SCHOOL | SCHOOL | NOTES | |||
---|---|---|---|---|---|
Paarl Gim | 37 | 26 | Paarl BH | ||
Paul Roos | 13 | 15 | Oakdale | ||
Rondebosch | 20 | 23 | Wynberg | ||
SACS | 21 | 16 | Bishops | ||
Selborne | 25 | 21 | Dale | ||
Drostdy | 24 | 17 | Boland Landbou | ||
Outeniqua | 66 | 10 | Oudtshoorn | ||
Tygerberg | 22 | 25 | Swartland | ||
Dan Pienaar | 9 | 32 | Marlow | ||
Framesby | 31 | 41 | Grey HS | ||
Hudson Park | 24 | 31 | Queens | ||
Nico Malan | 42 | 15 | Die Brandwag | ||
Glenwood | 33 | 15 | M. College | ||
Pretoria BH | 12 | 50 | Affies | ||
Jeppe | 28 | 8 | Parktown | ||
HTS Middelburg | 5 | 51 | Waterkloof | BeeldTrofee Quarterfinal | |
Nelspruit | 25 | 23 | Monnas | BeeldTrofee Quarterfinal | |
Garsfontein | 8 | 17 | EG Jansen | BeeldTrofee Quarterfinal | |
Kempton Park | 43 | 15 | Rustenburg | BeeldTrofee Quarterfinal |
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.
@Queenian: i was a hostel boy at DP my parents lived in Malmesbury, i am now 2 years in Uitenhage, moved to be closer to my fiance as she grew up this side and it was getting rough with the traveling costs.
I remember in 2002 we played at Queens under 15 festival, we played Selborne,Hudson and a Border development team. Is that festival still on or not?
@rugbyfan: Going to be a hard game at the Rec
@rugbyfan: Not sure will find out.
@Queenian: Those twins that are suppose to be going to Queens next year is that still on or they off to Grey Bloem. I think they would be under 15 next year so if it happens the Queens under14’s this year are quite good so with two monster locks like that would make them a mean machine team next year.
@Playa: Hey watch a lot of the Dale vs Selborne games in EL a few weeks ago and from what I saw the Tick Bird is going to battle the next 5 years was not one age group that looked average or better not even the 2nd’s and 3rd,s looked quite poor.
Must say the under 13A team is super hot but the talk around the field was 4 of those boys will not be going to Dale senior which is a pity.
@Playa: So what going to happen on the 17th Aug at the Graveyard the Kudu going to kick your butts or what?
@Playa: So you would rather lose to the Kudu and beat DP very interesting.
@Tierkopkraal: Were do you live these days.
@Playa: Going to be a tight game against Dale recon its a 3 point game either way.
@Parkie: Nee ou Parkie nou redeneeer hom om homse hol. Nog nooit enigiets afbrekend gese oor enige skool of personeel. Slegs my persoonlike gevoel weens “koop” duidelik gestel met die nodige redes. En die feite van die gedrag van die afrigter wat bevestig is gestel. Punt.
Jy is die ou wat ou Rugbyman se vermoe as coach afkraak, nie ek nie. Toevallig dink ek hy doen nie te sleg met die mannetjies nie en wonder as hy die forwards en Poerie die backline afrig van die BB 0/16 of hulle nie beter sou vaar as julle hoog geagte coach nie. In teen deel ek is dood seker daarvan.
En laastens my grootste job elke dag is om te besluit of ek eers op die site moet stront praat en dan gaan brekfis, of eers brekfis en dan stront praat. Die nursie moet ek se hou ook my gedagtes baie besig. So kan ek dus verklaar dat ek ‘n diep denkende pensioenaris is met ‘n groot liefde vir SBR.
@Tierkopkraal: I hope so too,hey.It is really unfortunate.It was a derby we loved to hate cause those manne were as rough as Dalians.
DP replaced Grey Bloem on our fixture list in 1994.1994 (20-0),1995 (20-15) & 1996 (22-10) were sure wins. Then something changed in ’97 with the draw (15-15).The ’98 team was the first to lose to DP (13-21), then another close win for us in ’99 (27-22).Then the shock of our lives in 2000.But that side was good.We had what was believed to be the quickest backline in the EC that year, but those DP boys proved that belief wrong.DP right winger (short red head – forgot his name) ran around our left wing Vuyo Sishuba who was the quickest under 18 in the Border at the time.They had us in sixes and sevens for the whole 70 minutes.It was close until the last 3 minutes when DP scored 2 successive tries to win the game. Final score 17-27.We were the second team to lose to DP.
it is sad to hear about that.but thanks for clearing that up for me. hope one day all the politics can be put aside and the derby continued. i heard stories of that 2000 DP team only lost to Oakdale that year. the 2001, 1st XV followed up from the team of 2000 only losing to Grey(Luke Watson’s side) 7-17 and to Outeniqua 10-20. Beating Boland Landbou on the farm 17-3,PW Botha(Zane Kirchner) 33-17, Waterkloof 16-9, Dale 34-3, Framesby 40-7, st Andrews 20-19,Marlow on the farm 21-15 and drew with HTS Middelburg 13 all.
@Tierkopkraal: Eish! Politics mate.The banter from the sidelines got a bit too heated and the derby had to be stopped.To be frank, it got too racial.I think the last fixture was in 2007.DP-Dale games were always heated and physical.
DP was always a tough one for us,especially in Uitenhage.I played from 1996-2000.I never won in Uitenhage.The only home game I lost against DP was in my matric year but to a very good DP side.I remember when I was U/15 in ’97, playing at DP for the first time, all teams lost (20 fixtures on the day), except our 1st XV…they drew.
if it makes you feel any better, I know a lot of mates who have never won against DP, some would trade all their wins against QC and Selborne just for one win against DP.
@Playa: Do you know why the Dale and Daniel Pienaar fixture is canceled. Dale was our bogey team from U/14 up until our 1stXV game (2001-2005 my year group)
never beat them but always a close game think the biggest score was when we lost as the 1st XV in 2005 on our field 21-27. Remember Bjorn Basson playing for Dale. with Dewald Potgieter our captain.
@Playa: Must add that I am fortunate that the family enjoys it as well. In fact, had it not been for a previously arranged engagement, we would have been in George for the Outeniqua 90th this weekend!
@Queenian: All DP junior teams won and up until the 3rd team.
14/A won 14-10, 15/A won 48-6, 16/B won 17-0 , 16/A won 41-3 and 3rd team won 20-5 thats the only scores that i have. Much closer than what i thinking was going to happen. But DP could have won it at the end, Last minute penalty kick going wide.
@Queenian: The meat business, like the liquor business, is always good Just ask Mr. Sussens, he seems to be doing very well in the EC. None of these have interfered with work though, just don’t miss a Saturday’s rugby and the Festivals were during the schools holidays. Even when the girls were singing in Bloem last weekend, I managed to sneak the Sentraal/Duineveld derby while there
@Queenian: Hey Queenian. You’ve been scarce. I hope you showing up a week before the finale against Queens is good omen for the Dalians
@Ploegskaar: WOW!!! I envy that, really. I personally would prefer to watch more SBR than professional rugby.
Dale Junior is on tour to CT later this month. Can’t wait to see that action.
@Tjoppa: Net om bietjie klarigheid te gee: Ons almal het die wereld se respek vir Affies en die wyse waarop die skool bedryf word ten opsigte van baie dinge. Dis net jou afbrekende gesindheid teenoor alle ander skole en hulle personeel ook na dese wat ons almal irriteer. Lyk vir my jy is ‘n regte ou skinderbek as ek na jou stories luister.Jy het seker baie tyd op hande om al die inligting in te samel.Miskien moet jy meer tyd aan jou werk spandeer.Gee almal hulle plekkie in die son.Almal is nie 90jaar oud nie.
@Tierkopkraal: What was the Under16 score DP have a good team in that age group.
@Tjoppa: Ek weet van die manne wat oorgegaan het.Ons het vrede daarmee gemaak. Dis maar een van daai dinge. ‘Life goes on’. Maar die blinde sambok lyk my het toegeslaan in Middelburg en daai manne het toe nou ongelukkig verloor.So ek weet nou nie of die gras toe groener aan die ander kant is nie.In geval nie ten opsigte van die afrigting nie lyk dit vir my.
@Ploegskaar: Business must be booming at Britos with all the games you watch.
Anyway that’s good also like watching these games but have not got close to the 60 yet.
@Playa: Very memorable
@Tierkopkraal: A lot closer than what I thought it would be.
@Playa: My bad! In hindsight, with a 50% win ratio season to date, any win is memorable! Jokes aside, I really enjoyed seeing Dale, Muir, Queens and Selborne in action at CSW, having had the opportunity to watch Otto Du Plessis and Despatch from the EC play at the Tony Stoops RF earlier the season.
I worked out the other day that I have watched over 60 live SBR games season to date, involving 33 different schools and attended 3 SBR festivals in the process. That, and not only the success of the teams that I support, has made it yet another enjoyable SBR season for me.
@Ploegskaar: OI!!!Surely a win against Dale is also memorable
@Djou: @McCulleys Workshop: @beet: Nah boys, we take the good with the bad. 2013 has been a rough one for the Farmers, last count close on 50 boys have donned the Black Jersey, and that out of an available pool of 140 gr. 11’s and 12’s (that’s 36%!). Despite the lows, this group has showed immense guts throughout the season and still managed to bank some memorable wins against PRG, Wynberg, Noord-Kaap, Nico Malan and Selborne as well.
Maybe a timely wake-up call for all involved to invest in a bit more depth for future years, but looking at the age group performances this year (the u14/15/16A’s and Seccies did win yesterday), they will be more competitive over the next 2 years.
@Ploegskaar: Eish Ploegie. Tough times. It happens.
@Ploegskaar: Ploeg, I watched a few games at KERF and thought they had some good players, in particular I think a good no 7 or 8. Seems the season ran away from them, and although some early losses, they were full value and looked like they could have clicked!?
@Ploegskaar. Eish, die seuns probeer – en ek kry hulle werklik jammer.
Hugenote Wellington 22 Boland Lanbou 14. Wel gedaan Hugenote! Boland, die einde is (genadiglik) in sig, nog ene vir oulaas, koppe op!
@Tjoppa: Hoe lank tyd het dok nog by Affies oor? Sal nooit vergeet hoe hy my arme Cheetahtjies in die CC laat verloor het nie.
Maar indien hy werk gaan maak van die werwing ens, gaan Affies bietjie aan agterspeen begin suig. Ek dink Affies moet maar soos ander skole werwing deel van hul amptelike beleid maak. Want soos Rugbyman en Parkie se, tye het verander ten goede of ten slegte, afhangende van jou standpunt. Voorts, die seuns “shop” deesdae self rond en skole hoef hulle selfs nie eens meer te gaan soek om te werf nie.
Selfs Waterkloof begin werwing nou weer openlik doen – hoewel hulle nooit gestop het nie, het hulle vir ‘n tyd lank voorgegee hulle werf nie, maar het “agter die skerms” wel beurse uitgedeel aan kinders by ander skole in hul omgewing. En die is nou almal Klofies. Punt is, deur dit te ontken, maar jy doen dit, vertel iets van integriteit en wolf in skaapklere.
Wat bedoel jy met Menlo se Astro wat se turf sit.
2002:Daniel Pienaar won 6-3
2003:Die Brandwag won 16-12
2004:Daniel Pienaar won 32-12
2005: Daniel Pienaar won 22-0
2006: Daniël Pienaar won 31-16
2007: Daniël Pienaar won 31-21
2008: Die Brandwag won 22-14
2009: Die Brandwag won 35-10
2010: Die Brandwag won 18-13
2011: Die Brandwag won 11-5
2012: Daniël Pienaar won 28-23
2013:Die Brandwag won 17-15
HTS Daniel Pienaar lost the FNB Classic against Die Brandwag 15-17. Winning kick going wide for DP. Some bad calls from ref both ways.But a good game at the end.As a DP old boy i didn’t have much hope, but the game was there for the taking. DP out scoring Die Brandwag two tries to one.
Some other scores DP 14/A winning 14-10, DP 15/A winning 48-6, DP 3rd winning 20-5 and DP seconds Lost 7-10. Next and final game vs Outeniqua in George.
@Tjoppa: Tjoppa jou ingeligtheid rondom skolerugby, nogal in besonder menlo, beindruk my geweldig… Dit wat jy gehoor het was nie hoorse nie maar die waarheid… Gelukkig soos in baie ander gevalle kon daai coach van hulle nie sy woord gestand doen nie…
@BoishaaiPa: Dankie, wil net nie he jy moet wegraak nie want ons het jou baie nodig. As ek moet eerlik wees dink ek volgende jaar gaan Gim nog sterker wees. Een baie groot positief vir Boishaai is hul 150 jaar span van 2013 graad 8s. Boishaai en Girlshaai se u14s lyk sterk in alle sporte. moet ook se dat dit ‘n eer is om ‘n teenstander soos julle te he.
@Rugbyman: Sal jou boodskap aan die nursie gee. Dankie. Nooit ontken dat die dinge nie by Affies gebeur nie maar wel dat dit nie met die skool se medewete gebeur nie. Was egter geskok met die blatantheid wat sommige ouers omgaan en namens Affies “winskope” wil opraap.
@Parkie: My seuns al jare klaar met skool. Dus geen komitees en ek hoef nerens gat te kruip nie.
TOV jou skool hoor ek dat ‘n groepie 0/16 seuns na Garsfontein migreer het die jaar. As almal aldus jou mening die trekkery moet aanvaar hoekom jul 0/16 coach se dreigement dat die seuns in hul lewe nie weer BB kleure sal verwerf terwyl hy daar betrokke is nie.
Dan hoor ek die astro se turf sit ook
Ou parkie wat se hulle van glas huise? Smaak my jou huisie het so ‘n bietjie van ‘n muf reukie.
@PaarlBok: Ek is nog hier..Kon net nie op Beet se website inkom vir een of ander rede nie…Geluk met die wen as ek dit nog nie oorgedra het nie. Ons foute het ons duur te staan gekom, maar dis maar rugby. Some you win and some you lose. Try maar weer volgende jaar!
@DieBos: Ek stem saam met julle ouens oor PRG se 0/19a span. As hulle maar net 80% van die Boishaai game se guts getoon het, sou hulle wen. Baie mense praat met lof van Hein Kriek. Dink julle nie dalk die probleem is by Dawie Snyman nie? Ek kan dit nie eintlik dink nie, maar ek het al gehoor dat van die seuns oor hom kla. Wie weet. Miskien is volgende jaar beter. Daar is ‘n heel paar 1ste span spelers nog in Gr11 en met die 0/16’s wat deurkom kan daar dalk ‘n ding gebeur volgende jaar. Ek sien uit na die Grey wedstryd.
Baie geluk aan Gim. Ek persoonlik dink julle is die no1 span in SA vanjaar.
Wat het geword van die regte BoishaaiPa?
@Koos Roos: hy het onder 13 kleingim toegekom
@Ludz: he can play under 19 but he cannot play CW
@Tjoppa: Wel ten minste het jy nog al erken dat dit selfs by Affies gebeur… iets wat so paar maande terug ontken het… daai medikasie wat hulle jou gee het duidelik n positiewe uitwerking! Jy moet die nursie sommer namens my ook bedank oor sy jou pille verander het…
Jy is geregtig op jou opinie… ongelukkig het tye verander soos Parkie tereg se… jou naaste skool is nie meer jou beste skool nie… op n dag sal jy en die dok dit ook besef…
@Rugbyman: Ek dink TJoppa leef nog in die verlede waar almal na hulle naaste skool of Affies toe gegaan het.Daai tye is ongelukkig verby. ‘Catch a wake up china’,soos wat hulle sal se in die Wilde Weste waar ek grootgeword het. Ek hoop tog nie hy hardloop nou weer kleinpouse na die Langman toe oor hierdie kommentaar nie.Seker op elke klein kommiteetjie by Affies om stemreg te he oor niks.
@Rugbyman: Jy moet my mooi verstaan EK KEUR DIT NIE GOED NIE. Ek erken wel dat die goed ook gebeur by Affies maar beslis nie met die goedkeuring van dr Edwards nie. Dit is sover ek sal gaan. Onlangse skinder stories wat later aan my bevestig is dink, soos ander by ander skole, sommige by Affies hul het die reg om die “sonde” te pleeg in die naam van Affies. Ek het dit alreeds onder die dr se aandag gebring en ek weet hy maak werk daarvan.
Op ‘n ander deuntjie pasop net sommige van die produkte by Woolies is ook maar overpriced en as die kerrie choppies op die rakke lekker lyk, daai vleis reeds verby sell by date en net gegeur om die vrot weg te steek.
@tzavosky: Eish skoon jaloers. Ek het self 2 meisietjies wat Nu power en Noordvaal hokkie kampioenskappe gespeel het. Hoe gaan die liedjie van Brian Adams “the summer of 69. Those were the best days of my life.”
@Tjoppa: Garsies erken dit ten minste… die ander maak mos of hulle dit nie doen nie? Jy weet dit mos…. jy is dan een van die hoofseuns wat denial aanbetref…
Kyk ons was eers nie in woollies toegelaat nie… Dit het gelukkig verander! Ons mag nou al selfs lekkers kry innie winkel… Hou ons maar dop, Rome is nie in n dag gebou nie! Ons sal daar uitkom! Als in goeie tyd…
@Hanswors: Ja hoe se hulle die ware profete sal nie in hul eie land erken word nie.
@Rugbyman: So wat jy eintlik sommige skole koop stilletjies en ander brag daaroor. Is dit nie ingewend wie shop by die spaza shop op die Cape Flats en wie wen die bekers nie. Dalk moet die spaza smouse bietjie upgrade na die Woolies, minder breg en meer resultate behaal.
@Ploegskaar: Ploeg, ek dink hulle was redelik in 2012, soos ook hierdie jaar, maar met tekortkominge. Met Wildeklawer 2011 en veral 2010 dink ek sou hulle beter rekenskap kon gee.
@tzavosky: Dok, met 339 leerders sou ons maar kwalifiseer vir julle kleiner skole kompetisie, en van Premierskool het ek nog nooit gepraat nie. Plaasskool wel, wat puik vir sy grootte presteer. As ons die Boland telling teen HTS by dieselfde toernooi vergelyk, weet ons darem BV het ook ‘n stewige span in 2012 gehad, of hoe? Terloops, 2014 en 2015 sal die pyne van 2013 gou laat verdwyn, jy kan my maar roep op daai voorspelling.
@Woltrui: Jip, hulle hokkie is baie goed. Eerskomende naweek is die Noordvaal grootskole-finaal uitspeelrondtes, met 16 spanne in ‘n toernooi-formaat in elke ouderdomsgroep. Moet self daar by St Stithians gaan aanmeld Donderdag met my 2 o/15 hokkie bokkies.
@tzavosky: Ek het gesien Pietersburg doen so goed met die hokkie. Blykbaar die stadsjapies 6 – 0 opgevoeter tydens die Nu power finale. Dit wil gedoen word!
@Woltrui: Wou nog sê, Mnr Wolle, die plaaslike span het Helpies 3 keer gespeel sedert 2008 en al 3 keer gewen. 2008 en 2013 was daar by hulle, maar net in 2010 toe hulle plaaslik gespeel het, het hulle koerante toe gehardloop oor die skeidsregter.
Oukei, eintlik lieg ek, want Helpies het ook die ander plaaslike skool hierdie jaar hier gespeel en afgeransel, maar dan moet ek bysê die Plasies se rugby het so ‘n dip gevat, hulle is nou waarskynlik op die vlak van, sê maar, HS Pretoria-Noord (sonder disrespek).
@Woltrui: Nee, Mnr Wolle, g’n niks se geslaap hier bo in Afrika nie, ek hang aan die lippe van die Gamaliëls. Maar synde hier nou nie premierskole in hierdie ge-ooste is nie, praat ‘n man maar net as jy moet. Ons het inderdaad baie om oor nederig te wees.
@Ploegskaar: Horie, man, vir ‘n ondersteuner van ‘n premierskool wat laasjaar (toe hulle ‘n baie beter span was as 2013) op hulle nerwe deurgeskraap het teen n mediumskooltjie van die Noordelike Gopse, laat jy jou alteveel mislei deur daai vlagman gerug uit Jaansberg.
@tzavosky: Ja Tsavendas, wie wil nou ‘n beampte in die Noordelike Gopse wees, veral in ‘n EG of Kemton wedstryd, waar lomp afrigters wat strompel en in skeidsregters vasdonder ‘n algemene verskynsel is. So ook vlagmanne wat in die lug opspring as hulle skool druk
@jakes: Skuus Jakes. Ek sien jy het genoem dat Affies die Beeld in 2004 gewen het. Watter posisie het jou broer gespeel?
@tjoppa: jy is reg, daai 2ling is masjiene, jy moes hulle daar in die stof by HTS Middelburg gesien het……..hulle het nie einde nie!
Good start to the FNB classic for HTS Daniel Pienaar as three games were played at Die Brandwag today. DP winning all three of them. 16/B won 17-0. 14/B won 5-0 and main game DP 16/A won 41-3.Hope the rain stays away for the big one tomorrow.
@tzavosky: Hiehiehie. Gedag Mnr Tzavorsie gaan uit die slaap getrek word deur die herinering van die Helpies vlagmanne
@jakes: Jirre Jakes dit was n goeie wedstryd. Atmosfeer ook puik. Skole wedstryd met sekerlik die meeste toeskouers(saam die Nu power finaal tussen Affies en Kloof)? Volgepakte LC de Villiers stadium. Kan onthou Marais Viljoen het n moerse pak gehad met n flippin goeie no 7. Jammer hulle rugby het geduik. Wie het die Beeld trofee gewen in 2004?
@Ploegskaar: Ploeg, ek hou jou dop, hoor. Sit!
@jakes: Ek sal bietjie rondkrap. dalk net vind ek uit. hy was regtig goed gewees.
@ klofie Pa- nee sorry, nou deurmekaar< Francois Uys was in 2004 ook deel van EG Jansen se span, saam met Louis Ludick. Ken nie individuele spelers in die span wat in 2008 gespeel het wat Nu power gewen het nie, behalwe daai goeie senter wat ongelukkig sy enkel gebreek het . Kon toe nie teen Kloof in semis van die Beeld speel nie..
@ Klofie Pa- ek is nie seker nie jong maar was dit nie Francois Uys nie?? Kan nie regtig onthou presies watter jaar hy vir EG Jansen gespeel het nie, maar ek weet hy spel nou vir die Cheetahs..
Jip nu power in 2008 het hulle Monnas in die finaal gewen..in 2009 het hulle teen Monnas in die finaal verloor. Beide die twee jare het Jansen vir Klofies in die semis geklop. 2004 toe Jansen en Marais Viljoen in die finaal speel, Seker een van die beste games nog ooit. Sal dit nie vergeet nie, my broer het gespeel. Telling was 25-20 met paar minute oor. Net toe dit lyk of Jansies die wen drie sou gaan druk, maak hul fout, Marais Viljoen vleuel tel bal op en hardloop reg deur. Dit was einde van die game. Marais Viljoen het daai jaar groot verras deur Monnas in kwarteind uit te skakel, EG Jansen het toe die volgende game die cherrie op die koek gesit deur Affies in kwarteind te wen met ‘n punt.
@jakes: Ek het die semi 2008 gekyk daai dag op tukkies en daar het n nr 6 gespeel wat ek gedink het is besonder goed. tot na die tyd na hom gestap en geluk gewens met sy spel!!’ wie was hy en speel die man nog??
@jakes: Dankie Jakes. Het nie geweet EG het die Nu Power in 2008 gewen. Het jy die 2004 Nu-power finaal tussen EG en Marais Viljoen gesien?
@Parkie: Parkie hierdie uitspeel wedstryde is so taai en onvoorspelbaar ek dink ons voel almal van vooraf nuut in die ding!! hehe!!
sterkte!!
@Djou: Dankie daarvoor.Ons hou maar duim vas.Is maar nuut in die uitspeelwedstryde ding.Enige iets kan gebeur op die dag.
@ Woltrui- EG Jansen nog nie die Beeld gewen nie.( by die eerstes nie) Die titel ontwyk hulle nog. Hulle het wel in die finaal in 2004 gespeel en teen Affies verloor,telling was 14-9. Dis dieselfde jaar wat hul Affies in die Nu power uitgeklop het en teen Marais Viljoen ook in die finaal verloor het. Hulle het in 2008 die nu power gewen, weereens klofies gewen in semis en toe in Beeld in semis teen Klofies vasgeval..
@Klofie Pa: @jakes: Beeld Trofee. Kloof en Kempies het reeds die trofee gewen. Nelspruit het die ou administrateurs beker gewen in die 70’s en as ek reg is in die jaar toe Schutte Bekker vir hul gespeel het. Het EG al die trofee gewen? Ek weet EG het al in die finaal van die Nu-power gespeel in die vroee 2000’s?? (Ludeke, heelagter van die Sharks het toe vir hulle gespeel) maar hul het die wedstryd teen Marais Viljoen verloor. Ek hou duim vas vir Nellies maar kan nie sien dat hulle vir EG kan klop nie. Sal verbaas wees as die finaal nie tussen EG en Kloof is nie.
@ Klofie Pa- Ja ek dink nie hanswors verstaan my te lekker nie, maar dankie vir jou en sy gelukwensing..Al rede hoekom ek gese het Kempies moet in finaal speel is omdat dit twee Valkke spanne sal wees en geskiedenis sal wees. .Dink nie dit het al gebeur nie,.. Dit het niks met gunsies te doen nie..Ek weet alte goed Nelspruit le nog voor en enige iets kan op die dag gebeur. En dan wag Monnas vir Jansen se twee JNR spanne ook voor, dit gaan moeilike semi’s wees. net soos Kempton nie ‘n maklike kalant vir Klofies gaan wees nie..
@ hanswors- dis duidelik dat jy nie my kommentaar verstaan nie en dink seker skole is not groter honde om te baklei as ander- As Kempies vir Klofies wen, wat jy dink kan nie gebeur volgens jou nie, maar was wel die geval in 2012, dan doen hul mos geen span ‘n guns nie, want dan is hul mos beter as Klofies. Die finaal sal dan net so hard wees, maak nie saak wie speel nie .Hoe kan dit dan ‘n guns wees??En jou vlag man storie, weet nie waar jy met dit uitval nie, klink amper na suur druiwe oor een of ander voorval wat gebeur het..
@Tjoppa: LOL! jy weet mos eks n gentleman uit die boonste rakke!!
Jakes ek dink jy moet dalk net meer energie insit oor hoe julle verby Nelspruit gaan kom as om te jubel en boast oor die hoeveelheid Valke spanne in die Semi’s.
Ek natuurlik is bekommerd!!
Dis vir n plek in die finaal wat Kempies en ons op dieselfde golflengte sit!!
Dit is voorwaar n groot prestasie en baie geluk met jul seuns.
@Hanswors: Klaarblyklik 2 manne van Ben Vorster wat ingery is, dieselfde 2 wat ‘n paar jaar terug betrokke was by ‘n berugte wedstryd teen Helpmekaar in Tzaneen.
@Hanswors: Moenie hulle van die tweeling vertel nie. Sien hul pappa begin nou hier op die laaste bietjie gat trek. Ek hou daarvan. Twee sulke moegoes se pa moet erens ‘n streep in hom he.
@Jakes – wat wil jy he ek moet se? Jy is die een wat kom wens dat Kempton jou skool ‘n guns moet doen sodat jou spannetjie nie teen Waterkloof moet speel nie. Ek het slegte nuus vir jou ou maat……..
Baie geluk jou spannetjies wat gewen het – hoop hulle kan so voortbou…… So by the way – wie was die vlagmanne gewees?
@ Hanswors- lyk so asof al Waterkloof se junior spanne die naweek uitgeskakel is in die 1/4 eindrondte van die Beeld. deur wie?? Onderskeidelik EG Jansen ( 0/15 en 16). En Kempton park ( 0/14) .Albei valke skole. So much vir jou groothonde kommentaar ne
@Jakes: Kloof het hulle opgefrommel voor…
Good win for Marlow over HTS Daniel Pienaar,left a lot of Old boys dissapointed who traveled far for reunion weekend. DP was half time still 9-6 in the lead but shortly after the break the dam wall broke. DP junior teams
doing well 14/A beat Marlow 52-5, 15/a beat Marlow 50-3 and 16/A beat Marlow 21-12 game was stopped short shortly after DP prop was send of for a dangerous tackle and the Marlow coach chirping the ref. But it is still the 1XV game that matters. Not one of the greatest of seasons for Daniel Pienaar.As they need to pull their socks up to beat Die Brandwag this Wednesday at Brandwag in the FNB Classic.
@Rugbyman-ons sal maar sien wat tussen Klofies en Kempies gebeur. Maar dit gan nie 40 punte wees soos jy se nie..kan jou dit belowe. Ja ek het groot geskrik toe ek HTS Middelburg/Klofies score sien.Wat het daar gebeur?? Het klofies ‘n blitzkrieg gehad en HTS toe tou op gegooi of wat??
@Parkie. Julle o.14’s is “monsters”. Kan nie sien dat ‘n ander span hulle sommer gaan klop nie. Het hulle nou al ‘n paar keer teen verskillende spanne sien speel en hulle was nooit onder druk nie. Ons hou maar duime vas vir julle en Kloof om Pretoria se naam hoog te hou.
Is dit nie dalk tyd dat die Burger en die Beeld finaal skole uitspeel vir ‘n algemene wenner nie. Dalk kan daar ook ‘n toernooi gereel word vir die top tien spanne aan die einde van elke seisoen , ek sou veel eerder die sterkste spanne in die land wou aanpak as die onnodige games teen skole wat nie naasteby in dieselfde (superliga) skole is nie. Die krieketscores is nie goeie rugby nie . So ‘n toernooi kan die seisoen vir die top skole afsluit op ‘n hoë noot elke jaar. ‘n Goeie geleentheid waar al ons bloggers ook sommer as ‘n “old Bloggers” groep kan bymekaarkom.
@Jakes: ek het kloof teen hts saterdag gesien speel… kloof het hulle van die veld af gevee… jy sal sien kloof gaan kempton met 40 straf… ek het kempton ook gesien die jaar… met groot respek, hulle is nie goed genoeg om kloof te wen nie… hulle het nie naastenby die span van laasjaar nie…
@ Rugbyman- dankie- lees in die Beeld hulle speel op Jansen se velde. Dit gaan ook hard wees. Ons sal maar moet sien wat gebeur tuseen Kempton park en Waterkloof. Weet nie wat tuseen HTS Middelburg en Klofies gebeur het nie, maar iets het verkeerd gegaan. Daai score maak nie sin nie. Almal het egter vergeet om Kempton se scores bietjie dop the hou laaste paar weke. Glo my Klofies gaan dit nie maklik he nie.
@hanswors-as jy praat van die feit dat ek gese het ek hoop Kempton wen vir Waterkloof, is dit net omdat dit dan twee Valke spanne sal wees wat in die finaal speel.En net om jou in te lig, die laaste wedstryd tussen Kempton park en Waterkloof was gewen deur Kempton in 2012. So sal graag wil weet wie is die groothonde van wie jy praat of hou jy net darvan om random statements te maak??
@jakes: Ek vat niks weg van julle oorwinning nie! Julle was beter op die dag, baie geluk… As julle nelspruit toe moet ry, alle sterkte met die puma refs… Trust me, Kloof gaan kempton baie, baie hard stamp…
@ HANSWORS- HUH???? jou kommentaar maak geen sense nie. veduidelik asb.
Ou Parkie, dit lyk vir my of jy heel naweek in jou parkie gele het en papsakke leeg maak- as ek nou moet oordeel volgens die stront wat jy verkoop.Jy verwys na “Grey Bloem se Grey PE spelers” Noem vir ons n paar voorbeelde. Sommer ook die spanne vir wie hulle speel. Uit n skool van 1200, sal so 6 voldoende wees. En dan natuurlik, sluit ons die uit wie met hulle ouers soontoe is.
Jakes – as jy die beste wil wees moet jy saam met die groothonde kan blaf. Moet nie hoop vir gunsies van ander spanne nie!
jakes:Baie sterkte dan. Ek hoop net nie julle speel Nelspruit by hulle met hulle ref nie!
@ Parkie en Rugbyman- Garsfontein het goed gelyk die eerste 10 minute en gelyk of hul Jansen kan ore aansit. Maar toe nie. Jansen se verdediging het Garsies stadig aan gebreek tot op ‘n punt waar dit begin lyk het of hul nie die game kan wen nie.En toe begin Jansen se voorspelers oorvat, beide op verdediging en aanval. Afdag was dit nie vir Garsies nie, Jansen span het Garsies net in alle fassette stadig aan moeg gespeel. En die telling kon heelwat groter gewees het, paar kliniese foute voor en op die lyn het hele paar driee gekos vir Jansen.Hulle sal hieraan moet werk. EG Jansen sterk aanspraakmaker nou om in finaal te speel maar Nelspruit gan net so tiugh wees. Kom ons hoop Kempton Park verras vriend en vyand deur Waterkloof te klop.
Grant Hermanus continues to impress, he’s got a wonderful feel for the game, thinker reminds me of Cheslin Kolbe in some ways.
I see a big future there, pity he’ll miss u19 provincial rugby next year.
@Parkie: ek weet rerig nie… seker maar n afdag jong… kinders us mos maar onvoorspelbaar… dalk was EG meer honger as garsies op die dag…
@Rugbyman: Kom ons hou maar duim vas.Wil nou nie op tone trap nie maar wat gaan aan met julle eerste span? As ‘n buitestaander lyk dit asof hulle nie die druk van sogenaamde close games kan hanteer nie? Het aan die begin van die jaar nogal gedink hulle behoort die Beeld maklik te wen.
@PaarlBok: Hy was great! Maar wat julle met Grant Hermanus se talent reggekry het is bewonderingswaardig. Ek onthou hom as o 10 kannetjie in Durbanville en toe skep Cassie hulle vir hom geleenthede. Ek dink Gim het vir ons nog ‘n Springbok geskep! Hoop nie ek praat uit my beurt nie.
My Gim MOTM was Gavin van den Bergh.
@Koos Roos: Dankie Koos. 2013 Interskole was ‘n groot sukses. Die hokkie seuns het ook baie goed gespeel. Hermanus is nou in graad 11, so nog ‘n jaar in die Gim trui vir hom.
@Rugbyman: Ditto!
@Parkie: O ja, sterkte met jul spanne!
@Parkie: Ek kan nie meer met jou saamstem nie. Om jou kind te smous is verwerplik. Ander saak as skool jou nader en dit kan jou kind beter geleenthede gee en terselfdertyd finansieel bydra tot die gesin se leefkostes ens. Ek weet van sulke gevalle en het geen probleem daarmee nie. Weet self van ‘n ouer wat vanjaar skole teen mekaar probeer afspeel het. Gelukkig sal sy bloedjie nie volgende jaar ‘n maroon trui dra nie.
@Rugbyman: Dit kom neer op die volgende: As ouers doen ons wat die beste vir ons kinders is. In die tye waarin ons leef is alles elke dag duurder en alle vorme van hulp is welkom. Ek deel egter jou klippie in die skoen oor oor skole se deursigtigheid met waarmee hulle besig is.
@Parkie: mmmmm ja baie geluk… ek sien julle o/15 game teen hts witbank was n taai affere…? Dalk moet julle ook bele in n paar coaches… Hou nou maar dop… volgende jaar stamp garsies se o/16s julle…
sterkte met julle spanne verder in die Beeld… ek glo julle o/14s kan hom wen… hts middelburg se reffie het saterdag man-alleen monnas se o/14s uitgeskakel… dit was rerig shocking gewees om te kyk! Arme kinders! Op die pawiljoen moes hulle die ouers keer om nie die ref te gaan m@€r nie…
@Koos Roos: Hoor hoor! Ek stem saam,koop is slegte word.Ongelukkig is die ouers wat hulle seuns so smous van een skool/provinsie na ‘n ander die groot ….. in die drinkwater.Hulle word ‘shoppers’ in ons geweste genome.’n Sekere Blou Bul laerskoolspeler van hierdie jaar, se ouer was al seker by 13 h/s landwyd op hulle onkoste.Die man onderhandel laat dit klap! Die slegste ding van alles is dat die seun volgens alle aanduidings nie verder gaan groei nie en seker oor 2 jaar gaan verdwyn.
@Koos Roos: Koos, jy is reg… sommige kinders skuif ook bloot omdat hulle nie gelukkig in n spesifieke skool is nie… dis tog die ouers se goeie reg om hulle kind te skuif! Dis in elk geval my mening… wat my natuurlik grensloos irriteer is skole wat hoog heilig maak asof hulle geen werwing na graad 8 doen nie… dit gebeur tog maar by al die top skole… aanvaar dit en maak vrede daarmee, dit gaan nie ophou nie
Ek moet darem bietjie spog en noem dat my ou bruinbrood skooltjie se o/14 en o/15 spannetjies darem die Beeld semi finale gehaal het.Niks in vergelyking nou met die magtige Affies en Waterkloof se beste in die land prestasies nie,maar ons dra darem die Blou Bul vaandel met trots verder.
@Parkie: uiteindelik… n man met ware visie…
@Parkie: Dis ‘n algemeen bekende feit dat skole spelers werf en selfs finansieel bydra. Moet in hemelsnaam tog net nie die woord “koop” gebruik nie. Ons kan maar ophou teem daaroor. Dis die harde werklikheid. Verder is daar gevalle waar dit werklik geleenthede vir kinders skep wat dit andersins nie sou kon bekostig nie. Great! Ek weet egter ook dat daar gevalle bestaan waar die seuns nie uit haglike omstandighede kom nie.
@Ooploop: Ek kan sien waarmee Garsies besig is.Daardie redenasie maak geen sin nie.Paarl Gim se kaptein was eers in Duineveld op skool so ook hulle Loskop in ‘n ander skool tot en met gr 10.So het hule geen lojaliteit aan die skool nie?Praat nie eers van Grey Bloem se Grey PE spelers nie.Kloof het dit vir jare gedoen en daarmee sy naam gebou,toe eers het die spelers vanself gekom.Hulle het laasjaar met Limpopo se CW losskakel gespeel wat in onderwyser se huis gewoon het.So ek dink @Rugbyman se werkswyse by Garsies sal vrugte afwerp oor ‘n paar jaar en in die proses baie seuns uit hulle haglike omstandighede uitlig en ‘n toekoms vir hulle bied.
@Deon: I have to remember most of the side (I did cheat and look it up, would have forgotten Christie Noble and Gerhard Harding). 3 College boys in there with Jamieson, Stransky and Thompson, plus an Ixopo boy in “Plank” Atherton (my missus is an Ixopo girl). My son was best mates with Andrew Aitkens’s (DHS) nephew so got reminded about that plenty for 7 years at Prep. Then my association with Northwood makes Reece an obvious one to remember.
Short week – snow coming on the Berg, big warnings for Thursday, déjà vu, Grey Bloem couldn’t get to Glenwood last year because of snow. I will be taking a weekend up near Ixopo, will quaff a few warming whiskies in honour of the 1990 side (any excuse will do)
@Tjoppa Tjop, en as jy wakker is 10 voor 4? Het die sustertjie nagrondtes gedoen?
@Gungets Tuft. You’ve got it right. I think I am still jealous of that victory and team after all these years. Names like Joubert, Muller etc only came later. Selective memory. Enjoy the week.
@Koos Roos: Hang af van watter pilletjie jy praat. Die klein wittetjie gee sy graag maar as sy die groot bloue kry is die hel los. Maar met daai engel gesiggie met die vol….. kry sy baie reg met ons ou manne.
@Ploegskaar: Ploegie ek dog jy sou al jou les geleer het met die meerderheid storie. Synde jy ‘n trotse burger is van hierdie pragtige land. Meerderheid bepaal slegs hoeveel swape in ‘n sekere streek woon.
@Gungets Tuft: Nothing like a fine single malt. 30 year old Glenfiddich maybe showed. Forget the haggis rather go for biltong, blue cheese and olives.
@Deon: Which of the 1990 players were in the Free State the previous year. Trying to remember all the names but a hell of a lot of them were Natal boys. Reece, Watson, Thompson, Muir, Noble, Stransky, Jaimeson, Aitken, Atherton, Bartman, Visagie, Botha, Harding, , Lawson, Kebble.
@RedBlack White. Hieronder by ons in die Wes-Kaap speel die Engelse seuns puik rugby. Wie sal die Bishops (ok, postmatric het ‘n reuse invloed gehad), Bosch, Wynberg, en selfs by geleentheid SACS spanne van die 70’s tot laat 2000’s vergeet. Die Ehrentrauts, Kosters, Montgommeries, Gardners ens ens. Puik spelers, en moontlik die beste van hulle tyd. In my eie skool, tans soos ek verstaan(ek mag fouteer), ongeveer 50/50 Afrikaans en Engels, was van die beste spelers uit die Engelse klasse. Een fout maak jy wel, daardie span van Natal wat die CB die eerste keer in 100 jaar destyds gewen het, was maar grootliks die vorige jaar se Vrystaat span. Daardie CB was nie Natal s’n alleen nie, maar eerder, op daardie stadium, die Vrystaat se eerste CB na 1976. Om Natal se eeufees te vier het hulle die professionele era betree ongeveer vyf jaar voor die professionele spel in 1995 amptelik gewettig is.
@Maroon8 en DieBos. Nee wat kêrels. daar is geen skroef los nie en geen disgrace nie. Hoekom? Omdat hulle verloor? Dis deel van die spel en deel van die lewe. Die afrigtingspan is puik. dis eerder ‘n geval van ‘n ondergemiddelde fase. Dis eerder ‘n geval van ‘n nuwe skroef wat besig is om ingedraai te word. Moenie verval in dieselfde “disgrace” wat van die Bulls ondersteuners gekom het na die o/18 Craven Week nie. Lees getrou julle OSU nuusbriewe en wees trots. Wil ons werklik o/13 spelers trek omdat ons o/19’s goed doen? Is dit ons “benchmark?
@Ploegskaar: Goed gestel Ploeg. Meer belangrik oor ‘n paar jaar weet niemand meer wie waar geeindig het nie. Mooi skolerugby onthou mens eerder. Saterdag se rugby tussen Gim en Boishaai was net dit. Die kersie op die koek. Geen ernstige beserings nie! BTW ek hoor die onderkaptein van Grey PE , wie se been so sleg gebreek het, gaan dalk volkome herstel en hoop om volgende jaar weer te speel. Dis goeie nuus as dit waar is.
@Tjoppa: Tjoppa, sy het nie dalk ‘n sussie nie? Vergeet ook soms om daai pilletjie te drink.
Dis seker die eerste keer in geskiedenis wat twee Valke 1ste spanne(EG Jansen en Kempton park) in die semis van die Beeld trofee speel.Kempton die verdedigende kampioen. Ook die eerste keer wat 3 EG jansen spanne in die semis speel.1ste o/16 en o/15.Baie geluk EG en Kempton
So, die meerderheid ingeligte en neutrale skolerugby kenners en toeskouers is dit eens dat Paarl Gym hierdie jaar no.1 is, die geween en gekners van tande ten spyt. Hulle het telkens net genoeg in die eerste helfte van ‘n “groot wedstryd” gedoen om ‘n pretender op sy gat te sit en met die tweede helfte begin rus vir die volgende week.
BTW, ouer en tradisieryke skole is net dit, oud en tradisieryk, beslis nie ‘n vrypas vir meerderwaardigheid nie, en soos wat ek hier en elders al gesien het, eerder ‘n lisensie vir ‘n permanente besemstok in die hol en ‘n gratis hoogdrawende suur pruimbek. So sit asseblief, ons speel nie meer met ‘n agt-naat bal nie.
@Tjoppa: Hmmm, so when we entertain you okes for the KZN vs Gauteng Jukskei Champs we might need to put a fine single malt on the table as well. Will spare you the haggis and just do skilpaitjies. That will be my concession to my Randfontein/Krugersdorp/Roodepoort roots.
@Woltruid@Woltrui: Dankie Wollie!! maar nog einde niet!!
Geluk met daai Affie manne ook!! Goeie jaar gewees vir julle!!
@Hanswors: Stem saam Kloof op hulle beste gaan moeilik geklop word in Beeld trofee – ongelooflik pak met n puik skrummie
@Rugbyman: Kyk ou baas was nog nooit arrogant of windgat op hierdie Blog of enige ander gewees nie!! Resultate spreek van self in die openbaar en media!!
Ek kan nie Waterkloof op die “map” sit nie!!
Gewoonlik is reputasie die medium!!
En dis presies waar Grey,Affies, Bois, Roos is!!!
@Tjoppa: Gaan sluk jou pilletjies… dis lank verby slaaptyd…
@Koos Roos: Nagsustertjie beslis.
@Rugbyman: Toe toe ou suurgat.
@Klofie Pa: Hi Kloofpa. Baie geluk met julle oorwinning. Kon eers nie glo toe ek die telling sien. Sterkte vir julle seuns vorentoe.
@Gungets Tuft: You’ll be referred to as Souties in the future
@Klofie Pa: sjoe… nou raak ons arrogant klofie… ek het meer van jou verwag as dit van jou…. ek koet se ek is so bietjie teleurgesteld… laat ander liewer julle prysas wat jy dit self doen… ek het gese “dalk”… dit is n droom – mens moet mos droom ne?
@Gungets Tuft: We will say, aye welcome laddy.
@Rugbyman: Keep on dreaming Rugbyman!!! Sal nooit daai status ontvang en selfde met Waterkloof!!
Maar ons kla nie!! Akademie is en word bedryf as soos n besigheid en so ook Rugby!!
Met reg ook dis seker hoekom Waterkloof konstant die beste skool en moet ek ook noem gebalanseerde skool is in Gauteng en ook Suid Afrika!!
@BOG: Boggie is die storie oor Tjoppie en die nagsuster waar?
Bg was vir Parkie bedoel.
Stadig oor die klippe ou maat! Wereldkampioene? Klink byna soos die Yanks wat baseball reeks speel en dit ‘n worldseries noem. Grey se hekkie wag nog en hy is hoog!
@Ooploop: @Rugbyman: Ek het nou nie verwag dat julle so ernstig (en ordentlik) gaan reageer nie . Eintlik gehoop ek kan vir Ooploop uitlok tot n argument, maar ongelukkig toe tree hy op soos dit n Affie betaam- ordentlik. Dan se ek maar goeie nag. Tjoppa is in die kamer langs myne, hier in die oue tehuis en die nagsuster het al sy suurstof gekoppel en hy snork al lank.
@BOG: Jy is 100% reg… die feit is Grey en die ander skole waarna Ooploop verwys is almal al baie oud… Garsies is maar 25 jaar oud en ons staan aan die begin van n laaaaaang proses… dalk sal ons kinders se kinders ook verwys na Garsies as n tradisionele rugbyskool… als begin egter iewers en ons moes ook iewers begin al kom van die aksies soms as drasties voor…
@TJ: Please mail me – Gungetstuft(at)gmail.com
@BOG: Sonder twyfel die top rugby skool in die land BOG en die een skool wat elke jaar Affies op hulle neuse laat kyk – groot respek vir alles waarvoor GCB staan
@Rugbyman: Ai, die voorbeelde wat nou so voorgehou word aan jou. As ek mag, kan ek n alternatief voorstel, in alle beskeidenheid natuurlik, n span met n meer as 90% wenrekord oor n tydperk van meer as n eeu. Dit beteken natuurlik dat daar iets meer aanwesig moet wees as net n paar jaar saamstap. Vra maar gerus as ek jou met aanwysings kan help
@Ooploop: Dankie vir jou kundige inset… ek sal dit aan die manne oordra…
@Rugbyman: Nou ja, daar word Garsies se 0/16 span se vlerkies vir die tweede keer die jaar geknip – en as ek dit reg het in beide gevalle was dit deur plattelandse skole (HTS Middelburg en Nelspruit). Daar is geen twyfel dat Garsfontein se 1ste (wat ek sien ook verloor het) en onder 16 spanne goeie spanne is nie, maar om uitsondering spanne te kweek – soos Paarl Gym en Affies se 1ste asook PRG en Affies se 0/16s, moet die kinders n pad saam stap en mekaar leer ken as spelers en pelle oor n aantal jare. Solank as wat Garsies aanhou om jaarliks n lys vol spelers van oral oor die land in te koop in al wat n jaargroep (die cape flats spring in my op), sal hulle nooit uitsonderlike spanne kweek nie – goeie spanne dalk ja – maar dit is waar dit sal stop.
@Grasshopper: The shenanigans that were happening at the 3 schools Astro. What transpired there wasn’t in the spirit of the game and surely something will be done about it.
Lack of subtlety? Please explain….
Having just recovered from what can only be described as a failed attempt at self-medication after yesterdays first team game I see controversy wasn’t just limited to the fields of Bassons and Madsons. Hopefully the College Head does something about the lack of subtlety from the boys from Umbilo. The First team game was a cracker but a absolute brain fart of mammoth proportions by the College skipper changed the complexion of the game in bad way for College. Also I see the u15b game is listed as a Glenwood win, in actual fact the game was won by College with the ref having no clue what the score was (he wasn’t alone with many culprits showcasing their talents or lack thereof in the reffing department) and the Glenwood coaches also trying to knick the win after the fact.
@Rugbyman: Dit maak mens siek! My mening was nog altyd dat jy nie ‘n skoolkind moet verneuk nie.
Op laerskool (waar my kinders was) was die een onderwyser altyd skeidsregter vir die O/13Bs – ‘n neutrale man het vir die A-span geblaas. Hy weer, was te streng op ons spanne: as daar enige twyfel was, het die voordeel van die twyfel aan die opposisie gegaan – ook nie reg nie maar ten minste kon niemand kla dat hy skelm was nie!
@BuffelsCM: Klein hermanus is n baie begaafde speler… Paarl Gim het n baie begaafde span… ek verstaan steeds nie hoe sekere bloggers hoegenaamd dink dat affies no.1 in die land is nie… paarl gim is hierdie jaar in n klas van sy eie… en dit nou van my wat n blou bul is…
@BuffelsCM: Jy is 100% reg… Klink seker nou na suur druiwe… ek het die hele game op dvd en het weer mooi na die insident gaan kyk… eks nie so seker of dit onkunde was in die spesifieke geval nie…
Baie geluk aan Paarl-Gim met hul wen !!
Ek moet saam stem met die kommentaar hierbo oor Grant Hermanus. Wat ‘n goeie speler met alle kwaliteite van ‘n heelagter en / of vleuel !
Wat hom nog meer spesiaal maak is sy nederigheid! Geen “showmanship” nie – net goeie rugby !! Hoop die WP het Grant al lankal “op hul boeke”
@Rugbyman: Ek het geen ondervinding van die Beeldtrofee nie maar by enige uitspeelwedstryde moet daar nam my mening gekwalifiseerde persone die kantlyne beman – verkieslik neutrale persone maar beslis nie ‘n afrigter van ‘n span wat speel nie.
2 voorbeelde wat geen span die wedstryd gekos het nie: gister by ons O/14A-spannetjie (wegwedstryd) is daar ‘n vlagmannetjie (‘n baie kort skoolseun) met die vlag. Sy skool se heelagter of vleuel vang die bal ten minste ‘n meter binne die speelveld en draf oor die kantlyn reg voor my. Die vlagman gee die lynstaan aan die verkeerde span. Die afrigter gee sy ontevredenheid te kenne en die skeidsregter maak hom stil…..maar die seun hou die vlag vir die hele wedstryd.
2 weke gelede druk ons O/16-span ‘n drie na ‘n dryf van ‘n lynstaan. Die volgende oomblik gryp die vlagman (beslis nie ‘n assistent-skeidsregter nie: waarskynlik ‘n ouer) ons vaskopstut voor die bors – die rede: die stut het na bewering sy hand in ‘n opponent se gesig gedruk toe hy opstaan. Die volgende oomblik neem die stut se pa eksepsie en wil die vlagman bykom: gelukkig is die afrigter naby om enige moeilikheid te voorkom. Indien daar ‘n gekwalifiseerde persoon in beheer was, sou dit nooit gebeur het nie.
So die “bottom line” is, daar moet persone aangestel word om die kantlyn te beman. Ongelukkig is daar net ‘n beperkte aantal mense beskikbaar daarvoor. ‘N afrigter mag na my mening nooit die kantlyn beman nie
@Tjoppa: Hope that College escape the description of always innocent, the victim of circumstances and blame the Boere for anything gone wrong. Their behaviour in defeat is also suspect. Just can’t remember making excuses, or any action you have described “in defeat”?
@Parkie: lank gewonder of ek moet kommentaar lewer en toe tog maar besluit om my bek te rek… Eerstens, kloof was baie baie goed gister en ek kan nie sien hoe iemand hulle in die Beeld kan uitskakel nie…
wat betref garsfontein se o/16s… as jy die game gekyk het en die kontroversiele beslissings en die blatante fout deur die lynregter (nogal n HTS middelburg onderwyser) rondom die vinnige ingooi 5 minute voor die einde wat garsies die game gekos het sou jy saamgestem het dat dit baie moeilik is om in sulke omstandighede te wen. Die HTS speler het die bal amper 10meter aan die garsfontein kant van die lynregter ingegooi, die vleuel draf ongemerk deur en beide die lynregter en die skeidsregter sien niks fout daarmee nie… sjoe… hoe roei ons sulke optrede uit in ons rugby? Die reel is mos duidelik… n speler mag enige plek aan sy eie kant van die lynregter se merk vinnig ingooi, NIE aan die ander kant vd merk na die opponente se doellyn se kant nie… Ken hulle bloot nie die reels vd spel nie of skryf mens dit toe aan blatante skelmgeid? Mens staan magteloos en kyk hoe so insident n top span uit die Beeld trofee uitskakel… Die strafskop telling in die 2de helfte alleen was 12 – 3 in die guns van hts… monnas se puik o/14s het hulle in net so kontroversiele man vasgeloop… dis tyd vir onafhanklike skeidregters in die Beeld uitspeel wedstryde… Dis geensins suur druiwe nie, die seuns vra vir n fair contest en gister se game was geensins n fair contest nie… Moet almal stilbly daaroor en net se jammer manne julle het hard probeer? Ek weet darem nie…
@Parkie: most definitely! the BIG ONE!!
@phat55: Sien uit na die Grey vs PRG o/16 wedstryd die naweek,dink Grey het ook nog net teen Affies verloor hierdie jaar.
@DieBos: last time I checked this wasnt an u19 only blog. I never mentioned the u19 PRG game because I never saw it.the winning culture I referred to was in reference to that u16 PRG team that has last lost a game in Aug 2011 against Grey College.
@ maroon8 – sorry to hear u feel that way.the u16 PRG team was no where near their best yday & that can also be partially attributed to a very strong Oakdale team who played really well like I mentioned earlier in this thread,yet they still managed to win the game which in itself shows alot of guts n determination in my books because its near impossible for a top team to have “stellar” games week in n week out for 2yrs etc
about Grant Hermanus……geez that kid is a good player & a huge accurate goal kicking boot as well,really enjoy watching him play
@Hanswors: Stem saam,Kloof was baie goed,min spanne in SA sou hulle op die dag gewen het.Baie teleurgesteld in Garsfontein se o/16’s,so baie talent.Hulle eerste span het ook verloor,miskien moet hulle bele in ‘n paar goeie afrigters saam die spelers.So gehoop Oakdale se o/16’s klap Paul Roos se wereldkampioen o/16 span.
@Gungets Tuft: GT – It’s all concerning, and I have to now consider whether Clutchplate 1&2 might have been right about Glenwood starting the handbag affair last weekend and not Affies. Problem this. you just don’t know who to trust these days.
@Tjoppa: Ha Ha great anthropology
@Tjoppa: What do you call okes like me, born in Randfontein, raised and schooled in Maritzburru, blood being Red-Black-White, my son having chosen to get the Red-Black-White transfusion after the start at DPHS, but living in Durban. I am afraid you might have a special name for the okes that have Cato Ridge dust mixed with the salt ….
Or does having 3 legs, one in Scotland, one in Durbs and one in the Burru sort of speak for itself?
Will be changing my name to Tripod …
@Tjoppa: so what do you call the other Glenwood open teams who gave Affies a klap. 5 out 8 teams at open level won. 1st team is the ‘droomspan’ the rest average at best….
@bhkgpa: Ek wil beide spanne gelukwens. Boishaai was gutsy om so terug te kom in die tweede helfte. Ek stem saam met jou dat Hermanus die verskil was. Om te dink Gim het hom hier by ons in Durbanville kom ontdek as o10 laaitie. Well spotted Gim! Aan Gim bloggers: Baie Geluk!
@Oakdale supporter: Ons minag julle beslis nie. Julle is tawwe kompetisie en het dit maar net weer op die veld gewys. Geluk met jul wen. Ek sien o 16 rugby is effens ongewild op die oomblik, maar jul o16’s het gewys dinge gaan nie makliker word vorentoe nie. Hulle het pragtig gespeel. Met ‘n paar gesels na die game. Voorreg om nog boerseuns te sien. Hou die goeie werk op daar in Riversdal.
@DieBos: Ek sien Phatt antwoord jou nie , so ek sal maar. As ‘n span 2 jaar onoorwonne is, kan mens na ‘n “winning culture” verwys.
Veels geluk aan Gim, op die dag was hulle die beter span danksy n baie goeie begin en n boishaai span wat heeltemal oordonder was in die eerste helfde. Het lanklaas soveel foute gesine deur boishaai en het regtig soos n haas in spotlights gelyk. Het wel n skitterende 2de helfde gehad. Ek wil nie graag sonderbokke uitlig nie maar 9en 10 heeltemal te stadig en skop nie goed genoeg nie. De groot verskil was definitief Grant Hermanus. Hou hierdie man dop, hy gaan dit nog baie vêr bring.
@maroon8: Jammer om van gatvolgeid te hoor. Jy kan met veiligheid aanvaar dat die bloggers wat so trots op die o16 span is, verbintenisse met die spelers het. Wat jou verbintenis met die Maroon trui is interesseer my nie, maar laat my toe om dit te se. Hierdie span het in 2011 laas teen Grey verloor. Hulle klop nou al vir 2 jaar dieselfde kompetisie wat hulle in matriek sal ontmoet. Dalk ‘n paar graad 9’s. Kompetisie wat dieselfde step up waarvan jy praat moet maak. Ons verwagting is dus eg menslik , geregverdig. Ondersteun liewers , hou die kritiek, dit bly skolerugby. Hein Kriek het met ‘n paar spanne al gewys watter goeie afrigter hy is.
@Redblack White: I want to declare with years of evolution I detected a major difference in the behaviour of Souties from Durban and Inland Souties. Therefore I think with the Inland Souties remaining the closest to the real thing they will be still Souties from hereon.
Those left behind in Durban and surrounding areas will from now on be known as a distant sub species referred to as Zumbies. The first part referring to their leader and the latter “ies” just for sounding good.
The reason for honouring their leader, in naming the sub species, lies in that his major characteristics is shared in a big way by the whole sub species. They are always innocent, the victim of circumstances and blame the Boere for anything gone wrong. Their behaviour in defeat is also suspect.
If we take three recent Rugby events as a case study. Affies vs Glenwood, Affies vs MC and Affies vs PBHS. Affies who is the common enemy being Boer/Afrikaans gave each of these teams a deserved hiding. By deserved I do not imply because of the history a defeat was deserved but only suggest that Affies was the best team on all three occations and deserved to win. The reactions of the three parties let to me identifying the new sub species.
Long live the Souties, and may the Zumbies stay where they are.
@DieBos: Dit is jammer om die tipiese SA ondersteuning mentaliteit in ons skolerugby te bespeur. As ‘n span verloor is dit afrigters, bestuur en die hemel weet wat alles. Alle skole trek sekere jare sterk groepe en ander jare nie. Ek neem aan jy ondersteun PRG. Eintlik hoop ek , ek is verkeerd. Indien wel , ondersteun die seuns liewers, dis net skolesport. Wees saam met die res van ons bly dat daar ten minste ‘n groep is wat Roos weer ‘n krag kan laat wees.
@DieBos: Stem heelhartig saam met jou.Ek is ook al gatvol om te hoor van hierdie wonderlike PRG 0/16a span.So by the way……op gister se spel.was Oakdale se 0/16a span vir my veel beter en het die ref hulle bedonner in die doodsnikke.Wat PRG rugby betref……..groot skroef los. Maar by Boishaai ook. By Gim gaan dit goed.Hoekom? Jy sit met ‘n begaafde afrigtingspan wat nie spelers uit posisie speel,wat nie cravenweekspelers in sy 2de span speel en wat die spelers as ‘n eenheid kan laat speel.En hulle voorbereiding is meeste van die tyd lankal klaar voordat die Roos eers begin. Beplanning,organisering,leiding en beheer skort en dit maak die probleem.Egter……..op ‘n positiewe noot,leer afrigters sekere goete en hulle moet net voortbou en nie in ou slaggate trap nie…….dit is immers maar net ‘n spel waar klomp pelle gemaak word en gelag word vir al die snaakse goete! Geluk Gimmies met ‘n mooie wen en geluk aan albei skole wat ‘n feestelike dag opgelewer het. Die skool wat dink omdat hy ‘n goeie 0/16 jaargroep het en dat hy daarom gaan presteer as 0/19a span,val die pot mis.Dit is nie onmoontlik nie……maar die trappies verskil heelwat. Bestuur die ding reg van bo af en die goete sal in plek val!
Pinhead? Nice nickname there.
Our vice was called Flaps because of his ears and the headmaster Pan for his hairstyle.
Why is this oke called Pinhead>
Great, so some more ammo for Glenwood bashing, sheez these okes in charge at Glenwood Kershaw and Pinhead have to go!
Guys it’s not cool to even try assume its ok to have 1st team guys play in their junior team then go play firsts. It’s in heard of.
It tells you something of Vrede if you go to Warden on an excursion. Normally you only stop there for petrol or an emergency. Perhaps the junk yard has a better foefie slide.
Scorcher here in Warden
Great day in the Cape too! Enjoy it!
I understand that but what if the under16 kid in the 1st team wanted to play with his age group mates too? Not saying it would happen. Greg Nicol was playing 1st team in like standard 7 he was good and fit enough to play both. There is certainly no age issue there. Are there written rules on this?
@Grasshopper: And no injury crisis – they did the same thing at College on Reunion Day, and have made similar applications in the past, we have only just picked it up. Get the other schools to check team sheets, it will have been a season long thing.
Anyway, the result is in the year book, I have offloaded my whining, off to a beachfront breakfast – magnificent Durban morning.
@Grasshopper: The issue is not having U16’s in the 1st’s, it is having 1st team players in U16. The school needs to make up their minds. The behind the scenes manipulation, requesting different time slots so as to give their players maximum time to rest, is nonsense.
The nature of hockey nowadays is the same as water polo – you can make subsitutions on the run, so players can literally be on for 5 minute slots if you wish. It is completely different to rugby, where a subsitution is permanent. It is not hard to keep players fit enough for that. Under these circumstances you could request that your 2nd side is at 8:00am, then the 1st is at 2pm and play the same sides, completely dominate the 2nd division and also the first, with a really good side which would be cheap to assemble as you get 2 for the price of one.
As I said, College have 4 U16 reps in the 1sts, one of them has made the SA U16 side, 3 others the KZN Midlands side. They are 1st team players, and that is that. I am sure the same exists at Kearsney – I know of at least one U16 that plays 1sts there.
Greenblooded’s lighty scored a hat trick in the u14c game, surely should not be in the c team….
@Gungets Tuft: I thought it strange from you but reading it again I apologize. However, if rules have been bent they need to be sorted. In terms of hockey, admit Glenwood are in the top 4 in KZN, especially having beaten Westville in the night league. Also the game at College was close…..the coach obviously wanted our recent SA schools under 16’s playing both games, surely it’s a disadvantage having a tied player rather than a fresh one. I can’t see how this can be a issue, you have 2nd team reserved for 1st team rugby play partial 1st team games. They might have had a serious late injury crisis….2 sides to every story….
URGENT: In response to comments made by Gundgets Tuft; and many others from many other bloggers and school interest parties; that in the interest of enforces a code of good practice; an Ombudsman for School Sports (OSS) which has a mandate to adjudicate on matters applied to them in writing by anyone or school, which directly relate to matters of school schools and the negative impact it may have as a consequence.
The composition should be neutral in its composition with a representative with legal or CCMA type experience and a council which is comprised of voted in members whom may not officiate on any matters which involved their school.
Adjudication simply seeks to make recommendations which can be applied across the board and stops things like, unfair practice, cheating, brings the school/a into disrepute etc.
The process should follow something like:
Applications must be submitted in writing using the official forms as provided online at http://www.oss.co.za (fictitious).
The applications are assessed and prioritized.
Committee assesses each application and votes online internally whether to formally investigate or to respond to the applicant or make a statement.
Applications warranting investigation are responded to in writing to parties concerned, I.e.: schools, clubs.
Parties and then allowed internal fact finding and gathering etc.
Parties submit responses which committee oversees.
Mediation may be next step.
Solution, recommendations, details of findings sent to participants and made available to public online.
The cost is a smallish monthly levy from dept education or schools. Membership is nominations online or something similar.
Outcome
I just thing claims such as GT has made then become official once the schools are made aware and agree to have its application officially introduced to the OSS.
Thoughts???
@Speartackle: go play in the traffic, you no nothing about Glenwood. Our sister school, Durban Girls High wins the drum majorettes for us.
@Grasshopper: Please bru – read my message from yesterday and see if there is a hint of an “excuse”, then examine my track record for excuses. For College to win only 4 out of 26 matches is not something a drug-free commentator is going to start defending. Glenwood rugby is in a fine state, you have never heard me even hint at anything else.
Sitting in the South stand behind the posts yesterday was a fine experience. I do not normally enjoy my outings to Glenwood, always sat in the main stand, but yesterday was a nice day. Knowledgable and generous supporters, it was good stuff.
On the hockey – I suggest all competitor schools take note, requests for time and venue changes from Glenwood should be viewed with suspicion. Be interesting to hear from NW Knight and other schools whether that same requests were made of them this year.
I sense that any complaints about bending of the rules is always met with the “sour grapes” defense, so as long as you win you get to decide right and wrong.
@Oakdale supporter:
Ja dis jammer daar was min support. Ek dink egter nie die skool ag Oakdale game onbelangrik nie . Dis meer ‘ n kwessie van ‘ n onderpresterende 1ste span. Die groot Paarl Interskole trek ook baie skoliere. Miskien moet die dag groter gemaak word. Bring bv gholfspanne ens.
@Gungets Tuft: It appears that this Glenwood school is very much a ‘win at all costs’ establishment, perhaps they should enter the national drum majorette competition.
@Gungets Tuft: I sense some resentment, best to contact Kershaw on that. I do not condone ‘cheating’ so if rules were twisted then official complaints in writing should be made. Any excuses for the rugby?
The Paarl Spectacular………………………………what is it now 3………4………in a row?
It looks like………………… the more you buy……………………the further you lose
@DieBos: Ek is bly jy nou die kwessie van swak hantering Oakdale kon baie verder gewen het en die telling laat PRG better lyk as wat hul was. Ek was egter ook teleurgesteld in PRG se teenwoordigheid en ondersteuning vanaf die pawiljoen. So asof dit nie werklik ‘n belangrike wedstryd vir hulle was nie en dit nadat hulle laasjaar ook teen die boere verloor het.
@Grasshopper: On the subject of hockey ….
For the College home fixtures College was surprised when Glenwood asked if the U16 match could be played as the first match of the morning, something about making sure that the U16A hockey did not clash with U16 rugby. Yesterday Glenwood made the U16 match at 8:30am, instead of – as is customary, just before the 1st team match. We soon found out why.
Glenwood had 4 x U16 players start for both the U16A and the 1st side, as well as 2 x U16A players start for the 2nds. They also had 4 x 1st team players start for the Glenwood 2nd side (they didn’t even take off their 1st team socks). Now look at the hockey results and see if there is any correlation.
To make sure that this was not too evident, they did not announce the full squad of 14 for the 1st hockey, just a list of 11 names.
College also have 4 x U16’s playing in their 1st side but, as is generally agreed, a higher team player is not allowed to start for a “lower” team, so they play JUST for the 1st side.
It’s wrong, plain and simple. I can only assume that Glenwood regard this as a way to “sweat” expensive assets.
And a final note – allowing your umpires to wear replica “national umpire” kit (with the Glenwood badge on it) is also misleading, unless they are all nationally qualifed umpires, which at U16B and C level would be a real surprise.
In my opinion a full strength Paarl Gim would beat Affies, watch the abuse now…..
Die Kwaggas sal Paarl Gim weer hierdie jaar in die Burger finaal aanvat, dit sal weer ‘n grote wees, soos laas jaar. Nou moet ons nog net die Affies manne oorreed dat die Suide se spanne eintlik die spanne is om te klop,…om enige ranking te laat geld natuurlik.
Glenwood vs College results, great day for the Green Machine; http://www.glenwoodhighschool.co.za/sites/default/files/Results%203%20Aug.pdf
Winning the 1st team hockey too! Nice depth in the rugby coming through, bodes well for the future :-)
O ja, van watter “winning culture” praat jy?
@phat55:
Laat ons nou maar ophou om oor o/16 rugby te praat. PRG se 0/19 rugby is ‘n “disgrace”.
As jy al die ander wedstryde wen soos gister en o/19a draf op en speel planlose rugby soos gister teen Oakdale, moet ernstige vrae gevra word. Dis was die swakste vertoning van Paul Roos wat ek nog ooit aanskou het. Sonder om iets van Oakdale weg te vat. Ek dink Oakdale moes nog 3 keer gescore het, maar swak hantering het dit gekeer.
Verlede jaar is Thys Stoltz in die pad gesteek en vanjaar is hulle nog vrotter. Volgende jaar gaan dieselfde wees. Iemand moet opstaan en beheer vat daar. Goeie O/13 spelers gaan na skole wat wen!
Affies gave Boys High a can of super whoop ass..50-12 Eina!
R.I.P EP Queens…..Engelbrecht is welcome at the Bulls.
@Redblack White: @Grasshopper:
Funniest was when I searched Urban Dictionary to see what they said… and the very last descriptions use in a sentence was “Soutie’s kan nie rugby speel nie”
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=soutie
Rugby
Selborne College 1st Rugby XV beat Dale 1st XV (25-21)
Selborne College 2nd Rugby XV beat Dale 2nd XV (52-0)
Selborne College 3rd Rugby XV beat Dale 3rd XV (56-3)
Selborne College 4th Rugby XV beat Dale 4th XV (20-8)
Selborne College 5th Rugby XV beat Dale 5th XV (24-10)
Selborne College U16 A Rugby XV beat Dale U16 A XV (19-0)
Selborne College U16 B Rugby XV beat Dale U16 B XV (24-7)
Selborne College U16 C Rugby XV beat Dale U16 C XV (35-0)
Selborne College U15 A Rugby XV beat Dale U15 A XV (65-3)
Selborne College U15 B Rugby XV beat Dale U15 B XV (38-0)
Selborne College U15 C Rugby XV beat Dale U15 C XV (37-0)
Selborne College U14 A Rugby XV beat Dale U14 A XV (36-0)
Selborne College U14 B Rugby XV beat Dale U14 B XV (54-0)
Selborne College U14 C Rugby XV beat Dale U14 C XV (42-7)
Played: 14, Won: 14
I see on Twitter all the Affies supporters claiming No1 etc, unbeaten season etc, but the did not play the one team that could have beaten them, especially at full strength, Paarl Gim. For me there can be no no1 if they don’t play each other. Affies also did not play Garsies, so for me it should be a tie at 1. Affies have proved they are far better than us Soutie schools, putting on 40 plus points on College, PBHS, KES and Glenwood, although I think Glenwood had the closest margin…..;-) Well done to the Green Machine today, made an average season a little better :-)
Ek was vandag bevoorreg om die wedstryd tussen Waterkloof teen HTS Middelburg by te woon. Wat ‘n vertoonvernster vir goeie skole rugby. Waterkloof sou op die dag se spel enige span in SA gas gegee het! Baie goeie voorspeler spel veral skrumwerk (vra maar vir Garsies, Affies. Boishaai en HTS Middelburg) en ‘n 9 EN 10 wat weet hoe om goeie balle te gebruik.
WELL DONE Klofies!!!! Gaan groot vir die res van die seisoen.
@Grootkrokodil – julle manne het hard gespeel – geluk met met ‘n baie goeie gees en sportmanskap……
@vatikaki:
Eish sorry Wynberg won against Rondebosch 23 – 20.
Few more results – Twitter is my friend.
SACS 21 – 16 Bishops.
Rondebosch 22 – 20 Wynberg.
@vatikaki- All good- I was only half offended
@Redblack White:
I was only half joking
Drostdy 24 – 17 Boland Landbou.
@Vatikaki: Haai sies mnr. Dis mos nou nie mooi nie. Souties add the flavour onthou. Lyk my Affies is strate voor almal hierdie jaar.
En so by the way, ek sal jou vergewe oor die soutie remark. Selfs ou Naas Botja het so gevoel destyds toe die Souties die Curriebeker op Loftus kom haal het. Onthou die quote: it will take them another 100 years to win it again………. toe nie
All in good humour vatikaki. – have a lekker weekend and have a stywe dop on all the souties. 8) 8)
Grey High come from behind to beat Framesby 41 – 31.
BeeldTrofee Quarterfinal Results:
Nelspruit beat Monnas 25 – 23.
EG Jansen beat Garsfontein 17 – 8.
Waterkloof beat Middelburg 51 – 5.
Kempton Park beat Rustenburg 43 – 15.
@Gungets Tuft: GT – I thought the battle of the No 8’s was a no contest, Coetzee the better players hands down. Goodson seems better suited to 6 with a couple of good steals and solid defence – but Coetzee physical, good hands and fast. .
Gim klop Boishaai 37-26.
Glenwood beat College 33-15, scored 28 unanswered points in the second half. Sparks untouchable this afternoon. Scoreline perhaps flatters Glenwood a little but no complaints, the better team won today.
@Redblack White:
Affies gave them a hiding. 50 – 12.
Ons almal weet mos die souties kan nie rerig rugby speel nie.
Any news on Affies v PBHS
Oakdale 15 – Paul Roos 13
Well done bulle!!!!!
EG Jansen 17 Garsfontein 8- wat ‘n goeie dag vir EG Jansen rugby. EG jansen die game oorheers maar hele paar hanteerfoute op doellyn het Garsies in prentjie gehou.alhowel dit hele game nie gelyk het of EG die een gaan verloor nie.well done EG
Boland Landbou vs HTS Drostdy:
U14a Boland 27 Drostdy 12
U15a Boland 22 Drostdy 3
U16a Boland 33 Drostdy 9
U19a Boland 17 Drostdy 24
Well done to the Donkeys, no frills, less mistakes and deserved winners. Hard luck Boere, 2 to go, heads up.
well done to Paarl Boys u16A’s for beating Paarl Gym 20-17
PRG u16 vs Oakdale was a real tough one! Oakdale kids really impressed & showed why they have only lost one game this season.
PRG boys never really got going but I guess their winning culture pulled them through at the end,taking it 18-12
any other u16 scores????
Beeld trofee o/16 EG JANSEN 11 Waterkloof 10
Beeld trofee-o/15 EG Jansen 17-Waterkloof 13
@QC86: yep, Josh making his comeback via the bench, hip seems to be good to go now, keen to see both, I hope they bring him on while JP is still on the field, VIP halfback pairing, best schoolboy pairing I’ve ever seen. So ya hopefully they can, match is at 10:45
Good luck to the Green Machine today! For the matrics your last home game, bring it home opens! Go Green!
@Ludz: thanx boet,Josh in the team?was not last week,should be a great day,no flippen wind like in QTN LAST WEEKEND
@Playa: @QC86: hahaha, good luck to all in that derby, both the Tickbirds and the Baboonas !!! Tell Scrappy, Tian and Grant I said all the best, don’t know if I’ll be able to come through, between Bulls u19 (JP and Josh are playing at the BCM Stadium) and Queen’s at Hudson, should be a busy day.
@rugbyfan: @Playa: Thanks gentlemen, have to say we were quite chuffed with that, The Rec is quite the arena and lots of great memories.
@Redblack White: Looking forward to meeting our College friends on Dixons! Gonna be great! As Always! Enjoy it- to both sides.
Klofie Pa
Ja ons Rooibulle eet net by rooi plekke. Ek hoop nie jou mense sal dink jy draai op hulle as jy by die rooi plek gaan eet nie.Die vleis is lekker rooi, ons sal maar vir jou `n blou koffie bestel dat jou mense beter kan voel. Die groot gees met die rooikop kinders kom hoeka net nou by my koffie drink op sy pad huis toe
@GROOTKROKODIL: Reg ek sal praat met Giam oor tye en plek. Het julle n plek met die naam Wimpy?? So rooi plek wat hammies en colestrol verkoop
@Rugbyman: Allermins gaan julle dit op n skinkbord gee!! Wat ek se en weet as julle eers begin hardloop met die bal soos ek nou gesien het gaan EG moeilik byhou!!
Sterkte en hoop Garsies maak JOU happy!!
ns. vergeet van Kloof ou maat!!
@GROOTKROKODIL: Ou Grote… Mens noem dit werk… Ongelukkig maar min vrye tyd op hande gehad die laaste paar dae… Ons het deurnag geoefen om reg te wees vir julle manne… Ek weet mos hoe moeilik dit is om julle daar te klop op die… die… die… (ek het nou die naam vergeet)Park daar in Middelburg….
Rugbyman
Hoe was jy so skaars die afgelope paar dae? Jy moet onthou jou amnestie verhoor is nog hangend. Jy het dalk vergeet maar ons rooies onthou soos olifante. Jy sal moet aanmeld dat ons die punt na `n kant toe dryf.
@jakes: Garsies het darem ook 3 spanne in die quarters… o/14, o/16 en 1stes… my senuwees is klaar!
@Klofie Pa: Nie so haastig nie Klofiepa… Die garsies gaan hom nie op ‘n skinkbord vir Jansen gee nie… Hulle is steeds lus vir Kloof se vleis na daai naelbyter vroeer die jaar… Ek wens ek kon al die games kyk….
Klofie Pa
Reeds vroeg van oggend met die groot gees Gummie Bear gepraat. Hy het vir my jou sms geforward en ons het ook klaar gepraat van `n brekkie more vroeg. Sien uit om te ontmoet. Groete
And on another note copmpletely … anyone trying to dodge the banana skins with the Superbru S15 final game.
Pedantic, Slammer … you are giving me sleepless nights!!!
@jakes: Sterkte Jakes vir more!! Ek hoop Jansies maak jou happy more!! Dit gaan taai en moer vinnig wees. Daai Garsies harloop met n bal van agter die paviljoene af verby hul pale tot annerkand.
@GROOTKROKODIL: Ek en daai “ek wil nog rooikop kinders he” pel van jou gaan moontlik gou n ontbyt afbewe moreoggend vroeg. Kom val in ek wil sien hoe lyk n ou wat op n overdose bloedpille is!!
Jakes
HTS Middelburg het ook more 3 spanne wat speel. Die under dogs (ons en julle ) doen nie te sleg die jaar nie. Gelukkig het ons en julle tuis veld voordeel en ek dink dit tel baie met die 50/50 wedstryde wat nou gespeel word. Ek het my bloedruk pille nou al vir 2 dae lank verdubbel so my senuwees is al lank al kas toe . Sterkte vir julle
Go EG jansen- 3 van jul spanne in die 1/4 eind more teen sterk opposisie. Garsfontein en Waterkloof (0/15 and 0/16)- sterkte vir more ouens. die senuwees begin erg raak al klaar
I see the Paarl interschools got its own story. Hope the Gimmies does the trick and kick @ss!
However, the Affies vs Pretoria Boys High match has its own appeal – Boere vs Engelse!
Boys High always tough when playing Affies. Boys High does have a decent team this year, but Affies still the side in SA who won all their matches.
@jakes: That Garsies/Jansies game was in my opinion the game of the season thus far in 2013. To close to call on Saturday. Season defining match.
3 August 2013: Schoolboy Rugby heaven!!
@ Woltrui- Thanks meneer. Gaan hom probeer kyk. Nou hoop ek net EG jansen trek dit deur saterdag nadat hul wedstryd teen Garsfontein gelykop was vroeer die jaar.
@rugbyfan: It certainly is the House of Pain.No such thing as a soft landing there.You get hit hard and you fall hard.Wonderful ground, spacious and beautifully set-up…but damn, one looked forward to playing on the Selborne ‘mattress’ the following week after enduring 70 minutes on The Rec.
Played there a few times its very nice setup lots of space good for them.
After just over 15 000 votes have been cast it is The Victoria Recreation Ground at Queen’s College that was voted the Best Sports Field in our recent poll by visitors to the website.
It is a field that has been dubbed “The House of Pain” ,holds more than 90 years of memories and has produced seven international players including five Springboks.
Although Queen’s College has a total of seven rugby fields which comfortably are able to accommodate the teams they have, it is the Rec which is the host of the main rugby games of the afternoon.
The 1st, 2nd and 3rd teams are the Queen’s College teams that play on their showcase field in front of a The Rec grandstand which can accommodate up to 6000 spectators and small brick stands 800 spectators
Old Queenians who have excelled on the Victoria Recreation Ground:
@jakes: Jakes die eerste spanne speel 13h15. Blykbaar grondwerke binne PBHS se sportgronde en die hek tussen Affies en PBHS gaan dus oopgehou word tot 40 minute na die eerste span wedstryd. Kan dus buite PBHS sport gronde stop. Onthou net PBHS se pawiljoene is baie klein (2 jaar terug het hulle ekstra tydelike paviljoen agter die pale vir die wedstryd opgerig). Gaan dus maar vroeg anders kry n persoon nie sitplek en sien ‘n mens nie veel.
@Tierklou: Tierklou behalwe Affies , PBHS en die Engelse privaat skole (o/m KES en Jeppe) neem al die ander skole deel aan die Beeld Trofee (Was eers bekend as die Administrateurs beker). Word opgedeel in Makro-, Groot-,medium en klein skole.
http://www.saschoolsports.co.za/images/poll.jpg
Have a look at this poll done on which SA school has the best field over 15000 votes.
Looks like a lot of “local derbies” happening this weekend. Some real mouth-watering match-ups – the biggest of which in Paarl should be a real cracker!
@ tjoppa- serious give me the time please- I want to see history in the making in 2013 saturday in Pretoria- That is after I watched EG Jansen’s win over Garsfontein..
@jakes: Ten to midnight. You are obviously dreaming.
For the SBR purist, as a starter before the main fare at Faure, die Boere vs die Donkies oppie Plaas:
Paardeberg
16A 8:20
19C 9:30
19B 10:40
19A 11:50
Groenberg
19D 8:20
19F 9:30
19E 10:40
Tafelberg
15B 8:20
15A 9:30
15C 10:40
Paarlberg
16C 8:20
16B 9:30
14D 10:40
Kasteelberg
14C 8:20
14B 9:30
14A 10:40
@QC86: Hahahaha good one!
Tell the boys to go easy on the Dalians.
Pretoria boys high going to cause the upset of the year against Affies what time does this game start??
@Playa: With you Qwedeens ,that thing is always up
Gimmies by 15
Glenwood by 10
Affies by 20
Looking forward to Glenwood-College! Another chance to see both 8’s, Coetzee and Goodsen putting their hands up for the KZN jersey next year
@Redblack White: Another gesture which I always look forward too – goes back many many years – is at the conclusion of the return match, both 1st XV’s gather into a huddle and do both schools war-cries. You will see it again on Saturday – always gives me the goosies.
Is the Paarl derby going to be televised?
I thought I’d be able to attend it,but something has come up
2013 Beeld trophy 1/4 finals will see some of the biggest line up of matches in the Noordvaal this year and maybe the history of this competition. 6 out of the 8 schools have been in the top 20, even top 10 this year.( EG Jansen, Nelspruit, Monument, HTS Middelburg, Garsfontein, Waterkloof) One close to top 20(Kempton park) Also Affies vs Pretoria boys high will be very big..Does anyone know what time this match is played??
College vs Glenwood should as always be a passionate affair. Both teams will look back at a less than satisfactory year for them and this should spur them on to giving it their utmost.
Some close results last time round which those teams will want to turn around – I remember the 16a game being a nailbiter to the last second when young Matt Kriel missed the penalty that would have swung the result College way. My favorite moment though – ex-College boy Staples consoling Kriel after the final whistle and gesturing to the College boys to keep their chins up – this is what SBR is all about!!
Gonna be another great weekend!!!
Oh boy, we’re up against a wounded Baboon this weekend!
QUICK QUICK QUICK WITH A VERY BIG STICK TO CHASE AWAY THE BIG BABOON, BABOON, BABOON!
SELBORNA BABOONA!
Hoeveel skole neem deel aan die Beeld trofee?