Craven Week 2023

SLOT PROVINCE PROVINCE
u18 CRAVEN WEEK DAY 1 @ Outeniqua Park, George : Mon 03-Jul-2023
10h00 Boland u18 CW 26 19 Valke u18 CW
11h30 Eastern Province u18 CW 26 23 Free State u18 CW
13h00 Sharks u18 CW 34 24 WP XV u18 CW
15h20 Western Province u18 CW 42 12 SWD u18 CW
u18 CW CRAVEN WEEK DAY 2 @ Outeniqua Park, George : Tue 04-Jul-2023
10h30 Leopards u18 CW 46 07 Griquas u18 CW
12h00 Griffons u18 CW 43 22 Limpopo u18 CW
13h30 Lions u18 CW 55 29 Pumas u18 CW
15h00 Bulls u18 CW 40 05 Border u18 CW
u18 CW CRAVEN WEEK DAY 3 @ Outeniqua Park, George : Wed 05-Jul-2023
10h30 SWD u18 CW 22 19 Valke u18 CW
12h00 Free State u18 CW 54 14 WP XV u18 CW
13h30 Eastern Province u18 CW 40 26 Boland u18 CW
15h00 Western Province u18 CW 35 24 Sharks u18 CW
u18 CW CRAVEN WEEK DAY 4 @ Outeniqua Park, George : Thu 06-Jul-2023
10h30 Griquas u18 CW 38 38 Limpopo u18 CW
12h00 Border u18 CW 31 21 Pumas u18 CW
13h30 Griffons u18 CW 50 12 Leopards u18 CW
15h00 Bulls u18 CW 44 34 Lions u18 CW
u18 CW CRAVEN WEEK DAY 5 @ Outeniqua Park, George : Sat 08-Jul-2023
Western Province u18 CW 29 05 Bulls u18 CW
Eastern Province u18 CW 33 22 Sharks u18 CW
Free State u18 CW 40 21 Lions u18 CW
SWD u18 CW 26 25 WP XV u18 CW
Border u18 CW 29 20 Griffons u18 CW
Boland u18 CW 28 24 Pumas u18 CW
Leopards u18 CW 51 26 Limpopo u18 CW
Valke u18 CW 29 14 Griquas u18 CW

 

Squads

 

TEAM BOLAND U18 CW SCHOOL TEAM VALKE U18 CW SCHOOL
1 Christiaan Kershoff Labori 1 Mundilu Emeraude Jeugland
2 Ricky Lesch Porterville 2 Danre Pike EG Jansen
3 Petrus Coetzee Robertson 3 Duwan Potgieter EG Jansen
4 Darius Venter Drostdy 4 Reon Pretorius EG Jansen
5 Hunter Grobler Swartland 5 Michael Devy EG Jansen
6 Jandro Phutego Porterville 6 Zaide-Leigh Rippenaar EG Jansen
7 Matt Romao Drostdy 7 Divan du Plooy Die Anker
8 Helgard Bruwer Robertson 8 Nathan Matthee EG Jansen
9 Callum van Staden Porterville 9 Damian August EG Jansen
10 Luan Gillomee Charlie Hofmeyr 10 Duan du Toit Transvalia
11 Brendon September Porterville 11 Jeandre Jacobs EG Jansen
12 Mighael Oberholtzer Swartland 12 Ruduwaan Rodgers Heidelberg VS
13 James Daniels Bergrivier 13 Lynghe Pretorius Jeugland
14 Lohenzel Jansen Worcester Gim 14 Siya Khambule Transvalia
15 Juwaan Visagie Worcester Gim 15 Joshua Booysen Heidelberg VS
16 Daniel van Rooyen Hermanus 16 Dihan de Villiers Die Anker
17 Heinrich Ebbing Hopefield 17 Isolomzi Khumalo Jeugland
18 RW Duggan Porterville 18 Marnus Swarts EG Jansen
19 Waylon Pienaar Worcester Gim 19 AJ Roux Die Anker
20 Ettienne Claasen Drostdy 20 L Tsotetsi Birchleigh
21 Brandow-Lee Sass Hugenote 21 Matthew Bergman EG Jansen
22 Garick Kastoor Worcester Gim 22 Oregopotse Shilubane Jeugland
23 Benedict George Drostdy 23 R-Jay Peterson EG Jansen
TEAM FREE STATE U18 CW TEAM EP U18 CW
1 Ranon Fouche Grey College 1 Zibabalwa Booi Ndzondolelo
2 Stefan Venter Jim Fouche 2 Imaani Pemba Grey HS
3 Jean Erasmus Grey College 3 Sean Vermaak Framesby
4 Jaco Grobbelaar Fichardtpark 4 Francois vd Ryst Marlow
5 Marno Stopforth Grey College 5 AC Mnandi Graeme
6 Jean-Henri Smith Grey College 6 De Wet Fourie Daniel Pienaar
7 Keagan Scholtz Grey College 7 Batho Hlekani Graeme
8 JJ Theron Grey College 8 Burrie van Heerden Marlow
9 Christiaan van der Westhuizen Grey College 9 Dempers Meyer Marlow
10 Ian van der Merwe Grey College 10 Aiden de Villiers Marlow
11 Kutlo Seoko Louis Botha 11 Leon Booysen Marlow
12 Pieter van der Merwe Grey College 12 MC Strydom Marlow
13 Benito Goeda Grey College 13 Tadiwe Chikutiro Kingswood
14 Junior Claassen Grey College 14 Sine Brawin Kingswood
15 Alzeadon Felix Grey College 15 Jermaine Dampies Brandwag
16 Neo Mothibeli Louis Botha 16 Hein Terblanche Framesby
17 Tshiamo Senoamadi Louis Botha 17 Phiko Petse Kingswood
18 Daniel Chimpmundi Louis Botha 18 Zama Nkonko Gill
19 Mogomotsi Mokuyane Louis Botha 19 Jaco Pretorius Framesby
20 Kwanda Tokwe Louis Botha 20 Abongile Golela Graeme
21 Devante Claassen Fichardtpark 21 Lucrane Miggels Brandwag
22 Pharrell van Wyk Grey College 22 Joshua Bands Grey HS
23 Piwe Majugama Louis Botha 23 Dominic Malgas Nico Malan
TEAM SHARKS U18 CW TEAM WP XV U18 CW
1 Phiwa Khubeka Maritzburg College 1 Malcolm Lamont Boland Landbou
2 Christian Everitt Durban HS 2 Ethan Hendriks Wynberg
3 Simphiwe Ngobese Durban HS 3 Ikhona Maxegwana SACS
4 Liam Terblanche Glenwood 4 Neil Hansen HJS Paarl BH
5 Hanu Pieterse Hilton 5 Marno Steyn Paarl Gim
6 Devahn vd Walt Kearsney 6 Rubin Dames HJS Paarl BH
7 Akhona Kunene Hilton 7 Louw du Toit Paarl Gim
8 Sasha Kadira Maritzburg College 8 L Nyashana Milnerton
9 Luke Watt Hilton 9 Juan Loots HJS Paarl BH
10 Chris Horak Hilton 10 Leejay Peterson Paul Roos
11 Hopewell Ntshangase Durban HS 11 Juma Amisi Rondebosch
12 Sisa France Kearsney 12 Daniel vd Merwe HJS Paarl BH
13 Campbell Ridl Michaelhouse 13 Bryan Burger HJS Paarl BH
14 Luyanda Kunene Maritzburg College 14 Enslin Claasen Boland Landbou
15 Jaco Williams Glenwood 15 Dewald de Villiers Boland Landbou
16 Elbie Mouton Maritzburg College 16 JB Odendaal HJS Paarl BH
17 Lithemba Mfupi Glenwood 17 Luqobo Makwedini Wynberg
18 Aiden Botha Maritzburg College 18 Xander Mynhardt Paarl Gim
19 Weinrich Basson Durban HS 19 Nazier Isaacs Paul Roos
20 Vuyo Gwiji Northwood 20 Torren February Wynberg
21 Matthew Fick St Charles 21 Sange Mbuto Wynberg
22 Maurice Willemse Durban HS 22 Shaywaan Blackenberg Bishops
23 Siya Ndlozi Westville 23 David Simon Rondebosch
24 Kuhle Mthimkulu Maritzburg College 24
25 Wandile Mlaba Michaelhouse 25
26 Zingce Simka Durban HS 26
27 Jake Jansen Maritzburg College 27
TEAM WP U18 CW TEAM SWD U18 CW
1 Oliver Reid Paul Roos 1 Devon Windvogel Oakdale
2 Justin Amos Rondebosch 2 Nathan Smith Outeniqua
3 Herman Lubbe Paul Roos 3 Juan Kleynhans Outeniqua
4 Danio Botha Paarl Gim 4 Michael Cronje Outeniqua
5 Riley Norton Paul Roos 5 Jayden Potgieter Outeniqua
6 Xola Nyali Wynberg 6 Hanno Louw Oakdale
7 Divan Fuller HJS Paarl BH 7 Dewald Gerber Outeniqua
8 Aiden Norris Bishops 8 Jeffwin Wesso Outeniqua
9 Hashim Pead Bishops 9 Ellie Meyer Outeniqua
10 Kyle Smith Paarl Gim 10 Andrew Stopforth Outeniqua
11 Jameel de Jongh HJS Paarl BH 11 Therlow Prins Oakdale
12 Albie Bester Boland Landbou 12 Kurt Coetzee Oakdale
13 Gino Cupido Strand 13 Ashwen Damons Outeniqua
14 Scott Nel HJS Paarl BH 14 JJ Daters Outeniqua
15 JC Mars HJS Paarl BH 15 JT Strydom Outeniqua
16 Cilliers Viljoen Boland Landbou 16 Brandon Gouws Outeniqua
17 Christoff Etzebeth Stellenberg 17 Wihann Cloete Outeniqua
18 Ryan Jack Boland Landbou 18 Karl Truter Oakdale
19 Van Heerden Pretorius HJS Paarl BH 19 Logan Jantjies Oudtshoorn
20 Marco Ferreira Stellenberg 20 Erick Steyn Oakdale
21 Zeke January Paul Roos 21 Jude Frans Outeniqua
22 Yaqeen Ahmed Wynberg 22 Shaydon Fradie Oakdale
23 Gilermo Mentoe Bishops 23 Keenan Jantjies Outeniqua
TEAM GRIQUAS U18 CW TEAM LEOPARDS U18 CW
1 PA Karsten Upington 1 Ongepotse Rabaji Wolmaransstad
2 Liam Harmse Noord-Kaap 2 Andre Taute Wesvalia
3 Damian MacClean Curro Kathu 3 Carlo van Wijk Rustenburg
4 A Luttig Duineveld 4 Renier Rall Lichtenburg
5 Thaylin Rose Noord-Kaap 5 Makgosi Mashigo Bergsig
6 Sipho Livingi Upington 6 Handre Venter Wesvalia
7 JJ Fourie Diamantveld 7 Hennoh Visser Wesvalia
8 Jaco Fourie Upington 8 Adriaan Young Rustenburg
9 Neil Petro Upington 9 Adriano George Rustenburg
10 Eldridge Jack Noord-Kaap 10 Leonard Bevan Klerksdorp
11 Kyle Taute Diamantveld 11 Lebogang Wageng Klerksdorp
12 Kimi van der Horst Noord-Kaap 12 Andriaan Liebenberg Rustenburg
13 Valentino Lenge Diamantveld 13 David Ndala Potch Gim
14 Junior Kettledas Noord-Kaap 14 Teboho Sekonyela Wesvalia
15 Jonaden Links Noord-Kaap 15 Lorenzo Snyers Rustenburg
16 A de Jager Diamantveld 16 Junior Kuhn Wesvalia
17 FJ de Fries Diamantveld 17 Bongo Sakie Bergsig
18 Heinrich Nel Diamantveld 18 Ockie Lotriet Lichtenburg
19 F Collen Duineveld 19 Marco Dreyer Wesvalia
20 Wentzel Hibbert Noord-Kaap 20 Vuyo Msagala Klerksdorp
21 Lswandle Maseko Noord-Kaap 21 Chad Hofmeyer Wesvalia
22 Emlyhn Jacobs Upington 22 Jaden Meyer Rustenburg
23 Dwayne Lubbe Prieska 23 Collin Pereira Lichtenburg
TEAM GRIFFONS U18 CW TEAM LIMPOPO U18 CW
1 Buhle Ngxabayi Welkom Gim 1 Jan-Hendrik Venter Pietersburg
2 Dante Smith Welkom Gim 2 Cornel Riekert Frikkie Meyer
3 Cecil Parsons Voortrekker (Beth) 3 Tirelo Mashapa Merensky
4 Jaunricht Cloete Goudveld 4 Chifu Banda Ben Vorster
5 Jayden Auld Welkom Gim 5 Dewan Gobey Pietersburg
6 JD Kirstein Trio 6 Drikus du Plessis Frikkie Meyer
7 Ethan Jones Welkom Gim 7 Waldi Haasbroek Merensky
8 Fano Linde Voortrekker (Beth) 8 Henre Venter Pietersburg
9 CJ Taljaard Trio 9 Divan Brown Pietersburg
10 Renaldo Kiewiet Welkom Gim 10 Byron Hendricks Merensky
11 Thuto Kekane Trio 11 Mahlatse Semosa Merensky
12 Mojalefa Mathoka Welkom Gim 12 Wian Terblanche Pietersburg
13 Charlton Basson Trio 13 Hanno van Zyl Pietersburg
14 Sydwell Sethi Witteberg 14 Pule Sebola Warmbad
15 Andisile Mentz Hentie Cilliers 15 Klokke Mohlala Merensky
16 Heinrich Loubscher Goudveld 16 Tiaan Viljoen-Krugel Merensky
17 Dandre Bloem Trio 17 Andrew Steamer HTS Tom Naude
18 Lungile Samson Hentie Cilliers 18 Hope Seyaga Ellisras
19 Schalk du Plessis Goudveld 19 Nkateko Phakula Ben Vorster
20 Tapiwa Mundeta Trio 20 Kamo Setosa Hans Strijdom
21 Alexander Maree Voortrekker (Beth) 21 Ulrich Maree Merensky
22 Paseka Mokoena Hentie Cilliers 22 Gerdro Grobler Ellisras
23 Tumi Khoza Voortrekker (Beth) 23 Neo Saphuma Ben Vorster
TEAM LIONS U18 CW TEAM PUMAS U18 CW
1 Boela de Wet Helpmekaar 1 Rowan Mitchelson Piet Retief
2 Ruan Welman Helpmekaar 2 Fuman Chauke Middelburg
3 Ulrich vd Merwe Helpmekaar 3 Tebogo Nkosi Middelburg
4 Jacques Botha Monument 4 Sifiso Nhleko Piet Retief
5 Ulrich vd Westhuizen Monument 5 Juan Bezant Nelspruit
6 Jamaal Feldman Monument 6 Loyiso Ngcobese Piet Retief
7 Thandolwethu Biyela KES 7 Handre Hattingh Secunda
8 Christiaan Steyn Helpmekaar 8 Tjaart Joubert Middelburg
9 Ceano Everson Monument 9 Andeon Pringle Nelspruit
10 JT Kapank Noordheuwel 10 Zander Erasmus HTS Middelburg
11 Kelvin van Wyk Monument 11 Seabea Kuloane HTS Middelburg
12 McMillen Mongwana Jeppe 12 Kyle Alves Ligbron
13 Rynhardt vd Linden Helpmekaar 13 Tyron Moolman Secunda
14 Khotadzo Rashivanga Jeppe 14 Jodi Berlington Curro Nelspruit
15 Tirhani Masondo KES 15 Luan Lottering Secunda
16 Siphosethu Mndebelele KES 16 Jayden Schnuir Secunda
17 Lesedi Moloi KES 17 Thumelo Mtshali Secunda
18 Ricardo du Plessis Monument 18 Ryan Venter Nelspruit
19 RJ Barnard Monument 19 Kaylin Mtphutu Middelburg
20 Kebotile Maake KES 20 Ryan Venter Nelspruit
21 Daylon Meyners Monument 21 Njabulo Dladla Hoogenhout
22 Caleb Lombard KES 22 Johnny dos Santos HTS Middelburg
23 Cheswill Jooste Noordheuwel 23 Tiaan Steyn Secunda
TEAM BULLS U18 CW TEAM BORDER U18 CW
1 Steyn Truter Affies 1 Abulele Boltini Queen’s
2 FC van Rooyen Affies 2 Sandi Msengana Selborne
3 Leighton- Jon Cloete Garsfontein 3 Jordan Luck Selborne
4 Ilanga Engondo Sutherland 4 Sbongo Mfeya Queen’s
5 Divan Brits Garsfontein 5 Kyle Alwin Queen’s
6 Happy Makate Waterkloof 6 Liyabona Matyana Dale
7 Abri van der Westhuizen Garsfontein 7 Zuko Poswa Selborne
8 Dieter Schubert Affies 8 Nqaba Nkonyeni Hudson Park
9 Brooklyn Newman Garsfontein 9 Sibabalwe Mtshini Hudson Park
10 Nicallen Gabrielson Garsfontein 10 Grant Day Selborne
11 Luyolo Doyi Overkruin 11 Dewan du Preez Selborne
12 Janco Purchase Affies 12 Siyamthanda Klass Hudson Park
13 Dimitri Erasmus Garsfontein 13 Josh Carr Selborne
14 Jason Hugo Garsfontein 14 Landile Gidi Hudson Park
15 Jayden Fortuin Menlopark 15 Turshaan Hare Queen’s
16 Shaun Schurmann Pretoria BH 16 Daniel Larkin Selborne
17 Ethan van Wyk Garsfontein 17 Owethu Mpondo Dale
18 Kitso Mokoena Pretoria BH 18 Chad de Beyer Selborne
19 James Schnetler Garsfontein 19 Lwandele Gaba Queen’s
20 Luan Olivier Garsfontein 20 Jed Stone Queen’s
21 Ntsako Ndhlovu Pretoria BH 21 Thina Mfenako Queen’s
22 Naylon Albertus Menlopark 22 Amani Somana Selborne
23 Hilton Thomas Midstream 23 Siya Sakhela Selborne

241 Comments

  1. avatar
    #241 JongMatie

    Arme Bulletjies – ek sien die WP het behoorlik en oortuigend die week op n goeie noot afgesluit.

    ReplyReply
    10 July, 2023 at 09:37
  2. avatar
    #240 Grasshopper

    @JPS_10: My uncle Dennis played for Natal in 64 and 65, he has great memories of the games there and meeting Doc Craven…

    ReplyReply
    9 July, 2023 at 20:45
  3. avatar
    #239 JPS_10

    @OudAffie: Lyk of Wikipedia reggestel is wat CW wenners aan betref, Daar is nog ‘n lys van wenners deur Hannes Nienaber maar ongelukkig kry ek nie die link gecopy na Beet se Blog nie. Dit is MAIN MATCHES AT THE CRAVEN WEEK (1964 – 2023) rugby.superschools.com. Dit sluit die 75 en 76 wedstryde sowel as die korrekte telling en spanne vir 1998 in.
    Met die 1965 Craven week het twee spanne twee keer teen mekaar gespeel in die uitspeel rondte en weer in die Hoofwedstryd. Uitspeel rondte Tvl 14 Natal 11 en Hoofwedstryd Natal 22 Tvl 11. Die organiseerders van die CW was so beindruk met die 2 spanne se spel dat hulle besluit het dat hulle in die Hoofwedstryd moet speel. Inligting van 1965 gekry in die Doktorale Proefskrif van Phil Pretorius oor die Craven Week.
    As jy nie die lys kry laat my weet dan stuur ek die link vir jou via Wapp wat ek van Eddie Grieb ontvang het. My selnommer is 083 564 5057.

    ReplyReply
    9 July, 2023 at 14:05
  4. avatar
    #238 Carpe diem

    @OomPB: KARMAsjien

    ReplyReply
    8 July, 2023 at 14:49
  5. avatar
    #237 Strepie

    Eenrigting verkeer in George..

    ReplyReply
    8 July, 2023 at 14:49
  6. avatar
  7. avatar
    #235 OomPB

    WeePee speel soos n masjien.

    ReplyReply
    8 July, 2023 at 13:35
  8. avatar
    #234 Smallies

    @JongMatie: 2,3

    ReplyReply
    8 July, 2023 at 08:35
  9. avatar
    #233 OomPB

    @JongMatie: daar is heelwat Grey old boys se kinders by Paul Roos.

    ReplyReply
    8 July, 2023 at 05:40
  10. avatar
    #232 JongMatie

    @Smallies: 2 3 Boland..

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 23:19
  11. avatar
    #231 Smallies

    @Deon: Child in time een van die beste songs ooit …..en natuurlik July morning van Uryia Heep

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 21:35
  12. avatar
    #230 Deon

    @Smallies: Ag tog, gehoop jy is nie teenwoordig terwyl ek die boot skud nie. Ek wil niemand beledig nie maar almal terg, en vir jou van alle bloggers wil ek die minste pla want jy is die beste al dink jy ACDC is beter as Deep Purple. Inelkgeval, ek moet gaan ou vriend, vliegtuig wag. Wens ek kon stort lol. O ja Kobus Wiese is ‘n Laaiplek man….

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 21:18
  13. avatar
    #229 Deon

    @Smallies: Boishaai en Grey het inderdaad baie in gemeen. Beide, lang termyn gemiddeld,is wat betref akademie ver en erg ondergeskik aan PRG. :lol:

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 21:14
  14. avatar
    #228 Smallies

    @Deon: ek ken nogals van laaiplek/st Helena baai bokkoms ,loop soos stroop saam n zamalek

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 21:13
  15. avatar
    #227 Deon

    Can one of the Natal guys confirm, is it true that Mbuso Moloi was Kearsney captain in 2008?

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 21:12
  16. avatar
    #226 Deon

    @Smallies: Mens kry Gansbaai bokkoms en jy kry Laaiplek en Vellerif bokkoms maar Hawston (Dambaai en Plankhuis) bokkoms is die beste.

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 21:09
  17. avatar
    #225 Smallies

    @Maroon: julle ken nie biltong daar innie kaapie net bokkoms🤣🤣🤣ek gaan hoeka more so n draaitjie stap agter n grey ghost aan

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 17:58
  18. avatar
    #224 Maroon

    @Smallies: Jy sal dat Ploegskaar vir jou biltong stuur.

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 13:54
  19. avatar
    #223 Kaya 85

    @Britte: I don’t think the Lions Academy no.7 is better than the CW 7….the others u mention, it’s hard to really tell because they are all very good…just a case of each player offering something slightly different….I will say though that the AW 12 played exceptionally in their first match…he is going to get Pro options whether he played AW or CW

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 13:39
  20. avatar
    #222 Smallies

    @JongMatie: 😂😂😂

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 13:14
  21. avatar
    #221 JongMatie

    @Smallies: 2 3 Boland..

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 13:04
  22. avatar
    #220 Smallies

    @JongMatie: Boishaai en Grey het nogals baie in gemeen ,my seun se altyd vir my dat as hy nie sy seun Grey toe sal kan stuur nie sal dit Boishaai wees….ek stem nie saam nie maar ja dis hy😂😂😂 ek laaik nogal daai ander skool daar by windpomp

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 13:03
  23. avatar
    #219 JongMatie

    @Smallies: Grey seuns wie se ouers in die Kaap bly, gaan gewoonlik Boishaai toe.
    Die ander Gautengers wat nou Val de Vlie toe hop neul Gim toe – dankie tog.

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 12:58
  24. avatar
    #218 Smallies

    @OomPB: oud Greys se seuns gaan mos maar gewoonlik Grey toe dis nie eers n debad nie….en as hulle in die Kaap bly en dus te ver vir Boetie Bloem toe dan is Gim Boishaai en PRG nie slegte alternatiewelike skole nie

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 12:43
  25. avatar
    #217 OomPB

    @Smallies:
    Wel hy sal gelukkig wees as hy die keuse het. Dis gewoonlik die ouer wat n ou Grey is wat hom forseer en dan is hy ongelukkig.

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 12:27
  26. avatar
    #216 Rainier

    Hoekom speel die Griffons op die B-veld Saterdag? Daar is ‘n paar spanne wat dit minder verdien as hulle wat op die A-veld speel Saterdag – een wat met 40 punte verloor het gedurende die week.

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 11:58
  27. avatar
    #215 Smallies

    @OomPB: stem saam met jou,sorg net dat jou kind gelukkig is daar waar hy gaan ,en commit tot matriek toe by daardie skool ,MOENIE N TREKVOEL WORD NIE

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 11:56
  28. avatar
    #214 OomPB

    Moet kinders en ouers nee se vir n beter geleentheid? As Garsfontein of Boishaai dit bied, gryp dit aan.

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 11:51
  29. avatar
    #213 Smallies

    @Rugbyman: als is mos beter inniekaapin net soos als groter is in die VSA….

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 11:32
  30. avatar
    #212 Rugbyman

    @Smallies: Nee… hulle bied net beter geleenthede aan… hulle scouts wat daar was, was net daar om hulle eie kinders te support en geleenthede te bied…😜😜😜

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 11:17
  31. avatar
    #211 Smallies

    @JongMatie: jy sal verbaas wees hoe wyd die wynland skole shop my vriend …ek kan getuig daarvan

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 11:07
  32. avatar
    #210 Rugbyman

    I heard that at the Grant Khomo this week, the number of high school scouts were almost more than the players… This include ALL the major schools in the country and not just from GP… funny how the GP schools are always mentioned…

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 10:48
  33. avatar
    #209 Djou

    @BoishaaiPa: Ok, sê asb vir ons watter span is uit die meeste skole saamgestel. Kan dit WP wees!

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 10:13
  34. avatar
    #208 JongMatie

    WP alweer in die CW finaal.

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 10:02
  35. avatar
    #207 JongMatie

    Lyk my die GP’s shop wyd….

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 09:57
  36. avatar
    #206 Djou

    @Wonder: @Ploegskaar: Slap…. en holdons, julle is regtig snaaks 😄😄😄😄. Ek moet my woordeskat verbreed.

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 09:18
  37. avatar
    #205 Djou

    @apple: Ag so lekker to again, as usual, start spreading laughable nonsence. You are underestimating the intelligence of bloggers on this site and overestimating your attempt to influence them with a lie. If you really believed the so called parent, if such parent exists, you must be naive and many other things.

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 09:16
  38. avatar
    #204 Rugbyman

    @apple: Wow!!!!! Thats awesome for those boys… so they draw salries of 40k per month, more than the teachers…? Please do ask this parent to contact me. I will gladly assist him with facts. The second problem is that we don’t even have 5 boys from the Boland in our 1st team.

    It is absolutely laugahable that people talks such rubish and spreads BS rumours…

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 06:32
  39. avatar
    #203 Wonder

    :wink: @apple: Incorrect,12 players from wp,R2m package each

    ReplyReply
    7 July, 2023 at 06:09
  40. avatar
    #202 Ploegskaar

    @Wonder: Korrek holdons, geniet altyd ‘n kwasi fan/pappa/oupa/oom/afrigter/Direkteur van Rugby hier, almal selfde WhatsApp groep

    ReplyReply
    6 July, 2023 at 22:39
  41. avatar
    #201 apple

    @Ploegskaar: Spoke to a Waterkloof parent today that stated 5 players in Garsfontein from the Boland on packages of upto 500k, including school and boarding fees etc. Surely that can’t be the case? Idle gossip? I thought they develop their own?

    ReplyReply
    6 July, 2023 at 21:43
  42. avatar
    #200 Wonder

    @Ploegskaar: Boland is goed, slaptril.

    ReplyReply
    6 July, 2023 at 20:12
  43. avatar
    #199 Ploegskaar

    @Wonder: Daar is 6 Boland spelers in die Bulle span as ek vinnig kyk, 3 van Drostdy as ek vinnig tel. So wat is jou punt paptril?

    ReplyReply
    6 July, 2023 at 20:01
  44. avatar
    #198 Wonder

    Baie geluk aan die Bulle met hul wen oor die Leeus.
    Ek verstaan die finaal is tussen die Bulle en Boland, glo dit gaan ‘n great game wees.

    ReplyReply
    6 July, 2023 at 19:36
  45. avatar
    #197 Britte

    Die Lions Akedemie se 7,8,9,10 strate beter as Cravenweek span, dink 7,8 van Marais viljoen , 9 Bryce van Jeppe en 10 Moyo van KES,wys jou as coach van skool sy eie spelers kies, Everson Kapank moerse flop.

    ReplyReply
    6 July, 2023 at 16:21
  46. avatar
    #196 Djou

    @Deon: Bru, gaan lees jou eie posts. Geen respek en dan is als kwansuis ‘n ou grappie. So, wat oneerlikheid betref, gaan lees jou eie snert en verkeerde persepsies wat jy in ander se kele probeer afdwing. Shit the focus and blame is ‘n ou truuk wat oningeligtes meevoer, maar meeste hier is ingelig.
    Garsies is in baie groter skok as wat jy dink – het jy werklik gedink mense gaan jou glo met spot en simpatie in een post?
    No way!

    ReplyReply
    6 July, 2023 at 09:52
  47. avatar
    #195 Smallies

    @Deon: moenie daai storietjie glo oor skoon varke nie ,ek het al n gros varke op gesaag ,die cists en crap in hulle vleis kry jy nie by skaap en bees nie,slim ja beslis ,skoon norrefok…

    ReplyReply
    6 July, 2023 at 09:42
  48. avatar
    #194 Smallies

    @Deon: die punt is Dale en Queens het al interskole gespeel to julle godjie Paul roos 11 jaar oud was ….of wag sorry toe het Roos mos al die wereld beker 5 keer gewen en die All Blacks 7 keer gewhitewash .Muir die selfde storie
    Maat moenie dink die weskaap het die alleen reg op geskiedenis en rugby geskiedenis nie ,ek glo straks dat daar in die laaste 150 jaar meerRugby geskiedenis noord van die Paarl plaas gevind as in die kaap

    ReplyReply
    6 July, 2023 at 09:34
  49. avatar
    #193 Deon

    @Smallies: Sommer kans gevat, dog dalk julle twee vang saam , hy is ook ‘n Grey fanatic, woon on Bloem, mal oor karp vang en het SA verteenwoordig.

    ReplyReply
    6 July, 2023 at 05:58
  50. avatar
    #192 Deon

    @Smallies: En die ouderdom het wat te doen met die onderwerp wat rugby geskiedenis is?

    ReplyReply
    6 July, 2023 at 05:57
  51. avatar
    #191 Deon

    @Rainier: Die vark is die slimste en skoonste van al die diere op die plaas, maar dom en vuil mense verstaan dit nie. Hulle vereer eerder vuilgeid soos die HANSlam lol. Praat van vark en modder.

    ReplyReply
    6 July, 2023 at 05:56
  52. avatar
    #190 Smallies

    @Deon: wie de fok is Albert

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 20:50
  53. avatar
    #189 Smallies

    @Deon: ek het so vinnig gaan loer Queens ,Dale Muir en Grey high is almal ouer as PRG…..Grey en Muir is ouer as Gim slegs Selborne is nie ouer as Boishaai nie ,en amper die hele Oos Kaap se skole is ouer as Boland .

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 20:45
  54. avatar
    #188 Smallies

    @Rainier: ek is n bewaarder,dis maar in my DNA

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 20:41
  55. avatar
    #187 Rainier

    @Smallies: Hoekom stoei jy met die vark in die modder?

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 20:12
  56. avatar
    #186 Deon

    @Smallies: Smallies, wanneer het PRG en SACS hul eerste game gespeel? Ken jy Paarl Gim se geskiedenis? Jy en Albert moet lekker karp jag.

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 19:41
  57. avatar
    #185 OomPB

    Die Sharks het WP goed gehou vandag.

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 18:57
  58. avatar
    #184 Smallies

    @Strepie: platteland span sal elke jaar wen

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 18:13
  59. avatar
    #183 Smallies

    @Deon: so Dale en Queens speel al sedert 1891 n volle 24 jaar voor die Paarl skole,Muir speel al van 1892 af en bestaan al van 1822 af Queens en Selborne speel ook al baie langer as 100 jaar ,dis ma net die Souties in die Kaap wat dit langer doen….Ek glo straks Queens Dale ,Selborne, Muir ,Grey High ,en St Andrews ouer is ook as al die wynland skole ……

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 18:12
  60. avatar
    #182 Strepie

    Kies voortaan n WP stad span en WP platteland/wynland span.
    Die wynlandspan sal heel moontlik elke jaar moeilik geklop word..

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 15:24
  61. avatar
    #181 Deon

    @Djou: Hi Djou, fokkit maar jy is grenslyn vertraagd, agterlik en oneerlik!!! Waar het ek terselfdertyd in een asem jou skool bespot en my leedwese oor ‘n tragedie uitgespreek? Ek terg altyd oor die Boland element in jou skool, dis mos feite. Die leedwese het uit my hart van harte gekom, wat groter as jou eer is. My sussie is net so oorlede, een maand voor sy 16 geword het, amper replika. Dis geen grap vir my nie.

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 15:19
  62. avatar
    #180 Deon

    @Smallies: Hey Smallies. Elke Wynland/SS skool het meer rugby geskiedenis in hul pinkies as die res van SA saam, en die Grens skole speel nie eers ‘n rol nie. Op ‘n ander noot, ek flyfish vir karp. Papgooi is nie vir my nie. Weet jy hoe baie karp is in die Kaap en die 1650’s kasteel se gragte. Die Kaap is ook die hart van karp hengel in SA.

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 15:14
  63. avatar
    #179 OomPB

    @Rainier: Die jaar is dit waar. WP word bevoordeel met 2 spanne.

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 15:11
  64. avatar
    #178 Smallies

    @Rainier: na my hissy fits van gister het ek dit goed gedink om maar die higher ground te vat vandag 🤣🤣🤣🤣

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 14:57
  65. avatar
    #177 Rainier

    @Smallies: Is ons stadig daar langs die Gariep vandag?

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 14:17
  66. avatar
    #176 OUD ANKER

    @Strepie: Griekwa, Grens, Luiperds, NTVL of BB het nie die luxury om ‘n XV te kies uit die Boland se A span soos wat die WP doen nie.

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 14:17
  67. avatar
    #175 Smallies

    @Rainier: Daar moet twee extra spanne wees om te keer dat daar elke dag n los loodjie is ,so WP xv en Limpopo Bulle sal altyd plek he

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 14:12
  68. avatar
    #174 Strepie

    @Rainier: Weet jy hoe ver sou n Griekwa, Grens, luiperds, NTVL of BB xv tal verloor het

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 13:58
  69. avatar
    #173 Rainier

    @Strepie: Genade, is daar nog plek vir WP XV by die CW?

    8))

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 13:49
  70. avatar
    #172 Britte

    @Rainier: hul mors behoorlik die WP B,die Grey Collegge seuns is kwaad.

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 13:15
  71. avatar
    #171 Rainier

    @OomPB: Baie wakker…

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 13:08
  72. avatar
    #170 OomPB

    Vrystaat is wakker in die modder

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 12:32
  73. avatar
    #169 Mate

    Schubert is beseer tydens Bondedag in Sasolburg

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 12:23
  74. avatar
    #168 Strepie

    @Rainier: Genade, is daar nog plek vir Grens by so n CW?

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 10:30
  75. avatar
    #167 Rainier

    @Strepie: BB 40-5 Grens

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 10:25
  76. avatar
    #166 Strepie

    Wat was die telling gister van Bulle teen Grens – nog nie hier op nie.

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 09:59
  77. avatar
    #165 Rainier

    @OUD ANKER: Dieter was op 8 gekies met Abrie op 7 – gister het Abrie 8 gespeel. Is Dieter moontlik beseer?

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 09:48
  78. avatar
    #164 Rainier

    @BoishaaiPa: Die OP het 10. Dit kan moontlik die meeste wees.

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 09:47
  79. avatar
    #163 Grizzly

    @BoishaaiPa: Is dit van die begin of net die jaar?Van die begin sal ek se BB.Die jaar sal ek se Valke.

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 09:28
  80. avatar
    #162 tzavosky

    @BoishaaiPa: Ek dink die meeste jare is dit Boland.

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 08:08
  81. avatar
    #161 JongMatie

    @Smallies: Lugdruk nog dieselfde?

    Ek dink die rugby word in die Kaap gehou omdat SAS hier is en ek vermoed Bokke HQ ook hir?

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 06:59
  82. avatar
    #160 Smallies

    @Djou: dit het daardie jaar so gereen dat die games na Nuweland (voormalige hart van SA rugby) toe geskuif is ,was seker ook maar n uitskieter jaar ,wat die prof gerieflikheids halwe vergeet is dat ons klimaat die laaste 30 jaar wesenlik verander het …

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 05:51
  83. avatar
    #159 Smallies

    @Deon: Die WP het hulle status as die hart van rugby verbeur toe hulle Nuweland soos n stuk vrot snoek weg gemoer het wat die hart van Skole rugby aan betref Die drie groot Grens skole saam met Muir en Graham Kollege het meer rugby geskiedenis as amper die hele Wes kaap ,verseker meer as die wynland skole ….

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 05:41
  84. avatar
    #158 Djou

    @Deon: Soos gewoonlik wou jy te vinnig te sarkasties wees met jou veelgeroemde kennis dat jy weer vergeet het om na die feite te kyk.
    Die SA Skole teen ander lande speel bykans, l.w. bykans elke jaar op moddervelde in die Kaap.
    En as jy reg onthou – en ek glo jy kan danksy jou bomenslik verhewe geheue – was die vorige o.20 Wêreldbeker in die Kaap ook in die reen voltooi. Dit was seker net ‘n glipsie dat jy dit uitgelaat het en nie van die SA Skole-wedsyryde melding gemaak het nie.
    Ek vind dit uiters onsmaakvol dat jy dit nie kon weerstaan om in een storie ‘n skool te probeer bespot en dan kwansuis jammer is oor ‘n tragedie nie.
    Maar doen so voort, ons leer al meer van jou!
    Die seuns kan dus nie volle rugby speel nie.

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 02:42
  85. avatar
    #157 BoishaaiPa

    Vraag vir al julle geleerdes..watter CW span het meeste verskillende skole verteenwoordiging?..Dink oor dit en dan oor die volgende vraag wat gaan kom.

    ReplyReply
    5 July, 2023 at 01:04
  86. avatar
    #156 Deon

    @Djou: Ja wel, hierdie jaar het ons die meeste reën in die geskiedenis in twee weke gehad, so 2023 is `maar ‘n uitskieter. Die Kaap is SA se rugbyhart, dis hoekom Garsies se span Kaaps is,en gewoonlik hierdie tyd van die jaar is ons velde 100 maal mooier as Bloem en Snor City se Karoo-velde. Meeste modder op velde ooit in die winter is Ellispark, Loftus (teen die Argentyne) en Kingspark ( teen die Franse 1995 RWC toe ons in die finaal ingekroek was en Benazzi se drie nie toegeken was nie). Op ‘n hartseer noot, jammer om te verneem van die arme graad 10 meisiekind wie vandag of gisteraand gesterf het op Garsies se rugbyveld. Haar arme geliefdes.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 22:10
  87. avatar
    #155 tzavosky

    @OUD ANKER: Uhm, ja, MAAR, verlede jaar se wen op Nelspruit (26-10) vs verloor ‘n week later op Ellispark (23-35) vertel dalk ‘n ander storie!

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 22:02
  88. avatar
    #154 Djou

    @Smallies: Al die SA Skole toernooie word ook in die Kaapse modder gespeel.

    Ander punt – Wessel lok bykans alle Grey spelers Bulle toe. Daar wen hulle o.19, o.20 en o.21 toernooie.
    Maar dan koop Jake oupas en bitter min spelers kry speelkans op seniorvlak.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 21:38
  89. avatar
    #153 OUD ANKER

    @Smallies: Jy slaan die spyker op die kop wat betref die aanbied van die 0/20 kampioenskap in die Kaap in die winter!! Waar klop die Bokke die All Blacks die meeste van die tyd…op die hoëveld!

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 20:54
  90. avatar
    #152 OUD ANKER

    @Leelu: Nee my vriend, jy ken of jou rugby glad nie, of jy is hiper jaloers op Affies, want as jy die stelling maak dat Dieter Schubert nie die no. 8 trui vir die Bulle moet dra nie omdat hy in Affies is bevraagteken ek jou rugby kennis (of gebrek daaraan) ernstig!

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 20:52
  91. avatar
    #151 Jakkals

    @Smallies: Goeie punt oor die velde en venue

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 20:37
  92. avatar
    #150 Smallies

    Nog n voorbeeld van presies hoe ftup saru is
    Hulle kry die wereld O 20 kampioenskap toernooi en kies om dit in die Kaap te hou op velde wat Engeland NZL Argentina Ierland en Wallis soos n handskoen pas ,n modder bad soos min …..meanwhile le die hoeveld se klipharde droe velde in onbruik die vakansie,Tussen Affies ,Kloof ,Monument,Noordheuwel ,Die Menlo🤣🤣,en Grey kon hulle op Skole velde n puik puik toernooi aan gebied het wat Suid Afrika infinitely meer sou bevoordeel het as die pot kak wat tans in die Kaap aan die gang is….ons gaan nie eers die uitspeel rontes haal nie….

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 19:40
  93. avatar
    #149 Smallies

    @Djou: Craven week is lank reeds nie n priorityd vir Grey nie ,Waarom moet dit wees as hulle seuns danksy Saru gespyker word ? In 2019 het Grey n groep van 15 seuns dink ek onderlyding van wessel Du Plessis na die VSA geneem om aan n sevens toernooi deel te neem ,die meederheid van daardie seuns was eerste span spelers waarvoor daar reeds gese is jy gaan nie vir Vrystaat gekies word nie….

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 19:28
  94. avatar
    #148 Smallies

    @Djou: ek dink op die staduim se dit BAIE meer op jou rugby CV as daar staan 2 jaar Grey,Boishaai ,Gim ,Affies ,PRG first team ,as wat die Craven week bywoning se….die sogenaamde Greensquads is n joke en meeste van daardie sogenaamde sterre van die toekoms verdwyn….Al hoe meer en meer Bokke het nie Craven week gespeel nie en dit is nou maar so dat die room ALTYD NA BO SAL RYS ….

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 19:17
  95. avatar
    #147 Kaya 85

    @JongMatie: Shubert…Bulls CW.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 19:13
  96. avatar
    #146 Djou

    @Smallies: Grey het probleme omrede die laerskole in Bloem bykans ophou rugby speel het. Grey Primêr moet na ander plekke gaan vir wedstryde.
    Op hoërskool probeer hulle ontwikkel/transformeer deur dmv trusts beurse te gee vir nie-wit kinders, vir verskeie sporte. Caleb was so beurshouer. Maar Grey sal meer moet doen om die Cravenweekspan te versterk, maar ek dink die Cravenweekspan is nie ‘n prioriteit vir die skool nie.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 19:08
  97. avatar
    #145 Leelu

    @JongMatie: Soos Smallies tereg sê is CW ‘n groot gemors. My beskeie meining is dat Garsfontein 8 en 9 CW met gemak moes maak. Kwotas en nepotisme (Affies spelers) bevoordeel nie Blou Bul rugby.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 19:03
  98. avatar
    #144 JongMatie

    Watter span van die bulle speel daardie YSTER no8 van Affies?

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 18:49
  99. avatar
    #143 Smallies

    @PRondersteuner: nie solank saru die show run nie,wildeklawer ,noord suid ,die O 15 en 16 toernooie in die kaap is n alle geval BAIE beter waarde vir geld …dan natuurlik is die VKB platteland weke op Reitz baie lekker om te kyk ,ek het al n hele paar by gewoon ….daai outjies jol sommer lekker

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 17:55
  100. avatar
    #142 PRondersteuner

    @Smallies: 😅😅👍👍 Hopelik sien ons binne 5 jaar weer krag teen krag

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 17:50
  101. avatar
    #141 skelmbos

    Spelers wat op dag 2 die oog gevang het:
    1. Van Wyk (Bulls)
    2. Madebelele (Gau)/ Schuurman (Bulls)
    3. Van Wyk (Leopards)/ Mokoena (Bulls)
    4. Rall (Leopards)
    5. JD Hattingh (Bulls – nie op hulle spanlys nie?)
    6. Joubert (Pumas)
    7. Hattingh (Pumas)
    8. Linde (Griffons)
    9. Myners (Gau)
    10. Kapank (Gau)
    11. Wageng (Leopards)
    12. Mathoka (Griffons)
    13. Lombard (Gau)/ Basson (Griffons)
    14. Jooste (Gau)
    15. Snyers (Leopards)

    Drie van die dag en moontlik die toernooi: Sifiso Nhleko (#4 Pumas)

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 17:23
  102. avatar
    #140 Smallies

    @Strepie: ek weet nie ,ek boikot die saru weke ek kyk maar die scores hier en kyk die squads en dis dit….ek het 2018 laas n craven week game live gekyk

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 17:07
  103. avatar
    #139 Strepie

    @Smallies: Bulle darem gewen?

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 17:02
  104. avatar
    #138 Smallies

    @PRondersteuner: Tussen Grey en daardie skole kies ek n bulspan wat aan alle vereistes van ons meesters voldoen gooi dan nog vir Fichies JF en landboudal ook in die mix ….Soos Prof redeneer dis mos eintlik maar die Vrystaat ,en Kimberly het due engelse destyds gesteel so ja 🤣🤣🤣🤣

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 16:50
  105. avatar
    #137 Strepie

    @PRondersteuner: Daardie bepalings moet nog in JBay uitkom :)

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 16:25
  106. avatar
    #136 PRondersteuner

    @Rainier: Ek het iewers gesien dis Valke vs SWD en Vrystaat vs WP XV. Die res is reg

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 16:24
  107. avatar
    #135 PRondersteuner

    @Smallies: Met kwotas? :wink:

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 16:23
  108. avatar
    #134 Rainier

    Ek sal graag die volgende wedstryde more wil sien:

    Valke v WPB
    Vrystaat v SWD
    OP v Boland
    WP v Sharks

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 15:21
  109. avatar
    #133 Strepie

    @Rainier: Dankie.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 15:06
  110. avatar
    #132 Rainier

    @Strepie: Luiperde, Pers Mensvreters en Leeus het gewen.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 15:04
  111. avatar
    #131 Smallies

    @PRondersteuner: ek se jou,Gee my Voortrekker, Welkom Gim,Harmonie ,Witteberg en Diamantveld en ek sal n Vrystaat span opstel wat elke jaar in die final speel

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 14:55
  112. avatar
    #130 Smallies

    @PRondersteuner: Ja jong ons moet maar buig voor ons poletieke meesters…

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 14:52
  113. avatar
    #129 PRondersteuner

    @Smallies: Jammer, ek het nie dit geweet nie. Dis net so vrek jammer dat Vrystaat skole nie jul ontwikkeling deel nie, want om van daai seuns wat gister gespeel het, Vrystaat kleure in rugby te gee, is niks anders as ‘n bleddie skande nie.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 14:50
  114. avatar
    #128 Smallies

    @Strepie: geen idee nie Bush maak nog so nou en dan sy verskyning hier

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 14:45
  115. avatar
    #127 Strepie

    @Smallies: Wat het van Hopper, Bushy, die Ken, Boela en Kattes geword?

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 14:38
  116. avatar
    #126 Smallies

    @Rainier: jip

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 14:35
  117. avatar
    #125 Strepie

    Gaan iemand ons op hoogte hou met die CW vandag – my lugtyd is op.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 14:25
  118. avatar
    #124 Rainier

    @Smallies: Nou weet jy 2 dinge.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 14:15
  119. avatar
    #123 Smallies

    @Strepie: as hy vat werk jy n goei 20 min om hom uit te kry🤣🤣🤣

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 14:11
  120. avatar
    #122 Smallies

    @Rainier: ek weet een ding van Kareedow ,en dit is dat jy nog nie lekker braaiwors geeet het as jy nog nie Kareedow wors geeet het nie,beste in die land volgens my

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 14:10
  121. avatar
    #121 Strepie

    @Smallies: Kink of jy meer rus as werk :)

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 14:07
  122. avatar
    #120 Smallies

    @Strepie: mens neig om jou groter en beter kwalityd karp in die winter te vang ,maar jy moet baie gedult he en ook ten minste 140m ver te kan gooi….ek vang so elke twee ure n 8kg plus size vis

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 14:04
  123. avatar
    #119 Strepie

    @Smallies: Watse vis is daar te vange waar jy nou is?

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 14:01
  124. avatar
    #118 Smallies

    @Smallies: post vir @Paulroosondersreuner bedoel

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 13:56
  125. avatar
    #117 Smallies

    @Strepie: jissie Covid het hom beroof hoor ,hopelik hoor ons nog sy naam baie in die toekoms

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 13:51
  126. avatar
    #116 Smallies

    @Strepie: ek dink as jy regtig bietjie gaan krap gaan jy sien dat Grey eintlik die ENIGSTE skool in Bloemfontein is wat noemenswaardige ontwikkeling doen in al die sport wat daar beoefen word ,ek twyfel of daar ander skole is in Bloem wat so baie vir onwikkeling doen ,ek dink dat baie mense sal skrik as hulle sien hoeveel seuns deur die Jock Meiring /Braam Fischer trusts gehelp word om in Grey skool te gaan Rugby Hokkie ,Sokker ,Krieket ,Swem Waterpolo,Atletiek en selfs sterk akademiese seuns uit agtergeblewende gebiede….glo my maar daar is min ander skole wat so baie soos Grey doen

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 13:48
  127. avatar
    #115 Smallies

    @Strepie: geensins aanstootlik nie ,ek sit eintlik maar net en skoorsoek want ek is bietjie af en het niks beter om te doen nie…..maar stadig hier langs die Gariep dam vandag vis wil nie byt nie

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 13:41
  128. avatar
    #114 Strepie

    @Smallies: Daardie Vumasonke was/is VREK goed!

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 13:31
  129. avatar
    #113 Smallies

    @PRondersteuner: Wycliff Flitoor ,Nabo Sokoy,Sisonke Vumasonke ,Caleb Abrahams, Pasqal Ikeje,Benito Goede….daar is nog n paar maar kan hulle name nie onthou nie.Al die bogenoemde spelers het of gaan SA skole speel behalwe Vumasonke en Ekeje ,runderpes het hulle beroof ,Vumasonke sou waarskynlik SA Skole kaptein gewees het in 2020

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 13:30
  130. avatar
    #112 Rainier

    @PRondersteuner: Die realiteit is dat daar in Bloemfontein onder die swart/bruin gemeenskappe geen rugby kultuur is nie – dis oorwegend sokker. In die OP jol die seuns rugby van kleintyd af – selfs al speel hulle nie vir die sterk primere skole nie is rugby deel van hulle bloed en het hulle genoeg natuurlike talent om te ontwikkel na Gr 7. Dit was ook Kolisi se storie, hy was nie op Grey Primary in PE nie. Ethan Adams was in Paul Sauer op Kareedouw waar hy sy rugby geleer het. Ek weet regtig nie of daar in die meeste klein FS dorpies rugby gespeel word op primere skool vlak nie.

    Grey het lank teen die ander Bfn skole gespeel – ek dink egter deesdae sal dit kuikenmoord wees. Selfs al is Fichardpark 24ste op BHP se lys.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 13:23
  131. avatar
    #111 Strepie

    @Smallies: Glad nie enige bybedoelings nie.

    Ek lig bloot die feit uit dat in die Weskaap is krag verdeel, in die OVS nie.

    Op CW kan ons krag teen krag sien.

    Vra om verskoing as jy of enige iemand my ‘posts’ aanstootlik vind – glad nie die bedoeling nie.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 13:16
  132. avatar
    #110 PRondersteuner

    @Smallies: As jy reg onthou, het ek al voorheen die vraag gevra of die ander Bloemfontein en Vrystaat skole dan so swak is dat Grey nie teen hulle speel nie. Ek dink dit was met ‘n gesprek oor Grey wat altyd duisende km’s moet ry elke jaar vir goeie teenstaand. Dalk moet daar anders begin dink word in Grey se raadsaal.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 13:15
  133. avatar
    #109 PRondersteuner

    @Rainier: Ek het niks slegs bedoel met die “development” kommentaar nie. Ek het gister aan my skoonseun (wat baie Grey ouers en seuns ken) gevra hoekom doen Grey College nie wat bv Grey PE doen soos met Kolisi nie. As daai speler van 014, 15 en selfs o16 af ontwikkel word en in die a/b squad is o19, kan dit mos net goed wees as hy vir Vrystaat gekies word. Al speel hy dan eintlik vir Cherries. Ek hoop julle verstaan wat ek hiermee bedoel @Smallies:@Djou: ? Ek dink net dit gaan Vrystaat se skole rugby baie help. Net iets om aan te dink dalk. Ek weet nie of enige van julle daar ‘n invloed het nie?

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 13:09
  134. avatar
    #108 Smallies

    @Djou: dis soos Boishaai,Gim ,PRG en Boland amper al hulle seuns,behalwe die wat soos Strepie gese het “ontwikkel” word ,kom uit die Boland uit WP doen moerse ontwikkeling daar in hulle satteliet skole in die boland…..wens die Vrystaat wil so n paar satteliet skole in Bethlehem Welom ,Sasolburg en Kimberly kry dan sal dinge sommer baie beter gaan

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 13:08
  135. avatar
    #107 Djou

    @NieZandbergNie: Ek verstaan jou punt baie goed want ek het dit self baie gemaak – en het baie kritiek gekry.
    Maar ons weet almal dat Grey tydens die Cravenweek met bykans 50% baie erg verswak word. Die erg Grey-verswakte span moet dan speel teen sommige provinsies waar die topskool in die provinsie baie verbeter word met spelers uit ander skole.
    Dis logies.
    Al manier hoe Vrystaat se Cravenweekspan gaan verbeter is wanneer skole in Bloem, verkieslik Grey waar hulle topafrigting gaan kry, spelers gaan werf uit ander provinsies. Maar Bloem se skolebestuur is so verkramp, dit gaan lank vat voor hulle iets doen. So waarom dan moet Grey iets dien om die verkrampte provinsiale skolebestuur te help?

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 12:52
  136. avatar
    #106 Smallies

    @NieZandbergNie: waarom het WP Grant Khome bestuur twee spelers wat nie deel van die ASpan was op getrek …twee mannetjies wat net toevallig vir Boishaai en Gim O16 A speel ?waarom nie die O16 a Senters van Hoerskool Strand en Tygerberg nie?????

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 12:26
  137. avatar
    #105 Smallies

    @Strepie: so wat jy eintlik met die post van jou rontom spelers onwikkel erken is dat die wynland skole werf en koop dat die moer draai…..want dit is mos wat ontwikkeling beteken.Jy gaan vat n seun met potensiaal wie sie ouers nie finansieel in staat is om daai kind in Boishaai te sit nie en help(koop ,werf ) daardie seun om dan in Boishaai of van die ander WP skole (slegs wynland skole ,en die Suidelike voorstede) in te kom en dan n beter rugby speler te word ……fokkit en dan is julle pissed off met Garsfontein…..How big of a hypocrite can you be…..

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 12:19
  138. avatar
    #104 NieZandbergNie

    @rainier en @smallies So volgens julle maak dit dan sin dat as Grey speel dan is al die individue die beste en sit hulle direkte opposisie ore aan, maar as hulle CW speel dan probeer hulle self en neuk dit maar… Maar dit is dieselfde speler?

    My argument is dat jy die spelers se spelpeil binne die konteks van die span moet sien. Daar is 100de voorbeelde van briljante spelers in ‘n slegte span wat net nie so goed lyk nie as hulle teen ‘n masjienspan (soos bv Grey) speel.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 12:10
  139. avatar
    #103 Rainier

    Soos PR, Gim en Boishaai hulle eie ontwikkeling doen?

    Of skep hulle maar net van die grond af want dit reen pap…

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 11:48
  140. avatar
    #102 Smallies

    @Rainier: kom ons gun maar vir ou Strepe die Craven weak,donner Boishaai het teen Durbanville verloor en die WP het totaal nog niks die jaar kon wen nie ,ten spyte van al die moeite wat SARU doen om hulle aan die lewe te hou ….

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 11:41
  141. avatar
    #101 Strepie

    @PRondersteuner: NOU kom ons nader aan die waarheid. Brilliant post! Kort, maar kragtig!

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 11:39
  142. avatar
    #100 PRondersteuner

    @Rainier: Wat met Vrystaat se CW en AW spanne gebeur is meer hartseer as wat verlede week met WP by GK gebeur het. Hoe bevorder dit junior rugby in SA? En dit het niks met kleur te doen nie. Kyk net hoe briljant was Sharks en OP met baie swart spelers. Grey College moet dalk maar hul eie “development” begin.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 11:35
  143. avatar
    #99 OudAffie

    @Rainier: Korrek ja, tye verander baie.

    Kimberley Boys High se laaste Bok: Dick Lockyear (26 Jun 1931).

    Slegs 6 van hul 23 Bokke speel na 1900.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 11:35
  144. avatar
    #98 Rainier

    @Strepie: Kimberley Boys High het dieselfde hoeveelheid Springbokke as Boishaai – tye verander.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 11:34
  145. avatar
    #97 OudAffie

    Springbokke per skool opgelewer:

    1891-2022
    1. Paul Roos: 54
    2. Grey Kollege: 46
    3. Bishops: 42
    4. SACS: 32
    5. Paarl Gimnasium: 30
    6. Kimberley Boys High: 23
    7. Paarl Boishaai: 23
    8. Rondebosh: 21
    9. Grey PE: 17
    10. Maritzburg Kollege: 17

    1914-2022 (Sedert Wêreld Oorlog 1)
    1. Grey Kollege: 44
    2. Paul Roos: 35
    3. Paarl Gimnasium: 25
    4. Rondebosh: 20
    5. Paarl Boishaai: 20
    6. Bishops: 19
    7. Grey PE: 16
    8. Maritzburg Kollege: 16
    9. Wynberg: 13
    10. Afrikaanse Hoër Seunskool: 11

    1939-2022 (Sedert Wêreld Oorlog 2)
    1. Grey Kollege: 40
    2. Paarl Gimnasium: 20
    3. Paul Roos: 16
    4. Bishops: 14
    5. Paarl Boishaai: 13
    6. Afrikaanse Hoër Seunskool: 11
    7. Grey PE: 11
    8. Maritzburg Kollege: 11
    9. Dale Kollege: 9
    10. Monument: 9

    1992-2022 (Sedert Hertoelating)
    1. Grey Kollege: 29
    2. Paarl Gimnasium: 15
    3. Paul Roos: 11
    4. Afrikaanse Hoër Seunskool: 8
    5. Bishops: 8
    6. Maritzburg Kollege: 8
    7. Monument: 8
    8. Paarl Boishaai: 7
    9. Dale Kollege: 6
    10. Waterkloof: 6

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 11:30
  146. avatar
    #96 Strepie

    @Rainier: ….nou is ek nie by nie – hoe dan gemaak met die jare wat OVS puik was kom CW?

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 11:22
  147. avatar
    #95 Rainier

    @PRondersteuner: Ek weet die seuns kies hulself nie, maar 30% van die FS CW span speel vir ‘n skool wat 145 op Ruggas se eerstespan ranglys is.

    Dis ‘n groter verteenwoordiging as wat Paul Roos, Boishaai of Gim in die WP span het.

    Mens kan maar dan self besluit of die speelveld gelyk is.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 11:15
  148. avatar
    #94 PRondersteuner

    @NieZandbergNie: Grey speel as ‘n span en oefen al lank saam as ‘n squad. Hulle ken mekaar baie goed. Nou ewe skielik moet hulle saam met spelers speel wat omtrent 10 levels onder hulle is. Dan begin hulle individueel speel en dan lyk dit nie so goed nie. Dieselfde het gister met WP XV gebeur. As jy nie die speler langs jou vertrou nie, probeer jy maar dinge self doen.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 11:07
  149. avatar
    #93 Jakkals

    @Rainier: vir iemand wat doelbewus nie kommentaar lewer oor die VS CW span nie kom dit nogal baie op in jou posts…

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 11:05
  150. avatar
    #92 boerboel

    @Smallies: ontspan dis net n vergelyking – dis die tipe houding wat hulle ongewild maak- hulle is deel van die topskole- niks meer nie

    hoev bokke het grey huidiglik- een reinach en hy is oud- sien ook nie een op die horison nie

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 10:52
  151. avatar
    #91 Rainier

    @NieZandbergNie: Ek dink die vertoning van FS se CW span die afgelope paar jaar spreek vir homself.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 10:46
  152. avatar
    #90 Smallies

    @NieZandbergNie: wel as jy skielik een en n halwe spelers se plek moet volstaan gaan dit maar neuk …

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 10:29
  153. avatar
    #89 NieZandbergNie

    Die punt is juis dit: Grey is vrek goed as ‘n span, met al die individuele spelers wat goed speel en hulle rol verstaan, dit is nie nodig om ook die werk van ‘n ander speler te doen nie.

    ‘n Mens is geneig om dan die individue binne die spanne teen mekaar te vergelyk… Bv Speler A van Span 1 word geag as soveel beter as Speler B van Span 2 in ‘n spesifieke posisie. Maar dan vergeet ‘n mens van die rol van ander spelers binne Span 1 wat Speler 1 in staat stel om goed te lyk. So ‘n goeie toets is om Speler A in Span 2 te sien, of Speler B in Span 1 te sit.

    Gister teen die OP het dit vir my gelyk asof Grey se spelers anders (dalk nie amazing nie?) vertoon het binne die FS span.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 10:18
  154. avatar
    #88 Smallies

    @Strepie: so volgens jou nou bestaan WP skole NET uit die Wynlande(Boland actully) en die Suidelike voorstede …….mmmmmmmmmdis nogals interesting ek is seker Stellies Durbanville en n paar ander skole sal iets daaroor te se he …..wys nou ma net HOE snobisties sommige van julle wynlanders is spesifiek n seker groepie wat n sekere seunsskool in die Paarl ondersteun

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 09:46
  155. avatar
    #87 Strepie

    @Rainier: CW bied wel die geleentheid om te sien hoe werklike krag teen krag speel.
    Gooi n PRG, GIM, Boishaai en n paar Suidelike voorstede manne bymekaar (skole binne n klipgooi van mekaar) en jy verstaan dalk n bietjie beter die enorome rugbykrag van die Weskaap wat vertroebel word met die versplitting tussen skole wat jy baie selde anders kry.

    Paarl Boys en Paarl Gim is 2.5km uit mekaar…….maak daardie sommetjie.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 08:50
  156. avatar
    #86 Rainier

    @Jakkals: Ek het doelbewus nie regtig kommentaar gelewer oor die Vrystaat wedstryd gister nie – enigiemand met effense rugby kennis wat Grey sien speel het die jaar en gister se wedstryd gekyk het sal verstaan hoekom die uitslae is wat dit is. En die OP span is nie mank nie.

    Grey is spesiaal – in 2016 het hulle /11 span die eerste Jbay Aloe Cup gewen – 9 van daai span se spelers speel die jaar vir Grey se eerstespan. So hulle speel al ten minste 8 jaar saam. Dit is baie waardevol.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 08:07
  157. avatar
    #85 Jakkals

    @Rainier: Ek hoor jou. Ek verwys meer na Craven Week en SA skole…ja ek verstaan die kompetisie raak ook strawwer met al die elite spelers saam ens…my eintlike punt is dat Grey is special, en kry alles uit die spelers uit….en dan is daar verwagtings van kykers vir daai selfde spelers as hulle Vystaat verteenwoordig ens…

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 07:50
  158. avatar
    #84 Rainier

    @Jakkals: Hulle is besonders genoeg buite die GCB omgewing om Springbokke te word – meeste Bokke sedert WW2.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 07:38
  159. avatar
    #83 Jakkals

    @Smallies: jy het n punt Smallies. Maar vir my is daar iets spesiaal aan die Grey setup. Daai selfde spelers is nie so besonders buite daai omgewing. Daai blou trui is spesiaal. Die afrigters, die spangees die ingesteldgeid, die mentaliteit ens….Daai Grey mense doen iets baie reg. Vrystaat CW is nie GCB nie

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 07:27
  160. avatar
    #82 Strepie

    Skitterend WP.
    Slegs die Bulle sal n kans teen die Streeptruie staan.
    Wat n vertoning!!

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 06:54
  161. avatar
    #81 Smallies

    @NieZandbergNie: or maybe a team is only as strong as it’s weakest players….we all know that this is not the strangest Fteestate team by a country mile ….this proparbly is also the reason that WP Grant Khomo management did what they did….they knew their replacements in the squad were miles of the pace of the REAL first choice players…..

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 05:45
  162. avatar
    #80 apple

    The real surprise was WP B losing, given that was the only prediction the non South alliance below got right.

    ReplyReply
    4 July, 2023 at 00:05
  163. avatar
    #79 Rainier

    @NieZandbergNie: I am not sure what your point is.

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 22:37
  164. avatar
    #78 Maroon machine supporter

    @NieZandbergNie: The was Free State’s 5th defeat in a row at CW as they lost all their matches in 2022. Some serious introspection needed…

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 21:55
  165. avatar
    #77 NieZandbergNie

    @Rainier: Suddenly the Grey stalwarts seem quite ordinary when playing in a weak team…missing touch, passes going to ground, not doing anything special. Puts the performances and work rate of other players in struggling teams into perspective.

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 20:03
  166. avatar
    #76 skelmbos

    @Kaya 85: If you are SAfrican and bear the same surname (even with a slightly different spelling or significantly different skin tone) chances are you are related… only question is how many times removed.

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 18:16
  167. avatar
    #75 OomPB

    @Maroon machine supporter: Fuller is yster.

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 17:50
  168. avatar
    #74 Maroon machine supporter

    @Kaya 85: Think the GK debacle was enough motivation for the CW team.

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 17:41
  169. avatar
    #73 Kaya 85

    The hiding SWD got is a surprise to me, because I was expecting them to have a lot more cohesion and togetherness, basically coming from 2 schools….and 2 bloody good ones at that. …WP must have gelled nicely, so this is where we must ask, who is the WP coach + forwards coach h

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 17:32
  170. avatar
    #72 Kaya 85

    @skelmbos: two Stopforths? …are they related?

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 17:29
  171. avatar
    #71 skelmbos

    Spelers wat vandag die oog gevang het:
    1. Reid (WP)
    2. Everitt (KZN)
    3. Erasmus (OFS)
    4. Jaco Pretorius (EP)
    5. Stopforth (OFS)
    6. Fuller (WP)
    7. Matt Ramao (Bol)
    8. Aiden Norris (WP)
    9. Meyer (OP)
    10. Stopforth (SWD)
    11. Dampies (OP)
    12. Duiters (SWD)
    13. Ridl (KZN)
    14. Cupido (WP)
    15. Williams (KZN)

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 17:00
  172. avatar
    #70 Maroon machine supporter

    Stem die WP lostrio, maar Fuller veral, was uitstekend vandag.

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 16:55
  173. avatar
    #69 Rainier

    WP/Boland 42-12 SWD

    Die lostrio van WP/B was baie goed.

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 16:52
  174. avatar
    #68 OomPB

    WP lyk lekker. Kan nie glo dat Vrystaat verloor het nie.

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 16:48
  175. avatar
    #67 OomPB

    @Maroon machine supporter: Bosch se coach is veronderstel om te kan tel.

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 16:47
  176. avatar
    #66 JongMatie

    Kuikermoord in George.

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 16:45
  177. avatar
    #65 OomPB

    WeePee is giftig.

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 16:42
  178. avatar
    #64 Maroon machine supporter

    Die WP A span lyk omgekrap. Hoop net die coaches het reg getel…

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 15:46
  179. avatar
    #63 Rainier

    Sharks 34-24 WPB ft

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 15:12
  180. avatar
    #62 OomPB

    WeePee sukkel teen die Tjarks

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 14:27
  181. avatar
    #61 Rainier

    OP 26-23 FS ft

    Welverdiende oorwinning vir die OP. Die drie losvoorspelers Fourie, Hlekani en Pretorius het gekook, Dempers Meyers op 9 was baie goed en die 15 Dampies het ‘n wonderlike drie gedruk wat die momentum van die game geswaai het.

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 13:07
  182. avatar
    #60 OudAffie

    @JPS_10: Baie dankie. Ek het die laaste wedstryde soos volg. Ek was nie bewus dat in 1975/1976 daar 2x Craven weke was nie.

    1975 Pretoria Eastern Province 46–13 Natal
    1976 Wolmaransstad Boland 13–9 Free State
    1998 Vanderbijlpark Griqualand West 32–21 Western Province

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 11:34
  183. avatar
    #59 Rainier

    Boland klop Valke 26-19.

    Miskien het hulle nie die ander Boland skole wat die WP versterk nodig nie.

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 11:25
  184. avatar
    #58 Carpe diem

    Kan iemand eindtellings deurgee, asb

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 11:22
  185. avatar
    #57 Carpe diem

    @Rainier: Dankie

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 11:02
  186. avatar
    #56 Middies pa

    @Rainier: Academy week ook op kanaal 216.

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 11:01
  187. avatar
    #55 Rainier

    Dis op DSTV 211, net laaste dag op SS.

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 10:55
  188. avatar
    #54 Carpe diem

    Word o/18 Craven Week nie op Supersport Schools vertoon nie?

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 10:40
  189. avatar
    #53 Rainier

    Kan nie wag vir die 2de wedstryd van die dag nie. Daar gaan baie fisiese vuurwerke wees in die 12 kanaal – die 12 van OP gaan nie ‘n duim terug staan vir Pieter van der Merwe nie.

    ReplyReply
    3 July, 2023 at 08:05
  190. avatar
    #52 JPS_10

    @OudAffie: Aantal gewen deur NTvl/BB was 8. Ek dink jou 6 sluit nie 1975 en 1998 in nie.
    1975 – Was daar twee Cravenweke gespeel agv die Julie skolevakansies wat nie ooreengestem het nie in 75 en 76. NTvl het die Transvaalse CW in 1975 gewen met Naas Botha in die span.
    1998 – Het die BB gewen teen die Valke op Vanderbijlpark. My seun was die kaptein van die BB in 1998. As jy meer inligting soek om dit te bevestig kan ek jou koerant berigte, ens. van die 98 CW laat kry.

    ReplyReply
    2 July, 2023 at 19:21
  191. avatar
    #51 OudAffie

    CRAVEN WEEK FINALE PER UNIE 1964-2022

    Gespeel-Gewen-Gelykop-Verloor-Wen%

    WP: 26-17-0-8-65%
    VRYSTAAT: 17-8-0-9-47%
    LEEUS: 14-5-1-8-36%
    BLOU BULLE: 10-6-0-4-60%
    OP: 9-3-1-5-39%
    HAAIE: 6-1-1-40-25%
    SWD: 4-2-0-2-50%
    PUMAS: 4-2-0-2-50%
    GRENS: 3-1-1-1-50%
    BOLAND: 3-1-0-3-33%
    GRIFFONS: 2-1-0-1-50%
    GRIEKWAS: 2-1-0-1-50%
    LUIPERDS: 1-0-0-1-0%
    VALKE: 0-0-0-0-0%

    Gerangskik volgens totaal finale gespeel.

    ReplyReply
    26 June, 2023 at 14:27
  192. avatar
    #50 Smallies

    @Middies pa: yes I see his last full season was for the Pumas 1996

    ReplyReply
    16 June, 2023 at 09:18
  193. avatar
    #49 Middies pa

    @Smallies: He even played some club rugby during the 90’s in Nelspruit. My brother played for Malelane againts him.

    ReplyReply
    16 June, 2023 at 08:32
  194. avatar
    #48 Smallies

    @Kaya 85: yes he was born in Nelspruit ,went to School at Rob Fereirra playd 100 games for bith Freestate and the Sharks

    ReplyReply
    15 June, 2023 at 16:21
  195. avatar
    #47 Kaya 85

    @Middies pa: Boeboes on his last legs he is so slow now, at least his hair looks good…but wasn’t the mighty Vleis Visagie from Nelspruit/Mpumalanga? Vincent Koch? Sbu Nkosi? …JP Pieterson…who else?

    ReplyReply
    15 June, 2023 at 15:56
  196. avatar
    #46 Middies pa

    @Kaya 85: That will work. A lot of the CW pumas are still playing rugby. If not for the Young Guns and Varsity Cup teams, for several of the Carlton league and other club teams. Proof of quality includes guys like Duane, Faf, JC, Kwagga, Boeboes, etc.

    ReplyReply
    15 June, 2023 at 14:21
  197. avatar
    #45 Kaya 85

    @Middies pa: that is just so blatantly wrong of SA schools rugby to ignore the Pumas…but in their heads they need to cozy up to the ‘big unions’ ….even look at Pumas winning the Currie Cup…What you guys must do down there is set up a Varsity Cup team at that new University…build your own pathway…and hold on to Stonehouse

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 15:19
  198. avatar
    #44 Leelu

    https://www.youtube.com/watch?v=dtkMBJ991EU . Ek deel graag hierdie stukkie wysheid met almal wat graag redekawel en geen punt anders as sy eie kan en/of wil insien.

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 14:55
  199. avatar
    #43 Smallies

    Die manne in die kaap ek sien daar is lelike waters daar by julle ,hoop nie julle kry skade nie

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 14:08
  200. avatar
    #42 Middies pa

    @kantako: It was a frustration last year with the whole manipulation story. The Pumas won all their matches, and with big margins but on the last day was relegated to the C-veld while Cheetahs did not win one game but was playing on the A-veld. Pumas was one of the two teams that won everything and had a very good team. The player that scored the most tries during the CW was from the Pumas. It does not happen often that one of the smaller teams get the “perfect storm” team and if you have a good system they get the opportunity to showcase their talents. It is a pity that politics play such a big part in SBR. Everyone missed out on an exceptional Puma team.

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 13:20
  201. avatar
    #41 Smallies

    @Kaya 85: Nailed it 👊👊👊👊

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 13:10
  202. avatar
    #40 Kaya 85

    @Deon: just coming back to your idea that a Winelands combo team would destroy the mighty Grey, and relegate them to Sport Pienaar division, lol….that made me laugh out loud Prof. …if all 4 of those teams had to play under 1 banner in A – D teams ?…yikes, no ways….75% of the players would immediately cease being first team players, why would u take that away from them?….and of course you have not considered the thing that every school needs to stay strong: namely, healthy rivalry. Would the Winelands 4 be as strong as they are without their rivals? In their case, their close rivals motivate continued improvement….
    So that 4 in 1 combo is not just wishful thinking, it would in fact over time Negate their combined strengths, and that team would eventually be WEAKER than all four individual teams would have been. Anyway, keep safe, keep warm. I’m off to the Bennies night game vs Saints.

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 12:47
  203. avatar
    #39 Smallies

    @PRondersteuner: toemaar ek verstaan die hele WP Paarl besigheid ek torring eintlik maar net so n bietjie ,meeste van ons het mos maar n kerrie pappie waaraan ons byt….Prof Deon het nou twee

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 12:40
  204. avatar
    #38 PRondersteuner

    @Smallies: Die skole wat in WP ipv Boland speel kom eerder van klubs af as skole self. Paarl rugbyklub was een van die stigterslede van WP Rugbyunie. So ook Strand Somerset Wes, Bellville, Brackenfell, ens. Daarom speel daardie skole in WP rugby. Ek verstaan Laborie, Klein Nederburg en New Orleans val onder Boland, maar daar moet eerder soos @Deon: sê, gevra word hoekom hulle nie onder WP val nie. Miskien verkies die skole dit so. Stellenbosch sal nooit onder Boland val in rugby nie, want dan moet Maties ook onder Boland val en dit sal nooit gebeur nie.

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 12:37
  205. avatar
    #37 Smallies

    @Deon: Hoekom is dit dan net sekere skole in die Wynlande wat WP dan behou….hoekom nie almal nie ,en hoe is dit dan dat BOLAND landbou wat eers in 1962 gestig is ….laaaaaaaank nadat Boland rugby tot stand gekom het dan nou ook deel van die historiese uitgelese groepie is maar Laborie gestig 1933 (voor die groot afstigting) nie😆😆😆😆

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 12:02
  206. avatar
    #36 Deon

    @Rainier: Ek daag jou uit om te sê, gegewe die onstaan van die Boland se geskiedenis, om te sê hoekom dit belaglik is? Beledig persoonlik net soveel soos jy wil, ek gee nooit om om beledig te word nie, ook nie persoonlik nie, ek lag daaroor, maar dan wil ek weet hoekom? Hoekom my ‘n pseudo-intellektuele noem ( dis nou indien jy na my verwys, en indien nie, vra ek om verskoning). So, daar is nou twee uitdagings, hoekom voel jy dit is belaglik, en hoekom die pseudo-intellek belediging? :lol: :lol: :lol: Maak dit drie uitdagings, hoekom redeneer julle nie eerder dat die Boland terugskuif WP toe soos dit was voor WP in 1939 besluit het om die Boland apart te bedryf nie, en die Wynland te behou nie? Tot (baie) later, moontlik eers môre, so jy het baie tyd.

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 11:50
  207. avatar
    #35 Smallies

    @Deon: jinne prof lyk my die grense is vir jou net so n lekker kerrie pappie soos hoogte bo seevlak …..

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 11:50
  208. avatar
    #34 Smallies

    @Rainier: Ja nee dink net as die Vrystaat kon kies uit Bloemfontein ,Welkom Gim Trio ,Voortrekker, Goudveld ,Witteberg,Harmonie,En Diamantveld,Kimberly was immers mos deel van die Vrystaat ,aangesien historiese grense dan nou so belangrik is om somige provinsies se heilige koeie te beskerm😂😂😂😂😂

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 11:48
  209. avatar
    #33 Deon

    @Smallies: Die WP SELF het in die laat 1930’s besluit om hul plattelandse gebiede apart as Boland te bedryf en die gedeelte wat vandag deel van die Kaapstad Metropool is, Paarl en Stellenbosch, was nog nooit deel daarvan nie. Dit was die WP SE BESLUIT. Om die platteland te help. Later het baie ander dele deel geword van die Boland, soos die Overberg, Kannaland ens.

    Ek vra weer, ons het byvoorbeeld in WP en Boland spanne atletiek gedoen. Hoekom vra julle nie eerder, en doen dit dus tegnies, en chronologies reg nie, dat die ander sporte weer soos vir dekades onder die WP resorteer eerder as die rugby onder Boland resorteer nie? Kan jy dink aan die chaos as al daardie mense vanaf die Suid-Kaap grens in Heidelberg tot Clanwilliam weer een is? Wat is julle motief, is die WP jaloesie, kompleks so bitter diep?

    Tot julle daardie vraag beantwoord, m.a.w., hoekom vra julle nie eerder hoekom al die ander sporte terugbeweeg WP toe soos hulle was nie, eerder as die Wynland wat sedert 1880 in die WP speel Boland toe nie, lag ons vir julle sparteling in die vlak water.

    Tot baie later

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 11:44
  210. avatar
    #32 Rainier

    @Smallies: Dit is ‘n belaglike situasie, maak nie saak hoe ywerig die pseudo-intellektuele dit probeer regverdig of verdedig nie.

    En ek dink die WP kan tussen Wynberg, Rondebosch, Stellenberg, SACS, Bishops, Paul Roos en Durbanville ‘n baie sterk span kies – 5 van die 6 spanne is in BHP se 23 beste spanne.

    Ek dink as Transvaal kon kies uit Garsies, AHS, Monnas, Noordheuwel, Jeppe, Waterkloof en KES sou dit die huidige WP superprovinsie span ‘n moerse game kon gee.

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 11:39
  211. avatar
    #31 Deon

    @Smallies: Môre Smallies, ek hoop dit gaan goed in die ?osestad. Ons albei , ek inkluis, moet spekuleer en jou punt het baie meriete, maar ek dink dit verloor amper al daardie meriete as jy in ag neem dat die Britse Leeu span steeds net ‘n tydelike manifestasie elke vier jaar is van ongeveer 400 000 geregistreerde spelers uit 4 verskillende lande, waarvan een tot onlangs met die ander tegnies in ‘n staat van oorlog was, terwyl die Wynland skole een kultuur het en in SA se Skoolrugby hoofstad en epicentre, ‘n gebied van ongeveer 90 vierkante kilometer gesetel is, nog net soos dit was toe die WP self besluit het in die laat 1930’s om hul eie plattelandse gebiede van die WP te hernoem na WP Platteland en Boland. Nou, ek dink nie sommer oor sulke dinge nie, maar dis ‘n antwoord op ‘n vraag wat een van die top, mees ingeligte bloggers, kantako gevra het. As hierdie vier skole met hul amper onuitputlike bron top spelers, waarvan 3 reeds op hulle eie ( selfs Gim met baie minder seuns) oor die algemeen meer diepte het as Grey, ook soos Grey se spelers op ‘n kontinuum beweeg wat beduidend reeds op laerskool begin, waar spelers jare saam oefen en speel, sal Grey gerelegeer word tot waar hy staan in konteks van akademie en sporte en spanne anders as die eerste paar spanne onder 18 tot onder 15, bloot bogemiddeld. Sport Pienaar.

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 11:33
  212. avatar
    #30 Smallies

    @Rainier: net sekere skole mag van die boland af WP speel .jy moet goue eiers le

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 11:27
  213. avatar
    #29 Smallies

    @Deon: elke vier jaar span die Britse en Ierse leeus saam oefen maande lank voor die tyd ,speel opwamings games en wat nog als ,dan klim hulle op n aerie vlieg met n groot geraas suidelike halfrond toe en kom toer in SA ,NZL of Aussie ….en kry 90% van die tyd op hulle moer…..wat laat jou dink n gekombineerde wynland span gaan beter vaar ,vier verskillende identiteite vier verskillende kulture vier verskillende maniere van speel …saam gegooi in een span sonder enige iets wat hulle anders maak. ….

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 09:01
  214. avatar
    #28 Rainier

    @Wonder: Ek kry die kinders in die “regte” WP die jammerste. Die belagligheid van die situasie word mooi bloot gele deur Labori wat letterlik halfpad tussen Gim en Boishaai le.

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 08:45
  215. avatar
    #27 Smallies

    @OomPB: soos ek se ek mag verkeerd wees …..ek voel steeds SWD is die span om te klop

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 08:28
  216. avatar
    #26 Deon

    @kantako: Wat betref you vraag oor die gekombineerde spanne. As die Wynland 4 elke jaar kan kombineer en hul bestes mag kies, en gereeld vir lank saam kan oefen en speel vir maande of meer, soos byvoorbeeld Grey, sal hulle Grey elke jaar relegeer Sport Pienaar toe en hulle en hul B, C en D spanne sal die eerste vier plekke inneem op die BHP ranking/CW.

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 07:48
  217. avatar
    #25 OomPB

    @Smallies: nee Smallies. WP W gaan die Tjarks slag. WP HJS sal n game he teen SWD.

    ReplyReply
    14 June, 2023 at 07:21
  218. avatar
    #24 kantako

    @OUD ANKER: imagine as elke Unie die beste van die beste MAG gekies het
    Hoe goed sou die toernooi gewees het.

    En sou die Wp/Boland 3 dan gekombineerd sterk genoeg kon wees om vir Grey/Cheetahs te klop ?

    Of sou die beste van Garsies/Affies/Kloof n dark horse gewees het ?

    Lions en Sharks sou pretty much dieselfde spanne gekies het as wat hulle tans het

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 22:04
  219. avatar
    #23 kantako

    My top 6 spanne vir vanjaar se CW
    Wp
    Bulls
    Cheetahs
    Lions
    Wp B
    Sharks

    SWD
    Valke

    Die res.

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 22:01
  220. avatar
    #22 Deon

    @Wonder: Die Wynland het 60 jaar in die WP gespeel voor daar ‘n Boland gestig was en Boland was van die begin af gestig sonder die Wynland skole. Die Wynland skole is in die WP.

    Daar speel baie meer Boland spelers in Garsfontein/Bulle, as vir WP deur die Wynland skole. Garsfontein kwalifiseer nou as ‘n Bolandse skool, of miskien Wynland 5. :lol: :lol: :lol:

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 20:37
  221. avatar
    #21 OUD ANKER

    @Smallies: Kyk iemand nog Craven Weak..let op die spelling…ek vra namens ‘n vriend.

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 20:29
  222. avatar
    #20 Smallies

    @Wonder: dit kan wel ook net mooi die teenoorgestelde wees🤣🤣🤣🤣🤣

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 20:02
  223. avatar
    #19 Wonder

    @Smallies: Ek laaik jou voorspellings. Sal dit nou nie lekker wees nie.

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 20:00
  224. avatar
    #18 Wonder

    @kantako: Ai, as die skole se spelers wat onder Boland val wel vir Boland gekies is sal die prentjie heeltemal anders lyk. Dan was wp nerêns, Boland kon dan twee spanne hê, tragies.

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 19:58
  225. avatar
    #17 Smallies

    @OomPB: ek voorsien moontlik die volgende scenario in “groep A”
    Die Valke klop Boland
    Vrystaat klop OP
    WP B Verloor teen die Sharks
    SWD klop WP
    Dit kan beteken dat Geen “WP span dalk deur gaan final toe nie
    Ek dink eerlik waar SWD is die span om klop die jaar by die CW

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 19:51
  226. avatar
    #16 OomPB

    @kantako: WP B won’t lose to the Valke or Cheetahs

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 19:39
  227. avatar
    #15 kantako

    @Smallies: love this

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 18:42
  228. avatar
    #14 Smallies

    @kantako: this is why I prefer a chips draw free for all aproach ….day one every one draws ,day two winners draw from a bag ,loosers from a bag on the last day all unbeaten sides draw from the bag and you also draw for when you play ,that way no one can manipulate it ….but we know it will never happen like yhat

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 18:17
  229. avatar
    #13 kantako

    @Smallies: it always gets manipulated. Lets say for example the Valke win both games, then they wil play the 2nd last game on the last day so that one of the top 5 UNIONS get a home game plus maybe the host Union.

    So even if Valke beat Boland, they will then give them WP B, (NOT A BIG GUN) then if they manage to beat WP B they will give them the 2nd main game on Saturday vs the loser between Lions and Bulls.

    They will make sure Lions vs Bulls on day 2, so that one is guaranteed a final day main match.

    Same with Wp/Sharks/Cheetahs

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 18:07
  230. avatar
    #12 kantako

    @Kaya 85: its a final.

    Everyone trying to play it down.
    The ubeaten team from day 1 with the highest ranking vs the unbeaten team from day 2 with the highest ranking and that is the final game

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 18:03
  231. avatar
    #11 Smallies

    @Kaya 85: its not realy a final,final the devil (DSTV) started marketing it as such ,it alway was just the final game of the week between the two sides who playd the best rugby for the week …

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 18:02
  232. avatar
    #10 Kaya 85

    But then on another note….is it really a Final? Or just the final game on the last day?

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 17:02
  233. avatar
    #9 Kaya 85

    Is it a definite that a day 1 team WILL meet a day 2 team in the Final…?
    Could they not choose both finalists from e.g. day 1 sides

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 17:01
  234. avatar
    #8 Smallies

    @OomPB: WP A gaan eers by SWD moet verby kom….

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 14:54
  235. avatar
    #7 OomPB

    WP A vs B in die finaal

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 14:39
  236. avatar
    #6 Black and white

    Morning , do you perhaps have the U13 Craven week fixtures . I gather from the comments of some here that they dont follow the U13s for their own reasons . But there are still parents who have kids playing U12 and U13 at schools , clubs and even at provincial level that would appreciate the info on this schoolboy rugby platform . Cheers and GO SHARKS

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 09:39
  237. avatar
    #5 Grasshopper

    GO SHARKS!

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 09:06
  238. avatar
    #4 OUD ANKER

    @kantako: Excellent observation! What were they thinking?

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 07:55
  239. avatar
    #3 kantako

    So only one from the current top school teams
    Cheetahs (Grey)
    Wp (PRG, Gim, HJS)
    Sharks (Hilton)
    Valke (EG)
    SWD (Outeniqua, Oakdale)
    Can play in the final that is eliminating a lot of good teams before the final day, but at least everyone from day 1 will have two decent quality opposition games.

    Vs the other team in the final
    Lions (Monnas,Helpmekaar,Jeppe)
    Bulls (DIE menlo, Garsies, Affies, Kloof)

    Same draw as the RWC, I dont know why SA complain about the RWC draw when SARU officials do the same thing

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 06:56
  240. avatar
    #2 Smallies

    @Vleis: and then you have proparbly the strangest two teams presant playing each other day one…

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 05:39
  241. avatar
    #1 Vleis

    Overall, the Day 1 teams seem way stronger than the Day 2 teams…or am I missing something? :-?

    ReplyReply
    13 June, 2023 at 00:09

Leave a Reply