Paarl Interskole 2017 – no one wants to be the “overdog”

If there is one thing I’ve learned about the hugely popular Paarl Interskole derby over the years, it’s that there is no such thing as a favourite team coming in and no matter how good a season either has experienced or what the formbook suggests, neither the Paarl Boys’ High Galpille or the Paarl Gymnasium Bloedwors want to carry that burden of the “favourites to win” tag into the big day simply because experience has made them rich.

Since 2009 the average points difference per match has been less than 5 – in other words it’s usually less than a try that separates the winner from the loser.

Even if you haven’t watch one of these pulsating derbies, that point difference stat just about tells the story of how it generally goes down. Don’t expect overly attractive rugby because the field is normally not in the best nick at this time of year and don’t be brave enough to write off the team behind on the scoreboard at any point but do look out for those handful of memory making key moments, be they of sheer BMT brilliance or unforced mistakes that often serve as the sudden death match deciders in a tight contest.

Period Matches Gimmies Boishaai Draw Avg Points Diff
2011-2016 6 4 2 0 4.50
2001-2010 10 6 3 1 12.00
1991-2000 10 4 6 0 6.10
1981-1990 10 4 4 2 6.10
1971-1980 10 5 5 0 5.90
1961-1970 10 6 4 0 5.70
1951-1960 10 5 5 0 5.70
1941-1950 10 3 4 3 3.70
1931-1940 10 6 2 2 2.40
1921-1930 10 2 5 3 2.30
1915-1920 6 5 1 0 7.83
102 50 41 11 5.62

No game in 1928. 2 games in 1929.

Leave a Reply

231 Comments

  1. avatar
    #231 Stier

    @robbie: I think in 2016 Boishaai had more star players and in 2017 they had a better squad. Like @apple: said it is difficult to compare and both teams did exceptionally well. If you look at points scored, the 2016 teams average score was 36-14 and the 2017 team 43-16. The 2017 team also had a much harder start to the season with seven games in the first 23 days with a trip to New Zealand thrown in for good measure. I do however believe the game that showed how good they were was the Grey game. To score 46 points in Bloem while they missed five or six kicks at goal just shows how good the were. Lets make no mistake this was not a bad Grey team, in fact apart form the Boishaai game and the Selborne game they have been awesome. If you factor in the injuries the 2017 team had to deal with it makes their achievements even more impressive. It doesn’t matter who the best team was all I know I am privileged to have been at most of the games the last three years, nevermind the last two years. All three teams will be remembered as legendary teams in Boishaai rugby history.

    ReplyReply
    12 August, 2017 at 14:02
  2. avatar
    #230 apple

    @robbie: difficult to compare given that they beat a strong grey side with their fully fit side. but they did play boland, sacs and paul roos at home which helps. next year these games are away, so more challenging. difference btw playing home and away at school boy rugby does make a difference, or sea level and high veldt, though less than 20 years ago for players of the top schools that travel frequently.

    ReplyReply
    12 August, 2017 at 11:01
  3. avatar
    #229 robbie

    Every rugby team has to accomodate injuries. Would Boishaai have performed better with a full team – no doubt. Regarding the Interschools match don’t disregard the extra effort of the replacements who 4 months ago didn’t envisage playing in the A team. Gim had two long term injuries as well. Would they have performed better with these two players ? Heaven only knows so it serves no purpose to even speculate.

    Regarding 2016 and 2017 team : I believe the 2016 team was by far the better one. 2016 had excellent forwards and excellent backs whereas 2017 had limitations compared to 2016. 2016 was a brilliant team whereas 2017 team can be regarded as “highly effective”. They knew how to win. Won matches when they weren’t playing good rugby.

    ReplyReply
    12 August, 2017 at 09:21
  4. avatar
    #228 Stier

    @odie15: Yes, you are right. The thing is each interschools has it’s own story. Last year Boishaai had their best players available for interschools and in my opinion Gim also had a better team than this year. The two schools were ranked one and two at the time so it was probably a game with better teams. The reason I rate this years performance is due to the fact that Boishaai missed some quality players. Guys like Horne, Roos, Wilhelm, Boeta and Hayward would have made a huge difference. I just wonder how well last years team would have done had they missed even three or four of their stars, and what would have happened if we had a full strenght team this year? Both years were special and I will injoy the memories.

    ReplyReply
    12 August, 2017 at 03:15
  5. avatar
    #227 odie15

    @Stier: but Hanri and the bois had that 1 in the bag! They were 26-18 up until 67 min

    ReplyReply
    11 August, 2017 at 20:26
  6. avatar
    #226 Falcon22

    @Stier: this is very true, and we have full respect and admiration for Sean and all the other coaches….

    ReplyReply
    11 August, 2017 at 17:59
  7. avatar
    #225 robbie

    Te koud. Ek kyk maar van onder ‘n kombers voor die TV.

    ReplyReply
    11 August, 2017 at 14:11
  8. avatar
    #224 Stier

    @Hooit: Dit was maar ‘n verwysing na die algemene gevoel verlede jaar. Die punt is dat dit nie maklik is ons te voorspellings te maak as dit kom by SBR nie. Maar soos jy en seker almal het ek ook my opinie oor volgende jaar.

    @Falcon22: Yes it’s amazing how it works. 2015 Visser played E or F team and 2016 he played first team. The important thing is that all the teams are supported by their mates and they all have fun.

    ReplyReply
    11 August, 2017 at 12:54
  9. avatar
    #223 Carl de Kock

    @robbie: Hoeveel duisend mense word verwag?

    ReplyReply
    11 August, 2017 at 10:41
  10. avatar
    #222 robbie

    Speel vanmiddag om 16:00 by Paul Roos. Wedsstryd op SS1

    ReplyReply
    11 August, 2017 at 08:56
  11. avatar
    #221 Falcon22

    @Stier: Good one…no millions.. we were originally from Cape Town, but made the sacrifice and put him in PBH. he did play but for the “G” team. started in the “J” team. he was included into the 1stXV training squad at the begging of the year, but his new found friends convinced him to “start at the bottom” next year however will be a very different ball game.

    ReplyReply
    11 August, 2017 at 08:48
  12. avatar
    #220 Hooit

    @meleond: Dankie. Dinsdag 15 Aug by Paarl Gim. Saterdag 19 Aug in Athlone

    ReplyReply
    11 August, 2017 at 08:43
  13. avatar
    #219 Hooit

    @Stier: Sal as ek tyd het me voorspellings gaan soek vir die jaar. As ek reg onthou het ek gede Boishaai gaan nommer 1 bly maar wel nie onoorwonne nie. Toe nie geweet van jul toer nie.

    ReplyReply
    11 August, 2017 at 08:42
  14. avatar
    #218 Hooit

    @Riempies: Ek het julle ouderdoms groep nog altyd hoog aangeskruif of het jy vergeet van my name tag. Ek glo nie volgende jaar se seuns het dieselfde pedigree as die jaar nie. Maar hul gaan nog steed top 3 in Leeus wees.

    ReplyReply
    11 August, 2017 at 08:40
  15. avatar
    #217 Riempies

    @Hooit: Ons het laas jaar dieselfde van Monnas gedink. En toe?

    ReplyReply
    11 August, 2017 at 08:33
  16. avatar
    #216 Stier

    @Falcon22: Suzie? How else do you think that average school in Paarl keeps winning? Looking at how some on this blog gets verbal diarrhea everytime they read something about Boishaai, makes me believe that she is very much alive. :wink:

    ReplyReply
    11 August, 2017 at 08:01
  17. avatar
    #215 Stier

    @BrotherBear: Ek moet een ding seg ongelukkig rate die Kaap nie skole volgens hulle size nie. As hulle gedoen het sou my hart baie gesonder gewees het want dan het ons nie nodig gehad om teen die tuiniers te speel nie. Moet seg daai reel by virseker is verseker stupid. Hulle sukkel reeds met min makro skole en Helppies sal maklik daar kan deelneem.

    @Falcon22: Yes it wasn’t their beat game of the year. Apparently they were trailing by more than twenty at the break so I guess if they played better the first half the “stranger things” at the end wouldn’t have mattered? How many millions did Boishaai pay for your son? Did your son played this year?

    ReplyReply
    11 August, 2017 at 07:49
  18. avatar
    #214 Falcon22

    @Stier: :-P :-P is Suzie still doing her rounds? either way if it happens its going to be a tournament to remember. as for the score to settle I’m sure Boishaai will redeem them selves, although from what i hear the penalty was very iffy. I’m just glad that my son chose to finish his schooling at PBH. I am in awe of their style of rugby… :-P

    ReplyReply
    11 August, 2017 at 07:24
  19. avatar
    #213 BrotherBear

    @Stier: jong, die Monnas ouens is lekker grootbek, terwyl hulle nie plaaslik teen Helpmekaar wil speel nie. Skram afgelope paar jaar weg, behalwe verlede jaar toe ons hulle goed gewen het. Helpmekaar is loshande hulle sterkste teenstanders, ter plaatse.
    Stem nie saam dat Helpmekaar enigsins swakker gaan wees nie. Kyk maar na juniors se rankings.

    ReplyReply
    11 August, 2017 at 04:59
  20. avatar
    #212 Stier

    @odie15: I don’t know, every interschools has something and I tend to rate them by how close I came to a heart attack. The last two years was pretty nerve racking. 8-O

    @Hooit: Jy is baie braaf? Einde verlede jaar het almal dieselfde gese oor Boishaai. Lyk my Monnas is besig om weer ‘n goue era te beleef, dalk nou die tyd om weer vier jaar teen Grey te speel?

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 22:03
  21. avatar
    #211 meleond

    @Hooit: Sterkte vir jou seun se wedstryd môre! Waar en wanneer word die ander wedstryde gespeel?

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 20:47
  22. avatar
    #210 Hooit

    Nog goed maar nie so goed nie.

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 20:29
  23. avatar
    #209 Hooit

    @meleond: My opinie glo ek nie Helpies gaan binnekort so goed wees soos laas jaar en die jaar nie.

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 20:28
  24. avatar
    #208 meleond

    @Riempies: Ek hou graag die span dop! Span wie se spel ek hierdie jaar baie geniet het!

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 20:07
  25. avatar
    #207 odie15

    @Stier: you think this was a better match than Hanri’s?

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 18:11
  26. avatar
    #206 Stier

    @Ploegskaar: Baie naby jy weet mos. Ons bly hier reg onder die laanies.

    @Djou: Mens vat dit van wie dit kom. Voordurende afkraking van Garsies? Jammer dat ek jou nou weer ontstel het?

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 17:26
  27. avatar
    #205 Djou

    @Stier: EK is bly ek kon so diep onder jou vel inkruip dat jy na my verwys op ‘n thread waar ek nie eens betrokke is nie. Dit wys maar net weer jy sal ‘n grap bly met jou ondeurdagte opinies en voortdurende afkrakery van Garsies. En terloops, jy kan Rainier se ouma se wyse woorde ernstig opneem!!!: :oops:

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 17:05
  28. avatar
    #204 Ploegskaar

    @Stier: Is St Rand langs First Riviera?

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 12:57
  29. avatar
    #203 Stier

    @Die Ken: Ek het gehoor van die ou hier van St Rand wat Worcester toe moes ry. Toe hy by daai tolhek net voor die tonnel kom toe haal hy sy paspoort uit.

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 11:09
  30. avatar
    #202 Stier

    @knowthegame: Jy hoef nie hier te lees nie. Daar is baie ander topics om van te kies. Ons like interskole en praat daaroor. Jou ouer ding verstaan ek ook nie, ek dink daar is twee manne op die blog wie se kinders hierdie jaar by interskole betrokke was. So waar jy nou uitval met die ouer ding weet net jy.

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 11:02
  31. avatar
    #201 Stier

    @Falcon22: I think they talk about accommodation. Our four hostels can take around 360 kids. They might even get Gim to help. I guess the fact that they made Christo Wiese our guardian won’t hurt when it comes to sorting the bill. 8-O

    I haven’t seen a list of which SA schools will take part. I think the four wineland schools will always have the inside lane. I think HJS will also consider schools with which they have a relationship over years. I put down some schools that I thought they might invite but I have no idea who is going to be invited or who is going to make the decision. Sean also spoke to many schools in NZ and I think they will have a strong representation. As long as Christchurch Boys is one off those teams I will be happy. We have a score to settle. We will give them PRG on day one, Grey on day two and Boishaai the last day? Suzie will prepare their food that week. 8))

    As for Garsies their Cape raids might count againat them…..just joking. Personally I don’t care who Boishaai invite as long as it’s a week of good rugby and celebration. The main focus for HJS will be their 150 year celebrations.

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 09:44
  32. avatar
    #200 knowthegame

    net my paar sente…kan ons aanbeweeg van die inter skole.As ek weer moet lees hoe ongelooflik dit is en seuns speel eerder interskole as SAS dan k@k ek in my broek.Dit is of dit vir pa’s en old Boys n groter okasie is,as vir die kids.Ja dit is special maar hoe lank is n stuk tou?Ek al baie gesien waar die Pa’s drome probeer uitleef deur hul kids.Use it dont use it!!!!

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 09:40
  33. avatar
    #199 Riempies

    @meleond: Net om jou vraag te antwoord: In die huidige 23 man groep van 1st span is daar 12 Graad elfs. Dan is huidige 0/16 groep op sommige rankings 14de. So ek reken hulle behoort weer so onder die Top 10 te wees volgende jaar.

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 09:39
  34. avatar
    #198 Falcon22

    @Stier: this article was also posted in the SA Rugby mag (online). fact that they mention that they have teamed up with PBH and have set a date 2nd to 8th April looks promising. they also mentioned that many European schools have also been invited. when they say “Paarl will cover the costs once they have landed”‘ do they mean the town or boishaai?

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 08:03
  35. avatar
    #197 Falcon22

    @meleond: I would like to have seen Garsies there also,mainly to see how Diego Appollis will adapt to the southern style of rugby. i know him quite well, as he was one of my sons friends when he went to Garsies, and spent some week ends with us. since he is from Wellington in the Cape i cant think of why he didn’t go to one of the premier schools down here.

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 07:46
  36. avatar
    #196 Die Ken

    @Grizzly: Parel Vallei is in Somerset West

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 07:46
  37. avatar
    #195 McCulleys Workshop

    @Grizzly: Keep guessing

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 07:43
  38. avatar
    #194 Grizzly

    @robbie: Ek sien hulle geld bietjie ontrek by die WP.@BoishaaiPa: Ek sal nie verbaas wees as Kloof saam Affies die 2 skole uit die Noord sal wees nie.Gaan HJS die local skole kies,en wat gaan kriteria wees,of word alles aan Heyneke oor gelaat?Ek is amper seker daai dat bots met Noord Suid.

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 07:38
  39. avatar
    #193 Grizzly

    @robbie: Ok Stellenbosch is mos nie ver nie.Hulle besigheid was mos mainly in die paarl?Die ou Rothmans fabriek?En ons almal dink die Paarl is om wyn gebou.

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 07:27
  40. avatar
    #192 McCulleys Workshop

    @robbie: different Parel Vallei..

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 07:18
  41. avatar
    #191 BoishaaiPa

    Skole soos Rugby School uit Engeland (wat Engelse liga verlede jaar gewen het en ook vir Hilton by 7’s geklop het as ek reg onthou) sal goeie opposisie bring asook geskiedenis.

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 06:56
  42. avatar
    #190 BoishaaiPa

    Dink Heyneke moet bietjie verder kyk as net NZ skole. Kry hulle top 2 of 3, Dan 2 uit Engeland, Skotland Ierlans en Wallis elk. Dit sal die standaarde baie hoer maak en elke SA Skool kan n oorsese span speel.

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 06:51
  43. avatar
    #189 robbie

    Wie’s ek nou om namens Boishaai te besluit wie om te nooi na hul feestoernooi, maar om net ‘n klomp SA skole te nooi lei net tot ‘n herhaling van Noord-Suid en Wildeklawer en die Paastoernooie. Die cherry op die koek is ‘n klomp buitelandse spanne van gehalte sodat daar ‘n bietjie ekstra wedywering kan wees. Dit is ook waar die probleem le. As hulle nie uit NZ ‘n paar spanne kan kry nie, weet ek nie van gehalte wat sterk genoeg is nie. Wat ookal die besluite, ek sal daar wees.

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 06:50
  44. avatar
    #188 Die Ken

    @robbie: :lol: :lol: :lol: Lyk my die Transvalers dink nou dat die Kaap een dorp is, nes die Kapenaars dink alles Noord van Die Hugenoottoneel, Gauteng is

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 06:47
  45. avatar
    #187 robbie

    Grizzly as jy langs die Ruperts wil koop (wat ‘n vooruitsig !) is jy op die verkeerde dorp.

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 06:44
  46. avatar
    #186 Die Ken

    @meleond: Ek sal baie verbaas wees as HJS skole buite hul “vriendekring” nooi. Verwag die Wynland 4, Die Noorde se top 3, SWD se top 2 en dan Glenwood on Natal te verteenwoordig. Die kans dat enige een van die “nuwelinge” die lys sal maak is skraal.

    ReplyReply
    10 August, 2017 at 06:30
  47. avatar
    #185 Grizzly

    @Stier: @meleond: Cool,kom ons vergeet dit.Ek dink HJS is gery onder die beserings.So ook die ander spanne maar die name wat julle verloor het sou n groot verskil gemaak het in my opinie.Dit bly vir my moeilik om te verstaan dat daar iets groter kan wees vir n sbr seun as n sas trui.Ek gaan nie jok nie.Wat interskole aan betref is die beplanning om 2019 daar te wees.Dis my klong se laaste jaar volgende jaar op voorwaarde hy maak die 23 tal van Garsies wat bitter moeilik gaan wees anders hou ek hom terug.Dis net n grappie!Hopenlik sien ek al die bloggers daar dan sal ek vir my self kan sien.As ek dit baie geniet koop ek vir my n huis langs die Ruperts! 8))

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 23:21
  48. avatar
    #184 meleond

    @apple: I was also dissappointed with the omission of Garsfontein from the list of possible attendees. I do not have knowledge of how strong Helpmekaar will be in 2018, but from what I saw of them in 2017, and if they can match that, then I would really like to see them there as well.

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 22:14
  49. avatar
    #183 meleond

    @Grizzly: My aantwoord op jou inskrywing was gebou rondom die verwysing na ‘n rugby toets en ek het net verwys na die twee ander inskrywings omdat ek dit onthou het. Ek lees nou weer my aantwoord en besef die laaste 2 sinne was onnodig en vra dus omverskoning daarvoor.

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 22:05
  50. avatar
    #182 Stier

    @Grizzly: He made a difference especially after Boeta and Cion got injured. Abner could then play ten. I think had he stayed at 15, Boeta at 10 and Thaakir at 11 we would have been even stronger. Nevermind Hayward at center and Roos and Horne with Vian and Wilhelm at hooker. But yes Abner our only u/19 payer was huge this year.

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 22:02
  51. avatar
    #181 Stier

    @Grizzly: Ek stem saam met jou, jy is baie regverdig in jou komentaar. Daar is egter ‘n klomp wat nie is nie en soos ‘n bende rond beweeg op die blog. Rainier met sy gemiddelde rugby skool verwysing help ook nie. Ek dink nie iemand op die blog het al ooit Garsies as gemiddeld beskryf nie.

    Jy verstaan nie interskole nie. Gaan lees wat die manne skryf. Sodra jy kan vat ‘n week af en kom kyk jy en jou klong self, dan kan jy oordeel. Die druk op daai seuns is verskriklik groot hulle is nog nie volwasse manne soos die bokke nie. Die druk is regtig scary. En soos @@apple: nou ook vir jou se daai SAS trui le tweede vir party kinders. Ek het ‘n vraag gevra oor of kinders interskole sal ruil vir ‘n SAS wedstryd, net ‘n vraag. Dit is jy wat meer daarvan maak want jy verstaan nie wat interskole is nie. Ek het jou al gewaarsku dat julle te vinnig op dinge reageer en baie keer verkeerdelik. Julle doen dit oor en oor.

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 21:53
  52. avatar
    #180 meleond

    @McCulleys Workshop: My opinion is that matches against the likes of GCB, PRG, Affies, Boland Landbou and a few others (Just covering my back if I do not mention them all) has the same level of intensity. The added hype around the interschools week just takes the entire experience to a different level.

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 21:49
  53. avatar
    #179 Grizzly

    @apple: Cool,I can live with that.In your view,what impact was the signing of Abner for HJS on the close games,did he maked a difference?

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 21:39
  54. avatar
    #178 Stier

    @McCulleys Workshop: And that is how I understood you. I also don’t believe the skills or size is the same as a test match. Some folk just like to take things out on context just to nail somebody.

    @meleond: Jy hoef niks aan my te verduidelik nie. Wat dink jy van Rainier se wyse ouma?

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 21:15
  55. avatar
    #177 apple

    @Grizzly: i for one would actually like garsfontein to be there at the 150th for a variety of reasons – hopefully abner will put in a good word with sean… re the second team – the reality is that a second team can change significantly during the course of a year – it is impacted by injuries in the first team and its own injuries. finally, a very good friend of mine rates his interschools win above either of his sas selections, mainly bc of the fact that more than 130 of his year group recalls that, very few knew that he even played for sas.

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 21:15
  56. avatar
    #176 Grizzly

    @meleond: Praat van selektief lees.Lyk my jys lief om terug te gaan op die posts.Gaan haal my asb aan waar ek iets teen HJS se(die skool of instelling).Ek was die enigeste een wat n wen vir julle voorspel het teen Grey,in die voorspeling het ek my redes gegee wat ander as n kompliment sal aanvaar,jammer jy het nie.Weer teen Gym het ek so voorspel en my redes sal ander sien as positiewe komentaar,jammer jy het dit anders gesien.Na julle wen het ek julle 2 keer geluk gewens,in my post aan BHP se ek iets in die lyn van”Wat julle bereik het is uitsonderlik en sal moeilik indien ooit geewenaar word”.Ek noem ook aan hom hoekom ek dink julle afrigter is tops.As hierdie post laat deur skemer dat ek iets persoonlik teem Boishaai het is ek jammer,die teenoorgestelde is egter waar.Jy sien hier by ons jong skooltjie het ons ook die laaste paar jaar of so sukses behaal en ons kry baie flack.Nie sukses op julle skaal nie maar darem.As jy egter vir my goed se soos n bekende springbok het meer gestres voor interskole as sy eerste toets teen die All Blacks,of as jy insinieer dat n skool se trui meer gewig dra as n sas skole trui,dan toets jy die grense van my verdraagsaamheid.Oor jou coment op die man af,dankie,ek aanvaar dit as n kompliment,hier in Gauteng se ons wat ons bedoel en bedoel ons wat ons se.

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 20:18
  57. avatar
    #175 McCulleys Workshop

    @meleond: @Grizzly: My inference was that the game was like a test match in intensity, obviously not comparable with skill, size etc. There was so much riding on the game, the 1st win for Gim in 3/4 years, HJS unbeaten for 3 years (locally) and the only side left to unseat them was Gim. Big pressure, big expectations for both sides, old boys, spectators etc. The build up in the community during the week was immense, and probably one of the best SBR games I’ve watched, (it may have been Bush’s hip flask that effected my vision), but I was on the edge of my seat for most of the game, not sure which way this game was going to end, and realizing what it meant to both sides and their supporters. It may be extreme, it may create unhealthy pressure, but it was highly enjoyable, made better by the fact that I wasn’t a loser. In the past bloggers have likened the game to the Hilton Michaelhouse and other long standing big derby rivalries. What makes this unique in my experience is that it’s an all week event, of multiple sports and old scholars, involving two schools 5km apart and involved a whole town, culminating in the 1xv game. I think it’s important to realize that all derbies have their own magic, historic rivalry and culture. This is just big.

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 20:15
  58. avatar
    #174 meleond

    @Stier: Volgens baie meer is jy ‘n Affie :wink:

    Ek is nie so lank aktief hier betrokke nie, maar het al die persoonlike aanvalle gesien. Ek sal net kommentaar, soos op die een gerig aan jou, lewer as ek voel dat dit ‘n verskil sal maak en dan ook as dit na aan my hart is soos HJSP.

    Opinie is maar gegrond op elkeen se oogpunt, dus respekteer ek jou siening tov die skeidsregter, maar my stelling/opinie is gebasseer volgens my ervaaring van die vorige paar jaar. Ek kan met een of twee foute saamleef, maar sukkel met ‘n pedantiese skeidsregter wat streng tegnies blaas.

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 20:13
  59. avatar
    #173 Stier

    @meleond: Sover ek weet is daar maar enkele op die blog wat by die skole betrokke is. Meeste kies die avatar van die skool wat hy ondersteun, hulle verteenwoordig nie die skool nie. Dink jy regtig Rainier verteenwoordig Jeffrey’s? :lol:
    Relax man volgens hulle tjom @Wonder is ek ‘n Affie…. 8))

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 19:46
  60. avatar
    #172 Stier

    @meleond: Ek dink nie Rasta het iemand probeer boor nie ek vergelyk ook nie met ander jare nie. Ongelukkig het hy foute gemaak en dit is maar waaroor komentaar gelewer het.

    Moenie dat ander bloggers se dinge jou te veel omkrap nie. Ek is al baie erger op die blog genoem, toe was dit seker reg?

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 19:38
  61. avatar
    #171 meleond

    @Stier: Stem nie saam met jou siening oor Rasta nie. Dink dat dit een van die beter vertoonings by interskole die laaste paar jaar. Vian en enige goeie 6 flank leef maar op die grenslyn. Ek dink dat hy beide kante toe regverdig was in sy beslissings. Daar was die laaste 2 jaar ook gevalle waar geel kaarte gebruik moes word, teen en vir Boishaai, en nie gebruik is nie. Ek wonder net of die skeidsregters tentatief is om nie die geleentheid to bederf nie.

    Ai die hanswors stelling was nou onnodig. Onthou ons verteenwoordig die trui wat op ons avatar is, so kom ons hou by die onderwerp van die blog.

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 19:04
  62. avatar
    #170 meleond

    @Grizzly: So McCulley skryf op 6-Aug die volgende, ‘The 1st game was like a test match, very intense, nothing asked or given, with my MOM Muller’. Speartackle skryf op 7-Aug, ‘Nie eers n toetswedstryd nie…….selfs ou BOG sou dit geniet het’. Ek sien nie dat jy daarna verwys of enige kommentaar daarop lewer nie. Jou kommentaar oor die algeheel is meestal op die man geemik en bitter min die onderwerp. Dit wil ook voorkom asof jy persoonlike probleem het met alles verbonde aan HJSP.

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 18:56
  63. avatar
    #169 Stier

    @Grizzly: Waar kom die reaksie nou vandaan? Niemand praat eers oor Garsies nie, die onderwerp het niks met julle te doen nie? Soos ek nou die dag vir jou gese het julle moenie alles as ‘n aanval op julle skool sien nie. Sorry tjom gaan lees maar weer wat ander ook gese het maar hulle praat ook seker snert? Nou is Heyneke ook al teen julle? Jy is van die pad af man.

    Op jou vraag, die tweede span het hulle eeste verloor in drie jaar gehad ek het nie geweet ek skuld ‘n verduideliking nie?

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 18:12
  64. avatar
    #168 Smallies

    @Rainier: ek het daai stilmaak sessie gelaaik, my ou skool afrigter het altyd gese die enigste ou wat op die veld praat is die rev

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 17:15
  65. avatar
    #167 Rainier

    @Grizzly: My ouma was ‘n wyse vrou. Haar gesegde was dat as jy aan stront vat dan stink you vingers. Dit het my ‘n rukkie gevat om dit hier van toepassing te maak, maar nou werk dit ongelooflik goed.

    Met verwysing na die wedstryd is my opinie dat die afrigting van Boishaai die knoop deurgehak het. Onder druk kom goeie en slegte gewoontes na vore en die Gim spelers se basics het hulle op belangrike oomblikke in die steek gelaat. “Winning is a habit” en dit bewys die Boishaai span hierdie jaar.

    Maak die uitslag van die 2de span wedstryd nou dat Gim se 2de span die 2de beste skole span in SA is? :twisted: :twisted: :wink:

    Laastens wil ek vir Rasta bedank dat hy die “holding” kraaie in die bek geruk het – dit was amper vir my die hoogtepunt van die hele wedstryd.

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 16:22
  66. avatar
    #166 Grizzly

    @Stier: Ek wag nog vir jou antwoord op jul magtige 2des?Ek sal defnetief nie vir Garsfontein volgende jaar na die groot partytjie toe nooi nie,hulle kan dalk net die lime light steel van die verjaarsdag maatjie.Moet egter nie bekommerd wees nie,as Heyneke hom reel kry ons defnetief nie n uitnodiging nie.Die Affie konneksie onthou.Jy het al n klomp snert kwyt geraak op die blog,maar om n toets te vergelyk met interskole bewys in watter absoluute klein wereld jy moet leef.As Djou en Rainier hansworse is moet jy Jonathan van die Oos Rand wees…

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 13:47
  67. avatar
    #165 robbie

    Die skool wat Interskole wen of op ‘n “winning streak” is het die bragging rights. Geniet dit Boishaai. Gimmies – moet dit maar opslurp en “grin and bear it”.

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 13:40
  68. avatar
    #164 robbie

    Dis ook volgende jaar Gim se 160 jaar. Gim is nie die oudste nie. Laerskool Slot van die Paarl is vanjaar reeds 160 jaar oud.

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 13:38
  69. avatar
    #163 Smallies

    @apple: dis mos immers hulle 150 jaar so hoekom nie

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 12:14
  70. avatar
    #162 Stier

    Ek het gister weer die wedstryd gekyk en ek moet se Rasta het in my opinie baie foute gemaak. Hy het duidelik sy mes in gehad vir Vian en hy is ‘n paar keer vir snaakse goed gestraf. Albei spanne is toegelaat om nie agter die laaste voete te staan by baie van die rucks. Dan het Gim as hulle maul ook baie die speler wat die jumper support om die jumper laat vou om sackings te stop, sover ek weet mag dit nie gedoen word nie want jou support kom dan tussen die slot en die verdedigers. Daar was ‘n paar skewe lynstaan gooie van beide spanne. Die laat skouer op Eric die Boishaai nege wat nie eers ‘n strafskop uit Rasta kon kry nie was ongelooflik, dit moes ten minste ‘n geel gewees het. Ek dink wel dit moet baie moeilik wees vir die refs onder sulke omstandighede, eknwonder of van hulle nie dalk die omvang van interskole onderskat nie. Soos die manne op die blog wat nou hulle interskole virginity verloor het nou getuig, is interskole amper op toets vlak. Dankie tog dit was nie ek wat dit gese het nie dan het @djou en @rainier nou weer ontplof…… die twee hansworse.

    Laaste ding of twee, aan al die bloggers wat interskole met ons kom deel het dankie manne ek is bly dat julle dit geniet het. Hier kuier ons mekaar mal gelukkig klink dit of julle mal was voor julle gekom het en dit is dalk hoekom julle so goed ingepas het. :lol: Ek hoop julle kon die regte wyn vir julle wors kry.

    Aan die Gim bloggers hard luck julle span het awesome gespeel en aan die Boishaai manne dit is nou drie in ‘n ry, ons is nog nie by gim se lang winning run nie maar ons kom nader. Laat die Blou Trein loop!

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 12:03
  71. avatar
    #161 apple

    I assume the comments made by gym supporters 3 years ago that paarl should win again bc gym feels that interschools has been too one sided are now being reviewed…would be interesting to know how many of the gym team started school in grade 8 compared to paarl to assess the “we develop our own resources” argument.

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 11:40
  72. avatar
    #160 robbie

    Wonderlike idee. Bly net weg van finaal. Dit is Boishaai se voorreg om die hoofwedstryd van al die dae te speel. Moenie wedstryde dupliseer bv Grey > Paul Roos.

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 11:37
  73. avatar
    #159 Stier

    @Smallies: Ja ek dink ook die wildeklawer formaat sal werk. Sal mens tien games op een veld in ‘n dag kan speel?

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 11:26
  74. avatar
    #158 Smallies

    @Stier: sal moet, kan nie sien dat twee sa skole in die final game speel nie, tensy dit skole is soos monnas en grey wat nie jaarlikse inteskole games teen mekaa het nie, hulle sal maar so n model moet volg soortgelyk aan wildeklawer

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 10:23
  75. avatar
    #157 Stier

    @Smallies: Ek hoop maar hulle speel ‘n fees tipe formaat. Ons top skole net teen buiteland se skole. Spanne wat die beste gelyk het speel teen mekaar op die laaste dag.

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 10:18
  76. avatar
    #156 Stier

    @Smallies: Dir gaan awesome wees. Soos jy se, hou net vir SARU baie ver weg. Ek dink darem nie Heyneke sal ooit weer iets met SARU te doen wil he nie..

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 10:12
  77. avatar
    #155 Stier

    @Smallies: Dir gaan awesome wees. Soos jy se hou net vir SARU baie ver weg. Ek dink darem nie Heyneke sal ooit weer iets met SARU te doen wil he nie..

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 10:12
  78. avatar
    #154 Smallies

    @Stier: ek sal dit net n fees tiepe toernooi maak met n final game tussen n SA skool en n buiteland skool,want wat gaan gebeur as BH en Gim bv na die finaal deur dring of Grey en PRG

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 10:07
  79. avatar
    #153 Smallies

    @Stier: ek dink dit n baie cool idee die toernooi….. Hou net vir SARU daar uit

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 10:02
  80. avatar
  81. avatar
    #151 Stier

    @Stier:

    My SA skole keuse vir volgende jaar se HJS 150 jaar toernooi.

    Boishaai
    Grey
    Gim
    Monnas
    PRG
    Affies
    Boland
    Glenwood
    Oakdale
    Grey PE

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 09:42
  82. avatar
    #150 Stier

    Paar dinge, as ek weer so nadink oor die naweek en die seisoen kry ek manne soos Horne, Boeta en Wilhelm baie jammer dat hulle die een gemis het in hulle laaste jaar. Roos en Hayward sal darem volgende jaar weer ‘n kans kry. Steeds is ek baie trots op die seuns wat nie net interskole maar ‘n groot deel van die seisoen uit posisies moes speel en steeds nie die knieg vir iemand in Suid-Afrika gebruig het nie. Pieter moet eerder krediet gee soos dit hoort want dinge kon baie erger gewees het.

    Volgens die New Zealand Herald help Heyneke vir Boishaai met die reel van volgende jaar se skole mini world cup. Top 10 SA skole klompie van New Zealand en een of twee van ander lande. Hoop net ons kry Christchurch Boys. Klink of Heyneke dit ‘n jaarlikse ding wil maak.

    As dit waar is wie sal ons top tien wees?

    ReplyReply
    9 August, 2017 at 09:35
  83. avatar
    #149 odie15

    @guts-and-glory: we all know GIM is a meisie skool!!!! Die beste meisieskool innie Noorde Paarl!!!! :-D

    ReplyReply
    8 August, 2017 at 19:57
  84. avatar
    #148 Hooit

    @guts-and-glory: Geen TMO nodig om dit te bevestig nie.??

    ReplyReply
    8 August, 2017 at 15:29
  85. avatar
    #147 guts-and-glory

    @Kattes-Strofes: Ja Kattes, dit is die een gebied waar Gim altyd wen. Ons het baie mooier meisies in die skool as Boishaai :-P

    ReplyReply
    8 August, 2017 at 14:35
  86. avatar
    #146 Kattes-Strofes

    Hopelik my laaste woord oor interskole. Die Paarl is besig om na normaal terug te keer. Ja! Daar word wel nog oor gepraat, maar die drif en erns is stadig besig om te verswak, en daar word nou al bespiegel oor volgende jaar se kanse.

    Ek weet(soos BoishaaiPa reeds ook gesê het) dat daar baie goeie vriende is tussen die onderskeie ondersteuners.Ook ek het heelwat maats by Gimmies. Dan,nog nader aan die huis.is my klong se liefde vir bykans twee jaar, n groot Gimmie wat verlede jaar in matriek was, en een van hul ster netbal spelers (SA Skole kaptein). Ons,en hulle gesin kom ook goed oor die weg, ten spyte dat ons in twee kampe is.

    Die lewe gaan weer aan, en sien uit na volgerde jaar !

    ReplyReply
    8 August, 2017 at 14:23
  87. avatar
    #145 PaarlBok

    Geluk aan die Galpille met die wen maar hope respek vir Gim wat bo verwagting uitstekend gevaar het.

    Ek het dieselfde ding as teen PRG sien kom teen die einde maar ongelukkig het die lynstaan nie afgekom nie.

    My MOTM was Muller du Plessis. Wat n speler is hy nie.

    Geluk ook aan die Galpille wat die hokkie gewen het. Dankie ook vir die mense wat dit op live streaming gesit het en ook die dogters hokkie.

    Interskole vir my is veel meer as die hoofwedstryd en lekker om al die ander ook te kon sien.

    Boishaai is n span wat wil geklop word en Gim het dit byna vermag. Hoop die supporters van beide skole het dit geniet en altyd jammer dat daar n verloorder moet wees.

    ReplyReply
    8 August, 2017 at 11:39
  88. avatar
    #144 Smallies

    @BuffelsCM: gaan lees asb weer ek het gese BH is beter afgerig ek het nie gese dat gim nie goed afgerig is nie,BH net beter onthou dis baie makliker om proffesionele spelers te coach as seuns wat nog tussen in moet wiskunde en skeinat doen….

    ReplyReply
    8 August, 2017 at 11:28
  89. avatar
    #143 Kattes-Strofes

    Ek onthou ook nog baie goed hoe Sean Erasmus in 2014 (wat sy 1ste jaar as Boishaai hoof afrigter was) vir die Gimmies en hul afrigter, Christoff Lotter, gelukgewens en geloof het met hul sege en spel, in Die Burger van daardie Maandag. Hy het geen verskonings aangebied nie, ondanks die feit dat hy moes klaarkom sonder n hele paar beseerde sleutel spelers,o.a. sy besielende kaptein en die wp Cravenweek haker. Ruan Brits.

    ReplyReply
    8 August, 2017 at 11:12
  90. avatar
    #142 BuffelsCM

    @Kattes-Strofes: Ek het ongelukkig nie die kommentaar gehoor of gesien nie en kan dus nie self daaroor kommentaar lewer nie. In my opinie is dit egter gedane sake en kan niks wat enige persoon nou sê of doen ens enigsins die uitslag verander nie.

    @Smallies: Ek dink jou kommentaar teenoor Pieter is onregverdig. Ek stem saam dat enige Springbokspeler nie noodwendig ‘n goeie afrigter sal wees nie. Pieter was destyds egter ook nie die hoofafrigter by die Bulle nie. Die spelpatroon word tog deur die hoofafrigter bepaal of is ek verkeerd ? Om te sê hy en ek haal jou aan “… het Slaptjips net die laaitys geleer bomme jaag ek en jy kan dit ook doen” is eintlik lagwekkend.

    Pieter het hierdie seuns laat glo in hulleself en die spelers het goed ontwikkel. Soos al die Boishaai bloggers sal weet het die Gim-seuns van vanjaar se O19-groep nooit gedurende die ouderdomsgroepe gewen nie. Dit was dus goed dat ten minste die 2de span kon wen op die dag. Bitter min mense het hulle enigsins ‘n wenkans gegee.

    Die uitslag van die 1ste spanwedstryd was ook tot aan die einde in die weegskaal. As Pieter dan nie goed afrig nie, wonder ek hoe die Gim-seuns dit Saterdag reggekry het om kompeterend te wees. Pieter is IMO ‘n uitstekende afrigter.

    ReplyReply
    8 August, 2017 at 11:11
  91. avatar
    #141 Kattes-Strofes

    Ek wil nie ook nog betrokke raak in n modder gooiery nie. Die kommentaar van Pieter en Kobus doen volgens my afbreek aan die beeld van n uitstekende skool. Wonder wat Jean Stemmet se pligte dan behels, indien hy nie spelers werf (koop) vir Gim nie. Dit is nie wat ek al persoonlik ervaar het by verskeie feeste/toernooie nie. En Rasta het foute beide kante toe begaan, maar steeds die wedstryd goed hanteer , en geen span bevoordeel nie. Dit is mos maar al wat enige ondersteuner verlang.

    Darem bly en trots op ons Gimmies bloggers wat met waardigheid optree. Die wiel draai mos maar altyd. Daarom dat daar oor meer as n honderd jaar se interskole, so n klein verskil is tussen die aantal wenne en verlore. En ja! Die son skyn nog lieflik vandag in die Kaap !

    ReplyReply
    8 August, 2017 at 10:42
  92. avatar
    #140 boerboel

    @apple: Agreed-sour grapes referring to number of boys,who buys etc.take it on the chin,move on.Could have gone either way.Wiese probably too busy with his Big Jack pies too concentrate on the rugby

    ReplyReply
    8 August, 2017 at 10:22
  93. avatar
    #139 Smallies

    @apple: ek het vroer op die thread gese dat die BH span beter afgerig is,net omdat jy n bok was beteken nie jy is n goeie afrigter nie, en by die bulls het Slaptjips net die laaitys geleer bomme jaag ek en jy kan dit ook doen

    ReplyReply
    8 August, 2017 at 10:00
  94. avatar
    #138 apple

    hopefully pieter was quoted out of context, or actually wanted to say that “I am actually a good coach and that the reason why we lost for a second time under my regime against a team that lost most of their play makers was not because I went to Japan half way through etc”. Suppose professional coaches need to defend their cvs too.

    ReplyReply
    8 August, 2017 at 09:49
  95. avatar
    #137 meleond

    @guts-and-glory: Jy slaan die spyker op sy kop! Dit is ń lewensles, suksesvolle mense kry dit reg om vinnig aan te pas by hul omstandighede. Die wat vashak by ń enkele negatiewe gebeurtenis, word blind vir ander moontlikhede.

    ReplyReply
    8 August, 2017 at 06:56
  96. avatar
    #136 BoishaaiPa

    @Speartackle: Ek het Vrydagaand vir jou gewag by die OB Brag, maar jy het my nooit gekontak nie!..Ek was heel aand daar in die stadsaal saam ou Weskus en Dummyrun..Laasgenoemde het tot gereel dat julle kan inkom as julle opdaag. Saterdag oggend het ek PI verpligtinge gehad ..Ek het n ander old boy ook in my famielie wat hier was vir sy 20ste reunie en ek het toe maar Saterdagaand na sy klein kindertjies gekyk terwyl hy en sy vrou sy funksie bygewoon het..Alles werk ongelukkig nie altyd uit soos mens dit voorsien nie! Daar is nog baie geleenthede in die toekoms. Ek sal hopelik vir ou Hooit raakloop by die SA Skole game in die Paarl volgende week..klink my hy is darem meer besadig as julle KZN willewragtigs! :mrgreen:

    ReplyReply
    8 August, 2017 at 06:52
  97. avatar
    #135 Losbal

    Ons kokkolollos kan sou nou en dan moan oor n ref, maar nie Pieter Rossouw en Kobus Wiese nie.
    Hulle het 30 spelers vandag beledig, bietjie gelieg oor getalle, ens
    Swak Piketberg, swak!

    ReplyReply
    8 August, 2017 at 00:09
  98. avatar
    #134 odie15

    @guts-and-glory: @meleond: Whooof!!!! And here we go….Slappies moaning too few boys in Gim, ref issues blah blah blah….. as Meleond said if we had technology then few results would be different but in schools ref calls as he sees it. Let’s start at 2010 van Dyk try was fwd pass and crawled 10m across line in drawn match, 2012 disallowed try when Sebastian Ferreira scored and was blown for double move while trying to celebrate, 2013 try in right corner foot clearly a foot outside in goal area when scoring. There plenty we remember and yet we lost end of. Rasta missed high late shoulder charge in 1st half players get red for that but no TMO….it’s just life swings and round abouts you lost score says 15-10. On top of this you can’t even see tryline in this video so how do you know what Rasta saw? Blurred vision maybe the tears of 3rd year in a row crying….suck it up we did for 12 years!

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 23:50
  99. avatar
    #133 guts-and-glory

    @meleond: Almal wil kla oor die beslissings van skeidsregters, hulle almal gaan foute maak, net soos die spelers op die veld. As jy ‘n wedstryd wil wen, moet jy so speel dat die skeidsregter se een fout nie ‘n invloed op die uitslag gaan hê nie.

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 21:58
  100. avatar
    #132 meleond

    @kokkie: Ek dink as ons vroeer jare al tegnologie gehad het was daar ń hele paar wedstryde se uitslae wat moontlik anders kon gewees het. Ek stem beslis saam met jou dat tegnologie gebruik moet word veral as ń wedstryd uitgesaai word. Dit regverdig nie die kritiek teenoor enige skeidsregter wat in beheer van ń wedstryd is wat uitgesaai word, wat binne ń breekdeel van ń sekonde ń 50/50 besluit moet neem en dan nie die voordeel het om dit te verwys vir hulp nie. My bekommernis is hoe dit hanteer moet word waar wedstryde deur oqnafhanklike maatskappye ge-stream word.

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 21:41
  101. avatar
    #131 meleond

    @Kattes-Strofes: 100% korrek. Om enige kommentaar oor die geleentheid te lewer, wat opreg opgeneem kan word, sal ń persoon dit eers persoonlik moet kom ervaar.

    PS. Ek het jou t-hemp en sal môre kontak maak om dit te kom aflaai.

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 21:24
  102. avatar
    #130 kokkie

    Dis nou water onder die brug, maar daai drie net na halftyd deur HJS moes my insiens nie toegeken gewees het nie, ek mag verkeerd wees maar besluite soos die verander die uitkoms, ek dink aan n beslissing n seisoen of wat terug in Bloem waar PRG in betrokke was wat ook die uitkoms verander het, dis jammer, ons het die tegnologie by sulke groot games, wens hulle sou dit n slag gebruik!

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 20:57
  103. avatar
    #129 guts-and-glory

    @Kattes-Strofes: Kattes, dit is baie moeilik vir my om daardie vraag te beantwoord, ek glo wel dat die veranderings beter vrugte sou afwerp as dit vroeër in die seisoen gebeur het. Ek glo egter dat almal die afrigtingspan moet vertou en hulle in hul besluite moet ondersteun en respekteer.

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 20:43
  104. avatar
    #128 Kattes-Strofes

    @meleond: Well said ! But we must remember that other schools ,and their supporters cannot feel the vibe, unless they are part of it. So I do understand that some of them may feel that it is overrated. I am therefore glad that those three KZN boys had the chance to experience it first hand. Last year we had School of rugby,s editor , Hannes Nienaber, also join us for the 1st time. Needless to say, he attended this year again.

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 20:28
  105. avatar
    #127 Kattes-Strofes

    @guts-and-glory: Wou jou nog vra ! Is daar goeie redes vir die skuif van spelers na ander posisies, so kort voor interskole? Jy hoef nie name te noem nie, jy weet mos van wie ek praat.

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 20:19
  106. avatar
    #126 Kattes-Strofes

    @guts-and-glory: Ek het hom ook nou net weer gekyk. Gim was beslis die beste span in die 1ste helfde. Boishaai het egter die 2de helfde beheer oorgeneem. Beide spanne het baie goed verdedig. Gim se hanteerfoute het hul duur te staan gekom. Ook was beide kapteins en heelagters sterre vir hul onderskeie spanne(Muller op die aanval en Thaakir met sy verdediging).
    Wedstryd kon enige kant toe gaan. My opinie is dat Boishaai se kalmte onder druk, die verskil tussen wen en verloor was.

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 20:13
  107. avatar
    #125 guts-and-glory

    Geluk aan HJS met die oorwinning. Het nou al die wedstryd ‘n paar keer gekyk. Ek dink Gim het, deur hul foute, die wedstryd verloor eerder as dat HJS dit gewen het. Ek neem niks weg van Bois nie, sê maar net hoe ek daaroor voel.

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 18:59
  108. avatar
    #124 Hooit

    @meleond: Think you got it right.

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 18:47
  109. avatar
    #123 robbie

    As dit ‘n kwaliteit skeidsregter is kan niemand kla nie al maak ‘n skeidsregter hier en daar ‘n fout.

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 18:45
  110. avatar
    #122 meleond

    Ek besef dat dit seker maklik is om die volgende kommentaar te lewer, gegewe my lojaliteite, maar ek dink Rasta het die wedstryd bitter goed hanteer.

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 17:53
  111. avatar
    #121 meleond

    Some of the results from the weekend. Boishaai scores first.

    Gholf:
    Eerste span wen met 29 houe.
    Tweede span verloor met 9 houe.
    Derdespan wen met 18 houe.

    Hokkie:
    o.14A: 2-2; o.14B: 5-0.
    o.16A 3-0; o.16B: 6-0.
    o.19A 3-2; o.19B 3-0.

    Skaak:
    Eerste span: 1½ – 6½.
    Tweede span: 5-3.
    Derde span: 3½-4½.

    Rugby:
    o.14A 10-14; o.14B 7-19, o.14C 13-6; o.14D 22-0; o.14E 76-0.
    o.15A 10-13; o.15B 15-0; o.15C 10-7; o.15D 7-24; 0.15E 35-13.
    o.16A 34-7; o.16B 13-24; o.16C 17-28; o.16D 12-20; o.16E 17-10.
    o.19A 18-13 (8-10); o.19B 10-13 (7-10); o.19C 13-3; o.19D 15-6; o.19E 26-35;
    o.19F 38-5; o.19G13-15.

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 17:51
  112. avatar
    #120 meleond

    Many people have the idea that interschools is only about a rugby match. It is far from that. The rugby match is a culmination of a week of festivities.

    The rivalries are not limited to the students. The old boys have their rugby and hockey matches and so also do the old girls from Girls High and Gim have their hockey and netball matches where old rivalries are rekindled. There are numerous culture events shared by both schools.

    For the week restaurants are packed with old boys and old girls who have traveled many miles to come and support their alma mater.

    So in my opinion it is not the sport or cultural events that make this week more unique than any other week or day where 2 schools compete against each other. What does make it unique is the great atmosphere that comes with the week. A worthwhile experience!

    If I could paraphrase from Lance Armstrong, “It’s not only about the rugby”

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 17:50
  113. avatar
    #119 Hooit

    @Kattes-Strofes: I was one of the anti interschool bloggers. All the chat was so one sided leading up to intersxhools that I decided to stir things a bit. It is in my bucket list to attend as I believe it is very special. I will be in Paarl on Thursday to try and get a glimpse of the past week and watching the SAS game on Friday at Paul Roos. Hope to meet n few guys there. I know the 3 SBR musketeers who went there from KZN. I think it is debatable if the people in Paarl is happier to have met them or to see them leave. I an now just confuse or maybe less confuse with the origin of the name Bush.

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 16:26
  114. avatar
    #118 Speartackle

    @Kattes-Strofes: Ek het ook altyd gedink dit is n baie overated gebeurtenis maar ek het nog nooit so iets gesien……ag nee wat daar is geen skole game wat naby dit kom nie….nie naastenby nie.

    Nie eers n toetswedstryd nie…….selfs ou BOG sou dit geniet het

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 16:22
  115. avatar
    #117 Kattes-Strofes

    @Speartackle: Ek hoor jou ! Ek sou graag daai leeu in aksie wou sien! Hê!Hê !
    Behalwe vir die lekker kuier gedeelte, hoe het jy interskole beleef? Ek besef dat daar baie mense is wat meen dat die “hype” rondom interskole heeltemaal oordrewe is.
    Ek kon agterkom dat McCulleys en Bush aangenaam verras was met die hele pakket, maar ek sal ook graag jou mening wil hoor.

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 16:13
  116. avatar
    #116 Speartackle

    @Kattes-Strofes: Daai Leeu van die Natalse Midlands ken nie daai woord ‘pace’ nie my maat….daai man gaan flat out…..hy het eers gisteraand op die lughawe in Durban tot bedaring gekom

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 15:34
  117. avatar
    #115 Kattes-Strofes

    @Speartackle: Spiesie ! Jammer ek het julle gemis, maar bloed is mos dikker as water, wat ek weet jy sal verstaan. Ek weet jy praat nie van my wat jou ge-drop het nie. n Hele aantal van my vrinne het ook nie opgedaag by die braai soos hulle gesê het nie. Volgende jaar, indien ons gespaar bly, moet julle probeer om al die Woensdag te kom. Julle sal aangenaam verras wees met die old boys wedstryde, waar daar ook derduisende mense saamtrek (ek verstout my om te sê, heelwat meer as by meeste skole se gewone interskole), en gesellig verkeer. Vanjaar was Brug straat die gasheer, en die pawiljoen was propvol, rondom die veld gepak, by die biertent en klubhuis kon mens skaars loop tussen die hordes. Volgende jaar speel old boys by Gim. Ek weet dit is taai op die lewer, maar jy moet maar genoeg pilletjies saambring, en jou ook maar “pace” !

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 15:31
  118. avatar
    #114 Speartackle

    Vir die 2de keer is ek lelik gedrop in die Paarl deur n sekere persoon ….hy weet wie hy is…..en die keer het ek meer as een bewys ek was daar

    To my 2 partners in crime…..thank you boys…..it was amazing…..I just wish we could post those videos of Friday in the streets of Paarl………and of the lion in the hedge

    2 3 GIM

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 15:06
  119. avatar
    #113 Speartackle

    Ek het in die Paarl gesuip soos n vis …..dronker geword as n tor……erger gevloek en skree as n matroos……..I saw a human lion attacking a hedge…..and as I’m lying here on my bed with an ice pack on my fore head, shaking like a generator and sweating profusely even though it is about 12 degrees outside…….I am strongly considering joining Seeff there in Paarl

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 14:53
  120. avatar
    #112 Kattes-Strofes

    Ek wil net dankie sê aan almal vir die goeie wense vir my klong met sy besering. Sal eers Donderdag, na n scan, hoor oor die ernstigheid van die skouer.

    Aan die skole wat nog speel, ook sterkte met die paar wedstryde wat oor is.Ek wou bitter graag die wedstryd tussen Stellies en Brakkies die naweek gaan kyk, maar is ongelukkig in die Noord-Kaap.Wil glo dat Stellies die groot gunsteling is vanjaar. Hulle het meer x faktor spelers, en die tuisveld sal ook n groot rol speel.Nietemin glo ek dat Brakkies, indien hulle genoeg balbesit wen,se agterhoede kan groot vrae vra aan die Stellies se verdediging. Sterkte, en mag rugby weer seëvier !!

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 13:23
  121. avatar
    #111 Kattes-Strofes

    @Bush: Bush ! Thanks for the nice words. I heard from my friends at the braai, that you are all great guys, and they enjoyed the banter and rugby talk from people that knows their rugby.For me it was nice to hear that coach Sean and the headmaster, as always, joined you guys for a bit of banter.
    I truly hope that I can meet you guys next year !!

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 13:12
  122. avatar
    #110 Carl de Kock

    @Bush: Ek is bly die dorp, sy mense en die skole het so n geweldige indruk op jou gemaak.

    Jy is altyd welkom.

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 11:35
  123. avatar
    #109 Bush

    This was one of the best rugby weekends I’ve ever had. Paarl is an amazing place with great people. Nothing and I say nothing comes close to Interschools. Great rugby, great food and great friends. Thanks to the people of Paarl that looked after us KZNers. See you next year????

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 10:26
  124. avatar
    #108 star

    @McCulleys Workshop: Forget McCulleys Workshop. You, Spear and Bush should be called the Travelling Wilburys ( and there were 1 or 2 squirrels there for sure :mrgreen: ) I am also glad the locals seemed to embrace you which bodes well for future KZN excursions. I know this is not the thread but there was some local rugby 7s ( Clifton tournament) while you were away. As follows: U15A Westville v DHS 26-7.( Westville beat House 45-0 in the semi which seems strange as that was one of the better age groups at House) Opens Westville v DHS FT 10-10. DHS beat Westville 17-10 in ET.

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 10:05
  125. avatar
    #107 Losbal

    @Kattes-Strofes: ai man, dis slegte nuus oor jou seun se besering.
    Dis seker maar deel van professionele sport, maar dit bly steeds n hengse teleurstelling.
    Hoop hy herstel goed en kom sterker terug.
    Sterkte.

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 08:28
  126. avatar
    #106 Die Ken

    @odie15: When’s the Bois Rugby week? That could be a good time to meet up with the Natalians. Beet and Greenman have to be there too.

    ReplyReply
    7 August, 2017 at 05:43
  127. avatar
    #105 CharlesZA

    @Kattes-Strofes: Sterkte met die klong se herstel, dalk moet hy maar hier in die kaap kom speel. :wink:

    ReplyReply
    6 August, 2017 at 21:30
  128. avatar
    #104 meleond

    @Kattes-Strofes: Ai! Ek sal glo en bid dat Leo volkome sal herstel. Sterkte daar. Vir die jong manne is dit maar ‘n “emosional roller coaster”. Die beste raad is om rustig te wees en dat hy sy liggaam die tyd sal gun om volkome te herstel!

    ReplyReply
    6 August, 2017 at 20:09
  129. avatar
    #103 meleond

    Geluk aan beide spanne! Weereens het die wedstryd gestand gedoen aan die geskiedenis van interskole. Dit was ‘n klipharde wedstryd. Weereens was die uitslag van die wedstryd tot en met die laaste minuut nog in die weegskaal. Gim se pak voorspelers was indrukwekkend en hulle lynstane en rolmaal bewegings puik. Agterlangs kon hulle nie die goeie werk van die pak doeltreffend gebruik nie.

    Boishaai het die druk wat Gim op hulle geplaas het goed absorbeer. Hulle verdediging was weereens vir hulle ‘n wedstryd-wenner. My persoonlike opinie is dat hulle onder druk baie onndige foute gemaak het en dat dit ‘n groot faktor was dat hulle nie werklik op dreef kon kom nie.

    Gim se besluite om nie pale toe te skop nie, is volgens my nie die regte opsie nie. Indien 1 of 2 van daai skoppe in punte omskep kon word, kon dit die dinamieka van die wedstryd verander het.

    Ongelukkig vir Gim en gelukkig vir Boishaai wys die telbord dat Boishaai die “bragging rights” het vir die volgende 12 maande en dan begin dit weer van voor af. As ek so deur die uitslae lees is dit beslis een van Gim se beste interskole.

    And the cherry on the cake was meeting up with some SBR digital friends, who have know become real life friends. Thanks for an entertaining few hours around the fire. It was so awesome to spend time with you and share your impartial passion, knowledge and interest in rugby and more specifically SBR. Hope you guys had a safe trip home and that we see you and a few more in 2018!

    ReplyReply
    6 August, 2017 at 20:02
  130. avatar
    #102 Kattes-Strofes

    Nou ja ! Soos ons outoppies nou al vir jare sê, :Ons Boishaaiers mag maar “brag” oor die inter skole uitslag, tot Maandag. Daarna raak ons weer nederig , tot hopelik volgende jaar se inter skole.

    So !! Baie geluk aan die Blou Trein. Julle moet weet dat daar darem heelwat ondersteuners van skole rugby is, wat besef hoe, n amper n ontmoontlike taak dit in vandag se tye is, om n seisoen onoorwonne deur te gaan. Dit is veral so waneer jy gereeld teen ander top skole meeding.
    Baie geluk met jul spel, en toewyding deur die jaar. Dan die kersie op die koek. Inter skole is mos maar die grote vir ons en Gimmies. Weer eens het julle hom deur getrek, ondanks n geweldige, en brawe poging van die Gimmies. Julle sorg dat ons Boishaai ondersteuners weer met n warm en trotse hart kan rondloop. Dankie aan Sean , Elmo en hul ongelooflike afrigtingspan. Julle het n peil en rekord daargestel, wat ek wil voorspel, baie moeilik in die toekoms bereik, of oortref sal word.

    Moet darem ook n glasie klink op die Gimmies. Kon op die TV sien, en by my maats hoor, dat julle met n helse aanslag gekom het, en met baie eer uit die stryd getree het. Dankie dat daar ouens soos ek, self kan deel vorm van so n geleentheid, tussen twee uitstaande skole. Ook baie gluk met jul o/14, o/15 en Tweedes.Dit is die eerste verloor van Boishaai se Seccies, sedert interskole 2014, d.w.s. met die uitsondering van hierdie 13-10 verloor, was hulle ook 3 jaar onoorwonne.

    ReplyReply
    6 August, 2017 at 19:49
  131. avatar
    #101 Kattes-Strofes

    @McCulleys Workshop: Ai, I was heart broken that I could not attend. However, my son suffered his umpteenth ,looks like serious season ending injury on Thursday, and was on an emotional low. I was invited to the Super Rugby final , and thought that this is my only option, to allow me to also support my youngster.

    I am sure that my felow Boishaaiers would have hosted you guys nicely (as I also know Gimmies will do) at the braai. Seems like you enjoyed the occacion, and got a proper feeling of the hype of the event.Hope to meet you guys next year.

    ReplyReply
    6 August, 2017 at 19:23
  132. avatar
    #100 odie15

    @robbie: Gim is not interested in 26+ sides….22 matches this weekend Gim allowed few extra teams to be made up. There’s only few schools with more than 25 teams. Its hard work to have those extra teams playing every week. But they end up only playing maybe 8 games a year for many hours practice.

    ReplyReply
    6 August, 2017 at 19:08
  133. avatar
    #99 robbie

    Congratulations Boishaai. A great contest and a great example of SBR in South Africa. One match Gim couldn’t pull off in the last minute. Except for the obvious Gim had an excellent weekend with genuine hope for the future.

    Stier – Gim has 561 boys and slightly less girls for what it’s worth. With 300 extra boys Gim could field another 10 sides. Hoewever, that is totally irrelevant. Gim plays with what they have available.

    ReplyReply
    6 August, 2017 at 17:40
  134. avatar
    #98 odie15

    @McCulleys Workshop: my comments are restricted due to kb left in data!!!! Enjoy the flight home see you March!

    ReplyReply
    6 August, 2017 at 15:29
  135. avatar
    #97 Smallies

    Baie geluk aan BH julle het die regte game gespeel, die verskil in die gehalte afrigting was wat die game in BH se guns geswaai het. Voltydse afrigters is nou maar die toekoms by skole, en as daai afrigter nog n onderwyser is nog beter, man of the match was beslis Thakier Abrahams daai drie tackles was puik en ek dink dis textbook materiaal vir heelagters wat letterlik die laaste linie van verdediging is
    GIM se roling maul was awsome….. Tot hulle naby die doelyn gekom het,dit help nie jy maul 40 m maar kan nie die laaste 5 maul nie, dink ook BH se agterlyn was elkeen net so n knertsie beter as sy oponent,behalwe Du Plessis hy is uitstekend gewees,net jammer Abrahams was sy oponent :lol:

    ReplyReply
    6 August, 2017 at 13:21
  136. avatar
    #96 Losbal

    @apple: Excellent commentary.
    Die sport-uitslae is belangrik en ‘n mens is op jou senuwees (bliksem!!!), maar hoe belangrik is dit nou regtig?
    Dis ‘n fantastiese geleentheid vir die Paarl en omgewing. Vir my is die hoogtepunt die 3 dae tyd bestee saam met pelle uit my klas. Het ook tyd gemaak om saam met my Gim-pelle ‘n dop te drink en sommer net lekker te gesels.
    Hierdie 2 skole is formidabele opponente en dit bring die beste uit almal (okay, nie altyd nie, maar meestal :mrgreen: )

    ReplyReply
    6 August, 2017 at 10:13
  137. avatar
    #95 apple

    well done gym, you did your school and tradition proud. and your junior teams clearly show that there is a red tide waiting in the future. garsfontein trained abner well and we can be grateful. 5 years ago paarl would have lost interschools under the same circumstances, belief was secondary to ability. if this can be done at school, then hopefully the boks can do the same. well done to Sean and his team for turning that around, and that more than any other spurious statistic will be their legacy. my wife always tells me she does not dress for me but for herself. interschools will remain a tradition between two schools for their support networks.

    ReplyReply
    6 August, 2017 at 09:40
  138. avatar
    #94 McCulleys Workshop

    @BoishaaiPa: We were very well hosted for the entire weekend. All the people we met were extremely gracious and generous. We had tickets in the HJS supporters pavilion and I was blown away by the size of the crowd, the battle of the bands, the war cries, the interaction between old boys and scholars, and most importantly the intensity of the rugby. I was very impressed with both 2nd teams, size, conditioning, gameplan and D. Certainly both sides would be competitive/successful in KZN. The 1st game was like a test match, very intense, nothing asked or given, with my MOM Muller. We were very well hosted at the non Kattes braai and met a number of the past and current parents. I can’t think of a comparable event and would certainly come again.

    ReplyReply
    6 August, 2017 at 08:46
  139. avatar
    #93 Stier

    @Gimoldboy: Julle het amper 600 seuns nie 500 nie. Moenie laat @Rainier se leuns jou beinvloed nie. Julle het hierdie jaar goed gedoen by die meeste spanne, maar baie van ons spanne het nie gespeel nie so ek verstaan nie jou diepte argument nie. In elke span kan jy net 15 seuns speel en dit maak nie baie saak hoeveel jy het om van te kies nie. Landbou het 360 seuns en hulle het julle gewen. Ons het vir Affies, Grey en PRG gewen? Onthou hierdie jaar was by Gim volgende jaar is by Brugstraat dan kyk ons maar weer.

    ReplyReply
    6 August, 2017 at 08:21
  140. avatar
    #92 BoishaaiPa

    Aan al my Gimmie maters…eish..julle het my baie gas gegee voor vandag se game..Deur die bank was al die games close..soos Interskole hoort…hier en daar n span aan altwee kante wat meer gemaklik gewen het..mag dit so bly…maar die grote kon ons toe vat. Dit bly n vooreg om deel te kan wees van so geleentheid..Gimmies het guts..dit het julle gewys..Vanjaar kon ons dit deurtrek. Julle tyd kom weer..hoop net nie dis volgende jaar nie! :mrgreen:

    ReplyReply
    6 August, 2017 at 00:26
  141. avatar
    #91 BoishaaiPa

    @McCulleys Workshop: Ouboet..why make all the effort to come here at all if you want to Diss the locals?..bad form..this is not KZN….here we can actually speak more than just English.. :mrgreen:

    ReplyReply
    5 August, 2017 at 22:44
  142. avatar
    #90 odie15

    @Stier: did you join them at the braai?

    ReplyReply
    5 August, 2017 at 22:20
  143. avatar
    #89 odie15

    @Hooit: thanks for the banter during the day!!!! Updates were awesome. Me,you,Riempies and Die Ken lost out while Bush & co braai enjoying the ambience in a Paarl winters night!!!!! Next year will be full throttle….

    ReplyReply
    5 August, 2017 at 21:49
  144. avatar
    #88 Stier

    @Gimoldboy: @Carl de Kock: Baie dankie aan Gim dit was ‘n awesome week. Soos gewoonlik was dit ‘n baie close game. Al die kinders het support tot op die einde en hulle almal het soos altyd die dag baie spesiaal gemaak.

    Hard luck Gim julle het alles gegee en dinge kon maklik anders gewees het.

    Boishaai julle is ysters net een glips die jaar en baie beserings maar tog het julle die Blou Trein laat loop. Nog ‘n jaar se rugby is verby vir ons. Sterkte aan al die skole wat nog moet jol. Volgende jaar sal ons maar weer probeer met ons gemiddelde rugby skool.

    ReplyReply
    5 August, 2017 at 21:10
  145. avatar
    #87 Carl de Kock

    @Gimoldboy: Rugby het vandag gewen en dit is al wat saakmaak.
    My hart bloei vir die gereelde eerstespan manne wat weens beserings nie kon speel nie. Krediet aan die plaasvervangers.Nog n uitmergelende seisoen kom tot n einde.

    Interskole bly spesiaal, uniek en het nie sy gelyke nie.

    Tot 2018…

    ReplyReply
    5 August, 2017 at 20:53
  146. avatar
    #86 Gimoldboy

    Baie geluk Boishaai met die wen! Soos gewoonlik kon die bal enige kant toe hop en jul het jul kanse beter gebruik!

    Baie beïndruk met ons seuns wat 50% van games gewen het, die diepte wat ons toon met 500 seuns het nie n gelyke nie! Interskole is maar net n unieke geleentheid, en mense kan se wat hul wil, maar dit ook, het nie n gelyke nie.

    ReplyReply
    5 August, 2017 at 19:25
  147. avatar
    #85 Hooit

    Baie geluk. Paarl Bois

    ReplyReply
    5 August, 2017 at 17:28
  148. avatar
    #84 Hooit

    Nou ja. D day is hier. Sterkte aan albei skole. Mag rugby seevier. Bid vir geen beserings. My geld is op Gim as underdogs om te wen. Ek hoor Bush, McCulleys en Spear haan dalk nie die game maak nie. Hul speel glo te vroeg.

    ReplyReply
    5 August, 2017 at 08:17
  149. avatar
    #83 4×4

    Ek is so bietjie prejudice….Boishaai!!

    ReplyReply
    4 August, 2017 at 22:09
  150. avatar
    #82 McCulleys Workshop

    @star: Star after a few hours in this place, Ive realized it resembles a US trailer park. I went to the local and didn’t know if the bar person was a squirrel or a bloke, everyone has a strange twang and there are MFer landcruisers with cow horns on their bumpers. Not a good looking squirrel in sight!

    ReplyReply
    4 August, 2017 at 19:03
  151. avatar
    #81 Speartackle

    Dis fokken koud hier by Crown Bar

    ReplyReply
    4 August, 2017 at 18:37
  152. avatar
    #80 BuffelsCM

    @Carl de Kock: Gim O/14A wen 14 – 10

    ReplyReply
    4 August, 2017 at 16:23
  153. avatar
    #79 star

    @McCulleys Workshop: I do not know what the fuss is all about. Glenwood has the same number of SA school reps as these 2 schools put together. :lol: Just do not let the KZN name be dragged down into the Speargutter.

    ReplyReply
    4 August, 2017 at 13:54
  154. avatar
    #78 McCulleys Workshop

    @Bush: 2 3 Jim

    ReplyReply
    4 August, 2017 at 13:35
  155. avatar
    #77 Carl de Kock

    HJS se 0/13’s het ook gister ontspoor…
    Nou is ons regtig klaar verloor!!

    Boishaai!!

    ReplyReply
    4 August, 2017 at 07:56
  156. avatar
    #76 Bush

    @BuffelsCM: Will be great. I promise to share my wors. McCulley a little protective of Alice.

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 22:11
  157. avatar
    #75 Bush

    @McCulleys Workshop: Whahahahaha hope you got a lead for Alice or she maybe a drag. Whahahahahahahahs just rolled Olaf down the stairs. Now I must go find Olaf again.

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 22:09
  158. avatar
    #74 McCulleys Workshop

    @Bush: @Hooit: I’m taking Alice to Gim as their mascot.

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 21:40
  159. avatar
    #73 McCulleys Workshop

    @Bush: 2 3 Alice

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 21:38
  160. avatar
    #72 BuffelsCM

    @Bush: looking forward to meet you guys

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 20:55
  161. avatar
    #71 Bush

    @BuffelsCM: Got to keep Olaf warm????. Looking forward to it, going to be with my best buddy Nr99 Spear and my best buddy Nr3 McCulley. Just hope they behave as they don’t have breaks let alone brake liners.

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 20:29
  162. avatar
    #70 BuffelsCM

    @Bush: haha let’s hope you do too!! :wink:
    Please don’t throw any chairs into the fire :lol:

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 20:23
  163. avatar
    #69 BuffelsCM

    @BoishaaiPa: Ek het vandag die X-strale gesien van Henri Koch se beenbreuk wat hy gisteraand opgedoen het tydens die wedstryd. Dit lyk baie erg. Ek dink hy is vandag geopereer.

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 20:22
  164. avatar
    #68 Bush

    @BuffelsCM: I will have Olaf with me, he mixes well with friends.

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 20:19
  165. avatar
    #67 BuffelsCM

    @Bush: I’ll look out for the bearded Bush and his wors

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 20:17
  166. avatar
    #66 BuffelsCM

    @chief: Dit was 58 – 14 vir Gim

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 20:16
  167. avatar
    #65 Bush

    Wors and Dop is packed. See you tomorrow Paarl?????

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 19:32
  168. avatar
    #64 Rainier

    @chief: Ek neem aan in Gim se guns?

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 18:23
  169. avatar
    #63 chief

    Is hier iemand wat die U13’s wedstryd gekyk het? Is die telling 76-7 reg?

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 18:10
  170. avatar
    #62 Speartackle

    Die bul hy kom

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 14:50
  171. avatar
    #61 BoishaaiPa

    @Kattes-Strofes: Ek was nie gisteraand in die Paarl nie anders kon ek nie vanoggend gaan werk nie!..Ek het al my les geleer. Ek is egter van more af in die Paarl en gaan dan later die aand OB brag toe in die stadsaal saam die Weskus bende. Ek sal seker vir Andre en Kie by die rugby by Gim raakloop more.

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 14:26
  172. avatar
    #60 Stier

    Welldone aan Gim se old boys al was daai pass woes forward. Ek hoop maar die ref sal sy fout Saterdag regstel.

    Ek moet seg ek was verbaas oor die gebrek aan spoed op die veld want volgens bronne in Paarl was die manne baie vinniger in die biertent.

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 13:39
  173. avatar
    #59 Cappie

    Dit laat my dink aan die storie van Fanus Rautenbach. Hy het eendag ‘n vraag oor Springbokradio gehad wat so lui: Jy het ‘n sakkie waarin jy 100 albasters gooi, 99 swartetjies en een wittetjie. Wat is jou kanse dat jy met die eerste vat wat jy jou hand insteek die wittetjie sal raak vat. Hy het die mense laat inbel en antwoorde gee. Daar was selfs statistieke dosente wat ons as student van daai tyd besig gehou het met die vraag. Die dosente het dit selfs verder gevat en gevra, wat is die kans dat jy die witte met die tweede vat sal kry as jy dit die eerste keer gemis het, ensovoorts. Onder andere ook met die hoeveelste vat is die waarskynlikheid die grootste dat jy ho sal raak vat.

    Nou ja om ‘n lang storie kort te maak, die volgende oggend op die lug het Oom Fanus vir almal sy antwoord gegee: Hy het gesê, “Dis ‘n 50/50, jy het hom, of jy het hom nie!”

    Aan die twee Paarl Skole kan ek net sê sterkte vir Saterdag en ek weet een ding een van julle sal hom hê, indien nie beide nie.

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 12:35
  174. avatar
    #58 Kattes-Strofes

    @BoishaaiPa: Ek het jou mis geloop gisteraand. My hare pyn nog, en die gout het al wat skanier nou aangeval. Ek , IT De Villiers, Neels Brits, Keppies en nog n paar laatnag konyne, het eers 12 uur begin braai by die Brug straat klubhuis.Net na 3 by die huis gekom.
    Ja! Nee! Drank verdra geen onreg nie, en nou is dit maar “suffer, baby, suffer”!!

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 12:01
  175. avatar
    #57 BoishaaiPa

    @Greenman: Ek hoop net hulle maak die game Saterdag..Vrydagaand kan rof raak in die Paarl…veral as jy by die rugbyklub op eindig.!

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 11:20
  176. avatar
    #56 Greenman

    Ek hoop die entourage van KZN sien darem n game die naweek daar onder!
    Klink vir my hulle “doppie” is geklink lank voor afskop! :lol: :lol: :lol: :lol:

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 10:29
  177. avatar
    #55 Greenman

    Ek hoop die entourage van KZN sien darem n game die naweek daar onder!
    Klink vir my hulle doppie is geklink lank voor afskop! :lol: :lol: :lol: :lol:

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 10:28
  178. avatar
    #54 Carl de Kock

    @BoishaaiPa: Daar is nie plek vir kantaantekeninge nie. :)

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 09:07
  179. avatar
    #53 BoishaaiPa

    @Carl de Kock: Old Boy telling was eintlik 3 Elk…Daai pass na Kadaffie was so ver vorentoe dit het gelyk soos netbal! :mrgreen:

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 07:47
  180. avatar
    #52 Carl de Kock

    Bloutrein het gisteraand ontspoor met die Golden Oldies wat 15-14 verloor het en die Old Boys wat 10-3 vasgeval het.

    Ons is nou sommer klaar verloor ook.

    Boishaai!!

    ReplyReply
    3 August, 2017 at 06:33
  181. avatar
    #51 McCulleys Workshop

    @Hooit: I met Alice in McCulleysberg, she’s a friend of Playas.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 22:59
  182. avatar
    #50 odie15

    @BoishaaiPa: also 2012 was Sebastian Ferreira trying to get up to celebrate….ref then awarded penalty to Gim for a double move which was actually attempted celebration!!!

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 22:23
  183. avatar
    #49 odie15

    @BoishaaiPa: that try when he leopard crawled 10m over that tryline?

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 22:20
  184. avatar
    #48 odie15

    @McCulleys Workshop: you been definitely up hi 5ing on a hill somewhere!

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 22:17
  185. avatar
    #47 odie15

    @warriors7: NO!!!! This is the 4 Hooit talks of….

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 22:15
  186. avatar
    #46 odie15

    @Hooit: I learnt that its in eastern Cape which is Playa territory!!!! So guess Alice is ….

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 22:14
  187. avatar
    #45 odie15

    @CharlesZA: no wors or shirt!!!!!!

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 22:10
  188. avatar
    #44 CharlesZA

    @warriors7: Both out for season.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 21:57
  189. avatar
    #43 warriors7

    And Ewan Roos ?

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 21:38
  190. avatar
    #42 warriors7

    Is Horne playing this game or injured?

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 21:37
  191. avatar
    #41 Hooit

    @McCulleys Workshop: Who the #$#$ is Alice?

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 17:03
  192. avatar
    #40 PaarlBok

    Paarl Gim gaan die een vat. Boishaai is net te Groot die gunsteling.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 14:57
  193. avatar
    #39 CharlesZA

    @BoishaaiPa: Jy lees my soos n boek. Paarl is net so groot, hoor dit is gevaarlik om saam met daai manne uit te hang.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 14:51
  194. avatar
    #38 McCulleys Workshop

    @Hooit: Spear Bush and I have been abstaining all week to build up our thirst. Spear is so excited he’s bringing his piano to the braai, the Spear orkes, Bush has homemade wors and I’m bringing Alice.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 14:45
  195. avatar
    #37 McCulleys Workshop

    @Rainier: Classic :lol: :lol:

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 14:43
  196. avatar
    #36 Hooit

    @CharlesZA: Spear and friends are the wrong people. I am talking from experience.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 14:31
  197. avatar
    #35 Carl de Kock

    @BoishaaiPa: Jy is reg ja….HJS se
    OB verdwyn nooit na die wedstryd nie, wen/verloor….al mag die telling dalk nie in ons guns wees nie, stap HJS se spanne altyd as oorwinnaars van die veld!

    Boishaai!!

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 14:20
  198. avatar
    #34 BoishaaiPa

    @CharlesZA: So MAW jy wil seker maak jy is ver weg van waar hulle is?

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 13:56
  199. avatar
    #33 Grizzly

    :mrgreen: g@BoishaaiPa: Ok,gerieflike.Onthou wie het die Grey uitslag reg voorspel. :mrgreen: Ek dink n ander faktor is die afrigters,say no more :mrgreen:

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 13:56
  200. avatar
    #32 Speartackle

    @CharlesZA: Blykbaar by HJS se krieketklub

    Onthou jou wors

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 13:52
  201. avatar
    #31 CharlesZA

    @Speartackle: Waar dink julle ou mense Saterdagaand? Dit is my eerste Paarl interskole en wil seker maak ek word saam met die regte mense gesien.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 13:40
  202. avatar
    #30 BoishaaiPa

    @Grizzly: Die woord “maklik” en “Paarl Interskole” pas nie in een sin saam nie! :mrgreen: …Die enigste “maklike” een in 101 games was sekerlik die 2008 wedstryd..toe het almal geweet HJS staan geen kans nie en dit was ook so…maar die ander 100 wedstryde was almal kliphard en beslis nie maklik nie!..

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 13:38
  203. avatar
    #29 BoishaaiPa

    @Speartackle: Games begin 14h00..

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 13:35
  204. avatar
    #28 Rainier

    @BoishaaiPa: Mmmm, jy weet wat hulle se van ironie…

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 13:31
  205. avatar
    #27 Grizzly

    @BoishaaiPa: Maklike wen vir Hjs,soos voorheen predict met 10 punte,die wen teen Grey het hul klas onderstreep.Hulle sal sat oorskakel na n ander rat.Dis wat sulke spanne doen,onthou die Bulle in hul super glorie tydperk.sterkte vir beide skole.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 13:27
  206. avatar
    #26 Speartackle

    Sien julle Vrydag

    Hoe laat begin die games op Gimmies se velde?

    Ek oefen al die afgelope 2 weke elke aand vir die Groot Suip….hopelik is ek topfiks teen Vrydag

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 13:20
  207. avatar
    #25 BoishaaiPa

    @Rainier: Mmm….jy weet wat hulle se van sarkasme…

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 13:11
  208. avatar
    #24 Laevelder

    Go Gimmies!!

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 13:09
  209. avatar
    #23 BoishaaiPa

    @Oakdale supporter: Dis maar net hier waar hulle afwesig is..Op ander sosial media en platforms is hulle redelik bedrywig…veral my ou varsity pelle is taamlik luidrigtig en “in my face”… :mrgreen:

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 13:09
  210. avatar
    #22 BoishaaiPa

    @Grizzly: Hy speel nog by die skool..laaste game vir almal!

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 13:02
  211. avatar
    #21 BoishaaiPa

    @Carl de Kock: Jy het gese “beide” skole…jou woorde..”Dit is wel interessant hoe die oud studente van beide skole ondersteun/verdwyn na n wen/verloor.”???????.Beide beteken altwee sover my kennis strek.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 13:01
  212. avatar
    #20 Grizzly

    @BoishaaiPa: Speel Abner of is hy by die u19,s?Ek wag vir jou antwoord voor ek official score post.As hy speel wat se posisie?

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 12:53
  213. avatar
    #19 Hooit

    @guts-and-glory: Net daai Boishaai manne weghou van die karate water. Dit sal tot die manne hier in die Noordvaal laat bewe terwyl ons liga speel waaraan niemand wil deelneem nie.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 12:18
  214. avatar
    #18 guts-and-glory

    @Oakdale supporter: Die gim manne bewe so, uit vrees vir die Bloutrein, dat hulle nie kan tik nie.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 12:07
  215. avatar
    #17 BuffelsCM

    @Oakdale supporter: soos hulle sê ‘n toe bek is ‘n heel bek :wink:

    @Hooit: goed jy sê dit want as ek dit sê is dit blykbaar “hilarious”

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 11:49
  216. avatar
    #16 Hooit

    @Rainier: ?????????

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 11:49
  217. avatar
    #15 Rainier

    @Hooit: Ek stem saam. Defnitief die oorweldigende gunstelinge, selfs al speel hulle Saterdag met ‘n gemengde 1ste en 2de span. Beserings jy weet. Seker daar gaan 3de span spelers ook beurt kry. Ek weet nie eers hoekom Gim opdaag nie, hulle kan maar net die oorgee brief stuur. Dan kan HJS se 1ste en 2de spanne speel om te kyk wie is die beste skole rugby span in die heelal. Dit sal heeltemal op ‘n ander vlak wees.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 11:32
  218. avatar
    #14 Oakdale supporter

    Wat vir my snaaks is, is dat die Gim manne so stil is.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 11:20
  219. avatar
    #13 Hooit

    @Carl de Kock: Daar is in die laaste paar jaar ook nie so iets soos n Boishaai 1ste en 2de span wat verloor nie. Gim wel goed maar Boishaai verloor nie so Boishaai definitief die overdogs of gunstelinge om te wen met hul 4 beserings.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 10:20
  220. avatar
    #12 Carl de Kock

    Wie het gese ek verwys na die HJS OB?

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 10:11
  221. avatar
    #11 BoishaaiPa

    @Carl de Kock: Nou praat jy lekker twak…Miskien verdwyn jy na n verloor maar die meeste BH Old Boys wat ek kon sien was altyd daar na n verloor ook..

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 09:54
  222. avatar
    #10 Carl de Kock

    @robbie: Dit is wel interessant hoe die oud studente van beide skole ondersteun/verdwyn na n wen/verloor.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 09:48
  223. avatar
    #9 robbie

    Ek kyk vanjaar my 43ste Interskole sonder onderbreking. Die ou wat met sekerheid ‘n wenner voorspel lewe in ‘n droomwereld. Die ou wat dink hy wen 10 minute voor die eindfluitjie rook iets. Dit is hoe dit is en sal wees. Die groot “lekkerte” van Interskole is die onvoorspelbaarheid. Dit is die klein punteverskil wat Interskole so gewild maak. ‘n Ou vriend van my se altyd die lekkerste wen is die een met net 1 punt. Die opposisie moet vir die volgende jaar wonder/tob oor waar daardie punt verlore gegaan het. VIVA INTERSKOLE. Sien die Paarl netnou.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 09:39
  224. avatar
    #8 Carl de Kock

    @Oakdale supporter: Stem 100% saam, Gim is baie beslis die gunstelinge – slaan vorm op die regte tyd!!

    Daar is nie so iets soos n swak Gim span nie…

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 09:08
  225. avatar
    #7 Oakdale supporter

    Ek gaan my kop uitsteek en sê dat Gim die gunstelinge is. Hulle is stil-stil besig om op regte tyd te piek. ‘n Honderdtal teen Wynberg sit nie in elke span se broek nie.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 08:41
  226. avatar
    #6 Stier

    Laat die Blou trein loop…… en as hy nie loop nie is daar altyd olof?

    @Hooit: Enige ou wat dink hy is overdog Saterdag is of stupid of weet nie wat interskole is nie.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 08:12
  227. avatar
    #5 Carl de Kock

    Paarl Interskole is eenvoudig net op n ander vlak.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 07:35
  228. avatar
    #4 BoishaaiPa

    @odie15: Dont forget that huge forward pass to Kobus v Wyk to score that try!..happend right in front of me!…can still not believe it was awarded!..and the 2014 try where the guy’s feet was over the deadball touch while scoring! …and in 2012 Dewald Naude running over the deadball line and not dotting down!…vital errors that cost games!..Hope they use the TV ref this year to get results correct!

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 06:58
  229. avatar
    #3 odie15

    @Hooit: the 2010 draw is exactly what you said Boishaai was 19-9 up total control with mere minutes left….penalty and a converted try moments later saw huge lead vanish and Boishaai almost losing.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 06:46
  230. avatar
    #2 BoishaaiPa

    Beet, only one of the 1929 matches was the official Interschools, the 3 all draw. So that extra win for BH is not counted. Official tally is 50 for Gim, 40 for BH with 11 draws = 101 matches.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 06:09
  231. avatar
    #1 Hooit

    If nobody wants is I will give it to Boishaai. They are now officialy the overdogs and Gim the underdogs.

    ReplyReply
    2 August, 2017 at 05:02