List of winners of the Beeldtrofee – Garsfontein 2016 Champions

From 1920

# Cup Name Year Winners / Joint Winners title No.
97 Beeld 2016 Garsfontein 2nd title out of 02
96 Beeld 2015 Garsfontein 1st title out of 02
95 Beeld 2014 Nelspruit 3rd title out of 03
94 Beeld 2013 EG Jansen 1st title out of 01
93 Beeld 2012 Kempton Park 2nd title out of 02
92 Beeld 2011 Waterkloof 5th title out of 05
91 Beeld 2010 Monument 7th title out of 07
90 Beeld 2009 Monument 6th title out of 07
89 Beeld 2008 Waterkloof 4th title out of 05
88 Beeld 2007 Waterkloof 3rd title out of 05
87 Beeld 2006 Affies 18th title out of 18
86 Beeld 2005 Monument 5th title out of 07
85 Beeld 2004 Affies 17th title out of 18
84 Beeld 2003 Waterkloof 2nd title out of 05
83 Beeld 2002 Affies 16th title out of 18
82 Beeld 2001 Affies 15th title out of 18
81 Beeld 2000 Ermelo 2nd title out of 02
80 Beeld 1999 Affies 14th title out of 18
79 Beeld 1998 Affies 13th title out of 18
78 Beeld 1997 Affies 12th title out of 18
77 Beeld 1996 Affies 11th title out of 18
76 Directors 1995 Affies 10th title out of 18
76 Directors 1995 HTS Middelburg 2nd title out of 02
75 Directors 1994 Affies 9th title out of 18
74 Directors 1993 Pietersburg 4th title out of 04
73 Directors 1992 Waterkloof 1st title out of 05
72 Directors 1991 HTS Middelburg 1st title out of 02
71 Directors 1990 Randburg 1st title out of 01
70 Directors 1989 Kempton Park 1st title out of 02
69 Directors 1988 Lichtenburg 2nd title out of 02
68 Directors 1987 Hugenote (Springs) 3rd title out of 03
67 Directors 1986 HTS Sasolburg 1st title out of 01
66 Directors 1985 Affies 8th title out of 18
65 Directors 1984 Affies 7th title out of 18
65 Directors 1984 Monument 4th title out of 07
64 Directors 1983 Volkskool Potchefstroom 7th title out of 07
63 Directors 1982 Oos-Moot 1st title out of 01
62 Administrators 1981 Tom Naudé 2nd title out of 02
62 Administrators 1981 Affies 6th title out of 18
61 Administrators 1980 Monument 3rd title out of 07
61 Administrators 1980 Hugenote (Springs) 2nd title out of 03
60 Administrators 1979 Monument 2nd title out of 07
59 Administrators 1978 Affies 5th title out of 18
58 Administrators 1977 Stoffberg (Brakpan) 1st title out of 01
57 Administrators 1976 Volkskool Potchefstroom 6th title out of 07
56 Administrators 1975 Nelspruit 2nd title out of 03
56 Administrators 1975 Helpmekaar 3rd title out of 03
55 Administrators 1974 John Vorster 1st title out of 01
54 Administrators 1973 Delmas 1st title out of 01
53 Administrators 1972 Affies 4th title out of 18
53 Administrators 1972 Nelspruit 1st title out of 03
52 Administrators 1971 Tom Naudé 1st title out of 02
51 Administrators 1970 Affies 3rd title out of 18
50 Administrators 1969 Fakkel 2nd title out of 02
49 Administrators 1968 Piet Potgieter 1st title out of 01
48 Administrators 1967 Potchefstroom Gim 1st title out of 01
47 Administrators 1966 Brandwag (Benoni) 1st title out of 01
46 Administrators 1965 Ben Viljoen 1st title out of 01
45 Administrators 1964 Wolmaransstad 1st title out of 01
44 Administrators 1963 Rustenburg 6th title out of 06
44 Administrators 1963 Volkskool Heidelberg 8th title out of 08
43 Administrators 1962 Helpmekaar 2nd title out of 03
42 Administrators 1961 Rustenburg 5th title out of 06
42 Administrators 1961 Volkskool Potchefstroom 5th title out of 07
41 Administrators 1960 Klerksdorp 3rd title out of 03
40 Administrators 1959 Klerksdorp 2nd title out of 03
39 Administrators 1958 Voortrekker 1st title out of 01
39 Administrators 1958 Lichtenburg 1st title out of 02
38 Administrators 1957 Affies 2nd title out of 18
37 Administrators 1956 Vereeniging 1st title out of 01
36 Administrators 1955 Fakkel 1st title out of 02
35 Administrators 1954 Pietersburg 3rd title out of 04
34 Administrators 1953 Monument 1st title out of 07
33 Administrators 1952 Hugenote (Springs) 1st title out of 03
32 Administrators 1951 Volkskool Potchefstroom 4th title out of 07
31 Administrators 1950 Volkskool Potchefstroom 3rd title out of 07
30 Administrators 1949 Volkskool Potchefstroom 2nd title out of 07
29 Administrators 1948 No League 1st title out of 01
28 Administrators 1947 Pietersburg 2nd title out of 04
27 Administrators 1946 Pietersburg 1st title out of 04
26 Administrators 1945 Volkskool Heidelberg 7th title out of 08
25 Administrators 1944 Volkskool Heidelberg 6th title out of 08
24 Administrators 1943 Rustenburg 4th title out of 06
23 Administrators 1942 Klerksdorp 1st title out of 03
22 Administrators 1941 Standerton 1st title out of 01
21 Administrators 1940 Affies 1st title out of 18
20 Administrators 1939 Volkskool Potchefstroom 1st title out of 07
19 Administrators 1938 Helpmekaar 1st title out of 03
18 Administrators 1937 Rustenburg 3rd title out of 06
17 Administrators 1936 Rustenburg 2nd title out of 06
16 Administrators 1935 Zeerust 3rd title out of 03
15 Administrators 1934 Zeerust 2nd title out of 03
14 AG Robertson 1933 Zeerust 1st title out of 03
13 AG Robertson 1932 Volkskool Heidelberg 5th title out of 08
12 AG Robertson 1931 Volkskool Heidelberg 4th title out of 08
11 AG Robertson 1930 Rustenburg 1st title out of 06
10 AG Robertson 1929 Swartruggens 2nd title out of 02
9 AG Robertson 1928 Pretoria Boys’ High 5th title out of 05
8 AG Robertson 1927 Pretoria Boys’ High 4th title out of 05
8 AG Robertson 1927 Swartruggens 1st title out of 02
7 AG Robertson 1926 Volkskool Heidelberg 3rd title out of 08
6 AG Robertson 1925 Volkskool Heidelberg 2nd title out of 08
5 AG Robertson 1924 Pretoria Boys’ High 3rd title out of 05
4 AG Robertson 1923 Pretoria Boys’ High 2nd title out of 05
3 AG Robertson 1922 Pretoria Boys’ High 1st title out of 05
2 Inter Hoër School Beker 1921 Volkskool Heidelberg 1st title out of 08
1 Inter Hoër School Beker 1920 Ermelo 1st title out of 02

Leave a Reply

83 Comments

  1. avatar
    #83 Pyle

    As ek so na die uitslae kyk lyk dit vir my of daat dalk ‘n rede is dat Affies nie meer speel in beker kompetisies nie. Hulle het vrek baie keer die Beeld gewen.

    Lyk my Gatsfontein is nou die nuwe top dog in die Beeld Troffee.

    ReplyReply
    9 September, 2016 at 21:29
  2. avatar
    #82 AbsolutMenlo

    @Buddy: Hy is ‘n yster en ‘n baie goeie span man daarby. Hou hom maar gerus dop!

    ReplyReply
    7 September, 2016 at 15:23
  3. avatar
    #81 Buddy

    @AbsolutMenlo: Hoop julle kyk goed na daai No:7 van julle by die U16 groep. Hy is net in n ander klas!! Seker sy Pa se foon hou nie op met lui nie. Het hom gesien by wilde klawer en weer in die finaal op die net.Glo hy gaan n groot aanwins wees by julle 1stes volgende jaar

    ReplyReply
    7 September, 2016 at 13:10
  4. avatar
    #80 AbsolutMenlo

    @Pyle: Ek sien hulle neem ook in ag uitslae sedert 2012.

    Menlo het nou ‘n sterk onderbou en die laaste 2/3 jaar se junior uitslae bewys dit. Ons junior spanne speel ook die laaste 3/4 jaar in die top junior toernooie, sowel as Wildeklawer en Beeld Makro. Hulle het dus nou die ervaring om kompeterend te wees (en te wen) teen die “top dogs”. Ek is vol vertroue dat Menlo vorentoe ook in die oopgroep konstant suksesvol gaan wees.

    Ek stem egter glad nie saam met die lys nie (top 10 dalk) daar is bv. verskeie skole onder Menlo wat glad nie teen die “top dogs” speel nie en seer seker moet dit ook in ag geneem word.

    ReplyReply
    7 September, 2016 at 09:51
  5. avatar
    #79 BrotherBear

    @Pyle: Beeld trofee wenner (Garsies) is twee keer deur Helpies gewen (ook Beeld trofee wenner). Jou punt?

    ReplyReply
    7 September, 2016 at 09:34
  6. avatar
    #78 BrotherBear

    @Pyle: formele kontrakte eers as die speler 18 is, maar die Unies bied tipe “promises” deur die agente. Sal interesant wees hoeveel wel realiseer op ouderdom 18 en hoeveel dit werklik “maak”. Ek dink bitter min. Unies soek die groot name op 18 en is eers ernstig met res van later. Of so dink ek.

    Wat Ruggas se top 50 rugby skole betref. Hulle verduidelik so bietjie op artikel. O/16 posisie van 2015 speel ‘n rol (Helpies was 2e gerank) en dan dra 1e span van 2016 waarskynlik meeste gewig. Helpies O/15 is in 2016 5e in land (op saschoolsports). Wat makro en groot skole Beeld betref – hele nuwe formaat is nodig. Ons speel wel teen genoeg “groot honde” om kompeterend te wees en organies te groei. Ons glo nie in “big bang approach” of wild en wakker aankoop van spelers nie. Verseker goeie inname in graad 8 en groei (+ versorg) hulle.

    ReplyReply
    7 September, 2016 at 09:23
  7. avatar
    #77 McCulleys Workshop

    @Pyle: When someone has worked out the Algorithm let me know.

    ReplyReply
    7 September, 2016 at 07:17
  8. avatar
    #76 Pyle

    Ek lees op ‘n aanlyn tydskrif Ruggas dat hulle die skole se prestasies in die laer groepe en ope spanne gevat het en dan die skole gerangorde het. Hoe is dit dan moontlik dat Helpmekaar College op nommer 8 in Suid Afrika is en die Beeld trofee wenner op 16?

    Die lyk ook of Menlopark Hoërskool se onder ouderdom groepe amper al die Beeld kategorie gewen het maar 42ste is.

    Wat is dan verkeerd met Helpmekaar dat hulle nie teen die groot honde wil speel as hulle dan kan kompeteer nie en wat is verkeerd by Menlopark as hulle laerspanne so goed is, of is ruggas se formule net heeltemal verkeerd?

    ReplyReply
    7 September, 2016 at 06:09
  9. avatar
    #75 Pyle

    Kan ‘n seun van 17 jaar oud alreeds gekontrakteur word deur ‘n Unie en reeds vergoeding ontvang? As dit die geval is hoeveel gekontrakteerde skoolseuns is daar dan by die Leeus en Bulle?

    ReplyReply
    7 September, 2016 at 06:01
  10. avatar
    #74 apple

    Play rugby in Pretoria or play rugby in Paarl….must have been a very difficult decision!

    ReplyReply
    1 September, 2016 at 22:28
  11. avatar
    #73 BoishaaiPa

    @Djou: Ek dink julle verstaan my punt verkeerd. Ek is glad nie ten gunste van so skuif nie. Die feit is egter dat hy terug is by sy ouerhuis en dat dat sy keuse was om Boishaai toe te kom. Die skool het egter absoluut niks met die skuif uit te waai nie en was beslis nie die inisieerder vir so skuif nie.

    ReplyReply
    1 September, 2016 at 21:52
  12. avatar
    #72 Kattes-Strofes

    @Djou: Jip! Djou! Dit wil lyk of die profesionele era ook nou behoorlik posvat, selfs op skolevlak. Die geldwolf en natuurlik egos, sal moeilik gestuit word. Spelers wat op skool reeds junior Curriebeker speel ,se markwaarde sal noodwendig styg en tesame met die ego ding, dat jy nou reeds al die beste beskou word op daardie vlak, gaan sorg dat min spelers so n geleentheid sal afwys. Maar, dit is n teken van die tye, en ons sal dit maar moet aanvaar, en daarby aanpas en berus!

    ReplyReply
    1 September, 2016 at 20:59
  13. avatar
    #71 Djou

    @Kattes-Strofes: Jy is reg – verlede jaar was Jaco Bezuidenhout van Garsies en Hendre Stassen van EG deur die Bulle opgeroep en twee jaar gelede het Jan-Henning Campher ook as skoolseun vir die Bulle se o.19’s gespeel. So ook Henry Immelman van Grey wat deur die Cheetahs nader getrek is.
    Dit lyk my word nou ‘n algemene ding.
    Wat egter hinder is dat die seuns nog almal matriek moet skryf en in die middel van rekordeksamen is.
    Wonder regtig of die unies in hulle belang optree?

    ReplyReply
    1 September, 2016 at 19:55
  14. avatar
    #70 Djou

    @BoishaaiPa: Die algemene standpunt van Garsies is dat almal hartseer is oor sy vertrek Boishaai toe, maar terselfdertyd dat julle asb. mooi na die seun moet kyk. Sy akademie moet asb. eerste kom!
    Voorts glo ek dat daar voortaan geen issues meer gaan wees as seuns uit die suide na die noorde skuif nie.
    Laastens, ek wil nie woorde in jou mond lê nie, maar daardie stelling van die WP en Boland het nie juis veel kans gehad om hom raak te sien nie … wat beteken dit, want Garsies het hom dan wel raakgesien toe soos jy meld niemand in die suide hom raakgesien het nie.
    Is dit ‘n geval dat Garsies ‘n beter oog vir talent het, of een waar hy net misgekyk is deur die Kaapse manne?
    Dieselfde geld (soos Rugbyman sê) egter Embrose Papier! Dis dan twee wat misgekyk is.
    Probeer nie snaaks wees nie, wil net uitvind?

    ReplyReply
    1 September, 2016 at 19:52
  15. avatar
    #69 Kattes-Strofes

    Ek sien dat al meer skoolseuns by die provinsiale o/19 Curriebeker kompetisie betrek word. Ek weet die Leeus het reeds vir Hacjivah Dayimani en Wandisile Simelani(Jeppe) in hul span. WP het vir Damien “Duimpie” Willemse (Paul Roos) nou in hul span. Ek het ook gehoor dat Embrose Papier (Garsies) gaan nou vir die Bulle speel.Weet nie wat by al die unies aangaan nie, maar daar word blykbaar nog skool manne by die onderskeie provinsies se oefeninge betrek. Hierdie is maar die paar wat ek weet reeds betrokke is.

    ReplyReply
    1 September, 2016 at 19:43
  16. avatar
    #68 Skopgraaf243

    I really can’t help to notice the protected species on the blog! Don’t dare look in their direction or worse say anything whatsoever!!!! “Oh ja and offcoarse everything in the best interest for the boys!” …to who’s benefit? …. :mrgreen: :lol:

    ReplyReply
    1 September, 2016 at 19:11
  17. avatar
    #67 Rugbyman

    @BoishaaiPa: Embrose is ook toe al daar weg en so ook baie ander seuns oor wie manne gereeld op hierdie blog tande kners… geen issue lyk dit my as hy Kaap toe skuif nie en dit van n top skool na n ander top skool! Met top bedoel ek laaste 5 jaar in die top 20…

    Ek het geen issue met abner se skuif nie, soos ek gesê het hy kry ‘n baie goeie deal by die wp… ek wil net nooit ooit weer n gesanik hoor van manne uit die wp as iemand na ons toe skuif nie… Ons aanvaar nie seuns uit die groot kaapse skole nie, maar lyk my julle werk so klein bietjie anders of is dit n geval van some animals are more equal than others?

    Vir my is die kind se matriek baie belangrik… as abner dus NIE matriek maak nie moet WP die skuld daarvoor kry…

    ReplyReply
    1 September, 2016 at 18:45
  18. avatar
    #66 Kattes-Strofes

    @Scrum5: Ek weet nie wie die vroee skuif van Abner ge-inisieer het nie. My persoonlike opinie van die storie is dat indien dit my seun was , ek hom ook so gou moontlik sal wil inskakel by sy nuwe skool. Hy het nou kans om die skool en sy werks wyse te bemeester, nuwe vriende / spanmaats te leer ken ens. Ek weet dat Boishaai taamlik vroeg met hul kondisionering program begin, en dit sal dus vir hom help om vinniger in te skakel as hy saam met die ander manne aftjop!
    Indien hy eers volgende jaar sou inkom, sou hy beslis voel soos n vreemdeling in Jerusalem. Ek glo daar sal dan bietjie meer afguns/ jaloesie wees van seuns wat drome gehad het vir 1ste span, om nou skielik te moet plekmaak vir n “vreemdeling”!

    Abner het nou reeds die geleentheid om sy staal te toon en n kleim af te steek! Ten spyte van sy ooglopende talent, is dit geen uitgemaakte saak dat hy sommer in die 1ste span sal inloop nie. Jong mense kan maar partykeer nydig op mekaar wees , maar ek wil glo as hy sy kant bring, dat hy vinnig aanvaar sal word.

    Weer eens ! Dit is net my persoonlike opinie.

    ReplyReply
    1 September, 2016 at 11:13
  19. avatar
    #65 Scrum5

    @Rugby man.Ek weet dis moeilik om te aanvaar dat Abner na WP en Boishaai toe skuif vir jou omdat hy regtig n talentvolle speler is.Julle het hom baie goed ontwikkel soos ander skole in die Wes-Kaap ook baie ander spelers goed ontwikkel en hulle dan na die Leeus of Bulle gaan.Wanneer jy 18 is kan jy n kontrak teken by die Unie waar jy jou rugby loopbaan voortsit.Daar is heel wat spelers wat 19 in matriek word en dan hul skool rugby verpligtinge klaar maak en dan inval by die 0/19 Currie Beker span wat tot einde Oktober aanhou .Hoe dink jy kan Abner Currie Beker 0/19 vir WP speel deur in Garsfontein te bly tot einde matriek?Embrose gaan dan nou Bulle 0/19 ook speel.Onthou einde Junie begin die Currie Beker 0/19 na skole wedstryde klaar is vir 2 de kwartaal in die Kaap.Daar is omtent 4 wedstryde in 0/19 Currie Beker kompetisie tot die skool weer begin in 3 de kwartaal.Boishaai en Gim het dan 3 wedstryde met die Interskole wat die laaste 1 in die eerste naweek van Augustus is.Vanaf Maandag na Interskole is n baie lang trek na einde Oktober wat hy weer kan WP 0/19 Currie Beker speel.@Paarl Gim. Grant Hermanus was in presies dieselfde bootjie in matriek en daar was nie dieselfde gekerm hieroor nie.Die seun het blykbaar gister by Boishaai begin so begin nou berus dat hy die beste besluit gemaak het vir sy loopbaan en beweeg aan.Marcel van der Merwe was ook 4 jaar in Boishaai en het toe n kontrak met die Cheetahs geteken om in sy matriekjaar vir hulle 0/19 Currie Beker te speel.Hy het in sy matriek jaar sy skool loopbaan aan Grey Kollege voltooi.

    ReplyReply
    1 September, 2016 at 06:20
  20. avatar
    #64 BoishaaiPa

    @Rugbyman: Klein regstellingtjie…Hy was in n Boland skool in die Paarl, Paulus Joubert en is daar weg einde Gr 7 as ek dit nie mis het nie. Nie baie geleentheid vir Boland of WP om hom raak te sien nie of hoe?

    ReplyReply
    31 August, 2016 at 07:29
  21. avatar
    #63 Riempies

    @Hooit: Dankie man. Helpies doen eers volgende Dinsdag proewe. Sal jou wel seker daar by julle sien Maandag vir Leeu proewe.

    ReplyReply
    30 August, 2016 at 21:33
  22. avatar
    #62 Hooit

    @Riempies: Dankie. Ken meeste van die o/17 seuns maar hy was soos die skim vir my tot hierdie jaar. Hy is nou met n groot bang op die map. Goeie seisoen gehad. Ek is seker ons sal mekaar by die 7’s raakloop. Ons speel Saterdag by n Noordheuwel toernooi.

    ReplyReply
    30 August, 2016 at 21:17
  23. avatar
    #61 Ploegskaar

    @Prlgim: Daaroor is ons eens, ek pes sg. skolekontrakte, sakgeldkontrakte, supplement en kit borgskappe of watter vorm dit ookal aanneem. Veral as onderneming gedoen word o16 jaar het dit geen waarde, dit verstryk in gr12 jaar en speler gaan in elk geval waar dit hulle geval, met zero return vir ‘n unie. Bygesê om gr11 jaar te “teken” ewe erg, want dan is jy oorgelaat aan waar agent jou plaas. Paar rillers vanjaar gehad waar spelers voorkeur provinsie duidelik maak, maar agent as tussenganger vir speler inlig die voorkeur unie stel nie belang en terselfdertyd vir die voorkeur unie inlig die speler stel nie belang of het/gaan/wil elders teken. Alles net om die beste deal te kry, nie in belang van die speler! Gelukkig kan jy ouers/spelers en regte mense by unies bymekaarbring, sonder enige koste of moeite, as jy ‘n goeie netwerk het

    ReplyReply
    30 August, 2016 at 20:57
  24. avatar
    #60 Prlgim

    @Ploegskaar: wonder wat kontrak van WP se 0/19 curriebeker begin voor interskole Sal hy dan vir Bois speel of WP ? Terloops ek stem saam Unies is pad byster Gooi duisende rande in water met skoolkontrakte want spelers ontwikkel dalk later en lojaliteit danksy skoolkontrakte is nul Sarvu moet kontrakte voor bv Aug in jaar wat 18 word verbied en sal baie geld vir Unies spaar Daardie geld kan liewer gebruik word om skole te vergoed wat speler ontwikkel het om daardeur weer fondse te he om meer professionele afrigters te bekostig en sodoende nog meer skooltalent te ontwikkel Dit is skokkend wat spelers op skool betaal word en dan Unie verlaat of eenvoudig nie ontwikkel om suksesvolle professionele speler te raak

    ReplyReply
    30 August, 2016 at 20:16
  25. avatar
    #59 Randy

    @AbsolutMenlo: Jy verstaan my verkeerd! Preaching to the converted! Dink baie van die ouers voel so!

    ReplyReply
    30 August, 2016 at 17:59
  26. avatar
    #58 AbsolutMenlo

    @Randy: Glad nie nodig nie, maar net my opinie … Helpmekaar kook al vir ‘n geruime tyd sal graag al hulle spanne in Makro uitspele wou sien.

    ReplyReply
    30 August, 2016 at 17:49
  27. avatar
    #57 Randy

    @AbsolutMenlo: Kan ek jou die skool se nommer gee dan bespreek jy dit met hulle of sal jy dit kan google?

    ReplyReply
    30 August, 2016 at 17:39
  28. avatar
    #56 Riempies

    @Hooit: O nee hy hey nou net in Aug 17 geword.

    ReplyReply
    30 August, 2016 at 07:33
  29. avatar
    #55 Riempies

    @Hooit: Ja hy het goeie kompitisie gehad. In 0/12 was hy baie goed maer ondereyser van ander skool besluit syne is beter. Maak toe noe regionals nie. 0/13 was hy die groot scrummy genoem. Was volgens alle oorde die beste op die proewe maar het geen connections gehad nie. Niemand kon glo hu dit nie gekry nie. 0/14 en 0/15 was hy altyd deel van die span maar het alles gespeel van 9 tot15. Soos @Quagga gese het daar was die twee ander 9’s met leeu repitasies wat hom uit 9 gehou het. Maar soos sy karakter is het hy homself ingespeel in 0/16 as starter in 9 en ons het nog nie teruggekyk nie. Soos jy weet was hy in CW span en moes toe AW span toe skyf agv 12 debakel. Dit het Lions gekos in die final teen WP.
    Hopelik weet jy nou meer.

    ReplyReply
    30 August, 2016 at 07:32
  30. avatar
    #54 AbsolutMenlo

    @Quagga die Wolf: 10 – 13 teams enough … there is no doubt in my mind that Helpmekaar should play Macro.

    ReplyReply
    30 August, 2016 at 06:40
  31. avatar
    #53 Quagga die Wolf

    @Hooit: Die twee spelers waaraan jy dink het vanjaar onderskeidelik loskakel/senter en vleuel vir die 2es gespeel so was nie deel van die 14 wat ek genoem het wat die bruin trui vanjaar gedra het nie. Albei baie talentvolle seuns (die een se oupa was Springbok en die ander het verlede jaar Leeus gespeel) so hulle sal dalk volgende jaar kans kry in die bruin trui maar nie noodwendig op scrummy nie want die o16 scrummies is ook baie bedrewe.

    ReplyReply
    30 August, 2016 at 00:45
  32. avatar
    #52 Hooit

    @Riempies: Ek altyd gedink jou seun is in graad 12. Is hy 18 in graad 11 of net baie stik laerskool rugby gespeel. Hom nerens in die ouderdomsgroepe gesien nie. Weet van 2 leeu skrumskakels wat Helpies toe is as deel van die dreamteam . Gee bietjie meer inligting oor hom asb.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 22:54
  33. avatar
    #51 Djou

    @Riempies: Selfde!!!

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 22:44
  34. avatar
    #50 Riempies

    @Djou: Weet nie altyd hoe hulle die besluite neem nie. Maar dit spreek soms duidelik in hul span keuses. Kom ons los dit eerder daar.
    Lekker nag vir jou.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 22:43
  35. avatar
    #49 Djou

    @Riempies: Minstens speel hy goed.
    Het die naweek met ‘n paar van die besluitnemers gesels, maar hulle is meer begaan oor die kaartjies wat hulle kry om toetse te gaan kyk en met baadjie en das in ‘n losie belangrik te lyk. So, ons sal ‘n alternatiewe roete probeer!

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 22:39
  36. avatar
    #48 Riempies

    @Djou: Ek wens. Kan nie eens Helpmekaar oortuig om Makro te speel nie. Net n rugby ouer met laaitjie wat bietjie rugby kan speel. ?

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 22:35
  37. avatar
    #47 Djou

    @Riempies: Stem saam – hoop jy het meer oorredingsvermoë as ons om die besluitnemers te oortuig. :roll:

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 22:32
  38. avatar
    #46 Riempies

    @Ploegskaar: Hy werk nog maar die een 9 al klaar n handvol. Sien nie kans vir nog een nie. Drink al klaar baie van daatdie sous wT julle maak om met die enetjie te cope.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 22:30
  39. avatar
    #45 Ploegskaar

    @Stier: Dis goed om te hoor, self nie te gefokus op gr8 inname nie, maar man kan werk met ‘n goeie basis vorentoe

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 22:28
  40. avatar
    #44 Riempies

    @Djou: Dink vyfster se idee sal oplossing wees vir meeste van die huidige situasie.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 22:28
  41. avatar
    #43 Ploegskaar

    @Hooit: As daai 7 jou lat is maak ons dit ‘n kis+ ‘n maand, maar dan moet hy gr11 oordoen ?

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 22:26
  42. avatar
    #42 Riempies

    @Hooit: Hy was in Helderkruin.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 22:21
  43. avatar
    #41 Djou

    @Stier: Ons is hartseer oor die seun, maar glo julle sal goed na hom kyk!

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 22:19
  44. avatar
    #40 Djou

    @jakes: Did you know that it is only in the Tuksreeks (and Craven week) where it is limited to u.18.
    In the Cape, Free State, inter-schools etc. it is always u.19.
    They should rather scrap the Tuksreeks as u.18 competition and follow Vyfster’s proposal.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 22:18
  45. avatar
    #39 Djou

    @Hooit:Dink jy werklik die Noordvaaladministrateurs sal dit oorweeg om die kompetisie te verander. Die kans is beter dat Beeld as borg gaan onttrek.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 22:12
  46. avatar
    #38 jakes

    Still a little bit sad for the EG Jansen manne after Saturday’s final. What a comeback at the end but at one point Garsies looked too strong with a big lead. The writing seemed to be on the wall at one point especially after Papier’s second long distance try . It was like he broke our spirit each time he ran about 80 meters from the other side off the field when EGJ was on the attack each time, to score a try and extend that gap a little more. :roll: Brilliant player have to admit!!Then that comeback from 32-14 to 32-28 who gave everybody hope and at the edge of their seats the last few minutes.. ..Now looking at the history of the Beeld trophy since 2013 and EGJ right up there every year..EGJ won the Beeld in 2013 with that super team beating a strong Garsfontein team in the 1/4 s. That was their toughest game that year. Now with a bit more luck and other aspects the trophy could have stayed in their cupboard ever since then 2013.. In 2014 EGJ lost against a powerful Garsies team in the semis by 03 points after a thriller of a game,(penalty in injury time). In 2015 EGJ lost against HTS Middelburg (by two points I think) .That was a shock defeat as EGJ were clear favorites after the Tuks competition and winning Monnas easily in the finals..In 2016, so near but so far loosing by 04 points in the final against Garsfontein as experienced last Saturday. Garsfontein dominating the Beeld now with wins in 2015 and 2016 and looks like the gap is extending. Yet Something just does not feel right that you can win a team twice in one year (TUKS competition) and then you look like a different , much stronger team in another competition (Beeld).. Why?? Fact is the added under 19 players really make a big difference, especially for Garsies in the Beeld trophy since 2014. They become a well balanced team with some serious extra strength after the Tuks(under 18) competition each year since 2014. Now there are still going to be some big games between EG Jansen and Garsfontein in the future, (now Menlopark as well) and looking forward to that..BUT I just wonder if schools will want to keep competing in the Beeld trophy and stand a chance of winning this trophy, that they will have to invest in more under 19 players as well?? The under 19 players clearly make a big difference with some teams..Now this could become norm and also get out of hand and taken advantage off. Seeing that schoolboy rugby is becoming more and more professional, winning seems important and more rugby schools will have to invest in under 19 players to win those trophies or matches.It will need discussion in future I think. Where do you draw the line with under 19 players as schools will start to think it is a definite to have under 19’s in your team to win the Beeld trophy?

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 22:06
  47. avatar
    #37 Quagga die Wolf

    @Hooit: When Affies play Helpies they fill up the lower teams with another school much like you describe. Thanks for the explanation.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 21:47
  48. avatar
    #36 Hooit

    @Quagga die Wolf: I am not stating facts but to the best if my knowledge Monnas only field A to C team in age group and up to a 4th team on most Saterdays. For Glenwood they somehow manages n 6th team and some D teams.
    Reading about all the grade 11 players in the teams this year it sounds like Monnas will be at a disadvantage next year. Nellies and Garsies seems to be in the same position as Monnas unless the ‘gaining’ of a few grade 11’s are true. Apparently the new rugby coach will only be advertised next week and be in place for the 4th term so it will be interesting to see his approach to the new season with a definite lack of players in key positions at Monnas.
    @Ploegskaar: Kan ons die wyn met KWV vervang dan het ek n 7.
    @Rugbyman: Can u confirm the rumour? @Riempies: Watter laerskool was jou seun?
    Dan stem ek dat die Kaapse skole n beter stelsel het as Noordvaal. Ons moet wegdoen met Tuks. Alle groot en Makro skole speel teen mekaar in n 2 jaar siklus met top 8 wat elke jaar mekaar speel.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 21:39
  49. avatar
    #35 Stier

    @Rugbyman: Moenie worry nie Abner gaan nou elke aand by sy huis slaap. Hoeveel rugby sou hy volgende jaar vir julle kon speel ?

    Helpies moet macro speel. Baie van die skole hier in die kaap kan ook nie al die groot skole se spanne games gee nie. Hulle reel dan kleiner skole om teen die laer spanne te speel. Met ‘n bietjie moeite kan almal gehelp word. Stellenberg is ‘n goeie voorbeeld, hulle speel baie van die groot skole al het hulle nie baie spanne nie.

    Die grootste hartseer van Beeld is dat Affies nie speel nie. As mens na die geskiedenis kyk laat dit maar vraag oor die hele ding. Ek weet politiek is ‘n bliksem en ongeag die redes dit bly hartseer. Kom ons hoop iemand sal plan maak en die bestes besluit neem vir rugby.

    @ploegskaar julle is ysters en almal wat teen julle speel leer gou om respek te he vir draai klomp manne. Volgende jaar kom 6 van Laerskool Lochnerhof se yster span na julle toe, drie het al weepee gespeel.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 21:23
  50. avatar
    #34 BuffelsCM

    @Ploegskaar: sorg net dat Chris nie ry nie. Jy wil nie hê ‘n pa moet jou met ‘n hokkie-stok bykom nie

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 20:51
  51. avatar
    #33 Ploegskaar

    @Riempies: Nou ja roer jou tokkel en maak nog ‘n 9 of twee en stuur af, selfde geld vir jou vrinne wat nog tokkels het wat werk, soek altyd ‘n 9, 10, 12 ? As julle sukkel sal ek vir Margharet vra om die Helpmekaar 1ste span WhatsApp Groep te message ???

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 20:39
  52. avatar
    #32 Quagga die Wolf

    @AbsolutMenlo: Helpies should compete at Macro level IMHO. Could have been the case the past 2 years already. Just help me out with some info please. Should there not be a minimum number of teams from a school for any given Saturday that can compete with other macro schools? I think that may pose a problem as Helpies can probably only field a max of about 10 teams and that won’t satisfy the big dogs who want (and rightly so) their teams to play from the A to the E or F teams. Anyone with knowledge of how that macro competition works can answer me please.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 20:33
  53. avatar
    #31 Quagga die Wolf

    @Ploegskaar: Boland Landbou en die Wolramme nog altyd van my gunsteling spanne vir presies die redes soos hierbo deur jou uitgesit. Wonderlike instansies met ongelooflike tradisies. Daar word ‘n laaitie ‘n man. Ek stem saam met Riempies, julle is die bulle van die buksies vanjaar.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 20:28
  54. avatar
    #30 Riempies

    @Ploegskaar: Great man. Dit is altyd lekker om sulke stories te lees. Daar in Kaap is julle bevoorreg om net rugby te kan speel. Julle word nie in boksies geplaas van groot klein en makro nie en vat n pak op die ken sonder verskonings. Iets wat almal hier in Noordvaal kan leer van julle. Dit is mos wat ons wil doen. Net rugby speel sonder om mekaar al ewig sleg te se. Die mense hier kan baie leer.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 20:27
  55. avatar
    #29 VanniLaeveld

    @Hooit: Soos ek verstaan net drie graad 11’s in die eerste keuse beginspan van Nelspruit die jaar. Nog so 5 wat van die bank af gespeel het. 2017 dus weer “boujaar”!

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 20:16
  56. avatar
    #28 Ploegskaar

    @Riempies: Ek reken julle kon vanjaar en volgende jaar maklik om die swaargewig titel meeding, om by jou analogie aan te sluit. Indien julle wou…

    Ja Landbou het net 345 leerders, en ek ry daai vir wat dit werd is, maar ek moet darem bysê dat 270 – 285 elke Saterdag jol, 18-19 spanne afhangende van beserings, met net grasie vir ernstig beseerdes en die wat naby dood is met siekte. Daar is nie plek vir pissies nie.

    Wat vir my egter die skool onderskei is dat daar net ‘n jaarlikse inname van 65 gr8’s is, waarin daar voorsiening gemaak moet word vir meestal boerseuns en latte van oudleerders. O14 knor ons maar en vat gereeld ‘n 50 teen die grotes maar kom o19 gee ons hulle ‘n go en klop hulle selfs. Voorbeeld is hierdie jaar se 019 groep wat net 1 o13 CW speler in gr8 gehad het, maar in gr12 2 CW en 3 Akademie spelers gelewer het. Great conversion rate en alles te danke aan coaching en knolle.

    So, indien daar Noordvaal ouers is wat belangstel (en natuurlik is daar wynvoordele vir die ouers), praat maar, ek luister ?

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 19:42
  57. avatar
    #27 Riempies

    @Ploegskaar: As jy nou n bokser het wat 70kg weeg en hy wen almal in daardie gewigsgroep moet hy nou in die swaergewig groep gaan boks? Wonder maar net?. Hoekom dan nou anders vir rugby?
    Sien @beet wys julle het slegs 350 seuns. Dit beteken julle is die beste klein medium skool in Suid Afrika. Dink dit is briljant vir so n klein groep seuns.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 19:13
  58. avatar
  59. avatar
    #25 Ploegskaar

    @Rugbyman: Glo so, maar hier kan hy darem al die games speel, niks o19 regulasikies en storietjies nie. Bul HJS span gaan nou eers vreesaanjaend wees ?

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 18:35
  60. avatar
    #24 Rugbyman

    @Ploegskaar: maar seker darem eers vir boishaai of hoe?

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 18:17
  61. avatar
    #23 Ploegskaar

    @Quagga die Wolf: “Someone decided the Beeld will have various categories” ??? Jy sê dit asof julle daar MOES speel en geen keuse gehad het om OP te speel nie, classic ???

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 18:07
  62. avatar
    #22 AbsolutMenlo

    @Quagga die Wolf: Congratulations to Helpmekaar for winning Beeld “Groot Skole”!
    What division do you think Helpmekaar should play?

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 18:04
  63. avatar
    #21 Ploegskaar

    @Rugbyman: Darem byvoeg gr11 en o18, volgende jaar o19, so sal soos Grant Hermanus volgende jaar vir WP o19 uitdraf

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 18:00
  64. avatar
    #20 Quagga die Wolf

    @Beet: Records to be checked but it seems like the Helpmekaar win of 57-10 on Saturday is a record margin for a Beeld final.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 17:53
  65. avatar
    #19 Quagga die Wolf

    @Beet: Please take into account Garsies were the Macro division winners. Someone decided the Beeld will have various categories thus there are a few winners not just one.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 17:52
  66. avatar
    #18 Quagga die Wolf

    @Hooit: Lichtenburg have 13 players that have 1XV experience so keep an eye out for them as well. They were a very potent outfit during the age groups.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 17:50
  67. avatar
    #17 Quagga die Wolf

    @Hooit: @Riempies: Helpies have 14 players that are in grade 11 and have worn the brown jersey this year already and none of them disappointed. Having said that, this season has showed us many examples that a quality squad has to consist of at least 30 players that can wear the jersey on any given Saturday so for many schools the challenge will be the depth of the squad rather than the quality of the starting 15. I think Helpies are covered in that respect. Enough u16 gems that will rise to the occasion as the season develops.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 17:49
  68. avatar
    #16 Quagga die Wolf

    @Rugbyman: Sorry to hear that. He is a quality player, discipline (passion) issues aside. Hope he adapts properly and wish him all the best. You guys do amazing work with individual players.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 17:44
  69. avatar
    #15 Rugbymal

    @Rugbyman: Rugby is in such a mess at this stage and the Unions are totally headless in their approach.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 17:30
  70. avatar
    #14 Rugbyman

    @Rugbymal: Guess so… he could not refuse their offer… but no more complaining from WP in future I hope… Guess they had to take him because te Lions took Lombaard… Sure they could’ve waited until he finished matric though…

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 17:23
  71. avatar
    #13 Rugbymal

    @Rugbyman: Sorry if i refer to own talent more of a back to his place of birth at a premium to the union and a benefit to the individual.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 17:21
  72. avatar
    #12 Rugbyman

    @Rugbymal: Hes been a garsie for 4 years… hardly call that their talent… WP didnt recognise his talent… we did, invested in him and developed him…

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 17:16
  73. avatar
    #11 Rugbymal

    @Rugbyman: Thats interesting (and he wont be playing in the next 2 games whenever that is presume) so they buying back their own talent at a price I presume.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 17:14
  74. avatar
    #10 Rugbyman

    @Rugbymal: are you sure its not 15 or 20?

    Only truth is that the South via WP have taken our fullback abner van reenen and he will be joining paarl boishaai… he is in grade 11 and has now moved to WP with an extremely lucrative contract from WP….

    This is a fact… he left straight after the Beeld final on Sunday… Intersting that no one makes an issue of that, but boy oh boy, a garsies recruitment rumour spreads lik wildfire…

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 17:10
  75. avatar
    #9 Rugbymal

    @Rugbyman: Is there any truth in the rumor that Garsfontein have fetched 5 guys Grade 11 from the South.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 17:04
  76. avatar
    #8 Rugbyman

    @Valkie: Stadig Valkie… Ons geniet nog hierdie wen… volgende jaar is volgende jaar en dit sal sy eie drama hê…

    Kan jou wel verseker dit sal nie ‘n swak garsies span wees nie… Daai dae is verby… :wink: :wink: :wink: :wink:

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 16:49
  77. avatar
    #7 Rugbyman

    @Hooit: Ons het 6 starters oor vir volgende jaar…. maar ons o/16 groep was nie te bad die jaar nie… en daars so paar manne wat die jaar nie kon speel nie agv beserings…

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 16:46
  78. avatar
    #6 Riempies

    @Hooit: 7 in starting groep en 6 op bank.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 16:26
  79. avatar
    #5 Hooit

    @MikeSt: Dit is baie. Jul moet uitsien na nog n baie goeie seisoen.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 15:49
  80. avatar
    #4 MikeSt

    @Hooit: Daar was 7 in die starting line up Saterdag en 6 op die bank.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 15:36
  81. avatar
    #3 Hooit

    Ek verneem ook dat Monnas – Pietersburg – Centurion sover in dieselfde groep is met die Tuks reeks 2017. Het iemand dalk die groepe?

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 14:56
  82. avatar
    #2 Hooit

    EG, Garsies, Nelspruit en Helpies hoeveel van julle span van die jaar is weer beskikbaar volgende jaar (5 of meer games die jaar)? Monnas sal volgende jaar 6 spelers weer tot hul beskikking he wat meer as 5 games vir die 1ste gespeel het die jaar.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 14:45
  83. avatar
    #1 Valkie

    In my beskeie opinie, dis twee opeenvolgende jare. Garsfontein gaan redelik moeilik gestop word. Volgende jaar se eerstespan sal weer ‘n span wees wat sal uitstaan.

    As ek dit reg het EG Jansen en Helpmekaar ook.

    ReplyReply
    29 August, 2016 at 13:49