Boland, EP, SWD & WP u16 & u18 in warm-up tournament

UPDATED. RESULTS. The Southern Coast Rugby Tournament. Schoolboy rugby fans of the Eastern and Western Cape are in for an age-group inter-provincial tournament of note. The Craven Week, Academy Week, Grant Khomo Week and under-13 Craven Week teams of all four unions will square off a tournament in Riversdale, Western Cape over the long weekend being on Friday, 14 June 2013. It will a good opportunity to see what the teams are like ahead of the various festivals that start towards the end of June. In terms of Craven Week, Western Province and Boland are in the match-day 1 half of the draw (along with KZN and the Blue Bulls), while Eastern Province and South Western Districts are part of the group that includes the Free State and the Golden Lions.

Timetable:

DATE Fri, 14 Jun 2013
VENUE OAKDALE A-FIELD
18h00 SWD Academy u18 31 20 Boland Academy u18
19h10 WP u18 20 19 EP u18
20h20 SWD u18 26 7 Boland u18
VENUE RIVERDALE A-FIELD
18h00 WP u16 26 25 EP u16
19h10 SWD u16 26 20 Boland u16
20h20 WP Academy u18 38 15 EP Academy u18
DATE Sat, 15 Jun 2013
VENUE OAKDALE A-FIELD
08h30 EP Academy u18 12 39 Boland Academy u18
09h40 EP u18 28 19 Boland u18
10h50 SWD u18 24 25 WP u18
VENUE OAKDALE B-FIELD
08h30 SWD u16 18 19 WP u16
09h40 EP u16 24 20 Boland u16
10h50 SWD Academy u18 29 14 WP Academy u18

u18 Team:

# WP u18 School SWD u18 School EP u18 School Boland u18 School
1 Thomas du Toit HJS Paarl Juandre Dique Oakdale Kaden Prince Die Brandwag Wian Lombard Augsburg
2 Daniel du Plessis HJS Paarl Marne Botha Outeniqua Justin Antonie Pearson Martin van Wyk Hermanus
3 Francois van der Merwe HJS Paarl Stefan Grundlingh Outeniqua Erich De Jager Die Brandwag Farrel Kelly HTS Drostdy
4 Burger van Niekerk HJS Paarl Donovan vd Berg Oakdale Elandré Van Der Merwe Die Brandwag Herman le Roux Montagu
5 Johan Momsen Paarl Gim Eduard Zandberg Outeniqua Stefan Ebersöhn Grey HS Johan du Toit Swartland
6 Charlton Jonas HJS Paarl Geor Malan Outeniqua CJ Velleman (c) Grey HS Brand Taljaard Robertson
7 Jacques Vermeulen Paarl Gim Stephan Streicher Oakdale Morney Moos Die Brandwag Cheslyn Korasie Schoonspruit
8 Rikus Bothma Paarl Gim Dian Koen Outeniqua Martin Groenewaldt Grey HS Hanro Liebenberg Drostdy
9 Herschel Jantjies Paul Roos Remu Malan Outeniqua Luciano Daniels Otto Du Plessis Killian von Mollendorff Labori
10 Dennis Cox Excelsior Dewald Human Outeniqua Ernst Stapelberg Framesby Ewan Adams Hermanus
11 Dewald Naude HJS Paarl Duhan vd Merwe Outeniqua Keanu Vers Grey HS Röhan Adams Drostdy
12 Daniel du Plessis Paul Roos Warrick Gelant Outeniqua Luan Nieuwoudt Nico Malan Chemandré van Schalkwyk Swartland
13 Jarryd Sage Wynberg Douw Schoeman Outeniqua Siya Lawu Pearson Leolin Zas Hermanus
14 Grant Hermanus Paarl Gim Lorenzo Gordon Oakdale Dylan Vermaak Grey HS Mishaun Arendse Schoonspruit
15 Khanyo Ngcukana Rondebosch Hennie Barnard Outeniqua Malcolm Jaer Die Brandwag Raylin Philander Hugenote
16 Ruan Brits HJS Paarl Brendon Haas Langenhoven Arno Lötter Daniël Pienaar Tiaan Lambrechts Bredasdorp
17 Gavin van den Berg Paarl Gim Nemo Roelofse Oakdale Jodie Banbie Newton Tobie Wiese Augsburg
18 Brett Paulse Rondebosch Anton Smit Outeniqua Sipathu Pakomela Grey HS Carl Heydenrych Worcester
19 Saud Abrahams Bishops Benjamin Jv Vuuren Oakdale Bathandwa Cafu Grey HS Jurie Fick Drostdy
20 Damian Stevens HJS Paarl Maurice White Oakdale Matthew Alborough Grey HS Georon Claasen Vredendal
21 Siya Alam Wynberg Gene Willemse Oakdale Jeremy Ward Grey HS Warren Williams New Orleans
22 Heinrich Buhr Boland Landbou JP Coetzee Oakdale Renald King Pearson Fabio Africa Weston

Leave a Reply

62 Comments

  1. avatar
    #62 maroon8

    @kattel: Stem………wat ek eintlik bedoel het,as loskop sukkel hy om op die vaskop se bors te boer……maar iedergeval………………..Predator bevestig my vermoede dat hy op die tegniese kant sukkel om sy vaskop te domineer.Ek glo dit is sy postuur,met die oorhang skouers en hy is nie mooi solid gebou vir daai joppie nie. Wat jongbokkies betref,is dit ongelooflik dat ons maar min regterskouers en solid skrums van ons kant gesien het…….nê?….shocking! en dan is die coach ‘n gewese voorryman!
    Stutte moet heel eerste kan skrum as deel van hul basiese werk en baie coaches wil deesdae he die stutte moet eerder soos losvoorspelers rondhardloop……..dit werk net nie so nie.

    ReplyReply
    21 June, 2013 at 11:57
  2. avatar
    #61 Predator

    @kattel: Die seun van Boyshigh het definitief ‘n presence op die veld , maar sy skrumwerk is nie goed genoeg vir sy size nie. Die Kwaggas se vaskop het hom laat swaar leef op die veld. Die ander groot teleurstelling van die jong bokkies is dat hulle omtrent almal van die Bulle was,… mekaar geken het,….. en nog steeds nie goed as ‘n span gespeel het nie,…. dit wys die vinger vir my na die afrigtings kamp. Het Dawie Theron regtig al die keuses gemaak of is hy ‘n span gegee deur SARU se keurders waarmee hy moes werk. Ek wil nogal so dink, want hy word hoog aangeskryf as afrigter in SA en dit was so duidelik dat sekere keuses in die span beslis nie die beste van SA in die posisie verteenwoordig het nie. …en so sal ons almal seker maar bly spekuleer wat agter die “Rugby Gordyne ” in SA aangaan. Ek het die games oor en oor gekyk,..en kan nie die swak spel van sekere spelers glo nie,..nie ‘n goeie advertensie vir “Springbok” rugby nie,..nogal jammer

    ReplyReply
    20 June, 2013 at 18:54
  3. avatar
    #60 RBugger

    @Ludz: Have a look out for KZN no 8 Schramm! Brilliant player with great vision, skill and speed…

    Will be a surprise factor at CW

    ReplyReply
    20 June, 2013 at 16:28
  4. avatar
    #59 kattel

    @maroon8: Wat jy vir my se is presies hoekom SA Skole nie net meer oor cravenweek kan gaan nie.Ek die voorry net die naweek gesien en hy my oog gevang.As hy swaar gekry het teen Glenwood dan stem ek laat maar verby gaan want ons groot genoeg fiasko
    gesien by jong bokkies se skrum.

    ReplyReply
    20 June, 2013 at 15:32
  5. avatar
    #58 maroon8

    @kattel: HJS se kaptein……SA Skole…….en loskop….verskil drasties met jou.Rukkie terug het Glenwood se jong vaskoppie,ou Koos op sy bors geboer en hy het daar bewys dat hy ver te kort skiet as ‘n skrummer.Sy postuur…..die vooroor skouers en snaakse rug laat my twyfel of hy ooit ‘n toekoms as skrummer kan hê.Sy skool se afrigters het groot sê met voorrye by die kies van WP spanne.Met slim voetwerk hou hulle hom veilig…….maar nou sal hy moet wys of sy skrumwerk verdag is. Good luck vir hom en Cravenweek sal interessant wees!

    ReplyReply
    20 June, 2013 at 11:20
  6. avatar
    #57 Koos Roos

    @BOG: Net nog iets. By PRG glo ons aan Pride, Respect & Gentlemanship. Die seuns leer dit as ‘n lewensbeskouing. Respek behels veral ook respek vir jou teenstaanders. Hoogmoed en Beter as almal, het nog nooit op dieselfde podium as Respek verskyn nie.

    ReplyReply
    20 June, 2013 at 10:35
  7. avatar
    #56 Koos Roos

    @BOG: Bog, klim ‘n slag in jou kar en ry verder as Orania. Daar IS ander goeie skole wat bydra tot SA se talentpoel. Jou geliefde Grys is bv ver van die beste van :-P jaar. Om iemand anders (soos bv Gim vanjaar) ‘n plekkie in die son te gun, is nie ‘n teken van swakheid nie! Ons Kaapse skole, veral Paarl en Bosch respekteer mekaar want op ‘n goeie dag kan enige iemand wen. G’n wonder ‘n wen teen julle is so lekker nie. Ons wag vir julle en pas op vir ‘n surprize! Die o 16s veral sien uit, A tot E spanne.

    ReplyReply
    20 June, 2013 at 10:30
  8. avatar
    #55 Predator

    @wakker akker: Sal almal graag by die WP wil sien, maar die Bulle is maar net baie meer pro-aktief as dit by werwing kom. As ek so na al die Bulle spelers wat junior Bokke gespeel het vannaand lyk die Rugby nie goed by die Bulle op junior vlak nie, dit sal seker beter gaan vorentoe. Hou nie daarvan om teen enige span van die Noordelike halfrond te verloor nie.

    ReplyReply
    18 June, 2013 at 20:26
  9. avatar
    #54 wakker akker

    @Predator: great vir die outjies. Hoop ons sien hulle in Sa span. Om te dink volgende jaar speel hulle weer teen mekaar. Bulle vs Wp. Cravenweek gaan goed wees.

    ReplyReply
    18 June, 2013 at 19:23
  10. avatar
    #53 Predator

    @wakker akker: Koen het reeds ‘n kontrak by WP gekry. Vander Merwe ( #11) by Bulle. Gelant ook Bulle geteken. Baie talentvolle jong manne. Koen speel die klassieke agsteman game , hy het baie “ballsense” ook. Duhan vd Merwe is in my opninie die beste # 11 vleuel in SA op die oomblik.

    ReplyReply
    18 June, 2013 at 16:55
  11. avatar
    #52 wakker akker

    @Nemo: Waar le Koen se toekoms?Die enigste ag wat bal van agter die scrum ver oor voordeel lyn kan dra.Vir my lyk Liebenberg na n goeie vier slot. Waar oor Bothma en stem saam Groenewalt elke keer bal op buite senter gedra.Boland se nr 13 my ook baie beindruk.

    ReplyReply
    18 June, 2013 at 15:39
  12. avatar
    #51 Nemo

    @Ludz: dit is beslis ‘n moeilike keuse op 8… Dian Koen beslis baie sterk en talentvol ( maar nie so seker sy toekoms lê op 8), Rikus Bothma vertoon baie beter as hy saam met Jacques Vermeulen speel as sonder hom, Hanro Liebenberg beslis ‘n faktor – sy werkstempo iets yslik (neem in ag hy speel nooit saam met ‘n sterk pak en word altyd gemerk, sy lengte beslis ook ‘n bate), OP se 8 baie spoed maar werkstempo nie baie goed – nie so lief vir die vuil werk. Gemeet aan Bondedag het Koen en Liebenberg my die meeste beindruk.

    ReplyReply
    18 June, 2013 at 15:19
  13. avatar
    #50 valke

    Lyk of die WP Akademie span glad nie sleg is nie. Dit voorspel so bietjie moeilikheid vir die Valke ( rooi ) span wat teen hulle moet speel by die Akademie week. Van die 2 Valke Akademie spanne, is dit die sterker een.
    Hou maar ‘n paar van hulle dop.

    ReplyReply
    18 June, 2013 at 13:42
  14. avatar
    #49 wakker akker

    @Ludz: Stem 100% saam.Koen en Groenewald het hulle bewys.Moet se nr 11 vir SWD vav der Merwe skitterend.nr .2 van Wp en 10 van OP het baie talent.Nie so goeie game gehad maar kan sien hy het alles om groot speler te word.Koen se krag en spoed sal hom ook ver bring .Van Der Merwe reeds in SA span

    ReplyReply
    18 June, 2013 at 12:00
  15. avatar
    #48 kattel

    @Ludz: Vir my het ‘n paar spelers hande opgesteek vir moontlike SA Skole
    1. WP se HJS kaptein
    2. WP dink dit is ‘n du Plessis van HJS
    6. OP se Velleman
    8. OP se Groenewald en SWD se Koen
    11.SWD se van der Merwe
    Ek hoop die name is reg want daar was nie ‘n program nie.
    Ek moet se van der Merwe het my opinie oor hom verander.As hierdie seun (man) op rugby
    fokus gaan hy nog ‘n GROOT speller word.

    ReplyReply
    18 June, 2013 at 10:36
  16. avatar
    #47 BOG

    @Oom Kaspaas: En moet ek vir jou n lys vd 20 OGs gee by die BBs, twee afrigters en spandokter? Die klompie by die Cheetahs, WP (as daar meer was, het julle miskien beter gevaar) Maar die een area waar WP OK is, is met verdediging en daar is n OG wie vir hulle 7s gespeel het. Wat van n S15 span, bestaande uit OG- huidige spelers?

    ReplyReply
    18 June, 2013 at 09:05
  17. avatar
    #46 BOG

    @Oom Kaspaas: Ou Kaspasie. Gaan maak n draai op Grey se FB om te sien wat dominasie is in n nasionale span. Druk vir jou n foto en plak hom teen jou badkamerspieel.En terwyl jy daar is, loer sommer wie die toekenning ontvang het as jong wetenskaplike en wie sy eerste Sonskyn gholftoernooi gewen het. Jy dink werklik n swaeltjie maak n somer. Oor die jare, het vele daardie hoop gekoester, net om ontnugter te word. Daar was, daar is en daar sal altyd net een Grey Kollege wees.

    ReplyReply
    18 June, 2013 at 09:00
  18. avatar
    #45 Ludz

    Anyone else reckon that the SA Schools 8thman from those 4 teams above, my favourite being Dian Koen, but Rickus Bothma, Matrin Groenawald and Hanro Liebenberg going to provide stiff competition

    ReplyReply
    18 June, 2013 at 08:26
  19. avatar
    #44 Oom Kaspaas

    @maroon8: moet jou nie bekommer oor die voorry nie. Hoop eerder ons senters is beter as verlede jaar se raakrugby sterre.

    ReplyReply
    17 June, 2013 at 20:26
  20. avatar
    #43 Oom Kaspaas

    @GimOB: jy ‘t vergeet van Pieter Rossouw by Bulle en kleinboet Chris by Maties. Elna Smit, Kobus Wiese by Supersport.
    Gim is die nuwe Grey College. Dis net n kwessie van tyd.

    ReplyReply
    17 June, 2013 at 20:23
  21. avatar
    #42 phat55

    @Koos Roos: soema baie! lat ons ma sien wat gebeer by CW…….

    ReplyReply
    15 June, 2013 at 23:46
  22. avatar
    #41 Koos Roos

    @phat55: Laat mens dink.

    ReplyReply
    15 June, 2013 at 22:39
  23. avatar
    #40 Predator

    SWD primary schools lost all their games as predicted ,…. This drops the winning percentages of the under performing coaching team ( for 3 years ) even further,..but they will have a good reason,..it must be the fault of the boys again,…. that’s how they have passed the blame for the past 3 years.

    ReplyReply
    15 June, 2013 at 20:49
  24. avatar
    #39 phat55

    WP u16 won SWD by 1 point this morning.SWD missed the conversion at the end to take the win

    ReplyReply
    15 June, 2013 at 10:05
  25. avatar
    #38 Koos Roos

    @wakker akker: Akker, hou ons op hoogte man. Nie almal so gelukkig soos jy nie. Hoor WP o 16 het naelskraap gewen. Weet iemand hoe OP se span lyk? Vermoed Grey PE oorheers.

    ReplyReply
    15 June, 2013 at 08:24
  26. avatar
    #37 phat55

    u16 WP 27 – EP 26
    WP apparently got a penalty on/close to time to take the win
    one would think there’d be daylight between these 2 teams

    ReplyReply
    14 June, 2013 at 19:48
  27. avatar
    #36 Predator

    @BuiteBreek: Dit is waar ,ek wil ook nie soos ‘n vasgehaakte plaat klink nie. Kom ons hoop dat hulle sal goed doen, dis mos nooit die bestuur wat gefouteer het nie.

    ReplyReply
    14 June, 2013 at 12:54
  28. avatar
    #35 BuiteBreek

    case and point WP se o/18 en die GK spanne die jaar.

    ReplyReply
    14 June, 2013 at 09:54
  29. avatar
    #34 BuiteBreek

    @Predator: Ek stem saam dat dit ‘n baie oulike span is wat gekies is. Moet net byvoeg, dis makliker om ‘n span te kies, as daar net 2 skole is, wat die proewe oorheers. Die meeste (nie almal) kandidate vir CW spanne gaan uit die aard van die saak by die 2 skole wees. Sake word moeilik as daar 10+ of meer skole is. Hoe groter die poel spelers, hoe makliker is dit om mis te vat.

    ReplyReply
    14 June, 2013 at 09:51
  30. avatar
    #33 Predator

    @BuiteBreek: Die SWD o/18 span moet dan die uitsondering op die reel wees,..haal my hoed af vir die bestuurspan en keurders!

    ReplyReply
    14 June, 2013 at 09:38
  31. avatar
    #32 BuiteBreek

    @Predator: Ek dink nie enige van ons sal ooit weer enige skole verteenwoordigende span sien wat op meriete gekies is nie. Hoewel ek glo dat meeste spanne so na as moontlik aan ‘n meriete span is, as wat kan kom.

    ReplyReply
    14 June, 2013 at 09:35
  32. avatar
    #31 Predator

    @BuiteBreek: Ek sal graag weer in my leeftyd ‘n SWD laerskool span wil sien wat absoluut op meriete opdraf. Ek is dalk “te” passievol oor die laerskool rugby, maar daar is wraggies baie talentvolle jong seuns in ons unie, maar die klomp paloekas wat dit bestuur is verstrengel in hulle verskuilde agendas ( en die gatkruipery vanaf coaching kant ) is om van te kots. Ek stel voor ons vervang die laerskool span met ” buite ” skoolverband personeel om weer die unie se trots te herstel, daar kan skole personeel geidentifiseer word om op te lei hoe om konsekwent, regverdig en onbevooroordeeld teenoor talentvolle seuns van 12 jaar oud op te tree. Die grap is dat ek al selfs die kinders hoor praat het oor die spankeuses,..maar wat weet hulle nou wie die beste is,..” uit die mond van die suigeling”.

    ReplyReply
    14 June, 2013 at 09:20
  33. avatar
    #30 BuiteBreek

    @Predator: Ek hoor jou frustasie. Oor spelers wat voor die tyd gekies word, wil ek eerder niks sê nie. Dit is nie iets wat vreemd is nie, dit gebeur by alle provinsies. Daar is mos altyd sekere spelers wat hulself kies.

    ReplyReply
    14 June, 2013 at 09:02
  34. avatar
    #29 Predator

    @BuiteBreek: Ek het dit met die bestuur opgeneem so jaar gelede en weer hierdie jaar, hierdie ouens aanvaar net geen raad nie. Ek het nou al vir die afgelope drie jaar die proewe ook bygewoon,..skokkend om te sien dat die sogenaamde keurders almal by mekaar staan in die een hoek van die veld en gesels,.. party selfs met hulle rug na die spel,.en dan word daar keuses gemaak,.. pateties. Ek het eenjaar in ‘n diep gesprek met een van die keurders betrokke geraak en hy het openlik erken dat keuses voor die tyd gemaak word en dat sekere keurders van verskeie skole dan na die tyd ” baklei” om spelers van die skole waar hulle betrokke is in die span te kry, ‘n soort van give& take benadering. Hoe is dit moontlik dat die coach vir die afgelope drie jaar die span kan afrig met so ‘n swak rekord by die Craven Week. Die hoerskool keurproses word baie meer professioneel hanteer, hoekom dit nie by die laerskole ook implementeer nie. Skole soos Oakdale en Outeniqua sorg dat die SWD se profiel landswyd baie aansien geniet. en ons seuns word oor die hele land kontrakte aangebied. Daar moet ‘n daadwerklike effort en regruk deur SWD unie se senior bestuur by die laerskole ingestel word. Die laerskool manne raak bietjie prima donnas, en glo dat hulle ‘n great job doen,… en wie is hulle om nie kritiek te aanvaar nie. Daar is ‘n hele paar oud springbokke in ons area wat die seuns baie goeie raad kan gee en beter kan afrig , dit kan mos net goed vir die unie en die seuns wees. Dit is my beskeie opinie Buitebreek!

    ReplyReply
    13 June, 2013 at 23:42
  35. avatar
    #28 BuiteBreek

    @Predator: Ek sal graag met jou wil gesels om die probleme by SWD Laerskole te identifiseer. My vraag aan jou is, hoekom nader jy nie die SWD bestuur en opper jou bekommernisse nie. Dit kan baie probleme oplos, voordat dinge persoonlik raak. Ek dink dieselfde geld vir alle provinsies. Dalk is ek idealisties, dalk is ek dom, maar dsit maak sin in my gedagtes. Dis maar net my beskeie opinie.

    ReplyReply
    13 June, 2013 at 22:48
  36. avatar
    #27 Predator

    @wakker akker: Ek sal beslis daar wees. Ek sien baie uit om die SWD 0/18 span te sien saam speel. Dit is ‘n bul span hierdie jaar. Die o/13 gaan baie swaar kry. o/16 behoort ook goed te doen.

    ReplyReply
    13 June, 2013 at 18:58
  37. avatar
    #26 Predator

    @maroon8: Die toernooi gaan die swakhede van die SWD laerskole se paneel ook ontbloot. Die hoerskole het alreeds kinders begin nader vir beurse wat nie in hierdie span speel nie. Ek het van ‘n baie prominente rugby persoonlikheid verneem dat hulle die SWD laerskole keuring as ‘n totale embarresment beskou, dit bemoeilik en sit ekstra druk op die ” talent scouts ” om die regte seuns te identifiseer. Voorheen kon jy die Cravenweek bywoon en was redelik seker dat die seuns verteenwoordigend is van die beste in die unie,…nou is dit ‘n grap. Nog ‘n bestuurspan en coaches wat die rugby op junior vlak verniel met verskuilde agendas. ‘n Skande vir die sport

    ReplyReply
    13 June, 2013 at 18:53
  38. avatar
    #25 maroon8

    Die toernooi gaan vir WP wys waar sy keurders gefaal het.’n swak 3 en 4 wat nie eers domineer vir hul skool se 2de span nie.17,eintlik ‘n loskop,is totaal uit sy diepte op vaskop en hy sukkel daar maar hy doen beter as loskop.’n WP span sonder ‘n regterskouer?Dit gaan interessant wees.As ek terugdink aan Boishaai se Glenwood verloor,was dit grotendeels agv hul voorry,dieselfde 1,2,3 wat nou WP se voorry vorm. Dit kan ons dalk duur te staan kom!

    ReplyReply
    13 June, 2013 at 17:01
  39. avatar
    #24 wakker akker

    @GimOB: gimmie jy mag maar trots wees. Bog probeer tog maar net homself te vind. En boonop sukkel hy daarmee

    ReplyReply
    13 June, 2013 at 16:21
  40. avatar
    #23 GimOB

    @Predator: Dankie Predator. Niks fout daarmee om bietjie met jou alma mater te spog nie. Of hoe? Ek sou kon byvoeg dat Helmut Lehman (Maties- en SA Universiteitekaptein) ook ‘n Gimmie is, maar ek is ‘n bietjie bang vir ‘n BOG-aanval en sal dit dus nie noem nie!

    ReplyReply
    13 June, 2013 at 15:42
  41. avatar
    #22 wakker akker

    Tassie gepak vir Riversdal. Dink dit gaan great wees. Wie is ook oppad soontoe.

    ReplyReply
    13 June, 2013 at 15:33
  42. avatar
    #21 Predator

    @GimOB: Nogal impressive vir een skool, dit moet die invloed van die druiwe wees,..of hoe?

    ReplyReply
    13 June, 2013 at 08:59
  43. avatar
    #20 BuiteBreek

    8-O

    ReplyReply
    13 June, 2013 at 08:51
  44. avatar
    #19 Predator

    Die SWD 0/13 is ‘n absolute grap hierdie jaar. Die coach is al vir drie jaar betrokke en het ‘n shocking rekord. Wanner gaan die unie se oe oopgaan en hom replace met iemand wat iets weet van coaching. Hy het ook gesorg dat daar ‘n hele paar van sy skool se spelers in die span is, ..en die grap is dat hulle glad nie in die plaaslike liga iets beteken nie. Daar is ‘n enorme gaping tussen die professionaliteit wat by die hoerskole en die laerskole toegepas word,..die laerskole is ‘n embarresment vir die SWD unie. Verander die bestuur en die coaching sodat ons weer kompeterend op Craven Week kan wees. My voorspelling is dat die 0/13 SWD span die naweek groot sal verloor,..die span verteenwoordig nie die beste wat SWD het nie, so ‘n jammerte dat die sport op junior vlak so ‘n gemors is.

    ReplyReply
    13 June, 2013 at 08:09
  45. avatar
    #18 BOG

    @GimOB: Not sure what the purpose is of your post, but if my suspicion is correct and confirmed by you, I could respond. But it may take up a lot of space. In the meantime, have a look at the photo on GCBs FB

    ReplyReply
    13 June, 2013 at 06:45
  46. avatar
    #17 GimOB

    @GimOB: Sorry, Handre is Vice Captain of u20’s, not u18’s

    ReplyReply
    13 June, 2013 at 06:16
  47. avatar
    #16 GimOB

    SARU CEO – Jurie Roux (Gimmie)
    Springbok, Stormers & WP Captain – Jean de Villiers (Gimmie)
    Bokkies u18 Vice Captain – Handre Pollard (Gimmie)
    WP u18 Captain – Rikus Bothma (Gimmie)
    WP u16 Captain – Johan Visser (Gimmie)
    WP u16 Vice Captain – George Lourens (Gimmie)
    (Schalk Burger – ex WP captain injured)
    ……….mmmmm………

    ReplyReply
    13 June, 2013 at 05:30
  48. avatar
    #15 Maroon

    @BuiteBreek: stem saam!

    ReplyReply
    12 June, 2013 at 20:10
  49. avatar
    #14 BuiteBreek

    @Maroon: Ek onthou. Die laerskoolspanne het voortgegaan en lekker gejol. Vir die seuns se part hoop ek nie daar is weer so ‘n botsing nie. Span voorbereiding vir die onderskeie weke glo ek steeds is baie belangrik.

    ReplyReply
    12 June, 2013 at 19:16
  50. avatar
    #13 Maroon

    @BuiteBreek: laas jaar het dit gebots met die premier interschools wedstryd tussen Boishaai en Paul Roos. Nodeloos om te noem wat voortgegaan het en wat afgestel is.

    ReplyReply
    12 June, 2013 at 18:05
  51. avatar
    #12 BuiteBreek

    @BHP: Dit is so dat twee in 2 dae bietjie kwaai is, maar ongelukkig verstaan ek ook dat wedstryde die Maandag (Jeugdag)’n onnodige finansiele druk op al die spanne gaan plaas.

    Die voordeel (as mens dit so kan noem) is dat al die spanne hulle volle squad sal kan gebruik. Twee dae sal ‘n hammering op die seuns plaas, maar gelukkig het hulle genoeg tyd om te herstel van die stampe en stote. Kan dalk ook ‘n goeie aanduiding vir die onderskeie afrigters wees, van hoe hul gameplan lyk, die seuns se fiksheid lyk ens.

    Dalk ook verkorte wedstryde speel, sê maar 20minute aan n kant. Dit gee 40 minute Vrydag en 40 minute die Saterdag. Dis net 10 minute meer as ‘n volle wedstryd. Maar net ‘n gedagte.

    ReplyReply
    5 June, 2013 at 14:54
  52. avatar
    #11 wakker akker

    @BoishaaiPa: Stem 100% saam.Twee wedstryde teen gedugte kompetisie in plus minus 12 ure.Glo nie dit is regverdig teenoor die kinders nie.Na een wedstryd het mens genoeg tyd nodig om al die stampe en stote te laat herstel.Nou is dit stampe op seer en moee liggame wat nie herstel kans kon kry van vorige wedstryd.Sien baie daarna uit maar hoop vir geen beserings wat laaities uit hulle cravenweek wedstyde sal dwing nie.

    ReplyReply
    5 June, 2013 at 12:43
  53. avatar
    #10 Predator

    @BoishaaiPa: @BuiteBreek: woon dit al ‘n rukkie by op Oakdale, baie mooi rugby al gesien,…stem saam met Boishaaipa dat dit partykeer nogal tough is in twee dae,..en die seuns voel mos hulle moet wys hoekom hulle gekies is bo die ander in sy provinsie. al gewonder hoekom die provinsiale skole spanne nie deel van die vodacom cup kan wees om hulle meer speeltyd saam te gee nie. hierdie manne mag dan nie vir hulle skool meer speel nie,..dit maak weer posisies beskikbaar vir ander talentvolle manne om in die premier liga hulle skills te wys. Dit kan as voorwedstryde vir die senior spanne gebruik word,..dit sal die seuns ook meer blootstelling gee vir kontrakte,…ek sou eerder weg doen met die Cravenweek ( ek weet dis ‘n instelling maar die dinamika van skolerugby het verander ),…maar net ‘n gedagte

    ReplyReply
    5 June, 2013 at 12:27
  54. avatar
    #9 BoishaaiPa

    @BuiteBreek: Ek wonder of 2 wedstryde in 2 dae nie bietjie kwaai gaan wees nie. Speel die Vrydagaand en dan weer die Saterdag en dis nie sommer sulke maklike games nie. Ek worry dat daar dalk onnodige beserings kan wees. EK sou verkies dat elke span dalk net een keer speel. Laat die Akademiespanne en 0/13’s die Vrydagaand speel en die CW en GK spanne kan dan elk n game speel die Saterdag. Dis maar my gevoel.

    ReplyReply
    5 June, 2013 at 12:10
  55. avatar
    #8 BuiteBreek

    Die afgelope jaar of 4 het die teornooi vir die laerskole weer opgeleef, na ‘n stilte van so om en by 4 jaar. Dis werklik goeie voorbereiding vir al die spanne.

    Is baie bly dat SWD hoërskole ook aktief aan dit begin deelneem het. Wonderlike ervaring om o/13, o/16 en o/18’s op een plek te sien deelneem.

    ReplyReply
    5 June, 2013 at 11:44
  56. avatar
    #7 BuiteBreek

    @Predator: Dis nie die eerste keer wat hierdie toernooi plaasvind nie. Verlede jaar s’n was afgestel vir die hoërskole.

    ReplyReply
    5 June, 2013 at 11:41
  57. avatar
    #6 Predator

    A great initiative at an awesome venue,… Good preparation for the southern sides,..hope this will carry on for many more years to come.

    ReplyReply
    5 June, 2013 at 10:56
  58. avatar
    #5 Nemo

    SWD is the organisers. Full program available from them – Secretary DJ Karelse 028-7351018 or C. Hendricks 028-7132555. (The info i have is not complete for all the teams)

    ReplyReply
    4 June, 2013 at 13:15
  59. avatar
    #4 beet

    @wakker akker: @Nemo: Where can I get the updated schedule please?

    ReplyReply
    4 June, 2013 at 12:40
  60. avatar
    #3 Nemo

    Mens kan maar net hoop dat geen speler by hierdie toernooi ‘n ernstige besering optel wat hom sy Cravenweek kos nie……
    Program vir o18 Cravenweek
    WP @ OP Vry 19:10
    SWD @ Boland Vry 20:20
    OP @ Boland Sat 9:40
    SWD @ WP Sat 10:50

    ReplyReply
    4 June, 2013 at 12:35
  61. avatar
    #2 BoishaaiPa

    @wakker akker: Wat is die nuwe program?

    ReplyReply
    4 June, 2013 at 11:55
  62. avatar
    #1 wakker akker

    Neem kennis. Hierdie program het baie verander. Wedstryde eindig reeds Saterdag OP vs SWD wedsryd sal nie plaasvind. Program heeltemal verander

    ReplyReply
    4 June, 2013 at 11:35