School Rugby fixtures & results – week ending 07 May 2016

TIME DATE SCHOOL SCHOOL EVENT
Tue.03May Keio (Jap) 7 61 Glenwood SANIX QF
Wed.04May Rotorua BHS (NZ) 12 29 Glenwood SANIX SF
Thu.05May Higashi Fukuoka (Jap) 6 45 Glenwood SANIX Final
Wed.04May Transvalia 22 11 Vereeniging Gim SANIX SF
Fri.06May Voortrekker (Pmb) 21 47 DHS
Sat.07May Kearsney 45 23 Northwood
Sat.07May Michaelhouse 8 10 Hilton
Sat.07May St Charles 28 16 Clifton
Sat.07May St Andrew’s 23 7 Graeme
Sat.07May Hudson Park 59 10 Pearson
Sat.07May Dale 53 0 De Vos Malan
Sat.07May Grens 10 27 Framesby
Sat.07May Port Rex Cambridge
Sat.07May Union 17 36 Kingswood
Sat.07May Daniel Pienaar 12 17 Brandwag
Sat.07May Despatch 8 12 Nico Malan
Mon.09May Selborne Stirling Waterlogged field
Sat.07May Queen’s 17 31 Grey HS
Sat.07May Cilliers Muir
Sat.07May Jim Fouche 7 8 Marlow
Sat.07May Fichardtpark Sentraal
Sat.07May AHS Kroonstad 12 33 Welkom Gim
Sat.07May Kroonstad 27 56 HTS Welkom
Sat.07May Hentie Cilliers 24 28 Voortrekker (Beth)
Sat.07May Witteberg 73 14 HTS Sasolburg
Sat.07May Goudveld 41 17 Wilgerivier
Sat.07May Parktown 34 7 St Stithians
Sat.07May St Benedict’s 34 33 St Alban’s
Sat.07May St John’s 23 18 Pretoria BH
Sat.07May Monument 25 17 Nelspruit Tuks Reeks Final
Sat.07May Garsfontein 36 39 EG Jansen Tuks Reeks 3rd/4th playoff
Sat.07May HTS Middelburg 25 19 Rustenburg Tuks Reeks 5th/6th playoff
Sat.07May Eldoraigne 17 10 Kempton Park Tuks Reeks 7th/8th playoff
Sat.07May Transvalia 12 54 Pietersburg Tuks Reeks 9th/10th playoff
Sat.07May Klerksdorp 12 47 Menlopark Tuks Reeks 11th/12th playoff
Sat.07May Florida 22 29 Centurion Tuks Reeks 13th/14th playoff
Sat.07May KES 32 32 Maritzburg College On TV
Sat.07May Jeppe 45 14 Westville
Sat.07May Affies 29 53 Grey College on SS210 at 14h50
Sat.07May Potch Gim 31 30 Lichtenburg
Sat.07May Potch Volkskool 15 10 Wesvalia
Sat.07May Waterkloof 32 25 Noordheuwel
Sat.07May Alberton 17 14 Linden
Sat.07May Oos-Moot 35 14 Overkruin
Sat.07May Ben Vorster 25 44 Helpmekaar
Sat.07May Zwartkop 26 21 Wonderboom
Sat.07May Volkskool Heidelberg 29 10 Oosterlig
Sat.07May Strand 12 26 Bellville
Sat.07May Boland Landbou 48 15 Rondebosch
Sat.07May Brackenfell 27 19 Windhoek HS
Sat.07May Drostdy 13 8 Worcester Gim
Sat.07May Hugenote 26 26 Durbanville
Sat.07May Primrose 3 21 Tygerberg
Sat.07May SACS 38 19 Bishops
Sat.07May Stellenberg 8 34 Paul Roos
Sat.07May Wynberg 11 64 Paarl Gim Streamed https://www.youtube.com/watch?v=QYh_Jb_rJ7E

104 Comments

  1. avatar
    #104 Playa

    @kcman: How I wish I could find myself in Grahamstown that day.

    ReplyReply
    13 May, 2016 at 08:58
  2. avatar
    #103 kcman

    @Wyvern: Just need them to play for the full 70 mins and not in fits and starts. Very talented bunch of boys who I have watched for the past 4 yrs.

    Dale on 28 May will be a true test for them and it should be a cracking game of rugby. Griffy definitely has turned this Dale side into a formidable unit who play a high pace game.

    ReplyReply
    12 May, 2016 at 19:39
  3. avatar
    #102 Orbit

    @Wyvern: I kind of disagree with you guys. If its all down to a great group then fine I will leave it. But skill is usually developed because someone in the structure thinks its dam important. Usually other things take preference. I am very impressed. Was hoping it would be down to a person who put some structures in place.

    Anyway well done to all at KC, what a fantastic rugby team. Never mind the scores but the manner in which the game is played is fantastic.

    ReplyReply
    12 May, 2016 at 19:36
  4. avatar
    #101 Wyvern

    @Orbit: Agree with Playa, I wish developing skills was a one year journey that depended on one individual!!!

    I must say though that KC has over the last couple of years started getting the right structures etc. in place from the bottom up. I remember not too long ago where skills were hardly evident and we relied on big packs to win games.

    With 220 boys the focus should always be skills, technique and conditioning which is becoming the case now.

    ReplyReply
    12 May, 2016 at 16:57
  5. avatar
    #100 Playa

    @Orbit: I reckon it’s more a function of a bunch of boys who have played together for some years and know each other very well more than anything. Coaches have just been fine tuning here and there. Had the privilege of catching some of their games at under 15 & under 16, and one could see the skill set back then

    ReplyReply
    12 May, 2016 at 13:45
  6. avatar
    #99 Orbit

    @Wyvern: who would you say is the man behind the awesome skills on display?

    ReplyReply
    12 May, 2016 at 12:15
  7. avatar
    #98 Playa

    @QC2000: 2009 was the last time you beat us at reunion. 2013 was the last time QC tasted victory at the Graveyard. Beating QC this weekend, and Grey away in PE would be the season made for me :mrgreen:
    Tough ask, I know

    ReplyReply
    12 May, 2016 at 10:28
  8. avatar
    #97 QC2000

    @rugbyfan: I agree with you on the coaching front. I actually think they are a very good team, but seem to only function for parts of the game. The parts of the game they do function for they are really good. If they lose two more games for the rest of the season I guess its still a good season. Really worried about Dale this weekend. Not sure when we beat them on their reunion. Dale are on fire this year.

    ReplyReply
    12 May, 2016 at 07:42
  9. avatar
    #96 Vyfster

    @ Vleis: lol…tsk,tsk sneaking of like that…lol…yeah last year was also at Polokwane and it was apparently decided to keep it there for this year

    @ Kosie: gee, silver at SA schools is impressive…well done

    i dont know if people read @babelas: link at 89…i saw it in the Beeld,this morning….. Naas waxing lyrically about the Beeld or admin as it was known then , then revealing that affies tried unsuccesfully to buy him from h/s Hendrik verwoerd in the 70’s lol…..Hendrik verwoerd then promptly knocked Affies out of the Admin cup in 1975 , thanks to tha naasty booters kicking..lol…interesting read!

    ReplyReply
    12 May, 2016 at 03:10
  10. avatar
    #95 Wyvern

    @Orbit: Gareth Shaw and Gary Pagel coach the firsts, with Pieter Serfontein the director of sport.

    ReplyReply
    11 May, 2016 at 21:48
  11. avatar
    #94 Orbit

    @Wyvern: Hey there mate. Who is running the show at KC. I am so impressed with the level of skill in the 1st XV

    ReplyReply
    11 May, 2016 at 19:22
  12. avatar
    #93 Wyvern

    @rugbyfan: QC 2nds drew to KC :mrgreen:

    ReplyReply
    11 May, 2016 at 17:41
  13. avatar
    #92 Playa

    @rugbyfan: Don’t worry I wont quote you :lol: :lol: :lol:

    Unlike QC to get the wrong end of the ref’s decisions at The Rec :mrgreen: I was told about those…but hey, we in the Border don’t do well with excuses. I am very weary of their under 14s…they are a group to watch.

    Will you be close to King this weekend? This is one game I would like to watch.

    ReplyReply
    11 May, 2016 at 14:56
  14. avatar
    #91 rugbyfan

    @Playa: Was in Queenstown over the weekend and not to be critical how QC lost that match I am not sure they had control of the game 90% of the time but some poor decisions and yellow cards cost them dearly. Don’t quote me but if this QC team had Griffy they would be really good.

    Was very surprised with the rest of the games as Queens 2nd’s won well and I think QC won 6 out of the 8 Under 19 games which shows they seem to have some depth there. There 2nd team have beaten all comers this year quite easely.

    QC Under 14A also very good a bit small but were far to good for Grey and have aslo beaten Selborne this year so a good age group.

    ReplyReply
    11 May, 2016 at 13:00
  15. avatar
    #90 Vleis

    @kosie: 4 mins…was she competing in the 1500m?

    There was plenty of audio at the hockey – it reminded me of a rock concert! :lol: Indeed, one ex Bok (who shall remain nameless) was running up and down the side of the field like a madman cheering on his daughter.

    ReplyReply
    11 May, 2016 at 10:40
  16. avatar
    #89 Babbelas 11 May, 2016 at 09:54
  17. avatar
    #88 kosie

    @Vleis: You probably ended up with a lot of video with very little audio! I actually drove down to Cape Town for my daughter to take part for 4 minutes at the SA Champs one year. It was worth it she received a silver medal

    ReplyReply
    11 May, 2016 at 08:55
  18. avatar
    #87 Vleis

    @Vyfster: My daughter played in the u12 hockey IPT last year, which was held at Pietersburg High School. I snuck off on the Saturday to watch the PHS v Helpies Beeld QF…and missed some of my daughter’s hockey game! :oops: :lol:

    ReplyReply
    11 May, 2016 at 08:17
  19. avatar
    #86 Vyfster

    @kosie: Waar woorde daardie…ek betaal dit met ‘n smile al moet ek res van maand polonie en toast eet…lol.
    Maar partykeer kan dit nogal rof gaan, lyk dit vir my
    Ek het darem nog ‘n 7 jarige laaitie ook, hy het die naweek vroegoggend ‘n regional landloop byeenkoms gewen, voor hy hom gate uit geniet het vir sy skool se 07 pumaki rugby span,
    More neem hy deel aan skool se wow-spelfees
    Ek onthou laas jaar was die nasionale kampioenskappe onderskeidelik in George en Stellenbosch….ek hoop maar nie jy hoef so jonk al na sulke goed te gaan nie…maar ek is half bang om te vra….vader, in my laerskooldae was ‘n trip Pietersburg toe vir ons ‘n massiewe ding…..

    laas jaar moes ons nog saam met sus ook na nasionale ATKV redenaars finale by Goudini spa naby Worcester neuk….wat, by the way, gewen is deur laaitie van Laerskool Tzaneen waar ek op skool was…in my dae daar het ons nie eers geweet daar bestaan goed soos redenaarskompetisies nie!

    Anyway, solank hul dit geniet is ek happy.

    @Tzavosky: dis die 012 IPT…as ek reg verstaan is dit die langnaweek 5-9 Augustus in Polokwane….013 IPT is middel julie, maar ek dink dis in Potch of Durban ..nie heeltemal seker nie, verstaan ook nie heeltemal hoe al die dinge werk nie, ek doen maar wat my vrou se

    ReplyReply
    11 May, 2016 at 01:19
  20. avatar
    #85 kosie

    @Vyfster: Al die gelde wat jy dalk mag spandeer is niks invergelyking met die gesigsuitdrukking as jou kind jou eendag bedank nie. Daai gevoel kan geld nie koop nie.

    Geniet elke oomblik want dit gaan tog so vinnig verby.

    ReplyReply
    10 May, 2016 at 19:55
  21. avatar
    #84 BOG

    @Speartackle: Ja, so lank hulle hulle eie lae standaarde kan handhaaf, is die regime tevrede.

    ReplyReply
    10 May, 2016 at 13:31
  22. avatar
    #83 Speartackle

    @BOG: Blykbaar het die owerheid gesê as hulle net die play offs haal is hulle tevrede

    ReplyReply
    10 May, 2016 at 11:23
  23. avatar
    #82 Speartackle

    Maar anyway….baie geluk aan die uitgekose…..

    Go do us proud

    ReplyReply
    10 May, 2016 at 11:22
  24. avatar
    #81 BOG

    @Speartackle: Nee, jy kan mos sien, hierdie is uitsluitlik n MERIETE span waar daar GEEN politieke inmenging was nie. En die resultate sal dit bevestig.

    ReplyReply
    10 May, 2016 at 11:21
  25. avatar
    #80 Speartackle

    En nou gaan die ou gesanik begin met waar is die een en waar is daai een….en hoekom is die een nie in…..en kan die ou stutte skrum…….en hoeveel van die seuntjies is gewoond aan bekerrugby…….en watter van hulle was al langer as n maand weg van hul mammies…………….en hoeveel van hulle gaan oor 3 jaar nog rugby speel………..ag fnok ek hol sommer weg

    ReplyReply
    10 May, 2016 at 11:20
  26. avatar
    #79 Speartackle

    Ag ek hoop tog net daar is n paar Grey Bloems in anders gaan ons dit alweer nie maak nie….ai tog

    ReplyReply
    10 May, 2016 at 11:16
  27. avatar
    #78 Skopgraaf243

    Nine members of the SA Schools team that featured in the Under-18 International Series in South Africa last year have also been included. They are centre Stedman Gans, flyhalves Manie Libbok and Curwin Bosch, scrumhalf Embrose Papier, locks Ruben de Villiers and Van Rhyn, loose forwards Cobus Wiese and Zain Davids and prop Carlü Sadie.

    ReplyReply
    10 May, 2016 at 11:15
  28. avatar
    #77 Skopgraaf243

    Junior Springbok squad for World Rugby U20 Championship (in alphabetical order):

    Tango Balekile (Hooker – Eastern Province)
    Kwenzo Blose (Prop – Free State)
    Curwin Bosch (Flyhalf / Fullback – Sharks)
    Jan-Henning Campher (Hooker – Blue Bulls)
    Zain Davids (Loose forward – Western Province)
    Ruben de Villiers (Lock – Western Province)
    Stedman Gans (Centre – Blue Bulls)
    James Hall (Scrumhalf – Eastern Province Kings)
    Denzel Hill (No 8 – Blue Bulls)
    Jaco Holtzhausen (Prop – Blue Bulls)
    JT Jackson (Centre – Blue Bulls)
    Marco Jansen van Vuren (Scrumhalf – Golden Lions)
    Manie Libbok (Flyhalf / Centre – Blue Bulls)
    Mosolwa Mafuma (Wing – Free State)
    Franco Naude (Centre – Blue Bulls)
    S’busiso Nkosi (Wing – Sharks)
    Nicolaas Oosthuizen (Prop – Eastern Province)
    Embrose Papier (Scrumhalf – Blue Bulls)
    Junior Pokomela (No 8 – Eastern Province, vice-captain)
    Carlü Sadie (Prop – Western Province)
    Eli Snyman (Lock – Blue Bulls)
    Franco van den Berg (Prop – Blue Bulls)
    Edwill van der Merwe (Wing – Western Province)
    Ernst van Rhyn (Lock / Loose forward – Western Province, vice-captain)
    Keanu Vers (Fullback  Eastern Province)
    Jeremy Ward (Centre – Eastern Province, captain)
    Cobus Wiese (Loose forward – Western Province)
    Eduard Zandberg (Lock – Western Province)

    ReplyReply
    10 May, 2016 at 11:08
  29. avatar
    #76 Skopgraaf243

    Baie geluk Carlo Sadie baby- Bok span gemaak het!

    ReplyReply
    10 May, 2016 at 11:03
  30. avatar
    #75 Playa

    @Umtata: Eina!

    ReplyReply
    10 May, 2016 at 10:08
  31. avatar
    #74 tzavosky

    @Vyfster: Ja, jy vertel my niks van die koste van hokkie IPT’s nie. Wanneer is daai een in Polokwane, want daar is ‘n goeie kans dat my een dogter skeidsregter sal wees, as dit nie bots met die 0.18 IPT in Bloem nie.

    ReplyReply
    10 May, 2016 at 08:52
  32. avatar
    #73 Vyfster

    @ Brother bear: ag nee wat, jy moet ook darem sardoniese kommentaar herken as jy dit sien….BV het eintlik beter gedoen as wat ek verwag het, vooraf het ek net die 016s se oorwinning verwag, alhoewel ek nader teling verwag het in eerstes…maar all bets are off as die spanne dalk weer ontmoet in Beeld uitspeel en die druk van uitklop wedstryd daar is…lol…ek is seker Tuine 2014 lui nog ‘n baie onaangename klokkie…any way geluk met jul oorwinning, ek se al hele jaar hoe briljant daardie span is…

    @Tzavosky….geluk met jou 2 dogters! Ek het self ‘n laerskooldogter wat Mpumalanga kleure gekry het vir gewone ‘field hokkie’ asook indoor hockey….helaas behawe trots is al wat dit my in die sak gebring het, is ‘n beursie platter as ‘n pannekoek…die IPT vir indoor is in Kaapstad, hulle bly n hotel..goedkoop vliegtuigkaartjies en hotelverblyf is nie sinoniem met kaapstad nie…en wie sou nou dink dat jy verskillende stokke vir indoor en field hockey nodig het?….of dat ‘n stuk hout met die naam Princess nou soveel kan kos?…ek hoor ek moet direk na kaapstad haar van die lughawe na camp discovery vat vir ‘n skool toer…nog ‘n paar duisend minder vir biltong vir myself…what is the world coming to? gelukkig is die IPT vir gewone hokkie in Poloks

    ReplyReply
    10 May, 2016 at 02:50
  33. avatar
    #72 Umtata

    Selborne 100 Stirling 14

    ReplyReply
    9 May, 2016 at 21:37
  34. avatar
    #71 Playa

    @QC2000: Eish! Losing like that is a bitter pill to swallow. Well done on the open sides wins…and better hold on to those under 14s. They’re a special bunch.

    Now we have to face a wounded kudu this coming Saturday. I hope the rains have stopped pouring…at least for this week

    ReplyReply
    9 May, 2016 at 13:54
  35. avatar
    #70 QC2000

    @Playa: They were too. They scored 3 tries in the last 12 minutes. 3 backs went off injured and our no.8 also, dont think that the reserves came to the party. In my opinion the boys will be disappointed by this one as this was one game they could/ should really have won. It was a good day otherwise with all the open sides winning except for 3rds and 1sts. 14a’s also won, which is very encouraging for the future

    ReplyReply
    9 May, 2016 at 12:24
  36. avatar
    #69 BuffelsCM

    @Kattes-Strofes: Ek wonder of hy aan die proewe deelneem of genomineer is….ons hoop so ! Ek sal hom in elk geval Saterdag dophou. Die wedstryd vind by Brackenfell plaas. Wat my bekommer is dat Brackenfell slegs een O/15-span in die veld kan stoot…so kan mens beslis nie bou aan ‘n skool se rugby nie veral as baie seuns nie wil rugby speel nie. Dit is ‘n jammerte want Brackenfell is een van die grootste skole (grootste of 2de grootste) in die Wes-Kaap as ek dit nie mis het nie.
    Ek was nog nooit ‘n ou wat groot gepraat het nie en gaan ook nie begin nie. Die man wat so aangegaan het verlede jaar was maar ‘n verleentheid maar nou ja spraakvryheid geld mos !! Ons bly maar onder die radar en doen ons ding.
    Hier in die Wes-Kaap bly Boishaai egter maar die span om te klop. Dit is altyd lekker om julle kommentaar te lees en ek kan nie sê dat ek al die indruk gekry het dat iemand windgat is nie.

    ReplyReply
    9 May, 2016 at 11:51
  37. avatar
    #68 Playa

    @Veg: I hear QC were 17-12 up with not a hell of a lot of time left…but the Pyjama Boys still had one more gear to go.

    ReplyReply
    9 May, 2016 at 11:51
  38. avatar
    #67 Riempies

    @tzavosky: Dankie manne. Dink nie dit was n weghol oorwinning nie. Dink julle manne het n paar onnodige foute op verdedinging gemaak. Ma ja baie dankie weereen vir die gasvryheid. Ons kuier altyd lekker da by julle.

    ReplyReply
    9 May, 2016 at 10:55
  39. avatar
    #66 Kattes-Strofes

    @BuffelsCM: Ekskuus! Wou nog byvoeg! Ek kan nie glo dat die skole rugby liefhebbers , op hierdie stadium ,nerens vir die Gimmies “rate” as n kandidaat vir die no.1 span van die jaar nie. Julle het, volgens my beskeie oppinie, n makliker program (let wel, makliker, en nie maklik nie) die seisoen, in vergelyking met ander jare, en dit met n skitterende span Dit is baie moontlik dat julle kan eindig met net een naelskraapse verloor teen Garsies die jaar. Maar steeds word daar net gepraat van Affies, Grey en Boishaai as moontlike top span. Ek verstaan nie die logika nie.

    ReplyReply
    9 May, 2016 at 10:46
  40. avatar
    #65 Kattes-Strofes

    @BuffelsCM: Dankie vir daardie inligting oor die Brakkies no.10 Hy was blykbaar die afgelope 2 jaar by EG Jansen, indien ek reg gehoor het. Het blykbaar ook vir Valke sewes gespeel. Hoop net WP keurders gee hom n billike kans om kleim af te steek.
    Ja! Jy (enPloeg) is absoluut reg wat betref die volhoubaarheid van n skool se rugby prestasies. Van wat ek hoor , het die Brakkies se o/16 span, wat volgens kenners n baie kompeterende span was, so pas weer 6 spelers moes afstaan aan ander skole. So die hoop wat die skool gehad het (of miskien steeds het) vir n kompeterende eerste span die volgende 2 jaar, is n gevoelige slag toegedien.
    So dit bly n tammeletjie vir die skool om eerstens, goeie spelers te kry, en daarna nog te behou. Dan is daar, ten spyte van die getalle, baie min seuns wat belangstel in rugby. Ander sporte, of geen sport nie, is blykbaar n groot probleem. Ek verneem egter dat die skool se bestuurspan en beheerliggaam, besig om hier aan dringend aandag te skenk.

    Wat betref julle Gimmies. Hoekom word daar so min gepraat oor julle span. Ek weet nederigheid is n kenmerk van die 2 buur skole, maar hel! julle speel kookwater rugby en het n bul eerstespan. Ons Boishaaiers is taamlik bedrywig op die blog(hopelik darem nie te windgat nie), en geniet die inter aksie met ander skole se bloggers. Roer ook soms die pot om reaksie te kry. Maar komaan man!, laat ons bietjie hoor van julle Gimmies. Julle kan gerus maar weer ROM! ROM! ROM!.

    ReplyReply
    9 May, 2016 at 10:26
  41. avatar
    #64 tzavosky

    @BrotherBear: Ek hoor hulle het ‘n bergfietsspan ook – moet seker moer ver ry om te kan oefen!

    Een van die lekkerste stories wat ek nog hier gelees het, was Affies wat in hul derby ten GCB gaan speel het, maar die jukskeispan het teen HS CR Swart op Brandfort gespeel. Toe hulle daar stop, was omtrent die helfte van B/f se spelers swart en het Afrikaans gepraat. Amper soos by BV , maar hulle het die kultuuroordrag ‘n stappie verder gevat!

    ReplyReply
    9 May, 2016 at 09:22
  42. avatar
    #63 BrotherBear

    @Vyfster, @tzavosky: ons sal almal maar moet bykom om teen GCB deel te neem – hulle het glo selfs ‘n vlieg-hengel span (oefen in dam by skool).

    ReplyReply
    9 May, 2016 at 09:13
  43. avatar
    #62 BrotherBear

    @Vyfster: Jy klink vir my bietjie moerig en omgekrap so vroeg in die more. Jy het tog self Helpies wen voorspel, of hoe?
    Jou redenasie en aannames strek bietjie wyd. Lees verder boontoe en pluis maar uit hoe dinge ontvou – ek trek nou dalk ‘n @BOG op jou ?
    BV is baie kompeterend in alle sport en sal, na my mening, een van top skole in TUKS-reeks wees.

    ReplyReply
    9 May, 2016 at 09:09
  44. avatar
    #61 tzavosky

    @Vyfster: Sommer tong-innie-kies, maar, ja, hulle speel wel skaak. Ek dink egter nie die volgende SA grootmeester gaan van BV wees nie. Daar is wel ook ‘n gholfliga, waar PHS gewoonlik goed doen.

    Hokkie is OK-erig (ek het twee dogters in daai 1ste span, as ek mag brêgh), maar ons is meestal nie op PHS se vlak nie, en ek glo nie Helpies was ‘n goeie maatstaf nie. Van hulle dogters het blykbaar proewe gespeel en was nie beskikbaar nie, maar ons was ook nie op volle sterkte nie aangesien heelwat Gr12’s by Pukke se opedag wees (geld seker ook vir Helpies).

    Ek dink nie BV sal totaal uit hulle diepte wees in Tuks nie, maar gaan ‘n paar houe vat hier en daar en jy wil nie die kinders se moed breek nie.

    ReplyReply
    9 May, 2016 at 09:08
  45. avatar
    #60 Grasshopper 9 May, 2016 at 09:02
  46. avatar
    #59 Oakdale supporter

    @Die Ken: Ons sien uit om julle op Riversdale te verwelkom by ons Jaarlikse Akkerfees. Dit gaan ‘n groot dag wees waar daar in totaal 49 wedstryde gespeel gaan word. 25 daarvan is laerskool wedstryde en dan 24 PRG spanne wat teen 17 Oakdale spanne speel. Die ander wedstryde word opgemaak met ander kleiner skole van tot sover as Plettenbergbaai.

    Los genoeg plek in die kar vir inkopies. Daar is ‘n groente mark en ek verstaan die slaghuis het 120 skape en 20 beeste verwerk.

    ReplyReply
    9 May, 2016 at 09:00
  47. avatar
    #58 Die Ken

    @Maroon: Nou vir die bitter moeilike trippie Riversdal toe. Hierdie PRG span is helgoed afgerig. En soos ek die sportverslae van die naweek gelees het, was dit weer die geval teen Stellenberg. Slim rugby

    ReplyReply
    9 May, 2016 at 07:55
  48. avatar
    #57 Vyfster

    @spear: ironies genoeg was Merensky 1ste paar jaar deel van oorspronklike groep wat Tuks reeks gespeel het…..Ben Vorster het ou PUk reeks saam Middelburg, Potch Gimmies, Montana, Oos-Moot en sulke skole gespeel en was jaarliks die algehele rugbywenners.

    Ek dink hul sal heel goed doen, waarskynlik baie beter in netbal as in rugby, hokkie sal ook nie te sleg vaar nie, veral noudat ek sien ons 1ste meisie span het helpies 7-1 afgestof, en rugby sal goed genoeg doen…PHS doen algeheel ok daar, en ons sal algeheel beswaarlik swakker vaar as Florida, Transvalia, Rustenburg, klerksdorp, PHS…..sal min of meer hul ewenaar dis nie ontuis wees nie…afstand en paaie mag dalk ‘n probleem wees

    @Tzavosky: hel ons het darem seker ‘n skaakspan? selfs in my dae was daar darem so iets…..ek dink hul speel selfs gholf in Tuks mag verkeerd wees…..dink ons het self ‘n gholfspan,maar nou ja, muurbal en sulke goed is nou nie juis ons forte nie….diepte sal maar altyd ‘n probleem wees…maar ek dink dit sal nogal lekker wees om deel van Tuks reeks te word

    ReplyReply
    9 May, 2016 at 01:42
  49. avatar
    #56 tzavosky

    @Speartackle: Die probleem is die diepte deur al die oudersdomgroepe, en ons het nou nie juis ‘n hinterland om werwing vanaf te doen nie. Plus ons onderwysdepartement plaas beperkings op wie ons mag inneem, maar dis ‘n ander storie.

    En Tuks is natuurlik nie net rugby nie. Netbal behoort OK te doen, hokkie so-so, maar ons doen nie eksotiese goed soos skaak en muurbal nie. Miskien as hulle boogjag bysit sal die ouens oorweeg…

    ReplyReply
    9 May, 2016 at 00:40
  50. avatar
    #55 Speartackle

    @tzavosky: Is daar gladnie sprake dat BV ooit Tuksreeks sal speel?….ek dink dit sal jul rugby baie bevorder en ek glo julle hoort daar

    ReplyReply
    9 May, 2016 at 00:03
  51. avatar
    #54 Vyfster

    @Rugbyman: sorry, sien nou eers jou post van 29…..ja, jy is welkom, jy kan my sommer email by driestep@vodamail,co.za ….solank jy net nie wil geld leen nie, ek het boggerol…..ook nie viagra nie, dis vir myself.

    As jul my ‘n pos wil aan bied omdat my briljante rugbykennis so duidelik blyk uit my skrywes….ek is oop vir aanbiedings van so R10 miljoen ‘n jaar…neem net in ag ek is baie bygelowig. ek werk nie in ‘n week waar daar ‘n vrydag voorkom nie…lol.

    @Brotherbear: ag neewat, jy klink ietwat oordramaties….dis ‘n vriendskaplike wedstryd tussen 2 014 spanne…nie die wereldbeker finaal nie…wees eerder bly BV het ‘n elektroniese telbord wat die tyd ook aftel en ‘n sirene…op ander veld sou skeidsregter seker die eindfluitjie geblaas het na laaste score, en niemand sou iets kon se nie, want tyd was mos wel verstreke.

    Ek was nou nie daar nie, so ek kan my nie werklik uitspreek nie….. het BV dan die bal agteruit afgeskop na sy heelagter toe?…of het hy wel die bal vorentoe afgeskop…..dit klink maar na ‘n gryserige gebied, die arme skeidsregter…..dis mos maar soos belasting, jy kan maar reels ietwat tot jou voordeel aanwend.

    Volgens jou redenasie is alle spanne wat van rolmaalbewegings vanaf lynstane gebruik maak…..totaal onsportief en moet hulself op die markplein gaan gesel en summier ophou rugny speel ….oeps , daar gaan alle SA spanne, insluitend skolespanne…geen rugby meer nie…..dit is mos duidelik wettige obstruksie en totaal teen die gees van die spel……jy kan mos nie ‘n muur van spelers tussen die baldraer en die teenstander plaas nie…dis mos nie American football nie….tog is dit tydelik toelaatbaar volgens die reels en die onding veroorsaak ook meeste van die Springbokke se driee,,,,shame on them.

    Hierdie ding waar spanne met so ‘n minuut oor aanhoudend die een losskrum na ander afdwing om dan die bal agteruit uit te skop sodra sirene blaas verdien minstens die doodstraf…aldus jou redenasie

    En wee die span wat spel so bietjie stadiger probeer maak as die druk op is, en jy bv geelkaart teen jou het….hoe durf hulle so iets waag, vuurpeleton toe…..probleem is, ek kon sweer ek het so iets gesien toe Helpies 2 geelkaarte vroer vanjaar teen Affies gekry het….duidelik het ek gehallusineer.

    Al hierdie laat my dink aan 1976 se All Black toerspan na SA….en hul wedstryd op Loftus teen Noord Transvaal….in laaste minuut, All Blacks ‘n punt of wat voor, kry NTVL ‘n lynstaan op AB se 10 tree lyn…..nou kan jy glo, daardie skelm Thys Lourens se so wragtig kliphard in Afrikaans (dat die ref kan hoor), ons maak ‘n kort lynstaan…en in wat duidelik vooraf beplan was, kruip 1 van die voorspelers agter die agterspelers weg …AB’s kom nie agter daar is 1 minder in lynstaan nie….lyk my daardie dae was dit ‘n strafskop werd….penalty word gegee…oorgeskop en NTVL wen die All Blacks

    Quintus v Rooyen beskryf dit nogal mooi in sy boek oor die 1976 toer…..

    ‘n mens sou nou verwag dat Thys en sy span se name op ‘n wall of shame erens verskyn….dat hul geskrap word uit alle amptelike rekords en nooit weer toegelaat word op loftus nie…maar vreemd genoeg het dit nooit gebeur nie….lol….ek verneem dat die 50 000 toeskouers vreemd genoeg nogal bly was oor hul span se oorwinning, en hulle NIE van die veld afgeboe het nie ….shame on them….ek verwag dat al die oorlewendes van die 50 000 toeskouers more by die polisie stasies landwyd sal aanmeld sodat hul ‘n geskikte straf kry vir die misdaad wat hul 40 jaar terug gepleeg het

    @Quagga: ek is bly julle manne het dit darem geniet….maar my teorie bly op koers…laas daar was dit 4 en ‘n half wedstryde elk….nou is dit 6-3 vir julle….en dan wil die wrede beer ons sommer nog 1 ontneem….lol

    Mag julle en PHS lekker speel!

    ReplyReply
    9 May, 2016 at 00:01
  52. avatar
    #53 tzavosky

    @Quagga: Ja, dit behoort vir ‘n hele paar jaar nog lekker te wees. Van Rooyen het omtrent die wedstryd op sy eie gewen en ons oneindige probleme in die middelveld besorg van agter af, dit nou behalwe die afbreekpunte wat julle oorheers het. Baie goeie speler.

    Omtrent die helfte van ons eerstes is Gr 11’s (maar so seker by julle ook, want hulle was wild as o.16’s) en BV behoort darem met die huidige o.16’s wat gaan deurkom kompeterend te bly vir ‘n jaar of twee. Ons o.15’s ongelukkig ‘n swak groep, en daar is weinig tot geen hoop op versterkings daar nie.

    Maar glo my, ons koester die kragmeting, want min skole wil hier kom speel – hierdie was ons eerste tuiswedstryd van die jaar. So dankie daarvoor.

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 22:55
  53. avatar
    #52 Quagga

    @tzavosky @brotherbear : Die 014 ding is darem oorskadu deur baie goeie skolerugby die res van die dag. Die o16 groep van BV beide A en B het baie goed gelyk. Veral die haker en #8 in die B-span hoort in enige A-span. Die Helpie opes het vir my sterker vertoon van A tot C so ons is in vir ten minste nog ‘n klomp lekker kompeterende jare teen mekaar. Die gees op die dag was wonderlik en die weer was perfek. Dalk moet ons volgende keer ‘n braai aanmekaar slaan met regte hout daar uit julle kontrei dan kan die manne lekker gesels oor die skeidsregters en die weer en die Leeus se naaswenners, en sommer vir BotherBear ontmasker. Ek dink net laastens die Helpie #15 Chanier van Rooyen gaan nog mooi rugby speel, skrywe daai naam maar neer.

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 22:23
  54. avatar
    #51 tzavosky

    @BrotherBear: Ek het aanvanklik gesê ek dink die skeidsregter het ‘n fout gemaak, maar PietiePassion dink anders. Ek het nou ‘n bietjie tyd gemaak om weer na die reëls te gaan kyk:

    Reël 5.7 (h) : Indien daar naby die einde van die wedstryd punte aangeteken is en daar tyd is vir die hervattingskop om plaas te vind maar die tyd onmiddellik ná die skop sal verstryk, en die skopper:
    • die bal nie tien meter ver skop nie
    • die bal direk uitskop
    • die bal op of oor die opponente se doelgrenslyn of doodlyn doodskop
    moet die skeidsregter aan die nie-oortredende span die opsies bied waarvoor Reël 13.7 , 13.8 en 13.9 onderskeidelik voorsiening maak en gaan die spel voort totdat die bal weer dood is.

    Stem saam dit sou ‘n helse poging geverg het!

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 21:06
  55. avatar
    #50 BrotherBear

    @tzavosky: soos die manne teen mekaar opgeweeg het sou dit ‘n helse stretch gewees het vir nog ‘n score. Sal maar later in jaar hopelik kans kry om dinge reg te stel in Beeld ?

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 20:09
  56. avatar
    #49 BrotherBear

    @akw, @Speartackle: hehehe.
    As ek julle is sal ek my spanne bietjie moed probeer inpraat – die seisoen is nog lank en lyk my daai silinders is vol roes en allerhande spinnerakke en goeters.
    Bly om te hoor McBeth en Ruan het goeie games gehad. Lions gaan hulle nodig he.

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 20:05
  57. avatar
    #48 BrotherBear

    @Pietie Passion: Sien uit om julle hier te verwelkom en goeie sport te aan skou, net soos die naweek by Ben Vorster. Plattelanders weet net hoe om mens tuis te laat voel al was dit baie kompeterend. Hulle voorspel heerlike weer – net soos Joburg dit kan aanbied.

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 20:00
  58. avatar
    #47 tzavosky

    @Pietie Passion: Ek sou regtig nie ‘n probleem gehad het as hy ‘n skrum op die middelkolletjie beveel het met Helpies wat moes ingooi nie, en ek is redelik oortuig die meerderheid van die BV ouergemeenskap ook nie.

    Met ‘n 14-13 eindtelling was dit in elk geval nog ‘n lang pad doellyn toe, maar wie weet. In elk geval, dit het my gepas, want soos dit is, was ek 5 minute laat vir die 1ste meisies hokkie, waar ek ernstige verpligtinge gehad het!

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 19:54
  59. avatar
    #46 Pietie Passion

    @Hooit: Baie dankie, glo dit maak sin, en sonder om afbreek te maak en dat dit lyk asof ek beweer ander Groot skole nie ook in lyn vir Beeld trofee nie, praat ek maar eintlik oor die fiasko van verlede jaar. Van O/14 was dit maar gewoonlik tussen Helpmekaar/ BV en PHS wie in die eindstryd sou speel. Dus het 2 van die 3 spanne mekaar gewoonlik eers erens in `n semi-finaal gekry, wat dan ook `n bewys van krag teen krag was. Verlede jaar met die naaswenner “grap” en manupilasie duer die ander skole, was Helpmekaar skielik naaswenner, en het hulle PHS in kwartfinaal gespeel. Dit het die hele dinamika van krag-teen-krag omver gegooi. So kom ons hoop dat die Leeus rugby ghuru`s die regte ding doen en dit krag teen krag hou. @BrotherBear: Verstaan, mens raak opgewonde, en ek weet, was al self daar !!! Verstaan ook hoe jy voel, want dit klink net nie reg wat gebeur het nie. Op die einde wil mens regverdig wen en goeie sportmanskap uitleef. Dus is daar baie teoriee en sienings, maar net so sou die hele BV ouers weer omgekrap gewees het AS die skeidsregter `n ander sanksie toegepas het, weereens, watter kant toe ook, die ref is die verkeerde een :-D . Altyd lekker om debat te voer. Hoop om blad te skud die komende naweek, en dat julle warm weer voorsit, asb !!!

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 19:43
  60. avatar
    #45 Speartackle

    @akw: Maar dit is mos die skrumkenner…..veelsydige ou mannetjie.

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 19:14
  61. avatar
    #44 akw

    Dat mense hulle so kan uitlaat oor skeidsregters as hulle nie eers daar was nie is betreurenswaardig.

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 19:11
  62. avatar
    #43 BrotherBear

    @Pietie Passion: skeidsregter kommentaar van my kant was waarskynlik ietwat haastig en skerp. Ek aanvaar jou, en sy bona fide. Het ook die storie gehoor van een jaar -1/ ander jaar -2. Weet nie werklik. Ons moet eintlik die Linden/randburg manne, en andere vra, aangesien hulle die goeters bekonkel. Sal vir jou uitvind en bevestig wat @Hooit gese het.

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 18:50
  63. avatar
    #42 Rugger fan

    @Roger: Great day at KES – the Red machine was awesome – from the coffees – to the on field rugger.

    Enjoyed watching some of the rugby and hockey on display. College seemed too strong on the astro – but the rugby seemed a lot closer.

    KES had the best of the U14 age group – was great to see the College U16A taking a comfortable win – and most of the age group teams – U15 seemed to have it up and don too.

    The “E” teams from KES all seemed very strong – and a lot of players seemed to be hungry for higher positions (or were returning from injury and are normally in higher teams).

    Another great day of SB Sport – and all home safely – looking forward to 2017 already.

    Agree that the KES backline looked lethal – College kept missing tackles when they ran at them. Was really impressed to see the small College pack doing so much upfront. They really worked hard and must have been knackered after the game. It showed after a particularly long maul on the 5m line where about 4 or 5 College forwards stayed down – just tying to grab their breath. Awesome advert for SA SBR – looking forward to watching the Grey / Affies games on the box replays too – seems like another awesome game (as with the Hilton MHS etc. etc.) – wow we really do have some great choice in SA

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 17:10
  64. avatar
    #41 Hooit

    @Pietie Passion: Soos ek dit het gaan Helpmekaar elke 2de jaar deur as wenners en elke ander jaar as naaswenners om ander skole in Leeus groot skole liga kans te gee om Leeus liga te wen.

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 16:47
  65. avatar
    #40 Pietie Passion

    @BrotherBear: Kan jy my dalk ook reghelp, ek hoor dat Helpmekaar nie weer soos verlede jaar as naas wenners deurgaan nie, maar wel as wenners, is die inligting korrek of net weer kwaad praat van mense wat nie van Helpmekaar hou nie? En dan vir die record, sien uit om jou blad komende Saterdag daar by julle te skud.

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 16:24
  66. avatar
    #39 Roger

    @Playa: he had a great game yesterday – he reminds me of Wandile Mjekevu when he was at KES, long legged, fast and a great step. Funny thing is, if the regular 13 and captain (the SACS fella) was not injured I am not sure Kennedy would have played – perhaps on the wing or fullback.

    @Slam: contrasting styles – KES has the backline and College the grunt. Couldn’t understand why KES were mauling it up all the time – the coach was screaming at them to give the ball air. When the backs had space they were lethal. The Parktown boys (13 and 11) were great, but 12, 15 and 14 are also very skilful and fast. The flyhalf is grade 10 and the starting scrumhalf is 3rd choice. 1st choice hooker, lock, eighth man, scrum half and outside centre all injured. 10 grade 11/10 boys in that side yesterday so they did very well against a strong College XV. KES also missed four kicks at goal which TV did not show – one penalty bang in front.

    You can see by the results in the open age group yesterday how injuries have ravaged KES – but that’s how the cookie crumbles – and next week a pissed off Affies awaits – it only gets harder!

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 16:22
  67. avatar
    #38 Pietie Passion

    @BrotherBear: Jy is reg, spel kan na die sirene voortgaan as daar `n oortreding is wat `n strafskop of vryskop regverdig, dan MOET die skeidsregter dan ook die nie-oortredende span voordeel gee en die SK of VK aan hulle toeken. In die geval, het die sirende met die afskop afgegaan, en enige stopsit van die spel daarna wat nie SK of VK regverdig nie, beteken, die einde van die spel. Die bal het dus doodgegaan nadat die direne af gegaan het, en daarom is spel stopgesit. Niemand praat die optrede goed nie, maar so speel almal maar vir die wen, en as die reel jou bevoordeel, wie sou dit nie aangryp nie? Dan oor jou opmerking oor die skeidsregter se intensies en waardes, wel ek kan jou verseker dat hy een van die saggeaardste mense is met regte outydse waardes, wat geen span sal bevoordel of benadeel nie. Die ref se optrede word gelei deur die reels toe te pas, en dit is wat hy gedoen het. Hy kan nie toepas hoe hy voel of wat hy dink is morel reg of verkeerd nie. As skeidsregters die dag met emosies gaan begin blaas, sien ek beslis `n donker dag vir rugby. Laat julle O/14 span die verloor as `n les vat, en kop hoog hou en sterker anderkant probeer uitkom. Volgens die uitspeel module vir groot skole, sal julle wel weer die span of in die semi-finaal of final self kry. Laat hulle dan die bal die praatwerk doen.

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 16:22
  68. avatar
    #37 BrotherBear

    @Pietie Passion: Daai O/14 skeidsregter moet sy kop in skaamte laat sak en diep introspeksie doen oor sy intensies en waardes. “Swak Piketberg”. Dit bly die ref se call – dan nie?

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 13:29
  69. avatar
    #36 BrotherBear

    @Pietie Passion: I.v.m. BV en Helpies O/14 wedstryd se einde: Jy kan stry soos jy wil maar die volgende is vir my redelik duidelik:
    1. Intensie van die reel dat spel na sirene moet voortgaan is juis dit – laat spel voortgaan.
    2. Enigiemand wat goedpraat wat BV se O/14 gedoen het is geen sportman en moet ernstig skaam wees oor hulle intensies en INBORS. Se nie dit is spelers alleen – maar hulle het dit uitgevoer. Seuns moet leer hulle is nie papegaaie en moet doen wat reg is, nie wat “sisteem” verwag.

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 13:27
  70. avatar
    #35 Pietie Passion

    @tzavosky: Presiese incident waarvan jy praat, en volgens my was die skeidsregter 100% reg om die game te stop nadat die sirene afgegaan het. BV het hier die reel ongelukkig gebruik tot hule voordeel. Spel kan slegs aangaan as daar `n oortreding was wat `n vryskop of strafskop regverdig. Die sanksie vir bal wat nie 10m trek nie, `n skrum. Ons kan nou debat voer dat dit nog steeds deel is van die afskop, maar hier het die skeidsregter die reel toegepas. Daar is ook vra oor doebewustheid (intent), wat ek dink onregverdig is om van die skeidsregter te vewag om daai call te maak. Is maar een van daai dinge.

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 11:03
  71. avatar
    #34 OudAffie

    Afrikaanse Hoër Seunskool vs Grey Kollege Tellings.
    Saterdag 7 Mei 2016

    14F: 53-0 Affies
    14E: 62-0 Affies
    14D: 15-0 Affies
    14C: 0-22 Grey
    14B: 14-19 Grey
    14A: 8-17 Grey

    15F: 60-0 Affies
    15E: 10-12 Grey
    15D: 0-6 Grey
    15C: 3-45 Grey
    15B: 5-7 Grey
    15A: 13-31 Grey

    16F: 38-0 Affies
    16E: 49-0 Affies
    16D: 29-5 Affies
    16C: 14-5 Affies
    16B: 11-21 Grey
    16A: 6-15 Grey

    10e: 7-26 Grey
    9e: 24-7 Affies
    8e: 5-0 Affies
    7e: 5-5 Gelykop
    6e: 5-36 Grey
    5e: 5-10 Grey
    4e: 28-31 Grey
    3e: 56-5 Affies
    2e: 25-20 Affies
    1e: 29-53 Grey

    Gespeel: 28
    Grey Kollege: 15
    Affies: 12
    Gelykop: 1

    Affies Punte: 579
    Grey Punte: 398
    Gemiddelde telling: 21- 14 in Affies se guns.

    Geluk aan Grey Kollege se eerstes met gister se wen.

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 10:53
  72. avatar
    #33 Veg

    Must say wasn’t expecting Grey High to beat Queens by such a margin in Queenstown,

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 10:48
  73. avatar
    #32 Playa

    @beet: For sure! :lol:

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 10:06
  74. avatar
    #31 BuffelsCM

    @Kattes-Strofes: Ek het die ander gelees wat jy geskryf het oor die losskakel. Hy was 2 jaar gelede in die WP se onder 15 “Invitational” / ontwikkeling squad na afloop van die O/15-proewe. Gewoonlik vind daar proewe plaas vir die skole in die A1 tot A4-groepe waarna ‘n groep gekies word. Die groep oefen afsonderlik van die Elite-groep maar seuns wat baie talent toon word oorgeskuif en ingesluit by die Elite-groep. Verlede jaar is 2 of 3 seuns uit die ontwikkelingsgroep gekies vir die Grant Khomo-span. Ongelukkig vir genoemde losskakel moes hy meeding met Boishaai se 10 wat nou beseer is. (Ek is onseker of hy verlede jaar tydens die proewe alreeds weg was uit die Kaap).
    Sover jou kommentaar betref oor Brackenfell (en eintlik enige Premier B-skool) se rugby-ontwikkeling is dit ongelukkig so dat jy oor ‘n lang tydperk harde werk moet insit. Dit moet ook volhoubaar bly en kan jy nie net af en toe meeding met een jaargroep wat goed is nie soos wat PLOEGSKAAR elders genoem het.
    Dit (rugby-ontwikkeling) kan ongelukkig nie uit die skoolfonds alleen gefinansier word nie want ouers wie se seuns / kinders nie by rugby betrokke is nie, gaan daaroor kla. In hierdie opsig dink ek doen Stellenberg baie goed en het ‘n groep entoesiastiese mense wat die proses dryf. Dit is ook so dat die borge wat betrokke is ‘n groot rol speel. Iets wat my egter bekommer is wanneer ‘n skool wat hoër aspirasies het, in een spesifieke ouderdomsgroep slegs een span kan gee vir ‘n wedstryd…dit is die geval vir eerskomende naweek se wedstryde

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 09:21
  75. avatar
    #30 Wonder

    Rugbyman, help asb. Volgens die fixtures speel Garsies 21 Mei en 23 Julie teen Helpmekaar. Albei wedstryde word as tuis wedstryde vir Helpmekaar gelys. Hoe werk dit ?

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 08:51
  76. avatar
    #29 Rugbyman

    @Vyfster: Mag ek jou kontak details by beet aanvra asb? Ek wil iets van die blog af met jou bespreek…

    ReplyReply
    8 May, 2016 at 08:24
  77. avatar
    #28 Vyfster

    @ kattes: ja geluk met die Brakkies…Windhoek is ‘n gedugte span

    @Vleis: lol, I was in the beergarden at KES when Bennies and Queens were playing….went out and saw Bennies ahead by something like the 28-0 you’ve alluded to.

    I couldn’t believe my eyes, immediately concluded that my eyesight was affected by too little beer….went back in , had a couple with my pals and when we went back to watch more rugby I was reassured when the scoreboard read Queens 30-28 Bennies…….now, you’re telling me that it was indeed the correct half-time score?….yo, should have watched that game…lol….yeah, these last gasp defeats are hard to swallow, but such is life…..I’m sure you felt the same way that Bennies felt against Queens…one that got away….one can only learn from that, I suppose

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 23:17
  78. avatar
    #27 Vyfster

    @pietiepassion: lol…ek het pas fotos gesien van BV se 1ste meisie hokkiespan wat helpies 7-1 gewen het….mag ek aanneem daar is geen kontroversie oor die uitslag nie!…hehe….sien 016’s het 39-12 gewen…sekerlik verdien hul dit, soos Helpies se eerstes hul oorwinning verdien…..

    Dit is mos ‘friendlies’, nie die 3e wereldoorlog nie…..ek gun die 014s hul oorwinning.

    Die classic clash tussen BV en PHS gaan presies dit wees….classic

    laasjaar was mos 46-46 dan nie?…..niemand het al ooit my vraag beantwoord of daar al ooit ‘n hoeer gelykoptelling in SBR was nie..ek twyfel, seker dis 1 of ander rekord.

    Skole rugby in elk geval so onvoorspelbaar, so om tellings te vergelyk is hoogstens interessant….maar beteken nie veel nie.

    Sien Daniel Pienaar het verloor teen Brandwag vandag…. maar DP het Grey PE gewen….dus Brandwag behoort Grey PE te wen op grond van daardie uitslag…maar verloor met amper 50 teen Grey PE….Helpies het Brandwag 38-6 laas week gewen , maar teen Drostdy vasgeval wat weer teen Marais Viljoen (!) van Alberton verloor het, wat nog geen ander game kon wen vanjaar nie…….Hoe op aarde wen jy vir Helpies maar verloor teen Marais Viljoen?…..hoe op aarde wen DP vir Grey PE maar verloor teen Brandwag

    So kan mens aangaan, dit is natuurlik die ‘beauty’ van skole rugby…jy kan nooit seker wees vooraf nie.

    Sterkte vir julle teen Helpies…..julle matriekmanne het hul mos jaar na jaar op ouderdomsvlak gewen….maar dit gaan nie maklik wees nie…..geen rede hoekom julle nie die knoop kan deurhaak nie, maar hulle sal as gunstelinge afskop, methinks.

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 23:00
  79. avatar
    #26 Slam

    @Playa: aargh thought College had won that. The Parktown recruit seems a handy player. Agent who recruited him should get a bonus. KES wouldn’t have been at races had it not been for his 3 tries.

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 22:39
  80. avatar
    #25 beet

    @Playa: Kennedy is one of the youngsters that moved across from Parktown. Today we could see what the fuss was all about.

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 22:38
  81. avatar
    #24 Playa

    @Roger: Just caught that game in Supersport.Wonderful game of rugby.Great fight back from KES.College were the better side til 10 minutes from time.Kennedy Mpefu is a stellar player.
    Awesome game of schoolboy rugby to watch

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 22:23
  82. avatar
    #23 Vleis

    @Wyvern: Yes, a bitter pill to swallow. All our coaches and indeed even the two Bennies parents that I spoke to after the game thought that the penalty call was incorrect, but there are no remarks columns in the score book. I don’t hold any grudges against the ref though as he did a pretty decent job otherwise and everyone makes mistakes. If we didn’t have refs there wouldn’t be a game.

    Re Bennies: yes, they are a decent side, but they need to work on their fitness as they were up by 9 v St Alban’s at half time and conceded three tries to nil in the second half. Also, I seem to remember that they were up by 28 to 0 v Queens at half time (or thereabouts) but lost by 30 to 28.

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 22:18
  83. avatar
    #22 Kattes-Strofes

    Ek het vandag vir Brackenfell teen Windhoek gaan kyk. Laasgenoemde het verlede naweek vir Bishops by die Wynberg fees met 17-14 geklop en het n heel skaflike span. Die Brakkies het egter meer dringendheid hierdie week getoon as toe ek hul laas in aksie gesien het, en het n goeie sege van 27-19 behaal. Moet weer se! Die Brakke het n uitstekende no.10 (Quan Eymann) wat soos enige goeie speler altyd lyk of hy baie tyd het om sy planne uit te voer. Ook pragtige sagte hande, en n oog vir n gaping.
    Volgende naweek gaan dit seker maar knor vir hulle teen Paarl Gim. , maar indien jy aspirasies het om saam met die groot honde te blaf, moet jy maar ook eers die pyn vat, verwerk en daaruit leer.

    So van Gim gepraat. Hierdie bure van ons is tans tjoepstil , en dit bekommer my. Hulle doen al hul praatwerk op die veld en het weer n weghol sege van 71-11 oor Wynberg behaal. Nou ja!! As dit nie ons Boishaaiers laat regop sit nie, weet ek darem nie! Ek weet Grey, Paul Roos en al die ander wag vir ons met geslypte messe, maar ai! Augustus maand se naelsbyt begin al klaar kop uitsteek!

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 21:13
  84. avatar
    #21 Kattes-Strofes

    @Vra maar net: Boishaai was af die naweek. Die stilte voor die storm met die reeks taai wedstryde wat nou volg. Well done aan Grey!! Skitterend gespeel, met spelers wat die spasie deurentyd aangeval het. Ook soos tiere op die los bal. Voorwaar n kliniese vertoning, net soos Grey dit kan doen. Baie geluk!!
    Affies ! Jammer kerels. Die 2 groot wedstryde na mekaar dink ek het sy tol ge-eis. Ek weet nie hoe n afrigter n span se groot teleurstelling sommer binne n paar dae kan omkeer nie. Nietemin, die son sal more weer opkom en die lewe gaan voort.

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 20:38
  85. avatar
    #20 tzavosky

    @Pietie Passion: Ja, daar was so ‘n ligte kontroversie heel op die einde. BV het na die sirene ingeskop, nadat Helpies punte aangeteken het. Die bal het nie 10 treë getrek nie en BV het hom eerste gespeel, toe blaas die skeidsregter die eindfluitjie, wat natuurlik verkeerd was.

    Of Helpies vandaar af sou gaan punte aanteken het, is natuurlik debateerbaar in ‘n wedstryd wat baie gelykop was – 14-13 vir BV.

    Ek weet nie van ander groot kwessies ter sprake nie.

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 20:37
  86. avatar
    #19 Pietie Passion

    @Vyfster: Ja, hoor dit was nogal `n lekker dag. Sal later wag vir die kommentaar oor die O/14 wedstryd. Almal blykbaar nie te gelukkig nie :-? . Nou is die PHS en Helpmekaar volgende naweek, en dan sal ons so half `n aanduiding kry wat om te verwag met die Classic Clash.

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 20:20
  87. avatar
    #18 Tierkopkraal

    And there Daniel Pienaar’s luck runs out. Very dissapointing loss to Brandwag on reunion weekend. Final score in the rain effected match 12-17 to Brandwag.

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 20:16
  88. avatar
    #17 Rugbyman

    @BoishaaiPa: dis eintlik maklik… ons speel nie op die stadium naastenby soos ons kan nie… tyd vir introspeksie… paar verstellings moet gemaak word en ons seuns moet bietjie herfokus…

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 20:15
  89. avatar
    #16 Vra maar net

    Wanneer word tellings gelaai. As BooihaaiPa so stil neem ek aan hulle het verloor

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 19:48
  90. avatar
    #15 Vyfster

    Veels geluk Helpies…..hoor ons 014’s en 016’s het darem gewen!

    Halftyd was dit 20-25, so dit was definitief nie warm genoeg nie, as julle 2e helfte 19-5 wen….lol

    Geluk ook aan GCB, julle het dit verstommend maklik laat lyk

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 18:48
  91. avatar
    #14 tzavosky

    Helpmekaar 44-25 Ben Vorster

    Geluk, Helpies, julle het BV geboelie by die afbreekpunte en in die middelveld. ‘n Welverdiende oorwinning!

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 17:57
  92. avatar
    #13 Roger

    KES College 32 all. KES score last minute try but miss winning conversion. Great comeback from them after been down for most of the match. 5 first choice players injured and 10 grade 11’s in the starting XV today. Affies next week will be tough tough tough – especially after they got hammered by Grey today!

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 17:19
  93. avatar
    #12 HE

    @CharlesZA: Nie die beste dag vir Stellenberg nie maar Paulroos sou altyd ‘n massiewe berg gewees het. Teen so ‘n briljante agterlyn was “first time” tackles nodig en elke keer wat een gemis was, was daar probleme. Nogtans kan die span en hul ondersteuners trots wees op die span se poging, veral in die eerste helfte. Dit word nie makliker hiervandaan verder nie.

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 17:13
  94. avatar
    #11 Wyvern

    @Vleis: that’s a tough one to swallow, bennies are a decent side from what I saw at KES festival.

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 16:46
  95. avatar
    #10 Maroon

    Paul Roos het in 3de rat gewen vandag. Het die wind beter gebruik, maar ook beter skills gewys.

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 16:33
  96. avatar
    #9 Vleis

    St Albans lost by 34 to 33 at St Benedicts to a last second penalty that should have been our penalty. Heartbreaking.

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 15:42
  97. avatar
    #8 Vleis

    @BoishaaiPa: Remember that EG beat Garsies without their u19 players, including Papier, as no u19s are allowed in Tuks comp.

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 15:38
  98. avatar
    #7 CharlesZA

    @BoishaaiPa: Dissapointed in ons vandag. Het glad nie die sterk wind in eerste helfte gebruik en PR het te veel bal besit gehad.

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 15:11
  99. avatar
    #6 BoishaaiPa

    EG has now won twice against Garsies but lost against Gim…while Garsies beat Gim…interesting phenomena.

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 14:50
  100. avatar
    #5 BoishaaiPa

    Paul Roos 34-8 Stellenberg

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 14:45
  101. avatar
    #4 Grasshopper

    @jakes: Converting some of those tight ones into wins shows your boys are building belief and confidence, good on them.

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 13:23
  102. avatar
    #3 jakes

    Thanks Grashopper. EGJ scored 10 points in last 5 minutes to win this one. Very tensed

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 12:49
  103. avatar
    #2 Grasshopper

    @jakes: Well done Jansies :-)

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 12:26
  104. avatar
    #1 jakes

    EG JANSEN 39- Garsfontein 36. Second very close win over Garsfontein in 2016. What an exciting game. Well done to EGJ for pulling this one through at the end

    ReplyReply
    7 May, 2016 at 11:02

Leave a Reply