Tuks Skolereeks 2015 : Fixtures, Tables, u14 – u18 Results

JANSIES ARE CHAMPIONS FOR 2015!!!

TYPETIMEPLACE

GR DATE HOME AWAY u16 u15 u14
A Sat.07.Mar Transvalia 00 52 Monument 07-38 08-15 19-17
A Sat.07.Mar Centurion 03 65 EG Jansen 00-46 03-22 06-47
B Sat.07.Mar Garsfontein 45 17 Ermelo 69-03 55-07 73-00
C Sat.07.Mar HTS Middelburg 47 19 Klerksdorp 19-15 20-05 00-24
C Sat.07.Mar Rustenburg 19 24 Eldoraigne 17-15 45-00 05-05
D Sat.07.Mar Pietersburg 26 24 Vereeniging Gim 26-00 38-00 46-05
A Sat.14.Mar Monument 52 05 Centurion 76-00 55-00 48-00
A Sat.14.Mar EG Jansen 95 38 Transvalia 36-20 17-14 12-18
B Sat.14.Mar Kempton Park 35 12 Ermelo 51-06 41-00 55-07
B Sat.14.Mar Garsfontein 55 07 Marais Viljoen 22-23 43-00 29-06
C Sat.14.Mar Eldoraigne 22 14 HTS Middelburg 22-20 05-10 00-31
C Sat.14.Mar Klerksdorp 43 12 Rustenburg 22-31 00-51 41-00
D Sat.14.Mar Florida 12 52 Pietersburg 15-14 57-07 10-18
D Sat.14.Mar Vereeniging Gim 13 32 Nelspruit 20-17 03-34 00-49
A Sat.21.Mar Monument 18 08 EG Jansen 17-17 41-11 15-10
A Sat.21.Mar Transvalia 14 14 Centurion 31-10 38-00 55-00
B Sat.21.Mar Kempton Park 30 27 Garsfontein 05-22 34-14 00-17
B Sat.21.Mar Ermelo 08 05 Marais Viljoen 05-47 00-52 03-17
C Sat.21.Mar HTS Middelburg 41 26 Rustenburg 17-05 14-38 50-00
C Sat.21.Mar Klerksdorp 00 12 Eldoraigne 24-31 22-17 45-00
D Sat.21.Mar Nelspruit 30 21 Pietersburg 15-12 30-10 27-22
D Sat.21.Mar Vereeniging Gim 14 32 Florida 17-05 00-76 05-45
B Tue.24.Mar Marais Viljoen 33 17 Kempton Park 15-31 00-32 21-19
D Wed.25.Mar Florida 24 55 Nelspruit 09-19 26-19 23-17
QF1 Sat.18.Apr Monument 28 05 HTS Middelburg CUP 15h10 Cent.
QF2 Sat.18.Apr Garsfontein 46 17 Pietersburg CUP 13h00 Pietbg
QF3 Sat.18.Apr Eldoraigne 15 35 EG Jansen CUP 13h40 Cent.
QF4 Sat.18.Apr Nelspruit 31 21 Kempton Park CUP 14h20 Pietbg
PL Sat.18.Apr Transvalia 11 07 Rustenburg PLATE 12h10 Cent.
PL Sat.18.Apr Marais Viljoen 17 03 Vereeniging Gim PLATE 10h20 Pietbg
PL Sat.18.Apr Klerksdorp 12 21 Centurion PLATE 10h40 Cent.
PL Sat.18.Apr Florida 17 31 Ermelo PLATE 11h40 Pietbg
SF Fri.01.May Monument 37 33 Nelspruit P1-4 Tuks
SF Fri.01.May EG Jansen 47 31 Garsfontein P1-4 Tuks
SF Fri.01.May Kempton Park 30 12 HTS Middelburg P5-8 Tuks
SF Fri.01.May Eldoraigne 43 10 Pietersburg P5-8 Tuks
SF Fri.01.May Ermelo 41 25 Transvalia P9-12 Tuks
SF Fri.01.May Marais Viljoen 36 19 Centurion P9-12 Tuks
SF Fri.01.May Klerksdorp 20 17 Vereeniging Gim P12-16 Tuks
SF Fri.01.May Rustenburg 43 23 Florida P12-16 Tuks
F Sat.09.May EG Jansen 29 17 Monument P1-2 15h10 Tuks
F Sat.09.May Garsfontein 31 26 Nelspruit P3-4 10h00 Tuks
F Sat.09.May Eldoraigne 13 10 Kempton Park P5-6 08h30 Tuks
F Sat.09.May HTS Middelburg 48 15 Pietersburg P7-8 10h40 Tuks
F Sat.09.May Marais Viljoen 47 06 Ermelo P9-10 09h20 Tuks
F Sat.09.May Centurion 22 05 Transvalia P11-12 12h00 Tuks
F Sat.09.May Klerksdorp 22 19 Rustenburg P13-14 13h20 Tuks
F Sat.09.May Vereeniging Gim 21 20 Florida P15-16 14h40 Tuks
QF1 Sat.18.Apr Monument u16 39 17 Rustenburg u16 P1-8 09h10 Cent.
QF2 Sat.18.Apr Garsfontein u16 23 23 Vereeniging Gim u16 P1-8 08h00 Pietbg
QF3 Sat.18.Apr Eldoraigne u16 10 10 EG Jansen u16 P1-8 08h00 Cent.
QF4 Sat.18.Apr Nelspruit u16 12 09 Kempton Park u16 P1-8 09h10 Pietbg
PL Sat.18.Apr Transvalia u16 14 00 Klerksdorp u16 P9-16 08h00 Cent.
PL Sat.18.Apr Marais Viljoen u16 26 19 Florida u16 P9-16 14h20 Pietbg
PL Sat.18.Apr HTS Middelburg u16 43 00 Centurion u16 P9-16 09h10 Cent.
PL Sat.18.Apr Pietersburg u16 22 05 Ermelo u16 P9-16 13h00 Pietbg
SF Fri.01.May Monument u16 15 03 Nelspruit u16 P1-4 Tuks
SF Fri.01.May Garsfontein u16 10 12 Eldoraigne u16 P1-4 Tuks
SF Fri.01.May Rustenburg u16 26 16 Kempton Park u16 P5-8 Tuks
SF Fri.01.May Vereeniging Gim u16 15 19 EG Jansen u16 P5-8 Tuks
SF Fri.01.May Transvalia u16 45 12 Pietersburg u16 P9-12 Tuks
SF Fri.01.May Marais Viljoen u16 05 45 HTS Middelburg u16 P9-12 Tuks
SF Fri.01.May Klerksdorp u16 45 00 Ermelo u16 P12-16 Tuks
SF Fri.01.May Florida u16 26 12 Centurion u16 P12-16 Tuks
F Sat.09.May Monument u16 24 20 Eldoraigne u16 P1-2 13h50 Tuks
F Sat.09.May Nelspruit u16 11 21 Garsfontein u16 P3-4 09h20 Tuks
F Sat.09.May Rustenburg u16 10 35 EG Jansen u16 P5-6 10h20 Tuks
F Sat.09.May Kempton Park u16 23 15 Vereeniging Gim u16 P7-8 09h10 Tuks
F Sat.09.May Transvalia u16 13 15 HTS Middelburg u16 P9-10 13h30 Tuks
F Sat.09.May Pietersburg u16 12 17 Marais Viljoen u16 P11-12 11h20 Tuks
F Sat.09.May Klerksdorp u16 58 00 Florida u16 P13-14 11.h20 Tuks
F Sat.09.May Ermelo u16 24 10 Centurion u16 P15-16 13h40 Tuks
QF1 Sat.18.Apr Monument u15 62 05 HTS Middelburg u15 P1-8 14h20 Cent.
QF2 Sat.18.Apr Kempton Park u15 00 18 Nelspruit u15 P1-8 10h00 Pietbg
QF3 Sat.18.Apr Rustenburg u15 22 08 EG Jansen u15 P1-8 15h20 Cent.
QF4 Sat.18.Apr Florida u15 22 38 Garsfontein u15 P1-8 11h00 Pietbg
PL Sat.18.Apr Transvalia u15 05 24 Eldoraigne u15 P9-16 13h20 Cent.
PL Sat.18.Apr Marais Viljoen u15 43 06 Vereeniging Gim u15 P9-16 08h00 Pietbg
PL Sat.18.Apr Klerksdorp u15 08 20 Centurion u15 P9-16 12h20 Cent.
PL Sat.18.Apr Pietersburg u15 31 05 Ermelo u15 P9-16 09h00 Pietbg
SF Fri.01.May Monument u15 13 06 Garsfontein u15 P1-4 Tuks
SF Fri.01.May Nelspruit u15 15 05 Rustenburg u15 P1-4 Tuks
SF Fri.01.May HTS Middelburg u15 17 28 Florida u15 P5-8 Tuks
SF Fri.01.May Kempton Park u15 15 08 EG Jansen u15 P5-8 Tuks
SF Fri.01.May Eldoraigne u15 22 00 Pietersburg u15 P9-12 Tuks
SF Fri.01.May Marais Viljoen u15 08 08 Centurion u15 P9-12 Tuks
SF Fri.01.May Transvalia u15 52 05 Ermelo u15 P12-16 Tuks
SF Fri.01.May Vereeniging Gim u15 19 10 Klerksdorp u15 P12-16 Tuks
F Sat.09.May Monument u15 15 07 Nelspruit u15 P1-2 12h40 Tuks
F Sat.09.May Garsfontein u15 24 03 Rustenburg u15 P3-4 11h10 Tuks
F Sat.09.May Florida u15 00 19 Kempton Park u15 P5-6 10h20 Tuks
F Sat.09.May HTS Middelburg u15 00 29 EG Jansen u15 P7-8 12h40 Tuks
F Sat.09.May Eldoraigne u15 19 15 Centurion u15 P9-10 10h10 Tuks
F Sat.09.May Pietersburg u15 24 00 Marais Viljoen u15 P11-12 12h10 Tuks
F Sat.09.May Transvalia u15 64 00 Vereeniging Gim u15 P13-14 13h00 Tuks
F Sat.09.May Ermelo u15 19 17 Klerksdorp u15 P15-16 11h00 Tuks
QF1 Sat.18.Apr Transvalia u14 25 03 HTS Middelburg u14 P1-8 10h20 Cent.
QF2 Sat.18.Apr Garsfontein u14 23 03 Nelspruit u14 P1-8 10h00 Pietbg
QF3 Sat.18.Apr Klerksdorp u14 12 00 Monument u14 P1-8 11h20 Cent.
QF4 Sat.18.Apr Pietersburg u14 42 14 Marais Viljoen u14 P1-8 11h00 Pietbg
PL Sat.18.Apr EG Jansen u14 75 07 Rustenburg u14 P9-16 09h10 Cent.
PL Sat.18.Apr Kempton Park u14 36 07 Vereeniging Gim u14 P9-16 08h00 Pietbg
PL Sat.18.Apr Eldoraigne u14 10 05 Centurion u14 P9-16 08h00 Cent.
PL Sat.18.Apr Florida u14 40 12 Ermelo u14 P9-16 09h00 Pietbg
SF Fri.01.May Transvalia u14 33 15 Pietersburg u14 P1-4 Tuks
SF Fri.01.May Garsfontein u14 05 22 Klerksdorp u14 P1-4 Tuks
SF Fri.01.May HTS Middelburg u14 57 00 Marais Viljoen u14 P5-8 Tuks
SF Fri.01.May Nelspruit u14 03 45 Monument u14 P5-8 Tuks
SF Fri.01.May EG Jansen u14 46 07 Florida u14 P9-12 Tuks
SF Fri.01.May Kempton Park u14 14 05 Eldoraigne u14 P9-12 Tuks
SF Fri.01.May Rustenburg u14 31 10 Ermelo u14 P12-16 Tuks
SF Fri.01.May Vereeniging Gim u14 14 17 Centurion u14 P12-16 Tuks
F Sat.09.May TRANSVALIA U14 06 10 KLERKSDORP U14 P1-2 11h30 Tuks
F Sat.09.May Pietersburg u14 12 14 Garsfontein u14 P3-4 12h30 Tuks
F Sat.09.May HTS Middelburg u14 12 20 Monument u14 P5-6 09h10 Tuks
F Sat.09.May Marais Viljoen u14 05 05 Nelspruit u14 P7-8 13h10 Tuks
F Sat.09.May EG Jansen u14 36 14 Kempton Park u14 P9-10 12h00 Tuks
F Sat.09.May Florida u14 25 17 Eldoraigne u14 P11-12 08h00 Tuks
F Sat.09.May Rustenburg u14 17 29 Centurion u14 P13-14 09h00 Tuks
F Sat.09.May Ermelo u14 10 17 Vereeniging Gim u14 P15-16 10h00 Tuks
Pos 1ST XV P W D L NPts PF PA PD
Group A
1 Monument 3 3 0 0 12 122 13 109
2 EG Jansen 3 2 0 1 8 168 59 109
3 Transvalia 3 0 1 2 2 52 161 -109
4 Centurion 3 0 1 2 2 22 131 -109
Group B
1 Garsfontein 3 2 0 1 8 127 54 73
2 Kempton Park 3 2 0 1 8 82 72 10
3 Marais Viljoen 3 1 0 2 4 45 80 -35
4 Ermelo 3 1 0 2 4 37 85 -48
Group C
1 Eldoraigne 3 3 0 0 12 58 33 25
2 HTS Middelburg 3 2 0 1 8 102 67 35
3 Klerksdorp 3 1 0 2 4 62 71 -9
4 Rustenburg 3 0 0 3 0 57 108 -51
Group D
1 Nelspruit 3 3 0 0 12 117 58 59
2 Pietersburg 3 2 0 1 8 99 66 33
3 Florida 3 1 0 2 4 68 121 -53
4 Vereeniging Gim 3 0 0 3 0 51 90 -39

Group BGroup BGroup B

Pos UNDER-16 P W D L NPts PF PA PD
Group A
1 Monument 3 2 1 0 10 131 24 107
2 EG Jansen 3 2 1 0 10 99 37 62
3 Transvalia 3 1 0 2 4 58 84 -26
4 Centurion 3 0 0 3 0 10 153 -143
1 Garsfontein 3 2 0 1 8 113 31 82
2 Kempton Park 3 2 0 1 8 87 43 44
3 Marais Viljoen 3 2 0 1 8 85 58 27
4 Ermelo 3 0 0 3 0 14 167 -153
Group C
1 Eldoraigne 3 2 0 1 8 68 61 7
2 Rustenburg 3 2 0 1 8 53 54 -1
3 HTS Middelburg 3 2 0 1 8 56 42 14
4 Klerksdorp 3 0 0 3 0 61 81 -20
Group D
1 Nelspruit 3 2 0 1 8 51 41 10
2 Vereeniging Gim 3 2 0 1 8 37 48 -11
3 Pietersburg 3 1 0 2 4 52 30 22
4 Florida 3 1 0 2 4 29 50 -21
UNDER-15 P W D L NPts PF PA PD
Group A
1 Monument 3 3 0 0 12 111 19 92
2 EG Jansen 3 2 0 1 8 50 58 -8
3 Transvalia 3 1 0 2 4 60 32 28
4 Centurion 3 0 0 3 0 3 115 -112
1 Kempton Park 3 3 0 0 12 107 14 93
2 Garsfontein 3 2 0 1 8 112 41 71
3 Marais Viljoen 3 1 0 2 4 52 75 -23
4 Ermelo 3 0 0 3 0 7 148 -141
Group C
1 Rustenburg 3 3 0 0 12 134 14 120
2 HTS Middelburg 3 2 0 1 8 44 48 -4
3 Klerksdorp 3 1 0 2 4 27 88 -61
4 Eldoraigne 3 0 0 3 0 22 77 -55
Group D
1 Florida 3 3 0 0 12 159 26 133
2 Nelspruit 3 2 0 1 8 83 39 44
3 Pietersburg 3 1 0 2 4 55 87 -32
4 Vereeniging Gim 3 0 0 3 0 3 148 -145
UNDER-14 P W D L NPts PF PA PD
Group A
1 Transvalia 3 3 0 0 12 92 29 63
2 Monument 3 2 0 1 8 80 29 51
3 EG Jansen 3 1 0 2 4 69 39 30
4 Centurion 3 0 0 3 0 6 150 -144
1 Garsfontein 3 3 0 0 12 119 6 113
2 Marais Viljoen 3 2 0 1 8 44 51 -7
3 Kempton Park 3 1 0 2 4 74 45 29
4 Ermelo 3 0 0 3 0 10 145 -135
Group C
1 Klerksdorp 3 3 0 0 12 110 0 110
2 HTS Middelburg 3 2 0 1 8 81 24 57
3 Eldoraigne 3 0 1 2 2 5 81 -76
4 Rustenburg 3 0 1 2 2 5 96 -91
Group D
1 Pietersburg 3 2 0 1 8 86 42 44
2 Nelspruit 3 2 0 1 8 93 45 48
3 Florida 3 2 0 1 8 78 40 38
4 Vereeniging Gim 3 0 0 3 0 10 140 -130

Leave a Reply

209 Comments

  1. avatar
    #209 TuksStudent

    Groot rugby more by tuks :lol: :roll: :roll:

    ReplyReply
    8 May, 2015 at 13:58
  2. avatar
    #208 Pietie Passion

    Hallo Beet, die bepalings en uitslae is bietjie deurmekaar. Sien O/15 PHS word aan die einde 2 keer genome. Glo dit is net vingerfout. Sal jy dalk regmak as jy tyd het? Baie dankie

    ReplyReply
    2 May, 2015 at 10:47
  3. avatar
    #207 Hippo67

    @Babbelas: Kan jy vir my ook die program aanstuur asseblief: adidas27@webmail.co.za. Dankie

    ReplyReply
    30 April, 2015 at 11:42
  4. avatar
    #206 Andre T

    Ons saai weer more se wedstryde direk uit vanaf LC.

    Eks nog bietjie siekerig so miskien gaan Spear more die mikrofoon hanteer

    ReplyReply
    30 April, 2015 at 09:41
  5. avatar
    #205 Babbelas

    en netbal

    ReplyReply
    29 April, 2015 at 11:42
  6. avatar
    #204 Babbelas

    @suz: Kry my e-mail address by beet dan mail ek jou die hele program, rugby en hokkie!

    ReplyReply
    29 April, 2015 at 11:41
  7. avatar
    #203 suz

    Het iemand dalk die volledige program vir vrydag se wedstryde?

    ReplyReply
    29 April, 2015 at 10:28
  8. avatar
    #202 MikeSt

    @Barry: The bounce of the ball is altyd n faktor in semie en finale.

    Die baie rugby het nie altyd n goeie invloed nie ons maar moet sien.

    Gaan moeilik wees vir al 4 spanne in die semis. Dink egter dit gaan weer rugby uit die boonste rakke wees.

    Sterkte daar vir julle.

    ReplyReply
    29 April, 2015 at 09:48
  9. avatar
    #201 Barry

    @MikeSt: Mike ons sal maar moet sien. Ek weet nie of Monument met beserings sit nie?

    As dinge nie reg loop vir Nellies nie sal dit natuurlik baie hartseer wees, want die manne oefen hard en sit ekstra tyd in.

    Wat my pla is dat Monument soveel meer wedstryde as ons speel, en ons weet wedstryd fiks is ‘n belangrike aspek van rugby.

    Ek dink ook hierdie is moontlik nie die enigste keer wat ons Monument die seisoen gaan ontmoet nie. So ja, my senuwees knaag so bietjie vir die jongmanne se onthalwe. Hulle is dapper, ons ouers bewe :lol: :lol: :lol:

    ReplyReply
    28 April, 2015 at 15:23
  10. avatar
    #200 MikeSt

    @Barry: :lol: :lol: :lol: Is dit nou n voorspraak vir as iets dalk nie reg loop nie Barry :wink: :wink: (die beserings comment nou)

    ReplyReply
    28 April, 2015 at 12:00
  11. avatar
    #199 Cappie

    @Barry: Die wedstryd teen Monnas gaan ‘n behoorlike toets wees vir Nellies. Een ding het ek geleer, niks is onmoontlik nie, en sodra jy dink jy het dinge in beheer, dan gebeur die onverwagte. Sterkte vir beide Monnas en Nellies. Ek dink hier kom weer ‘n riller van ‘n stryd.

    ReplyReply
    28 April, 2015 at 11:58
  12. avatar
    #198 Barry

    BEET ……kan ek asb ‘n Nellies truitjie kry?

    ReplyReply
    28 April, 2015 at 10:27
  13. avatar
    #197 Barry

    Nou-ja Vrydag is dit die semis in Pretoria, en hier ry Pa alweer Tuks toe.

    Monument gaan ‘n taai een wees, veral na hulle gunstige uitslag gister teen Grey. Ek sien hulle mooi geklim in die ‘rankings’, nie dat ek veel waarde aan dit heg nie.

    By al ons spanne is daar hier en daar lastige beserings, maar dis geen verskoning nie. Ek sal volgende week iets oor die beserings sê want nou is dit voortydig. :lol:

    ReplyReply
    28 April, 2015 at 10:22
  14. avatar
    #196 Babbelas

    @suz:

    STADION

    12:15 (5-8)
    Pietersburg
    Eldoraigne
    13:40 (1-4)
    Dr EG Jansen
    Garsfontein
    15:05 (1-4)
    Monument
    Nelspruit

    ReplyReply
    28 April, 2015 at 08:56
  15. avatar
    #195 suz

    En die tye wat hulle speel?

    ReplyReply
    26 April, 2015 at 17:11
  16. avatar
    #194 Babbelas

    @suz: Dis op hierdie berig net na die uitslae!

    ReplyReply
    26 April, 2015 at 07:37
  17. avatar
    #193 suz

    Ek vra weer, het iemand dalk al ñ program v vrydag se semis by tukkies?

    ReplyReply
    26 April, 2015 at 07:02
  18. avatar
    #192 valke

    @JohanP: @Die Ken: Wanneer laas was enige van julle in Brakpan ??

    Was dalk ‘n rowwe plek toe julle in die 80’s / 90’s langs treinspore gele en papsakke suip het.

    ReplyReply
    24 April, 2015 at 17:32
  19. avatar
    #191 Die Ken

    @MikeSt: Gunsies en gawes…die NZ spanne bly altyd maar die moeilikes.

    ReplyReply
    24 April, 2015 at 06:19
  20. avatar
    #190 suz

    Is daar al ñ program beskikbaar vd Semi?

    ReplyReply
    24 April, 2015 at 04:07
  21. avatar
    #189 Ploegskaar

    @BoishaaiPa: 2007:
    Boland Landbou 18 (13) – Tries: Rossouw Kruger, Louis de Jager. Conversion: Gerhard Swart. Penalties: Swart 2. Paarl Boys’ High 9 (9) – Penalties: Matthew Calitz 3

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 14:22
  22. avatar
    #188 MikeSt

    @Die Ken: Sien julle pool indeling in Japan is redelik gunstig. Behoort redelik maklik te gaan tot in semis.

    Dink hulle was nice gewees met julle omdat julle 150 jaar oud is…….. :lol: :lol: :lol:

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 11:54
  23. avatar
    #187 BoishaaiPa

    @Ploegskaar: Dink PRG het 2008 op die plaas laas gewen

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 10:52
  24. avatar
    #186 BoishaaiPa

    @Ploegskaar: Ek kom darem nog op Faure str!..en ons wen darem ook genoeg ander games om my nie te veel om te krap nie….Ek kan nie so lekker onthou van 2007 nie…verbeel my amper dit was gelykop…

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 10:48
  25. avatar
    #185 MikeSt

    @kosie: :lol: :lol: Dis juis te veel oorpluisies en nou hoor die kinders nie :lol: :lol:

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 10:47
  26. avatar
    #184 kosie

    @MikeSt: Oorpluisies is ook ‘n uitgawe wat jy nie uit berekening moet laat nie. Sukkel die leerders nie om soms te hoor as die onderwysers praat nie? Die konstante geraas van vliegtuie sal my mal maak.

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 10:35
  27. avatar
    #183 Ploegskaar

    @Die Ken: Snaaks genoeg is Brug histories ‘n goeie wegveld vir Boland, het Bois 2007 en 2009 daar geklits as ek reg onthou, maar sedert 2009 kon ons hulle nie tuis of weg wen nie, Dieselfde geld vir Gim, voorwaar ‘n bitter droogte…

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 10:34
  28. avatar
    #182 Die Ken

    @Ploegskaar: @BoishaaiPa: ons almal het maar ons swakpuntjies

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 10:17
  29. avatar
    #181 Die Ken

    @MikeSt: :lol: maak Concordia (ek dink dis mos daar langs jul) deel vd skool, daar’s die probleem opgelos

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 10:13
  30. avatar
    #180 Ploegskaar

    @BoishaaiPa: Korrek, dit weeg swaar op my gemoed, amper soos Faure Straat vir jou. Op daai onderwerp van sukkelvelde, kan jy onthou waneer laas PRG op die Plaas kon wen. 2007, 2005? Kannie lekker onthou nie.

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 10:10
  31. avatar
    #179 MikeSt

    @Die Ken: Fondse Ken en Spasie

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 10:09
  32. avatar
    #178 Die Ken

    @Ploegskaar: dis darem nog ‘n paar jaar, maar ek sal dit in gedagte hou.

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 10:06
  33. avatar
    #177 Die Ken

    @MikeSt: Koshuis Mike, KOSHUIS

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 10:05
  34. avatar
    #176 BoishaaiPa

    @Ploegskaar: Ek sal ook nie baie by Brugstraat rondhang as my span in 2009 laas daar kon wen nie! :mrgreen:

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 09:59
  35. avatar
    #175 Ploegskaar

    @Die Ken: Bloot toevallig, hoef jy net met my te praat, indien jy die Boland roete wil volg…Self was my oudste in HMS Paarl en Stellenberg, middelsus kan kies tussen La Rochelle/Stellenberg/Bellville vir 2016 en selfde sal geld vir jongste

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 09:41
  36. avatar
    #174 MikeSt

    @Die Ken: Stuur hom EGJ toe dat ons n man kan maak van hom en hom leer hoe om oor aggresief te wees. :lol: :lol:

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 09:29
  37. avatar
    #173 MikeSt

    @4×4: In die ou dae is kinders in die Kaap altyd vroeg skool toe.

    Dink hulle stuur hulle deesdae “LAAT” skool toe dus die rede vor o19 :wink: :wink:

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 09:28
  38. avatar
    #172 Die Ken

    @Ploegskaar: Soos ek vir @BoishaaiPa gese het “my enemy’s enemy is my friend… Daardie voorstel van jou om die jongste (van die 3) Klein Ken, Landbou toe te stuur, kan nog moontlik vlam vat (die vraag is net Boland of Oakdale). Dan kan ek tereg se, my 3 laaities het in 3 uiteenlopende skole skool gegaan, i.e. Monnas, PRG en Boland/Oakdale.

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 08:51
  39. avatar
    #171 Dok F

    @Rugbyman. Het julle soos ons vergeet om in te skrywe vir die top 50? :lol:

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 08:48
  40. avatar
    #170 Ploegskaar

    @Die Ken: Halfpad deur haar eerste jaar meen my oudste dat dit eerder nader is aan iets wat klink soos Stellenwoes, net erger…maar dan was Maties haar keuse, gewis nie myne nie, my allergie is alom bekend. Self het ek 2012 laas by Markotter rugby gekyk, maar dan was ek ook 2011 laas by Brug…

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 08:35
  41. avatar
    #169 Ploegskaar

    @Die Ken: Korrek, omtrent dieselfde impak as ‘n PRG wen/verloor vir op my

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 08:28
  42. avatar
    #168 Die Ken

    @Maroon: @Ploegskaar: dis die wynlandmanne se probleem. Die Woes-randers trek in, slaan kamp op, stel die manne bekend aan die wyn wat brand, wys hul vleisbraai is lekkerder as visbraai en voor jy jou oe kan uitvee, word dit Stellenwoes.

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 05:59
  43. avatar
    #167 Die Ken

    @4×4: goeies :)

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 05:57
  44. avatar
    #166 Die Ken

    @4×4: Ja, dit het ‘n ruk gevat om 1 en 1 bymekaar te sit, ne 4×4? :lol:

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 05:50
  45. avatar
    #165 Die Ken

    @MikeSt: Komaan Mike, jy weet Brakpan, Springs, Nigel is baie wyer as Boksburg. Inteendeel, Boksburg het lammetjies in vergelyking met daardie plekke

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 05:49
  46. avatar
    #164 Die Ken

    @Ploegskaar: en dit gaan ‘n moerse verskil maak aan my algemene gemoedstoestand :roll:

    ReplyReply
    23 April, 2015 at 05:48
  47. avatar
    #163 4×4

    @Rugbyman: rugbyman dra asb ons simpatie oor aan sy familie. Nooit lekker om te hoor van die afsterwe van ‘n jong man in die fleuer van sy lewe nie.

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 21:25
  48. avatar
    #162 4×4

    So gepraat van stir…ek neem aan dat die rede waarom daar in die Kaap ‘n onder 19 span reg deur die bank is, en nie net in die Beeld Trofee soos on Noordvaal nie, is omdat daar baie post matrieks in die Kaap is!

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 21:20
  49. avatar
    #161 4×4

    Mike T ek kan so bietjie aanvul op jou grappe…Hulle sê Boksburg is so rowwe plek…Brian Mitchell is ‘n tipperware lady!
    Die Inwoners van Boksburg is so opgewonde, want daar maak ‘n Spar langs die Tops oop.
    Boksburg het sy eie dieretuim…Brakpan!
    Toe Gerrie Coetzee nommer 1 in Suid Afrika was…was hy nommer 3 by die Boksburg Hotel.
    My ouma het nou die ander dag by ‘n vier rigting stop straat in Boksburg gestaan om die straat te kruis….toe steel hulle haar knie koppe af!

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 21:16
  50. avatar
    #160 JohanP

    @MikeSt: NEEEEEEE MIKE!!!!!!!! Se liewer Brakpan!!!!!!

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 18:36
  51. avatar
    #159 pietretief

    @MikeSt: :-D :-D :lol: :lol: goed gestel

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 17:45
  52. avatar
    #158 MikeSt

    Sienende dat ons so rof en onbeskof is sal julle die ook geniet :wink: :wink: :wink:

    So julle Stellies Hooggeplaasdes moet ligloop ons is een van die dae hopelik daar met die Cravenweek en mag dalk julle 150ste birthday spoil……….

    Wat noem jy n ou van Boksburg met skoene aan? n Besoeker!

    Twee Boksburg girls spring van n mynhoop af.Wie wen? Die samelewing!

    Wat noem jy n 30 jarige Boksburg girl? Ouma!

    Wat noem jy n Boksburg girl in n WIT Sweetpak? Die bruid!

    Twee Boksburg laaities sit in n kar met niks musiek nie,geen mags en freeflow exhaust. Wie bestuur? Die polisie!

    Wat noem jy n Boksburg ou met n suit aan? Die beskuldigde!

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 17:12
  53. avatar
    #157 Maroon

    @Ploegskaar: rowwe skape daai!

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 16:56
  54. avatar
    #156 Ploegskaar

    @Maroon: In sy geval, ‘n swart skaap van die Woes-Rand…

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 15:32
  55. avatar
    #155 Maroon

    @Ploegskaar: ons almal het maar ons swart skape :)

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 15:25
  56. avatar
    #154 Ploegskaar

    @Die Ken: Darem bitter lelik van jou, sal PRG nou hoogstens halfhartig ondersteun by die Tampax Toernooi…

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 15:15
  57. avatar
    #153 Die Ken

    @MikeSt: :wink: :wink: :wink:

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 13:34
  58. avatar
    #152 MikeSt

    @Die Ken: Nou stir jy onder die belt maar wat kan ek nou ander verwag van n Stellies man………. :roll: :roll:

    Net so van die so op die jas mens kan nooit oor aggresief wees in n kontak sport nie vra maar vir Bakkies, Eben, Duanne en en en (en daarmee close ek sommer die subject want ek is hier vir die skool en nie individue nie)

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 13:27
  59. avatar
    #151 Die Ken

    @Barry: As jy wil stir, maak die vlg stellings aand die vlg manne:

    @BoishaaiPa se kak rankings en die spelling van Boishaai vs Boys High vs Jongenskool.
    @Rugbyman Ga(p)sfontein se werwing van Kaapenaars
    @Cappie AHS se ongelooflike sterk naam wat beteken hul hoef nie te werf nie.
    @Bog noem net enige iets oor GCB dan bebruin hy homself.
    @MikeSt Sy seun se oor-aggressiewe spel and die feit dat EGJ nooit saam met die groot honde sal blaf nie.
    @Ploegskaar sy swak kennis van skolerugby in die WP en sy liefde vir die TUKS/Bulle/Pretoria spelpatroon

    Hierdie kan lank aanhou, so ek los maar hierdie paar vir jou, gou hul so wan en dan uit en sien wat gebeur. :lol: :lol: :lol:

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 11:55
  60. avatar
    #150 BOG

    @BoishaaiPa: En ek verneem hulle sal almal by WK teenwoordig wees om hulle “gerespekteerde” kundigheid met ons te deel op die radio uitsending- na elke wedstryd.

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 11:51
  61. avatar
    #149 BoishaaiPa

    @Barry: Jy het nog nie gesien wat stir is nie…jy het maar net n ligtelike rimpeling veroorsaak…..Die onderwerp is al so baie bespreek dat dit nie eintlik meer baie aandag trek nie. As jy wil leer van stir…Gesels met Andre T en sy verskeidenheid “vriende”… :mrgreen:

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 11:33
  62. avatar
    #148 BuffelsCM

    @Pinotage: Jou laaste sin: ” Ek hou van meriete en ek is versot op skolesport ” – dit is regtig wonderlik om by skolesport en (vir my) meer spesifiek rugby, betrokke te kan wees.

    Na Saterdag se puik wedstryd tussen die O/19A-spanne van Bishops en Paarl-Gim was dit ‘n totale anti-klimaks om die laaste 25 minute van die Stormers / Western Force te kyk. Op skolevlak sien jy van die beste rugby wat daar is !!

    Ek het my kwota met inmengerige ouers gehad. Wat hulle nie besef nie is dat dit meestal nie tot hulle seuns se voordeel is nie.
    Jy kry natuurlik ook diegene wat langs die kant opdragte gee (meer skree eintlik) en dan gee ouboet ook nog tussenin sy mening…gevolglik is Boetie later so verward “want coach het dan gesê ek moet dit of dat doen”. Een ouer het dit raak opgesom: “elke pa dink mos sy donkie kan die Durban-July wen”.

    Gelukkig is daar baie meer plesier as die enkeles wat dit moeilik maak vir die afrigters.

    @Barry: Nee Barry, dit is hoekom die blog daar is…..moenie ophou vrae vra nie. Sommige van die vrae is egter dalk in die verlede bespreek maar enige redelik standpunt verdien aandag!!

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 11:15
  63. avatar
    #147 Barry

    Hoe lekker lag ek nou, Twee dae op die ‘blog’ en ek ‘stir’. Dit lyk my ek raak aan teer punte, maar dis punte wat my eindeloos frustreer. Dalk moet ek ophou vrae vra…….uhmmmmm, nee?!

    En ek veralgemeen asb. Ek vra nie die vrae omdat dit enigsins op NHS weerspieël nie. By NHS kan ek eerlikwaar sê, die beste kind haal die span en speel waar hy moet speel.

    Ek vra die vrae want baie ouers worstel met die vrae. Soos ek gister gesê het, waar my seuns speel daar is ek en ek gaan sit gewoonlik tussen die ouers van ander skole en luister na hulle gesprekke soos ‘n stout kind sal doen. My mond hang dikwels oop as ek luister wat van die pawiljoen af geskreeu word na kinders op die veld, afrigters langs die veld en skeidsregters. Mens kan maar net lag.

    Dis my ook vir goed om met ouers, soos julle, van ander skole te gesels oor ons seuns se rugby, want hulle is môre se sterre, en dis ons plig om hulle te beskerm en te doen wat die beste is vir elke seun. In die netwerk van ouers help ons mekaar dikwels met klein maar nuttige dinge.

    My middelste seun was by die Jeppe o/16 toernooi van die veld af gedra en Milpark hospitaal toe gevat. Hy was ‘uit soos kers’ na ‘n hou teen die nek in ‘n losskrum. Ek kon nie daar wees nie en ‘sekere’ ouers en NHS se onderwysers / afrigter het my mooi op datum gehou. Sulke afstand kommunikasie is baie belangrik.

    Rugby groete.

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 10:49
  64. avatar
    #146 BoishaaiPa

    @Pinotage: Laat ek dit so stel….Ek wil nie daai joppie he nie…

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 10:12
  65. avatar
    #145 Pinotage

    @Barry: Daar is ongelooflike goeie afrigters by baie skole vir wie ek my hoed baie hoog lig. Dit sluit onderwysers in. Dit is ouens wat die seuns van Laerskool af skills leer en wat hul tyd opoffer net omdat hulle so n passie het vir n wonderlike sport en vir ons kinders.
    Hulle kry ook maar al te dikwels te doen met inmengerige ouers te doen en moet soms fyn kyk om te onderskei tussen die gatkruip pappas wat hulle seuns by spanne wil inborg, en die wat met opregte bedoelings n bydrae maak.
    My seun se eerste keuse is nie rugby nie, hoewel hy jare reeds speel en dit geniet. Hy was laasjaar by sy skool onder 16b en deel van die ” bench” by die A span. Dis waar hy gehoort het. Die A span ou was beter en die afrigter n toegewyde, regverdige en uiters bekwame onderwyser.
    Ek salueer sulke ouens.
    Aan die ander kant het ek te doen gehad met afrigters in die Laerskool wat blatant n sekere borg se kind bevoordeel het. Ek was baie naby aan n klagte teen my vir aanranding.
    Die oorgrote meerderheid afrigters by ons skole verdien egter baie meer respek as wat hulle soms kry.
    Ps. Ek glo nie aan gatkruip nie. Ek hou van meriete en ek is versot op skolesport

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 09:51
  66. avatar
    #144 Die Ken

    @BuffelsCM: was die naweek by ‘n rugbydag vir laerskole (vanaf 0/7 tot 0/13) en presies soos jy daar noem. Die vaardighede is pateties. Behalwe vir die 2 of 3 groot laaities wat as stormramme/spoedvrate gebruik word, is daar geen/baie min spelpatrone nie en nog minder vaardighede.

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 09:40
  67. avatar
    #143 Die Ken

    @Babbelas: @Barry: en vervang @Babbelas se “offisier” met die skole wat hul sien as tradisionele skole (ook genoem die “rugbyskole” of “opper seunskole”) en “onder offisier” met die res.

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 09:37
  68. avatar
    #142 BuffelsCM

    @Barry: Ek dink dit is moeilik om te veralgemeen. Daar is uit die aard van die saak afrigters wat uitstekende werk verrig maar dan is daar ook diegene wat nie kan (of wil) aanpas by die ontwikkeling van die spel nie. Afrigters moet voortdurende studente van die spel bly en aanpas…..of so nie gaan hulle agterbly.

    IMO is een van die groot probleme die feit dat baie laerskool-afrigters nie genoeg aandag aan die ontwikkeling van vaardighede bestee nie. Groot seuns word dikwels gebruik om bo-oor opponente te hardloop. Begin die vaardighede so vroeg as moontlik ontwikkel !!

    Dit (om oor seuns te hardloop) kan werk op O/13-vlak (en ‘n paar jaar daarna dalk) maar as die afrigters in die hoërskole eers moet begin om vaardighede te ontwikkel is dit amper te laat – dit is nooit werklik te laat nie maar ek skat jy verstaan wat ek bedoel.
    Ek sien dikwels sekere basiese gebreke op O/19A-vlak, bv ‘n vleuel wat die bal in die verkeerde hand dra as hy teen die kantlyn afhardloop, of ‘n senter wat die bal onder die arm sit i.p.v die bal in 2 hande dra ens.

    @Rugbyman: Jammer om te hoor van die verlies !!

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 09:34
  69. avatar
    #141 Die Ken

    @Barry: Asseblief nie! Hierdie debat hou al vir jare op die blog aan, en sal vir jare aangaan. Daar is al gevloek, gemoer, broeke bebruin en nog meer agv die ou werwingsdingetjie. Een ding is seker, die 2 kampe sal nooit saamstem nie.

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 09:34
  70. avatar
    #140 Barry

    NHS se eerste span is ‘n goed gebalandseerde span en daar bly weer so paar van die seuns oor vir volgende jaar, soos dit maar met elke skool gaan. Ons sal maar sien waar die jongmanne dinge gaan bring hierdie jaar. Hulle oefen hard en bly nederig.

    Jammer om te hoor van die onderwyser (Mnr Grobbelaar) van Garsfontein se afsterwe, dis altyd hartseer.

    Wat dink julle manne van die kwaliteit van afrigters op skoolvlak?

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 09:22
  71. avatar
    #139 MikeSt

    @Rugbyman: Nie nice om van sulke verliese te hoor nie veral op so n jong ouderdom. Sterkte daar by julle en vir sy familie en vriende.

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 08:02
  72. avatar
    #138 Cappie

    @Skoorsteen: Einste, en daar wag nog ‘n paar verassings op hulle. Hopenlik het hulle nou genoeg ruskans gehad die afgelope twee weke, en kan hulle verbeter in die Wildeklawer-toernooi.

    Ek hoop nie die gemoedere is nou in die grond in gespeel nie.

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 08:01
  73. avatar
    #137 Babbelas

    @Barry: Almal doen dit die verskil is dat as sekere skole dit doen noem hulle dit werwing en as ander dit doen word dit koop genoem!

    Is maar soos in die Army, as ‘n onder offisier te veel gedrink het is hy dronk, as dit ‘n offisier is, is hy moeg…..

    ReplyReply
    22 April, 2015 at 07:23
  74. avatar
    #136 Rugbyman

    @Cappie: Ja dankie! Groot skok op almal! Hy was maar 28 jaar oud… Ons gebede is met sy verloofde en sy familie!

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 20:17
  75. avatar
    #135 Cappie

    @Rugbyman: Jammer om te hoor van Martin Grobbelaar, Garsies se derde span afrigter se afsterwe. Ons gebede is met julle.

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 19:28
  76. avatar
    #134 Rugbyman

    @MikeSt: :evil: :evil: :evil:

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 17:11
  77. avatar
    #133 MikeSt

    @Rugbyman: :lol: :lol: :lol: Grappie maat

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 17:02
  78. avatar
    #132 Rugbyman

    @MikeSt: nou is jy sommer net lelik… sies!

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 16:58
  79. avatar
    #131 MikeSt

    @Rugbyman: Ek gaan nou sommer ophou moan as julle en Glenwood ons kinders steel :lol: :lol: :lol:

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 16:53
  80. avatar
    #130 Skoorsteen

    @Cappie: Praat jy van Menlo? Na al hulle inkopies nog net 1 wedstryd gewen?

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 16:53
  81. avatar
    #129 Rugbyman

    @MikeSt: magties maar dis indrukwekkend…

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 16:38
  82. avatar
    #128 MikeSt

    @Barry: Welkom Barry goed om n Nellies persoon op die blog by te kry. En soos die laaste paar jare julle het n bulspan die jaar

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 16:28
  83. avatar
    #127 kosie

    @Barry: Welkom op die blog. Moet sê dat julle ‘n mooi skool het met pragtige geriewe in ‘n mooi deel van die land.

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 16:24
  84. avatar
    #126 MikeSt

    @Rugbyman: Is so 3/4 deur dit en moes my translator kry om dit te vertaal want aan die oos Rand praat ons net gebroke Brits.

    Dink dit sit n redelike perspketief waarheen die hele werwing ding beweeg gesien vanaf n nasionale onwikkelings plan rondom die ontwikkeling van sport mense en die belangrike rol wat skole in die oorgangs fase na proffesionalisme moet speel.

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 16:22
  85. avatar
    #125 Rugbyman

    @MikeSt: bliksem mike! Dis 88 bladsye! Jy beïndruk my eerstens met die feit dat dit in engels is, en 2dens dat jy dit gelees het… ( het jy rerig?)

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 16:14
  86. avatar
    #124 Barry

    Beet moet dan vir my ‘n Nelspruit (NHS) truitjie kry.

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 16:09
  87. avatar
    #123 MikeSt

    @kosie: Kom nou Kosie dis nie so erg nie. :lol: :lol: Ons over achieve van tyd tot tyd.

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 16:04
  88. avatar
    #122 MikeSt

    Interresante navorsings dokument vir bedtime reading rondom skole, werwing ens ens

    http://dspace.nwu.ac.za/bitstream/handle/10394/12269/Vosloo_JJ_Chapter_2.pdf?sequence=3

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 16:02
  89. avatar
    #121 kosie

    @MikeSt: EG dink ek kan as die “under dog” koning gekroon kan word. Julle het as “under dog” seker meer as 80% van julle wedstryde gewen. Dus maak daai stat julle beslis nooit “under dogs” of us dit “over achievers”. Nietemin, EG us ‘n bul span.

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 16:01
  90. avatar
    #120 Cappie

    @Barry: Jy sal nou gou agterkom wie praat die kopery goed en wie nie. Daar is maniere hoe dit hanteer word, en dan is daar die realiteite! Nietemin, daar is nie kitsoplossing om nr 1 te word nie, dan gebeur wat afgelope naweek gebeur het, waar ‘n sekere skool hulle tweede span moes stuur vir ‘n belangrike vriendskaplike wedstryd agv te veel rugby in te kort tyd, en toe sleg op hulle herrie gekry het.

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 15:52
  91. avatar
    #119 MikeSt

    @Rugbyman: Kom ons maak dit 60/40 :lol: :lol: :lol:

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 15:49
  92. avatar
    #118 MikeSt

    @Barry: Post net op die bladsy wie jy support en Beet die administrator sal jou trui opsit soos per dit.

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 15:49
  93. avatar
    #117 Rugbyman

    @suz: semi finale is maar gewoonlik 50/50… span wat sy kanse die beste gebruik wen gewoonlik… so dis moeilik om n call te maak!

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 15:49
  94. avatar
    #116 Barry

    @Cappie: Dankie Cappie.

    Eerstens, hoe kry julle die prentjies van truie as ‘logo’?

    Tweedens, ons kan ‘koop’ sugar coats soos ons wil en slim terminologie gebruik om dit anders te beskryf maar as ons tot by die primêre punt krap is dit ‘koop’. Jy vind ‘n plattelandse kind in ‘n stadsskool nie omdat hy goed kan hekel of dans nie maar omdat hy ‘n belowende speler genoem word.

    Ons hoef eintlik nie die verder op die punt voort te redeneer nie, want soos julle sê daar is oor die dekades reeds groot debatte oor die situasie gehad.

    Vir my is dit belangrik dat seuns rugby moet speel om dit te geniet en ‘n liefde vir die spel opbou. As dit later in ‘n loopbaan ontwikkel is dit skitterend, maar ‘n klein presentasie maak dit tot op die hoogste vlak.

    Soms kry ek die gevoel, en ek het dit in verlede gesien dat ‘wen ten alle koste’ die doelwit is. Dis waarom seuns ophou rugby speel, want hulle word gedwing deur ouers (ek’s skuldig), onderwysers en afrigters om net die beste te wees.

    Ek sit elke naweek op stadions en luister na ouers en my mond hang dikwels oop as ek hoor wat uit ma en pa se monde kom.

    Anyway genoeg vuur gespoeg. Dit gaan baie opwindend en interssant wees om 1 Mei op Tuks se sportvelde te sit en rugby te geniet wat jongmanne se harte vinnig laat klop. Ek bid dat daar geen erenstige beserings sal wees nie en dat ons seuns opbouend teenoor mekaar sal optree en onthou dat hulle almal rugby speel omdat hulle lief is vir die spel.

    Groetnis.

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 15:45
  95. avatar
    #115 Rugbyman

    @Die Ken: jy is 100% korrek rondom die beeld semis!

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 15:44
  96. avatar
    #114 Rugbyman

    @MikeSt: jys reg… dink egter nie dat die kommentaar op die kind gemik was nie…

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 15:43
  97. avatar
    #113 MikeSt

    Lyk my daar is n inval van Garsies op die blog…. :lol: :lol:

    Kan ons dalk nie tog net n aparte Headline kry waar almal hulle stuiwers in die beurs kan gooi oor werwing nie.

    Wil maar net die nuwe mense ook vra moet asb nie direk na kinders verwys in kritiek nie. Ek is nie van Garsies af nie maar glo almal op die blog wat wel Garsies ken weet wie die kind ook is en dis ongelukkig nie sy skuld as sy Pa so optree nie.

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 15:42
  98. avatar
    #112 Rugbyman

    @HeildAffies: stem met jou saam oor daai spesifieke geval waarna jy verwys… dit was swak! Dit moet met die pa opgeneem word…

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 15:33
  99. avatar
    #111 Rugbyman

    @Cappie: ek gaan nie reageer nie… ek byt my tong raak… Barry sal nog leer dat AL die skole dit op een of ander manier doen…

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 15:32
  100. avatar
    #110 kosie

    @Cappie: Jou redenasie maak sin en is ek ook ‘n voorstaander van bly in jou bekende skool. Die punt is, solank mense glo hulle baat by so ‘n skuif sal dit voortgaan.

    Terloops, ek ken ook iemand wat ‘n skool in die tweede kwartaal van sy gr 10 jaar verlaat het weens ‘n beter aanbod van Affies. Of dit die regte besluit vir die seun was, weet ek nie, maar sal aanvaar dit was.

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 15:32
  101. avatar
    #109 Cappie

    @Babbelas: Ek weet waarheen jy oppad is hiermee…

    Die punt wat ek wil maak is dat hulle nie die skool wou verlaat nie, aangesien hulle dit geniet het daar. Die aanbiedinge is egter van so aard dat hulle dit nie kon weier nie, en “noodgedwonge” aanvaar. Reg of verkeerd, weet ek nie, maar op die langtermyn glo ek sou hulle meer gebaat het om maar aan te bly daar in hulle alma mater skool waar hulle almal ken, die stelsel verstaan en gelukkig is. Wat in die aand by die huis gebeur na so ‘n aanbod ontvang is, word nie altyd aan almal bekend gemaak nie. Slegs die naaste maats verstaan die omstandighede.

    My seun het een so maat wat oorgekoop is en dis duidelik dat hy nooit Affies wou verlaat het nie, maar agv die finansiële voordeel dit toe wel gedoen het.

    Goeie kortermyn voordeel vir die ouers, en goeie hoop geskep vir die kind, maar wat as die kind dit nie maak in die rugbywêreld nie. Was die regte besluit geneem?

    Ai Barry, welkom op die blog, maar gaan maar so bietjie terug in die ou argiewe dan sien jy hoeveel keer hierdie ding al gedabateer is, en nog streeds glo sekeres hulle doen “goeie werk” om iemand te “koop”. Nietemin, ek dink dis bog!

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 14:59
  102. avatar
    #108 Babbelas

    @Cappie: Die 5 onder 15A span spelers weet jy dalk waar hulle van daan kom (Laerskool) en waar hulle heen gaan?

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 14:38
  103. avatar
    #107 Cappie

    @Barry: Nou het jy weer ‘n swermnes oopgemaak, en gaan jy baie reaksie kry van veral daardie skole wat die meeste koop, en ek sal dit maar sommer koop noem, want ek weet daar is ‘n paar ongelukkige Affieseuns wat by ander skole rondloop wat nie die aanbod wat aan hulle gebied was kon wyer nie. Dit gebeur veral by die sagte “targets” waar ouers die finansiële offers nie van die hand kan wys nie, aangesien dit maar partykeer swaar gaan. Affies het 5 onder 15A span spelers verloor as gevolg van gekopery.

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 14:07
  104. avatar
    #106 kosie

    @Barry: Ek weet van geen skool wat enige skolier besit nie. Jou stelling van koop impliseer eienaarskap. As jy iets koop is dit joune om daarmee handel te dryf.

    Ek vermoed jy verwys na skole wat talentvolle skoliere assisteer met onderandere afslag op skoolfooie. Jy sal nog leer dat skole bittermin afslag aan skoliere gee en dat die meerderheid skoliere wat ondersteun word deur buite instansies gebied word. Skole kry wel hieruit voordeel maar nie ten koste van ander skoliere nie. Dit is niks nuuts nie en dateer uit die 1800’s. Selfs Jan Smuts was so gehelp. Nou wel nie vir sport nie. Maar die beginsel is maar dieselfde.

    In watter skool is jou seuns?

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 13:56
  105. avatar
    #105 HeildAffies

    Goeie dag, ek is ook nuut op die Blog. Ek is ‘n Oud-Affie en het ‘n seun op Garsfontein in die C Span.

    @Barry; Ek het groot geword met die vooropgestelde idee dat rugby jou nêrens kan bring nie, want in my skooldae was rugby nie ‘n loopbaan nie. Springbokspelers het almal ander beroepe gehad. Nou is daar finansiële vergoeding vir seuns, ouers en professionele spelers. Kinders vandag besef dat hulle ‘n loopbaan daarvan kan maak, en dit is in my opinie, ‘n goeie ding.

    Wat die Tuksreeks betref het ek Saterdag die wedstryd tussen Garsfontein 0/16 en Kempton Park gekyk. Daar het ek gesien hoe ‘n Gasfontein pa die wedstryd vir Garsfontein, wat ‘n wen moes gewees het, gelykop laat eindig het. Die pa wat een van die voorry se ouers is, het die skeidsregter gevloek en geskel. Strafskoppe is later teen die seuns gegee vir terugpraat oor die pa heeltyd die beslissings kritiseer. Ek het skaam gekry vir die skoliere en spelers se part.

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 13:47
  106. avatar
    #104 Barry

    Ek is nuut op die blog, en sommer gou gaan ek julle nekhare laat regop staan oor skolerugby. Ek het self drie seuns wat steeds op skoolvlak rugby speel.

    Wat my dwars in die krop steek is skole wat spelers koop. Ek glo daar is geen erger bekentenis van so ‘n skool dat hy ten alle koste wil wen nie en tweedens, nie uit eie geledere die vermoë besit om dit te kan doen nie.

    Amateurrugby behoort nie so te funksioneer nie. Ek gaan dit beslis kan eindig nie en dit gebeur in elk geval al dekades lank, maar ek dink dit is bog en onprofessioneel.

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 12:52
  107. avatar
    #103 suz

    @Die Ken: Garsies is my mense :lol:
    @MikeSt:Ek het gehoor dat Klerksdorp se 0/14s 13 craven week spelers in het, of dit waar is weet ek nie

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 12:03
  108. avatar
    #102 suz

    @Die Ken: Garsies is my mense :lol:

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 12:01
  109. avatar
    #101 BuffelsCM

    @MikeSt: Dan moet Klerksdorp se O/14s ook goed wees !! Ek sien in die “pool” fase het Transvalia vir Monnas 19 – 17 geklop. Daar is dus nie baie tussen die 2 spanne nie.

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 09:56
  110. avatar
    #100 MikeSt

    @Die Ken: Magnate soos hy le mos maar bietjie later as ons wat nog n lewe moet maak :lol: :lol:

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 09:52
  111. avatar
    #99 Die Ken

    @MikeSt: Jy sien @Rugbyman het nog gesit en poep ruik onder die duvet toe hy my antw…nie lekker by nie

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 09:49
  112. avatar
    #98 Die Ken

    @suz: ek dink jy moet die eend terugvra!!!!!!!

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 09:47
  113. avatar
    #97 MikeSt

    @BuffelsCM: Geez ja jy is reg eks geskok.

    Jou ID van ouens in Transvalia se span is spot on 6/8/12 is kingpins en skitterende spelers.

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 09:44
  114. avatar
    #96 BuffelsCM

    @MikeSt: Mike het Monnas se O/14s nie verloor in die kwarteind nie ?
    Ek stem saam dat Transvalia regtig ‘n bulspan is. Ek het hulle oor die Paasnaweek in die Paarl sien speel. Die ouens wat die oog gevang het was 6, 8 en 12. Dit help natuurlik as die ouens rondom jou ook goed speel.
    Die 6-flank het na ‘n skrum in hul eie 22m gebied (teen Oakdale) die bal opgetel en regdeur gehardloop met sy spoed.
    Die binnesenter het ook verskeie drieë in die toernooie gedruk met sy spoed, krag en goeie lyne wat hy gehardloop het

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 09:37
  115. avatar
    #95 MikeSt

    @Die Ken: Yep dit in n herhaling van ons en Garsies soos per Beeld laasjaar. Was laasjaar ons teen HTS en Garsies teen Nellies.

    Monnas en Transvalia het 2 bul o/14 spanne en ek voorsien dat hulle finals toe gaan.

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 08:28
  116. avatar
    #94 suz

    @Rugbyman wat dink jy is Garsies se kanse om Klerksdorp te wen id semis?

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 07:52
  117. avatar
    #93 Die Ken

    @Rugbyman: Nee man, ek praat vd Beeld semis van laasjaar – selfde spanne as hierdie 4, nie waar nie?

    Dankie vir die verduideliking, ek is nou net meer deurmekaar, maar ek sien my hare word al hoe minder, so dit kan ook ouderdom wees!

    Dis hoekom ek vir @andret mos laat weet om te gaan koop, en as die 2 skole sulke lekker spannetjies het, is dit mos ‘n goeie plek om te begin?!

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 07:40
  118. avatar
    #92 Rugbyman

    @Die Ken: Dit word eers bepaal na die laaste dag… net die A-spanne tel… obviously as jy uitspeel vir 1 tot 4 kry jy meer punte as manne wat uitspeel vir 13 tot 16… so dis eintlik onmoontlik om nou te bepaal wie die reeks gaan wen!

    Julle moenie vir klerksdorp en transvalia onderskat nie… hulle het baie goeie o/14 spanne, dis nie omdat monnas swak is nie…

    Laasjaar se semis was tussen EG en Nelspruit, Garsies en HTS Middelburg…

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 07:24
  119. avatar
    #91 Die Ken

    @MikeSt: Is dit nie n herhaling van laasjaar se Beeld semis nie?

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 06:14
  120. avatar
    #90 Die Ken

    @suz: Vra vir Beet, daardie afkophoender lyk kak

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 06:12
  121. avatar
    #89 Die Ken

    @Andre T: WDF gaan daar aan by jul 0/14s?! Tyd om te koop, voordat al die “belangrike skole” jul kritiseer en slegse. Jy weet mos, as ‘n seun in std 6 begin is als mos 100.

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 06:11
  122. avatar
    #88 Die Ken

    @Rugbyman: hoe bepaal hul wie die beste rugbyskool by die reeks is? En tweedens, is dit net A-spanne se plekke wat tel?

    ReplyReply
    21 April, 2015 at 06:08
  123. avatar
    #87 BOG

    Ek hoop ons kan onpartydige radiokommentaar verwag, veral Maandag, by WK? Miskien moet Festus maar oorneem vir daardie wedstryd.

    ReplyReply
    20 April, 2015 at 14:01
  124. avatar
    #86 suz

    @Andre T is ñ eend maar weetnie waar hy vandaan kom nie en weet ok nie hoe om hom te verander nie.

    ReplyReply
    20 April, 2015 at 13:49
  125. avatar
    #85 LAEVELDER

    @Rugbyman:

    Baie geluk met al 4 jul spanne wat deur is semi’s toe!

    ReplyReply
    20 April, 2015 at 13:39
  126. avatar
    #84 MikeSt

    Definitief op Vrydag 1 Mei nou net dit confirm

    ReplyReply
    20 April, 2015 at 13:37
  127. avatar
    #83 Andre T

    @suz: Watse logo het jy?

    Lyk of daar iets by n toilet uitpeul

    ReplyReply
    20 April, 2015 at 13:15
  128. avatar
    #82 akw

    @Andre T: Nee, dat die Monnas u14 groep miskien nie so sterk is nie… :wink:

    GCB.

    ReplyReply
    20 April, 2015 at 13:06
  129. avatar
    #81 suz

    Dit was die 014b wat teen monnas verloor het.

    ReplyReply
    20 April, 2015 at 13:05
  130. avatar
    #80 Andre T

    @akw: Wat bedoel jy dan?

    Dat Garsfontein se 0/14’s swak is?

    Wat staan daar onder op jou trui?

    ReplyReply
    20 April, 2015 at 13:01
  131. avatar
    #79 suz

    @Rugbyman Dankie, op ons skool se program wys dit die semis is saterdag.

    ReplyReply
    20 April, 2015 at 12:59
  132. avatar
    #78 akw

    @Andre T: Monnas se u14b’s het 10-6 teen Garsfontein gewen, miskien is die u14 groep nie so sterk nie.

    Maar niks wat goeie coaching nie kan regmaak nie… :lol: :lol:

    ReplyReply
    20 April, 2015 at 12:55
  133. avatar
    #77 Rugbyman

    @suz: It seems it is on the Friday

    ReplyReply
    20 April, 2015 at 12:52
  134. avatar
    #76 suz

    Is die semi finale vrydag 1 Mei of Saterdag 2 Mei?

    ReplyReply
    20 April, 2015 at 12:44
  135. avatar
    #75 pietretief

    @Rugbyman: die vrydag?

    ReplyReply
    20 April, 2015 at 12:07
  136. avatar
    #74 Andre T

    Mmmmmmm……..KHS se onder 14’s warm gewees…………..ek wonder wie het so groot invloed gehad daar?????????

    ReplyReply
    20 April, 2015 at 11:28
  137. avatar
    #73 Rugbyman

    @Pietie Passion: sorry, it is 1 May…

    ReplyReply
    20 April, 2015 at 11:18
  138. avatar
    #72 Rugbyman

    @Pietie Passion: as far as I know the semis are on the saturday 2 May

    ReplyReply
    20 April, 2015 at 10:51
  139. avatar
    #71 Pietie Passion

    @beet: Thank you Beet, sharp this week. I just want to confirm the semi`s will be on Friday, 01? Can you perhaps find out from your contacts?

    ReplyReply
    20 April, 2015 at 10:11
  140. avatar
    #70 beet

    Hi Guys

    I’ve added the Tuks results and playoffs below the tables for now.

    A big thank you to MikeSt

    ReplyReply
    20 April, 2015 at 09:28
  141. avatar
    #69 speler23

    Dankie Mike nou kan ek my beplaning doen vir die dag se rugby. Sterkte vir al die spanne.
    EG Jansen boo!!!!!!!!!

    ReplyReply
    17 April, 2015 at 21:26
  142. avatar
    #68 jakes

    Baie dankie MikeST..en sterkte vir EGJ more…dit gaan ‘n goeie game wees..

    ReplyReply
    17 April, 2015 at 17:19
  143. avatar
    #67 MikeSt

    A-VELD
    16A 08:00 – 09:10 EG Jansen(2) VS Eldoraigne(1)
    16A 09:20 – 10:30 Monument(1) VS Rustenburg(2)
    1 STE 10:40 – 12:10 Klerksdorp(3) VS Centurion(4)
    1 STE 12:10 – 13:40 Transvalia(3) VS Rustenburg(4)
    1 STE 13:40 – 15:10 EG Jansen(2) VS Eldoraigne(1)
    1 STE 15:10 – 16:40 Monument(1) VS HTS Middelburg(2)

    ReplyReply
    17 April, 2015 at 09:01
  144. avatar
    #66 jakes

    Hi. Weet enige iemand dalk die tye van die 2 hoofwedstryde by Centurion ? HTS Middelburg teen Monnas en EGJ teen Eldoraigne?

    ReplyReply
    17 April, 2015 at 08:48
  145. avatar
    #65 ROOIBUL

    @scrummie: Ja dinge gaan nie lekker by ons 0/16 nie, hulle het 0/14 die Beeld gewen. 0/15 Tuks gewen en in die Beeld semi’s uitgeval.
    @Babbelas: Ja Eldos het hulle regtig verras, geen verskoning nie ma baie seuns was nog toe in die B-span na beseerings en hulle het Eldo se B-span 42-0 gewen en die game was net 37min met halftyd. Hulle het 0/14 twee games verloor 1 teen Affies en teen Monnas, 0/15 net die 1 game in die Beeld semi’s teen Monnas. One hoop en glo dinge sal nog vir hulle draai die jaar.

    ReplyReply
    17 April, 2015 at 08:18
  146. avatar
    #64 Babbelas

    @scrummie: Hulle was gemaklik voor gewees teen Eldos maar Eldos het terug geveg om te wen! Eldo 0 16’s het almal redelik verras die jaar om in te wees vir QF!

    ReplyReply
    17 April, 2015 at 07:32
  147. avatar
    #63 scrummie

    @ ROOIBUL , ek is verbaas dat HTS Middelburg o/16 nie eers QF gemaak het nie 8-O , het hul nie verlede jr of o/14 Tuks Reeks gewen nie ?

    ReplyReply
    17 April, 2015 at 07:22
  148. avatar
    #62 akw

    @MonnasOB: Monnas se 2des het 12-8 gewen, die derdes en vyfdes het verloor, die U14B’s het 10-6 gewen, die U15B’s het 7-7 halftyd gedraai en die U16B’s het mooi gewen.

    Ek dink nie jou puntetotal vertel die hele storie nie, veral die 2des waar Garsies ‘n paar keer die bal op Monnas se lyn met ongedwonge foute afgestaan het.

    Die C spanne van Garsies het swaargekry.

    Ek was aangenaam verras deur die oop spanne se uitslae.

    ReplyReply
    17 April, 2015 at 06:58
  149. avatar
    #61 Die Ken

    @MonnasOB: Dis n proses, nee, dis n kultuur wat gekweek moet word, so gee die manne darem punte. Eerstens is hul bereidwillig om dit te doen, tyd en effort te maak en tweedens teen strawwe kompetisie mee te ding om hulself te toets. Ek is bevrees julle manne daar naby die Paardekraal monument, sal moet seker maak julle is op jul tone, want die bruines van Braamies is ook besig om stil-stil dieselfde te doen.

    ReplyReply
    17 April, 2015 at 05:06
  150. avatar
    #60 MonnasOB

    Monnas vs Garsfontein se wedstryde wat plaasgevind het vandag, al die spanne behalwe A spanne. Monnas 237- 37 punte in totaal. Lyk vir my daar is nog baie werk oor, voor hulle regtig met die ” tradisionele rugby skole” soos hulle dit self noem, kan kompiteer. :wink:

    ReplyReply
    16 April, 2015 at 21:17
  151. avatar
    #59 Pietie Passion

    @ROOIBUL: For the B teams and 2nd teams, only winners qualified and will play semi finals on 01/02 May, and in this case, D will play A, B will play C. For record, all group B & D will play in Pietersburg

    ReplyReply
    14 April, 2015 at 14:24
  152. avatar
    #58 Pietie Passion

    @ROOIBUL: Sorry Rooibul, not sure if you are serious or pulling my leg :-? ??? All teams will play in quarters, semi`s and finals irrespective, but they will play for a position, determined by winning/ loosing. Group A & C will play @ Centurion (all teams, from U/14 to 1st teams). Quarter means the team in each individual age group who were placed 1 & 2 will play for 1-8, and teams placed 3 & 4 for 9-16. Winners for 1-8 will then play for 1-4, while loosers will play for 5-8, etc on 01 or 02 May. On 09 May, 1-4 winners will play for 1-2, and 1-4 loosers for 3-4. This will apply to all the age groups. Hope this help.

    ReplyReply
    14 April, 2015 at 14:19
  153. avatar
    #57 ROOIBUL

    @Pietie Passion: Thanks, my next question, witch schools are playing where this weekend. I belief HTSM 0/16 are going to Centurion, but the HTSM first team plays against Monnas. The HTSM 0/16 are the only team that didn’t qualified for the QF.

    ReplyReply
    14 April, 2015 at 11:48
  154. avatar
    #56 Pietie Passion

    @ROOIBUL: This log were only an indication on win, draw & loss. The correct logs also indicate bonus points, as noted before, 4 for a win, 1 for 3 tries, 1 for 5 tries and 1 if loosing with 7 or less points. So it could be that bonus points played a role, even if your points difference are better.

    ReplyReply
    14 April, 2015 at 11:00
  155. avatar
    #55 ROOIBUL

    Gentlemen I need help, if I look at the 0/16 log for group B and C.
    (P,W,D,L, NPts, PF,PA,PD)
    My question is, point deference if 3 team are level with each 2 wins, who will be no. 1 if all 3 teams are on 8 NPts points. Will it be the team with the highest or lowest point deference?

    ReplyReply
    14 April, 2015 at 10:37
  156. avatar
    #54 Babbelas

    @beet: Thanks

    ReplyReply
    14 April, 2015 at 10:06
  157. avatar
    #53 beet

    @Babbelas: Also as I have set it out above

    QF1 vs QF2
    QF3 vs QF4

    and for plate (PL)
    first two listed games winners meet
    last two listed games winners meet

    ReplyReply
    14 April, 2015 at 09:53
  158. avatar
    #52 beet

    @Babbelas: As far as I know semis and finals at Tuks stadium

    ReplyReply
    14 April, 2015 at 09:51
  159. avatar
    #51 Babbelas

    @LAEVELDER: Weet jy dalk hoe semi’s gaan werk? Ek weet dit speel hulle by Tuks maar wie teen wie?

    ReplyReply
    14 April, 2015 at 09:43
  160. avatar
    #50 LAEVELDER

    Die skole word so verteenwoordig in die Cup (1to8) play offs in die ouderdomsgroepe:

    Al 4 spanne: Monnas, Garsfontein, Nelspruit
    3 spanne: HTS Middelburg, EG Jansen, Kemptonpark
    2 spanne: Pietersburg, Eldoraigne, Rustenburg
    1 span: Vereniging Gim, Florida, Klerksdorp,Transvalia, Marais Viljoen
    Geen spanne in 1-8 : Ermelo, Centurion

    ReplyReply
    14 April, 2015 at 08:49
  161. avatar
    #49 ewert

    Hi Beet, can you please give fixtures of u/14 games on the 18th of April

    ReplyReply
    31 March, 2015 at 13:56
  162. avatar
    #48 Pietie Passion

    Unless official fixtures are out, then we can only continue to thumb suck on the rankings in Group D for U/16`s. As mentioned, the Tuks series work on bonus points, 4 for a win, 1 for 3 tries, 1 for 5 tries, 1 for loosing with 7 or less points. And if we consider this, it can only be that Florida, Pietersburg & Vereeniging Gymnasium were all on 7 points after the group stages, with Pietersburg a much better point difference.

    ReplyReply
    27 March, 2015 at 15:18
  163. avatar
    #47 Pietie Passion

    @beet: Hallo Beet, who was 1st & 2nd in Pools D & B.

    ReplyReply
    27 March, 2015 at 15:07
  164. avatar
    #46 beet

    @Pietie Passion: Officially u16 is

    Nelspruit vs Kempton
    V/Gim vs Garsfontein
    PHS vs Ermelo
    Florida vs M/Vijoen

    ReplyReply
    27 March, 2015 at 08:27
  165. avatar
    #45 Pietie Passion

    Is there anyone here who can make the correct call on the U/16`s in group D? Nelspruit will be no 1, but if Florida during their draw with Nelspruit, managed to score 3 tries, they will be on 7 log points with Pietersburg. Points difference for Pietersburg is however much better, and in my opinion, place them 2nd. Anyone here able to assist?

    ReplyReply
    26 March, 2015 at 20:14
  166. avatar
    #44 Pietie Passion

    Bonus points will also have influence with under 16`s in group D. Even if Florida & Nelspruit draw today (19 each), it will be possible that Florida, who did won Pietersburg, and Pietersburg, who only won 1 game against Vereeniging, both end on 7 log points, depending if they scored 3 tries today. Pietersburg however have a better point difference, and will end runners-up in group D

    ReplyReply
    25 March, 2015 at 18:17
  167. avatar
    #43 Pietie Passion

    @Rugbymal: Do agree, but in the Tuks series they still award 4 points for a win, 1 extra bonus point for 3 tries and another 1 for 5 tries. In the case of Kemptonpark & Garsfontein this would be the determining factor. Marais viljoen did loose against Ermelo if I`m not mistaken, but if they also did won 2 games, then bonus points would be of much value.

    ReplyReply
    25 March, 2015 at 15:51
  168. avatar
    #42 akw

    @Rugbymal: That is unsustainable.

    ReplyReply
    25 March, 2015 at 14:56
  169. avatar
    #41 Rugbymal

    @akw: I agree with you as its just to much rugby within a week and it leads to non recovery.

    This is the same for the teams that play in the Easter festivals as they play 3 massive games within 5 days and then must return to their schools to play provincial trials and either league or other competition games.

    Your conditioning has to be spot on for the guys to be able to play so much rugby.

    Am aware of some Gauteng School boys that will be paying from the 6th of April 2015 till the 9th of May 2015 in no less than 12 games either being trials or other games. Thus 5 weeks at an average if 2 games per week.

    ReplyReply
    25 March, 2015 at 14:07
  170. avatar
    #40 akw

    @Rugbymal: I thought it would be close. Both teams play a similar brand of rugby, MV could not contain the Garsies backs after poor tactical kicking, Kempies kept the ball in hand against Garsies and that won them the game.

    Also 3 games in 1 week, including Jeppe and Garsfontein, is poor planning.

    ReplyReply
    25 March, 2015 at 13:52
  171. avatar
    #39 Rugbymal

    That’s not something anyone could anticipate that Kempies would lose that one

    @beet: “Told you so”

    ReplyReply
    25 March, 2015 at 11:28
  172. avatar
    #38 beet

    @Lions: Thanks. Interesting that the co-ordinator is from Kempies

    ReplyReply
    25 March, 2015 at 08:51
  173. avatar
    #37 Lions

    Garsies because point difference is better.

    ReplyReply
    25 March, 2015 at 08:45
  174. avatar
    #36 beet

    Please someone help help now.

    Garsies and Kempies tied on points 8 NP + 2 BP = 10 points each.

    Kempies beat Garsies but Garsies has the better points difference.

    Which team finishes in first place?

    ReplyReply
    25 March, 2015 at 08:43
  175. avatar
    #35 Lions

    @Beet: En daar is die upset vir die dag Marais Viljoen wen Kempton Park

    ReplyReply
    25 March, 2015 at 08:42
  176. avatar
    #34 beet

    @Lions: Man I hate those “told you so” type situations :mrgreen:

    ReplyReply
    25 March, 2015 at 08:41
  177. avatar
    #33 Lions

    @Beet: En daar is die upset Marais Viljoen wen Kempton Park.

    ReplyReply
    25 March, 2015 at 08:39
  178. avatar
    #32 beet

    @Rugbymal: Hi Rugbymal. I have made a few assumptions but you are right. A few upsets tomorrow will change the tables and match ups. However Kempies and Nellies are overwhelming favourites to win their respective games.

    ReplyReply
    24 March, 2015 at 09:04
  179. avatar
    #31 Rugbymal

    @Dirk: Bonus points cant come into play anymore I think as games North of the Vaal now has a point difference criteria where games are supposed to be stopped with a 40 point difference.

    ReplyReply
    24 March, 2015 at 08:55
  180. avatar
    #30 Rugbymal

    Just a note the Fixtures for the Group B and D QF games has not been finalized as the last round games will only be this week.

    Presume it will be Kempton vs Nellies and Garsies vs Pietersburg at 1st XV level

    ReplyReply
    24 March, 2015 at 08:54
  181. avatar
    #29 Dirk

    Hallo, just want to know if you also consider all the bonus points as well, 1 for 3 tries, another when scoring 5 tries, and 1 for loosing with less than 7 points?

    ReplyReply
    23 March, 2015 at 19:43
  182. avatar
    #28 beet

    @ROOIBUL: Give me til tonight to try get the juniors updated as well but u18s done

    ReplyReply
    23 March, 2015 at 15:12
  183. avatar
    #27 ROOIBUL

    BEET, please will you be so kind to update the TUKS Super 16 scores in all age groups.
    Thank you for keeping us up to date with all the schoolboy rugby news and stories.
    :wink:

    ReplyReply
    23 March, 2015 at 14:53
  184. avatar
    #26 valke

    @Cappie: Hulle o14 het 18-12 gewen. Hulle o15 was ongelukkig om 14-17 te verloor, en hulle o16 het ook glad nie sleg gelyk nie.

    Beslis goeie goed aan die gebeur by Transvalia

    ReplyReply
    18 March, 2015 at 14:54
  185. avatar
    #25 Cappie

    Ek sien Transvalia se onder 14’s het vir beide EG Jansen en Monument gewen.

    ReplyReply
    18 March, 2015 at 14:37
  186. avatar
    #24 kosie

    @speler23: Die afdeling A ding is vir die Beeld Bulle Makro skole A afdeling. Al die Bulle A afdeling Beeld skole het ‘n koshuis. Die Beeld en Tuks kompetisieafdelings het nie veel met mekaar te doen nie.

    ReplyReply
    16 March, 2015 at 08:00
  187. avatar
    #23 speler23

    @kosie: Wil weet of EGJ nou ‘n koshuis het want hulle speel in afdeling A

    ReplyReply
    16 March, 2015 at 07:49
  188. avatar
    #22 beet

    @ROOIBUL: @Rugbyman: I think they will be on Saturday 18 April – weekend after the holidays and a week before Wildeklawer/

    ReplyReply
    8 March, 2015 at 12:57
  189. avatar
    #21 Rugbyman

    @ROOIBUL: no, the tuks quarters wont be on that day… an error on the fixture list…

    ReplyReply
    8 March, 2015 at 12:03
  190. avatar
    #20 ROOIBUL

    BEET; The North South Festival at Melo starts on the 8th of April, but the Tuks QF are also on the 8th. How will it be possible that Garsies play against Outeniqua on the 8th and also play the Tuks QF. 8-O 8-O

    DATE TEAM TEAM
    Wed 08 Apr Grey Cherries Combined Sydney Schools
    Wed 08 Apr Garsfontein Outeniqua
    Wed 08 Apr Menlopark Paarl GIm

    Sat 11 Apr Waterkloof Combined Sydney Schools
    Sat 11 Apr Middelburg Grey Cherries
    Sat 11 Apr Garsfontein Paarl Gim
    Sat 11 Apr Menlopark Outeniqua

    ReplyReply
    6 March, 2015 at 12:16
  191. avatar
    #19 Tang

    Some incredibly tough fixtures for early in the season. These are no warm up fixtures and will give an early indication of form.
    I hear good things about EG Jansen – Sounds like they will be right near the top of the rankings this year.
    I also hear Monnas will be strong as usual. I believe Monnas will be playing Jeppe and KES this year – good to see English and Afrikaans schools playing regular fixtures.
    I note Jeppe have an early fixture against Kempies. Jeppe play Nordheuwel on 9 March and then Kempies on 17 March.
    Sounds like Kempies will have a tough week from Saturday 14 March, they play Ermelo, Jeppe and Garsfontein all within 7 days!

    ReplyReply
    2 March, 2015 at 10:37
  192. avatar
    #18 Murrayfield

    Monnas gaan kookwater wees hierdie jaar, hulle juniors was warm!

    ReplyReply
    20 January, 2015 at 16:17
  193. avatar
    #17 BOG

    @beet: OK, so you are the “culprit”. I thought that we have a few folks here who are still in 2014.

    ReplyReply
    18 January, 2015 at 17:55
  194. avatar
    #16 beet

    @BOG: Bog, this is the first wave of reposted articles from 2014 so one has to look at dates of comment posts before handing out the gap year accreditation.

    ReplyReply
    18 January, 2015 at 10:37
  195. avatar
    #15 BOG

    There are many, who seem to be taking a “gap year” in Twenty Fifteen, and only returning “next year”? :mrgreen:

    ReplyReply
    18 January, 2015 at 02:58
  196. avatar
    #14 kosie

    @4×4: Die Tuks reeks is O/18 ja. Eldoraigne het nie onttrek uit Beeld nie maar speel in die B afdeling. As jy mooi kyk sal jy sien dat die A afdeling se skole almal koshuise het en die B afdeling se skole nie een n koshuis het nie

    ReplyReply
    17 January, 2015 at 20:07
  197. avatar
    #13 4×4

    jakes. is die Tuks reeks ‘n onder 18 toernooi? Ek sien eldoraigne het ook onttrek van die Beeld Trofee en hoor ek baie sterk gerugte dat 2015 die laaste jaar is waarin Kloof ook in die Beeld Trofee gaan deelneem.

    ReplyReply
    17 January, 2015 at 18:43
  198. avatar
    #12 MikeSt

    @tzavosky: The games are determined by the schools ranking fro the previous year and if you fall in the pool of a far away school its actually your bad luck.

    So in other words 1 -4 heads the pool the 5 – 8 and so on.

    So no allocation is made by anyone purely the luck or bad luck of the ranking you ended up in.

    ReplyReply
    21 November, 2014 at 10:49
  199. avatar
    #11 Playa

    @jakes: Looks as if you’ll be smashing teams again next year.

    ReplyReply
    19 November, 2014 at 15:24
  200. avatar
    #10 LAEVELDER

    Monnas, EG en Garsies seker die 3 vroee gunstelinge vir volgende jaar en soos gewoonlik HTS Middelburg en Nelspruit die gevaarlike buite(bulle) en buite(rhinos) :lol:

    ReplyReply
    19 November, 2014 at 14:08
  201. avatar
    #9 jakes

    Valke – EGJ het in 2013 en 2014 groot pak voorspelers gehad maar wat my impress het was hul fiksheid. Hulle het in sommige wedstryde baie sterk terug gekom in die 2de helftes..as jy vir my se hul gaan in 2015 nog groter voorspelers he, sal hulle net moet sorg dat hul baie op fiksheid ook moet fokus..ek kan dink dat hulle stutte en slotte, dink aan Stassen en Roux vernaam, groot bulle gaan wees..sien uit na 2015 seisoen..paar groot games wat voorle..

    ReplyReply
    17 November, 2014 at 19:17
  202. avatar
    #8 jakes

    Playa as far as I can recall about half of the 23 squad of 2014 will be back next year and around 09 of the regular 15 man squad of 2014.. Mike ST and Valke can give some more accurate feedback if possible maybe. But most important is that some of their most impressive players of 2014 will be back in 2015..especially amongst their forwards. They will have a a massively strong pack of forwards in 2015 and some promising back line players..

    ReplyReply
    17 November, 2014 at 18:52
  203. avatar
    #7 Playa

    @jakes: How many from this year’s EG team will be back next year?

    ReplyReply
    17 November, 2014 at 17:31
  204. avatar
    #6 tzavosky

    @jakes: Regarding “next year”, that’s assuming the pools will be exactly the same.

    Look, it isn’t anybody’s fault that Pietersburg, Nelspruit , Klerksdorp, Ermelo and to an extent Rustenburg and Middelburg are further away from Gauteng than the Gauteng schools themselves, but with the cost of travelling these days, I think a little bit of juggling with the pools and within pools would make it more accommodating.

    Not having more than one school from the same region in one pool (eg. EG and Transvalia) will help and it makes it more interesting.

    ReplyReply
    17 November, 2014 at 16:49
  205. avatar
    #5 valke

    @jakes: EG seems to be going the “bigger is better” route.

    I think they will be struggling a litte when playing against teams that plays the game a bit quicker.

    ReplyReply
    17 November, 2014 at 14:12
  206. avatar
    #4 jakes

    Let us see if EG Jansen can defend their title succesfully. History in the making if they succeed.2008 winners-2009 second place-2014 winners- 2015 -?. Very good chance to defend their title

    ReplyReply
    16 November, 2014 at 23:27
  207. avatar
    #3 jakes

    Tzavosky..There will always be teams that travel far. Next year these schools get home ground advantage and then schools will have to travel to them..that is part and parcel of this competition..it is fantastic that they have the group stages 3 consecutive weeks.. The highlight of this competition is when all the schools are playing the semis and finals on the same grounds..

    ReplyReply
    16 November, 2014 at 23:18
  208. avatar
    #2 tzavosky

    @scrummie: Not much thought went into travelling schedules during the pool stages though. Vereeniging Gym having to travel almost 800km and Pietersburg almost 700km for their two respective away fixtures.

    Compare that to Florida and Monnas with less than 100km for one away fixture each. Level playing field?

    ReplyReply
    14 November, 2014 at 18:10
  209. avatar
    #1 scrummie

    Group C seems to be the most balanced group regarding all the age groups.
    Group A EGJ/Monnas should dominate,
    Group B Kempies/Garsies,
    Group D Nellies/Pietersburg ?.

    ReplyReply
    14 November, 2014 at 07:48