Affies starts their season against Helpmekaar

Update : Final score: Affies wins 36-24

Affies plays Helpmekaar in their opening game on Monday, 24 March 2014. The team contains the highly rated Blue Bulls Craven Week fullback Eduan Keyter who is expected to push for SA Schools honours this year. They will unfortunately be withou the services of  Craven Week 2013 no.8 Salmon van Huyssteen. On the whole the pack of forwards is young with five under-17 players in the mix but there is plenty of talent in there as well and if they can settle quickly, Affies could be in for a much better season than initially predicted.

For more details on the the Affies vs Helpmekaar match and the history of the fixture: http://www.affiesrugby.co.za/1/post/2014/03/helmekaar-24-maart-2014.html

# AFFIES 2013 AgeG BULLS REP
1 Jano Espag u16
2 Vian Mong u16 Grant Khomo
3 DP Du Plessis 1st XV
4 Ruben van Heerden u16 Grant Khomo
5 Juan Basson u16 Grant Khomo
6 Vic Meyer u16
7 Gavin Forster 1st XV Grant Khomo
8 Louis de Jongh
9 Carlo de Nysschen
10 Daryl Hendricks 1st XV Grant Khomo
11 Janco Booysen u16
12 Eddie Fouche u16 Grant Khomo
13 Tiaan Schmulian 1st XV
14 Pieter Coetzer
15 Eduan Keyter 1st XV Craven Week

Leave a Reply

147 Comments

  1. avatar
    #147 Tjoppa

    @Rugbyman: Wat ‘n lekker aand by Garsfontein. Eerstens geluk maar ek dink die game was baie moeiliker as wat julle verwag het.
    Florida se 10 uitstekend en julle 9 en 12 op hulle koppe.
    Maar meneer met die vertoning glo ek nie dat die ander groot honde hoef te veel rond te rol nie. Julle skrum is om die meeste te se gemiddeld met Florida wat beslis baas was. Ek glo die twee 0/19 seuns wel ‘n verskil sal maak. Maar ek het regtig gedog dit sou beter gaan. Was dit nie vir die individuele briiljantheid van 9 in die eerste 20 minute was die wedstryd baie nader.
    Sal more verder met jou gesels.

    ReplyReply
    26 March, 2014 at 22:39
  2. avatar
    #146 Tjoppa

    @Woltrui: Wollas what happened to your no 8 of last year? Heard rumors regarding the “injury”.

    ReplyReply
    26 March, 2014 at 22:12
  3. avatar
    #145 Woltrui

    @Duppie: Ek wil nou nie jou borrel bars nie Duppie maar Speartackle is te skuit bang vir sy vroutjie om Girls te reel. Wat nog te se Girls elke aand reel!! En in Klerksdorp boetie? Ons praat hier van n klein plattelandse dorpie hoor. Ek dink hy leef maar ‘n fantasietjie uit as hy so groot bek is 8)

    ReplyReply
    26 March, 2014 at 16:42
  4. avatar
    #144 moerby11

    @Rugbyman: Lag Saggies!

    ReplyReply
    26 March, 2014 at 10:40
  5. avatar
    #143 Duppie

    Magtig dis lekker om weer met julle mannne te gesels. Sien uit na ‘n blink seisoen en wens almal ‘n pragtige jaar toe.
    @Speartackle: Mnr mag ek maar die uitnodiging aanvaar. My jongste mos die jaar as uppie begin by Solidariteit. En sal hy nou lekker kuier saam met jou en die Russe. Hy sal kyk of hy bietjie kan los wees daai naweek. Lekker man Lekker.

    ReplyReply
    26 March, 2014 at 10:26
  6. avatar
    #142 Rugbyman

    @moerby11: Welkom en dankie dat jy jou weg oopgesien het om by ons kenners aan te sluit en jou opinie ook te lewer… if you cant beat them join them? Parlement? Lekker man… Dan sal ons nog meer tyd op hande he! :mrgreen:

    Party van ons glo die strooi, ander dink dit uit in instansies met hoe mure en baie sekuriteit… maar dan is daar ook diegene wat rerig weet wat aangaan… kan nogal moeilik raak om die koring van die kaf te skei, so sterkte daarmee ou maat!

    ReplyReply
    26 March, 2014 at 06:24
  7. avatar
    #141 moerby11

    @Rugbyman: ‘n Man kan net saggies lag oor al die opmerkings en aanmerkings van julle kenners. Wonder waar almal die tyd kry om hul kennis so op te bou en als van als te weet!? Dis dalk die fout, julle dink julle weet so baie want julle lees te veel die strooi wat geskryf word deur “medekenners” dat julle mekaar begin glo… Kort julle manne innie parlement! Maar dis reg! Sommige weet wat hulle weet, ander wil graag weet wat ander weet, ander is net bloot stupid!

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 21:24
  8. avatar
    #140 Suparuga

    Wel gedaan Helpmekaar. Goeie rekenskap gegee teen een van die top rugbyskole in die land. Verstaan dat van hulle vrienskaplike wedstryde onder andere Wynberg, Sacs, Noord Kaap, Waterkloof en Pietersburg insluit. Hier mag dalk paar interesante uitslae kom ……..

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 19:08
  9. avatar
    #139 BOG

    @Tjoppa: Gaan bly gerus by Speartackle/AT. Ek sal vir “Meals-on- Wheels” laat weet om n bykomende ete by te sit op hulle rondte daar.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 16:28
  10. avatar
    #138 Andre T

    @Speartackle: Dink jy nou regtig Tjoppa sal by jou kom bly? Hy is hopeloos te jonk vir jou en sal jou in die grond in kuier. Ek sien jou more by Monnas. Sal daar aan die Noorde kant by Mnr Herbst verkeer. Daar waar die vloeistowwe loop en die vure knetter.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 16:19
  11. avatar
    #137 Speartackle

    @BOG: Nee…….Nonnie en Elsie is sussies en Elsie is met Mordaunt intussen getroud.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 16:14
  12. avatar
    #136 Speartackle

    @Tjoppa: Jys hoogs welkom om by my hier in Klerksdorp te kom bly. Ek gaan self ook deur om te kyk.

    Klerksdorp baie meer aksie as Potch………….Sal n ander girl vir elke aand reel en dit is ernstig. Hou nou op so banggat wees.

    Sien ek jou more by Monnas?

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 16:13
  13. avatar
    #135 BOG

    Dit is nie vir my duidelik of hier gedroom word of groot gepraat word nie, waarskynlik eg. @rugby mamma: Dit is goed om n dame se perspektief hier te hoor en moontlik sal dit druk plaas op die hier, wie nie die voordeel van n ordentlike Vrystaatse en gebalanseerde skoolonderrid gehad het nie, om hulleself te gedra. Jy is nie dalk “Nonnie” se suster nie? Wat koop betref- gaan ek akkoord. Die wie hulleself verkoop, sal bloot oorloop na die een met die meeste geld- soos wat ons hier sien.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 16:00
  14. avatar
    #134 Rugbyman

    @Tjoppa: sorry tjop, my wa is reeds vol… sien vroeer jy het my opinie oor die game gevra? Ek dink nie menw kan enige iets uit die game lees nie want dis affies se 1ste game! Maar dat affies soos altyd kompeterend sal wees is beslis so… die 15 is baie goed en ek sou die 12 eerder op 10 gespeel het…

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 15:38
  15. avatar
    #133 Tjoppa

    @Ploegskaar: Nee jong hulle sal seker oornag in een of ander lodge. Ver bokant my pensioenkie. Sal maar die lift club neem. Die ander mensies sal net moeilik wees want wie gaan hulle Checkers toe vat. Maar ja na Vrydagaand se poker sal baie maar te bly wees ons is nie by die huis nie.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 15:01
  16. avatar
    #132 rugby mamma

    @Rugbyman: dankie liewe rugbyman , ek stem 100% saam…al wat ek gese het is…soos al die opinies op hierdie blog…kan daar nie net aangeneem word elke nuwe speler is gekoop nie.*

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:58
  17. avatar
    #131 Lindenpa

    Ja sorry, dit kan wees dat Oos-Moot die O/16 gewen het. Ek weet hulle het teen Potch Gimmies in die finaal gespeel.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:57
  18. avatar
    #130 Ploegskaar

    @Tjoppa: Rugbyman. Maar dis net ‘n lift na die game, met al die talent daar sal daar gewis nie plek vir jou terug wees nie.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:56
  19. avatar
    #129 Tjoppa

    @Ploegskaar: RM? Hoeveel kan nog saam ry?

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:51
  20. avatar
    #128 Rugbyman

    @Tjoppa: Ha! Nee wat dis my geheim…

    ek dink jy moet ploeg se raad volg… klink of sy plan vir die oorslapery vir jou net bevredigend sal wees…

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:50
  21. avatar
    #127 Tjoppa

    @rugby mamma: Ek hoop net ons het nie nog iets in gemeen nie. Want dit gaan beslis nie goed vir jou selfbeeld wees nie,

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:49
  22. avatar
    #126 Ploegskaar

    @Tjoppa: Alternatief is om saam met RM deur te suiker in sy spogwa.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:48
  23. avatar
    #125 rugby mamma

    @Tjoppa: ..daardie was nie ‘n tjaaf nie OOM haha ..ek gaan beslis nie seuns blootstel met feite hier op die blog nie..nie my styl nie, RUGBY MOET WEN …nie ons opinies nie..die spel…..die seuns soos wat ek gese het hulle guts uitspeel vir hulle skool…..hard werk…vakansies op offer…soggens en saans oefen…en gefokus bly op n blink toekoms…kom ons ONDERSTEUN dit, en ek is bly oom ondersteun Affies ..dis great, nog ietsie wat ons in gemeen het neh

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:47
  24. avatar
    #124 Tjoppa

    @Rugbyman: Posisies van laaste een. Is bewus van een jong man. Dis die een wie se pa se ore nie lekker is nie.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:39
  25. avatar
    #123 Tjoppa

    @Ploegskaar: Se nou net Potch Dam is gevaarlik nou wil jy he ek moet gaan le waar die sterkse Potch student eerder hardloop.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:37
  26. avatar
    #122 Ploegskaar

    @Tjoppa: Dalk maar ‘n kortstondige en passievolle verhouding aanknoop met ‘n kok of skoonmaker by een van die Potch-hostelle, dan oornag jy in die kwartiere in ruil vir kos en knolla en kyk spogrugby deur die dag terwyl sy werk.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:33
  27. avatar
    #121 Rugbyman

    @Tjoppa: Just 2… en hulle was beide van gr8 af in garsies… nie post matrieks nie… ene verjaar 30 desember, so sy ouers het in graad 1 al besluit om hom terug te hou, die ander een het gr11 herhaal om sy punte te verbeter… so nothing sinisters about it… we arw not ALL bad…

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:32
  28. avatar
    #120 Tjoppa

    @Ploegskaar: Wie het blyplek in Potch. Dalk sal ek by een of ander koshuis kan le vir ‘n paar dae. Potch dam is beslis te gevaarlik.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:26
  29. avatar
    #119 Ploegskaar

    @Tjoppa: Skat hom so 1.90m/95Kg, het werklik beindruk met sy krag, spoed en voorgevoel teen Drostdy, maar ek is seker jy sal die hele Outeniqua agterlyn se spel geniet.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:23
  30. avatar
    #118 Tjoppa

    @Rugbyman: Garsfontein – no need to explain, overaged – admitted by yourself 3 under 19’s, and Barbarians – no need to explain. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Getting my excuses in a line.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:21
  31. avatar
    #117 Rugbyman

    @Tjoppa: 8-O 8-O 8-O 8-O

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:18
  32. avatar
    #116 Tjoppa

    @rugby mamma: Help nie jy probeer my tjaaf nie dogter. Ek is heeltemal te oud vir jou. Soos ek reeds gese het op ‘n ander draad om stories te versprei is maklik. Gee die feite as jy so seker is van jou saak.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:17
  33. avatar
    #115 Tjoppa

    @Ploegskaar: Doen zo. Gaan julle beslis ondersteun teen die Garsfontein Overaged Barbarians.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:14
  34. avatar
    #114 rugby mamma

    @Tjoppa: :wink:

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:14
  35. avatar
    #113 Ploegskaar

    @Tjoppa: Hou vir eers daardie een op ys en gaan kyk hoe speel Corne de Klerk by die Pukke toernooi.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:10
  36. avatar
    #112 Rugbyman

    @Woltrui: Oos-moot se o/16s het sover ek weet die beker gewen ja! Nee wollies, die 1ste span losskakel het met n 10 begin… hy is vroeg reeds beseer as ek reg onthou en toe vervang met 22

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:04
  37. avatar
    #111 Rugbyman

    @Woltrui: Oos-moot se o/16s het sover ek weet die beker gewen ja! Nee wollies, die 1ste span losskakel het met n 10 begin… hy is vrowg reeds beseer as ek reg onthou en toe vervang met 22

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:04
  38. avatar
    #110 Rugbyman

    @rugby mamma: Met groot respek dame, soos jakes gese het die sakie is al holrug gery… Affies via klub 600 hanteer die sakie soos enige ander top skool… enigste verskil is affies erken dit nie… maak nou maar vrede daarmee dame. Ek kan jou verseker ek is al baie langer as jy by skole rugby betrokke en ken heel moontlik heelwat meer mense as wat jy dink wat nouliks betrokke by die prosesse by verskeie skole in pretoria en dit sluit affies in. Maar soos jy se, kom ons geniet die rugby… maar laat ons asb nie so naief wees nie

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 14:01
  39. avatar
    #109 Woltrui

    @Lindenpa: Dankie. Na gisteraand het baie mense respek gekry vir die groot skole liga. Wat vir my opvallend was, buiten die feit dat Helpies se spanne baie taai, harde en fisiese spelers is(komende van ‘n BB ondersteuner ‘n groot kompliment), was die feit dat al die spanne baie goed afgerig blyk te wees. Die manier waarop al die spanne speel kom ook baie ooreen. Lyk amper of een afrigter al die spanne afrig.
    Is dit tradisie dat Helpies se losskakels in die oop ouderdomsgroepe met alternatiewe nommers speel? Sien beide die 1ste en 2de span losskakels het met nommer 22 gepeel?
    Het Oos Moot van Pretoria nie die O/16 afdeling gewen nie?

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 13:58
  40. avatar
    #108 Tjoppa

    @Rugbyman: Jou mening oor die wedstryd? En maak asseblief Affies nou kwaad en praat stront.
    Is Steers met hulle stalletjie daar. Jy sal die kombi sien.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 13:57
  41. avatar
    #107 Tjoppa

    @rugby mamma: Wanneer is jou seun na Affies en watter graad en waar bly julle.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 13:56
  42. avatar
    #106 rugby mamma

    @Tjoppa: dan het ons iets in gemeen ! ..maar moet noem dat daar nie net kan aangeneem word seuns word gekoop nie …soos wel die geval verder op die blog …ek praat uit ondervinding bv ons seun ..ons betaal 100% vir hom tog word daar oral rond vertel hy is gekoop…en so ook met ander seuns. Affies het vir ons gese…”ons gee nie beurse nie…seuns is hier oor hulle hier wil wees”…en as jy daar is moet jy jou deel bring…want jy kompeteer teen baie seuns.
    Kom ons geniet die rugby…die seuns wat hulle guts uitspeel vir hulle skool en hou op vingers wys as ons nie seker is van ons feite nie…anders stuur asb vir my die agterstallige beurs gelde *

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 13:50
  43. avatar
    #105 Lindenpa

    Onder 15 Beeld trofee wenners vir groot skole was Pietersburg.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 13:48
  44. avatar
    #104 Rugbyman

    @Tjoppa: @Woltrui: speel 18:15…. Ek kan selfs beter doen! :twisted: Ek het ook die affie game gaan kyk… ek geniet mos goeie rugby!

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 13:46
  45. avatar
    #103 Tjoppa

    @Woltrui: Dit is hoekom dit so grooot en laaank is. Was dit ‘n Garsie draad was dit kort dun en gecape.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 13:41
  46. avatar
    #102 Lindenpa

    @Woltrui: Goue Leeus het Helpies die eerstes, O/15’s en O/14’s gewen. Linden het die O/16’s gewen (teen Helpies) en het in die finaal verloor in die O/15’s en eerstes teen Helpies. So 3 van die 4 finale was tussen Helpmekaar en Linden.

    Beeld trofee het Transvalia die eerstes gewen. Ek dink Helpies het net die O/14’s gewen. Potch Gimmies het die O/16’s gewen, ek kan nie onthou wie die O/15’s gewen het nie. Linden se O/16’s het in die kwartfinaal gelykop teen Potch Gimmies gespeel, maar Gimmies is deur omdat hulle eerste punte aangeteken het. Ek dink Helpmekaar se eerstes het in die halfeind verloor, maar kan nie onthou teen wie nie.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 13:41
  47. avatar
    #101 Woltrui

    @Rugbyman: Okie dokie. Het gewonder waarvan Tjoppie praat.
    Jy moenie op ons spaai nie! Hierie is n Affies/Helpies draad! :evil: Ons praat gelukkig net twak-niks wat ‘n oposisie coach kan help :mrgreen: .

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 13:35
  48. avatar
    #100 Tjoppa

    @Rugbyman: Hoe laat speel julle more

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 13:34
  49. avatar
    #99 Rugbyman

    @Tjoppa: nee sy aangetroude oom speel flank vir die 1stes… lees julle manne nie die spanlys nie… :mrgreen:

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 13:26
  50. avatar
    #98 Woltrui

    @Lindenpa: Wie het laasjaar die onderskeie ouderdomsgroepe by die Beeld grootskole trofee gewen?

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 13:02
  51. avatar
    #97 Tjoppa

    @Woltrui: Miskien is dit Johan van Graan se invloed :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Tot die Springbokke se skrums is deesdae maar tatterig.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 13:00
  52. avatar
    #96 Woltrui

    @Vleis: Jip and yesterday all the teams struggled in the scrums against Helpies. Even our U/15’s whom had such a good scrum as U/14’s last year.
    @Bulle. Hi Bulle. I agree with you. Nothing negative not to be match fit at this stage of the season. I am looking forward to an interesting season.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 12:56
  53. avatar
    #95 Tjoppa

    @rugby mamma: En nee as jy die blog lank genoeg lees keur ek die handel in kinders ten sterkse af. Enige verdere vra?

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 12:51
  54. avatar
    #94 Tjoppa

    @Vleis: Also very suprised last night that in all the games Helpmekaar overpowered their Affies scrums apart from the seconds. This is a trend noticed over years. Maybe the influence from the Bulls. The answer I really do not have. Maybe good question to put to Sakkie.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 12:49
  55. avatar
    #93 Tjoppa

    @rugby mamma: @Bulle: @Bulle: Laat ek dit baie duidelik stel. Ek is een van die grootste Affie ondersteuners wat daar is. Mis geen tuis wedstryde en probeer altyd waar ek kan ander wedstryde bywoon. Tot ongeveer 6 maande terug het ek Affies met my eie bloed verdedig MAAR tot ek die teendeel gesien het. Ek het skriftelike bewyse gesien waar KLUB600 geld en borge gewerf het om seuns na Pretoria te bring. Dit is blykbaar onder die dokter se aandag gebring maar die seun uit Pietersburg het wel blykbaar gekom. As ons die “charter” lees word slegs seuns na graad 8 aanvaar as die ouers na Pretoria sou trek. Die betrokke seun se ouers is steeds woonagtig in Pietersburg. So koop die instansie Affies, kan nie bevestig nie, maar is Klub600 instrumenteel om seuns na Affies te bring, BESLIS. Dus as Affies nie self koop nie doen hy niks om ander instansie te keer om seuns te koop nie. Doen gerus jou eie afleidings. Hoe se hulle die deler so goed soos die steler?

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 12:42
  56. avatar
    #92 Bulle

    @jakes: Net omdat ek sien die skool wat jy verteenwoordig dit doen moet jy nie sê al die skole doen dit tensy jy dalk die werklike feite het nie.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 12:20
  57. avatar
    #91 Bulle

    @Bulle: En ja die ouens kan natuurlik nog onfiks wees, hulle het verlede Dinsdag eers klaargemaak met proewe, nog nooit gehoor dat mens kan fiks word in 3 dae nie. Onthou alhoewel hulle spanne gekies het weet enige ou dat hoe jy speel in proewe en hoe jy vertoon in ‘n wedstryd ‘n perd van n ander kleur is.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 12:17
  58. avatar
    #90 Bulle

    @rugby mamma: Baie dankie Rugby Mamma stem so ooreen met jou, hoekom wil almal altyd vir Affies bykom. Ek weet van skool in PTA wat soos jy dit noem spesiale organisasie gestig(besigheid) wat uitgaan en atlete gaan werf, dan is dit seker niks maar nou ja hoogste bome vang seker die meeste wind.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 12:12
  59. avatar
    #89 Roger

    @Vleis: that Affies backline were phenomenally quick – I remember on two occasions KES made a clean break and we all though the wing was in at the corner but he was reeled in from behind by the Affies centres

    Unfortunately it was a game KES should have won easily – missed kicks were crucial and they lost by 2 (I think)

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 11:58
  60. avatar
    #88 Lindenpa

    @Woltrui: Jip, Constant is die kaptein. Een van `n drieling, sy broer speel glad nie rugby nie en ander een is `n suster. Hy speel al goeie rugby van laerskool af, was in Louw Geldenhuys saam met my seun in `n span wat ook alles gewen het wat voorkom. Janu Botha, wat tans stut speel vir Grey College se eerstes en Cherries (broer van Rudolph wat in 2012 stut vir Grey gespeel het), was ook in daardie span.
    Verlede jaar het Constant vir Linden ook besig gehou in die eindstryd van die Goue Leeus se grootskole liga, wat Helpies toe uiteindelik 50 -32 gewen het. Ek dink hy het die laaste drie vir Helpies gedruk in daardie wedstryd.
    Sy ma se vir my Constant het gisteraand ook `n drie gedruk.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 11:54
  61. avatar
    #87 Vleis

    @Roger: It was not a small pack, but it was a bit smaller than the Affies pack – I remember being surprised by same. I also remember the Affies wing being larger than KES’s biggest lock (Brink), which supports your view re Affies’ backs.

    In short, KES was a bit smaller in 2012 but killed Affies in the scrum, but was much smaller in 2013 and still did reasonably well in the scrum.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 11:50
  62. avatar
    #86 Roger

    @Vleis: jeesh Vleis – that KES pack in 2012 was by no means small, Marx, Smith, Brink etc

    they did destroy the Affies 8 though – but Affies had a phenomenal backline that year

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 11:43
  63. avatar
    #85 jakes

    @rugby mammie- alle top rugby skole insluitende Affies koop rugby spelers deesdae of bied een of ander pakket aan om goeie spelers te trek- Die storie is al holrug gery, maak maar vrede daarmee..

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 11:40
  64. avatar
    #84 Vleis

    @Tjoppa: @Woltrui: I find it very surprising that Affies often struggle in the scrums. It is certainly not due to size, or athleticism – a few years back, Affies broke the Northerns school record for the 4X100m relay and one of the members was the Affies 1st team prop! I watched a smaller KES pack murder Affies in the scrum in 2012 and a much, much smaller KES pack hold their own (or even get the better of) the Affies pack last year in the scrums.

    Why is that?

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 11:35
  65. avatar
    #83 rugby mamma

    @Tjoppa: Ek kan jou verseker Affies koop nie…wat snaaks is is dat al die ander skole koop atlete en dis aanvaarbaar…maar almal wil tog so graag n vinger wys na Affies ? Seuns gaan na Affiies toe want hulle WIL daar wees. Dit is n TROTS en harde werk wat die manne trotse Affies maak.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 11:31
  66. avatar
    #82 Tjoppa

    @valke: Hoor my lied. Oor vyf jaar sing jy saam met my. Hande spoed voorgevoel alles in een netjiese pakkie.
    En jy sal verbaas wees ou Shirley se kombi was al vier keer die jaar by skolerugby. Ek dink ek moet vir petrolgeld wedstrydverslae indien. Jy weet vir petrol en nog wat weet anders.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 10:39
  67. avatar
    #81 valke

    @Tjoppa: Stem saam Eduaan is baie goed, maar dalk moet jy by ‘n bietjie meer by wedstryde uitkom, as jy voel dis die beste wat jy al ooit gesien het.
    Ek is seker ‘n paar ander heelagters gaan jou nog verbaas hierdie jaar.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 10:35
  68. avatar
    #80 Tjoppa

    @Woltrui: Lengte verskil in voorry het baie te doen met balans en skrumkrag. Hou nie daarvan om seuns uit posisie te speel nie. Maar as jy DP op 3 los sal jy langer haker moet kry.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 10:28
  69. avatar
    #79 Woltrui

    @Lindenpa: Die no 6 was Helpies se Kaptein ook. Hou ook hulle no 6 van die O/15 span en die no 15 van die O/16 span dop. Baie goeie spelers.@Tjoppa: Mmmmm………. DP op 8 sal ‘n interesante proefneming wees. Vir my lyk dit ook of hy amper te lank is vir stut.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 10:18
  70. avatar
    #78 Tjoppa

    RUGBYUITSLAE
    24 Maart 2014
    Helpmekaar
    AHS vs Helpmekaar AHS Uitslag Helpmekaar
    o/14 F vs o/14 C 78 Wen 10
    o/14 C vs o/14 B 27 Wen 10
    o/14 A vs o/14 A 53 Wen 12

    o/15 F vs o/15 C 26 Wen 5
    o/15 C vs o/15 B 35 Wen 14
    o/15 A vs o/15 A 17 Verloor 23

    o/16 C vs o/16 B 17 Wen 14
    o/16 A vs o/16 A 32 Wen 14

    7e vs 4e 25 Wen 0
    4e vs 3e 26 Wen 0
    2e vs 2e 17 Wen 12
    1e vs 1e 36 Wen 24

    Punte vir 389 Punte teen 138
    Wedstryde gewen 11 Verloor 1
    Wedstryde gespeel 12 Gelykop 0

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 10:05
  71. avatar
    #77 Lindenpa

    Die 6 van Helpies is seker Constant Beckerling, wat `n yster! Goue Leeus Cravenweek onder 13, Grant Kgomo onder 16, Akademiespan verlede jaar (gr 11) en ek is seker Cravenweek hierdie jaar ook.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 09:35
  72. avatar
    #76 Tjoppa

    @Woltrui: Sy aangetroude oom was ook daar. Dink sy seun speel vir Affies 0/16 A of B.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 09:31
  73. avatar
    #75 Tjoppa

    @Woltrui: Wat my aanbetref die beste loosie op die veld met die ander 2des se flank ‘n kortkop agter. Die 1ste se loosies het nie gelyk of hulle enigsens kon meeding met die loosies van Helpies.
    As ek kon voorstel sou ek die Tweedes se voorry net so promote. Mind you die loskop van die 1ste was vroeg al beseer en mens kon hom nie werklik beoordeel nie. No 2 te klein vir die vlak van rugby hy is heel aand rond gestoot en oorweldig. Die slotte lyk na die bestes in hul posisie maar namate die game gevorder het heeltemal verdwyn. Affies het mos ‘n fikheids guru. Wat gaan aan. Die twee flanke van die tweedes en dan die vaskop op 8. Hy het baie spoed en is groot. Sal goeie baldraer wees. Hou van sy agressiwiteit. Agter geen klagtes. Weet nie of van der Merwe werklik gevaar vir enigiemand inhou nie. Laaste vraag hoekom het die vleuel van laasjaar se tweedes nie pale toe geskop nie. Baie punte het so verlore gegaan en teen beter teenstand GAAN dit fataal wees.
    THEN TO ALL READING THE NEXT ROLLS ROYCE OF FULL BACKS EDUAAN KEYTER. So vroeg in die seisoen so gevaarlik. Beslis die beste skole heelagter wat ek nog gesien het. Het egter bietjie verdag gelyk op verdediging een of twee keer.
    Apie hou jou voete op die grond en oe op die toekoms.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 09:27
  74. avatar
    #74 Woltrui

    Verstik ek amper in my worsbroodjie toe ek Mnr Z Janse Van Rensburg by die Affies/Helpies wedstryd sien. Die Bulle talentsoekers kyk dus tog na skole rugby in Pretoria! 8-O

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 09:23
  75. avatar
    #73 Woltrui

    @Tjoppa: Tjoppie die blonde kop flank van die 2des, sien hy is die kaptein, speel voorwaar goeie rugby. Hou hom al van laasjaar dop. Hoop hy kry kans by die BB proewe want ek dink hy behoort een van die verteenwoordigende spanne te maak.
    Wat ‘n weerlig slag was die drie van Eduaan Keyter(bal binne die Affies kwartlyn gekry) nie.
    Affies se lynstaan spel en spel in die vastelos nie sleg. Stem saam jou tov die fiksheid en die skrumwerk.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 09:14
  76. avatar
    #72 moerby11

    @Grasshopper: Have you missed some of the conversation…?

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 08:43
  77. avatar
    #71 Grasshopper

    Wow, surprise result that. Either Helpies has a good side or Affies are a little rusty. Maybe a tough year for Affies by their standards ahead, so 80% win ratio…

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 06:16
  78. avatar
    #70 Tjoppa

    @Pinotage: Nee wat my ou vriend ek dink nie so nie. Goeie span en goeie spelers maar net dit. Glo self dat as Affies nie iets oor hul voorspelers gaan doen nie gaan nie eers hul briljante agterlyn ‘n top 10 kan uitmelk nie.
    Helpies het van die begin af met Affies in die skrums gemors. Balans van voorry heeltemal uit. Slotte onfiks en volgens my beskeie mening was die lostrio van die tweedes met die blondekop seun beslis beter. Maar die eerste game van die seisoen en was aangenaam verras.
    Klein waarskuwing aan al die spanne mnr Keyter op 15 is vroeg al op sy tone. Twee driee met die tweede ‘n juweel uit sy eie kwartgebied. Pas hom op of jy gaan dit berou.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 06:01
  79. avatar
    #69 Tjoppa

    @kosie: 100% correct. This applies to no6 Forster also. Moved during grade 10 to Pretoria due to his dad work. 100% ok

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 05:56
  80. avatar
    #68 Tjoppa

    @Roger: Helpies u/15 brilliant. But must give Affies this. All their teams first game of the season and it was visible. But take nothing away from Helpies. Brilliant no 6 and coached tom perfection. Well done Helpies

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 05:54
  81. avatar
    #67 Tjoppa

    @Andre T: Swapo RIP ou seun. My ou vriend mis jou verskriklik. Le sag in die arms van onse Vader. :( :(

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 05:52
  82. avatar
    #66 Tjoppa

    @valke: Jan is beseer.

    ReplyReply
    25 March, 2014 at 05:44
  83. avatar
    #65 Woltrui

    @Pinotage: Beslis. Affies was halftyd 26 – 5 voor. Helpies het daarna teruggeveg. Hulle het n kook water en baie dapper no 6. Die outjie het Affies omtrent besig gehou. My speler van die dag was die no 6 van Helpies se O/15 span. Wat n spelertjie!!
    Al die Helpies spanne het goed vertoon en die Groot skole kompetisie(Beeld) se standaard moet baie goed wees. Helpies gaan n klomp spanne nog omdop. Jammer hulle 1ste en 2de span losskakels is beseer. Kan hulle dalk kortwiek as die 2 outjies nie kan speel.

    ReplyReply
    24 March, 2014 at 21:57
  84. avatar
    #64 Pinotage

    @Woltrui: Helpmekaar gaan n hele paar spanne hierdie jaar omdop. Top 20 of baie naby.

    ReplyReply
    24 March, 2014 at 21:39
  85. avatar
    #63 Woltrui

    Affies 36 – 24 Helpies.
    U/16 Affies 34 – 14 Helpies
    Hats off Helpmekaar. Tough as nails teams.

    ReplyReply
    24 March, 2014 at 21:26
  86. avatar
    #62 kosie

    @Tjoppa: The Eldo transfer of the no 10 was due to personal reasons that also involved the younger sister. Both joined Affies, while the older sister completed matric in Eldo. There were certain individuals that wanted to follow but a phone call by the headmaster to the good doc twarted the move. They are now at Glenwood. Affies however did make contact with a player from Eldo but the kid decided to stay. The no 10 is a very good ball player and I have known him since u/9.

    ReplyReply
    24 March, 2014 at 18:21
  87. avatar
    #61 Vleis

    @Roger: I would guess so, based on the result. However, I’m not at the game, so can’t really comment – I just saw the score on twitter.

    ReplyReply
    24 March, 2014 at 17:15
  88. avatar
    #60 Roger

    @Vleis: yeesh – Helpies must have a very good U15 team??

    ReplyReply
    24 March, 2014 at 17:08
  89. avatar
    #59 Vleis

    @Lindenpa: Affies u14A 53 v Helpies u14A 12.

    Affies u15A 17 v Helpies u15A 23.

    ReplyReply
    24 March, 2014 at 16:53
  90. avatar
    #58 Lindenpa

    @valke: Ek wonder ook oor hom, baie goeie atleet ook gewees.
    Andre T, waar is Christiaan vd Vyfer en Waldo Kriel by Monnas? Speel hulle tweedes?
    Is daar iemand wat al uitslae het van Affies vs Helpies?

    ReplyReply
    24 March, 2014 at 16:47
  91. avatar
    #57 Andre T

    Daar is n tikkie hartseer vandag by my………….my groot vriend Affiepa se jongste sou waarskynlik vandag die 1stes trui vir die eerste keer aangetrek het.

    Swapo, ons dink aan jou.

    ReplyReply
    24 March, 2014 at 15:35
  92. avatar
    #56 valke

    @Woltrui: Ek sien graad 11 seuns op 11 en 12.
    Wat het van Jan van der Merwe geword ? Het nogal gedink hy is ‘n baie goeie senter/vleuel.

    ReplyReply
    24 March, 2014 at 15:25
  93. avatar
  94. avatar
    #54 Redblack White

    @Tjoppa Ai Tjoppa … you are a treat .. just bust myself spending half an hour looking through the other posts at what you had to say… Lekker man! Lekker!

    ReplyReply
    24 March, 2014 at 14:42
  95. avatar
    #53 Rugbyman

    @Bulle: Ai… volg tjoppa se advies…

    ReplyReply
    24 March, 2014 at 13:49
  96. avatar
    #52 Tjoppa

    @Bulle: Soes nou. Affies is nie onskuldig. Jy maak jou naam nou gat.

    ReplyReply
    24 March, 2014 at 12:02
  97. avatar
    #51 Pinotage

    @Tjoppa: Aha! Nou praat jy!

    ReplyReply
    24 March, 2014 at 11:19
  98. avatar
    #50 Bulle

    @Rugbyman: Ek sien hier dat jy noem dat dit ouers was wat die Centurion kinders genader het, nou ja dan het die skool seker niks daarmee uit te waai nie, so asb moenie nou die skool oor die kam skeer as dit ouers was nie.

    ReplyReply
    24 March, 2014 at 11:05
  99. avatar
    #49 Tjoppa

    @Pinotage: Klink jy nou soos ‘n ou Diemersdal Pinotage. Alhoewel ek ‘n ordentlike Carbernetjie verkies is jou opstel hierbo so lekker saggies op die tong. Dink net ‘n vuurtjie met familie, glasie wyn, blou kaas en olywe. Ai waar het die tyd heen gevlieg.

    ReplyReply
    24 March, 2014 at 07:03
  100. avatar
    #48 Tjoppa

    @BOG: Agree 100% with you Bog. But if you want honesty then you can ask me. What did Confusions say – “Wisdom is in the ear of the receiver”. So may your wisdom be treated with respect and measured by honesty and fact.

    ReplyReply
    24 March, 2014 at 06:53
  101. avatar
    #47 Suparuga

    Lindenpa jy is heeltemal korrek – dit is klaarblyklik 8 ure se oefening wat agter die rug is. Net bietjie meer inligting rakende die Helpmekaar span. Ek verstaan daar is 6 – graad 11 spelers in die beginspan vandag !

    ReplyReply
    24 March, 2014 at 06:27
  102. avatar
    #46 BOG

    @Tandem: Not sure what made you think that you can expect wisdom from that source. Could you elaborate please because it would really be a breakthrough and a historic moment for him? Opinion, yes, and very often, but mostly misplaced and uncalled for. But you know what they say about opinions- they are like poeppols- everyone has one, even Tjoppa.

    ReplyReply
    24 March, 2014 at 02:48
  103. avatar
    #45 Pinotage

    @Tandem: Gaan lees my griffeltjie mooi en dan se jy my waar ek jou voortreflike skool met enige ander skool vergelyk het.
    Ekself was nie so bevoorreg om n elite skool soos jy en jou voorsate by te woon nie. My pa kon dit bloot nie bekostig nie. Maar ek het opgelet daar by my kommin ou skooltjie en later met verdere studies. Ek het veral in die Engelse klas geleer om ENROLL reg te spel en geleer SACS en nie Sacks nie, is daai voortreflike skool in die Suidelike Voorstede.
    Ek kon darem nou ook daarin slaag om my seun na een van die elite skole te stuur waar hy in n koshuis bly wat baie lank reeds bestaan. My grootste wens vir hom is dat hy nederig sal bly en respek sal behou vir alle landgenote.Ook diegene wat gewone skole bygewoon het.
    En terloops: wat is die rede vir jou verwysing na n tipiese Gauteng skool?

    ReplyReply
    24 March, 2014 at 00:13
  104. avatar
    #44 Tjoppa

    @Tandem: Now you offended me. You are suppose to respect your elder and not joke with them. If you want opinion and wisdom ask Bog.

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 22:22
  105. avatar
    #43 Tandem

    Tjoppa no older is not always better, I am trying to explain the hostel system . Not sure if I am the ” poephol ” you a referring to but I really was not trying to offend you but apologise if it came over like that . I really have respect for your opinion and wisdom !

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 22:16
  106. avatar
    #42 Lindenpa

    @Suparuga: Wonder op watter basis jy se dat Helpmekaar slegs 4 ure se oefening agter die blad het. Hulle het reeds teen Parktown Boys en Duineveld gespeel, so ek is oortuig daarvan dat hulle heelwat meer geoefen het. Wag maar vir more-aand, ons sal sien wat gebeur.

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 22:14
  107. avatar
    #41 Tjoppa

    @Tandem: So older is better? Shirley will appreciate this. Soos AndreT tereg opgemerk het hulle wie se holle stink kla die meeste oor die ander holle se reuke. Jy word gebore soos ons gewone gepeupel en so sterf jy ook. As ‘n gewone mens. Poephol.

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 22:05
  108. avatar
    #40 Tjoppa

    @Ooploop: Not true your 7 and 10 also from grade 10. But both boys move to Affies was bona fide. Meaning no buying. I, as one of the greatest Affie supporter is just ashamed that we have to buy players and do not support our own. Know of at least six purchased players. A disgrace.

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 22:01
  109. avatar
    #39 Tandem

    @Pinotage: Boishaai is 150 years old in 2018 and Gym 155 years old . Boishaai had a school hostel since 1868
    and my family attended the school through the school hostel for the first time 5 generations ago and so for the next 4 generations . Rugby was not even a considerations so many generations ago. A huge % of hostel scholars are sons of old boys . I am not sure how many players in first team is from Paarl but that is in our set up not relevant . Dont compare us with a typical Gauteng school with a hostel . Hostel life is part of our traditional for 146 years already and the school can enrole the number of beds 10 times every year in terms of applicants . I believe the same can be said for Paarl Gym , Paul Roos and many of the great Southern Suburb schools such as Bishops , Rondebosch and Sacks and Grey Bloem . Only a boy priviledge enough to be in such a school ( all way older than 100 years ) will understand .

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 21:51
  110. avatar
    #38 Ooploop

    @Umtata: Don’t think it is fair to say Affies fails to groom their own players when 2 players out of the1st and 2nd teams have started their Affies school years in GR10. By the way last year they both played for Affies at 0/16 level and one of those locks played B team the whole year – could not make the A team. Competition is tough and I will not be surprised if the team change considerably during the year.

    Affies had a very strong o/16 squad last year and most of the boys are in the 1st and 2nd teams but I think this will be a building year given the number of youngsters in the 1st team – specifically in the forwards, with 5 out of 8 being in Gr11.

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 21:34
  111. avatar
    #37 Westers

    @Tjoppa: Understand exactly how you feel with regard to 2 boys missing out on representing the Wit Bulle. As you will have seen Westville have done the same thing by bringing in the 2 boys from Hudson Park. Like you I am disgusted.

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 21:28
  112. avatar
    #36 Pinotage

    @BoishaaiPa: Van n oesjaar way back, maar met n natrossie wat bolle jol. Die bal wat eers 8 nate gehad het en die een wat jou kind hard gem..r het met n wilgelat met mooi greine.
    Ek kyk en support beide. Die 25ste Mei innie Paarl ook.

    Waneer kom jou eerste duimsuig uit? Die moermeters gaan weer in die rooi bly. Nagse eers. Oumense moet inkruip.

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 21:22
  113. avatar
    #35 BoishaaiPa

    @Pinotage: Hallo en welkom Pinotage…van watter oesjaar is jy?….Nee man, ek weet mos die meeste produkte is ingevoer…innie suider Paarl is dit so 50/50..Die Noorder Paarl weet ek nie en worry ook nie regtig nie,,,Dis net ou Bog wat altyd van die Bloem produkte praat, maar al wat ek gevra is na aanleiding van die “stats” is dat almal ook nie uit Bloem kom nie!..Dit was altyd so en sal so bly ja…Nou dat die ander die “resep” ontleed het sal dit net meer kompeterend raak.

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 20:17
  114. avatar
    #34 Umtata

    School boy rugga is competetive, we all know this. What I don’t understand is why a school with more than 1000 boys fails to groom their own players?

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 18:52
  115. avatar
    #33 Rugbyman

    @Tjoppa: nee tjop… ons moet oefen… jyt mos gese ons het swakpunte… ons speel woensdag teen florida by ons… dan puk skouspel toe… boland landbou en outeniqua le en wag vir ons… harde werk voor

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 18:13
  116. avatar
    #32 Tjoppa

    @Rugbyman: That period is more or less when Affies started to declined any more Bulls players, if I am correct. Period of Andries Ferreira, well known for his love of Johhnie Walker Blue as a school boy.
    Are you going to visit?

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 18:00
  117. avatar
    #31 Rugbyman

    @Tjoppa: not quite the 1st time… in 2003 I was the coach of centurion’s u16s… affies via “parents” hunted down my grant khomo centre successfully and tried their level best to take my flanker as well without success. The centre joined them in his gr11 year and played for the wit bulle for 2 consecutive years… it was his choice at the end of the day, and people live and die by their choices… so this hunting via parents is nothing new….

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 17:53
  118. avatar
    #30 Tjoppa

    @beet: Beet spoke yesterday with my big old friend about what is happening at Affies. He confirmed that Affies current matric group was below average, for Affies that is. The lost of three players did not help a lot since grade 8. The movement to import players for that age group was from one or two parents but dr Edwards, apparently, refused. This is clearly reflected when the current Affies nr 10 left Eldoraign, because of personal reasons, three or four others wanted to follow but entrance was declined by the good doctor. But since then my friend, who is no longer involved at Affies, was approached with the purchase of two other boys. His firm stance against such imports was greeted apparently with disgust, but he confirmed that the boys was with the help of Klub600 purchased.
    So this year for the first time since Affies, after refusing to be the prostitute for the Bulls, there are boys who dedicated their rugby for their full high school life to Affies will not have the honour to represent Affies as a Wit Bul. This is disgusting.
    But we will attend the game on Monday, as the vibe is always magical, and the Appelkas affiebroodjies is well known.

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 17:31
  119. avatar
    #29 Suparuga

    Net gou update. Heel interesante kommentaar oor die Affies-Helpmekaar game. Helpmekaar het slegs 4 ure se oefening agter die rug. As n Affie-seun daardie wittrui aantrek ……is daar geen sprake van onervare of ervaring nie. En heeltemal korrekte inligting rakende die 1slot van Affies wat van Helpmekaar afkomstig is. Sy broer het ‘n paar jaar gelede vir die Bruintruie gespeel. Sy skuif Affies toe was klaarblyklik vir beter rugby toekoms .

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 17:31
  120. avatar
    #28 Rugbyman

    @beet: its not that bad Beet….

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 16:53
  121. avatar
    #27 beet

    @Woltrui: Trying to spread the love :)

    But this probably shows that even a highly respected headmaster like Dr Edwards cannot stem the tide now.

    SBR has become like the Pacman moving through each classroom and eating up everything in its path. Soon the most important thing on the end of term academic report card will be rugby achievement with a little space near the bottom allocated to subjects, marks, symbols, aggregate and comments.

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 14:37
  122. avatar
    #26 Woltrui

    @beet: Playing devils advocate Dear Sir?? :mrgreen:

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 14:19
  123. avatar
    #25 beet

    Am I understanding this correctly. In order to bolster their 1st team Affies have imported two new locks – one from Florida and the other from Helpmekaar.

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 14:01
  124. avatar
    #24 Rugbyman

    @Woltrui: net vir jou inligting het ek ander inligting oor die 2 slotte… maar kom ons laat dit daar… ek stem saam met jou dat kinders om verskeie redes skuif en dit sal altyd so bly! Rondomd die skole soos uplands en hilton ens. Dis dan privaat skole? Oos-Moot doen baie harde werk juis om getalle te behou en ek gee hulle krediet daarvoor… John Vorster het seker met omtrent 300 leerders gekrimp oor die laaste 8 jaar, ek wonder hoekom? Wilgers is nog n sprekende voorbeeld van waar sport verlore gegaan het en die skool het gehalfeer… kom ons gaan kyk na CR Swart… Hoekom het hulle vd kaart af verdwyn en skaars n kilometer verder floreer Oos-Moot…? Nee wat wollies, sport speel n baie groot rol in n skool se sukses… dis bemarking soos min… hou nou maar vir centurion fyn dop… hulle begin nou agteruit gaan op sportveld… geleenthede om daar raakgesien te word, raak skraler… dan sal ouers ander wyvelde gaan soek en so ook onderwysers… maar dis net my opinie en hoe ek dinge sien gebeur… as jy 5 jaar terug met graad 7 bemarking in die gebied rondom garsfontein begin het, het AL die top sport presteerders aangedui dat hulle affies of waterkloof toe gaan, want in garsfontein sal jy nie raakgesien word nie! Hulle was reg, dinge het gelukkig nou verander en garsies kan ook nou die geleenthede aan daai top sportsterre bied! Die gevolg, ons het in die laaste 3 jaar met 350 leerders gegroei en is in 2013 as die beste akademiese skool in gauteng aangewys… sukses bou sukses… geniet julle games teen helpies!

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 11:49
  125. avatar
    #23 Woltrui

    @Rugbyman: @Tjoppa: Gee nie om wie dit doen. In my opinie nie reg. Van die jare toet was daar egter skoolkinders wat om verskeie redes van skole verwissel het. Ek weet vir ‘n feit die 2 slotte wat tans in die 1 ste span speel nie “gekoop” is nie. Genugtig Rugbyman. Affies se O/14’s, -15’s en -16’s was laas jaar top 3 in die land. Dink jy hulle het werklik nodig om spelers te koop? Affies het soos meeste ander ou model C skole finansiele uitdagings om die hoof te bied. Om spelers te koop is die laaste probleem waaraan Dr Edwards dink. In ieder geval ek verskil hemelsbreed met jou tov jou stelling dat skole wie nie goed vaar op sport gebied kwaliteit onderwysers verloor etc. Neem ‘n skool soos Hilton in KZN. Hulle sport programme is op die beste slegs kompeterend. Ek weet van geen onderwyser wat nie sy voortande sal gee om by die skool betrokke te wees nie. Dieselfde geld vir Uplands – en Penryn College in Nelspruit. In Pretoria self is John Vorster, wie se sport tans op n laagte punt is, steeds n kwaliteit akademiese instelling met top onderwysers. Dieselfde geld vir Oos-Moot, Overkruin ensovoorts.
    Tov Affies proewe laasweek die volgende:
    -O/14’s gaan n bul groepie wees.
    -Vorm spelers is vir die 1 ste span gekies. Wil nie name noem maar die losvoorspelers wat gekies is het almal baie goeie proewe gehad. Vir ‘n slag het Affies ook goeie diepte by die voorry. Ek is positief oor die span se kanse om kompeterend te wees. Maandag gaan natuurlik moelik wees weens die feit dat die outjies dalk onvoorbereid gaan wees. Gee die span ‘n egter ‘n kans-hulle kan dalk vir ‘n verasing of twee sorg.

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 11:15
  126. avatar
    #22 Rugbyman

    @Tjoppa: ag wat tjop… dit gebeur maar orals… maak maar vrede daarmee… netnou pak jou pasaangeer op so op die sabbat… :mrgreen:

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 10:32
  127. avatar
    #21 Tjoppa

    :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: @Rugbyman: Tot my groot verleentheid en hartseer. Affies het geen skaamte nie. Pleks erken die Dok wat aangaan. Skynheilligheid hoort nie by so ‘n instelling nie. Weereens SIES AFFIES. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 09:23
  128. avatar
    #20 Rugbyman

    @Woltrui: @Tjoppa: die twee slotte het beide in gr. 10 by affies begin… een van florida en een vanaf helpmekaar… ek hoop dit help… affies het n hele paa4 nuwe gesiggies in hulle o/16 span en ook hulle o/15 span… kom darem almal van skole af wat nie die “charter” geteken het nie so dan neem ek aan dis aanvaarbaar… en Wollies, dis affies, so dan is alles aanvaarbaar, of hoe?

    ReplyReply
    23 March, 2014 at 07:18
  129. avatar
    #19 Lindenpa

    @BOG: Ja, Helpmekaar is die enigste Afrikaanse privaat hoerskool in Gauteng. Dit is reeds `n privaatskool vanaf die 90’s. Die rede vir sy atletiek- en rugbysukses die afgelope klompie jare is dat dit die oorgrote meerderheid top atlete en Cravenweekspelers van die laerskole in `n wye gebied trek. Skole soos Vereeniging Gim, Kempton Park, Marais Viljoen ens. verloor elke jaar `n klomp potensiele leerders na Helpies toe.

    ReplyReply
    21 March, 2014 at 08:43
  130. avatar
    #18 BOG

    @Cappie: Nee wat, ons “kap” mekaar nog nie. Hierdie is nog die komplimente fase. Die kappe en beledigings maak eers hulle verskyning rondom Mei, nadat n paar wedstryde agter die rug is.
    @Pinotage: Net een vraag in die algemeen- Is Helpmekaar nou n privaatskool ?

    ReplyReply
    21 March, 2014 at 03:09
  131. avatar
    #17 Pinotage

    @Lindenpa: Stem saam oor Helpmekaar hierdie jaar. Ek het hulle twee jaar terug as onder sestiens sien speel en hulle was indrukwekkend.
    Potensieel Top 20 hierdie jaar. Wat my verder opgeval het daardie dag was die gasvryheid van die Helpmekaar ouers. Doen so voort .

    ReplyReply
    20 March, 2014 at 21:48
  132. avatar
    #16 Woltrui

    @Lindenpa: Ek stem saam jou. Affies gaan ook slegs die geleentheid he om 2 keer as span saam te oefen. As die Affie outjies mekaar vroeg kan vind behoort dit ‘n interesante wedstryd te wees.
    @Tjoppa: Tjop ek wou flippin graag Wildeklawer toe gaan. Sou graag daai Wesrander op sy plek wou sit :mrgreen: . Die baas -met die lang haartjies- het egter ander planne vir die week en n man moet maar inval om die vrede te bewaar :-x

    ReplyReply
    20 March, 2014 at 15:26
  133. avatar
    #15 Lindenpa

    Affies sal Maandag moet bontstaan teen Helpmekaar. Helpies het `n baie goeie span wat in die ouderdomsgroepe omtrent elke jaar die Beeldtrofee vir groot skole gewen het. Hulle het ook verlede week vir Duineveld 50 – 8 (of 10 volgens sommige webblaaie) gewen.

    Ek vermoed hierdie sal Helpies se beste kans in `n lang tyd wees om vir `n verrassing te sorg.

    ReplyReply
    20 March, 2014 at 14:35
  134. avatar
    #14 Tjoppa

    @Bulle: Koshuisbrakke?

    ReplyReply
    20 March, 2014 at 14:01
  135. avatar
    #13 Bulle

    @Tjoppa: Die twee slotte het einde Gr 9 na Affies gekom, maar hulle is van twee verskillende skole. Die seun wat van Pietersburg afkom, het eers verlede jaar einde April gekom maar is nou eers 0/16.

    ReplyReply
    20 March, 2014 at 13:46
  136. avatar
    #12 Tjoppa

    @Woltrui: Wat drink jy ek sal gaan vir Pushkin as petrolgeld vir AndreT Wildeklawer toe. Hulle het laasjaar of die jaar voor dit eers na Affies gekom.

    ReplyReply
    20 March, 2014 at 13:02
  137. avatar
    #11 Woltrui

    @Tjoppa: Tjop gaan kyk na die GK span van laasjaar. Beide die slotte was laasjaar in ons O/16 span. Sorry Affies?? 8)

    ReplyReply
    20 March, 2014 at 11:15
  138. avatar
    #10 Tjoppa

    @Woltrui: Hu uh daardie twee slotte beslis imports as ek dit reg het. Waar is Cappie. Hy sal kan help.

    ReplyReply
    20 March, 2014 at 10:59
  139. avatar
    #9 Pinotage

    @BoishaaiPa: Net soos n groot gros seuns in GCB nie van Bloem is nie, is daar seker ook maar min Paarliete in Boishaai en Gim. Dit is so, was nog altyd so en sal so bly. Realiteit soos die Suid-ooster by julle en korrupsie in die jy-weet-watter-party.
    Daar is n aantal fantastiese skole in hierdie land waarvoor ons moet dankbaar wees. Prost! En geniet die SBR in 2014

    ReplyReply
    20 March, 2014 at 10:17
  140. avatar
    #8 Woltrui

    @Tjoppa: Ai ai ai Tjoppie. Nie n knypie gehad gisteraand nie?? Sover ek weet is die outjies wat van Pietersburg kom nou eers O/16. Daai twee Mnr Slotte was laas jaar in ons O/16 groep en biede het Grand Khomo gespeel. As ek reg is is beide van hulle vir die SA groen groep, wat toe uiteindelik nie bymekaar gekom het nie, gekies. Die “imports” :mrgreen: van Pietersburg het laas jaar teen ons O/15’s pakgekry. Hulle sal moet leer dat ‘n man in ‘n groot skool hard moet werk vir jou plekkie in die span. :wink:

    ReplyReply
    20 March, 2014 at 10:02
  141. avatar
    #7 Tjoppa

    @Woltrui: Daai twee slotte is mos julle imports van Pietersburg?? Sies man.

    ReplyReply
    20 March, 2014 at 09:04
  142. avatar
    #6 Woltrui

    @Tjoppa: Nee Tjoppa, goed gebalanseerde span. Volgens die Affierugby webwerf is daar 8 matrieks en 7 graad 11’s in die span. Agterlyn met baie potensiaal. Beide 10 en 12 is uitstaande balspelers. Schmulli het die potensiaal om n baie goeie buite senter te word. Hy het vir die eerste span krieket gespeel, die witblitse in die aflos span verteenwoordig en hy is groot. Geen rede om nie n baie goeie 13 te wees nie. Groot vuurvreter no 7. Alhoewel jonk is daai 2 slotte MNRE hoor. Kom ons gee hulle ‘n kansie ou Hansie :wink:

    ReplyReply
    20 March, 2014 at 08:15
  143. avatar
    #5 Tjoppa

    @Cappie: Ek was nie by die proewe nie maar as ek die span so kyk is daar groot probleme. So asseblief begin stadig met die spot en laat ek daaraan gewoond kan raak. Ploeg pos asseblief nederigheid en geduld ek gaan dit nodig he. Oor en uit

    ReplyReply
    20 March, 2014 at 06:47
  144. avatar
    #4 Cappie

    Affies se span is beskikbaar op http://www.affiesrugby.co.za

    ReplyReply
    20 March, 2014 at 05:42
  145. avatar
    #3 Cappie

    @Tjoppa: Daar is 9 graad 11’s in die begin 15 vir die wedstryd teen Helpmekaar wat Ma plaasvind. Ek het verwag daar gaan heelwat grd 11’s in wees. Hulle het ‘n goeie groep. Affies gaan dalk bietjie sukkel hierdie jaar, maar volgende jaar behoort hulle weer baie goed te wees.

    ReplyReply
    19 March, 2014 at 18:02
  146. avatar
    #2 Tjoppa

    @Woltrui: Jy is nie ernstig nie. MAW net julle loskop van laas jaar? Kan nie glo nie. Hier kom groot malatoe. Schmulian
    is al voorheen binne toe geskuif en het nie gewerk nie. Hy is ‘n goeie finisher en hoort op vleuel.

    ReplyReply
    19 March, 2014 at 17:09
  147. avatar
    #1 Woltrui

    @Tjoppa: Tjop ek sien Affies stoot ‘n jong span in die veld Maandag. Vier van die vaste vyf in Graad 11. 5 spelers reeds eerste span gespeel. Agterlyn lyk goed. Schmulian op buite senter(baie goeie skuif vir sy rugby toekoms)

    ReplyReply
    19 March, 2014 at 16:54