Affies vs Garsies – ready to be counted amongst the top local derbies

Due to it being fairly new, Affies versus Garsfontein is perhaps not yet recognised as one of the top local rivalries yet but in terms of drawing a high profile interest, there are unlikely to be many others to match this Pretoria interschools derby taking place at Affies on Saturday, 15 April 2023.

Affies vs Garsfontein – Pretoria
1 HJS Paarl BH vs Paarl Gim – Paarl Interskole
2 Kingswood vs St Andrew’s – K-Day
3 Dale vs Queen’s – Neighbouring Border towns
4 Hilton vs Michaelhouse – KZN Midlands
5 Diamantveld vs Noord-Kaap – Kimberley
6 Jeppe vs KES – Jozi English-medium boy’s high schools
7 Bishops vs Rondebosch – CTA Southern Suburb
8 HTS Middelburg vs Middelburg – Pumas Region
9 Oakdale vs Outeniqua – SWD Region
10 Durbanville vs Stellenberg – CTA Northern Suburb
11 Duineveld vs Upington – Northern Cape
12 Durban HS vs Glenwood – Set to make a 2024 return
13 Drostdy vs Worcester Gim – In discussions
14 Goudveld vs Welkom Gim – Welkom
15 Witteberg vs Voortrekker (Beth) – Bethlehem
16 Monument vs Noordheuwel – Krugersdorp
17 Jim Fouche vs Fichardtpark – Bloemfontein
18 Paul Roos vs SACS – Winter’s Day clash of Young Maties vs Young Ikeys

Affies versus Garsfontein history:

1993: AHS wen 63-3
1994: AHS wen 22-11
1995: AHS wen 55-6
1996: AHS wen 62-7
2010: AHS wen 31-7
2022: Garsfontein wen 20-19

254 Comments

  1. avatar
    #254 Djou

    @Mate: Is Duckworth Lewis ‘n ref?
    Ek dag dis ‘n eend wat niks werd is nie!

    ReplyReply
    17 April, 2023 at 18:05
  2. avatar
    #253 Mate

    Ek is nou al so gatvol vir die geteem oor skeidsregters
    Miskien moet hulle vir Hawk-eye kry om wedstryde te ref.
    Of Duckworth Lewis

    ReplyReply
    17 April, 2023 at 14:53
  3. avatar
    #252 skelmbos

    Sjoe! Wat ‘n goeie vertoonvenster vir skolerugby! Baie geluk aan beide spanne. Anders as Grey Bloem (sien maar my opmerking op daardie thread) het Garsfontein ten spyte van ‘n paar twyfelagtige skeidsregter-besluite verdien om te wen.

    Dit het vir my gelyk of Garsfontein begin stoot het voor die bal ingegooi is by die skrum by die vasskop wat tot ‘n drie gelei het in die 1ste helfte?

    Maar in die 60ste minuut het die vlagman sy vlag 10m van Affies se doellyn verkeerdelik in die lug gesteek tydens ‘n pragtige Garsfontein teenaanval. As daardie bal wyd gespeel is na die oorkant van die veld, sou daar 10@1 ‘n strafskop vir onkant of ‘n drie gevolg het. Instede het Affies van die lynstaan wat hulle nie moes gekry het nie, aangeval en nog ‘n lynstaan later in die 62ste minuut gaan druk.

    (En as daar ‘n video-skeidsregter was, sou hy beslis wou kyk na die laaste off-load in die aanloop tot Garsies se laaste drie.)

    Ek hoop die skeidregters en lynregters gaan kyk na die wedstryde na hulle eie vertonings en/of krybonafhanklike terugvoer… Miskien kan Outsurance dit ook begin borg.

    ReplyReply
    17 April, 2023 at 14:35
  4. avatar
    #251 Kantman

    @Rugbyman: Dankie

    ReplyReply
    17 April, 2023 at 10:39
  5. avatar
    #250 Djou

    @Smallies: Jy is 100% reg, maar dit spoil mos die suurknolle se goeie storie. So, ek lewer nie eens meer kommentaar daarop nie want die suurknolle gaan hulle nie steur aan die feite nie. Dis hul manier om hul verkeerde sienings en besluite te probeer regverdig.

    ReplyReply
    17 April, 2023 at 09:53
  6. avatar
    #249 Rugbyman

    @Kantman: Junior dae beteken vir my Graad 8 en 9

    ReplyReply
    17 April, 2023 at 05:34
  7. avatar
    #248 Kantman

    @Rugbyman: Help my gou bietjie, wat beteken junior dae in jou terme? Ek is gewoond aan Graad 8, 9 of 10.

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 22:08
  8. avatar
    #247 kantako

    @Rugbyman: wat maak dit saak van waar enige seun kom. Solank hy klas loop en sy skool loopbaan voltooi.

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 22:06
  9. avatar
    #246 Rugbyman

    @OUD ANKER: twee is in die koshuis en een was in laerskool Garsfontein. Ja hulle kan speel! Groot harte en smart seuns. Julle manne dink mos al ons seuns kom vd Kaap… Julle vergeet ons koshuis trek ander manne van dwarsoor die land ook… Tzaneen, Springbok, Oos-Rand… van oral oor… net soos ander top skole met koshuise… ek verseker jou almal in affies se 1ste span is nie van pta oos nie…

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 19:27
  10. avatar
    #245 Smallies

    @OUD ANKER: ek dink die meerderheid Garsfontein spelers is homegrown.

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 19:25
  11. avatar
    #244 OUD ANKER

    @Rugbyman: So Garsies kan met home grown spelers die ding doen, want daai 3 laaities kan jol!

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 19:11
  12. avatar
    #243 Rugbyman

    @OUD ANKER: Kom ek help jou gou oor die agterste driehoek… al 3 kom van junior dae af… niks nuut nie…

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 18:55
  13. avatar
    #242 Smallies

    @OUD ANKER: myne is ook nie te hot nie ,dis seker hoekom ek ook nie perde speel nie 🤣🤣🤣

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 14:10
  14. avatar
    #241 OUD ANKER

    @Smallies: Ek besef dit, netsoos Garsies se pak ook meer as hulle man kan staan, maar as ek ‘n call moet maak is Grey se pak beter en Garsies se backs beter….maar nou moet ek ook bysê my predictions is 100% verkeerd sover die jaar.

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 14:04
  15. avatar
    #240 Smallies

    @OUD ANKER: moenie Grey se backs onderskat nie hulle is potent….

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 14:00
  16. avatar
    #239 OUD ANKER

    @4×4: Ek en @Djou het al baie gedebatteer oor verskillende skole se rugby modelle en sal ek nie maklik met hom saamstem wat betref die Garsie rugby model nie, en weet ek nie waar daardie agterste driehoek van Garsies vandaan kom nie, en maak dit ook nie saak nie, maar goeie bliksem daardie laaities kan rugby speel! En soos jy terug ook opgemerk het en soos ons in Brakpan daarna verwys is hulle snot vinnig! Grey se pak teen Garsies se agterlyn by Wildeklawer. Ek kan nie wag nie!

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 13:39
  17. avatar
    #238 kantako

    @Djou: sien my post op die results blog. Ek is sommer die moer in vir Nellies

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 12:34
  18. avatar
    #237 4×4

    @Rainier: stem volkome saam met jou stelling van Affies se vedediging in die 1ste helfde. Die 13 en buite kanaal is hulle met die broek op die kniee gevind as Garsies wys gespeel het.
    Maar dan weer speed klop altyd alles, en die agterste 3 is lekker haastige manne.
    Sterkte vir julle vgl 2 games, gaan wild wees!

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 09:27
  19. avatar
    #236 Djou

    @kantako: Hartseer om te sien wat by Nelspruit gebeur. Het al groot pakke gevat die jaar en het min diepte. Maar goeie wen vir Menlo. Nou dat Tuks vir NL afgedank het kan hy al sy aandag aan Menlo bestee.
    Waterkloof hardloop onder die radar – doen stil-stil hul ding en het nog nie verloor nie. Selfs vir Oakdale gewen wat pas vir Boishaai gewen het. Kyk uit vir die span!

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 09:07
  20. avatar
    #235 Mate

    Ek hoop Rugbyman gee daai Garsie rottang wat met sy Robbie Fleck houding pale toe gedraf het
    Dit kon die game gekos het

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 08:48
  21. avatar
    #234 OUD ANKER

    @Rainier: Jy en @Smallies maak die punt van die reserwe haker opstuur. Ek het in die algemeen ‘n probleem om die bench op te stuur ter wille van opstuur sonder rede. Ek wil sover gaan omte sê dat dit gister amper andersom was en teen Garsies gebackfire het. Affies se comeback het presies begin nadat hulle in die 2e helfte begin het onmiddellik gaan score het en Garsies amper onmiddellik hulle bench begin opstuur het! Daai bench ouens het vir seker 20 minute aan bomskok gelei en toe hulle die k*k uit hulle oë vee toe is die score 38-38.

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 08:47
  22. avatar
    #233 Smallies

    @Rainier: en dan gooi jy n agter bal…..met die reserwe hakker

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 08:33
  23. avatar
    #232 Wonder

    @Rainier: Dom stut wat sy rugby ken! Kaarte het ons seergemaak en Affies het baie beter gespeel.

    Na die game teen Stellies was ek maar krities oor ons lynstane, dink nie almal het dit waardeer nie maar dit was as positiewe kritiek bedoel. Grooooot verbetering sedert daai game, so ek kon ook nie daai tydsberekening verstaan nie, seker ander redes waarvan ons nie weet nie.

    Hierdie Bere span is baie goed afgerig, seuns speel vir mekaar en hulle hol met die bal, my tipe rugby! Niks iriteer my meer as die gooi-vang-stoot rugby wat sommige skole so in dril nie. Wens mauls word op alle vlakke verbied, wettige opstruksie en meeste skeisregters is totaal verlore…

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 08:28
  24. avatar
    #231 Wonder

    @kantako: Ek dink jy maak groot fout as jy vir Monnas afskryf, meeste Kaapse spelers van al die Noordvaal spanne. Voor die Noordvaal uitspele sal daar ten minste 5 nuwe spelers in hul 23 tal wees, almal minder as 3 games vir Monnas gespeel.

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 08:14
  25. avatar
    #230 Rainier

    @Wonder: Ek is ‘n dom stut, maar volgens my was Affies se verdediging in die 1ste helfte baie swak. Passief en sonder energie en het baie spasie en tyd vir Garsies gelos om in te speel. In die 2de helfte was hulle verdediging stukke beter en dit, tesame met die geel kaarte, was die grootste veranderinge in die 2de helfte.

    En dan een van my groot kopkrappe in rugby – sit die reserwe hakker op as jy ‘n defensive lynstaan 5m van jou doellyn af het. Ek sal dit nooit verstaan nie. :wink:

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 08:12
  26. avatar
    #229 Wonder

    @kantako: Stem Wildeklawer gaan wild wees. Garsies wat die twee beste skole aanvat, sien uit daarna. Bly vir Menlo se wen,hulle sal opstaan, Nelspruit wat 64 punte afstaan is vreemd, hulle het nie sleg span nie.

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 07:59
  27. avatar
    #228 kantako

    @Wonder: 🤣🤣🤣
    Wildeklawer gaan lekker wees.

    Daai beker rugby gaan ook lekker wees om te kyk. Ek sien Menlo het darem vanjaar n wen gekry teen Nelspruit wat nog nie n wen kon kry nie, nie eers teen Secunda nie

    ReplyReply
    16 April, 2023 at 07:08
  28. avatar
    #227 Wonder

    @kantako: Go Landbou😝😝😝

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 23:05
  29. avatar
    #226 Wonder

    @kantako: Gesiggie vol eiergeel,jy het moes maklike wen vir Affies voorspel, al Garsies en Affies se spelers kom van die Kaap af🤑🤑🤑🤑🤑

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 23:04
  30. avatar
    #225 kantako

    Baie geluk Garsfontein. Ek het op n stadium gedink julle gaan Affies die eerste keer hulle 50 gee en Ryno en Jaco en die tweeling word gefire, en later het ek gedink julle gaan n game verloor wat julel 33-10 voor was en al 15 julle coaches behalwe @rugbyman word gefire. Maar dit was n great game om te kyk. Goeie rugby. Julle kan trots wees. Affies is een van die beste rugbyskole in die land, kyk maar na al die ander tellings,maar as jou 1ste span wen dan wen die skool.

    Dit is duidelik vanjaar is daar net 2 spanne wat gaan fight vir die Noordvaal Cup en dit is die 2 Kaapse spanne van Garsies en Nories

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 22:43
  31. avatar
    #224 Wonder

    @Djou: Niemand spog oor so telling as jou eerste span verloor nie😝

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 22:33
  32. avatar
    #223 Wonder

    @Rainier: Was by Affies,great game. Sopas weer die game gekyk. Probeer verstaan hoe Bere so goot voorsprong prys gegee het,ek mis iets,jou opinie?

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 22:29
  33. avatar
    #222 AbsolutMenlo

    @Rugbyman: Baie geluk julle was puik!

    Darem het Menlo halftyd hulle game onder beheer gehad en kon ek die game sien sowel as Gars 2 se comeback.

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 20:33
  34. avatar
    #221 AbsolutMenlo

    @Rainier: Stem dit was rugby uit die boonste rakke. Een ding die Gars backline was next level nie net op aanval nie, maar ook op verdediging.

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 20:26
  35. avatar
    #220 Djou

    @OUD ANKER: Dit was lekker rugby, maar verdediging van albei spanne was soms verdag.

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 20:24
  36. avatar
    #219 AbsolutMenlo

    Baie geluk Garsfontein. Beste span op die dag. Moeilik om spelers uit te sonder, maar 9, 13 en 14 was puik.

    MenloBoys well done … game vir game!

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 20:23
  37. avatar
    #218 Rainier

    Dit was ‘n voorreg om vandag op die plaas te kuier. Ek het van die /16 game af gesien en die 1ste span game was een van die beste skole wedstryde wat ek in ‘n lang tyd gesien het.

    Die wedstryd se belangrikheid vir albei spanne was vir my duidelik uit 3 driee wat nie gedruk is nie.

    2 maal het Garsies se 11 die bal in sy 22 ontvang met oop spasie voor hom en beide kere het hy tot kort voor die Affies doellyn gehardloop voor die cover hom gevang het. Een keer was dit AHS se 10 wat die tackle gemaak het, dit was regtig net hart wat hom daar uitgebring het.

    En die Affies 4 het die bal afgestorm op die halflyn, die bal oopgepik mey niemand voor hom nie en gallop doellyn toe. 5 meter voor die doellyn het die Bere 14 hom van agter af gevang en hy pop toe die bal vir die Affies 12, ‘n groot seun wat basies net moes oorval. 2 Bere het hom op die doellyn beet gekry en verhoed dat hy die bal plaas.

    Dit was ook wonderlik om die Garsies kinders die paviljoen te sien vol sit en hulle span ondersteun – ek kan doen sonder die drom.

    Ek ry verseker om Grey v Garsies te gaan kyk – dink dit gaan elke sent werd wees.

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 20:21
  38. avatar
    #217 Djou

    @Rugbyman: Verskil van jou. Jy is altyd “modest”.
    Game moes nooit so close gewees het nie. Was nie daar nie, maar het gekyk op SuperSchools.
    Garsies het oorheers en indien kanse gebuik was kon game weggebêre gewees het en kon julle 50 punte gescore het.
    Maar well done – dis nou ‘n tuiswen, ‘n wegwen – en die 2014-wen wat nooit gespeel is nie. Laasgenoemde is vir Oud-Affie 😄😄😄

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 20:21
  39. avatar
    #216 Wonder

    @Rugbyman: Absoluut fantasties, baie geluk en dankie vir die aanskoulike rugby wat Garsies speel. So trots op die Garsies.

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 19:47
  40. avatar
    #215 Rugbyman

    @Mate: dankie my maat. Kon enige kant toe gegaan het!

    Dankie Affies vir n topklas dag van ruggas! Julle kan trots wees op al julle seuns!

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 19:28
  41. avatar
    #214 Kantman

    Ek wou post dat “ek hoop spanne kan met dignity wen en verloor”, maar toe besef ek, ek verwag te veel.

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 18:56
  42. avatar
    #213 Djou

    @OudAffie: Ai, tog, standaardiseer of normaliseer liewer al die ouderdomsgroepe se tellings, dan kan jy minstens iets met die data doen.
    As jy nie weet hoe nie, google die formule. Maar baie geluk met daai 104-5 telling. Ek het geweet jy kon nie wag om dit te post nie.
    So, geniet dit en gaan verkondig dit by die braaivleisvure en skree dit van geboue af.

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 18:35
  43. avatar
    #212 Mate

    @Rugbyman:
    Well done ou mater
    Julle speel pragtige rugby

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 16:04
  44. avatar
    #211 OUD ANKER

    @OudAffie: Hard luck met die verloor, maar alle krediet aan die Affie guts vir daardie terugveg poging.

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 16:04
  45. avatar
    #210 OUD ANKER

    @Djou: Baie geluk met die Garsie wen. Wat ‘n advertensie vir skoolseun rugby!

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 16:03
  46. avatar
    #209 OudAffie

    Afrikaans Hoër Seunskool teen Hoërskool Garsfontein:

    O14A teen O14A: AHS WEN 34-15
    O14B teen O14B: AHS WEN 43-5
    O14E teen O14C: AHS WEN 104-5
    O14F teen O14D: AHS WEN 78-0

    O15A teen O15A: AHS WEN 24-8
    O15B teen O15B: AHS WEN 91-0
    O15E teen O15C: AHS WEN 36-7

    O16A teen O16A: AHS WEN 50-17
    O16B teen O16B: AHS WEN 54-5
    O16E teen O16C: AHS WEN 41-7

    Kobras teen 4des: AHS WEN 31-0
    Harte teen 3des: AHS WEN 74-8
    There teen 2des: Garsies wen 19-20
    Witbulle teen Bere: Garsies wen 38-45

    Gespeel: 14
    Gewen: 12
    Verloor: 2
    Gelykop: 0

    Baie geluk aan Hoërskool Garafontein. Julle eerstespan was vandag beter.

    @Djou, ek het besluit om nie die gemiddelde telling te bereken nie, maar as jy sou belangstel los ek die formule vir jou hieronder:

    Jy tel eenvoudig al Affies se punte per wedstryd op en deel dit deur die aantal wedstryde gespeel; en dan doen jy dieselfde met Garsfontein. En siedaar!

    Nogmaals geluk aan Garsfontein se eerstespan.

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 15:58
  47. avatar
    #208 Ouboet

    Hier by Markotter
    PRG se Agtal….dit gaan ‘n baie Lang seisoen is vir hulle
    PRG se verdediging voorlangs bestaan ook nie

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 15:01
  48. avatar
    #207 4×4

    Wat ‘n game!! Baie geluk Garsies daai snellers op die punte was uitstaande! Hard luck Affies! Julle het soos ysters terug geveg! Affies Trots!

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 14:58
  49. avatar
    #206 Djou

    Halftyd 33-10

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 14:16
  50. avatar
    #205 Djou

    Van Rainier af
    Na 22m Garsies 14-10 Affies.

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 14:00
  51. avatar
    #204 Rainier

    Bere wen 2des 20-19.

    Nie my bril by by nie…

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 13:34
  52. avatar
    #203 Djou

    @Rainier: Gee maar die scores!
    @Smallies: Eish Smallies!

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 11:43
  53. avatar
    #202 Grizzly

    @Rainier: Dankie vir die update.Kan jy vir ons scores deur gee,soos Djou is ek gesnoeker met werk vandag.

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 11:40
  54. avatar
    #201 Rainier

    AHS wen /14 en /15 – redelike close games.

    /16 kan lelik raak.

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 10:48
  55. avatar
    #200 Smallies

    @Djou:my vriend jy wil nie weet nie ….meeste van hulle weet julle nie eens van nie,meeste is tronk gangsters wat totaal nie in enige samelewing hoort nie ,maar ja dankie vir die ondersteuning…

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 10:31
  56. avatar
    #199 Djou

    @skelmbos: Baie goed gestel.

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 10:03
  57. avatar
    #198 skelmbos

    Hopelik is hierdie net ‘n saak vir die taal-polisie en nie die Diere Beskermings Vereniging en regte polisie nie. “Holgeryde perdjies” hoort nie op ‘n blog oor skolerugby nie. ‘n Perd wat holrug gery is, is egter een van ‘n ander kleur… (laasgenoemde behels ‘n saal; eersgenoemde ‘n trap-leer as ek moet raai.)

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 09:47
  58. avatar
    #197 Djou

    @4×4: Wens ek kon daar wees, maar die werk eis sy pond vleis. Ja, hoop dis lekker rugby en goeie gees en ons hoef nie te praat oor ‘n ref nie.

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 07:16
  59. avatar
    #196 Djou

    @Smallies: Eish, ek wil dan nie eens weet wat daar binne is nie. Sal mens depressief maak. Sterkte met die job, mens besef nie altyd wat dit verg nie!

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 07:15
  60. avatar
    #195 JongMatie

    @JongMatie: het hom gekry, dankie manne

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 07:08
  61. avatar
    #194 JongMatie

    @4×4: Sien nie Kwaggas game nie

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 07:06
  62. avatar
    #193 4×4

    @JongMatie: heel waarskynlik later die seisoen teen Maritzburg College, KES, Grey, Paarl Gim, Paul Roos, PBHS etc..
    Kyk net op die Supersport Schools app, die game wat jy wil kyk mag dalk daar uitgesaai word

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 06:40
  63. avatar
    #192 JongMatie

    Ok manne ernstig nou, waar kyk ek die volgende game:
    Kwaggas Grey?

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 06:29
  64. avatar
    #191 JongMatie

    @4×4: Ek wou nou net vra of daar enige bekers op die spel is.
    Teen wie speel die Affies met hul hordes ander spanne wat nie deur Garsfontein geakkommodeer kan word nie?

    ReplyReply
    15 April, 2023 at 05:59
  65. avatar
    #190 4×4

    @Djou: Affies mag dalk more die game verloor, maar verseker nie die geesbeker nie! Geniet die game en mag rugby see vier!!

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 23:30
  66. avatar
    #189 Smallies

    @Djou: hy is maar n poofter in vergelyking met die gev wat daar aangehou word….

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 20:08
  67. avatar
    #188 Djou

    @Smallies: Ok, dan moet die man soontoe 😁😁😁

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 20:06
  68. avatar
    #187 Smallies

    @Djou: moeilik om te beskryf ,kom ons se dat as pta cmaks super maksimum is dan is Kokstad ultra maksimum…dissipline daar is next level streng

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 19:40
  69. avatar
    #186 Djou

    @4×4: Jip, daai Oros het jou naam op!

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 19:31
  70. avatar
    #185 Djou

    @Smallies: Hoekom is Kokstad erger? Weet nie veel van gevangenis nie, so ek wil graag uitvind.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 19:30
  71. avatar
    #184 Djou

    @OUD ANKER: Ja, ons verskil, maar ek raak nie kwaad nie. Sit maar net die werklike feite op die tafel. Jy weet mos, ouens hou nie van feite nie, net van hul weergawe wat verskil van feite, want dan kan hulle minder spog of afbreek.
    Garsies sal na Grey altyd my 2e span bly omrede my kinders daar was.
    So, as Garsies verloor, wat baie waarskynlik is op Affies se tuisveld, dan het ek ‘n 2e kans wanneer Grey en Affies speel.😃

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 19:28
  72. avatar
    #183 4×4

    @AbsolutMenlo: Stem volkome saam met jou stelling!

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 17:33
  73. avatar
    #182 AbsolutMenlo

    Tafel is gedek vir ‘n GROTE! Affies tuis sal nie twee in ‘n ry wil verloor nie.
    Noord-Suid performance as raamwerk Garsfontein die gunsteling.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 16:24
  74. avatar
    #181 4×4

    @Mate: haters will always hate

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 15:57
  75. avatar
    #180 4×4

    @JongMatie: daai Wit Bulle vraag is mos kontroversieel hieronder. So Affies XV

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 15:40
  76. avatar
    #179 Smallies

    @Deon: hy is nou in C max pta 23 uur n dag toegesluit, 1 uur oefening in kettings,enigste plek erger as dit is Kokstad C Max

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 15:33
  77. avatar
    #178 Mate

    @Rainier:
    Dit klink of hul Pretoria n moerse guns doen on teen die buurskole te speel
    Ek is seker hulle kan hul 12 wedstryde vir hul 50 spanne elders gaan vind
    Ek sal hulle beslis nie mis nie

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 15:05
  78. avatar
    #177 Rainier

    @Mate: Dis deel van hulle social development charter.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 15:00
  79. avatar
    #176 Mate

    @OudAffie:
    Skies ou Grote, word Affies gedwing om teen al hierdie kleiner skole te speel?

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 14:46
  80. avatar
    #175 Smallies

    @JongMatie: Ettiene Eloff …..ooooooooo crap het vergeet hy was nooit in Boishaai nie net n wannabee van Durbanville ….

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 14:02
  81. avatar
    #174 Smallies

    @Deon: hy hettie by my wegehol nie larnie…..

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 14:00
  82. avatar
    #173 OudAffie

    @Djou: Jy is eintlik reg. Vergeet van deelname en kinders geleenthede gee. Affies moet net speel teen Garsfontein se A spanne en n omsentbrief uitstuur om jammer te sê vir al die seuns omdat hulle alweer nie n wedstryd het die naweek nie.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 13:38
  83. avatar
    #172 OUD ANKER

    @JongMatie: En die ander Wiese, Kobus, is ‘n groot, letterlik en figuurlik ‘Gim man.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 13:17
  84. avatar
    #171 Grizzly

    @JongMatie: Nee imo.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 12:56
  85. avatar
    #170 Grizzly

    @Deon: Hys klaar in Amerika lol.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 12:55
  86. avatar
    #169 Deon

    @Smallies: Boei vir Thabo Bester ordentlik vas hierdie keer asseblief Provoos Smallie.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 12:45
  87. avatar
    #168 JongMatie

    @Smallies: Die Boishaai manne is stil….
    Hulle groottes moet seer sekerlik Jim Fouche, Mannetjies Roux en Christo Wiese wees…

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 12:41
  88. avatar
    #167 Smallies

    @OUD ANKER: een van die grotes ,het hom half vergeet

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 12:39
  89. avatar
    #166 JongMatie

    @Grizzly: Bere se laer spanne enige kans?

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 12:30
  90. avatar
    #165 Grizzly

    @Smallies: Nee stem MT was n yster maar eks n sport ou.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 12:21
  91. avatar
    #164 Grizzly

    @4×4: Ok dankie,ek sal kyk hoe loop die dinge hier teen Maandag.

    Ek dink eerlik waar kort kop Affies.Ek vat vir myself as ek n Affie was,die laaste span wat ek wil verloor is Garsies.Hulle gaan buite hul self speel as dit sin maak.So as Garsies meer as enige ander span graag vir Affies wil wen,sal hulle met n bul vertoning vorendag moet kom.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 12:19
  92. avatar
    #163 OUD ANKER

    @Smallies: Steve Hofmeyr?? Groot alumini of hoe?

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 11:34
  93. avatar
    #162 JongMatie

    @4×4: Kwaggas Grey of Wit Bulle Bere?

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 10:51
  94. avatar
    #161 4×4

    @Grizzly: jy is welkom om saam met my en Djou ‘n Oros te kom drink Dinsdag! Kry details by hom. En geniet Saterdag se game, ek hou nog steeds vol alhoewel met ‘n dolk in die hart dat Garsies die een gaan vat!

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 10:47
  95. avatar
    #160 4×4

    @JongMatie: 13h30 op DSTV kanaal 216, anders Supersport Schools

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 10:44
  96. avatar
    #159 4×4

    @Djou: ek gaan lekker met jou gesels tydens ons Oros afspraak oor die krag teen krag issue, maar ek stem dat A spanne teen mekaar moet speel en dalk vandaar te kyk D teen B, om dit kompeterend te hou!

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 10:43
  97. avatar
    #158 JongMatie

    @OUD ANKER: Manne, hoe laat is die bul game in die noordvaal en waar kan ek dit kyk?
    gooi link asb
    asook, hoe laat is die grootste game more en waar kan ek dit kyk? Kwaggas GCB link?

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 10:34
  98. avatar
    #157 Smallies

    @Grizzly: as jy sport praat, die volgendes,Wade v Niekerk ,Ryk Neetling,Kepler ,Hansie Ruben ,Frans Steyn ,maar as jy praat van die impak wat een mens op ons volkie gehad het MT Steyn

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 10:27
  99. avatar
    #156 OUD ANKER

    @Djou: Ek stem nie altyd met jou saam nie, maar ek is 100% met jou wat betref daai 60-0 wen! Ek het al ‘n opponente skool coaching vanaf agter die pale gegee toe hulle iets soos 40-0 agter was by halftyd teen my seun se skool! Mens voel soos ‘n hond as jy in daai laaities se oë kyk en sien hulle word geboelie, maar hulle sal eerder doodgaan as om op te gee. Ek is more dalk weer verkeerd met my voorspelling soos ek verkeerd was met Affies/HJS, maar ek hou by ‘n Affie wen more met <5 punte verskil, maar good luck met jou strepe kant van jou trui span.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 10:24
  100. avatar
    #155 Grizzly

    @Smallies: Hansie en Ruben,punt.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 10:05
  101. avatar
    #154 Djou

    @4×4: Ek was in skole waar ek beide met tellingd van 60-0 gewen en verloor het. Moet sê die 60-0 wenne het my beide goed en sleg laat voel. Veral as jy in jou kleiner opponent met minder afrigting se oë kyk na die game. Later besef jy hy het net gespeel omdat hy moes en dalk lief was vir die spel. Daai besef het ek ervaar toe ek in skole was wat 60-0 verloor het.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 09:38
  102. avatar
    #153 PRondersteuner

    @OUD ANKER: Dit sal nogal ‘n ding wees vir PRG!! Nog nie so daaraan gedink nie. Ek dink net die manne se beplanning was nie so lekker vanjaar nie. Nog net 3 wedstryde gespeel en soos jy sê hulle het glad nie oortuig op NS nie. Grey High is moeilik vanjaar. Die baie wedstryde en travel van Grey kan dalk net vir PRG help. Sal maar sien.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 09:27
  103. avatar
    #152 Smallies

    @Deon: persoonlik vir my die GROOTSTE old Grey …Pres MT Steyn

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 09:24
  104. avatar
    #151 Djou

    @4×4: Ek het ook gedink ons het aanbeweeg, maar jy moet Oud-Affie daarvoor bedank dat dit weer opgehaal is.
    Garsies het wel besluit om van onder af te bou en te poog om meer laerskoolrugbyspelers te lok, so gee tyd, dit kan nie oornag werk nie, want al die top laerskool rugbyspelers gaan steeds Affies toe.
    Ek vir een hou nie van 60-0 plus tellings nie. Dit wys net mis-matches. Is dit werklik goed vir die verloorspan wat eintliknet voldoen aan ‘n Affieversoek vir meer spanne. Vir Oud-Affie is dit great, want hy kannie vinnig genoeg die tellings en gemiddelde publiseer nie. En dit geld alle skole teen Affies se C tot Z spanne.
    Maar as dit hom laat superieur voel, dan is dit ‘n tragiese rede om jou superieur te laat voel.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 09:21
  105. avatar
    #150 Grizzly

    @4×4: Jy weet hoe ek oor daai skool oorkant Loftus voel.As n gebore en getoe Pretorianer kon ons nog altyd spog en trots wees oor ons beste uitvoer produk.

    Geen blogger sal my mind ooit verander.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 09:02
  106. avatar
    #149 4×4

    @Grizzly: daar is immers al lank terug gelede die opmerking gemaak dat die onderouderdom spanne se telling van geen waarde is nie, en dat dit net die 1ste span telling is wat saakmaak en dat ‘n skool se ugby program daaraan gemeet word

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 08:36
  107. avatar
    #148 4×4

    Ek was een van die ouers wat heeltemal verskil van Garsies se werwing taktiek, maar dit pas by hulle rugby program in, die skool en ook die ouers het verlief geneem met die feit dat jou seun wat deur die ranks gekom hey moontlik in Graad 11 of 12 vervang sal word met ‘n speler wat deur die Blou Bulle Rugby Unie daar geplaas word en dat die seun se droom om 1stes te speel nie verwesenlik gaan word nie.

    Elke ouer wat sy kind dus by Garsies inskryf is bewus van die risiko, vereenselwig hulle daarmee en hoop dat hulle seun die beste afrigting sal kry, wat ek glo hulle doen.

    So, wie is ek dan om ‘n opinie te huldig daarteen as dit vir die skool werk.

    Djou, ons kan aangaan en argumenteer oor die huursoldaat voorval, maar die sondes van die Vaders kan nie in elke geval die kinders toegereken word nie!

    Ek vir een het aanbeweeg en ek kan nie dink dat om dit weer te opper en van vooraf te beredeneer kan goed wees vir die skole nie, veral nie met die oog op ‘n potensiele interskole waarna almal verwys nie.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 08:34
  108. avatar
    #147 Grizzly

    Praat van naratiewe….Ongelooflik hoe iemand iets kan claim op rugby krediete…

    Verduidelik asb op feite hoe Gim vergelyk met Menlo op akademie,atletiek,Netbal, hokkie,krieket,swem en en.en…

    Ek het net nie die tyd en lus nie maar as iemand daai rankings kan uit werk gaan die beste Kaapse skool met al sy Gautengers die afgelope dekade sukkel om top 5 te maak…!

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 08:14
  109. avatar
    #146 Grizzly

    @OudAffie: Ek het sopas my op stel delete en besluit ek sal Saterdag na die game n coment maak.My wens vir Sat is dat Garsies die gem telling vir Affies onder 60 kan hou.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 08:02
  110. avatar
    #145 Djou

    @OudAffie: Jy vergeet, of wil selektief onthou. Hy het gesê ‘n klomp post-matrieks is in die span.
    En daar was geen post-matriek in die span nie. En as jy mooi gaan uitwerk, sal jy sien 90% van daai Garsiespan was van graad 8/9 af in die skool. Die res van graad 10 af. So, hulle was almal langer in die skool as in ‘n ander skool. En die wat nie van graad 8 daar was nie is deur die Blou Bulle daar geplaas, nie deur die skool nie. Nes die Bulle seuns in Affies geplaas het vorige jare.
    So leuens is dit beslis.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 07:49
  111. avatar
    #144 Djou

    @Deon: 😃😃😃 Ek geniet jou snaakse kant, wys bietjie meer daarvan.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 07:38
  112. avatar
    #143 OUD ANKER

    @kantako: PRG het Grey College verlede jaar geklop, so as PRG more vir Grey High School klop het hulle beide Grey scalps gelyktydig in die trofee kas.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 07:28
  113. avatar
    #142 Deon

    @PRondersteuner: Iemand soos Oud Anker wat dink as ‘n mens sy/haar naam verander of as ‘n vrou trou en ‘n nuwe van aanneem, is hulle nuwe mense met ‘n nuwe ID nommers, geen eiendom, 0 jaar oud, en enige vorige kinders is nie meer familie van hulle nie, is nie ver van fotosintese vlak, soos ‘n plant af nie, of probeer visvang hier. Watter een ookal, ignoreer, smile and wave.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 05:13
  114. avatar
    #141 Deon

    @Djou: DJOU aan OudAffie, 13 April at 14:02

    As jy wil uitdeel moet jy dit vat ook, of mag slegs Affies, ek bedoel Garsies dikteer?
    In min of meer die woorde van Julius Malema : “Don’t touch DJOU on his studio, the ‘bladdy’ agent” Hoe proe daai Kaap Maleis kerrie masala saam met die putu?

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 05:07
  115. avatar
    #140 Deon

    @Smallies: Jan Smuts sou ek, en het Einstein gesê, was ons beste. Oom BOG het altyd gedink Grey se beste was Laurens van der Post tot ek hom herinner het dat benewens die feit dat hy nie so 100% positief oor sy Grey ervaring geskryf het nie, was hy bietje erger as ‘n paar ander van Grey se uitvoerprodukte as gevolg van die feit dat hy ‘n 14 jarige meisie “op die paal” gesit het, sy weermagrekords vervals het en doodgewoon ‘n leuenaar was.

    ReplyReply
    14 April, 2023 at 04:53
  116. avatar
    #139 kantako

    @OUD ANKER: nee wag nou bietjie vat dit stadig.
    Grey gaan hierdie lees en dan maak jy hulle net kwaad. Daar is nie n manier dat enige skool vir Grey sal wen vanjaar nie.

    Maar ek stem oor Affies. Ek se Affies wen gemaklik.

    Hoe lyk dinge vir Die Anker en Secunda die naweek?

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 22:19
  117. avatar
    #138 OUD ANKER

    @PRondersteuner: En om terug te keer na die rugby. PRG het nie oortuig by Noord/Suid nie, maar is my roep dat PRG vir Grey gaan klop met >10 en gaan PRG sodoende beide Greys se scalps gelyktydig in die trofeekas hê.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 21:25
  118. avatar
    #137 Wonder

    @OUD ANKER: Jy hou van verkeerde wees. Gedink jy sal begin leer uit jou foute :wink:

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 21:17
  119. avatar
    #136 OUD ANKER

    @Wonder: Maar terug na Affies/Garsies. Ek was verkeerd met my voorspelling van Affies teen HJS, MAAR ek hou by ‘n Affie oorwinning vir Saterdag teen Garsies met punteverskil <5.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 20:56
  120. avatar
    #135 OUD ANKER

    @PRondersteuner: So jyt gaan check of ek my PRG geskiedenis ken dat Andre Le Roux du Toit a.k.a Koos Kombuis wel in PRG was. Ongelukkig kan PRG nie alleen claim lê op hierdie beste uitvoerproduk van julle nie, want Koos het gematrikuleer aan die Hoërskool Menlopark….!

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 20:53
  121. avatar
    #134 PRondersteuner

    @OUD ANKER: Ek is 100% bewus daarvan, maar definitief nie PRG se beste uitvoerproduk nie. Hy praat net so baie nonsens soos jy.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 20:41
  122. avatar
    #133 Smallies

    @Wonder: Durbanville???

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 20:10
  123. avatar
    #132 Wonder

    @Smallies: Wel ek kyk so daarna. Van jaar 1 to 50 is die skool se naam Blou Berg, dan verander die naam na PRG. So almal wat in jaar 51 en daarna in die skool was, was in PRG. Almal voor dit was in Blou Berg. So Boerboel kon vir 3 jaar in Blou Berg wees en 2 jaar in PRG, in teorie, maar ek en jy weet die brein reus sou ten minste 8 jaar vat om graad 11 te kry, so wat moet hy op sy CV sit? In watter skool was hy?

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 20:00
  124. avatar
    #131 Smallies

    @Wonder: julle gaan die manne in Stellies n hartaanval gee ….

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 18:53
  125. avatar
    #130 Kantman

    @OUD ANKER: Delayed option?

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 18:43
  126. avatar
    #129 Wonder

    @OUD ANKER: Die geboue is baie oud maar nie die skool nie.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 18:35
  127. avatar
    #128 OUD ANKER

    @PRondersteuner: Wel, Koos Kombuis is ‘n oud PRG, lyk my ek PRG se geskiedenis beter as jy.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 16:45
  128. avatar
    #127 JongMatie

    @PRondersteuner: Kom agter die Anker nog nie bodem getref en gevestig soos n ou boom nie…..
    Tyd kan jy nie koop nie.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 15:57
  129. avatar
    #126 PRondersteuner

    @OUD ANKER: Anders as myself? Jy verwar my met iemand anders

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 15:54
  130. avatar
    #125 PRondersteuner

    @OUD ANKER: Koos Kombuis??? Jy moet rerig PRG se geskiedenis gaan oplees.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 15:53
  131. avatar
    #124 Smallies

    @OUD ANKER: Koos Kombuis ugggggghhhhhh….Uys Krige is n baie beter roep

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 15:30
  132. avatar
    #123 Smallies

    @boerboel: waaroor jy wil praat is nie relevant nie ,dit loop altyd uit op n bekgeveg wat jy 95% van die tyd verloor….

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 15:26
  133. avatar
    #122 OUD ANKER

    @PRondersteuner: En PRG se beste uitvoerproduk is en bly natuurlik Koos Kombuis..

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 15:24
  134. avatar
    #121 OUD ANKER

    @PRondersteuner: Netsoos Die Anker nie voor die jaar 2000 bestaan het nie, netso het PRG nie voor die jaar 1946 bestaan nie, lyk my julle relatiewe jong skool is vir julle ‘n sensitiewe sakie? Maar anders as jouself klassifiseer ek wel PRG as ‘n baie goeie rugby skool.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 15:00
  135. avatar
    #120 kantako

    @Rainier: hahaha maar net die laagste span van elke ouderdom want Menlo het net 1 span per ouderdom.

    Manne Affies doen iets reg. Elke jaar soveel seuns spanne, min velde en nog n blerrie Pitch op die A veld.

    Hulle gee geleenthede vir BAIE seuns om te speel. Natuurlik vir my is die beste skool in die land Paarl Gim, gemeet op
    – gemengde skool
    – dogter sport uitslae
    – seuns sport uitslae
    – getal spanne per ouderdom in alle sporte
    – akademie
    – koshuis kos
    – geboue en terrein
    – en view.

    Soos ek vroeer genoem het is daar rede in elke skool se besluit van hoeveel spanne hulle het, in watse liga hulle speel en teen wie hulle fixtures aanvaar, asook hoe hulle bemark, fondse insamel en op wie hulle daai geld spandeer.

    Ek sal steeds wil he @rugbyman moet oms meer vertel oor die plan wat hulle het by Garsies.

    Hiermee sluit ek af.
    As jou 1ste span wen. Wen jou skool.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 14:59
  136. avatar
    #119 Mate

    Ousakbene het die kinders van wonderlike geleenthede ontneem
    Dit is nie die doel van onderrig

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 14:55
  137. avatar
    #118 boerboel

    @Smallies: mmm ek praat v grey teen ander seunskole :mrgreen: :mrgreen:

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 14:45
  138. avatar
    #117 Rainier

    @Asterix: Ek stem saam met die idee, maar miskien moet Eldoraigne teen die A spanne speel en die laer spanne teen Menlo. :wink:

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 14:34
  139. avatar
    #116 OudAffie

    @Djou: Ek kan dit beslis vat en ek is altyd eerste om spanne geluk te wens as Affies verloor het, ek kla nie oor skydsregters nie en ek AS AS AS nie heeltyd indien ons verloor het nie. So jy kan gerus ophou met daai naratief.

    Dit is wel waar dat Affies in 2014 teen Garsfontein en Menlopark onttrek het, ook dat daai jaar ‘n liga was, Maar leuns versprei gaan ek betwis, Ek gaan Dr. Edwards se rede as speel teen nie huursoldaat skole verdedig (destyds). Baie politiek en daarom is dit nie nodig om weer daaroor te gesels nie. Dit is wat ek bedoel het. MAAR, Garsfontein kan nie ‘n wen oor Affies vir die jaar 2014 eis nie, want hulle het eenvoudig nie gespeel nie.

    Ek gee prys, maar ek kan nie niks prys nie. 2022 was Garsies die beter span. en tussen 2010 en 2021 het die twee skole nie teen mekaar gespeel nie.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 14:24
  140. avatar
    #115 Djou

    @OudAffie: As jy ligapunte ootgee, is dit so goed as ‘n wen. Onthou, hulle het in ‘n liga gespeel daai jaar.
    En Affies het onttrek – en ‘n spul leuens vertel as rede.
    So, jy wil nie daaroor praat nie, maar jy post tellings van 60-0 ensomeer vir o.14 Z en 74 ste spanne ens.
    As jy dit wil uitdeel moet jy dit vat ook. Of mag net Affies dikteer wat gebeur?
    Nietemin, ek sien weer groot tellings vir die juniorspanne teen Garsies en vir veral 3es en 4es.
    Affies se 1e en 2e behoort nie so ver te wen nie.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 14:02
  141. avatar
    #114 JongMatie

    @Asterix: Wanneer begin die bekerrugby?

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 13:22
  142. avatar
    #113 Asterix

    @JongMatie: As dit nie vir bekerrugby was nie het ons dalk nie eers meer A en B spanne gehad nie, dink dit is al wat nog goed werk en daar speel krag teen krag op dieslfde level nog meestal.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 13:20
  143. avatar
    #112 JongMatie

    @Asterix: Julle speel te veel bekerrugby.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 13:12
  144. avatar
    #111 Asterix

    @JongMatie: Hulle is een van die 7 skole wat ek na verwys het, die bottom line is meeste ander gemengde skole veral hier in die noorde begin al hoe moeiliker al hulle spanne vol maak en dit kan nie goed wees vir die lang termyn vir skolerugby nie. Soos gese ek hoop Garsfontein se planne werk en dat ander skole dan ook dit kan probeer by hulle skole.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 13:07
  145. avatar
    #110 4×4

    @JongMatie: deep breath, deep breath!!!

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 13:03
  146. avatar
    #109 JongMatie

    @4×4: Ai jy lees ook net met n een oog of sonder n bril. Dit is tot vervelens toe hier genoem dat die verloorders in die semi’s die meeste ontwrigting tov curriebeker verpligtinge gehad het…

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 13:01
  147. avatar
    #108 4×4

    @JongMatie: dalk moet jy begin oefen as jy so maklik moeg raak? ek kan verstaan dat jy uitgeput kan wees na Maties se pakslae teen daai ander plattelandse universiteit Maandag.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 12:59
  148. avatar
    #107 JongMatie

    @Asterix: Dit raak nie erger vir n gemengde skool soos Paarl Gim nie?

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 12:57
  149. avatar
    #106 4×4

    As dit by hulle 1ste en 2de span is, gesels Garsies saam met die bestes in die land. Ek dink die 1ste gana te veel skietgoed he vir Affies Saterdag, inteendeel ek dink Garsies kan die jaar Top 3 skole maak

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 12:56
  150. avatar
    #105 OudAffie

    @Lamineer: 2014 NGN.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 12:47
  151. avatar
    #104 Lamineer

    @Djou: Ek sal darem nou ook nie daai wen van 2014 voor Affies se neuse rond gooi nie. Ek vat eerder ‘n wen soos verlede jaar met liefde.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 12:41
  152. avatar
    #103 OudAffie

    @Lamineer: Ek hoor en stem saam met jou. Kyk ons weet ook nie of Affies of Garsies moontlik dit as gevolg van laas jaar se uitslae aangevra het nie. Maar ek stem saam met jou rakende jou sienning. Ek dink ook darem Affies gaan vir die volgende paar jaar teen PTA skole speel, dit kan dus net groei.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 12:40
  153. avatar
    #102 Lamineer

    @OudAffie: Die ope spanne wedstryde was baie kompeterend verlede jaar. Dis waarom ek glo die beter vir rugby vir beide skole om bietjie laer spanne van Affies teen Garsies te laat speel ook by die ope spanne. Miskien maar hierdie jaar 7 teen 4 en 5 teen 3. Ek is net bang dat die wedstrydbepalings by die 3des en 4des, soos dit nou is, Garsies mismoedig kan maak. Hoe dit ookal sy, ek hoop die interskole gaan voort in die toekoms, ongeag die uitslae, al wen affies al 14 wedstryde, want dit kan netsowel gebeur soos wat hulle teen KES, Jeppe en die ander maak. My geld is op Garsies vir 1stes en 2des. Gaan wys hulle Garsies!

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 12:37
  154. avatar
    #101 OudAffie

    @Asterix: Ek sien Affies doen dit wel wanneer die wedstryde by Affies aangebied word, d.w.s elke 2de jaar. Seker nou uitsondering hierdie naweek. Maar met weg wegstryde teen Menlo, Kloof, Garsies en Helpmekaar nie. Helpmekaar ook in dieselfde boot as Menlo. Tans minder as 10 spanne.

    Meeste van die tyd in die week voor daai wedstryde kry baie spanne dan wedstryde. Maar ek sien nie hierdie week of naweek nie.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 12:34
  155. avatar
    #100 OudAffie

    @Djou: Twak. Ek gaan nie daai reukerige kannetjie oopmaak of bereddeneer nie, maar jy gaan hard moet stry om ‘n wen te “claim” sonder om te gespeel het. Anders het Italië gelykop gespeel in die 2019 WB teen die All Blacks te danke aan ‘n bietjie reën.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 12:31
  156. avatar
    #99 Asterix

    @OudAffie: Daar is huidiglik baie min skole wat vir al Affies se spanne kan ‘n wedstryd gee, almal wil ook nie elke naweek die hele land rondreis vir games nie, ek dink soos wat affies gedoen het die laaste paar wedstryde moet hulle 2 of 3 skole betrek om op dieselfde tyd by ‘n skool te speel, Laat menlo bv met hulle A spanne teen affies se A spanne speel en kry dalk kleiner rugby skole soos ‘n Oos-Moot of Centurion of selfs ‘n Eldoraigne of Zwartkop wat dalk teen die B, en C of D spanne verder speel, ( ek bedoel met alle respek teen daai ander skole natuurlik).

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 12:29
  157. avatar
    #98 Djou

    @JongMatie: Oud Affie het 2014 nagelaat. Garsies het gewen omdat Affies onttrek het en ligapunte is na Garsies.
    Dis deel van Garsies se statistiek, Affies laat dit weg.
    Terloops Affies het nie net teen Garsfontein onttrek nie, ook teen Menlo. Dis nou na Affies vir Centurion met 1 punt geklop het en Centurion met apmer 50 punte teen Kloof verloor het en Kloof vir Affies maklik gewen het.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 12:25
  158. avatar
    #97 OudAffie

    @Lamineer: 2022 AHS teen Garsfontein:

    O14A teen O14A: AHS wen 38-0
    O14B teen O14B: AHS wen 64-0
    O14G teen O14C: AHS wen 54-0 – Vrydag Wedstryd gewees

    O15A teen O15A: AHS wen 46-5
    O15B teen O15B: AHS wen 59-0

    O16A teen O16A: AHS wen 29-12
    O16B teen O16B: AHS wen 59-0

    8 teen 4: Garsfontein wen 12-27 – Vrydag Wedstryd gewees
    6 teen 3: Garsfontein wen 0-10 (Weerlig wedstryd gestop) – Vrydag Wedstryd gewees
    2 teen 2: Garsfontein wen 19-26
    1 teen 1: Garsfontein wen 19-20

    So ja, kom ons kyk wat gebeur die naweek. Dink daar gaan weer ‘n hele klompie mense opdaag soos laasjaar.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 12:25
  159. avatar
    #96 Asterix

    @JongMatie: Maar dit is hoekom ek se daar sal iets gedoen moet word, want dit word volgens my elke jaar net erger vir ons gemengde skole, dit is net nog ‘n paar skole wat soveel spanne kan laat speel op ‘n saterdag, mens wil ook nou nie he dat daar net 7 of 8 skole oorbly en dat net daai paar skole teen mekaar speel elke jaar nie. Dink net hoeveel talent gaan daan verdwyn. Ek hoop regtig wat Garsfontein probeer volgens Rugbyman gaan werk en dat Menlo en Waterkloof dan hopelik dieselfde stappe neem.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 12:22
  160. avatar
    #95 Smallies

    @JongMatie: Joe Biden is mos maar bietjie stadig…

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 12:17
  161. avatar
    #94 OudAffie

    @Lamineer: Ja ek gaan krediet gee waar dit toekom. Dit gee meer rede om weer teen skole sportdae te hou wat 14 plus spanne kan bied as 10 minus. Menlo sit tans met daai probleem. So welgedaan Garsfontein.

    Korrek, laas jaar in die ope spanne het 8stes teen 4des gespeel en 12-27 verloor. Die 6des het teen die 3des gespeel en was 0-10 agter toe weerlig tref en die wedstryd gestop word.

    1v1; 2v2, AvA en BvB is dieselfde as laas jaar. Maar E teen C en F teen D is mos laer spanne? Laas jaar het die G span gespeel onder 14 teen die C span. Geen ander laer spanne gewees by onder 15 en 16 nie.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 12:16
  162. avatar
    #93 Smallies

    @boerboel: @boerboel: uhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Vernon ek praat nog heeltyd van die Vrystaat se slaagsyfer van verlede maand af toe ek die selfde stats vir jou gewys het…en ja overall slaagsyfer vir n provinsie is moerse relevant…

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 12:15
  163. avatar
    #92 boerboel

    @JongMatie: praat met smallies :mrgreen: :mrgreen:

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 12:02
  164. avatar
    #91 Lamineer

    @OudAffie: Garsies se rugbyprogram is duidelik klaar besig om te werk. In een jaar klaar drie spanne meer ingeskryf as verlede jaar. Hopenlik volgende jaar nog ‘n span of twee by. Ek sien Affies het groot skrik gevang na verlede jaar toe hulle 8stes teen Garsies se 4des verloor het en die 5des (of was dit nou 6des) teen die 3des. Hulle speel nou 1stes tot 4des teen Garsies se 1stes tot 4des. Trots op Garsies se opmars. Ek hoop Garsies kan sterk staan hier en dat hulle nie so slae kry dat hulle nie meer wil speel nie. Dit sal ook nie goed wees nie. Ek dink Affies kon maar gerus die bepalings laer af gehou het soos verlede jaar en dan hard geveg het vir ‘n wen, eerder as om sterker spanne te speel teen die laer spanne van Garsies. Garsies, sit alles in en verras almal.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 12:00
  165. avatar
    #90 Kantman

    @OudAffie: 👏

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 11:18
  166. avatar
    #89 OudAffie

    Affies teen Garsfontein Saterdag 15 April 2023 Program:

    AHS A-veld:
    08H00 O/14A teen O/14A
    09H00 O/15A teen O/15A
    10H00 O/16A teen O/16A
    11H10 Harte teen 3des
    12h00 Tiere teen 2des
    113h30 Witbulle teen Bere

    AHS B-veld:
    08h00 O/14F teen O/14D
    09H00 O/14E teen O/14C
    10H00 O/14B teen O/14B

    AHS C-veld:
    08h00 O/16B teen O/16B
    09H00 O/16E teen O/16C
    10H00 Kobras teen 4des
    11h00 O/15E teen O/15C
    12H00 O/15B teen O/15B

    Siedaar, 14 Spanne. 3 meer as laas jaar. Gee dit vir Garsfontein.

    Maar moet bysê, dit lyk my nie ander wedstryde is gereël vir die ander 16 spanne in die skool nie.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 11:07
  167. avatar
    #88 JongMatie

    @Asterix: Die lank en die kort is, Affies, Gim, Grey, Boishaai, Paul Roos en jou ander makroskole wil seuns laat speel op n saterdag.
    Die betrokke skole wil nie op een saterdag teen 5 verskillende skole op 6 verskillende plekke speel nie maar skool teen skool.
    finish en klaar.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 10:58
  168. avatar
    #87 Asterix

    @jakes: Jakes ek hoor wat jy se, die probleem is dat as dit nie nou aangespreek word op ‘n manier nie, dan sit mens dalk oor 5 jaar nie meer met B spanne nie, en dalk net A spanne an later dalk nie meer onder 15 nie maar net onder 14 en onder 16 spanne ens. Rugbyman het so rukkkie terug ‘n verduideliking ge gegeee maar ek kry dit nie nou op die blog nie oor die Pretoria skole en die laerskole.
    Menlo het so 6 jaar terug nog 6 oop spanne gehad en het die 5de en 6de span teen mekaar gespeel omdat daar nie partykeer ander spanne was nie. Laas jaar het Menlo gesukkel om ‘n 3de span vol te maak. Ja ek weet daar was Covid gewees wat baie seuns laat ophou speel het en ek weet Menlo gaan die laaste paar jaar deur baie veranderinge met afrigters op al die ouderdomme en gaan dit ‘n ruk vat om weer te herstel, die probleem is vir my net groter met rugby hierbo, en die kapenaars kry iets nog reg met hoeveelhede. Selfs die meeste laerskole begin sukkel behalwe vir die rugby en makro laerskole in pretoria, daar is hierdie jaar selfs al klaar ‘n makro liga gestig vir die laerskole.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 10:52
  169. avatar
    #86 JongMatie

    @boerboel: Praat jy altyd so met jouself?

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 10:49
  170. avatar
    #85 boerboel

    @boerboel: maar geluk met die matriek paas rate- dis baie relevant :-D

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 10:25
  171. avatar
    #84 boerboel

    @boerboel: grey was wyd laaste :lol: :lol: :lol:

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 10:22
  172. avatar
    #83 boerboel

    @Smallies: praat v seunskole en a,s- moenie die vraag ontwyk nie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 10:21
  173. avatar
    #82 Smallies

    @boerboel:
    Here are the Matric exam pass rates ranked from the highest to the lowest for the 2022 academic year (results released in January 2023):

    Free State: 88.5%Gauteng: 84.4%Kwazulu-Natal: 83.0%Western Cape: 81.4%North West: 79.8%Eastern Cape: 77.3%Mpumalanga: 76.8%Northern Cape: 74.2%Limpopo: 72.1%
    Daars hy sunshine sommer vir jou gedoen

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 10:13
  174. avatar
    #81 boerboel

    @boerboel: deon het laas die seunskole se hoeveelheis a,s per leerder geqoute- onthou jy :roll: :roll:

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 10:13
  175. avatar
    #80 JongMatie

    @jakes: Dan moet jy seker jou hoed afhaal vir Boishaai wat net 880 seuns het en op alle gebiede kompeteer (op die heel hoogste vlak)

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 10:12
  176. avatar
    #79 boerboel

    @Smallies: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: jy droom

    moet ek weer die stats qoute

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 10:10
  177. avatar
    #78 JongMatie

    @Djou: Korreksie – eerste(een) span wen….

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 10:07
  178. avatar
    #77 Kaya 85

    What about
    * Menlo Park v Waterkloof
    or the other Paarl derby
    * Klein Nederburg vs New Orleans SS
    Affies vs Boys High ? not been competitive but a much bigger whole school ocassion, Garsies have been good for a number of years (10?), there is no way that Affies / Garsies is a proper derby though, just not enough history by far. Let’s talk in 10 years again, but by then my guess is either Menlo or Waterkloof or both will have overtaken Garsies

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 10:07
  179. avatar
    #76 jakes

    Ag die ou afgesaagde storie as ‘n skool nie 25 spanne in die veld kan stoot nie, dan is hulle nie ‘n rugbyskool en kompetisie nie.🙄🙄 Dit raak nou boring. Tye het verander Eerstens die gemengde skole het nie 1500 seuns nie en daar is nie net meer rugby en atletiek nie. Skole doen baie ander sporte en aktiwiteite en seuns stel nie meer so baie belang in net rugby nie. Tweedens is dit nou algemeen dat selfs die top rugbyskole net A en B spanne by die juniors het en dalk ‘n derde span by die SNR’s as hulle gelukkig is. Dis die ‘new normal’ onder skolerugby soos hulle sou sé. Time to move on.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 10:05
  180. avatar
    #75 Smallies

    @boerboel: neewat ou Joe Biden jy weet die Vrystaat se Akademie skop die Wes Kaap se gat al die laaste drie jaar ….dis hoekom ek se jy kry seker n wet dream as jy droom van die Wes Kaap se akademie

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 10:04
  181. avatar
    #74 boerboel

    @Smallies: feite- waaroor wil jy stry? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 10:00
  182. avatar
    #73 boerboel

    yip wat gaan die gemiddelde telling wees tussen affies en Gapsfontein- 40/50- teen 5

    is dit n interskole?

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 09:58
  183. avatar
    #72 Djou

    @JongMatie: Daar is net een skool wat die manne op die blog baie laat praat! Garsies!!!
    As dit nie werwing is nie is dit juniors en as dit nie juniors is nie, dan is dit hulle speel nie engelse skole nie, en as dit nie dit is nie, is dit Affies wat onttrek, ens ens.
    Dat een skooltjie die manne so omkrap, eish!!!
    Nou speel hulle engelse skole en wen, dan is die klagte Garsies het langafstanddrieë gedruk.
    En hulle gaan na die engelse juniorweek toe, nou is dit hulle juniors verloor alles (wat terloops verkeerd is).
    Dis werklik snaaks.😃😃😃😃😃😃
    So Beet, as jy jou blog lewendig wil hou, post net oor Garsfontein.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 09:54
  184. avatar
    #71 Smallies

    @boerboel: en toe jy wakker word was jou broek seker nat….

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 09:32
  185. avatar
    #70 Djou

    @Deon: Ai, doen bietjie moeite oor spanne koop en wat dit sou kos – ek weet jy kan, maar dalik is jy net bietjie lui. Sodra jy die moeite gedoen het, en teensinnig jou siening moet verander (of nie as jy hardegat bly) kan ons verder gesels.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 09:14
  186. avatar
    #69 kantako

    @4×4: ek sien ook op al hulle toere het hulle 14, 15, 16 alles verloor teen omtrent al die Durbanse Engelse skole.

    Dalk kan @rugbyman ons meer vertel van hulle langtermyn plan. Menlo (askuus DIE MENLOPARK) het dit andersom probeer om al hulle junior A spanne altyd sterk te maak maar het nooit 1ste span results gekry nie.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 09:00
  187. avatar
    #68 JongMatie

    @4×4: Ek is nou al moeg gelees na die sanik van Garsies se non-existing laer spanne.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 08:47
  188. avatar
    #67 4×4

    @Rugbyman: gister met ‘n kennis van my gesels wie se seun by een van Garsies se onderouderdom spanne speel, en hulle is heel ontnugter deur die skool se rugby program.
    Die spannetjie het tot dusver amper al hulle wedstryde verloor die jaar, en ek is bly om te sien dat julle ‘n plan het om die onderouderdom spanne se rugby program ook aan te spreek.
    Ouers kyk rond vir alternatiewe skole “if losing becomes a habit” en dan gaan talent verlore wat eintlik behoue moet bly vir ‘n skool.
    Julle rugbyprogram by die 1ste span is nou in plek, en sien ek uiy na die strategie wat julle gaan volg vir die onderouderdom groep, maar as daar een persoon is wat dit kan regkry is dit jy. You have proven yourself.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 08:26
  189. avatar
    #66 boerboel

    @Deon: stem vir n slag saam met Deon- algeheel as akedemie,alle sporte en kultuur in ag geneem word is PRG myle bo Grey affie HJS en rondebosch volgende in lyn- nie n moelike som nie

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 08:09
  190. avatar
    #65 PRondersteuner

    @OUD ANKER: Jy is duidelik baie goed in wiskunde. Miskien net so bietjie gaan oplees oor die geskiedenis van PRG. 1866 – 2023 and counting!!

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 07:56
  191. avatar
    #64 OUD ANKER

    @Deon: Aangesien jou vrou ‘n oud Affie is en dus die een is wat somme kan maak in julle huishouding stel ek voor dat sy stadig en met prentjies vir jou verduidelik dat iets wat in 1946 ontstaan het nie in 2023 al ‘n 100 jarige gebeurtenis kan herdenk nie.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 07:34
  192. avatar
    #63 Kantman

    @kantako: 👍🏻

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 06:38
  193. avatar
    #62 kantako

    @Gimnasias: ek dink nie n seun van 12 of 13 jaar oud maak die besluit waarheen hy gaan op Hoerskool nie (en dit is reg,n seun daai ouderdom het nog geen benul nie) ek dink die ouers maak die besluit. Ek het so bietjie ondervinding, en ek het gevind dat ouers wat hulle seun in Gim sit, darem so bietjie navorsing gaan doen het oor die skool se rugby geskiedenis en dat die ouers dan ook self betrokke is en belangstel in die skool se rugbyprogram. Daarom is dit makliker vir pappa en mamma om hulle seun te motiveer om rugby te speel al is dit vir die O/14 F span. Sodat die seun bydra tot die skool se rugby tradisie ? 🤷🏼‍♂️

    In Noordvaal (ek het ook so bietjie ondervinding) is daar 2 paaie wat gevolg word.
    – pappa en mamma sit in die hoof se kantoor en se dit is die seun se keuse na watse skool hy wil gaan, hulle sal hom ondersteun. Dit is soms die pad wat n seun volg saam n groep vriende en na graad 8 het hy ander vriende.
    – die ouers wil graag hulle seun in n goeie rugby skool sit vir blootstelling want hy speel goeie rugby. Vir 1000 redes maak hy nie meer span in O/15 nie en dan gaan speel hy n ander sport of hou op. Seuns met volle beurse gaan speel selfs 1ste span krieket en behou hulle rugby beurs vir die volle 5 jaar of atletiek (glo dit of nie) . Daarom groei die rugbyprogram nie.

    Baie aandag op A spanne en ligas wen.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 06:34
  194. avatar
    #61 Wonder

    @Deon: Is maar ‘n bitter klein dorpie.

    ReplyReply
    13 April, 2023 at 06:17
  195. avatar
    #60 Deon

    @Djou: Weereens, Darling, soos jou vrou jou hopelik noem, dit voel soos die Twilight Zone as ‘n Pretoria skool wat op Papier ‘n hele dorp in die Swartland streek van die Kaapse Wynland gekoop het, skimp oor Kaapse skole en werwing.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 23:38
  196. avatar
    #59 Deon

    @Gimnasias: Knap gestel, so ‘n bek verdien bokvet en jam.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 23:33
  197. avatar
    #58 Deon

    @Smallies: Ag vergewe my Skeepsprovoos SMALLIES, sal van nou af alle royalty in hoofletters tik.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 23:33
  198. avatar
    #57 Gimnasias

    @Rainier: Ag dis maklik. Gim koop niemand nie. Almal wil soontoe gaan, sonder dat hul genader word. Al skool wat nie koop nie. Dis wat hul in n klas van hul eie maak met net daai 600 seuns. Hoit, lekker werk ek die manne op die blog nou op. Hul was nou reg om my te looi. Net grappie manne. Nee ek dink seuns soek die skole op met roemryke tradisies en wat jaar in en jaar uit presteer. En ongelukkig is daar skole wat nog nie daar is nie en dan kies seuns om na n Gim, Affies, Grey ens te gaan. Dit sal altyd so wees. Dit sal nie verander nie. En natuurlik.word die outjies ook gewerf om na n sekere skool te gaan. Jul sal skrik as ek vir jul vertel wat in die 80’s al gebeur het. Ek was daar, ek weet. Net Paul Roos werf nie want hul is n hokkieskool.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 23:14
  199. avatar
    #56 Vleis

    @OudAffie: :lol: :lol:

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 23:12
  200. avatar
    #55 Kantman

    @Djou: Ai, ek verwag al weer te veel.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 22:19
  201. avatar
    #54 Wonder

    :wink: :wink: @Djou: Durbanville is reeds sterk

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 22:06
  202. avatar
    #53 Djou

    @Kantman: Ek hoop die skole in die Kaap, Stellenbosch, Paarl, ens is ook so edel – en werf ook net in hul omgewing – en niks na graad 8 nie. Dan sal skole soos Tygerberg, Durbanville, Bellville, ens net so sterk wees en sal dit krag teen krag wees.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 20:34
  203. avatar
    #52 Kantman

    Ek glo as die ander skole regtig die effort insit, gaan dit beide tot voordeel strek. Affies dan dalk moet fokus op bietjie kleiner spelende groep, meer gaan teen krag speel van jonger ouderdomme af.
    Ontwikkel die talent, dit is ‘n edele doelwit.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 20:12
  204. avatar
    #51 Smallies

    @Deon: Daai drie is Royalty hoor as jy van hulle tik beter dit in HOOOFLETTERS wees

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 20:04
  205. avatar
    #50 Deon

    @Smallies: Ja dit kon Grey en Oranje en daai een wat klink soos Eunice gewees het so ek moenie kla nie.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 19:54
  206. avatar
    #49 Smallies

    @Deon: nee maar dan het jy mos in goeie stock in getrou…

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 18:58
  207. avatar
    #48 Deon

    @OudAffie: Hoekom het jy die idee dat daar so ‘n ranglys bestaan? Ek sê dan daar is net een. Is jy nou soos Oud Anker wat glo dat as ‘n vrou trou en haar van verander sy van voor af gebore word, ‘n nuwe baba is en ‘n nuwe ID nommer kry?

    So “by the way”, ek het hierdie gesprek baie met my huidige vrou se familie. Sy, haar suster, en haar ma en pa en oupa en tannie en ooms en beide haar broers (een was hoofseun) is Oud Affies.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 18:51
  208. avatar
    #47 kantako

    @beet: fantastic news. Good luck to all the schools, may you play hard, play fair and be injury free.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 18:27
  209. avatar
    #46 beet

    @kantako: :mrgreen:

    I just saw a screenshot now…
    THE MATCHES WILL BE ON SUPERSPORT SCHOOLS!!!🙏🥳🥳🥳

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 18:04
  210. avatar
    #45 Djou

    @Cappie: Hoop jy besef wat die gevolge vir Affies gaan wees die dag as Menlo, Garsies en Waterkloof almal saam kliphard o.14-spelers begin werf. En indien ‘n skool/skole in Centurion ook besluit om weer hul rugbyprogramme te laat herleef en dan die beste laerskoolspelers uit hul omgewing te werf.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 16:57
  211. avatar
    #44 OudAffie

    @Deon: Waar lê Hoërskool Stellenbosh in jou ranglys van top skole?

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 16:12
  212. avatar
    #43 OudAffie

    @Vleis: You telling an Affie there is another English All Boys School in Pretoria is the stuff of nightmares. Jokes aside, my apologies, jy is natuurlik korrek.

    DAAR IS DRIE SEUNSSKOLE IN PRETORIA!

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 15:55
  213. avatar
    #42 Smallies

    @Deon: Daardie stelling geld slegs as jy nie toegang tot Grey Kollege het nie

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 15:07
  214. avatar
    #41 Deon

    @OUD ANKER: PRG is nie die beste skool nie, dis die enigste skool. Die tweede beste skool in SA is bloot nommer een van die verloorders.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 14:54
  215. avatar
    #40 kantako

    @beet: Hi Beet. The reason behind no streaming on the weekend.

    Both teams have about 15 coaching staff, so they had to expand the technical box and couldn’t find alternate space for the cameras to stream the game.🤣🤣

    Hopefully we will get live updates from the Bloggers as the game goes

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 14:53
  216. avatar
    #39 Deon

    @OUD ANKER: Daar is nog baie. Onthou in die toekoms , dink voor jy praat. Ek weet dink is nie groot by julle nie, maar…..

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 14:52
  217. avatar
    #38 Rainier

    @Cappie: Ek verwonder my altyd aan Paarl Gim en sal graag wil weet hoe hulle die getal rugbyspelers in die veld kan stoot wat hulle doen. Ek weet hoe dinge werk by die seuns en landbou skole, maar Gim is vir ‘n raaisel.

    Maar ja, ‘n daadwerklike poging om die ouderdomsgroepe sterker te maak sal die hele rugbyprogram onderskraag.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 14:03
  218. avatar
    #37 Vleis

    @OudAffie: Ahem…Affies and PBHS are not the only Boys’ schools in PTA. You forgot about St Alban’s College, which may be much smaller than the aforementioned, but has produced more Springboks than PBHS and almost as many as Affies (only one less) in the past decade! :wink:

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 13:41
  219. avatar
    #36 Cappie

    @Rainier: Ek hoop die tweede fase van diepte kweek word ook ‘n holgeryde perdjie by Garsies, want dan gaan jy perde sien. Go for it, Garsies! Julle het alle ondersteuning daarvoor.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 13:20
  220. avatar
    #35 OUD ANKER

    @Deon: Toemaar ou Deon, ek wil net sien of jy nog vir die kerrie-pap val. Ek weet vir ‘n feit Hilton/Maritzburg is ook ‘n ouer derby as Affies/PBHS, so ontspan…

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 13:11
  221. avatar
    #34 OUD ANKER

    @Smallies: PRG inderdaad ‘n uitstekende instansie vir seuns sedert 1946 en voor dit is ek seker Stellenbosch Gim was netso uitstekende instansie vir seuns.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 13:02
  222. avatar
    #33 OUD ANKER

    @Deon: Kom ek maak dit vir jou BAIE maklik. Bewys my verkeerd dat na die SACS/Bishops derby die Affies/PBHS nie die 2e oudste skool rugby DERBY in die land is nie.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 13:00
  223. avatar
    #32 Smallies

    :wink: @Deon: Beste hokkie SPEELSTER wat SA nog gehad het

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 12:48
  224. avatar
    #31 Deon

    @OudAffie: :lol:

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 12:44
  225. avatar
    #30 Rugbyman

    @beet: Don’t know about the streaming… you have to ask affies about that

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 12:44
  226. avatar
    #29 Deon

    @Smallies: Was al Stellenbosch Boys’ High ook maar ons was bang mense verwar ons met ons susterskool in die Paarl met soortgelyke naam. Wie is Pietie Coetzee :lol:

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 12:44
  227. avatar
    #28 beet

    @Rugbyman: Thank you. Change made – Game at Affies. No streaming. :cry:

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 12:30
  228. avatar
    #27 Rainier

    @JongMatie: Daai Bokke storie kon ook al lank saam – hoeveel van hulle is na WW2?

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 11:27
  229. avatar
    #26 Rainier

    @Cappie: Ek lag lekker vir die koop storie – het eerstehandse ervaring van Affies wat koop. So kom ons los maar daai ou holgeryde perdjie.

    En dit was nie delayed options gewees nie.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 11:26
  230. avatar
    #25 Smallies

    @JongMatie: Kofsies is ook deur Grey gestig ,dis waarom die Shimlas ook die selfde kleur skema het as Grey

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 11:16
  231. avatar
    #24 Smallies

    @OUD ANKER: die skool was eers as Stellebosch gimnsauim bekend ,hulle het die naam verander in 1946,tans is hulle besig om weer n naams verandering te oorweeg ,synde die ander Wynland skole voel hulle is nou n hokkie skool ,die voorloper is tans Pietie Coetzee gimnasuim …..grappies op n stokkie ,PRG is n ou instelling met ryk tradiesies dis n puik skool om jou seun na toe te stuur as jy in daardie wereld is …

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 11:14
  232. avatar
    #23 OudAffie

    @Deon: Ja nee dis omrede julle Kapenaars ons leer lees en skryf het dat dinge so sleg gaan. As ons net beter leermeesters gehad het…

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 11:09
  233. avatar
    #22 Deon

    @OUD ANKER: Paul Roos het in 1866 tot stand gekom. Die geboue en anale is nie afgebreek in 1946 en vervang met nuwes nie. Maar ons kan dit simplifiseer vir jou, vergeet PRG. Die Suidelike voorstede het al derbies van voor Kapenaars julle leer lees, skryf en rugby speel het. So nee, Affies en PBHS is baie ver van die tweede oudste derby.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 10:59
  234. avatar
    #21 JongMatie

    @OUD ANKER: Uni uit skool ontstaan, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeer oor 100 bokke

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 10:38
  235. avatar
    #20 OUD ANKER

    @Deon: Hoe kan PRG enige derbies van ouer as 100 jaar hê? PRG het dan eers in 1946 tot stand gekom. Lyk my jy sukkel bietjie met somme maak.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 10:36
  236. avatar
    #19 JongMatie

    @Mate: Ons besit oor so min talent dat die hele noordvaal hier kom werf. goeie een.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 10:32
  237. avatar
    #18 OudAffie

    @Cappie: Uit ‘n Affie oogpunt: Pretoria Boys High School is UNGELS. UNGELSE mense woon in London.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 10:25
  238. avatar
    #17 Mate

    @JongMatie:
    Jy sien in die Kaap met hul enorme groot seunskole speel baie rugby want hul kan nie eintlik uitblink in iets anders
    Dit is wyd bekend dat Kapenaars minder talent besit as ander
    Hulle kan ook nie eers ordentlik afrikaans praat

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 10:22
  239. avatar
    #16 OudAffie

    @JongMatie: Wel die realiteit is Affies is ‘n Seunskool, buiten PBHS die enigste in PTA. Dus wanneer dit by sport kom, staan ons eenkant. Affies moet gaan soek vir deelname, en vir 2 dekades nou is Affies vas in sy interskole deelname. Mens krap nie maklik vir 30 spanne elke week wedstryde uit nie. Dus gaan ek altyd daarna verwys.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 10:20
  240. avatar
    #15 Cappie

    @OudAffie: Ek verstaan nie die London vergelykingsvorm wat jy gebruik nie. Brei bietjie uit asb.

    Ek wil ook net sê dat die eerste en tweede span wedstryde soos verlede jaar baie kompeterend gaan wees. Ek dink die res gaan weer baie eensydig wees. Ek hoop en vertrou ook dat hierdie verhouding tussen Affies en Garsies sal groei tot een van die grotes in Pretoria, baie soos HJS en Paarl Gim. En ek glo dit kan gebeur as Garsies soos Paarl Gim baie meer spanne in die veld kan stoot. Ek is opgewonde oor wat Rugbyman sê dat Garsies ‘n program in plek het om tot D-spanne te gaan in alle ouderdomsgroepe. Dis glo ek is die tweede fase resep tot groot dinge vir Garsies. Eerste fase was om ‘n sterk eerstespan te koop en dit is nou vermag vir ‘n aantal jare in ‘n ry. Sterkte aan beide skole vir Saterdag en mag dit ‘n lekker dag vir elke speler en ondersteuner wees.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 10:18
  241. avatar
    #14 Rugbyman

    @OudAffie: Dankie vir jou eerlike antwoord. Dit stel my egter teleur dat die gevoel grens aan haat (dalk nie jy nie, maar wel andere). Elkeen het mos ‘n plekkie in die son. Ek gun Affies hulle plek, so ook Kloof en Menlo, dis elkeen top skole. Garsfontein het nooit niemand gepla toe ons nie kompeterend was nie. Dit het begin die dag toe ons ‘n bedreiging geword het. Ek dink nie dis reg van die oud affies om te wil hê dat Affies die alpha’s in Pretoria is en die ander is ondergeskik nie. Dis mos gesond vir die dorp as die krag so bietjie verspreid is? Die dae is verby waar seuns wat goed is in rugby net een keuse in Pretoria het en ek dink dis ‘n goeie ding. Ek vat niks weg van Affies se tradisies en trots nie, inteendeel ek admireer dit baie. Maar gun ander skole ook hulle plek.

    So bietjie konteks… Affies het maar te lekker gewerf en gekoop in die laat 90s en vroeë 2000s, dalk sonder die medewete van die hoof daai tyd, maar ek het eerstehandse ondervinding daarvan gehad in 2003.

    Wat betref die junior spanne. Ons het ‘n plan in plek om ons junior rugby te versterk oor die volgende 3 jaar. Ons wil ook diepte bou by ons junior spanne en soos ek al genoem het wil ons A tot D spanne in die veld stoot oor 3 jaar van nou af. Dit sal egter tyd vat, maar ons werk hard daaraan. Kom ons hoop dat in die toekoms (hopelik Saterdag al) al die wedstryde van die dag uiters kompeterend sal wees.

    Weereens, dis seuns wat op die veld draf en hul beste vir hul skool gee. Gewone seuns in verskillende kleur truie. Kom ons onthou dit en respekteer dit. Kom ons gaan geniet dit wat opgedis word. Harde, eerlike passievolle skole rugby vir die genot daarvan! Niks minder nie en niks meer nie. Mag die beste span wen!

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 10:15
  242. avatar
    #13 JongMatie

    @Mate: Op die ou einde gaan dit oor deelname my vriend.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 10:15
  243. avatar
    #12 Deon

    @OUD ANKER: Neeeee Killick, Affies vs PBHS is baie ver van die tweede oudste derbies; sommiges tussen die Suidelike voorstede , wat werklike derbies is, kom ut die 1800’s. ‘n Ander derby wat meer as of baie naby aan 100 jaar oud geword het, is PRG vs SACS Wintersday. Ek dink dis êrens in die 2000’s verander na ‘n doodgewone wedstryd, aangesien dit nie meer ‘n oorslaap naweek is nie, nie meer al die wintersporte insluit nie, en nie meer sonder uitsondering gedurende die eerste naweek in Mei plaasvind nie. Ek het al baie interessante briefwisseling daaroor uit die vroeg 1930’s tussen old boy Uys Krige, toe hy reeds vir Toulon rugby gespeel het en swemklasse gegee het in Côte d’Azur, en sy broer. Kapenaars het groot derbies wat steeds bestaan en begin het lank voor Transvalers en Vrystaters kon lees en skryf en nog sal bestaan nadat julle uiteindelik eendag ons hoë vlak kultuur bekom.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 10:15
  244. avatar
    #11 Mate

    @JongMatie:
    Nee, getalle se moer
    Dit is gemengde skole met minder seuns wat ander sportsoorte ook beoefen
    Julle groot rugbyskole hou daarvan om getalle te noem as julle op julle moer kry teen die jong kleiner skole
    Niemand worry oor wie die 0/16 D, E en F spanne wen
    Dit gaan alles oor die eertste spanne my mate

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 10:13
  245. avatar
    #10 JongMatie

    @OudAffie: Weer kom getalle ter sprake.
    Menlo en Garsies bere sal moet plan maak.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 10:09
  246. avatar
    #9 JongMatie

    @Rugbyman: Waar kan ek die wedstryd kyk.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 10:07
  247. avatar
    #8 Mate

    Ek glo nie Garsfontein sal sommer in die toekoms ooit gou die gunsteling wees nie
    Vir te lank afgeknou deur Affies in die openbaar
    n Affie verloor sal baie erger wees as n Garsie verloor
    Vir Affies is Garsfontein daai irriterende klein boetie wat al groter en sterker word

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 10:07
  248. avatar
    #7 OudAffie

    @Rugbyman: Ek stem saam met jou oor die meegevoel van die Oud-Affies teenoor Garsfontein se rugby. Dit kom meestal van die stories oor jare rakende beurse en spelers koop. Ek sal egter nie sê dit is spesifiek slegs teenoor Garsfontein nie, ek dink Affies oor die algemeen voel dieselfde oor Menlopark asook Waterkloof wanneer dit kom by rugby in Pretoria.(OudAffies nou) Ek sou ook nou nie sê Garsies is ‘n jong skool nie, dalk wanneer dit by rugby kom in terme van die top 10 spanne en groot toernooie ens.

    Ek het nou nie uitgegaan om neerhalend te wees nie, ek het slegs die feite neergelê. Dit is ‘n groot wedstryd en is besig om te groei, maar kom ons wees ook realisties, tans, buiten die eerstespanne se wedstryd is daar nie veel belangstelling nie.

    Ek neem egter niks weg van laas jaar se wen weg nie, die wen span verdien altyd om te wen. Ek sê net dat dit nie tans ‘n groot interskole is in vergelyking met PBHS of Grey of Gim of KES/JEPPE/Maritzburg nie. (Uit AHS se oogpunt).

    Onthou ook dat AHS vir ‘n goeie 10/15 jaar glad nie PTA skole gespeel het nie en daarom is daar ook nie die geskiedenis daarmee nie. (Kloof, Menlo en Garsies) PBHS is nie in Pretoria nie, Dis in London.

    In terme van Saterdag, Dankie dat jy ons gunstellinge maak, ek dink egter dat Garsies gunstelling is. Hulle het op Noord/Suid beter gelyk en het ‘n groter pak voorspelers. Affies sal ‘n hele wedstryd moet speel soos wat hulle gespeel het in die HSJ wedstryd se eerste helfde. Daarom is ek baie op my senuwee oor die wedstryd. Ek as ‘n Oud-Affie voel met hierdie wedstryd soos die boetie wat nie wil verloor nie, eerder as die boetie wat wil wen!

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 09:57
  249. avatar
    #6 Rugbyman

    @Beet – Small correction – the game is at Affies!

    @OudAffie: Ons hoop dit groei!

    Die haat teenoor ons van veral julle oldboys is egter voelbaar… dis jammer, want dis maar net seuns op die veld wat hulle beste gee. Ek hoop julle sal ons tog ook eendag ‘n plekkie in die son gun… Ek lees ook jou post en daars to maar so klein bietjie neerkyk op ons of hoe? Ons is ‘n jong skool en sal net beter word…

    Sterkte met die game, ek voel julle is die gunsteling agv die tuisveld voordeel en affies behoort dus gemaklik te wen.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 09:34
  250. avatar
    #5 OudAffie

    Affies teen Garsfontein geskiedenis:

    1993: AHS wen 63-3
    1994: AHS wen 22-11
    1995: AHS wen 55-6
    1996: AHS wen 62-7
    2010: AHS wen 31-7
    2022: Garsfontein wen 20-19

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 08:48
  251. avatar
    #4 OudAffie

    @OUD ANKER: Ek gaan stry, ek stem op eerstespan vlak ja, waar Garsies ‘n krag is die laaste 5 tot 8 jaar, maar nie veel meer as dit nie, slegs 11 wedstryde in 2022 tel nou nie eintlik as’n interskole nie en met slegs 6 eerstespan wedstryde tussen die skole is daar ook nie veel geskiedenis nie. Kan grooi, kan groot word, maar is tans meer soos: Groot boetie klein boetie verhouding. Een wil beter wees en een wil nie verloor nie.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 08:42
  252. avatar
    #3 OUD ANKER

    @Djou: Verseker tans op 1e span vlak is Affies/Garsies die jaar heel waarskynlik die Pta game van die jaar, veral as jy die debat in ag neem wie die underdog is vir Saterdag. Affies sê Garsies is gunstelung en visa versa. Dit maak dit ‘n 50/50 call. Ek wil my egter verstout omte sê dat PBHS hierdie jaar ‘n BAIE lekker span het. Affies sal moet wyd kyk teen PBHS die jaar.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 08:30
  253. avatar
    #2 Djou

    @OUD ANKER: Kan een word. Dink vir nou op 1ste span vlak en oor so 4 jaar kan al die A-spanne mededingende wedstryde wees.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 08:18
  254. avatar
    #1 OUD ANKER

    I dont fully agree. Affies/Garsfontein is big, however Affies vs PBHS being the 2nd oldest school derby in the country is in my opinion still the most prestigious PTA school derby.

    ReplyReply
    12 April, 2023 at 07:18

Leave a Reply