Grant Khomo Week 2013: results

Grant Khomo Week 2013 for provincial under-16 representatives will start on Monday 01 July 2013 at the Izak Steyl Stadium in Vanderbijlpark and is hosted by the Valke. 20 provincial teams are taking part.

TIME PROVINCE PROVINCE
DAY 3
08h00 KwaZulu-Natal 33 19 Valke
08h00 Griquas 29 27 Limpopo Blue Bulls
08h00 Valke XV 18 21 Griquas CD
09h15 Eastern Province 29 10 Golden Lions
09h15 Zimbabwe 22 33 Namibia
09h15 Border CD 6 106 Leopards
10h30 Border 22 10 SWD
10h30 Boland 14 16 Free State
10h30 Pumas 35 7 Griffons
11h45 Blue Bulls 15 22 Western Province
DAY 2
10h30 Pumas 7 38 SWD
10h30 Border CD 3 57 Griquas CD
11h45 Free State 17 10 Valke
11h45 Griquas 24 16 Valke XV
13h00 Border 16 13 Boland
13h00 Leopards 8 19 Namibia
14h15 Western Province 34 22 Eastern Province
14h15 Limpopo Blue Bulls 29 21 Zimbabwe
15h30 Bull Bulls 42 14 Golden Lions
15h30 KwaZulu-Natal 32 20 Griffons
DAY 1
09h00 KwaZulu-Natal 16 12 Limpopo Blue Bulls
09h00 Western Province 50 12 Leopards
10h30 Blue Bulls 30 26 Eastern Province
10h30 SWD 21 10 Griffons
12h00 Border 15 13 Free State
12h00 Valke XV 28 3 Border CD
13h30 Zimbabwe 15 12 Griquas CD
13h30 Boland 17 10 Pumas
16h00 Golden Lions 29 20 Valke
16h00 Namibia 13 9 Griquas

Log after 2 games

POSI TEAM P W PTS
1 Western Province 2 2 10
Blue Bulls 2 2 10
3 SWD 2 2 9
KwaZulu Natal 2 2 9
5 Namibia 2 2 8
Border 2 2 8
7 Griquas CD 2 1 6
Limpopo Blue Bulls 2 1 6
Griquas 2 1 6
10 Valke XV 2 1 5
Free State 2 1 5
Boland 2 1 5
13 Zimbabwe 2 1 4
Golden Lions 2 1 4
15 Eastern Province 2 0 1
Valke 2 0 1
Pumas 2 0 1
18 Griffons 2 0 0
Leopards 2 0 0
Border CD 2 0 0

A key feature of the tournament are that the South African based teams have to comply with a quota system. With the possible exception of Border Country Districts, each Saffa squad of 22 is split down the middle with 11 players selected coming from previously disadvantaged backgrounds (PDI). In addition to this there must be at least 8 PDI’s on the field of play at any one time. The bottom line is that although the under-16 teams are representatives of their provinces given the criteria, for several regions these teams just simply are not the strongest possible under-16 sides.

Leave a Reply

247 Comments

  1. avatar
    #247 BOG

    @Ploegskaar: Siniliteit het darem ook voordele. Soos die ou omie vir wie die dokter gese het hy het goeie en slegte nuus. Die slegte nuus is dat hy HIV is, die goeie is dat hy Altzheimers het en teen die tyd wat hy by die huis kom, het hy vergeet dat hy HIV is.

    ReplyReply
    8 July, 2013 at 11:34
  2. avatar
    #246 BOG

    @BoishaaiPa: Ai tog, kyk nou wie het sy kop gelig onder daardie poepbelaaide verekombers ! Ek “dink” jy praat van my wanneer jy my direk aanspreek. Is dit dan onredelik?

    ReplyReply
    8 July, 2013 at 11:29
  3. avatar
    #245 BoishaaiPa

    @BOG: Ja ou Bog…dis omdat jy alles persoonlik aantrek dat jy dink ons/ek praat direk van jou!…

    ReplyReply
    8 July, 2013 at 10:16
  4. avatar
    #244 BOG

    @Koos Roos: Nee, ek het beslis nie n “probleem” met grappies nie en wat ek hier kwytraak, getuig daarvan.Ook nie n obsessie met die verlede nie. Wat my egter opval, is wanneer ek ookal myself uitspreek oor kwotas en diskriminasie in rugby, word daar gesinspeel op my s.g “verkramptheid”- veral uit die WK. En terloops, ek was beslis nie n kommunis nie. Terwyl ek n kritikus was vd ou bestel, het ek ook my land met trots op die grens gedien.

    ReplyReply
    8 July, 2013 at 08:10
  5. avatar
    #243 Koos Roos

    @BOG: Bog, dit lyk my jy put ‘n gevoel van trots uit die verlede. Jou “komunistiese” studentelewe, Grey suksesse en Vrystaat seges. As ons (ek in elk geval) bietjie met jou spot oor bv.Orania, is dit presies dit. ‘n Grap. Moraliteit dikteer egter dat ons aan ander moet doen soos wat ons graag self behandel wil word. So as grappies jou omkrap, se so en (ek in elk geval) sal dit respekteer. Dan moet jy egter onthou dat jou opmerkings teenoor ander bloggers, natuurlik moet getuig van hierdie diepe moraliteitsoortuiging en dat neerhalende opmerkings nie skielik grappies kan raak nie.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 22:54
  6. avatar
    #242 Tjoppa

    @BOG: Die ou pesioentjie knyp dus toe die Dominee hierdie maand draai vra ek toe voor hy kan vra daai vraag Boggie. Die snotkop skrik hom mos morsdood en vergeet sommer ook om die koevertjie te los. Ja nee ou Bog my ou vrou ok al die jare gese ek is so gemoer en so laat staan. Mis die ou gedrog.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 21:26
  7. avatar
    #241 BOG

    Wat is n “voorbanker” ? Ek is beslis n volgeling van die Hoeksteen- daarom verskil my moraliteit nou nie van my moraliteit van voor 1994 nie. Maar nee, beslis nie deel vd tradisie nie

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 21:21
  8. avatar
    #240 Tjoppa

    @BOG: Hoe het ou Sonja gesing Boggie. Gaan huistoe seun van Oranje. Die donners in die buiteland waardeer jou nie. Gaan huis toe.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 21:17
  9. avatar
    #239 BOG

    @Tjoppa: Jy is weer onsamehangend, maar ek merk di na 21:00

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 21:14
  10. avatar
    #238 Tjoppa

    @BOG: Jy seker hulle het jou nie maar net Kommin genoem nie Bog. Met daai gebryery is dit mos maklik om jou te misgis?
    Nou sien ek jy was ook nooit ‘n voorbanker in die kerk nie. Want wat verkeerd was gister is beslis reg vandag.
    Nee Bog ek dink jy moet terug emigreer na Greystaat. Daar verstoot hulle nie hul eie nie. Gaan huistoe seun van Oranje. Jou eie mense sal na jou kyk.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 21:04
  11. avatar
    #237 BOG

    @Koos Roos: Vreemd genoeg, het hulle my daarvan beskuldig dat ek n “kommunis” was in die ou bedeling, en nogal op US op n stadium toe die SR omtrent almal kinders was van NP kabinetslede. Vandag verbind jy my met Orania. Of het jy maar net Oranje Vrystaat verkeerd gespel? Hierdie verwarring en afleidings is maar seker te wagte as n mens sy opinies baseer op beginsels en nie seisoene, giere of propaganda nie. Othou- moraliteit is onveranderlik. Wat verkeerd was gister, is ook vandag verkeerd. En onthou, laat eie belange nooit jou moraliteit bepaal nie. Jy betaal n duur prys daarvoor, maar jy kan jou kinders in die oe kyk.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 20:33
  12. avatar
    #236 Gungets Tuft

    @HORSEFLY NO.1: If only 4 schools were scouting at GK then the other 35 all got lost on their way to the venue. Garmin and TomTom have a lot to answer for.

    Remember that there are many agents who trawl the tournaments, who knows what they claim when trying to get te attention of parents. I must confess I have mixed feelings about the scouting, probably have their place, it then so do proctologists ……. :roll:

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 18:38
  13. avatar
    #235 Grasshopper

    @GCollege86: itembelihle was the township school Glenwood got a few kids from and one turned out to be overaged. I think the DHS overaged kid was from there too. I don’t think Glenwood has even enticed a kid from one of the big EC or Border schools…

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 17:45
  14. avatar
    #234 GCollege86

    @Grasshopper: Yes, but haven’t seen or heard anything from them lately.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 17:32
  15. avatar
    #233 Grasshopper

    @GCollege86: didn’t some of the JHB English schools do some recruiting down there a few years back, a red team comes to mind…

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 17:12
  16. avatar
    #232 GCollege86

    @HORSEFLY NO.1: Somebody else might have mentioned those schools, but not me. Unfortunately I did not read all the posts and only commented on what I heard myself at Grant Khomo. The only names I mentioned were Glenwood and Grey Bloem, because it is always assumed that they do most of the scouting in the two Provinces, and it weren’t them.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 16:30
  17. avatar
    #231 Koos Roos

    @Ploegskaar: Ou Ploeg, daar by Tjoppie hulle IS hulle mos maar familie. Vandaar die niggies!

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 16:27
  18. avatar
    #230 Ploegskaar

    @Tjoppa: Watter wedstryd? Niggies? Spaar my die oudword, om jags en siniel te wees klink na moeite.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 16:11
  19. avatar
    #229 Ploegskaar

    @Rugbyman: Geen vergrype op die Sabbat, magie vol geelstert en ‘n glasie Springfield SB. Hier is ‘n bietjie meer om te doen as om jou uit jou Crocs uit te drink onder die lapa en te kyk hoe jou vrou die jet-ski se plugs vervang op ‘n Sondag.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 15:59
  20. avatar
    #228 Rugbyman

    @Tjoppa: ha ha ha

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 15:48
  21. avatar
    #227 HORSEFLY NO.1

    @Gungets Tuft:
    Schools mentioned in this whole Border thing are Grey,Glenwood,College and DHS. He has decided to eliminate Grey and Glenwood leaving College and DHS. Very nice.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 15:26
  22. avatar
    #226 Tjoppa

    @Rugbyman: Laat my dink aan nou die dag. Ou Henerik van 3 huise af in die street was weer stuitig en laat val alles. Nou ja die nursies het al geleer om mooi te buk as hulle die optel werk moet doen. Maar soms is hulle maar ook stuitig die bliksems. Nou om die storie in perspektief te plaas ou Henerik se bynaam is Danville. Nie oordat hy daarvan kom nie, maar sy rolstoel het mags op en alewige ou komberse oor die dashboard.
    Hy het seker goed geact met al die goeters wat hy laat val het want tot ons was bekommerd. Stap toe met ons tricycles oor na Henerik toe die middag en skrik ons morsdood. Toe ons in sy flat in stap hoor ons die net hande wat klap en die aller grillige hygerye en nou en dan ‘n bliksem tussen in. Ons storm die slaapkamer in en daar sit ou Hennerik op die bed, kaalgat met so ‘n halfmas promissie. Henerik skreeu ek wat die hel is jy besig mee. Hoekom slaan jy jou bobene so. Ek haal aan “Voesek uit my flat uit. Net my geluk. Die eerste keer in nege jaar en nou slaap my hande. Nee bliksem man Voetsek.” Jy sien ou Rugbyman soos reeds gemeld die lus vir die lewe nog lank nie weg nie. Maar die ou liggaam te oud vir die siel.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 15:20
  23. avatar
    #225 Gungets Tuft

    @HORSEFLY NO.1: I have read that post 4 times, I still cannot see why you would feel it was aimed at DHS. Doesn’t even mention stationery ..? :roll:

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 15:16
  24. avatar
    #224 Rugbyman

    @Tjoppa: ek hoop darem julle weet nog watter kierie om vas te vat as die anties vir julle hertzoggies bak…

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 14:24
  25. avatar
    #223 Rugbyman

    @Tjoppa: ek is beindruk dat daar darem al n tv in ploeg se huis is… nie geweet die tegnologie het al so uitgebrei daar nie… dalk luister hy nog op a-trax na ou games wat ou oom gerhard viviers uitgesaai het… dis die dat hy so skewe beeld van Roftus het… oom gerhard het nie toegelaat dat die feite n goeie storie opdonnet nie

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 14:23
  26. avatar
    #222 Tjoppa

    @Rugbyman: Vir opwinding hier by die tehuis doen ons dit sommer self en kyk wie kan die langste uithou. Ons lus vir pret en opwinding is al wat ons nog oor het. Dit en ou dowwe kiekies.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 14:18
  27. avatar
    #221 Tjoppa

    @Rugbyman: Om geld in te samel het hulle laat weet Nuweland gaan laasjaar se Curriebeker eidstryd “live” op die grootskerms uitsaai. Die kaalvoete mag tydens die vertoning op die grassies speel. Dan kan hulle ook voel hoe om by ‘n wedstryd te wees waar ‘n beker gewen is. In hul leeftyd sal dit nooit weer gebeur nie.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 14:15
  28. avatar
    #220 Rugbyman

    @Tjoppa: hey! Passop hy lewe nog… netnou kom trap hy die suurtstofpyp na jou suurstof tent plat…

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 14:13
  29. avatar
    #219 Tjoppa

    @Ploegskaar: Miskien moet jy maar die versnapperingkies los tot na die wedstryd Ploeg. Of dalk is jou TV so oud dat hy vir jou skeefgesig trek. Maar moet erken ek was jare laas daar. Die ouderdom met die niggies wat so op en af spring laat my heel vergeet hoekom ek daar is.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 14:12
  30. avatar
    #218 Rugbyman

    @Ploegskaar: Jy is duidelik weer onner die prop ploeg… moet se die deursnit nuwelander maak my nog banger… Lyk soos iets uit n horror movie… gelukkig gaan dit maar stil wees op nuweland tydens sie super rugby uitspele…

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 14:11
  31. avatar
    #217 Tjoppa

    @Rugbyman: Dalk het hy. Dit kan die rede wees dat hy nie lank genoeg gelewe het om jou reg te wetter nie.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 14:09
  32. avatar
  33. avatar
    #215 Ploegskaar

    @Rugbyman: Geoordeel aan die deursnee toeskouer op Loftus, vermoed ek julle almal is maar familie. Van daai ouens se oe is so ver uitmekaar, hulle lyk soos posduiwe.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 14:01
  34. avatar
    #214 Rugbyman

    @Tjoppa: As ek jou kind was, sou jy al 90 moes gewees het… My pa was jaaaaaaare n skoolhoof – hy het my goed gemoer… Jammer hy het nie vir jou skool gehou nie…

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 13:57
  35. avatar
    #213 Koos Roos

    @BOG: Boggie, ek begin nou verstaan werom julle so met die kwota stelsel sukkel. Julle het nog heeltyd gedink dit beteken julle moet ten minste een of twee seuns kies wat NIE in Grey is nie!

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 13:46
  36. avatar
    #212 Tjoppa

    @Rugbyman: Nie kwaad nie maar moet erken as jy my kind was sou jou gatvelle soos my oudste paar vellies se sole gelyk het.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 13:30
  37. avatar
    #211 HORSEFLY NO.1

    @GCollege86:
    Very nice way of singling out DHS :!: :evil:

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 13:30
  38. avatar
    #210 Rugbyman

    @Koos Roos: Nee Koos… ek vermoed hy is n lid van die FBI… Sommiges se hy dra n swart pak en sy skoene is van uitveers gemaak… Gevaarlike kalant as jy my vra… @Tjoppa: Meneer Tjop… Ek hoop nou nie jy is kwaad vir my nie… sal diep sny as ek my beste maat oppie blog verloor het?

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 13:05
  39. avatar
    #209 Predator

    @BOG: Thanks , dit maak heeltemal sin wat jy se. Ek sukkel ook om te verstaan hoekom dit op skoolvlak geforseer word deur SARU maar nie senior vlak nie. Sal die PDI beleid nie dalk baie talentvolle seuns ontmoedig om te speel omdat hulle besef dat hulle nie CW sal kan speel nie,…ek wonder maar net. Die blerrie sisteem/ beleid is complicated, en al wat ons wil sien is seuns wat goeie rugby speel en hulle posisies moet verdien.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 12:17
  40. avatar
    #208 Koos Roos

    @Maroon: Ou Bog gaan nie bywoon nie. Jammer! Het glo al 3 keer S/bosch toe probeer kom. Kon elke slag nie by die familie op Orania wegkom nie. LOL. Sorry Boggie, konnie die versoeking weerstaan nie. Sou lekker wees om te ontmoet.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 11:30
  41. avatar
    #207 Koos Roos

    @REF: Reffie, ek vermoed Djou werk vir SARS. Hy weett alles van ander skole se finansies. Ook PRG, wat glo binnekort probleme gaan he oor 30% PD kinders se fooie wat batalende ouers moet betaal! Ou Djou, al wat ek kan se is, soos ons maar hier innie Kaap se. DJOU…!

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 11:17
  42. avatar
    #206 GCollege86

    @Umtata: I don’t want to mention any schools by name but what I can say is that the scouts I had a chat with and what my son was telling me of scouts that had spoken to the Border boys, it is not Glenwood or Grey Bloem that were scouting the Border players.

    I would also like to mention, that these boys has come through the system in the Border primary Schools and high Schools. They are all in “better”Border schools. If one looks at what Border has to offer these boys after school compare to other Provinces, one do understand why they consider moving.

    In the last two weeks we read in the local newspapers, about the chaos in Border rugby. In yesterday’s “Weekend Post”, Border edition, there is a article: “Bulldogs need to tacle toyi-toying opposition”. This is a extract from the article:

    “In recent seasons they have been bullied, abused, vilified, beaten to a pulp and pretty well abandoned by their once loyal fans. And now they have had to endure the humiliation of a booing, rag-tag, rent-a-crowd-type assemblage who saw fit to toyi-toyi at the Buffalo City Stadium last Friday evening and hold aloft banners proclaiming unhappiness at the racial way the team is selected.”

    And it goes on and on and on …………………….

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 10:09
  43. avatar
    #205 phat55

    @Maroon: dankie :wink:

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 09:38
  44. avatar
    #204 Maroon

    @phat55: 17 Augustus . Makietie begin 15 Aug met die Paul Roos en Grey College old boys dinee.
    Dit is vanjaar die 25ste interskole tussen PRG en Grey College.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 09:15
  45. avatar
    #203 Tjoppa

    @Djou: Ek gee maar net my gevoel. Soos met enigiets in die lewe sal elke saak vyf kante he. Elkeen sal die reg in sy manier van doen raaksien, al is dit hie verkeerd. Die belangrikste vir my gaan oor die kind. Nie net die kind wat gewerf word nie maar ook die kind wat benadeel gaan word.
    Skole onderwysers en ouers se malligheid is egter besig om die “werwing” situasie hand uit te laar ruk. As ons dus iets doen kom ons maak dit die laaste reel voordat ons so ‘n besluit neem. Hoe gaan die kinders beinvloed word. Onthou ‘n groter geskenk as ‘n kind sal jy nooit kry nie.

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 06:06
  46. avatar
    #202 BOG

    @Predator: Nee, absoluut die teendeel. Dit is waarom ek aanvoer dat WP, Boland, SWD en OK/Grens in werklikheid nie gebuk gaan onder die beperkings van kwotas nie. Daardie streke kan aan die vereistes voldoen sonder om vaardighede/kwaliteit in te boet omdat rugby n natuurlike of eerste keuse is onder gekleurde spelers- dws meriete. In ander streke is dit nie die geval nie- vandaar my argument dat hulle moet deelneem met hulle hande en veters aan mekaar gebind. Daar is rugby NIE n natuurlike of eerste keuse nie en geen hoeveelheid ontwikkeling of bevordering vd spel, gaan dit verander nie. Dit is hoekom hulle spelers moet gaan werf of “koop” Die voorskrifte vir die kies van spanne, skep dus hierdie onding en di vir my verstommend dat die debat oor “koop, werf, poach, steel” of wat ookal kan voortwoed terwyl die hoofoorsaak vermy of geignoreer word. Op GCB is daar noemenswaardige getalle leerlinge van kleur en tsv die rugbykultuur wat daar bestaan, verkies die meerderheid sokker ( Ek raai, maar ek glo di meer as 98%) As dit so is op Grey, hoeveel meer is dit nie in n mileu waar daardie kultuur nie bestaan nie ?

    ReplyReply
    7 July, 2013 at 04:48
  47. avatar
    #201 Gungets Tuft

    @HORSEFLY NO.1: Ahh, so nothing solid. Hell, the boys only got back from Pretoria on Friday and already boys from there have been signed, accepted and on their way. I reckon I will wait and see how it pans out. College U16 was pretty solid this year, wonder why they would be recruiting, and who would be paying those bills, not as if there is cash sloshing around or we would have had more bursaries offered in Grade 8. Curiouser and curiouser…

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 23:46
  48. avatar
    #200 Gungets Tuft

    @Woltrui: Buy a donkey. Not sure that I shouldn’t have stayed in the bush. Predators munch more predictable there. But, as they say in the fairy tails, I owe, I owe, so off to work I go…

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 23:34
  49. avatar
    #199 HORSEFLY NO.1

    @Gungets Tuft:
    Read comment #148

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 22:46
  50. avatar
    #198 Woltrui

    @Gungets Tuft: Welcome back dear sir. :wink:

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 22:45
  51. avatar
    #197 Grasshopper

    @Gungets Tuft: I heard it via the grapevine too, after GK a couple maybe going to College, legit or otherwise….not sure…

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 22:17
  52. avatar
    #196 Gungets Tuft

    @HORSEFLY NO.1: “Seems College has taken a couple at U16 level.”

    Substantiate please. I do not know of any U16’s at College that have not been there since Gr8. There may be a kid that moved to PMB with his family recently but they came from up north.

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 22:14
  53. avatar
    #195 HORSEFLY NO.1

    @Umtata:
    Please man. Kzn does develop its own talent . Its just a few boys that are offered bursaries to come over to kzn.

    Its all fair in U13 and it happens all over the country,
    They are being offered better opportunities.

    Only one kid in the DHS 1st team , Mabhutana Peter, is from there and he moved to kzn in grade 9. Was never heard of before then and now he was part of a very good KZN Academy B side.

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 21:55
  54. avatar
    #194 Predator

    @BOG: Bog ek wil nie in ‘n kwota argument betrokke raak nie, maar dit wil vir my voorkom dat jy nie glo dat ‘n seun van kleur beter kan wees as sy wit eweknie nie, al word hy van ons kusstreke af ” ingevoer”, of gaan dit meer rondom die geforseerde integrasie wat jou pla. My een seun moes ‘n paar jaar gelede terugstaan vir ‘n gekleurde seun wat nie eers naasteby op sy spelvlak was nie, ‘n bitter pil om te sluk, maar moes dit maar aanvaar. Wat my egter pla is die ander keuses waar die coaches van sekere skole hulle spelers keur bo kinders wat baie beter is in die posisie. Dit is vir my ook ‘n mate van diskriminasie, want dis nie in die reels van SARU nie. Ten spyte van al die gemors lyk ons rugby tog gesond op grondvlak.

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 20:39
  55. avatar
    #193 BOG

    @Umtata: Blame the quota rules. It will persist for as long as the quotas do. Players “of colour”, a term I use reluctantly ,in regions other than the WP, Boland, SWD and EC/Border, simply choose sport other than rugby. No matter how they develop, they cannot get to levels which will make them competitive. Looking at it differently, its back firing and not achieving its purpose.

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 19:26
  56. avatar
    #192 Grasshopper

    @Umtata: boet, it’s happening in all the provinces outside of Border and EP. What kid would say no to moving to one of the big three cities. I drove through EP and Border recently, very rural with not much opportunity. I don’t like it either but it’s natural for kids to go where they can further their chances outside of school. KZN develops its own players no problem…..I think Glenwood had one kid from down that way in the 1st team Akhona Nela and he moved up 3 years ago….

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 19:00
  57. avatar
    #191 Umtata

    @Grasshopper and @Horsefly: Develop your own talent and stop poaching from other regions! It does not matter if you do it at u13 or not its still poaching! Schools in your region and Gauteng are ruining schools rugby! The tension at KzN schools is a clear indicator of that.

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 18:11
  58. avatar
    #190 Grasshopper

    @HORSEFLY NO.1: Well it makes sense, because in KZN the previously disadavantaged favourite sports are soccer and basketball, rugby is something they get convinced to play. I remember Victor Mtembu at Glenwood in the 90’s, he was scared to play in standard 8 but played 1st team by matric, immensely strong. He actually played KZN Academy in matric after 2 years in rugby!

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 18:08
  59. avatar
    #189 HORSEFLY NO.1

    @Grasshopper:
    Glenwood usually take a couple as you say and put into GWD prep..
    I know half the DHS U14A side this yer wasn’t from KZN, think Border so they too may be culprits.
    Seems College has taken a couple at U16 level.

    But GWD and DHS take at U13 where its fair I’m my opinion

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 16:51
  60. avatar
    #188 Grasshopper

    @Umtata: which KZN schools? Glenwood have usually had a handful from down that way recruited into the prep school early on. The boys caught last year at DHS and Glenwood for being over aged were originally from down that way. One would have thought they would learn from that lesson and not go back there. Glenwood have produced many previously disadvantaged boys from KZN….

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 16:00
  61. avatar
    #187 phat55

    @Predator: iirc the big one vs Grey College is on 10 August

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 12:58
  62. avatar
    #186 Umtata

    Its really disgusting how these schools. Just buy school boys like property. Why can’t they develop their own talent? KZN and Gauteng schools leading the player drain from Border.

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 12:47
  63. avatar
    #185 Djou

    @Tjoppa: As werwing na graad 8 vir jou onaanvaarbaar is, dan is dit jou siening en ek sal dit so respekteer. Dit was ook my siening – tot na die Affie-geval. Die seun was reeds in graad 10 en sou by die skool waar hy was absoluut nerens gekom het nie. Hy is ‘n geleentheid gebied om te skuif na Affies, waar hy sy ongelooflike potensiaal kon bereik en uiteindelik kon hy rugby sy beroep maak en ons almal vermaak met sy talente en vaardighede. Die geval het my siening oor beurse en werwing na graad 8 heeltemal verander – en sederdien het ek van hordes soortgelyke gevalle te hore gekom waar ‘n leerder wat geskuif het sy potensiaal kon bereik. Punt is dat ‘n mens, nes met werk, ‘n keuse moet maak oor jou toekoms en dit is ongelukkig grootliks by die sterk rugbyskole waar jou toekoms gemaak word. Alternatiewelik, as jy nie skuif nie, gaan jou potensiaal waarskynlik verlore gaan. Dus, ek het absoluut geen probleem as Affies werf of beurse toeken nie. Trouens, ek moedig dit aan want spelers kan hul potensiaal daar bereik. Net soos hulle dit by ander skole wat ook rugby hul erns gemaak het kan bereik.
    Op ‘n heeltemal ander punt, afleidings oor integriteit kan gemaak word wanneer individue ‘n praktyk ontken terwyl dit wel gebeur. En almal weet tog Affies is ‘n skool van integriteit wat agting inboesem sy selfs nie-Affies. Dus kan en behoort ons nie die skool oor dieselfde kam te skeer as sekere individue nie. Net so glo ek ook dat sekere individue wat Garsies aanhoudend afkraak oor die rigting wat hulle ingeslaan het (ontwikkeling van PDI) eerder nabetragting moet doen want Garsies doen weer wat hulle dink reg is – en dit behoort op sy eie unieke manier ‘n bydrae te maak tot SA rugby. Menlopark doen weer werwing en beurstoekenning op hul manier – en dit kan op sy manier ‘n bydrae maak tot SA rugby. En dit is mos wat ons wil he – dat SA rugby sterk moet wees. Ditto Waterkloof.

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 10:43
  64. avatar
    #184 QC86

    @BOG: yes sorry,i had heard at the field on Thursday that Boland had beaten the free state and on that i based my list,on day 3 games were played on 3 fields and on the B and C fields there were no scoreboards,even our Boland score is displayed wrongly,should be 15 13,so yes,sorry,FS i felt sorry for the quota’s hurt them the most,and we were lucky to beat them,all in all the games could have gone either way on most days. :oops:

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 10:29
  65. avatar
    #183 Predator

    @BOG: Kwaggas speel nie sokker nie ,..dankie tog!!!. Gaan Grey teen Paul Roos speel ,….julle sal moet alles moet saambring ,…ek weet die manne speel goeie rugby op die oomblik,..maar dit sal ‘n grote wees

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 10:28
  66. avatar
    #182 Rugbyman

    @Tjoppa: My vriend, vir poerie is ek nie bang nie en dit is jammer dat ons nie teen mekaar kon speel nie want dit is die 2 beste spanne in die dorp… Dit sou n great game tussen twee goeie spanne gewees het. Op my plek sit oor wat? Oor my persepsie van affies? Luister nou een maal mooi en laat ek hopelik my sin konstruksie in plek kry.

    Eerstens, Poerie is n smart seun en ek het geen probleem met hom nie. Ek ken heelparty affies onderwysers en meeste van hulle is nederig. Affies seuns is gewoonlik (99% van hulle) nederige, ordentelike kinders. Ek het nog nooit n probleem met affies seuns se optrede of gedrag gehad nie.

    Ongelukkig is daar dan sommige ouers wat baie, baie snobisties is en alle ander skole sleg maak waar hulle kom. Als is dan net affies voor en agter en al die ander skole is useless. Hulle probeer voortleef in hulle kinders en wat hulle kinders bereik – moerse hartseer. Dit gebeur langs die veld en by die braaivleisvure.

    Ek gun elkeen sy plekkie in die son, so ook affies. Dis n wonderlike skool met trotse tradisies. Al wat ek van hulle ouers en ondersteuners vra is om nie ander skole sleg te se en te vertrap nie. Wedersydse respek? Almal kan of wil nie in Affies wees nie. Respekteer hulle besluit en hulle skole en ondersteuners asb? Dis jammer dat ouers so persepsie skep met hulle optrede. Ongelukkig was ek al baie kere in die gesselskap van sulke affie ondersteuners en dit het n wrang smaak in my mond gelaat. Dis nie die kinders nie…

    Dink gerus na oor wat ek hier skryf. Ek gaan nie te kere nie – dis my en baie ander mense se persepsie. Jy sal dalk verbaas staan hoe baie mense my sentiment deel.

    Die laaste punt oor affies werwing – ek weet wat ek weet, so kom ons laat dit daar.

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 08:43
  67. avatar
    #181 GCollege86

    @Playa: Looking at the scouting that went on (in the first two days – excluding off day and last day) this week and speaking to one of the scouts myself I think that 3 of the 6 Dale boys, 2 of the 3 Hudson boys, 2 of the 10 Selborne boys and 1 of the 3 Grens boys might be leaving Border to other Provinces (Freestate and KZN – that I know of). Some of the parents has already been contacted. Lets hope Border and the Schools get a wake-up before its to late.

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 08:21
  68. avatar
    #180 Tjoppa

    @Rugbyman: Net jou eie siening. Maar het vir Poerie gese hoe gaan jy tekere. Hy se dit sal sy eer wees om jou op jou plek te sit. Affies seuns is nie wingat nie, meeste ouers ook, hulle is net trots op waar hulle vandaan kom en hul gedrag word bepaal deur hul opvoeding en tradisies.

    Soos laas gese het kom ons stem ooreen om te verskil. Mag die regte span wen.

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 07:33
  69. avatar
    #179 BOG

    @Predator: Die feit dat bykans al GCB se “leerlinge van kleur”, sokker speel, is waarskynlik aanduidend van hoe min hulle werklik “werf”@QC86: Border beats FS by two points, ie marginally, yet does not feature on your list of 7 ? But thats just academic anyway. The best U 16 side will be determined next month in Stellenbosch.

    ReplyReply
    6 July, 2013 at 04:19
  70. avatar
    #178 Predator

    Julle sal moeielik ‘n KWAGGA seun of sy ouers oorreed om te skuif. Die noordelike unies teken ons seuns van graad 10 af al, seker hoekom hulle nie nodig het om skole te skuif nie. Julle manne in PTA gaan nie maklik saam vakansie hou nie, maar miskien as julle van ploeg se sap in het sal julle dalk die teiken skuif in BOG se rigting!

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 20:33
  71. avatar
    #177 Rugbyman

    @Woltrui: dit gaan nie daaroor nie Wol. Wat my vies maak is dat Affies hulleself die reg toe-eien (ek hoop die spelling dra die taal professor se goedkeuring weg) dat al die goeie rugby spelers slegs in Affies mag wees… Hulle is die beste en almal om hulle is net nie goed genoeg nie… mag ek die woord snobisties gebruik? Ek haat snobisme en ongelukkig is dit my ervaring van Affies

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 18:26
  72. avatar
    #176 Rugbyman

    @Woltrui: wat is n tappet en n mullet? Daai is hoog bo my vuurmaakplek

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 18:20
  73. avatar
    #175 Woltrui

    @Rugbyman: Met al die opgekropte woede teenoor Affies aanvaar ek die Affies outjies het die wit waks van jou spannetjies afgelooi? 8)

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 18:19
  74. avatar
    #174 Woltrui

    @Ploegskaar: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    Julle visvoete salie n tappet herken as hy jou aan die sakke byt nie.

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 18:00
  75. avatar
    #173 Rugbyman

    Ek het nou sommer uit my maag uit gelag ploeg… wat sal die blog sonder jou sin vir humor doen? Geniet jou ete maat!

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 17:53
  76. avatar
    #172 Ploegskaar

    Daar is darem min beter as om met ‘n lekker glas rooi, voor ‘n uiteet, hier te lees hoe die tappets van die Noorde mekaar aan die woltruie, slons t-hemde en mullets rondpluk. Lekker man, lekker. Julle manne is ‘n Nivara bumber weg van mekaar bliksem, hou so vol, ek kom tel more die stukke op :mrgreen:

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 17:40
  77. avatar
    #171 Rugbyman

    @Tjoppa: voor ek vergeet Tjopster… GEEN ouer het enige insette by my span oor waar sy kind speel nie… ek lek geen ouer nie – rig al baie lank af en het my skoolgeld betaal baie jare rerug al

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 17:34
  78. avatar
    #170 Rugbyman

    @Woltrui: Jy het duidelik te veel versnapperings geneem wollie… ek kom nie van Brits af nie! Nee wat ons is oop oor wat ons doen! Rugby is die seuns se uitkoms en hulle geleentheid! Eks seker te dom om met julle hoogs geleerde menere te redeneer? Jammer dat ek jou waardige tyd gemors het my Kroon

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 17:30
  79. avatar
    #169 Rugbyman

    @Tjoppa: my verskoning is dat ek op n nuwe selfoon tik met my groot vingers wat sukkel met die “touch screen”… Terloops, die 2 slotte van die Rand het beide op die ou end die a-span gehaal en ook sommer die grant khomo span ook. Dankie vir jou kundige taal les, soos gewoonlik beroep jy jou op een of ander persoonlike aanval as jy kwaad word… kom ek vertel jou hierdie ware verhaal van die hoog heilige affies… so 10 jaar terug het ek in my span (daai jare by centurion) n Grant Khomo senter gehad… hy was van die cenrurion area… Maar affies se werwingsmanne kon hom net nie uitlos nie… hulle het hom oorval met sms’e wat ek self gesien het, afffie manne het gereeld by sy huis kom kuier en hy is toe einde van sy graad 10 jaar uit centurion op n volle beurs na Affies… sy ma was n enkel ouer! snaaks genoeg het hy sommer al in sy graad 11 jaar vir die wit bulle uitgedraf… geen d-span storietjies nie… PUNT! Soos jy is ek ook ingelig, ek aanbid net nie affies of die dok nie… hoop nie my sinskinstruksie of spelling is te swak nie PUNT.

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 17:23
  80. avatar
    #168 Woltrui

    @Rugbyman: Aitsa Rugbyman, maar ons raak weerbarstig so laat op ‘n Vrydag namiddag. Kry vir jou ‘n versnapperinkie en ontspan Ouboet. Stadig oor die klippe met die “skynheilig” opmerking. Is jy nie die man wat heinde en verre te vertelle het dat Garsies eintlik spelers in die Boland koop omrede dit hulle gemeenskaplike plig is om opheffingswerk te doen nie. As dit nie so skreeu snaaks was nie so ek amper kon se die opmerking was die top punt van skynheiligheid.
    Verstaan in een van jou vorige blogs dat jy op ‘n “plattelandse skool” in die Brits omgewing gematrikileer het. Die Ooms leer die kedale mos maniere by die skool dan nie 8-O

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 16:55
  81. avatar
    #167 Tjoppa

    @Rugbyman: As ek jou egter op spelling en sin samestelling moet toets sal jy nie eers in Garsfontein se Afrikaanse klas vir eks Kapenaars slaag nie. Feit. Ek ook nie maar ek het ‘n geldige rede. Wat is joune.

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 16:31
  82. avatar
    #166 Tjoppa

    @Rugbyman: Ons het al verskeie kere swaarde gekruis dus hierdie my siening en my kennis. Sowat agt jaar terug het 4 seuns van Pietersburg ook saam na Affies gekom. Toe die seuns se pa’s met die eerste oefening wou se waar die kinders speel is hul vriendelik dog ferm vertel dat hul seuns in die D span sal begin, hulle het almal CW gespeel, en dat die ouers asseblief hul by die ander pa’s moet gaan staan. Punt. Twee weke later is al vier weer vort aangesien hulle nie A span gekry het nie. Dit is hoe dit werk by Affies. Die twee slotte van die rand het dieselfde gevaar hierdie jaar by die 0/16’s. Dus Affies, die instansie sal NIE spelers koop nie. Dat Affies die laaste ses/sewe jaar spelers van die Bulle weier is ‘n feit. Dat eks ouers en leerlinge daarby betrokke is, feit.

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 16:28
  83. avatar
    #165 Rugbyman

    @Tjoppa: wel Tjop… Toets my nou… daar is 3 seuns huideglik in pietersburg se o/15A span… ek verneem van my affie vriende hulle is sterk oppad Affies toe… hou hulle gerus volgende jaar in affies se o/16A span dop… bloot toevallig? Ek weet nie… Feit is, kinders skuif na graad 8 ook rond… niemand sal dit ooit kan keer nie, dis ouers se vrye reg… pla my net dat sekere gemeente lede baie blind is in hulle eie kerk en glo vas dat so iets bloot toevallig gebeur… Ek glo nie in toeval nie…

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 16:17
  84. avatar
    #164 Tjoppa

    @Woltrui: Sorry Wolhol.

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 16:09
  85. avatar
    #163 Tjoppa

    @Djou: Jy is heeltemal reg. Kom ons stel dit anders. Affies as skool is nie direk betrokke by die gee van beurse aan seuns nie. Dit kan ek omomwonde stel. Ou Dok sal nie so iets toelaat nie. Ek is duidelik bewus waar seuns ‘n paar jaar gelede na Affies wou kom in graad 10 maar vriendelik geweier is OMREDE die ouers betrokke daardie jaar se rugby span wou versterk. FEIT. MAAR ek weet van verskeie persone/instansies wat betrokke is by seuns in Affies. Dus wat beskou ek as verkeerd. Die “koop” van seuns na graad agt se inname. Affies word verteenwoordig by die CW deur ‘n onderwyser om “werwing”/”publisiteit” vir Affies te hanteer. Geen probleem. Maar die “werwing” van seuns na graad agt om rugby leemtes reg te dokter ens is onaanvaarbaar. Punt.

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 15:57
  86. avatar
    #162 Djou

    @Woltrui: Ek gaan dit een laaste keer skryf, want dit blyk duidelik dat jy vergelyk kan word met mense wat ‘n moord sal sien, maar steeds ontken dat dit gebeur het omdat hulle dit nie wil glo nie.
    Ek was daar, saam met die persone in die seun se huis. Ons het almal geluister en het die seun se skuif ondersteun. Hy het gegaan, sy volle potensiaal bereik. Ander seuns wat hy ken het in die volgende jaar geskuif. Nie een het ‘n enkele sent betaal nie.
    In ‘n ander geval het ‘n seun Affies verlaat – en moes sy beurs opgee by die nuwe skool. Sy ouers het nie omgegee om te betaal nie, want soos hulle dit stel “solank hul kind net goeie akademiese opvoeding kry en hul seun gelukkig is”.
    As jy nou wil aanhou met jou stories, gaan niemand enigiets meer glo wat jy skryf nie.
    Wat Garsies betref, ek hoef hulle nie te beskerm nie. Hulle kan dit self doen. Ek was nog altyd ten gunste van beurse en ondersteun alle skole wat dit wel toeken. En ek sal eerder skole ondersteun wat erken hulle gee beurse, maar respek verloor vir die wat dit doen, maar aanhou ontken dat hulle dit doen.

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 15:36
  87. avatar
    #161 Ploegskaar

    @Woltrui: Klink na ‘n Wolhaarstorie en buitendien moeilik om jou te glo met daai trui aan…..

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 15:24
  88. avatar
    #160 Rugbyman

    @Woltrui: Ai ou Wollies…. ek het my so lank weerhou van die gesprek, maar nou kan ek nie meer die k@k pratery vat nie. Ek WEET die heilige Affies gee wel beurse, nie uit skoolgeld nie, maar via ander bronne. Ek was al persoonlik betrokke by meer as een so geval waar hulle “behoeftige” leerders gehelp het. Sal hulle dit erken? Natuurlik nie… Erken Jacob Zuma dat belasting betalers se geld Nkandla gebou het? Nooit nie…. Dis die skynheiligheid wat my sommer pleinweg die moer in maak!

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 13:01
  89. avatar
    #159 phat55

    @QC86: thanx for that :wink:

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 12:11
  90. avatar
    #158 QC86

    @phat55: nobody at GK could stand up to the bulls pack,they were massive,but that said wp scrummed well and the no5 lock was a very good lineout jumper,as the game progressed the bulls slowed and WP backs ran,it was a beautiful sight,glaring shortage of hookers,seems to be 2 schools of thought here,small and mobile or big and brute,Bulls and Valke had two small hookers that were very good and mobile,big hooker did not really feature,field was big and fast

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 11:46
  91. avatar
    #157 phat55

    @QC86: so what did you make of the WP tight-five?

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 10:36
  92. avatar
    #156 Ploegskaar

    @QC86: WP scrummie not half bad either, hey? A Boland boytjie, but all the way from Bellpark PS in Bellville :mrgreen:

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 10:15
  93. avatar
    #155 QC86

    @Ploegskaar: must have been a million tackles,Bulls had a massive pack and WP had a backline,and you know which won :mrgreen:

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 09:58
  94. avatar
    #154 QC86

    top teams at GK, wp,bulls,ep,border,boland,Kzn,swd, top 7 in this order,i think.

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 09:54
  95. avatar
    #153 Ploegskaar

    @QC86: Absolutely shocking and pathetic. On a positive note, did you get to see Ryan Muller step his way through a few tackles?

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 09:52
  96. avatar
    #152 Playa

    @QC86: That’s seriously f***ed up! :(

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 09:45
  97. avatar
    #151 QC86

    @Ploegskaar: thats him.KZN and many of the Northern provinces have no players of colour,the scouts were on a shopping spree,our players were surrounded at the end of our games :evil:

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 09:35
  98. avatar
    #150 Playa

    @QC86: You’ve got to be kidding me!!!!

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 09:29
  99. avatar
    #149 Ploegskaar

    @QC86: If that’s the same Winaar that played fly for Dale at CSW, its a big loss. He has all the skills and is not afraid to attack the gain line and take solid contact. Good defender as well.

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 09:21
  100. avatar
    #148 QC86

    @Playa: A few of your Dalians are on there way too KZN boet,say good bye to Kuse,on his way to Maritzburg and Winaar the fullback

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 09:16
  101. avatar
    #147 QC86

    @Ludz: hey ludz,thanx for the kind words,grant more of a prop than a hooker,he played both at GK,loosehead in the future i think,Tiaan had very little ball on the wing but was solid on defense as usual.@Grasshopper: KZN had a very small pack and had a fairly easy draw,in my mind the 5th best team at GK maybe 6th,Boland would have tested then.

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 09:13
  102. avatar
    #146 Playa

    Well done to Border! Future looks bright for Craven Week in 2 years’ time…thats if they stay contract free or if the Border administrators grow a brain.

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 09:07
  103. avatar
    #145 Grasshopper

    Well done to KZN going unbeaten in the week! Great stuff boys!

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 07:50
  104. avatar
    #144 Woltrui

    @Ploegskaar: @Djou: By die “meeste” skole werk dit dalk so. By Affies werk dit egter nie so nie. Ek weet nie van 1 student wie se fondse deur sg oud skoliere betaal word nie. Ek kan verstaan Djou probeer Garsies se beleid om studente van die Boland te koop beskerm deur voor te gee Affies koop ook spelers. Djou, as Vrystater, se kennis tov Affies is net so beperk as my kennis is van Grey Bloem.
    By Affies word geen beurs toegestaan en geen speler word “gekoop” nie. Die skoolhoof keur die beleid glad nie goed. Affies ouers en personeel stem saam die beleid. Onregverdig teen ander skoliere wat ook om plekke meeding. As ander skole die beleid volg, goed vir hulle.
    n Onderskeid moet ook getref word sou daar aan ‘n student verduidelik word wat die voordele is om n skool by te woon, en om ‘n student n beurs aan te bied.

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 07:42
  105. avatar
    #143 BOG

    Waar is Wakker Akker dan ? Die “haan” van sy eie mishoop? Verstik aan n mielie en dit TEN SPYTE VAN die reels in julle guns.

    ReplyReply
    5 July, 2013 at 06:14
  106. avatar
    #142 Predator

    @REF: Beurse is en was nog altyd gebruik om leerders na spesifieke skole te lok. Daar is gewoonlik akademiese kriteria ook gekoppel hieraan. Dit is in my beskeie opinie wonderlik dat iemand,instansies en oud leerders bereid is om finansieel te help om die sport en die beeld van ‘n skool positief te bevorder. Al die top skole maak gebruik van een of ander werwings skema om top sport presteerders te lok. Die fasiliteite en afrigtingsvlak is ook werelde verwyder van die res van die skole,..dankie tog vir die ongelooflike effort wat deur hulle ingesit word. SKOLE RUGBY SOU NOOIT SO GEVORDERD GEWEES HET SONDER DIE LEIDING EN PAS WAT DEUR DIE PREMIER SKOLE AANGEGEE WORD NIE. Ons moet dit ondersteun , want dit bring baie talent na vore in ons land wat andersins verlore sou gegaan het. Nog so ‘n laaste dingetjie ou REF wil julle nie iets reel om die fondse te kry om die Kwaggas op hulle 90 ste viering te speel nie….ons sal dit waardeer om die TOP skool anderkant die VAAL te toets!! By voorbaat dank

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 22:59
  107. avatar
    #141 Djou

    @Ploeg: Dankie vir die insiggewende brokkie. Dit bewys net weer die punt – en hoe langer sekere individue wil ontken dat die tipe praktyk bestaan … wel, hulle moet met hulself saamleef.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 22:01
  108. avatar
    #140 Ploegskaar

    @Djou: Meeste het deesdae ‘n trustrekening waarin oudleerders, besighede, barmhartiges, die wat aansien wil koop en veral die wat aansien wil aankoop bydraes en donasies kan stort. Hierdie trustfonds word onafhanklik van maar parallel aan die skool bestuur, met belanghebbendes van die verskeie sportsoorte, kultuur en akademie wat dit na goeddinke bestuur en aanwend. Selfs sonder ‘n trust word leerders se skoolgeld deur besighede of private individue betaal, ek het dit al op beide maniere gedoen, geen vra, net ‘n leerlingverwysing nommer, dankie! Wat werwing betref, doen baie dit passief, geen aanbod word gemaak nie, maar indien jy die vorms invul, op eie houdjie, sal ons die res doen.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 20:26
  109. avatar
    #139 Djou

    @REF: Om Wollies se woorde te gebruik. Waarom so sensitief? Miskien moet jy klein bietjie verder dink en weer gaan lees voordat jy so mildelik kritiek uitdeel. Nooit ooit is gemeld dat skoolfonds gebruik word om gewerfde leerders se skoolgeld te betaal nie. Daar is ander maniere ook om kinders te subsidieer. Ek het op hierdie webwerf gelees van hoe sekere skole te werk gaan om seker te maak dat ouers se skoolfonds nie daarvoor gebruik word nie. Welaf ouers van ander leerders, asook buite-instansies soos maatskappye, of selfs oud-leerders betaal die skoolgeld. By een betrokke skool in ‘n ander provinsie as die Bulle het een baie welaf ouer die skoolgeld van 8 gewerfde leerders betaal. Dus, ‘n oudit sal geen bewyse bring dat skoolgeld gebruik is om die kinders te subsidieer nie, omdat die skoolgeld wel betaal is. ‘n Oudit sal wel toon wie die skoolged betaal het indien dit nie die ouers is nie. Dalk is ek ‘n dekade agter soos jy beweer, maar snaaks, kom ons neem een van jou bewerings bietjie verder om vas te stel of jy nie dalk twee dekades agter is nie. Drie van die skole wat jy meld se akademiese prestasies is beter as die van Affies – lees maar jaarliks die koerante en die GDO se aankondigings daaroor. So, as ek jou manier van beredenering moet gebruik – en ek wil nie eintlik nie want dit is verkeerd – moet ek gedwonge aanneem die gewerfde leerders gaan in die eerste plek ook na die skole toe vir akademie. En dan vir rugby, atletiek, koor ens.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 20:02
  110. avatar
    #138 bhkgpa

    @Ploegskaar: wys jou dit werk nou nog, hulle moet asb net voortgaan om dit so in die WP te doen, Dan gaan ons nog lank skole rugby oorheers

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 19:57
  111. avatar
    #137 Ploegskaar

    @BoishaaiPa: Lyk my of van hierdie spanne steeds deur 6 gesuipte ouens, iewers in ‘n kroeg, op die agterkant van ‘n pakkie Lexington 30 gekies word :mrgreen:

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 19:50
  112. avatar
    #136 Ludz

    There must two very proud parents after this week, QC86 and GCollege86. Well done to the boys, hope Grant and Tristan played some good rugby, very good run by the side as a whole.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 19:23
  113. avatar
    #135 Djou

    @Tjoppa: Ja, ons stem van die begin af saam.
    Aan WP, baie geluk. Aan Cheetahs, kom ons probeer weer in 2014. Aan Bulle, dit was baie naby en niks om die koppe te laat hang nie.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 18:25
  114. avatar
    #134 REF

    @Djou Ek ken jou nie en sal jou daarom nie persoonlik aanval nie. Jou kennis rondom AFFIES is NUL so voordat jy sulke TJEKBOEK aantuigings maak kom woon ‘n vergadering by waar die skoolhoof die eerste en enigste een nog ooit was wat ek van weet wat sy skool se boeke vir enige persoon van die wye publiek oopmaak en beskikbaar stel. Affies speel in geen LIGA nie, dit is alom bekend, so vir wat “koop”of werf of wat jy dit ookal wil noem. Geen leerling in AFFIES kry ‘n finansiële voordeel bo ‘n ander leerling behalwe dit wat deur die Departement van Onderwys voorgeskryf word vir kinders se ouers wat finasieel daarvoor kwalifiseer. Die Bulle plaas nie meer spelers by AFFIES nie, al lankal nie meer nie, daar is net die 4 skole naamlik Kloof, Garsies, Menlo, en Centurion wat by die program betrek is, as daar ‘n wysiging daaraan was vra ek om verskoning aan die betrokke Skool of Skole. So om op te som, voor jy weer iets kwyt raak waaraan jy en baie ander mense so graag wil glo, gooi julle geld saam en betaal vir ‘n oudit, jy gaan jou geld mors. Daar is nog skole waarna leerders gaan omdat hulle daar akedemies goed kan presteer, en dan kom rugby en atletiek en koor ens. Moenie spekuleer nie, jy is nie in tred met die tyd nie, inteendeel jy is ‘n dekade of so agter.
    Groete. :wink:

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 18:24
  115. avatar
    #133 Umtata

    Well done Border! Unbeaten at GK! Hope all the boys will be back at their schools next term

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 18:24
  116. avatar
    #132 BoishaaiPa

    @Woltrui: Ou Wollies…jy moet asb nog so paar voospellings maak vir CW asb.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 17:34
  117. avatar
    #131 BoishaaiPa

    @Ploegskaar: I am not saying you dont have an objective opinion, you might even be or is better informed than most selectors. All I am saying is that if you have a panel of selectors you will always have differences and some deals will go down to get certain selectors favorites into the team..that is where the problem is. In 1956 when Danie Craven was coach of the Springbok team on tour in NZ, they lost the 1st test. One evening before the second test he was in a bar chatting with some SA supporters on tour with the Boks..(my dad was one of them!)..They all had their own idea of what the Springbok team should look like. So Doc told them to each go and pick their best team and come show it to him. They came back with their selections and of course each one had some differences…So Doc asked them…”OK now what team runs onto the field on Saturday?”…

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 17:33
  118. avatar
    #130 Woltrui

    Streeptruie het voorwaar puik resultate behaal dusver in die onderskeie provinsiale toernooie. Geluk aan die 0/16’s wat duidelik in n klas van hulle eie was.
    Aan die Magtige Bloues. Trots op julle laaities.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 17:07
  119. avatar
    #129 Ploegskaar

    @BoishaaiPa: Jip, of course its only my opinion, but a more objective one than most aired here. Like I said, I am just calling it as I see/have seen it.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 14:39
  120. avatar
    #128 BoishaaiPa

    @Ploegskaar: Remember..that is only your opinion. If there are another 6 selectors from here they might disagree!..So who do you pick?

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 14:18
  121. avatar
    #127 Maroon

    Well done to the WP gk team. You have done us proud!

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 14:10
  122. avatar
    #126 bhkgpa

    @phat55: I agree, my list will differ

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 14:04
  123. avatar
    #125 phat55

    @Ploegskaar: that would be one of them yes.getting us to agree on a “list” of players now would make no difference to them as im sure if asked,the users on this blog will come up with varying ones.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 13:55
  124. avatar
    #124 Ploegskaar

    @bhkgpa: But then again, I am clearly as objective as they come, not? I have no affiliations or agendas and only base my opinion on how these boys have performed in the many games that I have seen them play over the past 3 years.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 13:54
  125. avatar
    #123 Ploegskaar

    Congratulations to Ryan Muller, WP GK fullback from Bellville HS, with your excellent performance at the GK week. You have seized the opportunities that have come your way and excelled. Big up for coach Emile Janse van Rensburg (Boishaai OB) that recognized his talent when playing for Kasselsvlei’s u/14 team and developed it further and to Bellville HS that gave this young man the opportunity to develop on the sports field and in a great schooling environment.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 13:38
  126. avatar
    #122 bhkgpa

    @Ploegskaar: what I meant is why would you say these boys are better than the ones that just won the week? Maybe they are just as good. Remember picking teams for rugby is subjective and if 2 boys are rated the same, then it can just as well be a flip of a coin. With cricket you work on stats, what do you do in rugby? Selectors may decide that a specific boy will fit better into the team, who knows what the reason is, but I think the boys that were selected is just as good as the ones that were not.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 13:35
  127. avatar
    #121 Predator

    @Predator: I retract my statement,..we sadly lost to Border. Well done Border!

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 13:19
  128. avatar
    #120 Ploegskaar

    @bhkgpa: Explain, any or all?

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 13:11
  129. avatar
    #119 Predator

    Well done WP , now you only have to beat SWD to be the real victors of the week.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 13:10
  130. avatar
    #118 Ploegskaar

    @phat55: Shellar (lock) PRG, Swart (LF) PRG and Theron (FB) PRG would not have disgraced themselves either, but I suspect the position that you refer to is that of loose head, and on that we will have to amicably disagree.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 13:10
  131. avatar
    #117 Gestreep

    Well done Province!!!

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 13:06
  132. avatar
    #116 bhkgpa

    @Ploegskaar: you must be joking

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 13:00
  133. avatar
    #115 phat55

    well done to the WP team on their 22-15 victory over the Bulls

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 12:57
  134. avatar
    #114 bhkgpa

    @phat55: it’s really not crap, results are all that counted this week and they got the results, well done on winning the week.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 12:57
  135. avatar
    #113 bhkgpa

    And there we have it, what a win by the WP under 16B team at the Grant Khomo week. Brilliantly done boys, you made us proud

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 12:55
  136. avatar
    #112 phat55

    @Ploegskaar: I dont necessarily agree 100% with your list but you are definitely heading in the right direction :wink:

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 12:37
  137. avatar
    #111 Predator

    @Ploegskaar: Ploeg i agree, it seems that the choices should be obvious if you follow the boys closely like you have done, buy then the selectors pull something that amazes the rugby following community. This is the proof that there is more to this game than just the raw talent of the boys. I often wondered how you can live with your conscious if you know that you stole some innocent ,talented kids opportunity, to serve your hidden agenda,..I will not be able to do that , that’s why I have never agreed to be an selector. The borderline cases is not easy ,I know, but it’s the obvious ones that upset me. I want to stick my neck out and confirm that as far as the players of color is concerned,…. we do have the cream of the crop that represent our union,..but sometime we have doubt about the other players. Here we often feel that the influence from the schools play a big role. Nevertheless I believe that SWD are largely sorted out, but the primary schools is a shambles.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 12:34
  138. avatar
    #110 Ploegskaar

    @Predator: Nope, the Banana boys only play the big boys on their home turf or at their own festivals, where the favourable variables and mysterious vagaries create a more probable climate for positive results.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 12:23
  139. avatar
    #109 Predator

    Why doesn’t SWD and KZN play each other, if you look at the log then this should be the game. I almost get the impression that they are trying to create an outside chance for the boys from KZN to get into the top. Valke are at the bottom of the two day log , it should be a given victory. Always thought that these match-ups is a strength versus strength affair. Did anything change?

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 12:15
  140. avatar
    #108 Ploegskaar

    @Predator: I just watch alot of games, at various schools, every year, and have been doing so for a long time. Doing this with the age groups over a 3-year period gives you a fairly good idea of who’s the stand-out players when they reach the u/16 level. I by no means proclaim to be a guru, but I thought this was the job of the selectors after all, and if I can make the effort, without any sons playing (I only have daughters) and no direct concern with any school, surely they should be able to do so as well? Also note, as I have advised in some of my previous posts on other threads, that I have no gripe with the colour and transformation selection criteria, but rather with the fact that the selectors can’t even get the selection of PD players in the WP teams right!

    As an aside, maybe we can have a chat about this in person soon, seems there are rumours that your u/16’s have invited the Bellville HS u/16’s for a game in George, but nothing has to my knowledge been confirmed yet.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 12:13
  141. avatar
    #107 Predator

    @Ploegskaar: It seems that you know the u/16 boys from your region well. It is time that they field more teams from the regions so that those with talent irrespective of your colour are given an opportunity to show your skills. Make the GK and CW a week longer if needed, this is in the interest of rugby and the opportunities we create for the young talent. Lets pull our resources and make this happen, rather than the chaos it is in now.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 11:48
  142. avatar
    #106 Ploegskaar

    @Ploegskaar: To clarify, van Eeden(SH) should at least have been on the bench behind Jondre Williams(GK starting SH) and Smit(C) should at least have partnered Taigh Schoor(GK starting C), or been on the bench. Likewise Joubert(LH) and Smit(TH on the GK bench) should have been the front row, and Davids(LF on the GK bench) should have partnered Le grange (LF).

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 11:41
  143. avatar
    #105 phat55

    @bhkgpa : whats with all the selective reading? who said all 15 in the team is not the best? now
    you want to bring up Taigh’s name.we all now he is one of the best centres in SA and he is part of
    those who ARE the best in their position.what everyone is trying to tell you is that there are some
    guys in the team who are NOT the best in their position and the team could’ve been soooo much
    stronger for it.you keep believing the crap you talk

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 11:33
  144. avatar
    #104 Ploegskaar

    Hard luck to the following u/16 boys that did not get selected for the WP Grant Khomo team:
    Loose head M. Joubert Bellville HS
    Hooker A. Coetzee PRG
    Lock J. Carstens Boland Landbou
    Lock C. Baard PRG
    Flank S. Le grange Boland Landbou
    8th man P. Slabbert Rondebosch
    Scrumhalf J. van Eeden PRG
    Flyhalf E. Bester Rondebosch
    Wing L. van Dyk Boland Landbou
    Centre C. Smit Bishops
    Wing S. Cruwagen PRG

    You guys are the best in your respective positions according to those in the know and I hope that you get the deserved recognition in the near future. We, the SBR public, have certainly recognized your talents.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 11:33
  145. avatar
    #103 phat55

    this is what I initially said……. @bhkgpa : whats with all the selective reading? who said all 15 in the team is not the best? now
    you want to bring up Taigh’s name.we all now he is one of the best centres in SA and he is part of
    those who ARE the best in their position.what everyone is trying to tell you is that there are some
    guys in the team who are NOT the best in their position and the team could’ve been soooo much
    stronger for it.you keep believing the crap you talk
    you were one of the 1st to post in the previous 200+ comment GK thread that “this doesn’t make sense because they(prg) demolished Gym” and now all of a sudden the whole team is THE BEST lol

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 11:26
  146. avatar
    #102 phat55

    damn,my response to you is “awaiting moderation” coz of a glitch in my internet connection which caused a double-post!

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 11:21
  147. avatar
    #101 phat55

    @bhkgpa: whats with all the selective reading? who said all 15 in the team is not the best? now you want to bring up Taigh’s name.we all now he is one of the best centres in SA and he is part of those who ARE the best in their position.what everyone is trying to tell you is that there are some guys in the team who are NOT the best in their position and the team could’ve been soooo much stronger for it.you keep believing the crap you talk

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 11:06
  148. avatar
    #100 bhkgpa

    @phat55: so you now argue that the bulls also did not pick their best team, you are dreaming my friend. Accept that they in the current team are the best.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 10:50
  149. avatar
    #99 bhkgpa

    @Deon: wil jy by voorbeeld sê Taigh Schoor is nie die beste nie? Ek kan nie met jou saamstem nie. Wat ek wil mee saamstem is dat daar baie sulke goeie spelers by die huis is, maar almal kan nie gekies word nie. Dit beteken egter nie die huidige span is sleg nie, almal goeie spelers as individue.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 10:48
  150. avatar
    #98 phat55

    @Griffon: well done to you guys.my choice for SA flyhalf is Bader……bloody classy player!

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 10:13
  151. avatar
    #97 Griffon

    I’d just like to congratulate the KZN GK for going unbeaten this year, don’t remember the last time a KZN team did this. I must admit that I felt the team could’ve got a better challenge today with all respect to the host team,Valke, but we’ll take the wins. Now for the long wait to see which boys make the green squad

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 09:41
  152. avatar
    #96 Predator

    @Tjoppa: Nee man , jou kommentaar gee bietjie balans aan die partykeer heavy one sided view.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 08:43
  153. avatar
    #95 BuffelsCM

    @phat55: I’m not going to repeat all the arguments but I agree with you 100% !!

    This does not mean that I don’t support the WP team. I support them as a true supporter should do. The boys did not pick themselves

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 08:22
  154. avatar
    #94 Tjoppa

    Hiermee my bedanking as insiggewende en diep denkende lid van die Blog. Nee eers my poepol is blou nie. Totsiens en koebaai.

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 04:02
  155. avatar
    #93 Tjoppa

    @Djou: Maar stem ons dan saam dat die wil ontbreek, by BBRU?

    ReplyReply
    4 July, 2013 at 03:59
  156. avatar
    #92 phat55

    @bhkgpa: you keep trying to convince yourself that was the best players chosen.the replies by maroon/gimmie/Ploegskaar were spot on! all the results show is that the opposition is weaker than we thought.

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 22:04
  157. avatar
    #91 Deon

    @bhkgpa. Die WP se resultate op GK bewys beslis nie die keurders is reg nie. Al resultaat wat almal sal tevrede stel is als die WP GK span speel teen ‘n WP spannetjie wat saamgestel word uit die spelers wat nie gekies is nie. Ek sal ten minste twee spanne uit PRG, BH, Gim, BL ens saamstel wat die WP GK span dag na dag sal oorrompel. Onthou, ons WP GK seuns speel ook maar teen ander provinsies se nie-beste spanne. Hoe sou hulle vaar als hulle teen ander provinsies se volsterkte spanne speel? Ons weet nie. Hoe is die skaal waarmee jy meet ge-yk?Ek steun die GK span 100% totdat hulle voorgee hulle is die beste keuses. Dit help nie om te sê hulle moet glo hulle is die beste keuses nie, want genade man, mens mag mos nie vir hulle lieg nie. Hulle is mos nie die bestes nie, en als jy sê die keurders kies volgens ander, individuele/kombinasie maatstawwe, dan praat jy mos snert want die keurders moet kies volgens voorskrif, nie hul eie maatstawwe. Of kwotas reg of verkeerd is, moreel is of nie, is nie ter sprake. Bloot om te lieg is nie moreel nie, dit kan nie reg wees nie. Als jy dan omgee oor die spelers wat wel verkies is se gevoel oor hul eie vermoë, wat dan van die klomp wat nie gekies is nie, en al vir drie jaar alles uithaal en opoffer en bewys hulle is die beste? Wat van hulle geloof in hulleself? Oor ‘n paar weke is hulle terug in die regte wêreld en kry hul weer meer gereeld pakslae. Aanvaar dat GK ‘n kompetisie is tussen al die provinsies se nie-bestes, en kontempleer voor jy afleidings maak uit resultate. Die resultate beteken amper niks want niemand word deur die “regte wêreld maatstawwe” gemeet nie. Jy praat sonder om logika toe te pas.

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 22:03
  158. avatar
    #90 Predator

    Ek lees nou net op ‘n ander site hoe tevrede die keurders is met die talent by 0/16 GK. Uit hierdie groep word daar nou ‘n high performance squad gekies. Die grap en die denial word al hoe groter. Die hele land weet mos dat die Grant Khomo nie die beste spelers in die land verteenwoordig nie. Wat van die briljante seuns wat by die huis moes bly ,…wie gee hulle ‘n kans. Miskien nie ‘n slegte idee om nog ‘n toernooi op die been te bring nie , die briljantste manne te keur en dan vir hulle by oorseese klubs kontrakte te beding nie. Hoe meer ek al die vals aantuigings en al die politiekery wat daarmee gepaard gaan lees hoe meer raak ek vervreemd van ‘n sport wat so baie vir my en vele ander beteken het. Hel man kan ons nie net nog eenkeer die beste span in die veld stoot en sien watse talent ons werklik het nie.

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 21:38
  159. avatar
    #89 Djou

    @Gimmie: I think you know developing these players costs a lot of money. The unions don’t want to pay and expect the schools to pay for their development. So higher school fees, or sponsors – this translates into taxes in a disguised format. Should the parents at the schools say no, we won’t pay anymore, most of these so called developments will fall flat.
    It is a disgrace and shows how much they (unions) really care about transformation. Also, what is SARU doing about it? Do they actually have a strategy from top down and bottom up. And are the unions buying into it should such strategies exist. Why ain’t their policies and strategies communicated publicly and why don’t they open it for comment and proposals?

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 21:16
  160. avatar
    #88 Djou

    Hi Tjoppa: Nee, nie met onse vriend Peter nie. Ook nie met ene Gary nie. Twee “token” aanstellings wat bitter min gedoen en net gekla het en in die “game” was vir hulself. Gou gesien hulle gaan niks doen of regkry nie – met onse geld.

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 21:02
  161. avatar
    #87 Ploegskaar

    @Woltrui: Grey PE is waaragtig darem nie so goed nie?!

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 20:11
  162. avatar
    #86 Ploegskaar

    @bhkgpa: Weereens, daar is spelers wat daar moes wees, maar die meerderheid ongelukkig nie. Die resultate is ook eerder ‘n refleksie op die power stand van sake elders, as die talent in hierdie groep. En ja, dis mooi dat hulle glo hulle is die beste wat tans daar is, maar moet asb. nie jouself, hulle of ons probeer wysmaak hulle is almal die beste wat ons hier het nie.

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 20:10
  163. avatar
    #85 Woltrui

    Nou daar het jy dit. Bloues teen Streeptruie in die finaal! Sterk staan Bulle!

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 19:27
  164. avatar
    #84 Woltrui

    @Ploegskaar: Poeierblou moffie trui. Ek is spraakloos Mnr Ploegskaar. Die trui van die elite van die elite. :evil:

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 19:24
  165. avatar
    #83 bhkgpa

    @Tjoppa: maybe

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 19:12
  166. avatar
    #82 bhkgpa

    @Ploegskaar: hulle moet glo hulle is die beste, hoe kan jy gekies word in n verteenwoordige span en dan nie glo jy is die beste nie, dit maak nie sin nie. Ons kan kommentaar lewer hieroor soos ons wil, die resultate wys dat die keurders, tot op hede reg was.

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 19:11
  167. avatar
    #81 Ploegskaar

    @Woltrui: Sis, vir die Judaskus en die poeierblou moffie trui. Genoeg van daai kleur in een seisoen gehad!

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 17:58
  168. avatar
    #80 BuiteBreek

    @Woltrui: Julle Pretfontein-manne is darem diep “vriendelik”. 8-O :mrgreen:

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 17:52
  169. avatar
    #79 Woltrui

    @Ploegskaar: Hoezit Hoezit Hoezit!!!! Ek is so bly om van jou te hoor Ploeg ek gee jou sommer n lekker vet oopmond Snorretoria soen. So, vatso katvis…… MHHHWWWWAAA!!!
    Welkom terug ou maat! :wink:

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 17:20
  170. avatar
    #78 Ploegskaar

    @Maroon: Jy weet mos!

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 15:55
  171. avatar
    #77 Maroon

    Yes, but you locked the gates behind us and the ref :) LOL

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 15:51
  172. avatar
    #76 Ploegskaar

    @Maroon: Don’t think the Boland boys felt too dominated by the one point loss this year and last year’s draw. No one dominates Boland, ever :twisted:

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 15:47
  173. avatar
    #75 Tjoppa

    @bhkgpa: So what you are implying the boys at Boishaai are the most talented in your area. But they do not get results because the coaches are shit?

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 15:46
  174. avatar
    #74 Maroon

    @Ploegskaar: hallelluja!

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 15:43
  175. avatar
    #73 Tjoppa

    @Djou: Ek hoop nie jou pogings by die Bulle was in samewerking met onse vet vriend Peter bantam. In my tyd het ons borge, skole en afrigters wat almal aangebied het om ‘n swart skole liga in Soshanguve te begin. Met geen koste aan die BBRU. Enigste tekortkoming was die Bulle se wil. Hulle was tevrede met die twee jeugklubs in die area en aangesien geen liga sonder die BBRU se toestemming mag plaasvind nie het hierdie idee ‘n tragiese dood gehad.

    Ek se tot vandag toe as ons nie swart kinders van jongs af laat rugby speel nie gaan kwotas bly tot die varke vlieg. Mind you die varke vlieg mos na elke venue waar verniet kos en drank is.

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 15:42
  176. avatar
    #72 Ploegskaar

    @bhkgpa: Sal jy nou waaragtig my uit my swye forseer met die volgehoue nonsens wat jy praat. In sekere posisies is die beste individue wel gekies, maar in die meerderheid posisies was(is) daar ‘n horde beter opsies, wat verskeie PRG seuns en menigte van ander skole insluit. Om tot hierdie gevolgtrekking te kom, moes jy egter by meer as net 2 skole wedstryde gekyk het en/of die proewe bygewoon het. Of is jy ‘n keurder/ouer met belange? Al wat hierdie span se resultate tot op hede bewys is dat WP se 2de/3de beste o/16 groep strate beter as die res van die land is en, as jy so bietjie nader ondersoek instel, klaarblyklik suksesvol is op die rug van 3 spelers wat toevallig op meriete daar is (ook toevallig 3 wat ek en ander voorspel het goed sou doen).

    Ditto vir die Akademie en Craven span, e.g. is kompiterend en l.g. sal stellig ook wees, maar met oorwegend die beste spelers, beslis nie. Let wel, die seuns kies nie hulleself nie, so ek sal nooit name uitlig nie, maar om hulle te laat glo hulle is die beste, sal darem werklik die grootste onreg wees om hulle aan te doen.

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 15:42
  177. avatar
    #71 Maroon

    @bhkgpa: I understand. All I am saying is that the chance of this team consisting out of the best individuals is extremely low. This team is not just winning, they are dominating. They beat the second best u/16 side in WP by 21 points and the 3rd best by 40 points.
    I fully support WP u/16 team and have no problem with the boys that was selected. The system needs to be looked at though.

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 15:42
  178. avatar
    #70 gimmie

    @bhkgpa, there is no logic in what you are trying to defend. It is illogical that Paul Roos has only one representative in the WP under 16 team. I saw them play against Gym and it is simply not true that they do not have any star players. Please let us move on and accept that the selectIon of thIs team made no sense. Let us not try and defend it by pointing to the results. WP should more often than not win these tournament as a result of our quality black players. As for affirmative action, and the moans from up north, I am most concerned that a large part of our rugby community has still not understood that quotas are a very necessary and important part of our rugby landscape. We simply have to increase the number of black players at super 15 and Springbok level. Anyone who does not understand this should consider Perth as a possible new home….

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 15:40
  179. avatar
    #69 Playa

    @Koos Roos: Great work being done on the field in the Border.I just wish the administrators had an adult brain on them.

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 15:01
  180. avatar
    #68 bhkgpa

    @Maroon: you still not get what I am saying. I am not saying PR is not the best team, all I am saying is the best individuals were chosen. Your argument does not make sense. If we work according to your model, then Paarl Gim must have all the CW players and we all know how the CW team is looking. You are right, the 20th of July will end with a winner and a loser, but that still does not mean the Grant Khomo team is picked wrong. How would you pick the springbok team? Hopefully not the way you think the Grant Khomo team should be picked?

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 14:35
  181. avatar
    #67 Maroon

    @bhkgpa: 20 July at Brugstraat should be a clear indication if you are correct. :)

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 14:22
  182. avatar
    #66 bhkgpa

    @BuffelsCM: your statement below are saying it, this team are the best and you cannot keep them down because they are the best.

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 13:56
  183. avatar
    #65 bhkgpa

    @Maroon: I think this is the best team that was selected and the results are currently showing it. As said in much earlier comment, the best team might not have the players in what the selectors are looking for, lets hope they can win against the bulls

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 13:54
  184. avatar
    #64 Djou

    @Koos Roos:
    FORCED TRANSFORMATION AND BAD DEBTS
    In a way the Cape schools are very lucky – as they don’t have to revert to artificial methods to comply with the previously disadvantaged rule. I was involved in various efforts to convince the kids in the FS and BB-regions to participate in the game of rugby. Despite all the efforts and millions of rands, it failed miserably. The thing is we knew beforehand it was going to fail, but we were forced to do it. So, the inland regions are forced to import kids at a cost.
    You don’t have to do it down south. You have buckets full of PD talent. So in a way we are participating with weaker sides compared to the south coastal regions.

    I suppose the bad side to it all for you guys, especially at Paul Roos, is the school fees not being paid by learners’ parents. I heard from very reliable sources it is more than 30% at PR. At some point bad debts are going to come back and bite all the schools as they will be forced to increase the school fees – and the burden is going to come down squarely on the shoulders of the paying parents.

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 12:56
  185. avatar
    #63 BuffelsCM

    @Woltrui: Ek dink jy is reg! Ek kan ook nie verstaan hoe die seuns 2 dae agtereenvolgens moet speel nie. Ek weet daar is darem ten minste vandag ‘n rusdag!

    Hulle het dit seker verkort sodat daar meer “administrateurs” kon saam reis ! Soos daar Maandag in Die Burger berig is, was die teenwoordigheid van die WP se president (hy het die hele week bygewoon) ‘n groot inspirasie vir die WP O/13-span !! Hy het sekerlik nie in “ekonomiese klas” oorgebly nie !

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 12:54
  186. avatar
    #62 BOG

    @Koos Roos: Jy verdraai. Gaan lees wat ek voorheen gese het. Wat hierdie spanne se uitslae betref, is dit tsp en nie agv nie. Verder, is rugby in die WK, Boland en die OK/Grens, n eerste keuse onder “ingekleurde” spelers. In die VS en ander soos BB, Leeus — het hulle geen ander keuse om kwotas in eg streke te werf nie. Die immorele reels dwing hulle om dit te doen. Ongeag hoe sterk nn span mag wees, sal hy skyt as dit met 11 swak spelers “aangevul” word. Julle klomp het eenvoudig nie begrip hiervoor nie.

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 12:35
  187. avatar
    #61 Woltrui

    Die rugby owerhede kan ons laaities darem goed opfoeter. Waar het mens al gesien wedstryde – provinsiaal nogals- word op agter een volgende dae gespeel. 0/13, 0/16 en Akademie week. Is hierdie jaar die eerste keer dat dit gedoen word? Verbeel my in die verlede was daar altyd ‘n rusdag tussen wedstryde. Kan nie goed wees vir die kinders.

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 11:48
  188. avatar
    #60 Woltrui

    Is die geliefde Moderator op verlof aangesien die tellings nie opgedateer word nie??
    Hoop dit is ‘n Noord Suid derby.
    Sal beskeie wees en geen voorspellings waag. Die Visvoetjies lyk bedonderd.

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 11:42
  189. avatar
    #59 BuffelsCM

    @Maroon: Well said Maroon !!

    We trust that the boys who did not make the GK team will get their opportunities during the next 2 years.
    My motto has always been: “YOU CAN’T KEEP A GOOD MAN / PLAYER DOWN”

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 09:48
  190. avatar
    #58 Maroon

    @bhkgpa: nobody wrote this WP team off. The issue was and is, that this team could have been so much stronger. The chosen team is performing very well. This was never the fault of the selected players and once selected, they had our 100% support.

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 09:35
  191. avatar
    #57 bhkgpa

    I am sure that there are lots of guys in the cape that wrote the WP under 16 team off long before the week, with lots of egg on heir face. This team is performing brilliantly and it hopefully they will go on an be unbeaten for the week.

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 09:22
  192. avatar
    #56 Playa

    @BuffelsCM: Shot, thanks

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 08:21
  193. avatar
    #55 Koos Roos

    @BOG: Ag asseblief ou Boggie! Ons almal weet Grey vorm die kern van die Vrystaat spanne. Dis nogal vreemd dat Grey ondersteuners graag bak in die glorie van die sukses van Vrystaat spanne. Jy ook. As dinge egter lol , moet ons Grey uit die prentjie hou. Feit: Julle bly die kern waaruit daardie spanne gekies word. Terloops, moet jou opmerking verstaan word as synde dat Vrystaat minder suksesvol is met die stelsels wat geld, as ander unies? Dieselfde reels geld vir al die provinsies. Staan ‘n slag terug en gun van die ander unies ook ‘n plekkie in die son sonder om alweer in die geskiedenis te gaan krap. Dis nie so moeilik om te erken dat ander unies en/of skole ook presteer nie!

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 08:20
  194. avatar
    #54 BuffelsCM

    @Playa: Playa, go to http://www.schoolsportnews.co.za and follow the links to rugby and GK – all the results are available

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 08:18
  195. avatar
    #53 Playa

    @QC86: How did Border go against Boland?

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 08:13
  196. avatar
    #52 BOG

    @Koos Roos: Wat op aarde het hierdie span te doen met Grey se span? Die VS GK is n verswakte Grey span, polities gedrewe waar kwotas en nie meriete, deurslaggewend is. Jy het darem sekerlik gesien wat ek voorheen in die verband gese het. As n VS wen, is dit n geval van “ten spyte” en nie “agv” nie. Jy behoort volgende maand n praktiese illustrasie van hierdie argument te sien.

    ReplyReply
    3 July, 2013 at 06:00
  197. avatar
    #51 Predator

    @valke: In SWD het ons nie werklik ‘n probleem met kwota spelers nie. Die akademie en die CW spanne word grootendeels uit die spelers van Outeniqua en Oakdale saamgestel en hierdie manne is die room van skole rugby in ons unie. Die spelers van “kleur” is die beste in hulle posisies en nie kwota spelers by Oakdale of Outeniqua nie. Dis ‘n plesier om na hierdie talentvolle seuns te kyk en te besef dat die platform waaraan hulle blootgestel word vir hulle ‘n geleentheid bied. die hele land probeer altyd ons jong manne wegrokkel om hulle “kwotas te laat geld, miskien moet julle net meer effort insit soos ons .

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 21:10
  198. avatar
    #50 valke

    @Woltrui: Ja, hulle gaan beslis kompeterend wees. Hulle het Marco Holmes op 7. Hy is die EG #8, en self nie sleg nie. Ek glo hulle sal in hulle regte posisies speel by Craven Week.

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 18:38
  199. avatar
    #49 Ludz

    @QC86: tell the boys to keep going, they’ve performed well so far. Hope Grant and Tian are enjoying themselves.

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 18:20
  200. avatar
    #48 BuffelsCM

    @QC86: Thanks a lot!!

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 17:41
  201. avatar
    #47 QC86

    @BuffelsCM: yes very good had a massive game today. Scored a few tries against ep .bulls had a big win over the lions.sharks came back from a big deficit to pull off a solid win.hope border play kzn on Thursday , would be nice

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 17:25
  202. avatar
    #46 Woltrui

    @valke: Hi Valke. Die Valke Craven Week span moet beslis een van die “dark horses” wees by die kompetisie vanjaar. Speel in dieselfde groep as SWD en die Greystaters. Hoop die outjies wat besluit wie speel teen wie op dag 2 gee julle kans teen die groot kanonne. Net verbaas om die omgekrapte no 7 van EG Jansen, Morne Swart?, op 8 by die Valke te sien. Hoop nie sy kanse word daardeur in die wiele gery vir moontlike hoer glorie nie.

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 17:18
  203. avatar
    #45 Woltrui

    Die Magtige Bulle uiteindelik aangesluit by die Partytjie. Liewers laat dan nooit. Goeie oorwinning oor die Leeutjies.

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 17:11
  204. avatar
    #44 BuffelsCM

    @valke: Dankie ! Ek het ook op die ander “blog” kommentaar gelewer. Ja dan is daar beslis nie wenners nie……………..en die kinders is die grootste verloorders (en ek bedoel dit nie lelik nie – ek glo jy verstaan wat ek bedoel )

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 13:20
  205. avatar
    #43 valke

    @BuffelsCM: Hiedie antwoord is bedoel vir die Akademie week spanne. Jy vra die vraag hier, so ons antwoord hom sommer hier.
    Die doel van die 2 spanne was blykbaar om meer spelers van kleur te ontwikkel. Dit werk nie ! Om meer spanne te kies ontwikkel nie spelers nie. Daar word niks tussen toernooie gedoen om enige spelers te ontwikkel nie. Genade, hulle word nie eers by hulle skole afgerig nie. Hier sluit ek sommer ‘n paar groot skole in.
    Kom ek verduidelik gou hoe werk dit by die Valke.
    Hulle kies 5 0/18 spanne ! nie 3 nie, 5.
    1) Craven Week ( 9 kwotas )
    2) Akademie Rooi ( 11 Kwotas )
    3) Akademie Blou ( 11 kwotas )
    4) PUK 0/19 span ( praat onder korreksie, maar ek glo nie daar is kwota spelers nie )
    5) Reitz uitnodiging span ( geen kwotas nie )

    Sowat 3 weke gelede speel die Blou span ‘n oefen wedstryd teen die Retz uitnodiging span. Die blou span verloor toe met meer as 50 punte.

    Amper al die uitnoiging span ontrek. Hulle voel hulle is beter as Akademie spelers maar kan nie gekies word nie. Hulle word vervang met ander uitnodiging spelers en wen die toernooi !

    Daar is diepte by die Valke. Hulle mag net nie gekies word nie.

    Ek voel daar moet 1 Akademie span wees, en die 11/11 reel moet verslap word. Indien nie, sal meer spelers ontrek. Dis beter om nie daar te speel nie, as om verneder te word.

    Dante vd Merwe is ‘n baie goeie heelagter. Aan die ander kant van die veld was ‘n briljante een, wens julle kon hom sien speel.

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 12:13
  206. avatar
    #42 phat55

    @BuffelsCM: I’d also like to know how the WP pack of forwards played or did they play as was predicted by some,a back line based game?

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 11:47
  207. avatar
    #41 BuffelsCM

    @Koos Roos: Juis daarom sal ek verstaan as die groter unies met meer as een span speel maar die Valke het bewys dit werk nie. Mens moet dalk oor ‘n langer tydperk na hulle uitslae kyk (ek het ongelukkig nie) maar dit maak op die oog af nie sin nie

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 11:46
  208. avatar
    #40 Koos Roos

    @BuffelsCM: Die probleem is diepte as jy meet as een span wil laat deelneem.

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 11:43
  209. avatar
    #39 BuffelsCM

    @QC86: Hi there ! Did you watch the Province match ? Any comments about the fullback Ryan Muller ? IMO he is a great talent but sometimes he hangs onto the ball for too long. I’d like to hear your views about him

    @Koos Roos: Ek kan net nie verstaan dat die 2 Valke-spanne so sleg verloor het op die eerste dag van die Akademieweek nie.

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 11:38
  210. avatar
    #38 Koos Roos

    @Playa: Well done . Told you the other day that you guys are doing great work at for example Dale. Lots of talent in your regipn.

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 10:43
  211. avatar
    #37 Koos Roos

    @jakes: EG Jansen veral. Het ons ‘n ding of twee geleer vroeer vanjaar. Goeie werk hoe meer goeie skole, hoe beter vir SA rugby!

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 10:41
  212. avatar
    #36 jakes

    Dis goed om te sien dat die Valke deesdae teen die groot unies speel en baie kompeterend is. Die skole raak al hoe meer kompeterend teen die beste in die land. EG Jansen, Kempton park , Transvalia en opkomende Vereeniging Gimnasium doen goeie werk daar

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 10:00
  213. avatar
    #35 Koos Roos

    @BOG: Dalk tyd om in daai ryke geskiedenis van julle te gaan delf. Of gaan ons ‘n paar Grens seuns in Blomfontein sien?

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 09:48
  214. avatar
    #34 Koos Roos

    @BOG: Wat nou Bog? Teen Grens. Dis mos darem ‘n groot deel van Grey. Not a happy week for Free State Bob, not happy Bob!

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 09:44
  215. avatar
    #33 Djou

    Nee Tjoppa, my beste vriend se susterskind. Was in ‘n ander skool waar hy beurs gehad het, genader is (met die manne in hul huis) en hy het uiteindelik geskuif. Skoolfondskwytskelding was nooit ter sprake nie.
    Moenie ‘n fout maak nie, almal is dankbaar vir die skuif, want daarsonder sou hy nooit gekom het waar hy is nie. Het ‘n geleentheid gekry wat hy nooit sou gehad het by die ander skool nie en nou word die land deur sy spel vermaak.
    Weet nie waarom almal so anti-beurs is nie. Dit maak beslis geleenthede oop vir leerders wat dit andersins nie sou kon gebruik nie.

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 07:57
  216. avatar
    #32 Playa

    @QC86: The Border boys must have played out of their boots! 8-O
    When I saw the match-up, I thought it was a mismatch. Well done to the chaps.

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 07:53
  217. avatar
    #31 QC86

    Playa it was a very close game.that dales fullback of yours had a big game
    EP were very unlucky to lose to the bulls.Greys fullback Bosch got mom.WP looked impressive

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 07:44
  218. avatar
    #30 Tjoppa

    @Djou: Moenie die kinders wat aansoek doen vir die kwytskelding van skoolfonds misgis as seuns wat beurse ontvang nie. Is bewus van ‘n seun wat vanjaar 1stes speel. Maar soos ek laas gese het tov Grey pasop vir ouers wat wil grend wees en wilde bewerings maak.

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 03:34
  219. avatar
    #29 Djou

    @Woltrui: Jammer, heer Wol: Waarom so sensitief oor wat. Lyk my jy dink steeds ek is by Garsies. Het jy nie my boodskappie aan jou gelees nie – presies vertel wie ek is en vanwaar ek kom. Sien jy het nie daarop reageer nie. Maar nou ja, hier is dit weer. Ek was in dieselfde skool waar Jannie de Beer was.
    @Tjoppa: Jy weet baie, regtig baie en daarvoor het ek baie respek. Maar lyk my nie als nie. As ons eendag ontmoet sal ek jou die name gee van die spelers wie se skoolgeld namens hulle betaal is en sommer na hul ouers toe neem, dan sal jy sien hulle kan nie bekostig om eers skoolgeld te betaal nie, watwou van koshuisgeld.

    ReplyReply
    2 July, 2013 at 00:11
  220. avatar
    #28 Tjoppa

    @Woltrui: Tyd dat die Noordvaal bestuur ‘n gekombineerde aanslag op die laaste vesting van die agterblyers. Sy openlike vyandigheid teenoor alles waarvoor ons geveg het spreek boekdele. Die vyandigheid gaan seker jaarliks eskaleer namate daai skooltjie verder en verder daal op al wat ‘n ranglys is in die land. En ek bedoel die rugby ranglys en nie die skaak, debat of ballet ene nie.

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 21:12
  221. avatar
    #27 Tjoppa

    @Woltrui: Tyd dat die Noordvaal bestuur ‘n gekombineerde aanslag op die laaste vesting van die agterblyers. Sy openlike vyandigheid teenoor alles waarvoor ons geveg het spreek boekdele. Die vyandigheid gaan seker jaarliks eskaleer namate daai skooltjie verder en verder daal op al wat ‘n ranglys is in die land. En ek bedoel die rugby rangly en die die skaak, debat of ballet ene nie.

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 21:11
  222. avatar
    #26 BOG

    @Tjoppa: Nyd? Dit was die beste wat ek van hom kon se- ek het dit as kompliment bedoel. Hy sukkel nog meer om te onderskei tussen sokker en rugby.

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 20:56
  223. avatar
    #25 Woltrui

    @Tjoppa: Sorry Tjop.

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 20:50
  224. avatar
    #24 Tjoppa

    @BOG: Haai sies ou Bog. Dit is ‘n mede Afrikaner wat jy so beledig. Vanwaar die nyd.

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 20:37
  225. avatar
    #23 BOG

    @Djou: Jy komplimenteer die vent. Hy ken nie eers die verskil tussen sy mond en sy poeppol nie, hoe kan jy verwag dat hy kan onderskei tussen die WP en die Boland

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 20:32
  226. avatar
    #22 Tjoppa

    @Djou: Laat ek dit duidelik stel Affies koop nie. Die doktor sal julle opdonner.
    @Woltrui:Sien geen rede om God hiermee te betrek nie. Jou grap is onvanpas ou Wollas.

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 20:09
  227. avatar
    #21 Woltrui

    @Djou: Geagte die heer Djou. Hoekom so sensitief oor die aangeleentheid. Julle doen mos God se Werk om die kinnertjies na Pretoria te bring. Dan nie? :mrgreen:

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 19:45
  228. avatar
    #20 Djou

    @Woltrui: Nee, bevestiging gekry. Nie Menlo of Garsies nie, maar klink my die Affie tjekboeke word wel rondgeswaai en nie noodwendig vir die Kapenaartjies nie. Nie dat Affies dit nodig het nie, maar nou ja, dalk speel die Groot Bulle hier ‘n rol!
    Lyk my jy het ‘n geografie lessienodig as jy nou nog nie die verskil tussen WP en Boland ken nie. Eish, begin verstaan waarom Bog so op jou “case” is. :roll:

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 19:09
  229. avatar
    #19 BoishaaiPa

    Miskien het die WP spannetjie iets gehad om te bewys nadat almal hulle so kritiseer het…Die skolespanne is elk geval so na aan mekaar mens kan niks werkliks uit 1 game lees nie..hang maar af watter span die dag meer gemotiveerd is lyk dit vir my.

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 18:42
  230. avatar
    #18 Woltrui

    Eish, die magtige Bulletjies het maar gat geskraap vandag. Dalk moet ons onsselwers skors soos die bekende en beminde, dog hartverskeurde hoof induna van Boland Landbou. 8-O

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 18:09
  231. avatar
    #17 phat55

    @Playa: dunno exact score but I know Free State lost

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 18:06
  232. avatar
    #16 Woltrui

    @Djou: Tut tut tut Mnr Djou. Die meeste Wp spelertjies kom mos van die Perel. Boland wereld. Dink nie Garsies werf daar nie. Vermoed hulle koop daar. :mrgreen:

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 18:05
  233. avatar
    #15 Playa

    I hear Border beat Free State, 15-13.
    Not sure if this has been confirmed.

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 15:54
  234. avatar
    #14 Djou

    @Woltrui: Die skool waarvan jy praat kan net of Affies of Waterkloof wees. Sover ek kon vasstel werf Garsies hoofsaaklik in die Boland en Menlopark hoofsaaklik in Gauteng/Noordwes. Weet nie waar Menlo hul spelers gaan huisves nie, want selfs die tweede koshuis is klaar vol.

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 14:37
  235. avatar
    #13 phat55

    @bhkgpa: ive heard rave reviews on his cricket abilities :wink: difficult choice but I hope its rugby lol.very talented kid no doubt!

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 11:53
  236. avatar
    #12 bhkgpa

    @phat55: he is also a brilliant cricket player and he will need to make a big decision wrt his sporting future

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 11:41
  237. avatar
    #11 Koos Roos

    @Woltrui: Hulle kan maar loer. Ons het genoeg van hulle in daardie ouderdomsgroep. NIKS verbaas ons meer uit Bloubulland nie!

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 11:27
  238. avatar
    #10 Koos Roos

    @phat55: Om te dink, daar is vrae of dit eers die beste span is. Stem saam, kom ons kyk maar eers teen Vrystaat voor ons begin grootkop kry. Wollie, wil jy nie saam met my Superbru speel nie? Jy kies die wenner en dan speel ons die ander span!

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 11:24
  239. avatar
    #9 phat55

    oh & well done to Taigh on his hat trick of tries

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 11:15
  240. avatar
    #8 bhkgpa

    @Woltrui: jy het nie gedink nie of hoe?

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 11:01
  241. avatar
    #7 phat55

    nice convincing victory for WP……lets see how they fare against Free State and the other top teams

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 10:50
  242. avatar
    #6 Woltrui

    Streeptruie 50 – 12 Luipaarde. Wp kondig hulself onomwonde as die gunstelinge vir die GK week aan. En dit dieselfde Luipaarde wat die Bulle geklop het?? 8-O
    Wp moet maar vashou aan hul laaities. ‘n Skool in Tswanetoria (no names no pack drills) wat hul met groot oe aankyk 8-O
    Ai BoishaaiPa. Nie eers al my gebedjies het die Luipaards gehelp nie :oops:

    ReplyReply
    1 July, 2013 at 10:27
  243. avatar
    #5 Woltrui

    @BoishaaiPa: Die Luipaards blyk n befoeterde span te he. Hulle het die Magtige Bulle goed afgestof op die bondedag.

    ReplyReply
    28 June, 2013 at 23:43
  244. avatar
    #4 BoishaaiPa

    @Woltrui: Voorspel jy alweer?

    ReplyReply
    28 June, 2013 at 21:09
  245. avatar
    #3 Woltrui

    Wp gaan pak kry teen die Luipaarde.

    ReplyReply
    28 June, 2013 at 20:40
  246. avatar
    #2 jakes

    @ Predator- i agree 100%. If they continue with this ruling in future, it will damage rugby in SA in the long run..

    ReplyReply
    28 June, 2013 at 16:19
  247. avatar
    #1 Predator

    This should not be supported at all by any sponsor,..it is nothing but reversed discrimination. In the times we live in today I can not believe that colour is still an issue,..shit man can the management just get over it. I have for many years supported and loved the game that Zimbabwe and Border Country Districs play at Cravenweek,…always a very passionate approach. I never worried what the score was they always through everything that they had into a game. I dont see their skin colour I only see their rugby. When you force anything in life,…something strips eventually,…..can we as adults not prevent this.

    ReplyReply
    28 June, 2013 at 14:31