BHP Top 50 – week ending 24 August 2013

There is just one more week of SBR left in 2013 and as mentioned before the Outeniqua – Grey College battle for third place is as tight as ever. The Kwaggas play Paarl Gim in a Western Cape season ending Burger Trophy final. It is tough at the top. Nelspruit in the congestion and considered a contender for the national 5th place just a week back, drop out of the Top 10 following their defeat to EG Jansen in the Beeld semi . After a promising start to 2013, Rondebosch drops out of the Top 30 altogether, after their defeat at the hands of Bishops. 

Rank Last Week Team Avg Pts / Game
1 1 AHS (Affies) 4.42
2 2 Paarl Gim 4.37
3 3 Outeniqua 3.95
4 4 Grey College 3.93
5 5 EG Jansen 3.30
6 6 Kearsney 3.14
7 8 Garsfontein 2.92
8 9 HJS Paarl 2.91
9 10 Westville BHS 2.87
10 11 Oakdale 2.79
11 7 Nelspruit 2.78
12 12 Monument 2.77
13 13 Grey PE 2.70
14 14 Waterkloof 2.56
15 15 Wynberg BHS 2.53
16 17 Noord-Kaap 2.50
17 18 Pretoria Boys High 2.45
18 19 HTS Middelburg 2.40
19 16 HTS Drostdy 2.35
20 20 Glenwood 2.31
21 21 Queens College 2.29
22 24 St Andrews 2.13
23 25 Paul Roos 2.12
24 26 Selborne 2.09
25 23 Menlopark 2.08
26 22 Marlow 2.08
27 27 SACS 2.06
28 29 Hugenote (Well) 2.03
29 30 Jeppe 2.01
30 32 Centurion 1.96
31 28 Rondebosch 1.92
32 33 Die Brandwag 1.88
33 31 Voortrekker (Bethlehem) 1.85
34 38 HTS Louis Botha 1.83
35 35 Maritzburg College 1.81
36 36 Nico Malan 1.79
37 34 Kempton Park 1.76
38 37 Bellville 1.76
39 46 Bishops 1.74
40 41 AHS Kroonstad (Rooiskool) 1.69
41 42 Jim Fouche 1.68
42 49 Stellenberg 1.68
43 40 Transvalia 1.66
44 43 Tygerberg 1.66
45 44 Boland Landbou 1.65
46 47 Hilton 1.61
47 48 Strand 1.61
48 39 Durbanville 1.60
49 Brackenfell 1.56
50 50 Eldoraigne 1.55

Leave a Reply

109 Comments

  1. avatar
    #109 Koos Roos

    @phat55: @phat55: Eenvoudig Phatt. Prg en Boland is so laag af dat ons die tweede blad ook moet gaan print om hul name te sien. Bietjie selfspot. @ Buffel. Werklik bly die outjie is die lojale tipe. Julle is bevoorreg met so ‘n lekker heelagter.

    ReplyReply
    1 September, 2013 at 11:54
  2. avatar
    #108 phat55

    :mrgreen: @ “ek en Ploeg gaan al 2 bladsye van die rankings moet print om ons skole se name te sien”

    ReplyReply
    1 September, 2013 at 10:42
  3. avatar
    #107 BuffelsCM

    @Ploegskaar: Dankie Ploegie, dit was lekker om julle daar te kon ontvang! Jammer ons kon toe nie gesels nie.

    Ja ek dink Bellville is besig om die regte dinge te doen. Dit sal uit die aard van die saak harde werk kos om die leer te klim, maar ons is mos nie bang daarvoor nie!

    ReplyReply
    1 September, 2013 at 08:30
  4. avatar
    #106 Ploegskaar

    @BuffelsCM: Wat ‘n voorreg om julle rugby prysuitdeling gisteraand te kon bywoon. Dit was voorwaar ‘n plesier om as borg nie net by die span, maar ook by so ‘n trotse skool die jaar betrokke te wees. Welgedaan aan al die Leeus van 2013, ouers, onderwysers, spelers en afrigters. Paratus Ad Omnia.

    ReplyReply
    31 August, 2013 at 23:46
  5. avatar
    #105 BuffelsCM

    @Koos Roos: Hallo Koos, ek is nou amper aan die slaap maar het net kom inloer vir ‘n slag. Ek kan bevestig dat Ryan Muller ‘n sms ontvang het van Rugbyman se kontrei. Hulle sou hom vandag gebel het. Hopelik sal Ryan se WP-kontrak hom hou in die Kaap. Ryan is ‘n baie lojale seun en is baie gelukkig in Bellville!
    So ek dink nie die aas wat uitgegooi is gaan enige byt kry nie – ek hoop in elk geval nie so nie. So probeer sekere skole die Kaap leeg koop !!

    Terloops, ek weet dit kan probleme skep as mens weekliks teen Premier A-opponente speel (jou diepte word getoets a.g.v beserings) maar mens moet iewers begin.

    Die seuns het ‘n goeie basis gelê en ek is regtig postief oor Bellville se rugby vir die volgende paar jaar: toegewyde, positiewe en entoesiastiese afrigters met ‘n talentvolle klomp seuns!!! ‘n Resep vir goeie resultate na my mening !!

    ReplyReply
    31 August, 2013 at 23:13
  6. avatar
    #104 Koos Roos

    Grey en Kwaggas feitlik bymekaar. As ek kyk hoe Nelspruit geval het na hul verloor teen Jansies, dan gaan die Akkers val oor hul finale plekkie op Boishaaipa se verhoog van superskolerugby sterre! Boggie gaan bly wees en ek en Ploeg gaan al 2 bladsye van die rankings moet print om ons skole se name te sien.

    ReplyReply
    31 August, 2013 at 22:06
  7. avatar
    #103 Koos Roos

    Na hul wen oor no 3, moet Gim seker nou no 1 plek vat. Nie dat ek Boishaaipa se formules verstaan nie, maar Affies speel nie eers in hul weergawe van die Burger trofee nie! Nie dat ek slaap gaan verloor daaroor nie!

    ReplyReply
    31 August, 2013 at 21:59
  8. avatar
    #102 Koos Roos

    @Ploegskaar: So jy het harde feite oor Ryan Muller? Sover ek gehoor het is die outjie baie lojaal aan Bellville. Paar skole hier soek hom ook.

    ReplyReply
    31 August, 2013 at 21:54
  9. avatar
    #101 Ploegskaar

    @Koos Roos: Reg so, en tans vergryp ek my aan ‘n besending van daai 1.5l Andreas Shiraz, so mag dalk ‘n groot dop wees :mrgreen:

    ReplyReply
    31 August, 2013 at 17:05
  10. avatar
    #100 Koos Roos

    Kom ons kom ooreen om te verskil en drink ‘n dop as ons eendag ontmoet! Jy kyk baie wyer as die meeste van ons. Dus moet jy meer spanne ken en spelers!

    ReplyReply
    31 August, 2013 at 16:13
  11. avatar
    #99 Ploegskaar

    @Koos Roos: Ek het niks gese van onoorwonne wees nie, kompiterend en elke keer in met ‘n gelyke kans, beslis. Terloops, hulle b’s het nog ‘n beter rekord teen dieselfde opposisie oor die 3 jaar, en het Boland se b’s 2 keer geklop. 20 punte se gat, maar ons sal soos jy se nooit weet nie. En hou asb op se ek weet baie, kyk wel baie, dis al.

    ReplyReply
    31 August, 2013 at 15:59
  12. avatar
    #98 Koos Roos

    @Ploegskaar: As ek reg onthou, was dit gelyk. Hulle het nie dieselfde diepte nie en ek is bereid om ten minste 20 punte verskil te voorspel. Die ander span wat jy noem, Rondebosch het ‘n lelike drag slae gekry by ons vanjaar. Ek reken eerlikwaar nie Bellville is in dieselfde liga nie. Ek sien byvoorbeeld nie hoe hulle Oakdale, Gim, Boishaai, Monnas, Rbosch, Boland, Grey PE, en Grey Bloem in een seisoen sou kon speel en onoorwonne bly nie! Soos ek se, jy weet baie meer as ek , maar op hierdie een gaan ek vriendelik met jou verskil. Met neerkyk bedoel ek dat ek dit verpes as iemand dink hul skool is beter as ander. Was bang iemand kry so ‘n gedagte agv my opmerking.

    ReplyReply
    31 August, 2013 at 15:15
  13. avatar
    #97 Ploegskaar

    @Koos Roos: Ek volg nie die neerkyk deel nie, maar vergelyk wel appels met appels. Se nie hulle sal PRG gerol het nie, maar soos hul wen teen Boland verlede jaar getuig, in dieselfde liga en in met ‘n buitekans. Wat het julle nou weer verlede jaar teen Boland gedoen?

    ReplyReply
    31 August, 2013 at 13:57
  14. avatar
    #96 Koos Roos

    @Woltrui: Ou Woljol, ek het jou stukkie aas gesien vir wat dit is! Probleem was dat daai ouens dalk ‘n punt het. Ons het immers nie teen julle gespeel nie. Soos ek al tevore geblog het, beskou ek die ranglyste ook net as barometers van waar skolerugbykrag le. Nie wie die beste is nie. Het egter geweet ou Phattie gaan jou aanvat! @Ploegie. Ploeg, mon mense sal jou kennis oor skolerugby in die Wes-Kaap bevraagteken. Maar jpu opmerking oor Bellville teen PRG????????? Komaan man. Ons kyk nooit neer op ander skole nie, maar dan moet jy darem appels met appels vergelyk. Bishops en Sacs wie jy noem as sg sterk opponente was seker van die swakste spanne teen wie Roos gespeel het.

    ReplyReply
    31 August, 2013 at 09:35
  15. avatar
    #95 Ploegskaar

    @BoishaaiPa: Weet nie van toenadering uit die Noorde nie, maar van elders buite die dorp was daar al ‘n vorm aangestuur hierdie jaar.

    Op die onderwerp van beweging, sien een van julle gr. 11’s (neem aan uit die laer spanne) het hierdie kwartaal by Stellenberg aangesluit en Saterdag teen Durbies op slot uitgedraf. Sou ‘n lekker 7-flank maak, goeie skills en woelig in die los.

    ReplyReply
    30 August, 2013 at 14:36
  16. avatar
    #94 phat55

    @Oakdale supporter: the Oakdale u16 team is a very good one.some huge boys & definitely a team to watch closely over the next 2yrs

    ReplyReply
    30 August, 2013 at 11:46
  17. avatar
    #93 Oakdale supporter

    @BoishaaiPa: En Oakdale se onder 16 wen vir Boishaai, maar verloor hul enigste wedstryde @ gim en PRG. Lekker 2014 rugby oppad.
    Wat Boishaai se onder 14 span betref het ek my eie opinie, maar tyd sal leer of ek reg was of nie. Met 30+ onder 13 Cravenweek spelers is jy verseker om die volgende jaar ‘n goeie span te hê. Net jammer sekere kinders het die geneigtheid om klaar gegroei te wees on 14 terwyl ander groei tot op 18. Dan gaan ‘n laaitie wat laasjaar CW gespeel het en nou C span speel maklik skuif na ‘n plek waar hy A span blootstelling kry.

    ReplyReply
    30 August, 2013 at 11:35
  18. avatar
    #92 GimOB

    @BoishaaiPa: Jy speel vuil. Dit pas jou nie. Bewys dit, andersins probeer jy die ‘skool daar in Noorder Paarl’ net swartsmeer.

    ReplyReply
    30 August, 2013 at 11:21
  19. avatar
    #91 phat55

    @BoishaaiPa: was meant as something to bare in mind but I do agree with what you’re saying

    ReplyReply
    30 August, 2013 at 10:46
  20. avatar
    #90 BoishaaiPa

    @phat55: I dont read much into games played in Bloem and down here when the boys have to travel such long distances by Bus. If PRG could only draw down here with Grey Bloem..what would have happend up in Bloem?..Each game however is an entity on its own and should be viewed as such and the results should not be measured against common opponents because it rarely makes sense!

    ReplyReply
    30 August, 2013 at 10:36
  21. avatar
    #89 phat55

    @BoishaaiPa: agree to a certain extent.weather part yes but ref part no
    also something to consider is that Boishaai team lost big against Grey College,something like 43-5
    @ Ploegskaar – I noticed the Stellenberg u14 team yes with the same award as well,will keep an eye on them

    ReplyReply
    30 August, 2013 at 09:58
  22. avatar
    #88 BoishaaiPa

    @Ploegskaar: Ek weet van n skool daar in Noorder Paarl wat al klaar hele paar voelers uitgesteek het na paar spelers in daai span..dis mos maar hoe hulle operate..hier van 0/16 vlak af! Moenie verbaas wees as daai spannetjie bietjie anders lyk teen volgende jaar nie!

    ReplyReply
    30 August, 2013 at 09:37
  23. avatar
    #87 Ploegskaar

    @phat55: Yes, saw this and can assure you the players and coaches are honoured by the recognition. Stellenberg’s u14a’s, who also had a stellar season, received the same recognition in their age group from SRS, so a good year for n/subs junior teams then. The latter had impressive wins against Rustenburg, Kempton Park, Eldoraigne, Drostdy, Rondebosch, Boland Landbou, SACS and Paarl Gym along the way, so maybe worth while to follow their progress over the next 4 years as well.

    ReplyReply
    30 August, 2013 at 09:23
  24. avatar
    #86 BoishaaiPa

    @phat55: For both teams…We will see how it pans out in the future.

    ReplyReply
    30 August, 2013 at 09:19
  25. avatar
    #85 Ploegskaar

    @BoishaaiPa: Dis waar, hulle kon nooit teen PRG, Gim of HJS gemeet word nie, maar van die ander het hulle wel gespeel.

    o/14 was hulle enigste verloor teen Oakdale (1ste hoërskool game), rekord 13/14 met noemenswaardige wenne teen Drostdy en Brandwag (res almal Premier B)

    o/15 was hulle enigste verloor teen Diamandveld, een gelykop uitslag teen Garsfontein, rekord 17/19 met noemenswaardige wenne teen Rustenburg, Wynberg, Drostdy en Boland Landbou (res almal Premier B)

    o16 was hulle enigste verloor teen Rondebosch (1ste game van die seisoen), rekord 16/17 met noemenswaardige wenne teen SACS, Worcester Gym, Bishops and Marlow (res almal Premier B)

    Interresant genoeg het hulle b-span, teen dieselfde opposisie, selfs ‘n beter rekord. Ons sal sien hoe hulle oor die volgende 2 jaar vaar, hopelik kry hulle hier en daar kans teen ‘n groot kanon of twee, tyd sal leer.

    ReplyReply
    30 August, 2013 at 09:11
  26. avatar
    #84 phat55

    @BoishaaiPa: I honestly believe the weather was a great leveller that day,with appalling field conditions.on the day it was extremely tough between the 2 teams and an over zealous ref didnt help,especially when he played almost 10mins injury time……..

    ReplyReply
    30 August, 2013 at 08:56
  27. avatar
    #83 BoishaaiPa

    @Ploegskaar: Wonder hoe sou daai rekord gelyk het indien hulle spanne soos PRG, Gim, HJS, Outeniqua, Oakdale, R’Bosch en Boland gespeel het. Reken jy hulle sou dieselfde sukses behaal het?…Harde wedstryde week na week eis ook sy tol op personeel en as jy nie diepte het nie kan dit dalk kleiner skole baie nadelig beinvloed. Dit is jammer dat n goeie span homself nie teen die beste in sy streek kan meet nie en mens sal dus nooit regtig weet hoe goed daardie span relatief was as o/16’s nie.

    ReplyReply
    30 August, 2013 at 08:51
  28. avatar
    #82 BoishaaiPa

    @Woltrui: .. en Boishaai se o/16’s het met n punt teen PRG verloor en weer vir Gim gewen..maar paar ander verlore veroorsaak dat hulle doer onder op 15 of 16 is….Dis maar soos dit is…Op die dag kan enige span n ander wen.

    ReplyReply
    30 August, 2013 at 08:46
  29. avatar
    #81 Woltrui

    @JPS_10: Jip, ek het bietjie gaan grawe en die Affies 2010 jaarboek ontdek. Interesant om te sien hoe die genoemde spannetjie ontwikkel het! Geniet die vakansie/toer? !!

    ReplyReply
    30 August, 2013 at 07:55
  30. avatar
    #80 Woltrui

    @phat55: Hi Phat. I did not know PR won Gim U/16 with that margin. That PR U/16 team must be very good! PR definitely deserve the No 1 spot (I actually tried to draw Mr Roos out for a bit of banter and tet a tet concerning the U/16’s. Hopefully next time he won’t be such a woosy) :wink:

    ReplyReply
    30 August, 2013 at 07:50
  31. avatar
  32. avatar
    #78 phat55

    @Ploegskaar: my humble apologies,thought u were referring to Affies & that their record was 3 losses in 3yrs(oops)
    didnt that bellville u16 team win schoolrugbyscores’ “punching above their weight” award or sumthing?????? well done to them

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 22:07
  33. avatar
    #77 Ploegskaar

    @phat55: Uhm, that Affies record is also impressive, but I was referring to a team a bit closer to home, the Bellville u/16 group :mrgreen: Obviously not on the Super School radar and unfortunately no change of you guys playing them in the opens either. Pity, nothing like a potential SBR upset.

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 21:37
  34. avatar
    #76 phat55

    @Ploegskaar: im with you on that,pity we didnt play against Affies this year as one always wants to measure yourself against the best.near impossible to predict a winner beforehand.
    one of those 3 they lost in the last 3yrs was against PRG last year,a very tight affair which could also have gone either way.
    strangely they’re very similar to this PRG team who have also lost only 2 games in the last 3yrs(both u14 games vs Paarl Gym & Grey College)
    like you said the step up over the next 2yrs is mighty important so a huge amount of hard work lies ahead & we’ll be lucky enough to see how it pans out.

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 20:32
  35. avatar
    #75 Ploegskaar

    By the way, hats off to Premier A schools SACS, Rondebosch, Bishops, Boland Landbou and Paarl Gym for their willingness to play and honour their fixtures against Premier B opponents (other than Tygerberg, the perennial Premier B powerhouse) this season, despite not being able to field all your rugby teams. I know these fixtures mean a lot to these guys and will only serve to raise the standard of WP schools rugby across the board.

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 20:30
  36. avatar
    #74 Ploegskaar

    @phat55: No doubt your u/16’s were the best, mine is like you said just an opinion on the style preference, which is I admit subjective. Pity you could not play all the best u16 teams though, there is one glaring omission in your fixture list which would have given you a good run. They only lost one this season (3 in 3 years in fact), their first “cold” game of the season, which I am sure even their opponents will quietly admit may have panned out differently had it been later in the season. All the best for that PRG u/16 group though, may that junior form continue in the opens.

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 20:17
  37. avatar
    #73 phat55

    @Ploegskaar: im not going to get drawn into 1st team ranking systems coz we’ll just end up going further down lol
    at least the losing points thingie applies to all & not just PRG
    w.r.t the ‘Bosch u16 team and most attractive rugby……I guess its subjective.i was only able to see one game of theirs & on that day they were blown away so it might be abit unfair for me to rate them on that one game,though its how you perform against the very best teams that counts the most & get remembered for.

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 19:46
  38. avatar
    #72 Ploegskaar

    @phat55: A fairly dubious 25th position at that, thanks to the “new” losing points in the formula introduced this season (maybe BHP’s tjom PRP asked for this?). Back on earth, 5/15 should be lower.

    Your junior teams did perform well this year, and as with that brilliant u/16 team from ‘Bosch, which definitely plays the most attractive brand of winning rugby by far, success will depend on who can make the step-up to opens the best over the next 2 years.

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 18:56
  39. avatar
    #71 phat55

    @Woltrui: Affies u16 did well to beat Grey but they also LOST to Paarl Gym
    PRG u16s won Paarl Gym 26-7 so at the end of the day you cant use the win against Grey as the only reason for Affies supposedly being no.1 in your books
    the PRG team is the only one to not lose a game this year so they deserve their no.1 ranking
    pity our u19s were so poor……u can see in BoishaaiPa’s overall rankings how badly it affects us lol,that 25th position hurts!
    PRG does have the best combined junior(u14/15/16) rankings so lots to look fwd to for us hopefully

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 18:35
  40. avatar
    #70 beet

    @JPS_10: Sorry I did not come back to you.

    Let me ask Uncle Tony and get back to you with a concise answer. The Burger is still new and small. It does not have the structure or the participation level of the Beeld. I don’t think the WP macro schools will ever buy into it either.

    This season is a big boost for the Burger. The top 2 teams in the WP-EP-SWD-Bol regions happen to be playing in the final which under the current format does not seem likely to reoccur in 2014. Early indications are that Grey High and Paul Roos will be the leading teams next year and I don’t think either team is part of the Burger set up. Last year HJS was WP no.1 and also did not play in the Burger.

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 18:07
  41. avatar
    #69 JPS_10

    @Woltrui: Ek sien jy het die inligting gekry van 2010. Ek stem saam met Jakes dat 2010 se tellings geskiedenis is en dat heelwat kon gebeur het.
    Die uitslae van die A en 1e span wedstryde in 2010 dui egter op ‘n hengse inspuiting by EG Jansen sedert 2010? Dit laat meer vrae as antwoorde!

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 18:07
  42. avatar
    #68 JPS_10

    @Ooorkant Loftus: Net die o/14A’s het teen mekaar gespeel. PRG wen 10/7.

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 17:59
  43. avatar
    #67 Cappie

    @Jakes – Nagsê my vriend. Ek verstaan jou!

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 17:38
  44. avatar
    #66 jakes

    @ Valke- jy praat van Transvalia volgende jaar. Ek het nou besef volgende jaar se Transvalia span was die spannetjie wat amper die Nu power as 0/15’s(net net teen Monnas verloor as 0/15 in finaal) en Beeld trofee wen(medium skole) as onder 16’s gewen het. Hulle behoort ‘n helse span te he in 2014. Selfs Brandwag van Benoni het hul opdraende gegee in Valke liga so hulle behoort ook volgende jaar sterk te wees. Ding is mens weet nie of hulle die spelers behou het of nie en of hul sal opskuif na makro liga nie, twyfel of Brandwag sal, maar valke gaan volgende jaar paar sterk spanne he. Dis opwindend.

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 17:15
  45. avatar
    #65 jakes

    @ Woltrui- dankie dat jy altyd so ‘nederig” is en vriendelik. Ek besef my replies kon dalk bietjie ‘cheeky’ gewees het, nie bedoelend, maar lok wel argument wat seker toelaatbaar is op die blog, solank mens nie lelik raak nie :wink: 2013 was ‘n briljante rugby jaar vir noordvaal skole en EG Jansen het my veral verras, hoop hul kan dit volhou maar feit is dat Eg Jansen/ Kempton park an andere nie elke jaar so goeie span sal kan he nie, want hulle moet baie dieper grawe ten opsigte van hoeveelheid seuns. maar hulle sal kompeterend bly. sien uit na 2014. :mrgreen:

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 17:03
  46. avatar
    #64 Woltrui

    @jakes: Nee man. Kan mos nie nou al nag ou grote roep nie. As ons woorde in jou mond plaas maak ons nederig onverskoning. Ekskuus. In ieder geval julle het ‘n moerse span.

    Van die os op die jas. In 2010 het die Affies O/15’s (die huidige 1ste span groep) ook al hul wedstryde in die seisoen gewen. 11 Van die A span is tans in die 1ste span. 1 O/15 B span lid (2010) is tans in die eerstes en die res van die span word opgemaak uit spelers wat in 2010 in die O/14 A span was. In die tyd waar spelers wild en wakker “gekoop” word blyk Affies ‘n voorbeeld te wees. :mrgreen:

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 16:13
  47. avatar
    #63 jakes

    @ Woltrui en Mnr oorkant Loftus- Ek het al tonne kere gese ek het niks teen Affies, Julle plaas woorde in jul eie monde.Ek het net my “logiese” punt bewys dat EG Jansen heel waarskynlik in 2013 wel bo Affies behoort te wees vir alle praktiese doeleindes vergelyke met tellings en dat die punte stelsel nie akkuraat is nie. En niemand “dodge” niemand nie,dis ook jul eie woorde. Die kompetisies is daar in Noordvaal (Beeld en Nu power) om die teendeel te bewys, so as mens nie deelneem nie, wie het dan vir wie gedodge in werklikheid? Die top spanne en skole maak hul dan self oop om teen Affies te speel in die kompetisies wat daar is…En om nou tellings van 03 jaar terug te gebruik as maatstaf trek geen water nie asb. Skole word sterker terwyl ander stagneer. 2012/13 se tellings sou ‘n heeltemal ander prentjie geskep het op die rugby veld as die 2 wel kragte gemeet het,glo my. Soos Zandberg Jansen gese het. nag ou grote en nag daAr oorkant loftus. tot volgende jaar wanneer ons weer gaan redeneer.

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 15:05
  48. avatar
    #62 valke

    @Ooorkant Loftus: My gevoel is dat EG op sy plek is. 5de is presies waar hy hoort.
    Teen die einde van die seisoen het hulle geweldig momentum opgebou, en kon heel waarskynlik ‘n paar van daai top 4 spanne aangevat het, soos hulle uitslae weerspieel.
    Wen Garsfontein, ry met ‘n bus George toe, wen Marlow oortuigend, kom terug en raps Nelspruit, Roer vir Kempton in die finaal.
    Feit is, hulle speel nie teen mekaar nie, so kom ons almal glo dit wat ons bly maak.
    Hier is my voorstel:
    EG het nie diepte nie. Kempton ook nie. ( +- 13 spanne elk )
    Hoekom nie ‘n rugby dag waar skole soos Affies teen EG en Kempies speel nie ???
    EG is liga kampioen, so hulle 1stes speel teen Affies 1stes. Kempies speel 2des. Daar waar kempies die kampioen span was speel hulle Affies A’span.
    Dit gee Affies 26 wedstryde.
    Ek gebruik net Affies as voorbeeld. As ek reg is, doen hulle dit teen ander skole.

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 14:53
  49. avatar
    #61 Ooorkant Loftus

    @jakes.
    Nee wat. Jou redenasies is waansinnig om die minste te se.
    Klink my eerder jy het n groot probleem met Affies.
    Hoekom sal nugter weet.
    E G het n baie goeie Hoof wat die wereld dink van daai skool wat jy so afskiet. Dit uit sy eie mond gehoor…
    E G het die laaste klompie jare in n prag skool ontwikkel. Nie net rugby maar Netbal, Akademiese prestasies ver bo gemiddeld.

    En verder was die verhoudinge tussen gemelde 2 skole nog altyd uitstekend.
    Jou stories saai net onnodige kwaad.
    Ek glo daar is ander bloggers wat dieselfde hieroor voel.

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 14:21
  50. avatar
    #60 Ooorkant Loftus

    @ploegskaar.
    Wat het Affiesb se Onder ouderdomspanne gedoen die jaar teen Paul Roos.
    Het jy dalk die tellings van die wedstyde??

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 13:56
  51. avatar
    #59 Woltrui

    @jakes: Net soos EG lof verdien omrede hul die Beeld gewen het verdien Affies lof vir die feit dat hulle 2013 onoorwonne kon afsluit. Ek dink jy onderskat die Affies span van 2013 Jakes.

    Ja natuurlik kon EG op n goeie dag vir Affies gewen het. Net soos ‘n vorm Waterkloof span EG kon wen en n HTS Middelburg vir EG kon wen(wat inderdaad gebeur het). Tov jou stelling dat ander Makro skole Affies ingehaal en verby gevat het. As ek na die jaar se uitslae kyk is Monnas die een skool wie se spanne met enige tradisionele(Grey Bloem, Gim, Boishaai, Affies en Paul Roos) rugby kragte kan saam gesels. Volgens die tellings van laer spanne blyk dit eerder of daar ‘n gaping tussen die genoemde “tradisionele” rugby kragte en ander Makro skole in die Noordvaal ontstaan. Natuurlik kan enige Makro skool se 1ste span op ‘n dag vir Affies klop. Ek praat egter van die skole se uitslae in geheel.

    Jy reken Affies “dodge” Jansies: Hier is die A span uitslae toe die skole in geheel die laaste maal gekompiteer het(2010): (Affies telling eerste)
    -1ste: 54 – 17
    O/16: 33 – 7
    O/15: 34 – 5 (Huidige 1ste span groepe)
    O14: 26 -12

    Ek stem saam jou dat die O/15 telling nie ter sprake is met die huidige 1 ste spanne se uitslae nie. Alhoewel die Affies O/15 span van 2010 feitlik dieselfde spelers is as die huidige 1ste span. Interesant kon net 3 spanne in elke ouderdomsgroep speel. Affies se 2de en 3de spanne kon nie speel. Affies 4de teen EG 2de en Affies 5de teen EG se 3de. Ons hokkie spanne kon nie deelneem.
    In 2010 het ons 1ste span slegs 32 – 20 teen Maritzburg College gewen. 9 Oop spanne en 6 in elke ouderdomsgroep, kon deelneem. 4 Hokkie spanne per ouderdomsgroep.
    As jy die skoolhoof was. Sou jy eerder verkies jou skool moet soveel moontlik interskole speel teen skole soos MC of lierwers teen kleiner skole waar hul 1ste spanne, soms, kompiterend is. Twyfel sterk of Affies julle “dodge” :wink:

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 13:42
  52. avatar
    #58 valke

    @Vleis: Vleis, I have to agree with you, although this week I prefer to look at the 365 log :mrgreen:
    EG will also not have the same team next year, but will have stronger fixtures at the festivals, so I do not see a top 5 next year.
    Unfortunately due to the low grading other teams in their league, including Kempton Park, they will also never be able to be any higher.
    I believe top 10 next year will be a massive achievement, but that is next years probelems.
    This year they had a great year, last year it was Kempton. Next year could be Kempton, or Transvalia if they decide to play some real teams. It might also be Vereeniging Gim !

    Fact is, Valke rugby is getting stronger and that, to me is very exciting !

    As said before, maybe our good players will stay now that we can compete.

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 12:29
  53. avatar
    #57 BoishaaiPa

    @jakes: No one denies EG had a good season, but your logic is a bit difficult to understand. Fact is that Affies is unbeaten while EG lost 2 and drawn one. Nothing is proven as flawed as neither EG nor Kempton has been proven consistant Top 10 contenders over the last 4/5 years. Top 10 in 2013, yes, Top 3?..most definatly not.

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 12:25
  54. avatar
    #56 Vleis

    @jakes: There is no doubt that EG had a great team in 2013, but I think that 5th position is probably fair. After all they did lose two games (one to a team that barely made it into the T20) and draw one game.

    I think that EG were too strong for most good teams, but just not good enough to run with the really big dogs, as is evidenced by their result v Outeniqua and the Valke CW results – remember that EG had 9 players in the Valke team.

    Nevertheless, EG certainly had a great season and can be extremely proud of their Beeld Trophy title – especially when one considers that they are not a large school. Well done EG!

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 12:04
  55. avatar
    #55 jakes

    To compare u/15’s score of 2010 and then think it will give an idea of how stats should be in 2013 is absolutely useless information thank you for even trying.Not interested and a waste of time.If I may say, we all know that a lot happens between grade 8 and grade 12 in schoolboy rugby these days, contracts been offered to players in bigger unions , especially the Bulls,money and all else.The under 15 and 1st teams could be complete two different teams 03 years later.I work on current stats and I have proven my point through and through.And BooshaaiPa, yes Outeniqua won EG Jansen and Jansen won Kempton park, Kempton won Waterkloof, who won, Garsfontein, who lost against Nelspruit, who lost against EG Jansen who won Kempton by 21 who won Waterkloof by 1 who lost against Affies by 1. So where does Affies fit?? Above EG Jansen?? Please tell me how you figure this one out?? There is absolutely no comparison with Affies except a points system that can not work if all is not playing each other at all and other schools are automatically taken as ‘HIGHER” grade rugby schools than others>(EG Jansen and Kempton park for example proven that it is flawed)By above comparison Outeniqua should give Affies a hiding then don’t you agree??Fact is Affies could have been beaten by Monnas, Kempton park, Garsfontein, HTS Middelburg, Nelspruit and definitely by EG Jansen( point already proven) in Noordvaal in 2013 but we will never know will we for they did not play them in the competitions and avoided them the last few years. So Affies a dark horse in 2013 in comparison due their level of games played, but definitely do not deserve the nr. 1 spot, does not matter which formula is used I am afraid, above makes more sense that they should be at least at nr. 4 taken into consideration that they have beaten Grey college. That is my last say for 2013- and top 5 reality

    1/2 Paarl Gym or Outeniqua (after this weekend)
    3) EG Jansen
    4) Affies
    5) Grey college
    Bloggers till next year when I hope Affies will chose to play more local competitions so we can proof our point how some macro rugby schools have passed them in the Noordvaal, they will be surprised- :mrgreen: Go well..

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 11:28
  56. avatar
    #54 JPS_10

    @Woltrui:
    Ek was daar maar kan net onthou dat die 1e span en 0/16A baie ver gewen het. Ek het die 2010 Jaarblad van Affies maar is ongelukkig nie by die huis nie. As ek reg is het Affies nie ‘n wedstryd op die A veld verloor nie en dit sluit die 0/15A wedstryd in.
    Gaan die telling bevestig en sal dit op die blog plaas.

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 09:52
  57. avatar
    #53 Tjoppa

    @jakes: And so if read enough you will find enough evidence that the ANC is succesfull in governing the big R of SA.
    However I am glad that you are reading. But please when reading an article take the time to understand it also. The said piece you referred to, Rugby 365 if I am correct, specifically mentioned that it rewards teams that is still playing but it is not the final rankings for the year. In other words Affies, who was no1, stopped playing 3 weeks ago will slip down BUT at the end of the year still be no 1. Gee aandag of sit :mrgreen: :mrgreen:

    ReplyReply
    29 August, 2013 at 06:05
  58. avatar
    #52 BoishaaiPa

    @jakes: Only problem here is that EG did not play any of the other top 3 teams except Outeniqua and got hammered by them by 23 points whilst Grey only lost by a small margin of 2 points. There is simply no way that EG can be above any of Gim, Kwaggas, Affies or Grey. Simple logic and statistical analysis proves this.

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 20:34
  59. avatar
    #51 BoishaaiPa

    @BOG: EK probeer wel en het die stats en as jy net lees wat ek se sal jy weet ons almal weet waar Grey is…wat jy egter nie wil besef nie is dat jy niemand hoef te probeer oortuig nie…dis net jou eenogigheid wat bietjie dik vir n daalder word!..ontspan jou kuite en gee at least krediet vir hierdie seisoen aan 2 ander spanne wat dalk bietjie beter was!

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 20:24
  60. avatar
    #50 BoishaaiPa

    @Ploegskaar: Ou Ploegie..ek het Saterdag daar by die Durbie/Stellenberg game ingeloer en paar manne gegroet…ek kon nie heeltyd bly nie, maar ek het nog baie kontak met baie manne van Stellenberg en Durbanville…jy moenie sommer almal onder dieslfde kam skeer nie. Ek het ook al so hier en daar n local game gaan kyk en selfs by Monumentpark al n draai gegooi vanjaar. Ek basuin net nie alles uit nie want wie stel nou in my doen en late belang?

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 20:19
  61. avatar
    #49 Woltrui

    @JPS 10. Geagte Mnr JPS 10. Ek merk U beskik oor baie goeie rugby statistiek van skole in die Noordvaal. Net vir interesantheid. Die huidige Affies en EG Jansen 1 ste span groepe moes in 2010 as O/15’s teen mekaar gespeel het op EG Jansen se tuisveld. U beskik nie moontlik oor die telling van die spesifieke wedstryd nie?

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 17:51
  62. avatar
    #48 jakes

    top 5 on another blog which is basically exactly what I said EXCEPT I will still put EG Jansen above Affies in 2013, already explained the logic behind this(other blog)
    1. Paarl Gim
    2. Outeniqua
    3. Affies
    4. Dr EG Jansen
    5. Grey College of Bloemfontein

    My rankings-(score comparison against same teams if each other was not played) .Depends on what happens between Outeniqua and Gim, 1 and 2 can chance, rest stays the same in 2013

    1. Paarl gym
    2. Outeniqua
    3 EG Jansen
    4 Affies
    5 Grey college

    Over and out

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 17:13
  63. avatar
    #47 BOG

    @BoishaaiPa: Jy illusineer- vir jou natuurlik, nie n vreemde ding om te doen nie. Nou is dit skielik oor uitsluitlik 2013. Ek het gedink dat jy besig is om te probeer om n betroubare stelsel in plek te kry, wat nie alleen n bebaalde skool se prestasies oor n seisoen reflekteer nie, maar ook oor n langer tydperk sodat n sinvolle “waarde” aan n bepaalde skool gekoppel kan word. Jy maak darem waaragtig wilde afleidings oor my opinies, en matig selfs jou die reg aan om namens almal hier te verklaar waarom niemand kwansuis met my saamstem nie. Dit hoef ek egter nie te doen om tot die gevolgtrekking te kom dat daar nie veel is wie met jou saamstem nie. Jy hamer voortdurend daarop dat ek nie erkenning gee aan die prestasies van ander skole nie. Jou verbeelding mislei jou. Wat die “ranking” betref, is dit n feit dat ons nog nooit veel waarde daaraan geheg het nie, maar ter selfde tyd is dit ook opvallend dat daar lanklaas soveel gese is oor hierdie “rankings”. Ek wonder waarom?

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 17:03
  64. avatar
    #46 Ploegskaar

    @BoishaaiPa: Ek is doodernstig, julle manne moet meer met die gepeupel meng en af en toe ‘n bietjie rugby op voetsoolvlak, in die Premier B & C, kyk. Nie net is die standaard jaarliks aan die verbeter nie, maar vir daai manne is selfs net ‘n T50 posisie ‘n helse prestasie.

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 15:56
  65. avatar
    #45 Woltrui

    @BoishaaiPa: Nee geen spesifieke wedstryde. Omrede dit so sterk span is volg ek hulle tellings. Het net opgemerk daar was ‘n paar “close games” aan die einde van die seisoen teen oponente wie ek verwag hulle sou ver wen.@Ploegskaar: Moet wees hoekom ons jou so “like” Ploegie. Wie kan nog sulke opmerkings soos “pruimbek bessem innie-hol hoogdrawwendes” aftrek :wink:

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 15:53
  66. avatar
    #44 BoishaaiPa

    @Ploegskaar: Ek dink jy moet maar daai jannie jammergat houding los…dit pas jou nie! :mrgreen:

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 15:46
  67. avatar
    #43 BoishaaiPa

    @Woltrui: Tot en met Affies en skole soos PRG, HJS ens nie volle Interskoles teen mekaar het nie sal daar maar altyd bespiegel word wie se diepte is beter!…Affies het bv in 2012 tuis omtrent so 20% wedtsryde teen Grey gewen terwyl HJS 50% van hulle tuis games teen Grey gewen het….Vanjaar het Affies en HJS omtrent dieselfde % wedstryde in Bloem gewen. Diepte wissel maar van jaar tot jaar en ek dink HJS, Affies en Paul Roos is baie op dieselfde “par” as dit by al die spanne kom terwyl Grey net daai bietjie beter is as die res.

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 15:41
  68. avatar
    #42 Ploegskaar

    @BoishaaiPa: Seker vir sommige skole sal dit genoeg van ‘n eer en voorreg wees net om as ‘n T20 skool gereken te word, ongeag posisie, en die krag van SA skolerugby in ag geneem. Maar dis net my beskeie opinie, dalk is dit anders vir die verkose groepie met hulle 300 skaak, albaster en eierloop spanne, sal nie weet nie.

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 15:40
  69. avatar
    #41 BoishaaiPa

    @Ploegskaar: Wat maak dit regtig saak wie is No 2 en wie is No 20..of No 50 in daai geval?…al wat saak maak is wie is No 1 nie waar nie?..

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 15:23
  70. avatar
    #40 Ploegskaar

    @Woltrui: Aan die begin van die seisoen het hulle spanne van ander provinsies gespeel, en die tweede helfte van die seisoen is hulle krag getoets teen beter opposisie, met hulle Wes/Suid-Kaap wedstryd bepalings. Eintlik bitter duidelik en logies :mrgreen:

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 15:16
  71. avatar
    #39 BoishaaiPa

    @Woltrui: Nee glad nie…Die wedstryde is net in modderbaddens gespeel!…Tweede laaste game teen Gim op redelike veld het hulle weer met 40 punte gewen….PRG se game waar hulle 10-5 gewen het was erg modderrig en Rondebosch wat ook baie nat. Watter spesifieke games praat jy van?

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 15:15
  72. avatar
    #38 Ploegskaar

    @BoishaaiPa: Reg so, maar daar is beslis ‘n paar uit posisie, en veral so aan die onderpunt van die T20, net vir akuraatheid, jy weet. Skolerugby gaan darem oor meer as net die sg. T5 of T10 en word deur meer gespeel, gevolg en ondersteun as net ‘n verkose groepie pruimbek besem-innie-hol hoogdrawendes.

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 15:12
  73. avatar
    #37 Woltrui

    @Koos Roos: Gerugte noord van die Vaal wil dit he dat Affies die beste 0/16 span in die land het. Affies het Grey Bloem in Bloem geklop. Nie ‘n maklike taak nie. Grey Bloem het PRG se O/16’s blykbaar geknou. In die Kaap. In ‘n modderbad. Blykbaar was die telling nie ‘n goeie refleksie van die wedstryd nie?

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 15:10
  74. avatar
    #36 Woltrui

    @BoishaaiPa. Net ‘n vraag tov HJS Paarl se O/14’s. Ek het gemerk die tellings tussen HJS en oponente in die begin van die seisoen was baie hoog. Hulle het Affies bv met oor die 30 punte gewen. Aan die einde van die seisoen was die verskil in telling met die van hul oponente baie klein. Was daar beserings aan sleutelspeulers of het van die skoliere na ander skole beweeg?

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 14:54
  75. avatar
    #35 BoishaaiPa

    @Ploegskaar: Sien nie juis n moerse verskil nie..veral nie by Top 10 nie!

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 14:52
  76. avatar
    #34 BoishaaiPa

    @BOG: As jy nie die heeltyd so hamer om net jou eie Alma Mater se beuel te blaas nie en ander skole se kwaliteite ook erken sal iemand miskien nog saamstem met jou!…Almal weet Grey is oor ‘n periode die onbetwyfelde No 1, maar dit is nie waaroor 2013 en die nou gaan nie. Grey sal nie kan funksioneer op hulle optimale vlakke indien skole soos Affies, Paul Roos en die Boishaais et al nie ook sterk en kompeterend is nie. Vir iemand wat blykbaar nie worry oor rankings nie is jy erg omgesukkeld as Grey nie No 1 is nie of hoe?

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 14:43
  77. avatar
    #33 Ploegskaar

    @BoishaaiPa: School Rugby Scores lys tot by 55, gaan kyk gerus daar dan doen jy hierdie oefening. Onder het ek die “21’s” met hul korrekte posisie vervang, so jou lys sou so daar uit sien:
    1 Affies 3 3 2 1 9
    2 Grey 4 4 3 4 15
    3 Monnas 9 1 4 12 26
    4 Paarl Gim 14 5 7 2 28
    5 HJS Paarl 1 6 15 8 30
    6 Paul Roos 2 2 1 25 30
    7 Outenq 11 15 9 3 38
    9 Grey High 5 19 14 13 51
    8 Oakdale 31 10 5 10 56
    12 Glenw 6 12 22 20 60
    18 Menlop 10 14 20 25 69
    15 Kearsney 17 34 21 6 78
    19 Selborne 34 9 16 24 83
    16 Nelspruit 42 21 12 11 86
    11 Garsfont 39 31 10 7 87
    20 Waterkl 24 22 28 14 88
    10 HTS Midd 7 56 11 18 92
    17 Westville 37 17 38 9 101
    14 EG Jansen 56 18 27 5 106
    13 Wynberg 41 7 56 15 119

    Met die regte totale sal hierdie lys natuurlik baie anders daarna uitsien, met baie van die “bo blink onder stink” skole wat nie eens ‘n T20 sal haal nie.

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 14:35
  78. avatar
    #32 BOG

    Die EINTLIKE skolekrag, sal getoon word as die lysie hierbo, uitgebrei word na n periode van 5 jaar en 10 jaar. Dan kan ons konsekwentheid waarneem en nie slegs “een-seisoen wonders” nie. Maar ek merk dat daar hard geworstel word om dit te vermei. Maar uiteindelik, om n redelike betroubare “ranking stelsel” te implementeer, is nie n alternatief nie. So, sluk maar julle trots

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 14:17
  79. avatar
    #31 bhkgpa

    @Ploegskaar: nee ploeg ek stem nie saam nie, my gevoel is dat kwaggas maar sal sukkel, maar slegs tyd sal leer.

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 13:51
  80. avatar
    #30 BoishaaiPa

    @valke: Glad nie die geval nie, maar dit help ook nie as jy n paar “maklike” skole speel wat lae kategoriepunte het nie. Dit bring jou gemiddelde af. Die skole wat slegs ander top skole speel het n voordeel omrede hulle elke Saterdag teen sterk opposisie speel. Jy moet egter darem ook wen om onder top 10 te wees.

    As al die ranglyste in ag geneem word lyk die eintlike skolekrag soos volg.

    Rank Skool u14 u15 u16 u19 total
    1 Affies 3 3 2 1 9
    2 Grey 4 4 3 4 15
    3 Monnas 9 1 4 12 26
    4 Paarl Gim 14 5 7 2 28
    5 HJS Paarl 1 6 15 8 30
    6 Paul Roos 2 2 1 25 30
    7 Outenq 11 15 9 3 38
    8 Oakdale 21 10 5 10 46
    9 Grey High 5 19 14 13 51
    10 HTS Midd 7 21 11 18 57
    11 Garsfont 21 21 10 7 59
    12 Glenw 6 12 21 20 59
    13 Wynberg 21 7 21 15 64
    14 EG Jansen 21 18 21 5 65
    15 Kearsney 17 21 21 6 65
    16 Nelspruit 21 21 12 11 65
    17 Westville 21 17 21 9 68
    18 Menlop 10 14 20 25 69
    19 Selborne 21 9 16 24 70
    20 Waterkl 21 21 21 14 77

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 13:36
  81. avatar
    #29 Ploegskaar

    @Tjoppa: Is geweldig ontspanne, maar vind wel soms die begrip en/of leesvermoë van mede-bloggers onrusbarend.

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 12:32
  82. avatar
    #28 Ploegskaar

    @wakker akker: Natuurlik nie my rankings nie, maar Outeniqua se rugby is duidelik mooi gesond op junior vlak ook, voorspel net goed vir die toekoms.

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 12:28
  83. avatar
    #27 valke

    Moes eerder die vraag hier gevra het.

    BoishaaiPa: Dankie vir hierdie ranglys. Ek dink dit is die beste een wat daar is. Ek kan ook maar net raai watse tydsame proses dit is om dit op hoogte te hou.
    Mag ek net ook my opinie lewer ten opsigte van EG Jansen, en hulle posisie op die ranglys.
    Gebaseer op die formule wat gebruik word ( en dink nie daar is ‘n beter een nie ) kan hulle nie beter a 5de wees nie, al het hulle al hulle wedstryde gewen. @BooishaaiPa, help asb. as ek verkeerd is, maar sou hulle wen teen Outeniqua, HTS Middelburg, en die gelykop uitslag teen Garsfontein, sou hulle op 3,71 punte eindig. Steeds 5de.

    Hulle het 8 spanne uit die top 25 gespeel.

    Beteken dit dat, gebaseer op huidige gradering van skole, dat net ‘n sekere groep skole in die top 3 kan wees ?

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 12:23
  84. avatar
    #26 Tjoppa

    @wakker akker: My pensioentjie lankal by die terrosriste ontrek. Hulle weet pokkol van rugby en nog minder van bankwese vir ou mense.

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 12:03
  85. avatar
    #25 Tjoppa

    @Ploegskaar: Hokaai ek grap net. Jy moet ontspan ou maat.

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 12:02
  86. avatar
    #24 wakker akker

    @Ploegskaar: Bly om te sien Outeniqua se naam op al die rankings. :-D :-D :-D :-D

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 11:49
  87. avatar
    #23 Ploegskaar

    School Rugby Scores final u14 rankings 2013:
    1.Paarl Boys High
    2.Paul Roos
    3.Affies
    4.Grey College
    5.Grey High
    6.Glenwood
    7.HTS Middelburg
    8.Stellenberg
    9.Monnas
    9.Menlopark
    11.Outeniqua
    12.DHS
    13.Helpmekaar
    14.Paarl Gym
    15.SACS
    16.Witteberg
    17.Kearsney College
    18.Boland Landbou
    19.Cambridge
    20.Daniel Pienaar

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 11:36
  88. avatar
    #22 Ploegskaar

    School Rugby Scores final u15 rankings 2013
    1.Monnas
    2.Paul Roos
    3.Affies
    4.Grey College
    5.Paarl Gym
    6.Paarl Boys High
    7.Wynberg
    8.Jeppe Boys High
    9.Selborne College
    10.Oakdale Landbou
    11.Boland Landbou
    12.Glenwood
    13.Pietersburg
    14.Menlopark
    15.Outeniqua
    16.Maritzburg College
    17.Westville
    18.EG Jansen
    19.Grey High
    20.Eldoraigne

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 11:35
  89. avatar
    #21 Ploegskaar

    School Rugby Scores final u16 rankings 2013:
    1.Paul Roos
    2.Affies
    3.Grey College
    4.Monnas
    5.Oakdale Landbou
    6.Rondebosch
    7.Paarl Gym
    8.Bellville
    9.Outeniqua
    10.Garsfontein
    11.HTS Middelburg
    12.Nelspruit
    13.Daniel Pienaar
    14.Grey High PE
    15.Paarl Boys High
    16.Selborne College
    17.Boland Landbou
    18.Kempton Park
    19.Maritzburg College
    20.Menlopark

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 11:34
  90. avatar
    #20 wakker akker

    @Tjoppa: Fnb se top 20.Sien hulle maak jou bly en kwaad.GREY 5 DE ONDER E.G .Affies derde :lol:

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 08:05
  91. avatar
    #19 Ploegskaar

    @Tjoppa: My post het fnokol met Affies, Boland of GCB uit te waai nie, jy begin nou bietjie vashak soos ‘n ander ou drol en mede-pensionaris hier. Feit is, verloor met 5 of 50 bly verloor, reg?

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 07:56
  92. avatar
    #18 Tjoppa

    @Cappie: Ou Cappie op my ouderdom wil jy nie meer sien nie. Sit maar die ligte af en voel. Die ou eelte op die hande help ook gelukkig om die voel minder teleurstellend te maak. Maar hel as ons in die eetsaal sit en die ou klomp seekoeie het gepaint en poeier is dit om van weg te hardloop. Die ou nursie is darm sag op die oog.

    ReplyReply
    28 August, 2013 at 06:24
  93. avatar
    #17 Cappie

    Skuus man. ek sal sit, het nie geweet jy kan nie sien nie.

    ReplyReply
    27 August, 2013 at 16:53
  94. avatar
    #16 Cappie

    Paul Roos het onde andere teen Boland Landbou wat 45ste lê verloor. Toemaar Tjoppa ek trek net jou been, ek weet hulle het teen goeie skole gespeel, omtrent almal was te goed!

    ReplyReply
    27 August, 2013 at 16:53
  95. avatar
    #15 Tjoppa

    @Cappie – praat help nie, verduidelik ook nie, so al wat sal help is SIT

    ReplyReply
    27 August, 2013 at 16:51
  96. avatar
    #14 Cappie

    Nee kom nou Tjoppa, Paul Roos het 5 wedstryde gewen;

    Glenwood 15-10
    SACS 32-0
    Maritzburg College 30 -17
    Rondebosch 10-5
    Wynberg 16-8

    Drie wedstryde was met minder as 8 punte. Hulle het agt verloor, agt!

    ReplyReply
    27 August, 2013 at 16:48
  97. avatar
    #13 Cappie

    Jakes, moet HTS Middelburg dan nie bokant EG Jansen wees nie, aangesien Jansies teen Middelburg verloor het? Ek glo darem nie Grey of Affies sou teen Middelburg verloor het hierdie jaar nie.

    Ek is nie heeltemal seker hoekom jy graag bo Grey en Affies wil inskuif nie, maar nietemin, enjoy! Julle is die Beeldkampioene (Is dit nou die tweede keer?). Baie geluk, geniet ‘n wonderlike jaar. Dit is lekker, vra maar die manne van Affies wat dit 18 keer gewen het en nou die ander ‘n kans gee.

    ReplyReply
    27 August, 2013 at 16:39
  98. avatar
    #12 Tjoppa

    Caooie hou op stront praat vergelyk asseblief Paul Roos se teenstanders en dan kyk jy teen wie Jeppe gespeel het. Jy is nou soos die Kotzes van die Baai. As jy in die derde liga onoorwonne is beteken dit nie jy is beter as die laaste span in die 1ste liga nie? Van watter span is jy ‘n Cappie gewees. Wragtig man.

    ReplyReply
    27 August, 2013 at 16:32
  99. avatar
    #11 Tjoppa

    Ploegie kom ons aanvaar Affies op no 1 dan laat ek die hele ouetehuis registreer op die blog en ons sal lawaai totdat Boland Landbou 4 is en Grey Bloem 13. Hulle se mos ‘n kompromie is altyd meer aanvaarbaar as ‘n oorlog.

    ReplyReply
    27 August, 2013 at 16:30
  100. avatar
    #10 Cappie

    Verglyk PRG se vertoning met die van Jeppe soos hierbo uiteengesit:

    Jeppe is 30ste gerank:

    15 gespeel
    11 gewen (waarvan die laaste 8 in ‘n ry)
    4 veroor.

    Ploegskaar het ‘n punt!

    ReplyReply
    27 August, 2013 at 16:22
  101. avatar
    #9 Cappie

    DATE

    OPPONENT

    SCORE

    RESULT

    .

    3 August

    Parktown

    28 – 8

    WON

    .

    27 July

    Marais Viljoen

    47 – 10

    WON

    .

    20 July

    Diamantveld

    36 – 19

    WON

    .

    8 June

    St Benedict’s

    45 – 24

    WON

    .

    1 June

    St Alban’s

    88 – 0

    WON

    .

    25 May

    St Stithians

    34 – 25

    WON

    .

    11 May

    KES

    15 – 12

    WON

    .

    07 May

    John Vorster

    36 – 6

    WON

    .

    4 May

    Pretoria Boys

    27 – 28

    LOST

    .

    27 April

    Affies

    18 – 36

    LOST

    .

    13 April

    Northwood

    33 – 24

    WON

    .

    3 April

    Rondebosch

    24 – 5

    LOST

    .

    1 April

    Queen’s College

    20 – 12

    WON

    .

    30 March

    Noord-Kaap

    24 – 16

    LOST

    .

    16 March

    St John’s

    59 – 24

    WON

    ReplyReply
    27 August, 2013 at 16:18
  102. avatar
    #8 Cappie

    Ploegskaar, bogenoemde lyk soos Paul Roos se vertoning of hoe?

    ReplyReply
    27 August, 2013 at 16:15
  103. avatar
    #7 Ploegskaar

    Played 15
    Won 5
    Drew 2
    Lost 8
    Points for 256
    Points against 267
    Points difference -11

    2013 results of a team ranked outside the top 50, right? Not so, top 25 in fact with a 30% win ratio. I rest my case with regards to points for losses.

    ReplyReply
    27 August, 2013 at 15:45
  104. avatar
    #6 jakes

    @ woltrui- dit klink na ‘n goeie idee. Maar natuurlik kan jy dink watter lawaai dit gaan opskop as ‘n “ranking” sisteem ander skole outomaties hoor rank aan die begin van die seisoen as ander..En na hoeveel seisoene ‘heroorweeg” jy die rankings..Dit gaan ‘n debat op sy eie ontlok wat nie einde gaan kry nie :mrgreen:

    ReplyReply
    27 August, 2013 at 15:19
  105. avatar
    #5 Woltrui

    @Jakes: Ter wille van die graderings vir ‘n log sou ek Monnas, Kloof en Affies as 5, in die Noordvaal, gradeer. Ek sou net 3 skole per streek as 5 gradeer. Ek sou dit doen op grond van die afgelope 3-5 jaar se vertonings, van 1ste span tot 0/14’s se vertoning. Jansies sou ek saam Garsies, HTS Middelburg, Kempies, KES en Nellies as 4 gradeer.
    Skool gewys sou ek se Affies, Monnas en HTS Middelburg het die jaar die beste vertonings gelewer(Al die spanne se vertonings)
    1 ste Span gewys is dit EG (Beeld trofee), HTS Middelburg (Nu-power) en Affies.

    ReplyReply
    27 August, 2013 at 15:08
  106. avatar
    #4 jakes

    1. Paarl gym
    2. Outeniqua
    3 EG Jansen
    4 Affies
    5 Grey college
    Explained my reasoning on the previious post under Noordvaal

    ReplyReply
    27 August, 2013 at 14:57
  107. avatar
    #3 jakes

    I think a more relative top 5 for 2013 should be for now: 1) Paarl gym 2) Outeniqua 3) EG Jansen 4) Affies 5) Grey College

    ReplyReply
    27 August, 2013 at 14:54
  108. avatar
    #2 jakes

    @ woltrui- verstaan nie heeltemal jou argument nie, beteken dit dat jou skole in Noordvaal soos Affies< Kloof en Monnas 'n beter gradering kry as die ander in Noordvaal?

    ReplyReply
    27 August, 2013 at 14:52
  109. avatar
    #1 Woltrui

    Voorstel tov skool “graderings” vir BHP se ranglys vir 2014.

    Gee elke streek gelyke hoeveelheid top graderings, gelyke hoeveeheid 4 graderings ens.

    Weskaap: 5
    Gimmies
    Boishaai
    PRG

    Noordvaal: 5
    Affies
    Monnas
    Kloof

    Oos Kaap: 5
    Grey PE
    Queens
    Selborne

    KZN: 5
    Glenwood
    Maritzburg C
    Kearsney

    Vrystaat/NKaap: 5
    Grey Bloem
    N Kaap
    Diamantveld

    6 Daaropvolgende skole van elke streek ‘n 4
    6 Daaropvolgende skole 3.5
    Die res van die skole elk 1.

    ReplyReply
    27 August, 2013 at 14:18