World Rugby u20 Champions 2018 – France beat England 33-25 to clinch their first ever junior world championship rugby title. England has 3 runner-up places to go along with 3 titles in the last 6 years. In that same period New Zealand have claimed 2 title from the only 2 finals their were in. South Africa’s last appearance in a final was in 2014 and their last championship title was on home soil back in 2012. Ireland (2016) and Wales (2013) are the only other nations to have made it to the finals in the last 6 years.
POS | NAME | A/G | H | W | SCHOOL | PROVINCE | GEO | IRE | FRA | ENG | NZ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
U20 CHAMPS SQUAD | W33-27 | W30-17 | L29-46 | L31-32 | W40-30 | ||||||
PR | Nathan McBeth | u20 | 190 | 118 | 1 of 2 Monument | 1 of 12 Lions | 1 | 1 | 1 | Inj | Inj |
PR | Alulutho Tshakweni | u20 | 183 | 107 | 1 of 1 Hudson Park | 1 of 1 EP | 17 | 17 | 17 | 1 | 1 |
PR | Cohen Kiewit | u20 | 188 | 116 | 1 of 1 Hugenote | 2 of 12 Lions | – | – | – | – | – |
PR | Tiaan van der Merwe | u20 | 185 | 104 | 1 of 1 Helpmekaar | 3 of 12 Lions | – | – | 16 | 2 | – |
HK | Schalk Erasmus | u20 | 184 | 104 | 1 of 2 Affies | 1 of 12 WP | 16 | 16 | 2 | 16 | 16 |
HK | Daniel Jooste | u20 | 187 | 105 | 1 of 4 HJS Paarl BH | 2 of 12 WP | 2 | 2 | – | – | 2 |
PR | Sazi Sandi | u20 | 181 | 125 | 1 of 1 St Andrew’s | 3 of 12 WP | 3 | 18 | 18 | 3 | 3 |
PR | Asenathi Ntlabakanye | u19 | 182 | 138 | 1 of 1 St Stithians | 4 of 12 Lions | 18 | 3 | 3 | 18 | 18 |
LK | Salmaan Moerat | u20 | 200 | 101 | 2 of 4 HJS Paarl BH | 4 of 12 WP | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
LK | Ruan Nortje | u20 | 200 | 103 | 1 of 1 Wonderboom | 1 of 1 Bulls | 5 | 5 | 19 | 5 | 5 |
LK | Ruan Vermaak | u20 | 199 | 105 | 2 of 2 Monument | 5 of 12 Lions | 19 | 19 | 5 | – | 19 |
LK | Ben-Jason Dixon | u20 | 198 | 111 | 1 of 3 Paul Roos | 5 of 12 WP | 20 | 7 | 20 | 19 | 7 |
FL | Dian Schoonees | u20 | 188 | 100 | 1 of 1 Grey Collge | 6 of 12 Lions | 6 | 6 | 6 | 20 | 20 |
FL | PJ Steenkamp | u20 | 196 | 108 | 1 of 1 Garsfontein | 7 of 12 Lions | 7 | 20 | 7 | 7 | – |
N8 | Muller Uys | u20 | 191 | 115 | 1 of 3 Paarl Gim | 6 of 12 WP | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 |
SH | Jack Hart | u20 | 178 | 76 | 2 of 2 Affies | 8 of 12 Lions | – | – | – | 21 | 21 |
SH | Zak Burger | u20 | 174 | 81 | 2 of 3 Paarl Gim | 1 of 3 Sharks | 9 | 9 | 9 | 9 | – |
SH | Rewan Kruger | u20 | 180 | 76 | 1 of 2 Grey College | 1 of 2 Free State | 21 | 21 | 21 | – | 9 |
FH | Lubabalo Dobela | u20 | 175 | 80 | 1 of 2 Grey HS | 2 of 2 Free State | 22 | 22 | 10 | 22 | 22 |
FH | Damian Willemse | u20 | 184 | 90 | 2 of 3 Paul Roos | 7 of 12 WP | 10 | 10 | Inj | Inj | Inj |
WG | Sihle Njezula | u20 | 183 | 87 | 2 of 2 Grey HS | 8 of 12 WP | 11 | – | 23 | 23 | 11 |
CT | Lyle Hendricks | u20 | 186 | 92 | 3 of 3 Paul Roos | 9 of 12 WP | 23 | 12 | 12 | – | 12 |
CT | Rikus Pretorius | u19 | 192 | 102 | 2 of 2 Grey College | 10 of 12 WP | 12 | Inj | Inj | 12 | – |
CT | Manny Rass | u20 | 174 | 84 | 3 of 4 HJS Paarl BH | 9 of 12 Lions | – | 23 | 13 | 13 | 23 |
CT | Wandisile Simelane | u20 | 179 | 90 | 1 of 2 Jeppe | 10 of 12 Lions | 13 | 13 | 11 | 11 | 13 |
WG | Tyrone Green | u20 | 179 | 88 | 2 of 2 Jeppe | 11 of 12 Lions | 14 | 14 | 14 | 14 | 14 |
FB | Gianni Lombard | u20 | 178 | 78 | 4 of 4 HJS Paarl BH | 12 of 12 Lions | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 |
FB | Muller du Plessis | u19 | 187 | 82 | 3 of 3 Paarl Gim | 2 of 3 Sharks | – | 11 | Inj | Inj | Inj |
FH | David Coetzer | u19 | 174 | 85 | 1 of 2 Selborne | 11 of 12 WP | x | x | 22 | 10 | 10 |
N8 | Pepsi Buthelezi | u19 | 188 | 102 | 1 of 1 DHS | 3 of 3 Sharks | x | x | – | 6 | 6 |
PR | Leon Lyons | u20 | 187 | 108 | 2 of 2 Selborne | 12 of 12 WP | x | x | – | 17 | 17 |
Best ever prepared SA u20 team ready to take on the World Rugby u20 Championships 2018!
(note: request desktop version on your phone to see the whole table)
POS | NAME | A/G | H | W | SCHOOL | PROVINCE | ENG | WAL | SCO | GEO | GEO |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
U20 CHAMPS SQUAD | 26-12 | 41-5 | 41-3 | 48-23 | 55-14 | ||||||
PR | Nathan McBeth | u20 | 190 | 118 | 1 of 3 Monument | 1 of 14 Lions | 1 | 1 | – | – | – |
PR | Alulutho Tshakweni | u20 | 183 | 107 | 1 of 1 Hudson Park | 1 of 1 EP | – | – | 1 | 17 | 1 |
PR | Cohen Kiewit | u20 | 188 | 116 | 1 of 1 Hugenote | 2 of 14 Lions | – | 19 | – | – | 18 |
PR | Tiaan van der Merwe | u20 | 185 | 104 | 1 of 1 Helpmekaar | 3 of 14 Lions | 17 | 17 | 17 | 1 | – |
HK | Schalk Erasmus | u20 | 184 | 104 | 1 of 2 Affies | 1 of 13 WP | 2 | 2 | 16 | – | 2 |
HK | Daniel Jooste | u20 | 187 | 105 | 1 of 5 HJS Paarl BH | 2 of 13 WP | 16 | 16 | 2 | – | – |
PR | Sazi Sandi | u20 | 181 | 125 | 1 of 1 St Andrew’s | 3 of 13 WP | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
PR | Asenathi Ntlabakanye | u19 | 182 | 138 | 1 of 1 St Stithians | 4 of 14 Lions | 18 | 18 | 18 | 18 | – |
LK | Salmaan Moerat | u20 | 200 | 101 | 2 of 5 HJS Paarl BH | 4 of 13 WP | 4 | 4 | 4 | 16 | 4 |
LK | Ruan Nortje | u20 | 200 | 103 | 1 of 1 Wonderboom | 1 of 3 Bulls | 20 | 20 | 5 | 4 | 5 |
LK | Ben-Jason Dixon | u20 | 198 | 111 | 1 of 3 Paul Roos | 5 of 13 WP | 5 | 5 | 19 | 5 | – |
LK | Ruan Vermaak | u20 | 199 | 105 | 2 of 3 Monument | 5 of 14 Lions | – | – | – | – | – |
FL | Dian Schoonees | u20 | 188 | 100 | 1 of 1 Grey Collge | 6 of 14 Lions | 6 | 6 | 6 | 19 | 6 |
FL | PJ Steenkamp | u20 | 196 | 108 | 1 of 3 Garsfontein | 7 of 14 Lions | 7 | 7 | 7 | – | 7 |
N8 | Muller Uys | u20 | 191 | 115 | 1 of 3 Paarl Gim | 6 of 13 WP | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 |
SH | Jack Hart | u20 | 178 | 76 | 2 of 2 Affies | 8 of 14 Lions | 21 | 22 | – | 9 | – |
SH | Zak Burger | u20 | 174 | 81 | 2 of 3 Paarl Gim | 1 of 3 Sharks | – | 9 | 21 | 21 | 21 |
SH | Rewan Kruger | u20 | 180 | 76 | 1 of 3 Grey College | 1 of 2 Free State | 9 | – | 9 | – | 9 |
FH | Lubabalo Dobela | u20 | 175 | 80 | 1 of 2 Grey HS | 2 of 2 Free State | – | 10 | 10 | 22 | 10 |
FH | Damian Willemse | u20 | 184 | 90 | 2 of 3 Paul Roos | 7 of 13 WP | – | – | – | – | – |
WG | Sihle Njezula | u20 | 183 | 87 | 2 of 2 Grey HS | 8 of 13 WP | 23 | 11 | 11 | 11 | 11 |
CT | Lyle Hendricks | u20 | 186 | 92 | 3 of 3 Paul Roos | 9 of 13 WP | 22 | 12 | – | 12 | 23 |
CT | Rikus Pretorius | u19 | 192 | 102 | 2 of 3 Grey College | 10 of 13 WP | 12 | 25 | 12 | – | 12 |
CT | Manny Rass | u20 | 174 | 84 | 3 of 5 HJS Paarl BH | 9 of 14 Lions | – | 13 | 22 | 13 | – |
CT | Wandisile Simelane | u20 | 179 | 90 | 1 of 2 Jeppe | 10 of 14 Lions | 13 | 23 | 13 | 23 | 13 |
WG | Tyrone Green | u20 | 179 | 88 | 2 of 2 Jeppe | 11 of 14 Lions | 11 | 14 | 14 | – | 14 |
FB | Gianni Lombard | u20 | 178 | 78 | 4 of 5 HJS Paarl BH | 12 of 14 Lions | 15 | 15 | 15 | 10 | 15 |
FB | Muller du Plessis | u19 | 187 | 82 | 3 of 3 Paarl Gim | 2 of 3 Sharks | – | – | – | 15 | – |
CAPPED PLAYERS | |||||||||||
FH | David Coetzer | u19 | stand | by | 1 of 1 Selborne | 11 of 13 WP | 10 | 24 | – | ||
WG | David Kriel | u19 | stand | by | 3 of 3 Grey College | 12 of 13 WP | 14 | – | 23 | 14 | – |
PR | Nkosikhona Masuku | u19 | 1 of 1 Parktown | 13 of 14 Lions | – | – | – | – | 17 | ||
HK | PJ Botha | u20 | 3 of 3 Monument | 14 of 14 Lions | – | – | – | 2 | 16 | ||
N8 | Pepsi Buthelezi | u19 | 1 of 1 DHS | 3 of 3 Sharks | 19 | 21 | 20 | 20 | 20 | ||
FL | JC Pretorius | u20 | 1 of 1 HTS Middelburg | 2 of 3 Bulls | – | – | – | 6 | 19 | ||
FL | Ryno Pieterse | u20 | 2 of 3 Garsfontein | 3 of 3 Bulls | – | – | – | 7 | – | ||
FB | Abner van Reenen | u20 | 3 of 3 Gars, 5 of 5 HJS | 13 of 13 WP | – | – | – | – | 22 | ||
CAMP PLAYERS | |||||||||||
PR | Cabous Eloff | u20 | 1 of 3 Affies | 1 of 5 Bulls | – | – | – | – | – | ||
PR | Leon Lyons | u20 | 2 of 1 Selborne | 14 of 13 WP | – | – | – | – | – | ||
PR | Keegan Glade | u19 | 1 of 0 KES | 15 of 14 Lions | – | – | – | – | – | ||
HK | Fezokuhle Mbatha | u19 | 1 of 1 Maritzburg College | 1 of 3 Sharks | – | – | – | – | – | ||
PR | Mornay Smith | u20 | 1 of 1 Eldoraigne | 2 of 5 Bulls | – | – | – | – | – | ||
LK | Luyolo Dapula | u20 | 1 of 1 Queen’s | 1 of 1 EP | – | – | – | – | – | ||
LK | JJ van der Mescht | u19 | 1 of 1 Glenwood | 2 of 3 Sharks | – | – | – | – | – | ||
FL | Heinrich Brendel | u20 | 1 of 2 Boland Landbou | 3 of 3 Sharks | – | – | – | – | – | ||
FL | Shaine Orderson | u20 | 1 of 1 Wynberg | 2 of 5 WP | – | – | – | – | – | ||
N8 | Erwart Potgieter | u20 | 1 of 1 Pionier | 3 of 5 Bulls | – | – | – | – | – | ||
N8 | Francke Horn | u19 | stand | by | 1 of 1 HJS Paarl BH | 3 of 5 WP | – | – | – | – | – |
SH | Richman Gora | u20 | 1 of 1 Welkom Gim | 4 of 5 Bulls | – | – | – | – | – | ||
WG | Johannes Steenkamp | u20 | 2 of 2 Boland Landbou | 1 of 1 Leopards | – | – | – | – | – | ||
WG | Christian Ambadiang | u19 | 1 of 1 Hendrik Verwoerd | 4 of 5 WP | – | – | – | – | – | ||
CT | Louritz van der Schyff | u20 | 2 of 3 Affies | 2 of 2 Lions | – | – | – | – | – | ||
CT | Sango Xamlashe | u20 | 2 of 2 Selborne | 1 of 1 Free State | – | – | – | – | – | ||
WG | Christiaan Strydom | u20 | 3 of 3 Affies | 5 of 5 Bulls | – | – | – | – | – | ||
WG | Sakoyisa Makata | u20 | 1 of 1 Stirling | 5 of 5 WP | – | – | – | – | – |
03/05/2018-11/05/2018: The Baby Boks record convincing wins against teams from Scotland (41-3), Wales (41-5) and England (26-12) while on a short tour to the Home Nations.
20/04/2018: Junior Springbok coach Chean Roux praised his team’s character as they produced a solid second-half fightback to earn a rewarding 48-23 victory over Georgia at the Danie Craven Stadium in Stellenbosch on Friday
Scorers: Junior Springboks 48 (17) : Tries: Penalty Try, Manuel Rass, David Kriel, Wandisile Simelane, Schalk Erasmus, Lubabalo Dobela, Sihle Njezula. Conversions: Lyle Henricks (3).
13/04/2018: Junior Springbok coach, Chean Roux, was pleased with his team’s 55-14 victory against Georgia at Paul Roos Gymnasium on Friday, but said there was still a lot of work ahead as they prepare for the World Rugby U20 Championship in the south of France at the end of next month.
Scorers: Junior Springboks 55 (36): Tries: Muller Uys, Sihle Njezula (2), Wandisile Simelane, Salmaan Moerat, Rikus Pretorius (2), JC Pretorius. Conversions: Lubabalo Dobela (4), Abner van Reenen (2). Penalty Goals: Lubabalo Dobela.
Note: Hugenote old boy prop Cohen Kiewit was added to the team after not being on any previous training camp listing
30/03/2018: the latest list has several changes.
IN | OUT |
---|---|
Dobela | Coetzer |
Masuku | Eloff |
Njezula | Gora |
Nthlabakanye | Horn |
Schoonees | J. Steenkamp |
van Reenen | Makata |
Mbatha | |
Orderson |
20/03/2018: Prop Tiaan van der Merwe (Helpmekaar, Lions) and hooker Daniel Jooste (Paarl Boys’ High,WP) are also included in the 3rd camp squad of 37 names announced. The official press release states that Muller du Plessis (SA Sevens), Salmon Moerat (Stormers Super Rugby) and Damian Willemse (Stormers Super Rugby) are excused from the camp.
13/03/2018: Question-mark coach Chean Roux has reduced his squad to 35 players for the next camp. New additions include Ruan Nortje (Wonderboom, Bulls), Zak Burger (Paarl Gim,Sharks), Damian Willemse (Paul Roos, WP) and David Kriel (Grey College,WP).
05/03/2018: Dian Schoonees (Grey College, Golden Lions) and Heinrich Brendel (Boland Landbou, Sharks) having been added to the second training camp.
19/02/2018: Monday, 19 February 2018 marks 100 days to go to SA u20’s first game at the World Rugby under-20 Champs in France and at long last the training squad has been announced – months after New Zealand did same and with the u20 6 Nations heading into week 3 already.
GEO | GEO | POS | NAME | A/G | SCHOOL | PROVINCE |
---|---|---|---|---|---|---|
48-23 | 55-14 | |||||
1 | – | PR | Tiaan van der Merwe | u20 | 1 of 1 Helpmekaar | 1 of 14 Lions |
2 | 16 | HK | PJ Botha | u20 | 1 of 2 Monument | 2 of 14 Lions |
3 | 3 | PR | Sazi Sandi | u20 | 1 of 1 St Andrew’s | 1 of 13 WP |
4 | 5 | LK | Ruan Nortje | u20 | 1 of 1 Wonderboom | 1 of 3 Bulls |
5 | – | LK | Ben-Jason Dixon | u20 | 1 of 3 Paul Roos | 2 of 13 WP |
6 | 19 | FL | JC Pretorius | u20 | 1 of 1 HTS Middelburg | 2 of 3 Bulls |
7 | – | FL | Ryno Pieterse | u20 | 1 of 3 Garsfontein | 3 of 3 Bulls |
8 | 8 | FL | Muller Uys | u20 | 1 of 3 Paarl Gim | 3 of 13 WP |
9 | – | SH | Jack Hart | u20 | 1 of 2 Affies | 3 of 14 Lions |
10 | 15 | FB | Gianni Lombard | u20 | 1 of 5 HJS Paarl BH | 4 of 14 Lions |
11 | 11 | FB | Sihle Njezula | u20 | 1 of 2 Grey HS | 4 of 13 WP |
12 | 23 | CT | Lyle Hendricks | u20 | 2 of 3 Paul Roos | 5 of 13 WP |
13 | – | CT | Manny Rass | u20 | 2 of 5 HJS Paarl BH | 5 of 14 Lions |
14 | – | FB | David Kriel | u19 | 1 of 3 Grey College | 6 of 13 WP |
15 | – | FB | Muller du Plessis | u19 | 2 of 3 Paarl Gim | 1 of 3 Sharks |
16 | 4 | LK | Salmaan Moerat | u20 | 3 of 5 HJS Paarl BH | 7 of 13 WP |
17 | 1 | PR | Alulutho Tshakweni | u20 | 1 of 1 Hudson Park | 1 of 1 EP |
18 | – | PR | Asenathi Ntlabakanye | u19 | 1 of 1 St Stithians | 6 of 14 Lions |
19 | 6 | N8 | Dian Schoonees | u20 | 1 of 1 Grey Collge | 7 of 14 Lions |
20 | 20 | N8 | Pepsi Buthelezi | u19 | 1 of 1 DHS | 2 of 3 Sharks |
21 | 21 | SH | Zak Burger | u20 | 3 of 3 Paarl Gim | 3 of 3 Sharks |
22 | 10 | FH | Lubabalo Dobela | u20 | 2 of 2 Grey HS | 1 of 2 Free State |
23 | 13 | CT | Wandisile Simelane | u20 | 1 of 2 Jeppe | 8 of 14 Lions |
– | 2 | HK | Schalk Erasmus | u20 | 2 of 2 Affies | 8 of 13 WP |
– | 7 | LK | PJ Steenkamp | u20 | 2 of 3 Garsfontein | 9 of 14 Lions |
– | 9 | SH | Rewan Kruger | u20 | 2 of 3 Grey College | 2 of 2 Free State |
– | 12 | CT | Rikus Pretorius | u19 | 3 of 3 Grey College | 9 of 13 WP |
– | 14 | FB | Tyrone Green | u20 | 2 of 2 Jeppe | 10 of 14 Lions |
– | 17 | PR | Nkosikhona Masuku | u19 | 1 of 1 Parktown | 11 of 14 Lions |
– | 18 | PR | Cohen Kiewit | u20 | 1 of 1 Hugenote | 12 of 14 Lions |
– | 22 | FB | Abner van Reenen | u20 | 3 of 3 Gars, 5 of 5 HJS | 10 of 13 WP |
– | – | PR | Leon Lyons | u20 | 1 of 1 Selborne | 11 of 13 WP |
– | – | HK | Daniel Jooste | u20 | 4 of 5 HJS Paarl BH | 12 of 13 WP |
– | – | PR | Keegan Glade | u19 | 1 of 1 KES | 13 of 14 Lions |
– | – | LK | Ruan Vermaak | u20 | 2 of 2 Monument | 14 of 14 Lions |
– | – | FH | Damian Willemse | u20 | 3 of 3 Paul Roos | 13 of 13 WP |
Schedule
Junior Springbok training camp dates:
Camp 1 – 20-23 February (Stellenbosch)
Camp 2 – 6-9 March (Stellenbosch)
Camp 3 – 27-30 March (Stellenbosch)
Camp 4 – 10-25 April (Stellenbosch)
UK Tour – 30 April to 12 May
U20 Champs holding camp – 20-25 May (Stellenbosch)
World Rugby U20 Championship – 30 May to 17 June (France)
Ek lees op network 24 die vark is vir 6 weke geskors na sy gedrag by die 0/20 wc. Gaan lees gerus. Skandelik.
@Bere007: Ja natuurlik daai een
@Grizzly: …verwys jy nie dalk na die 1987 finaal op n nat Ellispark toe Andrew Williamson die skrumskakel was en Naas een van die beste rugby vertonings ooit gelewer het nie ?
@BoishaaiPa: Hulle het een game teen Transvaal verloor en die final teen hulle 22-9 gewen op Nuweland. Ek het nog daardie game op VHS as jy dit soek.
@Grizzly: Nou net terugvoer gekry..Naas het baie punte aangteken ja, maar nie genoeg nie..WP het 5 driee gedruk en die wedstryd 31-27 gewen..Dis seker hoekom die omies en tannies op OosPawiljoen so bemoerd was..
@Valkie: Ek kan nou nie meer onthou nie, maar in 86 het WP nie baie games verloor nie…laaste jaar van die 5 jaar streak.
@Valkie: As ons van dieselfde game praat het Naas gescore van die afskop af…ek onthou daai blitzkrige…later daai jaar seker die beste individule game in die eindstryd deur enige speler op enige vlak wat ek in my lewe gesien het…gegewe die okkasie ens.
@Smallies:
Ek stem 100% saam met BoishaaiPa, in die begin van die jaar het Wakefield homself gesê by WP se 2019 verwelkoming dat Newland nie sal verkoop word nie. Dit is snaaks dat dinge dalk finansieël verander het intussen maar Newlands bied volgense WP nie dieselfde waarde as Cape Town Stadium nie. (Bygesê WP het nie geld nie en het ook nie geld op Newland op te gradeer nie)
@BoishaaiPa: nee mnr jy gooi nie net so n geskiedkundige ikon weg nie, jy herontwikkel hom, die wat hier gebeur is n tragedy wat die wp op hulle self gebring het…. Hulle kort dringend nuwe bestuur of hulle gaan die selfde pad as die OP stap…
@Valkie: Glo my, dit is nie meer pret (vir my) om rugby op Nuweland te gaan kyk nie..Die nuwe Kaapse Stadion is strate beter om sport te gaan kyk en vervoer en parkering is soveel beter. Nostalgie moet maar plek maak vir beter fasiliteite.
@BoishaaiPa: Ek het ook daar ‘n ongure ervaring gehad. Man met ‘n WP vlag het twee stoele van my af gesit. Daai punt van die vlag het elke keer hier in my regter oog ge lek-lek, soos ‘n swepie. Toe leun die perd oor na my toe, met sy Wellingtons VO asem, dat ek so terug-du, en sê vir my: “Onth thpeel jou thpannêkkie thtukkend vandag”, dat die 50% proof spoeg so teen my wange afrol. Toe thkuif ek maar my gesin weg, want brandewyn het nie brieke nie.
@BoishaaiPa: Was 1986 nie die jaar waar Naas Ntvl laat voorloop het binne die eerste 20 minute met skepskoppe en stafskoppe nie? Ek dink die telling was iets soos 21/3 binne die eerste 20 minute?
@BoishaaiPa: @Hooit: Dit gaan mos oor die skuld van die WP-Unie wat hulle nie instaat is om te betaal nie. Blykbaar moet die stadion nou verkoop word om geld te kry. My vraag is: Wie sal so ‘n stadion koop as daar ‘n ander stadion nie ver van daardie stadion is nie? Veronderstel Nuweland word gesloop watter ander gebou kan daar gebou word wat nie reeds in die Kaap is nie? Belaglik!! Een ding op my ‘bucket list’ in sy glory in, ek wou graag een game op Nuweland gekyk het, maar ‘n vol Nuweland.
@Hooit: Ek hoor ook die rumour..Sal nie kan se of dit die waarheid is nie. Ek reken dit is dalk n bemarkingspoging om kaartjies te laat uitverkoop. Indien Nuweland wel sy laaste toets aanbied sal daar sekerlik n baie groter ophef en afskeid plaasvind.
@BoishaaiPa: Ek lees vandag dat die England toets die laaste toets op Nuweland gaan wees. Is dit so?
@tzavosky: As n stoere WP ondersteuner was daardie Oos-Pawiljoen lewensgevaarlik. Ek was in ’86 in Vootrekkerhoogte en het die WP vs Ntvl wedstryd daar gaan kyk…Ek kan nie eers onthou wie gewen het nie, maar ek vermoed dit was WP want ek was 2 keer geklap (dit was deur die tannies) en oneindig uitgeskel.
@tzavosky: haha…janee, ek het later jare baie sulke ooms raakgeloop daar op Loftus se ou Oos pavijoen….’n ou het vinnig geleer om nie te luidkeels kritiese kommentaar teen NTVL te lewer nie
@Vyfster: Ek was ’76 eerstejaar, onskuldige grootoog seuntjie uit die Klein Karoo. My eerste wedstryd op Loftus was Vrystaat teen NTvl en Wouter Hugo-hulle wen die dag. Sê ek vir my groot varsity pêl wat van Bloem was, “ek wed jou WP en OVS speel die jaar in die CB eindstryd.”
Staan daar so ‘n groot, dik oom voor my op en sê, “Jy beter jou bek hou, boetie, jy weet f*kk*l van rugby nie!” Daai oom het daar en dan vir my besluit om nooit ‘n Bul ondersteuner te word nie, hoewel ek altyd TUKS sal ondersteun, al is hulle so useless soos die jaar in die VC.
@PRBoitjie: @guts-and-glory: @tzavosky: Thanx, ja Dawie Snyman…was mos jaar wat TV begin het in SA en het dele van wedstryde uitgesaai.
WP het die All Blacks gewen in 76, NTVL ook (met daardie berugte wenstrafskop waar Thys Lourens in Afrikaans gese het hy maak ‘n kort lynstaan) dink TVL ook
Maar wat ek weet is dat Vrystaat daardie jaar die Curriebeker gewen het, Wouter Hugo was kaptein….dink 33-16 teen die WP….ek onthou nog hoe ek as laerskoollaatjie saam met my maters by Tzaneen se munisipale swembad na wedstryd oor radio geluister het.
Nou hoor ek daardie fancy olimpiese swembad is pragtig gerenoveer, maar staan nou al vir jare in onbruik….omdat daar lewensredders aan diens moet wees…die vakbonde dring aan dat aanstelling uit huidige munisipale werkers gemaak word, maar niemand van hulle kan swem nie….only in South Africa! weet nou nie of storie waar is nie, maar dis wat ek hoor.
Colin Beck onthou ek as die man wat die springbokke se bas gered het in die 1981 toer na NZ se wedstryd teen Maori span…..met ‘n omstrede skepskop in doodsnikke om wedstryd gelykop te laat trek….tot vandag toe is daar glo manne wat beweer die skepskop was mis….sjoe dis 37 jaar terug, hoop maar my geheue is wel reg, ek onthou hoe ons 3 uur in die oggend opgestaan het om na radio uitsendings van provinsiale wedstryde te luister in middel van week….en vaak moes probeer wakker bly deur die skooldag heen….lol…meeste onnies was net so vaak!
@guts-and-glory: Laat ons ook nie vergeet dat Chris Burger in daai tyd vir WP heelagter gespeel het nie.
Sekerlik die tragieste ding wat ek op ‘n rugbyveld gesien het, gevolg deur Max Brito se besering.
@PRBoitjie: Nog ‘n gunsteling speler van my uit daai era. Gaan kyk ons Springbokproewe op Loftus daar in die laat 70’s, en my brein het vir my gesê ‘n ou met die naam Colin Beck moet Engelssprekend wees, maar die program met die proefspanne sê Johannes Jacobus Beck.
Jammer oor daai kniebesering wat hom laat ophou het.
@Vyfster: Voor Frikkie was Dawie Snyman WP heelagter , Die 1976 agterlyn was: Snyman, Pope, Oosthuizen, Whipp, Clark, Blair, Sefontein. Hulle het die Allblacks op Nuweland geklop
@Vyfster: Die gereelde heelagter daardie ryd was Frikkie Naude
@Vyfster: WP 15 was Colin Beck.
@tzavosky: Ja, ek onthou darem nog vir Peter Whip en Oosthuizen…die Ikey met die langerige hare saam met die poliesman met die snor. ek was toe nog op laerskool….dink Divan Serfontein en Robbie Blair was die WP se skakelpaar toe, Chris Pope en Bossie Clarke die vleuels….but for the life of me kan ek nie onthou wie heelagter was nie, dink Calla Scholtz was bietjie later saam met Michael en Carel Doep…maar Whip was baie goed, geen twyfel daaroor nie
Daardie Rhodesier, Ian Robertson ( ek dink) was ook nie sleg nie, maar hy het baie posisies gespeel
@BrotherBear: dis nie net NZ en Wallabies wat loosies het wat spelskeppers het wat soos senters kan perform nie.
Suid Afrika het nog altyd baie sulke spelers gehad, selfs vaste voorspelers wat so kon speel….van ek klein was het ek ouens soos Jan Ellis en later Rob Louw en sulke manne bewonder…..maar hulle was destyds na waarde geskat.
Daarom is dit vir my ‘n skande dat ‘n ou soos Schalk Britz net 12 ( ek dink) toetse vir SA gespeel het….Ten minste het Rassie hom nou betrek, maar hy is al 36.
Vir my was hy die mees “compleat footballer” in die nuwe era….daar was nou ‘n haker wat meer skills het, beter kon sidestep en bal versprei as die meeste springbok senters….as ons net weer manne van sy kaliber weer na waarde kan skat sal dit al baie beter gaan….hopelik kry die toekomstige Schalk Britze hul kans…en hul gebrek aan grootte kniehalter hul nie.
as caveat moet ek byvoeg dat Malcolm Marx een van die groot legendes van Springbok rugby gaan word, en ek hom beskou as die beste rugbyspeler tans in SA….al is hy yslik groot het hy nog steeds goeie skills en rugby brein, Andries Bekker nog ‘n voorbeeld van ‘n groot man met skitterende skills , moes baie meer vir SA gespeel het.
Maar size is nie alles nie, lyk darem of Rassie dit besef….die dag as toekomstige Schalk Britze en Jaco Kriels saam met paar toekomstige agterspelers in die mould van Habana, Faf De Klerk, Hennie le Roux en sulke snare speel….is die dag wat NZ weer 2de viool teen ons gaan speel
@2021:
Ek probeer jou nie vas vra nie, ek praat uit my eie persoonlike ervaring uit. Tag Rugby is die rede dat meeste groot laerskole nou twee O/8 spanne gaan skep om 15 man rugby te speel vir ontwikkeling.
@chief: Wil jy my vas vra? Gelukkig het ek dit gedoen. Die lyne wat hierdie outjies hardloop kom meer natuurlik. Hulle is net meer vlugvoetig. Aftrappe kom net meer natuurlik en balhantering vorder net vinniger. Besluitneming op die veld is ook beter.
Voor TAG rugby het ek weke en weke hulle laat probeer pass oefeninge doen. Klein kindertjies wil nie gebox wees nie. Hoe meer chaos hoe meer vreugde, maar eending is n feit , hulle wil hulle nie laat vang nie. Hulle sorteer mekaar self uit die een wat nie vinnig genoeg die bal wil pass nie.
Dit is n kop skyf, want aanvanklik sukkel hulle so n kwartaal in 0/10, maar teen die 2 de kwartaal is die resultate goed in terme van bal hantering en veld visie. Jy moet egter hard werk aan jou tackle drills.
@2021:
Ek wil sien hoe vat jy ‘n O/10 rugby spannetjie oor wat tot O/9 net tag rugby gespeel het.
Terug na die SA U20 span is dit darem hartseer dat ‘n groep wat wel vinnig rugby kan speel so vasgehou moet word deur ‘n spelpatroon swakker as op laerskool vlak.
@tzavosky: ????hy het vinnig gedink
@Smallies: Self nooit Latyn gehad nie, maar my een vennoot het. Sien ek eenkeer ‘n Latynse regsterm in die koerant, en ek sê vir hom, “Horie, jy’t mos Latyn gehad, wat beteken hierdie?”
Hy dink so ‘n rukkie en sê, “Man, jy moet darem onthou Latyn het baie verander vandat ek dit as vak gehad het!”
@BuffelsCM: al wat ek van latyn onthou is preator…en die kovsies se leuse, in deo sapiente lux….
@tzavosky: Ek het self gespeel in wedstryde wat Paul Dobson geblaas het. Ek het ook Latyn as vak op skool gehad maar glo hy sou die teenoorgestelde van my gesê het. Dit was nogal my gunsteling…true story
@BuffelsCM: Glad nie skaam oor my ouderdom nie! Ja, hy het Oosthuizen gemaak, sonder twyfel.
Nog ‘n stukkie nuttelose inligting: Oom Paul Dobson van rugby365 het ‘n paar jaar terug voor die CB eindstryd sy beste eindstrydspan oor die jare gekies. Whipp was nie in daai span nie, toe stuur ek vir oom Paul ‘n beswaarmakende e-pos. Hy was in ekstase daaroor, en lig my toe in dat nie net het hy Whipp afgerig by Bishops nie, hy’t ook vir hom Latyn gegee. Sê om Paul, “He was a much better rugby player than a Latin student!”
@tzavosky: Jy gee nou jou ouderdom weg
Ja as skoolkind het ek hom dikwels op Nuweland gesien. Hy het vir Johan Oosthuizen (die vinnige en sterk polisieman) in baie gate gesit….vir die WP en ook paar keer vir die Bokke.
Ek verbeel my hy is Nick Mallett se swaer….’n bietjie nuttelose info
@Rainier: Is ek die enigste ou hier rond wat nog vir Peter Whipp kan onthou? As daar een ou in my tyd was wat almal om hom laat goed lyk het, was dit hy!
@Riempies: Ja jys reg,Jannie Claasen,Pieter Muller,daai ouens het begin deurkom.Van goeie 12’s gepraat,my ander gunsteling wat ek vergeet het en wat ek saam Ettiene rate was Brendon Venter….Hy en Jaques as n senterpaar…nie sleg nie Monnas!
By All Blacks en Wallabies is selfs die loosies spelskeppers en kan soos senters “perform”.
Die Groot geheim van enige suksesvolle senter (of speler) is onvoorspelbaarheid (gegewe hy het die vermoens). Danie Gerber is uitstekende voorbeeld – hy kon deur en om sy opponente hardloop. Dink Green kan dit doen, maar nog te selfsugtig met bal in hand. Simelane is heeltemal te selfsugtig en gee weinig male uit. Het geen ander spelskeppers in span se agterlyn gesien nie. Selfs Gianni het meermale net op self gefokus.
@Grizzly: Wie onthou vir Heinrich Fulls? As ek reg onthou was hy in 90/91 een van die groot senters. Man het ook oor die 100kg geweeg. Dink hy was een van die eerste senters wat as n stampkar gebruik is. Agv daarvan was sy loopbaan ook nie baie lank nie.
So Grizzly ek dink dit is min of meer wanneer hulle met die groot probeer oor alles hardloop senters begin het.
@Rainier: een van die beste vrystaat agterlyne was, swannepoel, jannie, helgaard, brendan, chris baardenhorst, gerhard mans, en jouba…
@Rainier: van sy beste games op 10 gejol ne
@Grizzly: ja tot hy natal toe is, toe maak mac hom n crash baller
@Rainier: ? Praat van ballspelers,sy broer was ook nie sleg nie….
@Smallies: Ek het meer respek vir die feit dat hy altyd sy buite senters soos Springbokke laat lyk het. Michael du Plessis het dit ook baie goed gedoen.
@Rainier: daar is n highlights video van hom op youtube, die driee wat hy gedruk het is ongelooflik gewees hoor
@BuffelsCM: @Grizzly: Die legende – Helgard Muller.
@BuffelsCM: Hy was pre 92.Hiers my post 92 backline.
9.Fourie du Preez
10.Henry Hannibal
11.Brian Habanna
12.Ettiene Botha
13.Jaques Fourie
14.JP Pietersen
15.Jubba
My 3 op die bank,as ek net 3 kan kies
Joost-9,11,14
Butch-10,12
Percy 13,15
@Rainier: Wie?In die moderende era?Net nie vir my se De Wet Barry nie….en groot asb onderskepkoning Jean nie…
@Rainier: John Villet?
Ek het gister met so ‘n halwe oog by die M&B die wedstryd teen die Engelse dopgehou.
Alles wat verkeerd is met die span se afrigting was rondom die 60ste minuut baie duidelik – eers het ons die geleentheid om die bal na regs wyd te speel – dink dit was van ‘n skop af of omgekeerde besit.
Ons dra die bal in kontak in na een aangee, maar het seker ‘n 5 op 2 overlap aan die regterkant met baie spasie. By die losskrum kan mens sien hoe die Engelse spelers hard praat om uit te skuif.
En net daarna gaan die aangee na Rikus verlore en die Engelse gaan druk, maar aan die buitekant was daar weer spasie as gevolg van die Engelse verdediger wat baie vinnig uit die verdedigingslyn opgeskiet het – Coetzer het dit nie raakgesien nie en wat mens met ‘n “skip pass” kon benut.
Ek dink spelers soos Green en Simelane en Lombard het al telkemale bewys hoe gevaarlik hulle is as hulle die bal dra en spasie benut – ons “game plan” het dit glad nie toegelaat nie.
@Grizzly: Jy mis die mees onderskatte 12 in Suid-Afrikaanse rugby geskiedenis.
@BoishaaiPa: Ek weet, dis nou nie asof ek verlede jaar die vrystaat begin ondersteun het nie…. Ruben en Pieter, saam met Brendan,Honnibal, Chris, en die Besters en Johan Steyger het in my studente dae vir vrystaat gespeel en ek het baie van hulle gereeld in shimla truie ook gesien speel…
@Smallies: Jy weet seker Gysie was nooit op Grey nie en Ruben het meeste van sy senior rugby by Bulle gespeel en Pieter by die Sharks…maar ek verstaan wat jy bedoel.
@BoishaaiPa: ek weet nie wie begin het met dit nie, maar dis due rugby wat ek nog al die jare met Grey, en by verlenging due Vrystaat sien speel, van Gysie na Helgaard Ruben Pieter Muller, reg deur tot by vandag
@BoishaaiPa: Die laaste agrerlyn voor die groot droogte was in 86 met Naas,Michael,Danie,Jaco,Carel en Johan op 15.Ek praat van toerspan,weet Faffa en so aan het n toets 89 ens gespeel.Die beste agrerlyn imo na 92 was 98 met Henry,Dick,Andre,James,Chris en Percy.Ek wil oor Andre praat.Waar hy n senter presies in die mould van Jessie Kriel was het hy in daai span tot sy reg gekom,hoekom?Hy het nooit regtig die wereld voor dit aan die brand gespeel nie….Hy was sterk en vinnig maar in daai span is hy elke keer in gaps geplaas waarna hy dit gebruik het,nie regtig aftrap gehad soos in Danie mould nie.IMO omdat hy aan die beste 10 in Springbokrugby en aan een van die mees onderskatte 12 se buitekant gespeel het.Onthou hoe het Chris,James en Percy baljaar.Wat het dit uit te waai met die 86 span?Ek en jy het al die gesprek gehad.Michael,Dick,Ettiene Botha,Jerremy Thomson,Hennie le Roux sal nie kwalifiseer as stormramme vandag nie.Gee hulle veel eerder vir my voor 12’s wat moet potte opsit.Daarin le my probleem…wat die afrigters,ek weet nie wanneer dit gebeur het nie,verkondig van ek soek n 12 wat 105 kg is wat die 100 onder 11 kan hardloop en elke vrye min moet jy in die gym wees….moet glad nie ball in jou he nie,jy moet net kan vang en storm…dis as die 10 nie die bal wegsool nie…
Stem ook nie saam met die TAG ding nie die mannetjies leer moeilik die kuns van n laag vat aan ons moet onthou die spel in al sy aspekte moet van kleins af ge inprint word.
Wat skop aanbetref as jy moet skop,skop vir die hoeke of n hoee een waar voor daar meegeding kan word die res is BS.
@Smallies: Daai tipe rugby is eintlik deur Basil Bey en Bishops begin in die 70’s en dit was weer gebasseer op Skonk Nicolson van Maritzburg College se legendariese afrigting van 50’s tot 70’s..Ek het die voorreg gehad om n paar uur n Basil Bey se geselskap te wees in 2011 en te luister hoe die man gesels oor rugby afrigting en geleenthede skep deur spelers met visie vrye teuls te gee…Punt is ons het nie meer sulke afrigters nie.
@Smallies: Ek stem… punt is skop reg en leer skills… veral kontak vaardighede
@Rugbyman: nzl is die span wat die meeste skop in werld rugby, maar hulle is ook die span wat daai skop die beste contest, en hulle counter altyd van n skop af wat hulle gefield het, hulle agterpelers is die beste in die wereld, maar wat daardie backs puik maak is hulle pak voories, harde fiesiese groot seuns wat kan crash en bash met die bestes in die wereld, maar wat ook kan ofload en pass soos agterpelers, en dis waar skills ontwikkeling in kom…. Net omdat jy n 120 kg vaskop is beteken dit nie dat jy nie n pass op jou enkels nie kan vat nie…
@2021: Ek dink steeds dat ons physicality ‘n baie groot deel van ons rugby is en moet wees… mens kan steeds skills leer al is jy fisies… deur tag rugby alleen te speel gaannjy baie beslis die fisiese aspek afskeep… kontak vaardighede is van uiterste belang en as mens dit nie van kleins af aanleer nie skep dit later probleme… tag rugby bied in my opinie meer die geleentheid vir ratser seuns… wat word nou van die botterbulletjies? Anders kan ons netsowel rugby afskaf en slegs touch rugby speel… rugby is gemaak vir alle shapes en sizes en dis nie ballet of ‘n sitkamer sport nie… my issue lê meer by die manier wat ons speel na skool… die seuns het die skill, ons kies om hulle in patterns in te druk en om net veilig te speel… ons stomp die spelers se natuurlike instink af… dis hoekom al hoe meer mense skole rugby kyk… dis baie meer opwindend…
@Rugbyrealis: natuurlik is daar nog plek vir skop ook… dis tog die mooi van rugby, jy kan hardloop met die bal én die bal skop… ons SA afrigters wil lyk my net skop ten alle koste… mens moet egter reg skop en die oposisie onder druk sit… nie net skop en hoop die ander span maak ‘n fout nie…
@Rugbyman: niks fout om so af en toe te skop nie
@Grizzly: Net toe ek dink ons is op dieselfde bladsy toe keer jy my appelkar om. Ek was al mooi groot en het die 80’s se rugby beleef (Morne Dup darem daai 10 lekker op sy boude laat sit met sterre in sy kop) In die 80’s het julle daardie beroemde losskakel gehad wat julle op die voorvoet geplaas het met n afrigter wat 10 man rugby verstaan het. Ja ek weet dit is ou koeie uit die sloot haal, maar jy het aan die roof gaan krap wat so te sê gesond was.
@Rugbyman: As jy nie met TAG rugby saam stem nie wat is jou alternatief. Ek beleef net seuns wat ongelooflik vinnig ontwikkel.
@Smallies: Ek moet jou toegee. Ek boks vanjaar in die 0/15 liga en by die Wildeklawer het julle spannetjie my baie beindruk. Kon duidelik Helgard se doktrines sien. Ook lekker om te sien die hoeveelheid Oud speler afrigters wat betrokke is julle spanne , ook die Juniors. Ek moet sê ons het julle verlede jaar n goeie pak slae in die Paarl gegee. n Ou grappie. Ek weet nie of ons dit vanjaar sal reg kry nie. Maar verseker sal die organiseerders ons seker weer in 2019 in die Paarl aan mekaar sit.
@Stier: Hoe ons weer daar gaan kom en wat ons moet doen los ek in die slim manne se hande.Ons het nou weer n bokafrigter wat in sy speeldae moes staatmaak op sy skill meer as sy fiesies.@Rugbyman: 100%,ek dink dis ons beste trademark,die tipe rugby wat ons speel.Dis hoekom ek n fan is.@Smallies: Dis hoekom daai game teen julle vir my een van die bestes was die seisoen sover.
@Rugbyman: jy weet natuurlik dat jy Grey rugby daar beskryf ne???? die offloads en aanvak van enige plek af as dit aan is
@Stier: Die generasie van robotte… ek verskil van jou oor die tag rugby, maar stem saam oor die gameplan storie… die fear of failure maak ons dood…
Die slim ouens sal vir jou sê jy moet gebiedsvoordeel geniet… jy moet skop daarvoor… offloads is riskant… counter attacks is riskant… speel vir die penalties met die pick&go… en so gaan dit aan… hulle gaan jou allerhande slim stories van statistieke vertel… neewat, dan speel ek maar liewers riskante mooi rugby en verloor so nou en dan… die slim manne van SARU weet alles… eintlik dink ek hulle verstaan maar min…
@Grizzly: @2021: Like I have said before we should play TAG rugby till high school level. The great thing about TAG is that boys and girls from different sizes can play it and it is easy to coach. It will be a much easier way to teach coaches and kids the basic skills for rugby, it could be an awesome transformation tool. New Zealand has a very strong TAG rugby program where boys and girls play in mixed teams. TAG rugby and normal tackle rugby should both be played at primary school level. The Bulls has TAG rugby but they stop at age eight which is kind of silly as that is the age when kids only start to develop the speed, strength and spacial awareness to attack space, pass and step. We are game plan obsessed in South Africa. Dan Carter said it was very strange for him when he went to France and the players stuck to the game plan. He said in NZ you are told to play what is in front of you, to look for opportunities to go against the game plan was something he did all the time. As a under nine boy my son was taken of the field because he scored a try when he snatched a lose ball and run through to score. His coach told him he is not allowed to run with the ball because he is a flank and it’s not their game plan? If winning is everything kids don’t learn to play the game.
How the junior boks with their outside backs can not play attractive running rugby is testimony to how useless the coaching becomes after SBR and how game plans are killing our natural ability’s. Like @Grizzly said go look at the teams of the eighties and earlier, back then we still played rugby.
@2021: Terwyl ek nou warm onder die kraag is n laaste ding..Baie sal se maar hulle is voorspelers en dis hoe hulle moet speel.Onthou die Bulle se pak in die laat 80’s…hoe hulle die bal rond gegooi het…spelers getrek en dan gepass…Uli,Burger,pote,Heinrieg,Adri.Gaan kyk op Youtube…dis 30 jaar terug..
@2021: Net om my punt te verduidelik…As jy my die opsie gee en se as jy voor miljoenne moet kies om Os du Rand en Dwayne Vermeulen of Danie Gerber en Diego Appolis te tackle sal ek Os en Dwayne kies…ek weet elke keer,sonder uitsondering wat hulle gaan doen..die ander 2 gaan 10 uit 10 keer n poephol van my maak,sonder uitsondering…
@Grizzly: Echo wat jy sê. Baie bly my seun is in n skool waar daar dag en nag ( Pouses ingesluit) touch rugby gespeel word. En dit is nie lank dan wil die manne mekaar tackle.
Daarom wag ek vir ……….2021
@2021: My vorige post biki tong in die kies maar ons het nou op n staduim gekom waat n generasie dit verloor het waatvan jy nou praat,daars miljoene faktore…Ons het ELKE pouse touches gespeel selfs tot gr11,running red rovers….daai goed wat vandag se klonge nie ken nie…onbewustelik het dit ons geleer om kontak te vermy en spasie aan te val..Toe kom Ian Mac en Heyneke Meyer en het kort sukses met n revolusie…DIREKTE rugby…ek glo vas hulle is die argitekte…Saam met vandag se tegnologie waar alles oop is en game plans nie meer weggesteek kan word nie,wat is die beste alternatief?Die AllBlacks het gese jy kan nie skill counter nie,dis vir almal daar om te sien,geen geheim…Die enigste way is om jou skillvlakke op dieselfde level te kry…Dan skop ons(gee vir hulle die bal)dat hulle ons presies kan wys wat hulle bedoel…Toe ons ons oe uitvee is n generasie verby….Maar pouses en vrye tyd word geplaystation en gesocialmedia….
@Grizzly: Ek wil so n bietjie weg staan van die onderwerp en by jou aansluit oor die o/9’s.
My gevoel is dat ons 0/9’s moet laat TAG rugby speel. Om n Laaitie al so vroeg te laat Stampkar rugby speel en nie te leer om in Spaces in te hardloop, maar eerde into faces mag dalk vorentoe n gemiddelde speler baie beter laat lyk wat nog te sê van n gemiddelde coach…..op skool wat laer spanne afrig.
Ek voel baie ernstig oor ons fondasie vanwaar ons moet vertrek. Hoe en waar het Trone Green sy rugby geleer?
@Smallies: nee wat Pretoruis n karperd-stem saam oor coach
@2021: Soos Oom Kattes se ons was nie undercooked nie,danksy SARU(Jurie) het die afrigters lekker buitelandse vakansies op die huis gekry.Hierdie SAS groep het nie een game verloor 2016 teen Europa teenstanders nie.Iemand soos Sean is in voeling met die seuns,behalwe Boishaai,die wynlandskole en Kaapse seuns wat altyd groot verteenwoordiging het,of behoort te he!Hyt n baie meer impresive CV as 90% wat voor hom die kans gekry het,selfs Jake White wat die ding gewen het.Dan moet ons gaan kyk wie is verantwoordelik hoekom SA spanne so doeloos skop.Daar moet n geretelike kom aangestel word oop vir die publiek om agter te kom wie is verantwoordelik daarvoor?Is dit Naas Botha se skuld?Heyneke Meyer?Orlando Pirates?Man Untd?Ons sal die oorsaak moet kry en begin by 0/9 uitwis!!
@Grizzly: Grizzly nou moet jy help. Die lam word nou nie eers geslag nie, net so met vel en al verkoop.
n Vraag: Watter voordeel het die Engelse u 20 span gehad om in n Ses Nasie reeks te kon gespeel het versus ons oefenkampe?
@Grizzly: ek dink nie hulle is familie nie maar is teenaan mekaar deur die hele Maties sirkus,ek was aan die begin van die jaar baie pissed off omdat daar so min spelers van die vrystaat in die groep was, maar nou is ek BAIE BAIE dankbaar vir dit, dink net hoe moet die profinsiale afrigters nou weer gaan sukkel om die dumming down prosess nou weer te stop….
@Smallies: Hoe is hy connected tot Jurie Roux?Broerskind?Die logiese ding sou wees om Sean Erasmus aan te stel…so gou as moontlik.Hierdie was n talentvolle groep,volgende jaar gaan minder so wees,wat gaan die uitslag dan wees?
@boerboel: jip dis nou wat gebeur as jy n ondergemiddelde afrigter vat om n bo gemiddelde speler te probeer afrig….
@BrotherBear: ja dit was baie swak.Ons net een move,pick and drive.Tyron Greene is n baie goeie rugbyspeler wat op skool loskakel gespeel het.Ek dink met hom op 10 na besering kon dinge baie anders gelyk het imho.Hy speel direk en skep geleenthede.Ons 10 was vir my baie effens en agterlyn geen slaankrag.Ma genoeg.Hulle het nie genoeg tyd gehad om voor te berei nie
Rikus Pretorius-genade-hoe het hy die span gehaal?
@Bayern: Kyk dis dalk bietjie hard op Muller Uys, maar as hy nie af was vir 10 minute sou Engelse dalk net een keer gescore het. Voories hard gewerk, maar agterlyn het nie veel slaankrag of inisiatief. Geen interspel en te veel staat probeer maak op individuele vermoens.
Dis ry tyd vir chean roux, hy kan ma vir coetzee gaan help in japan… Ek het aan die begin van die jaar gese die span gaan platval…. Nou ja toe is ek nie verkeerd nie
Ek kan net beaam dat ek ONTSETTEND telleurgesteld is met wat ons o 20’s opdis… te veel di ge om op te noem. Afrigting en game plan is pateties!!
@Bayern: SARU en provinsies gooi ontsettend baie talent web om DAT hulle net belang step in spelers wat NOU professioneel wil wees. Ontsettend kortsigtig om nie spelers wat werk of ernstig studeer ook in ag te neem nie.
@MikeSt: Ek dink jy het geldige pinte… maar ek glo ook ons moet oppas on nie die talentpoel te klein te maak nie. Kyk bv na Springbok span..nou ek se nie dit is die beste spelers nie maar duidelik is die beste span met net 2 spelers in die begin 15 tal nie iets wat ons in CW skolespanne of juniorspanne sien nie.
die keurders kan ie verby n sterk skool se span sien en dink bv dat n span wat 50 0 teen hulle verloor wel n speler kan he wat baie beter is as die sterk span se beste nie…behalwe as dit kom o. die getalle reg te kry. Dis natuurlik nie oral so nie maar dit is oorwegend die neiging.
Ek dink skole en unies en borge moet meer doen om die ander skole beter te kry…wat help dit nommer 1 en 2 en 3 bestes in n area is in selle skool en net 1 kry ervaring en blootstelling?
Persoonlike opinie is dat ons dalk te maklik ons skole rugby vergelyk met die res van die wereld. Gaan kyk na al ons sport krieket, rugby ens sodra ons internasionaal speel val ons uit die bus. Die probleem is dat bestes nie altyd teen bestes speel nie. Dit is nou n moerse klip in die bos maar dalk is ons nie so goed as wat ons dink ons is nie.
Dan kondisionering fisies lyk die manne van Frankryk, Engeland, NZ net groter, sterker, vinniger as ons. Gaan weer terug na dat hulle nie n 019 jaar het nie en dalk net dalk daardie jaar gebruik om die manne se conditioning beter te kry.
Was baie teleurgesteld gisteraand want ons het net nie opgedaag nie en ook nie gelyk of ons kan compete nie. Ons is gedomineer in elek fasset die eerste 40 min van tackle tot contest en en en.
@Djou: @2021: Goed gese @Djou: Ek kan nie meer saam stem nie.Wat het die uwe as afrigter bereik voor die toernooi.Dit moet die kern van die probleem wees.Ons obsessie met skop!Dis hoekom skop verbode is op Berepark!@2021: Nie eers crease sou gehelp het nie,hulle word in patrone gedruk wat onbekend is vir hulle…Die patetiese verdediging egter geen verskoning…
@2021: ons rugby is kern gesond dis die oomblik wat saru betrokke raak dat als in n stuffup uit draai, want saru se kern besigheid is laaaaaaaankal nie meer rugby nie….
Op skool word jy nog geleer om die situasie te speel binne ‘n struktuur.
Daarna word jy geleer om ‘n patroon te speel binne ‘n struktuur. En so gaan die vaardighede verlore!
En as die struktuur en patroon nie werk nie, het jy moeilikheid. En indien individue dan buite die patroon beweeg, dan word hulle weggelaat uit die span – weens die ego’s van afrigters wat eintlik niks bereik het as afrigters nie.
@Grizzly: Vriend Grizzly, jy het toe vergeet om Q 20 te spuit.
Dit is vir my swaar om weer die vraag te vra: Leef ons in n euforie met die gehalte van ons skole rugby of moet ons aanvaar dat skole rugby eintlik eerstens n akademiese instellings is en dit die verskil is tussen ons en die res van wêreld skole rugby (uitgeslyt NZ skole rugby). Vraag 2: Hoe vêr gaan ons dan toelaat dat ons agter raak met ons skole rugby.
As ditbons beste 0/20 spelers is is ons in groot .ak. In eeste helfde was 1-13 en 15 swak. Middel veld was vol gate. Los voorspelers was… o seker nie op die veld nie.
Ons Suid Afrikaanse opsessie met skoppies besig om my gat te krap..
Het nie bal nie dan skop ons hom weg?? WTF?
Pale skop is net soos alle ander fasette n kardinaal. Sit die ekstra 11 punte by dan lyk telling aansienlik anders.
Kompliment aan manne wat in 2de helfde opgekom het. Julle wou speel…Kudo..
Dan het ons n afrigter saam gestuur? Pok my ou waarvoor betaal hulle jou??
Strategiese verloor se gat man..
Wat n slim tactical lose… Ons vermy NZ in die semis.. Goeies guys…. Nou vir die Bokke om Saterdag vuur aan die brand te steek en dan Dinsdag die grote…. Cant wait.
En ons gedrag teenoor vlagman ref en spanmaats rafel ook uit
Dit was reg om klomp af te haal en honger manne op te sit. Maar wragtag… hou die bal …
Franse maak goed gebruik van die tuisveld voordeel…gaan n moeilike 2de helfte wees, SA het egter gewys dat hulle beter rugby speel in die 2de helfte…GO Bokkies!!
Nee my bliksem!!!! Wat ‘n skande van ‘n vertoning…
Neewat … nou is sie verdesiging ook daarmee heen. Passasiers..gate oral en val van die tackles af. Daai plan van skop en hoop gaan nie week nie.
Klink darem of die meeste van ons hier saamstem…vraag is net… boe kan ons dit aien en die.manne qie se werk dit is sien niks raak nie..
kyk hulle vir die girls op die pawiljoene of wat?
@boerboel: vir die eerste keer in n damm lang tyd stem ek saam met wat jy se
Probleem met SA o20 is hoofsaaklik afrigting.
Chean Roux is n Jake White dissipel-argaies-worry soos sy baas nog oor die r37m wat weg is by die US-hoe kan hulle konsentreer op hulle job–Hawies Fourie-of Deon Dawids moet die job kry
@2021: I’m not exactly sure how it works in Ireland, but I have a rough idea. They don’t have an u20 provincial league (like in SA with u19 & u21) and the u20 club league is probably not a high enough standard to choose from. Therefore, the players selected for the Ireland u20 squad are mostly from the following sources:
1. Provincial senior academy players. There are four provinces – Munster, Leinster, Ulster and Connacht. These players train with the senior squad. A few will get a game or two in the Pro14 or Heineken Cup, but more will get game time for the B team in the British & Irish Cup…but most play as starters, or off the bench, for their senior (i.e. mens) club teams. The club teams in Ireland play in a national league – the AIL, which has five divisions.
2. Players that are not in an academy, but are playing well in the AIL will also get selected – e.g. my son arrived in Ireland in Sep last year and started playing for a club team in Limerick. They moved him from scrumhalf to wing, where he had some good games, so was selected for an Ireland u20 camp in April as a wing.
3. Players who performed well for Ireland u18s and u19s in the previous or current year. These players would probably have been selceted via the u18 provincial tournaments.
Of course, the current Ireland u20 team got together last year already for warm-up games prior to the u20 6 Nations, which started on 3 Feb. Then they played 5 games in the 6 Nations and then they had three u20 RWC warm-up games v Munster Academy, Scotland and Japan. So, as Grizzly says, they are much better prepared than SA. In fact, the two reasons given to my son why he was not selected for the final squad were: a) he had only played six games on the wing in his life (he’s normally a scrummie); and b) he had not played with the squad in the 6 Nations, etc.
He says that man for man, the SA players are more talented in most positions…but the Irish are very well coached.
@Grizzly: Brombeertjie ! Ek moet ongelukkig van jou verskil oor ons gebrek aan voorbereiding. Hierdie groep het beslis die beste voorbereiding gehad teenoor al hul voorgangers. Twee “toetse” tuis teen Georgia, asook n uitgebreide Europa toer, waar hulle betrokke was in wedstryde teen nog drie lande.
Wat betref ons vertonings tot dusver ! Ja ! Die span is nog nie lekker op dreef nie, alhoewel hulle volgens my darem ook nog nooit gelyk het of hulle gaan verloor nie. Ons sukkel bietjie in die vaste fasette. Loskop stut Nathan Macbeth staan sy man goed, maar aan die belangrike vaskop kant lol dit maar. Ons lynstane is ook maar baie verdag. Van die probleme lê by die hakers, maar selfs ons springers sukkel ook met hul “timing”. Hierdie aspek is onverskoonbaar. n Haker wat nie kan ingooi nie , hoort nie in enige span nie, veral nie in n nasionale span nie. En goed soos “timing” van jou spring, moes ook al lankal op die oefenveld uitgesorteer behoort te gewees het.
Agterlangs het ons goeie individuele spelers, maar hulle sukkel met hul hantering en afronding. Moet byvoeg dat Wandesile Simelani en Tyrone Green is skitterend op dreef.
@Grizzly: Jy sal moet begin Q 20 spuit@Vleis: How many boys do Ireland have in a year group to select out of?
Watching the game with my son was a Dr Jekyll and Mr Hyde experience. On the one hand, he was cheering for SA as he’s a Saffer, plus he was cheering for the SA guys that are his mates or who he played against in SBR. On the other hand, he was in the Ireland u20 squad until recently, so he was cheering for them too, plus all his mates in the Irish team. I had a headache by the end of the game!
@2021: Nee daai groep het hierdie ouens gestamp toe meeste van hulle skole gespeel het,hulle is erg verroes.Speel te min games in die 2 jaar na skool.Hulle sal beter raak,watch volgende game….Net afrigting pla…
@Grizzly: n Nuwe week en ons plaat hak nog steeds vas. Amper glo ek wat jy sê. Hulle is beter as teen Georgia, maar o wee Liewe Heksie sal moet kom met haar towerstaf. Dit het geknor tot so die 65 min. Ons het mos voorbereidings tyd gehad. Ons skrums sukkel. Sukkel by afbreek punte.
Caelan Doris hul no. 8 ons gewys hoe om verdediging te breek. 3 keer op selfde plek.
Ons kry nie fases lank genoeg aan mekaar gesit nie.
Tyrone Green game vir ons geswaai
Grizzly jy sal moet praat met die span of ek glo nie woord van jou meer nie.
@Kattes-Strofes: Ek dink baie beter vertoning deur class of 2016.Ek dink hulle gaan beter word soos hulle meer saamspeel in toernooi.Soos al baie gese op die blog is die ander spanne al baie langer saam en skiet ons ver te kort tov voorbereiding vs hulle.Ek dink egter hiers te veel talent en die geloof in die speler langs jou is wat hom deur gaan trek,die roes sal stadigaan verdwyn.Ek dink op hierdie vlak tel tyd tussen die 4 lyne baie meer as enigeiets anders.
Ek ky die wedstryd teen Ierland en .oet sê, ek sien min om oor opgewo de te wees… die mannetjies gaan ie ver kom in die toernooi nie.
Daar is geen plan nie.. of liewer die plan is om bloot staat te maak op individuele briljantheid en met skoppe die wip an die bal en om met voorspelers te domineer in skrums en pick-ups van die losskrums.
Ons sukkel om.die bal te hou.. ons agterlyn kan gladnie die bal hardloop nie. Neewat ek sal sover gaan om te se vir my lyk die afrigting en gameplan die probleem…nie due spelers nie.
“Note: Hugenote old boy prop Cohen Kiewit was added to the team after not being on any previous training camp listing” – Just to clarify, he has been training with them for a while but had documentation problems and thus could not be including in any official squad lists
@chief: Thank you.
@Hooit: In and Out list is alphabetic. Can complain about J. Steenkamp being out of sequence.
Ntlabakanye in and Horn out? Asenathi is and Franke out?
Beet the new squad is updated, sent you a email.
@AbsolutMenlo: as speler was hy n yster, as afrigter…. Oooo eh eh
@Grizzly: @Smallies: Een van Menlopark se Springbokke
@Grizzly: en waar kom hy vandaan, is dit nie pta nie, hy het mos by die leeue gejol nie waar nie
@Smallies: Sharks,toe hy aan gestel was in 2001.
@Rainier: van waar kom mnr straulie nou weer
@tzavosky: En mens kan seker maar Mallett vir die WP manne gee.
Ek is egter seker dat as mens die Valie afrigters se wen persentasie vergelyk met die Wiepie s’n na 1990 sal die Vaalpense wen.
@Rainier: En moenie van Harry Viljoen vergeet nie, wat mos ‘n Transvaler was. OK, toe hy Bok-afrigter geword het was hy mos ‘n eiendomsmagnaat op Hermanus, as ek reg onthou.
Maar ek sal nie die dag vergeet toe ons op Loftus gesit en Carltonbekerrugby kyk het en Harry vir Willie Storm vra, “Wat swot jy?”. “Medies,” sê Willie. “Nee, man, ek bedoel waarvoor leer jy?” Ek het toe al geweet!
@BoishaaiPa: As dit nie vir Valie afrigters was soos Oom Kitch en Jake nie dan was ons Wereld Beker kabinet amper so leeg soos die Stormers se Superrugby een.
En oor ‘n paar jaar behoort Ackers dit ‘n driekuns te maak vir Leeu afrigters.
Die WP het vir ons juweel afrigters soos Carel en Toetie gegee…
@Quagga: Qugga ! Ek “rate” ook vir Dian Schoonees baie hoog.Ek probeer vermy om spelers persoonlik te bespreek op goed soos sosiale media, en oor die afgelope klompie jare het ek net een speler se deugde hier rêrig besing, en hy was Francke Horn. Soos ek destyds gesê het, glo ek die jongman is bestem om Springbok te word, indien alles vir hom goed verloop. Hy is oor sy siekte, en oefen blykbaar weer kliphard. Benewens sy fisiese bates (grootte, krag en spoed) het hy n puik aanvoeling vir die spel, met die nodige goeie hande, asook bruikbare voete, om as skakel tussen voor-en agterspelers te dien.
Ek sal dus vir Schoonees ook op flank oorweeg vir my span !
@knowthegame: Wel ! Soos almal tog hier genoem het ! Dit is maar net n persoonlike mening. Moet darem byvoeg dat 15 en 13 reeds vir die Leeus se Supersport Challenge spanne gekies is, en ook in die vergrote Super Rugby oefen groep was. NO.14 is ook deel van die Blitsbokke. So! Hulle talent word darem ook raakgesien deur andere.
Ek sê nie my keuses is reg nie, maar dit is hoe ek tans voel. Van die manne se rugby kon vanjaar agteruit geboer het weens verskillende redes, terwyl ander weer kwaai hand opsteek.
Ja! En ek stem ook saam dat afrigters/keurders maak gans te veel staat op spelers se reputasie (sommige verdiend, en ander nie). En daar sal maar altyd ook n paar bitter ongelukkige manne wees.
@BoishaaiPa: dis juis die probleem met die hele stelsel, is velede jaar se sa skole span die heel beste skole spelers in die land gewees… Nee, is die jaar se o18 greensquad die bestes in die land, nee, my hele probleem is dat daar n seker groep spelers gekies word op o 16 vlak, en daai spelers het dan die binne baan, vur sa skole asoom sa o 20,n goeie voorbeeld is khwesi mafu gewees, hy was op o 16 vlak baie baie goed, eerste jaar o18 steeds goed, maar van daar af was by beswaarlik gemiddeld
@Kattes-Strofes: ek weet nie wat 15,14.13 al gedoen het om so hoog aangeslaan te wees nie.Regtig manne die ouens is nie nie naasteby die kwaliteit wat julle hulle maak nie.Hulle is al 3 biitter middelmatig.Kom ons kyk waar hulle is oor 2 jaar…
@BoishaaiPa: @Grizzly: Kyk nou net hoe lekker gesels die manne nou oor die ding. En dank die Vader ja, ek sou net meestal Leeus gekies het, maar ook meestal die wat eintlik Vrystaters is (soos die ’95 span ons gewys het). Nee oom Kattes se groep is tien teen een in die kol, net met Gora dalk op die bankie (want ek dink hulle gaan hom kies) en met Schoonees in die span. Maar die klong stap nou hier in en sê Varkie van der Merwe en ‘n paar ander manne is weer in, so baie kan nog gebeur. Dan gaan ek nou maar vir eers dagsê en my burger eet en my Pepsi, wat op my afgedwing was, loop drink, sommer so sonder die vuurwater, net so schoonies. Geniet die eintlike goeie rugby die naweek langs die skoolvelde manne.
@BoishaaiPa: Ja jys seker reg!! Ek stem in n mate saam oor die regte persoon,Mallet,white en Rassie imo.Is Sean Roux die regte ou by /20?As jy se hy moet nog kans gegun word,hoe lank?As jy moet gaan oor wat jy laasjaar gesien het gaan tyd hom help?Vir my het dit nog nooit oor die persoon gegaan nie,net die resultaat…
@Grizzly: Dis ook maar n goeie ding dat SARU hier in die Kaap sit en dinge uit Stellenbosch beheer word word, want wragtig..as ons dit vir julle klomp Valies moes los om spanne te kies en besluite te maak sou ons nou nog nie n span na die ’95 World Cup gestuur het nie want julle baklei oor alles en gun niemand niks daarbo!.. ..
@Smallies: Die u/19 CC en CW dien basies as proewe en dan ook daar by die oefenkampe. Die amateurdae se proewe is lankal verby. Die provinsies het nie die spelers gestuur nie..hulle is genooi na proewe deur die keurkomitee..(lees Dok Craven)…Die keurders/afrigters se prosesse bly egter maar baie dieselfde…n Groep spelers word gekies en dan afgewerk tot die finale groep. Dit is die keuses van die spelers en van waar hulle vandaan kom waarmee julle probleme het…dus terug op die keuses van individue en nie die proses nie!..Kry die regte individue in plek en die regte keuses sal (meestal) gemaak word!
@Oakdale supporter: as jy n nagskof deur gewerk het en jy nie kan slaap nie agv honde wat vir als blaf nie dan is dit sommer profinsie
@Smallies: Provinsies!!
@BoishaaiPa: ja maar al die profinsies het spelers na die proewe gestuur en eers daar na is n span gekies… Daar is nie op n klomp laaities wat 15-16 was gewed en dan gehoop dat hulle dalk sal deurkom nie
@Ploegskaar: jissie ek het hom waaragtig mis gekyk…
Geen coach kies n span in totale isolasie nie..Ja, hy kan homself omring deur jabroers wat hom help kies, maar dit is hoekom dit meer belangrik is om die regte coach te kies as om te worry watse spelers die coach kies!..In ons beste suksesjare van 50’s tot 70′ het eintlik net een man die spanne gekies…Dink jy iemand het Bok gespeel as Dok daarteen was?..Daar was n keurpaneel ja..maar hulle was maar net rubber stempel vir Dok..hoe anders gaan haal jy n speler uit n 3rde span vir Maties en laat hom springbok speel?..Rondom 1906 was dit Paul Roos wat dikteer het wie speel en wie speel nie…Daar was nog altyd een man wat die finale besluit gehad het en dit is beter dat daardie man die afrigter is as wat hy die baadjie draer is…Kies net die REGTE afrigter!
@Smallies: Daar is darem een
@Smallies: Ek stem 100% saam.Hulle kry vol mandate en alles wat hulle wil he van oefenkampe op duur vakansie dorpe tot oorsese opwarmingswedstryde ens.Dan maak hulle n royal £€&#@₩¥ en moet ons hoor hoe die hele wereld hulle probeer dwarsboom het en al die vrot verskonings wat daarmee gepaardgaan.Dan is daar n mting op Skelmbos en die volgende een in lyn met die nodige kontakte kry sy kans…
@Grizzly:jy weet ne vandat die ding ingekom het dat n afrigter sy span kies is als n bokkerop, ek kan my self nie indink dat daar by n universityd soos die PUK nie eers een O 19-20 speler is wat goed genoeg is om die oefen groep te haal is nie…
@BoishaaiPa: Die aftigter is deel van die keur paneel soos in die ou dae.Maw hier is die span rig hom af.Die doel van bogenoemde was ter ilustrasie maw 3 van julle kies die nr7 en 2 daai nr 7.Die nr7 met die meeste stemme word gekies.Waar dit gelykop is is dit die voorreg van die voorsitter om finale keuse te maak,soos in die ou dae.Onthou ons het gewen in die ou dae.Ek is nie seker nie maar ons het meer gewen as verloor voor 92 teen alle spelende rugbylande.Nick Mallet het vir Louis Luyt ooreed om alles by die afrigter te los vir finale keuse.Maar dit was Mallet,nie die swaer of broer van Jurie Roux nie!!Nie die skoonseun van Louis Luyt nie ens….
@Grizzly: And therein lies the problem…Nie een van ons gaan heeltemal tevrede wees met jou keuse van die beste 23 tal nie, behalwe die ou wie sn dit is!..Indien jy nie volle vertroue het in die persoon/persone wat aangestel is om die keuring te doen nie, gaan jy nooit enige iemand tevrede stel nie. Dit kom al van die dae toe daar oor spanne besluit is en ons olke bolke gespeel het!..Jy kan n hele groep keurders kry met geen affiliasies nie en hulle gaan nie eers kan saamstem oor die keuses nie! Ek glo dat die afrigter die finale se moet he oor wie gekies moet word want hy moet immers met daai spelers werk en afrig. Hy kan natuurlik insette kry van kenners, maar dit gaan nie altyd noodwendig hom oortuig nie. Die keuse van afrigter is dus vir my belangriker as die keuse van spelers wie die afrigter kies!
Dok Craven het eenkeer met n toetsreeks in NZ in 1956 die aand in die hotelkroeg gesit en kuier nadat die bokke die 1ste toets verloor het. Daar is toe klompie joernaliste ook rond en hulle praat van verkeerde spankeuses ens. Dok se toe vir 5 van hulle om elkeeen vir hom n span saam te stel..baie gretig stel elke joernalis toe sy beste span saam vir die 2de toets…Dok kry toe al 5 die papiere en naturrlik is daar n paar verskille..Hy se toe vir die 5..Almal goeie spankeuses en kombinasies…maar wie draf Saterdag op om die game te speel?
@BoishaaiPa: Die probleem le in die feit dat n afrigter aan gestel word met n aleen mandaat.Hy kan dan sy afrigtingspan aanstel(natuurlik al sy pelle met geen jurisdiksie of bevoegdhede)Speel jy,oomkattes,Smallies,Quagga en BB keurders en kies n 23 tal(soos dit behoort te wees met keurders van verskillende unies)en ek sal jou dan se wies die beste 23 tal…
@Quagga: Nee..ek praat nie van enige spesifieke speler nie..ek praat oor die konsep van keuring…Dit is baie subjektief en ons opinies gaan altyd verkskil, so wie moet op die einde gekies word?
@BoishaaiPa: Watter mening? Oor Schoonees? Hoe dit ook al sy, verskil gerus, dis mos waaroor die blog gaan. Moenie dink ek ag vir Horne ligte vrugte nie, ek rate hom baie en het hom al verskeie kere sien speel. Gaan meer oor Schoonees wat my baie beindruk het want ek het heelwat van die leeus se games gaan kyk verlede jaar en soos almal weet was Horne siek gewees.
@Kattes-Strofes: Hou van daai span. Gora behoort in die 23 te wees wanneer hulle kies.
@BrotherBear: Tiaan vd Merwe sou ‘n baie goeie opsie gewees het om #1 en #2 to cover. Ons sal maar moet sien oor PJ Botha maar dink hy het volkome herstel, dink Erasmus moet in beginspan wees.
@Kattes-Strofes: Ek sal nie n probleem he met daai span nie..enige van die reserwes kan ook start.
Vir wat dit werd is, en ook net ge-baseer op wat ek van die spelers gesien het (vanjaar natuurlik uitgesluit), sal ek die volgende “starting 23” span kies (kwotas natuurlik hier nie ter sprake nie, en geen partydigheid teenoor unies nie) :
15) Gianni Lombaard
14) Muller du Plessis
13) Manuel Rass
12) Rikus Pretorius
11) Wandisile Simelane
10) Duimpie Willemse
9) Rewan Kruger
8) Francke Horn
7) Muller Uys
6) JC Pretorius
5) Ruan Vermaak
4) Samaan Moerat (Kapt)
3) Sazi Sandi
2) Schalk Erasmus
1) Cabous Eloff
16) PJ Botha
17) Leon Lyons
18) Keegan Glade
19) Ryno Pieterse
20) Pepsi Buthelezi
21) Jack Hart
22) David Coetzer
23) Tyrone green
@BoishaaiPa: goeie roep, ek sal Simelane egter nie op senter gebruik. Te suining met bal, eerder vleuel. As hy kan leer om na die eerste breek sy man weg te stuur, is dit ander saak.
Spelers moet kuns keer om opponente aan die raai te hou.
@Ploegskaar: dis manne soos Boesman, wat weet wat harde werk is, wat werklik waadevolle spelers word.
Daar is paar “dominators” in die groep en spoed agter. As span kan gel is daar goeie vooruitsigte.
@BrotherBear: Willemse was verlede jaar baie suksesvol op 12 ingespan…dink dit kan dalk weer die geval wees as Rikus beseer word. Anders sal dit Willemse op 10 wees met Rikus 12 en keuse van Simelane/Hendricks/Rass op 13.
@Quagga: Sal nou nie my hand waag aan wie moet “uit” nie, en my voorstele moet dit ook nie insinueer nie.
Martins is ‘n baie talentvolle speler met goeie rugby aanvoelling en spoed. Sal hom op 8e-man gebruik met 2 woelwater flanke.
Met Horne in groep, speel hy dan 7. Sy op-die-bal werk moet dan baie verhoog.
Jammer dat Tiaan VD Merwe uit is. Sy skrum werk as haker was baie goed en hy is dan ook baie veelsydig. Bees in spel, maar moet aggressie op spel fokus.
Hou van Coetzer op 10. Sterker kop! Damian (10) is yster en kan soos in Pollard se tyd die spel beheer en reguleer.
Bekommer my dat net een 12 gekies is. Baie belangrike posisie om middelveld en agterlyn op voorvoet te kry. Ander manne op 10 en 15 kan wel daar uithelp.
Kabous goed op 1. Weet nie of beertjie, op 2, genoegsaam herstel het van beserings.
Sal moet sien of PD/kwota issue gaan wees of nie.
@Quagga: Scoonies,Dobela + 2 ander wie se name ek nie het nie
@BrotherBear: Ons noem vir Heinrich sommer Wax. Met sy goeie agent en EU paspoort sal hy nie te lank rondhang nie. Ou wat regtig teen die odds die groep gemaak het is Boesman Steenkamp. As ‘n nagedagte vir WP Akademie gekies, WP kontrak van die hand gewys om by Pukke te swot en steeds erkenning gekry
@BoishaaiPa: dank vader hy is nie by die sa o 20 groep betrokke nie,
@Quagga: En ek verskil weer van jou mening..So het elkeen sy opinie oor spelers en jy sal my probeer oortuig en ek sal jou probeer oortuig..watter speler kies jy op die ou einde?…Ek sien dalk iets wat jy nie raaksien nie en jy weer iets wat ek nie raaksien nie…Seleksies KAN nie objektief wees nie want elkeen kyk op n ander manier. Keurders en afrigters kies nie spanne gegrond op wie vir iemand anders die beste lyk nie…as dit die geval was sou Toetie dalk laasjaar meer games gewen het!
I do not know if “Heinrich” Brendell’s name is correct. Is his name not Christoff?
Interesting that both he and Ewart Potgieter’s (not Erwart) highest school accolades were U/18 Academy week in their matric years. Two guys that were thus nearly lost in the school provincial system “cracks”.
@Quagga: Horne is, beserings uitgesluit, ‘n toekomstige Bok.
@Quagga: gaan nie name noem nie, ek gaan wel se dat die profinsies wat verlede jaar die beste gevaar het i die o19 kompetiesie en die cravenweek die meeste spelers behoort te he
@Smallies: Martins 0/19 ja Paarl Gimnasium, Schoonees 0/20 van Grey College. Huidige 2 manne van Boishaai en DHS, albei o/19 ( )
@Quagga: seker van die wp
@BrotherBear: @Riempies: @Smallies: @Kattes-Strofes: Wie moes in en wie moes uit dink julle manne? (Of is hulle nog te jonk om al so op individuele basis te bespiegel?…..dalk ook teen Beet se reëls?) Dink net hulle het seker nou al ‘n goeie idee wat hulle wil doen met daai span en behalwe vir Schoonees wat ek dink beter as albei 8e manne is, gegrond op verlede jaar se spelpeil, wonder mens maar net op dié stadium. Ek weet ook nie of hulle beter as Martins is nie….
@GCollege86: Watter 4?
Daar is gisteraand 4 name weer bygevoeg by groep vir die derde kamp.
@Kattes-Strofes: jy is een van die min “joernaliste” wat openlik erken dat media ‘n groot, maar somtyds onregverdige rol speel in besluite en keuses.
Moet ook se dat coach of keurder wat sy ore uitleen nie as professioneel geag kan word nie. Ja mens moet luister na ander se menings, maar somtyds is onderskeidings vermoe werklik swak.
Glo dat politiek en onderlinge mags basis ook groot rol speel. “Ek stem vir een van joune as jy vir een van myne stem”. Die skole SPANNE hier by Leeus word glo so gekies.
Hoe provinsialisme in vandag se era nog so n groot rol speel gaan my verstand te bowe. @Kattes ek hoor wat jy se oor die samestelling van die keurder groep. Magtig! Seker as jy in so n posisie sit dan maak jy seker dat jy verder kyk as jou voorstoep?! Of hoe?!!..
Ek dink daar is geen verskoning wat hulle kan uiter wat ek as genoegsaam sal kan aanvaar nie…
Dit is swak en is in geen een se voordeel nie.. Verseker nie in die toekoms van rugby nie..
Nee menere.. Klim in jou kar of op n vliegtuig.. Julle mis briljante spelers buite die WP.. Ek sal vir julle die Beeld of Volksblad stuur.. Stuur net julle adres.
@Smallies: Smallies 1 Ek wou nog byvoeg dat 3 van die 4 manne wat ek glo die span kies, woon in die Kaap. Afrigters Chean Roux en sy een hulp, Louis Koen, tesame met Peter Jooste, die enigste SA keurder wat by die kies van al ons nasionale spanne betrokke is, is Kapenaars. Dit is net Bafana Nkeko (ook hulp afrigter) van die Leeus wat nie hier woonagtig is nie.
Bygesê ! Ek wil nie hiermee deurgee dat hierdie manne die WP bevoordeel nie. Ek glo egter dat weens finansiele/logistieke redes, dat hulle die WP manne meer gereeld in aksie sien.
@Kattes-Strofes: ek hoor wat jy se,en stem saam, daar is hordes wp spelers wat ek kwaai laaik, maar om n provinsie sois die vrystaat af te maak as gemiddeld terwyl sleg een provinsie op craven week vlak beter presteer, maak my sommer net die hel in…. Gelukkig weet ek dat dit die siening van een vent…. Ek wonder of hy weet datvan die wp se grootste helde nie uit die wp kom mie maar van die middelmatige vrystaat
Ek wil geen kritiek lewer oor die gekose spelers nie. Hullle moes hul sekerlik onderskei het by die 2 oefenkampe, waar daar nie wegsteek kon gewees het nie.
Wat betref die keuses van spelers van die verskillende unies, blyk dit tog oor die afgelope klompie jare of die manne van WP tog die binnebaan het. Ja! Daar is ongetwyfeld heelwat talentvolle spelers hier by ons in die Kaap, wat beslis op meriete enige verteenwoordige span behoort te maak.
Ek het egter opgemerk dat dit moeiliker blyk te wees vir ander unies se spelers , om op gelyke voet gemeet te word. Soos ek reeds voorheen gesê het, meen ek dat die media hierin n groot rol speel (gedrukte of televisie). Meeste bekende rugby joernaliste /omroepers bly in die Kaap. Dit is dus moontlik dat afrigters/keurders onwetend be-invloed word deur hierdie mense. Baie van die Kaap se groot rugby skole kry natuurlik ook gereeld blootstelling op tv en gedrukte media. Dit is egter steeds nie die WP manne se skuld nie.
Ek beskou myself as n onpartydige rugby ondersteuner , met natuurlik die spanne van die WP en, weens my klong se betrokkenheid die laaste klompie jare, ook Leeus, my gunstelinge. Ek het tog oor die jare ook n sagte plekkie vir die Vrystaat gehad, met hul vloeiende spel patroon, en ontginning van baie talentvolle spelers.
Die Bulle was, en bly maar steeds vir ons Kaapse outoppies, WP se grootste vyand. Maar ek het ook groot respek gehad vir die spanne van Buurman van Zyl en Heyneke Meyer.
Sterkte vir die span!
@Quagga: Sy bynaam is Jannas. Hy het ‘n Helpmekaar pa lekker op sy neus laat kyk laasjaar
@Quagga: daai lat is n yster, en dat hy met daai lyf in n lynstaan spring will gedoen wees, ek glo hy sal eerste span speel…
@Smallies: Ek verstaan heeltemal. Julle kan darem daarna uitsien om met daai Grey span vanjaar baie rede te hê om oor opgewonde te raak. Kan ek net vra……daar was so ‘n reusagtige bul van ‘n slot op die Wildeklawer in die o16 span verlede jaar. Dink hy was dalk kaptein. (Die outjie het sommer die ‘ooms’ langs die veld ook stilgemaak op ‘n keer ) Het die seun die 1e span gehaal vanjaar?
@Quagga: maak my ma net so n bietjie warm onder die kraag as party mense dink hulle gatte stink nie, maar meanwhile spat die k@k in hulle superduper unie….
@CharlesZA: 5 keer
@Smallies: @CharlesZA: The players don’t select themselves and it’s no secret that the WP players seem have an advantage whether you or I like it or not.
Sorry for those brave young men that did not make the cut. My heart breaks for Louritz vd Schyff but I had a long chat with him on Saturday after the SR game and he is getting tremendous support from his union and even from Jean de Villiers. At least a top notch guy like Schoonees had a go at it. Still think Snyman should have been part of the training squad, even if they preferred JC, it would have made sense to have him, Vian Fourie, Henco Martins and Dylan Richardson there in the early stages to mix it up with the current preferred group. Nhlabakanye had a go and will be back next year.
@Smallies: En hoeveel keer het hulle dit al gewen?
@CharlesZA: uuuuuhm die jaar voor wiepie in 20016 onthou jy dan nie dat die gemiddelde vrystaat die currie beker gewhite wash het daai jaar nie….. Nog n gemiddelde prestasie wat ek van vergeet het, dankie vir die reminder
@boerboel: o ja en ons middelmatige O19 spannetjie het die mighty wie pie se gatte geskop in die semis, het ek al verlede jaar se cw genoem WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA…..
@Smallies: Wanneer laas jou unie n trofee gewen?
@boerboel: ons is dalk middelmatig maar ons unie het nie nodig om hulle self bankrot te verklaar nie…. En wp het darem vrek baie van die middel matige unie se skole spelers gekoop ne, en die middelmatige unietjie het die mighty wp verlede jaar op die cw so sleg af gestof dat die wp nie eens in die selfde groep as die middelmatige unie wil wees die jaar nie, dan is ek maar eerder middelmatig, ons hoef ook nie ons stadion te verkoop om slegte skuld te betaal nie…
@BoishaaiPa: Mens kon sê ‘n goeie afrigter is byvoorbeeld die verskil tussen ‘n gemiddelde en top rugby skool…
@BuffelsCM: Die individuele talent waaroor WP beskik word miskien nie noodwendig reg aanegwend in spanverband nie…dis waar n goeie afrigter so uiters belangrik is.
Ek weet defnitief nie baie van Rugby groepe kies nie, maar my 5c:
‘n Groep van 28 sou ek as volg kies:
5 Stutte waarvan 1 beide kante kan sak
3 Hakkers
4 Slotte (Waarvan 1 ook kan 7 of 8 speel)
4 Loosies
en
12 Backs
Dus gaan daar net 1 Loosie en 2 Slotte uitval van hierdie groep se forwards?? So Die stutte en hakers is gekies?
@odie15: @Smallies: Tyrone Green 10 keer beter as jy heelagter keuse
@BuffelsCM: Goeie punt Buffel.Die gesanik oor Vrystaat se gebrek aan verteenwoordiging raak afgesaag.Hulle is middelmatig punt.Kyk net na Kovsies,Cheetas etc
@Kattes-Strofes: Dit is ‘n geldige opmerking Kattes maar dalk ‘n bietjie perspektief: 4 van die WP-spelers is tans onder 19 en het verlede jaar dus nie aan die kompetisie deelgeneem nie. Damian Willemse het ook nie gespeel nie. Dit maak dus 9 (en nie 14 nie) manne wat verlede jaar vir WP gespeel het.
During last season Western Province under 19 won 11 out of 12 league matches. They have only lost once during that phase (against the Blue Bulls). Free State won 7 and lost 5 matches out of 12. I’m not sure they (Free State) were very consistent during the season as opposed to WP.
As we all know in a knockout game anything can happen. During the semi-finals WP lost both flyhalves (starting 10 as well as his substitute) during the first half. That caused quite a bit of chaos in the backline with moving players out of position etc. I’m not making any excuses but you can’t see the one off knockout match in isolation IMHO.
Verstaan JJ het n vinger operasie gehad. Dit hoekom hy uit is
@Kattes-Strofes: Thank you Kattes
@Kattes-Strofes: aag wat sa o20 is in elk geval si n bietjie overrated 60% van die outjies raak ook maar weg, vrystaat is baie meer gefokus op sprinbokke produseer en teen n helse wins verkoop….
@2021: OK ! Afkortings is : L – Lions; B -Bulls;
S – Sharks; WP- WP; FS – Vrystaat; E – OP en LE – Luiperds.
PJ Botha -L; Phendulani Buthelezi -S; David Coetzer -WP; Ben-Jason Dixon – WP; Muller du Plessis – S; Cabous Eloff – B; Schalk Erasmus- WP; Keagan Glade – L; Richmond Gora-B; Tyrone Green – L; Jack Hart – L; Lyle Hendricks – WP; Francke Horn – WP; Rewan Kruger-FS; Gianni Lombaard – L; Leon Lyons -WP; Fez Mabatho – S; Sakho Makhata – WP; Salmaan Moerat – WP; Ruan Nortje – B; Shane Ordeson – WP; Ryno Pieterse – B; JC Pretorius – B; Rikus Pretorius – WP; Manuel Rass – L; Sazi Sandi -WP; Wandisile Simelane – L; Johannes Steenkamp- Leo; David Kriel – WP; PJ Steenkamp – L; Alulutho Tshakweni – EP; Muller Uys – WP; Damian Willemse – WP; Ruan Vermaak – L en Zak Burger -S.
Net n opmerking. Ek sou baie vies gewees het indien ek n Vrystaat ondersteuner was. Hulle het verlede jaar in die o/19 finaal gespeel teen die Leeus, nadat hulle vir WP in die semis geklop het. Net een speler in die groep teen die 14 van WP.
@Kattes-Strofes: Daar is interessante weglatings. Zak Burger wat as skrumskakel bygevoeg is.
Beet is n besige man. @Kattes-Strofes sal graag wil sien wie is die span. Hoor my Jong 8 is nog in die span. Lyk vir my hulle het nog n 9 bygevoeg. Beet deel n bietjie Mater. Die Dinsdag is besig om lank te word.
The squad have now been reduced to 35 players. I have forwarded it to Beet. 14 players from WP, 9 Lions, 5 Bulls, 4 Sharks and 1 each from Free State, Leopards and EP.
@Smallies: ja wat data half price too!
@odie15:dis n ou mak tronkie daai dat hulle jou nog toelaat om te dink…..
@Smallies: yes I used my time in solitary well to think of that backline!
@Hooit: I recall a story of Ruben de Villiers telling Chean Roux what to do after arriving bit late for practice & being scolded in front of squad….and then omitted next squad announcement.
Geen plek vir Abner nie? Skandelik. Seker die begaafste van almal.
@odie15: daai kan n potensiele bok agterlyn wees oor 5-7 jaar ne
@Smallies: Kruger, Duimpie, Rikus, Manny, Simalane, Dup, Gianni
@Kattes-Strofes: Regtig jammer om te hoor. Hy sou verseker in my groep gewees het
@OudUppie: Het so pas van Louritz van der Schyff se agent gehoor dat sy been baie ernstig beseer is, en dat hy vandag reeds opereer word. Blykbaar al wat spier in sy kuite en knie geskeur. Gaan ook blykbaar baie lank uit wees (moontlik tot 18 maande).
Baie jammer vir die jongman. Ek glo hy was n ernstige aanspraakmaker vir die Jong Bokkies span.
@Hooit: en die span wat nie eens die finaal gehaal het nie het die meeste hahahabahahaha go figure maar nou ja Roux en Roux en Wakefield drink mos al jarre uit die selfde krip uit
@OudUppie: Daai war gesê is van finaal speel om in die groep te kom kan ek ook beaam. Nou het die spanne wat in die finaal was nie eers die meeste spelers nie.
@OudUppie: ek dink nie ons moet ons te veel aan die O20 span steur nie, jy weet vrystaat is mos eintlik in die besigheid van Springbokke kweek, die o20 besigheid is mos maar einlik meer n stokperdjie, jy weet 70%van sa o20 spelers maak dit nie regtig verder as dit nie… Laat ons ouens dan nou maar begin groot word vir belanriker dinge soos die pro14
@odie15: met lombaard op 15 en willemse op 10 en du plessis op die ander wing en kruger op 9
Interresant dat Chean Roux laas jaar tydens ‘n gesprek met die FS o/19 aan hulle gesê dat indien hulle ‘n beter kans wil staan om die groep te haal hulle in die finaal moet speel. Dit het hulle dan ook gedoen, maar duidelik het dit nie veel gehelp nie
Persoonlik dink ek die volgende FS spelers kon tenminste in die groep gewees het.
Athi Halom: was die voorste driedrukker in die o/19 kompetisie en hoewel hy aan die klein kant is doen hy tans baie goed vir Shimlas in die Varsity cup
Aya Oliphant: was uitstekend vir FS tot hy beseer is. Het die laaste twee wedstryde vir Shimlas van die bank af opgekom in die Varsity cup
Henk Pretorius: het meeste wedstryde as slot gespeel, maar ek beskou hom as ‘n uitstekende 7. Het die meeste game time van al die spelers in die o/19 kompetisie gekry en speel tans vir Shimlas in die Varisty cup.
Natuurlik is daar ook spelers van ander unies (Dian Schoonees en Mark Snyman onderandere) wat ongelukkig is om nie die groep te haal nie, maar die wêreldbeker is eers in Junie en baie kan nog gebeur. Sien Louritz van der Schyff is gisteraand met wat lyk soos ‘n ernstige kniebesering van die veld. Hoop regtig hy sal betyds reg wees – was uitstekend in die o/19 kompetisie.
@Quagga: Dankie @Quagga. Die man werk sy g.. af. Die young guns maar ander reels soos jy weet. Sien die Tuks young guns helfde van hul punte verloor agv een van hierdie reel.
So ja dit maak dit ma moeilik met span keuses….
Aanhouer wen soos hulle se..
@Hooit: potentially an AWESOME backline! Simalane should be on the wing its his best position.
@Smallies: Weet hy moes daar wees. Al waaraan ek kan dink is dat hy ook gestraf word vir Vrystaat se wen.
@Hooit: selfs al was hy in monnas of hjs dit maak nie saak nie hy is n classy speler wat daar moes wees…. Bly om te sien simelane is daar, saam met ras en pretoruis lyk die senters goed
@Hooit: nee daai ene verstaan ek ook nie,ek skat as jy nie, deel van die in groep is nie dan gaan jy ma sukkel
@Smallies: en Schoonees was mos ook in Grey verduidelik sy weglating
@Smallies: Vrystaat word gestraf omdat hul WP durf wen het in die Semi.
As mens na die vrystaat se verteenwoordiging kyk hier dan verstaan mens nie so lekker hoe hulle in die O19 finaal gespeel het verleke jaar nie
@Kattes-Strofes: Ja oom ek stem saam. Ek dink mens moet ook nie die verskil tussen o19 en o20 gering skat nie. Meins insiens is daar ‘n groot gaping tussen seuns wat die skoolbanke verlaat en dié wat ‘n volle seisoen van professionele afrigting agter die blad het. Dit verg werklik ‘n uitsonderlike speler om op o19 vlak so ‘n groep te haal. Al wat ek sê is sterkte aan die groep seuns wat wel gekies is ons moet bank vas agter hulle staan.
@Riempies: Lekker om van jou te hoor. Sal regtig nie weet oor Snyman nie. Ek hoor maar baie spelers is besig met rehab van een of ander aard of net konsisionering om hulle reg te kry vir die seisoen wat voorlê. Vir sommiges is dit ‘n frustrasie om nie nou al te kan speel nie, maar dis maar die verloop van dinge. Dis mos maar elke jaar dieselfde. Was lekker om jou yster raak te loop Saterdag, die man lyk goed en hy sê hy is reg vir die seisoen. Baie sterkte vir hom ek weet dit kan nie maklik wees in die bul kamp nie maar yster slyp yster.
@Quagga: Ek hoor Markie het las van n rug. Dit miskien rede hoekom hy nie in groep is nie.
@Lat-Wiel: Baie trots op die man. Een van vriende hom die naweek by die Lions game gesien en se die man lyk op top vorm. Weet vir n feit hy werk sy gat af.
Ken hom nou nie juis as n stut nie maar as jy na sy bou deesdae kyk dan lyk hy al hoe meer soos n stut.
@Hooit. Ja the name story. I do believe that a lot of water flow into the sea from school level to u/20. To pick players on their name only going to come back and bite you in the arse.
I do believe this is a good group just to many WP players. But in final team that might change.
Congrats in order to each and everyone of these young men.
Going back to my original remarks regarding the ten SA Schools players of 2016 not making the training squad of 44, I do feel that this is an indictment of our selection/recruitment process. Yes ! most of the time the wise men get it right, but sometimes anybody (even not so knowledgeable rugby lovers) can quickly notice that a certain player is not going to make the big time.And I am not only talking about the 2016 batch. Surely the SA Schools selection commitee consists of good rugby people, who can identify future stars, without bias. I do wonder then why we are, each year getting so many players that get lost in senior rugby.
@Slam: If I may respond to your remarks regarding Horn. He has been medically cleared by a well reputed cardiac surgeon, and has been trainig with the elite squad at Stellenbosch. I also like Schoonees, but with Horn and Pepsi currently in the mix, I do feel that he will have to move to flank, if he wants to challenge for a place in any future SA representitive side.
@Ploegskaar: i know you rate Horn but how can a guy with a possible heart defect who has missed a few months of rugby be chosen ahead of Schonees who excelled in the U19 competition. So many WP players screams of bias from Roux. Why can’t the coach just select the form players
One of the players who would have been in contention for a place under different circumstances is Khwesi Mafu who has a criminal charge to deal with.
@beet: Never heard of them ??? (Henlo btw)
The Sharks had a particularly bad year as far as the 2017 u19 CC season was concerned and it’s shown up in the camp selections. All 4 Sharks players are still u19 this year. So this is probably the 1st time in many years, possibly the 1st time since World Rugby u20 Champs started that the Sharks haven’t had a player aged 20 or turning 20 this year in the initial training squad.
@Ploegskaar: Deon Carstens and Henco Marais???
@Kattes-Strofes: Ek rate vir Lyons, maar het ook bedenkinge oor res van die stutte. 9 ook dun en daar skort ‘n yster 12
@Hooit: I think that ship has sailed. Surely Scotland have contracted him now?
Anyway it’s not a bad decision on his part. He could enjoy a prosperous international career as a loosehead earning top dollar over in Europe. If he gets bound to SA he faces the prospect of much competition in country that produces a number of good prospects in the position, of which many could help their team or country fulfil the set quota requirement.
@beet: Agree with you. For that reason I would have included McBeth in the squad as he is gaining valuable experience right now while playing 6 nations. If they can excuse the some players from the camps why not him?
@Kattes-Strofes: Well Kattes isn’t that one of the big problems that SA never seems to learn from. Once the team gets to the world cup its pretty much too late to find out that someone is out of their depth. Every year we encounter such players and every year one can easily attribute the non-discovery of the fact to the poor preparations made in the lead up to the JWC. There needs to be tests against solid proper teams not makeshift ones and VC dreamteams that trained together for a few sessions.
Hats off to the 2018 organisers for coming up with a reasonable u20 build up to the main event but please someone remind me which known high school rugby team only starts preparing for the coming season 100 days before it kicks off.
I like the idea of the UK tour to at least get game-time against formidable opposition of the same age but have to wonder about the timing. It means the team basically arrives back home and a week or so late jets off back to Europe again. If a player fail on that tour, it leaves very little time bring in replacements and test them adequately.
@Ploegskaar:
Elkeen het sy opinie. Ek hoop Francke kom gou op vorm rakende die aftyd wat hy gehad het en sy fiksheid.
@Hooit:
Verstaan dit 100% maar lewe gaan aan en daar is wel ander opsies in ons land. Ek glo en vertrou hy het ‘n goeie keuse gemaak om Skotland te kies (volgens my ‘n baie all round stut)
@Ploegskaar: Ploegie ! Ek stem 100 persent saam ! Francke Horn is jou ideale no. 8 met alles in sy arsenaal. “Size”, krag, spoed, hande en voete, asook n wonderlike aanvoeling vir die spel.
Ek is ongelukkig ook bekommerd oor ons stutte. Ons sal moontlik sukkel in die skrums. n Paar manne in die groep, het as skool spelers darem lelik oorgewig gelyk. Vandag se vinnige ,hoë intensiteit spel, laat verseker die te swaar manne agter, soos die spel vorder. Hoop ek is verkeerd en dat die manne die ekstra vetjies afgeskud het.
@chief: Soos gesê storie agter die storie.
@BrotherBear: Horn is not only the best 8 in this age group, he is the most complete player in this entire group by a mile
@Hooit:
Verstaan nie lekker nie want volgens my sou McBeth in die groep gewees het?
@BrotherBear:
Ek twyfel, SARU het Dian misgekyk van die dag waar hierdie SARU O16 en O17/18 kampe ingekom het. Geen twyfel dat Dian steeds ‘n groot naam gaan word in die toekoms nie.
Thing is there is a story behind the reason Mcbeth went to Scotland in which SARU had their part to play. Some selections make McBeth’s choice actually and easy and added the right one. Players are not bad but some are chosen on their names and media hype and of course provincial biased.
@beet:
Gebore in Cameroon, moet eerlik wees dat hy ‘n goeie rugby spelers is indien hy die bal raakvang. Ek glo daar is wel baie talent om mee te werk vir die toekoms.
@chief: Schonees is definitely a more complete and better player than Pepsi or Horn. They probably want continuity for next year???
@Kattes-Strofes: Mark Snyman in progress of recovery to he a beast in 2nd half of year. In my opinion the front rankers are really going to suffer.
@Rieme: Baie trots op Varkie (Tiaan vd Merwe) wat die Helpies se naam hoog hou. Jammer Mark Snyman is nie die groep nie, hy sal hopelik volgende jaar daar wees.
@Quagga: I see on the Ruggas blog you still punting Gordon, but say nothing here. AND you say that you like a physical player. Gordon is definitely NOT a physical player. In his 1st game for Wits he carried the ball 5 times and LOST it in 3 of those encounters. 2 on ground and 1 with a poor pass, from him. In my opinion the real players are coming through. No time for smoke and mirrors any more.
@Quagga: you definitely need 3 hookers and 3 scrumhalves for the JWC. And adequate coverage at prop as well.
@chief: Agreed. I really thought Schoones was a certainty to at least get a wider squad call up but Lions players never seem to enjoy that much favour.
@Hooit: it does seem like Chean Roux has a biased towards WP. In Dawie Theron’s time it was the Bulls who generally seemed to enjoy favour
@Kattes-Strofes:
Vraag is net wie haal mens uit? Hierdie 44 spelers word gesny na 28 wat toer, so die spelers wat vraagtekens nou agter hulle name het gaan heel moontlik nie eens World Cup toe nie.
Ek is eerlik ek sal enige van die forwards uithaal om Dian in te pas en dalk nog na hom kyk as ‘n moontlike leier van die span. (Ek kyk maar met hoe hy as ‘n rugby spelers gegroei het by Lions)
@Slam: I watched WP u19 play the Sharks in Durbs. Was impressed by both him and other wing Makata as well as fullback Labuschagne for WP. All relatively big players as well. I was told he is from somewhere in Africa.
@Quagga: Quagga ! Daar is volgens my n hele paar manne in die groep wat ek as verrassende keuses beskou, en dan is dit ook vreemd dat verlede jaar se Skole Speler van die Jaar, Kwagga van Niekerk en iemand soos Mark Snyman en Vian Fourie nie n groep van 44 kon haal nie. Maar dit is mos maar hoe dit gaan met span/groep keuses, en ons moet maar berus by die slimkoppe se uitverkorenes. Moet darom ook byvoeg dat die spelers nie hulself gekies het nie, en verdien dus hul geleentheid. Ek is egter ook bly dat die groep meer spelers bevat, wat verlede jaar Curriebeker 0/19 gespeel het. Dit is al telkemale bewys dat die intensiteit van die sterk kompetisie, tesame met die kondisionering van spelers,n groot bate is.
Vian Fourie??????
@chief: sy weglating het my ook opgeval, en dan ek is n groot Beytell fan, en al het hy nie sa skole gespeel het nie dink ek hy het hope potensiaal
Hoe Dian Schoonees nie hierdie groep gehaal het nie verstom my.
@Slam: Neem in ag dat Christian Ambadiang O19 is en nie O20 nie. Dis nou volgens hom en waar hy geoefen het by WP. Hy was ook betrokke by die WP O19 ontmoeting.
@Smallies: Stem saam oor die jaar groepe. Wie skitter in hulle afwesigheid volgens jou?
@Slam: Sorry typo. PJ Botha not JP…..
@Kattes-Strofes: 2016 sa skole was n damm goeie groep spelers… Hulle is in my oe n baie sterker groep as class of 2017….
@Hooit: And are we surprised? Nope. To me its more about the individual players than the provinces though. I think this is potentially a good squad but ja we will always wonder about some players who did not make it this time around.
@Slam: Yes I am not too surprised. Schalk Ferreira is excellent and was the form #2 last year in my opinion. I was shocked when he did not make the SAS in 2016 to say the least. Fezo is a great prospect and would not let any team down but I expect him to be the 3rd choice at this stage. JP Botha (Beertjie) has a reputation as a quality #2 and he was on good from last year after recovering from injury. Who can ever forget those steals in the 2016 CW final? Looks like they need only 3 hookers, because with Tiaan vd Merwe there as prop who can also cover #2 perhaps there was no space for Daniel Jooste or maybe he is not 100% in terms of availability. I would think Ferreira is the front runner at this stage though. Would be interesting to see how it pans out for us in this critical position.
I also think the message is clear. If you want to make it at junior level in SA make sure you are contracted at WP.
@beet: Below is the profile of Christian Ambadiang taken from Ultimate Rugby
Christian Guetang Ambadiang arrived in South Africa in 2009 and attended Verwoerd High School from 2012. A star athlete at school he represented the South African Youth Rhino Rugby League in 2015, as well as the Blue Bulls at youth level.
In 2016 he joined the Southern Kings Academy before moving to the Western Cape to join the Western Province Academy.
Ambadiang was included in the Stormers wider training squad for the 2018 Super Rugby season after the winger was named the WP U19 Most Promising Player
@Quagga: what about Daniel Jooste? He played SA U20 in 2017
Beet ! Very interesting group. I noticed that no less than 10 of the SA Schools team of 2016, who this year is under 20, are not included in this extended squad.Well! This could mean that the SA Schools selectors got it totally wrong in 2016, the current SA Junior Boks selectors is getting it wrong this time round,or else, the boys of 2016 did not develop as was expected, or did not show the necessary discipline and application of the profesional era.
@Kattes-Strofes: hy is n yster
I also noticed that the Lions are not shy to expose their youngsters to the big-time. They have included no less than 9 players, that is still under 21, in their side that are facing the Bulls this week-end. Although I think that the majority of these youngsters will be replaced by the tried and trusted senior players, once the league gets going, it is still an invaluable experience for the youngsters, which will surely help the Lions in the future
@Smallies: Stem saam oor jong Stassen ! Ek glo ook dat hy die potensiaal het om sommer vinnig n Bok te word, veral op no.7 flank. Hy is lekker groot en sterk, en daarby ook atleties. Ook nie bang om sy lyf op die spel te plaas nie, hoewel ek meen hy kan miskien sy aggressie klein bietjie temper. Sien in hom n jong Juan Smith.
@Smallies: Daai is nou vir jou n nice ou.Hy was Garsies 0/16 se backline afrigter se room mate toe my klong 0/16 was.was blykbaar in n baie klein laerskool soos hy die seuns vertel het.Hy sal hard terugkom,die ou bulle het meer senters op geneuk as wat hulle kon kontrakteer.Glo dit gaan onder Mitch verander…Ook opgewonde oor Hendre,vernaam onder Mitch en omdat hy n blogger se bul is.
@chief: @Kattes-Strofes: Oom Katte,stem saam.Maar dis jys dit wat my opgewonde maak,hoe hy dink,onkonvensioneel.Ek dink nie jy kan in vandag se tyd suksesvol wees as jy dink en doen wat gister gewerk het nie.Die slotfabriek van SA bietjie leeg geloop die afgelope tyd op Loftus.Dalk maak hy hom vol.
@Quagga:
Die O19 spelers gaan as ‘n apparte groep oefen vanaf Februarie. Ek glo dit het baie te doen met die beskerming van die O19 spelers.
@Quagga: vir seker, om vir enige senior provinsiale groep gekies te word is n groot prestasie, ons as fans besef nie hoe hard hierdie jong manne werk nie….
@Smallies: @Kattes-Strofes: Net om deel te wees van daai uitgelese groep is ‘n groot prestasie.
@Kattes-Strofes: jong stassen het die potensiaal om binne die volgende twee tot drie jaar n bok te word
@Grizzly: Ek sien ook Mitch het vier spelers in sy groep ingesluit, t.w. Manie Libbok, Embrose Papier, Hendre Stassen en Ruben Van Heerden, wat vanjaar nog vir die o/21 span kan uitdraf. Volgens my is dit goed om die jong manne n kans te gee. Ek is egter verbaas dat hy vir Van Heerden as slot ingesluit het. Alhoewel hy dit beslis op meriete verdien, is dit tog n feit dat die meeste coaches maar altyd traag is om “tight five youngsters” bloot te stel aan die harde grind van die enjinroom, veral op Super rugby vlak
@Grizzly:lyk my Dries moet ok ma terug kom huis toe, dan kan hy ook n bok word???
@Smallies: Moet se ek is teleurgesteld in daai een.Weet nie die rede nie.
@Grizzly: maar waar is Dries Swannepoel
@Smallies: Sien Mitch het vir Page gepos en se hys baie opgewonde oor Papier die jaar,news24.com.Dankie tog die bulle het hom aangestel…
@Falcon22: Hy sal die kaptein wees…
@beet: Yup i’m a bit embarrassed.
Maybe read the text above the list
@Falcon22: WP players not on the list yet, he will be there.
No Salmaan Moerat (boishaai WP) he was SA Schools Captain last year.
No Dian Schoonees (GCB, XLions), Mark Snyman (HMK, XLions), Travis Gordon (KES, XLions), Tiaan vd Merwe (HMK, Xlions). Darrian Landsberg (Northcliff, XLions….born in Zimbabwe) was also very impressive in the U19 CC last year and we know quality locks are in short supply. Also don’t see Khanya Nkosane (Boishaai, XLions). Perhaps some of these talents would be involved in later camps. Most would know by now that Nathan Macbeth was not available for selection. Hope to see the rest of the list soon. Hope to see Keagan Haman (Sharks mid-fielder) in the group.
No one form WP???