Relegation Table before the semifinals
School (Pro-Rel Rank) | Points | |
---|---|---|
1 | Menlopark | 117 |
2 | Monument | 117 |
3 | Garsfontein | 116 |
4 | Helpmekaar | 116 |
5 | HTS Middelburg | 108 |
6 | Waterkloof | 105 |
7 | EG Jansen | 102 |
8 | Noordheuwel | 100 |
9 | Transvalia | 95 |
Blog from 10 August 2019: The decision to hold the VB Cup semifinals while several top players were away on SA u18 international duty has proven to be controversial and strong feelings exist that it played into the hands of the underdogs – winners Helpmekaar and Menlopark, who will contest the Noordvaal’s premier cup competition title on Saturday 17 August 2019.
Blog from 03 Aug 2019 : Men-low to Men-high! What a turnaround one week can make. Menlopark were staring down a barrel after a defeat in Boksburg and then surprised all by beating Monnas to clinch the last semi-final berth. With Garsies minus five SA national representatives for that knockout match, the sky is the limit for the Parkies. In the other semi its Monnas vs Helpies. Helpies are officially on school holiday.
Blog from 27 July 2019
Pretoria based Menlopark’s season woes continued on Saturday 27 July 2019. Two years on, the once fantastic Menlo u16A team of 2017 now as the 1st XV core, were expected to mount a massive challenge for Noordvaal top honours in 2019, but literally saw their hopes of making the Virsekerbeker Cup playoffs in 2019 disintegrate as they went down 29-17 to a determined Jansies. In so doing, EG kept alive their own hopes of clinching that fourth and last semi-final spot. The Boksburg boys have to beat Krugersdorp’s Noordheuwel and EG will probably need a 4-try bonus from this match to stand any chance of seeing post-season action. With one round of regular season VB Cup action coming up, Menlo’s fate is still in their own hands as they head into next weekend in fourth place. However given their current form, their task of beating high-flying Wesranders Monument is a mammoth one. The school that appears to have the inside lane to the semifinals is fifth-placed Waterkloof from the Pretoria residential suburb. Kloof picked up a “doodsnikke” bonus-point fourth try in their defeat to Helpmekaar. Crucially that last try edges WK a single point ahead of EG on the log. So if WK can win this coming Saturday and claim another bonus point in the process, they should make it into the semis. Their task is not a straightforward one though. The assignment is away in Middelburg against the seventh placed Rooibulle. Garsfontein is very close to 100% guaranteed to top the log (really it’s only the weather that could stand in their way), as the Transvalia 1st XV have had a torrid time in the top league this time around. Monument and Helpmekaar have secured playoff berths already and will in all likelihood face each other one of the semi-finals. It will be a repeat of last year’s inaugural VB Cup new format final, which the Monnas Witbulle won. Monnas are under the super guidance of head coach Trophy van der Walt, sorry Tjaart van der Walt who has won the last four Noordvaal main cup titles in a row (under the sponsorship of Virseker and Beeld before that, and with Garsfontein before he joined Monnas). Helpmekaar heads into a very tricky patch in their season. This coming week is “Produksie Week” – aimed at fundraising themed activities at the private school, meaning very little time for rugby ahead of a month long end of school term holiday break starting on Thursday 01 August 2019 (remember they are a 3-term school). In other words, the business end of the VB Cup rugby season has to be completed by rugby boys who are on school holidays.
@Rooibul: @Murrayfield: Point taken Agree with you, B-teams could have just as have just as well been left out of the competition in that case. No way to grow a sport……
@Rooibul: Dankie Rooibul.
Kan jy dalk die B log vir ons gee?
@Quagga: naandse.
Jy 100% korrek.
B span het hulle eie log. Soos deur jou getoon.
Maar B-spanne het vir ProRel getel. Net punt vir speel gekry, maar almal kry dit. So kan seker maar uit gelaat word het ook.
Vertrou dat Noordvaal besluite sal neem om rugby te laat groei. Opvoedkundige besluit!
As hulle laat 1- 4 en 0/16A-B, 0/15A-B en 0/14A-C laat tel in 2020 sal rugby groei en ware rugbyskole sal na bo gaan. Help nie net wat in 2019 getel het dat n skool wil se hy is bo nie. As B spanne getel het sou een van die skole nie eers top 3 gemaak het nie.
@Murrayfield: Ek ontvang weekliks die log in Excel formaat van HMK af as deel van hulle kommunikasie met ouers. Dalk verstaan ek die goed nie reg nie, maar ek glo nie. ‘n Wen is 4 punte werd, gelykop 2 punte, 4 drieë 1 punt. Volgens die inligting op 28 Julie was byvoorbeeld die o15B spanne se log as volg:
1 Helpies 36 punte
2 Noordies 26 punte
3 Monnas 23 punte
4 HTSM 19 punte
5 Waterkloof 19 punte
6 Garsies 17 punte
7 Transvalia 15 punte
8 EG Jansen 6 punte
Ek het nie die stats vir die laaste week nie, HMK het ‘n loslootjie gehad. Ek het dit aangevra, maar dis skoolvakansie so niemand voel ‘n veer nou nie
As ek verkeerd is laat weet asb.
@Murrayfield: Nou kom jy met Bees, dis mos ‘n Monnas ding daai
@Quagga: Dankie bees.
B spanne het gestel, ‘n punt gekry vir deelname..geen pu te vir n wen nie.
Dit sou nogal n verskil gemaak het.
Soos ek se.. 2020 kom.
@Murrayfield: Verwysing na Monnas … Ja … as een van die gerekende rugbyskole.
Stem saam die aanslag gaan groot wees 2020. Dit is mos wat ons wil he!!
@Murrayfield: Monnas is ‘n rugbyskool, een van die bestes, niemand stry nie. (Affies word dalk ook in daai lig gesien oor die algemeen, maar hulle aansien taan namate hulle jaar op jaar nie deelneem nie. Hulle gaan te ver agter Menlopark en Garsfontein raak as hulle nie oppas nie.) Almal weet die Monnas manne het groot planne vir die toekoms, soos al die skole ook maar het. Met die 100 jaar vieringe wat opkom sal meer as net een of twee skole GROOT wil gaan tydens daai tyd. Mens moet egter krediet gee waar dit verdien word. Die B-spanne tel wel in die kompetisie se berekeninge. Geluk aan HMK en Menlo bo-aan die lys. Dit verg baie harde werk. Nogal nice dat die twee algehele log-topping skole se eerstespanne toe nou in die finaal gespeel het, al het die uitspeel wedstryde nie die log punte beinvloed nie. Volgende jaar spook almal maar weer voort om bo te kom.
@Rooibul: Dankie,goed om te weet.Baie geluk vernaam met jul jnrs die jaar en Welkom by NS.
@AbsolutMenlo
Jy is reg met jou stelling bo”gerekende rugbyskole” Van watter rugbyskole praat jy?
Hier is my opinie van n rugbyskool:
n Rugbyskool ontwikkel rugby met die aantal spanne wat jou skool kan op lewer dws aantal spanne per ouderdomsgroep en aantal seniorspanne.
Ook hoeveel Cravenweek -, “Varsity Cup, SA Skole, SuperRugby ens spelers n skool al opgelewer het.
Die B of C spanne het nie getel nie. Sal graag wil weet of die juniorspanne ook getel het by Rooibul?
Ek weet dat daar n groot dryf is dat B spanne moet tel vir die rugbybeker…
Rugbyskole het n definitiewe rugbyprogram in die skool om rugby te ontwikkel.
n skool met rugby kan ook ‘n rugbykompetisie wen….Geniet dit vir nog n ruk… 2020 is om die draai!
@Rooibul: Great thanks! Well done Menlo en Helpies! Bo een van die gerekende rugby skole!
@Grizzly:
Ek is n Onnie.
Maar wel betrokke by virskillende afdelings logs ens.
@Rooibul: interesting…het jy dalk finale puntestand van plaat en skild afdeling?
Behoort interessant te wees
@Rooibul: Gaan jy vraag beantwoord of is dit Staats geheim,of is jy bang vir die vrae wat daarna gaan volg?
Puntestand
Helpmekaar en menlopark bo – gelyk
Monnas
Garsfontein
HTS Middelburg
Waterkloof
Noordheuwel
EG Jansen
Transvalia
Die finale relegation table behoort interessant te wees, veral bo … Menlo/Monnas/Helpmekaar?
@Rooibul: dankie, waardeer baie
@tzavosky: Ruggas is nogals baie soos sy naam ;-)
@Grizzly: met geen steun op steen, is die antwoord …. nog nie duidelik ;-)
@Rooibul: Is jy n onnie of sit jy op Virseker paneel?
@Vyfster: Ja. Dis finaal.
Alle skole in afdeling 1 het kans gehad om te stem oor n opsie. Meeste skole het toe vir opsie 1 gestem wat die status quo was.
Daar was wel ander opsie van net 8 of net 9 maar dit het nie genoeg steen gekry nie.
@Rooibul: sjoe, is dit nou finaal?
Op stadium is gese dat elke divisie 9 spanne sou he, en dus 2 ekstra bykom uit afd 2
Later weer gese hul besin en heroorweeg getalle, seker om wedstryde ingepas te kry voor SA spanne speel.
As so staan……kry ek vir Pietersburg jammer as nr 2 in afd 2
Ek glo Puma skole in afd 2 slaak sug van verligting, Ligbron het dinge oorheers daar laaste jaar of 2….Secunda sal die top skool wees, maar gaan kompeterende liga wees.
Interessant hoe die 3 reuse skole in Centurion vaar….2 jaar terug al 3 in plaat….Centurion self gerelegeer na skild laas jaar, vanjaar gerelegeer uit afd 1.
Eldo’s af na skild , hul 1stes was goed, maar junior spanne erg gesukkkel, sal moet werk om nie ook afd 2 toe te gaan nie.
Net Zwartkop oor in plaat, hul 1stes was nie goed vanjaar nie, maar juniors lyk belowend,
Dink min mense sou 2 jaar terug voorspel dat ZK die beste sou vaar.
Sal interessant wees om te sien of die ander 2 die skip kan om draai.
Bekerafdeling:
1. Menlopark
2. Garsfontein
3. Monument
4. HTS Middelburg
5. Waterkloof
6. EG Jansen
7. Helpmekaar
8. Noordheuwel
9. Marais Viljoen
Plaatafdeling:
1. Transvalia
2. Zwartkop
3. Rustenburg
4. Ben Vorster
5. Nelspruit
6. Montana
7. Kempton Park
8. Hoërskool Middelburg
Skildafdeling:
1. Eldoraigne
2. Lichtenburg
3. Heidelberg Volkskool
4. Oos-Moot
5. Florida
6. Jeugland
7. Hugenote
8. Ligbron Akademie
Die groepe vir 2020 gaan dus as volg uitsien nadat die promosierelegasie toegepas is:
Bekerafdeling: 1. Menlopark 2. Garsfontein 3. Monument 4. HTS Middelburg 5. Waterkloof 6. EG Jansen 7. Helpmekaar 8. Noordheuwel 9. Marais Viljoen
Plaatafdeling: 1. Transvalia 2. Zwartkop 3. Rustenburg 4. Ben Vorster 5. Nelspruit 6. Montana 7. Kempton Park 8. Hoërskool Middelburg
Skildafdeling: 1. Eldoraigne 2. Lichtenburg 3. Heidelberg Volkskool 4. Oos-Moot 5. Florida 6. Jeugland 7. Hugenote 8. Ligbron Akademie
@Kaya 85: @Quagga:
Thanx a lot, appreciated….the Vossie boys are really happy
@Kaya 85: I know you probably know all this, and I posted it on another thread, but I think it’s appropriate to list all Saturdays div 1and 2 trophy winners here again…..div 3, 4 and 5 finished week before.
Well done to all here goes:
Congrats to all the new Virsekerbeker champs in div 1 and 2 crowned today at Marais Viljoen
Well done
… Div 1 Cup. Plate. Shield. Div 2.
1st xv Menlopark Ben Vorster Hugenote. Pietersburg
U16A. HTS Middelburg. Nelspruit. Heidelberg Volkies. Ligbron
U15A. Helpmekaar. Zwartkop. Middelburg. Klerksdorp
U14A. Monument. Marais Viljoen. Jeugland. Ligbron
Well done to all the winners, 16 trophies shared by 15 different schools.
Welgedaan manne!
Geluk aan die naaswenners ook, dit is goed om finaal te haal, ek is seker julle het julle beste gegee ……volgende jaar is julle beurt
@Vyfster: Baie geluk met julle wen. Dit was kliphard!
Geluk aan Menlopark met ‘n welverdiende oorwinning. Een vir die geskiedenis boeke, my ou spanmaat Jean du Randt sal sekerlik baie trots wees op Menlo se vertoning en hulle opmars tot die beker.
@Vyfster: Well done on a fantastic victory for BV on Saturday.
Nou verstaan julle dalk ons situsie bietjie beter hier in Namibie.
Dit is maar moeilik om werklik te groei en sterker te word, maar ons probeer maar.
@Murrayfield: En ek dig die 900 km op en af Graf Reinett toe is baie
@Strepie: Dit is moeilik. ek was n ruk in Walvisbaai.. Ry Elnatan toe vir n Liga wedstryd dan is dit 980 km na Stampriet toe… En dan kom ons 03:30 Sondag eers in Walvis aan na die game!
Ons wil bekerrugby hier in Namibië ook implementeer, maar die afstande tussen die dorpe en stede maak dit net onmoontlik.
@Mr. Rooies: selfde vraag aan jou as hierbo,, jy klink soos man wat sy reglemente ken
Of enige iemand wat dalk lig op onderwerp kan gee?
@Rugbyman: jy het my simpatico maar ook respek verwerf vir nugter manier wat jy op situasie gereageer het
Wat ek graag wil weet, hoe lyk vlge jaar se VB formaat?
Eers hoor ons elke divisie in afdeling 1 gaan 9 spanne he, met 2 wat bykom vanuit afd 2.
Nou klink dit of hulle herbesin, en hul by 8 span formaat gaan hou, dus Transvalia skuif af plaat toe, niemand op beker toe nie…dus 8 spanne in beker
Slegs 1 op van afd 2 na skild
Is dit so, het dit dalk iets te doen met vanjaar se gebeure….sodat genoeg tyd sal wees om a Beker af te handel, voor nasionale spanne speel?
Enige inligting sal waar deer word
@Djou: belated thanx
Eintlik hier om ander rede maar nogmaals dank
En aan HTS MIDDELBURG wat o.16 kampioen is.
Ook Ben Vorster wat 37-36 gewen het teen Eldoraigne.
Well done vir Monnas se o.14 en Helpies se o.15-spanne wat Virsekerbeker-kampioene is.
Albei wenne is volgens verwagting – spanne wat bo-aan log geeindig het.
Hugenote Springs 57-Middelburg 34. Well done Hugenote. Wat ‘n groot oorwinning so op die einde van die seisoen.
Sterkte aan Helpies en Menlo vir die grote.
Mag die beste span wen!
Sal maar vir Helpies ondersteun, aangesien daar decade lank spesiale band tussen 2 skole was, met epiese stryde jaarliks….nou is hulle sterker en jag groter wild
BV 1stes het hul 1ste en 2de grootskole finaal juis teen Helpies gewen (2008 en 2010), terwyl Helpies 2015-17 grootskole beker gewen het
BV het ook in laaste jaar voor makros ingestel is (2006), mediumskole beker gedeel en in 2013 1 jaar mediumskole gespeel en beker gewen.
Dit beteken dat in die 11 jaar van klein, medium , groot en Makro….Helpies en BV saam 5 uit die 11 jaar grootskole kampioene was….mooi prestasie
Hul deel ook die feit dat laasjaar beide top of their log geeindig het in nuwe beker en skild finaal, maar finaal verloor het cry: in BV se geval die 1ste verloor ooit in 5de finaal
Beide sal nie graag 2 jaar in ry 2de kom nie
Aan die ander kant probeer Menlo so hard, sal hul 1ste 1span beker in hul 56 jaar geskiedenis wees…..eintlik verbasend as in ag geneem word hoeveel jare Menlo skoleatletiek in SA gedomineer het, veral 70er jare
So ek gun hul ook dit, dit sal baie vir hul beteken.
Dit gaan hard en taai wees, een verkeerde hop van die bal, 1 aan slaan of skewe doelskop kan uitslag bepaal.
Ek kan ongelukkig nie daar wees nie, maar dit gaan groot fees wees
Geniet dit!
@Riempies: My genade Riempies lanklaas van jou gehoor.
Ek stem saam met jou rakende jou getikte woorde hier bo.
@Vyfster: Ek blog deesdae maar bitter min maar lees meestal die comments van verskillende manne. Graag wil ek jou persoonlik bedank vir die ALTYD positiewe bydrae wat jy lewer. Paar manne wat by jou etiket kan leer.
Sterkte Helpmekaar vir Saterdag se finaal. Min het julle n kans gegee om in finaal te speel. Dit sluit myself in. Sterkte ook aan Shaun Jackson en sy mede afrigters.
@tzavosky: Interessante lys wat jy daar beet het.
Klink min of meer reg, Leeuwenhof so tussen nr 120 en 150.
Tog het hul goed gedoen om afd 3 VB te wen teen Curro Heuwelkruin.
Vir perspektief, Leeuwenhof op jou lys in geselskap van HTS Witbank.
Klink min of meer reg, HTSW speel in afd 2, en het vanjaar net 1 wedstryd in Puma liga gewen, laas jaar geen…..ironies is hulle ‘n makroskool vlgs getalle, 1 van net 4 in Mpumalanga…..op ou format was hulle, HTSM, Nelspruit en Middelburg in makro skole liga gewees….en het hul jaarliks maar rituele groot pak slae teen ander 3 gekry
Heel laaste jaar van Beeld Makro is hulle begenadig, en met spesiale permissie toegelaat om laer in groot skole te speel, sonder veel sukses.
Vir so groot skool is hul rugby maar swak.
Om ‘n idee te gee, kyk na die tellings Zwartkop 47-10 HTSW in puk reeks,
Ben Vorster 95-24 Zwartkop in VB
Maar rugby is ‘n wonderlik onvoorspelbare sport…..HTSW kry elke jaar met 50-70 punte pak teen Ligbron, wat Pumas se afd 2 kampioene is, en natuurlik in finaal Saterdag speel teen PHS. Hulle gaan ook promoveer vlge jaar na afd 1.
Ligbron het vanjaar 1 liga wedstryd verloor, teen die ander agteros in afd 2….Lydenburg
HTSW het net 1 liga wedstryd gewen vanjaar…..jip, teen Lydenburg
Lydenburg het ook net 1 wedstryd gewen, teen die kampioene Ligbron!
Go figure, hoe verklaar mens dit?
Maar as Lydenburg se 1stes vir Ligbron vanjaar kon klop, is maar weer net bewys, dat op gegewe dag, ‘n veel swakker span, ‘n sterk span kan wen.
As hulle 10 keer weer teenmekaar gespeel het, sou hul al 10 met 40+ verloor het.
Daar om is die VB stelsel vir my baie goed…..skole redelik volgens krag ingedeel, vlge jaar is Ligbron op afdeling 1 skild toe, en sal afd 2 by Pumas baie meer kompeterend wees.
Pietersburg sal terug keer na skild, weereens gaan die Limpopo skole in afd 2 nie oorheers word deur PHS nie….en liga gaan nog beter wees.
@Strepie: …wie het jou die streep getrek, net om jou onder daai wanverstand te plaas?
Enige een wat passie vir skole rugby het, ken of weet van GARSFONTEIN.
Veral laaste vyf jaar.
@Chronicle: Ek dink Garsfontein het n puik seisoen sover.
Die uitdaging is om dit volhoubaar te maak vir so 5 jaar.
Ons hier in die kaap ken die GP spanne maar swak, ek sal uitkyk vir Garsies in 2020!
@Trots HJS (Tandem): I say amen to you, the sober voice.
However I noticed it is always the same bloggers from Boishaai who find joy in degrading especially Garsfontein.
Do they feel threatened? I don’t know. Surely they should not have any reason to feel so threatened to revert towards picking on other schools.
@Middies pa: Praat jy.
Elke reis is geweldig na uitgesien.
Daar was altyd groot kompetisie tussen die skole in die Noorde vs die skole in die Suide en Windhoek.
@Strepie: Dis jammer. Geen wonder al hoe meer ouers sit hulle kinders hier in die skool nie.
Ek onthou nog die bus trips, hier in die laat 1970’s, vir atletiek en rugby vanaf die Verre Noorde na die stad.
Dit was ‘n leeftyd gelede.
@Mr. Rooies: Daar was ongeruimghede met een van die skole wat finals gemaak het, maar nie gepenaliseer.Ek vra maar net hoekom is daar reels?Of daar is reels en word toegepas of daar is geen reels.Work it out!
@Middies pa: Skolerugby in Namib sukkel maar. Windhoek hoer was ons vlagskip span en skool, maar selfs hier gaan dit deesdae beroerd.
@Strepie: Hi Strepie. Van die os op die jas. Hoe gaan dit met Namibië skole se rugby? Speel skole soos WHS, Etosha etc. nog rugby of word dit maar nou deur die privaatskole gedomineer. Ek het lanklaas enige iets gesien of gehoor. Wie is die top skole deeske dae?
BoishaaiPa se ranglys is tops.
Geloofwaardig en gegewe die kompetisie met en onder mekaar loop die lys mooi so na die einde van die seisoen toe.
Kyk maar!
@Wonder: Kyk by ruggas.co.za onder rankings – hy het die top 577 skole daar, met Leeuwenhof op 128ste. Dit plaas hulle in dieselfde asem as skole soos Dr Malan, HTS Witbank, Rob Ferreira en Langenhoven Gim.
Ek hou ‘n ranking gebaseer op “wie wen vir wie” vir die afgelope 9 jaar – aanvanklik begin met 108 skole gebaseer op die verskillende toernooie wat oor paasnaweek gehou word. Om bygevoeg te word tot daai lys moes ‘n skool minstens gelykop gespeel het teen een op die bestaande lys. Tans het ek 494 skole met Leeuwenhof op 155 (wat redelik goed korreleer met Ruggas s’n), wat hulle saam met skole soos Aliwal-Noord, Burgersdorp en Swartland plaas.
Soos Midstream (108 op Ruggas en 109 op myne) en Parel Vallei (109 vs 126) het hulle oor tyd geleidelik geklim op rankings.
Ruggas het baie skole op sy lys van wie ek nog nooit ‘n uitslag gesien het nie, so ek weet nie hoe hy hulle rank nie.
@Smallies: Enige skool wat bo Leeuwenhof gerank is,is volgens Skoorsoeker ‘n top skool. Sal graag ‘n top 500 lys wil sien,wonder of ek hulle daar sal kry,sal maar heel onder begin soek
@Skoorsteen: Nou wie is die 5 top skole wat nie deelneem nie? Waar lê hulle op die rankings? Hoekom neem hulle nie deel nie?
@Skoorsteen: Hoekom neem Leeuwenhof aan die simpel kompitisie deel? Sien hulle het Saterdag ietsie gewen,baie geluk.
@Skoorsteen: nee ek wonder maar net want ek weet die groot engelse skole het nogals vol programme,en ek dink nie dat hulle plek in hulle kalenders het vir virseker ook nie
@Skoorsteen: stole. Ek keen Skole
@Smallies:Groot pardon. Ek meen nie 5 spesefieke stole nie. Ek meen net top rugbyspelende stole wat hulle glad nie aan hierdie bekertjie stuur nie. Ek het maar net op die 5 sleutelspelers wat Pine@Pine: gereageer
@Smallies: Ek het nou die HAT geraadpleeg. Wat beteken byf?
@Skoorsteen: so watter byf is dit volgens jou
@Pine: @Pine: The joke is playing in a competition without 5 top schools participating
@apple: Ek kon dit self nie beter gestel het nie. Wag net dat hulle jou met regasksie dreig!!
@Vyfster: Nee wat, Ek glo nie Kes! Jeppe, PTA boys ens dink regtig om gepromoveer, of gerelegeer te word nie. Ek dink werklik dit is nie belangrik vir hulle nie. Maar dit is net my beskeie opinie.
@Mr. Rooies: Dankie. Dit was my vermoede ook. Daar is nou juis so geval voor die komitee en dit lyk nie of hulle iets daaroor kan (en gaan) doen nie. Dink ons gaan volgende jaar lekker barbarian rugby sien in die uitspele wanneer daar ‘last-minute’ skuif van skole is, om op die TV te speel.
@Phill.O: Kort en kragtig.
Indien ‘n speler sou skuif na 31 Maart geld die volgende beginsel.
As al die nodige skool dokumentasie in orde is tesame met ‘n Noordvaal brief waarin die hoof van sy vorige skool toestemming gee dat hy mag rugby speel vir sy “nuwe” skool, mag hy wel speel.
@Quagga: Dankie vir die mooi woorde. Gert sal beslis jou woorde ook waardeur. Daar word harde werk agter die skerms gedoen by HTS om die seuns gereed en reg te kry vir die uitdagings wat die Versekerbeker bied. Ons is bitter bevooreg en dankbaar dat ons 0/14 en die 0/16 spanne, na strawwe semi-finale teen
Helpies in die finaal is. Dit het baie baie lank terug gebeur.
Geluk met julle skool se puik seisoen en veral sterkte vir die 1e span en 0/15’s met die finaal.
@Djou: moet tog nie so hard op die outjie wees nie ,hy het net gister klaar gehuil oor interskole,en sy nuwe doses prosac begin nou net werk…
@apple: Alweer is jy die agteros in die kraal wat net comment op wat ander mense post.
Wees bietjie original en begin ‘n thread.
Het een van julle ingeligte manne dalk ‘n kopie van die Noordvaal (Virseker beker) beleid. Of kan iemand vir my uitklaar of ‘n speler vir meer as een skool in ‘n seisoen kan speel.
@boerboel: Met jou praat ek nie eens nie. Soos ander blogger gese het jy slaag goed daarin om eiehandig Boishaai af te trek.
@Trots HJS (Tandem): Niks met slegte verloor te doen nie. Net bietjie gatvol vir obvious stupidity. Dit was actually ‘n sarkastiese antwoord om hom te laat sien hoe andere hom sien.
@Smallies: Ek dink dat Grey het baie diepte omdat die hele Vrystaat en n taamlike groot gedeelte van die Ooskaap se seuns wat in sport presteer gaan aanklop in Bloem.
@Strepie: dit is so maar onthou dat nie alle skole die diepte het wat Grey het nie
Baie geluk aan al die spanne wat kon deurdring na die finaal. Ek is van mening WITS sou beter geriewe kon verskaf as Marais Viljoen, maar so is dit nou maar. Geluk aan Garsies met ‘n goeie seisoen. Die rooi kaart in die 016 semi teen die Helpies loosie was sommer tjol, maar HTS Middelburg se o16 span is pure energie en gaan meins insiens die finaal in as gunstelinge (oor die res is ek nie seker nie). Die HTSM seuns wat hulle span kom ondersteun het Saterdag by Garsies was baie mooi om te sien, selfs Gert Lindeque en heelwat van die Rooi Bulle was daar ter ondersteuning.
Met ‘n Menlo man gesels voor die game en hulle was dit eens dat hulle uiteindelik hulle eerste keuse span op die veld sit (uitgesluit 1 slot). Dink hulle sterte is in die lug en hulle gaan dalk die eindstryd in as gunstelinge.
Paul Roos en Grey College speel al etlike jare sonder hulle SAS spelers hulle derby..
Dit is maar deel van die stampe en stote en ek respekteer die skole wat nooit ooit kla hieroor nie.
Welgedaan!
@Djou: Jy obvoisly n slegte verloorder
om na al daai geld etc teen n atletiekskool te verloor
This is a joke if you play semi-finals without 5 key players . Let them play with their full teams to really determine the strongest school in the Noordvaal
@Trots HJS (Tandem): i think you are unfair to djou, he is pretty consistent in playing the man if he does not like the comment. it is fine, it is his prerogative. and he is right that paarl needs to go to the lengths of the earth to recruit – who wants to play in front of 25 000 people after all – far easier just to recruit from transvalia and welkom
@Djou: Sjoe Djou jy het erge “ angry management “ issues ! Maat dit is onnodig . Moennie dat mense jou so ontstel nie . Jy moet aanvaar ander mense gaan altyd ander opinies as jy hê ( sommige sommer klomp nonsens ) . Ek lees al lank hou kommentaar en dit is werklik onnodig wat jy hier gesê het . Jy is duidelik ‘n begaafde en slim persoon en jy het mos die wysheid om die goed te kan aflag . Dit help nie om oor dwase goed kwaad oor te raak nie . Ou Stier was buite oor sy kommentaar maar om nou so persoonlik te raak gee hom die voordeel. Jy is top ou so hou dit positief.
@Rugbyman: Hi Rugbyman : Ek lees nou al vir ‘n geruime tyd jou kommentaar en wil net vir jou sê dat jy in my opinie ‘n baie goeie ambassadeur vir Garsfontein is . Soms stem ek nie saam met al jou sienings nie maar jy is altyd konsekwent en dit is al wat mens kan vra . Garsfontein is gelukkig om jou daar te hê. Hoe so voort !!
@Stier: Jy is of verskriklik dom, of jy lees nie behoorlik nie of jy weet nie hoe om dinge te vertolk nie, of ek weet nie wat nie. Vertel jy vir ons wat is jy.
Jy vra waar is Garsies se juniorspanne. Letterlik is hulle in Pretoria. Op die logs, het o.15 in semi gespeel. Dis dieselfde span wat verlede jaar 2e laaste was, so hulle vorder. Die o.14’s het net net uitgemis vir ‘n semi, maar het in die liga die 2 spanne wat in die finaal speel gewen. Die o.16’s het deurgeloop onder baie dinge, maar sal volgende jaar goeie seniors wees.
So, daar het jy dit. Doen net moeite en lees die logs bo-aan.
Dan, aangesien jy en @Skoorsteen: (die roker) altyd gal braak oor Garsfontein, nou waarom het Boishaai se onoorwinlike 0.14 bulle verloor teen Gim.
Met jul great recruitment is dit onaanvaarbaar. Of sorry, Boishaai recruit volgens jou nie – dis mos altyd volgens jou dat outjies wat Boishaai toe kom is omdat die tuinwerker van Boishaai se niggie se kleinneef wat by Spur werk se sussie se seun wat vriende is met die boetie van die sterspeler wat gemaak het dat die sterspeler Boishaai toe skuif.
As jy dink enigiemand glo jou posts, dink weer!
@Rugbyman: Goed so,ek beweeg aan,uit respek vir jou en omdat ek jou glo as jy sê daar gebeur dinge agter die skerm.
@Wonder: Ek dink rerig nie Brotherbear het sleg bedoel nie… Kom ons beweeg aan! Agter die skerms gebeur daar heelwat… Dit was nie ons dag nie… Die son skyn op elkeen en gister was dit menlo se beurt
@BrotherBear: Verstaan jy ooit die gesprek?
Life really is more than a 70 minute event;-)
But if you purposely discriminate, you will feel the repurcussions until the end of days. Of hoe Messrs kind, friendly two-face?
@knowthegame: Noordvaal kry seker al die geld want ek verstaan die skole kry niks,miskien moet dit ook verander. HJS kry dan geld as hulle games uitgesaai word.
@Wonder: eish, om aan te hou @wonder?
@Rugbyman: Garsies het goeie seisoen gehad,jammer vir die einde. Ek weet die seuns het hul bes gegee maar….
@knowthegame: Dankie vir die mooi woorde,darem het ons die liga gewen. Jy is heeltemal reg oor die 5 spelers,geen skool het genoeg diepte om 5 SA spelers,almal ysters,met 5 ander ysters te vervang nie en dis wat jy nodig het om die BEKER te wen. Om die VIRWATERDE beker te wen is baie makliker.Nie Helpies of Menlo se skuld nie,so sterkte vir hulle op die klein rugbyveld,min sitplek op klein paviljoen
Aan Garsie manne julle huil nie, maar ek julle gesien speel op Helpmekaar, en julle het n bul span gehad met spelbrekers. Vat 5 klas spelers uit n span en dit is nie dieselfde nie. 5,9,15 crucial possies. Om terug te kom na hoofborg, Virseker-sit hulle groot geld in kompetisie?Dit lyk my meer hulle melk skole om hulle te bemark. Ek dink hulle deel van Auto and General. Het lank terug hulle genader vir premie op motor maar hulle beslis nie kompeterend nie
@Vyfster: Jy maak altyd n positiewe bydrae op blog. Ek hou ook baie van jou “statistiese” verlede. Keep it up.
@BrotherBear: Ons het voorberei so goed ons kon dink ek… beserings en siekte is deel vd game… Ek dink gister mag dalk nou die Noordvaal bestuur bietjie laat dink… anders gaan die Virseker beker dalk voort sonder ons, monnas, menlo en helpmekaar… mens weet nooit… Die situasie kan homself nie volgende jaar weer herhaal nie want dit kan enige van die top skole tref en dit was maar net ons lot in 2019… the reward for success I guess… Steeds dink ek ons het ‘n goeie jaar gehad en ek is trots op die bere!
Sterkte vir die finaal! Julle gaan julle hande vol hê met menlo! Hulle het gister baie goed gespeel!
@Rugbyman: dankie vir meer konteks. Teoreties kan dit met enige van die skole in NV gebeur en almal behoort dan saam te staan. Aan ander kant moet mens dan ook vroeg in seisoen begin voorberei vir moontlikhede aangesien die verliese netsowel deur beserings of siekte kan wees.
Jou standpunt is duidelik. Paar ander manne net bietjie woes patrioties.
@Stier: @Stier: @Stier: Sien die manne begin verlede week so stadigaan verwerk ,wonder maar net wat van mister spear….of is dit fear geword het
@Arend: Uit die heup uit soos baie ander manne… ?
@Stier: Ek dink jy moet jou feite regkry. Waar val jy uit met Oakdale dream team?
@BrotherBear: Dis eintlik baie eenvoudig en glad nie polities korrek nie! Ek kan niks wegvat van menlo se seuns en afrigters nie… Hulle was gister werklik uitstekend! Ons het net te veel foute gemaak en menlo het dit dan baie goed omgedraai in teenaanvalle! In kort, Menlo het die wen deur en deur verdien!
In terme van kla na die tyd wil ek jou darem net so bietjie reghelp: Ek het in ‘n vroeër post genoem dat skrywes al in 2018 aan Noordvaal gerig is oor die SA skole saak. Die bestuur van Noordvaal het dit egter geïgnoreer… As mens kyk na Noordvaal se bestuur sal jy sien dat al die lede van klein skole af kom so ek is onseker of hulle verstaan watse impak die SA skole spanne op die makro skole kan hê. Kyk maar byvoorbeeld waar die finaal aangebied word. Niks teen Marais Viljoen nie, maar die veld is 5 meter smaller as wat die toegelate standaard vir o/19 rugby moet wees. Nou hoe is dit aanvaarbaar?
Helpmekaar se rugbymanne voel terloops presies dieselfde as ek oor hierdie sake! Ek hoop dit gee so bietjie konteks.
@Stier: every team in the NV can make the final…in their division….divided in a strength vs strength basis.
Today the finals of division 3, 4 and 5 were played
10 games, 10 different schools won…that is wonderful.
I’m glad you think that Heilbron, Springs boys high, Lyttleton Manor and so forth are elite schools.
Next week the finals of division 1 (plate, shield and cup) as well as division 2/ will be played.
There is a wonderful thing called promotion relegation which ensures that everyone have a change to move up a level and contest for that final
Transvalia drops out of the cup this year, last year it was a Nelspruit, to be replaced by Noordheuwel and probably Marais Viljoen
Water Kloof can count themself lucky, they came close to being relegated.
In this decade Nelspruit and Kempton were NV macro champs, but they fell out and are struggling in the plate section.
Centurion who played semifinal 3 years ago, started 2 years ago in plate, finished last , got demoted to shield this year, again finished last and will drop down to division 2
So it is in constant flux……in the western cape you have a thing called premier A league, premier B leaugue etc.
Those 8 teams in premier A are seemingly cast in perpetuity, and has apparently a divine right to be for ever Premier A teams
Yet you have a team like Stellenberg, nr 9 ranked in country….and you call them a premier B team…..SACS, Wynberg, Boland are nowhere to be found in rankings….for the past few years a Stellenberg has done well when given chance to play against premier A teams.
This year they won 3 out of 4
It is elitist if a team like that has no chance to promote to A league and play ALl the rest in that leaugue…..that is we’re the difference lies, here you can promote through hard work
I think if teams like Stellenberg, Durbanville, Brackenfell etc can gain entry to that elite group, more kids will opt to go school there, they will get stronger and stronger and you will not recruit all their best players, getting weaker up to a point where they might shove most of you in a B section…..and kick your backside when they deign to play you
@Richard Lowe: Interesting how suddenly it happened. Menlo didn’t have the best of starts to the season but after a impressive win at wildeklawer over Oakdales dream team I thought it will be one way traffic in NV. Not that I am complaining it is good to see more schools are investing in their lower age groups. Gim have shown, doing that pays dividends in the long term.
@Skoorsteen: The Cape schools have also upped their game when it comes to recruiting. Boland, Gim, Boishaai, PRG, SACS, Wynberg, Bishops and Bosch are all desperate for talent and starting to get their ducks in a row. Now that Pierre has left Affies they might join the cup, they will be able to use massive oldboy resources that will put more pressure on everybody in Pretoria when it comes to recruiting. Like the saying goes be careful what you wish for.
@Stier: Al wat ek weet is dat die Kaapse skole gaan bloei na die Garsfontein nederlaag. Ek glo geen steen gaan nou onaangeraak wees vir Garsfontein om die beste Kaapse talent te koop na die nederlaag nie
Sien die Garsie afrigter is polities heel korrek in kommentaar. Paar ander Garsie manne braak egter suur, gal en swawel. Klink erger as Genis se “prosedeer”.
Dink bitter min spanne sou nie die tekort aan paar goeie spelers gemis het nie. Probeer eerder voortydig iets daaraan doen. Skedule was mos beskikbaar. Mor en kla na die tyd wys net bietjie te veel onderrok, of hoe?
@Stier: The HTS under 16 team is an awesome team, I am backing them for the win in the final, Gert Lindeque is one of the best recruiters in SBR and it was only a matter of time before his efforts was rewarded. As @Rugbyman said, they will be back!! Earlier this year, I said Menlo’s chances of winning Garsfontein, was the same as Proteas winning the world cup, hoping the boys can play woth the same intensity in the final
Is Garsies only a first team school? Where are the u14, 15 and 16 teams? If Affies join the fun I bet they will have two teams probably more teams I the finals.
Well done to the finalist although not all the schools from NV can make the final anymore. It’s now a comp for only the elite schools.
Kolbie lyk beter as Faf op 9???
Let it go manne… ons het verloor en Menlo was baie goed op die dag! Dit is wat dit is!
@Wonder: Jy is doodreg, Garsfontein was baie beter as Menlo op daai dag, maar … Garsfontein op volle sterkte, het ook verloor teen Monnas, en Menlo het weer daai Monnas span gewen .. ek is mal oor beker rugby, en die virseker beker, voor vandag was ek oortuig Menlo se O/15’s en O/16’s gaan in finaal speel, wys jou maar net hoe kompeterend en onvoorspelbaar die game is. Garsies sal altyd n faktor wees, en sal sterker terug kom vlge jaar. Soos die gesegde gaan, You either win or you learn! Garsfontein het die ” recources” om vlge jaar reg te maak wat vandag verkeerd geloop het.
@Richard Lowe: Niemand kla nie,kyk maar net na die feite. Daai spelers se blote teenwoordigheid versterk die span.
@Ploegskaar: Miskien maak ons dit in 2020 6 Jaar,in 2021 7 jaar….2022 8 Jaar..ons sal maar moet wag en Kyk…jong skooltjie ….
@Richard Lowe: Gaan kyk net na die telling in die liga game, dink dit was 48/28 vir Garsies, die reserwes was nie goed genoeg nie al het hulle hul bes gegee.
@Richard Lowe: ek het duidelik gese daar was ‘gerugte’dat Monnas/Menlo game nie met volle sterkte spanne gespeel is nie en sommige bloggers het gese die game was dalk gegooi. Dit was nie my eie opsomming nie. Ek dink in elk geval ook nie EGJansen of Waterkloof sou vandag teen ‘n 2/3 Garsfontein span sonder hulle top SA skole spelers wou speel nie en dan die krediet vat vir die wen nie. Dis hoekom die struktuur volgende jaar sal moet verander anders gaan skole ontrek. Soos ek gesè het die Virseker beker seisoen eindig bietjie op suur noot vir die beker afdeling die jaar. Maar Helpmekaar en Menlopark gaan net so baie hard wees. Sterkte vir die finaal.
@4×4: ??Kom ons hoop vir n Affies/Garsies game in 2020.Net Nie in huidige formaat dink aan terugkeer Nie…en dankie dat jy en Cappie nie se….”Maar ons het julle mos gese” nie
@Richard Lowe: Ja maar Monnas is ‘n tradisionele super skool, hulle is nie net elke 5 jaar sterk of net vir 5 jaar sterk nie. Topskool met lekker ondersteuners, easy to relate
@4×4: Verlede week het dieselfde Garsie span, vir Transvalie 70 gegee, wat jy eintlik sê is die spelers (reserwes) nie goed genoeg nie?? n Klap in die geaig van die seuns wat vandag in SAS spelers se plek gespeel het!! Beweeg aan!! Ek het nog nie een Monnas ondersteuner gehoor kla vir die feit dat hulle sonder 2 van hulle sterre moes klaar kom. Gee bietjie krediet aan die Menlo span!!!!!1
Hoe lui die gesegde, daar is nie ‘n kommentaar kom, langs die scoreboard nie…maat tog sou ek dink dat dit hier gepas sou wees..Garsies B ongelukkig om nie Virseker Beker te wen nie
@jakes: As jy na Monnas verwys, maak jy n moerse fout, daar is nie n manier wat Monnas n game teen Menlo sou “gegooi” het,daar is te veel “bad blood”, moenie dat julle wen teen Menlo vir jou valse persepsie gee van EG se sterkte, FEIT .. al het Menlo laaste liga game teen Monnas verloor, sou EG nogsteeds nie uitspele gehaal het!!!!!
@Rugbyrealis: Jy is reg maar dit gaan nie oor Garsies nie, die hele setup is verkeerd.
@Hastings: nee,hulle is nooit nerens. Hulle het seker Wildtuin toe gegaan of Kgalagadi Gemsbokpark – Garsfontein is indirek beledig want hulle sit baie in – ek is sommer moerig.
@Hastings: Sal nice wees as iemand van Noordvaal hul amptelike posisie kan verduidelik miskien kan @Rugbyman vir ons kontak besonderhede gee dat ons hulle kan vra wat is so moelik daaraan om almal gelukkig te hou?
@Djou: Wie sal dit wees? AJ? Wel,hulle kan nou maar soveel vat as wat hulle wil???
Congrats to Menlo and Helpies.
Play your hearts out in the final. Dis nie vir almal beskore nie.
Hoor 6e Garsie dalk opgetrek na SA Skole.
By watter skole is die bestuur van Noordvaal betrokke (verwys spesifiek na die voorsitter en sekretaris)? Was enige bestuurslid vandag teenwoordige gewees by die Monnas OF Garsfontein semi finaal?
@beet: You are correct,that is that we as SBR supporters are asking for,seems that there are now appetite or know how by Noordvaal to impliment an easy solution. Realy,how difficult can it be. If Garsies had the 5 SA players in their side today and lost I would have no issues,but without them.. No it sucks. Very good season ended with total anti climax. It just wrong.
Ja look for me. It being premier cup competition in NV combined with the knowledge that every year there is going to be an u18 International window suggests play all the other VB playoff games as per usual but factor in a 2 week break before the 1st XV VB Cup concludes so that the best players are honoured for their achievements by being given the opportunity to end their school season playing for their schools. At the moment those boys and the schools they represent are being punished.
I take nothing away from Helpies and Menlo though. They could only play what was in front of them and they succeeded. Part of the beauty of the cup knockout is its the team who wants it most on the day. I think a number of the results across the age groups and the whole of the Div 1 and Div 2 proved that.
@Richard Lowe: Ek het die kommentaar gevolg op die blog oor die SA spelers by Garsies en Monnas. Kan jy enigsins aandui vir die res van ons … waar het Garsies of Monnas enigsins die sogenaamde “kaart gespeel” waarna jy verwys
@Ricardo12Volkies2012: Ek het gesê Menlo is gunstellinge om te wen en ja Garsies is nie bang vir enige iemand nie. Gaan lees weer. Lyk my jy dink dis als reg dat ons sonder 5 ysters moes speel of soek jy net vir geselskap?
Die organiseerders sal in die toekoms miskien die beker kompetisies so moet organiseer dat al die groepfase wedstryde van die Virseker beker voor die vakansies afgehandel moet word. Craven week dan in die vakansie. Die semi finale en finale word aan begin van derde kwartaal gespeel en daarna al die SA skole verpligtinge. Dis al hoe ek sien dit gaan werk in die toekoms.
@Ricardo12Volkies2012: Seker,jy mis die punt. Tyd dat die twee top skole opstaan teen Noordvaal.
@Wonder: jy sien nou, ek verstaan glad nie…….. vroeër die week het jy gesê dat julle bang niemand nie en dat julle Menlo sal uithaal en wie okal in die final is?
@Wonder: dan sou ons dieselfde finaal gehad het as volgende naweek?
@Grizzly: Almal weet en stem saam dat twee beste skole benadeel is. No brainer. Vraag is gaan ons en Monnas dit maar net aanvaar? Dan gebeur dit volgende jaar weer. Miskien moet ons dit op skrif kry by Noordvaal dat hulle nie weer so sirkus sal toelaat. Wat sou hulle kon doen as Garsies en Monnas geweier het om vandag te speel?
@Wonder: Die 2 skole wat die final speel het beide 50 gevat teen Garsies in round robin.As Menlo die final wen beteken dit dat n Skool wat 30 le op BHP ranglys met 10 skole uit NV wat bo hulle le,die beste is in NV.Al wat ek vra,nee ek pleit,Moenie perdedrolle as fye aan my probeer VERKOOP nie!
@Grizzly: Ons verloor drie games vanjaar teen Grey,Monnas en Menlo. In elkeen van die games hardloop die 11 vleuel ons stukkend,jy kan nie spoed klop nie. Hoop ons leer hieruit.
@Grizzly: Ek dink Garsies en Monnas moet dit sterk oorweeg om hierdie Virwaterde beker ‘n punt te druk,sé vir Noordvaal hulle kan hul beker diep indruk waar die son nie skyn nie. Ek is vandag beroof van die reg om die beste spelers wat my skool het te kan sien meding vir ‘n plek in die finaal. Dis BS. Noordvaal het op gedonner,slapgat en te lui om besluite te neem. Garsies het die jaar ontwikkel in ‘n baie goeie span en nou spyker swak administrasie ons. Pateties.
Geluk aan Menlo,op die dag was julle die beter span.
@Richard Lowe: Baie geluk vandag.Ek gaan n laaste poging aanwend om te verduidelik dat my comments gemik is teen die organiseerdes van Virseker en NV bestuur.
Àl 4 skole was op die einde tenagekom.Soos jy verduidelik heel tereg in jou post Menlo,sit Helpies by daai argument en Garsies en Monnas oor ooglopende redes.
Vir my persoonlik is die angel uit Virseker.Weereens dit gaan nie oor Garsies Nie maar oor die beginsel.Dekades toe ek geen perd in die reisies gehad het nie,het ek dit met dieselfde passie gevolg as nou.
So ook as Garsies uit geskakel was onlangse jare.Die kompetisie Vir my,die trofee met sy geskiedenis en alles verbonde is baie groter as 1 of n paar skole.
Of terloops,so was dit vir my voor die aanbreek van die gebeure Soos bespreek.
@Skopgraaf243: Defense was obviously not a big thing in that game? No wonder @Grizzly: is slightly emotional.
@Richard Lowe: Like PRG experienced last year you don’t always have your best available and such is life. In 2017 Boishaai lost players like Franke Horn, Evan Roos, Boeta Chamberlain, Wilhelm Barnard to name a few, nobody then saw that as a handicap or excuse. It is what it is and the best attacking team won. Luckily @Rugbyman: is a level headed guy and unlike others he understands it. What happened to the U16’s? Where did this HTS Middleburg U16 team come from? Last year they were nowhere?
@Richard Lowe: Geniet die wen! We will be back…
@Grizzly: Menlo is vandag eintlik die enigste slagoffer, maak nie saak wat gebeur het, iemand sou iets oor Menlo sê, almal sê hulle het nie verdien om te wen, Garsies was sonder 5 van hulle SAS, as hulle verloor het, sou almal weer gesê het, hulle kan nie eers Garsies wen sonder 5 van hul bestes. Goeie ding .. vlge week kan Menlo daai kaart speel want ons ook een seun betrokke by SAS
@Norieman: Geluk! Goeie wen!
Menlo 0/16 Koppe op … julle tyd gaan weer kom!!
Uitstekende wedsryd! MenloTrots!
Geluk aan al die spanne wat deur is na die finaal.
@Rugbyman: Yes,en hulle het my support volgende week,dis die organiseerdes wat ek wil bykom…
Glo die final gaan close wees, sterkte en geluk weereens…
@Grizzly: Dankie… maar asb… ons gaan nie kla nie! Menlo het vandag gewen…
Deur elke eindstryd imo het die beste NV span die Beker gewen.Die kompetisie was deursigtig en regverdig.Die beste span in NV gaan hierdie Jaar Nie die Beker wen Nie.Dan is dit die einde van die pad vir my.Virseker het in n klug ontaard.
Baie geluk aan Menlo en Helpies,se weereems dis Nie hulle skuld nie,as die skoen aan die ander voet was en die rolle was om gedraai sou ek presies dieselfde comments gemaak het.
Wat ookal verder oor die onderwep gese word sal Nie die feite verander Nie.
@Grizzly: Ons gaan nie daaroor huil nie…
@Rugbyman: Jammer oor wat hier gebeur het.Garsies se eerstes die slagoffers van hul eie sukses.
@Skopgraaf243: Baie gelul menlo! Julle was die beter span op die dag!
Koue dag op Garsies -5
@Norieman:
Waar wat jy daar se, Helpies, HTS en Noordheuwel baie goed gedoen.
Afdeling 4 VERSEKERBEKER WENNERS
SPRINGS BOYS’HIGH 27 – 22 WARMBAD
Speler van wedstryd: EUJAAN BOTHA
Sjoe die Garsfontein en Monument manne gaan nie gelukkig wees nie. Die Virseker beker seisoen het bietjie bitter geeindig. SA skole spelers wat nie beskikbaar was vir die 2 boonste spanne in die semis nie. Games wat in laaste rondte nie met volle sterkste spanne gespeel is nie en gerugte van games wat ‘gegooi’ was met Menlopark wat amper nie die semis gehaal het nie en nou in die finale speel teen Helpmekaar teen alle verwagtinge. Ja bietjie ‘n bitter einde aan ‘n harde seisoen.
@Vyfster: Geluk met julle 1ste Span. Ons het daai Helpies lekker gecall, maar toe haal Menlo sommer Garsies uit….
@Skopgraaf243: baie geluk met die massiewe wen.
HTS Middelburg 2 spanne in finaal (14 en 16)
Monnas 2 spanne in finaal (14 en 15)
Helpies 2 spanne in finaal (15 en 1ste)
Menlo 1 span in finaal (1ste)
Nories 1 span in finaal (16)
Daar is die top 8.
Geen Garsies. Waterkloof. Eg of Transvalia verteenwoordig nie
Eldoraigne 29 – 23 Montana
@knowthegame: daai is eindtelling
1stXV
Ben FORSter 12 – 8 Rustenburg
laat weet eind telling tussen Menlo en Garsies
1stXV VERSEKERBEKER SEMIFINALE
MENLOPARK 72 – 40 GARSFONTEIN
HELPMEKAAR 27 – 22 MONUMENT
helpmekaar 27-20 full time
1stXV VERSEKERBEKER Semifinale
Helpmekaar 13 – 8 Monument (Halftyd)
Menlopark 29 – 19 Garsfontein (Halftyd)
U16 Semifinale
Noordheuwel 30 – 12 Menlopark
@AbsolutMenlo: ???….iets in die water gewees het die week
Afdeling 5 Versekerbeker WENNERS
Heilbron 26 – 22 Lyttelton Manor
Speler van wedstryd: Wolter Bennink
U15 semifinaal
Helpmekaar 24 – 5 Garsfontein
U15 Semifinaal
Monument 17 – 8 Menlopark
…daar gaan hoop op een wen @AbsolutMenlo:
U16
Ligbron 29 – 20 Die Anker semifinaal
Oakdale 34 – 14 Boland
@AbsolutMenlo: Nee choppi, as Menlo wegstap met meer as een uit vier, eet ek my hoed op.
U14 semifinale
Monument 20 – 13 Menlopark
HTS Middelburg 15 – 10 Helpmekaar
Versekerbeker u14:
HTS Marais Viljoen 31 – 0 Nelspruit
Rustenburg 15 – 11 Montana
@Vyfster: …Hoekom word die ander divisies se games nie op tv uitgesaai nie?
@Vyfster: Ok,jy is inderdaad reg, hulle verdien die erkening.
@Wonder: Transvalia het vir Garsfontein gewen laas jaar….let wel ek praat van alle 1ste span wedstryde in seisoen, nie net VB wedstryde nie
Valia en Garsies het 2 keer teen mekaar gespeel
1ste wedstryd wen Valia 48-31, 2de wedstryd in VB liga wen Garsies 22-20
Dit verdien erkenning, Hulle was baie goed laas jaar
@Ricardo12Volkies2012: n paar manne daar wat se kondisionering glad nie op standaard is nie
Goeie week vir Menlo gewees van posisie 5 na 1 met al 4 spanne nog in die uitspele. Enige van Menlo, Monnas, Garsfontein en Helpies kan nog bo eindig.
Wat ek wel nie verstaan nie is hoekom ons die games weer in die Kaap speel nie, daai velde het mos nou al bewys dat hulle nie onder voet kan hou nie.
Skole A span het vandag gesukkel jong…
@vyfster baie dankie, Nories het hulle eerste doel bereik en dit was om in beker te bly. Ons le tans 8ste maar indirek is oms gelyk 7de met EG omdat ons O/16 more speel en daarvoor dubbel punte kry (2 punte vir speel) , sou die O/16 wen kry hulle nog 2 punte vir wen en skuif ons alleen in 7de plek slegs 1 punt agter Kloof op 104.
Dit beteken egter dat ons O/16 weer in die finaal 2 punte sal kry vir speel en ons opskuif alleenlik in die 6de plek op 106.
Sou ons O/16 die finaal wen sal ons op 108 punte wees en dit is gelyk 5de met HTS MIDDELBURG, maar HTS het ook spanne in uitspele en hulle punte gaan ook verander.
Nories kan 6de eindig in Bekerafdeling.
@Vyfster: Valia het nie laasjaar vir Garsies gewen nie,was laaste liga game by hulle,Valia verloor met minder as 7 om 4de in poel te eindig.
@beet: thanx, much appreciated. So Transvalia gets relegated to plate
@Vyfster: Hi Vyfster. I posted the Promotion- Relegation update right at the top of the page
@Wonder: thanx, dan is dit a done deal.
Sorry Valia miskien kan julle terugbons
Geluk aan Nories wat aan bly in beker, hulle gaan elke jaar verbeter en groot krag word.
Interessant hoe wiel draai…onthou goed paar jaar terug Valia en Klerksdorp se briljante o14 spanne.
Alhoewel hul toe nog groot skole gespeel het, was hul definitief 2 sterkstes in Noordvaal en top 5 in land.
Hulle het in Tuksreeks al die Makros afgeslag en finaal teen mekaar gespeel, dink Klerksdorp het gewen, terwyl Valia die bordjies in Beeld grootskole finaal verhang het.
Valia het daardie span as launching pad gebruik, en so goed gevaar, dat hul laasjaar outomatiese keuse vir beker divisie van Afd1 was.
Klerksdorp kon nie kapitaliseer op daardie briljante span nie, en speel nog in Afd 2, wat in effect 3 vlakke laer is….hul staan wel redelike kans om na Afd 1 skild te promoveer en sal dan net 1 vlak onder Valia speel.
Kom ons gee krediet aan Valia….hul het laasjaar vir Kloof, Monnas, Garsies, Helpmekaar en EG gewen…..kan trots wees.
Sal interessant wees om te sien of hul kan terugveg en hul terug in beker kan speel….sterkte, gaan nie maklik wees nie
@Vyfster: Ek dink Valia is uit,kon slegs 2 games by b spanne teen Garsies wen.
Ok,ek sien hulle saai Leeuwenhof en Curio uit. Afdeling 3 se finaal.
avatar
beet
28 JUL, 2019 AT 18:06
Points table after 27/07/2019 to determine the school to be relegated:
Algehele rangorde van skool:
Skool: Totale punte:
1 HELPMEKAAR 143
2 MONUMENT 135
3 GARSFONTEIN 118
4 HTS MIDDELBURG 117
5 MENLOPARK 114
6 WATERKLOOF 106
7 DR. EG JANSEN 106
8 NOORDHEUWEL 102
9 TRANSVALIA 92
@beet: do you know latest points?
Would be interesting, if Valia is stil behind Nories, they will be relegated, since they can earn no more points, having no team in semi’s
Nories kan make more points via their U16 team
Would appreciate if you can put latest overal points standing, to me it looks like Valia will be relegated to plate
Or did theysneak past Kloof or EG?
@AbsolutMenlo: Dit is verblydend om te sien dat daar wel nog rugby mense is wat glo in goeie sportmansgees. Omdat ek betrokke is by die Beker-afdeling, kan ek net kommentaar lewer oor die been van die Virsekerbeker.
Die seisoen was sonder twyfel sover die mees kompeterende een. Goeie rugby is naweek op naweek opgedis en dit is vir my geen verbasing dat al hoe meer mense skolerugby verkies bo Curriebeker/Superrugby nie.
Baie geluk aan elke seun, afrigter en ouers van die skole wat ‘n bydrae lewer tot die wonderlike spel wat ons rugby noem.
Sterkte vir die naweek!
Hoe de etter het Monnas teen Menlo verloor?
Was dit n winderige dag?
@Oakdale supporter: Geen probleem!
@AbsolutMenlo: Kan ek dalk jou kontak besonderhede by Beet vra. Ek wil graag iets by jou uitvind?
Aan elke seun wat Saterdag sy skool verteenwoordig maak nie saak watse ouderdom, afdeling of beker baie geluk!
Aan elke Garsie Beer wat vir Saterdag opgetrek is om van hulle spanmaats se skoene vol te staan BAIE geluk en maak die beste van die geleentheid.
Gaan groot manne los alles op die veld!!
AbsolutVirseke! AbsolutSBR!!
@Wonder: Stel nie werklik belang nie, sit is soos om ‘n promosie relegasie wedstryd te kyk, verseker nie krag teen krag nie.
@wonder hulle broadcast vanaf Garsfontein sover kennis strek ?
@murrayfield kan jy bevestig ?
Nie een Waterkloof span in die finale 4…
Weet iemand watse game saai 144 Saterdag uit? Nog niks op TV Guide nie.
@Richard Lowe:?Dankie vir julle ook.Hierdie is nie Menlo se skuld nie en soos reeds gese kan dit met enige skool gebeur.
Ek glo die organisers lees hier en sal die probleem address volgende seisoen.Kom ons Kyk maar wat gebeur Sat.
@Grizzly: Jy sal net honderde verskonings hoor… ?
@Grizzly: Ek dink Garsfontein is nogsteeds die gunsteling, julle het die naweek teen Transvalia julle diepte bevestig deur nie met jul SAS te speel nie, dit is jammer Virseker kan julle nie akkomodeer, en ek glo, indien dit sou gebeur dat Menlo wen, die oorwinning nie dieselfde waarde sal dra.
Sterkte vir Saterdag, glo dit gaan n harde game wees.
@Rugbyman: Dit is dankie,dankie vir die feite.
@Beet,in light of this,is it possible to get a response from organisers surrounding the million dollar question.Why was the request rejected if supported by all the participants?
@Grizzly: Jys halfpad reg… daardie jaar was die naweek van SA skole ‘n los lootjie vir almal… en dus omdat die game geskuif kon word na die opeenvolgende dinsdag voor die finaal het die game geskuif. Dit is wat die reel bepaal en skole het nie ‘n keuse nie. Hierdie jaar is daar geen los lootjie hierdie naweek nie en kan die game nie skuif na dinsdag toe nie… sou hierdie naweek argumentsonthalwe ‘n rus naweek gewees het en die semi eers volgende naweek dan sou die game moes skuif na die dinsdag na die SA skole naweek. Die versoek was gerig aan Noordvaal reeds laasjaar November laaaaaaaaank voor enige SA skole span bekend gemaak is en is ‘n beginsel saak. Die versoek was eenvoudig: Bou ‘n loslootjie in sodat die semi en finaal een week uitskuif… Sodoende kan skole hul sterkste beskikbare spanne kies… Daar was egter nie ag geslaan op die versoek nie. Ek hoop dis nou meer duidelik…
@Skopgraaf243: Het jy connections?
@Skopgraaf243: Dit gaan Nie oor Garsies Nie maar oor die beginsel.Dit kan met enige beker skool gebeur.
Dink in ’16 het Monnas 4/5 en Garsies 5/6 in SAS groepe gehad.Hulle het die semi na die Dinsdag geskuif en die Sat final gespeel.Weer so in 17, toe Monnas meer gehad het,kan nie die nrs onthou nie maar Kwagga, Diego se groep.
As ons Monnas weer in die semis gespeel het en dit was in hul hande sou hulle geskuif het,al sou dit hulle gepas het om Nie te doen Nie…maar Monnas is ysters…hulle soek die beste span,Nie hol oorwinnings Nie..
@Grizzly: …maak julle eie beker, gepas vir agting, julle is heél beste
@Wonder: dit het al met EGJ se SA skole spelers ook gebeur in die verlede maar van die games was darem geskuif maar nie almal nie. Ek weet van een EGJansen SA skole speler so paar jaar terug wat ontrek het uit die SA skole span en gekies het om eerder vir sy skool te speel. Hopelik kan die bestuur in die toekoms die dinge verhoed dat spelers sulke keuses moet maak en die skole kompetisies afhandel voor SA skole verpligtinge.
@Monnas15: In Alberton op velde wat 5 meter smaller is as die standaard.
@PRBoitjie: moet saam met jou stem daar ..
Dit bly ‘n jammerte dat SA Skolespelers nie in Augustus vir hulle skole kan uitdraf nie (veral vir die matrieks wat hulle laaste groot wedstryd/finaal/interskole vir hulle skool misloop), maar dit is niks nuut of uniek nie. Grey College/PRG word elke jaar met dié werklikheid gekonfronteer en dit doen nie afbreuk aan die geleentheid of uitslag nie. ‘n Skool staan en val by sy beste beskikbare 15-tal op die dag…..geen telbord het plek vir “as” en “indien” nie.
@jakes: Nie so seker dat dit jou siening sou wees as EG sonder SA spelers moes speel.
Ek het nou nie al die komentaar gelees nie maar waar final gespeel van beker afdeling ?
@jakes: Jy mis die punt. Dit gaan oor die swak reelings van Virseker en Noordvaal Skolerugby-vereniging.
En tweedens, die spelers word skills en vaardighede geleer wat hulle SA Skole-gehalte maak.
Ek dink Garsfontein het baie diepte en dit gaan n close game wees 7 punte verskil ?
@murrayfield as mens kyk na die twee spelers wat monnas afstaan aan SA skole, Ek kan verkeerd wees maar 8 gaan vervang word met n uitstekende speler, Ek het n idee wat hulle gaan doen op 13, maar nie seker van wat Ek gesien het is dit van n goeie gehalte. As helpies die gunstelinge is great die witbulle op die ras in n semi …….. kom ons kyk
Helpies is met vakansie en die gr11 is op oorsee se toer so nie seker hoe hulle gaan ge afekteer word nie.
Sien uit na 2 naweke van goeie rugby manne !
Garsies kwaai getref.Die 5 spelers maak n moerse veskil.Dink steeds Monnas sal Helpies klop.Helpies se verdediging en flatball hulle doodsteek
@Rugbyman: In 2015 het dieselfde ding Boishaai oorgekom. Hulle moes 5 spelers afstaan aan SA en SA A span met nog drie Burger wedstryde oor teen Oakdale, HTS Drostdy en Outeniqua na Interskole plus n eerste onoorwonne seisoen in 15 jaar in die weegskaal. Dit het maar geknor en daai laaste wedstryd is in doodsnikke gewen. Dit is nie lekker vir die span of die ondersteuners as jou staatmakers deur die jaar skielik nie meer daar is nie en daar is nog iets om voor te speel. Dit gaan diep delf kos, maar ek glo julle sal dit kan deurtrek.
Ongelukkig is dit maar hoe dit is. As jy spelers werf wat SA skole gehalte is, dan moet jy bereid wees om hul af te staan aan SA skole byeenkomste. In Garsfontein se geval is dit 5 die jaar. Dis baie goed maar dit gaan hul die naweek benadeel.Wat ek by EG Jansen gesien het, behoort dit nie ‘n probleem vir Garsfontein te wees nie. Hulle is seker die skool in Noordvaal met die meeste diepte in hul SNR spanne as enige ander skool. Kyk maar na hul 2de span.Miskien kan die organiseerders dit reg kry van volgende jaar af om die Virseker beker af te handel voor die SA skole verwikkelinge. Die spelers kan nie vir hul skole speel in die middel van die week in baie harde uitspeel wedstryde en dan nog SA skole oor die naweek speel en in die middel van die week nie. Dis net te veel.
@Djou: Niks sal die jaar verander nie… Hopelik sien iemand die lig vir die toekoms en neem dit in ag…
Dit is moontlik om die Bekerafdeling te skuif en die semi die Dinsdag en finaal Saterdag te speel, soos in die verlede.
@Murrayfield: Jys reg… Monnas word ook benadeel…
The mind boggles!
@Murrayfield: As ek reg verstaan is die afdeling 3 en 4 finale als ‘n week vroeer geskuif… so dit kan gebeur as mens wil…
@Murrayfield: Nee ek verstaan reg, het net probeer verduidelik dat slagoffer van sukses die gevolg van swak bestuur is. En swak bestuur moet vervang word met goeie bestuur.
Ek bedoel hierby sukses moet beloon word, nie gepenaliseer nie – en dis wat Virseker en die Noordvaalbestuur doen. Penaliseer sukses, huh.
Ek dink die skole in Bekerafdeling moet saamstaan hieroor, want dit kan met almal gebeur. En dis wat ek bedoel, die skole moet vir die bestuur en Virseker se ons speel alleen sonder julle want ons kry niks van julle af nie, behalwe miskien een game op TV. En ons kan ook daarsonder gaan, want ons het al die jare sonder TV klaargekom. Skolerugby gaan nie verdwyn daarsonder nie. Met DigiTV kan almal in elk geval kyk as hulle inskryf.
@Djou: Ek dink jy verstaan my verkeerd. Ek stem saam jou, die VirSekerbeker se bestuur KON die wedstryde geskuif het, daar het baie goeie voorstelle uit die bloggers gekom.
Soos ek se die prestasies is besonders!!
@Murrayfield: Moet saam jou stem oor Helpies.Hulle gaan probeer om nie verder as die naweek te kyk nie maar dit gaan moeilik wees.
Garsies of Menlo in die eindstryd gaan hulle nie pla Nie…Huidige verwikkelinge pas hul die beste.
@Rugbyman: Baie keer is ‘n persoon die slagoffer van sy eie sukses… Dit is die geval vir Garsies. Om 5 spelers in SA Skole spanne het is n besonderse prestasie. Geluk aan elkeen wat betrokke was!
Garsies nou definitief die underdogs vir Saterdag se wedstryd vs Menlo.
In dieselfde asem is Helpies ook die gunsteling teen Monnas op die Ras van Rooyen Saterdag. Ons het self twee SA Beeste wat afwesig is en selfs met hulle kon ons nie Menlo in hulle geskiedkundige wen oor ons beheer neem nie.
Die gunstelinge om in die VirSekerbeker finaal te speel is duidelik Menlo en Helpies.
Sterkte vir alle afrigters, spelers, Skole en ouers!
@Murrayfield: Slagoffer van sukses is verkeerd. Hoe kan sukses van jou ‘n slagoffer maak – dit kan net gebeur as jou strukture en strategie verkeerd is. Waarom maak julle ouens dit nie reg nie?
@Vyfster: Ek weet jy grap net.
Maar die ding met Virseker is ‘n groot issue. Hulle gee nie werklik om vir die skole nie. Dit gaan net oor advertensiespasie en hoeveel geld hulle kan maak. Maar dit kan vinnig backfire teen hulle, en ek dink dit gaan nou begin.
Drie goed, hulle skeduleer wedstryde oor langnaweke en gun die kinders nie die breek nie.
Hulle laat wedstryde speel op velde wat 5 meter te dun is.
Hulle gee nie om of spanne deur SA Skole verswak word nie.
So, die gevolgtrekking is maklik, hulle gee nie om oor die pruduk genaamd skolerugby nie, maar wil dit net melk vir eie gewin.
En dit gaan een of ander tyd backfire want hulle sakemodel is verkeerd.
@Rugbyman: Baie keer is ‘n persoon die slagoffer van sy eie sukses… Dit is die geval vir Garsies. Om 5 spelers in SA Skole spanne het is’ n besonderse prestasie. Geluk aan elkeen wat betrokke was!
Garsies nou definitief die underdogs vir Saterdag se wedstryd vs Menlo.
In die selfde asem
@Wonder: tx… maar die seuns het BAIE hard daarvoor gewerk! Ek kan nie die krediet op my eie daarvoor vat nie! Ons het ‘n great span afrigters wat almal mooi saamtrek en baie hard gewerk het die jaar… Niemand kan op sy eie suksesvol wees nie en die hele afrigtingspan moet die lof kry saam met ‘n great groep seuns!
Ons seuns sal meer as hul bes gee Saterdag! Hulle is super trots op die Bere trui!
@Rugbyman: Jy besef seker dis jou skuld dat ons 5 spelers uit het As jy en die res van jou span hulle nie so goed afgerig het nie..Dis ‘n moerse kompliment vir julle. Volle vertroue in die seuns wat hulle plekke gaan volstaan.GO BERE.
@AbsolutMenlo: Nee,om 5 spelers op 1ste span vlak te verloor is erg, miskien kan n skool soos Grey dit verdiskonteer.Om jou 5 beste spelers te verloor is n ramp,selfs Grey is nie naby dieselfde sonder hulle beste 5 nie.
Garsies verloor hul vaskop,die anker, onthou in 17 teen Monnas toe ons 1 en 3 uit was in semis…Dan speel hulle sonder hul sonder hul Kaptein…onder Kaptein….hoe meet jy daai loss?
Jurigh gaan ek niks se Nie.. hoeveel confidence bring hy nie saam vir sy mede spelers nie…Dan in Strydom verloor hulle beste 15 in die land…
Tuisveld?Rerig? @4×4: Stem, moenie n TATA as n Porche aan my probeer verkoop nie… miskien moet Garsies maar derbys oorweeg en ontrek uit Virseker…
@AbsolutMenlo: uhmmmmm…. Dis een speler… een speler kan mens redelik maklik akkomodeer, veral ‘n vleuel… Dit het laasjaar ook met ons gebeur en toe het ons ook nie veel daaroor gepraat nie…
Vyf spelers… wel… selfs iemand wat zero van rugby af weet sal vir jou kan sê dat dit ‘n redelike curveball is… Kom ek maak die sommetjie vir jou… dis ‘n derde van ons span… so, julle beste kans in die laaste paar jaar is saterdag… julle is nou die favourites…
Virseker beker, die kompetisie vir gemiddelde spanne? Spanne wat dus SA Spelers kweek word direk benadeel in die semi’s en finale. Dit is seker nie waaroor beker rugby gaan nie. Krag teen krag, anders sal ek my kop in skaamte last sak as ek ‘n beker wen, weletende dat dit teen ‘n uiters verswakte span is. Dan you ek maar eerder by derbys.
@Djou: relax, ek trek jou been….kon dit nie weerstaan nie, ek weet julle sal ons ver wen…..om waarheid te se , dink ek Rustenburg gaan ons waarskynlik wen die naweek …..ons het net 1 speler betrokke by die SA skole, maar rits beserings en Rustenburg se huidige vorm onheilspellend…hoop maar ek is verkeerd
Dit is ‘n jammerte …..om sonder 5 SA skole span spelers te speel is rof.
But, cometh the hour, cometh the man….
Dit sal 1 van grootste prestasies ooit in skole rugby wees as julle beker kan wen sonder hulle.
Ek kan eintlik nie glo dat daar nie ‘n plan gemaak kon word nie….dis maar net die 2 semis en finaal in beker afdeling wat eintlik geraak word….die res van die wedstryde kan soos geskeduleerd voortgaan…..hoe moeilik kan dit nou regtig wees om daardie 3 wedstryde te geskuif het?
Ek onthou paar jaar terug tydens Beeld uitspele was daar soortgelyke situasie, toe het van die skole se 1stes op die Dinsdag gespeel….was dit nie onderlinge reeling tussen betrokke skole nie?
Dis seker nou te laat vir so iets, wat ‘n tameletjie!
Menlo mis hulle SA A speler … Nsuku Baloyi … ons praat net nie so baie daaroor nie.
Garsfontein met sy diepte en tuis veld steeds die gunstelinge!
Twee groot naweke wat voorlê!
@Wonder: Ek is nie seker nie.
Maar die Blou Bulle Skolerugby en Virseker moes daaroor ooreengekom het.
Ek weet hulle is al ‘n jaar terug gevra om dit te vermy en hulle het allerande beloftes gemaak. Ek dink ruggas.co.za het nog daaroor berig dat hulle common sense gekry het. Maar dit lyk nou of hulle hulself daaraan afgevee het.
En boonop is die wedstryde oor ‘n langnaweek. Ook iets wat Virseker hulle nie aan gesteur het nie.
@Wonder: I tend to agree with you guys. Virseker is beginning to look like a farce. What is the point to have a so called cup compo if the sponsor does not want the best players on the field.
I think Virseker will lose a lot of face and just maybe a lot of negative media through plain stupidity.
@Rugbyman: @Djou: @Grizzly: So bly vir Gerhard se onthalwe. Ja,dit raak ‘n klug. Is dit Virseker of Noordvaal wat die voorstel rakende skuif van die wedstryd afgekeur het?
Ag manne… dit is wat dit is… Ons sal ons bes gee Saterdag! Niks sal op ‘n skinbord aan Menlo gegee word nie! Die Bere sal fight… en wie weet, dalk verras ons almal! Hierdie goedjies is buite ons beheer!
Gerhard moes in elk geval van die begin af daar gewees het… Hy verdien dit beslis! Smart seun, uitstekende vaskop!
@Grizzly: Sal hol oorwinnings wees, maar ek is seker Menlo juig!!!!!!!
En nee, hulle sal nie die beste wees nie. Dalk die “onregverdige” Onsekerbeker-kampioene, maar nie die beste nie.
@Grizzly: Ja, ek onthou nog Nelspruit in Nelspruit sonder 3 spelers en toe verloor ons met 1 punt.
5 is baie – soos Grey teen Paul Roos.
@Djou: Geneig on saam met jou te stem…Regverdigheid is al wat ondersteuners vra…as iemand nou vir Garsies wen sonder hul 5 SAS spelers,is hulle die beste in NV,dis die enigste vraag…
@Rugbyman: Wat …. baie geluk.
Maar nou is Garsies sonder 33% van hul span.
Nog ‘n rede waarom Viseker ‘n klug word.
Begin saam met die Kapenaars voel oor bekerrugby.
Virseker is beslis nie my beste maatskappy nie. Hou nou nog minder van hulle.
@Rugbyman: Baie bly Vir hom,geluk aan jou en die skool.Stem,Menlo nou hot Favourites….Sonder een max 2,maar 5 op die vlak is baie gevra…
Menlo is nou gemaklik die gunsteling vir Saterdag… Garsies se bul vaskop, Gerhard vd Merwe, is vanaand opgeneem in die SA skole A-span… So nou is ons minus 5 spelers! So nou ja… dit word al hoe maklikker vir die parkies…
Ek is dalk alleen, maar ek glo in regverdigheid.
Die Virseker Bekerkompetisie het ‘n klug geword.
Skole moet sonder hul SA Skolespelers in ‘n semi-finaal speel. Die seuns speel heeljaar vir die oomblik.
En Virseker het geweet dat die semi-finaal op die tyd van die SA Skoleweek gebeur, maar hul alies daaraan afgevee, ondanks oproepe om die datum te skuif.
Nou as hulle skole so behandel wil ek nie weer hoe hulle hul kliente behandel nie.
Vir solank as wat Virseker dit doen sal ek nooit ‘n klient van hulle word nie en almal wat ek ken afraai om een van hul kliente te word.
Die skole kry in elk geval nie ‘n sent van hulle af nie en as hulle gelukkig is word een van hul wedstryde uitgesaai.
So, nee dankie hiervoor.
@Vyfster: Het Ben Vorster ook met 12 spelers teen Rustenburg gespeel? En strafskop na strafskop teen hulle gekry op Rustenburg se velde.
Dink die telling sou heelwat anders gelyk het op enige ander veld en ander ref.
@tzavosky: ha,ha….maar dis nogal waar….die toeskouers het wedstryd geniet, en goeie spel van beide spanne waardeer.
Veral 10, 15 (dink Danny Makhobane ) en flank Stefan Engelbrecht het hul mateloos beindruk., dink hy speel nou Vrystaat o21
Na Engelbrecht bo oor 4 spelers gehardloop het vir 1 ste 3 reg voor ons…..draai so stoere Leeu omie na my…….hy reken toe nr 7 en 10 moet sommer op reswerwe bank sit vir Stormers / Leeu wedstryd, hulle kan sommer hul truie aanhou
Lyk nes Leeus sin…….veral as Jantjies weer so swak skop soos laas week….Aldus hom nou
Toe kom Elton Jantjies in hoofwedstryd uit, gee meesterklas van loskakel spel, skop alles oor met pragskekskop ook.
Maar toe is darie omie te gelukkig met “ons Elton’”
Lekker skare, lekker stadion….my gunsteling
@Vyfster: Hei, ek het tussen die plebs op die oos pawiljoen gesit! Maar daai “plebs” het almal Leeus truie gedra en was vierkantig agter Jeppe, maar soos wat die wedstryd aan gegaan het, hoe meer het hulle met lof van BV begin praat, en veral hoe die losskakel die wedstryd beheer het.
Toe die endfluitjie blaas, het hulle saam met my gejuig. True blue (of rooi dan) rugbymense daai plebs!
@Rugbyman: @Wonder: staaltjie oor hoe ek gesien het hoe belangrik veldbreedte is.
2016…Ellispark…..Jeppe teen Ben Vorster as voorwedstryd vir Stormers/ Leeus.
Jeppe het hul beste span van alle tye vlge hulle…4 Saskole span spelers insluitend Tyrone Green, Hacjivah Dayimane, Wandile Simelane en 1 wie se naam ek vergeet
Onoorwonne tot op daardie stadium van jaar, nr 4 op SA ranglys voor wedstryd.
Nou , vir agtergrond….daar is bietjie geskiedenis tussen Jeppe en BV ….hulle het in vroeg 2000s ‘n jaarlikse derby teen mekaar gespeel….Jeppe swak daardie tyd, verloor 5 of 6 jaar in ry teen BV, gewoonlik met meer as 50 punte, van 1stes tot o14 s
Moes baie embarrassing gewees het, hierdie 120 jarige skool, 1200 seuns……en hierdie plattelandse skooltjie vermorsel hul elke jaar
Derby maar gestaak, want Jeppe was nie kompetisie vir BV nie, en was verleentheid vir hullle.
Ek glo dit was een van redes wat tot stigting van Theo Jackson fund gelee het, wat Jeppe weer redelik krag gemaak het….
Nou is dit 10 jaar later, hulle hele skool sit blok vol op Ellispark……hulle dreamteam , wat vorige naweek Kloof gewen het, en vlgs gerugte kringe om Monnas gehardloop het met Leeus proewe ,.hulle gaan vandag wraak neem vir al die nederlae van verlede
Tzavosky was ook daar, maar sit op hoof paviljoen , so ek weet nie of hy kon sien wat ek, wat agter pale sit mooi kon sien.
Ellispark is breed, daardie dag het BV dit meesterlik benut, Jeppe dronk gehardloop met ekstra spasie…..BV se gr 11 loskakel met die geleerde skopvoet ( die 1 wat na vakansie by Monnas verskyn het het, en 60 mr skoppe oorskopp) jaag vir Tyrone Green kruis en dwars oor veld dat sy tong op grond uithang…..BV wen met baie misleidende 34-19….Jeppe 2 geluk driee, onderskep en afstorm, BV 2 driee nie toegeken nie, 50-12 sou meer akkuraat weerspieel het.
Anyway 1ste keer wat ek besef watse verskil veldbreedte maak.
Ook les vir Kapenaars wat altyd daarop aandring dat al die Engelse skole Virseker beker moet speel ( baie doen wel), anders is van die sterkste skole nie daar nie……
Ben Vorster het daardie jaar KES en Jeppe gewen, BV het in grootskole afdeling van VB gespeel, en kon nie naby titel kom nie, dink is in kwarteind uitgeskael.
BV sou nerens naby enige beker kom in makroskole afdeling nie…..maar ons wen die 2 sterkste Ingilse skole in Noordvaal…..ek kan onomwonde ver klaar dat geen Engelse skool sterk genoeg is om Beker afdeling van VB te wen nie
Was
Ter wille van volledigheid , in 2017 wen BV weer vir Jeppe op KES, en laasjaar…vir 1ste keer in geskiedenis, wen Jeppe vir BV…..met wen strafskop na sirene …1ste keer uit 9 probeerslae……good memories
@Wonder: @Grizzly: @Grizzly: ok ek verstaan….dis meer oor SA skole span spelers…..stem heeltemal saam daarmee, jy wil tog teen heel beste speel……BV word ook daardeur geraak, dit kan kritieke verskil maak in semis en/ of finaal….nie ideal nie
Jislaaik , julle benadeel dinge soos ‘n wetenskap, doen julle huiswek goed as julle Marais Viljoen se veldbreedte ken….amazing
@tzavosky: ag nee, so die Broodryk mannetjie. ook uit ..Vossies gaan hom en Renzo erg mis….daardie 2 driee van hom teen Eldo’s van die bestes wat ek heel jaar gesien het.
Hardloop met krag en spied, daardie 1 hink na binne en toe buitebreek van hom in 1ste drie amper Danie Gerber agtig.
Sleg te nuus vir saterdag, hopelik kan hul steeds wa teen drif trek teen Rustenburg.
Interessant dat Garsies en BV met presies dieselfde marge gewen het teen Rustenburg van jaar …..10 punte……Garsies het Rustenburg 43-33 gewen
, BV het hulle 35-25 gewen in liga.
Maar semi gaan perd van ander kleur wees
@Wonder: @Rugbyman: Snaaks hoe hierdie altyd na interskole plaasvind,die CW was al n maand terug.Net Nie die haragie van SBR,WP,SARU,die wereld ontwrig Nie.
@Wonder: Dis reeds afgekeur…
@Rugbyman: Nog beter,wie sal so voorstel moet goedkeur? Noordvaal of Virseker?
@Wonder: Wat maklikker sou wees was om die naweek nie die semis te speel nie en almal 1 week af te gee… dan speel mens die semis die week na SA skole op die dinsdag en die finaal op 24 Augustus…
@Rugbyman: Ek dink die finaal moes gister plaasgevind het,naweek voor SA skole. Om dit te kon doen moes ons twee games in die week gespeel,soos EG en Kloof gedoen het. Dan was dit net regverdig vir almal.As Virseker of Noordvaal dit nie verstaan nie,wel dan dra hulle nie die spelers,afrigters en ondersteunets se belang op die hart nie. Meer tyd vir seuns om te begin leer vir die rekord eksamen.
@Vyfster: Niks fout om die rugby na die “mense” toe te vat nie.Is daar nie n veld,venue in Alberton wat aan alle vereistes voldoen nie?Seker nie te laat om dit aan te spreek nie.
@Murrayfield: Beslis nie… Net soos die SA skole spelers storie… Ons het laasjaar al daaroor gevra… Die bestuur het dit ook geïgnoreer… Dis dalk tyd dat die makro skole hul eie bestuur kry
@Rugbyman: Ek stem saam. Alle spanne wil op n standaardveld speel.
Dink nie dis goed oor dink nie
@Vyfster: Wil darem ook net bysê… Ons fokus is NET op die semi… my stelling oor die breedte vd veld gaan oor die beginsel en nie oor Garsies nie… Maak nie saak wie in die finaal speel nie, dit behoort nie op so smal veld te gebeur nie.
@Vyfster: Interessant dat Marais Viljien se veld net 63m breed is… dit terwyl die standaard vir ‘n senior veld 68m is… dis ‘n probleem in my opinie… Ek dink nie ‘n finaal moet op ‘n veld aangebied word wat nie volgens die spesifikasie is nie… ‘n meter maak nie ‘n verskil nie, maar 5 meter is te smal…
@Vyfster: Christiaan Smith het die afgelope twee wedstryde gespeel, maar sy aanvanklike sentermaat wat met skitterspel die wa deur die drif gesleep het teen Eldoraigne is sedert CW uit vir die res van die seisoen, maar dis maar hoe die koekie verkrummel, né.
@Vyfster: Ek het nooit gesê die beker afdeling word benadeel nie. Selfde geld tog vir almal. Sal wel wil sien dat die span wat eerste op die log eindig die semi en dan moontlik die finaal aanbied,hetsy dit vir beker of skild is. Groter probleem is SA skole spelers wat nie kan speel nie,skuif die game,nie moeilik nie.
Sorry net regstelling….afd 2 se finaliste sal meestal uit Klerksdorp, Ligbron en Pietersburg se spanne kom….het per ongeluk Lichtenburg ipv Pietersburg geskryf…..jammer daaroor
Lichtenburg speel natuurlik in afd 1 skild.
Lol….Ben Vorster kan darem ook vir ‘n slag verskoning he dat hul sonder speler moet klaarkom weens SA skole verpligting as hul semi of finaal verloor??
Weens min seuns en gebrek aan diepte gaan dit wel ‘n wesenlike verskil maak.
Renzo du Plessis het groot invloed op enige wedstryd…..dan was hul ander groot ster en verkose SA skole 7 span speler al van vroeg in seisoen beseer.(Christiaan Smith)
Hy en Renzo het SA skole 7 span gehaal, maar hy kon weens vermelde besering nie speel nie.
Hy was hoofseun vanjaar en Renzo volg hom op
Hy kon ook nie Craven week speel nie, en ek glo, hy sou bes moontlik, soos Renzo 1 van die SA skole spanne gehaal het…..dalk is hy nou weer Fiks , ek weet glad nie, maar hy het basies hele seisoen gemis en sal erg verroes wees as hy speelkans kry
Such is life
@Hastings: @Wonder: ek sal ook meer wil weet, het venue vir finaal verander.
Sover my kennis strek word al die finale van afdeling 1 (beker, skild en plaat) en afdeling 2 by h/s Marais Viljoen in Alberton gehou, soos wat dit laasjaar by L C de Villiers gehou was.
Ek neem aan dit is sodat kyknet van alles TV opnames gemaak
Dit is neutral, Marais Viljoen is self ‘n ou makro skool wat in plaat afdeling speel, maar hul 1stes het nie semifinale gehaal nie.
Hoe word die skole in beker afdeling daar deur benadeel?
Ben Vorster word ( soos laas jaar) die meeste benadeel, hulle is die enigste semifinalis in afd 1 en 2 wat meer as 1000 km been en weer sal moet reissue as hul 1stes of o15s dalk die finaal haal.
Laas jaar het hul gemakli bo aan log geeindig, maar moes finaal teen skool speel wat 5 km van venue is, terwyl BV 400km moes ry voor hul kon speel, basies ‘n weg wedstryd met geen voordeel om bo aan log te eindig nie.
Al die spanne in die Beker afdeling is katspoegie weg van venue, HTS Middelburg enigste span in beker afdeling wat meer as 100 km weg is van venue
Ander skole wat ver gaan ry is Nelspruit in plaat(as hul o16s finaal haal) en hul is tog makroskool, by skild Lichtenburg.
Afd 2 se finaliste sal meestal uit skole soos Klerksdorp, Lichtenburg, Ligbron kom, daar sal hier en daar ,n verdwaalde o14 of o15 spannetjie uit Gauteng finaal haal, dalk Dr Malan of die Anker of Alberton wat bevoordeel gaan word dank sy afstand , maar hul is maar you gesaai.
Dan natuurlik word die spanne in plaat afdeling in ouderdomsgroepe erg benadeel as van Marais Viljoen se junior spanne finaal haal…..aangesien MV regte tuis wedstryd sal he
Ouderdomsgroep spanne van Rustenburg, Nelspruit , Ben Vorster, Montana , Zwartkop, Kempies kan dalk bo Marais Viljoen op log eindig, maar MV gaan Tuks finaal he….ok maar goed hul 1stes het uitgeval
Onthou daar is ‘n plek vir promosie na beker afdeling op spel…..en dit gaan tussen Marais Viljoen, Rustenburg, Montana en Ben Vorster uitgespook word….as Ben Vorster we 1stes en o15s finaal haal en wen, gaan hulle opskuif beker toe, afhangende van permutasies rondom Rustenburg en Montana……sal nie makli gebeur nie, maar enige iets seker moontlik.
Dis tog duidelik dat die plattelandse spanne, en spanne in plaat behalwe Marais Viljoen enigste is wat benadeel word deur venue
So verduidelik asb my hoe word spanne in beker afdeling benadeel deur die venue, of is daar iets wat ek nie van weet nie?
@Wonder: Hy het aanhoudend op die ref geskree… eks nie seker wat die laaste strooi was nie… maar nou ja…
Nee hulle gaan nie die finaal skuif nie… Ons dink in elk geval nou net aan een game… die GROTE teen ons bure! Ek dink dit gaan baie taai wees!
@Rugbyman: Enige kans dat datum van finaal geskuif kan word om SA spelers to akkomodeer?
@Rugbyman: Geluk met vandag se game,vir wat werd is,ek die die proefneming op 14 was geslaagd. Ek stem ook saam Hastings, kan jy dalk meer vertel oor die venue vir finaal ens. Wat het Valia se afrigter gedoen dat ref hom rooi kaart gegee het?
@Hastings: Stem 100% saam met jou…
@Hastings: Vertel asb meer oor die voorstel waar die finaal gespeel moet word.
Geluk aan al die spanne wat vandag gewen het! Virseker Beker kompetisie is maar net in ‘n ander klas. Groot jammerte dat skole nie op VOLLE sterkte met 1ste spanne kan kompeteer in semi finale nie, hoop regtig dat Bestuur van Virseker kompetisie hierdie probleem sal uitsorteer, daar is al verlede jaar gesê dit sal nie weer gebeur nie! Makro skole sal dalk moet saamstaan, hulle belange word nie gedien in Beker afdeling nie. Belaglik die voorstel waar die finaal gespeel gaan word nadat die skole in die Beker afdeling ‘n versoek gerig het dat die plek van die finaal verskuif moet word.
@Murrayfield: Jy het dit heeltyd geweet, ek ook, sou ook spelers rus. Jy en Tjaart is gevaarlik saam. Sterkte vir volgende week. Altyd lekker om met jou te sukkel
@Wonder: Jy was reg…. @Wonder: Monnas het daai punt gekry!
Menlo se 1stes verdien die wen. Geluk coaches, skool en spelers!
@Wonder: …hulle verdien hom anyway nie ..1 teen 4 en 2 teen 3 so:
1Garsies
2Monnas
3Helpies
4Menlo
U14
1Semi: Monument vs Menlopark
2Semi: HTS Middelburg vs Helpmekaar
@Skopgraaf243: Het Monnas geen punt gekry nie, niks vir 7 of minder verloor?
U15
1Semi: Helpmekaar vs Garsfontein
2Semi: Menlopark vs Monument
U16
1Semi: HTS Middelburg vs Helpmekaar
2Semi: Menlo vs Noordheuwel
1Semi-finaal: Garsfontein vs Menlopark
2Semi:Helpmekaar vs Monument
Setting up a ‘Jukskei’Final: (Bulls) vs (Lions)
…Shmaak na wedstryd knoeiery op die Ras
Garsies 0/15A wen 25/20,eindig 4de op log en speel in semi volgende week. Weldone seuns!
Garsies 0/14A wen 50/0
@Grizzly: Ja, stem. Alles maar in ligte luim.
@Djou: Stem oor die fight,kan dit nie goed praat nie.
Verstaan bestuur hou nie terug nie en daar is klaar met galle gewerk…
Wat die wedstryd betref kom ons gee Transvalia die benefit,Kom ons wag vir Sat.As ek Rugbyman was sou ek nie dat Strydom speel nie,vir starters.Dan sal Garsies gewaarsku word vir uitlokking en retaliation.Jy wil Nie jou ass af werk die heel seisoen net om uitspele te mis nie.
@Grizzly: Ek dink Rugbyman moet dit vir hulle stuur, want hy se mos hoeka hulle kom vir ‘n fight.
Hoop maar die Garsies slaan nie terug nie, anders kan hulle skorsings vir semis kry.
@Krugerkoppie: @Wonder: @Grizzly: Geen skoolgeveg kan goedgepraat word nie, so ook nie die persoon wat gevegte op sosiale media plaas nie – en so sy/haar oomblik van glorie gekry het.
Want die gevolge vir albei is baie erger as die daad.
Die hoof en BL sal dit reg hanteer.
@Wonder: Ek hoop daai video het by Transvalia uit gekom Nie Garsies se beste oomblik Nie….
@Krugerkoppie: Daar was groot fight. Sommige seuns het gesê beker rugby is goed en ander verskil van hulle.
@Krugerkoppie: Hulle doen goed. Was in baie games ongelukkig om te verloor, maar dis die wip van die bal.
Nee, ek weet rerig nie. Jy kry maar oral fights by skole. Daar was in my tyd net nie sosiale media om dit te wys nie.
@Djou: n Skool soos Garsies moet ook goed doen met hulle juniors.
Wat se fight was daar by die skool tussen klomp laaities?
@Krugerkoppie: Paar close games gehad en was ongelukkig.
o15 kan nog play offs maak as hulle Saterdag wen.
Maar o.14, o.15 en o.16 het almal vir Monnas gewen.
@Grizzly: laaitys+testosteroon = boks was vroer jare so sal niu si wees sal oor 20 jaar steeds so wees
@Krugerkoppie: Hulle oefen Vir Saterdag…
Wat gaan aan dat Garsfontein se eerstespan die enigste span in die skool is wat in daai VirSeker Cup se uitspele jo!?
Waar is die anner junior teams.
Ek hoor ook daar was een moerse fights tussen Garsies laaities op die skoolgronde?
@Monnas88: Ek wil en gaan nie namens Rooibul praat oor sy komentaar nie. Ek gaan slegs reageer op wat jou persepsie is.
Ons kan aangaan met hierdie oor en weer beskuldigings. Jammer dat jou opmerking oor die afrigters weereens een-oogig is. Dalk moet jy jou vergewis van die video en net sekermaak van jou feite. En kom ons begin waar alles begin het. HTS het nie 1 keer gekla nie. Selfs jou verwysing na HTS afrigter wat “verskeie”kere volgens jou op die veld was. Maak net weer seker hoekom die dag so ge_eindig het. Dalk as jy reeds vroegdag daar was, sal jy dalk jou persepsie rondom jou “feite” hersien.
Alles het begin na die wedstryd toe die seun van “monnas”wat aan die begin van die jaar nog ‘n Rooibul was, vanaf die reserwebank afgekom het en die vuisgeveg begin het. Gepaardgaande met die berig wat deur Monnas geplaas was soos voorheen vermeld. Dit nadat die betrokke seun keer op keer tydens die wedstryd elke keer ingestorm het as daar ‘n normale “groet”tussen spelers was. Wees welkom om Murrayfield te skakel en jou te vergewis van die feite asook die video.
Ek dink ons moet hierdie aangeleentheid nou in die bed sit aangesien dit die verhoudinge wat daar tussen die skole heers net verder versuur. Bogenoemde insident is reeds aangespreek deur alle betrokke partye.
En dankie vir die sterkte wat jy ons toewens, sou net soveel opreg gewees het as daar nie sarkasme by was nie.
Julle het ‘n puik span en opregte sterkte vir julle vir die volgende paar weke.
@Rooibul: Interessante perspektief wat jy het. Ek het iets opgemerk: Ek het gesien hoe die Monnas afrigter die een speler, wat begin reageer het op aanhoudende uitlokking, van die veld gehaal het en ‘n reserwe in sy plek opgesit het om dissipline te probeer hou.
Dit terwyl die HTS afrigters verskeie kere op die veld was, nie om hulle eie spelers in toom te hou nie maar om Monnas spelers te beskree.
Die heel eerste situasie van die wedstryd, net na die onderskep drie in die eerste paar minute, was daar een Monnas seun omring deur 7 HTS seuns, terwyl die res van die Monnas span 50m weg onder die pale gestaan het.
Maar nou ja. Monnas het al die “fights” begin, die HTS Seuns het nooit ‘n voet verkeerd gesit nie. Hulle hande was ten alle tye agter hulle rug, hulle tonge in toom en hul optrede sonder enige vlek.
Sterkte met julle laaste poel wedstryd. Mag julle seuns se gedrag altyd so uitstekend wees soos jy noem.
@Chronicle: Maybe they must do the handshake thing before kickoff,seems to work.
@Wonder: It is because they have nothing left to play for as they will most probably be relegated.
@Rooibul: Verskil van jou.
Soos ek en jy weet daar is twee kante van n saak.
@Rugbyman: Nou hoekom wil Transvalia kom baklei?
Onsmaaklike verwelkoming gehad by Monnas.
Heeldag agteraf en met n byt alles hanteer. Monnas het die telbord gewen na hulle die vuisgeveg in die losgemaal gewen het. Baie agteraf en geniepsig. Goeie werk as mens nie gevang word nie.
En mnr die skeidsregters het nie baie daar omtrent gedoen nie.
Net snaaks dat laasweek daar ook groot gevegte was toe Dr.EG Jansen ook teen Monnas gespeel het.
Maar nie baie was tussen HTSM en Menlopark.
@Mr. Rooies: Ja ek sien nou die berig is effens aangepas vanaf vanoggend tot nou… ???
@Mr. Rooies: Dis nou interessant… nee ek weet daars altyd twee kante… ek het maar net die berig gelees op die betrokke website… sal nogal gaaf wees om te hoor wat werklik gebeur het…
@Rugbyman: Dink Murrayfield het dit beter opgesom aswat die berig dit deur wou gee. Die betrokke persoon wat die berig geplaas het wat deur ïemand”van Monnas aan hom gestuur is, het dit reeds verwyder en omverskoning gevra, nadat die werklike videomateriaal aan hom gestuur is.
Soms moet mens albei kante van ‘n storie hoor voordat sensasie gesoek word.
@Djou: Are you referring to the league in the greater Cape? It is based on numbers ie participation on how schools can accommodate each other. Not sure what you mean by ‘discriminatory’. Secondly it takes into account the strength of that particular sport, right through the age groups, in relation to the other schools in that league.
I hope it makes sense.
@Terrier: What is the Premier A league all about? We know it is discriminatory and when do you plan to change it?
Sorry, I am old on the blog and perhaps you as a new blogger can shed some light on it.
I am new on this blog. What is this Virseker cup all about. Does the teams of the Western Cape also participate, and is it all the strongest sides in SA ie top 15 for example?
@Hanswors: Jip…
Lukas Holtzhauzen
Ek verneem Kloof het n nuwe rugby direteur aangetsel wat daar van Oakdale se wereld af kom?
@Murrayfield: Deel van die game, handbags is net so deel van rugby soos strafskoppe
@Rugbyman: Manne was lus vir mekaar! Emosies hoog.
Bloed was warm!
@Rugbyman: Ek sien Garsfontein se o.19 seunshokkiespan is vir die 2e agtereenvolgende jaar die Noordvaalkampioene.
Baie geluk, dit wys volhoubare goeie vertonings op die sportveld op verskeie terreine – en nie net rugby nie, want die krieketspan was ook verlede jaar die Noordvaalkampioen!
Well done!
@Murrayfield: Ek lees op ‘n ander website dat die vuiste geklap het daar by julle Saterdag… Volgens die berig was die Rooibulle daarop uit om van die bal af te speel… Dis nogal jammer…
Dis ook nogal jammer dat Transvalia geen geheim maak daarvan dat hulle Saterdag Pretoria toe te kom net om te kom baklei en dis al…
@beet: looks like tickets for Transvalia, except if their u15 team can beat Garsies, makes semis and continue to accumulate points.
But looks most likely destined for relegation.
Is it possible to put same points table for plate and shield up, to determine who is most likely to be relegated and promoted.?
Rustenburg and Montana probably ahead in battle for promotion to cup, Eldo’s seems to be lagging behind but no relegation in plate this year…..this is my gut feel because we don’t often see b teams points.
In shield it seems to be battle between Middelburg, Lichtenburg and Volkies Heidelberg for promotion….with possibly Centurion, Hugenote, Jeugland ,Florida and even Oos Moot in fight against relegation
The 2 schools that will be promoted from Div 2, will most likely be Pietersburg, Ligbron or Klerksdorp….but even die Anker or Wesfalia might surprise
Points table after 27/07/2019 to determine the school to be relegated:
@Wonder: Monnas se 2 SA Skolespelers speel komende Saterdag hulle laaste wedstryd vir die skool en hulle sal Alles gee Saterdag. Die span sal ook vir hulle ‘n wen wil gee.
@AbsolutMenlo: Menlo het twee puik graadgroepe om Seniors uit te kies… Daar kan geen verskonings wees nie en hulle juniors is baie goed. Ek verstaan by HTS dat Menlo se B spanne gesukkel het. Ek glo dat Menlo alles sal gee Saterdag.
@Murrayfield: Daar is natuurlik nog ‘n moontlike scenario.
Monnas kort net 1 punt uit die game om tweede op die log the eindig. As ek reg verstaan dan hoef hulle net 4 drieë te druk om die bonus punt te kry. Glad nie te vêrgesogd dat Monnas nie hulle beste span kies nie en net vir die 1 punt gaan. Kies die plaasvervangers vir 8 & 13, gee hulle game time en gee paar tweede span spelers kans. Lekker ruskans vir seuns met klein beserings en jy het ‘n vars span vir die semi. Ek sê nie Monnas sal die game gooi nie maar dit kan vir hulle werk.
Garsies kan dit natuurlik ook oorweeg!
@Murrayfield:
Ek hoop regtig Monnas daag op Saterdag,julle eerstes skuld die juniors tuis semi. Ek is regtig nie lus vir Garsies vs Menlo semi nie.
@Carl de Kock: Jy kry mos maar altyd die suurknolle wat oor alles kla … hulle sal altyd daar wees!
Die groep kwaliteit seuns het as juniors bo gemiddelde resultate gehad so daar was groot verwagting. Die resultate was nie altyd aan hulle kant nie, maar tog die geleentheid gekry om hulle teen van die bestes te meet, ingesluit Grey Bloem, Paarl Gim, Oakdale, Framesby en die beste wat Noordvaal bied. Diepte bly Menlo se grootste uitdaging en het ons voortdurend beserings in crucial posisies gehad.
Die seisoen is egter nog nie klaar nie en tans is al ons Virseker spanne onder die top 4. Nie te sleg vir ‘n “atletiek” skool nie … of hoe …!?
My senuwees is al klaar aan skerwe!
@Carl de Kock: Dink Menlo het iets gese van die lynstane..dink Nie dis n groot ding nie… miskien n besering aan hul lynstaan spesialis…soos om Victor te verloor…jys ontwrig…
Tyd raak min aan julle Kant en hierdie Jaar Soos vroer al gese is die tafel gedek soos Min.Ek glo die 2 spanne was lanklaas so gelykop gematch..waar is die interskole die Jaar,Gim of BH,verskoon as dit n stupid vraag is,ekt vergeet waar dit laasjaar was.
Moenie jou verder steur aan die fake Boishaaiers Nie..ons doen Nie..
As dinge uitwerk soos hier bo gaan dit 2 rillers wees soos Min.
Kloof vs Garsies gaan basies n home game wees vir Kloof,sienende die afstand glo ek al 2 skole gaan paviljoene vol sit.Met Garsies – sy SAS 4 spelers gaan Kloof hulle kanse fancy, make no mistake hulle gaan opdaag met die wete en besef dis n kans soos min.Ek glo die game kan enige kant toe met nie meer as 10 punte nie,tipiese harde uitklop rugby.
Monnas vs Helpies baie dieselfde.Se wat jy wil maar Monnas gaan daai 2 se afwesigheid voel,dis Al wat Helpies soek…n sniff…uitklop rugby is vinnig verby en begin jy verkeerd Kan alles baie vinnig verby wees.
Ons sal sien Virseker volgende naweek maar glo Menlo, Helpies,Monnas en HTS sal prominent future by Jnr playoffs met n ander skool hier en daar..
Dink Menlo by /14, Helpies /15 met HTS by /16 maar dinge en uitslae nie gegiet in konkryt as dit by Virseker kom Nie.Kan nie wag Nie..gaan weer n kang week wees..
Sterkte ook by die ander afdelings met die uitspele…sal met selfde belangstelling dop Hou..
Ek volg maar min die Noordvaal rugby, is daar rede vir Menlo om ongelukkig oor wat ookal te wees?
Ek het hier erens geleees dat Menlo ontwrig is. Ek is nie seker wat daarmee bedoel was nie.
Garsfontein raak al hoe beter soos die seisoen vorder.
Sjoe. Soveel gehoor en gelees van hierdie Menlo span. Verstom my dat hul moontlik nie eers die semi finaal kan haal nie.
@Grizzly: Nog drie naweke se top skole rugby … kan vir niks meer vra nie!
Ek weet die MenloBoys gaan alles gee en daarom is enige iets is moontlik!!
Go MenloBoys!
@Grizzly: Dankie… Die beste skolerugbykompetisie in die land!
@Wonder: So in alle waarskynlikheid Garsies vs Kloof op Bere Park en Monnas vs Helpmekaar op Ras van Rooyen.
Net Gister het Garsies en Kloof,Monnas en Helpies Nie teen mekaar gespeel nie oor wat ookal die redes.Nou sommer 2 keer in n seisoen…ongelooflik…Wat ookal die uitslae die speel van hierdie derbys bly die belangrikste.
Natuurlik kan Menlo en EG nog kwalifiseer maar ek dink hulle het n berg om te klim en nie meer in EG se eie hande nie.
As ek @Vyfster se post lees saam Schoolofrugby se uitslae en prementasies Vir wat Kan/As/moontlik nog kan gebeur in die ander afdelings van Virseker kan ek net dink die SBR koors oor die volgende paar weke in NV…daar is Nie nog so kompetisie in World SBR Nie!!Punt!!
EG vs Noordheuwel word Saterdag uitgesaai,ek sou graag Menlo vs Monnas wou sien.
I think WK will grab the last spot. Big win vir EG but to much to play for for Monnas, they want the home semi.Good for Menlo if they can pull this one off but I just can’t see happening.
Would be interesting to see the standings for the schools as a whole. Helpies beat Garsies in all the age groups except for the seniors, and basically lost to Monnas in all the age groups apart from the u15s the previous week. As a school Helpies may be very close to the top of the combined log. HTS Middelburg also have some real clout in their u15- and especially u16 groups from the scores I have seen. Not many unbeaten teams. Only team that has already won their league that I know of is Helpies’ U15B team who are unbeaten
@Wonder: as Waterkloof die game kan wen mag hul plek dalk in semis bespreek wees. Menlopark het ook nog 2 baie harde wedstryde oor. Volgende Saterdag teen EGJansen en teen Monument die naweek daarop. EGJ het nog ‘n geringe buitekans om semis te haal so ek glo hul gaan hard speel teen Menlopark die saterdag. Daarby moet Menlopark en Waterkloof albei hul volgende games verloor vir EGJ om nog kans te staan for semis. So dit gaan interessant wees.
Die naweek se game tussen Helpmekaar en Kloof gaan groot wees. Go Kloof!!!
Current 1st team and age level logs
https://www.sasportscores.co.za/news/post/virseker-beker-beker-afdeling-1-puntestand
Lekker mistig en leeu-koud op Middelburg vanoggend. Dis opvallend dat die mense almal so vriendelik is hier op die platteland. Dis amper so asof hulle nie weet wat vandag hier gaan gebeur nie ….. Die skoolhoof Hoppie van Jaarsveld se boodskap op die program is so uit die hart uit. Hoop maar nie die ‘Unie’ skeidsregters is te erg vandag nie….Opvallend dat die 2des vandag op die B-veld moet speel terwyl die melktandjies op die A-veld pronk, maar met ‘n oud-Helpie-nou-Rooie op die vlag gaan dit dalk net ‘n baie lang dag raak daar op daai B-veld.
By the looks of it it seems that the race for the 4th place will be between EGJansen ,Menlopark and Waterkloof for now but one or two surprises can change everything. It is still wide open for 1st -4th place. I believe EGJansen and Waterkloof play each other on the 12th of June. EGJansen must bring their A game against Klofies. Going to be tough.
Thank you Beet. Top 3 can change completely as Helpies have not played either Monnas or Garsies yet and many people expect those 2 to battle it out eventually, HOWEVER….Helpies are known to get better as the season progresses, their pre-season is almost over
Position 4 is still very much up for grabs at this stage.