DATE | SCHOOL | SCHOOL | INFO | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Wed.11May | Pretoria BH | 59 | 10 | St Stithians | ||
Thu.12May | Rustenburg | 50 | 12 | Ben Vorster | ||
Sat.14May | Wynberg | 61 | 40 | Boland Landbou | ||
Sat.14May | SACS | 12 | 20 | Paul Roos | ||
Sat.14May | Oakdale | 34 | 17 | Stellenberg | ||
Sat.14May | Rondebosch | 21 | 52 | Paarl Gim | ||
Sat.14May | Bishops | 10 | 07 | Strand | ||
Sat.14May | Outeniqua | 66 | 00 | Brandwag (Uitenhage) | ||
Sat.14May | Brackenfell | 15 | 45 | Durbanville | ||
Sat.14May | Parel Vallei | 24 | 21 | DF Malan | ||
Sat.14May | St Charles | 19 | 22 | Kearsney | ||
Sat.14May | Northwood | 27 | 23 | Westville | ||
Sat.14May | Glenwood | 23 | 22 | Maritzburg College | ||
Sat.14May | Durban HS | 23 | 14 | Michaelhouse | ||
Sat.14May | Clifton | 46 | 12 | St Alban’s | ||
Sat.14May | Selborne | 31 | 17 | St Andrew’s | ||
Sat.14May | Kingswood | 03 | 15 | Framesby | ||
Sat.14May | Marlow | 32 | 26 | Nico Malan | ||
Sat.14May | Cambridge | 03 | 36 | Grens | ||
Sat.14May | Grey HS | 28 | 06 | Queen’s | ||
Sat.14May | Andrew Rabie | 10 | 52 | Daniel Pienaar | ||
Sat.14May | x | x | CANCELLED | |||
Sat.14May | Port Rex | 05 | 59 | Hudson Park | ||
Sat.14May | Monument | 43 | 19 | Garsfontein | ||
Sat.14May | Menlopark | 06 | 07 | Waterkloof | ||
Sat.14May | Noordheuwel | 24 | 18 | Helpmekaar | ||
Sat.14May | EG Jansen | 43 | 15 | Marais Viljoen | ||
Sat.14May | Nelspruit | 31 | 03 | Zwartkop | ||
Sat.14May | Rustenburg | – | – | Montana | ||
Sat.14May | Transvalia | 36 | 26 | Kempton Park | ||
Sat.14May | Eldoraigne | 36 | 24 | Jeugland | ||
Sat.14May | Oos-Moot | 15 | 00 | Hugenote (Springs) | ||
Sat.14May | Wesvalia | 51 | 09 | Alberton | ||
Sat.14May | Secunda | 42 | 00 | Centurion | ||
Sat.14May | Dr Malan | 13 | 55 | Potch Volkskool | ||
Sat.14May | KES | 13 | 19 | Affies | ||
Sat.14May | HTS Middelburg | 15 | 31 | Middelburg | ||
Sat.14May | Lichtenburg | 22 | 23 | Klerksdorp | ||
Sat.14May | Die Anker | 34 | 17 | Ligbron | ||
Sat.14May | Jeppe | 70 | 10 | St David’s | ||
Sat.14May | Pretoria BH | 07 | 22 | Hilton | ||
Sat.14May | St John’s | 29 | 07 | Parktown | ||
Sat.14May | Grey College | 21 | 12 | HJS Paarl BH | ||
Sat.14May | Witteberg | 30 | 23 | Goudveld | ||
Sat.14May | Welkom Gim | 35 | 32 | Trio | ||
Sat.14May | Hentie Cilliers | 11 | 34 | Voortrekker (Beth) | ||
Sat.14May | Fichardtpark | 19 | 17 | Landboudal | ||
Sat.14May | Diamantveld | 25 | 17 | Noord-Kaap |
@PRondersteuner: OB het meer rugby IQ en EQ as enige iemand waarmee ek al rugby gekyk, gepraat of gesels het. Julle het uitgemis. Ons loop al ‘n lang pad. Ek reken hom as ‘n afrigter en as ‘n vriend. Hy kyk en verstaan die game, van onder die pale
@Gemini: The point is that the referee made a very technical decision in a school game that had the direct effect of the seccies losing the match. Why make the decision? It must have been clear to him that the kicker thought time was finished, as the clock showed etc. But he made the decision and then the follow up penalty. The same when a referee warns one team that he will give a yellow card after continued high tackles, but don’t when there is one shortly afterwards, and then gives one immediately after a warning to the other team, leading to two tries. It is not bias, it is the temptation to make calls in a certain manner. There is only one rugby school in Bloem, and the refs know it.
@wika: dankie, ons waardeer dit.
@Arend: Ja, ons het. Dit is net jammerte dat ons nog sukkel met diepte. Beserings is nie ń verskoning nie, maar tog sukkel ons nog om ń “kwaliteit” beseerde speler te vervang. So wanneer ons spelers uit het, dan kan ń mens dit duidelik sien.MAAR ons is dankbaar vir die liga-wedstryd teen Outeniqua, maak nie saak hoe swaar dit gaan nie. Jy moet kompeteer teen die beste in die land, anders raak jy baie agter. Dit is goed vir ons seuns en die dorp. PS moenie ń fout maak nie, Outeniqua se rugby is gesond vanaf 0/14 tot seniors. 2023 gaan ń “massive” seisoen wees vir die Kwaggas.
@Gemini: hy is klaar ,is nou in die VSA besig om $$ te verdien
@Smallies: Steeds die Cherries game: Vergeet vir ‘n oomblik die tyd. Die ref gee ‘n strafskop vir Boishaai. Dit beteken Boishaai kan dan die bal direk uitskop en die lynstaan is hulle ingooi. Die Boishaai man skop egter eers ‘n tikskoppie en daarna skop hy uit. Die lynstaan word vir GCB gegee om in te gooi. Ek sien die AR daardie kant,is n’Boishaai seun wat op ‘n stadium onseker lyk wie se ingooi dit is.
Vraag: het die skopper deur eers die bal te tik,die bal in spel geplaas en toe uitgeskop? Is dit die rede vir Cherries wat die ingooi kry?? Ek is self effe onseker.
Refs maak maar soms foute.Ook op die hoogste vlak.
Swot jou senter-klong nog?
Menlo manne is nogsteeds doodstil.
@JongMatie: nie eens so nie. Hulle het in die week geweier. Gaan seker oor hul rankings. Top 12 speel in n toernooi by Hilton en na Gim PRG en Wynberg geklop het , het Bosch seker koue voete gekry.
@OomPB: Amper soos die weiering tussden prg en gim toe een skool wou squad speel
Rondebosch het geweier om teen Gim hokkie te speel. Hoe swak is dit nie. Hoop Gim weier om teen hul rugby te speel volgende jaar.
@Murrayfield:
Drimarhof
Beste herinneringe
@JongMatie: jy speel tot die eint fluitjie blaas…..basiese konsep in rugby….of dit nou wat se tyd is tot die fluitjie blaas
@Smallies: Skole rugby is rolling time, dit is hoekom die Boishaai seun volgens die klok langs die veld gegaan het.
Boishaai se twede span is beroof van n wen.
@Mate:
Was nou die dag by woonstelle naby Hospitaal.
Sien nou nog die T – box op jou ou woonstel ” veranda!”
@JongMatie: @Rainier: Yes dis hoe ek dit ook het,al manier hoe die veld otch voor kan kom ,was al by BAIE skole games ,selfs in die altyd reg altyd ons weet die beste wes kaap ,waar die ref sy tyd stop as daar beserings is …
@Rainier: Skoolseunrugby is rolling time.
Nog n skeidsregter voetfout, ai….
@Smallies: Die enigste tyd by die veld is die een wat die ref bepaal. Die veld klok hardloop in die meesta gevalle aaneen, terwyl die ref syne stop as daar ‘n besering is.
@Smallies: Ek stem saam, maar hier is baie goeie skrummies in WP. Ek is bly ek is nie ‘n keurder nie. Senter gaan net so moeilik wees.
@Gemini: No, I’m not suggesting the Ref was biased … just that he had made a mistake. But we get to rewind and rewatch, debate and make assumptions…the Refs have to make a call in an instant.
@Smallies’ comment explains the situation better.
I watch a lot of schools rugby and am generally happy with the referees, because they are usually professional, represent the union and are not affiliated to one of the teams. By the way, if any of you watch schools netball you will know what BIAS means … it seems like each team brings their own Ref in netball – so many are biased. But in schools rugby, although the union refs make mistakes and sometimes make calls that are wrong, they are generally competent and unbiased.
@Smallies: That makes sense
@PRondersteuner: outjie het n step aan hom wat skrik vir niks ….as hy altyd so speel gaan Klein Liedeman kompetiesie he vir die WP trui
@Smallies: Dit was ‘n bleddie goeie drie. En daai mannetjie is eintlik ‘n skrummie. As SACS ‘n ordentlike skopper gehad het gister, was dit ‘n ander storie.
@Murrayfield: great wen vir julle. Op die Ras is Monnas ‘n ander Bees.
@JongMatie, lyk my die nuwe hoof is meer ‘n rugbyman as die vorige een?🤔
@Ploegskaar: ek hou ook nie van ‘n geploeter. Sterkte daar.
@wika: julle het ‘n paar groot seuns in daai span van julle. Die 5 slot gaan nog lekker rugby speel. Ek verneem die man is ook lief vir die boeke.👏👏👏
@JongMatie: Die kommentator se Engelse woordeskat was egter selfs meer tragies
@OomPB: Grey vat seker hulle eie revs saam kaap toe ook ,PRG en Boishaai sukkel maar net so daar teen hulle
@OomPB: verskonings verskonings verskonings….
Dis amper soos met boks in die 70’s , 80’s
Oorsese boksers moes SA boksers uitslaan om met punte te wen
Daar in Bloem kan dinge belaglik raak. Seker hoekom Gim so goed doen teen hulle want hul speel nooit daar nie. PRG is al n paar keer gerob daar.
@tzavosky: Gaan deur ‘n baie diep drif! Nuwe coach , paar huursoldate wat weg geloop het , 9 beserings , kon nie gister ‘n derdes “field” nie omrede seuns vir tweedes en selfs 2 outjies eerstes moes jol! maar ons soek nie verskonings nie , baie skole gaan deur bad patches……dis nie hoe jy val nie maar hoe jy opstaan!
@JongMatie: nee maat daai vraag kan ek nie antwoord nie…
@Smallies: Whats the use of the clock at the field
Why different?
@Gemini: I think the clock on the score board was wrong ,cant say for sure,that is the only explanation I can think of for the boy to do such a thing
@Murrayfield:
Lekker Panther jou bees
@Rugbyman:
Dankie. Garsies sal weer terug kom en gaan die volgende paar wedstryde uiters gevaarlik wees!
Refs gaan ALTYD foute hê.. net soos afrigters!
Sterkte aan Garsies se opponente in die Noorvaal poel-wedstryde!
Kantako…Geluk met die wen. Die uitspele bepaal alles! Slaptjips KAN afrig!Wenners verduidelik nie!
Op enige gegewe dag KAN ‘n ander span ‘n anner span wen! (Tjaart en sy span afrigter-beeste)
Mate..min van jou en Ploeg se soort.
Djou..dis lekker om in die top tien te wees, maak nie saak watter rankings nie.
Middies geluk. Daar is werk by die Rooibulle om te doen.
Nellies is nog ‘n great skool.
Jong Matie…dis ook lekker op die NWU Pukke.
Sterkte vir almal komende Saterdag.
@Kaya 85: At 59 min 29 seconds,the ref awards a penalty to Paarl. This in itself should dispell any suspicion of bias towards Grey. But then the Boishaai kicker taps the ball first and then kicks for touch. Lineout to Grey because the ball was put in play when he kicked to himself first and then for touch.
If he kicked straight out of hand for touch(from the penalty), it should have been lineout for Boishaai.
Or maybe I am also missing something.
But the subtle suggestion of bias by the ref,is rubbish.
Wie het die drie gesien wat daardie seun van SACS gedruk het…puik
@Mate: @JongMatie: Andre, jy is mos Monnas.
@JongMatie:
Monnas altyd die mees beskeie ondersteuners
Goeie en ordentlike mense
Hoekom is die Monnas/Wit bulle so stil????
Julle het immers die magtige nr1 span tans in SA geklop.
@Ploegskaar: Van waar die onstokenheid?
@Kaya 85: Correct
@Kaya 85: I think the boy was going by the time on the scoreboard clock ,he should have asked the rev how much time left,because play whent on for a good 5 minutes after that
@KES Oldboy: The KES front row must have been 10 – 12kg per man lighter than their Affies counterparts, locks similar. But the scrum did not go back 1cm all game…massive effort. Affies mauled from the lineouts like they did in the 2nd half against Garsies, and v Gim. – powerful maul, very effective, slow poison, but I think Grey will counter this next week
@JongMatie: Jy reken?
Referring to the Grey Cherries vs HJS 2nds game
@apple: Actually it looked like the Ref made a mistake there that cost HJS the game … the HJS player kicked for touch after being awarded the penalty after full time had elapsed. The referee then said the linout must be taken supposedly because the kicker kicked out directly…but rewind and you can see the HJS boy clearly kicked the ball back into his hands and then kicked for touch. IS there another explanation for this that I might be missing?
@Middies pa: Tragies om te sien
@JongMatie: Nie mooi nie, maar vyf jaar se opgehoopte agressie. Net jammer ‘n pa weer ingemeng.
@Gemini: yes ek het dit ook so gelees …en daai strafskop was niks fout mee nie
@Smallies: Lyk vir my Apple verwys na die Cherries game se laaste minuut??
@JongMatie: die reel is dat die speler se aksie n propable try moet voorkom ….
@Smallies: @Mate moet dan gou maak, ek hoop hy het nog baie te sê oor die fluitjie blasers.
@Smallies: Proffesionele fout op die doellyn?
@JongMatie: ek was klaar kerk toe ,boskerk is net na sewe hier by my
@JongMatie: was n strafskop hoogstens ,nie n strafdrie nie
@Middies pa: Ek sien die manne het meer vuis geslaan, gestamp en gestoot as ruppie gespeel?
Lelike gesig om te sien.
@Smallies: Sien jou DV oor n uur?
@Smallies: Daar is n groot verskil tussen n drie en n strafdrie.
@Mate: n Bietjie kerk het nog nooit iemand skade gedoen nie…enjoy
@JongMatie: het jy gesien die rev speel voordeel net voordat Boishaai gedruk het?
Okay my Dik Trille
Gaan nou eers bietjie kerk toe
Hoop die refs gaan ook
Ek het toevallig eerste helfte van GCB HJS nou gekyk.
HJS se eerste drie, GCB speler blatant vanaf HJS se kant die losgemaal afgetrek, net voordat speler gedruk het, alles behalwe aan kant.
Moes n strafdrie gewees.
@Mate alle skeidsregters maak seker maar foute 😀
@Palma: They seem to have a lekker team this year
@Mate: Ek kom van Brakpan af ,nie Krugersdorp nie
Grens 36-3 Cambridge
@Ploegskaar: Genade Stephen, alles ok?
Jy klink omtrent ontsteld en ongelukkig.
Verander jou naam na Dik Tril
@Mate: ja nee dis een ding waaroor ons saam stem …lyk of hulle toks vassit in die gras
@Smallies:
Ek is baie bly dat ek en jy nou weer sulke lekker dik trille is
@Smallies:
Stem jy saam dat hulle net lekker normaal moet draf?
Nie Maruis Jonker draffies
@Mate: Beste rev in die land kom uit daardie klein stadjie uit…
Veral in n sekere stad wat eintlik n dorp moet wees
@Smallies:
Ek stem saam
Ek is seker nie almal doen dit aspris
Net in sekere games
Nie op plase, net in dorpe en stede
@Mate: ek twyfel sterk of revs deesdae aspris foute maak…
@Smallies:
Okay so bedoel jy dan hulle kan maar kak aanjaag?
@Mate: meeste daar is baie min professionele revs op skole vlak,meeste is gekwalifiseerd maar bitter min doen dit vir n lewe…
En om vadersnaam hou op om julle knieë so hoog te lig wanneer jul terugdraf merkie toe nadat met AR’s iets beraadslaag is
Draf net lekker normaal
En dra asb n nommer groter broekie
Veral julle met moerse beenhare
Onmiddelik
Nog nie te laat nie
@Mate: 😀😀😀
Refs moet ophou foute maak
Dit is hulle jobs
As ouditeure of sjirurge aanhoudend foute maak kan dit lelike nagevolge dra
Hou op foute maak refs en hou dadelik op sekere spanne te bevoordeel
En moenie dat administrateurs julle beinvloed
Wees professioneel sodat jy bevorder kan word
Hou op kak aanjaag
@JongMatie: soos ek die post gelees het ,het hy saam met Apple gestem dat die beslising in die laaste minuut verkeerd was….maar ja revs maak besluite waarmee ons baie maal nie saam stem nie ….nie dat ons lazyboy toets skeidregters saterdag in en saterdag uit in die middel van die veld is nie….
@Vleis: You just get it! I couldn’t agree with you more. Good to hear your analysis of matches as a “neutral”.
@Smallies: Strepie verwys na Fuller se drie wat nie toegeken is nie.
@JongMatie: Wat ek nou al geleer het as mens by SACS speel, jy gaan altyd speel teen 16 man en begin die wedstryd reeds 0-30
@Strepie: het nou so pas weer die laaste 10 min gaan kyk ,die Rev se duidelik vir Boishaai leave it now leave it …..en toe los Boishaai nie die bol nie ….strafskop Grey wat is so verkeerd aan die beslissing
@Bloktrui: Waddehel gaan aan in Buffelskraal?!
@Strepie: Vir n skool om ALLE rugby wedstryde te verloor is nie n SKANDE nie. (Let the kids play and learn to enjoy)
Vorige post in ag genome en weer na die garsfontein ( nie verloor….. (VERMORSEL).
Die COVID gebeure laaste 2+ jaar.. het die werwing van spelers na spesifieke skole amper indien nie helemal gestop en die wat reeds vir 2020 gewerf was , het BAIE MIN tot NIKS ontwikkel nie, in alle aspekte mm.a.w. 2022 is alle skole baie meer gelyk en veral jou sogenaamde bestes( in kollig) DIT IS N GESONDE SITUASIE. So lekker om iets te volg met n verrasings element. ( Monument kan nou nr1 in SA wees??)🤣😀🖖😂
Wat n getjommel was dit nie in die Kaap teen SACS gister nie.
Nat veld, verdagte beslissings
Sover ek weet net een kranke in Jorenzo.
@Wondermaar: Ek sal tellings van laer spanne moet uitvind,
Ek weet van heelwat meer
014c
019f(inaggenome 1200 seuns vs 880 seuns)
16c
16e
019h
15b
Daar is nog.
@Strepie: Net een rugby wen
@apple: @Strepie: Sighhhhhhhhhhhhhh……..
@apple: Totally wrong call, agreed.
@OomPB: Wag so bietjie, laat ek darem die wenne noem van die naweek vs Grey:
015a rugby
Bergfiets
Hokkie
Skaak
Landloop jnrs en snrs
Debat jnrs en snrs
Muurbal
Tafeltennis
15a tennis
Alles behalwe een rigting verkeer.
Geluk aan Grey se eerste rugbyspan.
Jy moet jou punte vat in Bloem anders is dit nag.
Telbord dalk nie n ware weergawe vanndie wedstryd nie.
Nou vir Paul Roos op die AF Markotter.
@BartNel: Jy hoef nie werwing in aanhalings tekens te sit nie, al die top skole werf.
Arme Nico Malan het 2 keer in die laaste 5 minute gaan “druk” en nie een is toegeken nie. Baie swaar om so te verloor.
@4×4: Ja ons is baie bly ons kan die rugby by die huis kyk , maar dink ook regtig die lid van supersportschools wat die kamera hanteer het kon n beter werk gedoen het, maar Dankie ons kon darem op n manier raai wat is bedig om te gebeur en so 2 min later uitwerk wat was die beslissings.
My waarmemings van die naweek: Garsies kon nie week in en uit die tempo volhou waarmee hulle speel nie,so ja almal de Nr1 verwagtinge en argumente dra nie vir my water nie. Op die ou end was dit seuns wat hulle alles gegee het, en op die dag was Monnas baie goed. Geluk Monnas, Garsies hou julle koppe omhoog julle het ‘n great seisoen.
Grey bly nog en sal altyd die hoogwater merk wees. Baie geluk met julle wen en sien uit daarna om julle volgende week by Affies te verwelkom.
My grootste teleurstellinh was die Affies- KES wedstryd. Baie geluk Affies julle het gewen teen alle verwagtings in, vernaam teem KES ondersteuners wat elke skeidsregter beslissing bevraagteken het, en elke skeiregter beslissing luidkeels uitgejou het, so by so dat ek na die Onder 16 wedstryd huis toe gery het om die 1stes se wedstryd op stream te kyk.
Wat ‘n groter teleurstelling was omdat dit aan Supersport gekoppel was en pateties was nie net agv die beeldsending, maar ook agv die een of ander poephol wat die hele tyd instruksies geskreeu het vir die seuns op die veld.
Komaan KES, doen navraag by julle buurskool St John’s, hoe dinge eintlik gedoen moet wore
@apple: was the ref an old boy?
Look at the last minute of the Cherries / Paarl seccies game and you will find out why Grey is the best team ever at home.
@kantako: Ek dink nie daar is enige skool in Wes-Kaap wat elke jaar 20 o/13 Craven Week spelers kry nie. Miskien ‘n jaar of 3, maar dan raak geld min. Hoveel van Gim in Graad 12 was Craven Week?
@boerboel: julle hokkie was goed gisteraand. Enigste span wat nie verloor het nie.
@kantako: baie waar. Goeie uitslag teen Boland landbou gehad wat ook nie op alle silinders vuur nie. Middelburg het goeie span onseker hoe HTSM so gesukkel het. Kan nie dink dat hulle COVID probleem steeds invloed het nie. NH se a spanne het die gapings baie kleiner gemaak teen Helpies die laaste drie jaar. Vandag was sit net 014 wat verloor het met meer as 10. NH se o15 get gewen en Hpies se 016 het met een punt gewen. Soos andr vriend van my sê “times are changing”
@JongMatie: Dan is dit nag. Boishaai gaan verseker op hulle beste wees na vandag se verloor.
@BartNel: jy is reg. En dit was goeie uitslag vandag vir Noordheuwel wat in die Pukreeks speel sowel as Middelburg Hoer in die Pukreeks wat albei groot kanonne gewen het.
Op n ander noot. Waar is DIE MENLOPARK se manne ? Boys, wat gaan daar aan ? Ek ken julle nie so nie. Julle 1ste span met al daai beurse het nog nooit regtig die wereld aan die brand gespeel nie, maar magtig 2 naweke in n ry wat julle hele skool n white wash kry. A en B spanne 1ste tot O/14. Praat met ons. Wat gaan aan. 1ste span laas in 2019 Virsekerbeker
finaal n game gewen dink ek?
Baie geluk Waterkloof, dit is n groot uitslag vir julle.
@kantako: sal nou nie sover gaan nie, maar ek dink die gaping noord van die vaal word al kleiner tussen die groot honde. Al wat dit beteken is dat die “werwing” nog meer gaan word.
@sharpshooter: ek praat nie van O/18 Cravenweek seuns nie ek praat van O/13. Gim kry elke jaar meer as 20 seuns in gr8 wat O/13 Cravenweek gespeel het my maat. Glo my ek weet 😉. So daar kan NOOIT gese word dat Gim n swak span het nie, elke A span afrigter in die skool rig n provinsiale span af, en sommige B span afrigters ook. Daar is my stats. Deel van my stats is ook dat, Gim die duurste Afrigtingspan in die land het. Pieter is die hoogs betaalde skole Afrigter in die land, let wel hy is nie rugbydirekteur of organiseerder nie, daar is ander manne aangestel vir dit, hy kom slegs om die 1ste span af te rig, saam die res van die corps kos dit die skool n klomp geld.
Ek het nooit gese ek is nie n Gim ondersteuner nie, ek het net vir Smallies gese dat ek nie dink hulle is goed afgerig nie en dat ek nie dink Pieter is die beste SKOLE afrigter in die land nie. Ek ken die matriekgroep nou al vandat hulle baie klein was en ek dink hulle speel vanjaar die swakste ooot. My mening my opinie.
@JongMatie: Net ‘n regstelling, 13 uit die 15 van Bishops se eerstespan wat verlede week teen SACS gespeel het, het vandag teen Strand gespeel.
jip garswannabes weer my ou teorir bewys
@Djou: stem
@Mate: boerboel?
Noordheuwel wen vir Helpmekaar 23 – 12
@JongMatie: Dis baie jammer, hy gaan beslis gemis word volgende naweek. HJS se backs lyk giftig veral die outside backs!
@Roger: Yes this game definitely happened, I was playing flyhalf. It was just a normal Saturday fixture with the game played at KES.
@JongMatie: Jou opinie oor rankings is nikswerd as jy nie stats geswot het en beheer vir die feit dat alle spanne nie teenmekaar speel nie.
Boishaaipa wil dit nie doen nie want hy glo in sy manier. En dis sy reg. Net so kan ander hul eie rankings opstel en dus hul reg.
Moet net nie die fout maak om dit te glo nie. Al wat dit is, is ‘n lekker geselsprogram oor nonsens.
Ek noem rankings die ego-beker, want dis al wat dit is – streel egos van die “insecured”.
Jorenzo se besering is erger as wat ons gedink het.
Sal nie teen HJS speel nie
Boishaai het hulself vandag in die voet geskiet
10 punte op die veld gelos
@Carpe diem: Ek het so aangeneem. 🤪
@Bloktrui: Dankie,close,opwindende game
@Wonder: WK 7-6 Menlo
@Wonder: Kloof 7 Menlo 6
@kantako: Dan praat ons van “soft moments” in n wedstryd situasie, wat darem seker nie van die afrigter n swak afrigter maak nie? Indien wel, bestaan daar nie iets soos n goeie afrigter nie.
@PRondersteuner: Nee, ek het darem nie geimpliseer dat jy baie oor beserings te se het nie, inteendeel. Ek het maar net gereageer op jou opinie ivm vanmiddag se wedstryd by Rondebosch. Die besering-stertjie was sommer so tong-in-kies nav n ander blogger se gereelde verwysings daarna
@kantako: Hoekom het Gim nooit n swak groep nie? GOEIE COACHING. As jy sê Slaptjips is nie n goeie coach nie dan is jy beslis verkeerd my maat! En gaan kyk maar jou stats met daai cravenweek spelers, want dit is beslis verkeerd. Daai was die jare wat HJS so baie cravenweek spelers gehad het, nie Gim nie.
Geluk Monnas. Het iemand Menlo vs Kloof telling ? Het hulle gespeel?
@JongMatie:
Paarl interskole voorspelling paarl gim 37-HJS 12.
@sharpshooter: met swak groep in 2017 en 2018 bedoel jy hulle het as O/14 slegs 11 of 12 Cravenweek spelers in die A span gehad en nie 18 of 19 nie ?
Hoeveel van die 2017/2018 seuns het as O/16 vir die Grant Khomo A en B spanne gespeel (ek verbeely dit is die jare wat die Grant Khomo op Gim was en Wp so goed gedoen het , maar teen Boland verloor het) ook hoeveel van daardie seuns was dan in die SARU elite spanne.
Nee nee. Jys verkeerd. Gim het NOOIT n swak groep nie
@Carpe diem: jammer ek bedoel nie soft games met die teenstanders wat swak was nie, ek bedoel soft verlore, met betrekking to waarna jy verwys die ingooi ens
Boishaai pa ken van stats sy rankings tel en kla!!!
@JongMatie: Ek het so gedink ja. Inteendeel ek dink die 3de span het gespeel.
@Middies pa: baie geluk met ‘n uitstekende resultaat
@sharpshooter: Oakdale het 34-17 gewen
Ek dink hierdie jaar gaan die rankers nagmerries kry want dit is so gelyk in die top 5, geen onoorwonne span behalwe bishops nie maar hulle is nog nie deur die Paarl nie.
Enige nuus op die stellies teen oakdale game? Sou ook n groot een gewees het.
@PRondersteuner: bishops se hele eerstespan is omtrent gerus vandag…
@Ploegskaar: Daai hoof van rugby moes julle al lankal weggejaag het. Hy het mos laasjaar die pos by PRG ook gesoek. Dankie tog die manne hier se oë was oop.
@Carpe diem: Nee wat. Beserings het ek nog nooit as ‘n verskoning gebruik nie. ‘n Span moet leer om sonder ‘n beseerde te speel. Bishops het vandag teen HS Strand 10-7 gewen. Dieselfde HS Strand wat laasweek teen DF Malan verloor het. Bleikbaar is by Bishops ook heelwat beserings. Dit is wat dit is.
Die scoreboard sê dat gim favourites is en hjs underdogs is in die grootste skole rugby wedstryd op die planeet.
Rom rom rom
@kantako: Stem glad nie saam nie. Slaptjips het in 2017 al begin afrig en 2017 se span was n nagmerrie in hulle ouderdomsgroep en hy het hulle laat goed doen in matriek. Selfde in 2018, hulle was n swak groep van onder 14 af maar hulle het n goeie jaar gehad in matriek. 2019 se span was briljant en het tweede geëindig. 2020 se span sou ook kompeterende gewees het vir nr 1 en laasjaar se span het eerste geëindig! Hierdie jaar doen die manne weer goed, n verloor is nie altyd net die coach nie. Hy is n great coach en as Gim hom gaan verloor gaan hulle sukkel om weer iemand van sy kaliber te kry. Hy verstaan die kultuur want hy was self in Gim.
@Gimnasias: Nee my maat, Gim was vandag op n ander level. Hulle het vir Rondebosch gedomineer, ek dink rondebosch het eers in die 20ste minuut vir die eerstekeer aan die bal geraak!
@kantako: Hierdie is natuurlik nie n argument wat deur n paar boodskappe op n blog “gewen” kan word nie, maar dis nodig om in ag te neem dat Gim, met dieselfde afrigter, in 2019 net 1 wedstryd (Grey) verloor het en in die volgende 2 jare al 6 wedstryde (oa Grey), gewen het. Die matriekgroep van 2021 het gemengde welslae tydens hulle voorafgaande 4 jare gehad, maar met Pieter as afrigter in 2021, n uitstekende jaar gehad, oa die eerste van 2 wenne in n ry teen Grey. Verder, wat die 2 “soft games” betref waarna jy verwys, was Gim met oa 26 -10 en 24-9 voor in die 2e helftes van die wedstryde, teen baie goeie spanne, voordat n onbesonne vinnige ingooi, en ongeoorloofde spel in die doodsnikke van die een wedstryd, en n onderskepdrie in die ander, waarskynlik meer bygedra het tot die naalskraapse verlore as sg swak afrigting. Maar nou ja, dis maar net my 10c
Baie geluk Monnas met julle wen, julle het hom verdien!
Mooi Middies. Goeie wen oor die HTSM. Julle het dit verdien.
Daar is altyd n rede vir verloor
Partykeer is dit omdat een span meer punte as die ander aanteken
Maar hierdie jaar is dit refs en beserings
Hierdie is die jaar van die Beseringverskonings
Selfs Tiger Woods het op die PRG trein geklim
@Mate: Moenie altyd die refs blameer nie.
Die beste spanne op die dag het gewen.
Grey het 2e helfte hul taktiek verander en verdien om te wen. Boishaai het nie hul kanse gebruik nie.
@Grizzly: dit is regtig ok, ons almal support skool seuns rugby.
Hierdie is n seisoen vir upsets en deurmekaar uitslae
@Ploegskaar:
Kyk verloor kan mens dalk nog begryp
Maar nie met so telling
Daar is groot fout
Goeie wenne vir Grey & Monnas.
Grey het die wen baie nodig gehad.
Ek het so spesmaas as Boishaai al hul kanse gebruik het in die 1ste helfte sou Grey moeilik terugkom.
Fick van Boishaai is ‘n yster.
@Grizzly:
Ek hoor by n baie onbetroubare bron die ref was onmoontlik
Maar met so groot punteverskil wonder mens of dit n invloed gehad het
Ek hoor in Bloem was dit ook chaoties
Well done Monnas.Geen verskonings.Sover ek weet Garsies se beste span.
Dankie Garsies…laat julle my met n rooi gesig😂😂😂
Weet die Bere sal terug slaan!!
MiddiesPa is baie stil
Wat gaan daar aan?
Die nursies hier wil nie hê ek moet rugby kyk
Hulle sê dit maak my orig
@Gimnasias: Ek dink Gim was baie pissed off na laas week,Boishaai,Grey was regtig n game van twee helftes
@Gimnasias: Daar is nie so iets soos n swak Gim span nie!
Dis nooit maklik op die Ras van Rooyen
En daarmee is al die ranglyste nou in hul moer
Alle games moet nou maar oor gespeel word
Mulligans
@kantako: Al Brakpan se mense is sout van die aarde mense ….veral die wat in Brenthurst gebly het
Boishaai het in die 1ste helfte oorgenoeg strafskoppe en bal gehad. Dis die verkeerde wedstryd om nie n skopper te hê nie. 3 mislukte skoppe voor die pale. Telling kon halftyd anders gewees het en Bois kon dalk momentum gevang het. Maar well done aan Grey, hul het met n bang gekom die 2de helfte.
En lyk my Rondebosch is toe nie so sterk soos wat ek gedink het nie maar ek kan verkeerd wees, het nie die game gesien nie. Of wS Gim maar net te goed op die dag?
En wat het fout gegaan met Garsies? Nie daai uitslag verwag nie.
@Smallies: kan dalk die tipe seun wees, sout van die aarde nes n Hoogland seun 😉
Well done Wit Bulle!!
I watched all the A team games at KES.
Affies u14A beat KES u14A by 17 to 3. KES lost most of their lineouts, which did not help. KES played with guts, but the bigger Affies team was deserved winners.
Affies u15A beat KES u15A by 61 to 0. All the Affies teams were bigger than their KES counterparts, but the Affies u15A team was MUCH bigger than the KES u15A. They were also very fast and skilful. It is possibly the best U15 team that I have ever seen because the KES u15A team is pretty good.
Affies u16A 12 KES u16A 7. I thought that KES were the better team and were very unlucky not to win this game. They completely dominated the second half, but did not get the rub of the green from the ref at ruck time.
Affies 1st team 19 KES 1st team 13. KES lead for most of the game, but conceded a try with about 5 or 10 minutes to go. This game could have gone either way, but KES losing their last four or five lineouts in a row, did not help matters. KES had a number of injuries (without wanting to sound like JongMatie, I’m sure that Affies had injuries too)…BUT…not having their captain was a crippling blow for KES today, as 90% of KES’ lineout balls go to him.
O gats Garsie Bere?
Nou wat nou?
@Wondermaar: dankie vir die telling, nog ‘n wedstryd wat teen die gunsteling gaan
@kantako: Ek hoor jou,maar sy spanne is altyd kompeterend en altyd goed gedissiplineerd en goed gekondisioneer….maar aan die ander kant onhou ek het gese Frans Malhrbe is n kortgat soo
O ek sien nou Garsies het pak gekry teen Monnas.
So dan is Noordheuwel no 1, Gim 2 Grey 3 en Garsies 4
@BartNel: so as Noordheuwel vir Helpmekaar wen wat vir Paul Roos gewen het wat vir Gim gewen het wat vir Grey gewen het, dan is Noordheuwel seker nou nommer 2 net onder Gasrfontein (nog nie hulle score teen Monnas gesien nie)
@Smallies: ek verskil van jou. Inteendeel dink ek daai span het swakker geword onder hom. Die matriek groep van Gim het in hulle lewe vanag O/9 nog nooit n game verloor nie. Vanjaar slip hulle soft games. Ek het gladnie gekyk na sy career as professionele afrigter of die rede dat hy nie meer porfessioneel afrig nie, maar skole rugby is n perd van n ander kleur.
Monument, ja die een van krugersdorp wen Garsfontein.. 43-19.
Selborne 31-17 St Andrew’s
Hudson 59-5 Port Rex
@Mate: 1980’s strukture in 2022, van bo tot onder. Amateurs. Dis maar wat gebeur as mens voortploeter en hoop vir die beste. Tyd dat die 95-2009 old boys stem dikmaak, hulle het ten minste ballas gehad. Die vertrilde slapgat kultuur tans is om van te kots
@OudAffie: Wow so n whitewash is nie algemeen nie baie geluk Affies
@Ploegskaar:
Wat is fout daar ou maat?
Dankie Boishaai ,lekker hard ,soos altyd , veilig terug ry Paarl toe
Afrikaanse Hoër Seunskool teen King Edward VII School
O/14A: AHS WEN 17-3
O/14B: AHS WEN 57-0
O/14C: AHS WEN 91-3
O/14D: AHS WEN 69-5
O/14E: AHS WEN 101-0
0/14F: AHS WEN 102-5
O/15A: AHS WEN 63-0
O/15B: AHS WEN 66-7
O/15E teen O/15C: AHS WEN 17-14
O/15F teen O/15D: AHS WEN 45-7
O/16A: AHS WEN 12-8
O/16B: AHS WEN 12-7
O/16C: AHS WEN 40-0
O/16D: AHS WEN 54-0
9des teen 6des: AHS WEN 21-0
7des teen 5des: AHS WEN 31-0
5des teen 4des: Ahs WEN 19-5
3des: AHS WEN 33-0
2des: AHS WEN 27-8
Witbulle WEN 19-13
Gespeel: 20
Gewen: 20
Verloor: 0
Gelykop: 0
Punte vir: 896
Punte teen: 85
Gem Telling: 45-4 vir AHS
@Carpe diem: ek dink Gim is n baie goed afgerigde span,Slaptjips moet as een van die top skole afrigters gesien word en kan gerus n SA Skole call up kry
Boland Landbouskool vs Wynberg BHS, Wynberg:
1st XV 40-61
u16a 24-5
u15a 14-5
u14a 16-7
‘n Nuwe laagtepunt
: @PRondersteuner: As ek ook so n beserings-klippie in die Bosch mag gooi, ek dink in Gim se begin vyftiental vandag, was net 7 eerste keuse spelers,maar steeds het die span as eenheid goeie rugby gespeel. Die spelers wie inkom, soek soms net daardie geleentheid om te wys wat hulle kan doen.
@OomPB: jap hier begin die verskonings….
Die ref het van voor halftyd in die game gekom.
Grey 21-10 HJS.
HJS speel baie goed sover.
Great wen Noordheuwel!!!
Was dit Affies tern kes of skool zondernaam van gatfontein wat teen kes gespeel het? Affies was glad nie lus vir rugby vandag nie. Affies 19-13 kes
@OomPB: Rondebosch is so bietjie aarde toe gebring vandag. Well done Gim. Daar word mos gesê: ‘n Week is ‘n lang tyd in rugby!!
Nie ‘n goeie dag vir PRG se 1ste span nie. Seuns se koppe was nie daar vandag nie. Well done SACS. Julle het baie goed gespeel, maar op kritieke tye foute gemaak.
Nou wag ons vir die grote.
@Mate: wel daar gaan by kom. Sacs se skrums was fenominaal.
Rondebosch 21-52 Paarl Gim
@OomPB:
Dis al die beserings
Gee kans
Sacs 12-20 PRG. As hulle so teen HJS gaan speel gaan dit 50 nul wees.
Any scores or results yet?
@Roger: Agreed. I spoke to Craig Jackson briefly after the game and he said how both schools are working hard to make it a respectful rivalry. Of course, both schools want to win but they want to build each other up, not knock each other down. Great to see.
Good luck to your kids, but I’m disappointed that after we were robbed of hosting the 2023 RWC, we won’t even be getting one for well over a decade.
Yes, my son is playing rugby in Ireland now.
@Rainier: Cambridge are having a quiet season this year. Some of their junior teams are looking good though.
@Vleis: Dale Jackson etc have done an incredible job at Jeppe. Seems to be wonderful camaraderie between the schools too – that was never the case in my day. Was far more tribal ! Long may it
continue – requires plenty old boy and parental support and money to stay up there.
Yes, playing a bit of rugger. Huge announcement for Aus rugby with the WC hosting. The sport is a distant third here re: winter codes (perhaps even soccer more popular) but very state specific so in Queensland it’s quite popular. Is your son still playing!
@Roger: Yes, enjoy! The old boy passion at KES and Jeppe (and at many other schools, I’m sure) is a wonder to behold! I was very impressed with the whole set-up at Jeppe last weekend – the Jeppe old boys can be very proud of their alma mater. Are any of your lighties playing in Oz?
@Vleis: greetings Vleis. Early morning here – looking forward to watching the game. Isn’t it wonderful watching your old school play rugger live from thousands of miles away? KES underdogs for sure – hopefully a great game.
@Mate: Ja Gim sal moet jol. Dalk n goeie ding dat hul teen PR verloor het. En as die span op volle sterkte is behoort hul dit te maak. Maar soos ek se, ons sal nou sien hoe goed Bosch werklik is. Ek dink as Boishaai hul nou moes vat sou die uitslag anders gewees het. Ou nuwe coach met sy ou strukture. Dis hoekom ek dink Bois staan n goeie kans more.
@JongMatie: Tel nie.
@PRondersteuner: net n niggle, jy kan sag slaap vanaand 😉
@Djou: Dis omtrent ‘gesanik.
@JongMatie: Siestog, hoop dit bly een besering.
Jammer vir hom, maar mens raak nou moeg vir jou verskonings.
Jy is die enigste een wat aanhou past oor beserings. Gaan dit altyd jou verskoning wees as PR verloor.
Paarl Gim het ‘n klomp spelers teen PR uitgehad, maar dit nooit aan die klok gehang nie.
@JongMatie: dankie vir jou updates.
@JongMatie: Dis bleikbaar meer as net ‘n niggle, maar ek kan verkeerd gehoor het. Jy is die “beserings expert” hier.
@JongMatie: Stem glad nie saam nie. Daar is ‘n magdom van goeie skole rugby wat die naweek gespeel gaan word. As ‘n mens net altyd die poeding wil eet verloor jy die smaak van ‘n goeie biefstuk (of snoek in jou geval).
@Vleis: thanks
@Wondermaar: It’s on SuperSport Schools
Daar eintlik en werklik maar net een wedstryd die naweek.
GCB vs HJS
Word affies vs kes DV iewers uigesaai more?
@Roger: Morning Rog…or is it good evening for you? Still banging the KES drum from the distant Dunedin or is it from yonder Yallingup?
I’ll be popping down to KES tomorrow to watch them take on Affies. I think that the small 1st team pack will struggle to contain Affies…but KES certainly won’t lie down, so I hope that they prove me wrong.
@Rainier: Skep perspektief en konteks, jy hoef nie te lees as dit jou verveel nie.
@JongMatie: Ek wil nie ongeskik wees nie, maar is daar ‘n rede vir die lopende kommentaar oor die besering situasie by PRG?
Al die spanne het beserings, jou span op die veld verteenwoordig die skool.
Ek probeer regtig net die gedagte proses volg…
Ons is terug op een kranke vir die naweek, vir die wedstryd teen SACS.
Jorenzo het n klein niggle, so dit is n voorsorg maatreel.
Joh, Cambridge playing Lilyfontein is a shock.
Cambridge used to be powerhouse Border rugby school…
@Wondermaar: 20-10 to
Affies
@OudAffie http://ruggas.co.za/will-kes-live-up-to-the-hype/
There you have it ! KES snd Monnas haven’t played since that 2017 game.
@OudAffie: there was an article on KES Monnas results on Ruggaz website produced a few years back – I’ll try find it but if I remember correctly it was something like played 25 KES won 13 and Monnas 12
KES still raiding Border schools?
@Roger:
Lekker Rog
@OudAffie: yes Affies won 20-10 in 2000
@OudAffie: Affies to win by more than 20 (if KES are lucky) and that is allowing for KES home ground advantage, but I’m interested in the u16 result…I feel the outcome will be closer than 7 points there…
@Roger: What was the score Rodger?
@OudAffie: tell Affies to update their site – a good friend of mine played in the 2000 game. I think it was at the St Johns festival.
65-12 ft
Ek verneem daar was kuikenmoord vandag.
Grey Primer vs Klein HJS.
Ek dink Bertus Pool is in sy 9 of matriekjaar van Wesvalia af Potch Gim toe
Wanneer speel Wesvalia ooit?
Sien nooit hul uitslae
Goeie skool maar sukkel in rugby
As ek my nie verbeel was die laaste provinsiale spelers die Cloete broers, Andre en Maruis
En hulle het 3de span gespeel
Hier is sulke goeie wedstryde hierdie naweek. Daar is omtrent 15 wedstryde wat ek nie ‘n voorspelling op sal waag nie. Lichtenburg teen Klerksdorp is een van hulle.
@Roger, According to AffiesRugby.co.za which has all of AHS results ever, there is no 2000 result. But I stand corrected. Maybe there was.
Agreed, you can take 2017 as a win and I’ll take it as an intervention from above, thus called off.
@OudAffie: you missed 2000 result 20-10 to Affies, and 2017 result was officially called off at half time with KES 16-7 ahead – I’ll take the win
What is the Historical Overview between KES and Monument?
AHS teen KES Historiese Bepalings:
1997: AHS 20-13
1998: AHS 40-23
2002: AHS 42-15
2012: AHS 15-13
2013: AHS 46-6
2014: AHS 38-10
2015: AHS 92-0
2016: AHS 61-7
2017: Wedstryd gestop as gevolg van donderweer.
2018: AHS 12-3
2019: KES 33-29
2021: AHS 15-11 en KES 18-10
Gespeel: 12
AHS: 10
KES: 2
Sedert 2018 is daar ‘n aansienlike verbetering by KES en dit kan gesien word in die naby tellings. Sedert 2018 is dit feitlike gelyk, 2 elk.
Ek verwag niks minder die naweek nie.
KES has the Affies and Monnas number
Watch out Affies
You are known for complacency
Don’t take this one too lightly
Don’t count out Rondebosch adding more misery to Gim’s season
The win over HJS must have given them heaps of confidence
@JongMatie: Lekker om te sien dat die ander Maroon, buiten natuurlik PRG , ook teenwoordig is op die Blog. Ek het op n paar FB groepe die hartseer nuus gesien. Ons dink aan die familie.
@OomPB:
Sies vir jou man
RIV my mede 1 Valskerm Batiljon pel.
Ex Alto Vincimus
@Mate: ek hoop net jy respekteer hom deur nie nog n mal multi te skep in sy naam nie.
Baie jammer om te hoor @BoishaaiPa:
Rus in Vrede PaulRoosPa. Ons harte gaan uit na die Stellenbosch Gemeenskap en Oom Roelf se familie.
@boerboel:
No mate
They are up there
Destined to succeed
The Threat
Slegte nuus oor PaulRoosPa
Het baie bekgevegte met hom gehad maar hy was n Officer and a Gentleman
Rus in Vrede Roelf
Sal nooit daai aand vergeet wat hy en BoishaaiPa my so gejinx het by Interskole
@Mate: garsies not close to top 6-look at their age group teams- gets hammered- shows the buying that takes place later on
As ek so na die wedstryde kyk en die huidige vorm van die spanne dan dink ek Paul Roos en Bishops het oefen games die naweek
Wynberg was n harde neut vir ons om te kraak (verdediging was baie goed op die dag) en dit het ons lank gevat in die game om die oorhand te kry, so ek dink dit gaan close wees, maar support die manne van die plaas, sterkte Boland
Boishaai vs Vrystaat ……. daar is al genoeg gese, weereens sterkte aan die Paarliete ………. teen Grey op Grey is ‘n big ask
Dan hoop ek ons span reset vir die naweek want soos genoem het Rondebosch ‘n goeie span die jaar, jy wen nie per ongeluk vir Boishaai & Stellenberg nie, maar ons sal daar wees en hard cheer
@JongMatie: Jul behoort darem nie n probleem te he met SACS nie.
@PRondersteuner: Ek het ook nog nie vir Bosch en Bishops gesien nie. Hul het nie elke jaar goeie spanne nie maar die jare wat hul het en jy moet daar gaan speel is hulle taai. Na die naweek sal ons meer duidelikheid he. Ek dink Bishops kan dalk net kers vashou by ons Boland manne die seisoen. Ek dink Bosch het Boishaai bietjie verras maar kom ons kyk.
@Gimnasias: Ek het nog nie veel gesien van Rondebosch en Wynberg nie. Net die hoogtepunte van hul games teen HJS Paarl en Gim. Bishops het ‘n baie goeie span. Baie goeie pak voor en ‘n uitstekende agterlyn met baie spoed en skill. En hulle is goed afgerig ook.
@PRondersteuner: Bishops is n gevaarlike buiteperd as mens kyk na hul uitslae.
@BoishaaiPa: Ag nee. Dis nou slegte nuus. Sterkte aan sy familie.
@Djou: Ja ek glo die ouens moet n break kry na so toernooi. Dit is net te veel harde games oor n langnaweek en om daarna nog n taai game te speel is bietjie te veel. Ek meen, almal het gespeel maar dit sal darem die manne help om te herstel. Fisies en sielkundig.
@Strepie: Ons het klaar fees gevier. Senuwees begin weer knaag vir die volgende game. SACS se uitslae lyk nie te wonderlik nie, maar lyk my dis die jaar vir upsets.
Sterkte vir julle in Bloemfontein.
Die Rondebosch/Gim en Wynberg/Boland Landbou wedstryde gaan baie goed wees om dop te hou. Daai “krieketskole” maak stem dik vanjaar saam met Bishops.
@BoishaaiPa: Hel dis slegte nuus.
Nag ou Grote.
Laaste het ons albei in Nigeria gewerk
@BoishaaiPa: Dis hartseer nuus. ‘n Gentleman soos jy sê, en ‘n yster. Sy gesin en familie is in ons gebede
@BoishaaiPa: Ai tog! Baie hartseer nuus. Sterkte aan die familie!
@BoishaaiPa: sterkte ek kan sien julle was groot pelle
@Smallies: Hy was n regte gentleman…goeie pel van my geword en toe vat die lewe hom weer terug Afghanistan en Afrika in. Te min van hom gesien die laaste tyd, maar ja..hy het dinge saam ons geroer destyds.
@BoishaaiPa: hy was voor my tyd,maar as hy deel was van die groep ouens met al hulle kak en drama ingesluit was hy n reg ou …RIP
Vandag slegte nuus gehoor. Ou Roelf (PaulroosPa) is oorlede agv kanker. Ons dink aan Michelle en sy gesin.
@JongMatie: ja nee AndreT se kop klop, nou gesels sy klomp multis met mekaar.
@Oakdale supporter: Het jy reggekom met daai mail
@JongMatie: Wow!!!!! paul roos met 100 , no injuries😀😅 only 1
@Mate: I remember the story of the Russian bride, but can’t remember the name. But there were more than enough characters and drama over the years. Onthou jy die dag toe BHP ou Bog se P gevloek het.
Paul Roos doen die praatwerk op die veld.
Ons het 1 besering, en die betrokke speler is nie beskikbaar vir die wedstryd teen SACS die naweek nie.
Hier word darem n klomp snert gepraat.
Saterdag kan nie vroeer kom nie.
@Wondermaar:
That could have been the story
I might have had it wrong
@Mate: Same happend with affies vs Glenwood 2016 i think Glenwood had JJ on 5he bench for first team and game was halted when glenwood brought him on, carry on after about 10 minutes, without JJ on the pitch😁
@Strepie: Ja, so, al 10 jaar op die map.
@Mate: wanner gaan jol jy weer golf ,kan nie wag om myself onderdieprop mate te noem nie
@Mate: ek moet so nou en dan bietjie werk ook ,jy weet ons staats amptenare moet darem so n uur op n dag iets doen om die 500k per jaar wat jy my betaal te regverdig….en het ek jou nie gevra om my goed te fact check nie dis jy wat stadig is…
Jy vat te lank
Jy Google dit seker
@Spellchecker Mate:
Ek dink ek moet eerder jou oë check na jou Frans Malherbe stelling
Kom ons kyk
Wie is langer?
Faf de Klerk of Lood de Jager
Wil jou IK ook toets
Hoe lank is n 7m luislang?
Of wag daai is seker n moeilike een vir jou
Makliker
In watter jaar het die 1820 British Settlers in Algoabaai aangekom?
@Mate: neewat jy gaan van nou af maar my goeters check vir my …jy kan sommer my goed fact check ook .
@Spellchecker Mate:
Daar is 2 opsies
a) Raadpleeg die HAT
b) Gaan vra jou skoolgeld terug
@Strepie: Babbelas….jy moet onhou dis n groot wen gewees daai…
@Spellchecker Mate: Nou begin ek verstaan hoekom die gemengde skole sukkel met diepte reg deur die bank.
Op n heel ander noot, hoekom is die Paul Rosers so stil.
Vier hulle nog fees?
@Strepie: Yes veral as mens in ag neem dat dit ook n gemengde skool is
@Mate: goeie begrip halwe woord pellie jy het mos die boodskap verstaan….
@Gemaskerde Mate: Amper van die Kwaggas vergeet.
@Gemaskerde Mate:
Opponente met 2 p’s asb
Hoe lank is Frans Malherbe?
Jy kyk seker nog tv op een van daai 1980 Sony’s
@Strepie: Al drie is damm fine skole maar ek persoonlik sal vir Selborne gaan ,dis jammer Queens het so baie terug gesak want in die 80,s was hulle n gedugte skool en het steeds een van die beste wen verloor ratios teen Grey van al hulle oponente
@Kaya 85: Jip, everything except boat-race.
@Djou: In ’16 het hulle Gim Verder gewen as Boishaai wat 1 geeindig het met hul volspan.
Ek wag vir Monnas game en BHP se nuutste rankings voor ek my mond gaan uitspoel en Beet gaan reply by sy WK span…..Lekker Spear!!!Garsies fan geword!!!
Miskien moet Oakdale, Glenwood of Selborne as die 7de Superskool gesien word.
@Djou: wat mense nie altyd verstaan nie is dat Garsies n baie jong skool is ,nog nie eers 30 jaar nie as ek reg is ….hulle doen puik vir so jong skool
@Djou: Ek sien hulle le 12de.
@Strepie: Gaan kyk by die rankings onder op die blad. Jy sal merk dat hulle reeds amper 10 jaar teen die topskole speel en hul man staan.
Ironies dat hulle rankings in 2015 en 2016 nie watwonders was nie, maar hulle het die Beeldtrofee in albei jare gewen.
Ook eers later in die jaar met volspanne kon speel.
@Middies pa: Ah, so it’s all sports including golf (and probably chess)
@Mate: Jy moet dat die dr vir jou DV ,AD medikasie voorskryf dis nogals die shit
@AntonT: SWD het elke jaar n baie goeie span en speel jaar na jaar baie aanskoulike rugby kom CW.
@JongMatie: Ek sien ook al die plase, by Outeniqua het ons nou ‘n Akwaponiese sentrum. tel dit ook as ‘n plaas? On het ook verlede jaar die leerder met die hoogste punt in Matriek vir Lanbouwetenskap gehad? Hoe voel die plaas skole daaroor? Op die rugby veld is die laaste rondte SWD proef wedstryde vanmiddag in George. Ek dink SWD gaan die jaar weer ‘n goeie skolespan he.
@Strepie:
I agree
And even in the SouthOrange
@Mate: Ek dink hulle doen baie goed.
‘a real threat in the NoordVaal’.
@Strepie:
Ek dink Garsies maak al stem dik van 2014
Maar ek hoor wat jy sê
Ek wil net nie weer moeilikheid maak
Sopas die medisyne gedrink
Voel baie bedeesd nou
@Mate: Garsies moet eers so 5 seisoene dit kan volhou.
Sover doen hulle uitstekend!
Garsies vergeet
@Strepie:
Super 7
@Strepie: GCB, Affies, Gim, HJS, PRG, Monnas
@Ploegskaar: Wie beskou jy huidiglik / of tradisioneel as die ‘6 superskole’…?
@Gimnasias: Nee, 450 is Oakdale se leerdertal. Boland was tot verlede jaar 350. ‘n Nuwe gr8 koshuis word tans beplan/gebou en gr8 inname is sedert begin 2021 vergroot van 70 na 90 per jaar. Teen 2025 sal Boland dus nuwe kapasiteit van 450 bereik. Wat die rugby betref, het die 1stes ‘n tipiese Boland seisoen kenmerkend aan die afgelope dekade. Altyd kompiterend, wipplank van Saterdag tot Saterdag, maar beslis nie in die geselskap van die 6 Superskole nie. Maar ons ondersteun die manne en geniet daai upsets wat af en toe opduik
@Kaya 85: Middies first (GREEN) blood. All golf teams won against HTSM.
@Ploegskaar: Id dit julle getalle? En hie vaar jou skool? Ek het nog nie n game van hulle gekyk nie. Hoop altyd die manne van Agter Paarl raak weer n krag.
@Kaya 85: Dan doen hul wragtig baie goed. Jammer, gedink dit is meer.
@Maskerman: Is dit nou Grey se getalle?
@Kaya 85: I played club rugby in the Northern Cape. Dis HARD.
@Middies pa: Yes, that is what makes this so exciting…
And let’s not forget the Kimberley Derby, they play hard, tough as nails up there in the desert.
@Mate: DV
@Gimnasias: According to Beet’s research Grey has around 1100 boys in their school
@Oakdale supporter:
Remember that one year that Glenwood was supposed to play Grey and GW picked JJ when he was still u/16 and Grey refused to let them play JJ
Grassy was furious and blamed the big loss on JJ’s absence
@Oakdale supporter:
Lol
Yes that Gimmie guy was good
He was hated by fellow Gimmies
I miss Grassy
But who was that heavy kommin Woesrand oke again that had a Russian wife and eventually dumped her for her mother?
@Mate: What happened to RomRomRom from Gim (I think it was his name) and please don’t forget the Grasshopper/ JJ-fan.
Can somebody please help this guy with his identity crisis
@Strepie:
You are a lekker oke man
You can also ask Paarlbok
He was a massive outspoken Gimmie before he defected to PRG
He made the Galpille very cross
If I remember correctly he got fired/ or almost for his anti HJS things
He never knew his boss was a big shot at HJS
@Mate: elke game is belangrik vir die spelers wat in daai game speel
@Mate: I hope that I am seen as ‘ok’?
@Strepie:
There was actually another lekker oke who called himself Weskus
He was also my bestie
Galpil was the other dodgy one
Back then the blog was full of Skollies
BOG was a big Grey skollie
A few kommin ones from the Woesrand
Ruggas was also a bit of a dodgy blogger before he became a gentleman
SpearTackle from Vrede
Nonnie was a rough female blogger and then there was a big trouble maker called Naartjie
Your fellow Galpil Boerboel was meek and mild compared to them
@Strepie:
If you were here from about 2012 till about 2018 you’ll know exactly
One of them is still the rankings man
The others I forgot their names
I think one called himself Tandemlaticimisdorci or someting
They were a bit too full of confidence
But there was one, Muranti I think
We were besties
Lots of respect for him
@Kaya 85: I think so too but anything can happen on a derby day.
This weekend is going to be lekker man
I know all eyes will be on the Bloemfontein game but just imagine how important all the other games must be for all the participants
I’m sure the Noord Kaap’s u/16 C prop is just as excited yet nervous for his game against Diamantveld not to mention all the u14 boys playing their first Middelberg derby
They must be so excited to become part of it all after so many years of watching that tractor parade and admiring their heroes in Green or Red
Good luck to all the players
Enjoy
Have fun
SBR is such a wonderful time in your life
One day you might also feel a bit cuckoos, or act as tough as a Spur sirloin, or have an identity crisis , or perhaps a SBR expert so have fun my boikies
@beet: Thanks Beet. The tension in town is picking up. It will be a cracker.
@Mate: Na watter voormalige ‘verteenwoordigers’ verwys jy?
Hello Beet
Can you please change my name to REPELSTEELTJIE
I have now become the good guy
Even uncle Paul has asked me to make a comeback on 365
@kantako:
Ek dink daai ou wat sy naam verander het blog nou onder MATE
@Mate: wie is jy en wat het jy met ons MATE gedoen
Ek sien nou my skrewe lyk amper soos poësie
Omarmde rym
Slegs die intellektueles sal weet wat dit is
Vir die Vrystaters is ek bereid om dit te verduidelik
@Mate: mater knater try snaaks wrees…hy verstaan mos net sy eie way …ander mense se sienings tel niks nie net,sy siening….
@Rainier:
Nee
Ek het daai ander perd se advies geneem en vir behandeling gekom
Hulle het my op die wonderlikste medikasie tans
Dra selfs n masker en lei die biduur saans
Word volgende Vrydag ontslaan
@Mate: Iemand het jou log-in details gesteel.
@Rainier:
Wat is fout Rainier?
@Mate:
Ekt n gevoel ons is nog nie klaar met upsets die jaar nie.
Eks n groot GCB fan so hoop ek is verkeerd. Hou ook van Garsies en Rugbyman. Maar ek dink Boishaai en Monnas gaan die ding doen die naweek.
Divan Fuller van HJS het my baie beindruk onlangs en ek dink hy is pp 17 jaar oud een vir die toekoms. Geniet ook baie vir T-Rex (Meyer) in GCB….gaan goeie stryd wees!
Skies jong maar ingedruk moet lees beindruk
Ek geniet die blog nou vreeslik dankie
Man maar dis lekker on na al die eksperts te luister
Net rugby en geen onsmaaklikhede meer
Laat my na die vroeë dae van die blog verlang
Ook so baie bly dat HJS deesdae baie diplomatiese verteenwoordigers het
Nie meer daai oorweldigende selfvertroue
Mooi so HJS
Ek is ook baie beindruk dat Garsies nie meer so baie afgetakel word en nou aanvaar word as die toonsetters
Hou so aan Garsies
Sien ongelooflik uit na volgende jaar Wildeklawer
Garsies sal Saterdag teen Gim speel en Maandag teen Grey
Sal baie tough wees maar die mafia sal dit so reel
@Gimnasias: Ja, hulle was gemaklik voor. Toe kom die laaste deel van die wedstryd, deesdae die kritieke deel. En ons weer wat gebeur het. Daai 5 uit het toe beslis ‘n verskil gemaak.
Maar dis verby.
Ons fokus is op Saterdag. Tawwe games hou net nie op nie.
@Gimnasias: 1200 maks
Monnas vs Garsies! Huge game in the NV Cup. Must watch! People will say that Monnas need to get their mojo back to stay in the fight with the Bere but if they do it will be a grand game.
Word is that Boland Landbou has not won at Wynberg since 2014. Both head into this match with good away wins under the belt. Might be a hard one to predict.
The other big derby this weekend is Diamantveld vs Noord-Kaap. I think for a long time now the two sets of supporters haven’t been the best of friends in Kimberley. It adds to the big occasion. Hopefully rugby is the winner on the day.
@wika: It was great that Brandwag got this technicality sorted out. I believed Outeniqua also did there part to help out. Well done to the officials of both schools.
@Gimnasias: 450
@Gimnasias: 🤣🤣🤣 Dis wragtag lekker om weer ‘n slag nonsens te kan praat op die blog.
@Kaya 85: But they have about 2000 boys? Or is it less?
@Strepie: Aan die voet van Paarlberg gebou…..
Kap hulle Boishaai!
@Middies pa: I also can’t wait to see the big Middelburg Derby … HTS might be ripe for the taking.
@Gimnasias: Grey still has a Soccer team too
@PRondersteuner: Kry julle nou regtig jammer. Na al die sportsoorte is ek bevrees jul het te min rugbyspelers.
The Gim-Grey game was the game of the year so far…exceptional rugby on both sides, but Gim kept lifing the tempo and even Grey could not cope.
Immense respect to both teams. Grey showed their class by bouncing back so convincingly against Selborne. From Gim’s point of view, a pity they didnt have a slightly easier game only 1 week after WK.
Garsfontein’s depth will also be challenged, another big one for them on Saturday. Their comeback against PRG was epic EPIC.
@Middies pa: @Rooibul:
Middelburg vs HTS Middelburg – what a derby. It has been too long. All the best to both teams. Hopefully everyone turns up to watch the match. It has the potential to be a memorable game
@OomPB: Dis reg ja. 4 Sokkerspanne, 6 Squash spanne, 8 Tennisspanne, Bergfiets, Landloop, Skaak en dan is daar nog ‘n tafeltennis span vir die Grey interskole. Saam met debat, koor en toneel kan 1200 seuns min raak vir alles. 😜
@Strepie: Oh yes, I almost forgot. HJS in with a very good chance despite a slow start to the season.
@OomPB: Dis presies die klas dinge wat mense nie altyd weet nie. Oakdale bv dink ek het net 350 seuns waarvan party nog toutrek ook en hul is elke jaar kompeterend. Punt is dat maak nie saak hoeveel seuns in die verskeie skole is nie, in hierdie liga is almal op n sekere standaard. Ja natuurlik sal die skole met die minder seuns n knock vat by laer spanne maar daar waar dit saakmaak is dit altyd kompeterend.
@Gimnasias: Ja, daars baie sporte. Voor Covid het ek verstaan dat sokker baie groei by PRG.
@OomPB: En as ek dit reg het is daar nog bergfiets manne ook.
@Strepie: Ek hoop regtig Bois doen dit. Jy weet, sou jul dit regkry en die volgende paar uitslae in jul guns is sal dit natuurlik Interskole net bietjie meer woema gee. Met eish ja!
@PRondersteuner: PRG het nog sokker spanne ook.
@Gimnasias: Boishaai gaan uit hulle boots uit moet speel die naweek.
Grey is gekwes, nie meer so onoorwinlik soos van ouds nie.
Boishaai is een van die bitter min spanne wat al gereeld oorwinnings in Bloem geproe het, so ja, Die Blou Trein sal saterdag daar wees.
@Strepie: Ja ek weet, ons was almal daar. Ek hou net van die mannetjie se durf. En hy moes uithaal en wys teen Grey. Nogsteeds nie maklik nie.
@Strepie: Kyk hier, so tong in die kies, jys die ondersteunendste galpil teenoor Gim wat ek nog teegekom het. Maar dis lekker om ouens se opinies en denkwyse te lees, dis tog waaroor die blog gaan. Ek geniet dit.
@Gimnasias: Kom interskole is daardie kanonvoet goud werd.
Koen kan n bal pomp.
Interskole wen jy nie met tarentaal rugby nie.
@Strepie: Vandag met oudspelers gepraat wat daai posisie mooi volgestaan het en hul is dit eens dat die 17 jarige meer opwindend is. Hyt net nie Koen se skopvoet nie.
@Grizzly: Ek kyk maar net hoe die rankings was voor die naweek en wie het waar gelê. Dis waarom ek Garsies en Affies genoem het. Ek weet n verloor hier en daar verander die hele prentjie. Ek het nooit gesê dat Gim nr.1 gaan eindig of die en daai nie. Ek vat dit soos dit nou is. En ek het ook gesê dat die rugby lekker oop is, enige een kan op die oomblik in top 3 kom. Glo my, ek is objektief en js nie n one horse ou nie. Ek ondersteun my skool maar weet ook wie’s wie.
@Gimnasias: Teen Grey het Gim baie meer voorvoet bal gehad as teen PRG, different ball game sir 😉
@PRondersteuner: Deeglik bewus hiervan.
@Gimnasias: Dan behoort Gim weer nr 1 te wees…. verduidelik vir my asb hoe Gim bo Garsies kan wees as hulle die 2 skole gewen het wat julle gestamp het??
@Djou: Nee ek is nie hard nie. Het dit vir jou gelyk of die beserings enigsens n impak gehad het op Gim se game? Hul was gemaklik voor. Moes net die game klaar gemaak het. Dus het hul die spelers gehad maar soos teen Affies het hul toe mos klaar gewen. Ek vat bv die 2de span losskakel wat in Koen se plek gespeel het, volgens my speel hy beter as Koen. En dis nie net my opinie nie. Ons het gesiennteen Grey hoe goed hy is. Ek sê nie die 2de span moet so sterk wees soos die eerstes nie maar daar moet definitief 4 of 5 spelers wees wat amper goed genoeg is om 1stes te speel.
@Strepie: Nie al 1200 seuns speel rugby nie. PRG het netsoveel hokkie as rugbyspanne.
Daar is eenvoudig nie n ander span/skool wat in dieselfde gewigsklas as Gim boks nie.
@Gimnasias: @Djou: Dit is waar PRG ongelukkig ‘n probleem het. Veral by o19. Die diepte is nie daar nie. Die tellings by b, c en d was groot Saterdag. By die junior groepe was dit baie beter.
@Gimnasias: Gim het slegs 550 seuns waarvan n klomp nog hokkie ook speel.
@Djou: Verskil is dat 5 krankes geakkommodeer kan word as jy 1200 seuns in n skool is,
Boland Landbou bv sal dit baie erger voel en dit is feite.
@Gimnasias: Eish, jy is hard op die skole. 😄
Diepte is een ding, maar om ewe goeie 1ste en 2de spanne te hê is heeltemal anders.
Dis maklik om 5 spelers te vervang, maar nie maklik om hulle met ewe goeie spelers te vervang nie.
As PR bv met hul vol span teen Affies en Helpmekaar gespeel het sou die wedstryde harder gewees het. Insgelyks Paarl Gim teen PR.
@PRondersteuner: Ja ons sal nou sien hoe goed Bosch werklik is. Moeilik om nou voorspelling te maak.
@Djou: Dis waarom ek sê PR was verdiende wenners. Hierdie klas skole moet genoeg diepte hê om die punch te vat.
@PRondersteuner: Stem, tam en seer en net 2 dae voorbereiding is hard op al die spanne. Hoop hulle leer hieruit en skeduleer hul beplanning anders in 2023.
Gim se 5 beserings het sy tol geeis, net soos PR se beserings vroeër die jaar’n invloed gehad het.
Beserings is ongelukkig iets wat alle spanne voel, maar skep ook geleenthede.
@PRondersteuner: Gim se probleem is dat hulle half hulle voete na daai puik 15 min in die tweede helfte van die petrol af gehaal het …en dis toe net daar waar PRG vlam gevat het ,selde as by Bishops ,teen Grey het Gim die pap net al hoe dikker aan gemaak deur die game ….hulle het Grey se voories heeltyd onder druk gehou …
@Djou: Die Garsfontein wedstryd het PRG eintlik meer sielkundig getap as fisies. Maar hulle het baie geleer uit daai game. Gim het definitief hul beseerdes gemis. Om 5 spelers uit te hê en dan effektief net 2 dae voorbereiding te hê, is nie maklik nie.
@Zion: @Gimnasias: Baie bly om dit te hoor. Ek hoop jul ander beseerdes kom ook vinnig reg. Sterkte teen Rondebosch. Klink my dis ‘n moeilike span vanjaar.
Brandwag vs Outeniqua is not cancelled, fixture is still taking place on Saturday. Permission was needed from the education department to travel to another province.
@Gimnasias: Ek sien hier is heelwat posts dat die game teen Grey baie uit die Paarl Gim-span getap het (nie jy nie). Maar ek is seker die Garsies game het PR se manne ook getap. Selfs Garsies het oes voorgekom teen HTS Middelburg.
Die Wildeklawer haal baie uit spanne uit – 2 harde games in 3 dae en dit sal moontlik beter wees as hulle die Saterdag daarna af het.
Volgens my verstaan was die PR-span teen Garsies wel voltallig, wel nie teen Affies en Helpmekaar nie.
@PRondersteuner:
Sover ek weet is hy ok.
Hy het verseker paar stampe gevat teen Jurenzo, maar hy is ‘n tawwe man
@PRondersteuner:Moet sê die ref se call was reg. Veiligheid eerste. Hy behoort reg te wees vir Saterdag.
@JongMatie: Dit was toe. Hierdie PR span lyk nou heel anders. Die wen teen Gim het dit bewys. Om Gim so te klop van agter af in die Paarl wil gedoen wees. Ek glo nogsteeds hul gaan in top 3 eindig.
@Kaya 85: GCB vs Paarl Boys?
@Zion: @Gimnasias: Is Losper ok? Hy het vir my 100% gelyk om aan te gaan met die game Saterdag, maar die ref het bekommerd gelyk. So ‘n stamp teen die kop se ergste simptome kom mos eers na ‘n uur of wat.
My three picks to watch this week:
Garsfontein v Monument
Rondebosch v Paarl Gim
KES v Affies
I will give my predictions on Friday after assessing the feedback, rumours, gossip, chit-chat and astute opinions of the bloggers of our schools rugby community.
Does anyone know what the Piet Retief score was this weekend?
I got my predictions wrong wrong wrong … I think Paarl Gim were defintely feeling the effects of the Grey game, they simply did not play the same game as the week before. I knew PR would bring their A game and compete hard, I did not buy anyone’s predictions of a big win for Gim, but did not expect the game to end the way it did.
Ditto Jeppe/KES. But on both counts, well done to the winners for playing to the very end.
Rondebosch did well to physically subdue Stellenberg, although – again – I did not expect that. I know they’re a good side, but like we have come to love it, there are just so many surprises…
@Gimnasias: Jir ou broer. Ons het verloor teen Affies en Helpmekaar en Garsfontein.
As Boishaai vir Grey wen en PR wen vir SACS dan moet PR naby top 3 in die land te wees op rankings. En as Gim vir Bosch wen behoort hul weer nr.1 te wees. En natuurlik is daar Garsies en Affies wat ook dinge deurmekaar kan kom krap. Affies behoort die KES game te vat. Die skolerugby is lekker oop.
My pick for this weekend would have to be my all time sbr fav fixture
Green Machine vs College close one , but Glenwood by 10
School vs House – House to win it
@Strepie:
Middag Strepie, alle sterkte daar vir julle wat die naweek teen die Vrystaat speel, lyk darem op die stadium of die weer ‘n lekker sonskyn dag gaan wees
As ons mede Paarliete skreeu ons kliphard hiervandaan
Veilig reis
@Mate: Jip, vinnig heen-en-weer vir oefening, maar gewoonlik wissel hulle darem tussen ons velde, Tech se velde, Nelspruit en Ermelo. Pumas speel volgende Woensdag teen Valke om die spanne te finaliseer, maar die span is 90% gekies.
@Middies pa:
Sjoe, Nelspruit nogal n entjie van Middelburg
Ry hulle net vinnig deur vir oefening en dan terug?
CW span klaar gekies?
@Rooibul: Ironies, die Craven Week manne oefen vandag saam op Nelspruit.
@JongMatie: Dis hoekom ons trekkers en waens van die plaas af bring vir die optog. Dorp is GROEN, John Deere groen.
@Rooibul: Welkom terug. Ek dink jy het die telling bietjie verkeerd, maar sterkte vir die week en veral die naweek. Ek is bly ons kan weer bietjie die dorp omkeer.
@Rooibul: Paaie nog rybaar vir die optogte om plaas te vind?
HTS Middelburg vs HS Middelburg….
Voorspelling 22 – 17
Hoeveel beserings dra albei spanne na die afgelope naweek se wedstryde?
Die week begin alreeds vanmiddag met gholf, Woensdag is die seuns hokkie, Donderdag oud-skolier gholf en Vrydag weereens die jaarlikse optogte deur die dorp.
Rooibulle Bo!
Sien uit na saterdag met al sy uitdagings ens
Goed om te sien die magtige O/19F Effies het Gim s’n 14 – nul gewen. Wonder of hulle steeds kniebroeke dra soos toe ek hul aangevoer het, dwars op die veld draf en span kies halfuur voor die game begin? Ek hoor egter hulle skop deesdae pale toe as strafskoppe aan hul toegeken word!! Onaanvaarbaar, pale toe skop is vir sissies. Woke kinders van vandag, ek kan net my kop skud.
Hoe gaan dit met Boland Landbou? Ek het nog nie n game van hulle gekyk nie. Ek kan onthou hoe daai manne in die 80’s gelyk het. Was niemand se maat nie. Hoop hul kan weer daar kom. Of gaan te veel outjies Oakdale toe? Oakdale het altyd n goeie span.
@Strepie: Ek hoop julle manne kom met goeie resultate terug. Ek het nog min van jou span gesien maar ek glo jul het weer die regte man in beheer. Hy moes nooit weggegaan het nie. Kyk ek ondersteun jou span reg deur die jaar behalwe natuurlik vir die een Saterdag per jaar wanneer ons mekaar in die Paarl aanvat. Sterkte vir Boishaai, hoop regtig jul kan vir Grey vasvat.
@Rainier: Daar is Wit Bulle en Blou Bulle en dan is daar Oakdale Bulle!!
@Oakdale supporter: Meeste van die landbou skole het regte plase.
En Monnas is die regte Wit Bulle…
@JongMatie: Boland, Oakdale en Marlow het regte plase met regte diere en BOERE!
@Rainier: Lyk my ons het die volgende:
Affie plaas
Boland Landbou plaas
Oakdale plaas
Marlow plaas.
Ek sal Saterdag op die regte plaas gaan rugby kyk.
Paar Jbay spelers in Marlow span so die game teen Nico Malan gaan bietjie soos ‘n burgeroorlog wees.
@JongMatie: Boishaai is nooit nerens maklik nie ,hulle is altyd n moeilike span ,Grey gaan moet jol Saterdag
@JongMatie: Ek sien ons speel SACS, Gim speel BOSCH.
@Strepie: Sterkte in Bloem, nooit maaklik nie.
Julle beweeg mooi onder die radar, Sean besig om weer te bou, dit neem tyd soos voorheen al hier genoem, ek glo julle word berter met elke wedstryd.
Ons pak die naweek vir Bosch in die Kaap- wat n riller.
Sien uit na top rugby in Bloemfontein die naweek.
Veilig reis seuns, ouers en ondersteuners.
Maak ons Trots!
@kantako: Daar is eintlik maar net een wedstryd die naweek saakmaak.
GCB tn HJS
@Mate: ja 2 lekker games daar in die Beker
Monnas vs Garsies
Noordheuwel vs Helpies
Kan spannend wees
Hoop van harte die sogenaamde pandemie veroorsaak nie weer drama
@Gemini: ek stem saam met jou ,Boishaai is altyd n taai toffie
@OomPB: Baie closer as 50.
@OomPB: daar is n paar lekker games in die oos kaap ook aan die gang ,Marlow Nico Malan, Grey Queens ,Selborne Saints
Grey vs HJS game of the weekend.
Grey met 50
Fantastic match-ups to look forward to. 2022 is the most interesting and open year for a long time – never a dull moment!