School Rugby fixtures & results – week ending 16 April 2016

TIME DATE SCHOOL SCHOOL EVENT
Sat.16Apr Maritzburg College 32 11 Pretoria BH
Sat.16Apr Westville 24 25 DHS
Sat.16Apr Hilton 31 23 Kearsney
Sat.16Apr Glenwood 56 5 Michaelhouse
Sat.16Apr St Charles 45 21 George Campbell
Sat.16Apr Clifton 26 24 Port Natal
Sat.16Apr Pearson 19 8 Volkskool Graaff-Reinet
Sat.16Apr Dale Port Rex
Sat.16Apr Nico Malan 18 5 Muir
Sat.16Apr Graeme 10 11 Cambridge
Sat.16Apr Hudson Park 29 20 Grens
Sat.16Apr Brandwag 25 3 Marlow
Sat.16Apr Queen’s 33 29 Selborne
Sat.16Apr Daniel Pienaar 24 20 Grey HS
Sat.16Apr Fichardtpark 13 11 Sentraal
Sat.16Apr Welkom Gim 71 12 Witteberg
Sat.16Apr Hentie Cilliers 12 14 Goudveld
Sat.16Apr AHS Kroonstad 7 47 Voortrekker (Beth)
Sat.16Apr Louis Botha 0 50 Grey College
Sat.16Apr Jim Fouche 17 62 Grey Cherries
Sat.16Apr Duineveld 45 7 Landboudal
Sat.16Apr Parktown 36 24 Northwood
Sat.16Apr Jeppe 19 34 Ben Vorster at Ellis Park
Sat.16Apr EG Jansen 24 21 HTS Middelburg Tuks Reeks QF – HTS Middelburg
Sat.16Apr Eldoraigne 22 31 Garsfontein Tuks Reeks QF – HTS Middelburg
Sat.16Apr Klerksdorp 32 31 Marais Viljoen Tuks Reeks QF – HTS Middelburg
Sat.16Apr Menlopark 24 14 Centurion Tuks Reeks QF – HTS Middelburg
Sat.16Apr Monument 46 12 Rustenburg Tuks Reeks QF – Rustenburg
Sat.16Apr Nelspruit 28 18 Kempton Park Tuks Reeks QF – Rustenburg
Sat.16Apr Transvalia 27 26 Florida Tuks Reeks QF – Rustenburg
Sat.16Apr Affies 64 17 Diamantveld
Sat.16Apr KES 14 30 Waterkloof
Sat.16Apr Linden Hoogenhout
Sat.16Apr John Vorster Oos-Moot
Sat.16Apr Volkskool Heidelberg 32 5 Dr Malan
Sat.16Apr HJS Paarl BH 58 12 Bishops
Sat.16Apr Paarl Gim 28 24 Paul Roos on SS210 at 14h00
Sat.16Apr Boland Landbou 28 18 SACS
Sat.16Apr De Kuilen 5 35 Rondebosch
Sat.16Apr Hermanus 19 21 Hugenote
Sat.16Apr Drostdy 13 26 Oakdale
Sat.16Apr Milnerton 3 37 Durbanville
Sat.16Apr Punt 10 3 Worcester Gim
Sat.16Apr Brackenfell 19 7 Bellville
Sat.16Apr PW Botha Oudtshoorn
Sat.16Apr Stellenberg 78 5 Primrose
Sat.16Apr Wynberg 29 7 Tygerberg
Sat.16Apr Augsberg 29 21 Upington

Leave a Reply

228 Comments

  1. avatar
    #228 PaarlBok

    @BOG: Julle hokkie lyk goed die jaar. Ons gaan n taai game he in Bloem.

    ReplyReply
    20 April, 2016 at 10:41
  2. avatar
    #227 Skoorsteen

    @Die Ken: :wink:

    ReplyReply
    20 April, 2016 at 05:58
  3. avatar
    #226 Die Ken

    @Bere007: Vol grappies

    ReplyReply
    20 April, 2016 at 03:31
  4. avatar
    #225 Die Ken

    @Skoorsteen: Jammer ja, sal nie weer Protoria sê nie

    ReplyReply
    20 April, 2016 at 03:31
  5. avatar
    #224 BOG

    n Interessante telling- GCB vs Helpmekaar, 12-0. Dit was met hokkie

    ReplyReply
    20 April, 2016 at 03:21
  6. avatar
    #223 Bere007

    Baie geluk aan Sandveld met julle oorwinning oor Bultfontein … Baie geluk aan Paarl Gim .

    ReplyReply
    19 April, 2016 at 22:15
  7. avatar
    #222 4×4

    Sien die politisie druk weer hard om die Springbok embleem te verwyder….amper soos die skoolname wat moet verander…ek dink dienenigste afrikaanse skool wat nie sy naam sal moet verander nie is Glenwood

    ReplyReply
    19 April, 2016 at 22:13
  8. avatar
    #221 Skoorsteen

    @Die Ken: Nee sies ou Ken. Taalgebruik!!!

    ReplyReply
    19 April, 2016 at 21:49
  9. avatar
    #220 Die Ken

    Hopelik kan ons verby die kak wat onder Protoria ouers en ondersteuners heers kyk en Queens en Daniel Pienaar gelukwens met hul onderskeidelike wenne oor Selborne en Grey High. Bliksems tog

    ReplyReply
    19 April, 2016 at 20:50
  10. avatar
    #219 bison

    @Skopgraaf243: Alhoewel ons A – spanne nie speel hierdie naweek nie is daar ‘n paar van die laer spanne wat teen Oos Moot speel.

    ReplyReply
    19 April, 2016 at 20:19
  11. avatar
    #218 Bere007

    @Seerbeer.. Hoop jy voel gou beter….die lewe is te kort om bagasie saam te sleep …. Die coaches en onderwysers doen uitstekende werk vir die skool en die seuns …. Hou die manne bietjie dop wat al deur hulle hande gegaan het ….

    ReplyReply
    19 April, 2016 at 19:42
  12. avatar
    #217 Cappie

    @PaarlBok: Genade die tellings is baie naby tussen Paarl Gim en Paul Roos reg deur die bank. Dis nou harde rugby daai.

    ReplyReply
    19 April, 2016 at 13:06
  13. avatar
    #216 Rugbyman

    @Seerbeer: In daai geval as jy my nie ken of wil in die oë kyk nie bly weg van persoonlike aanvalle, of kom sien my persoonlik en dan kan ons dit soos volwassenes uitsorteer en nie oor sosiale media nie. Lekker dag vir jou

    ReplyReply
    19 April, 2016 at 12:03
  14. avatar
    #215 PaarlBok

    Paarl Gim vs PRG rugby uitslae
    SPAN
    TELLING
    PAARL GIM- PAUL ROOS
    o.14A 12-15
    o.14B 17 -12
    o.14C 29- 10
    o.14D 33- 5
    o.15A 17- 45
    o.15B 7 -14
    o.15C 18- 8
    o.15D 12- 7
    o.15E 7- 24
    o.16A 0- 5
    o.16B 0 -15
    o.16C 22- 29
    o.16D 3 -30
    o.19A 28- 24
    o.19B 27- 25
    o.19C 24- 7
    o.19D 7- 8
    o.19E 13- 12
    o.19F 3- 34

    ReplyReply
    19 April, 2016 at 11:37
  15. avatar
    #214 PaarlBok

    @BoishaaiPa: Dankie my mater.

    ReplyReply
    19 April, 2016 at 10:35
  16. avatar
    #213 BoishaaiPa

    @PaarlBok: In een dag?..Dink nie daar is spesifiek n reel vir dit nie. My eie seun wat eintlik krieketer op skool was het in sy matriekjaar weer rugby gespeel…sy laaaste wedstryd dag vir HJS het hy volle game gespeel vir Daisies…toe kry Chiefs se heelagter seer in 2minuut van wedstryd en hy speel volle game vir Chiefs…toe bench hy vir Seccies en speel hele tweede helfte…so dit kan gebeur met beserings! :mrgreen:

    ReplyReply
    19 April, 2016 at 10:26
  17. avatar
    #212 Speartackle

    @Seerbeer: Geskiedenis?

    Was jy deel van die honderdtalle teen Waterkloof?

    ReplyReply
    19 April, 2016 at 10:26
  18. avatar
    #211 Seerbeer

    @Rugbyman: Rugbyman ek dink ons mis mekaar maar ek werk nie op asumptions nie. Nee en ek ken jou nie, maar kom ons hou dit maar liewer so.

    ReplyReply
    19 April, 2016 at 10:24
  19. avatar
    #210 Seerbeer

    @Rugbyrealis: Lol…ja nee gewonder wanneer iemand my dit gaan vra?…my hart is inteendeel glad nie seer nie…..nog nie in elk geval…toevallig geskiedenis gekoppel aan dit

    ReplyReply
    19 April, 2016 at 10:20
  20. avatar
    #209 Cappie

    @kosie: Kosie, baie dankie dat jy dit deel. Dis uitstekend!

    ReplyReply
    19 April, 2016 at 10:01
  21. avatar
    #208 PaarlBok

    Is daar n reel op die hoeveelheid wedstryde wat n skoolseun mag speel vir sy skool? Mag hy drie wedstryde speel?

    ReplyReply
    19 April, 2016 at 09:42
  22. avatar
    #207 RnR

    @kosie: Great Stuff!

    ReplyReply
    19 April, 2016 at 08:44
  23. avatar
    #206 AbsolutMenlo

    @kosie: Dankie!! Hier is ‘n onderwerp waar ons almal sekerlik saamstem.
    Dankie dankie dankie vir elke onderwyser wat ‘n verskil maak!!!

    ReplyReply
    19 April, 2016 at 08:16
  24. avatar
    #205 kosie

    @rugbydude: Meneer ek ken jou nie en ek dink ook nie jy ken my nie maar ek wil jou bedank vir al jou toewyding en hulp aan ons kinders. Sonder toegewyde mense soos jy sal dit wat vir ons belangrik is, nl ons kinders, geen rigting in die lewe hê nie. Daarom dra ek hierdie kort uittreksel van Nataniël wat in die SARIE verskyn het op aan jou en al die ander onderwysers wat onbaatsugtig hul tyd en energie op ons kinders se toekoms spandeer. Baie dankie daarvoor:
    “ Deesdae kyk ek gereeld na al die kinders om my. Jy kan sien wie floreer en wie verdwaal, wie blom en wie bloei, wie woel vooruit en wie stagneer, wie kry leiding en wie voel vere.

    Maatjies is maatjies en ouers is besig en dikwels val die lot van ‘n jong siel in die hande van die onderwyser. As ek dink aan die onderwysers van my twaalf skooljare is dit asof ek my baadjie gister opgehang het. Ek kan hulle duidelik voor my sien, dié wat ek verafgod het, dié wat ek gevrees het, dié wat ek vermy het.

    ‘n Goeie onderwyser is ‘n wese wat lewenslank onder jou vel kom woon, iemand wat dertig jaar ná die laaste kontak nog jou besluite en keuse beïnvloed.

    Om onderwys as beroep te kies moet jy ‘n hart hê wat luidkeels op jou skree dat jy glad nie jou verstand hoor nie. Om die die grootste deel van jou lewe deur te bring in die teenwoordigheid van hordes, histeriese, hormonale, swetende , ondankbare skepseltjies, moet een van die mees uitputtendste ervarings op aarde wees. Tog word dit gekies deur vele. En onder hulle is daar dié vir wie dit nie ‘n beroep is nie, maar ‘n roeping. Dis hulle wat nie net verstand, talent, instink en uniekheid raaksien en aanmoedig nie, maar ook vrees, verwaarlosing, mishandeling, verwarring, probleme identifiseer en dit versigtig en ferm hanteer.

    Die wêreld, die land, die toekoms, die staat, dis alles in ‘n verskriklike toestand en ons kinders moet binne hierdie gemors oorleef en ‘n visie vorm en hoop laat groei. En ‘n droom kry gestalte met die leiding van daardie een besondere onderwyser.
    Ek het gaan rondkrap en besef dat ‘n onderwyser, selfs met nagraadse kwalifikasies of werkende by ‘n privaatskool , minder per maand verdien as heelwat suksesvolle “professionele” persone per dag ! Wat ‘n skande ! Ek het net een bladsy en kan nie sulke probleme oplos nie, ek weet wel dat ons ons onderwysers moet erken, vergoed, bedank, ondersteun en opdra aan engele. Skryf ‘n brief, koop ‘n geskenk, glimlag, oorhandig ‘n prys, stuur koek. Hulle vorm ons lewens. “

    Nogaals dankie vir al die onderwysers se toewyding, geduld en hulp met ons kinders maak nie saak op watter terein van die lewe dit is nie. :wink:

    ReplyReply
    19 April, 2016 at 07:39
  25. avatar
    #204 Skopgraaf243

    @Kattes…Speartackle…2Mei is vakansiedag! Almal Af :lol: :mrgreen:

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 23:59
  26. avatar
    #203 Kattes-Strofes

    @Speartackle: Spies!! SJUUS nou asb.! Moet asb.nie slapende honde wakker maak nie.!!

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 23:15
  27. avatar
    #202 Djou

    @Vra maar net: Ons beweeg elke keer aan. Dan kom daar ‘n Affieblogger en haal dit weer op. Dan reageer ons maar weer. En solank dit gebeur dat hulle redes noem wat hulle dink die redes is maar nie kan verifieer nie, dan hou ons maar aan.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 22:21
  28. avatar
    #201 Djou

    @Skoorsteen: Nommer 1 – postmatrieks was ‘n leuen. Nommer 2 huursoldate is ‘n skelwoord.
    So, as iemand dit ondersteun, is hy so goed soos enigiemand wat leuens en skelwoorde ondersteun. Het jy al ooit so daaraan gedink?

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 22:17
  29. avatar
    #200 Djou

    @Skoorsteen: Jammer skoorsteen. Jy sal nie die name kry nie. Wag maar tot jy grys word of doen bietjie huiswerk jouself en vind dit self.
    Ja, ek is een individu – gelukkig een met beginsels wat my ouers my geleer het – hoop jy kan eendag ook daarvan kry. Dit is bevrydend want dit maak jou los van leuens en kant kies sonder feite.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 22:10
  30. avatar
    #199 Djou

    @Rugbyrealis: Waar val jy uit? Het jy vir Japan ‘n koshuis gaan bou?

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 22:06
  31. avatar
    #198 Djou

    @Cappie: Ek fokus gewoonlik op die beginsel en nie die persoon nie. Maar as jy jou integriteit op die spel wil plaas is dit jou keuse. So geniet dit tot dit terugkom om jou te byt – en dit sal. Jammer daaroor!

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 22:06
  32. avatar
    #197 Rugbyrealis

    @Seerbeer: Lyk my jou hartjie is maar heeltyd seer.Kan ons aflei dit is hoe jy jou skuilnaam gekies het?

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 21:58
  33. avatar
    #196 Rugbyman

    @CharlesZA: hulle is almal tough… monnas het nou mooi mentum opgebou en is n ander span as by st johns… hulle is ons enigste fokus nou!

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 21:28
  34. avatar
    #195 CharlesZA

    @Rugbyman: 3de game is die toughste een. :-P

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 20:49
  35. avatar
    #194 Rugbyman

    @4×4: speel teen monnas… 15:05 op LC… ons het nou n paar baie taai fixtures op mekaar… speel monnas, grey bloem, stellenberg, EG of nellies, helpmekaar, menlo, waterkloof…

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 20:07
  36. avatar
    #193 4×4

    @Rugbyman: teen wie speel julle die naweek, waar en die tyd asb

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 19:41
  37. avatar
    #192 Skopgraaf243

    @Cappie…Dankie, ja ons speel.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 14:01
  38. avatar
    #191 Calamari

    @Vra maar net: Viva Viva!

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 13:44
  39. avatar
    #190 Cappie

    @Skopgraaf243: Ons speel nie die 23ste nie, en Menlo?

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 13:36
  40. avatar
    #189 Vra maar net

    @ Seerbeer = 100% Viva

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 13:35
  41. avatar
    #188 Oakdale supporter

    @Seerbeer: Jy is reg, die manne is nie groot nie en die pak is maar lig. Hulle kry egter baie goeie aftigting en het ‘n baie goeie skrum tegniek. Dis nog te vroeg om te sê hoe suksesvol die jaar gaan wees, want al die groot kanonne lê nog voor. Hul volgende wedstryd is by Wildeklawer teen die uitnodiging span en dan die Maandag teen Grey.

    Gelukkig kan ons almal die Maandag (2 Mei) omtrent al die groot aanspraakmakers op top 10 op TV sien speel. Ek is spyt Garsfontein se game word nie uitgesaai nie. Ek sou hulle graag wou sien speel.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 13:24
  42. avatar
    #187 PaarlBok

    @Calamari: Ek kan nou nie dink dat Gim nie min of meer dieselfde teenstanders as Boishaai het nie, behalwe Grey Kollege?

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 13:19
  43. avatar
    #186 RnR

    @Valkie: Dankie!

    Ek hoop ek hoor daai KLOK saterdag lui, altyd vir ons hier in Gauteng baie interresant om te sien as die seuns dit rond dra en lui, gee ons so bietjie meer info daaroor, hoekom word dit gedoen en hoe het dit begin.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 12:51
  44. avatar
    #185 Valkie

    @rugbydude: @RnR: Ek is dankbaar dat julle bereid is om die lug te suiwer. Hoewel die aangeleentheid absoluut niks met my te doen het nie voel ek tog dat hierdie situasie ons almal raak.

    Feite is feite: Elke dag vertrou ons, ons kinders in hierdie onderwysers se hande om hulle dinge te leer waarby ons as ouers nie kan uitkom nie. Die grootste lesse in die lewe vir my word geleer op die harde manier en so word ondervinding opgebou. Onderwysers help ons om kinders te vorm in terme van morele waardes, selfdissipline, harde werk, eerlikheid, eie menswording en ag sommer vele meer dinge. Dis iets wat ons as ouers moet onthou.

    Ek het ‘n opvlieënde geaardheid en is klaar kwaad nog voor die spelers op die veld is, want my kids is betrokke. Gelukkig kalmeer Ma my en uit respek vir NHS hou ek my mond langs die veld, want ek het ook al foute gemaak, sommer blerrie baie van hulle.

    RnR, ek haal my hoed vir jou af. Jy is waarlik ‘n persoon met gesonde waardes en dankie vir jou gesindheid. Ons almal word bitter kwaad langs die veld. Ek sal nooit vergeet hoe die twee tannies by Carletonville Hoërskool, jare terug, mekaar aan die hare gegryp het nie en wilde vuishoue geplant het nie. Albei se neuse het gebloei nog voor diemans hulle uitmekaar kon skeur. Dit net omdat die een seun die ander seun geduik het wat die bal gedra het. Blykbaar was die seun te hard geduik, en jy vat mos nie aan ‘n Ma se seun nie.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 12:37
  45. avatar
    #184 Speartackle

    Ek merk op HJS is al in 3de rat………….met n ander skool wat reeds hul visier op 7 Mei…..in plaas van 2 Mei het………..moenie sê ek het julle nie gewaarsku

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 12:31
  46. avatar
    #183 Speartackle

    Ek kan hier met die grootste gemak noem dat ek enige tyd ….as ek dit kon oordoen……my kind in die hande los van Rugbyman……n mens duisend

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 12:26
  47. avatar
    #182 Rugbymal

    @Calamari: Wes kaapse opset baie beter as in die Noorde nes die regerende party in die Wes kaap n beter job doen as in die Noorde

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 12:20
  48. avatar
    #181 Rugbymal

    @Skopgraaf243: Teen iemand met 28 spanne seker :lol: :lol:

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 12:13
  49. avatar
    #180 Rugbyman

    @Seerbeer:

    Wat gebeur het saterdag het niks met my sensitiwiteit te doen nie, slegs beginsels. Of verwys jy na iets anders? Jy maak my deurmekaar met jou post. Ons het ons aan geen onbetaamde gedrag skuldig gemaak gedurende of na die game nie. Vir jou inligting skud ouens in rugby ook na die game ook hande en het ook vriende in ander spanne… en nee dit gaan beslis nie oor my nie, maar oor die kinders en die spel! Ek vermoed jy ken my glad nie en daarom maak jy assumptions… jy weet wat hulle sê van assumptions…?

    Ek is nie seker wie jy is nie, maar ek stel voor jy kontak my direk of kom sien my sommer by die skool… dan kan ons mekaar mos in die oë kyk en n volwasse gesprek voer.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 12:06
  50. avatar
    #179 Skopgraaf243

    @Cappie…Affieouer…4×4…Wie speel julle die 23ste?

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 11:57
  51. avatar
    #178 rugbydude

    @RnR: Dit was nie my doel om ‘n omverskoning te kry nie, maar ek aanvaar jou verskoning en respekteer jou daarvoor.

    Ons almal se bloed kan maar met tye langs die veld kook. :wink:

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 11:46
  52. avatar
    #177 Calamari

    @Seerbeer: Ek bekommerd oor Oakdale, dit is NOOIT n maklike wedstryd vir ons nie.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 11:41
  53. avatar
    #176 Seerbeer

    @Oakdale supporter: Wat ‘n span!! Ek was by die Oakdale/Diamantveld wedstryd en moet se dat Oakdale ‘n baie goeie afgerigte span is, hulle doen die basiese goed reg. Nie groot seuns nie maar groot harte..lekker om te sien. Julle het ‘n kookwater #4 slot en sien uit om julle te volg.

    Julle is gelukkig dat julle so eenkant is …..soos jy sien maar rof innie stad…LOL

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 11:40
  54. avatar
    #175 Calamari

    @Seerbeer: Viva!

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 11:39
  55. avatar
    #174 Seerbeer

    @Rugbyman: Jy is duidelik baie passievol en hoog sensitief…Ek is ook ‘n trotse Garsie ouer en moet se dat jy heeltemal te ernstig is. Wie se game is dit nou eintlik, joune of die kinders sin?

    As jy by die hokkie was so jy gesien het dat die seuns na die tyd oor een weer gekuier het, heeltemal verwyderd van die politiek wat daar geskep word. Pelle het pelle gaan opsoek en opgetel waar hulle mekaar gelaat het op laerskool. ‘n Voorbeeld vir ons almal….

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 11:37
  56. avatar
    #173 Calamari

    @PaarlBok: Vermeulen het net n kopstamp gekry, sal binne 3 weke weer terug wees op die veld. Willemse moet meer kophou en sy tierlantyntjies laat staan. PRG se groot stut het baie baie swaar geleef, ek het wel verneem PRG se eerste keuse stut het teen Grey PE seergerkry. PRG het ietwat teleurgestel, ek glo straks dat die besering van Vermeulen die wind bietjie uit hulle seile geneem het. Gim het 50% verbetering getoon as teen Landbou. Pak het effens moeggeraak in die tweede helfte. Muller Dup speel hopeloos te ver van die bal af en sy talent word gemors op vleuel. Wian van Zyl is klas, met Muller Uys n kortkop agter hom.

    Geluk aan Gim, ek dink hulle het onder omstandighede die kalmste gebly, gefokus, en basiese rugby gespeel. 12 het ook n baie baie baie beter wedstryd die naweek gehad.

    Dit is wel jammer dat Gim geen ‘groot kanonne’ buite die liga (behalwe Garsies) speel nie. Dit MOET n invloed op hulle ‘rankings’ he…..

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 11:30
  57. avatar
    #172 PaarlBok

    Geluk aan Gim met hul vertoning saterdag. Wedstryd word voor gewen en Gim se skrum het gedomineer. Hulle sal hul kantlynskoppe moet uitkry en het die lewe vir hulself moeilik gemaak want teen PRG is dit moeilikheid soek. PRG het nie so goed soos laasweek gespeel nie en het baie onnodige foute gemaak. Dit gebeur as jy hardloop rugby speel en hopelik hou hul aan met dit.

    Sterkte aan Josua, hoop hy herstel gou.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 11:24
  58. avatar
    #171 Garsie gees

    @Calamari: Hartseer ding is die seun het sy sleutelbeen in n oefening gebreek en moes gaan vir n operasie, sal seker nie weer die jaar speel nie.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 11:23
  59. avatar
    #170 RnR

    @rugbydude:Ek wil dankie se dat jy op die blog jou saak stel.

    Ek wil omverskoning vra dat ek wel jou integriteit in twyfel gestel het en dat ek nie my feite eers agter mekaar gekry het nie. Dom fout wat ek begaan het, maar oud en groot genoeg om dit te erken en daaruit te leer.

    Voorspoed Garsfontein!!

    Meneer die vlagman ek salueer u vir die les wat jy nie net vir my as ouer en ander ouers deur die post gee nie, maar die manier hoe jy jou standpunt maak.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 11:22
  60. avatar
    #169 Calamari

    @Garsie gees: Hoeveel beserings het Grey? HJS loop self deur. Seccies haker en scrummie, Eerstes se senter, flank en haker is op die krukkelys.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 11:17
  61. avatar
    #168 Garsie gees

    @4×4: @Cappie: Hoop julle o/15 no 9 herstel gou van sy besering die mannetjie speel n goeie game en gaan beslis deur sy span gemis word.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 11:14
  62. avatar
    #167 Calamari

    @Cappie: Ek is baie bly ons Kaapse en Wynland skole klim nooit so hardhandig onder mekaar in nie.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 11:01
  63. avatar
    #166 Cappie

    @akw: Ek glo darem nie ons skaam ons te veel vir mekaar nie. Dit het net bietjie tyd geword om ook ons sê te sê, aangesien sekere bloggers kan beledig en sleg sê soos hulle wil, en nou skielik verbaas is as ons iets terug sê. Ek weet nie of dit jare se Djouloesie is, of Aangepaste Kwikslag Wedywering nie?

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 10:52
  64. avatar
    #165 Calamari

    @Oakdale supporter: Hoe lyk die Oakdale span vanjaar, ek glo julle Witbulle is trots op ou Jeandre Rudolph wat die vlag hoog laat wapper het?

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 10:29
  65. avatar
    #164 akw

    @Rugbyman: Hierdie soort blogger word ‘n trol genoem, ignoreer is die beste medisyne.

    Ek is seker die ander Affie bloggers skaam hulle morsdood oor van hulle broeders op die blog.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 10:21
  66. avatar
    #163 Oakdale supporter

    @Calamari: Sjoe. Ek het ook al die naweek as ek die blog lees gedink, WoW ek is bly my seun is in ‘n Weskaapse skool. Ons het die naweek op Worcestor teen Drostdy gespeel en ek dink daar is een keer deur ‘n groep ondersteuners luidkuils geskree “Forward” toe hulle gereken is ‘n aangee was vorentoe, maar niemand het kinders of ref aangevat. Dankie aan die Worcester ondersteuners, die gees van die dag was goed en ek en ek glo die meeste ander Oakdalers het baie welkom gevoel.

    My enigste klagte is dat daar nie ‘n suikervrye koeldrank of gewone water by die snoepie beskikbaar was nie. Ons dikkes wat probeer gesonder lewe moes toe maak dors kry :roll:

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 09:54
  67. avatar
    #162 Hanswors

    Rugbydude: Baie goed gestel – ek stem 200% met jou saam.Sterkte ou maat en moet nie dat die negatiewe kommentaar jou spoed breek nie.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 09:49
  68. avatar
    #161 Calamari

    @Rugbymal: Respek tussen die skole hier in die Kaap en Wynland blyk in orde te wees as ek luister na wat julle manne hierbo tik.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 09:39
  69. avatar
    #160 rugbydude

    @RnR: Ek is die lynregter wie se integriteit jy so in twyfel trek.

    Eerstens moet jy maar eers seker wees van jou feite, want ek weet presies van die watter insident(soos jy dit noem) jy praat. Ek weet want ek is verskree en beledig van die pawiljoen af deur Eldo ondersteuners wat 30+ meter weg van die spel af was.

    Jy is helemal reg, die bal het daar van ‘n Garsfontein hand afgekom en na regte moes dit julle skrum op die aanval wees, die ref het dit egter gemis. Wat die Eldo ondersteuners, wat 30+meter weg was, gemis het, is die feit dat die bal na die Garsfontein hand teen ‘n Eldo voet geval het en oor die kantlyn gerol het. Dit het reg voor my gebeur. Wat julle ook nie kon hoor nie, is die ref se bevel, en ek haal aan “touched by White, Black ball. Daar was ook verskriklik geskree en tekere gegaan by ‘n paar lynstane, wat wel as waar skeef geroep kon word. Julle kon egter ook nie hoor dat die ref, na Morne (die kaptein van Eldo) hom gevra het, se antwoord was dat hy nie gaan blaas vir skeef ingooie as daar geen contesting is nie.

    Daar was ook ‘n insident in die tweede helfte waar die Garsfontein 11 die bal lyn af geskop het. Die bal het 30cm binne die veld geland. Weer is ek verskree en beledig deur die Eldo supporters wat heelbo op die pawiljoen gesit het die. Gaan vra maar julle 9, 13 en die seun wat regtervleuel in die 16 trui gespeel het of die bal direk uit was of nie.

    Soos jy teregtelik noem, was ek slegs ‘n lynregter en nie ‘n aangetselde AR(assistant referee) nie. Dit beteken ek kon niks uitwys en geen invloed op die spel he, soos jy beweer nie.

    Tweedens stel ek voor dat jy eers iemand leer ken voordat jy op ‘n blog of sosiale media so beledigend is. Jy ken my nie en het geen reg om my integriteit te bewtyfel nie. Ek belowe jou ek dat ek nie vier jaar geswot het, elke week lang ure werk om ander mense se kinders op te voed, te lei en te leer nie en dan 150km ry op ‘n Saterdag, net om kinders te verneuk nie.

    Ek, en my kollegas (van alle skole in die land), wat so gereeld beledig en kritiseer word deur ouers en ondersteuners, is juis daar om kinders se lewens te verreik. Ek staan nie elke dag op en kyk waar ek kinders kan indoen en benadeel nie.

    Ek wonder soms hoe van die ouers sal reageer as hulle so beledig en verskree sou word by hulle werkplek……..

    So in die toekoms, maak seker van jou feite en leer bietjie iemand ken voor jy net kritiseer.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 09:18
  70. avatar
    #159 Rugbyman

    @Vra maar net: Sjoe… ek vind dit moeilik om nie te reageer nie…

    Ek sal maar op my tong byt en op my hande sit…

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 09:09
  71. avatar
    #158 Vra maar net

    @Djou. Julle Garsie manne moet aanbeweeg. So what as jy name het. Gaan sien die Dok as jy so beginselvas is. Daar was ‘n rede wat Affies besluit het, wat hulle besluit het – ook oor beginsels.

    Dit is interrresant dat hulle die roete gevolg het om te besluit hulle neem nie aan sekere reekse deel nie en speel nie teen sekere Pretoriaanse skole nie. As enige kleiner skool (Garsies ingesluit) die roete sou volg sal die skool op die ashoop beland / in die woestyn beland. Die skool sal geisoleer wees en geen skool sal teen hulle wil speel nie.

    Maar Affies is dit anders. Hulle het hulle naam versterk en almal in die land sal teen hulle speel as hulle die kans kry. Gapsfontein sal hulle voortande gee met al dioe Kapies daar. So hulle praat uit mag nie uit geld.

    So my voorstel is beweeg aan oor die onderwerp. Besef julle gaan nie in nabye toekoms teen hulle speel nie. Ontwikkel julle eie kinders soos julle hokkie doen en moet nie ander skole se kinders koop nie.

    Jy sal sien dat waar ‘n skool skielik ‘n geld inspuiting of die boeties bekom dit op die korte duur goedgaan met skool. Jy koop alles, opgradeer alles en die skool is Hollands of Kaaps. Maar wanneer die geldbron opdroog val alles maar net plat. Dit moet alles self onderhoudend wees om in die lang termyn te oorleef

    Daarom is Stellenberg vir my ‘n goeie voorbeeld wat alles goed beplan en ‘n haalbare projek daar het. So neem aan dit is nie vir julle beskore om teen Affies te speel nie.

    My laaste vraag is net hoe kan ‘n skool bepaal teen wie hulle speel al dan nie. Waar is seggenskap van die unie af? Hulle beheer mos alles en kan alles forseer.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 09:04
  72. avatar
    #157 Cappie

    @Djou: Sjoe, ou Djou, ek het regtig nie gedink jy het so groot probleem met die Dok nie, om hom in dieselfde kam te skeer as ons President wat die land in die grond in regeer nie. Die karakter van die twee is so ver verwyder soos die ooste van die weste. Aan die een kant het ons die nommer 1 in resultate en aan die ander kant word die ander een sommer net nommer 1 genoem. Ag, ensovoorts…

    Ag, whatever, ek moes jou nie eers geantwoord het nie, en sal ook nie weer nie. Dis nie die moeite werd nie. Sal so nice wees as jy ook maar net wil aanbeweeg oor die ou koeie.

    Verder het ek ook net vir Garsfontein geluk gewens oor hulle Affies met die hokkie gewen het, en dat dit nou een elk is volgens jou. Gelukkig word net hokkie en krieket getel in jou vergelyking, en nie atletiek en die ander sporte nie. En ek het werklik van alle kante af gehoor dat Garsfontein Affies gewen het met die hokkie.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 08:58
  73. avatar
    #156 Rugbymal

    Ja ne @Calamari: dis nog steeds die 20 jaar debat wat aanhou en aanhou en aanhou. Affies sal hulle besluite en aksies verdedig en die res dit aanval. Niemand kan niks daaraan verander of die snedige houding van die Affie ondersteuners enigsins iets aan doen nie so hoekom maar nie net die ou boring onderwerp laat “Fall” nie.

    Rondom die Tuks reeks wedstryde in Middelburg Saterdag was die laaste 3 1ste Span wedsrtyde nou regtig van die minder goeie rugby wat ek die jaar gesien het.

    Die vlak van hanteer foute die tyd van die seisoen en besluitneming was werklik nie op standaard nie.

    Dan soos al genoem die kommentaar van, van die toeskouers sal seker maar soos altyd ongevraag wees. Probleem le vir my daarin dat kinders word deesdae sommer op die naam beledig en nie meer net die spanne nie.

    Dink daar is n paar manne wat gaan pakslae kry erens langs die pad met sulke gedrag die jaar want hulle gaan dalk net die verkeerde ou opvryf.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 08:37
  74. avatar
    #155 Calamari

    More more Manne…sjoe hier word omtrent storieboeke geskryf…..ek dog die blog gaan oor skolerugby (tussen die 4 lyne)

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 08:27
  75. avatar
    #154 beet

    Listen guys. To add to what @Valkie: is saying, amongst the adults reading the blog are people from mainstream media, a few who have ties with Tukkies and perhaps even one or two politically motivated persons as well. Bloggers adding fuel to a fire to somehow come out as the debate winners in their minds here, potentially do more harm to the Tuks Reeks tournament than good.

    If not already done, I expect that this sensitive and serious matter will be taken up in a formal manner by the aggrieved party through the proper channels with both the organisers and the school against who the allegations of coach and spectator misconduct have been directed. This at least provides all with an opportunity to respond, take corrective action if necessary and protect their integrity as well as the image of the Tuks Reeks.

    Please tread carefully with comments so that the situation is not aggravated.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 08:19
  76. avatar
    #153 AbsolutMenlo

    @4×4: Geen probleem!

    Die rugby en kinders is fantasties en dit is waaroor dit moet gaan!

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 08:13
  77. avatar
    #152 pietretief

    @Bere007: ai Bere jy het darem ‘n groot probleem met die Dok, hoekom maak nie ‘n afspreek met die man en gaan gesels met hom nie. Ek hoor sy deur staan oop vir enige iemand self die wat hom net wil kritiseer. As ek so na Affies kyk die laaste 20 jaar het hy verseker nie ‘n slegte job gedoen nie, en dit gaan vir enige hoof wat ‘n skool opbou. Maklik om op die kantlyn te sit en te kritiseer. Laat weet ons wat die man se na dat jy hom gaan sien het.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 07:32
  78. avatar
    #151 Rugger fan

    Tang And all other PBHS supporters. Thanks again for a great day of sport. Is always a pleasure to host or be hosted by your school. Real gentlemen on the whole and an awesome school. The school is doing A LOT RIGHT!

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 07:18
  79. avatar
    #150 Seerbeer

    @4×4: Ditto !!!

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 07:00
  80. avatar
    #149 Seerbeer

    @4×4: Ons is bly oor die hokkie wen..net 2 dinge om te noem:-
    1. Mens kan wen met eie gekweekte talent sonder invoere, wens net die res van Garsies wil dit besef….
    2. Die Affie seuns se maniere en vriendelikheid is ‘n riem onder die hart, well done Affies!!.

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 06:57
  81. avatar
    #148 Rugbyman

    @Bere007: Sjoe ou bere… kom ons los nou maar die ou koeie… nellies het in 2014 die Beeld gewen en dis hoe dit is… geen klagtes nie, ons het ons kanse in daai game gehad en nie gebruik nie…

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 05:44
  82. avatar
    #147 Bere007

    @valkie ….Ek hoop net nie jy het jou invloed gebruik met aanstelling van die 2014 finaal se wedstryd beamptes nie…….. Wat n fiasko was dit nie……wees asb kreatief en leer julle toeskouers om stil te bly as n skool seun pale toe skop sal n ook n goeie begin wees…..
    @ Skoorsteen … Jy het die link gevra …… onthou die gesegde die waarheid kom altyd een of ander tyd uit….
    @akw …glo my dit gebeur ongelukkig by die meeste wedstryde…… Indien dit jou nie pla nie is dit seker maar reg so……elkeen is geregtig op sy opinie of jy daarvan hou of nie….

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 03:37
  83. avatar
    #146 Valkie

    Wat ‘n vervelige en nuttelose debat wat niemand ‘n tree vorentoe gebring het nie. Emosies is opgejaag deur mense wat geen of min invloed het nie.

    Eintlik moet daar eerder meer aandag gegee word aan die opvoeding en leiding van ons seuns. Hulle lees hierdie blog.

    Die hele struktuur van skolerugby moet ‘n nuwe manier kry om te funksioneer want die huidige stelsel werk nie lekker nie. Kom eerder met kreatiewe idees vorendag om skolerugby meer aantreklik te maak

    ReplyReply
    18 April, 2016 at 00:09
  84. avatar
    #145 Skoorsteen

    @Bere007: Ek het weer die persverklaring gelees en behalwe die geeikte “huursoldate” en “postmatrieks”sien ek glad nie skrikwekkende en vieslike name wat seuns genoem word deur die Dok nie. Wat wel skrikwekkend is is die lukrakestellings sonder enige bewyse wat rondgegooi word van beurse, leuns, Klub 600 ens, ens, ens. Ek volstaan met die gesegde, “talk is cheap”. Moët nie net post met die vae hoop dat sit dalk waar mag wees nie

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 22:15
  85. avatar
    #144 akw

    @Bere007: Asseblief, waar is die seuns wat die abuse moet vat? Jy maak nou wragtig ‘n berg van ‘n Eldos kleurige molshoop. Die ding is al twee jaar oud, om steeds daaroor te teem is vir niemand tot waarde nie.

    Ons weet mos Dok wou nie ‘n slagting beleef nie, maar mens kan nie die snaar aanhou tokkel nie.

    Behalwe as die Affie manne dit weer opbring, dan praat almal weer lekker saam….

    :wink:

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 22:13
  86. avatar
  87. avatar
    #142 Bere007

    @Rugbyrealis@akw …..Dit is ongelukkig nie so eenvoudig nie……Die groter prentjie/beginsel hier gaan oor nasie bou vir n beter toekoms vir almal……Indien julle die Dr wil ondersteun is dit julle goeie reg maar ek steun hom ongelukkig nie……..maak nie saak of hy die blog lees of nie….kinders lees dit en kinders leer hulle waardes by die huis en by die skool….. Om elitisties te probeer wees is nie die oplossing nie….. Doen julle self n guns en praat met die seuns wat al hierdie abuse moet vat…..julle oe mag dalk net oopgaan …. So ek praat nou sommer namens hulle …….

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 21:38
  88. avatar
  89. avatar
    #140 Rugbyrealis

    Datum moet wees 4 Junie 2014

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 21:08
  90. avatar
    #139 Skoorsteen

    @Bere007: Kan jy groot asb die link na die persverklaring stuur

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 21:08
  91. avatar
    #138 Rugbyrealis

    BLOGGERS KAN JULLE ASB AANBEWEEG : Beide skole het reeds in Junie 2014 in Rekord koerant hulle standpunte gegee en respekteer mekaar in die verband:Die volgende is n aanhaling in die koerant van 4 Junie 2016:

    Mnr. Sakkie van der Walt van Affies het aan Rekord gesê dat hulle nie belangstel om verder aan die debat deel te neem nie en dat hulle volstaan by hul hoof, dr. Pierre Edwards se aanvanklike verklaring oor die saak.Intussen het Garsfontein se sport bestuurshoof, Retief Smith, aan Rekord gesê die skool wil nie by enige verdere debat betrokke wees nie. Hy sê hulle aanvaar Affies se besluit en het reeds aanbeweeg. Hy het dit egter duidelik gemaak dat Garsfontein geen ‘post-matrieks’ in hul span het nie en dat die twee spelers wat wel reeds o.19’s is, albei in hul eerste jaar in matriek is. Dit is egter nie teen die reëls van die Beeldtrofeetoernooi nie en verskeie ander skole het soortgelyke spelers in hul spanne.Smith het ook bevestig dat die skool tans 15 spelers in hul rugbyspanne het, wat onder alle ouderdomsgroepe versprei is, wat deel is van die skool se program om aan kinders uit alle sosiale vlakke op grond van hul potensiaal geleenthede te skep wat hulle andersins nie sou gehad het nie. Dit sluit seuns in wat in ander dele van die land gewerf word om deel van die program te wees.In hul amptelike verklaring oor die saak sê Garsfontein dat hierdie program in 2011 deur hul beheerraad ingestel is en dat verskeie van die leerlinge wat daaruit voordeel getrek het reeds met groot sukses ook hul matriekeksamen geslaag het. Daar word genoem dat die program ontwikkeling en transformasie ten doel het en dat dit met deeglike samewerking van deelnemers se ouers geskied.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 21:03
  92. avatar
    #137 akw

    @Bere007: Ek dink nie die dok is op die blog nie. En om die saak nie te los nie raak ‘n meulsteen om ons nek, wat onnodig is.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 21:02
  93. avatar
    #136 Skoorsteen

    @Skoorst@Djou: Ek hou van jou vergelyking tussen President Zuma en Dok Edwards (neem aan jy verwys na hom). Wie sou jy in jou annologie se is die grootste leunaar?

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 20:56
  94. avatar
    #135 Bere007

    @Djou Jy praat waar!!
    @akw Gaan lees asb die Dr se persverklaring en jy gaan skrik as jy sien wat hy ons seuns genoem het . Sies !

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 20:52
  95. avatar
    #134 4×4

    @Djou: Ek sal die name verwelkom. Dr Edwards het altyd ‘n paar jaar terug ‘n uitnodiging gestuur dat enige persoon welkom is om die boeke van die skool, wat ook Klub 600 s’n insluit te inspekteer….ironies het niemand die uitnodiging aanvaar nie……die name sal my in staat stel om die bewerings te verifieer en glo my ek sal……dalk is daar ‘n geheime fonds waarvan ons ne weet nie en kan Tannie Thuli betrokke raak.

    Ek het ‘n baie sterk vermoede dat in plaas van beurse die skool eerder die fondse belê in die seuns se akademiese onderrig soos die aanbou van 1920 wat ‘n kafateria is en ook ‘n studie sentrum insluit waar die seuns naskool studeer en die splinternuwe musiek sentrum…die projekte het meer as R10 miljoen gekos…

    Wat Klub 600 aanbetref kan ek die afgelope 3 jaar se state aan jou oorhandig wat opgestel word deur een van die oudste en grootste ouditeurs firmas in die staat waar uit die vermoede dat daar miljoene rande se beurse ook betaal word ter ruste gelê kan word….glo jy kan dit aan hanswors oorhandig…..

    Klub 600 is die vehicle wat Affies gebruik om die rugby gronde in stand te hou. Alvorens enige projekte aangepak word moet dit eers na die BL verwys word vir goedkeuring. Die inkomste van Klub 600 beloop nie meer as R200 miljoen ‘n jaar nie :twisted: :twisted: :twisted: maar is die werklike syfer meer na R 200k per jaar. Die projek wat laas jaar gefinalsieer is is die opgradering van die sekuriteit heining aan klub 600 se kant….

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 20:49
  96. avatar
    #133 Skoorsteen

    @Djou: Jip, dit is maar net jy. Oorweeg dit maar om die beurskinders van Affies bekend te maak, miskien ook met alle addisionele voordele wat met die beurse gepaard gaan. Ek is in afwagting.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 20:48
  97. avatar
    #132 Djou

    @4×4: Daar is een plek waar ons verskil. Kom ek trek ‘n analogie met ons president. Hy gebruik staatsgeld om sy huis op te knap, vertel dan leuens en vra dan verskoning. Maar sy verskoning is op leuens gegrond. Dan kom sy politieke party en aanvaar ‘n verskoning wat op leuens gegrond is.
    ‘n Skool in Pretoria weier om teen ‘n ander skool te speel. Hy vertel leuens as redes vir sy besluit. Die waarheid kom uit wat die leuens openbaar. Die persoon weier om verskoning te vra. Maar die ouers in sy skool aanvaar sy besluit desondanks die leuens en probeer sy besluit met allerhande redes regverdig. Waarom doen hulle dit?
    Nou ek – en dit is dalk net ek, een individu – sal dit nooit ooit kan doen nie. Trouens, ek voel so sterk daaroor dat ek selfs by ‘n vorige werkgewer van my bedank het toe dieselfde tipe ding gebeur het. Vir my is dit ‘n beginselsaak, maar soos ek sê dit is net ek.
    Tweedens, as ek jou weer sien – dalk met die Greywedstryd – sal ek dit sterk oorweeg om jou die name te gee van kinders by Affies wat nie ‘n sent skoolgeld betaal het nie, asook die kinders wat in ander skole was en deur Affies genader is. En hulle was nie arm kinders wie se ouers dit nie kon bekostig nie. Weer eens, dit is vir my ‘n beginselsaak – as ek weet iets gebeur en ander probeer dit wegredeneer en sê dit gebeur nie, dan verloor ek net daar respek vir die mense.
    Maar nou ja, dit is net ek, een mens op die aarde!

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 19:37
  98. avatar
    #131 Skoorsteen

    @Garsie gees: Stem saam. Geniet die 8 uur film

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 19:05
  99. avatar
    #130 Garsie gees

    Jammer as ek op tone getrap het . @Skoorsteen: het in post 80,85,97 n vraag gevra en ek het hom so eerlik as moontlik probeer antwoord, ek ken seuns in al die groot skole in Pretoria en probeer hulle almal ondersteun ongeag waar hulle skool gaan of hoe hulle daar gekom het op die ou end doen hulle iets waarvoor hulle lief is en ek respekteer en admereer een en elk daarvoor want skole rugby is harder vandag as wat enige van ons ou manne sal erken.

    Sterkte vir volgende week se games manne hoop dis beserings vry en dat die uitslae nie die alfa en die omega sal wees nie.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 18:58
  100. avatar
    #129 Rugbyman

    Kom ons almal gaan kyk die 8uur movie liewer… of ons kan wonder hoekom AB, quintin, faf en die manne nou skielik kan bat maar in die T20 wc nie kon hond haaraf maak nie… ons krieket maak my naar!

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 18:54
  101. avatar
    #128 Rugbyman

    @akw: ongelukkig het dit al… een woord: Bosveldpa

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 18:53
  102. avatar
    #127 Skoorsteen

    @akw: Kyk 68. Wou net seker maak wat jy met fin hulp bedoel. Neem aan dit is nou uitgeklaar

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 18:52
  103. avatar
    #126 akw

    @Bere007: Dit is afkomstig van kleingeestige mense. Kan egter nie onthou dat daai aanmerking al ooit van Affie manne af op die blog gekom het nie.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 18:39
  104. avatar
    #125 Bere007

    @akw …. Onthou die posduif is partymaal stadig met die pos…..Hoe verklaar jy dan die ” Boland ” opmerkings op die blog en langs die veld?

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 18:33
  105. avatar
    #124 akw

    @AffieOuer: Dit lyk my die ander manne luister nie so lekker nie…. :wink:

    En die hele storie is eintlik al holrug gery.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 18:26
  106. avatar
    #123 Bere007

    @AffieOuer Dankie Dominee
    Neem asb net kennis dat daar GEEN verskil is tussen enige seuns in Affies,Menlo, Garsies of wie ook al se koshuise/skole is nie…… Hulle is almal net seuns wat daarvan hou om hul sport/talente te beoefen…….ongelukkig verstaan baie mense nog nie hierdie beginsel nie en dit is waar die jaloesie en nydigheid inkom……kom ons wees ook maar eerlik met mekaar dat hierdie hele Affies/Garsies palawer net oor een persoon se ego gegaan het…..Geluk aan al die wenners ….jammer vir die verloorders….. Sterkte vir die volgende week se wedstryde !

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 18:23
  107. avatar
    #122 AffieOuer

    @akw: noted en die rede vir my post by 74!

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 18:16
  108. avatar
    #121 AffieOuer

    @Rugbyman: geluk met julle wen! Dit bou lekker op – ons het vlgde naweek n blaaskansie en gaan beslis langs die veld wees om Garsies vs Monnas te kyk! Mag rugby seevier! Hopenlik erens in al die debatvoering dring dit tot mense deur dat daar n regte en n verkeerde manier is om te ondersteun. Miskien moet ons weer daai rugbygebed v ruggas plaas en mense herhinner waaroor dit eintlik gaan. Ek dink die wenmotief word soms te hard gedryf en saam tree die dr Frankensteins op die voorgrond :roll:

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 18:15
  109. avatar
    #120 akw

    @AffieOuer: Gaan kyk gerus na post 21 en 60 op hierdie thread, dis waar die Affie ding weer begin het. Albei posts deur trotse Affie manne.

    Ons weet wat ons weet, niks ongelooflik of sappigs nie. Maar as die saak onaangeraak moet bly sal dit help as julle nie die hele tyd die koei se geraamte uit die put grawe nie.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 18:14
  110. avatar
    #119 Rugbyman

    @AffieOuer: weet rerig nie hoe die storie nou weer gedraai het tot waar ons nou trek nie… ek was ontsteld oor insidente in die garsfontein vs eldoraigne game buite die 4 lyne… bloues het strooi gepraat en toe antwoord verskeie mense hom en dinge eskaleer toe nou weer tot op die punt… ai…

    Net laastens… Ons hemelse Vader is ook by ons skool in beheer en nie net by affies nie Hy is orals in beheer en daarom skaam ek my nog meer vir volwassenes wat kinders sleg sê, vloek en skel…

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 18:05
  111. avatar
    #118 AffieOuer

    Goed kom ons sê wat julle almal WIL HOOR:
    1. Affies gee ongelooflike beurse – magtig dis so fantasties dat die helfte van die pappas Land Cruisers kan bekostig
    2. Ja ons is bang om teen die ander skole in Pretoria mee te ding so ons meet ons maar aan PRG, Boishaai en wie anders by Wildeklawer of St Johns teen ons te staan te kom!

    Dit wil vir my voorkom of ‘n storie nie einde het as daar nie iets sappigs uit dit kan spruit nie, dus gaan nou bos op die post en bespreek vir Affies vir nog 1000 posts na hartelus.

    Wat ek wel weet is
    1. die son sal more steeds skyn (ja ook oor Affies want dis gelukkig in ons Vader se hand en genadiglik nie in kleingeestige individue nie)
    2. Affies bestaan nagenoeg al 96 jaar en het al meer storms deurstaan as n debat oor beurse en keuses wat ons maak
    3. Ons is ‘n trotse skool met trotse tradisies met ‘n passie om geheel en gebalanseerde seuns die toekoms in te stuur
    4. Geliefd of gehaat, by Affies sal daar lig wees want ons Hemelse Vader is aan die stuur. :-D :-D :-D

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 17:58
  112. avatar
    #117 Skoorsteen

    @Hanswors: I pad woordvoorspelling!? Maar wat van klub 600. Gee hulle die beurse?

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 17:51
  113. avatar
    #116 Hanswors

    Skoorsteen ek ken nie vir Kobus nie……het Klub 600 hom gehelp?

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 17:45
  114. avatar
    #115 Skoorsteen

    @Hanswors: Wat van Kobus 600?

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 17:38
  115. avatar
    #114 Skopgraaf243

    Hoogste bome vat maar net meer wind… 8-O

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 17:23
  116. avatar
    #113 Hanswors

    Manne kom ons flous mekaar nou nie hier nie ja Affies gee nie beurse nie maar …wat van Klub 600 ?

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 17:16
  117. avatar
    #112 4×4

    @Skoorsteen: Daar word gewoonlik gesê dat mens altyd moet let op jou vyand se optrede en hier respekteer ek ‘n man soos Murrayfield wat ‘n maatskappy verteenwoordig wat eksklusief verbonde is aan menlo maar tog ook as agent optree namens baie Affie Seuns, dus sou ek dink dat hy in die beste posisie is om beurse by Affies te kan beaam, omdat hy met die spreekwoordelike room van die room by Affies werk.

    Dit sal ook deur hom as verteenwoordig van ‘n maatskappy wat eksklusief by Menlo betrokke is, mbt werwing, genoeg ammunisie gee om affies uit die water te kan skiet, maar as hy op ‘n openbare blog soos die beken dat hy bewus is dat Affies nie beurse gee nie….dink ek dit is ‘n betroubare objektiewe opinies.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 16:44
  118. avatar
    #111 4×4

    @Djou@Garsie gees: Ek dink nie daarvan hoef debatte gevoer te word oor enige redes nie. Ons seuns, en glo ek dit is nie beperk tot Affies nie, word geleer om hulle onderwysers en meerders se beluite te aanvaar en dit is tog die basis van dissipline. Die seuns het niks te doen met die besluite van die Hoof en Beheerliggaam nie, en dus om na Affies te verwys is feitlik verkeerd.

    2014 was nie ‘n goeie jaar vir Affies nie, en was die besluit heel moontlik geneem om affies van verdere vernedering te spaar, gesien in die lig dat hulle redelik pakslae by Paarl Gim en Monnas gekry het….en dit is myns insiens die rede.

    Is ek skaam op die kritiek wat Dr. Edwards en die BL geneem het…..need, ek respekteer die besluit of ek daarmee saamstem of nie want wat se boodskap uit ‘need opvoedkundige oogpunt sal jy aan jou kind stuur as jy as ouer elke besluit wat deur die BL en of Hoof gemaak word bevraagteken….my boodskap aan my seuns is om eerder verkeerd te wees as wat jy in gehoor saam is……

    Myns insiens is Garsies Rugby al lankal verby daai issue, en is ek ‘n pro voorstaander dat skole rugby gespeel moet word teem skole in ander bonde, dit bevorder onderlinge samesyn onder skoliere en word die allerbelangrike egos van papas om net te kan verkondig dat hulle skool spanne die beste in pta is, tot nadeel van die kinders, ook uit die weg geruim.

    Ek vertrou dat Garsies ook nou gevestig is om teen die beste van die beste te kan meeding….en myns insiens is die beste van die beste die Kaapse Skole (as gemiddelde in ag geneem word), ‘n feit wat tot die Noord Suid Kompitisie bevestig word.

    Dus aan al die ouers wat wonder hoekom Affies nie teen Garsies en/of Menlo wil rugby speel nie, fabriseer julle eie stories, vertel julle eie stories, verlustig jou in jou eie stories. ….op die ou end van die dag gee ons werklik nie om oor die sepie wat jy skryf nie…..maar geniet ons dit om Garsies rugby ook te kyk…want hulle speel pragtige rugby…..net soos ons Affies seuns……

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 16:36
  119. avatar
    #110 Garsie gees

    @beet: @Skoorsteen: In die geval het die ouers nie gekwalifiseer vir departementele subsidie nie, hulle het slegs gevoel dat die skoolgelde teveel was en dat hulle adisionele vervoer kostes sou moes aangaan om die kind by die skool te kry, hulle het gevoel dat hul kind dieselfde onderrig by hul lokale skool kon kry daarom is die offer gemaak.

    Verstaan my mooi ek het geen probleem daarmee nie ,dit gebeur seersekerlik in al die groot skole in Pretoria in een of ander vorm, probleem is net sommige erken dit en ander ontken dit.
    Daar is ouers wat sulke offers aanvaar en ek het daarmee ook nie n probleem nie solank dit altyd gedoen word tot voordeel van die kind en sy ontwikkeling.
    @4×4: Dankie vir dit wat julle vir julle seuns doen ek hoop ander skole neem kennis en doen julle na.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 16:35
  120. avatar
    #109 4×4

    @Djou: Ek dink nie daarvan hoef debatte gevoer te word oor enige redes nie. Ons seuns, en glo ek dit is nie beperk tot Affies nie, word geleer om hulle onderwysers en meerders se beluite te aanvaar en dit is tog die basis van dissipline. Die seuns het niks te doen met die besluite van die Hoof en Beheerliggaam nie, en dus om na Affies te verwys is feitlik verkeerd.

    2014 was nie ‘n goeie jaar vir Affies nie, en was die besluit heel moontlik geneem om affies van verdere vernedering te spaar, gesien in die lig dat hulle redelik pakslae by Paarl Gim en Monnas gekry het….en dit is myns insiens die rede.

    Is ek skaam op die kritiek wat Dr. Edwards en die BL geneem het…..need, ek respekteer die besluit of ek daarmee saamstem of nie want wat se boodskap uit ‘need opvoedkundige oogpunt sal jy aan jou kind stuur as jy as ouer elke besluit wat deur die BL en of Hoof gemaak word bevraagteken….my boodskap aan my seuns is om eerder verkeerd te wees as wat jy in gehoor saam is……

    Myns insiens is Garsies Rugby al lankal verby daai issue, en is ek ‘n pro voorstaander dat skole rugby gespeel moet word teem skole in ander bonde, dit bevorder onderlinge samesyn onder skoliere en word die allerbelangrike egos van papas om net te kan verkondig dat hulle skool spanne die beste in pta is, tot nadeel van die kinders, ook uit die weg geruim.

    Ek vertrou dat Garsies ook nou gevestig is om teen die beste van die beste te kan meeding….en myns insiens is die beste van die beste die Kaapse Skole (as gemiddelde in ag geneem word), ‘n feit wat tot die Noord Suid Kompitisie bevestig word.

    Dus aan al die ouers wat wonder hoekom Affies nie teen Garsies en/of Menlo wil rugby speel nie, fabriseer julle eie stories, vertel julle eie stories, verlustig jou in jou eie stories. ….op die ou end van die dag gee ons werklik nie om oor die sepie wat jy skryf nie…..maar geniet ons dit om Garsies rugby ook te kyk…want hulle speel pragtige rugby…..net soos ons Affies seuns……

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 16:27
  121. avatar
    #108 Skoorsteen

    @4×4: So, kan ons dit nou finaal agter ons sit dat Affies nie beurse gee en nie spelers Koop nie? Ek dink dit is nou heel duidelik.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 16:11
  122. avatar
    #107 4×4

    @Garsie gees: Is dit ‘n hipotetiese Stelling? Sover my kennis strek is Affies ‘n publieke skool welke gereguleer word deur die Skole wet. …dus sal daar ook subsidie van toepassing wees vanaf Staatsweë….my ervaring is dat Dr. Edwards elke jaar met open dae klem lê op die subsidie aan minder bevoorregd e kinders….en ons as ouers is trots en baie dankbaar om die geleentheid gegun te word om seuns uit kinderhuise by te staan, of die seuns wat vir die E-span speel wie se tokse foos is by te staan en nuwe tokse te koop omdat sy pa dit nie kan bekostig nie…..en daar wil EK vir elke Pa dankie sê dat hy ons toelaat om tokse vir sy seun te kan koop, ons doen dit nie om hom te verneder nie, maar uit dankbaarheid omdat hy as Hoof van sy gesin ons die voorreg gun om sy seun by te staan.

    Dus in opsomming Affies jaag nie trofee na nie en ons as Affies Ouers word nie gedefinieer deur trofees in die kas nie, maar eerder deur wat ons in kinders se lewens kan inbou, selfs al is dit iets klein soos ‘n paar tokse aan ‘n kind in die E-span.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 15:59
  123. avatar
    #106 4×4

    @AbsolutMenlo: Ek is oor die vingers getik deur AffieOuer en besef dat my snedige aanmerkings jeens jou ongevraagd is en tender ek derhalwe my onvoorwaardelike verskonings….in die selfde asem wil EK menlo geluk wens met hulle wen teen Centurion, julle seisoen is back on track.

    @Vyfster: Baie geluk met julle wen oor Jeppe, dit is ‘n groot wen.

    @Rugbyman geluk met Garsies se wen oor Eldo.

    Dan algemeen: Elke kind hoort in die skool van sy of haar keuse. Aanvaar dat nie alle seuns se keuse affies, menlo, Garsies of Kloof sal wees nie, maar dit is hulle keuse dus ondersteun die seuns en hulle skole wen of verloor….

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 15:46
  124. avatar
    #105 TW BOSS

    @RnR: Great stuff RnR ek het langs jul gesit en dit ook gesien , maar ons hoek was beter as die lynregter sin . Ons ouers is net so passie vol soos julle sin en as jou seun vir jou van die veld af wys om stil te bly oor n Ref se call dan voel jy bad soos myne vir my Saterdag teen HTS gewys het? . Eldo was goed op die dag , maar seker jy gaan saam stem dat Grassies baie meer ongedwonge foute gemaak het . Heelagter te tyd saam en bal verloor sonder druk , flyhalf mis drop goal na try reg voor die pale en plaas daarvan om te stel skop ens ( Afrigters moes BD gewees het). All in good spirit , kom ons praat oor die goeie rugby wat voorle. My geld op Affies as no 1 , natuurlik support ek my skool ook ?

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 15:11
  125. avatar
    #104 beet

    @Garsie gees: Isn’t the different that one is conditional and the other is unconditional.

    You award financial help on the basis of assessing how much parents can afford to pay.

    You give a bursary purely on achievement or ability of the student irrespective of what the parents can afford to contribute.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 15:07
  126. avatar
    #103 Skoorsteen

    @Garsie gees: is dit nie n departmentele subsidie waarvoor enige behoeftige leerder kan aansoek doen nie. Neem aan dit waarvan jy praat het niks met Koshuis, Vervoer ens te doen nie?

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 14:51
  127. avatar
    #102 Ringo

    @Vyfster: Well deserved win for the men from Tzaneen hope you chaps had a safe trip home. If you watched the game which I did not cause I was late was told the clear obvious better team on the field won. Maybe this the shot of humble pie the boys needed good game and nice intiative from the Lions to give school boys the opportunity to run out on tge Park. Hardwork beats talent 9 times out 10. The more you practice the lucky you get

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 14:46
  128. avatar
    #101 tzavosky

    @Djou: Ok, ek verstaan nou beter wat jy wou sê. Dis waar, ja, dat daar outjies was wat eers op hoërskool begin speel het – “trek en stoot”-faktore wat ‘n rol speel.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 14:41
  129. avatar
    #100 Garsie gees

    @Skoorsteen: Affies wil n seun he wat goed rugby speel. Die ouer kan nie Affies se skoolgeld bekostig nie. Affies neem die ouer se finansiele posisie en inkomste in ag maak n aanbod dat die seun dieselfde bedrag betaal as wat hy by sy naaste skool sou betaal het.
    As Affies se skoolgeld R2600.00 per maand is en die skool naaste aan die seun se skoolgeld is R750.00 dan word die seun mos gesubsidieer vir die verskil.
    Dit is die subsidie, finansiele hulp waarna hierbo verwys word.
    Nou is die vraag; is dit nie dieselfde as n gedeeltelike beurs nie?

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 14:25
  130. avatar
    #99 Djou

    @Skoorsteen: Sien my verduideliking – nommer 87 hierbo! Dit is waarna akw verwys.
    En natuurlik het ons die bewyse en dit is gestaaf.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 14:15
  131. avatar
    #98 Djou

    @tzavosky: Dit is seuns waar rugby nie hul eerste liefde was nie. Maar ek is ook bewus van seuns in BV wat voorheen nie rugby gespeel het nie, maar in die hoërskool wel begin speel het.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 14:14
  132. avatar
    #97 Skoorsteen

    @akw: Ek dink my moet finansiele hulp meer verduidelik want in die konteks van jou post blyk dit dat Affies spellers Koop?beurse aanbied? Wat bedoel jy regtig? Of was dit net sommer n lukrake stelling? Ek weet Rugbyman het vroeer ook verwys na Affies wat spelers koop maar hy kon dit nooit staaf nie. Verduidelik asb

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 14:09
  133. avatar
    #96 tzavosky

    @Djou: Nie kritiek nie, maar jou stelling van “seuns wat nie rugby gespeel het nie” val effe vreemd op die oor. Die meeste van daai outjies het wel vir hul onderskeie laerskole gespeel.

    Ek dink wat BV doen is om hulle die geleentheid te gee om op hoërskool ook te speel en verder te ontwikkel, maar nou raak ek aan ‘n heeltemal ander debat – die een oor toelatingsbeleide van skole.

    Gister sit en kyk ek hoe BV se hoofseun (een van daai wat “nie rugby gespeel” het nie) as plaasvervanger opkom en sy man deeglik staan teen die veelbesproke Jeppe senterpaar. Daai man is die geleentheid gegun om in meer as een opsig as mens te ontwikkel, en ek dink die BV kollektief is meer trots op so-iets as ‘n eenmalige wen oor Jeppe.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 13:33
  134. avatar
    #95 Djou

    @RnR: Jou verskoning is aanvaar!

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 12:29
  135. avatar
    #94 RnR

    @Wonder: Ek vra dan nederig omverskoning vir my sarkasme. Ek is glad nie suur nie eintlik baie trots op ons seuns.
    Ek sou net graag wou he dat n neutrale lynregter die vlagman moes wees.
    In my oorspronklike post het ek oor die vlagman gepraat en oor Garsfontein se gameplan, ek het die vlagman se 1 beslissing sterk veroordeel in die hoekkie waar hy die lynstaan aan Gars gegee het en nie aan Eldo nie nadat dit deur n Garsie se hand afkom.
    Garsfontein is n topklas span en verdien om in die semis te speel. Jammer oor die DvD episode dit was maar met tong in die kies gese en nie bedoel om ou wonde oop te krap nie, ek wou nog smiley faces insit.
    Die optrede was ouers op die pawiljoen kan ek geen kommentaar oor lewer nie, daar waar ek gesit het het die hele pawiljoen vir Eldo geskree.

    Sterkte vir al die spanne en baie geluk Ben Vorster

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 12:27
  136. avatar
    #93 Affiedorp

    @jakes: Ek sien daar is n paar spanne wat WK gaan speel wat groot oorwinnings behaal het. Behalwe vir Grey en AFFIES wen MONNAS met 34, BoisH met 46 en Stellenberg met 73.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 12:19
  137. avatar
    #92 Djou

    @Playa: Yea, and the Queens one as well.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 12:13
  138. avatar
    #91 Playa

    @Vyfster: Definitely didn’t see DP beating Grey….just as I didn’t see Ben Vorster getting one over Jeppe.Well done to the boys.Weekend of upsets indeed.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 12:03
  139. avatar
    #90 akw

    @Skoorsteen: Ek gaan sukkel om finansieele hulp eenvoudiger te verduidelik.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 12:01
  140. avatar
    #89 Djou

    Kry klaar hoendervleis vir Grey vs Affies!
    En kan steeds nie glo Daniel Pienaar het vir Grey PE geklop nie!

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 11:59
  141. avatar
    #88 Djou

    @Predator: Mooi man!

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 11:58
  142. avatar
    #87 Djou

    @Skoorsteen: Dink akw slap nog.
    Maar dit is ‘n blogger wie se seun ‘n “subsidie” deur Affies aangebied is indien hy Affies toe sou gaan. Die seun het uiteindelik gekies om nie te gaan nie. Maar daar is vele ander sodanige voorbeelde wat ook reeds op die blog uitgewys is.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 11:58
  143. avatar
    #86 Predator

    PUNT 10 – WORCESTOR GIM 3 . Punt Hoerskool van Mosselbaai klop die hoogs aangeskrewe Worcestor Gim in n baie harde game van give & take. Loskop van Punt Robert Pace mors met die vaskop van WG maar moes die veld verlaat met n bobeen besering. Dit vat 3 maane om hom plat te trek en hy storm elke keer maklik oor die voordeellyn. Punt se 7 flank Jean Bailey speel n monster game en verdedig baie goed deur die hele game. W G se losskakel het goed geskop maar die agterlyn kon nie afrond nie. WG wen 70% van die lynstane maar kon die besit nie in punte omsit nie.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 11:51
  144. avatar
    #85 Skoorsteen

    @akw: Wat presides bedoel my met finansiele hulp. Verduidelik asb sodat daar nie verwarring is nie

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 11:47
  145. avatar
    #84 Djou

    @RnR: Waarom beledig jy jul seuns se vermoëns so!
    Deur te beweer dat indien Garsies met 7’s rugby teen ander skole gaan verloor impliseer jy dat Eldo’s verder sou verloor indien Garsies vyftiemanrugby sou speel.
    Dan oor die vlagman. Sover ek weet is die wedstryde by HTS Middelburg gespeel en moes hulle die reelings tref. En indien ‘n skeidsregter of grensregter nie opdaag nie, moet almal instem tot die plaasvervanger. So Eldo’s en Garsfontein moes instem.
    Nou, ek hoop nie jy beweer dat die persoon oneerlik was nie, want indien dit die geval is, is dit bitter gevaarlik.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 11:46
  146. avatar
    #83 Djou

    @Vyfster: Wow, baie geluk. Dit is ‘n massiewe wen. Ek dink ander skole kan by BV gaan leer hoe om spelers te maak van seuns wat nie rugby gespeel het nie.
    Geniet dit!

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 11:32
  147. avatar
    #82 Djou

    @AffieOuer: Soos Rugbyman stem ek met jou saam.
    En hy is ook reg dat dit gewoonlik ‘n Affieblogger is wat dit ophaal.
    Maar daar is een ding wat nie gelos kan word nie.
    Jy is reg, Affies hoef nie hul keuses te verduidelik nie.
    Maar Affies het ongelukkig gekies om hul keuses te verduidelik.
    En die verduidelikings is ongelukkig nie op die waarheid gegrond nie.
    En dit is wat die debat veroorsaak.
    Die maklike roete is vertel bloot die waarheid – en dan is dit “gesettle” en die debat is verby.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 11:27
  148. avatar
    #81 Wonder

    @RnR: Ek het jou die geleentheid gegee om te verduidelik maar toe besluit jy om eerder sarkasties te wees.
    Seker maar omdat jy suur is oor Eldo verloor het. Niemand hou van verloor nie maar nie nodig om nonsens te praat nie.

    Ek was by die game en dink nie die lynregter se optrede sou die uitslag verander nie.

    Wat noem jy jou DVD? Amper gewen? Verloor oor die vlagman?

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 11:02
  149. avatar
    #80 Skoorsteen

    @akw: @akw: Kan jay asb “die finansiele hulp” what Affies aanbied volgens jou verduidelik. Suggereer my nou dat Affies Koop of beurse aanbied. Laat week asb

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 10:59
  150. avatar
    #79 AffieOuer

    @jakes: 7 Mei

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 09:39
  151. avatar
    #78 jakes

    @AbsolutMenlo: dankie ja dit klink my dit was ‘n riller. Ek kom ongelukkig nie daar wees nie so al die aksie gemis.Jy praat so van die telbord wat verkeerd was. Ek was nou al by paar skolewedstryde die jaar waar die tellinghouers heeltemal aan die slaap is of nie kan tel nie of nie weet hoe die scores werk nie. Dit kan ‘ n penarie ontaard as scores so close is, jy skop die bal oor, ouers dink hulle span het gewen net om uit te vind hulle het nie, want die scoreboard was verkeerd. Skole sal bietjie na hul tellinghouers ook moet aandag gee :oops: :roll:

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 09:30
  152. avatar
    #77 Rugbyman

    @AffieOuer: Jy is reg dit is wat dit is en ek glo jou bedoelinge is edel… ongelukkig het een van jou eie dit weer opgebring en dan sal daar retaliation wees… Dis juis oor ons die rugby geniet dat gister se optrede teenoor ons seuns my ontstel!

    Geluk met julle wenne oor diamantveld! Julle moes goeie rugby gespeel het om by daai telling uit te kom!

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 09:25
  153. avatar
    #76 jakes

    @AffieOuer: so na Grey college se results gekyk, jy is reg. Hulle het ook nie veel kompetisie gehad laaste 2 weke nie. Wanneer speel Grey College / Affies?

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 09:24
  154. avatar
    #75 AbsolutMenlo

    @jakes: Baie geluk @jakes julle het verdien om te wen. Hat’s off vir HTS wat nooit gaan lê het nie. Julle was lekker bekommerd met die telbord verkeerdelik op 22 – 21 voor HTS se finale doelskop. :mrgreen:
    HTS 10 gaan sy skop tegniek moet verander…het hom baie jammer gekry na doelskop afstorm.
    Sien uit na die wedstryde Saterdag…Sterkte!

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 09:18
  155. avatar
    #74 AffieOuer

    Aan my mede Affie bloggers – manne kom ons as Affies raak nie langer in debate betrokke oor hoekom Affies vs Garsfontein nie op die rugbyveld plaasvind nie. Sê niks, dan is daar niks om te sê nie. Die onnodige debatte oor hierdie holrug geryde onderwerp verdien nie verdere gesprekvoering nie. “It is what it is” en ons hoef nie ons keuses te verduidelik of te bespreek nie. Kom ons geniet ons rugby en waardeer ons seuns se talent – dit is genoeg!

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 09:13
  156. avatar
    #73 Garsie gees

    @Affiedorp: Wil net weet hoe ” steel ” mens n game?
    My definisie is as jy in die 8ste minuut van beseringstyd n drie druk of n strafdoel behaal om die game te wen.
    Dit het defnitief nie gister gebeur nie.
    Die uitslag was volgens my al vyf minute voor die einde duidelik.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 09:13
  157. avatar
    #72 Garsie gees

    @Rugbyman: Die gebeure hierbo is hartseer, ek dink dit het n baie groot invloed op die seuns se gemoeds toestand op die veld.
    In van die junior games het dieselfde gebeur. Op n stadium het een van die Eldo seuns na van die ondersteuners langs die veld gekyk en net sy kop geskud.
    Besef ouers wat heeltyd opmerkings teenoor skeidsregters en spelers maak nie dat hulle hul eie span benadeel met hul optrede nie.
    Na die wedstryd kon duidelik gesien word dat die seuns mekaar ken en vriendskappe is dadelik hervat.
    Ten minste respekteer die seuns mekaar en het na die game het hulle vrede met die uitslag.

    Well done Garsies met julle 4/4 wenne vandag.
    Ek moet ook die Garsie ouers komplimenteer met hulle ondersteuning en gedrag.
    Dis n fees om n Garsie te wees.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 09:05
  158. avatar
    #71 AffieOuer

    @jakes: jakes moenie dat die telling jou bluf nie. Diamantveld was goeie kompetisie op die dag. Dit was n harde game waar Diamantveld ons laat werk het vir elke punt.
    As jy na Grey se opbou kyk dan geld dit seker ook vir hulle?

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 08:49
  159. avatar
    #70 jakes

    Another big win for Affies this weekend. They did not really have any competition the last two weeks. I wonder if it is good for their preperation against schools like Grey college?

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 08:31
  160. avatar
    #69 jakes

    Well done EG JANSEN dat julle die een deurgetrek het. Ek het geweet HTS Middelburg gaan hard wees en die telling wys so. Die Tuks kompetisie seker een van die hardste skolerugby kompetisies in SA. Top 8 baie harde games gewees gister. Nou vinnig herstel en sterkte vir semis volgende week

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 08:27
  161. avatar
    #68 akw

    @bloues: Kan julle asseblief net ooreenstem met watter verskoning julle gaan gebruik.

    Eers was dit Garsies wat koop, ons weet nou almal dat Affies ook finansieele steun bied aan Gr 7 seuns.

    Toe was dit die hoeveelheid spanne, maar gister speel julle teen ‘n skool met 8 spanne.

    Nou is dit die kommentaar en optrede van Garsies…. Terwyl jy glad nie by die wedstryd was nie.

    Dis verwarrend as julle so rondspring met julle regverdigings – kies een en maak of dit die regte een is asseblief.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 08:23
  162. avatar
    #67 Rugbyman

    @kosie: Nee koos jy was nog nooit nie want jy weet ons werk net met kinders! Ons seuns het ook pelle in die eldoraigne span en ek het respek vir die manier waarop julle seuns gespeel het! Dis jammer vir die sakies buite die 4 lyne…

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 08:09
  163. avatar
    #66 kosie

    @Rugbyman: Klink my dit was goed dat ek nie by gister se game was nie.

    Jy is reg, dit gaan oir kinders se games en nie oor die ouers nie. Jy was nig nooit beledigend teenoor n ander skool nie. Hopelik kan dieselfde van my gese word.

    Ons seun praat net met respek oor ander skole se seuns. My seun het nou pelle van verskeie skole en almal respekteer mekaar. Hoekom nie ook die ouers nie.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 08:06
  164. avatar
    #65 Rugbyman

    @Vyfster: baie, baie geluk met julle oorwinning!!!!

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 07:53
  165. avatar
    #64 Rugbyman

    @bloues: Tipe antwoorde? Ons is keelvol daarvoor om dit tipe opmerkings te hoor***! Dis elke keer se storie teen hulle! Keur jy dus hulle optrede goed? Indien wel spreek dit boekdele van jou mentaliteit!

    Dit is vir my onaanvaarbaar dat ouers en afrigters skoolseuns op n rugbyveld op so manier aanvat. As affies nie teen garsfontein wil speel oor ons opstaan vir ons seuns nie sal die 2 skole nooit weer teen mekaar speel nie! Ag en moet jouself nou nie vly deur te dink dat ons wakker lê oor ons nie teen affies speel nie! Wou maar nog altyd net die ware redes weet hoekom julle nie teen ons rugby speel nie maar wel al die ander sportsoorte… en soos jy tereg sê dis nie die 28 spanne nie…

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 07:46
  166. avatar
    #63 Affiedorp

    @Vyfster: Baie geluk aan BV. Ek koni glo wat el hoor nie. Dit was n groot wen gewees.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 07:42
  167. avatar
    #62 kosie

    @tzavosky: Dankie vir die terugvoer en nogmaals geluk met die prag oorwinning.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 07:38
  168. avatar
    #61 Grasshopper

    @Vyfster: I was shocked by a few results today, DP win over Grey PE, Hilton beating Kearsney, Boishaai trouncing Bishops, Brandwag cruising past Marlow and of course your teams win. I too loved the Lions win over the Stormers, ably led by Glenwood Old Boy Warren Whiteley. If he isn’t in the Bok captaincy mix, even as a flank, then the selectors are plain dumb. He was everywhere last night. Yes, he gave away a few penalties but just watch the little things he did. Al Coetzee just needs to pick the squad from those 2 sides…Mostert was immense again too. For me he outplayed PSDT.

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 06:06
  169. avatar
    #60 bloues

    @Rugbyman: dit is oor sulke tipe antwoorde en optrede hoekom Affies nie teen Garsfontein wil speel nie – sies man !!!

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 05:10
  170. avatar
    #59 Vyfster

    @Grassy, Kosie, Randy and all: Thanx guys, it was wondrous to behold, so I had to celebrate a bit first….lol…. I even got to meet the famous @Tzavosky for the first time in person….and his summary is spot on.

    Jeppe did try too many fancy backflip passes etc, but they’ll bounce back.

    I am very proud of the team…well done guys..please allow me to also thanx the coaches and managers…. Andre, Hein and @Archie….julle manne doen uitstekende werk!

    @kosie, Rugbyman et al: lyk my die vonke het gespat op Middelburg….Geluk Garsies, EG….sorry Eldo’s en HTSM….klink of dit taai wedstryde was!

    @Playa: well called, you were right about Queens/Selborne. i was wrong….but did you or anyone else foresaw Grey PE losing to Daniel Pienaar?…wow, well done to DP….I must say I was not that impressed by Grey against Paul Roos, but I really thought they would win easily.

    Go vossies!!! a KES/Jeppe double this year, a wonderful stadium and my beloved Lions also winning (albeit stuttering)….a truly memorable day for me :wink:

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 02:13
  171. avatar
    #58 QC2000

    Great win for qc, thoroughly deser
    ved. 2nd team also won by 19 points. Very proud old Queen Ian, as all of us are. No 8 of qc was outstanding

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 01:32
  172. avatar
    #57 Rugbyman

    @Affiedorp: Jou eldo vriend kla verniet… ek dink 5 driee teen 3 vertel die storie… ek dink ook as eldos opdraf met die regte attitude en minder op die ref fokus sal dinge beter gaan… Al 3 hul driee is van garsies se foute af gedruk…

    Ek wil graag melding maak van die eldoraigne seuns… hulle het hul harte uit gespeel in n klip harde skole game! ***
    Ek wil ook dan geluk sê aan garsies se o14 tot o16 span wat al drie vir eldoraigne gewen het!

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 00:19
  173. avatar
    #56 Rugbyman

    @RnR: Ek het net dankie gesê vir die game maar nou het jy dan die vloer oopgemaak…

    Miskien moet jy begin by julle afrigtingspan wat van die afskop af op die ref gegil het ***… ***

    Dalk as julle afrigters minder op die refs skree en tekere gaan sal julle wen… die garsfontein man wat op die vlag was, was bloot op die vlag omdat daar niemand anders was nie! Hy is nie deur die unie aangestel nie en mag niks uitwys nie juis om daai rede…

    ***

    Julle span het baie goed gespeel, ***! Die bal was skaars afgeskop toe begin die ***! Dalk is dit juis die rede hoekom julle verloor het! Ek hoop voorwaar ons kry mekaar weer, want die keer sal die garsie seuns geen morivering nodig hê nie ***
    ***

    Snaaks dat jy geensins melding maak van die drie wat ons net na halftyd gedruk het en toe om een of ander duistere rede nie toegeken is nie…

    Soos ek sê ek hoop ons sien mekaar weer…

    Well done garsie forwards… julle het in die 2de helfte eldos se pak gebêre!

    ReplyReply
    17 April, 2016 at 00:11
  174. avatar
    #55 Skopgraaf243

    Saterday 23rd April 2016
    Highlights for KES easter festival
    SS208, 1:30pm

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 23:48
  175. avatar
    #54 tzavosky

    @kosie: Ek dink Vyfster-hulle hang nog daar in die biertuin of iewers rond!

    Boontoe sê jy as BV Jeppe se blitse in toom kan hou, het hulle ‘n kans – ek dink dit was net mooi andersom. Jeppe was baie selde regtig in die wedstryd, en dan het hulle belowende bewegings met mislukte Sonnybill aangeë laat verlore gaan. BV het hulle lynstane ontwrig en by tye hulle ook gedomineer by die afbreekpunte.

    Aan die spits was BV se 7-flank, wat ‘n bars gespeel het en Jeppe probleme besorg het met die bal in die hand (die openingsdrie baie maklik laat lyk). BV se losskakel was uitstekend met baie goeie lynskoppe wat Jeppe op die agtervoet gehou het, en hy was dodelik pale toe – ek dink nie hy het een skop verbrou nie. Maar in werklikheid was dit ‘n uitstekende spanvertoning met goeie verdediging wat Jeppe min speelruimte gegee het.

    En ek dink die tellling vlei Jeppe ‘n bietjie – een sagte drie toe BV se heelagter geval het en nie ‘n deurgskopte bal onder beheer kon kry nie, en by ‘n ander geleentheid het dit van waar ek gesit het gelyk of ‘n BV speler ‘n deurgeskopte bal in die doelgebied toe geval het, maar die ref het beslis hy het aangeslaan toe die bal van daar af vorentoe spat.

    In elk geval, ek dink dis ‘n dag wat die seuns nie sal vergeet nie.

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 23:10
  176. avatar
    #53 Big Mac

    @Archie: @Archie: Yes, well done. Maybe our boys were beginning to believe all the hype about them, so this should bring them right down to earth again. Can’t win ’em all.

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 22:36
  177. avatar
    #52 Affiedorp

    @RnR: My Eldo vriend sê vir my Garsies het die game gesteel. Vlagman blykbaar n Garsies onnie. Drie onder die pale blykbaar n duidelik nock.Twee geelkaart teen eldos. Eish die Eldo manne is kwaad. As dit waar is oor die vlagman dink ek hulle het rede.

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 21:54
  178. avatar
    #51 RnR

    @Wonder: Welkom Wonder, nou “wonder” ek waar kom jy vandaan?

    Die probleem is, is dat daar neutrale/unie skeidsregters moet wees tydens 1ste span wedstryde punt klaar en verby. As jy meer wil sien of “wonder” hoekom ek so se gaan neem die DvD uit van die game by n Video Den in die ooste van Pta

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 21:39
  179. avatar
    #50 Wyvern

    DP beat Grey???????? Wow!!!

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 19:54
  180. avatar
    #49 Wonder

    @RnR: Gee asb meer inligting rakende die lynregter ? Wat is die probleem ?

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 19:32
  181. avatar
    #48 RnR

    Eldo vs Garsfontein, ek wil begin deur te vra hoe kan n Garsfontein coach n lynregter wees in so n kritieke game? Mnr die lynregter ek hoop jy voel trots op jou vertoning.

    Well done Eldos julle backline het vandag soos stroop geloop.

    Garsfontein as julle 7s wil speel in n 15man game gaan julle pakslae kry later in die seisoen teen die groter honde.

    Baie geluk Garsfontein en sterkte vorentoe

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 19:17
  182. avatar
    #47 Randy

    Geluk Ben Vorster!
    Dink min het julle n kans gegee vandag.

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 19:05
  183. avatar
    #46 kosie

    @Vyfster: Sterretjie geluk met jou span! Goed gedoen Vosies. As jy eendag weer terug is op terra firma, kan jy vir ons so bietjie terugvoer oor die wedstryd gee. :lol:

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 18:58
  184. avatar
    #45 Archie

    Ben Vorster beat Jeppe 34 – 19! Well done boys!!!!

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 18:09
  185. avatar
    #44 Grasshopper

    @Vyfster: you must be stoked dude, great win over Jeppe!

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 17:58
  186. avatar
    #43 Playa

    I recall saying Queens will shock Selborne today.Someone needs to eat their words.Very we’re getting closer to August.

    34-29 to Queens.Well done to ingonyama!

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 16:48
  187. avatar
    #42 AffieOuer

    AFFIES XV 64 vs DIAMANTVELD XV 17 #Result #affiesrugby

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 14:55
  188. avatar
    #41 Pietie Passion

    Enige ander 1ste span uitslae vir Tuks reeks?

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 14:29
  189. avatar
    #40 Pietie Passion

    @Djou: Stem met jou saam, ek wou dit nie noem nie. Ek weet mens gaan deur `n dip soms, maar druk deur, die wiel draai mos maar weer opwaarts. Maar dit was net my mening as `n buitestaander en hoe ek dit opgesom het.

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 14:27
  190. avatar
    #39 Rugbyman

    @kosie: was baie hard gewees soos ons verwag het! Ons het geweet dit gaan baie taai wees!

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 13:38
  191. avatar
    #38 AffieOuer

    AFFIES 3des 62 vs DIAMANTVELD 2des 5 #Result #affiesrugby

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 13:26
  192. avatar
    #37 Djou

    @Pietie Passion: Een van die redes wat jy genome het is die werklike rede, maar nie die een wat jy dink nie. Om ‘n skool ‘n blaaskans te gee????????????? Wanneer jy dit vir daardie rede doen is jy besig afwaarts en dan is dit bitter moeilik om dit om te draai.

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 12:47
  193. avatar
    #36 Djou

    @Rugbyman: Nog ‘n rede waarom Eldoraigne nie in B-afdeling moet speel nie.
    Enige ander tellings?

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 12:45
  194. avatar
    #35 kosie

    @Rugbyman: Geluk Garsies. Ek was nie by die game nie maar klink of dit darem ‘n kompeterende game was.

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 12:25
  195. avatar
    #34 Rugbyman

    Garsies 31 – 22 Eldoraigne… dankie vir n lekker harde game

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 12:23
  196. avatar
    #33 AffieOuer

    AFFIES 4des 64 vs HTS TUINE XV 3 #Result #affiesrugby

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 12:08
  197. avatar
    #32 AffieOuer

    0/16A AFFIES 64 vs DIAMANTVELD 0 #Result #affiesrugby

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 10:49
  198. avatar
    #31 AffieOuer

    0/15A AFFIES 33 vs DIAMANTVELD 0 #Result #affiesrugby

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 09:57
  199. avatar
    #30 AffieOuer

    Eerste tellings in:
    AFFIES 10de 48 – HTS Tuine 2de 3. #Result
    0/14A AFFIES 20 – DIAMANTVELD 10 #Result

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 09:13
  200. avatar
    #29 Djou

    @Cappie: Ag ou Cappie, jou sarkasme en pogings tot beledigings is soos water van ‘n eend se rug af. Maar as dit jou beter laat voel, doen so voort.

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 08:54
  201. avatar
    #28 Pietie Passion

    @Cappie: Waterkloof het in Tuks reeks gespeel tot 2012. En daar is baie stories hoekom hulle onttrek het, soos afstande reis en hulle wil eerder soos Affies ook bet derby`s speel rugby te kompeterend was ens ens ens……. . Ek dink egter dit was omdat hulle swaar begin trek het en meer en meer begin verloor het, en dan meer spesifiek hulle junior spanne daai tyd. Die toekoms het nie so blink gelyk nie, en dit is maar so, as spanne nie goed vaar nie, is dit nie `n goeie advertensie nie, en begin spelers die skool verlaat. Ander skole “werf” dan ook lekker oor daai tyd. Daarom het hulle van die Tuks reeks onttrek. Ek dink dit was beslis `n strategiese besluit om die skool `n blaaskans te gee. :twisted:

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 08:52
  202. avatar
    #27 AffieOuer

    @kosie: y @vyfster sal julle manne bietjie vir ons tellings deurgee asb?

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 06:46
  203. avatar
    #26 kosie

    Sterkte vir alle spanne in die Tuks reeks by HTSM en Rustenburg. Mag almal die dag geniet en geen ernstige beserings opdoen nie.

    ReplyReply
    16 April, 2016 at 06:28
  204. avatar
    #25 Vyfster

    @Kosie; Thanx man, sien baie daarna uit…solank hulle, hul beste probeer is ek happy, maar hulle gaan moet tackle..daar is geen pressure op beide spanne nie, so ek dink bal gaan lustig rondgegooi word……sterkte met jul reuse taak more, die verlede het al telkens gewys dat enigeiets moontlik is, en as die druk voor begin oplaai tydens ‘n uitspeelstryd gebeur vreemde dinge soms….let the games begin…..al 2 ons spanne is underdogs, maar julle het beter kans om te verras, dink ek

    ReplyReply
    15 April, 2016 at 17:58
  205. avatar
    #24 kosie

    @Vyfster: Sterkte vir die Vosies more. As julle daai blitse van Jeppe agterlangs kan in toom hou het julle ‘n kans.

    ReplyReply
    15 April, 2016 at 17:42
  206. avatar
    #23 Wyvern

    Anyone know the kick-off times for the KES and Parktown matches?

    ReplyReply
    15 April, 2016 at 15:39
  207. avatar
    #22 Cappie

    @Cappie: O ja, en Djou het dit darem ook aangekondig. Dankie Djou. Garsfontein is verseker nie net ‘n akademiese skool nie, dis duidelik.

    ReplyReply
    15 April, 2016 at 13:31
  208. avatar
    #21 Cappie

    Baie geluk aan Garsfontein wat Affies uitgestof het met die hokkie. Ek het die nuus op twitter, facebook, rugby, krieket – en jukskei blogs, social media, koerantberigte en persoonlike e-mails gekry. Die posduif het selfs vir my ‘n boodskap uit Hermanus kom aflewer daaroor. Voorwaar ‘n uitstekende prestasie deur Garsfontein. Doen so voort manne.

    ReplyReply
    15 April, 2016 at 13:29
  209. avatar
    #20 Cappie

    Hoekom speel Waterkloof nie in die Tuks reeks nie?

    ReplyReply
    15 April, 2016 at 13:25
  210. avatar
    #19 QC2000

    @Playa: Would love nothing more than that, but somehow I cant see it happening. This side has the making of a good side, but I dont think they have played a game for the full 70 minutes yet. Could be a long day all round. We havent won on reunion for a few years now.

    That ’06 side was fantastic, lost one of their first games to Grey Bloem, their only one that they lost the whole year, at the Grey Pe festival. Grey did not have their best side that year and could have been beaten.

    Anyway let’s hold thumbs for tomorrow

    ReplyReply
    15 April, 2016 at 12:28
  211. avatar
    #18 kosie

    Good luck to all schoolboy rugby teams playing tomorrow. Enjoy the games and may rugby be the ultimate winner on the day.

    @jakes: Sterkte vir julle more. Buiten ‘n opskudding van epidermiese proporsies, kan ek nie sien dat EG dit nie gaan maak nie. Ek sal maar niks sê van die Garsie/Eldo wedstryd nie. My verstand sê een ding en die hart ‘n ander.

    ReplyReply
    15 April, 2016 at 11:36
  212. avatar
    #17 jakes

    Good luck EG Jansen against HTS Middelburg tomorrow. Please keep in your mind what happened in Beeld semis last year when HTS came back, 20 point defecit to win the game. Be prepared so this do not happen again and play to the end :wink:

    ReplyReply
    15 April, 2016 at 10:25
  213. avatar
    #16 Rugger fan

    @Tang: Are we going to meet up at the Bowls Club after the main fixture? Or earlier?

    Would love to meet you at Goldstones this weekend.

    ReplyReply
    15 April, 2016 at 09:07
  214. avatar
    #15 Rugger fan

    @burra: I agree with your calls – but am goign to call the wounded Ville to turn their season around – I am rooting for a great year for DHS in their 150th – but think Ville are ready for a big game now.

    ReplyReply
    15 April, 2016 at 09:06
  215. avatar
    #14 burra

    DHS to record a win against Ville
    College by 20
    Glenwood/House GW by 15
    Clifton/Porties Clifton to win comfortably
    St Charles/Campbell hope campbell comes back victorious :twisted:
    Good luck to all schools. Great weekend of sbr in natal

    ReplyReply
    15 April, 2016 at 08:40
  216. avatar
    #13 Ringo

    @Vyfster: I think we would have to rest the whole backline my good friend .. but Ben Vorster are good so should be an entertaining game…. FNB are generous with us being fourth….. but an unbeaten season would be an incredible achievement and would beat any ranking archived :wink:

    ReplyReply
    15 April, 2016 at 07:20
  217. avatar
    #12 Playa

    @Vyfster: I have a thing for underdogs…going for the favourites hasn’t helped me much in this year’s Superbru :mrgreen:

    ReplyReply
    15 April, 2016 at 07:12
  218. avatar
    #11 Vyfster

    @Playa: nah, Selborne to win close one, methinks….also thinks the KES/Waterkloof as well as Westville /DHS game should be interesting…the 4 games at HTSM will be good especially the Eg jansen/HTSM and Eldo’s/Garsies……still can’t see jansies or Garsies lose , though…..

    ReplyReply
    14 April, 2016 at 21:30
  219. avatar
    #10 4×4

    @Calamari: @Djou: Baie Geluk met die hokkie uitslae….Lyk my daai astrobaan werp al klaar vrugte af.

    ReplyReply
    14 April, 2016 at 18:21
  220. avatar
    #9 Playa

    Queens to ‘shock’ Selborne :mrgreen: – 10 year reunion of the superb QC 2006 1st XV!

    ReplyReply
    14 April, 2016 at 17:30
  221. avatar
    #8 Vyfster

    @Tzavosky: mooi man, ek is daar….ek vat sommer my 6 jarige laaitie saam vir sy eerste proesel superrugby……die manne moet net hulle verdedigingslyne reg he, daardie veld is pitch perfect vir Jeppe se speedsters.
    @Ringo: yeah, i think it’s gonna be very entertaining…..but you shouldn’t peak too soon, maybe you should rest a few to be fresh for that non-event on 6 aug….13 and 8 will do nicely for starters…lol.
    I think we are in for some scintillating running rugby….but your team is really good, I see they are ranked nr 4 now on FNB top 20….hopefully we can stand our ground…..yeah, and then it’s the Lion’s turn to dazzle with their attacking prowess against a good Stormers side….all the ingredients present for a memorable day!

    ReplyReply
    14 April, 2016 at 17:27
  222. avatar
    #7 Ringo

    @Vyfster: @tzavosky: the Jeppe versus Ben Vorster Lions curtain raiser is at 16h30 for those who are interested and thereafter hopefully the pump the girls from Province

    ReplyReply
    14 April, 2016 at 16:53
  223. avatar
    #6 tzavosky

    @Vyfster: Sien jou hopelik daar Saterdag!

    ReplyReply
    14 April, 2016 at 16:47
  224. avatar
    #5 Djou

    @Speartackle: Weet jy stel belang in ander sporte:
    Garsies se seunshokkiespanne – o.14. o.16 en eerstes het gister skoonskip gemaak teen Affies.
    Dis nou na Affies se eerste krieketspan vir Garsies in die T-20 finaal geklop het.
    Dis nou 1-1. Ongelukkig sal rugby nie die wenner kan bepaal nie.

    ReplyReply
    14 April, 2016 at 15:26
  225. avatar
    #4 Calamari

    Ek sien Jom Fouche is nie te sleg vanjaar nie, wedstryd teen die Cherries behoort interessant te wees.

    ReplyReply
    14 April, 2016 at 13:20
  226. avatar
    #3 Speartackle

    @Vyfster: Wens hulle stream daai game

    ReplyReply
    14 April, 2016 at 13:17
  227. avatar
    #2 Vyfster

    @beet: you forgot what might be the best game of the weekend,lol…..Jeppe vs Ben Vorster at Ellispark.

    ReplyReply
    14 April, 2016 at 12:51
  228. avatar
    #1 beet

    If anyone has the fixtures for the other Noordvaal cup games please post them or email me. Thank you.

    ReplyReply
    14 April, 2016 at 12:39