School Rugby fixtures & results – week ending 03 June 2023

0

DATE SCHOOL SCHOOL INFO
Fri.02Jun St Stithians 49 10 Randpark
Sat.03Jun Hilton 29 14 Maritzburg College
Sat.03Jun Kearsney 31 15 St Charles
Sat.03Jun Northwood 12 38 Michaelhouse
Sat.03Jun Clifton 38 15 St David’s
Sat.03Jun Bishops 07 45 Paarl Gim
Sat.03Jun Boland Landbou 24 15 Wynberg
Sat.03Jun Paul Roos 26 07 SACS
Sat.03Jun Rondebosch 07 12 HJS Paarl BH
Sat.03Jun Stellenberg 60 05 Parel Vallei
Sat.03Jun Durbanville 72 12 Bellville
Sat.03Jun Drostdy 73 05 Tygerberg
Sat.03Jun Hudson Park 00 45 Marlow
Sat.03Jun Brandwag (Uitenhage) 08 35 Framesby
Sat.03Jun Kingswood 22 00 Dale
Sat.03Jun Graeme 22 08 Grey HS
Sat.03Jun St Andrew’s 26 13 Selborne
Sat.03Jun Pearson 48 17 Daniel Pienaar
Sat.03Jun Monument 17 41 EG Jansen
Sat.03Jun Nelspruit 07 65 Noordheuwel
Sat.03Jun Marais Viljoen 22 29 Helpmekaar
Sat.03Jun Rustenburg 29 22 Zwartkop
Sat.03Jun Klerksdorp 25 43 Middelburg
Sat.03Jun Montana 27 28 Kempton Park
Sat.03Jun Hugenote (Springs) 18 13 Ben Vorster
Sat.03Jun Oos-Moot 33 32 Heidelberg VS
Sat.03Jun Dr Malan 12 29 Alberton
Sat.03Jun Pietersburg 23 24 Potch Volkskool
Sat.03Jun Wesvalia 18 08 Merensky
Sat.03Jun Menlopark X X Affies Cancelled by Menlo
Sat.03Jun Pretoria BH 16 22 Jeppe
Sat.03Jun St Alban’s 21 15 Northcliff
Sat.03Jun St Benedict’s 22 34 St John’s
Sat.03Jun Parktown Florida

256 Comments

  1. avatar
    #256 Rainier

    @jakes: Julle het ‘n goeie span – om hulle skielik as die GCB temmers te sien is net vir my weird.

    Jy is geregtig op ‘n ander opinie.

    ReplyReply
    5 June, 2023 at 22:46
  2. avatar
    #255 OUD ANKER

    @jakes: Weet ons al of die EGJ/Menlopark wedstryde plaasvind komende Saterdag met Menlo se 32 beserings/siekte?

    ReplyReply
    5 June, 2023 at 21:17
  3. avatar
    #254 OUD ANKER

    @Smallies: Ek stem, Grey het hul beste en swakste wedstryd in die bestek van opeenvolgende Saterdae gespeel. Ek dink nie daar is ‘n span in wêreld skole rugby wat Grey sou klop soos die dag teen Affies nie, maar was Grey net die volgende Saterdag net okay-erig teen Monnas. Om nou te sê op grond van EG (vat niks weg van EG nie) se groot oorwinning oor Monnas dat EG vir Grey ‘n go sal gee is ‘n baie, baie brawe stelling!

    ReplyReply
    5 June, 2023 at 21:08
  4. avatar
    #253 Smallies

    @jakes: en dit is hoekom ek se net n dwaas sal EG onderskat….

    ReplyReply
    5 June, 2023 at 21:01
  5. avatar
    #252 jakes

    @Smallies: nee ek was darem glad nie die een wat sou sê EGJ sal op huidige vorm vir Grey klop nie. Dit was maar wat die ouens op daai supersport schools op FB gesé het. Rugby is maar ‘n op en af game. Een dag speel ‘n span goed, die ander dag het hul ‘n afdag. EGJ het die seisoen ook wipplank begin maar peak net al hoe beter deur die jaar. Hoop hul kan net voortbou. Grey College het nie afdae in 2023 nie. Hulle het dalk minder goeie dae as ander dae maar nie ‘n afdag nie. Ek waag geen voorspelling nie. Dis wat op die dag gebeur wat saakmaak😬😬

    ReplyReply
    5 June, 2023 at 20:50
  6. avatar
    #251 Djou

    @Smallies: Stem saam. Mens kan nie tellings vergelyk nie. Helpmekaar het Menlo 75-15 gewen en EG het vir Menlo vroeg die seisoen met 33-24 gewen. So, dan moet Helpmekaar mos vir EG ver wen. Wat was die telling tussen EG en Helpmekaar?

    ReplyReply
    5 June, 2023 at 20:23
  7. avatar
    #250 Smallies

    @jakes: hi Jakes ,ek wil vir jou se ek laaik jou attitude rondom EG ,n ou moet so n bietjie windgat en selversekerd wees na so n wen .
    Ek wil jou vra as jy EG se games rank die jaar itv beste en swakste waar rank jy julle game teen Monnas? Ek rank dit as julle beste game sover die jaar ,n baie solid 9 uit 10
    Ek rate Grey se game teen Monnas as hulle swakste game sover die jaar 5 uit 10
    My punt is dan nou ook dat Grey vir Monnas op n baie gemiddelde dag volgens my met 21 punte geklop het ,en EG het vir Monnas op hulle beste dag sover die jaar met 24 geklop…….nou moet ek ook se dat jy n dwaas sal wees as jy EG onderskat….ek hou julle game teen Garsfontein met belanstelling dop

    ReplyReply
    5 June, 2023 at 19:53
  8. avatar
    #249 Bush

    @Skywalker: Sounds like a great day. Hope you had a few cold ones after the game. Thanks for the info, would have loved to watch that game. KZN sounds very strong this year. Just hope they can put it all together at CW.

    ReplyReply
    5 June, 2023 at 19:51
  9. avatar
    #248 Kaya 85

    By the way, I’m not against EG…in fact I rate them and their coaches highly…they must focus on beating Garsie Bere….then they will have made a name

    ReplyReply
    5 June, 2023 at 19:22
  10. avatar
    #247 Kaya 85

    @jakes: …but in the last 8-11 weeks EG also lost to Westville, Westville lost to Grey High, who lost to Graeme College, who lost to St Andrew’s, who lost to Nico Malan, who lost to Pearson, who lost to Fichardtpark,…(you can check all these results on this blog)…and Fichardtpark’s match vs Grey Bloem was against Peaches (Grey III) who they did beat comfortably…but just proves or disproves the logic

    ReplyReply
    5 June, 2023 at 19:20
  11. avatar
    #246 jakes

    @Rainier:hoekom sé jy mense is snaaks. Ek vang nie jou sarkasme nie. Indien span A teen span B speel en span B teen span C, twee weke na mekaar, dan gaan mense mos die punte verskil vergelyk op huidige vorm. Dis maar waar die gesprekke vandaan kom. Monnas verloor met 21 punte teen Grey. Monnas verloor met 24 punte teen EGJ. Reel dan maat ‘n game tussen Grey/EGJ vir 2024 dan praat ons weer😬😬

    ReplyReply
    5 June, 2023 at 18:49
  12. avatar
    #245 Middies pa

    @Snelvuur: Nelspruit het laas jaar (2022) ‘n goeie eerste span gehad maar, meeste spelers was matriek. Ek dink hulle het 6 of 7 Puma CW spelers opgelewer. Van daai spelers speel nou in die Carlton Liga en “Cross Border UXI” o/20 toernooi in Pretoria. Nelspruit het gelukkig goeie junior spanne en sal weer begin stem dik maak een van die dae.

    ReplyReply
    5 June, 2023 at 14:04
  13. avatar
    #244 Skywalker

    @Bush: It was a great vibe and packed house which was cool. Mhouse were very good and their big name players, Mlaba (8), Riddl (13) Baker (15) etc. were great on the day. NWood held their own in the scrums, but they ran very laterally, and did long skip passes all day (sometimes behind the player) to try get the ball to the 2 dangerous wingers, and so went backwards and sideways more then forward. They had a great drop and drive maul from almost half way line right up to the tryline, sucked in the MH forwards and quick hands to the backline led to their 2nd try. Unf no variation in the lineout – just kept sticking with Enzo as jumper, so once Mhouse nullified that they lacked any real momentum. The Mhouse forwards did the hard yards – they have some big boys – and then Mblaba and the backs just ran riot out wide. NWood tackled hard all day and showed great fight I must say, but Mhouse just a cut above this year and well balanced ala DHS and Hilton.

    ReplyReply
    5 June, 2023 at 12:21
  14. avatar
    #243 Bush

    @Grasshopper: For some time as they are Private and their location allows for it

    ReplyReply
    5 June, 2023 at 11:15
  15. avatar
    #242 Bush

    @Skywalker: Was it a good game? That Northwood is a good side. 2 3 House

    ReplyReply
    5 June, 2023 at 10:53
  16. avatar
    #241 star

    What a day of swings and roundabouts. I was connected via the Hilton groups as they keep the peddle to the metal over College. This team knows how to win. Unfortunately Westville seem to be going the other way. Every scrap they had was squandered and the defence on the edges was not great. DHS were full value for the victory and their flyhalf bossed the game.The Ville needs to show character and bounce back against House this coming weekend which will be no mean feat. I can’t remember the last time they won on Meadows. :roll:

    ReplyReply
    5 June, 2023 at 09:29
  17. avatar
    #240 Skywalker

    @Far Meadows: Indeed it does. I really thought Collge would get closer then that. BMcH must be gievn credit for how he coaches them…they are so difficult to break down. House is our last chance for a KZN team to beat them. Watching the NW-House game no Sat it’s clear why House are up there for top team in KZN. Should have beaten them in the first fixture…rooting for you guys to do it up at Hilton!

    ReplyReply
    5 June, 2023 at 07:48
  18. avatar
    #239 PRondersteuner

    @Kantman: Ek hoop ook so. Gewoonlik herstel dit darem redelik vinnig. Dit was al baie nat daar, maar nog nie so ‘n modderige gemors soos gister nie. Die agterste velde het maar altyd so gelyk as dit baie reën. Kom ons hoop vir die beste.

    ReplyReply
    5 June, 2023 at 00:29
  19. avatar
    #238 Grasshopper

    @Far Meadows: seems their toughest game was vs the wood, lucky to win it again. I wonder how long they can keep up buying teams 👍💪

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 21:38
  20. avatar
    #237 Kantman

    @PRondersteuner: Ek het uitgesien om GK te gaan kyk op Markotter – hoop regtig die velde kan reg wees om dit te hanteer.

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 20:29
  21. avatar
    #236 Jan Kriel

    @Snelvuur: Ek weet nie wat daar aangaan nie, maar ‘n beroemde fotograaf is baie ongelukkig oor verwikkelinge daar. :lol:

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 19:20
  22. avatar
    #235 Snelvuur

    Weet iemand wat aangaan by Nelspruit? Net ‘n slegte jaar? Noordheuwel het ‘n lekker span, maar ek sou dink dat die wedstryd tussen hulle twee bietjie nader as ‘n 60-punt verskil sou wees.

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 19:02
  23. avatar
    #234 Smallies

    @speler23: daai is waar ,ek het nou die punt in my lewe bereik waar as my spanne my kwaad maak dan skakel ek die tv af en gaan doen iets wat ek lekker vind ,gewoonlik het dit met n vuur en vleis te make ,maar soms is daar n dam en vislyn ook betrokke .
    My punt is dat die eintlik maar net n game us wat ons veronderstel is om te geniet….dut moet ons nie beroerte aanvalke gee nie

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 16:47
  24. avatar
    #233 Rugbyman

    @SB Rugby: Sover ek weet by Monnas

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 16:13
  25. avatar
    #232 4×4

    @Rugbyman: ek hoop werklik nie dit is ‘n Monna pa wat die uitdaging gemaak het nie, gerugte doen die rondte dat toe Gerrie Coetzee Nr 1 in Suid Afrika was, was hy Nr 3 by die Boksburg hotel

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 15:34
  26. avatar
    #231 BlouLou

    @Rugbyman: nee, nie gelees nie. Seker nou al gedelete?

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 14:05
  27. avatar
    #230 speler23

    Ek wil net s^e om te wen is lekker. ek dink net daar is teveel druk om teen alle koste te wen
    Party ouers wil wat hulle nie kon beryk het op skool deur julle kinders beryk
    Mense ons moet ‘n voorbeeld wees vir ons kinders nie ‘N verleentheid.

    Toe ek op skool was as jy a goeie speler was het hulle jou geteiken en ges^e as ons hom van die veld af kan speel dan sal ons wen ,nie die spelers Maar die ouers

    die twee kinders was goeie vriende maar verskilende skole .Nou nie meer vriende a.g.v ouers
    Klein spannietjie verloor 9 uit 10 teen groot span maar daai 1 wen is soos goud
    dan maak die groot span alle verskoonings ???
    Jy kan nie alles wen elke keer,
    die lewe werk nie so
    daar is ‘n wet van gemiddeldis
    ons is veronderstel om net die sport te kyk en te geniet

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 13:19
  28. avatar
    #229 SB Rugby

    @Rugbyman: waar vind die proef wedstryde plaas ?

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 13:08
  29. avatar
    #228 Deon

    Geluk EG Jansen, dit sal nog dekades onthou word.

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 12:59
  30. avatar
    #227 Deon

    Congratulations to those three exceptional schools in the Makhanda-fied City of the Saints. Have you managed to find the stolen perimeter fence of 6 SAI Battalion yet? Sign of the times in SA, a once world renowned infantry unit’s perimeter fence being stolen. Mzansi , alive with opportunities :lol: :lol: :lol:
    Om van te fokkin huillag.

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 12:56
  31. avatar
    #226 Jan Kriel

    @Rugbyman: Indien ‘n skool 32 beserings in ‘n ouderdomsgroep het, moet hulle beslis belê in’n kondisionerings afrigter.

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 12:52
  32. avatar
    #225 Rainier

    @Rugbyman: Gou gaan lees, klink my dit is die grootste geveg sedert Gerrie en Spinks.

    Mens kan nie klas koop nie.

    Sien ook EG is die span om GCB te stop – mense is snaaks.

    Seker maar ‘n pluimpie vir Grey.

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 12:13
  33. avatar
    #224 Far Meadows

    That Hilton College machine just keeps on going , it is going to be a cracking end to the season v House

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 12:09
  34. avatar
    #223 Smallies

    @Rugbyman: manne is maar emosioneel,Monnas is n trotse skool en na laasweek wou hulle sekelrik n goeie vertoning teen EG insit…..

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 12:01
  35. avatar
    #222 Rugbyman

    @SB Rugby: Eks seker almal het beserings die tyd vd jaar… help ook nie veel dat die bulle teen die leeus proef wedstryde speel dinsdag middag nie… klomp garsies en monnas manne in daai games… dis maar deel vd game… Almal het seker darem nou nie 32 beserings nie… 😜

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 11:51
  36. avatar
    #221 SB Rugby

    @Rugbyman: Ek was gister daar gewees, van die ondersteuners se kant het dit persoonlik geraak, monnas se mense wat bo by club huis gesit het dit was nie goed nie, hulle het non stop vir die ref en line’s man geskreeu ……. Van eerste span spelers daar was rugby gespeel kan nie die selfde se van die tweede span spelers nie.

    EG Jansen sonder twyfel die beter span hulle is op form !!! Well done @jakes

    Ek is verbaas Ek het nog nie iewers gelees van Monnas se hoeveelheid beserings nie ….. die res van die Noordvaal gaan besonders goed wees

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 11:25
  37. avatar
    #220 PRondersteuner

    @PRondersteuner: Een van daai wedstryde wat jy net bly was om te wen, want om ordentlike rugby in sulke toestande te speel, is nie sommer moontlik nie.

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 11:20
  38. avatar
    #219 PRondersteuner

    @Snelvuur: @OomPB: Ek het Markotter nog nooit so gesien nie. Nog nooit was dit nodig om o19d, c en o16a wedstryde na agterste velde te skuif nie. Hoop maar dit herstel vinnig, want Grant Khomo is daar oor 3 weke.

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 11:18
  39. avatar
    #218 Kaya 85

    @Rugbyman: Monnas v EGJ….Krugersdorp vs Boksburg is a gladiatorial contest. Ersatz Civil War, broedertwis, high stakes hardwired into the DNA. But agreed, it shouldn’t really be war and violence….the rugby contest replaces the need for real battles…or should do.

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 11:16
  40. avatar
    #217 Kaya 85

    Respect to Graeme College who have turned around their rugby program these last few years…and now in a position to soundly defeat Grey High….this to me is the story of the weekend. Hope they continue to build on this!!

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 11:13
  41. avatar
    #216 Rugbyman

    @BlouLou: Verloor is nie lekker nie, ek haat dit ook, maar om mekaar so sleg te sê op Facebook, ek weet darem nie… het jy dit gelees?

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 10:07
  42. avatar
    #215 Grasshopper

    DHS beating Westville 43-19 on their Old Boys day is missing. It couldn’t have happened to a nicer bunch. Hope Cloete is enjoying getting pumped…

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 09:50
  43. avatar
    #214 BlouLou

    @Rugbyman: dis nie n saak van lewe en dood nie….dis veel meer belangrik. Mense raak maar snaaks as jou skool verloor. Ek hou maar my mond deesdae. Was erg beneuk laasweek maar moes my grootseunonderbroek aantrek en geluk sê. Bygesê, dis maklik om.so te praat as jou span no2 in die land is.

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 09:46
  44. avatar
    #213 Rugbyman

    Sjoe… lees ek nou van die kommentaar op Supersportschools se Facebook blad oor die monnas vs eg game… waar gaan ons land se mense heen? Twee ouens reel sommer om mekaar in ‘n dorp te ontmoet om mekaar pak te gee… vloek mekaar openlik… nee jissie manne, dis net ‘n game! Skokkend! Weet nie waar ons heen oppad is nie…

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 09:18
  45. avatar
    #212 Rainier

    @jakes: Geluk met julle mooi wen, maak dinge interessant.

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 06:46
  46. avatar
    #211 Rainier

    Good away wins for Marlow and Framesby.

    And there must be numerous headaches being nursed in Grahamstown – 3 great wins against traditional EC powerhouse schools.

    ReplyReply
    4 June, 2023 at 06:45
  47. avatar
    #210 jakes

    @Kaya 85: well done Kempton Park. Een punt wen oor Montana. Moes ‘n riller gewees het.

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 23:51
  48. avatar
    #209 beet

    @Jan Kriel: Thank you Jan. I have corrected it

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 22:40
  49. avatar
    #208 Jan Kriel

    @Beet, is HJS en Rondebosch se telling nie andersom nie?

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 22:34
  50. avatar
    #207 gimmie

    @Jan Kriel: ons rekord, voor vandag, op Piley Rees is twee verlore uit die laaste 5 wedstryde daar. Ons favourite wegwedstryd is op Markotter waar ons laas in 2009 verloor het. Ons moet dalk vra om interskole soontoe te skuif.

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 20:20
  51. avatar
    #206 Grant

    @Rugbyman: as always , very diplomatic sir

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 20:13
  52. avatar
    #205 Rugbyman

    @4×4: Nee nee nee… Kalm… Monnas het ‘n afdag gehad vandag en het heelparty beserings. Ek het al vantevore op die blog verduidelik hoe top skole rugby deesdae werk. As jy nie 100% op jou game is nie, kry jy maklik 40 of 50… as jy net op 90% is, gaan dit rof.

    Baie geluk aan Jansen! Great wen, en baie slim gespeel! Julle het ons nie juis n guns gedoen om Monnas kwaad te maak nie… Nou gaan hulle eers hard kom vir ons. Monnas sal baie beslis BAIE beter speel die naweek! Ons het self n hele paar manne wat op die krukkelys is, so dit gaan kliphard wees teen ‘n goeie Monnas span. En asseblief, moenie Helpmekaar en Noordheuwel afskryf nie. Hulle het top spanne! Die beker stryd is wawyd oop!

    Verstaan ook dat daar tog so paar 1ste span manne vir menlo se “15-tal” gespeel het…

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 19:56
  53. avatar
    #204 4×4

    @Roger: The Affies-Monnas issue… let’s just put it down to a huge administrative issue by Monnas and a huge cockup with the team sheets resulting in a duplication of players playing for the A aswell as the B teams on the same day :twisted: :evil: :twisted:

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 19:17
  54. avatar
    #203 Palma

    @Kaya 85: Fantastic win for Graeme, congrats to them.

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 19:11
  55. avatar
    #202 4×4

    @Asterix: Die onder 15 span gaan gebuk onder baie beserings. Iets soos 7 eerste keuse spelers uit gewees vandag, so in wese het ‘n amper B span hulle A span gespeel.

    Die Affies Seuns beweer dat Menlo se A rugbyveld nou Affies se D Veld is :lol:
    Lyk my enigste potensiele opposisie vir Garsies mag dalk in die vorm van EG Jansen kom. Baie goeie wen oor Monnas.

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 19:11
  56. avatar
    #201 Kaya 85

    @Palma: Graeme 22 – 8 Grey (as reported on schoolrugby.co.za)

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 18:30
  57. avatar
    #200 Palma

    @Wyvern: Did Graeme beat Grey?!

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 17:52
  58. avatar
    #199 speler23

    Ja Jansies probeer all lank om een te wen teen Monnas veral veg.
    Baie geluk met die een julle het as a span gespeel.Ek moet s^e die 6 7 en 8 was baie goed op die grond
    Monnas se agterlyn kon nie aan die gang kom nie
    Dankie vir die twee uit saaiers hulle was baie goed
    ons sal die een vat en in die kassie sit
    een op a slag
    dankie seuns

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 17:39
  59. avatar
    #198 Jan Kriel

    @gimmie: Goeie vertoning deur Gim, wat egter te wagte was. Gim het nie so ‘n groot pak voorspelers nie, maar hulle is beweeglik. Die nat toestande het hulle dus gepas. Verder het hulle die afgelope klompie jare dit geniet om op die Piley Rees te speel

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 17:18
  60. avatar
    #197 Asterix

    Baie geluk EG daai nr 15 met sy lang skoppe en nr13 met sy onderskep driee was baie gevaarlik op die dag.@jakes:

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 17:10
  61. avatar
    #196 Asterix

    @OudAffie: Daar is gewoonlik bietjie meer mense en selfs n paar kinders en diregente soos gister by die hokkie, maar dit help nie vir menlo as die 1ste span netbal op presies dieselfde tyd speel nie, met hulle wat mos meer as ‘n meisiesskool gesien word was almal daar. Selfs die beseerde rugby spelers. Ek was verbaas met menlo se o/15 span maar die ander spanne was maar soos verwag was.

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 17:08
  62. avatar
    #195 Wyvern

    Wow all three Gtown schools win today!

    KC 22 Dale 0

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 16:59
  63. avatar
    #194 Kantman

    @gimmie: Baie goed!

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 16:29
  64. avatar
    #193 gimmie

    @Kantman: 45-7 win for Paarl Gim, excellent performance. Bishops defended exceptionally well in the first half but just could not cope with the Gim attack in second half.

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 16:08
  65. avatar
    #192 jakes

    @OudAffie: ek het al self besef in die verlede dat Menlopark se pawiljoene baie leeg is as mens daar rugby speel. Hul rugby gees is baie min. Die gees is baie beter met atletiek.

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 15:57
  66. avatar
    #191 Smallies

    En in ander NUUS het eskom dit so pas reg gekry om loadshedding vir n HELE 6 ure te suspend wow wow wow 👌 👏 😍 👍

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 15:51
  67. avatar
    #190 Kantman

    Boland 24-15 Wynberg

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 15:02
  68. avatar
    #189 OudAffie

    @Djou: Ek hoor so, maar vir die eerste keer self ervaar. Dit voel verlate langs die veld. En dit is bitter hartseer.

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 15:00
  69. avatar
    #188 Kantman

    HJS 12-7 RONDEBOSCH
    GIM 45-7 Bishops

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 14:58
  70. avatar
    #187 Snelvuur

    The conditions at Markötter today were the worst I have ever seen for rugby. Absolute mudbath. Cannot even see who plays for which side 😂

    PRG 26-7 SACS

    Winter’s Day living up to its name.

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 14:42
  71. avatar
    #186 Smallies

    @Djou: ja nee defnitief,hulle dreig al van verlede jaar af om een oor Monument te kry

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 14:33
  72. avatar
    #185 Djou

    @Smallies: Dink die EG manne het self Dinsdag proewe gespeel. Bal het reg gewip vir EG vandag!

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 14:31
  73. avatar
    #184 Djou

    @OudAffie: Dit (ondersteuners) is nie nuut nie. Gewoonlik is die opposisie se ondersteuners meer as die van Menlo. En dit vertel die hele storie!
    Geluk aan EG met die wen teen Monnas.

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 14:30
  74. avatar
    #183 Grant

    Did I read that score right between Monnas and EGJ ?!?!
    Regarding Parktown Boys. Jhb needs a strong Parktown. I was impressed with what I saw with their Firsts. Never gave up and plenty jamtart. ARISE !

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 14:21
  75. avatar
    #182 Smallies

    @OudAffie: @jakes: ek dink die lions wedstryde dinsdag het nie vir Monnas enigsins gehelp nie …..maar dan ook gaan ek niks wegvat van EG af nie well done manne van die ooste

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 14:21
  76. avatar
    #181 Kaya 85

    @jakes: EG Jansen !!!

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 14:21
  77. avatar
    #180 jakes

    @OudAffie: wow this EGJansen team is starting to shape well for the rest of the season in the Noordvaal cup and a brilliant start to the season. I take my hat of to the coaches and management teams. Wins over Marais Viljoen,Helpmekaar, Waterkloof and big win over Monnas today and their 2nd team also won all their games so far in this season. Well done to the team from Boksburg.

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 14:18
  78. avatar
    #179 OudAffie

    DR. EG Jansen 41-17 Monument Witbulle.

    Monnas ook moeilike seisoen tans. 8 gewen en 6 verloor.

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 14:11
  79. avatar
    #178 OomPB

    Makotter is n modder bad

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 13:43
  80. avatar
    #177 Palma

    Selborne 14A 12-22 St Andrews
    Selborne 15A 12-12 St Andrews
    Selborne 16A 17-25 St Andrews

    The powers that be at Selborne must take a long hard look in the mirror and realise that 60 year old history teachers and Phys ED teachers cannot be coaching A teams. Selborne rugby in general is at it’s weakest point in decades.

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 13:41
  81. avatar
    #176 OudAffie

    Afrikaans Hoër Seunskool teen Die Hoërskool Menlopark

    14A: AHS wen 42-3
    14B: AHS wen 67-0

    15A: AHS wen 15-13
    15B: AHS wen 53-8

    16A: AHS wen 62-7
    16B: AHS wen 98-0

    Affies Harte teen Menlopark Gekombineerde XV: AHS wen 36-15

    Met alle respek genoem, ek sal bitter bitter verbaas wees indien Affies volgende jaar teen Menlopark weer rugby speel. Behalwe nou die uitslae en 7 wedstryde, daar was min belangstelling insomeer toeskouers en die 200 Affies seuns op die paviljoene het dit soos ‘n Tuiswedstryd laat klink/lyk.

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 13:07
  82. avatar
    #175 Grasshopper

    @Kaya 85: Pinetown went to the dogs just like the town. Crimetown. They were once the biggest boys school in KZN, 1400 boys. Great facilities & they gave us a good run for our money in athletics in the 90s. Sprint racers between Matthew Quinn & Attila Dudas were immense. Tyron Peacock jumping 2,16cm in u16. Jason Bird throwing over 70m in Javlin. Barrett Pardey breaking shotputt records like daily. Over 15m in open. Lucky Hadebe smashing every middle distance record by miles, lapping competitors. Great times and the blue school. They also had a good waterpolo setup. Bok great Steve Atherton there in the 80s with the Cuttita brothers….sad indeed

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 09:37
  83. avatar
    #174 Grasshopper

    @Roger: ok maybe not twice a year, remember KZN sides come up there for 2 fixtures. 2 at home & 2 away each year, whole school. 2 trips a year to give every side a game & a fun trip. Altitude will benefit the Joburg schools both ways…

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 09:30
  84. avatar
    #173 Surgite

    @KES Oldboy: While I agree with you that Parktown is currently not up to the same standard (in rugby) as KES, Jeppe and PBHS, but I don’t think it is fair to label them as the weakest rugby school in Joburg. I would say they are stronger than most of the private schools, bar St John’s. They’ve had a really tough time in the last few years and it will take time to rebuild.

    A lot can change in only a few years. Take a look at what DHS has achieved with their sport!

    ReplyReply
    3 June, 2023 at 09:12
  85. avatar
    #172 Kantman

    @gimmie: I think Bishops at home will be a tough one for your team. Lots of factors under Table Mountain comes into play. Good luck!

    ReplyReply
    2 June, 2023 at 18:19
  86. avatar
    #171 Kaya 85

    @KES Oldboy: St Benedicts beat Parktown on Wednesday…last minute try.
    But to encourage more local rivalries could be another route … longer term for sustainability sake, e.g.
    It’s imperative that Parktown is not left behind…then Potch Boys High must come into the picture again…they used to play Jeppe (KES too?) yearly.
    I see Springs Boys High is more or less back in the picture…bottom of the ladder for now, but there is hope restoring a rugby culture there.
    In KZN what happened to Pinetown Boys High?….there was also another one…
    For now Athlone Boys High, and Highlands North are extinct from rugby pov

    ReplyReply
    2 June, 2023 at 12:55
  87. avatar
    #170 KES Oldboy

    @Grasshopper: Gauteng have KES, Jeppe & PBHS. Parktown are the weakest rugby playing school in JHB (weaker than the privates!)- and I can’t see them fixing that anytime soon. As Roger says, the costs of transporting 500 boys & masters just becomes prohibitive as the school invariably funds the tour. PBHS travel to Natal twice a year – for College (which is a double header) & either Hilton or Michaelhouse who are both part of their fixture list.

    ReplyReply
    2 June, 2023 at 11:44
  88. avatar
    #169 Roger

    @KES Oldboy: Good news re: KES-Monnas. I notice there is no fixture vs St Stithians this year – sad if they’ve dropped away but if so, the rugby club should play against Monnas on a Saturday and the hockey club against Saints. Scheduling must be a nightmare though – kudos to those who do it every year !!

    @Grasshopper: too much travel surely – KES already play Westville and College – I’m sure the cost of another tour to KZN is a bridge too far.

    ReplyReply
    2 June, 2023 at 11:04
  89. avatar
    #168 Grasshopper

    @KES Oldboy: I’ve said it a hundred times before, the big Model C English boys schools in KZN and Gauteng should have a league, they all can put out 20 teams and it will be competitive. Jeppe vs Westville proved that. Simple, Glenwood, Northwood, Westville and College vs KES, PBHS, Jeppe and Parktown. DHS can’t put out enough teams currently to be included. Schools of similar age, similar ethos and similar challenges…

    ReplyReply
    2 June, 2023 at 08:53
  90. avatar
    #167 OUD ANKER

    @Roger: Where is Menlopark on your strongest Noordvaal list…?🤪

    ReplyReply
    2 June, 2023 at 07:58
  91. avatar
    #166 KES Oldboy

    @Roger: Yes – KES first played Helpmekaar in the 1930s & Monument in the 70s…. We have a superior record against Monument but trail Helpmekaar by One match I think. Number of fixtures is not the problem with Monnas although it may be with Helpies. A bigger problem is that our Saturday Winter fixtures include rugby & hockey. So what do the hockey boys do on these days? Also, with Monnas & Helpies playing in their Cup competitions, they don’t have many spare Saturdays. KES have also taken the stance of not playing rugby during June (Exam month). So there’s just not enough time….but I believe the KES Vs Monument fixture will resume next year.

    ReplyReply
    2 June, 2023 at 07:19
  92. avatar
    #165 Ringo

    @Kaya 85: weather should not be a factor the cold in Pta is milder than the cold in JHB… . Rugby should be nice though on the day …. 22 Rugby and I think 16 hockey games …. all should be very competitive

    ReplyReply
    2 June, 2023 at 05:47
  93. avatar
    #164 Kaya 85

    @Roger: yeah that would be an interesting fixture list..maybe bottom team to be relegated each year, because if you’re talking Gauteng, then add EG Jansen to that list…if it’s north of the mighty Vaal, then a few more…BTW, Google translate might be able to help u with your request.

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 21:08
  94. avatar
    #163 Roger

    @OudAffie: when you do enlighten us as to why Affies and Monnas don’t play – pretty pretty please do so in English :twisted:

    Hopefully KES start playing Monnas again – and Helpmekaar – I stand to be corrected (I’m sure KES Old Boy will correct me if I’m wrong) but KES has a long history against Helpies and Monnas and have won more times than they have lost. I can only imagine that the reason they don’t play is because of the number of team both Monnas and Helpies can put out on a Saturday?

    For my part – I would love to see the 8 strongest Noordvaal schools playing annual fixtures against each other – Affies, PBHS, Garsies, Kloof, KES, Jeppe, Monnas, Helpmekaar.

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 20:31
  95. avatar
    #162 gimmie

    some interesting games in the WC this weekend
    Bishops vs Gim
    Bishops has been under the radar and building nice momentum. They look like a very well coached team with game breaker at the back. Gim has exceeded my expectations thus far. The pack has been very solid and we have played some very attractive rugby, especially against Landbou and Monnas. I think it’s going to be close with Gim snatching it in last quarter.
    Rondebosch vs Paarl Boys
    Rondebosch was lucky to beat Wynberg last week and I hear they have several players missing. Boys High’s performances thus far this season has surprised me. They have several game breaker and I am sure they will click at some stage, probably on 5 August to inflict more pain on my Alma Mater! I expect Boys High to edge Rondebosch in a tight encounter.
    Boland Landbou vs Wynberg
    Landbou has a strong team but lack consistency. I was very impressed with Wynberg during the first halve of their game against Gim. They have however lost a couple of close games. I think Landbou will win by 7.

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 19:04
  96. avatar
    #161 Djou

    @Smallies: Ja jong, hy is ‘n baie slim joker.

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 18:29
  97. avatar
    #160 Djou

    @Die Ken: As Monnas en Affies weer wil speel kan jy nie ou koeie laat lê nie. Praat daaroor, sorteer dit uit – en dan is dit verby – en kan ons almal uitsien na Affies vs Monnas.
    Dit sal ‘n skouspel wees!

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 18:18
  98. avatar
    #159 Smallies

    @Die Ken: baie goeie voorstel ….

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 16:41
  99. avatar
    #158 Die Ken

    Ek lees hieronder dat daai kannetjie vol erdwurms (‘n glibberige ding) wil so graag oopgemaak word, maar dis miskien beter om ou koeie te laat le en die uitgetrapte o/19 kwessies weer te laat herleef! :twisted:

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 16:34
  100. avatar
    #157 OudAffie

    AHS en AHMP Interskole slegs 3 keer saam ‘n jaar. Diamantveld/Kimberley skole as seisoen opener, Grey/Oranje Meisies en Paarl Gim. So dit is ook lekker en spesiaal om saam die SUSTERS so te kan Interskole.

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 15:44
  101. avatar
    #156 OudAffie

    @Snelvuur: Ek stem 100% saam met jou. In 2008 is dit probeer, AHS het Stellenbosh toe gegaan vir ‘n Interskole. Baie suksesvol gewees. 2009 nie hervat nie, dink kosteafstand het beide skole laat besef dat dit toe dalk te vêr en duur was. Maar ek stem, ‘n Interskole teen Gim, PR en HJS sou al drie puik gewees het, Affies kon net 1, toe kies hulle die Afrikaanste skool wat hulle kon kry.

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 15:37
  102. avatar
    #155 Smallies

    @Vleis: that was a good movie together with Zoolander proparbly Ben Stiller’s best roles

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 15:01
  103. avatar
    #154 Vleis

    @Smallies: Maybe…but if so, I don’t see any benefit in stomping on a Walter Mitty’s daydreams.

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 14:58
  104. avatar
    #153 Snelvuur

    @OudAffie: ek weet dit sal te duur wees vir beide skole, so dit sal nie realiseer nie, maar ‘n volskaalse Paul Roos-Affies interskole sal ook nogal nice wees. Een van die min skole wat hou vir hou genoeg diepte het om vir al PRG se spanne (oor sportsoorte heen) games te kan gee.

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 14:51
  105. avatar
    #152 Smallies

    @Djou: hy sit tien teen een in Krugerdorp en lag sy gat af vir julle 🤣🤣🤣

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 14:46
  106. avatar
    #151 Djou

    @Vleis: Also want to know, but you never know …

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 14:39
  107. avatar
    #150 Vleis

    @Mate: Where are you these days – sounds like NZ?

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 14:36
  108. avatar
    #149 Mate

    @Djou:
    Nie altyd sein hier nie
    Minus 3 grade, sneeu op die berge en al middernag

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 13:47
  109. avatar
    #148 Djou

    @Mate: Welkom terug. Ek hou elke keer asem op as jy verdwyn. En ek kan nie meer my asem so lank inhou nie. 😃😃
    Dit raak soms bietjie vervelig as jy verdwyn.🙄🙄

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 12:37
  110. avatar
    #147 beet

    @VaskopVleuel: The part I do know is that over the past few years Monnas have approached Affies to set up a fixture but Affies have declined.

    It would be really nice to have this match as it would be a highlight on the Noordvaal calendar.

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 12:09
  111. avatar
    #146 Mate

    Murrayfield kan eerstehandse inligting verskaf

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 10:13
  112. avatar
    #145 VaskopVleuel

    @Wonder: Miskien kan ons vir Beet vrae om met paar ingeligtes te praat en dit dan onpartydig op te som. Hy het ‘n manier om dinge uit ‘n neutrale oogpunt te skryf.

    How about it, Beet? Willing to open that can and see whether it is Bully beef or Worms?

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 08:53
  113. avatar
    #144 Djou

    @Wonder: Ek gaan die een los vir Affies en Monnas om te antwoord. Dis hul geveg – en kan moontlik verander indien daar jammer gesê word, die versekering gegee word dit sal nie weer gebeur nie en vooraf ooreenkom op sekere vereistes.
    Mens hoef nie altyd kwaad te bly vir mekaar nie, maar sekere dinge sal moet verander vir die wedstryd om weer ‘n fixture te word.
    En dan is daar die kwessie van “onpartydige skeidsregters” wat skaars was in die Leeusstreek.
    Hierdie is verwant maar ook onverwant. Twee skole se o.14’s speel teen mekaar. Onderwyser en afrigter van een skool in Leeusstreek is die ref. Sy skool wen 6-5. Groot ongelukkigheid by ander span.
    Paar maande later speel hulle weer, man vir man bykans dieselfde. Die keer ‘n onverbonde ref. Afrigter/ref se skool verloor met 60 punte. Wys hoe groot die invloed is van partydigheid.

    ReplyReply
    1 June, 2023 at 08:10
  114. avatar
    #143 Smallies

    @OUD ANKER: ieshhhhhh!!!!!ons sal Brakpan high maar vir hom gee

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 20:40
  115. avatar
    #142 OUD ANKER

    @Smallies: Ek sidder omte dink waarmee 4×4 vorendag sal kom oor ‘n Brakpan skool!

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 20:35
  116. avatar
    #141 Smallies

    @OUD ANKER: ja nee dis n potshot hoor ,ek wou iets van p en klap se maak kinders lees ook hier en ons is mos nie meer in Brakpan nie

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 20:29
  117. avatar
    #140 OUD ANKER

    @4×4: Classic!! Daai Kloof een het ek nog nie gehoor nie!

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 20:21
  118. avatar
    #139 Wonder

    @Djou: EK is dan een van die 10% wat nie weet hoekom Affies en monnas nie speel nie. Deel asb.

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 20:14
  119. avatar
    #138 Smallies

    @4×4: eina fok🤣🤣🤣🤣

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 20:11
  120. avatar
    #137 4×4

    Ek haal Willem Strauss verbatim aan: Hoe weet jy ‘n kind was op Affies? Hy sê vir jou!
    Hoe weet jy ‘n kind was op Grey? Hy dra ‘n Springbok baadjie!
    Hoe weet jy ‘n kind was op Waterkloof? Die Staatsaanklaer sê vir jou!

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 20:04
  121. avatar
    #136 Djou

    @OudAffie: Die waarheid is altyd makliker om te skryf.
    Daar was ‘n lekker “woordewisseling” hieroor toe dit lank terug op die 365 webwerf bespreek was, en baie ouens wat nou hier is was toe ook op 365. Daai tyd het die manne gevloek en mekaar sleggesê dat geen seep dit kon afwas nie. 😬😁
    En ek weet daar is nog nie vergewe en vergeet nie, want dit duik steeds op in gesprekke.

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 19:25
  122. avatar
    #135 OudAffie

    @Kaya 85: haha not this weekend…

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 18:51
  123. avatar
    #134 Kaya 85

    @OudAffie: schools want to play Affies…

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 18:29
  124. avatar
    #133 OudAffie

    @Djou: Ek sal gaan mooi nadink en my woorde mooi kies en iets skryf.

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 18:07
  125. avatar
    #132 OudAffie

    @Wonderwolf: Eenvoudig dat plek in Affie se jaarlikse wedstryde program gemaak is vir meer wedstryde teen PTA skole. Dit is geen geheim dat dat daar van alle kante druk op Affie geplaas is om meer te speel teen PTA skole. As jy nou gaan kyk in die jare 2014-2018. Niks vreemds bedoel nie. Net dat die pta skole wedstryde geakkomodeer is in Affies se program in. Tussen groot interskole en tussen Beeld/Noordvaal wedstryde. Ek het niks vreemds of slegs of neerhalend bedoel nie.

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 18:05
  126. avatar
    #131 Djou

    @OudAffie: Ek verstaan nie waarom jy wegskram om die waarheid te vertel nie oor waarom Affies en Monnas nie meer speel nie – niks fout daarmee nie. Ek skat meer as 90% op die blog weet die rede(s).

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 18:05
  127. avatar
    #130 Wonderwolf

    @OudAffie: Baie dankie vir jou positiewe kommentaar en antwoorde wat jy verskaf. Ek wil net weet wat word bedoel met jou opmerking “die besluit is geneem om die Pretoria skole te akkommodeer”

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 17:55
  128. avatar
    #129 OudAffie

    @Asterix: Affies het vir oulaas en vir die laaste keer in 2011 20 wedstryde gespeel in die seisoen. Sedert 2012 is die gemiddel 14 wedstryde per seisoen.

    Jy is dus reg in ‘n mate dat verlede jaar en hierdie jaar se beplande 15 wedstryde meer is as die vorige dekade en dat die besluit geneem is met die uitsluitelike doel om die Pretoria skole te akkomodeer. Die nood het ook daarvoor weer onstaan met Kloof en toe Garsies en toe Menlo wie se rugby vrrbeter het in die tyd wat ons nie gespeel het nie.

    Dit genoem. Buiten Waterkloof wie Affies gereeld tussen 1979 en 2006 gespeel het, amper elke jaar as gevolg van Beeld, het Affies in elkgeval nie teen Garsies of Menlo gespeel nie. Menlo se interskole het in 1990 gestop. Tot laas jaar. En garsies vir 5 jaar in die middel 90’s, weereens tot laas jaar.

    So In die lig van die laaste 30 jaar het Affies eintlik net PHBS en Kloof gespeel in PTA. (Jy kan John Vorster hierby insluit) Dus sal ek saamstem dat Menlo en Garsies met hul rugby programme, 2015 tot nou, geakkomodeer word. Garsies blyk dit te volhou waar Menlo blyk nie.

    Alles is spekulasie maar ek dink jy is reg, Affies gaan nie te hard probeer om die gleuf te ful, indien daai besluit gemaak word nie.

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 17:00
  129. avatar
    #128 Smallies

    @4×4: dan kan jy en Buurman sommer n potjie gwarra gwarra op Oubaai deurwerk Saterdag oggend …..

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 15:33
  130. avatar
    #127 Asterix

    @OudAffie: Net om so bietjie terug te kom na die fixture dag, as ek dit reg verstaan is hierdie fixture bygesit tussen affies en Menlo en het Affies nie ‘n ander fixture gekanseleer nie (kan jy dalk bevestig), soos ek verstaan was dit meer on nou net om saam met die meisies skool se netball en hokkie en die seuns hokkie net rugby ook te gaan speel op die dag na al doe vorige jare se drama oor die rugby, kom ons noem dit maar ‘n baie baie klein mini interskole, so ek weet nie of affies regtig hard sal soek om dit te vervang nie want die ander sport gaan nog moet aangaan en met eksamen tye is dit eintlik nie noodwendig die einde van die wereld nie. Weet nie of jy dit dalk meer daarvan weet nie.

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 15:28
  131. avatar
    #126 OudAffie

    @VaskopVleuel: Ons noem dit maar ou koeie en so

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 15:07
  132. avatar
    #125 OudAffie

    @VaskopVleuel: Ek dink baie mense weet, defnitief nie iets onlangs nie, defnitief geskiedenis, maar ek dink nie ek gaan kommentaar lewer daarop nie. Jammer man.

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 14:56
  133. avatar
    #124 VaskopVleuel

    @OudAffie: Het jy enige geskiedenis/agtergrond oor hoekom Affies so sterk voel?

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 14:53
  134. avatar
    #123 OudAffie

    @VaskopVleuel: Ek dink die kans is groter vir ‘n Affies/Outeniqua interskole as wat AHS Krugersdorp toe voeter vir rugby. Ek dink hierdie stelling som die stand van sake op.

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 14:14
  135. avatar
    #122 VaskopVleuel

    @Grizzly: Oor die politiek weet ek nie, hoor maar net rumours langs die braaivleis vure.

    Jammer, was onduidelik: Affies en Monnas is die twee skole in die top 10, wat jaarliks moet deelneem.

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 12:55
  136. avatar
    #121 Grizzly

    @VaskopVleuel: Wat was die politiek omtrent,waaroor het dit gegaan?

    Dan verstaan ek nie wat bedoel jy met 2 skole in geskiedkundige top 10,Riebeeck rand?

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 12:10
  137. avatar
    #120 AbsolutMenlo

    @VaskopVleuel: Stem saam van ‘n SBR oogpunt maak dit verseker sin.

    Dink tog die Menlo besluit is met Affies op ‘n goeie voet hanteer en dat die bepaling weer volgende jaar sal voortgaan.
    PS: Die nuwe Affie hoof het baie goeie credentials.

    … maar ja ‘n Monnas / Affies bepaling sal top klas wees.

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 11:37
  138. avatar
    #119 VaskopVleuel

    @OudAffie: ‘n Monnas en Affies bepaling maak sin vir almal wat bereid is om verby politiek te kyk. Die persone wat in 2009 probleme met mekaar gehad het is sekerlik nie een meer aan die skole verbonde nie.

    Affies soek bepalings vir al hul spanne, Monnas het die afgelope naweek 25 wedstryde gehad deur saam met Riebeeckrand teen Grey Kollege deel te neem. 16 daarvan was Monnas se spanne. Die twee skole is 40 minute van mekaar af en volgens hierdie blog die enigste twee Gauteng skole wat in die geskiedkundige top 10 verskyn.

    Dit is eintlik ‘n totale onreg dat die bepaling nie plaasvind nie.

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 11:14
  139. avatar
    #118 AbsolutMenlo

    @SB Rugby: Dankie … daar is ‘n paar special spelers in die o/16 groep wat positief is vir 2024.

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 11:05
  140. avatar
    #117 Middies pa

    @OudAffie: Ek hou van jou Middelburg opsie. HTS sal weer opstaan en Middelburg H/S is besig om sy eende in ‘n ry te kry en meer konstant te speel. Daar is selfs nog twee Hoërskole in Middelburg wat ook spanne kan verskaf. Afstand is dan nie ‘n probleem nie. Ek dink dit is die moeite werd om in iemand se oor the fluister.

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 10:44
  141. avatar
    #116 Asterix

    @AbsolutMenlo: Jy is reg oor die juniors maar hulle gewoonlik makilik gewen teen die ander skole en nou verloor hulle close games, ek het eintlik baie verwag van die o/14 en 0/16 sapnne, maar veral die o/16 span het ‘n paar close games verloor en weet nie wat gebeur het by die o/14’s nie. Die o/15’s dink ek doen beter as wat aanvanklik verwag is. Stem saam met jou hulle sal weer terug kom hoop net dit vat nie te lank nie. Garsfonein en waterkloof se juniors defnitief baie opgevang en selfs nou beter.

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 09:09
  142. avatar
    #115 SB Rugby

    @AbsolutMenlo: Julle 0/16’s span was baie close en NH het aanhou speel tot op die laaste, met n besonderse laaste try ! sterkte vir die res van die seisoen.

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 09:08
  143. avatar
    #114 Kaya 85

    @Snelvuur: yeah, new centres of power in rugby are being formed…in the school game as much as internationally…e.g. this year we could see a new World Cup winner …

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 08:24
  144. avatar
    #113 Kaya 85

    @Ringo: How will the weather factor in on Saturday…getting cold and overcast?

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 08:22
  145. avatar
    #112 AbsolutMenlo

    @Asterix: @Kaya 85: EG on fire but I think Monnas will be too strong especially at home.

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 08:11
  146. avatar
    #111 AbsolutMenlo

    @Asterix: Junior spanne is steeds baie competitive … Menlo kon net nie in talle close games die wen kry nie.
    @Kaya 85: Thans Kaya … Menlo will be back … wach this space!

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 08:07
  147. avatar
    #110 Smallies

    https://youtube.com/shorts/uxdudmtzPXQ?feature=share
    Ian VD Merwe O13 en ek is seker dis Gouda wat score….

    ReplyReply
    31 May, 2023 at 07:35
  148. avatar
    #109 4×4

    @Snelvuur: my opmerking us grmaak teen die agtergrond van die profesionele afrigters tans betrokke by die skole wat strek van Springbok Afrigters, Super Rugby Afrigters, Currie Beker Afrigters, Springbokke…Affies het se Direkteur van Sport het vir die Cheetas Rugby gespeel en die res van hulle Afrigters is almal onnies by die skool, en dit blyk glad nie in die nabye toekoms te verander nie. So jy gaan verskillende ligas kry die profesionele spanne aan die eenkant en amateur spanne aan die ander kant

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 22:46
  149. avatar
    #108 Snelvuur

    @Snelvuur: ter illustrasie: Stellenberg se 1stes het met een punt teen Gim verloor en Wynberg het op die laaste haar van die hond se stert teen HJS verloor. SACS se o14As het vir Gim gewen en Rondebosch se o14As vir PRG. Rondebosch se 16As het ook net met 3 punte teen PRG verloor in ‘n wedstryd wat eintlik enige kant toe kon gegaan het.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 22:20
  150. avatar
    #107 Snelvuur

    @4×4: ek stem nie saam met jou laaste stelling nie. Wat ek ondervind in die Kaapse liga is dat die Engelse skole van die Kaap (die Southern Suburbs klomp) en Stellenberg méér kompeterend raak teen die groot skole, nie andersins nie. PRG, Gim en HJS trek nie weg van die pak af nie, maar die pak kom liewer nader voel dit vir my.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 22:09
  151. avatar
    #106 Kaya 85

    @Asterix: agree, EG on form, could win

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 21:31
  152. avatar
    #105 Kaya 85

    @OUD ANKER: really feel for Menlo. Great school, not getting a lot of sympathy.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 21:29
  153. avatar
    #104 Asterix

    Maar genoeg van games wat nie gebeur nie, ek dink die game tussen EG en monument gaan dalk nader wees as wat baie mense aanvanklik verwag het, ek sal nie verbaas wees as daar ‘n upset gebeur nie.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 21:12
  154. avatar
    #103 Asterix

    @OUD ANKER: Hulle krieket het laas jaar bietjie gesukkel as ek reg onthou, dink die hokkie is nog relatief goed veral die meisies hokkie en die kleiner sport soos Golf ens ook baie goed. Om atletiek en swem met Affies te kompeteer is klaar ‘n prestasie volgens my onthou 700+- seuns teen 1400. Hulle wel die gesamentlike punte ver gewen met swem en atletiek, het die meisies ook gewen en sal nie nou gaan en se meisieshoor met meer as ‘n 1000 meisies is op ‘n afdraande pad nke. Dink hulle grootste probleem is maar rugby en stem hule moet in ‘n ander liga kompeteer.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 21:06
  155. avatar
    #102 Asterix

    @4×4: Baie goeie post en stem nogal saam, dink veral daai laaste paragraaf os kommerwekkend maar dalk net ‘n realiteit.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 20:57
  156. avatar
    #101 Djou

    @4×4: Baie sensible comment! Fokus op jou sterkpunte!

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 20:56
  157. avatar
    #100 OUD ANKER

    @Asterix: Die bekommernis is dat Menlo se ander seuns sporte ook begin stoom verloor. Menlo was nog altyd die Grey rugby version van atletiek in SA. In 2023 kry hulle by die atletiek interhoër ‘n groot loesing by Affies. Sover ek weet is Menlo een van die min skole in die land met ‘n 50m lengte swembad. In 2023 wen hulle nie die A bond swem titel nie en deel dit met Affies terwyl Menlo se B swem span slegs 7e kom in die B afdeling nadat hulle dit vir jare oorheers het. Dit maak mens regtig bekommerd vir Menlo se onthalwe. Kan iemand dalk kommentaar gee oor Menlo se seuns hokkie en krieket?

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 20:52
  158. avatar
    #99 4×4

    @Smallies: Affies vs Outeniqua. Ek sal ‘n baie groot voorstander wees. Met al die inkomers in George sal dit vir Affies soos ‘n tuiswedstryd voel :wink:

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 20:51
  159. avatar
    #98 4×4

    @Asterix: Menlo moet teruggaan wat hulle bemark en by hulle lese bly, Menlo is ‘n atletiek, hokkie en krieketskool, finish en klaar. Menlo se rugby program het gegroet die dag toe die geld by die agterdeur uitvlieg. Maar wat meer kommerwekkend was, is dat Menlo se juniors (terwyl die geld en Onesport nog in plek was) Top 5 in SA was (dink hoogste gerank in Pretoria) maar kon nooit dit “convert” na 1ste span nie? Baie vreemde verskynsel!

    Menlo moet na die 1ste Divisie skuif en kan elke jaar ten minste brakking rights kry as divisie wenners, in plaas van al die negatiewe kommentaar van ‘n 70 punter. Kyk maar net hoe negatief was die Grey 60 punter teen Affies. As dit nie was dat Affies ‘n baie goeie rugby program het nie, sou dit ‘n invloed op werwing gehad het.

    Punt is oor 5 jaar van nou af gaan daar slegs 5 tot 7 skole in SA wees wat werklik professioneel gaan wees, en ek vermoed dat net Boishaai, Paul Roos, Paarl Gim, Grey, Garsies, Monnas en Hilton in die liga sal wees

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 20:47
  160. avatar
    #97 Djou

    @OUD ANKER: Ongelukkig ja, en Centurion wen EG Jansen in kwarteind van die Virseker, verloor teen Nelspruit in semi – en kyk in watter afdeling speel hulle nou.
    Nelspruit het wel weer opgeskuif maar het gesukkel om terug te kom.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 20:45
  161. avatar
    #96 Asterix

    Menlo was nog nooit regtig ‘n rugby skool nie, dink nie hulle sal soos Centurion eindig oor hulle rugby nie. Die ander sport en dinge is darem nog top klas in die land

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 20:32
  162. avatar
    #95 Asterix

    @OUD ANKER: Ek dink wat baie mense dalk miskyk is dat Menlo het net so 60 oop span spelers. As meer as 30 nie beskikbaar is nie dan kan hulle nie speel nie. Hulle verklaring se dat almal wat reg is sal in ‘n span gesit word om ‘n game te speel, dit is dan nou die 2de span. Mens kan dit seker maar 1ste span ook noem, gaan seker nie ‘n verskil maak nie. Daar is net nie meer beskikbare spelers nie, en by menlo gaan jy nie die hokkie en skaak en golf spelers oortuig om tokse te gaan leen en teen Affies te speel nie.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 20:29
  163. avatar
    #94 OUD ANKER

    @Kaya 85: So close to the winter exams I have a feeling Affies wont try too hard to arrange fixtures at this short notice. They might call it a bye weekend.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 20:21
  164. avatar
    #93 OUD ANKER

    @Rugbyrealis: Well said!

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 20:18
  165. avatar
    #92 OUD ANKER

    @Djou: HTS Middelburg inderdaad ‘n baie, baie hartseer storie. 3 jaar terug ‘n top 20 rugby skool, waars hulle vandag 100e??

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 20:18
  166. avatar
    #91 Ringo

    @Kaya 85: they are usually very long those Saturdays in Pretoria…. I hope our boys pull it off …. that would be a great conclusion to what has been an amazing second term of rugby

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 20:14
  167. avatar
    #90 Kaya 85

    @4×4: Agree with you on the Menlo withdrawal.
    I wonder if AHS will be able to get opponents at such short notice.
    If I were running their rugby program, I would give the 1sts and 2nds a rest, let the 3rds match carry on, give every player with an injury ‘niggle’ a rest too, but arrange internal matches..maybe based on ‘houses’, or adapt the games to 10 a side? Just to give those players who’ve not had many games a chance to have a run.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 20:10
  168. avatar
    #89 Rugbyrealis

    @Wonderwolf: Menlopark stuur op ‘n vreeslike ramp af en die boodskap gaan uit aan belanghebbers dat opgee ‘n opsie is en dit is nie.

    Ek hoor by vriende van my dat Garsies in 2010 slegs met sowat 15 punte verloor het teen Affies en ver teen Centurion (toe nog sterk) en toe met 100 teen Kloof maar met o16 ook.

    My vriende daar sê dat hulle die seisoen met 5 volspanne afgesluit het en alle bepalings eerbiedig het – dieregte boodskap is uitgestuur en binne 2 jaar was hulle ‘n “force to be reckon” with – aksieplanne weliswaar in plek gesit deur Rugbyman en kie.

    Menlo moet deurdruk, maar nou gaan die mislukking en opgee-sindroom deursyfer na alle vlakke van die skoollewe.

    Leer by Churchill met never say die attitude.
    As die bestuur oorgee in besluite is die skrif aan die muur. Ons mag maar opgee en dis ok. More wil Skaak ook nie speel nie.

    Ek praat namens vriende in die stad van potholes en beurtkrag.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 20:10
  169. avatar
    #88 OUD ANKER

    @The O: Maar PBHS sal nooit teen Affies onttrek nie al speel daar 15 x 60kg spelers teen 15 x Janco Purchase, MAAR spelers welstand kom altyd eerste, daarmee stem ek saam. Ek dink PBHS kon vanjaar ‘n paar groot spanne baie skrik gemaak het en mag dalk nogsteeds na die Winter vakansie se rus. Ek dink net hulle hectic bepalings lys het PBHS die jaar doodgemaak sover.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 20:02
  170. avatar
    #87 Djou

    @Asterix: @4×4: Die uitbreking van varkgriep in Pretoriaskole en werkplekke is ‘n werklikheid. Talle kinders en ouers is siek.
    Ek stem saam ‘n wedstryd ter wille van ‘n wedstryd en ‘n slagting is allermins opvoedkundig.
    Terselfdertyd het ek 5 jaar gelede gesê dis ‘n kwessie van tyd voor rugby by Menlo inplof. Hul program om ‘n “sterk rugbyskool” te word is/was kunsmatig en dus nie volhoubaar nie en ook nie … ek laat dit daar, maar kantako het die deel reeds baie keer gesê.
    Punt is, wanneer ander skole in die omgewing ook aan hul programme bou, gaan die een met die swakste fondasie verkrummel – wat reeds voor vanjaar begin gebeur het. Verlede jaar het Menlo 3/15 gewen en hul enigste opflikkering was die wenne aan die einde van 2019.
    Die verdere probleem is indien jy gerelegeer word na ‘n laer afdeling gaan dinge vinnig agteruitgaan. Kyk na HTS Middelburg, Eldoraigne, Centurion, Zwartkop, ens. wat in al laer afdelings speel.
    Oor die vraag hoeveel leerders in die skole is, in Kloof is dit sowat 2 000, Garsies 1 800 en Menlo meer as 1 600 – na raming! Dink Affies het tussen 1 400 en 1 500 seuns.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 19:50
  171. avatar
    #86 Wonderwolf

    @OudAffie: Ek neem aan jy verwys na die 2014 debakel.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 18:46
  172. avatar
    #85 Smallies

    @OUD ANKER: Ek is gelukkig klaar met skool sport mar PE is 660 km van Bloem af Kaapstad 1001 km

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 17:57
  173. avatar
    #84 The O

    :wink: :wink: @OUD ANKER: Dis ongelukkig waar, bitter baie beserings.Die feit is, as jy nie diepte het nie en 5 of 6 spelers kry seer, word hulle vervang deur spelers met minder skills en belangriker, fisies nie opgewasse nie. Dan kry van daai spelers seer agv dit en die hele ding snowball. Voor jy jou oë uitvee, 32 beserings.
    Imagine jou seun weeg 60kg en speel senter vir die 3des, net vir fun. Oefen soms 2 keer per week, en ry net verby ‘n gim. Skielik moet hy Saterdag teen Janco Purchase speel…hell no !!! Hierdie is bloot ter verduideliking, nie gebasseer op feite nie😉

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 17:55
  174. avatar
    #83 OUD ANKER

    @Smallies: Nee hel Smallies, Bloem mag sentraal wees, maar dis nogsteeds donners ver van als af. 1000km Kaap toe, 500km Pta toe en seker net sover af PE toe. Ek dink eerder dit is die Wet van die Vrystaat daai kant. Seker geen skaap tjoppies tydens die rugby seisoen vir julle nie.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 17:47
  175. avatar
    #82 Smallies

    @OUD ANKER: ek verstaan dit ,kostes is hoog ,in 2018 toe my seun Matriek was het dit my n hoop geld aan interskoles gekos ,soveel so dat ek nie eers self die Kaap game kon bywoon nie ,dit was maar opoffer, raap en skraap en pap eet 😂😂😂

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 17:46
  176. avatar
    #81 OUD ANKER

    @Smallies: Die ding is Affies wissel als af om koste te spaar. Die jaar was dit Bloem en die Paarl terwyl Maritzburg tuis is. Volgende jaar ruil dit om. Die vraag is of dit bekostigbaar is bv. as Affies volgende jaar Maritzburg toe en bv. George toe gaan? Ek weet nie. Miskien kan Oud Affie daai een antwoord.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 17:41
  177. avatar
    #80 Smallies

    @OudAffie: jy speel steeds net een interskole n jaar in die Kaap ,as Gim in Pta speel gaan Affies George toe ,en andersom ,Grey se twee werk so en die twee in die Suid Kaap werk iik so Kwaggas weg Oakdale tuis…

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 17:34
  178. avatar
    #79 Smallies

    @OudAffie: ek verstaan dit ,ek noem maar net dat dit n lekker game kan wees vir Affies

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 17:31
  179. avatar
    #78 Smallies

    @OUD ANKER: ons het maar volgens die wet van Tranvaal geleef…Bloem se geluk is dat dit redelik sentraal gelee is

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 17:30
  180. avatar
    #77 OudAffie

    @Smallies: Affies kan 1 Kaap interskole bekostig. Defnitief nie twee nie, Affies het in 2008 vir 1 jaar met al die spanne Paul Roos toe gegaan. Toe stop dit. Dit is baie geld. Dus Paarl Gim enigste kaap interskole.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 17:27
  181. avatar
    #76 OUD ANKER

    @Smallies: Ek dink daar is ‘n hele paar opsies as mens uit die boks dink. Koste is net altyd die dilemma. Ek weet eerlikwaar nie hoe Grey (se ouers) dit doen met al die de hel in gone spelery wat betref kostes nie.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 17:27
  182. avatar
    #75 Smallies

    @OudAffie: @OUD ANKER: ek dink n Affies ,Outiniqua interskole kan werk…as Affies in die Kaap speel kom die Kwaggas op PTA toe en visa versa bietjie ver maar haalbaar ,en iets heeltemal anders vir Affies om te ervaar

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 17:22
  183. avatar
    #74 OUD ANKER

    @Tang: I think injuries will make a big difference on Saturday. PBHS has a schedule from hell this year, but with Paul Anthony and a fit squad you never know.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 17:22
  184. avatar
    #73 OUD ANKER

    @OudAffie: I like your proposals on Nelspruit or Durbs schools. Costs i.e. travelling would be an issue, I guess. The Middelburg suggestion most probably wont work anymore, since HTS Middelburg basically fell off the bus. Maybe with Joynt as newish Affies principal he can try to rekindle the Wit Bulle/Wit Bulle derby??

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 17:17
  185. avatar
    #72 Tang

    @OUD ANKER: Boys High are due for a good home game and could pull of an upset. However, if PBHS played Jeppe 10 times this season, I would think Jeppe win 8 times.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 17:00
  186. avatar
    #71 OudAffie

    A Battle of the Witbulle would be competitive. But as I said. The school politics of yesteryear would probably prevent a good working relationship to form. Don’t know about current relationship. But there has never been, nor probably will ever be a situation where Affies and Monnas sit next to each other without having a go about something.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 16:55
  187. avatar
    #70 PRondersteuner

    @Kaya 85: If a 50% chance of rain is predicted, it WILL rain in Rondebosch. :wink:

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 16:53
  188. avatar
    #69 Vleis

    @OudAffie: Didn’t se your comment re politics.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 16:43
  189. avatar
    #68 Vleis

    @OudAffie: What about a battle of the Witbulle?

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 16:43
  190. avatar
    #67 OudAffie

    ‘N Affies Monnas interskole is al in 2008 en 2009 probeer maar politiek het dit vinnig laat stop. So weet nie so mooi van daai ene nie.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 16:39
  191. avatar
    #66 OudAffie

    @4×4: Opsie 1:’n Persoonlike voorkeur wat ek al jare het, in ‘n perfekte wêreld. Affies speel teen HTS Middelburg asook H/S Middelburg gelyktydig op so ‘n interskole naweek. Een jaar PTA en een jaar Middelburg. Sal dalk nie soos van ouds wees nie, maar daar is baie geskiedenis en kan/sal baie lekker wees.

    Opsie 2: ‘n Interskole naweek met Nelspruit en omliggende skole indien nodig. Een jaar in die Laeveld en een jaar in PTA.

    Opsie 3: Affies gaan terug na Glenwood/Westville om die gaping te vul.

    Affies interskole tans met Diamantveld (Begin van Seisoen), Gim (Kaap), Grey (Bloemfontein), Matirtzburg (Natal). PBHS, Garsies, Kloof almal PTA. Helpmekaar, KES en Jeppe JHB. Dan NoordSuid en Wildeklawer. so ja, Menlopark dalk uit? Sal moet wag en sien.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 16:30
  192. avatar
    #65 OUD ANKER

    @4×4: Wat van die ander Wit Bulle om daardie datum gleuf te vul? Of uit ‘n opvoedkundige oogpunt, hou die datum gleuf oop aangesien die Winter eksamens die week begin. Ruskans plus eksamen voorbereiding vir hierdie naweek.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 16:18
  193. avatar
    #64 OUD ANKER

    @Tang: The Affies game must have taken its toll. Jeppe might be flat come Saturday. If the Candies can field a full strength team there might be a surprise.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 16:14
  194. avatar
    #63 yesnomaybe

    @Kaya 85: Bishops got no chance against Gim unless the Gim boys are worried about injuries etc before Craven WEAK. They not going to be able to stop the Gimmies pack & the weather is not going to help them. If Gim keep it tight I predict they will win by 20. Bosch have a chance as Paarl Bois strength is their backline & as mentioned the weather will not help that. Paarl bois pack have under achieved all year or they not as good as they think they are, my opinion from what Ive seen, over rated. Prediction a Draw. I have seen Landbou in wet weather against Bosch & they were poor. They run hard & straight, but if Berg make their first time tackles & the defensive line holds up, Landbou dont have Plan B. Prediction Berg by 5.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 16:12
  195. avatar
    #62 4×4

    Ek sit so op 2 stoele met betrekking tot die ontrekking van Menlo so 1ste span. Dit blyk dat hulle gebuk gaan onder geweldige beserings wat my laat terugdink aan 2017, toe Affies heel waarskynlik een van hulle beste 1ste spanne gehad het, maar al begin-middel seisoen 9 beserings van eerste keuse spelers gehad het en ‘n baie ondergemiddelde seisoen beleef.

    Ek sal ook graag wil weet hoeveel leerders is daar nou in Menlo vs Kloof en Garsies. Ek wil bepaal wat die potensiele poel is waaruit elke skool kan kies en vermoed ek dit mag dalk ook die rede wees waarom Menlo hoogstens 9 spanne in die veld kan stoot.

    As Menlo se ontrekking te doen het met besering kan ek verstaan dat die hoof die mening toegedaan is dat die kinders se emosioneel en sielkundig welstand belangriker is. Skole rugby bly myns insiens nog steeds ‘n opvoedings medium, en is nie veronderstel om as ‘n professionele sport gesien te word nie. Wat sou die opvoedkundige waarde as Menlo 100 punte gevat het? Vernedering teenoor skoolkinders is glad nie aanvaarbaar nie.

    Affies se 3de span is genader om teen Menlo se 2des te speel, so dit is slegs die 1ste span wedstryd wat gekanselleer is.

    Ons het juis gespekuleer oor wat die toekoms van die kragmeting in die toekoms mag inhou, en vermoed ek dat die kragmeting van volgende jaar af dalk nie meer gaan plaasvind nie. Dit is my opinie as ek Menlo se huidige stand van sake by die oop spanne sowel as Onder 16 span in ag neem (nie seker hoe lyk hulle Onder 15 span die jaar nie, maar as Onder 14’s was hulle redelik mededingend). Ons sal maar moet wag en kyk hoe die uitslae Saterdag daarna uitsien om te kan bepaal wat die toekoms van Menlo Rugby die volgende 4 jaar sal wees.

    Vraag aan mede bloggers, as die fixture van die baan is, wat is julle voorstel mbt ander skole wat die “slot” moet vul.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 16:02
  196. avatar
    #61 Tang

    @Kaya – I think your PBHS vs Jeppe prediction is spot on. It will be PBHS’s 17th game but only their 4th home game. The PBHS home record has not been good so far with one win out of three.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 15:27
  197. avatar
    #60 Kaya 85

    @PRondersteuner: let me check the rain situation on Friday…

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 14:54
  198. avatar
    #59 PRondersteuner

    @Snelvuur: Yes. SACS are struggling a bit this year it seems and it’s going to be a wet day at Markotter. PRG’s got a great forward pack for the 1st time in 5 years and half of them will be back next year.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 13:58
  199. avatar
    #58 PRondersteuner

    @Vleis: Only Paarl Boishaai and Grey College have teams for every PRG team on a Saturday. Games against other opposition are organised for the other teams. Unfortunately not always at the same venue or on the same day.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 13:54
  200. avatar
    #57 Snelvuur

    @PRondersteuner: if so, that’s pretty good news for PRG (and pretty daunting for SACS). The PRG pack looked mighty impressive against HJS.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 13:52
  201. avatar
    #56 PRondersteuner

    @Kaya 85: Teams with better forwards and halfbacks will have the advantage on Saturday. 90% chance of rain predicted for Saturday. So you might have to re-think the Bishops/Gim prediction.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 13:50
  202. avatar
    #55 Skywalker

    The Hilton vs Maritzburg College game is set to be a cracker. No KZN team has beaten Hilton since College did it in 2021 (which in itself was their first loss to anyone in about 2 years). Will be one to watch on Sat!

    ITO Northwood. My heart would love NW to win, but Mhouse just a cut above this year. Even with the OBD exta ‘gees’ for Nwood – the Craven Week stars for Mhouse will make the difference in the final 20mins.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 13:46
  203. avatar
    #54 Vleis

    @Snelvuur: @Deon: Thanks for the info – I’ve certainly learned a few new facts today. I was planning to attend the HJS v PG game this year for the first time ever, but I’ll be out the country. Unfortunately, the PRG v GCB game is in Bloem this year.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 13:33
  204. avatar
    #53 Vleis

    @Kaya 85: A few surprises there! I might pop into one of the SS schools this weekend – I guess that it’ll have to be Bishops or Rondebosch if you’re predicting an upset! :lol:

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 13:18
  205. avatar
    #52 Deon

    @Vleis: Even in the 80’s it was more than 25% as I said. In my years and just after we had more English-speaking head boys than Afrikaans head boys, choice of the boys (Gregory Bates, Timothy Schultz all the way from Durban and Jacques Smith). Much later one head boy was from Nigeria (parents were staff at the uni) and spoke Afrikaans better than most boertjies. Timothy’s dad was headmaster at that time of one of the big Durban schools, I think, almost certain, DHS. We actually attended double medium Science and Maths classes and some of my subjects and extra subjects, like Latin, Bonsai and Classical Culture, flying had no Afrikaans option. I know winemaking/vinter-ship was Afrikaans only. Not sure whether they still have all these additional subjects. Doubt it. We always attracted many well-known English families from Cape Town and Somerset West over many years, like all the Barlows (Vergelegen ones, Lourensford ones and CT ones) boys and had a significant Jewish presence in PRG. Today still some of the school’s biggest benefactors are Jewish people. So, bit different to what many expect.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 13:14
  206. avatar
    #51 Snelvuur

    @Vleis: yep. PRG is probably around 40% English with 3 English classes and 5 Afrikaans classes per grade (unless I’m mistaken).

    It still probably has a more Afrikaans “feel” than the “real” English schools though, with some of those in the English classes still speaking Afrikaans at home.

    Regarding the representation in the first team, it is difficult to tell from the outside. Just from the names of the players, I’m guessing at least 6/15 are English – which is 40%.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 13:11
  207. avatar
    #50 Kaya 85

    @Rainier:

    More upsets
    Hudson 19 – 18 Marlow
    Graeme 26 – 25 Grey

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 13:01
  208. avatar
    #49 Vleis

    @Deon: Wow, I thought that the number might be 20% (25% tops), but did not realise that it’s 45%. I presume that the rugby 1st team has a lower percentage of souties than 45%?

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 12:53
  209. avatar
    #48 Deon

    @Vleis: I understand PRG to be 45-ish % + English speaking now (3/7 and 4/9), was about 30-ish in the 80’s. SACS was considerably bigger than PRG until well into the 90’s as PRG did not have the space before. Laerskool Eikestad, combination of the old PRoos Boys’ Primary (dual medium) and Bloemhof Girls primary shared premises with PRG in both Suidwal Street and Rhyneveldt Street into the 80’s. Then Eikestad (Afrikaans and English boys but only Afrikaans girls) and Rhenish Primary both moved into brand new premises as neighbours to each other as well as to Rhenish Girls High and Bloemhof Girls High and Markotter. The English PRoos Primary/Eikestad boys joined the girls in Rhenish Primary. So, then PRG had space to take in more boys.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 12:44
  210. avatar
    #47 Rainier

    @Kaya 85: Hudson Marlow? Graeme Grey?

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 12:28
  211. avatar
    #46 Vleis

    @Snelvuur: Thanks for the info – interesting. I’m new to the Cape, so have a few queries:
    1. A Zim mate’s son played for the PRG 1st team a few years ago, so I’m curious to know how many souties attend PRG – i.e. what percentage of the school?
    2. I think that PRG is much larger than SACS, Bosch, etc, so what happens when you play them – e.g. do you also play another school (like Affies do**) to make up the numbers, or do half the pupils just not get a game?

    ** Sometimes Affies’ lower teams (D/E/F/G) play other smaller schools’ A/B teams during the week, but sometimes the smaller schools games are mixed into the weekend fixture list with the larger school – e.g. A/B/C v KES and D v Springs A, E v KES D, etc, etc.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 12:19
  212. avatar
    #45 Grasshopper

    Thank goodness Glenwood have a bye week, gosh they need to give their bodies time to heal. 14 games in just over 2 months, just nuts!

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 12:02
  213. avatar
    #44 Snelvuur

    @Kaya 85: I can see the Bishops-Paarl Gim result happening, but not the Rondebosch-HJS or Landbou-Wynberg results.

    I have a sneaky feeling about Bishops on the Piley Rees against Gim – though there will be no video footage to prove it happened 😉

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 11:50
  214. avatar
    #43 Kaya 85

    Predictions:

    Hilton 30 – 21 Maritzburg College (Midlands meander meaningless for Maritzburra. Hilton must prove themself with a decent win)
    Kearsney 20 – 22 St Charles (upset a long time coming)
    Northwood 23 – 35 Michaelhouse (Northwood will win the surfing for sure, not the rugby)
    SACS 15 – 40 Paul Roos (a bleak ‘winters day’ for SACS, PR building more momentum))
    Bishops 22 – 20 Paarl Gim (Once in a blue moon it happens)
    Boland Landbou 25 – 28 Wynberg (Wynberg backlash…)
    Rondebosch 22 – 21 HJS Paarl (surprise at home)
    Brandwag 13 – 28 Framesby (Framesby too ‘fris’)
    Hugenote 20 – 20 Ben Vorster (both seen better days, both making a comeback)
    Montana 17 – 25 Kempton Park (a star is rising in the east)
    Oos-Moot 30 – 27 Heidelberg Volkies (nice weather predicted)
    Pretoria Boys High 19 – 30 Jeppe (Jeppe lift themself away)
    Monument 30 – 33 Dr EG Jansen (who is on a roll, baby?)
    Nelspruit 25 – 29 Noordheuwel (nice Nories north at Nellies)
    Marais Viljoen 19 – Helpmekaar 26 (MV building steadily, Helpmekaar bury the disappointment of 2019)
    St Benedicts 18 – 22 St Johns (after party at Bennigans)

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 11:41
  215. avatar
    #42 OUD ANKER

    @Kaya 85: I agree with you 100%, if those 32 injuries are true, I however still ask the question. Did Menlo withdraw because of injuries or are they scared they get another 60 point hiding? because if the latter is true I have a big problem with that. Many years PBHS does not have a good enough team to compete properly against Affies, BUT they dont withdraw because of that. Even if they do get 60 points against them, they still go out and give Affies one hell of a game, maybe also with a number 3 prop that wont make Affies’ 3rd team.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 11:30
  216. avatar
    #41 OudAffie

    @Kaya 85: those stats I gave is the total amount of games over a 2 year period. I am not sure how many teams they have. But over the 2 years they are Affies 3rd/4th biggest PTA opponents.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 11:05
  217. avatar
    #40 Kaya 85

    @Smallies: miskien Swaziland…

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 11:01
  218. avatar
    #39 Kaya 85

    @OUD ANKER: Ou Anker, fair enough…valid point, but this isnt tennis where if you get a massive loss, it is only your ego and self-confidence you have to restore…big imbalances in rugby could lead to even worse injuries…think of the front row…at a school like AHS the 3rd or 4th team prop could realistically give a good account of himself in the 1sts ..but a Menlo 3rd team prop won’t just have a little bit of an experience or skill deficit in a 1st team game…his life could be in danger

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 10:57
  219. avatar
    #38 Kaya 85

    @Rugbyman: or maybe Menlo can team up with John Vorster to offer AHS more games

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 10:51
  220. avatar
    #37 Kaya 85

    @OudAffie: HTS JV has 20 teams ?? wow something on the brew there

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 10:49
  221. avatar
    #36 Kaya 85

    @Rugbyman: If Menlo gets relegated from NV Cup maybe it will give them chance to regroup, and evaluate if they even want to be a Cup School…maybe NV 1 is just too demanding, especially if numbers steadily decline. Many schools either voluntarily or involuntarily take rugby less seriously, e.g. remember when Bastion were beasts? Florida… Bekker…? Yes, reputational damage is a reality for Menlo, …what are the rest of the school’s activities and achievements like? Don’t want to see the whole school decline, but maybe they just need to operate in one league lower.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 10:47
  222. avatar
    #35 tzavosky

    @Asterix: Jy noem my – ek kan jou sê ek is verbaas dat nie een van die plaaslike skole tydelik gesluit het met al die griep wat ons die afgelope 2 weke sien nie – kinders en onderwysers. Dit het mos verlede jaar met Middelburg en HTS M/burg gebeur ‘n week na hulle derby.

    Ek kan nie praat van Pta skole nie, maar dis waarskynlik dieselfde daar.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 10:36
  223. avatar
    #34 Asterix

    @OUD ANKER: Ek stem en jy is heeltemal reg daar het defnitief iets verkeed gegaan, in 2017/2018 kan nie presies jaar onthou nie het menlo se 6de span wat einlik maar ‘n koshuis span was teen hulle 5de span gespeel dink dit was Ben Vorster wat daar was omdat Ben vorster net to by 4de span gegaan het, laaste 2 jaar na Covid het menlo gesukkel om 3 oopspanne te kan laat speel terwyl garsfontein bv weer meer spanne kan laat speel, en Menlo het nie minder kinders nie inteendeel hulle is nou ‘n groter skool getalle gewys met minder rugby spelers.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 09:44
  224. avatar
    #33 Snelvuur

    One of Paul Roos’ less celebrated interschools this weekend but, personally, one of my favourites. Aptly named “Winter’s Day”, the interschools against SACS is one steeped in history, with the first match dating back to 1875. It has further historical significance based on the close ties that the schools have to the tertiary institutions which originated from them (UCT and SU) – evidenced by their jerseys which remain largely the same as Ikeys’ and Maties’.

    Interestingly, it is celebrated on the Friday evening with the schools’ student councils having dinner together at the host school (likely in the Long Room at Markötter this year). A shield is also presented to the victor annually.

    It has been a difficult fixture historically for SACS, with only one first team win in the last 40 years (on Newlands in 2007). It has not always been an easy fixture though, with PRG squeaking home on a few occasions. The most recent results are:

    2022: 12-20 PRG
    2019: 42-14 PRG
    2018: 21-70 PRG
    2017: 29-24 PRG
    2016: 34-38 PRG

    The pick of the games this weekend is probably the first team hockey game Friday night. SACS is currently ranked 1st in the country, with PRG 3rd. PRG is also the only undefeated u19A hockey team in the country (and the only team this season to beat SACS thus far). Since that match, however, SACS has been in imperious form, notching up some massive victories. Those who are hockey fans should not miss this fixture.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 09:37
  225. avatar
    #32 OUD ANKER

    @Asterix: Wat my wel baie vies maak van die situasie (en Oud Affie is te diplomaties om dit te sê) is dat Affies basies die Menlopark bepaling terug op hulle program ingewerk het nadat onder andere Menlopark so paar jaar terug ‘n baie groot hoo haa daarvan gemaak het dat Affies te snobisties was om teen Menlo te gespeel het omdat Menlo net 2 of 3 spanne in die veld kon stoot. En nou jare later het Menlo nogsteeds basies niks gevorder (anders as Garsfontein en Kloof) om meer diepte te skep nie. Yes, mens lol nie met die seuns se gesondheid as daai 32 beserings ‘n realiteit is nie, maar moet dan nie weer vir Affies kritiseer as hulle ander bepalings in die datum gleuf soek nie en Smallies het ook ‘n goeie punt gemaak, miskien moet Menlo een liga afskuif.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 09:09
  226. avatar
    #31 Asterix

    @Smallies: Ja ons sal maar sien wat gebeur en hoop die BL maak die korrekte besluite maar ek is nog een wat glo ons moet sover weg moet bly van dubbele medium skole solank ons kan, weet dit gaan uiteindelik gebeur maar hopenlik nie te gou nie.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 09:06
  227. avatar
    #30 Asterix

    @OUD ANKER: Jy en Smallies is reg met die liga maar dink met Menlo se resultate gaan daai besluit sommer vir hulle gemaak word, as hulle nie vinnig ‘n paar punte gaan kry nie gaan hulle vanself gerelegate word hierdie jaar.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 09:02
  228. avatar
    #29 Smallies

    @Asterix: Wat ek met dubbel meduin bedoel is dat daar baie wyer gewerf kan word …..jy hoef nie jou akademie af te skeep omdat jy dubbel meduim is nie ,ek sien dit maar net as n moontlike oplossing ,op die ou einde sal die skool se BL maar moet besluit wat vir hulle die belangrikste is , sport of akademie ,selde as die Rooi bulle…..

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 09:00
  229. avatar
    #28 OUD ANKER

    @Smallies: Jou Switzerland neutrale stelling oor Menlo maak baie sin.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 08:55
  230. avatar
    #27 OUD ANKER

    @OudAffie: Net 1 korreksie, Maritzburg is ook ‘n tuis wedstryd vir Affies. Ek stem saam jou, Affies moet al 3 wen om hulle seisoen respektabel te laat lyk. Dit gaan egter taai wees. Onthou almal het bloed geruik, want vanjaar is Affies vulnerable meer as ooit.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 08:53
  231. avatar
    #26 Asterix

    @Smallies: Soos al tevore genoem my dogter was ‘n paar jaar terug in Menlo maar nie huidiglik daar betrokke nie, en glo ook nie ons sal gou weer daar met ‘n kind wees nie, Dit is ‘n uitstekende skool met al hulle aktiwiteite in die top van die land, alle sport, akademie en kultuur , maar stem saam met jou, weet nie hoe ander skole dit reg kry nie maar menlo met hulle kleiner getalle gaan nie rugby kan kompeteer as hulle so fokus om met al hulle sport en aktiwiteite in die top te wees nie, hulle gaan nie die top rugby skole kan aanvat op ‘n konstante basis nie, ek stem hulle moet ‘n liga laer rugby speel. En soos vroeer genoem hulle ook baie naby aan Affies so sal atyd behalwe vir Affies se repetasie meeste rugby spelers na affies to verloor, Garsfontein en waterkloof darem so klein bietjie verder weg van Affies af.

    Stem nie saam met jou dubbele medium opmerking nie, die skool is darem aangewys die laaste paar jaar as een van die beste afrikaanse akademiese skole deer Solidariteit se skole afdeling en hulle ander sport, kultuur veral atletiek is darem nog onder die beste in die Land. Hulle kry darem ook nog elke jaar bietjie meer affrikanse aansoeke as die vorige jaar en is daar nie plek vir almal wat aansoek doen nie. :wink:

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 08:47
  232. avatar
    #25 OudAffie

    Affies se laaste drie wedstryde vir die jaar na eksamens is Waterkloof (Tuis), Maritzburg Kollege (Weg) en PBHS (Tuis). Die rus sal Affies ook dalk goed doen. Dit is drie taai wedstryde en al drie eerstespanne het baie goeie seisoene. Affies kan hul seisoen red deur om al drie te wen of hulle kan baie gemiddeld wees indien hulle twee verloor. Dit is ook maar ‘n rowwe seisoen vir Affies. HJS en Paul Roos was amper wenne en toe stoomroller Grey bo-oor die Bulle. So ja. Die rus sal Affies ook goed doen na my mening.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 08:36
  233. avatar
    #24 Smallies

    @Asterix: Ek het gesien om 4 sterk oop spanne te kan he moet jy 6,7 volle oop spanne kan speel,baie min gemengde skole kan daar by uitkom….

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 08:35
  234. avatar
    #23 Asterix

    @OUD ANKER: Ek weet van ‘n laerskool wat lelik onder ‘n uitbraak van varkgriep gely het met 10 to 15 % van elke graad se kinders wat siek geword het die laaste maand, maar die ander laerkool wat nie te ver van hulle is nie het amper geen siektes gehad nie, dalk kan dok daar van Tzaneen ons meer help met dit, weet ook nie of Menlo se kinders siek is en of hulle beseer is of beide nie. Dit natuurlik nog steeds nie ‘n goeie prentjie nie.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 08:33
  235. avatar
    #22 OudAffie

    @Asterix: Wat kan ‘n mens sê. Mens kan nie kuikenmoord regverdig nie. Dit gaan eintlik niemand baat as Menlopark gaan probeer spoeg en plak om te kan speel nie. Gee eerder tyd en sorteer al die probleme uit en dan sal dinge weer in een rigting kan loop.

    Ek is baie bewus van die verlede en al die oproer toe Affies vir “redes” onttrek het (saamstem of nie), daarom is ek baie neutraal vandag.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 08:30
  236. avatar
    #21 Deon

    Pretoria, Jakarandastad, Aula-stad, die Sewende Laan van SBR. Semper novi belli ex Snor City.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 08:29
  237. avatar
    #20 Smallies

    As iemand wat basies Switzerland is in die debad dink ek Menlo moet dalk ernstig besin oor waar hulle hulle self bevind ,hulle mag wel dink dat hulle steeds n rugby krag in PTA is maar die uitslae bewys anders ,miskien moet hulle maar eerder n jaar of wat in n laer liga gaan speel en hulle interne poletiek uitsort en dan weer n offensief loods op die beker afdeling ….dalk ook maar oorweeg om tweetalig te gaan…..

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 08:27
  238. avatar
    #19 Asterix

    @Grizzly: Het nou een van die ouers gevra so weet nie of dit 100% waar is nie en net spekulasie, Volgens hom het hulle eintlik net bietjie meer as 3 spanne gehad in die begin van die seisoen, die 32 beseerde spelers is oor al drie oopspanne, die 1ste span het glo laas saterdag met 7 spelers wat eintlik 3de span was gespeel, maar na saterdag het hulle nog verdere beserings opgedoen, hulle het nie genoeg spelers vir hierdie naweek nie, soos gese dit is net wat ‘n ouer se dalk sal die skool met ‘n offisele verklaring uitkom.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 08:23
  239. avatar
    #18 OUD ANKER

    @Asterix: Ek stem saam jou INDIEN die 32 besering wel ‘n feit is, want die seuns se welstand kom ALTYD eerste, maar ek sluk regtig swaar aan daardie 32 besering stelling en as dit ‘n griep pandemie is waarom het Affies, Kloof, Garsfontein nie dieselfde probleem nie? Die skole is almal binne ‘n 15km radius van mekaar.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 08:19
  240. avatar
    #17 Asterix

    @OudAffie: Ek weet ek gaan nou seker baie houe vat maar glo Menlo sal nooit vir Affies eintlik genoeg spanne en kompetiesie kan gee nie, ek glo steeds Menlo moet saam met Eldoraigne of Swartkops die dag speel teen Affies. Menlo kan teen een van daai skole speel en die skool wat wen se A spanne kan dan teen Afiies se A spanne sppel en die verloor skool teen afiies se B en so aan met B dan teen C en ander skool B teen D.
    Ek weet nie hoe Gim dit doen nie en weet waterkloof en Garsfontein probeer hard en vorder uitsteken baie, maar Menlo sal dit nooit kan doen nie,

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 08:16
  241. avatar
    #16 Grizzly

    As 32 waar is sal ek as ek Grey was bly wees ek het nie teen n vol sterkte Menlo gespeel nie.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 08:16
  242. avatar
    #15 Asterix

    @Rugbyman: Dink dit was waterkloof nie menlo nie.
    As die 32 spelers waar is dan moet ek saamstem met die besluit, dit help nie hulle stuur 4de span spelers om met 100 te gaan verloor nie, wat help dit en is eintlik ook maar net ‘n friendly, as dit soos jou post was runaway in face of adversity glo ek hulle sou seker teen julle en waterkloof en helpmekaar en Noordheuwel ook by 1ste spanne onttrek het en nie net 3de spanne onttrek nie, Julle is tog vir die laaste twee jaar sterker as Affies en het affies gewen by die 1ste spanne en 2des.
    Dit lyk of daar ook’n griep probleem by die laerskole ook in pta is en is daar was al heelwat wedstryde uitgestel oor die laaste paar weke tussen die skole, ek glo die seuns se gesondheid is belagriker as die skool se rugby program.

    Ek egter nog stesds bekommerd met Menlo wat seker die minste rugby spelers het en hoekom hulle vir die laaste twee jaar so sukkel met die meeste beserings, 32 is volgens my ongehoord op hierdie vlak.

    Moet saam met jou stem menlo gaan drasties iets moet doen want die laaste paar jaar was nie goed vir hulle rugby program en virgelykkend met die res van die skool nie.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 08:11
  243. avatar
    #14 OUD ANKER

    @OudAffie: Jyt dalk ‘n punt beet met jou driehoek stelling. Ek het nog nie so daaraan gedink nie…

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 08:09
  244. avatar
    #13 OudAffie

    Op die ou einde, Menlopark het ‘n besluit gemaak en vir hulle is dit om hulle spelers eerste te stel. Natuurlik hou ek nie daarvan nie, maar dit is hulle besluit en hulle het dit geneem. Die gevolg gaan dalk wees dat Affies nie weer teen hulle speel nie, Affies het wel diepte, maar ek is seker Affies het ook vele beserings. 32 klink egter net te veel indien dit die waar is.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 08:02
  245. avatar
    #12 OudAffie

    @Rugbyman: Jy is korrek. 2022 9 wedstryde, 2023 14 wedstryde. Dit is baie duidelik dat daar gewerk word aan diepte. Waterkloof gee Affies so tussen 14 en 18 op ‘n gegewe jaar. HTS John Vorster gee ook Affies baie wedstryde, net nie A spanne wat meer speel nie. Maar absoluut, Garsfontein groei.

    Paarl Gim gee 18 westryde. Vir ‘n gemengde skool is dit puik, so Garsies amper daar.

    Menlopark in groot moeilikheid, nie net by hul afrigtingskorps nie, maar ook speler getalle. Hulle is net mooi in die middel gevang tussen die Affies/Garsies/Kloof driehoek. Kan dit dalk ‘n rol speel”???

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 07:57
  246. avatar
    #11 OUD ANKER

    @OudAffie: Niemand moet Affies nou kritiseer as hulle in 2024 verkies om in hierdie datum gleuf ‘n ander teenstander te soek nie.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 07:56
  247. avatar
    #10 OUD ANKER

    @Kaya 85: Kaya, usually I agree with you and disagree with the Garsie manne, but this time I cant agree with you and what Menlo is doing and use injuries as excuse. I agree with Rugbyman, take your hiding on the chin even if you have injuries. I dont think there is one school boy team at any given week end that plays with a full strength team. And do you really buy the 32 injury given as reason? Menlo must not now come 2024 and be de moer in with Affies if they look for a different fixture.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 07:53
  248. avatar
    #9 Rugbyman

    @OudAffie: Ons het die jaar vir julle D-spanne gegee op o14 vlak en C-spanne o15 en o16. Ek glo volgende jaar sal ons D-spanne kan gee o14 en o15, die jaar daarna by al die juniors D-spanne. Ons werk soontoe, maar dit vat bietjie tyd! Diepte en deelname is BAIE belangrik vir ons!

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 07:49
  249. avatar
    #8 OUD ANKER

    @Rugbyman: I agree, I’m not sure I’m buying the 32 injury story either and then don’t blame Affies next year if they look for a different fixture.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 07:49
  250. avatar
    #7 Rugbyman

    @Asterix: Eks onseker… sover ek weet speel 1 en 2 nie… Almal het beserings, ons sit self met ‘n stuk of 7… Dis deel vd game. Ek onthou in 2017 het ons Monnas gaan speel met 18 beserings in ons 1ste 23-tal. Ons het houe gevat, maar steeds gespeel en dit op die ken gevat. So ook weet ek van baie ander skole wat deur besering en siekte gery is… Ek twyfel sterk of affies volgende jaar weer hierdie fixture gaan vat. Sleg vir pta rugby, baie sleg.

    Het Menlo nie so jaar of wat terug ook onttrek teen Monnas op kort kennis nie? Covid was toe aangevoer as die rede… so dis ‘n ou laai…

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 07:46
  251. avatar
    #6 OudAffie

    Affies se aantal wedstryde teen Pretoria Skole 2022/2023

    PBHS: 38 Wedstryde (2022) **
    Garsfontein: 25 Wedstryde (2022 en 2023) **
    HTS John Vorster: 20 Wedstryde (2022 en 2023)
    Waterkloof: 14 Wedstryde (2022) **
    St Albans: 12 Wedstryde (2022)
    Menlopark: 9 Wedstryde (2022) **
    CR Swart: 7 Wedstryde (2022 en 2023)
    Sutherland: 3 Wedstryde (2022)
    Overkruin: 1 Wedstryd (2022)
    Zwartkop: 1 Wedstryd (2023)

    PBHS, Kloof en Menlo se wedstryde vir 2023 moet nog gespeel word.

    ** Ook Eerstespan

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 07:42
  252. avatar
    #5 OudAffie

    Dit klink of slegs die O14A en B; 15A en B en 16A en B gaan speel die naweek asook AHS se 3des teen Menlo se 2des. 7 Wedstryde.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 07:32
  253. avatar
    #4 Asterix

    @Rugbyman: Ek lees op ‘n ander website die 2de span speel nog steeds en al die ander junior games ook, hulle noem daar dat die oopspanne 32 beserings het, as dit waar is glo ek dit is die beste besluit, vraag is seker meer hoe gebeur dit. Hoekom net hulle met soveel beserings.

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 07:12
  254. avatar
    #3 Rugbyman

    @Kaya 85: Damage control for sure… but definitely not about protecting players, more reputation… so what you are saying ia that when you know you will loose by more than 50, don’t pitch? How is that educational? Run away at the face of adversity? Not in my spirit at all… Then don’t take the fixture in the 1st place then… It is a bad decision in the long run for Menlo! But hey, each to his own I guess…

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 06:44
  255. avatar
    #2 Kaya 85

    @Rugbyman: sad, but not a disgrace. Damage control…rather let the players be protected…they are not gladiators to the death, that’s a school…a place of education…

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 06:31
  256. avatar
    #1 Rugbyman

    I believe that Menlo withdrew their 1st and 2nd team against Affies… Scary stuff… Disgrace in my eyes…

    ReplyReply
    30 May, 2023 at 05:40

Leave a Reply