Kloof gaan kry.

    ReplyReply
  110. @Djou: Ek weet ons praat net rugby hier.Moet egter net noem dat gisteraand se kultuur aand, was ook besonders, met geen wenners op die spel nie. Die aand is afgesluit met beide skole se kore wat gesamentlik opgetree het. Hoendervleis oomblikke!

    ReplyReply
  111. Die vroee A span wedstryde so ver baie taai, met Grey wat o/14 29- 22 wen en o/15 in laaste minute 15-10 seevier. Die o/16 was Boishaai rustyd met 18-0 voor. Tans 18-7.

    ReplyReply
  112. @Speartackle: Spiesie! Ek stem saam met jou, my ou tmater! Groot afwagting van n moewiese skare. Parkering amper onbekombaar en speed cops het n royal tyd.
    Boishaai 0/16 A wen 32-12. As ek so na die ouderdom uitslae kyk, gaan daar nog n hele paar rillers volg in die volgende klompie jare.

    ReplyReply
  113. Moet se, ek is iewat verbaas oor die uitslae. Interesantheidhalwe, wat was die uitlae van die huidige O16s as O 14 en O15s ? Lyk my GCB se O 14 spannetjie het mooi reggekom

    ReplyReply
  114. Well done to boys from Paarl Boys!!!
    Great composure, bmt!
    …to the boys from Bloem, hold your heads high. Maybe just some white line fever that was the diff.

    ReplyReply
  115. Geluk aan Boishaai. Hierdie uitslag het net weer gewys HOE moeilik dit is om in die Kaap te wen en al die vorige oorwinnings daar, in perspektief gestel. Maar “turn-overs”en “lost possession” het hulle gekos, en dit het vir my voorgekom asof hulle in derde gebly het.

    ReplyReply
  116. Baie geluk Boishaai! Julle kan trots wees op d span, baie goed afgerig. Grey, ons weet jul het als gegee, 1ste helfte se afronding het ons dalk gekos. Krediet aan boishaai se werk by afbreek punte. Viva la Grey!

    ReplyReply
  117. @BOG: he he “vorige oorwinnings”. Die wēreld het verander ou maat. Welkom in die wêreld van wen EN VERLOOR.

    ReplyReply
  118. @David: dankie David. Hoe belangrik kan die uitslag van n skole rugbywedstryd dan nou wees? I mean really.
    En volgende week wag Paul Roos…..
    Julle bly die barometer waarteen mens meet. Hoe’s daai vir n kompliment?
    Veilig reis en vrede vir julle.

    ReplyReply
  119. @Losbal: Wel die wenpersentasie na vandag staan op 89% minus 1 wedstryd, sedert die 1800s. So, verloor het hulle al ervaar. Ek hoop maar dit raak nie n gewoonte nie, of hoe?

    ReplyReply
  120. @BOG: ou Boggie….niemand stel belang in jou ou politiek of ou geskiedenis nie.
    Die speelveld was NOOIT gelyk nie. Nie in die politiek of vir GCB nie.
    Vir cheerleaders soos jy, wat uit assosiasie, en nie eie prestasie, spog met die prestasies van ander, het ek nie tyd.

    ReplyReply
  121. Hjs wen 22/23 v die 26 games. Dae v grey oorheersing verby. Nog steeds n goeie rugbyskool en thats it

    ReplyReply
  122. @Losbal: So, asof iemand belangstel in jou opinie. Ek kan egter raai met wie jy assosieer want dit wys baie duidelik.Maar miskien kan jy vir my die doel van die 10 meter stippellyn veduidelik. Dit is seker n “local rule”? Ek het gedink dat Brugstaat nou moontlik 5 meter korter is aan weerskante en dat n afskop slegs 5 mtr ver hoef te trek ? En die reels by die afbreekpunte?

    ReplyReply
  123. Baie geluk Boishaai. Voorwaar n spesiale span insluitend coaches. Hats off julle verdien respek! Julle het ook darem n klipharde game teen ons in KIMBERLEY gewen. So julle wen nie net in d Kaap nie?…

    Geniet die journey, dis n spesiale een!?

    ReplyReply
  124. @Baksteen: Lol…….in al my jare op hierdie Jerry Springer show was dit die reguitste wat iemand nog iets gestel het

    ReplyReply
  125. Baie geluk Boishaai, nou net die wedstryd gekyk en julle honger op verdediging was vir my die groot verskil.

    Soos wyse manne se: Attack gaan oor skills, defence gaan oor guts.

    ReplyReply
  126. :@BOG: @BOG: Jy bly die persoon met die swakste maniere op hierdie Blog . Grey old boys het gewoonlik klas , jy duidelik nie .

    ReplyReply
  127. Stem saam oor die bog knapie Grey sluiper wat vasklou aan verlede. vat jou pak

    ReplyReply
  128. Bois julle is ysters. Mag Morat so hard tackle? Mens voel daai tackles tot hier in Helderberg. Aan albei skole well done dit was ‘n awesome dag.

    @BOG nee tjom jy moet eerder die Grey manne leer om nie die bal te speel as hy nie tien meter trek nie.

    ReplyReply
  129. @Trots HJS (Tandem): Voordat jy jou mond oopmaak moet jy miskien gaan lees wat jou skoolmaatjie, uit die huishoudkunde klas, Losbal , kwytgeraak het. En terwyl jy “op die lug” is, kan jy miskien my vrae beantwoord? Of is dit te sensitief? @boerboel: En jy, Sunshine, gaan lees wat my eerste woorde was na die uitslag bekend was@Speartackle: Ja, dit is weer net so snaaks soos destyds met die Koshuisvader. Hier is wraggies mense (sic) wie dink hulle is beter “Jerry Springers” as die ander. Ou Losbal beskuldig my selfs dat ek hier is “deur assosiasie”. Miskien kan jy vir my se wie NIE hier is deur assosiasie nie? Miskien moet Beet vir ons almal blank wit truie gee- soos joune, maar sonder “Vrede” en n geel kraag. Dan ondersteun ons almal vir almal en juig almal saam wanneer ons die woord,”kwotas” hoor.

    ReplyReply
  130. @BOG: Lol…..ek wag in spanning dat jou vrae beantwoord word. Dalk kan BHP, hy is mos nou n volslae Grey ondersteuner, dit doen.

    ReplyReply
  131. I took a bit of flack this week. But I said this team defend as if life depends on it. And that Sean would find a way of scoring. Awesome playing Grey such history….to catch up to. Next 8 games will be just as tough. Every week new struggle fresh opponents. It’s relentless pressure in schools rugby this year. :lol:

    ReplyReply
  132. En Sies Ou Bog…Ek het heeldag saam met my OG pelle gekuier..Kan jy nie soos die res net BH gelukwens nie…JY is n regte OU suur P***..Skuus vir die woorde.. maar dis n feit!

    ReplyReply
  133. Nee shit nou raak dit lelik…..a nee a BHP…..is dit die Red Heart wat nou praat?

    ReplyReply
  134. @Speartackle: JY weet..ek het saam met klomp OG gestaan…deur ons 0/14 en 0/15 verlore…gee my gas..alles in goeie gees…ons begin wen op A veld..Chiefs, Seccies en 1ste span…nie een van hulle het daai nagtiewe stront oor refs en wat ookal openbaar nie…dis jammer hy leef nog in die daai era wat alles die ref se skuld is..

    ReplyReply
  135. @BOG: n.a.v. Netwerk 24 se “spogskool” storie, steek daar enige waarheid in gerug dat cage fighting van volgende jaar deel van GCB se amptelike wintersportprogram is?
    Maar ek is nou moeg na n harde dag van gholf en die Stormers/Bulle game hou my nie juis wakker nie. Vertel my n slaapstorie asb. Daai een van Robie Lybrand asb. Nou al moeg vir die Bram Fischer een.
    Nag ou grote. More kom die son weer op in die ooste…

    ReplyReply
  136. @BoishaaiPa: Fnokit……lol…..jy het my nog nooit eers so gevloek nie. In elk geval nie in die openbaar nie. Het ek jou nog nie eers so kwaad gemaak?

    ReplyReply
  137. @Andre T: As n Capie nou nie meer die P woord kan gooi nie dan raak ons mos heeltemal te PC..Skuus manne….maar pokkit…gee my BH span darem krediet…hulle het soos demone verdedig en die game fair en square gewen…ek wil nie ou man kak stories hoor nie

    ReplyReply
  138. @BoishaaiPa: Ek dink ou Bog is na daai 0/16 score ook bekommerd daai 1 000 dae rekord is nou beslis in gevaar.

    Ek het die game baie geniet. Grey het ook baie goed gespeel en verwoesting in die middelveld gesaai maar soos ek op Twitter gesê het HJS het n nuwe benchmark vir mental toughness gebring.

    Ek wonder nou net wie daai HJS ou was wat gesê het julle het nie fetchers nie.

    ReplyReply
  139. @Andre T: Daar is mos altyd manne wat meer weet as die coaches,,,Selfs my vroue het my n whatsupp gestuur (ek was net so links agter haar)..om te se die Grey Senters verniel ons….maar cross defence en secondary defence cover daai breaks….sjoe…Ek was reg..Grey gaan nie gate in BH defence hol nie

    ReplyReply
  140. Ek kan nie glo dat ‘n thread oor ‘n wedstryd tussen 2 spog skole so in die gutter kan draai nie.

    As die seuns hierdie lees sal hulle net kop skud.

    ReplyReply
  141. @akw: Ouboet..een comment van my was uit porporsie,,dis al..waar het die res in die gutter gedraai..?..Ek vat volle verantwoordelikheid vir daai een.

    ReplyReply
  142. @BoishaaiPa: Die getjarra met Bog en van Bog. Ek het nie spesifiek na jou post verwys nie, weet mos innie Kaap is daai woorde huistaal.

    :wink:

    Ek kom hier lees om Broer Brombeer se geteem en geween op die ander thread te vermy…..

    ReplyReply
  143. En die mense wat my ken sal verstaan…,,Dis eintlik nie regtig hoe ek is of reageer nie..maar somtyds daal mens af tot daai vlak…..en ek het om verskoning gevra.

    ReplyReply
  144. Jis ma dit was nou vir jou n lang… Dag!! Ons het goed begin opi A veld en /14 & / 15 gewen… En toe ja toe begin die galpille en ja dis nou opi scoreboard hle ons 10-0 gewen in die grootgame – so hle nou nog jaar bragging rights!! Eish !! Ma hle was beter en het verdien!! Ek moes selfs hle keppie dra… Wat natuurlik vi my straf was ma dit gedoen omlat my woord my eer is.. En ons het viloor! Ma dit was lekker skole rugga dag!! Lekker ma lekker!! Selfs ou Goggie het erken wie hom eintlik opi map gesit het!!!

    ReplyReply
  145. @akw: die enigste “high ground” wat jy van kan praat of moontlik mee bekend is, is die “Hillbrow” sportvelde wat Julle vandag besoek het.

    ReplyReply
  146. @akw: Hel..ek het nou so paar threads gelees tot so rondom 18:30..en jy kak my uit?..oor lelike ou woordjie!…ek sal eers more die res volg..maar daai manne haal mekaar darem lelik uit!

    ReplyReply
  147. @Gatiep: Jy het jou straf mooi gevat..soos ek moes doen op Grey se dek in 2013…bly om te sien jy is veilig by die huis!..dit het amper lelik geraak daar in die bar!… :mrgreen:

    ReplyReply
  148. @akw: JA..sien jy nou!…wil my kak gee..dit gaan veel erger daar by julle…ek is net nie nie PC nie en het n ou P bom gedrop!..dis eintlik niks soos wat julle manne aangaan nie!

    ReplyReply
  149. @Gatiep: Nou dat ek daarin dink…jy het vanoggend net na 10 die laaste Grey wen gesien…..geen wonder jy was so depro daar in die klubhuis teen 18h00 nie!

    ReplyReply
  150. @Andre T: As ek so na daai ander onderwerp kyk verstaan ek hoekom ons nie vir koppies speel nie…en net vir die badge..dis daai ding wat julle nog sukkel om te verstaan!

    ReplyReply
  151. @BoishaaiPa: Julle het teen hulle gespeel toe hulle mondjies nog mooi toe was na daai Affie 60 tal. Dit was asof hulle toe nog skaam gekry het.

    ReplyReply
  152. @Baksteen: motiveer jou stelling. Spesifieke tye en spesifieke besluite.
    Het nou die game gekyk. Dink BH was ietwat gelukkig en het Grey se foute uitgebuit. Was duidelik dat BH dit meer wou hê en dit is n groot kompliment vir Grey.
    Klipharde skolerugby wat regtig enige kant toe kon gaan.

    ReplyReply
  153. @Andre T: en @Boishaaipa: julle moet verseker weet dat BrotherBear nie die deursnit Helpie is nie. Hy weet bv. nie wat dit beteken om in 2009 net-net by St Johns teen Boishaai te verloor en hulle respek vir die poging te verdien nie. Hy word nie as voorbeeld vir kinders voorgehou nie ……. @akw: Helpies is nie almal so nie.

    ReplyReply
  154. @Losbal: Geen twyfel by my dat Boishaai se eerstespan verdien het om te wen. GCB het n paar tackles gemis wat fataal was.
    Ek het deur die dag 4 ander wedstryde gekyk en die mees opvallende aspek was Boishaai se ooglopende dominansie op die grond.

    ReplyReply
  155. @BoishaaiPa: Jy moet maar gaan kyk wat ek onder 188 gese het. Ek was die eerste een om vir Boishaai geluk te wens met hulle oorwinning.Maar hulle se dat wanneer iemand gesuip is, dan kom sy ware kleure duidelik deur. Dit het jy baie duidelik hier bewys. Daar word deurlopend en aanhoudend gese hoe moeilik dit is om in Bloemfontein te wen,insinuerend dat die refs skelm is, maar wanneer dieselfde gese of gevra word van die Kaap, is daar n geweldige sensitiwiteit? Jy moet ook maar versigtig wees om verkeerdelik, identiteite te koppel met bloggers- dis gevaarlik.Ek sal nou nie tot op jou vlak daal met name nie, maar jy kan van jouself n poeppol maak, duidelik sonder veel van n effort.

    ReplyReply
  156. My kommentaar laatnag na n hele paar koues saam met goeie Boishaai pelle.
    Hierdie wedstryd is gewen deur skitterende verdediging van Boishaai. Die verdediging was nie net om spelers te stop nie, maar meer aggressief om die span n geleentheid te bied vir turn- overs. Dan het Boishaai ook geskitter met hul scrambling defence, wat n paar naby geleenthede van Grey, uit benoude oomblike gered het. Saam met dit, het Boishaai ook hul kanse op punte baie beter benut.
    Grey het n uitstekende agterlyn, wat deurentyd baie vrae gevra het, asook n sterke derduiwel op no.8. Boishaai het egter volgens my nou die sielkundige houvas van Grey afgeskut, en voel hulle kan enige span troef. Hierdie aspek was oor die jare beperk tot Grey.Die coaches het egter ongelooflike werk gedoen om die Boishaai seuns n mind shift te gee, en die selfvertroue te gee.Trouens, ek wil my verstout om te se, Boishaai gaan tans in wedsryde in, met n geloof van hul vermoensl om enige iemand te stamp.

    Grey het soos altyd, nooit bes gegee nie. Verkeerde opsies, hanteer foute, afstaan van omkeer besit op kritieke tye, tesame met die Boishaai verdediging, was op die ou end, hul grootste probleem. Nietemin n skitterende wedstryd tussen 2 puik skole. Moet ook byvoeg dat Boishaai en Grey se inter skole uitslae , het vir my getoon dat daar vorentoe nog n hele paar rillers sal sorg. .
    Nou ja! Ek het vir my familie gese dat Boishaai gaan wen. So gun my asb. die geleentheid om vir n kort tydjie bietjie te brag.

    Rom !! Rom!! Rom!! Die Blou Trein kom!!

    ReplyReply
  157. @Andre T: it’s not that we think about losing. It’s about being humble enough to understand we can’t go with apathy and think we just need to pitch up and run on. This is hard work and staying the course committed to the end and start with plans for next opposition. PRG are tough not easy team at all. They have an awesome flyhalf that can turn a match on its head by himself. Definitely a match winner. As I said before they cant get no1 but hold key to who will be. They play Boishaai and Grey still. So we start Monday again with detox…

    ReplyReply
  158. Baie geluk BH julle was eenvoudig die beste span op die dag. GCB julle kan julle koppe hoog hou – guts gewys en nooit opgegee nie. Great game – kliphard.

    ReplyReply
  159. Best Coach this year has to be Sean Erasmus! To operate under that continued pressure and keep performing is immense.

    Next candidate @playa has to be the job the Griffy is doing at Dale College!

    ReplyReply
  160. @Orbit: I’m sure Griffy is blood red from blushing after reading that :mrgreen:

    Sean Erasmus has done stupendously well at BH.I suspect the controversies at Glenwood during his tenure there may have overshadowed his abilities.

    ReplyReply
  161. It was great to have seen my school doing so well in general with 19 wins from 26 games . However time to move on now . The Boishaai schedule not getting easier with 4 very tough opponents namely Paul Roos , Oakdale , Boland Landbou and then our Interschools with Paarl Gym still waiting for us not forgetting other normal WC opponents and then in between all the Craven Week trials and Craven Week itself !

    ReplyReply
  162. Ek weet regtig nie wat Grey anders kon gedoen het om gister te wen nie. Jou akkuraatheid teen hulle moet absuluut perfek wees, om teen basies 15 oopkant flanke te speel maak dinge baie moeilik. Boishaai kan met die taktiek wat hulle baie goed uitvoer, games wen waar die ander span dalk n heelwat beter aanvallende game het. Ek sal graag wil sien hoe wen iemand hulle vanjaar. Dalk het Gim se afrigter antwoorde. Klink of al Boishaai se spanne goed afgerig is by die rucks.

    ReplyReply
  163. @David: Hi David . Paul Roos het puik afgerigte span met baie talentvolle spelers so eerskomende Saterdag sal baie moeilik wees om te wen . Die naweek daarna is dit weer Oakdale wat ontsettende fisiese span is en soos jy weet amper vir Grey verras het . Daarna Landbou wat ook baie goeie span het met slim afrigting span en gewoonlik hulle beste wedstryd van die jaar het teen Boishaai en in Augustus is dit die uitdaging teen Paarl Gim . Net mense wat al daai interskole beleef het sal die unieke druk verstaan wat daai game altyd ‘n 50-50 game maak . Gim sit ook met ongelooflike afrigting resources wat op daai game fokus en al heel jaar besig is om studie van elke Boishaai wedstryd en speler te maak . Elkeen van die wedstryde wat Boishaai nog moet speel gaan uitsonderlike spel kos om te wen en dit sal regtig arrogant wees om te dink dat hierdie opponente nie ‘n goeie kans staan om te wen nie . Die kompetisie in die Wes Kaap is baie kwaai met elke skool propvol sterre en goeie afrigters en boonop is ons teenstanders almal skole waar die seuns trots is op hulle skole en hulle alles sal gee vir hul skool .

    ReplyReply
  164. Ooglopend vorm HJS se puik spel by afbreekpunte en verdediging (1/1 en scramble) die fondasie vir sukses, maar daar is ander faktore wat ‘n groter bydrae maak. Eerstens die squad se diepte, plaasvervangers is net so goed indien nie beter as van die opdraf 15-tal, en soos voorheen gewaarsku, die o17 groep is vreesaanjaend. Tweedens ‘n afrigtingsfilosofie van minder dinge probeer, maar dit waarop gefokus word goed doen. Derdens inkoop van spelers in wat die coaches wil doen, beplanning van coaches om x-faktor spelers binne die raamwerk te benut en natuurlik wedersydse respek tussen spelers en afrigters op en van die veld.

    Laastens word HJS se aanval onderskat, opsies word reg uitgoefen deur spelers met en sonder die bal en dis akkuraat, soos met verdediging en elke geleentheid word gevat.

    Sê my nou weer struktuur het nie ‘n nut nie, dit onderskei die span van die res. Laat ek nou weer hoor “die bal moet punte toe”, louter twak in 2016. Spesiale groep spelers en afrigters die, doen so voort! ???

    ReplyReply
  165. @ploegskaar: verskil bietjie met jou oor bal na punte wat nie meer sin maak. Hang alles af teen wie jy speel en wat hulle sterk punte is. Ook oor hoeveel fases jy alreeds afgedwing het voor jy punte toe gaan en waar op veld jy jou bevind. Defense en turnaround is wel totaal onderskat.

    ReplyReply
  166. @Ploegskaar: Stem saam met jou, veral wat betref die onderskat van die Boishaai aanval. Grey het hul huiswerk gedoen om die gevaar van heelagter Gianni Lombaard se teen aanvalle te neutraliseer. Manny Rass, wat vanjaar gesukkel het om op dreef te kom weens n skouer besering, het egter, veral in die 2de helfde, getoon dat hy n speler vir die groot oomblik is. Hy het die (met reg) hoogaangeskrewe Grey senters n hele paar keer laat lug gryp, en dan ook n groot hand gehad in die plaasvervanger senter, Divan Enslin, se 2 driee. Terloops ook gehoor Enlin het harsingskudding opgedoen in die Seccies wedstryd. Hy het egter by die ander reserwes kom sit, en toe die 1ste keuse reserwe ook beseer word, het hy dadelik hand opgesteek. Die coaches was nie bewus van die harsingskudding nie, en het hom opgestuur. Toe die kondisionerings coach hul aandag daarop vestig , het hulle probeer iemand anders as plaasvervanger op te stuur. In die tyd het hy oorgegaan vir sy 2de drie. Na die wedstryd het hy nie eers geweet dat hy vir die seccies gespeel het nie, en nog minder dat hy 2 driee vir die 1ste span gedruk het nie.
    Maar terug na die aanvallende spel. Boishaai het baie spoed op die punte soos die vleuel Thaakir Abrahams met sy drie getoon het. Hulle weet ook hoe om spasie goed aan te val, en neem gewoonlik die regte besluite. Daar word ook baie min balle laat val, en hulle is dodelik vanaf teen aanvalle.
    Terloops, die onbesonge scrummie, Michael Visser, wat verlede jaar nog in die laer spanne gespeel het, verras vriend en vyand met sy spel, en is nou n staatmaker in die span. Wys jou net! Seuns moet nie te gou tou opgee nie, indien hulle nog nie in die tel is nie. Oefen hard en toegewyd, en benut jou kanse deeglik, wanneer dit opkom.

    ReplyReply
  167. Kom ek herfraseer: Die afrigters het sekerlik almal Boksmart gedoen. As die seun wel vir kop trauma / harsingskudding afgehaal is moes die afrigters of bestuurder van die span waarvoor hy gespeel het die spanbestuurder van die span waar hy as reserwe op die spanlys was daarvan verwittig het om hom af te haal. Erens het die proses die seun gefaal.

    ReplyReply
  168. @akw: @akw: Ek glo hierdie voorval was net n ongelukkige sameloop van omstandighede. Die seccies coach is al n week opgeneem in die hospitaal met long ontsteking. Die 1ste span coaches het dan ook pa gestaan vir die seccies Saterdag. Die 2 spanne oefen toevallig altyd saam. Ek weet nie wanneer die seun seergekry het nie, en of hy al toe van die veld is nie. Nietemin, soos jy weet is die 1ste span coaches mos maar druk besig in die 2de helfde van die seccies wedstryde, met finale span praatjies en opwarming. Ek wil glo niemand het hulle verwittig dat die seun n kop besering het nie. Miskien, en hier bespiegel ek net, het die mediese beamtes nie gedink iets ernstig is verkeerd nie, aangesien die seun op daardie stadium normaal voorgekom het.
    Soos reeds gemeld was hy nie die 1ste keuse as plaasvervanger nie, maar toe laasgenoemde ook seerkry het hy self reggemaak om op te gaan.Hy het blykbaar niks vreemds aangevang nie, en die coaches het hom dus opge stuur. Net voor sy 2de drie, het die conditioning coach , wat langs die kantlyn beweeg, opgetel dat iets nie lekker is nie.Die coaches het onmiddelik begin planne maak om iemand anders op te stuur.Die eind fluitjie het egter kort daana geblaas.
    Ek is ook egter heilig oortiug dat hulle hom nooit sou opstuur indien hulle bewus was van die erns van sy besering nie.

    ReplyReply
  169. @Kattes-Strofes: Dit hang seker af van of hy afgegaan het in die 2de span game vir ‘n kopbesering.

    Ek hoop, soos jy, dat geen afrigter met ‘n seun se gesondheid sal dobbel net vir ‘n wen nie.

    ReplyReply
  170. @Playa: yes the whole season is tough. Mathematics still very busy. About 15 matches still very gripping stuff.

    ReplyReply
  171. @akw: Ek het die seun vandag besoek en hy is fine. Laat ons nie vingers wys na die coaching staff as ons nie al die feite het nie.

    ReplyReply
  172. @HJS Pa: Dis great dat hy fine is. Niemand wys vingers nie, maar as die kind vir ‘n kopbesering in sy wedstryd die veld verlaat het en hy later weer gespeel het het die proses hom in die steek gelaat.

    ReplyReply
  173. @HJS Pa: Goeie nuus! Wel,een van die goeie dinge van vandag se tegnologie, is dat Divan nie net soos ons ou toppies kan praat oor ons speel dae nie, hy kan eendag vir sy kinders en klein kinders wys hoe pappa /oupa 2 driee gedruk het teen Grey. Ek weet dit is maar n nare gevoel met harsingskudding. n Mens kan werklikwaar nie onthou wat gebeur het nie. Hy kan egter met trots nou rustig kyk na sy puik vertoning!

    ReplyReply
  174. Die naweek is verby manne kom ons kyk nou vorentoe ! Paul Roos is ‘n massiewe berg om oor te kom en daar is nog groot proewe ook die week . Hoe die lywe dit hou weet geen mens nie . Oor en uit hier .

    ReplyReply
  175. @Trots HJS (Tandem): Ek stem saam! MAAR!! Ek het darem ook oor die jare agter gekom dat die bloggers laat darem bietjie n ge-brag toe na n groot wen, tot die Maandag,
    So my laaste bietjie spog en useless information.
    Ons seccies, wat verlede jaar ook onoorwonne was, het ook nog nie hierdie jaar verloor nie. Begin nou in dieselfde asem genoem word as Grey se merkwaardige Cherries oor die jare.
    Dan het ons o/16 span ook nog nie vanjaar pak gevat nie, ondanks n hele paar taai toetse.
    Het Saterdag met n paar oud Boishaai stryders gesels, en hulle is dit eens dat, ondanks Boishaai se ryk rugby geskiedenis, die skool se rugby nog nooit so gesond was, deur die bank , soos tans nie.
    En ja!! Dit gaan nie net om wen nie (alhoewel altyd lekker), maar almal is dit darem nou eens dat Boishaai n span is om mee rekening te hou. Voor Saterdag se wedstryd, was daar nog talle mense wat getwyfel het, of Boishaai werklik so sterk is.
    Die uitslag het my vermoede bevestig dat Affies fisies en geestelik getap is in hul wedstryd teen Boishaai, en hulle kon nie betyds tot verhaal kom nie, voor hul kragmeting met Grey.

    ReplyReply
  176. @BoishaaiPa: Well played Boishaai, I got the prediction wrong. Egg on my face. BUT Grey did have some serious injuries I believe to some key players hence why I thought they would have had the edge. No comments column so well done. Sean Erasmus is doing some good things down there.

    ReplyReply
  177. @BoishaaiPa: Great day out for Boishaai! I never thought I’d live to see the day where GCB would be on the receiving of such overall results. Well done to Boishaai on what looks like has been overall focus on their rugby. Great to see a school that has placed emphasis on all boys playing the sport. This kind of puts perspective to Grey’s success over the last number of decades, and it is great that HJS has taken a leaf out of that – and I hope all other schools do, and quit this obsession with just the success of just the 1st team.

    Looking forward to watching my second live Interschools in August :mrgreen:

    ReplyReply
  178. @Playa: I think Paul Roos will provide even sterner competition down the line, especially with no travel required. I too have never seen Grey lose more than they have won across the age groups on the day. Maybe others are catching up or it’s was just a bad day at the office for them.

    ReplyReply
  179. @Grasshopper: I’m not a fan of the ‘others are catching up’ phrase as to me implies that those who were ahead are now standing still. I prefer saying they are improving at a faster rate. Perhaps it’s just semantics. Maybe it was just a windy day in Paarl :mrgreen:

    ReplyReply
  180. @Grasshopper: Dont ask valid questions otherwise you may just be called the Afrikaans version of a females part of the anatomy. But for the record, yes, 2,4,5 and 7 were injured and 1 injured in the first quarter. But they would never use that as an excuse, and their substitutes did a sterling job. I shall reserve further comment until after Beet has given me a neutral jersey so that my comments are seen as nothing but my own, not of course that I have ever pretended otherwise. However, my name, and importantly, my loyalty will remain the same.

    ReplyReply
  181. @Grasshopper:No 7 flanker was suspended due to a stomping incident against Affies and No 2 and 4 was injured yes..that was the only changes from the team that played Affies..but on the bench they had their returning 10 Vierra who came on later in the game as well as Tian Du Randt who is supposedly one of the injured players, but I was informed he played for the Cherries in their second half. Injuries is not one of the reasons they lost…not one OG even mentioned it after the game…only around here!

    ReplyReply
  182. Guess who’s back, back again, Bog is back – tell a friend :twisted:

    Se vir my ‘ou Bog – wanneer is die einde van die wereld – ek will a klomp “futures” koop!

    ReplyReply
  183. @Playa: The last couple of years the results have been very close across the board in terms of games played/won..although going to Bloem one tend to loose more games up there because there is no petrol left in the tank the last 10 minutes at altitude!…Down here the games against Paul Roos is usually about 50/50…with them winning one or two more at Markotter and we winning one or two more at Brug…Very close indeed and that is the way it should be!

    ReplyReply
  184. @Roger: Im not going to give credibility to your usual diatribe with a response. Im glad however that my presence seems to have the same effect as spraying Doom over the cover of a sewer.

    ReplyReply
  185. @BoishaaiPa: Ek moet eerlik wees om te sê, dat ek dink Boishaai dra op die oomblike die mantel vir die beste rugby skool in die land, en dit is op alle ouderdom vlakke. Hulle het dit die afgelope twee jaar bewys, en selfs voorheen.

    ReplyReply
  186. @Cappie: Miskien vir die hier en nou dalk. Maar daar is entlik net een belangrike rugby game vir ons…Dis die een in Augustus!..Dis baie lekker om suksesvol te wees, maar menige old boy sal verkies om eerder 20ste in die land te wees maar Interskole te wen!.. :mrgreen:

    ReplyReply
  187. @BOG: The Grey team I saw on Saturday was full value, and could have beaten any other team including Boishaai on their day. They just came unstuck against a better team this past weekend. I dream of the day when the mention of injuries (and wind :mrgreen: ) doesn’t feature in sports talk, more specifically schools sport – win or lose! It doesn’t do justice to the efforts of the boys who wear the jersey on the day.

    ReplyReply
  188. @Playa: Read what I said about the injuries. Grasshopper made a comment and I responded to that. As far as wind is concerned, tell that to the captains. We can then do away with the toss, if it has no impact on the game, as you claim.Its always advisable to read the preceding comments before responding. And please tell old Rog that the gist of my comment was the part regarding cockroaches response to Doom.

    ReplyReply
  189. Baie geluk HJS en Grey – ek was by due game en ek moet se ek kyk dit enige dag bo superrugby.

    Ek weet nie of HJS die naweek nog n span gaan oorhe nie maar kom ons hoop vir die beste.

    ReplyReply
  190. Geluk aan Boishaai se ondersteuners. Dit was n groot vertoning teen n baie sterk span. Ongelooflik wat Elmo en Erasmus doen met die groep seuns. Ek het geweet Elmo gaan HJS van die onderste struktuur na bo sterk maak.

    ReplyReply
  191. ITV van beste rugby skool in in die land sal ek se HJS is tenminste al die afgelope 5 jaar alrtd 1ste of 2de in terme van diepte en is dit baie skaars dat hulle minder wedstryde wen as wat hulle verloor.Nou is die 1ste span ook baie konstant.om vir Grey 2 jaar in n ry te wen is n biae groot prestasie.

    ReplyReply
  192. Congratulations to HJS that was some amazing Rugby by SBR powerhouses and saw on this thread that they also backed it up with results down the line too amazing stuff….. could not help but count what some bloggers like to call quota players in the HJS team at least 5 of the starting line up could not help myself to think what a stellar job Sean Erasmus is doing there….. Look both schools are truly top drawer stuff but clearly if non pale players and from what I saw in that game all the HJS boys believed in each other and played collectively as group….. Affies and Grey in couple of weeks is superb stuff well done to all proving it can be done without being forced as well….. truly commandable stuff well done for giving us all hope for a better tomorrow

    ReplyReply
  193. what I am trying to say is that I would support a springbok team that looked like that paarl team and played with as much skill as those young men did on the weekend well done to all associated with the school.

    ReplyReply
  194. @Grasshopper: injuries in both teams this year. Boishaai have lost first choice players to knee injuries this season. Boishaai lock Ewie that went off it’s 2nd time this year he dislocated that shoulder. But it’s funny last week Grey was destroying Boishaai. Now injuries mentioned. There was no wind. Grey knocked ball on in high impact tackling that resulted in huge turnovers. Tight head was mentioned as weak vs Affies and targeted. Reality is Affies had a hard game on a Monday and played on a Saturday. Grey played relatively easy opposition at WK. With Affies unable to physically recover in 4 days the pace was too much. This was overlooked and maybe apathy was part of Saturday but as I said biggest character trait Sean Erasmus has stamped on team is hard uncompromising defence. They play for each other like a band of brothers as if life is depending on it.

    ReplyReply
  195. @BOG: Yes – you say THEY will not use that as an excuse…but the question is are YOU?
    As for the wind – you are right. But if you recall my response to you – that not many teams can compete with GCB with a gale force behind them – it was an acknowledgement of Oakdale’s strength to do so well against GCB and have their noses infront for most of the game. With due respect to you, I just felt it was a big FU to that team to just say they were just ahead because of the wind. I am pretty sure that is not what the GCB boys thought.

    ReplyReply
  196. @odie15: Yes, injuries are not an excuse BUT if it’s to key players it makes a huge difference, fact. Look at the Lions without their first choice frontrow, chopped liver to strong packs. The Lions without Redlinghuys, Marx and others are not the same. But for the 20th time, well done Boishaai, it’s a huge scalp. Knowing Glenwood’s luck we going to face a full strength Grey Bloem in August, eish!

    ReplyReply
  197. @Playa: Are you just saying for the sake of saying? When have I ever used injuries as an excuse for a loss? And dont twist the wind story. It really does not require much thinking to know that you play the game differently with and against a strong wind. And that has nothing to do with that particular match either.

    ReplyReply
  198. @Ringo: Hi Ringo.
    Most of the Western Cape Schools have a composition
    similar to that of PaarlBHS wrt “race”. Picking the best players
    available improves one’s chance of success,as easy as that. That’s
    really not rocket science.

    Hats off to PaarlBHS .

    But keep in mind, the rugby culture among WC POC is so much more
    established than anywhere else. So its “easier down here.

    ReplyReply
  199. @CharlesZA: BOG mentioned something like another school was leading Grey at halftime because of a strong wind which is not impossible…….and then he got accused of making it a political gale force…lol

    ReplyReply
  200. @Ringo: Seven of the starting line-up is black. And we are very proud of all of them and their white team mates.In our school, race is not an issue. Their is a good mix in all 26 of our sides. They are all Boishaai players, and we support them.

    ReplyReply
  201. @Grasshopper: Hopper! Come on! Your congrats remarks does not sound very genuine. In fact, it sounds that you
    find it hard to believe that Boishaai won. My good man! Get over it! Boishaai also had injured players unavailable, but we do not make an issue of that, because the team that runs out, is our 1st. team, “finish and klaar”.
    I also know that a number of players (last count today was 3) that played on Saturday, will also not be available this coming Saturday against Paul Roos.
    Should we lose, and that is quite possible, I can assure you, that their injuries will not be put forward as an excuse.

    I have noticed that a number of bloggers made Grey a big favourate against Boishaai, mostly based on both teams result against Affies. It is a known fact that one should not consider what happened in previous matches , when making preditions. The Stormers “klapped” the Bulls earlier this season, but got “klapped” this Saturday.
    I did not want to comment anymore on Saturday ,s match, but you forced me with your remarks.

    ReplyReply
  202. Tomorrow is the final Cravenweek trials between WP and Boland at Bellville. Hope the weather clears up, to ensure meaningfull trials.
    I am sure that the wise men have already selected their teams for the most part. This will just be to confirm their choices, and to sort out a few 50/50 calls, on certain players.
    Myself, and other media colleagues, are struggling to get WP’s team /squad team lists, as WP is worried about possible poaching from other unions.
    However, I assume that the other union’s scouts , have already identified their targets at the various festivals.

    Anyway!! All the best to the players , parents and coaches! This is a tough and nervious period for all those involved!
    Other bloggers that know who I am , is welcome to come and have a chat!

    ReplyReply
  203. @Ringo: Boishaai teams are selected on merit. Just happens that Bois that of colour. But there only 1 colour for us and that’s Blue…..

    ReplyReply
  204. @Kattes-Strofes: will see you Saturday….With my heart in my pocket. PRG led by Duimpie is a tough task. But this is the way we like it strength vs strength. Hopefully not another 2014 my friend from PRG shook my hand and said at that lineout congrats well played. I pulled away and said not before the end whistle please then it happened…..

    ReplyReply
  205. @CharlesZA: The short and long of it is that when I was commending Oakdale and how well they did to be in front and took the game to Grey at Wildeklawer, Oom BOG responded by saying that they were playing with the wind. A comment I felt was unnecessary because it implies that without that wind, Oakdale would have never had done so well…unless of course he’s further implication is that the only reason Grey managed to claw back and win is because they had the wind with them in the 2nd. In which case, all is fair, and I submarine.

    ReplyReply
  206. @Kattes-Strofes: Mate, I am genuinely happy for Boishaai and Sean E. It’s a huge achievement to beat Grey at any point. Even their Cherries are like a strong 1st team. Good luck vs PRG this weekend.

    ReplyReply
  207. @Kattes-Strofes: do we have any info about players in teams? None seen yet. Last year there was a lot about trials. But I have seen any yet. Maybe I am not looking properly.

    ReplyReply
  208. This HJS team as without question had the hardest fixture list the last 2 seasons so to be still unbeaten at this stage is absolutely remarkable.

    Hats of to the coaching staff for keeping the boys motivated.

    Just need to beat Paul Roos and Gim still and the season will be a succes never mind the other results. Surely with the amount of games already played and tough fixers to come (PR,Oakdale, Landou, Gim etc) to end the season is asking to much especially taking into account the injuries taking its toll

    ReplyReply
  209. @PaarlBok: As ons jou nie so goed geken het nie kom jy ons dalk daai storie verkoop het . Brendan en Jacques Hanekom al weke besig met ontledings , dink jy ons weet dit nie ?

    ReplyReply
  210. @Grasshopper: It started around the 1920’s but for some reason it was not a regular fixture…only from 1970 it became a yearly fixture with Boishaai dominating the first 10 years..then it evened up in the 80’s..PR again dominated the 90’s..and it is now a very close game mostly going to the home team. I dont have the stats with me but I recall BH being about 6 games ahead since the 70’s.

    ReplyReply
  211. @BoishaaiPa: Dug up a few results;

    2015 – lost 8-21 (Home)
    2014 – lost 19-30 (Away)
    2013 – lost 20-26 (Home)
    2012 – won 25-18 (Away) – Kearsney Fest
    Pukke (Year?) – lost 8-16
    St Stithians Fest (Year?) – lost 3-51

    So not a great record but they are a very tough nut to crack!

    ReplyReply
  212. @Grasshopper: PR is always a big game..they might loose a game here and there in a season like this year…but boy..they always turn up for the game against Boishaai and Grey. Sat is is 50/50 again…with PR playing on Markotter you can add another 10% for them!…

    ReplyReply
  213. @Grasshopper: I’ll put my head on the block here.Glenwood will win at least 2 out of Monnas,Affies and Grey. Monnas are a definite.That’s the last on this topic you’ll hear from me

    ReplyReply
  214. @Playa: Monnas are a good team and have some super players. They will dominate line-outs . However they are very unskilled and miss opportunities. If they improved their skill set they would beat all in their path.

    If Glenwood can defend the predictable big bashing stuff they will certainly have a good chance!

    ReplyReply
  215. @Orbit: Glenwood have some tall timber too, one lock at 2,05 and the other on 2m, the lineouts might be closer than you think.

    ReplyReply
  216. @Orbit: Agree with Grassy. Watch the game on Saturday between Glenwood and DHS. Might have to rethink your statement about line outs and even the big bash. Glenwood has some big bash of their own :wink:

    ReplyReply
  217. @Greenman: I’m genuinely worried about Sat, DHS are super hungry, match fit and have a decent side. It’s a derby so form means nothing. Our boys haven’t played together in 3 weeks! They haven’t beaten us for 10 years and are spurred even more by their 150th celebrations. It’s a formula for disaster. Hopefully the boys are not complacent like Kearsney last year, that was a frustrating day out…

    ReplyReply
  218. @BoishaaiPa: HJS is vlymskerp op vorm. PRG gaan verroes wees . Sal my verbaas as ons nog teen halftyd n kat se kans he.

    Die hokkie gaan ook tight wees.

    ReplyReply
  219. @Grasshopper: hi Grassy
    I am not concerned and if they beat us they will definitely deserve it. We are a unit and that was established in Japan and a good unit at that. I am more worried about the CW and AW boys not giving it all scared of injuries. That my biggest fear.

    ReplyReply
  220. Glenwood wont win a game against affies monument or grey

    hugely overated untested team

    ReplyReply
  221. @PaarlBok: Jy maak darem lekker stellings uit die heup uit. Weet regtig nie hoekom PRG veroes gaan wees nie en jy ken PRG nog swak as jy dink dat die span nie sal reg wees vir die wedstryd nie. Ons is definitief underdogs, maar dit gaan baie nader wees as wat jy dink.

    ReplyReply
  222. @boerboel: across all the age groups? Hmm, I will remember that. Sorry, who do you support again? Wait….sorry you too kak scared to actually nail your colours to a mast. Bloody trolls….

    ReplyReply
  223. @Roger: I would also put opt for Combrink above De Allende on the bench…the latter’s form is dubious and Combrink is in his prime at the moment and can cover wing and 15…Goosen can cover Centre and 10.

    ReplyReply
  224. @BoishaaiPa: hmmmm – Combrink over Kriel – I suppose you are right (in current form). Brave coach who doesn’t pick Kriel and De Allende in his squad though!

    really is a pity on Jantjies too – he would have been a shoo-in with Pat on the bench

    ReplyReply
  225. @Roger: Kriel can cover 15 and centre I suppose..and yes, pity about Jantjies..He is experienced…But I just feel there is more “voetbal” in Combrink and Goosen than in Kriel and De Allende…I dont think that DA or Kriel would have been picked in the days of Danie Craven!…

    ReplyReply
  226. @Roger: Yep, I saw that. Nick is obviously thinking Duane will come back to SA and that Warren is not as good as him for the next WC. I reckon Jake White might differ in his opinion. Who’s better, neither just different. Nick’s team is close, but I would start with Julian Redlinghuys and have Malherbe on the bench. Also, I think they should make room for Thomas du Toit, he is our future loosehead and should start learning the culture etc. I would give Mostert a go ahead of Lood, but they want experience on the bench. Combrinck must start, so drop Mvovo or JP, but that would affect the quota requirements.

    ReplyReply
  227. @Maroon: Maroon jy ken nog nie hierdie makker ( Paarl Bok ) nie . Hierdie Bok is ‘n Bok van ‘n ander kleur en dink ons almal is so dom om vir sy grappies te val . Daai dae is verby . Saterdag is 50-50 en as Boishaai verloor sal dit wees omdat Paul Roos beter was en nie omdat hulle Paul Roos onderskat het nie . Vergewe maar vir Bok , onthou hy het maar onlangs maroon geraak , hy was lank die voor Bok vir Gim .

    ReplyReply
  228. @BoishaaiPa: I liked Rooikop, hope he does. We need depth. Beast is a shadow of himself and won’t make the next WC. I liked Wors Wihan Herbst too, but he will play for Ireland within 3 years…

    ReplyReply
  229. @BoishaaiPa: lets watch the Duane Vermeulen saga unfold. If he makes himself unavailable for the Ireland series his ‘bok days are over

    ReplyReply
  230. @Roger: Money talks and the power of the Euro will win this one I’m afraid. I see Quinn Roux made the Irish squad…..eish!

    ReplyReply
  231. @BoishaaiPa: Die proewe was ok. Boland het beter gevaar as verlede jaar. Die vraag is of hulle hierdie jaar beter is as verlede jaar, of WP swakker is? My opinie is dat dit n bietjie van beide is. Die WP pak voorspelers gaan beslis nie so goed wees soos verlede jaar se rekord brekers nie.Ek is veral bietjie bekommerd oor die vaste fasette. Daar is n paar ysters, maar soos ek reeds tevore gese het, blyk dit of gehalte diepte n probleem kan wees. Die loosies lyk goed en daar is heelwat talent. Agtelangs oudergewoonte baie vaart, flair en skietgoed.
    As ek so na die spanne wat gespeel het kyk, wil dit voorkom of Boishaai weer n goeie vraggie spelers in die 2 spanne gaan he. Gimmies was ook goed verteenwoordig en daarna die Rose en Landbou kinders. Die res van die skole maar yl gesaai, maar miskien kom daar darem hopelik n man of 2 deur.
    Ek verstaan dat daar net n squad van 46 spelers ( Die spanne is mos nou vanaf 22 na 23 spelers vergroot) more of Vrydag bekend gemaak gaan word ,wat gaan speel in die Suidelike Unies se bonde toernooi op Oudshoorn. Daar sal nie gemeld word, wie is in die Craven groep ,of Akedemie groep nie.

    ReplyReply
  232. @Kattes-Strofes: Ek het teen my beterwete gister besluit om die jaarlikse klugspul te gaan betrag, en van agter die pale is ek weereens nie telleurgestel nie. ‘n Geroesmoes van sub-standaard spel, selfsugtige spelers, afrigters wat druk vir hul spelers en beamptes en keurders wat fokol weet van skolerugby en rondpronk in hul WP en skolebaadjies. Wat ‘n volslae fokop soos altyd, die proewe is nou eenmaal ‘n geleentheid vir die ampsdraers wat te kak treurig is om skolegames by te woon om ‘n gesig by ‘n naam te sit en ‘n eiertjie te lê.

    Ja daar sal baie Booihaaiers wees, hulle het after all met ‘n Paarl Rock Toerbus daar aangekom, het ek reg getel, 24 o16’s + 1…

    Jy’s reg Kattes, ons gaan kak in die skrums, beste skrumstut in WP het agv skolepolitiek nie laaste 3 spanne gehaal. Daar is geen kwaliteit 2, vaskop gaan ‘n petalje wees en Moerat se beste slotmaat-opsie het seergekry, en selfs hy is maar eina dun. Loosie combo gaan knor, hulle gaan die beste 3 daar moet inwors, Brendel, Ncusane en Uys, om die 6 wat heeltemal van stryk is daar in te druk gaan fataal wees.

    9 & 10 moes hulself kies, maar een selfsugtige en boonop nuwe skole afrigter in die Kaap wat net sy eie agenda dien gaan hierdie Unie groot kos. Great as jy kan breek en pass, maar as jy gladnie kan box nie is jy nie ‘n volpakket 9 nie, finish en klaar.

    Vir my lyk dit of die proses vir die nabye toekoms ten minste, weer deur die soveelste faksie ge-hijack is, en die Snr ouens, wat ek meer van verwag het, vreet alles vir soetkoek op. Sies

    ReplyReply
  233. As ek nou moet raai sal WP span so iets lyk.

    15. Gianni
    14.
    13. Ras
    12.
    11. Muller Dup
    10. Duimpie
    9. Carstens
    8. Uys
    7. Ncusane
    6. Serdyn
    5. Moerat
    4. Ludick
    3.
    2. Jooste
    1.

    Stutte, 12 en 14 kan ek nie nou aan iemand dink wat uistaan. Het nog nie kaapse spanne baie sien speel. Sal nice wees as Angelo van Stellenberg 14 speel maar dink daar is paar ander manne voor hom.

    ReplyReply
  234. @Ploegskaar: so as die WP span goed doen sal jy sê hulle kon eintlik beter. En as hulle swak doen, het jy mos gesê dis n gemors.
    En elke jaar sê ons daar word heeltemal te veel waarde aan CW gegee….

    ReplyReply
  235. @Losbal: Hulle hoef nie die beste spelers te kies om suksesvol op CW te wees nie, so maar moeilik om te staaf wat ek sê, of hoe?

    ReplyReply
  236. @CharlesZA: My raaiskoot oor hoe die keurders gaan dink! Let wel!! Nie almal my keuses nie, slegs hoe ek dink die keurders se koppe gaan werk!

    1) Andre Booysen -Gim
    2)Daniel Jooste – HJS
    3)Adam Neethling -HJS
    4)Ben-Jason Dickson – Paul Roos
    5)Salmaan Moerat -HJS kapt.
    6)Athi Magwala – Bol. Land.
    7)Heinrich Brendel – Bol.Land.
    8)Khanya Ncusane – HJS
    9)Zac Burger -Gim.
    10)Damien Willemse – Paul Roos o/kapt.
    11)Muller du Plessis – Gim.
    12)Henco Marais – Bol. Land.
    13) Manual Rass – HJS
    14)Mike Mavovana – Rondebosch
    15) Gianni Lombard – HJS
    16)Liam Larkan – Sacs
    17)Reece Bezuidenhout – HJS
    18)Tristan Leitch – Paul Roos
    19)Jesse Johnson – Paul Roos
    20)Keegan Adams -West. Cape Sport School
    21)Muller Uys – Gim.
    22)Lubelo Scott -Bishops
    23)Wian van Zyl – Gim.

    ReplyReply
  237. @CharlesZA: My raaiskoot oor hoe die keurders gaan dink! Let wel!! Nie almal my keuses nie, slegs hoe ek dink die keurders se koppe gaan werk!

    1) Andre Booysen -Gim
    2)Daniel Jooste – HJS
    3)Adam Neethling -HJS
    4)Ben-Jason Dickson – Paul Roos
    5)Salmaan Moerat -HJS kapt.
    6)Athi Magwala – Bol. Land.
    7)Heinrich Brendel – Bol.Land.
    8)Khanya Ncusane – HJS
    9)Zac Burger -Gim.
    10)Damien Willemse – Paul Roos o/kapt.
    11)Muller du Plessis – Gim.
    12)Henco Marais – Bol. Land.
    13) Manual Rass – HJS
    14)Mike Mavovana – Rondebosch
    15) Gianni Lombard – HJS
    16)Liam Larkan – Sacs
    17)Reece Bezuidenhout – HJS
    18)Tristan Leitch – Paul Roos
    19)Jesse Johnson – Paul Roos
    20)Keegan Adams -West. Cape Sport School
    21)Muller Uys – Gim.
    22)Lubelo Scott -Bishops
    23)Wian van Zyl – Gim.
    @Kattes-Strofes: @Kattes-Strofes: @Kattes-Strofes: Ekskuus! Het nie n ekstra scrummie in nie. Labib Kannemeier vervang dus vir 20)Keegan Adams.

    ReplyReply
  238. Ander spelers wat ek vanjaar in aksie gesien het wat nie die span in die steek sal laat nie is die volgende(ek herhaal, net wat ek gesien het):
    1)Christian Olivier – Bol. Land.
    2)Daniel Steinman – Paul Roos
    3)Riaan Barnard -HJS
    4) Ludick – Gim.
    5) Geen
    6) Charl Serdyn en Vian Foure – HJS
    7) Francke Horn – HJS en Hanre du Toit -Paul Roos
    8) Bruce Coetzee – Paul Roos
    9) Deon Carstens – Bol. Land. en Brandon de Kock – Brakkies
    10)Theo Boshoff – Gim., Quan Eymann – Brakkies en Ruben Scholtz – Stellenberg
    11)Thaakir Abrahams – HJS en Angelo Davids – Stellenberg
    12)Wian van Niekerk -Gim
    13) Durin Nasson – Bol. Land. en Ayden Topley – Paul Roos
    14)Duren Hoffman – Bol. Land. en Urgenne Johannes -HJS
    15)Gerhard Swanepoel -Brakkies

    Hopelik is van hierdie manne in die spanne. Van hulle is my 1ste keuses.

    ReplyReply
  239. Kattes-strofes, ek kyk skole rugby elke saterdag vir baie Jare en Muller Uys is die beste Gim nr 8 wat ek gesien Het die laaste 10 jaar. Ek verstaan kwotas maar die seun kannie nie die WP span as een van die loosies haal nie…Gim se 2 Mullers is beide toekomstige Bokke na my mening

    ReplyReply
  240. @bloedwors: Stem saam met jou dat Muller Uys n puik speler is. Hy is vir my n jonger weergawe van Duane Vermeulen. Hy het egter vir my so n bietjie gelyk of hy ietwat verroes was en kondisionering kortkom. Weet nie of hy onlangs beseer was nie. Nietemin n puik sterk speler wat ook uitstekende lyne hardloop.
    Moet egter ook n lansie breek vir Nkusane. Hy is nie volgens my n klasieke no.8 nie, maar hy bring n ongelooflike ekstra dimensie na n span toe met sy “explosive” hardloop styl. Ek weet nou nog nie wat sy beste posisie is nie, (hy is o/16 as vleuel gebruik), maar sy spoed van die merk af, en aansluiting by die agterlyn is onverbeterlik. Hy sorg dadelik vir n man oor,of slaan gate in die middeveld. Onthou verlede jaar met inter skole, toe hy na n paar minute dadelik by was om n los bal vanaf julle agterlyn ,deur te dribbel, die dek verdediging geklop het met sy spoed, om te gaan score. Vra ook maar vir die Stellenberg mense wat hy verlede week gedoen het met sy 4 driee.
    Jy kan gerus ook volgende jaar vir Boishaai se no.8 Francke Horn dophou. Hy speel vanjaar met groot sukses sewe flank ,om Nkusane, wat heel waarskynlik SA Skole span gaan haal, te akkomodeer. Horn is nou rerig n klasieke no. 8 in die Morne du Plessis klas.
    Stem ook saam met jou oor Muller du Plessis. Sjoe!! Wat n plesier om hom met bal in hand te sien!

    ReplyReply
  241. Kan ook nie eintlik die nut van proewe sien nie. Verlede jaar verskeie spelers beseer as gevolg van swak opwarming. Hou liewer ‘n skoledag vroeg in die jaar en laat die keurders daar sif. Ons is ‘n klein provinsie in oppervlakte dus is bywoning van wedstryde nie moeilik nie. Dan is daar die paastoernooie, WK , Supersportwedstryde ens wat uitgesaai word. Wat probeer ons doen om ‘n reeks spelers aan proewe te laat deelneem in die week tussen ‘n Grey en PR wedstryd ? Gebruik die GK reeks as basis en kyk wedstryde – Sela.

    ReplyReply
  242. Spanne is eintlik maar al klaar gekies voor die proewe, bly maar n mors van tyd.

    ReplyReply
  243. @bloedwors: Muller Uys is n uitstekende speler en is defnitief een van die top 8ste manne van Gim in 10 jaar. Saam met Rikus Bothma en Helmut Lehman (Huidige Gim forwards coach). Ek hoop keurders sien hom raak.

    Ncusane is ook kwaliteit en PRG 8. Een ander speler wat ek al opgemerk het wat ook CW (volgens my opinie) kwaliteit is, is Stellenberg se 10.

    ReplyReply
  244. @Maroon: Damian is spesiaal! Stem 100%. Daar is wel 2 of 3 loskakels wat dit dalk in ander jare sou maak! Sterkte vir die naweek. Gaan groot wees !

    ReplyReply
  245. Nou net van ‘n betroubare familiebron gehoor dat Steven Kitshoff reeds op pad RSA toe is as deel van AC se Springbok squad.

    ReplyReply
  246. Theo Boshoff gemaklik 2de beste WP 10 die jaar, Wian van Zyl ook uitstekende 10 en strate beter as die res, alhoewel hy nie tans daar speel. Terug by die loosies, of Muller Uys nou 7 en Ncusane 8 speel, of andersom, albei moet daar wees.

    ReplyReply
  247. @Maroon: Verseker, in my opinie kies 4, 9, 10 en 15 hulleself, of so het ek gedink, maar ongelukkig hoor ek dat sommige mense nou vol storietjies en dingetjies is en druk vir “hulle” 9. Werklik bekommerd oor die langtermyn impak wat dit kan hê, vir ‘n unie wat histories ‘n treurige rekord het van skakels teken. Tog jammer dat die WPRI, wat maar gereeld met die gebakte pere moet sit, nie ‘n verteenwoordiger op die keurpaneel het nie…

    ReplyReply
  248. @Gimoldboy: Ek dink net aan een en ek dink langtermyn, hoop werklik nie ouens mors die een op nie, dit gaan ‘n morsige nadraai hê, dis verseker

    ReplyReply
  249. Deon Carstens is obv die beste lang termyn 9 in die WP. Dink die vraag is of jy CW kies vir beste speler die jaar of vir na skool of ander redes.

    ReplyReply
  250. Ek wonder….
    Met kwaggas wat Boys High gedruk het tot in die laaste minuut en Oakdale wat Paul Roos geklop het, mag WP dalk die jaar probleme he teen SWD. Dis nou as hulle teen mekaar gaan speel.

    ReplyReply
  251. So die spanne is uit. Ek was net verkeerd op die een flank en die reserwe no. 9. Stem saam dat Deon Carstens baie ongelukkig kan voel.

    ReplyReply
  252. @Ploegskaar: WP Cravenweek announced today don’t know if Officially yet but players have been informed. 8 Boishaai in squad 6 fwds 2 backs…

    ReplyReply
  253. Bly my no.10 van Brakkies, Quan Eyman wat nog o/17 is, het die Akademie span gemaak. Niemand het die seun geken nie, maar die keurders het darem hier mooi raak gevat.
    Hy gaan nog volgende jaar in n Duimpie Willemse ontwikkel. Watch this space!

    ReplyReply
  254. @CharlesZA: Die spanne wat aan die Suidelike toernooi gaan deel neem is soos volg. Hulle is nog nie amptelik aangekondig as die Craven en Akademie spanne nie, maar mens kan sekerlik maar n afleiding maak. Vir gerieflikheids onthalwe noem ek dit A en B.

    Span A

    1) Andre Booysen -Gim
    2)Daniel Jooste -HJS
    3)Adam Neethling -HJS
    4)Ben- Jason Dickson – Paul R.
    5)Salmaan Moerat – HJS
    6)Charl Serdyn – HJS
    7)Muller Uys – Gim
    8)Khanya Nkusane – HJS
    9)Zak Burger – Gim
    10)Damien Willemse – Paul R.
    11)Mike Mavovana – Rondebosch
    12)Henco Marais – Bol. Land.
    13)Manny Rass -HJS
    14)Muller du Plessis – Gim
    15)Gianni Lombart -HJS
    16)Liam Larkan – Sacs
    17)Reece Bezuidenhout – HJS
    18)Tristan Leitch – Paul .R
    19)Jesse Johnson – Paul R.
    20)Athi Magwala – Bol. Land.
    21)Vusile Dlepu – Sacs
    22)Lubelo Scott – Bishops
    23)Wian van Zyl – Gim

    Span B

    1)Daniel Wessels -Gim
    2)Stefan du Toit – Gim
    3)Stefan Alberts – Bol Land.
    4)Matthew Grobler – Rond.
    5)Raymond Nel – Gim
    6)Heinrich Bredel – Bol. Land.
    7)Keegan Adams – Western Cape Sport
    8)Francke Horn -HJS
    9)Deon Carstens -Bol. Land.
    10)Theo Boshoff – Gim
    11)Jade Fortune – Kasselsvlei
    12)Lyle Hendricks -Paul R.
    13)Aydon Hopley -Paul R.
    14)Urgene Johannes -HJS
    15)Duren Hoffman- Bol. Land.
    16)Sisipho Zico – Plunstead
    17)Lwando Zinto – Violets
    18)Bulelani Salie – Western Cape Sport
    19)Alex Halvorsen – Sacs
    20)Vian Foure -HJS
    21)Labib Kannemeyer – Wynberg
    22)Quan Eymann – Brakkies
    23)Thaakir Abrahams -HJS

    ReplyReply
  255. Sjoe!! Nie n enkele opmerking oor die spanne nie.

    Nou ja ! Ek sal dan maar geluk se vir die verkose seuns. Baie geluk! Julle harde werk en talent is raakgesien. Gaan geniet dit en hou aan jul beste lewer. Onthou, Daar is talle seuns wat ook verdien het om daar te wees, maar weens die een of ander rede is julle die uitverkorenes. So !! maak goed gebruik van hierdie wonderlike geleentheid.

    Soos altyd is daar n paar verrasings in die spanne. n Paar seuns wat ek gedog het in die A span sou inloop,is nie daar nie. Ander weer, wat niemand verwag het n kans staan nie, wel daar.
    Dit gaan mos egter maar meestal so. Ek is te lank al n keurder om nou vingers te wil wys. Mens stel baie min almal tevrede. Wil tog vir n paar seuns se, en hier sluit ek outjies in wat ek persoonlik ken,dat die lewe is nie altyd regverdig en maanskyn en rose nie. Julle moet sterk wees en die teleurstelling verwerk. Die wiel het mos ook meestal n manier om te draai, en hopelik is julle beurt vir iets goeds en positief, net om die draai.

    ReplyReply
  256. @Kattes-Strofes: Ek dink almal is skrikkerig om kommentaar te lewer. Soos jy sê baie geluk aan al die spelers wat gekies is. Die grootste verrassing is die feit dat daar uit die 46 spelers slegs een uit die premier B afdeling kom. Selfs die die laer ligas (tier 3/4) het vyf spelers in die B span. Ek ken nie die spelers nie, maar hul moes baie goed vertoon het tydens die proewe of tot dusver hul talente goed benut het in hul ligas. Sterkte aan hul almal.

    ReplyReply
  257. Congrats to all players selected. Not many surprises in the A team ..pretty much as I expected, especially the backline. As always there will be a few unlucky ones, but never give up on your dream. This is but the beginning, not the end!

    ReplyReply
  258. Geluk aan al die spelers. Die harde werk begin nou. Dis een ding om gekies te word maar iets heeltemal anders om jou op provinsiale vlak te bewys.

    ReplyReply

Leave a Reply