Francois Swart under-15 Tournament at Affies – fixtures

Read more at the outstanding Affies website : Affierugby.co.za

http://www.affiesrugby.co.za/francois-swart-015-toernooi.html

DATE AGE GR EVENT
Thu 24Mar 15 KES 47 22 Eldoraigne F.Swart @ Affies
Thu 24Mar 15 Waterkloof 32 23 Kearsney F.Swart @ Affies
Thu 24Mar 15 Jeppe 28 38 EG Jansen F.Swart @ Affies
Thu 24Mar 15 Affies 33 5 Nelspruit F.Swart @ Affies
Thu 24Mar 15 Frikkie Meyer 17 20 Kempton Park F.Swart @ Affies
Thu 24Mar 15 Helpmekaar 10 29 Klerksdorp F.Swart @ Affies
Thu 24Mar 15 Zwartkop 8 68 Monument F.Swart @ Affies
Sat 26Mar 15 KES 22 19 Nelspruit F.Swart @ Affies
Sat 26Mar 15 Kempton Park 10 18 Helpmekaar F.Swart @ Affies
Sat 26Mar 15 Zwartkop 7 24 EG Jansen F.Swart @ Affies
Sat 26Mar 15 Monument 40 0 Kearsney F.Swart @ Affies
Sat 26Mar 15 Waterkloof 36 18 Frikkie Meyer F.Swart @ Affies
Sat 26Mar 15 Jeppe 45 10 Eldoraigne F.Swart @ Affies
Sat 26Mar 15 Affies 16 10 Klerksdorp F.Swart @ Affies
Mon 28Mar 15 KES 7 35 Waterkloof F.Swart @ Affies
Mon 28Mar 15 Nelspruit 0 5 Jeppe F.Swart @ Affies
Mon 28Mar 15 Zwartkop 10 37 Klerksdorp F.Swart @ Affies
Mon 28Mar 15 Eldoraigne 37 16 Kearsney F.Swart @ Affies
Mon 28Mar 15 Frikkie Meyer 7 61 Monument F.Swart @ Affies
Mon 28Mar 15 EG Jansen 12 26 Helpmekaar F.Swart @ Affies
Mon 28Mar 15 Affies 32 3 Kempton Park F.Swart @ Affies

Leave a Reply

165 Comments

  1. avatar
    #165 Speartackle

    @Djou: Miskien moet ons so paar manne kry en saam deurry Wildeklawer toe die Saterdag….ek weet akw wil ook gaan

    ReplyReply
    1 April, 2016 at 08:53
  2. avatar
    #164 Djou

    @4×4: Gaan nie Wildeklawer maak nie, maar hoop om jou by die Grey-wedstryd te sien!

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 19:45
  3. avatar
    #163 Bere007

    4X4 …met eish ja met eish :-D !

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 18:14
  4. avatar
    #162 4×4

    @Bere007: awesome…nou is ons strydbyle begrawe en kan ek en jy lekker rugga gesels….Solidatus Nunc Bibendus Est!!!

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 17:59
  5. avatar
    #161 Bere007

    @4X4 Vielen dank mein herr.

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 17:16
  6. avatar
    #160 4×4

    @Leelu: Nadat ek van die seun se omstandigheid gehoor het en myself vergewis het van die feit dat sy ouers ‘n groot oordeelfout begaan het om die beurs te aanvaar, was dit vir my baie maklik om betrokke te raak want die seun wou van die begin af Kloof toe gaan saam met sy vriende…die ouers het dit nie breed nie en was die beurs ‘n welkome verligting….. ek het verneem die seun presteer uitmuntend by Kloof en is ek dankbaat dat ek die geleentheid gegun was om hom te help…

    My informant en goeie vriend is ‘n man waarvoor ek baie tyd en agting het….’n Ware Klofie!!!

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 17:03
  7. avatar
    #159 4×4

    @Bere007: Dit blyk vir my dat trofees en name van skole op trofees jou alfa en omega is….dus kom ek streel gou jou ego en wens Garsies geluk met die Beeld Trofee ( wat ook deur ons bygewoon is en waar ons ook garsies ondersteun het). Daarsy voel jy nou beter?

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 16:54
  8. avatar
    #158 4×4

    @Bere007: Dit blyk vir my dat trofees en name van skole op trofees jou alfa en omega is….dus kom ek streel gou jou ego en wens Garsies geluk met die Beeld Trofee ( wat ook deur ons bygewoon is en waar ons ook garsies ondersteun het). Daarsy voel jy nou beter???

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 16:52
  9. avatar
    #157 Djou

    @4×4: Jy is reg, dit was opmerklik dat een skool in Pretoria se ouers by die Noord-Suid vir Paarl Gim ondersteun het in hul wedstryd teen Garsies – die skool in Atterburyweg. Was ook opmerklik dat die Affieseuns en -ouers vir Garsies ondersteun het.
    Wat ook interessant was is al die “old boys” van Boland Landbou, Paarl Gim, Stellenberg en Outeniqua wat daar was. Dit was ‘n menigte van mense en ek het nie geweet so baie van hulle bly in Pretoria nie. Daar is van hulle wat van Mpumalanga, Limpopo, ens deurgekom het om hul alma mater te sien speel. Wys net hoe uitgehonger hulle is dat hulle van die Donderdag tot Woensdag oorgebly het.
    En die scouts – sjoe dat die Sharks vir Jacques Botes gestuur het en nog ‘n paar provinsies wat nie net een nie, maar drie of vier manne gestuur het. Lyk my die toernooi het vlamgevat.

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 16:45
  10. avatar
    #156 Bere007

    @AffieOuer@Cappie@HeildAffies@4X4..Tikkel en tokkel maar tot julle lekker kry…….Het die wiel toe nou nie gedraai na 2 jaar terug se goeie sportman gees nie …… praat van saam staan….. daar staan Garsfontein se naam toe nou saam met Affies se naam op die Admin/Beeld trofee …..Die einste trofee vir wie julle ewe skielik julle neuse opgetrek het……. Kyk n Afrikaanse snob is n nare ding ……Gun maar vir elkeen hulle plekkie in die son …..

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 16:39
  11. avatar
    #155 Djou

    @Garsie10: Soos ek verstaan geld dit net die Tuksreeks. Die res val onder die “gentlemans agreement” om die ander skool se hoof in kennis te stel van ‘n moontlike skuif.

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 16:32
  12. avatar
    #154 Djou

    Aan al die Affiemanne:
    Baie geluk met die insluiting van NICO LEE in die Cheetahs se superrugbyspan vir die stryd teen die Bulle.
    Ek het hom as skoolseun hoog aangeslaan en sy loopbaan met belangstelling gevolg – en dit vreemd gevind dat die Bulle hom nie raakgesien het nie en eerder die senters van Grey gekontrakteer het.
    As hy in Pretoria gebly het sou hy nooit die geleentheid gekry het nie – en dit is ironies dat hy sy buiging maak teen sy ou provinsie.
    Sterkte Nico!

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 16:10
  13. avatar
    #153 Leelu

    @4×4: Baie dankie vir jou opoffering en bydrae tot die seun se skuif. Hy is ‘n baie gelukkige Klofie. :mrgreen:

    NS: Nou weet ek ook wie jou Klofie vriend en informant is :wink:

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 16:05
  14. avatar
    #152 Cappie

    @Speartackle: Bel my asb by 0826060724 sodat ons reëlings kan tref. Sal lekker wees om bietjie oor die Vrede mense te praat.

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 15:05
  15. avatar
    #151 Rugbyman

    @BrotherBear: Underdogs…. Helpies… sorry nie meer na julle wen teen monnas nie…

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 14:51
  16. avatar
    #150 AffieOuer

    @Cappie: goed gestel ou Cappie! :lol:

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 14:11
  17. avatar
    #149 BrotherBear

    @Rugbyman: Ag nee wat, gelukkig kan ek uit jou boek preek; jy weet self ons sal vir ten minste nog ‘n paar jaar die underdogs wees. Dit lyk my GROOT HONDE val regtig baie hard.?

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 14:07
  18. avatar
    #148 Speartackle

    @Cappie: Daai Loftus uitnodiging klink vir my reg

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 13:54
  19. avatar
    #147 CharlesZA

    @Speartackle: Stellenberg het iets daaraan begin doen.

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 13:46
  20. avatar
    #146 Cappie

    @Speartackle: Sjoe Oom Spear, ek kry nie tyd om ietsie gesê te kry nie. Hier is so baie van dieselfde storie van die afgelope twee jaar wat ek weer moes lees. Nietemin, ek het Oom se uitnodiging van die biertjie gekry.

    As Oom nie Saterdagaand vas is nie, kan Oom saam my gaan rugby kyk op Loftus in ons losie, andersins nooi ek Oom uit vir 16 April daar na Affies toe vir die wedstryde teen Diamandveld.

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 13:24
  21. avatar
    #145 Speartackle

    @Cappie: Waar was jy ou Caps? Hoop net nie Indië toe vir die krieket…..

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 13:08
  22. avatar
    #144 Rugbyman

    @Cappie: nie seker van die tokkel nie… het jy dit reg gespel?

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 13:07
  23. avatar
    #143 Cappie

    Ek weet nie of die liedjie al uit Oom Spear se dae kom nie, maar Vrede het ‘n liedjie wat so gaan:

    Vere, vere, ons voel vere,
    die ander gaan tekere maar ons voel vere.

    Lekker, lekker, ons voel lekker,
    die ander rek hul bekke, maar ons voel lekke.

    Tikkel, tikkel ons voel tokkel,
    ….

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 13:02
  24. avatar
    #142 Rugbyman

    @BoishaaiPa: Jy bedoel seker upper upper upper middleclass…

    Ag toe nou man… smile so bietjie…

    Daar het hulle Jets… nie kopters nie

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 12:44
  25. avatar
    #141 BoishaaiPa

    @Rugbyman: Nope..nog nooit een gesien of van gehoor eers daar nie…Stellies maar doodgewone staatskool in “upper middleclass” area…Plat op die aarde.

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 12:41
  26. avatar
    #140 Rugbyman

    @BrotherBear: En wees versigtig… julle 1ste span se goeie Paasnaweek het julle nou mooi op die radar geplaas… Daar mag dalk ‘n paar skole inzoom… en onthou seuns skuif omdat hulle WIL skuif na sekere skole toe… ander koop net doodeenvoudig!

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 12:33
  27. avatar
    #139 Rugbyman

    @BrotherBear: Miskien moet julle die Gautrain verleng tot daar by julle…?

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 12:31
  28. avatar
    #138 Rugbyman

    @BoishaaiPa: Stellies het ook mos maar kopters… :wink:

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 12:31
  29. avatar
    #137 BoishaaiPa

    @Rugbyman: Ek dink jy verwag die Boland met die Natal Midlands…Daar vlie baie helikopters rond!

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 12:24
  30. avatar
    #136 BrotherBear

    Julle Pretoria manne moet baie versigtig te werk gaan met die onderlinge gekibbel oor wie regte op watter leerlinge het. Oor 5 jaar ry Helpmekaar se supersoniese tuie binne 1 minuut tussen Pta en Jhb. Of jy nou met kostes help of nie, die kinders moet gelukkig wees in hulle skool. Ek weet verseker Affies en Helpies se omset (skool veranderinge) is weglaatbaar klein teen sekere skole in Pta en Natal. Hehehe

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 12:13
  31. avatar
    #135 Rugbyman

    @AbsolutMenlo: Uit respek spel ek my absolute sonder die “e” aan die einde… :twisted:

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 12:11
  32. avatar
    #134 AbsolutMenlo

    @Speartackle: Sal jou uithelp…Nederlands afkomstig:
    Absolute…van niets afhanklijk
    Absolute alcohol…onvermengd
    AbsolutMenlo…zeker zonder twijfel de beste.

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 12:08
  33. avatar
    #133 Rugbyman

    @BoishaaiPa: Nie helikopters nie? Eks teleurgesteld… absolutely teleurgesteld….

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 12:03
  34. avatar
    #132 Rugbyman

    @Garsie10: Uiteindelik ‘n pa wat bereid is om oor die Affie “subsidie” te praat… lekker man lekker!!!

    @AbsolutMenlo: Absolute sorry… ek bedoel moerse jammer

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 12:02
  35. avatar
    #131 AbsolutMenlo

    @Speartackle: :lol: …AbsolutVrede

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 11:57
  36. avatar
    #130 Speartackle

    Wat is hierdie Absolut storie?……….wat is dit?

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 11:48
  37. avatar
    #129 AbsolutMenlo

    @Rugbyman: …net ‘n regstelling “absolute” mag nooit voor die woord “strooi” gebruik word nie.

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 11:37
  38. avatar
    #128 Speartackle

    @BoishaaiPa: O ja…skies….die Hi Aces doen die Hawston roete

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 11:35
  39. avatar
    #127 BoishaaiPa

    @Speartackle: Jy moet net jou feite regkry asb..Dis nie Hi Aces nie..Dis groot luukse busse…en partykeer n Sprinter of twee.

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 11:31
  40. avatar
    #126 sewes

    Dit is so ironies n paar jaar gelede het sekere PTA skole saam gestaan en Kloof uit die interhoer gedryf en gedreig met n rugby boikot oor sy oordrewe koop beleid.Ek wonder net party seuns word geleendhede gebied en ander word dit ontneem.Die wat dit onneem is moet dan skyf na n skool wat hom dan weer n kans gun en so kan dit ontaard in n siklus.As die skoen jou pas trek hom aan as jy vrede het met wat jy doen kan ander maar se wat hulle wil.Die vraag is net hoe volhoubaar dit is borge kom en gaan gelde word minder.Ek weet wen het so groot geword dat ontwikkeling van plaaslike talent miskien in die slag bly as jy n seker possisie kort dan koop jy dit eenvoudig net.

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 10:07
  41. avatar
    #125 Garsie10

    @HeildAffies: Sal graag wil weet watter persentasie van julle koshuis kinders bly in sentraal Pretoria.
    Indien die persentasie hoog is dan is dit mos kinders in Affies se opvangs gebied.
    As hulle in die opvangs gebied is dan is dit omdat die ouers nie kans sien om vir boetie of sussie aan te ry skool toe nie, dan sien hulle ook nie kans om vir boetie en sussie te help met hulle huiswerk of take of om hulle aan te ry na n atletiek, hokkie of watter byeenkoms ookal nie.
    Dit word mos dan nou die skool en boetie of sussie se eie verantwoordelikheid en nie die persoon aan wie hy of sy toevertrou is nie.
    As bogenoemde waar is dan vlieg die argument van jou laaste paragraaf by die venster uit.

    Indien die koshuis vol kinders is wat van ander voedings areas of streke afkomstig is dan is daar mos geen verskil tussen Affies, Garsfontein, Menlo of Waterkloof nie.

    Moet ook nie nou weer met die beurs storie die teendeel probeer bewys nie want my eie seun is deur Affies in graad 7 n wesenlike subsidie aangebied om na Affies te gaan en dit in my oe is presies dieselfde as n gedeeltlike beurs.

    Kom ons hou op om ons buurskole af te kraak en te beledig. Ondresteun jou eie skool en repekteer die kompetiesie wat jou bure jou bied. Dit is hoe ons kinders gaan leer om eendag kompeterend in die samelewing te wees.

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 10:06
  42. avatar
    #124 Rugbyman

    @AffieOuer: 8)

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 09:54
  43. avatar
    #123 AffieOuer

    @Rugbyman: Stilbly is ook ‘n antwoord – en so terloops “ek kies my vriende…” genoeg gesê… :wink:

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 09:34
  44. avatar
    #122 Rugbyman

    @Speartackle: LOL

    8-O 8-O 8-O 8-O 8-O

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 09:28
  45. avatar
    #121 Speartackle

    Ek wonder hoe voel daai Bellville, Durbanville, Parow, Bosmandam, Heideveld, Gugulethu skole as daai Hi Aces so Boland rigting ry elke more

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 09:24
  46. avatar
    #120 Rugbyman

    @AffieOuer: Jy sien dis moeilik om stil te bly as jou vriend sulke absolute strooi kwyt raak…

    Jammer man… ek wens net dat sekere manne in julle Affie midde wil aanvaar dat daar ander skole in Pretoria ook is wat goed doen. Dat daai manne wil aanvaar almal is nie Affies nie en wil ook nie Affies wees nie. Dat daai manne wil aanvaar ons moes destyds drastiese stappe neem om nie ook ‘n Wilgers te word en ook te verdwyn van die aardbol af nie… Dat hulle wil aanvaar dat ons vir kinders geleenthede gegee het wat hulle nooit sou gekry het nie…

    Maar dis mos maar ‘n kenmerk van ons Afrikaner volkie… ons gun mekaar niks…. Baie hartseer maar ongelukkig waar…

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 09:16
  47. avatar
    #119 Rugbyman

    @HeildAffies: Jys reg… dis hoekom plattelandse skole soos Hans Strydom, Piet Potgieter, Lichtenburg ensovoorts massiewe koshuise gehad het… Steeds het van daai seuns Affies toe gegaan vir geleenthede… en 6 jaar terug nog het ouers verby ons ou gemeenskap skooltjie gery van oorkant die straat af na affies toe in verkeer vir baie lank vir geleenthede want sy kind kan mos nooit cravenweek speel uit ‘n skooltjie soos Garsfontein nie…

    Wel dit het verander…. nou hoef daai seun nie meer verby ons te ry nie hulle kry die geleenthede sommer daar en ja dis as gevolg van ons werwingsplan en koshuis… Julle het kompetisie broer en jy kan dit nie vat nie… In die ou dae het hulle sommer vanself by Affies aangekom en nou moet julle bietjie werk vir kinders. Terloops hoor ek julle het nog koshuis plek aangebou… dis seker vir die boer in die platteland… Ons het seuns in ons koshuis wat ook van die platteland afkom en die persepsie wat jy het is total en al skeef getrek deur stront pratery om braaivleisvure waar julle net oor die ossewa en heil die affie kan praat…

    Terloops is beurse al so oud soos die berge en dit sal ongelukkig vir jou nooit weggaan nie! Hoe moet die ouer maak wat sy kind geleentheid wil gee maar dit nie kan bekostig nie? Wat stel jy voor? Moet daai kind verlore gaan ter wille van Affies? En ai as jy dink kinders is nog nooit finansieel bygestaan deur ander ouers van affies nie rook jy boom… As jy dink affies het nog nooit ‘n beurs gegee deur watter middel ookal nie maak jy ‘n reuse fout…

    Gun maar elkeen ‘n plekkie onder die son…

    Laat daar vir jou spesifiek lig wees

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 09:08
  48. avatar
    #118 akw

    @HeildAffies: Ai, en dit was lekker om perdekar te ry, die longdrop te gebruik en telegramme te stuur…..

    Ek het die voorreg om van die kinders van wie jy praat se interaksie te sien by die skool en laat my toe om, omonwonde, vir jou mee te deel jy praat stront.

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 08:44
  49. avatar
    #117 Speartackle

    Gees………Gees………Moerse gees

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 08:41
  50. avatar
    #116 HeildAffies

    In die ou dae was ‘n koshuis daar om kinders van boere en myners in die platteland te laat skoolgaan, nie om kinders 1600km van hulle ouerhuise te laat rugby speel nie. Kinders het ook nie tot 3 ure elke dag in verkeer gesit om by ‘n gebeursde skool uit te kom nie. ‘n Beurs op skoolvlak het ons nie geken nie omdat ons skoolfonds so te sê verniet was. Meeste spelers het van A span op O/14 vlak tot 1ste span saamgespeel en elke A Span speler het presies geweet wie jaar op jaar op sy hakke is om mee te ding vir sy betrokke posisie. Net kinders wie se ouers getrek het, het van buite af ‘n posisie gevul. Maar in die ou dae het die beste Springbokke ook ander werk gedoen omdat rugby nie betalend was nie.

    Hierdie debat wat baie ouers, onderwysers, afrigters en spelers warm om die kraag het is ‘n direkte uitvloeisel van die geld wat in rugby invloei. En dis nou ‘n goeie ding dat skoolverlaters nou reeds blootgestel word aan die standaard van rugby op na-skoolvlak as gevolg van direkte befonsing.

    Ons moet net nie uit die oog verloor dat hierdie kinders is wat aan ons toevertrou is nie en dat die praktyk om kinders te beurs geensins bydra tot gesinsontwikkeling nie en dat hierdie kinders reeds blootgestel word aan verantwoordelikhede, teleurstellings en verpligtinge van ‘n volwassene nie.

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 08:37
  51. avatar
    #115 Rugbyman

    @AffieOuer: stem saam met jou! Ek hoop jou preek is vir jou eie affie kammerade ook? Ek het n sterk vermoede heildieaffie het dit begin met sy gereelde snedige kommentaar…

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 08:18
  52. avatar
    #114 AffieOuer

    Ouens genugtig ons onderrokke hang darem net te ver uit. Die manne in die Suide vind seker hierdie gekuif erg amusant. Nee man, ons is mos ouer as 10 en quite frankly is die debat mos nou lankal uitgedien!

    AbsolutMenlo is absolut reg – los tog die sideshows! As jou seun gelukkig is met sy skool van keuse, wie gee om wat se opinie die res huldig?

    Ek wil julle daag om vir ‘n slag saam te staan en die spanne in die Noorde te ondersteun en nie die heeltyd met mekaar fout te vind nie – daar is tog ‘n ou gesegde “eendrag maak mag” …. of het ons vergeet? :oops:

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 07:33
  53. avatar
    #113 AbsolutMenlo

    @Bere007: Stem 100% saam…vergeet van al hierdie side shows en speel die span wat teen jou op draf!! Geniet die rugby!!

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 07:11
  54. avatar
    #112 4×4

    @Leelu: op versoek van ‘n goeie vriend van my was ek behulpsaam met die skuif van die seun na kloof toe, meer spesifiek toe die aanmaning skrywes geval het…dit is jammer dat die skool nie wou voortgaan met hulle dreigemente nie want ons was gereed om die saak te toets en sou nogals regssekerheid gebied het rondom heelwat aspekte wat in skole rugby aan die gang is.

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 06:45
  55. avatar
    #111 4×4

    @Djou: ons kan die gesprek voortsit by WK. My opinie in kort is dat ‘n seun wat genader word met ‘n beurs nie noodwendig vrywillig skuif nie, maar word daai besluit deur sy ouers gedoen nadat die balansstate nagegaan is.

    Kom ons wees eerlik, in sekere gevalle gaan ‘n seuns se geluk nie in ag geneem word as die ouers R6k per maand kan spaar nie vernaam as die huidige ekenomiese klimaat in ag geneem word nie, dus myns insiens is daar ‘n wesenlike verskil tussen werwing met en sonder beurse. By eersgenoemde word die keuse gelaat om dit vrywillig te doen, by laasgenoemde begin eksterne faktore soos finansies ‘n rol speel heel moontlik ten kostes van die seun se eie belang

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 06:40
  56. avatar
    #110 4×4

    @Bere007: Dit is werklik interresant dat jy nou weer ‘n 1041 antwoorde gesprek wil heropen. Meeste van ons is alreeds by daai punt verby.

    Inteendeel meeste van ons glo ook nie dat Affies die Alfa en Omega is nie, en dat elke seun se EIE persoonlikheid bepaal in watter skool hy tuis sal voel.

    Voorts is dit so dat ons nie Tuks of Beeld speel nie en verkies om teen ander skole mee te ding…so what????? Dit gee immers aan julle geleentheid om teen ander skole te kan kompeteer en aan ons affies ouers die geleentheid om ons pretoria skole te ondersteun soos ons ook gedoen het met die Noord-Suid toernooi.

    Soos Rugbman opgemerk het het dit geblyk of die geheel van Pretoria vir die Suide ondersteun, dus stop maar die bashing en lewer konstruktiewe opinies.

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 06:36
  57. avatar
    #109 Bere007

    Ai manne dit darem maar erg as jy jou eie snert glo soos die Affie affiliates.Soos @Rugbymal genoem het moet julle asb nie daaraan stuur nie want wie gee werklik om . Enige skuldige se verweer is mos altyd ontken ontken ontken. Hulle speel mos in ieder geval hulle eie wedstryde en reekse op streng instruksies van die Dr wat soos twee jaar gelede nie in die Sondag koerant wou lees Garsfontein wen vir Affies nie. Toe ontrek hy mos maar eerder 5 dae voor die wedstryd en spin soos n gesoute spin Dr n web van leuens. My vraag aan Affies bly nog steeds: Wat is die verskil tussen n seun van Witbank in Affies se koshuis en n seun van Atlantis in Garsfontein of Menlo of Waterkloof se koshuis? Daar is geen verskil nie punt ! Kom ons geniet die seisoen ! Skole rugby is in elk geval meer opwindend as Super Rugby !!

    ReplyReply
    31 March, 2016 at 01:12
  58. avatar
    #108 AbsolutMenlo

    @Garsie10: Daardie twee weke van Beeld julle en Kloof is altyd ‘n hoogte punt van die seisoen. Hoop vir al die spanne die beserings bly weg.

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 23:14
  59. avatar
    #107 Garsie10

    @AbsolutMenlo: Rugbyman is reg die seuns sien uit na die herontmoeting met Menlo.

    Ons het KHS verlede jaar in die Tuks reeks gespeel, hulle span het heelwat verander sederdien. Sal gladnie omgee om hulle weer te speel nie. Het hulle verlede jaar gespeel met n voorry wat bestaan het uit twee flanke en n reserwe slot as gevolg van beserings.

    @Djou: @Rugbyman: Help asseblief as ek verkeerd is.
    Het gehoor dat indien n ” local ” seun na 4 Maart skuif mag hy nie vir sy nuwe skool in die Tuks of Beeld A span speel nie. Indien n speler verhuis van n ander provinsie en dan by n skool aansluit wat aan die Beeld of Tuks deelneem is bogenoemde nie van toepassing nie.

    @AffieOuer: Ja ek sien julle het ook n paar taai toffies om te kou. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 22:34
  60. avatar
    #106 Djou

    @4×4: Dit is reg – sekere skole het ‘n ooreenkoms in plek om mekaar te verwittig van skuiwe. Die ouers moet dan eers met die skool waarin die seun is gaan praat en die “probleem” bespreek. In meeste gevalle word dit opgelos en skuif die seun dan nie meer nie.

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 18:34
  61. avatar
    #105 Djou

    @HeildAffies:
    Jy het jou in die verlede al skuldig gemaak aan wanvoorstellings. Maar kom ek som al die bovermelde op aan die hand van Affies se antwoorde op 4 voorbeelde.

    1) ‘n Seun skuif na graad 8 na Affies – Affies se antwoord – hy is nie gewerf nie en skuif vrywillig en sal eerder vir Affies se B-span speel as vir die ander skool se A-span.

    2) ‘n Seun verhuis van Durban na Pretoria en skryf by ‘n ander skool in en nie by Affies nie – Affies se antwoord – hy is gewerf en met beurse, sakgeld ens. gelok na daardie skool. Affies glo nie die verhuisingstorie nie.

    3) Ander skole kry bewyse dat ‘n seun nie vrywillig geskuif het na Affies nie – en eintlik gewerf is – en verkondig dit.
    Affies se antwoord – Affies werf nie na graad 8 nie en seun het vrywillig geskuif. Hy was ongelukkig in sy huidige skool en dit is die rede vir die skuif. Die bewyse dat die seun gewerf is word bloot geignoreer of afgemaak dat dit nie Affies was wat die seun genader het nie, maar dalk ‘n ouer met verlangse verbintenisse met Affies.

    4) Ander skole werf en Affies kry geen Cravenweekspeler nie. Affies sê dit beteken Affies ploeg met eie kallers want die seuns in Affies wil in Affies wees. Die ander skole ploeg nie met eie kallers nie, want hulle het seuns gewerf – maar die seuns wil nie rerig in die ander skool wees nie. Hulle is net daar omdat hulle beurse kry en sou eintlik in Affies gewees het as dit nie vir die beurs was nie. Maar eintlik het die seuns nie beurse gekry nie en wil eintlik in die ander skole wees – maar Affies hou vol dit is beurse! :oops:

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 18:21
  62. avatar
    #104 Leelu

    @sewes: Ons het meer as slegs 2 o/13 blou bul spelers in die span. Praat onder korreksie – Craven week – 2 en XV tal – 3

    @4×4: Korrek. Dit het met die seun gebeur asook ‘n seun wat vanjaar by ons skool aangesluit het aangesien hy deur sy vorige skool gedreig is.

    Wil net noem dat beide seuns op eie stoom by ons aangesluit het en dat hul nie gewerf was nie, dieselfde as ‘n nuwe seun wat hierdie kwartaal na Affies geskuif het

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 18:03
  63. avatar
    #103 Rugbyman

    @4×4: Noem hulle wat jy wil… ooraktief, werwers whatever… feit is, hulle kan ‘n skuif moontlik maak as daar “struikelblokke” is wat so skuif moeilik maak… :roll:

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 17:37
  64. avatar
    #102 4×4

    @Rugbyman: Net vinnige vraag…is daar ‘n beletsel op seuns om A-spanne te speel indien hulle van skole verander in ‘n betrokke jaar. Ek verstaan dat daar ‘n ooreenkoms in plek is tussen onderskeie skole dat indien seuns skole wil skuif daar ‘n gentlemen agreement bestaan dat die onderskeie skole se hoofde sodanige skuif met mekaar kommunikeer en bespreek.

    Ek verstaan voorts dat die seun wat sewes na verwys juis so ‘n geval is dat die hoof nie die skuif gekondoneer het nie en dat hy derhalwe verhoed was om die res van die jaar A span te speel. Is daar enige substansie in?

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 17:36
  65. avatar
    #101 4×4

    @Rugbyman: Kan met oortuiging beaam dat my post op 69 verseker nie op julle toepassing geniet nie, maar veel eerder op die skool oorkant Andre T se kantoor.

    Ons weet mos nou al ‘n geruime tyd dat GW se hoof afset gebied uit Pretoria afkomstig is….hulle is deesdae ‘n oorwegend Afrikaanse skool en het voltydse tolk dienste in plek :mrgreen: :mrgreen:

    Dit verbly my ook dat jy meld dat dit individue is wat julle seuns genader het en nie afgevaardigdes van Affies nie, wat my noop om te glo dat dit dalk ooraktiewe ouers mag wees.

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 17:32
  66. avatar
    #100 Rugbyman

    @4×4: Die twee seuns wat deur individue van affies genader is om ‘n skuif te maak het betrekking… Hulle gaan nie skuif nie en uit respek vir hulle en hulle ouers wat my gevra het om nie hulle name te noem nie sal ek nie. Weet wel, daar is affie “werwers” wat met ouers en seuns praat NA graad 8, 9 en selfs graad 10 om “vrywillig” na affies toe te skuif… Ek het geen probleem as ‘n kind skuif nie wat my wel omkrap is die ontkenning dat dit gebeur en dan die arrogansie in sekere geledere wat reken dat kinders slegs na affies toe skuif omdat hulle daar wil wees maar as kinders na ander skole toe skuif slegs skuif om beurs en geldelike redes…

    Van ons huidige 0/17 groep het 5 seuns die skool verlaat in o/16… 4 na Glennwood en 1 na EG… het iemand my ooit hoor kla daaroor? Dit gebeur orals…

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 17:17
  67. avatar
    #99 Rugbyman

    @HeildAffies: Ja… as seuns affies toe skuif is dit slegs omdat hulle wil… as hulle na enige ander skool toe skuif kry hulle selfone, sakgeld, karre, strandhuise en ek weet nie wat nog als nie… jou arrogansie slaan my asem weg

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 17:04
  68. avatar
    #98 Rugbyman

    @4×4: Ek steur my rerig nie veel aan die ander skool in die Ooste se werwingstaktieke nie… as van ons seuns na hulle toe wil gaan is hulle welkom! Dit het al in die verlede gebeur en daai seuns het ons gesmeek om terug te kom… ons het egter geweier…

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 17:00
  69. avatar
    #97 Rugbyman

    @4×4: Ek skil maar min met jou ‘n appeltjie… ek weet van heelparty gevalle waar dit maar by julle ook gebeur het… kom ons begin nou nie die debat nie… jy weet mos dit gaan onaagenaam raak en jy weet mos daai huis is ook maar vol glas vensters… ek verwys na jou post no.69 hierbo…

    Lets all just be friends and love each other

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 16:57
  70. avatar
    #96 4×4

    @Rugbyman: waar kan ons julle rooster aflaai…soos bewys met die Noord-Suid Toernooi ondersteun ‘n groot groep Affies julle en sal ons ingelyks so wil voort doaa, veral met Beeld en Tuks toernooi.

    En ingelyks wil ek jou ook maan om nie te veel in te lees in die poaching van julle spelers deur Affies nie….die poaching word op ‘n heelwat hoër en meer winsgewende vlak deur ‘n ander skool in die Ooste gedoen.

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 16:48
  71. avatar
    #95 Rugbyman

    @AbsolutMenlo: Ons junior spannetjies sien baie uit na hulle 2de game teen Menlo… :wink:

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 16:43
  72. avatar
    #94 AffieOuer

    @Garsie10:
    Garsies vs Affies fixtures :
    1.Menlo x 2 1. Maritzburg College
    2 – EG Jansen 2. Glenwood
    3 – HJS Paarl boys 3. Boishaai
    4 – Paul Roos 4. Paul Roos (0/15 speel Kempton)
    5 – Paarl Gim 5. Outeniqua (Net XV, ander speel Paarl Gim op……………………………………. Wildeklawer)
    6 – Marais Viljoen 6. Westville
    7 – Grey College 7. Grey Bloem
    8 – Stellenberg 8. Slegs 0/14 en 0/16 -0/15 KHS
    9 – Helpmekaarx2 9. Helpmekaar
    10 – Waterkloof 10. Waterkloof

    Dan speel Affies ook:
    11. Nelspruit (slegs XV en 0/15 – 0/16 Boland Landbou)
    12. Diamantveld
    13. Jeppe
    14. KES
    15. PBHS
    16. Parktown (net XV)

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 15:05
  73. avatar
    #93 Speartackle

    @AbsolutMenlo: KHS het verlede jaar Tuks reeks Groot skole 11-6 teen Transvalia in finaal gewen en toe 28-0 teen hulle verloor in kwarteind Beeld

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 13:25
  74. avatar
    #92 AbsolutMenlo

    @Garsie10: @Speartackle: Stem saam daai twee Menlo games maak dit ‘n taai toffie :lol:

    Kan KHS in Tuks speel

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 13:17
  75. avatar
    #91 Speartackle

    @Garsie10: Ek dink julle kan maar net bitter bly wees julle hoef nie KHS te speel

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 13:00
  76. avatar
    #90 Garsie10

    Sal graag wil sien hoe vergelyk die ander PTA skole se fixtures met ons fixtures vir die seisoen.
    1 – Menlo x 2
    2 – EG Jansen
    3 – HJS Paarl boys
    4 – Paul Roos
    5 – Paarl Gim
    6 – Marais Viljoen
    7 – Grey College
    8 – Stellenberg
    9 – Helpmekaar x 2
    10 – Waterkloof

    N moontlikheid van Monnas in die Beeld uitspele is ook nie uitgesluit nie.

    Volgens my n taai toffie vir enige skool.

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 12:54
  77. avatar
    #89 sewes

    @Garsie10:Ek het gewonder waar om ons op 9April teen tuine speel.

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 12:26
  78. avatar
    #88 4×4

    @Garsie10: daar is 2 privaat skole in Garsies se direkte opvanggebied en sal dit dus ook sin maak dat seuns wat presteer op sport gebied van die skole na Garsies skuif agv hulle ligging. My dogter is in een van die privaatskole en is die tendens ook dat die kinders hulle primere fase in die skole voltooi en dan die sekondere fase na ander hoërskole skuif onder andere weens die koste implikasie by die privaatskole.

    Daar is myns insien niks verkeerd dat sie seun Garsies toe geskuif het nie, en as sy pa ‘n oud affie is, hats off to him, want hy het sy seun geplaas waar hy wil wees.

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 12:06
  79. avatar
    #87 slagter

    @Garsie10: Ek het so gehoor saterdag by die skool. Dis jammer, maar daar moet tog n rede wees en ek dink dis n geval van die seuns van die begin af nie daar wou wees nie.nou moet hulle weer begin bou

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 11:47
  80. avatar
    #86 Garsie10

    Ek wil net graag noem dat daar oor die laaste 4 jaar meer as 25 seuns van Laerskool Tuine na groot skole soos Affies, Menlo en Garsies is en presteer.
    Hoe hulle daar gekom het, gewerf, ge beurs, uit eie wil is nie hier ter sprake nie, wat wel ter sprake is is die feit dat n klein skooltjie soos Laerskool Tuine daardie seuns tot so n mate ontwikkel het dat hierdie groot skole baatvind deur hulle teenwoordigheid.
    Van hierdie seuns maak n verskil regoor die ouderdomsgroepe tot by die oop en eerste spanne vandag.

    Een van die seuns is nou klaar met skool en speel vir n groot unie vandag.

    Ek haal my hoed af vir Mnr. Jaco Snyman en sy personeel – well done julle.

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 10:38
  81. avatar
    #85 Rugbymal

    @Garsie10: @AbsolutMenlo:

    I would not even bother to respond to any of the comments / statements made in arrogance from Affie affiliates.

    Garsies you guys are doing a great job and the effort is seen in the results that you guys are producing.

    Menlo hasn’t got the recipe right yet i think but they are doing sterling work in building there school.

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 10:02
  82. avatar
    #84 Garsie10

    @slagter: Glenwood het n paar van hulle spelers van verlede jaar verloor, weet Monnas se huidige 8 was verledejaar by Glenwood. Groot verlies vir Glenwood.

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 09:53
  83. avatar
    #83 Garsie10

    @sewes: Stem saam met jou. Weet julle het twee seuns wat skole provinsiaal gespeel, weet ook die een het verlede jaar gedurende die seisoen na Kloof geskuif omdat hy ongelukkig was by die skool waar hy was, hy kon egter nie verlede jaar A span speel nie want hy het te laat geskuif, ek het geen probleem daarmee nie.

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 09:43
  84. avatar
    #82 Garsie10

    @HeildAffies:

    Net nog n regstelling.

    Die huidige sewe wat laasjaar hakker gespeel het kom van n privaat skool uit die Ooste van Pretoria, n klipgooi van Garsfontein af. Hy het nie o/13 provinsiaal gespeel nie en hy is nie gewerf nie. Hy het eers o/13 begin rugby speel op klub vlak, nadat hy dit geniet het, het hy besluit om na n Hoerskool te gaan wat wel rugby speel. Nadat hy saam met sy ouers opedae en wedstryde van die skole in die omgewing bygewoon het het hy op Garsies besluit.
    Sy Pa n oud Affie het sy besluit gerispekteer en hom by Garsies ingeskryf.

    Wat die span se performance betref stem ek saam dat hulle tans onder presteer, hulle word gery deur beserings en sukkel om as n span gevestig te raak.

    Sit tans met drie ernstige beserings in sleutel posisies wat dit ook nie beter maak vir hulle huidige toekoms nie. Twee gebreekte sleutelbene en n seun wat beseer was wat op toer weer begin speel het, het weer n nuwe besering opgedoen het en word vandag geopereer.

    Die span gaan nou deur n moeilke tyd maar as n span glo hulle hulle seisoen sal beter eindig as wat hy begin het. Hulle het steeds ons volle ondersteuning en ons glo dat hierdie tydperk net hulle karakter en spangees kan toets en verbeter.

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 09:28
  85. avatar
    #81 sewes

    Daar is niks verkeerd met werwing in graad7 nie daarna word dit kinder handel. ek weet van baie ouers wat redelik boos is omdat hulle seuns tot graad 11 in top spanne speel en dan vervang word met gekoopte spelers.
    @Garsies10:Julle manne is besig en dis goed so.kloof het een vyftiental en een cravenweek spelers ook so twee bulle van die klub span.

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 08:21
  86. avatar
    #80 HeildAffies

    @Djou: @Garsie10: Die draad gaan mos oor 2016 se O/15’s, en nie hierdie jaar se O/14’s nie? Net so praat ek van julle huidige 7, blykbaar voorry gespeel laasjaar, en nie laasjaar se Nr 7 nie. Maar terug by die punt; Met so ‘n CV wat jy hier plaas, behoort die span mos baie giftiger te wees?

    Die Affie ouers het nie nodig om julle spelers te werf nie, een van die wat jy hierbo noem, probeer nou sommer vanself Affies toe kom. Wat feite agtermekaar kry betref, stel ek voor jy haal eers die balk uit jou eie oog.

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 08:07
  87. avatar
    #79 kosie

    @Speartackle: Jy sal ‘n beter poging met jou cv moet aanwend voor iemand jou op hul werf sal wil toelaat veral aangesien jy ‘n erkende reisiger is. :mrgreen:

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 07:52
  88. avatar
    #78 Speartackle

    Ek het besluit om weer my hoërskoolloopbaan te hervat

    Wil iemand my nie asb werf nie?

    Ek is bereid om te reis

    Ek waarborg n happy ending

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 06:45
  89. avatar
    #77 4×4

    @Djou: djou. Ek dink die gerugte van die 2 garsies seuns was afkomstig van Rugbyman wat onderneem het om die aangeleentheid te ondersoek en dan te rapporteer wie die skuldiges is.

    Jy het ook nagelaat dat een van julle 1ste span spelers ook baie sterk oorweeg het om die skuif na affies te maak maar as gevolg van die posisie wat hy speel is die posisie gevul in affies se span deur ‘n seun wat in die Bulle se onder 18 cravenweek span is en het dit die seun weerhou om die skuif te maak.

    Wat ek wel weet is dat soos slagter tereg verwys daar wel werwing gedoen word deur ouers, want elke ouer wil mos glo dat sy kind in die beste skool is, en vir die beste span speel. Soms weet ek dat kinders ook wil skuiwe maak omdat hulle onseker is of hulle in die oopspanne gelyke geleenthede gaan kry as gevolg van werwing praktyke in die geval dat hulle nie na wense ontwikkel het nie.

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 06:29
  90. avatar
    #76 AbsolutMenlo

    @slagter: Alles deel van ‘n proses…daardie wenne waarna jy verwys gebeur al reeds in al die ouderdomsgroepe die laaste 5 jaar Bv. Ons 0/16 groep het 2015 Glenwood (top 5) en Paarl Gim gewen, 2016 weer vir Paarl Gim gewen en slegs met 7 punte teen PB veloor. Ja, ons eerstes nog nie konstant daar…maar dit kom. Die feit is in Pretoria is daar die afgelope 5 jaar baie meer opsies (skole) vir rugby spelers. Menlo Garsfontein Kloof Eldo en ander speel ook deesdae in al die groot toernooie met ‘n added bonus BEELD. Jy sal verbaas wees hoeveel rugbyspelers wil BEELD speel.

    ReplyReply
    30 March, 2016 at 06:13
  91. avatar
    #75 Garsie10

    @HeildAffies: @Djou:

    HeildAffies net n paar regstellings:

    Na aanloop van jou bewerings ten opsigte van cravenweek spelers in Garsies net die volgende:

    1 – vyftiental – Bulle
    7 – geen provinsiale span
    8 – cravenweek – Bulle
    9 – cravenweek – Boland
    10 – vyftiental – Bulle

    Drie van die seuns kom van Tuine se “giftige o/13” span af ja , net soos drie van hulle maats by Affies insluitende julle kaptein die ander twee by Affies speel nie A span nie.

    Die drie seuns by Garsies was ook deur Affies genader maar hulle wou Garsies toe gaan anders het julle dalk ses tuine seuns gehad in julle o/15 groep.

    Ek was toevallig by die naweek by Affies toe van julle ouers weer vir ons 8 gevra het wanneer kom hy oor Affies toe, klipharde werwing deur Affies se ouers.!!!

    Dink asseblief voor jy dinge kwyt raak en afbrekend praat van ander as jy nie al die feite het nie.

    Kan jou belowe tussen Affies en Menlo het julle baie meer cravenweek spelers as Garsies as jy wil kan ek vir jou hulle name gee want ek ken hulle almal.

    Die spelers waarna Djou verwys wat vanaf Garsfontein laerskool en Tygerberg kom is seker die jaar se o/14 groep want daar is die jaar geen seuns van Tuine by Garsies nie.

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 23:43
  92. avatar
    #74 slagter

    E@AbsolutMenlo: my punt is die volgende die tyd en geld wat menlo insit in so span dink jy nie dat dit tyd is dat julle vir Paul roos ook moet wen nie, stellenberg marais viljoen ens is nou nie op die selfde vlak. Ek praat van Grey,PBH,Paarl gim en daai manne. Maar soos ek hierbo sê hoe meer sterk rugby skole daar is hoe beter

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 22:31
  93. avatar
    #73 slagter

    Ons gaan vir n 100 jaar hieroor praat en nie altyd saamstem nie.Ek wil net voorstaan ek is bly dat julle seuns nee gesê het want dit wys inbors.Dit is n probleem dat ń span afwaarts beweeg van onder 14 af in pleks van opwaart. Soos nou met glenwood. Ek dink affies se span het net 1 seun by gekry waarvan ek weet

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 22:23
  94. avatar
    #72 AbsolutMenlo

    @slagter: Menlo 0/15: Wen Garsfontein 17 – 5; Marais Viljoen 76 – 6; Westville 20 – 3; Stellenberg 14 – 12. Verloor slegs teen Paul Roos wat ‘n uitstekende span het 26 – 14. Jy seker hulle vaar nie te goed nie…

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 21:52
  95. avatar
    #71 Djou

    @4×4: Baie interessante redenasie – wat ongelukkig aanvegbaar is, want ons is almal bewus van seuns wat na graad 8 uit ander skole na Affies gekom het. Dit gebeur gewoonlik na onder-ouderdomsgroepweke. En dan was daar die onlangse poging van Affies om 2 van Garsies se 0.16-spelers te probeer werf – hulle het gelukkig nee gesê sonder om 2 keer te dink. Dit kan ongelukkig nie weggepraat of weggeredeneer word nie. Ek dink jy was nie bewus daarvan gewees nie anders sou jy nie die bewering gemaak het nie.
    Maar my definisie is ‘n bietjie anders – eie kallers beteken vir my dit is die seuns in jou omgewing. Maar soos jy sê dan sal Affies bykans leeg wees. So ek dink die term wat gebruik was is verkeerd.
    @slagter: Daar is ‘n verskil tussen dom werf en slim werf. Om nou een voorbeeld van dom werf aan te haal en dan te sê dit werk nie is so goed as om een goeie diensleweringprojek van die regering op te haal en dan te beweer die regering funksioneer goed.
    En ek kan jou verseker die seuns in Garsies wil daar wees – daarom dat die 2 o.16-seuns nee gesê het vir Affies. Soos jy sê mens kan nie koop en beurse stop nie, maar die lojaliteit van ‘n seun wat hard werk en by daardie skool wil wees sal altyd seëvier.

    En ek wag steeds op die Affieman om te sê waarom hy dink Garsies se o.14’s is nie giftig nie. Ja, hulle het teen Menlo verloor wat self ‘n baie goeie span het – na hulle 2 oefeninge gehad het en toe hul eerste wedstryd teen Menlo moes speel (amper soos jul o.14’s teen Helpies).
    Maar as jy daarna vir EG Jansen met 20-8 wen, dan vir Paarl Boishaai met 17-14, vir Boland Landbou met 19-12 en vir Westville met 20-12 kan jy seker nie so sleg wees nie.

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 20:05
  96. avatar
    #70 slagter

    Glenwood het laasjaar n monster 0-14 span gehad en almal was omtrend afrikaanse seuns van oral in die land die meeste op beurse. Die jaar as 0-15 het hulle al drie hul wedstryde in paarl verloor. So dit is duidelik dat die koop nie werk nie. Speel met die seuns wat daar wil wees dan sal hulle alles gee.menlo se onder 15 span het nie veel beter gevaar nie.onthou dat net 30% van onder 13s weer onder 18 cravenweek speel.die res is waar ontwikkeling en afrigting inkom.Mens kan nie die koop en beurse stop nie maar lojaliteit van n seun wat hard werk en by daardie skool wil wees sal altyd seevier

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 19:38
  97. avatar
    #69 4×4

    @Djou: wat ons voorts daarmee bedoel is dat ons seuns deur die ouderdom groepe kom om eventueel hetsy vir A span of Wit Bulle te speel.

    Daar is mos ‘n tendens by sekere skole dat as die seuns wat deur hulle ouderdom groepe kom nie na wense ontwikkel het wanneer hulle oop spanne speel nie, hulle eenvoudig seuns uit ander skole werf om daardie gate toe te stop.

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 19:33
  98. avatar
    #68 4×4

    @Djou: djou as die seuns uit Affies se “opvang gebied” moet kom, gaan die skool se naam waarskynlik eerste verander word en daarna sal sokker heel waarskynlik die meeste aansien geniet.

    As ons verwys na eie kallers is dit seuns wat na Affies gekom het omdat hulle daar wou wees, en nie daar is op grond van beurse nie.

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 19:27
  99. avatar
    #67 Djou

    @HeildAffies: Hoekom dink jy Garsies se o.14’s blyk nou nie meer so giftig te wees nie?

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 17:58
  100. avatar
    #66 Djou

    @Jottie: Stem hier saam met AbsolutMenlo. Wat beteken eie kallers? Is dit kinders uit die Affie-omgewing of sluit dit kinders in die Garsies/Menlo-omgewing in?

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 17:54
  101. avatar
    #65 Djou

    @HeildAffies: Nie seker oor die aantal Cravenweekspelers nie, maar beslis is die grootste gros van Laerskool Garsfontein en Tygerpoort.
    Hulle is mos in ons omgewing en dit is hoe dit hoort. Dit is vir Garsies ‘n groot prestasie want vir die eerste keer in die skool se geskiedenis kon ons die seuns in ons omgewing werf om Garsies toe te kom – Cravenweek of nie.
    Oor die Tuine – Garsies het 5 jaar gelede daar begin werf en die sukses van die seuns by Garsies het gemaak dat Garsies ook daar ‘n goeie ondersteunerbasis opgebou het. So, dinge gebeur nou natuurlik sonder dat groot werwing hoef te gebeur.

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 17:52
  102. avatar
    #64 AbsolutMenlo

    @kosie: :lol: dink ons moet almal by ‘n vyfster gaan in boek.

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 16:11
  103. avatar
    #63 AffieOuer

    @kosie: Magtig ou Koos wat het jy gesnuif om so skitterende pittige Afrikaanse stuk die lig te laat sien? Meeste van ons sit en nonsens praat op die blog want die naweek was te lekker en terug in die kantoor voel soos ‘n straf vir ‘n groot sonde….boonop is dit nog ‘n week skoolvakansie en sal ons ons rugbytande in ‘n bakkie met strident op die wasbak moet los vir nou… :mrgreen: :mrgreen:

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 16:09
  104. avatar
    #62 kosie

    Ons is darem ‘n klomp komplimenterende ouens hier op die blog!

    Van ons ploeg met kallers wat ander se osse is, daar is oneenigheid oor ‘n witbul se herkoms en party gebruik klaarblyklik pille wat die gal werk en ander is onder die invloed van die een of ander aartappel konkoksie want alles is Absolut. Ek het nie gedink alles is so absoluut of regied hier op die blog nie en al wat ons nou kort is ‘n vierwiel voertuig om ons bere broers te karwei.

    As ons so aangaan gaan die boys, haaie en pa’s die een of ander katestrofe beleef, nie net in die laeveld nie, maar gaan hulle die ander se T’s ook wil oorneem met ‘n wapenkneg of spies wat die rugbymanne goed boos gaan maak.

    Kan ons nie so bietjie vrede verkondig voordat ons almal rooi sien nie; en die rooi is nie beet waarna ek nou verwys nie. Dis in teenstelling met party ouens wie se bloed blykbaar groen is en ander se heil kan bewerkstellig.

    Geniet die rugby. :mrgreen: :mrgreen:

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 15:30
  105. avatar
    #61 HeildAffies

    @AbsolutMenlo: Eintlik is dit ploeg met ‘n ander man se kallers, maar osse ploeg mos sterker :wink:

    Ek wou eintlik vir @Djou ‘n punt illustreer.

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 15:08
  106. avatar
    #60 4×4

    @AbsolutMenlo: Ek verneem dat julle Menlo Ouers deesdae so in touch is met julle emosies dat julle selfs huil as ‘n Tiger Wheel & Tyre advertensie gebeeldsaai word….is dit ook een van hulle wiele waarna jy verwys?

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 14:50
  107. avatar
    #59 AbsolutMenlo

    @4×4: HeildAffies (45 bo) het verwys na osse…daarom die aanhalingstekens….die wiel draai nie net Menlo nie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 14:45
  108. avatar
    #58 4×4

    @AbsolutMenlo: Totdat Menlo op 1ste span vlak kompeterende wen rugby speel stel ek voor jy bly Absolut Stil, ons weet mos nou al ‘n geruime tyd dat Menlo bitter graag erkenning wil geniet as ‘n rugby skool….wel daai wiel draai werklik stadig en stel ek voor dat jy dalk ‘n klousule in jou testament inkorporeer om nog geldjies te bemaak…want ek dink nie dit gaan in jou leeftyd gebeur nie…. voorts neem ek aan dat aangesien jy na ons seuns as osse verwys jy geen beswaar het as ons na julle gekoopte beurshouers as prostitute vewys nie né….daar word mos nie onderskeid.getref tussen grade van neerhalende kommentaar nie, of hoe?

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 14:36
  109. avatar
    #57 Andre T

    @BrotherBear: Die raad is volop ou maat…….lol

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 13:14
  110. avatar
    #56 BrotherBear

    Andre T: Het gedink jy het ‘n sin vir drama en alles wat daarmee saamgaan. Jy mag maar vra indien julle so bietjie game-planning raad wil he. Sal jou kan verwys – hehehe

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 13:01
  111. avatar
    #55 AffieOuer

    @AbsolutMenlo: Jy is “absoluut” snaaks. My seun merk die naweek op “Pa as daai tannie weer vra waar is Menlo dan antwoord ek ‘tannie draai absoluut links'”.

    Affiegroete uit Groenkloof :mrgreen:

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 12:39
  112. avatar
    #54 Andre T

    @BrotherBear: Dit klink so onheilspelend

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 12:22
  113. avatar
    #53 BrotherBear

    Welgedaan Helpmekaar met baie goeie resultate. Het so ‘n idee julle gaan Klerkies later in jaar weer raakloop. Sakie kan dan reggestel word ;-)

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 12:17
  114. avatar
    #52 Andre T

    @AbsolutMenlo: Gooi maar Groenkloof ook in net om die markwaarde bietjie te lig

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 11:40
  115. avatar
    #51 AbsolutMenlo

    @Jottie: Sterkte ook vir julle vir die res van die seisoen! Die span gaan verseker dop gehou word.

    Moet net nie geflous word deur Affies se “eie osse” nie…hulle kom van oral…

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 11:36
  116. avatar
    #50 Andre T

    @Jottie: Lol……sou graag ook dit wou weet. Dink nie daai ref moet ooit daar agter die Tivoli Hotel rondloop.

    Ek is nou nog liries oor daai wedstryd teen Helpmekaar, flippet hulle het goed gespeel……daai laaste 3 deur die 9 na die 8 van sy eie doellyn weggebreek het was puik.

    Gister by St John’s het van die Affie ouers my vertel die KHS ouers en spelers is gladnie ongelukkig oor die beslissings nie en dat Jo of Piet rooikaart gekry het oor n onkantbeslissing

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 11:19
  117. avatar
    #49 Jottie

    @Andre T: Een ouer het gese dieselfde ref is verlede jaar deur ‘n afrigter gevoeter in ‘n wedstryd tussen 2 Pretoria spanne. Of dit waar is weet ek nie.

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 11:06
  118. avatar
    #48 Speartackle

    Wat vir my nogal baie opvallend was van die KHS wedstryd teen die hoogaangeskrewe Helpmekaar span Donderdag, toe die eindfluitjie blaas met die telling 29-10 in KHS se guns was daar geen luidrugtige gejuig en op en af springery deur KHS. Baie nederig in hul oorwinning.

    Don Shula, een van die bekendste NFL afrigters van die Miami Dolphins het altyd gesê as jy wen of presteer…………”Act as if you have been there before”

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 10:19
  119. avatar
    #47 Speartackle

    @Jottie: Hoor hoor Jottie………….Werk en Glo

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 10:11
  120. avatar
    #46 Jottie

    Dankie aan Affies vir die geleentheid wat jul die kinders gebied het. Vir die ouers met afbrekende kommentaar @ die Klerksdorp ouers – doen self ondersoek. Moet se die Klerksdorp span het naam gemaak. Vir Affie seuns om so bly te wees om met Klerksdorp af te reken beteken vir die Klerksdorp seuns geweldig baie. Net aan die manne wat bespiegel – Klerksdorp seuns kom almal uit die area. Geen seun is “gekoop” uit ‘n ander streek nie. Ons ploeg ook met eie kallers. Vir ons afrigters (Jo en Piet)- dankie dat jul opkom vir ons seuns wanneer hul te na gekom word. Sterkte aan al die seuns vir die jaar wat voorle.

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 10:03
  121. avatar
    #45 HeildAffies

    Baie geluk aan die Affiemanne!

    Dis lekker om te sien hoe ‘n span ” met sy eie osse op eie stoom kan ploeg”

    @Djou, ek dink Garsies het baie meer Cravenweek spelers as Waterkloof en Affies saam. Julle 1, 7, 8, 9 en 10 was mos almal daar? En dis nie waar dat meeste van julle spelers uit Garsfontein Laer en Tygerberg kom nie. Julle het ‘n klomp van Tuine se giftige O/13 span “gewerf”, wat nou nie meer so giftig blyk te wees nie.

    :lol:

    ReplyReply
    29 March, 2016 at 09:09
  122. avatar
    #44 4×4

    Dankie aan al die skole wat deelgeneem het aan die Francois Swart rugby week en gehelp het on dit ‘n week van goeie rugby en great memories te maak!

    ReplyReply
    28 March, 2016 at 17:24
  123. avatar
    #43 slagter

    Laaste dag se rugby was maar stadig ek dink die manne was klaar 3 games in 5 dae is erg. Welgedaan al die wenners

    ReplyReply
    28 March, 2016 at 17:16
  124. avatar
    #42 slagter

    Affies 32-3

    ReplyReply
    28 March, 2016 at 16:47
  125. avatar
    #41 Garsie10

    Kloof het vir KES ook afgestof. :lol:

    ReplyReply
    28 March, 2016 at 16:28
  126. avatar
    #40 Garsie10

    @4×4: Wenne vandag vir:

    Jeppe vs Nelspruit
    Klerksdorp vs Swartkops
    Kearsney vs Eldo’s
    Monnas vs Barbarians
    Helpies vs EG Jansen
    Affies vs Kempies

    Het ongelukkig nie al die tellings nie.

    ReplyReply
    28 March, 2016 at 16:20
  127. avatar
    #39 Djou

    @4×4: Dink uit die o.15-span het Menlo en Waterkloof bykans al die Cravenweekspelers gewerf. In die o.14’s het Menlo het ook die meeste. Ek weet Garsies het die grootste gros van Garsfontein laerskool en Tygerberg gekry en sommige het Cravenweek gespeel.

    ReplyReply
    28 March, 2016 at 16:05
  128. avatar
    #38 4×4

    @slagter: het julle dalk vandag se uitslae?

    ReplyReply
    28 March, 2016 at 15:40
  129. avatar
    #37 4×4

    @slagter: Dink my onkunde word daaraan toegeskryf dat Affies in die verlede amper ‘n hele cravenweek span getrek het, maar die werwing van ander Pretoria skole het ook aansienlik verbeter….nie te min cravenweek of nie, die seuns speel 100% vir mekaar en wen of verloor hulle geniet ons ondersteuning 110%.

    ReplyReply
    28 March, 2016 at 13:23
  130. avatar
    #36 slagter

    @4×4 jip die onder 15 span hier by die toernooi

    ReplyReply
    28 March, 2016 at 10:59
  131. avatar
    #35 bison

    @slagter: soos in enige toernooi gaan daar baie ure en dae se beplanning in so ‘n toernooi in en ek kan ook net die onganiseerders gelukwens want hierdie toernooi word beter en beter elke jaar. Dit kan ook gesien word aan die aantal toeskouers wat hierdie jaar die toernooi bywoon – die kompetiesie en die gees van die wedstryde is baie goed. Vandag is daar weer ‘n paar harde wedstryde wat enige span se kan toe kan gaan. Sterke aan al die seuns! Wat my aanbetref doen hierdie onder 15 span die woord Affieguts baie goed gestand en kan hulle hierop voorbou.

    ReplyReply
    28 March, 2016 at 09:43
  132. avatar
    #34 4×4

    @slagter: verwys jy na die onder 15 span se cravenweek spelers?

    ReplyReply
    28 March, 2016 at 08:30
  133. avatar
    #33 Andre T

    Daar is mos maar altyd …..my storie…..jou storie ……en die regte storie……hang ook af van watter kant jy kyk en hoe diep jy erens jou kop wil indruk…………ek wil net asb nooit my kop in enige ref se agterent indruk……..ek glo ook nie daar is anyway meer plek nie

    ReplyReply
    28 March, 2016 at 08:03
  134. avatar
    #32 slagter

    Dis n great toernooi en goed gereel deur affies.moenie oor die refs praat as jy nie self hier was om dit te sien nie.baie mense wil iemand blameer as hulle span verloor.affies het klersdorp onder geweldige druk gehou en voor begin oorheers dis maar wat gebeur het niks met ref te doen nie@4×4 die affie span het 4 cravenweek spelers,wing hakker,scrummy en n flank van grey bloem af

    ReplyReply
    28 March, 2016 at 07:53
  135. avatar
    #31 4×4

    Soos affieouer opmerk…wat verwag word is emosionele volwassenheid van skeidsregters….dink ‘n paar bloggers het ook nog nie daai stadium bereik nie….

    ReplyReply
    28 March, 2016 at 07:13
  136. avatar
    #30 AbsolutMenlo

    @Speartackle: Waar woorde die wiel draai en hy begin momentum kry…

    ReplyReply
    27 March, 2016 at 22:38
  137. avatar
    #29 4×4

    Ek verstaan die mammas in Klerksdorp het almal nou sekretariele kursusse voltooi en hulle telefoon etiket opgeskerp vanweë die belangstelling van ‘n skool in Pretoria om die KHS seuns se dienste te bekom…..

    ReplyReply
    27 March, 2016 at 17:32
  138. avatar
    #28 Andre T

    @4×4: Daai hele gr 7 span van hullle in 2013 is nou die KHS span……..verstaan jy nou as daar in die Potch Herald geskryf word Saamtrek verwoes Helpmekaar en Affies binne 3 dae…….lol

    ReplyReply
    27 March, 2016 at 17:27
  139. avatar
    #27 4×4

    @Andre T: Saamtrek gee my nagmerries…kon baie goed onthou het hoe ek as jong Laerskool Mooirivier klong pakslae gekry het in die Wes-Transvaal Finaal by Saamtrek….baie goeie laerskool.

    ReplyReply
    27 March, 2016 at 17:24
  140. avatar
    #26 Andre T

    @4×4: Ag kom ons vergeet dit maar……dalk sou dit seker net te erg gewees het as Laerskool Saamtrek se spannetjie twee sulke 2 fenominale skole in 3 dae pak gegee het

    ReplyReply
    27 March, 2016 at 16:48
  141. avatar
    #25 4×4

    @Leelu: Dit is ook ongelukkig soms die persepsie dat as jy Affies wil wen moet jy intimederende rugby speel…ons seuns is ook seuns en verwag affies altyd ‘n goeie wedstryd van hulle opponente binne die reëls van die spel.

    Speartackle….blyk dat jy mening toegedaan is dat affies onregverdig bevoordeel is…dalk agv tuisveld voordeel. Soos Boishaaipa elders op die blog opmerk…die teken van ‘n werklike goeie span is dat hulle die vermoë het om ten spyte van swak besluite nog steeds ‘n weg vind om die game te wen….dalk is KHS nie so goed nie…of Affies beter as wat algemeen aanvaar word…

    In my mensehegenis het ek nog nooit van ‘n afrigter gehoor wat ‘n rooikaart gekry het nie…maar dan weer het ek in Potch groot geword en daar was 2 dinge wat uitgestaan het van die myners..hulle vermoë om appels te swaai en natuurlik die maggs op hulle karre….hulle coach het dalk ‘n nice kar gesien met gedropde suspension, low profile tyres met Tiger Wheel en Tyre Maggs en moes die veld dringend verlaat om die meesterstuk te aanskou…

    ReplyReply
    27 March, 2016 at 16:40
  142. avatar
    #24 Speartackle

    Ek verstaan nie hoe kan n span met 2 driee teen 3 strafskoppe op n staduim voorloop maar aanhoudend gestraf word vir geniepsige spel……ek begryp dit nie…….en die ou handjievol underdogs ook nie……maar toemaar…….daai wiel draai stadig…..en in die rondte

    ReplyReply
    27 March, 2016 at 16:28
  143. avatar
    #23 Leelu

    Veels geluk met jul wen Affies. Julle het karakter getoon deur die wedstryd onder moeilike omstandighede te wen. Die KHS seuns het hard probeer om julle te intimideer met geniepsige en “van die bal” spel. Hulle was gelukkig om nie meer geel kaarte te kry.

    ReplyReply
    27 March, 2016 at 15:59
  144. avatar
    #22 AffieOuer

    Die strafskop that send the coach packing (rooikaart) was nadat n KHS seun myle onkant was. Ons kan lang debatte hou oor die kwaliteit van skeidsregterbesluite – die ding wat n ou nie hier uit die oog moet verloor nie is dat n mens meer emosionele volwassenheid v n volwassene verwag, VERAL ook as hy die coach vd span op die veld is. Ons was al almal in n situasie waar ons nie met besluite vd skeidsregter saamgestem het nie maar ons het steeds n verantwoordelikheid om n voorbeeld vir die seuns te stel. Ek dink die rooikaart was gepas (en so ook die res vd skare wat die toekenning v d rooikaart spontaan gecheer het)

    ReplyReply
    27 March, 2016 at 14:42
  145. avatar
    #21 4×4

    @Speartackle: die 19-12 telling was die onder 14 telling…Helpies het Affies se onder 15’s 26-25 gewen….dalk was dit ‘n afdag vir affies aangesien dit die 1ste game van die seisoen was.

    Met KHS pel van my gesels wat my meegedeel het dat die strafskoppe toegeken is weens druk waaronder KHS verkeer het…was nie self by game nie en sal objektiewe weergawe van Andre T waardeer.

    ReplyReply
    27 March, 2016 at 14:26
  146. avatar
    #20 Speartackle

    Nogal eienaardig dat n span wat Helpmekaar 29-10 oorrompel het en wat op hul beurt Affies met 19-12 afgestof het soveel strafskoppe afstaan……..????????

    Hulle het seker Vrydag op hul afdag n nuwe reelboekie bestudeer

    ReplyReply
    27 March, 2016 at 14:09
  147. avatar
    #19 4×4

    @Andre T: neem aan die strafskop telling moes redelik in affies se guns wees wat die KHS afrigters seker genoop het ‘n paar kragwoorde te swets….is ek reg in my opsomming?

    ReplyReply
    27 March, 2016 at 13:43
  148. avatar
    #18 4×4

    @Andre T: andre….sien beet mors met jou….dit is nog nie 1 april nie maar jy het ‘n affies trui aan….lyl heelwat beter as die monnas een, dalk ‘n nuwe mode guur

    ReplyReply
    27 March, 2016 at 13:27
  149. avatar
    #17 Andre T

    @scrummie: Kan jy dalk so gaaf wees en die strafskoptelling asb vir die publiek deurgee?

    ReplyReply
    27 March, 2016 at 09:10
  150. avatar
    #16 AffieOuer

    Ons is baie trots op ons 0/15 spannetjie EN hulle afrigters. Hulle wys ongelooflike karakter en hulle samespel verbeter met elke wedstryd. Ons hou hulle ontwikkeling gretig dop

    ReplyReply
    26 March, 2016 at 18:22
  151. avatar
    #15 scrummie

    Affies wen 16 – 10. Baie swak gedrag vd Klerksdorp afrigters. 1 afrigter het rooikaart gekry agv sy gedrag langs veld.

    ReplyReply
    26 March, 2016 at 17:04
  152. avatar
    #14 4×4

    @Vyfster: Affies se onder 15 groep was laasjaar op 34 in SA gerank, en gegewe KHS se reputasie is hulle verseker die gunstellinge om Saterdag te wen, tensy daai Affies Guts dalk ander planne het.

    Ons is baie trots op die seuns want dit is die eerste groep wat uit geen craven week spelers bestaan nie en ploeg Affies dus hier 100% met hulle eie kallers. Die seuns het myns insien merkwaardig verbeter van laasjaar na vanjaar en maak dit ons opgewonde om hulle vordering dop te hou na onder 16 vlak. Dit gesê wil ek nie insinueer dat hulle die jaar ‘n Top 5 gaan haal nie want daar lê nog baie ontwikkeling voor……maar nie te min dit is ‘n span wat die spreukwoord affie guts verpersoonlik.

    ReplyReply
    26 March, 2016 at 04:45
  153. avatar
    #13 4×4

    @Vyfster: Ek verskil wesenlik met jou siening ten aansien van groot skole v makro skole. Die tendens is deesdae dat baie geld, beurse ens. deur Groot skole geinvesteer word in hulle onderouderdom groepe ten einde baie sterk onderouderdom A- spanne daar te kan stel. Helpmekaar se onder 14 en 15 spanne is so te sê “gehand pick” en jy kon dit ook aflei uit hulle onder 16 groep van laasjaar vernaam as daar gelet word op die hoeveelheid seuns wat opgeneem was in die Grant Komo Span.

    Meeste van die groot skole wat beurse ens aanbied het ongelukkig net ‘n A-span en is daar geen verdere diepte nie dus presteer die res van die spanne hoegenaamd nie na wens nie.

    Wat betref spelers wat na ander skole gaan is dit so dat van die Pretoria Makro skole werwing doen op die platteland en kan jy dus seker ‘n redelike afleiding maak dat daar wesenlike “pakette” aangebied moet word om ouers te beweeg om hulle kinders te skuif….ek verneem dat Potch Gim ook deesdae baie werwing in die Carltenvill, Fochville Klerksdorp area doen.

    ReplyReply
    26 March, 2016 at 04:33
  154. avatar
    #12 Vyfster

    @ Affiedorp: daardie klerksdorp spannetjie het laasjaar die Tuks reeks gewen as 014’s……daardie reeks waar die meeste topspanne in Noordvaal, behalwe julle, aan deelneem

    Monnas, Garsies, Kloof, Menlo, EG Jansen, Kempies en so meer…..tog was die 014 finaal tussen 2 groot skole (dus nie 1 van genoemde makro skole nie) Klerksdorp en Transvalia.

    In die Beeld trofee vir groot skole (weereens nie makro nie) later die jaar, het Klerksdorp se 014’s in kwarteind uitgeval nadat Transvalia hul verpletter het in daardie wedstryd.

    Transvalia het Beeld vir groot skole gewen deur lag lag in halfeind met Ben Vorster en eindstryd met Helpmekaar af te reken.

    Ek dink Monnas was die Makro skole kampioen vir 014…maar Transvalia en Klerksdorp was vir seker die 2 topspanne in die hele noordvaal, al speel hulle groot en nie Makro nie.

    Gelukkig vir julle is beide spanne aansienlik verswak sedert laasjaar, aangesien ‘n groot gros van beide spelers nou skielik in van die groter skole sit….mens kan dit ook in hul resultate sien wat maar bra middelmatig is, ivg met laas jaar weens verlies van soveel van hul topspelers.

    Ek is eintlik verras dat hul enigsins vir Helpies kon wen, aangesien Helpies 015 klaar met julle afgereken het….en sekerlik nie te sleg kan wees nie.
    Miskien is telling verkeerd om

    Wees net dankbaar dat al hul spelers van laasjaar nie meer daar is nie….dit sou darem nie deug as Affies se 015’s weer teen span verloor wat laasjaar nie kon hond haaraf maak in die Beeld trofee vir groot skole nie….ek meen die groot honde speel mos in Beeld makro liga…nou Helpies speel ook groot skole ipv makro…julle nederlaag teen hulle maak dat julle beter Klerksdorp sal moet wen…anders het julle steeds ‘n 100% verloorrekord teen skole wat in die mindere ‘groot skole liga’ speel…lol

    ReplyReply
    26 March, 2016 at 00:35
  155. avatar
    #11 Leelu

    @beet: 63 – 8 Monnas

    ReplyReply
    25 March, 2016 at 18:59
  156. avatar
    #10 beet

    Does anyone have the Monnas-Zwartkop result. I see that our good friend scrummie places beating the traffic ahead of the sweet sound of hearing the final whistle :mrgreen:

    ReplyReply
    25 March, 2016 at 17:40
  157. avatar
    #9 Leelu

    @Roger: Yes, 16 April, hence reschedule of our game against Jeppe.

    ReplyReply
    25 March, 2016 at 16:51
  158. avatar
    #8 Affiedorp

    @4×4: Het gehoor SA atletiek kampioenskappe vind die 1st naweek na skole heropen het plaas. Ek hoop al die atlete sal daarna beskikbaar wees.

    ReplyReply
    25 March, 2016 at 14:21
  159. avatar
    #7 Roger

    @Leelu: silly scheduling – don’t KES play Klofsies in regular season this year too ?

    ReplyReply
    25 March, 2016 at 13:15
  160. avatar
    #6 Leelu

    @Roger: Good game against Eldoraigne. Looking forward to our game early Monday morning :mrgreen:

    ReplyReply
    25 March, 2016 at 13:05
  161. avatar
    #5 Roger

    KES beat Eldoraigne 47-22

    ReplyReply
    25 March, 2016 at 12:11
  162. avatar
    #4 4×4

    @Affiedorp: stem. Daai KHS span is ‘n baie sterk en goed afgerigte span. Weet jy wanneer die du plessis seun weer gaan rugby speel, ek verneem hy is nog besig met atletiek. Sal baie slaankrag in die middelveld gee.

    ReplyReply
    25 March, 2016 at 10:52
  163. avatar
    #3 Affiedorp

    Gemeet aan die Klerksdorp Helpies telling moet Klerksdorp n baie goeie span hê. Affies sal Saterdag hul storie moet ken @ Klerksdorp. Sterkte manne!

    ReplyReply
    25 March, 2016 at 07:22
  164. avatar
    #2 scrummie

    Hi Barry ,

    Affies 33 – 5 Nelspruit
    Kempies 20 – 17 Frikkie Meyer
    Klerksdorp 29 – 10 Helpies
    EGJ 38 – 28 Jeppe
    Waterkloof 32 – 23 Kearsney
    Tot voor einde vd game was Monnas voor 51 – 3. Nie seker oor finale telling nie.

    ReplyReply
    24 March, 2016 at 23:35
  165. avatar
    #1 Barry

    Waar is die tellings?

    ReplyReply
    24 March, 2016 at 22:14