The team is made up of no fewer than 8 Paarl Boys High players, while Paarl Gim has 6 and the balance comes from Paul Roos (2), Rondebosch (2), Wynberg, Boland Landbou, Bishops and Excelsior on the Cape Flats.
POSITION | NAME | SCHOOL | |
---|---|---|---|
1 | Thomas du Toit | HJS Paarl | |
2 | Daniel du Plessis | HJS Paarl | |
3 | Francois van der Merwe | HJS Paarl | |
4 | Burger van Niekerk | HJS Paarl | |
5 | JD Schickerling | Paarl Gim | |
6 | Charlton Jonas | HJS Paarl | |
7 | Jacques Vermeulen | Paarl Gim | |
8 | Rikus Bothma (c). | Paarl Gim | |
9 | Herschel Jantjies | Paul Roos | |
10 | Dennis Cox | Excelsior | |
11 | Dewald Naude | HJS Paarl | |
12 | Daniel du Plessis | Paul Roos | |
13 | Ryan Oosthuizen | Paarl Gim | |
14 | Grant Hermanus | Paarl Gim | |
15 | Khanyo Ngcukana | Rondebosch | |
16 | Ruan Brits | HJS Paarl | |
17 | Gavin van den Berg | Paarl Gim | |
18 | Brett Paulse | Rondebosch | |
19 | Saud Abrahams | Bishops | |
20 | Damian Stevens | HJS Paarl | |
21 | Siya Alam | Wynberg | |
22 | Heinrich Buhr | Boland Landbou |
@Koos Roos en Ploegskaar
dankie vir die goeie wense, glo die outjies sal goed vaar as hulle nederig bly want die talent het hulle. Phillip lewer goeie spel en die kombinasie van die ander ”8ste manne” behoort ‘n gedugte pak te verseker.
Ja die span is goed verteenwoordig deur meeste van die skole, daar was so 1 of 2 spelers wat ongelukkig was om nie die span te maak nie maar overall was die beste spelers gekies.
het gehoor die losskakel gaan Paul Roos toe.
Gene Louw het ‘n baie goeie jaar sover en ook goed gedoen op Marlow toer.
@ Koos Roos – met alle respek, Gene Louw se verloor teen Lochnerhof – Lochnerhof was die beter span op die dag.
Lochnerhof het ook ‘n baie goeie jaar en is tot dusver onoorwonne, hulle het ook die Marlow toer Durbanville 33-5 geklop en ook die toer ”unofficially” gewen teen Gimmies 13-5 in die finaal.
Al die bogenoemde spanne vaar baie goed die jaar en ook die rede waarom die CW span uit hierdie spelers opmaak.
Rugby is soos SEKS,…almal praat daaroor,…… almal dink hulle weet wat is beter ,…. daar is baie posisies,… party is nooit happy met die uit-KOMS nie,…….Wat dink julle ouens hiervan?
Sorry Buitebreek. Hoe het jy nou in hierdie gesprek ingespring?
@BuiteBreek: @Ploegskaar: Ek ken die agstemannetjie Philip goed. Lekker speler. Lyk of hy plaaslik gaan bly vlg jaar. Nog nie besluit. Die losskakel gaan glo Boishaai toe. Weet nie van die skrummie nie. Gene Louw het goeie jaar gehad. Onnodige verlore teen Durbanville wn Lochnerhof loop oploop.
@ruggaholic: Dankie! En natuurlik baie geluk aan die 3 Gene Louw manne, top akademiese en kulturele instansie en die rugby gaan die afgelope paar jaar net vooruit. Sien julle manne volgende jaar by ………
@ruggaholic: Thanx. Anders as by die senior spanne het heelwat skole verteenwoordiging. Ek hoor die pak het 5 agstemanne. Op haker, 2slotte, flank en.natuurlik agsteman. Behoort beweeglike pak te wees. Alle sterkte vir hulle.
Koos Roos, hier is die span van 22
Die outjies gaan nie die grootste span wees op CW nie maar hul het goeie spelers regoor 1-15 asook reserwes
The DHL Western Province Under-13 team:
Teagan Abrahams (Bellville Laer)
Armand Adendorff (Brackenfell)
David Coerie (Excelsior)
Matthew Cordy (Lochnerhof)
Ryan Dorfling (Gene Louw)
Saeeb Fakier (WBJS)
Josè George (Goodwood Park)
Darren Hendricks (Oklahoma)
Hanro Jacobs (Lochnerhof)
Renier Janse van Rensburg (Durbanville)
Jean-Jacques Kotze (Panorama)
Darren Lewis (Paarl Boys)
Gavin Mills (Bastion)
Dimitri Mngqolo (Hendrik Louw)
Mihlali Mogolodela (Panorama)
Juan Mostert (Lochnerhof)
Philip Niemand (Gene Louw)
Liam Petersen (Dennemere)
Nivan Petersen (Bellville-Suid)
Trent Siversten (Gene Louw)
Regan Van der Westhuizen (Lochnerhof)
Johannes Visser (Panorama)
@OXRY en BUFFELCM; Goeie dag menere, Ek is nou wel nie ‘n Bul nie maar ek sal julle antwoord op jul vraag oor Justin Phillips en Ivan Van Zyl. Ek dink die een het baie van dit en die ander baie van dat. Die volgende is my opinie alleen en dit moet asseblief so gesien word, Klofie Pa kan dalk sy opinie ook gee, en my heeltemal anders oortuig, ek dink net Ivan is minder van ‘n emosionele speler en ek is van die opinie dat Justin ‘n bydrae gehad het met sy “spel” vir Kloof se verloor teen AFFIES. Dat altwee van hulle nog groot rugby gaan speel in die toekoms is gewis, en dit sal ‘n goeie unie moet wees om twee skrumskakels van hulle kaliber op die CW te hê.
Het iemand dalk die WP o13 span?
Manne, ek hou die weer dop. Wonder of ons gaan rugby speel in hierdie weer.
@Tjoppa: Sorry Bog vaar ek nou uit teen jou aangestikte familie. Nou weet ek hoekom jy so lekker inpas blerry hoogmoedige plebs.
@BOG: Klim erry Bog. Moet se so gatvol vir die plek en sy mense. Maar as jy arm is moet jy maar.
@BoishaaiPa: Ek weet daar is ‘n verskil ! “Don’t shoot the messenger”. Ek het geen feite voorgehou oor Cravenweekspelers ens nie – ek het bloot net kommentaar gelewer !
@Tjoppa: Kom nou, Robbeneiland is NIE die buiteland nie!
@PRG_OB: Gim het 6 CW spelers in hul u14 span.
@BoishaaiPa: Dankie, sal interessant wees om te sien hoe die ander top rugby skole in WP vergelyk.
@oxry: Beslis die no 1, mr Phillips is seker die no 1 daar by die Kaap.
@oxry: Nee watter roomys skies man ek is in die buiteland. Tel bietjie drade op. Maar lees so nou en dan die roomys wat julle praat.
@Ruggersake: They won the World Cup
@PRG_OB: Ek vermy niks..Cravenweek spelers is daar so 13 tot 15..Ek kan nie die presiese getal onthou nie. Die res kon enige ander verteenwoordiging gehad het vanaf WP B en Boland B to WP en Boland 0/12
@BuffelsCM: Wel ek weet van n B-span..dit maak dit nie Cravenweek nie, maar WP B..daar is n verskil!
@BoishaaiPa: Dit is presies die rede hoekom ek jou die feite vra, maar dit kom voor of jy dit vermy.
@BuffelsCM: Dis jammer, hy speel puik rugby.
@oxry: Sover ek weet is hy ja. Daar was ouens wat dink hy is beter as Justin Phillips van Waterkloof. Dit is wat ek kon aflei uit die kommentaar die afgelope 2 weke (van die Bulle-ondersteuners)
@BoishaaiPa: Ekskuus ek is so laat met my kommentaar maar kon nou eers kans kry om te lees. Daar is beslis ‘n WP O/13B-span. Ek ken ‘n seun wat verlede jaar in Sasolburg aan die betrokke toernooi deelgeneem het.
Ek wag nog dat een van die Blou Bulle my moet antw oor Ivan van Zyl (Affies). Wil weet of hy die tweede beste no.9 in Blou Bul land is ( Skole ).
Miskien slaap die Bulle nog, bang vir die byt van die Cheetahs wat op hulle wag.
@BHP: Dis regtig een van die lekkerste toernooie. Spelers en ouers lekker opgewonde oor die seuns se eerste provinsiale klere, die koshuisslapery met jou 21 ander spanmaats. Kaalvoet rugby op sy beste.
@oxry: Hy ly maar aan n suurstoftekort. As jy hom nie op die regte tyd vd dag vang nie, kan jy met hom niks uitrig nie.
Tjoppa lyk my Koos Roos het jou tjank afgetrap en jou roomys smaak nie meer so lekker nie.
@PRG_OB: As jy die rumour wil glo is dit blykbaar 40!…
@PaarlBok: Wat Klein Boishaai doen het nie veel te doen met Groot Boishaai nie..
@BuiteBreek: Ek was ook daar in Mosselbaai in 2006 vir daai toernooi…
@PaarlBok: Die o/12 toernooi wat verlede jaar en die jaar voor dit op Riversdal gehou was, staan bekend as die o/12 Kustoernooi. Vir jare was dit in Mosselbaai gehou, en het een rondte roteer na elke provinsie wat deelneem. Dit is nou eers weer terug in SWD, wat die sentraalste van die 5 deelnemende provinsies is.
@KlofiePa: Ek het gehoor van die Bokkieweek, en weet ook baie mense is hoogs de m.. dinges in oor dit. Nooit ‘n vervelige oomblik in onse land nie.
b@BuiteBreek: Jys heeltemaal reg Buitebreek. Geen teiken en word al sedert 2005 aangebied.
Moet net noem daar is ook n Bokkie week wat aangebied word vir alle ouderdoms groepe wat net wit seuns toelaat en nog onder die name van Suid oos Tvl, Verre Noord ect. speel. Lol regtig!!
Hoor dit vind plaas op Kleinfontein die jaar onder die wakende wit oog van die bestuurder en wat dan ook geseend is deur Pretoria se burgetmeester Rdsl Ramakgopa!!
“uit die blou van onse.,,,,,,”
@BuiteBreek: Verseker, kyk almal werf , die wat geld het net meer as die ander. Sal fataal wees as ons groot skole nie ‘n werwings poging aanwend nie.
@BuiteBreek: Ons praat hier van twee verskillende toernooie toe. Die DHL WP XV (WP se B span) speel by Sasolburg (Junie). Die suidelike provinsies se u12 toernooi was laasjaar by Riversdal (Sept). Die 40 sluit alle spelers wat gewerf is by die toernooie en nie net Craven Week spelers nie.
@PaarlBok: Ek woon al die laaste 10 jaar, elke jaar die o/12 kustoernooi by, en kan jou belowe, Boishaai is nie die enigste skool wat daar kom kyk na die spelers nie.
Die rede hoekom ek die u13 akademie spanne (u12 suidelike provinsies toernooi) noem is omdat ek weet dis waat Boishaai hul werwing doen veral van die Boland spanne. Hulle u11A span wat veronderstel is om deur te gaan na u13A verskil jaarliks baie. Attie is die een voorbeeld. Hy het vir Klein Boishaai gespeel vanaf nerens en vir een of ander rede het hy opgeeindig na ‘n jaar daar by Landbou. u13 Craven Week is al klaar te laat vir Boishaai. Elmo was by KleinGim en hy weet presies waar om talent te gaan soek.
@BHP: @PaarlBok: Die o/13 seuns wat nie Cravenweek toe gaan, na afloop van WP, Boland en SWD se finale proewe by Drostdy, kry weer speelkans by ‘n toernooi in Sasolburg. WP en Boland, en so ook die ander provinsies neem al ‘n jaar of vier aan dit deel. die jaar is die eerste keer wat SWD die toernooi bywoon. Dis nie ‘n Akademie week nie, Sover ek weet, en ek kan verkeerd wees, word die toernooi in Sasolburg nie onderskryf deur SARU nie en ook is daar geen “teiken”stelsel nie.
@BoishaaiPa: Hoeveel CW spelers is in Boishaai se o/14 groep?
Weet iemand hoeveel is in PRG en Gim?
Ek weet van ‘n vinnige vleueltjie Sabre Jacobs wat van Somerset Wes na Boishaai toe is. Hy het vleuel laasjaar vir die WP u13 Akademie gespeel. Weet nie of hy nog by Boishaai is nie maar ‘n baie blitsige mannetjie. Die kopery is maar so ‘n bieery tussen Paul Roos en Boishaai.
@BoishaaiPa: Hulle speel in die u12 toernooi wat die suidelike provrinsies insluit. So ‘n jaar of twee het Gim die toernooi aan gebied. Nie nodig om op jou agterpote te spring nie Galpilletjie, interskole is nog ver.
@BoishaaiPa: Daar is n Akademiese 0/13 span!
Weet die WP het nie een of kies nie een maar res van die land doen en het n groot toernooi voor CW.
Nou hoor ek die CW span is nog nie “Amptelik” aan die media bekend gestel nie. Dit word eers vandag gedoen!..Kan daar dalk nog veranderinge wees?
@PaarlBok: Daar is nie o/13 akademie sover ek weet nie en daar word gepraat van Cravenweek spelers…nie “akademie” of “B-span” spelers nie…Ek geniet dit altyd as mense so baie stront vir feite opeet en een man se persepsies as die waarheid aansien!..Sulke mense is gewoonlik redelik gullible…Ek soek hoeka kopers vir die taalmonument..stel iemand belang?
@Ruggersake: Both teams have Os du Randt and a Maritzburg OB at flyhalf in common.
@PaarlBok: Daar was geen “aanbiedinge” nie…Hy is genooi om na Boishaai te kom kyk en aansoek te doen. Wat elke goeie skool doen , Gim ingesluit!….
@BoishaaiPa: Ek reken hy sluit u13 Akademy spanne ook by daai getalle in, so maal jou syfers met twee en jy kry die som totaal van 40 wat dalk raak kan wees.
@Koos Roos: Muller du Plessis, hy is nou u14.
@BoishaaiPa: Hy het aanbiedinge van Boishaai en Paul Roos oorweeg en toe gaan hy na Paul Roos.
Wens ek het die lotto gewen. Dan sou ek twee afrigters getaak het om 22 spelers te gaan soek wat nie in die WP CW span is nie. Hulle vir twee weke lank af te rig en dan ‘n wedstryd speel teen WP CW. Ek glo die span sal WP CW klop.
Blou Bulle: is Ivan van Zyl julle 2 de keuse no. 9 vir CW?
Tjoppa: As jy 1 liter roomys het en jy gooi 1 ml K-K by, dan het jy nie meer roomys nie!!!!!!!
@Klofie Pa: Stuur hulle daar waar goeie rugby gespeel word- waar hulle as spelers(en mense) kan ontwikkel, waar hulle aan kultuur blootgestel kan word. En di gerieflik sentraal gelee.
@Ruggersake: No tries scored in games
@Ruggersake: @Ruggersake: Os du Randt?…
Love all the debates above, we are realy a pationate bunch of school boy supporters!
Some Trivia…….What do both Springbok RWC champion sides ( 1995, 2007) have in common?
@BoishaaiPa: Dalk net gaan hulle daar swot!!
@Klofie Pa: Ek het jou al twee jaar terug gese jy moet maar aftrek Kaap toe….daai twee klonge van jou sou mooi inpas by ons forwards!..lol…en hulle sou nie te sleg gelyk het in die strepies trui nie!..hulle is mos gewoond aan strepies of hoe?
@Klofie Pa: @BoishaaiPa: Om nie eers te praat van die 2 flanke!!
Ons praat nou oormekaar en dink die gevoel is dieselfde BHP!!
@BoishaaiPa: Soos ons gesien het met Affies?? Gaan oor n regte kombinasie en ek dink Gim het die gehad met ons games Moet se JD is n groot terugslag vir WP!!
WP gaan verseker vir Schickerling mis..hy is beslis n bitter belangrike skakel in die WP vaste vyf, maar ek glo dat Momsen hom seker gaan vervang en hy is ook lekker yster.
@Woltrui: Sover ek kan onthou het vd Merwe nie gespeel teen WK nie….KlofiePa kan my korrigeer, maar sover ek weet was hy nog beseer..Klein lessies word geleer en gebere…
@Woltrui: Onthou soos iemand gese het die workingrate van Gim is intens!! Maar met Daniel in 2 geslot kan dit net beter
En dan Dante wat nie daar is…
Aasvoel se kind het n moerse joppie op hande om balle te jaag en te draai. Gelukkig is Rikus daar.
@Woltrui: Onthou..stutte skrum nie op hulle eie nie..daar is nog slotte ook agter hulle…moenie die manne oordeel op een game of twee nie….kombinasies is belangrik!
@PaarlBok: Ek weet darem vir n feit dat hy nie “gekoop” is nie..sy ouer boeta was darem ook in PRG en laerskool het nie veel met hoerskool uit te maak nie…
@Klofie Pa: Pasop vir wat jy daar se. Ek reken die klomp van die Kaap het jou stukkie al klaar “ge-copy en ge-save” vir gebruik as verskonings vir wanneer die Wie Pie verloor
@Klofie Pa: Jy is reg Kloof Pa. Die BoisHigh voorry, te se die WP voorry, was onder baie druk teen Kloof(Blou bul stutte). As die Afrigters van die Bulle dieselfde uit die voorry kan kry as Kloof se afrigters, kan die WP swaartrek in die skrums
@Woltrui: Stem saam Wollie. Soos n Nataller nou die dag gese het hys tevrede met die Wiepie span want dit lyk of hulle geklop kan word.
Moet se ek is ook nie baie gemaklik met die span nie. Ken dalk nie almal maar sou n paar ander seuns daar wou sien. Gim dink ek is lelik ingedoen. Maar kom laat ek nie die talent van Bois onderskat nie so ook die red
@Ploegskaar: Ploeg dit gaan ‘n skreiende skande wees as Garsies…, skuus, die Bulle se PD’s die Wiepie ore aansit. Dan sal jul moet kyk om Garsies se talentsoekers daar by julle aan te stel.
@PaarlBok: Wat is sy naam? Ouderdomsgroep?
@BoishaaiPa: Gim se laaitie het Paul Roos by ons gekoop. JP du Plessis se boetie.
@Tierklou: Ek weet, maar my punt is as daar meer talentvolle PD spelers is, sal hulle steeds net 9 kies, en dan nie eers die beste 9 nie. Selfde geld vir seleksies van die non-PD (of is dit CD) komponent. Hulle moet rugby kyk om te kan keur en daarvoor moet jy jou gat lig en meer as een skool se games kyk!
@ Tjoppa. Stadig ou! Net soos al die ander PRG ouers probeer ek sin maak uit die spankeuses. Klaskaptein he tikkel tokkel hiermee te doen. Gaan jy jou klaskaptein badge aanhou as jy al daardie vreemde goed gaan doen?
@BHP: Het julle vier gelos?Dis moer nice van julle. Moenie dat iemand weer sê jul kry ALMAL nie.
@BoishaaiPa: Wonder of ek iets kan se oor dissipline met ons games teen Bois??
Nee wat Klou jy sit die pot heeltemaal mis!! Speel al van o/14 teen die huidige seuns en glo vir my geen slegte dissipline van hul kant af nie.
Hulle jol die game net soos in die boek voorgeskryf word!!
@BuiteBreek: Ek dink ook nie daar is SWD seuns nie..So ons het Die hele Boland en WP CW spanne gekry en net 4 outjies gelos vir die res…Maar PRG het self so paar waarvan ek weet en so ook Gim…so nou klop die nommers nie meer so lekker nie of n hele paar laaities het vir ons gelieg op hulle CV’s.
@Tierklou: Ek dra nie kennis daarvan nie..As die seun in Gr11 is kan dit nie wees dat hy Kaptein was van n A span nie want daai jaargroep se Kaptein is nog steeds in Boishaai en speel..as die seun in Gr 12 is kan dit ook nie waar wees nie want sy jaargroep se A span kaptein is ook nog in Boishaai en speel ook…So weereens is daar altyd n storie met n stertjie….Hy kan dalk kaptein van B, C, D of laer spanne gewees het.
@BHP: Sall verbaas wees as daar SWD seuns by Boishaai is, dink die meeste is George toe.
@Ploegskaar: Minimum 9. Al 22 ook, maar minstens 9 PoC. Dis hoe ek dit verstaan.
@Ploegskaar: Oh OK. Gelukkig was niemand van Gim by die lot betrokke nie. Ek hoop maar net daai 5 Gimmies maak SA Skole. Dis die groot een en verstaan die manne gaan ‘n besige jaar he.
@PaarlBok: Jy verstaan verkeerd, my probleem is eerder met die keurders. Kan jou belowe as daar bv. in ‘n gegewe jaar 22 sg. voorheen benadeelde spelers is wat die beste in hulle posisies is, sal hulle steeds net nege kies.
@BoishaaiPa: ‘n Ouer, maar ingeligte ouer, so dit moet ‘n hele paar wees.
Ek verstaan daar is ‘n o19 speler wat die jaar Boishaai vir Tygerberg gelos het. Hy was blykbaar o13 CW kaptein, o14 en o15 was hy Boishaai kaptein, van laasjaar glo met beserings gesukkel en besluit om die jaar Tygerberg toe te kom. Dink nie hy speel tans nie, maar klink na ‘n aanwins vir die Tiere.
@Tierklou: Die Boishaai laaities spog maar elke jaar oor daai een. Ek stem nie heeltemal saam dat daar gepik word op die GalPille nie. Hulle is ons grootste teenstander en verdien baie respek met dit wat ek elke jaar van hul kant sien en ervaar. Ons wat elke liewe dag met mekaar moet samleef en werk respekteer mekaar se spanne , net tot so ‘n week voor interskole, dan verander als.
@Tierklou: n Ouer of iemand wat werklik ingelig is?…Dink gou eerlik…40 CW spelers…MAW twee volle spanne plus reserwes….en tussen PRG , Gim, en al die suidelike skole het hulle net enkeles gekry?….die nommers maak nie lekker sin nie. Ons het n hele paar gekry ja..maar defnitief nie 40 nie!
@Ploegskaar: My mater daar sal altyd ongelukkiges wees met span keuses van die Springbokke to by KleinGim se u7s. Dis maar soos dit is en help dit nie om op en af te spring nie, WP is ons span en ons moet hom ondersteun net soos ons heyneke se Blou Bul Springbokspan moet ondersteun. Ek stem nie saam met die kwota (of poc soos hulle dit deesdae noem nie). Dink die sisteem maak van ons kinders meer rassisties as wat die AWB kon in die ou SA. Ek voel bitter jammer vir PoC wat op meriete die spanne haal, die stelsel is diskriminerend teenoor daai spelers en daarom dat ek die wereldse respek het vir iemand soos Charl Langeveldt wat op gestaan het teen die sisteem. Wens net dit kan stop nou in ons sport want die kinders verstaan glad nie stelsel nie.
@Koos Roos: Smaak my daar is ‘n paar keurders wat nie kliek nie. As hierdie span nie individuele goeie spelers het nie staan ek vanaand kaalgat in Zambezi straat op my kop en poep “We are the champions” van Queen in Engels, Afrikaans en Hollangs.
Jy was beslis nie klaskaptein toe jy op skool was nie.
@BoishaaiPa: Uit ‘n Boishaaier se mond dat julle soveel o14 CW spelers ingekry het.
Wat ek probeer se is dat die feit dat ‘n span goed doen, soos Gim vanjaar, nie noodwendig baie spelers in die provinsiale spanne waarborg nie. Ek glo egter sommige seuns is teleurgesteld, maar ek stem saam Tierklou, die room kom boontoe. Josh Strauss het PRG 2 des gespeel. Kyk nou. Hempies ook hoor ek. Ek hoor nou die dag van ‘n outjie wat 3des by ons gespeel het laasjaar, wat ‘n kontrak by die Luiperds losgespeel het as student by die Puuke. Vasbyt is maar die antwoord.
Ek wonder maar net of dit nie ‘n geval is dat spanne soms as ‘n eenheid baie goed speel nie. Sonder sterre. Dit verduidelik dalk hoe PRG se o16 A span wat nou al van o 15 onoorwonne is , slegs 1 speler in die Grant Khomo week het. Boonop reserwe. Hulle het Grey laasjaar daar gaan klop. Een van die beste spanne in hul ouderdomsgroep. Hulle is seker manet ‘n span wat goed “kliek”.
@PaarlBok: Nee Oom, hierdie is beslis nie my span nie. Dood tevrede met 5 van die Gim manne, 2 van die Bois manne, 1 van die ‘Bosch manne, die 1 Boland man en die 1 Wynberg man. Dus so 45% my span Oom, en kan ongelukkig nie ‘n span met daai druipsyfer ondersteun nie.
@Tierklou: Spesifiseer asb jou “koop”…Ek sien die nommer loop nou al by die 40!…dis nou al die hele WP span, Boland span en seker die SWD span ook!..Asb man, doen jouself die guns en vind bietjie die waarheid uit oor wat en hoe dinge gedoen word by Boishaai. Miskien kan julle almal daaruit leer en ook vooruitgaan. Oor “koop” gaan dit beslis nie!..
@oxry: Ek haal jou aan “As my seuns ‘n bogemiddelde ( rugby of krieket ) speler is, gaan ek hom beslis probeer inkry by ‘n skool wat bekend is vir sy sport en waar die regte strukture inplek is.” Dis die probleem – gaan lees gerus my ander inskrywing.
Jou seun is ‘n bo gemiddelde flank. 9 ander pa’s redineer dieselfde en julle skryf die mannetjies in by, kom ons sê BoisHaai. BoisHaai se “oudleerders” koop nog 10 CW flanke (ek verstaan hulle het die jaar 40 o13 CW seuns van laasjaar inkatrol). Nou sit hulle met 20 baie goeie flanke wat almal potensiaal het om eendag groot te speel. Maar omdat daar net plek is vir 2 flanke in die 1ste span, speel 18 2des en af. Net 2 kry blootstelling en die kans is goed dat die seun miskien nog ophou speel weens teleurstelling.
Nee wat, die room sal altyd opgaan boontoe. As jou seun potensiaal het, sit hom in ‘n redelike skool naaste aan die huis, ondersteun hom, hy speel 1stes en die kans is net so goed dat hy dit sal maak.
Moet nie vaskyk in Cravenweek nie – dit is meestal die rede hoekom pa’s hul kinders ver wegstuur na “rugbyskole” toe.
@BoishaaiPa: Nou verstaan ek.
@BoishaaiPa: Fair enough point. If it were last year, I would have been saying Boys High by 10. I would never write off a school with the strength and resolve of Boys High.
I have just not been over excited about their play this year. If you prove me wrong against Gim, I will be thrilled as it would go down as a fantastic result for your team
@oxry: Daar is n fyn lyn tussen oorywer en geen dissipline…Glo my vry..HJS het beslis nie n naam vir swak dissipline nie …laatvatte en onkantspel is deel van die game…wys my een span wat dit nog nooit gedoen het nie…Jy veralgemeen en dit is jou persepsie en jou reg op n opinie….. Seker maar nog so bietjie suur druiwe in die mond na die pakslae op die plaas of hoe?
@oxry: Tot die Springbokke het spelers wat tantrums gooi en vuil speel. Sou jy die Bokke dus uitkruit vir alles wat sleg is. Die beeld van die skool is tog dit wat die meerderheid kinders en onderwysers uitdra op alle vlakke. Dus as jy jou seun slegs in ‘n rugby skool wil sit gaan jy nie altyd die ander belangriker waardes kry wat tot jou seun se ontwikkeling en balans as mens gaan bydra nie. Wat is vir jou belangriker?
@Tjoppa: Wat volgens jou speel ‘n rol in die beeld van ‘n skool. Akademie en kultuur speel ‘n rol, maar sport bly die bepalende faktor ( my persoonlike opinie ). As my seuns ‘n bogemiddelde ( rugby of krieket ) speler is, gaan ek hom beslis probeer inkry by ‘n skool wat bekend is vir sy sport en waar die regte strukture inplek is. ‘n Skool kry meer blootstelling op sportgebied.
Twee wedstryde op TV ( nasionaal uitgesaai ) en in altwee wedstryde word daar na dissipline verwys van spelers. Ongelukkig reflekteer dit direk terug na die skool.
@BOG: Bog dalk beweeg ek in die verkeerde kringe. Die seuns met wie ek in aanraking kom wat groener weiveld gaan soek blameer 10% kwotas en die res skryf hul besluit toe aan die “stelse”.
Vra jou net die vraag af hoe mededingend sou ons CB reeks wees as die top talent almal daaraan blootgestel kan word. Maar dalk wil die grootbase nie sulke mededinging he nie. Dit gaan direk aan hul beursies raak as die beskikbare “fans” tussen meer stadiums verdeel moet word. Ek wil my verstout om te beweer dat ons land met die kwota stelsel ten minste 16 sterk unies kan akkomodeer. Op die stadium sit ons met die groot 4 en een en ‘n half.
As jy kans kry gaan sit en gesels met die afrigters van die “B’ unies, jy sal skrik met die soort talent waarmee hulle moet klaarkom. Dit terwyl seuns soos die Boland Landbou no 10 op 20 gaan ophou rugby speel net omdat die skole keurders nie hul werk gedoen het nie. So kan elke blogger vir jou ‘n lys van 20 seuns gee wat misken word in hul eie geledere.
@RBugger: There are ways to express opinions and there are ways…All I said is that dont write off Boishaai that quickly.
@BOG: Bog=Grey Bloem weet jy sal nie van die opposit hou nie. konstreer jy eerder op jou Blik Ore spannetjie, hierdie is onse span.
Ek is regtig nie gepla hoeveel van watter skool vir WP speel nie. Vertrou die proses en keurkomitee dat hulle die regte spelers gekies het wat hulle dink die job kan doen.
Ongelukkiges is daar altyd spesiaal die spelers wat uit is op die final cut. Hoop dt motiveer hulle net om harder te werk
@PaarlBok: Ou Boks, jy wil natuurlik he dat almal jou komplimenteer met jou “beskeidenheid”.Di n bietjie dik aangeplak en meeste hier herken dit by jou.
@Tjoppa: Terwyl nepotisme sekerlik n rol speel in spankeuses, is dit darem n bietjie oordrewe om te se dat dit 10 X erger is as kwotas. Kwotas bepaal n minimum van nege uit 22. Maak jou eie somme- wiskunde geletterdheid sal voldoende wees.@RBugger: To begin with, there was, in rugby terms, no bigger honour for a schoolboy rugby player than CW. But to deny that political and administrative interference has had a profound negative inpact on CW, is denial. And the fact that franchises and other agents rate Easter rugby festivals far higher for recruitment purposes, confirms my point. I say again, quotas tarnish ALL players- those who benefit and those who are disadvantaged by it. Its an evil and as long as it prevails, it will harm and eventually destroy rugby in SA. And of course other countries are benefiting too. And we are still to see the magnitude of this outflow of talent.
@Rooikat: Eks eintlik ‘n groen bloed Gimmie ondersteuner.
Dink die twee skole verkoop /bespreek al ‘n beperkte hoof pawiljoen kaartjies. na die vakansie kan jy kaartjies koop by die twee skole. Ek koop gewoonlik so ‘n dag of twee voor die tyd.
@oxry: By die Sharks nie heeltemal so nie maar wel by die Aussies, as ek my bronne kan vertrou.
@oxry: Ons is nederigheid en intergriteit op huis geleer slegs uitgeleef op skool. Om ‘n skool se beeld op grond van ‘n “vrotkol” te baseer is meer onregverdig. Nie waar nie?
@Boishaaipa: Jeez bud, a bit sensitive there! Firstly, I attended Pretoria Boys High and not Kearsney, I live in the area and have become an avid follower of Kearsney over the years – hence my Kearsney Jersey.
Your statement saying I know everything is a bit weak – if you read, I presume you can read English, I stated that having played at CW, the level is far higher than your standard school boy rugby match – re-read what I said! It does not make me an expert, I am simply saying that I have played at CW and in my experience, it was far tougher and all round quicker than my average school boy game – even the tempo of Affies could not compete! This also has a lot to do with the adrenaline of pulling on your provincial jersey, it lifts your tempo and intensity!
Anyway, I am not pretending to believe I know it all, but if you would be so kind as to allow me to have an oponion, Gim will beat Boys High – keep this until August if you wish and we can chat then.
@BuffelsCM: Dankie vir die info, ek waardeer dit. Mos ‘n goeie sake besluit, albei kante wen dan in die situasie. Sorg dat die seun geleertheid kry en hy speel rugby vir hulle.
@PaarlBok: PBH was laasjaar ook die gunstelinge om te wen en kyk wat het toe gebeur.
@oxry: Jy is heeltemal korrek oor die Sharks. Hulle het weliswaar ‘n beperkte keuse om te studeer maar die jong manne word verplig om dit te doen. Die dissipline is ook goed – m.a.w hulle sien toe dat die seuns studeer en nie net “ingeskrewe studente” is (maar nie studeer nie) as jy verstaan wat ek bedoel.
@Paarlbok Jy maak sommer nou rowwe stellings om die Gim manne kwaad te maak (HA HA). Interskole is die een wedstryd wat enige kant toe gaan en dis veral die underdog wat wen, onthou jy 2002 toe PBH se dreamteam in beseringstyd gesneuwel het?
Dus het PBH en Gim ‘n kans. Maar jy is te vroeg met die debat, interskole is eers oor 2 maande, terloops kan ‘n mens nou al kaartjies koop?
@Rooikat: Ek stem. Seuns wat deur unies gekontrakteer word, moet deur die unie verplig word om een of ander rigting te studeer. Maak hy dit nie by daardie unie nie, het hy ten minste ‘n diploma of graad agter sy naam. Bly hy beseringsvry en voltooi sy tyd by die unie, kan hy vir hom ‘n werk gaan soek.
Ek praat onder korreksie, maar ek dink die Sharks Akademie werk so.
@Tjoppa: Gelukkig leef ons in 1910, geen selfone nie, en in die Paarl is daar net een skool. Seuns en dogters besit selfone ( bbm ), hulle praat met mekaar wat in skole gebeur, veral waar Gim EN PBH betrokke is. My info is dus op feite gebaseer en word nie uit my duim gesuig nie. Seuns wat die skole bywoon kom uit alle hoeke van Suid-Afrika en nie net van die Paarl af nie. Sekere dorpe het meer as 1 speler in die 1 ste XV en daardie ouers praat ook onder mekaar.
Ek kruit nie al die seuns uit nie. PBH het wonderlike spelers ( baie talent ), maar die vrotkol moet uitgesorteer word. Dit werk aansteeklik op die res van die span. Sorteer hulle dit uit, gee ek hulle 95% kan om Gim te klop.
Op skool het ons ‘n afrigter gehad wat jou nederigheid geleer het.
@Tjoppa Hartseer vir die speler, Wynand Claassen se seun het blykbaar ook nie by die Bulle destyds ‘n kontrak gekry en vandag speel hy vir Frankryk nadat hy oorgegaan het sonder ‘n kontrak en net aangesluit het by ‘n Franse klub. Watter unie was dit?
Ek het ‘n probleem daarmee as die groot unies te veel jongmanne kontrakteer en dan kry slegs ‘n paar senior kontrakte. Die spelers se loopbane kan mos beter ontwikkel word by ander unies.
Neem bv vir Juan De Jong van die Stormers, wat op skool by Hugenote in Wellington tweede span gespeel het en deur WP ontwikkel was en vandag regtig ‘n goeie Bok is. Ek dink nie hy sou by byvoorbeeld die Bulle of Sharks daardie geleentheid gekry het nie.
@oxry: Sjoe as buitstander wat hul reeds twee keer die jaar gesien speel het en kontak met van die seuns op persoonlike vlak het, my mensekennis is moe toe. Moet nie al die seuns uitkruit vir die optrede van een of twee seuns nie.
Wonder wat het jou pelle van jou gese toe jy daardie ouderdom was.
@PaarlBok: Geen kans dat PBH vir Gim kan klop nie. Met die opdraf slag is hulle reeds 12 punte agter agv swak dissipline, grootkoppe en eggo’s grooootter as die spel.
@RBugger: As it seems you are the one with the superior rugby knowledge from Kearsney who played Craven Week I will keep that post of yours until August and perhaps have a schance to discuss it again with you. At least do the decent thing and try and spell a school’s nickname correct..It’s BOISHAAI…I have to admit, playing schools rugby and playing varsity club rugby at Maties in the 80’s and watching SBR for more than 20 years probably doesnt qualify me to comment on rugby…I will leave it up to experts as yourself who have indepth knowledge of Western Cape schools rugby it seems.
@PaarlBok: Lekker op jou stukke vandag, help nou die man reg asseblief!
@RBugger: Boishaai improving and Gim declining I say Boishaai by 6.
@PaarlBok: Good luck to Boys High, but I must say, as a neutral observer, I do not think you guys will come within 10 points
@RBugger: Sorry Boet, Gim dont stand a chance against Boishaai this year. They have the CW players at the right positions for the reason you mention. Your oven win matches. Boishaai is by far the favourates this year.
@wakker akker: Rugby is ‘n besigheid dit is so. Maar mense is nie slegs ‘n hoop pies wat gehanteer word nie. Geen integriteit by ons top unies nie. Ek dink ons moet beweeg na die Aussie stelsel waar gekontrakteerde juniors moet gaan studeer vir 3 jaar kwalifikasie en ingesluit is by kontrak.
Baie kinders gaan swat vandag om more te hoor daar is nie werk vir jou nie.Kwotas in besigheid wereld Suid Afrika.Baie kinders vandag met grade sonder werk.So ook rugby.Dis n loopbaan met ups and downs.Ten minste is daar meer geleenthede vir ons spelers oorsee.Hulle soek ons kinders.So gaan ook baie van ons jong mense met grade oorsee nie net rugby nie
@Tjoppa: Ons moet besef rugby is n besigheid.Die outjie was duidelik nie op standaard nie.Die unies kan ook net soveel kontrakte sluit.Seker meer talent in die jonger outjie gesien wat ook later vervang sal word as hy nie ‘perform’ nie.Geld lok ook baie van ons rugby spelers om weivelde in ander lande te gaan soek.Ek stem ook saam dat kinders wat op skool kontrakte kry.JY GAAN LEER N AMBAG BY N AMBAG SKOOL.As rugby jou keuse is ,stel ek voor jy gaan na n skool met n goeie rugby ‘BOG’ geskiedenis.Dit is tog daar waar die belangstelling groter is en waar n kind die beste sal ontwikkel.Dit lankal nie meer die liefde vir die sport as sulks nie maar meer n liefde vir jou werk[FINANSIEEL]
@oxry: Verstaan my mooi ek praat nie die kwota stelsel goed nie. Dit is ‘n besliste onding. MAAR die wyse waarop spanne gekies word, en lees maar die oorweldigende hartseer hierbo, en sien dat die meeste hartseer gaan oor seuns wat net vergeet word omdat hy nie in die beste skool of span is nie. Hierdie probleem is ook nie beperk tot skole rugby nie.
Ek kan jou stories vertel wat in klubrugby en verder aangaan. Het gister gehoor van ‘n seun, 22, wat aan die begin van die jaar ‘n nuwe kontrak belowe is. Hy het al S14, CB en Voda vir sy Unie gespeel. Het gister net gesien op ‘n lys hy gaan nie kontrak kry nie omrede die Unie eerder twee jonger seuns wil kontrakteer. Geen persoonlike kontak of niks nie. Wat doen die outjie nou, geen geleerdheid niks nie. Nou ja hy klim Dinsdag op ‘n vliegtuig om in Ierland vir ‘n eerste liga span te gaan speel. Sy hartseer woorde was Oom twee provinsies wou my in die begin van die jaar kontrakteer maar vat toe die woord van bestuur. Nou het ek niks.
Die seuns sien ons nooit weer nie. Hy is verlore vir SA en rugby. Vir altyd.
Wil jy nog hoor?
I totally disagree with the sentiments that CW is just another festival of rugby… Having played at CW, I can tell you right now, it is a step up in level.
Yes, selections may not always be perfect, but in general, each and every player at the week are strong in their individual positions.
This is where the big difference comes through! For instance, in a school match, you may play against a strong team who perhaps have a weak flyhalf or inside centre – bigger boys can exploit this by running through these channels! However, at CW, all the players will be strong and way above average in their specific positions.
Granted, sometimes selections are not perfect, but to write CW off as just another festival, is just crazy! Most of this country’s top talent have come through CW!
@BHKGPA: My apologies, it was meant to be directed at BooisHighpa or something like that.
My comment on whether or not you play rugby or have played rugby, is that a lot of comments on this site make no sense to me. Ie, I have heard of great players on this site, then when I watch them, they make one or two good runs in a game and do nothing else! Hardly any tackles, no ground work, stay out of rucks – just lazy players who once in a while take a gap produced by the player on their inside.
Paarl Gim to me, are the hardest working team in SA! Outenique had more skill and more x-factor, but they couild not compete with the work rate of Paarl Gim and I feel Boys High will come short against Gim for the same reason
@Tjoppa: Ek verskil van jou. Hoe kan jy sê dat ons die seuns land uit jaag, natuurlik is dit die kwotastelsel. As ek weet X hoeveelheid moet gekleurd wees, dan is daar mos net X hoeveelheid plekke vir witspelers. Maak ek dit nie, dan speel ek maar klubrugby met die hoop om deur iemand raak gesien te word.
@BOG: Ek stem nie saam nie. Die kwotastelsel kan steeds verduidelik word met die GESKIEDENIS van die land. Maar nepotisme is 10x erger want hoe verduidelik ‘n mens dat jy nie gekies is want jy is nie van die regte skool nie al oordonder jy die gekose seuns week na week. Ons self is besig om ons seuns die land uit te jaag en NIE die kwota stelsel nie.
@Klofie Pa: Ek aanvaar dat solank daar spankeuses en seleksie is, sal daar meningsverskille wees. Dit aanvaar ek, hoe onaangenaam en onregverdig dit ook al mag wees. Maar die kwotastelsel gee dit n ander demensie en ek dink nie ons moet dit bloot “aanvaar” nie. Kyk om jou die gevolge van daardie gesindheid- ineenstorting. Ek sluit net bloot aan by Beet dat kinders/jong spelers moet voorberei vir n sterk moontlikheid van teleurstelling. Ek is seker jy het eerstehandse ervaring daarvan. Maar die nie-keuse vir CW behoort geen afbreuk te maak aan hulle drome en planne nie. Inteendeel, verdere motivering.
@BOG: En wat is die kanse Boggie!!!
Kom ons deel daarmee, sal nooit verander! Soos iemand geblog het….,en nie die woord gebruik het maar nepotism is en sal aan die orde bly!!
@beet: You are right there. The boys and everyone concerned with CW should broadcast it very loudly that CW, until merit is the only criteria, is merely a festival of rugby, that ability is not an absolute and that non-selection has no baring on their capabilities. If and when the policy changes, the approach can as well. Maybe those in politics and rugby admin will start listening to the public/supporters then.
Not quite sure if this is of common knowledge, but Sebastian Negri of Hilton who was signed by the WP Academy and played in the Academy Week for KZN last year is currently with the Italy u20 side competing in the Junior World Trophy in Chile.
@RBugger: you are replying to the wrong person, but while we at it, I do not agree with your sentiments wrt Gim vs Boishaai. Favorites means nothing when August comes. The last 2 years results will confirm that. Lets not now worry about interschools, we have way too many games still to play against just as good opposition. Would you still want me to answer your 1st line or would you want the correct person to answer that? I have no problem asnwering that.
@Beet You are right the boys must be prepared for the letdown but should not stop playing, Last year at the Academy week I spoke to a scout from the Cheetahs and was surprised at the knowledge these scouts have of all the good players and the schools they attend, therefore I really think they will get their opportunity.
Agree it remains an honour.
@Nemo: Hey…sorry I have no idea which union has signed Rikus.
@Rooikat: We must maybe start preparing boys earlier for the letdown of non-merit selections for GK and CW then. Agree with what you say cream will rise to the top after school as long as players remain dedicated, however as far as u16 and u18 representation goes it still remains the dream of most youngsters to play for their province. Politicians and selectors should at the very least attempt to match the level of effort youngsters put in to realise their dreams.
@Ploegskaar: @Maroon: As julle terloops hou van die Portugese kookkuns, soek n resepteboek van Mimi Jardim. Ons het haar boek, “Cooking the Portuguese way in South Africa” Dit was in 1991 gepubliseer en die uitgewer was Viking, n divisie van Penguin. Naas die Bybel, is dit die boek wat die meeste in ons huis gelees word. Van al die Pastei de Natas sukkel ek nog met die gevolge van my verblyf in die Portugese kolonie
Manne julle hoef nie te bekommer oor die CW span nie al die uitstaande spelers wat dit nie gemaak het weens “politieke” redes is verseker al raakgesien by Wilde klawer ens, miskien al op onder 16 vlak by Paarl Gim se toernooi. CW is deesdae geensins deurslaggewend vir ‘n speler se toekoms nie en almal weet mos dis nie altyd die beste spelers nie wat daar speel nie.
Gaan kyk maar hoeveel van die SA Skole spelers van die afgelope 2 jaar is in die SA onder 20 span as ek reg onthou ongeveer 5 van ‘n moontlike 44 !!! Korregeer my asb as ek verkeerd is. Dus sal die goeie spelers wel bo uitkom hulle moet net aanhou speel by klubs of universiteite.
@Grasshopper: Wyatt sukkel om sy plek terug te kry in Gim se 1ste span.
@Maroon: Wat Ploegskaar hieronder gee is min of meer reg, maar jy kan dit varieer, maar dit MOET in wit wyn gesit word en n ruk laat le. Die geheim le daarin dat die pan, verkieslik potyster, baie warm gemaak word. Al die sous moet daarin gegooi word. Dit sal borrel vd hitte (moenie die sous oordoen en te veel maak en ingooi nie) Laat dit dan wegkook tot die pan droog is(die rook moet eintlik uit die pan kom) en eers dan sit jy die dungekerfde gemarineerde steak in en nie te veel op n tyd nie. Let wel, dit moet braai en nie kook nie. Laat my weet hoe dit gegaan het en as dit nie uitwerk nie sal ek maar vir jou n gedetaileerde resep gee. Ek weet die wegbak vd sous/marinade maak eintlik nie sin nie, maar di wat die unieke smaak gee. Onthou- dungekerfde steak. Hierdie is nie die tyd vir Cowboy steaks nie. Bom Apetit
@BOG: Olyfolie, knoffel, growwe sout, swart peper, loerierblare en droë rissies is die marinade vir enige goeie prego of espetada, of hoe? Het selfs my eie speet (moerse lang sosatie stok met hout handvatsel) wat ek grbruik om soms my vrinne te trakteer met chorizo en dan espetada (lg met tuisgemaakte knoffelbotter bo-op net voor jy bedien). Het as laaitie die ou OVS teen Noord-Transvaal in die ou stadion sien speel, met die atletiekbaan rondom as ekstra afstand tussen toeskouers en veld. Dink dit was ’81 of ’82, met Louis Moolman en dies meer en OVS het ‘n groot pak gevat. Het op Nuweland grootgeword, van ’80 – ’89 seker nie ‘n game gemis nie, daar voor by die skoliere deel aan die hoofpawiljoen kant (met ‘n paar pakkies peanuts in die sak, gekoop by die duikweg, spoorweg pawiljoen kant).
@BOG: stuur daai Prego reseppie asseblief
@Muzi : any info on where Rikus Bothma is heading in 2014?
@Ploegskaar: Jammer dat ek jou aandag moet wegneem vd pregos, maar ek vermoed dat ek nou die dag een van jou patties geeet was soos saamgepersde skaafsels geproe het. Dit was genoeg om van n Vrystater n vegetarier te maak. As julle sukkel met pregos, vra net. Daar is geen kort pad nie , anders proe hy soos n gewone steak rol.En gelukkig het my vrou vir 7 jaar saam met my in n Porraland gebly. Ek weet nie watter of wie se tennisbane jy verwar met Grey sn nie, maar hulle het vd beste. Kyk maar op hulle website. En daardie hoenderstalasies is met die komplimente van Vodacom, dink ek. Ek sien hulle naam is daarop. Maar daar moet iets nostalgies wees. Die ou VS stadium, in n hoek, kniekoppe langs jou ore, OBs in die sak en n blonde wat voor jou sit, en n verkyker om die rugby te volg— wat is beter as dit? Op Nuweland moes ons staan en drink , tussen die hoofpaviljoen en daardie moddergat in die een hoek.
@TIERplesier: Ja ‘n mens kan nie elke week so goed skop as jy nie druk kan hanteer nie.
Die hele storie met die kies van spanne laat my dink aan julle ROK se voorsitter (weet nie of hy nog is nie: C L) se seun wat destyds GK gespeel het – was die beste 9 in die WP maar het net 5 minute in die laaste wedstryd van die toernooi gekry. Die afrigter, ene mnr M, kon sien hy (die pa) was kwaad en sê toe vir C L: “sit net jou seun in ‘n ander skool volgende jaar !” Ek hoef seker niks verder daaroor te sê nie.
@Muzi: TJ is a good Sevens’ player as well and IMO should fit well into the Cheetahs’ running game.
It is still sad though that he has not been selected in either one of the 2 sides !
@Slam: I’m with you on that one ! There are too many talented players overlooked and another team should be picked IMO
Goeie dag al jul getroue ondersteuners in die KAAP, ek weet wat ek gaan sê is nie die oplossing vir al jul probleme nie maar, dit het al vele seuns, en meisies in ander provinsies gehelp met hul rugby en netbal loopbane, universiteit ens. In die noorde van ons land is daar jaarliks ‘n kutuur week vir skole waar rugby, netbal, hokkie, debat ens tussen die ou provinsies soos N Tvl, Vrystaat, Natal, GW, O Tvl, noem dit maar op gehou word in die Junie skole vakansie. As ek nou vinnig moet dink is dit dalk net die W.P., SWD en OP wat nie daar is nie, Al die seuns wat dink dat hulle dalk nie die CW spanne gaan maak as gevolg van wat ookal die rede nie, speel dan proewe en word vir hul onderskeie areas gekies om hulle te verteenwoordig, Dit is een ongelooflike week waar geen kwotas ter sprake is nie, hulle noem dit die BOKKIEWEEK. Dit is ongelooflik lekker, ongelukkig is die logistiek altyd maar ‘n probleem aangesien dit sommer 1600 kinders is wat die week bywoon, dit is een onglooflike week, los sommer jou kamera langs jou stoel vir die dag, nog nooit weggeraak nie. Ongelukkig erken die departement van onderwys nie die week nie so kinders kry nie erkening in hul skole daarvoor nie, Die vlak van kompetisie is hoog want alle spelers word op meriete gekies. van O/13, O/14, O/16, O/18Dit is WOW. Hierdie jaar is dit in Naaboomspruit. Groete.
@BoishaaiPa: That’s fine, the Brito’s in Lady Grey is coining it (actually made it bigger last year) with all the happy clients from Rabiesdale and Klein Nederburg, as is the one in Mbekweni The preggo guy was Manny (can’t remember his surname). Maybe a stand at Boland is not a bad idea. As the junior teams finish, the hungry farm boys clear that snoepie quickly and just before the main game the sold out signs come up!
@Ploegskaar: I prefer pure beef … with my wors I am very particular and make my own patties..I doubt if you will ever see Zibi making preggo rolls!..You must let me know if I must organize a stall for you there at Brug str..at least you can watch decent rugby every Saturday if the sales are low!..
Op huidige spelpeil , geen kans dat PBH vir Gim kan klop nie. Voordat die wedstryd begin is PBH reeds 12 punte agter agv dissipline van sekere spelers. Knap PBH dit op of gooi daardie seuns uit die span, dan gee ek PBH 80% kans om die wedstryd te wen. Ek voorspel ook dat Boland Landbou vir hulle ‘n baie harde wedstryd gaan wees.
@BoishaaiPa: Brito’s braaiwors and Texas patties at HMS not good enough anymore? On that subject, there was a Portuguese guy (not Zibi) a couple of years back that made plenty of prego rolls for you guys at Brug with Brito’s steaks! Good friend of the owner of Brito’s, who by the way bought that Zonnebloem (big to small) set at your wine auction a few years back.
@Ploegskaar: I do take bribes..so if you want that removed…just drop a few steaks off at Brugstr on the 8th!..Done deal!
@TIERplesier: It’s not yet confirmed but it looks like the Cheetahs have signed TJ Goddard.
@BoishaaiPa: I see, you counted the 20min a side one against Gym. Does not make sense to my mind, but then again, not much does nowadays. Your ranking system, so suppose you can make/break the rules
@Ploegskaar: You run onto a field at Newlands..you tackle, you score tries…just because you dont kick at poles doesnt constitute that a rugby match wasnt played!..So you telling me that Boland has never played a rugby match at Newlands?..Remember all games are friendlies in Western Cape because we dont play for a league cup.
@bhkgpa: LOL… glo my..hy floreer onder druk en vat elke saterdag soos dit kom. Soos ek genoem het, hy speel rugby omdat hy dit ‘love’, nie om sy naam op websites te kom lees nie. Hy het nie ‘n saak met die ‘politiek’ en wie wat se van hom nie. Hy het al aanvaar hoe korrup die system is. Dit is ek self wat kommentaar lewer en my beskeie opinie gee op hierdie blog. Terloops, hy lees nie hierdie site of enige site se stories nie. Ek vra hom vanoggend of hy die spanne gesien het, hy antwoord my, ‘nee, het TJ Goddard ‘n span gemaak’. So, weereens..hy speel net die game, wat verder gebeur is buite sy beheer. Dis meer EK wat wil mal word oor wat gebeur as hy, maar..weereens sterkte aan al die WP spanne en geluk aan die wat dit beskore was. Ek wou net van die frustrasie ontslae raak en het nou..so..UP YOU TIERE vs Donkies die naweek!
@BOG: Your clay tennis court covered with hay didn’t look much better on TV either, and I see they moved the old Free State Stadium hoenderstelasies to GCB as well
@Slam: Agreed, but we are after all talking about a union here that would rather have its supporters watch rugby in discomfort at Newlands, as opposed to the beautiful, accessible and very empty CT stadium. This union has been on a downward slope since the day the great Jan Pickard moved on.
@BoishaaiPa: I know, but we do! BTW, I asked you yesterday why you said Boland have played 11 games. They have only played 10 full games to date, against Primrose, GCB, Nico Malan, Kearsney, SACS, Wynberg, Glenwood, Noord-Kaap, Stellenberg and PRG. Record currently 5/10, not 6/11. Probably doesn’t matter much, but for the sake of accuracy.
@Ploegskaar: It drains well when they pull the plug out, which is done at the beginning of summer when they fill it with clean water for the swimming season.
@Ploegskaar: therein lies the problem. Competitions need to change and evolve for the benefit of union/country. Just because a format was decided donkeys years ago it doesn’t mean it has to remain as such.
@Ploegskaar: You know the famous “posseel” is now much wider?…And it is still one of the better draining fields in the WC..if you want a mudbath go play in the Southern Subs!…Contrary to believe we dont like wet and heavy fields!
@Slam: Thus it was decreed by the Rugby God Danie Craven, thus it will remain!
@bhkgpa: Of course i do not base my decision one game! Can I ask a question, do you or have you ever played rugby before?
I am not basing my decision on one game, I will tell you right now, Boys High have NO CHANCE against Gim…
Gim will defeat them in the tight five and EAT THEM in open play – Bothma and Vermuelen different level to what you have to offer.
Do not get me wrong, Boys High were a potent side last year, but not in the same league as Gim this year – mark my words
@BoishaaiPa: Have you drained the pool for Saturday’s match yet? Also, please don’t run the sprinklers the whole of next week either, there is an important game to play at Brug on the 8th and I don’t want mud on my tekkies
@Ploegskaar: having a WP Country Districts side would reduce a lot of the controversy associated with selections. There are enough players in the region so why not create the team. SARU is willing to have Nambia and Zimbabwe involved so why not another team from the Cape. Surely in the long run this will benefit the WP union
@bhkgpa: sorry droom nie room nie
@TIERplesier: nou het die arme seun baie meer druk as wat hy ooit kon van room danksy jou, maar alle voorspoed aan hom
@RBugger: I sure hope you dont judge a team on one game!…I would like you to switch on the TV on Aug 3rd because until 5:30Pm on that day you have no real evidence to make it “evidently clear” that Gim is a far better, stronger and more skilled team.
@Rooi Willie: ‘Die span gaan goed doen, maar my geld is op die OP en SWD’ ???
@sacssupporter: Because their results are academic, perhaps? Anyway, there are no official borders, so don’t look for them! Paarl Gym, Boishaai and Boland play in the WP league, while Labori, New Orleans, Klein Nederburg (in Paarl) and Hugenote (in Wellinton, a katspoeg from Boland) play in the Boland league. Thus an historical rather than a geographical arrangement.
I’ve said this every year – we get the same complaints – and trust me, they are valid! Coaching staff & selectors have in the past had son’s playing CW ahead of other, more talented players – that is wrong on so many levels. If your son is good enough then you must stand down as coach, or selector, while your son is competing in that age group. Corporate Governance WP rugby should be your number 2 priority – number one is picking a winning team!
Who are we fooling – in every other sport Paarl & Stellenbosch play for Boland, why is rugby different? Where exactly does the border line run between WP and Boland for all sporting codes?
We should have a WP, a Boland and a Western Cape Country districts side representing our schoolboys at Craven Week.
Where does the name ‘Academy” come from – why is there an “academy” week? Are they the ‘B” teams – if so then call them that – don’t put a meaningless name to something just to make it sound better….
I must say, and I do not want to come across as sarcastic, but I like to say thank you to Western Province for choosing this team! I actually feel KZN could defeat this team…
Having watched Paarl Gim and Paarl Boys, it is evidently clear that Gim are far better, stronger and more skilled!
Gim steam rolled both Glenwood and Kearsney, however, Paarl Boys lost to Glenwood and did not dominate them in the scrums! So just fabulous to see the whole front row is from Paarl Boys.
Gim are number one in the country and deserve a better representation in this team!
I have no idea how there scrumhalf did not make this team, it is madness!
ek het die span teen Boland in die finale proewe teen die Boland sien speel en hulle was skitterend.Dis jammer van Schicerling.Hy en Van Niekerk het die vermoee om n groot slotpaar te raak. As die ander Unies dan reeds die seuns geteken of opgeraap het is dit mos n bewys dat die keurders nie te swak was. Kom ons hou op om kinders se name te noem. Hulle lees die goed .Die span gaan goed doen , maar my geld is op die SWD en OP
@TIERplesier: We hear “elke jaar se storie” all over but what is being done about it.
Surely its the aggrieved parents who must join forces with fellow parents from their respective schools, then inform those who have kids in u14 and u15 what is on the way. Individually its difficult to do anything but as a collective parent group putting pressure on the respective schools to do something would help. If schools felt that it was easier to address the problem than face their own parents, I think we’d see some progress.
Kyk, ek moet dit nou seker nie noem nie, maar ek gaan! Morne Kotze, 10 van Tygerberg is familie van my (nie my seun) en ek se die volgende nie omdat ek ‘suurgat’ of iets is nie, maar ‘n meer nederige kind sal jy nie kry nie! Dit is elke jaar se storie, hy gaan ‘proewe’ toe om 1 halfte te speel saam met ..wel minder goeie spelers in sy span. Nog nooit het hy gekla oor dit of enige iets anders nie, want proewe is mos ‘regverdig’ !!! Hy het al 9,10, en op die oomblik 12 gespeel en dit nogal teen Wynberg se 12 (CW). Hy het die hart van ‘n leeu of ‘TIER’ en was van die begin van 2013 seisoen tot op hede die voorste puntemaker in die kaap. Hy speel rugby omdat hy daarvoor leef en hy is vrek goed daarin! Terloops, kanse is baie goed dat hy Sharks akademie toe gaan 2014 aangesien hy raak gesien is vroeer vanjaar by Glenwood, Dbn. Dankie WP rugby! Voorspoed vir al die WP spanne by hul onderskeie toernooie, ek hou duim vas.
Laastens, onthou die naam Morne Kotze! Dis my ‘boeta’ en hy sal dit 1dag maak!
Wonder gisteraand oor die volgende. Hoeveel van die WP CW spelers het al kontrakte met ander unies geteken vir volgende jaar. EN DAN SWYG DIE OUERS DAAROOR!!!!! Die seuns gaan mos nie hul harte nou vir die WP uitspeel nie, hulle speel dan net individueel vir persoonlike glorie. Wie van hulle gaal lojaal teenoor hul tuisunie bly? Pollard van verlede jaar is ‘n sprekende bewys daarvan. Eers na CW het dit uitgekom dat hy Bulle toegaan. Ouers moet oopkaarte speel met die unie.
Miskien het dit tyd geraak dat die WP hul voet neersit en dieselfde doen as wat Grens gedoen het, die seuns moet nie gekies word nie. Hulle is mos klaar uitgesorteer vir volgende jaar ( 2014 ). Gee ander seuns die geleentheid om hul talent op die veld uit te stal.
I have grown accustomed to the fact that every year, cant even remember how far back , I made up my mind that watching Craven week has always left me with the thought that who-ever is playing in front of me might not be the best player in that position in his union. This has taken away the flair, the excitement and the passion to see who the best players is that SA can produce for that year. I cannot support a school sport system that has prejudice , bias, bad influence and rotten to the core officials of this sick system. Dok Craven started this initiative with only one thing in mind and that was to identify the BEST,……. YES EVERYBODY!!! ( believe it or not ) ,…THE BEST player in that position. This was part of his vision on how he saw rugby in SA develop in the future. A fantastic platform that has become a disgrace for the education system ( whats left of it ) and the example we as adults should set for our children. There should not be any representation from any school when it comes to the selectors committee. I have often thought that a selectors panel ( for Cravenweek ) should only consist of maybe ex Springboks or Provincial players that have no affiliation to the schools from that area. It would not be to far fetched to have this panel travel all over the country to select the best players from each union for the Cravenweek. They can also look at video footage of games played during that season to identify players. The system as it stands is FLAWED!!!!! the sport of schoolboy rugby has become very professional and the contracts offered by unions very attractive for a talented young player who wants to make a career out of it. Why then leave the most important part of identifying this talent in the hands of teachers. Their responsibility and influence should start and stop at the school they teach / coach at. I’m a proud ex Cravenweek player of the seventies and can’t remember that there ever was any doubt back then that who was on the field was the best that union has to offer. Just a thought of a system that has become an absolute DISGRACE,…what a shame!!!!!!!
“starting”
Make no mistake people. Khanyo from Rondebosch is the best attacking fullback in this class. Delighted that he has made this team and is staring.
@Tandem: AMEN!!!!
Dis altyd hartseer dat sekere spelers “misgekyk” word. Maar met kompetisie wat so straf is, is dit seker maar normaal? Jaamer dat die seuns ook weet van al die politiek, voortrekkery ens. En dit ook hier kan lees.
Vir die spelers wat dit nie gemaak het nie, en wel verdien om daar te wees; Cravenweek is nie alles nie, jou beurt sal kom, Uithou, Aanhou, Hard werk. Beloning vir harde werk is ongelukkig nie ‘n kortpad nie.
@Ploegskaar: die rede hiervoor is dat n krieket span objektief gekies word en nie subjektief nie. As jy perform in krieket Dan moet hulle jou kies, daar is n scorebook maar in rugby kies hulle meeste kere wie hulle van hou en nie altyd die beste nie. Ek sê nie die CW span is sleg nie, ek sê net daar kon dalk beter spelers in gewees het.
@Oakdale: jy is 100% reg, ek hoop sy dissipline word aangespreek by Boishaai want hy gaan hulle meer wedstryde kos as wat hy vir hulle sal wen
@BuffelsCM: Stem. Die probleem is dat die WP keurings elke jaar groter en groter skokke raak. Die probleem is dat die WP ‘n professionele organisasie is wat deur ‘n klomp amateurs bedryf word. Om 5 spelers in jou CW span te hê wat nie hul eie skool se eerste keuses is nie – my wenkbroue lig!
@Tierklou: Kan nie glo TJ is nie eers in die Akademie-span nie !!
@Grasshopper: Dante is captain of the Academy side
This article was written last year.
WP schools: The Farce of Craven week trials
“2012 WP Craven Week trials remain a joke and an insult to the talent available across all rugby schools in the Province, with the Southern Suburbs Schools the biggest losers overall. But despite their teams being at a huge disadvantage in the trial process, no Head of Rugby or Headmaster seems prepared to take on the Union to stop this farce.
The Union is divided into 3 Regions:
1. Southern – made up mostly of Peninsula schools and Youth clubs
2. Central – made up of the Tygerberg schools and Youth clubs, but including Boland Landbou and Paarl Gym
3. Country – made up of the Boland schools with Paarl Boys and Paul Roos in this group
The questions to be asked are: Why are Boland Landbou and Paarl Gym playing trials in the Central region and not playing in the Country regions with Paul Roos and Paarl Boys? Why are schools restricted to 3 regions for trials? Why is WP not looking deeper into our healthy school rugby leagues for talent?
After the first round of WP trials each region chose 2 teams and these 6 teams played a trial at the Inter-region stage on Wednesday 9 May. It is the make-up of these teams that make a mockery of so-called trials.
This is how it looks based on WP Schools Premier League, and I stress NOT all junior rugby talent is confined to these schools!
1. In the Southern region the four ‘English’ boys’ schools (Bishops, Rondebosch, SACS and Wynberg) knock each other out in competing for places in these 2 teams.
2. In the Central region two of the ‘Afrikaans’ schools (Boland and Paarl Gym) compete against traditional lower league schools for places in 2 teams.
3. In the Country region the remaining ‘Afrikaans’ schools (Paarl Boys and Paul Roos) have their chance against the other schools to fill 2 teams.
Let’s look at the Central & Country regions where 50% of the Premier Schools have a 67% chance of WP Craven Week success: After Round Two of trials, 23 out of the 30 players are from Boland and Paarl Gym. The fullback of the A team is from Boland as is the B team fullback. The 8th man in both the A and B teams is from Paarl Gym.
Because Boland Landbou and Paarl Gym play in the Central region it has 3 consequences:
1. Their players do not have to complete against Paarl Boys and Paul Roos to get into the next round of trials.
2. They knock out any fairly good player from DF Malan or Tygerberg to make the team for the next round lessening the chances of the Central region schools’ player getting into Craven Week.
3. Their chances of getting into the final teams are enhanced as they did not compete for places against Paarl Boys and Paul Roos.
So in the Central region 23 out of the 30 players are from either Boland Landbou or Paarl Gym, while a school like Tygerberg that has beaten Paul Roos has only one player in these two teams!
But it gets better: in the Country region Premier A schools Paul Roos and Paarl Boys provide 27 players out of 30 for these two teams. Surely other schools play rugby in this region?
Out of the Central and Country regions’ 60 players, the Boland schools of Paarl Gim, Paul Roos, Paarl Boys and Boland Landbou have produced 50, all on a skewed selection system.
Rugby talent is not restricted to 4 schools in WP; I feel for the players who get short changed.
What a complete disgrace for rugby in this province.”
Here is the link http://rugbymatters.co.za/index.php/2012/05/11/wp-schools-the-farce-of-craven-week-trials/
@Westers: The problems in WP are far far greater than what you guys have in KZN. Again WP are the benchmark on how really messed up craven week selection is. The Boland Landbou prop, Matthys Basson is the best prop..isnt even in the side.
@Tandem: Seems the Cape has the same issues as KZN, not completely independent selectors. My suggestion was that each first team coach picks his best 22 of players not from his school, they then collate all the teams and select the best 22 based on majority vote, that way they are combining the knowledge of all the coaches. For example I’m sure the majority of coaches would have picked Bothma at 8 and Schinkerling at lock….
@Tandem: That would unfortunately not suit the selectors and their agendas, the schools they represent and the union officials with boys at the trials, who need to get said boys selected as what I presume is a union perk. Funny you mention Tony, I had a discussion with him about these selections when the trial teams came out and he was as flabbergasted as all of us with selections and selectors alike.
The time has come where all our junior teams should be selected by a selector committee of people not currently teaching and coaching the school teams . They can watch several games through the season . Current coaches only see players at ” a moment in time ” during trials in the weeek and have no clue if the players tick the boxes in terms of mental ability , team approach , etc . Only by watching matches every week by a non bias group of selectors will we be getting the best players selected . A guy like Tony Stoop probably knows the players better than any of the selectors just because he makes an effort of watching many games . Surely WP Union can use their immense infrastructure to pick the teams themselves ?
Where is Dante Van der Merwe and Whyatt Murphy!!!!!
@Tandem: Stem 100% saam. GCB het nie gewen teen PHB omdat hulle beter was nie, dissipline kos PHB die wedstryd. Drie hoogvatte deur dieselfde speler, 9 punte teen jou. Nou is daardie seun in die Akademie span.
@Tierklou: Gelukkig het Jean darem erkenning in krieket gekry! Geluk met Farmer se insluiting in die GK span, alhoewel ek hom in die beginspan sou hê. Jammer dat TJ nie hier êrens is nie, die wat my ken weet ek rate hom saam met Nell as die beste 9’s in die Kaap.
Wonder net wat so ,Dok” vandag gese het .As hy al die k@k moet gesien het wat vandag in SA rugby aangaan.Glo nie hy sou sy naam in hierdie rugby week wou he nie. .kwotas kan gerus in :ballet’toegepas word.self hengel of so iets
@Ploegskaar: Stem met jou ook oor die nr10 van Bellville – hy is baie goed. Hulle moet maar net weet dat die room altyd opskuif boontoe. Hulle sal deurkom in hul rugby en dit maak. Die seuns moet nie dat keurders met hul eie agenda (alles behalwe rugby) hul toekoms bepaal nie.
Jammer oor Brendon Nell wat nie CW span gehaal het nie. Volgens my is hy die beste no.9 in die WP. Dante vd Merwe kan hom ook ongelukkig ag om nie die span te haal nie.
Baie geluk aan die seuns wat tot die CW span gekies is ( WP ). Onthou net, hulle word gekies, is deur ‘n keuringsproses, hulle het nie hulself gekies nie. Ek glo daar is van julle wat dink dat daar agter die skerms toue getrek word om sekere seuns in die span te kry. Dit mag dalk meriete dra!!!!! Ek het vanjaar twee van PBH se wedstryde op TV gesien en altwee is verloor agv swak dissipline ( veral twee seuns ) en nou sien ek hulle altwee is gekies vir die 2 WP spanne.
If you really wanted a flyhalf from nowhere, you did not have to look further than Tian Nel (Boland), Jean Strydom (Bellville) or Morne Kotze (Tygerberg). What an insult to these boys, but then you actually have to get your fat, useless, bias, excuse for a selector ass out every Saturday to watch some rugby. Pick a finger, all of you!
Shocking selections , really unbelievable .
As a neutral I thought Paarl Gim would supply the most players. Saw them at KERF and they were my pick then for No 1 in SA this year. PBH losing to Glenwood and still getting 8 players in is a surprise.
Shows the problems don’t only exist in KZN. No consolation in that though.
@beet: Hy is ‘n baie goeie speler en ook so baie ander wat ek al die jaar sien speel het. Ons losskakel, Morne, as sy hare nie so blond was nie, sou hy ook sekerlik in enige van die spanne ingestap het. Net soos ons, weet die seuns ook maar waaroor dit gaan en wie eintlik daar moes wees en wie nie.
@Tierklou: Heard so many good things about Goddard as well. Pity. Politics!
@bhkgpa: Bullshit en jy weet dit.
A WPCD team is needed in Craven Week. Too many decent players from the Cape Town schools miss out.
Baie geluk Stella, beloning vir ‘n talentvolle speler en inspirerende leier. Alles van die beste ou seun, jy het dit gemaak ten spyte van die omstandighede. Ook bly oor die insluiting van Khanyo Ngcukana en Siya Alam, well done boys, you have both had a great season thus far.
Quota, quota, quota! None of the 2 scrummies here is there school’s 1st choices, but they are in the Craven Week side. I cannot believe this. The 2 best nr 9 is Brendon Nell & TJ Goddard.
@BoishaaiPa: if you look at the individuals this is surely the best with the exception of one or 2 players.
I am not comfortable with this team…lets leave it at that!
Eish JD Schickerling out injured with a broken arm!