School Rugby fixtures & results – week ending 22 April 2023
DATE | SCHOOL | SCHOOL | INFO | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Sat.22Apr | Osterlig | 12 | 33 | Zwartkop | NWU Prestige 13th-16th | |
Sat.22Apr | Potch VS | 26 | 41 | Jeugland | NWU Prestige 13th-16th | |
Sat.22Apr | Die Anker | 30 | 24 | Wesvalia | NWU Prestige 5th-8th | |
Sat.22Apr | Rustenburg | 19 | 18 | Marais Viljoen | NWU Prestige 5th-8th | |
Sat.22Apr | Montana | 21 | 24 | Lichtenburg | NWU Prestige 9th-12th | |
Sat.22Apr | Hugenote (Springs) | 22 | 15 | Potch Gim | NWU Prestige 9th-12th | |
Sat.22Apr | Noordheuwel | 29 | 17 | Heidelberg VS | NWU Prestige SemiFinal | |
Sat.22Apr | Oos-Moot | 29 | 10 | Middelburg | NWU Prestige SemiFinal | |
Sat.22Apr | Menlopark | 33 | 33 | Eldoraigne | NWU Skolesportreeks 3rd/4th | |
Sat.22Apr | Transvalia | 25 | 15 | Klerksdorp | NWU Skolesportreeks 5th/6th | |
Sat.22Apr | Nelspruit | 31 | 12 | HTS Middelburg | NWU Skolesportreeks 7th/8th | |
Sat.22Apr | EG Jansen | 48 | 10 | Kempton Park | NWU Skolesportreeks Final | |
Sat.22Apr | Durban HS | 26 | 07 | Northwood | ||
Sat.22Apr | Michaelhouse | 36 | 10 | Glenwood | ||
Sat.22Apr | St Charles | 10 | 39 | Hilton | ||
Sat.22Apr | Westville | 34 | 29 | Kearsney | ||
Sat.22Apr | Clifton | 47 | 07 | St Andrew’s School | ||
Sat.22Apr | Bishops | 12 | 24 | Paul Roos | ||
Sat.22Apr | Rondebosch | 15 | 08 | Boland Landbou | ||
Sat.22Apr | Paarl Gim | 38 | 21 | Affies | ||
Sat.22Apr | HJS Paarl BH | 34 | 18 | SACS | ||
Sat.22Apr | Stellenberg | 13 | 15 | Wynberg | ||
Sat.22Apr | Oakdale | 47 | 10 | Framesby | ||
Sat.22Apr | Durbanville | 00 | 36 | Outeniqua | ||
Sat.22Apr | Tygerberg | 17 | 24 | Strand | ||
Sat.22Apr | Parel Vallei | 24 | 39 | Bellville | ||
Sat.22Apr | Marlow | 82 | 07 | Grens | ||
Sat.22Apr | Brandwag (Uitenhage) | 18 | 18 | Muir | ||
Sat.22Apr | Grey HS | 36 | 17 | Dale | ||
Sat.22Apr | Nico Malan | 45 | 10 | Despatch | ||
Sat.22Apr | Cambridge | 12 | 70 | Graeme | ||
Sat.22Apr | Stirling | 05 | 24 | Pearson | ||
Sat.22Apr | Queen’s | 20 | 15 | Selborne | ||
Sat.22Apr | Hudson Park | 57 | 07 | Port Rex | ||
Sat.22Apr | Pretoria BH | 15 | 47 | Maritzburg College | ||
Sat.22Apr | KES | 23 | 20 | Jeppe | ||
Sat.22Apr | Pietersburg | 16 | 17 | Secunda | ||
Sat.22Apr | Voortrekker (Beth) | 29 | 19 | Goudveld | ||
Sat.22Apr | Witteberg | 19 | 41 | Welkom Gim | ||
Sat.22Apr | Diamantveld | 50 | 24 | Sentraal | ||
Sat.22Apr | Hentie Cilliers | 07 | 38 | Trio | ||
Sat.22Apr | Jim Fouche | 64 | 00 | Louis Botha | ||
Sat.22Apr | Fichardtpark | 41 | 24 | Grey Peaches | ||
Sat.22Apr | Springs | 19 | 42 | Parktown | ||
Tue.25Apr | Otto du Plessis | – | – | Daniel Pienaar | ||
Wed.26Apr | Voortrekker (PMB) | – | – | St Charles | ||
Wed.26Apr | Clifton | – | – | Sarel Cilliers | ||
Wed.26Apr | Dale | – | – | Port Rex | ||
Wed.26Apr | Oos-Moot | – | – | John Vorster |
@Bush: The last big game that House 2 – 3 – House played was against Monnas in 1902
@Bush: haha! The pizza had nothing to do with it ;) MHS look well drilled and a happy side (bunch of mates) both huge factors in success. Massive game this weekend coming. I’m backing MHS by 10+
@Grasshopper: agree 100% regarding the touch thing. The rugby season is late to start at MHS because of the commitment to summer sports codes but the skills are developed late into the evenings, even using the hockey astros with floodlights to keep the touch games going. The Wood needs boarders but there is a massive cost there and to find fee payers willing to be there when the area is bordering on dangerous after dark, is going to be a HUGE challenge. Of all the Govie schools, it is comfortably in the “worst” area – less than 100 of the 220 grade 8s live in the Umbilo/Glenwood area these days
@ICEMAN: that is a worry. Gov schools can’t really compete for the cream though. House, Hilton, Kearsney & Clifton will get the best of KZN & Joburg kids. As I’ve said a million times, boarders are the spine of a good side & House is all boarders. They play touch everyday late into the evening, you can’t beat that. Grey Bloem & College the same. Years of pain ahead for the Wood
@ICEMAN: And don’t forget the Lekker pizzas from the OB Club. They scored a few points too💪💪💪💪House have a Lekker side. Big game this Saturday ❤️💪❤️💪
@Grasshopper: and @Bush injuries definitely played a role but what worried me more was the seemingly lack of commitment from some senior players when the going for tough. MHS played a really controlled game, the first try must have come after about 15 clinical phases. The pressure on the Wood was relentless and the scary stat is that MHS scored two very quick tries after halftime to take the score to 36-0 but then made some changes as well and didn’t score another point for the remaining 30mins of the 2nd half. It could (should) have been 50.
The Balgowan rugby program is starting to flex its muscles. Nice squad of talented boys with some special players in key positions and a coach that is a real student of the game. MHS were as clinical as the Wood were flat
@Dixons thanks for the great piece you wrote on Saturday up at Balgowan.I could really picture the whole scene. I’m definitely with you on the amount of games played. I think no matter how good the athlete, they can’t perform optimally when fatigued from that workload of festivals when games are played every 2nd day with practices thrown in on non-game day. I might be wrong but I think Michaelhouse was Glenwood’s 10th game and it was game number 6 for Michaelhouse- big difference. DHS is in a similar situation – Paul Roos will be match number 11 and it is match number 6 for Paul Roos. College also have a manic schedule – Affies, Grey, Glenwood x 2…unbelievable
Definitely needs a rethink.
@Bush: Ah lekker man, she does look after her bearded men. Well, we blocking those buggers on ships now OR sending them to Rwanda. Things picking up here now again (always was going to, we didn’t have an empire for nothing). Ja, playing 7 games in 23 days isn’t the wisest of strategies, especially if you want to compete. House at home is always tough, even in strong years. Well done House, 2-3-House. House also have Glenwood ex Head Boy, Eric Aissing’s boys there, good little scrumhalves, that must have been tough for Eric to take, although stoked for his son. We don’t have the money of a Stephan Saad or others of that ilk, so will be the whipping boys of KZN for the near future. Back to the 90’s where I think we had 9x KZN reps in 10 years (Leyton Pardey, David Terblanche, Lee Fernandes, Stuart Kerr, Sean Erasmus, Lucky Maduna, Victor Tsewu *twice*, Nic Strauss and Cedric Mzolo). Hope Toti is treating you well, seen a few brazen carjackings down that side online…I’ll be in Dirtbin in Oct for a week, wifes 40th so had to come out…
@Grasshopper: 🤣🤣🤣🤣🤣Your sister is still looking after me very well❤️❤️❤️. Hope you are well at Refugee Island. I think House caught GW on a bad day, GW plenty injuries, to be honest too much rugby and it’s just the start of the season. 7 games already and most schools play about 15-16 games in the season. I’m pretty kuk at doing the maths but it’s a ton of rugby. I think their season is going to be long and sore. But hopefully the Hoppers can hop back. They have strong OB’s with Dollars, Pounds and not pennies.
@Bush: 😃😃😃😃
@Bush: hey Bushy, how’s my sister these days? You’ve come out of your Toti cave? I heard Glenwood got Rogered, excuse the pun. Rog must have a cubby after a win over Jeppe. Glenwood dumbass management agreed to WK so they lambs to the slaughter vs Boishaai on Friday. What a complete gemors & this is the last year they will even be competitive. Unfortunately the lack of money, the dilapidated surroundings & declining country means there isn’t much hope either.
@Djou: Ffs, the living dead. Toti Golf club members and Pam will be happy to hear he’s alive and kicking. Must have made a miraculous recovery from his stage 85 cancer.Must be living in Oz with choosing a name Mate.
@Bush: Ha ha, thought you knew. Indeed, it is.
@Djou: Hey Djou, who’s Mate? Please don’t tell me it’s Speartackle, thought he was dead
@Kaya 85: Don’t stop. It is lovely reading. The results are side issues.
@Bush: Lovely to see another familiar name on the blog. Your friend Mate has kept us busy in your absence. 😄😁
What a beautiful day in the Midlands yesterday, the City Slickers dressed in their winter outfits(only purchased for the HC and MHS away games) The 1991 Rust en Vrede Cab I found under my mattress was almost as brilliant as the House 1st team game. I suppose House were lucky that GW had many injuries plus GW had already played 6 games and looked tired. Many factors against GW, what a game, I bet R20 on House putting 50 points on the board. Well done House, 2 3 House.
@Smallies: Nee wat my maat, behalwe vir Garsies sal daai ander skole wat jy genoem het nie vir Grey kan vat nie. Grey sal n moerse afdag moet hê om teen hulle vas te val.
Onthou net, teen n Kwaggaspan in George en met 2 geelkaarte het Grey nogsteeds gewen. Kom oms draai dit om. As Grey in Bloem gespeel het en Kwaggas het 2 geelkaarte gekry? Ons kan maar net wonder.
@JongMatie: Dit sal wees soos elke jaar. Weet nooit wat om te verwag nie. Seuns is onder moerse druk vir omtrent 2 weke lank om op daai dag te presteer. Ek was daar, ek weet nie of dit altyd so goeie ding is om n seun deur soveel druk te sit nie maar dit is wat dit is. En skielik speel jy voor 25 000 mense, dit maak dit nog erger. In my jaar was dit n geskiedkundige dag, die eindtelling was 0 – 0. En toe ek 18 jaar later vir die Old Boys speel en die eindfluitjie blaas was die telling weer 0 – 0. Die manne los nie. Maar dit bly n voorreg vir enige Galpil of Bloedwors.
Got home late last night from Balgowan. was such a lovely afternoon ito weather. Took a slow calm drive up from Durban. stopped in PMB at Sagewood Cafe for a lovely brunch, walked around the nursery. Went up Town Hill, safely drove through the MHouse gates and up Warriors Walk, got a really good parking just off Meadows Field. bought some beverages and snacks. set up my chairs just to the right off the Centenary Center under the tree. but that is when my great day ended. at 14h55 when the 1st XV game kicked off.
Glenwood where outplayed. Completely. House dominated the game in every aspect. played some tactically sound rugby. got over the gain line easily, protected the ball, found space, scored points. Rugby ats its most basic.
Glewood looked spent. Mentally and phsically. there had no idea what the wanted to do or how they wanted to play. Just seemed like they where playing without any direction.
Physically they had nothing in the tank. the amount of injuries where mind blowing. i think i saw replacemnt jersey 26 on the field at one stage.
All these games they have played is taking its toll (7 games in 22 days is just crazy) they should never have gone to the Noord Suid. Schools should play 1 Easter Festival and one other tournament, thats it!!! To play Noord Suid and an Easter Festival and Wildeklawer is insane. I hope SARU actually steps in and starts putting measures in place to limit the number of games boys play.
Also my own personal rant, why dont Schools print programes or at least have them available for download. information such as the team lists, fixtures for the day and location of amenities is so helpful to fans, but I could not find one at House on saturday or at Glenwood for the previous few weeks.
@Kantman: My indruk is dat die top 30 tot 40 spanne almal baie mededingend is en dat die uitslae baie afhang van wie jy die vorige naweek gespeel het, hoeveel beserings jy in jou span het en hoeveel beter jou eerste-keuse spelers is wat jy moes vervang as die plaasvervangers (veral in die sleutel-posisies).
@JongMatie: Met babelas bedoel ek die nagevolge op spelpeil van ‘n baie harde wedstryd die vorige week. My waarnemings en mening oor die Grey Bloem v Kwaggas wedstryd is op die toepaslike thread.
Kwaggas het teen Durbanville nie veel van ‘n babelas ten toon gestel nie, inteendeel. Affies het ooglopend ‘n babelas van die Garsfontein wedstryd gehad. (En terloops hulle Boishaai wedstryd was 3 weke gelede.)
Soos reeds elders genoem, stem ek saam met jou dat die skole met minder diepte meer geneig gaan wees tot meer wisselvallige uitslae. Dit is egter nie die rede vir BolandL se verloor nie – gaan kyk gerus (weer?) die wedstryd.
Ek reken PRG moet ernstig gaan kyk na hulle pre-season en miskien meer vriendskaplike wedstryde in die aanloop tot die amptelike wedstryde speel. Dit is nou 2 jaar in ‘n ry wat hulle “under-cooked” by Noord-Suid opdaag. Daar is geen goeie rede hoekom die enigste span wat verlede jaar beide die #1 en 2 spanne (Grey Bloem en Paarl Gim) gewen het, soveel wedstryde verloor teen spanne laer af op die ranglys nie. Die wedstryd-probleme moet voor die seisoen geïdentfiseer en aangespreek word. Ek verkies reëlmatig goeie spel deur die seisoen eerder as ‘n opwaartse tendens vanaf ‘n slegte begin.
@Grasshopper: agree 100% can’t move the school and can’t print money. Durban is not big enough to have 4 really strong government rugby schools (and another 3 private) so one has to fall by the wayside. Sad to say it’s probably going to be the Wood
@Djou: Ek aanvaar almal op die blog geniet skole rugby, en veral wanneer jou voorkeur skool presteer. Ons Gimmies het nog nie gedurende 2023 ons span gesien “click” nie. Ek dink ons het dit nou teen Affies ervaar. Ek is oortuig dat Affies n veel beter span is as wat die uitslae van die laaste 3 wedstryde aandui, en glo ons gaan dit binnekort sien.
Kaya 9 – 9 Results
Nine right, nine wrong
Called the Gim – Affies and Oakdale – Framesby games, basically called Eldoraigne…
but at 50% accuracy … don’t think I’m ready to start betting on these games yet
Die telling tussen Noordheuwel en Heidelberg Volkskool verras my. Klink my dit was ‘n harde game.
@Carpe diem: Ek het gedink aan die drukfaktor as een aspek. Maar ek is onseker. So baie balle is aangeslaan sonder druk. En dit geld bykans die hele span. Aangeë was ook so-so. En waarom het die juniorspanne alles beter gedoen, waar daar ook druk was.
Dalk fokus, ingesteldheid en selfvertroue – die drie is 99.9% van die tyd die rede vir swak hantering, ongeag druk. Ek weet nie. Wat dit ookal is, ek hoop dit kom gou reg!
@AbsolutMenlo: baie dankie. Ek het toe so uitgevind dat hul by Menlo speel. Ek was nie daar nie maar sien EGJ het Kempies gemaklik gewen.
@JongMatie: is PRG dan nie n hokkie skool nie?
@Smallies: By verre die meeste top spanne op hulle fixture lys. As hulle hom deurtrek gaan hulle ‘n groot Grey span wees.
@Vleis: I agree, Grey should put 15+ past Affies this year, but it will be taai, very taai, because those Pta boys always go very, very hard for 70 minutes.
@Vleis: ja hell ,flip the hill just got a bit steeper🤣🤣
@Smallies: You’ve forgotten Affies at home and Monnas away. That’s another taai taai game and another tricky one.
@Kantman: en onthou nou daar is nog bair water in die dam oor ,Grey se program raak nie makliker nie …Garsies ,Boishaai, PRG ,Oakdale ,Selborne,,Grey high ,en Stellenberg ,4 taai taai games en drie baie tricky games
@Kantman: en onthou nou daar is nog baie water in die dam oor ,Grey se program raak nie makliker nie …Garsies ,Boishaai, PRG ,Oakdale ,Selborne,,Grey high ,en Stellenberg ,4 taai taai games en drie baie tricky games
@Smallies: Ek dink beide kan waar wees, veral in skolerugby. Grey is die beste span die jaar tot op datum, Kwaggas se span enige afrigter se droom.
@Kantman: jong ja Kwaggas het al die kanse in die wereld gehad en weg gestap met 17 punte,Grey aan die ander kant het slegs 4 realistiese kanse gehad en 19 punte gekry vir hulle moeite,goeie spanne wen selfs as hulle swak speel ,en baie goeie spanne wen self al beleef hulle n letterlike k@k storm….Grey 2023 is n baie goeie span ,hulle het dit onteenseglik teen die Kwaggas bewys…
@Djou: Een van die redes is natuurlik tot hoe n mate jou opponent jou “toelaat” om jou wedstrydplan uit te voer, en die druk, oor die algemeen, waaronder jou span geplaas word. Gim het waarskynlik nie heeltemal die span wat hulle die vorige 3 jaar gehad het nie, maar hulle sou verwag het om beter te doen teen Grey. Grey het hulle, op die dag, egter nie toegelaat om te speel soos hulle wou nie. n Vorige kommentaar het ook verwys na die 2 moeilike wedstryde wat Affies die voorafgaande 2 weke gehad het. Ek het begrip vir die negatiewe effek wat dit moontlik kon he, maar aan die ander kant glo ek sou dit ook as motivering vir Affies dien om nie 3 keer in n ry te verloor nie.
@JongMatie: Ek is geneig om saam met jou te stem oor Kwaggas.
@OudAffie: Die Affiespan is beter as wat julle dink. Iets was fout gister. ‘n Span maak nie oornag so baie basiese hanteer- en oortredingsfoute nie. Daar is iets wat dit veroorsaak en dis wat die manne in beheer moet uitvind.
@Deon: Presies waar jy ‘n hengse fout maak – stawing en onafhanklike verifikasie is krities NB. Interessant hoe skerp jy is en dan weer oningelig.😃😃
Vir politici beteken werklike feite niks.
Die rede waarom ek dit nie in die openbaar bespreek nie is uit respek. Off-line sal ek jou inlig.
@OomPB: Niemand op die blog gee werklik om oor hokkie nie.
@Deon: Natuurlik is dit ‘n feit vir jou gatsak argument van “ten spyte van” lugdruk het Gim gister gewen en as hulle verloor het was dit “as gevolg van” die Affie lugdruk voordeel. Als feite natuurlik…
@JongMatie: ek kan nie onthou wanneer laas PRG vir Bishops by Woodlands geklop het nie. Al 13 hokkiespanne het gewen daar.
@4×4: 2014 seisoen. Die 2015 seisoen het hulle slegs 2 wedstryde verloor die hele seisoen. En vir Grey gewen. Jy verwys na die 2014 seisoen.
@Djou: Ek sal nie weet nie, ek het in 1988 laas ‘n PRG vs Grey C wedstryd gesien en die persoon by wie ek dit nie meeste hoor is wel van Napier, maar nie die Napier in die Overbergse Rûensveld nie maar die een in New Zealand.
@Djou: Vergeef my, ek het vir ‘n oomblik vergeet jy is ‘n “snake oil”/ideologie handelaar en in jou vakgebied is stawing en onafhanklike verifikasie opsioneel, selfs in die karige gevalle wanneer dit moontlik is. Almal sê maar net wat hulle pas.
@OUD ANKER: Behalwe, dis nie ‘n argument nie, daar word geensins daaroor geargumenteer nie. Dis ‘n feit.
@JongMatie: En verlede week? Was dit net Grey High? Die weer was kwaai sleg vandag.
PRG se 1stes begin nou lekker saamspeel. Ongelukkig vandag ‘n flank verloor vir die jaar. Bituas en veral o16 spanne doen goed.
@OomPB: it was Bishops….geez, relax and have some perspective
@OomPB: tough years ahead for Bishops!
@Deon: ja dis diep winter hier.
PRG Rugby did great today.
PRG vs Bishops and other results here:
PRG 19A 24-12 Bishops 19A
PRG 19B 40-12 Bishops 19B
PRG 19C 33-7 Bishops 19C
PRG 19D 57-12 Bishops D
PRG 19E N/A
PRG 19F 50-0 Bishops 19E
PRG 19G Cancelled Bishops 19F
PRG 19H 7-40 Drostdy 19C
PRG 19H 13-0 Affies 19H
PRG 19 “I” 22-22 HJS 19 “I”
PRG 19 “I” 22-17 Drostdy 19D
PRG 19 J 41-0 Edgemead 19B
PRG 19J 21-8 Drostdy 19E
PRG 19K 63-0 Drostdy 19F
#RudolphOptics #ZestFruit #DavidsonsDiscountBoards
Rudolph Optics Zest Fruit Davidson’s Discount Boards
PRG 16A 63-0 Bishops 16A
PRG 16B 59-0 Bishops 16B
PRG 16C 19-12 HJS 16C
PRG 16D 43-7 Bishops 16C
PRG 16E 10-63 Drostdy 16B
PRG 16F 7-31 Drostdy 16D
#rufusdercksenattorneys #tigerwheelntyre
Rufus Dercksen Tiger Wheel & Tyre
PRG 15A 49-0 Bishops 15A
PRG 15B 63-0 Bishops 15B
PRG 15C 75-0 Drostdy 15C
PRG 15D 80-0 Bishops 15C
PRG 15E 60-7 Drostdy 15D
PRG 15F 50-0 Bosmansdam 15B
PRG 15G 14-12 HJS 15EF
#eikenboschmakelaars
PRG 14A 38-0 Bishops 14A
PRG 14B 40-0 Bishops 14B
PRG 14C 12-12 Hamiltons 14A
PRG 14D 45-0 Bishops 14C
PRG 14E 46-0 Bishops 14D
PRG 14F 32-0 Bosmansdam 14B
#vumatel #novelfordstellenbosch #prgrugby Vumatel Novel Ford Stellenbosch
@JongMatie: laas in 2015. Ek het geen verwagting gehad dat Affies sou goed doen hierdie jaar nie. Maar dit gesê speel hulle met die kaarte wat gedeel word en shop hulle nie nie rond om die tekorte aan te vul nie! Maar ons sal sien hoe speel hulle teen PRG, dalk net die game wat hulle poks die jaar
@ICEMAN: I fear this is our last competitive year then we back to mediocrity. Stop chasing tournos & just try be competitive in KZN. The area & money is against us..
@Gimnasias: Jip,eers Grey,die program is op die blog.
@Gimnasias: Julle Paarl interskool, (grootste op aarde), behoort titanies te wees.
@JongMatie: Ek sê nogsteeds, ek dink julle span is beter as wat jy dink….
@skelmbos: Gim het die eerste keer die seisoen gelyk na die Gim wat ek ken. Ek hoop net nie Kyle raak beseer nie want hy kook na al vir 2 jaar. Sou hy laasjaar Interskole op 10 gespeel het kon dit dalk Boishaai gekelder het maar toe speel Koen.
Die Kwaggas is n wilde span so ek het verwag hul gaan vir Durbanville wen. Net nie gedink dit gaan heeltemal so maklik wees nie. Hoor dit het gereen ook. Sou definitief daai pak van Kwaggas bevoordeel het. Die spanne wat George toe kom gaan hul rieme styf loop die seisoen.
Soos ek reeds gesê het, Grey, Kwaggas en Garsfontein is my top 3. Ek kan nog nie heeltemal Gim plaas nie. As hul so kan speel soos vandag vir die res van die seisoen dan behoort hul aanspraak te maak maar tyd sal leer. Kwaggas wag nog vir hulle in George.
Ek weet nie wat Boland Landbou vandag loop aanvang het nie want ek het hul ook taamlik gerate. Blykbaar te doen ģehad met dissipline.
@skelmbos: PBHS was nog tot halftyd in die wedstryd, ek dink 12-8 agter. Ek het in die begin van die jaar al gesê, PBHS se wedstryd skedule gaan hulle doodmaak. Hulle het eenvoudig nie die kwaliteit diepte in vergelyking met die tradisioneel groot rugby skole nie en moes reeds teen Maritzburg ingaan met ‘n paar sleutel beserings EN onthou Maritzburg is als behalwe ‘n walk in the park span die jaar. Kyk hoe hulle Grey skrik gemaak het tydens Noord/Suid.
@OUD ANKER: Spare a thought for PRG, third weekend in Aug…in Bloem,
God help us..
@skelmbos: Ek gaan die Boland wedstryd moet kyk, jy het my nuuskierig. Die jaar is bietjie op sy kop met resultate, almal behalwe Grey is oop vir ‘n insinking.
@JongMatie: Ek dink Affies gaan nog verder swaarkry hierdie seisoen. Hulle 3 verlore in ‘n ry was nie teen Mickey Mouse spanne nie en het hulle nog ‘n paar riller wedstryde wat wag by Wildeklawer en Grey in Bloem. Party keer moet mens net aanvaar jou span gaan nie so great wees ‘n betrokke seisoen nie en ek dink dit is waar van Affies die seisoen. Vat dit op die ken, speel vir die badge op jou bors en hou die laer spanne laaities wat opkyk na jou trots op jou en al verloor jy, verloor met guts.
@Jakkals: good call on the House result.. no luck @kaya.
@skelmbos: ….van jou babelse verwarrings is eintlik redelik maklik om te verklaar….
Kwaggas is n beter span as Grey, Grey net op die dag beter gewees, geen babelas..
Landbou net 400 seuns, so ook Oakdale en Marlow, so verwag wisselvalligheid…weereens, heel maklik verklaarbaar…
Affies het Boishaai en Garsies (wat n goeie eerstespan het), twee naweke in n ry gespeel, plus moes reis …so die uitslag ook heel logies…
KES JePPE, paar punte verskil…soos enige gewone wedstryd..
Jy maak dus n berg van n molshoop..
…..dan om nie eers te praat van my alma mater wat dink deur dat n goeie rugbynaweek teen Bishops is alles nou hunky dory……….
@Wonder: Speel julle by Wildeklawer teen Outeniqua en Grey? Nog nie program gesien nie.
@Kantman: inderdaad geluk ,hulle en JF is defnitief besig om in die regte rigting te beweeg …..
@Deon: En omte dink dat jy altyd hoogte bo see vlak sal gebruik om te sê “ten spyte” van as jy wen en te sê “as gevolg van” as jy verloor…gawe argument om te alle tye in jou gatsak te hê.
@Kantman: Ek het gedink dit gaan baie closer wees. ‘n Bydraende faktor is miskien die uiteenlopende wedstryde wat hulle verlede week gehad het? Affies het die een wedstryd gespeel wat ek die indruk hulle die allerminste wil verloor en dus alles op die veld gelos terwyl Wynberg redelik gou gaan lê het teen Gim en die 2de helfte vir Gim amper soos ‘n oefenwedstryd was.
Ek het nie die wedstryd op Youtube gekyk nie, maar het ook ‘n beter vertoning van Durbanville verwag en dat Outeniqua miskien nog bietjie van ‘n Grey-babelaas sou hê, so baie verbaas met die gemaklike oorwinning. Die stukkiebwat ek geloer het, het dit gelyk of Dbnville se sterspeler en generaal, die losskakel egter nie op die veld was nie? Partykeer is dit net daardie een rat wat ‘n engin laat loop/ legkaarstuk wat die prentjie voltooi…
Ek het ook ‘n kleiner punteverskil tussen Pta Boys en MaritzB verwag, maar moet nog na die wedstryd gaan kyk.
Die KES vs Jeppe wedstryd was baie aanskoulik. Ek weet nie wat die amptelike tyd op die veld soos deur die skeidsregter met die spelers gekommunikeer was nie, maar Jeppe het met TV tyd al ‘n hele ruk verstreke die bal nie uitgeskop nie en toe gaan druk KES.
My verassing van die naweek is egter Rondebosch vs BolandL. Maar dan het RondeB ook al met Oakdale afgereken? Die uitsending was ongelukkig power met ‘n blok wat die spel verberg het vir die eerste ruk (ek kon bv nie die 1e 2 Boland L geelkaarte sien nie) die kamera wat nie heeltyd die spel volg nie en glad nie ingezoom het wanneer dit gepas sou wees nie en geen kommentaar. BolandL kan hulself egter ongelukkig ag en dis ongelukkig weer ‘n skeidsregter-beslissing wat die keurpunt in die wedstryd was: in die 48ste minuut voer die BolandL haker ‘n pragtige teksboek tackle uit, borshoogte met albei sy arms wat die baldraer omvou en hy land dus bo-op die baldraer omdat hy die kontak totaal en al oorheers het. Die skeidsregter besluit egter om hom ‘n geelkaart te gee (sover ek weet is daar nie ‘n reël wat verbied dat jy binne die reëls te hard tackle nie!)? BolandL moet dus ‘n losvoorspeler afhaal om ‘n haker in die skrums te hê en RondeB gaan druk toe die deurslaggewende drie teen 14 man.
@Djou: 😂
Wat Paarl Gim vermag met 550 seuns bly merkwaardig.
Wanneer laas het Affies 3 wedstryde in n ry verloor.
Ek vra namens n vriend..
@Kantman: Miskien moet jy fokus op wie jy ondersteun. Draadsitter, maar almal weet die Menseregtekommissie sou jou al aan Garsiehaatspraak skuldig kon bevind.
@Djou: 😂 julle ondersteuners gee genoeg materiaal. As julle fokus op julle self, ophou slagoffer speel en reguit antwoord sal dit ‘n goeie begin wees.
@Deon: Hoe hulle dit regkry is hul geheim en ek gaan dit nie hier bespreek nie. Dit werk uitstekend vir hulle, maar sal weens verskeie faktore nooit in Pretoria toegepas kan word nie.
Ek dink die tyd is reg vir ‘n skool in die suide van Pretoria om bietjie vere reg te skud. Is daar Eldoraigne ondersteuners wat glo dit kan gebeur?
@Kantman: Nes jy heeltyd net vir Garsfontein analiseer. Jou posts oor Garsies ootref al jou ander posts saam. Jou negatiewe obsessie met Garsies gaan jou are in jou kop laat bars, hopelik drink jy jou strespille voor en na jy post.
@Deon: Nee, eintlik net die Kaap wanneer hulle verloor, spesifiek Paul Roos. Maar ek stem saam oor daai een jaar, dink dit was Kolbe, wat Paul Roos bietjie geboor het.
Selborne having a tough year
Quite a statement from Outeniqua and Maritzburg today
@Wonder: Al julle spanne?
@Kantman: Die naweek WK
Interessant vir my hoe die Garsfontiein ondersteuners vir Affies analiseer. Wanneer reis julle bietjie?
Baie geluk Fichardpark
@Jan Kriel: Ah dankie, ek het dit darem min of meer reg. Een van jou klasmaats in daardie klas het dit lank gelede aan my vertel. Gim is ‘n absoluut uitnemende instansie. Nie dat wat ek dink belangrik is nie, maar na my eie skool, is Gim met ligjare my gunsteling van alle tye, en ek was al vasgevang aan die besigheidskant van Gimmie guts. “Wholesome ‘kinders'” soos Madeleine Dippenaar is vir my deel van die beeld van Gim. 800 meter,Gim Driehoekaand Atletiek, middel 80’s, sweet memories. Daarna, vir my Affies, en ek het ‘n sagte plek vir Affies, Stoffberg, Boland LS en Garsfontein ook.
@Deon: Gim is in 1858 gestig, in 1964 het die hoër- en laerskole geskei. Ek dink dit was in 1967 wat die eerste meisie ingeskryf is.
@Deon: Gim was eers net ‘n seunsskool, met LaRochelle as hul sustersskool. Het toe meisies begin inneem. Die eerste meisie wat by Gim ingeskryf het, was saam met my matriek.
@Djou: Hoe kry Gim dit reg en hoekom kan Gautengse gemengde skole dit nie ook vermag nie? Ek is nou nuuskierig. Interessant, anders as Affies was Gim seuns en meisies in aparte skole tot ek dink die 50’s of 60’s. Een van hulle kan my reghelp. Ek was in die eerste Sub A (Graad 1) klas toe Laerskool Bloemhof en Laerskool Paul Roos amalgameer het. Ons het ek dink eers Graad 3 amptelike Laerskool Eikestad uniform gekry, tot op daardie stadium het ek PRG uniform en my sus Bloemhof s’n gedra. Die Engelse seuns het eers êrens in die laat 80’s na Rhenish Primary geskuif.
@Djou: Die hele wêreld kla oor Grey skeidsregters en beamptes.
@Kantman: Stem, telling is erg misleidend.
@OUD ANKER: As jy weet hoe Gim dit regkry sal jy verstaan waarom ander gemengde skole in Pretoria dit nooit sal vermag nie.
Sonder om afbrekend te wees – Affies het vandag baie onbeholpe voorgekom en ‘n magdom aanslane gepleeg, vergeleke met hul ander wedstryde. Dat hulle steeds 3 drieë kon druk sê tog iets.
Maar daai Kyle Smith is ‘n yster. Het hom verlede jaar reeds gerate!
@Carpe diem: Affies seuns en Affies meisies was eens een skool – voor hulle “geskei” het. Jy kan dus maar meisieshokkie noem. 😃😃😃
@OudAffie: Wees meer spesifiek, die Kapenaars kla oor Paarl skeidsregters, die Paarliete oor die George skeidsregters, ens. Almal in die Kaap kla oor Kaapse skeidsregters, dis net die streek wat verskil.😃😃😃😃
@4×4: Glad nie, was beslis by die 6de en 7de spanne, anders het Gim julle ook daar gestamp. Geluk met die hat-trick
@OomPB: Is dit nie ‘n bietjie onverwagse telling nie? Lekker Noordwes storm wat oor die Strandveld na Struisbaai hardloop né oom?
@OUD ANKER: En om te dink, Affies het ‘n massiewe reisfaktorvoordeel gehad om van ongeveer 1300 meter bo seespieël te sak na ongeveer 100m bo seespieël.
@skelmbos: Gim Affies was nie close nie
@Carpe diem: Baie geluk aan al julle Gim manne vir vandag se wen en rugby teen Affies en baie respek dat julle as gemengde skool so diep, tot 8e span nie net speel nie, maar kompeterend speel! Die ander gemengde skole moet maar mooi dink voor hulle weer seuns getalle as verskoning gebruik vir hulle gebrek aan C, D, 3e en 4e spanne.
Bishops 12-24 PRG
Hokkie
Bishops 1-3 PRG
Gim vandag ritme gevind waarvoor hulle nog heeltyd soek. Well done aan hulle. Jeppe val vas teen KES, dog Jeppe is so goed… Vat niks weg van KES nie maar beide van hulle nog nie n top 10 span nie. Ai Boland, julle het kans gehad vir n briljante seisoen, alhoewel hierdie die eerste verloor is, is dit n slegte een!
@OudAffie: Julle hokkie het goed gevaar. Gim het n baie 1st team.
Game van die naweek vir my is Queens vs Selborne gewees ,wat riller…well done QC memorable win
@OudAffie: Nee, ek het maar net volledigheidshalwe, aangesien jy na die Netbal verwys het, gevoel dis gepas om die meisies Hokkie ook lugtyd te gee. Dankie vir die puik teenstand wat julle vandag gebied het.
@Smallies: Laas jaar se onder 16 span (Tans sd 9/gr 11) was ook ‘n bul span, het vir Gim gewen en 4de op die ranglys geeindig. Saam huidige onder 16 groep gaan Affies vermoedelik ‘n wille span hê volgende jaar. Affies het baie gr 11’s in die span hierdie jaar, baie. Dis die hoop neh.
Maar sal later daaroor gesels. Geluk aan Gim vandag. Hulle was beter, maar as na A en B spanne kyk, gaan daar mooi harde, naby rugby wees in die volgende 4 jaar.
@OudAffie: n Sterk O16 groep is bitter belangrik vir n skool…
@Jan Kriel: Baie geluk met julle Gimmies se spanne reg deur die bank. Geen verskonings van ons kant af nie, Affies is gewen deur ‘n veel beter span vandag! Sterkte vir die res van julle seisoen!!
@Smallies: Affies se onder 16A span het hierdie jaar teen Paarl Boishaai hul eerste nederlaag in hul skool loopbaan gehad. Dit word tans gesien as Affies se beste span in die skool. Sal sien of hulle dit kan volhou tot in matriek. Dankie Smallies, ek reken ook hulle het ‘n bul span.
Lyk my Affies se O 16 A is n bul span
@Jan Kriel: Ignoreer asb die een, dit het verskyn voordat ek kon edit.
@OudAffie: Dankie vir al die uitslae. Dit was weereens ‘n voorreg om met Affies kragte te meet. Die sportmanskap van die twee skole is ‘n voorbeeld van hoe dit moet wees. Ten opsigte va jou opmerking oordie skeidsregters, moet ek tot’n mate met jou saamstem, nie dat hulle bevooroodeeld was nie, maar hulle wou beslis te prominent in die wedstryde wees
@Carpe diem: Kyk, hokkie word eintlik op hierdie groep klaar as ‘n meissiesport beskou, nou wil jy wragtig wertlike meisies hokkie uitslae plaas.
Geluk ou maat met jou Alma mater.
@OudAffie: Die Hokkie uitslae teen Affies Meisies was
1e span Gim 3 Affies 0
O/16 Gim 1 Affies 0
O/14 Gim 3 Affies 0
@OudAffie: Ek stem saam, dit was n puik Interskole. Altyd n voorreg om n toeskouer te wees.
Afrikaans Hoër Seunskool teen Paarl Gimnasium Interskole
O/14A: Paarl Gimnasium Wen 19-20
O/14B: AHS Wen 33-3
O/14C: AHS Wen 68-3
O/14D: AHS Wen 86-0
O/15A: Paarl Gimnasium Wen 8-26
O/15B: Paarl Gimnasium Wen 19-20
O/15C: AHS Wen 38-12
O/15D: AHS Wen 29-3
O/16A: AHS Wen 16-15
O/16B: Paarl Gimnasium Wen 7-8
O/16C: AHS Wen 31-0
O/16D: AHS Wen 67-0
8stes: Paarl Gimnasium Wen 0-13
7des: AHS Wen 20-0
6des: AHS Wen 33-10
5des: Paarl Gimnasium Wen 3-21
4des: Paarl Gimnasium Wen 5-15
3des: Paarl Gimnasium Wen 14-31
2des: Paarl Gimnasium Wen 25-36
1stes: Paarl Gimnasium Wen 21-38
Gespeel: 20
AHS: 10
Gim: 10
Gelykop: 0
Punte vir: 542
Punte teen: 274
Gem Punte: AHS 27-14 Gim
Hokkie:
14A: AHS Wen 3-0
14B: AHS Wen 10-1
14C: AHS Wen 3-0
16A: Gelykop 1-1
16B: Gelykop 1-1
16C: AHS Wen 2-0
3des: AHS Wen 5-0
2des: AHS Wen 3-2
1stes: AHS Wen 3-2
Affies Wen die Gholf 1stes spanne 6-0
Gim Wen die Oud-Affies teen Oud-Gimmies Gholftoernooi vir die eerste keer (Vrydag gespeel)
Ek moet diep delg in my lys van kennisse en sport groepe, ek weet nie wat was die tellings nie, ek verneem Meisies Hoër het die eerstespan netbal gewen, die 17A en 16A wedstryde was gelykop.
Briljante interskole!!!, een van die bestes. Baie geluk aan Paarl Gimnasium met die eerste span wen, julle was beter.
NS. Laaste opmerning, nie kritiek of verskoning nie, net iets waargeneem met al die rondloop vandag tussen die velde: Kaapse skydsregters en Transvaalse skydsregters leer nie by dieselfde Kollege nie.
@Wonder: ek neem aan na vandag se wedstryd wonder jy nog steeds waar die beweerde 4 nuwe spelers is
@Kaya 85
Maybe Boland took ur advice & rested some players.
Bosch 15
Boland Landbou 8
Boland own worst enemies, 3 yellow cards, undisciplined performance, overconfident before the match.
Half-time score: Gim 24 – Affies 0.
After 62 minutes the live feed stopped but the score was: BL 8 – Bosch 12
@OudAffie: Dankie!
@Djou: Soos versoek, slegs die A spanne. Verwag my volledige verslag na die eerstespan wedstryd.
Onder 14A: AHS 19-20 PAARL GIMNASIUM
Onder 15A: AHS 08-26 PAARL GIMNASIUM
Onder 16A: AHS 16-15 PAARL GIMNASIUM
@OudAffie: Sal jy asb die A-spanne se tellings deurgee?
@Kaya 85
Now you know why “Berg is higher”?
@Kaya 85: Ouch, but:
Kaya comments 1 Results 0 😁😁😁😁
@Djou: Results 1 – 0 Kaya
@Djou: Presies ja. Hulle is baie kompeterend maar ongelukkig heeltyd aan die verkeerde kant van die resultaat.
@OudAffie: Dankie, dis close, maar in geeneen van die jare was die gemiddelde telling die eindtelling nie. Die naaste was die resessiejaar – 2009.
@sharpshooter: Ja, Stellis ongelukkig tot dusver die jaar – verloor met klein marges. Kon baie wedstryde netsowel gewen het.
@Djou: AHS 17-23 Gim.
@Djou: Baie dankie! Ek het gedink dit gaan n riller wees!
@sharpshooter: Wynberg wen met 2 punte!
@OudAffie: Wat is die gemiddelde telling tussen Affies en PG? Ek luister by die radio!
Stellies teen Wynberg score? Hulle het mos vandag gespeel?
@Grasshopper:
Bring BOG back
@Mate: Lekker mate!
@Grasshopper:
Lekker Hoppies
@Dixon’s: Cold! What do you mean 15 degrees so fleeces, scarves and jackets come out. Durban okes are soft. I do agree with the seating though, bringing your own deck chairs and blankets isn’t fun. War-cries should be good and Glenwood being underdogs suits us better. I wonder if Zuki Tom is playing, Siyabonga Tom’s son ;-)
I hope its not too cold in Balgowan. really not looking forward to sitting on the side of Meadows if its too cold. will never understand why Michealhouse dont invest in some better seating for their main rugby field
@OudAffie: definitely going to Hail
@skelmbos: Interesting insight Tx
Rankings will start reflecting reality about a week or so after Wildeklawer.
@Palma: Ouch … Selborne seem to have a tough pack and do the basics right…whats going on that side?
@Strepie: 100%. I hope that Chris is recovering well?
@Strepie: Sterkte daar aan julle. Sterkte aan Chris ook. Ek hoor hy is besig met rehab.
@skelmbos: Ek stem saam met @Reinier dat die ranglyste maar gebrekkige waarde het tans. Toe ek vandag na die spanne en hulle fixtures/results kyk (thanks @beet for a wonderful resource of team fixtures!), was my gevolgtrekking soos joune dat verrassings volop gaan wees.
Die seisoen is nou in volle swang – party spanne verloor spoed, party spanne is nog nie getoets nie, party spanne het nog nie regtig gereis nie, party spanne is onder die radar. Tuisveld, en skedule tot dusver, speel ‘n rol, en, en …
Daar is 3 weke se bepalende wedstryde op die horison vir verskeie spanne. Hulle “Amen Corner” wat gaan bepaal waar hulle moontlik kan staan aan die einde van die seisoen.
Sterkte aan die Blou Trein teen SACS.
4 manne uit vir die wedstryd, maar ek glo die manne sal met trots vir die wapen, skool en Chris speel.
@OudAffie: Sounds like it is growing into a wonderful inter-school rivalry. I wish both schools the best of luck – I live in the Cape now, but my son went to school in Pta, so I hope that Affies takes the win!
@Djou: baie dankie Djou. Dink die Affies manne gaan die paar verlore agter die rug skuif en Saterdag hulle alles gee!! Geniet julle naweek!!
@skelmbos: Enige ranglys wat Boland 13’e en Boishaai 2’e lys is van geen waarde nie.
Afrikaans Hoër Seunskool teen Paarl Gimnasium Geskiedenis:
1967: PAARL GIMNASIUM WEN 0-11
1972: PAARL GIMNASIUM WEN 0-19
1973: PAARL GIMNASIUM WEN 3-38
1976: AHS WEN 10-3
1979: PAARL GIMNASIUM WEN 3-23
1999: AHS WEN 19-11
2002: AHS WEN 24-20
2005: PAARL GIMNASIUM WEN 18-38
2006: GELYKOP 17-17
2007: AHS WEN 13-8
2008: PAARL GIMNASIUM WEN 3-21
2009: PAARL GIMNASIUM WEN 16-22
2011: AHS WEN 59-6
2012: AHS WEN 27-20
2014: PAARL GIMNASIUM WEN 7-40
2015: GELYKOP 22-22
2017: PAARL GIMNASIUM WEN 33-35
2018: PAARL GIMNASIUM WEN 21-41
2019: PAARL GIMNASIUM WEN 19-46
2022: AHS WEN 29-26
GEPSEEL: 20
AHS: 7
GIM: 11
GELYKOP: 2
Baie sterkte vir al die spanne die naweek, dit gaan hard wees daar in die Kaap en Gim gaan beslis wraak wil neem na laas jaar. Affies het laas jaar al die A-span wedstryde gewen en Gim sal sekerlik voor hul tuis skare presies net dit wil doen.
Heil die Affies, Heil die Gimmies!
Affies teen Paarl Gimnasium Interskole 2023
Hierdie is vinnig besig, indien nie klaar, een van die belangrikste interskole vir AHS. Hierdie naweek speel 20 Rugby Spanne krag teen krag teen mekaar, daar word ook Hokkie, Tennis en Gholf gespeel, Meisies Hoër het ook afgevlieg en speel netbal/Hokkie teen Paarl Gim, die Oud-Affies en Oud-Gimmies speel in die 3de weergawe van die Afrikaans Klassiek op Bochenmeer golfvandag. Dit is baie spesiaal sulke massa deelname.
Die twee skole deel geweldig baie in Taal en Kultuur en dus vind groot aanklank in hierdie interskole.
@Kaya 85: @Kantman: According to the rankings currently available (Nextgen ; SASchoolSports):
DHS v Northwood: 8 v 32; 8 v 26
MichaelH v GlenW: 21 v 17; 16 v 22 (!)
Kearsney v WestV: 30 v 31; 20 v 33
Bishops v Paul Roos: 25 v 9; 16 v 9
RondeB v Boland L: 11 v 4; 25 v 13
Boishaai v SACS: 7 v 40; 2 v 32
StellenB v WynB: 24 v 15; 27 v 6
Oakdale b Framesby: 41 v 26; 51 v 30
DurbanV v Outeniqua: 35 v 3; 31 v 7
GreyHS v Dale: 22 v 50; 28 v 40
PTA BH v MaritzB: 37 v 28; 29 v 11
KES v Jeppe: 13 v 14; 6 v 8
In terms of the rankings predictions, I expect quite a few upsets. Luckily I have a predilection for underdogs.
@4×4: Sterkte vir Saterdag. Hou my duime vas vir Affies en hoop hulle kan verlede jaar se opskudding herhaal.
Paarl Gim is my gunstelingspan in die Wes-Kaap, maar ek ondersteun my stad se span!
@jakes: Sien al die finale is Saterdag by Menlopark se velde. EGJ vs Kempton Park 16:00.
@Wonder: verwys jy dan na die 7de span?
@Palma: uncle Brian is that you?
@Kaya 85: House & DHS to fight for the KZN title this year. More pain for Glenwood…..
Love your Hilton prediction…would love to see SCC roll them.
Eldoraigne to beat THE Menlo?
@Kaya 85: I think Queens will pass a 25 point difference this weekend…
@Kaya 85: Love your side notes…and predictions.
@Kaya 85: Queens is on the up,good game to watch on the Rec
@4×4: Ons praat nie van o/14 spelers nie…
oh of course …
Die Anker 27 – 11 Wesvalia
Kaya’s Predilections
DHS 26 – 18 Northwood (DHS rumbles on, dominating the KZN scene)
Michaelhouse 17 – 30 Glenwood (Glenwood to smoke House at home)
St Charles 6 – 0 Hilton (Hilton don’t like getting their shorts dirty, or their fingernails)
Bishops 29 – 29 Paul Roos (close, vry close)
Rondebosch 14 – 26 Boland Landbou (BL can afford to rest some for this one)
Paarl Gim 35 – 20 Affies (revenge for last year’s narrow loss)
HJS 40 – 12 SACS (picking up momentum)
Stellenberg 33 – 15 Wynberg (which ‘berg is higher?)
Oakdale 35 – 10 Framesby (lots of bruises)
Durbanville 29 – 39 Outeniqua (lots of explosive running – SBR fans raving)
Grey HS 18 – 19 Dale (tight win on the road)
Queens 31 – 18 Selborne (main street traffic jam, both KFC’s to sell out in Qt)
Pretoria BH 21 – 17 PieterMaritzburg (a confusion of stripes, but keep MC 15 under wraps)
KES 26 – 28 Jeppe (another Epic, but Jeppe to burn the Reds)
Witteberg 12 – 50 Welkom Gim (too much firepower)
EG Jansen 25 – 15 Kempton Park (EG to soar, Kempies going down in OR Tambo derby)
Menlopark 12 – 21 Eldoraign (realignment of strength in the Pta suburbs, is Eldos the new Menlo?)
Noordheuwel 41 – 16 Heidelberg VS (smooth fullback to score a hatrick or more)
@Wonder: soos jy weet is Affies eintlik ‘n atletiek skool, so die 4 manne was nog by atletiek betrokke en trou aan Affies se rugby kultuur moet hulle nou eers inval by die Onder 14F spannetjie en hulleself vandaar af opwerk
@skelmbos: Correction. I see that Dbnville only played 2 games at the KES Easter Festival, wisely skipping the Thursday matches. Therefore 5 games in 15 days.
@Kantman: Yep, I also thought these matches can go either way. Plus obviously the Paarl Gim vs Affies one. I don’t think there are huge gaps between any of the teams in the top 20 to 30 this year and if a team is not switched on and 100% fit for each and every game the expected win based on the “form book” is far from guaranteed. I’m prepared to bet that we’ll see quite a number of surprise results before the season is finished…
I’m particularly interested in the Dbnville vs Outeniqua one. Durbanville blew Rondebosch (that narrowly beat Oakdale) off the park and then with the score 35-0 5 minutes into the 2nd half and then they took their foot off the gas (maybe with this weekend in mind). After their win vs Boishaai I was surprised by their losses (narrow as they may have been) at Noord-Suid, but they may not have recovered fully yet from the very tough match vs Boishaai. What was particularly impressive about their win vs Rondebosch is that it was their 6th game in 15 days vs a team that should have been much fresher.
@Wonder: wat hulle waar kry?
@SB Rugby: 100, sien baie uit. Oros het bietjie sterk geraak soos die aand gevorder het! 😃😃
@SB Rugby: baie dankie👍👍
@jakes: Sover Ek verstaan word al die finale in potch gespeel die 6de
@AbsolutMenlo: dankie. Ek moet bietjie uitvind waar word die finale gespeel. Sal dalk interessant wees om te gaan kyk.
@Djou: Garsfontein kom kuier later die jaar op die heuwel, ons reel nader aan die tyd vir dai Oros ?
@Wonder: Ons Oros was heerlik, dankie. 😄😄
Van julle ouens kan ons kom join volgende keer.
Nee, nie oor sulke dinge gesels nie.
Jy speel mos maar wie op die veld is en meet jou teen die beste op die dag.
Close games en piesangskille
– All the KZN games (who knows who wil bring what to the party on the day)
– Bishops (kruip bietjie weg sover, maar tuis) teen Paul Roos
– Stellenberg teen Wynberg (beide is bietjie seer na die naweek)
– Durbanville teen Outeniqua (kan hulle optel na hulle verloor het teen Grey?)
– Grey High teen Dale
– PBHS teen Maritzburg (coaches competition)
– KES teen Jeppe (gaan dit nie mis nie)
@jakes: Geniet hom Jakes ‘n final bly ‘n final.
Gim teen Affies, dit gaan lekker wees. Wonder of Affies hulle 4 nuwe spelers gaan laat speel teen Gim? Miskien kan @Djou vir ons uitvind hoekom hulle nie teen Garsies gespeel het nie, goeie gesprek vir wanneer julle Oros gaan drink.
Fichies vs Grey Peaches sal n goeie toets wees vir beide spanne veral na Fichies se wen teen JF, wat in my opinie die sterker skool is …
@jakes: ek sal baie verbaas wees as Kempton julle rol…
EGJansen vs Kempton park in the final.😳😳 That might be a good match. The two East Rand Rivals from the past have not played each other in a very long time. Will be interesting to see what will happen here.
Dit is jammer meeste van die Middies spanne speel reeds hierdie naweek teen Noordheuwel. Ek dink daar is net 3 spanne wat nie teen NH speel nie, ingesluit die 1stes. Sterkte vir al die skole en spanne vir die naweek.