Waterkloof want back into the Virsekerbeker

Update: Waterkloof have been accepted back into the Virsekerbeker Cup for 2019.

Following hot on the heels of the official announcement that Ben Vorster headmaster Chris Denysschen would take over as new Waterkloof  headmaster on 01 December 2018, comes an information brief from the Virsekerbeker organisers that Klofies have sort permission to join the competition in 2019.

The circular basically asks the principle role players in Noordvaal to make a decision on whether or not to include Waterkloof in the Cup competition in 2019. No other school will be relegated, the league will just be increased from eight to nine teams. The decision makers must respond by Friday 23 November 2018.

 

 


Leave a Reply

205 Comments

  1. avatar
    #205 Wonder

    @The O: Dis nou wat ek sal noem “HUURSOLDATE”. Kan nie glo Kloof doen so iets nie, skandelik.

    ReplyReply
    1 February, 2019 at 20:01
  2. avatar
    #204 Grizzly

    @Jaques: Dagse Jaques, verskriklik wat daar in julle gemeenskap gebeur het,baie hartseer.Baie sterkte.

    ReplyReply
    1 February, 2019 at 13:13
  3. avatar
    #203 The O

    @Grizzly: Ek is met jou op daai een..

    ReplyReply
    31 January, 2019 at 15:39
  4. avatar
    #202 Grizzly

    @The O: Ek weet na n Jaar nog steeds nie wat om van daai reeling te maak nie….As jy so na ons krieket spanne kyk, franchise en Nasionaal,blyk dit dat gehalte spelers van kleur nie n probleem is nie.

    ReplyReply
    31 January, 2019 at 15:14
  5. avatar
    #201 The O

    @Cappie: Affies en Menlo altwee ontrek omdat hulle nie aan vereistes kan voldoen nie

    ReplyReply
    31 January, 2019 at 14:58
  6. avatar
    #200 The O

    @Grizzly: Laudium en Mamelodi. Altwee skole speel ook in die toernooi. Hulle speel net die T20 reeks by Kloof, gaan nie daar bly nie

    ReplyReply
    31 January, 2019 at 14:56
  7. avatar
    #199 Cappie

    @The O: Is Menlo en Affies nog ge”ban” van deelname in die T20 reeks?

    ReplyReply
    31 January, 2019 at 14:44
  8. avatar
    #198 Grizzly

    @The O: Waar kom die 2 vandaan,wat se Skool?Goeie geleentheid,glo as hulle perform sal Kloof hulle daar hou….

    ReplyReply
    31 January, 2019 at 14:30
  9. avatar
    #197 The O

    @sewes: @leelu- nou nie rugby nie, maar hoe voel die manne by Kloof daaroor dat julle 2 nie-Klofies in julle 1ste krieketspan gebruik in die Coca-Cola T20 reeks.Ek weet dis goedgekeur deur Northerns krieket, maar dis vir my baie vreemd dat Kloof dit toelaat

    ReplyReply
    31 January, 2019 at 13:47
  10. avatar
    #196 PoepieDik

    Ek is oortuig dat dit die regte besluit vir Waterkloof is . Met alle repek teenoor WK is hulle rugby nie regtig so sterk soos hulle , ek is seker , graag wil he nie en het hulle , by van die toernooie, n paar lelike loesings gekry, die laaste twee seisoene of so. Deelname aan die Virsekerbeker sal vir hulle van groot waarde wees. Die Virsekerbeker is n puik kompetisie wat ongetwyfeld skolerugby baie ontwikkel en groei

    ReplyReply
    29 January, 2019 at 20:33
  11. avatar
    #195 tzavosky

    @AntonT: Horie, daai man was verlede jaar die “coach” van Ben Vorster se befaamde 4de span, die Spuds, wat onoorwonne deur Virseker gegaan het (Helpmekaar het punte gestuur), so moenie hom so lig skat nie!

    ReplyReply
    9 January, 2019 at 17:12
  12. avatar
    #194 AntonT

    Ek lees Waterkloof se hoof het vandag by die skool inge… “skydive” Ons moet pasop die man mag dalk net op flank…stut uithardloop vir die eerste…vyfde span.

    ReplyReply
    9 January, 2019 at 16:09
  13. avatar
    #193 Valkie

    Enige iemand lus vir valskerm spring?

    ReplyReply
    9 January, 2019 at 15:09
  14. avatar
    #192 sewes

    @Leelu: @Grizzly: ja hy lyk baie goed maar nie vir rugby nie is te skraal na my sin maar ons sal Maart maand daaraan werk hier loop so twee vet hammels rond sal hom maar moet vet voer.
    @Grizzly: Sal graag wil ontmoet hou net Djou weg ek het n gevoel ons is soos petrol en vuur.
    @Rugbyman: Ja julle is nie altyd GREAT nie maar tel die laaste paar jaar altyd onder die grotes.

    ReplyReply
    8 January, 2019 at 21:56
  15. avatar
    #191 Rugbyman

    @Leelu: waar hoor jy die ou storietjie… ons sal onsself kan handhaaf maar ek dink nie ons is ‘n super moontheid nie…

    ReplyReply
    8 January, 2019 at 21:38
  16. avatar
    #190 Grizzly

    @Leelu: :lol: Ja,Ek hoop hy het n grote, unfinished business… :lol: Sien die 12 DE April by die braai,bring vir sewes saam…. :mrgreen:

    ReplyReply
    8 January, 2019 at 21:38
  17. avatar
    #189 Leelu

    @Rugbyman: Ek hoor julle gaan ‘n baie “rowwe” span hê. Dit is hoog tyd dat die buurskole weer teen mekaar speel. Sterkte vir die jaar wat voorlê.

    @Grizzly – Sterkte aan ons vriend se seun :mrgreen:

    ReplyReply
    8 January, 2019 at 21:18
  18. avatar
    #188 Leelu

    @sewes: Jou seun reg? Hierdie gaan ‘n lekker jaar wees.

    ReplyReply
    8 January, 2019 at 21:13
  19. avatar
    #187 sewes

    Ek is regtig bly ek het nog twee jaar oor as n ouer van n skoolgaande kind.Het SBR regtig gedegenereer tot wie die meeste geld het of tot wie die beste kanidate kan werf tot in gr12.Ek se weer en glo vas daaraan werf in GR7 en leef met jou keuse of ontwikkel jou eie talent.Ek verstaan werklik nie hoe ouers histeries kan raak oor n kind wat n drie druk wie hy nie ken en slegs n jaar in die skool is nie dan het dit verwater na slegs die wen motief.

    ReplyReply
    8 January, 2019 at 21:03
  20. avatar
    #186 Rugbyman

    @sewes: Eks opgewonde oor pretoria se rugby in geheel sterker sal word! Kompetisie bring die beste uit almal…

    ReplyReply
    8 January, 2019 at 20:44
  21. avatar
    #185 sewes

    @Rugbyman: Ek verstaan regtig nie hoekom julle so op gewonde raak nie.Ondersteun ons die outjie wat van gr8 deur kom of die “brand” as jy nie goed genoeg is nie gooi ons jou weg en haal die tjekboek uit,ek weet nie so mooi nie. Wys die gr12 uit slae nie waar oor skool werklik gaan nieEn ja ek dink die werwing het in2010 of 11 gestaak.

    ReplyReply
    8 January, 2019 at 20:39
  22. avatar
    #184 Grizzly

    @sewes: As 5 n Paar is :lol: Well done,Sien uit Na die game.

    ReplyReply
    8 January, 2019 at 20:09
  23. avatar
    #183 Rugbyman

    @sewes: En laat ons asb net nie vergeet dat julle die game ook net vir 4 jaar verlaat het… voor 2014 was julle volstoom aan die werf tot en met matriek… so dis nie rerig iets nuuts by kloof nie… julle het seker manne met dik beursies gekry wat wil help…

    Ek verstaan Eldoraigne het ook nou ‘n dik tjekboek vir werwing… pretoria gaan nou lekker warm raak… :twisted:

    ReplyReply
    8 January, 2019 at 20:07
  24. avatar
    #182 Rugbyman

    @sewes: Aitsa! Ek weet lankal Kloof is terug in die game en dit sou gebeur het met of sonder die nuwe hoof… So ons gaan een helse game teen kloof hê… lekker man, lekker

    ReplyReply
    8 January, 2019 at 20:01
  25. avatar
    #181 sewes

    Het dadelik n paar fris nuwe gesigte op gemerk lyk my selfs n paar daar uit die Kaap, nou dit kan slegs vir werwings doel eiendes wees.
    Nou ja alles waar oor ek en sommiges Garsies oor gekruisig het lyk my is nou hier aan te gebeur op ons eie voor stoep, lyk my ons gaan self n paar o\19 he vlg jaar hoe se hulle “if you cant win them join them” Ek voel net sleg oor die verlies “wat hulle nie kan bekostig” wat kleiner skole moet lei asook die seuns wat van gr8 droom om daai trui oor sy kop te kon trek nie,maar did seker die nuwe era?

    ReplyReply
    8 January, 2019 at 19:58
  26. avatar
    #180 sewes

    En ja hier staan ons op die begin van n nuwe dag of sal ek se n nuwe jaar of tyd vak.Ek het vandag my jongste by Kloof se koshuis gaan aflaai.Ek het dadelik die, hoe sal ek dit stel die nuwe era ervaar .Ek weet nie of dit goed of sleg is nie maar ek dink did nie goed nie.

    ReplyReply
    8 January, 2019 at 19:44
  27. avatar
    #179 Jaques

    Goeie dag almal, kan nie glo die jaar is al ‘n week oud nie. Mag dit ‘n baie geseënde jaar vir almal wees. Meer belangrik, mag dit ook ‘n suksesvolle, opwindende, beserings vrye, aksie belaaide rugby seisoen vir elkeen van ons jong manne wees. Welkom in die Beker Kloof. Sterkte almal… woes opgewonde oor die Rugby jaar wat voorlê…

    ReplyReply
    8 January, 2019 at 18:17
  28. avatar
    #178 BlouLou

    @Grizzly: Divan is n top speler. Hy reeds weer o/18 CW gespeel. Theuns behoort op ay pos te wees. Het12 gespeel 2018. Sal seker weer uitskuif na 13.

    ReplyReply
    29 December, 2018 at 10:48
  29. avatar
    #177 sewes

    @Tussen die lyne: So jy lees nie die blog gereeld maar as jy dit lees kritiseer jy die ouens hoe stupit ons vir jou ook mag voorkom.
    Ongelukkig,miskien nie daar by julle nie is dit maar die saak van die dag. Nie net hier nie maar ook in daai simpel ou klein rugby land NZ.Ek sien nie dat jy die engelse kenners op “top NZ rugby” ook tereg wys nie dit volg maar dieselfde lyn.So voor jy kritiseer vermaak ons met jou rugby kennis voor die blog dood loop.

    ReplyReply
    15 December, 2018 at 19:41
  30. avatar
    #176 Grizzly

    @BlouLou: Julle 9 is welbekend en sien uit na sy seisoen volgende Jaar,GK 13 van 2017 wat saam Jurigh senterpaar was vir Bulle het my baie impressed.Ek het hom net daai dag teen Sharks sien speel maar my aan Gerber laat dink.Is hy nog by julle,nog op vorm,gaan ons van hom hoor volgende seisoen?

    ReplyReply
    13 December, 2018 at 13:28
  31. avatar
    #175 PlattelandMan

    @Tussen die lyne: Moet saamstem dat skole rugby nog die lekkerste rugby bly. Kinders speel meestal vir trots en tradisie en afrigters rig nog meestal af omdat dit ‘n passie is. As jy dit alleenlik vir geld begin doen is jou hart op verkeerde plek. Selfs in vandag se proffesionele atmosfeer is passie steedsdie grootste motiveerder.

    ReplyReply
    13 December, 2018 at 07:07
  32. avatar
    #174 Tussen die lyne

    Ek lees graag die kommentaar, moet se nie te gereeld nie. Ek is egter jammer om te se dit is elke keer dieselfde 6 “kenners” en dieselfde ou afgewaterde verhaal van werwing. Het julle geen rugbykennis om oor enigiets anders te gesels nie. Die ergste is dat meeste van julle in ontkenning leef. Word wakker en geniet skole rugby. Dis hard, professioneel en opwindend….

    ReplyReply
    12 December, 2018 at 23:08
  33. avatar
    #173 BlouLou

    @Grizzly: weet nie van kaapse spelers nie. Kan vir jou vra by Pine as ek moet. ??dalk weet jy reeds?

    ReplyReply
    12 December, 2018 at 22:14
  34. avatar
    #172 sewes

    @Wonder: Ja eenig iets om werwing te regverdig danie is seker nou aal 70 maar ons sal die volgende 70 jaar nog hoor van hom.
    @Smallies: Net ter insae alle gekleurdes is nie noodwendig van die kaap nie.
    @Rugbyman: miskien wil jy die gesprek stop sit maar dit sal opduik vt nou maar die engelse alternatief op”top NZ rugby” kom maar op dieselfde neer of jy dit wil hoor of nie.
    Wat ek hoor en ek kan dit nie as n feit staaf nie is dat ons nuwe hoof nie baie gewild was onder die ander skole daar in die noord Transvaal was nie om dat hy onder hulle gewerf het,maar did miskien wat ons nodig het.Kyk maar uit vir al die ngobenies en Dlaminies daar uit zim en die noorde.

    ReplyReply
    12 December, 2018 at 21:55
  35. avatar
    #171 Kuifie

    Goeie dag al die kenners alle skole gee beurse vir die regte kind wat hulle sien wat vir hulle skool n aanwins gaan wees. Ek dink geen kind sal skuif as daar nie n goeie rede daarvoor is nie. Die problem is soos Smallies se sou daardie kinders n kans gekry het om vir WP of Boland Craven Week te speel met al die talent wat die Kaapse skole het so dit is hoekom seuns skuif want almal wil graag Craven week speel in sy skool loopbaan.

    ReplyReply
    12 December, 2018 at 12:22
  36. avatar
    #170 boerboel

    @Smallies: hipotetiese vraag-weet nie

    die issue wat ek het is die vals front wat die Garswanabees voorhou- h ulle het n gap gesien in die kleurlingseuns in die Boland en die Wp.Hulle is goed,vervul die BEE kwota veral in Ntvl etc.

    ek se nie dat hulle nie kind se belange op die hart dra nie-maar die sterkte van hulle rugbyspanne is die vernaamste motief.

    ReplyReply
    12 December, 2018 at 10:48
  37. avatar
    #169 Grizzly

    @BlouLou: Dink jy @Smalies bedoel deurgekom het soos materiek deur gekom het?Hy kan self verduidelik maar ek verstaan dit in die konteks van “deur die rugby sisteem”.Die kanse wat hy gebied is,teen beter opisisie,blootstelling,toe CW,SAS ens wat hy nie noodwendig sou kry in Swartland as hy gebly het nie.Hyt op die einde die kanse aan gegryp en maak werk.Hoe gaan dit by julle werwing Vir volgende Jaar?Enige spelers van die Kaap gekry?

    ReplyReply
    12 December, 2018 at 10:36
  38. avatar
    #168 Rugbyman

    @Wonder: Jammer… vinger foutjie… 13 April die Saterdag… by garsfontein en dis netbal en hokkie ook soos ek verstaan… so dis lekker volle derby…

    ReplyReply
    12 December, 2018 at 07:45
  39. avatar
    #167 BlouLou

    @Smallies: hierdie beter akkademie argument is n joke. As Garsfontein dan so besorg is oor Papier en kie. se akademie, hoekom dan nie liewers die geld gebruik om n paar top onderwysers na die wynplaas skool te stuur en die hele skoolgemeenskap n kans te gee om te pass nie. Dis uiters crap arguments wat gevoer word vir die regverdiging van n handeling wat kritiek lok.
    As dit ek was sou ek liewers eerlik wees en jou werwings beleid publiseer, sodat almal dit kan lees en kritiseer( positief of negatief). Maar om akademie aan te haal as regverdiging is n stupid argument

    Wat ek wel Sal wil bespreek is of die Pretoria skole nie dalk n ooreenkoms moet onderteken soos die Nieu Zeeland skole gedoen het. Waar daar wedersydse respek is mekaar ( of ten minste gee ons voor daar is) en dat almal mekaar verantwoordbaar hou vir die uitvoerimg van die kode. Sal interessant wees om te sien watter Pta skole nie daai ondertekening sal wil doen nie.

    ReplyReply
    12 December, 2018 at 06:41
  40. avatar
    #166 Bere007

    …..aan al die puriste….. en daar “coach” n voormalige Garsie afrigter die Bulle ….. :lol:

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 23:31
  41. avatar
    #165 Smallies

    @sewes: jy verstaan my verkeerd mnr ek worry nie regtig of hulle beurse gekry het of nie, my punt is dat daardie manne tien teen een nie in die weskaap sou deur gekom het nie……

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 21:37
  42. avatar
    #164 sewes

    @Smallies: Wel dan was dit seker n paket want Stedman en fielies se pa hulle was albei in PTA in die lugmag.Dan ook daarby was albei van gr 8 by kloof Stedman was ook ons Hoofseun.

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 21:19
  43. avatar
    #163 Smallies

    @Wonder: punt is daardie spelers het vandag belowende rugby loopbane wat hulle dalk nie sou he as hulle nie met beurse pretoria toe gelok is nie, die skool vir wie hulle gespeel het is nie belangrik nie

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 21:02
  44. avatar
    #162 Wonder

    @Skoorsteen: Vernon Koekemoer? In my jonger dae…Ek het darem my bene ook geoefen. Jake and the Fatman, ek besluit nog wie jy is :wink:

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 20:52
  45. avatar
    #161 Wonder

    @Smallies: Danie van Schalkwyk was ook nie die vorige jaar in matriek nie. Wat ‘n grap.

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 20:44
  46. avatar
    #160 Wonder

    @Ploegskaar: Wat het van die jaarlikse game tussen Garsies en Landbou geword, het nogal uitgesien daarna. Die Loftus game tel nie eintlik nie.

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 20:43
  47. avatar
    #159 Wonder

    @Rugbyman: Garsies vs Kloof op 12 April? Dis dan’n Vrydag? Tuis game vir Garsies?

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 20:40
  48. avatar
    #158 Smallies

    @sewes: is jy seker mnr….. Laas toe ek gekyk het was vredenburg n entjie van Pta af..

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 18:33
  49. avatar
    #157 sewes

    @Smallies: Stedman was nie gekoop nie.

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 17:32
  50. avatar
    #156 Smallies

    @boerboel:my vraag aan jou is die volgende… Sou ambrose papier deurgekom het as hy nie in garsfontein was nie….. Dieselfde vraag oor stedman gans en jurich claasen. Kom anrwoord nou oordentlik sonder allerhande aanmerkings en goed, ek soek jou eerlike opinie

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 16:51
  51. avatar
    #155 boerboel

    @PlattelandMan: yip dit gebeur dat kinders skuif na waar daar marginaal beter blootstelling is.Niks fout daarmee nie.

    dit gebeur al vir jare-Die garswannabees koop/werf voor die fout.Jean kortbroekies en highlites dandie arme kinders se rolmodelle 8-O 8-O 8-O 8-O

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 13:39
  52. avatar
    #154 PlattelandMan

    @boerboel: Moet sê Hopefield het al ‘n paar manne verloor oor die jare wat ek daar was, o.a. aan Hoër Jongenskool Paarl ook. Goeie rugbyspeler en puik atleet. So ook spelers verloor aan Outeniqua waarvan een laasjaar in sy Gr10 jaar teruggekeer het na 6maande daar. Onlangs die 2 seuns wat na HTS Middelburg toe is. Agent wat slegs jong seuns met skere genetiese kenmerke werf in hulle gr.9 jaar. Dis maar moeilik as mens wil bou op die Platteland. Mens verstaan dit ook egter uit ‘n ouer se oogpunt en as die seuns suksesvol terugkeer dan is dit goed.

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 12:58
  53. avatar
    #153 apple

    my son played against their local rivals in Surrey u13 – they have always beaten them – this year they had the biggest Tongan in on full rugby scholarship – the rival school is used to prepare kids for one of the well known public schools here (actually in the world) – scholarship probably worth 1 million rand a year – needless to say the Tongan won on his own.

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 11:19
  54. avatar
    #152 Rugbyman

    @sewes: Ek gaan geensins verder kommentaar lewer op die holrug storie nie… FFS… dit gaan al van 2013 af aan… ek het my sê gesê….

    @Ploegskaar: amen!

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 09:14
  55. avatar
    #151 sewes

    @Ploegskaar: By wyse van spreuke.

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 08:37
  56. avatar
    #150 Ploegskaar

    @sewes: Jy kannie ‘n kind koop nie. ‘n Leerder ontvang ‘n beurs vir prestasies gelewer of potensiaal om te presteer

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 08:32
  57. avatar
    #149 Ploegskaar

    @BlouLou: Weet nie hoe daar enige twyfel kon wees oor watter skool jy ondesteun nie ???

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 08:31
  58. avatar
    #148 Ploegskaar

    @Wonder: Jy klink soos ‘n Kloofouer van ouds

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 08:29
  59. avatar
    #147 sewes

    @Rugbyman: Ek dink hoekom dit elke keer so ontaard is juis oor die manier waar op sekere garsfontein ouens reageer as iemand iets noem oor koop.Dit is so dat se “almal” koop maar wie reageer elke keer so heftig dan.

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 08:11
  60. avatar
    #146 sewes

    @Rugbyman: Ek stem saam.Kom ons kyk net waar het die ding weer begin ek noem net waarom dit noodsaaklik is vir n plaat skild ens en noem dan die redes daar voor soos gewoonlik gooi iemand sy speel goed uit die kot.Ek glo Kloof gaan ook weldra begin koop en werf so ja die ding is daar om te bly of ek nou saamstem of nie.
    @Wonder: Kom ons kyk gou ek het nie ballas nie,is n tweegat jakkals,is pateties,kan nie spel of sinne bou nie nee man daar is seker darm iets goed wat jy vn my kan se.Ek sal ook graag wil weet of daar vir jou n verskil is om in gr7 of daarna tewerf want jy laat dit na die selfde klink.

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 08:04
  61. avatar
    #145 Rugbyman

    Die garsfontein vs waterkloof game is op 12 April 2019… Welkom terug Kloof!

    Dis vir my ongelooflik hoe alles weer by werwing uitkom… jinne manne, move on… dis gin wonder so baie ouens los die blog nie… die gekak en kerm oor werwing irriteer almal… dit is wat dit is… ALMAL doen dit! Maak vrede daarmee, dit gaan nie weggaan nie…

    @boerboel: Is die PBH inskrywingsvorms beskikbaar in die voorportaal van Durbanville en Stellenberg? Of is dit nou ook in PRG se voorportaal? Nee rerig… jys ‘n joke man…

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 07:34
  62. avatar
    #144 BlouLou

    @Grizzly: eks 100% Kloof. Geen geheim nie. Gedog iemand van jou vermoë dit sou kon aflei??

    ReplyReply
    11 December, 2018 at 00:13
  63. avatar
    #143 Skoorsteen

    @boerboel: @boerboel: As jy so van @Wonder: praat sien Ek Vernon Koekemoer in my gedagtes. Gaan google Vernon. Hy pas presies by @Wonder:

    ReplyReply
    10 December, 2018 at 23:04
  64. avatar
    #142 Wonder

    @Kritikaster: @sewes: Dankie vir julle besorgdheid oor my gesondheid, geen drank betrokke ten tye van my post. @sewes: Ek staan by my punt, jy kritiseer skole wat beurse gee maar as jy bevoordeel word is dit in orde. Twee gat jakkals.
    Meeste skole wat sport beurse gee verwag van die kind om meer as een sport te beoefen, rugby en atletiek of rugby en krieket is baie gewilde keuses. Jy het jou kinders in Kloof gesit oor die beurse.

    Ek weet nie wie jy is nie en gee ook nie om nie. Die prentjie wat jy van jouself op die blog skets is egter pateties. Jou verwysing na my vrou is net nog ‘n onder die belt hou na Djou.

    ReplyReply
    10 December, 2018 at 19:57
  65. avatar
    #141 Wonder

    @Cappie: Dankie vir die verwysing na die Virseker skedule. Ek mis die datum vir Garsies vs Kloof game. Dis ook nie op Virseker se website nie.

    ReplyReply
    10 December, 2018 at 19:30
  66. avatar
    #140 Grizzly

    @boerboel: Wats dit alewig met die Kort Jean broekkies…waarvoor Kyk jy? 8-O Ek begin worry oor jou… :wink:

    ReplyReply
    10 December, 2018 at 15:04
  67. avatar
    #139 boerboel

    @Grizzly: ek ok :mrgreen: :mrgreen:

    worry oor julle–dink dis al daai creamsoda/jean kortbroekies

    dit kan probleme veroorsaak

    ReplyReply
    10 December, 2018 at 14:56
  68. avatar
    #138 Grizzly

    @boerboel: Word press, sorry man,se as ek moet verduidelik.

    ReplyReply
    10 December, 2018 at 14:36
  69. avatar
    #137 boerboel

    @Grizzly: heh heh

    ja sien jy spel jou johhny walker met n ey–allepad v Tennesee

    se as ek moet verduidelik :-D :-D

    ReplyReply
    10 December, 2018 at 14:34
  70. avatar
    #136 Grizzly

    @boerboel: Yes Buddy hoe gaan dit?Nee anders as julle daar op die VLAKTES wat hom mix met Pearl Perle vat ons Walker Black on the rocks… :lol:

    ReplyReply
    10 December, 2018 at 13:50
  71. avatar
    #135 Cappie

    Ek sien die opgedateerde Virseker skedule is te sien in Ruggas se webblad.

    Daar is ook ‘n stukkie van Dr Edwards van Affies wat afgetree het op news24.

    ReplyReply
    10 December, 2018 at 13:43
  72. avatar
    #134 Grizzly

    @BlouLou: Eks n gewerfde ouer,eks deur die hele proses by Garsfontein asook 3 PTA skole,1Natal,1 SWD en 1Kaap Skool wat my genader het.So how about UIT DIE PERD SE BEK!Hoekom Trek jy nie bietjie vir jou n truitjie aan nie dat ons jou regte agenda kan agterkom?!???? :twisted:

    ReplyReply
    10 December, 2018 at 13:35
  73. avatar
    #133 boerboel

    @BlouLou: Opgeplak in die foyer van H/skool Durbanville/Swartland/hopefield etc!! 8-O 8-O 8-O 8-O

    ReplyReply
    10 December, 2018 at 13:22
  74. avatar
    #132 BlouLou

    @Grizzly: …….eties rerig???????. Jy het jou roeping gemis.
    Waar kan ons Jou Skool van Keuse se etiese werwingskriteria besigtig?

    ReplyReply
    10 December, 2018 at 13:17
  75. avatar
    #131 boerboel

    @Grizzly: so wat drink julle:Jack Daniels en creamsoda?

    ReplyReply
    10 December, 2018 at 13:08
  76. avatar
    #130 Grizzly

    @Kritikaster: Ons drink 12 Jaar oue Whiskey hierbo.Brannas baie skaars in die ooste van PTA.@BlouLou: Jys die een wat naief is.Garsfontein was ook lank naief, hulle was een van die skole wat werwing die lankste uit gestel het.Die meeste skole en hulle ondersteuners hier wat nou klippe gooi het dekades voor hulle begin werf/Koop.Garsfontein het net n oop beleid en doen dit nie onder die tafel of deur 3 DE partye nie.Dis hoekom hulle n hoof van werwing aan gestel het.Die skool kon kies,of werf op n beleid gebaseer op etiek en transparency,of Bly agter.Jammer hulle het so goeie job gedoen en het n track record wat BEWYS wat ek hier noem.As daar substance in bv die beskuldigins was deur Kloof, hoekom speel ons dan weer?Probleem is Garsies se sukses is bitter pil Vir die establishment om te sluk.Slegte nuus vir al die suurgate is hulle gaan net beter raak….en werf…

    ReplyReply
    10 December, 2018 at 12:43
  77. avatar
    #129 boerboel

    @Wonder: ai-hierdie post verduidelik baie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    seker n jean kortbroekie aangehad toe die post gedoen is :roll: :roll:

    ReplyReply
    10 December, 2018 at 09:37
  78. avatar
    #128 BlouLou

    @Wonder: ek wonder maar ? of jou skool van voorkeur enigsins beter hanteer sou wees in New Zealand as St Kent’s.
    Werwing sal altyd ‘n issue wees, veral by die gene wat nie kan of wil werf nie.
    Almal het een of ander swak rede hoekom dit goed is ( ek dink aan die sport geleentheid argument of die beter akademies argument wat albei uiters swak is). Dis ook nie in skool se belalng nie. Dis in die hoof coach en in die skoolhoof se belang, nie die kind se belang nie
    Die druk op o/14 agterspelers ( wat so erg raak sodat hy verbode middels gebruik vir performance) is ook nie in die beste belang van die speler nie. Die koop/steel van 4 eerstespan spelers in die middel van die seisoen is ook nie werwing nie. Dis koop. Dis nie ontwikkelling. Spelers is reeds ontwikkel vir skoolvlak, dit is Koop.
    So skerp jou argument op. Koop bly koop, selfs onder die strengste etiese reels. Dit bly die afrokkel van een skool se talent. Of dit nou deur jou skool of my skool gedoen word. Om dit te wil regpraat wys naiviteit. Dit is wat dit is en ……Dit is ongelukkig iets wat nie gaan verdwyn nie.

    ReplyReply
    10 December, 2018 at 09:30
  79. avatar
    #127 sewes

    @Kritikaster: Ek sit al lank en top of ek die ou moet antwoord maar jy weet n ou se ego staan maar in die pad.Die ou het in elk geval nie brannas nodig nie of miskien het sy vrou hom ook raad gegee.
    @Wonder: Ek sien jy probeer oplet jy weet blykbaar goed wie ek is maar dis net jammer jy luister selektief.My seuns het ATLETIEK beurse.Ek het talle maal gese ek is nie teen werwing in gr7 nie.Alle boere is nie finansieele reuse nie so beurse is vir ons ook n welkome verligting.En skole wie se kinders na gr7 gewerf word,word benadeel vra maar vir Durbanville en ander.
    Ek glo wel of ek daarmee saam stem of nie Kloof gaan aggresief begin werf na gr7 want hulle het te ver agter geraak.Wat die werwing van Kloof in die verlede betref,twee verkeerd maak nie n reg nie.

    ReplyReply
    10 December, 2018 at 08:21
  80. avatar
    #126 Bere007

    ….lees Mr Chips maak nou klaar …. hulle moet n monument vir hom bou …. hy het gekeer dat hulle meer as 30 punte in n wedstryd vat deur te onttrek ….. :wink:

    ReplyReply
    9 December, 2018 at 12:56
  81. avatar
    #125 Kritikaster

    @Wonder: Hoeveel brannas het jy genuttig voor jy hierdie briljante weldeurdagte kommetaar geplaas het?

    ReplyReply
    9 December, 2018 at 08:58
  82. avatar
    #124 Wonder

    @sewes: Ek en my Kloof vriende is almal baie bly hulle is terug in die Virseker. Wat ek nie van jou kan verstaan is jou kritiek teen wat jy noem koop. Almal weet Kloof het die koop ding begin. Jy het self op die blog al genoem dat jou 2 seuns beurse van Kloof af gekry het en ons almal op die blog vertel jy betaal self vir die koshuis. Erens het jy iets genoem van 30%. Jy het ook al genoem dat dat jy boer naby Brits.

    Nou, ek het het geen probleem met beurse nie. Maar aangesien jy so aangaan daaroor en jou 2 seuns beurse by Kloof het of gehad het vir die een wat klaar is met skool, wys bietjie ballas man. Betaal die beurs geld terug en sit jou jongste in ‘n skool by Brits. Wagpos is moes ‘n lekker plaas skool op Brits, jy boer moes. As jy nie kans sien om dit dit doen nie vertel dan vir ons hoekom nie. Show some bols man.

    ReplyReply
    8 December, 2018 at 17:25
  83. avatar
    #123 sewes

    Wil net se jare teryg kon Brits Ermelo Hugenote liggies en ander platelandse skole saam praat met die koop ding is hulle in hulle moer daarom is die ABC ding noodsaaklik.

    ReplyReply
    7 December, 2018 at 21:24
  84. avatar
    #122 Grizzly

    @Smallies: :lol: :lol: Ja,gaan Kyk na Naas se skop teen Kaveliers op Nuweland met daai nat bal van die gras af!My klong is nie sleg nie,hulle skop van hierdie Eiffel torings af,maar Kan tot die dood nie verstaan hoe ons dit reg kon kry om so te place nie.Van hantering gaan ek nie eers praat nie…!

    ReplyReply
    7 December, 2018 at 17:19
  85. avatar
    #121 Smallies

    @Grizzly: vandag se ouens weet nie wat n nat bal is nie ek weet van n paar ouens wat hulle enkels verstuit het omdat hulle n nat springbok test bal try skop het….

    ReplyReply
    7 December, 2018 at 16:45
  86. avatar
    #120 Smallies

    @Grizzly: as n hakker met klein hande was daai wit balle hemels gewees, toe was daar nie so n ding soos met twee hande ingooi nie, een hand en jy moes hom ten minste 20m kon skiet??

    ReplyReply
    7 December, 2018 at 16:43
  87. avatar
    #119 Grizzly

    @Smallies: Nee ek weet wat jy bedoel.So gepraat van vashaak,ek het 10 en 15 meestal gespeel en skopwerk behartig.Die oorgangsfase na die witbal was nag vir my en my skoppe pale toe.Vandag weet ek dis dieselfde bal met n paar gram verskil,net beter geisoleerd teen water.Daai tyd het dit vir my baie ligter en na n swakker kwaliteit bal gevoel.Baie gesukkel met my timing,vernaam pale toe.Vandag se spelers sal natuurlik die teenoorgestelde voel.

    ReplyReply
    7 December, 2018 at 16:29
  88. avatar
    #118 Smallies

    @Grizzly: ag wat jong n mens klou mos maar vas aan dit wat vir jou as laaity spesiaal was

    ReplyReply
    7 December, 2018 at 16:01
  89. avatar
    #117 Grizzly

    @Smallies: Maar dis hoekom die formaat aan gepas is.As Brandwag se sy huis in orde kry en sy afdeling wen,op skuif en weer so maak tot hy beker afdeling speel, keer niks die Skool om te compete waar sy KRAG hom toelaat om te speel nie.Die demografie van skole en waar kinders skool gaan het verander Na 94.Dis hoekom die KRAG teen KRAG beleid gevolg word deur organiseerders,maw hulle het aan gepas saam met veranderings en nie in die verlede vas gehaak saam n uitgediende stelsel wat in 1980 gewerk het maar absoluut is vandag.

    ReplyReply
    7 December, 2018 at 15:38
  90. avatar
    #116 Smallies

    @Grizzly: nee swaer ek verskil van jou vandag sal n skool soos Brandwag in Benoni nie sommer hond haar af maak nie, ek het groot geraak met die direkteurs trofee en vir my is die groot verskil dat alle skole oor die selfde kam geskeer is, vandag is dit slegs n handjie vol wat kan se hulle speel n die beker afdeling, vroer kon elke skool dit se en elke streek se liga wenner het n kans gehad

    ReplyReply
    7 December, 2018 at 15:13
  91. avatar
    #115 Grizzly

    @Smallies: Virseker baie groter as daai tyd.Eerstens Al die spanne neem Nou deel,tweedens kan enige Skool die beker afdeling wen,jy moet jouself net deur die rankings opwerk on te compete,Soos Ben Vorster wat nou opskuif en Noordheuwel, Nelspruit wat af skuif ens,Affies ook in volgende jaar.Puik sisteem waar jy nie net die vooreg kry om deel te neem oor wat n Skool dekades terug gedoen het nie maar wat jy vandag beteken.So is baie Interskole moerse mismatches vandag omdat dit nog steeds gespeel word oor ou beginsels en nie aan beweeg het met huidige realiteit nie.Virseker het slegs aan gepas om dit fitting te maak met die Jaar 2019,hulle het aan gepas by die tyd en nie andersom nie.

    ReplyReply
    7 December, 2018 at 14:25
  92. avatar
    #114 Smallies

    @AbsolutMenlo: as dit nog die direkteurs trofee was waar die hele transvaal om een beker megeding het in een afdeling ja…. Maar nie hierdie a, b, c, d, e, f trofee plaat besigheid van nou nie

    ReplyReply
    7 December, 2018 at 13:10
  93. avatar
    #113 Grizzly

    @BoishaaiPa: Praat jy van die Daily Mail rankings trofee waar die boonste Skool n beker kry?Of praat jy van die NatWest beker voorheen bekend as die Daily Mail Cup wat n uitklop kompetisie Soos Virseker is?@boerboel: Nie jou beste comment nie,seker daar is nog so paar skole wat kan rugby speel.

    ReplyReply
    7 December, 2018 at 13:06
  94. avatar
    #112 boerboel

    jip-enigste regte rugbyskool in daai streek is mos maar Affies en hulle speel nie :roll: :roll:

    ReplyReply
    7 December, 2018 at 10:11
  95. avatar
    #111 BoishaaiPa

    @AbsolutMenlo: Die Daily Mail Trophy in Brittanje betrek 108 skole…

    ReplyReply
    7 December, 2018 at 10:09
  96. avatar
    #110 AbsolutMenlo

    @BoishaaiPa: … moenie worry die Paarl interskole is die grootste interskole wedstryd en ook trots Suid-Afrikaans en verseker op my bucket list!

    … noem een ander streek kompetisie wat groter is as Virseker … Ouboet.

    ReplyReply
    7 December, 2018 at 08:58
  97. avatar
    #109 BoishaaiPa

    @AbsolutMenlo: Stadig oor die klippe ouboet..Dis groot in die Noordvaal en dis goed dat julle opgewonde is oor die kompetisie..maar as jy 85% van n land se top 300 skole nie in n komptisie het nie is dit beslis nie grootste in wereld nie!…Dis n streek kompetisie en dis al. Dis egter goed om te hoor dat die Pta skole darem weer amper almal teen mekaar gaan speel..nou kort julle nog net Affies om die die ding mooi af te rond.

    ReplyReply
    7 December, 2018 at 07:12
  98. avatar
    #108 AbsolutMenlo

    @BlouLou: Cheers! Dink die seuns is baie bly. Geluk aan die by Kloof wat verantwoordelik is vir die besluit!!

    ReplyReply
    7 December, 2018 at 05:43
  99. avatar
    #107 BlouLou

    @AbsolutMenlo: miskien kry ons n kans om n coke saam te drink voornsie game

    ReplyReply
    6 December, 2018 at 23:25
  100. avatar
    #106 AbsolutMenlo

    @BlouLou: Absoluut! Binne die groter kompetisie het ons weer die Pretoria derbies: Menlo, Kloof en Garsfontein

    ReplyReply
    6 December, 2018 at 22:07
  101. avatar
    #105 BlouLou

    Dankie vir almal betrokke om Kloof terug te kry. Dit gaan n awesome 2019 wees.

    ReplyReply
    6 December, 2018 at 21:27
  102. avatar
    #104 sewes

    Great news!!As dit waar is dankie aan al die skole wat vir ons plek gemaak het.

    ReplyReply
    6 December, 2018 at 21:19
  103. avatar
    #103 Grizzly

    @AbsolutMenlo: Then it’s official? Welcome back to the family KLOOF!

    ReplyReply
    6 December, 2018 at 20:57
  104. avatar
    #102 AbsolutMenlo

    Welcome back Kloof! In the biggest SBR competition in the world!! Virseker!!!

    ReplyReply
    6 December, 2018 at 18:13
  105. avatar
    #101 4×4

    @Skopgraaf243: Hel…ek kan nie eers daai een counter nie…bedoel Graad 11’s.

    ReplyReply
    5 December, 2018 at 23:22
  106. avatar
    #100 Grizzly

    @sewes: Ja daar is flows in die sisteem.Ek onthou n comment wat ek gemaak het waar Hilton Vir Nelspruit wat seker hul swaktste seisoen ooit gehad het met n punt of 2 gewen het.Ek dink n goeie barometer is BHP se 2012-17 rankings.Enige iets oor tyd gee baie meer akurate weerspieling.Kom ons gebruik hom as verwysingsraamwerk as ons praat van top..

    ReplyReply
    5 December, 2018 at 11:23
  107. avatar
    #99 sewes

    @Grizzly: Dit is vir somiges nie so moeilik nie,dit hang af teen wie jy speel neem nou maar vir Hilton en Selborne die jaar onderskeidelik 5 en 8 maar nie werklik die groot skole gespeel nie.
    Ek dink vlg jaar gaan daar n trop spanne wees wat in aan marking kan kom gaan strawe jaar wees.

    ReplyReply
    5 December, 2018 at 10:16
  108. avatar
    #98 Skopgraaf243

    @4×4: daai 7 graad 8’s, is hulle nou 17 in graad 8 of hoe werf julle nou? :lol: :-P

    ReplyReply
    4 December, 2018 at 19:20
  109. avatar
    #97 Leelu

    1 PRG
    2 Grey
    3 Monnas

    Garsie Bere Top 10
    Menlo Top 20
    Waterkloof Top 20

    ReplyReply
    4 December, 2018 at 19:09
  110. avatar
    #96 4×4

    Affies sal Top 10 wees volgende jaar. Gaan ‘n bulpak het en redelik spoed agter. Ek verwag 7 Graad 8’s in die span

    ReplyReply
    4 December, 2018 at 19:03
  111. avatar
    #95 Grizzly

    @Smallies: Sorry,natuurlik volgende seisoen.

    ReplyReply
    4 December, 2018 at 18:50
  112. avatar
    #94 Grizzly

    @Smallies: Top 10 is bitter moeilik on te maak.Ek dink ons onderskat hoe moeilik dit is.@Bhp as daar enige data of stats is maar as ek dit moet skat,die verskil in punte as rank 1 teen rank 10 speel se bv 15 punte op n glyskaal met rank 2-9 tussen in.Weereens massive skating maar ek glo die punte verskil tussen 11-20 baie groter as bo.Rank 1-5 vs 15-20 kan lelik raak,dink bv aan Menlo wat n top 20 laasjaar was maar groot Pak gevat het by Wildeklawer.Glo Menlo het buite kans vir top 10 maar Garsies sal dit moeilik maak die jaar.

    ReplyReply
    4 December, 2018 at 18:41
  113. avatar
    #93 Smallies

    @boerboel: ek is nie juis n groot voorstaander van n ranking system wat slegs gebaseer is op eerstepan prestasie nie…

    ReplyReply
    4 December, 2018 at 18:31
  114. avatar
    #92 Smallies

    @boerboel: 1Grey
    2 HJS
    3PRg
    4 Monnas
    5 Selborne, Oakdale of Kwaggas
    Garsies en menlo top 10

    ReplyReply
    4 December, 2018 at 17:38
  115. avatar
    #91 Grizzly

    @boerboel: Dan die really dark horses.Helpies,Kwaggas,Transvalia,Ja Menlo en weet nie so lekker van Affies nie.Wanneer gaan Grey PE weer top 10 wees,volgende Jaar?Persoonlik hoop ek Garsies vir top 20.As ek 2 buiteperde kan kies is dit Kwaggas en Transvalia.

    ReplyReply
    4 December, 2018 at 14:56
  116. avatar
    #90 boerboel

    @Grizzly: jip stem saam oor top 4=dink hjs bo prg bloot ooor die die feit dat hulle by HJS speel.

    ken nie eintlik Glenwood se span volg jaar nie-hulle speel ook in die algemmeen swakker teenstand

    affies?,Menlo en julle?-ken glad nie die 3 spanne ook nie-gim hier by ons is altyd goed-moet hulle nie weggooi nie-wet ook glad nie hoe gaan Boland se span lyk nie-suidelike voorstede raak ook ook al hoe beter hier by ons

    ReplyReply
    4 December, 2018 at 14:11
  117. avatar
    #89 Grizzly

    @boerboel:
    1.Grey Bloem
    2.PRG
    3.HJS
    4.Monnas
    5.Glenwood

    ReplyReply
    4 December, 2018 at 13:50
  118. avatar
    #88 boerboel

    @Smallies: kom nou ou smallies

    gee jou top 5 vir volg jaar-in volgorde-jy ook Garsman :evil: :evil:

    ReplyReply
    4 December, 2018 at 13:11
  119. avatar
    #87 Smallies

    @Grizzly:nee kyk hy bly maar n kakkerlak van die eerste water….

    ReplyReply
    4 December, 2018 at 12:51
  120. avatar
    #86 Grizzly

    @boerboel: Ek kan vir jou se dat Garsies in n wen wen venootskap belangstel.Natuurlik is daar verwagting van Garsies se kant.Nie alle rekrute voldoen aan die verwagtinge nie.Daars baie wat dit eenvoudig nie maak nie of wat verloor word agv beserings.Ons monster vleul van laasjaar n goeie vb,amper die hele seisoen gemis agv besering..2017 stut…ens.Maar die seuns word nooit eenkant geskuif agv daarvan nie,sal nie onder Garsie hoof gebeur nie.Goed om te sien dat jy erken van die geleenthede….daars baie seuns wat gevra kan word en in vandag se social media wereld sal geen skool misbruik kan weg steek nie.@Smallies: Nee man,Ek ek en @Boerboel raak nou dik kenoebies,besties om die draai :wink:

    ReplyReply
    4 December, 2018 at 12:43
  121. avatar
    #85 boerboel

    @Smallies: hoe lyk julle witwarm c/week span vir volg jaar ou grote 8-O 8-O 8)) 8))

    ReplyReply
    4 December, 2018 at 12:28
  122. avatar
    #84 Smallies

    @Grizzly: ek sien hier is n jakketrat wat sy bes try om jou gat te krap…

    ReplyReply
    4 December, 2018 at 12:04
  123. avatar
    #83 boerboel

    @Grizzly: mmmm-ja weet nie of kinders se belange bo die van Garswannabees se rugbyprestasies gestel word nie maar daar is geen twyfel dat sekere van die kinders kanse kry wat hulle nie anders sou gekry het nie.

    Hulle kanse op c/week uiteraard ook beter by Blou ossies. En nee ek kom nie Noord/Suid toe nie-wel Wildeklawer

    Dankie vir invite!

    ReplyReply
    4 December, 2018 at 11:16
  124. avatar
    #82 Rooibul

    @BlouLou
    Indien Kloof toe gelaat word om in Virsekerbeker deel te neem. Sal daar steeds net een span na jaar in promo regulasie na 2019 hulle plek verloor. Daar kan altyd agv die Tuksreeks wat tot niet is, kan die Beker afdeling vroeër begin. Al word Affies ook deel sal dieselfde plan nog gemaak word.
    So die Beker afdeling kan wel tot 10 spanne vergroot word. As al die Engelse Seuns skole wil deel word sal daar wel na model gekyk moet word.
    Dalk 2 poele net ‘n kwart, Semi en finaal

    ReplyReply
    3 December, 2018 at 19:36
  125. avatar
    #81 Grizzly

    @boerboel: Dis moontlik,het glad nie die feite nie.Kontak gerus Garsfontein se hoof van werwing op hul website.Dis Garsies of Garsiekoshuis.co.za.Ek weet hulle werf regoor die land maar het n spesiale verhouding met Kaapse skole.Baie van die kinders kom grootoog daar aan maar word n paar jaar later terug gestuur met n Prov en/of SAS baadtjie en n matriek sertifikaat.Dis nou buiten die ander aspekte wat buiten die realm val van die blog.So Kom jy nou op vir N/S of nie? :lol:

    ReplyReply
    3 December, 2018 at 14:18
  126. avatar
    #80 boerboel

    @Grizzly: uit watter Kaapse skole het julle die ysters gewerf?

    hoor daar kom n paar uit Durbanville 8-O

    ReplyReply
    3 December, 2018 at 12:55
  127. avatar
    #79 Grizzly

    @boerboel: @Beet is jou beste bet.Sien ons jou as die ysters op kom vir Noord/Suid?As verblyf n probleem is jys meer as welkom.

    ReplyReply
    3 December, 2018 at 12:15
  128. avatar
    #78 boerboel

    @Grizzly: Plesier ou grote.

    weet nettie of djou se feitlike observasies syne of Moekie s,n is nie?

    Kan jy meer lig op die onderwerp werp?

    ReplyReply
    3 December, 2018 at 12:02
  129. avatar
    #77 Grizzly

    @boerboel: Ek sal skreeu baie dankie.Lanklaas Vir @Djou gesien,vra Vir Beet sy email dan mail jy hom.Glo hy sal bly wees om van jou te hoor.Ek self mis sy sinvolle,ingeligte,feite korrek comments.Nou nie in jou klas nie maar naby.Geniet die breek daar in kampioen land valley.

    ReplyReply
    3 December, 2018 at 11:50
  130. avatar
    #76 boerboel

    @Grizzly: Plesier-laat weet waar ek nog kreatief kan bydrae.Waar is jou tjommie Djou? Of het Moekie hom nog nie weer toegelaat om hom te post nie? 8-O 8-O 8-O :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    ReplyReply
    3 December, 2018 at 11:12
  131. avatar
    #75 Grizzly

    @boerboel: Thanx,Ek het heel naweek gedink wat mens die liga kan noem,brilliant,goed gedink daar en dankie.

    ReplyReply
    3 December, 2018 at 10:59
  132. avatar
    #74 boerboel

    @Grizzly: Jip -julle kan liga die Wynland wannabee B liga noem 8-O 8-O 8-O

    ReplyReply
    3 December, 2018 at 09:33
  133. avatar
    #73 BlouLou

    Ek dink die grootste issue is met die promosie/relegasie waar skole bang is hulle gaan moet afskuif as Kloof weer Virseker speel. Maw 2 skole moet einde van die jaar gerelegeer word as Kloof net “instap” wat dan weer n knock-on effek het op die laer afdelings tot met die laagste afdelings. Praat van unintended consequences

    ReplyReply
    3 December, 2018 at 06:29
  134. avatar
    #72 4×4

    Kloof moet eers weer 2020 speel. Die spanne wat huidig deelneem kan nie benadeel word agv ander skole se swak besluite nie. Ek dink dat Affies kan dalk ook in 2020 deel vorm van die kompetisie.

    ReplyReply
    2 December, 2018 at 16:24
  135. avatar
    #71 Grizzly

    @Smallies,As dit n groot ontwrigting vir ander spanne en Kloof is,skat ek dis seker die beste opsie.As dit min ontwrigting is en skole is bereid om om dit te werk hoekom nie?Ek dink net hoe langer die aankondiging vat hoe kleiner raak die kanse…

    ReplyReply
    1 December, 2018 at 12:04
  136. avatar
    #70 Smallies

    @Grizzly: is die oplossing dan nie maar dat Klofies hulle verpligtinge vir die jaar afhandel en dat daar dan behoorlik beplan word vir 2020 nie…

    ReplyReply
    1 December, 2018 at 09:41
  137. avatar
    #69 Grizzly

    @4×4: Ek dink net nie mense moet kleinlik wees oor die Kloof besluit nie.Virseker met Kloof is net n beter pakket.Ek verstaan as iemand wat klaar gecomit het nou n fixture moet cancel of skuif om Kloof te akkomdeer ongelukkig gaan wees.Maar soos AM genoem het is daar klaar 5 games geboek so dit gaan die minimum wees.Ek skat Garsies gaan moet skedule aanpas soos reeds genoem dink ek persoonlik hulle sal enige kant toe buig om weer die derby teen Kloof te speel.Kloof, Garsies,Menlo en Affies(as dit eendag gaan gebeur)is ons antwoord op PRG,HJS,Gim en Boland interskole.Almal weet hoe skaars so iets is,die enigste verskil is dat al 4 ons skole onder 10km radius dek,merkwaardig ….

    ReplyReply
    30 November, 2018 at 21:49
  138. avatar
    #68 4×4

    @Cappie: Sien jy dra nou truitjie wat heil van agter die yster gordyn

    ReplyReply
    30 November, 2018 at 13:04
  139. avatar
    #67 Cappie

    En ek het my nuwe truitjie aan. Hopenlik gaan niemand my nou meer moeilikheid gee nie. Dankie Beet.

    ReplyReply
    30 November, 2018 at 12:47
  140. avatar
    #66 Cappie

    @Rugbyman: Ek is nou ook nuuskierig Rugbyman.

    ReplyReply
    30 November, 2018 at 12:46
  141. avatar
    #65 Rugbyman

    @4×4: al die leidrade is beskikbaar…

    ReplyReply
    29 November, 2018 at 19:22
  142. avatar
    #64 Rugbyman

    @Murrayfield: Wild is dalk bietjie overstated… ons sal onsself kan handhaaf… ek weet egter monnas gaan wild wees

    ReplyReply
    29 November, 2018 at 19:19
  143. avatar
    #63 4×4

    @Grizzly: wat mis ons?

    ReplyReply
    29 November, 2018 at 17:26
  144. avatar
    #62 AbsolutMenlo

    @Rugbyman: … kan verstaan dat dit moeilik is … :lol: :lol:

    ReplyReply
    29 November, 2018 at 15:51
  145. avatar
    #61 AbsolutMenlo

    @Leelu: @Rugbyman: Kloof speel reeds teen 5 van die 8 beker afdeling skole 2019 … maak net sin dat hulle so gou as moontlik weer deel word. Glo nie EGJ en of HTS M sal ‘n probleem daarmee he nie.

    ReplyReply
    29 November, 2018 at 15:48
  146. avatar
    #60 Grizzly

    Said earlier that I can’t see anyone against inclusion but look like I was wrong.The irony that Garsies is fighting for inclusion just go to show.To all stakeholders,here is an opportunity to make things right and better for all involved.Please don’t for the wrong reasons and because of the mistakes of a few let this one slip by.

    ReplyReply
    29 November, 2018 at 07:33
  147. avatar
    #59 4×4

    @Rugbyman: Skittetende Graad 8 loskakel oppad na julle toe en ek kan confirm hy is nie gekoop nie!!

    ReplyReply
    29 November, 2018 at 07:31
  148. avatar
    #58 Murrayfield

    @Rugbyman: Hoor mooi dinge wat by Garsies gebeur.

    As ek ander Skole in PTA was het ek bekommerd geraak oor die Graad 8’s van 2020!!

    Sterkte, weet Garsies gaan wild wees in 2019!

    ReplyReply
    29 November, 2018 at 06:47
  149. avatar
    #57 Rugbyman

    @Murrayfield:
    Mmmmmmm

    En wanneer trek jy nou jou monnas truitjie aan?

    ReplyReply
    29 November, 2018 at 06:05
  150. avatar
    #56 Rugbyman

    @BlouLou: Nee… ou “vriende” van kloof in die beker afdeling…

    ReplyReply
    29 November, 2018 at 06:03
  151. avatar
    #55 Murrayfield

    @Rugbyman: Jip… Dit is so… Werwing gaan al hoe tougher word.. Vanaf Graad 8 tot…..

    ReplyReply
    29 November, 2018 at 05:58
  152. avatar
    #54 BlouLou

    @Rugbyman: is die skole wat gekant iz dalk in die plaat afdeling huidiglik?

    ReplyReply
    29 November, 2018 at 05:49
  153. avatar
    #53 oldboy123

    And ok ok, let’s make it 10000 then, haha!

    ReplyReply
    29 November, 2018 at 02:35
  154. avatar
    #52 oldboy123

    Each to their own, there is enough good schools in the Virseker, no need for the traditional boys schools, the Co-ed schools always play these boys schools over festivals, which is always a great occasion. See you your point with the cost and everything @Rugbyman, just can’t see them changing this anytime soon.

    ReplyReply
    29 November, 2018 at 02:34
  155. avatar
    #51 Rugbyman

    @Leelu: Daars nog nie sekerheid nie… die manne spook om die fixtures in te pas… ek verneem daar is 1 of 2 skole gekant teen waterkloof se deelname… net vir die rekord Garsfontein steun kloof se terugkoms… Kloof het egter so paar ander “vriende” wat dit nie steun nie… interessant hoe die lewe werk… wat sê hulle? Mak honde…

    ReplyReply
    28 November, 2018 at 21:43
  156. avatar
    #50 Leelu

    @Rugbyman: Al enige nuus – Is Waterkloof in/uit Virseker?

    ReplyReply
    28 November, 2018 at 13:56
  157. avatar
    #49 boerboel

    @Rainier: yip ek stem

    seunskole het net n ander tipe kultuur-nie noodwendig beter nie

    ReplyReply
    28 November, 2018 at 10:01
  158. avatar
    #48 Rainier

    Ek dink mens het maar altyd te doen met ‘n geval van “confirmation bias” – ek dink seuns skool derbies soos Affies – Grey is awesome. Maar ek dink ook wedstryde in die Virseker Beker is awesome. En mense betrokke by derbies soos Nico Malan – HSS dink dis awesome. Anders, nie beter nie.

    ReplyReply
    28 November, 2018 at 09:28
  159. avatar
    #47 Rugbyman

    @4×4: I salute you! Mens moet doen wat die beste vir jou kind is… my seun sal bv. nie in ‘n seunsskool aard nie, dis nie vir hom nie… Ek kry ‘n gatkramp in mense wat dink die wereld draai om n skool, veral n sogenaamde “tradisionele seunsskool”

    Die wereld is groter as n skool…

    Ek dink eintlik jy interpreteer @Wondermaar: verkeerd… ek dink hy bedoel hy is dankbaar teenoor affies en dink dis n puik skool…

    @Die Ken: Stem saam… each to his own… ek stem saam dat net die Paarl interskole lok so baie toeskouers…

    ReplyReply
    28 November, 2018 at 07:27
  160. avatar
    #46 4×4

    Ek staan altyd verstom hoe seker ouers onder die wanindruk verkeer dat die beste vir hulle seuns noodwendig ‘n enkelgeslag skool is terwyl die seuns se persoonlikheid glad nie in so skool sal aard nie. Nog minder verstaan ek dat ouers wie se kinders nie in so skool is nie ook onder die bona fide wanindruk verkeer dat so ‘n skool die maatstaf van sukses is

    ReplyReply
    28 November, 2018 at 06:57
  161. avatar
    #45 4×4

    @Wondermaar: spreek ons asb toe oo die foute wat gemaak is gedurende die opedag sodat ons almal lekker kan deelneem in jou stelling

    ReplyReply
    28 November, 2018 at 06:53
  162. avatar
    #44 Die Ken

    @oldboy123: @Wondermaar: Ja manne, elke ou het maar sy ou storietjie. 1 van my seuns was in ‘n gemengde skool en ‘n ander in ‘n seunskool, i.e. Monnas en PRG en albei het altwee skole geniet vir verskeie redes. Let wel, die gemengde skole in NV speel ook derbies, i.e. Monnas speel teen Kloof, Glenwood, KES ens en dan in die res van die land speel baie gemengde skole soos Gim, derbies, so kom ons gee nie voor dat derbies net vir “tradisionele seunskole” is nie. En behalwe vir miskien die Paarl interskole, is daar geen derbie wat naastenby 15,000 ondersteuners het nie

    ReplyReply
    28 November, 2018 at 06:44
  163. avatar
    #43 Rugbyman

    @oldboy123: Each to his own… I really dont care whether affies plays Virseker or not… In my humble opinion the cost of living will force a school like affies to play local schools in the next 5 tot 10 years… parents cant afford the travelling all the time… but that is just my opinion…

    Maybe we should close co-ed schools alltogether… I mean theres no place for them… the traditional school experience is just so much better you just cant compare… :wink:

    ReplyReply
    28 November, 2018 at 06:21
  164. avatar
    #42 oldboy123

    Good day Gents
    I’ve had the honor to be involved with Traditional boys school and some top Combined rugby schools, and let me tell you, there is nothing like a traditional old boy school derby, you have both schools on the stands singing, old boys getting together on that weekend, you talking 15000 plus supporters on the day. You don’t get that in combined schools. Combined schools have the Trofee rugby stuff and that’s great and massive, I’ve been involved with Beeld Trofee finals, and yes that’s special, but not all the schools play finals rugby, and will never experience playing in front of so many people, just saying….. It is very special though if you get to play Virseker finals. Cant see Jeppe, Kes, affies or PBHS play Virseker rugby, never would they split the school to go to different locations. Thats just my opinion.

    ReplyReply
    28 November, 2018 at 04:01
  165. avatar
    #41 Grizzly

    @Wondermaar: Kan nie sien hoe foute jou uitnemend maak nie,ek praat oor die algemeen.Dan wat erger is as daar n fout gemaak is om in ontkenning te lewe en anderpad te Kyk…weereens praat ek in die ALGEMEEN.Wat n feit Soos n Koei is,is dat almal foute maak,individu,instansies,mpye….you name it.Wat in MY boek baie beteken as iemand erken en die fout probeer reg maak…weereens praat ek oor die algemeen.Stem saam jou dat Affies n great Skool is… :wink:

    ReplyReply
    27 November, 2018 at 16:28
  166. avatar
    #40 Wondermaar

    Ek moes n paar jaar terug besluit na watter hoërskool my seun sal gaan in pta. Amper laat ek my vang deur die ou euwel geld. Baie skole om van te kies.By 3-4 skole gewees, met my keuse op n ander, sê my 13 jarige seun vir my pappa kan ons asb na affies se opedag toe gaan( nooit geweet hy is so slim nie) Daar besef ek toe hoe kan n afrikaanse pa in pta sy seun na n ander skool toe stuur. Vir affies en sy bestuur wil ek sê baie dankie, foute wat julle maak hou aan om hulle te maak. Dit maak die plek net nog meer “vol van uitnemendheid” Hou net so aan, julle is van die laaste van julle soort SA. Groete. DANKBARE OUER

    ReplyReply
    27 November, 2018 at 13:44
  167. avatar
    #39 BlouLou

    @4×4: gehoor daar word hard “gewerf” deur verskeie skole, n paar minder bekende skole het open cheque books gekry vir 2019. Sal interessant wees om te sien hoe die talent versprei word met soveel werwing wat plaasvind en of die nuwe rolspelers nie te laat wakker geword het nie

    ReplyReply
    27 November, 2018 at 10:41
  168. avatar
    #38 4×4

    Gerugte doen die rondte dat Menlo weer volgende jaar die pas sal aangee by die Onder 14’s en die res vir tweede plek sal moet kompeteer.

    ReplyReply
    26 November, 2018 at 23:14
  169. avatar
    #37 BlouLou

    @Cappie: ek verkies waar elke deelnemer aan n kompetisie teen elke ander deelnemer speel. Maar dit sal great wees as die ander groot brakke saam met huidige bondel kom blaf. Kan die kompetisie net goed. Dalk maar werk daaraan dat een van die uitstaande 4 skole per jaar join?

    @Cappie: wat sal n sinlike promosie relegasie wees aan die einde van 2019 ? Moet 2 spanne afskuif of bly die getalle op onewe skole in die bekerafdeling ?

    ReplyReply
    26 November, 2018 at 18:59
  170. avatar
    #36 Cappie

    @BlouLou: Wat dink jy van die twee afdeling voorstel?

    @BlouLou: Ek dink dit kan net werk indien al vier seunskole inkoop in die die gedagte van trofeerugby. Die seuns bou baie goeie verhoudinge op in die vyf jaar wat hulle tradisionele derbies speel. Ek onthou hoe het my seun en ‘n Glenwoodseun vriende geraak en alom die jaar het hulle mekaar gehuisves tydens derbies.

    ReplyReply
    26 November, 2018 at 10:37
  171. avatar
    #35 BlouLou

    As Waterkloof ingesit word in Beker Afd, hoe gaan die promosie relegasie die jaar werk. Sak 2 spanne uit?

    ReplyReply
    26 November, 2018 at 07:39
  172. avatar
    #34 BlouLou

    @Cappie: @Grizzly: @The O: enige liga / toernooi wat daar nie n volledige round robin plaasvind laat altyd vrae oor of die beste spanne kans kry om die knock our fase van die reeks mee te ding. Die voorstelle laat my aan SuperRugby dink waar ons heeltyd met swak Ausie spanne sit wat nie hulle plek verdien in die Quarters nie. Sal nice wees as Kes Jeppe Affies sal wil deelneem. Maar van ons skole met groot aansien sal dan in B Afdelimg moet speel as ons strength vs strength wil doen. Of daar kan meer spanne in liga wees wat beteken skole moet ander ontmoeting kanselleer( wat nie sal gebeur nie agv tradisies). Dink mens moet maar hoop die 3 of 4 skole wat buite die toernooi staan kom een-een terug om die aien wie kan bly en wie moet afsak

    ReplyReply
    26 November, 2018 at 07:08
  173. avatar
    #33 Grizzly

    @Cappie: Ek hoor jou,maar dan moet hulle af gaan in die kategeorie waar dit pas,Virseker is moer Groot..akomedasie vir 5 DE spanne af sal nie n probleem wees nie.Skild/plaat net n verwysingsraam werk.Daar sal sacrifices wees,soos die split…maar dis niks in vergelyking om die vooreg te he om die grootste/oudste skolekompetisie in die rugbywereld deel te neem nie…want dit bly n vooreg.Dit gaan gebeur as die Dok eendag uitree.Met rugbymanne Nou weer aan die stuur by Bulle,baie vroer as later,Willem Straus gaan die probleem van egos/ekskliwiteit eens en vir altyd uitsort,mark my words en die post.Op jou vorige post se jy Affies will Durban toe gaan met verwysing na die Westville game.Dit is nie so nie,hulle wil teen hulle Pelle speel by Menlo en Garsies…vra hulle as hulle Vir een keer in n besluit geken word.

    ReplyReply
    24 November, 2018 at 16:21
  174. avatar
    #32 Cappie

    @Grizzly: Sjoe jy slaan Affies se laer spanne hoog aan. Daar is geen manier dat Affies se 5de span kompeterend kan wees teen Oos-Moot, Lichtenburg en dies meer se eerste spanne nie. Ek is nie eers so seker of die tweede span hulle eerste span sal kan wen nie.

    Terug by twee kante van die muntstuk. Affies glo aan massadeelname en ondersteuning aan mekaar waar die eerste span speler tydens die vroeër wedstryde die kicking T vir die o14F-span speler sal aandra as hy wil aanlê pale toe. Dit lol maar as helfte van die skool Waterkloof toe ry terwyl die res Sutherland to gaan. Daarna moet almal weer terug haas om die eerste span in die finale wedstryd te kom ondersteun.

    Kyk maar gerus watter skool gaan die beste ondersteuning hê tydens die Noord-suidtoernooi daar by julle velde.

    ReplyReply
    24 November, 2018 at 15:56
  175. avatar
    #31 Bere007

    ….as die skoen jou pas ….

    ReplyReply
    24 November, 2018 at 14:56
  176. avatar
    #30 sewes

    As daar nie ego`s in skole rugby was nie het niemand seker ook dan gekoop nie.

    ReplyReply
    24 November, 2018 at 14:36
  177. avatar
    #29 Grizzly

    @Cappie: O Ja,en vra die 5/6 DE span en E/f spelers wat dan teen 1stes/ 2des en A/B spanne op A Velde gaan speel wat hulle daarvan dink…..

    ReplyReply
    24 November, 2018 at 13:27
  178. avatar
    #28 Grizzly

    @Cappie: Terug onder die Virseker Topic het ek voorgestel dat Affies/PBH/Kes/Jeppe se 1-4 en A-D in beker afdeling speel met die res 5-10 E-J in Skild of Plaat.Daar speel julle klaar 4 Derbys(saam Kloof wat Terug is).Die nuwe inter speel julle op Feeste,Gym,HJS ens.Grey Bly vir obvious reasons.Se Westville/Maritzburg word gecansel…Julle kry Monnas,Garsies,Menlo, Helpies,EG, Transvalia by!!Meer in julle klas van sterkte en wat n vooruitsig!Dis nie net moontlik nie dis baie maklik en the right thing to do.Net die regte Kaptein aan boord kry…Dit gaan gebeur in die toekoms en sal Affies baie geld spaar..

    ReplyReply
    24 November, 2018 at 13:18
  179. avatar
    #27 Bere007

    …Uitstekende nuus …. hou asb ego’s uit skole rugby …..

    ReplyReply
    24 November, 2018 at 13:10
  180. avatar
    #26 Cappie

    @The O: Selfde hier, het seun gehad in Affies en meisie nou in Menlo. Die sienswyse van die twee skole verskil baie soos jy tereg opgemerk het. Affies en PBHS het selfde seining van “friendlies” teenoor die gemengde skole se bekersport opsie. En weereens ek is neutraal en kan sien waarom elkeen doen wat hule doen.

    ReplyReply
    23 November, 2018 at 16:21
  181. avatar
    #25 The O

    @Cappie: Jip, dit het baie verbeter,maar hoeveelheid spanne gaan altyd ‘n probleem bly. PBHS val definitief in by die Wynand Claasen “school of thought” wat jy hierbo noem. Ek het kinders in beide PBHS en Menlo, altwee sieninge het meriete.

    ReplyReply
    23 November, 2018 at 15:44
  182. avatar
    #24 Cappie

    @The O: Menlo, Garsies en Kloof se hokkie is baie goed deesdae

    ReplyReply
    23 November, 2018 at 15:24
  183. avatar
    #23 The O

    @Cappie: Die Zwartkop game is net ‘n weekday friendly met max 8 spanne, maar die ander games wat jy noem sluit ook weer hokkie in en dis dalk wat dit moeilik maak. St Albans sal nooit wegval nie. Persoonlik sal ek eerder teen bv Menlo, Kloof speel as Parktown/Bennies, maar dit gaan vir die skool nie net oor die rugby nie, maar die verhouding met die ander Engelse skole oor die jare dink ek…..Hou nog steeds van jou idee dat een of meer van die skole kwalifiseer vir kwarteind. Ek dink KES en Jeppe se rugby word baie onderskat en met Paul Anthony terug by PBHS kan dit ook net beter gaan vorentoe. Lekker om te spekuleer en voorstelle te maak, maar of dit werklikheid gaan word weet ek nie

    ReplyReply
    23 November, 2018 at 14:40
  184. avatar
    #22 Cappie

    Net in die algemeen en om oplossings te vind:

    Daar is al menigte male gevra, versoek, gespekuleer rondom Affies se deelname in Noordvaalbekerrugby. Dieselfde geld eintlik ook vir KES, Jeppe en PBHS. Die feit dat die vier skole se klem lê op vol “exchanges” soos The O dit noem en dat die huidige bekerreeks meer gefokus is op rugby (vir gemiddeld 10 spanne), lui daartoe dat daar geen voordeel is om genoemde vier se huidige vriendskaplike derbies sinvol te kan verander om deel te wees van die bekersisteem soos dit nou daar uitsien nie.

    Die enigste manier hoe Affies sinvol betrokke kan raak in die kompetisie is as die ander drie seunskole ook inkoop in die stelsel, sonder om inbraak te maak aan hulle huidige derbies. Dit word net deel van ‘n kompetiese op die ou end.

    Affies, PBHS, Kes en Jeppe se rugbyseisoene eindig normaalweg elke jaar net voor die halfeindstryde van die Virsekerbekerreeks. Indien een van die vier skole se spanne dan sal kwalifiseer vir halfeind of eindstryde sal dit beteken die A-spanne dan nog een of twee naweke se geleentheid kry vir bietjie rugby. Iets wat die seuns baie sal kan geniet.

    En weereens probeer ek maar net antwoorde soek vir vrae wat baie gevra word. Daar is twee sieninge oor die aangeleentheid. Daar is die wat glo dat bekers die dryfveer is vir prestasie en dan is daar die ander groep (Wynand Claasen is nogal ‘n groot voorstaner daarvoor) dat skolesport moet gaan oor deelname en dat alles vriendskaplik moet wees. Dus moet daar eenheid in hierdie verkillende sienswyses moet wees voor ons kan vordering maak. Ek, persoonlik staan baie neutraal teenoor die twee filosofiese perspektiewe.

    ReplyReply
    23 November, 2018 at 11:32
  185. avatar
    #21 Cappie

    @The O: PBHS speel ‘n paar wedstryde teen ander skole wat nie noodwendig meer geleenthede in terme van vol “exchanges” en meer deelnemende spanne as wat Waterkloof, Helpmekaar en Monnas kan bied nie. Ek dink bv aan Zwartkop, St Albans, St Benedict en Parktown.

    Die double header wat julle met KES en Maritzburg het kan dus steeds voortgaan. Ek weet PBHS het ‘n baie goeie verhouding met hierdie twee skole.

    ReplyReply
    23 November, 2018 at 10:57
  186. avatar
    #20 The O

    @Cappie: Hou van jou idee uit bloot ‘n rugby oogpunt. PBHS speel klaar 2 keer ‘n jaar (home and away) teen KES en Maritzburg College, so daar is 2 naweke wat moontlik “geclear” kan word , maar die probleem is steeds dat hierdie vol “exchanges” is met al die sportsoorte wat deelneem, veral die Maritzburg een, so kan dalk moeilik wees…

    ReplyReply
    23 November, 2018 at 10:21
  187. avatar
    #19 Cappie

    @AbsolutMenlo: Ek dink ‘n Affies-Monnas derbie is lankal nodig sodat ons kan sien watter Wit Bul stamp die hardste.

    ReplyReply
    23 November, 2018 at 08:52
  188. avatar
    #18 Cappie

    @AbsolutMenlo: Miskien ‘n ander voorstel: Maak die beker in twee afdelings.

    Afdeling 1:
    Kes
    Jeppe
    PBHS
    Affies
    Helpmekaar
    Waterkloof
    Monnas

    Afdeling 2:
    Garsies
    Menlo
    Transvalia
    HTS Middelburg
    EG Jansen
    Noordheuwel
    Nelspruit

    In Afdeling 1 speel meeste spanne eintlik alreeds teen mekaar in derbies. Afdeling 2 uit die aard van die saak ook geskeduleer om elke jaar teen mekaar te speel. Top twee in elke afdeling speel semis.

    Die formaat behoort glad nie aan die jaarlikse vol spanne teen mekaar/derbie beginsel te karring nie.

    Semi-finaal en finaal is dan vir die A-spanne en ook ander laer spanne wedstryde wat tussen deelnemende skole gereël kan word vir die betrokke dag.

    Op so manier kan mens dalk die stubborn seunskole betrokke kry by bekerrugby en dit behoort ‘n baie strawwe beker te wees om te wen.

    ReplyReply
    23 November, 2018 at 08:49
  189. avatar
    #17 AbsolutMenlo

    @Cappie: Ek hou van die idee! Affies was tradisioneel deel van bekerrugby so ook PBH. Dit sal fantasties wees om hulle te kan akkommodeer so ook rugby kragte soos KES en Jeppe.
    Ek stem ook saam met jou t.o.v Affies en die ander seunsskole se spesifieke situasie. Ek het die laaste paar jaar van die Affies bepalings gaan bywoon en wat getalle en kwaliteit van laer spanne aanbetref is dit net op ‘n ander vlak.
    My voorstel sal wees dat die groep wenner (Affies,KES,Jeppe,PBH) teen Virseker nommer 4 uitspeel om te kwalifiseer vir Virsker semi finaal. Dit kan die kompetisie net nog groter en meer status gee.

    ReplyReply
    23 November, 2018 at 07:28
  190. avatar
    #16 Cappie

    @Wonder: Wil ook maar net sê dat indien reën nie verlede jaar die wedstryd tussen Kes en Affies moes laat aflas na 15 min in die wedstryd wat Kes 16-7 voor was nie, sou hulle deurgedring het. Dus glad nie so vrypas as jy dink nie. Die wedstrydtellings tussen Kes, Jeppe en Affies is deesdae baie nader as in verlede. PBHS val bietjie weg. Gaan kyk maar gerus die tellings tussen mekaar.

    ReplyReply
    22 November, 2018 at 23:03
  191. avatar
    #15 Cappie

    @Wonder: stem volkome saam. Sal nie werk.

    @Grizzly: grootste rede is dat geen van die spanne in Virseker enige kompetisei kan bied vir 5de tot 10de spanne nie asook nie vir d, e en f’s in onderoudersdomgroepe nie, terwyl Kes, Jeppe en PBHS dit wel bied. So kan dus nie werk. Ek kan dus nie sien dat enige van die vier seunsskole in die Virsekerformaat wat fokus op A spanne sal inpas nie.

    ReplyReply
    22 November, 2018 at 22:57
  192. avatar
    #14 Grizzly

    @Cappie: Soos ek laas gese het gaan dit moeilik wees maar betrokke partye Moet om n tafel gaan sit.Net een ding…PTA was lank voor enige derby daar…dit Moet prioriteit geniet bo enige derby..Meeste van Derbys Kan op feeste gespeel word,en Grey Kan julle altyd voor tyd maak.Ek sien nie hoe Jeppe en Kes voorkeur Bo Menlo en Garsies,julle PTA Bure kan kry nie.

    ReplyReply
    22 November, 2018 at 21:16
  193. avatar
    #13 Wonder

    @Cappie: Jou voorstel kom neer op ‘n vrypas vir Affies na die semis. Jy wil jou brood aan albei kante gebotter hê. Julle eie kompetisie in die groter kompetisie. Nee wat, speel dan maar lekker teen mekaar en kry julle eie beker.

    ReplyReply
    22 November, 2018 at 20:12
  194. avatar
    #12 Cappie

    @Grizzly: @Rugbyman: Nou dat ek daaraan dink! Miskien kan daar dalk plek wees vir Affies, Kes, Jeppe en PBHS om deel te wees van die bekerreeks. Hierdie vier speel in elk geval elke jaar teen mekaar. Hulle kan in ‘n rondtomtalie basis dus punte hou en die wenner kry ‘n spot in die semifinale vir die Virsekerbeker. Drie van die agt (of nege as Waterkloof inkom) wat in die Virsekerondomtalie deelneem neem die ander drie semifinal-spots op.

    Net ‘n gedagte! Wat is julle opinies?

    ReplyReply
    22 November, 2018 at 11:57
  195. avatar
    #11 Cappie

    @Grizzly: Grizzly, Ek kan nie sien dat daar plek is vir Affies in die Virsekerbekerreeks nie. Netso vir Jeppe, Kes en Pretoria Boys High. Dit sal beteken dat hulle van hulle ander gevestigde derbies moet prysgee. Hulle kan maksimum vyf wedstryde teen skole speel wat 20 of minder spanne het. Vir daardie vyf wedstyde speel die laer spanne vullerwedstryde, maar 10 van die soort sal te veel wees. Dis maar net my persoonlike opinie en ek kan verkeerd wees. Daar kan dalk ‘n plan gemaak word, maar ek weet nie.

    Ek sal wel wil sien dat hulle twee of drie ekstra derbies per jaar sal bysit wat onder andere Monnas en Garsies moet insluit. Ek is oortuig beide die twee skole kan 15 plus spanne in die veld stoot, netsoos Waterkloof wat 17 in stoot.

    Dit gesê, ten minste speel hulle al teen twee van die Virekerbekerspanne, HTS Middelburg en Helpmekaar. As waterkloof bykom is dit drie. Met Monnas en Garsies derbies by kan dit soveel as vyf word.

    Ek kan nie sien dat hulle enige van die ander derbies kan prysgee om plek te maak vir nog vyf wedstryde nie. Wie drop jy?

    Diamandveld – Baie goeie verhouding tussen die twee skole op die oomblik.
    Paarl Gimnasium – Nuwe baie interessante verwikkeling waar Affies seuns en meisies deelneem.
    KES – Altyd hard op A-vlak vir Kes in rugby. Hokkie verhang Kes die bordjies weer.
    Westville – Die seuns wil een keer ‘n jaar Durban toe.
    Grey – Enough said!
    Jeppe – Soos Kes, baie hard op A-vlak en hokkie baie moeilik om hulle te wen.
    Maritzburg – Een jaar af Maritzburg toe en die volgende jaar Durbs.
    PBHS – Tradisie wat nie gebreek sal word nie.

    @Rugbyman: Hoe sal jy dinge sien om plek te maak vie Affies, KES, Jeppe en PBHS in Virseker?

    ReplyReply
    22 November, 2018 at 11:44
  196. avatar
    #10 Grizzly

    @sewes: Ek verstaan van my vriend/en joune :lol: dat dit reeds in pkek is…sal seker eers volgende Jaar agresief werf Vir 2020@Cappie,4×4…nou Moet die Dok se aftrede net kom Dan is die Kaap weer Hollands of PTA weer persblou!

    ReplyReply
    22 November, 2018 at 10:23
  197. avatar
    #9 sewes

    Is dit 2019 of 2020?Ek is veskriklik bly gedog my jongste gaan uitmis op virseker.Nou moet hulle net hulle werwing weer in plek kry.

    ReplyReply
    22 November, 2018 at 09:36
  198. avatar
    #8 Rugbyman

    Nuwe hoof = nuwe besem… dit maak die virseker beker net nog sterker… Dis gesond vir skole rugby in Noordvaal… So dan sal die local derby tussen Garsies en Kloof hervat word… Lekker man, lekker… wys jou net watse swak besluit die destydse slimjan geneem het…

    @Wonder: Hulle sal teen almal speel, die bron vd kwaad is weg…

    @Tussen die lyne: Ek voorsien dat affies ook binne die volgende paar jaar sal virseker beker speel… al die travelling oor die land heen kos BAIE geld…

    ReplyReply
    22 November, 2018 at 06:20
  199. avatar
    #7 Tussen die lyne

    Klink tog of daar positiewe verandering by WK plaasvind. Wonder net of hul gesien het wie al die skole is wat deelneem.

    ReplyReply
    21 November, 2018 at 20:40
  200. avatar
    #6 Wonder

    Fantastic news, a condition should be that Kloof must play all the teams. If they want to be selective, the answer must be no.

    ReplyReply
    21 November, 2018 at 20:00
  201. avatar
    #5 BlouLou

    Lets then hope that sanity will prevail!!

    ReplyReply
    21 November, 2018 at 19:03
  202. avatar
    #4 Murrayfield

    Dit is uitstekende nuus!!

    Waterkloof se rugbygeskiedenis is gebou op beker rugby!

    ‘Let the games begin!’

    ReplyReply
    21 November, 2018 at 18:55
  203. avatar
    #3 Grizzly

    Can’t see anyone vote against inclusion.Fantastic news!

    ReplyReply
    21 November, 2018 at 14:18
  204. avatar
    #2 AbsolutMenlo

    … Yes please! Virseker the place to be!!

    ReplyReply
    21 November, 2018 at 13:04
  205. avatar
    #1 BlouLou

    Dis nou nuus vanaf left field. het nie dit verwag nie………

    ReplyReply
    21 November, 2018 at 13:00