Thumbsuck Top 30 for 07 April 2018

I know it’s early days but what’s your thumbsuck looking like based on the results so far in 2018?
Based on their Easter Monday results I see opportunity to introduce DHS and Grey High while Saints’ come from behind win against St John’s earns them a place in the guestimate.

RANK SCHOOL 01 Apr 2018
1 Grey College 4
2 Paarl Gim 5
3 Paul Roos 1
4 Glenwood 3
5 HJS Paarl BH 2
6 Monument 7
7 Transvalia 8
8 Garsfontein 9
9 Affies 6
10 Drostdy 10
11 Boland Landbou 11
12 Bishops 12
13 Rondebosch 21
14 SACS 13
15 Wynberg 15
16 Oakdale 14
17 Hilton 16
18 Helpmekaar 17
19 Jeppe 18
20 KES 19
21 Menlopark 20
22 EG Jansen 22
23 St Andrew’s 23
24 Outeniqua 27
25 DHS
26 Welkom Gim 24
27 Selborne 25
28 Grey HS
29 Nelspruit 26
30 St Stithians
St John’s 28
Rustenburg 29
Brandwag 30

Leave a Reply

220 Comments

  1. avatar
    #220 knowthegame

    @tzavosky: Nee mnr jy spot on.Wat n span? Pieter Labuschagne-lappies,Boom Prinsloo,George Whitehead.Op st Johns gespeel daai paasnwaeek.Hulle was puik!

    ReplyReply
    16 April, 2018 at 11:43
  2. avatar
    #219 Smallies

    @tzavosky: dink dit het maar met tv uitsaai slots te doen, maar dalk kan dit verander as streaming gewilder word

    ReplyReply
    16 April, 2018 at 09:23
  3. avatar
    #218 tzavosky

    @Couchmavin: Wat ek nie verstaan nie, almal weet die GCB-PRG derby vind plaas op die naweek wat die SA Skole speel, so hoekom nie die datum van die derby verander nie? Dit kan seker nie só moeilik wees nie, kan dit?

    ReplyReply
    16 April, 2018 at 09:08
  4. avatar
    #217 Smallies

    @Couchmavin: ek neem aan dat jy van die 2016 se o 15 groep praat…. Ek dink ook dinge bou lekker op maar intussen le BH nog vir alby spanne voor, ons speel hulle in die paarl en hulle sal beslis n groot uitdaging wees, dan nog monnas ook….

    ReplyReply
    16 April, 2018 at 08:55
  5. avatar
    #216 Smallies

    @Smallies: ek is amper seker dis sy pa se naam…

    ReplyReply
    16 April, 2018 at 08:46
  6. avatar
    #215 Couchmavin

    @Smallies: More Smallies,
    Die interskole tussen PRG en Grey hierdie jaar bou op om groot te wees. Daar is 7 GR11 seuns in die PRG XV span wat in 2016 vir Grey in Bloem gewen het.Die GR11 seuns in die Grey span het nog nie n wen in Bloemfontein gehad teen PRG nie.Hierdie PRG span het BMT en die seuns weet hoe om moeilike wedstryde deur te trek. Dit is egter jammer dat die naweek elke jaar ook saamval met die SA skole wedstryde soos jy ook al genoem het.Ek volg hierdie seuns se ontwikkeling al die laaste 5 jaar en glo dat albei spanne n baie suksesvolle seisoen gaan he.

    ReplyReply
    16 April, 2018 at 08:42
  7. avatar
    #214 Smallies

    @tzavosky: hierdie span dink ek gaan groot dinge doen, jy weet saterdag het hulle clutch so n bietjie gegly en nog steeds was hulle goed vir 60 punte teen n baie gutsy kloofie span

    ReplyReply
    15 April, 2018 at 22:52
  8. avatar
    #213 Djou

    @tzavosky: Stem. Daai Greyspan is my gunsteling.

    ReplyReply
    15 April, 2018 at 19:27
  9. avatar
    #212 tzavosky

    @Smallies: Ek volg skolerugby al langer as die meeste ouens op die blog (dink ek), en die een Grey span wat vir my uitstaan was daai een met die Ebersohn-broers en Coenie aan die spits.

    Ek het albei Grey se wedstryde by Boishaai150 op die streaming gevolg, en hierdie span is iets besonders. ‘n Tikkie daarvan kon ‘n mens sien toe Ian Small-Smith na sy derde drie teen Hartpury vervang is, en sy plaasvervanger pas naatloos in om die volgende drie te gaan druk.

    PRG moet uitsonderlik wees om Grey uit die no1 posisie te hou die jaar.

    ReplyReply
    15 April, 2018 at 18:01
  10. avatar
    #211 Smallies

    @Riempies: as die laaste twee jaar n benchmark was gaa dit n riller wees… Wat dit gewoonlik is, sa skole spelers kan dalk n reuse invloed he op die game…. Aan albei kante

    ReplyReply
    15 April, 2018 at 17:29
  11. avatar
    #210 Riempies

    @Smallies: @grizzly ons sal in Augustus weet. Tot dan glo ek PRG gaan wen. Enigste ding wat my effe laat twyfel is dit gaan in Bloem wees.

    ReplyReply
    15 April, 2018 at 17:21
  12. avatar
    #209 Smallies

    @Riempies: hier is die ding vir my omtrent PRG die jaar, hulle 1ste 2de en o 16 het verlede jaar teen Grey verloor, die matriek groep van die jaar verloor al van O 14 af teen Grey sulke goed neig om n sielkundige barriers te raak, daarom sal ek Grey bokand bulle rate tot hulle vir Grey kan klop

    ReplyReply
    15 April, 2018 at 14:45
  13. avatar
    #208 Grizzly

    @Leelu: Ek stem,die probleem is as jy dit vir hulle se dink hulle jy wil underdog speel.Belangrike comment oor die “vind” stelling.Hulle was n gelukkige span 0/16 en baie goed.@Riempies: Jys reg,ek het nog nie rerig nie,dis net moeilik as jy Grey gesien het om te dink iemand kan hulle wen.Maar ek glo jou en sien soos die res van die blog uit as hulle horings haak,my paar sente op Grey.Hulle speel altwee hul laaste game teen mekaar of naby laaste as ek dit reg het.Sal n classic wees as dit vir nr1 moet wees.

    ReplyReply
    15 April, 2018 at 14:35
  14. avatar
    #207 Riempies

    @Grizzly: Ek dink jy kan Helpies uit jou top 15 haal. Tensy hulle as span wakker skrik gaan hulle nog baie pak kry die jaar…
    PRG sal my nr 1 bly. Dink meeste van julle manne hulle nog nie sien speel nie. Ja dan Grey…

    ReplyReply
    15 April, 2018 at 14:08
  15. avatar
    #206 Leelu

    @Grizzly: Wanneer die Menlo seuns mekaar “vind” gaan hulle vir ‘n paar verrassings sorg. Alhoewel ons nie deelneem sien ek uit na die Virseker. Teen daardie tyd behoort Menlo te kook.

    ReplyReply
    15 April, 2018 at 13:41
  16. avatar
    #205 Hooit

    @Grizzly: Ek nog nie so n groot anti-Affie nie. Gee nog kans.

    ReplyReply
    15 April, 2018 at 11:32
  17. avatar
    #204 Grizzly

    @Hooit: Ek sal Affies uit die top 10 haal en Oakdale opskuif na 9,Transvalia 10.Stellies,Helpies,Drosdy,kwaggas, Menlo naby.

    ReplyReply
    15 April, 2018 at 11:11
  18. avatar
    #203 Smallies

    @Rainier: vishuis het die koshuis varsity cup 5 uit die laaste sewe jaar uit gewen, en ek dink regtig dat indien die varsity cup onder studente gespeel word ipv die unies se o 23 spanne, die shimlas baie goed sou vaar

    ReplyReply
    15 April, 2018 at 10:13
  19. avatar
    #202 Rainier

    @BoishaaiPa: Ek dink steeds Darryll Cullinan was die beste losskakel wat ek op skoolvlak gesien het. Die manier wat hy amper op sy eie in 1984 die wedstryd teen GCB in Bloem gewen het sal my altyd bybly.

    @Djou: Die Irawas het so twee jaar terug ook die Shimlas geklop in ‘n amptelike klub wedstryd. Vishuis speel weer Maandag in die finaal van die Varsity Koshuis liga, dink dis die 3de jaar in ‘n ry en hulle het dit die afgelope 2 jaar gewen. So die rugby by Shimlas is baie gesond.

    ReplyReply
    15 April, 2018 at 10:09
  20. avatar
    #201 Hooit

    1. Grey
    2. Gim
    3. Roos
    4. Garsfontein
    5. Boishaai
    6. Glenwood
    7. Boland
    8. Monnas
    9. Affies
    10. Oakdale

    ReplyReply
    15 April, 2018 at 06:53
  21. avatar
    #200 Djou

    @Smallies: Kan nie die presiese jaar onthou nie – was tussen 82 en 86.

    ReplyReply
    14 April, 2018 at 10:12
  22. avatar
    #199 Skopgraaf243

    Go garsies! :-D

    ReplyReply
    14 April, 2018 at 09:33
  23. avatar
    #198 oldschool

    Hilton should not be in that list … they only play DHS in the top 30 …. how can they be ranked amongst schools whom play against other schools on this list …. let alone them not playing KZNs top Rugga school in Glenwood…. the system should not allow for a school whom never tests themselves against tougher opponents, it gives a false sense of achievement…..

    ReplyReply
    14 April, 2018 at 08:11
  24. avatar
    #197 Smallies

    @Djou: ek dink amper ek was daar watter jaar was dit

    ReplyReply
    13 April, 2018 at 21:51
  25. avatar
    #196 Djou

    @BoishaaiPa: Wat ‘n heerlike storie!!!!
    ‘n Soortgelyke storie op Kovsies – die Irawas wen mos vir Shimlas in die Stadsbekerfinaal – in die tyd wat Shimlas die Vrystaatspan oorheers het.
    Wat ‘n skok was dit nie in Vrystaatrugbykringe! Ons koshuisvriende was meestal Irawas en ons het so groot ondersteunersbasis daar gehad dat die Shimlas moes gedink het hulle speel op Potch teen die Pukke of in Pretoria teen Tuks.
    Moet egter byvoeg dat alles daardie dag vir Shimlas verkeerd geloop het en alles vir Irawas reggeloop het

    ReplyReply
    13 April, 2018 at 21:05
  26. avatar
    #195 Kattes-Strofes

    Beet ! I know it is still early days, and this is only thumb suck ! However ! Taking in consideration the latest reults and quality of oposision, I honestly believe that Western Cape schools like Stellenberg, Durbanville and Brackenfell will have a very good chance of “klapping” most of the schools now on your ranking from 25 downwards.

    Please note that I said most, and not all.Just a personal opinion, and with no malice towards those schools.

    ReplyReply
    13 April, 2018 at 19:45
  27. avatar
    #194 MikeSt

    @BoishaaiPa: goeie dae daardie. Dawie Snyman ons coach gewees o10 in Parow. Donner ons het daardie man geidol

    ReplyReply
    13 April, 2018 at 11:27
  28. avatar
    #193 BoishaaiPa

    @Djou: Kyk, hy kon ook lekker bedonnerd raak blykbaar..Goeie kennis van my Phil du Plessis het op n stadium die Vics afgerig in 1988 toe Dawie Snyman Maties 1 coach was en Dok nog kitaar geslaan het op Stellenbosch. Met die Groot Uitdaag final op Nuweland wen Vics (Met Daryl Cullinan op losskakel) vir Maties..Phil seg Dok het vir 3 weke nie met hom gepraat nie want hy (Phil) het Dawie en Dok se gameplan geken en hulle uitoorle!..Ek was die dag daar op Nuweland in Distell se losie en die Vics manne het na die tyd saam ons gekuier want meeste van ons pelle het toe vir Vics gespeel!

    ReplyReply
    13 April, 2018 at 11:00
  29. avatar
    #192 Grizzly

    @Djou: As dit nie vir Dok was nie sou hy nooit sy amateur status terug gekry het nie.Mis hom en prof Fritz Eloff as jy na die narre kyk in bestuur vandag,wat n grap.

    ReplyReply
    12 April, 2018 at 19:58
  30. avatar
    #191 Djou

    @BoishaaiPa: Ja, altyd van Naas as ‘n voetboller gepraat. Hy was mos een – letterlik. :-P

    ReplyReply
    12 April, 2018 at 19:01
  31. avatar
    #190 MikeSt

    @BoishaaiPa: Dit kan jy weer se. Die oubaas het maar net nou die game geken. Dink nie daar sal ooit weer so n man in ons rugby wees nie.

    Kan jy dink wat hy sou se van die setup in vandag se rugby.

    ReplyReply
    12 April, 2018 at 17:09
  32. avatar
    #189 BoishaaiPa

    @Djou: Ja hy het gehou van Gysie..en verbasend ook baie van Naas Botha!..As jy sy opsomming van Naas lees in Springbok Saga het hy baie respek vir Naas se vermoens daar openbaar.

    ReplyReply
    12 April, 2018 at 13:21
  33. avatar
    #188 BoishaaiPa

    @Oakdale supporter: Dit is oop vir bespreking..Gewoonlik ken ons vir die Cherries n kategorie punt van 4 toe want hulle is meestal op dieselfde vlak met die kategorie 4 skole…As hierdie nou die Strawberries was moet hulle seker so ,5 punte afgaan..Hulle het gemaklik met St Charles afgereken wat n Kat 2 skool is en vir Rustenburg met 5 gewen wat weer n Kat 3 skool is…maar toe was dit weer n ander span. ..So my gevoel is dat die Cherry span so 3.5 kat punte vir julle kan beteken…

    ReplyReply
    12 April, 2018 at 13:20
  34. avatar
    #187 Djou

    @Oakdale supporter: Eerder die Strawberries – Cherries se span lyk heeltemal anders as die een wat teen julle gespeel het.
    @BoishaaiPa: Sy ander gunsteling was Gysie Pienaar!

    ReplyReply
    12 April, 2018 at 13:06
  35. avatar
    #186 Oakdale supporter

    @BoishaaiPa: Wat maak jy met ons game teen Cherries?

    ReplyReply
    12 April, 2018 at 11:44
  36. avatar
    #185 BoishaaiPa

    @Oakdale supporter: Sal seker net so voor Wildeklawer wees as meeste spanne darem al ten minste so 4 of 5 games agter die blad het.

    ReplyReply
    12 April, 2018 at 11:40
  37. avatar
    #184 Oakdale supporter

    @Skopgraaf243: Ek glo nie ons sal al ‘n amptelike ranking hê nie. Het nog net 3 buitelandse spanne, een 2e span en Lichtenburg gespeel.

    ReplyReply
    12 April, 2018 at 11:40
  38. avatar
    #183 Skopgraaf243

    @Oakdale supporter: :lol: :mrgreen: van hier gaan julle net afskyf want julle games van belang lê almal nog voor julle :lol: …grap net
    Ek self verras om Menlo binne top 50 te sien 8-O

    ReplyReply
    12 April, 2018 at 11:23
  39. avatar
    #182 Oakdale supporter

    @BoishaaiPa: Wanneer kry ons die eerste amptelike ranking?

    ReplyReply
    12 April, 2018 at 11:13
  40. avatar
    #181 BoishaaiPa

    @MikeSt: Dok het n oog vir rou talent gehad…Menige Matie en WP spelers sou in koshuisliga rugby verwdyn het was dit nie vir sy oog nie…Hy het elke Donderdag met die 2de spanne en elke Vrydag met die 1ste spanne tussen die lyne geloop en spelers dopgehou. As jy agterkom Dok staan langs die veld met jou koshuis game lig jou game sommer so paar vlakke!

    ReplyReply
    12 April, 2018 at 10:45
  41. avatar
    #180 MikeSt

    @BoishaaiPa: Trek sommer net julle bene

    ReplyReply
    12 April, 2018 at 10:27
  42. avatar
    #179 BoishaaiPa

    @MikeSt: Nee Mike..ek dink daar is jy verkeerd..Dok het altyd gese jy kies jou Vaskop eerste en dan jou reserwe vaskop :mrgreen: ..Sy alltime favorite Springbok was dan Frik du Preez..n Noord Transvaler deur en deur!..Jy weet hy het ook vir Noord Transvaal rugby gespeel toe hy in die lugmag was?…Hy het geglo Maties eerste…Dan Springbok rugby, dan die res. WP was nie soseer sy gunstelinge nie, wel Matie spelers!

    ReplyReply
    12 April, 2018 at 10:17
  43. avatar
    #178 MikeSt

    @Die Ken: Dok het baie ander dinge ook gese en geglo soos onder andere dat net WP manne goed genoeg is om bokke te wees. Party glo dit tot vandag toe nog in die Suide

    ReplyReply
    12 April, 2018 at 09:18
  44. avatar
    #177 Hooit

    @Die Ken: Kwagga was goed genoeg laasjaar.

    ReplyReply
    12 April, 2018 at 09:10
  45. avatar
    #176 Die Ken

    @MikeSt: Pieties het in 1993 die Direkteurs gewen

    ReplyReply
    12 April, 2018 at 03:02
  46. avatar
    #175 Die Ken

    @Hooit: @Ploegskaar: Sê die vloekbek! Doc Craven het altyd gesê, as hy ñ Kwagga is, is hy goed genoeg

    ReplyReply
    12 April, 2018 at 02:59
  47. avatar
    #174 Ploegskaar

    @Hooit: Ons probeer hard om hom te kultiveer, maar dis ‘n proses. As ‘n bedeesde toeskouer is dit steeds ‘n aanpassing om saam met hom rugby te kyk, hy kry gereeld luidrugtige uitbarstings en hits die spelers aan. Self verkies ek ‘n gholf handeklappie en ‘n mooi so af en toe, en ons hoop om hom weldrae op daardie vlak te kry

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 21:26
  48. avatar
    #173 Hooit

    @Ploegskaar: Weet nie of jy en Ken n goeie of slegte invloed op mekaar is nie. Kwagga spelers kry nie meer CW nie

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 20:04
  49. avatar
    #172 Smallies

    @Ploegskaar: jy kry daai burgers nog steeds daar en dis nog steeds die beste burger in die vrystaat

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 19:03
  50. avatar
    #171 Ploegskaar

    @chief: Sorry man, ken nie eintlik Bloem en OVS skole nie. Weet waar die ou JBM, Brebner & Sentraal is maar dis dit. En natuurlik waar om lank terug ‘n Staium burger te kry

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 18:15
  51. avatar
    #170 MikeSt

    @Kattes-Strofes: ware woorde uit die mond van wyse man met jare se kennis van skole rugby. Dankie iemand sien die lig

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 17:46
  52. avatar
    #169 chief

    @Ploegskaar:

    Dit sou baie goed gewerk het met Hentie Cilliers maar hulle speel ongelukkig vir die Griffons, die Vrystaat span laasjaar het bestaan uit Grey College (15) en HTS Louis Botha (8)

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 16:27
  53. avatar
    #168 Ploegskaar

    @Skopgraaf243: Ja jong, ek is seker elke provinsie sit maar met daai toffie. Behalwe OVS natuurlik, hulle kies 10 van Grey, 5 van Louis Botha, 3 van Hentie Cilliers en vul dan op met Cherries. Leeus natuurlik ook redelik maklik, hulle kies 11 van Monnas (hulle het darem elke jaar 1 PD speler), 4 van Florida, een elk van Helpmekaar en ‘n paar Soutie skole en vul dan op met Kwaggas

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 15:32
  54. avatar
    #167 Skopgraaf243

    @Ploegskaar: te veel beloftes aan grant komo

    Een asem praat julle v dis nie die juniors wat eerste maak nie

    Anderkant kies julle jaar na jaar streek spanne in elke ouderdom

    U12 klinieke
    U13 cravenweek
    U14 onder andere bokkieweek
    U15 nike week
    U16 grant komo

    Die punt is die struktuur v die spanne bly jaar na jaar dieselfde en en die grootter meerderheid kry nie gelyke kans nie tensy merkwaardige keurder die lig sien

    So ek stem mey Ploeg

    Te veel dooie hout wat in alle geval nie veel beteken nie

    Hoekom nie die spanne wat speel te check en een spanlys v elke skool te eis na afloop v game met 23 name uit twee spanne.

    Selfs die eenvoudige idee kan beter werk as huidige tjekboeke en slenter name wat spankeuses boelie

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 14:51
  55. avatar
    #166 Ploegskaar

    @Kattes-Strofes: Ek is regtig nie ‘n voorstander van proewe nie. Behalwe dat dit vir Danny ‘n geleentheid gee om om in sy WP baadjie rond te pronk, Wilfred om te besluit watter Excelsior of Kasselsvlei speler die jaar ‘n gebruiklike kans gaan kry en vir Mnr Vaste Vyf om uit te werk hoeveel Gim voorspelers hy van 1-5 kan inwors, het dit min waarde. Daar is meer as genoeg Unie beamptes wat betaal word om fokol te doen wat die eerste helfte van die seisoen se wedstryde in die onderskeie ligas kan gaan bywoon. Man leer net wie’s wie as jy lyne loop!

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 14:33
  56. avatar
    #165 Kattes-Strofes

    @Ploegskaar: Ek stem saam dat die seuns van die minder bekende skole beslis ook talentvol moet wees, om aanspraak te maak, en nie net op die soustrein wil ry nie. En ja ! By die groot rugby skole is daar beslis ook meer talentvolle spelers. Die geheim is dat die keurders behoort oop kop te wees, en soos in die verlede, nie net moet aanvaar dat daar nie ook talent in ander skole is nie. Soek die ongeslypte diamante, en laat hulle proewe saam met die groot kanonne speel om te sien of hulle dit maak.

    Dit maak nie vir my sin om al die groot rugby skole se spelers in 2 spanne te sit in proewe nie. Die werklike talentvolle seuns van ander skole behoort ook n regverdige kans gegun te word om te speel saam met goeie spanmaats.

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 14:03
  57. avatar
    #164 Ploegskaar

    @Kattes-Strofes: Die teenargument is natuurlik dat spelers van hierdie skole wel talentvol moet wees. Verlede jaar se WP CW en Akademie spanne, en die vorige 2 jaar se Grant Khomo spanne, het gewemel van spelers van sogenaamde Prem B skole en dit het gewys in die resultate. Die jeugtoernooie is reeds afgewater soos dit is en as ‘n unie soos die WP boonop agv interne skolepolitiek en ‘n inklusiewe seleksie beleid hiermee gaan voortgaan, kan ons net sowel CW herdoop na ‘n lekker lostros provinsiale uitnodigingspan toernooi, of sommer net skrap en almal laat inval by die Struisbaai Touchies

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 13:39
  58. avatar
    #163 Kattes-Strofes

    @MikeSt: Rakende jou opmerking oor hoe moeilik dit is vir die seuns van minder bekende skole om dit te maak in die provinsiale spanne. Courtnal Skosan was deur sy hele loopbaan by Brakkies n ster speler. Hy kon egter nooit eers die WP se Akademie span haal nie. hy het gelukkig vir hom, na skool gaan 0/20 klub rugby speel, en wonder bo wonder, het n talent jagter hom raakgesien. Die res is geskiedenis.

    Moet darem byvoeg dat sy opgang het die WP se ringkoppe se aandag getrek, en daarna het spelers soos Cheslin Kolbie en andere daarna darem begin erkenning kry.

    Ek wil glo dat dit by alle unies dieselfde is, dat indien jou skool nie bekend is as n rugby skool nie, en jy nie n keurder by die provinsiale spanne het nie, dit bitter moeilik sal wees vir n seun van jou skool, al is hy hoe talentvol, om die spanne te haal. Sad, but True !!

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 13:21
  59. avatar
    #162 Smallies

    @Kattes-Strofes: ek stem geheel en al saam met jou hier…

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 12:58
  60. avatar
    #161 Kattes-Strofes

    @Smallies: Stem 100 persent saam. Dit is reeds hier waar die stront begin! Ek het dit al telkemale gesê , en met statistieke bewys, dat dit gans te vroeg is om op o/16 vlak al n toekomstige rugby stêr te identifiseer. Ja! Mens kan sekerlik sien of n seun talentvol is. Dit beteken egter geensins dat hy later n beroep kan volg in rugby nie. Beroeps rugby verg veel meer as net blote talent. Na skool, wanneer jy nie meer die groot held van jou skoolmaats is nie, en net voor n handvol familie en naby vriende speel, sal slegs die talentvolle manne met n ysere wil, self dissipline en harde werks etiek, dit maak. Volgens my is die heel beste manier om te sien of jong manne dit gaan maak, eers hier rond by die o/20 vlak.

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 12:56
  61. avatar
    #160 Smallies

    @BoishaaiPa: vroer jare is jy op jou vorm by die craven week gekies, deesdae is dit belangriker om by die Grant Khome week die green squad te haal as om goed by die craven week te vertoon, hoogstens 4 spelers sal op vorm gekies word by die CW die res sal uit die o 18 oefengroep kom, of hulle nou op vorm is of nie…

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 11:41
  62. avatar
    #159 BoishaaiPa

    Mens moet onthou dat dit omtrent net Grey Kollege is wat 3 keer meer spelers as die naaste skool aan hom het..As jy dink hoeveel skole en spelers daar is en elke jaar word daar maar 20 of so spelers gekies kan jy verstaan hoekom die nommers by meeste ander skole so laag is.

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 11:34
  63. avatar
    #158 Smallies

    @MikeSt: dawie naude het in 1986 uit lady grey uit sa skole gespeel, dit was n goeie jaar vir die skool leerder getal was hoog 120 volgens hom, gr1 tot matriek

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 11:06
  64. avatar
    #157 MikeSt

    Sien self my Kaapse Alma mater die Tygerberg Tiere het 2 sa skole manne gehad

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 11:01
  65. avatar
    #156 MikeSt

    Sit nou en kyk na SA Skole speler van die 70s tot 90s frick daar is skole daar soos Belville, Rob Ferreira, Bergrivier, Parow High, DF Malan ens ens. Vandag is dit n frats as n SA skole speler van n non traditional skool plek kry

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 11:00
  66. avatar
    #155 Smallies

    @MikeSt: dis baie jammer dat dit nie meer plaas vind nie,ek dink die skole self het ook iets daarmee te doen, soos jy se almal het die beheptheid met werf en so aan dat dit die kleiner skole laat swaar kry

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 11:00
  67. avatar
    #154 Rugbyman

    @MikeSt: PHS het in 1994 in die finaal gespeel teen affies… affies het gewen, maar dit was taai…

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 10:55
  68. avatar
    #153 MikeSt

    @Smallies: Kan daardie dae onthou selfde in al die ander dorpe. Kempton Jeugland 15 000 mense , Jansen Oosterlig Voortrekker derbie 10 000 mense +.

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 10:50
  69. avatar
    #152 Smallies

    @MikeSt: dis baie jammer, ek kan onthou hoe Bosman stadeon vol gesit het tydens n Stoffberg, hoogland game, amper 20000 mense gewees daar, die hele brakpan het stil gestaan

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 10:49
  70. avatar
    #151 MikeSt

    @Rugbyman: Kan onthou was erens in die vroee 90s teen Kempton in Direktuers finaal gespeel en as ek reg onthou gewen daar in Pietersburg.

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 10:47
  71. avatar
    #150 Rugbyman

    @MikeSt: Ek dink daars meer agter dit… Ek dink ons kinders en baie mans onderwysers is nie meer so passievol oor die game soos ons nie… Dit beteken dat die sport nie meer met soveel passie by baie skole gedryf word nie… Daarmee saam het ek ook ‘n voëltjie hoor fluit dat as jy by Pietersburg speel het hulle toevallig skielik b-spanne en ‘n 4de span – ek weet nou nie hoe waar dit is nie…

    As hulle nie hul rugby gaan regruk nie sal dit my glad nie verbaas as hulle seuns ander weivelde gaan soek nie… Dis hartseer, want PHS was altyd ‘n powerhouse met rugby…

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 10:45
  72. avatar
    #149 MikeSt

    @Smallies: Presies my probleem vandat die visvang net so groot is dat skole sover as Durban / Bloem bo en behalwe die Jhb en Pta skole die talent leeg suig en daardie skole om dit mooi te stel hulle gatte sien in rugby.

    Daardie liga is dood gedruk met die verskying van Makro Groot Medium en Klein skole.

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 10:44
  73. avatar
    #148 Rugbyman

    @sewes: As jy reeds in Matriek ingeskryf is en jy kom volgende jaar terug mag jy nie rugby speel in die Noordvaal streek nie… Nou iemand wat terugkom matriek toe is nou rerig ‘n post matriek… Die praktyk het in die 90s begin en tot in die vroeë 2000s ook plaasgevind… Ongelukkig vir jou (en moet asb nou nie kwaad word nie, want ek bedoel niks lelik daarmee nie) was Waterkloof die argitekte daarvan… Die 1ste post-matrieks in Noordvaal was na my inligting Danie van Schalkwyk wat in 1993 matriek gedoen het in Kempton en toe in 1994 post-matriek in Waterkloof… So ook Stephan Le Roux (SA Skole senter in 1993) wat in Brits was in 1993 in matriek en toe kom post-matriek het in Waterkloof in 1994… Wat die manne daai jare gedoen het was om net vir een of 2 vakkies in te skryf en rugby te speel…

    So dis nou die tipiese beskrwying van ‘n post-matriek… iemand wat reeds matriek het, en dan weer terugkom skool toe…

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 10:42
  74. avatar
    #147 Smallies

    @MikeSt: wat ek as oud oosrander nie heeltemal kan verstaan nie, is hoekom daar weggedoen is met die ou oos tranvaal liga,ek meen skole soos Brandwag, Stoffberg, Hugenote, Hans moore, EGJ, Kempton, Bircleigh, Springs tech en Brakpan tech, was harde games gewees en gewoonlik het een van daai skole maar in die Direkteurs beker semis gespeel, Brandwag het dit 5of ses keer gewen…

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 10:40
  75. avatar
    #146 MikeSt

    @Rugbyman: Die agteruitgang van rugby nie net daar nie maar orals is agv die simple k%k toernooie waar die average skole ge exclude word en dus nie skool bemarkings voorregte het nie.

    Daar is aanmekaar n verskuiwing van krag binne n streek van een skool na n ander tot die nadeel van die krag skool gewoonlik.

    Kyk maar in die ooste waar is n skool soos Florida, Hugenote Springs, Die Anker, in n mindere mate Kempton vandag.

    Hoe kan enige skool vooruitgaan met sy rugby as hulle nie week na week teen sterk opposisie speel nie. Dis hoekom skole as hulle wel eendag die kans kry uit die bus bliksem want die oomblik is net te groot.

    Ek vat EGJ vs Gim op Noord Suid. Hulle was al die pad in die game tot so 20min oor. Toe kom die BMT van elke week van 014 tot 1stes deur by Gim en hulle switch na n ander gear en plan en whoop whoop game over.

    As EGJ die tipe skole 7 ot 8 keer n jaar kan speel sal dit ook dinge makliker maak vir ontwikkeling van daardie skill BMT.

    Die Visekere beker gaan baie help daarmee in die toekoms.

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 10:29
  76. avatar
    #145 Grizzly

    @sewes: Ek gaan nie weer die debat rondom die 0/19 bespreek nie.Almal het hul menings gelig en verskil van mekaar wat dit aanbetref.Wat ek wel kan se is dat Garsies nie hul 0/17 9 vir enige 0/19 sal ruil nie.Sterkte vir Sat,dit kan net beter as laasjaar….dan wille,wille wildeklawe :mrgreen:

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 10:00
  77. avatar
    #144 Smallies

    @sewes: gaan n lekker naweek wees, ek sien dis hokkie en golf ook

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 09:35
  78. avatar
    #143 sewes

    @Rugbyman: Kloof stoot 16 spanne in die veld die naweek teen Grey, hoop hulle is ons die jaar genadig.
    Hoe werk die reels oor matrieks wat die jaar herhaal vir beter punte of keuring en is daar verskillende reels vir krieket en rugby?@Grizzly: Hoe nou ek dag n o19 maak nie n verskil nie?

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 08:59
  79. avatar
    #142 Rugbyman

    Wat vir my meer kommerwekkend is, is die volgende: Ons speel saterdag teen pietersburg hoërskool… Hulle kan slegs 7 spanne in die veld stoot… geen o/14B of o/16B nie… en net 1 tot 3 by die seniors… ek dink dis skokkend dat rugby by PHS so agteruit gaan… hoe is dit moontlik?

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 05:57
  80. avatar
    #141 Rugbyman

    @chief: Ons het geen verskonings vir ons verlore teen grey en transvalia nie… hulle was beter as ons op die dag en dis dit…

    ReplyReply
    11 April, 2018 at 05:51
  81. avatar
    #140 CharlesZA

    @Ploegskaar: Wat is die rede vir geen games teen daardie 2 skole?

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 21:31
  82. avatar
    #139 Grizzly

    @chief: Daars nie verskonings nie,gaan lees weer mooi.Ek het in vorige comment gese”ek wil dit duidelik stel dat Grey die beter span is”As jy nie die res van die boodskap kry nie kan ek jou nie help nie.

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 21:04
  83. avatar
    #138 Djou

    @Oakdale supporter: Stem saam dat jy nie uitslae teen ander kan gebruik om spanne te vergelyk nie. Maar wat @Grizzly: probeer se verskil van wat jy se:
    Bv. Garsies 1 wen PIET
    PIET wen Garsies 2
    Koos wen PIET
    Dit beteken nie dat Koos vir Garsies 1 wen nie.

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 20:40
  84. avatar
    #137 chief

    @Grizzly:

    Swak smaak om die wedstryd op te bring en rus as ‘n verskoning te gebruik vir ‘n 11 punt verloor. Miskien iets waaraan jy moet dink is hoe sou die wedstryd lyk as Grey NET 2 van laasjaar se O18’s kon gebruik het in daardie wedstryd? (Christopher, Marcel, Janco of Rikus as keuses) ?

    Ek praat baie daaroor ‘n 6 uit 10 O18 verander maklik die volgende jaar in ‘n 7 of 8 uit 10 wanneer hy O19 is en teen O18/17 seuns speel.

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 19:13
  85. avatar
    #136 Kattes-Strofes

    @Hooit: Dankie Hooit ! Ek het nou gesien. Sjoe ! Sal Saterdag nie eers n koue enetjie saam met die manne kan geniet nie. Terug jaag vanaf Windmeul (Die Plaas se wedstryd wat om 12h00 afskop) na huis in Brakkies ! Maar miskien kan Ploegie reël dat hulle dit kan wys in die klubhuis ?

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 17:19
  86. avatar
    #135 Skopgraaf243

    @Hooit: goeie show oppi cooking channel 14h00 :mrgreen:

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 16:46
  87. avatar
    #134 Hooit

    @Kattes-Strofes: Supersport 208 14h00

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 16:31
  88. avatar
    #133 Kattes-Strofes

    Almal praat oor die Outeniqua vs Boishaai wedstryd wat op TV uitgesaai word. Ek het egter op Supersport se programme vir Satyerdag gekyk, en daar word niks van genoen nie.@BoishaaiPa: Weet jy miskien iets meer ? My Boishaai maats het gesê dat dit om 14h00 uitgesaai sal word.

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 15:42
  89. avatar
    #132 Kattes-Strofes

    @Ploegskaar: @BoishaaiPa: Ek gaan n bietjie Saterdag Plaas toe om vir Brakkies teen Boland te ondersteun. Sonder om doekies om te draai, verwag ek nie enigsins n verrasing nie.Boland is vanjaar werklik waar goed op dreef en hulle sal verseker selfs n groot uitdaging rig aan hul bure. Alhoewel Brakkies heel goed behoort te vaar teen die meeste Premier B skole, is daar beslis nog n groot gaping tussen die Brakkies, en veral die Wynland skole. Ek hoop darem dat ons oor so 5 jaar meer kompeterend kan wees.

    Wil byvoeg! Het reeds vanjaar agtergekom met die werwing dat dit maar n “hond eet hond” storie is. Moet ook byvoeg dat Gim se Jean Stemmet doen uitstekende werk, en maak dinge vir die res van ons maar bitter moeilik. Boland, Stellies en Durbanville is ook baie bedrywig. Bietjie bekommerd oor Boishaai, by veral die laerskool manne se werwing. Miskien werk die Witwolf “under cover” ! Hoop maar so!

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 15:38
  90. avatar
    #131 Skopgraaf243

    @BoishaaiPa: Dit gaan twee groot pogings verg in beide die wedstryde om te minste koppe omhoog van die veld te stap maar ons gaan alles gee en die jong manne sal moet bontstaan en leer teen die twee rugby reuse.

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 14:46
  91. avatar
    #130 BoishaaiPa

    @Skopgraaf243: Wat van Wildeklawer?..Julle het twee lekker stywe games daar ook!

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 14:33
  92. avatar
    #129 Ploegskaar

    @Kattes-Strofes: Verseker die enigste rede. Behalwe dat dit my geld en tyd mors, het ek nog altyd gewonder watter satisfaksie so ‘n skeidsregter nou uit dit kan kry? Erger, wat moet die wenners en verloorders uit so ‘n game vat? Daar by een van ons nadere buurskole is daar juis ook 2-3 sulke narre wat jou in die ouderdomsgroepe elke jaar spyker. Anyway, op die Plaas hou ons dit eenvoudig, Hendrik bring ‘n span van die Matie Akademie om die Jnr’s te blaas en die Unie stel die 1stes se ref aan

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 14:19
  93. avatar
    #128 Skopgraaf243

    @BoishaaiPa: twee games waarna ons uitsien is Garsies en die manne van Vaal driehoek Transvalia

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 14:10
  94. avatar
    #127 BoishaaiPa

    @Skopgraaf243: Net as Monnas se verdedigings patrone drasties aangepas word. ..die Napier seuns is darem ook te maklik deur die gate!..

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 13:55
  95. avatar
    #126 BoishaaiPa

    @Kattes-Strofes: En die Donkies is n beter span en skool as hom daardie ongelukkige reputasie te kry..Maar nou ja, Dit kom nie net van een skool af nie maar van verskeie, so hulle skiet hulself in die eie voet met daai Boland refs wat daar blaas. As die wen teen Transvalia op Trappes was, sou dit in n heel ander lig beskou gewees het!..Dus kan die Donkies met opreg hulle koppe hoog hou want klink my Transvalia is n bangmaak woord in die Noorde vanjaar!

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 13:53
  96. avatar
    #125 Skopgraaf243

    Ek sal die call maak en sê Monnas klop GCB by wildeklawer! Ek wet jou hamburger en germaanse bruis drankie

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 13:50
  97. avatar
    #124 Kattes-Strofes

    @Ploegskaar: Ploegie! Het die nare gevoel miskien iets te doen het met die Bolandse skeidsregters op Trappespark ? Ek moes my kop ook al n paar mal in ongeloof skud oor die jare. Daai manne het verseker n ander reêlboek. Dit is jammer, want daar is darem heelwat goeie seuns, en hul families, by die Donkies. Ek bemerk egter dat al minder van die WP se top skole speel nog teen Drosdy.

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 13:47
  98. avatar
    #123 Grizzly

    @boerboel: Gaan speel op die treinspoor.

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 13:37
  99. avatar
    #122 Oakdale supporter

    @Ploegskaar: Ek het nogal begrip vir die gevoel. :roll:

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 13:34
  100. avatar
    #121 boerboel

    @Grizzly: Ja hoor die son het ook daai dag vinniger gesak wat julle benadeel het 8-O 8-O 8-O

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 13:24
  101. avatar
    #120 Grizzly

    @Oakdale supporter: Ek se elke keer die uitslag staan,ek gee jou net die feite.Dis 2 verskillende spanne.As n blogger van Transvalia of wie ookal die regte informasie deurgee dat hulle daai dag toe hulle vir Garsies gewen het,3 beserings gehad het,wil ek dit graag weet.As die informasie vir jou van geen waarde is nie kan dit dalk vir n ander wees.Hoe jy boeresomme verstaan,en ek dit verstaan maak nie saak nie.Ek gee net die feite deur.Sterkte vir Sat.

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 13:20
  102. avatar
    #119 Ploegskaar

    @Oakdale supporter: Nee ek weet, maar die blote gedagte aan so ‘n game het ‘n naar sooibrand oor my gebring

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 13:11
  103. avatar
    #118 Oakdale supporter

    @Ploegskaar: Nee ek weet julle speel nie, maar soos ek gesê het as so ‘n game sou plaasvind.

    Dit was net vir die punt dat mens nie uitslae kan vergelyk en afleidings maak nie.

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 13:06
  104. avatar
    #117 Ploegskaar

    @Oakdale supporter: Jou geld is bitter velig, ‘n Landbou/Drostdy game het so min kans om plaas te vind soos ‘n Landbou/Outeniqua game. Ons het Drostdy 5 & Outeniqua 6 jaar laas gespeel

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 13:02
  105. avatar
    #116 Oakdale supporter

    @Grizzly: Jy mis die punt. Ek sê juis jy kan nie net uitslae vergelyk nie. Transvalia kon ook netsowel 3 beserings gehad het met hul verloor teen Drostdy. En op daai punt, ek weet julle het 3 o/19 spelers wat nie Tuks speel nie, maar as ‘n ander skool 3 beserings het is dit nog steeds hul eerste span wat speel. Vat die uitslae soos dit is. Al wen julle Transvalia met 20 punte in Virseker wis dit nie die verloor uit nie

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 12:48
  106. avatar
    #115 Vyfster

    @Ploegskaar: ja, sterkte, ek Sal bly wees vir julle as julle goed vaar res van seisoen.
    Problem is die southern suburbs skole lyk as groep in beste vorm in jare
    So hulle gaan ook harde neute wees, as hul nie soos dikwels Voorheen halfpad deur seisoen die pad byster raak nie.

    As Jeppe verby KES kan kom die naweek, dink ek hulle gaan ook ernstig begin aanspraak maak op top 10 plek
    Selfde met Menlo, niemand gee hul ‘n kans nie, maar ek dink hul gaan paar skokke lewer.
    Anyway, die tafel is gedek vir die interessantste seisoen in jare , so laat ons wag en sien :mrgreen:

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 11:59
  107. avatar
    #114 boerboel

    @Grizzly: Daar is altyd verskonings.Vat die verlore en beweeg aan.dit is net skolerugby-nie einde van die wereld.

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 10:39
  108. avatar
    #113 Grizzly

    @Oakdale supporter: Ek gaan vir n laaste keer try.Die span wat Boland gewen het is nie die span wat teen Transvalia verloor het nie.Ons speel in Virseker reeks weer,kom ons wag vir die uitslag.@boerboel: Daars nie n chip nie,ons het n lekker span die jaar en wil net die golf bietjie ry.By julle is n minder goeie span die uitsondering,n top 5 miskien 8-O As jy ophou met daai jy weet wat kan ons enige tyd rugby praat,no prop.

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 09:57
  109. avatar
    #112 boerboel

    @Grizzly: Verloor die chip op julle skouers manne

    julle is ok- :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 09:31
  110. avatar
    #111 Oakdale supporter

    @BoishaaiPa: As jy uitslae teen ander spanne vergelyk moet mens die volgende gevolgtrekking kan maak.

    Garsfontein wen Boland Landbou
    Trasvalia wen Garsfontein
    Drostdy Wen Transvalia

    Dit beteken Drostdy behoort vir Boland maklik te wen.

    Alles behalwe, ek vir een sal enige dag my geld op Boland sit as so ‘n games moes plaasvind.

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 08:01
  111. avatar
    #110 Djou

    @MonnasOB: Moenie sidder nie seun.
    Dit is werklik nie nodig nie, :lol: want dit is net ‘n wedstryd.
    Soos ons nou gesien het met die Noord-Suid en Boishaai150 is dit net rugby-feeswedstryde wat wys daar is daar baie meer as net rugby in die lewe.
    Gaan geniet dit!

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 07:25
  112. avatar
    #109 Djou

    @BoishaaiPa: Spot on!
    Doen die basiese dinge reg, bly in jou struktuur en weet verdediging word al belangriker – en vergeet van uitslae teen ander opponente.

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 07:21
  113. avatar
    #108 BoishaaiPa

    @Djou: Ek vertel dit al jare dat spanne se uitslae teen dieselfde opponent absoluut geen aanduiding is van hulle eie tweestryd tussen mekaar nie. Elke dag se wedstryd is n nuwe een in ander omstandighede, met n ander ref en dalk met ander spelers agv beserings of spankeuses. Dit is nou al so baie bewys dat ek my lankal nie meer steur aan wat ons opponente doen nie. Wat ek wel na kyk is sekere ander aspekte binne die spel en hoe basiese vaardighede aangewend word. As jy die basiese ding meer reg doen as verkeerd, gaan jy meer games wen as verloor. Sommige kere raak mens bekommerd oor spelpeil, ander tye word jy weer bemoedig oor sekere tekens. Een aspek wat baie keer oorgesien word is die verdediging..As jy jou opponent net toelaat om 1 drie te druk gedurende n wedstryd hoef jy dalk net 2 te druk om te wen en nie nodig om 8 te druk ,want die opponente het 7 gedruk nie!..Skopwerk is natuurlik die ander dimensie wat bykom en die kaarte heeltemal deurmekaar kan krap.

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 07:15
  114. avatar
    #107 Die Ken

    @MonnasOB: Ek weet jy se dit tong in die kies, maar pasop, ek voorspel lang trane vir Monnas, as hulle nie wakker skrik nie

    ReplyReply
    10 April, 2018 at 05:50
  115. avatar
    #106 Grizzly

    @MonnasOB: Dit gaan taai wees.Garsies het 3 0/19 spelers in hul Virseker span wat nie Tuks reeks speel nie.Maar soos verduidelik is daar baie meer as die som totaal van 3 spelers wat in en uit n span is.Die hele dinamika verander,spelers word rond geskuif,ander verloor plekke,party word gerus ens.Soos al baie gese daar is n groot groep en diepte is nie n probleem op die staduim nie.As ons n wedstryd in die Tuks verloor soos teen Transvalia is dit nie die einde van die wereld nie.Ons wil elke game wen en ons span vir die dag is die beste wat ons het en speel sonder enige verskonings.Die feit is egter dat die Virsekerbeker span beter is,so maklik soos dit.Die Virsekerbeker is waaroor rugby in Noordvaal gaan,die kompetisie gaan straf wees,die beker word eers in Augustus gewen.

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 23:27
  116. avatar
    #105 Djou

    @McCulleys Workshop: Thought it sounded familiar. :lol:

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 23:09
  117. avatar
    #104 McCulleys Workshop

    @Djou: Japan, Nissan Almieras

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 22:56
  118. avatar
    #103 MonnasOB

    @Grizzly: Ek sidder om te weet wat Garsfontein die jaar met Monnas gaan aanvang. Ek dink nie Monnas staan enige kans nie, soos dit vir my lyk aan die bogenoemde voorspellings, moet Monnas liefs eerder maar net punte stuur.

    Dit hang seker ook maar af watter span Garsfontein mee speel die dag, lyk vir my half of hulle n ander span het vir elke game. Daai seun mag nie daar speel nie, die seun is te oud, hierdie seun se toks lê in die Kaap etc. Nugter weet teen wie arme Monnas moet speel, hoop maar Garsfontein stuur hul Jukskeispan ipv hul REGTE rugbyspan sodat ons darem die telling kan laag hou :lol: :lol:

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 22:50
  119. avatar
    #102 Greenman

    O hete tog! Sal nie vi DHS kan wag nie GW speel hulle baie laat in die seisoen! Of miskien n goeie ding! Wens GW kon Grey vroeer in die jaar speel. GW manne hou al vakansie daai tyd! :mrgreen:

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 22:15
  120. avatar
    #101 Riempies

    @Grizzly: Sterkte vir hom. Seisoen is lank. Garsies amper myne gebreek.. 8))

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 21:13
  121. avatar
    #100 Riempies

    @Djou: Italiaans..

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 21:12
  122. avatar
    #99 Djou

    @Riempies: Ok’ klink spaans of portugees, maar hy praat seker die taal lekker!

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 21:07
  123. avatar
    #98 Grizzly

    @Riempies: Great stuff!Ek hou duim vas.My laaste jaar,druk gaan ek opsit :mrgreen:

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 21:05
  124. avatar
    #97 Riempies

    @Djou: Brakpan lat..

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 20:59
  125. avatar
    #96 Riempies

    @Grizzly: Daar los jy die aas nou. :mrgreen:
    Gaan kyk my kommentaar oral. Dink Garsies het n great span.. moet tog net nie te veel druk op die manne sit nie.. ek praat uit ondervinding… tyd sal leer..
    Gaan goed met die man. Wag nou vir groep aan kondiging. 19de sal ons weet wie is in en wie uit…
    Niks fout met Bulls familie nie… :evil:

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 20:58
  126. avatar
    #95 Djou

    @Riempies: Ja, hy is regtig goed. Vanwaar kom hy? Klink nie afrikaans nie.

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 20:55
  127. avatar
  128. avatar
    #93 Riempies

    @Djou: Almieras… Maak n reuse veskil…as ons nou drie van hom gehad het… man..
    My lyne is nou lekka nat….

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 20:53
  129. avatar
    #92 Djou

    @Grizzly: Dit is bitter moeilik om op skolerugbyvlak vergelykings te maak deur tellings van opponente te gebruik.
    EK het al soveel keer gedink Grey gaan teen Affies verloor nadat ek hul uitslae teen ander spanne vergelyk het – en dan wen Grey baie ver. Dit gaan oor die spel op die dag. En ek kan onthou – ek dink dit was naby 2010 rond het Waterkloof ‘n ysterspan gehad met Stefan Watermeyer as kaptein. Niemand het Affies ‘n kans gegee nie. Hulle het vier keer teen Affies gespeel, maar elke span het 2 keer gewen. Affies het egter die wedstryde wat saakmaak gewen.

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 20:53
  130. avatar
    #91 Smallies

    @Djou: sy het heeldag rooi twizza gesit en drink terwyl sy justine bieber geluister het, toe kry sy weer n blink idee

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 20:53
  131. avatar
    #90 Grizzly

    @Riempies: Nee daar gaan verrassings wees,dis hoekom ek die punt van Kloof gemaak het wat n paar spanne soos Affies verras het laasjaar.Dan weet ek mos n ou soos jy gun ons bietjie n goeie seisoen na ons julle so support het met daai dem goeie span van julle verlede jaar :mrgreen: Sien jou voor,hoe gaan dit met die klong?Sien jys nou n stoere bul :lol: Volgende jaar gaan ek ook soos jy halfies met Garsies en die Bulle :lol:

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 20:48
  132. avatar
    #89 Djou

    @Riempies: Wie is daardie yster o.19-slot van Helpies? Hy speel ‘n barshou!

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 20:48
  133. avatar
    #88 Djou

    @boerboel: Jy bly darem maar stupid!
    Het jou al soveel keer reggehelp, maar dit werk beslis nie, so jy moet stupid wees. Sorry, ek se nie mense is dom nie, maar wragtag ek kan geen ander afleiding maak na jy al soveel keer reggehelp is nie.
    Nou, vir ‘n laaste keer – die woord Garswanabees wat jy gebruik impliseer ‘n span wat soos Garsies wil wees. So, Transvalia se verloor plaas ‘n span wat soos Garsies wil wees se verloor in perspektief.
    Nou wie sou dit kon wees? :cry: Boishaai se verloor teen die Argentyne? :cry: Affies se verloor teen die Engelse. Boland Landbou se verloor teen Monnas? Christchurch se verlore teen Grey en Boishaai.
    Maar aan die ander kant, elke skool het sy eie identiteit en ek twyfel of hulle soos Garsies wil wees.

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 20:46
  134. avatar
    #87 Riempies

    @Grizzly: Mater tog nie so sensetief wees nie. Solank julle met daardie 3 manne speel sal julle aanhou goed doen….
    Twee jaar terug wen Helpmekaar teen groot spanne verloor net net teen PBH en klop Monnas…
    Toe verloor hulle teen n swak HTS Drosdy span..
    So wat ek probeer se al jou redenasies beteken niks op die dag nie…

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 20:42
  135. avatar
    #86 Grizzly

    @Riempies: :lol: lees mooi Rieme…Oom Katte rate ook vir Garsies.Kom ons maak gou n boeresom.Garsies verloor met 11 punte teen Grey.Hulle het egter 2 dae voor dit n taai game teen die Kwaggas gespeel en Grey was uitgerus.As jy die game gekyk het sou jy sien Garsies se asem het opgeraak in 2de helfte na hulle Grey opgekeil het in eerste.Ek maak dit duidelik dat ek dink Grey is die beter span,maar ek wonder wat sou gebeur het as Grey en ons rolle omgeruil was.Hoe ook al Affies verloor teen n span met 14 punte,Grey wen daai span met 60 8-O .Ek het Paarl gesien by NS en hulle lyk baie goed.Ek dink egter sonder om bevooroordeel te wees sal hulle nie vir Garsies huidiglik wen nie.PRG nog nie gesien nie so ek gaan op die hype van die blog.Dis hoekom ek so se,onthou dis net my opinie,ek was al baie verkeerd op die blog,nie n misdaad nie :mrgreen:

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 20:36
  136. avatar
    #85 Riempies

    @Smallies: Oh my. Nou my bril opgesit….
    Die Garsies manne word vinnig geref. Mens gooi klein stukkie aas dan byt hulle.. Elke keer…
    Dink my 5de was darem nie te ver van 3de nie 8-O :mrgreen:

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 20:32
  137. avatar
    #84 Smallies

    @Riempies: jy moet dalk die eerste paragraaf weer lees???

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 20:29
  138. avatar
    #83 Riempies

    @Kattes-Strofes: Ma oom Kattes wat van Garsfontein. Jy noem hulle dan nie..

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 20:20
  139. avatar
    #82 Riempies

    @Grizzly: Whoopa. Baie geluk. Kyk hier bo iewers wa ek hulle gesit het. :mrgreen: :mrgreen:

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 20:17
  140. avatar
    #81 Smallies

    @Skopgraaf243: boerboel tefie blaf net so twe keer dan skyt sy op haar eie stoep….

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 19:39
  141. avatar
    #80 Kattes-Strofes

    Ek sal graag ook n eiertjie wil lê. Van wat ek tot dusver gesien het is Grey Bloem beslis vir my die grootste aanspraakmaker op die top posisie. Dan sal ek vir Paul Roos , Paarl Gim en Garsies as sterk aanspraakmakers beskou. Ek is ook baie beindruk met veral Boland se agterlyn. Hulle voorries is fisies kleiner as gewoonlik, maar hulle speel met groot hart en toewyding. Soos iemand (ek dink dit was Hooit) reeds gesê het, het Glenwood n giftige agterlyn. Ek meen egter dat hulle kan sukkel in die vaste fasette teen die groot skole. Die SWD reuse, Oakdale en Outeniqua, sal oudergewoonte groot vrae aan almal stel, maar ek glo nie hulle sal bogenoemde kan onttroon nie.
    Affies het ook nie werklik vir my be-indruk nie, maar hulle sal beslis beter word, soos die seisoen vorder.

    Wat Boishaai betref, voel ek ook dat daar vanjaar gebreke in die span is. Veral die agterlyn lyk kwesbaar op verdediging, en het n gebrek aan “size”. Daar is egter ander manne in die pyplyn wat nog hier n verskil kan maak. Ons almal het geweet dat Boishaai se goue era die een, of ander tyd, sal eindig. Ek wil egter ook glo dat enige teenstander wat nou vir Boishaai wil afskryf, sal wreed ontnugter word.

    Die ander aanspraakmakers op die Top 10, op hierdie stadium sal ek sê is Drosdy, Transvalia en Menlo.

    Wat ek wel weet is dat die kompetisie in die Wes-Kaap vanjaar baie kompeterend sal wees, met ons Suidelike voorstede skole ook lekker op dreef. Daar gaan vanjaar bitter min, indien enige, maklike wedstryde wees.

    Ten slotte. Hierdie seisoen het skaars begin, so ek dink n mens sal na Wildeklawer n veel beter idee kan vorm oor wie die werklike groot honde is vanjaar.

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 19:20
  142. avatar
    #79 Grizzly

    @Riempies: Waar sal jy hulle sit Rieme??Al gesien die jaar?Byt vas ek gaan hulle aan jou voorstel,dis min of meer daai span wat 90 teen julle op gesit het in 2 games 0/16 met n moerse klomp versterkings. :mrgreen:

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 19:20
  143. avatar
    #78 Ploegskaar

    @Vyfster: Ons seuns se rugby is tans sag op die oog en as iemand wat al baie Landbou spanne oor baie winters gesien het, is die progressie met ons kondisionering, spelstyl, intensiteit, tempo en akkuraatheid ‘n riem onder die hart. Verloor is nooit lekker nie, maar ons uitkomsgebaseerde afrigting met langtermyn doelwitte sal maar veroorsaak dat ons weer onverwagse winde gaan sluk (en hopelik ‘n paar verrassings sal oplewer). Verlede jaar het ons die Gim & Monnas hoodoo gebreek, jaar voor dit ons Markotter hoodoo. Kom ons kyk wat hierdie jaar inhou, dis nog early days

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 19:00
  144. avatar
    #77 Riempies

    @Grizzly: Garsies 3. Lekker man. Sterkte..

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 18:54
  145. avatar
    #76 Grizzly

    @Vyfster: Nee ek weet,dis hoekom ek jou straight kon vra.Ek onthou en jy was reg oor Affies lassjaar.Ek het laasjaar voorspel hulle gaan nie so sterk wees hierdie jaar nie maar hulle het vir my baie goed gelyk op Loftus.Nou na n paar games lyk dit nou weer of die voorspelling reg blyk te wees.4×4 en n paar ander bloggers skryf dit toe aan afrigting,dit blyk daar is personnel changes op die horison.Net soos by Menlo lyk Affies se jnrs goed so ek sal nie te veel worry nie.Net soos Kloof laasjaar sterk geeindig het gaan daar n paar skole wat miskien nie so goed gevaar het sover nie sorg vir n paar skokke.Glenwood en BL is my 2 dark horses.Top 5 kan so iets eindig.
    1.Grey Bloem
    2.PRG
    3.Garsies
    4.Paarl Gym
    5.Glenwood

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 18:30
  146. avatar
    #75 Vyfster

    Die mental aspek van die spel interesseer my, so voor my kop afgebyt word, kyk na stats van laasjaar.
    wedstryde wat binne 1 score (7 punte) geeindig het.

    Boland landbou 8 sulke wedstryde

    wen 2 Monnas 24-22, Stellenberg 36-35
    verloor 6 teen Garsies 41-43, SACS 18-22, Framesby 16-19, Boishaai 33-38, Grey PE 17-18, Oakdale 12-14
    dus 25% wenpersentasie in die games

    Affies wen 1 Florida 28-24
    verloor 4 Paarl Gim 33-35, Boishaai 10-14, Paul Roos 14-21, Grey Bloem 32-35

    dus 20% wenrekord in die close games

    HJS het 4 sulke games gehad, wen al 4….teen Affies 14-10, Oakdale 36-31, Paarl Gim 18-13 , Boland 38-33 dus 100% wenrekord

    kom ons sien of die patroon vanjaar gebreek kan word :wink:

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 18:20
  147. avatar
    #74 Vyfster

    Sorry
    Aura weg

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 17:41
  148. avatar
    #73 Vyfster

    @Grizzly: niks teen Boland nie, net as voorbeeld gebruik. Kon netsowel Affies gebruik het
    Beide skole se (min) uitslae so ver vanjaar regverdig nog nie top 10 nie, maar ons weet beide is goed genoeg om top 10 te eindig, maar die volgende paar weke sal duidelikheid bring.
    Ek glo beide het bulspanne, maar my kop was laasjaar omtrent afgebyt toe ek voorspel het dat Affies al hul close games gaan verloor, wat inderdaad toe so gebeur het.
    BL is nog ‘n voorbeeld vir my waar hul die meerderheid close games verloor.
    Vanjaar het ons nou al gesien, so ver wen hulle alles ver, maar die 2 close games teen Monnas en Garsies het hul met 1 en 4 Punte verloor
    Dit lyk meer soos ‘n mental ding vir my en dit Sal interessant wees om te sien of hul vanjaar dit kan omswaai
    Soortgelyk dink ek HJS was 3 jaar onoorwonne weens hul “mental strenght” en aura van onoorwinlikheid wat om hulle was
    Nou is daardie aura erg, en ek voorspel 3 of 4 nederlae vanjaar vir hulle
    Tyd Sal wys of ek reg is, sterkte vir alle spanne , dink dit gaan baie interessant wees

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 17:38
  149. avatar
    #72 Grizzly

    @Vyfster: Hy kan nie redeneer nie.Hy het 3 avatars,Stir,koeksister en snip.Jy sal sien hulle het altyd n eier te le oor Garsies.Kom ons kyk wat is hul uitslae teen die Kwaggas,BL en Grey.Hoor dan graag van hom.Hoekom die opmerking oor BL?Ysters,nederig en nice mense daai.

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 16:01
  150. avatar
    #71 Ploegskaar

    @Vyfster: Altyd ‘n ou stekie inkry nê ??? Soos jy sê, kom ons kyk hoe vaar ons manne res van die seisoen, ek glo dit sal daai 2 verlore wat jou so jou piepie laat knyp mooi in konteks sit

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 15:37
  151. avatar
    #70 Vyfster

    @boerboel: jeez, jy skryf Transvalia af na 1 verloor, en gebruik dit om Garsies by te kom.
    Jy praat Boland en Outeniqua op, maar met selfde redenasie kan jy mos se dit plaas Boland se nederlae teen Monnas en Garsies in perspective….gegewe Transvalia se uitslag teen die 2.
    Boland moet in elk geval eers ‘n SA opponent wen vanjaar in ‘n regte rugby wedstryd….gelukkig vir hulle speel hul nie teen Noordvaal span sat nie, so ‘n 1ste oorwinning wink.

    Wat gaan jy se as HJS nie 50 teen Outeniqua opsit nie (soos wat Garsies gedoen het)?
    Hierdie vergelyking van tellings en uitslae is redelik betekenisloos.
    Perspektief is tog nb . Ek sien niemand noem dat Gim die Argies gewen het , maar dat hul teen 14 man gespeel het, sekerlik het dit invloed op telling gehad?
    Net so was Valia 14-8 voor met rustyd, ek was nie daar nie, maar iets moes drasties verander het na rustyd…miskien kan iemand ons inlig.

    Nietemin geluk Drostdy….dis ‘n goeie uitslag.
    Transvalia bly baie goed, ek twyfel of iemand anders ‘n 100 teen Dan Pienaar
    Sal posit, of 67 teen HTS Middelburg. Of 49 teen Garsies.
    Maar hul junior spanne nie so goed nie, so hul gaan hard moet werk om relegasie vry te Spring in beker afdeling van Virseker beker

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 15:14
  152. avatar
    #69 boerboel

    @Skopgraaf243: :roll: :roll: :roll: Wie? :evil: :evil:

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 14:24
  153. avatar
    #68 Skopgraaf243

    @boerboel: iemand gaan jou tjank af trap! 8-O

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 14:10
  154. avatar
    #67 boerboel

    @McCulleys Workshop: yip i think very little between the top 5/6 teams with Grey the most impressive-Gim average talent wise but very organised-paul roos untested/HJS -wrong team choices and very ave in backline/affies-badly coached

    Monument- playing bok 2007 rugby-Garsfontein-average without u19,s-Boland and Outeniqua may surprise-Oakdale -difficult to judge

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 13:25
  155. avatar
    #66 McCulleys Workshop

    @boerboel: Or if you believe in that thesis, maybe it puts Greys win over Garsies in perspective, or Glenwoods win over the Donkies in perspective. Its still a long season and already Grey have won it.

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 13:18
  156. avatar
    #65 Bush

    @McCulleys Workshop: Hop along I will show you a lekker koeksuster

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 13:09
  157. avatar
    #64 boerboel

    @Oakdale supporter: ja Sit garswanabees verloor in perspektief :idea: :cry: :cry: :cry:

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 12:52
  158. avatar
    #63 Oakdale supporter

    @Riempies: 30-21

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 11:53
  159. avatar
    #62 Riempies

    @Oakdale supporter: wat was telling?

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 11:50
  160. avatar
    #61 Oakdale supporter

    Lyk my Oakdale moet hulself regmaak vir ‘n groot game Saterdag op Worcester. Drostdy het vanoggend vir vir Transvalia gewen en is sekerlik nou top 10.

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 10:53
  161. avatar
    #60 McCulleys Workshop

    @Riempies: Riempies, I’m in on your Burger call. Don’t worry about Bush, he didn’t get the Whitely or Zielinger call right as the best in their positions in SA.

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 10:22
  162. avatar
    #59 McCulleys Workshop

    @Bush: I thought you didn’t like Nurses, Sisters or Medics?

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 10:19
  163. avatar
    #58 Bush

    @Riempies: Sorry Riempies I missed you but that Rugby is to Silverspoon for me. Hooit smuggled a complete beer truck into Menlo so we were sorted. Cold Beer, Great Rugby and a few fights. What more could I have asked for????? Maybe a few sisters??????

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 09:21
  164. avatar
    #57 Riempies

    @Bush: I was at N vs S. There was not beer!!. The Saturday I went to St Johns. Nice cold beer.. N vs S still no beer.. You missed out!!

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 08:49
  165. avatar
    #56 Bush

    @Riempies: Hooit visited me?. The only reason I went to N vs S was Hooit told me you would be there. You were a no show, I was very upset very.

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 08:40
  166. avatar
    #55 Riempies

    @Bush: I shall use your credit card… Next time you in JHB don’t only visit @Hooit… very offended very…

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 08:11
  167. avatar
    #54 Bush

    GCB face GW in their 2nd last game of the season and will still be unbeaten. Then they face PRG in their last game of the season, both sides will be unbeaten when they meet 1 vs 2. GCB will take the spoils and finish as the number 1 team. I will be at both games, need to go visit my friends in Verkeerdevlei. Rempies looks like you going to buy a kukhuis vol burgers met kaas bra??‍♀️??‍♀️??‍♀️??‍♀️??‍♀️??‍♀️

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 07:54
  168. avatar
    #53 Bush

    @Hooit: Ja and that includes Monnas and the Real Wit Bulle Affies?

    ReplyReply
    9 April, 2018 at 07:42
  169. avatar
    #52 Greenman

    @Riempies: Deal. Love daai burgers :lol:

    ReplyReply
    8 April, 2018 at 22:14
  170. avatar
    #51 Smallies

    @Riempies: al manier

    ReplyReply
    8 April, 2018 at 20:14
  171. avatar
    #50 Riempies

    @Hooit: Jy is welkom…

    ReplyReply
    8 April, 2018 at 20:05
  172. avatar
    #49 Riempies

    @Smallies: Ons sal moet….Hoe anders sal ons weet… :mrgreen:

    ReplyReply
    8 April, 2018 at 20:05
  173. avatar
    #48 Smallies

    @Riempies: kom ons wag maar vir die game??

    ReplyReply
    8 April, 2018 at 19:46
  174. avatar
    #47 Hooit

    @Greenman: Ek dink jul het die mees talentvolle agterlyn die jaar. As voorspelers hul goeie bal kan gee en hul hul ritme vind gaan hul n hele paar spanne vat die jaar.

    ReplyReply
    8 April, 2018 at 19:34
  175. avatar
    #46 Hooit

    @Riempies: Ek sal saamgaan on seker te maak die burger is lekker.

    ReplyReply
    8 April, 2018 at 19:33
  176. avatar
    #45 Riempies

    @Greenman: Paul Roos gaan hulle met 7 wen. As PRG verloor koop ek jou n burger by Trademax. Deal?

    ReplyReply
    8 April, 2018 at 18:52
  177. avatar
    #44 Greenman

    Ek gaan my nou nie grootbek hou en GW Punt nie maar dankie Hooit.Te eina gekry laaste 3 jaar.Dis so of hulle terug staan vir die grotes wanneer die kom.Wag nou eers vir DHS.Soort van bepaal die res van die seisoen.Grey no 1 die jaar en gaan paar groot spanne na hulle ma laat verlang die jaar. 8))

    ReplyReply
    8 April, 2018 at 18:33
  178. avatar
    #43 Hooit

    @AbsolutMenlo: All the Menlo people think like u do.
    Ek glo Boland is beter as hul resultate sover.
    @chief: Hul lyk nog nie soos n span nie. Glo hul het potensiaal maar moet begin hul werk doen volgens hul posisies

    ReplyReply
    8 April, 2018 at 10:59
  179. avatar
    #42 chief

    @Hooit:

    Ek is teleurgesteld in Monnas sovêr hierdie jaar, ek het hulle geback as top favourites. Ek twyfel in die patroon wat die afrigter speel met die seuns wat hy het.

    ReplyReply
    8 April, 2018 at 10:45
  180. avatar
    #41 AbsolutMenlo

    @Hooit: … Sure but a lost will definitely have an effect on the rankings.

    I think Menlo is the best! :lol:

    ReplyReply
    8 April, 2018 at 10:33
  181. avatar
    #40 Hooit

    @AbsolutMenlo: A lost to one team does not mean the team is better. But yes. At this stage Transvalia is favourites against Monnas.

    ReplyReply
    8 April, 2018 at 10:27
  182. avatar
    #39 AbsolutMenlo

    @Hooit: If Drostdy beats Transvalia tomorrow they will also be top 10 contenders.
    So, you predict a Monnas lost against Transvalia in Virseker … I don’t think so.

    ReplyReply
    8 April, 2018 at 10:07
  183. avatar
    #38 Hooit

    1. Grey Bloem
    2. Paarl Gim
    3. Paul Roos – based on the rumours
    4. Garsfontein
    5. Boishaai – Need to play more
    6. Boland
    7. Transvalia
    8. Glenwood – most dangerous backs in SA
    9. Monnas
    10. Affies

    ReplyReply
    8 April, 2018 at 02:32
  184. avatar
    #37 Smallies

    @MikeSt: ek neig om saam met jou te stem

    ReplyReply
    6 April, 2018 at 15:14
  185. avatar
    #36 Valkie

    161.4 Nelspruit

    ReplyReply
    6 April, 2018 at 13:52
  186. avatar
    #35 MikeSt

    Glenwood wont finish Top 10.

    ReplyReply
    6 April, 2018 at 13:28
  187. avatar
    #34 Smallies

    @Hooit: ek kan nie se nie het hulle nog glad nie gesien jol die jaar nie, op die staduim rate ek hulle op verlede jaar se performance teen Grey… Ek hoop om hulle die naweek te sien speel

    ReplyReply
    5 April, 2018 at 17:29
  188. avatar
    #33 Hooit

    @Smallies: The day that GW backline click they are going to be unstoppable. Star players from 9 to 15

    ReplyReply
    5 April, 2018 at 17:13
  189. avatar
    #32 Smallies

    @Hooit: ek sal monnas en glenwood omruil…

    ReplyReply
    5 April, 2018 at 13:07
  190. avatar
    #31 Hooit

    It is still too early for a real top 10 as Affies and Boishaai has not played enough proper games yet. Also looking at the Noordvaal teams that will play including their full squads and not Tuks squads here is my prediction.
    1. Grey Bloem
    2. Paul Roos – based on the rumours
    3. Paarl Gim
    4. Garsfontein
    5. Boishaai – Need to play more
    6. Affies
    7. Glenwood – most dangerous backs in SA
    8. Monnas
    9. Boland
    10. Transvalia – need more big games.

    ReplyReply
    5 April, 2018 at 10:26
  191. avatar
    #30 Toffee

    All four of the Cape Town Southern Suburbs schools have started well at the various festivals. The age groups have also been developing well, particularly at Bishops and I expect that they will have some good years ahead. Rondebosch play Wynberg in a season opener on the 14th and it should give us some indications of the season ahead. Rondebosch have under performed for the past few years. Hopefully one of the four will end up in the top 10. I would probably bet on SACS as they have a lot of self-belief and have built a nice culture.

    ReplyReply
    5 April, 2018 at 10:02
  192. avatar
    #29 Grizzly

    @AbsolutMenlo: Garsies het hul kans gehad teen Grey om vir n top 3 aanspraak te maak,gaan moeilik wees om hulle votentoe te judge.My dark horse is Glenwood.
    1.Grey Bloem
    2.PRG
    3.Glenwood
    4.Boishaai
    5.Affies
    6.Paarl Gym
    7.Garsies
    8.Monnas
    9.Boland
    10.Transvalia

    ReplyReply
    4 April, 2018 at 09:09
  193. avatar
    #28 AbsolutMenlo

    @Die Ken: No Paarl Gim? … for me Paarl Gim top 3.
    Problem for Boland they already lost two and still have to play Affies, Helpies, Paarl Gim, HJS, Paul Roos and Oakdale.
    Pity that Transvalia and Garsfontein going forward will only play Monnas and each other, that are potential top 10 teams.

    ReplyReply
    4 April, 2018 at 08:41
  194. avatar
    #27 Die Ken

    Top 10 in geen volgorde nie – Bois, GCB, PRG, Monnas, Valia, Gars, GW, AHS, Boland, Oakdale

    ReplyReply
    4 April, 2018 at 06:26
  195. avatar
    #26 jakes

    @Djou: thanks for the info. Wow Transvalia has a very strong team this year. They will even be stronger for the next two years with those brilliant jnr teams they had the last few years

    ReplyReply
    4 April, 2018 at 05:47
  196. avatar
    #25 Smallies

    @Djou: dink meer top15 tot 20 as mens realisties iS…

    ReplyReply
    3 April, 2018 at 21:37
  197. avatar
    #24 Djou

    @Smallies: Cherries a top 10 candidate?

    ReplyReply
    3 April, 2018 at 21:33
  198. avatar
    #23 Smallies

    @Djou: yip yip yip

    ReplyReply
    3 April, 2018 at 21:23
  199. avatar
    #22 Djou

    Grey Strawberries must be between Beet’s 14 and 29 as they beat Rustenburg but lost to Oakdale. :wink:

    ReplyReply
    3 April, 2018 at 21:15
  200. avatar
    #21 Djou

    @jakes: Affies beat HTS Middelburg 30-5 and Diamantveld 40-12. But Transvalia beat HTS Middelburg 67-7 and Zwartkop with a somewhat weakened team beat Diamantveld 19-12.
    Just putting things in perspective.

    ReplyReply
    3 April, 2018 at 21:12
  201. avatar
    #20 Rainier

    @jakes: That is why they are 6 – they are unbeaten… :wink:

    ReplyReply
    3 April, 2018 at 20:48
  202. avatar
    #19 jakes

    Has Affies played any games this year yet? I know their game against Helpmekaar was cancelled. I do not see any other scores for them

    ReplyReply
    3 April, 2018 at 18:30
  203. avatar
    #18 Smallies

    @chief: nee glad nie, dis net oakdale wat hulle geklop het, as dit n volsterkte cherries span was dan kon die score baie anders gewees het

    ReplyReply
    2 April, 2018 at 13:58
  204. avatar
    #17 chief

    @Smallies:

    Hulle bly glo die Strawberries tot die toere klaar is. Daardie Oakdale telling lyk nou eintlik nie te sleg nie.

    ReplyReply
    2 April, 2018 at 13:40
  205. avatar
    #16 Rainier

    @Playa: They are definitely a Top 30 team at the very least, the win against a good and motivated Graeme looked easy.

    ReplyReply
    2 April, 2018 at 12:23
  206. avatar
    #15 Smallies

    @chief: dis glad nie sleg nie, ja my seun se daai groep seuns noem hulle self die strawberrys

    ReplyReply
    2 April, 2018 at 12:13
  207. avatar
    #14 chief

    @Smallies:

    Cherries wen 33-31 teen Rustenburg ons eerste span het gaan toer met 10 ekstra spelers. So net 5 oorspronklike Cherries is by Oakdale.

    ReplyReply
    2 April, 2018 at 12:05
  208. avatar
    #13 Smallies

    @kokkie: hopelik kan hulle nie due knoop deurhak nie????

    ReplyReply
    2 April, 2018 at 11:48
  209. avatar
    #12 kokkie

    @Smallies: dis waar, partykeer is dit net wie kan koelkop bly in daai laaste paar minute, hopelik sal die 10/11 seuns wat laas jaar teen grey gespeel het, die knoop kan deurhaak die keer, sal nietemin daar wees vir ondersteuning!

    ReplyReply
    2 April, 2018 at 11:20
  210. avatar
    #11 Smallies

    @kokkie: ek het toevallig gisteraand PRG en Grey se geskiedenis gelees, jy sal nie glo hoeveel games tussen hulle n 3-4 punt game is nie

    ReplyReply
    2 April, 2018 at 11:12
  211. avatar
    #10 kokkie

    @Smallies: eish, ok, dink nog steeds prg, grey ebd Boishaai in top 3, die enigste rede waarom ek prg op 1 het, behalwe vir wishfull thinking, is dat ons nou n paar close games teen Grey verloor het, ek het n gevoel die jaar is dit ons beurt :mrgreen: :lol: 8))

    ReplyReply
    2 April, 2018 at 11:08
  212. avatar
    #9 Smallies

    @kokkie: Grey speel die jaar vir BH in die Paarl

    ReplyReply
    2 April, 2018 at 11:01
  213. avatar
    #8 kokkie

    Top 5 is goung to be tough. The difference is probably going to be home advantages, like Boishaai must play bith Grey and Prg away, so I would like to suggest swop Grey and boishaai. Then last game of the season Grey vs Prg in Bloem, so my top 5:

    Prg
    Grey
    Boishaai
    Gim
    Affies
    Tyd sal leer!

    ReplyReply
    2 April, 2018 at 10:55
  214. avatar
    #7 Skopgraaf243

    Beet is this based on early performance to date?
    …interesting.
    I would chuck 8 out of top 20 and 14 out top 30 that is very lucky to make your list.

    ReplyReply
    2 April, 2018 at 10:41
  215. avatar
    #6 Playa

    That would be a first having a top 30 with no Grey PE. Let’s see how it goes

    ReplyReply
    2 April, 2018 at 10:30
  216. avatar
    #5 Smallies

    Die top 10 in geen spesifieke order nie
    Monnas
    Oakdale
    Grey
    Bh
    PRG
    Gimmies
    Affies
    Garsies
    Grey high
    Boland

    ReplyReply
    2 April, 2018 at 10:23
  217. avatar
    #4 Vyfster

    DHS, Marlow and Ben Vorster should be in high 20’s
    Menlo 10 places better

    ReplyReply
    2 April, 2018 at 10:06
  218. avatar
    #3 Riempies

    Thank you Beet. Looking lekker.

    ReplyReply
    2 April, 2018 at 09:55
  219. avatar
    #2 Riempies

    1PRG
    2Grey Bloem
    3HJS Paarl
    4.Affies
    5.Garsfontein
    6.Monnas
    7.Paarl Gim
    8.Glenwood
    9.Transvalia
    10.Bolandlandbou

    ReplyReply
    2 April, 2018 at 09:55
  220. avatar
    #1 Rainier

    Joh, you are going to make S243 and AM very angry…

    8-O

    ReplyReply
    2 April, 2018 at 09:33