Affies – Menlopark game cancelled for a second year running

The planned Affies versus Menlopark inter-schools has been scratched off the rugby fixture list once again.

The main reason appears to be Menlopark not being able to fulfil an initial agreement to field at least 14 teams.

Leave a Reply

184 Comments

  1. avatar
    #184 Pinotage

    @4×4:Perspektief is deesdae n skaars kommoditeit. Jou copy en paste poging bring hopelik so n bietjie daarvan.Dankie daarvoor.
    Almal van ons wat seuns het, weet dat die band tussen pa en seun, eenvoudig ongelooflik is. Om saam dinge te doen en te beleef, is spesiaal. Om jou seun dop te hou van die kant af, is heerlik. Watter span ook al.
    Net n krieketpa ken die stresvvolle gevoel as jou kind gaan kolf. Dis taai.
    Of die warm gevoel as hy die bal agter die doellyn neersit of n skop van die kant af oorskop.
    Om n seun te he, is n voorreg.Waar en vir wie en of hy hoegenaamd sport beoefen, is van geen belang nie.Dit beteken natuurlik nie dat uitnemendheid nie nagestreef moet word nie.

    ReplyReply
    7 June, 2015 at 19:28
  2. avatar
    #183 4×4

    Wise words indeed…i was not the author but deemed it fit to copy and paste same.

    ReplyReply
    7 June, 2015 at 15:16
  3. avatar
    #182 BrotherBear

    @4X4: beautiful wise words. May it inspire parents and children alike.

    ReplyReply
    7 June, 2015 at 12:27
  4. avatar
    #181 Skoorsteen

    @4×4: Baie waar woorde wat weer perspektief gee

    ReplyReply
    7 June, 2015 at 08:36
  5. avatar
    #180 4×4

    Youth sports can become an all encompassing component of childhood, and for that matter, parenthood. As we shuttle kids to practices, games and tournaments, we can easily forget about the big picture. We can lose sight of the main reasons we put kids in sports in the first place. If we want our children to be high performers – and most importantly, happy young athletes – then we cannot lose perspective. We need to take the time to reinforce 5 core messages for our children. Whether they are 6 or 16, if you remind your athlete about these 5 things, it will help them keep everything in perspective.
    “Have Fun!”
    Our kids play because it is fun. Our kids train because it is fun. When it stops being fun, then our kids lose interest and quit. You can still push your kids, and they can still be great performers while having fun. In fact, the only way they will ever be truly great performers is by having fun. Take the time to remind them to smile, to enjoy sports, and be cognizant of the signs that they are not having fun anymore. These signs can include things like not wanting to go to games or practices, not asking to play in the backyard or outside of organized practice, or just a less then enthusiastic attitude when it comes time to practice or play a game.
    By the same token, if your child can’t wait to put on their uniform, or is always asking you to go and play with them in the yard, then be excited. This enthusiasm comes from a situation that your child is enjoying, and should be nourished. Demonstrate to your child that you are as excited as they she is, and take a few minutes to play catch or kick the ball around. Your child will appreciate it, and you will be confident that that the sport or activity they are participating in is a fun one.
    “Work Hard!”
    In other words, praise kids for their effort, not outcomes. Too often in youth sports we become fixated on the results, on the wins and losses, and we lose sight of the process. Numerous scientific studies have shown that children who are praised for their effort, rather then the outcome of an event or a test, perform significantly better in future tests. They grow to value hard work (which they control) over results (which are often out of their control). This gives them ownership over their activity.
    I first read about this focus on praising effort when my son was 4 years old. He was just beginning to show an interest in drawing and coloring, and I wanted to encourage him to keep at it. As a result, every time he brought me his typical 4 year old drawing or coloring page, I made a conscious effort to say “Wow, you must have worked very hard on that” instead of saying “great picture” or “That’s beautiful.” About 2 months into this experiment, my son started bringing me pictures and saying “Daddy, look how hard I worked on this.” I have to admit I was a bit stunned, but also quite pleased. My four year old had learned that it was his effort that was valued, and never the outcome.
    Now back to youth sports. It is very easy to judge our children’s worth on the outcome of games, on wins and losses, and not the effort they put in. But when we think about it, so many things that effect an outcome (referees, weather, opponent, luck) are not within our child’s control. If we teach them that outcomes matter, then they can very easily become discouraged by poor outcomes, even when their effort was fantastic. As a result, they may either quit, or stop seeking challenges, so as to achieve only positive outcomes. Neither is a healthy thing.
    Instead, make sure that you remind your child that his effort and commitment are within his control. Remind him that if he gives 100% effort with 100% focus, then the rest will eventually take care of itself. Teach him that if he controls the controllables then he has already succeeded. Teach him that a poor effort is not acceptable, regardless of the outcome of a game. This is a lesson that will take him far in life.
    “It’s OK, things happen.”
    Failure is a necessary component of success. In our accomplishment driven world, we often overlook how many of today’s greatest achievers failed many times before we came to know them as a success. Steve Jobs got fired from Apple before he made it the greatest company in the world. Donald Trump has declared bankruptcy too many times to count. And, as Michael Jordan said:
    “I’ve missed over 9,000 shots in my career. I’ve lost almost 300 games. 26 times I’ve been trusted to take the game-winning shot… and missed. I’ve failed over and over and over again in my life. And that is why I succeed.”
    It is our natural instinct to protect our children from failure, and its perceived consequences. From the time they first climb the jungle gym, and we stand ready to catch them, to their first experience with a coach who challenges them, we want to protect our kids. But we must remind ourselves that failure is important part of learning, and that we need to use our mistakes and setbacks to become better. Sport is perhaps the safest environment for kids to try, and fail, and try again. Failure in sport rarely has life long consequences. So take a step away and allow your child to fail.
    One of the best ways to do this is to remember a time in your life that you are very proud of, an achievement of yours which was not required of you, which took a lot of work and dedication, and had its ups and downs along the way. We have all had many of these times. Share this with your child, and show them how you are most proud of this achievement because it came easy, but because it was hard, and worth achieving. Do not discount their disappointment or tell them “it doesn’t matter,” because at that moment it does matter to your kids. Instead, respect how they are feeling, but tell them how you have been in their shoes, and how you overcame it.
    Allowing your children to fail – and reminding them that you failed at times as well – is a great way to not only help your child become a better athlete, but a better person. Along the way, you will develop a stronger relationship with your child. And perhaps that is the best achievement of all.
    “It’sLikeSchool.”
    Remind your children that learning sports, like learning math or reading, takes time. It does not happen in 6 days, or six weeks, or even sometimes in six years. Kids can easily get frustrated when they do not pick up sports right away, especially if they believe that your love for them is tied to their performance and the outcome of the games (see #5 for more on this). Focus on the process of learning, help them set measurable and timely goals and note their improvement. “Wow, what a great kick. You couldn’t do that last month” will light up a child’s smile, and remind them that their hard work is noticed, and paying off.
    While doing this, remind yourself that this is like school as well. Constantly coaching your child from the sideline (unless you are the coach) tells her that you do not trust her to make the right choices, the right passes, or run to the right place. You would not stand over her shoulder at night critiquing her math homework fraction by fraction; make sure you don’t do the same thing every Saturday at her game.
    And finally…
    “I love watching you play.”
    There is not more powerful message that you can send to your child then to remind them, with your words and actions, that you love watching them play, and that you love them no matter what. While this may seem like common sense, and our immediate thought is “Of course my child knows I love him,” think about it this way. Children listen to what we say, but they remember what we do. We can say “I love you” till we are blue in the face, but if we cover our face when they make mistakes, if we clam up or act depressed when their team loses, our actions are saying something else entirely. Watch your child next time she plays, and see if she looks at you for approval when she scores (and you are cheering) and when she makes an error (are you still cheering and smiling?). Make it a habit to tell her how much you love to watch her play sports, then go get an ice cream no matter the result.
    The youth sports world can be complex and confusing. It can also be incredibly rewarding and life changing for the families who know how to strengthen family binds, and teach life lessons, through sport. Regardless of your child’s age or ability, reinforcing the 5 messages above will go a long way toward ensuring that your child loves to participate in sports, and views their youth sports experience in a positive light.

    ReplyReply
    7 June, 2015 at 07:35
  6. avatar
    #179 AbsoluteMenlo

    Sterkte vir al die Menlo spanne by Boys High vandag! Menlo support Pretoria Boys High vs St Johns!

    ReplyReply
    6 June, 2015 at 07:55
  7. avatar
    #178 GarsieOuer

    Ek dink hierdie beleid-stukke behoort op skole se webwerwe beskikbaar te wees. Dan operate almal moes op ‘n gelyke speelveld en ouers kan ‘n ingeligte besluit neem.

    ReplyReply
    5 June, 2015 at 08:01
  8. avatar
    #177 Djou

    @kosie: Ja, sal interessant wees om te weet. :mrgreen:
    So kan ons van mekaar leer om die beste vir ons kinders daar te stel

    ReplyReply
    4 June, 2015 at 20:35
  9. avatar
    #176 kosie

    @Djou: :mrgreen: :mrgreen:

    Wonder wat die antwoord gaan wees!

    ReplyReply
    4 June, 2015 at 20:00
  10. avatar
    #175 Djou

    @Skoorsteen: Gee jy sommer vir ons die definisies.
    Vertel ons bietjie wat doen julle by jou skool. Sienende dat Garsies niks wegsteek nie en ‘n plan opgestel het om ALLE leerders te laat baat, laat ons bietjie by jou en die ander ook hoor wat die topbestuur en BL daar doen.

    ReplyReply
    4 June, 2015 at 19:39
  11. avatar
    #174 Skoorsteen

    Miskien ook die defensie van n minderbevooregte gee??

    ReplyReply
    4 June, 2015 at 19:23
  12. avatar
    #173 4×4

    Murrayfield…volg nou DJou se voorbeeld en verduidelik sommer vir almal op die blok hoe Menlo se werwing prosesse daarna uitsien dan stel hy sommer dan ons “wanopvattings” reg.

    ReplyReply
    4 June, 2015 at 17:38
  13. avatar
    #172 Skoorsteen

    @Djou: Kan jy ‘n defenisie van transformasie gee?

    ReplyReply
    4 June, 2015 at 16:58
  14. avatar
    #171 GarsieOuer

    Dankie Djou, jy het sommer ‘n paar van my vrae ook geantwoord (Nie so lank al hier nie)

    ReplyReply
    4 June, 2015 at 16:37
  15. avatar
    #170 Djou

    Ek sal almal wat wil weet aanraai om vir Murrayfield te ontmoet. Daar is net hopeloos te veel inligting om te skryf op ‘n blog. Ons het lekker gesels en hy is ‘n aangename mens wat baie vir kinders omgee. Hy het reeds sy besonderhede op die blog deurgegee – of julle kan dit by Beet kry en sommer oor die foon ook gesels.
    Onthou net dat die skool se BL aparte besluite neem wat nie deur Murrayfield beantwoord kan word nie. Hy kan vertel wat hulle doen en hoe dit werk.

    ReplyReply
    4 June, 2015 at 16:14
  16. avatar
    #169 Djou

    @knowthegame: Die vraag is al 100e kere beantwoord deur verskeie mense. Maar kom ons wees vriendelik en antwoord weer.
    1) Garsies se BL het in 2010 besluit geneem dat skool moet transformeer – op alle gebiede en het ‘n plan opgestel. Transformasie beteken ook verbetering.
    2) Deel daarvan is dat beurse verskaf kan word op alle gebiede en koshuis moes gevind word vir hoofsaaklik minderbevoorregte leerders.
    3) Bulle het aanvanklik rugbyleerders geplaas, maar nooit een sent daarvoor betaal nie. Garsies het borge gewerf om te betaal.
    4) Garsies werf self vir afgelope 4 jaar – en Bulle werf nie meer en plaas in Garsies nie. En Garsies samel self geld in – Bulle betaal niks.
    5) ‘n Rugbyspeler wat gewerf is kry nie outomaties A-span nie. Moet die plek verdien. Heelwat speel in B-spanne.
    6) Minderbevoorregte spelers is nie meer deel van ‘n rugbywerwingsproses nie, wat dit aanvanklik was. Dit is lankal deel van ‘n groter ontwikkelingsprojek van die skool, m.a.w. om minderbevoorregte leerders geleenthede te gee om beter te presteer in akademie, beter lewensomstandighede te skep, meer geleenthede in die lewe te gee, ens.

    In kort, die Bulle werf niemand vir Garsies nie en het nog nooit betaal vir enigeen by Garsies nie. Dit is ‘n skoolprojek.
    Ander dele van die transformasieprojek waaroor niemand skryf nie, is ingryping om leerders in die algemeen se akademie te verbeter, meer geleenthede op meer terreine vir leerders te skep, leierskap te bevorder vir alle leerders deur ‘n skool vir leierskap daar te stel, meer kultuurgeleenthede te skep, ens. ens.
    Dus, in kort, ingryping om groter deelname te verseker en dan te sorg dat die deelname in verbeterde prestasie uitloop en sodoende beter totale opvoeding te verskaf.

    ReplyReply
    4 June, 2015 at 16:05
  17. avatar
    #168 knowthegame

    @Murrayfield: Was op waglys….jy reg kon nie plek kry in monnas nie. As jy se dit is reg om die gootste en sterkste ouens in Graad 7 te werf die regte ding is -dan doen HPM goed.As jy dan so baie van HPM weet-wat is die regte rede hoekom hulle nie meer teen mekaar speel nie?Dit het niks met werwing te doen nie,glo my

    ReplyReply
    4 June, 2015 at 14:54
  18. avatar
    #167 knowthegame

    @4×4: ek verstaan nie mooi wat jy se:Garsies gaan haal minder bevoorregte kinders in die kaap en gee beurse.Die bulle het nog altyd die kinders gewerf en dan ook alles betaal.Hulle het dan die kinders by n skool geplaas en hulle het daar skool gegaan en ook rugby gespeel.Affies,Klofies het vroer jare baie kinders gehad op die sisteem maar agv van verskeie redes het die hoofde die praktyk gestop.Waar plaas die bulle deesdae hierdie kinders?Is dit nie Garsies nie?Ek vra net-help reg asb

    ReplyReply
    4 June, 2015 at 14:39
  19. avatar
    #166 Murrayfield

    @knowthegame: Lyk my jy was een ouer wat nie plek kon kry in Monnas nie!! Die aanstel van afrigters word deur ‘n paneel aangestel asook die Goue Leeus Rugby Unie! Hou op huil!!

    Gaan kyk maar weer hoeveel Monnas seuns die jaar in al die Leeus spanne is!!

    AbsoluteMenlo, dankie, nog ‘n soldaat om Menlo bashing te keer!

    HELPIES is seer sekerlik die grootste werwers/kopers van talent in die land!!! Hulle gaan vir Gert mis!! Hy is een van die beste werwers in die land!!

    Ag 4×4, ontmoet my net en dan gee ek gee die WARE feite en nie spekulasie ni!! wag nog vir bewyse van die “wanpraktyke werwing wat ons doen”.

    Ek het respek vir Garsies…. altyd……hulle strategiese beplanning is MOER goed!! Maak nie saak wat se uitslae daar tussen Menlo en Garsies was nie!!

    Vir al die bloggers , Menlo sal nie ophou om rugby te probeer sterk maak nie!! Ons sal altyd daar wees!

    ReplyReply
    4 June, 2015 at 10:55
  20. avatar
    #165 RuggaBoysDad

    Ek dink die onderwerp is al holrug gery…. Lyk my daar word gepoog om die record van 1041 comments verby te steek :-D …. 877 nog om te gaan. :roll:

    ReplyReply
    4 June, 2015 at 07:33
  21. avatar
    #164 4×4

    AbsoluteMMenlo..watter feite moet ek regkry? Korrigeer my stelllings dan waarmee jy verskil.

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 18:31
  22. avatar
    #163 BrotherBear

    @Die Ken: Nou verstaan jy! Hehehe

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 16:51
  23. avatar
    #162 Lindenpa

    @BrotherBear: @knowthegame: Minstens het julle twee die decency om te lag vir die stelling dat Helpies nie beurse gee nie. Snaaksste ding wat ek lanklaas gehoor het.

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 15:48
  24. avatar
    #161 Die Ken

    @knowthegame: as die ander Leeusskole se spanne swak is dan gebeur sulke dinge…. :mrgreen:

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 15:18
  25. avatar
    #160 Die Ken

    @BrotherBear: Daar ruk ek my lagspier…bedoel jy Helpies werf nie na Std. 6 nie?

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 15:17
  26. avatar
    #159 BrotherBear

    @knowthegame: hehehe. Helpie ketting breek nie sommer. Ons leer maar by ouer modelle soos Grey College en Affies oor wat is standhoudend. Ons is nog relatief jonk in nuwe gedaante en almal gaan deur groeipyne. Feit: o16 nog almal saam vanaf gr 8 en niemand gewaai. Twee nuwelinge in gr 9 van sukkelende Flories.

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 15:04
  27. avatar
    #158 knowthegame

    @AbsoluteMenlo: Helpmekaar werf niks en gee geen beurse.Net finansiele bystand :lol:

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 14:32
  28. avatar
    #157 AbsoluteMenlo

    @BrotherBear: Baie respek vir Helpmekaar! ek is ook ‘n atletiek man en julle atletiek is absolute fantasties.

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 14:17
  29. avatar
    #156 Rugbyman

    @AbsoluteMenlo: Absolutely!!!

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 14:02
  30. avatar
    #155 Rugbyman

    @BrotherBear: Min dinge in pretoria bly lank geheim… dis mos maar eintlik ‘n klein dorpie… :wink:

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 13:58
  31. avatar
    #154 Rugbyman

    @Dok F: Ek hoop dan Bishops se advertensie word nie deur iemand wat reeds ‘n beurs het beantwoord nie… Dink net aan die regskostes!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 13:57
  32. avatar
    #153 BrotherBear

    @rugbyman: sien jy is baie goed ingelig. Sommige Helpies ouers weet dit nie eens nie.
    @absolutemenlo: daar is ten minste 13 Redes in die voorlopige o16 Leeus spanne, NA al die bekende vooroordele toegepas is.

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 13:47
  33. avatar
    #152 Dok F

    @4×4 Ja jy is reg die kontrakte wat ek gesien het is dienskontrakte. Nou die dag het ‘n vriend my meegedeel dat wanneer skool 2 ‘n kind van skool 1 “oorneem” van sy beurs skool 1 vergoeding vir opleiding / ontwikkeling kan eis. So ver ek weet het dit nog nie in RSA gebeur nie. Maar as die eerste eis inkom gaan die blik wurms oopgemaak word. Ek sien dit nie vergesog of baie ver in toekoms nie. Skool 1 investeer in die kind en skool 2 gebruik die vrug. Hou die spasie dop

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 13:44
  34. avatar
    #151 knowthegame

    @Cappie: maar het monnas se bestuur nie nou menlopark oorgevat nie…….ek onthou n afrigter van Monnas het toe my kind in graad 12 was die cravenweek span afgerig-die akademie week span ook deur n onderwyser van monnas en”wait thats not all” die puk span ook deur n monna afgerig.Daar het +- 10 kinders uit monnas se 2e span in akademiespan en puk span ge eindig-NEPOTISME uit die boonste laai-ek bly hulle nou by menlo.Kan jy dink wat gaan gebeur as hulle die bulle begin coach en keur :twisted:

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 13:40
  35. avatar
    #150 AbsoluteMenlo

    @Cappie: Absolute…mag ek dit se :?:

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 13:39
  36. avatar
    #149 AbsoluteMenlo

    @Rugbyman: Die konteks waarin ek dit genoem het was “A” spanne. Baie geluk met die 10 ander. Ons het duidelik ‘n probleem met diepte en sal hard daaraan moet werk. Dit is hoekom die Garsies en Kloof wedstryde so belangrik is. Soos reeds gese wedstryde teen Garsies en Kloof is jaarliks ‘n hoogtepunt op die kalender.

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 13:37
  37. avatar
    #148 Cappie

    @AbsoluteMenlo: Moet jy nie eers die oriëntering deurmaak voor jy ‘n truitjie kry nie?

    Ek het vir jou ‘n tip: Moet nooit hierdie ooms op die blog te ernstig op vat nie. hulle hou daarvan om mekaar te borsel. Dis ook baie belangrik om nou nie heeltemal te veel nonsens te praat nie, nê!

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 13:31
  38. avatar
    #147 Rugbyman

    @Cappie: Sjoe… noem hulle niks van die 10 ander games nie? absolutesilence?

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 13:27
  39. avatar
    #146 Cappie

    @Rugbyman: Hoor by @AbsoluteMenlo: 14A en 15A!

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 13:24
  40. avatar
    #145 Rugbyman

    @AbsoluteMenlo: dink jy mag dalk nog ‘n rukkie uit voel… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 13:23
  41. avatar
    #144 AbsoluteMenlo

    Ek voel uit…waar kan ek een van daai Menlo rugbytruie kry…ek wil hom met AbsoluteTrots dra.

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 13:22
  42. avatar
    #143 AbsoluteMenlo

    @Cappie: In wen en verloor laat die Parkie sy spoor!

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 13:17
  43. avatar
    #142 Rugbyman

    @Cappie: Waar het menlo vir garsies gewen met wat?

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 13:09
  44. avatar
    #141 Cappie

    @AbsoluteMenlo: Ek sien jy verkies om die globale absolute prentjie bietjie te verdoem. Maar dis nie net jy nie, die Menlo insig plaas maar min (en onthou nou, ek sê, maar min!) die verloor resultate in hulle insig. Die kinders is ook so bietjie op die vingers getik deur die rugbyafrigter toe dit op die aansteekborde verkondig is dat Menlo vir Garsies gewen het… maar nou ja, dis hoe dit is!

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 13:02
  45. avatar
    #140 Rugbyman

    @AbsoluteMenlo: Daarmee stem ek saam… Ons het mekaar nodig…

    Maar wees versigtig oor wanneer jy beskuldigings slinger… Menlo se kant is beslis nie altyd skoon nie… Use it, dont use it…

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 13:00
  46. avatar
    #139 AbsoluteMenlo

    @Rugbyman: Altyd twee kante…daarom moet ons weg bly van los bewerings oor enige skool…ek het respond op eensydige bewerings teen Menlo.
    Pretoria skole moet begin saamstaan ons het mekaar nodig!

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 12:48
  47. avatar
    #138 Rugbyman

    @AbsoluteMenlo: Sjoe maat… en julle het twee garsies in julle ste span en 1 in julle 3de span… Versigtig, ek weet heelwat meer van julle af as wat jy dink en ek was sover nog NET diplomaties teenoor menlo… Dalk moet ek die gloves afhaal as jy dit sou verkies? Die sogenaamde menloparkers in on 1ste span is al langer garsies as wat hulle in elk geval in menlo was… Dan praat ek nie eers van die feit dat julle BAIE hard gevry het aan van ons 1ste krieket span spelers nie so onlangs as 6 weke terug nie…

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 11:56
  48. avatar
    #137 AbsoluteMenlo

    @Rugbyman: Komende van ‘n man met ten minste 3 oud Menloparkers in hulle huidige eerste span…moenie dat ou koeie uitgegrawe word nie.

    Re Helpmekaar gee die feite…name…tov bogenoemde stelling kan ek vir jou die name gee.

    @Cappie…gaan lees mooi ek het verwys na “A” spanne.

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 11:46
  49. avatar
    #136 Rugbyman

    @AbsoluteMenlo: Hang so bietjie aan… Die Helpmekaar storie is waar… Help nie eers jy ontken dit nie! Dis algemene kennis… Miskien moet jy jou feite gaan naslaan…

    Soos ek dit verstaan is dit die rede hoekom Helpmekaar nie die jaar teen julle speel nie…

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 11:31
  50. avatar
    #135 Cappie

    @AbsoluteMenlo: Moet jy nie gaan leer nie? Dis eksamen tyd.

    As ek so na die uitslae tussen Garsfontein en Menlo kyk wat by Menlo gespeel is was die tellings nogals baie naby. Jy is reg, Menlo het twee wedstryde gewen, maar hulle het 10 sowaar net-net verloor.

    0/14A wen 33-50
    0/14B verloor 21-18
    0/14C verloor 10-15
    0/15A wen 32-26
    0/15B verloor 7-15
    0/15C verloor 3-19
    0/16A verloor 13-14
    0/16B verloor 8-29
    4des verloor 0-25
    3des verloor 7-27
    2des verloor 0-17
    1stes verloor 21-31

    @4×4: As julle julle skoolkeuse gemaak het vir jou seun vir volgende jaar, wat ek dink julle dalk al gedoen het, gaan jy jou vierkleur trui verruil vir die skooltrui waarheen jou laaitie gaan of gaan jy hom so hou?

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 10:48
  51. avatar
    #134 AbsoluteMenlo

    @BrotherBear:Last year we played Helpmekaar and all our “A” teams won including the first team…why will we want to “buy” Helpmekaar players!?

    @4×4 kry jou feite reg oor Menlo asb!

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 10:21
  52. avatar
    #133 Cappie

    @4×4: As julle julle keuse gemaak het, wat ek glo julle alreeds gedoen het, oor jou kind se skoolkeuse, gaan jy net jou vierkleur trui verruil vir jou kind se nuwe skooltrui, of gaan jou naam ook verander na iets soos “one-time” of gaan dit darem nog 4×4 bly?

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 10:06
  53. avatar
    #132 4×4

    Dok F….hier in noordvaal moet ek darem opkom vir Garsies. Hulle gee beurse maar aan minder bevoorregde kinders uit die Kaap. Ek is nie bewus van enige seuns wat deur hulle genader was na enige rugby wedstryde in Pretoria nie.

    En soos ju kan sien ploeg die Bulle ook met die Kaapse kallers, dus bring Garsies maar net die Kaapse Kallers so bietjie vroeër in die Bulle sisteem in.

    Wat betref Kloof en Affies is ek ook nie bewus van enige seuns wat na wedstryde teen hulle genader word met beloftes van beurse ens nie. Ek is bewus dat Kloof beurse gehad het in die verlede en as daar nog is vertrou ek dat dit minimaal sal wees….dalk kan rugbyman of leelu hier uithelp.

    Menlo skroom geensins om seuns na rugbywedtryde te nader nie soos ook getuig deur BrotherBear hierbo, en ek vermoed dat dit die ander skole opstandig maak.

    AnsolutMenlo , Rugbyman en Djou…Murrafield is baie naby aan skolerugby en ook betrokke by Onesport se werwing van skoolseuns vir moontlike rugby beroepe na skool, hetsy plaaslik en oorsee. Hy het voorheen ‘n stelling gemaak dat hy vir ‘n feit weet dat Affies nie beurse aanbied nie. Kan ons daai stelling net goedmoeds as korrek aanvaar of het julle moontlike konkrete bewyse van beurse deur Affies?

    Ek is wel in besit van beurs ooreenkomste van skole uit Centurion, en van die skole uit die ooste….wat ek uiters lagwekkend gevind het is die “restraint” klousule in van die kontrakte wat die kinders in die onder ouderdom groepe bind vir 3 jaar en word die area beperk tot die geheel van Tshwane….en kan ek onomwonde berig dat die beurse 100% dienskontrakte is en verseker gereguleer word deur die Wet op Basiese Diensvoorwardes.

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 09:58
  54. avatar
    #131 Cappie

    @Dok F: Ons ou nasietjie se voortbestaan is juis omdat ons nie altyd kan saamstem nie. As ons heeltyd saamgestem het, het al die Voortrekkers nog daar in Potchefstroom gesit.

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 09:56
  55. avatar
    #130 Dok F

    Ek wonder baie keer wat daar bo die Vaalrivier gebeur met skole. Elke jaar word wedstryde onttrek tussen skole oor die snaakse redes. Die ou wat die bepalings doen – hoekom word vat hy nie beheer oor nie. Ek kan nie dink dat wedstryde in die Kaap de Goeie Hoop afgestel word deur ondergrondse politiek nie. Die arme kinders word vas gevang in ouers en onderwysers se aspirasie en ego’s. Hier speel ons almal. Al verloor ons miskien groot teen HJS en PRG ons speel. Hulle is almal ons vriende. Verlede Saterdag het ons soos gewoonlik ten min spanne gehad om teen Boishaai se 100 spanne te speel. Die WP het 2 skole saam gesit naamlik Tygerberg en De Kuilen om al die wedstryde te dek. Sonder dat elke skool sy identiteit weggee kry al die kinders speel kans. Miskien kan julle nie skole saam gooi nie want dan word hulle gegaps :lol:

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 09:06
  56. avatar
    #129 Rugbyman

    @pietretief: ja ons bribe nooit niemand nie… die 10m us$ was net bloot n afslag, nie n bribe nie…

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 08:42
  57. avatar
    #128 pietretief

    @Rugbyman: jong met Boishaaipa sal dit ‘n groot bribe moet wees…….jammer ons bribe nie in SA nie.

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 08:39
  58. avatar
    #127 Rugbyman

    @pietretief: Ons kan altyd vir Sep Blatter vra om ons te help… hy kan blykbaar enige iets maak gebeur… Ou Sep kan blykbaar tot vir Boishaaipa ompraat om ons in die top 20 te kry…

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 08:30
  59. avatar
    #126 pietretief

    @Rugbyman: hoe gaan julle dan nou anders die #1 plek op die akademiese ranglys kan behou. :wink:

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 08:06
  60. avatar
    #125 Rugbyman

    @Die Ken: ons speel eers weer na die vakansie teen helpmekaar en dan in die beeld quarters teen óf nelspruit óf hts middelburg… gelukkig vir ons sal die game by ons wees…

    Dis mos nou eksamen en die seuns moet leer!!! :mrgreen:

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 07:58
  61. avatar
    #124 Die Ken

    @Rugbyman: dis waar. anyhows, wie speel jul nou die naweek?

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 07:56
  62. avatar
    #123 AbsoluteMenlo

    @4×4: Al die spanne op jou trui het beurse in die een of ander vorm…hoekom Menlo uitsonder!?

    …0/15 sou ook ‘n riller gewees het…maar ons sal nou nie weet nie.

    Laaste van my op die onderwerp…dit is tragies en die verloorders is die seuns wat wil rugby speel.

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 07:50
  63. avatar
    #122 Rugbyman

    @Die Ken: sys baie spesiaal om met my uit te hou… maar dit kon erger vir haar gewees het… sy kon met jou getroud gewees het…

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 07:44
  64. avatar
    #121 Die Ken

    @Rugbyman: jy praat so baie stront, kan nie glo jy het een nie

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 07:30
  65. avatar
    #120 Rugbyman

    @CharlesZA: ek glo nie daai oproep gaan plaasvind nie… al hoe dit sal gebeur is as affies ons nader vir volgende jaar… maar ek kan nie sien dat dit sal gebeur nie…

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 07:28
  66. avatar
    #119 Rugbyman

    @Die Ken: eks nie eers bang vir my vrou nie… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 07:27
  67. avatar
    #118 Die Ken

    @Rugbyman: nonsens! julle is bang man! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 07:19
  68. avatar
    #117 Die Ken

    @Rugbyman: Korrek, AHS sou al die games, behalwe, miskien die o/14s gewen het

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 07:17
  69. avatar
    #116 Rugbyman

    @RuggaBoysDad: stadig ou maat… jy gaan nou weer n debat oopmaak waarvoor ons nie lus het nie… daar is mos nou n skietstaking op die blog oor die onderwerp…

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 07:14
  70. avatar
    #115 RuggaBoysDad

    @CharlesZA: Daai oproep sal nooit in alle ewigheid kom nie. Jy sien mos dit reen nou. @Rugbyman, nou hoe sou dit lyk dat n mindere skool soos Garsfontein, die magtige groot ene klop? Die feit dat Garsfontein amper geen manne in of die GK of CW spanne het nie, maar kan tog daai manne n les op se? Yoh yoh yoh, dit sal nou iets wees vir die manne oppi blog om oor te skryf. :lol: :lol: :lol: Ja wat, laas jaar het Affies nie n goeie 1XV gehad nie, hoe sou dit gelyk het as daai mindere skole, soos Garsfontein of Menlopark hulle pak gegee het? oo hang, ek beter RuggaBoy gaan se hy moet leer…. is mos eksamen tyd. :wink:

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 06:59
  71. avatar
    #114 Rugbyman

    @4×4: menlo se b spanne het almal teen garsies verloor… ek vermoed hulle sou teen affies se c-spanne ook geknor het… maar nou sal ons nooit weet nie…

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 06:40
  72. avatar
    #113 CharlesZA

    @Rugbyman: Dan is Garsies mos reg om teen Affies te speel die naweek. Behoort oproep te vat na Affies se hoof om die games te reel. :-P

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 06:29
  73. avatar
    #112 4×4

    Cappie….as jy saam groot honde wil speel moet jy jou been hoog kan oplig…of is dit nou beurse uitdeel??

    AbsolutMenlo, dit maak vir my glad nie sin dat ‘n skool soos Menlo nie teen Affies op ‘n sterkte vir sterkte basis wil meeding nie. Die ontrekking deur Menlo het plaasgevind nadat die voorgestelde nie krag teen krag wedstryde deur Affies verwerp was.

    Ek vermoed dat Affies dalk vinnig ‘n som kon maak day Menlo se onder 14’s die binneperd was om daai derby te wen, Affies se onder 15 en 16 en 1 ste span die derbies sou wen en B spanne teen C spanne Menlo die res. dus uit die 10 wedstryde sou Affies heel waarskynlik net 3 wedstryde wen en die rugby anale en sportkoerante en blogs sou berriggewing doen dat Menlo – Affies oorrompel het….mense mag dalk dink dat Dr. Edwards ‘n aap is, maar hy is ‘n ou Aap.

    Vyfster…moet jou nie te veel blind staar aan rankings nie…Garsies word nie onder die TOP 20 gerank die jaar nie, maar hulle moes verseker daar gewees het. Die manne op die blog sal jou baie lank besig kan hou met die argument oor hoe die berekenings gedoen word en hoe dit veronderstel is om bereken te word

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 06:27
  74. avatar
    #111 AbsoluteMenlo

    @Vyfster: Al die Meisieskool se A spanne het Kloof gewen behalwe eerstes en teen Garsies was dit 0/14 en 15 Menlo en 16 en eerstes Garsies.

    Ons gaan aan nie die einde van die wereld nie sien die GROOT honde in Beeld play offs…O Ja Affies het daar ook ontrek.

    Hoe weet jy Affies is ‘n Groot hand…hy se jou :wink:

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 05:44
  75. avatar
    #110 Rugbyman

    Terloops manne… die garsfontein vs ben voster game is al lankal gecancel… ben voster het n brief gestuur en gese hulle is bang vir beserings en wil nie speel nie… dis al so 3 weke terug gecancel… weer net n bewys hoe maklik skole commitments breek…

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 05:39
  76. avatar
    #109 Vyfster

    @Cappie ……lol, who knows, time will tell…….maar sodra daar ‘n oorwig meisies daar is, dan sal daar ‘n skielike toename in seuns aansoeke wees…..want volop mooi meisies en min kompetisie vir hulle aandag is ‘n groter aantrekkingskrag as rugby vir ‘n hoerskoollaaitie!…….so sal die ewewig herstel word, en hoef hulle nie eers meer te werf nie…….problem solved :mrgreen: dan kan hulle weer bou aan hul rugby, want nou moet die manne speel om die meisies te beindruk

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 00:16
  77. avatar
    #108 Cappie

    @Vyfster: So jy reken nie Menlo is besig om ‘n meisie skool te word nie?

    ReplyReply
    3 June, 2015 at 00:00
  78. avatar
    #107 Vyfster

    wat jy se is waar, maar net omdat Menlo se 1stes vanjaar bietjie sukkel, beteken nie hulle is skielik swak nie……mense vergeet dat Menlo laasjaar op finale rankings nr 19 in land was terwyl Affies net nr 39 kon haal op BHP se rankings…….omdat Affies se 1ste span laasjaar nie so goed was nie, beteken mos nie hulle is skielik nie meer ‘n goeie rugbyskool nie, soos hulle vanjaar duidelik wys…….ek glo Menlo is gedugte teenstanders en ek glo hulle sal dit in die toekoms aanhou bewys……..anyway, elkeen moet maar doen wat hul dink die beste is

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 23:20
  79. avatar
    #106 Cappie

    Menlo is ‘n pragtige skool. Iewers langs die pad het die lus in die algemeen vir rugby bietjie tweede viool begin speel, miskien juis omdat dit bo te hoog gedryf word. Almal wil nou net hokkie speel, en die rugby word gelos vir hulle daar bo. Nou is die basis weg. Bog het ‘n belangrike ding gesê; “as jy ‘n sterk rugby skool wil word, begin by jou laagste spanne, en bou van onder af op boontoe”.

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 22:46
  80. avatar
    #105 Vyfster

    Dit is ‘n jammerte as die wedstryde nie gaan plaasvind nie……almal verloor i.m.o. In die afwesigheid van Affies/Menlo dink ek die beste wedstryd in Gauteng gaan Helpmekaar teen Jeppe wees……..Eldo’s behoort Centurion te wen, terwyl Wonderboom en JV baie close gaan wees……..ek is bekommerd oor die arme Florida, ek sien die bepalingslys seg dat hulle die naweek teen EG en Waterkloof speel…….rekordtellings kan verwag word! Van die spanne wat weg speel dink ek Monnas gaan kuikenmoord in Durban teen Glenwood pleeg. Helaas dink ek Garsies gaan redelik gerieflik in Tzaneen teen Ben Vorster wen, maar hulle mag dalk ‘n verasssing of 2 in die junior spanne teenkom………

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 22:43
  81. avatar
    #104 AbsoluteMenlo

    @Studebaker: Datum na reent was vas Affies het ontrek rede eksamen.
    Blaf sal ons blaf al word ons gebyt.

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 22:39
  82. avatar
    #103 Studebaker

    @AbsoluteMenlo: jy hardloop nou saam die groot honde nou dink jy, jy moet saam blaf. Jou feite is nie reg, Menlo het hierdie jaar ontrek, nie Affies. Verlede jaar was dit ‘n “force majeure” situasie en kon daar nie ‘n datum gekry word wat beide pas na al die reent nie.

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 22:30
  83. avatar
    #102 AbsoluteMenlo

    …dink net watse lekker dag kon dit gewees het want Menlo meisies speel teen Affies meisies ook Saterdag

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 22:17
  84. avatar
    #101 AbsoluteMenlo

    Ja…maak net sin dat ons B spanne bv teen hulle C spanne speel.

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 22:14
  85. avatar
    #100 4×4

    AbsolutMenlo…ek sien dat die tweets van ‘n webtuiste mycomlink.co.za is. Ek het ook die gerugte gehoor dat Menlo teen Affies sal speel, maat behalwe die A-Spanne sal die res nie ‘n sterkte teen sterkte wees nie. Is daar enige waarheid in die gerugte?

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 22:02
  86. avatar
    #99 AbsoluteMenlo

    Ons speel teen Grey Bloem al die afgelope twee jaar met 12 spanne en het hierdie jaar ons hokkie seuns ook saam gevat for crying out load…en vir ‘n tweede jaar in ‘n ry wil Affies ons in Preoria nie speel nie.

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 21:57
  87. avatar
    #98 4×4

    En nee ek is nie die outeur van die tweet nie….anders sou ek die skuld op Menlo gepak het vir die kansellasie van die wedstryde.

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 21:40
  88. avatar
    #97 4×4

    Hierdie artikel het sy verskyning gemaak op Twitter sowel as Facebook vandag.

    Affies v MenloPark cancelled

    The League fixture shedualed for this weekend has been cancelled by Affies due to the face that MenloPark are unable to field 14 teams as promised. Menlo Park were hoping to field between 9 and 10 teams, with not many being strengh vs strengh.
    It has been known from a parent at the school that MenloPark had proposed the following fixtures:
    1. 1st XV vs 1st XV
    2. MP 2nd XV vs A 3rd XV
    3. MP 3rd XV vs A 6th XV
    4. MP 4th XV v A 8th XV
    5. U16A v u16A
    6. MP u16B v A u16C
    7. U15A v u15A
    8. MP u15B v A u15C
    9. U14A v u14A
    10 MP u14B v A u14C

    The school headmaster even tried to rearrange this weeks hockey fixtures to try get more people playing rugby.

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 21:37
  89. avatar
    #96 pietretief

    @AbsoluteMenlo: soos gese word, affies se storie, menlo se storie en dan iewers is die waarheid. Affies moet dalk reel om Garsies en Menlo op eendag te speel, affies se A spanne teen Garsies en Menlo teen die B spanne. :wink:

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 21:16
  90. avatar
    #95 AbsoluteMenlo

    @Skoorsteen: Dit was vanoggend baie huiswerk gehad en gedoen deur die dag.

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 21:04
  91. avatar
    #94 Skoorsteen

    @AbsoluteMenlo: En net vanoggend glo ek jou dat jy nie al die feite het nie

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 20:54
  92. avatar
    #93 AbsoluteMenlo

    Thank you Pretoria Boys High for accommodating our B teams on Saturday!

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 20:54
  93. avatar
    #92 AbsoluteMenlo

    Die feit…Menlo reg met 12 spanne maar dit is nie goed genoeg vir die Dok nie.

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 20:42
  94. avatar
    #91 Rugbyman

    @Babbelas: ek verstaan JV is nie te bad die jaar nie…?

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 14:58
  95. avatar
    #90 Babbelas

    @Rugbyman: Ja, as Eldos speel soos teen HTSM, 15 tot 20 punte!

    As hulle speel soos teen JV kan enigiets gebeur!

    Warmste Eldo span is nou die 0 16’s!

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 14:42
  96. avatar
    #89 kosie

    @Rugbyman: Met al die beserings mag jy dalk té optimisties wees. Sal maar sien wat gaan gebeur, maar dankie vir die vertroue. :wink:

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 13:18
  97. avatar
    #88 Rugbyman

    @kosie: eldos met 15 tot 20…

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 12:30
  98. avatar
    #87 Cappie

    @Murrayfield: Ek weet nie wat is die stand van sake met die rugby by Menlo nie. Dit word ook baie stil gehou en mens hoor niks nie. Van die ander kinders in die skool weet nog nie eers die wedstyde teen Affies is gekanseleer nie. Daar is geen amptelike uitspraak daaroor gemaak by die skool nie. Dit klink vir my rugby daar is op ‘n kruispad en daar moet nou iewers koers ingeslaan word. Is die Menlo – Florida wedstryd van volgende naweek darem nog aan die gang, of gaan hy ook gekanseleer word? Dit is darem al diep in die eksamen!

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 11:08
  99. avatar
    #86 kosie

    @scrummie: Jy is reg, die Moot se kampioen word ook Saterdag gekroon.

    Moet se dink dit gaan hard wees. Daar is baie jare se trots en tradisie by beide skole.

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 09:13
  100. avatar
    #85 scrummie

    @ Kosie , behoort n goeie game te wees, glo egter Eldo sal hom vat. Hier in die Noorde is dit nog n groot plaaslike game :
    :!: Wonderboom tn HTS JV :!: op JVs se veld, gaan kliphard wees soos elke jaar :-D 8)

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 08:44
  101. avatar
    #84 Cappie

    @kosie: Ek dink ek moet daai wedstryd gaan kyk. Dankie Kosie!

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 08:40
  102. avatar
    #83 PaulRoosPa

    @Cappie: Ai tog!

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 08:39
  103. avatar
    #82 Cappie

    @PaulRoosPa: Menlo het onttrek na daar gevra is of hulle nie ten minste 10 spanne kon bymekaar maak nie.

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 08:38
  104. avatar
    #81 kosie

    @Cappie: Bietjie suid van Pretoria in die metropolis van Centurion, word die Centurion kampioen Saterdag gekroon as die 2 Centurion reuse nl. Eldoraigne en Centurion mekaar so 12:15 op die A veld van Eldoraigne ontmoed.

    Na afloop van die 90 minute se klip harde skole rugbywedstryd, sal die Centurion skole rugby kampioen bekend wees. Elke span sal alles gee om gekroon te word en niemand sal enigiets gee of neem nie! Albei skole sal die volgende Winston Churchill woorde ter harte neem: “You ask, what is our aim? I can answer in one word: victory. Victory at all costs. Victory in spite of all terror. Victory, however long and hard the road may be, for without victory there is no survival.” :mrgreen:

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 08:37
  105. avatar
    #80 Leelu

    @4×4: Ek is bewus van 2 gevalle waar twee verskillende Centurion skole kinders gryselaar hou. (Die een waarna jy verwys is baie hartseer aangesien die belange van die skool bo die belange van die kind gereken word). Beide skole begin baie vroeg in die seisoen alreeds beurse aanbied en hoop dat die ouers naief genoeg is om hul kinders onmiddelik “vas” te teken.

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 08:35
  106. avatar
    #79 PaulRoosPa

    Ek sukkel om te verstaan hoekom die Affies vs Menlo wedstryde gekanseleer is. Ja Menlo moes 14 spanne verskaf en kan nou net 9 gee dus sou 5 spanne dalk nie kon speel as iets nie met ander skole gereel kon word nie, maar nou speel 14 spanne glad nie die naweek nie! Laat die 9 spanne speel.

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 08:29
  107. avatar
    #78 Cappie

    @AbsoluteMenlo: Ja dis baie jammer. Ek weet nog nie watter skole game daar Saterdag is wat mens kan gaan kyk hier in Pretoria nie. Lyk my niemand speel omtrent die naweek nie.

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 07:56
  108. avatar
    #77 AbsoluteMenlo

    @4×4: Menlo boys are happy…praat van probleme waarvan ek nie weet nie. My seun is ‘n “A” span speler sonder ‘n beurs in ‘n sterk, gelukkige en goed afgerigte span en daarvan kan ek getuig.
    @Cappie: Soos ek gese het het ek nie al die feite nie…net tragies dat daar die naweek geen rugby is nie.

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 07:38
  109. avatar
    #76 Rugbyman

    @4×4: jy moet darem ook besef, menlo gee al vir baie jare beurse! Dis nie n nuwe ding nie… hulle is nou net meer op die radar as vroeer…

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 07:35
  110. avatar
    #75 Cappie

    @AbsoluteMenlo: die C en D spanne, en 3e en 4e spanne speel ook in festivals teen kleiner skole se eerste spanne dieselfde tyd wat die A en B spanne in groter festivals speel.

    Teen Garsfontein het Menlo dan 12 spanne gestuur, hoe is dit dan dat Menlo net 9 vir Affies wou gee, en geweier het om selfs ‘n 10de te stuur toe Dok gevra het maak dit dan ten minste 10?

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 06:36
  111. avatar
    #74 4×4

    Rugbyman…ek dink ook nie daar sal nie. Sodra dagvaardings uitgereik word sal hulle die beurs ooreenkoms moet aanheg tot die besonderhede van vordering….die aangeleentheid sal dat in publieke sfeer wees want ek kan net indink watse “field day” die pers daarmee sal hê.

    AbsolutMenlo….Menlo is en was en sal ‘n goeie skool wees. Maklike oplossing tot julle probleme…raak ontslae van die elemente in die skool wat die politiek skep en aanblaas…gaan terug na julle sterkpunte om werwing te doen soos julle sterk akademiese ptestasie die afgelope paar jaar gerugsteun deur julle rugby uitslae voor die toestaan van beurse, atletiek en ook julle krieket wat baie sterk is.

    Dit sal myns insiens die gevraagde resultate hê want al die seuns in die skool sal dan weer ‘n gevoel hê dat hulle kan meeding vir posisies in die A-Spanne.

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 06:36
  112. avatar
    #73 pietretief

    @AbsoluteMenlo: dit is juis oor al die festivals dat dit vir sekere skole belangrik is om wedstryde vir hulle ander spanne te reel.

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 06:11
  113. avatar
    #72 Rugbyman

    @4×4: ek weet vd geval waarvan jy praat… die dreigemente het juis van ‘n skool gekom wat ontken het dat hulle beurse het… nogal ironies… daar het niks vd dreigemente gekom nie want dit was nie die papier werd waarop dit geskryf was nie…

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 06:09
  114. avatar
    #71 AbsoluteMenlo

    @Bere007: Menlo is en was nog altyd daar ons het net nie genoeg spanne om Affies tevrede te stel nie. Hou ons dop in Beeld. Affies speel seker in geen festivals voldende jaar nie…dit is mos net vir “A” spanne….

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 04:42
  115. avatar
    #70 Bere007

    @AbsoluteMenlo.@Murrayfield. Vasbyt Menlo! Ons weet julle sal terug kom met mening!! Die Garsies/Menlo/Klofies derby’s is puik skole sport/rugby wat in goeie buurmanskap/gees gespeel word !!

    ReplyReply
    2 June, 2015 at 00:18
  116. avatar
    #69 Skoorsteen

    Was daar nie op n keer n klag van ontvoering teen Florida of EG nie? Ek onthou so iets

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 21:46
  117. avatar
    #68 Skoorsteen

    @4×4: Was daar al soortgelyke gevalle wat in die hof gedraai het? Wat was die uiteinde van die Welkom saak?

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 21:44
  118. avatar
    #67 4×4

    Rugbyman…dalk is dit nie Garsies styl nie maar dit is nog steeds ‘n eleksie wat deur ‘n skool se BL uitgeoefen kan word al dan nie. Soos julle voorheen tereg verwys het is daar magte binne in die skole wat die septer kan swaai.

    Het onlangs gehoor van ‘n seun wat van ‘n skool in Centurion geskuif het na ‘n skool in die Ooste…seun was nog nie 2 dae by die skool nie toe ontvang die ouers ‘n eerste brief van die BL om hulle te adviseer dat hulle aanspreeklik gehou gaan word vir die skoolgeld, sport toerusting en vervoerkoste aangegaan om die kind van die huis na die skool te vervoer. Die ouers het dit nie breed nie, maar word daar ‘n pistool teen hulle koppe gehou. Die morele dilemma waarin hulle is, is om hetsy die ongelukkige kind na sy vorige skool terug te stuur en/of om die geeisde geld terug te betaal en heel moontlik finansieël geruineer word.

    Dit is ongelukkig die realiteit van beurse aan kinders…in meeste gevalle het hulle nie beheer en of ‘n seggenskap in die proses nie.

    Dit is egter verblywend om te hoor Garsies maak hulle self nie daaraan skuldig om ouers met interdikte of dagvaardings te dreig nie

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 21:19
  119. avatar
    #66 Rugbyman

    @4×4: almal is nie ewe eties nie my vriend… ons het 4 spelers na glenwood toe verloor vroeer die jaar… van hulle het beurse gehad… ons het geen interdikte aan die gang gesit nie… as ‘n kind nie by ons wil wees nie gaan ons nie in sy pad staan as hy wil waai nie…

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 20:48
  120. avatar
    #65 4×4

    Rugbyman…ek sal my oë op die bal hou en nie die man speel nie. Ek dink net dat Murrayfield te emosioneel betrokke is by Menlo en dat dit objektiewiteit beinvloed.

    Ongelukkig sal ek bitter moeilik oortuig word dat beurse in alle omstandighede in belang is van kinders, aangesien kinders aanspreeklik gehou kan word vir die sondes van hulle ouers. Die Virginia debakel is ‘n voorbeeld daarvan waar ‘n seun uit ‘n skool geneem is, ‘n beurs gekry het by Hentie Cilliers, ongelukkig was in die skool teruggeaan het na sy vorige skool en met ‘n interdik verbied is om rugby te spe agv die kontrak gesluit deur sy ouers.

    Dit is wat skole kan doen as daar beurse betrokke is, hetsy interdikte bekom of die ouers dagvaar om skoolgelde en uitgawes te terug te betaal.

    Hoe kan dit in belang wees van ‘n kind?

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 20:39
  121. avatar
    #64 Skoorsteen

    @Djou: Sal nie weer vergeet nie. Waar is alt op my I Pad? :wink:

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 20:13
  122. avatar
    #63 Rugbyman

    @4×4: Dis so bietjie unfair van jou… kom ons skop nie die ouens wat lê te veel nie…

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 20:06
  123. avatar
    #62 Djou

    @Skoorsteen: Hou alt in en druk 137 dan ky jy ‘n deelteken op die e … en dan is dit hoërskole. Ek meen dit is wat jy bedoel? :lol:

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 19:38
  124. avatar
    #61 AbsoluteMenlo

    Menlo junior spanne tops…het dit gewys teen beide Kloof en Garsfontein. Menlo spanne het teen Glenwood gespeel by Wildeklawer en festivals.

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 19:36
  125. avatar
    #60 Djou

    @4×4: Meeste van daardie vrae moet jy liefs aan die skool rig – en nie aan Murrayfield nie. Die man probeer sy bes, maar daar is altyd ander magte wat ‘n rol speel en ek dink nie hy kan, of mag namens die skool die vrae beantwoord nie.
    Ek weet Menlo kon weens ‘n magdom beserings ook nie al hul spanne teen Garsies laat speel nie.
    Maar sover my kennis strek het die Glenwoodwedsrtyd nie plaasgevind nie omdat hulle reeds by KERF teenmekaar gespeel het.

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 19:36
  126. avatar
    #59 Skoorsteen

    @Murrayfield: So vragie van my Kant af ook. Gaan Menlo voort met die praktyk van werwing by ander Pta hoerskole?

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 19:35
  127. avatar
    #58 4×4

    Murrayfield….jy het mos reeds voorheen redelik omvangryk aan ons verduidelik hoe julle betrokkenheid inpas by die skool sowel as julle filosofie. Korrigeer dan asb weer ons wanopvattings en help om al die spekulasie te ruste te lê.

    1. Waarom het Menlo teen Affies en Glenwood onttrek?
    2. Is my stelling korrek dat Menlo versoek het dat alle A-Spanne teen A-Spanne moet speel, Menlo se B-Spanne teen Affies se C-Spanne en dat Affies se heelwat laer opespanne teen menlo se 2, 3 en 4 spanne moes speel?
    3. Djou en Rugbyman verwys dat daar heelwat interne politiek by die skool se rugby betrokke is, help dan uit en laat ons verstaan wat die politiek is wat so groot invloed gehad het op die skool se uitslae die jaar.
    4. Hoeveel rugbybeurse is aan rugbyspelers toegeken die jaar.

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 19:26
  128. avatar
    #57 Djou

    Sover ek weet is Murrayfield nog nie eens een jaar daar nie. Een jaar is nie genoeg om ‘n ommekeer te maak nie. Kom ons gee kans en kyk.
    Maar as ek bietjie raad kan gee. Fokus minder op die investering en vind uit of die seuns na die skool toe wil gaan sonder beurse. Indien wel, kry jy lojaliteit wat bydra tot skoolgees.

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 19:24
  129. avatar
    #56 AbsoluteMenlo

    Weet nie altyd wat in die binnekringe gebeur nie, maar weet Menlo spelers en ouers is baie teleurgesteld. Altyd lekker om teen Waterkloof en Garsfontein te speel.

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 19:09
  130. avatar
    #55 Rugbyman

    @valke: Dit was die millennium dag – soortgelyk aan die hoërskole se bondedag net vir laerskole… Paar oulike spelers gewees!

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 17:33
  131. avatar
    #54 Rugbyman

    @Cappie: Ons weet dis haalbaar… Ons c-spanne en 4des en 5des speel ook teen ander skole se sterker spanne… So ons reel ook games! Sal net nog moet by reel as ons meer spanne het…

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 17:32
  132. avatar
    #53 Cappie

    @steyn: Dis waar ja. Sonitus het Affies se 9des 12-10 gewen hierdie jaar. Daar word gebruik gemaak van flaggies om die dowe seuns daarop te laat let dat die fluitjie geblaas het. Hulle (Sonitus) maak ook baie staat op aanvoeling, en as dit lyk of die spel gaan staan het, dan dink hulle die fluitjie het geblaas. Die seuns het voor die tyd grapenderwys afgespreek hulle gaan almal dood stil staan, sodat Sonitus dink die fluitjie het geblaas, en dan sou hulle skielik weer begin hardloop. Hulle het dit darem toe nie gedoen nie.

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 16:50
  133. avatar
    #52 steyn

    @Cappie: Affies speel ook elke jaar met n span teen Sonnitus Skool (skool vir gehoor gestremdes in Pretoria)

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 16:37
  134. avatar
    #51 Cappie

    @valke: Dit het gelyk soos o’13 Cravenweekspanne wat proewe daar teen mekaar gespeel het.

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 15:56
  135. avatar
    #50 Cappie

    Net vir interessantheidshalwe, Affies se laer spanne speel elke jaar teen Sutherland. Ek het gaan naslaan. Sutherland het 13 spanne in die veld gestoot. 1 tot 4 en A tot C vir onder 14’s, 15’s en 16’s.

    @Rugbyman: Ek stem saam met @AffieOuer: dit is baie haalbaar om vir jou laer spanne wedstryde gereël te kry. Die 9e 10e, E en F spanne speel almal ongeveer 10 wedstryde per jaar. “As jy wil rugby speel, sal daar vir jou ‘n span kan wees om in te speel”, alias Dok Edwards.

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 13:32
  136. avatar
    #49 valke

    Teen wie het Menlo dan Saterdag gespeel ?

    Daar was gewis rugby gespeel by Menlo.

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 13:30
  137. avatar
    #48 AffieOuer

    @Rugbyman: dit is beslis haalbaar!! Affies reel games teen kleiner skole se A en B spanne en dit werk goed. Dit beteken wel dat julle bereid sal moet wees om dikwels daardie games in die week te speel maar waar daar ‘n wil is, is daar ‘n weg. Sterkte met daai doel – dit is baie moontlik!!

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 13:08
  138. avatar
    #47 Rugbyman

    @Murrayfield: julle was maar unlucky met n paar games! Moenie jouself te veel skop nie! Jy werk hard, en is n man met integriteit!

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 12:28
  139. avatar
    #46 Rugbyman

    @GarsieOuer: garsies sal 1 tot 6 bo kan volmaak en met bietjie moeite tot by d-spanne kan gaan… jys reg ons moet net games vir hulle kry… dis een vd doelstellongs vir volgende jaar, d-spanne met games vir daai spanne… ek glo dit kan gedoen word met harde werk!

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 12:27
  140. avatar
    #45 pietretief

    @Speartackle: hy wil niks weet nie koordinate klink vir hom soos vrede se skool koor.

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 12:27
  141. avatar
    #44 BOG

    Wanneer word die bespreking van skolerugby hervat? Of kan ek “inchip” met n ekonomiese of politieke oorsig?

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 12:19
  142. avatar
    #43 Speartackle

    @pietretief: Hoor by Dingaan, hy het die koordinate

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 11:59
  143. avatar
    #42 pietretief

    @Murrayfield: ek is so dag reis te perd van jou af maar vir skole rugby drink ek enige tyd koffie, hoe kontak ek jou vir ons koffie afspraak.

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 11:48
  144. avatar
    #41 Speartackle

    Ek het nie veel te se vandag na Vrede se Wrede vernedering teen Wilgerivier nie maar moet een ding se………..Monnas, EG Jansen, Garsies en Menlo is my tipe manne………..en ou Murray…..gee hulle gas man……..

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 11:41
  145. avatar
    #40 Cappie

    @Djou: Dat hulle baie moeite doen om goeie prestasies te kry betwyfel ek nie, en ek dink ook Mr Bantjes is ‘n baie begaafde hoof. Ek sal mos nie stry nie.

    @GarsieOuer: Rugbyman het self gesê Garsfontein kan soos Waterkloof ook 18 spanne in die veld stoot. @Rugbyman: Ek het die wedstryd tussen Affies se tiende span wat inderdaad baie hard oefen en werk en Waterkloof se “stoep” sewendes gesien. Die telling was 15-0 vir Affies maar Waterkloof het baie goed rugby gespeel. Dit het nie soos ‘n sogenaamde “stoep”span gelyk nie. Dit het gelyk soos mane wat graag wou rugby speel. Terloops, Affies se tiendes is ‘n warm span!

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 11:41
  146. avatar
    #39 GarsieOuer

    @Cappie: Ek betwyfel dit baie sterk of Garsies, of enige ander gemengde Seuns/Meisies skool, 18 spanne in die veld kan stoot.
    Dit beteken 4 per “onder groep”, plus 6 oop spanne… Die enigste kans daarop sal wees as die ouens elke saterdag games kry, en dis bykans onmoontlik. Niemand kom oefen heel seisoen net om 2 games te kry nie. En dis ook waarom ek nie dink die gemiddelde ou het regtig ‘n kans in ‘n groot seunskool nie.

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 11:23
  147. avatar
    #38 Djou

    @Cappie: Sarkasme kom gewoonlik terug om mens te byt.
    Wanneer ‘n skool moeite doen om leerders se akademiese standaard te verhoog en leerders wat 50% kry se punte te verbeter na 70%, dan moet daar erkenning verleen word – en sarkasme is onnodig. As jy nie weet wat Garsies gedoen het om dit te bewerkstellig nie, doen gerus moeite en vind uit. Die hoof is ‘n gawe mens en hy sal jou graag inlig.
    En terloops Menlopark se akademie is self uitstekend.

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 11:20
  148. avatar
    #37 Djou

    @Bosveldpa: Bosveldpa: Jy was die man wat verlede jaar bewerings gegooi het dat skole teen Garsies gaan onttrek en dat ek een van so 8 bloggers sal wees wat maar op dieselfde ou plek sal wees (werk) en aanhou blog oor snert.
    Kyk maar na die snert wat jy blog en ek het terloops al aanbeweeg.

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 11:12
  149. avatar
    #36 Cappie

    @Murrayfield: Waarom het Menlo nie teen Glenwood en Rustenburg gespeel nie?

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 11:09
  150. avatar
    #35 Murrayfield

    Skoorsteen, ek was altyd op die blog, net wonde gelek!! Gelees wat se al die ïngeligte “bloggers”!

    4×4, Djou het guts gewys en met my gesels en die ware feite gekry! Wys bietjie “goens”, kom gesels oor ‘n koppie koffie en doen dieselfde! Bring ook asb die feite oor Menlo se verkeerde praktyke t.o.v werwing en kom wys ons hoe om na “gesonde werwings praktyke” terug tekeer! Jy hou nie op om Menlo te “bash” nie!!!

    Rugbyman, dankie, julle het ons met 15 kwaliteit spelers en coaching geklop! Lekker “skuimkop”saam met jou en Djou gedrink!

    Vir Piet Retief, saal op jou perd en kom hoor die ware feite!!

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 10:41
  151. avatar
    #34 Cappie

    @GarsieOuer: Dis hartseer en tragies. Verlede jaar se storie moes beter hanteer gewees het van die dag wat die skedules opgestel is, dan kon dit baie maklik ‘n jaarlikse instelling geword het. Ek hoop die strydbyle kan begrawe word en daar kan ooreenkomste bereik word om so derby ‘n werklikheid te maak vir volgende jaar, veral in die lig gesien dat Garsies reken dat hulle 18 spanne in die veld kan stoot.

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 10:27
  152. avatar
    #33 GarsieOuer

    Ek dink my seun gaan skool verlaat voor hy ooit teen Affies kan speel :-? Dis net nie reg nie, mens wil darem een maal teen ‘n skool soos Affies kan speel voor jy skole rugby vaarwel roep.

    Ek onthou in my jong dae was daar altyd jaarlikse voor-seisoen vriendskaplike wedstryde tussen my ou skool (Tom Naudé in Pietersburg) en Affies. Hulle het meestal met ons afgereken, maar dit was ‘n tradisie waarop ons trots was. Nou sukkel mens om dit in dieselfde stad te doen.

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 09:46
  153. avatar
    #32 BuiteBreek

    @Cappie: Soos ek verstaan is alle games gekanselleer weens ‘n gebrek aan belangstelling of ontrekkings. Maar moenie my glo nie, ek het vanoggend ‘n veter gebreek. :mrgreen:

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 08:56
  154. avatar
    #31 Cappie

    En Zuma hoef toe nie die geld terug te betaal nie. Die minister het dit so aangekondig. Dit was nie juis sy skuld nie.

    Ek wonder nou wat gaan ons hierdie eerskomende naweek doen. Is daar ‘n goeie skole game iewers in Noordvaal aan te beveel om te gaan kyk?

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 08:38
  155. avatar
    #30 Rugbyman

    @Bosveldpa: omdat jy juis nie jou aannames op feite maak nie maar op hoorsê… Garsfontein is deur die departement van onderwys aangewys as die beste akademiese skool in gauteng, ons het onsself nie aangewys nie, die deparrement van onderwys het! Is dit ons skuld? Dit staan jou vry om met jou “feite” vorendag te kom, maar die feit is dat garsies die toekenning ontvang het en jy kan niks daaraan doen nie! Ek kom agter dis vir jou ‘n dik doring in jou vlees… ek hoop daai doring steek diep en seer! jy het altyd iets oor garsfontein te sê en dit sonder enige feite! Gaan melk liefs jou koeie…

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 08:12
  156. avatar
    #29 pietretief

    @Bosveldpa: @Rugbyman: ai manne dis ‘n rugby blog los die akademie vir die slim mens :wink: ken meer manne wat suksesvol is agv harde werk as party met al die papiere teen die muur. Sal liewers wil sien dat EGJ, Monnas, Affies en Garsies mekaar volgende jaar speel en die ander los vir ‘ n jaar of twee dat hulle finansiele investeering eers op brengs bring.

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 07:41
  157. avatar
    #28 Bosveldpa

    Ek verstaan wragtag nie, Bere en Rugbyman?????

    Twee posts terug erken ek Garsfontein as die rugbyskool, en wragtag julle sê nie eers ‘n halwe dankie. Toe ons praat oor die feite rondom akademie spring julle op julle perde en sowaar vat my aan, kwansuis gun ek niemand iets. Hoe nou, julle kan mos nie iets claim wat nie te claim is nie. Verduidleik daai een.

    Sal die slim somme los vir die wat dit mooi kan verduidelik soos Affieouer of Cappie, hoe mens die top akademie uitwerk…

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 07:34
  158. avatar
    #27 Rugbyman

    @Bosveldpa: Jy bly maar ‘n nar… elke post op die blog van jou af het een of ander hou in teen garsfontein…

    ek kan net dink watse tipe “boer” jy is… jy gun seker jou arme buurman niks… jy is daai tipe boer wat bid dat dit net op jou grond reen en niks by jou buurman nie… het al baie sulke boere in my lewe ontmoet… die son moet net op jou en jou familie skyn… damn sad tjomme, damn sad…

    ReplyReply
    1 June, 2015 at 06:03
  159. avatar
    #26 oupadejoostin

    @4×4: :lol:

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 21:30
  160. avatar
    #25 Bere007

    Bly asb in die bosveld waar jy hoort en glo jou eie ……

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 21:11
  161. avatar
    #24 Bosveldpa

    And that is where the fight started….

    Hoegenaamd is Garsfontein nie top Akademies nie.

    AHMP dan Girls High en dan AHS!

    Feite tjomme, feite! Daai akademiese welslae van Garsfontein word seker deur dieselfde bean counter gedoen wat die tjeks aan Kaapse banke uitskryf…

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 20:28
  162. avatar
    #23 4×4

    Bosveldpa….net ‘n aanvulling tot die kodes van mededinging deur jou gelys: Garsfontein – Akademie, hulle is nie verniet 2 jaar na mekaar die top akademiese skool in Gauteng nie. En Affies is op die staduim die beste hokkieskool in Pretoria, volgens SA School Sports se “rankings” is hulle 7de in Suid Afrika.

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 18:51
  163. avatar
    #22 Djou

    @BrotherBear: The thing is a school is first and foremost an academic institution. When you lose focus and want to be the best in everything, that is when the problems start. And once it starts, it is difficult to turn around, no matter how much money you invest. And thinking about it, the money is actually a very bad investment as it only buys prestige with zero returns.
    You can’t buy “gees”, in fact, money can destroy it.
    So Menlo should start working to get a unique culture and “gees” in the school, remain competitive, and get parents on the SGB who actually care more about the children than winning at all costs.

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 18:33
  164. avatar
    #21 BrotherBear

    Agree with 4×4 that winning at all cost mentality plays a huge role in the Menlo rugby dilemma. It is rather unpleasant competing against them. Last year they tried to BUY half of our u15 team. Nobody crossed the Jukskei. Parents of this prestigious institution must heed the call; “Honour trumps money”. Presently, at school level at least.

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 18:18
  165. avatar
    #20 Djou

    @4×4:Een ding waarvan jy seker kan wees is dat Murrayfield omgee vir die kinders en sy bes probeer.
    Daar is ongelukkig altyd politiek en soos Rugbyman sê laat ons dit nie op die blog bespreek nie.

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 18:17
  166. avatar
    #19 Djou

    @Bosveldpa: Nydigheid, o nydigheid!!!

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 18:12
  167. avatar
    #18 Bosveldpa

    Ons kort gesprekke onder die hofie, daar is ‘n moerske stuk werk om te doen om by 1042 kommentare uit te kom om die Affie/Garsfontein rekord te breek oor die selfde onderwerp ongeveer ‘n jaar terug, ongelukkig het al wat leef en beef vir die Affie manne en die dok uitgehaal.

    Daar is seker niks fout as ‘n dorp soos Pretoria sekere skole het wat spesialiseer in sekere gebiede nie. Ons kan dan eerder dorp teen dorp meeding, dink net watter ekonomiese impak dit kan hê op kleiner dorpe. Pretoria kan dan meeding soos volg:
    Garsfontein – Rugbyskool
    Menlo – Atletiek en Hokkie skool
    Waterkloof – Konsert skool
    Affies – is mos ‘n koor en debat skool
    Wonderboom en Tuine – Lanbou en Tuinbou skool
    Die ander skole kan dan inval waar hulle talent het om genoeg spanne in die veld te stoot.
    Dan kan ons teen Stellenbosch en omgewing speel, Kaapstad en omgewing, Johannesburg en omgewing en Durban en omgewing.

    Almal behoor dan gelukkig te wees.

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 17:02
  168. avatar
    #17 4×4

    Rugbyman….dog moet beleggings beskerm word en beheerliggame swaai die septer en kan dikteer aan afrigters wie en wat moet gekies word…:hoe is dit voorheen gestel Menlo dink nou uit die boks uit en is dinamies…uber vorsprung….ek dink die skool se wen ten alle koste benadering het hulle in die hek laat duik.

    Rugbyman…dit is jammer dat daar so baie bloggers is wat jou ken want dit sou bitter interresant gewees het om te hoor watter ander dringende sake daar bestaan wat Menlo moeg aanspreek, maar dit sal seker ook later uit die hout werk val.

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 14:38
  169. avatar
    #16 Rugbyman

    @pietretief: Ek kan nie sien dat enige coach wat sy sout werd is op grond van n beurs gaan span kies nie… as iemand dit so doen raas sy kop baie!

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 12:59
  170. avatar
    #15 pietretief

    @Rugbyman: die probleem met beurse is dat heel wat van hulle saam met die A span waarborg kom en dit die ander seuns dan afsit.

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 12:38
  171. avatar
    #14 Rugbyman

    @4×4: ek dink nie beurse is die probleem nie… daar is orals beurse, selfs waar dit ontken wors… ‘n beurs moet ook glad nie ‘n A-span waarborg nie… nooit nie…

    Nee daar is ander dringender sake as beurse by menlo!

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 11:39
  172. avatar
    #13 4×4

    Ek vermoed hulle is by ‘n kruispad en sal moet besluit of hulle wil voortgaan met die verskaffing van beurse en of hulle na gesonde werwing praktyke gaan terugkeer.

    Die feit dat hulle net in sekere ouderdon groepe B-Spanne het beteken dat hulle diepte probleme gaan ontwikkel en dat daar nie ‘n natuurlike deurvloei van seuns sal wees wat ander seuns wat hetsy beseer en/of ophou rugby speel (van welke rede ookal) kan vervang nie.

    Word die spelers dood eenvoudig vervang met verdere gekoopte spelers sal die huidige 70 beurse vergroot moet word na 140 om te verseker dat daar ‘n voldoende poel van talent is, of soos voorheen deur hulle na vewys as nie voldoende ontwikkel het nie.

    Die penarie waarin hulle is moes seker voorsien geword het voordat Menlo met die beurs praktyke begin het, hulle moes hulleself met daai moontlikhede vereenselwig en versoen het en nou word die wedstryde gekanselleer ten koste van die kinders omdat die voorsiene moontlikhede nou realiseer.

    In wie se beste belang is daar opgetree tydens die besluitneming proses deur die BL, die kinders s’n…..beslis nie….dan stuur ek my kind liewer na ‘n minder ambiseuse skool waar hy gelyke geleenthede het selfs al beteken dit dat hy in die C en/of D span speel….hy het kans om te ontwikkel en op ‘n regverdige basis mee te ding vir ‘n plek in die A-Span.

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 11:09
  173. avatar
    #12 Rugbyman

    @4×4: ek dink ook nie jy moet hulle te gou afskryf nie… ek verlustig my beslis nie in hulle leed nie… dis per slot van rekening kinders…

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 10:14
  174. avatar
    #11 Rugbyman

    @4×4: Dit sal tyd leer… hulle sal altyd maar n krag wees…

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 10:08
  175. avatar
    #10 4×4

    Daar bestaan geen twyfel in my gemoed dat Wynand en die direkteure van Onesport inherende goeie mense is nie. Ek dink hulle was ‘n meduim tot ‘n skool en ‘n skool se beheerliggaam se strewe om ‘n wen ten alle koste kultuur te kweek in die skool.

    Dink Menlo sal van volgende jaar as ‘n atletiek en hokkie skool bekend staan….

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 10:06
  176. avatar
    #9 Rugbyman

    @4×4: Ai… dis hartseer… wynand is ‘n goeie ou en ek vermoed baie van julle blameer als op hom en onesport… ons moet darem ook onthou dat dit ‘n skool is en die skool se bestuur moet verantwoordelikheid vat vir die stand van sake! Wynand probeer maar net sy werk doen! Ek dink ook darem menlo het meer as 9 spanne, hulle kon lasweek 12 teen ons in die veld stoot.

    Wat wel onrusbarend is, is dat ‘n makro skool soos menlopark se rugby nie kerngesond voorkom nie… Djou het dit laasweek genoem maar die huidige o/16s maak interessante leesstof… In hulle o14 jaar wen hulle garsfontein 73 – 0, o15 jaar wen hulle garsfontein 2 keer – die eerste keer 58 – 0 en die tweede keer 43 – 0… die jaar wen garsies hulle 14 – 13! Dit terwyl ons 4 van ons top spelers die begin vd jaar na glenwood toe verloor… verder sukkel hulle om ‘n b-span in daai ouderdomsgroep vol te maak… dit maak net nie logies sin nie…

    Iewers is iets nie reg nie en ek dink nie dis als onesport se skuld nie, en beslis nie wynand se skuld nie… die o14 na o16 conversion rate is ‘n tendens… menlo is wild op o/14 vlak en dan gaan dinge agteruit om een of ander rede…

    Ek is ‘n totale buitestander by menlo en ek weet nie rerig wat in hulle binnekringe aangaan nie, maar van buite af wil dit voorkom of daar iets groot fout is… As ek met vriende en kennissse praat wat nader aan hulle binnekring beweeg as ek kan ek ‘n redelike ingeligte opinie vorm maar dis net my opinie oor wat fout is… ek glo nie ek sal daai opinie op die blog lig nie… Dis hartseer, want daar is ongelooflik baie potensiaal in die skool. As hulle rerig wil verbeter sal hulle ernstig in die spieel moet gaan kyk en hard en eerlik met hulself moet wees… Ek hoop rerig daai introspeksie vind plaas, want ons het ‘n sterk menlopark in pretoria nodig!

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 08:50
  177. avatar
    #8 pietretief

    @Skoorsteen: die perd is bietjie in die bek geruk :wink: geld kan ook nie als reg koop nie, nie eers ‘n eerste span nie. Wel dalk soms.

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 08:10
  178. avatar
    #7 Skoorsteen

    @4×4: Ek glo dat jy korrek is. Sou net kommetaar uit die perd se bek wou hoor

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 07:55
  179. avatar
    #6 4×4

    Skoorsteen…wynand en geen van Onesport se verteenwoordigers sal jou antwoord nie, daar is ‘n monatoruim gepaseer deur die Raad van Direkteure dat geen media of sosiale media verklarings uitgevaardig mag word sonder goedkeuring van die Raad nie…..vermoed dat Mutrayfield dalk te veel te sê gehad het op die blog.

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 07:44
  180. avatar
    #5 4×4

    Tarpeys…all there under age group A-side player has entered into lucrative bursary agreements with the school. The result is that the boys in the lower teams feel that they cannot crack the A teams since the bursary holders enjoy preference, the result is that the boys stopped playing rugby and started to play other sports codes. Just watch their hockey teams in future, in fact, I understood that the headmaster even tried to attempt to reschedule the hockey games to weekdays to enable more participation for rugby over weekends.

    It appears that there may be truth in the saying, Cut your nose and spite your face!

    ReplyReply
    31 May, 2015 at 07:39
  181. avatar
    #4 Tarpeys

    Only 9 teams. That is surely not correct. And those staggers that they were looking for were seriously ridiculous. I thought Menlo were looking to compete with the big boys. That type of depth or lack there of says otherwise. They are not serious.

    ReplyReply
    30 May, 2015 at 23:31
  182. avatar
    #3 Skoorsteen

    Wynand kom in. Wynand come in where ever you are!

    ReplyReply
    30 May, 2015 at 18:55
  183. avatar
    #2 Affiedorp

    Dis baie jammer, maar “a deal is a deal”.Hoop Menlo is volgende jaar weer terug met n krag. Sal lekker wees om Menlo, Garsfontein en Waterkloof volgende jaar te speel, is daar n kans?

    ReplyReply
    30 May, 2015 at 17:49
  184. avatar
    #1 4×4

    i understand from a friend of mine whose eldest son is in Menlo is that Menlo requested that Affies C teams should compete against their B teams and the Affies 8th team against their 4th? Affies 6th team against their 3rd and Affies 3rd team against their 2nd team. They could just manage 9 teams, 5 in under age group en 4 in open groups.

    ReplyReply
    30 May, 2015 at 17:26