Bondedag 2014

Sasolburg on 28 June 2014

Time Provincial u18 Provincial u18
09h00 Leopards 7 34 Griquas
10h20 Limpopo Blue Bulls 20 48 Griffons
11h40 Golden Lions 20 22 KwaZulu-Natal
13h00 Free State Cheetahs 31 21 Blue Bulls
14h20 Valke 36 30 Pumas

Leave a Reply

167 Comments

  1. avatar
    #167 MikeSt

    @Patat70706: Politiek se jy, jy wil nie daarheen gaan nie :lol: :lol: :lol: .

    Jou stelling oor ouers baie baie waar

    ReplyReply
    4 July, 2014 at 16:21
  2. avatar
    #166 Patat70706

    @MikeSt: Bloot net ‘n “Observer”.

    Skole politiek intreseer my vreeslik baie. Veral die OUERS wat self nie kon rugby speel nie, maar nou hulle kinder probeer druk om te wees wat hulle nooit was nie.

    Deesdae beter politiek as in die regeering…… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

    ReplyReply
    4 July, 2014 at 16:11
  3. avatar
    #165 MikeSt

    @BOG: @Rugbyman: Seker met baie geluk die 3des of 4des Ja…………….

    ReplyReply
    4 July, 2014 at 09:20
  4. avatar
    #164 MikeSt

    @Rugbyman: Nou wie sal jy nou wees Ou Patat.

    ReplyReply
    4 July, 2014 at 09:18
  5. avatar
    #163 Tjoppa

    @Djou: Currently no rules in place. Rules of recruiting only from u/19 level as negotiated with the players union. A definite shortcoming. Mr Ferreira recons it is not the Unions job to interfere.

    ReplyReply
    4 July, 2014 at 05:57
  6. avatar
    #162 BOG

    @ASBLIK: Waarvoor sal ek keer? Ek praat nie omdat ek inligting hieroor het nie- bloot as waarnemer en ondersteuner oor jare. En as hy, die speler wie belofte toon, wel navraag doen om toelating tot GCB, doen hy maar bloot die logiese ding om sy rugby te bevorder. Vele het dit al gedoen en soos jy tereg opmerk, het n speler uit die derdes, CW gehaal. Inteendeel, hulle derdes het al 3 Springbokke opgelewer.Maar soos ek al baie keer gese het, bestaan 40% van die leerders uit koshuisgangers, en dit was maar onlangs wat dit van 30 na 40% opgeskuif het- oor 160 jaar. Hoe lyk sy akademie?

    ReplyReply
    4 July, 2014 at 02:11
  7. avatar
    #161 ASBLIK

    @BOG: hulle kan hom maar teken vir die vierdes het die derde span slot nie hierdie jaar cw gehaal nie :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

    ReplyReply
    3 July, 2014 at 20:39
  8. avatar
    #160 ASBLIK

    @Rugbyman: hell maar Bog keer al te lekker o ja ek het vergeet op die vrystaat se vlaktes word daar mos nie na spelers gekyk, gekoop, gepoach of gewerf nie. ek het verneem dit is een van hul fisiese (groot)manne wat in n geselsie met die manne was. Maar hoe se hulle tyd sal leer

    ReplyReply
    3 July, 2014 at 20:36
  9. avatar
    #159 Rugbyman

    @BOG: nie in hierdie geval nie…

    ReplyReply
    3 July, 2014 at 19:31
  10. avatar
    #158 BOG

    @Rugbyman: Of “poaching”

    ReplyReply
    3 July, 2014 at 19:17
  11. avatar
    #157 Rugbyman

    @BOG: weskaap en wildtuin… al2 word tog met n W gespel… amper soos werwing… dis ook n W…

    ReplyReply
    3 July, 2014 at 18:50
  12. avatar
    #156 BOG

    @Rugbyman: Net die pienkes. Ek hoop nie jy het die vaardighede wat jy in die Weskaap aangeleer het, in die wildtuin aangewend nie.

    ReplyReply
    3 July, 2014 at 18:46
  13. avatar
    #155 Rugbyman

    @ASBLIK: ja verseker… baie nalatig van my… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    Maar ek vermoed ek weet wie dit is…

    ReplyReply
    3 July, 2014 at 18:45
  14. avatar
    #154 Rugbyman

    @BOG: ja bog… jy glo seker dat varke vlieg ook… en in kersvader… en die paashaas en dat die cheetahs eendag super rugby sal wen…

    ReplyReply
    3 July, 2014 at 18:42
  15. avatar
    #153 BOG

    @Patat70706: Daardie storietjie het ek al baie gehoor- di niks nuuts nie. Vir watter span by Grey het hy geteken? Vierdes? As al daardie stories waar was, dan was daar 3000 seuns by Grey en nie 1200 nie. Dan praat ek net vd wie rugby speel

    ReplyReply
    3 July, 2014 at 18:39
  16. avatar
    #152 ASBLIK

    @Rugbyman: moenie worry nie want dit is seker een wat deur jou vingers geglip het, hoe lyk jou inkopie lys vir volgende jaar :lol: :lol: :lol: :lol:

    ReplyReply
    3 July, 2014 at 18:28
  17. avatar
    #151 Rugbyman

    @Patat70706: nee magties… the suspense is killing me… vertel! Vertel! Wie van jansen????

    ReplyReply
    3 July, 2014 at 18:10
  18. avatar
    #150 Patat70706

    Hi Manne

    Ek sien een van Jansen se TOP Spelers was Saterdag in groot gesprek met Grey Bloem manne. Ek hoor tussen die lyne dat hy oppad Bloem toe is.

    ReplyReply
    3 July, 2014 at 14:11
  19. avatar
    #149 Djou

    @Beet: Van you recall the SARU rules in terms of contracting shoolboys, i.o.w. when may they do it. I think SARU came out with a statement about this last year or the year before. Not that I think the unions will comply – as they don’t comply with the current rule of not negotiating with a senior player during the closed window period.

    ReplyReply
    3 July, 2014 at 11:40
  20. avatar
    #148 beet

    @ASBLIK: I wouldn’t dismiss it but also caution against accepting everything you hear as fact. Last year I was led to believe that Bulls and SA Sch 2012 scrumhalf Justin Philips would be “punished” because he had signed a WP contract. It would have been the ideal opportunity to send a message to others because the Bulls had a very good choice in Affies’ Ivan van Zyl and would have lost close to nothing in terms of quality. However Philips was picked and made SA Sch again.

    I think it would be foolish of the Bulls to go this route given the circumstances in Pretoria right now where competition is on the up. The last thing they should want to do is alienate one of their top schools who could turn out to become a good feeder to their after school rugby programme down the line.

    With regards to PDI players, its a lot easier to believe that special arrangements for selection are made because there is such a high reliance on imports to make up the numbers.

    I think it’s much easier to believe that schools rather than the unions would try to exercise undue influence on the selection process.

    ReplyReply
    3 July, 2014 at 08:26
  21. avatar
    #147 Tjoppa

    @Djou: Bulle teken junior kontrakte met die seuns wat hulle dan die opsie gee om enige ander unie se aanbod te ewenaar en sodoende die seun te behou. Dit kry hulle reg met ‘n paar honderd rand ‘n maand.

    ReplyReply
    3 July, 2014 at 06:16
  22. avatar
    #146 Tjoppa

    @ASBLIK: Nie stories nie. Was self betrokke waar onder 16 spelers gese is as jy nie junior kontrak by Bulle teken sal jy nie GK toe gaan nie. Soos almal weet die manne by die Bulle se werwings kantoor nie my gunstelinge nie.

    ReplyReply
    3 July, 2014 at 06:13
  23. avatar
    #145 kosie

    @Djou: Ek weet daar is manne in die bulle CW wat wel volgende jaar by ander unies gaan speel. So ek dink nie dit is die norm nie. Dit mag dalk net toevallig wees dat manne in die bulle CW span ook bulle kontrakte het

    ReplyReply
    3 July, 2014 at 06:12
  24. avatar
    #144 Djou

    @Kosie: jy onthou reg – ongelukkig is dit nie dieselfde manne wat o.18-Cravenweek gemaak het nie. So, ietwat van ‘n anomalie daar.
    @Asblik: Maar sover ek weet mag die Bulle nie kontrakte met hulle teken nie – en dit sou werklik verkeerd wees indien manne met wie die Bulle kontrakte teken in die span instap. Dit kan beteken dat manne wat vir ander provinsies wil speel nie Cravenweek haal nie.

    ReplyReply
    2 July, 2014 at 23:50
  25. avatar
    #143 ASBLIK

    Naand manne daar is sprake in die lang gange dat daar moet gekyk word na spelers wat alreeds kontrakte met die bulle geteken het vir volgende jaar, en dit is blykbaar die hoofrede vir van die skole se betrokkendheid by die CW. Moet my nie verkeerd verstaan nie as die manne hul kant bring behoort hulle miskien n wedryd of twee wen

    ReplyReply
    2 July, 2014 at 19:38
  26. avatar
    #142 kosie

    @Djou: As ek reg kan onthou het Menlo toe hierdie groep O/16 was ook die meeste verteenwoordigers gehad in die bulle spanne

    ReplyReply
    2 July, 2014 at 18:38
  27. avatar
    #141 Djou

    @Cappie: Nugter weet. Dalk kan iemand soos Rugbyman help met ‘n antwoord.

    ReplyReply
    2 July, 2014 at 17:52
  28. avatar
    #140 Cappie

    @Djou: Ek hoor jou, en wat jy sê maak sin. Ek is self verbaas oor Menlo die meeste spelers het. Hoekom sou jy dink is dit?

    ReplyReply
    2 July, 2014 at 12:12
  29. avatar
    #139 Djou

    @Cappie: Wat ek bedoel het en wat miskien nie duidelik uitgekom het nie is dat indien daar 2 spelers is wat ewe goed is, het die spelers van Affies en Waterkloof voorkeur gekry bv. bo Eldoraigne. Dit was so toe ek nog betrokke was en die motivering was dat dit beter samespel bevorder. Dit was dus in belang van die span, maar nie noodwendig in belang van die individu nie.
    Wat vanjaar betref, is Garsies en Waterkloof die 2 topspanne – tog het Waterkloof aan die agterspeen gesuig en in ‘n mindere mate Garsies. Menlo het die meeste spelers daar, maar het ver verloor teen albei spanne. En dit het niks te doen met individuele prestasies nie.

    ReplyReply
    2 July, 2014 at 11:37
  30. avatar
    #138 Cappie

    @slinger: Die Vrystaat het oor die jare baie sukses op Cravenweek, nie omdat hulle noodwendig die beste spelers het nie, en glo my daarvan het hulle ook genoeg, maar omdat hulle samespel soveel beter is. Die kinders speel al sedert 0’14 vlak as ‘n eenheid in ‘n skool saam, en hulle ken mekaar baie goed. By WP, die Bulle en die Leeus is die topspelers versprei in verskillende skole, en die periode vir saamspeel is net te kort voor die Cravenweek begin.

    Vrystaat het die Bulle nou pak gegee op die Bondedag, maar op Cravenweek mag dit dalk omkeer. Die outjies moet mekaar nou aanleer en vind, en hulle speel darem nou so paar wedstryde saam wat samespel gaan bevorder. Vrystaat speel al lankal saam, en ken mekaar. Ek sien uit na ‘n opwindende Cravenweek, en ek dink die Bulle gaan baie goed doen.

    ReplyReply
    2 July, 2014 at 10:13
  31. avatar
    #137 Cappie

    @Djou: Ek stem nie saam met jou dat Affies en Kloof voorgetrek word as dit by seleksie kom nie. Die keurders in Pretoria doen eintlik baie goed, en die Bulle doen as ‘n reel nie te sleg by Cravenweek nie. Verlede jaar was ‘n uitsondering. Hulle het hulle vasgeloop teen ‘n baie goeie WP span, en dit is altyd die probleem. Die jaar voor dit het WP hulle vasgeloop teen ‘n bul Bulspan, en dit was weer WP se einde.

    Die skole wat goed presteer die jaar, het in meeste gevalle die meeste Cravenweek spelers, die dat Garsfontein en Menlo Park hierdie jaar (2014) die bes verteenwoordigend is. Verlede jaar (2013) was die Affies en Garsfontein. Die jaar voor dit (2012) Centurion toe hulle hul Bulspan gehad het, en die jaar voor dit (2011) Waterkloof met hull 13 spelers. Daardie jaar was miskien bietjie eensydig, en ek weet die Bulle kon beter gedoen het deur ‘n paar ander te kies. Ek dink hulle het gegaan vir samespel, soos Vrystaat met die GCB. Nodeloos om te sê Waterkloof (Bulle) het teen Grey (Vrystaat) verloor, net soos Waterkloof teen Grey verloor het op skole vlak vroeër die jaar.

    ReplyReply
    2 July, 2014 at 09:54
  32. avatar
    #136 slinger

    @Djou: Daar sal altyd spelers wees wat gemis word in enige provinsie, die vraag is wat is n aanvaarbare persentasie CW spelers wat gemis word op skool in n provinsie.

    Min en bitter min spelers word bokke uit kleiner unies op snr vlak. Baie maak eers hul debut in kleiner unies voor groot unies hul raaksien. Ek voel soms jammer vir skool keurders en coaches, hul ook maar n bitter moeilike job. Kies een en dan altyd n ongelukkige ander een, ouers op hol en politiek word voorgegooi. Die beste raad vir spelers wat nie gekies word nie is om net aan te hou, jou beurt sal kom soos die Lood, Marnus, Stephan’s en Willie le Roux’s.

    ReplyReply
    2 July, 2014 at 09:20
  33. avatar
    #135 ROOIBUL

    Dagse manne, in watter toestand is HTSM se veld. Die Durban-July vind eers plaas en dan die Craven week, so daar is geen goeie nuus nie, bring maar baie water saam :lol: :cry:

    ReplyReply
    2 July, 2014 at 08:47
  34. avatar
    #134 Rugbyman

    @MikeSt: dieselfde stelsel werk ook so by die bulle…

    ReplyReply
    2 July, 2014 at 07:37
  35. avatar
    #133 Djou

    @Kosie: By now you should know the selectors in the Bulls region only have eyes for Affies end Waterkloof end then Garsies for the PDI players. In 2010 it was only Affies and Waterkloof. Admittedly, they had strong sides, but overlooking Stephan Lewies just shows that they will rather go with the Affies or Waterkloof player if they deem the player from eg Eldoraigne of equal quality.
    So, what Kobus said above is true. You must be in the right school.
    Perhaps they follow the same system Mike mentioned to be in use at the Valke. And should the team lose at CW, they act like ostriches and forget. Because they repeat the same mistakes the following year – most of the time.
    It seems being a selector is their only claim to fame in life – and if they ruin some boys’ future, so be it. Fortunately another system is in place, as Stephan Lewies and Lood de Jager showed. And Marcel Coetzee at the Sharks.

    ReplyReply
    1 July, 2014 at 22:37
  36. avatar
    #132 kosie

    @Djou: And why did Stephan Lewies not make the Bulls side in 2010? Maybe the wrong school, or the selectors had blinckers on and only had selective vision.

    I somehow don’t think it will change!

    ReplyReply
    1 July, 2014 at 07:23
  37. avatar
    #131 Patat70706

    More manne.

    Wat is almal se moeilikheid met die Jansen spelers?

    As ‘n speller verdien om daar te wees, gee hom sy eer, of kan ouers nie aanvaar as daar iemand beter as sy eie kind kan speel nie.

    ReplyReply
    1 July, 2014 at 06:58
  38. avatar
    #130 MikeSt

    @Djou: Thats a massive puzzle i don’t know the answer on.

    I don’t know how the selection of teams in other unions work but the Lovely Valke :lol: :lol: has got a system of selection that works like this.

    Selectors are appointed to apparently choose certain positions. For example Selector 1 from School a would only choose Nr 1,2 and 3. Then next selector 2 from School B will select Nr 4 and 5.

    There is i believe 6 selectors that chooses certain numbers and i think that’s where they missing the plot sometimes.

    ReplyReply
    1 July, 2014 at 06:39
  39. avatar
    #129 Djou

    @Anyone in the Valke region:
    Why did Lood de Jager not make the Valke team?
    And guess how many steps did he take from the 10 m line to scoring that try?
    Answer – 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 19:29
  40. avatar
    #128 Rugbyman

    @Deon: mmmmm al wat jy genuine like is wyn… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 19:16
  41. avatar
    #127 Deon

    @MikeSt: Irritasiewaarde van voorspellings wat nie na die tyd gestaaf kan word nie. Ek vra nederig om verskoning omdat jou skool se naam genoem was. En ek bedoel dit genuine.

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 18:57
  42. avatar
    #126 Tjoppa

    @slinger: Want die skole ruil die poste en hoeveelheid spelers in CW spanne onder mekaar uit. Jy kan coach wees as ek drie spelers kry, ens ens ens. Hoe se ou Proppie. Lekker man Lekker.

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 15:32
  43. avatar
    #125 Ploegskaar

    @slinger: Nuus uit die o18 groep is dat Klaas du Toit (HJS) en Jez MacIntyre (Bishops) uit is. Hulle word vervang deur Emile Cloete (PRG) en Tiaan Swanepoel (Stellenberg), albei oorspronklik in die Akademie Span. Lg. twee se plekke in die Akademie Span word glo ingeneem deur Waldo van Rensburg (Stellenberg) en moontlik Cornel Smit (Bishops).

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 14:36
  44. avatar
    #124 Speartackle

    @slinger: Ou Slingies……hoe gaan dit nog met Bateman?

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 14:31
  45. avatar
    #123 slinger

    @Ploegskaar: Skerp Ploegskaar, puttig… Kom ons hoop die u18 span kry ook een op die Pumas. Net met 1 punt sal ook doen maar u13 hul verwoes. Geluk WP mannetjies!

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 14:26
  46. avatar
    #122 slinger

    @Rugbyman: As ek Tjoppa se kommentaar lees klink dit vir my of jy reg is. Indien die afrigters se geskiedenis nie sukses is nie, hoe kry hul dit reg om dan jaar in en jaar uit af te rig?

    Resultate is tog die maatstaf vir enige coach en coaches live and die by their decisions, maar as jy nie perform nie word jy uitgeskop. Kan egter nie glo dat met al die sterk laerskole in bulls country dat hul nie sukses kan bereik nie? Daar moet groot fout wees.

    As die WP coaches met 50 punte verloor het sal hul beslis nie die volgende jaar sien nie!

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 14:23
  47. avatar
    #121 ROOIBUL

    @Ploegskaar: Haha mooi man :lol:

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 14:21
  48. avatar
    #120 Ploegskaar

    @ROOIBUL: WP het klaar gespeel…miskien begin die Pumas eers 15:30 speel…Telling 56-0. Goeie begin vir WP, Boland en SWD, hoop die manne kan dit volhou.

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 14:11
  49. avatar
    #119 ROOIBUL

    @Rugbyrealis: Huh! beging WP en Pumas 0/13 nie eers 15:30 speel nie 8-O

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 14:06
  50. avatar
    #118 Tjoppa

    @Rugbyman: Almal wat ken weet op o/12 id die een Jaco daar met die meeste verteenwoordiging uit sy eie skool en die moot baas. By onder 13 is die ander Jaco daar met die Ooste se skole baas. Moet egter erken dink Jaco o/12 is baie beter coach as Jaco o/13. Die kompetisie tussen die twee Jaco’s al jare lank rede dat die regte seuns nie gekies word nie. Laerskool Bulle is beslis nie gesond nie. As ek moet werf op 0/13 vlak vergeet van die proewe en woon die skole se wedstryde by.

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 13:42
  51. avatar
    #117 Rugbyrealis

    @Rugbyrealis: Sal so maak WP en Border kook

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 13:38
  52. avatar
    #116 Rugbyrealis

    @Rugbyrealis: WP u 13:57-0 teen Pumas coastal provinces seems to have upperhand at Cravenweek0

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 13:37
  53. avatar
    #115 Rugbyman

    @Rugbyrealis: wel siende dat jy daar is… be our man on the ground! Keep us posted on the scores… ek het gehoor wp het hule beste laerskool span in jarre…

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 13:35
  54. avatar
    #114 Rugbyrealis

    @Rugbyrealis: dalk n paleisrevolusie op hande

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 13:33
  55. avatar
    #113 Rugbyrealis

    @Rugbyman: wil maar net se dat WP ook ver voorloop teen Pumas u 13 49-0

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 13:32
  56. avatar
    #112 Rugbyman

    @slinger: moet se dat die bulle se laerskool keuring is om die minste te se baie interessant… en dan is sommige van dir bestuurslede ook al van noag se dae af daar… en soms, net soms wonder ek oor die afrigting…

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 13:32
  57. avatar
    #111 Rugbyman

    @Rugbyrealis: bliksem en na al die jare maak jy jou toetrede op die blog… maak jou eie afleidings…

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 13:30
  58. avatar
    #110 BOG

    @Speartackle: Inderdaad, “skerp enetjie”- vir die oningeligte. Watter laerskool het nou weer die meeste spelers opgelewer in die S15 ? gelewer?—gelewer?— ( Hint- di in Bloemfontein)

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 13:27
  59. avatar
    #109 Rugbyrealis

    @Rugbyman: wat bedoel jy met baantjies virboeties…..

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 13:27
  60. avatar
    #108 BOG

    @Speartackle: Inderdaad skerp—vir die oningeligte. Watter laerskool in SA het nou weer die meeste S15 spelers opgelewer?, —gelewer?—, gelewer?—

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 13:24
  61. avatar
    #107 Rugbyman

    @Cappie: die blou bulle….

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 13:20
  62. avatar
    #106 Cappie

    @Rugbyman: Was dit die Limpopo Bulle of die Blou Bulle wat so sleg pak gekry het?

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 13:16
  63. avatar
    #105 slinger

    @Speartackle: Skerp enetjie, net om die merry-go-around weer aan die gang te kry…. Dit is egter n bekommernis vir die Bulls se laerskole. Nou waar is die laerskool probleem, lyk my hul sukkel meeste jare?

    Hoeveel van 2014 Bulls cravenweek span het ook Bulls in laerskool CW verteenwoordig?

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 13:16
  64. avatar
    #104 BOG

    @Speartackle: En watter laerskool het nou weer die meeste S15 spelers opgelewer? –gelewer? —gelewer?–

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 13:13
  65. avatar
    #103 Speartackle

    @Rugbyman: En volgende jaar sit daai grensvegtertjies in Grey en Glenwood…………..en so gaan die merry-go-around aan………en aan……

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 12:58
  66. avatar
    #102 Rugbyman

    Ek hoor die bulle se o/13 span het moerse pak gekry teen grens by die cravenweek sopas… ek dink dis shocking… laaste score wat ek gehoor het was 52 – 10 vir grens… die ou laerskool soustrein moet ook nou end kry… boeties vir bantjies soos jy nog min gesien het…

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 12:50
  67. avatar
    #101 Rugbyman

    @Speartackle: raar raai riepa… wie kan dit wees???

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 12:37
  68. avatar
    #100 Speartackle

    Hier is n sekere meneertjie wie hopeloos te groor vir sy skoene raak. Weet nie of dit drank of pure onnoselheid is nie…………………maar iets maak hom braaf en bitter irriterend.

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 11:46
  69. avatar
    #99 Rugbyman

    @MikeSt: die kommentaar is van sondae sit en wyn vat op die stoep… wyn maak die man vreeslik aanvallig….

    Ek het lekker gelag toe ek vanoggend nou die ou tiradetjie lees… dit raak egter nou bietjie afgesaag…

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 09:05
  70. avatar
    #98 MikeSt

    @Deon: Nou waar sal die comment weer vandaan kom. Ai ai …………..

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 06:49
  71. avatar
    #97 MikeSt

    Was n mooi dag van rugby gewees.

    Alhoewel ek met Rugbyman saamstem oor die Bulle keuses dink ek die Cheetahs is n wonderlike span en baie baie talent. Hulle het n paar gamebreakers wat n close game heeltemal op sy kop kan draai.

    Die Bulle se 9 and tweede helfte toe die 2 opkom was baie goed.

    Die Lions gaan n moeilike dag he teen die Cheetahs by die Cravenweek.
    Nog nie SWD gesien speel nie maar volgens die berigte gaan die Sharks dalk n moeilike een he gebaseer op Saterdag se vertoning.

    Valke / Puma game was maar effe gewees en baie baie foute is gemaak. Valke het goed gelyk as hulle struktuur behou het maar sodra die game los geraak het was hulle die heletyd in die moeilikheid gewees.

    Dink egter nie n mens moet te vel lees in Saterdag nie. Daar sal nog baie verander ten opsigte van samespel en strukture met die spanne se oefenkampe.

    Was egter n soos gese het n great dag van rugby.

    ReplyReply
    30 June, 2014 at 06:48
  72. avatar
    #96 BOG

    @Djou: Rugbyman le met sy nagverkyker in die hoop om n leeu te sien wat n bok vang. So, moenie te gou n antwoord verwag nie. En in die dag speel hy gholf met sy Affie seun.Dit is vir my net opvallend hoe dikwels oor die jare, die wie spekuleer oor die uitslag tussen GCB en ???, wie ookal n uitsonderlike span mag he, vanuit Pretoria kom. Ek het al beide spanne sien speel, en alhoewel ek bevooroordeeld is, is daar by my geen twyfel oor wat die uitslag sal wees nie- ongeag wie op die dag speel. Inteendeel, ek sal veel minder gerus voel met ten minste 2-3 ander spanne as opposisie. Maar soos jy tereg opmerk, is dit bloot spekulasie. Ek weet egter van gevalle waar spekulasie bewaarheid is en dan was daar n groot . punteverskil. Volgens wat ek verneem, het die Cheetahs se kleiner pak die oorhand gehad, wat maar net weer-eens bevestig dat kondisie en tegniek ver meer “gewig dra” as grootte

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 20:17
  73. avatar
    #95 Deon

    @Djou: Nee wat, dis Sondagaand en môre begin ‘n nuwe week. Geen wyntjie vanaand moontlik nie.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 20:09
  74. avatar
    #94 Deon

    @Djou: Raai. Ek skryf wel WO af.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 20:02
  75. avatar
    #93 Djou

    Cheers manne. Ons gesels more verder. Deon, vat ‘n matige rooiwyntjie op my vanaand. Sinus verhoed my om dit te doen!

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 20:01
  76. avatar
    #92 Deon

    @valke: Nee wat, nie ‘n Garsfontein debat nie. Meer ‘n debat oor grootpraat, en pimping. Maar o ja, met EG se manne mag ons mos nie oor pimping en iets so vergesogd soos beweerde ontvoeting praat nie. R365 dan vir jou.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 20:00
  77. avatar
    #91 Djou

    @Deon: Wie is WO? Wynand Olivier?

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 19:59
  78. avatar
    #90 Djou

    @Valke: I doubt 365 will have something interesting. A copy and paste website – on the schools part anyway. And their facts are so wrong.

    But you are right. This debate is getting boring – and I think jealousy has got a lot to do with starting the debate. O no, I shouldn’t have said it. It may start a new wave of posts. :oops:

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 19:58
  79. avatar
    #89 Deon

    @Djou: Ek skryf glad nie WO af nie, maar ook nie op nie. Maar ek het ook nie voor die tyd ‘n sak vol kak gepraat oor hoe my skool enige ander skool sal afslag nie. Spot the difference?

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 19:57
  80. avatar
    #88 valke

    Yet another thread turned into a Garsfontein debate.

    This is really getting boring now.

    Maybe 365 has something interesting to read.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 19:53
  81. avatar
    #87 Djou

    @Rugbyman: Wie is die Bulle se coach(es)?

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 19:50
  82. avatar
    #86 Djou

    @Deon: Ek het al heelwat Bondedae bygewoon en net daarna die Cravenweek. En dan – teen die verwagting in wen die verloorspan by die Cravenweek. So, daarom oordeel ek nie nou nie. Maar, dalk is jy reg. Ons sal binnekort weet. Ek skryf ook nie WP af na hul verloor teen OP nie.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 19:49
  83. avatar
    #85 Deon

    @Djou: Vertel maar net vir die verskiete ster niemand sal ooit weet nie , maar bondedag het al reeds ‘n aanduiding gegee dat die Pretoria skool nie so maklik sal wen nie.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 19:15
  84. avatar
    #84 Deon

    @verster: Met of so def die onder 19’s en die gepimpte spelers? Soner hulle is dit ‘n geheel en al anderste span.

    Lyk my jy sukkel, jy lyk sleg.

    Snotbolle, GCB sal julle rol en hulle pimp nie. DIT lyk nou sleg.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 19:13
  85. avatar
    #83 verster

    @Djou: Stem saam met jou en het GCB gesien hulle is regtig goed en dit sou n puik wedstryd gewees het tussen die twee skole.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 19:12
  86. avatar
    #82 verster

    @Deon: Deon ek kan sien jy leen jou ore baie uit en dan maak jy afleidings wat jou nie baie goed laat lyk nie, ek hoop nie jy is keurder of afrigter nie want van rugby weet jy maar bra min. Kry jou feite reg dan sal dit jou in die toekoms baie help.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 19:08
  87. avatar
    #81 Djou

    @Verster: Moet se Garsies is baie goed vanjaar – baie skole skool kry so ‘n uitsonderlike jaar. Maar GCB is ook goed vanjaar en wedstryde teen topskole deurtrek, selfs met ‘n horde beserings.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 19:04
  88. avatar
    #80 Djou

    @Deon: Ek sien jy wil ander mense kwaad maak – vir die fun! :mrgreen:
    Moontlik moet hulle vir die Bulls speel – dalk wen die Bulle dan!

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 19:01
  89. avatar
    #79 Deon

    @verster: Lag maar eerder, kyk die scoreboard, met of sonder gepimpte spelers en spelers wat oud genoeg is om vir die bulls te speel.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 18:56
  90. avatar
    #78 Djou

    @Deon: Asseblief, moet jou nie so baie aan Sinies steur nie – hy skryf heelwat waarhede, maar is tog ook so oningelig op ander gebiede. Byvoorbeeld heeltemal verkeerd oor Papier en die seuns van Skuilkrans.
    Jy sien, Wilgers het vir die seuns gese hulle is het die Beeldtrofee gewen, maar nooit gese in die afdeling vir medium skole nie en bygevoeg dat Garsfontein nie die halfeindronde van Beeld kan haal nie. Toe die seuns vir Garsies se maar Wilgers is die kampioene en Garsies kan nie eens die halfeindronde van Beeld haal nie, is hulle die eerste keer meegedeel dat daar ‘n massiewe verskil is tussen medium skole en makro skole.
    Om ook selektief met inligting om te gaan en nie die volle waarheid te vertel nie, … en dan die ander skool te wil kritiseer, noem dit wat jy wil!

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 18:54
  91. avatar
    #77 Deon

    @verster: Sou ‘n walkover vir GCB gewees het, veral as die onder 19’s en die gepimpte spelers nie gespeel het nie.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 18:47
  92. avatar
    #76 verster

    @Deon: n Mens kan maar net lag, shame

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 18:46
  93. avatar
  94. avatar
    #74 Deon

    @verster: Sonder die onder 19’s en die roofspelers, of op eie stoom?

    Kakpraat is maklik, when push comes to shove lyk hulle maar goor. Hoop,die les is geleer.

    Snotbolle

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 18:42
  95. avatar
    #73 verster

    @Deon: Ek hoef nie snotbolle te suig nie ou deontjie daardie skool met en sonder hulle onder 19 is n span wat hierdie jaar so saam gesnoer is deur hul afrigters dat hulle enige teenstanders van die tafel sal vee. Dit is duidelik dat jy hulle nog nie in aksie gesien het nie, maar dit is net my beskeie opinie.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 18:41
  96. avatar
    #72 Djou

    @Deon @Verster; Kom ons wees eerlik.
    GCB is baie sterker as die Cheetahs en Garsies is baie sterker as die Bulle. Maar of Garsies vir GCB sal wen – ek is nie so seker nie, maar ons sal nooit weet nie.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 18:32
  97. avatar
    #71 Deon

    @verster: Sorry ou Verster, maar ek dink jy suig snotbolle.

    Is dit nou met of sonder onder 19’s en spelers van die Kaap ( via wilgers) of wat ookal?

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 18:27
  98. avatar
    #70 verster

    @Deon: JA Daardie span van Pretoria-oos sal inderdaad oor GCB loop moenie gister se uitslag jou oortuig dat dit anders sal wees nie.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 18:19
  99. avatar
    #69 Deon

    @BOG: Ek verwys beslis nie net na kommentare op hierdie thread, of op hierdie blog nie. Maar êrens, êrens onthou ek iets van iemand wat beweer het ‘n spesifieke skool,van Pretoria Oos se span sal sommer loop oor GCB, of so iets. En boonop iets van die Vrystaat keurders wat hoogverraad gepleeg het deur net twee skole in die Vrystaat se spelers se spelers te gekies het vir CW.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 17:52
  100. avatar
    #68 GREENMASJIEN

    Thanks gents , appreciate it , now I can get my SBR “fix” between all the highlights – lekker!

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 17:38
  101. avatar
    #67 kosie

    @valke: Thx

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 17:37
  102. avatar
    #66 valke

    @kosie: I thought the cheetahs scrum was better and papier was also placed under a lot of pressure. Overall I thought the cheetahs forwards were better, except for toerien, who a very good game. The 9 from the cheetahs had a very good game, but he also played behind a pack that was going forward for much of the game. He finished the game on the wing.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 17:29
  103. avatar
    #65 valke

    @GREENMASJIEN: lions started of very well and after 20 minutes it looked like they would get a easy win. However, as the game progressed, the bigger guys started to struggle a bit. The lions backline did not play very well, although 9 had a very good game.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 17:23
  104. avatar
    #64 Djou

    @Beet: Below is some info on the games as from Rapport newspaper – incidentally written by Hannes Nienaber. He has school rugby articles every Sunday in Rapport.

    Free State vs Blue Bulls
    Twee blitsige drieë en ’n reuse-strafdoel van ongeveer 60 meter deur die Vrystaatse o.18-rugbyspan het die wind in die eerste helfte uit die seile van sy eweknie van die Blou Bulle geneem. Dié twee spanne het mekaar gister in Sasolburg in die vernaamste voorwedstryd van die jaarlikse Noordvaal-bondedag gepak. Die Vrystaat het 31-21 gewen. Die vinnigste speler wat nog ooit deur SA Rugby oor 40 meter getoets is, Llewellyn Hein, het met sy eerste van twee drieë die toeskouers na hul asems oor sy ongelooflike vaart laat snak. Toe die wenspan se heelagter, Louwtjie Steenkamp met ’n strafdoel vanuit sy eie halfgebied slaag om sy span ’n voorsprong van 24-0 met die omdraaislag te gee, was die Blou Bulle met hul rûe teen die muur.
    Die Ligbloues se SA Skole-flank, PJ Toerien, het egter in die tweede helfte die vonk verskaf. Die Bulle was die beste span in die tweede helfte.
    Die Vrystaat het boonop vir Hein (enkel) en die ander vleuel Patrick Mbangi (knie) vroeg in die tweede helfte aan beserings verloor.

    KZN vs Lions
    * KwaZulu-Natal het danksy ’n strafdoel deur sy kaptein, Tristan Tedder, met die laaste aksie van sy kragmeting teen die Leeus met 22-20 gewen.
    Die Leeus se verdediging het amper die sege aan hulle besorg. Toe Tedder van die plaasvervangerbank op die veld in die tweede helfte gekom het, het sy besluitneming ’n reuse- verskil in sy span se vertoning teweeg gebring.
    Die Piesangboere se heelagter Morné Joubert, agtsteman Jaco Coetzee en flank James Venter het ook gewys dat hulle spelers is om dop te hou tydens vanjaar se Cravenweek in Middelburg (Mpumalanga). Die Leeus se Wikus van Biljon het met sy taktiese skopwerk beïndruk en hy het sy agterlyn seepglad weggestuur.

    Valke vs Pumas
    * In die hoofwedstryd het die gasheer, die Valke, die Pumas met 36-30 verslaan. Die Valke se agtsteman, Warren Brits, was puik. Hy het die aanvoorwerk vir sy span se eerste twee drieë gedoen. Die Pumas se agtsteman, Oscar Schuld, was self ’n yster.  

    NFS Griffons vs Limpopo Bulls
    Die vleuel van die Griffons, Nazo Nkala, is ’n speler om dop te hou tydens vanjaar se Cravenweek. Nkala het op die aanval verwoesting in sy span se sege van 48-20 oor die Limpopo Blou Bulle gesaai. Hy het twee spog-drieë gedruk. Die Perses se plaasvervanger-skrumskakel, Jason Olivier, is soos die eerste keuse in dié posisie, Jaywinn Juries, ’n speler van gehalte.
    Olivier het die verloorspan se verdedigers om die losskrums besig gehou.
    Die proefneming om Juries ook as heelagter in te span was ook geslaagd.
    Limpopo se heelagter, Vandre Rolls, was sy span se beste speler in die kragmeting.

    Griquas vs Leopards
    * Griekwas het aanvanklik teen die Luiperds gesukkel, maar toe die span eers sy ritme vind het hy maklik met 34-7 gewen.
    Die Luiperds het vroeg met 7-0 voorgeloop en dit het gelyk of die Poubloues lang dag kon beleef. Skrumskakel Brandon de Melim het egter die vonk verskaf wat die gang van die wedstryd in sy span se guns geswaai het. Buiten De Melim was die span se vleuel, Wilfred Bowers, met sy vaart en vermoë om verdedigers met sy voetwerk te klop ’n doring in die Luiperds se vlees.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 17:21
  105. avatar
    #63 kosie

    @valke: Thanks valke. What was your impression of the scrums for bulls and cheetahs?

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 17:15
  106. avatar
    #62 Djou

    @Bog: Nie gedink jy het hulp nodig nie. Die telling spreek vanself. :) :)
    Maar ek het genoeg Bondedae gesien om my nie veel aan die uitslae te steur nie aangesien dit maar steeds soos proewe is. So, ek spreek nie nou al ‘n opinie uit oor wat by Cravenweek gaan gebeur nie, maar dit is duidelik dat die ander spanne nie die Cheetahs moet onderskat nie.
    As ek reg onthou het die WP ook verloor op die Kaapse “Bondedag”, maar moet hulle nie afskryf nie.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 17:14
  107. avatar
    #61 valke

    Some info from the games.
    1) griekwas beat a very average leopards team.
    2) griffons played very well against limpopo, with their 10 controlling the game well. 12 came on in the second halve and made a big difference in the backline.
    3) lions forwards struggled a little. Jonas had a good first halve, and tedder a good second halve. KZN forwards much quicker to the ball.
    4) ruan de beer started at 11. Not a good first halve, but better second halve. Gans came on at 13 in the second halve, but did not have a good game. Cheetahs forwards controlled the game well. Jordaan played 13 but was very quiet. Andrade had a good game. Hein showed good pace, scoring 2 tries, but got injured. Cheetahs had a lot of injuries in the second halve, some looking serious. This disrupted their game in the second halve.
    5) valke made much more mistakes than pumas, but could not finnish. Pumas dominated scrums and lineouts. Valke discipline in the forwards let them done. Some individual brilliance saw them through.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 17:06
  108. avatar
    #60 beet

    @GREENMASJIEN: its the thing about school rugby, no one covers it adequately but the coverage is getting better and new players are coming into the media market every year. Typically the average high interest level lasts 2 years. Once a parent’s son finishes school, he to moves on.

    A good site you missed on that list is Hannes Nienaber’s SchoolofRugby

    I don’t know what went down in Sasolburg yesterday other than what I have read here.

    The EP, WP, SWD and Boland Bondedag was a few weeks back

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 16:51
  109. avatar
    #59 verster

    @kosie: Kosie saam met jou met die bulle, hulle het baie probleme, sien gister die bulle se agterlyn is baie gevaarlik maar kon nie tot hul reg kom nie want die probleem le by die vories. Van die manne voor was uit hulle diepte gewees veral in die eerste helfte en in die tweede helfte het dit n bietjie beter gegaan maar daar was van die manne voor wat te veel in die agterlyn gespeel het en nie voor waar hulle benodig was nie. Daar moet net onthou word dat die Vrystaat baie klein voor is en hulle het die bulle se voorspelers ore aangesit, dan kom die spanne van die WP, OP EN SWD wat swaar en groot voor is. Ja jy is reg daar is probleme voor as die manne voor nie die mas gaan opkom nie dan sal die 9, 10, 13 ens nie tot hulle reg kom nie

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 16:43
  110. avatar
    #58 BOG

    @Pinotage: @Deon: Julle het dit n bietjie laat gelos om my te hulp te snel tussen die aasvoels. En ek hoop nie my verwysing “na steak op die tafel” word as grootpraat gesien nie. Ek weet daar is dikwels n dun lyntjie tussen “grootpraat” en “vertroue” in jou span. Oor die jare het ek al daaraan gewoond geraak om aan te hoor hoe VS kwansuis “gelukkig” was om te wen- nooit met verdienste nie. Die gevaar bestaan dan natuurlik dat mens subjektief kan reageer, maw swakhede wat daar moontlik was, mis te kyk. Was Jordaan toe op 13 gewees? En ek sien spesifiek uit na die kragmeting Griffons teen Grens. Daar is mos heelwat wie glo dat daar net een skool is in die hele streek wat rugby speel.@Rugbyman: Ek dink nie Deon verwys spesifiek na kommentare op hierdie “thread” nie

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 16:38
  111. avatar
    #57 GREENMASJIEN

    Well done to the KZN team , from the reports that I have heard , KZN was dominant and the score flatters the Lions, was anyone there to see the games? Beet?

    The results also look very good for the Cheetahs and Griquas.

    Any clues on the ECape and Wcape teams , do they not have any warm up fixtures? So many questions , SBR could do with more blogs and info portals.
    if I have all these questions there must 1000’s more with like me who would like to know more.

    Any alternative info destinations / sites / blogs you can suggest , other than Rugby 365 / rugby 15 / SA high school sports / HSSM?

    Especially Craven Week info.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 16:36
  112. avatar
    #56 Rugbyman

    @Deon: mmmmm weet nie wie grootgepraat het nie, maar dit was nie ek nie…

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 16:17
  113. avatar
    #55 Rugbyman

    @Pinotage: Jy met GRASIE verloor? Jy en grasie kom nie eers in dieselfde sin voor nie…. :mrgreen:

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 16:16
  114. avatar
    #54 kosie

    @Pinotage: Ek dink julle ken al die manne op die blog wie julle kan vertrou oor spanne. Op die 3 de thread hierbo het ek my bekommernis uitgespreek toe Bog gepraat het van steak op die tafel.

    Ek het eintlik saam gestem. Ek weet ook hierdie is nie die CW nie en dat al die spanne beslis sal verbeter. Daar word ook maar geeksperimenteer by bondedag. Dis ook die 1 ste keer dat die manne as n span speel.

    Laat ons maar kyk wat by CW gebeur. Ek is maar bekommerd oor die Bulle

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 16:00
  115. avatar
    #53 Deon

    @Pinotage: As die grootpraat voor die tyd net nie so besonders groot was nie, sou die sak verskonings na die tyd onnodig wees. En diegene wat die Vrystaat keurders van een of ander verraad beskuldig het se monde is ook gesnoer.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 14:41
  116. avatar
    #52 Pinotage

    @BOG:
    Die wen met 10 pnte teen die Bulle, is gerusstellend. Die feit dat die Griffons en Griekwas ook n goeie begin gemaak het, illustreer die punt dat skolerugby in die hele streek, gesond is.

    Ek dink ons kan gerus slaap. En as ons vorentoe verloor, dit met grasie vat. Nie probeer voorgee dat ons eintlik beter was nie. Bliksem dit pieps my af as daar altyd verskonings is. Net soos grootpraat.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 14:23
  117. avatar
    #51 BOG

    @slinger: Eerstens, al die spelers in die CW groep moet n speelbeurt in die beginspan kry, tydens CW. Dit laat dus nie veel speelruimte vir die bepaling van kombinasies op hierdie stadium nie. Dit was iets wat reeds tydens proewe uitgesorteer moes gewees het, Resultate voor CW kan wel n rol speel waar hulle spanne teen mekaar moet opweeg waar daar meer as een opsie is. Sover ek weet is Jordaan op 13. Stannard was beseer en alhoewel daar gese was dat hy teen 1 Julie gereed sal wees, was daar besluit om nie kanse te waag nie- sekerlik n teleurstelling vir die jong man.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 12:29
  118. avatar
    #50 tzavosky

    @slinger: “Die Leeus is altyd in mix maar vir een of ander rede sukkel hul die laaste klompie jare op CW.”

    Sukkel? Het hulle nie die laaste 3 jaar in die finaal gespeel nie?

    Verlede jaar met die CW gesels ek die oggend voor die SWD-Leeus wedstryd met ‘n paar SWD ondersteuners, wil hulle weet wat ek dink wie gaan wen. Sê ek julle het meer flair, maar ek sal nooit ‘n Leeus span met ‘n klomp Monnas voorspelers afskryf nie. Was toe ook so.

    Ek dink lg punt staan steeds. Rhyno Herbst het my toe baie beïndruk en ek sien uit daarna om hom hierdie jaar dop te hou. Moontlike SA Skolespan kandidaat.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 11:31
  119. avatar
    #49 slinger

    @BOG: die spanne word gerate op dag 1, daarna word bepalings uitgesit. So uitslae voor CW nie so groot rol nie.

    Glo steeds die final gaan uit volgende 4 kom: cheetahs, bulls, WP, Sharks met OP, SWD en Pumas die buite perde. Die Leeus is altyd in mix maar vir een of ander rede sukkel hul die laaste klompie jare op CW.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 09:27
  120. avatar
    #48 slinger

    Die WP speel die Pumas 1ste, die terugvoer is dat die Valke nie n beter span was nie maar dat die Pumas baie meer foute gemaak he?

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 09:21
  121. avatar
    #47 slinger

    @BOG: waar het hul vir Julian Jordaan gespeel? Hy was speler 23 op voorlopige CW span, kon nog nie uitvind wie hul gaan los vir hom nie?

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 09:19
  122. avatar
    #46 slinger

    @Rugbyman: Wat was die backline Rugbyman? Wie het hul probeer akkomodeer?

    Verloor is verloor maar na baie jare se skole rugby kyk weet ek ook die bondedae is nog nooit n aanduiding nie, dit hoekom ek altyd die teamsheets wil sien. Coaches kry min kanse om kombinasies te probeer voor Cravenweek en glo hul het nie keuse as om te kyk op plekke soos bondedae wie kan waar saam met wie speel.

    Waar het hul vir Ruan de Beer gespeel? Moet seker n close call wees tussen hom en Keyter. Egter nie geweet hul sal op 10/12/13 nodig he om te toets nie.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 09:16
  123. avatar
    #45 BOG

    @Rugbyman: Jy moet gaan kyk hoe vang Leeu sy ontbyt en nie swak verskonings aanbied nie. Mooi drie vd Cheetahs in 2e helfte teen die “unstopable”, magnificant, Bulls. En uitlae voor CW speel wel n rol by wedstrydbepalings vir dae 3 en 4

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 06:38
  124. avatar
    #44 Rugbyman

    @slinger: I believe the bulls started with their “bench”… and made certain positional experiments in the first half… heaven knows why u do this in a game which I wouldve rather started with my best combinations and team to build momentum for the cravenweek! They for instance experimented with the best 12 in the country at 13… I also think they dont have all the combinations right in the backline, but that’s just my opinion… lets see at the cravenweek, thats where the proof lies, in the pudding…

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 06:07
  125. avatar
    #43 BOG

    @spot: Free State have won many games where they were dominated. I guess Scotland must have slept better last night too? In summary, what you are saying is this- the Bulls dominated in everything except the score board. Well done, they should go far. But I must remember that when the performance of the Cheetah senior side in the S 15, is discussed. It will certainly help me feel much better.

    ReplyReply
    29 June, 2014 at 05:03
  126. avatar
    #42 spot

    Bulls will be the team sleeping better tonight. Free State did not impress. They know the Bulls gifted them 21 points in the first half. Second half Bulls brought on the no. 2 and no. 4. Suddenly the Bulls looked a different team. They manufactured 3 great tries, dominated the breakdown, tackled the dust out of FS. If the Bulls can string together 3 games playing the way they did in the 2nd half, they will be unstoppable.

    ReplyReply
    28 June, 2014 at 20:07
  127. avatar
    #41 slinger

    I thought the Bulls will take it, on paper they did seem strong and the guys from up north was raving about the backline. Sounds like the Grey boys was too strong again. Bulle?

    ReplyReply
    28 June, 2014 at 16:23
  128. avatar
    #40 BOG

    @Cappie: Terugkom Pretoria toe, ja, maar nie in hiedie game nie.

    ReplyReply
    28 June, 2014 at 15:38
  129. avatar
    #39 Pedantic

    Free State 31 – 21 Bulls Full Time

    ReplyReply
    28 June, 2014 at 14:44
  130. avatar
    #38 slinger

    Close call, sounds like a great game

    ReplyReply
    28 June, 2014 at 14:29
  131. avatar
    #37 Cappie

    @Pedantic: Bulle sal terug kom!

    ReplyReply
    28 June, 2014 at 14:28
  132. avatar
    #36 Pedantic

    Bulls are back in the game with 3 quick tries!

    Free State 24 – 21 Bulls

    ReplyReply
    28 June, 2014 at 14:27
  133. avatar
    #35 BOG

    Goodness me, I said there is steak on the table- you dont have to eat the head and tail as well!

    ReplyReply
    28 June, 2014 at 14:14
  134. avatar
    #34 Pedantic

    Free State 24 Blue Bulls 0 Half Time

    ReplyReply
    28 June, 2014 at 13:58
  135. avatar
    #33 slinger

    Those bloggers who attended the bondedag, please give us some feedback on games, ie try scorers, players, etc. No games in Western Cape this weekend and U16 and both u18 WP teams at WP Institute for a rugy camp.

    ReplyReply
    28 June, 2014 at 13:54
  136. avatar
    #32 slinger

    @Rugbyman: @MikeSt: Geluk met jul skool se prestasies tov cravenweek kapteins. Dis great vir seuns en skool.

    WP Cravenweek kaptein, Edrich Venter, en Michael Meyer ook van Paul Roos die 15tal kaptein.

    ReplyReply
    28 June, 2014 at 13:37
  137. avatar
    #31 slinger

    @Pedantic: great win for kzn. Congrats. Thanks for updates, keep it coming!

    ReplyReply
    28 June, 2014 at 13:31
  138. avatar
    #30 Pedantic

    KZN U18 22 – 20 Lions

    @GREENMASJIEN: Sorry, can’t give comments as I didn’t see the games.

    ReplyReply
    28 June, 2014 at 13:23
  139. avatar
    #29 Pedantic

    @Buffel: Lions 10 – 6 KZN Half-time

    ReplyReply
    28 June, 2014 at 13:02
  140. avatar
    #28 Buffel

    @Pedantic: Halftime lions 9-kzn 6.Is that right?

    ReplyReply
    28 June, 2014 at 12:50
  141. avatar
    #27 GREENMASJIEN

    @Pedantic: Thanks for the updates.
    Please give your comments on KZN U18 & what you thought of the others in a nutshell

    ReplyReply
    28 June, 2014 at 12:11
  142. avatar
    #26 Pedantic

    Results:

    KZN U16 63 – 7 Valke U16

    Griquas U18 34 – 7 Leopards

    Griffons U18 48 – 20 Limpopo Blue Bulls

    ReplyReply
    28 June, 2014 at 12:04
  143. avatar
    #25 Rugbyman

    @MikeSt: geluk aan julle mike!

    ReplyReply
    27 June, 2014 at 07:31
  144. avatar
    #24 MikeSt

    Baie geluk Garsies met die aanwysing van julle kaptein as Bulls kaptein.

    EG Jansen Captain Quentin vd Schyff appointed Valke Captain.

    ReplyReply
    27 June, 2014 at 07:21
  145. avatar
    #23 Rugbyman

    @beet: Just heard our garsfontein captain, jan-henning Campher has been appointed as blue bulls cravenweek captain! So proud of him! Really a great boy! Well done Jan!

    ReplyReply
    26 June, 2014 at 21:01
  146. avatar
    #22 MikeSt

    Wie gaan dit bywoon Saterdag????

    ReplyReply
    26 June, 2014 at 10:55
  147. avatar
    #21 MikeSt

    @valke: Thx Valke

    ReplyReply
    26 June, 2014 at 10:54
  148. avatar
    #20 Rugbyman

    @valke: Wonderlike venues… :oops:

    ReplyReply
    25 June, 2014 at 12:51
  149. avatar
    #19 valke

    @Rugbyman: Innitially it was scheduled for Izak Steyl in van der Bijl, however, I was told that this has been moved to the DP de Villiers stadium in Sasolburg.

    ReplyReply
    25 June, 2014 at 11:41
  150. avatar
    #18 Rugbyman

    @ROOIBUL: I heard it was in Van Der Bijl….

    ReplyReply
    25 June, 2014 at 11:16
  151. avatar
    #17 ROOIBUL

    @valke: Now I am confused, Beet isn’t the Bondedag in Sasolburg at the DP de Villiersstadion. :roll:

    ReplyReply
    25 June, 2014 at 11:09
  152. avatar
    #16 spot

    Tyd om weg te steek wat jy het en jou kaarte naby die bors te hou. So vals uitslae kan verwag word. Wenners gaan dus wees: Luiperds, Limpopo BB, Leeus, Vrystaat en Valke. :evil:

    ReplyReply
    25 June, 2014 at 11:07
  153. avatar
    #15 slinger

    @beet: if you get the team sheets please post. Thanks

    ReplyReply
    25 June, 2014 at 10:54
  154. avatar
    #14 beet

    @valke: Thanks Valke

    ReplyReply
    25 June, 2014 at 10:20
  155. avatar
    #13 valke

    @beet:

    09:00: Luiperds t. Griekwaland-Wes

    10:20: Limpopo Blou Bulle t. Griffons

    11:40: Leeus t. KwaZulu-Natal

    13:00: Blou Bulle t. Vrystaat

    14:20: Valke t. Pumas.

    ReplyReply
    25 June, 2014 at 09:23
  156. avatar
    #12 Rugbyman

    @kosie: Nee eks bekommerd oor so een of twee keuses voor… Ek hoop die manne kan as ‘n span funksioneer… Die talent is gewis daar

    ReplyReply
    25 June, 2014 at 08:52
  157. avatar
    #11 slinger

    @Buffel: Thanks, Coetzee brilliant player and hope he will be 100% for Cweek. @scrummie: think Sharks will beat the Lions

    ReplyReply
    25 June, 2014 at 08:48
  158. avatar
    #10 Speartackle

    @beet: THank you

    ReplyReply
    25 June, 2014 at 08:36
  159. avatar
    #9 beet

    @Speartackle: No sorry. I’m also looking for the times.

    I have the Craven Week teams. Should be more or less the same teams.

    ReplyReply
    25 June, 2014 at 08:22
  160. avatar
    #8 Buffel

    @slinger: Sharks boys on the mend. 8th man Coetzee still doubtful. Dixon running today at practice to feel out he injury but otherwise looking good.

    ReplyReply
    25 June, 2014 at 08:22
  161. avatar
    #7 Speartackle

    Beet, do you have the times and team sheets for this Bondedag please?

    ReplyReply
    25 June, 2014 at 08:17
  162. avatar
    #6 scrummie

    Griekwas sal wen maar ek hoop eks verkeerd ,

    Griffons sal Limpopo BB/Ben Voster klop hoop eks weer verkeerd :wink: ,

    Leeus sal wen ,

    Cheetahs behoort BB net-net klop ,

    Valke behoort Pumas gemaklik te wen.

    ReplyReply
    25 June, 2014 at 08:15
  163. avatar
    #5 slinger

    Games will be interesting indeed especially bulls cheetahs. They also in the same draw at Cravenweek, so this might not be the last time they meet this year.

    Julian Jordaan was player 23, is he now officially in the team after his injuries?

    All the Sharks players who was injured – is it a full strength side this weekend?

    ReplyReply
    25 June, 2014 at 08:02
  164. avatar
    #4 kosie

    @Rugbyman: Jy is maar baie beskeie vandag. Met ‘n groot groep Garsie manne dink ek het jy ‘n baie goeie idee wat om te verwag!

    Dit sal hoë tempo konstruktiewe rugby wees waar die vorries sal probeer oorheers die eerste helfte en dan die blitse agter loslaat nadat die vorries oorheers! As dit maar net so eenvoudig was!

    ReplyReply
    25 June, 2014 at 07:22
  165. avatar
    #3 kosie

    @BOG: Steak is potensieel op die spyskaart. Van dit wat ek by die proewe en die laaste game gesien het gaan die Bulle dalk sukkel. My “spy” by die oefenninge van die bulle dink egter daar was ‘n groot verbetering wat samespel beteken. Ek ken nie al die kinders in die bulle span nie maar die paar wat ek wel ken kan ek jou verseker sal hul alles gee.

    Laat ons maar kyk wat gebeur. Is tog bekommerd!

    ReplyReply
    25 June, 2014 at 07:04
  166. avatar
    #2 Rugbyman

    @BOG: mmmmm ek gaan ook maar vir eers my kommentaar terug hou… ek weet rerig nie wat om van die bulle span te verwag nie…

    ReplyReply
    25 June, 2014 at 06:36
  167. avatar
    #1 BOG

    Iewat ligtig om kommentaar te lewer en koppies uit te steek? Toe nou, rugby is nie vir sissies nie. Kom Cheetahtjies, daar is “steak” op die tafel.

    ReplyReply
    25 June, 2014 at 02:09