DATE | SCHOOL | SCHOOL | INFO | BROADCAST | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Sat.21Apr | Menlopark | 27 | 22 | EG Jansen | Tuks Reeks | |
Sat.21Apr | Nelspruit | 22 | 19 | Eldoraigne | Tuks Reeks | |
Sat.21Apr | Pietersburg | 17 | 64 | Transvalia | Tuks Reeks | |
Sat.21Apr | Monument | 68 | 31 | Garsfontein | Tuks Reeks | SchoolSportsLive |
Sat.21Apr | Kempton Park | 24 | 40 | HTS Middelburg | Tuks Reeks | |
Sat.21Apr | Zwartkop | 18 | 19 | Lichtenburg | NWU Puk Prestige Playoff | |
Sat.21Apr | Potch Volkskool | 22 | 24 | Middelburg | NWU Puk Prestige Playoff | |
Sat.21Apr | Montana | 24 | 10 | Noordheuwel | NWU Puk Prestige Playoff | |
Sat.21Apr | Jeugland | 54 | 17 | Potch Gim | NWU Puk Prestige Playoff | |
Sat.21Apr | Die Anker | 38 | 15 | HTS Witbank | NWU Puk Prestige Playoff | |
Sat.21Apr | Oosterlig | 03 | 53 | Wesvalia | NWU Puk Prestige Playoff | |
Sat.21Apr | Randburg | 14 | 24 | Marais Viljoen | NWU Puk Prestige Playoff | |
Sat.21Apr | Hugenote (Springs) | 17 | 17 | Driehoek | NWU Puk Prestige Playoff | |
Sat.21Apr | Oos-Moot | 52 | 00 | John Vorster | ||
Sat.21Apr | Klerksdorp | 31 | 18 | Alberton | ||
Sat.21Apr | Maritzburg College | 18 | 29 | Hilton | SuperSport FNB CC | |
Sat.21Apr | DHS | 27 | 14 | Michaelhouse | ||
Sat.21Apr | Glenwood | 58 | 08 | Kearsney | at Kings Park | |
Sat.21Apr | St Charles | 24 | 31 | Northwood | ||
Sat.21Apr | Voortrekker (Pmb) | 12 | 56 | Clifton | ||
Sat.21Apr | Pionier | 38 | 13 | Leewenhof | Puk16 Final | |
Sat.21Apr | Pearson | 33 | 12 | Oudtshoorn | ||
Sat.21Apr | Grens | 07 | 52 | Marlow | ||
Sat.21Apr | Queen’s | 00 | 54 | Selborne | SSL youtube link | |
Sat.21Apr | Port Rex | 18 | 37 | Hudson Park | ||
Sat.21Apr | Stirling | 17 | 22 | Dale | ||
Sat.21Apr | Framesby | 43 | 05 | Daniel Pienaar | ||
Sat.21Apr | Graeme | 37 | 24 | Cambridge | ||
Sat.21Apr | Brandwag | 76 | 08 | Ithembelihle | ||
Sat.21Apr | Voortrekker (Beth) | 00 | 64 | Welkom Gim | ||
Sat.21Apr | Witteberg | 29 | 41 | Goudveld | ||
Sat.21Apr | AHS Kroonstad | 31 | 24 | Hentie Cilliers | ||
Sat.21Apr | Jim Fouche | 29 | 19 | Fichardtpark | ||
Sat.21Apr | Grey Cherries | 68 | 21 | Louis Botha | ||
Sat.21Apr | Jeppe | 59 | 32 | Westville | ||
Sat.21Apr | KES | 03 | 12 | Affies | ||
Sat.21Apr | Pretoria BH | 24 | 14 | Parktown | ||
Sat.21Apr | Bishops | 66 | 05 | Tygerberg | ||
Sat.21Apr | Boland Landbou | 67 | 12 | Rondebosch | ||
Sat.21Apr | Brackenfell | 44 | 05 | WP Talent IP | ||
Sat.21Apr | De Kuilen | – | – | WP Talent IP | ||
Sat.21Apr | DF Malan | – | – | WP Talent IP | ||
Sat.21Apr | Oakdale | 39 | 21 | Durbanville | ||
Sat.21Apr | Paarl Gim | 54 | 38 | SACS | SSL youtube link | |
Sat.21Apr | Paul Roos | 43 | 08 | Grey HS | SuperSport PI | |
Sat.21Apr | Stellenberg | 74 | 10 | Parel Vallei | ||
Sat.21Apr | Strand | 08 | 43 | Bellville | ||
Sat.21Apr | Swartland | 27 | 25 | Hermanus | ||
Sat.21Apr | Wynberg | 28 | 32 | HJS Paarl BH | ||
Sat.21Apr | Langenhoven Gim | 31 | 41 | Nico Malan |
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.
@Skopgraaf243: I don’t think it’s a mud slinging contest but more of we know of you and what you are doing scenario. I am very sure you would agree that it’s Menlo that most probably like previously mentioned received the shorted straw and that it was done to take the focus of the Monnas end goal.
@Djou: Must agree with you “My humble opinion is that it is morally just wrong ”
@Djou: … Onthou die Manne stop vir niks ….Hulle dink hulle beheer Noordvaal….Tuks….en die Bulle ook…. ?
@Skopgraaf243: Such a list will show who will do anything just to win – that is winning at all cost.
My humble opinion is that it is morally just wrong.
@Djou: that list would make no difference
It will just give guys more mud for the slinging contest
@MikeSt: hehehe, kyk as eiersport en sakresies belangrik is in jou lewe dan gaan ek nie stry nie. Dit is mos jou verwysings raamwerk! ;-×
@beet: So Beet, it will be interesting if a list can be made of schools who are making use of sports agencies. They are more likely to pay these agencies for the recruitment. Then at least we will know who pays for recruitment and who just recruits.
Must say I was surprised to learn that people are getting paid to recruit a boy. And I know right there lies the problem – some people will kill for money. It probably has and will cause bad relationships.
@MikeSt: Stem 100% saam – sommige skole het baie geld met baie ryk pa’s in belangrike SGB/BL-poste ens wat geld rondgooi asof dit niks werd is nie.
En dan moet jy sien hoe hierdie pa’s in BL-poste die ouers hanteer wat hul kinders ondersteun. As dit ek was het ek my kinders net daar uit die skool gehaal.
@MikeSt: ons weet dit, dankie dat jy dit highlite!
@BoishaaiPa: Dis korrek as n mens nasionaal kyk.
Daardie dae was daar nie al die beurse en cash wat rond gegooi word soos vandag nie.
Dis skrikwekkend wat hier in die Noorde aangaan en dalk baseer ek my gevoel op wat hier aangaan eerder as nasionaal.
Die topskole sit met skoolfonds betaling van 85% plus. Die tipiese dagskool sukkel om 60% van hulle skool fonds in te kry. So die fondse vir werwing raak al minder en minder elke jaar. Mens kan nie net geld aan sport spandeer nie daar is darem n groter prentjie soos akademie ook.
@Skopgraaf243: Alles nie altyd leuens nie
Ek vind die hele storie n klomp leuens op leuens. Nie eers die verduidelikings in sekere opsigte is die waarheid nie.
Maar wie het beter verwag om die platvorm te gebruik vir so iets
Bou vir ons n bruggie en kom daaroor.
@MikeSt: As n mens oor die laaste 40 jaar gaan kyk was daar maar nog steeds net so 10 skole wat werklik n krag gebly het..meeste skole beleef op en af seisoene en raak partykeer vir n tydperk heeltemal weg. Ek stem saam dat meer talent in hierdie rugbyskole gekonsentreer gaan word agv die blootstelling en moderne tendense, maar ek twyfel of dit heeltemal ten koste van ander skole sal wees. “The more things change..the more they stay the same”!…
@BoishaaiPa: Hoor wat jy se. Die normale dorp skooltjie sal teen mekaar kompeteer want hulle gaan net nie die talent en diepte he om teen die top manne te kompeteer nie.
@Stier: Hopefully that will be the saving grace of day schools that unions stuff it up as they only partner with the big dogs.
@MikeSt: Ek dink darem nie so nie…Die tipe ding gaan al jare lank aan..van die vroee 80’s af. Dis nou net bietjie op groter skaal en meer in die openbaar met sosiale media ens waar informasie deling meer gemaklik raak. Daar sal altyd plekkie wees vir die normale dorp skool want daar kan wraggies nie alle rugbyspelers net na 10 of so skole gaan nie!..Daarvoor het ons gelukkig te veel goeie skole spelers…Jy sal n rewolusie ontlok as jy net rugbyspelers in tradisionele skole toelaat..Jy moet onthou..Daar is meer as 50% skoliere wat NIE rugby speel wat ook in daai skole en koshuise is en alhoewel rugby belangrik is, is daar baie meer skoliere wat ander akwtiwiteite ook doen.
Die gewone skole sonder koshuise sal nog steeds aangaan..MITS hulle aktief bly en nie net terug sit en hoop iets gebeur nie!…As jy aan die slaap is gaan jy agterbly…Daar is net soveel skole met koshuise wat nie bygebly het nie en maar op dieslfde resep gehoop en staat gemaak het…en hulle sien ook maar hulle alies in rugby…Dit gaan defnitief oor die skool en sy bestuur en nie oor dorp of koshuis nie!
@MikeSt: And there is the problem, the moment the unions get involved which they most likely are or will soon be is were everything goes south. We have to keep those id10ts out of schoolboy rugby. They will stuff it up like they did with the Varsity Cup.
@beet: Unions are heavily involved nowadays in the process as well and subsidise this with the schools
@MikeSt: Baie waar.
@BrotherBear: Hoop nie dit is eier gooi, vrot eiertjie en sak resies nie
@AbsolutMenlo: ?0/14 en 15 julle wen met 2des wen vir Garsies.1stes en 0/16 gaan gaan baie gelykop wees.
@Vleis: There is no set rule. There are rich parents and old boys that take an active hands on interest in recruitment, while others are just generous sponsors and there are also a number individuals are not just acquiring intel, making house calls, phone calls, sharing information and facilitating player transfers for the love of the school or the game, they do it for the bucks.
Kom weer terug na almal werf party op n meer etiese manier as ander.
Meeste dag skole offer n beurs aan kindres met geen skoolgelde.
Koshuis skole offer normaalweg meer met sekere koshuis gelde betaalbaar ook.
Dan kry jy die extreme werwers Skool beurs, Koshuis, Kontant komponent, Vlug kaartjies en partymaal word daar sommer n geldtjie vir die ouers ook eenkant gesit as klaarblyklike transport vergoeding.
Hoe enige dag skool kan kompeteer met koshuis skole slaan my dronk want dit is net eenvoudig onmoontlik.
Dagskool streke word leeg gesuig deur die koshuis skole.
In die gemiddelde dagskool is daar dalk 5 of 10 ouers in die hele skool wat n finansiele inset lewer, by die meer welgestelde skole staan hulle tou om geld in te sit met 10 tot 20 per graad, by tradisionele skole sit die old boys derduisende rande terug in die skole.
Kompeterende dagskole se ek weer se dae is aan n einde binnekort.
Rugby sal binne die volgende 5 jaar slegs n sport wees wat suksesvol beoefen word deur tradisionele en koshuis gedrewe skole. En ons sisteem kan dit bekostig ne. Ons rugby klaar in sy duiwel in soos dit is.
@BrotherBear: ??
@Grizzly: … sal 25 Mei ‘n bier moet gaan drink … mits jy opdaag ….
@beet: Can you add us a “smell a rat” emoji
@MikeSt: Jong, ek weet nie wat my sport lewe of prestasies te doen het met kennis van of ervaring daarvan nie. Miskien moet jy selfde vraag vir joernaliste vra.
Net vir interesantheid: ek neem aktief aan 3 sportsoorte deel, twee van hulle bal-sporte, waarvan een individuele deelname is (teen ‘n opponent) Het ook 2 jaar gelede aan wereld byeenkoms van een deelgeneem. Ek is nie ‘n professionele sport persoon, maar verstaan kompetisie druk en voorbereiding baie goed. Dankie dat jy vra, in alle geval.
@AbsolutMenlo: Gaan ons bes probeer.
@Ploegskaar: ??
@AbsolutMenlo: Absoluut nie op Menlo gerig, lees asb weer sorgvuldig!
@beet: I think you have summed this up in the best possible way. As for the platform of this discussion – i believe we are all rugby men on here that can assist and explain certain processes and decisions. The bigger concern here is the relationship between Monnas and Glenwood – one which i think is important and fruitful for rugby in SA. If the boy was unhappy i am sure Glenwood would have assisted him in finding an appropriate school.
@beet: Correct ????
@beet: I am ignorant re the machinations of schoolboy recruiting/purchasing. That said, I do know for a fact that schools like KES and Jeppe have a lot of Old Boys who help with recruiting, finances, infrastructure, etc. They do this purely for the love of their alma mater. Of course, this may not be the case with other schools – e.g. the new private schools (Dainfern, Crawford, Reddam, etc) and most girls schools have zero (or almost zero) support re sport recruiting from Old Boys/Girls.
@beet: Then this scenario is also of the table as per @Hulk: “boy decided to move to Glenwood”
Please manne get facts before going on social media as per @Ploegskaar:
@Ploegskaar: Aan wie rig jy jou uitbarsting … Absoluut begin deur “speculation” van Glenwood bloggers and followed up by Beet.
@AbsolutMenlo: Yup. The alternative offered when this washing of dirty laundry in public started was basically:
Parents+player wanted to move from Menlo to Monnas all along but couldn’t because amongst other things their player management representatives have interests in both Menlo and Monnas, so Glenwood was used as the “cool off period”. Glenwood upset and wanted to put the public message that they are not going to just sit back and allow others to earn a peaceful living at their expense.
@Grizzly: … hoop julle ontvang ons met ‘n vol span!
@CharlesZA: Ek hoor jou,sal sad wees as dit die geval is.Iewers moet mens n streep trek…@Carl de Kock: Kan nie wag nie
@Carl de Kock: 26 Mei!
@beet: Cool then that scenario is of the table.
@AbsolutMenlo: In the scenario it amounts to the same thing:
The man received the money and had to pay it back
vs
The man was no longer owed money he thought was coming his way.
Both ways he lost out after doing the work and now he’s pissed off.
I point out that Hulk has replied this is not the case in this discussed recruitment but I believe it applies to many transactions in the industry in SA. The marketing benefit that a school derives from having a good 1st XV rugby team comes at a cost. Some of it is a fixed cost but there are also variable costs such as commissions and incentive payments and there are many different ways to earn it and pay it.
Wanneer speel Menlo Park en Garsfontein teen mekaar, weet iemand?
Absoluut morsig! Sou beter verwag van sekere, hy het after all die handleiding vir werwing help skryf! Van ander verwag ek niks beter, lomp, slordig en oorywerig soos altyd. Dis juis ‘n bolsop soos die wat werwing in ‘n slegte lig stel, as jy dit reg doen word dit nie hier of op ander sosiale media platforms uitgebasuin nie! Amateur paddas, die lot van julle!
@AbsolutMenlo: The half korrek is more so against the fact that Glenwood school is contacting Menlo parents. I am sure Glenwood would prefer a fixture against Menlo over a player. There are many people who would love to see that fixture again
@AbsolutMenlo: The boy applied at Glenwood in grade 8 so has always been on the radar. After recent rugby selections they were very unhappy and from there eventually decided to move the boy to Glenwood. So yes, they were always welcome but the push came from the clash at Menlo.
@Hulk: What do you mean by “half korrek” point 2?? Did Glenwood approach him or not? Re @beet: scenario did “your man” receive commission/incentive that he had to pay back?
@Grizzly: Ek dink daar is baie dinge wat gebeur waarvan jy nie weet nie.
@MikeSt: haha good one. I guess Glenwood is fortunate enough that they have rugby supporters & parents who are keen to see the school continue with it’s rugby culture. It does help the school a lot.
@Hulk: Must be a temporary solution then while the dept is controlling the finances.
Ek is seker naief maar ek kan nie glo daar is skole wat wewers geld betaal om kinders te werf nie.Ek is seker dit moet teen die skolewet of iets wees.Ek praat nie van persone in diens van n skool wat n salaris ontvang nie maar van buite agente.Ook nie persone wat dit vir die passie vir die skool doen nie en geen vergoeding ontvang nie.Ek glo nie dit bestaan nie,tot ek bewys van die teendeel sien.Sou dit wel die geval wees,maak nie saak hoe jy daarna kyk nie,direk of indirek word daar n monetere vergoeding gekoppel aan n minderjarige….of dit dan teen die skole,kinderwet of wat ookal is maak nie saak nie,dit kan nooit eties geregverdig word nie,dis MY opinie.
@MikeSt: in the past this may have been the case but things have changed over the last year or so. New management and staff got Glenwood changing some approaches. So if you can find a person who receives any such incentives from the school we would like to know about it.
@Hulk: “no incentives or transactions for boys who join the school” Are you really honest about this?
@beet: I can assure you that “our man” in the Gauteng region receives zero incentives from Glenwood. The people who provide us with recommendations (there are many of them) do it out of passion for the school. Again I only refer to Glenwood.
@Hulk: My scenario isn’t far-fetched. Money changes hands when players are recruited.This is why we see ethics taking a back seat on some of the deals made.
I have to take your word that commission payments do not happen at Glenwood but if so then that must surely mean that your man in the Gauteng region is on a basic package per month for recruitment assistance work done. I doubt he will do the work free of charge or am I mistaken in this assumption as well? It will cut to the chase if you are able to explain how people involved are remunerated? It might well be in the form of school and BE fees reductions I guess but still that amounts to the same cashflow gain at the end of the day?
@Grizzly: Daarom het ek reply … nou weet ek ook meer.@AbsolutMenlo:
@Grizzly: ek probeer self uitvind. Die speler wat na verwys word het A-span by Glenwood gespeel en glo hy sal A-span by Monnas speel. Blady nice seun (rugby en akademie) het potentiaal.
@beet: quite a serious scenario painted here. Seems like a plot from a movie. I can only speak in terms of Glenwood in that there are no incentives or transactions for boys who join the school.
@Hulk: Kan jy verduidelik wat hier gebeur?@AbsolutMenlo: se Menlo het n kontrak met onesport en eerbiedig dit,@Murrayfield: se daar is nie kontrak nie.@beet: se daar moet kommisie terugbetaal word op die speler Volgens wat ek kan lees het die betrokke speler B-span gespeel by al die skole waar hy was,so ons praat nie van n Papier hierso nie Waaroor die bohaai?@Murrayfield: Hoe werk n kontrak met onesport?Is daar kommisie betaalbaar van die skool aan onesport?Is die kontrak met one sport of met die skool,ek weet eerlikwaar nie hoe dit werk nie.As jy kan verduidelik,dan is dit net rugby of ander sportsoorte soos krieket ook?
@beet: If I understand it correctly said Agent arranged the transfer not to create anay suspicion at Menlo where he is also involved
According to me Menlo is at the shortest end of this deal ?
@Buddy: @Hulk: Is the underlying grievance a financial one?
Is this a possible scenario here:
At the risk of damaging their relationship with Menlopark (perhaps even resulting in the interschool being cancelled), Glenwood recruiters approach a Menlo player+parents [perhaps several players]). The player moves to Glenwood and those parties involved in the transaction are financially rewarded for the successful acquisition. Then after a short stay the player moves to Monument (who I guess also run the risk of Glenwood canning their interschools day out of unhappiness). Once that second transfer is effective, the said Glenwood officials are no longer entitled to the commission/incentive pay or whatever it’s called and are now out of pocket because they have to repay it. This causes much unhappiness and a decision to vent this dissatisfaction in public because someone else can now lay claim to the commission albeit from a different source – Monnas, a school who are keen to up the strength of their 100th birthday team come 2021.
@Murrayfield: dan moet jy antwoord – ek wag nog dat jy terug bel. gaan n interresante en nodig gesprek wees.
@Murrayfield: Well played @Murrayfield: Hats off to you ?
@AbsolutMenlo: ek het niks teen Menlo nie. In fact ek geniet dat daar nog sterk rugby skole in Pretoria is ?? Ek hoop om Wk uit te kom – gaan lekker ruggas wees
@Hulk: Ek glo jy het my nr. Kontak my. Ek dink ek weet ook wie jy is.
Dat Menlo seuns gekontak is kan ek bewys met sel nrs en die Persoon.
Jip Buddy Monnas is a great rugby school!
Proud to be associated with them. All my kids went to Monnas and I was privileged to be the rugby director at the school.
@Hulk: Nee nee … eerste post is One Sport nie eers genoem @Hulk:
Vir my altyd AbsolutMenlo!
@Hulk: Sterkte daar … gee gas! Hou julle dop by WK!
@Murrayfield: Must be difficult to deside which tie to use during the day. Suppose with this deal the Monnas tie ?Very clever ????????
Think Hulk treid to warn Menlo of your tie swapping practices but your attempt to turn it to Glenwood was lame.
@Murrayfield:
Punt 1 – korrek
Punt 2 – half korrek
Punt 3 – Vals
Punt 4 – Half korrek
Punt 5 – Vals
Punt 6 – neem so aan
@AbsolutMenlo: ek sien die Menlo manne het defensive geraak. Die hele topic was oor OneSport se involvement. Wie beskerm wie?
@Skopgraaf243: haha Skopgraaf. Vra net die vrae want ek sien hoe die dinge gebeur. En Glenwood is besig om weer te bou in terme van rugby afrigting en recruiting – within fair boundaries. So ek hoop die manne byt vas en gee gas ??
@Skopgraaf243:
@Hulk:
Klip in die bos né, kyk wat spring uit what do you turn into when you get mad?
@Dinkskrum: sal interessant wees om te weet wie die Pretoria hoerskole se ouers bel? Ons sal graag ook wil weet wie gebel word?
@Dinkskrum: as n seun happy is dan voldoen n skool aan een van die belangrike elements of schooling. Ons is seker hy sal perform waar ook al hy opeindig ??
@Hulk: Altyd versigtig… Ek glo die seun sal nou gelukkig wees en het guts om te erken as hy fout gemaak het (vir welke rede ookal). Sterkte vir die seun. Geniet die ruggas.
Glenwood het PTA seuns gebel en gesprekke gehad, gepraat oor feite.
@Murrayfield: jou feite is nie als korrek nie. So die comment tel nie veel nie.
@Murrayfield: So uit die bees se bek! Nou weet ek ook meer.
@Hulk: … welcome to the blog!!
@AbsolutMenlo: Die Monnas seun wat na Menlo to is WOU kom. Menlo het Monnas dadelik in kennis gesels to hy wou kom. Monnas het alles probeer om hom te hou. Na verskeie pogings het Monnas besluit om hom af te teken en sy Skool loopbaan by Menlo voort tesit.Hy speel tans B span.
Die Menlo seun wat Glenwood toe is… en…. toe Monnas to is… die volgende:
1. Hy het B span gespeel by Menlo di jaar
2. Glenwood het hom genader soos hulle verskeie Menlo seuns gekontak het. Ek het be wys daarvan.
3.Die seun het B span gespeel by Glenwood
4. Hy is familie vas en sy ouers kon ni elke naweek hom sien speel nie. Hy het ongelooflik verlang
5. Hy is afrikaans en skool was moeilik vir hom
6. Hy is nou in Monnas
OneSport het geen geen verbintenis met Menlo ni. Geen kontrak ni.
Sedert Sean Erasmus en Rudi Dames weg is en n klomp Glenwood afrigters, onnies en Glenwood se hoof rugbybemarker na DHS toe is lyk dit of Glenwood swaar kry in terme van werwing.
Di huidige Glenwood Rugby Direkteur is n oud Monnas skolier wat diep spore getrap het by Monnas en ek glo hy het gaan n verskeie maak.
@Dinkskrum: careful when throwing the fact comment – I wouldn’t engage this topic if I didn’t have facts. It’s not about sensation, it’s about disrupting a boy who in fact was very happy at Glenwood. I agree that if a boy is unhappy that he should be allowed to then move – I support that 100%. Staging a move I don’t agree with.
@Dinkskrum: ?? sien jou by WK!!!
@AbsolutMenlo: The boy moved to Glenwood. Was unhappy in Menlo. Unhappier in Glenwood and apperently moved to Monnas to be closer home. No fires but personal choice. Monnas is a good choice as the boy loves rugby. @Hulk: what is sad is u looking for sensation, u knew the facts. @Buddy: Dont inhale your smoke please, u know you love PTA boys.
The relationship between Monnas and Menlo is professional and respected from what I can see. We play rugby and provide holistic oppertunities to all scholars, boys and girls, at both schools. No need for anyone to move to Glenwood from here.
Good luck with Wklawer.
@AbsolutMenlo: I can assure you that is not the case. I want to know how One Sport is involved in both moves.
@Buddy: My Wildeklawer days are over for now. Will watch it Monday on TV.
@Buddy: … I don’t see Glenwood as being a “cool-off period” type of school … if there is such a thing … way to high profile for that. Maybe Glenwood head hunted the boy … he was not happy at Glenwood and left … where there’s smoke …
@Hulk: @Buddy: I do not know if a player that moved to Monnas. However I know if a u/15 player who moved straight from Monnas to Menlo. Spoke to the father and the decision was made by the parents and was not approached by anybody.
@Vyfster: net n korreksie dit was meer n gekombineerde 3,4,5 span wat op glenwood was
@Kattes-Strofes: ek moet net weer duidelik stel.Dit is HTSM se swakste uitslae in hul geskiedenis….hulle het die laaste paar jaar groot probleme met aanstel van nuwe hoof gehad, en Middelburg hoer het laaste paar jaar al meer begin recruit, aangesien dit hul eeufees jaar is, en daar dalk ‘n paar spelers in MHS wat normaalweg in HTSM sou gewees het.
Ten spyte van al bge, dink ek jul sal jul A game moet bring om te wen….die spelers “is hurting” en hulle sal alles gee om aansien te herwin.
Ek persoonlik dink dit gaan baie hard wees, maar ek sal nie verbaas wees as HTSM wen nie….hulle rugby is hulle trots, en hul speel vir hulle eer.
@Richard Lowe: Interessant dat Brandwag Benoni vir Ligbron met presies dieselfde telling gewen het, as wat Ligbron vir Grey College se gekombineerde 2de/3rde span gewen het..
Ek sien nou in die Superreeks semifinale program boekie, dat Brandwag se ander spanne nie so goed gevaar het in Superreeks nie…. die 1stes is die enigstes wat onder top 2 in hul poel geindig het….so hul toekoms lyk minder rooskleurig but you never know
@Richard Lowe: wow, Brandwag is in divisie 3???
Ek het maar aangeneem hul speel divisie 2. daar is omtrent 50 spanne in divisie 2 in die hele noordvaal, so hul word tans nie onder die top 75 rugby skole in Noordvaal geag nie.
Hul 1ste span is definitief beter as dit.
Snaaks genoeg, ek het die heel eerste groot skole Beeld trofee finaal (toe makros begin het) in ek dink 2007 bygewoon . Dit was op Ermelo, en iste spanne was tussen Brandwag en Ermelo h/s ( wat naelskraap gewen het). Ek verbeel my Andre Watson was baie betrokke by Brandwag daardie jare.
So hul het intussen afgeskuif medium skole toe….so daar was ‘n paar maer jare.
Sekerlik staan julle ‘n goeie kans om divisie 3 te wen en dalk op te skuif.
My dogter is in Gen Hertzog, en haar 014A hokkie spannetjie het Dinamika gewen, terwyl Brandwag se hokkiespan vir Ligbron gewen het……so Hertzog en Brandwag speel Superreeks finaal om die 1ste plek by Benoni Norherns Astro donderdag.
die ander halfeindstryd was ook nogal dramaties….Gen Hertzog teen Heidelberg Volkies, Volkies het in laaste minuut ‘n drie gedruk om met 41-35 te wen, soos jy dalk gesien het. Ironies het Hertzog vroeer vanjaar in friendly teen Volkies ‘n drie in laaste minuut gedruk om met 30-28 te wen, so dis vir hul pynlik dat hul nie om die titel gaan meeding nie, maar om 3rde en 4rde plek teen Ligbron gaan speel.
Anyway, sterkte vir die finaal teen Volkies, as jy Brandwag ondersteun….behoort ‘n verwoede stryd te wees .
@Bush: Ha- Ha !! Well said, Bush !! 2,3 Hooit !
@Hulk: @AbsolutMenlo: Where there’s smoke …..
Looks like Menlo and Glenwood was played by the parents and the agent ???
@Hooit: Have you got info of a new boy from Glenwood at Monnas?
@AbsolutMenlo: was def by Menlo, nou by Monnas
@AbsolutMenlo: ok ek hoor dis n o15 speler. Sal try uitvind oor naam.
@Hulk: …. soos gesê weet ek glad nie van ‘n Menlo speler wat na of Glenwood of Monnas gegaan het nie. Stuur via Beet die detail van die seun vir my dan volg ek vir jou op of hy ooit by Menlo was … wat ek betwyfel!
@AbsolutMenlo: so dis acceptable as die speler, moontlik n beurs seun, die move maak van Menlo na Monnas? As die Glenwood kuier net n “cool-off” period was soos @Buddy grap/vermoed dan is ek bevrees dat hier fout is.
@Hulk: Geen verhouding tussen Menlo en Monnas! Menlo het ‘n kontrak met OneSport wat hulle eerbiedig.
.@Hulk:
The only prominent rugby player that left Menlo end of 2017 went to HJS …rest all speculation.
@Richard Lowe: will be interesting. Will do some research.
@Hulk: I am not aware of any “high profile” player leaving Menlo for Glenwood, although my son has finished school, I still follow Menlo rugby, and try to attend most of the games and I know all the players, perhaps some of the other Menlo Bloggers can shed some light?
@Bush: Sure they will this weekend at Wildeklawer in the beer tent ???
@Buddy: haha it does feel that way. Surely not? Then again, I’ve seen more questionable moves before. So then am I wrong in wondering how this is possible more so cause the same agency was involved?
@Buddy: Parents wanted to meet Hooit.
@Hulk: Geez seems like Glenwood was used for a cool off period not to create any suspicion of a move from Menlo to Monnas ????
Wonder what the excuse was from the parents??
@Richard Lowe: I believe a prominent rugby player from Menlo moved to Glenwood and 2 weeks later to Monnas. More interesting is that One Sport seems to be involved with both moves. Can this happen? Has it happened before? Seems strange to have an agency represent two, or more, super schools.
@Hulk: I would imagine at Menlo, but they do represent players at both schools.
@Richard Lowe: so where does One Sport’s legions lie? Menlo or Monnas?
@Buddy: As far as I know, One Sport is not involved in the recruiting, they did however help to establish the “structures” at these schools
@Vyfster: Dankie vir die inligting, Dok ! Ja ! Alle skole gaan maar deur tydperke waar hul spanne nie dieselfde krag het waaraan mens hulle gewoonlik meet nie. Maar die rerige grotes bly egter nie lank onder nie. Dit terwyl baie van die sogenaamde kleiner rugby skole, wat so elke dan en wan n “dream team” het, somtyds vir n hele aantal jare (en sommige nooit weer nie) wag om weer saam met die groot honde te blaf.
Ja ! Soos by julle, is hier in die Kaap (veral in die Noordelike voorstede) n hele klompie skole wat tot nog in die tagtigs en selfs negentigs, met die groot honde kon saampraat. My Alma Mater, JJ Du Preez, Ploegie se President,Hennie Bekker se JG Meiring, Faffa Knoetze en Eben Etzebeth se Tygerberg, Bellville en Werner Greeff se DF Malan was destyds baie kompeterend teen die Wynland reuse, en het selfs n hele paar keer gewen.
@beet: Not sure Beet ??♂️?
@Vyfster: Ek het ook die wedstryd tussen Brandwag en Ligbron gesien .. Brandwag is egter in divisie 3 en het altyd in Medium skole gespeel, hierdie jaar se O/18’s het Ligbron as O/16’s gewen in die Super Reeks finaal.
@Buddy: HTS Middelburg???
@Hulk: Stand to corrected but as far as I know One Sport would be the link and manage recruitment at both schools including Rustenburg High ??
@Kattes-Strofes: HTSM is nie ‘n skadu van die span van vorige jare nie….benewens die uitslae wat jy reeds genoem het, het hul ook 68-7 teen Transvalia verloor, teen Rustenburg verloor, Affies 6 driee teen 1 op Bulle rugbydag.
Hulle het ook gelykop teen Pietersburg gespeel, einste Pieties watt met meer as 70 teen Garsies en Monnas verloor het, en met 60 teen Transvalia.
Maar , hulle is ‘n trotse rugbyskool en sal nie gaan le nie, so maak maar reg vir ‘n harde stryd.
Terloops, ek het die naweek gesien hoe Ligbron ( wat party mense redelik hoog aanslaan) teen Brandwag van Benoni verloor. Beide speel in Divisie 2 van Virsekerbeker…dus nie onder die top 24 in Noordvaal nie.
maar daar is maklik 25-30 spanne in Divisie 2 wat min of meer ewe sterk is en baie gelyk in krag is….dit sluit skole soos Klerksdorp, Potch Gimmies en Volkies, heidelberg Volkies, Frikkie Meyer, Secunda, Brandwag, Ligbron, Vereeniging Gim ens in. dit sal my bv nie verbaas as Lydenburg, Gen Hertzog of Piet Retief die Mpumalanga kampioen in divisie 2 word vanjaar nie, hulle 1stes is nie sleg nie…..it is wat dinge so interessant maak hierbo, al hierdie spanne en ‘n hele klomp waarvan julle nog nie eens gehoor het nie het op ‘n goeie dag die vermoe om vanjaar HTSM te klop, al word hulle nie eers as top 24 in Noordvaal gereken nie
@Buddy: Thanks Buddy
@Hulk: Welcome Hulk !!!
@Rugbyman: @Hooit: I am going to respect the conversation and go convert to Afrikaans. Manne, hoe werk die verhouding met Menlo en Monnas?
@Kattes-Strofes: As ek na hulle vroee uitslae kyk het hulle nog nie regtig gekick start die jaar nie. Hulle egter altyd n moeilike span en het meer veggees as die average skool.
So dink om hulle af te skryf gebaseer op uitslae tot nou sal n groot fout wees.
@BrotherBear: Was of is jy enigsins sportief in jou lewe en ek klassifiseer nie k%k praat as sport?
Beweeg dalk uit jou beleggings comfort zone en spandeer tyd rondom “mind strenght” van n proffesionele sportman. Jy sal dalk n wake up call kry dat hulle mentally baie sterker is as CA’s, Dr’s en watter beroep ookal.
@BrotherBear: Ai ai ai………. Wat dan van die paar kinders in EGJ wat akademies is? Ek en jy sal maar nou net nooit saamstem oor dinge nie.
@Kattes-Strofes: Nog nie Middelburg gesien nie so kan nie kommentaar lewer oor hulle nie.
Die Brakkies toer hierdie naweek na Oudshoorn, waar hulle aan die Klein Karoo toernooi gaan deelneem. Ek sien hulle meet Saterdag in die hoof wedstryd kragte met HTS Middelburg. Kan julle manne in die Noorde bietjie meer vertel van die skool. Ek weet hulle was voorheen baie kompeterend,en het reeds vantevore hul staal getoon by Wildeklawer. Hul resultate tot dusver vanjaar blyk egter taamlik wisselvallig. (Verloor net-net teen Garsies 47-40, klop vir Kearsney 26-25, klop vir Queens 35-17, klop vir Kempton Park 40-24 , maar vat slae van Monnas 10-54).
Brakkies is tans, om baie eerlik te wees, n redelike goeie Premier B skool in die WP. Ek voel tog, dat sonder om skole van ander streke te na te kom, dat die top Premier B skole in die WP (soos Stellenberg, Brakkies, Durbanville en Bellville) sal baie kompeterend wees teen die meeste goeie ander rugby skole (natuurlik uitgesluit die grotes soos Grey, Monnas, Garsies, Affies ens.) in die land. Let asb. wel ! Ek sê Kompeterend !
Brakkies kort egter nog baie werk om rerig met die groot honde te kan saampraat. Die span vanjaar sukkel maar voorlangs met “size” en van hul spelbrekers agter, het ook langtermyn beserings.
Die Brakkies het egter baie ambisie om hul rugby te verbeter en is hard besig om die nodige strukture in plek te sit. Hopelik is daar positiewe resultate oor so 5 jaar. Watch this space !
Die kragmeting tussen Worcester Gim en Oos-Moot behoort ook vir goeie rugby te sorg, terwyl Sentraal teen Duineveld en Jim Fouche teen Langenhoven Gim, ook die moeite werd sal wees.
@Hooit: Yes that’s my son. They must enjoy it, it’s good fun to watch.
@BrotherBear: No worries. These boys are very technical, it take years of training to compete at pro level like any sport.
@Blou Masjien: al het ek die fondse gehad, sou ek hulle nie deur “koop” nie. That is setting them up for failure. My motto is “tough love”, maar altyd daar. Strength of mind so much more important than body – no matter what you do!
@Stier: net om konteks van epos na @Second 2 none te verduidelik: jou seun se sport is sport en nie die tipe fight waarvan hy praat nie. Nie gedink jy sal aanstoot neem, in alle geval.
@Stier: BK or Little Giant youre son? They boys may be attending JP’s title fight this weekend.
@Second to None: jy klink na ‘n bulletjie met meer koerasie as verstand. Die kommentaar oor Monnas en EG kom uit hulle ondersteuners se monde. Hulle se net rugby belangrik – vra maar vir @Hooit en @MikeSt.
Hoekom sou jy nou wil baklei, of kids laat baklei? Rugby is te mooi om met sulke aapstreke te beswadder.
@Stier: Thanks for the feedback. I will ask him.
@Hooit: Just spoke to my son, he wrestled against Kwagga this morning. He says Kwagga is very strong and they are all really nice guys. Ask Kwagga about the little black guy he wrestled against this morning. Their wrestling and BJJ is not that good but apparently they will practice there more often in future. FFM is very good they can only benefit from that knowledge. Now you will understand why I wanted the schools to do wrestling with the youngsters, it gives them a huge advantage in rugby. Combine wrestling with rip rugby and you will develop all the basic skills in a young child that wants to play rugby.
@Hooit: Big boys, I take it your son looks like you? His skin color remind me of a friend of mine from Hull, he only sees the sun once a year when he visits here. They are training with JP Buys my son’s flat mate.
@Die Ken: Dankie.. dankie… Sien hy is klaar bang
Monnas bo… Daar is net een As.. en dit is Monnas!
@Stier: They are either there right now or on their way.
@Stier: Son is Kwagga. He is the whitest u/19 player at the session. Go look on the pic on FFM fb page. He stands out.
@MikeSt: Same feedback I got from my son. Their stamina and endurance cant be matched by the rugby boys.
@Hooit: Have you ever seen these guys train? Goodness its a tough session they have hey. Would do wonders i think for not only their fitness but also strength of done long term similar to wrestling which I would recommend to any parent from a young age.
@Stier: Very glad my boys dont do the MMA thing. Its a real scary sport. Actually love it and normally dont miss the EFC events up here at Carnival City and Menlyn nowadays.
@Riempies: U19 jaar gewoonlik n makliker jaar met studies. behalwe as daar nog SA u20 in die mix kom dan is dit onmoontlik. Die jaar daarna as hulle vir Supersport Challenge en Super Rugby squads gekies word voor is dit totaal onmoontlik.
Die probleem is dat baie van die jong manne water hulle kursusse afwater net om Varsity cup te speel en swot eintlik iets wat hulle nerens gaan bring nie.
Dit is n catch 22 situasie jong. Kan verstaan hoekom ouens 7 tot 8 jaar swot om n 3 jaar graad klaar te maak.
@BuiteBreek: Was net Std 6 en 7 in Tygerberg toe het ons Tvl toe getrek einde 1979. Het in 1982 in Kempton Hoer gematrikuleer.
Hy en Boeta was saam in die Bros o19 jaar. Nog steeds pelle. Dink Boeta hulle n klomp ouens in n huis waar hy gereeld kuier.
@Hooit: Which one is your boy? My sons flat mate JP Buys trained with them.
@BoishaaiPa: Ek hou amper meer van my oorlede skoonpa se gesegde” n Mens stry nie met expert of assholes nie. Jy los altyd die keuse vir hulle self”.
@MikeSt: miskien is Brother Bear een van daai wat sy kinders deur koop want hulle kan dit nie op hul eie pas maak nie.
@Skopgraaf243: Ek nie te goed met sinspele nie. Verduidelik maar
@Die Ken: they will beat you by experience at that level
@Riempies: rieme moenie dat daai dun arms jou moed gee nie
@Second to None: Hokaai! Moenie daal na die knaap se vlak nie. Hy is ‘n alewige hater van enige iets wat uit Monnas kom. Ignoreer sy strontpraat liewers
@Second to None: Ja hulle gaan seker. Kom ons kyk maar.
Ek hoop om mooi skoon rugby te sien sonder enige pak slae…
Geen getimmer nie… of is julle nog 12 jaar oud?
O dan baie Helpmekaar ouers in Ooste en Weste.. Ek is een van hulle..
@MikeSt: Die studeer en rugby ding saam is maar bietjie van n tammeletjie. Van die manne verander maar hul studie keuses sodat hul meer tyd het vir die rugby oefeninge. Dit kan wel gedoen word maar beteken tye wat ander manne le en bal bak moet die manne wat swot leer. Verg baie selfdisipliene… sover far so good vir my lat.
Die 0/19 groep van Bulle tans op kamp met groep spelers. Ek weet een van die sessies is hoe hul oefen program kan aanpas vir die wat swot en die wat nie sodat almal in aan merking geneem word…
Ek vir een glo jy moet swot ook. Al doen jy een vak n jaar..
More kry jy n career ending besering en wat doen boetie dan??
@BrotherBear: Hou op nou gatkruip by MiksSt!
Monnas gaat julle lekker pak julle lekker pakslae gee op en van di rugbveld af.
@BrotherBear: So jy dink dat Monnas en EG ni gebalanseer is ni en net dom rugby spelers op lewer?
Miskien moet daar dalk n Oosrander of Wesrander jou dalk bietjie kom timmer iewers vorentoe!
@Stier: Yes it is the one in Sunninghill. There is a pic of the Lions boys with some of them on the FFM facebook page
@Hooit: Sunninghill, Ritchie Quan, Chef, Pena, those guys. I know the Lions has a wrestling coach but if they do wrestling at FFM then it’s most likely with JP Buys or my son. My boy is tiny only 59kg.
@Stier: FFM here in Randburg?
@MikeSt: Spot on. Thanks I will tell him. I stress myself half to death before every fight.
@Hooit: Those guys are tough as nails but super nice. My boy fights out of FFM. It’s hard work though we haven’t seen him for over a year now.
@Grizzly: Yes wrestling is his game. His old wrestling coach coached and grew up with Khabib’s dad in Dagistan the best wrestling region in the world. My son might join them we hope it can happen, it will be huge for his future.
@CharlesZA: I think the science behind coaching changed alot. Their are many different sessions a day with set resting times between sessions and recovery sessions. So the past way of training once or twice a day are gone and believe me the intensity of some sessions make the guys long for their beds more than their girlfriends at the end of the day. Most weekends are spent eating and sleeping.
@MikeSt: Ekt 2 vinnige vrae vir jou. 1. Het gelees jy was in Tygerberg? Wanneer was jy Matriek? Ek was ook daar. 2. Is jou knaap en Boeta huismaats? Dink ek het so iets op FB gesien iewers. Ek ken vir Boeta van voor hy skool toe was.
@MikeSt:@Stier: If all goes to plan the Lions u19 team will be attending their 2nd MMA session at one of the top MMA training clubs in Gauteng. Fight Fit Militia. They have alot of respect for those guys and girls after their previous session.
@Stier: agree there is no right or wrong way. We have 1 choice and that is to support them.
Good luck with his career. Thats a tough sport. Wish him lots if success.
@CharlesZA: dink die vereistes net meer. Sessies van 8 tot 4 ten minstens 3 dae n week. So die tyd maar min.
@Stier: Gaan nie verder met jou k&# soek nie.Eks mal oor MMA en try dit volg,doen hy dit met sy stoei agtergrond?Daar is nie n bloudruk vir hierdie kwessie nie,school of life manual,dis al,wat werk vir jou,werk miskien nie vir volgende ou nie.Respekteer net almal se besluite,niemand neem n besluit tot nadeel van sy kinders nie.
@CharlesZA: I wish I could go, last year was a blast. There are two problems, I made the mistake to cut my retirement short and to start a business, now I have to work to pay my lovely staff and once I have done that there is only enough money left to buy wors, brannas and coke. I also managed to collect enough speeding tickets last year to last me a very long time. I will be there in spirit.
@MikeSt: het nooit gese suksesvolle sportpersoon het nie werksetiek. Hulle het dit juis nodig om te oorleef en te floreer. Min wat probeer verstaan dit egter.
@Grizzly: My son came to me and said he is going to resign which meant he would lose his scholarship and he did that to go and do MMA professionaly. I had my doubts and still do but so far so good. He is only 22 and earning good money for his age. He will most likely get his first title fight this year and he might be off to Russia or the US by next year. Three UFC fights can give him five million rand. Point is we don’t know what the future holds and I don’t think there is a right or wrong way. As long as they realise they must take responsibility for their choice we can only support and pray like mad.
@sewes: As jy weet wat ek weet sal jy liewer jou mond hou. Dis net uit ordentlikheid dat ek niks se nie. Ek gee aan alle mense onvoorwaardelik my respek. Dis vir hulle om dit te verloor. En hy het. Jy ook.
So, suck it up buttercup. Ek gee nie om wat jy van my dink of se nie want jy tel niks in my lewe nie.
Gaan kruip liewers verder want jy is goed daarmee.
@MikeSt: Dankie.Hy sal fine wees vir die krieket seisoen,dis sy game.@BrotherBear: Dankie,ek sal dit so oordra aan hom,twyfel egter of hy daai pad gaan stap.
@Stier: Gaan jy op WK wees? Sal lekker wees om te groet. Hoe laat speel julle Saterdag?
@CharlesZA: No he will likely play C team against Grey and then we will see where he plays against PRG.
There are good players in that D team. Boishaai is blessed with lots of talent at u/15 level in every position.
@MikeSt: Wat dink jy het in die laaste 15-20 jaar gebeur dat ouens nie meer kan swat en rugby speel. Toe ek in vroee 2000s geswot het was daar klomp gekontrakteurde ouens van WP saam my in koshuis. Hele paar van hulle het graad gevang in 3 jaar en provinsiaal gespeel.
@Grizzly: die sisteme laat nie toe dat daar as hulle by n unie is gestudeer word ook nie. As hulle in n akademie is werk dit anders. Ongelukkig soek die werkgewer wat die salaris betaal sy pond vleis. Beide my kinders is daar deur en moes later by Unisa die lang pad stap tot kwalifikasie
Jammer om te hoor van jou bul hoop hy is sommer gou beter.
@BrotherBear: werksetiek se jy. Het jy enigsins n benul wat n sportman moet deurgaan om suksesvol te wees. Werks etiek is een van die belangrikste kwaliteite benodig deur n sportman.
@Grizzly: jammer om te hoor van jou seun, indien sy seisoen verby is. Nooit lekker om so geleenthede te mis. Hy kan egter nou op akademie fokus, waar daar beduidend minder “beserings” voorkom. Alles in sy hande. Vorentoe sal daar geleenthede wees vir die wat regtig will.
@MikeSt: Ek het een vraag vir jou,as jou seun se pa ek wil n proffesionele sportman word,en jy se vir hom great,gaan vang net eers n graad vir backup,wat se jy eintlik vir hom?Myne wil en my antwoord is burn all bridges,moenie n alternatief he nie,moenie die odds vir hom gee van die wat dit maak nie.As hy daar kom dmv n beurs by instelling is dit n stepping stone,nie n means to a end nie.Ek weet 99% sal verskil,maar dis my advies.Of hy dit maak of nie is nie waaroor dit gaan nie.
@MikeSt: jy het ‘n punt beet (squuze ze pun): vorige sukses waarborg nie toekomstige sukses. Akademiese sukses spreek egter van werksetiek en vermoe om deur te druk. Sukses is in alle geval nie in my boekie finansiele vermoens nie, dit is bysaak.
@Djou: Hoe meer ek lees van wat Mnr D Potgieter en die mense wat hy hom self mee omring doen, moet ek se dat my respek vir hom net grooter word en vir jou net minder jy het selfs die rassisme kaart gespeel wat tiepies is van jou integriteit as ek jy was het ek my geskaam rugby is nie alles nie daar is n lewe daar buite vir die 99% ouens wat dit nie in groot rugby maak nie.
@Grizzly: n klomp mense lewe in n illusie dat skool rugby nie, net soos die akademiese been n voorbereiding is vir jong manne wat dalk klein in % mag wees om skatryk te word plaaslik of internasionaal. So die man met sy 8 onderskeidings kan dalk net minder suksesvol wees as n suksesvolle sportman.
@BrotherBear: dankie vir daardie linguistiese stelling Mr Beleggings Guru
@BrotherBear: net n punt van regstelling Einstein. Daar is geen assosiasie met EGJ nie behalwe vir 2 seuns wat dalk tot jou verbasing suksesvol beide akademies en sport gewys is en was.
Net n vraag praat jy as n direksielid hier of sommer net as jou eie egosentriese ek.
@Stier: Gaan hy saam Wildeklawer toe? Julle het paar lekker spelers in die D span, veral voor.
@MikeSt: Ek stem saam jou,hierdie is n rugby blog so kom ons praat rugby.As akademie jou ding is en jy wil spog met jou skool se ik gaan na Instein.com.@BrotherBear: Ek verstaan al hoe meer hoekom jy nooit jouself sal id nie.
@MikeSt: moet dit nie persoonlik opneem. Lyk my die manne daar buite probeer almal gebalanseerde opvoedings gee, behalwe EG en Monnas?
@MikeSt: diep asemhaal ou mater, mens kan nie alles probeer reg bliksem of bevloek nie. Punt is: jy moet daar 4 letters gebruik, terwyk jy dink dis een.
@CharlesZA: Nobody moved to the B team yet, the boy played E and benched for the C team against Wynberg because the D team played at Stellenberg. He will have to play his way up like any other boy in his age group. He looks happy and his dad told me that he loves the hostel life. It’s still early days so we will see.
@BrotherBear: En jou punt is????
Dalk moet ek die ****
@Rugbyman: die wedstryd is verby. Goeie uitbuiting van foute en SWAK punte deur Monnas is al wat verskil was. Issue is hoe goed julle nou terug kom.
@Riempies: ek praat mos al lang jare oor die fenomeen van “buite” afrigters of om nie onderwysers te gebruik. Vir my ‘n baie groter pluimpie as as onderwyser goeie resultate behaal. Manne gaan nou se; “Ja, maar wen is al wat tel.” Dan het jy nog nooit werklik gelewe nie, meneer. Om jou self en ander te stretch en bo vermoens te presteer is werklik uitdagend en bevredigend.
@MikeSt: Die klomp “crap” waaroor jy jou misnoe uitspreek is belangrik vir meer as 90% mense waarvan ek weet – ook so vir die ouens op die blog. Miskien moet jy minder op die letters konsentreer en meer op die gees van die gesprek.
@BoishaaiPa: Isn’t that always the case, there is one game that is not negotiable. I suppose that games result is a double edge sword, it makes or break the season.
@CharlesZA: He was very lucky, a boy from Piketberg left and he is now in the hostel, otherwise he would have used the bus.
@Stier: Het hy nou plek in die koshuis of ry hy elke dag deur? Van waar kom die seun wat nou moes B span toe skuif?
@Stier: Yes, I have lived through couple of up and down seasons and the last three was special, but reality will kick in again sooner than later. Injuries is part and parcel of the game and how you manage that and can come through the season is critical in the success rate of a team. Somewhere in the next month they will pick up a loss or two, but that won’t deter from the school enjoying its 150 celebration year. Anyone expecting another unbeaten season is in for a rude awakening. I don’t mind a loss or 2 or 3..so long as it is not THAT weekend in August.. ..That is not negotiable..
@CharlesZA: Ek sien baie uit na hul game die naweek teen Affies. Sal goeie aanduiding van sterkte wees.
@MikeSt: hi Mike as jy n kans het gee my asseblief weer n lui
@CharlesZA: I believe the halftime score was Oakdale 7-0 Durbanville. Oakdale has a serious u/15 team, luckily Boishaai are playing them at Brug Street and not on the farm.
@CharlesZA: Durbanville’s u/15 are starting to lose players and they don’t have the depth. I believe there are only around 160 rugby players in the school. Their WP 9 went to Paarl Gim in the first term and now their WP 10 went to Boishaai, he played for Boishaai against Wynberg. His dad told me the boy wanted to go to Boishaai in grade eight but because of logistical problems it wasn’t possible.
@BoishaaiPa: @kokkie: I believe Wynberg is better this year but I also feel Boishaai isn’t at the same level as the past three years, yet? One thing that does worry me is the amount of injured players Boishaai has, they started the season with four first team players injured and after game one they had five. Last year was even worse when it comes to injuries, which makes last years performance even more special if you also take into account the schedule they had last year. To have a unbeaten three years in South Africa like Boishaai had is very special, but it must be said you need a lot of luck. Apart from Boishaai and Grey nobody has ever done it three years on the run and there is some very good rugby schools, that just shows how special it was. One thing is clear we will keep supporting them win or lose.
is daar n internet probleem in Garsfontein?.Hoeveel 019s kon nie speel nie.het die wind halftyd omgedraai?.
ek aanvaar die skeidsregter was partydig?
@Oakdale supporter: Daai o15 span weer n moerse game gespeel, die Durbies se o15 span is baie sterk, om hulle 62-0 te klop is n groot statement.
@kokkie: Dink BH het voet van die petrol afgehaal..was 32-14 voor en is toe aan die slaap gevang..So iets gebeur maar en sal hopelik die outjies laat wakker skrik…
@Kattes-Strofes: Hi Kattes, wat het gebeur teen Wynberg, blyk dat Wynberg n faktor is hierdie jaar!!
OAKDALE VS DURBANVILLE
o.14A: 15-28 (Durbanville)
o.14B: 28-0 (Oakdale)
o.14C: 50-0 (Oakdale)
o.15A: 62-0 (Oakdale)
o.15B: 72-0 (Oakdale)
o.16A: 33-17 (Oakdale)
o.16B 47-5 (Oakdale)
o.19A: (15) 39 – (7) 21(Oakdale)
o.19B: 57-10 (Oakdale)
o.19E vs Durbanville o.19D: 31-10 (Oakdale)
@Rugbyman: Never let your passion die. Gelukkig lei julle nie die helium effek soos met party van die ander groepies nie.
@guts-and-glory: Was met n tea break tussen in. Was ongelukkig nie in n akademiese of sport skool nie. Onthou die Parow mense was maar arm en kon nie deel wees van die elite in Stellies en Paarl of die voorstede nie.
@Han: Han ! I hear you. However ! I know for a fact that most of the top rugby schools in the Western Cape also excel in all the other aspects of proper education and their dicsipline can not be falted. I also know that other top so called rugby schools , such as Grey Bloem, Affies, Garsies also pride themselves on their other core duties, such as academics etc.
@Djou:”Hoe dom kan ‘n mens wees. M.a.w. die onderwysers moet nou werf, skoolgee en afrig? Dink vir ‘n slag en moenie dat jou emosies jou beheer nie.”…..
Interesting point you making here… It would be interesting to know how many of lets say the Top 20 schools have professional coaches? In other words not teachers at the school but their sole responsibility is coaching..
At Helpmekaar for instance the ALL Team coaches(014 to 1st team) is full time teachers at the school, thus the teach coach and recruit…. Not that stupid!? For a Top 10 School…
@Rugbyman as ek jy was sou ek lankal nie meer komentaar op die blog gelewer het nie.. Laas keer gedink jou sabbatical was n goeie idee.. Haal my hoed vir jou af…
@MikeSt: Stem … klomp nonsens!! en dit na @rugbyman net bietjie inside info gee … info wat op ‘n rugby blog eintlik waardeer moet word.
Almal great skole wat baie doen vir al hulle leerders op alle tereine.
SACS was more into the match than the final score gives them credit for – especially in the first half. 14-0 after 12 minutes and later 19-5. Gim came to grips with the game late in the first half – 19 all at halftime. Gim drew away in the second half, but allowed SACS back into the match with three break-away tries. Gim will need to jack up their tackling and first line of defence. Opponents score tries far too easily.
Disappointed by the showing of Rondebosch, but we always struggle against the Paarl and Boland schools so not really a surprise.
An outstanding result for Wynberg, even though they lost. I heard they came really close to sneaking it at the end! They definitely seem to be a force to be reckoned with this year, let’s see if they can keep it up. SACS also had some glimpses of what they’re capable of in their game, but Gym just had that extra gear to pull away – its a story that is all too common when the Paarl schools play the Southern Suburbs.
@guts-and-glory: Dit is ons skoolhoofde se skuld as ons stadig lees op die rygby blog.
@Hooit: Sorry Hooit, ? dit is soos ‘n rugby wedstryd, as jy die gaping ooplaat gaan iemand hom vat.
@guts-and-glory: Nie mooi nie. Moet nie so met ons top rugbyskole spot nie.
@MikeSt: Bliksem Mike, jy lees darem stadig, jy was seker nie in ‘n akademiese skool nie??
@dammetjie: Ek hou van die naam wat jy gekies het, as ek die konnotasie reg verstaan.
Nou net 20min gemors om die hele dag se crap te lees oor n Hoof, afrigters en die oh so morele akademiese stellings. Wat n klomp nonsens.
Schools with sound and healthy discipline draw students. It guarantees a safe environment in which all students can enjoy school life, irrespective of the results. Coached enough provincial sides to know that so-called elite schools often lack in discipline as results are prioritized. We must bear in mind that all schools are not fighting it out to be a top rugby/sport school.
@Djou: ja ek weet goed en as die klomp weg is maak hulle plek vir die volgende kliek of hoe? Soos@dammetjie: se “Give credit where credit is due” ek het nooit gese die man is volmaak soos jy nie.
Ek praat nie oor ‘n spesifieke hoof nie – ken beslis nie die “ins and outs” van Waterkloof en wat gese en gedoen is nie.
‘n Hoof se eerste taak is om die skool se akademie tot hoogtes te voer en daarna om die skool se finansiele toekoms te verseker. Dit bied die stabiliteit sodat ander programme by die skool tot dieselfde hoogtes gehys kan word deur ander mense – in ons geval die sport departement van Gimnasium saam met die personeel wat die kultuur van die skool bedryf. “Give credit where credit is due.”
@sewes: Nee, ek behou myself geen reg voor nie. Trouens, wat ek skryf op die blog se ek vir mense in hul gesigte. En voor jy die blog “gejoin” het sou jy gesien het daar was nie negatiewe kritiek teen Kloof nie. Maar die man verdien al die kritiek – jy se self hy het die skoolgees geknou.
Snaaks, skielik like jy die man kwaai, nou dat hy gaan. Wys net, enige negatiwiteit teen jou vyande sal jy opslurp soos soetkoek, maak nie saak hoe onwaar dit is nie – solank dit deel van jou “narrative” is!
En oor die afrigters – almal weet mos van die kliekbende. Genade, as jy nie weet nie dan is ek verstom. En hulle word geensins aanspreeklik gehou nie – so, hulle kan maar opneuk sonder enige gevolge.
Ja, hy het my gefire – met ‘n R1, of was dit ‘n AK?
As ek ook my eiertjie kan lê ten opsigte van akademie vs sport in skole, wil ek net sê dat in my oë is ‘n skool ‘n OPVOEDKUNDIGE instelling, wat kinders moet voorberei om vir hulself ‘n toekoms te skep. Sport en akademie is deel van die vorming van die persoon, maar daar is velerly beroepe buite die twee waarmee ‘n mens ‘n lewe kan maak. In kort : As jy ‘n lewe uit rugby wil maak, gaan na ‘n skool toe waar jou kanse beter is om raak gesien te word. Daarom is beroepsgerigte skole die toekoms. Soos ons reeds tegniese- en landbouskole het. Nie dat almal wat daar skoolgaan beperk is tot daardie bedryf nie, maar daar is ‘n fokus op die beroepe wat die ander skole nie bied nie.
@Djou: So jy behou jou di reg voor om afrigters en hoofed te kritiseer veral as hulle van Kloof is.Dis n skoot in die donker maar is dit ie die man wat jou gefire het nie?
@sewes: Oor die Cravenweelafrigters. My wereld os baie breed. Die Bulle sou baie beter gevaar het, selfs by die C-span. En Garsies het nie die 7’s oorheers soos jy se nie.
@sewes: Op skolevlak is daar weinig goeie afrigters, wel ‘n paar wat uitstaan as gevolg van ongelooflike diepte in talent, agv werwing, maar as jy hulle by ‘n top 30-50 skool ingooi sal hulle nêrens wees nie. Daar is dalk een of twee waarvan ek weet wat regtig puik is agv struktuur, kondisionering en aanwending. Feit.
@sewes: Hoe dom kan ‘n mens wees. M.a.w. die onderwysers moet nou werf, skoolgee en afrig? Dink vir ‘n slag en moenie dat jou emosies jou beheer nie.
@dammetjie: Jy ken duidelik nie die geskiedenis nie. Kloof was ‘n puik skool op alle gebiede lank voor hy daar aangekom het.
Hy het niks nuut gedoen nie behalwe om ander skole in die openbaar te beswadder. Dit is dan volgens jou seker ‘n goeie eienskap van ‘n hoof.
Die vlg 3 games vir die meeste skole gaan deurslaggewend wees, Prg speel Menlo, waterkloof en gimmies, boishaai speel klofies, affies, grey en dan prg, monument en affies het ook n berg voor hulle, nie te praat van waterkloof nie, grey ook n tawwe 3 weke voor hulle, dis tough op die seuns. Prg het n squad sisteem begin so 3 seisoene terug maar dis gestop deur Wp rugby, miskien moet die powers to be dit heroorweeg, ek dink ons sal minder beserings sien
@dammetjie: Dis mooi en edel wat jy sê, maar ek kan jou verseker dit was nie noodwendig hoe almal daar by julle so 3-4 jaar terug gevoel het nie. Anyway, alles en almal is nou weer reggetrek daar en jul juniors is warm danksy harde werk deur JS. Goeie paar jaar wat voorlê
@Djou: Hell so wat jy se is jy kan nie n goeie afrigter wees as jy nie werf of koop nie.
@dammetjie: Amen. dit wys net hoe siek die wen bo alles geraak het.
@Djou: Dan geld dieselfde kritiek oor die sewes wat oorheers is met garsies sonder n Kloof afrigter wie se skuld is dit en die bulle c span wat ook deur n kloof man afgerig was wat alles gewen het ek het dit al voorheen gese verbreed jou wereld.
@Rugbyman: Nee, ek verwys glad nie na jou nie glo dit of nie ek begin jou respekteer tussen daai klomp…………..
Dit is ‘n absolute skande hoe bloggers ‘n skooolhoof “uithaal” en blameer vir ‘n skool se swak rugby uitslae. ‘n Hoof wat te sterk is op dissipline ! In watter wereld leef julle. Ek is mal oor skolerugby en raak naar as my span verloor of swak speel, maar as ek moet kies tussen ‘n skool met n sterk akademiese rekord waar dissipline aan die orde van die dag is, kom rugby sleg derde. Die ideaal is natuurlik om al drie te he, maar dit is net nie moontlik by alle skole nie.
I watched Monnas vs Garsies with much interest as a neutral, esp after both had excellent comebacks against Boland Landbou. Huge Garsies headache was their chaotic line outs which enabled Monument to run riot. They did not mind kicking the ball out or even conceding penalties because they knew that they stood a 90% chance to regain possession at the line out. Wonder what would have happened if Garsies could have won their line outs… However, Monnas were lethal and converted their opportunities in style.
@4×4: Ek stem saam met jou die uitkyk moet verander. Maar die onnies kan nie kwalik gehou word vir die bemarking en werwing nie.
@sewes: Ek het gepost oor die afrigting verlede jaar by CW. So, jy meen ek is verkeerd en die afrigting was uitstekend – so ook die kies van die spanne.
@sewes: Jammer, ek sal hom eerder onthou vir die leuens wat hy oor Garsies versprei het – sy ander toekennings ten spyt. Ook vir die feit dat hoewel hy die warte inligting gekry het, hy versuim het om sy besluit te heroorweeg. Die dat ek se hy sal goed doen in die politiek.
En ek verskil oor jou siening dat die uithaal van Garsies op die blog (deur net ‘n paar manne soos jy) Garsies se skuld is. Dit is leuens soos die wat Potgieter versprei het wat in die kiem gesmoor moes word.
Dat hy juis nou in die rigting gaan spreek mos boekdele oor sy (en die netwerk) se siening oor inklusiwiteit vs eksklusiwiteit. Dit gaan net tot verdere probleme in SA lei.
@sewes: Die vet dame sing eers teen die einde van Aug.Enige blogger wie se ik aan 90 raak weet dit was nie die Garsie span wat dan gaan speel nie.Verstaan dit nou.Jy praat seker van die eenooggige keurders van laasjaar se CW span?Fokus en konsentreer as jy comments maak.Niks wat Garsies gister gedoen het gaan julle uitslag by Wildeklawer verander nie.Sterkte vir daai een.
@Carl de Kock: ??????
Yis, maar ons is ‘n klomp bitter-bekke.
Ek het eers die 2de helfte van die Monnas Bere game gekyk en die koei was toe reeds in die put.
Maar die aangee van die Bere 9 op die doellyn en die Bere 15 se lopie om in die hoek te druk was beide stukkies spel wat enige rugby liefhebber se hart sal laat warm klop.
So ook die Monnas 12 se perfekte unders lyn en die Monnas 1 wat ‘n langafstand drie onder die pale afrond.
Gaan die NoordVaal skole hulle beste spanne na Wildeklawer stuur, of word die manne gerus/gespaar vir did Virseker beker?
Die bloutrein van Boishaai het nog nie die stasie verlaat nie, ons hou aan hoop en sal beslis aanhou ondersteun ?⚪️??
@sewes: ek kan nie onthou dat ek al ooit afrigters gekritiseer het nie… ander het dalk…
@Grizzly: Ja so byt jou woorde jou somtyds aan die gat ek dink maar nou net aan jou post na Kloof|Grey selfs@Rugbyman: moes vir ons opkom.Laat my ook dink aan Garsies se post oor arrigting by die bulle cw laas jaar.
@AbsolutMenlo: Ja baie geluk aan Menlo en Monnas,gaan n goeie game wees.Sien julle op Tuks.
@Djou: Jy weet die kritiek of “uit haal” van Garsies op die blog is net julle eie skuld kyk maar gerus op julle eie neerhaalende se goed.Mnr Potgieter sal nie onthou word vir sy bydra tot rugby of gees by Kloof nie volgens my was hy te rigied met discipline maar as jy al die toekennings vat wat hy deur die jare ontvang het is hy n uitneemende hoof nou net neie soos dit ons rugby manne dit sou wou he nie ek hoop die bl kies mooi die keer.
@Murrayfield: Ek weet ons gaan klippe kou teen julle, daar is beseering maar ons kort wel manne op vital posisies verder se ek niks.
@Rugbyman: So julle het gister gegly, so what? Affies het ‘n gesegde daarvoor: ‘n Affie kan dalk gly, maar hy val nooit nie.
Vat hom op die ken….jy het al ‘n span van 100 plus pakslae afgerig na een van die Top spanne….geen twyfel julle sal terugwees nie.
Monnas baie geluk met julle wen julle was op die dag die beter span. Ek hou met belangstelling die finale dop want ek vermoed dit gaan Menlo se eerste groot toets wees.
Menlo…sterkte met die finale ek verkies die beker in Pretoria
@kokkie: …. as ek mag inval ??????
Menlo sien uit om weer by WK te wees en om teen een van die top 3 van 2018 te speel!
@Djou: Ek dink Affies het al die talent om baie goeie rugby te kan speel. Ek is baie krities teenoor die strukture vernaam die argaise denkwyse dat onnies moet afrig. Onnies moet verseker betrokke wees by die spanne, maar as hulpafrigters of spanbestuurders. Hulle almal is fantastiese onderwysers waarvoor ek hulle eer, maar dit maak hulle nie noodwendig goeie afrigters nie
@Djou: jy kan die game gaan kyk op youtube as jy wil
@Wonder: Ja,ek dink party spelers se aandag is by ander plekke.Moeilik om hier te verduidelik maar moet bietjie in die bek geruk word.Vra my daar word alles moontlik vir die seuns gedoen om n platform te skep waar hulle,hulle beste moet gee op die veld.Dis goed wat met n paar harde woorde reg gestel kan word.Los die xperts laat hulle kraai van plesier,ons praat weer vorentoe.
@Second to None: Wil ook nie ‘n coach wees nie – dit is uiters ondankbaar. Coaches rig nie af om te verloor nie en ek dink die fout moet nie net altyd voor hul deur geplaas word nie.
@4×4: Die planning to fail en fail to plan is waar. Maar coaches rig af en die bemarkers werf. So, moet nie net die coach blameer nie.
@Rainier: Dankie!@Wonder: Lynstane en afskoppe al lankal ‘n probleem, maar ek glo dit sal uitgesorteer word.
Interessante neiging wat ek by Superrugby waarneem is dat agterlynspelers wat goed is onder ‘n hoe bal en goeie tydsberekening het nou ook die afskoppe ontvang.
Aussies en Kiwis is ons weer een voor met hul denke.
@4×4: Het gesien wat hy nou gaan doen – lyk my hy het na die politiek beweeg. Dink hy sal goed daar inpas!
@Grizzly: Gister was net een van daai dae wat niks vir Garsies wou werk nie en alles wat Monnas gedoen het was great. Enige iemand wat nou die afrigters die skuld wil gee het die kat aan die gat beet. Niks fout met die afrigters nie. Ja daar is baie beserings. My opinie as SBR ondersteuner is dat die redes vir gister se verloor by die spelers self gesoek moet word. Die verdediging was baie tye uiters swak en die lynstane beroerd.
Met al die balbesit het Monnas vir Garsies stukkend gehardloop en Monnas het verdien om te wen.
Garsies sal opstaan.
@Djou: Ek het nog nooit rugbyafgerig nie en dink dit is n moeilike job.
Nee Sterkte dan vir julle Garsies coaches by di eerste.
Monnas sal hulle gatte moet lig by daai seniors. Dit is swak.
@Djou: Die game is op SSL.
Vir die van julle wat gewonder het wat Daan Potgieter nou gaan doen;
https://www.netwerk24.com/Nuus/Onderwys/taalplan-vir-skole-20180422
@Rugbyman: 100% you will be back. Monnas lucky day yesterday. If I were a Monnas supporter I would have gone straight to the casino or taken lotto tickets. 2 3 Grasies
@Hooit: Kan jy bietjie terugvoer gee oor Monnas vs Garsies. Ek kon dit ongelukkig nie maak nie.
Die berig van ruggas.co.za is nie baie insiggewend nie. Kon net uitmaak dat Monnas se voorspelers gedomineer het wat die agterlyn in staat gestel het om gate deur Garsies te hardloop.
@Second to None: Neem aan jy bedoel uitslae en nie uit slave nie.
Monnas se junior A-spanne het al die wedstryde gewen. o14 24-17; o15 21-10; o16 14-7. Baie geluk met die oorwinnings.
Garsies se o.15 en o.16-spanne kom egter reg – het verlede jaar ver teen Monnas verloor.
Monnas se 2es, 3es en 4es het egter almal verloor! Diepte?
Laastens, soek in Google die verskil tussen ‘n verskoning en ‘n rede. Jy sal dit insiggewend vind.
@MonnasOB: My seun is een van die 12 wat beseer is en dit blyk sy seisoen is verby.Onthou asb julle comments wat hier vandag gemaak is kom Aug.@Rugbyman,bere hierdie een in die memory bank,mens leer in hierdie tye wies jou vriende en wies jou vyande.Die druk is nou van jou en Garsies af,niemand gun julle verder n kans nie.Die mense wat ingelig is weet beter.Ek sien uit hoe n paar xperts hul woorde gaan sluk…
@Murrayfield: Menlo is sekerlik die gunsteling vir wk game teen PRG gaan n goeie een wees, my worry is Prg is nog nie regtig getoets hierdie jaar nie, met respek teenoor Grey PE en Sacs onder andere,
@Murrayfield: wanneer verstryk jou huidige kontrak….ek weet van ‘n betrekking wat dalk volgende maar vakant mag wees.
@Rugbyman: My kritiek teen die Affies Coaches is onaanpasbaarheid. Die spelpatroon waarmee hulle die afgelope 5 jaar volhard was geskep in 2013…toe Affies 8 spelers in die Craven Week span en 3 in die SA Span gehad het.
Hulle was al sedert 2017 bewus met watter seuns hulle in 2018 gaan werk, en moes hulle seker al dan geweet het dat hulle nie sal kan volhard met die bestaande spelpatroon nie want daar is nie meer 8 Craven Week Spelers in die span nie. Daai Engelse gesegde…You don”t plan to fail….you fail to plan kan verseker toepassing vind in die geval.
Die grootste fout wat Affies myns insiens gemaak het was dat Tjaart se aansoek nie oorweeg was in 2016 nie….
Ek verstaan dat Affies gister teen KES ‘n hele nuwe spelpatroon gehad het en is daar nie 1 pod gehardloop nie….baie ver vewyder van dit wat ons die afgelope paar jaar gesien het.
@sewes: Hoe gaan dit met julle junior spanne?
Ek glo as julle met n nuwe “regte” hoof weer julle ou werwing model volg sal julle binne n paar jaar weer n volledige krag wees
@AbsolutMenlo: Jy het n alles reg opgesom!
Gaan n taai een wees vir ons vs Paul Roos en HTS Drosdy.
Ons kan daarna eers op Tuks finaal Fokus!
@Second to None: Soos ek dit het 5 Mei en van die maklikke groep is al Menlo se A – spanne in die finaal.
@sewes: Daarvan kan jy my niks vertel nie… Ek soek nie verskonings nie en ook nie simpatie nie… ek wil maar net die twee garsie manne nooi om my te kontak as hulle sou wou…
Sover ek weet is ek die enigste coach wat ooit hier post… Die meeste lees wel… as ek my hart hier so bietjie oopmaak vat ek houe… die wolwe daarbuite kan nie wag dat garsfontein verloor nie… so ek kan dink daar was orals gejuig gisteraand by ons vyande…
Mens moet maar sterk staan… dis juis hoekom ek laasweek vir die affie coaches opgekom het… ek weet hoe dit voel om af te rig…
We will be back!
@Rugbyman: Lyk my julle Garsies is n “verskonings skool”
Hoe was julle juniors en ander spanned se uit slave?
@BoishaaiPa: Julle het toe nie die E spanne gestuur. Julle o19C span was heeltemal te sterk vir ons derdes. Net so was die o15D span te goed vir ons o15C. Dink die o16 en ander o19 game was beter matchups.
Lyk my daai Tjaardt laatie doen iets reg.
Weet iemand wanne Tuks final plaas vind en watter junior spanned speel?
@AbsolutMenlo: Nee nooit dit gesê nie. Net gepraat van 1stes. Ek maar net die minder polities korrekte manier gebruik om te sê dat Monnas nou die groot gunstelinge is om 1ste span Tuks kampioene te word.
@Rugbyman: Sien al klaar uit om in finaal te speel en dan nog teen ‘n top rugby skool soos Monnas.
@Rugbyman: Weet jy ongelukkig voel niemand vir jou iets as jy met n klomp beseerings sit of sekere manne word oor dissipline uit gelaat(ek praat nou van Kloof)nie.In die geskiedenis sal dit staan jy het op die dag verloor en n jaar in die lyn af se niemand onthou jy die Ref of al die beseerings nie did maar ongelukkig hoe dit werk en ek dink alle skole gaan dit deur een of ander tyd,Kloof sit die jaar met die selfde probleem by die eerste en o\16 ek dink hulle het omtrent nog nie een game gespeel met dieselfde span nie.
@AbsolutMenlo: Nee wat… julle het beslis ‘n kans! Gaan geniet die finaal!
… ek verstaan dat dit tydmors is vir Monnas om teen Menlo spanne in die finaal te speel, maar sterkte vir julle spanne in elkgeval vir die finaal! en vir WK ?
@MonnasOB: Versigtig met daai stelling ou maat… ek het gister gesit en luister hoe julle bemarkingsman op die pawiljoen vertel vd 2 o/16s wat julle by EG wil gaan haal… Daai is ‘n glashuis! Bêre die klippe
@MonnasOB: Ag asseblief tog man! Ek het mos gesê dat julle puik was gister! Baie geluk! Ek het met twee garsie ondersteuners gepraat en hulle genooi om my te kontak… Iets wat jy BAIE mooi moet verstaan:
1.Ons speel nie sekere spanne op sekere tye nie omdat ons die keuse het nie.
2. Ek maak nie verskonings nie, vra egter enige 1ste span coach hoe seer maak so baie beserings ‘n span… twee of drie kan mens absorbeer maar vir ons is so baie beserings nogal taai… ons het byvoorbeeld gister in die 2de span game een van ons reserwe backs en ons reserwe voorry verloor…
3. Ek het nog NOOIT enige iets gesê dat ons verskillende spanne het nie… dit was ander bloggers… gaan check maar… ons sit elke week ons bes moontlike span op die veld en sal so volhou vir die res vd jaar! “Jou aanhoudende stellings dat jy nie kans gegun word om met jou regte span te speel nie is n neerhalend teenoor al jou opponente en gewoonweg onopvoedkundig teenoor die arme seuns wat wel vir jou in die reeks gebloei het!” – Jy lieg mos nou blatant… waar het ek dit op hierdie blog geskryf?
Weereens baie geluk met julle wen! Julle lostrio en haker was uitmuntend! Julle lynstane was tops! Baie sterkte vir die finaal…
Net nog n ding, ek sal bereid wees om baie geld daarop te sit dat, die arme 12 seuns wat toe wel speelkans gekry het toe die ander “sterre” uit was, is daar n paar manne wat al van graad 8 af in die skool is. Ten spyte van al “werwing” in sy posisie ten bate van social development of watokal, het sy drome verwesenlik om vir sy skool se eerstespan in n top wedstryd teen n top skool te speel.
@Rugbyman: Nee, gister het ons die gunstelinge in die Tuks reeks gemaak. Jul nog steeds in my opinie die Virseker gunstelinge.
@Rugbyman: Ek het nou ook lank gewonder of ek iets moet sê….
Van die begin af maak julle dit duidelik dat julle n paar spanne het wat julle op verskillende dae loslaat. Net daar is my probleem, eers was dit net die onder 19s en n paar beserings, toe lees ek julle sê op n ander rugby website dat 10 spelers was nie beskikbaar nie, nou sê jy weer dis eintlik 12? Vadertjie, ek hoop ter harte dat die geduldige garsfontein ondersteuner iewers die jaar die ware span kan sien, want of julle beplanning is treurig of julle moet julle konditionerings span wegjaag!
Ek weet jy gaan seker nou sê dat julle fokus op die virseker etc etc, maar waarom dan enigsins jul naas bestes in die eerste span laat speel, as julle so min omgee daaroor, waarom dpeel julle nie maar jul o/19s en verbeur net al die punte, gebruik die kompetisie om n span te bou, of laat jou hele span dan vir die 2 des speel. Dit maak vir my baie meer sin.
Jou aanhoudende stellings dat jy nie kans gegun word om met jou regte span te speel nie is n neerhalend teenoor al jou opponente en gewoonweg onopvoedkundig teenoor die arme seuns wat wel vir jou in die reeks gebloei het!
@Hooit: Dankie vir die uitnodiging… Jy is uiters goed gemanierd! Ek kan glo die rugby was vir julle mooi… sterkte vir die seisoen tot ons mekaar weer sien… Ons weet almal nou monnas is die GROOT gunsteling vir die Virseker!
@Rugbyman: Voor ek vergeet ek het darem maniere. Jul was ook genooi om nog langer te bly.
@Rugbyman: Jy praat mos nou uit!!!!! Rugby waarde was gister puik. Niks negatiefs langs of op die veld waarvan ek weet nie behalwe vir blou glasie wat te klein was n skitter rugby dag
@BrotherBear: Mmmmmm
Hooit het gedrup van vriendskap gister na die game… met so blou glasie innie hand…?
Groot party gewees en ek kan dit verstaan ook…
@Hooit: Baie geluk Monnas met julle goeie wen gister! Julle het dit verdien!
@Bere007: @GarsieOuer: Lank gewonder of ek moet iets sê of nie… Ons maak nie verskonings nie maar ek dink julle moet dinge so klein bietjie in konteks sien en ek vat niks weg van monnas af nie, hulle was puik… Ons het sonder 12 van ons 1ste keuse 23-tal gespeel gister… Julle 2 weet wie ek is en is welkom om my te skakel sou julle wil… ek gaan nie in ‘n social media battle betrokke raak nie… Ek belowe egter plegtig dat ons SAL opstaan!
@AbsolutMenlo: Baie geluk met julle oorwinning! Sterkte vir die finaal!
@Hooit: hoop vir jou part jy hoef nie jou hooit te sluk na daai stelling nie. Party is nog lank nie verby. Kry nou bietjie slaap in.
Monnas nou Tuks kampioene. Jammer weet Menlo ook daar maar Monnas weereens Tuks champs
@GarsieOuer: yip …Dit was n GROOT fout….
Brackenfell 0/19 44 WP RDP (Noord) 5
Brackenfell 0/16 17 WP RDP (Noord) 17
Brackenfell 0/15 17 WP RDP (Noord) 15
Brackenfell 0/14 22 DF Malan 5
Ons bêre huil maar bietjie. Tjaart het ons nommer
@4×4: …. sal Affies Vrydag weer sien …. net dalk draai dinge!
@MonnasOB: Geluk met Monnas wen …. genoeg vir finaal!? Uitslae ander spanne …. wie in finaal? Die bere maar stil.
@Vetseun: Het hom so!
As ‘n man niks goed het om te sê nie bly jy maar stil……ek sal eers weer in 2019 kommentaar lewer op Affies se rugby.
@AbsolutMenlo: Praat nie van die geelkaart nie. Strafskoppe in laaste 10 min Menlo toegelaat om wedstryd in EG se helfte te speel en uiteindelik die geleentheid te skep om punte aan te teken. Moet sê, daai laaste lynstaan was perfek uitgevoer onder geweldige druk! Jy’s reg oor Divan, hy was baie goed op die dag.
Menlo Menlo Menlo!!! Baie geluk aan elke speler en afrigter! AbsolutTrots. Dankie EG vir ‘n fantastiese harde dag se rugby …. ons verwag niks anders van EG! Altyd ‘n uitdaging!!
Al Menlo se spanne het stadig begin en ek dink die meer as twee weke af kon dalk ‘n invloed gehad het. Beide 0/14 en o/15 het oortuigend gewen, maar EG het dit verseker nie maklik gemaak nie.
O/16 kon enige kant toe gaan en die gelykop uitslag dalk ‘n ware weergawe van die wedstryd … die tweede keer tussen die spanne in twee jaar.
@jakes: …. soos ek dit het gaan Menlo deur met ‘n beter punte verskil.
Menlo seccies verdien ook melding en wen EG in ‘n goeie wedstryd 19 – 8.
Menlo 1stes het stadig begin en verskeie geleenthede in die eerste helfte verspeel om punte aan te teken. Die laaste 10 minute was dit egter net Menlo wat baie karakter gewys het. Eers die kookwater 8 Divan Venter wat gaan druk en toe was daar geen keer om Jaco Britz (stut) uit te hou vir die wen drie nie.
@Vetseun: Die EG 2 geelkaart was darem eers na die wen drie gedruk is.
Sterkte vir beide spanne by WK!
PRG 43 – Grey PE 8
Always a hard game between the two sides – but PRG this time around too strong for the visitors from PE.
Bishops u16a 88 Tygerberg 0
Bishops u15a 55 Tygerberg 0
Bishops u14a 38 Tygerberg 7
Wit Bulle 68 – 31 Garsfontein
U16 EGJansen en Menlopark speel weer gelykop nes in 2017. Moes ‘n baie harde game gewees het. Wonder wie gaan deur na finaal toe? EGJansen 1ste 22-7 voor met 10 minute speeltyd oor en verloor 27-22. Verstaan nie hoe dit moontlik is nie. Seker iets met fiksheid en dissipline te doen. Baie geluk Menlopark met daai comeback en wen
Bishops 66 Tygerberg 5
@Skopgraaf243: Geluk Menlo! Met 5 min oor gedink die game is verby vir julle maar mooi kop gehou teen die einde en EG se dissipline julle die kans gegee wat julle met beide hande aangegryp het. Sterkte vir die finaal.
Menlo 27 – EG 22 FT
@Vetseun: moes al 28 – 8 gewees het?
Menlo 7 – EG 8 HT
Menlo vs Dr. EG Jansen
U16 29 29 FT
Menlo vs Dr. EG Jansen
U14 24 6 FT
U15 33 3 FT
@PRBoitjie: Paul Roos
So mooi voorskou vanmiddag van Paul Roos gesien
@Skopgraaf243: Ek vermoed dat die jong Maties nie van hulle as “Paarl roos” gaan hou nie. Hulle mag dit net wil regstel by Wildeklawer……….
@Skopgraaf243: Man is ek sommer nou op my senuwees oor die ontnaakte realiteit…gaan nie kan slaap oor al die permutasies nie. Sterkte almal. Menlo het die skietgoed vir more maar gaan nie maklik wees nie. Ons spanne moet net die 1ste 3 druk asb. Beker rugby op sy beste!! en welkom EGJ.
Ander grote…Garsies vs Monnas en Affies vs Kes.
Kan ek waag om te sê….PTA julle skuld ons 3/3.
Manne marak my maag draai somme as ek aan more se vyf skole dink wat sleutel is tot die Tuks finaal.
Garsies vs Monnas gaan n riller wees en ek hoop altwee daag op want kán net sorg vir opwindende skole rugby.
Menlo vs EG wel ek dink dis Menlo se grootste toets tot datum 2018 en EG gaan al die regte vrae vra aan die verdediging. Gelukkig Menlo se vedediging het totdusver baie goed gelyk en met genoeg durf kan hulle EG stuit. Dit gaan nie maklik wees nie. Mag Menlo al hulle kanse benut en voluit hulle kanse benut want EG gaan kom met mening.
Dan Transvalia wat net ‘n telbord gaan jaag om alle kanse ten alle koste vir plek in die Tuks finale die punte verskil van hulle en Monnas uit te wis.
Dan terug na “grass roots” die ouderdom spanne van Menlo wat tot hede groot teenstand deur die jare van EG ontvang het hulle bes doen om die loef af te steek.
Baie sterkte aan al die spanne wat more speel!.
Daars ook groot rugby om die tradisionele derby’s.
Affies (met 20) vs Kes
Jeppe (met 7) vs Westville
Nelspruit (met 15) vs Eldoraigne
Pionier vs Leeuwenhof (met 10)
Glenwood (met 15) vs Kearsney
Paarl roos, Paarl Gim, Paarl boys, Boland Landbou almal aan diewen kant.
Reis veilig, speel hard gee net julle beste!
@Grizzly: @Scrum5: Moet nie te gou opgewonde raak nie.
Kloof se hoof het ‘n pos aanvar as CEO van ‘n maatskappy in die privaatsektor wat nou betrokke is in die onderwys.Hoor voëltjies fluit dat die voorloper vir Dok se pos ‘n interne persoon by Affies is.Die landskap by die 2 skole kan dalk baie verander van Januarie 2019.
@Grizzly:
@MikeSt: Nee man,wat gebeur daar by Kloof en Affies,vir Noordvaal.Ek vergelyk niks met die Bulls nie,nie eers Garsies nie,die springbokke is my 2de span…
@Grizzly: jy het nou sopas my vetroue in Garsies opgefoeter deur julle met die Bulle te vergelyk
@MikeSt: Garsies sal gerat wees,waar hulle werf het hulle n goeie naam en weet almal dat behalwe die rugby,die onderig en akademie nie agter gelaat word nie.Opwindende tye vir Noorvaal egter,amper soos by die Bulls????
@MikeSt: ja ek dink die 0/14s wn 15’s gaan harde bene kou Saterdag. Kom ons hoop hulle kan hul beste bring saterdag. Ons weet EGJ kan partykeer lekker verras alhoewel Menlopark besig om een van sterkste rugbyskole in Suid afrika te word. Die ander twee games behoort close te wees net as EGJ hul beste games op die dag bring. Wat die skoppery betref by die eerstes het ek die jaar al te veel nuttelose skoppe gesien en baie balbesit weggegee word met teen aanvalle wat hulle onder druk sit. Kom ons hoop die skoppers kry hul voete saterdag en soos wat die seisoen aangaan. Daai agterlyn van EGJ kan ook baie gevaarlik wees as hulle hardloop met daai bal. EGJ se voorspelers behoort hul man teen Menlopark te kan staan as hulle hul A game gaan bring. Sterkte aan al die spanne.
Don’t see any of the Southern Suburb schools (with exception of Bishops against Tygerberg) winning this weekend. Will be very interesting to see how Wynberg, who seem to be having a resurgence this year, get on against Paarl Boys. Expecting Boishaai to win fairly comfortably at the end, but it should be a good game nonetheless!
@Grizzly: Verkoop julle seisoen kaartjies vir die dog eats dog event wat homself gaan ontvou.
@MikeSt: Jys reg,die reus gaan uit sy winterslaap ontwaak en gaan baie,baie honger wees….
@knowthegame: Fantasties,hoop sy is gelukkig.Jy sal nou baie meer binne inligting kry,deel asb met ons.
@Hooit: Onthou jy kan 2 bonus punte kry. Valie met Pietersburg se gesukkel kan dalk 2 bonus punte kry plus die wen. Dus 6 punte. Dan gaan dit net oor punte verskil gaan as Monnas n bonuspunt kry.
@jakes: Gaan n moelike dag wees vir EGJ al wil ek ander voel daaroor en anders voorspel.
Die u14 en U15 met oud EGJ coaches invloed gaan taai wees.
u16 gaan n naelbyter wees.
1ste as EGJ se vaste vyf hulle man kan staan kan dalk n close game wees. Hoop net daar is genoeg visie by EGJ om te besef hulle kan nie teen Menlo bal besit wegskop nie want Menlo met hulle spoedvrate gaan hulle dronk hardloop.
@Grizzly: @Rugbyman: Hier kom n ding. Beursies gaan nou moet verder oopmaak daar in Pta want dink met nuwe rigting by Kloof en hopelik Affies gaan dit game on wees.
@Rainier: Nah, dink Glenwood en Selborne gaan maklike wen , Hilton / Maritzburg dalk closer maar Hilton behoort steeds gerieflik te wen
Waarskynlik is ek totaal verkeerd, maar dis maar wat ek dink
@Hooit: dankie. Sjoe dit gaan ook dan ‘n harde game wees tussen Garsies en Monnas. Gaan interssant wees
ek moet net aan al die Garsies op die blog se-my dogter proef nou by julle en sy het my meer vertel wat by julle aangaan en die ongelooflike effort wat ingesit word om skool te verbeter en te promote as n destination.Ek kyk met nuwe “bril” na julle.Keep up the good work en ons praat nie net rugby nie
@Grizzly: ek hooor”horror stories” wie moontlik in ry staan vir opvolger.Affies moet nou raakvat en bloed van buite kry maar my inligting is dat dit n affie of ex affie gaan wees en ongelukkig nie dr Kriek nie
@Vyfster: MC teen Hilton, Glenwood teen Kearsney en Queens teen Selborne.
@Hooit: garsies met bonus punt sure buddy!
@Bere007: Dit is. As daar nog kwart en semi finale was sou die groep 1,2 en 3 gewees het.
@Hooit: ….Klink vir my soos “The pool of death”……
@jakes: Soos ek verstaan het Monnas n bonuspunt meer as Transvalia. So as Monnas wen met n bonuspunt gaan hul deur. As Monnas wen sonder n bonuspunt gaan hul kyk na punte verskil. Hier is Monnas +147 en Valia +116. Maar Valia speel Pietersburg en bohoort +50 te kry want hul dan sal voor sit op punte verskil. So Valia moet dan Pietetsburg wen met 32 meer punte as wat Monnas Garsies wen wat maklik sal wees. En opsie 3 is as Monnas verloor gaan Valia deur. So slotsom is Monnas moet probeer vir Garsies wen met n bonuspunt anders gaan Valia deur.
@jakes:
08h00 u14
09h00 u15
10h00 2e
11h10 u16
12h30 1stexv
Sterkte vir julle ook!
@Skopgraaf243: ja nee ek dink dit gaan baie goeie rugby wees. Veral die o16s en 1ste spanne.Ongelukkig gaan ek nie daar wees nie. Jammer ek gaan dit mis. Hierdie jaar se onder 16s as ek reg kan onthou het as onder 15’s laas jaar gelykop gespeel in die semis. EGJ was toe wenner agv eerste drie reel. Dit behoort weer close te wees.Laat asb weet hoe laat die spanne speel en update die scores asb dankie:). Sterkte vir al die spanne
@jakes: janee ons en julle u16 kom al v u14 wat die manne baie goed opmeet.
Ek sien uit na saterdag ek dink dit gaan naelbyter wees soos in die verlede vir die twee spanne
EG Jansen vs Menlopark onder 16’s behoort ook ‘n riller te wees. Wenner sal in finaal van Tuks speel. Bitter min te kies tussen die twee spanne van 0/14 af.
Game(s)van die naweek is sekerlik Menlopark teen EG Jansen. Hierdie game is basies ‘n ‘semi final’ om te bepaal wie in die Tuks finaal gaan speel. Die ander game tussen Monnas en Garsfontein ook ‘n grote. Wonder wat hier gaan gebeur. As Garsfontein wen gaan Transvalia deur volgens wat ek kan aflei. Wat gebeur as Monnas wen na hul gelykop uitslag teen Transvalia?
@4×4: Het julle al n dat vir Dok se retirement?
@Oakdale supporter: Hutt 26 Grey High 2nd XV 57
@Rainier: jip, maar watter van die topspanne buite Noordvaal se wedstryde die naweek trek jou aandag? Al die matchups lyk redelik voorspelbaar
Het darem genoem HJS Wynberg mag interessant wees
@Valkie: hahaha
Ek dink julle gaan Jul seisoen die naweek omdraai
@4×4: What’s not happening? @Grizzly: basically the same thing “let’s wait and see” and you said “watch this space”.
Sal bly wees as Affies iets begin doen – want soos @Grizzly: uitewys het is meer as die helfte van Affies se span (op juniorvlak) nou in ander skole.
Weet iemand wat die score tussen Gret HS en die NZ span Maandag was?
@Grizzly: Not happening…..watch the space!
@Toffee: The score for the u19 game was 38-15 for Milnerton, U19B was 14-10 also to Milnerton. The rest of the games PV won, 41-12 U16, 8-0 U15, 35-14 U14. Would say PV got something good going.
@CharlesZA: So ek kan aflei Wynberg het nie meer E spanne nie…
@BoishaaiPa: As ek reg het speel julle O15E teen ons O15C, O16E teen ons O16B, O19E&F teen ons C&D en dan Landbou se F span teen ons E span.
@Djou: Hierdie is baie goeie nuus vir Kloof…maar kan minder goeie nuus vir Affies wees…lets wait and see…
I wonder if the Klofies headmaster resigning will indicate a change in direction?
I was just thinking about it the other day, if Klofies wanted back into the Virsekerbeker liga next year, where would they slot in?
@ CharlesZA – I see Milnerton thumped Parel Valley last week so I expect Stellenberg will put 60+ on them. Milnerton won all three of their pre-season tour games so there seems to be something good going on at that school.
@BoishaaiPa: Ja, die manne is hoogs ontstoke want hulle wou al lankal geld insit, maar is verhoed om dit te doen.
Maar geld alleen gaan nie alles regmaak nie, ongelukkig nie.
@BoishaaiPa: Seker nie so dik soos julle beursie nie…
Miskien het hy bedank ten voorbereiding vir die vakature oorkant Loftus.
@Vyfster: Jy weet daar word rugby buite die Noordvaal gespeel?
@BoishaaiPa: Jy is reg. Maar soos jy self noem, dit sal great wees om teen sterker opposisie te speel as nie te speel nie of teen swakker opposisie te speel. Hoop dinge verander nou, maar dit sal afhang van die nuwe hoof.
@Rugbyman: Ek reken hulle werwingsgelde gaan nie uit die skoolfonds kom nie….Daar is manne met dik beursies wat daarvoor kan sorg!
@Skopgraaf243: Of Menlo gaan onttrek vir obskure redes!
@Rugbyman: Het pas bevestiging gekry – hy het wel bedank.
Waterkloof confirmed principles resignation announced this morning.
@BoishaaiPa: Ek dink nie waterkloof se beursie is meer so dik nie… Onthou hulle was op ‘n stadium oor die 2000 kinders, nou so rondom 1600 as ek dit nie mis het nie… 400 minder se skoolfonds is substansieel…
@BoishaaiPa: jip
Nou gaan garsfontein die call maak om nie teen waterkloof te speel nie …
@Djou: Nou gaan die ander skole weer begin sweet want Waterkloof het sekerlik n dik beursie en die struikelblok vir effektiewe werwing soos in verlede is nou weg?..Verstaan ek die situasie reg?
@Rugbyman: Het dit nou by ‘n ander bron gehoor wat baie ingelig is.
@Rugbyman: As daar n rokie is….
@BoishaaiPa: netso… Beet betaal my om hits te create… ?
Ek wil net weet of dit waar is… maar dis die rumour
@Rugbyman: O moer..hier kom nou weer n 1000 comment topic!..
@CharlesZA: Weet jy watter spanne van HJS speel teen julle?..Want dan beteken dit dat Wynberg nie daardie spanne kan akkomodeer nie..en dan is dank wedersyds verskuldig dat julle hulle kan akkomodeer!
Waars die waterkloof manne…? Ek hoor daars GROOT verwikkelinge daar… ek verstaan so via die bostelegram hulle hoof het bedank… Is dit waar of net ‘n rumour?
Parel Valley kom speel die naweek by ons. Behalwe vir die O19 wedstryde behoort dit lekker competitive te wees. Hulle bring 3 O14 spanne so sal goed wees om diepte te sien. Ook dankie aan HJS en Boland Landbou wat spanne stuur sodat ons 13 games Saterdag kan he.
Ek sien veral uit na die Port Rex vs Hudson Park game die naweek wat kom, kan nie wag nie….
@Beet: Die naweek is weer die jaarlikse Moot derby tussen HTS John Vorster en Oos-Moot. Lekker harde dag se wedstryde wat voorlê. Hoop ons kan die Moot laat stilstaan!!
Indien Menlo vir EG Jansen wen sal dit sleg di tweede keer wees wat Menlo in n Marko Skole kompetisie in n finaal speel.
Die laaste keer was in die Direkteursfinaal in 1991 vs HTS Middelburg waar hulle 18 – 10 verloor het.
Rudolf Strauli was een van di afrigters in 1991 by Menlo
Jip Hooit jy stel dit goed.. Daar is baie op di spel.
Met Reghardt Botha weg by EG het di nuwe afrigtingspan ook druk om te preform.
die enigste 2 games wat die verbeelding gaande maak is Monnas/Garsies en EG/Menlo.
Beide onmoontlik om met sekerheid te voorspel.
sal interessant wees om te sien of Affies kan terugbons teen KES,en ek dink Wynberg gaan HJS stywer teenstand gee as wat meeste mense dink…hulle het my nogal by KES beindruk
Hi guys, if anyone has details of what’s going down in the NV NWU sponsored cup competitions this weekend, please let me know. Thanks.